Sreda, 16.06.2021.

22:10

Federer: Treći set? Neprihvatljivo!

Rodžer Federer je neočekivano završio takmičenje na turniru u Haleu i to u osmini finala.

Izvor: Z.K.

Federer: Treæi set? Neprihvatljivo! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

98 Komentari

Sortiraj po:

No name

pre 2 godine

Volim ovog čoveka zbog motivacije i zato što je sve dao tenisu.

Ali jedna stvar odnosno više kopka što nije pokušao da pronađe formulu da pobedi Nadala ikad na RG i što taj jednoručni bekend nije bio funkicionisao kad je trebao u prošlosti. I od celokupne trojke ima najslabiju psihu na GS pogotovo kad igra sa Novakom i Nadalom gde su ga pobeđiva li.

Krstić Dragan

pre 2 godine

Ja sam i sad ubedjen da on nine ni imao te dve operacije kolena nego se povukao na svoje imanje da bi se spremao za Wimbledon 2020 ali mu je korona pokvarila planove. Posle toga kondicija se izgubila i evo di je tu je na realnoj igračkoj poziciji i nerealnom mestu na Atp top listi.

Bl

pre 2 godine

Svojevremeno je izjavio da će se povući, kad djeca počnu da ga "mlate" na turnirima. S obzirom da je ove godine, nakon duže pauze, bio na samo 4 turnira i odigrao 8 mečeva, pretpostavljam da mu treba još bolnih poraza, pa da, napokon, shvati da on ni za koga više nije prijetnja i da će njegovim protivnicima biti blamaža da se hvale pobjedom nad njim.

Вук Караџић

pre 2 godine

Stize on sigurno do 1/4 finala vimbldona , kasnije sve zavisi . Iskreno nikad mi nije bio simpatican ali sam ga uvek postovao.
(Petar, 17. jun 2021 01:37)

требаће му луда срећа на жребу да не испадне у првом колу. он је толико матор да клинци ни не знају ко је он, и немају никакав респект. не скидају гаће када Рођа изађе на терен, и дрско сервирају и освајају поене, замисли!

Вук Караџић

pre 2 godine

Žao mi čoveka, ovakav kraj nije svakako zaslužio!!
(danilo, 17. jun 2021 07:57)

мени је само жао што је таква слина милијардер

Вук Караџић

pre 2 godine

Rezultat nije važan kod Federera, za sponzore, je važna njegova popularnost.
(Una, 17. jun 2021 08:24)

неке ни спонзори да трпе његову бламажу. пошто има дугорочне уговоре, највећи спонзори ће да га пензионишу још ове године, првом приликом, а то би најбоље било кад освоји неко мали турнир. онда може да пређе на егзибиције док не одради уговоре.

Ocekivanje ?

pre 2 godine

Sujeta i bolesne ambicije su tvoj najveci neprijatelj.
Ni prljava namestanja protivnika ne pomazu.
Bravo,sve izvedeno u belim rukavicama.
Postoji kosmicka pravda i najbolji pobedjuje.

Ocekivanje ?

pre 2 godine

Raspored treba da se studira dugooooo ,da bi se prilagodio tvojoj igri .
Isto kao i na RG.
sportski ?
Viteski?
Jedino vitestvo je NOVAK.

Nebojša

pre 2 godine

Možda treba neko da mu kaže koliko ima godina. Čovek ladno kaže da treba još da napreduje. U čemu? Jasno je da si nekad bio vrh ali oladi brate.

Djido

pre 2 godine

Za trenutak sam pomislio da sam direktor neke velike firme, ali kada sam se otreznio od alkohola probudio sam se u mom kartonskom naselju. E živote, lutalico!

Oliver

pre 2 godine

Jasno je da ovo radi zbog novca. Pre neki mesec on je postao tek 5. sportista u istoriji koji je zaradio milijardu dolara. Pre njega su to Majkl Dzordan,Tajger Vuds,Flojd Mejveder i Kristijano Ronaldo. Dakle Federer je prvi teniser koji je to uspeo. Vecina tog novca je od sponzora,ne od tenisa. Djokovic je vec sada zaradio vise cisto od tenisa nego Federer,ali pitanje je da li ce ga stici po sponzorskim prihodima.Cenim da Djokovic sada ima oko 500 miliona,200 tenis i 300 sponzori. Federer je jednostavno magnet za sponzore isto kao Kristijano Ronaldo,bez obzira sto nisu ni najbolji teniser ni najbolji fudbaler. Mesi ima manje od Ronalda,kao Djokovic od federera. To je prosto tako,psihološki fenomen,zakoni trzista.

billy

pre 2 godine

Ja ne znam sta bi on sa 40 godina, probio sve granice moguce za penzionisanje. Povuci se, covjece! Igras ovoliko jer si vidio da ce te Nadal stici, pa si pokusavao da mu odmaknes, sad i Nole stigao... Odustani dok jos imas koljena. I Novak jos dvije sezone i kraj, nema sta da se razvlaci po terenu i da ga dobijaju amateri..
(kaokakao, 17. jun 2021 00:33)

Novak ima sigurno barem jos 3-4 godine, vidis da vise ne igra ni izbliza toliko tutnira koliko je prije igrao. Ove godine osvojio 3 turnira, od toga 2 Slema. Znaci sve je jasno, ako i iducih godina bude pametno birao turnire, moze on Slemove opusteno osvajati jos 4 godine. Na kraju kraju krajeva Federer je sa 38 godina igrao finale Slema, znaci Novak je jos uvjek relativno mlad, ima on tu jos toga sta da kaze, kontam da se nece smiriti dok ne osvoji barem 25 Slemova.

Una

pre 2 godine

Mislim da mu je vrlo teško da prestane sa igranjem tenisa. Tu su sponzori i izuzetno veliki novac. Rezultat nije važan kod Federera, za sponzore, je važna njegova popularnost.

deci

pre 2 godine

Kako je Roki Balboa rekao u jednom od djelova: "Godine svakog pobjede, prije ili kasnije, i tu se nista ne moze". Al Rodzer to jednostavno odbija da prihvati.

chupavi

pre 2 godine

Gledao sam mec levog kola koji je odigrao protiv Ivashke i tamo nije pokazao nista dobro ali je drzao svoj servis. Kasnio je na lopti, imao je poteskoca u kretnji, sve u svemu nije izgledao.dobro.

Mislio sam da ce iz kola u kolo da se popravlja kad ono tus. Trava jeste njegova podloga, ali je on izgubio svoju brzinu i elasticnost, pa zbog ovako brze loptice na travi izgleda jako lose. Mnogo bolje je izgledao na sljaci RG jer je sporija podloga pa je imao vise vremena da se namesti za udarac.

Sada rizikuje da se blamira na Wimbldonu, jer je ocigledno da jos uvek nije u dobroj formi i da je vrlo moguce da ga neki klimac opet izmlati u prva dva-tri kola. Nego, cudi me sto jos uvek razmilja i govori o buducnosti kao da vreme radi za njega a ne obrnuto. Dobro je biti optimista, ali vazno je biti realan i shvatiti da ako ne moze onda ne moze. Ovako rizikuje jos veci povredu, nove operacija i ko zna sta jos.

Kaze trebalo mu 2 sata da sabere utiske, ne brate nisi mogao ranije da izadjes jer si plakao kad si shvatio da nema nista od ozbiljnog tenisa.

Hakeem

pre 2 godine

Pretpostavljam da nije čovek ni mislio na bukvalno "krunisanje" nego npr. Novak sutra igra finale za 21. slem sa velikim šansama da ga osvoji pokazanom igrom u polufinalu (što bi bilo neformalno "krunisanje"), onda Federer objavi povlačenje i postane vest dana umesto "krunisanja novog kralja".
Shvataš?
(auh!!


Shvatam sta je napisano i opet nema nikakvog smisla. O njemu ce pisati neko vreme i toliko, on ce nestati u neku planinu kako je rekao a noletovo osvajanje grend slema ce biti samo jos jedna uobicajena vest samo sto ce broj biti veci za jedan. I to ce isto da bude vest nekoliko dana ovde pre svega i idemo dalje na nove turnire. I Rodzer kad je srusio rekord nije bilo nikakve ceremonije sem sto je bio emotivan, ali dobro ocigledno se prati tenis dugo.

nikola

pre 2 godine

Imam utisak da su mu komentari u razgovoru sa novinarima kao kod tinejdžera, odnosno kao da tek dolaze dani tenisa za njega.
(Krik, 17. jun 2021 06:43)

Da, najpre mu treba dva sata da izadje pred novinare, jer ga je sramota i ne zna sta da im kaze, a onda prica kako je u stvari dobro igrao i da bi sve bilo okej da nije uzgubio treci set.

danilo

pre 2 godine

Federer ide iz greške u grešku. Sad već i klinci ga tuku i to u tri seta gde ne treba puno kondicije.
Izgleda da sa njim nešto nije uredu.. Kao da ga neko tera da igra..
Žao mi čoveka, od sjaja idola genija u tenisu doveo sebe do sprdnje u tenisu.
Očigledno da ima i tim ljudi oko sebe koji ga pogrešno savetuju i prave budalu u tenisu od njega..
Žao mi čoveka, ovakav kraj nije svakako zaslužio!!

Milica S.

pre 2 godine

E da se Novak nije pojavio dva sata pred novinarima oduzeli bi mu sve titule i zabranili da se bavi tenisom.Veliki Federer okončava karijeru bez stila ali mislim da je to zbog sponzora i ugovora sa njima.Ali brate ako ti nije dosta novca koji si zaradio onda džaba ti sve,sačuvaj malo dostojanstva .

WWIII

pre 2 godine

A misli lik da teniser s druge strane mreze treba odma’ da skine gace jer je Federer u pitanju. Pitam se koji trener, koji sportski savjetnik i doktor i na kraju sami dzemperko mogu da umisle da mozes napraviti pauzu od godinu i kusur a istovremeno imati toliko godina zivota i poslije tog povratka da ces derati sve redom?! Nikad vise, lagano kupi prnje, okaci reket o klin i povuci se dok nisu poceli da te presavijaju ovi 100+ igraci.

Vertigo

pre 2 godine

Jel on to hteo da se povuce iz tenisa? Pa ga Ljubicic nagovorio da ipak saceka. Nekako mi izmedju redova lici na to.
Mislim da ce se Federer povuci dan pred krunisanje novog GOAT-a kad god to bilo.(naravno da bi dan posle svi pricali o njemu a ne o novom Goatu).
(Milos Stanojevic)

Kakvo krunisanje kakav goat? Znas li uopste sta pricas? To nije nista zvanicno i uvek ce da bude polemika iako je realno da je Nole vec sad najbolji, uvek ce biti i drugih misljenja. Cuj krunisanje pa nov kralj pa svasta. Gledajte tenis i uzivajte jer zemljak pobedjuje i nize uspehe, ne zanosite se.
(Hakeem, 16. jun 2021 23:22)

Pretpostavljam da nije čovek ni mislio na bukvalno "krunisanje" nego npr. Novak sutra igra finale za 21. slem sa velikim šansama da ga osvoji pokazanom igrom u polufinalu (što bi bilo neformalno "krunisanje"), onda Federer objavi povlačenje i postane vest dana umesto "krunisanja novog kralja".
Shvataš?
(auh!!, 17. jun 2021 05:12)

Naravno! Nikakve spekulacije, budući da je Federer već jednom to uradio! Kada je bilo evidentno da će Novak oboriti njegov rekord u broju nedelja provedenih na prvom mestu, ekspresno je na velika zvona objavio svoj veliki kambek i ućešće na turniru u Dohi. Samo da se medijska pažnja ukrade sa Novaka i prebaci na njega (u čemu je dobrim delom i uspeo). Znamo kako se taj 'povratak' završio - krahom koji je za posledicu imao da ekspresno otkaže svoje učešće na predstojećem Dubajiju. Tačno će da objavi povlačenje kad Novak osvoji 20 GS!

Djido

pre 2 godine

Ja verujem da će Federer, kada završi karijeru, biti najbolji svih vremena. Do tada će osvojiti zlato na Olimpijadi, ona dva tri mastersa koja mu fale i sve masterse po najmanje dva puta, preokrenuće skor protiv Nadala i Novaka, osvojiće kalendarski gren slem ili bar sva četiri uzastopno, takođe i sve slemove po dva puta, izbiće na prvo mesto ATP liste sa više od 16.950 bodova i biće nesporni GOAT. Do tada će naravno i pobediti Nadala na Rolan Garosu i Novaka u najmanje tri finala Vimbldona. Onda niko neće smeti ni da pisne protiv njega.
(Djido, 16. jun 2021 22:23)

A broj nedelja na broju 1 ?
(Miki Hajnekenjaj, 17. jun 2021 00:29)

Za trenutak sam pomislio da si u pravu, međutim, shvatio sam da to više nije potrebno, da je to nevažna stvar. To je ranije bilo važno dok je Federer držao, čak je bio jedan od dva najvažnija kriterijuma, ali sada kada je Novak to oborio, to više nije važno i ne računa se.

Eugen

pre 2 godine

"Danas mi je trebalo vremena da sve ovo svarim. Treći set, nezadovoljan sam kako se završio."

I dva sata mu je trebalo da razmislja o tome kako je nezadovoljan zavrsetkom treceg seta?

Никша

pre 2 godine

Не бих тако брзо отписао Федерера.
Ипак је он у Вимблдону код куће.
Па и ЧИлића је добио 3:1 у Паризу. А да ће му у Лондону организатори све погодовали је неупитно. Да ипак мало сачекамо..

auh!!

pre 2 godine

Feliks je odigrao sjajan neč, mentalno je bio čvrst. Pokazao je da želi pobedu i bio je na kraju bolji.

Kada je izjavio ovako nešto posle poraza od Novaka?
Šamarao lopticu, nisam igrao...

auh!!

pre 2 godine

Kakvo krunisanje kakav goat? Znas li uopste sta pricas? To nije nista zvanicno i uvek ce da bude polemika iako je realno da je Nole vec sad najbolji, uvek ce biti i drugih misljenja. Cuj krunisanje pa nov kralj pa svasta. Gledajte tenis i uzivajte jer zemljak pobedjuje i nize uspehe, ne zanosite se.
(Hakeem, 16. jun 2021 23:22)

Pretpostavljam da nije čovek ni mislio na bukvalno "krunisanje" nego npr. Novak sutra igra finale za 21. slem sa velikim šansama da ga osvoji pokazanom igrom u polufinalu (što bi bilo neformalno "krunisanje"), onda Federer objavi povlačenje i postane vest dana umesto "krunisanja novog kralja".
Shvataš?

Prava odluka

pre 2 godine

Najpametnija odluka mu je da otkaže Vimbldon a i sve ostale turnije, ode u penziju i ostane upamćen kao treći najbolji svih vremena. U želji da bude bolji od Novaka i Rafe igraće do 68 godine ali džaba mu sve, samo će ga sve više tenisera pobeđivati i na kraju će učestvovati na turnirima samo sa vajld kartom i ispadati u prvom kolu

RUDO

pre 2 godine

Alo covece,idi bre tamo gde ti je i mesto,a mesto ti je tamo gde nema vise tenisa i Novaka,vjeruj mi ovo ti cisto kazem zbog tebe,ajde sto si dojadio i Bogu i narodu,al covece brukas se iz dana u dan,naterao si me da iz faze gde te nisam podnosio dodjem i fazu da te sazaljevam,molim te ne kvari mi osjecaj netrpeljivosti koji gajim ka tebi folirantu nad folifantima.

dzericak

pre 2 godine

Federer je 2020, bez obzira na koronu, zaradio 106 miliona američkih dolara. Deo toga je njegovo guranje kao 'favorita' za Vimbldon, US Open i druge slemove gde on naravno teško može više da pobedi. Ali, nije nemoguće.

Sa takvom pričom njegov direktor PR sa svojim timom odlazi recimo u Nike i ovo guranje po medijima spada u deo obaveznog dela ugovora, gde oni i brojkama pokažu kako se interesovanje kupaca za Rođu, a samim tim i za Nike opremu podiže kada je on tu, visoko kotiran u svetu sporta. Nike daju recimo 20 miliona, a i Gillette i ostali sigurno. Da toga forsiranja po medijima nema Nike bi tražile od Federerovog tima povraćaj dela novca, jer sad pa njihov tim posmatra šta se radi. (Federerov tim je naravno od dela tog ugovora izdvojio deo da podmaže BBC, CNN koji kao realno informišu, ali su i sami deo tog kola. Očigledno da njegovu ekipu naša RTS i drugi mediji ne zanimaju, jer bismo bili svedoci žestoke kampanje i sa njihove strane po Srbiji. Ovako se smejemo vestima iz inostranstva.)

I na kraju, primećujem da po britanskim medijima (BBC, ITV, novine) nema više ni M od Murray-ja kao dela nekakve velike četvorke. Sada se samo pominju The Big Three kao da naziv The Big Four nikada nije ni postojao. To je deo te iste priče, samo što on Endi više nema sponzore da ga guraju, dakle plaćaju britanske i američke medijske kuće. Kada naši prevedu uz pomoć Google Translate vidite i sami da velike četvorke više nema. To otprilike tako ide.

Petar

pre 2 godine

Polako, secam se jos pre 10 godina jos malo ce on pa penzija. Odigrao je solidan RG, to nikad i nije bio njegov turnir.Stize on sigurno do 1/4 finala vimbldona , kasnije sve zavisi . Iskreno nikad mi nije bio simpatican ali sam ga uvek postovao.

Marko

pre 2 godine

Kakav bezobrazluk Federera, da ga čekaju dva sata. Čuj njega "radije bih da imam vremena pre obraćanja medijima"?! Kompleksaš klasični, da je pobedio nacrto bi se u sekundi pred novinarima

Filip Visnjic

pre 2 godine

Pa njega je neko stvarno ubedio da je i dalje clan velike trojke i da moze bez problema da se vrati. Eto kad imas love a savetnici ti govore ono sto zelis da cujes da bi je izvukli. I onda bolno suocavanje sa stvarnoscu.

Dr Pilot

pre 2 godine

Da Nole nije pauzirao godinu i po dana ostao bi zakucan na 18 GS
(KD, 16. jun 2021 23:59)

Da je Federer Novakovo godiste, on i Nadal ne bi imali ni po 10GS!!!! Imaju srece sto je Federer penzioner!

Godzila

pre 2 godine

Na rejs listi zauzima 98 mesto. Nije to loše za njegove godine. Od Nove godine kreću vajld karte ako se pre toga ne mane ćorava posla. Na pres konferencijama više ne može da sakrije ogorčenost i frustraciju. Čovek jednostavno nije u stanju da prihvati realnost.

kaokakao

pre 2 godine

Ja ne znam sta bi on sa 40 godina, probio sve granice moguce za penzionisanje. Povuci se, covjece! Igras ovoliko jer si vidio da ce te Nadal stici, pa si pokusavao da mu odmaknes, sad i Nole stigao... Odustani dok jos imas koljena. I Novak jos dvije sezone i kraj, nema sta da se razvlaci po terenu i da ga dobijaju amateri. Priroda cini svoje i to je to, nema nazad. Pogledajte samo Novaka iz 2011 i sada, koja je to razlika u kretanju. Sada to nadomjescava znanjem, iskustvom, ali nije to vise ta brzina i eksplozivnost. O Nadalu da ne pricam. Pogledajte mec Nadal Federer Miami 2004, kako Rafa izgleda sa nepunih 18, kakva kretnja, udarci. Unistava Federera u punoj snazi.

Redster

pre 2 godine

@Jel on to hteo da se povuce iz tenisa? Pa ga Ljubicic nagovorio da ipak saceka. Nekako mi izmedju redova lici na to.
Mislim da ce se Federer povuci dan pred krunisanje novog GOAT-a kad god to bilo.(naravno da bi dan posle svi pricali o njemu a ne o novom Goatu).
(Milos Stanojevic, 16. jun 2021 22:26)
Naj komentar samo sto je krunisanje osvajanje OI.

Miki Hajnekenjaj

pre 2 godine

Ja verujem da će Federer, kada završi karijeru, biti najbolji svih vremena. Do tada će osvojiti zlato na Olimpijadi, ona dva tri mastersa koja mu fale i sve masterse po najmanje dva puta, preokrenuće skor protiv Nadala i Novaka, osvojiće kalendarski gren slem ili bar sva četiri uzastopno, takođe i sve slemove po dva puta, izbiće na prvo mesto ATP liste sa više od 16.950 bodova i biće nesporni GOAT. Do tada će naravno i pobediti Nadala na Rolan Garosu i Novaka u najmanje tri finala Vimbldona. Onda niko neće smeti ni da pisne protiv njega.
(Djido, 16. jun 2021 22:23)

A broj nedelja na broju 1 ?

Veliki brat

pre 2 godine

Ovaj se ponaša kao da ima 16-17 godina, pa ne može da se oporavi zbog propuštene šanse da napravi najveći uspeh u karijeri...

Marko

pre 2 godine

Kakav bezobrazluk Federera, da ga čekaju dva sata. Čuj njega "radije bih da imam vremena pre obraćanja medijima"?! Kompleksaš klasični, da je pobedio nacrto bi se u sekundi pred novinarima

Canadiana

pre 2 godine

Šta ima više da se raspravlja o Federeru kada na ovom svijetu još ima budaletina koje misle da je Federer bolji teniser od Novaka. Vodite ga kući neka vam tamo bude bolji od Novaka, budale jadne.

lol

pre 2 godine

Ne pojavljuj se na WB Roger. Ostaćeš zagonetan za ljubitelje tenisa koji će bar u nekom ćošku mozga imati primisao:-eh, što Roger nije došao? On bi pobijedio, došao do finala, osvojio turnir..
Čeznuli bi I maštali....
A ako dođeš, proći ćeš I gore nego danas, dotaći ćeš dno bunara, koje samo što nijesi.
Mani se blamaže, nijesi zaslužio da sam sebe zagrćeš.
Karijera ti je završena sa onih 15:40 sa Novakom na WB davne 2019. Da si onda otišao, otišao bi kao finalista WB i čovjek (u to vrijeme) sa najviše GS, sa najviše sedmican na No 1. Otiœao bi kao legenda!
Ovako sebi zakrpe bez potrebe praviš. Ružno je.

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Bice Federer opasan na Wibledonu, treba ga se paziti. Nema opustanja. Secam se pre 4-5 god, polufinale Wimbledona Murray-Federer svi prognozirali pobedu Murray-a jer Federer je star, i ocekivali finale sa Djokovicem. Kad ono, izuo ga Federer 3:0
(posmatrac, 16. jun 2021 23:15)

Hmm, da, per 4-5 godina.

nixon

pre 2 godine

Rodzer vise nigde nema šansi gde god da igra . on je na nivou otprilike 40.Rang mesta. Tipa Bublik,Lajovic,Giron itd. Samo sponzori njegovi i zapadni mediji namerno forsiraju tu priču da ga nikad ne treba otpisivati, da se vraća u formu (!?) jer ipak treba da se proda karta više i odrade te sumanute cifre koje zaradjuje.Pa i ovaj ranking sa Atp listom je naravno njemu podredjen. Medjutim ok, niko nr može reći da nije teniski fenomen i mnogo je uradio za popularnost tenisa. Realnost je da je on otpisan, istrošen i na Vimbldonu mu je 3-4. kolo premija, uz naravno dobar žreb, koji će mu verovatno i provući već nekako. Pozz

Ausidius

pre 2 godine

Зашто неприхватљиво? Ја сам видео пар добрих удараца
(Lex, 16. jun 2021 22:59)

Bravo za komentar :)

denis

pre 2 godine

Federer ima katastrogfalan skor sa nadalom u finalima GS sa Novakom takodje katastrofa. A nole ga je par puta i pre finala dobijo, pa posle osvojio protiv nadala, mureja.. andy je bio bolji i od nadala i federera u to vreme… federer ima 6-7 slama protiv Stvarno ne najboljih igraca… ja stvarno mislim da je federer pa koliko god lepo igrao imao vise srece nego kvalitativne igre koju vidimo kod noleteta… mislim da je federer tik bolji od samprasa i kompanije a daleko iza nadala i noleta… on je u najboljim godinama sano gubio i od rafe i od noleta…

No name

pre 2 godine

Pa jeste neprihvatljivo kad vidiš dobio te klinac koji ne može se sastavi sa tenisom a drugo ovo uopšte nije Federer stari ovo je samo kopijaa ili koji još pokazuju udarci da su tu. A drugo u pitanju nešto ne štima.

posmatrac

pre 2 godine

Bice Federer opasan na Wibledonu, treba ga se paziti. Nema opustanja. Secam se pre 4-5 god, polufinale Wimbledona Murray-Federer svi prognozirali pobedu Murray-a jer Federer je star, i ocekivali finale sa Djokovicem. Kad ono, izuo ga Federer 3:0

Aleksandar

pre 2 godine

Ok ako želi još da igra, moze nije sporno, ako ovakve partije, na ovom nivou, ne smetaju njemu, ni nama nije problem. Ali isticati ambicije za osvajanje GS titule, jako teško, da ne kazem nemoguće, zapravo neozbiljno...

Hakeem

pre 2 godine

Jel on to hteo da se povuce iz tenisa? Pa ga Ljubicic nagovorio da ipak saceka. Nekako mi izmedju redova lici na to.
Mislim da ce se Federer povuci dan pred krunisanje novog GOAT-a kad god to bilo.(naravno da bi dan posle svi pricali o njemu a ne o novom Goatu).
(Milos Stanojevic

Kakvo krunisanje kakav goat? Znas li uopste sta pricas? To nije nista zvanicno i uvek ce da bude polemika iako je realno da je Nole vec sad najbolji, uvek ce biti i drugih misljenja. Cuj krunisanje pa nov kralj pa svasta. Gledajte tenis i uzivajte jer zemljak pobedjuje i nize uspehe, ne zanosite se.

Milos Stanojevic

pre 2 godine

Jel on to hteo da se povuce iz tenisa? Pa ga Ljubicic nagovorio da ipak saceka. Nekako mi izmedju redova lici na to.
Mislim da ce se Federer povuci dan pred krunisanje novog GOAT-a kad god to bilo.(naravno da bi dan posle svi pricali o njemu a ne o novom Goatu).

Swiss cokolada

pre 2 godine

Federu, budi barem malo realan i iskren, bez obzira na sve svoje
uspehe koje si imao u karijeri, pa priznaj, da vise nisi i nemozes biti
onaj kao od pre 10 godina. Ipak godine cine svoje, brzina, reakcija i
jacina udaraca.
Neces ti ni u Vimbeldonu daleko dogurati, vec ces se jos vise
osramotiti na svom travnatom dvoristu.

Djido

pre 2 godine

Ja verujem da će Federer, kada završi karijeru, biti najbolji svih vremena. Do tada će osvojiti zlato na Olimpijadi, ona dva tri mastersa koja mu fale i sve masterse po najmanje dva puta, preokrenuće skor protiv Nadala i Novaka, osvojiće kalendarski gren slem ili bar sva četiri uzastopno, takođe i sve slemove po dva puta, izbiće na prvo mesto ATP liste sa više od 16.950 bodova i biće nesporni GOAT. Do tada će naravno i pobediti Nadala na Rolan Garosu i Novaka u najmanje tri finala Vimbldona. Onda niko neće smeti ni da pisne protiv njega.

Djido

pre 2 godine

Ja verujem da će Federer, kada završi karijeru, biti najbolji svih vremena. Do tada će osvojiti zlato na Olimpijadi, ona dva tri mastersa koja mu fale i sve masterse po najmanje dva puta, preokrenuće skor protiv Nadala i Novaka, osvojiće kalendarski gren slem ili bar sva četiri uzastopno, takođe i sve slemove po dva puta, izbiće na prvo mesto ATP liste sa više od 16.950 bodova i biće nesporni GOAT. Do tada će naravno i pobediti Nadala na Rolan Garosu i Novaka u najmanje tri finala Vimbldona. Onda niko neće smeti ni da pisne protiv njega.

Milos Stanojevic

pre 2 godine

Jel on to hteo da se povuce iz tenisa? Pa ga Ljubicic nagovorio da ipak saceka. Nekako mi izmedju redova lici na to.
Mislim da ce se Federer povuci dan pred krunisanje novog GOAT-a kad god to bilo.(naravno da bi dan posle svi pricali o njemu a ne o novom Goatu).

Ausidius

pre 2 godine

Зашто неприхватљиво? Ја сам видео пар добрих удараца
(Lex, 16. jun 2021 22:59)

Bravo za komentar :)

Swiss cokolada

pre 2 godine

Federu, budi barem malo realan i iskren, bez obzira na sve svoje
uspehe koje si imao u karijeri, pa priznaj, da vise nisi i nemozes biti
onaj kao od pre 10 godina. Ipak godine cine svoje, brzina, reakcija i
jacina udaraca.
Neces ti ni u Vimbeldonu daleko dogurati, vec ces se jos vise
osramotiti na svom travnatom dvoristu.

denis

pre 2 godine

Federer ima katastrogfalan skor sa nadalom u finalima GS sa Novakom takodje katastrofa. A nole ga je par puta i pre finala dobijo, pa posle osvojio protiv nadala, mureja.. andy je bio bolji i od nadala i federera u to vreme… federer ima 6-7 slama protiv Stvarno ne najboljih igraca… ja stvarno mislim da je federer pa koliko god lepo igrao imao vise srece nego kvalitativne igre koju vidimo kod noleteta… mislim da je federer tik bolji od samprasa i kompanije a daleko iza nadala i noleta… on je u najboljim godinama sano gubio i od rafe i od noleta…

nixon

pre 2 godine

Rodzer vise nigde nema šansi gde god da igra . on je na nivou otprilike 40.Rang mesta. Tipa Bublik,Lajovic,Giron itd. Samo sponzori njegovi i zapadni mediji namerno forsiraju tu priču da ga nikad ne treba otpisivati, da se vraća u formu (!?) jer ipak treba da se proda karta više i odrade te sumanute cifre koje zaradjuje.Pa i ovaj ranking sa Atp listom je naravno njemu podredjen. Medjutim ok, niko nr može reći da nije teniski fenomen i mnogo je uradio za popularnost tenisa. Realnost je da je on otpisan, istrošen i na Vimbldonu mu je 3-4. kolo premija, uz naravno dobar žreb, koji će mu verovatno i provući već nekako. Pozz

Aleksandar

pre 2 godine

Ok ako želi još da igra, moze nije sporno, ako ovakve partije, na ovom nivou, ne smetaju njemu, ni nama nije problem. Ali isticati ambicije za osvajanje GS titule, jako teško, da ne kazem nemoguće, zapravo neozbiljno...

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Bice Federer opasan na Wibledonu, treba ga se paziti. Nema opustanja. Secam se pre 4-5 god, polufinale Wimbledona Murray-Federer svi prognozirali pobedu Murray-a jer Federer je star, i ocekivali finale sa Djokovicem. Kad ono, izuo ga Federer 3:0
(posmatrac, 16. jun 2021 23:15)

Hmm, da, per 4-5 godina.

Hakeem

pre 2 godine

Jel on to hteo da se povuce iz tenisa? Pa ga Ljubicic nagovorio da ipak saceka. Nekako mi izmedju redova lici na to.
Mislim da ce se Federer povuci dan pred krunisanje novog GOAT-a kad god to bilo.(naravno da bi dan posle svi pricali o njemu a ne o novom Goatu).
(Milos Stanojevic

Kakvo krunisanje kakav goat? Znas li uopste sta pricas? To nije nista zvanicno i uvek ce da bude polemika iako je realno da je Nole vec sad najbolji, uvek ce biti i drugih misljenja. Cuj krunisanje pa nov kralj pa svasta. Gledajte tenis i uzivajte jer zemljak pobedjuje i nize uspehe, ne zanosite se.

dzericak

pre 2 godine

Federer je 2020, bez obzira na koronu, zaradio 106 miliona američkih dolara. Deo toga je njegovo guranje kao 'favorita' za Vimbldon, US Open i druge slemove gde on naravno teško može više da pobedi. Ali, nije nemoguće.

Sa takvom pričom njegov direktor PR sa svojim timom odlazi recimo u Nike i ovo guranje po medijima spada u deo obaveznog dela ugovora, gde oni i brojkama pokažu kako se interesovanje kupaca za Rođu, a samim tim i za Nike opremu podiže kada je on tu, visoko kotiran u svetu sporta. Nike daju recimo 20 miliona, a i Gillette i ostali sigurno. Da toga forsiranja po medijima nema Nike bi tražile od Federerovog tima povraćaj dela novca, jer sad pa njihov tim posmatra šta se radi. (Federerov tim je naravno od dela tog ugovora izdvojio deo da podmaže BBC, CNN koji kao realno informišu, ali su i sami deo tog kola. Očigledno da njegovu ekipu naša RTS i drugi mediji ne zanimaju, jer bismo bili svedoci žestoke kampanje i sa njihove strane po Srbiji. Ovako se smejemo vestima iz inostranstva.)

I na kraju, primećujem da po britanskim medijima (BBC, ITV, novine) nema više ni M od Murray-ja kao dela nekakve velike četvorke. Sada se samo pominju The Big Three kao da naziv The Big Four nikada nije ni postojao. To je deo te iste priče, samo što on Endi više nema sponzore da ga guraju, dakle plaćaju britanske i američke medijske kuće. Kada naši prevedu uz pomoć Google Translate vidite i sami da velike četvorke više nema. To otprilike tako ide.

RUDO

pre 2 godine

Alo covece,idi bre tamo gde ti je i mesto,a mesto ti je tamo gde nema vise tenisa i Novaka,vjeruj mi ovo ti cisto kazem zbog tebe,ajde sto si dojadio i Bogu i narodu,al covece brukas se iz dana u dan,naterao si me da iz faze gde te nisam podnosio dodjem i fazu da te sazaljevam,molim te ne kvari mi osjecaj netrpeljivosti koji gajim ka tebi folirantu nad folifantima.

auh!!

pre 2 godine

Feliks je odigrao sjajan neč, mentalno je bio čvrst. Pokazao je da želi pobedu i bio je na kraju bolji.

Kada je izjavio ovako nešto posle poraza od Novaka?
Šamarao lopticu, nisam igrao...

auh!!

pre 2 godine

Kakvo krunisanje kakav goat? Znas li uopste sta pricas? To nije nista zvanicno i uvek ce da bude polemika iako je realno da je Nole vec sad najbolji, uvek ce biti i drugih misljenja. Cuj krunisanje pa nov kralj pa svasta. Gledajte tenis i uzivajte jer zemljak pobedjuje i nize uspehe, ne zanosite se.
(Hakeem, 16. jun 2021 23:22)

Pretpostavljam da nije čovek ni mislio na bukvalno "krunisanje" nego npr. Novak sutra igra finale za 21. slem sa velikim šansama da ga osvoji pokazanom igrom u polufinalu (što bi bilo neformalno "krunisanje"), onda Federer objavi povlačenje i postane vest dana umesto "krunisanja novog kralja".
Shvataš?

No name

pre 2 godine

Pa jeste neprihvatljivo kad vidiš dobio te klinac koji ne može se sastavi sa tenisom a drugo ovo uopšte nije Federer stari ovo je samo kopijaa ili koji još pokazuju udarci da su tu. A drugo u pitanju nešto ne štima.

Djido

pre 2 godine

Ja verujem da će Federer, kada završi karijeru, biti najbolji svih vremena. Do tada će osvojiti zlato na Olimpijadi, ona dva tri mastersa koja mu fale i sve masterse po najmanje dva puta, preokrenuće skor protiv Nadala i Novaka, osvojiće kalendarski gren slem ili bar sva četiri uzastopno, takođe i sve slemove po dva puta, izbiće na prvo mesto ATP liste sa više od 16.950 bodova i biće nesporni GOAT. Do tada će naravno i pobediti Nadala na Rolan Garosu i Novaka u najmanje tri finala Vimbldona. Onda niko neće smeti ni da pisne protiv njega.
(Djido, 16. jun 2021 22:23)

A broj nedelja na broju 1 ?
(Miki Hajnekenjaj, 17. jun 2021 00:29)

Za trenutak sam pomislio da si u pravu, međutim, shvatio sam da to više nije potrebno, da je to nevažna stvar. To je ranije bilo važno dok je Federer držao, čak je bio jedan od dva najvažnija kriterijuma, ali sada kada je Novak to oborio, to više nije važno i ne računa se.

Prava odluka

pre 2 godine

Najpametnija odluka mu je da otkaže Vimbldon a i sve ostale turnije, ode u penziju i ostane upamćen kao treći najbolji svih vremena. U želji da bude bolji od Novaka i Rafe igraće do 68 godine ali džaba mu sve, samo će ga sve više tenisera pobeđivati i na kraju će učestvovati na turnirima samo sa vajld kartom i ispadati u prvom kolu

deci

pre 2 godine

Kako je Roki Balboa rekao u jednom od djelova: "Godine svakog pobjede, prije ili kasnije, i tu se nista ne moze". Al Rodzer to jednostavno odbija da prihvati.

Canadiana

pre 2 godine

Šta ima više da se raspravlja o Federeru kada na ovom svijetu još ima budaletina koje misle da je Federer bolji teniser od Novaka. Vodite ga kući neka vam tamo bude bolji od Novaka, budale jadne.

Eugen

pre 2 godine

"Danas mi je trebalo vremena da sve ovo svarim. Treći set, nezadovoljan sam kako se završio."

I dva sata mu je trebalo da razmislja o tome kako je nezadovoljan zavrsetkom treceg seta?

lol

pre 2 godine

Ne pojavljuj se na WB Roger. Ostaćeš zagonetan za ljubitelje tenisa koji će bar u nekom ćošku mozga imati primisao:-eh, što Roger nije došao? On bi pobijedio, došao do finala, osvojio turnir..
Čeznuli bi I maštali....
A ako dođeš, proći ćeš I gore nego danas, dotaći ćeš dno bunara, koje samo što nijesi.
Mani se blamaže, nijesi zaslužio da sam sebe zagrćeš.
Karijera ti je završena sa onih 15:40 sa Novakom na WB davne 2019. Da si onda otišao, otišao bi kao finalista WB i čovjek (u to vrijeme) sa najviše GS, sa najviše sedmican na No 1. Otiœao bi kao legenda!
Ovako sebi zakrpe bez potrebe praviš. Ružno je.

Milica S.

pre 2 godine

E da se Novak nije pojavio dva sata pred novinarima oduzeli bi mu sve titule i zabranili da se bavi tenisom.Veliki Federer okončava karijeru bez stila ali mislim da je to zbog sponzora i ugovora sa njima.Ali brate ako ti nije dosta novca koji si zaradio onda džaba ti sve,sačuvaj malo dostojanstva .

Marko

pre 2 godine

Kakav bezobrazluk Federera, da ga čekaju dva sata. Čuj njega "radije bih da imam vremena pre obraćanja medijima"?! Kompleksaš klasični, da je pobedio nacrto bi se u sekundi pred novinarima

WWIII

pre 2 godine

A misli lik da teniser s druge strane mreze treba odma’ da skine gace jer je Federer u pitanju. Pitam se koji trener, koji sportski savjetnik i doktor i na kraju sami dzemperko mogu da umisle da mozes napraviti pauzu od godinu i kusur a istovremeno imati toliko godina zivota i poslije tog povratka da ces derati sve redom?! Nikad vise, lagano kupi prnje, okaci reket o klin i povuci se dok nisu poceli da te presavijaju ovi 100+ igraci.

chupavi

pre 2 godine

Gledao sam mec levog kola koji je odigrao protiv Ivashke i tamo nije pokazao nista dobro ali je drzao svoj servis. Kasnio je na lopti, imao je poteskoca u kretnji, sve u svemu nije izgledao.dobro.

Mislio sam da ce iz kola u kolo da se popravlja kad ono tus. Trava jeste njegova podloga, ali je on izgubio svoju brzinu i elasticnost, pa zbog ovako brze loptice na travi izgleda jako lose. Mnogo bolje je izgledao na sljaci RG jer je sporija podloga pa je imao vise vremena da se namesti za udarac.

Sada rizikuje da se blamira na Wimbldonu, jer je ocigledno da jos uvek nije u dobroj formi i da je vrlo moguce da ga neki klimac opet izmlati u prva dva-tri kola. Nego, cudi me sto jos uvek razmilja i govori o buducnosti kao da vreme radi za njega a ne obrnuto. Dobro je biti optimista, ali vazno je biti realan i shvatiti da ako ne moze onda ne moze. Ovako rizikuje jos veci povredu, nove operacija i ko zna sta jos.

Kaze trebalo mu 2 sata da sabere utiske, ne brate nisi mogao ranije da izadjes jer si plakao kad si shvatio da nema nista od ozbiljnog tenisa.

billy

pre 2 godine

Ja ne znam sta bi on sa 40 godina, probio sve granice moguce za penzionisanje. Povuci se, covjece! Igras ovoliko jer si vidio da ce te Nadal stici, pa si pokusavao da mu odmaknes, sad i Nole stigao... Odustani dok jos imas koljena. I Novak jos dvije sezone i kraj, nema sta da se razvlaci po terenu i da ga dobijaju amateri..
(kaokakao, 17. jun 2021 00:33)

Novak ima sigurno barem jos 3-4 godine, vidis da vise ne igra ni izbliza toliko tutnira koliko je prije igrao. Ove godine osvojio 3 turnira, od toga 2 Slema. Znaci sve je jasno, ako i iducih godina bude pametno birao turnire, moze on Slemove opusteno osvajati jos 4 godine. Na kraju kraju krajeva Federer je sa 38 godina igrao finale Slema, znaci Novak je jos uvjek relativno mlad, ima on tu jos toga sta da kaze, kontam da se nece smiriti dok ne osvoji barem 25 Slemova.

Marko

pre 2 godine

Kakav bezobrazluk Federera, da ga čekaju dva sata. Čuj njega "radije bih da imam vremena pre obraćanja medijima"?! Kompleksaš klasični, da je pobedio nacrto bi se u sekundi pred novinarima

nikola

pre 2 godine

Imam utisak da su mu komentari u razgovoru sa novinarima kao kod tinejdžera, odnosno kao da tek dolaze dani tenisa za njega.
(Krik, 17. jun 2021 06:43)

Da, najpre mu treba dva sata da izadje pred novinare, jer ga je sramota i ne zna sta da im kaze, a onda prica kako je u stvari dobro igrao i da bi sve bilo okej da nije uzgubio treci set.

Vertigo

pre 2 godine

Jel on to hteo da se povuce iz tenisa? Pa ga Ljubicic nagovorio da ipak saceka. Nekako mi izmedju redova lici na to.
Mislim da ce se Federer povuci dan pred krunisanje novog GOAT-a kad god to bilo.(naravno da bi dan posle svi pricali o njemu a ne o novom Goatu).
(Milos Stanojevic)

Kakvo krunisanje kakav goat? Znas li uopste sta pricas? To nije nista zvanicno i uvek ce da bude polemika iako je realno da je Nole vec sad najbolji, uvek ce biti i drugih misljenja. Cuj krunisanje pa nov kralj pa svasta. Gledajte tenis i uzivajte jer zemljak pobedjuje i nize uspehe, ne zanosite se.
(Hakeem, 16. jun 2021 23:22)

Pretpostavljam da nije čovek ni mislio na bukvalno "krunisanje" nego npr. Novak sutra igra finale za 21. slem sa velikim šansama da ga osvoji pokazanom igrom u polufinalu (što bi bilo neformalno "krunisanje"), onda Federer objavi povlačenje i postane vest dana umesto "krunisanja novog kralja".
Shvataš?
(auh!!, 17. jun 2021 05:12)

Naravno! Nikakve spekulacije, budući da je Federer već jednom to uradio! Kada je bilo evidentno da će Novak oboriti njegov rekord u broju nedelja provedenih na prvom mestu, ekspresno je na velika zvona objavio svoj veliki kambek i ućešće na turniru u Dohi. Samo da se medijska pažnja ukrade sa Novaka i prebaci na njega (u čemu je dobrim delom i uspeo). Znamo kako se taj 'povratak' završio - krahom koji je za posledicu imao da ekspresno otkaže svoje učešće na predstojećem Dubajiju. Tačno će da objavi povlačenje kad Novak osvoji 20 GS!

Miki Hajnekenjaj

pre 2 godine

Ja verujem da će Federer, kada završi karijeru, biti najbolji svih vremena. Do tada će osvojiti zlato na Olimpijadi, ona dva tri mastersa koja mu fale i sve masterse po najmanje dva puta, preokrenuće skor protiv Nadala i Novaka, osvojiće kalendarski gren slem ili bar sva četiri uzastopno, takođe i sve slemove po dva puta, izbiće na prvo mesto ATP liste sa više od 16.950 bodova i biće nesporni GOAT. Do tada će naravno i pobediti Nadala na Rolan Garosu i Novaka u najmanje tri finala Vimbldona. Onda niko neće smeti ni da pisne protiv njega.
(Djido, 16. jun 2021 22:23)

A broj nedelja na broju 1 ?

Una

pre 2 godine

Mislim da mu je vrlo teško da prestane sa igranjem tenisa. Tu su sponzori i izuzetno veliki novac. Rezultat nije važan kod Federera, za sponzore, je važna njegova popularnost.

Godzila

pre 2 godine

Na rejs listi zauzima 98 mesto. Nije to loše za njegove godine. Od Nove godine kreću vajld karte ako se pre toga ne mane ćorava posla. Na pres konferencijama više ne može da sakrije ogorčenost i frustraciju. Čovek jednostavno nije u stanju da prihvati realnost.

kaokakao

pre 2 godine

Ja ne znam sta bi on sa 40 godina, probio sve granice moguce za penzionisanje. Povuci se, covjece! Igras ovoliko jer si vidio da ce te Nadal stici, pa si pokusavao da mu odmaknes, sad i Nole stigao... Odustani dok jos imas koljena. I Novak jos dvije sezone i kraj, nema sta da se razvlaci po terenu i da ga dobijaju amateri. Priroda cini svoje i to je to, nema nazad. Pogledajte samo Novaka iz 2011 i sada, koja je to razlika u kretanju. Sada to nadomjescava znanjem, iskustvom, ali nije to vise ta brzina i eksplozivnost. O Nadalu da ne pricam. Pogledajte mec Nadal Federer Miami 2004, kako Rafa izgleda sa nepunih 18, kakva kretnja, udarci. Unistava Federera u punoj snazi.

Oliver

pre 2 godine

Jasno je da ovo radi zbog novca. Pre neki mesec on je postao tek 5. sportista u istoriji koji je zaradio milijardu dolara. Pre njega su to Majkl Dzordan,Tajger Vuds,Flojd Mejveder i Kristijano Ronaldo. Dakle Federer je prvi teniser koji je to uspeo. Vecina tog novca je od sponzora,ne od tenisa. Djokovic je vec sada zaradio vise cisto od tenisa nego Federer,ali pitanje je da li ce ga stici po sponzorskim prihodima.Cenim da Djokovic sada ima oko 500 miliona,200 tenis i 300 sponzori. Federer je jednostavno magnet za sponzore isto kao Kristijano Ronaldo,bez obzira sto nisu ni najbolji teniser ni najbolji fudbaler. Mesi ima manje od Ronalda,kao Djokovic od federera. To je prosto tako,psihološki fenomen,zakoni trzista.

Filip Visnjic

pre 2 godine

Pa njega je neko stvarno ubedio da je i dalje clan velike trojke i da moze bez problema da se vrati. Eto kad imas love a savetnici ti govore ono sto zelis da cujes da bi je izvukli. I onda bolno suocavanje sa stvarnoscu.

danilo

pre 2 godine

Federer ide iz greške u grešku. Sad već i klinci ga tuku i to u tri seta gde ne treba puno kondicije.
Izgleda da sa njim nešto nije uredu.. Kao da ga neko tera da igra..
Žao mi čoveka, od sjaja idola genija u tenisu doveo sebe do sprdnje u tenisu.
Očigledno da ima i tim ljudi oko sebe koji ga pogrešno savetuju i prave budalu u tenisu od njega..
Žao mi čoveka, ovakav kraj nije svakako zaslužio!!

Veliki brat

pre 2 godine

Ovaj se ponaša kao da ima 16-17 godina, pa ne može da se oporavi zbog propuštene šanse da napravi najveći uspeh u karijeri...

Nebojša

pre 2 godine

Možda treba neko da mu kaže koliko ima godina. Čovek ladno kaže da treba još da napreduje. U čemu? Jasno je da si nekad bio vrh ali oladi brate.

posmatrac

pre 2 godine

Bice Federer opasan na Wibledonu, treba ga se paziti. Nema opustanja. Secam se pre 4-5 god, polufinale Wimbledona Murray-Federer svi prognozirali pobedu Murray-a jer Federer je star, i ocekivali finale sa Djokovicem. Kad ono, izuo ga Federer 3:0

Petar

pre 2 godine

Polako, secam se jos pre 10 godina jos malo ce on pa penzija. Odigrao je solidan RG, to nikad i nije bio njegov turnir.Stize on sigurno do 1/4 finala vimbldona , kasnije sve zavisi . Iskreno nikad mi nije bio simpatican ali sam ga uvek postovao.

Никша

pre 2 godine

Не бих тако брзо отписао Федерера.
Ипак је он у Вимблдону код куће.
Па и ЧИлића је добио 3:1 у Паризу. А да ће му у Лондону организатори све погодовали је неупитно. Да ипак мало сачекамо..

Djido

pre 2 godine

Za trenutak sam pomislio da sam direktor neke velike firme, ali kada sam se otreznio od alkohola probudio sam se u mom kartonskom naselju. E živote, lutalico!

Redster

pre 2 godine

@Jel on to hteo da se povuce iz tenisa? Pa ga Ljubicic nagovorio da ipak saceka. Nekako mi izmedju redova lici na to.
Mislim da ce se Federer povuci dan pred krunisanje novog GOAT-a kad god to bilo.(naravno da bi dan posle svi pricali o njemu a ne o novom Goatu).
(Milos Stanojevic, 16. jun 2021 22:26)
Naj komentar samo sto je krunisanje osvajanje OI.

Ocekivanje ?

pre 2 godine

Raspored treba da se studira dugooooo ,da bi se prilagodio tvojoj igri .
Isto kao i na RG.
sportski ?
Viteski?
Jedino vitestvo je NOVAK.

Вук Караџић

pre 2 godine

Žao mi čoveka, ovakav kraj nije svakako zaslužio!!
(danilo, 17. jun 2021 07:57)

мени је само жао што је таква слина милијардер

Ocekivanje ?

pre 2 godine

Sujeta i bolesne ambicije su tvoj najveci neprijatelj.
Ni prljava namestanja protivnika ne pomazu.
Bravo,sve izvedeno u belim rukavicama.
Postoji kosmicka pravda i najbolji pobedjuje.

Dr Pilot

pre 2 godine

Da Nole nije pauzirao godinu i po dana ostao bi zakucan na 18 GS
(KD, 16. jun 2021 23:59)

Da je Federer Novakovo godiste, on i Nadal ne bi imali ni po 10GS!!!! Imaju srece sto je Federer penzioner!

Hakeem

pre 2 godine

Pretpostavljam da nije čovek ni mislio na bukvalno "krunisanje" nego npr. Novak sutra igra finale za 21. slem sa velikim šansama da ga osvoji pokazanom igrom u polufinalu (što bi bilo neformalno "krunisanje"), onda Federer objavi povlačenje i postane vest dana umesto "krunisanja novog kralja".
Shvataš?
(auh!!


Shvatam sta je napisano i opet nema nikakvog smisla. O njemu ce pisati neko vreme i toliko, on ce nestati u neku planinu kako je rekao a noletovo osvajanje grend slema ce biti samo jos jedna uobicajena vest samo sto ce broj biti veci za jedan. I to ce isto da bude vest nekoliko dana ovde pre svega i idemo dalje na nove turnire. I Rodzer kad je srusio rekord nije bilo nikakve ceremonije sem sto je bio emotivan, ali dobro ocigledno se prati tenis dugo.

Вук Караџић

pre 2 godine

Rezultat nije važan kod Federera, za sponzore, je važna njegova popularnost.
(Una, 17. jun 2021 08:24)

неке ни спонзори да трпе његову бламажу. пошто има дугорочне уговоре, највећи спонзори ће да га пензионишу још ове године, првом приликом, а то би најбоље било кад освоји неко мали турнир. онда може да пређе на егзибиције док не одради уговоре.

Вук Караџић

pre 2 godine

Stize on sigurno do 1/4 finala vimbldona , kasnije sve zavisi . Iskreno nikad mi nije bio simpatican ali sam ga uvek postovao.
(Petar, 17. jun 2021 01:37)

требаће му луда срећа на жребу да не испадне у првом колу. он је толико матор да клинци ни не знају ко је он, и немају никакав респект. не скидају гаће када Рођа изађе на терен, и дрско сервирају и освајају поене, замисли!

Bl

pre 2 godine

Svojevremeno je izjavio da će se povući, kad djeca počnu da ga "mlate" na turnirima. S obzirom da je ove godine, nakon duže pauze, bio na samo 4 turnira i odigrao 8 mečeva, pretpostavljam da mu treba još bolnih poraza, pa da, napokon, shvati da on ni za koga više nije prijetnja i da će njegovim protivnicima biti blamaža da se hvale pobjedom nad njim.

Krstić Dragan

pre 2 godine

Ja sam i sad ubedjen da on nine ni imao te dve operacije kolena nego se povukao na svoje imanje da bi se spremao za Wimbledon 2020 ali mu je korona pokvarila planove. Posle toga kondicija se izgubila i evo di je tu je na realnoj igračkoj poziciji i nerealnom mestu na Atp top listi.

No name

pre 2 godine

Volim ovog čoveka zbog motivacije i zato što je sve dao tenisu.

Ali jedna stvar odnosno više kopka što nije pokušao da pronađe formulu da pobedi Nadala ikad na RG i što taj jednoručni bekend nije bio funkicionisao kad je trebao u prošlosti. I od celokupne trojke ima najslabiju psihu na GS pogotovo kad igra sa Novakom i Nadalom gde su ga pobeđiva li.

posmatrac

pre 2 godine

Bice Federer opasan na Wibledonu, treba ga se paziti. Nema opustanja. Secam se pre 4-5 god, polufinale Wimbledona Murray-Federer svi prognozirali pobedu Murray-a jer Federer je star, i ocekivali finale sa Djokovicem. Kad ono, izuo ga Federer 3:0

Dr Pilot

pre 2 godine

Da Nole nije pauzirao godinu i po dana ostao bi zakucan na 18 GS
(KD, 16. jun 2021 23:59)

Da je Federer Novakovo godiste, on i Nadal ne bi imali ni po 10GS!!!! Imaju srece sto je Federer penzioner!

Djido

pre 2 godine

Ja verujem da će Federer, kada završi karijeru, biti najbolji svih vremena. Do tada će osvojiti zlato na Olimpijadi, ona dva tri mastersa koja mu fale i sve masterse po najmanje dva puta, preokrenuće skor protiv Nadala i Novaka, osvojiće kalendarski gren slem ili bar sva četiri uzastopno, takođe i sve slemove po dva puta, izbiće na prvo mesto ATP liste sa više od 16.950 bodova i biće nesporni GOAT. Do tada će naravno i pobediti Nadala na Rolan Garosu i Novaka u najmanje tri finala Vimbldona. Onda niko neće smeti ni da pisne protiv njega.

Hakeem

pre 2 godine

Jel on to hteo da se povuce iz tenisa? Pa ga Ljubicic nagovorio da ipak saceka. Nekako mi izmedju redova lici na to.
Mislim da ce se Federer povuci dan pred krunisanje novog GOAT-a kad god to bilo.(naravno da bi dan posle svi pricali o njemu a ne o novom Goatu).
(Milos Stanojevic

Kakvo krunisanje kakav goat? Znas li uopste sta pricas? To nije nista zvanicno i uvek ce da bude polemika iako je realno da je Nole vec sad najbolji, uvek ce biti i drugih misljenja. Cuj krunisanje pa nov kralj pa svasta. Gledajte tenis i uzivajte jer zemljak pobedjuje i nize uspehe, ne zanosite se.

denis

pre 2 godine

Federer ima katastrogfalan skor sa nadalom u finalima GS sa Novakom takodje katastrofa. A nole ga je par puta i pre finala dobijo, pa posle osvojio protiv nadala, mureja.. andy je bio bolji i od nadala i federera u to vreme… federer ima 6-7 slama protiv Stvarno ne najboljih igraca… ja stvarno mislim da je federer pa koliko god lepo igrao imao vise srece nego kvalitativne igre koju vidimo kod noleteta… mislim da je federer tik bolji od samprasa i kompanije a daleko iza nadala i noleta… on je u najboljim godinama sano gubio i od rafe i od noleta…

Hakeem

pre 2 godine

Pretpostavljam da nije čovek ni mislio na bukvalno "krunisanje" nego npr. Novak sutra igra finale za 21. slem sa velikim šansama da ga osvoji pokazanom igrom u polufinalu (što bi bilo neformalno "krunisanje"), onda Federer objavi povlačenje i postane vest dana umesto "krunisanja novog kralja".
Shvataš?
(auh!!


Shvatam sta je napisano i opet nema nikakvog smisla. O njemu ce pisati neko vreme i toliko, on ce nestati u neku planinu kako je rekao a noletovo osvajanje grend slema ce biti samo jos jedna uobicajena vest samo sto ce broj biti veci za jedan. I to ce isto da bude vest nekoliko dana ovde pre svega i idemo dalje na nove turnire. I Rodzer kad je srusio rekord nije bilo nikakve ceremonije sem sto je bio emotivan, ali dobro ocigledno se prati tenis dugo.

Никша

pre 2 godine

Не бих тако брзо отписао Федерера.
Ипак је он у Вимблдону код куће.
Па и ЧИлића је добио 3:1 у Паризу. А да ће му у Лондону организатори све погодовали је неупитно. Да ипак мало сачекамо..

RUDO

pre 2 godine

Alo covece,idi bre tamo gde ti je i mesto,a mesto ti je tamo gde nema vise tenisa i Novaka,vjeruj mi ovo ti cisto kazem zbog tebe,ajde sto si dojadio i Bogu i narodu,al covece brukas se iz dana u dan,naterao si me da iz faze gde te nisam podnosio dodjem i fazu da te sazaljevam,molim te ne kvari mi osjecaj netrpeljivosti koji gajim ka tebi folirantu nad folifantima.

Milos Stanojevic

pre 2 godine

Jel on to hteo da se povuce iz tenisa? Pa ga Ljubicic nagovorio da ipak saceka. Nekako mi izmedju redova lici na to.
Mislim da ce se Federer povuci dan pred krunisanje novog GOAT-a kad god to bilo.(naravno da bi dan posle svi pricali o njemu a ne o novom Goatu).

Swiss cokolada

pre 2 godine

Federu, budi barem malo realan i iskren, bez obzira na sve svoje
uspehe koje si imao u karijeri, pa priznaj, da vise nisi i nemozes biti
onaj kao od pre 10 godina. Ipak godine cine svoje, brzina, reakcija i
jacina udaraca.
Neces ti ni u Vimbeldonu daleko dogurati, vec ces se jos vise
osramotiti na svom travnatom dvoristu.

Redster

pre 2 godine

@Jel on to hteo da se povuce iz tenisa? Pa ga Ljubicic nagovorio da ipak saceka. Nekako mi izmedju redova lici na to.
Mislim da ce se Federer povuci dan pred krunisanje novog GOAT-a kad god to bilo.(naravno da bi dan posle svi pricali o njemu a ne o novom Goatu).
(Milos Stanojevic, 16. jun 2021 22:26)
Naj komentar samo sto je krunisanje osvajanje OI.

Petar

pre 2 godine

Polako, secam se jos pre 10 godina jos malo ce on pa penzija. Odigrao je solidan RG, to nikad i nije bio njegov turnir.Stize on sigurno do 1/4 finala vimbldona , kasnije sve zavisi . Iskreno nikad mi nije bio simpatican ali sam ga uvek postovao.

nixon

pre 2 godine

Rodzer vise nigde nema šansi gde god da igra . on je na nivou otprilike 40.Rang mesta. Tipa Bublik,Lajovic,Giron itd. Samo sponzori njegovi i zapadni mediji namerno forsiraju tu priču da ga nikad ne treba otpisivati, da se vraća u formu (!?) jer ipak treba da se proda karta više i odrade te sumanute cifre koje zaradjuje.Pa i ovaj ranking sa Atp listom je naravno njemu podredjen. Medjutim ok, niko nr može reći da nije teniski fenomen i mnogo je uradio za popularnost tenisa. Realnost je da je on otpisan, istrošen i na Vimbldonu mu je 3-4. kolo premija, uz naravno dobar žreb, koji će mu verovatno i provući već nekako. Pozz

No name

pre 2 godine

Pa jeste neprihvatljivo kad vidiš dobio te klinac koji ne može se sastavi sa tenisom a drugo ovo uopšte nije Federer stari ovo je samo kopijaa ili koji još pokazuju udarci da su tu. A drugo u pitanju nešto ne štima.

Canadiana

pre 2 godine

Šta ima više da se raspravlja o Federeru kada na ovom svijetu još ima budaletina koje misle da je Federer bolji teniser od Novaka. Vodite ga kući neka vam tamo bude bolji od Novaka, budale jadne.

Aleksandar

pre 2 godine

Ok ako želi još da igra, moze nije sporno, ako ovakve partije, na ovom nivou, ne smetaju njemu, ni nama nije problem. Ali isticati ambicije za osvajanje GS titule, jako teško, da ne kazem nemoguće, zapravo neozbiljno...

Prava odluka

pre 2 godine

Najpametnija odluka mu je da otkaže Vimbldon a i sve ostale turnije, ode u penziju i ostane upamćen kao treći najbolji svih vremena. U želji da bude bolji od Novaka i Rafe igraće do 68 godine ali džaba mu sve, samo će ga sve više tenisera pobeđivati i na kraju će učestvovati na turnirima samo sa vajld kartom i ispadati u prvom kolu

Ausidius

pre 2 godine

Зашто неприхватљиво? Ја сам видео пар добрих удараца
(Lex, 16. jun 2021 22:59)

Bravo za komentar :)

Marko

pre 2 godine

Kakav bezobrazluk Federera, da ga čekaju dva sata. Čuj njega "radije bih da imam vremena pre obraćanja medijima"?! Kompleksaš klasični, da je pobedio nacrto bi se u sekundi pred novinarima

dzericak

pre 2 godine

Federer je 2020, bez obzira na koronu, zaradio 106 miliona američkih dolara. Deo toga je njegovo guranje kao 'favorita' za Vimbldon, US Open i druge slemove gde on naravno teško može više da pobedi. Ali, nije nemoguće.

Sa takvom pričom njegov direktor PR sa svojim timom odlazi recimo u Nike i ovo guranje po medijima spada u deo obaveznog dela ugovora, gde oni i brojkama pokažu kako se interesovanje kupaca za Rođu, a samim tim i za Nike opremu podiže kada je on tu, visoko kotiran u svetu sporta. Nike daju recimo 20 miliona, a i Gillette i ostali sigurno. Da toga forsiranja po medijima nema Nike bi tražile od Federerovog tima povraćaj dela novca, jer sad pa njihov tim posmatra šta se radi. (Federerov tim je naravno od dela tog ugovora izdvojio deo da podmaže BBC, CNN koji kao realno informišu, ali su i sami deo tog kola. Očigledno da njegovu ekipu naša RTS i drugi mediji ne zanimaju, jer bismo bili svedoci žestoke kampanje i sa njihove strane po Srbiji. Ovako se smejemo vestima iz inostranstva.)

I na kraju, primećujem da po britanskim medijima (BBC, ITV, novine) nema više ni M od Murray-ja kao dela nekakve velike četvorke. Sada se samo pominju The Big Three kao da naziv The Big Four nikada nije ni postojao. To je deo te iste priče, samo što on Endi više nema sponzore da ga guraju, dakle plaćaju britanske i američke medijske kuće. Kada naši prevedu uz pomoć Google Translate vidite i sami da velike četvorke više nema. To otprilike tako ide.

Djido

pre 2 godine

Ja verujem da će Federer, kada završi karijeru, biti najbolji svih vremena. Do tada će osvojiti zlato na Olimpijadi, ona dva tri mastersa koja mu fale i sve masterse po najmanje dva puta, preokrenuće skor protiv Nadala i Novaka, osvojiće kalendarski gren slem ili bar sva četiri uzastopno, takođe i sve slemove po dva puta, izbiće na prvo mesto ATP liste sa više od 16.950 bodova i biće nesporni GOAT. Do tada će naravno i pobediti Nadala na Rolan Garosu i Novaka u najmanje tri finala Vimbldona. Onda niko neće smeti ni da pisne protiv njega.
(Djido, 16. jun 2021 22:23)

A broj nedelja na broju 1 ?
(Miki Hajnekenjaj, 17. jun 2021 00:29)

Za trenutak sam pomislio da si u pravu, međutim, shvatio sam da to više nije potrebno, da je to nevažna stvar. To je ranije bilo važno dok je Federer držao, čak je bio jedan od dva najvažnija kriterijuma, ali sada kada je Novak to oborio, to više nije važno i ne računa se.

danilo

pre 2 godine

Federer ide iz greške u grešku. Sad već i klinci ga tuku i to u tri seta gde ne treba puno kondicije.
Izgleda da sa njim nešto nije uredu.. Kao da ga neko tera da igra..
Žao mi čoveka, od sjaja idola genija u tenisu doveo sebe do sprdnje u tenisu.
Očigledno da ima i tim ljudi oko sebe koji ga pogrešno savetuju i prave budalu u tenisu od njega..
Žao mi čoveka, ovakav kraj nije svakako zaslužio!!

auh!!

pre 2 godine

Feliks je odigrao sjajan neč, mentalno je bio čvrst. Pokazao je da želi pobedu i bio je na kraju bolji.

Kada je izjavio ovako nešto posle poraza od Novaka?
Šamarao lopticu, nisam igrao...

Milica S.

pre 2 godine

E da se Novak nije pojavio dva sata pred novinarima oduzeli bi mu sve titule i zabranili da se bavi tenisom.Veliki Federer okončava karijeru bez stila ali mislim da je to zbog sponzora i ugovora sa njima.Ali brate ako ti nije dosta novca koji si zaradio onda džaba ti sve,sačuvaj malo dostojanstva .

Oliver

pre 2 godine

Jasno je da ovo radi zbog novca. Pre neki mesec on je postao tek 5. sportista u istoriji koji je zaradio milijardu dolara. Pre njega su to Majkl Dzordan,Tajger Vuds,Flojd Mejveder i Kristijano Ronaldo. Dakle Federer je prvi teniser koji je to uspeo. Vecina tog novca je od sponzora,ne od tenisa. Djokovic je vec sada zaradio vise cisto od tenisa nego Federer,ali pitanje je da li ce ga stici po sponzorskim prihodima.Cenim da Djokovic sada ima oko 500 miliona,200 tenis i 300 sponzori. Federer je jednostavno magnet za sponzore isto kao Kristijano Ronaldo,bez obzira sto nisu ni najbolji teniser ni najbolji fudbaler. Mesi ima manje od Ronalda,kao Djokovic od federera. To je prosto tako,psihološki fenomen,zakoni trzista.

Zastava101Specijal

pre 2 godine

Bice Federer opasan na Wibledonu, treba ga se paziti. Nema opustanja. Secam se pre 4-5 god, polufinale Wimbledona Murray-Federer svi prognozirali pobedu Murray-a jer Federer je star, i ocekivali finale sa Djokovicem. Kad ono, izuo ga Federer 3:0
(posmatrac, 16. jun 2021 23:15)

Hmm, da, per 4-5 godina.

lol

pre 2 godine

Ne pojavljuj se na WB Roger. Ostaćeš zagonetan za ljubitelje tenisa koji će bar u nekom ćošku mozga imati primisao:-eh, što Roger nije došao? On bi pobijedio, došao do finala, osvojio turnir..
Čeznuli bi I maštali....
A ako dođeš, proći ćeš I gore nego danas, dotaći ćeš dno bunara, koje samo što nijesi.
Mani se blamaže, nijesi zaslužio da sam sebe zagrćeš.
Karijera ti je završena sa onih 15:40 sa Novakom na WB davne 2019. Da si onda otišao, otišao bi kao finalista WB i čovjek (u to vrijeme) sa najviše GS, sa najviše sedmican na No 1. Otiœao bi kao legenda!
Ovako sebi zakrpe bez potrebe praviš. Ružno je.

nikola

pre 2 godine

Imam utisak da su mu komentari u razgovoru sa novinarima kao kod tinejdžera, odnosno kao da tek dolaze dani tenisa za njega.
(Krik, 17. jun 2021 06:43)

Da, najpre mu treba dva sata da izadje pred novinare, jer ga je sramota i ne zna sta da im kaze, a onda prica kako je u stvari dobro igrao i da bi sve bilo okej da nije uzgubio treci set.

Vertigo

pre 2 godine

Jel on to hteo da se povuce iz tenisa? Pa ga Ljubicic nagovorio da ipak saceka. Nekako mi izmedju redova lici na to.
Mislim da ce se Federer povuci dan pred krunisanje novog GOAT-a kad god to bilo.(naravno da bi dan posle svi pricali o njemu a ne o novom Goatu).
(Milos Stanojevic)

Kakvo krunisanje kakav goat? Znas li uopste sta pricas? To nije nista zvanicno i uvek ce da bude polemika iako je realno da je Nole vec sad najbolji, uvek ce biti i drugih misljenja. Cuj krunisanje pa nov kralj pa svasta. Gledajte tenis i uzivajte jer zemljak pobedjuje i nize uspehe, ne zanosite se.
(Hakeem, 16. jun 2021 23:22)

Pretpostavljam da nije čovek ni mislio na bukvalno "krunisanje" nego npr. Novak sutra igra finale za 21. slem sa velikim šansama da ga osvoji pokazanom igrom u polufinalu (što bi bilo neformalno "krunisanje"), onda Federer objavi povlačenje i postane vest dana umesto "krunisanja novog kralja".
Shvataš?
(auh!!, 17. jun 2021 05:12)

Naravno! Nikakve spekulacije, budući da je Federer već jednom to uradio! Kada je bilo evidentno da će Novak oboriti njegov rekord u broju nedelja provedenih na prvom mestu, ekspresno je na velika zvona objavio svoj veliki kambek i ućešće na turniru u Dohi. Samo da se medijska pažnja ukrade sa Novaka i prebaci na njega (u čemu je dobrim delom i uspeo). Znamo kako se taj 'povratak' završio - krahom koji je za posledicu imao da ekspresno otkaže svoje učešće na predstojećem Dubajiju. Tačno će da objavi povlačenje kad Novak osvoji 20 GS!

WWIII

pre 2 godine

A misli lik da teniser s druge strane mreze treba odma’ da skine gace jer je Federer u pitanju. Pitam se koji trener, koji sportski savjetnik i doktor i na kraju sami dzemperko mogu da umisle da mozes napraviti pauzu od godinu i kusur a istovremeno imati toliko godina zivota i poslije tog povratka da ces derati sve redom?! Nikad vise, lagano kupi prnje, okaci reket o klin i povuci se dok nisu poceli da te presavijaju ovi 100+ igraci.

deci

pre 2 godine

Kako je Roki Balboa rekao u jednom od djelova: "Godine svakog pobjede, prije ili kasnije, i tu se nista ne moze". Al Rodzer to jednostavno odbija da prihvati.

Djido

pre 2 godine

Za trenutak sam pomislio da sam direktor neke velike firme, ali kada sam se otreznio od alkohola probudio sam se u mom kartonskom naselju. E živote, lutalico!

Вук Караџић

pre 2 godine

Žao mi čoveka, ovakav kraj nije svakako zaslužio!!
(danilo, 17. jun 2021 07:57)

мени је само жао што је таква слина милијардер

Marko

pre 2 godine

Kakav bezobrazluk Federera, da ga čekaju dva sata. Čuj njega "radije bih da imam vremena pre obraćanja medijima"?! Kompleksaš klasični, da je pobedio nacrto bi se u sekundi pred novinarima

auh!!

pre 2 godine

Kakvo krunisanje kakav goat? Znas li uopste sta pricas? To nije nista zvanicno i uvek ce da bude polemika iako je realno da je Nole vec sad najbolji, uvek ce biti i drugih misljenja. Cuj krunisanje pa nov kralj pa svasta. Gledajte tenis i uzivajte jer zemljak pobedjuje i nize uspehe, ne zanosite se.
(Hakeem, 16. jun 2021 23:22)

Pretpostavljam da nije čovek ni mislio na bukvalno "krunisanje" nego npr. Novak sutra igra finale za 21. slem sa velikim šansama da ga osvoji pokazanom igrom u polufinalu (što bi bilo neformalno "krunisanje"), onda Federer objavi povlačenje i postane vest dana umesto "krunisanja novog kralja".
Shvataš?

Eugen

pre 2 godine

"Danas mi je trebalo vremena da sve ovo svarim. Treći set, nezadovoljan sam kako se završio."

I dva sata mu je trebalo da razmislja o tome kako je nezadovoljan zavrsetkom treceg seta?

billy

pre 2 godine

Ja ne znam sta bi on sa 40 godina, probio sve granice moguce za penzionisanje. Povuci se, covjece! Igras ovoliko jer si vidio da ce te Nadal stici, pa si pokusavao da mu odmaknes, sad i Nole stigao... Odustani dok jos imas koljena. I Novak jos dvije sezone i kraj, nema sta da se razvlaci po terenu i da ga dobijaju amateri..
(kaokakao, 17. jun 2021 00:33)

Novak ima sigurno barem jos 3-4 godine, vidis da vise ne igra ni izbliza toliko tutnira koliko je prije igrao. Ove godine osvojio 3 turnira, od toga 2 Slema. Znaci sve je jasno, ako i iducih godina bude pametno birao turnire, moze on Slemove opusteno osvajati jos 4 godine. Na kraju kraju krajeva Federer je sa 38 godina igrao finale Slema, znaci Novak je jos uvjek relativno mlad, ima on tu jos toga sta da kaze, kontam da se nece smiriti dok ne osvoji barem 25 Slemova.

Una

pre 2 godine

Mislim da mu je vrlo teško da prestane sa igranjem tenisa. Tu su sponzori i izuzetno veliki novac. Rezultat nije važan kod Federera, za sponzore, je važna njegova popularnost.

chupavi

pre 2 godine

Gledao sam mec levog kola koji je odigrao protiv Ivashke i tamo nije pokazao nista dobro ali je drzao svoj servis. Kasnio je na lopti, imao je poteskoca u kretnji, sve u svemu nije izgledao.dobro.

Mislio sam da ce iz kola u kolo da se popravlja kad ono tus. Trava jeste njegova podloga, ali je on izgubio svoju brzinu i elasticnost, pa zbog ovako brze loptice na travi izgleda jako lose. Mnogo bolje je izgledao na sljaci RG jer je sporija podloga pa je imao vise vremena da se namesti za udarac.

Sada rizikuje da se blamira na Wimbldonu, jer je ocigledno da jos uvek nije u dobroj formi i da je vrlo moguce da ga neki klimac opet izmlati u prva dva-tri kola. Nego, cudi me sto jos uvek razmilja i govori o buducnosti kao da vreme radi za njega a ne obrnuto. Dobro je biti optimista, ali vazno je biti realan i shvatiti da ako ne moze onda ne moze. Ovako rizikuje jos veci povredu, nove operacija i ko zna sta jos.

Kaze trebalo mu 2 sata da sabere utiske, ne brate nisi mogao ranije da izadjes jer si plakao kad si shvatio da nema nista od ozbiljnog tenisa.

Filip Visnjic

pre 2 godine

Pa njega je neko stvarno ubedio da je i dalje clan velike trojke i da moze bez problema da se vrati. Eto kad imas love a savetnici ti govore ono sto zelis da cujes da bi je izvukli. I onda bolno suocavanje sa stvarnoscu.

Miki Hajnekenjaj

pre 2 godine

Ja verujem da će Federer, kada završi karijeru, biti najbolji svih vremena. Do tada će osvojiti zlato na Olimpijadi, ona dva tri mastersa koja mu fale i sve masterse po najmanje dva puta, preokrenuće skor protiv Nadala i Novaka, osvojiće kalendarski gren slem ili bar sva četiri uzastopno, takođe i sve slemove po dva puta, izbiće na prvo mesto ATP liste sa više od 16.950 bodova i biće nesporni GOAT. Do tada će naravno i pobediti Nadala na Rolan Garosu i Novaka u najmanje tri finala Vimbldona. Onda niko neće smeti ni da pisne protiv njega.
(Djido, 16. jun 2021 22:23)

A broj nedelja na broju 1 ?

kaokakao

pre 2 godine

Ja ne znam sta bi on sa 40 godina, probio sve granice moguce za penzionisanje. Povuci se, covjece! Igras ovoliko jer si vidio da ce te Nadal stici, pa si pokusavao da mu odmaknes, sad i Nole stigao... Odustani dok jos imas koljena. I Novak jos dvije sezone i kraj, nema sta da se razvlaci po terenu i da ga dobijaju amateri. Priroda cini svoje i to je to, nema nazad. Pogledajte samo Novaka iz 2011 i sada, koja je to razlika u kretanju. Sada to nadomjescava znanjem, iskustvom, ali nije to vise ta brzina i eksplozivnost. O Nadalu da ne pricam. Pogledajte mec Nadal Federer Miami 2004, kako Rafa izgleda sa nepunih 18, kakva kretnja, udarci. Unistava Federera u punoj snazi.

Veliki brat

pre 2 godine

Ovaj se ponaša kao da ima 16-17 godina, pa ne može da se oporavi zbog propuštene šanse da napravi najveći uspeh u karijeri...

Ocekivanje ?

pre 2 godine

Sujeta i bolesne ambicije su tvoj najveci neprijatelj.
Ni prljava namestanja protivnika ne pomazu.
Bravo,sve izvedeno u belim rukavicama.
Postoji kosmicka pravda i najbolji pobedjuje.

Вук Караџић

pre 2 godine

Stize on sigurno do 1/4 finala vimbldona , kasnije sve zavisi . Iskreno nikad mi nije bio simpatican ali sam ga uvek postovao.
(Petar, 17. jun 2021 01:37)

требаће му луда срећа на жребу да не испадне у првом колу. он је толико матор да клинци ни не знају ко је он, и немају никакав респект. не скидају гаће када Рођа изађе на терен, и дрско сервирају и освајају поене, замисли!

Godzila

pre 2 godine

Na rejs listi zauzima 98 mesto. Nije to loše za njegove godine. Od Nove godine kreću vajld karte ako se pre toga ne mane ćorava posla. Na pres konferencijama više ne može da sakrije ogorčenost i frustraciju. Čovek jednostavno nije u stanju da prihvati realnost.

Ocekivanje ?

pre 2 godine

Raspored treba da se studira dugooooo ,da bi se prilagodio tvojoj igri .
Isto kao i na RG.
sportski ?
Viteski?
Jedino vitestvo je NOVAK.

Вук Караџић

pre 2 godine

Rezultat nije važan kod Federera, za sponzore, je važna njegova popularnost.
(Una, 17. jun 2021 08:24)

неке ни спонзори да трпе његову бламажу. пошто има дугорочне уговоре, највећи спонзори ће да га пензионишу још ове године, првом приликом, а то би најбоље било кад освоји неко мали турнир. онда може да пређе на егзибиције док не одради уговоре.

Nebojša

pre 2 godine

Možda treba neko da mu kaže koliko ima godina. Čovek ladno kaže da treba još da napreduje. U čemu? Jasno je da si nekad bio vrh ali oladi brate.

Krstić Dragan

pre 2 godine

Ja sam i sad ubedjen da on nine ni imao te dve operacije kolena nego se povukao na svoje imanje da bi se spremao za Wimbledon 2020 ali mu je korona pokvarila planove. Posle toga kondicija se izgubila i evo di je tu je na realnoj igračkoj poziciji i nerealnom mestu na Atp top listi.

Bl

pre 2 godine

Svojevremeno je izjavio da će se povući, kad djeca počnu da ga "mlate" na turnirima. S obzirom da je ove godine, nakon duže pauze, bio na samo 4 turnira i odigrao 8 mečeva, pretpostavljam da mu treba još bolnih poraza, pa da, napokon, shvati da on ni za koga više nije prijetnja i da će njegovim protivnicima biti blamaža da se hvale pobjedom nad njim.

No name

pre 2 godine

Volim ovog čoveka zbog motivacije i zato što je sve dao tenisu.

Ali jedna stvar odnosno više kopka što nije pokušao da pronađe formulu da pobedi Nadala ikad na RG i što taj jednoručni bekend nije bio funkicionisao kad je trebao u prošlosti. I od celokupne trojke ima najslabiju psihu na GS pogotovo kad igra sa Novakom i Nadalom gde su ga pobeđiva li.