Četvrtak, 29.06.2017.

08:13

Bogdan postaje najplaćeniji ruki u istoriji NBA

U sredu popodne nekoliko izvora bliskih Sakramento Kingsima potvrdilo je da će Bogdan Bogdanović potpisati trogodišjni ugovor sa franšizom iz Kalifornije.

Izvor:

Bogdan postaje najplaæeniji ruki u istoriji NBA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

122 Komentari

Sortiraj po:

dobra vest u svakom slučaju

pre 6 godina

Apsurdne cifre, neizbežna je asocijacija na legende kalibra Džordan koje su ovoliko ili čak manje dobijale onomad. Neverovatno koliko je love u vrhunskom sportu danas. Ali bolje je da te pare uzme talentovan igrač zbog koga ljudi i dolaze na tekmu nego neki tamo debeljan, menadžer, direktor iz senke- kako je verovatno i bilo ranije. Pa neka im je i uzeo lovu, u zdravlje

Ovo uopste

pre 6 godina

Nije neko iznenadjenje ,prva stvar je da je proslo tri godine od kad je draftovan , tako da on mislim da ne podleze ruki pravilima ,to je prvi razlog ovima iz Sakramenta da daju ovakav ugovor .Druga stvar covek je standardan bek u ekipi koja je sampion Evrope .Treca stvar ndma ni 25 jos uvek .Cetvrta mozda i najbitnija je ogroman visak u seleri kepu Sakramenta , iz razloga trejda Kazinsa ,odlaska sada Geja to su im bili najplacsniji igraci .Trenutno u ekipi imaju dosta igraca na ruki ugovorima ,najzvucnije ime im je Badi Hild negde.Po pravilima ne smete da imate 10 il vise posto viska u seleri kepu za tu godina ,jer se za to placaju penali .Negde se cak govori da imaju visak od skoro 80 miliona zbog ovog poslednjeg pkvecanja granice seleri kepa .S obzirom da Sakramento nije atraktivna lokacija za najvece igrace ,oni su uradili u ovom trenutku najpametniju stvar .Bice jos ovakvih slicnih potpisa ,jer oni ne mogu da privuku igraca koji moze da trazi maksimalan ugovor .Iskfeno se nadsm ds ce se Bogdan lepo snaci tamo ,mada nece biti lako usopte s obzirom da retmo koji bek iz Evrope tamo lepo proveo .

nista o nicemu

pre 6 godina

Јел то Кингси не траже да Богдан "ради на себи" овог лета? Или не може да каже селектору да ли може у репрезентацију пре него што потпише уговор у НБА?
Дечко је рекао: ја за Србију играм, а ово друго ће се уклопити. И тако сваког лета већ годинама. Браво Богдане и срећно у Америци.
(Лиманац, 29. jun 2017 09:19)

Ajmo ovako. Jel EP traje izmedju prvog i sestog jula? Ne. Znaci ne izmisljaj.

Jumko

pre 6 godina

@Stara kuka Hahahaha, Madjari dobri "samo" u individualnom!? Pa pitaj nekog van Srbije sta je vaznije, atletika i plivanje ili vaterpolo i odbojka? Sta se vise ceni? Bazicni sportovi Kuko Stara... Haha, gde im je tenis? 'Ajde posle danasnjeg dana pitaj gde im je tekvondo! Prolazne stvari kod nas, tenis za 3 god nece postojati u gladnoj Srbiji!

Penny

pre 6 godina

@Dozvolite
A znas kako, ova plata ne predstavlja pravu vrednost igraca. Odes lepo na wikipediu i imas brdo pravila oko minimalnih, maksimalnih ugovora, izuzetaka, poreza itd. i ponekad klubovi moraju da potrose malo vise novca da bi u buducnosti mogli da vrse akviziciju najskupljih igraca (najcesce kroz trade). Bogdan nije izuzetak, tu je npr Mike Conley, Mozgov, Parsons...

student

pre 6 godina

@ sale

Druže, Bogdanu je od partizana do nba prošlo 7 godina. Ne ide to tako, dođeš u zvezdu/partizan, pa sledeće sezone nba. Ipak Jokić je fenomen. Ali svi igrači, mladi talenti koji su danas u zvezdi ili partizanu će za jedno 5-6 godina biti u vrhunskim klubovima evrope pa možda čak i nba.

Stara kuka

pre 6 godina

@Jumko
Sem vaterpola, koji su im uspesi u TIMSKIM sportovima? Fudbal, kosarka, odbojka, hokej na ledu...Gde su? U rukometu su 2004 uzeli srebro na OI u Atini. Inace i tu imaju vise padova nego uspone. Jaki su u plivanju i macevanju. Normalno da se vise osvaja u bazicnim sportovima,nego u timskim koji se racuna kao jedna medlaja.
Nego, nisu ovde Madjari u pitanju, niti ih uzdizem niti ponizavam njihove uspehe i neuspehe. U pitanju je tvoje trolovanje i srbomrznja. Mi smo najgori,mi ne valjamo, ni jedan nas uspeh nije dobar, smesni smo...samo pljuvacina po nasim a nema te na drugim temama.

Magiko

pre 6 godina

decko je formiran igrac i odlazi kao sampion evrope s tim sto je na F4 bio najbolji. Glupo je reci da je preplacen kad se pogleda ko sve ima velike plate tamo. Ovo je za evropu ogromna suma a za njih je prosek ili manje...divac mu je ocostuo poziciju, igrace. Boli ga uvce. Ali ovo prepucavanje delija i grobara na svaku vest o nekom igracu koji navija za zvezdu ili partizan...presmesno. Ovi hvale bogdana al zato teo ne moze u NBA a ovi drugi obrnuto :D zasto jednostavno ne pozelimo svim nasim reprezentativcima da uspeju i da se dokazu tamo gde je to najteze. Kakvu euforiju je izazvao jokic...sta bi tek bilo da jos neki igrac onako uspe.

student

pre 6 godina

Koliko god da volim Bogdana, ovo je stvarno, stvarno previse. Ne verujem da moze opravdati ovoliku platu na terenu.
(Aca, 29. jun 2017 13:05)

Pobogu, u ligi gde će Kris Pol dobiti 205 miliona za 5 godina, tj. 3,5 miliona mesečno a kladim se da neće biti ni blizu najvećeg ugovora, vama je 36 miliona mnogo.

rodni

pre 6 godina

Nemojte se truditi usporedjivati Bogdana i Drazena, to su dva razlicita svijeta. Ne govorim to zato sto je jedan "vas", a drugi "nas", nego zato sto je Drazen bio jedan jedini, unikatan i na nasim prostorima do sada neponovljen.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (heavy, 29. jun 2017 11:12) # Link komentara
(Komsija, 29. jun 2017 13:27)

Jeste, narocito je odbrani dominirao, bio je neprelazan. Pored njega su se nadavali koseva ( izmedju ostalih) Bane Prelevic i Petar Popovic kada su njegovim 'cibosima' onomad, rasprsili snove o tituli usred Zagreba. Jednog igraca ne cini samo kosgeterski ucinak, shvacas? A i ako cemo o broju koseva, Praja je kao matorac od 35+ vise trpao u proseku od Drazena kada je ovaj bio na vrhuncu.

I da, Bogdane SRECNO!!!

sale

pre 6 godina

Eto Dule izbaci igraca od 36M, Milojevic najveceg talenta srpske kosarke Jokica, a sta ste vi izbacili Aleksandre Dzikicu i Dejane Radonjicu?
Ogromno nista.

aleksandar

pre 6 godina

Ovde se sve gleda navijacki, ali ovo je realno debelo, debelo preplaceno, cak i da je duplo manji novac. U Evropi ne bi mogao da dobije ni 6m za tri sezone, a nisam cuo ni da su se NBA klubovi preterano interesovali za njega. Zasto bi onda neko dao tolike pare nez potrebe? Definitivno nisu cista posla. Bogdanu puno srece svakako.
(Dozvolite, 29. jun 2017 13:35)
kako navijacki,kog igraca je nekadašnja cz,sada fmp izbacio u nba,ni jednog

Stara kuka

pre 6 godina

Ova Stara kuka mi je najjaca sa njegovim Rio pa Rio... Covek bi stekao utisak da smo osvojili 20 medalja, a ne da smo na 32. mestu po bilansu. Pa severne komsije Madjari, koje verovatno sportski omalovazavamo, su pokazali koja su sila naspram nas! Tako da... Kukaj stara!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 29. jun 2017 10:16)

Ahahaha a ti si kao Srbin....hihihi. Spominjem Rio jer je tamo napravljen veliki uspeh. Spominjem Rio zato sto se ovde javljaju srbomrsci koji znaju samo da omalovazavaju bez pardona i pokrica. Spominjem Rio zato sto svaka vest pocinje te ovaj nema pojma, te ovaj nema pojma, a ti se javljas i trolujes na svim vestima o nasim sportistima. Spominjem Rio jer smo tamo bili drugi na listi u timskim sportovima, mala zemlja bez ulaganja. Spominjem Rio je ti pricas da su OI najvaznije. Spominjes Madjare, da oni su napravili veliki uspeh,ali nije isto timski i individulani sport. Gde su Majdari u timskom sem vaterpola? Gde im je tenis? Ali nije to poenta nego ti i takvi kao ti. A reci gde ja druge uzdizem ili nekog omalolavavam? Ponekad komsije KAD se prve jave.
Sajt postao trolovanje srbomrzaca i prepcavanje navijaca vecitih na svakoj temi.

Komsija

pre 6 godina

Nemojte se truditi usporedjivati Bogdana i Drazena, to su dva razlicita svijeta. Ne govorim to zato sto je jedan "vas", a drugi "nas", nego zato sto je Drazen bio jedan jedini, unikatan i na nasim prostorima do sada neponovljen. Na dobrom putu je slovenac Luka Doncic da postane nesto slicno, ali i on mora jos puno krvi i znoja ispisati da bi dosao na tu razinu. Bogdanovic je jako dobar igrac, ali je od Drazena jako daleko.


Dražen je uz fenomenalan šut sve radio na par fora,driblinga ali dovedenih do savršenstva i nebranjivih.Slično i Bodiroga,spor kao puž ali nezaustavljiv.Bogdan nema ni visinu Bodiroge ni Draženov šut i fintu ali uz malo sreće i puno rada može da napravi zapaženu NBA karijeru ali me ne bi iznenadilo da ne uspe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (heavy, 29. jun 2017 11:12) # Link komentara

Dozvolite

pre 6 godina

Ovde se sve gleda navijacki, ali ovo je realno debelo, debelo preplaceno, cak i da je duplo manji novac. U Evropi ne bi mogao da dobije ni 6m za tri sezone, a nisam cuo ni da su se NBA klubovi preterano interesovali za njega. Zasto bi onda neko dao tolike pare nez potrebe? Definitivno nisu cista posla. Bogdanu puno srece svakako.

djole

pre 6 godina

Ma Bogdan je bolji od svih pikova u istoriji (Dzordana, Lebrona, Kobija...):) Glupo je uporedjivati nekadasnje ugovore i nagrade u kosarci, fudbalu, tenisu sa danasnjim!

w

pre 6 godina

Mogao je divac iskoristiti činjenicu da je nurkić bio u sjeni jokića i debelo podcijenjen(osim ovdje) i dovesti ga za ništa skoro,dovesti teodosića i mjenjat cousinsa za IGRAČA i imat playoff tim plus pik ovog drafta..stojaković je bio jedan od najboljih tricaša u povijesti i visok 208, znači trojka/četvorka, bogdanović 197 bek koji će čuvat butlera i derozana i onda ih lomiti jedan na jedan,trpat i kreirat ostatku tima...OK

heavy

pre 6 godina

Izvini izvrsni analitičaru Nba lige nisam te prepoznao!
(Lenke, 29. jun 2017 11:21)
Duhovito,bravo.
Izneo sam svoje mišljenje kao neko ko je dugo igrao košarku u SFRJ pa mislim i da znam ponešto a retko kad sam grešio u proceni.
Takodje sam veliki grobar!
Bogdana jako cenim,odličan je igrač,jako dobar i skroman dečko što mu je ujedno i mana jer se vidi da mu ponekada fali taj killer instikt,mentalitet vodje.
Ono trpanje komšinice ne računam,to su mu bili lakši treninzi.
U svakom slučaju navijam da uspe a na njemu je da pokaže da može i da vredi.

Gde ja živim

pre 6 godina

@Komsija

Komšo odličan komentar, ali ne vredi ti da se obraćaš navijačima "Blizanaca". Jedan dobar deo njih koji komentarišu ovde (ima naravno i sjajnih pojedinaca) prolupao odavno. Mislim da Boki može dosta, ali pod uslovom da mu slava i pritisak ne udare u glavu. Još je relativno mlad tako da može svašta da popravi. Što se tiče Tea, niko i ne smatra da on bude Vestbruk, Pol i sl. Za NBA fizikalije je trebao da ide sa 15 godina na neki koledž da ga utegnu, pa onda dalje. Ali treba da proba. Šteta bi bila da nikad ne ode i ne pokaže deo repertoara.

Vladimir

pre 6 godina

Vidi se po komentarima koliko se ovde malo ljudi razumeju u NBA a i u kosarku uopste. Bogdanovic ima samo 24 god i pred njim su tek najbolje igracke godine Ako uspe da ubacuje oko 20 ili 25 po utakmici u zadnjoj godini ugovora u sledecem cetvorogodisnjem ugovoru bi mogao da ima 30 ili preko 30 miliona po sezoni.
A ovi strucnjaci sto pisu o nekom "reketiranju" nasih igraca prepostavljaju da su Amerikanci i njihovi poreski organi budale, jer sve je jednostavno menadzerka kuca koja zastupa igraca mora da bude u skladu sa Americkim propisima a ne kako ovde sto misle da menadzer uzme 80% a igracu da ostane 20% jer u Americi oko love je sve transparentno svako svakome moze da zaviri u dzep jer su svi ugovori javni.
Naravno da ce Bogdan doboti manje od tih 13 miliona jer na to ide poraz koji u Americi uopste nije mali ali svejedno to je svakako odlican ugovor koji je Bogdanovic i te kako zasuzio jer je uzeo duplu krunu u Evropi i to kao najbolji igrac u svom klubu sa fantasticnom statiskom.

A nije Divac neka budala koja iz svog dzea baca para zemljacima ili zato sto je Partizanovac vec kupuje vrhunskog beka koji iza sebe ima mnogo vise jakih takmicarskih utakmica sa celicnim odbranama nego bilo koji NBA igrac u tim godinama jer u Evropi nema lakih poena i ne igra se kao na treningu kao u NBA u ligaskom delu vec se u Evropi grize i gra odbrana u svakoj utakmici bilo u prvenstvu bilo u kupovima jer je novac mnogo manji i samo najbolji dobijaju skoro sve a ostali samo mrvice.

Šistegapopu

pre 6 godina

Ako se ne varam,ovo je deseti igrac koji se afirmisao u KKP,a zavrsio u NBA!BRAVO BOGDANE!KKP=EVROPSKI SELTIKSI!tako se prica po svetu....

Topnik

pre 6 godina

On nece biti starter,nego ce sigurno biti rezerva hieldu,no u nekim trenucima ce igrati i skupa na terenu,pa ce imati nekih 20-ak minuta po utakmici.

Vz

pre 6 godina

Jokić po sezoni ima 1.358.500 USD. Toliko o ovoj vesti...
(Mislim, stvarno preterujete, 29. jun 2017 11:27)
Da, ali je Jokic otisao iz neke tamo Mege, sa 19 godina, bez jedne utakmice u EL, kao pik druge runde... Bogdan ide kao jedan od najznacajnijih igraca osvajaca EL, sa 5 vrlo uspesnih EL sezona iza sebe, kao neko ko je 2 puta za redom proglasen za zvezdu u usponu EL... sve to ima svoju cenu, ali isto tako nema nikakvu garanciju uspeha. Apsolutno je sve na njemu i na tome koliko ce prostora da dobije. Nadam se najboljem za svakog naseg igraca u NBA.

majk

pre 6 godina

Ovo je takva kocka da bukvalno Divčeva karijera kao GM zavisi od ovog lika. Ako bude još jedan naduvani evropljanin ili ako draftovani francuz bude bolje igrao od njega u prve dve sezone Divac dobija šut kartu.

A to da li se Divac ugrađuje ili ne to morate pitati Bogdanovog agenta sa kojim Divac jedino i jeste pregovarao. Činjenica je da su svi naši igrači koji su bili u NBA bili reketirani od ljudi iz Srbije, što od klubova što od pojedinaca. Do jednog su bili reketirani.

Kralj Beljo

pre 6 godina

Mislim da ce Bogdan vec u prvoj sezoni da zabija 18ppg. To je takva fela iz crnogorskih planina. Ne boji se taj ni vuka ni medjeda, a ne crnog covjeka.

ispran mozak

pre 6 godina

Sramota, ne mogu da verujem da je Djordjevic njega i limitiranog Tea uvrstio na prosireni spisak reprezentativaca. Sale, Sale.., ne mogu te oprati ni Dunav ni Sava.

Lenke

pre 6 godina

Fali mu dribling,finte.U Evropi je to nadoknadjivao fizičkom superiornošću nad onim čuvarima nad kojima je mogao ali u NBA će to ići malo teže.
Dražen je uz fenomenalan šut sve radio na par fora,driblinga ali dovedenih do savršenstva i nebranjivih.Slično i Bodiroga,spor kao puž ali nezaustavljiv.Bogdan nema ni visinu Bodiroge ni Draženov šut i fintu ali uz malo sreće i puno rada može da napravi zapaženu NBA karijeru ali me ne bi iznenadilo da ne uspe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (heavy, 29. jun 2017 11:12)

Izvini izvrsni analitičaru Nba lige nisam te prepoznao!

Komsija

pre 6 godina

Dragi komsije prestanite da trazite negativu u svemu. Bogdan je odlican igrac, a to je li potekao u Partizanu, Zvezdi, Vojvodini, Kurdistanu - koga briga ? Ja koji sam Hrvat ga izuzetno cijenim kao igraca, usporedio bih ga sa nasim Bogdanovicem koji je mozda malo bolji suter, ali zato Bogdan ima neke druge kvalitete izrazenije od Bojana. Bogdanu ce najvaznije biti da kopa u obrani, a to nece biti lako protiv grdosija i klasa koje igraju u NBA. Treba nabiti malo misica, i onda krvavo raditi na obrani da ne bude samo "portir na promenadi" protiv Lebrona, Duranta i ostalih ekstraklasa kad ga budu napadali. Dolazi u fransizu koja je godinama trpila debile i bacala novce na kojekakve polovnjake tako da ne mora biti opterecen previse. Petlju je uvijek imao kada je preuzimanje odgovornosti u napadu u pitanju, i ako poradi na toj obrani i misicnoj masi, bit ce dobar - ne sumnjajte u to.

Puno me vise strah za Teodosica ako ode u NBA. Da se razumijeme, Tea smatram igracem s najvecim kosarkaskim IQ-om u Europi, ali 99% sam siguran da on u NBA nema nikakve sanse za uspjeh. Znanje, talent i viziju mu nitko ne moze uzeti, ali velika vecina playmakera u NBA su velike zvjeri kojima Teo fizicki ne moze ni priblizno parirati. Sumnjam da bi u NBA imao neku ozbiljniju rolu, eventualno 7-8 minuta po utakmici i to je to. Bolje da ostane u Europi i bude gazda do kraja.

А. Петров

pre 6 godina

Свака част Богдану, заслужио је.
Али ме занима како то изгледа када неко са таквим уговором дође на годишњи у Београд.... да ли мора да узме обезбеђење? Да ли је на мети криминалаца где год се појави? Да ли мора да најми обезбеђење и за родитеље?

Kralj Beljo

pre 6 godina

Kao prvo, Bogdan je dobio te pare zato sto nije klasican ruki, ipak dolazi sa znacajnim rezultatima u svojoj karijeri. Ovi sto pljuju verivatno ne razlikuju kosarkasku od teniske lopte. A sto je najvaznije ne moze Divac da uzme procenat, kako se to u Srbiji radi, tamo postoji menadzment koji odlucuje o novcu, a ne jedan covek. I za kraj, sta ocekujete doveli su najboljeg beka Evrope, pa to mora da se plati. Srecno care.
(delija momak, 29. jun 2017 09:43)
Ne, ovaj novac ce da dobije jer Divac ne zeli da se nateze i pregovara i jer hoce da momku umjesto 9 da 12.
Dalje... Kingsi imaju problema sa donjom granicoma selari kepa, koji ce biti jos visi... Pa ce sad svakog igraca kog potpisu platiti vise nego sto zasluzuje.

heavy

pre 6 godina

(Dalibor Banja Luka, 29. jun 2017 09:27)
Potpisujem svaku reč.
Fali mu dribling,finte.U Evropi je to nadoknadjivao fizičkom superiornošću nad onim čuvarima nad kojima je mogao ali u NBA će to ići malo teže.
Dražen je uz fenomenalan šut sve radio na par fora,driblinga ali dovedenih do savršenstva i nebranjivih.Slično i Bodiroga,spor kao puž ali nezaustavljiv.Bogdan nema ni visinu Bodiroge ni Draženov šut i fintu ali uz malo sreće i puno rada može da napravi zapaženu NBA karijeru ali me ne bi iznenadilo da ne uspe.

Nešto baš i ne verujem da će jednom rukiju dati toliko...

pre 6 godina

Je l' mu to izađe na 12 miliona po sezoni? Prema listi zarada, to je onda u rangu S. Karija:
http://www.espn.com/nba/salaries/_/page/2/seasontype/3

deda

pre 6 godina

dobro ste napisali, franšiza. Najslavnije košarkaške klubove na svetu Ameri smatraju kao franšize i u skladu sa time, očas posla im mogu primeniti ime, grb, grad boravka, pa čak i namenu. Samo je lova u pitanju. Ona diktira i broj tripl dabla u finalima i ukupan broj koševa na all star meču. A masa evropskih genijalaca se loži na to da zaista odlazi da promeni tok istorije profi košarke. Bogdane, kad bi mogao da ostaneš. bolje da ovde budeš kralj kao što i jesi nego da u zavisnosti i potreba tima tako imaš neretko jednocifrenu minutaŸu. Svaka Sakramentu ali ti si TI!

Branko Potezica

pre 6 godina

Eno ga kao Caki iz Breninog filma.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (LjutaKrajina, 29. jun 2017 08:42)


Hahahahaahahahaha ala si potrefio svaka ti cast https://www.youtube.com/watch?v=_AkcnTRWQg4

pan

pre 6 godina

Ko se sad seća dana kad je Dule stavio Bogdana kao drugog beka (zamena za Milosavljevića), a Anđušića kao trećeg? Gde je sad Bogdan, a gde Anđušić.
Kolika god da mu je plata, Bogdan treba 10% da da Partizanu, 20% Duletu i 5% Jakovljeviću. Željku može da pošalje razglednicu s obzirom na Željkovu platu.

Lebovski

pre 6 godina

@uzmi zvezdo titulu sa manjim brojem bodova .... hahahah da nije mozda partizan napravio ili oblikovao bogdana..ili cek ..je ipak to bio fener ?? smesan si decace ...zao mi te, ali dobro..uvek ste imali komplekse u svemu pa i da je bocanje u pitanju.

drvobradi

pre 6 godina

Divac je zaduzio mnoge nase kosarkase u NBA, da bi trebalo za zivota da mu dignu spomenik. Vecina ljudi koja je komentarisala ne prati i ne razume NBA ligu. Ovo je besmisleno veliki ugovor za rukija belca na poziciji 2, ali opet jace ugovore su dobijali igraci kao sto je Mozgov.
Sa druge strane, Kingsi su napunili tim rukijima (za koje ima limit max iznosa ugovora) i oterali sve skupe igrace bez ikakve nade da potpisu nekog ozbiljnog igraca za sledecu sezonu. U NBA postoji pravilo da moras da iskoristis 90% salary cap-a na igrace ili ce ti svejedno to naplatiti, tako da zasto ne dati te pare Bogdanovicu.

terminator2209

pre 6 godina

ajmo Bogdane brate Srbine :) pozdrav od Srbina iz Chicaga.. Zvezdas sam ali to nije bitno, SRBI SMO BREEEE!!!!! IMACEMO VRH REPREZENTACIJU!!!

Jumko

pre 6 godina

Ova Stara kuka mi je najjaca sa njegovim Rio pa Rio... Covek bi stekao utisak da smo osvojili 20 medalja, a ne da smo na 32. mestu po bilansu. Pa severne komsije Madjari, koje verovatno sportski omalovazavamo, su pokazali koja su sila naspram nas! Tako da... Kukaj stara!

jok ja sam bio

pre 6 godina

promasena investicija, zivi bili pa videli.
(Salerno, 29. jun 2017 09:01) vau, da je neki zezonja, saronja, nurslonja onda bi bilo ok, jadno ti je kad si tudje cvijece

kaokakao

pre 6 godina

Nije igrac za NBA. Po meni nije ni medju boljima u Evropi. Gledam ga nekad kad igra za Fener, sam na tri poena, fintira, ceka, krene na ulaz, zabije se i onda povratna za nekog tamo koji je na tri poena i sutira iz mnogo teze pozicije. Umjesto da kad god je sam opali, jer dobar je suter, on kao da se plasi. U NBA na ulazu ima da ga lijepe svaki put, jer i u Evropi to radi jako traljavo, bez neke finte, krene pa sta bude. Obicno se ta lopta pri polaganju odbije od table na obruc i ne udje. Mislim da ce se tamo oslanjati samo na sut, al tamo svaka ekipa ima po jednog vrhunskog sutera, i boljeg od njega. Sjetimo se Stojakovica. On je u Evropi dok je bio jos mlad bio cudo, mnogo, mnogo bolji igrac od Bogdanovica, sa boljim sutem koji se teze blokira jer ima izbacaj visok i brz. Mogao je da igra od pleja do krila, ulazi, sve zivo. U NBA to nije moglo i postao je klasican suter. Ali zato mu tu nije bilo ravnog i cijelu karijeru tamo je odigrao na tu kartu.

brm

pre 6 godina

Majkl Dzordan je za prvi trogodisnju ufovor dobio 2 miliona dolara ili oko 5 miliona po momentalnoj vrednosti Bogdanovic 36 miliona?! kuda ide ovaj svet Da se pokaze i da je ovo drugi ugovor ok ali prvi ugovor?
(Luckyone, 29. jun 2017 08:48)

Ako potpisuješ ugovor one godine kada si draftovan, onda imaš predviđen ugovor koji možeš da potpišeš, i u visini i u dužini trajanja ugovora. Ako igrač potpisuje ugovor neke druge godine nakon njegovog drafta, ili ako nije uopšte draftovan, može da pregovra sa klubovima o visini ugovora bez značajnih ograničenja (osim onog koji se odnosi na maksimalan ugovor). Džoradn je imao ugovor koji je bio predviđen za trećeg pika. Od 1984. pa do danas, NBA je nekoliko desetina puta gledanjija, ostvaruje više prihoda, inflacija za 33 godine nije mala, i naravno da igrači više zarađuju. Kad smo kod zarada, uzmi u obzir da je Džordan u sezoni 1997/98 zaradio 33 miliona dolara, što je u današnjem novcu 50 miliona. Toliko danas ni posle dva ogrmna povećanja seleri kepa i maksimalnih ugovora ne može da dobije niti jedan igrač.

od istorije zive samo istoricari

pre 6 godina

Zašto uvek čitam komentare tipa...ajde sad pljuvači pljujte...evo još jedan uspešan pa ga sada možete pljuvati???- Zašto se daje značaj nekolicini onih koji pljuju uspešne ljude. Vi koji pišete takve komentare ste jos gori od ovih što pljuju. Stiče se osećaj da je više pljuvača nego nas koji cenimo uspehe...a nije tako, bar u krugovima ljudi u kojima se krećem. Svi volimo naše sportiste ali ne ostavljamo komentare!!!

samo smo razocarani

pre 6 godina

(Мики, 29. jun 2017 10:05) mikii sahovnicaru, jes to ti savladao cirilicu, nba pratis dva petka ocigledno, koju masu je imao kukoc kad je otisao, smesan si

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Pljuvači krenite , posle Novaka i svih ostalih uspešnih Srba dobili ste još jednog za pljuvanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (barre, 29. jun 2017 08:37)

Кошарку Срби воле, за разлику од тениса, имали смо стотине добрих играча и имамо велику традицију. Када је одиграо оно финале против Звезде па им је на три заредом давао по 35 поена мислио сам да ће бити један од најбољих икада, али ајде, млад је још увек, можда и то оствари, колико год то нереално деловало. У репрезентацији и није нешто, посебно не на нивоу Ђорђевића/Даниловића и Бодироге и делује ми како кукавица, али има времена још увек. Ако уопште буде играо за Србију сада када је отишао у НБА... Традиција каже да након овог ЕП-а неће више играти.

Мики

pre 6 godina

Дивац је завршио посао, а кад виде шта су купили обојицу ће у пакету за Србију. Реално нема квалитет за НБА,бек шутер,имају их за извоз,не може он да буде бољи и плаћанији од Теа. Мислим да ће у развојну лигу. Нема телесну масу за ту лигу.

mirko

pre 6 godina

Bogdan je dobar čovek, kvalitetan košarkaš i pametan momak, zbog svega toga mi je drago što je uspeo, taj uspeh će igranjem u NBA još nadograditi.
Ništa novo nije što se odmah pojavljuju pametnjakovići, koji sve znaju i ko je to namestio i koliko će kome od ugovora, sve pod pretpostavkom; da su svi ljudi nepošteni i da teorija zavere dominira svetom.
Uz to podcenivanje najboljeg igrača reprezentacije i pominjanje jedne loše partije, a zaboravljajući da je Bogdan bio glavni igrač u svim bitnim utakmicama u poslednjih nekoliko godina.

SaleHH

pre 6 godina

Panteri ovo je velika stranica vase istorije, igrac koji je imao volju da puni vas mali klubic je najplaceniji ruki i istoriji nba.
(uzmi zvezdo titulu sa manjim brojem bodova, 29. jun 2017 10:27)

1) Prijatelju, punio bi on i vas da je imao gde. No nema vas nigde.
2) Kakve veze ima ova vest sa nama?
3) Kao zvezdaš, Bogdane, svaka čast. Rad donosi uspeh. I ako može da se stavi klauzula u ugovor, da hoćeš da igraš za reprezentaciju. Samo napred.

Petar

pre 6 godina

Cuj ovo Divac uzeo pola, pa nije to raspala Srbija sa Srbima muljatorima na pozicijama rodjaci! Zato i jeste Amerika to sto jeste, jer je vode ljudi koji znaju svoj posao a ne oni koji u zivotu nista postigli nisu i onda bi da uzimaju provizije za svoj ne rad. Ne baca u Sacramento drzava pare pa da se krade a i ne vode ga Vucelic/Terzic pa da se od ugovora uzimaju provizije, zato njihovi klubovi i imaju 36mio za Bogdana a nasi ni 360 000, zato sto jim drzavu i te iste klubove ne vode Srbi muljatori nego ozbiljni ljudi

uzmi zvezdo titulu sa manjim brojem bodova

pre 6 godina

Panteri ovo je velika stranica vase istorije, igrac koji je imao volju da puni vas mali klubic je najplaceniji ruki i istoriji nba.

Лиманац

pre 6 godina

Јел то Кингси не траже да Богдан "ради на себи" овог лета? Или не може да каже селектору да ли може у репрезентацију пре него што потпише уговор у НБА?
Дечко је рекао: ја за Србију играм, а ово друго ће се уклопити. И тако сваког лета већ годинама. Браво Богдане и срећно у Америци.

Stara kuka

pre 6 godina

@salerno
Ma svaki Srbin je promasaj, jel tako srbomrzac? Ni jedan Srbin ne valja. Eto ti znas a ostali ne znaju.Jos boli Rio...i treba. Smesan si.
Cestitke Bogdanovicu!

OpustenoUe

pre 6 godina

Jel vam "twitter" jedan od izvora? Navedite makar jedan respektabilan izvor koji je objavio vest o visini ugovora koji vi pominjete.

WH

pre 6 godina

Super ugovor,ali ovo je veliki pritisak na njega.On mora sad da pokaze zasto je toliko placen.Tranzicija iz evrope u NBA je teska.Pa jedan Manu Djinobili je imao muke na pocetku i to sa 25 godina i tonu iskustva.

Zelim mu srecu ,sjajan je momak i veliki uspeh za njega i za nasu kosarku.

Dalibor Banja Luka

pre 6 godina

Bogdanovic je jedan od onih ljudi kojima se sve otvara u zivotu. Bez Divca u Kingsima od ove cifre ne bi bilo nista. I on ce mu omoguciti garantovanu minutazu sto ni jedan nas ruki nije imao. Ali neka, momak je dobar i zasluzio je. Bolje imati srece nego... Imam samo strah da ce razocarati jer se vec sada puno ocekuje. Kada bi samo popravio vjestine tj dribling i rukovanje loptom pa gdje bi mu kraj bio..

znanje-imanje

pre 6 godina

U USA svako malo naiđeš na neki iznenađujući - boljševizam. Upliv politike je tu jako veliki. Ništa me više nije zapanjilo nego kada sam otkrio da ne može tamo neko da eto glumi, a ponajmanje režiser filma može da izabere koga hoće! Mogu da glume - samo glumci iz sindikata glumaca?! A da cirskus bude još veći - uopšte nije lako postati član sindikata glumaca!! Prvo mora da se glumi godinama, pa aplicira, pa tamteovamte...
I tako sam odgledo u toj ekipi neku smor limunadu sa Dženifer Lopez. Pravi chik-fliks - al ajde jer je tu jedna od dve glavne-pomoćne uloge Mira Joković. Ona i jedna AfroAm su najbolje drugarice od Dženifer... I ja se, kao i sada za Bogdana, obradujem. Čim neko tako napravi skok mislim biće posle lakše - naročito kad imaš para za predah... Ma jok, kažu mi. Zna se po tarifi koliko sleduje za takvu ulogu?!? Nekih 100 k i to je to! Neverovatno!
Čudo i kako su se teniserke izborile za iste pare spram muških - iako ih komercijalno prave bar duplo manje. Ali nakačiše se na "političku korektnost" i surfuju tu foru do u beskraj. USA ogromni rasni problem rešava (i) iluzijom da svako može do neba, a tamnoputima tek rado daju. Jer - bar 90% njih kad-tad ama sve spiska i ostane na ulici! Na sindikalnu obavezu 50% zarade NBA igračima doneli su sindikalni salary cap - a sad i još somnambulni 90% minimum?!?
E pa kad je tako nek se bar neko naš okoristio... (A tek Divac duplo, jer je kao dobro draft uradio pa sad je OK i da ovo preplati, malo dobije i nazad od BB...)

delija momak

pre 6 godina

Kao prvo, Bogdan je dobio te pare zato sto nije klasican ruki, ipak dolazi sa znacajnim rezultatima u svojoj karijeri. Ovi sto pljuju verivatno ne razlikuju kosarkasku od teniske lopte. A sto je najvaznije ne moze Divac da uzme procenat, kako se to u Srbiji radi, tamo postoji menadzment koji odlucuje o novcu, a ne jedan covek. I za kraj, sta ocekujete doveli su najboljeg beka Evrope, pa to mora da se plati. Srecno care.

Oxi

pre 6 godina

U NBA je plata relativna stvar, tamo ima kosarkasa koji zaradjuju po 20+ miliona $, a da nikada nisu igrali plej of i njíhovi timovi su medju najgorima u ligi. Bogdan ima kvalitet, ali na visinu njegovog ugovora je uz okolnost da imamo srpskog coveka u Sakramentu, presudno uticala i srecna okolnost da Kingsi ove godine imaju ogroman prostor u seleri kepu koji moraju popuniti(pare u budzetu koje moraju potrositi).

MarcoPolo

pre 6 godina

I sad nikako ne mogu da shvatim tu razliku u pojedinim osobama...Bobi odbio reprezentaciju zbog nekog novog ugovora,iako je već bio tamo...Jokić opet ista priča...ovaj vek treba da potpiše,ali ipak ne odbija reprezentaciju...

nista o nicemu

pre 6 godina

Majkl Dzordan je za prvi trogodisnju ufovor dobio 2 miliona dolara ili oko 5 miliona po momentalnoj vrednosti Bogdanovic 36 miliona?! kuda ide ovaj svet Da se pokaze i da je ovo drugi ugovor ok ali prvi ugovor?
(Luckyone, 29. jun 2017 08:48)

Da 84te. Danas je 2017ta. Znas vrednost novca opada sa vremenom.

Stručnjak

pre 6 godina

Ukoliko pređe u nba sada, mnogo je više razloga kao rukiju da na njega vrše pritisak da ne igra za reprezentaciju nego Jokiću... ali nadamo se da neće, uz oporavljenog Bjelicu i pravilan izbor centara ovo je reprezentacija koja može uz malo sportske sreće lagano do zlata.

milos.k

pre 6 godina

Divac napravi posao decenije u Sakramentu, a iz Srbije ga oteraju! Tako su oterali i Duleta i generalno sve sto valja. Posteno steceno znanje, novac, nama ne treba, a Americi i Evropi treba, ipak su oni siromasniji

Mare

pre 6 godina

Mi Srbi smo cudo! Teorije zavere su svuda oko nas! Cuj Divcu pola?!?!? Zato mi i prolazimo tako lose sto stalno mislimo da "preko puta nas sede" budale! Zar stvarno mislite da bi to proslo pored ostalih celnih ljudi u Sakramentu. Divcu pola ahahahah.... omg

deda

pre 6 godina

sad samo jos mrva onog americkog.. ja sam naj..fali mu ta pozitivna drskost, ako i teo predje cenim da ce se drasticno povecati broj upaljenih televizora u sitne sate

MJ

pre 6 godina

Ok sve ali,mislim da ovo nije realno.bar ne za prvi ugovor I bojim se da ovo ne bude opterecenje na plecima Bogdanu..ameri ce jako obracati paznju na te stvari..

Иван

pre 6 godina

Пошто ће се готово сигурно ратосиљати Рудија Геја, Богдан ће ускоро бити и најплаћенији играч Кингса, колико ми се чини. Минутажа му не гине. А ни одговорност.

Luckyone

pre 6 godina

Majkl Dzordan je za prvi trogodisnju ufovor dobio 2 miliona dolara ili oko 5 miliona po momentalnoj vrednosti Bogdanovic 36 miliona?! kuda ide ovaj svet Da se pokaze i da je ovo drugi ugovor ok ali prvi ugovor?

Mare

pre 6 godina

Mi Srbi smo cudo! Teorije zavere su svuda oko nas! Cuj Divcu pola?!?!? Zato mi i prolazimo tako lose sto stalno mislimo da "preko puta nas sede" budale! Zar stvarno mislite da bi to proslo pored ostalih celnih ljudi u Sakramentu. Divcu pola ahahahah.... omg

Иван

pre 6 godina

Пошто ће се готово сигурно ратосиљати Рудија Геја, Богдан ће ускоро бити и најплаћенији играч Кингса, колико ми се чини. Минутажа му не гине. А ни одговорност.

nista o nicemu

pre 6 godina

Majkl Dzordan je za prvi trogodisnju ufovor dobio 2 miliona dolara ili oko 5 miliona po momentalnoj vrednosti Bogdanovic 36 miliona?! kuda ide ovaj svet Da se pokaze i da je ovo drugi ugovor ok ali prvi ugovor?
(Luckyone, 29. jun 2017 08:48)

Da 84te. Danas je 2017ta. Znas vrednost novca opada sa vremenom.

Лиманац

pre 6 godina

Јел то Кингси не траже да Богдан "ради на себи" овог лета? Или не може да каже селектору да ли може у репрезентацију пре него што потпише уговор у НБА?
Дечко је рекао: ја за Србију играм, а ово друго ће се уклопити. И тако сваког лета већ годинама. Браво Богдане и срећно у Америци.

delija momak

pre 6 godina

Kao prvo, Bogdan je dobio te pare zato sto nije klasican ruki, ipak dolazi sa znacajnim rezultatima u svojoj karijeri. Ovi sto pljuju verivatno ne razlikuju kosarkasku od teniske lopte. A sto je najvaznije ne moze Divac da uzme procenat, kako se to u Srbiji radi, tamo postoji menadzment koji odlucuje o novcu, a ne jedan covek. I za kraj, sta ocekujete doveli su najboljeg beka Evrope, pa to mora da se plati. Srecno care.

MJ

pre 6 godina

Ok sve ali,mislim da ovo nije realno.bar ne za prvi ugovor I bojim se da ovo ne bude opterecenje na plecima Bogdanu..ameri ce jako obracati paznju na te stvari..

deda

pre 6 godina

sad samo jos mrva onog americkog.. ja sam naj..fali mu ta pozitivna drskost, ako i teo predje cenim da ce se drasticno povecati broj upaljenih televizora u sitne sate

Stručnjak

pre 6 godina

Ukoliko pređe u nba sada, mnogo je više razloga kao rukiju da na njega vrše pritisak da ne igra za reprezentaciju nego Jokiću... ali nadamo se da neće, uz oporavljenog Bjelicu i pravilan izbor centara ovo je reprezentacija koja može uz malo sportske sreće lagano do zlata.

milos.k

pre 6 godina

Divac napravi posao decenije u Sakramentu, a iz Srbije ga oteraju! Tako su oterali i Duleta i generalno sve sto valja. Posteno steceno znanje, novac, nama ne treba, a Americi i Evropi treba, ipak su oni siromasniji

Stara kuka

pre 6 godina

@salerno
Ma svaki Srbin je promasaj, jel tako srbomrzac? Ni jedan Srbin ne valja. Eto ti znas a ostali ne znaju.Jos boli Rio...i treba. Smesan si.
Cestitke Bogdanovicu!

Luckyone

pre 6 godina

Majkl Dzordan je za prvi trogodisnju ufovor dobio 2 miliona dolara ili oko 5 miliona po momentalnoj vrednosti Bogdanovic 36 miliona?! kuda ide ovaj svet Da se pokaze i da je ovo drugi ugovor ok ali prvi ugovor?

MarcoPolo

pre 6 godina

I sad nikako ne mogu da shvatim tu razliku u pojedinim osobama...Bobi odbio reprezentaciju zbog nekog novog ugovora,iako je već bio tamo...Jokić opet ista priča...ovaj vek treba da potpiše,ali ipak ne odbija reprezentaciju...

WH

pre 6 godina

Super ugovor,ali ovo je veliki pritisak na njega.On mora sad da pokaze zasto je toliko placen.Tranzicija iz evrope u NBA je teska.Pa jedan Manu Djinobili je imao muke na pocetku i to sa 25 godina i tonu iskustva.

Zelim mu srecu ,sjajan je momak i veliki uspeh za njega i za nasu kosarku.

Vz

pre 6 godina

Jokić po sezoni ima 1.358.500 USD. Toliko o ovoj vesti...
(Mislim, stvarno preterujete, 29. jun 2017 11:27)
Da, ali je Jokic otisao iz neke tamo Mege, sa 19 godina, bez jedne utakmice u EL, kao pik druge runde... Bogdan ide kao jedan od najznacajnijih igraca osvajaca EL, sa 5 vrlo uspesnih EL sezona iza sebe, kao neko ko je 2 puta za redom proglasen za zvezdu u usponu EL... sve to ima svoju cenu, ali isto tako nema nikakvu garanciju uspeha. Apsolutno je sve na njemu i na tome koliko ce prostora da dobije. Nadam se najboljem za svakog naseg igraca u NBA.

Oxi

pre 6 godina

U NBA je plata relativna stvar, tamo ima kosarkasa koji zaradjuju po 20+ miliona $, a da nikada nisu igrali plej of i njíhovi timovi su medju najgorima u ligi. Bogdan ima kvalitet, ali na visinu njegovog ugovora je uz okolnost da imamo srpskog coveka u Sakramentu, presudno uticala i srecna okolnost da Kingsi ove godine imaju ogroman prostor u seleri kepu koji moraju popuniti(pare u budzetu koje moraju potrositi).

drvobradi

pre 6 godina

Divac je zaduzio mnoge nase kosarkase u NBA, da bi trebalo za zivota da mu dignu spomenik. Vecina ljudi koja je komentarisala ne prati i ne razume NBA ligu. Ovo je besmisleno veliki ugovor za rukija belca na poziciji 2, ali opet jace ugovore su dobijali igraci kao sto je Mozgov.
Sa druge strane, Kingsi su napunili tim rukijima (za koje ima limit max iznosa ugovora) i oterali sve skupe igrace bez ikakve nade da potpisu nekog ozbiljnog igraca za sledecu sezonu. U NBA postoji pravilo da moras da iskoristis 90% salary cap-a na igrace ili ce ti svejedno to naplatiti, tako da zasto ne dati te pare Bogdanovicu.

rodni

pre 6 godina

Nemojte se truditi usporedjivati Bogdana i Drazena, to su dva razlicita svijeta. Ne govorim to zato sto je jedan "vas", a drugi "nas", nego zato sto je Drazen bio jedan jedini, unikatan i na nasim prostorima do sada neponovljen.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (heavy, 29. jun 2017 11:12) # Link komentara
(Komsija, 29. jun 2017 13:27)

Jeste, narocito je odbrani dominirao, bio je neprelazan. Pored njega su se nadavali koseva ( izmedju ostalih) Bane Prelevic i Petar Popovic kada su njegovim 'cibosima' onomad, rasprsili snove o tituli usred Zagreba. Jednog igraca ne cini samo kosgeterski ucinak, shvacas? A i ako cemo o broju koseva, Praja je kao matorac od 35+ vise trpao u proseku od Drazena kada je ovaj bio na vrhuncu.

I da, Bogdane SRECNO!!!

Komsija

pre 6 godina

Dragi komsije prestanite da trazite negativu u svemu. Bogdan je odlican igrac, a to je li potekao u Partizanu, Zvezdi, Vojvodini, Kurdistanu - koga briga ? Ja koji sam Hrvat ga izuzetno cijenim kao igraca, usporedio bih ga sa nasim Bogdanovicem koji je mozda malo bolji suter, ali zato Bogdan ima neke druge kvalitete izrazenije od Bojana. Bogdanu ce najvaznije biti da kopa u obrani, a to nece biti lako protiv grdosija i klasa koje igraju u NBA. Treba nabiti malo misica, i onda krvavo raditi na obrani da ne bude samo "portir na promenadi" protiv Lebrona, Duranta i ostalih ekstraklasa kad ga budu napadali. Dolazi u fransizu koja je godinama trpila debile i bacala novce na kojekakve polovnjake tako da ne mora biti opterecen previse. Petlju je uvijek imao kada je preuzimanje odgovornosti u napadu u pitanju, i ako poradi na toj obrani i misicnoj masi, bit ce dobar - ne sumnjajte u to.

Puno me vise strah za Teodosica ako ode u NBA. Da se razumijeme, Tea smatram igracem s najvecim kosarkaskim IQ-om u Europi, ali 99% sam siguran da on u NBA nema nikakve sanse za uspjeh. Znanje, talent i viziju mu nitko ne moze uzeti, ali velika vecina playmakera u NBA su velike zvjeri kojima Teo fizicki ne moze ni priblizno parirati. Sumnjam da bi u NBA imao neku ozbiljniju rolu, eventualno 7-8 minuta po utakmici i to je to. Bolje da ostane u Europi i bude gazda do kraja.

Dalibor Banja Luka

pre 6 godina

Bogdanovic je jedan od onih ljudi kojima se sve otvara u zivotu. Bez Divca u Kingsima od ove cifre ne bi bilo nista. I on ce mu omoguciti garantovanu minutazu sto ni jedan nas ruki nije imao. Ali neka, momak je dobar i zasluzio je. Bolje imati srece nego... Imam samo strah da ce razocarati jer se vec sada puno ocekuje. Kada bi samo popravio vjestine tj dribling i rukovanje loptom pa gdje bi mu kraj bio..

Šistegapopu

pre 6 godina

Ako se ne varam,ovo je deseti igrac koji se afirmisao u KKP,a zavrsio u NBA!BRAVO BOGDANE!KKP=EVROPSKI SELTIKSI!tako se prica po svetu....

terminator2209

pre 6 godina

ajmo Bogdane brate Srbine :) pozdrav od Srbina iz Chicaga.. Zvezdas sam ali to nije bitno, SRBI SMO BREEEE!!!!! IMACEMO VRH REPREZENTACIJU!!!

Petar

pre 6 godina

Cuj ovo Divac uzeo pola, pa nije to raspala Srbija sa Srbima muljatorima na pozicijama rodjaci! Zato i jeste Amerika to sto jeste, jer je vode ljudi koji znaju svoj posao a ne oni koji u zivotu nista postigli nisu i onda bi da uzimaju provizije za svoj ne rad. Ne baca u Sacramento drzava pare pa da se krade a i ne vode ga Vucelic/Terzic pa da se od ugovora uzimaju provizije, zato njihovi klubovi i imaju 36mio za Bogdana a nasi ni 360 000, zato sto jim drzavu i te iste klubove ne vode Srbi muljatori nego ozbiljni ljudi

Ovo uopste

pre 6 godina

Nije neko iznenadjenje ,prva stvar je da je proslo tri godine od kad je draftovan , tako da on mislim da ne podleze ruki pravilima ,to je prvi razlog ovima iz Sakramenta da daju ovakav ugovor .Druga stvar covek je standardan bek u ekipi koja je sampion Evrope .Treca stvar ndma ni 25 jos uvek .Cetvrta mozda i najbitnija je ogroman visak u seleri kepu Sakramenta , iz razloga trejda Kazinsa ,odlaska sada Geja to su im bili najplacsniji igraci .Trenutno u ekipi imaju dosta igraca na ruki ugovorima ,najzvucnije ime im je Badi Hild negde.Po pravilima ne smete da imate 10 il vise posto viska u seleri kepu za tu godina ,jer se za to placaju penali .Negde se cak govori da imaju visak od skoro 80 miliona zbog ovog poslednjeg pkvecanja granice seleri kepa .S obzirom da Sakramento nije atraktivna lokacija za najvece igrace ,oni su uradili u ovom trenutku najpametniju stvar .Bice jos ovakvih slicnih potpisa ,jer oni ne mogu da privuku igraca koji moze da trazi maksimalan ugovor .Iskfeno se nadsm ds ce se Bogdan lepo snaci tamo ,mada nece biti lako usopte s obzirom da retmo koji bek iz Evrope tamo lepo proveo .

Lenke

pre 6 godina

Fali mu dribling,finte.U Evropi je to nadoknadjivao fizičkom superiornošću nad onim čuvarima nad kojima je mogao ali u NBA će to ići malo teže.
Dražen je uz fenomenalan šut sve radio na par fora,driblinga ali dovedenih do savršenstva i nebranjivih.Slično i Bodiroga,spor kao puž ali nezaustavljiv.Bogdan nema ni visinu Bodiroge ni Draženov šut i fintu ali uz malo sreće i puno rada može da napravi zapaženu NBA karijeru ali me ne bi iznenadilo da ne uspe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (heavy, 29. jun 2017 11:12)

Izvini izvrsni analitičaru Nba lige nisam te prepoznao!

mirko

pre 6 godina

Bogdan je dobar čovek, kvalitetan košarkaš i pametan momak, zbog svega toga mi je drago što je uspeo, taj uspeh će igranjem u NBA još nadograditi.
Ništa novo nije što se odmah pojavljuju pametnjakovići, koji sve znaju i ko je to namestio i koliko će kome od ugovora, sve pod pretpostavkom; da su svi ljudi nepošteni i da teorija zavere dominira svetom.
Uz to podcenivanje najboljeg igrača reprezentacije i pominjanje jedne loše partije, a zaboravljajući da je Bogdan bio glavni igrač u svim bitnim utakmicama u poslednjih nekoliko godina.

Vladimir

pre 6 godina

Vidi se po komentarima koliko se ovde malo ljudi razumeju u NBA a i u kosarku uopste. Bogdanovic ima samo 24 god i pred njim su tek najbolje igracke godine Ako uspe da ubacuje oko 20 ili 25 po utakmici u zadnjoj godini ugovora u sledecem cetvorogodisnjem ugovoru bi mogao da ima 30 ili preko 30 miliona po sezoni.
A ovi strucnjaci sto pisu o nekom "reketiranju" nasih igraca prepostavljaju da su Amerikanci i njihovi poreski organi budale, jer sve je jednostavno menadzerka kuca koja zastupa igraca mora da bude u skladu sa Americkim propisima a ne kako ovde sto misle da menadzer uzme 80% a igracu da ostane 20% jer u Americi oko love je sve transparentno svako svakome moze da zaviri u dzep jer su svi ugovori javni.
Naravno da ce Bogdan doboti manje od tih 13 miliona jer na to ide poraz koji u Americi uopste nije mali ali svejedno to je svakako odlican ugovor koji je Bogdanovic i te kako zasuzio jer je uzeo duplu krunu u Evropi i to kao najbolji igrac u svom klubu sa fantasticnom statiskom.

A nije Divac neka budala koja iz svog dzea baca para zemljacima ili zato sto je Partizanovac vec kupuje vrhunskog beka koji iza sebe ima mnogo vise jakih takmicarskih utakmica sa celicnim odbranama nego bilo koji NBA igrac u tim godinama jer u Evropi nema lakih poena i ne igra se kao na treningu kao u NBA u ligaskom delu vec se u Evropi grize i gra odbrana u svakoj utakmici bilo u prvenstvu bilo u kupovima jer je novac mnogo manji i samo najbolji dobijaju skoro sve a ostali samo mrvice.

А. Петров

pre 6 godina

Свака част Богдану, заслужио је.
Али ме занима како то изгледа када неко са таквим уговором дође на годишњи у Београд.... да ли мора да узме обезбеђење? Да ли је на мети криминалаца где год се појави? Да ли мора да најми обезбеђење и за родитеље?

brm

pre 6 godina

Majkl Dzordan je za prvi trogodisnju ufovor dobio 2 miliona dolara ili oko 5 miliona po momentalnoj vrednosti Bogdanovic 36 miliona?! kuda ide ovaj svet Da se pokaze i da je ovo drugi ugovor ok ali prvi ugovor?
(Luckyone, 29. jun 2017 08:48)

Ako potpisuješ ugovor one godine kada si draftovan, onda imaš predviđen ugovor koji možeš da potpišeš, i u visini i u dužini trajanja ugovora. Ako igrač potpisuje ugovor neke druge godine nakon njegovog drafta, ili ako nije uopšte draftovan, može da pregovra sa klubovima o visini ugovora bez značajnih ograničenja (osim onog koji se odnosi na maksimalan ugovor). Džoradn je imao ugovor koji je bio predviđen za trećeg pika. Od 1984. pa do danas, NBA je nekoliko desetina puta gledanjija, ostvaruje više prihoda, inflacija za 33 godine nije mala, i naravno da igrači više zarađuju. Kad smo kod zarada, uzmi u obzir da je Džordan u sezoni 1997/98 zaradio 33 miliona dolara, što je u današnjem novcu 50 miliona. Toliko danas ni posle dva ogrmna povećanja seleri kepa i maksimalnih ugovora ne može da dobije niti jedan igrač.

Kralj Beljo

pre 6 godina

Mislim da ce Bogdan vec u prvoj sezoni da zabija 18ppg. To je takva fela iz crnogorskih planina. Ne boji se taj ni vuka ni medjeda, a ne crnog covjeka.

sale

pre 6 godina

Eto Dule izbaci igraca od 36M, Milojevic najveceg talenta srpske kosarke Jokica, a sta ste vi izbacili Aleksandre Dzikicu i Dejane Radonjicu?
Ogromno nista.

znanje-imanje

pre 6 godina

U USA svako malo naiđeš na neki iznenađujući - boljševizam. Upliv politike je tu jako veliki. Ništa me više nije zapanjilo nego kada sam otkrio da ne može tamo neko da eto glumi, a ponajmanje režiser filma može da izabere koga hoće! Mogu da glume - samo glumci iz sindikata glumaca?! A da cirskus bude još veći - uopšte nije lako postati član sindikata glumaca!! Prvo mora da se glumi godinama, pa aplicira, pa tamteovamte...
I tako sam odgledo u toj ekipi neku smor limunadu sa Dženifer Lopez. Pravi chik-fliks - al ajde jer je tu jedna od dve glavne-pomoćne uloge Mira Joković. Ona i jedna AfroAm su najbolje drugarice od Dženifer... I ja se, kao i sada za Bogdana, obradujem. Čim neko tako napravi skok mislim biće posle lakše - naročito kad imaš para za predah... Ma jok, kažu mi. Zna se po tarifi koliko sleduje za takvu ulogu?!? Nekih 100 k i to je to! Neverovatno!
Čudo i kako su se teniserke izborile za iste pare spram muških - iako ih komercijalno prave bar duplo manje. Ali nakačiše se na "političku korektnost" i surfuju tu foru do u beskraj. USA ogromni rasni problem rešava (i) iluzijom da svako može do neba, a tamnoputima tek rado daju. Jer - bar 90% njih kad-tad ama sve spiska i ostane na ulici! Na sindikalnu obavezu 50% zarade NBA igračima doneli su sindikalni salary cap - a sad i još somnambulni 90% minimum?!?
E pa kad je tako nek se bar neko naš okoristio... (A tek Divac duplo, jer je kao dobro draft uradio pa sad je OK i da ovo preplati, malo dobije i nazad od BB...)

uzmi zvezdo titulu sa manjim brojem bodova

pre 6 godina

Panteri ovo je velika stranica vase istorije, igrac koji je imao volju da puni vas mali klubic je najplaceniji ruki i istoriji nba.

Kralj Beljo

pre 6 godina

Kao prvo, Bogdan je dobio te pare zato sto nije klasican ruki, ipak dolazi sa znacajnim rezultatima u svojoj karijeri. Ovi sto pljuju verivatno ne razlikuju kosarkasku od teniske lopte. A sto je najvaznije ne moze Divac da uzme procenat, kako se to u Srbiji radi, tamo postoji menadzment koji odlucuje o novcu, a ne jedan covek. I za kraj, sta ocekujete doveli su najboljeg beka Evrope, pa to mora da se plati. Srecno care.
(delija momak, 29. jun 2017 09:43)
Ne, ovaj novac ce da dobije jer Divac ne zeli da se nateze i pregovara i jer hoce da momku umjesto 9 da 12.
Dalje... Kingsi imaju problema sa donjom granicoma selari kepa, koji ce biti jos visi... Pa ce sad svakog igraca kog potpisu platiti vise nego sto zasluzuje.

Magiko

pre 6 godina

decko je formiran igrac i odlazi kao sampion evrope s tim sto je na F4 bio najbolji. Glupo je reci da je preplacen kad se pogleda ko sve ima velike plate tamo. Ovo je za evropu ogromna suma a za njih je prosek ili manje...divac mu je ocostuo poziciju, igrace. Boli ga uvce. Ali ovo prepucavanje delija i grobara na svaku vest o nekom igracu koji navija za zvezdu ili partizan...presmesno. Ovi hvale bogdana al zato teo ne moze u NBA a ovi drugi obrnuto :D zasto jednostavno ne pozelimo svim nasim reprezentativcima da uspeju i da se dokazu tamo gde je to najteze. Kakvu euforiju je izazvao jokic...sta bi tek bilo da jos neki igrac onako uspe.

od istorije zive samo istoricari

pre 6 godina

Zašto uvek čitam komentare tipa...ajde sad pljuvači pljujte...evo još jedan uspešan pa ga sada možete pljuvati???- Zašto se daje značaj nekolicini onih koji pljuju uspešne ljude. Vi koji pišete takve komentare ste jos gori od ovih što pljuju. Stiče se osećaj da je više pljuvača nego nas koji cenimo uspehe...a nije tako, bar u krugovima ljudi u kojima se krećem. Svi volimo naše sportiste ali ne ostavljamo komentare!!!

student

pre 6 godina

Koliko god da volim Bogdana, ovo je stvarno, stvarno previse. Ne verujem da moze opravdati ovoliku platu na terenu.
(Aca, 29. jun 2017 13:05)

Pobogu, u ligi gde će Kris Pol dobiti 205 miliona za 5 godina, tj. 3,5 miliona mesečno a kladim se da neće biti ni blizu najvećeg ugovora, vama je 36 miliona mnogo.

OpustenoUe

pre 6 godina

Jel vam "twitter" jedan od izvora? Navedite makar jedan respektabilan izvor koji je objavio vest o visini ugovora koji vi pominjete.

Stara kuka

pre 6 godina

@Jumko
Sem vaterpola, koji su im uspesi u TIMSKIM sportovima? Fudbal, kosarka, odbojka, hokej na ledu...Gde su? U rukometu su 2004 uzeli srebro na OI u Atini. Inace i tu imaju vise padova nego uspone. Jaki su u plivanju i macevanju. Normalno da se vise osvaja u bazicnim sportovima,nego u timskim koji se racuna kao jedna medlaja.
Nego, nisu ovde Madjari u pitanju, niti ih uzdizem niti ponizavam njihove uspehe i neuspehe. U pitanju je tvoje trolovanje i srbomrznja. Mi smo najgori,mi ne valjamo, ni jedan nas uspeh nije dobar, smesni smo...samo pljuvacina po nasim a nema te na drugim temama.

jok ja sam bio

pre 6 godina

promasena investicija, zivi bili pa videli.
(Salerno, 29. jun 2017 09:01) vau, da je neki zezonja, saronja, nurslonja onda bi bilo ok, jadno ti je kad si tudje cvijece

Мики

pre 6 godina

Дивац је завршио посао, а кад виде шта су купили обојицу ће у пакету за Србију. Реално нема квалитет за НБА,бек шутер,имају их за извоз,не може он да буде бољи и плаћанији од Теа. Мислим да ће у развојну лигу. Нема телесну масу за ту лигу.

SaleHH

pre 6 godina

Panteri ovo je velika stranica vase istorije, igrac koji je imao volju da puni vas mali klubic je najplaceniji ruki i istoriji nba.
(uzmi zvezdo titulu sa manjim brojem bodova, 29. jun 2017 10:27)

1) Prijatelju, punio bi on i vas da je imao gde. No nema vas nigde.
2) Kakve veze ima ova vest sa nama?
3) Kao zvezdaš, Bogdane, svaka čast. Rad donosi uspeh. I ako može da se stavi klauzula u ugovor, da hoćeš da igraš za reprezentaciju. Samo napred.

majk

pre 6 godina

Ovo je takva kocka da bukvalno Divčeva karijera kao GM zavisi od ovog lika. Ako bude još jedan naduvani evropljanin ili ako draftovani francuz bude bolje igrao od njega u prve dve sezone Divac dobija šut kartu.

A to da li se Divac ugrađuje ili ne to morate pitati Bogdanovog agenta sa kojim Divac jedino i jeste pregovarao. Činjenica je da su svi naši igrači koji su bili u NBA bili reketirani od ljudi iz Srbije, što od klubova što od pojedinaca. Do jednog su bili reketirani.

ispran mozak

pre 6 godina

Sramota, ne mogu da verujem da je Djordjevic njega i limitiranog Tea uvrstio na prosireni spisak reprezentativaca. Sale, Sale.., ne mogu te oprati ni Dunav ni Sava.

heavy

pre 6 godina

(Dalibor Banja Luka, 29. jun 2017 09:27)
Potpisujem svaku reč.
Fali mu dribling,finte.U Evropi je to nadoknadjivao fizičkom superiornošću nad onim čuvarima nad kojima je mogao ali u NBA će to ići malo teže.
Dražen je uz fenomenalan šut sve radio na par fora,driblinga ali dovedenih do savršenstva i nebranjivih.Slično i Bodiroga,spor kao puž ali nezaustavljiv.Bogdan nema ni visinu Bodiroge ni Draženov šut i fintu ali uz malo sreće i puno rada može da napravi zapaženu NBA karijeru ali me ne bi iznenadilo da ne uspe.

Gde ja živim

pre 6 godina

@Komsija

Komšo odličan komentar, ali ne vredi ti da se obraćaš navijačima "Blizanaca". Jedan dobar deo njih koji komentarišu ovde (ima naravno i sjajnih pojedinaca) prolupao odavno. Mislim da Boki može dosta, ali pod uslovom da mu slava i pritisak ne udare u glavu. Još je relativno mlad tako da može svašta da popravi. Što se tiče Tea, niko i ne smatra da on bude Vestbruk, Pol i sl. Za NBA fizikalije je trebao da ide sa 15 godina na neki koledž da ga utegnu, pa onda dalje. Ali treba da proba. Šteta bi bila da nikad ne ode i ne pokaže deo repertoara.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Pljuvači krenite , posle Novaka i svih ostalih uspešnih Srba dobili ste još jednog za pljuvanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (barre, 29. jun 2017 08:37)

Кошарку Срби воле, за разлику од тениса, имали смо стотине добрих играча и имамо велику традицију. Када је одиграо оно финале против Звезде па им је на три заредом давао по 35 поена мислио сам да ће бити један од најбољих икада, али ајде, млад је још увек, можда и то оствари, колико год то нереално деловало. У репрезентацији и није нешто, посебно не на нивоу Ђорђевића/Даниловића и Бодироге и делује ми како кукавица, али има времена још увек. Ако уопште буде играо за Србију сада када је отишао у НБА... Традиција каже да након овог ЕП-а неће више играти.

samo smo razocarani

pre 6 godina

(Мики, 29. jun 2017 10:05) mikii sahovnicaru, jes to ti savladao cirilicu, nba pratis dva petka ocigledno, koju masu je imao kukoc kad je otisao, smesan si

pan

pre 6 godina

Ko se sad seća dana kad je Dule stavio Bogdana kao drugog beka (zamena za Milosavljevića), a Anđušića kao trećeg? Gde je sad Bogdan, a gde Anđušić.
Kolika god da mu je plata, Bogdan treba 10% da da Partizanu, 20% Duletu i 5% Jakovljeviću. Željku može da pošalje razglednicu s obzirom na Željkovu platu.

kaokakao

pre 6 godina

Nije igrac za NBA. Po meni nije ni medju boljima u Evropi. Gledam ga nekad kad igra za Fener, sam na tri poena, fintira, ceka, krene na ulaz, zabije se i onda povratna za nekog tamo koji je na tri poena i sutira iz mnogo teze pozicije. Umjesto da kad god je sam opali, jer dobar je suter, on kao da se plasi. U NBA na ulazu ima da ga lijepe svaki put, jer i u Evropi to radi jako traljavo, bez neke finte, krene pa sta bude. Obicno se ta lopta pri polaganju odbije od table na obruc i ne udje. Mislim da ce se tamo oslanjati samo na sut, al tamo svaka ekipa ima po jednog vrhunskog sutera, i boljeg od njega. Sjetimo se Stojakovica. On je u Evropi dok je bio jos mlad bio cudo, mnogo, mnogo bolji igrac od Bogdanovica, sa boljim sutem koji se teze blokira jer ima izbacaj visok i brz. Mogao je da igra od pleja do krila, ulazi, sve zivo. U NBA to nije moglo i postao je klasican suter. Ali zato mu tu nije bilo ravnog i cijelu karijeru tamo je odigrao na tu kartu.

Penny

pre 6 godina

@Dozvolite
A znas kako, ova plata ne predstavlja pravu vrednost igraca. Odes lepo na wikipediu i imas brdo pravila oko minimalnih, maksimalnih ugovora, izuzetaka, poreza itd. i ponekad klubovi moraju da potrose malo vise novca da bi u buducnosti mogli da vrse akviziciju najskupljih igraca (najcesce kroz trade). Bogdan nije izuzetak, tu je npr Mike Conley, Mozgov, Parsons...

aleksandar

pre 6 godina

Ovde se sve gleda navijacki, ali ovo je realno debelo, debelo preplaceno, cak i da je duplo manji novac. U Evropi ne bi mogao da dobije ni 6m za tri sezone, a nisam cuo ni da su se NBA klubovi preterano interesovali za njega. Zasto bi onda neko dao tolike pare nez potrebe? Definitivno nisu cista posla. Bogdanu puno srece svakako.
(Dozvolite, 29. jun 2017 13:35)
kako navijacki,kog igraca je nekadašnja cz,sada fmp izbacio u nba,ni jednog

Branko Potezica

pre 6 godina

Eno ga kao Caki iz Breninog filma.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (LjutaKrajina, 29. jun 2017 08:42)


Hahahahaahahahaha ala si potrefio svaka ti cast https://www.youtube.com/watch?v=_AkcnTRWQg4

Jumko

pre 6 godina

Ova Stara kuka mi je najjaca sa njegovim Rio pa Rio... Covek bi stekao utisak da smo osvojili 20 medalja, a ne da smo na 32. mestu po bilansu. Pa severne komsije Madjari, koje verovatno sportski omalovazavamo, su pokazali koja su sila naspram nas! Tako da... Kukaj stara!

heavy

pre 6 godina

Izvini izvrsni analitičaru Nba lige nisam te prepoznao!
(Lenke, 29. jun 2017 11:21)
Duhovito,bravo.
Izneo sam svoje mišljenje kao neko ko je dugo igrao košarku u SFRJ pa mislim i da znam ponešto a retko kad sam grešio u proceni.
Takodje sam veliki grobar!
Bogdana jako cenim,odličan je igrač,jako dobar i skroman dečko što mu je ujedno i mana jer se vidi da mu ponekada fali taj killer instikt,mentalitet vodje.
Ono trpanje komšinice ne računam,to su mu bili lakši treninzi.
U svakom slučaju navijam da uspe a na njemu je da pokaže da može i da vredi.

Stara kuka

pre 6 godina

Ova Stara kuka mi je najjaca sa njegovim Rio pa Rio... Covek bi stekao utisak da smo osvojili 20 medalja, a ne da smo na 32. mestu po bilansu. Pa severne komsije Madjari, koje verovatno sportski omalovazavamo, su pokazali koja su sila naspram nas! Tako da... Kukaj stara!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 29. jun 2017 10:16)

Ahahaha a ti si kao Srbin....hihihi. Spominjem Rio jer je tamo napravljen veliki uspeh. Spominjem Rio zato sto se ovde javljaju srbomrsci koji znaju samo da omalovazavaju bez pardona i pokrica. Spominjem Rio zato sto svaka vest pocinje te ovaj nema pojma, te ovaj nema pojma, a ti se javljas i trolujes na svim vestima o nasim sportistima. Spominjem Rio jer smo tamo bili drugi na listi u timskim sportovima, mala zemlja bez ulaganja. Spominjem Rio je ti pricas da su OI najvaznije. Spominjes Madjare, da oni su napravili veliki uspeh,ali nije isto timski i individulani sport. Gde su Majdari u timskom sem vaterpola? Gde im je tenis? Ali nije to poenta nego ti i takvi kao ti. A reci gde ja druge uzdizem ili nekog omalolavavam? Ponekad komsije KAD se prve jave.
Sajt postao trolovanje srbomrzaca i prepcavanje navijaca vecitih na svakoj temi.

Topnik

pre 6 godina

On nece biti starter,nego ce sigurno biti rezerva hieldu,no u nekim trenucima ce igrati i skupa na terenu,pa ce imati nekih 20-ak minuta po utakmici.

Komsija

pre 6 godina

Nemojte se truditi usporedjivati Bogdana i Drazena, to su dva razlicita svijeta. Ne govorim to zato sto je jedan "vas", a drugi "nas", nego zato sto je Drazen bio jedan jedini, unikatan i na nasim prostorima do sada neponovljen. Na dobrom putu je slovenac Luka Doncic da postane nesto slicno, ali i on mora jos puno krvi i znoja ispisati da bi dosao na tu razinu. Bogdanovic je jako dobar igrac, ali je od Drazena jako daleko.


Dražen je uz fenomenalan šut sve radio na par fora,driblinga ali dovedenih do savršenstva i nebranjivih.Slično i Bodiroga,spor kao puž ali nezaustavljiv.Bogdan nema ni visinu Bodiroge ni Draženov šut i fintu ali uz malo sreće i puno rada može da napravi zapaženu NBA karijeru ali me ne bi iznenadilo da ne uspe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (heavy, 29. jun 2017 11:12) # Link komentara

student

pre 6 godina

@ sale

Druže, Bogdanu je od partizana do nba prošlo 7 godina. Ne ide to tako, dođeš u zvezdu/partizan, pa sledeće sezone nba. Ipak Jokić je fenomen. Ali svi igrači, mladi talenti koji su danas u zvezdi ili partizanu će za jedno 5-6 godina biti u vrhunskim klubovima evrope pa možda čak i nba.

Nešto baš i ne verujem da će jednom rukiju dati toliko...

pre 6 godina

Je l' mu to izađe na 12 miliona po sezoni? Prema listi zarada, to je onda u rangu S. Karija:
http://www.espn.com/nba/salaries/_/page/2/seasontype/3

Jumko

pre 6 godina

@Stara kuka Hahahaha, Madjari dobri "samo" u individualnom!? Pa pitaj nekog van Srbije sta je vaznije, atletika i plivanje ili vaterpolo i odbojka? Sta se vise ceni? Bazicni sportovi Kuko Stara... Haha, gde im je tenis? 'Ajde posle danasnjeg dana pitaj gde im je tekvondo! Prolazne stvari kod nas, tenis za 3 god nece postojati u gladnoj Srbiji!

deda

pre 6 godina

dobro ste napisali, franšiza. Najslavnije košarkaške klubove na svetu Ameri smatraju kao franšize i u skladu sa time, očas posla im mogu primeniti ime, grb, grad boravka, pa čak i namenu. Samo je lova u pitanju. Ona diktira i broj tripl dabla u finalima i ukupan broj koševa na all star meču. A masa evropskih genijalaca se loži na to da zaista odlazi da promeni tok istorije profi košarke. Bogdane, kad bi mogao da ostaneš. bolje da ovde budeš kralj kao što i jesi nego da u zavisnosti i potreba tima tako imaš neretko jednocifrenu minutaŸu. Svaka Sakramentu ali ti si TI!

Lebovski

pre 6 godina

@uzmi zvezdo titulu sa manjim brojem bodova .... hahahah da nije mozda partizan napravio ili oblikovao bogdana..ili cek ..je ipak to bio fener ?? smesan si decace ...zao mi te, ali dobro..uvek ste imali komplekse u svemu pa i da je bocanje u pitanju.

Dozvolite

pre 6 godina

Ovde se sve gleda navijacki, ali ovo je realno debelo, debelo preplaceno, cak i da je duplo manji novac. U Evropi ne bi mogao da dobije ni 6m za tri sezone, a nisam cuo ni da su se NBA klubovi preterano interesovali za njega. Zasto bi onda neko dao tolike pare nez potrebe? Definitivno nisu cista posla. Bogdanu puno srece svakako.

w

pre 6 godina

Mogao je divac iskoristiti činjenicu da je nurkić bio u sjeni jokića i debelo podcijenjen(osim ovdje) i dovesti ga za ništa skoro,dovesti teodosića i mjenjat cousinsa za IGRAČA i imat playoff tim plus pik ovog drafta..stojaković je bio jedan od najboljih tricaša u povijesti i visok 208, znači trojka/četvorka, bogdanović 197 bek koji će čuvat butlera i derozana i onda ih lomiti jedan na jedan,trpat i kreirat ostatku tima...OK

nista o nicemu

pre 6 godina

Јел то Кингси не траже да Богдан "ради на себи" овог лета? Или не може да каже селектору да ли може у репрезентацију пре него што потпише уговор у НБА?
Дечко је рекао: ја за Србију играм, а ово друго ће се уклопити. И тако сваког лета већ годинама. Браво Богдане и срећно у Америци.
(Лиманац, 29. jun 2017 09:19)

Ajmo ovako. Jel EP traje izmedju prvog i sestog jula? Ne. Znaci ne izmisljaj.

dobra vest u svakom slučaju

pre 6 godina

Apsurdne cifre, neizbežna je asocijacija na legende kalibra Džordan koje su ovoliko ili čak manje dobijale onomad. Neverovatno koliko je love u vrhunskom sportu danas. Ali bolje je da te pare uzme talentovan igrač zbog koga ljudi i dolaze na tekmu nego neki tamo debeljan, menadžer, direktor iz senke- kako je verovatno i bilo ranije. Pa neka im je i uzeo lovu, u zdravlje

djole

pre 6 godina

Ma Bogdan je bolji od svih pikova u istoriji (Dzordana, Lebrona, Kobija...):) Glupo je uporedjivati nekadasnje ugovore i nagrade u kosarci, fudbalu, tenisu sa danasnjim!

Luckyone

pre 6 godina

Majkl Dzordan je za prvi trogodisnju ufovor dobio 2 miliona dolara ili oko 5 miliona po momentalnoj vrednosti Bogdanovic 36 miliona?! kuda ide ovaj svet Da se pokaze i da je ovo drugi ugovor ok ali prvi ugovor?

Мики

pre 6 godina

Дивац је завршио посао, а кад виде шта су купили обојицу ће у пакету за Србију. Реално нема квалитет за НБА,бек шутер,имају их за извоз,не може он да буде бољи и плаћанији од Теа. Мислим да ће у развојну лигу. Нема телесну масу за ту лигу.

znanje-imanje

pre 6 godina

U USA svako malo naiđeš na neki iznenađujući - boljševizam. Upliv politike je tu jako veliki. Ništa me više nije zapanjilo nego kada sam otkrio da ne može tamo neko da eto glumi, a ponajmanje režiser filma može da izabere koga hoće! Mogu da glume - samo glumci iz sindikata glumaca?! A da cirskus bude još veći - uopšte nije lako postati član sindikata glumaca!! Prvo mora da se glumi godinama, pa aplicira, pa tamteovamte...
I tako sam odgledo u toj ekipi neku smor limunadu sa Dženifer Lopez. Pravi chik-fliks - al ajde jer je tu jedna od dve glavne-pomoćne uloge Mira Joković. Ona i jedna AfroAm su najbolje drugarice od Dženifer... I ja se, kao i sada za Bogdana, obradujem. Čim neko tako napravi skok mislim biće posle lakše - naročito kad imaš para za predah... Ma jok, kažu mi. Zna se po tarifi koliko sleduje za takvu ulogu?!? Nekih 100 k i to je to! Neverovatno!
Čudo i kako su se teniserke izborile za iste pare spram muških - iako ih komercijalno prave bar duplo manje. Ali nakačiše se na "političku korektnost" i surfuju tu foru do u beskraj. USA ogromni rasni problem rešava (i) iluzijom da svako može do neba, a tamnoputima tek rado daju. Jer - bar 90% njih kad-tad ama sve spiska i ostane na ulici! Na sindikalnu obavezu 50% zarade NBA igračima doneli su sindikalni salary cap - a sad i još somnambulni 90% minimum?!?
E pa kad je tako nek se bar neko naš okoristio... (A tek Divac duplo, jer je kao dobro draft uradio pa sad je OK i da ovo preplati, malo dobije i nazad od BB...)

milos.k

pre 6 godina

Divac napravi posao decenije u Sakramentu, a iz Srbije ga oteraju! Tako su oterali i Duleta i generalno sve sto valja. Posteno steceno znanje, novac, nama ne treba, a Americi i Evropi treba, ipak su oni siromasniji

MJ

pre 6 godina

Ok sve ali,mislim da ovo nije realno.bar ne za prvi ugovor I bojim se da ovo ne bude opterecenje na plecima Bogdanu..ameri ce jako obracati paznju na te stvari..

kaokakao

pre 6 godina

Nije igrac za NBA. Po meni nije ni medju boljima u Evropi. Gledam ga nekad kad igra za Fener, sam na tri poena, fintira, ceka, krene na ulaz, zabije se i onda povratna za nekog tamo koji je na tri poena i sutira iz mnogo teze pozicije. Umjesto da kad god je sam opali, jer dobar je suter, on kao da se plasi. U NBA na ulazu ima da ga lijepe svaki put, jer i u Evropi to radi jako traljavo, bez neke finte, krene pa sta bude. Obicno se ta lopta pri polaganju odbije od table na obruc i ne udje. Mislim da ce se tamo oslanjati samo na sut, al tamo svaka ekipa ima po jednog vrhunskog sutera, i boljeg od njega. Sjetimo se Stojakovica. On je u Evropi dok je bio jos mlad bio cudo, mnogo, mnogo bolji igrac od Bogdanovica, sa boljim sutem koji se teze blokira jer ima izbacaj visok i brz. Mogao je da igra od pleja do krila, ulazi, sve zivo. U NBA to nije moglo i postao je klasican suter. Ali zato mu tu nije bilo ravnog i cijelu karijeru tamo je odigrao na tu kartu.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Pljuvači krenite , posle Novaka i svih ostalih uspešnih Srba dobili ste još jednog za pljuvanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (barre, 29. jun 2017 08:37)

Кошарку Срби воле, за разлику од тениса, имали смо стотине добрих играча и имамо велику традицију. Када је одиграо оно финале против Звезде па им је на три заредом давао по 35 поена мислио сам да ће бити један од најбољих икада, али ајде, млад је још увек, можда и то оствари, колико год то нереално деловало. У репрезентацији и није нешто, посебно не на нивоу Ђорђевића/Даниловића и Бодироге и делује ми како кукавица, али има времена још увек. Ако уопште буде играо за Србију сада када је отишао у НБА... Традиција каже да након овог ЕП-а неће више играти.

Jumko

pre 6 godina

Ova Stara kuka mi je najjaca sa njegovim Rio pa Rio... Covek bi stekao utisak da smo osvojili 20 medalja, a ne da smo na 32. mestu po bilansu. Pa severne komsije Madjari, koje verovatno sportski omalovazavamo, su pokazali koja su sila naspram nas! Tako da... Kukaj stara!

Mare

pre 6 godina

Mi Srbi smo cudo! Teorije zavere su svuda oko nas! Cuj Divcu pola?!?!? Zato mi i prolazimo tako lose sto stalno mislimo da "preko puta nas sede" budale! Zar stvarno mislite da bi to proslo pored ostalih celnih ljudi u Sakramentu. Divcu pola ahahahah.... omg

nista o nicemu

pre 6 godina

Majkl Dzordan je za prvi trogodisnju ufovor dobio 2 miliona dolara ili oko 5 miliona po momentalnoj vrednosti Bogdanovic 36 miliona?! kuda ide ovaj svet Da se pokaze i da je ovo drugi ugovor ok ali prvi ugovor?
(Luckyone, 29. jun 2017 08:48)

Da 84te. Danas je 2017ta. Znas vrednost novca opada sa vremenom.

Kralj Beljo

pre 6 godina

Mislim da ce Bogdan vec u prvoj sezoni da zabija 18ppg. To je takva fela iz crnogorskih planina. Ne boji se taj ni vuka ni medjeda, a ne crnog covjeka.

pan

pre 6 godina

Ko se sad seća dana kad je Dule stavio Bogdana kao drugog beka (zamena za Milosavljevića), a Anđušića kao trećeg? Gde je sad Bogdan, a gde Anđušić.
Kolika god da mu je plata, Bogdan treba 10% da da Partizanu, 20% Duletu i 5% Jakovljeviću. Željku može da pošalje razglednicu s obzirom na Željkovu platu.

uzmi zvezdo titulu sa manjim brojem bodova

pre 6 godina

Panteri ovo je velika stranica vase istorije, igrac koji je imao volju da puni vas mali klubic je najplaceniji ruki i istoriji nba.

Dalibor Banja Luka

pre 6 godina

Bogdanovic je jedan od onih ljudi kojima se sve otvara u zivotu. Bez Divca u Kingsima od ove cifre ne bi bilo nista. I on ce mu omoguciti garantovanu minutazu sto ni jedan nas ruki nije imao. Ali neka, momak je dobar i zasluzio je. Bolje imati srece nego... Imam samo strah da ce razocarati jer se vec sada puno ocekuje. Kada bi samo popravio vjestine tj dribling i rukovanje loptom pa gdje bi mu kraj bio..

deda

pre 6 godina

dobro ste napisali, franšiza. Najslavnije košarkaške klubove na svetu Ameri smatraju kao franšize i u skladu sa time, očas posla im mogu primeniti ime, grb, grad boravka, pa čak i namenu. Samo je lova u pitanju. Ona diktira i broj tripl dabla u finalima i ukupan broj koševa na all star meču. A masa evropskih genijalaca se loži na to da zaista odlazi da promeni tok istorije profi košarke. Bogdane, kad bi mogao da ostaneš. bolje da ovde budeš kralj kao što i jesi nego da u zavisnosti i potreba tima tako imaš neretko jednocifrenu minutaŸu. Svaka Sakramentu ali ti si TI!

Lebovski

pre 6 godina

@uzmi zvezdo titulu sa manjim brojem bodova .... hahahah da nije mozda partizan napravio ili oblikovao bogdana..ili cek ..je ipak to bio fener ?? smesan si decace ...zao mi te, ali dobro..uvek ste imali komplekse u svemu pa i da je bocanje u pitanju.

nista o nicemu

pre 6 godina

Јел то Кингси не траже да Богдан "ради на себи" овог лета? Или не може да каже селектору да ли може у репрезентацију пре него што потпише уговор у НБА?
Дечко је рекао: ја за Србију играм, а ово друго ће се уклопити. И тако сваког лета већ годинама. Браво Богдане и срећно у Америци.
(Лиманац, 29. jun 2017 09:19)

Ajmo ovako. Jel EP traje izmedju prvog i sestog jula? Ne. Znaci ne izmisljaj.

heavy

pre 6 godina

(Dalibor Banja Luka, 29. jun 2017 09:27)
Potpisujem svaku reč.
Fali mu dribling,finte.U Evropi je to nadoknadjivao fizičkom superiornošću nad onim čuvarima nad kojima je mogao ali u NBA će to ići malo teže.
Dražen je uz fenomenalan šut sve radio na par fora,driblinga ali dovedenih do savršenstva i nebranjivih.Slično i Bodiroga,spor kao puž ali nezaustavljiv.Bogdan nema ni visinu Bodiroge ni Draženov šut i fintu ali uz malo sreće i puno rada može da napravi zapaženu NBA karijeru ali me ne bi iznenadilo da ne uspe.

majk

pre 6 godina

Ovo je takva kocka da bukvalno Divčeva karijera kao GM zavisi od ovog lika. Ako bude još jedan naduvani evropljanin ili ako draftovani francuz bude bolje igrao od njega u prve dve sezone Divac dobija šut kartu.

A to da li se Divac ugrađuje ili ne to morate pitati Bogdanovog agenta sa kojim Divac jedino i jeste pregovarao. Činjenica je da su svi naši igrači koji su bili u NBA bili reketirani od ljudi iz Srbije, što od klubova što od pojedinaca. Do jednog su bili reketirani.

ispran mozak

pre 6 godina

Sramota, ne mogu da verujem da je Djordjevic njega i limitiranog Tea uvrstio na prosireni spisak reprezentativaca. Sale, Sale.., ne mogu te oprati ni Dunav ni Sava.

deda

pre 6 godina

sad samo jos mrva onog americkog.. ja sam naj..fali mu ta pozitivna drskost, ako i teo predje cenim da ce se drasticno povecati broj upaljenih televizora u sitne sate

Kralj Beljo

pre 6 godina

Kao prvo, Bogdan je dobio te pare zato sto nije klasican ruki, ipak dolazi sa znacajnim rezultatima u svojoj karijeri. Ovi sto pljuju verivatno ne razlikuju kosarkasku od teniske lopte. A sto je najvaznije ne moze Divac da uzme procenat, kako se to u Srbiji radi, tamo postoji menadzment koji odlucuje o novcu, a ne jedan covek. I za kraj, sta ocekujete doveli su najboljeg beka Evrope, pa to mora da se plati. Srecno care.
(delija momak, 29. jun 2017 09:43)
Ne, ovaj novac ce da dobije jer Divac ne zeli da se nateze i pregovara i jer hoce da momku umjesto 9 da 12.
Dalje... Kingsi imaju problema sa donjom granicoma selari kepa, koji ce biti jos visi... Pa ce sad svakog igraca kog potpisu platiti vise nego sto zasluzuje.

Jumko

pre 6 godina

@Stara kuka Hahahaha, Madjari dobri "samo" u individualnom!? Pa pitaj nekog van Srbije sta je vaznije, atletika i plivanje ili vaterpolo i odbojka? Sta se vise ceni? Bazicni sportovi Kuko Stara... Haha, gde im je tenis? 'Ajde posle danasnjeg dana pitaj gde im je tekvondo! Prolazne stvari kod nas, tenis za 3 god nece postojati u gladnoj Srbiji!

OpustenoUe

pre 6 godina

Jel vam "twitter" jedan od izvora? Navedite makar jedan respektabilan izvor koji je objavio vest o visini ugovora koji vi pominjete.

Komsija

pre 6 godina

Dragi komsije prestanite da trazite negativu u svemu. Bogdan je odlican igrac, a to je li potekao u Partizanu, Zvezdi, Vojvodini, Kurdistanu - koga briga ? Ja koji sam Hrvat ga izuzetno cijenim kao igraca, usporedio bih ga sa nasim Bogdanovicem koji je mozda malo bolji suter, ali zato Bogdan ima neke druge kvalitete izrazenije od Bojana. Bogdanu ce najvaznije biti da kopa u obrani, a to nece biti lako protiv grdosija i klasa koje igraju u NBA. Treba nabiti malo misica, i onda krvavo raditi na obrani da ne bude samo "portir na promenadi" protiv Lebrona, Duranta i ostalih ekstraklasa kad ga budu napadali. Dolazi u fransizu koja je godinama trpila debile i bacala novce na kojekakve polovnjake tako da ne mora biti opterecen previse. Petlju je uvijek imao kada je preuzimanje odgovornosti u napadu u pitanju, i ako poradi na toj obrani i misicnoj masi, bit ce dobar - ne sumnjajte u to.

Puno me vise strah za Teodosica ako ode u NBA. Da se razumijeme, Tea smatram igracem s najvecim kosarkaskim IQ-om u Europi, ali 99% sam siguran da on u NBA nema nikakve sanse za uspjeh. Znanje, talent i viziju mu nitko ne moze uzeti, ali velika vecina playmakera u NBA su velike zvjeri kojima Teo fizicki ne moze ni priblizno parirati. Sumnjam da bi u NBA imao neku ozbiljniju rolu, eventualno 7-8 minuta po utakmici i to je to. Bolje da ostane u Europi i bude gazda do kraja.

Šistegapopu

pre 6 godina

Ako se ne varam,ovo je deseti igrac koji se afirmisao u KKP,a zavrsio u NBA!BRAVO BOGDANE!KKP=EVROPSKI SELTIKSI!tako se prica po svetu....

Dozvolite

pre 6 godina

Ovde se sve gleda navijacki, ali ovo je realno debelo, debelo preplaceno, cak i da je duplo manji novac. U Evropi ne bi mogao da dobije ni 6m za tri sezone, a nisam cuo ni da su se NBA klubovi preterano interesovali za njega. Zasto bi onda neko dao tolike pare nez potrebe? Definitivno nisu cista posla. Bogdanu puno srece svakako.

MarcoPolo

pre 6 godina

I sad nikako ne mogu da shvatim tu razliku u pojedinim osobama...Bobi odbio reprezentaciju zbog nekog novog ugovora,iako je već bio tamo...Jokić opet ista priča...ovaj vek treba da potpiše,ali ipak ne odbija reprezentaciju...

Lenke

pre 6 godina

Fali mu dribling,finte.U Evropi je to nadoknadjivao fizičkom superiornošću nad onim čuvarima nad kojima je mogao ali u NBA će to ići malo teže.
Dražen je uz fenomenalan šut sve radio na par fora,driblinga ali dovedenih do savršenstva i nebranjivih.Slično i Bodiroga,spor kao puž ali nezaustavljiv.Bogdan nema ni visinu Bodiroge ni Draženov šut i fintu ali uz malo sreće i puno rada može da napravi zapaženu NBA karijeru ali me ne bi iznenadilo da ne uspe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (heavy, 29. jun 2017 11:12)

Izvini izvrsni analitičaru Nba lige nisam te prepoznao!

Topnik

pre 6 godina

On nece biti starter,nego ce sigurno biti rezerva hieldu,no u nekim trenucima ce igrati i skupa na terenu,pa ce imati nekih 20-ak minuta po utakmici.

djole

pre 6 godina

Ma Bogdan je bolji od svih pikova u istoriji (Dzordana, Lebrona, Kobija...):) Glupo je uporedjivati nekadasnje ugovore i nagrade u kosarci, fudbalu, tenisu sa danasnjim!

Komsija

pre 6 godina

Nemojte se truditi usporedjivati Bogdana i Drazena, to su dva razlicita svijeta. Ne govorim to zato sto je jedan "vas", a drugi "nas", nego zato sto je Drazen bio jedan jedini, unikatan i na nasim prostorima do sada neponovljen. Na dobrom putu je slovenac Luka Doncic da postane nesto slicno, ali i on mora jos puno krvi i znoja ispisati da bi dosao na tu razinu. Bogdanovic je jako dobar igrac, ali je od Drazena jako daleko.


Dražen je uz fenomenalan šut sve radio na par fora,driblinga ali dovedenih do savršenstva i nebranjivih.Slično i Bodiroga,spor kao puž ali nezaustavljiv.Bogdan nema ni visinu Bodiroge ni Draženov šut i fintu ali uz malo sreće i puno rada može da napravi zapaženu NBA karijeru ali me ne bi iznenadilo da ne uspe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (heavy, 29. jun 2017 11:12) # Link komentara

Иван

pre 6 godina

Пошто ће се готово сигурно ратосиљати Рудија Геја, Богдан ће ускоро бити и најплаћенији играч Кингса, колико ми се чини. Минутажа му не гине. А ни одговорност.

Stručnjak

pre 6 godina

Ukoliko pređe u nba sada, mnogo je više razloga kao rukiju da na njega vrše pritisak da ne igra za reprezentaciju nego Jokiću... ali nadamo se da neće, uz oporavljenog Bjelicu i pravilan izbor centara ovo je reprezentacija koja može uz malo sportske sreće lagano do zlata.

heavy

pre 6 godina

Izvini izvrsni analitičaru Nba lige nisam te prepoznao!
(Lenke, 29. jun 2017 11:21)
Duhovito,bravo.
Izneo sam svoje mišljenje kao neko ko je dugo igrao košarku u SFRJ pa mislim i da znam ponešto a retko kad sam grešio u proceni.
Takodje sam veliki grobar!
Bogdana jako cenim,odličan je igrač,jako dobar i skroman dečko što mu je ujedno i mana jer se vidi da mu ponekada fali taj killer instikt,mentalitet vodje.
Ono trpanje komšinice ne računam,to su mu bili lakši treninzi.
U svakom slučaju navijam da uspe a na njemu je da pokaže da može i da vredi.

delija momak

pre 6 godina

Kao prvo, Bogdan je dobio te pare zato sto nije klasican ruki, ipak dolazi sa znacajnim rezultatima u svojoj karijeri. Ovi sto pljuju verivatno ne razlikuju kosarkasku od teniske lopte. A sto je najvaznije ne moze Divac da uzme procenat, kako se to u Srbiji radi, tamo postoji menadzment koji odlucuje o novcu, a ne jedan covek. I za kraj, sta ocekujete doveli su najboljeg beka Evrope, pa to mora da se plati. Srecno care.

SaleHH

pre 6 godina

Panteri ovo je velika stranica vase istorije, igrac koji je imao volju da puni vas mali klubic je najplaceniji ruki i istoriji nba.
(uzmi zvezdo titulu sa manjim brojem bodova, 29. jun 2017 10:27)

1) Prijatelju, punio bi on i vas da je imao gde. No nema vas nigde.
2) Kakve veze ima ova vest sa nama?
3) Kao zvezdaš, Bogdane, svaka čast. Rad donosi uspeh. I ako može da se stavi klauzula u ugovor, da hoćeš da igraš za reprezentaciju. Samo napred.

aleksandar

pre 6 godina

Ovde se sve gleda navijacki, ali ovo je realno debelo, debelo preplaceno, cak i da je duplo manji novac. U Evropi ne bi mogao da dobije ni 6m za tri sezone, a nisam cuo ni da su se NBA klubovi preterano interesovali za njega. Zasto bi onda neko dao tolike pare nez potrebe? Definitivno nisu cista posla. Bogdanu puno srece svakako.
(Dozvolite, 29. jun 2017 13:35)
kako navijacki,kog igraca je nekadašnja cz,sada fmp izbacio u nba,ni jednog

rodni

pre 6 godina

Nemojte se truditi usporedjivati Bogdana i Drazena, to su dva razlicita svijeta. Ne govorim to zato sto je jedan "vas", a drugi "nas", nego zato sto je Drazen bio jedan jedini, unikatan i na nasim prostorima do sada neponovljen.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (heavy, 29. jun 2017 11:12) # Link komentara
(Komsija, 29. jun 2017 13:27)

Jeste, narocito je odbrani dominirao, bio je neprelazan. Pored njega su se nadavali koseva ( izmedju ostalih) Bane Prelevic i Petar Popovic kada su njegovim 'cibosima' onomad, rasprsili snove o tituli usred Zagreba. Jednog igraca ne cini samo kosgeterski ucinak, shvacas? A i ako cemo o broju koseva, Praja je kao matorac od 35+ vise trpao u proseku od Drazena kada je ovaj bio na vrhuncu.

I da, Bogdane SRECNO!!!

jok ja sam bio

pre 6 godina

promasena investicija, zivi bili pa videli.
(Salerno, 29. jun 2017 09:01) vau, da je neki zezonja, saronja, nurslonja onda bi bilo ok, jadno ti je kad si tudje cvijece

А. Петров

pre 6 godina

Свака част Богдану, заслужио је.
Али ме занима како то изгледа када неко са таквим уговором дође на годишњи у Београд.... да ли мора да узме обезбеђење? Да ли је на мети криминалаца где год се појави? Да ли мора да најми обезбеђење и за родитеље?

Stara kuka

pre 6 godina

Ova Stara kuka mi je najjaca sa njegovim Rio pa Rio... Covek bi stekao utisak da smo osvojili 20 medalja, a ne da smo na 32. mestu po bilansu. Pa severne komsije Madjari, koje verovatno sportski omalovazavamo, su pokazali koja su sila naspram nas! Tako da... Kukaj stara!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 29. jun 2017 10:16)

Ahahaha a ti si kao Srbin....hihihi. Spominjem Rio jer je tamo napravljen veliki uspeh. Spominjem Rio zato sto se ovde javljaju srbomrsci koji znaju samo da omalovazavaju bez pardona i pokrica. Spominjem Rio zato sto svaka vest pocinje te ovaj nema pojma, te ovaj nema pojma, a ti se javljas i trolujes na svim vestima o nasim sportistima. Spominjem Rio jer smo tamo bili drugi na listi u timskim sportovima, mala zemlja bez ulaganja. Spominjem Rio je ti pricas da su OI najvaznije. Spominjes Madjare, da oni su napravili veliki uspeh,ali nije isto timski i individulani sport. Gde su Majdari u timskom sem vaterpola? Gde im je tenis? Ali nije to poenta nego ti i takvi kao ti. A reci gde ja druge uzdizem ili nekog omalolavavam? Ponekad komsije KAD se prve jave.
Sajt postao trolovanje srbomrzaca i prepcavanje navijaca vecitih na svakoj temi.

Лиманац

pre 6 godina

Јел то Кингси не траже да Богдан "ради на себи" овог лета? Или не може да каже селектору да ли може у репрезентацију пре него што потпише уговор у НБА?
Дечко је рекао: ја за Србију играм, а ово друго ће се уклопити. И тако сваког лета већ годинама. Браво Богдане и срећно у Америци.

Stara kuka

pre 6 godina

@salerno
Ma svaki Srbin je promasaj, jel tako srbomrzac? Ni jedan Srbin ne valja. Eto ti znas a ostali ne znaju.Jos boli Rio...i treba. Smesan si.
Cestitke Bogdanovicu!

terminator2209

pre 6 godina

ajmo Bogdane brate Srbine :) pozdrav od Srbina iz Chicaga.. Zvezdas sam ali to nije bitno, SRBI SMO BREEEE!!!!! IMACEMO VRH REPREZENTACIJU!!!

Nešto baš i ne verujem da će jednom rukiju dati toliko...

pre 6 godina

Je l' mu to izađe na 12 miliona po sezoni? Prema listi zarada, to je onda u rangu S. Karija:
http://www.espn.com/nba/salaries/_/page/2/seasontype/3

w

pre 6 godina

Mogao je divac iskoristiti činjenicu da je nurkić bio u sjeni jokića i debelo podcijenjen(osim ovdje) i dovesti ga za ništa skoro,dovesti teodosića i mjenjat cousinsa za IGRAČA i imat playoff tim plus pik ovog drafta..stojaković je bio jedan od najboljih tricaša u povijesti i visok 208, znači trojka/četvorka, bogdanović 197 bek koji će čuvat butlera i derozana i onda ih lomiti jedan na jedan,trpat i kreirat ostatku tima...OK

sale

pre 6 godina

Eto Dule izbaci igraca od 36M, Milojevic najveceg talenta srpske kosarke Jokica, a sta ste vi izbacili Aleksandre Dzikicu i Dejane Radonjicu?
Ogromno nista.

samo smo razocarani

pre 6 godina

(Мики, 29. jun 2017 10:05) mikii sahovnicaru, jes to ti savladao cirilicu, nba pratis dva petka ocigledno, koju masu je imao kukoc kad je otisao, smesan si

od istorije zive samo istoricari

pre 6 godina

Zašto uvek čitam komentare tipa...ajde sad pljuvači pljujte...evo još jedan uspešan pa ga sada možete pljuvati???- Zašto se daje značaj nekolicini onih koji pljuju uspešne ljude. Vi koji pišete takve komentare ste jos gori od ovih što pljuju. Stiče se osećaj da je više pljuvača nego nas koji cenimo uspehe...a nije tako, bar u krugovima ljudi u kojima se krećem. Svi volimo naše sportiste ali ne ostavljamo komentare!!!

mirko

pre 6 godina

Bogdan je dobar čovek, kvalitetan košarkaš i pametan momak, zbog svega toga mi je drago što je uspeo, taj uspeh će igranjem u NBA još nadograditi.
Ništa novo nije što se odmah pojavljuju pametnjakovići, koji sve znaju i ko je to namestio i koliko će kome od ugovora, sve pod pretpostavkom; da su svi ljudi nepošteni i da teorija zavere dominira svetom.
Uz to podcenivanje najboljeg igrača reprezentacije i pominjanje jedne loše partije, a zaboravljajući da je Bogdan bio glavni igrač u svim bitnim utakmicama u poslednjih nekoliko godina.

WH

pre 6 godina

Super ugovor,ali ovo je veliki pritisak na njega.On mora sad da pokaze zasto je toliko placen.Tranzicija iz evrope u NBA je teska.Pa jedan Manu Djinobili je imao muke na pocetku i to sa 25 godina i tonu iskustva.

Zelim mu srecu ,sjajan je momak i veliki uspeh za njega i za nasu kosarku.

brm

pre 6 godina

Majkl Dzordan je za prvi trogodisnju ufovor dobio 2 miliona dolara ili oko 5 miliona po momentalnoj vrednosti Bogdanovic 36 miliona?! kuda ide ovaj svet Da se pokaze i da je ovo drugi ugovor ok ali prvi ugovor?
(Luckyone, 29. jun 2017 08:48)

Ako potpisuješ ugovor one godine kada si draftovan, onda imaš predviđen ugovor koji možeš da potpišeš, i u visini i u dužini trajanja ugovora. Ako igrač potpisuje ugovor neke druge godine nakon njegovog drafta, ili ako nije uopšte draftovan, može da pregovra sa klubovima o visini ugovora bez značajnih ograničenja (osim onog koji se odnosi na maksimalan ugovor). Džoradn je imao ugovor koji je bio predviđen za trećeg pika. Od 1984. pa do danas, NBA je nekoliko desetina puta gledanjija, ostvaruje više prihoda, inflacija za 33 godine nije mala, i naravno da igrači više zarađuju. Kad smo kod zarada, uzmi u obzir da je Džordan u sezoni 1997/98 zaradio 33 miliona dolara, što je u današnjem novcu 50 miliona. Toliko danas ni posle dva ogrmna povećanja seleri kepa i maksimalnih ugovora ne može da dobije niti jedan igrač.

Petar

pre 6 godina

Cuj ovo Divac uzeo pola, pa nije to raspala Srbija sa Srbima muljatorima na pozicijama rodjaci! Zato i jeste Amerika to sto jeste, jer je vode ljudi koji znaju svoj posao a ne oni koji u zivotu nista postigli nisu i onda bi da uzimaju provizije za svoj ne rad. Ne baca u Sacramento drzava pare pa da se krade a i ne vode ga Vucelic/Terzic pa da se od ugovora uzimaju provizije, zato njihovi klubovi i imaju 36mio za Bogdana a nasi ni 360 000, zato sto jim drzavu i te iste klubove ne vode Srbi muljatori nego ozbiljni ljudi

Branko Potezica

pre 6 godina

Eno ga kao Caki iz Breninog filma.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (LjutaKrajina, 29. jun 2017 08:42)


Hahahahaahahahaha ala si potrefio svaka ti cast https://www.youtube.com/watch?v=_AkcnTRWQg4

Oxi

pre 6 godina

U NBA je plata relativna stvar, tamo ima kosarkasa koji zaradjuju po 20+ miliona $, a da nikada nisu igrali plej of i njíhovi timovi su medju najgorima u ligi. Bogdan ima kvalitet, ali na visinu njegovog ugovora je uz okolnost da imamo srpskog coveka u Sakramentu, presudno uticala i srecna okolnost da Kingsi ove godine imaju ogroman prostor u seleri kepu koji moraju popuniti(pare u budzetu koje moraju potrositi).

drvobradi

pre 6 godina

Divac je zaduzio mnoge nase kosarkase u NBA, da bi trebalo za zivota da mu dignu spomenik. Vecina ljudi koja je komentarisala ne prati i ne razume NBA ligu. Ovo je besmisleno veliki ugovor za rukija belca na poziciji 2, ali opet jace ugovore su dobijali igraci kao sto je Mozgov.
Sa druge strane, Kingsi su napunili tim rukijima (za koje ima limit max iznosa ugovora) i oterali sve skupe igrace bez ikakve nade da potpisu nekog ozbiljnog igraca za sledecu sezonu. U NBA postoji pravilo da moras da iskoristis 90% salary cap-a na igrace ili ce ti svejedno to naplatiti, tako da zasto ne dati te pare Bogdanovicu.

student

pre 6 godina

Koliko god da volim Bogdana, ovo je stvarno, stvarno previse. Ne verujem da moze opravdati ovoliku platu na terenu.
(Aca, 29. jun 2017 13:05)

Pobogu, u ligi gde će Kris Pol dobiti 205 miliona za 5 godina, tj. 3,5 miliona mesečno a kladim se da neće biti ni blizu najvećeg ugovora, vama je 36 miliona mnogo.

Vz

pre 6 godina

Jokić po sezoni ima 1.358.500 USD. Toliko o ovoj vesti...
(Mislim, stvarno preterujete, 29. jun 2017 11:27)
Da, ali je Jokic otisao iz neke tamo Mege, sa 19 godina, bez jedne utakmice u EL, kao pik druge runde... Bogdan ide kao jedan od najznacajnijih igraca osvajaca EL, sa 5 vrlo uspesnih EL sezona iza sebe, kao neko ko je 2 puta za redom proglasen za zvezdu u usponu EL... sve to ima svoju cenu, ali isto tako nema nikakvu garanciju uspeha. Apsolutno je sve na njemu i na tome koliko ce prostora da dobije. Nadam se najboljem za svakog naseg igraca u NBA.

Vladimir

pre 6 godina

Vidi se po komentarima koliko se ovde malo ljudi razumeju u NBA a i u kosarku uopste. Bogdanovic ima samo 24 god i pred njim su tek najbolje igracke godine Ako uspe da ubacuje oko 20 ili 25 po utakmici u zadnjoj godini ugovora u sledecem cetvorogodisnjem ugovoru bi mogao da ima 30 ili preko 30 miliona po sezoni.
A ovi strucnjaci sto pisu o nekom "reketiranju" nasih igraca prepostavljaju da su Amerikanci i njihovi poreski organi budale, jer sve je jednostavno menadzerka kuca koja zastupa igraca mora da bude u skladu sa Americkim propisima a ne kako ovde sto misle da menadzer uzme 80% a igracu da ostane 20% jer u Americi oko love je sve transparentno svako svakome moze da zaviri u dzep jer su svi ugovori javni.
Naravno da ce Bogdan doboti manje od tih 13 miliona jer na to ide poraz koji u Americi uopste nije mali ali svejedno to je svakako odlican ugovor koji je Bogdanovic i te kako zasuzio jer je uzeo duplu krunu u Evropi i to kao najbolji igrac u svom klubu sa fantasticnom statiskom.

A nije Divac neka budala koja iz svog dzea baca para zemljacima ili zato sto je Partizanovac vec kupuje vrhunskog beka koji iza sebe ima mnogo vise jakih takmicarskih utakmica sa celicnim odbranama nego bilo koji NBA igrac u tim godinama jer u Evropi nema lakih poena i ne igra se kao na treningu kao u NBA u ligaskom delu vec se u Evropi grize i gra odbrana u svakoj utakmici bilo u prvenstvu bilo u kupovima jer je novac mnogo manji i samo najbolji dobijaju skoro sve a ostali samo mrvice.

Stara kuka

pre 6 godina

@Jumko
Sem vaterpola, koji su im uspesi u TIMSKIM sportovima? Fudbal, kosarka, odbojka, hokej na ledu...Gde su? U rukometu su 2004 uzeli srebro na OI u Atini. Inace i tu imaju vise padova nego uspone. Jaki su u plivanju i macevanju. Normalno da se vise osvaja u bazicnim sportovima,nego u timskim koji se racuna kao jedna medlaja.
Nego, nisu ovde Madjari u pitanju, niti ih uzdizem niti ponizavam njihove uspehe i neuspehe. U pitanju je tvoje trolovanje i srbomrznja. Mi smo najgori,mi ne valjamo, ni jedan nas uspeh nije dobar, smesni smo...samo pljuvacina po nasim a nema te na drugim temama.

Gde ja živim

pre 6 godina

@Komsija

Komšo odličan komentar, ali ne vredi ti da se obraćaš navijačima "Blizanaca". Jedan dobar deo njih koji komentarišu ovde (ima naravno i sjajnih pojedinaca) prolupao odavno. Mislim da Boki može dosta, ali pod uslovom da mu slava i pritisak ne udare u glavu. Još je relativno mlad tako da može svašta da popravi. Što se tiče Tea, niko i ne smatra da on bude Vestbruk, Pol i sl. Za NBA fizikalije je trebao da ide sa 15 godina na neki koledž da ga utegnu, pa onda dalje. Ali treba da proba. Šteta bi bila da nikad ne ode i ne pokaže deo repertoara.

student

pre 6 godina

@ sale

Druže, Bogdanu je od partizana do nba prošlo 7 godina. Ne ide to tako, dođeš u zvezdu/partizan, pa sledeće sezone nba. Ipak Jokić je fenomen. Ali svi igrači, mladi talenti koji su danas u zvezdi ili partizanu će za jedno 5-6 godina biti u vrhunskim klubovima evrope pa možda čak i nba.

Penny

pre 6 godina

@Dozvolite
A znas kako, ova plata ne predstavlja pravu vrednost igraca. Odes lepo na wikipediu i imas brdo pravila oko minimalnih, maksimalnih ugovora, izuzetaka, poreza itd. i ponekad klubovi moraju da potrose malo vise novca da bi u buducnosti mogli da vrse akviziciju najskupljih igraca (najcesce kroz trade). Bogdan nije izuzetak, tu je npr Mike Conley, Mozgov, Parsons...

Magiko

pre 6 godina

decko je formiran igrac i odlazi kao sampion evrope s tim sto je na F4 bio najbolji. Glupo je reci da je preplacen kad se pogleda ko sve ima velike plate tamo. Ovo je za evropu ogromna suma a za njih je prosek ili manje...divac mu je ocostuo poziciju, igrace. Boli ga uvce. Ali ovo prepucavanje delija i grobara na svaku vest o nekom igracu koji navija za zvezdu ili partizan...presmesno. Ovi hvale bogdana al zato teo ne moze u NBA a ovi drugi obrnuto :D zasto jednostavno ne pozelimo svim nasim reprezentativcima da uspeju i da se dokazu tamo gde je to najteze. Kakvu euforiju je izazvao jokic...sta bi tek bilo da jos neki igrac onako uspe.

Ovo uopste

pre 6 godina

Nije neko iznenadjenje ,prva stvar je da je proslo tri godine od kad je draftovan , tako da on mislim da ne podleze ruki pravilima ,to je prvi razlog ovima iz Sakramenta da daju ovakav ugovor .Druga stvar covek je standardan bek u ekipi koja je sampion Evrope .Treca stvar ndma ni 25 jos uvek .Cetvrta mozda i najbitnija je ogroman visak u seleri kepu Sakramenta , iz razloga trejda Kazinsa ,odlaska sada Geja to su im bili najplacsniji igraci .Trenutno u ekipi imaju dosta igraca na ruki ugovorima ,najzvucnije ime im je Badi Hild negde.Po pravilima ne smete da imate 10 il vise posto viska u seleri kepu za tu godina ,jer se za to placaju penali .Negde se cak govori da imaju visak od skoro 80 miliona zbog ovog poslednjeg pkvecanja granice seleri kepa .S obzirom da Sakramento nije atraktivna lokacija za najvece igrace ,oni su uradili u ovom trenutku najpametniju stvar .Bice jos ovakvih slicnih potpisa ,jer oni ne mogu da privuku igraca koji moze da trazi maksimalan ugovor .Iskfeno se nadsm ds ce se Bogdan lepo snaci tamo ,mada nece biti lako usopte s obzirom da retmo koji bek iz Evrope tamo lepo proveo .

dobra vest u svakom slučaju

pre 6 godina

Apsurdne cifre, neizbežna je asocijacija na legende kalibra Džordan koje su ovoliko ili čak manje dobijale onomad. Neverovatno koliko je love u vrhunskom sportu danas. Ali bolje je da te pare uzme talentovan igrač zbog koga ljudi i dolaze na tekmu nego neki tamo debeljan, menadžer, direktor iz senke- kako je verovatno i bilo ranije. Pa neka im je i uzeo lovu, u zdravlje