Ponedeljak, 06.02.2023.

16:30

Niko ne šutira kao Partizan – crno-beli prkose savremenim trendovima

Prošlonedeljno duplo kolo donelo je brojne promene na tabeli Evrolige, a najveći dobitnik je bio možda Partizan.

Izvor: EuroLeague

Niko ne šutira kao Partizan – crno-beli prkose savremenim trendovima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

Vlada

pre 1 godinu

Stvarno je više smorila priča oko Kampaca kao da je LeBron lično, i da će njegovim igranjem Zvezda maltene da ide na F4. Po meni je recimo Pangos dosta bolji igrač od njega, pa svi ostali igrači Armanija kakvi su a tim drži fenjer.

Ljubomorni gari

pre 1 godinu

Realna cena igrača:
Ledeju i Panteru nije produžen ugovor u Armaniju, Lesor oteran iz Makabija, Exum imao užasnu sezonu u Barsi i došao kao slobodan igrač, Nanali poslednjih tri sezone nije odigrao pet ljudskih utakmica. Papapetru jeste bio dobar ali u krš Panati, Aleksa, Andjusic i Smajli došli da igraju EL.
Jel ima u zvezdani Srpskog igrača koji nema 5+ godina EL iskustva (izuzev Lazarevića koji i ne igra košarku nego rukomet) a o strancima da ne pričam?

Dojkan

pre 1 godinu

Odbrana je nesto sto nemoze da se brzo utrenira. Buduci da je dovedeno u jednoj sezoni mnogo igraca najlakse je napasti napadom. Sledece godine dodaje se jaka odbrana i onda moze se jurisa na trofej evrolige
(Samo da pojasnim, 6. februar 2023 21:06)

Nisi bas pojasnio. Odbranu je lakse uigrati. Imas nekoliko varijanti i to je to. Uz finese koje se rade u pripremi za konkretnog protivnika. Napad je mnogo teze uigrati da bude tacno ono sto zelis. Ponavljas iste akcije milion puta na treningu da bi ih uspesno izveo jednom ili dva put na utakmici. Ako ti protivnik dozvoli.
Uvek je lakse pokvariti igru nego kreirati.

sale

pre 1 godinu

Zofri,nikakva euforija,ako dobijemo Bajer(mislim da je realno)stize Fener i dobijamo i to stigli smo ga a u eventualnim krugovima imamo duplu pobedu,sledeca je Alba pa turneja po Italiji(100 posto sam siguran u jednu pobedu).Mislim da ce i Zvezda dobiti Baskoniju,Valensiju i Fener i tu smo 4.Za ostalo kao sto rekoh sta Bog da.

objektivno

pre 1 godinu

Vidi i ja sebe smatram iskrenim i objektivnim navijačem Partizana, ali ni na pamet mi ne pada da ulazim u takvu euforiju u koju si ti ušao. Na taj način jako ličimo na Zvezdine navijače (čast izuzecima), gde dok se pobedjuje svi se glorifikuju, a kad se gubi sve treba oterati i sve ne valja..
(Žofri, 6. februar 2023 23:12)

Slazem se. Partizan trenutno u naletu, ali sve moze da se promeni preko noci - povreda, pad energije. Svakako ima igru, ali to je kao dobro namesteni mehanizam, kada jedan element otkaze postaje tesko.
Zvezda je trenutno u krizi, ali to je odlican tim. Ako se Kampaco brzo uklopi, bice jaki u nastavku sezone.
Nadam se da ce oba tima u uci u 8 najboljih i obezbediti mesta u Evroligi i iduce godine... a posle sta bude.

sale

pre 1 godinu

Zofri,nikakva euforija,ako dobijemo Bajer(mislim da je realno)stize Fener i dobijamo i to stigli smo ga a u eventualnim krugovima imamo duplu pobedu,sledeca je Alba pa turneja po Italiji(100 posto sam siguran u jednu pobedu).Mislim da ce i Zvezda dobiti Baskoniju,Valensiju i Fener i tu smo 4.Za ostalo kao sto rekoh sta Bog da.

Žofri

pre 1 godinu

Evo i ja kao iskreni i objektivni navijac Partizana ako mogu da dam 1 komentar.Partizan ne gadja Top8,to se podrazumeva,Partizan cilja 4 mesto(trenutno je tu Fener).Posle sta Bog da.
(sale, 6. februar 2023 20:35)

Vidi i ja sebe smatram iskrenim i objektivnim navijačem Partizana, ali ni na pamet mi ne pada da ulazim u takvu euforiju u koju si ti ušao. Na taj način jako ličimo na Zvezdine navijače (čast izuzecima), gde dok se pobedjuje svi se glorifikuju, a kad se gubi sve treba oterati i sve ne valja..

realan zvezdas

pre 1 godinu

Pa on i jeste vrhunski igrac. Znaci ti mislis, dosao iz Denvera, NBA i placaju ga milion?? Ko je ovde naivan? Koliko je placen Mirotic ili Tavares? Oni su liga iznad Kampaca??
(111,

Pa kada bi morao da biram izmedju Kampaca sa jedne strane i Kalinića, Davidovca, Voltersa i recimo Lojda sa druge, uvek bi izabrao ovu cetvoricu nego jednog Kampaca. A po vama isto koštaju.I ko bi dao tolike pare za jednog igrača, kad praktično imaš ceo tim za te pare.

I Egzum je zarađivao 5-6miliona godišnje, igrao u NBA, vrhunski je igrač, pa ne zarađuje toliko u Partizanu.

Lord

pre 1 godinu

Partizan je igrao na jedno 60-70% od početka sezone, prije svega mislim na odbranu, Nanelija, Papapetrua.
Sad se sve posložilo i Partizan će 100% u 8, a da li će na f4, zavisi od protivnika i pozicije sa koje kreće.
Ljudi da li ste stvarno pomislili da Žoc nema rešenje za sve, 9 titula, ej 9, pa prvi sledeći ima 3.

super

pre 1 godinu

Pa on i jeste vrhunski igrac. Znaci ti mislis, dosao iz Denvera, NBA i placaju ga milion?? Ko je ovde naivan? Koliko je placen Mirotic ili Tavares? Oni su liga iznad Kampaca??
(111, 06. februar 2023 20:54)jeste vrhunski igrač ali za Aba ligu za Evroligu ćemo videti...on je otpušten iz NBA a to znači da su mu smanjen ugovor evo recimo Exum je imao u NBA 5-6 miliona po sezoni jel misliš da mu je Barcelona dala te pare?a u NBA je uračunat porez od preko 40% sve zavisi... trenutno Partizan 23 a Zvezda 10...jer se računaju i plate trenera od 3miliona Žoc?

Pretpostavka

pre 1 godinu

Sut mora da stane jer je relativna kategorija.Ne moze se uvek pogadjati u visokim procentima,mada oni sad pogadjaju protiv Mege koja uvek igra bez odbrane,Zadra i slicnih ekipa ili Liona,Baskonije bez pola tima itd.Mislim da ce im u martu stati znanje i da ce tu pobediti samo Albu a ostale ce izgubiti,mada je realnije da vec nakon poraza u KRK kola krenu nizbrdo.

Dojkan

pre 1 godinu

Dovoljno sam mator da se dobro secam kosarke bez linije za 3 poena. Bekovi i krila su morali da imaju sut sa poludistance. Pa cak i centri. Bez toga nisi bio igrac. Dribling i skok sut. E onda je to polako pocelo da odumire. Forsirao se sut za tri i akcije za dalekometne sutere. Centar gotovo da ne sme da sutne ako nije ispod kosa. Danas mali broj igraca ima tu sigurnost u sutu sa poludistance.
Veliki Zoc poceo da ih bije oruzjem svoje mladosti na koje se gotovo zaboravilo.

Samo da pojasnim

pre 1 godinu

Partizan je protiv Zalgirisa imao visoke procente suta, npr. oko 60% za tri poena, sto je ok i govori o strukturi tima, ali mora trezveno da se postavi pitanje u vezi sta ce biti plan B ili plan C ako plan A na bazi suta prestane da funkcionise? Takodje je nepoznanica da li se samo ofanzivnim potencijalom moze do rezultata? Na ova pitanja vreme ce dati odgovor, a moje misljenje je da mora da se radi na svim aspektima igre jos vise i da se smanji euforija koja nije uvek dobar znak.
(Demar Derozan, 6. februar 2023 18:07)

Odbrana je nesto sto nemoze da se brzo utrenira. Buduci da je dovedeno u jednoj sezoni mnogo igraca najlakse je napasti napadom. Sledece godine dodaje se jaka odbrana i onda moze se jurisa na trofej evrolige

dure

pre 1 godinu

Meni je najinteresantija "bomba" koju Žoc tako kvalitetno čuva, dozira, poput Rusa koji svoje najjače rakete još uvek ne upotrebljavaju, a to je Panter, taj čovek je sposoban da uništi bilo koji klub, ali polako..

Zhol

pre 1 godinu

Mozda i hocete, to je sport. Partizan opet ima jasan cilj, koji se nece ostvariti ove sezone, jer nema jos tog kvaliteta, a ekipa je na okupu tek pola godine, a to je biti ponovo prvak Evrope. Za sezonu, dve, tri, to ce se i desiti.
(Veselinilesev,
Ja se izvinjavam, ali samo da pitam. A odakle sva ta sredstva, da se kupe tako skupi igrači. Pa ako u Crnokosu ubaciš 15 miliona i dovedeš krštenog trenera, rezultat neće izostati. I ko vama to garantuje da će i sl. sezone biti ovoliko novca. Da se kupe strani vrhunski igrači, a da se neplati porez.. Jedino da vi skupite iz sopstvenih sredstava.

Zvezda je za ovih 7-8 godina u proseku na 13 mestu Evrolige. Sa najmanjim budžetom u tom takmičenju, to je jako dobar rezultat. Da je svake godine imala 2 mil. više za dva vrhunska igrača i rezultat bi bio mnogo bolji..
Prošle godine je Zvezda osvojila sve domaće trofeje, ali opet nije imala novca da zadrži igrački kadar i dovede još neko pojačanje. I oni koji navode kao pojačanja Adamsa, Holanda, Bentlija, Martina... Pa sve su to drugo razredni igrači, koji manje vrede od jednog Egzuma...
I oni koji pričaju da je Kampaco plaćen 3-4 miliona.. Pa ko može da poveruje u takve priče. Pa za te pare možeš da kupiš 3 vrhunska evroligaska igrača. Zašto bi neko bacio tolike pare na jednog.. Pogotovo i što on ima mane.. A i nije neki šuter.
(realan zvezdas, 06. februar 2023 20:18)

Druze, Kampaco je bio medju najboljim igracima Reala, u Zvezdu dosao direkt iz nba, iako je bilo daleko realnije da se vrati u taj Real, koji bi mu i oprostio dug u tom slucaju. Znaci Kampaco je sasvim izvesno osetno najskuplji stranac kad se svi Zvezdini i Partizanovi uzmu u obzir. A ako ti kazes da su Adams, Bentil, Holand i Martin vredni zajedno koliko Egzum, toliko o tome koliko si zapravo realan... To je isto kao kad bih ja rekao da Egzum, Panter i Naneli zajedno kostaju kao Kampaco, otprilike je isti nivo preterivanja.

sale

pre 1 godinu

Evo i ja kao iskreni i objektivni navijac Partizana ako mogu da dam 1 komentar.Partizan ne gadja Top8,to se podrazumeva,Partizan cilja 4 mesto(trenutno je tu Fener).Posle sta Bog da.

realan zvezdas

pre 1 godinu

Mozda i hocete, to je sport. Partizan opet ima jasan cilj, koji se nece ostvariti ove sezone, jer nema jos tog kvaliteta, a ekipa je na okupu tek pola godine, a to je biti ponovo prvak Evrope. Za sezonu, dve, tri, to ce se i desiti.
(Veselinilesev,
Ja se izvinjavam, ali samo da pitam. A odakle sva ta sredstva, da se kupe tako skupi igrači. Pa ako u Crnokosu ubaciš 15 miliona i dovedeš krštenog trenera, rezultat neće izostati. I ko vama to garantuje da će i sl. sezone biti ovoliko novca. Da se kupe strani vrhunski igrači, a da se neplati porez.. Jedino da vi skupite iz sopstvenih sredstava.

Zvezda je za ovih 7-8 godina u proseku na 13 mestu Evrolige. Sa najmanjim budžetom u tom takmičenju, to je jako dobar rezultat. Da je svake godine imala 2 mil. više za dva vrhunska igrača i rezultat bi bio mnogo bolji..
Prošle godine je Zvezda osvojila sve domaće trofeje, ali opet nije imala novca da zadrži igrački kadar i dovede još neko pojačanje. I oni koji navode kao pojačanja Adamsa, Holanda, Bentlija, Martina... Pa sve su to drugo razredni igrači, koji manje vrede od jednog Egzuma...
I oni koji pričaju da je Kampaco plaćen 3-4 miliona.. Pa ko može da poveruje u takve priče. Pa za te pare možeš da kupiš 3 vrhunska evroligaska igrača. Zašto bi neko bacio tolike pare na jednog.. Pogotovo i što on ima mane.. A i nije neki šuter.

111

pre 1 godinu

I oni koji pričaju da je Kampaco plaćen 3-4 miliona.. Pa ko može da poveruje u takve priče. Pa za te pare možeš da kupiš 3 vrhunska evroligaska igrača. Zašto bi neko bacio tolike pare na jednog.. Pogotovo i što on ima mane.. A i nije neki šuter.
(realan zvezdas, 6. februar 2023 20:18)


Pa on i jeste vrhunski igrac. Znaci ti mislis, dosao iz Denvera, NBA i placaju ga milion?? Ko je ovde naivan? Koliko je placen Mirotic ili Tavares? Oni su liga iznad Kampaca??

Oubliette

pre 1 godinu

Nedović šutira bolje. Posebno u Areni .
(BMSq, 06. februar 2023 19:06)

Steta samo sto je protiv Igokee pogodio 6 trojki i time ispucao kvotu za februar.

Max

pre 1 godinu

"Zaboravio si Dantea( mozda namerno)"
@Milorad
Zaboravio sam. Eto on umesto Avrama na kecu i imate petorku koje se ne bi postidela ni Barsa.
Svako dobro!

Srđan

pre 1 godinu

Partizan je protiv Zalgirisa imao visoke procente suta, npr. oko 60% za tri poena, sto je ok i govori o strukturi tima, ali mora trezveno da se postavi pitanje u vezi sta ce biti plan B ili plan C ako plan A na bazi suta prestane da funkcionise? Takodje je nepoznanica da li se samo ofanzivnim potencijalom moze do rezultata? Na ova pitanja vreme ce dati odgovor, a moje misljenje je da mora da se radi na svim aspektima igre jos vise i da se smanji euforija koja nije uvek dobar znak.
(Demar Derozan, 6. februar 2023 18:07)

Partizan je protiv Efesa i Fenera postigao 3/4 poena iz reketa (ne računajući slobodna bacanja).

bravo!

pre 1 godinu

Pa kakve je igrace doveo ne cudi ovaj podatak...realno,ozbiljne igrace su doveli,proverene sto je najbitnije,a majstor zanata sedi na klupi i kad se sabere 2 i 2 cudo bi bilo da su rezultati sa pocetka prvenstva.Mislim da je ovo realan komentar...e sada ko ce duze izdrzati to cemo videti na kraju maratona.Sada uzivajte grobari,ali nadam se da cemo se na kraju ipak mi radovati!
(Avatar, 06. februar 2023 18:13)

Volim ovakve komentare od navijaca Zvezde. Bilo je jos par takvih danas. Licno isto razmisljam kao i Vi... nemam problem da pohvalim Zvezdu, nadam se da ce oba tima uci u 8 najboljih, pa posle sta bude... idealno bi oba tima stigla do finala, pa da pobede moji, tj Partizan.
Kao sto ste rekli ima jos da se igra. Partizan trenutno jeste u naletu, Zeljko je slozio kockice, ali moze da padne energija, da se neko povredi, sve je moguce.
S druge strane Zvezda jeste u trenutnoj krizi, ali su pokazali u decembru da su bas ozbiljna ekipa sa odlicnim trenerom. Kada dodje Kampaco, pod uslovom da ga do tada uigraju kroz ABA ligu, bice mnogo jaki - na papiru jaci od Partizana.
Svi treba da uzivamo u situaciji gde imamo dva predstavnika u Evroligi koja nikada nije izjednacenija... i da se nadamo da ce postici uspehe koji ce im omoguciti da budu prisutni i iduce godine. Zivela Srbija!

Jb

pre 1 godinu

Mislim da je ipak adekvatnije reci da partizan ide u korak sa trendovima ili ako pominjemo poludistancu mozda cak pocinje i da ih diktira. Sut sut i sut, vec unazad par godina a pogotovo od evropskog ako ga nemas skoro da ne mozes da igras. U narednim godinama to ce jos vise doci do izrazaja i bez suta tesko da ce neko moci da igra ozbiljnu kosarku. Mi u sr naravno to jos uvek nismo shvatili a nekad smo diktirali trendove. Ovo sto se danas desava neki strucni ljudi, ljudi sa vizijom bi predvideli pa bi selektovanje dece bilo mnogo ozbiljnije i pravilno radjeno, na zalost gotovo svi su pokojni a ostali su ti neki drugi bez vizije i bez jos mnogo toga. Partizan, zeljko ili ko god vec to bio je napravio tim u kom svi sutiraju, samo to bi vec trebalo da nam kaze koliko je taj tim opasan. Nesto slicno ali na nizem nivou imate i u kls ali samo izdvojen slucaj, zlatibor...itd itd

saskonije

pre 1 godinu

Napisah negde pa ajde i ovde ću.
Željkova koncepcija igre je najkomplikovanija u evropi(ovo nisu moje reči, već reči njegovih kolega i učenika). Treba mnogo vremena da igrači pohvataju kretnje na obe strane terena. Zato njegove ekipe igraju najbolju košarku u drugom delu i krajem sezone a on ima 9 titula u evroligi.
Što se šuta tiče, oko 80% ih je iz izrađenih, otvorenih pozicija(izuzimajući Pantera?).
Inače, 3 vezane pobede u evroligi su ostvarene sa ukupno 12 pogođenih trojki(4 po meču, mrzi me da tražim protiv koga), što znači da postoji i plan b i plan c. Sportski pozdrav.

Baki

pre 1 godinu

Sve je to OK,ali NULA trofeja prošle sezone.Evo za desetak dana u Nišu vam je šansa da skinete mrak.Koliko trofeja će biti ove sezone?Nešto mi govori da će biti opet nula,duplo golo.A za umjetnički dojam će biti sve najviše ocene,to nema nikakve sumnje.Ali od trofeja opet ništa,došo Faku,šta da se radi

Veselinilesev

pre 1 godinu

Pa kakve je igrace doveo ne cudi ovaj podatak...realno,ozbiljne igrace su doveli,proverene sto je najbitnije,a majstor zanata sedi na klupi i kad se sabere 2 i 2 cudo bi bilo da su rezultati sa pocetka prvenstva.Mislim da je ovo realan komentar...e sada ko ce duze izdrzati to cemo videti na kraju maratona.Sada uzivajte grobari,ali nadam se da cemo se na kraju ipak mi radovati!
(Avatar, 06. februar 2023 18:13)

Mozda i hocete, to je sport. Partizan opet ima jasan cilj, koji se nece ostvariti ove sezone, jer nema jos tog kvaliteta, a ekipa je na okupu tek pola godine, a to je biti ponovo prvak Evrope. Za sezonu, dve, tri, to ce se i desiti.

Šomi

pre 1 godinu

kk Partizan igra trenutno najlepšu i najatraktivniju košarku u Evropi! Košarkašima crno-belih i gospodinu Željku Obradoviću želim sve najbolje i ulazak u top 8! A posle je sve moguće.. Neverovatno je koliko je Partizan uzdrmao celu Evropu povratkom u evroligu,najveći srpski brend je toliko pozitivno uticao povratkom da cela košarkaška Evropa priča o crno-belima,iskreno to sam i očekivao,istorija kk Partizan i Grobari kao najbolji košarkaški navijači na svetu su ponovo dokazali ko su i šta su.. DA VOLIM CRNO-BELE PONOSNO KAŽEM SVIMA VOLIM TO SLAVNO IME

Milorad

pre 1 godinu

Jednostavno tim satkan od ozbiljnih stranaca i vrhunski trener.
Odbrana bas škripi ali za sad napad kompenzuje. Navijam za Zvezdu i nadam se opet ABA ligi( sa oporavljenim Martinom) ali Partizan je ove godine ozbiljna mašina. Tim: Avram, Panter, Papapetru( Naneli), Lidej i Lesor je prejak. Još da imate 2,3 krštene zamene bili bi lagano top 4.
(Max, 6. februar 2023 16:39) # Link komentara

Zaboravio si naseg najboljeg igraca (mozda i namerno) Dantea.

matori

pre 1 godinu

Pa kakve je igrace doveo ne cudi ovaj podatak...realno,ozbiljne igrace su doveli,proverene sto je najbitnije,a majstor zanata sedi na klupi i kad se sabere 2 i 2 cudo bi bilo da su rezultati sa pocetka prvenstva.Mislim da je ovo realan komentar...e sada ko ce duze izdrzati to cemo videti na kraju maratona.Sada uzivajte grobari,ali nadam se da cemo se na kraju ipak mi radovati!

Pa ko je vama branio da dovodite bolje igrače.Pare za vas nikada nisu bile problem nego je gazda hteo da se igra stručnjaka i kupovao je po principu samo da ne odu u Partizan. Sada vam se to sveti a što se radovanja tiče, veruj da nama , pravim navijačima Partizana više od ovoga i nije potrebno. Igraju lepo, moderno, bore se za svaku loptu i protiv svakog protivnika a rezulati ćedoći ako sve bude regularno. To što Zvezda na kraju svake sezone "gine i ubija" da se plasira u EL da bi tamo služila za sprdnju i već na pola govorila da EL nije njen prioritet, to zaista nije naš problem!

Vlada

pre 1 godinu

U vreme Duška Vujoševića, Partizan se prilično mučio da uđe u Top 16 a Zvezda to uspeva svake godine. Ove će biti malo čupavo, iako ima jedan od top 3 budžeta u EL, ali bože moj, i to je za ljude.

Avatar

pre 1 godinu

Pa kakve je igrace doveo ne cudi ovaj podatak...realno,ozbiljne igrace su doveli,proverene sto je najbitnije,a majstor zanata sedi na klupi i kad se sabere 2 i 2 cudo bi bilo da su rezultati sa pocetka prvenstva.Mislim da je ovo realan komentar...e sada ko ce duze izdrzati to cemo videti na kraju maratona.Sada uzivajte grobari,ali nadam se da cemo se na kraju ipak mi radovati!

Hoki

pre 1 godinu

Šut je za pohvalu. Problem su odbrana, mali broj asistencija, a najlošiji parametar je skok.
Odbrana se za nijansu poboljšava, asistencije i skok i dalje jako loše. To pokazuje koliko nam fali profil igrača tipa Kampaco i još jedan dobar skakač. Sa ta dva igrača, mislim da bi Partizan bio prosto nepobediv.
Dakle ove sezone kako god, već sledeće Kampaco i Bugarin Vezenkov ili Milutinov i titula Evrolige neće biti daleko.
Mislim, jeste to skupa solucija, ali titula Evrolige je ipak skuplja.
(iskreno, 06. februar 2023 17:43)

E mani me Kampaca i slicnih Harlem Globetrotter igraca. Ako vec hoces skupog pleja onda za te pare uzmes nekog kao Micica ili slicnog. Tacno je da Partizan nema kladicnog pleja, a realno nije mu ni potreban. Meni je smesno da ljudi srvarno misle da znaju bolje od Obradovica. Da igramo sa kladicnim plejom igra bi bila sablonska i drugacija, ovako nikad ne znas ko ce da "odlepi" i razbije protivnika, a to je najveci kvalitet Partizana jer protiv njega moraju da fokusiraju idbranu na 4-5 igraca, a to ne jednostavno vrlo tesko. Tacno je da fali podrska Lesoru i Smajliju, ali je tako kako je. Kvalitetnih centara je izuzetno malo.

Demar Derozan

pre 1 godinu

Partizan je protiv Zalgirisa imao visoke procente suta, npr. oko 60% za tri poena, sto je ok i govori o strukturi tima, ali mora trezveno da se postavi pitanje u vezi sta ce biti plan B ili plan C ako plan A na bazi suta prestane da funkcionise? Takodje je nepoznanica da li se samo ofanzivnim potencijalom moze do rezultata? Na ova pitanja vreme ce dati odgovor, a moje misljenje je da mora da se radi na svim aspektima igre jos vise i da se smanji euforija koja nije uvek dobar znak.

iskreno

pre 1 godinu

Šut je za pohvalu. Problem su odbrana, mali broj asistencija, a najlošiji parametar je skok.
Odbrana se za nijansu poboljšava, asistencije i skok i dalje jako loše. To pokazuje koliko nam fali profil igrača tipa Kampaco i još jedan dobar skakač. Sa ta dva igrača, mislim da bi Partizan bio prosto nepobediv.
Dakle ove sezone kako god, već sledeće Kampaco i Bugarin Vezenkov ili Milutinov i titula Evrolige neće biti daleko.
Mislim, jeste to skupa solucija, ali titula Evrolige je ipak skuplja.

Kosta Geder

pre 1 godinu

Koncepcija Partizana je šut. Lesor je tu samo da pomogne kako bi se odbrana skupila i neko ostao sam na sutu. Čak su i od odbrane digli ruke jer je ovo čisto napadačka ekipa.
U decembru su rezultati bili očajni jer su treninzi sa fizikalijama bili jaki. Noge i ruke su bile teške, šut sporadičan. Smanjen je intenzitet treninga, ekipa osve¿ena i krenulo je sipanje.
Da li ekipa mo¿e da zadr¿i procente 4 meseca (jan, feb, mar, apr)? Ne mo¿e, toga nema ni u NBA.
Da li je ideja da se zaleti iz sve snage pa kasnije na ler? Ne znam, tako deluje.
U svakom slučaju Žoc je provalio da mora utakmice da dobija napadom, da je pričom o odbrani samo bliži infarktu.
Probelm je u tome što će svaki dobar trener da kaže da se utakmice dobijaju napadom a prvenstva odbranom.
(Lane, 06. februar 2023 16:51)

U poslednjih sest utakmica Partizanova odbrana je cetvrta u Evroligi, tako da to teorija pada u vodu. Sto se suta tice, Panter padne procenat, pojavljuje se Naneli, Zeku padne procenat, pojavljuje se Dante. Strasno teska ekipa za cuvanje. Sto se odbrane tice, svi zaboravljaju da je kljuc Partizanove odbrane Aleksa Avramovic, koji posle duge povrede sada tek hvata ritam. A prikljucio mu se i Trifunovic koji je nestvarno podigao nivo odbrane u odnosu na pocetak sezone. Tako da, da...u pravu si...prvenstvo ce se dobiti odbranom.

bombas

pre 1 godinu

Tesi se,igramo mi sasvim pristojnu odbranu.
A ima nesto i do igraca kada su selektirani.
Kada smo doveli igrace video sam i pricao da ce Partizan biti bas ovakav tim.
Odlicni strelci gde god su igrali ali pored toga i svi su igraci sa jako dobrim fizikalijama.
Inace njihovi procenti kod nas su na nivou prethodne karijere,nista oni ne daju sada vise nego su davali do sada.
Tako da samo ti cekaj da stane sut kompletnoj ekipi,da suteri prestanu da budu suteri i da zaborave to da rade,ljudski se nadati.

yo.dorro

pre 1 godinu

Ne morate da pumpate price i pisete hvalospeve, vezano je nekoliko dobrih rezultata. Prave, najbitnije utakmice tek predstoje, treba stajati cvrsto na zemlji.

jes vala

pre 1 godinu

to je ono kad gledamo tim ili reprezentaciju, jure rezultat a nama se otme, kao da ce oni cuti: nemoj za tri, bolje dvojku jer ces je pre dati

dvojka sa distance je potcenjena i na granici otpisa mnogima zbog karijevog planetarnog efekta na psihu kako igraca tako i gledalaca, tj. tolika muka a samo dva poena, sto ne bijes za tri. medjutim, ta dvojka je u stvari odlicna jer rasteze odbranu takmaca kao i trojka a laksa ju je pogoditi.

sto se pantera tice, kad mu ne dodje losa utakmica, milina ga je gledati i dribling pa dvojka sa distance mu mnogo lice na durenta koji mi je najdrazi nba igrac za gledanje u poslednjih gotovo deset godina

nesa80

pre 1 godinu

mnogi su pisali da partizan u ovom formatu nece imati 3 pobede a on vec 12 a poceo je da i obara razne rekorde,a sta ce tek biti ako u prvoj sezoni udje u top 8....bice naravno namestio bodiroga i savic se tuzakao

Lane

pre 1 godinu

Koncepcija Partizana je šut. Lesor je tu samo da pomogne kako bi se odbrana skupila i neko ostao sam na sutu. Čak su i od odbrane digli ruke jer je ovo čisto napadačka ekipa.
U decembru su rezultati bili očajni jer su treninzi sa fizikalijama bili jaki. Noge i ruke su bile teške, šut sporadičan. Smanjen je intenzitet treninga, ekipa osve¿ena i krenulo je sipanje.
Da li ekipa mo¿e da zadr¿i procente 4 meseca (jan, feb, mar, apr)? Ne mo¿e, toga nema ni u NBA.
Da li je ideja da se zaleti iz sve snage pa kasnije na ler? Ne znam, tako deluje.
U svakom slučaju Žoc je provalio da mora utakmice da dobija napadom, da je pričom o odbrani samo bliži infarktu.
Probelm je u tome što će svaki dobar trener da kaže da se utakmice dobijaju napadom a prvenstva odbranom.

Max

pre 1 godinu

Jednostavno tim satkan od ozbiljnih stranaca i vrhunski trener.
Odbrana bas škripi ali za sad napad kompenzuje. Navijam za Zvezdu i nadam se opet ABA ligi( sa oporavljenim Martinom) ali Partizan je ove godine ozbiljna mašina. Tim: Avram, Panter, Papapetru( Naneli), Lidej i Lesor je prejak. Još da imate 2,3 krštene zamene bili bi lagano top 4.

sir na tufne sa rupicama

pre 1 godinu

ne razumem zasto timovi sa sutom za 3p sutiraju toliko malo trojki u euroligi. u nba se sutira duplo vise, linija je dalje, a opet ni tamo ne sutiraju kolko bi trebali

Lord

pre 1 godinu

U uho sam se pretvorio, košarka se vratila kući.
"Vrijeme ga pregazilo", "forsira napade iz 20. vijeka", "zreo za penziju"... bla, bla...
Gosn Najveći!
Partizan kada zategne odbranu samo 10%, ako tako mogu da kažem, nebo je granica.
Zdravi i veseli bili, braćo grobari.

Wocap

pre 1 godinu

Lidej u Armaniju skoro 50% sut za 3, Panter suter takodje najbolji igrac sa f4, Avramovic najbolji poenter endesa lige, Naneli najbolji Trojkas Evrolige , papapetru isto odlican za tri a to sve košta...zato se krije plate..

nesa80

pre 1 godinu

mnogi su pisali da partizan u ovom formatu nece imati 3 pobede a on vec 12 a poceo je da i obara razne rekorde,a sta ce tek biti ako u prvoj sezoni udje u top 8....bice naravno namestio bodiroga i savic se tuzakao

Lord

pre 1 godinu

U uho sam se pretvorio, košarka se vratila kući.
"Vrijeme ga pregazilo", "forsira napade iz 20. vijeka", "zreo za penziju"... bla, bla...
Gosn Najveći!
Partizan kada zategne odbranu samo 10%, ako tako mogu da kažem, nebo je granica.
Zdravi i veseli bili, braćo grobari.

jes vala

pre 1 godinu

to je ono kad gledamo tim ili reprezentaciju, jure rezultat a nama se otme, kao da ce oni cuti: nemoj za tri, bolje dvojku jer ces je pre dati

dvojka sa distance je potcenjena i na granici otpisa mnogima zbog karijevog planetarnog efekta na psihu kako igraca tako i gledalaca, tj. tolika muka a samo dva poena, sto ne bijes za tri. medjutim, ta dvojka je u stvari odlicna jer rasteze odbranu takmaca kao i trojka a laksa ju je pogoditi.

sto se pantera tice, kad mu ne dodje losa utakmica, milina ga je gledati i dribling pa dvojka sa distance mu mnogo lice na durenta koji mi je najdrazi nba igrac za gledanje u poslednjih gotovo deset godina

Kosta Geder

pre 1 godinu

Koncepcija Partizana je šut. Lesor je tu samo da pomogne kako bi se odbrana skupila i neko ostao sam na sutu. Čak su i od odbrane digli ruke jer je ovo čisto napadačka ekipa.
U decembru su rezultati bili očajni jer su treninzi sa fizikalijama bili jaki. Noge i ruke su bile teške, šut sporadičan. Smanjen je intenzitet treninga, ekipa osve¿ena i krenulo je sipanje.
Da li ekipa mo¿e da zadr¿i procente 4 meseca (jan, feb, mar, apr)? Ne mo¿e, toga nema ni u NBA.
Da li je ideja da se zaleti iz sve snage pa kasnije na ler? Ne znam, tako deluje.
U svakom slučaju Žoc je provalio da mora utakmice da dobija napadom, da je pričom o odbrani samo bliži infarktu.
Probelm je u tome što će svaki dobar trener da kaže da se utakmice dobijaju napadom a prvenstva odbranom.
(Lane, 06. februar 2023 16:51)

U poslednjih sest utakmica Partizanova odbrana je cetvrta u Evroligi, tako da to teorija pada u vodu. Sto se suta tice, Panter padne procenat, pojavljuje se Naneli, Zeku padne procenat, pojavljuje se Dante. Strasno teska ekipa za cuvanje. Sto se odbrane tice, svi zaboravljaju da je kljuc Partizanove odbrane Aleksa Avramovic, koji posle duge povrede sada tek hvata ritam. A prikljucio mu se i Trifunovic koji je nestvarno podigao nivo odbrane u odnosu na pocetak sezone. Tako da, da...u pravu si...prvenstvo ce se dobiti odbranom.

Šomi

pre 1 godinu

kk Partizan igra trenutno najlepšu i najatraktivniju košarku u Evropi! Košarkašima crno-belih i gospodinu Željku Obradoviću želim sve najbolje i ulazak u top 8! A posle je sve moguće.. Neverovatno je koliko je Partizan uzdrmao celu Evropu povratkom u evroligu,najveći srpski brend je toliko pozitivno uticao povratkom da cela košarkaška Evropa priča o crno-belima,iskreno to sam i očekivao,istorija kk Partizan i Grobari kao najbolji košarkaški navijači na svetu su ponovo dokazali ko su i šta su.. DA VOLIM CRNO-BELE PONOSNO KAŽEM SVIMA VOLIM TO SLAVNO IME

Wocap

pre 1 godinu

Lidej u Armaniju skoro 50% sut za 3, Panter suter takodje najbolji igrac sa f4, Avramovic najbolji poenter endesa lige, Naneli najbolji Trojkas Evrolige , papapetru isto odlican za tri a to sve košta...zato se krije plate..

Max

pre 1 godinu

Jednostavno tim satkan od ozbiljnih stranaca i vrhunski trener.
Odbrana bas škripi ali za sad napad kompenzuje. Navijam za Zvezdu i nadam se opet ABA ligi( sa oporavljenim Martinom) ali Partizan je ove godine ozbiljna mašina. Tim: Avram, Panter, Papapetru( Naneli), Lidej i Lesor je prejak. Još da imate 2,3 krštene zamene bili bi lagano top 4.

yo.dorro

pre 1 godinu

Ne morate da pumpate price i pisete hvalospeve, vezano je nekoliko dobrih rezultata. Prave, najbitnije utakmice tek predstoje, treba stajati cvrsto na zemlji.

matori

pre 1 godinu

Pa kakve je igrace doveo ne cudi ovaj podatak...realno,ozbiljne igrace su doveli,proverene sto je najbitnije,a majstor zanata sedi na klupi i kad se sabere 2 i 2 cudo bi bilo da su rezultati sa pocetka prvenstva.Mislim da je ovo realan komentar...e sada ko ce duze izdrzati to cemo videti na kraju maratona.Sada uzivajte grobari,ali nadam se da cemo se na kraju ipak mi radovati!

Pa ko je vama branio da dovodite bolje igrače.Pare za vas nikada nisu bile problem nego je gazda hteo da se igra stručnjaka i kupovao je po principu samo da ne odu u Partizan. Sada vam se to sveti a što se radovanja tiče, veruj da nama , pravim navijačima Partizana više od ovoga i nije potrebno. Igraju lepo, moderno, bore se za svaku loptu i protiv svakog protivnika a rezulati ćedoći ako sve bude regularno. To što Zvezda na kraju svake sezone "gine i ubija" da se plasira u EL da bi tamo služila za sprdnju i već na pola govorila da EL nije njen prioritet, to zaista nije naš problem!

bombas

pre 1 godinu

Tesi se,igramo mi sasvim pristojnu odbranu.
A ima nesto i do igraca kada su selektirani.
Kada smo doveli igrace video sam i pricao da ce Partizan biti bas ovakav tim.
Odlicni strelci gde god su igrali ali pored toga i svi su igraci sa jako dobrim fizikalijama.
Inace njihovi procenti kod nas su na nivou prethodne karijere,nista oni ne daju sada vise nego su davali do sada.
Tako da samo ti cekaj da stane sut kompletnoj ekipi,da suteri prestanu da budu suteri i da zaborave to da rade,ljudski se nadati.

Dojkan

pre 1 godinu

Dovoljno sam mator da se dobro secam kosarke bez linije za 3 poena. Bekovi i krila su morali da imaju sut sa poludistance. Pa cak i centri. Bez toga nisi bio igrac. Dribling i skok sut. E onda je to polako pocelo da odumire. Forsirao se sut za tri i akcije za dalekometne sutere. Centar gotovo da ne sme da sutne ako nije ispod kosa. Danas mali broj igraca ima tu sigurnost u sutu sa poludistance.
Veliki Zoc poceo da ih bije oruzjem svoje mladosti na koje se gotovo zaboravilo.

Hoki

pre 1 godinu

Šut je za pohvalu. Problem su odbrana, mali broj asistencija, a najlošiji parametar je skok.
Odbrana se za nijansu poboljšava, asistencije i skok i dalje jako loše. To pokazuje koliko nam fali profil igrača tipa Kampaco i još jedan dobar skakač. Sa ta dva igrača, mislim da bi Partizan bio prosto nepobediv.
Dakle ove sezone kako god, već sledeće Kampaco i Bugarin Vezenkov ili Milutinov i titula Evrolige neće biti daleko.
Mislim, jeste to skupa solucija, ali titula Evrolige je ipak skuplja.
(iskreno, 06. februar 2023 17:43)

E mani me Kampaca i slicnih Harlem Globetrotter igraca. Ako vec hoces skupog pleja onda za te pare uzmes nekog kao Micica ili slicnog. Tacno je da Partizan nema kladicnog pleja, a realno nije mu ni potreban. Meni je smesno da ljudi srvarno misle da znaju bolje od Obradovica. Da igramo sa kladicnim plejom igra bi bila sablonska i drugacija, ovako nikad ne znas ko ce da "odlepi" i razbije protivnika, a to je najveci kvalitet Partizana jer protiv njega moraju da fokusiraju idbranu na 4-5 igraca, a to ne jednostavno vrlo tesko. Tacno je da fali podrska Lesoru i Smajliju, ali je tako kako je. Kvalitetnih centara je izuzetno malo.

Oubliette

pre 1 godinu

Nedović šutira bolje. Posebno u Areni .
(BMSq, 06. februar 2023 19:06)

Steta samo sto je protiv Igokee pogodio 6 trojki i time ispucao kvotu za februar.

saskonije

pre 1 godinu

Napisah negde pa ajde i ovde ću.
Željkova koncepcija igre je najkomplikovanija u evropi(ovo nisu moje reči, već reči njegovih kolega i učenika). Treba mnogo vremena da igrači pohvataju kretnje na obe strane terena. Zato njegove ekipe igraju najbolju košarku u drugom delu i krajem sezone a on ima 9 titula u evroligi.
Što se šuta tiče, oko 80% ih je iz izrađenih, otvorenih pozicija(izuzimajući Pantera?).
Inače, 3 vezane pobede u evroligi su ostvarene sa ukupno 12 pogođenih trojki(4 po meču, mrzi me da tražim protiv koga), što znači da postoji i plan b i plan c. Sportski pozdrav.

Lord

pre 1 godinu

Partizan je igrao na jedno 60-70% od početka sezone, prije svega mislim na odbranu, Nanelija, Papapetrua.
Sad se sve posložilo i Partizan će 100% u 8, a da li će na f4, zavisi od protivnika i pozicije sa koje kreće.
Ljudi da li ste stvarno pomislili da Žoc nema rešenje za sve, 9 titula, ej 9, pa prvi sledeći ima 3.

Milorad

pre 1 godinu

Jednostavno tim satkan od ozbiljnih stranaca i vrhunski trener.
Odbrana bas škripi ali za sad napad kompenzuje. Navijam za Zvezdu i nadam se opet ABA ligi( sa oporavljenim Martinom) ali Partizan je ove godine ozbiljna mašina. Tim: Avram, Panter, Papapetru( Naneli), Lidej i Lesor je prejak. Još da imate 2,3 krštene zamene bili bi lagano top 4.
(Max, 6. februar 2023 16:39) # Link komentara

Zaboravio si naseg najboljeg igraca (mozda i namerno) Dantea.

Veselinilesev

pre 1 godinu

Pa kakve je igrace doveo ne cudi ovaj podatak...realno,ozbiljne igrace su doveli,proverene sto je najbitnije,a majstor zanata sedi na klupi i kad se sabere 2 i 2 cudo bi bilo da su rezultati sa pocetka prvenstva.Mislim da je ovo realan komentar...e sada ko ce duze izdrzati to cemo videti na kraju maratona.Sada uzivajte grobari,ali nadam se da cemo se na kraju ipak mi radovati!
(Avatar, 06. februar 2023 18:13)

Mozda i hocete, to je sport. Partizan opet ima jasan cilj, koji se nece ostvariti ove sezone, jer nema jos tog kvaliteta, a ekipa je na okupu tek pola godine, a to je biti ponovo prvak Evrope. Za sezonu, dve, tri, to ce se i desiti.

Zhol

pre 1 godinu

Mozda i hocete, to je sport. Partizan opet ima jasan cilj, koji se nece ostvariti ove sezone, jer nema jos tog kvaliteta, a ekipa je na okupu tek pola godine, a to je biti ponovo prvak Evrope. Za sezonu, dve, tri, to ce se i desiti.
(Veselinilesev,
Ja se izvinjavam, ali samo da pitam. A odakle sva ta sredstva, da se kupe tako skupi igrači. Pa ako u Crnokosu ubaciš 15 miliona i dovedeš krštenog trenera, rezultat neće izostati. I ko vama to garantuje da će i sl. sezone biti ovoliko novca. Da se kupe strani vrhunski igrači, a da se neplati porez.. Jedino da vi skupite iz sopstvenih sredstava.

Zvezda je za ovih 7-8 godina u proseku na 13 mestu Evrolige. Sa najmanjim budžetom u tom takmičenju, to je jako dobar rezultat. Da je svake godine imala 2 mil. više za dva vrhunska igrača i rezultat bi bio mnogo bolji..
Prošle godine je Zvezda osvojila sve domaće trofeje, ali opet nije imala novca da zadrži igrački kadar i dovede još neko pojačanje. I oni koji navode kao pojačanja Adamsa, Holanda, Bentlija, Martina... Pa sve su to drugo razredni igrači, koji manje vrede od jednog Egzuma...
I oni koji pričaju da je Kampaco plaćen 3-4 miliona.. Pa ko može da poveruje u takve priče. Pa za te pare možeš da kupiš 3 vrhunska evroligaska igrača. Zašto bi neko bacio tolike pare na jednog.. Pogotovo i što on ima mane.. A i nije neki šuter.
(realan zvezdas, 06. februar 2023 20:18)

Druze, Kampaco je bio medju najboljim igracima Reala, u Zvezdu dosao direkt iz nba, iako je bilo daleko realnije da se vrati u taj Real, koji bi mu i oprostio dug u tom slucaju. Znaci Kampaco je sasvim izvesno osetno najskuplji stranac kad se svi Zvezdini i Partizanovi uzmu u obzir. A ako ti kazes da su Adams, Bentil, Holand i Martin vredni zajedno koliko Egzum, toliko o tome koliko si zapravo realan... To je isto kao kad bih ja rekao da Egzum, Panter i Naneli zajedno kostaju kao Kampaco, otprilike je isti nivo preterivanja.

dure

pre 1 godinu

Meni je najinteresantija "bomba" koju Žoc tako kvalitetno čuva, dozira, poput Rusa koji svoje najjače rakete još uvek ne upotrebljavaju, a to je Panter, taj čovek je sposoban da uništi bilo koji klub, ali polako..

Lane

pre 1 godinu

Koncepcija Partizana je šut. Lesor je tu samo da pomogne kako bi se odbrana skupila i neko ostao sam na sutu. Čak su i od odbrane digli ruke jer je ovo čisto napadačka ekipa.
U decembru su rezultati bili očajni jer su treninzi sa fizikalijama bili jaki. Noge i ruke su bile teške, šut sporadičan. Smanjen je intenzitet treninga, ekipa osve¿ena i krenulo je sipanje.
Da li ekipa mo¿e da zadr¿i procente 4 meseca (jan, feb, mar, apr)? Ne mo¿e, toga nema ni u NBA.
Da li je ideja da se zaleti iz sve snage pa kasnije na ler? Ne znam, tako deluje.
U svakom slučaju Žoc je provalio da mora utakmice da dobija napadom, da je pričom o odbrani samo bliži infarktu.
Probelm je u tome što će svaki dobar trener da kaže da se utakmice dobijaju napadom a prvenstva odbranom.

bravo!

pre 1 godinu

Pa kakve je igrace doveo ne cudi ovaj podatak...realno,ozbiljne igrace su doveli,proverene sto je najbitnije,a majstor zanata sedi na klupi i kad se sabere 2 i 2 cudo bi bilo da su rezultati sa pocetka prvenstva.Mislim da je ovo realan komentar...e sada ko ce duze izdrzati to cemo videti na kraju maratona.Sada uzivajte grobari,ali nadam se da cemo se na kraju ipak mi radovati!
(Avatar, 06. februar 2023 18:13)

Volim ovakve komentare od navijaca Zvezde. Bilo je jos par takvih danas. Licno isto razmisljam kao i Vi... nemam problem da pohvalim Zvezdu, nadam se da ce oba tima uci u 8 najboljih, pa posle sta bude... idealno bi oba tima stigla do finala, pa da pobede moji, tj Partizan.
Kao sto ste rekli ima jos da se igra. Partizan trenutno jeste u naletu, Zeljko je slozio kockice, ali moze da padne energija, da se neko povredi, sve je moguce.
S druge strane Zvezda jeste u trenutnoj krizi, ali su pokazali u decembru da su bas ozbiljna ekipa sa odlicnim trenerom. Kada dodje Kampaco, pod uslovom da ga do tada uigraju kroz ABA ligu, bice mnogo jaki - na papiru jaci od Partizana.
Svi treba da uzivamo u situaciji gde imamo dva predstavnika u Evroligi koja nikada nije izjednacenija... i da se nadamo da ce postici uspehe koji ce im omoguciti da budu prisutni i iduce godine. Zivela Srbija!

iskreno

pre 1 godinu

Šut je za pohvalu. Problem su odbrana, mali broj asistencija, a najlošiji parametar je skok.
Odbrana se za nijansu poboljšava, asistencije i skok i dalje jako loše. To pokazuje koliko nam fali profil igrača tipa Kampaco i još jedan dobar skakač. Sa ta dva igrača, mislim da bi Partizan bio prosto nepobediv.
Dakle ove sezone kako god, već sledeće Kampaco i Bugarin Vezenkov ili Milutinov i titula Evrolige neće biti daleko.
Mislim, jeste to skupa solucija, ali titula Evrolige je ipak skuplja.

Srđan

pre 1 godinu

Partizan je protiv Zalgirisa imao visoke procente suta, npr. oko 60% za tri poena, sto je ok i govori o strukturi tima, ali mora trezveno da se postavi pitanje u vezi sta ce biti plan B ili plan C ako plan A na bazi suta prestane da funkcionise? Takodje je nepoznanica da li se samo ofanzivnim potencijalom moze do rezultata? Na ova pitanja vreme ce dati odgovor, a moje misljenje je da mora da se radi na svim aspektima igre jos vise i da se smanji euforija koja nije uvek dobar znak.
(Demar Derozan, 6. februar 2023 18:07)

Partizan je protiv Efesa i Fenera postigao 3/4 poena iz reketa (ne računajući slobodna bacanja).

Demar Derozan

pre 1 godinu

Partizan je protiv Zalgirisa imao visoke procente suta, npr. oko 60% za tri poena, sto je ok i govori o strukturi tima, ali mora trezveno da se postavi pitanje u vezi sta ce biti plan B ili plan C ako plan A na bazi suta prestane da funkcionise? Takodje je nepoznanica da li se samo ofanzivnim potencijalom moze do rezultata? Na ova pitanja vreme ce dati odgovor, a moje misljenje je da mora da se radi na svim aspektima igre jos vise i da se smanji euforija koja nije uvek dobar znak.

Avatar

pre 1 godinu

Pa kakve je igrace doveo ne cudi ovaj podatak...realno,ozbiljne igrace su doveli,proverene sto je najbitnije,a majstor zanata sedi na klupi i kad se sabere 2 i 2 cudo bi bilo da su rezultati sa pocetka prvenstva.Mislim da je ovo realan komentar...e sada ko ce duze izdrzati to cemo videti na kraju maratona.Sada uzivajte grobari,ali nadam se da cemo se na kraju ipak mi radovati!

Žofri

pre 1 godinu

Evo i ja kao iskreni i objektivni navijac Partizana ako mogu da dam 1 komentar.Partizan ne gadja Top8,to se podrazumeva,Partizan cilja 4 mesto(trenutno je tu Fener).Posle sta Bog da.
(sale, 6. februar 2023 20:35)

Vidi i ja sebe smatram iskrenim i objektivnim navijačem Partizana, ali ni na pamet mi ne pada da ulazim u takvu euforiju u koju si ti ušao. Na taj način jako ličimo na Zvezdine navijače (čast izuzecima), gde dok se pobedjuje svi se glorifikuju, a kad se gubi sve treba oterati i sve ne valja..

sale

pre 1 godinu

Evo i ja kao iskreni i objektivni navijac Partizana ako mogu da dam 1 komentar.Partizan ne gadja Top8,to se podrazumeva,Partizan cilja 4 mesto(trenutno je tu Fener).Posle sta Bog da.

Samo da pojasnim

pre 1 godinu

Partizan je protiv Zalgirisa imao visoke procente suta, npr. oko 60% za tri poena, sto je ok i govori o strukturi tima, ali mora trezveno da se postavi pitanje u vezi sta ce biti plan B ili plan C ako plan A na bazi suta prestane da funkcionise? Takodje je nepoznanica da li se samo ofanzivnim potencijalom moze do rezultata? Na ova pitanja vreme ce dati odgovor, a moje misljenje je da mora da se radi na svim aspektima igre jos vise i da se smanji euforija koja nije uvek dobar znak.
(Demar Derozan, 6. februar 2023 18:07)

Odbrana je nesto sto nemoze da se brzo utrenira. Buduci da je dovedeno u jednoj sezoni mnogo igraca najlakse je napasti napadom. Sledece godine dodaje se jaka odbrana i onda moze se jurisa na trofej evrolige

111

pre 1 godinu

I oni koji pričaju da je Kampaco plaćen 3-4 miliona.. Pa ko može da poveruje u takve priče. Pa za te pare možeš da kupiš 3 vrhunska evroligaska igrača. Zašto bi neko bacio tolike pare na jednog.. Pogotovo i što on ima mane.. A i nije neki šuter.
(realan zvezdas, 6. februar 2023 20:18)


Pa on i jeste vrhunski igrac. Znaci ti mislis, dosao iz Denvera, NBA i placaju ga milion?? Ko je ovde naivan? Koliko je placen Mirotic ili Tavares? Oni su liga iznad Kampaca??

Jb

pre 1 godinu

Mislim da je ipak adekvatnije reci da partizan ide u korak sa trendovima ili ako pominjemo poludistancu mozda cak pocinje i da ih diktira. Sut sut i sut, vec unazad par godina a pogotovo od evropskog ako ga nemas skoro da ne mozes da igras. U narednim godinama to ce jos vise doci do izrazaja i bez suta tesko da ce neko moci da igra ozbiljnu kosarku. Mi u sr naravno to jos uvek nismo shvatili a nekad smo diktirali trendove. Ovo sto se danas desava neki strucni ljudi, ljudi sa vizijom bi predvideli pa bi selektovanje dece bilo mnogo ozbiljnije i pravilno radjeno, na zalost gotovo svi su pokojni a ostali su ti neki drugi bez vizije i bez jos mnogo toga. Partizan, zeljko ili ko god vec to bio je napravio tim u kom svi sutiraju, samo to bi vec trebalo da nam kaze koliko je taj tim opasan. Nesto slicno ali na nizem nivou imate i u kls ali samo izdvojen slucaj, zlatibor...itd itd

Ljubomorni gari

pre 1 godinu

Realna cena igrača:
Ledeju i Panteru nije produžen ugovor u Armaniju, Lesor oteran iz Makabija, Exum imao užasnu sezonu u Barsi i došao kao slobodan igrač, Nanali poslednjih tri sezone nije odigrao pet ljudskih utakmica. Papapetru jeste bio dobar ali u krš Panati, Aleksa, Andjusic i Smajli došli da igraju EL.
Jel ima u zvezdani Srpskog igrača koji nema 5+ godina EL iskustva (izuzev Lazarevića koji i ne igra košarku nego rukomet) a o strancima da ne pričam?

sale

pre 1 godinu

Zofri,nikakva euforija,ako dobijemo Bajer(mislim da je realno)stize Fener i dobijamo i to stigli smo ga a u eventualnim krugovima imamo duplu pobedu,sledeca je Alba pa turneja po Italiji(100 posto sam siguran u jednu pobedu).Mislim da ce i Zvezda dobiti Baskoniju,Valensiju i Fener i tu smo 4.Za ostalo kao sto rekoh sta Bog da.

Vlada

pre 1 godinu

U vreme Duška Vujoševića, Partizan se prilično mučio da uđe u Top 16 a Zvezda to uspeva svake godine. Ove će biti malo čupavo, iako ima jedan od top 3 budžeta u EL, ali bože moj, i to je za ljude.

realan zvezdas

pre 1 godinu

Pa on i jeste vrhunski igrac. Znaci ti mislis, dosao iz Denvera, NBA i placaju ga milion?? Ko je ovde naivan? Koliko je placen Mirotic ili Tavares? Oni su liga iznad Kampaca??
(111,

Pa kada bi morao da biram izmedju Kampaca sa jedne strane i Kalinića, Davidovca, Voltersa i recimo Lojda sa druge, uvek bi izabrao ovu cetvoricu nego jednog Kampaca. A po vama isto koštaju.I ko bi dao tolike pare za jednog igrača, kad praktično imaš ceo tim za te pare.

I Egzum je zarađivao 5-6miliona godišnje, igrao u NBA, vrhunski je igrač, pa ne zarađuje toliko u Partizanu.

objektivno

pre 1 godinu

Vidi i ja sebe smatram iskrenim i objektivnim navijačem Partizana, ali ni na pamet mi ne pada da ulazim u takvu euforiju u koju si ti ušao. Na taj način jako ličimo na Zvezdine navijače (čast izuzecima), gde dok se pobedjuje svi se glorifikuju, a kad se gubi sve treba oterati i sve ne valja..
(Žofri, 6. februar 2023 23:12)

Slazem se. Partizan trenutno u naletu, ali sve moze da se promeni preko noci - povreda, pad energije. Svakako ima igru, ali to je kao dobro namesteni mehanizam, kada jedan element otkaze postaje tesko.
Zvezda je trenutno u krizi, ali to je odlican tim. Ako se Kampaco brzo uklopi, bice jaki u nastavku sezone.
Nadam se da ce oba tima u uci u 8 najboljih i obezbediti mesta u Evroligi i iduce godine... a posle sta bude.

Vlada

pre 1 godinu

Stvarno je više smorila priča oko Kampaca kao da je LeBron lično, i da će njegovim igranjem Zvezda maltene da ide na F4. Po meni je recimo Pangos dosta bolji igrač od njega, pa svi ostali igrači Armanija kakvi su a tim drži fenjer.

Max

pre 1 godinu

"Zaboravio si Dantea( mozda namerno)"
@Milorad
Zaboravio sam. Eto on umesto Avrama na kecu i imate petorku koje se ne bi postidela ni Barsa.
Svako dobro!

sir na tufne sa rupicama

pre 1 godinu

ne razumem zasto timovi sa sutom za 3p sutiraju toliko malo trojki u euroligi. u nba se sutira duplo vise, linija je dalje, a opet ni tamo ne sutiraju kolko bi trebali

realan zvezdas

pre 1 godinu

Mozda i hocete, to je sport. Partizan opet ima jasan cilj, koji se nece ostvariti ove sezone, jer nema jos tog kvaliteta, a ekipa je na okupu tek pola godine, a to je biti ponovo prvak Evrope. Za sezonu, dve, tri, to ce se i desiti.
(Veselinilesev,
Ja se izvinjavam, ali samo da pitam. A odakle sva ta sredstva, da se kupe tako skupi igrači. Pa ako u Crnokosu ubaciš 15 miliona i dovedeš krštenog trenera, rezultat neće izostati. I ko vama to garantuje da će i sl. sezone biti ovoliko novca. Da se kupe strani vrhunski igrači, a da se neplati porez.. Jedino da vi skupite iz sopstvenih sredstava.

Zvezda je za ovih 7-8 godina u proseku na 13 mestu Evrolige. Sa najmanjim budžetom u tom takmičenju, to je jako dobar rezultat. Da je svake godine imala 2 mil. više za dva vrhunska igrača i rezultat bi bio mnogo bolji..
Prošle godine je Zvezda osvojila sve domaće trofeje, ali opet nije imala novca da zadrži igrački kadar i dovede još neko pojačanje. I oni koji navode kao pojačanja Adamsa, Holanda, Bentlija, Martina... Pa sve su to drugo razredni igrači, koji manje vrede od jednog Egzuma...
I oni koji pričaju da je Kampaco plaćen 3-4 miliona.. Pa ko može da poveruje u takve priče. Pa za te pare možeš da kupiš 3 vrhunska evroligaska igrača. Zašto bi neko bacio tolike pare na jednog.. Pogotovo i što on ima mane.. A i nije neki šuter.

Pretpostavka

pre 1 godinu

Sut mora da stane jer je relativna kategorija.Ne moze se uvek pogadjati u visokim procentima,mada oni sad pogadjaju protiv Mege koja uvek igra bez odbrane,Zadra i slicnih ekipa ili Liona,Baskonije bez pola tima itd.Mislim da ce im u martu stati znanje i da ce tu pobediti samo Albu a ostale ce izgubiti,mada je realnije da vec nakon poraza u KRK kola krenu nizbrdo.

sale

pre 1 godinu

Zofri,nikakva euforija,ako dobijemo Bajer(mislim da je realno)stize Fener i dobijamo i to stigli smo ga a u eventualnim krugovima imamo duplu pobedu,sledeca je Alba pa turneja po Italiji(100 posto sam siguran u jednu pobedu).Mislim da ce i Zvezda dobiti Baskoniju,Valensiju i Fener i tu smo 4.Za ostalo kao sto rekoh sta Bog da.

super

pre 1 godinu

Pa on i jeste vrhunski igrac. Znaci ti mislis, dosao iz Denvera, NBA i placaju ga milion?? Ko je ovde naivan? Koliko je placen Mirotic ili Tavares? Oni su liga iznad Kampaca??
(111, 06. februar 2023 20:54)jeste vrhunski igrač ali za Aba ligu za Evroligu ćemo videti...on je otpušten iz NBA a to znači da su mu smanjen ugovor evo recimo Exum je imao u NBA 5-6 miliona po sezoni jel misliš da mu je Barcelona dala te pare?a u NBA je uračunat porez od preko 40% sve zavisi... trenutno Partizan 23 a Zvezda 10...jer se računaju i plate trenera od 3miliona Žoc?

Baki

pre 1 godinu

Sve je to OK,ali NULA trofeja prošle sezone.Evo za desetak dana u Nišu vam je šansa da skinete mrak.Koliko trofeja će biti ove sezone?Nešto mi govori da će biti opet nula,duplo golo.A za umjetnički dojam će biti sve najviše ocene,to nema nikakve sumnje.Ali od trofeja opet ništa,došo Faku,šta da se radi

Dojkan

pre 1 godinu

Odbrana je nesto sto nemoze da se brzo utrenira. Buduci da je dovedeno u jednoj sezoni mnogo igraca najlakse je napasti napadom. Sledece godine dodaje se jaka odbrana i onda moze se jurisa na trofej evrolige
(Samo da pojasnim, 6. februar 2023 21:06)

Nisi bas pojasnio. Odbranu je lakse uigrati. Imas nekoliko varijanti i to je to. Uz finese koje se rade u pripremi za konkretnog protivnika. Napad je mnogo teze uigrati da bude tacno ono sto zelis. Ponavljas iste akcije milion puta na treningu da bi ih uspesno izveo jednom ili dva put na utakmici. Ako ti protivnik dozvoli.
Uvek je lakse pokvariti igru nego kreirati.

Wocap

pre 1 godinu

Lidej u Armaniju skoro 50% sut za 3, Panter suter takodje najbolji igrac sa f4, Avramovic najbolji poenter endesa lige, Naneli najbolji Trojkas Evrolige , papapetru isto odlican za tri a to sve košta...zato se krije plate..

Lane

pre 1 godinu

Koncepcija Partizana je šut. Lesor je tu samo da pomogne kako bi se odbrana skupila i neko ostao sam na sutu. Čak su i od odbrane digli ruke jer je ovo čisto napadačka ekipa.
U decembru su rezultati bili očajni jer su treninzi sa fizikalijama bili jaki. Noge i ruke su bile teške, šut sporadičan. Smanjen je intenzitet treninga, ekipa osve¿ena i krenulo je sipanje.
Da li ekipa mo¿e da zadr¿i procente 4 meseca (jan, feb, mar, apr)? Ne mo¿e, toga nema ni u NBA.
Da li je ideja da se zaleti iz sve snage pa kasnije na ler? Ne znam, tako deluje.
U svakom slučaju Žoc je provalio da mora utakmice da dobija napadom, da je pričom o odbrani samo bliži infarktu.
Probelm je u tome što će svaki dobar trener da kaže da se utakmice dobijaju napadom a prvenstva odbranom.

Pretpostavka

pre 1 godinu

Sut mora da stane jer je relativna kategorija.Ne moze se uvek pogadjati u visokim procentima,mada oni sad pogadjaju protiv Mege koja uvek igra bez odbrane,Zadra i slicnih ekipa ili Liona,Baskonije bez pola tima itd.Mislim da ce im u martu stati znanje i da ce tu pobediti samo Albu a ostale ce izgubiti,mada je realnije da vec nakon poraza u KRK kola krenu nizbrdo.

realan zvezdas

pre 1 godinu

Mozda i hocete, to je sport. Partizan opet ima jasan cilj, koji se nece ostvariti ove sezone, jer nema jos tog kvaliteta, a ekipa je na okupu tek pola godine, a to je biti ponovo prvak Evrope. Za sezonu, dve, tri, to ce se i desiti.
(Veselinilesev,
Ja se izvinjavam, ali samo da pitam. A odakle sva ta sredstva, da se kupe tako skupi igrači. Pa ako u Crnokosu ubaciš 15 miliona i dovedeš krštenog trenera, rezultat neće izostati. I ko vama to garantuje da će i sl. sezone biti ovoliko novca. Da se kupe strani vrhunski igrači, a da se neplati porez.. Jedino da vi skupite iz sopstvenih sredstava.

Zvezda je za ovih 7-8 godina u proseku na 13 mestu Evrolige. Sa najmanjim budžetom u tom takmičenju, to je jako dobar rezultat. Da je svake godine imala 2 mil. više za dva vrhunska igrača i rezultat bi bio mnogo bolji..
Prošle godine je Zvezda osvojila sve domaće trofeje, ali opet nije imala novca da zadrži igrački kadar i dovede još neko pojačanje. I oni koji navode kao pojačanja Adamsa, Holanda, Bentlija, Martina... Pa sve su to drugo razredni igrači, koji manje vrede od jednog Egzuma...
I oni koji pričaju da je Kampaco plaćen 3-4 miliona.. Pa ko može da poveruje u takve priče. Pa za te pare možeš da kupiš 3 vrhunska evroligaska igrača. Zašto bi neko bacio tolike pare na jednog.. Pogotovo i što on ima mane.. A i nije neki šuter.

Avatar

pre 1 godinu

Pa kakve je igrace doveo ne cudi ovaj podatak...realno,ozbiljne igrace su doveli,proverene sto je najbitnije,a majstor zanata sedi na klupi i kad se sabere 2 i 2 cudo bi bilo da su rezultati sa pocetka prvenstva.Mislim da je ovo realan komentar...e sada ko ce duze izdrzati to cemo videti na kraju maratona.Sada uzivajte grobari,ali nadam se da cemo se na kraju ipak mi radovati!

yo.dorro

pre 1 godinu

Ne morate da pumpate price i pisete hvalospeve, vezano je nekoliko dobrih rezultata. Prave, najbitnije utakmice tek predstoje, treba stajati cvrsto na zemlji.

Lord

pre 1 godinu

U uho sam se pretvorio, košarka se vratila kući.
"Vrijeme ga pregazilo", "forsira napade iz 20. vijeka", "zreo za penziju"... bla, bla...
Gosn Najveći!
Partizan kada zategne odbranu samo 10%, ako tako mogu da kažem, nebo je granica.
Zdravi i veseli bili, braćo grobari.

Baki

pre 1 godinu

Sve je to OK,ali NULA trofeja prošle sezone.Evo za desetak dana u Nišu vam je šansa da skinete mrak.Koliko trofeja će biti ove sezone?Nešto mi govori da će biti opet nula,duplo golo.A za umjetnički dojam će biti sve najviše ocene,to nema nikakve sumnje.Ali od trofeja opet ništa,došo Faku,šta da se radi

Vlada

pre 1 godinu

U vreme Duška Vujoševića, Partizan se prilično mučio da uđe u Top 16 a Zvezda to uspeva svake godine. Ove će biti malo čupavo, iako ima jedan od top 3 budžeta u EL, ali bože moj, i to je za ljude.

super

pre 1 godinu

Pa on i jeste vrhunski igrac. Znaci ti mislis, dosao iz Denvera, NBA i placaju ga milion?? Ko je ovde naivan? Koliko je placen Mirotic ili Tavares? Oni su liga iznad Kampaca??
(111, 06. februar 2023 20:54)jeste vrhunski igrač ali za Aba ligu za Evroligu ćemo videti...on je otpušten iz NBA a to znači da su mu smanjen ugovor evo recimo Exum je imao u NBA 5-6 miliona po sezoni jel misliš da mu je Barcelona dala te pare?a u NBA je uračunat porez od preko 40% sve zavisi... trenutno Partizan 23 a Zvezda 10...jer se računaju i plate trenera od 3miliona Žoc?

sir na tufne sa rupicama

pre 1 godinu

ne razumem zasto timovi sa sutom za 3p sutiraju toliko malo trojki u euroligi. u nba se sutira duplo vise, linija je dalje, a opet ni tamo ne sutiraju kolko bi trebali

nesa80

pre 1 godinu

mnogi su pisali da partizan u ovom formatu nece imati 3 pobede a on vec 12 a poceo je da i obara razne rekorde,a sta ce tek biti ako u prvoj sezoni udje u top 8....bice naravno namestio bodiroga i savic se tuzakao

Demar Derozan

pre 1 godinu

Partizan je protiv Zalgirisa imao visoke procente suta, npr. oko 60% za tri poena, sto je ok i govori o strukturi tima, ali mora trezveno da se postavi pitanje u vezi sta ce biti plan B ili plan C ako plan A na bazi suta prestane da funkcionise? Takodje je nepoznanica da li se samo ofanzivnim potencijalom moze do rezultata? Na ova pitanja vreme ce dati odgovor, a moje misljenje je da mora da se radi na svim aspektima igre jos vise i da se smanji euforija koja nije uvek dobar znak.

iskreno

pre 1 godinu

Šut je za pohvalu. Problem su odbrana, mali broj asistencija, a najlošiji parametar je skok.
Odbrana se za nijansu poboljšava, asistencije i skok i dalje jako loše. To pokazuje koliko nam fali profil igrača tipa Kampaco i još jedan dobar skakač. Sa ta dva igrača, mislim da bi Partizan bio prosto nepobediv.
Dakle ove sezone kako god, već sledeće Kampaco i Bugarin Vezenkov ili Milutinov i titula Evrolige neće biti daleko.
Mislim, jeste to skupa solucija, ali titula Evrolige je ipak skuplja.

Max

pre 1 godinu

Jednostavno tim satkan od ozbiljnih stranaca i vrhunski trener.
Odbrana bas škripi ali za sad napad kompenzuje. Navijam za Zvezdu i nadam se opet ABA ligi( sa oporavljenim Martinom) ali Partizan je ove godine ozbiljna mašina. Tim: Avram, Panter, Papapetru( Naneli), Lidej i Lesor je prejak. Još da imate 2,3 krštene zamene bili bi lagano top 4.

Šomi

pre 1 godinu

kk Partizan igra trenutno najlepšu i najatraktivniju košarku u Evropi! Košarkašima crno-belih i gospodinu Željku Obradoviću želim sve najbolje i ulazak u top 8! A posle je sve moguće.. Neverovatno je koliko je Partizan uzdrmao celu Evropu povratkom u evroligu,najveći srpski brend je toliko pozitivno uticao povratkom da cela košarkaška Evropa priča o crno-belima,iskreno to sam i očekivao,istorija kk Partizan i Grobari kao najbolji košarkaški navijači na svetu su ponovo dokazali ko su i šta su.. DA VOLIM CRNO-BELE PONOSNO KAŽEM SVIMA VOLIM TO SLAVNO IME

dure

pre 1 godinu

Meni je najinteresantija "bomba" koju Žoc tako kvalitetno čuva, dozira, poput Rusa koji svoje najjače rakete još uvek ne upotrebljavaju, a to je Panter, taj čovek je sposoban da uništi bilo koji klub, ali polako..

sale

pre 1 godinu

Evo i ja kao iskreni i objektivni navijac Partizana ako mogu da dam 1 komentar.Partizan ne gadja Top8,to se podrazumeva,Partizan cilja 4 mesto(trenutno je tu Fener).Posle sta Bog da.

matori

pre 1 godinu

Pa kakve je igrace doveo ne cudi ovaj podatak...realno,ozbiljne igrace su doveli,proverene sto je najbitnije,a majstor zanata sedi na klupi i kad se sabere 2 i 2 cudo bi bilo da su rezultati sa pocetka prvenstva.Mislim da je ovo realan komentar...e sada ko ce duze izdrzati to cemo videti na kraju maratona.Sada uzivajte grobari,ali nadam se da cemo se na kraju ipak mi radovati!

Pa ko je vama branio da dovodite bolje igrače.Pare za vas nikada nisu bile problem nego je gazda hteo da se igra stručnjaka i kupovao je po principu samo da ne odu u Partizan. Sada vam se to sveti a što se radovanja tiče, veruj da nama , pravim navijačima Partizana više od ovoga i nije potrebno. Igraju lepo, moderno, bore se za svaku loptu i protiv svakog protivnika a rezulati ćedoći ako sve bude regularno. To što Zvezda na kraju svake sezone "gine i ubija" da se plasira u EL da bi tamo služila za sprdnju i već na pola govorila da EL nije njen prioritet, to zaista nije naš problem!

Max

pre 1 godinu

"Zaboravio si Dantea( mozda namerno)"
@Milorad
Zaboravio sam. Eto on umesto Avrama na kecu i imate petorku koje se ne bi postidela ni Barsa.
Svako dobro!

bombas

pre 1 godinu

Tesi se,igramo mi sasvim pristojnu odbranu.
A ima nesto i do igraca kada su selektirani.
Kada smo doveli igrace video sam i pricao da ce Partizan biti bas ovakav tim.
Odlicni strelci gde god su igrali ali pored toga i svi su igraci sa jako dobrim fizikalijama.
Inace njihovi procenti kod nas su na nivou prethodne karijere,nista oni ne daju sada vise nego su davali do sada.
Tako da samo ti cekaj da stane sut kompletnoj ekipi,da suteri prestanu da budu suteri i da zaborave to da rade,ljudski se nadati.

Zhol

pre 1 godinu

Mozda i hocete, to je sport. Partizan opet ima jasan cilj, koji se nece ostvariti ove sezone, jer nema jos tog kvaliteta, a ekipa je na okupu tek pola godine, a to je biti ponovo prvak Evrope. Za sezonu, dve, tri, to ce se i desiti.
(Veselinilesev,
Ja se izvinjavam, ali samo da pitam. A odakle sva ta sredstva, da se kupe tako skupi igrači. Pa ako u Crnokosu ubaciš 15 miliona i dovedeš krštenog trenera, rezultat neće izostati. I ko vama to garantuje da će i sl. sezone biti ovoliko novca. Da se kupe strani vrhunski igrači, a da se neplati porez.. Jedino da vi skupite iz sopstvenih sredstava.

Zvezda je za ovih 7-8 godina u proseku na 13 mestu Evrolige. Sa najmanjim budžetom u tom takmičenju, to je jako dobar rezultat. Da je svake godine imala 2 mil. više za dva vrhunska igrača i rezultat bi bio mnogo bolji..
Prošle godine je Zvezda osvojila sve domaće trofeje, ali opet nije imala novca da zadrži igrački kadar i dovede još neko pojačanje. I oni koji navode kao pojačanja Adamsa, Holanda, Bentlija, Martina... Pa sve su to drugo razredni igrači, koji manje vrede od jednog Egzuma...
I oni koji pričaju da je Kampaco plaćen 3-4 miliona.. Pa ko može da poveruje u takve priče. Pa za te pare možeš da kupiš 3 vrhunska evroligaska igrača. Zašto bi neko bacio tolike pare na jednog.. Pogotovo i što on ima mane.. A i nije neki šuter.
(realan zvezdas, 06. februar 2023 20:18)

Druze, Kampaco je bio medju najboljim igracima Reala, u Zvezdu dosao direkt iz nba, iako je bilo daleko realnije da se vrati u taj Real, koji bi mu i oprostio dug u tom slucaju. Znaci Kampaco je sasvim izvesno osetno najskuplji stranac kad se svi Zvezdini i Partizanovi uzmu u obzir. A ako ti kazes da su Adams, Bentil, Holand i Martin vredni zajedno koliko Egzum, toliko o tome koliko si zapravo realan... To je isto kao kad bih ja rekao da Egzum, Panter i Naneli zajedno kostaju kao Kampaco, otprilike je isti nivo preterivanja.

111

pre 1 godinu

I oni koji pričaju da je Kampaco plaćen 3-4 miliona.. Pa ko može da poveruje u takve priče. Pa za te pare možeš da kupiš 3 vrhunska evroligaska igrača. Zašto bi neko bacio tolike pare na jednog.. Pogotovo i što on ima mane.. A i nije neki šuter.
(realan zvezdas, 6. februar 2023 20:18)


Pa on i jeste vrhunski igrac. Znaci ti mislis, dosao iz Denvera, NBA i placaju ga milion?? Ko je ovde naivan? Koliko je placen Mirotic ili Tavares? Oni su liga iznad Kampaca??

Kosta Geder

pre 1 godinu

Koncepcija Partizana je šut. Lesor je tu samo da pomogne kako bi se odbrana skupila i neko ostao sam na sutu. Čak su i od odbrane digli ruke jer je ovo čisto napadačka ekipa.
U decembru su rezultati bili očajni jer su treninzi sa fizikalijama bili jaki. Noge i ruke su bile teške, šut sporadičan. Smanjen je intenzitet treninga, ekipa osve¿ena i krenulo je sipanje.
Da li ekipa mo¿e da zadr¿i procente 4 meseca (jan, feb, mar, apr)? Ne mo¿e, toga nema ni u NBA.
Da li je ideja da se zaleti iz sve snage pa kasnije na ler? Ne znam, tako deluje.
U svakom slučaju Žoc je provalio da mora utakmice da dobija napadom, da je pričom o odbrani samo bliži infarktu.
Probelm je u tome što će svaki dobar trener da kaže da se utakmice dobijaju napadom a prvenstva odbranom.
(Lane, 06. februar 2023 16:51)

U poslednjih sest utakmica Partizanova odbrana je cetvrta u Evroligi, tako da to teorija pada u vodu. Sto se suta tice, Panter padne procenat, pojavljuje se Naneli, Zeku padne procenat, pojavljuje se Dante. Strasno teska ekipa za cuvanje. Sto se odbrane tice, svi zaboravljaju da je kljuc Partizanove odbrane Aleksa Avramovic, koji posle duge povrede sada tek hvata ritam. A prikljucio mu se i Trifunovic koji je nestvarno podigao nivo odbrane u odnosu na pocetak sezone. Tako da, da...u pravu si...prvenstvo ce se dobiti odbranom.

Samo da pojasnim

pre 1 godinu

Partizan je protiv Zalgirisa imao visoke procente suta, npr. oko 60% za tri poena, sto je ok i govori o strukturi tima, ali mora trezveno da se postavi pitanje u vezi sta ce biti plan B ili plan C ako plan A na bazi suta prestane da funkcionise? Takodje je nepoznanica da li se samo ofanzivnim potencijalom moze do rezultata? Na ova pitanja vreme ce dati odgovor, a moje misljenje je da mora da se radi na svim aspektima igre jos vise i da se smanji euforija koja nije uvek dobar znak.
(Demar Derozan, 6. februar 2023 18:07)

Odbrana je nesto sto nemoze da se brzo utrenira. Buduci da je dovedeno u jednoj sezoni mnogo igraca najlakse je napasti napadom. Sledece godine dodaje se jaka odbrana i onda moze se jurisa na trofej evrolige

Oubliette

pre 1 godinu

Nedović šutira bolje. Posebno u Areni .
(BMSq, 06. februar 2023 19:06)

Steta samo sto je protiv Igokee pogodio 6 trojki i time ispucao kvotu za februar.

jes vala

pre 1 godinu

to je ono kad gledamo tim ili reprezentaciju, jure rezultat a nama se otme, kao da ce oni cuti: nemoj za tri, bolje dvojku jer ces je pre dati

dvojka sa distance je potcenjena i na granici otpisa mnogima zbog karijevog planetarnog efekta na psihu kako igraca tako i gledalaca, tj. tolika muka a samo dva poena, sto ne bijes za tri. medjutim, ta dvojka je u stvari odlicna jer rasteze odbranu takmaca kao i trojka a laksa ju je pogoditi.

sto se pantera tice, kad mu ne dodje losa utakmica, milina ga je gledati i dribling pa dvojka sa distance mu mnogo lice na durenta koji mi je najdrazi nba igrac za gledanje u poslednjih gotovo deset godina

Veselinilesev

pre 1 godinu

Pa kakve je igrace doveo ne cudi ovaj podatak...realno,ozbiljne igrace su doveli,proverene sto je najbitnije,a majstor zanata sedi na klupi i kad se sabere 2 i 2 cudo bi bilo da su rezultati sa pocetka prvenstva.Mislim da je ovo realan komentar...e sada ko ce duze izdrzati to cemo videti na kraju maratona.Sada uzivajte grobari,ali nadam se da cemo se na kraju ipak mi radovati!
(Avatar, 06. februar 2023 18:13)

Mozda i hocete, to je sport. Partizan opet ima jasan cilj, koji se nece ostvariti ove sezone, jer nema jos tog kvaliteta, a ekipa je na okupu tek pola godine, a to je biti ponovo prvak Evrope. Za sezonu, dve, tri, to ce se i desiti.

realan zvezdas

pre 1 godinu

Pa on i jeste vrhunski igrac. Znaci ti mislis, dosao iz Denvera, NBA i placaju ga milion?? Ko je ovde naivan? Koliko je placen Mirotic ili Tavares? Oni su liga iznad Kampaca??
(111,

Pa kada bi morao da biram izmedju Kampaca sa jedne strane i Kalinića, Davidovca, Voltersa i recimo Lojda sa druge, uvek bi izabrao ovu cetvoricu nego jednog Kampaca. A po vama isto koštaju.I ko bi dao tolike pare za jednog igrača, kad praktično imaš ceo tim za te pare.

I Egzum je zarađivao 5-6miliona godišnje, igrao u NBA, vrhunski je igrač, pa ne zarađuje toliko u Partizanu.

Žofri

pre 1 godinu

Evo i ja kao iskreni i objektivni navijac Partizana ako mogu da dam 1 komentar.Partizan ne gadja Top8,to se podrazumeva,Partizan cilja 4 mesto(trenutno je tu Fener).Posle sta Bog da.
(sale, 6. februar 2023 20:35)

Vidi i ja sebe smatram iskrenim i objektivnim navijačem Partizana, ali ni na pamet mi ne pada da ulazim u takvu euforiju u koju si ti ušao. Na taj način jako ličimo na Zvezdine navijače (čast izuzecima), gde dok se pobedjuje svi se glorifikuju, a kad se gubi sve treba oterati i sve ne valja..

sale

pre 1 godinu

Zofri,nikakva euforija,ako dobijemo Bajer(mislim da je realno)stize Fener i dobijamo i to stigli smo ga a u eventualnim krugovima imamo duplu pobedu,sledeca je Alba pa turneja po Italiji(100 posto sam siguran u jednu pobedu).Mislim da ce i Zvezda dobiti Baskoniju,Valensiju i Fener i tu smo 4.Za ostalo kao sto rekoh sta Bog da.

Ljubomorni gari

pre 1 godinu

Realna cena igrača:
Ledeju i Panteru nije produžen ugovor u Armaniju, Lesor oteran iz Makabija, Exum imao užasnu sezonu u Barsi i došao kao slobodan igrač, Nanali poslednjih tri sezone nije odigrao pet ljudskih utakmica. Papapetru jeste bio dobar ali u krš Panati, Aleksa, Andjusic i Smajli došli da igraju EL.
Jel ima u zvezdani Srpskog igrača koji nema 5+ godina EL iskustva (izuzev Lazarevića koji i ne igra košarku nego rukomet) a o strancima da ne pričam?

Hoki

pre 1 godinu

Šut je za pohvalu. Problem su odbrana, mali broj asistencija, a najlošiji parametar je skok.
Odbrana se za nijansu poboljšava, asistencije i skok i dalje jako loše. To pokazuje koliko nam fali profil igrača tipa Kampaco i još jedan dobar skakač. Sa ta dva igrača, mislim da bi Partizan bio prosto nepobediv.
Dakle ove sezone kako god, već sledeće Kampaco i Bugarin Vezenkov ili Milutinov i titula Evrolige neće biti daleko.
Mislim, jeste to skupa solucija, ali titula Evrolige je ipak skuplja.
(iskreno, 06. februar 2023 17:43)

E mani me Kampaca i slicnih Harlem Globetrotter igraca. Ako vec hoces skupog pleja onda za te pare uzmes nekog kao Micica ili slicnog. Tacno je da Partizan nema kladicnog pleja, a realno nije mu ni potreban. Meni je smesno da ljudi srvarno misle da znaju bolje od Obradovica. Da igramo sa kladicnim plejom igra bi bila sablonska i drugacija, ovako nikad ne znas ko ce da "odlepi" i razbije protivnika, a to je najveci kvalitet Partizana jer protiv njega moraju da fokusiraju idbranu na 4-5 igraca, a to ne jednostavno vrlo tesko. Tacno je da fali podrska Lesoru i Smajliju, ali je tako kako je. Kvalitetnih centara je izuzetno malo.

saskonije

pre 1 godinu

Napisah negde pa ajde i ovde ću.
Željkova koncepcija igre je najkomplikovanija u evropi(ovo nisu moje reči, već reči njegovih kolega i učenika). Treba mnogo vremena da igrači pohvataju kretnje na obe strane terena. Zato njegove ekipe igraju najbolju košarku u drugom delu i krajem sezone a on ima 9 titula u evroligi.
Što se šuta tiče, oko 80% ih je iz izrađenih, otvorenih pozicija(izuzimajući Pantera?).
Inače, 3 vezane pobede u evroligi su ostvarene sa ukupno 12 pogođenih trojki(4 po meču, mrzi me da tražim protiv koga), što znači da postoji i plan b i plan c. Sportski pozdrav.

bravo!

pre 1 godinu

Pa kakve je igrace doveo ne cudi ovaj podatak...realno,ozbiljne igrace su doveli,proverene sto je najbitnije,a majstor zanata sedi na klupi i kad se sabere 2 i 2 cudo bi bilo da su rezultati sa pocetka prvenstva.Mislim da je ovo realan komentar...e sada ko ce duze izdrzati to cemo videti na kraju maratona.Sada uzivajte grobari,ali nadam se da cemo se na kraju ipak mi radovati!
(Avatar, 06. februar 2023 18:13)

Volim ovakve komentare od navijaca Zvezde. Bilo je jos par takvih danas. Licno isto razmisljam kao i Vi... nemam problem da pohvalim Zvezdu, nadam se da ce oba tima uci u 8 najboljih, pa posle sta bude... idealno bi oba tima stigla do finala, pa da pobede moji, tj Partizan.
Kao sto ste rekli ima jos da se igra. Partizan trenutno jeste u naletu, Zeljko je slozio kockice, ali moze da padne energija, da se neko povredi, sve je moguce.
S druge strane Zvezda jeste u trenutnoj krizi, ali su pokazali u decembru da su bas ozbiljna ekipa sa odlicnim trenerom. Kada dodje Kampaco, pod uslovom da ga do tada uigraju kroz ABA ligu, bice mnogo jaki - na papiru jaci od Partizana.
Svi treba da uzivamo u situaciji gde imamo dva predstavnika u Evroligi koja nikada nije izjednacenija... i da se nadamo da ce postici uspehe koji ce im omoguciti da budu prisutni i iduce godine. Zivela Srbija!

Lord

pre 1 godinu

Partizan je igrao na jedno 60-70% od početka sezone, prije svega mislim na odbranu, Nanelija, Papapetrua.
Sad se sve posložilo i Partizan će 100% u 8, a da li će na f4, zavisi od protivnika i pozicije sa koje kreće.
Ljudi da li ste stvarno pomislili da Žoc nema rešenje za sve, 9 titula, ej 9, pa prvi sledeći ima 3.

Srđan

pre 1 godinu

Partizan je protiv Zalgirisa imao visoke procente suta, npr. oko 60% za tri poena, sto je ok i govori o strukturi tima, ali mora trezveno da se postavi pitanje u vezi sta ce biti plan B ili plan C ako plan A na bazi suta prestane da funkcionise? Takodje je nepoznanica da li se samo ofanzivnim potencijalom moze do rezultata? Na ova pitanja vreme ce dati odgovor, a moje misljenje je da mora da se radi na svim aspektima igre jos vise i da se smanji euforija koja nije uvek dobar znak.
(Demar Derozan, 6. februar 2023 18:07)

Partizan je protiv Efesa i Fenera postigao 3/4 poena iz reketa (ne računajući slobodna bacanja).

Dojkan

pre 1 godinu

Odbrana je nesto sto nemoze da se brzo utrenira. Buduci da je dovedeno u jednoj sezoni mnogo igraca najlakse je napasti napadom. Sledece godine dodaje se jaka odbrana i onda moze se jurisa na trofej evrolige
(Samo da pojasnim, 6. februar 2023 21:06)

Nisi bas pojasnio. Odbranu je lakse uigrati. Imas nekoliko varijanti i to je to. Uz finese koje se rade u pripremi za konkretnog protivnika. Napad je mnogo teze uigrati da bude tacno ono sto zelis. Ponavljas iste akcije milion puta na treningu da bi ih uspesno izveo jednom ili dva put na utakmici. Ako ti protivnik dozvoli.
Uvek je lakse pokvariti igru nego kreirati.

Dojkan

pre 1 godinu

Dovoljno sam mator da se dobro secam kosarke bez linije za 3 poena. Bekovi i krila su morali da imaju sut sa poludistance. Pa cak i centri. Bez toga nisi bio igrac. Dribling i skok sut. E onda je to polako pocelo da odumire. Forsirao se sut za tri i akcije za dalekometne sutere. Centar gotovo da ne sme da sutne ako nije ispod kosa. Danas mali broj igraca ima tu sigurnost u sutu sa poludistance.
Veliki Zoc poceo da ih bije oruzjem svoje mladosti na koje se gotovo zaboravilo.

sale

pre 1 godinu

Zofri,nikakva euforija,ako dobijemo Bajer(mislim da je realno)stize Fener i dobijamo i to stigli smo ga a u eventualnim krugovima imamo duplu pobedu,sledeca je Alba pa turneja po Italiji(100 posto sam siguran u jednu pobedu).Mislim da ce i Zvezda dobiti Baskoniju,Valensiju i Fener i tu smo 4.Za ostalo kao sto rekoh sta Bog da.

Vlada

pre 1 godinu

Stvarno je više smorila priča oko Kampaca kao da je LeBron lično, i da će njegovim igranjem Zvezda maltene da ide na F4. Po meni je recimo Pangos dosta bolji igrač od njega, pa svi ostali igrači Armanija kakvi su a tim drži fenjer.

Milorad

pre 1 godinu

Jednostavno tim satkan od ozbiljnih stranaca i vrhunski trener.
Odbrana bas škripi ali za sad napad kompenzuje. Navijam za Zvezdu i nadam se opet ABA ligi( sa oporavljenim Martinom) ali Partizan je ove godine ozbiljna mašina. Tim: Avram, Panter, Papapetru( Naneli), Lidej i Lesor je prejak. Još da imate 2,3 krštene zamene bili bi lagano top 4.
(Max, 6. februar 2023 16:39) # Link komentara

Zaboravio si naseg najboljeg igraca (mozda i namerno) Dantea.

Jb

pre 1 godinu

Mislim da je ipak adekvatnije reci da partizan ide u korak sa trendovima ili ako pominjemo poludistancu mozda cak pocinje i da ih diktira. Sut sut i sut, vec unazad par godina a pogotovo od evropskog ako ga nemas skoro da ne mozes da igras. U narednim godinama to ce jos vise doci do izrazaja i bez suta tesko da ce neko moci da igra ozbiljnu kosarku. Mi u sr naravno to jos uvek nismo shvatili a nekad smo diktirali trendove. Ovo sto se danas desava neki strucni ljudi, ljudi sa vizijom bi predvideli pa bi selektovanje dece bilo mnogo ozbiljnije i pravilno radjeno, na zalost gotovo svi su pokojni a ostali su ti neki drugi bez vizije i bez jos mnogo toga. Partizan, zeljko ili ko god vec to bio je napravio tim u kom svi sutiraju, samo to bi vec trebalo da nam kaze koliko je taj tim opasan. Nesto slicno ali na nizem nivou imate i u kls ali samo izdvojen slucaj, zlatibor...itd itd

objektivno

pre 1 godinu

Vidi i ja sebe smatram iskrenim i objektivnim navijačem Partizana, ali ni na pamet mi ne pada da ulazim u takvu euforiju u koju si ti ušao. Na taj način jako ličimo na Zvezdine navijače (čast izuzecima), gde dok se pobedjuje svi se glorifikuju, a kad se gubi sve treba oterati i sve ne valja..
(Žofri, 6. februar 2023 23:12)

Slazem se. Partizan trenutno u naletu, ali sve moze da se promeni preko noci - povreda, pad energije. Svakako ima igru, ali to je kao dobro namesteni mehanizam, kada jedan element otkaze postaje tesko.
Zvezda je trenutno u krizi, ali to je odlican tim. Ako se Kampaco brzo uklopi, bice jaki u nastavku sezone.
Nadam se da ce oba tima u uci u 8 najboljih i obezbediti mesta u Evroligi i iduce godine... a posle sta bude.