Subota, 28.01.2023.

17:00

Kroz pakao do raja: Šta čeka Partizan i Zvezdu?

Košarkaši Partizana i Crvene zvezde ostavili su veoma dobar utisak u dosadašnjem delu Evrolige.

Izvor: SN

Kroz pakao do raja: Šta èeka Partizan i Zvezdu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

1.Olimpijakos 2.Barselona 3.Barselona 4.Fenerbahče 5.Monako 6.Žalgiris 7.Efes 8.Partizan.
(Rade, 30. januar 2023 19:31)

Pretpostavljam da mislis da ce real biti drugi ili treci u regularnom delu.

dejo

pre 1 godinu

Zvezda gotovo sigurno ide u top 8, ovih sledećih par utakmica u februaru su nešto lakše, a onda se u martu priključuje i kampaco. Partizan baš teško, imaju vrlo težak raspored.

Realan

pre 1 godinu

Kada su pitali Scariola koji su mu ciljevi u EL, rekao je kako je cilj ostati sto duze u konkurenciji za Top8. A posto im je ovo prva hodina EL, sam ulazak u Top8 jr nerealan. To ja isto mislim za svoj Partizan i za sada sam zadovoljan. I necu biti nezadovoljan kada (tj ako) ne udjemo u Top8.

Zvezdi je u proteklim godinama najveci problem bio trener. Dovodili su dobre igrace, sa EL iskustvom, ali nisu imali trenera za Top8. Plus alibisticki PR pristup - nije bitna EL, vazna je ABA. Radonjic je dobar trener, ali ne za Top8 EL. A zasto nisu imali trenera, pitajte onog glavnog, koji mora uvek da bude glavni. Uglavnom, Zvezda sada konacno ima trenera i sa Campazzom moze dobiti bukvalno svakog u EL. Pitanje koliko moze dobijati u serijama. Svakako mislim da CZ ima vise sansi od Partizana, ali pitanje da li je to dovoljno.

Jos nesto. Medijski je napucano pre sezone kako su CZ i Partizan doveli skupe igrace, kako se mora u Top8. Istina je da je u izboru Top 50 igraca EL pre sezone jedino Punter bio na 30 i nekom mestu. Ok, Vildoza i Campazzo nisu bili u konkurenciji. Eto koliko smo skupe i kvalitetne igrace doveli. Top8 bi bio ogroman uspeh.

Кум Жоржо

pre 1 godinu

Једино је упитно са којом ће екипом Партизан укрстити снаге на петом по реду ф4!!После четри финал 4 време је за другу ел титулу и Жељкову јубиларну 10 ту⚫⚪

sasa pg

pre 1 godinu

@...Partizan ne bih imao šanse!!!
(super, 28. januar 2023 21:02)

Opismeni se prvo, pa onda komentariši. Smiješan si ovako, ali ide to uz Čovićev klub

neko

pre 1 godinu

Nista uh ne ceka. Obe ekipe ce biti izmedju 10 i 15 mesta na kraju. A sto se aba lige tice ako bude davala evroligasa i dalje onda Partizan je osvaja.

neko

pre 1 godinu

Partizan gubi od Fenera i Olimpijakosa kuci u to sam ubedjen. U goste ce vecinu da izgube. Pa gube od Reala i Barselone isto kuci. I kako mislite da budu u top8. Sve su to ekipe mnogo kvalitetnije od Partizana.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Da li neko zna ko je skaut u Zvezdi ili sporski direktor koji je doveo Adamasa,Holanda,Ivanovica,Bentila i Martina.
(Pitam za druga, 28. januar 2023 21:42)

Onaj ko nije imao 20+ miliona budžet za F4 igrače.

Goks

pre 1 godinu

Ovi ljudi koji prizivaju katanac i bakrot oba kluba, da li misle da će im se u tom slucaju promeniti život na bolje. Neće sigurno. Prema tome, uzivajte u košarci. Država i treba da pomaže kao što pomaže Makabiju, Feneru, Realu, Barsi.... Rusima .Sport je važan, jako važan deo svakog društva. Pola Srbije bi bilo srećno da Partizan bude prvak Evrope, druga polovina...malo i više da Zvezda bude. To mu je tako. Neće plate i penzije biti veće ako bi drzava digla ruke od košarke. O košarci govorim, ne o fudbalu.

mladići borovi, devojke jele

pre 1 godinu

razumem da moji tuguju zbog poraza zvezde, ali, bre, šta je taj jedan poraz, koji na kraju neće ništa značiti, prema veselju koje nam pružaju ponovo raspomamljeni limarevi svedoci?

Nikola K.

pre 1 godinu

"lakši raspored za nijansu" ima Zvezda.
Partizan ukoliko bude imao više od 5 pobeda, to je uspeh, a za Zvezdu smatram da je više od 6, takodje uspeh.
Podrška obema ekipama!
Hoću da gledam naše timove u top 8!

drug

pre 1 godinu

Da li neko zna ko je skaut u Zvezdi ili sporski direktor koji je doveo Adamasa,Holanda,Ivanovica,Bentila i Martina.
(Pitam za druga, 28. januar 2023 21:42)

Ivanovica i Motrovica su doveli pre majstorice u finalu ABA sa Budućnošću.Tu su dali najveci doprinos da se CZ plasira u EL isko su igrali protiv CZ.

super

pre 1 godinu

Mene iznenadjuje da od Kampaca napravise Doncica. Da je takav kvalitet ne bi bio epizodista u NBA. Zivi bili pa videli. Precenjen I preskup igrac koji moze doneti vise stete nego koristi zbog hemije u timu.
(hill, 28. januar 2023 19:04)
totalno suprotno mislim jer smo ga gledali doduše u Aba ligi koja nije merilo i uvek je bio u vrhu ili najbolji na terenu...neće on imati toliko poena u Evroligi ali sinoć da je ušao da odmeni Vildozu ili Nedu, Partizan ne bih imao šanse!!!

Covic zabranio komentare na vestima

pre 1 godinu

Da je srece da prodju oba nasa tima. I da je srece da nema Covica da ne siri mrznju medju simpatizerima preko medija i da se svede na sportsko rivalstvo.

ZaphodBeeblebrox

pre 1 godinu

Zvezda ima tezi raspored od Partizana.
(Beobrad, 28. januar 2023 18:56)

Zvezda odigrala obe sa Realom, Monakom, Žalgirisom i Partizanom, a Partizan sa Makabijem, Baskonijom, Valensijom i Zvezdom, a Zvezda ima teži raspored???? Tebi su Real i Monako slabiji od Baskonije i Valensije, a Žalgiris kući slabiji od Makabija???

stanko

pre 1 godinu

Kad pogledm Zvezdu kako igra place mi se. U sta smo mi skrkali deset godina i kamione novca. Tuga. Komsija ako uradi nesto uradice. On jednostavno zna. Da je dobio pola naseg novca minum dva f4 garantovano!
(Sale, 28. januar 2023 17:44

koliko je jadno predstavljati se nešto što nisi.

обс

pre 1 godinu

Данас, првих 5 на табели + Жалгирис (домаћин турнира) + Ефес (Турска је спонзор лиге) биће 7 најбољих. За осмо место боре се Макаби, Звезда и Партизан. Валенсија и Басконија падају у серији (Шпанци имају већ два тима за плеј оф). Макаби нема сталност у игри, тако да остају Партизан и Звезда. Један пролази у осам.

železnik

pre 1 godinu

Nece ni jedni ni drugi u top 8 ja xam to rekao pre dva kola. Za ovih 13 utakmica će im trebati 8-9 pobeda za razigravanje ali to ce biti nemoguća misija. Zivi bili pa videli. Sudije ce da odvedu Zalgiris u top 8 jer organizuju f4 U top 8 jos idu
Oli
Barsa
Real
Monako
Fener
Efes
Makabi
Baskonia ili Zalgiris ali vec sam gore rekao sudije ce pogurati Zalgiris.
(Del Boj, 28. januar 2023 18:57)
Zalgiris nije konkurencija ni Zvezdi ni Partizanu.To su Valensija i Makabi.

železnik

pre 1 godinu

Zvezda mora da dobije kod kuce Albu,Baskoniju,Valensiju, takodje mora da trazi bar dve pobede od tri utakmice Oli, Fener i Efes...takodje kod kuce.
U gostima Bajern, Lion i jednu u Italiji.
Mislim da bi to bilo dovoljno, sa 18 ce se sigurno ici dalje.
Videcemo.
(urke, 28. januar 2023 19:15)
Evo ja ti odmah kazem da bar pet od ovih devet necete dobiti.

Zhol

pre 1 godinu

Zvezda ima malo laksi raspored, ali su trenutno u losijoj formi. Doci ce im i Kampaco, Partizanu mozda konacno prorade u kontinuitetu Naneli i Papapetru... Podjednake sanse imaju, u sustini. Nisu velike, ali videcemo, tekmu po tekmu.

železnik

pre 1 godinu

U kakvom ste tripu živo me zanima??? Čitave prošle godine i ove sezone na desetine vas piskarate da je Zvezda na 110%, a Partizan će tek da napreduje. Odakle vam, bre, ta sumanuta ideja???
A napredovali ste toliko da nikad lošiju Zvezdu od dolaska Ivanovića, bez Kampaca i Martina niste mogli da dobijete više od jedan razlike. A toliko ste se raspomamili po mrežama kao da ste dobili sa jedno trideset razlike koliko ste bili "bolji".
U kom paralelnom univerzumu vi živite???
(Lajavi krelac, 28. januar 2023 18:54)
U univerzumu gde te prvi čovek jedne ekipe laze u oči da ima budzet sedam miliona evra i onda dovede u roku od mesec dana dva igrača koja su zajedno teska bar 3 miliona i trenera koji nema manje od 700-800 hiljada.E u tom nazalost.

hill

pre 1 godinu

Mene iznenadjuje da od Kampaca napravise Doncica. Da je takav kvalitet ne bi bio epizodista u NBA. Zivi bili pa videli. Precenjen I preskup igrac koji moze doneti vise stete nego koristi zbog hemije u timu.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Nazalost mislim da smo onim porazom od Zalgirisa (koji ce biti jedan od 8) a naravno i ovim juce ispali iz trke za top 8, tesko je ocekivati da dva tima koja nisu favoriti prodju dalje mora biti mesta za Efes pa verovatno i Makabi, pali smo u formi kad je najbitnije, plus sada imamo 3 gostovanja, jedino sto raduje je to da su nas onako lose sinoc jedva dobili i da sa Kampacom i Martinom nemaju sanse u ABA
(E, 28. januar 2023 18:16)

Zaboravljas da ste i vi nas dobili u nasem najgorem izdanju, taj period ce nas i kostati top 8. Utakmice kuci sa Valensijom i Zvezdom su nam ubedljivo najlosije odigrane.

urke

pre 1 godinu

Zvezda mora da dobije kod kuce Albu,Baskoniju,Valensiju, takodje mora da trazi bar dve pobede od tri utakmice Oli, Fener i Efes...takodje kod kuce.
U gostima Bajern, Lion i jednu u Italiji.
Mislim da bi to bilo dovoljno, sa 18 ce se sigurno ici dalje.
Videcemo.

komentator

pre 1 godinu

(ogi, 28. januar 2023)

Rezultati su stvarno dobri, srpski klubovi nemaju budžete kao većina klubova iz EL! Moglo je i bolje, Partizan je ispustio pobedu protiv Baskonije i Valensije, Zvezda protiv PAO i Žalgirisa ali daleko da su rezultati katastrofalni! Zvezda je u gostima dobila Oly i Valensiju, Partizan dobio Fener i PAO! Partizan dobio Efes na svom parketu a Zvezda nadigrala Barsu (sudije im ukrale čistu pobedu)!

nesa80

pre 1 godinu

u ovoj evroligi ne treba prognozirati nista,kad je partizan krenuo sa 0-3 mislio sam da bukvalno nece imati ni 5-6 pobeda za celu sezonu a sad je na 10,ne treba stavljati timovima opterecenje,uzivajmo u svaku utakmicu,top 8 pa top 8 ko da ovo nije dovoljno utakmica.i sta budes osmi barsa te istambura i cao.moze da se desi da partizana uhvati neko ludilo dobije u gostima-zalgiris,bayern,virtus,milano i kuci dobije sve uz fanaticnu publiku i eto top 8,a moze da udje u minus fazu pa zaredja 5 poraza.svaka utakmica je prica za sebe i dozivljaj,eto i zvezda je totalno nepredvidiva i nezgodna-kuci mnogo poraza a imaju dosta pobeda u gostima,jel neko garantuje partizanu da ce dobiti sad asvel.svi smo mislili te najbolji smo,te zivi smo ocaj...ali svaka utakmica je nepoznanica i treba samo opusteno sto se nas gledalaca tice,sa 15 pobeda ja sam vise nego zadovoljan,i previse u ovoj konkurenciji

Grizlor

pre 1 godinu

Ko sve pise ovde,muka mi je.Pogledajte raspored,imate oci valjda.Ni partizan ni zvezda ne mogu preko 15,16 pobeda.To nije dovoljno za top 8.A i da kojim ludilom bude dovoljno to su samo jos 3,4 utakmice protiv Reala i lagano ispadanje.

Beobrad

pre 1 godinu

Zvezda ima tezi raspored od Partizana.
Iako je Zvezda ima jaci tim i bolja je od Partizana, vece su sanse da Partizan ode u top 8, mada mislim da nece ni oni. Zvezda je umnogome umanjila sanse zbog dva cudna poraza, od Barselone neregularno i od Zalgirisa.

Svašta...

pre 1 godinu

Partizan ima odlučujući meč za Top 8 protiv Monaka !
Biće 8:5 ili 7:6 u sledećih 13 kola.
Zvezda je izgubila sve šanse i imaće 4:9 do kraja (možda neku da iznenadi još).
Mogla bi čak da odlučujuće pomogne Partizanu u martu sa dve vezane kući protiv Baskonije i Valensije.

Pera Magic Mitic

pre 1 godinu

Ceka ih jos 13 utakmica! tTo je, do skora, za vecinu timova bio broj utakmica za 2 sezone EL. A, mi vec pocinjemo sa matematikom, iako timovi zaostaju za osmoplasiranom ekipom samo jednu pobedu. Polako, utakmicu po utakmicu, s obzirom na izjednacenost svih timova, svaka ce da bude kao finale.

Del Boj

pre 1 godinu

Nece ni jedni ni drugi u top 8 ja xam to rekao pre dva kola. Za ovih 13 utakmica će im trebati 8-9 pobeda za razigravanje ali to ce biti nemoguća misija. Zivi bili pa videli. Sudije ce da odvedu Zalgiris u top 8 jer organizuju f4 U top 8 jos idu
Oli
Barsa
Real
Monako
Fener
Efes
Makabi
Baskonia ili Zalgiris ali vec sam gore rekao sudije ce pogurati Zalgiris.

Skelane

pre 1 godinu

Zvezda 7,maksimum 8 pobeda, partizan bojim se 5 maks. 6.Moje predvidjanje.
(Sale, 28. januar 2023 17:35)

Partizan ce izgubiti jos 4, max 5 utakmica. Real, Monako, Efes i jednu od dve u Italiji. Eventualno jos Barsa ili Zalgiris. To je dakle max 5 poraza. Dobijamo kuci Albu, oba Grka, Fener, Asvel, verovatno Barsu, u gostima Bajern, druge Italijane, vrlo verovatbo Zalgiris. To je krajnji skor od verovatnih 19:15 i plasman u top8.

E

pre 1 godinu

Nazalost mislim da smo onim porazom od Zalgirisa (koji ce biti jedan od 8) a naravno i ovim juce ispali iz trke za top 8, tesko je ocekivati da dva tima koja nisu favoriti prodju dalje mora biti mesta za Efes pa verovatno i Makabi, pali smo u formi kad je najbitnije, plus sada imamo 3 gostovanja, jedino sto raduje je to da su nas onako lose sinoc jedva dobili i da sa Kampacom i Martinom nemaju sanse u ABA

1111

pre 1 godinu

Partizan diže formu, zvezda u ozbiljnom padu. Partizan nije izvukao ni 60% sposobnosti, zvezda je odavno na 110% mogućnosti.

Ukoliko u narednih 5 utakmica PAR izvuče 4-1 ili 3-2, nije uopšte nerealno.

Zvezda čeka Kampaca ali je pitanje da li će biti dovoljno.

nešto onako

pre 1 godinu

Evo danas sam sumirao utiske sa prijateljima zvezdašima....
Zajednički utisak od juče je sledeći:
- čestitali na zasluženoj pobedi (kao što sam i ja njima posle prvog evro derbija).
- glavni utisak da se igralo u normalnim uslovima i to nam mnogo NEDOSTAJE SVIMA (zašto tako ne može u Aba ligi).
- derbi bez navijača gostiju nije DERBI.
- teško da ćemo i jedni i drugi u top 8.
- nikome nije pala kruna sa grane što je izgubio (pruži ruku i idemo dalje).
- ne trebaju nam tenzije, definitivno i njima se ne sviđa dizanje tenzija pred derbi (muka im je od saopštenja Čovića, iako se slažemo da i Ostoja nije idealan).
- sudije su imale grešaka prvi i drugi derbi (za obe strane), ali realno niko tome ne pridaje značaj, jer realno to nije odlučilo i ne treba to biti alibi (igrači su mnogo više grešili)... Lepše je pričati o košarci, koja ruku na srce nije bilo preterano lepa...

Lično moj utisak normalnosti navijača:
- minut ćutanja za Ješića od navijača Zvezde (arena) i za Mihu od Partizanovaca
- ne ubacivanje predmeta u teren, čak i da bude izolovan slučaj, odmah reaguju "normalni" da opomenu "ludaka".
- aplauz za Obradović Sašu

Toliko, sportski pozdrav do sledećeg nadam se normalnog derbija...

shone

pre 1 godinu

Gledajući formu, Zvezda je od promene trenera na 9-5, ako tako nastavi, 18-16 je moguće, da li je to dovoljno za Top8 pitanje je. Ako se vrate iz Italije sa 2 pobede, na konju su.

Pera

pre 1 godinu

Zvezda u kosarci(u evropi) nece nikad nista da uradi kao ni Partizan u fudbalu. Narocito Partizan u fudbalu. Mogu da ulazu i jedni i drugi al dzaba. Jednostavno ne ide. Zvezda moze da dovede i Jokića a Partizan Halanda i opet nista nece da urade. Al bukvalno. Jednostavo se neda pa to ti je. Da l je neka viša sila ili nesto drugo ne znam, al jednostavno ne ide.

Goks

pre 1 godinu

Partizan ukoliko pobedi sledećih pet kola, tri igra kući, u gostima ispovredjivani Žalgiris i Bajern, od koga smo bolji...eto nas u 8. Ovo je više nego realno. Pod uslovom da se Željko dozove pameti a čini mi se da je na dobrom putu.

ogi

pre 1 godinu

Kaze novinar da posle 21 kola oba tima imaju po 10 pobeda a što nije loš rezultat. Reče i ostade živ u moru navijačkih komentara za jedne ili druge. U pravu je nije los rezultat nego je katastrofalan. Sa tolikim budžetima i tolikim pojačanjima i Partizan i Zvezda nisu kadri da dobiju niti jednu bitniju utakmicu u gostima, e to je katastrofa. Nisu zaslužili uopšte f8 i ovo 10 i 11 mesto je tačno merilo kvaliteta i vrednosti oba tima i pretplacenih i poluzainteresovanih stranaca a u zemlji gde običan radnik radi za par stotina eura i jedva sastavlja kraj s krajem a akcize otišle u nebo. Sram da ih bude , obe uprave i državu posebno.

Kingston

pre 1 godinu

Previše pesimista u komenatarima a niko ne gleda to što drugi klubovi mogu da kiksiraju i što su oba naša kluba samo dve pobede iza npr. Baskonie koja je na 6. mestu

Milan

pre 1 godinu

Zvezda ima bolji raspored. Ima jedno gostovanje manje, ima bolji medjusobni skor.
(Vlajko, 28. januar 2023 17:09)

Pogledaj ti to još jednom. Zvezda ima jedno gostovanje više prijatelju matematičaru...

zilijen

pre 1 godinu

Za prolaz ce trebati skor 18-16.
Znaci moraju da pobede 8 od 13 utakmica.
Tesko, ne i nemoguce.
Partizan moze da dobije svakoga kuci, a da juri brejk u Minhenu, Bolonji ili Kaunasu.
Zvezda moze takodje da dobije 6 kuci, i mora dve na strani. Asvela dobija sigurno, tada ce imatini Kampaca, i treba im jos jedna pobeda.
Bice zanimljivo, desavace se povrede verovatno, u svim ekipama.
Mislim da Zvezda moze upasti u klopku cekanja Kampaca, a nadam se da imPartizan nece vise imati povrede i pad kao u Decembru

Ivan

pre 1 godinu

Kad pogledm Zvezdu kako igra place mi se. U sta smo mi skrkali deset godina i kamione novca. Tuga. Komsija ako uradi nesto uradice. On jednostavno zna. Da je dobio pola naseg novca minum dva f4 garantovano!
(Sale, 28. januar 2023 17:44)

Koliko mlaćenja prazne slame...vi genijalci zaboraviste da se trenutno igra bez ruskih klubova? Nego to nam je odlika generalno...zaslepljenost,kratko pamćenje i nerealna očekivanja...i na kraju kakve bre veze ima ova kolonija stranaca i prva petorka partizana sa srbijom,beogradom,srpskom košarkom i bilo kakvim f4,meni se plače od toga a ti plači nad zvezdom...jer bi ti to bože igrao neki f4 da si imao te novce?zemljo otvori se...

Djole

pre 1 godinu

Zvezda u kosarci(u evropi) nece nikad nista da uradi kao ni Partizan u fudbalu. Narocito Partizan u fudbalu. Mogu da ulazu i jedni i drugi al dzaba. Jednostavno ne ide. Zvezda moze da dovede i Jokića a Partizan Halanda i opet nista nece da urade. Al bukvalno. Jednostavo se neda pa to ti je. Da l je neka viša sila ili nesto drugo ne znam, al jednostavno ne ide.
(Pera, 28. januar 2023 18:13)

Ne mlati...kada budu privatni i ubodu talentovanu generaciju, osvojiće tj.imaće više šansi da osvoje...dakle mnogo kockica je potrebno..

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Partizan diže formu, zvezda u ozbiljnom padu. Partizan nije izvukao ni 60% sposobnosti, zvezda je odavno na 110% mogućnosti.
(1111, 28. januar 2023 18:10)

U kakvom ste tripu živo me zanima??? Čitave prošle godine i ove sezone na desetine vas piskarate da je Zvezda na 110%, a Partizan će tek da napreduje. Odakle vam, bre, ta sumanuta ideja???
A napredovali ste toliko da nikad lošiju Zvezdu od dolaska Ivanovića, bez Kampaca i Martina niste mogli da dobijete više od jedan razlike. A toliko ste se raspomamili po mrežama kao da ste dobili sa jedno trideset razlike koliko ste bili "bolji".
U kom paralelnom univerzumu vi živite???

Aster Blistok

pre 1 godinu

partizan ima bolji raspored od Zvezde. Biće bolje plasiran od Zvezde, ali je pitanje da li če uspeti da udje u top 8 zato što tu ima ekipa koji su kao favoriti došli u situaciju da moraju da se bore za top 8, što znači da će teško dozvoliti da gube od lošijih ekipa. Pre svih mislim na Efes i Virtus. Osum toga, za prolazak dalje najverovatnije će trebati da se bude sa najmanje dve pobede u plusu, a moguće da če trebati tri što takodje otežava put do top8.
Zvezda je na moju žalost kao navijača izgubila svoje šanse oorazima protiv Žalgirisa i partizana. Da je dobila ta dva duela, imala bi realno velike šanse za odlazak u top 8. Ovako, mislim da nikako nemamo šanse za to.

mm

pre 1 godinu

zamisli citas tekst i sve pogrešno procitas. Zvezda ima gostovanje vise, a partizan manje. Osmo mjesto je na jendu pobjedu a ne na dvije.

Bjelokosti

pre 1 godinu

Моја прогноза: Партизан 8:5 а ЦЗ 9:4. Звезда има нешто повољнији распоред до краја али може још свашта да се деси.

duledudule

pre 1 godinu

Nazalost mislim da ni mi ni grobari necemo u top 8 mada bi voleo i jedne i druge da vidim tamo. Najveca pobeda do sada su dve utakmice u el sa minimalnim tj nikakvim incidentima ako stavimo na stranu onaj nas standardni folklor. Mogli bi da naucimo nesto iz toga. Za ubuduce, za nove generacije, za zdravo rivalstvo a ne mrznju.

Timmy

pre 1 godinu

@Zvezda ima bolji raspored. Ima jedno gostovanje manje, ima bolji medjusobni skor. Partizan uglavnom igra sa timovima iz top 6. Ali i jedan i drugi klub imaju dve pobede manje od za sada osmoplasiranog i pobedu manje od devetog i desetog
(Vlajko, 28. januar 2023 17:09)

Jedino si pogodio da Zvezda ima bolji međusobni skor. Sve drugo netačno. Ako ne veruješ pogledaj sam. Al bitno da si potrčao da elaborišeš.

sale

pre 1 godinu

Ako bude trebalo,ako ostanemo konkurentni do tada,Patizan ce dobiti Barsu i Olimpijakos u Beogradu,potpisujem.Real ce biti povuci potegni,vec je kraj i mozda ce i oni kalkulisati i birati protivnika u Top 8.Mnogo ali mnogo je bitma utakmica sa Zalgirisom ako to dobijemo tamo onda je sve moguce

Djed

pre 1 godinu

Mnogo je ove godine tesna EL, tako da ce u narednih 13 kola biti dovoljno oko 6-7 pobeda i Zvezdi i Partizanu da udju u top 8, pa i jedni i drugi su na 2-3 pobede do bukvalno treceg mesta. Svasta ce se jos izdesavati, nek pobede bar 5 kod kuce i 2 u gostima i top 8 je vrlo realan.

Moca

pre 1 godinu

Ove sezone nema ništa od F8 ni za jedne ni za druge, bojim se. Što se tiče Zvezde, Kampaco će prekasno stići a nema ni centre koji mogu da odigraju iole ozbiljnu utakmicu. Sa druge strane, Partizan ima 2-3 kvalitetna igrača koji igraju promenljivo a i raspored im je pretežak. Ipak, ovo je sasvim ok rezultat, imajući u vidu sve okolnosti.

@vlajko

pre 1 godinu

Brate koje vesti ti citas I Koji raspored gledas? Zvezda Ima 7 gostovanja, Partizan 6, I ti kazes da zvezda Ima manje gostovanja?
AJ Malo pre komentarisanja bar analiziraj Ono o cemu zelis da pises

kz

pre 1 godinu

@vlajko
ja ne znam sto mislite da ce bolji medjusobni skor odlucivati, velike sanse su da ce 5 ekipa imati isti skor a onda ce se praviti kruzni sistemi

Vlajko

pre 1 godinu

Zvezda ima bolji raspored. Ima jedno gostovanje manje, ima bolji medjusobni skor. Partizan uglavnom igra sa timovima iz top 6. Ali i jedan i drugi klub imaju dve pobede manje od za sada osmoplasiranog i pobedu manje od devetog i desetog

Hik

pre 1 godinu

Mislim da bi jos uzbudljivije bilo da se uvede plej-in po uzoru na NBA, da se tipa od 6-10 mesta razigrava za plej-of, time bi jos 2 ekipe dobile mesto. Ovako mi se cini da premalo ekipa ulazi u odnosu na ukupan broj od 20, ove sezone je dosta izjednaceno ali generalno mnogo ekipa u poslednjih par kola nema za sta da igra.

el komentarista

pre 1 godinu

Bice gusto, kao neko ko navija za partizan voleo bi da prodju u top 8 ali isto tako bi voleo da barem jedan nas klub prodje pa kome god se to zalomi! #zemljakosarke

Evropejac

pre 1 godinu

Biće zanimljivo! Partizan u narednih 7 kola može ladno da dobije 5 utakmica i da uđe u borbu za TOP8, posle mu sledi 5 baš teških mečeva, na kraju PAO na svom terenu koji će možda do tada da izgubi sve šanse za prolaz! Zvezdi sve zavisi od naredna 4 kola, ako donese makar jednu pobedu iz Italije, mora da dobije Makabi u gostima u direktnom obračunu za TOP8! Pobeda protiv Albe se podrazumeva a onda pojačanje sa Kampacom! Direktna borba sledi protiv Efesa, Baskonije i Fenera! Samo hrabro, imaju šanse!

sijalica

pre 1 godinu

Nešto lakši raspored čini mi se ima Zvezda, mada kakva je sezona ne mora ništa da znači. Razlika između prvog i 10. je 4 pobede samo.

Pan

pre 1 godinu

Mislim da je Zvezda protiv Žalgirisa i Partizana propoustila veliku priliku.
Partizanov raspored je nezgodniji, Zvezda ima lakši i mnogo je sebi naudila sa ova dva poraza.
Bojim se da Partizanu ova pobeda neće pomoći onoliko koliko će Zvezdi odmoći, ali ko zna šta može do kraja da se desi. Partizan će teško u Top 8 bez par spektakularnih pobeda protiv Top 6 timova u Beogradu.

Čovek po imenu Uve

pre 1 godinu

@Vlajko
Sinko, brzo kod oftalmologa dok ne bude kasno
Realno, tesko do F8, jer u najboljem i najludjem scenariju se sa 17-17 ide dalje, sto mislim da je limit za KKP.
Ali, sto rece General "Nek bude sto biti ne moze!"

Roda

pre 1 godinu

Realno gledano, mislim da Zvezda ima za nijansu laksi raspored od Partizan, uz to stize i Kampaco. Jos realnije gledano, tesko da ce izboriti Top 8 bilo koji od ova 2 kluba. Zvezda je trebala da dobije Zalgiris medjusobno, Partizan Makabi. Ali svakako mozemo biti ponosni, ja pratim oba kluba ove sezone u EL sa zadovoljstvom.

JPR24

pre 1 godinu

Nisu daleko ni jedni ni drugi, nije nemoguće i da oba kluba odu u Top8, i jedni i drugi igraju protiv direktnih konkurenata ( ekipe koje su dostizne, na to se misli ) tako da kad se bolje pogleda, pobede bi išle u korist i jednima i drugima. A kad bi se to desilo, ajme, kuknjava od ostalih klubova bi bila živi cirkus !

matori

pre 1 godinu

Partizan čeka izuzetno težak period ali postoje šanse da se stigne do TOP 8. Uslov je da Željko iz igrača izvuče rezerve i podigne ekipnu igru.Kvaliteta ima a da li će uspeti videće se.
Što se ovih drugih tiče pred njima je mnogo mirniji period jer realno njihov put ka TOP 8 je sinoć završen.Ivanović je iscedio svu suvu drenovinu još krajem decembra i od tada su u konstantnom padu. Veoma razumljivo jer kvalitet nisu i neće ni imati a čovek je postigao mnogo više nego što se moglo očekivati.

sale

pre 1 godinu

Ako bude trebalo,ako ostanemo konkurentni do tada,Patizan ce dobiti Barsu i Olimpijakos u Beogradu,potpisujem.Real ce biti povuci potegni,vec je kraj i mozda ce i oni kalkulisati i birati protivnika u Top 8

Sale

pre 1 godinu

Kad pogledm Zvezdu kako igra place mi se. U sta smo mi skrkali deset godina i kamione novca. Tuga. Komsija ako uradi nesto uradice. On jednostavno zna. Da je dobio pola naseg novca minum dva f4 garantovano!

Sale-Pa

pre 1 godinu

Ja sam Grobar ali ne treba zaboraviti i Kampaca u Zvezdi koji ne igra jos par kola...Partizan teško ali Zvezda ako sada ne udje u TOP16 nema čemu da se nada u skorije vreme...posto su i Vildosa i Kampaco tu do kraja sezone...

Milos

pre 1 godinu

Zvezda ima bolji raspored. Ima jedno gostovanje manje, ima bolji medjusobni skor. Partizan uglavnom igra sa timovima iz top 6. Ali i jedan i drugi klub imaju dve pobede manje od za sada osmoplasiranog i pobedu manje od devetog i desetog
(Vlajko, 28. januar 2023 17:09)

nije tacno, vec jednu pobedu manje.
Makabi je osmi sa 11 pobeda.

duledudule

pre 1 godinu

Nazalost mislim da ni mi ni grobari necemo u top 8 mada bi voleo i jedne i druge da vidim tamo. Najveca pobeda do sada su dve utakmice u el sa minimalnim tj nikakvim incidentima ako stavimo na stranu onaj nas standardni folklor. Mogli bi da naucimo nesto iz toga. Za ubuduce, za nove generacije, za zdravo rivalstvo a ne mrznju.

nešto onako

pre 1 godinu

Evo danas sam sumirao utiske sa prijateljima zvezdašima....
Zajednički utisak od juče je sledeći:
- čestitali na zasluženoj pobedi (kao što sam i ja njima posle prvog evro derbija).
- glavni utisak da se igralo u normalnim uslovima i to nam mnogo NEDOSTAJE SVIMA (zašto tako ne može u Aba ligi).
- derbi bez navijača gostiju nije DERBI.
- teško da ćemo i jedni i drugi u top 8.
- nikome nije pala kruna sa grane što je izgubio (pruži ruku i idemo dalje).
- ne trebaju nam tenzije, definitivno i njima se ne sviđa dizanje tenzija pred derbi (muka im je od saopštenja Čovića, iako se slažemo da i Ostoja nije idealan).
- sudije su imale grešaka prvi i drugi derbi (za obe strane), ali realno niko tome ne pridaje značaj, jer realno to nije odlučilo i ne treba to biti alibi (igrači su mnogo više grešili)... Lepše je pričati o košarci, koja ruku na srce nije bilo preterano lepa...

Lično moj utisak normalnosti navijača:
- minut ćutanja za Ješića od navijača Zvezde (arena) i za Mihu od Partizanovaca
- ne ubacivanje predmeta u teren, čak i da bude izolovan slučaj, odmah reaguju "normalni" da opomenu "ludaka".
- aplauz za Obradović Sašu

Toliko, sportski pozdrav do sledećeg nadam se normalnog derbija...

nesa80

pre 1 godinu

u ovoj evroligi ne treba prognozirati nista,kad je partizan krenuo sa 0-3 mislio sam da bukvalno nece imati ni 5-6 pobeda za celu sezonu a sad je na 10,ne treba stavljati timovima opterecenje,uzivajmo u svaku utakmicu,top 8 pa top 8 ko da ovo nije dovoljno utakmica.i sta budes osmi barsa te istambura i cao.moze da se desi da partizana uhvati neko ludilo dobije u gostima-zalgiris,bayern,virtus,milano i kuci dobije sve uz fanaticnu publiku i eto top 8,a moze da udje u minus fazu pa zaredja 5 poraza.svaka utakmica je prica za sebe i dozivljaj,eto i zvezda je totalno nepredvidiva i nezgodna-kuci mnogo poraza a imaju dosta pobeda u gostima,jel neko garantuje partizanu da ce dobiti sad asvel.svi smo mislili te najbolji smo,te zivi smo ocaj...ali svaka utakmica je nepoznanica i treba samo opusteno sto se nas gledalaca tice,sa 15 pobeda ja sam vise nego zadovoljan,i previse u ovoj konkurenciji

Sale

pre 1 godinu

Kad pogledm Zvezdu kako igra place mi se. U sta smo mi skrkali deset godina i kamione novca. Tuga. Komsija ako uradi nesto uradice. On jednostavno zna. Da je dobio pola naseg novca minum dva f4 garantovano!

Pan

pre 1 godinu

Mislim da je Zvezda protiv Žalgirisa i Partizana propoustila veliku priliku.
Partizanov raspored je nezgodniji, Zvezda ima lakši i mnogo je sebi naudila sa ova dva poraza.
Bojim se da Partizanu ova pobeda neće pomoći onoliko koliko će Zvezdi odmoći, ali ko zna šta može do kraja da se desi. Partizan će teško u Top 8 bez par spektakularnih pobeda protiv Top 6 timova u Beogradu.

matori

pre 1 godinu

Partizan čeka izuzetno težak period ali postoje šanse da se stigne do TOP 8. Uslov je da Željko iz igrača izvuče rezerve i podigne ekipnu igru.Kvaliteta ima a da li će uspeti videće se.
Što se ovih drugih tiče pred njima je mnogo mirniji period jer realno njihov put ka TOP 8 je sinoć završen.Ivanović je iscedio svu suvu drenovinu još krajem decembra i od tada su u konstantnom padu. Veoma razumljivo jer kvalitet nisu i neće ni imati a čovek je postigao mnogo više nego što se moglo očekivati.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Nazalost mislim da smo onim porazom od Zalgirisa (koji ce biti jedan od 8) a naravno i ovim juce ispali iz trke za top 8, tesko je ocekivati da dva tima koja nisu favoriti prodju dalje mora biti mesta za Efes pa verovatno i Makabi, pali smo u formi kad je najbitnije, plus sada imamo 3 gostovanja, jedino sto raduje je to da su nas onako lose sinoc jedva dobili i da sa Kampacom i Martinom nemaju sanse u ABA
(E, 28. januar 2023 18:16)

Zaboravljas da ste i vi nas dobili u nasem najgorem izdanju, taj period ce nas i kostati top 8. Utakmice kuci sa Valensijom i Zvezdom su nam ubedljivo najlosije odigrane.

Covic zabranio komentare na vestima

pre 1 godinu

Da je srece da prodju oba nasa tima. I da je srece da nema Covica da ne siri mrznju medju simpatizerima preko medija i da se svede na sportsko rivalstvo.

el komentarista

pre 1 godinu

Bice gusto, kao neko ko navija za partizan voleo bi da prodju u top 8 ali isto tako bi voleo da barem jedan nas klub prodje pa kome god se to zalomi! #zemljakosarke

sale

pre 1 godinu

Ako bude trebalo,ako ostanemo konkurentni do tada,Patizan ce dobiti Barsu i Olimpijakos u Beogradu,potpisujem.Real ce biti povuci potegni,vec je kraj i mozda ce i oni kalkulisati i birati protivnika u Top 8.Mnogo ali mnogo je bitma utakmica sa Zalgirisom ako to dobijemo tamo onda je sve moguce

železnik

pre 1 godinu

U kakvom ste tripu živo me zanima??? Čitave prošle godine i ove sezone na desetine vas piskarate da je Zvezda na 110%, a Partizan će tek da napreduje. Odakle vam, bre, ta sumanuta ideja???
A napredovali ste toliko da nikad lošiju Zvezdu od dolaska Ivanovića, bez Kampaca i Martina niste mogli da dobijete više od jedan razlike. A toliko ste se raspomamili po mrežama kao da ste dobili sa jedno trideset razlike koliko ste bili "bolji".
U kom paralelnom univerzumu vi živite???
(Lajavi krelac, 28. januar 2023 18:54)
U univerzumu gde te prvi čovek jedne ekipe laze u oči da ima budzet sedam miliona evra i onda dovede u roku od mesec dana dva igrača koja su zajedno teska bar 3 miliona i trenera koji nema manje od 700-800 hiljada.E u tom nazalost.

Evropejac

pre 1 godinu

Biće zanimljivo! Partizan u narednih 7 kola može ladno da dobije 5 utakmica i da uđe u borbu za TOP8, posle mu sledi 5 baš teških mečeva, na kraju PAO na svom terenu koji će možda do tada da izgubi sve šanse za prolaz! Zvezdi sve zavisi od naredna 4 kola, ako donese makar jednu pobedu iz Italije, mora da dobije Makabi u gostima u direktnom obračunu za TOP8! Pobeda protiv Albe se podrazumeva a onda pojačanje sa Kampacom! Direktna borba sledi protiv Efesa, Baskonije i Fenera! Samo hrabro, imaju šanse!

Milan

pre 1 godinu

Zvezda ima bolji raspored. Ima jedno gostovanje manje, ima bolji medjusobni skor.
(Vlajko, 28. januar 2023 17:09)

Pogledaj ti to još jednom. Zvezda ima jedno gostovanje više prijatelju matematičaru...

mm

pre 1 godinu

zamisli citas tekst i sve pogrešno procitas. Zvezda ima gostovanje vise, a partizan manje. Osmo mjesto je na jendu pobjedu a ne na dvije.

Pera Magic Mitic

pre 1 godinu

Ceka ih jos 13 utakmica! tTo je, do skora, za vecinu timova bio broj utakmica za 2 sezone EL. A, mi vec pocinjemo sa matematikom, iako timovi zaostaju za osmoplasiranom ekipom samo jednu pobedu. Polako, utakmicu po utakmicu, s obzirom na izjednacenost svih timova, svaka ce da bude kao finale.

hill

pre 1 godinu

Mene iznenadjuje da od Kampaca napravise Doncica. Da je takav kvalitet ne bi bio epizodista u NBA. Zivi bili pa videli. Precenjen I preskup igrac koji moze doneti vise stete nego koristi zbog hemije u timu.

Timmy

pre 1 godinu

@Zvezda ima bolji raspored. Ima jedno gostovanje manje, ima bolji medjusobni skor. Partizan uglavnom igra sa timovima iz top 6. Ali i jedan i drugi klub imaju dve pobede manje od za sada osmoplasiranog i pobedu manje od devetog i desetog
(Vlajko, 28. januar 2023 17:09)

Jedino si pogodio da Zvezda ima bolji međusobni skor. Sve drugo netačno. Ako ne veruješ pogledaj sam. Al bitno da si potrčao da elaborišeš.

Moca

pre 1 godinu

Ove sezone nema ništa od F8 ni za jedne ni za druge, bojim se. Što se tiče Zvezde, Kampaco će prekasno stići a nema ni centre koji mogu da odigraju iole ozbiljnu utakmicu. Sa druge strane, Partizan ima 2-3 kvalitetna igrača koji igraju promenljivo a i raspored im je pretežak. Ipak, ovo je sasvim ok rezultat, imajući u vidu sve okolnosti.

stanko

pre 1 godinu

Kad pogledm Zvezdu kako igra place mi se. U sta smo mi skrkali deset godina i kamione novca. Tuga. Komsija ako uradi nesto uradice. On jednostavno zna. Da je dobio pola naseg novca minum dva f4 garantovano!
(Sale, 28. januar 2023 17:44

koliko je jadno predstavljati se nešto što nisi.

Skelane

pre 1 godinu

Zvezda 7,maksimum 8 pobeda, partizan bojim se 5 maks. 6.Moje predvidjanje.
(Sale, 28. januar 2023 17:35)

Partizan ce izgubiti jos 4, max 5 utakmica. Real, Monako, Efes i jednu od dve u Italiji. Eventualno jos Barsa ili Zalgiris. To je dakle max 5 poraza. Dobijamo kuci Albu, oba Grka, Fener, Asvel, verovatno Barsu, u gostima Bajern, druge Italijane, vrlo verovatbo Zalgiris. To je krajnji skor od verovatnih 19:15 i plasman u top8.

Roda

pre 1 godinu

Realno gledano, mislim da Zvezda ima za nijansu laksi raspored od Partizan, uz to stize i Kampaco. Jos realnije gledano, tesko da ce izboriti Top 8 bilo koji od ova 2 kluba. Zvezda je trebala da dobije Zalgiris medjusobno, Partizan Makabi. Ali svakako mozemo biti ponosni, ja pratim oba kluba ove sezone u EL sa zadovoljstvom.

1111

pre 1 godinu

Partizan diže formu, zvezda u ozbiljnom padu. Partizan nije izvukao ni 60% sposobnosti, zvezda je odavno na 110% mogućnosti.

Ukoliko u narednih 5 utakmica PAR izvuče 4-1 ili 3-2, nije uopšte nerealno.

Zvezda čeka Kampaca ali je pitanje da li će biti dovoljno.

@vlajko

pre 1 godinu

Brate koje vesti ti citas I Koji raspored gledas? Zvezda Ima 7 gostovanja, Partizan 6, I ti kazes da zvezda Ima manje gostovanja?
AJ Malo pre komentarisanja bar analiziraj Ono o cemu zelis da pises

Milos

pre 1 godinu

Zvezda ima bolji raspored. Ima jedno gostovanje manje, ima bolji medjusobni skor. Partizan uglavnom igra sa timovima iz top 6. Ali i jedan i drugi klub imaju dve pobede manje od za sada osmoplasiranog i pobedu manje od devetog i desetog
(Vlajko, 28. januar 2023 17:09)

nije tacno, vec jednu pobedu manje.
Makabi je osmi sa 11 pobeda.

komentator

pre 1 godinu

(ogi, 28. januar 2023)

Rezultati su stvarno dobri, srpski klubovi nemaju budžete kao većina klubova iz EL! Moglo je i bolje, Partizan je ispustio pobedu protiv Baskonije i Valensije, Zvezda protiv PAO i Žalgirisa ali daleko da su rezultati katastrofalni! Zvezda je u gostima dobila Oly i Valensiju, Partizan dobio Fener i PAO! Partizan dobio Efes na svom parketu a Zvezda nadigrala Barsu (sudije im ukrale čistu pobedu)!

Goks

pre 1 godinu

Ovi ljudi koji prizivaju katanac i bakrot oba kluba, da li misle da će im se u tom slucaju promeniti život na bolje. Neće sigurno. Prema tome, uzivajte u košarci. Država i treba da pomaže kao što pomaže Makabiju, Feneru, Realu, Barsi.... Rusima .Sport je važan, jako važan deo svakog društva. Pola Srbije bi bilo srećno da Partizan bude prvak Evrope, druga polovina...malo i više da Zvezda bude. To mu je tako. Neće plate i penzije biti veće ako bi drzava digla ruke od košarke. O košarci govorim, ne o fudbalu.

kz

pre 1 godinu

@vlajko
ja ne znam sto mislite da ce bolji medjusobni skor odlucivati, velike sanse su da ce 5 ekipa imati isti skor a onda ce se praviti kruzni sistemi

Zhol

pre 1 godinu

Zvezda ima malo laksi raspored, ali su trenutno u losijoj formi. Doci ce im i Kampaco, Partizanu mozda konacno prorade u kontinuitetu Naneli i Papapetru... Podjednake sanse imaju, u sustini. Nisu velike, ali videcemo, tekmu po tekmu.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Partizan diže formu, zvezda u ozbiljnom padu. Partizan nije izvukao ni 60% sposobnosti, zvezda je odavno na 110% mogućnosti.
(1111, 28. januar 2023 18:10)

U kakvom ste tripu živo me zanima??? Čitave prošle godine i ove sezone na desetine vas piskarate da je Zvezda na 110%, a Partizan će tek da napreduje. Odakle vam, bre, ta sumanuta ideja???
A napredovali ste toliko da nikad lošiju Zvezdu od dolaska Ivanovića, bez Kampaca i Martina niste mogli da dobijete više od jedan razlike. A toliko ste se raspomamili po mrežama kao da ste dobili sa jedno trideset razlike koliko ste bili "bolji".
U kom paralelnom univerzumu vi živite???

super

pre 1 godinu

Mene iznenadjuje da od Kampaca napravise Doncica. Da je takav kvalitet ne bi bio epizodista u NBA. Zivi bili pa videli. Precenjen I preskup igrac koji moze doneti vise stete nego koristi zbog hemije u timu.
(hill, 28. januar 2023 19:04)
totalno suprotno mislim jer smo ga gledali doduše u Aba ligi koja nije merilo i uvek je bio u vrhu ili najbolji na terenu...neće on imati toliko poena u Evroligi ali sinoć da je ušao da odmeni Vildozu ili Nedu, Partizan ne bih imao šanse!!!

sasa pg

pre 1 godinu

@...Partizan ne bih imao šanse!!!
(super, 28. januar 2023 21:02)

Opismeni se prvo, pa onda komentariši. Smiješan si ovako, ali ide to uz Čovićev klub

Vlajko

pre 1 godinu

Zvezda ima bolji raspored. Ima jedno gostovanje manje, ima bolji medjusobni skor. Partizan uglavnom igra sa timovima iz top 6. Ali i jedan i drugi klub imaju dve pobede manje od za sada osmoplasiranog i pobedu manje od devetog i desetog

Goks

pre 1 godinu

Partizan ukoliko pobedi sledećih pet kola, tri igra kući, u gostima ispovredjivani Žalgiris i Bajern, od koga smo bolji...eto nas u 8. Ovo je više nego realno. Pod uslovom da se Željko dozove pameti a čini mi se da je na dobrom putu.

shone

pre 1 godinu

Gledajući formu, Zvezda je od promene trenera na 9-5, ako tako nastavi, 18-16 je moguće, da li je to dovoljno za Top8 pitanje je. Ako se vrate iz Italije sa 2 pobede, na konju su.

Sale-Pa

pre 1 godinu

Ja sam Grobar ali ne treba zaboraviti i Kampaca u Zvezdi koji ne igra jos par kola...Partizan teško ali Zvezda ako sada ne udje u TOP16 nema čemu da se nada u skorije vreme...posto su i Vildosa i Kampaco tu do kraja sezone...

Grizlor

pre 1 godinu

Ko sve pise ovde,muka mi je.Pogledajte raspored,imate oci valjda.Ni partizan ni zvezda ne mogu preko 15,16 pobeda.To nije dovoljno za top 8.A i da kojim ludilom bude dovoljno to su samo jos 3,4 utakmice protiv Reala i lagano ispadanje.

drug

pre 1 godinu

Da li neko zna ko je skaut u Zvezdi ili sporski direktor koji je doveo Adamasa,Holanda,Ivanovica,Bentila i Martina.
(Pitam za druga, 28. januar 2023 21:42)

Ivanovica i Motrovica su doveli pre majstorice u finalu ABA sa Budućnošću.Tu su dali najveci doprinos da se CZ plasira u EL isko su igrali protiv CZ.

sijalica

pre 1 godinu

Nešto lakši raspored čini mi se ima Zvezda, mada kakva je sezona ne mora ništa da znači. Razlika između prvog i 10. je 4 pobede samo.

JPR24

pre 1 godinu

Nisu daleko ni jedni ni drugi, nije nemoguće i da oba kluba odu u Top8, i jedni i drugi igraju protiv direktnih konkurenata ( ekipe koje su dostizne, na to se misli ) tako da kad se bolje pogleda, pobede bi išle u korist i jednima i drugima. A kad bi se to desilo, ajme, kuknjava od ostalih klubova bi bila živi cirkus !

sale

pre 1 godinu

Ako bude trebalo,ako ostanemo konkurentni do tada,Patizan ce dobiti Barsu i Olimpijakos u Beogradu,potpisujem.Real ce biti povuci potegni,vec je kraj i mozda ce i oni kalkulisati i birati protivnika u Top 8

ogi

pre 1 godinu

Kaze novinar da posle 21 kola oba tima imaju po 10 pobeda a što nije loš rezultat. Reče i ostade živ u moru navijačkih komentara za jedne ili druge. U pravu je nije los rezultat nego je katastrofalan. Sa tolikim budžetima i tolikim pojačanjima i Partizan i Zvezda nisu kadri da dobiju niti jednu bitniju utakmicu u gostima, e to je katastrofa. Nisu zaslužili uopšte f8 i ovo 10 i 11 mesto je tačno merilo kvaliteta i vrednosti oba tima i pretplacenih i poluzainteresovanih stranaca a u zemlji gde običan radnik radi za par stotina eura i jedva sastavlja kraj s krajem a akcize otišle u nebo. Sram da ih bude , obe uprave i državu posebno.

železnik

pre 1 godinu

Zvezda mora da dobije kod kuce Albu,Baskoniju,Valensiju, takodje mora da trazi bar dve pobede od tri utakmice Oli, Fener i Efes...takodje kod kuce.
U gostima Bajern, Lion i jednu u Italiji.
Mislim da bi to bilo dovoljno, sa 18 ce se sigurno ici dalje.
Videcemo.
(urke, 28. januar 2023 19:15)
Evo ja ti odmah kazem da bar pet od ovih devet necete dobiti.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Da li neko zna ko je skaut u Zvezdi ili sporski direktor koji je doveo Adamasa,Holanda,Ivanovica,Bentila i Martina.
(Pitam za druga, 28. januar 2023 21:42)

Onaj ko nije imao 20+ miliona budžet za F4 igrače.

Čovek po imenu Uve

pre 1 godinu

@Vlajko
Sinko, brzo kod oftalmologa dok ne bude kasno
Realno, tesko do F8, jer u najboljem i najludjem scenariju se sa 17-17 ide dalje, sto mislim da je limit za KKP.
Ali, sto rece General "Nek bude sto biti ne moze!"

обс

pre 1 godinu

Данас, првих 5 на табели + Жалгирис (домаћин турнира) + Ефес (Турска је спонзор лиге) биће 7 најбољих. За осмо место боре се Макаби, Звезда и Партизан. Валенсија и Басконија падају у серији (Шпанци имају већ два тима за плеј оф). Макаби нема сталност у игри, тако да остају Партизан и Звезда. Један пролази у осам.

Nikola K.

pre 1 godinu

"lakši raspored za nijansu" ima Zvezda.
Partizan ukoliko bude imao više od 5 pobeda, to je uspeh, a za Zvezdu smatram da je više od 6, takodje uspeh.
Podrška obema ekipama!
Hoću da gledam naše timove u top 8!

Hik

pre 1 godinu

Mislim da bi jos uzbudljivije bilo da se uvede plej-in po uzoru na NBA, da se tipa od 6-10 mesta razigrava za plej-of, time bi jos 2 ekipe dobile mesto. Ovako mi se cini da premalo ekipa ulazi u odnosu na ukupan broj od 20, ove sezone je dosta izjednaceno ali generalno mnogo ekipa u poslednjih par kola nema za sta da igra.

Aster Blistok

pre 1 godinu

partizan ima bolji raspored od Zvezde. Biće bolje plasiran od Zvezde, ali je pitanje da li če uspeti da udje u top 8 zato što tu ima ekipa koji su kao favoriti došli u situaciju da moraju da se bore za top 8, što znači da će teško dozvoliti da gube od lošijih ekipa. Pre svih mislim na Efes i Virtus. Osum toga, za prolazak dalje najverovatnije će trebati da se bude sa najmanje dve pobede u plusu, a moguće da če trebati tri što takodje otežava put do top8.
Zvezda je na moju žalost kao navijača izgubila svoje šanse oorazima protiv Žalgirisa i partizana. Da je dobila ta dva duela, imala bi realno velike šanse za odlazak u top 8. Ovako, mislim da nikako nemamo šanse za to.

Kingston

pre 1 godinu

Previše pesimista u komenatarima a niko ne gleda to što drugi klubovi mogu da kiksiraju i što su oba naša kluba samo dve pobede iza npr. Baskonie koja je na 6. mestu

železnik

pre 1 godinu

Nece ni jedni ni drugi u top 8 ja xam to rekao pre dva kola. Za ovih 13 utakmica će im trebati 8-9 pobeda za razigravanje ali to ce biti nemoguća misija. Zivi bili pa videli. Sudije ce da odvedu Zalgiris u top 8 jer organizuju f4 U top 8 jos idu
Oli
Barsa
Real
Monako
Fener
Efes
Makabi
Baskonia ili Zalgiris ali vec sam gore rekao sudije ce pogurati Zalgiris.
(Del Boj, 28. januar 2023 18:57)
Zalgiris nije konkurencija ni Zvezdi ni Partizanu.To su Valensija i Makabi.

Djed

pre 1 godinu

Mnogo je ove godine tesna EL, tako da ce u narednih 13 kola biti dovoljno oko 6-7 pobeda i Zvezdi i Partizanu da udju u top 8, pa i jedni i drugi su na 2-3 pobede do bukvalno treceg mesta. Svasta ce se jos izdesavati, nek pobede bar 5 kod kuce i 2 u gostima i top 8 je vrlo realan.

E

pre 1 godinu

Nazalost mislim da smo onim porazom od Zalgirisa (koji ce biti jedan od 8) a naravno i ovim juce ispali iz trke za top 8, tesko je ocekivati da dva tima koja nisu favoriti prodju dalje mora biti mesta za Efes pa verovatno i Makabi, pali smo u formi kad je najbitnije, plus sada imamo 3 gostovanja, jedino sto raduje je to da su nas onako lose sinoc jedva dobili i da sa Kampacom i Martinom nemaju sanse u ABA

ZaphodBeeblebrox

pre 1 godinu

Zvezda ima tezi raspored od Partizana.
(Beobrad, 28. januar 2023 18:56)

Zvezda odigrala obe sa Realom, Monakom, Žalgirisom i Partizanom, a Partizan sa Makabijem, Baskonijom, Valensijom i Zvezdom, a Zvezda ima teži raspored???? Tebi su Real i Monako slabiji od Baskonije i Valensije, a Žalgiris kući slabiji od Makabija???

Bjelokosti

pre 1 godinu

Моја прогноза: Партизан 8:5 а ЦЗ 9:4. Звезда има нешто повољнији распоред до краја али може још свашта да се деси.

zilijen

pre 1 godinu

Za prolaz ce trebati skor 18-16.
Znaci moraju da pobede 8 od 13 utakmica.
Tesko, ne i nemoguce.
Partizan moze da dobije svakoga kuci, a da juri brejk u Minhenu, Bolonji ili Kaunasu.
Zvezda moze takodje da dobije 6 kuci, i mora dve na strani. Asvela dobija sigurno, tada ce imatini Kampaca, i treba im jos jedna pobeda.
Bice zanimljivo, desavace se povrede verovatno, u svim ekipama.
Mislim da Zvezda moze upasti u klopku cekanja Kampaca, a nadam se da imPartizan nece vise imati povrede i pad kao u Decembru

neko

pre 1 godinu

Nista uh ne ceka. Obe ekipe ce biti izmedju 10 i 15 mesta na kraju. A sto se aba lige tice ako bude davala evroligasa i dalje onda Partizan je osvaja.

urke

pre 1 godinu

Zvezda mora da dobije kod kuce Albu,Baskoniju,Valensiju, takodje mora da trazi bar dve pobede od tri utakmice Oli, Fener i Efes...takodje kod kuce.
U gostima Bajern, Lion i jednu u Italiji.
Mislim da bi to bilo dovoljno, sa 18 ce se sigurno ici dalje.
Videcemo.

Beobrad

pre 1 godinu

Zvezda ima tezi raspored od Partizana.
Iako je Zvezda ima jaci tim i bolja je od Partizana, vece su sanse da Partizan ode u top 8, mada mislim da nece ni oni. Zvezda je umnogome umanjila sanse zbog dva cudna poraza, od Barselone neregularno i od Zalgirisa.

Djole

pre 1 godinu

Zvezda u kosarci(u evropi) nece nikad nista da uradi kao ni Partizan u fudbalu. Narocito Partizan u fudbalu. Mogu da ulazu i jedni i drugi al dzaba. Jednostavno ne ide. Zvezda moze da dovede i Jokića a Partizan Halanda i opet nista nece da urade. Al bukvalno. Jednostavo se neda pa to ti je. Da l je neka viša sila ili nesto drugo ne znam, al jednostavno ne ide.
(Pera, 28. januar 2023 18:13)

Ne mlati...kada budu privatni i ubodu talentovanu generaciju, osvojiće tj.imaće više šansi da osvoje...dakle mnogo kockica je potrebno..

neko

pre 1 godinu

Partizan gubi od Fenera i Olimpijakosa kuci u to sam ubedjen. U goste ce vecinu da izgube. Pa gube od Reala i Barselone isto kuci. I kako mislite da budu u top8. Sve su to ekipe mnogo kvalitetnije od Partizana.

Кум Жоржо

pre 1 godinu

Једино је упитно са којом ће екипом Партизан укрстити снаге на петом по реду ф4!!После четри финал 4 време је за другу ел титулу и Жељкову јубиларну 10 ту⚫⚪

Svašta...

pre 1 godinu

Partizan ima odlučujući meč za Top 8 protiv Monaka !
Biće 8:5 ili 7:6 u sledećih 13 kola.
Zvezda je izgubila sve šanse i imaće 4:9 do kraja (možda neku da iznenadi još).
Mogla bi čak da odlučujuće pomogne Partizanu u martu sa dve vezane kući protiv Baskonije i Valensije.

Ivan

pre 1 godinu

Kad pogledm Zvezdu kako igra place mi se. U sta smo mi skrkali deset godina i kamione novca. Tuga. Komsija ako uradi nesto uradice. On jednostavno zna. Da je dobio pola naseg novca minum dva f4 garantovano!
(Sale, 28. januar 2023 17:44)

Koliko mlaćenja prazne slame...vi genijalci zaboraviste da se trenutno igra bez ruskih klubova? Nego to nam je odlika generalno...zaslepljenost,kratko pamćenje i nerealna očekivanja...i na kraju kakve bre veze ima ova kolonija stranaca i prva petorka partizana sa srbijom,beogradom,srpskom košarkom i bilo kakvim f4,meni se plače od toga a ti plači nad zvezdom...jer bi ti to bože igrao neki f4 da si imao te novce?zemljo otvori se...

Pera

pre 1 godinu

Zvezda u kosarci(u evropi) nece nikad nista da uradi kao ni Partizan u fudbalu. Narocito Partizan u fudbalu. Mogu da ulazu i jedni i drugi al dzaba. Jednostavno ne ide. Zvezda moze da dovede i Jokića a Partizan Halanda i opet nista nece da urade. Al bukvalno. Jednostavo se neda pa to ti je. Da l je neka viša sila ili nesto drugo ne znam, al jednostavno ne ide.

mladići borovi, devojke jele

pre 1 godinu

razumem da moji tuguju zbog poraza zvezde, ali, bre, šta je taj jedan poraz, koji na kraju neće ništa značiti, prema veselju koje nam pružaju ponovo raspomamljeni limarevi svedoci?

Del Boj

pre 1 godinu

Nece ni jedni ni drugi u top 8 ja xam to rekao pre dva kola. Za ovih 13 utakmica će im trebati 8-9 pobeda za razigravanje ali to ce biti nemoguća misija. Zivi bili pa videli. Sudije ce da odvedu Zalgiris u top 8 jer organizuju f4 U top 8 jos idu
Oli
Barsa
Real
Monako
Fener
Efes
Makabi
Baskonia ili Zalgiris ali vec sam gore rekao sudije ce pogurati Zalgiris.

Realan

pre 1 godinu

Kada su pitali Scariola koji su mu ciljevi u EL, rekao je kako je cilj ostati sto duze u konkurenciji za Top8. A posto im je ovo prva hodina EL, sam ulazak u Top8 jr nerealan. To ja isto mislim za svoj Partizan i za sada sam zadovoljan. I necu biti nezadovoljan kada (tj ako) ne udjemo u Top8.

Zvezdi je u proteklim godinama najveci problem bio trener. Dovodili su dobre igrace, sa EL iskustvom, ali nisu imali trenera za Top8. Plus alibisticki PR pristup - nije bitna EL, vazna je ABA. Radonjic je dobar trener, ali ne za Top8 EL. A zasto nisu imali trenera, pitajte onog glavnog, koji mora uvek da bude glavni. Uglavnom, Zvezda sada konacno ima trenera i sa Campazzom moze dobiti bukvalno svakog u EL. Pitanje koliko moze dobijati u serijama. Svakako mislim da CZ ima vise sansi od Partizana, ali pitanje da li je to dovoljno.

Jos nesto. Medijski je napucano pre sezone kako su CZ i Partizan doveli skupe igrace, kako se mora u Top8. Istina je da je u izboru Top 50 igraca EL pre sezone jedino Punter bio na 30 i nekom mestu. Ok, Vildoza i Campazzo nisu bili u konkurenciji. Eto koliko smo skupe i kvalitetne igrace doveli. Top8 bi bio ogroman uspeh.

dejo

pre 1 godinu

Zvezda gotovo sigurno ide u top 8, ovih sledećih par utakmica u februaru su nešto lakše, a onda se u martu priključuje i kampaco. Partizan baš teško, imaju vrlo težak raspored.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

1.Olimpijakos 2.Barselona 3.Barselona 4.Fenerbahče 5.Monako 6.Žalgiris 7.Efes 8.Partizan.
(Rade, 30. januar 2023 19:31)

Pretpostavljam da mislis da ce real biti drugi ili treci u regularnom delu.

Sale

pre 1 godinu

Kad pogledm Zvezdu kako igra place mi se. U sta smo mi skrkali deset godina i kamione novca. Tuga. Komsija ako uradi nesto uradice. On jednostavno zna. Da je dobio pola naseg novca minum dva f4 garantovano!

Vlajko

pre 1 godinu

Zvezda ima bolji raspored. Ima jedno gostovanje manje, ima bolji medjusobni skor. Partizan uglavnom igra sa timovima iz top 6. Ali i jedan i drugi klub imaju dve pobede manje od za sada osmoplasiranog i pobedu manje od devetog i desetog

ogi

pre 1 godinu

Kaze novinar da posle 21 kola oba tima imaju po 10 pobeda a što nije loš rezultat. Reče i ostade živ u moru navijačkih komentara za jedne ili druge. U pravu je nije los rezultat nego je katastrofalan. Sa tolikim budžetima i tolikim pojačanjima i Partizan i Zvezda nisu kadri da dobiju niti jednu bitniju utakmicu u gostima, e to je katastrofa. Nisu zaslužili uopšte f8 i ovo 10 i 11 mesto je tačno merilo kvaliteta i vrednosti oba tima i pretplacenih i poluzainteresovanih stranaca a u zemlji gde običan radnik radi za par stotina eura i jedva sastavlja kraj s krajem a akcize otišle u nebo. Sram da ih bude , obe uprave i državu posebno.

matori

pre 1 godinu

Partizan čeka izuzetno težak period ali postoje šanse da se stigne do TOP 8. Uslov je da Željko iz igrača izvuče rezerve i podigne ekipnu igru.Kvaliteta ima a da li će uspeti videće se.
Što se ovih drugih tiče pred njima je mnogo mirniji period jer realno njihov put ka TOP 8 je sinoć završen.Ivanović je iscedio svu suvu drenovinu još krajem decembra i od tada su u konstantnom padu. Veoma razumljivo jer kvalitet nisu i neće ni imati a čovek je postigao mnogo više nego što se moglo očekivati.

Skelane

pre 1 godinu

Zvezda 7,maksimum 8 pobeda, partizan bojim se 5 maks. 6.Moje predvidjanje.
(Sale, 28. januar 2023 17:35)

Partizan ce izgubiti jos 4, max 5 utakmica. Real, Monako, Efes i jednu od dve u Italiji. Eventualno jos Barsa ili Zalgiris. To je dakle max 5 poraza. Dobijamo kuci Albu, oba Grka, Fener, Asvel, verovatno Barsu, u gostima Bajern, druge Italijane, vrlo verovatbo Zalgiris. To je krajnji skor od verovatnih 19:15 i plasman u top8.

super

pre 1 godinu

Mene iznenadjuje da od Kampaca napravise Doncica. Da je takav kvalitet ne bi bio epizodista u NBA. Zivi bili pa videli. Precenjen I preskup igrac koji moze doneti vise stete nego koristi zbog hemije u timu.
(hill, 28. januar 2023 19:04)
totalno suprotno mislim jer smo ga gledali doduše u Aba ligi koja nije merilo i uvek je bio u vrhu ili najbolji na terenu...neće on imati toliko poena u Evroligi ali sinoć da je ušao da odmeni Vildozu ili Nedu, Partizan ne bih imao šanse!!!

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Partizan diže formu, zvezda u ozbiljnom padu. Partizan nije izvukao ni 60% sposobnosti, zvezda je odavno na 110% mogućnosti.
(1111, 28. januar 2023 18:10)

U kakvom ste tripu živo me zanima??? Čitave prošle godine i ove sezone na desetine vas piskarate da je Zvezda na 110%, a Partizan će tek da napreduje. Odakle vam, bre, ta sumanuta ideja???
A napredovali ste toliko da nikad lošiju Zvezdu od dolaska Ivanovića, bez Kampaca i Martina niste mogli da dobijete više od jedan razlike. A toliko ste se raspomamili po mrežama kao da ste dobili sa jedno trideset razlike koliko ste bili "bolji".
U kom paralelnom univerzumu vi živite???

neko

pre 1 godinu

Partizan gubi od Fenera i Olimpijakosa kuci u to sam ubedjen. U goste ce vecinu da izgube. Pa gube od Reala i Barselone isto kuci. I kako mislite da budu u top8. Sve su to ekipe mnogo kvalitetnije od Partizana.

Sale-Pa

pre 1 godinu

Ja sam Grobar ali ne treba zaboraviti i Kampaca u Zvezdi koji ne igra jos par kola...Partizan teško ali Zvezda ako sada ne udje u TOP16 nema čemu da se nada u skorije vreme...posto su i Vildosa i Kampaco tu do kraja sezone...

stanko

pre 1 godinu

Kad pogledm Zvezdu kako igra place mi se. U sta smo mi skrkali deset godina i kamione novca. Tuga. Komsija ako uradi nesto uradice. On jednostavno zna. Da je dobio pola naseg novca minum dva f4 garantovano!
(Sale, 28. januar 2023 17:44

koliko je jadno predstavljati se nešto što nisi.

Pera

pre 1 godinu

Zvezda u kosarci(u evropi) nece nikad nista da uradi kao ni Partizan u fudbalu. Narocito Partizan u fudbalu. Mogu da ulazu i jedni i drugi al dzaba. Jednostavno ne ide. Zvezda moze da dovede i Jokića a Partizan Halanda i opet nista nece da urade. Al bukvalno. Jednostavo se neda pa to ti je. Da l je neka viša sila ili nesto drugo ne znam, al jednostavno ne ide.

E

pre 1 godinu

Nazalost mislim da smo onim porazom od Zalgirisa (koji ce biti jedan od 8) a naravno i ovim juce ispali iz trke za top 8, tesko je ocekivati da dva tima koja nisu favoriti prodju dalje mora biti mesta za Efes pa verovatno i Makabi, pali smo u formi kad je najbitnije, plus sada imamo 3 gostovanja, jedino sto raduje je to da su nas onako lose sinoc jedva dobili i da sa Kampacom i Martinom nemaju sanse u ABA

hill

pre 1 godinu

Mene iznenadjuje da od Kampaca napravise Doncica. Da je takav kvalitet ne bi bio epizodista u NBA. Zivi bili pa videli. Precenjen I preskup igrac koji moze doneti vise stete nego koristi zbog hemije u timu.

Lajavi krelac

pre 1 godinu

Da li neko zna ko je skaut u Zvezdi ili sporski direktor koji je doveo Adamasa,Holanda,Ivanovica,Bentila i Martina.
(Pitam za druga, 28. januar 2023 21:42)

Onaj ko nije imao 20+ miliona budžet za F4 igrače.

Bjelokosti

pre 1 godinu

Моја прогноза: Партизан 8:5 а ЦЗ 9:4. Звезда има нешто повољнији распоред до краја али може још свашта да се деси.

Beobrad

pre 1 godinu

Zvezda ima tezi raspored od Partizana.
Iako je Zvezda ima jaci tim i bolja je od Partizana, vece su sanse da Partizan ode u top 8, mada mislim da nece ni oni. Zvezda je umnogome umanjila sanse zbog dva cudna poraza, od Barselone neregularno i od Zalgirisa.

železnik

pre 1 godinu

U kakvom ste tripu živo me zanima??? Čitave prošle godine i ove sezone na desetine vas piskarate da je Zvezda na 110%, a Partizan će tek da napreduje. Odakle vam, bre, ta sumanuta ideja???
A napredovali ste toliko da nikad lošiju Zvezdu od dolaska Ivanovića, bez Kampaca i Martina niste mogli da dobijete više od jedan razlike. A toliko ste se raspomamili po mrežama kao da ste dobili sa jedno trideset razlike koliko ste bili "bolji".
U kom paralelnom univerzumu vi živite???
(Lajavi krelac, 28. januar 2023 18:54)
U univerzumu gde te prvi čovek jedne ekipe laze u oči da ima budzet sedam miliona evra i onda dovede u roku od mesec dana dva igrača koja su zajedno teska bar 3 miliona i trenera koji nema manje od 700-800 hiljada.E u tom nazalost.

1111

pre 1 godinu

Partizan diže formu, zvezda u ozbiljnom padu. Partizan nije izvukao ni 60% sposobnosti, zvezda je odavno na 110% mogućnosti.

Ukoliko u narednih 5 utakmica PAR izvuče 4-1 ili 3-2, nije uopšte nerealno.

Zvezda čeka Kampaca ali je pitanje da li će biti dovoljno.

Svašta...

pre 1 godinu

Partizan ima odlučujući meč za Top 8 protiv Monaka !
Biće 8:5 ili 7:6 u sledećih 13 kola.
Zvezda je izgubila sve šanse i imaće 4:9 do kraja (možda neku da iznenadi još).
Mogla bi čak da odlučujuće pomogne Partizanu u martu sa dve vezane kući protiv Baskonije i Valensije.

mladići borovi, devojke jele

pre 1 godinu

razumem da moji tuguju zbog poraza zvezde, ali, bre, šta je taj jedan poraz, koji na kraju neće ništa značiti, prema veselju koje nam pružaju ponovo raspomamljeni limarevi svedoci?

Grizlor

pre 1 godinu

Ko sve pise ovde,muka mi je.Pogledajte raspored,imate oci valjda.Ni partizan ni zvezda ne mogu preko 15,16 pobeda.To nije dovoljno za top 8.A i da kojim ludilom bude dovoljno to su samo jos 3,4 utakmice protiv Reala i lagano ispadanje.

Covic zabranio komentare na vestima

pre 1 godinu

Da je srece da prodju oba nasa tima. I da je srece da nema Covica da ne siri mrznju medju simpatizerima preko medija i da se svede na sportsko rivalstvo.

Ivan

pre 1 godinu

Kad pogledm Zvezdu kako igra place mi se. U sta smo mi skrkali deset godina i kamione novca. Tuga. Komsija ako uradi nesto uradice. On jednostavno zna. Da je dobio pola naseg novca minum dva f4 garantovano!
(Sale, 28. januar 2023 17:44)

Koliko mlaćenja prazne slame...vi genijalci zaboraviste da se trenutno igra bez ruskih klubova? Nego to nam je odlika generalno...zaslepljenost,kratko pamćenje i nerealna očekivanja...i na kraju kakve bre veze ima ova kolonija stranaca i prva petorka partizana sa srbijom,beogradom,srpskom košarkom i bilo kakvim f4,meni se plače od toga a ti plači nad zvezdom...jer bi ti to bože igrao neki f4 da si imao te novce?zemljo otvori se...

sale

pre 1 godinu

Ako bude trebalo,ako ostanemo konkurentni do tada,Patizan ce dobiti Barsu i Olimpijakos u Beogradu,potpisujem.Real ce biti povuci potegni,vec je kraj i mozda ce i oni kalkulisati i birati protivnika u Top 8.Mnogo ali mnogo je bitma utakmica sa Zalgirisom ako to dobijemo tamo onda je sve moguce

Pan

pre 1 godinu

Mislim da je Zvezda protiv Žalgirisa i Partizana propoustila veliku priliku.
Partizanov raspored je nezgodniji, Zvezda ima lakši i mnogo je sebi naudila sa ova dva poraza.
Bojim se da Partizanu ova pobeda neće pomoći onoliko koliko će Zvezdi odmoći, ali ko zna šta može do kraja da se desi. Partizan će teško u Top 8 bez par spektakularnih pobeda protiv Top 6 timova u Beogradu.

železnik

pre 1 godinu

Zvezda mora da dobije kod kuce Albu,Baskoniju,Valensiju, takodje mora da trazi bar dve pobede od tri utakmice Oli, Fener i Efes...takodje kod kuce.
U gostima Bajern, Lion i jednu u Italiji.
Mislim da bi to bilo dovoljno, sa 18 ce se sigurno ici dalje.
Videcemo.
(urke, 28. januar 2023 19:15)
Evo ja ti odmah kazem da bar pet od ovih devet necete dobiti.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Nazalost mislim da smo onim porazom od Zalgirisa (koji ce biti jedan od 8) a naravno i ovim juce ispali iz trke za top 8, tesko je ocekivati da dva tima koja nisu favoriti prodju dalje mora biti mesta za Efes pa verovatno i Makabi, pali smo u formi kad je najbitnije, plus sada imamo 3 gostovanja, jedino sto raduje je to da su nas onako lose sinoc jedva dobili i da sa Kampacom i Martinom nemaju sanse u ABA
(E, 28. januar 2023 18:16)

Zaboravljas da ste i vi nas dobili u nasem najgorem izdanju, taj period ce nas i kostati top 8. Utakmice kuci sa Valensijom i Zvezdom su nam ubedljivo najlosije odigrane.

el komentarista

pre 1 godinu

Bice gusto, kao neko ko navija za partizan voleo bi da prodju u top 8 ali isto tako bi voleo da barem jedan nas klub prodje pa kome god se to zalomi! #zemljakosarke

Del Boj

pre 1 godinu

Nece ni jedni ni drugi u top 8 ja xam to rekao pre dva kola. Za ovih 13 utakmica će im trebati 8-9 pobeda za razigravanje ali to ce biti nemoguća misija. Zivi bili pa videli. Sudije ce da odvedu Zalgiris u top 8 jer organizuju f4 U top 8 jos idu
Oli
Barsa
Real
Monako
Fener
Efes
Makabi
Baskonia ili Zalgiris ali vec sam gore rekao sudije ce pogurati Zalgiris.

urke

pre 1 godinu

Zvezda mora da dobije kod kuce Albu,Baskoniju,Valensiju, takodje mora da trazi bar dve pobede od tri utakmice Oli, Fener i Efes...takodje kod kuce.
U gostima Bajern, Lion i jednu u Italiji.
Mislim da bi to bilo dovoljno, sa 18 ce se sigurno ici dalje.
Videcemo.

Кум Жоржо

pre 1 godinu

Једино је упитно са којом ће екипом Партизан укрстити снаге на петом по реду ф4!!После четри финал 4 време је за другу ел титулу и Жељкову јубиларну 10 ту⚫⚪

neko

pre 1 godinu

Nista uh ne ceka. Obe ekipe ce biti izmedju 10 i 15 mesta na kraju. A sto se aba lige tice ako bude davala evroligasa i dalje onda Partizan je osvaja.

sale

pre 1 godinu

Ako bude trebalo,ako ostanemo konkurentni do tada,Patizan ce dobiti Barsu i Olimpijakos u Beogradu,potpisujem.Real ce biti povuci potegni,vec je kraj i mozda ce i oni kalkulisati i birati protivnika u Top 8

Goks

pre 1 godinu

Partizan ukoliko pobedi sledećih pet kola, tri igra kući, u gostima ispovredjivani Žalgiris i Bajern, od koga smo bolji...eto nas u 8. Ovo je više nego realno. Pod uslovom da se Željko dozove pameti a čini mi se da je na dobrom putu.

nešto onako

pre 1 godinu

Evo danas sam sumirao utiske sa prijateljima zvezdašima....
Zajednički utisak od juče je sledeći:
- čestitali na zasluženoj pobedi (kao što sam i ja njima posle prvog evro derbija).
- glavni utisak da se igralo u normalnim uslovima i to nam mnogo NEDOSTAJE SVIMA (zašto tako ne može u Aba ligi).
- derbi bez navijača gostiju nije DERBI.
- teško da ćemo i jedni i drugi u top 8.
- nikome nije pala kruna sa grane što je izgubio (pruži ruku i idemo dalje).
- ne trebaju nam tenzije, definitivno i njima se ne sviđa dizanje tenzija pred derbi (muka im je od saopštenja Čovića, iako se slažemo da i Ostoja nije idealan).
- sudije su imale grešaka prvi i drugi derbi (za obe strane), ali realno niko tome ne pridaje značaj, jer realno to nije odlučilo i ne treba to biti alibi (igrači su mnogo više grešili)... Lepše je pričati o košarci, koja ruku na srce nije bilo preterano lepa...

Lično moj utisak normalnosti navijača:
- minut ćutanja za Ješića od navijača Zvezde (arena) i za Mihu od Partizanovaca
- ne ubacivanje predmeta u teren, čak i da bude izolovan slučaj, odmah reaguju "normalni" da opomenu "ludaka".
- aplauz za Obradović Sašu

Toliko, sportski pozdrav do sledećeg nadam se normalnog derbija...

Čovek po imenu Uve

pre 1 godinu

@Vlajko
Sinko, brzo kod oftalmologa dok ne bude kasno
Realno, tesko do F8, jer u najboljem i najludjem scenariju se sa 17-17 ide dalje, sto mislim da je limit za KKP.
Ali, sto rece General "Nek bude sto biti ne moze!"

Aster Blistok

pre 1 godinu

partizan ima bolji raspored od Zvezde. Biće bolje plasiran od Zvezde, ali je pitanje da li če uspeti da udje u top 8 zato što tu ima ekipa koji su kao favoriti došli u situaciju da moraju da se bore za top 8, što znači da će teško dozvoliti da gube od lošijih ekipa. Pre svih mislim na Efes i Virtus. Osum toga, za prolazak dalje najverovatnije će trebati da se bude sa najmanje dve pobede u plusu, a moguće da če trebati tri što takodje otežava put do top8.
Zvezda je na moju žalost kao navijača izgubila svoje šanse oorazima protiv Žalgirisa i partizana. Da je dobila ta dva duela, imala bi realno velike šanse za odlazak u top 8. Ovako, mislim da nikako nemamo šanse za to.

Moca

pre 1 godinu

Ove sezone nema ništa od F8 ni za jedne ni za druge, bojim se. Što se tiče Zvezde, Kampaco će prekasno stići a nema ni centre koji mogu da odigraju iole ozbiljnu utakmicu. Sa druge strane, Partizan ima 2-3 kvalitetna igrača koji igraju promenljivo a i raspored im je pretežak. Ipak, ovo je sasvim ok rezultat, imajući u vidu sve okolnosti.

ZaphodBeeblebrox

pre 1 godinu

Zvezda ima tezi raspored od Partizana.
(Beobrad, 28. januar 2023 18:56)

Zvezda odigrala obe sa Realom, Monakom, Žalgirisom i Partizanom, a Partizan sa Makabijem, Baskonijom, Valensijom i Zvezdom, a Zvezda ima teži raspored???? Tebi su Real i Monako slabiji od Baskonije i Valensije, a Žalgiris kući slabiji od Makabija???

Goks

pre 1 godinu

Ovi ljudi koji prizivaju katanac i bakrot oba kluba, da li misle da će im se u tom slucaju promeniti život na bolje. Neće sigurno. Prema tome, uzivajte u košarci. Država i treba da pomaže kao što pomaže Makabiju, Feneru, Realu, Barsi.... Rusima .Sport je važan, jako važan deo svakog društva. Pola Srbije bi bilo srećno da Partizan bude prvak Evrope, druga polovina...malo i više da Zvezda bude. To mu je tako. Neće plate i penzije biti veće ako bi drzava digla ruke od košarke. O košarci govorim, ne o fudbalu.

sasa pg

pre 1 godinu

@...Partizan ne bih imao šanse!!!
(super, 28. januar 2023 21:02)

Opismeni se prvo, pa onda komentariši. Smiješan si ovako, ali ide to uz Čovićev klub

drug

pre 1 godinu

Da li neko zna ko je skaut u Zvezdi ili sporski direktor koji je doveo Adamasa,Holanda,Ivanovica,Bentila i Martina.
(Pitam za druga, 28. januar 2023 21:42)

Ivanovica i Motrovica su doveli pre majstorice u finalu ABA sa Budućnošću.Tu su dali najveci doprinos da se CZ plasira u EL isko su igrali protiv CZ.

duledudule

pre 1 godinu

Nazalost mislim da ni mi ni grobari necemo u top 8 mada bi voleo i jedne i druge da vidim tamo. Najveca pobeda do sada su dve utakmice u el sa minimalnim tj nikakvim incidentima ako stavimo na stranu onaj nas standardni folklor. Mogli bi da naucimo nesto iz toga. Za ubuduce, za nove generacije, za zdravo rivalstvo a ne mrznju.

Djole

pre 1 godinu

Zvezda u kosarci(u evropi) nece nikad nista da uradi kao ni Partizan u fudbalu. Narocito Partizan u fudbalu. Mogu da ulazu i jedni i drugi al dzaba. Jednostavno ne ide. Zvezda moze da dovede i Jokića a Partizan Halanda i opet nista nece da urade. Al bukvalno. Jednostavo se neda pa to ti je. Da l je neka viša sila ili nesto drugo ne znam, al jednostavno ne ide.
(Pera, 28. januar 2023 18:13)

Ne mlati...kada budu privatni i ubodu talentovanu generaciju, osvojiće tj.imaće više šansi da osvoje...dakle mnogo kockica je potrebno..

обс

pre 1 godinu

Данас, првих 5 на табели + Жалгирис (домаћин турнира) + Ефес (Турска је спонзор лиге) биће 7 најбољих. За осмо место боре се Макаби, Звезда и Партизан. Валенсија и Басконија падају у серији (Шпанци имају већ два тима за плеј оф). Макаби нема сталност у игри, тако да остају Партизан и Звезда. Један пролази у осам.

Roda

pre 1 godinu

Realno gledano, mislim da Zvezda ima za nijansu laksi raspored od Partizan, uz to stize i Kampaco. Jos realnije gledano, tesko da ce izboriti Top 8 bilo koji od ova 2 kluba. Zvezda je trebala da dobije Zalgiris medjusobno, Partizan Makabi. Ali svakako mozemo biti ponosni, ja pratim oba kluba ove sezone u EL sa zadovoljstvom.

Evropejac

pre 1 godinu

Biće zanimljivo! Partizan u narednih 7 kola može ladno da dobije 5 utakmica i da uđe u borbu za TOP8, posle mu sledi 5 baš teških mečeva, na kraju PAO na svom terenu koji će možda do tada da izgubi sve šanse za prolaz! Zvezdi sve zavisi od naredna 4 kola, ako donese makar jednu pobedu iz Italije, mora da dobije Makabi u gostima u direktnom obračunu za TOP8! Pobeda protiv Albe se podrazumeva a onda pojačanje sa Kampacom! Direktna borba sledi protiv Efesa, Baskonije i Fenera! Samo hrabro, imaju šanse!

shone

pre 1 godinu

Gledajući formu, Zvezda je od promene trenera na 9-5, ako tako nastavi, 18-16 je moguće, da li je to dovoljno za Top8 pitanje je. Ako se vrate iz Italije sa 2 pobede, na konju su.

Timmy

pre 1 godinu

@Zvezda ima bolji raspored. Ima jedno gostovanje manje, ima bolji medjusobni skor. Partizan uglavnom igra sa timovima iz top 6. Ali i jedan i drugi klub imaju dve pobede manje od za sada osmoplasiranog i pobedu manje od devetog i desetog
(Vlajko, 28. januar 2023 17:09)

Jedino si pogodio da Zvezda ima bolji međusobni skor. Sve drugo netačno. Ako ne veruješ pogledaj sam. Al bitno da si potrčao da elaborišeš.

Hik

pre 1 godinu

Mislim da bi jos uzbudljivije bilo da se uvede plej-in po uzoru na NBA, da se tipa od 6-10 mesta razigrava za plej-of, time bi jos 2 ekipe dobile mesto. Ovako mi se cini da premalo ekipa ulazi u odnosu na ukupan broj od 20, ove sezone je dosta izjednaceno ali generalno mnogo ekipa u poslednjih par kola nema za sta da igra.

Milan

pre 1 godinu

Zvezda ima bolji raspored. Ima jedno gostovanje manje, ima bolji medjusobni skor.
(Vlajko, 28. januar 2023 17:09)

Pogledaj ti to još jednom. Zvezda ima jedno gostovanje više prijatelju matematičaru...

zilijen

pre 1 godinu

Za prolaz ce trebati skor 18-16.
Znaci moraju da pobede 8 od 13 utakmica.
Tesko, ne i nemoguce.
Partizan moze da dobije svakoga kuci, a da juri brejk u Minhenu, Bolonji ili Kaunasu.
Zvezda moze takodje da dobije 6 kuci, i mora dve na strani. Asvela dobija sigurno, tada ce imatini Kampaca, i treba im jos jedna pobeda.
Bice zanimljivo, desavace se povrede verovatno, u svim ekipama.
Mislim da Zvezda moze upasti u klopku cekanja Kampaca, a nadam se da imPartizan nece vise imati povrede i pad kao u Decembru

komentator

pre 1 godinu

(ogi, 28. januar 2023)

Rezultati su stvarno dobri, srpski klubovi nemaju budžete kao većina klubova iz EL! Moglo je i bolje, Partizan je ispustio pobedu protiv Baskonije i Valensije, Zvezda protiv PAO i Žalgirisa ali daleko da su rezultati katastrofalni! Zvezda je u gostima dobila Oly i Valensiju, Partizan dobio Fener i PAO! Partizan dobio Efes na svom parketu a Zvezda nadigrala Barsu (sudije im ukrale čistu pobedu)!

Djed

pre 1 godinu

Mnogo je ove godine tesna EL, tako da ce u narednih 13 kola biti dovoljno oko 6-7 pobeda i Zvezdi i Partizanu da udju u top 8, pa i jedni i drugi su na 2-3 pobede do bukvalno treceg mesta. Svasta ce se jos izdesavati, nek pobede bar 5 kod kuce i 2 u gostima i top 8 je vrlo realan.

sijalica

pre 1 godinu

Nešto lakši raspored čini mi se ima Zvezda, mada kakva je sezona ne mora ništa da znači. Razlika između prvog i 10. je 4 pobede samo.

Nikola K.

pre 1 godinu

"lakši raspored za nijansu" ima Zvezda.
Partizan ukoliko bude imao više od 5 pobeda, to je uspeh, a za Zvezdu smatram da je više od 6, takodje uspeh.
Podrška obema ekipama!
Hoću da gledam naše timove u top 8!

kz

pre 1 godinu

@vlajko
ja ne znam sto mislite da ce bolji medjusobni skor odlucivati, velike sanse su da ce 5 ekipa imati isti skor a onda ce se praviti kruzni sistemi

Kingston

pre 1 godinu

Previše pesimista u komenatarima a niko ne gleda to što drugi klubovi mogu da kiksiraju i što su oba naša kluba samo dve pobede iza npr. Baskonie koja je na 6. mestu

nesa80

pre 1 godinu

u ovoj evroligi ne treba prognozirati nista,kad je partizan krenuo sa 0-3 mislio sam da bukvalno nece imati ni 5-6 pobeda za celu sezonu a sad je na 10,ne treba stavljati timovima opterecenje,uzivajmo u svaku utakmicu,top 8 pa top 8 ko da ovo nije dovoljno utakmica.i sta budes osmi barsa te istambura i cao.moze da se desi da partizana uhvati neko ludilo dobije u gostima-zalgiris,bayern,virtus,milano i kuci dobije sve uz fanaticnu publiku i eto top 8,a moze da udje u minus fazu pa zaredja 5 poraza.svaka utakmica je prica za sebe i dozivljaj,eto i zvezda je totalno nepredvidiva i nezgodna-kuci mnogo poraza a imaju dosta pobeda u gostima,jel neko garantuje partizanu da ce dobiti sad asvel.svi smo mislili te najbolji smo,te zivi smo ocaj...ali svaka utakmica je nepoznanica i treba samo opusteno sto se nas gledalaca tice,sa 15 pobeda ja sam vise nego zadovoljan,i previse u ovoj konkurenciji

JPR24

pre 1 godinu

Nisu daleko ni jedni ni drugi, nije nemoguće i da oba kluba odu u Top8, i jedni i drugi igraju protiv direktnih konkurenata ( ekipe koje su dostizne, na to se misli ) tako da kad se bolje pogleda, pobede bi išle u korist i jednima i drugima. A kad bi se to desilo, ajme, kuknjava od ostalih klubova bi bila živi cirkus !

železnik

pre 1 godinu

Nece ni jedni ni drugi u top 8 ja xam to rekao pre dva kola. Za ovih 13 utakmica će im trebati 8-9 pobeda za razigravanje ali to ce biti nemoguća misija. Zivi bili pa videli. Sudije ce da odvedu Zalgiris u top 8 jer organizuju f4 U top 8 jos idu
Oli
Barsa
Real
Monako
Fener
Efes
Makabi
Baskonia ili Zalgiris ali vec sam gore rekao sudije ce pogurati Zalgiris.
(Del Boj, 28. januar 2023 18:57)
Zalgiris nije konkurencija ni Zvezdi ni Partizanu.To su Valensija i Makabi.

dejo

pre 1 godinu

Zvezda gotovo sigurno ide u top 8, ovih sledećih par utakmica u februaru su nešto lakše, a onda se u martu priključuje i kampaco. Partizan baš teško, imaju vrlo težak raspored.

mm

pre 1 godinu

zamisli citas tekst i sve pogrešno procitas. Zvezda ima gostovanje vise, a partizan manje. Osmo mjesto je na jendu pobjedu a ne na dvije.

Milos

pre 1 godinu

Zvezda ima bolji raspored. Ima jedno gostovanje manje, ima bolji medjusobni skor. Partizan uglavnom igra sa timovima iz top 6. Ali i jedan i drugi klub imaju dve pobede manje od za sada osmoplasiranog i pobedu manje od devetog i desetog
(Vlajko, 28. januar 2023 17:09)

nije tacno, vec jednu pobedu manje.
Makabi je osmi sa 11 pobeda.

Realan

pre 1 godinu

Kada su pitali Scariola koji su mu ciljevi u EL, rekao je kako je cilj ostati sto duze u konkurenciji za Top8. A posto im je ovo prva hodina EL, sam ulazak u Top8 jr nerealan. To ja isto mislim za svoj Partizan i za sada sam zadovoljan. I necu biti nezadovoljan kada (tj ako) ne udjemo u Top8.

Zvezdi je u proteklim godinama najveci problem bio trener. Dovodili su dobre igrace, sa EL iskustvom, ali nisu imali trenera za Top8. Plus alibisticki PR pristup - nije bitna EL, vazna je ABA. Radonjic je dobar trener, ali ne za Top8 EL. A zasto nisu imali trenera, pitajte onog glavnog, koji mora uvek da bude glavni. Uglavnom, Zvezda sada konacno ima trenera i sa Campazzom moze dobiti bukvalno svakog u EL. Pitanje koliko moze dobijati u serijama. Svakako mislim da CZ ima vise sansi od Partizana, ali pitanje da li je to dovoljno.

Jos nesto. Medijski je napucano pre sezone kako su CZ i Partizan doveli skupe igrace, kako se mora u Top8. Istina je da je u izboru Top 50 igraca EL pre sezone jedino Punter bio na 30 i nekom mestu. Ok, Vildoza i Campazzo nisu bili u konkurenciji. Eto koliko smo skupe i kvalitetne igrace doveli. Top8 bi bio ogroman uspeh.

@vlajko

pre 1 godinu

Brate koje vesti ti citas I Koji raspored gledas? Zvezda Ima 7 gostovanja, Partizan 6, I ti kazes da zvezda Ima manje gostovanja?
AJ Malo pre komentarisanja bar analiziraj Ono o cemu zelis da pises

Pera Magic Mitic

pre 1 godinu

Ceka ih jos 13 utakmica! tTo je, do skora, za vecinu timova bio broj utakmica za 2 sezone EL. A, mi vec pocinjemo sa matematikom, iako timovi zaostaju za osmoplasiranom ekipom samo jednu pobedu. Polako, utakmicu po utakmicu, s obzirom na izjednacenost svih timova, svaka ce da bude kao finale.

Zhol

pre 1 godinu

Zvezda ima malo laksi raspored, ali su trenutno u losijoj formi. Doci ce im i Kampaco, Partizanu mozda konacno prorade u kontinuitetu Naneli i Papapetru... Podjednake sanse imaju, u sustini. Nisu velike, ali videcemo, tekmu po tekmu.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

1.Olimpijakos 2.Barselona 3.Barselona 4.Fenerbahče 5.Monako 6.Žalgiris 7.Efes 8.Partizan.
(Rade, 30. januar 2023 19:31)

Pretpostavljam da mislis da ce real biti drugi ili treci u regularnom delu.