Ponedeljak, 01.08.2016.

11:30

ATP: Novak opet na +6.000, Stan ispred Nadala

Srpski teniser Novak Đoković povećao je prednost na najnovijoj ATP listi i sada ima skoro 6.000 bodova više od dugoplasiranog Endija Marija.

Izvor: ÐN

ATP: Novak opet na +6.000, Stan ispred Nadala IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

TurboNator

pre 7 godina

dakiliz

Da li ti je broj pluseva i minusa na tvoj komentar objasnio ko se pravio pametan a ko je ispao glup...?

Ako jos uvek ne kapiras odgovori na ovo: sta zajednicko imaju ATP Rang Lista i Race List? Hint: razlika na kraju godine...

dakiliz

pre 7 godina

Zasto svi pominju race listu kada ona osim trke za London zapravo nista ne znaci? Cak i da Marej osvoji vise bodova od Noleta u 2016.ne znaci da ce biti prvi jer sve zavisi ko koliko poena i na kojim turnirima ce odbraniti...
(nemanja, 2. avgust 2016 01:43)

Pretrazi malo kako sistem funkcionise, razmisli o tome pa ces mozda shvatiti...

Evo malo da pomognem: na kraju sezone (godine) SVE IZ PROSLE sezone (godine) je obrisano (proslo 12 meseci) pa svi imaju SAMO bodove osvojene ove godine, tako da je RACE LIST itekako dobar pokazatelj ko je u prednosti da zavrsi godinu kao No1.

Kapiras?
(TurboNator, 2. avgust 2016 09:27)
Najvise "volim" ove pametnjakovice kao sto je Turbonator kad hoce da ispadne pametan a ispadne potpuno suprotno. Pa naravno da je Nemanja upravu jer zaista race trka nikakve veze nema sa pravom ATP listom. Ona pokazuje rezultate samo iz tekuce godine i samo sluzi za borbu za plasman za Masters Finale,znaci za zavrsni turnir osmorice najboljih upravo iz tekuce godine.

TurboNator

pre 7 godina

Zasto svi pominju race listu kada ona osim trke za London zapravo nista ne znaci? Cak i da Marej osvoji vise bodova od Noleta u 2016.ne znaci da ce biti prvi jer sve zavisi ko koliko poena i na kojim turnirima ce odbraniti...
(nemanja, 2. avgust 2016 01:43)

Pretrazi malo kako sistem funkcionise, razmisli o tome pa ces mozda shvatiti...

Evo malo da pomognem: na kraju sezone (godine) SVE IZ PROSLE sezone (godine) je obrisano (proslo 12 meseci) pa svi imaju SAMO bodove osvojene ove godine, tako da je RACE LIST itekako dobar pokazatelj ko je u prednosti da zavrsi godinu kao No1.

Kapiras?

Ima

pre 7 godina

Tenis kao sport da nastrada ,u prvih 20 jedino su Kirjos,Tim i Tomic da kazes mladi teniseri ,gomila igraca koji su presli 30 godina ,a tako je i kad se pogleda i u nastavku liste .Tenis kad se svi ti igaci penzionisu ,postace jako nezanimljiv i izgubice i na popularnosti a i sponzori ce se povuci .

nemanja

pre 7 godina

Zasto svi pominju race listu kada ona osim trke za London zapravo nista ne znaci? Cak i da Marej osvoji vise bodova od Noleta u 2016.ne znaci da ce biti prvi jer sve zavisi ko koliko poena i na kojim turnirima ce odbraniti...

Beli65

pre 7 godina

bodovi sa atp liste i race liste se izjednacavaju pre pocetka zavrsnog turnira u Londonu kada se oduzimaju bodovi sa proslogodisnjeg zavrsnog turnira tako da je sto se sezona priblizava kraju realnije je pratititi race listu

NS BOY

pre 7 godina

Iz nekog razloga mu je malo stao servis do finala, i odmah su troleri poceli da pisu kako mu je servis ocajan. A onda se dogodilo finale u kojem je u jednom trenutku imao 94 posto ubacenog prvog servisa, dok ga je na drugi Nisikori iznenadio jednom ili dva puta samo. :D Koliko ljudi malo znaju.

Roi

pre 7 godina

Race lista je najbolji pokazatelj ko će biti prvi na kraju godine. Važno je održavati prednost na race listi. Glavna lista ne sme da zavara. Noletova prednost nije toliko velika. Mareju je npr. dovoljno da uzme US open, a Nole da ispadne kao i na Wimbledonu i da se izjednače na race listi i onda do kraja godine kad bi oboje teoretski ispadali u istim kolima na turnirima bitka za prvo mesto bi bila izjednačena. Ko se razume u tenis shvatiće o čemu pričam.

svugde besposllicari

pre 7 godina

Vi ste definitivno prolupali kada se bavite nebitnim stvarima kada se radi o teniserima i njihovom bodovanju na listi.

biti normalan

pre 7 godina

Sladja

Nemoj se zahvaljivati " u ime nacije" teniseru, zato sto postoji. Neprijatno je koliko je pateticno, malogradjanski i neukusno.

marko

pre 7 godina

@Nele Volim Novaka kao i ti, ali gresis, kako Marej moze nesto da izgubi od prosle godine kada se za tu race listu racanaju(sakupljaju) bodovi iz aktuelne godine, dakle nista se Mareju ne brise, to sto si ti rekao je tacno za glavnu atp listu, tu Marej i gubi bodove, tj. .brisu mu se, za race listu se bodovi samo skupljaju tokom cele godine bez brisanja, od svakog Januara od nule se krece,pozz...

Glupko

pre 7 godina

(Jumko, 1. avgust 2016 14:55)
A šta je draj volej? ))) Ja igrao tenis negde od 1980-tih ali nešto mi slabunjav bio trener pa mi nije objasnio taj... udarac? Fintu? Običaj?

D

pre 7 godina

Ne znam zasto se ljudi hvataju za godisnju trku za finalni masters kad to nema veze ko ce na kraju godine biti broj 1. (Novak je vec osigurao ucesce, nebitno je da li ce Marej da ga stigne)Tu je bitna ova razlika od 6400 poena i kako stvari stoji Novak samo pukim čudom može to da ispusti, da ispadne svuda u prvim kolima a da Marej sve osvoji. Tako da nema brige, i 2016ta je njegova..

Pedja

pre 7 godina

Bodovi se brisu Mareju i Novaku prvog ponedeljka posle 16 avgusta(kad je Novak izgubio finale od Mareja). Novaku 600 , Mareju 1000 atp bodova u odnosu na današnju Atp listu. Razlog toga je ranije igranje mastersa u odnosu na proslu godinu. Stvarna razlika je oko 6400 bodova, Novak 15445 Marej 9065.

Jumko

pre 7 godina

Odusevljen sam brojem strucnjaka koji do 2007. nisu znali sta je brejk ili draj volej, a sada se upljuju objasnjavajuci ovim drugim jos vecim biserima kako se boduju liste... Samo tako nastavite, ulepsavate mi svaki dan!

nele

pre 7 godina

Vidim da neki pisu da je razlika izmedju Novaka i Endija u Atp trci nesto manja od 2000 poena, ali zapravo je veca. Marej je prosle godine osvojio 275 poena u finalu Dejvis kupa a sobzirom da je to bilo posle finalnog mastersa u Londonu ti poeni su jos uvek uracunati u Marejev Atp race points. A znamo da ove godine nema poena za Dejvis kup pa ih nemoze ni odbraniti. Tako da kada gledate ATP race listu oduzmite Mareju 275 poena. Ako mi ne verujete onda saberite sve poene koje je osvojio u ovoj godini i videcete da fale ti poeni.

lauda

pre 7 godina

(dejan, 1. avgust 2016 12:37)
(Nikola, 1. avgust 2016 12:35)
(nemanja, 1. avgust 2016 12:28)
(PeteSampras, 1. avgust 2016 12:21)
(filip..., 1. avgust 2016 12:21)
(Alex, 1. avgust 2016 12:13)
(dzaja, 1. avgust 2016 11:56)
(Nikola, 1. avgust 2016 11:48)
(dr, 1. avgust 2016 12:11)


Evo da vam pojasnim.
ATP bodovi se racunaju u poslednjih,KALENDARSKIH godinu dana.
To znaci da se ovaj turnir prosle godine igrao RANIJE nego ove i da su Mareju bodovi od proslogodisnjeg Rodzers kupa VEC ODUZETI!
(Pojasnjenje i za nauk, 01. avgust 2016 13:40)

Ti si bas dobro posvadjan sa kalendarom.

Марко

pre 7 godina

Још увек нису одузети бодови са прошло годишњег турнира због промене календара.

Sone

pre 7 godina

Bodovi su smanjeni pre turnira, odnosno izbrisani su bodovi koje su osvojili prosle godine na ovom turniru. Zato je sada novak dobio 1000 bodova, a Marli nije dobio nista, jer su vec obrisani ranije.

Rozenkranc

pre 7 godina

Marej nije izgubio poene jer je pomeren datum turnira zbog Olimpijade, za dve nedelje će i novak izgubiti 500 poena zbog 1/2 prošle godine a Marej 1000...

branimir

pre 7 godina

Bodovi se brisu tacno posle godinu dana. Prosle godine turnir je igran od 10.- 16.08. dok je ove godine pomeren zbog Olimpijade. Znaci da ce Mareju bodovi od prosle godine biti izbrisani 16.08. tako da ce razlika biti 7.000 u korist Novaka...idemo u Rio po medalju!

crno beli svet

pre 7 godina

Rejs lista koja vazi samo za ovu godinu,gde Novak ima oko 2000 poena prednosti je bitna samo za zavrsni masters u Londonu,i nije ni toliko bitno da li ce neko biti prvi ili osmi,jedino samo za malo laksi zdreb za zavrsni masters.Nema vise ni potrebe da se prati ta lista jer je Novak jos prosli mesec i teoretski obezbedio kartu za London,a ova lista gde se brane bodovi iz prosle sezone i gde Novak ima 6000 poena prednosti je bitna za prvo mesto i mislim da ce Novak bez problema odbraniti prvo mesto i po peti put zavrsiti godinu kao broj jedan i tako ce se izednaciti sa Federerom i ostace samo Sampras sa 6 godina kao broj jedan

Pojasnjenje i za nauk

pre 7 godina

(dejan, 1. avgust 2016 12:37)
(Nikola, 1. avgust 2016 12:35)
(nemanja, 1. avgust 2016 12:28)
(PeteSampras, 1. avgust 2016 12:21)
(filip..., 1. avgust 2016 12:21)
(Alex, 1. avgust 2016 12:13)
(dzaja, 1. avgust 2016 11:56)
(Nikola, 1. avgust 2016 11:48)
(dr, 1. avgust 2016 12:11)


Evo da vam pojasnim.
ATP bodovi se racunaju u poslednjih,KALENDARSKIH godinu dana.
To znaci da se ovaj turnir prosle godine igrao RANIJE nego ove i da su Mareju bodovi od proslogodisnjeg Rodzers kupa VEC ODUZETI!

no1e_svih_vremena

pre 7 godina

Ljudi, opustite se. Andy nije ucestvovao i nije zaradio nijedan bod. Novak je pobedio i zaradio 1000 poena. Za dve nedelje ce se tek oduzeti bodovi koje su branili prosle godine, jer je ove godine RC igran dve nedelje ranije zbog OI. Dakle, za dve nedelje NOvaku se skida 600 bodova, a Andy gubi 1000. Sadasnja razlika ce se uvecati za jos 400 bodova, cirka 6400 bodova prednosti za Noleta. Ziveli :-)

Bufalo Bil

pre 7 godina

Marej nije izgubio 1000 bodova zato šta se Kanada igrala prošle godine nedelju kasnije, tako da će ih izgubiti za nedelju dana, isto kao Đoković svojih 600 bodova iz prošlogodišnjeg finala. Ne brinite, nema nikakvih zavera protiv Novaka.

Svete

pre 7 godina

Bodovi traju 52 nedelje, Marej je osvojio titulu 16 avgusta prosle godine, dakle za 2 nedelje ce Marej izgubiti 1000 a Novak ce izgubiti 600 poena sa proslogodisnjeg turnira.
Sada je Novak dobio 1000 zato sto nije igrao prosle godine u ovo vreme, a za tacno godinu dana ce izgubiti ovih 1000 poena posto ce se Kanada sledece godine vratiti u stari termin, u vreme ovogodisnjeg olimpijskog turnira !

TurboNator

pre 7 godina

Murray gubi 1000 bodova 15/08, ne znam zasto, mozda je turnir bio do tog datuma prosle godine? Ove godine je malo ranije zbog olimpijade...?

Uglavnom mozete da gledate kao da ima 9065 bodova trenutno.

Whatever

pre 7 godina

Buduci da je prosle godine turnir zavrsio 16 avgusta Novaku ce se tada oduzeti 600 bodova a Andyiju 1000 bodova sto znaci da ce Novak uvecati prednost nad Murrayem za 400 bodova.

Aleks objasnjenje

pre 7 godina

Stvarna razlika je oko 6400 bodova, bodovi nisu brisani Mareju zbog pomeranje turnira koji je ove godine odigran ranije. Dakle prvog poneljka posle 16 avgusta (finala u Torontu) Mariju se sa ove danasnje liste briše 1000 poena a Djokoviću 400. Dakle bice Novak 15645 prema Marej 9065.

marina05555

pre 7 godina

prošle godine se ovaj turnir završio oko 16.avgusta pa shodno tome, Mariju će se bodovi brisati za 2 sedmice a Noletu će se dodati 300-400 bodova jer je kao proslogidisnji finalista dobio 600 ili 700 bodova, nisam sigurna, mislim 600.

Vera

pre 7 godina

Bodovi iz Toronta osvojeni prosle godine vrijede do 16.8 jer je turnir održan kasnije nego ove godine,tako da se tek 16.8 Murrayu skida 1000 bodova,a Novaku 600.Razlika će se dakle još i povećati između njih dvojice.

Neko iz mase

pre 7 godina

Ljudima kojima nije jasno kako Marej nije izgubio poene,sada ću vam pojansiti,prošle godine ovaj turnir se igrao sredinom avgusta,i tada će doći do gubitka poena,tj MArej će biti tada olakšan za 1000 poena (18. avgusta ako ne grešim),boduje se kalendarski tj. kada se inače igra turnir,ove godine zbog OI u Riju turnir je pomeren 3 nedelje ranije

nele

pre 7 godina

Turnir u Kanadi se prosle godine igrao sredinom avgusta. Tada ce ove godine Marej izgubiti 1000 poena a Novak 600. Ove godine je ovaj turnir odigran ranije zbog Olimpijskih igara.

TurboNator

pre 7 godina

Zaboravio sam da pomenem da Novak istog datuma (15/8) gubi 600 bodova - proslogodisnje polufinale, tako da ce imati 15440 a Murray 9065

Milivoje

pre 7 godina

Lista nije potpuna, jer 15 avgusta se brisu bodovi sa proslogodisnjeg mastersa u Torontu, tako da ce Novak povecati razliku za jos 400 bodova...A dolaze i OI, pobednik dobija 750 atp bodova, tako da razlika mozr biti i mnogo veca!
(Struki, 1. avgust 2016 11:54)
Baš tako. Završnica turnira je prošle godine bila 14 Avgusta. Iz tog razloga Mareju i Novaku još nisu skinuti-dodati bodovi. Pobednik OI dobija 750 bodova ali to je u tom slučaju nevažno, bitna je medalja makar bilo koja. Najbitniji barem meni je US Open, pošto je Novak brutalno dobar na tvrdoj podlozi i samo 2 US Opena mi je nekako malo. Mora tu imati minimum 3 trofeja.

ue

pre 7 godina

Mareju nisu skinuti bodovi jer se prosle
godine turnir igrao kasnije. Zato ce se za nedelju ili dve, skinuti Mareju 1000 bodova a Djokovicu 600 zbog finala prosle godine.

Dalibor

pre 7 godina

"Novaku je na dosadašnji bodovni saldo pridodato hiljadu bodova zbog osvajanja masters titule, ali mu oš uvek nije oduzeto prošlogodišnjih 600, dobijenih kada je na Rodžers kupu 2015. takođe stigao do finala (tada je izgubio od Endija Mareja sa 4:6, 6:4, 3:6). Kako se taj turnir okončao 16. avgusta, Đokoviću će kroz 16 dana biti oduzeto pomenutih 600 bodova, baš kao i svim ostalim "dobitnicama" prošlogodišnjih ATP poena. Marej će tada ostati bez svoje "hiljadarke", pa će Novak "na rate" dodatno uvećati prednost."

veliki strumf

pre 7 godina

Za one koji pitaju zasto Marej nije izgubio bodove: izgubice ih 15. avgusta, jer je prosle godine kasnije zavrsen Masers kup u Kanadi (ove godine pocetak je pomeren zbog OI). Tada ce i Novak izgubiti 600 bodova zbog finala, pa ce razlika biti oko 6400 bodova. A pitanje za moderatore: zasto mi ne objavljujete komentar u vezi GOAT liste, gde sam objasnio i odnos titula Novaka i Federera. Ne pisem nebuloze, kao neki cije komentare non stop pustate, uvek dajem puno (i to potpunih) informacija, pojasnjavam, itd. Ne vredjam nikog, komentari ne prelaze nikad 1500 karaktera... Dopunim svaku vest kada nesto izostavite (kao sada sto nedostaje info zasto poeni nisu oduzeti). Prakticno vam pomazem da citaoci imaju potpune informacije, a dosta bitnih postova oko OI mi niste pustili. Zato Jumka, Mikii-a, Barku, Brondby-a (koji je jos simpatican) i ostale trolove redovno pustate. Nadam se da cete mi ovaj komentar objaviti u potpunosti.

Vlada

pre 7 godina

Za sve ove što prate tenis od juče:
Ne brane se poeni od turnira do turnira, nego se sabiraju poeni u prethodne 52 nedelje. Tako se, zbog pomeranja turnira, može desiti da se u jednom trenutku na saldu igrača nađu poeni za isti turnir od tekuće i prethodne godine. Rogers Cup se prošle godine igrao od 10 do 16. avgusta, tako da ni Novaku još nije skinuto 600 bodova koje je osvojio plasmanom u finale i porazom u istom prošle godine. Za 9 dana će skinuti Novaku 600 bodova, a Mariju 1000.

Goran

pre 7 godina

Nisu oduzeti bodovi sa prethodnog Rogers kupa zbog pomeranja termina.
Marej 1000, Novak 600, tako da je razlika još veća
15440 - 9065 = 6375

matori

pre 7 godina

@ Zar nije trebao Mari da izgubi 1000 bodova jer nije igrao na turniru, a bio je pobednik prosle godine ?
(dejan, 01. avgust 2016 12:37)

nisu skinuli bodove od prošle godine, jer se turnir igrao kasnije nego ove godine...i Novaku će skinuti 600 bodova...

PeteSampras

pre 7 godina

Kako je Marej zadržao bodove kada nije učestvovao na turniru na kojem je osvojio titulu prošle godine? Zar ne bi trebalo Marej da izgubi 1000 poena, a Novak pošto je igrao finale prošle godine i sada osvojio da dobije 300 ili koliko već poena?

Nebojša

pre 7 godina

Prošle godine je turnir bio nedelju dana kasnije nego ovaj upravo završen a pošto nije još prošlo godinu dana(bodovi traju godinu dana) zato nikom još nisu skinuti bodovi trebalo bi to da se desi na sledećoj atp listi.

Ja sam samo realan, brate

pre 7 godina

Kako je moguće da Mari zadrži isti broj bodova ako nije odbranio prošlogodišnju titulu?! Zar nije trebalo da izgubi 1000 bodova?!

hm hm

pre 7 godina

Zasto Mareju nisu oduzeti bodovi a osvojio je titulu prosle godine???Da li neko zna da mi kaze???Ispada,e branim sve bodove,odustacu od turnira,ionako mi nece nista skinuti!!

Ratko

pre 7 godina

Ono što je najbitnije povećao je svoju razliku na race listi za London za 1000 poena pa je sada na 1800 bodova ispred Mareja. Tako da neće US Open biti odlučujući za prvo mesto ako Novak kojim čudom kiksne u nekoj ranoj fazi turnira, pošto bi do kraja godine imao šansu da svede bodovnu razliku u svoju korist. Lepo smo se naoštrili za OI i nadam se da će Novak uspeti da osvoji medalju za Srbiju. Rekorder Mastersa a za jedno 2 godine GS i nedelje na prvoj poziciji.

Joc@

pre 7 godina

16.000.... – Novak
15.000.... –
14.000.... –
13.000.... –
12.000.... –
11.000.... –
10.000.... – Endi
9.000...... –
8.000...... –
7.000...... –
6.000...... –
5.000...... – Rodžer, Rafael
*
Čoveče!
Novak,
pet praznih mesta,
pa tri legende!!!

Alex

pre 7 godina

Zar Murray nije trebalo da izgubi 1,000 ATP bodova jer nije branio prošlogodišnju titulu iz Kanade? Na sajtu ATP stoji da je zadržao 1,000 bodova sa tog turnira iako nije igrao ove godine. Voleo bih da mi neko to objasni.

nbgdeki

pre 7 godina

@WeR Hahahaaa u pravu si, noloboti su u panici. Misle da je Britanska kruna urgirala da Mareju ne skinu bodove iz Toronta hahahahahhahaha

Mare,NS

pre 7 godina

Lepo je ponovo videti ovoliku razliku.
Ako odvojeno posmatramo samo 2016.g. i trku za mesto no.1 na kraju godine,onda je tu Novak u prednosti nesto manjoj od 2000 bodova.
Vise je nego realno da tu i ostane,jer sve sto treba da uradi do kraja godine je da osvoji slican broj bodova koliko i Endi.
Cak ima i oko 2000 bodova fore.
Ako se uzme u obzir da,po nepisanom pravilu,Novak najbolje rezultate postize krajem tekuce i pocetkom sledece sezone trka za mesto no.1 je za Endija nemoguca misija u dogledno vreme.
Odustajanjem od Rodzers kupa je to na neki nacin i potvrdio!

pets

pre 7 godina

Sledece nedelje ce biti realnija lista posto se tada skidaju poeni sa proslogodisnjeg Rogers kupa, tako da bi tada Novak trebao da ima oko 15.400 dok ce Marej da biti na oko 9.000 ...

Milivoje

pre 7 godina

Prosto neverovatno zvuči da Novak sa 2 GS i 4 mastersa u ovoj godini, što je odličan rezultat, još uvek nije osigurao prvu poziciju na ATP listi za kraj godine. Andy Marej mu diše za vratom sad je na nekih 1700-1800 bodova iza njega. Ali dobro je došla ova titula da se učvrsti na poziciji broj 1 i teško će igrati Cincinati jer se igra odmah u nedelji nakon OI pa bi trebalo odmah da uđe u avion i odleti za US, što je jako teško izvodljivo. Tako da će to vrrovatno propustiti ove godine. Ono što je najbitnije do kraja sezone je US Open i završni masters u Londonu. Tu treba da bude onaj pravi Novak i pokupi titule, pogotovo US Open.

DROGBA11

pre 7 godina

Novak je ovo pametno uradio, u ATP trci (poeni u tekucoj godini) imao je samo 800 poena prednosti u odnosu na Mareja,sada je to 1800. Nije se mnogo umorio, prosetao se kroz turnir nije izgubio ni set, jos se i uigrao.Sa druge strane mislim da je Marej pogresio sto nije igrao, ako planira da uzme prvo mesto.

dr

pre 7 godina

Kako je Mari zadrzao bodove kada je prosle godine osovojio ovaj turnin a ove nije ni ucestvovao? Ili nisu iste nedelje u pitanju pa ce mu se tek skinuti poeni?

Djole

pre 7 godina

Ako je i uopste postojalo pitanje broja jedan do kraja godine, sada je razrijeseno. Novak nas je toliko razmazio da je sada ovih 6000 naspram onih 9000 u maju malo. Lijepa prilika se ukazuje Wawrinki da zauzme 3 mjesto, posto Federer do kraja sezone gubi preko 3000 poena. Tim placa danak pretjeranom igranju turniru, sad su ga zakacile i povrede. Idemo Nole care do kraja godine samo hrabro!

Pozdrav!

iggy

pre 7 godina

Ako se racuneju bodovi u ovoj sezoni, dakle ATP race Djokoviceva prednost uopste nije velika i nedostizna - 9040 naspram 7225 koliko ima Endi. Dakle ukoliko se ne osvoji US open i bar jos 2 mastersa, prvo mesto moze biti itekako ugrozeno

stoka

pre 7 godina

Ako se ne varam bodovi imaju "rok trajanja" od godinu dana, skidaju se nakon sto istekne tih godinu dana. Ove godine je Toronto uranio zbog OI, pa ce se Murrayu bodovi skinuti za tjedan ili dva.

KAO XXXL

pre 7 godina

Novak Đoković otpočeo je 210 nedelju kao ATP N 1 !
Osigurao je prvo mesto do novembra meseca a najverovatnije i do kraja 2016!
Bilo bi to već peti put!(2011,2012,2014,2015,2016)
Verujem da će Novak osvojiti zlato na Olimpijadi!

anica

pre 7 godina

Ljudina!
Ponos..kao brata ga volim, da mu sve cveta zauvek..i da ga Bog cuva.
Toliko upornosti..dobre duse, inteligencije...vaspitanja...znanja...pozrtvovanosti. Leti sokole!

Ograničiti tapkanje na tri tapka

pre 7 godina

Kad je Federer bio prvi tada je konkurencija bila slaba, nije bilo tenisera u prvih deset, misim top 10 nije ni postojao, a danas Novak ima najveću konkurenciju svih vremena.

Opie Winston

pre 7 godina

Po mom misljenju, prva pozicija nije toliko vazna, jer ce je Novak kad-tad prepustiti nekom drugom. Bitni su trofeji, oni nikad nece nestati.

WeR

pre 7 godina

Sledi pitanje "nolobotica": "Kako Marej ima 10000p, trebalo bi da ima 9000"! Gledajte i uzivajte kako ovo tumace poznavaoci tenisa koji su poceli da prate tenis od 2011g!

Struki

pre 7 godina

Lista nije potpuna, jer 15 avgusta se brisu bodovi sa proslogodisnjeg mastersa u Torontu, tako da ce Novak povecati razliku za jos 400 bodova...A dolaze i OI, pobednik dobija 750 atp bodova, tako da razlika mozr biti i mnogo veca!

Mare,NS

pre 7 godina

Lepo je ponovo videti ovoliku razliku.
Ako odvojeno posmatramo samo 2016.g. i trku za mesto no.1 na kraju godine,onda je tu Novak u prednosti nesto manjoj od 2000 bodova.
Vise je nego realno da tu i ostane,jer sve sto treba da uradi do kraja godine je da osvoji slican broj bodova koliko i Endi.
Cak ima i oko 2000 bodova fore.
Ako se uzme u obzir da,po nepisanom pravilu,Novak najbolje rezultate postize krajem tekuce i pocetkom sledece sezone trka za mesto no.1 je za Endija nemoguca misija u dogledno vreme.
Odustajanjem od Rodzers kupa je to na neki nacin i potvrdio!

KAO XXXL

pre 7 godina

Novak Đoković otpočeo je 210 nedelju kao ATP N 1 !
Osigurao je prvo mesto do novembra meseca a najverovatnije i do kraja 2016!
Bilo bi to već peti put!(2011,2012,2014,2015,2016)
Verujem da će Novak osvojiti zlato na Olimpijadi!

Ratko

pre 7 godina

Ono što je najbitnije povećao je svoju razliku na race listi za London za 1000 poena pa je sada na 1800 bodova ispred Mareja. Tako da neće US Open biti odlučujući za prvo mesto ako Novak kojim čudom kiksne u nekoj ranoj fazi turnira, pošto bi do kraja godine imao šansu da svede bodovnu razliku u svoju korist. Lepo smo se naoštrili za OI i nadam se da će Novak uspeti da osvoji medalju za Srbiju. Rekorder Mastersa a za jedno 2 godine GS i nedelje na prvoj poziciji.

Joc@

pre 7 godina

16.000.... – Novak
15.000.... –
14.000.... –
13.000.... –
12.000.... –
11.000.... –
10.000.... – Endi
9.000...... –
8.000...... –
7.000...... –
6.000...... –
5.000...... – Rodžer, Rafael
*
Čoveče!
Novak,
pet praznih mesta,
pa tri legende!!!

DROGBA11

pre 7 godina

Novak je ovo pametno uradio, u ATP trci (poeni u tekucoj godini) imao je samo 800 poena prednosti u odnosu na Mareja,sada je to 1800. Nije se mnogo umorio, prosetao se kroz turnir nije izgubio ni set, jos se i uigrao.Sa druge strane mislim da je Marej pogresio sto nije igrao, ako planira da uzme prvo mesto.

anica

pre 7 godina

Ljudina!
Ponos..kao brata ga volim, da mu sve cveta zauvek..i da ga Bog cuva.
Toliko upornosti..dobre duse, inteligencije...vaspitanja...znanja...pozrtvovanosti. Leti sokole!

Djole

pre 7 godina

Ako je i uopste postojalo pitanje broja jedan do kraja godine, sada je razrijeseno. Novak nas je toliko razmazio da je sada ovih 6000 naspram onih 9000 u maju malo. Lijepa prilika se ukazuje Wawrinki da zauzme 3 mjesto, posto Federer do kraja sezone gubi preko 3000 poena. Tim placa danak pretjeranom igranju turniru, sad su ga zakacile i povrede. Idemo Nole care do kraja godine samo hrabro!

Pozdrav!

Struki

pre 7 godina

Lista nije potpuna, jer 15 avgusta se brisu bodovi sa proslogodisnjeg mastersa u Torontu, tako da ce Novak povecati razliku za jos 400 bodova...A dolaze i OI, pobednik dobija 750 atp bodova, tako da razlika mozr biti i mnogo veca!

Opie Winston

pre 7 godina

Po mom misljenju, prva pozicija nije toliko vazna, jer ce je Novak kad-tad prepustiti nekom drugom. Bitni su trofeji, oni nikad nece nestati.

lauda

pre 7 godina

(dejan, 1. avgust 2016 12:37)
(Nikola, 1. avgust 2016 12:35)
(nemanja, 1. avgust 2016 12:28)
(PeteSampras, 1. avgust 2016 12:21)
(filip..., 1. avgust 2016 12:21)
(Alex, 1. avgust 2016 12:13)
(dzaja, 1. avgust 2016 11:56)
(Nikola, 1. avgust 2016 11:48)
(dr, 1. avgust 2016 12:11)


Evo da vam pojasnim.
ATP bodovi se racunaju u poslednjih,KALENDARSKIH godinu dana.
To znaci da se ovaj turnir prosle godine igrao RANIJE nego ove i da su Mareju bodovi od proslogodisnjeg Rodzers kupa VEC ODUZETI!
(Pojasnjenje i za nauk, 01. avgust 2016 13:40)

Ti si bas dobro posvadjan sa kalendarom.

Pedja

pre 7 godina

Bodovi se brisu Mareju i Novaku prvog ponedeljka posle 16 avgusta(kad je Novak izgubio finale od Mareja). Novaku 600 , Mareju 1000 atp bodova u odnosu na današnju Atp listu. Razlog toga je ranije igranje mastersa u odnosu na proslu godinu. Stvarna razlika je oko 6400 bodova, Novak 15445 Marej 9065.

veliki strumf

pre 7 godina

Za one koji pitaju zasto Marej nije izgubio bodove: izgubice ih 15. avgusta, jer je prosle godine kasnije zavrsen Masers kup u Kanadi (ove godine pocetak je pomeren zbog OI). Tada ce i Novak izgubiti 600 bodova zbog finala, pa ce razlika biti oko 6400 bodova. A pitanje za moderatore: zasto mi ne objavljujete komentar u vezi GOAT liste, gde sam objasnio i odnos titula Novaka i Federera. Ne pisem nebuloze, kao neki cije komentare non stop pustate, uvek dajem puno (i to potpunih) informacija, pojasnjavam, itd. Ne vredjam nikog, komentari ne prelaze nikad 1500 karaktera... Dopunim svaku vest kada nesto izostavite (kao sada sto nedostaje info zasto poeni nisu oduzeti). Prakticno vam pomazem da citaoci imaju potpune informacije, a dosta bitnih postova oko OI mi niste pustili. Zato Jumka, Mikii-a, Barku, Brondby-a (koji je jos simpatican) i ostale trolove redovno pustate. Nadam se da cete mi ovaj komentar objaviti u potpunosti.

Roi

pre 7 godina

Race lista je najbolji pokazatelj ko će biti prvi na kraju godine. Važno je održavati prednost na race listi. Glavna lista ne sme da zavara. Noletova prednost nije toliko velika. Mareju je npr. dovoljno da uzme US open, a Nole da ispadne kao i na Wimbledonu i da se izjednače na race listi i onda do kraja godine kad bi oboje teoretski ispadali u istim kolima na turnirima bitka za prvo mesto bi bila izjednačena. Ko se razume u tenis shvatiće o čemu pričam.

nele

pre 7 godina

Vidim da neki pisu da je razlika izmedju Novaka i Endija u Atp trci nesto manja od 2000 poena, ali zapravo je veca. Marej je prosle godine osvojio 275 poena u finalu Dejvis kupa a sobzirom da je to bilo posle finalnog mastersa u Londonu ti poeni su jos uvek uracunati u Marejev Atp race points. A znamo da ove godine nema poena za Dejvis kup pa ih nemoze ni odbraniti. Tako da kada gledate ATP race listu oduzmite Mareju 275 poena. Ako mi ne verujete onda saberite sve poene koje je osvojio u ovoj godini i videcete da fale ti poeni.

Svete

pre 7 godina

Bodovi traju 52 nedelje, Marej je osvojio titulu 16 avgusta prosle godine, dakle za 2 nedelje ce Marej izgubiti 1000 a Novak ce izgubiti 600 poena sa proslogodisnjeg turnira.
Sada je Novak dobio 1000 zato sto nije igrao prosle godine u ovo vreme, a za tacno godinu dana ce izgubiti ovih 1000 poena posto ce se Kanada sledece godine vratiti u stari termin, u vreme ovogodisnjeg olimpijskog turnira !

Rozenkranc

pre 7 godina

Marej nije izgubio poene jer je pomeren datum turnira zbog Olimpijade, za dve nedelje će i novak izgubiti 500 poena zbog 1/2 prošle godine a Marej 1000...

dr

pre 7 godina

Kako je Mari zadrzao bodove kada je prosle godine osovojio ovaj turnin a ove nije ni ucestvovao? Ili nisu iste nedelje u pitanju pa ce mu se tek skinuti poeni?

Milivoje

pre 7 godina

Prosto neverovatno zvuči da Novak sa 2 GS i 4 mastersa u ovoj godini, što je odličan rezultat, još uvek nije osigurao prvu poziciju na ATP listi za kraj godine. Andy Marej mu diše za vratom sad je na nekih 1700-1800 bodova iza njega. Ali dobro je došla ova titula da se učvrsti na poziciji broj 1 i teško će igrati Cincinati jer se igra odmah u nedelji nakon OI pa bi trebalo odmah da uđe u avion i odleti za US, što je jako teško izvodljivo. Tako da će to vrrovatno propustiti ove godine. Ono što je najbitnije do kraja sezone je US Open i završni masters u Londonu. Tu treba da bude onaj pravi Novak i pokupi titule, pogotovo US Open.

branimir

pre 7 godina

Bodovi se brisu tacno posle godinu dana. Prosle godine turnir je igran od 10.- 16.08. dok je ove godine pomeren zbog Olimpijade. Znaci da ce Mareju bodovi od prosle godine biti izbrisani 16.08. tako da ce razlika biti 7.000 u korist Novaka...idemo u Rio po medalju!

Alex

pre 7 godina

Zar Murray nije trebalo da izgubi 1,000 ATP bodova jer nije branio prošlogodišnju titulu iz Kanade? Na sajtu ATP stoji da je zadržao 1,000 bodova sa tog turnira iako nije igrao ove godine. Voleo bih da mi neko to objasni.

Glupko

pre 7 godina

(Jumko, 1. avgust 2016 14:55)
A šta je draj volej? ))) Ja igrao tenis negde od 1980-tih ali nešto mi slabunjav bio trener pa mi nije objasnio taj... udarac? Fintu? Običaj?

D

pre 7 godina

Ne znam zasto se ljudi hvataju za godisnju trku za finalni masters kad to nema veze ko ce na kraju godine biti broj 1. (Novak je vec osigurao ucesce, nebitno je da li ce Marej da ga stigne)Tu je bitna ova razlika od 6400 poena i kako stvari stoji Novak samo pukim čudom može to da ispusti, da ispadne svuda u prvim kolima a da Marej sve osvoji. Tako da nema brige, i 2016ta je njegova..

stoka

pre 7 godina

Ako se ne varam bodovi imaju "rok trajanja" od godinu dana, skidaju se nakon sto istekne tih godinu dana. Ove godine je Toronto uranio zbog OI, pa ce se Murrayu bodovi skinuti za tjedan ili dva.

WeR

pre 7 godina

Sledi pitanje "nolobotica": "Kako Marej ima 10000p, trebalo bi da ima 9000"! Gledajte i uzivajte kako ovo tumace poznavaoci tenisa koji su poceli da prate tenis od 2011g!

Vlada

pre 7 godina

Za sve ove što prate tenis od juče:
Ne brane se poeni od turnira do turnira, nego se sabiraju poeni u prethodne 52 nedelje. Tako se, zbog pomeranja turnira, može desiti da se u jednom trenutku na saldu igrača nađu poeni za isti turnir od tekuće i prethodne godine. Rogers Cup se prošle godine igrao od 10 do 16. avgusta, tako da ni Novaku još nije skinuto 600 bodova koje je osvojio plasmanom u finale i porazom u istom prošle godine. Za 9 dana će skinuti Novaku 600 bodova, a Mariju 1000.

no1e_svih_vremena

pre 7 godina

Ljudi, opustite se. Andy nije ucestvovao i nije zaradio nijedan bod. Novak je pobedio i zaradio 1000 poena. Za dve nedelje ce se tek oduzeti bodovi koje su branili prosle godine, jer je ove godine RC igran dve nedelje ranije zbog OI. Dakle, za dve nedelje NOvaku se skida 600 bodova, a Andy gubi 1000. Sadasnja razlika ce se uvecati za jos 400 bodova, cirka 6400 bodova prednosti za Noleta. Ziveli :-)

Beli65

pre 7 godina

bodovi sa atp liste i race liste se izjednacavaju pre pocetka zavrsnog turnira u Londonu kada se oduzimaju bodovi sa proslogodisnjeg zavrsnog turnira tako da je sto se sezona priblizava kraju realnije je pratititi race listu

NS BOY

pre 7 godina

Iz nekog razloga mu je malo stao servis do finala, i odmah su troleri poceli da pisu kako mu je servis ocajan. A onda se dogodilo finale u kojem je u jednom trenutku imao 94 posto ubacenog prvog servisa, dok ga je na drugi Nisikori iznenadio jednom ili dva puta samo. :D Koliko ljudi malo znaju.

Ograničiti tapkanje na tri tapka

pre 7 godina

Kad je Federer bio prvi tada je konkurencija bila slaba, nije bilo tenisera u prvih deset, misim top 10 nije ni postojao, a danas Novak ima najveću konkurenciju svih vremena.

Марко

pre 7 godina

Још увек нису одузети бодови са прошло годишњег турнира због промене календара.

biti normalan

pre 7 godina

Sladja

Nemoj se zahvaljivati " u ime nacije" teniseru, zato sto postoji. Neprijatno je koliko je pateticno, malogradjanski i neukusno.

iggy

pre 7 godina

Ako se racuneju bodovi u ovoj sezoni, dakle ATP race Djokoviceva prednost uopste nije velika i nedostizna - 9040 naspram 7225 koliko ima Endi. Dakle ukoliko se ne osvoji US open i bar jos 2 mastersa, prvo mesto moze biti itekako ugrozeno

marko

pre 7 godina

@Nele Volim Novaka kao i ti, ali gresis, kako Marej moze nesto da izgubi od prosle godine kada se za tu race listu racanaju(sakupljaju) bodovi iz aktuelne godine, dakle nista se Mareju ne brise, to sto si ti rekao je tacno za glavnu atp listu, tu Marej i gubi bodove, tj. .brisu mu se, za race listu se bodovi samo skupljaju tokom cele godine bez brisanja, od svakog Januara od nule se krece,pozz...

crno beli svet

pre 7 godina

Rejs lista koja vazi samo za ovu godinu,gde Novak ima oko 2000 poena prednosti je bitna samo za zavrsni masters u Londonu,i nije ni toliko bitno da li ce neko biti prvi ili osmi,jedino samo za malo laksi zdreb za zavrsni masters.Nema vise ni potrebe da se prati ta lista jer je Novak jos prosli mesec i teoretski obezbedio kartu za London,a ova lista gde se brane bodovi iz prosle sezone i gde Novak ima 6000 poena prednosti je bitna za prvo mesto i mislim da ce Novak bez problema odbraniti prvo mesto i po peti put zavrsiti godinu kao broj jedan i tako ce se izednaciti sa Federerom i ostace samo Sampras sa 6 godina kao broj jedan

PeteSampras

pre 7 godina

Kako je Marej zadržao bodove kada nije učestvovao na turniru na kojem je osvojio titulu prošle godine? Zar ne bi trebalo Marej da izgubi 1000 poena, a Novak pošto je igrao finale prošle godine i sada osvojio da dobije 300 ili koliko već poena?

Nebojša

pre 7 godina

Prošle godine je turnir bio nedelju dana kasnije nego ovaj upravo završen a pošto nije još prošlo godinu dana(bodovi traju godinu dana) zato nikom još nisu skinuti bodovi trebalo bi to da se desi na sledećoj atp listi.

Dalibor

pre 7 godina

"Novaku je na dosadašnji bodovni saldo pridodato hiljadu bodova zbog osvajanja masters titule, ali mu oš uvek nije oduzeto prošlogodišnjih 600, dobijenih kada je na Rodžers kupu 2015. takođe stigao do finala (tada je izgubio od Endija Mareja sa 4:6, 6:4, 3:6). Kako se taj turnir okončao 16. avgusta, Đokoviću će kroz 16 dana biti oduzeto pomenutih 600 bodova, baš kao i svim ostalim "dobitnicama" prošlogodišnjih ATP poena. Marej će tada ostati bez svoje "hiljadarke", pa će Novak "na rate" dodatno uvećati prednost."

Milivoje

pre 7 godina

Lista nije potpuna, jer 15 avgusta se brisu bodovi sa proslogodisnjeg mastersa u Torontu, tako da ce Novak povecati razliku za jos 400 bodova...A dolaze i OI, pobednik dobija 750 atp bodova, tako da razlika mozr biti i mnogo veca!
(Struki, 1. avgust 2016 11:54)
Baš tako. Završnica turnira je prošle godine bila 14 Avgusta. Iz tog razloga Mareju i Novaku još nisu skinuti-dodati bodovi. Pobednik OI dobija 750 bodova ali to je u tom slučaju nevažno, bitna je medalja makar bilo koja. Najbitniji barem meni je US Open, pošto je Novak brutalno dobar na tvrdoj podlozi i samo 2 US Opena mi je nekako malo. Mora tu imati minimum 3 trofeja.

hm hm

pre 7 godina

Zasto Mareju nisu oduzeti bodovi a osvojio je titulu prosle godine???Da li neko zna da mi kaze???Ispada,e branim sve bodove,odustacu od turnira,ionako mi nece nista skinuti!!

pets

pre 7 godina

Sledece nedelje ce biti realnija lista posto se tada skidaju poeni sa proslogodisnjeg Rogers kupa, tako da bi tada Novak trebao da ima oko 15.400 dok ce Marej da biti na oko 9.000 ...

ue

pre 7 godina

Mareju nisu skinuti bodovi jer se prosle
godine turnir igrao kasnije. Zato ce se za nedelju ili dve, skinuti Mareju 1000 bodova a Djokovicu 600 zbog finala prosle godine.

nele

pre 7 godina

Turnir u Kanadi se prosle godine igrao sredinom avgusta. Tada ce ove godine Marej izgubiti 1000 poena a Novak 600. Ove godine je ovaj turnir odigran ranije zbog Olimpijskih igara.

Neko iz mase

pre 7 godina

Ljudima kojima nije jasno kako Marej nije izgubio poene,sada ću vam pojansiti,prošle godine ovaj turnir se igrao sredinom avgusta,i tada će doći do gubitka poena,tj MArej će biti tada olakšan za 1000 poena (18. avgusta ako ne grešim),boduje se kalendarski tj. kada se inače igra turnir,ove godine zbog OI u Riju turnir je pomeren 3 nedelje ranije

Jumko

pre 7 godina

Odusevljen sam brojem strucnjaka koji do 2007. nisu znali sta je brejk ili draj volej, a sada se upljuju objasnjavajuci ovim drugim jos vecim biserima kako se boduju liste... Samo tako nastavite, ulepsavate mi svaki dan!

TurboNator

pre 7 godina

Zaboravio sam da pomenem da Novak istog datuma (15/8) gubi 600 bodova - proslogodisnje polufinale, tako da ce imati 15440 a Murray 9065

Vera

pre 7 godina

Bodovi iz Toronta osvojeni prosle godine vrijede do 16.8 jer je turnir održan kasnije nego ove godine,tako da se tek 16.8 Murrayu skida 1000 bodova,a Novaku 600.Razlika će se dakle još i povećati između njih dvojice.

matori

pre 7 godina

@ Zar nije trebao Mari da izgubi 1000 bodova jer nije igrao na turniru, a bio je pobednik prosle godine ?
(dejan, 01. avgust 2016 12:37)

nisu skinuli bodove od prošle godine, jer se turnir igrao kasnije nego ove godine...i Novaku će skinuti 600 bodova...

TurboNator

pre 7 godina

Zasto svi pominju race listu kada ona osim trke za London zapravo nista ne znaci? Cak i da Marej osvoji vise bodova od Noleta u 2016.ne znaci da ce biti prvi jer sve zavisi ko koliko poena i na kojim turnirima ce odbraniti...
(nemanja, 2. avgust 2016 01:43)

Pretrazi malo kako sistem funkcionise, razmisli o tome pa ces mozda shvatiti...

Evo malo da pomognem: na kraju sezone (godine) SVE IZ PROSLE sezone (godine) je obrisano (proslo 12 meseci) pa svi imaju SAMO bodove osvojene ove godine, tako da je RACE LIST itekako dobar pokazatelj ko je u prednosti da zavrsi godinu kao No1.

Kapiras?

Aleks objasnjenje

pre 7 godina

Stvarna razlika je oko 6400 bodova, bodovi nisu brisani Mareju zbog pomeranje turnira koji je ove godine odigran ranije. Dakle prvog poneljka posle 16 avgusta (finala u Torontu) Mariju se sa ove danasnje liste briše 1000 poena a Djokoviću 400. Dakle bice Novak 15645 prema Marej 9065.

Goran

pre 7 godina

Nisu oduzeti bodovi sa prethodnog Rogers kupa zbog pomeranja termina.
Marej 1000, Novak 600, tako da je razlika još veća
15440 - 9065 = 6375

Bufalo Bil

pre 7 godina

Marej nije izgubio 1000 bodova zato šta se Kanada igrala prošle godine nedelju kasnije, tako da će ih izgubiti za nedelju dana, isto kao Đoković svojih 600 bodova iz prošlogodišnjeg finala. Ne brinite, nema nikakvih zavera protiv Novaka.

Whatever

pre 7 godina

Buduci da je prosle godine turnir zavrsio 16 avgusta Novaku ce se tada oduzeti 600 bodova a Andyiju 1000 bodova sto znaci da ce Novak uvecati prednost nad Murrayem za 400 bodova.

nbgdeki

pre 7 godina

@WeR Hahahaaa u pravu si, noloboti su u panici. Misle da je Britanska kruna urgirala da Mareju ne skinu bodove iz Toronta hahahahahhahaha

marina05555

pre 7 godina

prošle godine se ovaj turnir završio oko 16.avgusta pa shodno tome, Mariju će se bodovi brisati za 2 sedmice a Noletu će se dodati 300-400 bodova jer je kao proslogidisnji finalista dobio 600 ili 700 bodova, nisam sigurna, mislim 600.

TurboNator

pre 7 godina

Murray gubi 1000 bodova 15/08, ne znam zasto, mozda je turnir bio do tog datuma prosle godine? Ove godine je malo ranije zbog olimpijade...?

Uglavnom mozete da gledate kao da ima 9065 bodova trenutno.

Sone

pre 7 godina

Bodovi su smanjeni pre turnira, odnosno izbrisani su bodovi koje su osvojili prosle godine na ovom turniru. Zato je sada novak dobio 1000 bodova, a Marli nije dobio nista, jer su vec obrisani ranije.

svugde besposllicari

pre 7 godina

Vi ste definitivno prolupali kada se bavite nebitnim stvarima kada se radi o teniserima i njihovom bodovanju na listi.

Pojasnjenje i za nauk

pre 7 godina

(dejan, 1. avgust 2016 12:37)
(Nikola, 1. avgust 2016 12:35)
(nemanja, 1. avgust 2016 12:28)
(PeteSampras, 1. avgust 2016 12:21)
(filip..., 1. avgust 2016 12:21)
(Alex, 1. avgust 2016 12:13)
(dzaja, 1. avgust 2016 11:56)
(Nikola, 1. avgust 2016 11:48)
(dr, 1. avgust 2016 12:11)


Evo da vam pojasnim.
ATP bodovi se racunaju u poslednjih,KALENDARSKIH godinu dana.
To znaci da se ovaj turnir prosle godine igrao RANIJE nego ove i da su Mareju bodovi od proslogodisnjeg Rodzers kupa VEC ODUZETI!

Ja sam samo realan, brate

pre 7 godina

Kako je moguće da Mari zadrži isti broj bodova ako nije odbranio prošlogodišnju titulu?! Zar nije trebalo da izgubi 1000 bodova?!

Ima

pre 7 godina

Tenis kao sport da nastrada ,u prvih 20 jedino su Kirjos,Tim i Tomic da kazes mladi teniseri ,gomila igraca koji su presli 30 godina ,a tako je i kad se pogleda i u nastavku liste .Tenis kad se svi ti igaci penzionisu ,postace jako nezanimljiv i izgubice i na popularnosti a i sponzori ce se povuci .

dakiliz

pre 7 godina

Zasto svi pominju race listu kada ona osim trke za London zapravo nista ne znaci? Cak i da Marej osvoji vise bodova od Noleta u 2016.ne znaci da ce biti prvi jer sve zavisi ko koliko poena i na kojim turnirima ce odbraniti...
(nemanja, 2. avgust 2016 01:43)

Pretrazi malo kako sistem funkcionise, razmisli o tome pa ces mozda shvatiti...

Evo malo da pomognem: na kraju sezone (godine) SVE IZ PROSLE sezone (godine) je obrisano (proslo 12 meseci) pa svi imaju SAMO bodove osvojene ove godine, tako da je RACE LIST itekako dobar pokazatelj ko je u prednosti da zavrsi godinu kao No1.

Kapiras?
(TurboNator, 2. avgust 2016 09:27)
Najvise "volim" ove pametnjakovice kao sto je Turbonator kad hoce da ispadne pametan a ispadne potpuno suprotno. Pa naravno da je Nemanja upravu jer zaista race trka nikakve veze nema sa pravom ATP listom. Ona pokazuje rezultate samo iz tekuce godine i samo sluzi za borbu za plasman za Masters Finale,znaci za zavrsni turnir osmorice najboljih upravo iz tekuce godine.

nemanja

pre 7 godina

Zasto svi pominju race listu kada ona osim trke za London zapravo nista ne znaci? Cak i da Marej osvoji vise bodova od Noleta u 2016.ne znaci da ce biti prvi jer sve zavisi ko koliko poena i na kojim turnirima ce odbraniti...

TurboNator

pre 7 godina

dakiliz

Da li ti je broj pluseva i minusa na tvoj komentar objasnio ko se pravio pametan a ko je ispao glup...?

Ako jos uvek ne kapiras odgovori na ovo: sta zajednicko imaju ATP Rang Lista i Race List? Hint: razlika na kraju godine...

iggy

pre 7 godina

Ako se racuneju bodovi u ovoj sezoni, dakle ATP race Djokoviceva prednost uopste nije velika i nedostizna - 9040 naspram 7225 koliko ima Endi. Dakle ukoliko se ne osvoji US open i bar jos 2 mastersa, prvo mesto moze biti itekako ugrozeno

WeR

pre 7 godina

Sledi pitanje "nolobotica": "Kako Marej ima 10000p, trebalo bi da ima 9000"! Gledajte i uzivajte kako ovo tumace poznavaoci tenisa koji su poceli da prate tenis od 2011g!

Jumko

pre 7 godina

Odusevljen sam brojem strucnjaka koji do 2007. nisu znali sta je brejk ili draj volej, a sada se upljuju objasnjavajuci ovim drugim jos vecim biserima kako se boduju liste... Samo tako nastavite, ulepsavate mi svaki dan!

Ograničiti tapkanje na tri tapka

pre 7 godina

Kad je Federer bio prvi tada je konkurencija bila slaba, nije bilo tenisera u prvih deset, misim top 10 nije ni postojao, a danas Novak ima najveću konkurenciju svih vremena.

Sone

pre 7 godina

Bodovi su smanjeni pre turnira, odnosno izbrisani su bodovi koje su osvojili prosle godine na ovom turniru. Zato je sada novak dobio 1000 bodova, a Marli nije dobio nista, jer su vec obrisani ranije.

Pojasnjenje i za nauk

pre 7 godina

(dejan, 1. avgust 2016 12:37)
(Nikola, 1. avgust 2016 12:35)
(nemanja, 1. avgust 2016 12:28)
(PeteSampras, 1. avgust 2016 12:21)
(filip..., 1. avgust 2016 12:21)
(Alex, 1. avgust 2016 12:13)
(dzaja, 1. avgust 2016 11:56)
(Nikola, 1. avgust 2016 11:48)
(dr, 1. avgust 2016 12:11)


Evo da vam pojasnim.
ATP bodovi se racunaju u poslednjih,KALENDARSKIH godinu dana.
To znaci da se ovaj turnir prosle godine igrao RANIJE nego ove i da su Mareju bodovi od proslogodisnjeg Rodzers kupa VEC ODUZETI!

crno beli svet

pre 7 godina

Rejs lista koja vazi samo za ovu godinu,gde Novak ima oko 2000 poena prednosti je bitna samo za zavrsni masters u Londonu,i nije ni toliko bitno da li ce neko biti prvi ili osmi,jedino samo za malo laksi zdreb za zavrsni masters.Nema vise ni potrebe da se prati ta lista jer je Novak jos prosli mesec i teoretski obezbedio kartu za London,a ova lista gde se brane bodovi iz prosle sezone i gde Novak ima 6000 poena prednosti je bitna za prvo mesto i mislim da ce Novak bez problema odbraniti prvo mesto i po peti put zavrsiti godinu kao broj jedan i tako ce se izednaciti sa Federerom i ostace samo Sampras sa 6 godina kao broj jedan

hm hm

pre 7 godina

Zasto Mareju nisu oduzeti bodovi a osvojio je titulu prosle godine???Da li neko zna da mi kaze???Ispada,e branim sve bodove,odustacu od turnira,ionako mi nece nista skinuti!!

Struki

pre 7 godina

Lista nije potpuna, jer 15 avgusta se brisu bodovi sa proslogodisnjeg mastersa u Torontu, tako da ce Novak povecati razliku za jos 400 bodova...A dolaze i OI, pobednik dobija 750 atp bodova, tako da razlika mozr biti i mnogo veca!

D

pre 7 godina

Ne znam zasto se ljudi hvataju za godisnju trku za finalni masters kad to nema veze ko ce na kraju godine biti broj 1. (Novak je vec osigurao ucesce, nebitno je da li ce Marej da ga stigne)Tu je bitna ova razlika od 6400 poena i kako stvari stoji Novak samo pukim čudom može to da ispusti, da ispadne svuda u prvim kolima a da Marej sve osvoji. Tako da nema brige, i 2016ta je njegova..

svugde besposllicari

pre 7 godina

Vi ste definitivno prolupali kada se bavite nebitnim stvarima kada se radi o teniserima i njihovom bodovanju na listi.

nbgdeki

pre 7 godina

@WeR Hahahaaa u pravu si, noloboti su u panici. Misle da je Britanska kruna urgirala da Mareju ne skinu bodove iz Toronta hahahahahhahaha

Alex

pre 7 godina

Zar Murray nije trebalo da izgubi 1,000 ATP bodova jer nije branio prošlogodišnju titulu iz Kanade? Na sajtu ATP stoji da je zadržao 1,000 bodova sa tog turnira iako nije igrao ove godine. Voleo bih da mi neko to objasni.

Joc@

pre 7 godina

16.000.... – Novak
15.000.... –
14.000.... –
13.000.... –
12.000.... –
11.000.... –
10.000.... – Endi
9.000...... –
8.000...... –
7.000...... –
6.000...... –
5.000...... – Rodžer, Rafael
*
Čoveče!
Novak,
pet praznih mesta,
pa tri legende!!!

dr

pre 7 godina

Kako je Mari zadrzao bodove kada je prosle godine osovojio ovaj turnin a ove nije ni ucestvovao? Ili nisu iste nedelje u pitanju pa ce mu se tek skinuti poeni?

PeteSampras

pre 7 godina

Kako je Marej zadržao bodove kada nije učestvovao na turniru na kojem je osvojio titulu prošle godine? Zar ne bi trebalo Marej da izgubi 1000 poena, a Novak pošto je igrao finale prošle godine i sada osvojio da dobije 300 ili koliko već poena?

dakiliz

pre 7 godina

Zasto svi pominju race listu kada ona osim trke za London zapravo nista ne znaci? Cak i da Marej osvoji vise bodova od Noleta u 2016.ne znaci da ce biti prvi jer sve zavisi ko koliko poena i na kojim turnirima ce odbraniti...
(nemanja, 2. avgust 2016 01:43)

Pretrazi malo kako sistem funkcionise, razmisli o tome pa ces mozda shvatiti...

Evo malo da pomognem: na kraju sezone (godine) SVE IZ PROSLE sezone (godine) je obrisano (proslo 12 meseci) pa svi imaju SAMO bodove osvojene ove godine, tako da je RACE LIST itekako dobar pokazatelj ko je u prednosti da zavrsi godinu kao No1.

Kapiras?
(TurboNator, 2. avgust 2016 09:27)
Najvise "volim" ove pametnjakovice kao sto je Turbonator kad hoce da ispadne pametan a ispadne potpuno suprotno. Pa naravno da je Nemanja upravu jer zaista race trka nikakve veze nema sa pravom ATP listom. Ona pokazuje rezultate samo iz tekuce godine i samo sluzi za borbu za plasman za Masters Finale,znaci za zavrsni turnir osmorice najboljih upravo iz tekuce godine.

Opie Winston

pre 7 godina

Po mom misljenju, prva pozicija nije toliko vazna, jer ce je Novak kad-tad prepustiti nekom drugom. Bitni su trofeji, oni nikad nece nestati.

nemanja

pre 7 godina

Zasto svi pominju race listu kada ona osim trke za London zapravo nista ne znaci? Cak i da Marej osvoji vise bodova od Noleta u 2016.ne znaci da ce biti prvi jer sve zavisi ko koliko poena i na kojim turnirima ce odbraniti...

Ja sam samo realan, brate

pre 7 godina

Kako je moguće da Mari zadrži isti broj bodova ako nije odbranio prošlogodišnju titulu?! Zar nije trebalo da izgubi 1000 bodova?!

Rozenkranc

pre 7 godina

Marej nije izgubio poene jer je pomeren datum turnira zbog Olimpijade, za dve nedelje će i novak izgubiti 500 poena zbog 1/2 prošle godine a Marej 1000...

Roi

pre 7 godina

Race lista je najbolji pokazatelj ko će biti prvi na kraju godine. Važno je održavati prednost na race listi. Glavna lista ne sme da zavara. Noletova prednost nije toliko velika. Mareju je npr. dovoljno da uzme US open, a Nole da ispadne kao i na Wimbledonu i da se izjednače na race listi i onda do kraja godine kad bi oboje teoretski ispadali u istim kolima na turnirima bitka za prvo mesto bi bila izjednačena. Ko se razume u tenis shvatiće o čemu pričam.

anica

pre 7 godina

Ljudina!
Ponos..kao brata ga volim, da mu sve cveta zauvek..i da ga Bog cuva.
Toliko upornosti..dobre duse, inteligencije...vaspitanja...znanja...pozrtvovanosti. Leti sokole!

Mare,NS

pre 7 godina

Lepo je ponovo videti ovoliku razliku.
Ako odvojeno posmatramo samo 2016.g. i trku za mesto no.1 na kraju godine,onda je tu Novak u prednosti nesto manjoj od 2000 bodova.
Vise je nego realno da tu i ostane,jer sve sto treba da uradi do kraja godine je da osvoji slican broj bodova koliko i Endi.
Cak ima i oko 2000 bodova fore.
Ako se uzme u obzir da,po nepisanom pravilu,Novak najbolje rezultate postize krajem tekuce i pocetkom sledece sezone trka za mesto no.1 je za Endija nemoguca misija u dogledno vreme.
Odustajanjem od Rodzers kupa je to na neki nacin i potvrdio!

marko

pre 7 godina

@Nele Volim Novaka kao i ti, ali gresis, kako Marej moze nesto da izgubi od prosle godine kada se za tu race listu racanaju(sakupljaju) bodovi iz aktuelne godine, dakle nista se Mareju ne brise, to sto si ti rekao je tacno za glavnu atp listu, tu Marej i gubi bodove, tj. .brisu mu se, za race listu se bodovi samo skupljaju tokom cele godine bez brisanja, od svakog Januara od nule se krece,pozz...

DROGBA11

pre 7 godina

Novak je ovo pametno uradio, u ATP trci (poeni u tekucoj godini) imao je samo 800 poena prednosti u odnosu na Mareja,sada je to 1800. Nije se mnogo umorio, prosetao se kroz turnir nije izgubio ni set, jos se i uigrao.Sa druge strane mislim da je Marej pogresio sto nije igrao, ako planira da uzme prvo mesto.

lauda

pre 7 godina

(dejan, 1. avgust 2016 12:37)
(Nikola, 1. avgust 2016 12:35)
(nemanja, 1. avgust 2016 12:28)
(PeteSampras, 1. avgust 2016 12:21)
(filip..., 1. avgust 2016 12:21)
(Alex, 1. avgust 2016 12:13)
(dzaja, 1. avgust 2016 11:56)
(Nikola, 1. avgust 2016 11:48)
(dr, 1. avgust 2016 12:11)


Evo da vam pojasnim.
ATP bodovi se racunaju u poslednjih,KALENDARSKIH godinu dana.
To znaci da se ovaj turnir prosle godine igrao RANIJE nego ove i da su Mareju bodovi od proslogodisnjeg Rodzers kupa VEC ODUZETI!
(Pojasnjenje i za nauk, 01. avgust 2016 13:40)

Ti si bas dobro posvadjan sa kalendarom.

biti normalan

pre 7 godina

Sladja

Nemoj se zahvaljivati " u ime nacije" teniseru, zato sto postoji. Neprijatno je koliko je pateticno, malogradjanski i neukusno.

Ima

pre 7 godina

Tenis kao sport da nastrada ,u prvih 20 jedino su Kirjos,Tim i Tomic da kazes mladi teniseri ,gomila igraca koji su presli 30 godina ,a tako je i kad se pogleda i u nastavku liste .Tenis kad se svi ti igaci penzionisu ,postace jako nezanimljiv i izgubice i na popularnosti a i sponzori ce se povuci .

Ratko

pre 7 godina

Ono što je najbitnije povećao je svoju razliku na race listi za London za 1000 poena pa je sada na 1800 bodova ispred Mareja. Tako da neće US Open biti odlučujući za prvo mesto ako Novak kojim čudom kiksne u nekoj ranoj fazi turnira, pošto bi do kraja godine imao šansu da svede bodovnu razliku u svoju korist. Lepo smo se naoštrili za OI i nadam se da će Novak uspeti da osvoji medalju za Srbiju. Rekorder Mastersa a za jedno 2 godine GS i nedelje na prvoj poziciji.

Milivoje

pre 7 godina

Prosto neverovatno zvuči da Novak sa 2 GS i 4 mastersa u ovoj godini, što je odličan rezultat, još uvek nije osigurao prvu poziciju na ATP listi za kraj godine. Andy Marej mu diše za vratom sad je na nekih 1700-1800 bodova iza njega. Ali dobro je došla ova titula da se učvrsti na poziciji broj 1 i teško će igrati Cincinati jer se igra odmah u nedelji nakon OI pa bi trebalo odmah da uđe u avion i odleti za US, što je jako teško izvodljivo. Tako da će to vrrovatno propustiti ove godine. Ono što je najbitnije do kraja sezone je US Open i završni masters u Londonu. Tu treba da bude onaj pravi Novak i pokupi titule, pogotovo US Open.

Milivoje

pre 7 godina

Lista nije potpuna, jer 15 avgusta se brisu bodovi sa proslogodisnjeg mastersa u Torontu, tako da ce Novak povecati razliku za jos 400 bodova...A dolaze i OI, pobednik dobija 750 atp bodova, tako da razlika mozr biti i mnogo veca!
(Struki, 1. avgust 2016 11:54)
Baš tako. Završnica turnira je prošle godine bila 14 Avgusta. Iz tog razloga Mareju i Novaku još nisu skinuti-dodati bodovi. Pobednik OI dobija 750 bodova ali to je u tom slučaju nevažno, bitna je medalja makar bilo koja. Najbitniji barem meni je US Open, pošto je Novak brutalno dobar na tvrdoj podlozi i samo 2 US Opena mi je nekako malo. Mora tu imati minimum 3 trofeja.

nele

pre 7 godina

Vidim da neki pisu da je razlika izmedju Novaka i Endija u Atp trci nesto manja od 2000 poena, ali zapravo je veca. Marej je prosle godine osvojio 275 poena u finalu Dejvis kupa a sobzirom da je to bilo posle finalnog mastersa u Londonu ti poeni su jos uvek uracunati u Marejev Atp race points. A znamo da ove godine nema poena za Dejvis kup pa ih nemoze ni odbraniti. Tako da kada gledate ATP race listu oduzmite Mareju 275 poena. Ako mi ne verujete onda saberite sve poene koje je osvojio u ovoj godini i videcete da fale ti poeni.

KAO XXXL

pre 7 godina

Novak Đoković otpočeo je 210 nedelju kao ATP N 1 !
Osigurao je prvo mesto do novembra meseca a najverovatnije i do kraja 2016!
Bilo bi to već peti put!(2011,2012,2014,2015,2016)
Verujem da će Novak osvojiti zlato na Olimpijadi!

Djole

pre 7 godina

Ako je i uopste postojalo pitanje broja jedan do kraja godine, sada je razrijeseno. Novak nas je toliko razmazio da je sada ovih 6000 naspram onih 9000 u maju malo. Lijepa prilika se ukazuje Wawrinki da zauzme 3 mjesto, posto Federer do kraja sezone gubi preko 3000 poena. Tim placa danak pretjeranom igranju turniru, sad su ga zakacile i povrede. Idemo Nole care do kraja godine samo hrabro!

Pozdrav!

Svete

pre 7 godina

Bodovi traju 52 nedelje, Marej je osvojio titulu 16 avgusta prosle godine, dakle za 2 nedelje ce Marej izgubiti 1000 a Novak ce izgubiti 600 poena sa proslogodisnjeg turnira.
Sada je Novak dobio 1000 zato sto nije igrao prosle godine u ovo vreme, a za tacno godinu dana ce izgubiti ovih 1000 poena posto ce se Kanada sledece godine vratiti u stari termin, u vreme ovogodisnjeg olimpijskog turnira !

Pedja

pre 7 godina

Bodovi se brisu Mareju i Novaku prvog ponedeljka posle 16 avgusta(kad je Novak izgubio finale od Mareja). Novaku 600 , Mareju 1000 atp bodova u odnosu na današnju Atp listu. Razlog toga je ranije igranje mastersa u odnosu na proslu godinu. Stvarna razlika je oko 6400 bodova, Novak 15445 Marej 9065.

veliki strumf

pre 7 godina

Za one koji pitaju zasto Marej nije izgubio bodove: izgubice ih 15. avgusta, jer je prosle godine kasnije zavrsen Masers kup u Kanadi (ove godine pocetak je pomeren zbog OI). Tada ce i Novak izgubiti 600 bodova zbog finala, pa ce razlika biti oko 6400 bodova. A pitanje za moderatore: zasto mi ne objavljujete komentar u vezi GOAT liste, gde sam objasnio i odnos titula Novaka i Federera. Ne pisem nebuloze, kao neki cije komentare non stop pustate, uvek dajem puno (i to potpunih) informacija, pojasnjavam, itd. Ne vredjam nikog, komentari ne prelaze nikad 1500 karaktera... Dopunim svaku vest kada nesto izostavite (kao sada sto nedostaje info zasto poeni nisu oduzeti). Prakticno vam pomazem da citaoci imaju potpune informacije, a dosta bitnih postova oko OI mi niste pustili. Zato Jumka, Mikii-a, Barku, Brondby-a (koji je jos simpatican) i ostale trolove redovno pustate. Nadam se da cete mi ovaj komentar objaviti u potpunosti.

branimir

pre 7 godina

Bodovi se brisu tacno posle godinu dana. Prosle godine turnir je igran od 10.- 16.08. dok je ove godine pomeren zbog Olimpijade. Znaci da ce Mareju bodovi od prosle godine biti izbrisani 16.08. tako da ce razlika biti 7.000 u korist Novaka...idemo u Rio po medalju!

Glupko

pre 7 godina

(Jumko, 1. avgust 2016 14:55)
A šta je draj volej? ))) Ja igrao tenis negde od 1980-tih ali nešto mi slabunjav bio trener pa mi nije objasnio taj... udarac? Fintu? Običaj?

stoka

pre 7 godina

Ako se ne varam bodovi imaju "rok trajanja" od godinu dana, skidaju se nakon sto istekne tih godinu dana. Ove godine je Toronto uranio zbog OI, pa ce se Murrayu bodovi skinuti za tjedan ili dva.

pets

pre 7 godina

Sledece nedelje ce biti realnija lista posto se tada skidaju poeni sa proslogodisnjeg Rogers kupa, tako da bi tada Novak trebao da ima oko 15.400 dok ce Marej da biti na oko 9.000 ...

Dalibor

pre 7 godina

"Novaku je na dosadašnji bodovni saldo pridodato hiljadu bodova zbog osvajanja masters titule, ali mu oš uvek nije oduzeto prošlogodišnjih 600, dobijenih kada je na Rodžers kupu 2015. takođe stigao do finala (tada je izgubio od Endija Mareja sa 4:6, 6:4, 3:6). Kako se taj turnir okončao 16. avgusta, Đokoviću će kroz 16 dana biti oduzeto pomenutih 600 bodova, baš kao i svim ostalim "dobitnicama" prošlogodišnjih ATP poena. Marej će tada ostati bez svoje "hiljadarke", pa će Novak "na rate" dodatno uvećati prednost."

marina05555

pre 7 godina

prošle godine se ovaj turnir završio oko 16.avgusta pa shodno tome, Mariju će se bodovi brisati za 2 sedmice a Noletu će se dodati 300-400 bodova jer je kao proslogidisnji finalista dobio 600 ili 700 bodova, nisam sigurna, mislim 600.

Vera

pre 7 godina

Bodovi iz Toronta osvojeni prosle godine vrijede do 16.8 jer je turnir održan kasnije nego ove godine,tako da se tek 16.8 Murrayu skida 1000 bodova,a Novaku 600.Razlika će se dakle još i povećati između njih dvojice.

Aleks objasnjenje

pre 7 godina

Stvarna razlika je oko 6400 bodova, bodovi nisu brisani Mareju zbog pomeranje turnira koji je ove godine odigran ranije. Dakle prvog poneljka posle 16 avgusta (finala u Torontu) Mariju se sa ove danasnje liste briše 1000 poena a Djokoviću 400. Dakle bice Novak 15645 prema Marej 9065.

TurboNator

pre 7 godina

Murray gubi 1000 bodova 15/08, ne znam zasto, mozda je turnir bio do tog datuma prosle godine? Ove godine je malo ranije zbog olimpijade...?

Uglavnom mozete da gledate kao da ima 9065 bodova trenutno.

Beli65

pre 7 godina

bodovi sa atp liste i race liste se izjednacavaju pre pocetka zavrsnog turnira u Londonu kada se oduzimaju bodovi sa proslogodisnjeg zavrsnog turnira tako da je sto se sezona priblizava kraju realnije je pratititi race listu

TurboNator

pre 7 godina

Zasto svi pominju race listu kada ona osim trke za London zapravo nista ne znaci? Cak i da Marej osvoji vise bodova od Noleta u 2016.ne znaci da ce biti prvi jer sve zavisi ko koliko poena i na kojim turnirima ce odbraniti...
(nemanja, 2. avgust 2016 01:43)

Pretrazi malo kako sistem funkcionise, razmisli o tome pa ces mozda shvatiti...

Evo malo da pomognem: na kraju sezone (godine) SVE IZ PROSLE sezone (godine) je obrisano (proslo 12 meseci) pa svi imaju SAMO bodove osvojene ove godine, tako da je RACE LIST itekako dobar pokazatelj ko je u prednosti da zavrsi godinu kao No1.

Kapiras?

Neko iz mase

pre 7 godina

Ljudima kojima nije jasno kako Marej nije izgubio poene,sada ću vam pojansiti,prošle godine ovaj turnir se igrao sredinom avgusta,i tada će doći do gubitka poena,tj MArej će biti tada olakšan za 1000 poena (18. avgusta ako ne grešim),boduje se kalendarski tj. kada se inače igra turnir,ove godine zbog OI u Riju turnir je pomeren 3 nedelje ranije

Марко

pre 7 godina

Још увек нису одузети бодови са прошло годишњег турнира због промене календара.

NS BOY

pre 7 godina

Iz nekog razloga mu je malo stao servis do finala, i odmah su troleri poceli da pisu kako mu je servis ocajan. A onda se dogodilo finale u kojem je u jednom trenutku imao 94 posto ubacenog prvog servisa, dok ga je na drugi Nisikori iznenadio jednom ili dva puta samo. :D Koliko ljudi malo znaju.

Nebojša

pre 7 godina

Prošle godine je turnir bio nedelju dana kasnije nego ovaj upravo završen a pošto nije još prošlo godinu dana(bodovi traju godinu dana) zato nikom još nisu skinuti bodovi trebalo bi to da se desi na sledećoj atp listi.

matori

pre 7 godina

@ Zar nije trebao Mari da izgubi 1000 bodova jer nije igrao na turniru, a bio je pobednik prosle godine ?
(dejan, 01. avgust 2016 12:37)

nisu skinuli bodove od prošle godine, jer se turnir igrao kasnije nego ove godine...i Novaku će skinuti 600 bodova...

Whatever

pre 7 godina

Buduci da je prosle godine turnir zavrsio 16 avgusta Novaku ce se tada oduzeti 600 bodova a Andyiju 1000 bodova sto znaci da ce Novak uvecati prednost nad Murrayem za 400 bodova.

no1e_svih_vremena

pre 7 godina

Ljudi, opustite se. Andy nije ucestvovao i nije zaradio nijedan bod. Novak je pobedio i zaradio 1000 poena. Za dve nedelje ce se tek oduzeti bodovi koje su branili prosle godine, jer je ove godine RC igran dve nedelje ranije zbog OI. Dakle, za dve nedelje NOvaku se skida 600 bodova, a Andy gubi 1000. Sadasnja razlika ce se uvecati za jos 400 bodova, cirka 6400 bodova prednosti za Noleta. Ziveli :-)

Goran

pre 7 godina

Nisu oduzeti bodovi sa prethodnog Rogers kupa zbog pomeranja termina.
Marej 1000, Novak 600, tako da je razlika još veća
15440 - 9065 = 6375

Bufalo Bil

pre 7 godina

Marej nije izgubio 1000 bodova zato šta se Kanada igrala prošle godine nedelju kasnije, tako da će ih izgubiti za nedelju dana, isto kao Đoković svojih 600 bodova iz prošlogodišnjeg finala. Ne brinite, nema nikakvih zavera protiv Novaka.

TurboNator

pre 7 godina

Zaboravio sam da pomenem da Novak istog datuma (15/8) gubi 600 bodova - proslogodisnje polufinale, tako da ce imati 15440 a Murray 9065

ue

pre 7 godina

Mareju nisu skinuti bodovi jer se prosle
godine turnir igrao kasnije. Zato ce se za nedelju ili dve, skinuti Mareju 1000 bodova a Djokovicu 600 zbog finala prosle godine.

Vlada

pre 7 godina

Za sve ove što prate tenis od juče:
Ne brane se poeni od turnira do turnira, nego se sabiraju poeni u prethodne 52 nedelje. Tako se, zbog pomeranja turnira, može desiti da se u jednom trenutku na saldu igrača nađu poeni za isti turnir od tekuće i prethodne godine. Rogers Cup se prošle godine igrao od 10 do 16. avgusta, tako da ni Novaku još nije skinuto 600 bodova koje je osvojio plasmanom u finale i porazom u istom prošle godine. Za 9 dana će skinuti Novaku 600 bodova, a Mariju 1000.

nele

pre 7 godina

Turnir u Kanadi se prosle godine igrao sredinom avgusta. Tada ce ove godine Marej izgubiti 1000 poena a Novak 600. Ove godine je ovaj turnir odigran ranije zbog Olimpijskih igara.

TurboNator

pre 7 godina

dakiliz

Da li ti je broj pluseva i minusa na tvoj komentar objasnio ko se pravio pametan a ko je ispao glup...?

Ako jos uvek ne kapiras odgovori na ovo: sta zajednicko imaju ATP Rang Lista i Race List? Hint: razlika na kraju godine...