Nedelja, 23.05.2021.

09:30

Prvi put od 2017. godine – niko nije "ispoštovao" Jokića

U centru pažnje je samo jedna asistencija Nikole Jokića protiv Portland Trejlblejzersa.

Izvor:

Prvi put od 2017. godine – niko nije "ispoštovao" Jokiæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

ultrasrbin

pre 2 godine

(GM, 23. maj 2021 14:37)
Problem je sto jeJokic i u ostalim utakmicama pravio preko 20 realmih asistencija, a njegovi saigraci realizovali max 40%. Sada su na 10-ak napravljenih realizovali 1 odnosno 10 i manje %.

All in all...

pre 2 godine

@ Srpce

Nije lepo lagati. Ne bi bio prvi MVP koji je ispao u prvoj rundi. Danas imaš sve dostupno na internetu i sve se vrlo brzo proveri. Nice try 😁

Pera

pre 2 godine

Hauard je interesantan slucaj. U svojoj seniorkoj godini na koledzu bio je prvi strelac cele NCAA! Naravno, vecina NBA igraca ode sa koledza mnogo ranije, imao je prednost zrelosti, iskustva, igrao protiv mladjih. Na zalost, mali je, pa nije draftovan. Denver ga je uzeo, iako ima vec Fakua. Bez obzira na sve, ako si priv strelac NCAA mora da imas specijalan talent. Pratio sam ga cele sezone i ocekivao da pokaze bar nesto, ali ulazio je samo u "garbage time" i uglavnom sve promasivao, gresio. Trema? A onda, kad je vec bio otpisan, poslednje cetiri utakmice koje je igrao ()vise od 10 min) daje redom 13, 15, 20, 23 poena! U oslabljenom timu on je pokazao da uustvari ima najbolji osecaj za poentiranje posle Nikole i MPJa. Zasto nije bljesnuo ranije, nije mi jasno. A Malone i Denver su se nasli u situaciji da kad MPJ ne ide trojka, i protivnik ne udvaja Jokica, dakle niko nije sam, niko ne moze da "napravi" dvocifren broj poena iz akcija koje je sam izveo. A Hauard moze.

Pera

pre 2 godine

Pre dve godine su ispali od Portlanda zato sto su u sedmoj utakmici sutirali trojke 2-19, jedine dve ubacene Jokic. Juce se prica ponovila. Ne napadajte previse Fakua, on je svoje dao (2-3), MPJ 1-10 (ali raduje 11-11 za dva!), Rivers 1-5 (teska situacija kad coveg koga nije niko u NBA hteo postane starter), Green 0-1. Treba uzeti u obzir da je posle svih povreda uloga mnogih igraca odjednom postala mnogo znacajnija, i to u PO! Moraju svi da se prilagode tome, oslobode, bili su ukoceni, previse gledali Nikolu.
Lilard je pogodio puno fantasticnih trojki, ali sutirao 10-25, aistencije su nnas ubile. 13-15 uz 6 trojki znaci 2 X 13 + 6 = 32 poena iz samo 15 poseda, uz mozda jos koji "and 1", treba to usporiti, ali da ne da onda 50 on sam.
Nikolu su usporili u drugom, maslo mi se cini umor, uvek je sveziji u prvoj, a malo su mu sve vise smetali jer su videli da Nikolinim saigracima ne ide. Moraju hrabrije, cvrsce u drugu. Ako oce da pobede, Jokic mora 40 min, i bar 40 koseva ukoliko asistencije ne rade.

bskfan

pre 2 godine

Mnogo toga sinoc nije bilo dobro a glavni krivac je Malone. Prvo, eksperiment sa Hauardom. Ne mozes cele sezone da igras jednu igru a da u plejofu eksperimentises i to protiv tima koji igra sa niskom postavom i sa 6 sutera u rotaciji. Nije Sajmons slucajno proradio vec je bio necuvan i imao slobodne suteve; ako ostane tako on ce to da ponovi i u svakoj sledecoj utakmici. Malone imao citavu sezonu za eksperimentisanje a u plejof usao kao da je prva utakmica u sezoni a ne u plejofu.

Drugo, u timu imas 4 PF-a a nijedan od njih ne moze da cuva matorog Karmela? U isto vreme imas Gordona koji ti igra 28 minuta? Za Gordona dali Harisa, RJ Hamptona i prvi pik a onda ti u plejofu igra samo 28 minuta? Kad smo vec kod minutaze, zasto je Jokic igrao samo 35 minuta? Skoro citavu sezonu Jokic je igrao celu prvu cetvrtinu a sinoc je izasao nakon 10 minuta, a u cetvrtoj cetvrtini sedi na klupi 6 minuta? Kada imas sansu da dobijes utakmicu onda Jokic treba da igra 40-42 minuta a ne 35 minuta. Igraci se u plejofu odmaraju tako sto zavrse posao u 5-6 utakmica a ne tako sto igra manje minuta a igra seriju od 7 utakmica.

Nije slucajno ni to sto Denver uvek gubi prvu utakmicu plejofa. Da li je Malone toliko inferioran da ga svi treneri nadmudre u toj prvoj utakmici ili je to deo Maloneove "genijalne strategije" da poveca fokus svoje ekipe i oslabi fokus protivnika, to je nejasno. Uglavnom, meni se to nikako ne svidja. Jedini nacin da Denver prodje Portland je da igraju "Jokic ball".

branko

pre 2 godine

@drvobradi

Nikola Jokić nikada ne bi bio samo igrač zadataka od 10p u NBA bez obzira ko bi mu bio trener jer bi se njegov očigledan kvalitet uvek pokazao. To je jednostavno uvek tako bilo kroz njegovu karijeru. U mlađim selekcijama je uvek odskakao uz nenormalno dobre brojke, u ABA ligi je bio MVP sa 20 godina. Da li bi da nije bilo Melouna bio igrač franšize i MVP, o tome može da se diskutuje ali bi sigurno bio All-Star i All-NBA igrač.

drvobradi

pre 2 godine

@Kostarikanac
Kada će ljudi skapirati da je Meloun dobar trener? Koji NBA trener bi pravio tim oko bucmastog 41. igraca na draftu, davao mu loptu u napadu svaki puta? Da nije njega Jokić bi danas bio igrač zadatka od 10p a ne MVP kandidat. Je li Meloun kriv što uprava ne može nijednog igrača da dovede, već sve moraju preko drafta.

Crna mamba

pre 2 godine

@mare

Jokic brani centre ali preuzimanje bekova i plejeva mu nije jaca strana. Poboljsao je odbranu. Ali ima jos prostora bas tu gde ih pune.

Odbrana mora da bude timska da bi bila sampionska, a napad mogu i heroji da resavaju.

Kostarikanac

pre 2 godine

Ne ocekuje niko cuda od Denvera bez Mareja, Doziera pa i toliko osporavanog Bartona ali ovo sto radi trener Denvera je blagi uzas. Covek ne da nema pojma vec je operisan od trenerskog posla. Sto se mene tice jos bolje, igrace Jokic na Olimpijadi ali iskreno mislim da je Malone verovatno najgori trener kojeg sam ikada video. Kada bi poceo nabrajati razloge to ne bi stalo u 500 reci, tako da me mrzi. Covek nema pojma sa pojmom. Onoliko glupog trenera ne secam se da sam ikada video. Lepo dole neko napisa- igra sa Jokicem protiv slabih timova na po 38 minuta a jutros u kljucnoj utakmici igra samo 35. On ne zna gde bije. Igra sa patuljkom Hauardom 20 minuta koji nije ni u regularnoj sezoni igrao nesto malo a Monte mu ima samo 22.minute. Gordon samo 27, ocaj od trenera. Mekgi ima 3 titule i iskustva a ne dobija ni minut. Mrzi me zaista i nabrajati, covek je operisan od trenerskog posla. Da mu se nije Jokic pojavio taj odavno ne bi bio nigde trener. On drzi MVP igraca pola zadnje cetvrtine na klupi, pitam se da li je mozda bio pijan jer ono nema nikakve logike?!

Mirko

pre 2 godine

Ukoliko i Denver izgubi seriju sa Portlandom, Nikola Jokić sigurno neće biti prvi MVP u istoriji koji je ispao u prvom kolu.
Dirk Novicki je bio MVP u sezoni 2006/07 kada je Dalas bio ubedljivo prva ekipa ne samo na zapadu već i u celoj ligi sa samo 15 poraza (od standardnih 82 utakmice). Ispali su u prvom kolu razigravanja od Golden Stejta koji je bio 8. na zapadu, rezultatom 4-2.
Ovo je samo jedan od takvih slučajeva a ima ih još.

321

pre 2 godine

(Srpce, 23. maj 2021 14:56)


Mene samo interesuje, da Jokic nije poentirao a ti kazes da je carinio loptu(?) ko bi od saigraca poentirao? Zar ti nije jasno da je imao 10 asistencija a saigraci su iskoristili jednu? To je zato jer je carinio loptu? Procitaj, koliko je asistencija imao Lilard a koliko su to iskoristili saigraci? On nije carinio loptu? Decko..nemoj vise molim te..

Goran

pre 2 godine

Ne seca se covek kad je zadnji centar nadigrao Jokica,pa zato sto su centri 90% ostalih timova deseta opcija u napadu,koliko lopti ide na Lilarda,mcoluma a koliko na Nurkica,Kantera..da je bek i da mora da juri Lilarda i ostale svaku tekmu ispale bi mu oci iz glave,za ove strucnjake sto vole da hejtaju Bogdana i ostale.
(Beks, 23. maj 2021 14:02)

Realno tupav komentar, jer da su Nurkic i Kanter kvalitet Jokica, naravno da bi dobijali vise lopti, i bili bi kvalitetnija opcija u napadu, kao i bilo koji drugi centar lige.

Do kvaliteta igraca je, a ne do pozicije ;)

Da li je u NBA veca konkurencija na bekovskim pozicijima u odnosu na visoke igrace, e tu vec moze da se vodi diskusija, ali ti hejtujes, pa sa tobom svakako ne treba polemisati.

Sto se Bogija tice, on je nase blago, ali je Jokic dijamant, i ne znam sta tu ima koga da vredja, to je realno stanje stvari.

bzvz

pre 2 godine

Pa kad jadni neznaju. Vec trecu godinu za redom govorim da je Jokic u pogresnom timu, nikad nista nece osvojiti sa Denverom, trener nula saigraci blaga tuga, Jokicu treba suterska ekipa kao npr Golden State, da igra tamo imao bi najmanje 15 asistencija u mecu kao prosek ovako nista nista i veliko nista, mucenje je gledati kako jedan igrac vuce ceo tim u timskoj igri kao sto je kosarka, pa ni Dzordan nebi osvojio sve ono da nije imao podrsku jednog Pipena, Rodmana, Kera, Kukoca itd.

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 2 godine

Dnevna overdoza Jokića.
(Endoplazmatični retikulum, 23. maj 2021 14:15)


Mislis valjda rektum, ne retikulum...

GM

pre 2 godine

U americkim medijama se pise, da je Portalnd dobio tako sto su pustili Jokica da daje poene, ali ne i da razigrava...

Po medijima ovde, ispada da ta taktika nema veze nikakve, odnosno da eto, posto do sada kada je Jokic imao po 10+ asistencija onda su saigraci bili dobri, a sada kada nisu dali sve, onda su losi i sve su oni krivi.

U komentarima vezanim za NBA, svasta covek moze da procita i da se slatko ismeje. Samo ko prati konstatacije ljudi posle svake utakmice. Ko me di ja.

srdan

pre 2 godine

Ne bih bas rekao da je bilo ovako. Nikola nije igrao svoju igru. Igrao je ziheraski i nije pokušavao malo rizicnije pasove igračima bliže kosu. Video sam kampaca kako šalje te pasove mnogo više, pa čak je i nurkic poslao jedan visoko rizični koji je prošao.
Nije ovo bio klasični joker - point centar. , ovo je bio jedan dominantan centar i nista vise.
Ruku na srce, zdravi blejserzi su kvalitetnija ekipa od ovakvih nugetsa kako god da okreneš.

skoba

pre 2 godine

Tanak je Denver mnogo, povrede Mareja i Bartona su ih baš dosta unazadile, a Gordon, Grin, Milsap i Rivers su realno igrači za 5-6 minuta a ne po 30 kao Gordon i Rivers

Roki

pre 2 godine

Stojane, zašto čitaš ako te ne zanima? Imaš hiljadu i jedan članak o evroviziji, posebne sekcije kao što su politika, biznis, itd.

Alane Oprosti

pre 2 godine

@sakupljac minusa

Tada sam navijao za Sakramento jer sam imao za šta da navijam. Bila je odlična i konkurentna ekipa, ali ne osećam nikakvu povezanost više ni sa Kingsima, ni Lejkersima u kojima je bio Divac, ili bilo kojim timom u kom su igrali naši. Možda bi mi i sada Denver bio simpatičniji da su dobra ekipa, ali nisu. Zato mi je bitnije da vidim kako je Jokić odigrao. Ako pobede, super, ako ne pobede, šta da se radi.

Beks

pre 2 godine

Ne seca se covek kad je zadnji centar nadigrao Jokica,pa zato sto su centri 90% ostalih timova deseta opcija u napadu,koliko lopti ide na Lilarda,mcoluma a koliko na Nurkica,Kantera..da je bek i da mora da juri Lilarda i ostale svaku tekmu ispale bi mu oci iz glave,za ove strucnjake sto vole da hejtaju Bogdana i ostale.

CJC

pre 2 godine

Proci ce mu karijera u tom glibavom timu
(sveta, 23. maj 2021 12:04)

Da, pa? I Kobe je 20 godina igrao za Lakerse, 10 od tih 20 je imao odličan tim i osvajao titule i igrao finala, u 5 je igrao plej of a u 5 su bili ekipa za popravljanje koš razlike.
Pa aj sad posle jedne loše utakmice da svi bežimo kao Lebron 2010, Durent 2016 u supertimove, to je baš zanimljivo.
Tog Lilarda je 2015 napustilo 4 od 5 startera, pa šta je i on trebao da radi, da zapali s njima? A svi oni su posle bili niko i ništa a Lilard je konstantno top10 igrač lige.

Srpce

pre 2 godine

On je u prvom poluvremenu carinio loptu od prvog posjeda. Zato je i postigao 13 u prvoj cetvrtini. Kad naucis saigrace da ne ocekuju loptu od tebe kada je dobijes, onda se ne iscudjuj sto ne trce okolo kao muve bez glave nadajuci se da ce se smilovati.
Bice prvi MVP koji je zavrsio u prvoj rundi. I to sa 3. pozicije. Vestbuka ne racunam jer je Vestbruk veliki nabijac statistike ako se citaju domaci komenatri. A i te godine su bili 8.
Tako da prica oko Joke superstara postaje sve vise smijesna.

Surovo

pre 2 godine

Ala sam se zafrknuo što sam se budio u 4.30.
Mada je bilo milina gledati Karmelo Entonija.
Ali Denver... Osim Jokića - oni prosto nemaju igrače, nešto malo Porter Junior igra, ali bez Mareja - truba tim.

MiM

pre 2 godine

Naravno.
Nije dovoljno dodati loptu, nego dodati kada je saigrac u dobroj poziciji.
Jokic je dodavao lopte udvojenim saigracima, sto je bezobrazno s njegove strane i kostalo je tim sinoc.

panter pudlica

pre 2 godine

Naravno.
Nije dovoljno dodati loptu, nego dodati kada je saigrac u dobroj poziciji.
Jokic je dodavao lopte udvojenim saigracima, sto je bezobrazno s njegove strane i kostalo je tim sinoc.
(MiM, 23. maj 2021 13:05)

A da si pogledao utakmicu kao što nisi, video bi da je kretanja kompletne ekipe bila statična i da nikome i nije mogao dodati pas za koš.
Bezobrazluk je ponašanje kompletne postave i čekanje da Nikola sam reši meč.

nenad

pre 2 godine

Može li jedan dan bez vesti o Jokiću!!!!
(Stojan, 23. maj 2021 13:10)

Zasto si ovde uopste?? Jel te tera neko da citas/gledas?? Idi gledaj kulturno umetnicke programe i ne smaraj.

satelit

pre 2 godine

Ja ne znam koga cudi rezultat od jutros?Samo one koji ne znaju kosarku... Ako nista pogledajte rostere,pogledajte elitnu bekovsku liniju Portlanda i vidite ono sto je ostalo od Denvera.. Denver kompletan bi se mucio u 7 utakmica, a ovako bukvalno nema sanse

srle

pre 2 godine

Novinari u Denveru su već prebacili Jokiću što nije dao 50 poena, kao mogao je bolje i ima samo 1 asistenciju. Ako nije dobar, ako je 34 poena malo, trejdujte ga u Golden Stejt Voriorse. Njima je potrebna petica, a sa Karijem i Tompsonom bi imao saigrače za plej of. Denver je raspad od tima bez Jokića, oni hvale Majkla Portera jer je dao 25 poena a čovek imao 1/10 za tri poena. Jednostavno, Jokić je MVP, ali nema sa kim da igra. Njegovi saigrači su drugorazredni igrači a neki nisu za ABA ligu. Kad se nadoveže povreda Mareja, startnog pleja, onda je sve jasno. Ali naravno, nekima u Denveru je za sve kriv Jokić.

sakupljač minusa

pre 2 godine

Alane Oprosti, 23. maj 2021 12:46
Ne razumem zašto onda i pratiš NBA? Američku ligu. Jel si tako pratio i Divca i Stojakovića, njihovu statistiku, ili navijao za Sakramento ? Ne znam kolko si mlad, Al ovi stariji su svi navijali za Vebera, Divca i Co. Ako se tako razmišlja, imaš ovde C. Zvezdu i Partizan pa prati.

panter pudlica

pre 2 godine

Može li jedan dan bez vesti o Jokiću!!!!
(Stojan, 23. maj 2021 13:10)

Ne može. Ako ti smeta što se svakodnevno piše o najboljem srpskom košarkašu Evrope i sveta, onda se lepo odseli iz Srbije i čitaj Angelu Merkel i Kurtija.

Aleksandar Stevanovic

pre 2 godine

Lilard prolazi uz blok i ostaje sam na trojci u skoro svakom napadu. Ako trener nađe rešenje za to ima nade. U napadu Porter pod hitno mora da nauči da kad prođe protivničkog igrača odmah doda loptu Jokiću. A ne da igra sam kao da je krenuo na basket. Meloune, čuješ li ove mudre savete?

Dragan Borca

pre 2 godine

Tesko je bez drugog najboljeg igraca igrati uspesno plejof ali Maloun je jako cudan trener da ne budem grublji.
Pre par nedelja Jokic igra 38 minuta protiv Orlanda najslabijeg tima u ligi a posle 7 dana odmora samo 35 kada je najvažnije🙄 Malounovo neznanje godinama maskira Jokic/ Marej ubitacan pik i sada kada nema Mareja on nema pojma sta radi. Faku i Jokic ne mogu zajedno jer Faku ima samo 38% sut i tesko da ista mogu uraditi sa tako slabom pretnjom Argentinca na sutu. Ne moze ni obican hendof sa njim a kamoli nesto drugo. Faku i Monte treba da zamene mesta jer ovako Denver nema sanse. Koliko god da se trudi Faku i koliko god da je pametan njegove neke slabosti totalno minimalizuju najbolje Jokiceve osobine. Ne moze se dobiti iko u plejofu sa plejmejkerom koji ima 38% sut iz igre i koji je tako malen. I plus nije ni brz nesto. Milsap i Grin za 32. minute zajedno 3 poena i 4 skoka totalno beskorisni dok atletski jaki MekGi i Zeke ne dobiju ni minut.

veverac

pre 2 godine

Na dodavanja Jokića protiv Portlanda, njegovi saigrači šutirali su 1/10.
Lilard je imao 13 asistencija i njegovi saigrači su šutirali 13/15, uključujući 6/7 za tri poena.

Све је јасно.
(jovan ds, 23. maj 2021 11:46)

Hvala druže što si nam ovo sažvakao, teško bi ukapirali kako je do ovoga došlo.

Srpce

pre 2 godine

On ce biti prvi MVP od ko zna kad da ispada u prvom kolu. Ispao je i Westbruk ali je on bio 8. i isao na 1. poyiciju, Jokic je 3. na zapadu.
A i za Westbruka kazu da je obicni nabijac statistike.
Mada citam ovuda od Jokinih svjedoka da je i janis ispadao u prvim kolima... Njima je finale istoka i druga runda prvo kolo.

Andrej

pre 2 godine

A prosto ko pasulj. Nema on s kim da igra tu što se tiče suta spolja,a zatvarali su reket. Portera je pojela trema prvog nastupa u plej ofu, bice to bolje sledeći put. A i valjda ce treneri reagovati pa bolje pripremiti taktiku na igru Portlanda.

neispostovan mozak

pre 2 godine

Kao sto sam napisao pre vise meseci: Denver ce platiti cenu sto je igru celog tima podredio nesvakidasnjem centru. I to centru koji vise glumi beka. Covek ima vise upucenih suteva sa poludistance nego u polukrugu centra.
Sto se broja asistencija tice. One su za centra bitan podatak taman koliko su pleju bitni skokovi.

stefan beograd

pre 2 godine

Meni je bilo cudno kako su imali 3. mesto na zapadu uopste do kraja. Da nema Jokice, lagano poslednje mesto da tabeli, pretposlednje mozda. Igraci koji vrede u tim, sem Nikole su Marey, MPJ, Gordon i Javale, ovo ostalo lagano razvojna liga. Moris mozda sa klupe malo kao Javale i to je to. Voleo bih u buducnosti da vidim Nikolu sa jos nekom zverkom da igra. prosle godine su on i marej izneli plejof sa dobrom odbranom granta i craiga, ove godine tesko...

JK

pre 2 godine

Nadam se da će Portlanda ubaciti u četvrtu brzinu ne mora u petu. I da će novinarima koji glasaju pokazati najkorisnijeg igrača, a kao nagradu uručiće mu metlu.

sakupljac minusa

pre 2 godine

Ovakve vesti koje ovih dana citamo je postalo tako tipicno za ovo podnevlje. Da bi saznao rezultat utakmice i procitao da je Denver izgubio, moras bas da se potrudis da nadjes tu vest. Ovde je ljudima izgleda bitnije dal je Jokic imao 4 ili 5 asistencija nego dal je njegov tim pobedio. I u svim sportovima je tako. Prati se statistika naseg igraca, a ne dal njegov tim pobedjuje. I kad Denver bude ispao, to ce proci pnako tiho ispod radara. Skroz nebitno, samo ce se cekati vest dal je Nikola MVP.

Alane Oprosti

pre 2 godine

@sakupljac minusa

Pa to je normalno, šta me briga za neki tamo Denver? Bitnije mi je da čujem koliko je poena dao naš igrač, nego da li je američki tim pobedio. Ono što želim Jokari je da ode u neki bolji klub u kom će se boriti za titulu, a čak i tad će me više zanimati njegov učinak i uticaj. Nije Denver Srbija pa da navijam da pobedi.

Mare

pre 2 godine

Ja ne kapiram ljude koji konstantno pišu kako Jokić ne igra odbranu. Ja ne znam da li gledamo isti sport uopšte. Nurkić je ubacio 16 poena a Kanter 2. Jokić njima 34. Izgleda da Nurkic i Kanter ne igraju odbranu. Ne sećam se utakmice kad ga je neki centar nadigrao. Očigledno da ljudi misle da Jokić treba i Lilarda da čuva. Najveći problem Denvera je što slabo brane šuteve za 3, možda su i najgori u ligi po tome. Nije to Jokićev posao.

veverica

pre 2 godine

na neki nacin mi je drago da ih portland pometla, naravno uz dobre partije jokica, jer jedino tako nikola mozda moze da shvati da sa ovom grupom gradjana, cak i u denveru uopste, nikada nece moci da dodje do prstena.

jovan ds

pre 2 godine

Na dodavanja Jokića protiv Portlanda, njegovi saigrači šutirali su 1/10.
Lilard je imao 13 asistencija i njegovi saigrači su šutirali 13/15, uključujući 6/7 za tri poena.

Све је јасно.

mare

pre 2 godine

Problem je što nema sa kim da igra, da je tu Marej, da Grant nije otišao u Detroit...da ga zakrpi Plamni u odbrani. Mali Porter Jr, nije dorastao plej-ofa, Kamapaco, Milsap je odavno bivši igrač, Gordon kamenjar uvek bio...
Portland ima 2 ubistvena igrača Lilarda i Mekaluma, Karmela koji širi reket kao treća opcija, Kantera i Nurkića da peglaju odbranu...Nema šanse Denver u ovoj seriji

kocka2

pre 2 godine

svakako se broj asistencija smanjio od kada je kampaco vise u igri, jer i on onda ima loptu dosta u rukama..to medjutim nista nece uticati na konacan ishod protiv portlanda..vec odrana na bekovima blejzersa

Nema ko da da koš 🏀

pre 2 godine

Ovo je glavni problem, kad vidis da Jokic ima jednu asistencije ocigledno je da gube.

Zasto Mekgi i Harison masu peskirima? Zasto je Jokic ubede tek na 6:40 u četvrtoj četvrtini?

Zivo me zanima kako ce Meloun odgovoriti na ovo, odnosno sta ce promeniti? Covek z ani standardni šablon.

Ako izgube i sledeću, ja mislim da je to to.

jovan ds

pre 2 godine

Na dodavanja Jokića protiv Portlanda, njegovi saigrači šutirali su 1/10.
Lilard je imao 13 asistencija i njegovi saigrači su šutirali 13/15, uključujući 6/7 za tri poena.

Све је јасно.

Mare

pre 2 godine

Ja ne kapiram ljude koji konstantno pišu kako Jokić ne igra odbranu. Ja ne znam da li gledamo isti sport uopšte. Nurkić je ubacio 16 poena a Kanter 2. Jokić njima 34. Izgleda da Nurkic i Kanter ne igraju odbranu. Ne sećam se utakmice kad ga je neki centar nadigrao. Očigledno da ljudi misle da Jokić treba i Lilarda da čuva. Najveći problem Denvera je što slabo brane šuteve za 3, možda su i najgori u ligi po tome. Nije to Jokićev posao.

panter pudlica

pre 2 godine

Može li jedan dan bez vesti o Jokiću!!!!
(Stojan, 23. maj 2021 13:10)

Ne može. Ako ti smeta što se svakodnevno piše o najboljem srpskom košarkašu Evrope i sveta, onda se lepo odseli iz Srbije i čitaj Angelu Merkel i Kurtija.

srle

pre 2 godine

Novinari u Denveru su već prebacili Jokiću što nije dao 50 poena, kao mogao je bolje i ima samo 1 asistenciju. Ako nije dobar, ako je 34 poena malo, trejdujte ga u Golden Stejt Voriorse. Njima je potrebna petica, a sa Karijem i Tompsonom bi imao saigrače za plej of. Denver je raspad od tima bez Jokića, oni hvale Majkla Portera jer je dao 25 poena a čovek imao 1/10 za tri poena. Jednostavno, Jokić je MVP, ali nema sa kim da igra. Njegovi saigrači su drugorazredni igrači a neki nisu za ABA ligu. Kad se nadoveže povreda Mareja, startnog pleja, onda je sve jasno. Ali naravno, nekima u Denveru je za sve kriv Jokić.

panter pudlica

pre 2 godine

Naravno.
Nije dovoljno dodati loptu, nego dodati kada je saigrac u dobroj poziciji.
Jokic je dodavao lopte udvojenim saigracima, sto je bezobrazno s njegove strane i kostalo je tim sinoc.
(MiM, 23. maj 2021 13:05)

A da si pogledao utakmicu kao što nisi, video bi da je kretanja kompletne ekipe bila statična i da nikome i nije mogao dodati pas za koš.
Bezobrazluk je ponašanje kompletne postave i čekanje da Nikola sam reši meč.

Andrej

pre 2 godine

A prosto ko pasulj. Nema on s kim da igra tu što se tiče suta spolja,a zatvarali su reket. Portera je pojela trema prvog nastupa u plej ofu, bice to bolje sledeći put. A i valjda ce treneri reagovati pa bolje pripremiti taktiku na igru Portlanda.

sakupljac minusa

pre 2 godine

Ovakve vesti koje ovih dana citamo je postalo tako tipicno za ovo podnevlje. Da bi saznao rezultat utakmice i procitao da je Denver izgubio, moras bas da se potrudis da nadjes tu vest. Ovde je ljudima izgleda bitnije dal je Jokic imao 4 ili 5 asistencija nego dal je njegov tim pobedio. I u svim sportovima je tako. Prati se statistika naseg igraca, a ne dal njegov tim pobedjuje. I kad Denver bude ispao, to ce proci pnako tiho ispod radara. Skroz nebitno, samo ce se cekati vest dal je Nikola MVP.

stefan beograd

pre 2 godine

Meni je bilo cudno kako su imali 3. mesto na zapadu uopste do kraja. Da nema Jokice, lagano poslednje mesto da tabeli, pretposlednje mozda. Igraci koji vrede u tim, sem Nikole su Marey, MPJ, Gordon i Javale, ovo ostalo lagano razvojna liga. Moris mozda sa klupe malo kao Javale i to je to. Voleo bih u buducnosti da vidim Nikolu sa jos nekom zverkom da igra. prosle godine su on i marej izneli plejof sa dobrom odbranom granta i craiga, ove godine tesko...

nenad

pre 2 godine

Može li jedan dan bez vesti o Jokiću!!!!
(Stojan, 23. maj 2021 13:10)

Zasto si ovde uopste?? Jel te tera neko da citas/gledas?? Idi gledaj kulturno umetnicke programe i ne smaraj.

Dragan Borca

pre 2 godine

Tesko je bez drugog najboljeg igraca igrati uspesno plejof ali Maloun je jako cudan trener da ne budem grublji.
Pre par nedelja Jokic igra 38 minuta protiv Orlanda najslabijeg tima u ligi a posle 7 dana odmora samo 35 kada je najvažnije🙄 Malounovo neznanje godinama maskira Jokic/ Marej ubitacan pik i sada kada nema Mareja on nema pojma sta radi. Faku i Jokic ne mogu zajedno jer Faku ima samo 38% sut i tesko da ista mogu uraditi sa tako slabom pretnjom Argentinca na sutu. Ne moze ni obican hendof sa njim a kamoli nesto drugo. Faku i Monte treba da zamene mesta jer ovako Denver nema sanse. Koliko god da se trudi Faku i koliko god da je pametan njegove neke slabosti totalno minimalizuju najbolje Jokiceve osobine. Ne moze se dobiti iko u plejofu sa plejmejkerom koji ima 38% sut iz igre i koji je tako malen. I plus nije ni brz nesto. Milsap i Grin za 32. minute zajedno 3 poena i 4 skoka totalno beskorisni dok atletski jaki MekGi i Zeke ne dobiju ni minut.

kocka2

pre 2 godine

svakako se broj asistencija smanjio od kada je kampaco vise u igri, jer i on onda ima loptu dosta u rukama..to medjutim nista nece uticati na konacan ishod protiv portlanda..vec odrana na bekovima blejzersa

satelit

pre 2 godine

Ja ne znam koga cudi rezultat od jutros?Samo one koji ne znaju kosarku... Ako nista pogledajte rostere,pogledajte elitnu bekovsku liniju Portlanda i vidite ono sto je ostalo od Denvera.. Denver kompletan bi se mucio u 7 utakmica, a ovako bukvalno nema sanse

Goran

pre 2 godine

Ne seca se covek kad je zadnji centar nadigrao Jokica,pa zato sto su centri 90% ostalih timova deseta opcija u napadu,koliko lopti ide na Lilarda,mcoluma a koliko na Nurkica,Kantera..da je bek i da mora da juri Lilarda i ostale svaku tekmu ispale bi mu oci iz glave,za ove strucnjake sto vole da hejtaju Bogdana i ostale.
(Beks, 23. maj 2021 14:02)

Realno tupav komentar, jer da su Nurkic i Kanter kvalitet Jokica, naravno da bi dobijali vise lopti, i bili bi kvalitetnija opcija u napadu, kao i bilo koji drugi centar lige.

Do kvaliteta igraca je, a ne do pozicije ;)

Da li je u NBA veca konkurencija na bekovskim pozicijima u odnosu na visoke igrace, e tu vec moze da se vodi diskusija, ali ti hejtujes, pa sa tobom svakako ne treba polemisati.

Sto se Bogija tice, on je nase blago, ali je Jokic dijamant, i ne znam sta tu ima koga da vredja, to je realno stanje stvari.

CJC

pre 2 godine

Proci ce mu karijera u tom glibavom timu
(sveta, 23. maj 2021 12:04)

Da, pa? I Kobe je 20 godina igrao za Lakerse, 10 od tih 20 je imao odličan tim i osvajao titule i igrao finala, u 5 je igrao plej of a u 5 su bili ekipa za popravljanje koš razlike.
Pa aj sad posle jedne loše utakmice da svi bežimo kao Lebron 2010, Durent 2016 u supertimove, to je baš zanimljivo.
Tog Lilarda je 2015 napustilo 4 od 5 startera, pa šta je i on trebao da radi, da zapali s njima? A svi oni su posle bili niko i ništa a Lilard je konstantno top10 igrač lige.

Surovo

pre 2 godine

Ala sam se zafrknuo što sam se budio u 4.30.
Mada je bilo milina gledati Karmelo Entonija.
Ali Denver... Osim Jokića - oni prosto nemaju igrače, nešto malo Porter Junior igra, ali bez Mareja - truba tim.

Nema ko da da koš 🏀

pre 2 godine

Ovo je glavni problem, kad vidis da Jokic ima jednu asistencije ocigledno je da gube.

Zasto Mekgi i Harison masu peskirima? Zasto je Jokic ubede tek na 6:40 u četvrtoj četvrtini?

Zivo me zanima kako ce Meloun odgovoriti na ovo, odnosno sta ce promeniti? Covek z ani standardni šablon.

Ako izgube i sledeću, ja mislim da je to to.

veverac

pre 2 godine

Na dodavanja Jokića protiv Portlanda, njegovi saigrači šutirali su 1/10.
Lilard je imao 13 asistencija i njegovi saigrači su šutirali 13/15, uključujući 6/7 za tri poena.

Све је јасно.
(jovan ds, 23. maj 2021 11:46)

Hvala druže što si nam ovo sažvakao, teško bi ukapirali kako je do ovoga došlo.

Alane Oprosti

pre 2 godine

@sakupljac minusa

Pa to je normalno, šta me briga za neki tamo Denver? Bitnije mi je da čujem koliko je poena dao naš igrač, nego da li je američki tim pobedio. Ono što želim Jokari je da ode u neki bolji klub u kom će se boriti za titulu, a čak i tad će me više zanimati njegov učinak i uticaj. Nije Denver Srbija pa da navijam da pobedi.

Aleksandar Stevanovic

pre 2 godine

Lilard prolazi uz blok i ostaje sam na trojci u skoro svakom napadu. Ako trener nađe rešenje za to ima nade. U napadu Porter pod hitno mora da nauči da kad prođe protivničkog igrača odmah doda loptu Jokiću. A ne da igra sam kao da je krenuo na basket. Meloune, čuješ li ove mudre savete?

srdan

pre 2 godine

Ne bih bas rekao da je bilo ovako. Nikola nije igrao svoju igru. Igrao je ziheraski i nije pokušavao malo rizicnije pasove igračima bliže kosu. Video sam kampaca kako šalje te pasove mnogo više, pa čak je i nurkic poslao jedan visoko rizični koji je prošao.
Nije ovo bio klasični joker - point centar. , ovo je bio jedan dominantan centar i nista vise.
Ruku na srce, zdravi blejserzi su kvalitetnija ekipa od ovakvih nugetsa kako god da okreneš.

mare

pre 2 godine

Problem je što nema sa kim da igra, da je tu Marej, da Grant nije otišao u Detroit...da ga zakrpi Plamni u odbrani. Mali Porter Jr, nije dorastao plej-ofa, Kamapaco, Milsap je odavno bivši igrač, Gordon kamenjar uvek bio...
Portland ima 2 ubistvena igrača Lilarda i Mekaluma, Karmela koji širi reket kao treća opcija, Kantera i Nurkića da peglaju odbranu...Nema šanse Denver u ovoj seriji

321

pre 2 godine

(Srpce, 23. maj 2021 14:56)


Mene samo interesuje, da Jokic nije poentirao a ti kazes da je carinio loptu(?) ko bi od saigraca poentirao? Zar ti nije jasno da je imao 10 asistencija a saigraci su iskoristili jednu? To je zato jer je carinio loptu? Procitaj, koliko je asistencija imao Lilard a koliko su to iskoristili saigraci? On nije carinio loptu? Decko..nemoj vise molim te..

Kostarikanac

pre 2 godine

Ne ocekuje niko cuda od Denvera bez Mareja, Doziera pa i toliko osporavanog Bartona ali ovo sto radi trener Denvera je blagi uzas. Covek ne da nema pojma vec je operisan od trenerskog posla. Sto se mene tice jos bolje, igrace Jokic na Olimpijadi ali iskreno mislim da je Malone verovatno najgori trener kojeg sam ikada video. Kada bi poceo nabrajati razloge to ne bi stalo u 500 reci, tako da me mrzi. Covek nema pojma sa pojmom. Onoliko glupog trenera ne secam se da sam ikada video. Lepo dole neko napisa- igra sa Jokicem protiv slabih timova na po 38 minuta a jutros u kljucnoj utakmici igra samo 35. On ne zna gde bije. Igra sa patuljkom Hauardom 20 minuta koji nije ni u regularnoj sezoni igrao nesto malo a Monte mu ima samo 22.minute. Gordon samo 27, ocaj od trenera. Mekgi ima 3 titule i iskustva a ne dobija ni minut. Mrzi me zaista i nabrajati, covek je operisan od trenerskog posla. Da mu se nije Jokic pojavio taj odavno ne bi bio nigde trener. On drzi MVP igraca pola zadnje cetvrtine na klupi, pitam se da li je mozda bio pijan jer ono nema nikakve logike?!

neispostovan mozak

pre 2 godine

Kao sto sam napisao pre vise meseci: Denver ce platiti cenu sto je igru celog tima podredio nesvakidasnjem centru. I to centru koji vise glumi beka. Covek ima vise upucenih suteva sa poludistance nego u polukrugu centra.
Sto se broja asistencija tice. One su za centra bitan podatak taman koliko su pleju bitni skokovi.

bzvz

pre 2 godine

Pa kad jadni neznaju. Vec trecu godinu za redom govorim da je Jokic u pogresnom timu, nikad nista nece osvojiti sa Denverom, trener nula saigraci blaga tuga, Jokicu treba suterska ekipa kao npr Golden State, da igra tamo imao bi najmanje 15 asistencija u mecu kao prosek ovako nista nista i veliko nista, mucenje je gledati kako jedan igrac vuce ceo tim u timskoj igri kao sto je kosarka, pa ni Dzordan nebi osvojio sve ono da nije imao podrsku jednog Pipena, Rodmana, Kera, Kukoca itd.

Alane Oprosti

pre 2 godine

@sakupljac minusa

Tada sam navijao za Sakramento jer sam imao za šta da navijam. Bila je odlična i konkurentna ekipa, ali ne osećam nikakvu povezanost više ni sa Kingsima, ni Lejkersima u kojima je bio Divac, ili bilo kojim timom u kom su igrali naši. Možda bi mi i sada Denver bio simpatičniji da su dobra ekipa, ali nisu. Zato mi je bitnije da vidim kako je Jokić odigrao. Ako pobede, super, ako ne pobede, šta da se radi.

Roki

pre 2 godine

Stojane, zašto čitaš ako te ne zanima? Imaš hiljadu i jedan članak o evroviziji, posebne sekcije kao što su politika, biznis, itd.

Mirko

pre 2 godine

Ukoliko i Denver izgubi seriju sa Portlandom, Nikola Jokić sigurno neće biti prvi MVP u istoriji koji je ispao u prvom kolu.
Dirk Novicki je bio MVP u sezoni 2006/07 kada je Dalas bio ubedljivo prva ekipa ne samo na zapadu već i u celoj ligi sa samo 15 poraza (od standardnih 82 utakmice). Ispali su u prvom kolu razigravanja od Golden Stejta koji je bio 8. na zapadu, rezultatom 4-2.
Ovo je samo jedan od takvih slučajeva a ima ih još.

veverica

pre 2 godine

na neki nacin mi je drago da ih portland pometla, naravno uz dobre partije jokica, jer jedino tako nikola mozda moze da shvati da sa ovom grupom gradjana, cak i u denveru uopste, nikada nece moci da dodje do prstena.

bskfan

pre 2 godine

Mnogo toga sinoc nije bilo dobro a glavni krivac je Malone. Prvo, eksperiment sa Hauardom. Ne mozes cele sezone da igras jednu igru a da u plejofu eksperimentises i to protiv tima koji igra sa niskom postavom i sa 6 sutera u rotaciji. Nije Sajmons slucajno proradio vec je bio necuvan i imao slobodne suteve; ako ostane tako on ce to da ponovi i u svakoj sledecoj utakmici. Malone imao citavu sezonu za eksperimentisanje a u plejof usao kao da je prva utakmica u sezoni a ne u plejofu.

Drugo, u timu imas 4 PF-a a nijedan od njih ne moze da cuva matorog Karmela? U isto vreme imas Gordona koji ti igra 28 minuta? Za Gordona dali Harisa, RJ Hamptona i prvi pik a onda ti u plejofu igra samo 28 minuta? Kad smo vec kod minutaze, zasto je Jokic igrao samo 35 minuta? Skoro citavu sezonu Jokic je igrao celu prvu cetvrtinu a sinoc je izasao nakon 10 minuta, a u cetvrtoj cetvrtini sedi na klupi 6 minuta? Kada imas sansu da dobijes utakmicu onda Jokic treba da igra 40-42 minuta a ne 35 minuta. Igraci se u plejofu odmaraju tako sto zavrse posao u 5-6 utakmica a ne tako sto igra manje minuta a igra seriju od 7 utakmica.

Nije slucajno ni to sto Denver uvek gubi prvu utakmicu plejofa. Da li je Malone toliko inferioran da ga svi treneri nadmudre u toj prvoj utakmici ili je to deo Maloneove "genijalne strategije" da poveca fokus svoje ekipe i oslabi fokus protivnika, to je nejasno. Uglavnom, meni se to nikako ne svidja. Jedini nacin da Denver prodje Portland je da igraju "Jokic ball".

sakupljač minusa

pre 2 godine

Alane Oprosti, 23. maj 2021 12:46
Ne razumem zašto onda i pratiš NBA? Američku ligu. Jel si tako pratio i Divca i Stojakovića, njihovu statistiku, ili navijao za Sakramento ? Ne znam kolko si mlad, Al ovi stariji su svi navijali za Vebera, Divca i Co. Ako se tako razmišlja, imaš ovde C. Zvezdu i Partizan pa prati.

JK

pre 2 godine

Nadam se da će Portlanda ubaciti u četvrtu brzinu ne mora u petu. I da će novinarima koji glasaju pokazati najkorisnijeg igrača, a kao nagradu uručiće mu metlu.

skoba

pre 2 godine

Tanak je Denver mnogo, povrede Mareja i Bartona su ih baš dosta unazadile, a Gordon, Grin, Milsap i Rivers su realno igrači za 5-6 minuta a ne po 30 kao Gordon i Rivers

drvobradi

pre 2 godine

@Kostarikanac
Kada će ljudi skapirati da je Meloun dobar trener? Koji NBA trener bi pravio tim oko bucmastog 41. igraca na draftu, davao mu loptu u napadu svaki puta? Da nije njega Jokić bi danas bio igrač zadatka od 10p a ne MVP kandidat. Je li Meloun kriv što uprava ne može nijednog igrača da dovede, već sve moraju preko drafta.

GM

pre 2 godine

U americkim medijama se pise, da je Portalnd dobio tako sto su pustili Jokica da daje poene, ali ne i da razigrava...

Po medijima ovde, ispada da ta taktika nema veze nikakve, odnosno da eto, posto do sada kada je Jokic imao po 10+ asistencija onda su saigraci bili dobri, a sada kada nisu dali sve, onda su losi i sve su oni krivi.

U komentarima vezanim za NBA, svasta covek moze da procita i da se slatko ismeje. Samo ko prati konstatacije ljudi posle svake utakmice. Ko me di ja.

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 2 godine

Dnevna overdoza Jokića.
(Endoplazmatični retikulum, 23. maj 2021 14:15)


Mislis valjda rektum, ne retikulum...

MiM

pre 2 godine

Naravno.
Nije dovoljno dodati loptu, nego dodati kada je saigrac u dobroj poziciji.
Jokic je dodavao lopte udvojenim saigracima, sto je bezobrazno s njegove strane i kostalo je tim sinoc.

branko

pre 2 godine

@drvobradi

Nikola Jokić nikada ne bi bio samo igrač zadataka od 10p u NBA bez obzira ko bi mu bio trener jer bi se njegov očigledan kvalitet uvek pokazao. To je jednostavno uvek tako bilo kroz njegovu karijeru. U mlađim selekcijama je uvek odskakao uz nenormalno dobre brojke, u ABA ligi je bio MVP sa 20 godina. Da li bi da nije bilo Melouna bio igrač franšize i MVP, o tome može da se diskutuje ali bi sigurno bio All-Star i All-NBA igrač.

Pera

pre 2 godine

Pre dve godine su ispali od Portlanda zato sto su u sedmoj utakmici sutirali trojke 2-19, jedine dve ubacene Jokic. Juce se prica ponovila. Ne napadajte previse Fakua, on je svoje dao (2-3), MPJ 1-10 (ali raduje 11-11 za dva!), Rivers 1-5 (teska situacija kad coveg koga nije niko u NBA hteo postane starter), Green 0-1. Treba uzeti u obzir da je posle svih povreda uloga mnogih igraca odjednom postala mnogo znacajnija, i to u PO! Moraju svi da se prilagode tome, oslobode, bili su ukoceni, previse gledali Nikolu.
Lilard je pogodio puno fantasticnih trojki, ali sutirao 10-25, aistencije su nnas ubile. 13-15 uz 6 trojki znaci 2 X 13 + 6 = 32 poena iz samo 15 poseda, uz mozda jos koji "and 1", treba to usporiti, ali da ne da onda 50 on sam.
Nikolu su usporili u drugom, maslo mi se cini umor, uvek je sveziji u prvoj, a malo su mu sve vise smetali jer su videli da Nikolinim saigracima ne ide. Moraju hrabrije, cvrsce u drugu. Ako oce da pobede, Jokic mora 40 min, i bar 40 koseva ukoliko asistencije ne rade.

Srpce

pre 2 godine

On ce biti prvi MVP od ko zna kad da ispada u prvom kolu. Ispao je i Westbruk ali je on bio 8. i isao na 1. poyiciju, Jokic je 3. na zapadu.
A i za Westbruka kazu da je obicni nabijac statistike.
Mada citam ovuda od Jokinih svjedoka da je i janis ispadao u prvim kolima... Njima je finale istoka i druga runda prvo kolo.

Srpce

pre 2 godine

On je u prvom poluvremenu carinio loptu od prvog posjeda. Zato je i postigao 13 u prvoj cetvrtini. Kad naucis saigrace da ne ocekuju loptu od tebe kada je dobijes, onda se ne iscudjuj sto ne trce okolo kao muve bez glave nadajuci se da ce se smilovati.
Bice prvi MVP koji je zavrsio u prvoj rundi. I to sa 3. pozicije. Vestbuka ne racunam jer je Vestbruk veliki nabijac statistike ako se citaju domaci komenatri. A i te godine su bili 8.
Tako da prica oko Joke superstara postaje sve vise smijesna.

Pera

pre 2 godine

Hauard je interesantan slucaj. U svojoj seniorkoj godini na koledzu bio je prvi strelac cele NCAA! Naravno, vecina NBA igraca ode sa koledza mnogo ranije, imao je prednost zrelosti, iskustva, igrao protiv mladjih. Na zalost, mali je, pa nije draftovan. Denver ga je uzeo, iako ima vec Fakua. Bez obzira na sve, ako si priv strelac NCAA mora da imas specijalan talent. Pratio sam ga cele sezone i ocekivao da pokaze bar nesto, ali ulazio je samo u "garbage time" i uglavnom sve promasivao, gresio. Trema? A onda, kad je vec bio otpisan, poslednje cetiri utakmice koje je igrao ()vise od 10 min) daje redom 13, 15, 20, 23 poena! U oslabljenom timu on je pokazao da uustvari ima najbolji osecaj za poentiranje posle Nikole i MPJa. Zasto nije bljesnuo ranije, nije mi jasno. A Malone i Denver su se nasli u situaciji da kad MPJ ne ide trojka, i protivnik ne udvaja Jokica, dakle niko nije sam, niko ne moze da "napravi" dvocifren broj poena iz akcija koje je sam izveo. A Hauard moze.

Crna mamba

pre 2 godine

@mare

Jokic brani centre ali preuzimanje bekova i plejeva mu nije jaca strana. Poboljsao je odbranu. Ali ima jos prostora bas tu gde ih pune.

Odbrana mora da bude timska da bi bila sampionska, a napad mogu i heroji da resavaju.

All in all...

pre 2 godine

@ Srpce

Nije lepo lagati. Ne bi bio prvi MVP koji je ispao u prvoj rundi. Danas imaš sve dostupno na internetu i sve se vrlo brzo proveri. Nice try 😁

Beks

pre 2 godine

Ne seca se covek kad je zadnji centar nadigrao Jokica,pa zato sto su centri 90% ostalih timova deseta opcija u napadu,koliko lopti ide na Lilarda,mcoluma a koliko na Nurkica,Kantera..da je bek i da mora da juri Lilarda i ostale svaku tekmu ispale bi mu oci iz glave,za ove strucnjake sto vole da hejtaju Bogdana i ostale.

ultrasrbin

pre 2 godine

(GM, 23. maj 2021 14:37)
Problem je sto jeJokic i u ostalim utakmicama pravio preko 20 realmih asistencija, a njegovi saigraci realizovali max 40%. Sada su na 10-ak napravljenih realizovali 1 odnosno 10 i manje %.

neispostovan mozak

pre 2 godine

Kao sto sam napisao pre vise meseci: Denver ce platiti cenu sto je igru celog tima podredio nesvakidasnjem centru. I to centru koji vise glumi beka. Covek ima vise upucenih suteva sa poludistance nego u polukrugu centra.
Sto se broja asistencija tice. One su za centra bitan podatak taman koliko su pleju bitni skokovi.

sakupljac minusa

pre 2 godine

Ovakve vesti koje ovih dana citamo je postalo tako tipicno za ovo podnevlje. Da bi saznao rezultat utakmice i procitao da je Denver izgubio, moras bas da se potrudis da nadjes tu vest. Ovde je ljudima izgleda bitnije dal je Jokic imao 4 ili 5 asistencija nego dal je njegov tim pobedio. I u svim sportovima je tako. Prati se statistika naseg igraca, a ne dal njegov tim pobedjuje. I kad Denver bude ispao, to ce proci pnako tiho ispod radara. Skroz nebitno, samo ce se cekati vest dal je Nikola MVP.

JK

pre 2 godine

Nadam se da će Portlanda ubaciti u četvrtu brzinu ne mora u petu. I da će novinarima koji glasaju pokazati najkorisnijeg igrača, a kao nagradu uručiće mu metlu.

MiM

pre 2 godine

Naravno.
Nije dovoljno dodati loptu, nego dodati kada je saigrac u dobroj poziciji.
Jokic je dodavao lopte udvojenim saigracima, sto je bezobrazno s njegove strane i kostalo je tim sinoc.

Srpce

pre 2 godine

On ce biti prvi MVP od ko zna kad da ispada u prvom kolu. Ispao je i Westbruk ali je on bio 8. i isao na 1. poyiciju, Jokic je 3. na zapadu.
A i za Westbruka kazu da je obicni nabijac statistike.
Mada citam ovuda od Jokinih svjedoka da je i janis ispadao u prvim kolima... Njima je finale istoka i druga runda prvo kolo.

Srpce

pre 2 godine

On je u prvom poluvremenu carinio loptu od prvog posjeda. Zato je i postigao 13 u prvoj cetvrtini. Kad naucis saigrace da ne ocekuju loptu od tebe kada je dobijes, onda se ne iscudjuj sto ne trce okolo kao muve bez glave nadajuci se da ce se smilovati.
Bice prvi MVP koji je zavrsio u prvoj rundi. I to sa 3. pozicije. Vestbuka ne racunam jer je Vestbruk veliki nabijac statistike ako se citaju domaci komenatri. A i te godine su bili 8.
Tako da prica oko Joke superstara postaje sve vise smijesna.

Beks

pre 2 godine

Ne seca se covek kad je zadnji centar nadigrao Jokica,pa zato sto su centri 90% ostalih timova deseta opcija u napadu,koliko lopti ide na Lilarda,mcoluma a koliko na Nurkica,Kantera..da je bek i da mora da juri Lilarda i ostale svaku tekmu ispale bi mu oci iz glave,za ove strucnjake sto vole da hejtaju Bogdana i ostale.

mare

pre 2 godine

Problem je što nema sa kim da igra, da je tu Marej, da Grant nije otišao u Detroit...da ga zakrpi Plamni u odbrani. Mali Porter Jr, nije dorastao plej-ofa, Kamapaco, Milsap je odavno bivši igrač, Gordon kamenjar uvek bio...
Portland ima 2 ubistvena igrača Lilarda i Mekaluma, Karmela koji širi reket kao treća opcija, Kantera i Nurkića da peglaju odbranu...Nema šanse Denver u ovoj seriji

Mare

pre 2 godine

Ja ne kapiram ljude koji konstantno pišu kako Jokić ne igra odbranu. Ja ne znam da li gledamo isti sport uopšte. Nurkić je ubacio 16 poena a Kanter 2. Jokić njima 34. Izgleda da Nurkic i Kanter ne igraju odbranu. Ne sećam se utakmice kad ga je neki centar nadigrao. Očigledno da ljudi misle da Jokić treba i Lilarda da čuva. Najveći problem Denvera je što slabo brane šuteve za 3, možda su i najgori u ligi po tome. Nije to Jokićev posao.

GM

pre 2 godine

U americkim medijama se pise, da je Portalnd dobio tako sto su pustili Jokica da daje poene, ali ne i da razigrava...

Po medijima ovde, ispada da ta taktika nema veze nikakve, odnosno da eto, posto do sada kada je Jokic imao po 10+ asistencija onda su saigraci bili dobri, a sada kada nisu dali sve, onda su losi i sve su oni krivi.

U komentarima vezanim za NBA, svasta covek moze da procita i da se slatko ismeje. Samo ko prati konstatacije ljudi posle svake utakmice. Ko me di ja.

jovan ds

pre 2 godine

Na dodavanja Jokića protiv Portlanda, njegovi saigrači šutirali su 1/10.
Lilard je imao 13 asistencija i njegovi saigrači su šutirali 13/15, uključujući 6/7 za tri poena.

Све је јасно.

Nema ko da da koš 🏀

pre 2 godine

Ovo je glavni problem, kad vidis da Jokic ima jednu asistencije ocigledno je da gube.

Zasto Mekgi i Harison masu peskirima? Zasto je Jokic ubede tek na 6:40 u četvrtoj četvrtini?

Zivo me zanima kako ce Meloun odgovoriti na ovo, odnosno sta ce promeniti? Covek z ani standardni šablon.

Ako izgube i sledeću, ja mislim da je to to.

Andrej

pre 2 godine

A prosto ko pasulj. Nema on s kim da igra tu što se tiče suta spolja,a zatvarali su reket. Portera je pojela trema prvog nastupa u plej ofu, bice to bolje sledeći put. A i valjda ce treneri reagovati pa bolje pripremiti taktiku na igru Portlanda.

stefan beograd

pre 2 godine

Meni je bilo cudno kako su imali 3. mesto na zapadu uopste do kraja. Da nema Jokice, lagano poslednje mesto da tabeli, pretposlednje mozda. Igraci koji vrede u tim, sem Nikole su Marey, MPJ, Gordon i Javale, ovo ostalo lagano razvojna liga. Moris mozda sa klupe malo kao Javale i to je to. Voleo bih u buducnosti da vidim Nikolu sa jos nekom zverkom da igra. prosle godine su on i marej izneli plejof sa dobrom odbranom granta i craiga, ove godine tesko...

Alane Oprosti

pre 2 godine

@sakupljac minusa

Pa to je normalno, šta me briga za neki tamo Denver? Bitnije mi je da čujem koliko je poena dao naš igrač, nego da li je američki tim pobedio. Ono što želim Jokari je da ode u neki bolji klub u kom će se boriti za titulu, a čak i tad će me više zanimati njegov učinak i uticaj. Nije Denver Srbija pa da navijam da pobedi.

panter pudlica

pre 2 godine

Može li jedan dan bez vesti o Jokiću!!!!
(Stojan, 23. maj 2021 13:10)

Ne može. Ako ti smeta što se svakodnevno piše o najboljem srpskom košarkašu Evrope i sveta, onda se lepo odseli iz Srbije i čitaj Angelu Merkel i Kurtija.

Dragan Borca

pre 2 godine

Tesko je bez drugog najboljeg igraca igrati uspesno plejof ali Maloun je jako cudan trener da ne budem grublji.
Pre par nedelja Jokic igra 38 minuta protiv Orlanda najslabijeg tima u ligi a posle 7 dana odmora samo 35 kada je najvažnije🙄 Malounovo neznanje godinama maskira Jokic/ Marej ubitacan pik i sada kada nema Mareja on nema pojma sta radi. Faku i Jokic ne mogu zajedno jer Faku ima samo 38% sut i tesko da ista mogu uraditi sa tako slabom pretnjom Argentinca na sutu. Ne moze ni obican hendof sa njim a kamoli nesto drugo. Faku i Monte treba da zamene mesta jer ovako Denver nema sanse. Koliko god da se trudi Faku i koliko god da je pametan njegove neke slabosti totalno minimalizuju najbolje Jokiceve osobine. Ne moze se dobiti iko u plejofu sa plejmejkerom koji ima 38% sut iz igre i koji je tako malen. I plus nije ni brz nesto. Milsap i Grin za 32. minute zajedno 3 poena i 4 skoka totalno beskorisni dok atletski jaki MekGi i Zeke ne dobiju ni minut.

srdan

pre 2 godine

Ne bih bas rekao da je bilo ovako. Nikola nije igrao svoju igru. Igrao je ziheraski i nije pokušavao malo rizicnije pasove igračima bliže kosu. Video sam kampaca kako šalje te pasove mnogo više, pa čak je i nurkic poslao jedan visoko rizični koji je prošao.
Nije ovo bio klasični joker - point centar. , ovo je bio jedan dominantan centar i nista vise.
Ruku na srce, zdravi blejserzi su kvalitetnija ekipa od ovakvih nugetsa kako god da okreneš.

drvobradi

pre 2 godine

@Kostarikanac
Kada će ljudi skapirati da je Meloun dobar trener? Koji NBA trener bi pravio tim oko bucmastog 41. igraca na draftu, davao mu loptu u napadu svaki puta? Da nije njega Jokić bi danas bio igrač zadatka od 10p a ne MVP kandidat. Je li Meloun kriv što uprava ne može nijednog igrača da dovede, već sve moraju preko drafta.

sakupljač minusa

pre 2 godine

Alane Oprosti, 23. maj 2021 12:46
Ne razumem zašto onda i pratiš NBA? Američku ligu. Jel si tako pratio i Divca i Stojakovića, njihovu statistiku, ili navijao za Sakramento ? Ne znam kolko si mlad, Al ovi stariji su svi navijali za Vebera, Divca i Co. Ako se tako razmišlja, imaš ovde C. Zvezdu i Partizan pa prati.

kocka2

pre 2 godine

svakako se broj asistencija smanjio od kada je kampaco vise u igri, jer i on onda ima loptu dosta u rukama..to medjutim nista nece uticati na konacan ishod protiv portlanda..vec odrana na bekovima blejzersa

srle

pre 2 godine

Novinari u Denveru su već prebacili Jokiću što nije dao 50 poena, kao mogao je bolje i ima samo 1 asistenciju. Ako nije dobar, ako je 34 poena malo, trejdujte ga u Golden Stejt Voriorse. Njima je potrebna petica, a sa Karijem i Tompsonom bi imao saigrače za plej of. Denver je raspad od tima bez Jokića, oni hvale Majkla Portera jer je dao 25 poena a čovek imao 1/10 za tri poena. Jednostavno, Jokić je MVP, ali nema sa kim da igra. Njegovi saigrači su drugorazredni igrači a neki nisu za ABA ligu. Kad se nadoveže povreda Mareja, startnog pleja, onda je sve jasno. Ali naravno, nekima u Denveru je za sve kriv Jokić.

Goran

pre 2 godine

Ne seca se covek kad je zadnji centar nadigrao Jokica,pa zato sto su centri 90% ostalih timova deseta opcija u napadu,koliko lopti ide na Lilarda,mcoluma a koliko na Nurkica,Kantera..da je bek i da mora da juri Lilarda i ostale svaku tekmu ispale bi mu oci iz glave,za ove strucnjake sto vole da hejtaju Bogdana i ostale.
(Beks, 23. maj 2021 14:02)

Realno tupav komentar, jer da su Nurkic i Kanter kvalitet Jokica, naravno da bi dobijali vise lopti, i bili bi kvalitetnija opcija u napadu, kao i bilo koji drugi centar lige.

Do kvaliteta igraca je, a ne do pozicije ;)

Da li je u NBA veca konkurencija na bekovskim pozicijima u odnosu na visoke igrace, e tu vec moze da se vodi diskusija, ali ti hejtujes, pa sa tobom svakako ne treba polemisati.

Sto se Bogija tice, on je nase blago, ali je Jokic dijamant, i ne znam sta tu ima koga da vredja, to je realno stanje stvari.

nenad

pre 2 godine

Može li jedan dan bez vesti o Jokiću!!!!
(Stojan, 23. maj 2021 13:10)

Zasto si ovde uopste?? Jel te tera neko da citas/gledas?? Idi gledaj kulturno umetnicke programe i ne smaraj.

satelit

pre 2 godine

Ja ne znam koga cudi rezultat od jutros?Samo one koji ne znaju kosarku... Ako nista pogledajte rostere,pogledajte elitnu bekovsku liniju Portlanda i vidite ono sto je ostalo od Denvera.. Denver kompletan bi se mucio u 7 utakmica, a ovako bukvalno nema sanse

panter pudlica

pre 2 godine

Naravno.
Nije dovoljno dodati loptu, nego dodati kada je saigrac u dobroj poziciji.
Jokic je dodavao lopte udvojenim saigracima, sto je bezobrazno s njegove strane i kostalo je tim sinoc.
(MiM, 23. maj 2021 13:05)

A da si pogledao utakmicu kao što nisi, video bi da je kretanja kompletne ekipe bila statična i da nikome i nije mogao dodati pas za koš.
Bezobrazluk je ponašanje kompletne postave i čekanje da Nikola sam reši meč.

Roki

pre 2 godine

Stojane, zašto čitaš ako te ne zanima? Imaš hiljadu i jedan članak o evroviziji, posebne sekcije kao što su politika, biznis, itd.

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 2 godine

Dnevna overdoza Jokića.
(Endoplazmatični retikulum, 23. maj 2021 14:15)


Mislis valjda rektum, ne retikulum...

bzvz

pre 2 godine

Pa kad jadni neznaju. Vec trecu godinu za redom govorim da je Jokic u pogresnom timu, nikad nista nece osvojiti sa Denverom, trener nula saigraci blaga tuga, Jokicu treba suterska ekipa kao npr Golden State, da igra tamo imao bi najmanje 15 asistencija u mecu kao prosek ovako nista nista i veliko nista, mucenje je gledati kako jedan igrac vuce ceo tim u timskoj igri kao sto je kosarka, pa ni Dzordan nebi osvojio sve ono da nije imao podrsku jednog Pipena, Rodmana, Kera, Kukoca itd.

veverica

pre 2 godine

na neki nacin mi je drago da ih portland pometla, naravno uz dobre partije jokica, jer jedino tako nikola mozda moze da shvati da sa ovom grupom gradjana, cak i u denveru uopste, nikada nece moci da dodje do prstena.

Kostarikanac

pre 2 godine

Ne ocekuje niko cuda od Denvera bez Mareja, Doziera pa i toliko osporavanog Bartona ali ovo sto radi trener Denvera je blagi uzas. Covek ne da nema pojma vec je operisan od trenerskog posla. Sto se mene tice jos bolje, igrace Jokic na Olimpijadi ali iskreno mislim da je Malone verovatno najgori trener kojeg sam ikada video. Kada bi poceo nabrajati razloge to ne bi stalo u 500 reci, tako da me mrzi. Covek nema pojma sa pojmom. Onoliko glupog trenera ne secam se da sam ikada video. Lepo dole neko napisa- igra sa Jokicem protiv slabih timova na po 38 minuta a jutros u kljucnoj utakmici igra samo 35. On ne zna gde bije. Igra sa patuljkom Hauardom 20 minuta koji nije ni u regularnoj sezoni igrao nesto malo a Monte mu ima samo 22.minute. Gordon samo 27, ocaj od trenera. Mekgi ima 3 titule i iskustva a ne dobija ni minut. Mrzi me zaista i nabrajati, covek je operisan od trenerskog posla. Da mu se nije Jokic pojavio taj odavno ne bi bio nigde trener. On drzi MVP igraca pola zadnje cetvrtine na klupi, pitam se da li je mozda bio pijan jer ono nema nikakve logike?!

veverac

pre 2 godine

Na dodavanja Jokića protiv Portlanda, njegovi saigrači šutirali su 1/10.
Lilard je imao 13 asistencija i njegovi saigrači su šutirali 13/15, uključujući 6/7 za tri poena.

Све је јасно.
(jovan ds, 23. maj 2021 11:46)

Hvala druže što si nam ovo sažvakao, teško bi ukapirali kako je do ovoga došlo.

CJC

pre 2 godine

Proci ce mu karijera u tom glibavom timu
(sveta, 23. maj 2021 12:04)

Da, pa? I Kobe je 20 godina igrao za Lakerse, 10 od tih 20 je imao odličan tim i osvajao titule i igrao finala, u 5 je igrao plej of a u 5 su bili ekipa za popravljanje koš razlike.
Pa aj sad posle jedne loše utakmice da svi bežimo kao Lebron 2010, Durent 2016 u supertimove, to je baš zanimljivo.
Tog Lilarda je 2015 napustilo 4 od 5 startera, pa šta je i on trebao da radi, da zapali s njima? A svi oni su posle bili niko i ništa a Lilard je konstantno top10 igrač lige.

Alane Oprosti

pre 2 godine

@sakupljac minusa

Tada sam navijao za Sakramento jer sam imao za šta da navijam. Bila je odlična i konkurentna ekipa, ali ne osećam nikakvu povezanost više ni sa Kingsima, ni Lejkersima u kojima je bio Divac, ili bilo kojim timom u kom su igrali naši. Možda bi mi i sada Denver bio simpatičniji da su dobra ekipa, ali nisu. Zato mi je bitnije da vidim kako je Jokić odigrao. Ako pobede, super, ako ne pobede, šta da se radi.

Surovo

pre 2 godine

Ala sam se zafrknuo što sam se budio u 4.30.
Mada je bilo milina gledati Karmelo Entonija.
Ali Denver... Osim Jokića - oni prosto nemaju igrače, nešto malo Porter Junior igra, ali bez Mareja - truba tim.

skoba

pre 2 godine

Tanak je Denver mnogo, povrede Mareja i Bartona su ih baš dosta unazadile, a Gordon, Grin, Milsap i Rivers su realno igrači za 5-6 minuta a ne po 30 kao Gordon i Rivers

321

pre 2 godine

(Srpce, 23. maj 2021 14:56)


Mene samo interesuje, da Jokic nije poentirao a ti kazes da je carinio loptu(?) ko bi od saigraca poentirao? Zar ti nije jasno da je imao 10 asistencija a saigraci su iskoristili jednu? To je zato jer je carinio loptu? Procitaj, koliko je asistencija imao Lilard a koliko su to iskoristili saigraci? On nije carinio loptu? Decko..nemoj vise molim te..

Aleksandar Stevanovic

pre 2 godine

Lilard prolazi uz blok i ostaje sam na trojci u skoro svakom napadu. Ako trener nađe rešenje za to ima nade. U napadu Porter pod hitno mora da nauči da kad prođe protivničkog igrača odmah doda loptu Jokiću. A ne da igra sam kao da je krenuo na basket. Meloune, čuješ li ove mudre savete?

Mirko

pre 2 godine

Ukoliko i Denver izgubi seriju sa Portlandom, Nikola Jokić sigurno neće biti prvi MVP u istoriji koji je ispao u prvom kolu.
Dirk Novicki je bio MVP u sezoni 2006/07 kada je Dalas bio ubedljivo prva ekipa ne samo na zapadu već i u celoj ligi sa samo 15 poraza (od standardnih 82 utakmice). Ispali su u prvom kolu razigravanja od Golden Stejta koji je bio 8. na zapadu, rezultatom 4-2.
Ovo je samo jedan od takvih slučajeva a ima ih još.

Crna mamba

pre 2 godine

@mare

Jokic brani centre ali preuzimanje bekova i plejeva mu nije jaca strana. Poboljsao je odbranu. Ali ima jos prostora bas tu gde ih pune.

Odbrana mora da bude timska da bi bila sampionska, a napad mogu i heroji da resavaju.

branko

pre 2 godine

@drvobradi

Nikola Jokić nikada ne bi bio samo igrač zadataka od 10p u NBA bez obzira ko bi mu bio trener jer bi se njegov očigledan kvalitet uvek pokazao. To je jednostavno uvek tako bilo kroz njegovu karijeru. U mlađim selekcijama je uvek odskakao uz nenormalno dobre brojke, u ABA ligi je bio MVP sa 20 godina. Da li bi da nije bilo Melouna bio igrač franšize i MVP, o tome može da se diskutuje ali bi sigurno bio All-Star i All-NBA igrač.

Pera

pre 2 godine

Pre dve godine su ispali od Portlanda zato sto su u sedmoj utakmici sutirali trojke 2-19, jedine dve ubacene Jokic. Juce se prica ponovila. Ne napadajte previse Fakua, on je svoje dao (2-3), MPJ 1-10 (ali raduje 11-11 za dva!), Rivers 1-5 (teska situacija kad coveg koga nije niko u NBA hteo postane starter), Green 0-1. Treba uzeti u obzir da je posle svih povreda uloga mnogih igraca odjednom postala mnogo znacajnija, i to u PO! Moraju svi da se prilagode tome, oslobode, bili su ukoceni, previse gledali Nikolu.
Lilard je pogodio puno fantasticnih trojki, ali sutirao 10-25, aistencije su nnas ubile. 13-15 uz 6 trojki znaci 2 X 13 + 6 = 32 poena iz samo 15 poseda, uz mozda jos koji "and 1", treba to usporiti, ali da ne da onda 50 on sam.
Nikolu su usporili u drugom, maslo mi se cini umor, uvek je sveziji u prvoj, a malo su mu sve vise smetali jer su videli da Nikolinim saigracima ne ide. Moraju hrabrije, cvrsce u drugu. Ako oce da pobede, Jokic mora 40 min, i bar 40 koseva ukoliko asistencije ne rade.

bskfan

pre 2 godine

Mnogo toga sinoc nije bilo dobro a glavni krivac je Malone. Prvo, eksperiment sa Hauardom. Ne mozes cele sezone da igras jednu igru a da u plejofu eksperimentises i to protiv tima koji igra sa niskom postavom i sa 6 sutera u rotaciji. Nije Sajmons slucajno proradio vec je bio necuvan i imao slobodne suteve; ako ostane tako on ce to da ponovi i u svakoj sledecoj utakmici. Malone imao citavu sezonu za eksperimentisanje a u plejof usao kao da je prva utakmica u sezoni a ne u plejofu.

Drugo, u timu imas 4 PF-a a nijedan od njih ne moze da cuva matorog Karmela? U isto vreme imas Gordona koji ti igra 28 minuta? Za Gordona dali Harisa, RJ Hamptona i prvi pik a onda ti u plejofu igra samo 28 minuta? Kad smo vec kod minutaze, zasto je Jokic igrao samo 35 minuta? Skoro citavu sezonu Jokic je igrao celu prvu cetvrtinu a sinoc je izasao nakon 10 minuta, a u cetvrtoj cetvrtini sedi na klupi 6 minuta? Kada imas sansu da dobijes utakmicu onda Jokic treba da igra 40-42 minuta a ne 35 minuta. Igraci se u plejofu odmaraju tako sto zavrse posao u 5-6 utakmica a ne tako sto igra manje minuta a igra seriju od 7 utakmica.

Nije slucajno ni to sto Denver uvek gubi prvu utakmicu plejofa. Da li je Malone toliko inferioran da ga svi treneri nadmudre u toj prvoj utakmici ili je to deo Maloneove "genijalne strategije" da poveca fokus svoje ekipe i oslabi fokus protivnika, to je nejasno. Uglavnom, meni se to nikako ne svidja. Jedini nacin da Denver prodje Portland je da igraju "Jokic ball".

All in all...

pre 2 godine

@ Srpce

Nije lepo lagati. Ne bi bio prvi MVP koji je ispao u prvoj rundi. Danas imaš sve dostupno na internetu i sve se vrlo brzo proveri. Nice try 😁

ultrasrbin

pre 2 godine

(GM, 23. maj 2021 14:37)
Problem je sto jeJokic i u ostalim utakmicama pravio preko 20 realmih asistencija, a njegovi saigraci realizovali max 40%. Sada su na 10-ak napravljenih realizovali 1 odnosno 10 i manje %.

Pera

pre 2 godine

Hauard je interesantan slucaj. U svojoj seniorkoj godini na koledzu bio je prvi strelac cele NCAA! Naravno, vecina NBA igraca ode sa koledza mnogo ranije, imao je prednost zrelosti, iskustva, igrao protiv mladjih. Na zalost, mali je, pa nije draftovan. Denver ga je uzeo, iako ima vec Fakua. Bez obzira na sve, ako si priv strelac NCAA mora da imas specijalan talent. Pratio sam ga cele sezone i ocekivao da pokaze bar nesto, ali ulazio je samo u "garbage time" i uglavnom sve promasivao, gresio. Trema? A onda, kad je vec bio otpisan, poslednje cetiri utakmice koje je igrao ()vise od 10 min) daje redom 13, 15, 20, 23 poena! U oslabljenom timu on je pokazao da uustvari ima najbolji osecaj za poentiranje posle Nikole i MPJa. Zasto nije bljesnuo ranije, nije mi jasno. A Malone i Denver su se nasli u situaciji da kad MPJ ne ide trojka, i protivnik ne udvaja Jokica, dakle niko nije sam, niko ne moze da "napravi" dvocifren broj poena iz akcija koje je sam izveo. A Hauard moze.