1. Malone i Stokton su 2 puta gubili od tog jednog coveka i to kada su imali 34 i 35 godina, a gde su bili do tada, ko ih je do tada sprecavao ?
    Pejton i Kemp su cini mi se jednom izgubili od tog coveka, jedanput, samo jednom, a igrali su koliko 15+godina ?
    Na kraju krajeva taj jedan covjek je 3 puta zaredom gubio od nekog drugog coveka pa se nije zalio, ustvari mozda i jeste, mozda je i malo falilo da ga nikada ne dobije i samim tim da se sve raspadne, recimo ode Pipen itd...
    To sto ti pricas je potpuno besmisleno !
    (antiDebil, 31. decembar 2016 14:54)

    I Dzordan je imao 34, pa 35. Nije izgubio TAJ nikad finale, toliko.
     (nista o nicemu, 31. decembar 2016 19:12)

    # Link komentara

  2. Lupa gluposti,ne bi mogao da igra danas jer danas nemas cetvorku bez suta...
    To je moglo pre 30 god,sad vise ne.
    Neverovatno koliko neki ne prihvataju evoluiranje.
    (propali jug, 31. decembar 2016 15:50)

    Carla Barkli bez suta? Gde si to procitao? Roze nebuloze?
     (nista o nicemu, 31. decembar 2016 19:09)

    # Link komentara

  3. gospodin carls barkli. i najveca istina ikada da je to izgubljena generacija jer su igrali u eri najveceg
     (nista o nicemu, 31. decembar 2016 19:07)

    # Link komentara

  4. A barkley uopste nije imao sut spolja haha sta sve necu da procitam. "Neki ne prihvataju evoluiranje" ma ne bre barkley bi danas ostao u 80 i 90tim i vozio bi cak i automobile iz tog doba danas,a da je lebron igrao 80tih on bi verovatno trenirao u danasnjim uslovima i vozio ferari iz 2016te 80tih hahah.."Evolucijo" nije ti ovo time traveling a i prvo proveri dal barkley nije imao sut spolja. Ovaj Bojan zaista nema predstavu o cemu prica.
    (Vince Carter, 31. decembar 2016 17:06)

    # Link komentara

  5. sawesome
    Pejton je osvojio prsten u dresu Hita.
     (Jaran, 31. decembar 2016 16:18)

    # Link komentara

  6. Drugi najbolji u toj eri,Hakim Olajdzuvon je iskoristio odsustvo I prigrabio dva prstena. U jedno sam siguran,90-ih su igrali najbolji centri ikada,to ce se tesko ponoviti jer se igra menja. Hakim,Šek,Juing,Robinson,Mutombo..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bole, 31. decembar 2016 14:21)

    slazed se. ima samo par stvari koje ljudi generalno ne znaju o Hakimu. jedne godine je bio mvp, mvp play off finala i najbolju defanzivni igrac. to ni mj nije uspeo. protiv najboljih centara u istoriji se narocito dokazao. u playoff seriji protiv Ewing-a 27 poena, 9 skokova, 4 bloka. protiv Robinsona 35 poena, 12 skokova, 4 bloka. Protiv seka 33 poena, 11 skokova. ovo su proseci u playoff serijama, ne iz pojedinih utakmica. osvojio je titulu kao jedini all star u ekipi. da li bi imao vise titula da je imao bolje saigrace? da li bi pobedio mj-a?
    (bla, 31. decembar 2016 16:16)

    # Link komentara

  7. geri pejton je uzeo titulu sa majamijem 2006.
    (bruce campbell, 31. decembar 2016 16:10)

    # Link komentara

  8. ne bih sveo samo pricu na broj razlicitih sampiona, ali sada definitivno ima vise odlicnih ekipa. Devedesetih su tu bili Cikago i ostali epizodisti, bez ikakvog kontinuiteta, 2 sezone se drze u vrhu i onda se raspadnu.
    (Bojan, 31. decembar 2016 16:08)

    # Link komentara

  9. Lupa gluposti,ne bi mogao da igra danas jer danas nemas cetvorku bez suta...
    To je moglo pre 30 god,sad vise ne.
    Neverovatno koliko neki ne prihvataju evoluiranje.
    (propali jug, 31. decembar 2016 15:50)

    # Link komentara

  10. Izvini molim te Jordan nije izgubio od jednog coveka,nego je prvo bez ikoga a posle tek sa mladim i nedoraslim pipenom gubio od birda,perisha,denis johnsona,mchalea,ejndza isto kao sto je james sa onim cavsima pociscen od spursa i sa druge strane thomas,dumars,rodman,edwards,laimber,saley,johnson od kojih je sa jos nedoraslim bulsima gubio 4:2 i 4:3 sa napomenom da oni njega nisu mogli da zaustave ali jesu ostale.Ne mozes da poredis taj istok i istok iz 2007 to je bio detroit van prajma i bez ben walasa koji je bio prevaga. Mogli bi i da prestanemo sa tim poredjenjima jer sve su to sjajni igraci pa i Lebron ali ne preterujmo i bryant ima 33 hiljada poena 7047 skoka 6306 asist,cak bi i on presao 7k asist da se nije povredio a ne dobija respekt od pojedinih. MJ sa druge strane i sad ima vecu slavu i zaradjuje vise od aktivnih igraca.
    (Vince Carter, 31. decembar 2016 15:40)

    # Link komentara

  11. Što se tiče te 'izgubljene generacije', moj omiljeni 'gubitnik' je bez premca bio Dominique Wilkins. Koje je samo ućživanje bilo gledati ga!
    (Ryber Palunko, 31. decembar 2016 15:29)

    # Link komentara

  12. "qwert" taj primer sto si ti naveo nigde veze,isto tako o fizikalijama igraca...jel gledate malo 175 visokog thomasa?? Gde ces bolje fozikalije od robinsona,pipena,morninga,jordana itd.. Drugo kosarka je mnogo vise od misica,steve nash,parker,ginobili,stokton? Ja bih samo molio da se ne prozivaju igraci iz proslosti na osnovu toga jer bi u istom vremenu svi bili jednako fizicki spremni i igrali u istim taktikama nije vam to time traveling pa bi kao messi igrao fudbal 80tih i bio pripremljen ko sto je danas i imao fenomenalne terene i opremu? Da ne bi mozda vozio i ferari iz 2016te 80tih :))
    (Vince Carter, 31. decembar 2016 15:23)

    # Link komentara

  13. kakav igrac je bio Carls... bruka.. steta zbog titule... steta i za Melouna, Stoktona, Pejtona, Kempa... preko jednog covjeka se nije moglo...
    (sawesome, 31. decembar 2016 13:19)

    Malone i Stokton su 2 puta gubili od tog jednog coveka i to kada su imali 34 i 35 godina, a gde su bili do tada, ko ih je do tada sprecavao ?
    Pejton i Kemp su cini mi se jednom izgubili od tog coveka, jedanput, samo jednom, a igrali su koliko 15+godina ?
    Na kraju krajeva taj jedan covjek je 3 puta zaredom gubio od nekog drugog coveka pa se nije zalio, ustvari mozda i jeste, mozda je i malo falilo da ga nikada ne dobije i samim tim da se sve raspadne, recimo ode Pipen itd...
    To sto ti pricas je potpuno besmisleno !
    (antiDebil, 31. decembar 2016 14:54)

    # Link komentara

  14. Slazem se, a razlog nije zato sto su igraci losi, vec zato sto je prevelika razlika izmedju timova. Fener, cska, real bi ladno mogli da igraju sa pola lige, sto je nekada bilo nezamislivo.
     (mare, 31. decembar 2016 14:50)

    # Link komentara

  15. 2000te: za 10 sezona 5 razlicitih sampiona
    1990te: za 10 sezona 5 razlicitih sampiona
    1980te: za 10 sezona 4 razlicita sampiona
    1970te: za 10 sezona 8 razlicitih sampiona
    1960te: za 10 sezona 2 razlicita sampiona

    2010-2016: za 7 sezona 6 razlicitih sampiona

    Ajmo i dalje da pricamo kako sada sve isti timovi osvajaju a pre se nije znalo nista bla bla nostalgicari stalno dosadjuju.
    (qwert, 31. decembar 2016 14:34)

    # Link komentara

  16. Pratim NBA od njegovog finala sa Jordanom i u potpunosti se slazem sa njim.
     (KORN, 31. decembar 2016 14:31)

    # Link komentara

  17. Naravno da to nije tacno. Igra se puno promenila u poslednjih 10 godina. Potpuno se promenila taktika igra i fizikum igraca. Sada se igra daleko brze igraci su fizicki dominatniji nego ranije na svim pozicijama a broj talentovanih igraca je velika pre svega zbog drafta koji okuplja najbolje igrace iz celog sveta.
    Barkli naravno nije osvojio ni jednu titulu mozda ce i u ovoj generaciji biti izuzetnih igraca koji nece doci do prstena a prvi takav koji mi pada na pamet je Harden.
    Sezona NBA je vise nego iscrpljujuca jer su tu radi o promenama vremenskih zona, neprestanim putovanjima i pored svega mnogobrojnim aktivnostima u "zajednici" koje NBA timovi imaju kao obavezno od raznih huumanitarnih akcija, posetama bolencima, druzenja sa decom... Sve to oduzima mnogo energije a sve je ionako pretvereno u show zabavu gde je takmicarski karakter utakmice i samim navijacima u drugom planu vise je vazan provod i izlazak sa porodicom na utakmicu bilo tim dobio ili izgubio.
    Americki navijaci se mnogo razlikuju od Evropskih ili latino navijaca koji zajedno sa igracima srcem ucestvuju na utakmici a u Americi je vazno pre svega dobor se najesti i zabaviti uz gledanje utakmice,
    Cela ta atmosfera zabave i te kako utice na takmicarske motive gomile timova kojima je jasno da ne mogu da se takmice ni za play off a kamoli da nesto ozbiljnije urade u zavrsnici play off-a. Zato i danas ima izuzetnih velikih igraca samo se NBA kosarka promenila.
    (Vladimir, 31. decembar 2016 14:27)

    # Link komentara

  18. Kvalitet nije opao, ali je liga dosta izgubila na interesantnosti jer su superstarovi grupisani u par timova i liga je to ćutke podržala. GSW i Klivlend imaju u timovima 7 od 20 u top20 igrača lige, još ako ubaciš Kliperse i San Antonio dobiješ da je više od pola superstarova skoncentrisano u četiri tima. Ima par timova-igrača (Oklahoma, Hjuston, Kingsi, Portland) koji eventualno mogu da im uzmu jednu utakmicu u plejofu, za ove ostale možeš da računaš da je sve iznenađenje osim čišćenja 0:4 protiv njih. To je posebno izraženo na istoku, zapad još i vredi gledati od druge runde plejofa. Sezona tek što je počela, a možeš da pogodiš pozicije i raspored prve runde u plejofu za 14 od 16 ekipa sa sigurnošću, pod uslovom da se neko ne povredi. Zbog toga se gubi draž.
    (JimBeam, 31. decembar 2016 14:23)

    # Link komentara

  19. Drugi najbolji u toj eri,Hakim Olajdzuvon je iskoristio odsustvo I prigrabio dva prstena. U jedno sam siguran,90-ih su igrali najbolji centri ikada,to ce se tesko ponoviti jer se igra menja. Hakim,Šek,Juing,Robinson,Mutombo..
     (Bole, 31. decembar 2016 14:21)

    # Link komentara

  20. Po meni je losija liga bila u devedesetim, upravo zato sto nije bilo dobrih konkurenata Jordan-u, koji je bio fenomenalan. Tad su se Jordan-ovi Bulls-i mucili protiv Knicks-a na istoku, a ti Knicks-i su bili vodjeni odlicno ali bi danas imali dovoljno talenta za mozda 5-6 noisoca na istoku - Ewing, Starks, Oakley, Charles Smith, etc. - to po meni nije sampionska ekipa. Jordan je stupio na scenu kad su veliki iz osamdesetih bili u padu, a naredna generacija velikih nije stasala (Shaq, Kobe, itd.). Barkley je bio jako dobar igrac, ali mislim da je jedina prava sampionska ekipa koju je Jordan dobio bila Utah Jazz.

    Slazem se sa Barkley-em da je taj talenat rasporedjen u tri ekipe, a mislim da su sanse minimalne da neko osim GSW, Cleveland-a i Spurs-a uzme titulu.
    (PimPong, 31. decembar 2016 14:18)

    # Link komentara

  21. Ma daaaa nikad slabiji Nba... daj Klivlend da se igramooo
    (Realnost, 31. decembar 2016 14:14)

    # Link komentara

  22. i onda +40 u svakom mecu sa drugim nacijama. nije ni cudi sto je basket peti sport u ozbiljnim zemljama tipa indija rusija kina usa uk nemacka...
     (hhhijena, 31. decembar 2016 13:45)

    # Link komentara

  23. To je tačno, zamislite kvalitet NBA lige kad se Jokić računa među najbolje centre.
    (menađer, 31. decembar 2016 13:36)

    # Link komentara

  24. U to vreme divova bezbroj, pravih superstarova košarka, fudbal i vaterpolo. A lige zanimljive i neizvesne.

    Sad je svugde opao nivo. Svodi se na broj individua koji nose tim CA, GSW.

    Razumemo tvoj stav jer je onda bilo mnogo neizvesnije i teže.

    B92 se gledao ujutro zbog nba divca,..a kalčo,primera,...
    (Pera, 31. decembar 2016 13:33)

    # Link komentara

  25. Sport je postao rijaliti.
    Ko nekada kečeri.
    U vlasništvu medijskih i sportskih kompanija.

    Sva 3 rasudjivanja tacna.
    (Lalatovic LFC, 31. decembar 2016 13:32)

    # Link komentara

  26. Lajavac sa Aouburna.
     (nik sloter, 31. decembar 2016 13:31)

    # Link komentara

  27. što ulaziš u frku kad si slabiji
     (zelj, 31. decembar 2016 13:26)

    # Link komentara

  28. Sir Carls je uvek u pravu! Moj omiljeni igrc svih vremena, covek koji je pokazao sa visina a ni kilaza nije bitna
    (anonimus, 31. decembar 2016 13:26)

    # Link komentara

  29. kakav igrac je bio Carls... bruka.. steta zbog titule... steta i za Melouna, Stoktona, Pejtona, Kempa... preko jednog covjeka se nije moglo...
     (sawesome, 31. decembar 2016 13:19)

    # Link komentara

  30. Igra se promenila, to ne znaci da je gora nego sto je pre bila.
     (Imach kada, 31. decembar 2016 13:19)

    # Link komentara

  31. Znamo to Charles, evo i ovde pojedini pišu da je eurolígue nikad slabija.
     (Patrick Ewing, 31. decembar 2016 13:16)

    # Link komentara

  32. I onda shvatite ko je bio Dzordan kad vidite koliko je vanserijskih igraca iz 90-ih ostalo bez prstena!
     (Budi se dok nije kasno, 31. decembar 2016 13:16)

    # Link komentara

  33. Istina. Ima tu igraca za jos par dobrih ekipa, ali u nba nije kao npr u evropskom fudbalu da najbogatije ekipe pokupuju najbolje, vec u skoro svakom klubu ima makar jedan odlican igrac.
     (foka, 31. decembar 2016 13:07)

    # Link komentara

  34. Apsolutno tačno. Pratim NBA ligu ceo život, ali poslednjih godinu dana ne mogu da nateram sebe ni rezultate da pogledam. Recimo, mnogo zanimljivija mi je Evroliga.
     (Ja, 31. decembar 2016 13:06)

    # Link komentara

  35. Ne misli on to bas tako, ko je gledao emisiju shvatio je bolje. Pricao je o tome kako se previse sutiraju trojke i kako vecina timova igra losu kosarku jer se previse oslanjaju na to i ne baziraju igru na visokim igracima. NBA je uvek vrhunski i nema potebe porediti jedno vreme sa drugim. Takodje talenat je losije rasporedjen nego ranije, ali ce se to u buducnosti popraviti novim pravilima o salary cap-u. Ali da, jes jasno sto sto su samo 3-4 tima daleko bolji od ostalih.,
     (SASpurs, 31. decembar 2016 13:03)

    # Link komentara