1. (Rile, 27. februar 2019 12:11)

    Bez Nikole Jokića ne bi bilo ni igre ovog tima. Kad je on počeo da nesebično deli lopte, svima u klubu je redom nešto kvrcnulo u glavi i jedan po jedan su postajali fantastični igrači, zajedno sa Jokićem. Prvo su proradili Geri Haris i Marej još prošle godine, Barton za njima, onda su proradili Krejg, Monte Moris i Bizli, i to dotle da su imali i do 35 poena u nekim utakmicama. Na kraju je proradio i Plamli a sa njim je i Milsap počeo da daje izuzetne partije jer se sporo uklapao u Denver iako je došao kao top igrač u Denver. U ovakvom sistemu je i Ajzea Tomas proradio, iako nije igrao mnogo dugo - shvatio je u čemu se ovde radi - o timskoj igri koju je stvorio Nikola Jokić, u kojoj svi postaju najbolja verzija sebe.
    Zbog toga su dugo bili prvi tim lige a sad dižu za vrat prvom.
    Da to nije jedina stvar, pokazuje i Jokićeva lična statistika a zbog svega ovoga je i pozvan na All Star. To je veliko priznanje biti u izboru toliko jakih igrača najbolje lige sveta.

    Osim toga, kad nema Milsapa - za odbranu a nekad i napad pobrine se Plamli, kad nema Mareja, onda Bizli ili Monte ili Tori Krejg pokidaju pa se i ne oseti da fali.

    Ali kad nema Jokića, kao što je sinoć izašao - +16 se otopilo. A kad je on ušao brzo je sredio stvari i Denver je poveo, a Jokić je dao odlučujuće poene i odigrao odlučujuću odbranu, i kao i puno puta do sada - doneo odlučujuću pobedu Denveru.

    Bez Jokića ne bi ni bilo Denvera.
    (Mirko, 27. februar 2019 23:09)

    # Link komentara

  2. Sut 11 od 25!? A covek centar?
    (wtf, 27. februar 2019 22:52)

    # Link komentara

  3. @istina mašina
    Ma samo ti kažem da nije Dejvis kandidat za all NBA tim.
    Ako u Mvp trci imaš dva centra koja su pozicionirana daleko ispred tebe (tu se gleda mnogo vise od puke statistike), onda jedino možeš da se nadaš trećoj petorci lige.
    Samo ti kažem da i kad je imao tu brutalnu statistiku (sad je polako kvari) nije se spominjao kao mvp kandidat nikad ispred Jokića, a da ne govorim Embida (koji je ispred Jokica).
    Čovek se vrti oko 10-15 mesta (sa tendencijom pada), a posto imas 2 centra ispred sebe...poredak ce vrv biti Embid prva 5orka, Jokic druga 5orka, Dejvis 3. Mada je realno da ako KAT nastavi ovako i Minrsota zareda sa dobrim igrama, onda nece biti ni u trecoj petorci.
    Uvek se vise gleda ucinak pred kraj pogotovo u timovima koji se budu plasirali u PO
     (lignjoslav, 27. februar 2019 21:19)

    # Link komentara

  4. Thomasa realno u playofu ne treba uvoditi, više štete nego koristi od njega, Morisu lopta u ruke kad nema Jokića to im je najbolja varijanta, a Thomas ionako nece biti tu sledeće sezone. Jokić odličan, vidno motivisan vidi se da više voli da igra jake utakmice. Trebao dobiti ofanzivni skok za TD kod onog autokoša Westbrooka ako su već sudili koš+faul mada mislim da i nije bio autokoš već da je lopta poslednjeg dirala Jokića
    (Merso, 27. februar 2019 19:58)

    # Link komentara

  5. Nastavak: Adams recimo za 30 min -23, RW -16, Marej +16, Barton +17(konacno odigrao zrelo i dorbo bez puno srljanja), Milsap +6, Ajzeja Tomas -8... Iznervirah se mnogo oko tog jednog skoka za td, videlo se posle 1/4 kad nije imao nijedan i na poluvremenu kad je imao samo tri skoka da ce to biti problem za novi td, dva je skupio brzo cim je usao u poslednjoj cetvrtini, ali onda za 5-6 minuta do kraja nijedan, jednostavno mu nije zgodno sa Adamsom da dodje do skoka, velik je kao i on, zauzima dosta prostora ispod kosa, ali stvarno fantasticna partija Jokica.
    (nba86, 27. februar 2019 18:14)

    # Link komentara

  6. @Leonida
    u pravu si, primetio sam to i ja al je bilo kasno...
    (Pera, 27. februar 2019 17:05)

    # Link komentara

  7. @Pera
    Nije pet puta više, nego za pet više. Pet puta znači da za svaku oklahominu izgubljenu oni izgube 5. Inače Denver skoro osigurao 2 mesto, ako ovako nastave što da ne i prvo
     (Leonida(1 od 5 miliona Spartanaca), 27. februar 2019 16:59)

    # Link komentara

  8. Jokić je školski primer poslovice "Um caruje, snaga klade valja". Kako on čita igru to je nestvarno, u deliću sekunde skenira pozicioniranje igrača na terenu i udmah usledi prelepa asistencija, u početku sezone je i njegove saigrače često iznenadio iznenadni pas od njega jer nisu ni svesni da može da ih ugleda iz date pozicije. Sad saigrači tačno znaju kakav je majstor i skoro na svakoj utakmici odmah istrčavaju kontru jer znaju kakvim je monstruoznim tačdaun pasovima u stanju da prebaci ceo teren za lagane poene. Ono hvatanje jednom rukom i pas preko celog terena za Mareja protiv Klipersa je nešto najlepše što sam video. Što je najvažnije, Jokić je mladić koji je maltene na početku karijere i samo nebo mu je granica!
     (St3fan KG, 27. februar 2019 16:49)

    # Link komentara

  9. Sa ovom pobedom odvojili su se protiv direktnog konkurenta za 2 poziciju na 3 pobede
    @Bruce Springsteen
    Jos bolje od toga. Imaju 4 pobede vise i 4 poraza manje, vode u seriji 3-0 (tie-breaker), dakle jedini nacin da izgube drugo mesto je da da u preostale 22 utakmice izgube 5 (PET) puta vise nego Oklahoma!
    (Pera, 27. februar 2019 16:31)

    # Link komentara

  10. Solidno.
     (Bodibond, 27. februar 2019 16:29)

    # Link komentara

  11. Sto se tice minutaze ,morate da znate da je kosarka na ovom nivou najzahtevniji sport, Ako igrate odbranu na vrhunskom nivou najveca je potrosnja, Najvise se umire od srca bas na kosarci ,procentualno iako se cini da je to fudbal,nije on se najvise igra, Prema tome ,niko ne moze da igra 40 minuta na tom nivou a NBA ima 48 minuta.To je ono kada primetite da neko ne moze da igra odbranu,mora da budes zver i za napred i nazad a da bude dobro, Branko Lazic je primer dobrog odbrambenog igraca .slican je onaj Tori Krejg iz DENVERA,nedostaje im napad ali su strasno korisni,
    (zemunski kej, 27. februar 2019 16:23)

    # Link komentara

  12. Odigrao je Jokić odličnu utakmicu, ali da nije bilo Milsapa Denver bi izgubio, kad se lomilo čovek je u par poseda u nizu sve sam radio - skokovi ofanzivni defanzivni, poeni, banane, odbrana.. Sa +16 ili 18 pred sam kraj 3/4 su došli do toga da OKC povede sredinom treće, baš su ušli u crnu seriju.
    @Max
    Do +18 su dosli sa Jokicem u igri, prednost se topila, vratio se u igru sredinom cetvrte, ali napravio nekoliko gresaka, tu je Milsap priskocio, izmedju ostalog dva puta vratio u kos Nikoline promasaje, odlicno je igrao, zaustavio nalet Oklahome. Medjutim, ponovo sam gledao zavrsnicu: u poslednja 3.5 minuta Jokic je dva puta u odbrani naterao protivnika da izgubi loptu, dodao za trojku i postigao 9 poena, nekolko puta sam preneo loptu na protivnicku polovinu pot zestokim presingom. Za sve to 3.5 minuta mu je bilo previse, izasao je iz igre pola minuta pre kraja jer je utakmica bila resena.
    (Pera, 27. februar 2019 16:16)

    # Link komentara

  13. Solidno.
     (Bodibond, 27. februar 2019 15:43)

    # Link komentara

  14. @lignjoslav

    Nisam ja našao Dejvisa, već je čovek u vrhu svih statističkih lista, uz Hardena i Janisa.

    Pitanje je kako ga ti nisi "našao"?

    Nije ogledalo za glasanje za all-nba broj članaka i komentara o Jokiću, na B92. I ja pišem ovde, navijam za Jokića. Misliš li da to na nešto utiče?

    Prošaraj malo američkim portalima, videćeš ko je veći favorit. Tamo su u fokusu Dejvis i Embid, pre svih. Nikola ima odličnu uzlaznu putanju, kad je reč o popularnosti, ali još uvek se ne može porediti sa njima.

    Jedina stvar koja Dejvisa bitnije koči da dođe do nagrade jeste broj utakmica koje je odigrao. Tu je bilo i stvari van košarke i farse oko prelaska u Lejkerse.

    Sam plasman tima nije ključan. Bio je u prvom timu i prošle sezone, a nisu ni tad baš briljirali (iako mnogo bolji nego ove). Ove godine im je i veća konkurencija na Zapadu. Zato je Embid jednak favorit. Vrh istoka, prvi tim na all-star, odlična odbrana, veliko ime...

    Pozicija tima znači, ali nije ključni faktor. Nikola ima šansu. Na kraju krajeva i Gasol i Noa su upali u prvi all-nba tim.

    Samo sam pričao o tome ko realno ima više šanse.

    Slične minuse sam dobio kada sam rekao da Nikola ima više šanse za all-star od Dončića. Tada su govorili da je broj glasova navijača ključan.
     (istina mašina, 27. februar 2019 14:55)

    # Link komentara

  15. Sombor je grad u kome se nista nije desilo zadnjih 100 godina. Eto, bar se Jokic desio.
    (Somborska depresija, 27. februar 2019 14:44)

    # Link komentara

  16. Maloun je tvrdoglav sa minutazom pa daj mu jednom 40 minuta da odigra kao ostale zvezde nba lige,na svakoj utakmico mu krati minute pokrao ga je jednu 7-8 triple duble..i zamalo da izgube zato sto nije hteo da ga vrati ranije u igru...
    (Marko, 27. februar 2019 09:16)

    С једне стране кукате како Харден и Вестбрук само набијају статистику а с друге стране тражите да Јокић то исто ради??? Да ли је паметније да игра по 40 мин, набија статистику, а онда када дође плеј-оф га нема нигде, јер се исцрпио или је боље да га тренер одмара што је више могуће, па да у плеј-офу растура?

    Сва срећа што Јокићу тренер није Тибодо, где би играо тих 40 минута, истрошио се и драстично повећао ризик да се повреди. Ако нешто ради добро Мелоун, то је да расподељује минуте. Мораће пред плеј-оф да смањи ротацију на 8-9 играча, такође у самом плеј-офу ће стартери играти више минута. Али, док год Денвер побеђује и Мелоун може давати више минута резервистима, то боље за екипу.
     (jд123, 27. februar 2019 14:41)

    # Link komentara

  17. Jokic je odlicno odigrao, Toliko su ga grebali i tukli da je sudija trazio da mu zaustave krvarenje na ruci, Teska borba sa Adamsom,dosta je i masio ali imao srecu da je Milsap sve nekako ispravljao ili u kos ili drugi napad,Slazem se sa konstatacijo da je Milsap bio odlican a Plamli je dosta pao, IT onako nesto dobro nesto lose . Imaju bas dosta dobrih igraca tu moze da bude problem sledece godine zbog salari kapa, Ne mozes svima da das velike plate pa ce neki potraziti druge klubove, Njihov bivsi igrac MUDIAJ je najbolji u Niksima,
    (zemunski kej, 27. februar 2019 13:55)

    # Link komentara

  18. Toronto je odrao Boston. Mnogo su jaki na svim pozicijama, i u napadu i u odbrani.
    Koji misle da GSW uzima titulu 100% mislim da greše. Možda uzme, ali nije 100%.
    (znanje-imanje, 27. februar 2019 08:22)

    40 % uzimaju, 100 % ne uzimaju
    (suljo i mujo, 27. februar 2019 13:29)

    # Link komentara

  19. Jokic>Paul George+Westbrook....Stvarno maestralan odlican vrh....ovde je pokazao skoro pa sav svoj potencijal a ima jos rezerve e to je igracina....u nba top 7 igraca sigurno....steta za onaj jedan skok da upise jos jedan tripl dabl 29 i bude 11 na listi i prestigne Dzordana u tom segmentu igre....bas steta 36 10 10 bilo bi vrh jedna od najboljih partija od kada je dosao u nba jos protiv Oklahome koji im disu za vrat....
    (MYNX, 27. februar 2019 12:50)

    # Link komentara

  20. Jokic>Paul George+Westbrook....Stvarno maestralan odlican vrh....ovde je pokazao skoro pa sav svoj potencijal a ima jos rezerve e to je igracina....u nba top 7 igraca sigurno....steta za onaj jedan skok da upise jos jedan tripl dabl 29 i bude 11 na listi i prestigne Dzordana u tom segmentu igre....bas steta 36 10 10 bilo bi vrh jedna od najboljih partija od kada je dosao u nba jos protiv Oklahome koji im disu za vrat....
    (MYNX, 27. februar 2019 12:50)

    # Link komentara

  21. Lepo sam rekao.Čim mu se bude sudilo to što sudi recimo Dončiću,Jokara svaku utakmicu preko 30 poena.
     (Statuskan, 27. februar 2019 12:33)

    # Link komentara

  22. a dobro racunali su mu skok i poene kad je vestbruk sam sebi dao kos :D
    (raxx, 27. februar 2019 12:31)

    # Link komentara

  23. Zašto stalno tabela Istočne konferencije?(kiza košarkaš, 27. februar 2019 08:12)Zato što na istoku sunce sija, na istoku je i Rusija.
    (Sponakršitelj, 27. februar 2019 08:34)
    Pa vidi, nama je Rusija na istoku, Amerima je na zapadu. Pa vidi ti to cudo!
    Ipak mi nije jasno kako se toliko ljudi peca na ovaj trol o konferencujama i to svakoga dana
    (nekotamo, 27. februar 2019 12:21)

    # Link komentara

  24. Nikola tek ima da pokaže svoje pravo lice u Play Off-u. To mu je najbitnije ! Pametan momak zna da će tek tada njegova ekipa pokazati koliko vredi . Čitav tim radi na tome , svesni su da imaju vrednost da daleko doguraju! Denver opet diže svoju formu , sad sledi završnjica i dobro je da je tim u usponu ..... Nije bitna statistika bitne su pobede . Ako budu još porasli kao tim ....... Može biti svašta jer ma šta ko pričao, TIMSKA IGRA DOBIJA PLAY OFF . Setite se Kleja Tomsona iz Voriorsa , izuzetan timski igrač !
    (MPP, 27. februar 2019 12:11)

    # Link komentara

  25. Bez Mislapa truba,otkad se vratio, sve same pobede.Jokic je poenter,ima meku ruku,ali ko je gledao utakmicu mogao je da vidi zasto su Marej i Milsap glavni igraci Denvera.Ne ocekujem realnost od nasih ljudi jer nam to nije u prirodi.
    (Rile, 27. februar 2019 12:11)

    # Link komentara

  26. @znanje-imanje Jokic koji je svojim kosevima i asistencijama ucestvovao u preko 60 poena nije bio maestralan,hmmm real +- +22.Da Jokic nije igrao ovi bi dobili Denver sa 30 razlike.
     (Jastreb, 27. februar 2019 12:11)

    # Link komentara

  27. Durantula nije igr'o?
    (Nepoznavalac, 27. februar 2019 12:10)

    # Link komentara

  28. Da Milsap nije bio odličan 2. poluvreme izgubili bi. A i tada bi izgubili da nije Šreder sve otvoreno ipak promašio.
    (znanje-imanje, 27. februar 2019 11:33)

    Sto volim ove strucnjake "DA NIJE, DA JESTE, ONDA, IPAK..."

    ALI JESTE!! I sta sad!??

    Da Dzordan nije dao onaj poslednji sut Juti, Meloun i Stokton bi bili sampioni...
    Da nama Durent nije dao 35 poena mi bi dobili Amere na OI
    Da Djordjevic nije dao trojku u zadnjij sekundi, izgubili bi od Hrvata!
    Da nije bilo 3ce cetvrtine, Aco Petrovic bi dobio Srbiju...
    DA JE Oklahoma dala vise poena od Denvera, oni bi pobedil!!
    DA JE, DA JE, DA JE.....

    SVAKI LUZER tako pocinje recenicu i misljenje!! SVAKI!!! I jos DOKAZUJE.. nesto....
     (Dachazvezda, 27. februar 2019 12:04)

    # Link komentara

  29. Nekad je tabela sa konferencijama izuzetno neresponzivna. Treba mi 6-7 puta da klinknem da bi promenio nesto.
    (banat, 27. februar 2019 09:07)

    Nije do tabela. Ako gledaš preko mobilnog, verovatno ti je tač neprecizan.
     (NoName, 27. februar 2019 11:57)

    # Link komentara

  30. Momak je klasa za sebe.
     (nenad rs, 27. februar 2019 11:37)

    # Link komentara

  31. Sve same cheers-leadersice. Ko može nek odgleda opet. Puno više nego dve izgubljene lopte, iz ruku mu uzeše bar još 4.. Još gore, skroz neobično, nije dodavao tamo gde treba kad je mogao. Puno promašaja iz blizine. Drugo poluvreme ispod proseka za njega izvesno.
    Da Milsap nije bio odličan 2. poluvreme izgubili bi. A i tada bi izgubili da nije Šreder sve otvoreno ipak promašio. Nikola je ne jednom igrao maestralno ove sezone - ali ne na ovoj utakmici.
    (znanje-imanje, 27. februar 2019 11:33)

    # Link komentara

  32. Ko im je najpoželjniji rival u prvoj rundi od ovih što se bore za PO? Ne pratim puno Jutu recimo, ne znam kakvi su. SAS, Klipersi, Kingsi ili Džez? Svi osim Hjustona?
    (Dynamic, 27. februar 2019 09:05)

    GSW nikom nije poželjan, ali gotovo nemoguće da im oni budu prvi rival. Otprilike si i sam sebi odgovorio na pitanje mada treba uzeti u obzir da Harden nije "Harden" u po a SAS sa Gregom je itekako opasan protivnik svakom. SAC igra previše divlju košarku koja u po neće proći, Juta je dobro igrala prošle godine a ni Portland ne treba zaboraviti. Sve u svemu, sa velikim nestrpljenjem čekam po, bio sam srednjoškolac u vreme Divca i Peđe i vreme je...
     (el, 27. februar 2019 11:28)

    # Link komentara

  33. @istina mašina
    Gde nađe Dejvisa u celoj prici za all Nba team
    Tim mu na zacelju...cak i kad je bio motivisanji i imao one brutalne brojke, oni su imali isti učinak. Cini mi se jedini fransizni igrač ciji izostanak iz tima bukvalno ne oseti u rezultatima.
    U trci za MVP lige nikad nije bio ispred Jokica (mislim da se motao uvek između 10-15 mesta), a pogotivo nije sad, kada igra kao da ga je neko naterao. Tako da Dejvis nije u konkurenciji sigurno
     (lignjoslav, 27. februar 2019 11:23)

    # Link komentara

  34. maestralnih 7 od 18 za 2 poena, "naš jokara" je na dobrom putu da postane bolji šuter i od šalića iako nema minutažu i slobodu u igri koje ima đoko!!!
    (antimiškobot, 27. februar 2019 11:04)

    # Link komentara

  35. Počeo je kao Harden, 44% iz igre
    Njega za to pljujete. Kao što i Vestbruka pljujete za triple double a evo 50 komentara "jao kako nije uzeo taj jedan skok"
    Strašni ste! Našem narodu nikad dovoljno
    Čuj "Jokić igra za tim a Janis i Harden siluju"
    Jeste, Harden koji drži rekord po broju kreiranih poena ukupno za ekipu...a Janis tek. Kako vas sramota nije da pričate, kad očigledno niste ni jednu utakmicu Milvokija pogledali ove sezone. Kod njih se lopta konstantno kreće
    Al' ne, ajmo ustajanje, čitanke statistike i onda prosipanje pameti. Ma daj...
    (Ma da, 27. februar 2019 10:58)

    # Link komentara

  36. Slaba partija Jokića, nije zabeležio tripl dabl..bledo je to..
     (Mare, 27. februar 2019 10:41)

    # Link komentara

  37. Neko napisa da je Jokić sad siguran za All-NBA team.

    Voleo bih da bude, to bi bio istorijski uspeh za našu košarku, ali nije toliko izvesno.

    Mislim da su i dalje Dejvis i Embid favoriti za centra.

    Jokić ima dobro uporište u rezultatima Denvera, ali ni Filadelfija ne stoji loše. Embid je odličan u oba pravca i uz Gobera i Grina je najbolji defanzivac na centru.

    Dejvis je neke utakmice preskočio, Pelikani su veoma loši, a nije izborio ni startnu petorku za All-Star. Statistika mu je najbolja od svih centara, možda i od svih igrača. Poznatiji je i od Embida i od Jokića.

    Pitanje je koji će kriterijum biti presudan. Mislim da to neće biti timski rezultat, već percepcija individualnog kvaliteta. Na nju utiče i rejting igrača, ma kako mi želeli da to nije slučaj. Jokić je najveći talenat od njih, za 5:5 košarku, dok su Dejvis i Embid jači u 1:1 igri. Sve mislim da će statistika i renome presuditi u korist jednog od njih dvojice. Voleo bih mnogo da grešim.

    Svako od njih ima svoj "case", a iz prikrajka vreba, sa manjim šansama, Tauns. Preporodio se u poslednje vreme, ali mu tim i dalje igra loše. To mu kvari izglede, kao i nešto lošija i promenljiva forma sa početka sezone.
     (istina mašina, 27. februar 2019 10:36)

    # Link komentara

  38. (znanje-imanje, 27. februar 2019 08:22) 

    Čovek je među prvih 5 kandidata za MVP ove godine. O čemu pričaš ti?
     (Branko, 27. februar 2019 10:30)

    # Link komentara

  39. Aha 11-25 je maestarlno i Pol Dzordz 7-24 je isto maestralno. Znaci svi mogu lose da sutiraju i maestralni su, samo je Harden siledzija i sebicnjak.
    (Vic, 27. februar 2019 09:00)

    :))))
    S kim se ti svadjas?? Zena ti digla pritisak?? Deca traze pare? Komsija preglasan? :)))
     (Dachazvezda, 27. februar 2019 10:25)

    # Link komentara

  40. Zašto stalno tabela Istočne konferencije?
    (kiza košarkaš, 27. februar 2019 08:12

    Biće ti istočna sve dok ne mućneš glavom
     (gzola, 27. februar 2019 10:23)

    # Link komentara

  41. Slažem se šta su neki rekli, da kad se lomilo Milsap je bio glavni. I tad baš Jokić promaši 2 slobodna bacanja i faul. Inače bes njega bi sigurno izgubili. Inače Plamle nije imao dan, ali je OK igrač. Isaja je dosta loš.

    Bravo Joka i Denver. Ajde bar do polufinala da stignu i Joka ubaci Denver u istoriju.
    (ja, 27. februar 2019 10:16)

    # Link komentara

  42. Gazi, Jokaraaa
    (jm7, 27. februar 2019 10:09)

    # Link komentara

  43. Za ove koji ne znaju Istocna konferencija se pokazuje prva, jer Milvoki ima nekoliko pobeda vise u odnosu na Golden Stejt.
     (Da se zna, 27. februar 2019 10:06)

    # Link komentara

  44. strašno
     (gotiva, 27. februar 2019 09:49)

    # Link komentara

  45. Već sada je sasvim sigurno da je Nikola kako kaže Meloun : "Dar sa neba za Denver " , JEDAN OD NAJBOLJIH IGRAČA DANAŠNJICE ! Lakoća kojom ovaj dečko igra ovu nimalo jednostavnu igru na tako originalan način je već sad za uđbenike košarke ! A tek slede zrele godine i napredak ! Ovacije u dvorani koja je tamo daleko preko bare daće mu još više samopouzdanja . Meloun izuzetan trener , i on napreduje , pravi učitelj na terenu ! Podseća me na Aleksadra Nikolića velikog koš.genija..... neprimetno vodi ekipu u istoriju koja će se pamtiti !
    (MPP, 27. februar 2019 09:48)

    # Link komentara

  46. @Max u pravi si potpuno!
    Milsap je povuko rucnu i preokrenuo momentum na Denverovu stranu, koji je bio kod Oklahome posle one ludacke trojke.
    Milsapova rampa! Ofanzivni skokovi, poeni... ponovo ih povezo i prilepio.
    Jokic je kao i ostatak ekipe prilicno "brljao" u 3/4 (vidi procente i izgublje lopte). Jeste posle odbranom ukrao par lopti al "Oscar goes to ...".
    (Zuckova levica, 27. februar 2019 09:44)

    # Link komentara

  47. super sve, samo ne mogu da razumem da su izgubili dvadeset poena prednosti za tako kratko vreme. Jeste da je prva petorka morala da odmori, ali IT, Heris, Plamli... pa pravite faulove ako ne znate šta drugo.
    Milsap se ovde stvarno pokazao. Jokić bolje šuta trojke od bekova šutera, izmislio novu poziciju - centar šuter, a uz to i plej. Haos šta im radi. Bolji od Dzordza i Vestbruka.
    (tocka, 27. februar 2019 09:43)

    # Link komentara

  48. Aha 11-25 je maestarlno i Pol Dzordz 7-24 je isto maestralno. Znaci svi mogu lose da sutiraju i maestralni su, samo je Harden siledzija i sebicnjak.
    (Vic, 27. februar 2019 09:00)
    Bajo, 11/25 nije maestralno ako gleda samo sutiranje, ali ako na to dodaš 10 asistencija, 9 skokova, iznudjene greske, i impakt na utakmicu, onda razumeš o čemu se radi, jedino ako se praviš blesav. A Harden on je u stanju da šutira 3/22 trojke, ili pak da nabije 50 poena. Da izgubi, kao i Westbrook. Sad razumeš razliku ili da t neko nacrta ?
    (JPR24, 27. februar 2019 09:43)

    # Link komentara

  49. Na 20 utakmica pre kraja mozemo reci da su Curry, Harden, George, Giannis i Jokic all NBA first team i sve ostalo je laz ali ce verovatno ugurati Kawhija ili LeBrona ako udje u plej of jer ce onda da krene prica kako su Ingram, Kuzma i Ball G league igraci koje je LeBron uveo u plej of a pre godinu dana to su bili igraci koji su buducnost lige, Ingram novi KD, Ball novi Steph.Niko nije pricao o Harrisu i Jamalu, ljudi su se smejali kad je Denver dao Nurka za Plumdoga, Torrey Craig jeste G League igrac, Milsap jeste bivsi All Star i tvrdim da niko osim Jokica ne bi uveo tu ekipu u plej of, ni LeBron, ni KD ni Curry, ni Harden, niko.Jokic nije igrac sistema, Jokic je sistem.
    (paspalj chandler, 27. februar 2019 09:02)

    Pre bi stavio Duranta umesto Currya. Curry nije ove sezone na nivou koji je imao.
    (JPR24, 27. februar 2019 09:40)

    # Link komentara

  50. Maloun je tvrdoglav sa minutazom pa daj mu jednom 40 minuta da odigra kao ostale zvezde nba lige,na svakoj utakmico mu krati minute pokrao ga je jednu 7-8 triple duble..i zamalo da izgube zato sto nije hteo da ga vrati ranije u igru...
    (Marko, 27. februar 2019 09:16)

    Da, ali neke zvezde su pravile male pauze od po utakmicu, dve, da odmore, Jokic nije. Pa sad Čidi šta je bolje kad ima 82 utakmica da se igra pre plejofa.
    (JPR24, 27. februar 2019 09:38)

    # Link komentara

  51. Bravo Jokara!Gledao sam zavrsnicu, on im je prakticno donio pobefu uz onu vaznu trojku Mareja na 10 asistenciju Jokica.
    Jako bitna pobeda za Denver i vrlo vjerovatno 2. mjesto zacementirano.

    P.S. ono kad si centar a fali ti jedan skok za triple-double..
     (Stefan, 27. februar 2019 09:38)

    # Link komentara

  52. Defuntus82
    I guess they were... Thunderstruck... :)
    (Jaran, 27. februar 2019 09:05)

    Hahaha, to je drugo, al' samo neka roka buraz! :)
    (Defunctus82, 27. februar 2019 09:35)

    # Link komentara

  53. Kažu Anthony Davis bolji igrac, gde je Dejvisov klub, gde je Embidov klub a gde je Towns? Najbolji centar i spada sigurno u top 5 igraca NBA lige, ako se kosarka gleda sa razumevanjem... Jos jedna stvar Milsap igra mnogo bolje ove godine nego prošle... Nedostaje im bolja forma Herisa i Mareja...
    (Stefan, 27. februar 2019 09:31)

    # Link komentara

  54. jel akvamen sad zna ko je nikola jokic?
     (walserberg, 27. februar 2019 09:27)

    # Link komentara

  55. @Mvp bar za denver
    Odlican opis. Ali tako trener Malone radi. Maltene nezavisno od utakmice. Ima odredjenu rotaciju koju sprovodi uvek. A cilj je da se odmore kljucni igraci. Ne bi Jokic izdrzao da je igrao i pocetak 4/4. Ali 16, 17 poena prokockati na onako nezreo nacin. Nadam se da ce proci bar prvu rundu play off a. Ako nalete na San Antonio bice velikih problema.
     (ahagar, 27. februar 2019 09:27)

    # Link komentara

  56. Denver u poslednje 3 utakmice ima po 5-6 dvocifrenih igraca, sa oko 30 asistencija po mecu. Sta reci kad imate NBA ekipu u kojoj najveca zvezda igra za tim. Bravo za Denver i Jokica, tako se to radi.
    (Navijac, 27. februar 2019 09:27)

    # Link komentara

  57. Kako vidim onag crnog sudiju 25 nije mi dobro. Kad ono Denver ima 20 prednosti - dakle sudija nema veze? Ali čim je Tomas izgubio loptu i Džordž dao za 2 sekunde trojku preko pola momentum se promenio. Pravolinijski su ih stigli. Ipak Denver baš ima dubinu. Ovaj put sa dve rampe u kritičnom trenutku Milsap je zaustavio pa vratio momentum. 
    Tomas bezveze uzima vreme Morisu. A verovatno samo mi u Evropi cenimo ono što im rade Bizli i Kreg, pravi radnici bez kojih nikako ne bi bili na tabeli tako visoko. 
    Nikola i dalje ne igra baš najbolje. Nikako, ali nikako nije bio "maestralan". Mnogo brzo zuje oko njega, ruke i sve to. Izgubio je dosta lopti, promašio isuviše. Ali prosto je neverovatno koliko je on sada ne više ni zvezda... nego je rutiniran nema-drame odavno-sam-ja-zvezda igrač. U tom mentalnom smislu jedino jeste maestralan, čini se od rođenja. 
    To spašava jer inače... Bori se za vazduh i ruke, šut su mu lošiji nego lane. Umesto da ga ubace u fitnes i vitkoću za max brzine njemu moguć oni su ga usporili masom, pobrkali ruke i još ne može da se nahvata kiseonika. Srećom dosad nije ali na kraju to može biti vrlo skup diletantizam, pogrešni stereotip (ne)stručnog štaba Denvera. 
    Toronto je odrao Boston. Mnogo su jaki na svim pozicijama, i u napadu i u odbrani. 
    Koji misle da GSW uzima titulu 100% mislim da greše. Možda uzme, ali nije 100%.
    (znanje-imanje, 27. februar 2019 08:22)
    Slažem se samo da je Jokićev šut slabiji nego prošle godine. Mada ima i do toga što ga odbrane više ne ostavljaju. U svakom slučaju i dalje među najboljima u ligi.
    Ostalo nisam siguran da ostalo ima smisla. Jokić još dok je igrao u ABA ligi je izgledao kao da će da padne od srčke na terenu. To se neće promeniti nikad ali on odigra 38+ minuta (dok je pola tima bilo povređeno) a tri utakmice u nedelju dana. Po meni to je ok nivo kondicije.
    Za izgubljene lopte mi nije jasan komentar... Dečko ima jedan od najboljih ass/to odnosa u ligi za primarnog distributera lopti. Sinoć je imao 2 izgubljene (obe kad je ušao u 4.-oj) na 10 asistencija.
    Za Denver samo postoji nepoznanica kako će se njihova igra pokazati u PO. Isto važi i za Toronto. Ako Kavai ne krene da igra na višem nivou ne vidim prostor da osvoje Istok. Siakam mi ne uliva poverenje da može ovako dobro napadački od onog momenta kad se protivnici budu specijalno pripremali za njih, takođe Gasol se još traži ali pitanje je da li će u timu sa toliko igrača na lopti uspeti da dođe do svoje igre. Baksi nemaju iskustva ali što ljudi igraju nije normalno, a Janis je zver.
     (Stevan, 27. februar 2019 09:27)

    # Link komentara

  58. @student, imao je šut 11/25, za 60 poena morao bi da uzme 50 šuteva, ovo i jesu procenti iz igre jednog Hardena kojeg pominješ ali Nikola je timski igrač, to je bitna razlika, ne juri rekorde.
     (završi studij, 27. februar 2019 09:23)

    # Link komentara

  59. bob
    "Ponsi Milaps"? :\/
     (Jaran, 27. februar 2019 09:22)

    # Link komentara

  60. Jokic odličan, puno je i promašio a opet ubedljivo najbolji, igra sa velikom lakoćom. 

    Prema mom skromnom mišljenju denver protiv oklhome ako budu u sf nema nikakve šanse. 

    Milsap odličan u poslednje vreme pogotovo u defabzivin
    (Elmer, 27. februar 2019 09:13)

    Skromnić mozgić.
    Denver je vs Oklahoma igrao 3 put u regularnom delu, i pogodi ko je sva 3 puta pobedio
     (nebaCar, 27. februar 2019 09:20)

    # Link komentara

  61. Žao mi je što je njihov pik sa ovog drafta povredjen bas takav igrac im je potreban u drugoj petorci.
     (Očajni kolutić, 27. februar 2019 09:19)

    # Link komentara

  62. Spavajte ljudi, pustite Jokica i NBA cirkus.
     (Ne dajte se prevariti braco Srbi, 27. februar 2019 09:18)

    # Link komentara

  63. Maloun je tvrdoglav sa minutazom pa daj mu jednom 40 minuta da odigra kao ostale zvezde nba lige,na svakoj utakmico mu krati minute pokrao ga je jednu 7-8 triple duble..i zamalo da izgube zato sto nije hteo da ga vrati ranije u igru...
    (Marko, 27. februar 2019 09:16)

    # Link komentara

  64. najludje u nba je sto kod njoh 20 razlike skoro da nista ne znaci
     (gari, 27. februar 2019 09:16)

    # Link komentara

  65. Jokić ponovo pokazao da je "clutch" igrač, Adamsa je razbucao, Noel ga je znatno bolje čuvao ali po koju cenu?! Za 17min 6 faulova. IT 2 godine nije igrao pa ne bih bio prestrog prema njemu ali neke nepotrebne izgubljene lopte, posebno ona kada je Pol uz zvuk sirene pogodio sa pola terena, Plamli katastrofičan, Milsap ih je zadržao u igri. Gotovo uvek kada igraju protiv OKC jedan od bekova reši da bi trebao celu utakmicu da igra preko Adamsa, ovaj put je to bio Barton koji je napravio neke nepotrebne i pre svega glupe faulove i to na Polu. Neke bizarne stvari na utakmici, npr Ras sam sebi ubaci loptu u koš i još faul za +1 ili Noel koji grubo uleće u Gerisa iako je prethodno sviran faul, valja pomenuti i pas Mareja za centra ispod koša (Plamli) koji vraća na perimetar drugom centru (Jokić) za trojku. Neke Malounove odluke su mi malo čudne, takođe, voleo bih da vidim Vanderbilta malo više jer mi deluje da može da doprinese ali ok, ja sam samo komentator a on all star trener.
     (el, 27. februar 2019 09:14)

    # Link komentara

  66. Ko je gledao mogao je da vidi sav besmisao nba današnjeg gde na neizvesnu završnicu Wesbruk ne pokušava da ide na kos gde ga skoro pa pustaju na ulaz već nekoliko minuta traži ko će da sutne da bi zabeležio 10 asist.

    Jokic odličan, puno je i promašio a opet ubedljivo najbolji, igra sa velikom lakoćom.

    Prema mom skromnom mišljenju denver protiv oklhome ako budu u sf nema nikakve šanse.

    Milsap odličan u poslednje vreme pogotovo u defabzivin
    (Elmer, 27. februar 2019 09:13)

    # Link komentara

  67. Kakva utakmica i kakva partija Jokica. Prenos na americkoj udarnoj sportskoj televiziji. Sportski dogadjaj veceri i Nikola u centru paznje. U studiju su O’Nil i ekipa uglavnom govorili o Jokicu. Steta za taj jedan skok i tripl-dabl. Na kraju su Mari a narocito Jokic iscupali utakmicu. Meloun umalo da upropasti sve kada je pred kraj trece cetvrtine i 18 poena prednosti ubacio Ajzeju, Herisa I Plamlija. Narocito su se Heris i Plamli posvadjali sa kosem. Heris 5 poena, indisponorani Plamli 2 poena. Igra se raspala, OKC postize 5 poena za 30 sekundi. Na pocetku cetvrte cetvrtine prednost se istopila na 4 poena I tek tada Meloun reaguje i vraca prvu petorku u igru, a za to vreme Oklahoma preuzima vodjstvo. U tom momentu magicni Nikola stupa na scenu. Fantasticnom igrom nosi ceo tim do pobede nad direktnim kokurentom. Utakmica dostojna finala i fenomenalni Jokic.
    (ljAXE, 27. februar 2019 08:14)
    Jeste bio odličan, ali kad je OKC bio u naletu Milsap je napravio odličan posao (odbrana, sokovi, poeni, samopuzdanje). Jokić najzaslužniji za pobedu ali ne treba preskočiti Milsapa koji, po meni, ove godine odlučio igra.
     (Stevan, 27. februar 2019 09:13)

    # Link komentara

  68. Jokić ubedljivo najveći +-, +22.
    Lagano iz all star-a izrasta u superstara. To što je jedini belac medju desetak najboljih igrača lige sigurno pomaže. Generalno je velika inspiracija mnogima kojima atleticizam nije na vrhunskom nivou, da i sa takvim nedostatkom mogu da se dohvate zvezde. Stvarno je poseban.
    (Milan, 27. februar 2019 09:12)

    # Link komentara

  69. Milsap je najzasluzniji za pobedu. Daje 2 slobodna bacanja, trci nazad i lupa bananu Dzordzu pa odmah zatim asistira Mareju za kos. Kralj.
    (Milan, 27. februar 2019 09:10)

    # Link komentara

  70. Nekad je tabela sa konferencijama izuzetno neresponzivna. Treba mi 6-7 puta da klinknem da bi promenio nesto.
    (banat, 27. februar 2019 09:07)

    # Link komentara

  71. Nisu znali sta sa njim da rade. Ledjima ugura Adamsa pod kos, kao da ga nema, ako neko krene na udvajanje pri ledjnoj tehnici, ostavlja igraca na trojci i eto asistencije. Kad se izvuce, a Adams ga ne isprati - trojka, a ako ga isprati, promaja pod kosem, neko vec utrcava i asistencija. Ali poslednja cetvrtina je tek hit, ide sam, ko Bodiroga, jedino resenje faul. Sigurna ruka sa slobodnjaka. Jednom recju, doktor.
    (Pseudoharms, 27. februar 2019 09:06)

    # Link komentara

  72. Ko im je najpoželjniji rival u prvoj rundi od ovih što se bore za PO? Ne pratim puno Jutu recimo, ne znam kakvi su. SAS, Klipersi, Kingsi ili Džez? Svi osim Hjustona?
    (Dynamic, 27. februar 2019 09:05)

    # Link komentara

  73. Defuntus82
    I guess they were... Thunderstruck... :)
     (Jaran, 27. februar 2019 09:05)

    # Link komentara

  74. @Marko ? treba prvo da prihvati poziv da igra za istu.... a to tesko....
     (oz, 27. februar 2019 09:03)

    # Link komentara

  75. Na 20 utakmica pre kraja mozemo reci da su Curry, Harden, George, Giannis i Jokic all NBA first team i sve ostalo je laz ali ce verovatno ugurati Kawhija ili LeBrona ako udje u plej of jer ce onda da krene prica kako su Ingram, Kuzma i Ball G league igraci koje je LeBron uveo u plej of a pre godinu dana to su bili igraci koji su buducnost lige, Ingram novi KD, Ball novi Steph.
    Niko nije pricao o Harrisu i Jamalu, ljudi su se smejali kad je Denver dao Nurka za Plumdoga, Torrey Craig jeste G League igrac, Milsap jeste bivsi All Star i tvrdim da niko osim Jokica ne bi uveo tu ekipu u plej of, ni LeBron, ni KD ni Curry, ni Harden, niko.
    Jokic nije igrac sistema, Jokic je sistem.
    (paspalj chandler, 27. februar 2019 09:02)

    # Link komentara

  76. Inače moram da primetim da Milaps već duže vremena igra kao pravo matoro iskustvo. Ima kalulisane pozete, tačno zna kako da povuče ekipu i šta da odradi kad se lomi. Dok je generalno u odbrani pravi "brick wall". Tek sada se vidi koliko vredi taj čovek. Samo ovde stručnjaci su ga pljuvali prvi deo sezone. Vidim i dalje se lupaju minusi na komentare o njemu. Realnost je da ga nema teško bi Debeli sve sam radio.
     (bob, 27. februar 2019 09:02)

    # Link komentara

  77. Joker The Poet. Ostali odlični, pa i Barton koji je trubio u zadnjih nekoliko utakmica. Tomasu dati 5 minuta maksimalno da ne davi više, i da rade kako b sto pre vratili Herisa u formu, i mogu da napadnu plejof. Dokle, videćemo, ali imaju mogucnosti, dubinu klupe, i smao da trener dne brljavi sa Tomasom i par još nekih koji zamalo da naprave veresiju.
    (JPR24, 27. februar 2019 09:02)

    # Link komentara

  78. Aha 11-25 je maestarlno i Pol Dzordz 7-24 je isto maestralno. Znaci svi mogu lose da sutiraju i maestralni su, samo je Harden siledzija i sebicnjak.
    (Vic, 27. februar 2019 09:00)

    # Link komentara

  79. Zašto stalno tabela Istočne konferencije?
    (kiza košarkaš, 27. februar 2019 08:12)

    Zato što na istoku sunce sija, na istoku je i Rusija.
    (Sponakršitelj, 27. februar 2019 08:34)

    I oni žuti ljudi što će da piju vodu sa Morave.
     (NoName, 27. februar 2019 08:59)

    # Link komentara

  80. "Jokić se u pravom svetlu predstavio širokoj javnosti jer je ovaj meč išao na televiziji sa nacionalnom frekvencijom (TNT). " - Tačno sad ga znaju kao Đokić jer ni jedan 9d trojice komentatora nije umeo da mu pravilo izgovori prezime, što je veliki propust za stanicu sa nacionalnom frekvencijom.
     (bob, 27. februar 2019 08:52)

    # Link komentara

  81. Sve vreme prenosa komentatori TNT-a zovu Jokića - ĐOKIĆ. Komedija. Inače su in razbili. Debeli čim uzme malo više šuteva ide preko 30. Najbolja scena Vestbruk daje auto koš pritom ga Debeli udari po ruci. Sude faul Vestbruku, a Jokić dodatno slobodno. Haha. Odlična utakmica vredelo ustajanja u 4:30.
    (bob, 27. februar 2019 08:27)

    To su im vratili za prošli napada kada nisu sudili bartonu 2+1 :)
     (deda, 27. februar 2019 08:51)

    # Link komentara

  82. Koje gledao mogao je videti da je Denver od gotovog zamalo napravio veresiju!Pored izvrsne igre u tri cetvrtine,pre svega zahvaljujuci nasem Jokicu,Denver je vodio sa 18 razlike,da njegovim izlaskom pred kraj iste,Melounova "izmisljena" druga postava prokocka sve!Prvo je Tomas izgubio nepotrebno loptu da bi Pol Dzordz uz zvuk sirene pogodio trojku skoro sa centra!Umesto da pocne ponovo sa startnom petorkom koja je zaista "rasturila" Oklahomu neverovatnom igrom u odbrani nateravsi ih da naprave katastrofalne greske.Meloun se medjutim i pocetkom zadnje cetvrtine kockao tvrdoglavo se drzao druge postave i ocas razlika se istopila. Kad je uvideo da je djavo uzeo pod svoje,vraca startere na 8 minuta pre kraja,ali Jokic gubi uzastopno dve lopte u napadu i Oklahoma stize do vodjstva trojkom Vestbruka.Jokic tada pokrece ekipu prvo sa trojkom,zatim 10-om asistencijom za trojku Mareja,vraca stvari na svoje mesto a u zavrsnici slobodnim bacanjima obezbedjuje pobedu svog tima uz ovacije cele dvorane:MVP,MVP!Steta je sto nije zabelezio TD falio mu jedan skok,pa da utisak njegove igre bude jos veci!Pobeda koja definitivno pravi razliku u borbi za 2 mesto na Zapadu jer vode 3:0 u susretu sa konkurentom sto moze biti odlucujuce ukoliko se izjednace u pobedama i pobedama na kraju regularne sezone!Treba istaci da je Jokic imao veliku pomoc u Milsapu dok je Denver bio u "krizi" a njegova rampa nad Gzorgzom je definitivno rasprsila snove Oklahome da ucine nesto vise od casnog poraza.
    (MVP bar za Denver, 27. februar 2019 08:47)

    # Link komentara

  83. Doktor Jokic, u 4/4, posle hladnog ulaska i 2 izgubljene lopte priveo tekmu kraju. Srecom pobeda, prokockali su 18 p prednosti, Malone za dlaku da zakasni sa uvodjenjem Jokare...
     (Raci, 27. februar 2019 08:44)

    # Link komentara

  84. Da su mu racunali kad je pred kraj motkom skinuo loptu kad se zaglavila na vrhu table, dobio bi TD!
    (Pera, 27. februar 2019 08:43)

    # Link komentara

  85. Čovek bukvalno sve radi na terenu, minut ore kraja lopta ostaje na konstrukciji koša, Jokić je skida sa nekim štapom a ovi sa TNT kažu samo mu ostaje da prodaje kokice?








    .....
     (pampilukatea, 27. februar 2019 08:41)

    # Link komentara

  86. Zasto lepo nestavite tabelu zapada nego moram da klikcem?
     (prava prica, 27. februar 2019 08:39)

    # Link komentara

  87. Janis i Harden siluju šuteve svaki meč, pa i Džordž... Pravi MVP je Jokić... Danas je učestvovao u 50% poena svoje ekipe i to nije prvi put, igra za tim, a za ostale MVP kandidate igra tim...
    (Balkanski špijun, 27. februar 2019 08:38)

    # Link komentara

  88. Denverova divizija Northwest od 5 timova 4 su u playofu, a Minesota na pragu ulaska? A poznato je da se izmedju njih najvise igra.
    (Nesoje975, 27. februar 2019 08:36)

    # Link komentara

  89. Teško da će biti MVP, ali tuga će biti ako ne završi u prvih pet! Bila bi to velika sramota za košarku jer dečko je superstar svoje ekipe i doprinosi u svim kategorijama, a ekipa igra možda i najbolju košarku od osnivanja franšize. To mora biti nagradjeno.
    (samo kažem, 27. februar 2019 08:36)

    # Link komentara

  90. Zašto stalno tabela Istočne konferencije?
    (kiza košarkaš, 27. februar 2019 08:12

    Zbog tebe i slicnih kako bi naucili da razmisljate:-)
    (Ron, 27. februar 2019 08:36)

    # Link komentara

  91. Pol Milsap je prelomio ovu utakmicu. Cela ekipa da ga vodi na veceru.
    Jokic odlican u prvom, pomalo los u drugom poluvremenu.
    Nedostaje stari Heris, moraju njega pod hitno da vrate u formu.
    (milos, 27. februar 2019 08:35)

    # Link komentara

  92. Jokić je odigrao ko matori, sa jednom razlikom, u zadnjoj cetvrtini isao je 8 x na slobona bacanja, pogodio 7 kada se lomilo. Sudije su pocele da ga stite, bice mu lakse da skupi ovakve brojkte tipa 30+poena dalje u karijeri.
    Moze denver i do pozicije br 1 do kraja,
    (wlado, 27. februar 2019 08:35)

    # Link komentara

  93. Jedan skok i to bi tek bio maestralan ucinak...mada je i ovako fantasticno!
     (Komunalac, 27. februar 2019 08:34)

    # Link komentara

  94. klikneš na zapadnu i desi se nešto
     (mufljuz, 27. februar 2019 08:34)

    # Link komentara

  95. Zašto stalno tabela Istočne konferencije?
    (kiza košarkaš, 27. februar 2019 08:12)

    Zato što na istoku sunce sija, na istoku je i Rusija.
    (Sponakršitelj, 27. februar 2019 08:34)

    # Link komentara

  96. Zašto stalno tabela Istočne konferencije?
    (kiza košarkaš, 27. februar 2019 08:12)

    Kizo, u vrhu imaš meni pa klikneš na Western conference.
     (objavite komentar vi sa O2, 27. februar 2019 08:33)

    # Link komentara

  97. U vakvoj utakmici playoff tip utakmice, gde se igraju vakve odbrane kakve Evropa nikad nije videla izadje se iz bonusa posle 3 minute druge cetvrtine sto je cak i za Evropske trenere previse vakvu utakmicu da odigra...nemam reci ono sto je radio poezija kosarke...4/7 trojke kao centar e moj Bogdane...
    Jokic je top 5 igrac NBA lige definitivno...umetnik kosarke.
    A ova utakmica je bila definicija playof utakmice, u svakoj cetvrtini se izaslo iz bonusa za 3-4 minute potpuno neverovatno cak i za Evropske trenere...ako ovde moze da postigne 36 poena trojke preko ruke moze i u finalu SP u Kini protiv Amera... apsolutno!!!
    (Marko, 27. februar 2019 08:32)

    # Link komentara

  98. Druze prebaci na "western conference" i imas tabelu zapada. Steta ako Kingsi ostanu na devetom mestu...
     (patriota, 27. februar 2019 08:31)

    # Link komentara

  99. kizo, klikni western
     (JustarbeiterРФ, 27. februar 2019 08:30)

    # Link komentara

  100. @kiza kosarkas
    Zato sto ne znas da kliknes na western conf... Imas iznad tabele sve konferencije i divizije pa kliknes sta zelis da vidis.
     (justopinion, 27. februar 2019 08:29)

    # Link komentara

  101. odose mi svi megabajti dok pogledam highlights do kraja
     (duca, 27. februar 2019 08:28)

    # Link komentara

  102. Sve vreme prenosa komentatori TNT-a zovu Jokića - ĐOKIĆ. Komedija. Inače su in razbili. Debeli čim uzme malo više šuteva ide preko 30. Najbolja scena Vestbruk daje auto koš pritom ga Debeli udari po ruci. Sude faul Vestbruku, a Jokić dodatno slobodno. Haha. Odlična utakmica vredelo ustajanja u 4:30.
     (bob, 27. februar 2019 08:27)

    # Link komentara

  103. @kiza
    iznad tabele mozes da izaberes koju diviziju hoces da vidis
     (IvanGrozni, 27. februar 2019 08:27)

    # Link komentara

  104. Nijedan igrac sa ovih prostora nikada nije bio prva zvezda nekog NBA tima, i još da potpiše maksimalan ugovor sa 23 godine (ej, treba da ubedis nekog da ti da 150 milki). NIkola, imas moj duboki naklon i zelim ti da postanes GOAT ;)

    P.S. Nikola Jokic i neverovatna lakoca postojanja.
    (Marko, 27. februar 2019 08:27)

    # Link komentara

  105. Sreda 27.2.2019 | 08:12
    Zašto stalno tabela Istočne konferencije?
    (kiza košarkaš, 27. februar 2019 08:12)
    Kozo,brate,klinkni na Western Conference
    (kiza fudbaler, 27. februar 2019 08:26)

    # Link komentara

  106. Pojavio se kad treba,svaka cast,bitna pobeda
     (Darko 04, 27. februar 2019 08:26)

    # Link komentara

  107. Izuzetno dobro odigran Nikolin mec.Steta za taj jedan skok koji je falio.Kada je on u igri ,tad u ekipi Denwera se osjeca neka snaga,sigurnost,kvalitet.Ponekad imam osjecaj kada je on na terenu,kao da je i sam trener na parketu.
    (Zoran, 27. februar 2019 08:25)

    # Link komentara

  108. da je Maloun uveo Jokica na 10 minuta do kraja a ne na 8 kao sto je uvek pa i sad ucinio ne bi OKC ni prisao na - 5-6 razlike a kamoli dosao u vodjstvo. Bez Jokica u napadu cesto nemaju nikakvo resenje i padaju. U prvom poluvremenu ga uvodi na tih magicnih 8 minuta do kraja i Denver iz egala dolazi na +13. Pogledajte samo +- statistiku -Jokic +22 dok mnogi igraci Denvera imaju i minus.
    (KOKI, 27. februar 2019 08:25)

    # Link komentara

  109. @kiza kosarkas
    potrudi se sam da provalis gde je tabela zapada, necu da ti kazem i ja sam se dugo to isto pitaoo
     (mekana stolica, 27. februar 2019 08:25)

    # Link komentara

  110. Kako igra ovaj Dzejms jbt stvarno je usao u play off mode, a da to je Jokic. :D
     (mateka994, 27. februar 2019 08:22)

    # Link komentara

  111. Kako vidim onag crnog sudiju 25 nije mi dobro. Kad ono Denver ima 20 prednosti - dakle sudija nema veze? Ali čim je Tomas izgubio loptu i Džordž dao za 2 sekunde trojku preko pola momentum se promenio. Pravolinijski su ih stigli. Ipak Denver baš ima dubinu. Ovaj put sa dve rampe u kritičnom trenutku Milsap je zaustavio pa vratio momentum.
    Tomas bezveze uzima vreme Morisu. A verovatno samo mi u Evropi cenimo ono što im rade Bizli i Kreg, pravi radnici bez kojih nikako ne bi bili na tabeli tako visoko.
    Nikola i dalje ne igra baš najbolje. Nikako, ali nikako nije bio "maestralan". Mnogo brzo zuje oko njega, ruke i sve to. Izgubio je dosta lopti, promašio isuviše. Ali prosto je neverovatno koliko je on sada ne više ni zvezda... nego je rutiniran nema-drame odavno-sam-ja-zvezda igrač. U tom mentalnom smislu jedino jeste maestralan, čini se od rođenja.
    To spašava jer inače... Bori se za vazduh i ruke, šut su mu lošiji nego lane. Umesto da ga ubace u fitnes i vitkoću za max brzine njemu moguć oni su ga usporili masom, pobrkali ruke i još ne može da se nahvata kiseonika. Srećom dosad nije ali na kraju to može biti vrlo skup diletantizam, pogrešni stereotip (ne)stručnog štaba Denvera.
    Toronto je odrao Boston. Mnogo su jaki na svim pozicijama, i u napadu i u odbrani.
    Koji misle da GSW uzima titulu 100% mislim da greše. Možda uzme, ali nije 100%.
    (znanje-imanje, 27. februar 2019 08:22)

    # Link komentara

  112. Pored Jokića, treba izdvojiti Bartona koji je večeras konačno igrao svoju igru. Milsap pri kraju utakmice osigurao da ih ne oduva OKC, bio je nevjerovatan u odbrani i sa ofanzivnim skokovima.

    Maloun je umalo ispustio igru svojim rotacijama. U pokušaju da Tomasa sakrije u odbrani, kombinuje ga sa defanzivnom postavom, ali problem je sto niko u toj defanzivnoj postavi nema šut i onda se poništi efekat ako IT baš ne pogađa (a večeras je generalno loše odigrao). Stvarno loši i Plamli i Kreg (kakva promašena polaganja, užas). Da ih je još minut držao u igri, utakmica bi bila gotova.

    Na kraju su se izvukli, i bila je zanimljiva Malounova taktika - pred sam kraj dao je da Jokic bukvalno igra pleja i da vodi loptu od svog koša. E sada, Jokić ovo povremeno radi kada uhvati defanzivni skok i krenu u brz napad, ali večeras je izgledalo ciljano, jer OKC nije imao odgovor u odbrani, pa su ga faulirali ne bi li ga spriječili od ulaska pod koš. Nekoliko lakih slobodnih bacanja i osigurali su pobjedu.

    Fantastična utakmica sve u svemu, bilo bi zanimljivo vidjeti ih i u plejofu, Jokić OKC-u baš pravi probleme i nemaju odgovor za njega.
    (S, 27. februar 2019 08:22)

    # Link komentara

  113. Maestralan? 3. utakmica u nizu bez tripl dabl učinka. Zabrinjavajuće, jako zabrinjavajuće.
    (Gde ja živim, 27. februar 2019 08:21)

    # Link komentara

  114. Zašto stalno tabela Istočne konferencije?
    (kiza košarkaš, 27. februar 2019 08:12)

    Zbog abecede. A zamisli, odmah pored nje je tabela zapadne konferencije. I, verovao ili ne, otvara se jednim klikom.
     (NoName, 27. februar 2019 08:21)

    # Link komentara

  115. Bila bi steta da ovakav igrac svoj talenat, znanje i srce ne pokaze i i reprezentaciji... Nadam se da cemo konacno okupiti najbolje igrace koje imamo i napasti svetski tron.
     (snicla, 27. februar 2019 08:21)

    # Link komentara

  116. Koliko covek nije realan jbt!!! Mislim prvo svaka cast celoj ekipi dominirali su celu tekmu osim one serije OKC-a pri kraju al mlada su ekipa i to je za ocekivati. Jedina steta u celoj ovoj prici je sto Milsap nije mladji to jest sto u buducnosti ne moze da se ocekuje da on bude u ekipi, koliko god da ga ljudi hejtuju i ponekad mozda imaju pravo ali on daje jedan od kljucnih doprinosa ekipi i samo im to treba u sustini da bi bili dominantna ekipa narednih 10 godina. AT je tu uljez mada ako uspe Meloun da ga kontrolise tj njegov temperament to bi isto dalo dosta pozitivnog ovoj ekipi jer znaju cesto da se muce sa sutom za tri a on bi tu mogao da se istakne. I na kraju ne rekoh nista o Jokari ali sta reci koju poruku poslati covek je genije ne moze se to recima opisati mora se videti. Da se realno gleda u top 5 igraca lige je sig ove sezone.
     (mateka994, 27. februar 2019 08:21)

    # Link komentara

  117. Znaci... nista tripl dabl?
     (bobo, 27. februar 2019 08:21)

    # Link komentara

  118. Bravo!
     (Srbin, 27. februar 2019 08:21)

    # Link komentara

  119. Jedini komentar je MVP !
    (MPP, 27. februar 2019 08:17)

    # Link komentara

  120. '' 'Cause I'm TNT,
    I'm dynamite ''
    (Defunctus82, 27. februar 2019 08:17)

    # Link komentara

  121. Max
    Klupa nije umela da iznese onaj pocetak 4/4, OKC su usli maksimalno u nju i preokrenuli. Neverovatno je koliko su zreliji: kao da je proslo 5 godina, a ono ni cela 1 nije prosla.

    Meloun ili Budenholzer, jedan od njih dvojice sigurno osvaja nagradu za trenera godine.
     (Jaran, 27. februar 2019 08:15)

    # Link komentara

  122. Kud se neko ne skloni za taj jedan skok, kao što to rade za Kornjaču. Šalim se, odličan Jokić, trojke ulazile. Verovatno ćemo se nagledati ovog duela u polufinalu Zapada.
     (DukiNS, 27. februar 2019 08:14)

    # Link komentara

  123. Kakva utakmica i kakva partija Jokica. Prenos na americkoj udarnoj sportskoj televiziji. Sportski dogadjaj veceri i Nikola u centru paznje. U studiju su O’Nil i ekipa uglavnom govorili o Jokicu. Steta za taj jedan skok i tripl-dabl. Na kraju su Mari a narocito Jokic iscupali utakmicu. Meloun umalo da upropasti sve kada je pred kraj trece cetvrtine i 18 poena prednosti ubacio Ajzeju, Herisa I Plamlija. Narocito su se Heris i Plamli posvadjali sa kosem. Heris 5 poena, indisponorani Plamli 2 poena. Igra se raspala, OKC postize 5 poena za 30 sekundi. Na pocetku cetvrte cetvrtine prednost se istopila na 4 poena I tek tada Meloun reaguje i vraca prvu petorku u igru, a za to vreme Oklahoma preuzima vodjstvo. U tom momentu magicni Nikola stupa na scenu. Fantasticnom igrom nosi ceo tim do pobede nad direktnim kokurentom. Utakmica dostojna finala i fenomenalni Jokic.
    (ljAXE, 27. februar 2019 08:14)

    # Link komentara

  124. Zašto stalno tabela Istočne konferencije?
    (kiza košarkaš, 27. februar 2019 08:12)

    # Link komentara

  125. MVP!
    (Nikodim, 27. februar 2019 08:11)

    # Link komentara

  126. Imamo 5 igraca koji se bore za MVP nagradu:
    Janis Adetokumbo
    Dzejms Harden
    Kevin Durent
    Pol Dzordz
    Nikola Jokic

    Realno:
    - Harden otpada zbog skora Roketsa i uzasnih procenata.
    - Dzordz otpada ako zavrse 3. ili 4. na zapadu.
    - Durent otpada jer... Jel iko ocekuje da Durent bude MVP???

    Ostaju samo Janis i Nikola, a Janis 99% uzima nagradu.

    Predvidjanje:
    1. J. Adetokumbo
    2. P. Dzordz (nagradjena odbrana)
    3. N. Jokic
    4. Dz. Harden
    5. K. Durent
     (Jaran, 27. februar 2019 08:11)

    # Link komentara

  127. Odigrao je Jokić odličnu utakmicu, ali da nije bilo Milsapa Denver bi izgubio, kad se lomilo čovek je u par poseda u nizu sve sam radio - skokovi ofanzivni defanzivni, poeni, banane, odbrana.. Sa +16 ili 18 pred sam kraj 3/4 su došli do toga da OKC povede sredinom treće, baš su ušli u crnu seriju.

    Napisa jedan novinar koji prati Denver da je glavna razlika što se ovogodišnja ekipa izvuče iz "kanala" svaki put, dok je prošlogodišnja kad bi krenula da pada doticala dno u slobodnom padu, bez reakcije. I stvarno to jeste glavna razlika. Naravno, i igrači su zreliji, napredovali su individualno, ali psiha i karakter tima su se strašno promenili.

    Majk Meloun radi STRAŠAN posao, preozbiljan trener, mislim da se ne spominje ni blizu koliko bi trebalo.
     (Max, 27. februar 2019 08:10)

    # Link komentara

  128. Pleju falila asistencija, a centru skok do tripl dabla?!
     (Hm, 27. februar 2019 08:09)

    # Link komentara

  129. Kakav doktor. Igra tačno onoliko koliko je Denveru potrebno da pobedi, imam osećaj da kada bi bio kao Harden ili Vestbruk, mogao bi da ubaci 60.
    Nadam se da će zadržati drugo mesto do plejofa, ili se popeti na prvo.
     (student, 27. februar 2019 08:08)

    # Link komentara

  130. Ono kada za 35 min.napravis sto 90% košarkaša ne napravi za 3-4 utakmice i to sve u najjačoj ligi sveta.Utakmica na plej of nivou.Jokic nestvarno dobar u najbitnijoj utakmici sezone.Sa ovom pobedom odvojili su se protiv direktnog konkurenta za 2 poziciju na 3 pobede...Kažem,gledao sam ceo mec...Jokic nestvarno dobar...Publika na svaki njegov poen kao u Pioniru...Svaka čast!
    (Bruce Springsteen, 27. februar 2019 08:07)

    # Link komentara

  131. Legitimno je da on bude u trci za MVP. Decko igra maestralno vodi svoj tim, sinoc je oducio od kosarke takozvani mvp duo iz oklahome. Svaka cast majstore samo kidaj, vidi se da igraju za prednost domaceg terena u plej ofu.
    (Sloki, 27. februar 2019 08:07)

    # Link komentara

  132. Maestralno, svaka cast, samo nastavi..
    (Nesoje975, 27. februar 2019 08:06)

    # Link komentara

  133. BRUTALAN!
    (Bosko86, 27. februar 2019 08:05)

    # Link komentara