Utorak, 15.06.2021.

19:10

Denver zabrinut zbog Jokićevog nastupa za Srbiju

Eliminacijom Denver Nagetsa iz plej-ofa NBA lige otvorila se mogućnost da Nikola Jokić zaigra za Srbiju na olimpijskom kvalifikacionom turniru.

Izvor: SS

Denver zabrinut zbog Jokiæevog nastupa za Srbiju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 2 godine

O cemu pricas?! Znaci povrijedjen odnosno rovit je ali moze da igra? A evo ce igrati jos 3 meca duze od Jokica, a ko zna, mozda prodju u finale istoka... Bogdan se odazvao svakom okupljanju reprezentacije, i to u ranoj fazi. Stariji je od Jokica i bio povrijedjen.
Bogdan apsolutno treba da preskoci OI.
A Jokic bi mogao da zaigra i opravda to MVP zvanje. Ali nece.
A ja mu to ne zamjeram. Znas li zasto? Jer je on dovoljno ucinio za Srbiju i jos jednom pokazao da smo mi Srbi narod najprvi.
(Srba Patrijota, 15. jun 2021 21:07) # Link komentara

O cemu bre ti pricas?! Zasto da se ne odazovu?! Pa jel 2 decenije dok su dominirali igraci Spanije su se redovno odazivali gde god i za koga god da su igrali osim ako nisu bili povredjeni. Upravo iz tog razloga su i bili dominantni jer su uvek bili kompletni. Zatim evo ga Doncic,pravo iz serije sa Klipersima otisao za Sloveniju da igra kvalifikacije j naravno posle Olimpijske igre ako se kvalifikuju. Kad ce igrati u reprezentaciji Jokic i Bogdan ako ne u ovom ciklusu,za 4 god na sledecoj Olimpijadi imace 30 god,vec prolaze zenit,karijera u padu. Ako mislimo kao reprezentacija da ostvarimo neke rezultate u narednim godinama kljucno je da obojica igraju na ovoj Olimpijadi,sledecem Evropskom i Svetskom prvenstvu. Mi ako ne iskoristimo igrace koje imamo u zenitu onda stvarno ne znam i sta ce nam,zasto navijamo za njih,zasto ih slovimo za nase idole. Vecito neki umor kod nasih najvecih zvezda kad treba da se odazovu za reprezentaciju,Bogdanu svaka cast svaki put je igrao,svaka cast i Jokicu jer je igrao zadnje prvenstvo ali isto je bilo neko zatezanje,svaki puta natezanje,daj da li cemo jednom da dozivimo da nas najjaci igrac kad ga pitaju na prvu izjavi "pa normalno da cu da se odazovem i igram"! I kraj price,odlazis u legendu za sva vremema sta god uradio na prvenstvu.

Iznogoud

pre 2 godine

Ma i Srbija je zabrinuta jer kad on igra za reprezentaciju daje po 4 kosa na utakmici
(Sasa, 16. jun 2021 07:23)

Pa onda bar znamo gde je problem…

ludilo mozga

pre 2 godine

Neka odmori pa ako se kvalifikujemo neka se prikljuci timu. Potpuno normalna stvar. Ko se iole bavio ozbiljnije sportom razume da covek nije masina i da je neophodan period regeneracije

beogradski

pre 2 godine

(merso, 16. jun 2021 00:30)

O cemu pricas bre ti? Od picetka svoje reprezentativne karijere, Jokic je propustio samo jedno takmucenje, EP 2017. Igrao je na OI 2016. i SP 2019. Nek odmori, realno mogemo lagano da se plasiramo na OI bez njega, pa na OI poske mesec dana odmora da izgazi.

Miki

pre 2 godine

Ako ne mozemo bez Jokica da se kvalifikujemo nemamo razloga ni da idemo na olimpijadu. Dok smo bili sila u kosarci samo sa igracima "s klupe" bi se prosetali kroz kvalifikacije.
(Petar, 15. jun 2021 23:33)

Upravo tako!

Dokholiday

pre 2 godine

Jokica placa Denver cele godine da igra za njih pa je logicno da se brinu ako zaigra za nekog drugog. Nikolina plata nije samo u sezoni nego preko cele godine.

Bekinho

pre 2 godine

I opet se ponavljam ko papagaj: mi svi imamo obavezu da cuvamo ovu zemlju za nasa pokolenja pa su nam reke prepune plastike i otpada, tako da nekome prigovaramo bilo sta nemamo bas nikakva prava.
(Mladen, 15. jun 2021 19:33) Skorije nisam procitao nista poucnije.. svaka cast na komentaru. Treba poci od sebe i svojih najblizih a bilo sta u zivotu, kad bi svi tako sve bi bilo lepse. Pozdrav

gagi

pre 2 godine

Svi ovi sto misle da su sportske zvezde nekakve nezavisne licnosti da rade sta hoce i kako hoce u vezi svog posla se grdno varaju. Kao sto je jedan moj prijatelj vrhunski sportista rekao, svi su oni samo zaposleni u preduzecima zvanim ATP, NBA, Premier League itd. Kao i u svakom poslu, neko je placen vise, neko manje, ali na kraju o njihovoj sudbini odlucuje samo "gazda" tj. vlasnik firme- ti to srazmerno tome koliko je para ulozeno. Tako da pustimo te price kako to kao zavisi od Jokica u ovom slucaju.

Мирабо

pre 2 godine

Шта нас брига што је денвер забринут,нека их.
Да бринем што се милијардери брину
Не могу да забране да игра ако хоће.
Нама је у интересу да игра.

Ti si ?

pre 2 godine

Ovde se samo Nikola pita i tu stavljamo tačku. Lud li je Denver da uceni Jokića ,odma može da bira gde želi da pređe , ko njega nebi poželeo u svom timu . Tvrdim da bi Bruklin dao i Irvinga i Hardena za Jokića . Portland bi dao Nurkića, CjM i Mela isto. Jokić vredi za neke ekipe i 4 igrača i to jako dobra.

Lucky

pre 2 godine

Ako Srbija ne moze da se plasira na kvalifikacijama bez Jokica,Bogdanovica,Bjelice,Pokusevskog. Onda i ne treba da ide na olimpijske igre.Ovi momci nam trebaju bas za olimpijske igre da ojacaju reprezentaciju i da udju u finale. A u finalu ih treba pustiti ga igraju kako hoce iz bas ceste dobrovoljne izmene.

Slovenac

pre 2 godine

Nije ni lako Igoru napraviti igru oko Jokica tako brzo, nije on klasicni centar. Michaelu je trebalo skoro 2 godine, da tim pocne funkcionisati kao pravi tim.

Nenad

pre 2 godine

Ako ne budemo igrali drugaciju kosarku od one ranije dok je igrao neke lazne cetvorke i ako igra ne bude bazirana na njemu, relno i ne treba da dolazi. Bice bolje za sve. Da se ne lazemo, Milutinov je jedan od najboljih centara u Evropi i bolje resenje za takav pristup, nije bas da smo s Milutinovim debelo oslabljeni.

S druge strane, ako budemo igru gradili oko Jokica onda su neki drugi za koje se ocekuje da ce igrati realno visak.

merso

pre 2 godine

Ovako to počinje. Sećamo se ranijih godina.
Prvo klub iskaže zabrinutost. Krivica se prebacuje na tamo neke zle amerikance. Nikola jadan on bi baš voleo da igra ali eto klub ga plaća a oni jako insistiraju. Pa dalje ide priča kako on puno radi za Srbiju u NBA i kako on pomaže promociji Srbije. I na kraju samo ne igra.
Ovo je priprema javnosti za ono što će uslediti. Samo se kontroliše šteta kako ga ne bi smo previše pljuvali.
Zato hoću da kažem sada. Ukoliko Nikola ne bude igrao sramota je samo njegova.

Keynes

pre 2 godine

A i Jokara brat, Meloun mu nudi da preskoci koju utakmicu, on kao pravi lider odbije. Pozdravljam. Ali decku neko treba da javi da je na njegovim plecima i srpska kosarka i da je on apsolutni lider srpske reprezdntacije, a ne samo Denvera. A da bi se nametnuo kao lider, sto treba da bude, mora da ima upravo taj pristup kao u Denveru... A to je da nema odmora, on kida, on vodi, organizuje, grize... A ostali prate. Na primer, velika je prilila da se nametne kao lider reprezentacije da se sad pojavi na kvalifikacionom turniru. Ali to se nece desiti nažalost. Propustena prilika.

ajaJaZeMšipA

pre 2 godine

Brinite se vi kako cete da mu dovedete nekog krštenog saigrača.
Ovo što su u ovom metlanju od Sansa odigrali saigrči je teška sramota.

Luja

pre 2 godine

Kvalifikacije neće igrati, ali nisu zabrinuti kada za Denver igra 109 utakmica ali jesu za OI gde se neće igrati svaki dan?
(Deus in Absentia, 15. jun 2021 19:12)

Logično. Oni ga plaćaju a ne Srbija.

Petar

pre 2 godine

Ako ne mozemo bez Jokica da se kvalifikujemo nemamo razloga ni da idemo na olimpijadu. Dok smo bili sila u kosarci samo sa igracima "s klupe" bi se prosetali kroz kvalifikacije.

knife, wire...

pre 2 godine

Bogdan je veci deo sezone bio povredjen i nije igrao. Za razliku od Jokica koji se realno preforsirao..
(Nele, 15. jun 2021 20:37)
O cemu pricas?! Znaci povrijedjen odnosno rovit je ali moze da igra? A evo ce igrati jos 3 meca duze od Jokica, a ko zna, mozda prodju u finale istoka... Bogdan se odazvao svakom okupljanju reprezentacije, i to u ranoj fazi. Stariji je od Jokica i bio povrijedjen.
Bogdan apsolutno treba da preskoci OI.
A Jokic bi mogao da zaigra i opravda to MVP zvanje. Ali nece.
A ja mu to ne zamjeram. Znas li zasto? Jer je on dovoljno ucinio za Srbiju i jos jednom pokazao da smo mi Srbi narod najprvi.
(Srba Patrijota, 15. jun 2021 21:07) # Link komentara

Nisi u pravu.

zemunski kej

pre 2 godine

Realno mogao bi da igra na olimpijadi, Ne i u kvalifikacijama. Imao je tesku sezonu i ne sme da rizikuje povredu, Ima dobrih igraca iz Evrolige Kalinic ,Micic,Petrusev, pomalo zaboravljeni Smailagic.Pokusevski mora da slusa trenera iz NBA jer je ruki, Ne znam da li se oporavio Milutinov ma moze to da bude ekstra tim.

Pare su u pitanju... za osiguranje

pre 2 godine

@ ..."Bogdan se odazvao svakom okupljanju reprezentacije, i to u ranoj fazi. Stariji je od Jokica i bio povrijedjen.
Bogdan apsolutno treba da preskoci OI."...
(Srba Patrijota, 15. jun 2021 21:07)

Odazivao se zato sto je igrao u Sakramentu, pa Divac nije trazio da KSS plati osiguranje za njega i Bjelicu. Znao je (Divac) da KSS nema te pare da plati. Videcemo sad. I za Jokica isto tako.

Миле

pre 2 godine

Да су пришли Феникс и да је одиграо још пет мечева плејофа било би му напорније него читав олимпијски турнир. И нико се не би забринуо.
Мада, евидентно је да му поодобар одмор треба, ако сам добро испратио није пропустио ниједну утакмицу.

Krajišnik

pre 2 godine

MPJ,Marej i Jokić.
To su potencijalni all star igraci.
Ako budu zdravi,mogu do kraja dogurati.
Sutera i centra trebaju svakako dovesti.

Pare su u pitanju... za osiguranje

pre 2 godine

@ ..."Bogdan se odazvao svakom okupljanju reprezentacije, i to u ranoj fazi. Stariji je od Jokica i bio povrijedjen.
Bogdan apsolutno treba da preskoci OI."...
(Srba Patrijota, 15. jun 2021 21:07)

Odazivao se zato sto je igrao u Sakramentu, pa Divac nije trazio da KSS plati osiguranje za njega i Bjelicu. Znao je (Divac) da KSS nema te pare da plati. Videcemo sad. I za Jokica isto tako.

Srba Patrijota

pre 2 godine

"On i Bogdan apsolutno treba da odmore.
@Srba Patrijota"
Bogdan je veci deo sezone bio povredjen i nije igrao. Za razliku od Jokica koji se realno preforsirao..
(Nele, 15. jun 2021 20:37)
O cemu pricas?! Znaci povrijedjen odnosno rovit je ali moze da igra? A evo ce igrati jos 3 meca duze od Jokica, a ko zna, mozda prodju u finale istoka... Bogdan se odazvao svakom okupljanju reprezentacije, i to u ranoj fazi. Stariji je od Jokica i bio povrijedjen.
Bogdan apsolutno treba da preskoci OI.
A Jokic bi mogao da zaigra i opravda to MVP zvanje. Ali nece.
A ja mu to ne zamjeram. Znas li zasto? Jer je on dovoljno ucinio za Srbiju i jos jednom pokazao da smo mi Srbi narod najprvi.

Aspera

pre 2 godine

Koliko sam ja razumeo lepo pise da podrzavaju Nikolu ma koju odluku da donese a Olimpijada je ozbiljna stvar i za njih.
(ElHombre, 15. jun 2021 20:50)

Vise izgleda u ovom fazonu: Mi ne bi voleli da igras ali ako bas resis mi cemo se praviti da te podrzavamo da te ne ljutimo vise dovoljno je sto ne umemo da ti sastavimo valjan tim.

Ajd da vidimo

pre 2 godine

Cini mi se da je potrebno vreme da se saigraci naviknu na Jokicev stil igre. Ne znam koliko je realno ocekivati neki nenormalan rezultat pored Amera, vidim dolaze Drejmond Grin i Lilard, a to je samo pocetak. Njih 2 su sami kvalitetniji od svih nasih osim Jokica. Grin je bolji defanzivac od svih nasih i odlican plejmejker iako igra na 4 ili 5. Lilarda nema ko da cuva, covek daje sa pola terena.
Mada bih voleo da vidim potencijalno finale sa njima, prvo treba proci ostale.
Doncic na primer po meni trenutno nije kvalitetniji od Jokica, ali ima stil da privatizuje loptu i izmislja poene uz razigravanje saigraca. Jokic nije takav, on se podredi timu a bojim se da je ovo jako malo vremena da se njegov sistem implementira.
Mada je i Kokoskov klasa.

KoleCZ

pre 2 godine

Realno ne treba da igraju kvalifikacije.Imamo kvalitet da se plasiramo i bez njih. E onda na olimpijadu u najjacem sastavu pa da kidamo

bradina

pre 2 godine

Ova "zabrinutost" nebi bila da igra za USA,ali nije drzavljanin!?
Pravo svakog igraca je da igra za svoju zemlju pogotovo na Olimpijadi i to se ne moze zabraniti, to je dobro poznato svima u rukovodstvu klubova NBA.
Izbor igraca je odlucujuce,a tu "zabrinutost" ostavite u svojim mislima.
Vise sam zabrinut kako stvarate tim oko njega sa nerazumnim trejdovima da ste vec odavno mogli biti u borbi za sampionsku titulu!?
Ove price o toboze premorima igraca vec su mi dosadile.Bolje naucite ili dovedite novog trenera.Povredise se svi bekovi,slabo razigravanje mladjih igraca,gomilanje igraca sa istim predispozicijama,(zasto onda trejduju)"pa ispada sipanje iz praznog u suplje" jer me niko ne moze ubediti da Kreg i Heris vrede manje od angazovanih inkvizicija.Dovedite Jokicu back-up centra,pa nece uci istrosen u PO,a ne dovedete MkGija a on se nije ni racunao u nekoj rotaciji.(ima manje minuta od rekordera pre njega Bobija Marjanovica).Svi znaju da svaki tim koji jurisa na tron,mora imati bar 3 savrsena igraca,to Denver nema!Otvori se GAZDA! Vreme je da Jokic zatrazi trejd ima pravo na to zbog ulaska u zadnju godinu ugovora.Pa nek se zamisle.Kad je Kokoskov napustio to mesto GM znao sam da nesto nije u redu.Sad sam uveren sta je po sredi! Prvo Denver kao grad vise voli americki fudbal pa ce "grumenje" uvek biti iza "konja Broncosa".Jokic gubi vreme. Pitanje je da li ce Marej biti onaj isti igrac iz proslog PO a jos vece je da li ce MPJ izrasti u igraca kojem se nadaju?

fc apatrid

pre 2 godine

@potomci gledaju unazad
Samo nek se oni ne oglasavaju(cast Pesicu),sve ono dobro u karijeri(inace sam grobar) zeznuli u reprezentaciji svojim sujetama i kombinacijama,Zoc na vrhuncu karijere glumi ludilo i stavlja u istu ravan drugog strelca NBA i Ognjena Askrabica,dok Novicki i Gasol dolaze direkt na prvenstva,epilog znamo,Duda tek,Miskov pulen,nema mesta za Rakocevica najboljeg strelca Evrolige ali zato mu igra Nemanja Krstic,sadasnji pomocni bek kk Novi Pazar,nazalost i Sale je poklekao tom laznom trendu "niko iznad",Jokicem krpio rupe umesto da je sto vise prilagodio igru njegovim mogucnostima,dosad nevidjenim na ovim prostorima,ko sto neko vec kaze prosla su ta romanticarska vremena,ipak Jokic mnogo vise treba repki nego repka njemu,amere smo dobili na njihovom terenu i niko se potrudio nije da nauci ko je Bodiroga ali zato je ova Jokiceva sezona urezana globalno za vjeki vjekova

Scipion

pre 2 godine

@Milan

Silno gresis. Te 144 milke, kako kazes, da je rodjen samo 50km severnije Jokic nikad ne bi video. Kad se rodis u Srbiji mnogo su ti vece sanse da zaradis od kosarke nego od hokeja. Odvratno je nipodastavanje svih onih koji su doprineli da danas imamo MVP NBA.

Алекса

pre 2 godine

Mi, koji smo ga naterali da odigra 109 od 109 utakmica u sezoni, brinemo za njegovo zdravlje.
(Bojan, 15. jun 2021 19:53)

Ми који бисмо волели да је одиграо још петанаестак утакмица ове сезоне, бринемо због четири које ће одиграти за Србију

Srba Patrijota

pre 2 godine

On i Bogdan apsolutno treba da odmore. Bogdan svako ljeto igrao za reprezentaciju. Jokic igrao cijelu sezonu zbog MVP. I poslednja 3 meca kad nije bilo potrebe.
Oni su obojica oduzili svoj dug prema Srbiji. Jokic malo vise od Bogdana jer MVP je nesto nesvakidasnje.
Kao da sam ja nesto znacajno uradio u zivotu, tako sam se osjecao kad je osvojio MVP.
Trebamo svi da mu budemo zahvalni i da ga razumijemo sto nece nastupati na OI.

istinaboliistinapeceistinazulja

pre 2 godine

Jokic ce sledece godine produziti ugovor koji ce biti najveci u istoriji lige, ako izbegne povrede potpisace jos jedan tamo 2027-8. Ima sansu da inkasira po procenama preko 800 miliona dolara. Ja da sam na njegovom mestu ne bi uopste rizikovao, uostalom Djokovic nikad ne igra Dejvis kup a na olimpijskim igrama ima samo jednu bronzu pa mu to niko ne zamera.

nista o nicemu

pre 2 godine

da se razumemo,
da taj 'nas brat jokara' zaista zeli da igra,
nikakvo kmecanje denvera ne bi bilo relevantno,
uostalom pitajte novickog, bogdana, doncica
i sve usa igrace koji ce igrati na oi
(wer, 15. jun 2021 19:12)

Novicki i Doncic nisu igrali svako. Bogdana nemam sta da pitam, on je rekao da nece igrati i ne znam zasto svi o tome cute

..

pre 2 godine

Kakvo licemerje. Kad igra non stop za Denver svaki drugi dan, onda nema nikakve brige za oporavak, ali kad treba da se nastupi za reprezentaciju, onda se brinemo. Tobože, poštujemo njegovu odluku (čitaj, bolje da ne igra na OI), ali mi bismo da se on odmori da može nama što više prosperiteta da donese. Ajde begaj, Amerikanac.

potomci gledaju unazad

pre 2 godine

Kao sto su uvek ranije govorili Ivkovic i Obradovic i Pesic i ostali,to je srz nase skole kosarke,igrac mora da prodje kroz reprezentaciju da bi napredovao,da gubi i da pobedjuje,da slavi i da uci iz poraza.
u klubu moras da se trudis hteo ne hteo tu je ugovor,sponzori itd,za reprezentaciju motiv za napredovanje je zelja i ponos igrati za svoju zemlju
a to je jace od bilo kog ugovora...

Ratko

pre 2 godine

Srećom je Kokoškov NBA trener pa jako dobro zna šta treba da radi. Nama Jokić nije potreban za kvalifikacije i napraviće oni kako to treba da bude. Ja sam gotovo sto posto siguran da će Jokić da igra na olimpijskom turniru ako bude pozvan. Kvalifikacije ni pod tačku razno, ja verujem da Kokoškov nije poput Đorđevića da tako nešto nameće. Prošla su ona vremena da pripreme traju dva meseca i slično. Čovek treba da odmori psihički mesec dana od košarke pa onda možemo da razgovaramo.

lal

pre 2 godine

jokic treba da odmori, trebace nam na olimpijadi... uostalom, ziv je covek... nije mu ovo poslednja sezona u karijeri... on trci maraton, a ne sprint...

JPR24

pre 2 godine

Za OI okej. Za kvalifikacije nije realno, i da hoće, pitanje je da li to bilo dobro za ekipu koliko i za njega. Umoran igrač ne može doprineti očekivano ! Za kvalifikacije imamo dosta igrača koji mogu odraditi posao, sto se centara tiče tu je Bobi verovatno, Radulja, Milutinov ( iako je upitna i njegova forma posle povrede), Beli će sigurno biti tu, Teo, itd ! Kokoskov nije budala, snaći će se, a Jokic i Bogdan za OI i to je to… Nije laka odluka ni za selektora, ali reprezentacija je u pitanju !

Nele

pre 2 godine

"On i Bogdan apsolutno treba da odmore.
@Srba Patrijota"
Bogdan je veci deo sezone bio povredjen i nije igrao. Za razliku od Jokica koji se realno preforsirao..

Izbor

pre 2 godine

Nema veze ako ne bude igrao tu je Birca da ga zameni. Jer Bircevic je igrao u prvoj petorki dok je Jokic grejač klupu. Hendikep je ako Bircevic ne bude mogao i ako se on ne odazove. To ce biti najveći problem za ekipu.

Marko

pre 2 godine

Boli ga uvo, odradice ugovor za 150 miliona, kasnije za jos veci, zasto bi brinuo o tamo nekoj reprezentaciji? Osigurao je lagodnu buducnost i cukununucima, to je najbitnije za coveka, a ne da se dokazuje naciji kako i zbog njih rado trci za loptom.

Цане лепи

pre 2 godine

Никола неће играти квалификације, а ако одемо на ОИ, наравно да ће играти.

bricktop

pre 2 godine

jokic i bogdan su nam potrebni u tokiu a ne za kvalifikacije.ako ne mozemo s ostalima da dobijemo turnir u bg u punom pioniru onda nismo za OI.Doncic mora da igra za Sloveniju kvalifikacije jer bez njega Tokio mogu da gledaju na travel chanell-u iskljucivo

panter pudlica

pre 2 godine

Tesko cemo bez Jokica do salatare…
(Corleone, 15. jun 2021 20:17)

Do salatare nećemo sigurno ni sa 5 Jokića, prosto jer on čovek igra košarku, a ne tenis.

panter pudlica

pre 2 godine

Nije nam uopste potreban.
(Legolas, 15. jun 2021 19:08)

Nikola mam je itekako potreban. Ono što svakako nije su tvoji glupi komentari.

milan

pre 2 godine

Jokic nam nije potreban u kvalifikacijama vec na OI.
Cele sezone gura Denver sam i neka odmori i napuni baterije.
Denver je ulozio u njega 144 milke normalno da brine za svoju investiciju dok Srbija nije ni dinar.

dr. Udo Brinkman

pre 2 godine

Kvalifikacije neće igrati, ali nisu zabrinuti kada za Denver igra 109 utakmica ali jesu za OI gde se neće igrati svaki dan?
(Deus in Absentia, 15. jun 2021 19:12)

Jbg, taj Denver ga placa 200 miliona da igra, svako bi bio zabrinut da mu se ugrozi takva inversticija.

tocka

pre 2 godine

Pa ako ga zovu za kvalifikacije stvarno nisu normalni. Uostalom kada prodju kvalifikacije ti pomocni centri ce videti teren samo u garbage time, tako da je najbolje da iskoriste kvalifikacije koliko mogu. Za Jokića je najbolje da neko vreme maksimalno odmori.
Sa jedne strane neće svi biti uigrani za Jokić sistem, ali ni Milutinov, ni Bobi, ni Petrušev nisu centri koji ne znaju da asistiraju, tako da ipak mogu da uigravaju neke slične šeme i bez Jokića.

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Pa ako su zaista zabrinuti za njegovo zdravlje, neka mu nabave normalne saigrace, na pece morati godisnje da odigra 90 utakmica po 40 minuta. Nego sad kad je vreme da se igra kosarka za domovine, e odjednom se razmislja o Nikolinom zdravlju.

Che

pre 2 godine

Ako se na OI cela igra bude bazirala na Jokiću kao u Denveru mi osvajamo zlato. Ali ako se ponovi Đorđevićeva "taktika" Jokić neće pokaziti ni 30% svojih mogućnosti. Ne zato što to on ne želi nego zato što neće imati prostora i slobodu kakvu ima u Denveru.

Ranoranilac

pre 2 godine

A koliko bi umoran bio da su dosli do velikog finala?
Zato strucnjaci iz Denvera, samo opusteno i dovedite mu kojeg krstenog beka.

statističar

pre 2 godine

Koja su to veca imena od njega majketi,i ko je ikad imao ovakve napore,bukvalno najiskorisceniji sportista danasnjice poredis to sa igracima koji su nekad igrali vinston juba ligu,i evropska takmicenja po svemu drugoligaska u odnosu na glavnu stvar.A i prosla su ta romanticarska vremena kada su reprezentativna takmicenja bila prestizna,danas slabiji igraci od Jokica preskacu reprezentativna olupljanja,onaj nesrecni Bagli nije hteo igrati Mundijal,a kamoli Harden,Dejvis i drugi,Spanci,Francuzi,Italijani stalno kubure sa otkazima,ali Jokic mora igrati i kvalifikacije da ne razocara patriotsku javnost koja bi tatu a ne drzavu prodala za sitno avanzovanje
(hercegovac, 15. jun 2021 19:52)

Imali jedna rečenica koju su napisao sa je ISTINITA??? Divac i Stojaković su igrali finale Zapadne konferencije 7 utakmica (protiv Šeka i Kobija) pa su igrali za Jugoslaviju. U Hall of Fame su Ćosić, Dalipagić, Dražen, Rađa i Divac - pa su igrali skoro uvek za reprezentacije!!! Jokić do ulaska u Hall of fame ima da čeka bar još 15 godina! Uostalom LUKA DONČIĆ je imao impresivne brojke u plej-ofu i već je spakovao kofere da igra KVALIFIKACIONI TURNIR ZA SLOVENIJU!!!

Del Piero#10

pre 2 godine

Da su mu obezbedili bolji tim, možda bi i bio odmorniji. A ne da celu sezonu sam vuče tim leđima i sve nizašta, pošto jasno da ne može bez pomoći protiv najboljih.

wer

pre 2 godine

ajmo ide opet spanska serija,
oce kaki nece kaki...

da se razumemo,
da taj 'nas brat jokara' zaista zeli da igra,
nikakvo kmecanje denvera ne bi bilo relevantno,
uostalom pitajte novickog, bogdana, doncica
i sve usa igrace koji ce igrati na oi

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

I bolje da ne igra. Opet ce ga neki Skola da iskoluje!
(123, 15. jun 2021 19:09)

Čuj ovog veseljaka? Gde igra taj Skola sad? Jokić je MVP najjače lige sveta.

JK

pre 2 godine

Vraća se Somborac posle četvrte utakmice sa metlom u ruci kući.

U hodniku ga čeka žena.

"Sta je dragi, hoceš da čistis kuću ili ćes konačno da odletiš da igraš za Srbiju?"

Si

pre 2 godine

Umesto sto brine za Kolica, bolje bi bilo da Denver ovi oci dovedu jos nekog vrhunskog igrača i time povećaju konkurentnost i podignu efikasnost.

SUNĐER BOB

pre 2 godine

Opet će eskivirati Srbiju ili će igrati kao na SP sa pola snage i bezvoljno..zato nikad nece biti veliki...kosarkas najbolji da, ali covek veliki ne..

capitano

pre 2 godine

Rekao bih da je bolje da kvalifikacije odmori, i on i Bogdan. Imamo dosta kvalitetnih igrača iz EL i drugih takmičenja a i domaćinj turnira smo. Jedini ozbiljan protivnik u tim kvalifikacijama nam je Italija koju redovno meljeno 20+. Odmori to i posle taman na OI da dominira

hercegovac

pre 2 godine

@PeraBeblja
Koja su to veca imena od njega majketi,i ko je ikad imao ovakve napore,bukvalno najiskorisceniji sportista danasnjice poredis to sa igracima koji su nekad igrali vinston juba ligu,i evropska takmicenja po svemu drugoligaska u odnosu na glavnu stvar.A i prosla su ta romanticarska vremena kada su reprezentativna takmicenja bila prestizna,danas slabiji igraci od Jokica preskacu reprezentativna olupljanja,onaj nesrecni Bagli nije hteo igrati Mundijal,a kamoli Harden,Dejvis i drugi,Spanci,Francuzi,Italijani stalno kubure sa otkazima,ali Jokic mora igrati i kvalifikacije da ne razocara patriotsku javnost koja bi tatu a ne drzavu prodala za sitno avanzovanje

Orao

pre 2 godine

A sto mu niste doveli 2-3 pojačanja nego sve mora preko Jokicevih ledja! Nek bude spreman samo za Italiju ako zatreba ostale 2 cemo valjda normalno odraditi..

Dusan

pre 2 godine

(Deus in Absentia, 15. jun 2021 19:12)

Pazi, moras da razumes njih da oni na sve ovo gledaju kao investiciju. Zamisli nedo bog da se npr povredi?? Sta bi onda bilo!? Sedeo bi na klupi i dobio bi pun iznos za godinu dana sto je oko 45-50 miliona. Nadam se da sad razumes njihovu zabrinutost, plus na sve to kada se odmore Marej i ostali povredjeni cilj im je da napadnu i osvoje barem zapadno finale...

Millennium

pre 2 godine

Zašto bi dolazio na kvalifikacioni turnir? Ako ne možemo bez njega, onda ne treba ni da idemo. A što se OI tiče, voleo bih da tu igra.

PeraBeblja

pre 2 godine

A da li se brinu (javno) i za Dončića, kao i reprezentativce SAD koji će igrati? On verovatno i neće igrati ali ne mešajte se, pustite ga da odluči sam ako ima pravo! Jokiću svaka čast na sezoni ali se zna kako se u Srbiji postaje miljenik navijača - preko reprezentacije, a i mnogo veća imena od njega nisu imali odmor godinama kako bi igrali za Srbiju.

onako usput

pre 2 godine

Jokićev nastup za Srbiju? Kraj vica hahahahah
(Loznica, Gučevo, Cer..., 15. jun 2021 19:09)Jokic ce da pokida za Srbiju na OI. A ti manje troluj tudje nikove na B92 sajtu.

Mladen

pre 2 godine

Kvalifikacije neće igrati, ali nisu zabrinuti kada za Denver igra 109 utakmica ali jesu za OI gde se neće igrati svaki dan?
(Deus in Absentia, 15. jun 2021 19:12)


Oni ga placaju i normalno je da su zabrinuti. Nije to da ga oni vole ili ne, u pitanju je investicija od vise stotina miliona dolara. Oni su isplanirali citavu deceniju oko tog momka, u toj organizaciji je zaposleno vise stotina ljudi, tako da je da bi zaista bilo nenormalno da nisu zabrinuti.

Sa druge strane ni Jokicu nije svejedno da on tu ide protiv kluba, tj onog koji ga hrani i placa, i to ne samo njega. Ne zaboravite da od tog ugovora zive i njegovi roditelji, i braca, i pola rodbine. Tako da svako ko kaze da je vredno rizikovati sve to radi nekog igranja za reprezentaciju je neko ko nema porodicu niti obaveze u zivotu.

I opet se ponavljam ko papagaj: mi svi imamo obavezu da cuvamo ovu zemlju za nasa pokolenja pa su nam reke prepune plastike i otpada, tako da nekome prigovaramo bilo sta nemamo bas nikakva prava.

ANALiticar

pre 2 godine

Gluposti, ni na kvalifikacijama ni na OI nam ne treba na sve utakmice, sad nam treba protiv Italije samo, a na OI posle grupa. To je max 5 utakmica, ako je mogao 100 za 300 dana, moci ce i 5 za 2 meseca. Nemoj ga tupe cela Srbija navija za Denver a Nikola nije igrac sklon povredama, ne pravi neke atletske zavrzlame tako da je opasnost od povrede minimalna

gile pecinci

pre 2 godine

@SUNĐER BOB
Djokovic pojedinacno mozda i goat,a za reprezentaciju mrsava OI bronza i jedan jedini DK (taj jedan nema bukvalno samo onaj ko ga nije igrao)od osvajanja pre 10 godina jedva da je i igrao,pritom sve bitnije gubio od DelPotra,koga pojedinacno za pare dobija zmurecki,kroz noge i levom rukom,i bukvalno po pitanju reprezentacije svi su ispred njega,od Nadala do Cilica,pa mu to nikad niko nije zamerio,naprotiv smatra se nevidjenim patriotom dok se Jokicu i dalje ne prasta onaj jedan preskoceni turnir kada je potpisivao zivotni ugovor i lomila mu se NBA karijera.Ali Nole je javni srbenda troprstas,sto se busa po patriotskim grudima i dere Srbijaa,dovoljno da kupi raju koja se proda za kilo secera,dok Jokic prica na terenu,bezi od medija pa zato deluje nezainteresovano i "nepatriota",jer tako nesto moras stalno da dokazujes

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

I bolje da ne igra. Opet ce ga neki Skola da iskoluje!
(123, 15. jun 2021 19:09)

Čuj ovog veseljaka? Gde igra taj Skola sad? Jokić je MVP najjače lige sveta.

ANALiticar

pre 2 godine

Gluposti, ni na kvalifikacijama ni na OI nam ne treba na sve utakmice, sad nam treba protiv Italije samo, a na OI posle grupa. To je max 5 utakmica, ako je mogao 100 za 300 dana, moci ce i 5 za 2 meseca. Nemoj ga tupe cela Srbija navija za Denver a Nikola nije igrac sklon povredama, ne pravi neke atletske zavrzlame tako da je opasnost od povrede minimalna

capitano

pre 2 godine

Rekao bih da je bolje da kvalifikacije odmori, i on i Bogdan. Imamo dosta kvalitetnih igrača iz EL i drugih takmičenja a i domaćinj turnira smo. Jedini ozbiljan protivnik u tim kvalifikacijama nam je Italija koju redovno meljeno 20+. Odmori to i posle taman na OI da dominira

onako usput

pre 2 godine

Jokićev nastup za Srbiju? Kraj vica hahahahah
(Loznica, Gučevo, Cer..., 15. jun 2021 19:09)Jokic ce da pokida za Srbiju na OI. A ti manje troluj tudje nikove na B92 sajtu.

wer

pre 2 godine

ajmo ide opet spanska serija,
oce kaki nece kaki...

da se razumemo,
da taj 'nas brat jokara' zaista zeli da igra,
nikakvo kmecanje denvera ne bi bilo relevantno,
uostalom pitajte novickog, bogdana, doncica
i sve usa igrace koji ce igrati na oi

Mladen

pre 2 godine

Kvalifikacije neće igrati, ali nisu zabrinuti kada za Denver igra 109 utakmica ali jesu za OI gde se neće igrati svaki dan?
(Deus in Absentia, 15. jun 2021 19:12)


Oni ga placaju i normalno je da su zabrinuti. Nije to da ga oni vole ili ne, u pitanju je investicija od vise stotina miliona dolara. Oni su isplanirali citavu deceniju oko tog momka, u toj organizaciji je zaposleno vise stotina ljudi, tako da je da bi zaista bilo nenormalno da nisu zabrinuti.

Sa druge strane ni Jokicu nije svejedno da on tu ide protiv kluba, tj onog koji ga hrani i placa, i to ne samo njega. Ne zaboravite da od tog ugovora zive i njegovi roditelji, i braca, i pola rodbine. Tako da svako ko kaze da je vredno rizikovati sve to radi nekog igranja za reprezentaciju je neko ko nema porodicu niti obaveze u zivotu.

I opet se ponavljam ko papagaj: mi svi imamo obavezu da cuvamo ovu zemlju za nasa pokolenja pa su nam reke prepune plastike i otpada, tako da nekome prigovaramo bilo sta nemamo bas nikakva prava.

PeraBeblja

pre 2 godine

A da li se brinu (javno) i za Dončića, kao i reprezentativce SAD koji će igrati? On verovatno i neće igrati ali ne mešajte se, pustite ga da odluči sam ako ima pravo! Jokiću svaka čast na sezoni ali se zna kako se u Srbiji postaje miljenik navijača - preko reprezentacije, a i mnogo veća imena od njega nisu imali odmor godinama kako bi igrali za Srbiju.

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Pa ako su zaista zabrinuti za njegovo zdravlje, neka mu nabave normalne saigrace, na pece morati godisnje da odigra 90 utakmica po 40 minuta. Nego sad kad je vreme da se igra kosarka za domovine, e odjednom se razmislja o Nikolinom zdravlju.

Millennium

pre 2 godine

Zašto bi dolazio na kvalifikacioni turnir? Ako ne možemo bez njega, onda ne treba ni da idemo. A što se OI tiče, voleo bih da tu igra.

Luja

pre 2 godine

Kvalifikacije neće igrati, ali nisu zabrinuti kada za Denver igra 109 utakmica ali jesu za OI gde se neće igrati svaki dan?
(Deus in Absentia, 15. jun 2021 19:12)

Logično. Oni ga plaćaju a ne Srbija.

panter pudlica

pre 2 godine

Tesko cemo bez Jokica do salatare…
(Corleone, 15. jun 2021 20:17)

Do salatare nećemo sigurno ni sa 5 Jokića, prosto jer on čovek igra košarku, a ne tenis.

milan

pre 2 godine

Jokic nam nije potreban u kvalifikacijama vec na OI.
Cele sezone gura Denver sam i neka odmori i napuni baterije.
Denver je ulozio u njega 144 milke normalno da brine za svoju investiciju dok Srbija nije ni dinar.

ajaJaZeMšipA

pre 2 godine

Brinite se vi kako cete da mu dovedete nekog krštenog saigrača.
Ovo što su u ovom metlanju od Sansa odigrali saigrči je teška sramota.

panter pudlica

pre 2 godine

Nije nam uopste potreban.
(Legolas, 15. jun 2021 19:08)

Nikola mam je itekako potreban. Ono što svakako nije su tvoji glupi komentari.

Aspera

pre 2 godine

Koliko sam ja razumeo lepo pise da podrzavaju Nikolu ma koju odluku da donese a Olimpijada je ozbiljna stvar i za njih.
(ElHombre, 15. jun 2021 20:50)

Vise izgleda u ovom fazonu: Mi ne bi voleli da igras ali ako bas resis mi cemo se praviti da te podrzavamo da te ne ljutimo vise dovoljno je sto ne umemo da ti sastavimo valjan tim.

Petar

pre 2 godine

Ako ne mozemo bez Jokica da se kvalifikujemo nemamo razloga ni da idemo na olimpijadu. Dok smo bili sila u kosarci samo sa igracima "s klupe" bi se prosetali kroz kvalifikacije.

Si

pre 2 godine

Umesto sto brine za Kolica, bolje bi bilo da Denver ovi oci dovedu jos nekog vrhunskog igrača i time povećaju konkurentnost i podignu efikasnost.

dr. Udo Brinkman

pre 2 godine

Kvalifikacije neće igrati, ali nisu zabrinuti kada za Denver igra 109 utakmica ali jesu za OI gde se neće igrati svaki dan?
(Deus in Absentia, 15. jun 2021 19:12)

Jbg, taj Denver ga placa 200 miliona da igra, svako bi bio zabrinut da mu se ugrozi takva inversticija.

bricktop

pre 2 godine

jokic i bogdan su nam potrebni u tokiu a ne za kvalifikacije.ako ne mozemo s ostalima da dobijemo turnir u bg u punom pioniru onda nismo za OI.Doncic mora da igra za Sloveniju kvalifikacije jer bez njega Tokio mogu da gledaju na travel chanell-u iskljucivo

hercegovac

pre 2 godine

@PeraBeblja
Koja su to veca imena od njega majketi,i ko je ikad imao ovakve napore,bukvalno najiskorisceniji sportista danasnjice poredis to sa igracima koji su nekad igrali vinston juba ligu,i evropska takmicenja po svemu drugoligaska u odnosu na glavnu stvar.A i prosla su ta romanticarska vremena kada su reprezentativna takmicenja bila prestizna,danas slabiji igraci od Jokica preskacu reprezentativna olupljanja,onaj nesrecni Bagli nije hteo igrati Mundijal,a kamoli Harden,Dejvis i drugi,Spanci,Francuzi,Italijani stalno kubure sa otkazima,ali Jokic mora igrati i kvalifikacije da ne razocara patriotsku javnost koja bi tatu a ne drzavu prodala za sitno avanzovanje

Ratko

pre 2 godine

Srećom je Kokoškov NBA trener pa jako dobro zna šta treba da radi. Nama Jokić nije potreban za kvalifikacije i napraviće oni kako to treba da bude. Ja sam gotovo sto posto siguran da će Jokić da igra na olimpijskom turniru ako bude pozvan. Kvalifikacije ni pod tačku razno, ja verujem da Kokoškov nije poput Đorđevića da tako nešto nameće. Prošla su ona vremena da pripreme traju dva meseca i slično. Čovek treba da odmori psihički mesec dana od košarke pa onda možemo da razgovaramo.

lal

pre 2 godine

jokic treba da odmori, trebace nam na olimpijadi... uostalom, ziv je covek... nije mu ovo poslednja sezona u karijeri... on trci maraton, a ne sprint...

Scipion

pre 2 godine

@Milan

Silno gresis. Te 144 milke, kako kazes, da je rodjen samo 50km severnije Jokic nikad ne bi video. Kad se rodis u Srbiji mnogo su ti vece sanse da zaradis od kosarke nego od hokeja. Odvratno je nipodastavanje svih onih koji su doprineli da danas imamo MVP NBA.

fc apatrid

pre 2 godine

@potomci gledaju unazad
Samo nek se oni ne oglasavaju(cast Pesicu),sve ono dobro u karijeri(inace sam grobar) zeznuli u reprezentaciji svojim sujetama i kombinacijama,Zoc na vrhuncu karijere glumi ludilo i stavlja u istu ravan drugog strelca NBA i Ognjena Askrabica,dok Novicki i Gasol dolaze direkt na prvenstva,epilog znamo,Duda tek,Miskov pulen,nema mesta za Rakocevica najboljeg strelca Evrolige ali zato mu igra Nemanja Krstic,sadasnji pomocni bek kk Novi Pazar,nazalost i Sale je poklekao tom laznom trendu "niko iznad",Jokicem krpio rupe umesto da je sto vise prilagodio igru njegovim mogucnostima,dosad nevidjenim na ovim prostorima,ko sto neko vec kaze prosla su ta romanticarska vremena,ipak Jokic mnogo vise treba repki nego repka njemu,amere smo dobili na njihovom terenu i niko se potrudio nije da nauci ko je Bodiroga ali zato je ova Jokiceva sezona urezana globalno za vjeki vjekova

Che

pre 2 godine

Ako se na OI cela igra bude bazirala na Jokiću kao u Denveru mi osvajamo zlato. Ali ako se ponovi Đorđevićeva "taktika" Jokić neće pokaziti ni 30% svojih mogućnosti. Ne zato što to on ne želi nego zato što neće imati prostora i slobodu kakvu ima u Denveru.

JPR24

pre 2 godine

Za OI okej. Za kvalifikacije nije realno, i da hoće, pitanje je da li to bilo dobro za ekipu koliko i za njega. Umoran igrač ne može doprineti očekivano ! Za kvalifikacije imamo dosta igrača koji mogu odraditi posao, sto se centara tiče tu je Bobi verovatno, Radulja, Milutinov ( iako je upitna i njegova forma posle povrede), Beli će sigurno biti tu, Teo, itd ! Kokoskov nije budala, snaći će se, a Jokic i Bogdan za OI i to je to… Nije laka odluka ni za selektora, ali reprezentacija je u pitanju !

statističar

pre 2 godine

Koja su to veca imena od njega majketi,i ko je ikad imao ovakve napore,bukvalno najiskorisceniji sportista danasnjice poredis to sa igracima koji su nekad igrali vinston juba ligu,i evropska takmicenja po svemu drugoligaska u odnosu na glavnu stvar.A i prosla su ta romanticarska vremena kada su reprezentativna takmicenja bila prestizna,danas slabiji igraci od Jokica preskacu reprezentativna olupljanja,onaj nesrecni Bagli nije hteo igrati Mundijal,a kamoli Harden,Dejvis i drugi,Spanci,Francuzi,Italijani stalno kubure sa otkazima,ali Jokic mora igrati i kvalifikacije da ne razocara patriotsku javnost koja bi tatu a ne drzavu prodala za sitno avanzovanje
(hercegovac, 15. jun 2021 19:52)

Imali jedna rečenica koju su napisao sa je ISTINITA??? Divac i Stojaković su igrali finale Zapadne konferencije 7 utakmica (protiv Šeka i Kobija) pa su igrali za Jugoslaviju. U Hall of Fame su Ćosić, Dalipagić, Dražen, Rađa i Divac - pa su igrali skoro uvek za reprezentacije!!! Jokić do ulaska u Hall of fame ima da čeka bar još 15 godina! Uostalom LUKA DONČIĆ je imao impresivne brojke u plej-ofu i već je spakovao kofere da igra KVALIFIKACIONI TURNIR ZA SLOVENIJU!!!

Del Piero#10

pre 2 godine

Da su mu obezbedili bolji tim, možda bi i bio odmorniji. A ne da celu sezonu sam vuče tim leđima i sve nizašta, pošto jasno da ne može bez pomoći protiv najboljih.

..

pre 2 godine

Kakvo licemerje. Kad igra non stop za Denver svaki drugi dan, onda nema nikakve brige za oporavak, ali kad treba da se nastupi za reprezentaciju, onda se brinemo. Tobože, poštujemo njegovu odluku (čitaj, bolje da ne igra na OI), ali mi bismo da se on odmori da može nama što više prosperiteta da donese. Ajde begaj, Amerikanac.

potomci gledaju unazad

pre 2 godine

Kao sto su uvek ranije govorili Ivkovic i Obradovic i Pesic i ostali,to je srz nase skole kosarke,igrac mora da prodje kroz reprezentaciju da bi napredovao,da gubi i da pobedjuje,da slavi i da uci iz poraza.
u klubu moras da se trudis hteo ne hteo tu je ugovor,sponzori itd,za reprezentaciju motiv za napredovanje je zelja i ponos igrati za svoju zemlju
a to je jace od bilo kog ugovora...

Алекса

pre 2 godine

Mi, koji smo ga naterali da odigra 109 od 109 utakmica u sezoni, brinemo za njegovo zdravlje.
(Bojan, 15. jun 2021 19:53)

Ми који бисмо волели да је одиграо још петанаестак утакмица ове сезоне, бринемо због четири које ће одиграти за Србију

Bekinho

pre 2 godine

I opet se ponavljam ko papagaj: mi svi imamo obavezu da cuvamo ovu zemlju za nasa pokolenja pa su nam reke prepune plastike i otpada, tako da nekome prigovaramo bilo sta nemamo bas nikakva prava.
(Mladen, 15. jun 2021 19:33) Skorije nisam procitao nista poucnije.. svaka cast na komentaru. Treba poci od sebe i svojih najblizih a bilo sta u zivotu, kad bi svi tako sve bi bilo lepse. Pozdrav

Miki

pre 2 godine

Ako ne mozemo bez Jokica da se kvalifikujemo nemamo razloga ni da idemo na olimpijadu. Dok smo bili sila u kosarci samo sa igracima "s klupe" bi se prosetali kroz kvalifikacije.
(Petar, 15. jun 2021 23:33)

Upravo tako!

Миле

pre 2 godine

Да су пришли Феникс и да је одиграо још пет мечева плејофа било би му напорније него читав олимпијски турнир. И нико се не би забринуо.
Мада, евидентно је да му поодобар одмор треба, ако сам добро испратио није пропустио ниједну утакмицу.

Ranoranilac

pre 2 godine

A koliko bi umoran bio da su dosli do velikog finala?
Zato strucnjaci iz Denvera, samo opusteno i dovedite mu kojeg krstenog beka.

Izbor

pre 2 godine

Nema veze ako ne bude igrao tu je Birca da ga zameni. Jer Bircevic je igrao u prvoj petorki dok je Jokic grejač klupu. Hendikep je ako Bircevic ne bude mogao i ako se on ne odazove. To ce biti najveći problem za ekipu.

merso

pre 2 godine

Ovako to počinje. Sećamo se ranijih godina.
Prvo klub iskaže zabrinutost. Krivica se prebacuje na tamo neke zle amerikance. Nikola jadan on bi baš voleo da igra ali eto klub ga plaća a oni jako insistiraju. Pa dalje ide priča kako on puno radi za Srbiju u NBA i kako on pomaže promociji Srbije. I na kraju samo ne igra.
Ovo je priprema javnosti za ono što će uslediti. Samo se kontroliše šteta kako ga ne bi smo previše pljuvali.
Zato hoću da kažem sada. Ukoliko Nikola ne bude igrao sramota je samo njegova.

zemunski kej

pre 2 godine

Realno mogao bi da igra na olimpijadi, Ne i u kvalifikacijama. Imao je tesku sezonu i ne sme da rizikuje povredu, Ima dobrih igraca iz Evrolige Kalinic ,Micic,Petrusev, pomalo zaboravljeni Smailagic.Pokusevski mora da slusa trenera iz NBA jer je ruki, Ne znam da li se oporavio Milutinov ma moze to da bude ekstra tim.

tocka

pre 2 godine

Pa ako ga zovu za kvalifikacije stvarno nisu normalni. Uostalom kada prodju kvalifikacije ti pomocni centri ce videti teren samo u garbage time, tako da je najbolje da iskoriste kvalifikacije koliko mogu. Za Jokića je najbolje da neko vreme maksimalno odmori.
Sa jedne strane neće svi biti uigrani za Jokić sistem, ali ni Milutinov, ni Bobi, ni Petrušev nisu centri koji ne znaju da asistiraju, tako da ipak mogu da uigravaju neke slične šeme i bez Jokića.

KoleCZ

pre 2 godine

Realno ne treba da igraju kvalifikacije.Imamo kvalitet da se plasiramo i bez njih. E onda na olimpijadu u najjacem sastavu pa da kidamo

bradina

pre 2 godine

Ova "zabrinutost" nebi bila da igra za USA,ali nije drzavljanin!?
Pravo svakog igraca je da igra za svoju zemlju pogotovo na Olimpijadi i to se ne moze zabraniti, to je dobro poznato svima u rukovodstvu klubova NBA.
Izbor igraca je odlucujuce,a tu "zabrinutost" ostavite u svojim mislima.
Vise sam zabrinut kako stvarate tim oko njega sa nerazumnim trejdovima da ste vec odavno mogli biti u borbi za sampionsku titulu!?
Ove price o toboze premorima igraca vec su mi dosadile.Bolje naucite ili dovedite novog trenera.Povredise se svi bekovi,slabo razigravanje mladjih igraca,gomilanje igraca sa istim predispozicijama,(zasto onda trejduju)"pa ispada sipanje iz praznog u suplje" jer me niko ne moze ubediti da Kreg i Heris vrede manje od angazovanih inkvizicija.Dovedite Jokicu back-up centra,pa nece uci istrosen u PO,a ne dovedete MkGija a on se nije ni racunao u nekoj rotaciji.(ima manje minuta od rekordera pre njega Bobija Marjanovica).Svi znaju da svaki tim koji jurisa na tron,mora imati bar 3 savrsena igraca,to Denver nema!Otvori se GAZDA! Vreme je da Jokic zatrazi trejd ima pravo na to zbog ulaska u zadnju godinu ugovora.Pa nek se zamisle.Kad je Kokoskov napustio to mesto GM znao sam da nesto nije u redu.Sad sam uveren sta je po sredi! Prvo Denver kao grad vise voli americki fudbal pa ce "grumenje" uvek biti iza "konja Broncosa".Jokic gubi vreme. Pitanje je da li ce Marej biti onaj isti igrac iz proslog PO a jos vece je da li ce MPJ izrasti u igraca kojem se nadaju?

Orao

pre 2 godine

A sto mu niste doveli 2-3 pojačanja nego sve mora preko Jokicevih ledja! Nek bude spreman samo za Italiju ako zatreba ostale 2 cemo valjda normalno odraditi..

ludilo mozga

pre 2 godine

Neka odmori pa ako se kvalifikujemo neka se prikljuci timu. Potpuno normalna stvar. Ko se iole bavio ozbiljnije sportom razume da covek nije masina i da je neophodan period regeneracije

Ajd da vidimo

pre 2 godine

Cini mi se da je potrebno vreme da se saigraci naviknu na Jokicev stil igre. Ne znam koliko je realno ocekivati neki nenormalan rezultat pored Amera, vidim dolaze Drejmond Grin i Lilard, a to je samo pocetak. Njih 2 su sami kvalitetniji od svih nasih osim Jokica. Grin je bolji defanzivac od svih nasih i odlican plejmejker iako igra na 4 ili 5. Lilarda nema ko da cuva, covek daje sa pola terena.
Mada bih voleo da vidim potencijalno finale sa njima, prvo treba proci ostale.
Doncic na primer po meni trenutno nije kvalitetniji od Jokica, ali ima stil da privatizuje loptu i izmislja poene uz razigravanje saigraca. Jokic nije takav, on se podredi timu a bojim se da je ovo jako malo vremena da se njegov sistem implementira.
Mada je i Kokoskov klasa.

Pare su u pitanju... za osiguranje

pre 2 godine

@ ..."Bogdan se odazvao svakom okupljanju reprezentacije, i to u ranoj fazi. Stariji je od Jokica i bio povrijedjen.
Bogdan apsolutno treba da preskoci OI."...
(Srba Patrijota, 15. jun 2021 21:07)

Odazivao se zato sto je igrao u Sakramentu, pa Divac nije trazio da KSS plati osiguranje za njega i Bjelicu. Znao je (Divac) da KSS nema te pare da plati. Videcemo sad. I za Jokica isto tako.

Keynes

pre 2 godine

A i Jokara brat, Meloun mu nudi da preskoci koju utakmicu, on kao pravi lider odbije. Pozdravljam. Ali decku neko treba da javi da je na njegovim plecima i srpska kosarka i da je on apsolutni lider srpske reprezdntacije, a ne samo Denvera. A da bi se nametnuo kao lider, sto treba da bude, mora da ima upravo taj pristup kao u Denveru... A to je da nema odmora, on kida, on vodi, organizuje, grize... A ostali prate. Na primer, velika je prilila da se nametne kao lider reprezentacije da se sad pojavi na kvalifikacionom turniru. Ali to se nece desiti nažalost. Propustena prilika.

gile pecinci

pre 2 godine

@SUNĐER BOB
Djokovic pojedinacno mozda i goat,a za reprezentaciju mrsava OI bronza i jedan jedini DK (taj jedan nema bukvalno samo onaj ko ga nije igrao)od osvajanja pre 10 godina jedva da je i igrao,pritom sve bitnije gubio od DelPotra,koga pojedinacno za pare dobija zmurecki,kroz noge i levom rukom,i bukvalno po pitanju reprezentacije svi su ispred njega,od Nadala do Cilica,pa mu to nikad niko nije zamerio,naprotiv smatra se nevidjenim patriotom dok se Jokicu i dalje ne prasta onaj jedan preskoceni turnir kada je potpisivao zivotni ugovor i lomila mu se NBA karijera.Ali Nole je javni srbenda troprstas,sto se busa po patriotskim grudima i dere Srbijaa,dovoljno da kupi raju koja se proda za kilo secera,dok Jokic prica na terenu,bezi od medija pa zato deluje nezainteresovano i "nepatriota",jer tako nesto moras stalno da dokazujes

Цане лепи

pre 2 godine

Никола неће играти квалификације, а ако одемо на ОИ, наравно да ће играти.

Dokholiday

pre 2 godine

Jokica placa Denver cele godine da igra za njih pa je logicno da se brinu ako zaigra za nekog drugog. Nikolina plata nije samo u sezoni nego preko cele godine.

beogradski

pre 2 godine

(merso, 16. jun 2021 00:30)

O cemu pricas bre ti? Od picetka svoje reprezentativne karijere, Jokic je propustio samo jedno takmucenje, EP 2017. Igrao je na OI 2016. i SP 2019. Nek odmori, realno mogemo lagano da se plasiramo na OI bez njega, pa na OI poske mesec dana odmora da izgazi.

SUNĐER BOB

pre 2 godine

Opet će eskivirati Srbiju ili će igrati kao na SP sa pola snage i bezvoljno..zato nikad nece biti veliki...kosarkas najbolji da, ali covek veliki ne..

gagi

pre 2 godine

Svi ovi sto misle da su sportske zvezde nekakve nezavisne licnosti da rade sta hoce i kako hoce u vezi svog posla se grdno varaju. Kao sto je jedan moj prijatelj vrhunski sportista rekao, svi su oni samo zaposleni u preduzecima zvanim ATP, NBA, Premier League itd. Kao i u svakom poslu, neko je placen vise, neko manje, ali na kraju o njihovoj sudbini odlucuje samo "gazda" tj. vlasnik firme- ti to srazmerno tome koliko je para ulozeno. Tako da pustimo te price kako to kao zavisi od Jokica u ovom slucaju.

Krajišnik

pre 2 godine

MPJ,Marej i Jokić.
To su potencijalni all star igraci.
Ako budu zdravi,mogu do kraja dogurati.
Sutera i centra trebaju svakako dovesti.

knife, wire...

pre 2 godine

Bogdan je veci deo sezone bio povredjen i nije igrao. Za razliku od Jokica koji se realno preforsirao..
(Nele, 15. jun 2021 20:37)
O cemu pricas?! Znaci povrijedjen odnosno rovit je ali moze da igra? A evo ce igrati jos 3 meca duze od Jokica, a ko zna, mozda prodju u finale istoka... Bogdan se odazvao svakom okupljanju reprezentacije, i to u ranoj fazi. Stariji je od Jokica i bio povrijedjen.
Bogdan apsolutno treba da preskoci OI.
A Jokic bi mogao da zaigra i opravda to MVP zvanje. Ali nece.
A ja mu to ne zamjeram. Znas li zasto? Jer je on dovoljno ucinio za Srbiju i jos jednom pokazao da smo mi Srbi narod najprvi.
(Srba Patrijota, 15. jun 2021 21:07) # Link komentara

Nisi u pravu.

Dusan

pre 2 godine

(Deus in Absentia, 15. jun 2021 19:12)

Pazi, moras da razumes njih da oni na sve ovo gledaju kao investiciju. Zamisli nedo bog da se npr povredi?? Sta bi onda bilo!? Sedeo bi na klupi i dobio bi pun iznos za godinu dana sto je oko 45-50 miliona. Nadam se da sad razumes njihovu zabrinutost, plus na sve to kada se odmore Marej i ostali povredjeni cilj im je da napadnu i osvoje barem zapadno finale...

Marko

pre 2 godine

Boli ga uvo, odradice ugovor za 150 miliona, kasnije za jos veci, zasto bi brinuo o tamo nekoj reprezentaciji? Osigurao je lagodnu buducnost i cukununucima, to je najbitnije za coveka, a ne da se dokazuje naciji kako i zbog njih rado trci za loptom.

Srba Patrijota

pre 2 godine

On i Bogdan apsolutno treba da odmore. Bogdan svako ljeto igrao za reprezentaciju. Jokic igrao cijelu sezonu zbog MVP. I poslednja 3 meca kad nije bilo potrebe.
Oni su obojica oduzili svoj dug prema Srbiji. Jokic malo vise od Bogdana jer MVP je nesto nesvakidasnje.
Kao da sam ja nesto znacajno uradio u zivotu, tako sam se osjecao kad je osvojio MVP.
Trebamo svi da mu budemo zahvalni i da ga razumijemo sto nece nastupati na OI.

istinaboliistinapeceistinazulja

pre 2 godine

Jokic ce sledece godine produziti ugovor koji ce biti najveci u istoriji lige, ako izbegne povrede potpisace jos jedan tamo 2027-8. Ima sansu da inkasira po procenama preko 800 miliona dolara. Ja da sam na njegovom mestu ne bi uopste rizikovao, uostalom Djokovic nikad ne igra Dejvis kup a na olimpijskim igrama ima samo jednu bronzu pa mu to niko ne zamera.

Pare su u pitanju... za osiguranje

pre 2 godine

@ ..."Bogdan se odazvao svakom okupljanju reprezentacije, i to u ranoj fazi. Stariji je od Jokica i bio povrijedjen.
Bogdan apsolutno treba da preskoci OI."...
(Srba Patrijota, 15. jun 2021 21:07)

Odazivao se zato sto je igrao u Sakramentu, pa Divac nije trazio da KSS plati osiguranje za njega i Bjelicu. Znao je (Divac) da KSS nema te pare da plati. Videcemo sad. I za Jokica isto tako.

JK

pre 2 godine

Vraća se Somborac posle četvrte utakmice sa metlom u ruci kući.

U hodniku ga čeka žena.

"Sta je dragi, hoceš da čistis kuću ili ćes konačno da odletiš da igraš za Srbiju?"

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 2 godine

O cemu pricas?! Znaci povrijedjen odnosno rovit je ali moze da igra? A evo ce igrati jos 3 meca duze od Jokica, a ko zna, mozda prodju u finale istoka... Bogdan se odazvao svakom okupljanju reprezentacije, i to u ranoj fazi. Stariji je od Jokica i bio povrijedjen.
Bogdan apsolutno treba da preskoci OI.
A Jokic bi mogao da zaigra i opravda to MVP zvanje. Ali nece.
A ja mu to ne zamjeram. Znas li zasto? Jer je on dovoljno ucinio za Srbiju i jos jednom pokazao da smo mi Srbi narod najprvi.
(Srba Patrijota, 15. jun 2021 21:07) # Link komentara

O cemu bre ti pricas?! Zasto da se ne odazovu?! Pa jel 2 decenije dok su dominirali igraci Spanije su se redovno odazivali gde god i za koga god da su igrali osim ako nisu bili povredjeni. Upravo iz tog razloga su i bili dominantni jer su uvek bili kompletni. Zatim evo ga Doncic,pravo iz serije sa Klipersima otisao za Sloveniju da igra kvalifikacije j naravno posle Olimpijske igre ako se kvalifikuju. Kad ce igrati u reprezentaciji Jokic i Bogdan ako ne u ovom ciklusu,za 4 god na sledecoj Olimpijadi imace 30 god,vec prolaze zenit,karijera u padu. Ako mislimo kao reprezentacija da ostvarimo neke rezultate u narednim godinama kljucno je da obojica igraju na ovoj Olimpijadi,sledecem Evropskom i Svetskom prvenstvu. Mi ako ne iskoristimo igrace koje imamo u zenitu onda stvarno ne znam i sta ce nam,zasto navijamo za njih,zasto ih slovimo za nase idole. Vecito neki umor kod nasih najvecih zvezda kad treba da se odazovu za reprezentaciju,Bogdanu svaka cast svaki put je igrao,svaka cast i Jokicu jer je igrao zadnje prvenstvo ali isto je bilo neko zatezanje,svaki puta natezanje,daj da li cemo jednom da dozivimo da nas najjaci igrac kad ga pitaju na prvu izjavi "pa normalno da cu da se odazovem i igram"! I kraj price,odlazis u legendu za sva vremema sta god uradio na prvenstvu.

Lucky

pre 2 godine

Ako Srbija ne moze da se plasira na kvalifikacijama bez Jokica,Bogdanovica,Bjelice,Pokusevskog. Onda i ne treba da ide na olimpijske igre.Ovi momci nam trebaju bas za olimpijske igre da ojacaju reprezentaciju i da udju u finale. A u finalu ih treba pustiti ga igraju kako hoce iz bas ceste dobrovoljne izmene.

Nele

pre 2 godine

"On i Bogdan apsolutno treba da odmore.
@Srba Patrijota"
Bogdan je veci deo sezone bio povredjen i nije igrao. Za razliku od Jokica koji se realno preforsirao..

Srba Patrijota

pre 2 godine

"On i Bogdan apsolutno treba da odmore.
@Srba Patrijota"
Bogdan je veci deo sezone bio povredjen i nije igrao. Za razliku od Jokica koji se realno preforsirao..
(Nele, 15. jun 2021 20:37)
O cemu pricas?! Znaci povrijedjen odnosno rovit je ali moze da igra? A evo ce igrati jos 3 meca duze od Jokica, a ko zna, mozda prodju u finale istoka... Bogdan se odazvao svakom okupljanju reprezentacije, i to u ranoj fazi. Stariji je od Jokica i bio povrijedjen.
Bogdan apsolutno treba da preskoci OI.
A Jokic bi mogao da zaigra i opravda to MVP zvanje. Ali nece.
A ja mu to ne zamjeram. Znas li zasto? Jer je on dovoljno ucinio za Srbiju i jos jednom pokazao da smo mi Srbi narod najprvi.

Iznogoud

pre 2 godine

Ma i Srbija je zabrinuta jer kad on igra za reprezentaciju daje po 4 kosa na utakmici
(Sasa, 16. jun 2021 07:23)

Pa onda bar znamo gde je problem…

Ti si ?

pre 2 godine

Ovde se samo Nikola pita i tu stavljamo tačku. Lud li je Denver da uceni Jokića ,odma može da bira gde želi da pređe , ko njega nebi poželeo u svom timu . Tvrdim da bi Bruklin dao i Irvinga i Hardena za Jokića . Portland bi dao Nurkića, CjM i Mela isto. Jokić vredi za neke ekipe i 4 igrača i to jako dobra.

nista o nicemu

pre 2 godine

da se razumemo,
da taj 'nas brat jokara' zaista zeli da igra,
nikakvo kmecanje denvera ne bi bilo relevantno,
uostalom pitajte novickog, bogdana, doncica
i sve usa igrace koji ce igrati na oi
(wer, 15. jun 2021 19:12)

Novicki i Doncic nisu igrali svako. Bogdana nemam sta da pitam, on je rekao da nece igrati i ne znam zasto svi o tome cute

Nenad

pre 2 godine

Ako ne budemo igrali drugaciju kosarku od one ranije dok je igrao neke lazne cetvorke i ako igra ne bude bazirana na njemu, relno i ne treba da dolazi. Bice bolje za sve. Da se ne lazemo, Milutinov je jedan od najboljih centara u Evropi i bolje resenje za takav pristup, nije bas da smo s Milutinovim debelo oslabljeni.

S druge strane, ako budemo igru gradili oko Jokica onda su neki drugi za koje se ocekuje da ce igrati realno visak.

Slovenac

pre 2 godine

Nije ni lako Igoru napraviti igru oko Jokica tako brzo, nije on klasicni centar. Michaelu je trebalo skoro 2 godine, da tim pocne funkcionisati kao pravi tim.

Мирабо

pre 2 godine

Шта нас брига што је денвер забринут,нека их.
Да бринем што се милијардери брину
Не могу да забране да игра ако хоће.
Нама је у интересу да игра.

SUNĐER BOB

pre 2 godine

Opet će eskivirati Srbiju ili će igrati kao na SP sa pola snage i bezvoljno..zato nikad nece biti veliki...kosarkas najbolji da, ali covek veliki ne..

wer

pre 2 godine

ajmo ide opet spanska serija,
oce kaki nece kaki...

da se razumemo,
da taj 'nas brat jokara' zaista zeli da igra,
nikakvo kmecanje denvera ne bi bilo relevantno,
uostalom pitajte novickog, bogdana, doncica
i sve usa igrace koji ce igrati na oi

JK

pre 2 godine

Vraća se Somborac posle četvrte utakmice sa metlom u ruci kući.

U hodniku ga čeka žena.

"Sta je dragi, hoceš da čistis kuću ili ćes konačno da odletiš da igraš za Srbiju?"

istinaboliistinapeceistinazulja

pre 2 godine

Jokic ce sledece godine produziti ugovor koji ce biti najveci u istoriji lige, ako izbegne povrede potpisace jos jedan tamo 2027-8. Ima sansu da inkasira po procenama preko 800 miliona dolara. Ja da sam na njegovom mestu ne bi uopste rizikovao, uostalom Djokovic nikad ne igra Dejvis kup a na olimpijskim igrama ima samo jednu bronzu pa mu to niko ne zamera.

gile pecinci

pre 2 godine

@SUNĐER BOB
Djokovic pojedinacno mozda i goat,a za reprezentaciju mrsava OI bronza i jedan jedini DK (taj jedan nema bukvalno samo onaj ko ga nije igrao)od osvajanja pre 10 godina jedva da je i igrao,pritom sve bitnije gubio od DelPotra,koga pojedinacno za pare dobija zmurecki,kroz noge i levom rukom,i bukvalno po pitanju reprezentacije svi su ispred njega,od Nadala do Cilica,pa mu to nikad niko nije zamerio,naprotiv smatra se nevidjenim patriotom dok se Jokicu i dalje ne prasta onaj jedan preskoceni turnir kada je potpisivao zivotni ugovor i lomila mu se NBA karijera.Ali Nole je javni srbenda troprstas,sto se busa po patriotskim grudima i dere Srbijaa,dovoljno da kupi raju koja se proda za kilo secera,dok Jokic prica na terenu,bezi od medija pa zato deluje nezainteresovano i "nepatriota",jer tako nesto moras stalno da dokazujes

merso

pre 2 godine

Ovako to počinje. Sećamo se ranijih godina.
Prvo klub iskaže zabrinutost. Krivica se prebacuje na tamo neke zle amerikance. Nikola jadan on bi baš voleo da igra ali eto klub ga plaća a oni jako insistiraju. Pa dalje ide priča kako on puno radi za Srbiju u NBA i kako on pomaže promociji Srbije. I na kraju samo ne igra.
Ovo je priprema javnosti za ono što će uslediti. Samo se kontroliše šteta kako ga ne bi smo previše pljuvali.
Zato hoću da kažem sada. Ukoliko Nikola ne bude igrao sramota je samo njegova.

Srba Patrijota

pre 2 godine

"On i Bogdan apsolutno treba da odmore.
@Srba Patrijota"
Bogdan je veci deo sezone bio povredjen i nije igrao. Za razliku od Jokica koji se realno preforsirao..
(Nele, 15. jun 2021 20:37)
O cemu pricas?! Znaci povrijedjen odnosno rovit je ali moze da igra? A evo ce igrati jos 3 meca duze od Jokica, a ko zna, mozda prodju u finale istoka... Bogdan se odazvao svakom okupljanju reprezentacije, i to u ranoj fazi. Stariji je od Jokica i bio povrijedjen.
Bogdan apsolutno treba da preskoci OI.
A Jokic bi mogao da zaigra i opravda to MVP zvanje. Ali nece.
A ja mu to ne zamjeram. Znas li zasto? Jer je on dovoljno ucinio za Srbiju i jos jednom pokazao da smo mi Srbi narod najprvi.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

I bolje da ne igra. Opet ce ga neki Skola da iskoluje!
(123, 15. jun 2021 19:09)

Čuj ovog veseljaka? Gde igra taj Skola sad? Jokić je MVP najjače lige sveta.

Marko

pre 2 godine

Boli ga uvo, odradice ugovor za 150 miliona, kasnije za jos veci, zasto bi brinuo o tamo nekoj reprezentaciji? Osigurao je lagodnu buducnost i cukununucima, to je najbitnije za coveka, a ne da se dokazuje naciji kako i zbog njih rado trci za loptom.

Srba Patrijota

pre 2 godine

On i Bogdan apsolutno treba da odmore. Bogdan svako ljeto igrao za reprezentaciju. Jokic igrao cijelu sezonu zbog MVP. I poslednja 3 meca kad nije bilo potrebe.
Oni su obojica oduzili svoj dug prema Srbiji. Jokic malo vise od Bogdana jer MVP je nesto nesvakidasnje.
Kao da sam ja nesto znacajno uradio u zivotu, tako sam se osjecao kad je osvojio MVP.
Trebamo svi da mu budemo zahvalni i da ga razumijemo sto nece nastupati na OI.

PeraBeblja

pre 2 godine

A da li se brinu (javno) i za Dončića, kao i reprezentativce SAD koji će igrati? On verovatno i neće igrati ali ne mešajte se, pustite ga da odluči sam ako ima pravo! Jokiću svaka čast na sezoni ali se zna kako se u Srbiji postaje miljenik navijača - preko reprezentacije, a i mnogo veća imena od njega nisu imali odmor godinama kako bi igrali za Srbiju.

nista o nicemu

pre 2 godine

da se razumemo,
da taj 'nas brat jokara' zaista zeli da igra,
nikakvo kmecanje denvera ne bi bilo relevantno,
uostalom pitajte novickog, bogdana, doncica
i sve usa igrace koji ce igrati na oi
(wer, 15. jun 2021 19:12)

Novicki i Doncic nisu igrali svako. Bogdana nemam sta da pitam, on je rekao da nece igrati i ne znam zasto svi o tome cute

Izbor

pre 2 godine

Nema veze ako ne bude igrao tu je Birca da ga zameni. Jer Bircevic je igrao u prvoj petorki dok je Jokic grejač klupu. Hendikep je ako Bircevic ne bude mogao i ako se on ne odazove. To ce biti najveći problem za ekipu.

..

pre 2 godine

Kakvo licemerje. Kad igra non stop za Denver svaki drugi dan, onda nema nikakve brige za oporavak, ali kad treba da se nastupi za reprezentaciju, onda se brinemo. Tobože, poštujemo njegovu odluku (čitaj, bolje da ne igra na OI), ali mi bismo da se on odmori da može nama što više prosperiteta da donese. Ajde begaj, Amerikanac.

Mladen

pre 2 godine

Kvalifikacije neće igrati, ali nisu zabrinuti kada za Denver igra 109 utakmica ali jesu za OI gde se neće igrati svaki dan?
(Deus in Absentia, 15. jun 2021 19:12)


Oni ga placaju i normalno je da su zabrinuti. Nije to da ga oni vole ili ne, u pitanju je investicija od vise stotina miliona dolara. Oni su isplanirali citavu deceniju oko tog momka, u toj organizaciji je zaposleno vise stotina ljudi, tako da je da bi zaista bilo nenormalno da nisu zabrinuti.

Sa druge strane ni Jokicu nije svejedno da on tu ide protiv kluba, tj onog koji ga hrani i placa, i to ne samo njega. Ne zaboravite da od tog ugovora zive i njegovi roditelji, i braca, i pola rodbine. Tako da svako ko kaze da je vredno rizikovati sve to radi nekog igranja za reprezentaciju je neko ko nema porodicu niti obaveze u zivotu.

I opet se ponavljam ko papagaj: mi svi imamo obavezu da cuvamo ovu zemlju za nasa pokolenja pa su nam reke prepune plastike i otpada, tako da nekome prigovaramo bilo sta nemamo bas nikakva prava.

knife, wire...

pre 2 godine

Bogdan je veci deo sezone bio povredjen i nije igrao. Za razliku od Jokica koji se realno preforsirao..
(Nele, 15. jun 2021 20:37)
O cemu pricas?! Znaci povrijedjen odnosno rovit je ali moze da igra? A evo ce igrati jos 3 meca duze od Jokica, a ko zna, mozda prodju u finale istoka... Bogdan se odazvao svakom okupljanju reprezentacije, i to u ranoj fazi. Stariji je od Jokica i bio povrijedjen.
Bogdan apsolutno treba da preskoci OI.
A Jokic bi mogao da zaigra i opravda to MVP zvanje. Ali nece.
A ja mu to ne zamjeram. Znas li zasto? Jer je on dovoljno ucinio za Srbiju i jos jednom pokazao da smo mi Srbi narod najprvi.
(Srba Patrijota, 15. jun 2021 21:07) # Link komentara

Nisi u pravu.

Slovenac

pre 2 godine

Nije ni lako Igoru napraviti igru oko Jokica tako brzo, nije on klasicni centar. Michaelu je trebalo skoro 2 godine, da tim pocne funkcionisati kao pravi tim.

hercegovac

pre 2 godine

@PeraBeblja
Koja su to veca imena od njega majketi,i ko je ikad imao ovakve napore,bukvalno najiskorisceniji sportista danasnjice poredis to sa igracima koji su nekad igrali vinston juba ligu,i evropska takmicenja po svemu drugoligaska u odnosu na glavnu stvar.A i prosla su ta romanticarska vremena kada su reprezentativna takmicenja bila prestizna,danas slabiji igraci od Jokica preskacu reprezentativna olupljanja,onaj nesrecni Bagli nije hteo igrati Mundijal,a kamoli Harden,Dejvis i drugi,Spanci,Francuzi,Italijani stalno kubure sa otkazima,ali Jokic mora igrati i kvalifikacije da ne razocara patriotsku javnost koja bi tatu a ne drzavu prodala za sitno avanzovanje

Keynes

pre 2 godine

A i Jokara brat, Meloun mu nudi da preskoci koju utakmicu, on kao pravi lider odbije. Pozdravljam. Ali decku neko treba da javi da je na njegovim plecima i srpska kosarka i da je on apsolutni lider srpske reprezdntacije, a ne samo Denvera. A da bi se nametnuo kao lider, sto treba da bude, mora da ima upravo taj pristup kao u Denveru... A to je da nema odmora, on kida, on vodi, organizuje, grize... A ostali prate. Na primer, velika je prilila da se nametne kao lider reprezentacije da se sad pojavi na kvalifikacionom turniru. Ali to se nece desiti nažalost. Propustena prilika.

onako usput

pre 2 godine

Jokićev nastup za Srbiju? Kraj vica hahahahah
(Loznica, Gučevo, Cer..., 15. jun 2021 19:09)Jokic ce da pokida za Srbiju na OI. A ti manje troluj tudje nikove na B92 sajtu.

ANALiticar

pre 2 godine

Gluposti, ni na kvalifikacijama ni na OI nam ne treba na sve utakmice, sad nam treba protiv Italije samo, a na OI posle grupa. To je max 5 utakmica, ako je mogao 100 za 300 dana, moci ce i 5 za 2 meseca. Nemoj ga tupe cela Srbija navija za Denver a Nikola nije igrac sklon povredama, ne pravi neke atletske zavrzlame tako da je opasnost od povrede minimalna

Ti si ?

pre 2 godine

Ovde se samo Nikola pita i tu stavljamo tačku. Lud li je Denver da uceni Jokića ,odma može da bira gde želi da pređe , ko njega nebi poželeo u svom timu . Tvrdim da bi Bruklin dao i Irvinga i Hardena za Jokića . Portland bi dao Nurkića, CjM i Mela isto. Jokić vredi za neke ekipe i 4 igrača i to jako dobra.

Pare su u pitanju... za osiguranje

pre 2 godine

@ ..."Bogdan se odazvao svakom okupljanju reprezentacije, i to u ranoj fazi. Stariji je od Jokica i bio povrijedjen.
Bogdan apsolutno treba da preskoci OI."...
(Srba Patrijota, 15. jun 2021 21:07)

Odazivao se zato sto je igrao u Sakramentu, pa Divac nije trazio da KSS plati osiguranje za njega i Bjelicu. Znao je (Divac) da KSS nema te pare da plati. Videcemo sad. I za Jokica isto tako.

Luja

pre 2 godine

Kvalifikacije neće igrati, ali nisu zabrinuti kada za Denver igra 109 utakmica ali jesu za OI gde se neće igrati svaki dan?
(Deus in Absentia, 15. jun 2021 19:12)

Logično. Oni ga plaćaju a ne Srbija.

capitano

pre 2 godine

Rekao bih da je bolje da kvalifikacije odmori, i on i Bogdan. Imamo dosta kvalitetnih igrača iz EL i drugih takmičenja a i domaćinj turnira smo. Jedini ozbiljan protivnik u tim kvalifikacijama nam je Italija koju redovno meljeno 20+. Odmori to i posle taman na OI da dominira

Мирабо

pre 2 godine

Шта нас брига што је денвер забринут,нека их.
Да бринем што се милијардери брину
Не могу да забране да игра ако хоће.
Нама је у интересу да игра.

Che

pre 2 godine

Ako se na OI cela igra bude bazirala na Jokiću kao u Denveru mi osvajamo zlato. Ali ako se ponovi Đorđevićeva "taktika" Jokić neće pokaziti ni 30% svojih mogućnosti. Ne zato što to on ne želi nego zato što neće imati prostora i slobodu kakvu ima u Denveru.

Nele

pre 2 godine

"On i Bogdan apsolutno treba da odmore.
@Srba Patrijota"
Bogdan je veci deo sezone bio povredjen i nije igrao. Za razliku od Jokica koji se realno preforsirao..

milan

pre 2 godine

Jokic nam nije potreban u kvalifikacijama vec na OI.
Cele sezone gura Denver sam i neka odmori i napuni baterije.
Denver je ulozio u njega 144 milke normalno da brine za svoju investiciju dok Srbija nije ni dinar.

Ajd da vidimo

pre 2 godine

Cini mi se da je potrebno vreme da se saigraci naviknu na Jokicev stil igre. Ne znam koliko je realno ocekivati neki nenormalan rezultat pored Amera, vidim dolaze Drejmond Grin i Lilard, a to je samo pocetak. Njih 2 su sami kvalitetniji od svih nasih osim Jokica. Grin je bolji defanzivac od svih nasih i odlican plejmejker iako igra na 4 ili 5. Lilarda nema ko da cuva, covek daje sa pola terena.
Mada bih voleo da vidim potencijalno finale sa njima, prvo treba proci ostale.
Doncic na primer po meni trenutno nije kvalitetniji od Jokica, ali ima stil da privatizuje loptu i izmislja poene uz razigravanje saigraca. Jokic nije takav, on se podredi timu a bojim se da je ovo jako malo vremena da se njegov sistem implementira.
Mada je i Kokoskov klasa.

statističar

pre 2 godine

Koja su to veca imena od njega majketi,i ko je ikad imao ovakve napore,bukvalno najiskorisceniji sportista danasnjice poredis to sa igracima koji su nekad igrali vinston juba ligu,i evropska takmicenja po svemu drugoligaska u odnosu na glavnu stvar.A i prosla su ta romanticarska vremena kada su reprezentativna takmicenja bila prestizna,danas slabiji igraci od Jokica preskacu reprezentativna olupljanja,onaj nesrecni Bagli nije hteo igrati Mundijal,a kamoli Harden,Dejvis i drugi,Spanci,Francuzi,Italijani stalno kubure sa otkazima,ali Jokic mora igrati i kvalifikacije da ne razocara patriotsku javnost koja bi tatu a ne drzavu prodala za sitno avanzovanje
(hercegovac, 15. jun 2021 19:52)

Imali jedna rečenica koju su napisao sa je ISTINITA??? Divac i Stojaković su igrali finale Zapadne konferencije 7 utakmica (protiv Šeka i Kobija) pa su igrali za Jugoslaviju. U Hall of Fame su Ćosić, Dalipagić, Dražen, Rađa i Divac - pa su igrali skoro uvek za reprezentacije!!! Jokić do ulaska u Hall of fame ima da čeka bar još 15 godina! Uostalom LUKA DONČIĆ je imao impresivne brojke u plej-ofu i već je spakovao kofere da igra KVALIFIKACIONI TURNIR ZA SLOVENIJU!!!

potomci gledaju unazad

pre 2 godine

Kao sto su uvek ranije govorili Ivkovic i Obradovic i Pesic i ostali,to je srz nase skole kosarke,igrac mora da prodje kroz reprezentaciju da bi napredovao,da gubi i da pobedjuje,da slavi i da uci iz poraza.
u klubu moras da se trudis hteo ne hteo tu je ugovor,sponzori itd,za reprezentaciju motiv za napredovanje je zelja i ponos igrati za svoju zemlju
a to je jace od bilo kog ugovora...

Pljuvac svih stilova

pre 2 godine

Pa ako su zaista zabrinuti za njegovo zdravlje, neka mu nabave normalne saigrace, na pece morati godisnje da odigra 90 utakmica po 40 minuta. Nego sad kad je vreme da se igra kosarka za domovine, e odjednom se razmislja o Nikolinom zdravlju.

fc apatrid

pre 2 godine

@potomci gledaju unazad
Samo nek se oni ne oglasavaju(cast Pesicu),sve ono dobro u karijeri(inace sam grobar) zeznuli u reprezentaciji svojim sujetama i kombinacijama,Zoc na vrhuncu karijere glumi ludilo i stavlja u istu ravan drugog strelca NBA i Ognjena Askrabica,dok Novicki i Gasol dolaze direkt na prvenstva,epilog znamo,Duda tek,Miskov pulen,nema mesta za Rakocevica najboljeg strelca Evrolige ali zato mu igra Nemanja Krstic,sadasnji pomocni bek kk Novi Pazar,nazalost i Sale je poklekao tom laznom trendu "niko iznad",Jokicem krpio rupe umesto da je sto vise prilagodio igru njegovim mogucnostima,dosad nevidjenim na ovim prostorima,ko sto neko vec kaze prosla su ta romanticarska vremena,ipak Jokic mnogo vise treba repki nego repka njemu,amere smo dobili na njihovom terenu i niko se potrudio nije da nauci ko je Bodiroga ali zato je ova Jokiceva sezona urezana globalno za vjeki vjekova

Krajišnik

pre 2 godine

MPJ,Marej i Jokić.
To su potencijalni all star igraci.
Ako budu zdravi,mogu do kraja dogurati.
Sutera i centra trebaju svakako dovesti.

Dokholiday

pre 2 godine

Jokica placa Denver cele godine da igra za njih pa je logicno da se brinu ako zaigra za nekog drugog. Nikolina plata nije samo u sezoni nego preko cele godine.

bradina

pre 2 godine

Ova "zabrinutost" nebi bila da igra za USA,ali nije drzavljanin!?
Pravo svakog igraca je da igra za svoju zemlju pogotovo na Olimpijadi i to se ne moze zabraniti, to je dobro poznato svima u rukovodstvu klubova NBA.
Izbor igraca je odlucujuce,a tu "zabrinutost" ostavite u svojim mislima.
Vise sam zabrinut kako stvarate tim oko njega sa nerazumnim trejdovima da ste vec odavno mogli biti u borbi za sampionsku titulu!?
Ove price o toboze premorima igraca vec su mi dosadile.Bolje naucite ili dovedite novog trenera.Povredise se svi bekovi,slabo razigravanje mladjih igraca,gomilanje igraca sa istim predispozicijama,(zasto onda trejduju)"pa ispada sipanje iz praznog u suplje" jer me niko ne moze ubediti da Kreg i Heris vrede manje od angazovanih inkvizicija.Dovedite Jokicu back-up centra,pa nece uci istrosen u PO,a ne dovedete MkGija a on se nije ni racunao u nekoj rotaciji.(ima manje minuta od rekordera pre njega Bobija Marjanovica).Svi znaju da svaki tim koji jurisa na tron,mora imati bar 3 savrsena igraca,to Denver nema!Otvori se GAZDA! Vreme je da Jokic zatrazi trejd ima pravo na to zbog ulaska u zadnju godinu ugovora.Pa nek se zamisle.Kad je Kokoskov napustio to mesto GM znao sam da nesto nije u redu.Sad sam uveren sta je po sredi! Prvo Denver kao grad vise voli americki fudbal pa ce "grumenje" uvek biti iza "konja Broncosa".Jokic gubi vreme. Pitanje je da li ce Marej biti onaj isti igrac iz proslog PO a jos vece je da li ce MPJ izrasti u igraca kojem se nadaju?

Pare su u pitanju... za osiguranje

pre 2 godine

@ ..."Bogdan se odazvao svakom okupljanju reprezentacije, i to u ranoj fazi. Stariji je od Jokica i bio povrijedjen.
Bogdan apsolutno treba da preskoci OI."...
(Srba Patrijota, 15. jun 2021 21:07)

Odazivao se zato sto je igrao u Sakramentu, pa Divac nije trazio da KSS plati osiguranje za njega i Bjelicu. Znao je (Divac) da KSS nema te pare da plati. Videcemo sad. I za Jokica isto tako.

Lucky

pre 2 godine

Ako Srbija ne moze da se plasira na kvalifikacijama bez Jokica,Bogdanovica,Bjelice,Pokusevskog. Onda i ne treba da ide na olimpijske igre.Ovi momci nam trebaju bas za olimpijske igre da ojacaju reprezentaciju i da udju u finale. A u finalu ih treba pustiti ga igraju kako hoce iz bas ceste dobrovoljne izmene.

gagi

pre 2 godine

Svi ovi sto misle da su sportske zvezde nekakve nezavisne licnosti da rade sta hoce i kako hoce u vezi svog posla se grdno varaju. Kao sto je jedan moj prijatelj vrhunski sportista rekao, svi su oni samo zaposleni u preduzecima zvanim ATP, NBA, Premier League itd. Kao i u svakom poslu, neko je placen vise, neko manje, ali na kraju o njihovoj sudbini odlucuje samo "gazda" tj. vlasnik firme- ti to srazmerno tome koliko je para ulozeno. Tako da pustimo te price kako to kao zavisi od Jokica u ovom slucaju.

Si

pre 2 godine

Umesto sto brine za Kolica, bolje bi bilo da Denver ovi oci dovedu jos nekog vrhunskog igrača i time povećaju konkurentnost i podignu efikasnost.

Алекса

pre 2 godine

Mi, koji smo ga naterali da odigra 109 od 109 utakmica u sezoni, brinemo za njegovo zdravlje.
(Bojan, 15. jun 2021 19:53)

Ми који бисмо волели да је одиграо још петанаестак утакмица ове сезоне, бринемо због четири које ће одиграти за Србију

lal

pre 2 godine

jokic treba da odmori, trebace nam na olimpijadi... uostalom, ziv je covek... nije mu ovo poslednja sezona u karijeri... on trci maraton, a ne sprint...

dr. Udo Brinkman

pre 2 godine

Kvalifikacije neće igrati, ali nisu zabrinuti kada za Denver igra 109 utakmica ali jesu za OI gde se neće igrati svaki dan?
(Deus in Absentia, 15. jun 2021 19:12)

Jbg, taj Denver ga placa 200 miliona da igra, svako bi bio zabrinut da mu se ugrozi takva inversticija.

Scipion

pre 2 godine

@Milan

Silno gresis. Te 144 milke, kako kazes, da je rodjen samo 50km severnije Jokic nikad ne bi video. Kad se rodis u Srbiji mnogo su ti vece sanse da zaradis od kosarke nego od hokeja. Odvratno je nipodastavanje svih onih koji su doprineli da danas imamo MVP NBA.

KoleCZ

pre 2 godine

Realno ne treba da igraju kvalifikacije.Imamo kvalitet da se plasiramo i bez njih. E onda na olimpijadu u najjacem sastavu pa da kidamo

beogradski

pre 2 godine

(merso, 16. jun 2021 00:30)

O cemu pricas bre ti? Od picetka svoje reprezentativne karijere, Jokic je propustio samo jedno takmucenje, EP 2017. Igrao je na OI 2016. i SP 2019. Nek odmori, realno mogemo lagano da se plasiramo na OI bez njega, pa na OI poske mesec dana odmora da izgazi.

panter pudlica

pre 2 godine

Tesko cemo bez Jokica do salatare…
(Corleone, 15. jun 2021 20:17)

Do salatare nećemo sigurno ni sa 5 Jokića, prosto jer on čovek igra košarku, a ne tenis.

bricktop

pre 2 godine

jokic i bogdan su nam potrebni u tokiu a ne za kvalifikacije.ako ne mozemo s ostalima da dobijemo turnir u bg u punom pioniru onda nismo za OI.Doncic mora da igra za Sloveniju kvalifikacije jer bez njega Tokio mogu da gledaju na travel chanell-u iskljucivo

Ranoranilac

pre 2 godine

A koliko bi umoran bio da su dosli do velikog finala?
Zato strucnjaci iz Denvera, samo opusteno i dovedite mu kojeg krstenog beka.

Orao

pre 2 godine

A sto mu niste doveli 2-3 pojačanja nego sve mora preko Jokicevih ledja! Nek bude spreman samo za Italiju ako zatreba ostale 2 cemo valjda normalno odraditi..

Dusan

pre 2 godine

(Deus in Absentia, 15. jun 2021 19:12)

Pazi, moras da razumes njih da oni na sve ovo gledaju kao investiciju. Zamisli nedo bog da se npr povredi?? Sta bi onda bilo!? Sedeo bi na klupi i dobio bi pun iznos za godinu dana sto je oko 45-50 miliona. Nadam se da sad razumes njihovu zabrinutost, plus na sve to kada se odmore Marej i ostali povredjeni cilj im je da napadnu i osvoje barem zapadno finale...

tocka

pre 2 godine

Pa ako ga zovu za kvalifikacije stvarno nisu normalni. Uostalom kada prodju kvalifikacije ti pomocni centri ce videti teren samo u garbage time, tako da je najbolje da iskoriste kvalifikacije koliko mogu. Za Jokića je najbolje da neko vreme maksimalno odmori.
Sa jedne strane neće svi biti uigrani za Jokić sistem, ali ni Milutinov, ni Bobi, ni Petrušev nisu centri koji ne znaju da asistiraju, tako da ipak mogu da uigravaju neke slične šeme i bez Jokića.

panter pudlica

pre 2 godine

Nije nam uopste potreban.
(Legolas, 15. jun 2021 19:08)

Nikola mam je itekako potreban. Ono što svakako nije su tvoji glupi komentari.

Цане лепи

pre 2 godine

Никола неће играти квалификације, а ако одемо на ОИ, наравно да ће играти.

Aspera

pre 2 godine

Koliko sam ja razumeo lepo pise da podrzavaju Nikolu ma koju odluku da donese a Olimpijada je ozbiljna stvar i za njih.
(ElHombre, 15. jun 2021 20:50)

Vise izgleda u ovom fazonu: Mi ne bi voleli da igras ali ako bas resis mi cemo se praviti da te podrzavamo da te ne ljutimo vise dovoljno je sto ne umemo da ti sastavimo valjan tim.

ajaJaZeMšipA

pre 2 godine

Brinite se vi kako cete da mu dovedete nekog krštenog saigrača.
Ovo što su u ovom metlanju od Sansa odigrali saigrči je teška sramota.

Nenad

pre 2 godine

Ako ne budemo igrali drugaciju kosarku od one ranije dok je igrao neke lazne cetvorke i ako igra ne bude bazirana na njemu, relno i ne treba da dolazi. Bice bolje za sve. Da se ne lazemo, Milutinov je jedan od najboljih centara u Evropi i bolje resenje za takav pristup, nije bas da smo s Milutinovim debelo oslabljeni.

S druge strane, ako budemo igru gradili oko Jokica onda su neki drugi za koje se ocekuje da ce igrati realno visak.

Bekinho

pre 2 godine

I opet se ponavljam ko papagaj: mi svi imamo obavezu da cuvamo ovu zemlju za nasa pokolenja pa su nam reke prepune plastike i otpada, tako da nekome prigovaramo bilo sta nemamo bas nikakva prava.
(Mladen, 15. jun 2021 19:33) Skorije nisam procitao nista poucnije.. svaka cast na komentaru. Treba poci od sebe i svojih najblizih a bilo sta u zivotu, kad bi svi tako sve bi bilo lepse. Pozdrav

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 2 godine

O cemu pricas?! Znaci povrijedjen odnosno rovit je ali moze da igra? A evo ce igrati jos 3 meca duze od Jokica, a ko zna, mozda prodju u finale istoka... Bogdan se odazvao svakom okupljanju reprezentacije, i to u ranoj fazi. Stariji je od Jokica i bio povrijedjen.
Bogdan apsolutno treba da preskoci OI.
A Jokic bi mogao da zaigra i opravda to MVP zvanje. Ali nece.
A ja mu to ne zamjeram. Znas li zasto? Jer je on dovoljno ucinio za Srbiju i jos jednom pokazao da smo mi Srbi narod najprvi.
(Srba Patrijota, 15. jun 2021 21:07) # Link komentara

O cemu bre ti pricas?! Zasto da se ne odazovu?! Pa jel 2 decenije dok su dominirali igraci Spanije su se redovno odazivali gde god i za koga god da su igrali osim ako nisu bili povredjeni. Upravo iz tog razloga su i bili dominantni jer su uvek bili kompletni. Zatim evo ga Doncic,pravo iz serije sa Klipersima otisao za Sloveniju da igra kvalifikacije j naravno posle Olimpijske igre ako se kvalifikuju. Kad ce igrati u reprezentaciji Jokic i Bogdan ako ne u ovom ciklusu,za 4 god na sledecoj Olimpijadi imace 30 god,vec prolaze zenit,karijera u padu. Ako mislimo kao reprezentacija da ostvarimo neke rezultate u narednim godinama kljucno je da obojica igraju na ovoj Olimpijadi,sledecem Evropskom i Svetskom prvenstvu. Mi ako ne iskoristimo igrace koje imamo u zenitu onda stvarno ne znam i sta ce nam,zasto navijamo za njih,zasto ih slovimo za nase idole. Vecito neki umor kod nasih najvecih zvezda kad treba da se odazovu za reprezentaciju,Bogdanu svaka cast svaki put je igrao,svaka cast i Jokicu jer je igrao zadnje prvenstvo ali isto je bilo neko zatezanje,svaki puta natezanje,daj da li cemo jednom da dozivimo da nas najjaci igrac kad ga pitaju na prvu izjavi "pa normalno da cu da se odazovem i igram"! I kraj price,odlazis u legendu za sva vremema sta god uradio na prvenstvu.

Millennium

pre 2 godine

Zašto bi dolazio na kvalifikacioni turnir? Ako ne možemo bez njega, onda ne treba ni da idemo. A što se OI tiče, voleo bih da tu igra.

Del Piero#10

pre 2 godine

Da su mu obezbedili bolji tim, možda bi i bio odmorniji. A ne da celu sezonu sam vuče tim leđima i sve nizašta, pošto jasno da ne može bez pomoći protiv najboljih.

Ratko

pre 2 godine

Srećom je Kokoškov NBA trener pa jako dobro zna šta treba da radi. Nama Jokić nije potreban za kvalifikacije i napraviće oni kako to treba da bude. Ja sam gotovo sto posto siguran da će Jokić da igra na olimpijskom turniru ako bude pozvan. Kvalifikacije ni pod tačku razno, ja verujem da Kokoškov nije poput Đorđevića da tako nešto nameće. Prošla su ona vremena da pripreme traju dva meseca i slično. Čovek treba da odmori psihički mesec dana od košarke pa onda možemo da razgovaramo.

zemunski kej

pre 2 godine

Realno mogao bi da igra na olimpijadi, Ne i u kvalifikacijama. Imao je tesku sezonu i ne sme da rizikuje povredu, Ima dobrih igraca iz Evrolige Kalinic ,Micic,Petrusev, pomalo zaboravljeni Smailagic.Pokusevski mora da slusa trenera iz NBA jer je ruki, Ne znam da li se oporavio Milutinov ma moze to da bude ekstra tim.

Miki

pre 2 godine

Ako ne mozemo bez Jokica da se kvalifikujemo nemamo razloga ni da idemo na olimpijadu. Dok smo bili sila u kosarci samo sa igracima "s klupe" bi se prosetali kroz kvalifikacije.
(Petar, 15. jun 2021 23:33)

Upravo tako!

JPR24

pre 2 godine

Za OI okej. Za kvalifikacije nije realno, i da hoće, pitanje je da li to bilo dobro za ekipu koliko i za njega. Umoran igrač ne može doprineti očekivano ! Za kvalifikacije imamo dosta igrača koji mogu odraditi posao, sto se centara tiče tu je Bobi verovatno, Radulja, Milutinov ( iako je upitna i njegova forma posle povrede), Beli će sigurno biti tu, Teo, itd ! Kokoskov nije budala, snaći će se, a Jokic i Bogdan za OI i to je to… Nije laka odluka ni za selektora, ali reprezentacija je u pitanju !

Миле

pre 2 godine

Да су пришли Феникс и да је одиграо још пет мечева плејофа било би му напорније него читав олимпијски турнир. И нико се не би забринуо.
Мада, евидентно је да му поодобар одмор треба, ако сам добро испратио није пропустио ниједну утакмицу.

Petar

pre 2 godine

Ako ne mozemo bez Jokica da se kvalifikujemo nemamo razloga ni da idemo na olimpijadu. Dok smo bili sila u kosarci samo sa igracima "s klupe" bi se prosetali kroz kvalifikacije.

ludilo mozga

pre 2 godine

Neka odmori pa ako se kvalifikujemo neka se prikljuci timu. Potpuno normalna stvar. Ko se iole bavio ozbiljnije sportom razume da covek nije masina i da je neophodan period regeneracije

Iznogoud

pre 2 godine

Ma i Srbija je zabrinuta jer kad on igra za reprezentaciju daje po 4 kosa na utakmici
(Sasa, 16. jun 2021 07:23)

Pa onda bar znamo gde je problem…