Petak, 01.12.2023.

13:24

Janakopulos prozvao EL zbog Partizana VIDEO

Vlasnik Panatinaikosa Dimitris Janakopulos je teško podneo poraz njegovog tima protiv Partizana, zbog čega je "opleo" po Evroligi.

Izvor: A.S.

Janakopulos prozvao EL zbog Partizana VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

Zufer

pre 7 meseci

Kad braća zarate... Čuvene Eu "instalacije"
(Prometej, 2. decembar 2023 01:33)Te dve institucije imaju vise titula prvaka Evrope nego vi ucesca u EL a cak sedam puta vise titula nego vi ucesca u top 8 i

Gazda

pre 7 meseci

Meni se cini da sudije cine sve da obesmisle celendz. Da lo samo ja imam utisak da prilikom gledanja snimka ne teze da donesu pravu odliku vec traze ugao koji ce potvrditi njihovu odluku.
(miroslav72, 1. decembar 2023 22:15)

To i jeste smisao celendza, da sudije provere svoju odluku. I ako ne nadju ocigledan dokaz da su pogresili, odluka ostaje. Zato se trazi najbolji ugao da se proveri element na osnovu koga je donesena odluka ili na osnovu koga je trazen celendz. Tu su pravila vrlo jasna.

miroslav72

pre 7 meseci

Meni se cini da sudije cine sve da obesmisle celendz. Da lo samo ja imam utisak da prilikom gledanja snimka ne teze da donesu pravu odliku vec traze ugao koji ce potvrditi njihovu odluku.

Шунто Златиборац

pre 7 meseci

Колико је било суђење лоше по његов тим?Пао није изашао из бонус у 4/4 а фаул за излазак из бонус им је свиран тек у продужетку на 2.4 секунде прије краја.Откако су се побратимили са BBB и Динамом,желим им да никад не уђу у Т8.

Гаси Дуле али гаси и Жоц.

pre 7 meseci

Voleo bih da vidim Ledeja da ovako podmetne nogu Jokicu. Obrisao bi parket s njim
(nikola12, 1. decembar 2023 18:15)

Тако је. Не би ишао у полицију да пријави.

Dzeronimo

pre 7 meseci

Koliko se samo tetkica u crnom (dan zalosti) sjatilo da nesto pametno kaze zbog poraza voljenog im kluba iz Atine.
To su isti oni licemeri koji su u stanju po sto puta napisati da navijaci Partizana vise mrze Zvezdu nego sto vole svoj klub.
Da nije zalosno bilo bi smesno.

buha u uhu

pre 7 meseci

Ovo mu dođe ko komedija. Grci, Španci i Turci se žale na suđenje. Pa šta je bilo ono što se dogodilo onomad u Atini. Oružana pljačka sudija koje su bukvalno otele pobedu Partizanu. A Real prošle godine?

Insajder

pre 7 meseci

E moj Janakopulosu! Oni su napravili klan u Evroligi koji o svemu odlučuje . Tu je Dejan Bodiroga ostrašćeni grobar, zatim Motejunas koji ima zajedničke poslove sa Zoranom Savićem. Kada se tome doda da Željko Obradović takođe koristi svoje ime da bi se navlačilo za Partizan,onda je jasno da timovi moraju da igraju minimum 50% bolje od Partizana da bi ih dobili. Ako su bolji 30-40%, kao sinoć Panatinaikos, to neće biti dovoljno. Nešto slično je urađeno i u Aba ligi samo su akteri drugačiji.

Mirota

pre 7 meseci

@Desva se... I sudije su ljudi, da nas pogreše na tvoju stetu, sledeci put u tvoju korist i tako svaki put, uvek ce biti gresaka na neciju stetu. Ovaj put na vasu i nimalo mi vas nije zao,jer ste klub sa najdvratnijim vlasnikom i trenerom...
(gl, 01. decembar 2023 16:54)
Sve tačno osim da je Patlidžan odvratniji.

DB

pre 7 meseci

Ovaj je slika i prilika ovih iz predgrađa
Jedino što zna je da proziva sudije posle svake utakmice
Partizan je ove sezone drastično oštećen bio bar u tri utakmice koje je izgubio pa niko nije kukao
Ovaj ima lepu istoriju i već ga svi znaju kao teletabisa koji pljuje Evroligu svake godine
Samo isti kao on mogu da ga podržavaju a to su naravno panteri železnik

Србeнда

pre 7 meseci

Шта је реакао да није тачно? О клубу највише говори чутање о дивљачкој игри дрвета који из утакмице у утакмицу сакати и поврђује људе. Замислите супротно, било би завере од васионе до већ прозиваног који им је дао импулс опстанка!

Zoki

pre 7 meseci

Ljudi moji a kakvo je suđenje bilo u Atini protiv Olimpijakosa. Daj Bože da i mi imamo ovako suđenje u revanšu. O ABa ligi da i ne govorimo.

mdj

pre 7 meseci

Sudjenje u El poslednje 2 sezone je zaista problematicno, previse gresaka sudije prave. Ovaj jeste cirkuzant i uvek mu je kriva EL, s tim u vezi neke delove koje je podelio zaista jesu bili problematicni pogotovo onaj lakat Smajlija, faul u napadu kao dobar dan, ali neke delove klipa podelio gde su svirani faulovi za Pao i neki koji nidje veze nemaju. Da nema takve ispade mozda bi ga i ozbiljnije shvatili. Sve u svemu, Partizan cinjenica je ima poprilicno dobro sudjenje u EL, sto je negde efekat Zeljka Obradovica, hteli to grobari da priznaju ili ne, prosto tako je. S tim da to nije nista novo, autoriteti kod sudija su uvek postojali. Konkretno da li je mozda mogao drugaciji ishod da bude da je bilo nesto bolje sudjenje (generalno bolje jer opet kazem lose je zadnje 2 sezone vrlo, po meni nikad gore od kako gledam EL, a ima preko 20god) mozda.., da li je to uzrok poraza za Pao? Nije! Ostali su bez gasa, igrali sa 6 igraca u onakvom ritmu zadnjih 15 skoro 20min, a Panter pogodio sve kad je trebalo.

Burgos

pre 7 meseci

Reče čovek čija je ekipa izašla iz bonusa tek u produžetku. Do 7 minuta 4/4 nisu imali ni jedan faul,a svi znaju da se teško sviraju kontakti u poslednjih 2 minuta meča. Neka je Ostoja kakav jeste i on je ološ to ne sporimo, ali ja nikada nisam čuo od njega da kritikuje sudije. Pa šta smo trebali mi da kažemo kad su nam defakto ukrali pobedu u Pireju kad je Kevinu svirano preko pola a nidje veze nije bilo ni blizu. E zato je KKP ono što jeste.

Marko

pre 7 meseci

Bolji šut za dva, za tri, sa linije slobodnih bacanja. Više dosuđenih faulova, manje bacanja i ovaj crv je našao da komentariše suđenje.

zzzzzzzzzzz

pre 7 meseci

Iskreno svaki domaći teren ima naklonjeno sudjenje, ovde jeste bilo možda 55-45 % za Partizan, ali ako ste gledali onu katastrofu od sudjenja protiv efesa prošlo kolo ovo je ništa... Tako da..... Baskonija isto kad smo gostovali sramotno sudjenje....

Dzeronimo

pre 7 meseci

pocetak cetvrte cetvrtine Partizan 4 faula Pao ni jedan :)))
(Solarnaut, 01. decembar 2023 14:11)

I ne samo to, PAO je bonus ispunio tek na polovini produzetka. Drugo u gostima su imali 8 slobodnih bacanja vise od tog domacina koga "pomazu" sudije. Nego svima je vec jasno kakav je ovo cirkuzant.
(realno/sarkazam, 01. decembar 2023 14:22)

Br fajlova nije pokazatelj suđenja, već kako su dosuđeni i da li su faulovi postojali uopšte i sto je najbitnije što opovrgava vašu teoriju o br fajlova a to je koliko fajlova i u kom periodu faulovi nisu svirani....al treba imati mozga to shvatiti..
(SUNĐER BOB, 01. decembar 2023 15:33)

U pravu si, faul na pocetku nista ne znaci, ne utice na kasniji tok meca i ne dodaje se kasnijim faulovima, bitni su faulovi SAMO na kraju utakmice.
Bravo majstore!
Trba "imati" mozga pa bas ovoliko kukati.
Nesto mi nije jasno, koga je Partizan juce dobio Pao ili Zvezdu?
Mozes i ti naucnice da odgovoris.

paja patak

pre 7 meseci

Kakve veze i da imamo sudije??. Ja voli nas ona stvar! Zivimo u vremenu ko se kako snadje, nema postenja, casti! To je orislo pre 30+ godina

Ajgor

pre 7 meseci

niko ne može da zabrani kako će se zvati fmp
(saopstenje, 01. decembar 2023 16:27)

I tako, preko noći, Igokea i Partizan su postali jedan klub.

Kler Frejzer

pre 7 meseci

Ovaj sto se potpisao sa Sundjer Bob mora da zna da se ne piše "fajl" nego "faul" i nisu "fajlovi" nego "faulovi". Ako mozak nisi koristio u školi oprošteno ti je.

MJS

pre 7 meseci

(zzzzzzzzzzz, 01. decembar 2023 16:31)
Tačno!!! Ali kako su nas pokrali upravo u Atini protiv Olimpijakosa!!!!
To je bila bukvalno pljačka a ne krađa!!! O tome naši praktično nisu ni pričali,a o ovom se diže prašina,ovaj **rkoman ili cirkuzant i slični ,pogledajte snimak,pa onda još jednom se javite!!! Ako postoji "krivac" to su igrači KKP,a jako puno im je pomogao Ataman,koji je kardinalno vodio ekipu u pojedinim momentima!!!

gl

pre 7 meseci

Desva se... I sudije su ljudi, da nas pogreše na tvoju stetu, sledeci put u tvoju korist i tako svaki put, uvek ce biti gresaka na neciju stetu. Ovaj put na vasu i nimalo mi vas nije zao,jer ste klub sa najdvratnijim vlasnikom i trenerom...

ZOmbie

pre 7 meseci

Bukvalno nijedan navijač PAO ni na jednom klipu na youtube nije pomenuo sudije već čestitaju i zale za propušteno šansom...ali tu je Zeleznika da nam objasni.

Zorz

pre 7 meseci

Ledej je kvalitetan igrac nesporno, ali i jako prljav, u svakoj utakmici bar po jedan tezak faul napravi ali ga i majstorski kamuflira. Cak je i u onom cirkusu sa Realom povredio Deka da je lik zavrsio sezonu u tom trenutku. I protiv Pao je Mitoglua zakuco po ramenu ali obican faul sviran. Na stranu navijacka razmisljanja, kazem odlican igrac ali sa losom etikom...

Mar

pre 7 meseci

Ahahah svi ga grobari i generalno ljudi sto komentarisu ovde podrzavali sve ove godine zato sto se bunnio stalno protiv evrolige.Sad kada se buni sto je pokraden protiv njih,sad je odjednom "ludak,tatin sin,propalica,neznalica".Kako smo smesni i jadni :D

blaze

pre 7 meseci

EL je kriva zato što su Panter i P.J. juče pogađali kao iz snajpera. PAO je napravio grešku još onda kada je pustio Željka. Sada shvataju da ne vrede nikakve pare ni skupa pojačanja bez čarobnjaka sa klupe.

Lajavi krelac

pre 7 meseci

Da je juče Zvezda igrala onako protiv PAO, "grci" bi izveli preko 40 slobodnih bacanja, a najmanje tri Zvezdina igrača ne bi stigla do poslednje četvrtine zbog 5 ličnih.
A onda kreće priča kako Zvezda igra grubo...

Dlakavi

pre 7 meseci

Br fajlova nije pokazatelj suđenja, već kako su dosuđeni i da bla bla bla truć truć…al treba imati mozga to shvatiti..
(SUNĐER BOB, 01. decembar 2023 15:33)

Kako si ti onda nešto shvatio dečko?

SUNĐER BOB

pre 7 meseci

pocetak cetvrte cetvrtine Partizan 4 faula Pao ni jedan :)))
(Solarnaut, 01. decembar 2023 14:11)

I ne samo to, PAO je bonus ispunio tek na polovini produzetka. Drugo u gostima su imali 8 slobodnih bacanja vise od tog domacina koga "pomazu" sudije. Nego svima je vec jasno kakav je ovo cirkuzant.
(realno/sarkazam, 01. decembar 2023 14:22)

Br fajlova nije pokazatelj suđenja, već kako su dosuđeni i da li su faulovi postojali uopšte i sto je najbitnije što opovrgava vašu teoriju o br fajlova a to je koliko fajlova i u kom periodu faulovi nisu svirani....al treba imati mozga to shvatiti..

Emperor

pre 7 meseci

Jeste jako čudno kad napraviš 5 brzih faulova i onda se kriterijum odjednom promeni i dozvoli se čvrsta igra. Sudije samo moraju biti dosledne kriterijumu koji uspostave u prvoj četvrtini i onda nema problema.

realno/sarkazam

pre 7 meseci

pocetak cetvrte cetvrtine Partizan 4 faula Pao ni jedan :)))
(Solarnaut, 01. decembar 2023 14:11)

I ne samo to, PAO je bonus ispunio tek na polovini produzetka. Drugo u gostima su imali 8 slobodnih bacanja vise od tog domacina koga "pomazu" sudije. Nego svima je vec jasno kakav je ovo cirkuzant.

fenomen

pre 7 meseci

Broj slobodnih bacanja kazuje za koga su sudije navlačile. Dok si reko keks Partizan izadje iz bonusa a ovi Grci nisu ili su tek krajem svake ?etvrtine. Pogotovo je to bilo očigledno u poslednjoj gde nisu ni izašli i tek u produžetku su napravili četvrtu timsku. A panteri mogu da plaču. Sad smo na dve pobede ispred i ako Efes pobedi ve?eras biće teranja od Lazarevica i Davidovca preko Nejpira i Kuzmića pa sve do Nedovića i Tobija uz naravno teranje Tea u penziju a Sveropulosa tamo gde je došao i sve to bez ljubljenja. Teško je igrati pod takvim pritiskom koji trpi grčki stručnjak. A Psiho rastura u Baskoniji a panterima nije valjo jer jelte tera Nedu, Kuzmu, Tea i ostale da zapnu na treningu.

realNo

pre 7 meseci

Zaista je bilo sudijskih greska, ali iskljucivo na stranu Partizana. Recimo nedosudjeni koraci , cudna tehnicka Kaminskom, cista blokada svirana kao faul, nedosudjen faul na sutu za tri itd, itd...

vsskkeeerrrvvvuu

pre 7 meseci

jedini koji sme da kaze nesto.protiv sudija
sada ce mu to debelo vratiti
kao zvezdi prosle a i ove sezone....
realno partizan real i barsa imaju najbolje sudjenje, njima se najvise navlaci...
sinoc je ledej zasluzio bar 2 nesportske
i onaj kos faul za 3, trhnicku za floping

Dzeronimo

pre 7 meseci

 glasu.

Lik jeste apsolutno najantimpaticnija pojava u EL i cak i za OVAJ Partizan cu navijati protiv njega ali da su pokradeni, jesu. Samo me zanima da li ce grobari ikada priznati da od kako im je Rumenoglu dosao imaju jedan od ubedljivo najboljih sudijskih tretmana u EL, u rangu Efesa, Fenera i Reala.
(Sabre, 01. decembar 2023 13:57)

Nisu pokradeni, kao sto ne bili i da je Zvezda domacin.
U mrznji su velike oci.

Неко123

pre 7 meseci

Ау ал' му је снимак, ниво као они НЛО-ови у Америци. Нема бољег квалитета иако се утакмица преносила и ја сад могу да одем на euroleague.tv и погледам снимак? Не знам уопште шта је спорно, све овде приказано је чиста ствар? Оно прво Ледеј је кренуо да пада можда мало раније али је било очигледно да ће лик на њега да падне па је нормалн ода се спремиш за ударац а не да бленеш као теле. Лесор закуца и Смајли се склони, и шта то је требао да буде фаул? Него нисам видео ону ситуацију где је Ледеј стајао поред лика, овај се забио у њега и Ледеј добио фаул, а били су прилично критични моменти меча на крају.. слична ситуација као онај "фаул" Алексе кад му је поломљен нос. Иначе сви знамо какве све ствари лапрда овај кокаински зависник, ћале му се певрће у гробу. Него шта би с оним да Пао неће играти ЕЛ?

Pinok

pre 7 meseci

Tacno...sudije čuvaju igokeu2 kao niko
(alooo, 1. decembar 2023 13:41)

Greška buraz, postoji FMP 1 i FMP 2.
Partizan Igokea i Igokea Partizan je tačnije. Potražite oftamologa, više su sudije pravile greške na štetu Partizana, pogledajte samo koliko nije bilo dodatni bacanja prilikom zakucavanja Kabokla i Ledeja u poslednjoj četvrtini.

smeh

pre 7 meseci

Nemojte tako, ma to je divno takmičenje gde sudije sude kako treba i kako im je rečeno i gde može da igra ko hoće ako ima para. U slučaju sudara ovog blizanca, ili bilo koje druge ekipe iz EL, i te šeikove ekipe koji će sigurno i kupiti ovo takmičenje sudije neće suditi na štetu te ekipe. Možeš kukati koliko hoćeš na sudije ali one rade samo kako im je rečeno. Vidi nekako da to okreneš na svoju vodenicu u revanšu ako možeš. Eh u šta se pretvori EL. Kao što reče čovek cirkus veliki i promocija Amerikanaca koji su nesposobni da uspeju u NBA.

čiji je čiji je

pre 7 meseci

Lako je Partizanu kad ima Bodirogu. Namesta mu sudije
(miki, 1. decembar 2023 13:58)

Kviz pitanje za sve mikicigije koji prate košarku već 10 godina.
Sa kojim klubom je Dejan Bodiroga osvojio 2 EL titule? Sa PAO ili KKP?

MMM

pre 7 meseci

Ahahaaa. U poslednjoj četvrtini mi odmah u bonusu a Pao do kraja dva faula. Pao nije bolji od Partizana, ovde su imali svoju šansu ali imaćemo i mi tamo. Malo realniji pristup ovom indijancu ne bi škodio...

Solarnaut

pre 7 meseci

Lik jeste apsolutno najantimpaticnija pojava u EL i cak i za OVAJ Partizan cu navijati protiv njega ali da su pokradeni, jesu. Samo me zanima da li ce grobari ikada priznati da od kako im je Rumenoglu dosao imaju jedan od ubedljivo najboljih sudijskih tretmana u EL, u rangu Efesa, Fenera i Reala.
(Sabre, 01. decembar 2023 13:57)

Taj "Rumenuoglu" kojeg tako nazivas samo pokazuje tvoj nivo kulture i vaspitanja, a radovao si se njegovim medaljama sa reprezentacijom, i kako to da on ima takav tretman kod sudija kada je on najveca trenerska prevara po vama??? Pa vama je legenda kluba NC i taman tako i treba da vam bude svakom svoje legende.

Sasa

pre 7 meseci

Evo već vidim da ni veceras sudjenje neće biti dobro . Da će predgradje opet biti oštećeno . Možete odmah da pišete nema potrebe da čekate kraj utakmice , svakako ćete isto napisati .

Pazi na raskrsnici

pre 7 meseci

Хвала браћо судије. Само да овакви и ови наши из ФМП 2 што више тугују.
(todos, 1. decembar 2023 13:47
Svemu dodje kraj, tako da nemoj da opet dodje sušna sezona od 8ljeta

Pedja

pre 7 meseci

“Ja nisam zvezda,ja sam Partizan”
Bolelo je,boli jos uvek i boleće dugo….
9 tutula šampiona evrope i jedna najsladja medju njima..
Dame i gospodo, Želimir-Željko Obradović,nabijač kompleksa beznačajnim,bednim,privatnim klubovima.

Masarariko

pre 7 meseci

Vidi, druže, čak i da si u pravu i da su sudije navlačile na Partizan, treba ozbiljno da se zapitaš zašto je Partizan veći klub od tvoga pa sudije navlače na njega ne na tvoj klub. A vlasnik si jednog velikog Panatinajkosa. Dakle, to je ponovo tvoja nesposobnost.

G

pre 7 meseci

Moze cetrala da pogresi jedanput.Sudije su donele pobedu i protiv Zvezde i Fenera i ova treca e sto je mnogo mnogo je.Ali crno bela boje nema obraza da prizna a znaju da kukaju protiv Olimpijakosa.

ads

pre 7 meseci

Spanci i Turci vec standardno imaju domacinsko sudjenje na apsolutno svakoj utakmici, posle njih i Olimpijakos, Makabi i Monako... ostale timove sudije ubijaju..

Dzeronimo

pre 7 meseci

Moze cetrala da pogresi jedanput.Sudije su donele pobedu i protiv Zvezde i Fenera i ova treca e sto je mnogo mnogo je.Ali crno bela boje nema obraza da prizna a znaju da kukaju protiv Olimpijakosa.
(G, 01. decembar 2023 14:33)

Ne sramoti se, ni mec nisi gledao, samo kukumavcis sa ostalim tetkicama.
Mnogo ste jadni, sto je jos gore ni dostojanstva nemate - NIJE VAS KLUB IGRAO JUCE, dosadili ste i Bogu i narodu.

Masarariko

pre 7 meseci

Malo je preterao. OK je da je ljut na suđenje, takvi su većinaa, OK je i da privremeno vređa Partizan, jer ko gubi može da se ljuti. Ali on je uvredio Turkiš erlans i mnoge druge investitore da to nisu ozbiljne firme ili da sarađuju u nekakvoj krađi.

zvezdaš

pre 7 meseci

Хвала браћо судије. Само да овакви и ови наши из ФМП 2 што више тугују.
(todos

FMP je samo jedan. A taj FMP tuguje samo zato što BEŽITE OD NJEGA.

Sabre

pre 7 meseci

Lik jeste apsolutno najantimpaticnija pojava u EL i cak i za OVAJ Partizan cu navijati protiv njega ali da su pokradeni, jesu. Samo me zanima da li ce grobari ikada priznati da od kako im je Rumenoglu dosao imaju jedan od ubedljivo najboljih sudijskih tretmana u EL, u rangu Efesa, Fenera i Reala.

Fenomen

pre 7 meseci

Covek je apsolutno u pravu. Njegovo bozanstvo stalno pritiska sudije, dise im za vrat i za svaku odluku sudija od njih trazi opsirno opravdanje i objasnjenje. Sudije su uplasene i ne smeje NJEMU da dosude tehnicku gresku a na svakoj utakmici je zasluzuje. Sinoc je Pao debelo ostecen nesviranjem gomile faulova protiv nedodirljivog.

kickers

pre 7 meseci

Svojim auroritetom kod sudija Željko Obradović donosi po desetak poena za Partizan na svakoj evroligaškoj utakmici. A šta tek reći za Ledejeve faulove koji su za zatvor.

MMM

pre 7 meseci

Ahahaaa. U poslednjoj četvrtini mi odmah u bonusu a Pao do kraja dva faula. Pao nije bolji od Partizana, ovde su imali svoju šansu ali imaćemo i mi tamo. Malo realniji pristup ovom indijancu ne bi škodio...

Dzeronimo

pre 7 meseci

Moze cetrala da pogresi jedanput.Sudije su donele pobedu i protiv Zvezde i Fenera i ova treca e sto je mnogo mnogo je.Ali crno bela boje nema obraza da prizna a znaju da kukaju protiv Olimpijakosa.
(G, 01. decembar 2023 14:33)

Ne sramoti se, ni mec nisi gledao, samo kukumavcis sa ostalim tetkicama.
Mnogo ste jadni, sto je jos gore ni dostojanstva nemate - NIJE VAS KLUB IGRAO JUCE, dosadili ste i Bogu i narodu.

fenomen

pre 7 meseci

Broj slobodnih bacanja kazuje za koga su sudije navlačile. Dok si reko keks Partizan izadje iz bonusa a ovi Grci nisu ili su tek krajem svake ?etvrtine. Pogotovo je to bilo očigledno u poslednjoj gde nisu ni izašli i tek u produžetku su napravili četvrtu timsku. A panteri mogu da plaču. Sad smo na dve pobede ispred i ako Efes pobedi ve?eras biće teranja od Lazarevica i Davidovca preko Nejpira i Kuzmića pa sve do Nedovića i Tobija uz naravno teranje Tea u penziju a Sveropulosa tamo gde je došao i sve to bez ljubljenja. Teško je igrati pod takvim pritiskom koji trpi grčki stručnjak. A Psiho rastura u Baskoniji a panterima nije valjo jer jelte tera Nedu, Kuzmu, Tea i ostale da zapnu na treningu.

Pedja

pre 7 meseci

“Ja nisam zvezda,ja sam Partizan”
Bolelo je,boli jos uvek i boleće dugo….
9 tutula šampiona evrope i jedna najsladja medju njima..
Dame i gospodo, Želimir-Željko Obradović,nabijač kompleksa beznačajnim,bednim,privatnim klubovima.

Masarariko

pre 7 meseci

Vidi, druže, čak i da si u pravu i da su sudije navlačile na Partizan, treba ozbiljno da se zapitaš zašto je Partizan veći klub od tvoga pa sudije navlače na njega ne na tvoj klub. A vlasnik si jednog velikog Panatinajkosa. Dakle, to je ponovo tvoja nesposobnost.

čiji je čiji je

pre 7 meseci

Lako je Partizanu kad ima Bodirogu. Namesta mu sudije
(miki, 1. decembar 2023 13:58)

Kviz pitanje za sve mikicigije koji prate košarku već 10 godina.
Sa kojim klubom je Dejan Bodiroga osvojio 2 EL titule? Sa PAO ili KKP?

realno/sarkazam

pre 7 meseci

pocetak cetvrte cetvrtine Partizan 4 faula Pao ni jedan :)))
(Solarnaut, 01. decembar 2023 14:11)

I ne samo to, PAO je bonus ispunio tek na polovini produzetka. Drugo u gostima su imali 8 slobodnih bacanja vise od tog domacina koga "pomazu" sudije. Nego svima je vec jasno kakav je ovo cirkuzant.

Solarnaut

pre 7 meseci

Lik jeste apsolutno najantimpaticnija pojava u EL i cak i za OVAJ Partizan cu navijati protiv njega ali da su pokradeni, jesu. Samo me zanima da li ce grobari ikada priznati da od kako im je Rumenoglu dosao imaju jedan od ubedljivo najboljih sudijskih tretmana u EL, u rangu Efesa, Fenera i Reala.
(Sabre, 01. decembar 2023 13:57)

Taj "Rumenuoglu" kojeg tako nazivas samo pokazuje tvoj nivo kulture i vaspitanja, a radovao si se njegovim medaljama sa reprezentacijom, i kako to da on ima takav tretman kod sudija kada je on najveca trenerska prevara po vama??? Pa vama je legenda kluba NC i taman tako i treba da vam bude svakom svoje legende.

kickers

pre 7 meseci

Svojim auroritetom kod sudija Željko Obradović donosi po desetak poena za Partizan na svakoj evroligaškoj utakmici. A šta tek reći za Ledejeve faulove koji su za zatvor.

Sasa

pre 7 meseci

Evo već vidim da ni veceras sudjenje neće biti dobro . Da će predgradje opet biti oštećeno . Možete odmah da pišete nema potrebe da čekate kraj utakmice , svakako ćete isto napisati .

Lajavi krelac

pre 7 meseci

Da je juče Zvezda igrala onako protiv PAO, "grci" bi izveli preko 40 slobodnih bacanja, a najmanje tri Zvezdina igrača ne bi stigla do poslednje četvrtine zbog 5 ličnih.
A onda kreće priča kako Zvezda igra grubo...

Masarariko

pre 7 meseci

Malo je preterao. OK je da je ljut na suđenje, takvi su većinaa, OK je i da privremeno vređa Partizan, jer ko gubi može da se ljuti. Ali on je uvredio Turkiš erlans i mnoge druge investitore da to nisu ozbiljne firme ili da sarađuju u nekakvoj krađi.

buha u uhu

pre 7 meseci

Ovo mu dođe ko komedija. Grci, Španci i Turci se žale na suđenje. Pa šta je bilo ono što se dogodilo onomad u Atini. Oružana pljačka sudija koje su bukvalno otele pobedu Partizanu. A Real prošle godine?

Sabre

pre 7 meseci

Lik jeste apsolutno najantimpaticnija pojava u EL i cak i za OVAJ Partizan cu navijati protiv njega ali da su pokradeni, jesu. Samo me zanima da li ce grobari ikada priznati da od kako im je Rumenoglu dosao imaju jedan od ubedljivo najboljih sudijskih tretmana u EL, u rangu Efesa, Fenera i Reala.

Неко123

pre 7 meseci

Ау ал' му је снимак, ниво као они НЛО-ови у Америци. Нема бољег квалитета иако се утакмица преносила и ја сад могу да одем на euroleague.tv и погледам снимак? Не знам уопште шта је спорно, све овде приказано је чиста ствар? Оно прво Ледеј је кренуо да пада можда мало раније али је било очигледно да ће лик на њега да падне па је нормалн ода се спремиш за ударац а не да бленеш као теле. Лесор закуца и Смајли се склони, и шта то је требао да буде фаул? Него нисам видео ону ситуацију где је Ледеј стајао поред лика, овај се забио у њега и Ледеј добио фаул, а били су прилично критични моменти меча на крају.. слична ситуација као онај "фаул" Алексе кад му је поломљен нос. Иначе сви знамо какве све ствари лапрда овај кокаински зависник, ћале му се певрће у гробу. Него шта би с оним да Пао неће играти ЕЛ?

Fenomen

pre 7 meseci

Covek je apsolutno u pravu. Njegovo bozanstvo stalno pritiska sudije, dise im za vrat i za svaku odluku sudija od njih trazi opsirno opravdanje i objasnjenje. Sudije su uplasene i ne smeje NJEMU da dosude tehnicku gresku a na svakoj utakmici je zasluzuje. Sinoc je Pao debelo ostecen nesviranjem gomile faulova protiv nedodirljivog.

Burgos

pre 7 meseci

Reče čovek čija je ekipa izašla iz bonusa tek u produžetku. Do 7 minuta 4/4 nisu imali ni jedan faul,a svi znaju da se teško sviraju kontakti u poslednjih 2 minuta meča. Neka je Ostoja kakav jeste i on je ološ to ne sporimo, ali ja nikada nisam čuo od njega da kritikuje sudije. Pa šta smo trebali mi da kažemo kad su nam defakto ukrali pobedu u Pireju kad je Kevinu svirano preko pola a nidje veze nije bilo ni blizu. E zato je KKP ono što jeste.

G

pre 7 meseci

Moze cetrala da pogresi jedanput.Sudije su donele pobedu i protiv Zvezde i Fenera i ova treca e sto je mnogo mnogo je.Ali crno bela boje nema obraza da prizna a znaju da kukaju protiv Olimpijakosa.

ads

pre 7 meseci

Spanci i Turci vec standardno imaju domacinsko sudjenje na apsolutno svakoj utakmici, posle njih i Olimpijakos, Makabi i Monako... ostale timove sudije ubijaju..

Pinok

pre 7 meseci

Tacno...sudije čuvaju igokeu2 kao niko
(alooo, 1. decembar 2023 13:41)

Greška buraz, postoji FMP 1 i FMP 2.
Partizan Igokea i Igokea Partizan je tačnije. Potražite oftamologa, više su sudije pravile greške na štetu Partizana, pogledajte samo koliko nije bilo dodatni bacanja prilikom zakucavanja Kabokla i Ledeja u poslednjoj četvrtini.

Pazi na raskrsnici

pre 7 meseci

Хвала браћо судије. Само да овакви и ови наши из ФМП 2 што више тугују.
(todos, 1. decembar 2023 13:47
Svemu dodje kraj, tako da nemoj da opet dodje sušna sezona od 8ljeta

Dzeronimo

pre 7 meseci

 glasu.

Lik jeste apsolutno najantimpaticnija pojava u EL i cak i za OVAJ Partizan cu navijati protiv njega ali da su pokradeni, jesu. Samo me zanima da li ce grobari ikada priznati da od kako im je Rumenoglu dosao imaju jedan od ubedljivo najboljih sudijskih tretmana u EL, u rangu Efesa, Fenera i Reala.
(Sabre, 01. decembar 2023 13:57)

Nisu pokradeni, kao sto ne bili i da je Zvezda domacin.
U mrznji su velike oci.

DB

pre 7 meseci

Ovaj je slika i prilika ovih iz predgrađa
Jedino što zna je da proziva sudije posle svake utakmice
Partizan je ove sezone drastično oštećen bio bar u tri utakmice koje je izgubio pa niko nije kukao
Ovaj ima lepu istoriju i već ga svi znaju kao teletabisa koji pljuje Evroligu svake godine
Samo isti kao on mogu da ga podržavaju a to su naravno panteri železnik

realNo

pre 7 meseci

Zaista je bilo sudijskih greska, ali iskljucivo na stranu Partizana. Recimo nedosudjeni koraci , cudna tehnicka Kaminskom, cista blokada svirana kao faul, nedosudjen faul na sutu za tri itd, itd...

Zorz

pre 7 meseci

Ledej je kvalitetan igrac nesporno, ali i jako prljav, u svakoj utakmici bar po jedan tezak faul napravi ali ga i majstorski kamuflira. Cak je i u onom cirkusu sa Realom povredio Deka da je lik zavrsio sezonu u tom trenutku. I protiv Pao je Mitoglua zakuco po ramenu ali obican faul sviran. Na stranu navijacka razmisljanja, kazem odlican igrac ali sa losom etikom...

Marko

pre 7 meseci

Bolji šut za dva, za tri, sa linije slobodnih bacanja. Više dosuđenih faulova, manje bacanja i ovaj crv je našao da komentariše suđenje.

ZOmbie

pre 7 meseci

Bukvalno nijedan navijač PAO ni na jednom klipu na youtube nije pomenuo sudije već čestitaju i zale za propušteno šansom...ali tu je Zeleznika da nam objasni.

Dzeronimo

pre 7 meseci

pocetak cetvrte cetvrtine Partizan 4 faula Pao ni jedan :)))
(Solarnaut, 01. decembar 2023 14:11)

I ne samo to, PAO je bonus ispunio tek na polovini produzetka. Drugo u gostima su imali 8 slobodnih bacanja vise od tog domacina koga "pomazu" sudije. Nego svima je vec jasno kakav je ovo cirkuzant.
(realno/sarkazam, 01. decembar 2023 14:22)

Br fajlova nije pokazatelj suđenja, već kako su dosuđeni i da li su faulovi postojali uopšte i sto je najbitnije što opovrgava vašu teoriju o br fajlova a to je koliko fajlova i u kom periodu faulovi nisu svirani....al treba imati mozga to shvatiti..
(SUNĐER BOB, 01. decembar 2023 15:33)

U pravu si, faul na pocetku nista ne znaci, ne utice na kasniji tok meca i ne dodaje se kasnijim faulovima, bitni su faulovi SAMO na kraju utakmice.
Bravo majstore!
Trba "imati" mozga pa bas ovoliko kukati.
Nesto mi nije jasno, koga je Partizan juce dobio Pao ili Zvezdu?
Mozes i ti naucnice da odgovoris.

Ajgor

pre 7 meseci

niko ne može da zabrani kako će se zvati fmp
(saopstenje, 01. decembar 2023 16:27)

I tako, preko noći, Igokea i Partizan su postali jedan klub.

Србeнда

pre 7 meseci

Шта је реакао да није тачно? О клубу највише говори чутање о дивљачкој игри дрвета који из утакмице у утакмицу сакати и поврђује људе. Замислите супротно, било би завере од васионе до већ прозиваног који им је дао импулс опстанка!

vsskkeeerrrvvvuu

pre 7 meseci

jedini koji sme da kaze nesto.protiv sudija
sada ce mu to debelo vratiti
kao zvezdi prosle a i ove sezone....
realno partizan real i barsa imaju najbolje sudjenje, njima se najvise navlaci...
sinoc je ledej zasluzio bar 2 nesportske
i onaj kos faul za 3, trhnicku za floping

zzzzzzzzzzz

pre 7 meseci

Iskreno svaki domaći teren ima naklonjeno sudjenje, ovde jeste bilo možda 55-45 % za Partizan, ali ako ste gledali onu katastrofu od sudjenja protiv efesa prošlo kolo ovo je ništa... Tako da..... Baskonija isto kad smo gostovali sramotno sudjenje....

Insajder

pre 7 meseci

E moj Janakopulosu! Oni su napravili klan u Evroligi koji o svemu odlučuje . Tu je Dejan Bodiroga ostrašćeni grobar, zatim Motejunas koji ima zajedničke poslove sa Zoranom Savićem. Kada se tome doda da Željko Obradović takođe koristi svoje ime da bi se navlačilo za Partizan,onda je jasno da timovi moraju da igraju minimum 50% bolje od Partizana da bi ih dobili. Ako su bolji 30-40%, kao sinoć Panatinaikos, to neće biti dovoljno. Nešto slično je urađeno i u Aba ligi samo su akteri drugačiji.

SUNĐER BOB

pre 7 meseci

pocetak cetvrte cetvrtine Partizan 4 faula Pao ni jedan :)))
(Solarnaut, 01. decembar 2023 14:11)

I ne samo to, PAO je bonus ispunio tek na polovini produzetka. Drugo u gostima su imali 8 slobodnih bacanja vise od tog domacina koga "pomazu" sudije. Nego svima je vec jasno kakav je ovo cirkuzant.
(realno/sarkazam, 01. decembar 2023 14:22)

Br fajlova nije pokazatelj suđenja, već kako su dosuđeni i da li su faulovi postojali uopšte i sto je najbitnije što opovrgava vašu teoriju o br fajlova a to je koliko fajlova i u kom periodu faulovi nisu svirani....al treba imati mozga to shvatiti..

smeh

pre 7 meseci

Nemojte tako, ma to je divno takmičenje gde sudije sude kako treba i kako im je rečeno i gde može da igra ko hoće ako ima para. U slučaju sudara ovog blizanca, ili bilo koje druge ekipe iz EL, i te šeikove ekipe koji će sigurno i kupiti ovo takmičenje sudije neće suditi na štetu te ekipe. Možeš kukati koliko hoćeš na sudije ali one rade samo kako im je rečeno. Vidi nekako da to okreneš na svoju vodenicu u revanšu ako možeš. Eh u šta se pretvori EL. Kao što reče čovek cirkus veliki i promocija Amerikanaca koji su nesposobni da uspeju u NBA.

MJS

pre 7 meseci

(zzzzzzzzzzz, 01. decembar 2023 16:31)
Tačno!!! Ali kako su nas pokrali upravo u Atini protiv Olimpijakosa!!!!
To je bila bukvalno pljačka a ne krađa!!! O tome naši praktično nisu ni pričali,a o ovom se diže prašina,ovaj **rkoman ili cirkuzant i slični ,pogledajte snimak,pa onda još jednom se javite!!! Ako postoji "krivac" to su igrači KKP,a jako puno im je pomogao Ataman,koji je kardinalno vodio ekipu u pojedinim momentima!!!

Гаси Дуле али гаси и Жоц.

pre 7 meseci

Voleo bih da vidim Ledeja da ovako podmetne nogu Jokicu. Obrisao bi parket s njim
(nikola12, 1. decembar 2023 18:15)

Тако је. Не би ишао у полицију да пријави.

mdj

pre 7 meseci

Sudjenje u El poslednje 2 sezone je zaista problematicno, previse gresaka sudije prave. Ovaj jeste cirkuzant i uvek mu je kriva EL, s tim u vezi neke delove koje je podelio zaista jesu bili problematicni pogotovo onaj lakat Smajlija, faul u napadu kao dobar dan, ali neke delove klipa podelio gde su svirani faulovi za Pao i neki koji nidje veze nemaju. Da nema takve ispade mozda bi ga i ozbiljnije shvatili. Sve u svemu, Partizan cinjenica je ima poprilicno dobro sudjenje u EL, sto je negde efekat Zeljka Obradovica, hteli to grobari da priznaju ili ne, prosto tako je. S tim da to nije nista novo, autoriteti kod sudija su uvek postojali. Konkretno da li je mozda mogao drugaciji ishod da bude da je bilo nesto bolje sudjenje (generalno bolje jer opet kazem lose je zadnje 2 sezone vrlo, po meni nikad gore od kako gledam EL, a ima preko 20god) mozda.., da li je to uzrok poraza za Pao? Nije! Ostali su bez gasa, igrali sa 6 igraca u onakvom ritmu zadnjih 15 skoro 20min, a Panter pogodio sve kad je trebalo.

Emperor

pre 7 meseci

Jeste jako čudno kad napraviš 5 brzih faulova i onda se kriterijum odjednom promeni i dozvoli se čvrsta igra. Sudije samo moraju biti dosledne kriterijumu koji uspostave u prvoj četvrtini i onda nema problema.

Шунто Златиборац

pre 7 meseci

Колико је било суђење лоше по његов тим?Пао није изашао из бонус у 4/4 а фаул за излазак из бонус им је свиран тек у продужетку на 2.4 секунде прије краја.Откако су се побратимили са BBB и Динамом,желим им да никад не уђу у Т8.

Mirota

pre 7 meseci

@Desva se... I sudije su ljudi, da nas pogreše na tvoju stetu, sledeci put u tvoju korist i tako svaki put, uvek ce biti gresaka na neciju stetu. Ovaj put na vasu i nimalo mi vas nije zao,jer ste klub sa najdvratnijim vlasnikom i trenerom...
(gl, 01. decembar 2023 16:54)
Sve tačno osim da je Patlidžan odvratniji.

blaze

pre 7 meseci

EL je kriva zato što su Panter i P.J. juče pogađali kao iz snajpera. PAO je napravio grešku još onda kada je pustio Željka. Sada shvataju da ne vrede nikakve pare ni skupa pojačanja bez čarobnjaka sa klupe.

zvezdaš

pre 7 meseci

Хвала браћо судије. Само да овакви и ови наши из ФМП 2 што више тугују.
(todos

FMP je samo jedan. A taj FMP tuguje samo zato što BEŽITE OD NJEGA.

Zoki

pre 7 meseci

Ljudi moji a kakvo je suđenje bilo u Atini protiv Olimpijakosa. Daj Bože da i mi imamo ovako suđenje u revanšu. O ABa ligi da i ne govorimo.

gl

pre 7 meseci

Desva se... I sudije su ljudi, da nas pogreše na tvoju stetu, sledeci put u tvoju korist i tako svaki put, uvek ce biti gresaka na neciju stetu. Ovaj put na vasu i nimalo mi vas nije zao,jer ste klub sa najdvratnijim vlasnikom i trenerom...

Dzeronimo

pre 7 meseci

Koliko se samo tetkica u crnom (dan zalosti) sjatilo da nesto pametno kaze zbog poraza voljenog im kluba iz Atine.
To su isti oni licemeri koji su u stanju po sto puta napisati da navijaci Partizana vise mrze Zvezdu nego sto vole svoj klub.
Da nije zalosno bilo bi smesno.

Kler Frejzer

pre 7 meseci

Ovaj sto se potpisao sa Sundjer Bob mora da zna da se ne piše "fajl" nego "faul" i nisu "fajlovi" nego "faulovi". Ako mozak nisi koristio u školi oprošteno ti je.

Mar

pre 7 meseci

Ahahah svi ga grobari i generalno ljudi sto komentarisu ovde podrzavali sve ove godine zato sto se bunnio stalno protiv evrolige.Sad kada se buni sto je pokraden protiv njih,sad je odjednom "ludak,tatin sin,propalica,neznalica".Kako smo smesni i jadni :D

Dlakavi

pre 7 meseci

Br fajlova nije pokazatelj suđenja, već kako su dosuđeni i da bla bla bla truć truć…al treba imati mozga to shvatiti..
(SUNĐER BOB, 01. decembar 2023 15:33)

Kako si ti onda nešto shvatio dečko?

paja patak

pre 7 meseci

Kakve veze i da imamo sudije??. Ja voli nas ona stvar! Zivimo u vremenu ko se kako snadje, nema postenja, casti! To je orislo pre 30+ godina

miroslav72

pre 7 meseci

Meni se cini da sudije cine sve da obesmisle celendz. Da lo samo ja imam utisak da prilikom gledanja snimka ne teze da donesu pravu odliku vec traze ugao koji ce potvrditi njihovu odluku.

Gazda

pre 7 meseci

Meni se cini da sudije cine sve da obesmisle celendz. Da lo samo ja imam utisak da prilikom gledanja snimka ne teze da donesu pravu odliku vec traze ugao koji ce potvrditi njihovu odluku.
(miroslav72, 1. decembar 2023 22:15)

To i jeste smisao celendza, da sudije provere svoju odluku. I ako ne nadju ocigledan dokaz da su pogresili, odluka ostaje. Zato se trazi najbolji ugao da se proveri element na osnovu koga je donesena odluka ili na osnovu koga je trazen celendz. Tu su pravila vrlo jasna.

Zufer

pre 7 meseci

Kad braća zarate... Čuvene Eu "instalacije"
(Prometej, 2. decembar 2023 01:33)Te dve institucije imaju vise titula prvaka Evrope nego vi ucesca u EL a cak sedam puta vise titula nego vi ucesca u top 8 i

kickers

pre 7 meseci

Svojim auroritetom kod sudija Željko Obradović donosi po desetak poena za Partizan na svakoj evroligaškoj utakmici. A šta tek reći za Ledejeve faulove koji su za zatvor.

Lajavi krelac

pre 7 meseci

Da je juče Zvezda igrala onako protiv PAO, "grci" bi izveli preko 40 slobodnih bacanja, a najmanje tri Zvezdina igrača ne bi stigla do poslednje četvrtine zbog 5 ličnih.
A onda kreće priča kako Zvezda igra grubo...

Fenomen

pre 7 meseci

Covek je apsolutno u pravu. Njegovo bozanstvo stalno pritiska sudije, dise im za vrat i za svaku odluku sudija od njih trazi opsirno opravdanje i objasnjenje. Sudije su uplasene i ne smeje NJEMU da dosude tehnicku gresku a na svakoj utakmici je zasluzuje. Sinoc je Pao debelo ostecen nesviranjem gomile faulova protiv nedodirljivog.

Sabre

pre 7 meseci

Lik jeste apsolutno najantimpaticnija pojava u EL i cak i za OVAJ Partizan cu navijati protiv njega ali da su pokradeni, jesu. Samo me zanima da li ce grobari ikada priznati da od kako im je Rumenoglu dosao imaju jedan od ubedljivo najboljih sudijskih tretmana u EL, u rangu Efesa, Fenera i Reala.

Pedja

pre 7 meseci

“Ja nisam zvezda,ja sam Partizan”
Bolelo je,boli jos uvek i boleće dugo….
9 tutula šampiona evrope i jedna najsladja medju njima..
Dame i gospodo, Želimir-Željko Obradović,nabijač kompleksa beznačajnim,bednim,privatnim klubovima.

G

pre 7 meseci

Moze cetrala da pogresi jedanput.Sudije su donele pobedu i protiv Zvezde i Fenera i ova treca e sto je mnogo mnogo je.Ali crno bela boje nema obraza da prizna a znaju da kukaju protiv Olimpijakosa.

Pazi na raskrsnici

pre 7 meseci

Хвала браћо судије. Само да овакви и ови наши из ФМП 2 што више тугују.
(todos, 1. decembar 2023 13:47
Svemu dodje kraj, tako da nemoj da opet dodje sušna sezona od 8ljeta

SUNĐER BOB

pre 7 meseci

pocetak cetvrte cetvrtine Partizan 4 faula Pao ni jedan :)))
(Solarnaut, 01. decembar 2023 14:11)

I ne samo to, PAO je bonus ispunio tek na polovini produzetka. Drugo u gostima su imali 8 slobodnih bacanja vise od tog domacina koga "pomazu" sudije. Nego svima je vec jasno kakav je ovo cirkuzant.
(realno/sarkazam, 01. decembar 2023 14:22)

Br fajlova nije pokazatelj suđenja, već kako su dosuđeni i da li su faulovi postojali uopšte i sto je najbitnije što opovrgava vašu teoriju o br fajlova a to je koliko fajlova i u kom periodu faulovi nisu svirani....al treba imati mozga to shvatiti..

Dzeronimo

pre 7 meseci

Moze cetrala da pogresi jedanput.Sudije su donele pobedu i protiv Zvezde i Fenera i ova treca e sto je mnogo mnogo je.Ali crno bela boje nema obraza da prizna a znaju da kukaju protiv Olimpijakosa.
(G, 01. decembar 2023 14:33)

Ne sramoti se, ni mec nisi gledao, samo kukumavcis sa ostalim tetkicama.
Mnogo ste jadni, sto je jos gore ni dostojanstva nemate - NIJE VAS KLUB IGRAO JUCE, dosadili ste i Bogu i narodu.

Insajder

pre 7 meseci

E moj Janakopulosu! Oni su napravili klan u Evroligi koji o svemu odlučuje . Tu je Dejan Bodiroga ostrašćeni grobar, zatim Motejunas koji ima zajedničke poslove sa Zoranom Savićem. Kada se tome doda da Željko Obradović takođe koristi svoje ime da bi se navlačilo za Partizan,onda je jasno da timovi moraju da igraju minimum 50% bolje od Partizana da bi ih dobili. Ako su bolji 30-40%, kao sinoć Panatinaikos, to neće biti dovoljno. Nešto slično je urađeno i u Aba ligi samo su akteri drugačiji.

vsskkeeerrrvvvuu

pre 7 meseci

jedini koji sme da kaze nesto.protiv sudija
sada ce mu to debelo vratiti
kao zvezdi prosle a i ove sezone....
realno partizan real i barsa imaju najbolje sudjenje, njima se najvise navlaci...
sinoc je ledej zasluzio bar 2 nesportske
i onaj kos faul za 3, trhnicku za floping

Masarariko

pre 7 meseci

Vidi, druže, čak i da si u pravu i da su sudije navlačile na Partizan, treba ozbiljno da se zapitaš zašto je Partizan veći klub od tvoga pa sudije navlače na njega ne na tvoj klub. A vlasnik si jednog velikog Panatinajkosa. Dakle, to je ponovo tvoja nesposobnost.

zvezdaš

pre 7 meseci

Хвала браћо судије. Само да овакви и ови наши из ФМП 2 што више тугују.
(todos

FMP je samo jedan. A taj FMP tuguje samo zato što BEŽITE OD NJEGA.

Ajgor

pre 7 meseci

niko ne može da zabrani kako će se zvati fmp
(saopstenje, 01. decembar 2023 16:27)

I tako, preko noći, Igokea i Partizan su postali jedan klub.

MMM

pre 7 meseci

Ahahaaa. U poslednjoj četvrtini mi odmah u bonusu a Pao do kraja dva faula. Pao nije bolji od Partizana, ovde su imali svoju šansu ali imaćemo i mi tamo. Malo realniji pristup ovom indijancu ne bi škodio...

fenomen

pre 7 meseci

Broj slobodnih bacanja kazuje za koga su sudije navlačile. Dok si reko keks Partizan izadje iz bonusa a ovi Grci nisu ili su tek krajem svake ?etvrtine. Pogotovo je to bilo očigledno u poslednjoj gde nisu ni izašli i tek u produžetku su napravili četvrtu timsku. A panteri mogu da plaču. Sad smo na dve pobede ispred i ako Efes pobedi ve?eras biće teranja od Lazarevica i Davidovca preko Nejpira i Kuzmića pa sve do Nedovića i Tobija uz naravno teranje Tea u penziju a Sveropulosa tamo gde je došao i sve to bez ljubljenja. Teško je igrati pod takvim pritiskom koji trpi grčki stručnjak. A Psiho rastura u Baskoniji a panterima nije valjo jer jelte tera Nedu, Kuzmu, Tea i ostale da zapnu na treningu.

čiji je čiji je

pre 7 meseci

Lako je Partizanu kad ima Bodirogu. Namesta mu sudije
(miki, 1. decembar 2023 13:58)

Kviz pitanje za sve mikicigije koji prate košarku već 10 godina.
Sa kojim klubom je Dejan Bodiroga osvojio 2 EL titule? Sa PAO ili KKP?

Marko

pre 7 meseci

Bolji šut za dva, za tri, sa linije slobodnih bacanja. Više dosuđenih faulova, manje bacanja i ovaj crv je našao da komentariše suđenje.

Србeнда

pre 7 meseci

Шта је реакао да није тачно? О клубу највише говори чутање о дивљачкој игри дрвета који из утакмице у утакмицу сакати и поврђује људе. Замислите супротно, било би завере од васионе до већ прозиваног који им је дао импулс опстанка!

DB

pre 7 meseci

Ovaj je slika i prilika ovih iz predgrađa
Jedino što zna je da proziva sudije posle svake utakmice
Partizan je ove sezone drastično oštećen bio bar u tri utakmice koje je izgubio pa niko nije kukao
Ovaj ima lepu istoriju i već ga svi znaju kao teletabisa koji pljuje Evroligu svake godine
Samo isti kao on mogu da ga podržavaju a to su naravno panteri železnik

Solarnaut

pre 7 meseci

Lik jeste apsolutno najantimpaticnija pojava u EL i cak i za OVAJ Partizan cu navijati protiv njega ali da su pokradeni, jesu. Samo me zanima da li ce grobari ikada priznati da od kako im je Rumenoglu dosao imaju jedan od ubedljivo najboljih sudijskih tretmana u EL, u rangu Efesa, Fenera i Reala.
(Sabre, 01. decembar 2023 13:57)

Taj "Rumenuoglu" kojeg tako nazivas samo pokazuje tvoj nivo kulture i vaspitanja, a radovao si se njegovim medaljama sa reprezentacijom, i kako to da on ima takav tretman kod sudija kada je on najveca trenerska prevara po vama??? Pa vama je legenda kluba NC i taman tako i treba da vam bude svakom svoje legende.

realno/sarkazam

pre 7 meseci

pocetak cetvrte cetvrtine Partizan 4 faula Pao ni jedan :)))
(Solarnaut, 01. decembar 2023 14:11)

I ne samo to, PAO je bonus ispunio tek na polovini produzetka. Drugo u gostima su imali 8 slobodnih bacanja vise od tog domacina koga "pomazu" sudije. Nego svima je vec jasno kakav je ovo cirkuzant.

realNo

pre 7 meseci

Zaista je bilo sudijskih greska, ali iskljucivo na stranu Partizana. Recimo nedosudjeni koraci , cudna tehnicka Kaminskom, cista blokada svirana kao faul, nedosudjen faul na sutu za tri itd, itd...

Sasa

pre 7 meseci

Evo već vidim da ni veceras sudjenje neće biti dobro . Da će predgradje opet biti oštećeno . Možete odmah da pišete nema potrebe da čekate kraj utakmice , svakako ćete isto napisati .

Mirota

pre 7 meseci

@Desva se... I sudije su ljudi, da nas pogreše na tvoju stetu, sledeci put u tvoju korist i tako svaki put, uvek ce biti gresaka na neciju stetu. Ovaj put na vasu i nimalo mi vas nije zao,jer ste klub sa najdvratnijim vlasnikom i trenerom...
(gl, 01. decembar 2023 16:54)
Sve tačno osim da je Patlidžan odvratniji.

Pinok

pre 7 meseci

Tacno...sudije čuvaju igokeu2 kao niko
(alooo, 1. decembar 2023 13:41)

Greška buraz, postoji FMP 1 i FMP 2.
Partizan Igokea i Igokea Partizan je tačnije. Potražite oftamologa, više su sudije pravile greške na štetu Partizana, pogledajte samo koliko nije bilo dodatni bacanja prilikom zakucavanja Kabokla i Ledeja u poslednjoj četvrtini.

Неко123

pre 7 meseci

Ау ал' му је снимак, ниво као они НЛО-ови у Америци. Нема бољег квалитета иако се утакмица преносила и ја сад могу да одем на euroleague.tv и погледам снимак? Не знам уопште шта је спорно, све овде приказано је чиста ствар? Оно прво Ледеј је кренуо да пада можда мало раније али је било очигледно да ће лик на њега да падне па је нормалн ода се спремиш за ударац а не да бленеш као теле. Лесор закуца и Смајли се склони, и шта то је требао да буде фаул? Него нисам видео ону ситуацију где је Ледеј стајао поред лика, овај се забио у њега и Ледеј добио фаул, а били су прилично критични моменти меча на крају.. слична ситуација као онај "фаул" Алексе кад му је поломљен нос. Иначе сви знамо какве све ствари лапрда овај кокаински зависник, ћале му се певрће у гробу. Него шта би с оним да Пао неће играти ЕЛ?

Masarariko

pre 7 meseci

Malo je preterao. OK je da je ljut na suđenje, takvi su većinaa, OK je i da privremeno vređa Partizan, jer ko gubi može da se ljuti. Ali on je uvredio Turkiš erlans i mnoge druge investitore da to nisu ozbiljne firme ili da sarađuju u nekakvoj krađi.

Burgos

pre 7 meseci

Reče čovek čija je ekipa izašla iz bonusa tek u produžetku. Do 7 minuta 4/4 nisu imali ni jedan faul,a svi znaju da se teško sviraju kontakti u poslednjih 2 minuta meča. Neka je Ostoja kakav jeste i on je ološ to ne sporimo, ali ja nikada nisam čuo od njega da kritikuje sudije. Pa šta smo trebali mi da kažemo kad su nam defakto ukrali pobedu u Pireju kad je Kevinu svirano preko pola a nidje veze nije bilo ni blizu. E zato je KKP ono što jeste.

ZOmbie

pre 7 meseci

Bukvalno nijedan navijač PAO ni na jednom klipu na youtube nije pomenuo sudije već čestitaju i zale za propušteno šansom...ali tu je Zeleznika da nam objasni.

ads

pre 7 meseci

Spanci i Turci vec standardno imaju domacinsko sudjenje na apsolutno svakoj utakmici, posle njih i Olimpijakos, Makabi i Monako... ostale timove sudije ubijaju..

buha u uhu

pre 7 meseci

Ovo mu dođe ko komedija. Grci, Španci i Turci se žale na suđenje. Pa šta je bilo ono što se dogodilo onomad u Atini. Oružana pljačka sudija koje su bukvalno otele pobedu Partizanu. A Real prošle godine?

gl

pre 7 meseci

Desva se... I sudije su ljudi, da nas pogreše na tvoju stetu, sledeci put u tvoju korist i tako svaki put, uvek ce biti gresaka na neciju stetu. Ovaj put na vasu i nimalo mi vas nije zao,jer ste klub sa najdvratnijim vlasnikom i trenerom...

Dzeronimo

pre 7 meseci

 glasu.

Lik jeste apsolutno najantimpaticnija pojava u EL i cak i za OVAJ Partizan cu navijati protiv njega ali da su pokradeni, jesu. Samo me zanima da li ce grobari ikada priznati da od kako im je Rumenoglu dosao imaju jedan od ubedljivo najboljih sudijskih tretmana u EL, u rangu Efesa, Fenera i Reala.
(Sabre, 01. decembar 2023 13:57)

Nisu pokradeni, kao sto ne bili i da je Zvezda domacin.
U mrznji su velike oci.

smeh

pre 7 meseci

Nemojte tako, ma to je divno takmičenje gde sudije sude kako treba i kako im je rečeno i gde može da igra ko hoće ako ima para. U slučaju sudara ovog blizanca, ili bilo koje druge ekipe iz EL, i te šeikove ekipe koji će sigurno i kupiti ovo takmičenje sudije neće suditi na štetu te ekipe. Možeš kukati koliko hoćeš na sudije ali one rade samo kako im je rečeno. Vidi nekako da to okreneš na svoju vodenicu u revanšu ako možeš. Eh u šta se pretvori EL. Kao što reče čovek cirkus veliki i promocija Amerikanaca koji su nesposobni da uspeju u NBA.

Mar

pre 7 meseci

Ahahah svi ga grobari i generalno ljudi sto komentarisu ovde podrzavali sve ove godine zato sto se bunnio stalno protiv evrolige.Sad kada se buni sto je pokraden protiv njih,sad je odjednom "ludak,tatin sin,propalica,neznalica".Kako smo smesni i jadni :D

paja patak

pre 7 meseci

Kakve veze i da imamo sudije??. Ja voli nas ona stvar! Zivimo u vremenu ko se kako snadje, nema postenja, casti! To je orislo pre 30+ godina

Zorz

pre 7 meseci

Ledej je kvalitetan igrac nesporno, ali i jako prljav, u svakoj utakmici bar po jedan tezak faul napravi ali ga i majstorski kamuflira. Cak je i u onom cirkusu sa Realom povredio Deka da je lik zavrsio sezonu u tom trenutku. I protiv Pao je Mitoglua zakuco po ramenu ali obican faul sviran. Na stranu navijacka razmisljanja, kazem odlican igrac ali sa losom etikom...

zzzzzzzzzzz

pre 7 meseci

Iskreno svaki domaći teren ima naklonjeno sudjenje, ovde jeste bilo možda 55-45 % za Partizan, ali ako ste gledali onu katastrofu od sudjenja protiv efesa prošlo kolo ovo je ništa... Tako da..... Baskonija isto kad smo gostovali sramotno sudjenje....

Dzeronimo

pre 7 meseci

pocetak cetvrte cetvrtine Partizan 4 faula Pao ni jedan :)))
(Solarnaut, 01. decembar 2023 14:11)

I ne samo to, PAO je bonus ispunio tek na polovini produzetka. Drugo u gostima su imali 8 slobodnih bacanja vise od tog domacina koga "pomazu" sudije. Nego svima je vec jasno kakav je ovo cirkuzant.
(realno/sarkazam, 01. decembar 2023 14:22)

Br fajlova nije pokazatelj suđenja, već kako su dosuđeni i da li su faulovi postojali uopšte i sto je najbitnije što opovrgava vašu teoriju o br fajlova a to je koliko fajlova i u kom periodu faulovi nisu svirani....al treba imati mozga to shvatiti..
(SUNĐER BOB, 01. decembar 2023 15:33)

U pravu si, faul na pocetku nista ne znaci, ne utice na kasniji tok meca i ne dodaje se kasnijim faulovima, bitni su faulovi SAMO na kraju utakmice.
Bravo majstore!
Trba "imati" mozga pa bas ovoliko kukati.
Nesto mi nije jasno, koga je Partizan juce dobio Pao ili Zvezdu?
Mozes i ti naucnice da odgovoris.

Emperor

pre 7 meseci

Jeste jako čudno kad napraviš 5 brzih faulova i onda se kriterijum odjednom promeni i dozvoli se čvrsta igra. Sudije samo moraju biti dosledne kriterijumu koji uspostave u prvoj četvrtini i onda nema problema.

Dzeronimo

pre 7 meseci

Koliko se samo tetkica u crnom (dan zalosti) sjatilo da nesto pametno kaze zbog poraza voljenog im kluba iz Atine.
To su isti oni licemeri koji su u stanju po sto puta napisati da navijaci Partizana vise mrze Zvezdu nego sto vole svoj klub.
Da nije zalosno bilo bi smesno.

MJS

pre 7 meseci

(zzzzzzzzzzz, 01. decembar 2023 16:31)
Tačno!!! Ali kako su nas pokrali upravo u Atini protiv Olimpijakosa!!!!
To je bila bukvalno pljačka a ne krađa!!! O tome naši praktično nisu ni pričali,a o ovom se diže prašina,ovaj **rkoman ili cirkuzant i slični ,pogledajte snimak,pa onda još jednom se javite!!! Ako postoji "krivac" to su igrači KKP,a jako puno im je pomogao Ataman,koji je kardinalno vodio ekipu u pojedinim momentima!!!

Гаси Дуле али гаси и Жоц.

pre 7 meseci

Voleo bih da vidim Ledeja da ovako podmetne nogu Jokicu. Obrisao bi parket s njim
(nikola12, 1. decembar 2023 18:15)

Тако је. Не би ишао у полицију да пријави.

blaze

pre 7 meseci

EL je kriva zato što su Panter i P.J. juče pogađali kao iz snajpera. PAO je napravio grešku još onda kada je pustio Željka. Sada shvataju da ne vrede nikakve pare ni skupa pojačanja bez čarobnjaka sa klupe.

Zoki

pre 7 meseci

Ljudi moji a kakvo je suđenje bilo u Atini protiv Olimpijakosa. Daj Bože da i mi imamo ovako suđenje u revanšu. O ABa ligi da i ne govorimo.

Шунто Златиборац

pre 7 meseci

Колико је било суђење лоше по његов тим?Пао није изашао из бонус у 4/4 а фаул за излазак из бонус им је свиран тек у продужетку на 2.4 секунде прије краја.Откако су се побратимили са BBB и Динамом,желим им да никад не уђу у Т8.

Dlakavi

pre 7 meseci

Br fajlova nije pokazatelj suđenja, već kako su dosuđeni i da bla bla bla truć truć…al treba imati mozga to shvatiti..
(SUNĐER BOB, 01. decembar 2023 15:33)

Kako si ti onda nešto shvatio dečko?

Kler Frejzer

pre 7 meseci

Ovaj sto se potpisao sa Sundjer Bob mora da zna da se ne piše "fajl" nego "faul" i nisu "fajlovi" nego "faulovi". Ako mozak nisi koristio u školi oprošteno ti je.

mdj

pre 7 meseci

Sudjenje u El poslednje 2 sezone je zaista problematicno, previse gresaka sudije prave. Ovaj jeste cirkuzant i uvek mu je kriva EL, s tim u vezi neke delove koje je podelio zaista jesu bili problematicni pogotovo onaj lakat Smajlija, faul u napadu kao dobar dan, ali neke delove klipa podelio gde su svirani faulovi za Pao i neki koji nidje veze nemaju. Da nema takve ispade mozda bi ga i ozbiljnije shvatili. Sve u svemu, Partizan cinjenica je ima poprilicno dobro sudjenje u EL, sto je negde efekat Zeljka Obradovica, hteli to grobari da priznaju ili ne, prosto tako je. S tim da to nije nista novo, autoriteti kod sudija su uvek postojali. Konkretno da li je mozda mogao drugaciji ishod da bude da je bilo nesto bolje sudjenje (generalno bolje jer opet kazem lose je zadnje 2 sezone vrlo, po meni nikad gore od kako gledam EL, a ima preko 20god) mozda.., da li je to uzrok poraza za Pao? Nije! Ostali su bez gasa, igrali sa 6 igraca u onakvom ritmu zadnjih 15 skoro 20min, a Panter pogodio sve kad je trebalo.

miroslav72

pre 7 meseci

Meni se cini da sudije cine sve da obesmisle celendz. Da lo samo ja imam utisak da prilikom gledanja snimka ne teze da donesu pravu odliku vec traze ugao koji ce potvrditi njihovu odluku.

Zufer

pre 7 meseci

Kad braća zarate... Čuvene Eu "instalacije"
(Prometej, 2. decembar 2023 01:33)Te dve institucije imaju vise titula prvaka Evrope nego vi ucesca u EL a cak sedam puta vise titula nego vi ucesca u top 8 i

Gazda

pre 7 meseci

Meni se cini da sudije cine sve da obesmisle celendz. Da lo samo ja imam utisak da prilikom gledanja snimka ne teze da donesu pravu odliku vec traze ugao koji ce potvrditi njihovu odluku.
(miroslav72, 1. decembar 2023 22:15)

To i jeste smisao celendza, da sudije provere svoju odluku. I ako ne nadju ocigledan dokaz da su pogresili, odluka ostaje. Zato se trazi najbolji ugao da se proveri element na osnovu koga je donesena odluka ili na osnovu koga je trazen celendz. Tu su pravila vrlo jasna.