Delije na Kosovu vređale Slavišu Kokezu

Navijači Crvene zvezde vređali su predsednika Fudbalskog saveza Srbije (FSS) Slavišu Kokezu na prijateljskom meču na Kosovu i Metohiji, u Gračanici.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Jao moralista, ne treba im placena titula, a kad su protiv Vojvodine dobili nepostojeci penal pevali su: "Titula, titula".
    (Fej, 24. maj 2017 09:24)

    # Link komentara

  2. Meni je žao ovih navijača koji veruju u Terzićeve izgovore i saopštenja. Svaki pravi delija ovo ne bi pevao, ugledajte se malo na Šekularca, gospodin pojasnio neke stvari u današnjem intervjuu.
    (Zinedin Zidar, 24. maj 2017 01:44)

    # Link komentara

  3. E samo da vidim saopstenje u nedelju.Cetiri derbija,nijedan dobili,a cestitaju Kokezi.Zna Twrzic sve.Cirkys....
     (nikola, 24. maj 2017 01:21)

    # Link komentara

  4. Bas Vas briga, samo pevajte.
    Ionako Vam je u krvi da, kad nestane para na Rajku, prelazite sa navijanjem za Partizan - dokazano i na terenu i po tribini!
     (Kako ko, pa ja, 24. maj 2017 01:19)

    # Link komentara

  5. (Crvena Zvezda 1913, 23. maj 2017 20:17)" 

    Tvoj "nick" govori i previse o tvom nacinu razmisljanja i koji je haos u tvojoj glavi. Tako da je dalje citanje tvojih komentara potpuno nebitno - osim ako ih ne pokazujes drugarima sa klinike, jedino tako bih mozda mogao da razumem...
     (Kako ko, pa ja, 24. maj 2017 01:10)

    # Link komentara

  6. Srpska posla. Srbi odu na KiM i vređaju Srbina...
     (Milan, 24. maj 2017 00:30)

    # Link komentara

  7. Кокезу је 2012. довео АВ да са Човићем као председавајућим буде у оној фамозној "радној групи" за спасавање звезде и то целог спортског друштва. маните се халуџа о нарушеној грандиозности и "моћном" непријатељу који вас саплиће а зове се Партизан. и наше управе су крале али нису лопатама лапале.
    (doom, 23. maj 2017 23:26)

    To je bilo 2012. 2010. godine Stojkovic je bio zakleti zvezdas, 2011. najveci partizanovac. Ej, pet godina je proslo. U medjuvremenu je 2015. izbacen iz Zvezde naglavacke. Sta mislis da li je to moglo nesto da promeni u njegovom odnosu prema Zvezdi? I sto je jos vaznije, da li mislis da su mu se interesi promenili? Mi zvezdasi znamo sta on sada pokusava. A za to sto pokusava potrebno mu je da Zvezda bude sto slabija, jer ako Zvezda ima rezultate on o tome ne moze ni da sanja.
    (lol, 23. maj 2017 23:50)

    # Link komentara

  8. Kad sam rekao "odrastao na severu" uopste nisam mislio na Kokezu vec na despota koji je tog Kokezu doveo gde ga je doveo na prepad...u pola noci, to je isti onaj koji vase dresove deli stranim delegacijama...na njega sam mislio. Ja "doktora" imam pravo da pominjem jer ga slepo sledite i slusate...a ti vucelu ne jer ga mi pljujemo. Razumes razliku?Imam sasvim dovoljno godina, zato mi je prvo bilo smesno ono "doktorovo" poslednje obracanje javnosti sa nizom nebuloza...ali mi je sad zabrinjavajuce jer mu vi zapravo verujete!? Eto...pozdrav i lopovi napolje iz fudbala u kom god klubu bili!
    ("doktor" s poternice, 23. maj 2017 23:18)

    Sve je to ugao gledanja. Ja nigde ne vidim da vi pljujete Vucelu, mozda zato sto ne zalazim na mesta gde se vi skupljate. Ovde ga sigurno cak i ne kritikujete. Isto tako ti ne znas stav Zvezdasa prema Terzi. Koje crno slepo slusanje! Nama je on sada manje ocajna opcija jer je druga da klub preuzme K. preko jednog naseg bivseg centarfora. Ja bih prvi bio za to da se lopovi i politicari udalje iz fudbala, da se napravi liga u kojoj je njima zabranjen pristup i u kojoj bi Mladost iz Lucana ili Borac iz Cacka imali isti status kao Zvezda ili Partizan. Ali to se ne postize tako sto se vice za onog drugog da je lopov, a ne gleda u svoje dvoriste. I Zvezda i Partizan toliko namestaju u poslednjih 20tak godina da je sramota uopste pominjati ko to radi vise. Regularnost ispod nivoa africkih liga.
    (njega jeste doveo TAJ ali ne za zvezdin nego svoj interes zato je i izbacen, 23. maj 2017 23:39)

    # Link komentara

  9. Кокезу је 2012. довео АВ да са Човићем као председавајућим буде у оној фамозној "радној групи" за спасавање звезде и то целог спортског друштва. маните се халуџа о нарушеној грандиозности и "моћном" непријатељу који вас саплиће а зове се Партизан. и наше управе су крале али нису лопатама лапале.
    (doom, 23. maj 2017 23:26)

    # Link komentara

  10. Kad sam rekao "odrastao na severu" uopste nisam mislio na Kokezu vec na despota koji je tog Kokezu doveo gde ga je doveo na prepad...u pola noci, to je isti onaj koji vase dresove deli stranim delegacijama...na njega sam mislio. Ja "doktora" imam pravo da pominjem jer ga slepo sledite i slusate...a ti vucelu ne jer ga mi pljujemo. Razumes razliku?Imam sasvim dovoljno godina, zato mi je prvo bilo smesno ono "doktorovo" poslednje obracanje javnosti sa nizom nebuloza...ali mi je sad zabrinjavajuce jer mu vi zapravo verujete!? Eto...pozdrav i lopovi napolje iz fudbala u kom god klubu bili!
    ("doktor" s poternice, 23. maj 2017 23:18)

    # Link komentara

  11. DA SE VRATI TOLE KARADŽIĆ OVAKO VIŠE NE IDE!!!
     (Marko Niš, 23. maj 2017 22:56)

    # Link komentara

  12. Trenutak kada ti treba da shvatis da nista ne shvatas!Slavisa Kokeza je mnogo veci Zvezdas od Zvezdana, jedan je od najblizih saradnika Nebojse iz Zeleznika! Niko nije uvredjen sto ga vredjate, radite to slobodno, nista bolje nije ni zasluzio!Ja licno sam iznenadjen da je tako teska glupost prosla kod navijaca Zvezde!Verujem da su i ostali crno-beli komentari upravo zbog ove cinjenice!
    (shone, 23. maj 2017 19:21)

    Kokeza i Nebojsa iz Zeleznika nemaju nikakve veze, svako radi za sebe, kao i Terza, a od njih niko nije zvezdas. Mozda su u jednom trenutku u svom zivotu navijali za Zvezdu, ali to su likovi koji bi uvek pre igrali za licne interese. Uostalom kao i vasi likovi, nece mi objasviti komentrar ako ih pomenem. Video sam ovde razne argumente o avionima koji idu po Bozovica, kako je Kokeza odrastao na severu i sl, ja vam mogu dati jos jedan i najjaci - Kokeza je doveo Terzica u Zvezdu. On licno se zalagao za to i on licno to izvrsio. Mozete verovatno da izguglate tekstove. To uopste nije sporno. Poenta je da je to bilo tada, u medjuvremenu se dosta toga promenilo. I Stojkovic je izjavljivao da ne bi presao u Partizan ni za milion eura, ali to su takvi "ljudi", danas su karakter, sutra im nesto zeleno zamase ispred ociju, neko im povredi ego ili vide treci interes i zaborave na sve. Kokeza sada ima omiljeniji klub od Zvezde. A i to ce se promeniti ako uspe da ugura svog coveka kao predsednika Zvezde umesto Terze. Sve je interes.
    (lol, 23. maj 2017 22:09)

    # Link komentara

  13. Pa ti toliki stranci da vrede, nesto bi uradili u Evropi, a nasom ligom bi se prosetali. Dug od 50 miliona ste napravili zbog dovodjenja svakojakih stranaca.
    (Auuuu!, 23. maj 2017 20:02)

    Ne znam da li vredi sa tobom uopste da se raspravljam s obzirom na komentar, sumnjam da ces shvatiti poentu, ali ajde da probam. Ne radi se uopste o tome ko koliko vredi, vec se radi o motivaciji. Zbog cega bi neko ko radi u Zvezdinom interesu ogranicavao broj stranaca na 4 u trenutku kada Zvezda ima 9 stranaca pod ugovorom? Od toga 2 stranca koja su planirana kao back up i poslata na pozajmice (Viveiros i Aucho). Koji je Zvezdin interes da potpisuje strance koji nisu cak planirani za prvih 11 i onda "nas covek" smanji broj stranaca i ti sa tim igracima moras da raskidas ugovor na svoju stetu. Koja je tu logika? Da ne pricam da je ta odluka doneta preko noci, kao sto sultani donose, bez ikakve strucne analize, bez ikakvog upozorenja klubovima, ni ostavljanja prostora za planiranje. Ako nisi pristrasan i imas bar prosecnu inteligenciju valjda je dovoljno jasno da je to bio potez da se Zvezdina uprava stavi pod pritisak. Ono sto se desavalo posle je samo potvrda. Zvezdasi vec vise od godinu dana skrecu paznju na to, nema nikakve veze sa onim sto je Terza rekao. On je pokusao da pravi kompromise sa djavolom i zavrsio ovako kako je zavrsio. Ne zalim ga mnogo. Ali ne skida odgovornost sa onog drugog i ne menja cinjenicu da je njegov interes da se unisti Zvezda da bi je preuzeo.
    (lol, 23. maj 2017 21:58)

    # Link komentara

  14. Bravo najveci srbi odemo napokon na Kosovo i odma medjusobno vredjanje! Vucicu skidaj tu bagru iz Zvezde obrukali su klub sad brukaju naciju!
    (Gledalac, 23. maj 2017 21:52)

    # Link komentara

  15. Par stvari :
    - kad je Kokeza bio u Zvezdi, Zvezdu je izbacila UEFA,
    - ove godine je Partizan šampion u seniorima, A BRODARAC u omladinskoj ligi (eeeej, Brodarac...odakle njima najbolja ekipa, kao slučajno skupljeni najbolji klinci...kojima svaka čast i želim im dobre karijere),
    - za koga navija od malih nogu?
    - spominjete Voždovac...čiji su igrači Andjelković (autogol) i Frimpong (krivac za 2 gola), i kumara Luković?
    - osim zadnjih pola sata zadnjeg derbija šta je Partizan pokazao u ostalim derbijima više od Zvezde? Ništa posebno, bez Leonarda je Partizan slabiji od Zvezde sigurno.
    (Legenda iz Spuža, 23. maj 2017 21:52)

    # Link komentara

  16. ("doktor" s poternice, 23. maj 2017 20:53)
    Pogledaj kako je doneseno pravilo o ogranicenju stranaca pa ces videti u cijem interesu radi Kokeza. Doneo je to ogranicenje preko noci (sto je samo po sebi za preispitivanje) u trenutku kada Zvezda ima: Boacija, Donalda, Kangu, Ruiza, Le Taleka, Auca, Viveirosa, Jovovica, Orlandica...od stranaca pod ugovorom. Ako je radio za Zvezdu mozes li da smislis bilo koji, makar i izmisljen razlog zasto bi to radio? Da li je on odrastao na severu (a naravno da nije, vec je to prica bila kada je trebao da udje u upravu) nema nikakve veze. I Djurdjevic je. I Stojkovic. I Volkov. I vas golman Stevanovic se slikao sa vodjama na severu. Pa? Koliko hoces ljudi koji su promenili navijacka uverenja zbog licnog interesa i sa jedne i sa druge strane. A njegov licni interes je da se osveti zbog onog sto mu se desilo i povrati uticaj u Zvezdi. Ako se on uopste pita koji mu je licni interes. A licni interes tog coveka je moc koja je mnogo veca od fudbalskog kluba. Fudbal je tu samo alat. Ne znam koliko godina imas, ali ako imas preko 20 verovatno znas da politicari ne mare mnogo za te male stvari (nazalost). Uradice ono sto je njegov politicki interes u datom trenutku. Bez emocija. Inace ne bi bio tu gde jeste, tamo ljudi sa emocijama ne dolaze. Nazalost. Zasto ti podmecem Vucelu? Ne podmecem ga ja, samo igram vasu igru. Pogledaj svoj nickname, pa pogledaj moj. To je vasa igra. I mnogo lici na to vreme i tu propagandu.
    (direktor RTS-a u vreme ratova, 23. maj 2017 21:49)

    # Link komentara

  17. Svaki predsednik FSS lagano postaje partizanovac vremenom... Sto se vise promase pojacanja u Lj.Bogdana, on postaje sve vatreniji pristalica crno-belih... Ozbiljno se plasim sledeceg prelaznog roka kod komsija, da Slavisa ne zastrani u huligane i krene da se bije po gostovanjima...
    (Nikаd kаo Bаnе..., 23. maj 2017 21:28)

    # Link komentara

  18. Ma jok sad je sve regularno...sta kao nikad niste videli da 2 igraca jednog kluba daju 70 golova od kojih su 60 iz peterca ?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
    (Džoš Čildres & Teodosić, 23. maj 2017 18:15)

    Pokidali smo vas i vas i sve ostale u ligi pa naravno da boli a boleće i u kupu još više!
    (Najveći mafijaški klub u Evropi - Crvena Zvezda, 23. maj 2017 21:25)

    # Link komentara

  19. Hahaha ... Dokaz da ova grupica nema mozak. Manipulisu njima kako hoce.
     (zekan17, 23. maj 2017 21:23)

    # Link komentara

  20. Činjenice govore sve ko je ko. Na kraju je očigledno Zvezda igrala pošteno. Kako to da su po tvrdnjama partizanovaca i Andjusa sve utakmice do kraja Zvezdi zatvorene. Kako to da niko nije pisao o partizanovom nizu bez poraza. Da se nebi vršio pritisak i eventualno serija prekinula. Sjetimo se prošle godi svakodnevnih tekstova o Zvezdinom nizu i kad nije bio oboren rekord svi su odahnuli. Partizanovcii napravili ste lobi i to je činjenica. Možete da pričate Terza, Kokeza, Janko,Marko ali vidimo i mi ponešto ne treba niko puno da nam objašnjava. I Zvezda i partizan su državni klubovi. Ko bira uprave , ko je dozvolio da Zvezda ode u minus pedeset miliona? Ko pita danas dje su partizanu silni milioni? Poslije svega im država uplaćuje jer nemaju centre na računu. Prestanite vi nekome da držite predavanja. Rekao lopov lopovu, sto kradeš.
    (Dusan, 23. maj 2017 21:14)

    # Link komentara

  21. "'Delije' su tokom prvog poluvremena pevale uvredljivu pesmu prvom čoveku srpskog fudbala, na 'poznatu' melodiju koja je nekada pevana bivšem predsedniku Saveza Tomislavu Karadžiću.

    Pa,dobro,bar nekom iz CZ posvecena pesma-istina,rimejk.Posto igraci pesmu svakako nisu zasluzili.I,da,ako se bude pevala u Kupu ili sl,godine,hoce li se kaznjavati klub i prekidati utakmica?
    (analiza, 23. maj 2017 21:13)

    # Link komentara

  22. Al ste osetljivi na Kokezu, skoro ko na Toleta.
    i jos neki npr.("doktor" s poternice)tvrde kako ne vole ni ove svoje lopovske uprave, al uredno slave titule, tu im je sve cisto kao.
    (Ivan, 23. maj 2017 21:11)

    # Link komentara

  23. Imate li trunke srama? Taman kad covek misli da nemate kud dublje vi potonete glat. Vozdovac sa drugim timom vas oducio od fudbala, Partizan takodje a vi opet po predsedniku fss?!
     (YariloPlyodeetely, 23. maj 2017 21:08)

    # Link komentara

  24. Sto niste Vucica?
    ahahaha
     (Zvezdas, 23. maj 2017 21:04)

    # Link komentara

  25. @(direktor RTS-a u vreme ratova, 23. maj 2017 18:16)

    Ne razumem sta mi podvaljujes vucelu!? Ne mislis valjda da podrzavam njega i ovu upravu...ili ne daj Boze onu Djurinu!?Znaci ti si poverovao da je Kokeza u saradnji sa Bunjevcevicem, Mrakicem i Surbatovicem a sve u dilu sa upravom Partizana celu sezonu radio zvezdi o glavi i ukrao joj titulu!? Blago tebi prijatelju! Svi znamo ko je postavio Kokezu i za koga taj isti navija...i odrastao je na severu (kako sam kaze). To je isto ono sto vas je onomad Tole "unistavao" a on vam spasao kozu 5-6 puta, sto ispadanja iz lige sto placanja euro licence iz budzeta saveza...tada ste verovali Lukicu sad verujte "doktoru". Vama manipulise iskljucivo doktor i grupica placenih navijaca, koja uzima ogromnu kintu.A da odgovorim i ovom sto pominje Vujosevica. Vujosevic je dekretom isteran iz Partizana i proteran iz zemlje...to se ne radi ljudima koji lazu...vec ljudima koji govore istinu a koja ne odgovara mocnicima, ako me razumes. DV je jedan od retkih koji je smeo da se suprotstavi i koji se suprotstavio. Da se sad uozbiljimo samo sekundu u vezi fudbala, da vam nije tog saveza i Kokeze i Mrakica...prosle godine bi bili na 3. mestu a vec ove bi igrali play-out, ovo ti kazem bez trunke zle namere ili vredjanja...jednostavno ta ekipa zvezde ima toliki realan domet...to je to. Sve ostalo je spinovanje, prebacivanje krivice i ispiranje mozgova...i koliko vidim i dalje mu to polazi za rukom, mislim "doktoru".
    ("doktor" s poternice, 23. maj 2017 20:53)

    # Link komentara

  26. Da sam ja vlast, ja bih spojio zvezdu i partizan u jedan klub jer i ovako nema razlike. Istu pesmu pevaju i jedni i drugi samo u razlicito vreme.
    Jedan klub, pa ce navijaci uzivati u uspesima kada pokradu ostatak lige i vise nece biti svadje.
    Resen problem. Mozda se onda nemom drugom klubu posreci da osvoji nesto u ovoj jadnoj drzavi.
     (Baba Stanojka, 23. maj 2017 20:39)

    # Link komentara

  27. Pročitajte clanak u blicu i sta na sve to kaze zvezdina zvezda Šeki. Možda će vam biti jasnije.
     (MiRa, 23. maj 2017 20:37)

    # Link komentara

  28. Не треба вам плаћена титула? Не, него нисте у стању ни плаћену титулу да освојите.
     (Јабучило, 23. maj 2017 20:30)

    # Link komentara

  29. "Kukavičija jaja su bili Kokeza i Tončev Ivica,savetnik Dačića,to je jasno svima! Postavlja se pitanje koliko su FSS i Partizan moćni kada mogu da izvedu takav performans i ljude poput ovih nameste u Zvezdu!
    dug je niz onih koje je partija na vlasti postavljala na čelo fk Crvena Zvezda,počev od Toplice Spasojevića,Dan Tane,Lukića(ustvari Vesića),Kokeze,Tončeva i danas Terzića. Fk Partizan preko partija na vlasti (SNS,SPS,DS)čvrsto drži konce u rukama i samo neko ko je naivan može da veruje u to da je merodavan teren i kvalitet igrača. (Crvena Zvezda 1913, 23. maj 2017 20:17)"

    Brate..... Neki lek. Hitno...
    (Ma 1082, ali pre nove ere..., 23. maj 2017 20:25)

    # Link komentara

  30. budiBogsanama
     (aleksandar, 23. maj 2017 20:22)

    # Link komentara

  31. znate kako to ide-ko za vreme toleta,sve dobre igre partizana ce biti zaboravljene,svi dobri igraci ce biti zaboravljeni,sve dobre igre u evropi ce biti ponistavane....a ova prica da je zvezda pokradena ce se prenosi iz sezonu u sezonu,uz jos veci pritisak da se zvezi svira 5 penala po utakmnici za dobrobit srpskog fudbala....ova titula partizana ce biti u arhivu pod ukradenim kao i 6 toletovih.placene navijace zvezde bas briga sta im se desava sa klubom terzic ce to podmaze ili neko drugi evrima......ali polako i pravi navijaci vide istinu i za koga se navlaci godinama unazad,taj klub tone sve nize i partizan ih je pretekao po svemu a ne samo po titulama.sto se mene kao partizanovca tice ako se vama tako svidja meni jos bolje ali zvezda od zigica i pantelica i te generacije nema vise krstenog igraca dok partizan drzi kako tako neki kvalitet.sad tek oni napadi na toleta gube smisao posle ovoga.i mediji i novine polako pisu pravu istinu i vide sta se desava.od fk kluba koji je bio sinonim za kvalitet postali ste istinsko zlo i klub za sprdnju,da je partizan kao zvezda nebih pogledao ni minut takvog smesnog fudbala.u zvezdi bi najvise voleli da se partizan ugasi da ga preskoce e nece moci,pobedite na terenu i svaka cast
    (nesa80, 23. maj 2017 20:22)

    # Link komentara

  32. Kukavičija jaja su bili Kokeza i Tončev Ivica,savetnik Dačića,to je jasno svima! Postavlja se pitanje koliko su FSS i Partizan moćni kada mogu da izvedu takav performans i ljude poput ovih nameste u Zvezdu!
    Nisu samo ova dvojica u pitanju,dug je niz onih koje je partija na vlasti postavljala na čelo fk Crvena Zvezda,počev od Toplice Spasojevića,Dan Tane,Lukića(ustvari Vesića),Kokeze,Tončeva i danas Terzića.Nisu svi bili tu,niti su bili svi sposobni, da direktno uruše Zvezdu ali su postavljeni zato što su ili nesposobni(Spasojević,Lukić,Dan ,Tana) ili su u šaci vladajućih partija zbog svoje prošlosti(Vesić,Terzić).
    Jedino je Stojković nešto pokušao iskreno i naišao na KARTEL,i pobegao glavom bez obzira.Fk Partizan preko partija na vlasti (SNS,SPS,DS)čvrsto drži konce u rukama i samo neko ko je naivan može da veruje u to da je merodavan teren i kvalitet igrača.
     (Crvena Zvezda 1913, 23. maj 2017 20:17)

    # Link komentara

  33. Javno je rekao da je Pfc dao 1,2 evra. Pa jel vi komsije mislite da sada nece da napuni kasu Kk.C.zvezda radi mira u kuci. Smesni ste i jedni i drugi sta vam radi...
     (Rom, 23. maj 2017 20:10)

    # Link komentara

  34. Tako je veliki navijači Terzica i Čovica - sad vam je Kokeza kriv sto vas je Voždovac nakantao i tri puta Partizan!??
     (pahuljica, 23. maj 2017 20:04)

    # Link komentara

  35. Koliko Kokeza radi u Zvezdinom interesu najbolje pokazuje ogranicenje broja stranaca koje je doneo samoinicijativno, naprecac, bez konsultacije sa bilo kim strucnim. Zna se koliko stranaca ima Zvezda, a koliko Partizan i koga ce ovo vise da pogodi.
    (lol, 23. maj 2017 18:47)

    Pa ti toliki stranci da vrede, nesto bi uradili u Evropi, a nasom ligom bi se prosetali. Dug od 50 miliona ste napravili zbog dovodjenja svakojakih stranaca.
     (Auuuu!, 23. maj 2017 20:02)

    # Link komentara

  36. Braco pa zar je moguce da nevidite da je ta grupa sa Severa saka placenika i poslusnika velikog vodje. A vi partizanovci mislite da vama nece uzeti dogodine titulu ako proceni da ce to da mu digne rejting. Boli njega uvo i za jedne i za druge a vi se koljite...
     (Zvezdas, 23. maj 2017 20:01)

    # Link komentara

  37. Sad je partizanovcima Kokeza Bog,kad sam video Toleta u lozi,sve mi je bilo jasno.....
    (igor, 23. maj 2017 19:56)

    # Link komentara

  38. Jedine činjenice - Kokeza je bio u upravi Zvezde kad je izbačena iz Evrope i bio direktno odgovoran za to, kao nagradu dobio FSS, a onda obezbedio partizanu titulu time što nije poštovao pravila i oduzeo bodove zbog Vlahovića (a Vozdovcu uzeti) i Nikolića, a zatim urgirao da partizan igra Evropu.
    (partizan sramota Srbije, 23. maj 2017 19:32)
    pa pa paranoja,dovidjenja lepa moja...
    (KKP, 23. maj 2017 19:53)

    # Link komentara

  39. Sta ocekivati od nekoga ko svoj identitet ima samo u coporu,bez copora je niko i nista, ovca kojom moze da manipulise ko kako hoce...
    (bluesteel, 23. maj 2017 19:51)

    # Link komentara

  40. Kao zvezdas sam bio srecan , kada je Kokeza napustio C.Zvezdu .Nisam verovao da ga je to toliko potreslo pa je morao da uradi radikalne mere .
    To sto je on dva kola pre kraja prvenstva uzeo titulu C.Zvezdu govori o njemu da nije preboleo C.Zvezdu i njegovo izbacivanje .
    Titula i trofeja ce biti ali za njega bez obzira na funkciju koju obavlja nema mesta na Marakani .
    (Nebojsa, 23. maj 2017 19:49)

    # Link komentara

  41. Partizanovci, ako je neko protiv Kokeze ne znači da je za Terzu.
    Jednostavno nismo ni za jednog ni drugog!!! Oni nemaju veze sa Zvezdom, samo sa svojim bankarskim računima.
    Istina je da je Kokeza navijač Hajduka.
    (Dragan BL, 23. maj 2017 19:37)

    # Link komentara

  42. Ovo je smesno, Terzic uperi prstom, a mi ko kerovi!
     (turista, 23. maj 2017 19:35)

    # Link komentara

  43. Jedine činjenice - Kokeza je bio u upravi Zvezde kad je izbačena iz Evrope i bio direktno odgovoran za to, kao nagradu dobio FSS, a onda obezbedio partizanu titulu time što nije poštovao pravila i oduzeo bodove zbog Vlahovića (a Vozdovcu uzeti) i Nikolića, a zatim urgirao da partizan igra Evropu.
     (partizan sramota Srbije, 23. maj 2017 19:32)

    # Link komentara

  44. Ja sam znao da su mozga bez, ali da ce da progutaju Terzinu pricu na prvu, e to nisam verovao. Na stranu to na kom mestu i u kom trenutku su vredjali drugog Srbina ma kakav on bio. Divan primer srpske sloge pred kojom albanci trljaju ruke u reziji najsrpskijih navijaca na svetu. Svaka cast "Delije". Na kraju krajeva ime koje ste sami sebi "nadenuli" na pravoslavni Bozic 1989 dovoljno fovori o vasem srpstvu.
    (Pera Lozac, 23. maj 2017 19:29)

    # Link komentara

  45. Zvezdaš sam od glave do pete, ali me je sramota da nam Terzić bude glava kluba. Ova sramotna saopštenja kao da je pisao glavni odbor SNS-a. Vodje navijača su dotakle dno takodje. Tu mislim i na Grobare i na Delije.
     (Igor, 23. maj 2017 19:29)

    # Link komentara

  46. "samo treba ukucati na pretrazivacu: "U velikom stilu! Kokeza avionom vlade Srbije otisao po novog trenera" ili vam ne radi net? (butcherboy, 23. maj 2017 18:21)"

    Ništa čovek nije slagao:

    [link]/

    Vama plaćenicima sa "severa" ni pisani dokaz ipak nije dokaz. Prava UDBA. Od subote uveče, kad prsnete u Kupu, i Vučić će biti prikriveni "Grobar" već godinama, koji sve radi javno da ne bi izgledalo da je tajno...
    ('nako kažem..., 23. maj 2017 19:26)

    # Link komentara

  47. terzića za doživotnog predsednika!
     (mrak, 23. maj 2017 19:23)

    # Link komentara

  48. Trenutak kada shvatas koliko su partizanovci uvredjeni sto Delije vredjaju Kokezu. Neprocenjivo! :)
    (lol, 23. maj 2017 19:07) # Link komentara
    Trenutak kada ti treba da shvatis da nista ne shvatas!Slavisa Kokeza je mnogo veci Zvezdas od Zvezdana, jedan je od najblizih saradnika Nebojse iz Zeleznika! Niko nije uvredjen sto ga vredjate, radite to slobodno, nista bolje nije ni zasluzio!Ja licno sam iznenadjen da je tako teska glupost prosla kod navijaca Zvezde!Verujem da su i ostali crno-beli komentari upravo zbog ove cinjenice!
    (shone, 23. maj 2017 19:21)

    # Link komentara

  49. hahaha... cirkusu nema kraja... u ovoj zemlji ispada da su svi navijaci Partizana, a do juce im je bio taj isti Kokeza u upravi... smesno
     (Robert iz Čačka, 23. maj 2017 19:13)

    # Link komentara

  50. Poznajem na desetine velikih zvezdaša koji se stide zbog svega ovog što rade u Zvezdi poslednjih nedelja.
    Za mene je nerverovatno da jedan jedini čovek sem Terzića veruje u Terzićeve reči.
    Evo ni Mijailović mi nije jasan a kamoli slobodnoumni navijači i simpatizeri kluba..
    Pravi Zvezdaš pre tri meseca nije pričao o Crvenoj Zvezdi od sramote kakva dva prvenstva igraju poslednje dve sezone a ovi danas ovako viču..!? Šta je s mozgom pobogu ljudi moji!? Ne dajte da vas navlače gori od vas!
    (Blažo, što je prohodao na stadionu Zvezde.., 23. maj 2017 18:34)


    Znam mnogo normalnih partizanovaca koji su prestali da prate fudbal kada su videli ko je predsednik fudbalskog kluba (kakav blam). Pa?
    (lol, 23. maj 2017 19:11)

    # Link komentara

  51. Objasnio Šeki.
     (the man with the golden gun, 23. maj 2017 19:09)

    # Link komentara

  52. Trenutak kada shvatas koliko su partizanovci uvredjeni sto Delije vredjaju Kokezu. Neprocenjivo! :)
    (lol, 23. maj 2017 19:07)

    # Link komentara

  53. Ocigledno da "delijama" niko ne odgovara sem Terze na toj funkciji..bolesno
    (Ko o cemu..Terza o postenju, 23. maj 2017 19:07)

    # Link komentara

  54. Koje ste vi zlo.koliko ste samo jadni..
    (KKP, 23. maj 2017 19:04)

    # Link komentara

  55. Sramota na sta su spali Zvezdini navijaci, mi sluge nikada bili nismo. Drage Delije, dosta vise manipulacija, nije nama kriv Kokeza sto nam sudije navlace po raznim selima Srbije, sto protiv Partizana imamo jedan bod od mogucih 9, sto nas Vozdovac razbio. Samo njegovo imenovanje je katastrofa ali njega je doveo Aleksandar Vucic, njemu se obratite.
     (deki, 23. maj 2017 19:01)

    # Link komentara

  56. Bolesno je sto se vec dve i po decenije (i posle Miljanica!) udbaski klub bavi FSS i Partizanom, a ne sami sobom. Pa nisu im FSS, a tek ni Partizan napravili 50+ miliona € duga, nisu im hapsili rukovodstvo, nisu im dovodili Piksije, Den Tane, Mijailovice, Babarogice, Lukice, Covice, Terzice...
    Doslo se do ubedjenja da udbaski klub mora biti prvi po svaku cenu, u nekoj kancelariji, kao u vreme Miljanica i Sajbera. Argument "600 dana smo bili prvi" je idiotija! S druge strane Topciderskog brda je klub (Partizan) bio 3.000 dana prvi, ali se nisu pozvali na ikakvo pravo iz toga.
    Celi FSS je iz Zvezde, bundevare jedne, ali ne mogu oni da vam brane gol ili da daju gol "obicnim timovima"!
     (Kvazimodo Sorabius, 23. maj 2017 18:56)

    # Link komentara

  57. Ocigledno je ko placa delije! A i znalo se da delije nisu ljubitelji zvezde,to su od prvog dana postanka bili i ostali placenici!
    (Vuk, 23. maj 2017 18:55)

    # Link komentara

  58. Limenke sa fantomkama iz rupe pored Zeleznika.
    (Samo je sljaka iznad nas..., 23. maj 2017 18:52)

    # Link komentara

  59. Ako je tačna komšinica tvrdnja da je Kokeza navijač Partizana, a za predsednika ga postavio lično Vučić, pogodite za koga navija Vučko?
    Ha, ha, reče klovn...
     (novica, 23. maj 2017 18:50)

    # Link komentara

  60. Vi delije sa Kosova ste samo kopija delija sa Rajka Mitic: losi gubitnici.

    Nekada su delije i Zvezda umeli da cestitaju titulu boljem timu od sebe. Danasnje delije to ne umeju.
     (Kontras, 23. maj 2017 18:49)

    # Link komentara

  61. za TAKO ZNACI
    vidim odlicno znas sta je manipulacija "navijacim" a zar do utakmice Vozdovac-Crvena Zvezda, nije bila manipulacija.Pa za Zvezdu nije se smeo ni aut ni korner svirati a da se to ne komenrarise. Znam recice te krali su, slazem se sa vama,neka baci prvi kamen koji nije krao u fudbalu.Pravdamo samo svoje,a nismo svesni da su svi lopovi i manipulatori,a narocito manipulatori "navijacima".Odjedamput Vucic dobar,Kokeza ne valja, a kako je stanje bilo pre pomenute utakmuce?Dokle god vi raspravljate o tome ko je koga vredjao a ne utakmicu i igru, nema boljitka za Srbiju.
     (lka, 23. maj 2017 18:48)

    # Link komentara

  62. Koliko Kokeza radi u Zvezdinom interesu najbolje pokazuje ogranicenje broja stranaca koje je doneo samoinicijativno, naprecac, bez konsultacije sa bilo kim strucnim. Zna se koliko stranaca ima Zvezda, a koliko Partizan i koga ce ovo vise da pogodi.
    (lol, 23. maj 2017 18:47)

    # Link komentara

  63. NikolaSrb
    Licemeri jug
    Istina
    Sta kazete??
    Ko se javlja...

    Da li primecujete, da je jedan te isti lik ostavio gomilu komentara pod barem pet razlicitih imena?
    (Hunting Wabb0ts, 23. maj 2017 18:47)

    # Link komentara

  64. samo placite! titula je cno bela
     (stefan, 23. maj 2017 18:45)

    # Link komentara

  65. Zašto nema rezultata utakmice? Nije valjda da je Zvezda izgubila od podmlatka Gračanice koji se sastaju dva puta sedmičo- jednom da treniraju i jednom kad igraju sa susednom mesnom zajednicom.
    (Jovo, 23. maj 2017 18:42)

    # Link komentara

  66. Licemercine jel nam to vi kažete da je sramota sto vredjamo poslusnika Kokezu? A vama je dobar vučela i vazura.. a i premijer vam je dobar? :)))
    (Podgorica voli Zvezdu, 23. maj 2017 18:40)

    # Link komentara

  67. Neće mi baš prijati, ali nadam se da će UEFA i FIFA posle svih ovih dagađanja na terenu i oko njega te raznoraznih pisanja i ponašanja ovih "navijača" reagovati i bar za nekoliko godina zabraniti da klubovi i reprezentacija Srbije ne vide međunarodni fudbal.
    (MiRa, 23. maj 2017 18:07)

    Druze, Crvena z. ionako nije videla Evropu dalje od jula meseca u zadnjih 10 godina. Sto da im zabranjuju ucesce u kvalifikacijama za predkvalifikacije?
    (Cinik, 23. maj 2017 18:40)

    # Link komentara

  68. Tole jos uvek vodi fss,kokeza je samo pion kome daju po koju mrvu.
    (NK Kokezan, 23. maj 2017 18:36)

    # Link komentara

  69. Смешна управа смешан врх севера.
     (Вања, 23. maj 2017 18:35)

    # Link komentara

  70. (Šta kažete?)
    Kažemo 14 titula zaredom.
    Šta kažeš?
     (novica, 23. maj 2017 18:34)

    # Link komentara

  71. Poznajem na desetine velikih zvezdaša koji se stide zbog svega ovog što rade u Zvezdi poslednjih nedelja.
    Za mene je nerverovatno da jedan jedini čovek sem Terzića veruje u Terzićeve reči.
    Evo ni Mijailović mi nije jasan a kamoli slobodnoumni navijači i simpatizeri kluba..
    Pravi Zvezdaš pre tri meseca nije pričao o Crvenoj Zvezdi od sramote kakva dva prvenstva igraju poslednje dve sezone a ovi danas ovako viču..!? Šta je s mozgom pobogu ljudi moji!? Ne dajte da vas navlače gori od vas!
     (Blažo, što je prohodao na stadionu Zvezde.., 23. maj 2017 18:34)

    # Link komentara

  72. realno
     (parter b, 23. maj 2017 18:34)

    # Link komentara

  73. u subotu jos jace . i jos po nekog pa ce se zamisliti
    (ja, 23. maj 2017 17:58)

    Sto ne skandirate protiv Vucica? On je doveo Kokezu.
     (Ne kontam, 23. maj 2017 18:32)

    # Link komentara

  74. Kokeza =Tole
    (Nikola, 23. maj 2017 17:36)

    Grešiš Nikola.
    Kokeza = Danilović
    (Kadinjača, 23. maj 2017 17:57)

    Djura frizura = Nebojsa Popovic ???
    Mora da sam u pravu, to je ta logika...
    (antiDebil, 23. maj 2017 18:30)

    # Link komentara

  75. Vredjate Kokezu gde vam je hrabrost da vredjate njegovog gazdu? Zvezdini navijaci do 91 nisu bile nicije sluge... Od 73 do 92 sam bio svaku utakmicu na Severu...posle toga nisam hteo da budem navijac isti kao Komsija mali''poslusnik''
     (Delije sluge AV, 23. maj 2017 18:30)

    # Link komentara

  76. Da li znate da je Terzić već bivši u Zvezdi? Ovo su poslednji trzaji davljenika koji se za slamku vata.
    (Prepunio je "mješinu grijeha", 23. maj 2017 18:28)

    # Link komentara

  77. Jel to vi iz iskustva kao Vujosevic sto je sa vama manipulisao??Pa znate iz iskustva pa ste gutali svaku njegovu pricu...
    (Sta kazete??, 23. maj 2017 18:03)

    Heheheh heheehehhe Vujosevic...Kako je jedan TRENER postao najveca nocna mora ?!?! Niko ne pominje Bozovica TRENERA ( doduse u pokusaju ) i Radonjica TRENERA ( takodje u pokusaju ) vec neke druge likove !
    Ajde kada smo vec kod Duleta poslusaj ga malo sta ima da kaze...

    [link]
    (antiDebil, 23. maj 2017 18:27)

    # Link komentara

  78. A sto nema rezultata utakmice sa Kosova?Vazno da su vredjali bivseg funkcionera.Hrani kuce da te ujede.
     (Car Uros Prejaki, 23. maj 2017 18:27)

    # Link komentara

  79. Ja da sam predsednik Fss u sledecoj sezoni bi im oduzeo jedno 3 boda.Onako radi reda.
     (Car Uros Prejaki, 23. maj 2017 18:25)

    # Link komentara

  80. samo treba ukucati na pretrazivacu: "U velikom stilu! Kokeza avionom vlade Srbije otisao po novog trenera" ili vam ne radi net?
     (butcherboy, 23. maj 2017 18:21)

    # Link komentara

  81. treba im dati da oni sami izaberu predsednika fss,i opet bi ga vređali..
     (zzzz, 23. maj 2017 18:19)

    # Link komentara

  82. Kokeza ne navija ni za Zvezdu ni za Zelju vec za Hajduk iz Splita,cak je u skorije vreme i isao tamo na utakmice
     (duledudule, 23. maj 2017 18:19)

    # Link komentara

  83. Losi gubitnici....
    (miksx, 23. maj 2017 18:18)

    # Link komentara

  84. Znaci Terzic dr zacementirao funkciju.
    Blago nama a i njemu.
     (Zvezdas KS, 23. maj 2017 18:18)

    # Link komentara

  85. Smenili Karadzica, doveli svog coveka, nisu osvojili titulu, Tole lopove zamenili sa Kokeza lopove I nastavili dalje...Cekam samo kad ce Terzic da pocne da napada sam sebe I sebi pocne da pise saopstenja.
     (*#, 23. maj 2017 18:18)

    # Link komentara

  86. koja gomila ispranih mozgova... ubedio ih terzic da su pokradeni a covek izjavljuje da ce sigurno dobiti sve u play offu pa toliko samopouzdanje nije vidjeno nikada to nije sportski pa kad najjaci igra protiv najslabijeg makar iz opreza i kurtoazije ce reci dacemo sve od sebe, trudicemo se i sl. ali bahatost i oholost su vam dosli glave! nismo mi pobedili drzavu nego drzava nije sposobna da sprovede ui delo ni kradju titule kao ni ni bilo sta drugo
     (butcherboy, 23. maj 2017 18:18)

    # Link komentara

  87. Ne lažite bre sami sebe da je Kokeza oteran iz Zvezde, kad ste primorali Toleta da se povuče, onda ste Kokezu postavili za predsednika FSS, i radio je za vas od prvog dana. Ovog Kokezu doveo je posle ponoći AV, sa aboliranim i Čovićem, u postavio ih za vodeće ljude, pošto je najurio Lukića i ekipu. Kokaza je pilotirao državnim vazduplohovom kad se išli po lažnog grofa. AV, tada PPV, je i Terzu ustoličio, a inače je "partizanovac". Kako ste vi jadni.
    (Longines, 23. maj 2017 18:16)

    # Link komentara

  88. Kako je lagano manipulisati vama...piece of cake! Mislio sam da ce vas one lazi koje ste gutali nauciti pameti...a sad vam "doktor" servira nesto sto ni pas s maslom ne bi progutao...a opet vi mu verujete i pevate pesmice! Srecno...ceka vas sudbina OFKe ili jos gora...siguran sam u to!
    ("doktor" s poternice, 23. maj 2017 17:43)

    Tvoj je problem sto mislis da je sve ovo poteklo od Terzine izjave, sto pokazuje da je lako manipulisati tobom. Ovo je staro bar dve godine. Iste ove parole su doticnog oterale iz Zvezde i od tada vlada rat. Terzin je problem sto je isao linjom manjeg otpora i nije hteo da se zamera. Ali prevario se. To je problem sa takvim ljudima, sve pokusavaju da proracunaju, nikad nista ne kazu iz srca. E sad, kad je otislo predaleko izasao je u javnost. Ali zvezdasi odavno za ovo znaju i za tu spregu. Partizanovci misle da je K. zvedin covek, ali to je onoliko istina koliko je npr Djurdjevic zvezdin covek zato sto je kao klinac trenirao u Zvezdi. Briga njega i za Zvezdu i za Partizan i veran je samo jednom coveku i to zato sto je trenutno mocan. Njegov cilj jeste Zvezda, ali ne zvezdini dobri rezultati, nego Zvezda u njegovim rukama, a da bi to postigao Zvezda mora da ima lose rezultate. Citam dugo ovde komentare i vidim da ljudi cesto vrlo jednolinijski razmisljaju. Ono sto im prvo padne na pamet je za njih konacna istina. Bio je u Zvezdi, znaci zvezdas je. Hah. Onoliko mu odgovaraju zvezdini dobri rezultati koliko Bjekovicu Partizanovi. Nimalo.
    (direktor RTS-a u vreme ratova, 23. maj 2017 18:16)

    # Link komentara

  89. Ma jok sad je sve regularno...sta kao nikad niste videli da 2 igraca jednog kluba daju 70 golova od kojih su 60 iz peterca ?
     (Džoš Čildres & Teodosić, 23. maj 2017 18:15)

    # Link komentara

  90. Obraz-đon
    (Dzhoni, 23. maj 2017 18:13)

    # Link komentara

  91. Neko ko izda familiju, prijatelje, poslovne saradnike je šta??? Normalno je ovo skandiranje!
    (Piksi, 23. maj 2017 18:12)

    # Link komentara

  92. Navijaci i Terzic vode klub.Nema tu zdravog razuma,ni sire ni uze uprave.Posle svega je kriv Kokzea,pre je bio Tole,sledeci je Vucic,zivi bili pa videli.Koliko IQ treba da imas da bi pevao ovakve pesme??????? Posle svih pomaganja sa svih strana jos im treba krivac. Ako imaju mozga krivac postoji - Terzic. A ti normalna publiko neka vam je Bog u pomoci.
    (Istine bez, 23. maj 2017 18:12)

    # Link komentara

  93. Kako je lagano manipulisati vama...piece of cake! Mislio sam da ce vas one lazi koje ste gutali nauciti pameti...a sad vam "doktor" servira nesto sto ni pas s maslom ne bi progutao...a opet vi mu verujete i pevate pesmice! Srecno...ceka vas sudbina OFKe ili jos gora...siguran sam u to! 
    ("doktor" s poternice, 23. maj 2017 17:43) 

    Znaš šta je najgore, pogledajte vaše posete a onda naše u fudbalu , i shvatićeš koje izmanipulisan, pusti ovu manjinu što dolazi, to su sve plaćenici
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 23. maj 2017 18:11)

    # Link komentara

  94. Ta grupa patriJota i pijavica je isisala sve iz Zvezde oterala prave navijace i prvi put u istoriji derbija uspela u tome da Jug bude puniji od Severa Marakane. Kada im dosadi Zvezda lako odu na JNA i postanu navijacka grupa. Gazda im je isti onaj koji je u klub doveo Kokezu i Terzica.
     (Na Severu sam od 74 god, 23. maj 2017 18:09)

    # Link komentara

  95. terzicevi pioniri sa severa :)
    od onakvog kluba, na sta ste spali...

    al dodjite na finale kupa, da vam "dju-leo" sapnu jednu baladu na uvce
    (wer, 23. maj 2017 18:08)

    # Link komentara

  96. Neće mi baš prijati, ali nadam se da će UEFA i FIFA posle svih ovih dagađanja na terenu i oko njega te raznoraznih pisanja i ponašanja ovih "navijača" reagovati i bar za nekoliko godina zabraniti da klubovi i reprezentacija Srbije ne vide međunarodni fudbal.
     (MiRa, 23. maj 2017 18:07)

    # Link komentara

  97. Auuu koje ste vi ljige?
     (Karaburac, 23. maj 2017 18:06)

    # Link komentara

  98. Eto vidite dokle ide indoktrinacija navijača, pa ovi ne znaju ni gde je Beograd ni FSS, a tek da znaju ko je Kokeza, ali siva masa služi za ovakve manipulacije. Da je Terzić na vreme udaljen iz fudbala, imali bismo mnogo bolju atmosferu, trenutno vlada crvena ideologija linča.
    (Tako znači, 23. maj 2017 18:04)

    # Link komentara

  99. Rezultat? Broj prodatih karata? Satavi?ili to nikome nije bitno?
    (Djapeto, 23. maj 2017 18:03)

    # Link komentara

  100. Kako je lagano manipulisati vama...piece of cake! Mislio sam da ce vas one lazi koje ste gutali nauciti pameti...a sad vam "doktor" servira nesto sto ni pas s maslom ne bi progutao...a opet vi mu verujete i pevate pesmice! Srecno...ceka vas sudbina OFKe ili jos gora...siguran sam u to!
    ("doktor" s poternice, 23. maj 2017 17:43)


    Jel to vi iz iskustva kao Vujosevic sto je sa vama manipulisao??Pa znate iz iskustva pa ste gutali svaku njegovu pricu...
     (Sta kazete??, 23. maj 2017 18:03)

    # Link komentara

  101. Ovi su poverovali u prazne price njihovih licemernog predsednika... jedva cekam finale kupa pa nek se vidi opet ko je bolji...
     (djraki, 23. maj 2017 18:02)

    # Link komentara

  102. To su ''navijaci''koji pevaju na grckom koji tuku ako neko zvizdi ''braci''oni vredjaju Kokezu ali ne i onoga koji ga je doveo u Zvezdu i FSS. To su navijaci koji vredjaju Uefu pa sada sa Terzicem traze zastitu te iste organizacije. To su navijaci radi kojih je Sever prazan...
     (Mandovi Honduras, 23. maj 2017 18:02)

    # Link komentara

  103. Me razumem sta se partizanovci javljaju, po tom istom logikom vi ste izmanipulisani da skandirate protiv Vlasti od strane Vujosevica a oni vas trpaju sponzorima i parama....Vi ste poslednji koji bi smeli da o tome pricate
     (Sta kazete??, 23. maj 2017 18:00)

    # Link komentara

  104. Panteri u krizi indetiteta.Vise ne znaju koje njihov a ko ne :)
     (nincha, 23. maj 2017 18:00)

    # Link komentara

  105. Ne razumem sta se vucelini botovi javljaju, po tom istom logikom vi ste izmanipulisani da skandirate protiv Vlasti od strane Vujosevica a oni vas trpaju sponzorima i parama....Vi ste poslednji koji bi smeli da o tome pricate
     (Ko se javlja..., 23. maj 2017 18:00)

    # Link komentara

  106. hahahah vredjali Kokezu koga je Zvezda postavila na mesto predsednika saveza. "Ko mi tebe uze Kokeza, prodao si .... drugima, nocima ja sanjam tvoje sudije, kome idu izgubljene titule?"
     (Xman, 23. maj 2017 17:59)

    # Link komentara

  107. u subotu jos jace . i jos po nekog pa ce se zamisliti
     (ja, 23. maj 2017 17:58)

    # Link komentara

  108. Nezahvalnici. Da ga nije bilo bili bi peti.Ali to sto skandiraju potvrdjuje vezu Terzica i placenih vodja navjaca.
    (Josarian, 23. maj 2017 17:37)

    Ma ne bi bili ni 10 da nije Kokeze ne bi se ni Bari desio ljubi vas Kokeza u postenje, Jesi li gledao utakmicu izmedju Zvezde i Radnickog i sta kazes losiji smo od Radnickog?!
     (Nikola, 23. maj 2017 17:58)

    # Link komentara

  109. Vojska Zvezdana Terzića. Koliko mi je drago sto sam prestao da idem na Sever. To sto je ostalo na Severu ne bih da komentarisem.
    (Peki, 23. maj 2017 17:57)

    # Link komentara

  110. Kokeza =Tole
    (Nikola, 23. maj 2017 17:36)

    Grešiš Nikola.
    Kokeza = Danilović
    (Kadinjača, 23. maj 2017 17:57)

    # Link komentara

  111. Dokle ce u sportskoj rubrici o fudbalu udarne vesti biti navijaci, sudije, ljudi iz saveza, a ne rezultati utakmica, ucinak timova i samih igraca? Razumem ja da nam je fudbal odavno u kanalu, ali sigurno da postoji barem neka svetla tacka.Evo i u ovoj vesti udarno je sta su nazovi navijaci skandirali, a rezultata utakmice nigde.
     (Peca, 23. maj 2017 17:56)

    # Link komentara

  112. I pored svih podataka koji govore o navlacenju u korist Zvezde vi ispoljavate ogromnu količinu gluposti i bezobrazluka da to čoveku izaziva gađenje.
    (Ja, 23. maj 2017 17:45)

    Broj penala nije dokaz o navlacenju...Sta vise trebalo je jos vise penala da bude i to je realna procena.
     (NikolaSrb, 23. maj 2017 17:55)

    # Link komentara

  113. Nego jel se culo uvrede na premijera na proslavi titule?? Sta nisu?? Toliko o njima, Slusaju Vucelica i Vazuru... (Istina, 23. maj 2017 17:35) 

    Pevalo se i te kako hit "Uzalud trud, dzaba vam sve..."
    (PFC, 23. maj 2017 17:47)

    To je oko "pomoci" ali vise ne smete eksplicitno kao u nisu...Vise se nece cuti ni u kosarci niti fudbalu
     (Licemeri jug, 23. maj 2017 17:54)

    # Link komentara

  114. Prodao se covek, verovatno za dobru kintu ili...
    (..., 23. maj 2017 17:37)

    Nikada on nije bio zvezdas, bio je postavljen u Zvezdu, zna se od strane koga. I oteran je. Rodjen je u Sarajevu, tako da ako za nekog navija verovatno je to Zeljo. Ali sumnjam da za bilo koga navija i da uopste zna fudbalska pravila, on je samo covek od zadatka, radi ono sto mu on kaze. A on kaze da je bolje za njegovu popularnost da ove godine Partizan bude sampion, sledece Zvezda i tako u krug, niko da ne bude ljut. To je za NJEGA najvaznije.
    (africki ritam, 23. maj 2017 17:52)

    # Link komentara

  115. Kokeza je kriv što je Zvezdi namesteno samo 10 utakmica,a trebalo je bas svaku zatvoriti.Kakve Delije,Zvezda je u fudbalu ostala bez pravih navijaca!Od Piksija je počeo raspad kluba i samo se smenjuju gori od goreg!
     (dragan, 23. maj 2017 17:52)

    # Link komentara

  116. Da li su ovi tkzv navijači informisani da je kokeza, dojucerasnji drugar terze, bio potpredsednik njihovog kluba? Samo vi širite srbstvo i pravoslavlje ništa vam drugo nije ni preostalo u vašim propalim životima...
     (., 23. maj 2017 17:50)

    # Link komentara

  117. zatvoriti sve klubovee i otvoriti privatneee
     (bob, 23. maj 2017 17:48)

    # Link komentara

  118. Nego jel se culo uvrede na premijera na proslavi titule?? Sta nisu?? Toliko o njima, Slusaju Vucelica i Vazuru... (Istina, 23. maj 2017 17:35)

    Pevalo se i te kako hit "Uzalud trud, dzaba vam sve..."
     (PFC, 23. maj 2017 17:47)

    # Link komentara

  119. Hahahahaha
    (Ime i prezime, 23. maj 2017 17:46)

    # Link komentara

  120. I pored svih podataka koji govore o navlacenju u korist Zvezde vi ispoljavate ogromnu količinu gluposti i bezobrazluka da to čoveku izaziva gađenje.
    (Ja, 23. maj 2017 17:45)

    # Link komentara

  121. Eh, magarci magarci...
     (Novi Sad, Srbija, 23. maj 2017 17:44)

    # Link komentara

  122. KO MI TEBE UZE KOKEZA?PRODAO SI TROFEJ DRUGIMA,NOCIMA JA SANJAM TVOJE SUDIJE,KUDA IDU IZGUBLJENE TITULE?! Dupla kruna ole!
     (Vv102, 23. maj 2017 17:44)

    # Link komentara

  123. Pa da li neko od iskrenih navijača vjeruje da je kokeza pomogao partizanu,nemogu da verujem da ti navijači podržavaju terzica!a da pa kada ti neko daje platu moraš da ga podržavaš !
    (Genije, 23. maj 2017 17:44)

    # Link komentara

  124. Pa vi ste toliko smesni i kontradiktorni da pevate coveku koga je vucic doveo u zvezdu i koga ste posle vi doveli da bude predsednik fss, ako vam iq nije toliko nizak da shvatite koliki je to apsurd
     (max, 23. maj 2017 17:44)

    # Link komentara

  125. transfer blama...
     (cccc, 23. maj 2017 17:43)

    # Link komentara

  126. A opozicija i avangarda nesto se nije culo ona skandiranja o predsedniku novom?
     (Licemeri jug, 23. maj 2017 17:43)

    # Link komentara

  127. Kako je lagano manipulisati vama...piece of cake! Mislio sam da ce vas one lazi koje ste gutali nauciti pameti...a sad vam "doktor" servira nesto sto ni pas s maslom ne bi progutao...a opet vi mu verujete i pevate pesmice! Srecno...ceka vas sudbina OFKe ili jos gora...siguran sam u to!
    ("doktor" s poternice, 23. maj 2017 17:43)

    # Link komentara

  128. Isprani mozgovi.
    (Voja, 23. maj 2017 17:43)

    # Link komentara

  129. nije bolest sve sto boli
     (Giocatore, 23. maj 2017 17:43)

    # Link komentara

  130. Kakav jad, level expert.
     (Lord, 23. maj 2017 17:42)

    # Link komentara

  131. Panteri skroz odlepili.
    (Aleksandrovic, 23. maj 2017 17:41)

    # Link komentara

  132. Jel ovo 'Monti Pajton'?
     (Top9, 23. maj 2017 17:40)

    # Link komentara

  133. Terzini plaćenici.
     (Corto, 23. maj 2017 17:40)

    # Link komentara

  134. Bice umiranje od smeha kada kvaziopozicinari pocnu da brane Kokezu naprednog.
     (Hehe, 23. maj 2017 17:39)

    # Link komentara

  135. Udarismo u stub postenja Kokezu... Strucnjaka za fudbal.
     (Klokeza, 23. maj 2017 17:37)

    # Link komentara

  136. Nezahvalnici. Da ga nije bilo bili bi peti.Ali to sto skandiraju potvrdjuje vezu Terzica i placenih vodja navjaca.
     (Josarian, 23. maj 2017 17:37)

    # Link komentara

  137. Prodao se covek, verovatno za dobru kintu ili...
     (..., 23. maj 2017 17:37)

    # Link komentara

  138. Kako to pa zar nisu Delije SNS?! Neka mi objasne ponovo sveznajuci partizanovci...
     (Heroes, 23. maj 2017 17:37)

    # Link komentara

  139. Kokeza =Tole
     (Nikola, 23. maj 2017 17:36)

    # Link komentara

  140. Nego jel se culo uvrede na premijera na proslavi titule?? Sta nisu?? Toliko o njima, Slusaju Vucelica i Vazuru...
     (Istina, 23. maj 2017 17:35)

    # Link komentara