Subota, 23.11.2019.

13:01

Dragan Šakota je novi trener Zvezde! FOTO

Srpsko-grčki košarkaški trener Dragan Šakota je novi šef stručnog štaba beogradske Crvene zvezde.

Izvor: PT SV

Dragan Šakota je novi trener Zvezde! FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

172 Komentari

Sortiraj po:

PFC

pre 4 godine

Ma uzeli ste kup
A sta ste vi to uradili pa mozete nekom da se podrugujete?
Igrali F4 EL?
Hmm nije to
Osvojili neko evropsko takmičenje?
Hmm nije ni to
Ucestvovali u El 2 puta iako to rezultatima nisu zasluzili?
Ee to

Basketaš

pre 4 godine

Šakota pa on je vodio ondaa Zvezdu kada su igra li Henderson,Leri Obenon,Gurović,Raićević,Antić,Milošević,Mišanović,Popović i Marković sa kapitenom Vukom Radivojevićem. Pobedio Real u pioniru ULEB Kupu!" Osvojio kup te godine sa Zvezdom navijač crveno belih.. Poznaje klub odlično. Boljee mogloo al nije ni ovo loše opcija. Radio je u Grčkoj Pelisteri,AEK, Aris, Panionios,Olimpijakos,Fortitudo,Olimpija Patra,Trabzon i vodi Zadar i Cibonu u početku karijeru trenersku započeoo u Atlasu. Poseduje grčko državljanstvoo pored srpskog i vodioo reprezentaciju Srbije i Crne gore. Ima rezultata iza sebe.

Pegone

pre 4 godine

Grobar sam ,nadao sam se nekom boljem i jacem imenu.Respect za Sakaotu
ali nije bas najbolje resenje za komsije .Nadam se da gresim.
Srecno u evropi i vama i mome Partizanu !!!!!!!

drinska divizija

pre 4 godine

Cekaj malo, nesto ste pomesali. Valjda je prvo trebalo da dovedete Zmagoslava, pa tek posle toga Sakotu. Ako vec ponavljate proces Evropska Zvezda iz 2006, onda je logicno i da ponovite iste korake. Proverite vi to sa Vesicem i Zikom Paukom iz ondasnje vlasti, za koju tvrdite da vas je unistavala. A mozda biste mogli i njih dvojicu ponovo da angazujete?

Putnik

pre 4 godine

Logičan izbor za Čovića. Šakota zna da ceni "porodične vrednosti" kao što je i dokazao dovođenjem sina u ekipu AEK-a. Moguće da dobijemo još jednog "juniora" u ekipi Crvene Zvezde, umesto da Čoviću junioru čestitamo povratak u FMP.

ma uzeli ste kup boli vas uvo

pre 4 godine

@Spisak trenera KK Crvena Zvezda FMP DIVA TELEKOM Beograd:

Zmago Sagadin,
Borislav Džaković,
Tom Ludvig,
Jovica Antonić,
Momir Milatović,
Stevan Karadžić,
Miroslav Nikolić,
Zoran Krečković,
Aleksandar Trifunović,
Dragan Šakota,
Milan Škobalj,
Aco Petrović,
Mihajlo Uvalin,
Saša Nikitović,
Milivoje Lazić,
Vlada Vukojičić,
Svetislav Pešić(2 puta),
Dejan Radonjić,
Dušan Alimpijević,
Milan Tomić,
Andrija Gavrilović,
Dragan Šakota,
niz se nastavlja...

Izvinjavam se ako sam nekoga izostavio, nisam namerno, majke mi.
(Deratizator, 23. novembar 2019 19:21)

I???

Neko je menjao trenere, a neko sudije, kako bi im bila omogucena zona 8 na 3 - zona koju su, mora im se prizanati, doveli do perfekcije i kako bi mogli da funkcionisu u uslovima jako loseg rominga!

Od kada je uspostavljen kvalitetan signal i od kada su utakmice premestene iz sudijskih svlacionica na teren nesto se ne snalaze bas najbolje?

Walldorf

pre 4 godine

Svako ko u komentarima brlja I mrlja,te ovo,te Ono,te mator je...nije navijac Crvene zvezde!!!To je prikriveni jugosloveni,definitivno.G.Sakota je veliko srpsko trenersko ime.Sa izrazenom specificnom tezinom.Prosao je "scilu i haribdu".Ima znanja,iskustva I autoriteta,I on je covek koji nam treba.To govorim sa punim uverenjem I sigurnoscu.Neka je sa srecom,g.Sakota!Napred ZVEZDA!Sportski pozdrav!

Deratizator

pre 4 godine

Spisak trenera KK Crvena Zvezda FMP DIVA TELEKOM Beograd:

Zmago Sagadin,
Borislav Džaković,
Tom Ludvig,
Jovica Antonić,
Momir Milatović,
Stevan Karadžić,
Miroslav Nikolić,
Zoran Krečković,
Aleksandar Trifunović,
Dragan Šakota,
Milan Škobalj,
Aco Petrović,
Mihajlo Uvalin,
Saša Nikitović,
Milivoje Lazić,
Vlada Vukojičić,
Svetislav Pešić(2 puta),
Dejan Radonjić,
Dušan Alimpijević,
Milan Tomić,
Andrija Gavrilović,
Dragan Šakota,
niz se nastavlja...

Izvinjavam se ako sam nekoga izostavio, nisam namerno, majke mi.

samorealno

pre 4 godine

@ Ostavite ljudi Filipa Čovića na miru više. Pre samo 5-6 meseci je bio naš najbolji igrač i njegov doprinos pobedama nad partizanom u 1/2 i protiv Budućnosti u finalu je bio ogroman. Svi su to lako zaboravili i sada bez trunke srama svakodnevno pljuju po Filipu. Istina je da nije ni u približnoj formi iz aprila ove godine, da je loše odigrao većinu utakmica pogotovo derbi ali još uvek je prva trećina sezone i treba verovati i u Filipa i u sve ostale igrače. Nadam se da je većina ljudi apsolutno svesna da je sada užasno teško pronaći igrača na poziciji pleja, da ne objašnjavam ima milion razloga, i zato treba dati punu podršku timu. Takođe me je danas vest da je Perperoglu operisan !!! i da će početi sa treningom sredinom decembra bukvalno presekla. Podrška i njemu. I za kraj molio bih sve Delije da ne ulaze u bilo kakvu "raspavu" sa grobarima koji više prate šta ima novo u Zvezdi nego kod njih. To im je genetski materijal... Sve će doći na svoje mesto, biće Kališ opet. I nemojte da nikada da zaboravite da naš K.K. sada ne bi postojao bez Nebojše Čovića i ženski i muški. Nije ovo nikakav hvalospev porodici Čović već samo iznošenje činjenica i istine. Do juna na Kalemegdanu pozdrav.
(arhitekta, 23. novembar 2019 17:51)
Nebojsa, ti li si?

Roki

pre 4 godine

Kada Partizan igra Evrokup onda je to Kup Kroasana, vazno je da je Fiba Liga Sampiona vrhunsko takmicenje...
(Mu-lan, 23. novembar 2019 14:58)
Pa cekaj sad! Vi ste upravo TO OSVOJILI 1992!
(Bili Kid, 23. novembar 2019 16:24)

A koji ste vi osvojili? Ah da,vi o tome samo mozete da sanjate.

arhitekta

pre 4 godine

Ostavite ljudi Filipa Čovića na miru više. Pre samo 5-6 meseci je bio naš najbolji igrač i njegov doprinos pobedama nad partizanom u 1/2 i protiv Budućnosti u finalu je bio ogroman. Svi su to lako zaboravili i sada bez trunke srama svakodnevno pljuju po Filipu. Istina je da nije ni u približnoj formi iz aprila ove godine, da je loše odigrao većinu utakmica pogotovo derbi ali još uvek je prva trećina sezone i treba verovati i u Filipa i u sve ostale igrače. Nadam se da je većina ljudi apsolutno svesna da je sada užasno teško pronaći igrača na poziciji pleja, da ne objašnjavam ima milion razloga, i zato treba dati punu podršku timu. Takođe me je danas vest da je Perperoglu operisan !!! i da će početi sa treningom sredinom decembra bukvalno presekla. Podrška i njemu. I za kraj molio bih sve Delije da ne ulaze u bilo kakvu "raspavu" sa grobarima koji više prate šta ima novo u Zvezdi nego kod njih. To im je genetski materijal... Sve će doći na svoje mesto, biće Kališ opet. I nemojte da nikada da zaboravite da naš K.K. sada ne bi postojao bez Nebojše Čovića i ženski i muški. Nije ovo nikakav hvalospev porodici Čović već samo iznošenje činjenica i istine. Do juna na Kalemegdanu pozdrav.

only fools and horses

pre 4 godine

Šta vam je ljudi, ovo je prelazno rešenje. Dok god bude mogao da igra Čović junior pa da on onda preuzme klupu. A ako vam se ne sviđa, napravite svoj klub pa dovodite igrače i trenere. Zna se koji je i čiji je ovo klub, ma kako god on hteo da se zove.

Bili Kid

pre 4 godine

Kada Partizan igra Evrokup onda je to Kup Kroasana, vazno je da je Fiba Liga Sampiona vrhunsko takmicenje...
(Mu-lan, 23. novembar 2019 14:58)
Pa cekaj sad! Vi ste upravo TO OSVOJILI 1992!

sasa the red baron

pre 4 godine

POLAKO:

Pa covek nije odrzaoni trening, a vec ga teraju?
Zvezda ima tim, i sve stop treba da se uradi je da se organizuje napad, a kvalitet igraca ce vec presuditi.
Slazem se i ja da skripi, ali ko bi ocekivao da ce Kuzmic imati saobracjanu nesrecu, da ce Covic onolikopropasti sa formom,Startos na operaciji, Baronu se zena porodila, i jos Tomic se spakova nakon 4 utakmice...
Ima vremena za mnogo sta, i ne morasbiti genije da vodis ovu ekipu...

ALO

pre 4 godine

Alo Sakota skup pa sta je vama, sigurno najjeftinija opcija covek na kraju karijere, izuzetno iskusan i to je pre svega dobra stvar, mislim da moze dobro da donese, e sad ono sto nije dobro to je da ostaje Covic junior i da ce morati da igra, mislim da Senior nije ni planirao nekog skupog proverenog trenera jer onda ne bi mogao da se mesa u izbor, realno mislim da ovo nije lose resenje naravno da je moglo bolje no videcemo, ono sto je bitno je da ne bude rezova da ostanu pre svih Gist da Derik dobije sansu i mislim da se sezona moze spasiti

Czv Pz1989

pre 4 godine

Najveci problem u celoj ovoj prici je to sto je Stratos podvrgnut operaciji i vraca se tek sredinom januara. Fali nam njegovo iskustvo i onaj njegov ulaz. Samo njegovo prisustvo na terenu puno znaci i mladjim saigracima i nama navijacima.

Demar Derosan

pre 4 godine

@slobo
Slazem se sa vama.
@majklojko miojko bre
Nisam siguran da stari treneri, u poznim godinama, mogu da vrate sistem Zvezdine igre na pravi put. Dublji su tu problemi, nadam se da ih prepoznajete. Nama bi mozda Radonja bio dobro resenje, ali pod ovakvim uslovima ne, jer i on dobro zna razloge zbog kojih je otisao svojevremeno. Strani trener tek nije resenje, zbog skoro nemogucih uslova adaptacije na nase uslove.

123

pre 4 godine

Pa gde njega nadjoste, ceo trenerski vek je bio prosečan trener. Čoviću shvati da se dobar trener mora dobro platiti! Nakon ovakvog izbora trenera ne očekujem ama baš nijedan dobar rezultat ili trofej na kraju sezone, daj Bože da grešim. Mislim da se g. Šakota neće zadržati duže od ove sezone. Al sve jedno, volim i voleću našu Zvezdu i to nema veze sa trenerima ili Čovićem.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zoran bgd, 23. novembar 2019 14:21)


Za prosecna dva kluba, jedan prosecan trener pred penzijom. I ne zaboravite, otpremnina, obavezno.

Neznnalica

pre 4 godine

@ Simic

Barcokas ?! Majko mila...
Pa genijalac da malo pratis znao bi da je Pitino ponovo trener PAO-a
Ainars Bagatskis trener reprezentacije Letonije
Ostaje samo Paskval ali kako Zvezda nije partijski klub kao KK SNS-partizan nema se para za tako nesto.
Nisi bas neki genijalac, a ?

Bg

pre 4 godine

Da mator je Šakota nije za Zvezdu. Tako pisu Komsije u komentarima. To sto on ima 67 godina a Kari Pesic 70 verovatno znaci da je Kari mlad trener. Napred ZVEZDO!

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Izdrzace nekako do kraja sezone. Nikada nije bio narocito inventivan. Stara skola kosarke. Utegnuce ih sigurno ali pitanje je koliko moze da motivise igrace kojima je on vec treci trener u sezoni. I to covek pred penzijom. Ja ne ocekujem neki spektakularni obrt i preporod tima koji je u raspadu po svim savovima.

Zuja

pre 4 godine

Barcokas, Pitino, Paskval, Bagatskis...sigurno ih ima jos, ali se ovaj genijalac, tj ja, setio odmah ovih imena. Nisu sigurno jeftiniji od Sakote, ali su bolji treneri i slobodni su. Pre svih u smislu da se na njih ne moze vrsiti uticaj.
(Simic, 23. novembar 2019 15:01)

Ni jedan strani trener na ovim prostorima u bilo kom sportu nije imao uspeha. Naša filozofija je drugačija. Šakota je deo jugo trenerske škole. Ovde da dodje i Pat Rajli ništa ne bi uradio

Gari

pre 4 godine

Ono sto de facto ne uliva poverenje izuzimajuci cinjenicu da je Sakota "stara skola" te bez angazmana izvesno vreme (ali i na zalasku karijere) jeste to sto je svima jasno da je pomenuti doveden kao "vatrogasac" i da neke jasne strategije za nadolazecu sezonu nema.

Da je doveden npr. Paskval to ne implicira automatski da ce se pomenuti poigrati sa rivalima ali bi se znalo da klub hvata zalet uz najvise domete od npr. naredne sezone i da se gradi neki sistem. No sa ovim sto navedoh za Sakotu tesko ko ocekuje da je doveden na vise od ove sezone kao prinudno resenje za sto manje novca.

Covic samo sto nije rekao - e ljudi. Daj da odigramo sezonu kako god i otaljamo sve. Da imamo kakvog- takvog trenera na klupi.

To je ono sto brine. Tendencija. Partizan nije ni igrao EL ali je doveo trenera tog ranga i renomea jer se nesto gradi za ubuduce. Pravi se temelj. Ne znam.

metalstorm

pre 4 godine

Ovde mnogi pozivaju na bojkot. Pa vi veliki navijači bojkotujete Abu već dugo a hteli biste za sve da se pitate. Nije ovo sjajno rešenje al bolje od Zdravka Čolića. Valjda će biti i play.

Zarco

pre 4 godine

Pa ovaj lošta 1,5 miliona evra po sezoni i zato je bio slobodan jer niko nije hteo to da plati.
Sada se penzioneri isprsili. Ima se može se
(Stanko, 23. novembar 2019 14:42)

Ma ja sam cuo 3m po sezoni

Simic

pre 4 godine

Ajde, recite genijalci u komentarima nekog boljeg trenera koji je slobodan.

Kari, Žoc, Radonjić, Đorđević? Pod ugovorima su u vrhunskim klubovima.

Šakota je osvojio FIBA Ligu Šampiona pre 2 godine. Ima nenormalno iskustva. Ok, na zalasku trenerske karijere je, ali trenutno, dobro je i da su njega našli.
(Ostin A, 23. novembar 2019 14:02)

Barcokas, Pitino, Paskval, Bagatskis...sigurno ih ima jos, ali se ovaj genijalac, tj ja, setio odmah ovih imena. Nisu sigurno jeftiniji od Sakote, ali su bolji treneri i slobodni su. Pre svih u smislu da se na njih ne moze vrsiti uticaj.

HidenBow

pre 4 godine

Ova Zvezda nije klub, vec skupina politickih entuzijasta koji imaju istu zelju. Da od kokoske naprave vuka. Koka je uvek koka. Nekada sa dubljim, a nekada sa plicim dzepom.

Nebojsa

pre 4 godine

Sakota je dobar trener sa iskustvom, napokon jedan kvalitetan trener.
Zasto novinari koji dolaze na konferencije Covica imaju blokadu i pod rucnom su???
Slobodno se opustite i bez straha mu postavite pitanja koja zanima armiju zvezdinih navijaca...
Kad se lepo pisalo i govorilo o Filipu Covicu, tad je bilo uredu. Danas kada svi vidimo da nije dorastao EL, on vam drzi predavanje.
Samo mu iznesite podatke o brojkama Filipa Covica, kad je rec o kosevima, izgubljenim loptama, oduzetim loptama itd nema sta da se krije i da se cuti.
Filip Covic na parketu ne pokazuje kvalitete i to mu treba reci....

neki veliki dr

pre 4 godine

A šta da radi Čović kad je ovo poslednja šansa da mu mezimac igra EL? Pitanje je da li će se neko iz ABA kvalifikovati sl godine, svakako ne možemo da osvojimo EL pa što da se ne igra Covkins košarke malo.

Njaah

pre 4 godine

E lepo ga docekaste!? Ajde ljudi malo podrske pa nije ni trening odradio a vec ste ga najurili, kako da radi covek u tim uslovima, ne on nego bilo ko.
(Bojan, 23. novembar 2019 14:53)

Druze,pa to su muceni grobari.
Pokusavaju da unesu nemir i da sire nezadovoljstvo medju navijacima zvezde.
Smesno.

A Cepter menjao grb

pre 4 godine

Navijaci Partizan-Igokea,kako smo juce procitali,na dresu momka,koga su zivog sahranili,prerano su se uznemirili.Opusteno,ovo je vasa sezona,kako rece Misko R.imate najveci budzet u istoriji,ali ne zahvaljujuci prodaji karata i igraca,vec nekom ,koga mrzite i prozivate.Vas trener od 800000 je klasa za DS,svetska,osvojice sve,isto kao i prosle sezone.

Mu-lan

pre 4 godine

Pozdravljam ovaj potez uprave KK CZ, ovo je jedini iskusan trener koji ima iza sebe kakve-takve rezultate. Nemojte da ga pljujete odmah, nije mi jasno kako je vecina ovde tako malodusna. Sakota je pre 2 ili 3 godine osvojio sa AEK FIBA ligu sapmiona, evropski trofej pa ma kakav da je ipak je trofej. Zelim gospodinu Sakoti puno uspeha u Zvezdi.
(objektivan, 23. novembar 2019 13:54)
Kada Partizan igra Evrokup onda je to Kup Kroasana, vazno je da je Fiba Liga Sampiona vrhunsko takmicenje...

tom pus

pre 4 godine

ko je odlučio da on bude trener...
čisto onako proceduralno me interesuje ako neko zna...
imaju li navijači u tom predsedništvu svoje predstavnike?

blinkibile

pre 4 godine

Stara garda koja se nije modernizovala,ocekujte teskog centra i post igru. Strec centri koji sutiraju trojke svaku utakmicu ima da nam ubace po 30 poena

Czv Pz1989

pre 4 godine

Uf, tresla se gora, rodio se mis. Ovaj potez uprave ili bolje receno Covica mozemo posmatrati sa vise strana, ako bi smo morali da biramo izmedju dva zla, msm na Gavrilovica i Sakotu, onda je odabrano ovo manje. E sad, koliko je to pametan potez pokazace nam vreme. Moguce da se ekipa malo trzne, verujem da su i dobili na samopouzdanju posle pobede nas Zalgirisom, tako da mozemo samo da se nadamo napretku na neki nacin, a pobede protiv Mornara i Valensije, povratak Gista i Browna bi verovatno imale jedan pozitivan shok na celokuonu zvezdasku javnost, pocev od samih igraca pa sve do nas navijaca. Pominje se i pojacanje na pleju, Amerikanac Lemon koji ima odlucan ulaz, sto nam trenutno najvise fali.. Sve u svemu mozemo se nadati nekom pomaku. Mada sam misljenja da je Alimpijevicu data sansa jos godinu, dve, sigurno bi smo imali dobre rezultate. 11 pobeda u Euroligi, nesrecno izgubljeno finale, sa jos par pojacanja mogao je covek da stvori neki svoj sistem, tako je i Radonjic poceo. Iako mlad, na tajm outu se videlo da ima znanja, da ume da podvikne, da oseti situaciju na terenu, nije se plasio ni Antica ni Rocestija ni nikog. Prasio je Partizan ladno sa desetak razlike. Al sad da ne pametujemo mnogo, podrska ekipi u svakom narednom mecu pa da vidimo na kraju od cega su sastavljeni.

Ostin A

pre 4 godine

Ajde, recite genijalci u komentarima nekog boljeg trenera koji je slobodan.

Kari, Žoc, Radonjić, Đorđević? Pod ugovorima su u vrhunskim klubovima.

Šakota je osvojio FIBA Ligu Šampiona pre 2 godine. Ima nenormalno iskustva. Ok, na zalasku trenerske karijere je, ali trenutno, dobro je i da su njega našli.

Lorimer

pre 4 godine

Čovara tradicionalno škrtari na trenerima. Nisam impresioniran, al' ajde. Makar je profi trener, od Gavre je sve bolje.Valjda nije pristao na FČ3 prisustvo. Ako jeste, on će ga i posla koštati. Će vidimo.
(detektiv kokni kol, 23. novembar 2019 13:15)

Tako je, sigurno je postavljen za trenera jer ne želi Filipa u timu :) Ipak ste vi F(ilip) M(ust) P(lay) klub...

Bojan

pre 4 godine

E lepo ga docekaste!? Ajde ljudi malo podrske pa nije ni trening odradio a vec ste ga najurili, kako da radi covek u tim uslovima, ne on nego bilo ko.

x0x0

pre 4 godine

Hahahhaha ali nesrecno pokusavanje navijaca malog kluba tehnicke saradnje sa Igokeo i njihovog kluba koji se ugasio i utopio u fmp samo govori o kompleksima i osnovno nepoznavanje materije.

zoran bgd

pre 4 godine

Pa gde njega nadjoste, ceo trenerski vek je bio prosečan trener. Čoviću shvati da se dobar trener mora dobro platiti! Nakon ovakvog izbora trenera ne očekujem ama baš nijedan dobar rezultat ili trofej na kraju sezone, daj Bože da grešim. Mislim da se g. Šakota neće zadržati duže od ove sezone. Al sve jedno, volim i voleću našu Zvezdu i to nema veze sa trenerima ili Čovićem.

Bole

pre 4 godine

Sta reci ? Covek je namazan svim bojama . Pravi potez uprave . To je ono sto je falilo Zvezdi . Zivi bili , pa videli . Puno srece novom treneru !!!

Samo kažem

pre 4 godine

Da završimo jednom za svagda priču o Radonjiću. Imao je na stolu odličnu finansijsku ponudu. Radonja je tražio da pored toga u klub udju dva lica koja Covic nije hteo da prihvati. Ta dva lica su osobe koje su i ranije gurane od strane Andreja Vucica. Ovo je Covic video kao pokušaj preuzimanja kluba na duže staze. Da li je ili nije bilo to ne znamo, ali to je jedini razlog rastanka Radonje i Zvezde. Sto se tiče Sakote imao je korektne sezone u Zvezdi. U Evropi svakako bolje nego u domaćim takmičenjima jer je dva puta dolazio do top8 EK. Imao je i korektan igrački kadar, ali sada ima bolji. Teško je reci šta može ili ne može sa ovim sastavom naročito jer je u pitanju vruć krompir i svakako ekipa koju on nije selektirao. Očekujem da se nivo igre podigne, a koliko će to biti videćemo u narednih mesec dana.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Polako sa kritikama. Covek ima iskustvo. Dajmo mu sansu. Molim sve navijace Zvezde da ne nasedaju na propagandu Ostojinih botova i onih sto mrze Zvezdu. Sada je potrebna podrska klubu vecu nego nikad.

Cvrle

pre 4 godine

Deco, ajde kućama iz kladionica i kafana. Učite i radite nešto. Obrazujte se. Koja količina mržnje u komentarima, pa to je strašno. Vidimo se svi na Kališu u Junu. Pozdrav!

PredragDrobnjak

pre 4 godine

ok... Podoban trener koji ce slusati upravu, nema od ove sezone nista...
(cxd, 23. novembar 2019 13:07)

Ne postoji uprava, postoji samo vlasnik kluba, gazda Covic.

POPE

pre 4 godine

Po meni presipanje iz supljeg u prazno. Prvo je trebalo da se dovede jedan dobar plej koji zna i da sutne spolja. Mi sem Berona nemamo igraca sutera. Tako da dzaba trener.

gringos_PG

pre 4 godine

A đe je Šakota? Bilo zezanje prošle godine na račun Budućnosti a ove godine ste ulupili mnogo ozbiljnije pare i ništa nećete da napravite, čak i plej of može da dođe u pitanje ako se nastavi ova ludorija Primorske.Iskreno mi žao sto ćete da se prospete u Evroligi, naravno ne zbog vas već što se na ovaj način troši reputacija Ex-Yu košarke, pitanje je oće li nas zvat više u Evroligu.

Savjet za sve ekipe sa Balkana: "U'se i u svoje kljuse" i totalni reset, okosnica domaći igrači sa par dominantnih stranaca ovo ovako očigledno ne ide.

Zhol

pre 4 godine

Bice on sasvim ok za Zvezdu, u odnosu na ovog Colica sto vam je sad tu, astronomsko poboljsanje. Nije bog zna sta, ali korektan trener, unapreeice vam igru definitivno

Stanko

pre 4 godine

Pa ovaj lošta 1,5 miliona evra po sezoni i zato je bio slobodan jer niko nije hteo to da plati.
Sada se penzioneri isprsili. Ima se može se

kimiko

pre 4 godine

Sta ste navalili na coveka, pa nije ni utakmicu započeo :) Pa valjda to iskustvo nešto znači.
E kakva su vremena došla, nema covek vremena ni trening da održi :)

johny

pre 4 godine

Pa ovaj lošta 1,5 miliona evra po sezoni i zato je bio slobodan jer niko nije hteo to da plati.
Sada se penzioneri isprsili. Ima se može se
(Stanko, 23. novembar 2019 14:42)

Nije 1,5 već 3.Rekao mi drug u školskom dvorištj

Gde ja živim

pre 4 godine

Verovatno jedini iskusan trener trenutno slobodan. Pred penzijom, ne znam da li može da unese nešto novo u Zvezdinu igru, ali ajde da vidimo. Zvezdi i navijačima neka je sa srećom. Trebaće im jer mislim da imaju mnogo većih problema od trenera i igrača.

Lucky

pre 4 godine

Propade ova sezona...Posle svega, Tomiceva ostavka ispade kljican dogadjaj! Verovatno on zna sve razloge ali ako je u pitanju samo sportski razlog, onda je to bio jako kukavicki potez!

NBGD

pre 4 godine

I da i ne!!! Da jer je iskusan trener,a ne jer mislim da je tezak covrk i staromodan trener. Ne mora da znaci,ali to je moje misljenje. U svakom slucaju trenutno najbolje resenje jer mi je preko glave trenera koji su jos malo pa mladji od kosarkasa i bez ikakve istorije. Sve najbolje zelim novom treneru.

MišelBastos

pre 4 godine

Bomba!
Salim se, nasao se neko ko je pristao da radi po direktivi. Covek od 67 godina koji vise ne juri karijeru nego daj da zgrnem jos neki keš. Sve lepse od lepseg!

Bot

pre 4 godine

Ovako Covic boluje od teskog egoizma. A sad cu objasniti zasto. On ne dovodi trenere koji su provereno dobri treneri jer na taj nacin ne bi nahranio svoj ego. Da Zvezda osvoji Evroligu niko ne bi rekao e svaka cast Covicu sto si izabrao njega, nego bi se svi trenera kovali u zvezde. A ovako kad dovedes nekog anonimusa ili propalog trenera koji bi ostvario neki rezultat onda bi svi rekli svaka cast Covicu gde nadje ovog. E zato Covic ovo radi. Uz to velikom treneru on ne bi mogao da se mesa u posao a ovakvima moze. Egoizam do bola. Mogao je i on da dovede Trinkijerija, ali ko bi onda Covic bio. Nestao bi u senci.

daki dalibor

pre 4 godine

Covek jos nije ni prvi trening odradio sa ekipom a vec neki znaju da je on lose resenje. Ima iskustva, nisu mu nepoznati igraci, poznaje sredinu...Ne znam koliko bi onaj spanac bio dobro resenje u sred sezone

sasa the red baron

pre 4 godine

SRETNO BILO:

Ostaje da se vidi sta ce Sakota doneti sa sobom, jer jos jednog trenera necemo dovoditi ove sezone.Ovo je sad sta je.
Ono sto nama treba je jos jedan play, jer Covic je uzasan. Ne zelim pljuvati ga, on je svoje mesto zasluzio nakon onog play-off-a prosle sezone, ali ocigledno je da ne ide...

Vlada

pre 4 godine

Korektan trener ali bez značajnih rezultata u karijeri. Ne sviđa mi se što je trener starog kova pa Zvezda verovatno i neće igrati modernu košarku.

Steva Kera

pre 4 godine

Ja sam i zaboravio da je ovaj bio trener Zvezde, gde smo njega iskopali da mi je znati. Verovatno niko drugi nije hteo a on se sam nudio.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Čovara tradicionalno škrtari na trenerima. Nisam impresioniran, al' ajde. Makar je profi trener, od Gavre je sve bolje.

Valjda nije pristao na FČ3 prisustvo. Ako jeste, on će ga i posla koštati. Će vidimo.

Beli Vuk

pre 4 godine

Pa u datom trenutku najbolja opcija. Realno , koga smo mogli drugog da angazujemo? Sakota kakav god da je, ima dosta iskustva, nadam se da ce da poveze redove.

Vlad Rad

pre 4 godine

Vodio je već projekat zvani Evropska Zvezda i sa silnim milionima došao je do jednog trofeja u kupu.
Sad ne verujem ni da će taj kup uzeti.

objektivan

pre 4 godine

Pozdravljam ovaj potez uprave KK CZ, ovo je jedini iskusan trener koji ima iza sebe kakve-takve rezultate. Nemojte da ga pljujete odmah, nije mi jasno kako je vecina ovde tako malodusna. Sakota je pre 2 ili 3 godine osvojio sa AEK FIBA ligu sapmiona, evropski trofej pa ma kakav da je ipak je trofej. Zelim gospodinu Sakoti puno uspeha u Zvezdi.

MišelBastos

pre 4 godine

Bomba!
Salim se, nasao se neko ko je pristao da radi po direktivi. Covek od 67 godina koji vise ne juri karijeru nego daj da zgrnem jos neki keš. Sve lepse od lepseg!

Vlad Rad

pre 4 godine

Vodio je već projekat zvani Evropska Zvezda i sa silnim milionima došao je do jednog trofeja u kupu.
Sad ne verujem ni da će taj kup uzeti.

Bot

pre 4 godine

Ovako Covic boluje od teskog egoizma. A sad cu objasniti zasto. On ne dovodi trenere koji su provereno dobri treneri jer na taj nacin ne bi nahranio svoj ego. Da Zvezda osvoji Evroligu niko ne bi rekao e svaka cast Covicu sto si izabrao njega, nego bi se svi trenera kovali u zvezde. A ovako kad dovedes nekog anonimusa ili propalog trenera koji bi ostvario neki rezultat onda bi svi rekli svaka cast Covicu gde nadje ovog. E zato Covic ovo radi. Uz to velikom treneru on ne bi mogao da se mesa u posao a ovakvima moze. Egoizam do bola. Mogao je i on da dovede Trinkijerija, ali ko bi onda Covic bio. Nestao bi u senci.

Steva Kera

pre 4 godine

Ja sam i zaboravio da je ovaj bio trener Zvezde, gde smo njega iskopali da mi je znati. Verovatno niko drugi nije hteo a on se sam nudio.

Cvrle

pre 4 godine

Deco, ajde kućama iz kladionica i kafana. Učite i radite nešto. Obrazujte se. Koja količina mržnje u komentarima, pa to je strašno. Vidimo se svi na Kališu u Junu. Pozdrav!

NBGD

pre 4 godine

I da i ne!!! Da jer je iskusan trener,a ne jer mislim da je tezak covrk i staromodan trener. Ne mora da znaci,ali to je moje misljenje. U svakom slucaju trenutno najbolje resenje jer mi je preko glave trenera koji su jos malo pa mladji od kosarkasa i bez ikakve istorije. Sve najbolje zelim novom treneru.

Gde ja živim

pre 4 godine

Verovatno jedini iskusan trener trenutno slobodan. Pred penzijom, ne znam da li može da unese nešto novo u Zvezdinu igru, ali ajde da vidimo. Zvezdi i navijačima neka je sa srećom. Trebaće im jer mislim da imaju mnogo većih problema od trenera i igrača.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Čovara tradicionalno škrtari na trenerima. Nisam impresioniran, al' ajde. Makar je profi trener, od Gavre je sve bolje.

Valjda nije pristao na FČ3 prisustvo. Ako jeste, on će ga i posla koštati. Će vidimo.

Ostin A

pre 4 godine

Ajde, recite genijalci u komentarima nekog boljeg trenera koji je slobodan.

Kari, Žoc, Radonjić, Đorđević? Pod ugovorima su u vrhunskim klubovima.

Šakota je osvojio FIBA Ligu Šampiona pre 2 godine. Ima nenormalno iskustva. Ok, na zalasku trenerske karijere je, ali trenutno, dobro je i da su njega našli.

objektivan

pre 4 godine

Pozdravljam ovaj potez uprave KK CZ, ovo je jedini iskusan trener koji ima iza sebe kakve-takve rezultate. Nemojte da ga pljujete odmah, nije mi jasno kako je vecina ovde tako malodusna. Sakota je pre 2 ili 3 godine osvojio sa AEK FIBA ligu sapmiona, evropski trofej pa ma kakav da je ipak je trofej. Zelim gospodinu Sakoti puno uspeha u Zvezdi.

PredragDrobnjak

pre 4 godine

ok... Podoban trener koji ce slusati upravu, nema od ove sezone nista...
(cxd, 23. novembar 2019 13:07)

Ne postoji uprava, postoji samo vlasnik kluba, gazda Covic.

Zarco

pre 4 godine

Pa ovaj lošta 1,5 miliona evra po sezoni i zato je bio slobodan jer niko nije hteo to da plati.
Sada se penzioneri isprsili. Ima se može se
(Stanko, 23. novembar 2019 14:42)

Ma ja sam cuo 3m po sezoni

Samo kažem

pre 4 godine

Da završimo jednom za svagda priču o Radonjiću. Imao je na stolu odličnu finansijsku ponudu. Radonja je tražio da pored toga u klub udju dva lica koja Covic nije hteo da prihvati. Ta dva lica su osobe koje su i ranije gurane od strane Andreja Vucica. Ovo je Covic video kao pokušaj preuzimanja kluba na duže staze. Da li je ili nije bilo to ne znamo, ali to je jedini razlog rastanka Radonje i Zvezde. Sto se tiče Sakote imao je korektne sezone u Zvezdi. U Evropi svakako bolje nego u domaćim takmičenjima jer je dva puta dolazio do top8 EK. Imao je i korektan igrački kadar, ali sada ima bolji. Teško je reci šta može ili ne može sa ovim sastavom naročito jer je u pitanju vruć krompir i svakako ekipa koju on nije selektirao. Očekujem da se nivo igre podigne, a koliko će to biti videćemo u narednih mesec dana.

Njaah

pre 4 godine

E lepo ga docekaste!? Ajde ljudi malo podrske pa nije ni trening odradio a vec ste ga najurili, kako da radi covek u tim uslovima, ne on nego bilo ko.
(Bojan, 23. novembar 2019 14:53)

Druze,pa to su muceni grobari.
Pokusavaju da unesu nemir i da sire nezadovoljstvo medju navijacima zvezde.
Smesno.

A Cepter menjao grb

pre 4 godine

Navijaci Partizan-Igokea,kako smo juce procitali,na dresu momka,koga su zivog sahranili,prerano su se uznemirili.Opusteno,ovo je vasa sezona,kako rece Misko R.imate najveci budzet u istoriji,ali ne zahvaljujuci prodaji karata i igraca,vec nekom ,koga mrzite i prozivate.Vas trener od 800000 je klasa za DS,svetska,osvojice sve,isto kao i prosle sezone.

Czv Pz1989

pre 4 godine

Najveci problem u celoj ovoj prici je to sto je Stratos podvrgnut operaciji i vraca se tek sredinom januara. Fali nam njegovo iskustvo i onaj njegov ulaz. Samo njegovo prisustvo na terenu puno znaci i mladjim saigracima i nama navijacima.

sasa the red baron

pre 4 godine

SRETNO BILO:

Ostaje da se vidi sta ce Sakota doneti sa sobom, jer jos jednog trenera necemo dovoditi ove sezone.Ovo je sad sta je.
Ono sto nama treba je jos jedan play, jer Covic je uzasan. Ne zelim pljuvati ga, on je svoje mesto zasluzio nakon onog play-off-a prosle sezone, ali ocigledno je da ne ide...

metalstorm

pre 4 godine

Ovde mnogi pozivaju na bojkot. Pa vi veliki navijači bojkotujete Abu već dugo a hteli biste za sve da se pitate. Nije ovo sjajno rešenje al bolje od Zdravka Čolića. Valjda će biti i play.

arhitekta

pre 4 godine

Ostavite ljudi Filipa Čovića na miru više. Pre samo 5-6 meseci je bio naš najbolji igrač i njegov doprinos pobedama nad partizanom u 1/2 i protiv Budućnosti u finalu je bio ogroman. Svi su to lako zaboravili i sada bez trunke srama svakodnevno pljuju po Filipu. Istina je da nije ni u približnoj formi iz aprila ove godine, da je loše odigrao većinu utakmica pogotovo derbi ali još uvek je prva trećina sezone i treba verovati i u Filipa i u sve ostale igrače. Nadam se da je većina ljudi apsolutno svesna da je sada užasno teško pronaći igrača na poziciji pleja, da ne objašnjavam ima milion razloga, i zato treba dati punu podršku timu. Takođe me je danas vest da je Perperoglu operisan !!! i da će početi sa treningom sredinom decembra bukvalno presekla. Podrška i njemu. I za kraj molio bih sve Delije da ne ulaze u bilo kakvu "raspavu" sa grobarima koji više prate šta ima novo u Zvezdi nego kod njih. To im je genetski materijal... Sve će doći na svoje mesto, biće Kališ opet. I nemojte da nikada da zaboravite da naš K.K. sada ne bi postojao bez Nebojše Čovića i ženski i muški. Nije ovo nikakav hvalospev porodici Čović već samo iznošenje činjenica i istine. Do juna na Kalemegdanu pozdrav.

Bg

pre 4 godine

Da mator je Šakota nije za Zvezdu. Tako pisu Komsije u komentarima. To sto on ima 67 godina a Kari Pesic 70 verovatno znaci da je Kari mlad trener. Napred ZVEZDO!

sasa the red baron

pre 4 godine

POLAKO:

Pa covek nije odrzaoni trening, a vec ga teraju?
Zvezda ima tim, i sve stop treba da se uradi je da se organizuje napad, a kvalitet igraca ce vec presuditi.
Slazem se i ja da skripi, ali ko bi ocekivao da ce Kuzmic imati saobracjanu nesrecu, da ce Covic onolikopropasti sa formom,Startos na operaciji, Baronu se zena porodila, i jos Tomic se spakova nakon 4 utakmice...
Ima vremena za mnogo sta, i ne morasbiti genije da vodis ovu ekipu...

samorealno

pre 4 godine

@ Ostavite ljudi Filipa Čovića na miru više. Pre samo 5-6 meseci je bio naš najbolji igrač i njegov doprinos pobedama nad partizanom u 1/2 i protiv Budućnosti u finalu je bio ogroman. Svi su to lako zaboravili i sada bez trunke srama svakodnevno pljuju po Filipu. Istina je da nije ni u približnoj formi iz aprila ove godine, da je loše odigrao većinu utakmica pogotovo derbi ali još uvek je prva trećina sezone i treba verovati i u Filipa i u sve ostale igrače. Nadam se da je većina ljudi apsolutno svesna da je sada užasno teško pronaći igrača na poziciji pleja, da ne objašnjavam ima milion razloga, i zato treba dati punu podršku timu. Takođe me je danas vest da je Perperoglu operisan !!! i da će početi sa treningom sredinom decembra bukvalno presekla. Podrška i njemu. I za kraj molio bih sve Delije da ne ulaze u bilo kakvu "raspavu" sa grobarima koji više prate šta ima novo u Zvezdi nego kod njih. To im je genetski materijal... Sve će doći na svoje mesto, biće Kališ opet. I nemojte da nikada da zaboravite da naš K.K. sada ne bi postojao bez Nebojše Čovića i ženski i muški. Nije ovo nikakav hvalospev porodici Čović već samo iznošenje činjenica i istine. Do juna na Kalemegdanu pozdrav.
(arhitekta, 23. novembar 2019 17:51)
Nebojsa, ti li si?

daki dalibor

pre 4 godine

Covek jos nije ni prvi trening odradio sa ekipom a vec neki znaju da je on lose resenje. Ima iskustva, nisu mu nepoznati igraci, poznaje sredinu...Ne znam koliko bi onaj spanac bio dobro resenje u sred sezone

Stanko

pre 4 godine

Pa ovaj lošta 1,5 miliona evra po sezoni i zato je bio slobodan jer niko nije hteo to da plati.
Sada se penzioneri isprsili. Ima se može se

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Polako sa kritikama. Covek ima iskustvo. Dajmo mu sansu. Molim sve navijace Zvezde da ne nasedaju na propagandu Ostojinih botova i onih sto mrze Zvezdu. Sada je potrebna podrska klubu vecu nego nikad.

Zhol

pre 4 godine

Bice on sasvim ok za Zvezdu, u odnosu na ovog Colica sto vam je sad tu, astronomsko poboljsanje. Nije bog zna sta, ali korektan trener, unapreeice vam igru definitivno

Zuja

pre 4 godine

Barcokas, Pitino, Paskval, Bagatskis...sigurno ih ima jos, ali se ovaj genijalac, tj ja, setio odmah ovih imena. Nisu sigurno jeftiniji od Sakote, ali su bolji treneri i slobodni su. Pre svih u smislu da se na njih ne moze vrsiti uticaj.
(Simic, 23. novembar 2019 15:01)

Ni jedan strani trener na ovim prostorima u bilo kom sportu nije imao uspeha. Naša filozofija je drugačija. Šakota je deo jugo trenerske škole. Ovde da dodje i Pat Rajli ništa ne bi uradio

Czv Pz1989

pre 4 godine

Uf, tresla se gora, rodio se mis. Ovaj potez uprave ili bolje receno Covica mozemo posmatrati sa vise strana, ako bi smo morali da biramo izmedju dva zla, msm na Gavrilovica i Sakotu, onda je odabrano ovo manje. E sad, koliko je to pametan potez pokazace nam vreme. Moguce da se ekipa malo trzne, verujem da su i dobili na samopouzdanju posle pobede nas Zalgirisom, tako da mozemo samo da se nadamo napretku na neki nacin, a pobede protiv Mornara i Valensije, povratak Gista i Browna bi verovatno imale jedan pozitivan shok na celokuonu zvezdasku javnost, pocev od samih igraca pa sve do nas navijaca. Pominje se i pojacanje na pleju, Amerikanac Lemon koji ima odlucan ulaz, sto nam trenutno najvise fali.. Sve u svemu mozemo se nadati nekom pomaku. Mada sam misljenja da je Alimpijevicu data sansa jos godinu, dve, sigurno bi smo imali dobre rezultate. 11 pobeda u Euroligi, nesrecno izgubljeno finale, sa jos par pojacanja mogao je covek da stvori neki svoj sistem, tako je i Radonjic poceo. Iako mlad, na tajm outu se videlo da ima znanja, da ume da podvikne, da oseti situaciju na terenu, nije se plasio ni Antica ni Rocestija ni nikog. Prasio je Partizan ladno sa desetak razlike. Al sad da ne pametujemo mnogo, podrska ekipi u svakom narednom mecu pa da vidimo na kraju od cega su sastavljeni.

Bili Kid

pre 4 godine

Kada Partizan igra Evrokup onda je to Kup Kroasana, vazno je da je Fiba Liga Sampiona vrhunsko takmicenje...
(Mu-lan, 23. novembar 2019 14:58)
Pa cekaj sad! Vi ste upravo TO OSVOJILI 1992!

Nebojsa

pre 4 godine

Sakota je dobar trener sa iskustvom, napokon jedan kvalitetan trener.
Zasto novinari koji dolaze na konferencije Covica imaju blokadu i pod rucnom su???
Slobodno se opustite i bez straha mu postavite pitanja koja zanima armiju zvezdinih navijaca...
Kad se lepo pisalo i govorilo o Filipu Covicu, tad je bilo uredu. Danas kada svi vidimo da nije dorastao EL, on vam drzi predavanje.
Samo mu iznesite podatke o brojkama Filipa Covica, kad je rec o kosevima, izgubljenim loptama, oduzetim loptama itd nema sta da se krije i da se cuti.
Filip Covic na parketu ne pokazuje kvalitete i to mu treba reci....

Lucky

pre 4 godine

Propade ova sezona...Posle svega, Tomiceva ostavka ispade kljican dogadjaj! Verovatno on zna sve razloge ali ako je u pitanju samo sportski razlog, onda je to bio jako kukavicki potez!

POPE

pre 4 godine

Po meni presipanje iz supljeg u prazno. Prvo je trebalo da se dovede jedan dobar plej koji zna i da sutne spolja. Mi sem Berona nemamo igraca sutera. Tako da dzaba trener.

Neznnalica

pre 4 godine

@ Simic

Barcokas ?! Majko mila...
Pa genijalac da malo pratis znao bi da je Pitino ponovo trener PAO-a
Ainars Bagatskis trener reprezentacije Letonije
Ostaje samo Paskval ali kako Zvezda nije partijski klub kao KK SNS-partizan nema se para za tako nesto.
Nisi bas neki genijalac, a ?

only fools and horses

pre 4 godine

Šta vam je ljudi, ovo je prelazno rešenje. Dok god bude mogao da igra Čović junior pa da on onda preuzme klupu. A ako vam se ne sviđa, napravite svoj klub pa dovodite igrače i trenere. Zna se koji je i čiji je ovo klub, ma kako god on hteo da se zove.

johny

pre 4 godine

Pa ovaj lošta 1,5 miliona evra po sezoni i zato je bio slobodan jer niko nije hteo to da plati.
Sada se penzioneri isprsili. Ima se može se
(Stanko, 23. novembar 2019 14:42)

Nije 1,5 već 3.Rekao mi drug u školskom dvorištj

Mu-lan

pre 4 godine

Pozdravljam ovaj potez uprave KK CZ, ovo je jedini iskusan trener koji ima iza sebe kakve-takve rezultate. Nemojte da ga pljujete odmah, nije mi jasno kako je vecina ovde tako malodusna. Sakota je pre 2 ili 3 godine osvojio sa AEK FIBA ligu sapmiona, evropski trofej pa ma kakav da je ipak je trofej. Zelim gospodinu Sakoti puno uspeha u Zvezdi.
(objektivan, 23. novembar 2019 13:54)
Kada Partizan igra Evrokup onda je to Kup Kroasana, vazno je da je Fiba Liga Sampiona vrhunsko takmicenje...

Bole

pre 4 godine

Sta reci ? Covek je namazan svim bojama . Pravi potez uprave . To je ono sto je falilo Zvezdi . Zivi bili , pa videli . Puno srece novom treneru !!!

zoran bgd

pre 4 godine

Pa gde njega nadjoste, ceo trenerski vek je bio prosečan trener. Čoviću shvati da se dobar trener mora dobro platiti! Nakon ovakvog izbora trenera ne očekujem ama baš nijedan dobar rezultat ili trofej na kraju sezone, daj Bože da grešim. Mislim da se g. Šakota neće zadržati duže od ove sezone. Al sve jedno, volim i voleću našu Zvezdu i to nema veze sa trenerima ili Čovićem.

Gari

pre 4 godine

Ono sto de facto ne uliva poverenje izuzimajuci cinjenicu da je Sakota "stara skola" te bez angazmana izvesno vreme (ali i na zalasku karijere) jeste to sto je svima jasno da je pomenuti doveden kao "vatrogasac" i da neke jasne strategije za nadolazecu sezonu nema.

Da je doveden npr. Paskval to ne implicira automatski da ce se pomenuti poigrati sa rivalima ali bi se znalo da klub hvata zalet uz najvise domete od npr. naredne sezone i da se gradi neki sistem. No sa ovim sto navedoh za Sakotu tesko ko ocekuje da je doveden na vise od ove sezone kao prinudno resenje za sto manje novca.

Covic samo sto nije rekao - e ljudi. Daj da odigramo sezonu kako god i otaljamo sve. Da imamo kakvog- takvog trenera na klupi.

To je ono sto brine. Tendencija. Partizan nije ni igrao EL ali je doveo trenera tog ranga i renomea jer se nesto gradi za ubuduce. Pravi se temelj. Ne znam.

Vlada

pre 4 godine

Korektan trener ali bez značajnih rezultata u karijeri. Ne sviđa mi se što je trener starog kova pa Zvezda verovatno i neće igrati modernu košarku.

Lorimer

pre 4 godine

Čovara tradicionalno škrtari na trenerima. Nisam impresioniran, al' ajde. Makar je profi trener, od Gavre je sve bolje.Valjda nije pristao na FČ3 prisustvo. Ako jeste, on će ga i posla koštati. Će vidimo.
(detektiv kokni kol, 23. novembar 2019 13:15)

Tako je, sigurno je postavljen za trenera jer ne želi Filipa u timu :) Ipak ste vi F(ilip) M(ust) P(lay) klub...

HidenBow

pre 4 godine

Ova Zvezda nije klub, vec skupina politickih entuzijasta koji imaju istu zelju. Da od kokoske naprave vuka. Koka je uvek koka. Nekada sa dubljim, a nekada sa plicim dzepom.

Roki

pre 4 godine

Kada Partizan igra Evrokup onda je to Kup Kroasana, vazno je da je Fiba Liga Sampiona vrhunsko takmicenje...
(Mu-lan, 23. novembar 2019 14:58)
Pa cekaj sad! Vi ste upravo TO OSVOJILI 1992!
(Bili Kid, 23. novembar 2019 16:24)

A koji ste vi osvojili? Ah da,vi o tome samo mozete da sanjate.

kimiko

pre 4 godine

Sta ste navalili na coveka, pa nije ni utakmicu započeo :) Pa valjda to iskustvo nešto znači.
E kakva su vremena došla, nema covek vremena ni trening da održi :)

Bojan

pre 4 godine

E lepo ga docekaste!? Ajde ljudi malo podrske pa nije ni trening odradio a vec ste ga najurili, kako da radi covek u tim uslovima, ne on nego bilo ko.

Deratizator

pre 4 godine

Spisak trenera KK Crvena Zvezda FMP DIVA TELEKOM Beograd:

Zmago Sagadin,
Borislav Džaković,
Tom Ludvig,
Jovica Antonić,
Momir Milatović,
Stevan Karadžić,
Miroslav Nikolić,
Zoran Krečković,
Aleksandar Trifunović,
Dragan Šakota,
Milan Škobalj,
Aco Petrović,
Mihajlo Uvalin,
Saša Nikitović,
Milivoje Lazić,
Vlada Vukojičić,
Svetislav Pešić(2 puta),
Dejan Radonjić,
Dušan Alimpijević,
Milan Tomić,
Andrija Gavrilović,
Dragan Šakota,
niz se nastavlja...

Izvinjavam se ako sam nekoga izostavio, nisam namerno, majke mi.

Simic

pre 4 godine

Ajde, recite genijalci u komentarima nekog boljeg trenera koji je slobodan.

Kari, Žoc, Radonjić, Đorđević? Pod ugovorima su u vrhunskim klubovima.

Šakota je osvojio FIBA Ligu Šampiona pre 2 godine. Ima nenormalno iskustva. Ok, na zalasku trenerske karijere je, ali trenutno, dobro je i da su njega našli.
(Ostin A, 23. novembar 2019 14:02)

Barcokas, Pitino, Paskval, Bagatskis...sigurno ih ima jos, ali se ovaj genijalac, tj ja, setio odmah ovih imena. Nisu sigurno jeftiniji od Sakote, ali su bolji treneri i slobodni su. Pre svih u smislu da se na njih ne moze vrsiti uticaj.

gringos_PG

pre 4 godine

A đe je Šakota? Bilo zezanje prošle godine na račun Budućnosti a ove godine ste ulupili mnogo ozbiljnije pare i ništa nećete da napravite, čak i plej of može da dođe u pitanje ako se nastavi ova ludorija Primorske.Iskreno mi žao sto ćete da se prospete u Evroligi, naravno ne zbog vas već što se na ovaj način troši reputacija Ex-Yu košarke, pitanje je oće li nas zvat više u Evroligu.

Savjet za sve ekipe sa Balkana: "U'se i u svoje kljuse" i totalni reset, okosnica domaći igrači sa par dominantnih stranaca ovo ovako očigledno ne ide.

neki veliki dr

pre 4 godine

A šta da radi Čović kad je ovo poslednja šansa da mu mezimac igra EL? Pitanje je da li će se neko iz ABA kvalifikovati sl godine, svakako ne možemo da osvojimo EL pa što da se ne igra Covkins košarke malo.

blinkibile

pre 4 godine

Stara garda koja se nije modernizovala,ocekujte teskog centra i post igru. Strec centri koji sutiraju trojke svaku utakmicu ima da nam ubace po 30 poena

Beli Vuk

pre 4 godine

Pa u datom trenutku najbolja opcija. Realno , koga smo mogli drugog da angazujemo? Sakota kakav god da je, ima dosta iskustva, nadam se da ce da poveze redove.

ALO

pre 4 godine

Alo Sakota skup pa sta je vama, sigurno najjeftinija opcija covek na kraju karijere, izuzetno iskusan i to je pre svega dobra stvar, mislim da moze dobro da donese, e sad ono sto nije dobro to je da ostaje Covic junior i da ce morati da igra, mislim da Senior nije ni planirao nekog skupog proverenog trenera jer onda ne bi mogao da se mesa u izbor, realno mislim da ovo nije lose resenje naravno da je moglo bolje no videcemo, ono sto je bitno je da ne bude rezova da ostanu pre svih Gist da Derik dobije sansu i mislim da se sezona moze spasiti

Pegone

pre 4 godine

Grobar sam ,nadao sam se nekom boljem i jacem imenu.Respect za Sakaotu
ali nije bas najbolje resenje za komsije .Nadam se da gresim.
Srecno u evropi i vama i mome Partizanu !!!!!!!

tom pus

pre 4 godine

ko je odlučio da on bude trener...
čisto onako proceduralno me interesuje ako neko zna...
imaju li navijači u tom predsedništvu svoje predstavnike?

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Izdrzace nekako do kraja sezone. Nikada nije bio narocito inventivan. Stara skola kosarke. Utegnuce ih sigurno ali pitanje je koliko moze da motivise igrace kojima je on vec treci trener u sezoni. I to covek pred penzijom. Ja ne ocekujem neki spektakularni obrt i preporod tima koji je u raspadu po svim savovima.

Demar Derosan

pre 4 godine

@slobo
Slazem se sa vama.
@majklojko miojko bre
Nisam siguran da stari treneri, u poznim godinama, mogu da vrate sistem Zvezdine igre na pravi put. Dublji su tu problemi, nadam se da ih prepoznajete. Nama bi mozda Radonja bio dobro resenje, ali pod ovakvim uslovima ne, jer i on dobro zna razloge zbog kojih je otisao svojevremeno. Strani trener tek nije resenje, zbog skoro nemogucih uslova adaptacije na nase uslove.

ma uzeli ste kup boli vas uvo

pre 4 godine

@Spisak trenera KK Crvena Zvezda FMP DIVA TELEKOM Beograd:

Zmago Sagadin,
Borislav Džaković,
Tom Ludvig,
Jovica Antonić,
Momir Milatović,
Stevan Karadžić,
Miroslav Nikolić,
Zoran Krečković,
Aleksandar Trifunović,
Dragan Šakota,
Milan Škobalj,
Aco Petrović,
Mihajlo Uvalin,
Saša Nikitović,
Milivoje Lazić,
Vlada Vukojičić,
Svetislav Pešić(2 puta),
Dejan Radonjić,
Dušan Alimpijević,
Milan Tomić,
Andrija Gavrilović,
Dragan Šakota,
niz se nastavlja...

Izvinjavam se ako sam nekoga izostavio, nisam namerno, majke mi.
(Deratizator, 23. novembar 2019 19:21)

I???

Neko je menjao trenere, a neko sudije, kako bi im bila omogucena zona 8 na 3 - zona koju su, mora im se prizanati, doveli do perfekcije i kako bi mogli da funkcionisu u uslovima jako loseg rominga!

Od kada je uspostavljen kvalitetan signal i od kada su utakmice premestene iz sudijskih svlacionica na teren nesto se ne snalaze bas najbolje?

123

pre 4 godine

Pa gde njega nadjoste, ceo trenerski vek je bio prosečan trener. Čoviću shvati da se dobar trener mora dobro platiti! Nakon ovakvog izbora trenera ne očekujem ama baš nijedan dobar rezultat ili trofej na kraju sezone, daj Bože da grešim. Mislim da se g. Šakota neće zadržati duže od ove sezone. Al sve jedno, volim i voleću našu Zvezdu i to nema veze sa trenerima ili Čovićem.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zoran bgd, 23. novembar 2019 14:21)


Za prosecna dva kluba, jedan prosecan trener pred penzijom. I ne zaboravite, otpremnina, obavezno.

drinska divizija

pre 4 godine

Cekaj malo, nesto ste pomesali. Valjda je prvo trebalo da dovedete Zmagoslava, pa tek posle toga Sakotu. Ako vec ponavljate proces Evropska Zvezda iz 2006, onda je logicno i da ponovite iste korake. Proverite vi to sa Vesicem i Zikom Paukom iz ondasnje vlasti, za koju tvrdite da vas je unistavala. A mozda biste mogli i njih dvojicu ponovo da angazujete?

Walldorf

pre 4 godine

Svako ko u komentarima brlja I mrlja,te ovo,te Ono,te mator je...nije navijac Crvene zvezde!!!To je prikriveni jugosloveni,definitivno.G.Sakota je veliko srpsko trenersko ime.Sa izrazenom specificnom tezinom.Prosao je "scilu i haribdu".Ima znanja,iskustva I autoriteta,I on je covek koji nam treba.To govorim sa punim uverenjem I sigurnoscu.Neka je sa srecom,g.Sakota!Napred ZVEZDA!Sportski pozdrav!

Putnik

pre 4 godine

Logičan izbor za Čovića. Šakota zna da ceni "porodične vrednosti" kao što je i dokazao dovođenjem sina u ekipu AEK-a. Moguće da dobijemo još jednog "juniora" u ekipi Crvene Zvezde, umesto da Čoviću junioru čestitamo povratak u FMP.

Basketaš

pre 4 godine

Šakota pa on je vodio ondaa Zvezdu kada su igra li Henderson,Leri Obenon,Gurović,Raićević,Antić,Milošević,Mišanović,Popović i Marković sa kapitenom Vukom Radivojevićem. Pobedio Real u pioniru ULEB Kupu!" Osvojio kup te godine sa Zvezdom navijač crveno belih.. Poznaje klub odlično. Boljee mogloo al nije ni ovo loše opcija. Radio je u Grčkoj Pelisteri,AEK, Aris, Panionios,Olimpijakos,Fortitudo,Olimpija Patra,Trabzon i vodi Zadar i Cibonu u početku karijeru trenersku započeoo u Atlasu. Poseduje grčko državljanstvoo pored srpskog i vodioo reprezentaciju Srbije i Crne gore. Ima rezultata iza sebe.

x0x0

pre 4 godine

Hahahhaha ali nesrecno pokusavanje navijaca malog kluba tehnicke saradnje sa Igokeo i njihovog kluba koji se ugasio i utopio u fmp samo govori o kompleksima i osnovno nepoznavanje materije.

PFC

pre 4 godine

Ma uzeli ste kup
A sta ste vi to uradili pa mozete nekom da se podrugujete?
Igrali F4 EL?
Hmm nije to
Osvojili neko evropsko takmičenje?
Hmm nije ni to
Ucestvovali u El 2 puta iako to rezultatima nisu zasluzili?
Ee to

Bot

pre 4 godine

Ovako Covic boluje od teskog egoizma. A sad cu objasniti zasto. On ne dovodi trenere koji su provereno dobri treneri jer na taj nacin ne bi nahranio svoj ego. Da Zvezda osvoji Evroligu niko ne bi rekao e svaka cast Covicu sto si izabrao njega, nego bi se svi trenera kovali u zvezde. A ovako kad dovedes nekog anonimusa ili propalog trenera koji bi ostvario neki rezultat onda bi svi rekli svaka cast Covicu gde nadje ovog. E zato Covic ovo radi. Uz to velikom treneru on ne bi mogao da se mesa u posao a ovakvima moze. Egoizam do bola. Mogao je i on da dovede Trinkijerija, ali ko bi onda Covic bio. Nestao bi u senci.

A Cepter menjao grb

pre 4 godine

Navijaci Partizan-Igokea,kako smo juce procitali,na dresu momka,koga su zivog sahranili,prerano su se uznemirili.Opusteno,ovo je vasa sezona,kako rece Misko R.imate najveci budzet u istoriji,ali ne zahvaljujuci prodaji karata i igraca,vec nekom ,koga mrzite i prozivate.Vas trener od 800000 je klasa za DS,svetska,osvojice sve,isto kao i prosle sezone.

Neznnalica

pre 4 godine

@ Simic

Barcokas ?! Majko mila...
Pa genijalac da malo pratis znao bi da je Pitino ponovo trener PAO-a
Ainars Bagatskis trener reprezentacije Letonije
Ostaje samo Paskval ali kako Zvezda nije partijski klub kao KK SNS-partizan nema se para za tako nesto.
Nisi bas neki genijalac, a ?

Stanko

pre 4 godine

Pa ovaj lošta 1,5 miliona evra po sezoni i zato je bio slobodan jer niko nije hteo to da plati.
Sada se penzioneri isprsili. Ima se može se

Cvrle

pre 4 godine

Deco, ajde kućama iz kladionica i kafana. Učite i radite nešto. Obrazujte se. Koja količina mržnje u komentarima, pa to je strašno. Vidimo se svi na Kališu u Junu. Pozdrav!

Vlad Rad

pre 4 godine

Vodio je već projekat zvani Evropska Zvezda i sa silnim milionima došao je do jednog trofeja u kupu.
Sad ne verujem ni da će taj kup uzeti.

Njaah

pre 4 godine

E lepo ga docekaste!? Ajde ljudi malo podrske pa nije ni trening odradio a vec ste ga najurili, kako da radi covek u tim uslovima, ne on nego bilo ko.
(Bojan, 23. novembar 2019 14:53)

Druze,pa to su muceni grobari.
Pokusavaju da unesu nemir i da sire nezadovoljstvo medju navijacima zvezde.
Smesno.

arhitekta

pre 4 godine

Ostavite ljudi Filipa Čovića na miru više. Pre samo 5-6 meseci je bio naš najbolji igrač i njegov doprinos pobedama nad partizanom u 1/2 i protiv Budućnosti u finalu je bio ogroman. Svi su to lako zaboravili i sada bez trunke srama svakodnevno pljuju po Filipu. Istina je da nije ni u približnoj formi iz aprila ove godine, da je loše odigrao većinu utakmica pogotovo derbi ali još uvek je prva trećina sezone i treba verovati i u Filipa i u sve ostale igrače. Nadam se da je većina ljudi apsolutno svesna da je sada užasno teško pronaći igrača na poziciji pleja, da ne objašnjavam ima milion razloga, i zato treba dati punu podršku timu. Takođe me je danas vest da je Perperoglu operisan !!! i da će početi sa treningom sredinom decembra bukvalno presekla. Podrška i njemu. I za kraj molio bih sve Delije da ne ulaze u bilo kakvu "raspavu" sa grobarima koji više prate šta ima novo u Zvezdi nego kod njih. To im je genetski materijal... Sve će doći na svoje mesto, biće Kališ opet. I nemojte da nikada da zaboravite da naš K.K. sada ne bi postojao bez Nebojše Čovića i ženski i muški. Nije ovo nikakav hvalospev porodici Čović već samo iznošenje činjenica i istine. Do juna na Kalemegdanu pozdrav.

HidenBow

pre 4 godine

Ova Zvezda nije klub, vec skupina politickih entuzijasta koji imaju istu zelju. Da od kokoske naprave vuka. Koka je uvek koka. Nekada sa dubljim, a nekada sa plicim dzepom.

Bili Kid

pre 4 godine

Kada Partizan igra Evrokup onda je to Kup Kroasana, vazno je da je Fiba Liga Sampiona vrhunsko takmicenje...
(Mu-lan, 23. novembar 2019 14:58)
Pa cekaj sad! Vi ste upravo TO OSVOJILI 1992!

gringos_PG

pre 4 godine

A đe je Šakota? Bilo zezanje prošle godine na račun Budućnosti a ove godine ste ulupili mnogo ozbiljnije pare i ništa nećete da napravite, čak i plej of može da dođe u pitanje ako se nastavi ova ludorija Primorske.Iskreno mi žao sto ćete da se prospete u Evroligi, naravno ne zbog vas već što se na ovaj način troši reputacija Ex-Yu košarke, pitanje je oće li nas zvat više u Evroligu.

Savjet za sve ekipe sa Balkana: "U'se i u svoje kljuse" i totalni reset, okosnica domaći igrači sa par dominantnih stranaca ovo ovako očigledno ne ide.

MišelBastos

pre 4 godine

Bomba!
Salim se, nasao se neko ko je pristao da radi po direktivi. Covek od 67 godina koji vise ne juri karijeru nego daj da zgrnem jos neki keš. Sve lepse od lepseg!

Ostin A

pre 4 godine

Ajde, recite genijalci u komentarima nekog boljeg trenera koji je slobodan.

Kari, Žoc, Radonjić, Đorđević? Pod ugovorima su u vrhunskim klubovima.

Šakota je osvojio FIBA Ligu Šampiona pre 2 godine. Ima nenormalno iskustva. Ok, na zalasku trenerske karijere je, ali trenutno, dobro je i da su njega našli.

Deratizator

pre 4 godine

Spisak trenera KK Crvena Zvezda FMP DIVA TELEKOM Beograd:

Zmago Sagadin,
Borislav Džaković,
Tom Ludvig,
Jovica Antonić,
Momir Milatović,
Stevan Karadžić,
Miroslav Nikolić,
Zoran Krečković,
Aleksandar Trifunović,
Dragan Šakota,
Milan Škobalj,
Aco Petrović,
Mihajlo Uvalin,
Saša Nikitović,
Milivoje Lazić,
Vlada Vukojičić,
Svetislav Pešić(2 puta),
Dejan Radonjić,
Dušan Alimpijević,
Milan Tomić,
Andrija Gavrilović,
Dragan Šakota,
niz se nastavlja...

Izvinjavam se ako sam nekoga izostavio, nisam namerno, majke mi.

only fools and horses

pre 4 godine

Šta vam je ljudi, ovo je prelazno rešenje. Dok god bude mogao da igra Čović junior pa da on onda preuzme klupu. A ako vam se ne sviđa, napravite svoj klub pa dovodite igrače i trenere. Zna se koji je i čiji je ovo klub, ma kako god on hteo da se zove.

Roki

pre 4 godine

Kada Partizan igra Evrokup onda je to Kup Kroasana, vazno je da je Fiba Liga Sampiona vrhunsko takmicenje...
(Mu-lan, 23. novembar 2019 14:58)
Pa cekaj sad! Vi ste upravo TO OSVOJILI 1992!
(Bili Kid, 23. novembar 2019 16:24)

A koji ste vi osvojili? Ah da,vi o tome samo mozete da sanjate.

Simic

pre 4 godine

Ajde, recite genijalci u komentarima nekog boljeg trenera koji je slobodan.

Kari, Žoc, Radonjić, Đorđević? Pod ugovorima su u vrhunskim klubovima.

Šakota je osvojio FIBA Ligu Šampiona pre 2 godine. Ima nenormalno iskustva. Ok, na zalasku trenerske karijere je, ali trenutno, dobro je i da su njega našli.
(Ostin A, 23. novembar 2019 14:02)

Barcokas, Pitino, Paskval, Bagatskis...sigurno ih ima jos, ali se ovaj genijalac, tj ja, setio odmah ovih imena. Nisu sigurno jeftiniji od Sakote, ali su bolji treneri i slobodni su. Pre svih u smislu da se na njih ne moze vrsiti uticaj.

Mu-lan

pre 4 godine

Pozdravljam ovaj potez uprave KK CZ, ovo je jedini iskusan trener koji ima iza sebe kakve-takve rezultate. Nemojte da ga pljujete odmah, nije mi jasno kako je vecina ovde tako malodusna. Sakota je pre 2 ili 3 godine osvojio sa AEK FIBA ligu sapmiona, evropski trofej pa ma kakav da je ipak je trofej. Zelim gospodinu Sakoti puno uspeha u Zvezdi.
(objektivan, 23. novembar 2019 13:54)
Kada Partizan igra Evrokup onda je to Kup Kroasana, vazno je da je Fiba Liga Sampiona vrhunsko takmicenje...

Bole

pre 4 godine

Sta reci ? Covek je namazan svim bojama . Pravi potez uprave . To je ono sto je falilo Zvezdi . Zivi bili , pa videli . Puno srece novom treneru !!!

samorealno

pre 4 godine

@ Ostavite ljudi Filipa Čovića na miru više. Pre samo 5-6 meseci je bio naš najbolji igrač i njegov doprinos pobedama nad partizanom u 1/2 i protiv Budućnosti u finalu je bio ogroman. Svi su to lako zaboravili i sada bez trunke srama svakodnevno pljuju po Filipu. Istina je da nije ni u približnoj formi iz aprila ove godine, da je loše odigrao većinu utakmica pogotovo derbi ali još uvek je prva trećina sezone i treba verovati i u Filipa i u sve ostale igrače. Nadam se da je većina ljudi apsolutno svesna da je sada užasno teško pronaći igrača na poziciji pleja, da ne objašnjavam ima milion razloga, i zato treba dati punu podršku timu. Takođe me je danas vest da je Perperoglu operisan !!! i da će početi sa treningom sredinom decembra bukvalno presekla. Podrška i njemu. I za kraj molio bih sve Delije da ne ulaze u bilo kakvu "raspavu" sa grobarima koji više prate šta ima novo u Zvezdi nego kod njih. To im je genetski materijal... Sve će doći na svoje mesto, biće Kališ opet. I nemojte da nikada da zaboravite da naš K.K. sada ne bi postojao bez Nebojše Čovića i ženski i muški. Nije ovo nikakav hvalospev porodici Čović već samo iznošenje činjenica i istine. Do juna na Kalemegdanu pozdrav.
(arhitekta, 23. novembar 2019 17:51)
Nebojsa, ti li si?

PredragDrobnjak

pre 4 godine

ok... Podoban trener koji ce slusati upravu, nema od ove sezone nista...
(cxd, 23. novembar 2019 13:07)

Ne postoji uprava, postoji samo vlasnik kluba, gazda Covic.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Izdrzace nekako do kraja sezone. Nikada nije bio narocito inventivan. Stara skola kosarke. Utegnuce ih sigurno ali pitanje je koliko moze da motivise igrace kojima je on vec treci trener u sezoni. I to covek pred penzijom. Ja ne ocekujem neki spektakularni obrt i preporod tima koji je u raspadu po svim savovima.

Samo kažem

pre 4 godine

Da završimo jednom za svagda priču o Radonjiću. Imao je na stolu odličnu finansijsku ponudu. Radonja je tražio da pored toga u klub udju dva lica koja Covic nije hteo da prihvati. Ta dva lica su osobe koje su i ranije gurane od strane Andreja Vucica. Ovo je Covic video kao pokušaj preuzimanja kluba na duže staze. Da li je ili nije bilo to ne znamo, ali to je jedini razlog rastanka Radonje i Zvezde. Sto se tiče Sakote imao je korektne sezone u Zvezdi. U Evropi svakako bolje nego u domaćim takmičenjima jer je dva puta dolazio do top8 EK. Imao je i korektan igrački kadar, ali sada ima bolji. Teško je reci šta može ili ne može sa ovim sastavom naročito jer je u pitanju vruć krompir i svakako ekipa koju on nije selektirao. Očekujem da se nivo igre podigne, a koliko će to biti videćemo u narednih mesec dana.

daki dalibor

pre 4 godine

Covek jos nije ni prvi trening odradio sa ekipom a vec neki znaju da je on lose resenje. Ima iskustva, nisu mu nepoznati igraci, poznaje sredinu...Ne znam koliko bi onaj spanac bio dobro resenje u sred sezone

objektivan

pre 4 godine

Pozdravljam ovaj potez uprave KK CZ, ovo je jedini iskusan trener koji ima iza sebe kakve-takve rezultate. Nemojte da ga pljujete odmah, nije mi jasno kako je vecina ovde tako malodusna. Sakota je pre 2 ili 3 godine osvojio sa AEK FIBA ligu sapmiona, evropski trofej pa ma kakav da je ipak je trofej. Zelim gospodinu Sakoti puno uspeha u Zvezdi.

Beli Vuk

pre 4 godine

Pa u datom trenutku najbolja opcija. Realno , koga smo mogli drugog da angazujemo? Sakota kakav god da je, ima dosta iskustva, nadam se da ce da poveze redove.

Lorimer

pre 4 godine

Čovara tradicionalno škrtari na trenerima. Nisam impresioniran, al' ajde. Makar je profi trener, od Gavre je sve bolje.Valjda nije pristao na FČ3 prisustvo. Ako jeste, on će ga i posla koštati. Će vidimo.
(detektiv kokni kol, 23. novembar 2019 13:15)

Tako je, sigurno je postavljen za trenera jer ne želi Filipa u timu :) Ipak ste vi F(ilip) M(ust) P(lay) klub...

x0x0

pre 4 godine

Hahahhaha ali nesrecno pokusavanje navijaca malog kluba tehnicke saradnje sa Igokeo i njihovog kluba koji se ugasio i utopio u fmp samo govori o kompleksima i osnovno nepoznavanje materije.

sasa the red baron

pre 4 godine

POLAKO:

Pa covek nije odrzaoni trening, a vec ga teraju?
Zvezda ima tim, i sve stop treba da se uradi je da se organizuje napad, a kvalitet igraca ce vec presuditi.
Slazem se i ja da skripi, ali ko bi ocekivao da ce Kuzmic imati saobracjanu nesrecu, da ce Covic onolikopropasti sa formom,Startos na operaciji, Baronu se zena porodila, i jos Tomic se spakova nakon 4 utakmice...
Ima vremena za mnogo sta, i ne morasbiti genije da vodis ovu ekipu...

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Polako sa kritikama. Covek ima iskustvo. Dajmo mu sansu. Molim sve navijace Zvezde da ne nasedaju na propagandu Ostojinih botova i onih sto mrze Zvezdu. Sada je potrebna podrska klubu vecu nego nikad.

neki veliki dr

pre 4 godine

A šta da radi Čović kad je ovo poslednja šansa da mu mezimac igra EL? Pitanje je da li će se neko iz ABA kvalifikovati sl godine, svakako ne možemo da osvojimo EL pa što da se ne igra Covkins košarke malo.

NBGD

pre 4 godine

I da i ne!!! Da jer je iskusan trener,a ne jer mislim da je tezak covrk i staromodan trener. Ne mora da znaci,ali to je moje misljenje. U svakom slucaju trenutno najbolje resenje jer mi je preko glave trenera koji su jos malo pa mladji od kosarkasa i bez ikakve istorije. Sve najbolje zelim novom treneru.

Czv Pz1989

pre 4 godine

Uf, tresla se gora, rodio se mis. Ovaj potez uprave ili bolje receno Covica mozemo posmatrati sa vise strana, ako bi smo morali da biramo izmedju dva zla, msm na Gavrilovica i Sakotu, onda je odabrano ovo manje. E sad, koliko je to pametan potez pokazace nam vreme. Moguce da se ekipa malo trzne, verujem da su i dobili na samopouzdanju posle pobede nas Zalgirisom, tako da mozemo samo da se nadamo napretku na neki nacin, a pobede protiv Mornara i Valensije, povratak Gista i Browna bi verovatno imale jedan pozitivan shok na celokuonu zvezdasku javnost, pocev od samih igraca pa sve do nas navijaca. Pominje se i pojacanje na pleju, Amerikanac Lemon koji ima odlucan ulaz, sto nam trenutno najvise fali.. Sve u svemu mozemo se nadati nekom pomaku. Mada sam misljenja da je Alimpijevicu data sansa jos godinu, dve, sigurno bi smo imali dobre rezultate. 11 pobeda u Euroligi, nesrecno izgubljeno finale, sa jos par pojacanja mogao je covek da stvori neki svoj sistem, tako je i Radonjic poceo. Iako mlad, na tajm outu se videlo da ima znanja, da ume da podvikne, da oseti situaciju na terenu, nije se plasio ni Antica ni Rocestija ni nikog. Prasio je Partizan ladno sa desetak razlike. Al sad da ne pametujemo mnogo, podrska ekipi u svakom narednom mecu pa da vidimo na kraju od cega su sastavljeni.

Zarco

pre 4 godine

Pa ovaj lošta 1,5 miliona evra po sezoni i zato je bio slobodan jer niko nije hteo to da plati.
Sada se penzioneri isprsili. Ima se može se
(Stanko, 23. novembar 2019 14:42)

Ma ja sam cuo 3m po sezoni

Zuja

pre 4 godine

Barcokas, Pitino, Paskval, Bagatskis...sigurno ih ima jos, ali se ovaj genijalac, tj ja, setio odmah ovih imena. Nisu sigurno jeftiniji od Sakote, ali su bolji treneri i slobodni su. Pre svih u smislu da se na njih ne moze vrsiti uticaj.
(Simic, 23. novembar 2019 15:01)

Ni jedan strani trener na ovim prostorima u bilo kom sportu nije imao uspeha. Naša filozofija je drugačija. Šakota je deo jugo trenerske škole. Ovde da dodje i Pat Rajli ništa ne bi uradio

Walldorf

pre 4 godine

Svako ko u komentarima brlja I mrlja,te ovo,te Ono,te mator je...nije navijac Crvene zvezde!!!To je prikriveni jugosloveni,definitivno.G.Sakota je veliko srpsko trenersko ime.Sa izrazenom specificnom tezinom.Prosao je "scilu i haribdu".Ima znanja,iskustva I autoriteta,I on je covek koji nam treba.To govorim sa punim uverenjem I sigurnoscu.Neka je sa srecom,g.Sakota!Napred ZVEZDA!Sportski pozdrav!

Steva Kera

pre 4 godine

Ja sam i zaboravio da je ovaj bio trener Zvezde, gde smo njega iskopali da mi je znati. Verovatno niko drugi nije hteo a on se sam nudio.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Čovara tradicionalno škrtari na trenerima. Nisam impresioniran, al' ajde. Makar je profi trener, od Gavre je sve bolje.

Valjda nije pristao na FČ3 prisustvo. Ako jeste, on će ga i posla koštati. Će vidimo.

Gde ja živim

pre 4 godine

Verovatno jedini iskusan trener trenutno slobodan. Pred penzijom, ne znam da li može da unese nešto novo u Zvezdinu igru, ali ajde da vidimo. Zvezdi i navijačima neka je sa srećom. Trebaće im jer mislim da imaju mnogo većih problema od trenera i igrača.

zoran bgd

pre 4 godine

Pa gde njega nadjoste, ceo trenerski vek je bio prosečan trener. Čoviću shvati da se dobar trener mora dobro platiti! Nakon ovakvog izbora trenera ne očekujem ama baš nijedan dobar rezultat ili trofej na kraju sezone, daj Bože da grešim. Mislim da se g. Šakota neće zadržati duže od ove sezone. Al sve jedno, volim i voleću našu Zvezdu i to nema veze sa trenerima ili Čovićem.

123

pre 4 godine

Pa gde njega nadjoste, ceo trenerski vek je bio prosečan trener. Čoviću shvati da se dobar trener mora dobro platiti! Nakon ovakvog izbora trenera ne očekujem ama baš nijedan dobar rezultat ili trofej na kraju sezone, daj Bože da grešim. Mislim da se g. Šakota neće zadržati duže od ove sezone. Al sve jedno, volim i voleću našu Zvezdu i to nema veze sa trenerima ili Čovićem.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zoran bgd, 23. novembar 2019 14:21)


Za prosecna dva kluba, jedan prosecan trener pred penzijom. I ne zaboravite, otpremnina, obavezno.

Gari

pre 4 godine

Ono sto de facto ne uliva poverenje izuzimajuci cinjenicu da je Sakota "stara skola" te bez angazmana izvesno vreme (ali i na zalasku karijere) jeste to sto je svima jasno da je pomenuti doveden kao "vatrogasac" i da neke jasne strategije za nadolazecu sezonu nema.

Da je doveden npr. Paskval to ne implicira automatski da ce se pomenuti poigrati sa rivalima ali bi se znalo da klub hvata zalet uz najvise domete od npr. naredne sezone i da se gradi neki sistem. No sa ovim sto navedoh za Sakotu tesko ko ocekuje da je doveden na vise od ove sezone kao prinudno resenje za sto manje novca.

Covic samo sto nije rekao - e ljudi. Daj da odigramo sezonu kako god i otaljamo sve. Da imamo kakvog- takvog trenera na klupi.

To je ono sto brine. Tendencija. Partizan nije ni igrao EL ali je doveo trenera tog ranga i renomea jer se nesto gradi za ubuduce. Pravi se temelj. Ne znam.

Bg

pre 4 godine

Da mator je Šakota nije za Zvezdu. Tako pisu Komsije u komentarima. To sto on ima 67 godina a Kari Pesic 70 verovatno znaci da je Kari mlad trener. Napred ZVEZDO!

PFC

pre 4 godine

Ma uzeli ste kup
A sta ste vi to uradili pa mozete nekom da se podrugujete?
Igrali F4 EL?
Hmm nije to
Osvojili neko evropsko takmičenje?
Hmm nije ni to
Ucestvovali u El 2 puta iako to rezultatima nisu zasluzili?
Ee to

POPE

pre 4 godine

Po meni presipanje iz supljeg u prazno. Prvo je trebalo da se dovede jedan dobar plej koji zna i da sutne spolja. Mi sem Berona nemamo igraca sutera. Tako da dzaba trener.

blinkibile

pre 4 godine

Stara garda koja se nije modernizovala,ocekujte teskog centra i post igru. Strec centri koji sutiraju trojke svaku utakmicu ima da nam ubace po 30 poena

ma uzeli ste kup boli vas uvo

pre 4 godine

@Spisak trenera KK Crvena Zvezda FMP DIVA TELEKOM Beograd:

Zmago Sagadin,
Borislav Džaković,
Tom Ludvig,
Jovica Antonić,
Momir Milatović,
Stevan Karadžić,
Miroslav Nikolić,
Zoran Krečković,
Aleksandar Trifunović,
Dragan Šakota,
Milan Škobalj,
Aco Petrović,
Mihajlo Uvalin,
Saša Nikitović,
Milivoje Lazić,
Vlada Vukojičić,
Svetislav Pešić(2 puta),
Dejan Radonjić,
Dušan Alimpijević,
Milan Tomić,
Andrija Gavrilović,
Dragan Šakota,
niz se nastavlja...

Izvinjavam se ako sam nekoga izostavio, nisam namerno, majke mi.
(Deratizator, 23. novembar 2019 19:21)

I???

Neko je menjao trenere, a neko sudije, kako bi im bila omogucena zona 8 na 3 - zona koju su, mora im se prizanati, doveli do perfekcije i kako bi mogli da funkcionisu u uslovima jako loseg rominga!

Od kada je uspostavljen kvalitetan signal i od kada su utakmice premestene iz sudijskih svlacionica na teren nesto se ne snalaze bas najbolje?

Zhol

pre 4 godine

Bice on sasvim ok za Zvezdu, u odnosu na ovog Colica sto vam je sad tu, astronomsko poboljsanje. Nije bog zna sta, ali korektan trener, unapreeice vam igru definitivno

metalstorm

pre 4 godine

Ovde mnogi pozivaju na bojkot. Pa vi veliki navijači bojkotujete Abu već dugo a hteli biste za sve da se pitate. Nije ovo sjajno rešenje al bolje od Zdravka Čolića. Valjda će biti i play.

ALO

pre 4 godine

Alo Sakota skup pa sta je vama, sigurno najjeftinija opcija covek na kraju karijere, izuzetno iskusan i to je pre svega dobra stvar, mislim da moze dobro da donese, e sad ono sto nije dobro to je da ostaje Covic junior i da ce morati da igra, mislim da Senior nije ni planirao nekog skupog proverenog trenera jer onda ne bi mogao da se mesa u izbor, realno mislim da ovo nije lose resenje naravno da je moglo bolje no videcemo, ono sto je bitno je da ne bude rezova da ostanu pre svih Gist da Derik dobije sansu i mislim da se sezona moze spasiti

Putnik

pre 4 godine

Logičan izbor za Čovića. Šakota zna da ceni "porodične vrednosti" kao što je i dokazao dovođenjem sina u ekipu AEK-a. Moguće da dobijemo još jednog "juniora" u ekipi Crvene Zvezde, umesto da Čoviću junioru čestitamo povratak u FMP.

Lucky

pre 4 godine

Propade ova sezona...Posle svega, Tomiceva ostavka ispade kljican dogadjaj! Verovatno on zna sve razloge ali ako je u pitanju samo sportski razlog, onda je to bio jako kukavicki potez!

sasa the red baron

pre 4 godine

SRETNO BILO:

Ostaje da se vidi sta ce Sakota doneti sa sobom, jer jos jednog trenera necemo dovoditi ove sezone.Ovo je sad sta je.
Ono sto nama treba je jos jedan play, jer Covic je uzasan. Ne zelim pljuvati ga, on je svoje mesto zasluzio nakon onog play-off-a prosle sezone, ali ocigledno je da ne ide...

Bojan

pre 4 godine

E lepo ga docekaste!? Ajde ljudi malo podrske pa nije ni trening odradio a vec ste ga najurili, kako da radi covek u tim uslovima, ne on nego bilo ko.

tom pus

pre 4 godine

ko je odlučio da on bude trener...
čisto onako proceduralno me interesuje ako neko zna...
imaju li navijači u tom predsedništvu svoje predstavnike?

johny

pre 4 godine

Pa ovaj lošta 1,5 miliona evra po sezoni i zato je bio slobodan jer niko nije hteo to da plati.
Sada se penzioneri isprsili. Ima se može se
(Stanko, 23. novembar 2019 14:42)

Nije 1,5 već 3.Rekao mi drug u školskom dvorištj

Demar Derosan

pre 4 godine

@slobo
Slazem se sa vama.
@majklojko miojko bre
Nisam siguran da stari treneri, u poznim godinama, mogu da vrate sistem Zvezdine igre na pravi put. Dublji su tu problemi, nadam se da ih prepoznajete. Nama bi mozda Radonja bio dobro resenje, ali pod ovakvim uslovima ne, jer i on dobro zna razloge zbog kojih je otisao svojevremeno. Strani trener tek nije resenje, zbog skoro nemogucih uslova adaptacije na nase uslove.

drinska divizija

pre 4 godine

Cekaj malo, nesto ste pomesali. Valjda je prvo trebalo da dovedete Zmagoslava, pa tek posle toga Sakotu. Ako vec ponavljate proces Evropska Zvezda iz 2006, onda je logicno i da ponovite iste korake. Proverite vi to sa Vesicem i Zikom Paukom iz ondasnje vlasti, za koju tvrdite da vas je unistavala. A mozda biste mogli i njih dvojicu ponovo da angazujete?

Vlada

pre 4 godine

Korektan trener ali bez značajnih rezultata u karijeri. Ne sviđa mi se što je trener starog kova pa Zvezda verovatno i neće igrati modernu košarku.

Czv Pz1989

pre 4 godine

Najveci problem u celoj ovoj prici je to sto je Stratos podvrgnut operaciji i vraca se tek sredinom januara. Fali nam njegovo iskustvo i onaj njegov ulaz. Samo njegovo prisustvo na terenu puno znaci i mladjim saigracima i nama navijacima.

Basketaš

pre 4 godine

Šakota pa on je vodio ondaa Zvezdu kada su igra li Henderson,Leri Obenon,Gurović,Raićević,Antić,Milošević,Mišanović,Popović i Marković sa kapitenom Vukom Radivojevićem. Pobedio Real u pioniru ULEB Kupu!" Osvojio kup te godine sa Zvezdom navijač crveno belih.. Poznaje klub odlično. Boljee mogloo al nije ni ovo loše opcija. Radio je u Grčkoj Pelisteri,AEK, Aris, Panionios,Olimpijakos,Fortitudo,Olimpija Patra,Trabzon i vodi Zadar i Cibonu u početku karijeru trenersku započeoo u Atlasu. Poseduje grčko državljanstvoo pored srpskog i vodioo reprezentaciju Srbije i Crne gore. Ima rezultata iza sebe.

Nebojsa

pre 4 godine

Sakota je dobar trener sa iskustvom, napokon jedan kvalitetan trener.
Zasto novinari koji dolaze na konferencije Covica imaju blokadu i pod rucnom su???
Slobodno se opustite i bez straha mu postavite pitanja koja zanima armiju zvezdinih navijaca...
Kad se lepo pisalo i govorilo o Filipu Covicu, tad je bilo uredu. Danas kada svi vidimo da nije dorastao EL, on vam drzi predavanje.
Samo mu iznesite podatke o brojkama Filipa Covica, kad je rec o kosevima, izgubljenim loptama, oduzetim loptama itd nema sta da se krije i da se cuti.
Filip Covic na parketu ne pokazuje kvalitete i to mu treba reci....

kimiko

pre 4 godine

Sta ste navalili na coveka, pa nije ni utakmicu započeo :) Pa valjda to iskustvo nešto znači.
E kakva su vremena došla, nema covek vremena ni trening da održi :)

Pegone

pre 4 godine

Grobar sam ,nadao sam se nekom boljem i jacem imenu.Respect za Sakaotu
ali nije bas najbolje resenje za komsije .Nadam se da gresim.
Srecno u evropi i vama i mome Partizanu !!!!!!!