1. Biću konkretan i aktuelan :
    Nije gospodski , nije moralo tako biti i ako ne mrzimo nikoga - ali da se predstavnici PSŽ - a tako ponesu prema " našoj staroj ideji " !!? Zabili su nam " nož u ledja " i ovakvim ciframa doveli tog mladića u nezgodnu situaciju da " poklekne " umesto da razmisli o našoj ponudi ! A imali smo ideju - ON i gomila mladih ( pitaćemo ih kasnije ) najboljih u svojim zemljama ...
    (FK Gornji Kozji Do, 3. avgust 2017 16:34)

    # Link komentara

  2. Tri miliona dresova puta 70eura iznosi 210000000,izvadice ulozeni novac.
    (Bex, 3. avgust 2017 09:34)

    # Link komentara

  3. Sad ce sabani da ojade Liverpul za Kutinja i da im ugase i ono malo nada sto imaju pred pocetak sezone da ce se ravnopravno boriti za titulu.
     (Krle, 3. avgust 2017 00:24)

    # Link komentara

  4. Nemam komentar. Osim sto sam se setio kako je Tito govorio da je kapitalizam loš za čovečanstvo, i da će to pohlepno zlo polako ali sigurno progutati samo sebe.
    (Deni, 2. avgust 2017 13:54)

    Видим колико је био у праву. Запад гладује а на Истоку никад боље.. Oh, wait..

    Све што је Тито рекао.. Е све ће бити супротно од тога!
    (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 15:20)

    Imperijalisticki pohlepni zapad se raspada. Dug USA je preko 15 Triliona dolara. Francuska je u ovom momentu duzna preko 2,093,359,380,000 €. Bahato trosenje nepostojeceg novca ce se zapadu lupiti u glavu. Da li mislis da Nejmar moze da ode u banku i izvadi svojih 200 miliona u cashu? Ne moze, jer taj novac ne postoji. To je obicna virtualna napumpana brojka. Cela svrha kapitalizma je nenormalno bogacenje par globalnih korporacija koje drze sve sto vredi u rukama. Taj 0.1% je u plusu, svi mi ostali smo u minusu. I kako to moze biti dobar sistem? Zamisli familiju u kojoj je jedan clan prebogat, a ostatak familije mu uvek duguje i polako skapava od gladi. Veoma neprirodno i neodrzivo stanje koje ce kad tad da pukne. A Tito, nije mi poznato da je trpao lovu u megakorporacije, niti da je ostavio neko silno bogatstvo deci i rodbini na stetu mene i tebe. Pitanje je zasto nije?
    (Boksi, 2. avgust 2017 23:43)

    # Link komentara

  5. mislim da nisi bas shvatio sta sam hteo da kazem (ili se ja nisam lepo izrazio); jugoslaviju sam pomenuo kao primer normalne drzave u kojoj se sport dozivljavao kao lako sredstvo zabave za mase, koje su ga tako i shvatale i kojima finansijski nije bio problem da iz porodicnog budzeta obezbede svake godine letovanje u hrvatskoj ili grckoj.
    (andreas kisser, 2. avgust 2017 17:00)

    Спорт у Југославији нико није схватао као "лако средство за забаве масе" - и дан-данас циркулишу теорије да су "разбили Југу" иначе би ми били прваци у свим спортовима. Летовање у Хрватској ОК, у Грчкој баш и не. И још битнија ствар - за Француску или Шпанију ниси имао шансе (немаш је ни сада али из других разлога). Али да не идемо о Југи - јесте, било је боље него сада али ни тада то није била Швајцарска већ сиромашна држава.
    (adriano_galliani, 2. avgust 2017 19:11)

    # Link komentara

  6. Sad ce barca vjerojatno vratiti alexisa,za puno manje novaca od ovog za sto su prodali neymara.
    (Topnik, 2. avgust 2017 18:16)

    # Link komentara

  7. Zanimljiva cinjenica - igrac vredi koliko je klub spreman da ga plati. Dakle, Nejmar vredi 222 miliona. Pozdrav.
    (nista o nicemu, 02. avgust 2017 16:37)

    Znaci po tvojoj logici da je Psz platio Nejmara 999 miliona evra toliko bi vredeo?Ni po kojoj logici neki Nejmar ne moze vise da vredi nego Mesi, Inijesta, Matic, Runi, Suarez, Fernando Tores (kad je prelazio u Celsi), Kavani, Laveci, Jovetic pa i Penaldo i Bejl iz Penal Madrida.
    (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 02. avgust 2017 17:24)

    Da. Vredeo bi 999 miliona jer je toliko i placen. Mesija niko ne trazi i niko ne zeli da otkupi klauzulu, dakle ne znamo koliko on zaista vredi dok neko ne ponudi. Isti slucaj sa Ronaldom i Bejlom.
     (nista o nicemu, 2. avgust 2017 18:03)

    # Link komentara

  8. Meni su najjaci ovi ljudi sto se zale kao da je njima neko zavukao ruku u dzep i uzeo im 222 miliona pa dao PSG-u. Sustina je da je fudbal unosan biznis, a biznismeni svakako nisu fudbaleri vec vlasnici klubova, menadzeri itd. Tako da tih 222 miliona nije dato tek tako zato sto je nekom dunulo, vec zato sto neko veoma strucan i metodican veruje da time sto daje ovom liku taj novac moze da zaradi jos daleko vise od toga. Dakle, nemojete se loziti i raspredati da li covek vredi ili ne vredi toliko. Ako se gleda cisto kvalitativno da li je Nejmarov doprinos na terenu veci od onoga sto rade cevorica vrhunskih napadaca koji su prethodnih godina placeni 50-60 miliona? Svakako da ne, to bi bilo nemuguce za bilo koga. Ali njegova vestina i fudbalsko znanje su potpuno sekundarni u ovoj prici. Ljudi sa novcem zele da naprave jos novca, to je ideja koja cini da se zemlja okrece i mi ne mozemo promeniti to sta god mislili.
    (Analiticar, 2. avgust 2017 17:50)

    # Link komentara

  9. За све оне што кукају над судбином света када се појаве оваквих трансфера:
    У економској теорији постоји нешто што се зове скалабилна занимања. То значи да неки људи могу продати своје производе/услуге великом броју купаца у исто време на различитим местима. Један од таквих примера су спортисти, музичари, књижевници. Значи, приход који остварује Нејмар ограничен је једино бројем људи на планети. Дресови с његовим именом куповаће се у Француској, Бразилу, Кини итд. Преноси клуба за који игра гледаће се у Србији, Мексику, Танзанији, Непалу и Аустралији. Све то доноси приход, и то огроман приход. Вероватно ћемо ускоро сазнати да је највећи део овог транфера отплаћен продајом дресова.
    (Иван Грозни, 2. avgust 2017 17:42)

    # Link komentara

  10. Zanimljiva cinjenica - igrac vredi koliko je klub spreman da ga plati. Dakle, Nejmar vredi 222 miliona. Pozdrav.
    (nista o nicemu, 02. avgust 2017 16:37)

    Znaci po tvojoj logici da je Psz platio Nejmara 999 miliona evra toliko bi vredeo?Ni po kojoj logici neki Nejmar ne moze vise da vredi nego Mesi, Inijesta, Matic, Runi, Suarez, Fernando Tores (kad je prelazio u Celsi), Kavani, Laveci, Jovetic pa i Penaldo i Bejl iz Penal Madrida.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 2. avgust 2017 17:24)

    # Link komentara

  11. 35 godina se bavim ovim sportom.Ali iz dana u dan ovo je sve manje moj sport!
    (Zeljko, 2. avgust 2017 17:07)

    # Link komentara

  12. У чему је разлика између 100 милиона за једног играча (као што је Фарселона платила за Нејмара) и 222 милиона за тог истог Нејмара? За мене као обичног човека - ту нема разлике. Ти прво то да схватиш. Друго, баш то што ће цене играча порасти до нема значи да неће више бити лаке трговине, да ће Нејмар коштати 250 милиона, Кутињо 150, Мбапе 200, значи мораће клубови поново да активирају своје школе јер ће најбољи играчи коштати вредети више од свих лига Источне Европе заједно.

    Ово је добро за спорт заправо али џаба када Срби не гледају даље од пара, само паре, паре, паре..

    А видим и да се пар њих разочарало јер су сада шансе Звезди и Партизану да освоји ЛШ мање хаха!

    ХАХАХАХ
    (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 16:40)

    U čemu je razlika pitaš??? U NIČEMU!! I 100 milki i 222 milki, osim što je duplo više, je SULUDO dati za jednog udarača lopte, to prvo da shvatiš iskompleksirani dečače!! Ali je rasipništvo i jedno i drugo, ja to kao običan čovek govorim!! Shavatš dete?? A ti što u džepu sada imaš par centi u dinarskoj protivvrednosti i dreždiš ovde na sajtu i piskaraš besmislice, te basnoslovne sume nikada nećeš moći da shvatiš, sve dok recimo za početak ne naučiš da razlikuješ PRAVOG ljubitelja fudbala od iskompleksiranih dečaka! Ovo sa fudbalom nema nikakve veze 100 puta ti ponavljam! A sad, nastavi da se smeješ dečko, smej se, smej... :-)
    (Ivan, 2. avgust 2017 17:05)

    # Link komentara

  13. (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 15:51)

    mislim da nisi bas shvatio sta sam hteo da kazem (ili se ja nisam lepo izrazio); jugoslaviju sam pomenuo kao primer normalne drzave u kojoj se sport dozivljavao kao lako sredstvo zabave za mase, koje su ga tako i shvatale i kojima finansijski nije bio problem da iz porodicnog budzeta obezbede svake godine letovanje u hrvatskoj ili grckoj, soping turu bar jednom godisnje do trsta ili soluna, posetu gastarbajterskom rodjaku u nemackoj ili austriji, skolske ekskurzije i redovan mesecni dzeparac za oba deteta, plus pride odlazak na utakmice svake druge nedelje za caleta i sina, a nakon toga na rucak u kafanu za celu porodicu (ja sam malo starija generacija, dobro se secam 80ih i nemojte - ove mladje - da vas neko laze kako je bilo mnogo lose u toj zloj SFRJ). e, posto je uglavnom sa dve plate to velika vecina radnistva i seljastva mogla sebi da obezbedi, nisu se mnogo opterecivali kada je prosinecki krajem zivota te drzave presao u real madrid sa 22 godine za (u to vreme) mnoooogo miliona maraka - jednostavno ljude koji su zadovoljni, imaju redovan posao, daju sebi oduska na raznim stranama, jer finansijski to mogu da priuste, filozofiranja o ideoloskim premisama raznih politickih sistema i palamudjenja o svetskim teorijama zavera nisu mnogo zanimala. i fudbal jeste bio i ostace uvek sport radnicke klase, i za gledanje i za igranje; bio je to u engleskoj kada se odvojio od ragbija, u jugi u bivsem istocnom bloku, u juznoj americi!
    (andreas kisser, 2. avgust 2017 17:00)

    # Link komentara

  14. Sta je 222 miliona naspram 226 komentara na njegovih 222 miliona. Fudbal - najveca glupost ikada!
    (Danguba, 2. avgust 2017 16:50)

    # Link komentara

  15. Ovaj fudbaler zasluzuje puno zato sto je medju najboljima u svom ,,poslu" ali ni priblizno 220 miliona (to vam je Partizanov plus Zvezdin tim sa stadionima puta 4)
     (neko, 2. avgust 2017 16:44)

    # Link komentara

  16. Čoveče, ti si teško opterećen lik Barselonom i kao takav nisi u stanju da rezonuješ poentu onoga što sam hteo da istaknem tim svojim komentarom! Ja taj komentar nisam pisao kao navijač Barselone niti kao navijač bilo kojeg kluba, već kao ČOVEK, LJUBITELJ SPORTA kome je jednostavno SUMANUTO da neko može platiti 222 milki za nekog igrača!!
    (Ivan, 2. avgust 2017 15:55)

    У чему је разлика између 100 милиона за једног играча (као што је Фарселона платила за Нејмара) и 222 милиона за тог истог Нејмара? За мене као обичног човека - ту нема разлике. Ти прво то да схватиш. Друго, баш то што ће цене играча порасти до нема значи да неће више бити лаке трговине, да ће Нејмар коштати 250 милиона, Кутињо 150, Мбапе 200, значи мораће клубови поново да активирају своје школе јер ће најбољи играчи коштати вредети више од свих лига Источне Европе заједно.

    Ово је добро за спорт заправо али џаба када Срби не гледају даље од пара, само паре, паре, паре..

    А видим и да се пар њих разочарало јер су сада шансе Звезди и Партизану да освоји ЛШ мање хаха!

    ХАХАХАХ
    (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 16:40)

    # Link komentara

  17. Niti jedan igrač jednostavno NITI JEDAN ne vredi ludačkih 222 milki!! To je nenormalno bre čoveče!! Ali ti to ne možeš da shvatiš, zajahao si ovde i troluješ sve same besmislice a da mašiš temu totalno!! Mnogo si opterećen, mnogo!!
    (Ivan, 02. avgust 2017 15:55)

    Zanimljiva cinjenica - igrac vredi koliko je klub spreman da ga plati. Dakle, Nejmar vredi 222 miliona. Pozdrav.
     (nista o nicemu, 2. avgust 2017 16:37)

    # Link komentara

  18. I opet ništa neće ozbiljnije osvojiti. Muka mi je od plastičnih klubova. Koliko god da pare znače, utakmice još uvek dobijaju tim i duh.
    (Millennium, 2. avgust 2017 16:30)

    # Link komentara

  19. Да само додам овом острвљанину доље , боље удјели то 90 € неком сиромаху коме живот значи , него што се шепуриш по даблину за глупи пријатељски меч !! Опусти тај раднички мозак , има скромнијих и нормалнијих начина..
     (МИТАР, 2. avgust 2017 16:17)

    # Link komentara

  20. Него је вама криво што вам је ПСЖ показао где вам је место. Фарселона је још увек тек другоразредни европски клуб.
    (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 15:17)

    E baš ću da "žalim" Barselonu što je ostala bez "Boga" i Batine zvanog Nejmar i to doooobro naplatila! Žaliću klub koji je od neukih Arapa inkasirao tolike pareštine!!?? Da li si svetsan šta si napisao?? Sve i da sam navijač Barselone i to onaj od najfanatičnijih kojima je "fudbal" i ovo razbacivanje miliona dok pola planete bukvalno gladuje, a hvala Bogu nisam od takvih, opet bi se radovao ovom potezu Barselone da proda jednog Nejmara za basnoslovnih 222 miliona evra a da ni izbliza ne vredi toliko!! Razumeš?? Ako neko ima razloga da slavi nakon ovog transfera to je Barselona i Nejmar, PSŽ definitivno ne!! Fudbal danas više ne postoji, sve je postalo rasipništvo i bahatost, a nikada ni izbliza više neće biti super timova poput Ajaksa i Bajerna 70-tih ili "tvog" Milana s kraja 80-tih i početaka 90-tih, itd, itd, itd, iako su oni svi skupa tada vredeli manje nego sada samo Nejmar jedan jedini!
    (Kouč, 2. avgust 2017 16:15)

    # Link komentara

  21. Zbog cega je nejmar prodana dusa???? Pa covek igra za lovu, njemu barsa ne znaci nista, on je brazilac, nije katalonac, zasto bi imao bilo kakve emocije. Ja kazem svaka mu cast i da uzme svu lovu ovog sveta arapima kad mu je vec nude
     (KoleCZ, 2. avgust 2017 16:13)

    # Link komentara

  22. Mesi propao...
    (Blueblueblue, 2. avgust 2017 15:59)

    # Link komentara

  23. Ne vidim zadto bi neko navijao za bilo koji klub, kad odavno ne predstavljaju nikog sem sopstveni kapital. Kakve veze navijac ima sa svojim klubom? Geografske?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dex, 2. avgust 2017 15:11)

    На добром си трагу. Данас је идентитет клубова другачији и клуб више не представља руљу из свог локала - велики клубови имају интернационалан карактер и свој систем вредности и нико не "одабира" клуб за који навија по принципу случајности или тренутне славе (постоје и такви, glory hunter навијачи али кога брига за њих). Милан често поздравља навијаче у Милану, Италији али и целом свету, свесни тога да за Милан навија много људи.

    Ти си очигледно онај старомодни "успех је само наш" локал-патриота и спорт за тебе није спорт већ сукоб два модела и спортско борилиште је за тебе много више од тога. Све заслуга комунистичке индоктринације која је спортске успехе представљала као нешто много више од тога што они јесу, све због тога јер нису могли да понуде оно што би људи изабрали (висок стандард, тј. паре). Исто је урађено у целом Источном блоку, па СССР, СФРЈ, Источна Немачка и Румунија су биле спортске велесиле и економска пропаст.
    (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 15:58)

    # Link komentara

  24. А зашто не би покушали? Шта, они не треба ни да се такмиче ни да покушавају иако леже на милијардама, ЛШ треба оставити "историјским" клубовима.. Па и Кројф када је дошао у Фарселону они нису имали ЛШ нити су освојили са њим као играчем, прву тек `92 а куповали су Кројфа, Марадону.. Свако има права да се такмичи..

    Него је вама криво што вам је ПСЖ показао где вам је место. Фарселона је још увек тек другоразредни европски клуб.
    (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 15:17)

    Čoveče, ti si teško opterećen lik Barselonom i kao takav nisi u stanju da rezonuješ poentu onoga što sam hteo da istaknem tim svojim komentarom! Ja taj komentar nisam pisao kao navijač Barselone niti kao navijač bilo kojeg kluba, već kao ČOVEK, LJUBITELJ SPORTA kome je jednostavno SUMANUTO da neko može platiti 222 milki za nekog igrača!! Kapiš?? Nije ovde u pitanju ko će osvojiti LŠ, baš me briga za to, neka je osvoji ko god hoće, ovde je u pitanju DRSKOST I BEZOBRAZLUK, i rasipništvo!! Niti jedan igrač jednostavno NITI JEDAN ne vredi ludačkih 222 milki!! To je nenormalno bre čoveče!! Ali ti to ne možeš da shvatiš, zajahao si ovde i troluješ sve same besmislice a da mašiš temu totalno!! Mnogo si opterećen, mnogo!!
    (Ivan, 2. avgust 2017 15:55)

    # Link komentara

  25. Ne znam sta se cudite, pa to je trzisna ekonomija. Federer zaradi za sezonu koliko neimar recimo za tri sezone, niko ne dize buku jer nema transfera kao u fudbalu, ljudi placaju po par hiljada funti da bi ga gledali sat vremena. A ne kao kod nas, karta za zvezdu 200 dinara i ocekuje se da budu konkurentni u evropi, da se ne otima od drzavnih preduzeca fudbal bi kod nas bio amaterski sport.
    (sasa, 2. avgust 2017 15:53)

    # Link komentara

  26. Ode Barsa u 2 ligu haahahahah
    (S, 2. avgust 2017 15:52)

    # Link komentara

  27. Спомињеш Југу, 90 евра за карту и Нејмара... Који би по југословенским законима још увек био у Бразилу (до 27. године). И још навијаш за Ливерпул..
    (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 15:19)

    OK... i? zakljucak je...?
    (andreas kisser, 2. avgust 2017 15:31)

    Да си контрадикторан и парадоксалан са сваком наредном линијом текста у коментару. Једино се слажем да карта од 90 евра није проблем у Енглеској али ту онда нема места једној СФРЈ која је спорт усмерила директно против таквог капиталистичке мисли.. Оно што често пишу овде "некад су фудбал гледали богати а играли сиромашни". Док Запад покушава да од новца направи што је боље могуће, код нас је још увек актуелна "џаба вам новци" и спорт служи за то да се покаже да новац ништа не вреди - чиста комунистичка утопија и то депласирана јер комунизма нема већ 30 година.

    Али то нико није рекао Југословенима у Србији.
    (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 15:51)

    # Link komentara

  28. Terza, dok se ti premišljaš, PSG radi ! Idemo onda Kanga, Boaći, Suarez !
     (Boris Banović, 2. avgust 2017 15:39)

    # Link komentara

  29. ako PSG ima racunicu da plati ovoliko za nejmara, ne znam zbog cega bih se ja uzbudjivao oko tudjih para! i za ove koji pominju gladnu decu u africi: ok, nahranices ih jednom od ovih para datih za nejmara... i sta posle kad za nedelju dana opet ogladne?
    (andreas kisser, 2. avgust 2017 14:15)

    Спомињеш Југу, 90 евра за карту и Нејмара... Који би по југословенским законима још увек био у Бразилу (до 27. године). И још навијаш за Ливерпул..
    (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 15:19)

    OK... i? zakljucak je...?
    (andreas kisser, 2. avgust 2017 15:31)

    # Link komentara

  30. (mr.wolf, 2. avgust 2017 15:00)

    cena je 90 evra jer je u pitanju prijateljska na neutralnom terenu. cene na vecini stadiona u UK nisu tolike; na tribinama iza gola na enfildu max do £45. nije bas ni tamo kikiriki, ali da se ne lazemo, nije ni neka astronomska cena. fudbal je sport radnicke klase i dokle god radnicka klasa moze da priusti da ga gleda, sve je ok. a sto se tice prvog dela mog komentara, cela prica se svodi na strast! ljudi se identifikuju sa timovima koje vole otkad znaju za sebe i spremni su da plate za tu strast. i to nije nikakva pomama modernog doba, tako je bilo jos od antickog vremena. takmicari na olimpijskim igrama u grckoj ili gladijatori u rimu su bili itekako vodjeni zeljom da budu obozavani, postovani, okruzeni i tada kao i sada navijacima i lepoticama. uspesi su vodili laksem (u grckoj) i raskalasnijem (u rimu) zivotu. vrhunski atleticari/gladijatori su i tada imali horde navijaca - ne mislite valjda da je navijanje nastalo sa fudbalom!? proguglajte o boksovanju golim pesnicama u britaniji jos u 18. veku, pa cete shvatiti koliko su ljudi i tada hrlili na organizovane meceve, placali za ulaznice i opklade i zeleli da makar jednom u zivotu vide svoje idole. dakle govorimo o manifestaciji ljudske prirode koja je uvek bila deo drustva, nije proizvod 21. veka! a sto se tice cena ulaznica icice gore sve dok stadioni budu bili puni. onog trenutka kad se publika proredi, rast ce se zaustaviti. zakon ponude i potraznje - prosta ekonomija kapitalizma.
    (andreas kisser, 2. avgust 2017 15:30)

    # Link komentara

  31. Komentatori iskulirajte.. Prvo ovo je transfer između klubova Nejmar sa ovim nema ništa, dobiće platu i bonuse i to je to. Drugo, kako vi možete da procenite da li je nešto realno ili nije?! Realno je ono što kupac hoće da plati za proizvod koji prodavac hoće da proda. I kakve to veze ima koliko je plaćen Ronaldo Zuba ili Vijeri..pa hleb je 93' koštao u srbiji 2 milijarde dinara pa šta?!!
     (de, 2. avgust 2017 15:29)

    # Link komentara

  32. Koliko onda nas Alek vredi?!
     (...., 2. avgust 2017 15:24)

    # Link komentara

  33. Cenim da su i iz sprdnje stavili 500 miliona da je klauzula ovi arapi bi platili :)
    (121, 2. avgust 2017 15:21)

    # Link komentara

  34. Nemam komentar. Osim sto sam se setio kako je Tito govorio da je kapitalizam loš za čovečanstvo, i da će to pohlepno zlo polako ali sigurno progutati samo sebe.
    (Deni, 2. avgust 2017 13:54)

    Видим колико је био у праву. Запад гладује а на Истоку никад боље.. Oh, wait..

    Све што је Тито рекао.. Е све ће бити супротно од тога!
    (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 15:20)

    # Link komentara

  35. ako PSG ima racunicu da plati ovoliko za nejmara, ne znam zbog cega bih se ja uzbudjivao oko tudjih para! i za ove koji pominju gladnu decu u africi: ok, nahranices ih jednom od ovih para datih za nejmara... i sta posle kad za nedelju dana opet ogladne?
    (andreas kisser, 2. avgust 2017 14:15)

    Спомињеш Југу, 90 евра за карту и Нејмара... Који би по југословенским законима још увек био у Бразилу (до 27. године). И још навијаш за Ливерпул..
    (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 15:19)

    # Link komentara

  36. A osim toga i čisto sa sportske tačke gledišta Nejmar jeste fantastičan igrač ali PSŽ-u neće doneti ništa od trofeja što PSŽ već nema!! Ligu Francuske ionako mogu osvojiti i sa timom koji CEO vredi 50 milki na primer, a LŠ osvojiti NEĆE!! Opet će im četvrtfinale biti plafon Nejmar jeste dobar i pravi razliku ali neće im on sam doneti LŠ
    (Ivan, 2. avgust 2017 14:17)

    А зашто не би покушали? Шта, они не треба ни да се такмиче ни да покушавају иако леже на милијардама, ЛШ треба оставити "историјским" клубовима.. Па и Кројф када је дошао у Фарселону они нису имали ЛШ нити су освојили са њим као играчем, прву тек `92 а куповали су Кројфа, Марадону.. Свако има права да се такмичи..

    Него је вама криво што вам је ПСЖ показао где вам је место. Фарселона је још увек тек другоразредни европски клуб.
    (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 15:17)

    # Link komentara

  37. Европски фудбал је одавно сахрањен , једино ђе на нешто личи је аргентина или јужна америка комплетна , и дјелимично овуда по балкану ђе још нема тих огавних милиона , боље и да не стижу и по цијену испадања у почетним колима квалификација ..Фудбал мора остати игра, а не бизнис што већ и јесте али има начина ..Угасиш канал са европским , а упалиш домаћи!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Митар, 2. avgust 2017 14:25)

    Теби наш домаћи фудбал личи на фудбал? Није до пара? Па тек је овде САМО о парама, буквално брутална борба за опстанак, код нас је 2 милиона 200 милиона.. Хаха, ал си решио проблем, гледаш намештено домаће првенство хаха!
    (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 15:13)

    # Link komentara

  38. Sad ce opet ovi sto rade za 400-500 eura da kukaju kako je ovo nenormalno.
    (Dobitnik tranzicije 1991-1997 SPS 1997-2000 JUL 2000-2012 DS 2012- SNS, 02. avgust 2017 10:40)

    Ne spadam u te (posto ti je bitno). Da, ovo je nenormalno. Ne toliko sam novac, vec nacin selekcije ekipa. Ne vidim zadto bi neko navijao za bilo koji klub, kad odavno ne predstavljaju nikog sem sopstveni kapital. Kakve veze navijac ima sa svojim klubom? Geografske?
     (Dex, 2. avgust 2017 15:11)

    # Link komentara

  39. Definitivno prestajem ovo gledati. Sad je prevrsilo svaku meru.
     (Gradjanin sveta, 2. avgust 2017 15:08)

    # Link komentara

  40. Otisao samo zbog para...
     (Stamenko, 2. avgust 2017 15:05)

    # Link komentara

  41. Maradona,Gulit,Mateus,Van Basten,Klinsman,Donadoni,Roberto Bađo...hvala vam na prelepom detinjstvu...žao mi je što naša deca odrastaju u gledanju ovih bezdušnih fudbalera,manekena,Instagram zvezdama...FUDBAL JE IZGUBIO SVU LEPOTU,OSTAO BEZ DUŠE...
     (konan, 2. avgust 2017 15:01)

    # Link komentara

  42. na visinu ovog transfera garant kukaju ovo sto imaju 200-300 eura platu a 1000 eura ne umeju ni da zamisle kako izgledaju
    (neutralni felsh, 2. avgust 2017 15:01)

    # Link komentara

  43. @(andreas kisser, 02. avgust 2017 14:15)

    Slazem se 100% sa tvojim komentarom, ali od trenutka gde opisujes zivot i zivotarenje u ovoj rupi od drzave. Ipak, pre toga, prva polovina komentara, meni nije bas najjasnija. Razumem da imas obrazovanje, razumem da imas dobru platu, razumem da naporno radis, razumem i da ti je potrebno nesto gde ces da se "izduvas", ali, karta za prijateljsku utakmicu kosta 90e ? Mozda je to za tebe kao kikiriki u Srbiji, ali realno nije tako. Zasto ? Zato sto upravo ti koji zelis da se razonodis i gledas sport doprinosis cirkusu a placas koliko placas. Sledece ce karta biti 120e, pa 150e.... itd. Jeste, 90e ti izgleda malo na osnovu tvojih primanja, ali hajde izracunaj koliko je to procenata od tvoje plate. Siguran sam da je blizu 4%, cak i da je manje, to jednostavno nije normalno. Zbog toga covek misli da su to zombiji. Ceo zivot ucis, dobijes dobar poso, rintas kao konj, i onda ono malo slobodnog vremena trosis na ove gluposti... utakmice, dresovi, kape, salovi.... dobro je rekao lik... zombiji. Inace, opis Srbije i Srba su ti 100% tacni. Pozdrav.
     (mr.wolf, 2. avgust 2017 15:00)

    # Link komentara

  44. Sad će da kupe Dibalu za veliku lovu i Juve mi opet na nuli... Prokleti arapi
     (pukovnik mortimor, 2. avgust 2017 14:56)

    # Link komentara

  45. Ne postoji igrac na planeti koji vredi toliko! Niti ce postojati!
     (gibooni, 2. avgust 2017 14:55)

    # Link komentara

  46. jaci nejmar od izvoza fijata
     (realista, 2. avgust 2017 14:54)

    # Link komentara

  47. I sta fudbal je i dalje zanimljiv za gledanje? Ovim je i definitivno svaka dalja prica o evropskom fudbalu zavrsena. Pocivaj u miru.
    (Kragujevac, 2. avgust 2017 14:52)

    # Link komentara

  48. Ja sam solidno bogat pa mi nije problem platiti ni ulaznicu ni putovanje, sam sam se obrazovao,pomorac sa dvanaest tisuća dolara mjesečno,nisam lopov ni kriminalac i dok ima nas takvih bit će i skupih transfera,ja odem na Trafford iz zezancije.A gladni neka se potrude,svaki zdravi čovjek može se školovat i raditi.Lijep pozdrav iz pakla dubrovnika....
     (Ivan Dubrovčanin,Zvijer..., 2. avgust 2017 14:51)

    # Link komentara

  49. ljudi morate biti svesni da ako su ga platili 222m oni ce sigurno na njemu barem toliko i zaraditi...niko tu nije lud da baca pare na nekom fudbalera tek tako ili zato sto ga voli....sve je to biznis koji po komentarima koje vidim ovde 80% vas ne razume
     (ja, 2. avgust 2017 14:47)

    # Link komentara

  50. 650 000 nedeljno? Sreca pa su ga oslobodili placanja poreza na platu. Krepo bi od gladi.
    (Djordje Vukadin, 2. avgust 2017 14:43)

    # Link komentara

  51. Odlicno. Sada ce Arda Turan da dobije vise mesta u timu.
    Medju njima neba bitne razlike .
    (Hoces Iskreno ?!, 2. avgust 2017 14:41)

    # Link komentara

  52. Slažem se da nije normalno ovo, ali ako neko ima ovoliko novca da plati fudbalera, sigurno već imaju pokriće da im on može zaraditi 10 puta više para što će se i desiti dok bude bio kod njih. Nije u pitanju samo cifra, u pitanju je i vrednost tih para koje iz dana u dan gube vrednosti. Uzmite za primer 1000 dinara. Koliko je teško zaraditi tu novčanicu a prelako je potrošiti je. I nju uporedite sa 1000 dinara od pre 15 godina i šta je ona značila. To je analogija za dolar, za euro i za bilo koju drugu valutu na svetu.
     (student, 2. avgust 2017 14:39)

    # Link komentara

  53. hvala bogu da ga više ne gledam, tamo mu je i mesto, u cirkusu.
     (pro_ser, 2. avgust 2017 14:37)

    # Link komentara

  54. ...sport tome i sluzi, kao i cigarete ili casa, dve pica posle napornog rada, da se ljudi malo opuste. marks je govorio: 8 sati odmora (spavanja), 8 sati rada, osam sati obrazovanja - u slucaju radnicke klase na zapadu, umesto citanja to se svelo na slobodno vreme sa porodicom, u kafani ili na stadionu. sta je lose u tome?
    (andreas kisser, 2. avgust 2017 14:15)


    Mislim da si vec odgovorio na svoje pitanje.
    Bolje bi bilo da se sam bavis sportom nego sto sedis na stadionu za 90 evra.
    (Trotters Independent Traders, 2. avgust 2017 14:34)

    # Link komentara

  55. Gde ode ovaj fudbal kada za ovog kikiriki igrača plaćaju toliko?!
     (volim Zvezdu ali ne i AVea, 2. avgust 2017 14:34)

    # Link komentara

  56. I sto bi sad deca ucila i zavrsavala visoke skole kad ni za 100 zivota ne mogu zaraditi pare kao fudbaleri.
     (mare, 2. avgust 2017 14:30)

    # Link komentara

  57. Европски фудбал је одавно сахрањен , једино ђе на нешто личи је аргентина или јужна америка комплетна , и дјелимично овуда по балкану ђе још нема тих огавних милиона , боље и да не стижу и по цијену испадања у почетним колима квалификација ..Фудбал мора остати игра, а не бизнис што већ и јесте али има начина ..Угасиш канал са европским , а упалиш домаћи!!
     (Митар, 2. avgust 2017 14:25)

    # Link komentara

  58. odlican posao za Barsu !
     (Speedy, 2. avgust 2017 14:24)

    # Link komentara

  59. Одавно не гледам ово зло од европског фудбала, овај вјештак и ове роботе ! Пола планете гладно , а ови масони праве фудбалски трансфер од толико милиона! Ђе је ту фудбал , емоција , љубав према клубу итд?? Одавно зборим , колко год био лош фудбал по балканским чукама је злато..
     (Митар, 2. avgust 2017 14:19)

    # Link komentara

  60. Ljudi, ova civilizacija je dotakla dno definitivno! Ko je bre taj lik koji vredi da ga se plati 650 soma evra NEDELJNO a da nije u pitanju neko ko je otkrio BESPLATNU vakcinu za sve neizlečive bolesti?????? Samo taj koji bi otkrio tu vakcinu zaslužuje te pare i niko više!! Ovo je uvreda za zdrav razum ljudi, platiti nekog lika ludačkih 222 miliona evra za šutiranje lopte je uvreda za sve normalne ljude ovog sveta, za bolesne, za gladne, za nemoćne, za izbegle, za one koji već skoro 4 godine ginu poput pasa lutalica bez ikakve potrebe na ratištima diljem Sirije i Ukrajine!!! Ja volim sport, naričito fudbal, tenis, košarku i snuker, ali ovo sa sportom nema nikakve veze, ovo je dno, ovim je fudbal definitivno dodirnuo dno, nema više onog pravog fudbala!! A osim toga i čisto sa sportske tačke gledišta Nejmar jeste fantastičan igrač ali PSŽ-u neće doneti ništa od trofeja što PSŽ već nema!! Ligu Francuske ionako mogu osvojiti i sa timom koji CEO vredi 50 milki na primer, a LŠ osvojiti NEĆE!! Opet će im četvrtfinale biti plafon Nejmar jeste dobar i pravi razliku ali neće im on sam doneti LŠ u Barsi je bio deo ubitačnog trija MSN i tu je on bio svoj na svome a ovo sada nije Barsa i videćete ovaj neće ni polovinu Ibrinog učinka u PSŽ ponoviti! Sa sportske strane Ibra im je bio neuporedivo bolji!
    (Ivan, 2. avgust 2017 14:17)

    # Link komentara

  61. kakve su to budale. tolike pare za fudbalera? a toliko dece gladne na ovoj planeti. to su monstrumi..!
     (Dragan Stojanović, 2. avgust 2017 14:17)

    # Link komentara

  62. Nije tektonski poremecaj ,moglo bi tako da se nazove da je Mesi presao negde .Barse je ovde odlicno prosla sad moze da uzme dva ekstra klase igraca i da im ostane pare ihaj .Inace ovo nece dugo ,jer ce poreske sluzbe zemalja Eu sigurno ispitati o cemu se radi .Nesto slicno sto sad radi Spanija .Ipak te zemlje imaju sistem i tolika kolicina novca koja se vrti u fudbalu tesko ce da prodje ispod radara .Pa onda kad uvedu neke takse poreze i druge zezancije ,pa kad pocne drzava da uzima svoj deo nece ovima biti vise svejedno da daju tolike pare zas jednog fudbalera .
    (Ovl uopste, 2. avgust 2017 14:16)

    # Link komentara

  63. Pridruzujem se komentaru clana "Vosa", uz jedno prosto pitanje: " Da li je posle ovakvih, umobolnih cifara nekome vise interesantno da gleda fudbal " ? Meni ne, niti cu gledati ovog malog, prenaduvanog igraca koji, ni izbliza, ne vredi ovoliko !!! Samo bi sada, da sam na mestu nekog kineskog zvanicnika, zabranio uvoz i prodaju dresova igraca PSG-a u Kini, nasao bi vec neki razlog, pa bi videli da li bi vam se ovaj isplatio !!! 222 miliona evra, hahaha…haha !!!!!!
    (Sinisa Karamehmetovic, 2. avgust 2017 14:15)

    # Link komentara

  64. Sta je vama problem sto su ovolike pare u pitanju...dok kod ima zombija koji su spremni dati 100 evra za dres ili za kartu sve je u redu...
    (sumilex, 2. avgust 2017 12:58)

    zasto zombija? evo, ja idem u suboru da gledam prijateljsku u dablinu, liverpul-atletik bilbao, karta 90 evra. imam odlicno obrazovanje koje mi je donelo dobro placen posao, radim naporno, nije mi problem da se porodicom odem na vikend preko irskog mora, posetimo zeninu familiju, odgledam utakmicu, napunim baterije... sport tome i sluzi, kao i cigarete ili casa, dve pica posle napornog rada, da se ljudi malo opuste. marks je govorio: 8 sati odmora (spavanja), 8 sati rada, osam sati obrazovanja - u slucaju radnicke klase na zapadu, umesto citanja to se svelo na slobodno vreme sa porodicom, u kafani ili na stadionu. sta je lose u tome? ne mogu svi da budu doktori nauka! srbi moraju da shvate da je srbija postala rupa van vremena i prostora i da zivotarenje u toj rupi nije ni merodavno, ni reper za nacin zivota i mogucnosti koje zivot pruza u normalnim drzavama (kakva je i juga nekad bila, dok prostim masama nisu potpurili pricu da to nista ne valja, te da je bolje biti svoj na svome, pa smo dobili sta smo trazili). dakle jos jednom, zbog cega zombiji!? a ako PSG ima racunicu da plati ovoliko za nejmara, ne znam zbog cega bih se ja uzbudjivao oko tudjih para! i za ove koji pominju gladnu decu u africi: ok, nahranices ih jednom od ovih para datih za nejmara... i sta posle kad za nedelju dana opet ogladne?
    (andreas kisser, 2. avgust 2017 14:15)

    # Link komentara

  65. Pa bolje da su Ibrahimovica zadrzali prosle sezone
     (Pivke, 2. avgust 2017 14:14)

    # Link komentara

  66. Al će sad biti zanimljivo da gledam psz u ls
     (dsvet, 2. avgust 2017 14:11)

    # Link komentara

  67. Dobar posao za barsu,220 mil,ovde u Spaniji se vec vidi kao gotov posao dolazak Grizmana.Za njega otkupna klauzula 100 milliona,a juce I Colo se izgleda pomirio sa sudbinom prilikom izjave oko Grizmana.Messi,Suarez,Grizman nije lose I 120 milliona u dzep.
     (labud, 2. avgust 2017 14:10)

    # Link komentara

  68. onda i ja vredim bar 10m ?
     (bob, 2. avgust 2017 14:08)

    # Link komentara

  69. Srbija u kanalu,narod nema 'leba da jede,a ubedljivo najvise komentara na vest da Nejmar prelazi u PSG....jadno.
    Lepo je sto cemo i dalje biti u prilici da gledamo slike sa instagrama kako se provodi i ispija sampanjac od par hiljada evra.
    Sreca,sreca,radost....
    (Boki, 2. avgust 2017 14:00)

    # Link komentara

  70. presmesno!
     (Lord of the flies, 2. avgust 2017 13:59)

    # Link komentara

  71. A Kristina Ronaldo u šok sobi, na aparatima.
     (monden, 2. avgust 2017 13:58)

    # Link komentara

  72. Nemam komentar. Osim sto sam se setio kako je Tito govorio da je kapitalizam loš za čovečanstvo, i da će to pohlepno zlo polako ali sigurno progutati samo sebe.
    (Deni, 2. avgust 2017 13:54)

    # Link komentara

  73. "Nego je samo čekao prvi dan avgusta – kako bi mu bio isplaćen bonus za lojalnost klubu u visini od 28 miliona evra"
    Kakav čovek moraš da budeš da ti ne budu dovoljne te pare koji si već zaradio i koje ćeš zaraditi novim ugovorom u PSG-u!?!?
    Svaka čast na lojalnosti!Divim ti se :)
    (Atletista, 2. avgust 2017 13:51)

    # Link komentara

  74. Kako je u stvari ova vest tuzna za covecanstvo. Tuzno je jer pravi ljudi na dnevnom planu spasavaju ljudske zivote, odgajaju cetvoro dece, dobijaju Pulicerove nagrade, a neki nepismeni ko vec dobija dvesta miliona...eee vrednosti moja gde si mi ti?
     (voša, 2. avgust 2017 13:44)

    # Link komentara

  75. PSG svejedno neće оsvojiti LŠ.. Nije on toliko vredan niti moćan..
     (HanSolo, 2. avgust 2017 13:42)

    # Link komentara

  76. ne vredi ni petinu od te cifre ...
     (puzonja, 2. avgust 2017 13:39)

    # Link komentara

  77. Nisam siguran da sa Nejmarom PSG baš toliko dobija. Ogromna cifra i nikako mi ne ide u glavu kako funkcioniše taj finansijski fer-plej. Arapi izgleda mogu da ulože koliko god hoće para.

    Sada Barca ulazi u problem. Ogromna lova se dobija za Nejmara ali teško da će bilo kog igrača kao zamenu dobiti za male pare. A zamena će im očigledno trebati. Liverpul je već objasnio otprilike koju kintu očekuje za Kutinja. Možda postoji neki igrač koji bi im pasova a da ima otkupnu klauzulu koja ne ide preko sto miliona evra. Nisam siguran kako će to da funkcioniše.

    U svakom slučaju još prošlogodišnji transfer Pogbe je pokazao u kom pravcu ide moderan fudbal. Potpuno se komercijalizovao. Najveći klubovi smatraju da igrača koga plate 30-40 miliona evra zapravo dobijaju za džabe.

    Onda uporediš sa situacijom Zvezde i Partizana gde 5 miliona evra znači opstanak kluba i shvatiš da se u dogledno vreme neće igrati ozbiljan fudbal na ovim prostorima. Matematika je prosta. Tamo, u industrijski razvijenom svetu, narod može da plati papreno skupe karte, prodaju se original dresovi za 50 evra i naviše, televizije plaćaju za TV prava sume koje bi Srbiju kao državu izvukle iz ekonomske krize. Bukvalno nikakva perspektiva.
    (Neznalica, 2. avgust 2017 13:39)

    # Link komentara

  78. idi dok si mlad
     (neko iz mase, 2. avgust 2017 13:35)

    # Link komentara

  79. @IVann
    Pa od 2 milijarde ljudi DOVOLJNO IM DA prodaju PAR MILIONA ORIGINALA CENA JE 90 eu...
    (gremlin, 2. avgust 2017 13:33)

    # Link komentara

  80. Šštaaa ? Evo iz ovih stopa idem, svoga klinca za uvo, pa na poljanče...
    Ako dođe plačući, - hoće knjigu da nešto pročita... nek samo proba, - nazad na poljanče.... A ja idem da pročitam neku instant brošuru, kako postati menađer....
    (Gazdek, 2. avgust 2017 13:31)

    # Link komentara

  81. Moramo propasti, kad covek koji ganja loptu, zaradjuje za 7 dana kao 650 bolji lekara specijalista u Srbiji za mesec! Idi bre...
    (Kakogod, 2. avgust 2017 13:29)

    # Link komentara

  82. Sta moze i zna i nije skup. Videli smo prosle. sezone ode Ibra i odma bez titule. Njihov cilj je osvajanje Champions lige i za to treba im ovakav igrac.
     (Xfaktor, 2. avgust 2017 13:27)

    # Link komentara

  83. Ima lupam u Barsi platu 10 mil i ti odes za 15 mil.Kao da mozes i ovo da potrosis.
    (Pivke, 02. avgust 2017 10:47)

    U Farsi ima 15, ovamo ce imati 30 plus drugare oko sebe (Moura Alves, Markinjos, Silva).
     (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 13:23)

    # Link komentara

  84. Barsa sigurno nece da se zali na 200miliona, jer mogu za te pare dovesti Kutinja i Veratija...
    (anoynmous, 02. avgust 2017 10:41)

    Ne mogu nijednog - nisu na prodaju. Liverpul vec odbio 100 miliona.
     (Adriano_Galliani, 2. avgust 2017 13:21)

    # Link komentara

  85. ma, idi bre..
     (Bijela, 2. avgust 2017 13:19)

    # Link komentara

  86. Srbinu nije jasno ali EKONOMISTI U PARIZU JESTE,evo garantujem vam da ce se PSG transfer Neymara brzo isplatiti,računajte da ima samo u INDIJI I KINI VIŠE OD 2 mil ljudi,A NEJMAR DONOSI I SPONZORE PSG...učite malo marketing...nije teško,ali da su suludo velike pare JESU...
    (gremlin, 2. avgust 2017 12:20)

    A Kinezi i Indijci ce bas da kupuju originale :)
    (IVann, 2. avgust 2017 13:18)

    # Link komentara

  87. Iako se ogromnoj vecini "obicnih smrtnika" ovkave stvari nikakako ne dopadaju, jedno je cinjenica. To je danasanja realnost vrhunskog fudbala i kad se bolje razmisli, nije nimalo nelogicna. Poslednjih nekoliko godina samo "dobri" (a ne najbolji) i talentovani, ali ne i dokazani fudbaleri, kostaju vise desetina miliona evra. Evo nekih primera: Antoni Marsijal 51, Rahim Sterling 62, Dzon Stons 55, Zoao Mario 45, Granit Dzaka 45, Andre Gomes 35, Luk So 37, Renato Sancez 35, Misi Bacvai 39... Ili samo ove godine: Mendi 58, Voker 57, Andre Silva 38, Korentin Toliso 41, Viktor Lindelof 35, ili Vinsijus JUnior, koji je tek ovog maja debitovao za prvi tim Flamenga, ali ga je Real vec kupio za 45 mil, a doci ce 2018. Kako onda da cudi ovih Nejmarovih 222, koji za razliku od gore pomenutih (svidelo se nekom ili ne) JESTE jedan od najboljih fudbalera sveta. Takodje, treba pomenuti i ogromnu marketinsku korist koju ce doneti u PSG. Uostalom, istorija se ponavlja. Slicno je vec vidjeno kad je Kristijano Ronaldo dolazio u Real 2009. za 94 mil. Jedino nije bio toliki skok u visini transfera. Potpuno je druga tema dohodak i uslovi rada "obicnih smrtnika" sirom svta...
    (Kocha, 2. avgust 2017 13:14)

    # Link komentara

  88. Igracki jako glup potez PSG.Sa ovako obogaljenim Monakom,kojima ce pokupovati sve zivo,PSG bi i sa Djurdjevicem u spicu osvojio Francusku ligu.U LS nemaju nikakve sanse,jer Neymar ce po starom obicaju da pada,da se bacaka po terenu,ali sa bitnom razlikom,vise nece imati Messia i Suaresa,da rese mec,ovog puta ce imati Kavania pored sebe.Nikada on nece biti vodja tima,i Barsi je svanulo.Ja ne bih nikoga dovodio,neka probaaju Alkasera jos 2-3 meseca,mozda krene da igra,ako ostane po starom,onda u januaru Dibalu za sve pare
     (vladek, 2. avgust 2017 13:13)

    # Link komentara

  89. gradjevinsko preduzece "Neimar"
     (imam lud da sam papir, 2. avgust 2017 13:08)

    # Link komentara

  90. Moramo propasti, kad covek koji ganja loptu, zaradjuje za 7 dana kao 650 boljih lekara specijalista u Srbiji za mesec! Idi bre...
    (Kakogod, 2. avgust 2017 13:07)

    # Link komentara

  91. Kuda ide ovaj svet kad za čoveka koji trči za loptom na livadi platiš 222 miliona???
     (ferdinand, 2. avgust 2017 12:59)

    # Link komentara

  92. Sta je vama problem sto su ovolike pare u pitanju...dok kod ima zombija koji su spremni dati 100 evra za dres ili za kartu sve je u redu.Drugo je pitanje kako je doslo do toga da sport ima toliki uticaj,to je ono sto ja pokusavam da shvatim.Ko je brzi,jaci,bolje pliva itd...Na kraju nikakva dela i dobrobit za covecanstvo od sportista ne ostaje a placeni su daleko vise nego oni od kojih zivot zavisi.I kome oni mogu biti uzor kad 90% njih ne zna 2 recenice da sastavi.Zato je umetnost i gurnuta u drugi plan,lud svet totalno
    (sumilex, 2. avgust 2017 12:58)

    # Link komentara

  93. Evo malo zanimljivih podataka o tome gde ide sport.
    Šampion Vimbldona i nagrada:
    1974. godine, 10.000?
    1984., 100.000?
    1994., 345.000?
    2004., 602.500?
    2014., 1.760.000?
    Mogla bi ovakva lista i za fudbal da se napiše. Pitam se samo koji će fudbaler prvi biti plaćen milijardu?
     (iks, 2. avgust 2017 12:57)

    # Link komentara

  94. Ladno covek zaradi 100k evra dnevno.
     (Stefan, 2. avgust 2017 12:57)

    # Link komentara

  95. Ovim transfefom je fudbal dotakao dno.
     (Pinokio, 2. avgust 2017 12:56)

    # Link komentara

  96. Mesi i Ronaldo ce biti izuzetno nesrecni u narednom periodu zbog ovoga, tesko ce podneti da je neko placeniji od njih...
     (mich, 2. avgust 2017 12:55)

    # Link komentara

  97. Bez milijarde i nije neki transfer.
    (Anon, 2. avgust 2017 12:53)

    # Link komentara

  98. Tektonski poremecaj je zemljotres, posmislio sam da je Nejmar neki arhitekta koji ce za 222 miliona da obnovi razruseni Pariz. Pripazite malo s tim naslovima.
    (Oruzje za masovno unistenje, 2. avgust 2017 12:53)

    # Link komentara

  99. E sad ce jos vise da trpaju PSZ... sjajno
     (MbApp3, 2. avgust 2017 12:53)

    # Link komentara

  100. Ovaj ladno vise vredi od nasih migova
    (thc desire, 2. avgust 2017 10:55)

    па боље да смо купили неимара, него мигове.
    (загор, 2. avgust 2017 12:29)


    A jel Neimar igra napad ili odbranu? Ne pratim fudbal, a bitno je zbog vojne strategije zemlje.
    (Bivsi dizajner tobogana, 2. avgust 2017 12:51)

    # Link komentara

  101. Jadni Francuzi...Ponizeni i uvredjeni islamskim terorizmom, gledaju kako se za nekog lika sto sutira loptu placa 222 miliona evra. Ionako ne mogu puno da izlaze zbog vanrednog stanja i arogantnih imigranata po ulicama, pa eto neka barem kod kuce gledaju ovog kako sutira loptu.
    (Bivsi dizajner tobogana, 2. avgust 2017 12:50)

    # Link komentara

  102. Eh da su Terzi te pare,sigurno bi prosli Spartu.
     (kris, 2. avgust 2017 12:49)

    # Link komentara

  103. Bilo bi lepo kada bi se svi navijaci sirom Evrope organizovali i krenuli da bojkotuju utakmice. Prazni stadioni, pa da vidimo. Ovo vise zaista nema smisla i prelazi svaku meru. Bolji igraci i veci majstori od ovog padavicara su zaradjivali mnogo manje novce i nisu se bunili. Koliko je trebao Zuba Ronaldo da zaradjuje, Ronaldinjo, Rivaldo? Igraci kao sto su Del Piero, Anri, Batistuta i mnogi drugi kada su bili na vrhuncu karijere.. Danas bi vredeli milijarde ako ovaj fudbaler bez ikakvog smeka zasluzuje ovoliko. Fudbal vise nije za nas obicne smrtnike vec za tajkune i kriminalce. Pa molim lepo, neka im takvi onda i ispunjavaju stadione. Dignite se pravi ljubitelji fudbala!
    (Djeks, 02. avgust 2017 10:58)

    Sve je to tacno sto si napisao samo nekad su cigare kostale 20-30din sad od 200 do 400. Nije problem da se da tolika lova za igraca ali za igrace poput Mesija
     (pkk, 2. avgust 2017 12:48)

    # Link komentara

  104. Messi bi kostao pola milijarde, a CR7 oko 350 mil.
     (Dzoni, 2. avgust 2017 12:42)

    # Link komentara

  105. Rimljani su bili pametniji :) Oni su svoje robove terali da ih zabavljaju a glupe mase danas idu na utakmice, kupuju dresove i sebi i deci i prave idole od ljudi koji nista nisu doprineli ljudskoj civilizaciji sem zabave polupismenom svetu da se identifikuje sa klubom i navija za jedne protiv drugih. Kraj takvih civlizacija obicno nije daleko :)
    (Petronije, 2. avgust 2017 12:34)

    # Link komentara

  106. Sad da su pametni da dovedu dobrog stopera i vezni red malo da srede.
    Voleo bih da ih Barsa opet otrese u ligi sampiona.
     (Beck, 2. avgust 2017 12:34)

    # Link komentara

  107. Samo su mu pare u glavi. Po tome ce ostati upamcen i nikad nece biti smatran jednim od najboljih na svetu, jer realno i nije. Ostace upamcen kao dripac, koji voli da ponizava protivnike na terenu.
     (veliki strumf, 2. avgust 2017 12:33)

    # Link komentara

  108. Sta se lozite vi sto se osecate ugrozenim?Sto niste ucili skole ili sutirali loptu u prasini ceo detinjstvo?On decko ovo samo od dresova otplati PSGu tako da svi vi borci za ljudska prava aj nazad na sljaku i da opravdate tih 300 jura mesecno.
    (Grobarcina, 2. avgust 2017 12:32)

    # Link komentara

  109. Covek ce za 5 godina zaraditi oko 180 miliona samo od plate. Ne treba zaista nista drugo reci...Naravno da je hteo da ode, ko ne bi???
     (MaironDrake, 2. avgust 2017 12:31)

    # Link komentara

  110. sve se raspada polako.
     (skora, 2. avgust 2017 12:30)

    # Link komentara

  111. Ovaj ladno vise vredi od nasih migova
    (thc desire, 2. avgust 2017 10:55)

    па боље да смо купили неимара, него мигове.
    (загор, 2. avgust 2017 12:29)

    # Link komentara

  112. Ne vredi toliko. Mesi i Ronaldo subolji igraci od njega.
    (milos miljkovic, 2. avgust 2017 12:28)

    # Link komentara

  113. Covek ustane svake nedelje ujutru, ukljuci Zikinu sarenicu, a ono na stolu svezih nekoliko stotina hiljada evra. Krene tako da broji, pa ga Zika prekine, onda ceka Alvirovica da broji dok mu ovaj pokazuje svaku rupu na putu do Grcke

    Ove cifre kao na menadzeru
    (Nenad, 2. avgust 2017 12:28)

    # Link komentara

  114. 650000e nedeljno bez poreza svaka cast decku on je svoje obezbedio za narednih 20 generacija
     (aaaaaa, 2. avgust 2017 12:26)

    # Link komentara

  115. nema nista gore nego kad' se gladan najede - sto bi rekao moj deda -
    ovo se odnosi na gladnog tatu
    dosao je na isti nacin u barçu - barça kupila tatu
    sada ide u psz jer su tati platili 40 miliona, ali kada potpise sa seikom morace da izgura ugovor do kraja
    unzue ispade vidovit kada mu je prosle godine rekao da ce da zavrsi kao ronaldinjo - zatvarace diskoteke po parizu
    a sa druge strane dobili smo "efekat domino" - prva je pala
    (mili-topo, 2. avgust 2017 12:26)

    # Link komentara

  116. A ja ko dip.ing radim mesec dana za 350e....
    (Acko, 2. avgust 2017 12:24)

    # Link komentara

  117. Super , a posle traže od nas da doniramo po 10 evra za gladnu decu afrike ! Gde ide ovaj svet ?
     (nedeljko, 2. avgust 2017 12:23)

    # Link komentara

  118. zvezdo i partizane nastavite da spavate, o ovome možete samo da sanjate ?
     (sportista, 2. avgust 2017 12:23)

    # Link komentara

  119. Kako preterujete sa tim da ce da se isplati od dresova. Da Nejmar moze da se isplati od dresova platili bi otklupnu cenu i dodali vise para za platu timovi kao Mancester, Real, Arsenal, Liverpul, Bajern... Sve timovi koji imaju vecu marketinsku moc od PSG. Uostalom imate statistike koliko se kojih dresova prodaje i cifre nisu priblizne ovima. Najvece pare koje se uzimaju su od TV prava, i u tome prednjace englezi, ali po poslednjim merenjima gledanosti taj posao nije isplativ TV kucama.
     (555-333, 2. avgust 2017 12:22)

    # Link komentara

  120. Srbinu nije jasno ali EKONOMISTI U PARIZU JESTE,evo garantujem vam da ce se PSG transfer Neymara brzo isplatiti,računajte da ima samo u INDIJI I KINI VIŠE OD 2 mil ljudi,A NEJMAR DONOSI I SPONZORE PSG...učite malo marketing...nije teško,ali da su suludo velike pare JESU...
    (gremlin, 2. avgust 2017 12:20)

    # Link komentara

  121. Ljudi nikako da shvate- nije problem što se tolike pare daju za fudbalere, NBA košarkaše itd. Problem je što vlasnici to bez problema mogu da plate.
    (Kalčo 2000ih, 2. avgust 2017 12:17)

    # Link komentara

  122. DOkle god se nudi nekom ovoliko para (Nejmar jeste u top 7-8 igraca na svetu) to znaci da su sigurni da ce se vratiti vise. Da li se peru pare ili sta se radi, nije ni bitno. Svakako su Ronaldo Zuba, Ronaldinjo i mnogi drugi bili bolji igraci, ali to vise nije to vreme i to je tako. PRihvati ili nemoj. Vise se sada tezi ka senzaciji nego ka realnoscu. I Uspeva im.. Evo prvi B92 je napisao: Tektonski Poremecaj. Dakle, cilj im je da se PRICA prvo o tome, i da se zapamti.. dok neko drugi ne odluci da pomeri granicu... Svakako bogatasi sve vise zaradjuju, tako da ce moci da ponude i vise.. a za objektivno manju zvezdu, ili slabijeg igraca. PSG - nije neko iznenadjenje sto su oni to platili, vec to rade godinama. Fora je sto Nejmar nije toliko igrac koji ce uticati na kvalitet celog tima, ali dobro... to nije nas problem. Ako hoces da pravis ekipu za uspehe, moras da imas sjajne vezne igrace, def i of, da bi sprecili napad protivnika ili kreirali za napadaca sansu. Pricamo o tipu kao sto su Modric, Kros, Iniesta... oni treba da se vrtoglavo plate...
    NAravno Ronaldo i Mesi su prica za sebe, na svoj nacin.
    (DJ, 2. avgust 2017 12:17)

    # Link komentara

  123. Ako je ovo istina, veceras castim drugove. Znaci Barsa ove godine osvaja triplu opet, nema ko da ih sputava. Hvala PSZ.
    (Barsa Barsa, 2. avgust 2017 12:16)

    # Link komentara

  124. Koliko od ovih para ide Fudbalskom Savezu Spanije...a da oni nemaju Kokezu predsednika...njihov se bavi da li je neki od predsednika fudbalskih klubova zlouptrebio polozaj...
    (misko, 2. avgust 2017 12:15)

    # Link komentara

  125. @ Glupan

    Dobri momci ?!
    Buskets,Pike,Alba,Suarez,dok je bio tu i Alves- to su dobri momci ?
    Buskets i Pike teske prevare od fudbalera,bolji su glumci nego fudbaleri..
     (Madridista, 2. avgust 2017 12:11)

    # Link komentara

  126. Da li se moze neki novinar malo pozabaviti po pitanju putanje tih para? Bilo bi vrlo zanimljivo videti financijske tukove. Hvala.
    (Zokara, 2. avgust 2017 12:10)

    # Link komentara

  127. Toliko gladne i ozbiljno bolesne dece sirom sveta...
     (Jorgos Printezis brat, 2. avgust 2017 12:10)

    # Link komentara

  128. Mislim da je ovo pocetak kraja fudbala, nema vise smisla, ne prica se vise o fudbalu nego o transferima, fudbalerima nije vise bitan fudbal nego kolika ce im biti plata, klubovi se ne takmicu u fudbalu nego ko ce vece transfere imati, i bez obzira koliko PSG i Citi trose, jadni opet nece biti prvaci Evrope, a da,?! to njima nije ni bitno,
     (Smederevac, 2. avgust 2017 12:09)

    # Link komentara

  129. @Sinatra

    Nema veze sa srpskim sportom, tačnije fudbalom.
     (ks, 2. avgust 2017 12:09)

    # Link komentara

  130. Ne može PSZ izvući ovoliki novac od prodaje dresova. Na jednom dresu, kad se odbiju svi troškovi, teško da ostane više od 10 eur čiste zarade. To znači da Nejmar treba da uveća postojeću prodaju dresova za 20 miliona komada. To ipak nije moguće, posebno imajući u vidu da PSZ nema globalnu popularnost poput Reala, Barse, M.Utd. Ovde se radi o klasičnom bahaćenju nenormalno bogatih Arapa. Zbog toga današnji fudbal gubi svaki smisao. Sve je postalo trka za novcem, igrači se pretvaraju u robote, igra postaje sve više fizička i taktička, jer toliki novac zahteva instant rezultat, što sve zajedno čini da fudbal izgubi dušu, da izgubi suštinu svog nastanka. A suštinu fudbala činila je strast, lepota igre, driblinzi kakvi danas ne postoje, viteško nadmetanje, sportski duh i situacije u kojima često David pobeđuje Golijata.
    Zato su nekad igrači bili šmekeri, dase i umetnici na terenu. Platini, Sokrates, Maradona, Bađo, Del Piero, Batistuta, Kantona... Navedite mi danas nekog takvog.
    Udaljio se fudbal od svije suštine i pitanje je da li je ovakav koncept uopšte održiv.
    (Đorđe, 2. avgust 2017 12:08)

    # Link komentara

  131. Cisto izvrgavanje pravila i smejurija. Ne znam da li ste citali, s obzirom da nema sanse da bi bio ispostovan finansijski fer plej, vlasnici PSZ iz Katara ce oprati novac u transferu tako sto ce imenovati Nejmara za globalnog ambasadora SP-a i platiti mu novac. Ne znam tacno sve detalje kako ce isplatiti Barselonu, ali uglavnom novac ce biti opran preko Svetskog prvenstva, a Barsa sigurno nece da se zali na 200miliona, jer mogu za te pare dovesti Kutinja i Veratija...
    (anoynmous, 02. avgust 2017 10:41)

    Sa tim novcima Neimar placa oštetu Barseloni 222 mil i PSZ nije prekršio finansiski fer plej..
     (Makedonce, 2. avgust 2017 12:07)

    # Link komentara

  132. Vise se danas kupuje igrac zbog imena nego li kvaliteta. Oni ce sve to isplatiti samo kroz dresove i prava i eto. Nece moci brzo da isplate kao sto bi isplatio Real, Junajted i jos neki klubovi posto PsG nije te velicine, ali isplatice. Pritom ce dobiti na imenu jos vise i svemu ostalom. Da je previse para, previse je. Alo bre 222 miliona za jednog igraca. Jeste on super igrac, ali ne vredi toliko ako gledamo njegove kvalitete. Barsa je vrhunski zaradila, po meni ne treba Di Mariu da dovode, vec mladog Dembele-a iz Dortmunda, dodaju Veratija mada je on sklon povredama, ima tu 3 top igraca da dovedu pritom kusur da im ostane. PSG-u treba i povecanje imidza, prestiza i zato mora da potrose, ali mogli su i bez toga jer i Siti nije davao toliko pa opet su mnogo podigli ime kluba zadnjih godina. Klubovi koji bi ekspresno povratili pare u Real, Junajted, Milan, Juve, Bajern...Npr Milan je 20393 puta veci klub, nadam se njihovom povratku. Milan je po svetu verujem najpopularniji uz Real i Junajted. Ni Barsa, ni Bajern ni Juve ni ostali nemaju tu popularnost po svetu kao ta 3 kluba. Da Milan nije pao, bio bi mozda i br.1 u svetu. To ne pricam kao navijac Milana, vec objektivno. Isto u celom tom drustvu se moze prikljuciti i Liverpul. Mislim da nikog nisam zaboravio.... Poz svim ljubiteljima sporta!
    (Pa kako ne, 2. avgust 2017 12:04)

    # Link komentara

  133. mogu da se izbegnu i ogranicenja plata, sponzorski ugovori, a ovi veliki klubovi mogu da dovuku velike poznate kompanije jer su svi na dobitku, samo mali klubovi bi opet bili na gubitku, tako se radi i u NBA, le bron potpisao sa najkijem ugovor na 10 godina vredan milijardu i po, najki ocekuje prihod za taj period od tog brenda izmedju 5 i 8 milijardi, i svi na dobitku, i razlika ce biti samo veca izmedju bogatih klubova i siromasnih
     (maki, 2. avgust 2017 12:03)

    # Link komentara

  134. Slučaj je odavno opisan u literaturi i poznat kao "Lukavice lala" koje su terminskom kupovinom preplaćane unapred i nikada neće roditi.

    E sada, kada pukne balon, onda će u džepu ostati nevažeće pare, pa ćeš ti čitaoče umesto da kupiš hleb biti gladan. Nema veze ješćeš slatikše i gledaćeš TV. Važno je da ima kolača i igara.

    Tako je bilo od pamtiveka i biće sve dok bude budala za dranje. Dok bude ovaca biće i makaza.
    (Sava Drugi, 2. avgust 2017 12:03)

    # Link komentara

  135. Ludilooo čoveče
     (Alan Ford, 2. avgust 2017 12:03)

    # Link komentara

  136. Kriminal od UEFA.Druge kažnjavaju a ove miluju.KRIMINALCI
     (milan galic, 2. avgust 2017 12:03)

    # Link komentara

  137. pariz postaje centar sveta...ponovo !
     (lovac botova, 2. avgust 2017 12:02)

    # Link komentara

  138. Ovo veze sa sportom nema!!!!
     (Sinatra, 2. avgust 2017 11:55)

    # Link komentara

  139. Posle BBC trija (Bonuci otisao u Milan) razbija se i MSN trio fantastiko.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 2. avgust 2017 11:52)

    # Link komentara

  140. Čuj ovo, "odran je PSŽ, ali odran". Sami su hteli i kupili igrača, niko im nije nudio. Vide oni profit tu, ne brini. Ili hoće da postignu neki rezultat. Možda gazda ima par milijardi i kako je onda odran ako je dao 222 miliona? Njegova stvar.

    Davite sa "pranjem novca", kao da su kupili neku neznalicu za previše para. Svako ima svoju cenu. Tržište se menja, nije kao ranije.
     (ne brini se ti, 2. avgust 2017 11:51)

    # Link komentara

  141. Ovim zatucanim i nepismenim livadskim trckaralima ce uskoro dati sve pare na planeti. Treba im ograniciti plate na 100 evra mesecno, plus pravo na pastetu i jogurt. Za vise nisu...
     (Zurkolomac, 2. avgust 2017 11:50)

    # Link komentara

  142. Jeste katastrofalan po fudbal ovaj transfer a i ostali u prethodne 2-3 godine ali PSZ ce samo od prodaje dresova u narednih mesec dana da zaradi 100 miliona.
    (Delija, 02. avgust 2017 11:18)

    klubu od prodaje svakog dresa ide od 10 do 20 posto. ako je cena dresa 100 evra, klub uzme 20. da bi zaradili tih tvojih 100 miliona, trebalo bi da prodaju 5 miliona dresova. to nema sanse. mancester junajted, klub ciji su dresovi najprodavaniji, prodaje oko 3 miliona dresova godisnje
     (polako, 2. avgust 2017 11:48)

    # Link komentara

  143. "Koliko je trebao Zuba Ronaldo da zaradjuje, Ronaldinjo, Rivaldo? Igraci kao sto su Del Piero, Anri, Batistuta i mnogi drugi kada su bili na vrhuncu karijere.."

    Aman, i ti nabrojani su zarađivali 10 puta više od sličnih majstora koji su igrali 20 godina ranije.
    I klubovi sada imaju veću zaradu nego pre...
     (ne brini se ti, 2. avgust 2017 11:46)

    # Link komentara

  144. I samo Partizaaaaan!!!
     (Volpi, 2. avgust 2017 11:43)

    # Link komentara

  145. @chombe
    Pike vredi kao zvezda I komsija zajedno...sa sve igracima. Velike se pare obrcu u ovom sportu, a drugi sportovi zapostavljeni. Biznis!
     (anica, 2. avgust 2017 11:43)

    # Link komentara

  146. FIFA, NASA, SAD, kečeri... tenis... formula... nafta, dolar, krv, zlato... svaki idiotizam koji dobije dovoljan broj idolopoklonika, otvara vrata za srebroljublje, i "gađanje" maštom bolesnom, bolesnim ciframa i igranje sveopštom fantazmagorijom na očigled tih bezumnih idolopoklonika, i sve sa njihovim parama.

    Dok idolopoklonici kopaju, seju, čupaju, sklapaju... ratuju, ubijaju, skrnave duše svoje i srca svoja, drugi im sabira učinak, kupuje fudbalere, a njima vraća tek toliko da još jedan dan može da kopa, sklapa, stvara, puca, kolje...

    Uvali čoveku posao, posle posla mu uvali zabavu ili pušku, i neće imati kad da vidi koliki je sektaš, bolesnik i koliko najpre vređa sam sebe, a onda to dozvoljava i drugima.

    Želim ovom svetu samo jedno, što je davno rečeno:
    "Doneo sam vatru, mač, razdor, a ne mir."

    Što ovi više dižu svoje fantazme u ciframa, to će pre ovo i doći.
    (Zato podrška za ovaj "tektonski poremećaj"... mada je to neopisiv poremećaj!, 2. avgust 2017 11:42)

    # Link komentara

  147. Кад прочитам овако нешто сетим се трансфера Фига у Реал из Барселоне
    Дали су му 50 милиона$.На питање новинара,вреди ли толико одговорио
    је:Не вреди НИКО,али су ми дали.Ово постаје бесмислено.А то је само
    клубу(Барселони)какав ће његов уговор да буде,сачувај ме Боже.
    (артиљерац, 2. avgust 2017 11:39)

    # Link komentara

  148. Sta sve spada u tih 222 

    Spadaju prvo godine, jer je u fudbalskom smislu mlad. 
    Spada brend koji je napravljen oko njega. 
    Spada on sam kao fudbaler a to je top3 vec 2 godine. 
    Spada i ono sa strane a to su ulaznice, dresovi, tv prava, koliko ce dici PSG kao brend i klub. 

    Mogu vam reci da su ga malo platili. 
    U danasnjem svetu Nejmarova realna cifra je oko 350-375 miliona. 
    Iz tog ugla PSG je prosao relativno jeftino. 

    Veliki SAF: "Pogresili smo, trazili smo i dobili koliko smo hteli. Trebali smo da trazimo 150, Real bi platio" 
    Tako je bilo za Kristijana. 

    Ponavljam, za Nejmara je 222 jako malo. PSG je odlicno prosao. Ustedeli su 150 miliona. 
    Pitanje je kako ce sve to da deluje na saigrace u Parizu i kako ce se uklopiti.
    (Brat pantela, 02. avgust 2017 11:25)

    Upravo tako, lepo si objasnio.
     (agent promena, 2. avgust 2017 11:39)

    # Link komentara

  149. A ludi Tesla se bavio fizikom. Bolje da je sutao loptu, bolje bi prošao i zapamceniji bi bio
    (Torcida Jupiter, 2. avgust 2017 11:37)

    # Link komentara

  150. Nema od njega nista. Misli da je zvezda...S' konja na magarca...Uzece pare ali nista nece napredovati...bas naprotiv. Ima se ugasi kao cigara vec za godinu.
     (MadMax, 2. avgust 2017 11:36)

    # Link komentara

  151. Cena je OK. Odavno je sve otišlo u ...
    (Ču, 2. avgust 2017 11:35)

    # Link komentara

  152. Sve će to ono vratiti od prodaje dresova. Sad će svako dijete u Parizu htjeti da ima Neimarov dres, a znate koliki je Pariz. ;-) Nisu oni budale.
     (anoximus, 2. avgust 2017 11:35)

    # Link komentara

  153. nije ovo precenjeno, fudbal je biznis. ne placa se samo umece igraca, vec i novac koji ce on, u ovom slicaju, pszu da donese a na osnovu koga barsa profitira sada. i ne samo barsa, to vazi za sve klubove. u bliskoj buducnosti nejmar ce postati najbolji fudbaler sveta, verovatno cim psz osvoji trofej LS, svi sponzori ce se okrenuti njemu, nasledice ronalda kao glavno lice najkija, a sve mu ide u prilog. manite se tih komentara, fer-plej, o visini obestecenja, kako je fudbal otisao u.. to je realnost i buducnost.
     (agent promena, 2. avgust 2017 11:34)

    # Link komentara

  154. Jedan brazilski klinac vredi kao cela nasa liga zajedno sa stadionima, ako se tako mogu nazvati isti.
     (chombe, 2. avgust 2017 11:33)

    # Link komentara

  155. neću ljeka ni ljekare,..
    (perica, 2. avgust 2017 11:32)

    # Link komentara

  156. vidim da dosta ljudi pominje salary cap. salary cap, kako I samo ime kaze, se odnosi na plate. ovde je problem visina transfera, tj. obestecenje.

    uvodjenje nekog ogranicenja bi samo smanjilo potrosnju najbogatijih klubova, a manjim klubovima ne bi nista donelo. manji klubovi najcesce I zive od velikih obestecenja koje dobijaju od vecih klubova. ako veci klubovi manje trose, znaci da manji klubovi manje prihodoju. to moze veoma uticati na manje klubove I njihove finansije
     (bkm, 2. avgust 2017 11:32)

    # Link komentara

  157. Nisam navijac Barse ali bih voleo da se sastanu u nokaut fazi i da ih ponovo izbaci Barselona. To mi je zelja za narednu sezonu.
     (blok45, 2. avgust 2017 11:31)

    # Link komentara

  158. Strašno i naopako.... Precenjeno! Mafija vlada fudbalom
     (veljko, 2. avgust 2017 11:31)

    # Link komentara

  159. Momak se iz petnih zila trudio da se uklopi u duh igraca Barcelone koji su ostavljali utisak da su svi dobri momci a on mi je djelovao kao neki ljigavac
    (Glupan, 2. avgust 2017 11:28)

    # Link komentara

  160. sa tim parama su mogli da kupe i Partizan i CZ zajedno sa sve igracima i dugovima ... ali bez Vazure i Terze
     (Pop, 2. avgust 2017 11:28)

    # Link komentara

  161. Dok ljudi umiru od gladi na ulicama pored njihovih nogu, oni se gadjaju milionima.I svi treba da slave i obozavaju nekulturnog balavca koji samo i ume da sutira loptu, posto su izgleda njegove cipele skuplje od necijeg zivota.
    (Alekso, 2. avgust 2017 11:28)

    # Link komentara

  162. Za Psz ocito ne vazi FFP.Ovaj fudbal pukao totalno.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 2. avgust 2017 11:27)

    # Link komentara

  163. Sta sve spada u tih 222

    Spadaju prvo godine, jer je u fudbalskom smislu mlad.
    Spada brend koji je napravljen oko njega.
    Spada on sam kao fudbaler a to je top3 vec 2 godine.
    Spada i ono sa strane a to su ulaznice, dresovi, tv prava, koliko ce dici PSG kao brend i klub.

    Mogu vam reci da su ga malo platili.
    U danasnjem svetu Nejmarova realna cifra je oko 350-375 miliona.
    Iz tog ugla PSG je prosao relativno jeftino.

    Veliki SAF: "Pogresili smo, trazili smo i dobili koliko smo hteli. Trebali smo da trazimo 150, Real bi platio"
    Tako je bilo za Kristijana.

    Ponavljam, za Nejmara je 222 jako malo. PSG je odlicno prosao. Ustedeli su 150 miliona.
    Pitanje je kako ce sve to da deluje na saigrace u Parizu i kako ce se uklopiti.
    (Brat pantela, 2. avgust 2017 11:25)

    # Link komentara

  164. Rekord
     (Kayser Soze, 2. avgust 2017 11:25)

    # Link komentara

  165. Još jedan dokaz koliko se svet izvitoperio.
    (Predra, 2. avgust 2017 11:24)

    # Link komentara

  166. Sad Barsa može da dovede Partizanovog Leonarda.. Nadam se samo da će imati dovoljno novca da ga isplate..
    (Kića cz, 2. avgust 2017 10:43)
    Ma jok, bolje je resenje da dovedu Kataija, rasan strealac, vedeta Alavesa kida u Primeri.
    (Vlada Grobar, 2. avgust 2017 11:24)

    # Link komentara

  167. jedno je sigurno, sadasnja uprava barselone sledecu izbornu skupstinu preziveti nece. ima da leti perje svima, pre svega onima koji su se igrali sa velicinom klauzule. primera radi, real za njegove nosioce igre ima klauzule po 500 miliona eura, i miljardu za ronalda i benzemu.
    gubitak nejmara je veliki udar za barselonu i njen trenutni prestiz. ne toliko usko fudbalski, jer oni za ovu lovu mogu kupiti 4 top-igraca i sklopiti ekipu za naredne tri sezone sigurno (ako pametno kupuju, naravno), ali problem je sto ce veliki deo javnosti i navijaca nezeljeni rastanak i kasnije prinudne izmene razumeti kao slabost. sa druge strane, odlazak nejmara, koliko god bio stetan jer su barsini racunali na njega u eri posle mesija, moze da dovede i do finansijske konsoliidacije kluba i da preporodi ekipu, jer je sad odstranjena cena jedna nomenklatura koja se uvukla pored nejmara (tatko, advokati, praporci) i bukvalno se petljala u sve zivo, uz konstantno trazenje skupljeg ugovora - to jeste ubijalo koncentraciju... prava istina ce da procuri uskoro, kad se trenutne strasti smire.
    da sam na barsinom mestu, odmah bih startovao kutinja i poslao veliko pismo izvinjenja alexis sanchezu i platio ga ko sultana da se vrati i nastavi gde su ga prekinuli pre par sezona... u medjuvremenu skupe 100 milki i kusur i sledeceg leta kupe dibalu ;)
    (neutralni felsh, 2. avgust 2017 11:23)

    # Link komentara

  168. Cemu pravila finansijskog fer pleja ako ih je moguce zaobici ovako jednostavnom pravnom tehnikalijom,za koju je prostor ocigledno namerno ostavljen? Jer,zasto nisu zabranili pravilima da igrac moze sam sebe da otkupi nego eksplicitno stavili da samo klub u koji igrac prelazi moze da otkupi otkupnu klauzulu? Ovo je smesno i bizarno da igrac otkupljuje sam sebe.Kao Pantelija sto je ostavio pare sam sebi,heheh
    (Oliver, 2. avgust 2017 11:22)

    # Link komentara

  169. Bahato...precenjeno...jezivo
     (Ironichna, 2. avgust 2017 11:21)

    # Link komentara

  170. "Bolje prvi na selu"...
    (goblin, 2. avgust 2017 11:20)

    # Link komentara

  171. Pogba je prešao u MU pre jedno leto, ne dva.
    (Tranzišn ofens, 2. avgust 2017 11:20)

    # Link komentara

  172. Mislim da je svakome jasno da se ovde radi o pranju novca. Ne samo u transferu Nejmara, već u svim ostalim transferima. Konačno treba da se fiskalne sluzbe zemalja EU pozabave tokom novca. U Spaniji su to vec poceli, prvo bajbokom za Sandra Roselja upravo zbog transfera Nejmara u Barselonu, a zatim i ganjanjem Mesija i Ronalda. Samo jako, da vidimo kome i kako idu ti novci. Ako se transfer obavlja, vidi slucajnosti, preko Katara, nesto mi tu smrdi. Mozda sami kupovinom dresova placamo obuku terorista...
     (Granota, 2. avgust 2017 11:18)

    # Link komentara

  173. Jeste katastrofalan po fudbal ovaj transfer a i ostali u prethodne 2-3 godine ali PSZ ce samo od prodaje dresova u narednih mesec dana da zaradi 100 miliona.
    (Delija, 2. avgust 2017 11:18)

    # Link komentara

  174. koliko bacenog novca
     (Dejan, 2. avgust 2017 11:15)

    # Link komentara

  175. Sramota, tolike pare za fudbalera, koji uz to vise lici na balerinu.
    Ne gledam fudbal od 2009 jer mi je sve bilo previse sminkerski, a ovo sada vise lici na tinejdzersku sapunicu nego na propali sminkerski sport.
    (genius, 2. avgust 2017 11:15)

    # Link komentara

  176. Steta.
    Sa tolikim novcem Terzic i dr. bi vratili ceo dug MMF-u a usput bi digli privredu i iskorenili nezaposlenost.
    U isto vreme da imamo takve strucnjake kao sto je doticni dvojac jos kad im dodamo Vucelu, to je prosto neverovatno.

    Usa, Nemacka, Japan, Norveska svi oni gledaju i ne veruju....

    Nije kriv PSG niti Barsa a ponajmanje Nejmar.

    Krivi su navijaci koji placaju...
    (Al se nekad dobro, 2. avgust 2017 11:14)

    # Link komentara

  177. Fenomenalan potez Barse.Zalivadili su Nejmara za ogromne pare a za manje novca mogu da dovedu nekoliko TOP igraca i da im istane jos kusur.Brazilac jeste nesporno odlican ali ovo nije ni blizu realne i normalne cifre.
    (BgHQ, 02. avgust 2017 10:58)

    Nijedan TOP igrac ne zeli da igra sa Mesijem. Pominje se Kutinjo, a znamo svi da ono sto igra u Liverpulu ne moze da bude TOP ni u ludilu.
     (nista o nicemu, 2. avgust 2017 11:13)

    # Link komentara

  178. Svet nije normaln. Dok pola Afrike gladuje za fudbalera daju vise od 200 miliona. „Hleba i igara"
     (Zbir, 2. avgust 2017 11:12)

    # Link komentara

  179. Gotivio sam ga do sada ali vise ne. Bas jadan potez da ide da puni tamo Lorijen,Tuluz i ekipu...
    (Sir Alex Ferguson, 2. avgust 2017 11:10)

    # Link komentara

  180. Bonus nece dobiti.
     (Sandzak, 2. avgust 2017 11:10)

    # Link komentara

  181. Sad ce opet ovi sto rade za 400-500 eura da kukaju kako je ovo nenormalno.
    (Dobitnik tranzicije 1991-1997 SPS 1997-2000 JUL 2000-2012 DS 2012- SNS, 02. avgust 2017 10:40)

    Ne znam da li je nenormalno, ali je u svakom slucaju odvratno.
     (ctrl, 2. avgust 2017 11:09)

    # Link komentara

  182. @anoynmous dobiće 300m€ od vlade Katara da sam sebe otkupi i zadrži razliku. u PSG stiže kao slobodan igrač
     (ostrige, 2. avgust 2017 11:08)

    # Link komentara

  183. Ovo je vec bolesno. Razumem ja da je ovo samo jos jedna investicija, koja ce da se isplati...hmmm...kada bolje razmislim, da li ce stvarno od marketinga uspeti da povrate skoro CETVRT MILIJARDE €...Ipak nije ovo Mancester ili Real, pa da pola Azije kupi njegov dres.
    Razumem ja da je Katar doziveo privredni bum, da su njegovi seici u vrhu liste najbogatijih ljudi na svetu, ali da li ljudi tamo stvatno zive toliko dobro da im Emir placa 220 miliona za fudbalera, koji ce da igra za jedan francuski klub, da sponzorisu Barsu, organizuju SP...
     (Pera Magic Mitic, 2. avgust 2017 11:07)

    # Link komentara

  184. Srećan mu put.I onako od toga niko od nas neće dobiti ni cent.Bilo je i biće mnogo boljih igrača od njega.
    (Aleksandar, 2. avgust 2017 11:06)

    # Link komentara

  185. (anoynmous, 02. avgust 2017 10:41)

    Ako Nejmar predje u PSŽ tako što sam otkupi svoju otkupnu klauzulu, to znači da PSŽ-u ostaju pare u džepu koje mogu da iskoriste za dovodjenje drugih igrača. Nejmar je već nagovorio Kutinja da predje u PSŽ ako ovaj ode, što će se i desiti. Jedino Veratija može Barsa da dovede, a i to je veliko pitanje.
     (marko, 2. avgust 2017 11:06)

    # Link komentara

  186. Ovde se opasni novci peru kroz ovaj fudbal, idealno.... a ti sirotinjo lozi se i navijaj.
     (Djeks, 2. avgust 2017 11:04)

    # Link komentara

  187. Ne moze da dodjes do potpunog izrazaja pored sefa Dr Mesi. Ovde ce biti glavni
     (BaneNs, 2. avgust 2017 11:03)

    # Link komentara

  188. Ode sve u... Vrhunski igrac ali sto je mnogo mnogo je i tek posle ovog transfera krece ludnica, sad Barsa juri za zamjenama a ekipe ima da zalijepe samo takve cijene na Azara, Kutinja, Dembelea, Mbappea itd itd, ovo dosad je bila sica sta ce se odsad desavati
     (Miki28, 2. avgust 2017 11:03)

    # Link komentara

  189. Ala ce ovo da iziritira teroriste po Parizu. :)
     (Иван, 2. avgust 2017 11:02)

    # Link komentara

  190. "inženjeri i doktori zarađuju 9586485454x manje. sramota. ovaj trči za loptom i osigurao je svoju porodicu narednih 25 koljena"

    :uveo kablovsku da gleda premijer ligu engleske:
    (Rafael Sobis, 2. avgust 2017 11:02)

    # Link komentara

  191. Finansijski fer-plej????
     (Blue Moon 421, 2. avgust 2017 11:02)

    # Link komentara

  192. Sve je ovo očekivano i da nema publike koja plaća skupe ulaznice, ne bi Nejmar dobio ovu blesavu cifru koja je ravna četvrtina iznosa za srpsko zdravsto u jednoj godini?!
    Neće proći ni decenija a ove sume će ići do milijarde dolara.
    Pošto je to definitivno ćor-sokak u evoluciji ljudi, ishod će se tek videti kroz godine, decenije...
    (Danilo, 2. avgust 2017 11:02)

    # Link komentara

  193. Dokle sa precenjivanjem?
     (Mare, 2. avgust 2017 11:00)

    # Link komentara

  194. Budalastina. Bilo je nenormalnoh cifara do sada, ali ova je bas...no, dok ima ovaca, bice i sisanja :)
    (Vz, 2. avgust 2017 11:00)

    # Link komentara

  195. Moje misljenje je da ce otplatiti veci deo novca ako ne i celu sumu kroz prodaju dresova.Ali tuzno je gledati u kom pravcu ide fudbal.
     (Paquito, 2. avgust 2017 11:00)

    # Link komentara

  196. idiotizam!
     (strasno, 2. avgust 2017 10:59)

    # Link komentara

  197. Bilo bi lepo kada bi se svi navijaci sirom Evrope organizovali i krenuli da bojkotuju utakmice. Prazni stadioni, pa da vidimo. Ovo vise zaista nema smisla i prelazi svaku meru. Bolji igraci i veci majstori od ovog padavicara su zaradjivali mnogo manje novce i nisu se bunili. Koliko je trebao Zuba Ronaldo da zaradjuje, Ronaldinjo, Rivaldo? Igraci kao sto su Del Piero, Anri, Batistuta i mnogi drugi kada su bili na vrhuncu karijere.. Danas bi vredeli milijarde ako ovaj fudbaler bez ikakvog smeka zasluzuje ovoliko. Fudbal vise nije za nas obicne smrtnike vec za tajkune i kriminalce. Pa molim lepo, neka im takvi onda i ispunjavaju stadione. Dignite se pravi ljubitelji fudbala!
     (Djeks, 2. avgust 2017 10:58)

    # Link komentara

  198. zgadi mi fudbal,kuda ide ovaj svet?
     (S Y L A, 2. avgust 2017 10:58)

    # Link komentara

  199. Ni Mesi ne vredi toliko... Pa koliko bi koštali Pixi i Savicevic u današnje vreme? Po 500000000?
     (Firer, 2. avgust 2017 10:58)

    # Link komentara

  200. Fenomenalan potez Barse.Zalivadili su Nejmara za ogromne pare a za manje novca mogu da dovedu nekoliko TOP igraca i da im istane jos kusur.Brazilac jeste nesporno odlican ali ovo nije ni blizu realne i normalne cifre.
     (BgHQ, 2. avgust 2017 10:58)

    # Link komentara

  201. Otici iz najveceg kluba na svetu, uz Real Madrid, svojom odlukom je nezamislivo.
     (Sab, 2. avgust 2017 10:57)

    # Link komentara

  202. A mislio sam da nece otići... ne mogu da verujem. Mnogo mi je žao.
     (Misa, 2. avgust 2017 10:57)

    # Link komentara

  203. Ovo je smešno. Baja juri za loptom i kao vredi ovoliko. I do sada nisam nešto pratio fudbal, ali sad ću preskakati vesti iz ovog sporta.
    (Goran, 2. avgust 2017 10:56)

    # Link komentara

  204. Najveći promašaj do sada zabeležen. Videće se to već...
    (Mirda, 2. avgust 2017 10:56)

    # Link komentara

  205. 222 miliona za trcanje po livadi....
    Eh zivote - lutalico ...
    (Ludilo, 2. avgust 2017 10:55)

    # Link komentara

  206. 222 milki.... !!!!! a meni tek 15-tog plata
     (bojan, 2. avgust 2017 10:55)

    # Link komentara

  207. Ovaj ladno vise vredi od nasih migova
    (thc desire, 2. avgust 2017 10:55)

    # Link komentara

  208. Taj decko moze ko ovaj Suma iz Partizana da radi zongliranje na poluvremenu neke utakmice...
     (Pele, 2. avgust 2017 10:54)

    # Link komentara

  209. Bolest.
    (Skodar, 2. avgust 2017 10:54)

    # Link komentara

  210. Baš me briga za ovog lika, kakav ste vi srpski sajt kad ne pratite žensku odbojku, uz vaterpoliste trenutno najbolju srpsku reprezentaciju. Čuj Neimar, istetoviran ko uskršnje jaje...
    (Laki, 2. avgust 2017 10:54)

    # Link komentara

  211. Balon je naduvan do kraja i uskoro će pući. Ne može više ovaj preterizam. Mora da se uvede selari cap kao u Americi pa da trosis malo.
     (Вања, 2. avgust 2017 10:54)

    # Link komentara

  212. odlican posao Barse, dovesce par vrhunskih igraca tamo gde skripe
     (Despacito, 2. avgust 2017 10:53)

    # Link komentara

  213. Prestacu da gledam fudbal, majke mi, 222 miliona za jednog fudbalera eeeej!!
     (mln, 2. avgust 2017 10:53)

    # Link komentara

  214. Fudbal je danas izgubio svaku smisao.To je sad postao biznis i pranje para.Pa koliko bi u danasnje vreme kostao Zidan,Rivaldo,Ronaldinjo,Ronaldo(pravi)...Ne kazem da Nejmar nije dobar igrac daleko od toga,ali 220 miliona...Mnogo je kume
     (Bugi, 2. avgust 2017 10:52)

    # Link komentara

  215. a mislio sam da te nenormalne klauzule mlatnu, kako bi osigurali da igrac ne ode...
     (23, 2. avgust 2017 10:52)

    # Link komentara

  216. a penzioneri u Francuskoj? :)
     (neko ko zna, 2. avgust 2017 10:52)

    # Link komentara

  217. Realno, odran je Psz, ali odran, Nejmar 222m ne vredi. Sad Barsa ima pun budzet da trosi.
     (pkk, 2. avgust 2017 10:51)

    # Link komentara

  218. Ovo stvarno vise nema nikakve logike,a koliko gladnih i zednih u Svetu?
     (samo jednu struju gorim, 2. avgust 2017 10:50)

    # Link komentara

  219. Ako ne daje 70-80 golova po sezoni, dzaba bacene pare....
    (oliver, 2. avgust 2017 10:50)

    # Link komentara

  220. Lepo je rekao Điđi Bufon: "Kad se balon napumpa, on na kraju puca." Jedva čekam taj dan kad svi ti bolesni, većinom zapadnoevropski, klubovi propadnu zbog svojih malverzacija i pranja para. Pa da se fudbal restartuje jednom dobro i da opet uživamo u njemu, kao generacije pre nas.
    (Tihi komentator, 2. avgust 2017 10:49)

    # Link komentara

  221. Neka ide i treba da ide kada nije zadovoljan.

    Sta je zivot i pohlepa, pre 7-8 godina nije imao hleba da jede i sada mu je malo naprimer 40-50 miliona sto zaradi godisnje, nego bi 80-90.

    Inace njegov otac je kao menadzer uzeo 112m eura od Barselone na ime transfera i bonusa, a u Brazilu je mesao malter za dolar dnevno.

    Odlazili su i veci igraci zuba Ronaldo, Ronaldinjo, Maradona, Romario, Rivaldo, pa je Barsa ostala snazna. Za ovaj novac se mogu dovesti dva vrhunska pojacajanja i moze se nadomestiti njegov odlazak.

    U svakom slucaju sve najbolje, ali iz Spanske u Francusku ligu i iz Barse u Psg je ne sa konja na Magarca, nego sa Slona na mrava. Posebno ako se zna da Messi nece moci jos dugo da pruza ovakve partije i da je on trebao da bude njegov naslednik, po meni kukavicki potez.
     (drmr, 2. avgust 2017 10:48)

    # Link komentara

  222. Pod hitno uvesti neki sistem slican americkom salary cap-u. Ovo postaje smesno i tuzno. 222 miliona.
     (Risbo, 2. avgust 2017 10:48)

    # Link komentara

  223. hala madrid!
     (delija, 2. avgust 2017 10:48)

    # Link komentara

  224. Нема више жара, све се врти око пара!
     (Лорд, 2. avgust 2017 10:47)

    # Link komentara

  225. Ne verujem da ti bude draze da igras u PSZ nego u Barsi.
    Ima lupam u Barsi platu 10 mil i ti odes za 15 mil.Kao da mozes i ovo da potrosis.
     (Pivke, 2. avgust 2017 10:47)

    # Link komentara

  226. Ovo je poruka kad političar se hvali doveo sam investitora od 2,3 miliona €...ovo su SULUDE CIFRE ALI FUDBAL JE INDUSTRIJA...pitate se kako se PSG isplati da plati 222 mil €,lako OTPLATIĆE GA DRESOVIMA A TV PRAVA ĆE DA IM OSTANU ZA MEZE...
    (gremlin, 2. avgust 2017 10:47)

    # Link komentara

  227. Videti trofej nece u LS,cak ni u Francuskoj.Monaco ce tamo da ih oducava.
     (Max, 2. avgust 2017 10:47)

    # Link komentara

  228. tako se i pricalo poslije balea ronalda i pogbe pa se nista nije promijenilo. ovo ce tek da im da dozvolu za divljanje. 220 mil za glorifikovanog padavicara?
     (parna kupelj, 2. avgust 2017 10:47)

    # Link komentara

  229. vec je nekih 50 puta presao u psg.
     (mile, 2. avgust 2017 10:46)

    # Link komentara

  230. Evo, sav sam se potresao!
    (Galinari, 2. avgust 2017 10:45)

    # Link komentara

  231. Napusta giganta sa ogromnom istorijom i igru sa najboljim fudbalerom danasnjice a odlazi u daljeko manji ,plasticni klub!-Novac naravno ali on tj njegov otac je izabrao velike pare i to je ok...mada svi znamo kako su se pojedini proslavili u PSG...lose naravno za njega jer sa tim klubom nista sem Francuske lige(koja uostalom vise nije u top 5 liga u evropi) nece osvojiti...ali pare su pare nazalost!
    (Kragujevcanin, 2. avgust 2017 10:45)

    # Link komentara

  232. Postujem sportsku redakciju b92, ali napisati da je dobio dozvolu da napusti klub, a Parizani placaju klauzulu bas i nema smisla.
     (nista o nicemu, 2. avgust 2017 10:45)

    # Link komentara

  233. Sta reci.. neprijatan osecaj, ali sta je tu je. Vec sada me vise interesuje ko ga menja..Kutinjo, Dibala, Dembele.. ili mozda neko drugi??? Moram reci da me ne bi iznenadilo da ga niko uopste ne zameni vec da se za tu stratnu poziciju bore Turan i Deulofeu, naravno, tu je i Denis Suarez. U svakom slucaju videcemo ubrzo.
     (agent promena, 2. avgust 2017 10:44)

    # Link komentara

  234. Samo u Barci bi uzeo jos koju LS, u PSG-u je neces videti nikad. :)
    I najveci laici su znali da bi bio vodja tima kad Mesi posustane, ali ti ili to nisi video ili si samo video arapske milione. :)
    Hvala za sve sto si uradio u Barci, i dalje tvrdim da si u top3 na svetu, ali ti od srca zelim da te ta ista Barca isprasi u 1/4 finalu sledece sezone.
     (Pukovnik Vranic, 2. avgust 2017 10:43)

    # Link komentara

  235. Sad Barsa može da dovede Partizanovog Leonarda.. Nadam se samo da će imati dovoljno novca da ga isplate..
     (Kića cz, 2. avgust 2017 10:43)

    # Link komentara

  236. Ovo je strasno, cifra od 222 miliona.. Kuda ide fudbal, sta se desava ovo.. Treba da budemo blagi prema Zvezdi i Partizanu, pa ljudi potrosise na jednog igraca 20-to godisnji budzet jednog od nasa dva najveca kluba.. Sramota u kom pravcu sve ovo ide.
     (Odgovoran, 2. avgust 2017 10:42)

    # Link komentara

  237. Samo neka putuje, Barsa je veca od bilo kog igraca. Sad da se tih 222 + planiranih X miliona potrosi na dovodjenje Di Marie, Kutinja i jos dva kvalitetna defanzivca.
    (Hegel, 2. avgust 2017 10:42)

    # Link komentara

  238. Cisto izvrgavanje pravila i smejurija. Ne znam da li ste citali, s obzirom da nema sanse da bi bio ispostovan finansijski fer plej, vlasnici PSZ iz Katara ce oprati novac u transferu tako sto ce imenovati Nejmara za globalnog ambasadora SP-a i platiti mu novac. Ne znam tacno sve detalje kako ce isplatiti Barselonu, ali uglavnom novac ce biti opran preko Svetskog prvenstva, a Barsa sigurno nece da se zali na 200miliona, jer mogu za te pare dovesti Kutinja i Veratija...
    (anoynmous, 2. avgust 2017 10:41)

    # Link komentara

  239. Dajte čika Terzi 2 miliona da otpiše dug.Ipak je on imao uticaja na ovaj transfer!
     (Quincy Miller, 2. avgust 2017 10:40)

    # Link komentara

  240. i bolje mu je tako
     (Mošalengija, 2. avgust 2017 10:40)

    # Link komentara

  241. Sad ce opet ovi sto rade za 400-500 eura da kukaju kako je ovo nenormalno.
    (Dobitnik tranzicije 1991-1997 SPS 1997-2000 JUL 2000-2012 DS 2012- SNS, 2. avgust 2017 10:40)

    # Link komentara

  242. Ajjjooojj
     (Drogba 11, 2. avgust 2017 10:39)

    # Link komentara

  243. E gazda Aco, trebalo je da izbacis tih 200 miliona,pa da ga gledamo malo i na Rajku.
     (doktor, 2. avgust 2017 10:39)

    # Link komentara

  244. au.
     (Luis Suarez, 2. avgust 2017 10:36)

    # Link komentara