1. Jordan je bio toliko dobar da je trebalo da mu dođe bolji trener i boljih par saigrača i onda je prošao prvu rundu playoffa. Daj ne palamudi bez veze. Jeste najbolji ikad ali nije ni on mogao sam. KD je druga pozicija i teško ih je porediti pogotovo što je visok ko bandera a kreće se kao bek od 190cm.
     (mighty banana, 29. april 2019 21:09)

    # Link komentara

  2. A lebrn bi uraduo mnogo sa westbrikom osvojio bi svet. . .pa pogledaj PG13 lik nikad bolji igrac ne moze prvu rundu plej ofa da prodje. .pa sa indijanom je tukao polu i finale konf. . .
     (stefan, 29. april 2019 19:46)

    # Link komentara

  3. Pre 2 godine sam izjavio da ce Durent biti bolji od Lebrona.
    (ElHombre, 29. april 2019 18:41)

    # Link komentara

  4. @vince carter

    Sta je Jokara pricao live o prdezima?

    Zašto bi zamrzeo Jokaru zbog fanova? Kakve to veze ima? Dečko je neverovatan i treba mu pružiti podršku
     (JeRemija, 29. april 2019 17:23)

    # Link komentara

  5. Slazem se!KD je jednostavno najbolji!MVP sigurno,bez obzira na rekord Janisa sa Milvokijem,poentiranjem Hardena u skoro svakoj utakmici preko 40+!Kad gledate ovog simpaticnog dugajliju,ima te sta videti,on zaista na svim pozicijama u odbrani i napadu,najvise podseca po meni ipak dva najbolja kosarkasa koja sam gledao u zivotu - Majkla i Kobija! U danasnjoj kosarci dominira ali mu je veoma blizu saigrac Kari,zato su GSW dominantni.Svi ostali su 3 i 4 bez ikakve preteranosti!
    (bmiles, 29. april 2019 17:20)

    # Link komentara

  6. Durent 35 koseva, 5 skokova i 3 asistencije. Nikola 21 kos, 12 skokova, 15 asistencija...... 
    Nekako mi se cini da je Nikola korisniji, ili se varam?21-15-10, neverovatan dodavač ali pola asistencija nemaju veze sa istom
     (Kića, 29. april 2019 17:12)

    # Link komentara

  7. Bogdan Bogdanovic je u toj celoj prici najveca rupa od igraca, momak je promasio sport
    (zvezda le, 29. april 2019 16:58)

    # Link komentara

  8. Po ko zna koji put se dokazuje da u NBA postoje samo tri (u ovom plejofu dva) prava, istinska superstara. Durent, Kavaj i Lebron.
    Njih trojica su za najmanje klasu iznad Adetokumba, Hardena, Vestbruka i ostalih medijski nabudženih igrača.
    S tim da Lebron polako ulazi u penzionerske godine i pitanje je koliko će još dugo moći da ima toliki uticaj na igru, više ni ne krije da ne igra odbranu, a i čini se da polako gubi eksplozivnost u napadu.

    I onda tako kad čujem/pročitam "Vestbruk/Janis/Embid je najbolji igrač lige i nije ni blizu" odmah mi bude jasno koliko se ta osoba razume u košarku.
    (Powerslave, 29. april 2019 16:54)

    # Link komentara

  9. @pantelija

    Slažem se sa većinom komentara osim sa onim neistinitim delom da je Majkl davao 40 poena prosečno. Ne vidim čemu to preterivanje kada je čovek ubacivao i dalje fantastičnih 30 poena prosečno kroz karijeru. Takođe treba dodati i to da je MJ najviše šutirao puta ka košu u istoriji NBA lige ( mislim na prosečan broj upućenih šuteva po meču) Durent bi sa tim brojem pokušaja takođe davao 30 poena prosečno, kao i Majkl.
     (papa Francisko, 29. april 2019 15:14)

    # Link komentara

  10. Kako sada stoje stvari Jokic ce mi zbog njegovih fanova postati ubedljivo najomrazeniji igrac ikada. A da da stvar bude smesnija jos dok je bio ruki ja sam ga uzdizao i pricao da ce biti ozbiljan igrac. Jos dok nije bilo ovakvih izjava fanova ja sam ga otpratio sa Instagrama kada sam video kakve gluposti prica na live..o prdezima i slicnom! Evo sada kazu da je korisniji od Duranta zbog dve statisticke kolone vise. Westbruk ima Triple Dabl prosek vec tri sezone pa je Leonard bolji i mnogo korisniji za ekipu,e to vam je statistika. Sad je kao bitno sto.je meko Srbin i odmah treba da ga volim vise od drugih?? Svakodnevno po gradu mogu da sretnem djubrad od ljudi,djubrad po televiziji,onaj lik sto je ubio devojcicu je isto Srbin i sta sad trebam da kazem vilim sve Srbe? Ljude delim na dobre i lose i kraj price. Nikada necu biti pristrasan za nekog sportistu samo zato sto je Srbin. Rekao je lik Jokic bi 80tih davao 50 poena :)) pa kad Bird nije davao,bolji suter,paser,bolje barata loptom,cak brzi i skocniji od Jokica i veci IQ,nema vise sta da se prica. Zapravo highlight Birda "the greatest of all time"je jedini ukljucujuci i Jordana posle koga sam se smejao u neverici sta upravo vidim. Meloun je Ajzei razbio glavu laktom,16 savova je dobio.
    (vince carter, 29. april 2019 15:14)

    # Link komentara

  11. @JeRemija

    Još interesantnije je to što ti pokušavaš da budeš zaprška u svakoj čorbi. Čudo da nisi spomenuo i Dirka, Hakima (koga je trebalo da uvrstim u prethodnom komentaru zbog svoje košgeterske raznovrsnosti) i ostale vrhunske skorere koje je videla ova igra. Pa kako LeBrona da zaboravim... "Poštaru" svaka čast, vrhunska karijera, na čiju senku je bacio najveći ove igre MJ (nedostatak titule), ali stvarno impresivne cifre je sakupio Karl. Doduše i najbolji asistent lige u vidu Stoktona je tada imao šta da kaže. Sve u svemu, kada se misli na poentiranje, košarkaši koje sam naveo su većini ljubitelja NBA košarke među prvim asocijacijama, ali zato dobro znamo kome su statistika i brojke osnov za sve...
     (Gambeet, 29. april 2019 15:02)

    # Link komentara

  12. Dobar je Durent. Trebalo je da dođe u ekipu gde ima još jedno 3-4 all stara pa da krene da igra ko MJ. Dok igrao sa jednim all starom nije ništa uradio.
    (glen rajs, 29. april 2019 14:31)

    # Link komentara

  13. Kad ljudi kazu da je Jokic bolji od KD , joooj.... svasta procitam.
    (jap, 29. april 2019 14:10)

    # Link komentara

  14. Zaista zaslužuje respekt. Ali ostaje ona mrlja, da je sve ovo uradio u OKC, bilo bi OK. Ili da je otišao u neku osrednju ekipu, pa je digao, i to je OK. Ali otići u šampionsku ekipu, nikako to ne mogu svariti.
    Iako je to postalo normalno, još od vremena kad je Shaq pobjegao iz Orlanda u LA, pa kad je Charles na svaki način pokušao doći do titule, preko Kinga, do Rođe, meni te stvari ne leže, jer uništavaju suštinu košarke i sportskog nadmetanja.
    (WillyWonka, 29. april 2019 13:50)

    # Link komentara

  15. borisa simanic 213 gradja kao durent,sut odlican,odraz i kucanja jos bolja,samo da popravi kontrolu lopte,novi durent!!!
     (Srbin iz Crne Gore, 29. april 2019 13:48)

    # Link komentara

  16. Kad je His Air Majesty igrao,filozofija NBA trenera je bila da se poeni daju sto blize kosu.Mnogo se takticki igralo.Kada je Drazen dosao u Portland secam se njegovog intervjua kada je rekao da u Portlandu imaju 50 varijanti napada koji plejevi moraju da znaju napamet,a reprezentacija SFRJ je imala desetak.E Majkl je u to vreme i uz divljacku odbranu koju su neke ekipe kao Pistonsi igrali tada,davao prosecno 40 tak koseva,i bio najbolji defanzivac igre.Danas Harden i Kari placu ako ih neko mrko pogleda.Kari daje trojku sa pola terena i grize gumu pada u trans,ma smesna je danas NBA,totalno.Nemojte Majkla uporedjivati ni sa kim,on je nedodirljiv.Ako Ker ima licni animozitet iz igrackih dana u Bulsima neka javno kaze,a ne da se preko tudjih ledja obracunava sa Dzordanom.I jos nest Majkl nije ima kao nabedjeni Durantula 5Allstara u petorci
    da se izivljava.On je najbolju Jutu u istoriji fransize dobio sa 39 temperature.Znaci Majkl,da budem skroman pet mesta praznih pa Larry i Magic koji su najzasluzniji za popularizaciju NBA u svetskim okvirima,pa svi ostali.Hvala na ustupljenom prostoru.
     (pantelija, 29. april 2019 13:48)

    # Link komentara

  17. Nije kod Dzordana kosarkasko umece presudno, imaju ga mnogi. Kod njega je najfascinantnije sto sa lakocom dize novo igre kad je najpotrebnije. Kao da kaze "dosta smo se zezali, ajde malo ozbiljnije", i tako bude.
     (chombe, 29. april 2019 13:45)

    # Link komentara

  18. Durent ne može u isti tekst a ne u rečenicu sa Majklom Džordanom! 

    Kada se izgovara ime njegovog letećeg visočanstva treba da se stoji mirno. 

    Deca koja ga nisu gledala nemaju pojma kakav je to košarkaš bio. U istoriji sveta nije bilo boljeg košarkaša niti će ikada biti! Takav košakaški kvalitet više ne može da se rodi, Majkl je čovek sa druge planete. 

    Da je hteo, mogao je uzeti 10 titula. Čovek navodno nije bio dobar šuter za 3 poena ali je onda jedan meč postigao 6 trojki za poluvreme, čisto da pokaže kako stoje stvari i da to ume da radi! 

    Da Majkl igra danas, lagano bi ubacivao 45 poena prosečno i to ne kažem ja već mnogi svetski košarkaški stručnjaci. Pa on bi ekopu Feniksa vodio do Finala i borbe za titulu. Jedan jedini neponovljivi Air Jordan!
    (JeRemija, 29. april 2019 13:01)

    Lepo receno
     (stefan, 29. april 2019 13:45)

    # Link komentara

  19. @Gambeet

    Interesantno je da u najbolje skorere ikada nisi uvrstio čoveka koji je drugi u istoriji NBA lige po prosečnom broju postignutih poena po meču...Vrlo interesantno:)
     (JeRemija, 29. april 2019 13:11)

    # Link komentara

  20. Izgubio je loptu iz koje su mogli biti produzeci. Sada takve gluposti prolaze bez kazne jer su premocni kao tim, Oklahomu je kostao titule i prolaska u veliko finale. To je malo smijesno jer ako si superstar ne mozes da izgubis loptu 5 puta u karijeri kod 10 prejosenja u najbitnijim trenucima.
     (Strucnjak, 29. april 2019 13:03)

    # Link komentara

  21. Durent ne može u isti tekst a ne u rečenicu sa Majklom Džordanom!

    Kada se izgovara ime njegovog letećeg visočanstva treba da se stoji mirno.

    Deca koja ga nisu gledala nemaju pojma kakav je to košarkaš bio. U istoriji sveta nije bilo boljeg košarkaša niti će ikada biti! Takav košakaški kvalitet više ne može da se rodi, Majkl je čovek sa druge planete.

    Da je hteo, mogao je uzeti 10 titula. Čovek navodno nije bio dobar šuter za 3 poena ali je onda jedan meč postigao 6 trojki za poluvreme, čisto da pokaže kako stoje stvari i da to ume da radi!

    Da Majkl igra danas, lagano bi ubacivao 45 poena prosečno i to ne kažem ja već mnogi svetski košarkaški stručnjaci. Pa on bi ekopu Feniksa vodio do Finala i borbe za titulu. Jedan jedini neponovljivi Air Jordan!
     (JeRemija, 29. april 2019 13:01)

    # Link komentara

  22. Ker bi trebao sa više poštovanja da priča o tom Majklu čijeg se prezimena ne "seća", to što je bio vodonoša u tom timu mu ne daje za pravo da svoje komplekse iz tog vremena pokazuje na taj način!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Markobg, 29. april 2019 10:22)

    ...uopste nisi shvatio ono sto je Ker rekao i sta je hteo da kaze...po meni, bilo kog igraca danasnjice da porede da Jordanom je... smesno...
    (Pingvin sa Madagaskara, 29. april 2019 12:52)

    # Link komentara

  23. Davidovac nista ?
     (Milan, 29. april 2019 12:26)

    # Link komentara

  24. sve mi se cini da ces da poreknes to što si rekao kada joka u finalu zapada sve uradi bolje od durenta.

    I trojke I asistencije I odbranu I poene
     (marija, 29. april 2019 12:03)

    # Link komentara

  25. Durent je odavno dokazao da je klasa za sebe.
    (CudniSuSaviniPutevi, 29. april 2019 11:13)

    # Link komentara

  26. Durent 35 koseva, 5 skokova i 3 asistencije. Nikola 21 kos, 12 skokova, 15 asistencija......
    Nekako mi se cini da je Nikola korisniji, ili se varam?
    (sasa jokic, 29. april 2019 11:13)

    # Link komentara

  27. Djurantela je klasa za sebe ali playoff Igoudala je takodje prica za sebe. Covjek igra vrlo malo tokom sezone,a onda dodje playoff i kao da gledamo nekog drugog igraca, koji je standardno u 10 najboljih u NBA. Grin playoff je takodje fenemenalan, jos ako Tompson i Kari poprave sut bice pretesko za Hjuston jer se iskljucivo oslanjaju na sut za tri, a vecina suteva je iz ekstremno teskih pozicija.
    (Boris, 29. april 2019 10:45)

    # Link komentara

  28. Ker nije rekao da je KD bolji od MJ nego je hteo da kaze da mu se ovaj najvise priblizio i potpuno je u pravu
    Zasuzeno MVP 2019 KD.
     (Guromir, 29. april 2019 10:45)

    # Link komentara

  29. @Sinki

    Osim Novickom i Olajdžuvonu npr. u pohodu na šampionski prsten :)

    Mada slažem se u suštini, to su izuzeci koji potvrđuju pravilo. A sa druge strane Durent ima previše kvalitetnih saigrača što je donekle kukavički trend koji je započeo LeBron.
     (scholes, 29. april 2019 10:36)

    # Link komentara

  30. KD je igračina i po mom mišljenju ubedljivo najbolji skorer današnjice, a uz MJ-a i Kobija, verovatno i ikada, uz dužno poštovanje Karimu, Viltu, Šeku, Ajversonu, Trejsiju, koji su takođe, svi do jednog, 'cr?me de la cr?me' u postizanju koševa, odnosno poena. Još i dugački ekstremiteti i vanredno kretanje za tako visokog igrača, prava košgeterska građa. Da mu je to primarni cilj i da želi da nabija razne rekorde vezane za poentiranje, mišljenja sam da bi svake godine uzimao 'scoring title' ubacujući 32-35 poena bez ikakvih poteškoća. Biće šteta što će vrlo teško prevazići Karima na večnoj listi strelaca i imati recimo 40K poena, što je zasigurno mogao da je, kao što sam ranije napomenuo - jurio statistiku, ali momak je želeo titule, što je na kraju krajeva i najbitnije i što ga je dovelo u GSW. Uz Irvinga i Lenarda - moj omiljeni igrač za gledanje. To je košarka!
     (Gambeet, 29. april 2019 10:35)

    # Link komentara

  31. Uporedjivati nekoga sa Jordanom,u danasnjoj kosarci, dajte ljudi nemojte biti smesni
    (air jordan, 29. april 2019 10:29)

    # Link komentara

  32. Ker bi trebao sa više poštovanja da priča o tom Majklu čijeg se prezimena ne "seća", to što je bio vodonoša u tom timu mu ne daje za pravo da svoje komplekse iz tog vremena pokazuje na taj način!
     (Markobg, 29. april 2019 10:22)

    # Link komentara

  33. Durent je cudo...Svakom kvalitetnom igracu je potreba i kvalitetna ekipa da bi dolazio na pravi nacin do izrazaja.On u ovom plejofu pokazuje zasto je najbolji kosarkas danasnjice.Ali ja mnogo volim i Karija,taj covjek je kosarkaski genije.
     (Sinki, 29. april 2019 09:59)

    # Link komentara