Subota, 29.02.2020.

08:04

Debakl Denvera u Los Anđelesu, odlična partija Jokića

Košarkaši Denver Nagetsa doživeli su debakl porazom od Los Anđeles Klipersa rezultatom 132:103.

Izvor: LN

Debakl Denvera u Los Anðelesu, odlièna partija Jokiæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

x-ray

pre 4 godine

Mozes bato ti to malo bolje da obrazlozis, osim ako nisi poput ovih likova sa isturenih odelenja? Sta ti tacno bode oci, prica o oboleloj ciganskoj propagandi ili o ovim naslovima u vezi Jokica koji su tacni?
(antiDebil, 29. februar 2020 11:55)

Ko je jos uspeo debilu ista obrazloziti...

Danilo

pre 4 godine

Ocekivano jednostavno Denver nema skorera u ekipi coveka koji moze da veze dve partije od po 30 poena zaredom . Jokic jeste sjajan al on kao centar mora mlao i taj reket da pokrije a i iako sjajno asistira sigurno nece da trci i jjri kao bek u kontru .Svaka sampionska ekipa do sad je imala jednog beka koji moze da daje iz veceri u vece odlicne brojke ,il makar dvojicu trojkasa koji ce na smenu drzati ontenzitet i nivo .To Denver nema ,nemaju oni sta da traze protiv ekipa iz Los Andjelesa na 4 dovijene utakmice .

mare

pre 4 godine

kad procitas neke od ovih komentara i nacin na koji se ljudi prepucavaju, skapiras da ovde jednostavno nikada ne moze nista da bude bolje... ljudima se zivot sveo na to da cekaju da neki sportista podbaci pa da ga oni kreativno ispljuju i na taj nacin valjda nadomeste manjak realnih ostvarenja u svom zivotu. Ali recimo istim tim ljudima ne smeta kada ih opstinski odbornik potkrada, kada komsija tuce zenu ili recimo baca smece kroz prozor solitera ili to i sami rade itd. iskreno svaki sportista koji igra na ovom nivou je za klanjanje...

Beogradjanin

pre 4 godine

Ljudi, jel vi stvarno mislite da je Jokic toliko dobar, da moze da odvede Denver do titule, ili se salite?
Na stranu sto je nas, ali on u ovakvoj jednoj vaznoj utakmici ubaci 20p kao vodlja ekipe Denvera, a Denver izgubi 30p razlike olako.
Ovo su utakmice gde moras da ubacis 30-40p ako si faca.
(baron, 29. februar 2020 11:10)

Pa o tome se i radi, dovoljan je jedan Jure Holiday da ga dovedu, pa će Jokić sam da donese titulu. Hahaha, najsmešnije @Dragan Borča od toga da Jokić ovo sta sad radi, to nije niko od naših igrača.To nije ni Stojaković sa 21.5p u proseku u sezoni iza Weberra sa 24.5p,kad su se potukli sa Lejkersima za titulu. Bili su dovoljno kvalitetni, da budu kandidat za titulu. Sad udarila realnost u glavu, neće se više gledati Denver. I da Nikola ima još pored ove sezone 3 godine ugovora. Neće on nigde iz Denvera,do kraja ugovara za ove koji pominju trejd.

Klipersi i Huston ulaze u formu posle all-stara.

Denver tek 4 na zapadu, to je realnost ove ekipe.

tom pus

pre 4 godine

upravo gledam reprizu na a1...denver nema rešenja u napadu...samo iznuđeno šutiraju trojke...igru u reketu nemaju...lošu košarku igraju...klipersi očigledno timski jači za klasu
Jokić...onako...ne radi ono što treba?

vince carter

pre 4 godine

Uvek jedan te isti tekst pokusava da me demantuje "odgovaras samom sebi,cekamo jun i obecanje" samo je problem sto ispod nekad pise Wllaxy,nekad paspalj chendler,nekad Vlajzii...kakva slucajnost :D Nemoj da se zeznes tako i napises taj tekst pod mojim nikom :D

bixente

pre 4 godine

Kada Denver izgubi komentari su uvjek tipa "Ovaj ne valja, onaj ne valja, Jokić ne može sam, Malon je bezze". Kada taj isti Malon bude u priči oko reprezentacije onda je super. Okrećemo se kako vjetar puše. A najjači su mi oni koji komentarišu kao da znaju bolje od ljudi kojima je selekcija igrača posao.
Ljudi moji, nba je biznis koji se mjeri u milijardama i stvarno ne vjerujem da su bolji stručnjaci na Balkanu za tastaturom od onih koji žive od selekcije igrača.

Pera Ždera

pre 4 godine

Barton cuva P Dzordza hahahahaha. Razvali ga za prvih par minuta. Izadje Barton, Denver se vrati rezultatski. Vrati se opet Barton u prvoj cetvrtini, opet se Klipersi preko njega odlepise za minut.

NE POSTOJI u odbrani. Pored zivog Craiga stavljati Bartona na Dzordza ili Kawaia?? Em nizi, em duplo slabiji em ne zna da rotira u odbrani. Katastrofalan. Konstantno igrac manje sa njim a Craig, visi i doktor odbrane za Bartona, sedi na klupi. Maloun briljira. Ulazi jakson, cuva ga Barton = dve trojke u dva napada.

Heris i ako odlican defanzivac na dvojci sinoc cuvao Lenarda. Nemoguca misija i totalna nebuloza. U napadu i dalje ocajan, malo je reci.

Grent skoro 20 poena u prvom poluvremenu ali mala minutaza kao posledica forsiranja Milsapa sa 0 poena sinoc. Mala minutaza dok se igralo, takmicilo. Zadnja cervrtina se ne racuna - Garbage time, oba tima igrala sa krajem klupe uglavnom..

Jokic savrseno krenuo. 10 poena od prvih 12 svoje ekipe. Klipersi bez resenja za njega. Radio sta je hteo sto se i pretpostavljalo jer Zubac i Herel ne mogu tu mnogo. Jako brzo ih terao na licne = klupu. Ali kao po sablonu, nema ko da ga isprati/da pomogne u ovako bitnim, teskim mecevima.

Porter i dalje kao po kazni sa min minuta i pored odlicnog suta i dugih ruku, pozeljnih za ovakav mec sa visokim Klipersima.

Oni sa sustinski tri krila krecu mec, Denver sa tei beka. Nedopustivi propusti trenera. Totalno odsustvo logike.

Tri startera, Milsap, Barton, Heris, svako iz svojih razloga, sve vise izgledno, hendikep u POffu. Plamlija da ne spominjem. Ove god vrv obara rekord sa dubinom minusa za min minuta na parketu. Tipa -15 za 3 min.

Jako zanimljivih, ofanzivno potentnih, par i fizicki jakih novih igraca iz trejda Meloun uporno ne koristi. Tuga.

antiDebil

pre 4 godine

(antiDebil, 29. februar 2020 10:18)

apsolutno ti nije potrebno ovo "anti"
(x-ray, 29. februar 2020 10:23

Mozes bato ti to malo bolje da obrazlozis, osim ako nisi poput ovih likova sa isturenih odelenja? Sta ti tacno bode oci, prica o oboleloj ciganskoj propagandi ili o ovim naslovima u vezi Jokica koji su tacni?

Will Mosley

pre 4 godine

Najveci smarac na sajtu opet u elementu! @vince carter pise komentare i sam sebi odgovara, samo da bi bio u centru paznje. Rade kompleksi, nema sta! Cekamo jun i ispunjenje obecanja!
(Wllaxy, 29. februar 2020 11:08)

Samo ti cekaj jun ali se tada nece desiti nista bitno. A sto se tice kompleksa, to sto pominjes Vinsa i navodno repliciranje samom sebi, sve govori ko je iskompleksiran. Prijatno.

Will Mosley

pre 4 godine

Da pogodim. 

-Jokic je odigramo maestralno. 
-Saigraci su totalno podbacili, i Jokic ne moze sam. 

Ili jos bolje, jokica bojkotuju saigraci kao luku jovica :D
(dr. Roddick, 29. februar 2020 09:39)

Od svega pomalo. :)

Moe

pre 4 godine

Ja ne shvatam ove komentare.Denver kao da je izgubio od Primorske a ne od Klipersa,koji su po rosteru duplo kvalitetnija ekipa,jos uz to igraju na domacem terenu..Denver do sada odlicnu sezonu ima sa odlicnim skorom i ne sumnjam da ce biti medju prva tri a to je dobar rezultat za tim koji osim Jokica nema super stara.Nikola je ope malo sutirao samo 13 puta uz odlican procenat.Mora sutnuti minimum 25 puta kad ga ide sut.

NebaCar

pre 4 godine

Nikola je ope malo sutirao samo 13 puta uz odlican procenat.Mora sutnuti minimum 25 puta kad ga ide sut.
(Moe, 29. februar 2020 11:11)

Kako leba ti za 25 min koliko je proveo na parketu da sutne minimum 25 puta, jedino da je Harden mentality

Will Mosley

pre 4 godine

Jel Jokara upisao tripl dabl? On kad bi presao u Boston ili Toronto garantujem da bi dao najvise 5 poena za citav mec. Ma imao bi ucinak slican kao Jovic u Realu.

baron

pre 4 godine

Ljudi, jel vi stvarno mislite da je Jokic toliko dobar, da moze da odvede Denver do titule, ili se salite?
Na stranu sto je nas, ali on u ovakvoj jednoj vaznoj utakmici ubaci 20p kao vodlja ekipe Denvera, a Denver izgubi 30p razlike olako.
Ovo su utakmice gde moras da ubacis 30-40p ako si faca.
Ok, 20p bi bilo mnogo ako govorimo o 90-im, ali ovo je 2020.god gde se igra na kos vise i gde su odbrane svedene na minimum.
Sa druge strane imas Zubca, saigraca iz Mege. Pa nije svaki centar iz Mege superstar valjda? Valjda mozes Zubcu da ubacis bar 30p.

Obzirom da ne igra odbranu i da se cuva za napad, onda moras kao neki vajni superstar da ubacis bar 30p.

Filip

pre 4 godine

Ocajna utakmica Denvera al s druge strane prilika za Nikolu da malo odmori ( s obzirom da je jedini “Superstar” koji je odigrao apsolutno sve utakmice do sada i nekih 10ak minuta manje od redovne minutaze je za njega odmor). Mnogo bolja igra Denvera dok su Barton, Plumlee, Harris i Millsap bili povredjeni. Opet je bar za mene jako cudno da su svi oni odigrali 15-20 utakmica manje od Jokica i nekom logikom bi morali biti odmorniji i poletniji od “debelog” Jokica medjutim ni to se ne desava. Stavicu ovu utakmica po strani i prokomentarisao bi Playoff i eventualnu titulu za Nikolu u Denveru. NEMA SANSE!! Dokle god igra s Bartonom i ekipom koia se slepa uz njegove partije a ne ume da pogodi 10+ ptvorenih suteva po utakmici nema nista ni od finala konferencije a taman posla nesto vise. Po mom misljenju ima 2 opcije u Ligi koje Nikolu vode do titule i ne bih znao sta bi vise voleo da se dogodi. 1. Opcija je Dalas koji bi u tom slucaju morao da se odrekne Porzingisa (zbog visine ugovora). Ima odlicnu hemiju i odlican je drug sa Lukom i njih dvojica bi uzeli 2-3 Titule u nekom periodu od 5-6 godina. S tim sto bi morao da se obezbedi ostanal Hardaway JR i Curry koji su haubive za kojima Jokic place u Denveru. 2. Opcija Jokic-Tatum znaci Boston. Timska igra, najveci klub ikad u NBA sto samim tim znaci podrska medija, navijaca a i respect Sudija(nikako navlacenje kao sto gledamo u LAL). Mislim da su to dve moguce opcije tj 2 igraca u ligi koji bi bili savrsen fit Jokicu i mogli bi nesto da naprave.

Wllaxy

pre 4 godine

Najveci smarac na sajtu opet u elementu! @vince carter pise komentare i sam sebi odgovara, samo da bi bio u centru paznje. Rade kompleksi, nema sta! Cekamo jun i ispunjenje obecanja!

Mladen

pre 4 godine

Vazno je da su se otarasili Bizlija koji ima prosek preko 20p u Minesoti. Strucnjaci ovde objasnjavali kako je to dobar potez umesto da shkartiraju Bartona i ponude mu njegove pare.

Aleks

pre 4 godine

@vince carter

Mnogo se nerviraš, prijatelju. Ne valja ti to. Evo i mene počeli da troluju, pa šta. Ispadaš smešan, to utiče na lepotu:). Stvarno, cimaš se na svaku provokaciju. Ako ti toliko smeta, jednistavno promeni nik i gotovo. I ja ċu ako nastave da me troluju. Pozdrav od tvoje Aleks!

antiDebil

pre 4 godine

Znaci, kad izgube, onda "Jokic bez podrske nije mogao", a kad pobede onda "Jokic sam razbio te i te".
(Robert, 29. februar 2020 09:13)

Tako obicno ide prica o kvoterbekovima, kada se dobije samo su oni zasluzni i o njima se govori, kada se izgubi kriv je i onaj sto dodaje vodu igracima, svi su krivi osim kvoterbeka! Imas slicab primer u domacoj ciganskoj propagandi, kada fener pobedi, zasluzni su igraci, pise pobeda fenera itd., kada izgube ide Obradovic izgubio! Slicno je ponasanje u ciganskoj propagandi i sa Divcem, Bogdanom, nekada Vujosevicem... Na primer ime Stojakovic cujes samo kada su pozitivna desavanja u Sakramentu ili kada se pogodi sa nekim igracem, u svim negativnim pricama postoji samo Divac!

bobtejL

pre 4 godine

@dtb_pro
bas tako. stvarno je glupo sta sve ljudi komentarisu a nisu gledali. odlicsn komentar, sve na mestu. jokic bio koristan u oba pravca, pokusavao da pravi visak i razigra druge al ne vredi.

Dusan79

pre 4 godine

Ovaj Maloun kao da ima neki feler u glavi. Sta taj covek radi, nerealno kakve glupe postavke. Nesposobni Kreg mu igra 20 minuta, a Porter 6-7. Sto ce mu Plamli protiv Klipersa na 20 minuta. Pa oni nemaju centra osim Zubca, koji igra po 15 minuta. On je ladno krenuo na Leonarda sa Bartonom koji je i mnogo mrsaviji i nizi. Sa najgorim defanzivcem da brani 2 superstara. Covek je totalno pogubio kompas. Pocinje sa fakticki 3 beka protiv tima koji ima 2 krila superstara. To je bilo toliko mismeceva da je bilo otuzno gledati.Ima ubitacnog Portera, koji je maltene talenat nivoa Ziona, a on igra sa bukvama Kregom, Plamlijem, Bartonom, Herisom. Zao mi Jokica dobar je bio. Jos se Maloun predao na cak 8 minuta pred kraj.

nikola

pre 4 godine

Sada su se pojavili brojni strucnjaci koji su govorili da su clippersi mnoooogo jaca ekipa od Denvera, pa je to sad njihovo znanje svima jasno. Moram zapisati nikove pojedinih za kraj sezone. Da zapamtim sta su veliki strucnjaci vec predvideli pre 3 godine.

vince carter

pre 4 godine

@Makii Naprotiv bas zato sto nikad ne bezim i "ne skrivam se u misiju rupu" nastao je lik koji pise komentare u moje ime i bas mu je ovo cilj,da me sto vise ljudi proziva,dovoljno je samo da procitas moj pravi komentar ispod tvog. @dtp u pravu si "trol" odgovaras trolu koji namerno pise nebuloze,kako vise da vam docaram to :)) Nije ni cudo sto je Vucic predsednik,obmana je cudo :D

Poz iz Zg

pre 4 godine

Nisam dugo vec napisao komentar pa evo da se javim. Ovo razvaljivanje Denvera ne cudi ni malo. Denver nema sanse nikakve u playoffu,bez obzira kako Jokic igra i kako ce igrati. Nuggetsi su mala fransiza koja nikada nece uspjeti nesto vece napraviti jer niko od velikih zvijezda ni ne zeli da igra tamo. Previse Denver ima igraca koji su slicnog kvaliteta i nijedan ne odskace od drugog a ugovore imaju velike. Milsap ove godine dobija 30 miliona a covjek ne moze nista da pogodi a vec je star i sporo se krece,u obrani takodjer ga svi prolaze jer je njegovo vrijeme proslo. Gary Harris,decko totalno pogubljen,sut katastrofa,pogotovo su mu smijesni flouteri,svaki njegov potez je za Shaqov skec. Barton je decko koji je umislio vec odavno da je novi Mamba samo vol. 2.0. Murrey je posebna prica,decko zeli na silu da bude vodja na terenu i njemu ponajvise smeta sto je Jokic najbolji i fransizni igrac tima pa cesto solira i ne dodaje nikom vec sve sam zavrsava. I na kraju trener Malone,taj covjek je posebna prica. On jednom talentu kao sto je MPJ nedaje da igra jer pravi greske u obrani,dok mu Barton i ne igra obranu ili pak Murray. Svi znaju da Jokic ball je provjerena formula za uspjeh,za Malona nije,vec podrska soliranju Bartona i Murraya da sve sami zavrsavaju. Svaku tekmu koju su izgubili je zasluga sto nema protoka lopte i nema asistencija,veceras su imali mislim 10 dok Clippersi 24. Rotacije su posebna prica. Nijedan tim u NBA ne pravi izmjenu tako da na terenu bude cijela petorka zamijenjena,uvijek bude neko od startera sa igracima sa klupe ali ne i kod vrlog trenera,mozda i pomocnika Kokoskovu. Sve u svemu,zelim i volio bih da Jokara predje u neku momcad koja ima cilj i igrace koje ce on moci da razigra i kojima ce biti cilj titula a ne vrh ucestvovanje u playoffu. LP

deda

pre 4 godine

stekao sam utisak da bi jokic mogao imati u svakom mecu tripl double da bar pola otvorenih suteva pogode saigraci posle njegovih dodavanja
(putuj igumane, 29. februar 2020 09:07) Stekao sam utisak da nije kosarka za tebe i da se uhvatis hrkljusa.
(Mr_Melbourne, 29. februar 2020 09:47)
Pazi da je neko drugi ostavio ovaj komentar pa i ajde, ali kada dolazi od čoveka koji smatra nurkića i zupca boljim centrima od jokića, onda ovaj komentar što si ostavio, može da se odnosi samo na tebe

Back in Black

pre 4 godine

Na prošloj utakmici hvalospevi na racun Denvera a sada pljuvacina.Kometare u vezi sporta treba ukinuti jer postaju smesni.Znaci variraju u zavisnosti od rezultata.Mi smo recimo posle pobede nad Finskom trazili Amere da se igramo a vec za par dana smo bili amateri.

Vracarac

pre 4 godine

Jokic 25, Marej 20 i MPJ 15-17 poena mogu svaku da daju da ih ovaj Maloun stavi zajedno da igraju. Ja glupljeg trenera nisam video. Za celu sezonu najmanje je igrao sa njima trojicom koji su buducnost tima. A Barton kanali Mareja samo tako. Mesa se Mareju i Jokicu u gradjenje igre i napravi totalnu pometnju. To je kriv Maloun sto ga forsira na po 30 minuta. Plamli je posebna prica. On i Barton ne zna se ko je gluplji. Geri Heris se makar trudi u odbrani. Milsap zali Boze 30 miliona. Dati coveku od 35 godina 30 miliona, a sklon povredama i mator, to je najgluplji potez uprave. Divac placa onog Holmsa samo 4 miliona a vec sada bolji od Milsapa. Imaju Jokica, Portera, Mareja kao udarni trio, a oni experimentisu sa nekim smesnim petorkama. Katastrofalna postavka igre. Klipersi su jaci i iskusniji, doveli mnogo igraca ali moze Denver mnogo bolje da im trener ima mozga. Maloun se plasi Bartona da otera na klupu. Lik pravi 5 gresaka napred i nazad, a on ne sme da ga stavi na klupu. Pi..a od trenera.

tocka

pre 4 godine

Drzao se Denver do poluvremena, a onda su se predali. Ipak ono što najviše iznenadjuje je kako su Klipersi odlično postavili odbranu. Bukvalno nijedan poen nije bio poklonjen i igrali su kao da je playoff. Sa druge strane Denverova odbrana je bila kao da se radi o početku sezone. Izgledalo je što duže budu igrali, više će se ta razlika povećavati, a Meloun totalno nemoćan. I stvarno ne znam ni ja šta su mogli da urade protiv raspoloženog PG i Kavaja. Jedino što je mogao je da pusti više Craiga i MPJ-a da igraju, i stvarno mi nije jasno što to ne radi.

JPR24

pre 4 godine

imao je i 8 izgljbljenih lopti Jokic a i pola koseva su dali preko njega..to je to 30 razlike..
(SUNĐER BOB, 29. februar 2020 08:47)

3 izgubljene lopte ! Kad budeš gledao, ili barem pogledao statistiku, tada i komentariši.

RW#0

pre 4 godine

Mislim da smo probali da kalkulisemo da izbegnemo timove iz Los Angeles-a pre finala zapada ali to je nemoguce ipak. Nema nista od Denvera. Ne vredi ni da se cimamo za drugo mesto jer su opet Klipersi treci pa dolaze u polufinalu. Takodje smejali ste mi se kad sam pre par meseci najavio Pelikanse u plej ofu. Tada su bili 14. Kasne dva meca sada mada trebalo bi ipak Lilard kad se vrati da resi to osmo mesto. Bice to super serija protiv Lejkersa jos sa oporavljenim igracima moze tu Portland mnogo. Za ovaj vas Denver sam hiljadu puta rekao mogu I prvi da zavrse oni u plej ofu ne mogu nikoga da izbace od ovih timova to je jasno.

vince carter

pre 4 godine

@vince carter aka "bskpanj,paspalj" nastavi da pises,tvoj kompleks je najveci od svih,ne zaboravi da napises nesto i u ime "ThePaina,JD123". Ponavljas sve jedne te iste gluposti nisi interesantan vise,daj nesto bolje,odavno te provalili!

dtb_pro

pre 4 godine

@ vince carter

Kako volim kad se ti "stručnjak" javiš, pa to je nenormalno. Odeš na nba site, pogledaš statistiku i dođeš ovdje da prosipaš priču ostalima.

Gledao sam utakmicu od početka i odustao nakon treće četvrtine, kad sam vidio da će obe ekipe uvesti igrače za "garbage time". Ja sam jedan od rijetkih koji uopšte gleda utakmice i kritikujem Jokića svaki put kad to zasluži. Jedina kritika koju mu mogu večeras uputiti je što nije šutao svaki put za tri kad ostane slobodan kad je već vidio da se ostali gube po terenu. Jeste, probao je par puta, promašio, ali je zato 10 puta bio sam, potegao, pa izbacio Zubca, zavukao se i vratio povratnu nekom ko je slobodan i sam kao duh. I svi su sve promašili. Dok je s druge strane Pol Džordž pogaćao recimo sve u prvom poluvremenu, bio ili ne bio pokriven.
Sve ostalo je Jokić odigrao odlično, čak i onih par lopti što je izgubio je bilo ništa šta su ostali gubili po terenu.
A opaska da su ga Zubac i Harel napunili je dokaz da nisi pogledao ni "hajlajtse" kao što svi ovdje rade pa komentarisao. Harel je isključivo igrao protiv Plamlija, a Zubac je dao par koševa poslije lošeg preuzimanja u sklopu pik-en-rol igre kad Jokić ostane u bloku, a strana pomoći luta po terenu. Jokićev +/- faktor je takav isključivo jer su svi ostali starteri igrali katastrofalno pa samim tim učinak tima kad je Jokić na terenu ne može ni biti bolji.
Trolu jedan obični!

dr. Roddick

pre 4 godine

Da pogodim.

-Jokic je odigramo maestralno.
-Saigraci su totalno podbacili, i Jokic ne moze sam.

Ili jos bolje, jokica bojkotuju saigraci kao luku jovica :D

vince carter

pre 4 godine

@vince carter aka bskpanj a vidim da si napljuvao i Janisa u moje ime i hvalio Hardena,samo sto ja mnogo vise cenim Janisa i ne postujem igrace koji flopuju,samo pucaju trice,iznudjuju faulove. I nije Harden najveca pretnja Janisu za mvp,Janis i Lebron su jedini kandidati. Samo nastavi da pises ove namerne nebuloze,cenim da me sanjas nocu :)

Mr_Melbourne

pre 4 godine

stekao sam utisak da bi jokic mogao imati u svakom mecu tripl double da bar pola otvorenih suteva pogode saigraci posle njegovih dodavanja
(putuj igumane, 29. februar 2020 09:07) Stekao sam utisak da nije kosarka za tebe i da se uhvatis hrkljusa.

hardaway

pre 4 godine

Kada sam pisao da Clippersi osvajaju Zapad, i da su za klasu bolji od Denvera pojedini strucnjaci ovde nisu verovali.
Opet su Clippersi odigrali koliko im treba, ne nesto preterano dobro u odbrani koliko mogu i 30p razlike.

Po stoti put kazem, Denver je limitirana ekipa. Fali tu jos mnogo sta da bi bili ozbiljna playoff ekipa. Jokic jeste odigrao dobro u napadu, ali to je zato jer na njega nisu ni obracali posebno paznju. Popio je par blokada, no nisu ga nesto posebno cuvali.
Igrao je bez pritiska, pritisak Clippersa bio je na bekovima Denvera, koji su ispred sebe imali dosta mocnijeg protivnika.

Opet odbrana Denvera pati najvise zbog Jokica, i to je po meni njihov najveci problem. Jokic ne moze da igra ozbiljnu takmicarsku kosarku na vrhunskom nivou. Nema snagu, nema skocnost, brzinu, ni agilnost. Fizicka sprema kao u nekog veterana. To vidi svako ko se ikada bavio nekim sportom.
On moze da se sklanja protiv slabijih ekipa, protiv ovakog protivnika to ne moze nikada da prodje. Odbrana dobija utakmicu, a ako ti igras odbranu kao Harden, a kljucni si igrac u reketu, nema od tog posla nista.
Uvek se trazi neki izgovor da se opravda ta Jokiceva inferiornost u odbrani, ali nema izgovora. Denver jeste dobar zbog njegovog ucinka u napadu, ali je i los zbog njegove kardinalne odbrane.

Volim ekipe koje igraju na centra,kao Lakersi,Spursi nekada,to je prava kosarka. Ali mi je muka kada vidim kako Jokic lose brani reket.
Igrac manje na parketu u odbrani.

Milan

pre 4 godine

Tri igrača koji su stvarno višak i ograničavajući faktor Denvera su Milsap, Heris i Plamli. To ne mislim posle ove partije, nego se to najviše videlo dok su bili povredjeni. Dati minute MPJ, Morisu, Doziru i povećati odgovornost Bartonu. Ova gorepomenuta trojka se ne uklapa nikako. Milsap jedan meč bljesne pa ga nema nigde. Heris već dve sezone u slobodnom padu.

putuj igumane

pre 4 godine

stekao sam utisak da bi jokic mogao imati u svakom mecu tripl double da bar pola otvorenih suteva pogode saigraci posle njegovih dodavanja

bskfan

pre 4 godine

Ko god se barem malo razume u kosarku kada je video startne postave sve mu je bilo jasno. Beverli-Marej; Marej je generalno bolji ali je Beverli dovoljno dobar da neutralise Mareja. PG13-Haris; razlika dan i noc. Kavaji-Barton; mislim stvarno. Moris-Milsap; potpuno neutralisani Milsap. Zubac-Jokic; tu je sve jasno, Jokica ne moze da cuva ni Zubac ni Harel ali je to nedovoljno da pokrije razliku u premoci Klipersa na ostalim pozicijama. Klipersi su se ozbiljno pojacali u prelaznom roku i doveli Morisa i Redzi Dzeksona sto uz Lu Vilijamsa, Shameta i Grina Kliperse cini najdubljim timom u ligi. Mada, i pored svega toga, Denver ima igrace koji mogu da se supotstave Klipersima ali imaju i najgoreg trenera u ligi koji to ne ume da iskoristi. Osim Hjustona, svi ostali najbolji timovi idu na visinu (Lejkersi, Klipersi, Milvoki, Toronto, Majami, 76si) i Malone bi morao da shvati da se ti timovi ne mogu dobiti sa Bartonom kao SF, Milsapom kao PF i Plamlijem kao rezervnim centrom. Malone bi morao da uigrava petorku Marej-Haris-MPJ-Grant-Jokic, dok bi sa klupe ulazili Moris, Barton, Milsap i Vonleh. Ako Haris bude imao probleme u odbrani resenje moze da bude premestanje Bartona na mesto SG-a ili igranje Tori Krega. Neverovatno je da Malone malog MPJ-a tretira kao otpad i salje ga na klupu posle samo 4 odigrana minuta i da uopste ne daje sansu Vonlehu iako se vidi da decko zna da igra. Najveci biser je bila petorka u kojoj su opet zajedno bili Kreg-Grant-Plamli, cist idiotizam.

Maki

pre 4 godine

@vince Nemas pojma o kosarci, a komentarises.Burazeru, Lebron i Jokic su ti nabili bas zesce kimplekse. Izmigoljis iz rupe kada odigraju nesto slabije a kada rasturaju zavuces se u rupu. Tipican komoleksas!

rope

pre 4 godine

Blizi se plejof i isto kao prosle godine Denver "bira" s kime ce da igra. Zivi bili pa videli. Pa Jokic je igrao 25min, jel zna neko kad je poslednji put imao ovu minutazu?
Mislim da doziraju igru i traze najbolji put do finala konf. Ali opet to je moje misljenje gledajuci ih cele sezone. Daj Boze da je tako!

Milan Kosanovic

pre 4 godine

Nisam gledao ovu utakmicu ali vrlo je moguce da ce da se sastanu ova dva tima u polufinalu konferencije. Mislim da Denver sa ovim sastavom jednostavno nema sansu u odbrani. Pa ko da brani Georga i Kawhia???!!!

Milan Spanac

pre 4 godine

Pa kriv je Meloun jer ne odmara jokica, svako malo neko od LA ekipa odmara svoje zvezde. samo zbog toga bih voleo da ih denver sve zvekne, ali nemoguce je.. bukvalno nema s kim da igra. marej godinama bode oci svojim nerezonskim sutevima, a kad dodje neko od velikih igraca, stegnu mu se.. jeziv je. Milsapu istice ugovor, bice prostora da dodje neko mada bi ubacio u trejd i mareja..

Mr_Melbourne

pre 4 godine

(rope, 29. februar 2020 09:05) Ma pustili su Kliperse ha ha ha, igrao je Jokic 25 jer je bilo 30 razlike,mojne ti da pratis kosarku fakat.Kod Amera kad gubis 30 razlike onda igra druga postava uvjek.

Hoces Iskreno ?!

pre 4 godine

Gledam Jokica pazljivo sta radi i skoro da me uvek odusevi svojim potezima.
Bio bi bukvalno nezaustavljiv da ima odraz. Ovako , prava je definicija onog - white man cant jump , ali bukvalno. To je i glavni razlog zasto ne moze da lupi blokadu.
Igrom me podseca na Divca , a kad krene da sutira za 3 , to me podseca na Drobnjaka. :)
Zelim mu da sto pre ode iz Denvera,sa onim smesnim igracima nece moci ni do polufinala zapada,a kamoli vise.

Marko

pre 4 godine

Na stranu to sto je Jokic superstar jedan od najboljoh igraca sveta i NEMA nikad pomoc saigraca i vakvim mecevima...ali ono sto ide na zivce je Malounova opterecenost Plamlijem znaci tacno sam znao da ce Jokicu skratiti minute kad se vrati Plamli a to se i desava( umesto 36 igra 30 minuta u redovnim utakmicama) ejjj bre ti da svom najboljem igracu kratis minute zbog Plamlija i aj da je on dobar igrac nego lik veze nema!!! Ni u odbrani ni u napadu!!!
Zivim za dan kad oteraju Plamlija!!
Pesebno je problem sto ga Maloun toliko voli...

Dragan-Borca

pre 4 godine

Sad sam se probudio da gledam Malounove nebuloze i nikada vise. Mozda Plej Of budem gledao. Stalno ga branim i sve se nadam opametice se ali jednostavno on je toliko staromodan i prosecan trener. Barton i Plamli ga unistavaju 2 godine a sada i Geri i Milsap. Znao sam da ce krenuti sa Bartonom od 1.98 na Leonarda i Dzordza i odmah sam naslutio katastrofu. Nepopravljiv je. Ko nije gledao nemoj da vas zavara 18 poena od Bartona. To je mahom na kraju bilo kada je sve bilo reseno. Milsap izgleda samo protiv slabijih timova moze. Nemocan je sa 35 protiv jacih. Mali Porter ima bolju statistiku za 3 i po minute nego Geri, Milsap, Kreg ili Plamli za 20, 25. I on vadi to dete posle 3 i po minute i vraca Bartona koji pravi totalni haos i Klipersi se tu odlepljuju. Mali zabo trojku i sa dugim rukama dosta znaci u odbrani a on ga odmah vadi i vraca raspalog Bartona. Ja u zivotu goreg defanzivca od Bartona ne videh. Izgubljen slucaj totalno. On ne moze da isprati par jednostavnih rotiranja, uvek mu igrac sam. Dobro je sto se ova katastrofa desila da ne remetim svoj san vise. Covek ima na klupi ovog McRea koji je davao ove sezone po cak 35, 25 poena a on uporno Gerija forsira koji ne moze vola da ubode. Forsira Bartona a mali Porter ko mladji Durant mu grehe klupu. Jednostavno nema teorije sa ovakvim Bartonom, Plamlijem, Gerijem i Milsapom da pobede Kliperse ili Lejkerse. A nazalost ne vidim naznake da ce ih Maloun baciti na klupu. Cak mislim da ce Maloun doci pod udar uprave zbog Portera.

Yugo-

pre 4 godine

Denver ako prodje prvo kolo u playoff biće puna kapa. Ekipa prosečna osim naravno jokica...treba im suter i još jedan superstar ali ovako katastrofa. Koliko su samo platili murray a on prosečan igrač nula da ne kazam. A za ostale kao barton harris milsap plumlee nemam komentar...ni prosek...poz iz stuttgarta

znanje-imanje

pre 4 godine

Da neki tim sa dna tipa GSW ili Denver ode na vrh mora da više sezona radi sve savršeno. Denveru su ovaj kao i zadnji meč sa Lejkersima SMS iz PO realnosti. SMS glasi: teško. (Apsurd da su sticajem okolnosti prošle sezone bili možda i najbliži tituli što će ikada biti. Toronto ukrade spretno-sretno.)
Sa Morisom Klipersi su dobili i četvrtog igrača i za ISO i za frku - neverovatno. Od Denvera imaju dakle 7,5% moćnije igrače - ali koji su svi kako iskusniji tako prosto i izrađenije sportske ličnosti: još 7,5% razlike. Imaju bitno boljeg trenera - još 7,5%. I ta NBA prednost Kalifornije nad seljacima kod sudija još 7,5%. Tabela je realna, ligaški DEN i LAC su egal. Ali i sa 30% PO razlike!
Ceo NBA sad zna i ne da Jokić-ball. Samo to treba da brane Denveru koji osim Nikole nema superigrača. Ovde su pogrešno masovni objekti nezadovoljstva Barton i Plamli. Takvi su kakvi su. I Heris, Krejg i Moris su dovoljni Nikoli za možda i titulu. Grent se dobro profiliše, MPJ ima nažalost još puno da uči ali... Centar problema Denvera su 30 miliona sezone Milsapa za sveukupno jako malo a koje postaju 35 za Mareja koji isto tako ne vredi taj novac i teško da će ikad. Priča da moraju više da plate i ne baš najbolje jer "niko neće u Denver" je glupost. To nije logika u USA. Ovo je utakmica gde Marej treba da se pokaže a od znanog videli smo samo... nedovoljnu odbranu. Tih nekih 10 miliona $ promašaja bi pokrilio 15% od 30% razlike. Ovako - eto koja je svrha velikog trejda koji su uradili?

#10

pre 4 godine

Klupa Denvera ocajna veceras... Plumlee, Morris, Grant, katastrofa kako su izgledali na terenu. Grant jeste postigao 20 ali uz sut 5/15. Plumlee smesno izgledao u oba pravca, Montrezl Harell ga je doslovno unistio i u napadu i odbrani, izgledalo je kao protiv nekog juniora da igra. Nije mi jasno da Plumlee mora igrati pre Porter Jr, koji trebalo bi da se dokazao tokom januara kao korisniji igrac, ali izgleda da neki moraju dobiti minute i dzaba.

vince carter

pre 4 godine

Klipersi su pokazali zasto su prvi favoriti za titulu. Denver ocajan, Jokic odlican u napadu, ali opet pobacio u odbrani. Direktni rivali Herel i Zubac ga relativno lako prolazili, slabo branio pik. Indeks +- cak -15, tri izgubljene lopte.Meloun ne bi mogao da vodi ni ABA ligasa. Nije mi jasno sta cekaju u upravi, oterajte ga, upropastice Denver!

Where is my sendvic?

pre 4 godine

jokic treba ODMAH da ide ako se ozbiljan trejd/dva NE napravi na leto....ovo je sramno kako su ga ostavili na cedilu svi veceras

gremlin

pre 4 godine

Kad mi neko kaze Denver može do prstena,mogu i ja do Šarliz Teron ali u snu...Jokic ako misli da bude NBA sampion ili neki trejd ili neka pojačanja jer i LAL I LAC a bogami i Boston i Milvoki su jači,a Jokicu svaka čast za formu i partije al sam NE MOŽE...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Milsap za 21 min.u igri 0 poena... 0/0 za 1,0/1 za dva,0/1 za 3...Zaista umetnost kako Jokić vuče ovaj tim Denvera kroz čitavu ligu jače divizije najjače lige sveta!

веверица

pre 4 godine

много леп подкаст са едином пре који дан. нећу превише да га цитирам. послушајте. све је лепо рекао за денвер. између осталог прошле године их је у 7. узакмици, у денверу, добио осредњи портланд, без нуркића и упркос одличној партији јокића и исподпросечној лиларда.

JPR24

pre 4 godine

Jokic, Grant, Barton. Ostali kao da su bili na odmoru. No i pored toga, kolektivno su izgubili, odbrana je kompletno spavala, Klipersi imali dosta prostora za suteve za tri, ubacili 18 komada, duplo više od Denvera i to je to. Izgubili od boljeg i teraj ! Debakl, malo preterano, debakl je ono sa Oklahomom koja je izgubila 133-86 of Baksa !

Mr_Melbourne

pre 4 godine

Sta kazu experti ovdje ? Moze denver proci kliperse ha ha ha.Znaci od prilike je razlika 20 poena u kvaliteti.Edin juce govori da je Denver tipicna ekipa za reg dio sezone a da u playofu sanse nemaju.I dodju likovi i kazu da nije tako. Clipersi dozirali minutazu igracima Denver 3 pogadjao i opet 30 razlike.

No name

pre 4 godine

Gledao. Nikada Marej i Barton neće biti pouzadani i konstantni igrači, niti oslonac tima. Denver je na pogrešnom putu za neke ozbiljnije rezultate. Klipersi bili kompletni posle dužeg vremena. Ozbiljna ekipa.

gremlin

pre 4 godine

Kad mi neko kaze Denver može do prstena,mogu i ja do Šarliz Teron ali u snu...Jokic ako misli da bude NBA sampion ili neki trejd ili neka pojačanja jer i LAL I LAC a bogami i Boston i Milvoki su jači,a Jokicu svaka čast za formu i partije al sam NE MOŽE...

Where is my sendvic?

pre 4 godine

jokic treba ODMAH da ide ako se ozbiljan trejd/dva NE napravi na leto....ovo je sramno kako su ga ostavili na cedilu svi veceras

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Milsap za 21 min.u igri 0 poena... 0/0 za 1,0/1 za dva,0/1 za 3...Zaista umetnost kako Jokić vuče ovaj tim Denvera kroz čitavu ligu jače divizije najjače lige sveta!

Yugo-

pre 4 godine

Denver ako prodje prvo kolo u playoff biće puna kapa. Ekipa prosečna osim naravno jokica...treba im suter i još jedan superstar ali ovako katastrofa. Koliko su samo platili murray a on prosečan igrač nula da ne kazam. A za ostale kao barton harris milsap plumlee nemam komentar...ni prosek...poz iz stuttgarta

Dragan-Borca

pre 4 godine

Sad sam se probudio da gledam Malounove nebuloze i nikada vise. Mozda Plej Of budem gledao. Stalno ga branim i sve se nadam opametice se ali jednostavno on je toliko staromodan i prosecan trener. Barton i Plamli ga unistavaju 2 godine a sada i Geri i Milsap. Znao sam da ce krenuti sa Bartonom od 1.98 na Leonarda i Dzordza i odmah sam naslutio katastrofu. Nepopravljiv je. Ko nije gledao nemoj da vas zavara 18 poena od Bartona. To je mahom na kraju bilo kada je sve bilo reseno. Milsap izgleda samo protiv slabijih timova moze. Nemocan je sa 35 protiv jacih. Mali Porter ima bolju statistiku za 3 i po minute nego Geri, Milsap, Kreg ili Plamli za 20, 25. I on vadi to dete posle 3 i po minute i vraca Bartona koji pravi totalni haos i Klipersi se tu odlepljuju. Mali zabo trojku i sa dugim rukama dosta znaci u odbrani a on ga odmah vadi i vraca raspalog Bartona. Ja u zivotu goreg defanzivca od Bartona ne videh. Izgubljen slucaj totalno. On ne moze da isprati par jednostavnih rotiranja, uvek mu igrac sam. Dobro je sto se ova katastrofa desila da ne remetim svoj san vise. Covek ima na klupi ovog McRea koji je davao ove sezone po cak 35, 25 poena a on uporno Gerija forsira koji ne moze vola da ubode. Forsira Bartona a mali Porter ko mladji Durant mu grehe klupu. Jednostavno nema teorije sa ovakvim Bartonom, Plamlijem, Gerijem i Milsapom da pobede Kliperse ili Lejkerse. A nazalost ne vidim naznake da ce ih Maloun baciti na klupu. Cak mislim da ce Maloun doci pod udar uprave zbog Portera.

No name

pre 4 godine

Gledao. Nikada Marej i Barton neće biti pouzadani i konstantni igrači, niti oslonac tima. Denver je na pogrešnom putu za neke ozbiljnije rezultate. Klipersi bili kompletni posle dužeg vremena. Ozbiljna ekipa.

веверица

pre 4 godine

много леп подкаст са едином пре који дан. нећу превише да га цитирам. послушајте. све је лепо рекао за денвер. између осталог прошле године их је у 7. узакмици, у денверу, добио осредњи портланд, без нуркића и упркос одличној партији јокића и исподпросечној лиларда.

dtb_pro

pre 4 godine

@ vince carter

Kako volim kad se ti "stručnjak" javiš, pa to je nenormalno. Odeš na nba site, pogledaš statistiku i dođeš ovdje da prosipaš priču ostalima.

Gledao sam utakmicu od početka i odustao nakon treće četvrtine, kad sam vidio da će obe ekipe uvesti igrače za "garbage time". Ja sam jedan od rijetkih koji uopšte gleda utakmice i kritikujem Jokića svaki put kad to zasluži. Jedina kritika koju mu mogu večeras uputiti je što nije šutao svaki put za tri kad ostane slobodan kad je već vidio da se ostali gube po terenu. Jeste, probao je par puta, promašio, ali je zato 10 puta bio sam, potegao, pa izbacio Zubca, zavukao se i vratio povratnu nekom ko je slobodan i sam kao duh. I svi su sve promašili. Dok je s druge strane Pol Džordž pogaćao recimo sve u prvom poluvremenu, bio ili ne bio pokriven.
Sve ostalo je Jokić odigrao odlično, čak i onih par lopti što je izgubio je bilo ništa šta su ostali gubili po terenu.
A opaska da su ga Zubac i Harel napunili je dokaz da nisi pogledao ni "hajlajtse" kao što svi ovdje rade pa komentarisao. Harel je isključivo igrao protiv Plamlija, a Zubac je dao par koševa poslije lošeg preuzimanja u sklopu pik-en-rol igre kad Jokić ostane u bloku, a strana pomoći luta po terenu. Jokićev +/- faktor je takav isključivo jer su svi ostali starteri igrali katastrofalno pa samim tim učinak tima kad je Jokić na terenu ne može ni biti bolji.
Trolu jedan obični!

Hoces Iskreno ?!

pre 4 godine

Gledam Jokica pazljivo sta radi i skoro da me uvek odusevi svojim potezima.
Bio bi bukvalno nezaustavljiv da ima odraz. Ovako , prava je definicija onog - white man cant jump , ali bukvalno. To je i glavni razlog zasto ne moze da lupi blokadu.
Igrom me podseca na Divca , a kad krene da sutira za 3 , to me podseca na Drobnjaka. :)
Zelim mu da sto pre ode iz Denvera,sa onim smesnim igracima nece moci ni do polufinala zapada,a kamoli vise.

znanje-imanje

pre 4 godine

Da neki tim sa dna tipa GSW ili Denver ode na vrh mora da više sezona radi sve savršeno. Denveru su ovaj kao i zadnji meč sa Lejkersima SMS iz PO realnosti. SMS glasi: teško. (Apsurd da su sticajem okolnosti prošle sezone bili možda i najbliži tituli što će ikada biti. Toronto ukrade spretno-sretno.)
Sa Morisom Klipersi su dobili i četvrtog igrača i za ISO i za frku - neverovatno. Od Denvera imaju dakle 7,5% moćnije igrače - ali koji su svi kako iskusniji tako prosto i izrađenije sportske ličnosti: još 7,5% razlike. Imaju bitno boljeg trenera - još 7,5%. I ta NBA prednost Kalifornije nad seljacima kod sudija još 7,5%. Tabela je realna, ligaški DEN i LAC su egal. Ali i sa 30% PO razlike!
Ceo NBA sad zna i ne da Jokić-ball. Samo to treba da brane Denveru koji osim Nikole nema superigrača. Ovde su pogrešno masovni objekti nezadovoljstva Barton i Plamli. Takvi su kakvi su. I Heris, Krejg i Moris su dovoljni Nikoli za možda i titulu. Grent se dobro profiliše, MPJ ima nažalost još puno da uči ali... Centar problema Denvera su 30 miliona sezone Milsapa za sveukupno jako malo a koje postaju 35 za Mareja koji isto tako ne vredi taj novac i teško da će ikad. Priča da moraju više da plate i ne baš najbolje jer "niko neće u Denver" je glupost. To nije logika u USA. Ovo je utakmica gde Marej treba da se pokaže a od znanog videli smo samo... nedovoljnu odbranu. Tih nekih 10 miliona $ promašaja bi pokrilio 15% od 30% razlike. Ovako - eto koja je svrha velikog trejda koji su uradili?

Poz iz Zg

pre 4 godine

Nisam dugo vec napisao komentar pa evo da se javim. Ovo razvaljivanje Denvera ne cudi ni malo. Denver nema sanse nikakve u playoffu,bez obzira kako Jokic igra i kako ce igrati. Nuggetsi su mala fransiza koja nikada nece uspjeti nesto vece napraviti jer niko od velikih zvijezda ni ne zeli da igra tamo. Previse Denver ima igraca koji su slicnog kvaliteta i nijedan ne odskace od drugog a ugovore imaju velike. Milsap ove godine dobija 30 miliona a covjek ne moze nista da pogodi a vec je star i sporo se krece,u obrani takodjer ga svi prolaze jer je njegovo vrijeme proslo. Gary Harris,decko totalno pogubljen,sut katastrofa,pogotovo su mu smijesni flouteri,svaki njegov potez je za Shaqov skec. Barton je decko koji je umislio vec odavno da je novi Mamba samo vol. 2.0. Murrey je posebna prica,decko zeli na silu da bude vodja na terenu i njemu ponajvise smeta sto je Jokic najbolji i fransizni igrac tima pa cesto solira i ne dodaje nikom vec sve sam zavrsava. I na kraju trener Malone,taj covjek je posebna prica. On jednom talentu kao sto je MPJ nedaje da igra jer pravi greske u obrani,dok mu Barton i ne igra obranu ili pak Murray. Svi znaju da Jokic ball je provjerena formula za uspjeh,za Malona nije,vec podrska soliranju Bartona i Murraya da sve sami zavrsavaju. Svaku tekmu koju su izgubili je zasluga sto nema protoka lopte i nema asistencija,veceras su imali mislim 10 dok Clippersi 24. Rotacije su posebna prica. Nijedan tim u NBA ne pravi izmjenu tako da na terenu bude cijela petorka zamijenjena,uvijek bude neko od startera sa igracima sa klupe ali ne i kod vrlog trenera,mozda i pomocnika Kokoskovu. Sve u svemu,zelim i volio bih da Jokara predje u neku momcad koja ima cilj i igrace koje ce on moci da razigra i kojima ce biti cilj titula a ne vrh ucestvovanje u playoffu. LP

JPR24

pre 4 godine

Jokic, Grant, Barton. Ostali kao da su bili na odmoru. No i pored toga, kolektivno su izgubili, odbrana je kompletno spavala, Klipersi imali dosta prostora za suteve za tri, ubacili 18 komada, duplo više od Denvera i to je to. Izgubili od boljeg i teraj ! Debakl, malo preterano, debakl je ono sa Oklahomom koja je izgubila 133-86 of Baksa !

Back in Black

pre 4 godine

Na prošloj utakmici hvalospevi na racun Denvera a sada pljuvacina.Kometare u vezi sporta treba ukinuti jer postaju smesni.Znaci variraju u zavisnosti od rezultata.Mi smo recimo posle pobede nad Finskom trazili Amere da se igramo a vec za par dana smo bili amateri.

JPR24

pre 4 godine

imao je i 8 izgljbljenih lopti Jokic a i pola koseva su dali preko njega..to je to 30 razlike..
(SUNĐER BOB, 29. februar 2020 08:47)

3 izgubljene lopte ! Kad budeš gledao, ili barem pogledao statistiku, tada i komentariši.

Mladen

pre 4 godine

Vazno je da su se otarasili Bizlija koji ima prosek preko 20p u Minesoti. Strucnjaci ovde objasnjavali kako je to dobar potez umesto da shkartiraju Bartona i ponude mu njegove pare.

Marko

pre 4 godine

Na stranu to sto je Jokic superstar jedan od najboljoh igraca sveta i NEMA nikad pomoc saigraca i vakvim mecevima...ali ono sto ide na zivce je Malounova opterecenost Plamlijem znaci tacno sam znao da ce Jokicu skratiti minute kad se vrati Plamli a to se i desava( umesto 36 igra 30 minuta u redovnim utakmicama) ejjj bre ti da svom najboljem igracu kratis minute zbog Plamlija i aj da je on dobar igrac nego lik veze nema!!! Ni u odbrani ni u napadu!!!
Zivim za dan kad oteraju Plamlija!!
Pesebno je problem sto ga Maloun toliko voli...

Moe

pre 4 godine

Ja ne shvatam ove komentare.Denver kao da je izgubio od Primorske a ne od Klipersa,koji su po rosteru duplo kvalitetnija ekipa,jos uz to igraju na domacem terenu..Denver do sada odlicnu sezonu ima sa odlicnim skorom i ne sumnjam da ce biti medju prva tri a to je dobar rezultat za tim koji osim Jokica nema super stara.Nikola je ope malo sutirao samo 13 puta uz odlican procenat.Mora sutnuti minimum 25 puta kad ga ide sut.

Dusan79

pre 4 godine

Ovaj Maloun kao da ima neki feler u glavi. Sta taj covek radi, nerealno kakve glupe postavke. Nesposobni Kreg mu igra 20 minuta, a Porter 6-7. Sto ce mu Plamli protiv Klipersa na 20 minuta. Pa oni nemaju centra osim Zubca, koji igra po 15 minuta. On je ladno krenuo na Leonarda sa Bartonom koji je i mnogo mrsaviji i nizi. Sa najgorim defanzivcem da brani 2 superstara. Covek je totalno pogubio kompas. Pocinje sa fakticki 3 beka protiv tima koji ima 2 krila superstara. To je bilo toliko mismeceva da je bilo otuzno gledati.Ima ubitacnog Portera, koji je maltene talenat nivoa Ziona, a on igra sa bukvama Kregom, Plamlijem, Bartonom, Herisom. Zao mi Jokica dobar je bio. Jos se Maloun predao na cak 8 minuta pred kraj.

#10

pre 4 godine

Klupa Denvera ocajna veceras... Plumlee, Morris, Grant, katastrofa kako su izgledali na terenu. Grant jeste postigao 20 ali uz sut 5/15. Plumlee smesno izgledao u oba pravca, Montrezl Harell ga je doslovno unistio i u napadu i odbrani, izgledalo je kao protiv nekog juniora da igra. Nije mi jasno da Plumlee mora igrati pre Porter Jr, koji trebalo bi da se dokazao tokom januara kao korisniji igrac, ali izgleda da neki moraju dobiti minute i dzaba.

Mr_Melbourne

pre 4 godine

Sta kazu experti ovdje ? Moze denver proci kliperse ha ha ha.Znaci od prilike je razlika 20 poena u kvaliteti.Edin juce govori da je Denver tipicna ekipa za reg dio sezone a da u playofu sanse nemaju.I dodju likovi i kazu da nije tako. Clipersi dozirali minutazu igracima Denver 3 pogadjao i opet 30 razlike.

bskfan

pre 4 godine

Ko god se barem malo razume u kosarku kada je video startne postave sve mu je bilo jasno. Beverli-Marej; Marej je generalno bolji ali je Beverli dovoljno dobar da neutralise Mareja. PG13-Haris; razlika dan i noc. Kavaji-Barton; mislim stvarno. Moris-Milsap; potpuno neutralisani Milsap. Zubac-Jokic; tu je sve jasno, Jokica ne moze da cuva ni Zubac ni Harel ali je to nedovoljno da pokrije razliku u premoci Klipersa na ostalim pozicijama. Klipersi su se ozbiljno pojacali u prelaznom roku i doveli Morisa i Redzi Dzeksona sto uz Lu Vilijamsa, Shameta i Grina Kliperse cini najdubljim timom u ligi. Mada, i pored svega toga, Denver ima igrace koji mogu da se supotstave Klipersima ali imaju i najgoreg trenera u ligi koji to ne ume da iskoristi. Osim Hjustona, svi ostali najbolji timovi idu na visinu (Lejkersi, Klipersi, Milvoki, Toronto, Majami, 76si) i Malone bi morao da shvati da se ti timovi ne mogu dobiti sa Bartonom kao SF, Milsapom kao PF i Plamlijem kao rezervnim centrom. Malone bi morao da uigrava petorku Marej-Haris-MPJ-Grant-Jokic, dok bi sa klupe ulazili Moris, Barton, Milsap i Vonleh. Ako Haris bude imao probleme u odbrani resenje moze da bude premestanje Bartona na mesto SG-a ili igranje Tori Krega. Neverovatno je da Malone malog MPJ-a tretira kao otpad i salje ga na klupu posle samo 4 odigrana minuta i da uopste ne daje sansu Vonlehu iako se vidi da decko zna da igra. Najveci biser je bila petorka u kojoj su opet zajedno bili Kreg-Grant-Plamli, cist idiotizam.

Vracarac

pre 4 godine

Jokic 25, Marej 20 i MPJ 15-17 poena mogu svaku da daju da ih ovaj Maloun stavi zajedno da igraju. Ja glupljeg trenera nisam video. Za celu sezonu najmanje je igrao sa njima trojicom koji su buducnost tima. A Barton kanali Mareja samo tako. Mesa se Mareju i Jokicu u gradjenje igre i napravi totalnu pometnju. To je kriv Maloun sto ga forsira na po 30 minuta. Plamli je posebna prica. On i Barton ne zna se ko je gluplji. Geri Heris se makar trudi u odbrani. Milsap zali Boze 30 miliona. Dati coveku od 35 godina 30 miliona, a sklon povredama i mator, to je najgluplji potez uprave. Divac placa onog Holmsa samo 4 miliona a vec sada bolji od Milsapa. Imaju Jokica, Portera, Mareja kao udarni trio, a oni experimentisu sa nekim smesnim petorkama. Katastrofalna postavka igre. Klipersi su jaci i iskusniji, doveli mnogo igraca ali moze Denver mnogo bolje da im trener ima mozga. Maloun se plasi Bartona da otera na klupu. Lik pravi 5 gresaka napred i nazad, a on ne sme da ga stavi na klupu. Pi..a od trenera.

Milan

pre 4 godine

Tri igrača koji su stvarno višak i ograničavajući faktor Denvera su Milsap, Heris i Plamli. To ne mislim posle ove partije, nego se to najviše videlo dok su bili povredjeni. Dati minute MPJ, Morisu, Doziru i povećati odgovornost Bartonu. Ova gorepomenuta trojka se ne uklapa nikako. Milsap jedan meč bljesne pa ga nema nigde. Heris već dve sezone u slobodnom padu.

tocka

pre 4 godine

Drzao se Denver do poluvremena, a onda su se predali. Ipak ono što najviše iznenadjuje je kako su Klipersi odlično postavili odbranu. Bukvalno nijedan poen nije bio poklonjen i igrali su kao da je playoff. Sa druge strane Denverova odbrana je bila kao da se radi o početku sezone. Izgledalo je što duže budu igrali, više će se ta razlika povećavati, a Meloun totalno nemoćan. I stvarno ne znam ni ja šta su mogli da urade protiv raspoloženog PG i Kavaja. Jedino što je mogao je da pusti više Craiga i MPJ-a da igraju, i stvarno mi nije jasno što to ne radi.

deda

pre 4 godine

stekao sam utisak da bi jokic mogao imati u svakom mecu tripl double da bar pola otvorenih suteva pogode saigraci posle njegovih dodavanja
(putuj igumane, 29. februar 2020 09:07) Stekao sam utisak da nije kosarka za tebe i da se uhvatis hrkljusa.
(Mr_Melbourne, 29. februar 2020 09:47)
Pazi da je neko drugi ostavio ovaj komentar pa i ajde, ali kada dolazi od čoveka koji smatra nurkića i zupca boljim centrima od jokića, onda ovaj komentar što si ostavio, može da se odnosi samo na tebe

Pera Ždera

pre 4 godine

Barton cuva P Dzordza hahahahaha. Razvali ga za prvih par minuta. Izadje Barton, Denver se vrati rezultatski. Vrati se opet Barton u prvoj cetvrtini, opet se Klipersi preko njega odlepise za minut.

NE POSTOJI u odbrani. Pored zivog Craiga stavljati Bartona na Dzordza ili Kawaia?? Em nizi, em duplo slabiji em ne zna da rotira u odbrani. Katastrofalan. Konstantno igrac manje sa njim a Craig, visi i doktor odbrane za Bartona, sedi na klupi. Maloun briljira. Ulazi jakson, cuva ga Barton = dve trojke u dva napada.

Heris i ako odlican defanzivac na dvojci sinoc cuvao Lenarda. Nemoguca misija i totalna nebuloza. U napadu i dalje ocajan, malo je reci.

Grent skoro 20 poena u prvom poluvremenu ali mala minutaza kao posledica forsiranja Milsapa sa 0 poena sinoc. Mala minutaza dok se igralo, takmicilo. Zadnja cervrtina se ne racuna - Garbage time, oba tima igrala sa krajem klupe uglavnom..

Jokic savrseno krenuo. 10 poena od prvih 12 svoje ekipe. Klipersi bez resenja za njega. Radio sta je hteo sto se i pretpostavljalo jer Zubac i Herel ne mogu tu mnogo. Jako brzo ih terao na licne = klupu. Ali kao po sablonu, nema ko da ga isprati/da pomogne u ovako bitnim, teskim mecevima.

Porter i dalje kao po kazni sa min minuta i pored odlicnog suta i dugih ruku, pozeljnih za ovakav mec sa visokim Klipersima.

Oni sa sustinski tri krila krecu mec, Denver sa tei beka. Nedopustivi propusti trenera. Totalno odsustvo logike.

Tri startera, Milsap, Barton, Heris, svako iz svojih razloga, sve vise izgledno, hendikep u POffu. Plamlija da ne spominjem. Ove god vrv obara rekord sa dubinom minusa za min minuta na parketu. Tipa -15 za 3 min.

Jako zanimljivih, ofanzivno potentnih, par i fizicki jakih novih igraca iz trejda Meloun uporno ne koristi. Tuga.

putuj igumane

pre 4 godine

stekao sam utisak da bi jokic mogao imati u svakom mecu tripl double da bar pola otvorenih suteva pogode saigraci posle njegovih dodavanja

Filip

pre 4 godine

Ocajna utakmica Denvera al s druge strane prilika za Nikolu da malo odmori ( s obzirom da je jedini “Superstar” koji je odigrao apsolutno sve utakmice do sada i nekih 10ak minuta manje od redovne minutaze je za njega odmor). Mnogo bolja igra Denvera dok su Barton, Plumlee, Harris i Millsap bili povredjeni. Opet je bar za mene jako cudno da su svi oni odigrali 15-20 utakmica manje od Jokica i nekom logikom bi morali biti odmorniji i poletniji od “debelog” Jokica medjutim ni to se ne desava. Stavicu ovu utakmica po strani i prokomentarisao bi Playoff i eventualnu titulu za Nikolu u Denveru. NEMA SANSE!! Dokle god igra s Bartonom i ekipom koia se slepa uz njegove partije a ne ume da pogodi 10+ ptvorenih suteva po utakmici nema nista ni od finala konferencije a taman posla nesto vise. Po mom misljenju ima 2 opcije u Ligi koje Nikolu vode do titule i ne bih znao sta bi vise voleo da se dogodi. 1. Opcija je Dalas koji bi u tom slucaju morao da se odrekne Porzingisa (zbog visine ugovora). Ima odlicnu hemiju i odlican je drug sa Lukom i njih dvojica bi uzeli 2-3 Titule u nekom periodu od 5-6 godina. S tim sto bi morao da se obezbedi ostanal Hardaway JR i Curry koji su haubive za kojima Jokic place u Denveru. 2. Opcija Jokic-Tatum znaci Boston. Timska igra, najveci klub ikad u NBA sto samim tim znaci podrska medija, navijaca a i respect Sudija(nikako navlacenje kao sto gledamo u LAL). Mislim da su to dve moguce opcije tj 2 igraca u ligi koji bi bili savrsen fit Jokicu i mogli bi nesto da naprave.

bixente

pre 4 godine

Kada Denver izgubi komentari su uvjek tipa "Ovaj ne valja, onaj ne valja, Jokić ne može sam, Malon je bezze". Kada taj isti Malon bude u priči oko reprezentacije onda je super. Okrećemo se kako vjetar puše. A najjači su mi oni koji komentarišu kao da znaju bolje od ljudi kojima je selekcija igrača posao.
Ljudi moji, nba je biznis koji se mjeri u milijardama i stvarno ne vjerujem da su bolji stručnjaci na Balkanu za tastaturom od onih koji žive od selekcije igrača.

vince carter

pre 4 godine

Klipersi su pokazali zasto su prvi favoriti za titulu. Denver ocajan, Jokic odlican u napadu, ali opet pobacio u odbrani. Direktni rivali Herel i Zubac ga relativno lako prolazili, slabo branio pik. Indeks +- cak -15, tri izgubljene lopte.Meloun ne bi mogao da vodi ni ABA ligasa. Nije mi jasno sta cekaju u upravi, oterajte ga, upropastice Denver!

bobtejL

pre 4 godine

@dtb_pro
bas tako. stvarno je glupo sta sve ljudi komentarisu a nisu gledali. odlicsn komentar, sve na mestu. jokic bio koristan u oba pravca, pokusavao da pravi visak i razigra druge al ne vredi.

Maki

pre 4 godine

@vince Nemas pojma o kosarci, a komentarises.Burazeru, Lebron i Jokic su ti nabili bas zesce kimplekse. Izmigoljis iz rupe kada odigraju nesto slabije a kada rasturaju zavuces se u rupu. Tipican komoleksas!

antiDebil

pre 4 godine

Znaci, kad izgube, onda "Jokic bez podrske nije mogao", a kad pobede onda "Jokic sam razbio te i te".
(Robert, 29. februar 2020 09:13)

Tako obicno ide prica o kvoterbekovima, kada se dobije samo su oni zasluzni i o njima se govori, kada se izgubi kriv je i onaj sto dodaje vodu igracima, svi su krivi osim kvoterbeka! Imas slicab primer u domacoj ciganskoj propagandi, kada fener pobedi, zasluzni su igraci, pise pobeda fenera itd., kada izgube ide Obradovic izgubio! Slicno je ponasanje u ciganskoj propagandi i sa Divcem, Bogdanom, nekada Vujosevicem... Na primer ime Stojakovic cujes samo kada su pozitivna desavanja u Sakramentu ili kada se pogodi sa nekim igracem, u svim negativnim pricama postoji samo Divac!

Milan Spanac

pre 4 godine

Pa kriv je Meloun jer ne odmara jokica, svako malo neko od LA ekipa odmara svoje zvezde. samo zbog toga bih voleo da ih denver sve zvekne, ali nemoguce je.. bukvalno nema s kim da igra. marej godinama bode oci svojim nerezonskim sutevima, a kad dodje neko od velikih igraca, stegnu mu se.. jeziv je. Milsapu istice ugovor, bice prostora da dodje neko mada bi ubacio u trejd i mareja..

vince carter

pre 4 godine

@Makii Naprotiv bas zato sto nikad ne bezim i "ne skrivam se u misiju rupu" nastao je lik koji pise komentare u moje ime i bas mu je ovo cilj,da me sto vise ljudi proziva,dovoljno je samo da procitas moj pravi komentar ispod tvog. @dtp u pravu si "trol" odgovaras trolu koji namerno pise nebuloze,kako vise da vam docaram to :)) Nije ni cudo sto je Vucic predsednik,obmana je cudo :D

rope

pre 4 godine

Blizi se plejof i isto kao prosle godine Denver "bira" s kime ce da igra. Zivi bili pa videli. Pa Jokic je igrao 25min, jel zna neko kad je poslednji put imao ovu minutazu?
Mislim da doziraju igru i traze najbolji put do finala konf. Ali opet to je moje misljenje gledajuci ih cele sezone. Daj Boze da je tako!

dr. Roddick

pre 4 godine

Da pogodim.

-Jokic je odigramo maestralno.
-Saigraci su totalno podbacili, i Jokic ne moze sam.

Ili jos bolje, jokica bojkotuju saigraci kao luku jovica :D

Milan Kosanovic

pre 4 godine

Nisam gledao ovu utakmicu ali vrlo je moguce da ce da se sastanu ova dva tima u polufinalu konferencije. Mislim da Denver sa ovim sastavom jednostavno nema sansu u odbrani. Pa ko da brani Georga i Kawhia???!!!

hardaway

pre 4 godine

Kada sam pisao da Clippersi osvajaju Zapad, i da su za klasu bolji od Denvera pojedini strucnjaci ovde nisu verovali.
Opet su Clippersi odigrali koliko im treba, ne nesto preterano dobro u odbrani koliko mogu i 30p razlike.

Po stoti put kazem, Denver je limitirana ekipa. Fali tu jos mnogo sta da bi bili ozbiljna playoff ekipa. Jokic jeste odigrao dobro u napadu, ali to je zato jer na njega nisu ni obracali posebno paznju. Popio je par blokada, no nisu ga nesto posebno cuvali.
Igrao je bez pritiska, pritisak Clippersa bio je na bekovima Denvera, koji su ispred sebe imali dosta mocnijeg protivnika.

Opet odbrana Denvera pati najvise zbog Jokica, i to je po meni njihov najveci problem. Jokic ne moze da igra ozbiljnu takmicarsku kosarku na vrhunskom nivou. Nema snagu, nema skocnost, brzinu, ni agilnost. Fizicka sprema kao u nekog veterana. To vidi svako ko se ikada bavio nekim sportom.
On moze da se sklanja protiv slabijih ekipa, protiv ovakog protivnika to ne moze nikada da prodje. Odbrana dobija utakmicu, a ako ti igras odbranu kao Harden, a kljucni si igrac u reketu, nema od tog posla nista.
Uvek se trazi neki izgovor da se opravda ta Jokiceva inferiornost u odbrani, ali nema izgovora. Denver jeste dobar zbog njegovog ucinka u napadu, ali je i los zbog njegove kardinalne odbrane.

Volim ekipe koje igraju na centra,kao Lakersi,Spursi nekada,to je prava kosarka. Ali mi je muka kada vidim kako Jokic lose brani reket.
Igrac manje na parketu u odbrani.

RW#0

pre 4 godine

Mislim da smo probali da kalkulisemo da izbegnemo timove iz Los Angeles-a pre finala zapada ali to je nemoguce ipak. Nema nista od Denvera. Ne vredi ni da se cimamo za drugo mesto jer su opet Klipersi treci pa dolaze u polufinalu. Takodje smejali ste mi se kad sam pre par meseci najavio Pelikanse u plej ofu. Tada su bili 14. Kasne dva meca sada mada trebalo bi ipak Lilard kad se vrati da resi to osmo mesto. Bice to super serija protiv Lejkersa jos sa oporavljenim igracima moze tu Portland mnogo. Za ovaj vas Denver sam hiljadu puta rekao mogu I prvi da zavrse oni u plej ofu ne mogu nikoga da izbace od ovih timova to je jasno.

NebaCar

pre 4 godine

Nikola je ope malo sutirao samo 13 puta uz odlican procenat.Mora sutnuti minimum 25 puta kad ga ide sut.
(Moe, 29. februar 2020 11:11)

Kako leba ti za 25 min koliko je proveo na parketu da sutne minimum 25 puta, jedino da je Harden mentality

mare

pre 4 godine

kad procitas neke od ovih komentara i nacin na koji se ljudi prepucavaju, skapiras da ovde jednostavno nikada ne moze nista da bude bolje... ljudima se zivot sveo na to da cekaju da neki sportista podbaci pa da ga oni kreativno ispljuju i na taj nacin valjda nadomeste manjak realnih ostvarenja u svom zivotu. Ali recimo istim tim ljudima ne smeta kada ih opstinski odbornik potkrada, kada komsija tuce zenu ili recimo baca smece kroz prozor solitera ili to i sami rade itd. iskreno svaki sportista koji igra na ovom nivou je za klanjanje...

vince carter

pre 4 godine

@vince carter aka "bskpanj,paspalj" nastavi da pises,tvoj kompleks je najveci od svih,ne zaboravi da napises nesto i u ime "ThePaina,JD123". Ponavljas sve jedne te iste gluposti nisi interesantan vise,daj nesto bolje,odavno te provalili!

baron

pre 4 godine

Ljudi, jel vi stvarno mislite da je Jokic toliko dobar, da moze da odvede Denver do titule, ili se salite?
Na stranu sto je nas, ali on u ovakvoj jednoj vaznoj utakmici ubaci 20p kao vodlja ekipe Denvera, a Denver izgubi 30p razlike olako.
Ovo su utakmice gde moras da ubacis 30-40p ako si faca.
Ok, 20p bi bilo mnogo ako govorimo o 90-im, ali ovo je 2020.god gde se igra na kos vise i gde su odbrane svedene na minimum.
Sa druge strane imas Zubca, saigraca iz Mege. Pa nije svaki centar iz Mege superstar valjda? Valjda mozes Zubcu da ubacis bar 30p.

Obzirom da ne igra odbranu i da se cuva za napad, onda moras kao neki vajni superstar da ubacis bar 30p.

Beogradjanin

pre 4 godine

Ljudi, jel vi stvarno mislite da je Jokic toliko dobar, da moze da odvede Denver do titule, ili se salite?
Na stranu sto je nas, ali on u ovakvoj jednoj vaznoj utakmici ubaci 20p kao vodlja ekipe Denvera, a Denver izgubi 30p razlike olako.
Ovo su utakmice gde moras da ubacis 30-40p ako si faca.
(baron, 29. februar 2020 11:10)

Pa o tome se i radi, dovoljan je jedan Jure Holiday da ga dovedu, pa će Jokić sam da donese titulu. Hahaha, najsmešnije @Dragan Borča od toga da Jokić ovo sta sad radi, to nije niko od naših igrača.To nije ni Stojaković sa 21.5p u proseku u sezoni iza Weberra sa 24.5p,kad su se potukli sa Lejkersima za titulu. Bili su dovoljno kvalitetni, da budu kandidat za titulu. Sad udarila realnost u glavu, neće se više gledati Denver. I da Nikola ima još pored ove sezone 3 godine ugovora. Neće on nigde iz Denvera,do kraja ugovara za ove koji pominju trejd.

Klipersi i Huston ulaze u formu posle all-stara.

Denver tek 4 na zapadu, to je realnost ove ekipe.

Will Mosley

pre 4 godine

Da pogodim. 

-Jokic je odigramo maestralno. 
-Saigraci su totalno podbacili, i Jokic ne moze sam. 

Ili jos bolje, jokica bojkotuju saigraci kao luku jovica :D
(dr. Roddick, 29. februar 2020 09:39)

Od svega pomalo. :)

Wllaxy

pre 4 godine

Najveci smarac na sajtu opet u elementu! @vince carter pise komentare i sam sebi odgovara, samo da bi bio u centru paznje. Rade kompleksi, nema sta! Cekamo jun i ispunjenje obecanja!

vince carter

pre 4 godine

@vince carter aka bskpanj a vidim da si napljuvao i Janisa u moje ime i hvalio Hardena,samo sto ja mnogo vise cenim Janisa i ne postujem igrace koji flopuju,samo pucaju trice,iznudjuju faulove. I nije Harden najveca pretnja Janisu za mvp,Janis i Lebron su jedini kandidati. Samo nastavi da pises ove namerne nebuloze,cenim da me sanjas nocu :)

Mr_Melbourne

pre 4 godine

(rope, 29. februar 2020 09:05) Ma pustili su Kliperse ha ha ha, igrao je Jokic 25 jer je bilo 30 razlike,mojne ti da pratis kosarku fakat.Kod Amera kad gubis 30 razlike onda igra druga postava uvjek.

Mr_Melbourne

pre 4 godine

stekao sam utisak da bi jokic mogao imati u svakom mecu tripl double da bar pola otvorenih suteva pogode saigraci posle njegovih dodavanja
(putuj igumane, 29. februar 2020 09:07) Stekao sam utisak da nije kosarka za tebe i da se uhvatis hrkljusa.

Aleks

pre 4 godine

@vince carter

Mnogo se nerviraš, prijatelju. Ne valja ti to. Evo i mene počeli da troluju, pa šta. Ispadaš smešan, to utiče na lepotu:). Stvarno, cimaš se na svaku provokaciju. Ako ti toliko smeta, jednistavno promeni nik i gotovo. I ja ċu ako nastave da me troluju. Pozdrav od tvoje Aleks!

vince carter

pre 4 godine

Uvek jedan te isti tekst pokusava da me demantuje "odgovaras samom sebi,cekamo jun i obecanje" samo je problem sto ispod nekad pise Wllaxy,nekad paspalj chendler,nekad Vlajzii...kakva slucajnost :D Nemoj da se zeznes tako i napises taj tekst pod mojim nikom :D

antiDebil

pre 4 godine

(antiDebil, 29. februar 2020 10:18)

apsolutno ti nije potrebno ovo "anti"
(x-ray, 29. februar 2020 10:23

Mozes bato ti to malo bolje da obrazlozis, osim ako nisi poput ovih likova sa isturenih odelenja? Sta ti tacno bode oci, prica o oboleloj ciganskoj propagandi ili o ovim naslovima u vezi Jokica koji su tacni?

tom pus

pre 4 godine

upravo gledam reprizu na a1...denver nema rešenja u napadu...samo iznuđeno šutiraju trojke...igru u reketu nemaju...lošu košarku igraju...klipersi očigledno timski jači za klasu
Jokić...onako...ne radi ono što treba?

nikola

pre 4 godine

Sada su se pojavili brojni strucnjaci koji su govorili da su clippersi mnoooogo jaca ekipa od Denvera, pa je to sad njihovo znanje svima jasno. Moram zapisati nikove pojedinih za kraj sezone. Da zapamtim sta su veliki strucnjaci vec predvideli pre 3 godine.

Will Mosley

pre 4 godine

Jel Jokara upisao tripl dabl? On kad bi presao u Boston ili Toronto garantujem da bi dao najvise 5 poena za citav mec. Ma imao bi ucinak slican kao Jovic u Realu.

Danilo

pre 4 godine

Ocekivano jednostavno Denver nema skorera u ekipi coveka koji moze da veze dve partije od po 30 poena zaredom . Jokic jeste sjajan al on kao centar mora mlao i taj reket da pokrije a i iako sjajno asistira sigurno nece da trci i jjri kao bek u kontru .Svaka sampionska ekipa do sad je imala jednog beka koji moze da daje iz veceri u vece odlicne brojke ,il makar dvojicu trojkasa koji ce na smenu drzati ontenzitet i nivo .To Denver nema ,nemaju oni sta da traze protiv ekipa iz Los Andjelesa na 4 dovijene utakmice .

Will Mosley

pre 4 godine

Najveci smarac na sajtu opet u elementu! @vince carter pise komentare i sam sebi odgovara, samo da bi bio u centru paznje. Rade kompleksi, nema sta! Cekamo jun i ispunjenje obecanja!
(Wllaxy, 29. februar 2020 11:08)

Samo ti cekaj jun ali se tada nece desiti nista bitno. A sto se tice kompleksa, to sto pominjes Vinsa i navodno repliciranje samom sebi, sve govori ko je iskompleksiran. Prijatno.

x-ray

pre 4 godine

Mozes bato ti to malo bolje da obrazlozis, osim ako nisi poput ovih likova sa isturenih odelenja? Sta ti tacno bode oci, prica o oboleloj ciganskoj propagandi ili o ovim naslovima u vezi Jokica koji su tacni?
(antiDebil, 29. februar 2020 11:55)

Ko je jos uspeo debilu ista obrazloziti...

vince carter

pre 4 godine

Klipersi su pokazali zasto su prvi favoriti za titulu. Denver ocajan, Jokic odlican u napadu, ali opet pobacio u odbrani. Direktni rivali Herel i Zubac ga relativno lako prolazili, slabo branio pik. Indeks +- cak -15, tri izgubljene lopte.Meloun ne bi mogao da vodi ni ABA ligasa. Nije mi jasno sta cekaju u upravi, oterajte ga, upropastice Denver!

hardaway

pre 4 godine

Kada sam pisao da Clippersi osvajaju Zapad, i da su za klasu bolji od Denvera pojedini strucnjaci ovde nisu verovali.
Opet su Clippersi odigrali koliko im treba, ne nesto preterano dobro u odbrani koliko mogu i 30p razlike.

Po stoti put kazem, Denver je limitirana ekipa. Fali tu jos mnogo sta da bi bili ozbiljna playoff ekipa. Jokic jeste odigrao dobro u napadu, ali to je zato jer na njega nisu ni obracali posebno paznju. Popio je par blokada, no nisu ga nesto posebno cuvali.
Igrao je bez pritiska, pritisak Clippersa bio je na bekovima Denvera, koji su ispred sebe imali dosta mocnijeg protivnika.

Opet odbrana Denvera pati najvise zbog Jokica, i to je po meni njihov najveci problem. Jokic ne moze da igra ozbiljnu takmicarsku kosarku na vrhunskom nivou. Nema snagu, nema skocnost, brzinu, ni agilnost. Fizicka sprema kao u nekog veterana. To vidi svako ko se ikada bavio nekim sportom.
On moze da se sklanja protiv slabijih ekipa, protiv ovakog protivnika to ne moze nikada da prodje. Odbrana dobija utakmicu, a ako ti igras odbranu kao Harden, a kljucni si igrac u reketu, nema od tog posla nista.
Uvek se trazi neki izgovor da se opravda ta Jokiceva inferiornost u odbrani, ali nema izgovora. Denver jeste dobar zbog njegovog ucinka u napadu, ali je i los zbog njegove kardinalne odbrane.

Volim ekipe koje igraju na centra,kao Lakersi,Spursi nekada,to je prava kosarka. Ali mi je muka kada vidim kako Jokic lose brani reket.
Igrac manje na parketu u odbrani.

baron

pre 4 godine

Ljudi, jel vi stvarno mislite da je Jokic toliko dobar, da moze da odvede Denver do titule, ili se salite?
Na stranu sto je nas, ali on u ovakvoj jednoj vaznoj utakmici ubaci 20p kao vodlja ekipe Denvera, a Denver izgubi 30p razlike olako.
Ovo su utakmice gde moras da ubacis 30-40p ako si faca.
Ok, 20p bi bilo mnogo ako govorimo o 90-im, ali ovo je 2020.god gde se igra na kos vise i gde su odbrane svedene na minimum.
Sa druge strane imas Zubca, saigraca iz Mege. Pa nije svaki centar iz Mege superstar valjda? Valjda mozes Zubcu da ubacis bar 30p.

Obzirom da ne igra odbranu i da se cuva za napad, onda moras kao neki vajni superstar da ubacis bar 30p.

Mr_Melbourne

pre 4 godine

Sta kazu experti ovdje ? Moze denver proci kliperse ha ha ha.Znaci od prilike je razlika 20 poena u kvaliteti.Edin juce govori da je Denver tipicna ekipa za reg dio sezone a da u playofu sanse nemaju.I dodju likovi i kazu da nije tako. Clipersi dozirali minutazu igracima Denver 3 pogadjao i opet 30 razlike.

Will Mosley

pre 4 godine

Jel Jokara upisao tripl dabl? On kad bi presao u Boston ili Toronto garantujem da bi dao najvise 5 poena za citav mec. Ma imao bi ucinak slican kao Jovic u Realu.

dr. Roddick

pre 4 godine

Da pogodim.

-Jokic je odigramo maestralno.
-Saigraci su totalno podbacili, i Jokic ne moze sam.

Ili jos bolje, jokica bojkotuju saigraci kao luku jovica :D

Mr_Melbourne

pre 4 godine

stekao sam utisak da bi jokic mogao imati u svakom mecu tripl double da bar pola otvorenih suteva pogode saigraci posle njegovih dodavanja
(putuj igumane, 29. februar 2020 09:07) Stekao sam utisak da nije kosarka za tebe i da se uhvatis hrkljusa.

antiDebil

pre 4 godine

Znaci, kad izgube, onda "Jokic bez podrske nije mogao", a kad pobede onda "Jokic sam razbio te i te".
(Robert, 29. februar 2020 09:13)

Tako obicno ide prica o kvoterbekovima, kada se dobije samo su oni zasluzni i o njima se govori, kada se izgubi kriv je i onaj sto dodaje vodu igracima, svi su krivi osim kvoterbeka! Imas slicab primer u domacoj ciganskoj propagandi, kada fener pobedi, zasluzni su igraci, pise pobeda fenera itd., kada izgube ide Obradovic izgubio! Slicno je ponasanje u ciganskoj propagandi i sa Divcem, Bogdanom, nekada Vujosevicem... Na primer ime Stojakovic cujes samo kada su pozitivna desavanja u Sakramentu ili kada se pogodi sa nekim igracem, u svim negativnim pricama postoji samo Divac!

Yugo-

pre 4 godine

Denver ako prodje prvo kolo u playoff biće puna kapa. Ekipa prosečna osim naravno jokica...treba im suter i još jedan superstar ali ovako katastrofa. Koliko su samo platili murray a on prosečan igrač nula da ne kazam. A za ostale kao barton harris milsap plumlee nemam komentar...ni prosek...poz iz stuttgarta

RW#0

pre 4 godine

Mislim da smo probali da kalkulisemo da izbegnemo timove iz Los Angeles-a pre finala zapada ali to je nemoguce ipak. Nema nista od Denvera. Ne vredi ni da se cimamo za drugo mesto jer su opet Klipersi treci pa dolaze u polufinalu. Takodje smejali ste mi se kad sam pre par meseci najavio Pelikanse u plej ofu. Tada su bili 14. Kasne dva meca sada mada trebalo bi ipak Lilard kad se vrati da resi to osmo mesto. Bice to super serija protiv Lejkersa jos sa oporavljenim igracima moze tu Portland mnogo. Za ovaj vas Denver sam hiljadu puta rekao mogu I prvi da zavrse oni u plej ofu ne mogu nikoga da izbace od ovih timova to je jasno.

Where is my sendvic?

pre 4 godine

jokic treba ODMAH da ide ako se ozbiljan trejd/dva NE napravi na leto....ovo je sramno kako su ga ostavili na cedilu svi veceras

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Milsap za 21 min.u igri 0 poena... 0/0 za 1,0/1 za dva,0/1 za 3...Zaista umetnost kako Jokić vuče ovaj tim Denvera kroz čitavu ligu jače divizije najjače lige sveta!

znanje-imanje

pre 4 godine

Da neki tim sa dna tipa GSW ili Denver ode na vrh mora da više sezona radi sve savršeno. Denveru su ovaj kao i zadnji meč sa Lejkersima SMS iz PO realnosti. SMS glasi: teško. (Apsurd da su sticajem okolnosti prošle sezone bili možda i najbliži tituli što će ikada biti. Toronto ukrade spretno-sretno.)
Sa Morisom Klipersi su dobili i četvrtog igrača i za ISO i za frku - neverovatno. Od Denvera imaju dakle 7,5% moćnije igrače - ali koji su svi kako iskusniji tako prosto i izrađenije sportske ličnosti: još 7,5% razlike. Imaju bitno boljeg trenera - još 7,5%. I ta NBA prednost Kalifornije nad seljacima kod sudija još 7,5%. Tabela je realna, ligaški DEN i LAC su egal. Ali i sa 30% PO razlike!
Ceo NBA sad zna i ne da Jokić-ball. Samo to treba da brane Denveru koji osim Nikole nema superigrača. Ovde su pogrešno masovni objekti nezadovoljstva Barton i Plamli. Takvi su kakvi su. I Heris, Krejg i Moris su dovoljni Nikoli za možda i titulu. Grent se dobro profiliše, MPJ ima nažalost još puno da uči ali... Centar problema Denvera su 30 miliona sezone Milsapa za sveukupno jako malo a koje postaju 35 za Mareja koji isto tako ne vredi taj novac i teško da će ikad. Priča da moraju više da plate i ne baš najbolje jer "niko neće u Denver" je glupost. To nije logika u USA. Ovo je utakmica gde Marej treba da se pokaže a od znanog videli smo samo... nedovoljnu odbranu. Tih nekih 10 miliona $ promašaja bi pokrilio 15% od 30% razlike. Ovako - eto koja je svrha velikog trejda koji su uradili?

Hoces Iskreno ?!

pre 4 godine

Gledam Jokica pazljivo sta radi i skoro da me uvek odusevi svojim potezima.
Bio bi bukvalno nezaustavljiv da ima odraz. Ovako , prava je definicija onog - white man cant jump , ali bukvalno. To je i glavni razlog zasto ne moze da lupi blokadu.
Igrom me podseca na Divca , a kad krene da sutira za 3 , to me podseca na Drobnjaka. :)
Zelim mu da sto pre ode iz Denvera,sa onim smesnim igracima nece moci ni do polufinala zapada,a kamoli vise.

Marko

pre 4 godine

Na stranu to sto je Jokic superstar jedan od najboljoh igraca sveta i NEMA nikad pomoc saigraca i vakvim mecevima...ali ono sto ide na zivce je Malounova opterecenost Plamlijem znaci tacno sam znao da ce Jokicu skratiti minute kad se vrati Plamli a to se i desava( umesto 36 igra 30 minuta u redovnim utakmicama) ejjj bre ti da svom najboljem igracu kratis minute zbog Plamlija i aj da je on dobar igrac nego lik veze nema!!! Ni u odbrani ni u napadu!!!
Zivim za dan kad oteraju Plamlija!!
Pesebno je problem sto ga Maloun toliko voli...

rope

pre 4 godine

Blizi se plejof i isto kao prosle godine Denver "bira" s kime ce da igra. Zivi bili pa videli. Pa Jokic je igrao 25min, jel zna neko kad je poslednji put imao ovu minutazu?
Mislim da doziraju igru i traze najbolji put do finala konf. Ali opet to je moje misljenje gledajuci ih cele sezone. Daj Boze da je tako!

Will Mosley

pre 4 godine

Da pogodim. 

-Jokic je odigramo maestralno. 
-Saigraci su totalno podbacili, i Jokic ne moze sam. 

Ili jos bolje, jokica bojkotuju saigraci kao luku jovica :D
(dr. Roddick, 29. februar 2020 09:39)

Od svega pomalo. :)

Wllaxy

pre 4 godine

Najveci smarac na sajtu opet u elementu! @vince carter pise komentare i sam sebi odgovara, samo da bi bio u centru paznje. Rade kompleksi, nema sta! Cekamo jun i ispunjenje obecanja!

tom pus

pre 4 godine

upravo gledam reprizu na a1...denver nema rešenja u napadu...samo iznuđeno šutiraju trojke...igru u reketu nemaju...lošu košarku igraju...klipersi očigledno timski jači za klasu
Jokić...onako...ne radi ono što treba?

#10

pre 4 godine

Klupa Denvera ocajna veceras... Plumlee, Morris, Grant, katastrofa kako su izgledali na terenu. Grant jeste postigao 20 ali uz sut 5/15. Plumlee smesno izgledao u oba pravca, Montrezl Harell ga je doslovno unistio i u napadu i odbrani, izgledalo je kao protiv nekog juniora da igra. Nije mi jasno da Plumlee mora igrati pre Porter Jr, koji trebalo bi da se dokazao tokom januara kao korisniji igrac, ali izgleda da neki moraju dobiti minute i dzaba.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Sad sam se probudio da gledam Malounove nebuloze i nikada vise. Mozda Plej Of budem gledao. Stalno ga branim i sve se nadam opametice se ali jednostavno on je toliko staromodan i prosecan trener. Barton i Plamli ga unistavaju 2 godine a sada i Geri i Milsap. Znao sam da ce krenuti sa Bartonom od 1.98 na Leonarda i Dzordza i odmah sam naslutio katastrofu. Nepopravljiv je. Ko nije gledao nemoj da vas zavara 18 poena od Bartona. To je mahom na kraju bilo kada je sve bilo reseno. Milsap izgleda samo protiv slabijih timova moze. Nemocan je sa 35 protiv jacih. Mali Porter ima bolju statistiku za 3 i po minute nego Geri, Milsap, Kreg ili Plamli za 20, 25. I on vadi to dete posle 3 i po minute i vraca Bartona koji pravi totalni haos i Klipersi se tu odlepljuju. Mali zabo trojku i sa dugim rukama dosta znaci u odbrani a on ga odmah vadi i vraca raspalog Bartona. Ja u zivotu goreg defanzivca od Bartona ne videh. Izgubljen slucaj totalno. On ne moze da isprati par jednostavnih rotiranja, uvek mu igrac sam. Dobro je sto se ova katastrofa desila da ne remetim svoj san vise. Covek ima na klupi ovog McRea koji je davao ove sezone po cak 35, 25 poena a on uporno Gerija forsira koji ne moze vola da ubode. Forsira Bartona a mali Porter ko mladji Durant mu grehe klupu. Jednostavno nema teorije sa ovakvim Bartonom, Plamlijem, Gerijem i Milsapom da pobede Kliperse ili Lejkerse. A nazalost ne vidim naznake da ce ih Maloun baciti na klupu. Cak mislim da ce Maloun doci pod udar uprave zbog Portera.

dtb_pro

pre 4 godine

@ vince carter

Kako volim kad se ti "stručnjak" javiš, pa to je nenormalno. Odeš na nba site, pogledaš statistiku i dođeš ovdje da prosipaš priču ostalima.

Gledao sam utakmicu od početka i odustao nakon treće četvrtine, kad sam vidio da će obe ekipe uvesti igrače za "garbage time". Ja sam jedan od rijetkih koji uopšte gleda utakmice i kritikujem Jokića svaki put kad to zasluži. Jedina kritika koju mu mogu večeras uputiti je što nije šutao svaki put za tri kad ostane slobodan kad je već vidio da se ostali gube po terenu. Jeste, probao je par puta, promašio, ali je zato 10 puta bio sam, potegao, pa izbacio Zubca, zavukao se i vratio povratnu nekom ko je slobodan i sam kao duh. I svi su sve promašili. Dok je s druge strane Pol Džordž pogaćao recimo sve u prvom poluvremenu, bio ili ne bio pokriven.
Sve ostalo je Jokić odigrao odlično, čak i onih par lopti što je izgubio je bilo ništa šta su ostali gubili po terenu.
A opaska da su ga Zubac i Harel napunili je dokaz da nisi pogledao ni "hajlajtse" kao što svi ovdje rade pa komentarisao. Harel je isključivo igrao protiv Plamlija, a Zubac je dao par koševa poslije lošeg preuzimanja u sklopu pik-en-rol igre kad Jokić ostane u bloku, a strana pomoći luta po terenu. Jokićev +/- faktor je takav isključivo jer su svi ostali starteri igrali katastrofalno pa samim tim učinak tima kad je Jokić na terenu ne može ni biti bolji.
Trolu jedan obični!

bskfan

pre 4 godine

Ko god se barem malo razume u kosarku kada je video startne postave sve mu je bilo jasno. Beverli-Marej; Marej je generalno bolji ali je Beverli dovoljno dobar da neutralise Mareja. PG13-Haris; razlika dan i noc. Kavaji-Barton; mislim stvarno. Moris-Milsap; potpuno neutralisani Milsap. Zubac-Jokic; tu je sve jasno, Jokica ne moze da cuva ni Zubac ni Harel ali je to nedovoljno da pokrije razliku u premoci Klipersa na ostalim pozicijama. Klipersi su se ozbiljno pojacali u prelaznom roku i doveli Morisa i Redzi Dzeksona sto uz Lu Vilijamsa, Shameta i Grina Kliperse cini najdubljim timom u ligi. Mada, i pored svega toga, Denver ima igrace koji mogu da se supotstave Klipersima ali imaju i najgoreg trenera u ligi koji to ne ume da iskoristi. Osim Hjustona, svi ostali najbolji timovi idu na visinu (Lejkersi, Klipersi, Milvoki, Toronto, Majami, 76si) i Malone bi morao da shvati da se ti timovi ne mogu dobiti sa Bartonom kao SF, Milsapom kao PF i Plamlijem kao rezervnim centrom. Malone bi morao da uigrava petorku Marej-Haris-MPJ-Grant-Jokic, dok bi sa klupe ulazili Moris, Barton, Milsap i Vonleh. Ako Haris bude imao probleme u odbrani resenje moze da bude premestanje Bartona na mesto SG-a ili igranje Tori Krega. Neverovatno je da Malone malog MPJ-a tretira kao otpad i salje ga na klupu posle samo 4 odigrana minuta i da uopste ne daje sansu Vonlehu iako se vidi da decko zna da igra. Najveci biser je bila petorka u kojoj su opet zajedno bili Kreg-Grant-Plamli, cist idiotizam.

Beogradjanin

pre 4 godine

Ljudi, jel vi stvarno mislite da je Jokic toliko dobar, da moze da odvede Denver do titule, ili se salite?
Na stranu sto je nas, ali on u ovakvoj jednoj vaznoj utakmici ubaci 20p kao vodlja ekipe Denvera, a Denver izgubi 30p razlike olako.
Ovo su utakmice gde moras da ubacis 30-40p ako si faca.
(baron, 29. februar 2020 11:10)

Pa o tome se i radi, dovoljan je jedan Jure Holiday da ga dovedu, pa će Jokić sam da donese titulu. Hahaha, najsmešnije @Dragan Borča od toga da Jokić ovo sta sad radi, to nije niko od naših igrača.To nije ni Stojaković sa 21.5p u proseku u sezoni iza Weberra sa 24.5p,kad su se potukli sa Lejkersima za titulu. Bili su dovoljno kvalitetni, da budu kandidat za titulu. Sad udarila realnost u glavu, neće se više gledati Denver. I da Nikola ima još pored ove sezone 3 godine ugovora. Neće on nigde iz Denvera,do kraja ugovara za ove koji pominju trejd.

Klipersi i Huston ulaze u formu posle all-stara.

Denver tek 4 na zapadu, to je realnost ove ekipe.

vince carter

pre 4 godine

@vince carter aka bskpanj a vidim da si napljuvao i Janisa u moje ime i hvalio Hardena,samo sto ja mnogo vise cenim Janisa i ne postujem igrace koji flopuju,samo pucaju trice,iznudjuju faulove. I nije Harden najveca pretnja Janisu za mvp,Janis i Lebron su jedini kandidati. Samo nastavi da pises ove namerne nebuloze,cenim da me sanjas nocu :)

Poz iz Zg

pre 4 godine

Nisam dugo vec napisao komentar pa evo da se javim. Ovo razvaljivanje Denvera ne cudi ni malo. Denver nema sanse nikakve u playoffu,bez obzira kako Jokic igra i kako ce igrati. Nuggetsi su mala fransiza koja nikada nece uspjeti nesto vece napraviti jer niko od velikih zvijezda ni ne zeli da igra tamo. Previse Denver ima igraca koji su slicnog kvaliteta i nijedan ne odskace od drugog a ugovore imaju velike. Milsap ove godine dobija 30 miliona a covjek ne moze nista da pogodi a vec je star i sporo se krece,u obrani takodjer ga svi prolaze jer je njegovo vrijeme proslo. Gary Harris,decko totalno pogubljen,sut katastrofa,pogotovo su mu smijesni flouteri,svaki njegov potez je za Shaqov skec. Barton je decko koji je umislio vec odavno da je novi Mamba samo vol. 2.0. Murrey je posebna prica,decko zeli na silu da bude vodja na terenu i njemu ponajvise smeta sto je Jokic najbolji i fransizni igrac tima pa cesto solira i ne dodaje nikom vec sve sam zavrsava. I na kraju trener Malone,taj covjek je posebna prica. On jednom talentu kao sto je MPJ nedaje da igra jer pravi greske u obrani,dok mu Barton i ne igra obranu ili pak Murray. Svi znaju da Jokic ball je provjerena formula za uspjeh,za Malona nije,vec podrska soliranju Bartona i Murraya da sve sami zavrsavaju. Svaku tekmu koju su izgubili je zasluga sto nema protoka lopte i nema asistencija,veceras su imali mislim 10 dok Clippersi 24. Rotacije su posebna prica. Nijedan tim u NBA ne pravi izmjenu tako da na terenu bude cijela petorka zamijenjena,uvijek bude neko od startera sa igracima sa klupe ali ne i kod vrlog trenera,mozda i pomocnika Kokoskovu. Sve u svemu,zelim i volio bih da Jokara predje u neku momcad koja ima cilj i igrace koje ce on moci da razigra i kojima ce biti cilj titula a ne vrh ucestvovanje u playoffu. LP

Filip

pre 4 godine

Ocajna utakmica Denvera al s druge strane prilika za Nikolu da malo odmori ( s obzirom da je jedini “Superstar” koji je odigrao apsolutno sve utakmice do sada i nekih 10ak minuta manje od redovne minutaze je za njega odmor). Mnogo bolja igra Denvera dok su Barton, Plumlee, Harris i Millsap bili povredjeni. Opet je bar za mene jako cudno da su svi oni odigrali 15-20 utakmica manje od Jokica i nekom logikom bi morali biti odmorniji i poletniji od “debelog” Jokica medjutim ni to se ne desava. Stavicu ovu utakmica po strani i prokomentarisao bi Playoff i eventualnu titulu za Nikolu u Denveru. NEMA SANSE!! Dokle god igra s Bartonom i ekipom koia se slepa uz njegove partije a ne ume da pogodi 10+ ptvorenih suteva po utakmici nema nista ni od finala konferencije a taman posla nesto vise. Po mom misljenju ima 2 opcije u Ligi koje Nikolu vode do titule i ne bih znao sta bi vise voleo da se dogodi. 1. Opcija je Dalas koji bi u tom slucaju morao da se odrekne Porzingisa (zbog visine ugovora). Ima odlicnu hemiju i odlican je drug sa Lukom i njih dvojica bi uzeli 2-3 Titule u nekom periodu od 5-6 godina. S tim sto bi morao da se obezbedi ostanal Hardaway JR i Curry koji su haubive za kojima Jokic place u Denveru. 2. Opcija Jokic-Tatum znaci Boston. Timska igra, najveci klub ikad u NBA sto samim tim znaci podrska medija, navijaca a i respect Sudija(nikako navlacenje kao sto gledamo u LAL). Mislim da su to dve moguce opcije tj 2 igraca u ligi koji bi bili savrsen fit Jokicu i mogli bi nesto da naprave.

Milan Spanac

pre 4 godine

Pa kriv je Meloun jer ne odmara jokica, svako malo neko od LA ekipa odmara svoje zvezde. samo zbog toga bih voleo da ih denver sve zvekne, ali nemoguce je.. bukvalno nema s kim da igra. marej godinama bode oci svojim nerezonskim sutevima, a kad dodje neko od velikih igraca, stegnu mu se.. jeziv je. Milsapu istice ugovor, bice prostora da dodje neko mada bi ubacio u trejd i mareja..

Maki

pre 4 godine

@vince Nemas pojma o kosarci, a komentarises.Burazeru, Lebron i Jokic su ti nabili bas zesce kimplekse. Izmigoljis iz rupe kada odigraju nesto slabije a kada rasturaju zavuces se u rupu. Tipican komoleksas!

gremlin

pre 4 godine

Kad mi neko kaze Denver može do prstena,mogu i ja do Šarliz Teron ali u snu...Jokic ako misli da bude NBA sampion ili neki trejd ili neka pojačanja jer i LAL I LAC a bogami i Boston i Milvoki su jači,a Jokicu svaka čast za formu i partije al sam NE MOŽE...

deda

pre 4 godine

stekao sam utisak da bi jokic mogao imati u svakom mecu tripl double da bar pola otvorenih suteva pogode saigraci posle njegovih dodavanja
(putuj igumane, 29. februar 2020 09:07) Stekao sam utisak da nije kosarka za tebe i da se uhvatis hrkljusa.
(Mr_Melbourne, 29. februar 2020 09:47)
Pazi da je neko drugi ostavio ovaj komentar pa i ajde, ali kada dolazi od čoveka koji smatra nurkića i zupca boljim centrima od jokića, onda ovaj komentar što si ostavio, može da se odnosi samo na tebe

Pera Ždera

pre 4 godine

Barton cuva P Dzordza hahahahaha. Razvali ga za prvih par minuta. Izadje Barton, Denver se vrati rezultatski. Vrati se opet Barton u prvoj cetvrtini, opet se Klipersi preko njega odlepise za minut.

NE POSTOJI u odbrani. Pored zivog Craiga stavljati Bartona na Dzordza ili Kawaia?? Em nizi, em duplo slabiji em ne zna da rotira u odbrani. Katastrofalan. Konstantno igrac manje sa njim a Craig, visi i doktor odbrane za Bartona, sedi na klupi. Maloun briljira. Ulazi jakson, cuva ga Barton = dve trojke u dva napada.

Heris i ako odlican defanzivac na dvojci sinoc cuvao Lenarda. Nemoguca misija i totalna nebuloza. U napadu i dalje ocajan, malo je reci.

Grent skoro 20 poena u prvom poluvremenu ali mala minutaza kao posledica forsiranja Milsapa sa 0 poena sinoc. Mala minutaza dok se igralo, takmicilo. Zadnja cervrtina se ne racuna - Garbage time, oba tima igrala sa krajem klupe uglavnom..

Jokic savrseno krenuo. 10 poena od prvih 12 svoje ekipe. Klipersi bez resenja za njega. Radio sta je hteo sto se i pretpostavljalo jer Zubac i Herel ne mogu tu mnogo. Jako brzo ih terao na licne = klupu. Ali kao po sablonu, nema ko da ga isprati/da pomogne u ovako bitnim, teskim mecevima.

Porter i dalje kao po kazni sa min minuta i pored odlicnog suta i dugih ruku, pozeljnih za ovakav mec sa visokim Klipersima.

Oni sa sustinski tri krila krecu mec, Denver sa tei beka. Nedopustivi propusti trenera. Totalno odsustvo logike.

Tri startera, Milsap, Barton, Heris, svako iz svojih razloga, sve vise izgledno, hendikep u POffu. Plamlija da ne spominjem. Ove god vrv obara rekord sa dubinom minusa za min minuta na parketu. Tipa -15 za 3 min.

Jako zanimljivih, ofanzivno potentnih, par i fizicki jakih novih igraca iz trejda Meloun uporno ne koristi. Tuga.

Will Mosley

pre 4 godine

Najveci smarac na sajtu opet u elementu! @vince carter pise komentare i sam sebi odgovara, samo da bi bio u centru paznje. Rade kompleksi, nema sta! Cekamo jun i ispunjenje obecanja!
(Wllaxy, 29. februar 2020 11:08)

Samo ti cekaj jun ali se tada nece desiti nista bitno. A sto se tice kompleksa, to sto pominjes Vinsa i navodno repliciranje samom sebi, sve govori ko je iskompleksiran. Prijatno.

JPR24

pre 4 godine

Jokic, Grant, Barton. Ostali kao da su bili na odmoru. No i pored toga, kolektivno su izgubili, odbrana je kompletno spavala, Klipersi imali dosta prostora za suteve za tri, ubacili 18 komada, duplo više od Denvera i to je to. Izgubili od boljeg i teraj ! Debakl, malo preterano, debakl je ono sa Oklahomom koja je izgubila 133-86 of Baksa !

vince carter

pre 4 godine

@vince carter aka "bskpanj,paspalj" nastavi da pises,tvoj kompleks je najveci od svih,ne zaboravi da napises nesto i u ime "ThePaina,JD123". Ponavljas sve jedne te iste gluposti nisi interesantan vise,daj nesto bolje,odavno te provalili!

vince carter

pre 4 godine

@Makii Naprotiv bas zato sto nikad ne bezim i "ne skrivam se u misiju rupu" nastao je lik koji pise komentare u moje ime i bas mu je ovo cilj,da me sto vise ljudi proziva,dovoljno je samo da procitas moj pravi komentar ispod tvog. @dtp u pravu si "trol" odgovaras trolu koji namerno pise nebuloze,kako vise da vam docaram to :)) Nije ni cudo sto je Vucic predsednik,obmana je cudo :D

No name

pre 4 godine

Gledao. Nikada Marej i Barton neće biti pouzadani i konstantni igrači, niti oslonac tima. Denver je na pogrešnom putu za neke ozbiljnije rezultate. Klipersi bili kompletni posle dužeg vremena. Ozbiljna ekipa.

Milan

pre 4 godine

Tri igrača koji su stvarno višak i ograničavajući faktor Denvera su Milsap, Heris i Plamli. To ne mislim posle ove partije, nego se to najviše videlo dok su bili povredjeni. Dati minute MPJ, Morisu, Doziru i povećati odgovornost Bartonu. Ova gorepomenuta trojka se ne uklapa nikako. Milsap jedan meč bljesne pa ga nema nigde. Heris već dve sezone u slobodnom padu.

putuj igumane

pre 4 godine

stekao sam utisak da bi jokic mogao imati u svakom mecu tripl double da bar pola otvorenih suteva pogode saigraci posle njegovih dodavanja

Mr_Melbourne

pre 4 godine

(rope, 29. februar 2020 09:05) Ma pustili su Kliperse ha ha ha, igrao je Jokic 25 jer je bilo 30 razlike,mojne ti da pratis kosarku fakat.Kod Amera kad gubis 30 razlike onda igra druga postava uvjek.

Dusan79

pre 4 godine

Ovaj Maloun kao da ima neki feler u glavi. Sta taj covek radi, nerealno kakve glupe postavke. Nesposobni Kreg mu igra 20 minuta, a Porter 6-7. Sto ce mu Plamli protiv Klipersa na 20 minuta. Pa oni nemaju centra osim Zubca, koji igra po 15 minuta. On je ladno krenuo na Leonarda sa Bartonom koji je i mnogo mrsaviji i nizi. Sa najgorim defanzivcem da brani 2 superstara. Covek je totalno pogubio kompas. Pocinje sa fakticki 3 beka protiv tima koji ima 2 krila superstara. To je bilo toliko mismeceva da je bilo otuzno gledati.Ima ubitacnog Portera, koji je maltene talenat nivoa Ziona, a on igra sa bukvama Kregom, Plamlijem, Bartonom, Herisom. Zao mi Jokica dobar je bio. Jos se Maloun predao na cak 8 minuta pred kraj.

Aleks

pre 4 godine

@vince carter

Mnogo se nerviraš, prijatelju. Ne valja ti to. Evo i mene počeli da troluju, pa šta. Ispadaš smešan, to utiče na lepotu:). Stvarno, cimaš se na svaku provokaciju. Ako ti toliko smeta, jednistavno promeni nik i gotovo. I ja ċu ako nastave da me troluju. Pozdrav od tvoje Aleks!

Vracarac

pre 4 godine

Jokic 25, Marej 20 i MPJ 15-17 poena mogu svaku da daju da ih ovaj Maloun stavi zajedno da igraju. Ja glupljeg trenera nisam video. Za celu sezonu najmanje je igrao sa njima trojicom koji su buducnost tima. A Barton kanali Mareja samo tako. Mesa se Mareju i Jokicu u gradjenje igre i napravi totalnu pometnju. To je kriv Maloun sto ga forsira na po 30 minuta. Plamli je posebna prica. On i Barton ne zna se ko je gluplji. Geri Heris se makar trudi u odbrani. Milsap zali Boze 30 miliona. Dati coveku od 35 godina 30 miliona, a sklon povredama i mator, to je najgluplji potez uprave. Divac placa onog Holmsa samo 4 miliona a vec sada bolji od Milsapa. Imaju Jokica, Portera, Mareja kao udarni trio, a oni experimentisu sa nekim smesnim petorkama. Katastrofalna postavka igre. Klipersi su jaci i iskusniji, doveli mnogo igraca ali moze Denver mnogo bolje da im trener ima mozga. Maloun se plasi Bartona da otera na klupu. Lik pravi 5 gresaka napred i nazad, a on ne sme da ga stavi na klupu. Pi..a od trenera.

nikola

pre 4 godine

Sada su se pojavili brojni strucnjaci koji su govorili da su clippersi mnoooogo jaca ekipa od Denvera, pa je to sad njihovo znanje svima jasno. Moram zapisati nikove pojedinih za kraj sezone. Da zapamtim sta su veliki strucnjaci vec predvideli pre 3 godine.

antiDebil

pre 4 godine

(antiDebil, 29. februar 2020 10:18)

apsolutno ti nije potrebno ovo "anti"
(x-ray, 29. februar 2020 10:23

Mozes bato ti to malo bolje da obrazlozis, osim ako nisi poput ovih likova sa isturenih odelenja? Sta ti tacno bode oci, prica o oboleloj ciganskoj propagandi ili o ovim naslovima u vezi Jokica koji su tacni?

Mladen

pre 4 godine

Vazno je da su se otarasili Bizlija koji ima prosek preko 20p u Minesoti. Strucnjaci ovde objasnjavali kako je to dobar potez umesto da shkartiraju Bartona i ponude mu njegove pare.

JPR24

pre 4 godine

imao je i 8 izgljbljenih lopti Jokic a i pola koseva su dali preko njega..to je to 30 razlike..
(SUNĐER BOB, 29. februar 2020 08:47)

3 izgubljene lopte ! Kad budeš gledao, ili barem pogledao statistiku, tada i komentariši.

Milan Kosanovic

pre 4 godine

Nisam gledao ovu utakmicu ali vrlo je moguce da ce da se sastanu ova dva tima u polufinalu konferencije. Mislim da Denver sa ovim sastavom jednostavno nema sansu u odbrani. Pa ko da brani Georga i Kawhia???!!!

NebaCar

pre 4 godine

Nikola je ope malo sutirao samo 13 puta uz odlican procenat.Mora sutnuti minimum 25 puta kad ga ide sut.
(Moe, 29. februar 2020 11:11)

Kako leba ti za 25 min koliko je proveo na parketu da sutne minimum 25 puta, jedino da je Harden mentality

веверица

pre 4 godine

много леп подкаст са едином пре који дан. нећу превише да га цитирам. послушајте. све је лепо рекао за денвер. између осталог прошле године их је у 7. узакмици, у денверу, добио осредњи портланд, без нуркића и упркос одличној партији јокића и исподпросечној лиларда.

bobtejL

pre 4 godine

@dtb_pro
bas tako. stvarno je glupo sta sve ljudi komentarisu a nisu gledali. odlicsn komentar, sve na mestu. jokic bio koristan u oba pravca, pokusavao da pravi visak i razigra druge al ne vredi.

Moe

pre 4 godine

Ja ne shvatam ove komentare.Denver kao da je izgubio od Primorske a ne od Klipersa,koji su po rosteru duplo kvalitetnija ekipa,jos uz to igraju na domacem terenu..Denver do sada odlicnu sezonu ima sa odlicnim skorom i ne sumnjam da ce biti medju prva tri a to je dobar rezultat za tim koji osim Jokica nema super stara.Nikola je ope malo sutirao samo 13 puta uz odlican procenat.Mora sutnuti minimum 25 puta kad ga ide sut.

vince carter

pre 4 godine

Uvek jedan te isti tekst pokusava da me demantuje "odgovaras samom sebi,cekamo jun i obecanje" samo je problem sto ispod nekad pise Wllaxy,nekad paspalj chendler,nekad Vlajzii...kakva slucajnost :D Nemoj da se zeznes tako i napises taj tekst pod mojim nikom :D

mare

pre 4 godine

kad procitas neke od ovih komentara i nacin na koji se ljudi prepucavaju, skapiras da ovde jednostavno nikada ne moze nista da bude bolje... ljudima se zivot sveo na to da cekaju da neki sportista podbaci pa da ga oni kreativno ispljuju i na taj nacin valjda nadomeste manjak realnih ostvarenja u svom zivotu. Ali recimo istim tim ljudima ne smeta kada ih opstinski odbornik potkrada, kada komsija tuce zenu ili recimo baca smece kroz prozor solitera ili to i sami rade itd. iskreno svaki sportista koji igra na ovom nivou je za klanjanje...

tocka

pre 4 godine

Drzao se Denver do poluvremena, a onda su se predali. Ipak ono što najviše iznenadjuje je kako su Klipersi odlično postavili odbranu. Bukvalno nijedan poen nije bio poklonjen i igrali su kao da je playoff. Sa druge strane Denverova odbrana je bila kao da se radi o početku sezone. Izgledalo je što duže budu igrali, više će se ta razlika povećavati, a Meloun totalno nemoćan. I stvarno ne znam ni ja šta su mogli da urade protiv raspoloženog PG i Kavaja. Jedino što je mogao je da pusti više Craiga i MPJ-a da igraju, i stvarno mi nije jasno što to ne radi.

bixente

pre 4 godine

Kada Denver izgubi komentari su uvjek tipa "Ovaj ne valja, onaj ne valja, Jokić ne može sam, Malon je bezze". Kada taj isti Malon bude u priči oko reprezentacije onda je super. Okrećemo se kako vjetar puše. A najjači su mi oni koji komentarišu kao da znaju bolje od ljudi kojima je selekcija igrača posao.
Ljudi moji, nba je biznis koji se mjeri u milijardama i stvarno ne vjerujem da su bolji stručnjaci na Balkanu za tastaturom od onih koji žive od selekcije igrača.

x-ray

pre 4 godine

Mozes bato ti to malo bolje da obrazlozis, osim ako nisi poput ovih likova sa isturenih odelenja? Sta ti tacno bode oci, prica o oboleloj ciganskoj propagandi ili o ovim naslovima u vezi Jokica koji su tacni?
(antiDebil, 29. februar 2020 11:55)

Ko je jos uspeo debilu ista obrazloziti...

Danilo

pre 4 godine

Ocekivano jednostavno Denver nema skorera u ekipi coveka koji moze da veze dve partije od po 30 poena zaredom . Jokic jeste sjajan al on kao centar mora mlao i taj reket da pokrije a i iako sjajno asistira sigurno nece da trci i jjri kao bek u kontru .Svaka sampionska ekipa do sad je imala jednog beka koji moze da daje iz veceri u vece odlicne brojke ,il makar dvojicu trojkasa koji ce na smenu drzati ontenzitet i nivo .To Denver nema ,nemaju oni sta da traze protiv ekipa iz Los Andjelesa na 4 dovijene utakmice .

Back in Black

pre 4 godine

Na prošloj utakmici hvalospevi na racun Denvera a sada pljuvacina.Kometare u vezi sporta treba ukinuti jer postaju smesni.Znaci variraju u zavisnosti od rezultata.Mi smo recimo posle pobede nad Finskom trazili Amere da se igramo a vec za par dana smo bili amateri.