Utorak, 28.03.2023.

03:23

Crno-bela bajka, crveno-belo čudo

Pred nama je finiš možda i najinteresantnije sezone u bliskoj istoriji Evrolige, četiri mesta za plej-of su "zaključana" ostala su još toliko da se popune.

Izvor: Srðan Novakoviæ

Crno-bela bajka, crveno-belo èudo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

Topss

pre 1 godinu

Aj da vidimo koliko je ulozeno u crno belu bajku za jednu sezonu
3M wild card
6,7M dug za porez
2,0M panter
1,5M papapetru
1,4M ledej
1,2M exum
0,8M lesor
0,7M anjdusic
0,7M avramovic
0,6M smajlagic
1,0M naneli
0,4M vukcevic
Ostali neka bude ukupno 0,5M
zeljko i strucni stab bar 1,5M
Arena data besplatno na koriscenje, koja se inace naplacuje 50000e dnevno
Ovo stvarno nema ni u bajkama
(Sramota, 28. mart 2023 14:07)

Jel ti ove podatke dao gospodin Eksel???

Dzoni

pre 1 godinu

Raspored je takav da Zvezda dobija sve 4, Partizan gubi sve 4 i sa 17-17 Zvezda ima bolji skor i prolazi, a Partizan ispada.
(mile, 28. mart 2023 15:59)

Svet je lep kada sanjamo...

Goran

pre 1 godinu

Uzmete tabelu. Pogledate ko je ispred Zvezde i ko sa kim igra. I vidite da ne postoji matematika da Zvezda bude u Top8 ali nikakva. Jer kosarkaska utakmica se uvek zavrsi sa pobednikom. Regularno ili posle produzetaka. Dakle Zvezda i da pobedi sve 4 bilo sta da se desi na svim ostalim utakmicama Zvezda ne mnoze u Top8. Zasro onda lozite ljude? Koje cudo? Da se promeni matematika samo narednih mesec dana pa da Zvezdinih 17 postane vece od tudjih 18 ? Ne biva. Prestanite da sludjujete ovaj narod i sirite deluzije i budalastine iz zone sumraka. Smesno je. Degutantno je.

Deda

pre 1 godinu

da vidimo koliko je ulozeno u crno belu bajku za jednu sezonu
3M wild card
6,7M dug za porez
2,0M panter
1,5M papapetru
1,4M ledej
1,2M exum
0,8M lesor
0,7M anjdusic
0,7M avramovic
0,6M smajlagic
1,0M naneli
0,4M vukcevic
Ostali neka bude ukupno 0,5M
zeljko i strucni stab bar 1,5M
Arena data besplatno na koriscenje, koja se inace naplacuje 50000e dnevno
Ovo stvarno nema ni u bajkama
(Sramota, 28. mart 2023 14:07)

I nije te sramota toliko bezocno da lazes?! Cim sam video da si napisao da WC kosta 3 miliona...kraj. WC kosta 0.5 miliona i to je javno, niko to ne sakriva, ni Partizan ni Evroliga. Ni ovo ostalo ne vredi komentarisati jer lupas kao Maksim po diviziji. I cemu uopste ovakvi tekstovi. Kakva Zvezda i TOP 8. I jos ste napisali izgublhena utakmica sa Partizanom. Pa Partizan je celu utakmicu kontrolisao. Kako niste napisali da bi Partizan verovatno bio 1-2 da je dobio neke utakmice, izmedju ostalog i prvi derbi koji je potpuno izjednacen bio. Ni nalik drugom, koji je Partizan rutinirao.

berke

pre 1 godinu

Partizan je ljubav, secam se perioda dok sam bio student, 2007-2012 vozom iz ns se ide na svaku utakmicu, sa 200din u dzepu i bez karte. Voz zadnji u 23h na koji naravno nismo nikada stigli, cekamo sledeci u 4h ujutru. Tada u pioniru nije smelo da se kaze koliko je ljudi bilo, 3 coveka na stolicu. To je ljubav, to se voli.

Makaveli

pre 1 godinu

Panteri su ispali odavno. Drago mi je sto igraju za nas. Hahahaha...tako da: pobedite Valensiju.
Koje oni muke muce, ne bih im bio u kozi.

Veceras jos jedan grobarski parznik i spektakl. Napadaj, napadaj, Partizane napadaj!

matori

pre 1 godinu

Ljudi, ako se ovi iz medija neprestano i neuspešno trude da nas izjednače nemojmo im bar mi činiti tu zabludu još većom.Čim im mi nešto kažemo oni tvrde suprotno po cenu gaženja sopstvene pameti i logike. Zato prestanimo da ih uopšte komentarišemo i da im se suprotsavljamo. Kao što naša uprava ignoriše njihovog psiho gazdu tako i mi treba da se ponašamo kao da nismo to nešto ni čuli ili još bolje da nas to uopšte ne zanima. Oni kao i pomenuti gmaz se hrane tim prepucavanjima i time jačaju sopstvene zablude i o nama i o sebi.Samo ignore!

Riki

pre 1 godinu

Raspored je takav da Zvezda dobija sve 4, Partizan gubi sve 4 i sa 17-17 Zvezda ima bolji skor i prolazi, a Partizan ispada.
(mile, 28. mart 2023 15:59)

Jedva cekam da se probudis.

kkP

pre 1 godinu

Dodao bih tu i poraz od Partizana kod kuce. Bas su kiksirali protiv losijih ekipa ove sezone...
(Mile, 28. mart 2023 13:01)

To ti je dokaz da ne pobeđuju uvek skuplje ekipe

kkP

pre 1 godinu

Raspored je takav da Zvezda dobija sve 4, Partizan gubi sve 4 i sa 17-17 Zvezda ima bolji skor i prolazi, a Partizan ispada.
(mile, 28. mart 2023 15:59)

Da da CZ Bgd će dobiti Oly i Fener a Partizan će da izgubi od Panate... Dream on ?

iskreno

pre 1 godinu

Raspored je takav da Zvezda dobija sve 4, Partizan gubi sve 4 i sa 17-17 Zvezda ima bolji skor i prolazi, a Partizan ispada.
(mile, 28. mart 2023 15:59)

Kako je tebi dobroooo... Šta uzimaš? Daj reci da se malo i ja uradim...

bla

pre 1 godinu

Vise od top8 volim da gledam ove iz zeleznika kako placu.
Prvi put od kad su došli njihovi na vlast da imamo priblizno isti budzet, odmah oci pune suza i kuknjava.
Mi imamo domace igrace bal bal bla.
Koja je korist ikoga sto fmp ima domaceg igraca stefana markovica/raduljicu/kuzmica?!
Pa oni ne mogu da igraju za reprezentaciju. To sto su domaci nema nikakvog pozitivnog efekta nizasta.
Imate kampaca koji kosta kao panter, egzum i lendejl zajedno.

bvb

pre 1 godinu

Vise od top8 volim da gledam ove iz zeleznika kako placu.
Prvi put od kad su došli njihovi na vlast da imamo priblizno isti budzet, odmah oci pune suza i kuknjava.
Mi imamo domace igrace bal bal bla.
Koja je korist ikoga sto fmp ima domaceg igraca stefana markovica/raduljicu/kuzmica?!
Pa oni ne mogu da igraju za reprezentaciju. To sto su domaci nema nikakvog pozitivnog efekta nizasta.
Imate kampaca koji kosta kao panter, egzum i lendejl zajedno.
(bla, 28. mart 2023 16:06)


Da da, ovaj "lendejl" je posebno zeznut igrac. Ko sve komentarise ovde jbt...

davor vš

pre 1 godinu

Aj da vidimo koliko je ulozeno u crno belu bajku za jednu sezonu
3M wild card
6,7M dug za porez
2,0M panter
1,5M papapetru
1,4M ledej
1,2M exum
0,8M lesor
0,7M anjdusic
0,7M avramovic
0,6M smajlagic
1,0M naneli
0,4M vukcevic
Ostali neka bude ukupno 0,5M
zeljko i strucni stab bar 1,5M
Arena data besplatno na koriscenje, koja se inace naplacuje 50000e dnevno
Ovo stvarno nema ni u bajkama
(Sramota, 28. mart 2023 14:07)

Brate smučite mi se kad krenete ovako da lupetate neke nenormalne cifre. Mozga nigde... A da si bar jednu cifru pogodio, pa da ti skinem kapu. Od wild card koja je bila pola miliona a ne 3, pa do arene 50000 (12000) dnevno slagao si sve od a do š.

aca

pre 1 godinu

hahahah ,zvezda ima ,,povoljan,,raspored sa fenerom i olimpijakosom na kraju,a partizan PAKLENI,sa istim tim olimpijakosom i umesto fenera bio je efes,ma da,sta je to za njih,vec upisane pobede
(lol, 28. mart 2023 15:32)

Bila bi dobra fora da ih opet Oly zezne iako njima nista ne znaci pobeda protiv CZ. Ne verujem da ce doci uopste u tu situaciju ali bila bi jaka fora :)

sta to pričaš BRE

pre 1 godinu

Raspored je takav da Zvezda dobija sve 4, Partizan gubi sve 4 i sa 17-17 Zvezda ima bolji skor i prolazi, a Partizan ispada.
(mile, 28. mart 2023 15:59)

Mile tebi stvarno nije dobro

Realan

pre 1 godinu

Moja je procena da Partizan i sa jednom pobedom (PAO) najverovatnije ide dalje. Ako Baskonia od naredne cetiri utakmice podedi 3 (Alba, Fener, Asvel) a izgubi 1 (OLY) imace 18 pobeda. Isto je i sa Zalgirisom. Ako pobede 3 (Valensija, Makabi kod kuce, Bajern) i izgube 1 (Monaco) imace i oni 18 pobeda. U ovom scenariju formirao bi se krug od tri tima sa 18 pobeda. Partizan, Baskonia, Zalgiris. Najveci broj pobeda u medjusobnim duleima imao bi Partizan (3) pa Baskonia (2) pa Zalgriris (1). Dakle, moj tip je da dalje idu sigurno Partizan i kao taj osmi najverovatnije Baskonia. Zvezda juri od 10 do 12 meseta. Danak neshvatljivim porazima od PAO (2x), Bajerna, Zalgirisa...
(Veliki Cezar, 28. mart 2023 12:29)

Nas jedini problem u tom slucaju moze biti Armani, koji moze dobiti sve 4. I Valencia, ali ta tesko moze dobiti sve 4

lol

pre 1 godinu

hahahah ,zvezda ima ,,povoljan,,raspored sa fenerom i olimpijakosom na kraju,a partizan PAKLENI,sa istim tim olimpijakosom i umesto fenera bio je efes,ma da,sta je to za njih,vec upisane pobede

veoma zanimljivo

pre 1 godinu

svi nesto cepaju matematicke analize,
a niko da preracuna i "delikatnu zdravstvenu situaciju"
(wer, 28. mart 2023 15:29)
Bika je delikatna do danas,vec su se svi volšebno i neočekivano oporavili i kao zapeta puška spremni za Valensiju:)))

ПАРТИЗАН ШАМПИОН!!!

pre 1 godinu

Каква бајка? Бивши првак Европе ће ући у плејоф, а то је добар резултат, а не бајка. Пласман на Ф4 ће бити велики успех, а освајање ће бити бајка. То је добра прича за неке мање клубове.

E

pre 1 godinu

Ajmo realno, cele sezone se provlace cifre Partizan 17, Zvezda 12 miliona, no nekako nije nesto Partizan igracki puno jaci nego se u Zvezdi nesto nije poklopilo, uloge, zabrane, plate.....mozda jedan kvalitetan centar....no naravno za nas Zvezdase ostaje zal.....i naravno licno ja ne mogu da navijam da Partizan udje u top 8, kao sto meni nije normalno da osvedoceni Zvezdas teniser ide u Arenu ali mozda sam to samo ja....

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Zoran, to je tako nerealan scenario da je to u domenu fantastike. Partizan je vec u top 8 u realnosti, sada se bori za bolju poziciju. Tesko da ce Baskonija i Zalgiris da dobiju sve 4, pre ce biti da ce dobiti 2/4 i opet su iza Partizana. Partizanu je dovoljna jedna pobeda za plasman a cak i da je ne bude, sigurno nece obe ekipe nanizati 3/4. Sto se nas tice, mi tesko i sa sve 4 pobede da ulazimo. Baskonija, Zalgiris svi bolji skor od nas. Jako tesko mozemo da dobijem sve 4 pod broj 1 a cak i da dobijemo, ne zavisimo od nas nego od fantastike. Nemoguca misija, ali treba se boriti do kraja.

Kraj

pre 1 godinu

Vala koliko je novca ulozeno ove sezone u kkp to nema ni u bajkama. Ali najgore sto oni misle da su ostvarili nekakav ogroman uspeh plasmanom u top8. Pa sa tolikim budzet to je sasvim normalno, to je kao da barsa i real sad pricaju o senzaciji kako su usli u top8

Perica

pre 1 godinu

Crno bela bajka od 30M evra
(Micko, 28. mart 2023 11:22)

Dok vi niste doveli Duju Ivanovića, Vildozu i Kampaca (ukupno 6 miliona za ovu godinu) naš je budžet bio 15 miliona, nakon toga se udvostručio :)

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

iskreno, to nije tacno. Drugi duel u EL je Zvezda imala svoje sanse da dobije. Pri neresenom rezultatu, imala je 5 napada da preokrene, Partizan tada nije bio u stanju ni da sutne na kos. Mitrovicem i Dobricev zicer, trojka Ivanovica koja izlazi iz kosa. U kljucnom napadu, Nedovic se okliznuo. Daleko od toga da Partizan nije to zasluzeno dobio, ali imala je Zvezda svoje sanse u toj utakmici. Sto se ostalih derbija tice, interesantna je cinjenica da ni u jednom do sad derbiju, oba tima nisu bila kompletna. Uvek je neko falio na jednoj ili drugoj strani. Bice interesantno videti kako ce to da izgleda u finalu ABA kada se nadam da ce obe ekipe biti kompletne.

View

pre 1 godinu

(Zex, 28. mart 2023 13:32)

Nema tima u EL koji nije izgubio/dobio na jedan posed. E sad, padovi u igri koje je imala CZB, Partizan, .., drugi timovi u EL, odnosno kad se lagano ispisti teško stečena prednost, to već nije loša sreća.

Petar

pre 1 godinu

Jeste bajka da je neko pricao da ce da se ulozi u kkp za 2 godine preko 50 miliona.Zamisli Duleta sa tim parama sta bi sve uradio.A jeste cudo za Zvezdu da i dalje igra sa ovolikim domacim igracima u evroligu i pravi koliko toliko neki rezultat.
(A, 28. mart 2023 13:53)
Sve se lako proveri na netu, ne mozes da promasis. Guglaj pa vidi koliko stranaca je Zvezda dovela za 8 godina, koliko KKP. I onda pricaj bajke ortacima na tribini. Vi ne znate ni sa strancima ni sa domacim igracima. Jednostavno ne znate.

zvezdaš

pre 1 godinu

Stvar je jasna. partizan ima MNOGO kvalitetnije igrače plus mnogo boljeg trenera. Zato je tu gde jeste, zasluženo.
Zvezda?!! Meni kao dugogodišnjem navijaču, "enigma", ali enigma u smislu pravljenja rostera i načina na koji je to radjeno i uradjeno, a ne u smislu rezultata. Rezultati mi nisu enigma i oni su takvi kakvi jesu baš zbog rostera. Još od početka sezone kada nisu doveli normalnog trenera već eksperimentisali sa onim Jovanovićrm, jasno se videlo da nešto nije dobro. Osim trenera, i dovodjenje igrača je upitno. Dovodjeni su igrači zbrda zdola, neki sa zakašnjenjem neki totalni promašaji. Tako da dolazimo do toga da Zvezda NI U LUDILU nije mogla ništa da uradi u Evroligi.

Sramota

pre 1 godinu

Aj da vidimo koliko je ulozeno u crno belu bajku za jednu sezonu
3M wild card
6,7M dug za porez
2,0M panter
1,5M papapetru
1,4M ledej
1,2M exum
0,8M lesor
0,7M anjdusic
0,7M avramovic
0,6M smajlagic
1,0M naneli
0,4M vukcevic
Ostali neka bude ukupno 0,5M
zeljko i strucni stab bar 1,5M
Arena data besplatno na koriscenje, koja se inace naplacuje 50000e dnevno
Ovo stvarno nema ni u bajkama

Dzoni

pre 1 godinu

.pa tu možemo uvrstiti i drugi duel protiv Partizana, koji je bio neizvestan do samoga kraja...

O čemu pričate ljudi, jeste li normalni? Prvi duel je bio neizvestan, pobedila je zvezda košem u poslednjoj sekundi. Drugi duel koji pominjete je Partizan vodio celu utakmicu, zvezda je došla na jedan poen u zadnjoj sekundi meča ponovo trojkom. Taj meč nije bila ni blizu da dobije, budite malo realni.
(iskreno, 28. mart 2023 13:53)

Bas sam i ja ovo hteo da napisem. Drugu utakmicu je Partizan potpuno iskontrolisao i pobeda se bukvalno nije dovodila u pitanje. U prvoj je bilo gusto. Jeste vi uopste gledali te utakmice?!

то је то

pre 1 godinu

Звезда нема центра, Кузмић никада неће више играти озбиљну кошарку а Радуљица је брука и срамота што је и долазио. Касније паре стигле неги у Партизан и није једноставно комплетиран ростер, да не говорим да нисмо оставили Калину као лидера а ККП који је играо ЕК добио након што ништа нису узели добили да деоведу кога хоће. АЛи идемо даље, ћераћемо се још!

MILos

pre 1 godinu

Hajde da povodom igranja domacih igraca analiziramo zamo prva cetri tima Evrolige, Analiza prvih 12 igraca iz proslog kola, Olimpijakos 5 domacih igraca, Barsa 2 , Monako 4, Real 3, Ovo su cetri tima na tabeli Evrolige, Milsite da se navijaci tih timova brinu sto ne igraju domaci igraci? Hocete rezultate? Hocete samo domace igrace? Pa ne moze to zajedno, Nadjite mi i jedan klub u zadnjih 15 godina koji ne nesto znacio u evrokosarci koji je imao barem pola domacih igraca.

Dušan

pre 1 godinu

Uskoro će se završiti ta bajka,a onda će doći u pionir da ih vratimo gde im je mesto,Zahvalite se predsedniku na kupljenoj licenci i za najveći budzet u istoriji...

aca

pre 1 godinu

Kad procitam da je CZ nesrecno izgubila drugu utakmicu protiv Partizana… jeste nesrecno izgubila od Barse, Zalgirisa, Bajerna i Pao-a i sad bi i oni bili s nama u 8, ali protiv nas da su igrali jos tri dana ne bi uspeli ni da povedu a kamoli pobede.

pedja 71

pre 1 godinu

Bez potrebe se piše o šansama Zvezde, verovatno ciljano da bi se ovi drugi sprdali sa nama, jer mi se, kao, ložimo nešto.

Lepo bi bilo da pobedimo sve do kraja, ali svesni smo da je već kasno.

Što se tiče ovih drugih, zasluženo su tu gde jesu i to je to.

Milos

pre 1 godinu

Partizanovu vecerasnju utakmicu sa Barsom i u petak sa Realom treba gledati pomno posto ce jedan od ta dva tima biti njihov protivnik u F8.

A

pre 1 godinu

Jeste bajka da je neko pricao da ce da se ulozi u kkp za 2 godine preko 50 miliona.Zamisli Duleta sa tim parama sta bi sve uradio.A jeste cudo za Zvezdu da i dalje igra sa ovolikim domacim igracima u evroligu i pravi koliko toliko neki rezultat.

pedja 71

pre 1 godinu

Za ove što se prave ludi: Zvezda je igrala Top 9-1 i izgubila 3:0 od CSKA.
Jedne sezone nije ušla u završnicu sa 16:14 (kad nas je Olimpijakos dobio u Areni i posle smo izgubili sve do kraja).

Fun fact

pre 1 godinu

Stvarno crveno belo čudo... Čudo kako sa tolikim milionima i takvim rosterom i ozbiljnim trenerom uspeš da ne prođeš u Top 8...
Nema šta drugo osim da problem leži u upravi.

sve je relativno

pre 1 godinu

@Petar

Jako realan komentar, ali ipak grešiš sa Zadrom. Zadar je sasvim solidna ekipa ove godine, a skoro su i Cedevitu opeglali 20 razlike i to bez Jordana koji je otišao. Partizan je jedva dobio Cedevitu, na sreću Split i još nije ništa uradio, jer ima FMP bez Lesora, ide u Zadar i Podgoricu, a izgubio je lani od Mege što ga je verovatno i koštalo titule Aba lige. Po meni je sasvim normalno, bez obzira na snagu Partizana i Zvezde da i neku izgube u Aba ligi. Za vikend su domaće izgubili Armani i Fener, u februaru u španskom kupu Real i Barsa. Potrošnja je velika, povrede, svi hoće da uzmu skalp velikim u jednoj utakmici, stranci igraju pod kočnicom domaća prvenstva, malo je i lako ćemo sistem i voda uđe u uši, krene šut i lošiju ekipu i to je to. To i jeste draž košarke.

iskreno

pre 1 godinu

partizanu treba samo jedna, a zvezdi sve 4 i prolaze oboje sigurno! pazite sta sam vam rekao. zvezda je favorit protiv valensije i asvela, a onda mora da bljesne protiv olimpijakosa i fenera sto nije nemoguce.

...

pre 1 godinu

Najlepši je osećaj kada voliš svoj klub, a ne mrziš druge, tako da ta mržnja prevazilazi ljubav... I taj klub nikada nije ucinio da imaš komplekse od drugih. Neprocenjivo je to 🔴⚪

iskreno

pre 1 godinu

...pa tu možemo uvrstiti i drugi duel protiv Partizana, koji je bio neizvestan do samoga kraja...

O čemu pričate ljudi, jeste li normalni? Prvi duel je bio neizvestan, pobedila je zvezda košem u poslednjoj sekundi. Drugi duel koji pominjete je Partizan vodio celu utakmicu, zvezda je došla na jedan poen u zadnjoj sekundi meča ponovo trojkom. Taj meč nije bila ni blizu da dobije, budite malo realni.

iskreno

pre 1 godinu

zvezda prolazi sigurno u top 8 ako pobedi sve 4 utakmice. to jeste tesko, ali nije tesko da se plasira u top 8 ako pobedi. samo baskonija treba da izgubi jednu od asvela ili albe i to je jedino iznenadjenje koje je potrebno zvezdi za top 8 uz naravno sve 4 pobede.

Scenario posle 2 utakmice:

Baskonija (+Albu, -Fener) 16:16
Zalgiris (-Monako, -Valensija) 15:17
Anadolu (-Milano, +Bolonja) 15:17
Milano (+Anadolu, -Makabi) 15:17
Valensija (-Zvezda, +Zalgiris) 15:17
Zvezda (+Valensiju, +Bolonju) 15:17
Bolonja (-Makabi, -Anadolu) 13:19

Nakon 3 utakmice:

Baskonija (-Asvel) 16:17
Anadolu (+Fener) 16:17
Valensija (+Bolonja) 16:17
Zvezda (+Olimpijakos) 16:17
Zalgiris (-Makabi) 15:18
Milano (-Barselona) 15:18

Nakon 4 utakmice, Zvezda u playoff-u:

Zvezda (+Fener) 17:17
Valensija (+Barsa) 17:17
Baskonija (-Olimpijakos) 16:18
Zalgoris (+Bajern) 16:18
Anadolu (-Monako) 16:18
Milano (+Bolonja) 16:18

Zex

pre 1 godinu

View, 28. mart 2023 12:28)
Zvezda je mnogo više izgubila u završnici nego dobila, od derbija je sve krenulo naopako, dobila je Olimpiakos izgubila od Barse bas je ostecena tada kao i mnogo puta

Mile

pre 1 godinu

Zvezda ne igra top8 iskljucivo samo zbog velile gluposti u mecevima sa Zalgirisom, Bajernom i Panatenaikosom. Albu ne bih spominjao.
(Straight Outta München, 28. mart 2023 12:22)

Dodao bih tu i poraz od Partizana kod kuce. Bas su kiksirali protiv losijih ekipa ove sezone...

mio

pre 1 godinu

Makabi ima najlaksi raspored i jedna pobjeda ga vodi u top 8. ima bolji medjusobni od nas sto nama automatski znaci jos dvije pobjede. Ako Armani dobije 3 utakmice a mi izgubimo sve oni su ispred nas, al takav rasplet necu ni da zamisljam.
Armani je toliko moćna ekipa da me nebi iznenadilo da dobiju sve 4 bez obzira sa kim igraju. Iskreno mislim da cemo dobiti Barsu, Monako i Panatanaikos. Real ce biti tezak zbog umora.

floyd 2221

pre 1 godinu

Interesantno je da ljudi komentarišu da Partizanu nije dovoljna jedna pobeda i skor 18-16, a da zvezda ima šansu ako se rezultati poklope uz to zvezda moze max da ima skor 17-17.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Hoće li biti Glikmana u publici??? Ako i on dođe, eto i Marka da pregovara i Novaka sa njim da skreće pažnju dok Ostoja sprema kuvertu, a igrači Barselone, osim Kalinića, ne mogu da pogode okean sa broda, a trojka misaona imenica.
Zašto menjati nešto što funkcinira.

Zoran

pre 1 godinu

Partizan je trenutno na 7. mestu. Pogledajte zvaničnu tabelu Evrolige. Deli 6 i 7 mesto s Makabijem koji ima bolji medjusobni skor. Partizan mora dobiti još 2 utakmice da bi osigurao top 8. Ako dobije samo jednu, prestižu ga Baskonija, Žalgiris, Valensija i Armani ukoliko dobiju sve 4 od 4. Baskonija i Žalgiris sada igraju tri meča uzastopno kao domaćini, a Armani je u super formi i može svakoga da pobedi.

bombas

pre 1 godinu

Nista jos nije sigurno ali mnogo moze da bude reseno posle ovog kola.
Partizan zavisi samo od sebe.
Zvezda zavisi od mnogo faktora I moze se reci da je skoro neverovatna kombinatorika potrebna da se plasira.

Mahatma Pandi

pre 1 godinu

Partizan ako dobije još dve utakmice, prolazi dalje 100%.

Ako dobije samo jednu, onda tri ekipe iz kruga Baskonia, Milano, Valensija i Žalgiris moraju da dobiju sve četiri svoje utakmice do kraja da bi prestigle Partizan i time ga izbacile iz TOP 8. A do kraja regularnog dela sezone iz tog kruga samo se Žalgiris i Valensija sastaju međusobno. Efes i FMP ne mogu da prestignu Partizan u ovom slučaju.

Randy Marsh

pre 1 godinu

Jel to neznanje, svesna nerealnost ili samo nepoznavanje osnova matematike... Zvezda nema ni teoretske šanse da prođe dalje. Ne znam čemu to laganje bez ikakvog razloga?!

Zhol

pre 1 godinu

Jel to neznanje, svesna nerealnost ili samo nepoznavanje osnova matematike... Zvezda nema ni teoretske šanse da prođe dalje. Ne znam čemu to laganje bez ikakvog razloga?!
(Randy Marsh, 28. mart 2023 12:14)

Mislim da teoretski mogu, ako pobede sve pa budu imali 17-17, i ako im apsolutno svaki rezultat ostalih konkurenata u preostalim utakmicama bude isao na ruku. Sanse za to su nekih 1% verovatno, ali nije teoretski nemoguce.

Zhol

pre 1 godinu

Glupo je reci da Partizan igra jednu od najuspesnijih sezona u istoriji. Prvo zato sto sezona jos traje, i dalje nikakav uspeh nije postignut, niti je mogao biti postignut (sem kupa koji smo izgubili). Da nam je igra na jako visokom nivou, medju najvisim u istoriji, to bi mozda bilo bolje reci. Ovako ispade da je najuspesnija sezona u istoriji jer smo u dobroj poziciji u EL i u ABA, a to reci za tim koji je bio prvak Evrope i jos par puta bio u final4, i koji je ABA osvojio mnogo puta je... Pa, glupo.

Seebad Dorf

pre 1 godinu

Realno, ovo je najlosija sezona u istoriji Evrolige. Nema Ruskih klubova, a ovi ostali nemaju kvalitet koji su imali proslih sezona. Svako svakog dobija... Barsa i Real koji su objektivno ove sezone najbolji, proslih sezona ne bi stigli do f4.

Admiral

pre 1 godinu

Efes koji ima skor 14-16 se oprostio od trke za plej of a Zvetda koja ima skor 13-17 jos uma sanse i nadanja?! Pa kakva vam je to matematika, previse pristrasna ocigledno!

AjmoPartizan

pre 1 godinu

Steta za zvezdu, realno da su dobili albu bayern i panatu, sad bi bili osmi i imali bismo cak mozda i oba predstavnika u top 8, naravno da ne trcimo pred rudu, ni Partizan nije 100% obezbedio, ali nadajmo se da cemo mozda vec veceras poceti da slavimo.
Napadaj Partizane!
Nesto najlepse ove godine u sportu pored Novaka i Australije (tek idu pripreme za RG), Jokerove dominacije, Fullhama koji je u gornjoj polovini tabele (drago mi je zbog Mitra) i Napolija koji konacno osvaja Skudeto.

View

pre 1 godinu

Koja neobjektivnost kada se spominju "vec dobijene utakmiceCZB" a zaboravlja se koliko je CZB dobila utakmica na jedan posed. Posebno utakmice sa KKP gde u obe u poslednjoj sekundi postižu trojke jednu dobiju a u drugoj izbegnu ubedljiviji poraz.

petar

pre 1 godinu

Ako je čovek samo malo realan... sve je savršeno objašnjivo.
I Zvezdi i Partizanu međusobni rivalitet važniji je od bilo čega drugog. Stoga je u protekloj deceniji, kada nije bilo Partizana, Zvezda sebi dopuštala mnoge gafove, jer cena promašaja nije bila prevelika... Recimo, činjenicu da iz nekog nepoznatog razloga, Zvezda spram igrača koji su je "zadužili" pokazuje sentimentalnost preko svake mere i drži ih na klupi dok sami ne kažu da više ne mogu. Najsvežiji takav slučaj bio je Simonović. A sve izgleda da će tako biti i sa Lazićem, Kuzmićem, Markovićem... Sa druge strane jeste hazarderstvo sa dovođenjem stranih igrača... Trebalo je promašiti sa Holandom, Adamsom, Bentilom, da bi se tek usred sezone doveo Vildosa... Opet, početak sezone sa trenerom bez ikakvog pedigrea, poput Vlade Jovanovića, koji ti napravi početni skor 1:6 i u to izgubi od Zadra - zdravom razumu i dalje je neobjašnjiv... Za ovaj nivo takmičenja, Zvezda opet, ima previše igrača kojima "retrogradni Mars treba da se poklopi sa Saturnom" da bi odigrali onako kako znaju. Najbolji primeri su Dobrić i Mitrović... Ako na to dodamo da Ivanović sve vreme igra kao nateran... da dovođenje Raduljice izgleda kao dobar vic... da je avantura sa angažovanjem Kampaca okrenula protiv nas čitavu Evroligu... onda je jasno da je čitava sezona bačena niz vodu još pre nego što je i počela!
Na drugoj strani, Partizan je nakon jedne sezone koja je još uvek bila eksperimentalna, u ovoj uradio - sve kako treba! I zato je bolji!

Sampion Evrope 92

pre 1 godinu

U idealnom raspletu, Partizan može da dođe do petog mesta i do Monaka kao četvrtog za protivnika. Onda itekako imamo šanse za Final 4. Ne treba se opuštati ni kada plejof bude osiguran.
(Aki, 28. mart 2023 11:28)

Ko ti garantuje da će Monako biti četvrti, mogu biti i na kojoj poziciji više.

Zvezdaš

pre 1 godinu

Mislim da Zvezda nema nikakvih šansi za plasman u top8 što u odnosu na Partizan koji ima 70% šansi da se nađe u isti.
Srećno i jednima i drugima.

losmi

pre 1 godinu

Kako povoljan raspored za Zvezdu kad u zadnja dva kola igraju sa Olimpijakosom i Fenerom? Jesu oni obezbedili top 8, ali posebno Feneru nije svejedno da li će biti 4 ili 5 mesto, a Olimpijakos može da sklizne sa prve pozicije, pa da dobije težeg protivnika od osmoplasirane ekipa - ko god da bude 8, svakako će biti za nijansu lakši rivali, nego na primer Makabi ili Partizan.

daleke jecaju zvezde

pre 1 godinu

ako se milano usunja u top 8, i ako im se vrate svi igrači, ladno će biti favorit za titulu. onda će se u poslednjem kolu prve 3 ekipe takmičiti kako da izbegnu prvo mesto, šteta što tad ne igramo s nekim od njih...

Kole

pre 1 godinu

Zvezda nije uspela da sacuva dvocifrenu prednost u utakmicama sa ekipama koje se nalaze ispod nje (Panata, Alba, Bajern) i odavno su bile otpisane za prolaz, a vi ocekujete da u naredne 4 utakmice ima 4 pobede? 4 utakmice od kojih su 2 protiv timova koji su već prosli (Fener i Oly) ili se bore da prodju (Valensija). Pa da je Real u ovakvoj situaciji ne bih smeo to da tvrdim, a kamoli za Zvezdu...

braća grim

pre 1 godinu

sve četiri do kraja da se dobiju, onda lagano plej of, u f4 prvo real, pa onda ponovo oly, onda gsw za superkup plante, pa onda space jam ali onaj sa jordanom....vasiona je granica.....

U Areni napadaj

pre 1 godinu

Ako moze bezo ovih naslova, crno-bela bajka, Partizan na sedmom nebu,Partizan je najefikasnija ekipa EL, Partizan igra najlepsu kosarku EL. Od toga nastaju frasovi u Zelzeniku.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Zvezda ne igra top8 iskljucivo samo zbog velile gluposti u mecevima sa Zalgirisom, Bajernom i Panatenaikosom. Albu ne bih spominjao.

Veliki Cezar

pre 1 godinu

@mio

Moja je procena da Partizan i sa jednom pobedom (PAO) najverovatnije ide dalje. Ako Baskonia od naredne cetiri utakmice podedi 3 (Alba, Fener, Asvel) a izgubi 1 (OLY) imace 18 pobeda. Isto je i sa Zalgirisom. Ako pobede 3 (Valensija, Makabi kod kuce, Bajern) i izgube 1 (Monaco) imace i oni 18 pobeda. U ovom scenariju formirao bi se krug od tri tima sa 18 pobeda. Partizan, Baskonia, Zalgiris. Najveci broj pobeda u medjusobnim duleima imao bi Partizan (3) pa Baskonia (2) pa Zalgriris (1). Dakle, moj tip je da dalje idu sigurno Partizan i kao taj osmi najverovatnije Baskonia. Zvezda juri od 10 do 12 meseta. Danak neshvatljivim porazima od PAO (2x), Bajerna, Zalgirisa...

mio

pre 1 godinu

5 timova je sigurno, Fener 100% ide dalje. Isto tako Makabi je 99% , Partizan je u dobroj poziciji,ali mu trebaju 2 pobjede, sa jednom pobjedom moguće al nije sigurno.
Mislim da ce Armani doći na poziciju 7 ili 8. Zvezda treba da se bori za 12. poziciju koja je poslednja koja donosi novac.

View

pre 1 godinu

Za CZB je već 5 ekipa plasirano. Večeras mogu još 2 ekipe da joj budu nedosti¿ne. O kakvim šansama za plasman u F8 se ovde priča.

anti-imaginarijum

pre 1 godinu

Teško da "tu možemo uvrstiti i drugi duel protiv Partizana" jer rezultat ne pokazuje koliko je KKP bio bolji na toj utakmici. Zvezda je bila u podređenom položaju sve vreme i više nego zasluženo izgubila. Takođe, prvi meč i tadašnja pobeda bi se onda mogli prebaciti isto u taj segment "tu možemo uvrstiti" kao srećno dobijena. I bilo je još takvih utakmica. A za Žalgiris, Bajern i pogotovo PAO se slažem. Neverovatno je da se tako gube utakmice i to baš košta u EL.

Aki

pre 1 godinu

U idealnom raspletu, Partizan može da dođe do petog mesta i do Monaka kao četvrtog za protivnika. Onda itekako imamo šanse za Final 4. Ne treba se opuštati ni kada plejof bude osiguran.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

(mio, 28. mart 2023 11:32)

Makabi 99 posto? Nece bas biti. Partizan je sa jednom pobedom gotovo siguran u Top 8, sa dve da i ne pricam. Naravno, ne treba se zadovoljiti ni sa dve ako mozemo i vise od toga jer ce nam znaciti za plasman u regularnom delu. Inace, pogledaj samo ovo, Efes i Armani igraju medjusobno, zatim i Makabi i Armani, Armani onda ceka i Barselonu pa onda ide Virtusu, Efes ima jos i Virtus, Fenerbahce i Monako, Zalgiris ima Monako i Makabi od tih jacih, a igra i protiv Valensije. Makabi ima jos Virtus, Zalgiris i Real, a Baskonija ima Fenerbahce i Olimpijakos dok Valensija ima fmp, Zalgiris, Virtus i Barselonu. Znaci, nema sanse da ce i Makabi i Zalgiris i Baskonija i Efes i Armani i Valensija zabeleziti mnogo pobeda do kraja. Jedino u cemu sam delimicno saglasan sa tobom je da je Fenerbahce siguran mada ni on jos nije bas 100%.

linolada

pre 1 godinu

Zvezdi je već 10 godina potrebno čudo al uvek završi oko 15 tog mesta. Mi prve sezone i odmah top 8 a ni F4 sa ovakvom igrom nije daleko!

Aki

pre 1 godinu

U idealnom raspletu, Partizan može da dođe do petog mesta i do Monaka kao četvrtog za protivnika. Onda itekako imamo šanse za Final 4. Ne treba se opuštati ni kada plejof bude osiguran.

petar

pre 1 godinu

Ako je čovek samo malo realan... sve je savršeno objašnjivo.
I Zvezdi i Partizanu međusobni rivalitet važniji je od bilo čega drugog. Stoga je u protekloj deceniji, kada nije bilo Partizana, Zvezda sebi dopuštala mnoge gafove, jer cena promašaja nije bila prevelika... Recimo, činjenicu da iz nekog nepoznatog razloga, Zvezda spram igrača koji su je "zadužili" pokazuje sentimentalnost preko svake mere i drži ih na klupi dok sami ne kažu da više ne mogu. Najsvežiji takav slučaj bio je Simonović. A sve izgleda da će tako biti i sa Lazićem, Kuzmićem, Markovićem... Sa druge strane jeste hazarderstvo sa dovođenjem stranih igrača... Trebalo je promašiti sa Holandom, Adamsom, Bentilom, da bi se tek usred sezone doveo Vildosa... Opet, početak sezone sa trenerom bez ikakvog pedigrea, poput Vlade Jovanovića, koji ti napravi početni skor 1:6 i u to izgubi od Zadra - zdravom razumu i dalje je neobjašnjiv... Za ovaj nivo takmičenja, Zvezda opet, ima previše igrača kojima "retrogradni Mars treba da se poklopi sa Saturnom" da bi odigrali onako kako znaju. Najbolji primeri su Dobrić i Mitrović... Ako na to dodamo da Ivanović sve vreme igra kao nateran... da dovođenje Raduljice izgleda kao dobar vic... da je avantura sa angažovanjem Kampaca okrenula protiv nas čitavu Evroligu... onda je jasno da je čitava sezona bačena niz vodu još pre nego što je i počela!
Na drugoj strani, Partizan je nakon jedne sezone koja je još uvek bila eksperimentalna, u ovoj uradio - sve kako treba! I zato je bolji!

U Areni napadaj

pre 1 godinu

Ako moze bezo ovih naslova, crno-bela bajka, Partizan na sedmom nebu,Partizan je najefikasnija ekipa EL, Partizan igra najlepsu kosarku EL. Od toga nastaju frasovi u Zelzeniku.

Randy Marsh

pre 1 godinu

Jel to neznanje, svesna nerealnost ili samo nepoznavanje osnova matematike... Zvezda nema ni teoretske šanse da prođe dalje. Ne znam čemu to laganje bez ikakvog razloga?!

Fun fact

pre 1 godinu

Stvarno crveno belo čudo... Čudo kako sa tolikim milionima i takvim rosterom i ozbiljnim trenerom uspeš da ne prođeš u Top 8...
Nema šta drugo osim da problem leži u upravi.

iskreno

pre 1 godinu

...pa tu možemo uvrstiti i drugi duel protiv Partizana, koji je bio neizvestan do samoga kraja...

O čemu pričate ljudi, jeste li normalni? Prvi duel je bio neizvestan, pobedila je zvezda košem u poslednjoj sekundi. Drugi duel koji pominjete je Partizan vodio celu utakmicu, zvezda je došla na jedan poen u zadnjoj sekundi meča ponovo trojkom. Taj meč nije bila ni blizu da dobije, budite malo realni.

aca

pre 1 godinu

Kad procitam da je CZ nesrecno izgubila drugu utakmicu protiv Partizana… jeste nesrecno izgubila od Barse, Zalgirisa, Bajerna i Pao-a i sad bi i oni bili s nama u 8, ali protiv nas da su igrali jos tri dana ne bi uspeli ni da povedu a kamoli pobede.

Zhol

pre 1 godinu

Glupo je reci da Partizan igra jednu od najuspesnijih sezona u istoriji. Prvo zato sto sezona jos traje, i dalje nikakav uspeh nije postignut, niti je mogao biti postignut (sem kupa koji smo izgubili). Da nam je igra na jako visokom nivou, medju najvisim u istoriji, to bi mozda bilo bolje reci. Ovako ispade da je najuspesnija sezona u istoriji jer smo u dobroj poziciji u EL i u ABA, a to reci za tim koji je bio prvak Evrope i jos par puta bio u final4, i koji je ABA osvojio mnogo puta je... Pa, glupo.

View

pre 1 godinu

Koja neobjektivnost kada se spominju "vec dobijene utakmiceCZB" a zaboravlja se koliko je CZB dobila utakmica na jedan posed. Posebno utakmice sa KKP gde u obe u poslednjoj sekundi postižu trojke jednu dobiju a u drugoj izbegnu ubedljiviji poraz.

pedja 71

pre 1 godinu

Bez potrebe se piše o šansama Zvezde, verovatno ciljano da bi se ovi drugi sprdali sa nama, jer mi se, kao, ložimo nešto.

Lepo bi bilo da pobedimo sve do kraja, ali svesni smo da je već kasno.

Što se tiče ovih drugih, zasluženo su tu gde jesu i to je to.

Veliki Cezar

pre 1 godinu

@mio

Moja je procena da Partizan i sa jednom pobedom (PAO) najverovatnije ide dalje. Ako Baskonia od naredne cetiri utakmice podedi 3 (Alba, Fener, Asvel) a izgubi 1 (OLY) imace 18 pobeda. Isto je i sa Zalgirisom. Ako pobede 3 (Valensija, Makabi kod kuce, Bajern) i izgube 1 (Monaco) imace i oni 18 pobeda. U ovom scenariju formirao bi se krug od tri tima sa 18 pobeda. Partizan, Baskonia, Zalgiris. Najveci broj pobeda u medjusobnim duleima imao bi Partizan (3) pa Baskonia (2) pa Zalgriris (1). Dakle, moj tip je da dalje idu sigurno Partizan i kao taj osmi najverovatnije Baskonia. Zvezda juri od 10 do 12 meseta. Danak neshvatljivim porazima od PAO (2x), Bajerna, Zalgirisa...

Admiral

pre 1 godinu

Efes koji ima skor 14-16 se oprostio od trke za plej of a Zvetda koja ima skor 13-17 jos uma sanse i nadanja?! Pa kakva vam je to matematika, previse pristrasna ocigledno!

Mahatma Pandi

pre 1 godinu

Partizan ako dobije još dve utakmice, prolazi dalje 100%.

Ako dobije samo jednu, onda tri ekipe iz kruga Baskonia, Milano, Valensija i Žalgiris moraju da dobiju sve četiri svoje utakmice do kraja da bi prestigle Partizan i time ga izbacile iz TOP 8. A do kraja regularnog dela sezone iz tog kruga samo se Žalgiris i Valensija sastaju međusobno. Efes i FMP ne mogu da prestignu Partizan u ovom slučaju.

View

pre 1 godinu

Za CZB je već 5 ekipa plasirano. Večeras mogu još 2 ekipe da joj budu nedosti¿ne. O kakvim šansama za plasman u F8 se ovde priča.

linolada

pre 1 godinu

Zvezdi je već 10 godina potrebno čudo al uvek završi oko 15 tog mesta. Mi prve sezone i odmah top 8 a ni F4 sa ovakvom igrom nije daleko!

Zvezdaš

pre 1 godinu

Mislim da Zvezda nema nikakvih šansi za plasman u top8 što u odnosu na Partizan koji ima 70% šansi da se nađe u isti.
Srećno i jednima i drugima.

Petar

pre 1 godinu

Jeste bajka da je neko pricao da ce da se ulozi u kkp za 2 godine preko 50 miliona.Zamisli Duleta sa tim parama sta bi sve uradio.A jeste cudo za Zvezdu da i dalje igra sa ovolikim domacim igracima u evroligu i pravi koliko toliko neki rezultat.
(A, 28. mart 2023 13:53)
Sve se lako proveri na netu, ne mozes da promasis. Guglaj pa vidi koliko stranaca je Zvezda dovela za 8 godina, koliko KKP. I onda pricaj bajke ortacima na tribini. Vi ne znate ni sa strancima ni sa domacim igracima. Jednostavno ne znate.

daleke jecaju zvezde

pre 1 godinu

ako se milano usunja u top 8, i ako im se vrate svi igrači, ladno će biti favorit za titulu. onda će se u poslednjem kolu prve 3 ekipe takmičiti kako da izbegnu prvo mesto, šteta što tad ne igramo s nekim od njih...

floyd 2221

pre 1 godinu

Interesantno je da ljudi komentarišu da Partizanu nije dovoljna jedna pobeda i skor 18-16, a da zvezda ima šansu ako se rezultati poklope uz to zvezda moze max da ima skor 17-17.

Milos

pre 1 godinu

Partizanovu vecerasnju utakmicu sa Barsom i u petak sa Realom treba gledati pomno posto ce jedan od ta dva tima biti njihov protivnik u F8.

Dzoni

pre 1 godinu

.pa tu možemo uvrstiti i drugi duel protiv Partizana, koji je bio neizvestan do samoga kraja...

O čemu pričate ljudi, jeste li normalni? Prvi duel je bio neizvestan, pobedila je zvezda košem u poslednjoj sekundi. Drugi duel koji pominjete je Partizan vodio celu utakmicu, zvezda je došla na jedan poen u zadnjoj sekundi meča ponovo trojkom. Taj meč nije bila ni blizu da dobije, budite malo realni.
(iskreno, 28. mart 2023 13:53)

Bas sam i ja ovo hteo da napisem. Drugu utakmicu je Partizan potpuno iskontrolisao i pobeda se bukvalno nije dovodila u pitanje. U prvoj je bilo gusto. Jeste vi uopste gledali te utakmice?!

bombas

pre 1 godinu

Nista jos nije sigurno ali mnogo moze da bude reseno posle ovog kola.
Partizan zavisi samo od sebe.
Zvezda zavisi od mnogo faktora I moze se reci da je skoro neverovatna kombinatorika potrebna da se plasira.

davor vš

pre 1 godinu

Aj da vidimo koliko je ulozeno u crno belu bajku za jednu sezonu
3M wild card
6,7M dug za porez
2,0M panter
1,5M papapetru
1,4M ledej
1,2M exum
0,8M lesor
0,7M anjdusic
0,7M avramovic
0,6M smajlagic
1,0M naneli
0,4M vukcevic
Ostali neka bude ukupno 0,5M
zeljko i strucni stab bar 1,5M
Arena data besplatno na koriscenje, koja se inace naplacuje 50000e dnevno
Ovo stvarno nema ni u bajkama
(Sramota, 28. mart 2023 14:07)

Brate smučite mi se kad krenete ovako da lupetate neke nenormalne cifre. Mozga nigde... A da si bar jednu cifru pogodio, pa da ti skinem kapu. Od wild card koja je bila pola miliona a ne 3, pa do arene 50000 (12000) dnevno slagao si sve od a do š.

anti-imaginarijum

pre 1 godinu

Teško da "tu možemo uvrstiti i drugi duel protiv Partizana" jer rezultat ne pokazuje koliko je KKP bio bolji na toj utakmici. Zvezda je bila u podređenom položaju sve vreme i više nego zasluženo izgubila. Takođe, prvi meč i tadašnja pobeda bi se onda mogli prebaciti isto u taj segment "tu možemo uvrstiti" kao srećno dobijena. I bilo je još takvih utakmica. A za Žalgiris, Bajern i pogotovo PAO se slažem. Neverovatno je da se tako gube utakmice i to baš košta u EL.

mio

pre 1 godinu

5 timova je sigurno, Fener 100% ide dalje. Isto tako Makabi je 99% , Partizan je u dobroj poziciji,ali mu trebaju 2 pobjede, sa jednom pobjedom moguće al nije sigurno.
Mislim da ce Armani doći na poziciju 7 ili 8. Zvezda treba da se bori za 12. poziciju koja je poslednja koja donosi novac.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Zvezda ne igra top8 iskljucivo samo zbog velile gluposti u mecevima sa Zalgirisom, Bajernom i Panatenaikosom. Albu ne bih spominjao.

Perica

pre 1 godinu

Crno bela bajka od 30M evra
(Micko, 28. mart 2023 11:22)

Dok vi niste doveli Duju Ivanovića, Vildozu i Kampaca (ukupno 6 miliona za ovu godinu) naš je budžet bio 15 miliona, nakon toga se udvostručio :)

ПАРТИЗАН ШАМПИОН!!!

pre 1 godinu

Каква бајка? Бивши првак Европе ће ући у плејоф, а то је добар резултат, а не бајка. Пласман на Ф4 ће бити велики успех, а освајање ће бити бајка. То је добра прича за неке мање клубове.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

(mio, 28. mart 2023 11:32)

Makabi 99 posto? Nece bas biti. Partizan je sa jednom pobedom gotovo siguran u Top 8, sa dve da i ne pricam. Naravno, ne treba se zadovoljiti ni sa dve ako mozemo i vise od toga jer ce nam znaciti za plasman u regularnom delu. Inace, pogledaj samo ovo, Efes i Armani igraju medjusobno, zatim i Makabi i Armani, Armani onda ceka i Barselonu pa onda ide Virtusu, Efes ima jos i Virtus, Fenerbahce i Monako, Zalgiris ima Monako i Makabi od tih jacih, a igra i protiv Valensije. Makabi ima jos Virtus, Zalgiris i Real, a Baskonija ima Fenerbahce i Olimpijakos dok Valensija ima fmp, Zalgiris, Virtus i Barselonu. Znaci, nema sanse da ce i Makabi i Zalgiris i Baskonija i Efes i Armani i Valensija zabeleziti mnogo pobeda do kraja. Jedino u cemu sam delimicno saglasan sa tobom je da je Fenerbahce siguran mada ni on jos nije bas 100%.

Sampion Evrope 92

pre 1 godinu

U idealnom raspletu, Partizan može da dođe do petog mesta i do Monaka kao četvrtog za protivnika. Onda itekako imamo šanse za Final 4. Ne treba se opuštati ni kada plejof bude osiguran.
(Aki, 28. mart 2023 11:28)

Ko ti garantuje da će Monako biti četvrti, mogu biti i na kojoj poziciji više.

veoma zanimljivo

pre 1 godinu

svi nesto cepaju matematicke analize,
a niko da preracuna i "delikatnu zdravstvenu situaciju"
(wer, 28. mart 2023 15:29)
Bika je delikatna do danas,vec su se svi volšebno i neočekivano oporavili i kao zapeta puška spremni za Valensiju:)))

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Zoran, to je tako nerealan scenario da je to u domenu fantastike. Partizan je vec u top 8 u realnosti, sada se bori za bolju poziciju. Tesko da ce Baskonija i Zalgiris da dobiju sve 4, pre ce biti da ce dobiti 2/4 i opet su iza Partizana. Partizanu je dovoljna jedna pobeda za plasman a cak i da je ne bude, sigurno nece obe ekipe nanizati 3/4. Sto se nas tice, mi tesko i sa sve 4 pobede da ulazimo. Baskonija, Zalgiris svi bolji skor od nas. Jako tesko mozemo da dobijem sve 4 pod broj 1 a cak i da dobijemo, ne zavisimo od nas nego od fantastike. Nemoguca misija, ali treba se boriti do kraja.

bla

pre 1 godinu

Vise od top8 volim da gledam ove iz zeleznika kako placu.
Prvi put od kad su došli njihovi na vlast da imamo priblizno isti budzet, odmah oci pune suza i kuknjava.
Mi imamo domace igrace bal bal bla.
Koja je korist ikoga sto fmp ima domaceg igraca stefana markovica/raduljicu/kuzmica?!
Pa oni ne mogu da igraju za reprezentaciju. To sto su domaci nema nikakvog pozitivnog efekta nizasta.
Imate kampaca koji kosta kao panter, egzum i lendejl zajedno.

sve je relativno

pre 1 godinu

@Petar

Jako realan komentar, ali ipak grešiš sa Zadrom. Zadar je sasvim solidna ekipa ove godine, a skoro su i Cedevitu opeglali 20 razlike i to bez Jordana koji je otišao. Partizan je jedva dobio Cedevitu, na sreću Split i još nije ništa uradio, jer ima FMP bez Lesora, ide u Zadar i Podgoricu, a izgubio je lani od Mege što ga je verovatno i koštalo titule Aba lige. Po meni je sasvim normalno, bez obzira na snagu Partizana i Zvezde da i neku izgube u Aba ligi. Za vikend su domaće izgubili Armani i Fener, u februaru u španskom kupu Real i Barsa. Potrošnja je velika, povrede, svi hoće da uzmu skalp velikim u jednoj utakmici, stranci igraju pod kočnicom domaća prvenstva, malo je i lako ćemo sistem i voda uđe u uši, krene šut i lošiju ekipu i to je to. To i jeste draž košarke.

MILos

pre 1 godinu

Hajde da povodom igranja domacih igraca analiziramo zamo prva cetri tima Evrolige, Analiza prvih 12 igraca iz proslog kola, Olimpijakos 5 domacih igraca, Barsa 2 , Monako 4, Real 3, Ovo su cetri tima na tabeli Evrolige, Milsite da se navijaci tih timova brinu sto ne igraju domaci igraci? Hocete rezultate? Hocete samo domace igrace? Pa ne moze to zajedno, Nadjite mi i jedan klub u zadnjih 15 godina koji ne nesto znacio u evrokosarci koji je imao barem pola domacih igraca.

lol

pre 1 godinu

hahahah ,zvezda ima ,,povoljan,,raspored sa fenerom i olimpijakosom na kraju,a partizan PAKLENI,sa istim tim olimpijakosom i umesto fenera bio je efes,ma da,sta je to za njih,vec upisane pobede

Kole

pre 1 godinu

Zvezda nije uspela da sacuva dvocifrenu prednost u utakmicama sa ekipama koje se nalaze ispod nje (Panata, Alba, Bajern) i odavno su bile otpisane za prolaz, a vi ocekujete da u naredne 4 utakmice ima 4 pobede? 4 utakmice od kojih su 2 protiv timova koji su već prosli (Fener i Oly) ili se bore da prodju (Valensija). Pa da je Real u ovakvoj situaciji ne bih smeo to da tvrdim, a kamoli za Zvezdu...

iskreno

pre 1 godinu

Raspored je takav da Zvezda dobija sve 4, Partizan gubi sve 4 i sa 17-17 Zvezda ima bolji skor i prolazi, a Partizan ispada.
(mile, 28. mart 2023 15:59)

Kako je tebi dobroooo... Šta uzimaš? Daj reci da se malo i ja uradim...

zvezdaš

pre 1 godinu

Stvar je jasna. partizan ima MNOGO kvalitetnije igrače plus mnogo boljeg trenera. Zato je tu gde jeste, zasluženo.
Zvezda?!! Meni kao dugogodišnjem navijaču, "enigma", ali enigma u smislu pravljenja rostera i načina na koji je to radjeno i uradjeno, a ne u smislu rezultata. Rezultati mi nisu enigma i oni su takvi kakvi jesu baš zbog rostera. Još od početka sezone kada nisu doveli normalnog trenera već eksperimentisali sa onim Jovanovićrm, jasno se videlo da nešto nije dobro. Osim trenera, i dovodjenje igrača je upitno. Dovodjeni su igrači zbrda zdola, neki sa zakašnjenjem neki totalni promašaji. Tako da dolazimo do toga da Zvezda NI U LUDILU nije mogla ništa da uradi u Evroligi.

sta to pričaš BRE

pre 1 godinu

Raspored je takav da Zvezda dobija sve 4, Partizan gubi sve 4 i sa 17-17 Zvezda ima bolji skor i prolazi, a Partizan ispada.
(mile, 28. mart 2023 15:59)

Mile tebi stvarno nije dobro

Zhol

pre 1 godinu

Jel to neznanje, svesna nerealnost ili samo nepoznavanje osnova matematike... Zvezda nema ni teoretske šanse da prođe dalje. Ne znam čemu to laganje bez ikakvog razloga?!
(Randy Marsh, 28. mart 2023 12:14)

Mislim da teoretski mogu, ako pobede sve pa budu imali 17-17, i ako im apsolutno svaki rezultat ostalih konkurenata u preostalim utakmicama bude isao na ruku. Sanse za to su nekih 1% verovatno, ali nije teoretski nemoguce.

losmi

pre 1 godinu

Kako povoljan raspored za Zvezdu kad u zadnja dva kola igraju sa Olimpijakosom i Fenerom? Jesu oni obezbedili top 8, ali posebno Feneru nije svejedno da li će biti 4 ili 5 mesto, a Olimpijakos može da sklizne sa prve pozicije, pa da dobije težeg protivnika od osmoplasirane ekipa - ko god da bude 8, svakako će biti za nijansu lakši rivali, nego na primer Makabi ili Partizan.

kkP

pre 1 godinu

Raspored je takav da Zvezda dobija sve 4, Partizan gubi sve 4 i sa 17-17 Zvezda ima bolji skor i prolazi, a Partizan ispada.
(mile, 28. mart 2023 15:59)

Da da CZ Bgd će dobiti Oly i Fener a Partizan će da izgubi od Panate... Dream on ?

braća grim

pre 1 godinu

sve četiri do kraja da se dobiju, onda lagano plej of, u f4 prvo real, pa onda ponovo oly, onda gsw za superkup plante, pa onda space jam ali onaj sa jordanom....vasiona je granica.....

AjmoPartizan

pre 1 godinu

Steta za zvezdu, realno da su dobili albu bayern i panatu, sad bi bili osmi i imali bismo cak mozda i oba predstavnika u top 8, naravno da ne trcimo pred rudu, ni Partizan nije 100% obezbedio, ali nadajmo se da cemo mozda vec veceras poceti da slavimo.
Napadaj Partizane!
Nesto najlepse ove godine u sportu pored Novaka i Australije (tek idu pripreme za RG), Jokerove dominacije, Fullhama koji je u gornjoj polovini tabele (drago mi je zbog Mitra) i Napolija koji konacno osvaja Skudeto.

mio

pre 1 godinu

Makabi ima najlaksi raspored i jedna pobjeda ga vodi u top 8. ima bolji medjusobni od nas sto nama automatski znaci jos dvije pobjede. Ako Armani dobije 3 utakmice a mi izgubimo sve oni su ispred nas, al takav rasplet necu ni da zamisljam.
Armani je toliko moćna ekipa da me nebi iznenadilo da dobiju sve 4 bez obzira sa kim igraju. Iskreno mislim da cemo dobiti Barsu, Monako i Panatanaikos. Real ce biti tezak zbog umora.

kkP

pre 1 godinu

Dodao bih tu i poraz od Partizana kod kuce. Bas su kiksirali protiv losijih ekipa ove sezone...
(Mile, 28. mart 2023 13:01)

To ti je dokaz da ne pobeđuju uvek skuplje ekipe

Deda

pre 1 godinu

da vidimo koliko je ulozeno u crno belu bajku za jednu sezonu
3M wild card
6,7M dug za porez
2,0M panter
1,5M papapetru
1,4M ledej
1,2M exum
0,8M lesor
0,7M anjdusic
0,7M avramovic
0,6M smajlagic
1,0M naneli
0,4M vukcevic
Ostali neka bude ukupno 0,5M
zeljko i strucni stab bar 1,5M
Arena data besplatno na koriscenje, koja se inace naplacuje 50000e dnevno
Ovo stvarno nema ni u bajkama
(Sramota, 28. mart 2023 14:07)

I nije te sramota toliko bezocno da lazes?! Cim sam video da si napisao da WC kosta 3 miliona...kraj. WC kosta 0.5 miliona i to je javno, niko to ne sakriva, ni Partizan ni Evroliga. Ni ovo ostalo ne vredi komentarisati jer lupas kao Maksim po diviziji. I cemu uopste ovakvi tekstovi. Kakva Zvezda i TOP 8. I jos ste napisali izgublhena utakmica sa Partizanom. Pa Partizan je celu utakmicu kontrolisao. Kako niste napisali da bi Partizan verovatno bio 1-2 da je dobio neke utakmice, izmedju ostalog i prvi derbi koji je potpuno izjednacen bio. Ni nalik drugom, koji je Partizan rutinirao.

A

pre 1 godinu

Jeste bajka da je neko pricao da ce da se ulozi u kkp za 2 godine preko 50 miliona.Zamisli Duleta sa tim parama sta bi sve uradio.A jeste cudo za Zvezdu da i dalje igra sa ovolikim domacim igracima u evroligu i pravi koliko toliko neki rezultat.

Realan

pre 1 godinu

Moja je procena da Partizan i sa jednom pobedom (PAO) najverovatnije ide dalje. Ako Baskonia od naredne cetiri utakmice podedi 3 (Alba, Fener, Asvel) a izgubi 1 (OLY) imace 18 pobeda. Isto je i sa Zalgirisom. Ako pobede 3 (Valensija, Makabi kod kuce, Bajern) i izgube 1 (Monaco) imace i oni 18 pobeda. U ovom scenariju formirao bi se krug od tri tima sa 18 pobeda. Partizan, Baskonia, Zalgiris. Najveci broj pobeda u medjusobnim duleima imao bi Partizan (3) pa Baskonia (2) pa Zalgriris (1). Dakle, moj tip je da dalje idu sigurno Partizan i kao taj osmi najverovatnije Baskonia. Zvezda juri od 10 do 12 meseta. Danak neshvatljivim porazima od PAO (2x), Bajerna, Zalgirisa...
(Veliki Cezar, 28. mart 2023 12:29)

Nas jedini problem u tom slucaju moze biti Armani, koji moze dobiti sve 4. I Valencia, ali ta tesko moze dobiti sve 4

Riki

pre 1 godinu

Raspored je takav da Zvezda dobija sve 4, Partizan gubi sve 4 i sa 17-17 Zvezda ima bolji skor i prolazi, a Partizan ispada.
(mile, 28. mart 2023 15:59)

Jedva cekam da se probudis.

Goran

pre 1 godinu

Uzmete tabelu. Pogledate ko je ispred Zvezde i ko sa kim igra. I vidite da ne postoji matematika da Zvezda bude u Top8 ali nikakva. Jer kosarkaska utakmica se uvek zavrsi sa pobednikom. Regularno ili posle produzetaka. Dakle Zvezda i da pobedi sve 4 bilo sta da se desi na svim ostalim utakmicama Zvezda ne mnoze u Top8. Zasro onda lozite ljude? Koje cudo? Da se promeni matematika samo narednih mesec dana pa da Zvezdinih 17 postane vece od tudjih 18 ? Ne biva. Prestanite da sludjujete ovaj narod i sirite deluzije i budalastine iz zone sumraka. Smesno je. Degutantno je.

Dušan

pre 1 godinu

Uskoro će se završiti ta bajka,a onda će doći u pionir da ih vratimo gde im je mesto,Zahvalite se predsedniku na kupljenoj licenci i za najveći budzet u istoriji...

Makaveli

pre 1 godinu

Panteri su ispali odavno. Drago mi je sto igraju za nas. Hahahaha...tako da: pobedite Valensiju.
Koje oni muke muce, ne bih im bio u kozi.

Veceras jos jedan grobarski parznik i spektakl. Napadaj, napadaj, Partizane napadaj!

berke

pre 1 godinu

Partizan je ljubav, secam se perioda dok sam bio student, 2007-2012 vozom iz ns se ide na svaku utakmicu, sa 200din u dzepu i bez karte. Voz zadnji u 23h na koji naravno nismo nikada stigli, cekamo sledeci u 4h ujutru. Tada u pioniru nije smelo da se kaze koliko je ljudi bilo, 3 coveka na stolicu. To je ljubav, to se voli.

aca

pre 1 godinu

hahahah ,zvezda ima ,,povoljan,,raspored sa fenerom i olimpijakosom na kraju,a partizan PAKLENI,sa istim tim olimpijakosom i umesto fenera bio je efes,ma da,sta je to za njih,vec upisane pobede
(lol, 28. mart 2023 15:32)

Bila bi dobra fora da ih opet Oly zezne iako njima nista ne znaci pobeda protiv CZ. Ne verujem da ce doci uopste u tu situaciju ali bila bi jaka fora :)

Dzoni

pre 1 godinu

Raspored je takav da Zvezda dobija sve 4, Partizan gubi sve 4 i sa 17-17 Zvezda ima bolji skor i prolazi, a Partizan ispada.
(mile, 28. mart 2023 15:59)

Svet je lep kada sanjamo...

...

pre 1 godinu

Najlepši je osećaj kada voliš svoj klub, a ne mrziš druge, tako da ta mržnja prevazilazi ljubav... I taj klub nikada nije ucinio da imaš komplekse od drugih. Neprocenjivo je to 🔴⚪

matori

pre 1 godinu

Ljudi, ako se ovi iz medija neprestano i neuspešno trude da nas izjednače nemojmo im bar mi činiti tu zabludu još većom.Čim im mi nešto kažemo oni tvrde suprotno po cenu gaženja sopstvene pameti i logike. Zato prestanimo da ih uopšte komentarišemo i da im se suprotsavljamo. Kao što naša uprava ignoriše njihovog psiho gazdu tako i mi treba da se ponašamo kao da nismo to nešto ni čuli ili još bolje da nas to uopšte ne zanima. Oni kao i pomenuti gmaz se hrane tim prepucavanjima i time jačaju sopstvene zablude i o nama i o sebi.Samo ignore!

View

pre 1 godinu

(Zex, 28. mart 2023 13:32)

Nema tima u EL koji nije izgubio/dobio na jedan posed. E sad, padovi u igri koje je imala CZB, Partizan, .., drugi timovi u EL, odnosno kad se lagano ispisti teško stečena prednost, to već nije loša sreća.

Mile

pre 1 godinu

Zvezda ne igra top8 iskljucivo samo zbog velile gluposti u mecevima sa Zalgirisom, Bajernom i Panatenaikosom. Albu ne bih spominjao.
(Straight Outta München, 28. mart 2023 12:22)

Dodao bih tu i poraz od Partizana kod kuce. Bas su kiksirali protiv losijih ekipa ove sezone...

Zex

pre 1 godinu

View, 28. mart 2023 12:28)
Zvezda je mnogo više izgubila u završnici nego dobila, od derbija je sve krenulo naopako, dobila je Olimpiakos izgubila od Barse bas je ostecena tada kao i mnogo puta

Sramota

pre 1 godinu

Aj da vidimo koliko je ulozeno u crno belu bajku za jednu sezonu
3M wild card
6,7M dug za porez
2,0M panter
1,5M papapetru
1,4M ledej
1,2M exum
0,8M lesor
0,7M anjdusic
0,7M avramovic
0,6M smajlagic
1,0M naneli
0,4M vukcevic
Ostali neka bude ukupno 0,5M
zeljko i strucni stab bar 1,5M
Arena data besplatno na koriscenje, koja se inace naplacuje 50000e dnevno
Ovo stvarno nema ni u bajkama

Seebad Dorf

pre 1 godinu

Realno, ovo je najlosija sezona u istoriji Evrolige. Nema Ruskih klubova, a ovi ostali nemaju kvalitet koji su imali proslih sezona. Svako svakog dobija... Barsa i Real koji su objektivno ove sezone najbolji, proslih sezona ne bi stigli do f4.

iskreno

pre 1 godinu

zvezda prolazi sigurno u top 8 ako pobedi sve 4 utakmice. to jeste tesko, ali nije tesko da se plasira u top 8 ako pobedi. samo baskonija treba da izgubi jednu od asvela ili albe i to je jedino iznenadjenje koje je potrebno zvezdi za top 8 uz naravno sve 4 pobede.

Scenario posle 2 utakmice:

Baskonija (+Albu, -Fener) 16:16
Zalgiris (-Monako, -Valensija) 15:17
Anadolu (-Milano, +Bolonja) 15:17
Milano (+Anadolu, -Makabi) 15:17
Valensija (-Zvezda, +Zalgiris) 15:17
Zvezda (+Valensiju, +Bolonju) 15:17
Bolonja (-Makabi, -Anadolu) 13:19

Nakon 3 utakmice:

Baskonija (-Asvel) 16:17
Anadolu (+Fener) 16:17
Valensija (+Bolonja) 16:17
Zvezda (+Olimpijakos) 16:17
Zalgiris (-Makabi) 15:18
Milano (-Barselona) 15:18

Nakon 4 utakmice, Zvezda u playoff-u:

Zvezda (+Fener) 17:17
Valensija (+Barsa) 17:17
Baskonija (-Olimpijakos) 16:18
Zalgoris (+Bajern) 16:18
Anadolu (-Monako) 16:18
Milano (+Bolonja) 16:18

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

iskreno, to nije tacno. Drugi duel u EL je Zvezda imala svoje sanse da dobije. Pri neresenom rezultatu, imala je 5 napada da preokrene, Partizan tada nije bio u stanju ni da sutne na kos. Mitrovicem i Dobricev zicer, trojka Ivanovica koja izlazi iz kosa. U kljucnom napadu, Nedovic se okliznuo. Daleko od toga da Partizan nije to zasluzeno dobio, ali imala je Zvezda svoje sanse u toj utakmici. Sto se ostalih derbija tice, interesantna je cinjenica da ni u jednom do sad derbiju, oba tima nisu bila kompletna. Uvek je neko falio na jednoj ili drugoj strani. Bice interesantno videti kako ce to da izgleda u finalu ABA kada se nadam da ce obe ekipe biti kompletne.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Hoće li biti Glikmana u publici??? Ako i on dođe, eto i Marka da pregovara i Novaka sa njim da skreće pažnju dok Ostoja sprema kuvertu, a igrači Barselone, osim Kalinića, ne mogu da pogode okean sa broda, a trojka misaona imenica.
Zašto menjati nešto što funkcinira.

bvb

pre 1 godinu

Vise od top8 volim da gledam ove iz zeleznika kako placu.
Prvi put od kad su došli njihovi na vlast da imamo priblizno isti budzet, odmah oci pune suza i kuknjava.
Mi imamo domace igrace bal bal bla.
Koja je korist ikoga sto fmp ima domaceg igraca stefana markovica/raduljicu/kuzmica?!
Pa oni ne mogu da igraju za reprezentaciju. To sto su domaci nema nikakvog pozitivnog efekta nizasta.
Imate kampaca koji kosta kao panter, egzum i lendejl zajedno.
(bla, 28. mart 2023 16:06)


Da da, ovaj "lendejl" je posebno zeznut igrac. Ko sve komentarise ovde jbt...

iskreno

pre 1 godinu

partizanu treba samo jedna, a zvezdi sve 4 i prolaze oboje sigurno! pazite sta sam vam rekao. zvezda je favorit protiv valensije i asvela, a onda mora da bljesne protiv olimpijakosa i fenera sto nije nemoguce.

pedja 71

pre 1 godinu

Za ove što se prave ludi: Zvezda je igrala Top 9-1 i izgubila 3:0 od CSKA.
Jedne sezone nije ušla u završnicu sa 16:14 (kad nas je Olimpijakos dobio u Areni i posle smo izgubili sve do kraja).

то је то

pre 1 godinu

Звезда нема центра, Кузмић никада неће више играти озбиљну кошарку а Радуљица је брука и срамота што је и долазио. Касније паре стигле неги у Партизан и није једноставно комплетиран ростер, да не говорим да нисмо оставили Калину као лидера а ККП који је играо ЕК добио након што ништа нису узели добили да деоведу кога хоће. АЛи идемо даље, ћераћемо се још!

Topss

pre 1 godinu

Aj da vidimo koliko je ulozeno u crno belu bajku za jednu sezonu
3M wild card
6,7M dug za porez
2,0M panter
1,5M papapetru
1,4M ledej
1,2M exum
0,8M lesor
0,7M anjdusic
0,7M avramovic
0,6M smajlagic
1,0M naneli
0,4M vukcevic
Ostali neka bude ukupno 0,5M
zeljko i strucni stab bar 1,5M
Arena data besplatno na koriscenje, koja se inace naplacuje 50000e dnevno
Ovo stvarno nema ni u bajkama
(Sramota, 28. mart 2023 14:07)

Jel ti ove podatke dao gospodin Eksel???

E

pre 1 godinu

Ajmo realno, cele sezone se provlace cifre Partizan 17, Zvezda 12 miliona, no nekako nije nesto Partizan igracki puno jaci nego se u Zvezdi nesto nije poklopilo, uloge, zabrane, plate.....mozda jedan kvalitetan centar....no naravno za nas Zvezdase ostaje zal.....i naravno licno ja ne mogu da navijam da Partizan udje u top 8, kao sto meni nije normalno da osvedoceni Zvezdas teniser ide u Arenu ali mozda sam to samo ja....

Kraj

pre 1 godinu

Vala koliko je novca ulozeno ove sezone u kkp to nema ni u bajkama. Ali najgore sto oni misle da su ostvarili nekakav ogroman uspeh plasmanom u top8. Pa sa tolikim budzet to je sasvim normalno, to je kao da barsa i real sad pricaju o senzaciji kako su usli u top8

Zoran

pre 1 godinu

Partizan je trenutno na 7. mestu. Pogledajte zvaničnu tabelu Evrolige. Deli 6 i 7 mesto s Makabijem koji ima bolji medjusobni skor. Partizan mora dobiti još 2 utakmice da bi osigurao top 8. Ako dobije samo jednu, prestižu ga Baskonija, Žalgiris, Valensija i Armani ukoliko dobiju sve 4 od 4. Baskonija i Žalgiris sada igraju tri meča uzastopno kao domaćini, a Armani je u super formi i može svakoga da pobedi.

A

pre 1 godinu

Jeste bajka da je neko pricao da ce da se ulozi u kkp za 2 godine preko 50 miliona.Zamisli Duleta sa tim parama sta bi sve uradio.A jeste cudo za Zvezdu da i dalje igra sa ovolikim domacim igracima u evroligu i pravi koliko toliko neki rezultat.

mio

pre 1 godinu

5 timova je sigurno, Fener 100% ide dalje. Isto tako Makabi je 99% , Partizan je u dobroj poziciji,ali mu trebaju 2 pobjede, sa jednom pobjedom moguće al nije sigurno.
Mislim da ce Armani doći na poziciju 7 ili 8. Zvezda treba da se bori za 12. poziciju koja je poslednja koja donosi novac.

Dušan

pre 1 godinu

Uskoro će se završiti ta bajka,a onda će doći u pionir da ih vratimo gde im je mesto,Zahvalite se predsedniku na kupljenoj licenci i za najveći budzet u istoriji...

Mile

pre 1 godinu

Zvezda ne igra top8 iskljucivo samo zbog velile gluposti u mecevima sa Zalgirisom, Bajernom i Panatenaikosom. Albu ne bih spominjao.
(Straight Outta München, 28. mart 2023 12:22)

Dodao bih tu i poraz od Partizana kod kuce. Bas su kiksirali protiv losijih ekipa ove sezone...

Seebad Dorf

pre 1 godinu

Realno, ovo je najlosija sezona u istoriji Evrolige. Nema Ruskih klubova, a ovi ostali nemaju kvalitet koji su imali proslih sezona. Svako svakog dobija... Barsa i Real koji su objektivno ove sezone najbolji, proslih sezona ne bi stigli do f4.

...

pre 1 godinu

Najlepši je osećaj kada voliš svoj klub, a ne mrziš druge, tako da ta mržnja prevazilazi ljubav... I taj klub nikada nije ucinio da imaš komplekse od drugih. Neprocenjivo je to 🔴⚪

Zex

pre 1 godinu

View, 28. mart 2023 12:28)
Zvezda je mnogo više izgubila u završnici nego dobila, od derbija je sve krenulo naopako, dobila je Olimpiakos izgubila od Barse bas je ostecena tada kao i mnogo puta

Zoran

pre 1 godinu

Partizan je trenutno na 7. mestu. Pogledajte zvaničnu tabelu Evrolige. Deli 6 i 7 mesto s Makabijem koji ima bolji medjusobni skor. Partizan mora dobiti još 2 utakmice da bi osigurao top 8. Ako dobije samo jednu, prestižu ga Baskonija, Žalgiris, Valensija i Armani ukoliko dobiju sve 4 od 4. Baskonija i Žalgiris sada igraju tri meča uzastopno kao domaćini, a Armani je u super formi i može svakoga da pobedi.

Sramota

pre 1 godinu

Aj da vidimo koliko je ulozeno u crno belu bajku za jednu sezonu
3M wild card
6,7M dug za porez
2,0M panter
1,5M papapetru
1,4M ledej
1,2M exum
0,8M lesor
0,7M anjdusic
0,7M avramovic
0,6M smajlagic
1,0M naneli
0,4M vukcevic
Ostali neka bude ukupno 0,5M
zeljko i strucni stab bar 1,5M
Arena data besplatno na koriscenje, koja se inace naplacuje 50000e dnevno
Ovo stvarno nema ni u bajkama

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Hoće li biti Glikmana u publici??? Ako i on dođe, eto i Marka da pregovara i Novaka sa njim da skreće pažnju dok Ostoja sprema kuvertu, a igrači Barselone, osim Kalinića, ne mogu da pogode okean sa broda, a trojka misaona imenica.
Zašto menjati nešto što funkcinira.

iskreno

pre 1 godinu

zvezda prolazi sigurno u top 8 ako pobedi sve 4 utakmice. to jeste tesko, ali nije tesko da se plasira u top 8 ako pobedi. samo baskonija treba da izgubi jednu od asvela ili albe i to je jedino iznenadjenje koje je potrebno zvezdi za top 8 uz naravno sve 4 pobede.

Scenario posle 2 utakmice:

Baskonija (+Albu, -Fener) 16:16
Zalgiris (-Monako, -Valensija) 15:17
Anadolu (-Milano, +Bolonja) 15:17
Milano (+Anadolu, -Makabi) 15:17
Valensija (-Zvezda, +Zalgiris) 15:17
Zvezda (+Valensiju, +Bolonju) 15:17
Bolonja (-Makabi, -Anadolu) 13:19

Nakon 3 utakmice:

Baskonija (-Asvel) 16:17
Anadolu (+Fener) 16:17
Valensija (+Bolonja) 16:17
Zvezda (+Olimpijakos) 16:17
Zalgiris (-Makabi) 15:18
Milano (-Barselona) 15:18

Nakon 4 utakmice, Zvezda u playoff-u:

Zvezda (+Fener) 17:17
Valensija (+Barsa) 17:17
Baskonija (-Olimpijakos) 16:18
Zalgoris (+Bajern) 16:18
Anadolu (-Monako) 16:18
Milano (+Bolonja) 16:18

U Areni napadaj

pre 1 godinu

Ako moze bezo ovih naslova, crno-bela bajka, Partizan na sedmom nebu,Partizan je najefikasnija ekipa EL, Partizan igra najlepsu kosarku EL. Od toga nastaju frasovi u Zelzeniku.

iskreno

pre 1 godinu

partizanu treba samo jedna, a zvezdi sve 4 i prolaze oboje sigurno! pazite sta sam vam rekao. zvezda je favorit protiv valensije i asvela, a onda mora da bljesne protiv olimpijakosa i fenera sto nije nemoguce.

Kraj

pre 1 godinu

Vala koliko je novca ulozeno ove sezone u kkp to nema ni u bajkama. Ali najgore sto oni misle da su ostvarili nekakav ogroman uspeh plasmanom u top8. Pa sa tolikim budzet to je sasvim normalno, to je kao da barsa i real sad pricaju o senzaciji kako su usli u top8

pedja 71

pre 1 godinu

Za ove što se prave ludi: Zvezda je igrala Top 9-1 i izgubila 3:0 od CSKA.
Jedne sezone nije ušla u završnicu sa 16:14 (kad nas je Olimpijakos dobio u Areni i posle smo izgubili sve do kraja).

Aki

pre 1 godinu

U idealnom raspletu, Partizan može da dođe do petog mesta i do Monaka kao četvrtog za protivnika. Onda itekako imamo šanse za Final 4. Ne treba se opuštati ni kada plejof bude osiguran.

то је то

pre 1 godinu

Звезда нема центра, Кузмић никада неће више играти озбиљну кошарку а Радуљица је брука и срамота што је и долазио. Касније паре стигле неги у Партизан и није једноставно комплетиран ростер, да не говорим да нисмо оставили Калину као лидера а ККП који је играо ЕК добио након што ништа нису узели добили да деоведу кога хоће. АЛи идемо даље, ћераћемо се још!

View

pre 1 godinu

Koja neobjektivnost kada se spominju "vec dobijene utakmiceCZB" a zaboravlja se koliko je CZB dobila utakmica na jedan posed. Posebno utakmice sa KKP gde u obe u poslednjoj sekundi postižu trojke jednu dobiju a u drugoj izbegnu ubedljiviji poraz.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Zvezda ne igra top8 iskljucivo samo zbog velile gluposti u mecevima sa Zalgirisom, Bajernom i Panatenaikosom. Albu ne bih spominjao.

Mahatma Pandi

pre 1 godinu

Partizan ako dobije još dve utakmice, prolazi dalje 100%.

Ako dobije samo jednu, onda tri ekipe iz kruga Baskonia, Milano, Valensija i Žalgiris moraju da dobiju sve četiri svoje utakmice do kraja da bi prestigle Partizan i time ga izbacile iz TOP 8. A do kraja regularnog dela sezone iz tog kruga samo se Žalgiris i Valensija sastaju međusobno. Efes i FMP ne mogu da prestignu Partizan u ovom slučaju.

Fun fact

pre 1 godinu

Stvarno crveno belo čudo... Čudo kako sa tolikim milionima i takvim rosterom i ozbiljnim trenerom uspeš da ne prođeš u Top 8...
Nema šta drugo osim da problem leži u upravi.

E

pre 1 godinu

Ajmo realno, cele sezone se provlace cifre Partizan 17, Zvezda 12 miliona, no nekako nije nesto Partizan igracki puno jaci nego se u Zvezdi nesto nije poklopilo, uloge, zabrane, plate.....mozda jedan kvalitetan centar....no naravno za nas Zvezdase ostaje zal.....i naravno licno ja ne mogu da navijam da Partizan udje u top 8, kao sto meni nije normalno da osvedoceni Zvezdas teniser ide u Arenu ali mozda sam to samo ja....

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

iskreno, to nije tacno. Drugi duel u EL je Zvezda imala svoje sanse da dobije. Pri neresenom rezultatu, imala je 5 napada da preokrene, Partizan tada nije bio u stanju ni da sutne na kos. Mitrovicem i Dobricev zicer, trojka Ivanovica koja izlazi iz kosa. U kljucnom napadu, Nedovic se okliznuo. Daleko od toga da Partizan nije to zasluzeno dobio, ali imala je Zvezda svoje sanse u toj utakmici. Sto se ostalih derbija tice, interesantna je cinjenica da ni u jednom do sad derbiju, oba tima nisu bila kompletna. Uvek je neko falio na jednoj ili drugoj strani. Bice interesantno videti kako ce to da izgleda u finalu ABA kada se nadam da ce obe ekipe biti kompletne.

linolada

pre 1 godinu

Zvezdi je već 10 godina potrebno čudo al uvek završi oko 15 tog mesta. Mi prve sezone i odmah top 8 a ni F4 sa ovakvom igrom nije daleko!

Randy Marsh

pre 1 godinu

Jel to neznanje, svesna nerealnost ili samo nepoznavanje osnova matematike... Zvezda nema ni teoretske šanse da prođe dalje. Ne znam čemu to laganje bez ikakvog razloga?!

aca

pre 1 godinu

Kad procitam da je CZ nesrecno izgubila drugu utakmicu protiv Partizana… jeste nesrecno izgubila od Barse, Zalgirisa, Bajerna i Pao-a i sad bi i oni bili s nama u 8, ali protiv nas da su igrali jos tri dana ne bi uspeli ni da povedu a kamoli pobede.

davor vš

pre 1 godinu

Aj da vidimo koliko je ulozeno u crno belu bajku za jednu sezonu
3M wild card
6,7M dug za porez
2,0M panter
1,5M papapetru
1,4M ledej
1,2M exum
0,8M lesor
0,7M anjdusic
0,7M avramovic
0,6M smajlagic
1,0M naneli
0,4M vukcevic
Ostali neka bude ukupno 0,5M
zeljko i strucni stab bar 1,5M
Arena data besplatno na koriscenje, koja se inace naplacuje 50000e dnevno
Ovo stvarno nema ni u bajkama
(Sramota, 28. mart 2023 14:07)

Brate smučite mi se kad krenete ovako da lupetate neke nenormalne cifre. Mozga nigde... A da si bar jednu cifru pogodio, pa da ti skinem kapu. Od wild card koja je bila pola miliona a ne 3, pa do arene 50000 (12000) dnevno slagao si sve od a do š.

bvb

pre 1 godinu

Vise od top8 volim da gledam ove iz zeleznika kako placu.
Prvi put od kad su došli njihovi na vlast da imamo priblizno isti budzet, odmah oci pune suza i kuknjava.
Mi imamo domace igrace bal bal bla.
Koja je korist ikoga sto fmp ima domaceg igraca stefana markovica/raduljicu/kuzmica?!
Pa oni ne mogu da igraju za reprezentaciju. To sto su domaci nema nikakvog pozitivnog efekta nizasta.
Imate kampaca koji kosta kao panter, egzum i lendejl zajedno.
(bla, 28. mart 2023 16:06)


Da da, ovaj "lendejl" je posebno zeznut igrac. Ko sve komentarise ovde jbt...

bla

pre 1 godinu

Vise od top8 volim da gledam ove iz zeleznika kako placu.
Prvi put od kad su došli njihovi na vlast da imamo priblizno isti budzet, odmah oci pune suza i kuknjava.
Mi imamo domace igrace bal bal bla.
Koja je korist ikoga sto fmp ima domaceg igraca stefana markovica/raduljicu/kuzmica?!
Pa oni ne mogu da igraju za reprezentaciju. To sto su domaci nema nikakvog pozitivnog efekta nizasta.
Imate kampaca koji kosta kao panter, egzum i lendejl zajedno.

iskreno

pre 1 godinu

...pa tu možemo uvrstiti i drugi duel protiv Partizana, koji je bio neizvestan do samoga kraja...

O čemu pričate ljudi, jeste li normalni? Prvi duel je bio neizvestan, pobedila je zvezda košem u poslednjoj sekundi. Drugi duel koji pominjete je Partizan vodio celu utakmicu, zvezda je došla na jedan poen u zadnjoj sekundi meča ponovo trojkom. Taj meč nije bila ni blizu da dobije, budite malo realni.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

(mio, 28. mart 2023 11:32)

Makabi 99 posto? Nece bas biti. Partizan je sa jednom pobedom gotovo siguran u Top 8, sa dve da i ne pricam. Naravno, ne treba se zadovoljiti ni sa dve ako mozemo i vise od toga jer ce nam znaciti za plasman u regularnom delu. Inace, pogledaj samo ovo, Efes i Armani igraju medjusobno, zatim i Makabi i Armani, Armani onda ceka i Barselonu pa onda ide Virtusu, Efes ima jos i Virtus, Fenerbahce i Monako, Zalgiris ima Monako i Makabi od tih jacih, a igra i protiv Valensije. Makabi ima jos Virtus, Zalgiris i Real, a Baskonija ima Fenerbahce i Olimpijakos dok Valensija ima fmp, Zalgiris, Virtus i Barselonu. Znaci, nema sanse da ce i Makabi i Zalgiris i Baskonija i Efes i Armani i Valensija zabeleziti mnogo pobeda do kraja. Jedino u cemu sam delimicno saglasan sa tobom je da je Fenerbahce siguran mada ni on jos nije bas 100%.

Veliki Cezar

pre 1 godinu

@mio

Moja je procena da Partizan i sa jednom pobedom (PAO) najverovatnije ide dalje. Ako Baskonia od naredne cetiri utakmice podedi 3 (Alba, Fener, Asvel) a izgubi 1 (OLY) imace 18 pobeda. Isto je i sa Zalgirisom. Ako pobede 3 (Valensija, Makabi kod kuce, Bajern) i izgube 1 (Monaco) imace i oni 18 pobeda. U ovom scenariju formirao bi se krug od tri tima sa 18 pobeda. Partizan, Baskonia, Zalgiris. Najveci broj pobeda u medjusobnim duleima imao bi Partizan (3) pa Baskonia (2) pa Zalgriris (1). Dakle, moj tip je da dalje idu sigurno Partizan i kao taj osmi najverovatnije Baskonia. Zvezda juri od 10 do 12 meseta. Danak neshvatljivim porazima od PAO (2x), Bajerna, Zalgirisa...

zvezdaš

pre 1 godinu

Stvar je jasna. partizan ima MNOGO kvalitetnije igrače plus mnogo boljeg trenera. Zato je tu gde jeste, zasluženo.
Zvezda?!! Meni kao dugogodišnjem navijaču, "enigma", ali enigma u smislu pravljenja rostera i načina na koji je to radjeno i uradjeno, a ne u smislu rezultata. Rezultati mi nisu enigma i oni su takvi kakvi jesu baš zbog rostera. Još od početka sezone kada nisu doveli normalnog trenera već eksperimentisali sa onim Jovanovićrm, jasno se videlo da nešto nije dobro. Osim trenera, i dovodjenje igrača je upitno. Dovodjeni su igrači zbrda zdola, neki sa zakašnjenjem neki totalni promašaji. Tako da dolazimo do toga da Zvezda NI U LUDILU nije mogla ništa da uradi u Evroligi.

daleke jecaju zvezde

pre 1 godinu

ako se milano usunja u top 8, i ako im se vrate svi igrači, ladno će biti favorit za titulu. onda će se u poslednjem kolu prve 3 ekipe takmičiti kako da izbegnu prvo mesto, šteta što tad ne igramo s nekim od njih...

petar

pre 1 godinu

Ako je čovek samo malo realan... sve je savršeno objašnjivo.
I Zvezdi i Partizanu međusobni rivalitet važniji je od bilo čega drugog. Stoga je u protekloj deceniji, kada nije bilo Partizana, Zvezda sebi dopuštala mnoge gafove, jer cena promašaja nije bila prevelika... Recimo, činjenicu da iz nekog nepoznatog razloga, Zvezda spram igrača koji su je "zadužili" pokazuje sentimentalnost preko svake mere i drži ih na klupi dok sami ne kažu da više ne mogu. Najsvežiji takav slučaj bio je Simonović. A sve izgleda da će tako biti i sa Lazićem, Kuzmićem, Markovićem... Sa druge strane jeste hazarderstvo sa dovođenjem stranih igrača... Trebalo je promašiti sa Holandom, Adamsom, Bentilom, da bi se tek usred sezone doveo Vildosa... Opet, početak sezone sa trenerom bez ikakvog pedigrea, poput Vlade Jovanovića, koji ti napravi početni skor 1:6 i u to izgubi od Zadra - zdravom razumu i dalje je neobjašnjiv... Za ovaj nivo takmičenja, Zvezda opet, ima previše igrača kojima "retrogradni Mars treba da se poklopi sa Saturnom" da bi odigrali onako kako znaju. Najbolji primeri su Dobrić i Mitrović... Ako na to dodamo da Ivanović sve vreme igra kao nateran... da dovođenje Raduljice izgleda kao dobar vic... da je avantura sa angažovanjem Kampaca okrenula protiv nas čitavu Evroligu... onda je jasno da je čitava sezona bačena niz vodu još pre nego što je i počela!
Na drugoj strani, Partizan je nakon jedne sezone koja je još uvek bila eksperimentalna, u ovoj uradio - sve kako treba! I zato je bolji!

braća grim

pre 1 godinu

sve četiri do kraja da se dobiju, onda lagano plej of, u f4 prvo real, pa onda ponovo oly, onda gsw za superkup plante, pa onda space jam ali onaj sa jordanom....vasiona je granica.....

Milos

pre 1 godinu

Partizanovu vecerasnju utakmicu sa Barsom i u petak sa Realom treba gledati pomno posto ce jedan od ta dva tima biti njihov protivnik u F8.

Perica

pre 1 godinu

Crno bela bajka od 30M evra
(Micko, 28. mart 2023 11:22)

Dok vi niste doveli Duju Ivanovića, Vildozu i Kampaca (ukupno 6 miliona za ovu godinu) naš je budžet bio 15 miliona, nakon toga se udvostručio :)

Petar

pre 1 godinu

Jeste bajka da je neko pricao da ce da se ulozi u kkp za 2 godine preko 50 miliona.Zamisli Duleta sa tim parama sta bi sve uradio.A jeste cudo za Zvezdu da i dalje igra sa ovolikim domacim igracima u evroligu i pravi koliko toliko neki rezultat.
(A, 28. mart 2023 13:53)
Sve se lako proveri na netu, ne mozes da promasis. Guglaj pa vidi koliko stranaca je Zvezda dovela za 8 godina, koliko KKP. I onda pricaj bajke ortacima na tribini. Vi ne znate ni sa strancima ni sa domacim igracima. Jednostavno ne znate.

Dzoni

pre 1 godinu

.pa tu možemo uvrstiti i drugi duel protiv Partizana, koji je bio neizvestan do samoga kraja...

O čemu pričate ljudi, jeste li normalni? Prvi duel je bio neizvestan, pobedila je zvezda košem u poslednjoj sekundi. Drugi duel koji pominjete je Partizan vodio celu utakmicu, zvezda je došla na jedan poen u zadnjoj sekundi meča ponovo trojkom. Taj meč nije bila ni blizu da dobije, budite malo realni.
(iskreno, 28. mart 2023 13:53)

Bas sam i ja ovo hteo da napisem. Drugu utakmicu je Partizan potpuno iskontrolisao i pobeda se bukvalno nije dovodila u pitanje. U prvoj je bilo gusto. Jeste vi uopste gledali te utakmice?!

ПАРТИЗАН ШАМПИОН!!!

pre 1 godinu

Каква бајка? Бивши првак Европе ће ући у плејоф, а то је добар резултат, а не бајка. Пласман на Ф4 ће бити велики успех, а освајање ће бити бајка. То је добра прича за неке мање клубове.

iskreno

pre 1 godinu

Raspored je takav da Zvezda dobija sve 4, Partizan gubi sve 4 i sa 17-17 Zvezda ima bolji skor i prolazi, a Partizan ispada.
(mile, 28. mart 2023 15:59)

Kako je tebi dobroooo... Šta uzimaš? Daj reci da se malo i ja uradim...

View

pre 1 godinu

Za CZB je već 5 ekipa plasirano. Večeras mogu još 2 ekipe da joj budu nedosti¿ne. O kakvim šansama za plasman u F8 se ovde priča.

Zvezdaš

pre 1 godinu

Mislim da Zvezda nema nikakvih šansi za plasman u top8 što u odnosu na Partizan koji ima 70% šansi da se nađe u isti.
Srećno i jednima i drugima.

Admiral

pre 1 godinu

Efes koji ima skor 14-16 se oprostio od trke za plej of a Zvetda koja ima skor 13-17 jos uma sanse i nadanja?! Pa kakva vam je to matematika, previse pristrasna ocigledno!

MILos

pre 1 godinu

Hajde da povodom igranja domacih igraca analiziramo zamo prva cetri tima Evrolige, Analiza prvih 12 igraca iz proslog kola, Olimpijakos 5 domacih igraca, Barsa 2 , Monako 4, Real 3, Ovo su cetri tima na tabeli Evrolige, Milsite da se navijaci tih timova brinu sto ne igraju domaci igraci? Hocete rezultate? Hocete samo domace igrace? Pa ne moze to zajedno, Nadjite mi i jedan klub u zadnjih 15 godina koji ne nesto znacio u evrokosarci koji je imao barem pola domacih igraca.

lol

pre 1 godinu

hahahah ,zvezda ima ,,povoljan,,raspored sa fenerom i olimpijakosom na kraju,a partizan PAKLENI,sa istim tim olimpijakosom i umesto fenera bio je efes,ma da,sta je to za njih,vec upisane pobede

kkP

pre 1 godinu

Dodao bih tu i poraz od Partizana kod kuce. Bas su kiksirali protiv losijih ekipa ove sezone...
(Mile, 28. mart 2023 13:01)

To ti je dokaz da ne pobeđuju uvek skuplje ekipe

Deda

pre 1 godinu

da vidimo koliko je ulozeno u crno belu bajku za jednu sezonu
3M wild card
6,7M dug za porez
2,0M panter
1,5M papapetru
1,4M ledej
1,2M exum
0,8M lesor
0,7M anjdusic
0,7M avramovic
0,6M smajlagic
1,0M naneli
0,4M vukcevic
Ostali neka bude ukupno 0,5M
zeljko i strucni stab bar 1,5M
Arena data besplatno na koriscenje, koja se inace naplacuje 50000e dnevno
Ovo stvarno nema ni u bajkama
(Sramota, 28. mart 2023 14:07)

I nije te sramota toliko bezocno da lazes?! Cim sam video da si napisao da WC kosta 3 miliona...kraj. WC kosta 0.5 miliona i to je javno, niko to ne sakriva, ni Partizan ni Evroliga. Ni ovo ostalo ne vredi komentarisati jer lupas kao Maksim po diviziji. I cemu uopste ovakvi tekstovi. Kakva Zvezda i TOP 8. I jos ste napisali izgublhena utakmica sa Partizanom. Pa Partizan je celu utakmicu kontrolisao. Kako niste napisali da bi Partizan verovatno bio 1-2 da je dobio neke utakmice, izmedju ostalog i prvi derbi koji je potpuno izjednacen bio. Ni nalik drugom, koji je Partizan rutinirao.

anti-imaginarijum

pre 1 godinu

Teško da "tu možemo uvrstiti i drugi duel protiv Partizana" jer rezultat ne pokazuje koliko je KKP bio bolji na toj utakmici. Zvezda je bila u podređenom položaju sve vreme i više nego zasluženo izgubila. Takođe, prvi meč i tadašnja pobeda bi se onda mogli prebaciti isto u taj segment "tu možemo uvrstiti" kao srećno dobijena. I bilo je još takvih utakmica. A za Žalgiris, Bajern i pogotovo PAO se slažem. Neverovatno je da se tako gube utakmice i to baš košta u EL.

bombas

pre 1 godinu

Nista jos nije sigurno ali mnogo moze da bude reseno posle ovog kola.
Partizan zavisi samo od sebe.
Zvezda zavisi od mnogo faktora I moze se reci da je skoro neverovatna kombinatorika potrebna da se plasira.

Sampion Evrope 92

pre 1 godinu

U idealnom raspletu, Partizan može da dođe do petog mesta i do Monaka kao četvrtog za protivnika. Onda itekako imamo šanse za Final 4. Ne treba se opuštati ni kada plejof bude osiguran.
(Aki, 28. mart 2023 11:28)

Ko ti garantuje da će Monako biti četvrti, mogu biti i na kojoj poziciji više.

veoma zanimljivo

pre 1 godinu

svi nesto cepaju matematicke analize,
a niko da preracuna i "delikatnu zdravstvenu situaciju"
(wer, 28. mart 2023 15:29)
Bika je delikatna do danas,vec su se svi volšebno i neočekivano oporavili i kao zapeta puška spremni za Valensiju:)))

Makaveli

pre 1 godinu

Panteri su ispali odavno. Drago mi je sto igraju za nas. Hahahaha...tako da: pobedite Valensiju.
Koje oni muke muce, ne bih im bio u kozi.

Veceras jos jedan grobarski parznik i spektakl. Napadaj, napadaj, Partizane napadaj!

AjmoPartizan

pre 1 godinu

Steta za zvezdu, realno da su dobili albu bayern i panatu, sad bi bili osmi i imali bismo cak mozda i oba predstavnika u top 8, naravno da ne trcimo pred rudu, ni Partizan nije 100% obezbedio, ali nadajmo se da cemo mozda vec veceras poceti da slavimo.
Napadaj Partizane!
Nesto najlepse ove godine u sportu pored Novaka i Australije (tek idu pripreme za RG), Jokerove dominacije, Fullhama koji je u gornjoj polovini tabele (drago mi je zbog Mitra) i Napolija koji konacno osvaja Skudeto.

Zhol

pre 1 godinu

Glupo je reci da Partizan igra jednu od najuspesnijih sezona u istoriji. Prvo zato sto sezona jos traje, i dalje nikakav uspeh nije postignut, niti je mogao biti postignut (sem kupa koji smo izgubili). Da nam je igra na jako visokom nivou, medju najvisim u istoriji, to bi mozda bilo bolje reci. Ovako ispade da je najuspesnija sezona u istoriji jer smo u dobroj poziciji u EL i u ABA, a to reci za tim koji je bio prvak Evrope i jos par puta bio u final4, i koji je ABA osvojio mnogo puta je... Pa, glupo.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Zoran, to je tako nerealan scenario da je to u domenu fantastike. Partizan je vec u top 8 u realnosti, sada se bori za bolju poziciju. Tesko da ce Baskonija i Zalgiris da dobiju sve 4, pre ce biti da ce dobiti 2/4 i opet su iza Partizana. Partizanu je dovoljna jedna pobeda za plasman a cak i da je ne bude, sigurno nece obe ekipe nanizati 3/4. Sto se nas tice, mi tesko i sa sve 4 pobede da ulazimo. Baskonija, Zalgiris svi bolji skor od nas. Jako tesko mozemo da dobijem sve 4 pod broj 1 a cak i da dobijemo, ne zavisimo od nas nego od fantastike. Nemoguca misija, ali treba se boriti do kraja.

sta to pričaš BRE

pre 1 godinu

Raspored je takav da Zvezda dobija sve 4, Partizan gubi sve 4 i sa 17-17 Zvezda ima bolji skor i prolazi, a Partizan ispada.
(mile, 28. mart 2023 15:59)

Mile tebi stvarno nije dobro

matori

pre 1 godinu

Ljudi, ako se ovi iz medija neprestano i neuspešno trude da nas izjednače nemojmo im bar mi činiti tu zabludu još većom.Čim im mi nešto kažemo oni tvrde suprotno po cenu gaženja sopstvene pameti i logike. Zato prestanimo da ih uopšte komentarišemo i da im se suprotsavljamo. Kao što naša uprava ignoriše njihovog psiho gazdu tako i mi treba da se ponašamo kao da nismo to nešto ni čuli ili još bolje da nas to uopšte ne zanima. Oni kao i pomenuti gmaz se hrane tim prepucavanjima i time jačaju sopstvene zablude i o nama i o sebi.Samo ignore!

Riki

pre 1 godinu

Raspored je takav da Zvezda dobija sve 4, Partizan gubi sve 4 i sa 17-17 Zvezda ima bolji skor i prolazi, a Partizan ispada.
(mile, 28. mart 2023 15:59)

Jedva cekam da se probudis.

floyd 2221

pre 1 godinu

Interesantno je da ljudi komentarišu da Partizanu nije dovoljna jedna pobeda i skor 18-16, a da zvezda ima šansu ako se rezultati poklope uz to zvezda moze max da ima skor 17-17.

Zhol

pre 1 godinu

Jel to neznanje, svesna nerealnost ili samo nepoznavanje osnova matematike... Zvezda nema ni teoretske šanse da prođe dalje. Ne znam čemu to laganje bez ikakvog razloga?!
(Randy Marsh, 28. mart 2023 12:14)

Mislim da teoretski mogu, ako pobede sve pa budu imali 17-17, i ako im apsolutno svaki rezultat ostalih konkurenata u preostalim utakmicama bude isao na ruku. Sanse za to su nekih 1% verovatno, ali nije teoretski nemoguce.

losmi

pre 1 godinu

Kako povoljan raspored za Zvezdu kad u zadnja dva kola igraju sa Olimpijakosom i Fenerom? Jesu oni obezbedili top 8, ali posebno Feneru nije svejedno da li će biti 4 ili 5 mesto, a Olimpijakos može da sklizne sa prve pozicije, pa da dobije težeg protivnika od osmoplasirane ekipa - ko god da bude 8, svakako će biti za nijansu lakši rivali, nego na primer Makabi ili Partizan.

sve je relativno

pre 1 godinu

@Petar

Jako realan komentar, ali ipak grešiš sa Zadrom. Zadar je sasvim solidna ekipa ove godine, a skoro su i Cedevitu opeglali 20 razlike i to bez Jordana koji je otišao. Partizan je jedva dobio Cedevitu, na sreću Split i još nije ništa uradio, jer ima FMP bez Lesora, ide u Zadar i Podgoricu, a izgubio je lani od Mege što ga je verovatno i koštalo titule Aba lige. Po meni je sasvim normalno, bez obzira na snagu Partizana i Zvezde da i neku izgube u Aba ligi. Za vikend su domaće izgubili Armani i Fener, u februaru u španskom kupu Real i Barsa. Potrošnja je velika, povrede, svi hoće da uzmu skalp velikim u jednoj utakmici, stranci igraju pod kočnicom domaća prvenstva, malo je i lako ćemo sistem i voda uđe u uši, krene šut i lošiju ekipu i to je to. To i jeste draž košarke.

kkP

pre 1 godinu

Raspored je takav da Zvezda dobija sve 4, Partizan gubi sve 4 i sa 17-17 Zvezda ima bolji skor i prolazi, a Partizan ispada.
(mile, 28. mart 2023 15:59)

Da da CZ Bgd će dobiti Oly i Fener a Partizan će da izgubi od Panate... Dream on ?

Kole

pre 1 godinu

Zvezda nije uspela da sacuva dvocifrenu prednost u utakmicama sa ekipama koje se nalaze ispod nje (Panata, Alba, Bajern) i odavno su bile otpisane za prolaz, a vi ocekujete da u naredne 4 utakmice ima 4 pobede? 4 utakmice od kojih su 2 protiv timova koji su već prosli (Fener i Oly) ili se bore da prodju (Valensija). Pa da je Real u ovakvoj situaciji ne bih smeo to da tvrdim, a kamoli za Zvezdu...

mio

pre 1 godinu

Makabi ima najlaksi raspored i jedna pobjeda ga vodi u top 8. ima bolji medjusobni od nas sto nama automatski znaci jos dvije pobjede. Ako Armani dobije 3 utakmice a mi izgubimo sve oni su ispred nas, al takav rasplet necu ni da zamisljam.
Armani je toliko moćna ekipa da me nebi iznenadilo da dobiju sve 4 bez obzira sa kim igraju. Iskreno mislim da cemo dobiti Barsu, Monako i Panatanaikos. Real ce biti tezak zbog umora.

pedja 71

pre 1 godinu

Bez potrebe se piše o šansama Zvezde, verovatno ciljano da bi se ovi drugi sprdali sa nama, jer mi se, kao, ložimo nešto.

Lepo bi bilo da pobedimo sve do kraja, ali svesni smo da je već kasno.

Što se tiče ovih drugih, zasluženo su tu gde jesu i to je to.

Realan

pre 1 godinu

Moja je procena da Partizan i sa jednom pobedom (PAO) najverovatnije ide dalje. Ako Baskonia od naredne cetiri utakmice podedi 3 (Alba, Fener, Asvel) a izgubi 1 (OLY) imace 18 pobeda. Isto je i sa Zalgirisom. Ako pobede 3 (Valensija, Makabi kod kuce, Bajern) i izgube 1 (Monaco) imace i oni 18 pobeda. U ovom scenariju formirao bi se krug od tri tima sa 18 pobeda. Partizan, Baskonia, Zalgiris. Najveci broj pobeda u medjusobnim duleima imao bi Partizan (3) pa Baskonia (2) pa Zalgriris (1). Dakle, moj tip je da dalje idu sigurno Partizan i kao taj osmi najverovatnije Baskonia. Zvezda juri od 10 do 12 meseta. Danak neshvatljivim porazima od PAO (2x), Bajerna, Zalgirisa...
(Veliki Cezar, 28. mart 2023 12:29)

Nas jedini problem u tom slucaju moze biti Armani, koji moze dobiti sve 4. I Valencia, ali ta tesko moze dobiti sve 4

aca

pre 1 godinu

hahahah ,zvezda ima ,,povoljan,,raspored sa fenerom i olimpijakosom na kraju,a partizan PAKLENI,sa istim tim olimpijakosom i umesto fenera bio je efes,ma da,sta je to za njih,vec upisane pobede
(lol, 28. mart 2023 15:32)

Bila bi dobra fora da ih opet Oly zezne iako njima nista ne znaci pobeda protiv CZ. Ne verujem da ce doci uopste u tu situaciju ali bila bi jaka fora :)

Dzoni

pre 1 godinu

Raspored je takav da Zvezda dobija sve 4, Partizan gubi sve 4 i sa 17-17 Zvezda ima bolji skor i prolazi, a Partizan ispada.
(mile, 28. mart 2023 15:59)

Svet je lep kada sanjamo...

Topss

pre 1 godinu

Aj da vidimo koliko je ulozeno u crno belu bajku za jednu sezonu
3M wild card
6,7M dug za porez
2,0M panter
1,5M papapetru
1,4M ledej
1,2M exum
0,8M lesor
0,7M anjdusic
0,7M avramovic
0,6M smajlagic
1,0M naneli
0,4M vukcevic
Ostali neka bude ukupno 0,5M
zeljko i strucni stab bar 1,5M
Arena data besplatno na koriscenje, koja se inace naplacuje 50000e dnevno
Ovo stvarno nema ni u bajkama
(Sramota, 28. mart 2023 14:07)

Jel ti ove podatke dao gospodin Eksel???

Goran

pre 1 godinu

Uzmete tabelu. Pogledate ko je ispred Zvezde i ko sa kim igra. I vidite da ne postoji matematika da Zvezda bude u Top8 ali nikakva. Jer kosarkaska utakmica se uvek zavrsi sa pobednikom. Regularno ili posle produzetaka. Dakle Zvezda i da pobedi sve 4 bilo sta da se desi na svim ostalim utakmicama Zvezda ne mnoze u Top8. Zasro onda lozite ljude? Koje cudo? Da se promeni matematika samo narednih mesec dana pa da Zvezdinih 17 postane vece od tudjih 18 ? Ne biva. Prestanite da sludjujete ovaj narod i sirite deluzije i budalastine iz zone sumraka. Smesno je. Degutantno je.

berke

pre 1 godinu

Partizan je ljubav, secam se perioda dok sam bio student, 2007-2012 vozom iz ns se ide na svaku utakmicu, sa 200din u dzepu i bez karte. Voz zadnji u 23h na koji naravno nismo nikada stigli, cekamo sledeci u 4h ujutru. Tada u pioniru nije smelo da se kaze koliko je ljudi bilo, 3 coveka na stolicu. To je ljubav, to se voli.

View

pre 1 godinu

(Zex, 28. mart 2023 13:32)

Nema tima u EL koji nije izgubio/dobio na jedan posed. E sad, padovi u igri koje je imala CZB, Partizan, .., drugi timovi u EL, odnosno kad se lagano ispisti teško stečena prednost, to već nije loša sreća.