Subota, 18.03.2023.

11:30

Rebrača: Razumem želju da se osvoji Evroliga – ne treba se zanositi

Čuveni srpski košarkaš Željko Rebrača kaže da je Željko Obradović najveći trener u Evropi.

Izvor: B92

Rebraèa: Razumem želju da se osvoji Evroliga – ne treba se zanositi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

JPR

pre 1 godinu

Kao i za sve, uvele je potrebno vremena, ne može se ništa osvajati samo tek tako ! Primer je Makabi… kad su bili šampioni to su bili zbog ekipe koja se gradila i duže igrala zajedno, i naravno odličnog trenera Blatt-a… a inače su samo legija plaćenika, pa zato i ne može do vrha. Polako, to sto neke hvata euforija to je kod nas Srba u kulturi, nema dosta hladnih glava da malo razmisle, analiziraju sami. U igri Partizana se napokon vidi napredak, prošle sezone je to stagniralo, dok sad napokon ide bolje, sto pokazuju i rezultati, ali to treba da se nastavi, zato sto ovo trenutno ne garantuje nikakvu titulu, jedino kontinuitet i igra na visokom nivou daje nadu.

TIGER

pre 1 godinu

Ove sezone niko nije ni pričao o F8. Tim se stvara bar 4-5 sezona. Od pokušaja da se uruši klub vraćena je vera u pobede, publika koja je zapala u trans, igrači kojima je primamljivo da budu deo ove priče ... Samo čvrsto sa obe noge na zemlji. F8 se nazire ali treba dobiti još 2-3 meča. Šta god da bude bilo, biće. I ovo je ogroman uspeh!

Pirotehnicar

pre 1 godinu

@Realno,jeste u pravu si,90-ih je Partizanu uplaćeno 100 milki,ali inflacijskih dinara.O čemu pričaš,koliko imaš godina,znaš li ko su osvajači titula te decenije?Ako ne znaš,kao što mogu pretpostaviti,od raspada SFRJ to je sezona 1992/3 pa zaključno sa krajem decenije o kojoj pričaš,sezona 2000/1 po 3 titule Partizan,Crvena zvezda i Budućnost.Tad su se stranci na prste mogli prebrojati zbog ratnog stanja,sankcija i tih tvojih virtuelnih milki!
(War Inside My Head, 18. mart 2023 20:00)

Raspad SFRJ je bio '91, a kraj decenije je sezona 1999/00, sigurno ne ta sezona koju si naveo. Partizan je od '91 do '01 osvojio cetiri titule, a zvezda i buducnost po tri.

grobar

pre 1 godinu

"Razumem želju navijača da se osvoji Evroliga, ali za to će biti potrebno još mnogo truda i treninga."

Sećam se. To je neko rekao i marta meseca davne 1992

War Inside My Head

pre 1 godinu

@Realno,jeste u pravu si,90-ih je Partizanu uplaćeno 100 milki,ali inflacijskih dinara.O čemu pričaš,koliko imaš godina,znaš li ko su osvajači titula te decenije?Ako ne znaš,kao što mogu pretpostaviti,od raspada SFRJ to je sezona 1992/3 pa zaključno sa krajem decenije o kojoj pričaš,sezona 2000/1 po 3 titule Partizan,Crvena zvezda i Budućnost.Tad su se stranci na prste mogli prebrojati zbog ratnog stanja,sankcija i tih tvojih virtuelnih milki!

Dzeko

pre 1 godinu

Hah, polufinale se igralo vec sledece godine i sta cemo sad? Da nisu bile sankcije osvojilo bi se jos ta 2 puta. Elem, nisam znao da lozenje zavisi od toga koliko si polufinala odigrao, zanimljivo. Drugo, fudbal i kosarka su neuporedivi u svakom smislu, fudbal je miljama popularniji i milijardama bogatiji. Osvojiti LS u fudbalu je sizifov posao za EL u kosarci. U kosarci ti treba 15 miliona da bi napravio tim koji ce igrati F4, a u fudbalu za 15 miliona mozes da dovedes jednog ispodprosecnog igraca. Nasa 2 kluba su bili kandidati za top 8, to je u fudbalu nemoguce, ne zato sto u fudbalu nismo dobri a u kosarci jesmo vec zato sto u fudbalu ne mozemo da dovedemo Di Mariu, Salaha, Manea... A u kosarci mozemo Kampaca, Pantera, Egzuma...
(Sub013, 18. mart 2023 13:27)

Koja nasa dva kluba su se borila za top 8?

Moreslav

pre 1 godinu

Obradovic je pre sezone obecao da ce Partizan igrati najlepsu kosarku u Evropi i on je to obecanje ispunio. Hocemo li u TOP8 ili na F4 zavisi samo i iskljucivo od nas i to je sva lepota Partizana ove godine. Titule, pa i ona najveca ce doci, da li ove ili iduce godine, meni potpuno nebitno. Nisam euforican, necu tugovati ako sada stanemo u TOP8, samo zelim da gledam lepu kosarku.

Sub013

pre 1 godinu

za zvezdu je osvajanje el u kosarci svakako i vise od sizifovog posla. vec 70ak godina uspesno izbegava svaku sansu da bude i blizu toga
(petar markovic, 18. mart 2023 15:48)

Da, priznajem da nismo sjajni na Evro sceni u kosarci, verovatno bi bili da je drzava sipala u prvaka kao i u sedmoplasirani tim, ali to nije bitno sad, eto priznao sam da nismo, ali zato jesu Bosna, Jugoplastika, Cibona i mnogi mnogi drugi sa ovih prostora i to mnogo mnogo više puta od vas, dok je u fudbalu iz cele jugoistočne Evrope prvak sveta bila jedino Zvezda!

Sub013

pre 1 godinu

za zvezdu je osvajanje el u kosarci svakako i vise od sizifovog posla. vec 70ak godina uspesno izbegava svaku sansu da bude i blizu toga
(petar markovic, 18. mart 2023 15:48)

Da, priznajem da nismo sjajni na Evro sceni u kosarci, verovatno bi bili da je drzava sipala u prvaka kao i u sedmoplasirani tim, ali to nije bitno sad, eto priznao sam da nismo, ali zato jesu Bosna, Jugoplastika, Cibona i mnogi mnogi drugi sa ovih prostora i to mnogo mnogo više puta od vas, dok je u fudbalu iz cele jugoistočne Evrope prvak sveta bila jedino Zvezda!

petar markovic

pre 1 godinu

Hah, polufinale se igralo vec sledece godine i sta cemo sad? Da nisu bile sankcije osvojilo bi se jos ta 2 puta. Elem, nisam znao da lozenje zavisi od toga koliko si polufinala odigrao, zanimljivo. Drugo, fudbal i kosarka su neuporedivi u svakom smislu, fudbal je miljama popularniji i milijardama bogatiji. Osvojiti LS u fudbalu je sizifov posao za EL u kosarci. U kosarci ti treba 15 miliona da bi napravio tim koji ce igrati F4, a u fudbalu za 15 miliona mozes da dovedes jednog ispodprosecnog igraca. Nasa 2 kluba su bili kandidati za top 8, to je u fudbalu nemoguce, ne zato sto u fudbalu nismo dobri a u kosarci jesmo vec zato sto u fudbalu ne mozemo da dovedemo Di Mariu, Salaha, Manea... A u kosarci mozemo Kampaca, Pantera, Egzuma...
(Sub013, 18. mart 2023 13:27)

za zvezdu je osvajanje el u kosarci svakako i vise od sizifovog posla. vec 70ak godina uspesno izbegava svaku sansu da bude i blizu toga

War Inside My Head

pre 1 godinu

Mudra izjava Rebrače, činjenica je da je određeni dio navijača Partizana uletio u euforiju,takvih ima i na ovom portalu sa svojim komentarima.Bolje je ostati s obje noge čvrsto na zemlji,trenirati,igrati,biti uporan u ostvarenju cilja,nikako se unaprijed vidjeti na F4.Polako,strpljenja,stvari dolaze na svoje,ali mnogo faktora treba da se poklopi,srećne okolnosti su jedan od njih.Dobra stvar je što uspjesi koje ostvare timovi ili reprezentacija,automatski privlače mlade ljude,počinju masovno da se bave sportom,tereni iza zgrade se odjednom pune, raspoloženje u naciji raste.Da li će Partizan ove sezone donijeti tu radost,vidjećemo,nadam se,ali još je jako daleko,dug je put?

super

pre 1 godinu

čim su velike pare legle Partizan je kupio kvalitetne igrače a loših se rešio uglavnom domaćih, zato na kupu nisu imali dovoljno domaćih igrača već su morali da ubace 2 juniora...Naneli najbolji trojkas
Exum iz Barcelone
Papapetru iz Pao ... svaka čast ali zato Srbija pada sve niže jer domaći igrači (neračunam Pantera) daju u proseku od 5-10%poena!
to je duplo veći budžet nego Zvezda što ima i otprilike koliko para toliko muzike...
Zvezda je pogrešila što je dovodila Evrokup igrače Holand i Martin ,zatim Vildoza i Kampaco i Petrušev koji u svojim prošlim timovima nisu igrali ili vrlo malo...Ilić i Raduljica su još nepoznanice,puno doveli a ništa konkretno!
bolje dovesti 5 dobrih stranaca nego 8-9 prosečnih mislim kao što je Partizan uradio

Dawkins

pre 1 godinu

Kao trener moram da izjavim da Partizan ima kvalitet za Fajnal four ali se pribojavam da ni Zeljko nije fenomenalno tempirao formu i mislim da Partizan ima snage za jos 3-4 utakmice a posle ce doci do problema.
(Ljuba, 18. mart 2023 15:03)


Kao trener, objasnite, šta je trebalo da uradi? Da izgubi bar 3 utakmice od poslednjih 5 u Evroligi, tj. da se ne plasira u top 8, kao i da prepusti tzv. Zvezdi pobedu i prvo mesto u ABA?
Trener si, Željko da pozavidi.

Ljuba

pre 1 godinu

Kao trener moram da izjavim da Partizan ima kvalitet za Fajnal four ali se pribojavam da ni Zeljko nije fenomenalno tempirao formu i mislim da Partizan ima snage za jos 3-4 utakmice a posle ce doci do problema.

Realno

pre 1 godinu

Pa s obzirom na pare koje je država Srbija dala partizanu bez bilo kakvih rezultata kako bi na silu nešto uradio sve F4 je bruka sa ovim timom i trenerom koje su građani platili 20 miliona
(partizan sramota Srbije, 18. mart 2023 13:57)

Pa s obzirom na pare koje je država Srbija davala zvezdi proteklih 10 godina, kako bi na silu nešto uradila i dokopala se bar nekog vrednijeg uspeha, čak im organizovala i domaćinstvo f4 u Areni, jedan mršavi top 8 je bruka za one silne rostere koje su građani platili preko 100 miliona...
(društvance iz predgrađa, 18. mart 2023 14:20)

Vama su samo devetdesetih uplatili 100 milki,o cemu ti.

os

pre 1 godinu

Verovao sam u Željka i kad je nanizao 7 poraza u 8 utakmica ali nisam tada hteo da se oglašavam da verujem u njega. Lakše se oglasiti da veruješ u njega kad imaš 16 13 skor.

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Pa s obzirom na pare koje je država Srbija dala partizanu bez bilo kakvih rezultata kako bi na silu nešto uradio sve F4 je bruka sa ovim timom i trenerom koje su građani platili 20 miliona
(partizan sramota Srbije, 18. mart 2023 13:57)

Pa s obzirom na pare koje je država Srbija davala zvezdi proteklih 10 godina, kako bi na silu nešto uradila i dokopala se bar nekog vrednijeg uspeha, čak im organizovala i domaćinstvo f4 u Areni, jedan mršavi top 8 je bruka za one silne rostere koje su građani platili preko 100 miliona...

Sub013

pre 1 godinu

@Boka bili bi i zvezdasi mnogo nalozeniji na fudbal da se nakon osvajanja igralo polufinale jos 2x. Partizan je u kosarci nesto kao Porto u fudbalu, nije u vrhu stalno ali moze da iznenadi. Partizan je najmladja ekipa koja je ikada osvojila EL. imamo postovanje kosarkaske evrope.
(werod, 18. mart 2023 12:37)

Hah, polufinale se igralo vec sledece godine i sta cemo sad? Da nisu bile sankcije osvojilo bi se jos ta 2 puta. Elem, nisam znao da lozenje zavisi od toga koliko si polufinala odigrao, zanimljivo. Drugo, fudbal i kosarka su neuporedivi u svakom smislu, fudbal je miljama popularniji i milijardama bogatiji. Osvojiti LS u fudbalu je sizifov posao za EL u kosarci. U kosarci ti treba 15 miliona da bi napravio tim koji ce igrati F4, a u fudbalu za 15 miliona mozes da dovedes jednog ispodprosecnog igraca. Nasa 2 kluba su bili kandidati za top 8, to je u fudbalu nemoguce, ne zato sto u fudbalu nismo dobri a u kosarci jesmo vec zato sto u fudbalu ne mozemo da dovedemo Di Mariu, Salaha, Manea... A u kosarci mozemo Kampaca, Pantera, Egzuma...

Pera Ložač

pre 1 godinu

Mi se ne ložimo na top8, zato što nam je to malo.

Oni se ne lože na top "ejt", zato što im je to nemoguće misija.

Isto kao što se ja ne ložim na moju komšinicu, koja je dobra riba ali ja znam da mogu da imam bolju, a moj poznanik bi je ženio na keca jer je za onaj šoder koji on šeta Kejt Mos lično.

Svako se zeza na svom nivou.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Ne rezumem odakle coveku informacija da se upalo u ne znam kakvu euforiju? Pod jedan, igramo sa prve 4 ekipe u naredna 4 kola, top8 nije ni na vidiku s obzirom na to kako igraju ekipe koje sa sa nama bore za isti. Pod dva, to sto se Zeljku peva da uzme evrotitulu - pevalo se to i Duletu Evrotitula je nesto sto je za Partizan prirodna stvar jer smo je vec jednom osvojili, nije doslo do ne znam kakve euforije! Pa ta pesma se Zeljku pevala i prosle sezone, a i ove jos od prve utakmice u Beogradu.
(Mm, 18. mart 2023 12:06)

E, sad, bas da nije ni na vidiku, to svakako nije tacno.

partizan sramota Srbije

pre 1 godinu

Pa s obzirom na pare koje je država Srbija dala partizanu bez bilo kakvih rezultata kako bi na silu nešto uradio sve F4 je bruka sa ovim timom i trenerom koje su građani platili 20 miliona

Deki

pre 1 godinu

@(Boka, 18. mart 2023 12:25), porediš košarku i fudbal? Mi u fudbalu nikada nismo bili sila, dok u košarci jesmo. Čak i sada smo u košarci u vrhu. Mi u fudbalu nikada nismo imali najboljeg na svetu, u košarci jesmo(van NBA). U košarci smo imali medju najbolje trenere u svetu, u fudbalu ne.

Boka

pre 1 godinu

Ne rezumem odakle coveku informacija da se upalo u ne znam kakvu euforiju? Pod jedan, igramo sa prve 4 ekipe u naredna 4 kola, top8 nije ni na vidiku s obzirom na to kako igraju ekipe koje sa sa nama bore za isti. Pod dva, to sto se Zeljku peva da uzme evrotitulu - pevalo se to i Duletu Evrotitula je nesto sto je za Partizan prirodna stvar jer smo je vec jednom osvojili, nije doslo do ne znam kakve euforije! Pa ta pesma se Zeljku pevala i prosle sezone, a i ove jos od prve utakmice u Beogradu.
(Mm, 18. mart 2023 12:06)



Hahahahahahaha, prirodna stvar je za Real, Olimpijakos, CSKA, koji ih imaju mali milion za Partizan je to čista koincidencija koja se više ponoviti neće, kao ni Zvezdi u fudbalu. Zamisli da navijač Zvezde krene sezonu euforično da će osvojiti LŠ, i sve osim toga je razočaranje. Doduše dosta je manja razlika u kvalitetu košarke i fudbale, jer su i manje pare, ali druže, reći PRIRODNA STVAR za nešto što si osvojio jednom i to pre 30 godina.. Daj pusti bre.

dzonivajsmiler

pre 1 godinu

E pa ima tu blizu jos jedan klub koji se "nikad nije lozio na top 8" kako kaze njihov predsednik, efektivno dovodeci svaku euforiju pod kontrolu.

Logs

pre 1 godinu

Ne rezumem odakle coveku informacija da se upalo u ne znam kakvu euforiju? Pod jedan, igramo sa prve 4 ekipe u naredna 4 kola, top8 nije ni na vidiku s obzirom na to kako igraju ekipe koje sa sa nama bore za isti. Pod dva, to sto se Zeljku peva da uzme evrotitulu - pevalo se to i Duletu Evrotitula je nesto sto je za Partizan prirodna stvar jer smo je vec jednom osvojili, nije doslo do ne znam kakve euforije! Pa ta pesma se Zeljku pevala i prosle sezone, a i ove jos od prve utakmice u Beogradu.
(Mm, 18. mart 2023 12:06)

Mi igramo na brutalan način i jesmo euforicni. Svako od nas veruje da možemo u top8. Svako od nas veruje da možemo nekako da odemo na F4...I svako od nas....znas već.

Mislim da Rebrača hoce više da spusti loptu...da se ne bi stvorio pritisak igračima koji već postoji, jer smo mi "samo" 69% utakmica dobili kući, Arena je mač sa dve oštrice. Naši igrači treba da igraju rasterećeno, a mi navijači možemo da maštamo.

Mm

pre 1 godinu

Ne rezumem odakle coveku informacija da se upalo u ne znam kakvu euforiju? Pod jedan, igramo sa prve 4 ekipe u naredna 4 kola, top8 nije ni na vidiku s obzirom na to kako igraju ekipe koje sa sa nama bore za isti. Pod dva, to sto se Zeljku peva da uzme evrotitulu - pevalo se to i Duletu Evrotitula je nesto sto je za Partizan prirodna stvar jer smo je vec jednom osvojili, nije doslo do ne znam kakve euforije! Pa ta pesma se Zeljku pevala i prosle sezone, a i ove jos od prve utakmice u Beogradu.

Darko

pre 1 godinu

Recite nam molim vas šta vas "loži" ako to već nije sportski uspeh. To što smo ološ jer tvrdimo da igrate rekreativno EL 10 godina, govori sve o vama.

Jaaa

pre 1 godinu

Ne rezumem odakle coveku informacija da se upalo u ne znam kakvu euforiju? Pod jedan, igramo sa prve 4 ekipe u naredna 4 kola, top8 nije ni na vidiku s obzirom na to kako igraju ekipe koje sa sa nama bore za isti. Pod dva, to sto se Zeljku peva da uzme evrotitulu - pevalo se to i Duletu Evrotitula je nesto sto je za Partizan prirodna stvar jer smo je vec jednom osvojili, nije doslo do ne znam kakve euforije! Pa ta pesma se Zeljku pevala i prosle sezone, a i ove jos od prve utakmice u Beogradu.
(Mm, 18. mart 2023 12:06)

Kako igraju ekipe koje se sa nama bore za Top8? Da li si ti gledao kako igra Partizan??

werod

pre 1 godinu

@Boka bili bi i zvezdasi mnogo nalozeniji na fudbal da se nakon osvajanja igralo polufinale jos 2x. Partizan je u kosarci nesto kao Porto u fudbalu, nije u vrhu stalno ali moze da iznenadi. Partizan je najmladja ekipa koja je ikada osvojila EL. imamo postovanje kosarkaske evrope.

Dragan Lo

pre 1 godinu

Obradović je svoje obećanje ispunio, a obećao je lepu košarku sa punim tribinama i uživanjem. Ne znam kakav je opšti utisak, ali moj je da je to to. Rezultat je trenutno vrhunski, treba sreće i zdravlja da ih posluže, pa da tako i ostane.

mislimdaklepostojim

pre 1 godinu

Ljudi su u euforiji za top8 iz jednog prostog razloga, a to je borba sa najjacima i najvecima za F4. To je ono sto svi zele da vide, povratak na stare staze, gde je i mesto ovakvom klubu. I ovo moze biti jedan dobar pocetak i uvod u nesto novo i veliko za buducnost kluba, da se cesce dolazi u situaciju da se igra sa jakim klubovima za F4, za taj finalni korak, to nama nedostaje! TAJ OSECAJ! Kad u Arenu bude 20 hiljada ljudi i kad bodrimo nase igrace do pobede.
Pred nama su kljucne utakmice, i to smo svih ovih godina u praznom hodu iscekivali. Da nam najjaci dodju na megdan i da se pokazemo.
Uz ovakvog trenera, ovakve borbene momke, to nije cak ni nezamislivo!
VIDIMO SE PROTIV OLIMPIJAKOSA!

Dragan Lo

pre 1 godinu

Obradović je svoje obećanje ispunio, a obećao je lepu košarku sa punim tribinama i uživanjem. Ne znam kakav je opšti utisak, ali moj je da je to to. Rezultat je trenutno vrhunski, treba sreće i zdravlja da ih posluže, pa da tako i ostane.

Mm

pre 1 godinu

Ne rezumem odakle coveku informacija da se upalo u ne znam kakvu euforiju? Pod jedan, igramo sa prve 4 ekipe u naredna 4 kola, top8 nije ni na vidiku s obzirom na to kako igraju ekipe koje sa sa nama bore za isti. Pod dva, to sto se Zeljku peva da uzme evrotitulu - pevalo se to i Duletu Evrotitula je nesto sto je za Partizan prirodna stvar jer smo je vec jednom osvojili, nije doslo do ne znam kakve euforije! Pa ta pesma se Zeljku pevala i prosle sezone, a i ove jos od prve utakmice u Beogradu.

mislimdaklepostojim

pre 1 godinu

Ljudi su u euforiji za top8 iz jednog prostog razloga, a to je borba sa najjacima i najvecima za F4. To je ono sto svi zele da vide, povratak na stare staze, gde je i mesto ovakvom klubu. I ovo moze biti jedan dobar pocetak i uvod u nesto novo i veliko za buducnost kluba, da se cesce dolazi u situaciju da se igra sa jakim klubovima za F4, za taj finalni korak, to nama nedostaje! TAJ OSECAJ! Kad u Arenu bude 20 hiljada ljudi i kad bodrimo nase igrace do pobede.
Pred nama su kljucne utakmice, i to smo svih ovih godina u praznom hodu iscekivali. Da nam najjaci dodju na megdan i da se pokazemo.
Uz ovakvog trenera, ovakve borbene momke, to nije cak ni nezamislivo!
VIDIMO SE PROTIV OLIMPIJAKOSA!

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Pa s obzirom na pare koje je država Srbija dala partizanu bez bilo kakvih rezultata kako bi na silu nešto uradio sve F4 je bruka sa ovim timom i trenerom koje su građani platili 20 miliona
(partizan sramota Srbije, 18. mart 2023 13:57)

Pa s obzirom na pare koje je država Srbija davala zvezdi proteklih 10 godina, kako bi na silu nešto uradila i dokopala se bar nekog vrednijeg uspeha, čak im organizovala i domaćinstvo f4 u Areni, jedan mršavi top 8 je bruka za one silne rostere koje su građani platili preko 100 miliona...

werod

pre 1 godinu

@Boka bili bi i zvezdasi mnogo nalozeniji na fudbal da se nakon osvajanja igralo polufinale jos 2x. Partizan je u kosarci nesto kao Porto u fudbalu, nije u vrhu stalno ali moze da iznenadi. Partizan je najmladja ekipa koja je ikada osvojila EL. imamo postovanje kosarkaske evrope.

Logs

pre 1 godinu

Ne rezumem odakle coveku informacija da se upalo u ne znam kakvu euforiju? Pod jedan, igramo sa prve 4 ekipe u naredna 4 kola, top8 nije ni na vidiku s obzirom na to kako igraju ekipe koje sa sa nama bore za isti. Pod dva, to sto se Zeljku peva da uzme evrotitulu - pevalo se to i Duletu Evrotitula je nesto sto je za Partizan prirodna stvar jer smo je vec jednom osvojili, nije doslo do ne znam kakve euforije! Pa ta pesma se Zeljku pevala i prosle sezone, a i ove jos od prve utakmice u Beogradu.
(Mm, 18. mart 2023 12:06)

Mi igramo na brutalan način i jesmo euforicni. Svako od nas veruje da možemo u top8. Svako od nas veruje da možemo nekako da odemo na F4...I svako od nas....znas već.

Mislim da Rebrača hoce više da spusti loptu...da se ne bi stvorio pritisak igračima koji već postoji, jer smo mi "samo" 69% utakmica dobili kući, Arena je mač sa dve oštrice. Naši igrači treba da igraju rasterećeno, a mi navijači možemo da maštamo.

dzonivajsmiler

pre 1 godinu

E pa ima tu blizu jos jedan klub koji se "nikad nije lozio na top 8" kako kaze njihov predsednik, efektivno dovodeci svaku euforiju pod kontrolu.

Darko

pre 1 godinu

Recite nam molim vas šta vas "loži" ako to već nije sportski uspeh. To što smo ološ jer tvrdimo da igrate rekreativno EL 10 godina, govori sve o vama.

Deki

pre 1 godinu

@(Boka, 18. mart 2023 12:25), porediš košarku i fudbal? Mi u fudbalu nikada nismo bili sila, dok u košarci jesmo. Čak i sada smo u košarci u vrhu. Mi u fudbalu nikada nismo imali najboljeg na svetu, u košarci jesmo(van NBA). U košarci smo imali medju najbolje trenere u svetu, u fudbalu ne.

Jaaa

pre 1 godinu

Ne rezumem odakle coveku informacija da se upalo u ne znam kakvu euforiju? Pod jedan, igramo sa prve 4 ekipe u naredna 4 kola, top8 nije ni na vidiku s obzirom na to kako igraju ekipe koje sa sa nama bore za isti. Pod dva, to sto se Zeljku peva da uzme evrotitulu - pevalo se to i Duletu Evrotitula je nesto sto je za Partizan prirodna stvar jer smo je vec jednom osvojili, nije doslo do ne znam kakve euforije! Pa ta pesma se Zeljku pevala i prosle sezone, a i ove jos od prve utakmice u Beogradu.
(Mm, 18. mart 2023 12:06)

Kako igraju ekipe koje se sa nama bore za Top8? Da li si ti gledao kako igra Partizan??

Dawkins

pre 1 godinu

Kao trener moram da izjavim da Partizan ima kvalitet za Fajnal four ali se pribojavam da ni Zeljko nije fenomenalno tempirao formu i mislim da Partizan ima snage za jos 3-4 utakmice a posle ce doci do problema.
(Ljuba, 18. mart 2023 15:03)


Kao trener, objasnite, šta je trebalo da uradi? Da izgubi bar 3 utakmice od poslednjih 5 u Evroligi, tj. da se ne plasira u top 8, kao i da prepusti tzv. Zvezdi pobedu i prvo mesto u ABA?
Trener si, Željko da pozavidi.

Pera Ložač

pre 1 godinu

Mi se ne ložimo na top8, zato što nam je to malo.

Oni se ne lože na top "ejt", zato što im je to nemoguće misija.

Isto kao što se ja ne ložim na moju komšinicu, koja je dobra riba ali ja znam da mogu da imam bolju, a moj poznanik bi je ženio na keca jer je za onaj šoder koji on šeta Kejt Mos lično.

Svako se zeza na svom nivou.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Ne rezumem odakle coveku informacija da se upalo u ne znam kakvu euforiju? Pod jedan, igramo sa prve 4 ekipe u naredna 4 kola, top8 nije ni na vidiku s obzirom na to kako igraju ekipe koje sa sa nama bore za isti. Pod dva, to sto se Zeljku peva da uzme evrotitulu - pevalo se to i Duletu Evrotitula je nesto sto je za Partizan prirodna stvar jer smo je vec jednom osvojili, nije doslo do ne znam kakve euforije! Pa ta pesma se Zeljku pevala i prosle sezone, a i ove jos od prve utakmice u Beogradu.
(Mm, 18. mart 2023 12:06)

E, sad, bas da nije ni na vidiku, to svakako nije tacno.

petar markovic

pre 1 godinu

Hah, polufinale se igralo vec sledece godine i sta cemo sad? Da nisu bile sankcije osvojilo bi se jos ta 2 puta. Elem, nisam znao da lozenje zavisi od toga koliko si polufinala odigrao, zanimljivo. Drugo, fudbal i kosarka su neuporedivi u svakom smislu, fudbal je miljama popularniji i milijardama bogatiji. Osvojiti LS u fudbalu je sizifov posao za EL u kosarci. U kosarci ti treba 15 miliona da bi napravio tim koji ce igrati F4, a u fudbalu za 15 miliona mozes da dovedes jednog ispodprosecnog igraca. Nasa 2 kluba su bili kandidati za top 8, to je u fudbalu nemoguce, ne zato sto u fudbalu nismo dobri a u kosarci jesmo vec zato sto u fudbalu ne mozemo da dovedemo Di Mariu, Salaha, Manea... A u kosarci mozemo Kampaca, Pantera, Egzuma...
(Sub013, 18. mart 2023 13:27)

za zvezdu je osvajanje el u kosarci svakako i vise od sizifovog posla. vec 70ak godina uspesno izbegava svaku sansu da bude i blizu toga

War Inside My Head

pre 1 godinu

Mudra izjava Rebrače, činjenica je da je određeni dio navijača Partizana uletio u euforiju,takvih ima i na ovom portalu sa svojim komentarima.Bolje je ostati s obje noge čvrsto na zemlji,trenirati,igrati,biti uporan u ostvarenju cilja,nikako se unaprijed vidjeti na F4.Polako,strpljenja,stvari dolaze na svoje,ali mnogo faktora treba da se poklopi,srećne okolnosti su jedan od njih.Dobra stvar je što uspjesi koje ostvare timovi ili reprezentacija,automatski privlače mlade ljude,počinju masovno da se bave sportom,tereni iza zgrade se odjednom pune, raspoloženje u naciji raste.Da li će Partizan ove sezone donijeti tu radost,vidjećemo,nadam se,ali još je jako daleko,dug je put?

Boka

pre 1 godinu

Ne rezumem odakle coveku informacija da se upalo u ne znam kakvu euforiju? Pod jedan, igramo sa prve 4 ekipe u naredna 4 kola, top8 nije ni na vidiku s obzirom na to kako igraju ekipe koje sa sa nama bore za isti. Pod dva, to sto se Zeljku peva da uzme evrotitulu - pevalo se to i Duletu Evrotitula je nesto sto je za Partizan prirodna stvar jer smo je vec jednom osvojili, nije doslo do ne znam kakve euforije! Pa ta pesma se Zeljku pevala i prosle sezone, a i ove jos od prve utakmice u Beogradu.
(Mm, 18. mart 2023 12:06)



Hahahahahahaha, prirodna stvar je za Real, Olimpijakos, CSKA, koji ih imaju mali milion za Partizan je to čista koincidencija koja se više ponoviti neće, kao ni Zvezdi u fudbalu. Zamisli da navijač Zvezde krene sezonu euforično da će osvojiti LŠ, i sve osim toga je razočaranje. Doduše dosta je manja razlika u kvalitetu košarke i fudbale, jer su i manje pare, ali druže, reći PRIRODNA STVAR za nešto što si osvojio jednom i to pre 30 godina.. Daj pusti bre.

os

pre 1 godinu

Verovao sam u Željka i kad je nanizao 7 poraza u 8 utakmica ali nisam tada hteo da se oglašavam da verujem u njega. Lakše se oglasiti da veruješ u njega kad imaš 16 13 skor.

Moreslav

pre 1 godinu

Obradovic je pre sezone obecao da ce Partizan igrati najlepsu kosarku u Evropi i on je to obecanje ispunio. Hocemo li u TOP8 ili na F4 zavisi samo i iskljucivo od nas i to je sva lepota Partizana ove godine. Titule, pa i ona najveca ce doci, da li ove ili iduce godine, meni potpuno nebitno. Nisam euforican, necu tugovati ako sada stanemo u TOP8, samo zelim da gledam lepu kosarku.

Sub013

pre 1 godinu

@Boka bili bi i zvezdasi mnogo nalozeniji na fudbal da se nakon osvajanja igralo polufinale jos 2x. Partizan je u kosarci nesto kao Porto u fudbalu, nije u vrhu stalno ali moze da iznenadi. Partizan je najmladja ekipa koja je ikada osvojila EL. imamo postovanje kosarkaske evrope.
(werod, 18. mart 2023 12:37)

Hah, polufinale se igralo vec sledece godine i sta cemo sad? Da nisu bile sankcije osvojilo bi se jos ta 2 puta. Elem, nisam znao da lozenje zavisi od toga koliko si polufinala odigrao, zanimljivo. Drugo, fudbal i kosarka su neuporedivi u svakom smislu, fudbal je miljama popularniji i milijardama bogatiji. Osvojiti LS u fudbalu je sizifov posao za EL u kosarci. U kosarci ti treba 15 miliona da bi napravio tim koji ce igrati F4, a u fudbalu za 15 miliona mozes da dovedes jednog ispodprosecnog igraca. Nasa 2 kluba su bili kandidati za top 8, to je u fudbalu nemoguce, ne zato sto u fudbalu nismo dobri a u kosarci jesmo vec zato sto u fudbalu ne mozemo da dovedemo Di Mariu, Salaha, Manea... A u kosarci mozemo Kampaca, Pantera, Egzuma...

Dzeko

pre 1 godinu

Hah, polufinale se igralo vec sledece godine i sta cemo sad? Da nisu bile sankcije osvojilo bi se jos ta 2 puta. Elem, nisam znao da lozenje zavisi od toga koliko si polufinala odigrao, zanimljivo. Drugo, fudbal i kosarka su neuporedivi u svakom smislu, fudbal je miljama popularniji i milijardama bogatiji. Osvojiti LS u fudbalu je sizifov posao za EL u kosarci. U kosarci ti treba 15 miliona da bi napravio tim koji ce igrati F4, a u fudbalu za 15 miliona mozes da dovedes jednog ispodprosecnog igraca. Nasa 2 kluba su bili kandidati za top 8, to je u fudbalu nemoguce, ne zato sto u fudbalu nismo dobri a u kosarci jesmo vec zato sto u fudbalu ne mozemo da dovedemo Di Mariu, Salaha, Manea... A u kosarci mozemo Kampaca, Pantera, Egzuma...
(Sub013, 18. mart 2023 13:27)

Koja nasa dva kluba su se borila za top 8?

partizan sramota Srbije

pre 1 godinu

Pa s obzirom na pare koje je država Srbija dala partizanu bez bilo kakvih rezultata kako bi na silu nešto uradio sve F4 je bruka sa ovim timom i trenerom koje su građani platili 20 miliona

Realno

pre 1 godinu

Pa s obzirom na pare koje je država Srbija dala partizanu bez bilo kakvih rezultata kako bi na silu nešto uradio sve F4 je bruka sa ovim timom i trenerom koje su građani platili 20 miliona
(partizan sramota Srbije, 18. mart 2023 13:57)

Pa s obzirom na pare koje je država Srbija davala zvezdi proteklih 10 godina, kako bi na silu nešto uradila i dokopala se bar nekog vrednijeg uspeha, čak im organizovala i domaćinstvo f4 u Areni, jedan mršavi top 8 je bruka za one silne rostere koje su građani platili preko 100 miliona...
(društvance iz predgrađa, 18. mart 2023 14:20)

Vama su samo devetdesetih uplatili 100 milki,o cemu ti.

grobar

pre 1 godinu

"Razumem želju navijača da se osvoji Evroliga, ali za to će biti potrebno još mnogo truda i treninga."

Sećam se. To je neko rekao i marta meseca davne 1992

super

pre 1 godinu

čim su velike pare legle Partizan je kupio kvalitetne igrače a loših se rešio uglavnom domaćih, zato na kupu nisu imali dovoljno domaćih igrača već su morali da ubace 2 juniora...Naneli najbolji trojkas
Exum iz Barcelone
Papapetru iz Pao ... svaka čast ali zato Srbija pada sve niže jer domaći igrači (neračunam Pantera) daju u proseku od 5-10%poena!
to je duplo veći budžet nego Zvezda što ima i otprilike koliko para toliko muzike...
Zvezda je pogrešila što je dovodila Evrokup igrače Holand i Martin ,zatim Vildoza i Kampaco i Petrušev koji u svojim prošlim timovima nisu igrali ili vrlo malo...Ilić i Raduljica su još nepoznanice,puno doveli a ništa konkretno!
bolje dovesti 5 dobrih stranaca nego 8-9 prosečnih mislim kao što je Partizan uradio

War Inside My Head

pre 1 godinu

@Realno,jeste u pravu si,90-ih je Partizanu uplaćeno 100 milki,ali inflacijskih dinara.O čemu pričaš,koliko imaš godina,znaš li ko su osvajači titula te decenije?Ako ne znaš,kao što mogu pretpostaviti,od raspada SFRJ to je sezona 1992/3 pa zaključno sa krajem decenije o kojoj pričaš,sezona 2000/1 po 3 titule Partizan,Crvena zvezda i Budućnost.Tad su se stranci na prste mogli prebrojati zbog ratnog stanja,sankcija i tih tvojih virtuelnih milki!

Ljuba

pre 1 godinu

Kao trener moram da izjavim da Partizan ima kvalitet za Fajnal four ali se pribojavam da ni Zeljko nije fenomenalno tempirao formu i mislim da Partizan ima snage za jos 3-4 utakmice a posle ce doci do problema.

TIGER

pre 1 godinu

Ove sezone niko nije ni pričao o F8. Tim se stvara bar 4-5 sezona. Od pokušaja da se uruši klub vraćena je vera u pobede, publika koja je zapala u trans, igrači kojima je primamljivo da budu deo ove priče ... Samo čvrsto sa obe noge na zemlji. F8 se nazire ali treba dobiti još 2-3 meča. Šta god da bude bilo, biće. I ovo je ogroman uspeh!

Sub013

pre 1 godinu

za zvezdu je osvajanje el u kosarci svakako i vise od sizifovog posla. vec 70ak godina uspesno izbegava svaku sansu da bude i blizu toga
(petar markovic, 18. mart 2023 15:48)

Da, priznajem da nismo sjajni na Evro sceni u kosarci, verovatno bi bili da je drzava sipala u prvaka kao i u sedmoplasirani tim, ali to nije bitno sad, eto priznao sam da nismo, ali zato jesu Bosna, Jugoplastika, Cibona i mnogi mnogi drugi sa ovih prostora i to mnogo mnogo više puta od vas, dok je u fudbalu iz cele jugoistočne Evrope prvak sveta bila jedino Zvezda!

Sub013

pre 1 godinu

za zvezdu je osvajanje el u kosarci svakako i vise od sizifovog posla. vec 70ak godina uspesno izbegava svaku sansu da bude i blizu toga
(petar markovic, 18. mart 2023 15:48)

Da, priznajem da nismo sjajni na Evro sceni u kosarci, verovatno bi bili da je drzava sipala u prvaka kao i u sedmoplasirani tim, ali to nije bitno sad, eto priznao sam da nismo, ali zato jesu Bosna, Jugoplastika, Cibona i mnogi mnogi drugi sa ovih prostora i to mnogo mnogo više puta od vas, dok je u fudbalu iz cele jugoistočne Evrope prvak sveta bila jedino Zvezda!

Pirotehnicar

pre 1 godinu

@Realno,jeste u pravu si,90-ih je Partizanu uplaćeno 100 milki,ali inflacijskih dinara.O čemu pričaš,koliko imaš godina,znaš li ko su osvajači titula te decenije?Ako ne znaš,kao što mogu pretpostaviti,od raspada SFRJ to je sezona 1992/3 pa zaključno sa krajem decenije o kojoj pričaš,sezona 2000/1 po 3 titule Partizan,Crvena zvezda i Budućnost.Tad su se stranci na prste mogli prebrojati zbog ratnog stanja,sankcija i tih tvojih virtuelnih milki!
(War Inside My Head, 18. mart 2023 20:00)

Raspad SFRJ je bio '91, a kraj decenije je sezona 1999/00, sigurno ne ta sezona koju si naveo. Partizan je od '91 do '01 osvojio cetiri titule, a zvezda i buducnost po tri.

JPR

pre 1 godinu

Kao i za sve, uvele je potrebno vremena, ne može se ništa osvajati samo tek tako ! Primer je Makabi… kad su bili šampioni to su bili zbog ekipe koja se gradila i duže igrala zajedno, i naravno odličnog trenera Blatt-a… a inače su samo legija plaćenika, pa zato i ne može do vrha. Polako, to sto neke hvata euforija to je kod nas Srba u kulturi, nema dosta hladnih glava da malo razmisle, analiziraju sami. U igri Partizana se napokon vidi napredak, prošle sezone je to stagniralo, dok sad napokon ide bolje, sto pokazuju i rezultati, ali to treba da se nastavi, zato sto ovo trenutno ne garantuje nikakvu titulu, jedino kontinuitet i igra na visokom nivou daje nadu.

Boka

pre 1 godinu

Ne rezumem odakle coveku informacija da se upalo u ne znam kakvu euforiju? Pod jedan, igramo sa prve 4 ekipe u naredna 4 kola, top8 nije ni na vidiku s obzirom na to kako igraju ekipe koje sa sa nama bore za isti. Pod dva, to sto se Zeljku peva da uzme evrotitulu - pevalo se to i Duletu Evrotitula je nesto sto je za Partizan prirodna stvar jer smo je vec jednom osvojili, nije doslo do ne znam kakve euforije! Pa ta pesma se Zeljku pevala i prosle sezone, a i ove jos od prve utakmice u Beogradu.
(Mm, 18. mart 2023 12:06)



Hahahahahahaha, prirodna stvar je za Real, Olimpijakos, CSKA, koji ih imaju mali milion za Partizan je to čista koincidencija koja se više ponoviti neće, kao ni Zvezdi u fudbalu. Zamisli da navijač Zvezde krene sezonu euforično da će osvojiti LŠ, i sve osim toga je razočaranje. Doduše dosta je manja razlika u kvalitetu košarke i fudbale, jer su i manje pare, ali druže, reći PRIRODNA STVAR za nešto što si osvojio jednom i to pre 30 godina.. Daj pusti bre.

partizan sramota Srbije

pre 1 godinu

Pa s obzirom na pare koje je država Srbija dala partizanu bez bilo kakvih rezultata kako bi na silu nešto uradio sve F4 je bruka sa ovim timom i trenerom koje su građani platili 20 miliona

Ljuba

pre 1 godinu

Kao trener moram da izjavim da Partizan ima kvalitet za Fajnal four ali se pribojavam da ni Zeljko nije fenomenalno tempirao formu i mislim da Partizan ima snage za jos 3-4 utakmice a posle ce doci do problema.

Sub013

pre 1 godinu

@Boka bili bi i zvezdasi mnogo nalozeniji na fudbal da se nakon osvajanja igralo polufinale jos 2x. Partizan je u kosarci nesto kao Porto u fudbalu, nije u vrhu stalno ali moze da iznenadi. Partizan je najmladja ekipa koja je ikada osvojila EL. imamo postovanje kosarkaske evrope.
(werod, 18. mart 2023 12:37)

Hah, polufinale se igralo vec sledece godine i sta cemo sad? Da nisu bile sankcije osvojilo bi se jos ta 2 puta. Elem, nisam znao da lozenje zavisi od toga koliko si polufinala odigrao, zanimljivo. Drugo, fudbal i kosarka su neuporedivi u svakom smislu, fudbal je miljama popularniji i milijardama bogatiji. Osvojiti LS u fudbalu je sizifov posao za EL u kosarci. U kosarci ti treba 15 miliona da bi napravio tim koji ce igrati F4, a u fudbalu za 15 miliona mozes da dovedes jednog ispodprosecnog igraca. Nasa 2 kluba su bili kandidati za top 8, to je u fudbalu nemoguce, ne zato sto u fudbalu nismo dobri a u kosarci jesmo vec zato sto u fudbalu ne mozemo da dovedemo Di Mariu, Salaha, Manea... A u kosarci mozemo Kampaca, Pantera, Egzuma...

Realno

pre 1 godinu

Pa s obzirom na pare koje je država Srbija dala partizanu bez bilo kakvih rezultata kako bi na silu nešto uradio sve F4 je bruka sa ovim timom i trenerom koje su građani platili 20 miliona
(partizan sramota Srbije, 18. mart 2023 13:57)

Pa s obzirom na pare koje je država Srbija davala zvezdi proteklih 10 godina, kako bi na silu nešto uradila i dokopala se bar nekog vrednijeg uspeha, čak im organizovala i domaćinstvo f4 u Areni, jedan mršavi top 8 je bruka za one silne rostere koje su građani platili preko 100 miliona...
(društvance iz predgrađa, 18. mart 2023 14:20)

Vama su samo devetdesetih uplatili 100 milki,o cemu ti.

Mm

pre 1 godinu

Ne rezumem odakle coveku informacija da se upalo u ne znam kakvu euforiju? Pod jedan, igramo sa prve 4 ekipe u naredna 4 kola, top8 nije ni na vidiku s obzirom na to kako igraju ekipe koje sa sa nama bore za isti. Pod dva, to sto se Zeljku peva da uzme evrotitulu - pevalo se to i Duletu Evrotitula je nesto sto je za Partizan prirodna stvar jer smo je vec jednom osvojili, nije doslo do ne znam kakve euforije! Pa ta pesma se Zeljku pevala i prosle sezone, a i ove jos od prve utakmice u Beogradu.

super

pre 1 godinu

čim su velike pare legle Partizan je kupio kvalitetne igrače a loših se rešio uglavnom domaćih, zato na kupu nisu imali dovoljno domaćih igrača već su morali da ubace 2 juniora...Naneli najbolji trojkas
Exum iz Barcelone
Papapetru iz Pao ... svaka čast ali zato Srbija pada sve niže jer domaći igrači (neračunam Pantera) daju u proseku od 5-10%poena!
to je duplo veći budžet nego Zvezda što ima i otprilike koliko para toliko muzike...
Zvezda je pogrešila što je dovodila Evrokup igrače Holand i Martin ,zatim Vildoza i Kampaco i Petrušev koji u svojim prošlim timovima nisu igrali ili vrlo malo...Ilić i Raduljica su još nepoznanice,puno doveli a ništa konkretno!
bolje dovesti 5 dobrih stranaca nego 8-9 prosečnih mislim kao što je Partizan uradio

društvance iz predgrađa

pre 1 godinu

Pa s obzirom na pare koje je država Srbija dala partizanu bez bilo kakvih rezultata kako bi na silu nešto uradio sve F4 je bruka sa ovim timom i trenerom koje su građani platili 20 miliona
(partizan sramota Srbije, 18. mart 2023 13:57)

Pa s obzirom na pare koje je država Srbija davala zvezdi proteklih 10 godina, kako bi na silu nešto uradila i dokopala se bar nekog vrednijeg uspeha, čak im organizovala i domaćinstvo f4 u Areni, jedan mršavi top 8 je bruka za one silne rostere koje su građani platili preko 100 miliona...

Dragan Lo

pre 1 godinu

Obradović je svoje obećanje ispunio, a obećao je lepu košarku sa punim tribinama i uživanjem. Ne znam kakav je opšti utisak, ali moj je da je to to. Rezultat je trenutno vrhunski, treba sreće i zdravlja da ih posluže, pa da tako i ostane.

werod

pre 1 godinu

@Boka bili bi i zvezdasi mnogo nalozeniji na fudbal da se nakon osvajanja igralo polufinale jos 2x. Partizan je u kosarci nesto kao Porto u fudbalu, nije u vrhu stalno ali moze da iznenadi. Partizan je najmladja ekipa koja je ikada osvojila EL. imamo postovanje kosarkaske evrope.

petar markovic

pre 1 godinu

Hah, polufinale se igralo vec sledece godine i sta cemo sad? Da nisu bile sankcije osvojilo bi se jos ta 2 puta. Elem, nisam znao da lozenje zavisi od toga koliko si polufinala odigrao, zanimljivo. Drugo, fudbal i kosarka su neuporedivi u svakom smislu, fudbal je miljama popularniji i milijardama bogatiji. Osvojiti LS u fudbalu je sizifov posao za EL u kosarci. U kosarci ti treba 15 miliona da bi napravio tim koji ce igrati F4, a u fudbalu za 15 miliona mozes da dovedes jednog ispodprosecnog igraca. Nasa 2 kluba su bili kandidati za top 8, to je u fudbalu nemoguce, ne zato sto u fudbalu nismo dobri a u kosarci jesmo vec zato sto u fudbalu ne mozemo da dovedemo Di Mariu, Salaha, Manea... A u kosarci mozemo Kampaca, Pantera, Egzuma...
(Sub013, 18. mart 2023 13:27)

za zvezdu je osvajanje el u kosarci svakako i vise od sizifovog posla. vec 70ak godina uspesno izbegava svaku sansu da bude i blizu toga

Sub013

pre 1 godinu

za zvezdu je osvajanje el u kosarci svakako i vise od sizifovog posla. vec 70ak godina uspesno izbegava svaku sansu da bude i blizu toga
(petar markovic, 18. mart 2023 15:48)

Da, priznajem da nismo sjajni na Evro sceni u kosarci, verovatno bi bili da je drzava sipala u prvaka kao i u sedmoplasirani tim, ali to nije bitno sad, eto priznao sam da nismo, ali zato jesu Bosna, Jugoplastika, Cibona i mnogi mnogi drugi sa ovih prostora i to mnogo mnogo više puta od vas, dok je u fudbalu iz cele jugoistočne Evrope prvak sveta bila jedino Zvezda!

mislimdaklepostojim

pre 1 godinu

Ljudi su u euforiji za top8 iz jednog prostog razloga, a to je borba sa najjacima i najvecima za F4. To je ono sto svi zele da vide, povratak na stare staze, gde je i mesto ovakvom klubu. I ovo moze biti jedan dobar pocetak i uvod u nesto novo i veliko za buducnost kluba, da se cesce dolazi u situaciju da se igra sa jakim klubovima za F4, za taj finalni korak, to nama nedostaje! TAJ OSECAJ! Kad u Arenu bude 20 hiljada ljudi i kad bodrimo nase igrace do pobede.
Pred nama su kljucne utakmice, i to smo svih ovih godina u praznom hodu iscekivali. Da nam najjaci dodju na megdan i da se pokazemo.
Uz ovakvog trenera, ovakve borbene momke, to nije cak ni nezamislivo!
VIDIMO SE PROTIV OLIMPIJAKOSA!

Sub013

pre 1 godinu

za zvezdu je osvajanje el u kosarci svakako i vise od sizifovog posla. vec 70ak godina uspesno izbegava svaku sansu da bude i blizu toga
(petar markovic, 18. mart 2023 15:48)

Da, priznajem da nismo sjajni na Evro sceni u kosarci, verovatno bi bili da je drzava sipala u prvaka kao i u sedmoplasirani tim, ali to nije bitno sad, eto priznao sam da nismo, ali zato jesu Bosna, Jugoplastika, Cibona i mnogi mnogi drugi sa ovih prostora i to mnogo mnogo više puta od vas, dok je u fudbalu iz cele jugoistočne Evrope prvak sveta bila jedino Zvezda!

Pera Ložač

pre 1 godinu

Mi se ne ložimo na top8, zato što nam je to malo.

Oni se ne lože na top "ejt", zato što im je to nemoguće misija.

Isto kao što se ja ne ložim na moju komšinicu, koja je dobra riba ali ja znam da mogu da imam bolju, a moj poznanik bi je ženio na keca jer je za onaj šoder koji on šeta Kejt Mos lično.

Svako se zeza na svom nivou.

os

pre 1 godinu

Verovao sam u Željka i kad je nanizao 7 poraza u 8 utakmica ali nisam tada hteo da se oglašavam da verujem u njega. Lakše se oglasiti da veruješ u njega kad imaš 16 13 skor.

Darko

pre 1 godinu

Recite nam molim vas šta vas "loži" ako to već nije sportski uspeh. To što smo ološ jer tvrdimo da igrate rekreativno EL 10 godina, govori sve o vama.

dzonivajsmiler

pre 1 godinu

E pa ima tu blizu jos jedan klub koji se "nikad nije lozio na top 8" kako kaze njihov predsednik, efektivno dovodeci svaku euforiju pod kontrolu.

Deki

pre 1 godinu

@(Boka, 18. mart 2023 12:25), porediš košarku i fudbal? Mi u fudbalu nikada nismo bili sila, dok u košarci jesmo. Čak i sada smo u košarci u vrhu. Mi u fudbalu nikada nismo imali najboljeg na svetu, u košarci jesmo(van NBA). U košarci smo imali medju najbolje trenere u svetu, u fudbalu ne.

Dawkins

pre 1 godinu

Kao trener moram da izjavim da Partizan ima kvalitet za Fajnal four ali se pribojavam da ni Zeljko nije fenomenalno tempirao formu i mislim da Partizan ima snage za jos 3-4 utakmice a posle ce doci do problema.
(Ljuba, 18. mart 2023 15:03)


Kao trener, objasnite, šta je trebalo da uradi? Da izgubi bar 3 utakmice od poslednjih 5 u Evroligi, tj. da se ne plasira u top 8, kao i da prepusti tzv. Zvezdi pobedu i prvo mesto u ABA?
Trener si, Željko da pozavidi.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Ne rezumem odakle coveku informacija da se upalo u ne znam kakvu euforiju? Pod jedan, igramo sa prve 4 ekipe u naredna 4 kola, top8 nije ni na vidiku s obzirom na to kako igraju ekipe koje sa sa nama bore za isti. Pod dva, to sto se Zeljku peva da uzme evrotitulu - pevalo se to i Duletu Evrotitula je nesto sto je za Partizan prirodna stvar jer smo je vec jednom osvojili, nije doslo do ne znam kakve euforije! Pa ta pesma se Zeljku pevala i prosle sezone, a i ove jos od prve utakmice u Beogradu.
(Mm, 18. mart 2023 12:06)

E, sad, bas da nije ni na vidiku, to svakako nije tacno.

Jaaa

pre 1 godinu

Ne rezumem odakle coveku informacija da se upalo u ne znam kakvu euforiju? Pod jedan, igramo sa prve 4 ekipe u naredna 4 kola, top8 nije ni na vidiku s obzirom na to kako igraju ekipe koje sa sa nama bore za isti. Pod dva, to sto se Zeljku peva da uzme evrotitulu - pevalo se to i Duletu Evrotitula je nesto sto je za Partizan prirodna stvar jer smo je vec jednom osvojili, nije doslo do ne znam kakve euforije! Pa ta pesma se Zeljku pevala i prosle sezone, a i ove jos od prve utakmice u Beogradu.
(Mm, 18. mart 2023 12:06)

Kako igraju ekipe koje se sa nama bore za Top8? Da li si ti gledao kako igra Partizan??

Logs

pre 1 godinu

Ne rezumem odakle coveku informacija da se upalo u ne znam kakvu euforiju? Pod jedan, igramo sa prve 4 ekipe u naredna 4 kola, top8 nije ni na vidiku s obzirom na to kako igraju ekipe koje sa sa nama bore za isti. Pod dva, to sto se Zeljku peva da uzme evrotitulu - pevalo se to i Duletu Evrotitula je nesto sto je za Partizan prirodna stvar jer smo je vec jednom osvojili, nije doslo do ne znam kakve euforije! Pa ta pesma se Zeljku pevala i prosle sezone, a i ove jos od prve utakmice u Beogradu.
(Mm, 18. mart 2023 12:06)

Mi igramo na brutalan način i jesmo euforicni. Svako od nas veruje da možemo u top8. Svako od nas veruje da možemo nekako da odemo na F4...I svako od nas....znas već.

Mislim da Rebrača hoce više da spusti loptu...da se ne bi stvorio pritisak igračima koji već postoji, jer smo mi "samo" 69% utakmica dobili kući, Arena je mač sa dve oštrice. Naši igrači treba da igraju rasterećeno, a mi navijači možemo da maštamo.

War Inside My Head

pre 1 godinu

Mudra izjava Rebrače, činjenica je da je određeni dio navijača Partizana uletio u euforiju,takvih ima i na ovom portalu sa svojim komentarima.Bolje je ostati s obje noge čvrsto na zemlji,trenirati,igrati,biti uporan u ostvarenju cilja,nikako se unaprijed vidjeti na F4.Polako,strpljenja,stvari dolaze na svoje,ali mnogo faktora treba da se poklopi,srećne okolnosti su jedan od njih.Dobra stvar je što uspjesi koje ostvare timovi ili reprezentacija,automatski privlače mlade ljude,počinju masovno da se bave sportom,tereni iza zgrade se odjednom pune, raspoloženje u naciji raste.Da li će Partizan ove sezone donijeti tu radost,vidjećemo,nadam se,ali još je jako daleko,dug je put?

War Inside My Head

pre 1 godinu

@Realno,jeste u pravu si,90-ih je Partizanu uplaćeno 100 milki,ali inflacijskih dinara.O čemu pričaš,koliko imaš godina,znaš li ko su osvajači titula te decenije?Ako ne znaš,kao što mogu pretpostaviti,od raspada SFRJ to je sezona 1992/3 pa zaključno sa krajem decenije o kojoj pričaš,sezona 2000/1 po 3 titule Partizan,Crvena zvezda i Budućnost.Tad su se stranci na prste mogli prebrojati zbog ratnog stanja,sankcija i tih tvojih virtuelnih milki!

Moreslav

pre 1 godinu

Obradovic je pre sezone obecao da ce Partizan igrati najlepsu kosarku u Evropi i on je to obecanje ispunio. Hocemo li u TOP8 ili na F4 zavisi samo i iskljucivo od nas i to je sva lepota Partizana ove godine. Titule, pa i ona najveca ce doci, da li ove ili iduce godine, meni potpuno nebitno. Nisam euforican, necu tugovati ako sada stanemo u TOP8, samo zelim da gledam lepu kosarku.

Dzeko

pre 1 godinu

Hah, polufinale se igralo vec sledece godine i sta cemo sad? Da nisu bile sankcije osvojilo bi se jos ta 2 puta. Elem, nisam znao da lozenje zavisi od toga koliko si polufinala odigrao, zanimljivo. Drugo, fudbal i kosarka su neuporedivi u svakom smislu, fudbal je miljama popularniji i milijardama bogatiji. Osvojiti LS u fudbalu je sizifov posao za EL u kosarci. U kosarci ti treba 15 miliona da bi napravio tim koji ce igrati F4, a u fudbalu za 15 miliona mozes da dovedes jednog ispodprosecnog igraca. Nasa 2 kluba su bili kandidati za top 8, to je u fudbalu nemoguce, ne zato sto u fudbalu nismo dobri a u kosarci jesmo vec zato sto u fudbalu ne mozemo da dovedemo Di Mariu, Salaha, Manea... A u kosarci mozemo Kampaca, Pantera, Egzuma...
(Sub013, 18. mart 2023 13:27)

Koja nasa dva kluba su se borila za top 8?

grobar

pre 1 godinu

"Razumem želju navijača da se osvoji Evroliga, ali za to će biti potrebno još mnogo truda i treninga."

Sećam se. To je neko rekao i marta meseca davne 1992

Pirotehnicar

pre 1 godinu

@Realno,jeste u pravu si,90-ih je Partizanu uplaćeno 100 milki,ali inflacijskih dinara.O čemu pričaš,koliko imaš godina,znaš li ko su osvajači titula te decenije?Ako ne znaš,kao što mogu pretpostaviti,od raspada SFRJ to je sezona 1992/3 pa zaključno sa krajem decenije o kojoj pričaš,sezona 2000/1 po 3 titule Partizan,Crvena zvezda i Budućnost.Tad su se stranci na prste mogli prebrojati zbog ratnog stanja,sankcija i tih tvojih virtuelnih milki!
(War Inside My Head, 18. mart 2023 20:00)

Raspad SFRJ je bio '91, a kraj decenije je sezona 1999/00, sigurno ne ta sezona koju si naveo. Partizan je od '91 do '01 osvojio cetiri titule, a zvezda i buducnost po tri.

TIGER

pre 1 godinu

Ove sezone niko nije ni pričao o F8. Tim se stvara bar 4-5 sezona. Od pokušaja da se uruši klub vraćena je vera u pobede, publika koja je zapala u trans, igrači kojima je primamljivo da budu deo ove priče ... Samo čvrsto sa obe noge na zemlji. F8 se nazire ali treba dobiti još 2-3 meča. Šta god da bude bilo, biće. I ovo je ogroman uspeh!

JPR

pre 1 godinu

Kao i za sve, uvele je potrebno vremena, ne može se ništa osvajati samo tek tako ! Primer je Makabi… kad su bili šampioni to su bili zbog ekipe koja se gradila i duže igrala zajedno, i naravno odličnog trenera Blatt-a… a inače su samo legija plaćenika, pa zato i ne može do vrha. Polako, to sto neke hvata euforija to je kod nas Srba u kulturi, nema dosta hladnih glava da malo razmisle, analiziraju sami. U igri Partizana se napokon vidi napredak, prošle sezone je to stagniralo, dok sad napokon ide bolje, sto pokazuju i rezultati, ali to treba da se nastavi, zato sto ovo trenutno ne garantuje nikakvu titulu, jedino kontinuitet i igra na visokom nivou daje nadu.