Petak, 07.10.2022.

18:30

Zvezda skupo prodala kožu – poraz od Efesa na startu sezone

Košarkaši Crvene zvezde izgubili su od Anadolu Efesa na gostovanju rezultatom 72:59 u prvom kolu Evrolige.

Izvor: B92

Zvezda skupo prodala kožu – poraz od Efesa na startu sezone IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

173 Komentari

Sortiraj po:

slobinator

pre 1 godinu

Zato je tu Alba sa 100%.
(Toto-ko-tunjo, 07. oktobar 2022 20:15)
Jasta. To vi najbolje znate, deru vas redovno
(Petar, 8. oktobar 2022 11:31)
drala bi i vas ali nije imala prilike pošto vas nigde nije bilo 8 godina

Grizlor

pre 1 godinu

Ni Zvezda ni partizan nemaju pleja...a to je najbitnija pozicija u timu.Ovde Adamas koji nije ni plej a ni bek jer ima ocajan sut,a tamo bukvalno niko.....

Марко

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

Звезда се држала на 7-8 поена разлике до саме завршнице, а Партизанова утакмица решена још на загревању.

Kralj

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

Zvezda je na kraju pala na najveci minus, bukvalno u poslednjoj minuti, a igrala je protiv prvaka Evrope...zato je skupo prodala kozu. Partizan je gubio 30 razlike na poluvremenu od jedne Albe, zato je debakl.

Dajte samo malo logike u razmisljanju, nije tesko.

Petar

pre 1 godinu

Efes u svaku sezonu EL ulazi 10% snage.
(aca, 07. oktobar 2022 20:01)

Zato je tu Alba sa 100%.
(Toto-ko-tunjo, 07. oktobar 2022 20:15)
Jasta. To vi najbolje znate, deru vas redovno

Anti blizanac

pre 1 godinu

zbezda i partizan kidaju,nikad ječe timove nemaju,nikad više para država nije otela gradjanima da bi ova dva tima kidala širom evrope.

reprezentaciji RIP

Pazarc

pre 1 godinu

Rasprava oko naslova od utakmica….ALO Zvezda se borila i igrala dobro do treće. četvrtine tad je Efes počeo da uvećava prednost Al uz pomoć sudija…bilo je sramno sudzenje…Al Partizan je od samog početka utakmice gubio 20 razlike i tokom ćele utakmice Alba je imala prednost….E zbog toga su naslovi od ovih utakmica…

Krojf

pre 1 godinu

Ja sam bio ubedjen da je Zvezda pocepala Efes cim su se njeni navijaci toliko ushiceni porazom Partizana. Dodjem ovde i vidim da i oni, kaoni mi, imaju 0-1 posle prve utakmice.

Aaaaa

pre 1 godinu

Немојте више да гледате Цзв, ако сте очекивали побједу против првака Европе на њиховом терену. Једино се могу сложити да је Петрушев једна велика везара. Наравно нисте примјетили да је узео мјесто Далибору Илићу (ако знате уопште ко је), који је од њега кориснији за екипу 10х.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

To je ono kad neko komentariše na osnovu naslova, a da nije ni gledao minut utakmice. Pogledaj jednom istini u oči. Ako smogneš snage. Pogledaj i "Power rankings", u koji ste se pre neki dan kleli. Vidi gde je Alba, a gde Efes. Znaš li ko je aktuelni prvak Evrope?

evropo ne okreci nam ledja, nismo mi buzeranti

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 8. oktobar 2022 00:10
13 razlike sa sampionom EL i 16 razlike sa jednim od 3 najjeftinija tima lige. Hvala sto ste me se setili, ljubim ruke.

kortizol

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

U pravu si skroz, retko ko se seća da su Efes i Alba igrali finale EL prošle godine.

Која су то кола боља од Москвича

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

Да је кошарка тако једноставна...
Звезда је 3/4 водила, тукла се са прваком Европе. Утакмицу преломиле две асистенције Петрушева њиховим играчима и једна Лазића (мада тешко да бисмо добили и да се није десило, али је ту моментум покварен).
Партизан, са друге стране оставио ужасан утисак. Серија 30:4, Преузимања до максимума у одбрани, у неком тренутку и скоро -30.
Звезда је меч завршила са највећим минусом, а Партизан погинуо да са -25 дође на -15... није тако једноставно као да гледаш само резултат.

veverac

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

Ima smisla, ako samo gledamo matematički.

Ali ako gledamo snage protivnika i očekivanja pre mečeva - e tu onda Miki druže dođemo do realnih naslova.

UjkaŽitko

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

Tako je. Zvezda je igrala protiv prvaka Evrope, Partizan protiv Albe, od koje ima duplo skuplji tim.

cokipkijg

pre 1 godinu

Vi ste bruke Srbije!
(Grobar

E baš lepo što si se javio. Valjda će te najzad biti sramota za napisano. Trebao bi da se pokriješ ušima posle debakla od Albe.
(Aster Blistok, 07. oktobar 2022 23:01)
koliko ti se dopada reč debakl? @

Dex

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 8. oktobar 2022 00:10)

Razlika je samo ta sto je Zvezda igrala sa sampionom Evrope, i to egal do samog kraja, dok ste vi natrpani u prvoj cetvrtini od tamo nekog raspalog klubica koji ima tri puta manji budzet od naprednog partizana

Milan

pre 1 godinu

Iako nisu igrali Nedović, Dobrić i Holand već sada se vidi da mi nemamo play-a na nivou EL. Ivanović eventualno može da bude back up opcija i to je to. Nama je neophodan neko poput Jovića, jer Marković, uz svo poštovanje za njegovu karijeru ne može više da igra na nivou EL. Jednostavno sporiji je, godine su učinile svoje, a nikad nije bio vrhunski šuter, tako da ne preti šutem.
Molim upravu da dovedu Jovića ako je još slobodan ako ne, onda da se nadje neko rešenje.
Adams i Petrušev najveća razočarenja. Martin i Bentil sasvim solidni. Mitrović i Ivanović takodje. Lazarević igrač utakmice u Zvezdi, svaka čast. Lazić klasika, već je stariji igra po sistemu toplo-hladno. Mali Topić je ok, ali neće moći mnogo da pomogne na ovom nivou. Nek stiče iskustvo.
Dakle naći dobrog play-a umrsto Markovića. Jer u reketu izgledamo sasvim dobro.

SrbEUin

pre 1 godinu

Zvezda bez pleja i organizacije napada. Sve se svodi na vruće krompire i iznuđene šuteve. Nema ni prodora u reket. Marković samo trupka u krug bez ikakvog učinka, čak i bez šuta ka košu. Nula.
Topić potpuno isto. Potpuno bezopasan u napadu. Ni prodor ni šut za 3. Niko ne treba da ga čuva. Ako je to dobar plej... Šta je onda Vasa?

Dragan Lo

pre 1 godinu

Petrušev mora da dobije opomenu, ili ćeš da se uozbiljiš i da igraš timski ili ćeš sezonu da provedeš na klupi ili na tribinama! Odmah sa njim rasčistiti stvari, Zvezda njemu treba a ne obrnuto! Adams mora bolje, Bentil solidan! Kad budemo kompletni sa Braduljom, Dobrićem i Nedovićem, videćemo gde smo! Srećno!
(Severnjača, 7. oktobar 2022 22:42)

Pa lepo si napisao, Zvezda njemu treba. Za Ražnatovića i Petruševa, Zvezda je isto što i Mega - samo lansirna rampa. Navija za Partizan, a došao je za obećane - ugovorene minute.

C i n i k

pre 1 godinu

Steta, nisu bili losi eto tih 30 min, medjutim jasno je da ni Partizan ni CZ nece igrati nikakvu ulogu ni ove godine u EL jer nemaju budzete, i na kraju nije dobro sto u Partizanu nemate mladih domacih igraca koji bi iskocili talentom..
U CZ je Mitrovic bas los igrac, Petrusev dosta slab, tako da stranci i u Efesu i u CZ kao i u 2/3 KK igraju glavne uloge i ko ima budzet on dovede nekog kao Larkina ili Micica i osvaja trofej.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Vi ste bruke Srbije!
(Grobar

E baš lepo što si se javio. Valjda će te najzad biti sramota za napisano. Trebao bi da se pokriješ ušima posle debakla od Albe.

hmhmhm

pre 1 godinu

С обзиром на скраћену ротацију и то да је ово доста измењен састав и има пар нових и неискусних ел играча а и ко нам је био противник ја сам задовољан.

CZ

pre 1 godinu

Slabo, i suvise slabo, nemamo sutere za trojku,osim Adamsa i Lazica ostali nista, ne smeju ni pokusati jer ne znaju,ALBA unisti Partizan sa trojkama,igramo sa 5-6 igraca ostali sede na klupi valjda posli u soping u Istanbul,uprava svake godine zamajava navijace, bez kvlitetnih pojacanja smo nula, bar da su se borili da zadrze Holinsa,Kalinica i Voltersa, sa ovim Petrusevim je pravi cirkus, ne zna gde se nalazi, nisam video goreg igraca u Zvezdi, Markovic i Ivanovic kao i uvek gube vreme daveci loptu i onda sledi neko brzopleto dodavanje....ocajno !!

Severnjača

pre 1 godinu

Petrušev mora da dobije opomenu, ili ćeš da se uozbiljiš i da igraš timski ili ćeš sezonu da provedeš na klupi ili na tribinama! Odmah sa njim rasčistiti stvari, Zvezda njemu treba a ne obrnuto! Adams mora bolje, Bentil solidan! Kad budemo kompletni sa Braduljom, Dobrićem i Nedovićem, videćemo gde smo! Srećno!

Samo kažem

pre 1 godinu

Sve u svemu dobra utakmica nekoliko gresaka i poraz ali nikako ne može da se kaže da je Zvezda loše igrali možda ima čak i prosotra za neki napredak.
Efes u svaku sezonu EL ulazi 10% snage.
(aca, 07. oktobar 2022 20:01)

Zato je tu Alba sa 100%.
(Toto-ko-tunjo, 7. oktobar 2022 20:15)

Vi najbolje poznajete ekipu Albe.
(Prle, 7. oktobar 2022 20:23)
Upoznaste je i vi ako ste institucija sa sve najvećim budžetom na ovim prostorima ikada

molina

pre 1 godinu

Realno je da ce Zvezda sa Dobricem, Nedovicem i Raduljicom biti neka druga ekipa. Ovo je bilo korektno ali sam ocekivao vise energije.

cole

pre 1 godinu

nedostaje samo plej...i to ne bek- suter, vec neko ko ce znati da razigrava bentila, martina, adamsa, mitrovica, lazarevica. nisam siguran da je nedovic takav igrac. a sto se bentila tice...mislim da kosarkaski inteligentnijeg stranca nismo imali. poslozice se to kako valja...bice ovo za mnoge iznenadjujuce dobra sezona u evroligi nase zvezde.

"Dijagnosticar" Nis

pre 1 godinu

Bez Kuzmića, aj kao Raduljice, Dobrica, Nedovica, Holanda, možda još nekoga, ja čak i nisam nazadovoljan. Brine me Petrušev i njegova košarkaška inteligencija, ali videćemo.
(Vračarac, 7. oktobar 2022 21:33)

Au, pa u protokolu mogu biti samo 12 igraca. Cetri ce uvek biti visak i po tvom cete uvek biti nekompletni.

Nolan S.i kraj fuzije' 07

pre 1 godinu

Ja sam prezadovoljan,gledam komsije,kapiten stranac,igraju stranci,klinci celu tekmu klupa,u sta se pretvorio nekad,rasadnik reprezenrarivaca,strasno,svi jure instant rezultat!?

Dex

pre 1 godinu

Vi ste bruke Srbije!
(Grobar, 7. oktobar 2022 21:36)

To kaze navijac malog kosarkaskog klubica kojeg su kroz istoriju trpali svi po 30 razlike....to be continued

emontije

pre 1 godinu

ukratko na pleju i centru nema kvaliteta, samo kvantitet, nemamo beka sutera, videcemo ako se nedovic oporavi do kraja sezone...luka i dalje nas najbolji centar, adama za sada slabo

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Dobra odbrana ali napad ne funkcionise bez Dobrica i Nedovica. Prosto, igrali smo bez dvojke fakticki. Nije mi jasno zasto Holand nije imao minute veceras. Sudjenje pravo domacinsko kao i uvek u Istambulu ali nije uticalo na poraz. Mnogo gresaka ali dosta i asistencija. Nedostaje sut, vidi se da nismo uigrani, ali ono sto je pozitivno je svakako zelja, borba za svaku loptu, za svaki skok. Videcemo koliko mozemo kada se vrate Nedovic i Dobric. Ajmo svi u ponedeljak da podrzimo momke u vrlo bitnoj utakmici protiv Buducnosti.

Verni navijac

pre 1 godinu

Mnogo me nerviraju igraci koji paze kako ce da zgaze na parketu kad ih vodi jedan ostar, a los trener kao Radonjic. Dok kod drugog odmah prave nenormalne propuste iz ciste opustenosti. Tu mislim na Lazica i Mitrovica, a Petrusev verovatno bi sad mogao da rezervise bolju stolicu jer bi presedeo 3 sledece utakmice na klupi. Ne shvatam da li trener treba da bude nenormalan da bi tebi koncentracija bila na visokom nivou, cak i ako su iza tebe desetak evroligaskih sezona.

Mare

pre 1 godinu

Adams ako ponovi ovakvu partiju, odmah otkaz . Sve u svemu, osim nekoliko loših sekvenci, nije bilo loše. I sudije su bar nekoliko zvezdinih lopti, poklonili Efesu.
(Bocko, 07. oktobar 2022 21:39)

Svako ko krene da tera bilo kojeg igrača u oktobru mesecu, nek baci u šolju svoju sezonsku i nek batali košarku jer je ne zna. Nije vam dosta vama pljuvačima primer Holinsa od prošle godine???

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Ja ne gledam ,ne mogu,a po ovome vidim da imamo oko 20 ak uzgubljenih lopti.
Nikad mi to nece biti jasno. Pa i nerezonski sut je bolji od izgubljene lopte.

Pele

pre 1 godinu

Utisci posle prve utakmice je da ima prostora za napredak da su bili u igri dobric , nedovic i Haland mogli bismo pruzili I bolji otpor ovako vidi se da nam fali 10 poena plejmejkera i 5-6 asistencija ( kao volters prosle sezone) markovic nazalost nema te poene ivanovic ok za drugog pleja ali adams za sada polazuje da ce trebati sigurno par meseci da se navikne na evropu . Petrusev ima zelju ali vidi se da nema minute sigurno ce biti to bolje u nastavku sezone. U svakom slucaju tim ima veliki potencijal i jovanovic bi mogao da postane sasvim dobar trener i da topic za sada skuplja minute ali za sezonu dve ce biti novi rakocevic

max

pre 1 godinu

Ne mogu da se setim da smo u zadnjih 20ak godina imali veću štetočinu u ekipi od Adamsa. Napad slab a odbrana još gora. Sa druge strane Martin a naročito Bentil dobri, bas dobri.

objektivan

pre 1 godinu

Solidna igra Zvezde tokom većeg dela meča. Borbenost sasvim u redu, ali previše grešaka za neki veći otpor Efesu. Utakmica je rešena kada je Adams promašio 4 uzastopna šuta za tri poena, veoma neodgovoran postupak igrača.15 izgubljenih lopti, naspram samo 4 Efesa. Petrušev dva puta i jednom Lazić, daju loptu direktno njihovim igračima u ruke i u kontru. Tri puta faul u poslednje 2 sekunde napada Efesa. Mnogo je to grešaka.
U ekipi Cvezde po meni prelaznu ocenu zaslužuju Bentil, Martin, Ivanović, Lazarević. Lazić, Mitrović, Marković, Topić, više loši nego dobri. Od Adamsa sam očekivao mnogo više, čini mi se da je izgoreo u želji da se pokaže u prvoj utakmici u Evropi. Petrušev, najlošiji u ekipi Zvezde, sam je imao 4 izgubljene lopte.
Nemam neke veće primedbe na trenera, postavku igre i izmene. Nadam se da će na sledećem meču protiv PAO biti mnogo bolje, pre svega šuterski, odbrana na ovom nivou je solidna.

Pera

pre 1 godinu

Izgleda da su Zvezdini igraci na poluvremenu jeli bunike, kako drugacije objasniti neobjasnjive greske i besmisleno pravljenja faulova.

Srx

pre 1 godinu

Ljudi, nemamo pleja i to je problem. Nema mozga koji ce voditi ekipu, razigravati…Uzmimo da fale 4 igraca ali i kad se oni vrate falice plej…Ivanovic i Adams su dvojke a Markovic u godinama.

Miki kd

pre 1 godinu

Stručnjače pa ti se u košarku ne razumeš. Za tebe je košarka ko koliko koševa da. Taj Lazić unazad dve sezone u idealnom timu ABA. Mani se košarke
(Kaiser, 7. oktobar 2022 20:19)
Koji brze Lazić tarabo…pa i corav vidi da lik nema sta da traži u košarkaškoj ekipi.,sve je naopako odradio i upropastio igru,zajedno sa Adamsom..nameran faul,tehnička za nista,faul za tri bacanj,bacanje čiste lopte u ruke protivnika..malo li je..a ti ako mislis suprotno onda gledaj šah..pozz od bivšeg kosarkasa sa internacionalnim iskustvom..stručnjace

Nebojša

pre 1 godinu

Smešna liga!
Priđeš ekipi Sponzora na -5 i onda sudije sviraju 3 faula u napadu u korist Sponzora Evrolige.
Znači, moraš da vodiš preko 20 poena da bi eventualno pobedio Sponzora!

super

pre 1 godinu

Petrušev je imao 3-4 direktne asistencije u ruke za kontru i koš Efesa,dosta izgubljenih lopti i slab defanzivi skok su direktno krivi za poraz...dobra igra do zadnje četvrtine!

khoma

pre 1 godinu

Kolko nam tačno para treba da imamo tim u Euroligi koji mi neće sve živce pokidati...kolikoooo...svake godine isto više...prodje mi život gledajući kako premašuju zicere i bacaju loptu iz napada u kontru protivniku...

Bocko

pre 1 godinu

Promašeni ziceri Mitrovića i Martina u 1/4, bespotrebno primljen koš u zadnjoj sekundi iste, tri bacanja za Micića u zadnjoj sekundi napada, samo to je 9 poena. 6 poklonjenih poena u kontri od Mitrovića, Petruševa i Lazića, dovoljni su za poraz. Adams ako ponovi ovakvu partiju, odmah otkaz . Sve u svemu, osim nekoliko loših sekvenci, nije bilo loše. I sudije su bar nekoliko zvezdinih lopti, poklonili Efesu.

Vračarac

pre 1 godinu

Bez Kuzmića, aj kao Raduljice, Dobrica, Nedovica, Holanda, možda još nekoga, ja čak i nisam nazadovoljan. Brine me Petrušev i njegova košarkaška inteligencija, ali videćemo.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Sve u svemu, ne može se biti nezadovoljan. Tri četvrtine smo se držali, poluvreme egal. Sudije u par navrata, na svoj način, čisto da se ne ponadamo čudu. Petrušev mora mnogo odgovornije. Biće Zvezda dobra i ove godine. Kući je bitno uzimati bodove, i čeprknuti ponešto van.

slobinator

pre 1 godinu

prvi utisci.petrušev nema pojma.adams takođe nema pojma,ali za razliku od petruševa ima zanimljivu frizuru.u odnosu na prošlu sezonu kada smo imali voltersa sada nemamo pleja,ali ako je za utehu nemamo ni centra ni trenera,ali eto čak i takvi pa pride i bez nedovića i dobrića opet smo bolji od samoproklamovane institucije u koju je žali bože spiskano bar 20 miliona evrića

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ne volim da mažem igrače pojedinačno, i ovo i nije loša partija protiv ovakvog protivnika. Ali Petrušev bi morao malo da se zamisli. Ne kažem da bismo ovo dobili i bez njegove role, ali od razlike od 5-6 poena odosmo u dvocifreni minus zbog nonšarlantnosti pojedinca. Zafkni, brale, pa nisi ti Džordan da imaš tu slobodu! Utripovao čovek da je nezamenjiv.

Ivzy

pre 1 godinu

Nije ovo loše za početak, ono što najviše brine jeste nedostatak pravog plejmejkera, apsolutno niko od igrača trenutno u Zvezdi nema dovoljno dobru organizaciju napada. Adams može da bude samo drugi plej nikako prvi, možda bi čak bio bolji na bekovskoj poziciji. Centarska linija sasvim solidna na početku, naročito Bentil dobro odigrao. Petrušev dosta lopti izgubio ali mislim da će biti dosta bolji kako sezona bude odmicala. Sa povratkom Dobrića naročito koji može biti lider ove godine i nadam se većinom zdravog Nedovića ekipa je sasvim konkuretna i ove sezone, a bila bi izuzetno nezgodana rival za sve kad bi doveli kvalitetnog pleja koji zna da razigra ekipu.

citac vesti

pre 1 godinu

srpski igraci u stranim klubovima ko po obicaju, najbolje meceve pruzaju protiv zvezde i partizana, najgore kad igraju za reprezentaciju

Bane

pre 1 godinu

poraz od -13 je sve samo ne bruka i sramota! Ipak je protivnik dvostruki aktuelni prvak Evrope, i to na njegovom terenu. Dobro smo se držali 3/4, ali očigledno nemamo snage za ceo meč. Plus dva najbitnija igrača nisu trenutno u rosteru. Potencijal za bolji rezultat postoji, živi bili pa videli.

zoran

pre 1 godinu

Zvezda tim bez glave, tela i repa.
Efes je pregršt otvorenih trojki promašio.
Zvezda nema ali bukvalno jednu akciju. U timu ne zna se ko je gori
Prokomentarisaću igrače
- Topić neiskusan
- Ivanović sutira iz teskih pozicija
- Marković fizički spremniji ali slabo igra
- Adams pregrst prodanih lopti, šut slab ulaz još gori...par dodavanja našim igračima da se skrše... Mnogo je nesiguran
- Lazić borben, al znanja nigde... Al dodavanje njihovom igraču na zicer
je komedija
- Lazarević tu je u nekom svom modu do 6,7 poena
- Bentil odbraba dobra a napad tanko
- Martin tanko u oba pravca, skočnost 0.
- Petrusev tanko, nesigurno i mnogo lopti izgubljeno
- Mitrović možda i najbolji igrač Efesa večeras.... dvoumio sam se između njega i Adamsa.... Mitrović je toliko nespretan, sudara se sa igračima po terenu i pravi faulove u napadu.
- Trener Jovanović užasno vođenje tima...jer je bezidejnost ogromna.
Ne zna se ko sta radi.
-Uopšte nisam zadovoljan timom.
Ni jedan nam se igrač nije izdvoijo. .
-niko nije očekivao pobedu Zvezde pre meča ali mora to mnogo bolje

gruja

pre 1 godinu

Ovo je onaj pristup, mi smo još neuigrani, daj da izgubimo, a da ne bude mnogo bolno. I onda naiđeš na Efes koji je na 50% I ne iskoristiš to.

pdj

pre 1 godinu

Ne toliko losa utakmica, vecim delom je bila dobra, nazalost na momente smo srljali bez potrebe i gubili lopte, al dobro tek je pocela sezona. Samo se nadam da LeBranko nece imati vise od 10 minuta prosecno do kraja sezone.

zzzzz

pre 1 godinu

Povređeni Holand, Nedović, Ilić, Dobrić a sezona samo što je počela?? Što se utakmice tiče dobili su nas na individualni kvalitet i sudijsko navlačenje. Mnogo smo otvorenih trojki promašili ali šta da se radi, podrška momcima.

Kodeks

pre 1 godinu

Sto nemam zivot kao Nedovic da primam astonomske plate 6 godina, da sedim na klupi. Covek nije pokazao elementarno sportsko i patriotsko ponasanje uzeo mesto igracu za Ep, ceo turnir smo imali igraca manje u rotaciji a pre polaska je izjavio kako je spreman, prosto da ne verujes.

jmbg

pre 1 godinu

Mitrovic i Petrusev teske kljusine. Ceo tim gomila hajduka bez ideje u napadu drugo poluvreme. Profuckali svu tu dobru odbranu koju igraju.

Air Dogan

pre 1 godinu

Zvezda ima problema sa organizacijom igre već na početku sezone u EL.Adams je jedini imao indeks korisnosti u minusu,od ostatka se izdvojio jedino Bentil. Drugo poluvreme je pokazalo staru boljku Zvezde,sa puno grešaka i promašaja.Efes je odigrao ispod svog nivoa,a opet je ubedljivo pobedio. Zvezda je izgubila 15 lopti,a domaćin samo 4.Sedam ukradenih lopti Efesa donelo je lake poene iz kontre,a kada se pridodaju nesportska i tehnička greška Lazića postalo je jasno da će biti veoma teško izbeći poraz.

basketaš

pre 1 godinu

Obzirom da su isprećeni kao da će biti 50 razlike, sasvim solidan meč. Pod košem smo dobri i pokriveni ali bez bekova nema košarke. Nadam se da će Nedović i Dobrić što pre zaigrati, i Adamsu će biti dosta lakše.
Petruševu Bog da svašta od talenta ali karakter i inteligenciju nikako. Mora da se radi krvavo bez nadignutog nosa i ego tripova.

Veliko bravo Vladi za minute malog Topića!
Nema tu šta da se čeka, odma među odrasle. Teramo dalje, treba momke podržati.

E

pre 1 godinu

Realno ima jako puno da se radi ali ono sto je bitno ima dosta potencijala, plus se jos ceka i povratak povredjenih, sve u svemu mislim da nece biti lose!

deki27

pre 1 godinu

Ovo je ono sto se kaze upisan poraz,evidentna kriza u napadu u drugom delu utakmice sto me navodi na pomisao da bi Stefan Jovic ovde bio od koristi.Lepo je sto je mali Top dobio sansu ali on treba da se kali u ABA ligi.Sve u svemu,na kraju jos veliki poraz iako smo tri deonice igrali dobro a onda su usledile greske i neke blago receno cudne sudijske odluke.Sve u svemu,podrzimo ekipu ako nista drugo sto u rosteru veceras nismo imali manje od tri igraca na parketu a nekada i cetiri

Bane

pre 1 godinu

čitam kritike na račun Adamsa i Petruševa ... ajde, uozbiljite se. Dovodili smo igrače koje možemo da platimo. Koliko para toliko i muzike. Šta mislite, da otkažemo Adamsu i da će za iste pare doći bolji? Neće moći ... Kad nam budžet bude ne 8 nego 18 miliona, onda će i igrački kadar biti daleko kvalitetniji. Na žalost, to se neće desiti u ovom veku. A što se tiče Petruševa, najveća mu je greška što prošle sezone nije ostao u ABA ( Partizan ili Zvezda )... U Efesu su ga totalno ubili u pojam i trebaće mu dosta vremena da se od te epizode oporavi. Psiha je u pitanju.

smeh

pre 1 godinu

Zadnja četvrtina i ljudi već bacaju cigle, greše u dodavanju. Prva utakmica a kao da igraju 50-tu. Daj barem se pripremite fizički da možete da igrate 2 utakmice zaredom.

Beograđanin

pre 1 godinu

Zadnja četvrtina i ljudi već bacaju cigle, greše u dodavanju. Prva utakmica a kao da igraju 50-tu. Daj barem se pripremite fizički da možete da igrate 2 utakmice zaredom.
(smeh, 7. oktobar 2022 21:28)

Početak druge četvrtine a Partizan gubi 22 razlike.

Milan Spanac

pre 1 godinu

Ne znam ko ocekiva da Zvezda odma dobije Efes, ali ova igra je odlicna. S obzirom da fale Nedovic i Dobric, Zvezda igra veceras veoma dobro. Nebitan je rezultat veceras, vec upravo ovo sto su pokazali. Doce s vremenom sve na svoje mesto, samo ako se ovako nastavi.

Petar Denda

pre 1 godinu

Micić u Efesu i Micić u dresu reprezentacije su dva potpuno različita igrača. Neverovatno kako Ataman izvlači iz njega maksimum.

ivan

pre 1 godinu

Pravo da vam kažem,ne izgledamo uopšte loše. Nisam gledao do sad i čitam komentare i tripujem da smo katastrofa ali ovo je odlično za sad plus mi se sviđa što će mali Topić dobijat šansu.

Prle

pre 1 godinu

Efes u svaku sezonu EL ulazi 10% snage.
(aca, 07. oktobar 2022 20:01)

Zato je tu Alba sa 100%.
(Toto-ko-tunjo, 7. oktobar 2022 20:15) 

Vi najbolje poznajete ekipu Albe.

aca

pre 1 godinu

Efes u svaku sezonu EL ulazi 10% snage.
(aca, 07. oktobar 2022 20:01)

Zato je tu Alba sa 100%.
(Toto-ko-tunjo, 07. oktobar 2022 20:15)

ne znam, ne gledam Albu vec Zvezda-Efes. Ne znam dal sam napisao nesto pogresno? Jel pratis EL uopste?

bvb

pre 1 godinu

Nista u vezi sa Adamsom mi se ne svidja. Sporo se vraca u odbranu, promasio je 3 otvorena suta za 3 vec, solira, nezainteresovano deluje. Velika je steta sto na ovaj roster nije doveden Nejpir ili neko slican njemu.

Stefke

pre 1 godinu

Mitrovic ubedljivo najgori na terenu.Promasena dva zicera,par napada usporio,par puta skok u odbrani lose branio, bas onako decko jako smotano deluje,pored njega LeBranko deluje kao LeBron licno.Martin i Bentil za sada ne snadjeni,bar po meni,ali se obojica trude,i verujem da ce to biti dosta bolje.Adams dobro krenuo i stao,u odbrani ispod proseka.Mali Topic ce biti odlican plej.Lazarevic mozda je ovo njegova sezona,no videcemo.Sve u svemu Zvezda solidna,ali Efes realno katastrofalno igra,bez akcija, igraju pika na kapici,posle toga ide sut ili dodavanje na stranu nakon kog se zavrsava akcija.Verovatno ce Efes stisnuti u 3/4 i otici na nekih +10,ali nadam se da gresim.
SporCki pozdrav!

klasika

pre 1 godinu

Ako nece niko da vodi evidenciju, evo ja cu. Sezona jos nije pocela, Nedovic sa ugovorom od preko milion po sezoni propustio obe utakmice. Vreme ce pokazati, ali mislim da je to najveca greska u pojacanjima u novijoj istoriji Zvezde. Covek je od stakla bukvalno.

EL poocelaaaa

pre 1 godinu

Ubija nas Adams. Ne znam koja je svrha dovoditi ovako igrace, uce se kod nas kako se igra EU kosarka pa nakon sezone odu. Covek je basketas. Nije plej a nema sut za beka.

Mladen CG

pre 1 godinu

Zanimljiv sastav Crvene Zvezde: imaju širinu na pozicijama 4 i 5. Još kad se vrate Nedović i Dobrić, mnogo dobrog se može dobiti! Ako se po jutru dan poznaje, biće ovo zanimljiva sezona! Ivanović i Adams sa spoljnih pozicija, a Bentil, Martin i posebno Filip Petrušev će imati šta da pokažu na centarskim pozicijama!

Kaiser

pre 1 godinu

B.Lazić pocinje u prvih 5!Zemljo,otvori se!Ovaj ,u normalnim okolnostima u 3.Srpskoj Ligi nema mesta..Ko gura ovog coveka da mi je znati?
(Miki kd, 07. oktobar 2022 19:32)

Stručnjače pa ti se u košarku ne razumeš. Za tebe je košarka ko koliko koševa da. Taj Lazić unazad dve sezone u idealnom timu ABA. Mani se košarke

zemunski kej

pre 1 godinu

Igrao sam na malu razliku. Nesto mislim da ovo i nije tako los tim. Radonja koliko god da je bio dobar u zavrsnicama je redovno gubio . Tu se pogubi. Videcemo ko ce biti lider ove ekipe.

Miki kd

pre 1 godinu

B.Lazić pocinje u prvih 5!Zemljo,otvori se!Ovaj ,u normalnim okolnostima u 3.Srpskoj Ligi nema mesta..Ko gura ovog coveka da mi je znati?

Cinjenica

pre 1 godinu

Kad zavrsimo 7 u aba ligi, kada osvojimo 0 trofeja, kada zakukamo da nas sistematski unistavaju, e onda će zvezda moci da dovede skupe igrace kao neki

Svilena buba

pre 1 godinu

Ovo je izgubljena utakmica, to je cinjenica..
Samo ne bih voleo da nas ponize, i da ne prebacujem kanal vec posle prve cetvrtine..
Aj sa srecom, i da pogresim sa prognozom..

Mare

pre 1 godinu

Pošto Adams nije za pleja, pod hitno treba dovesti Pleja ali pravog pleja a ne nekog polovnjaka, ako misle da se borimo za nesto ove sezone..

ivan

pre 1 godinu

Pravo da vam kažem,ne izgledamo uopšte loše. Nisam gledao do sad i čitam komentare i tripujem da smo katastrofa ali ovo je odlično za sad plus mi se sviđa što će mali Topić dobijat šansu.

Cinjenica

pre 1 godinu

Kad zavrsimo 7 u aba ligi, kada osvojimo 0 trofeja, kada zakukamo da nas sistematski unistavaju, e onda će zvezda moci da dovede skupe igrace kao neki

Nebojša

pre 1 godinu

Smešna liga!
Priđeš ekipi Sponzora na -5 i onda sudije sviraju 3 faula u napadu u korist Sponzora Evrolige.
Znači, moraš da vodiš preko 20 poena da bi eventualno pobedio Sponzora!

Mladen CG

pre 1 godinu

Zanimljiv sastav Crvene Zvezde: imaju širinu na pozicijama 4 i 5. Još kad se vrate Nedović i Dobrić, mnogo dobrog se može dobiti! Ako se po jutru dan poznaje, biće ovo zanimljiva sezona! Ivanović i Adams sa spoljnih pozicija, a Bentil, Martin i posebno Filip Petrušev će imati šta da pokažu na centarskim pozicijama!

Aster Blistok

pre 1 godinu

Vi ste bruke Srbije!
(Grobar

E baš lepo što si se javio. Valjda će te najzad biti sramota za napisano. Trebao bi da se pokriješ ušima posle debakla od Albe.

basketaš

pre 1 godinu

Obzirom da su isprećeni kao da će biti 50 razlike, sasvim solidan meč. Pod košem smo dobri i pokriveni ali bez bekova nema košarke. Nadam se da će Nedović i Dobrić što pre zaigrati, i Adamsu će biti dosta lakše.
Petruševu Bog da svašta od talenta ali karakter i inteligenciju nikako. Mora da se radi krvavo bez nadignutog nosa i ego tripova.

Veliko bravo Vladi za minute malog Topića!
Nema tu šta da se čeka, odma među odrasle. Teramo dalje, treba momke podržati.

Beograđanin

pre 1 godinu

Zadnja četvrtina i ljudi već bacaju cigle, greše u dodavanju. Prva utakmica a kao da igraju 50-tu. Daj barem se pripremite fizički da možete da igrate 2 utakmice zaredom.
(smeh, 7. oktobar 2022 21:28)

Početak druge četvrtine a Partizan gubi 22 razlike.

Mare

pre 1 godinu

Adams ako ponovi ovakvu partiju, odmah otkaz . Sve u svemu, osim nekoliko loših sekvenci, nije bilo loše. I sudije su bar nekoliko zvezdinih lopti, poklonili Efesu.
(Bocko, 07. oktobar 2022 21:39)

Svako ko krene da tera bilo kojeg igrača u oktobru mesecu, nek baci u šolju svoju sezonsku i nek batali košarku jer je ne zna. Nije vam dosta vama pljuvačima primer Holinsa od prošle godine???

Vračarac

pre 1 godinu

Bez Kuzmića, aj kao Raduljice, Dobrica, Nedovica, Holanda, možda još nekoga, ja čak i nisam nazadovoljan. Brine me Petrušev i njegova košarkaška inteligencija, ali videćemo.

Severnjača

pre 1 godinu

Petrušev mora da dobije opomenu, ili ćeš da se uozbiljiš i da igraš timski ili ćeš sezonu da provedeš na klupi ili na tribinama! Odmah sa njim rasčistiti stvari, Zvezda njemu treba a ne obrnuto! Adams mora bolje, Bentil solidan! Kad budemo kompletni sa Braduljom, Dobrićem i Nedovićem, videćemo gde smo! Srećno!

Svilena buba

pre 1 godinu

Ovo je izgubljena utakmica, to je cinjenica..
Samo ne bih voleo da nas ponize, i da ne prebacujem kanal vec posle prve cetvrtine..
Aj sa srecom, i da pogresim sa prognozom..

Kodeks

pre 1 godinu

Sto nemam zivot kao Nedovic da primam astonomske plate 6 godina, da sedim na klupi. Covek nije pokazao elementarno sportsko i patriotsko ponasanje uzeo mesto igracu za Ep, ceo turnir smo imali igraca manje u rotaciji a pre polaska je izjavio kako je spreman, prosto da ne verujes.

Mare

pre 1 godinu

Pošto Adams nije za pleja, pod hitno treba dovesti Pleja ali pravog pleja a ne nekog polovnjaka, ako misle da se borimo za nesto ove sezone..

Dragan Lo

pre 1 godinu

Petrušev mora da dobije opomenu, ili ćeš da se uozbiljiš i da igraš timski ili ćeš sezonu da provedeš na klupi ili na tribinama! Odmah sa njim rasčistiti stvari, Zvezda njemu treba a ne obrnuto! Adams mora bolje, Bentil solidan! Kad budemo kompletni sa Braduljom, Dobrićem i Nedovićem, videćemo gde smo! Srećno!
(Severnjača, 7. oktobar 2022 22:42)

Pa lepo si napisao, Zvezda njemu treba. Za Ražnatovića i Petruševa, Zvezda je isto što i Mega - samo lansirna rampa. Navija za Partizan, a došao je za obećane - ugovorene minute.

Bane

pre 1 godinu

čitam kritike na račun Adamsa i Petruševa ... ajde, uozbiljite se. Dovodili smo igrače koje možemo da platimo. Koliko para toliko i muzike. Šta mislite, da otkažemo Adamsu i da će za iste pare doći bolji? Neće moći ... Kad nam budžet bude ne 8 nego 18 miliona, onda će i igrački kadar biti daleko kvalitetniji. Na žalost, to se neće desiti u ovom veku. A što se tiče Petruševa, najveća mu je greška što prošle sezone nije ostao u ABA ( Partizan ili Zvezda )... U Efesu su ga totalno ubili u pojam i trebaće mu dosta vremena da se od te epizode oporavi. Psiha je u pitanju.

Nolan S.i kraj fuzije' 07

pre 1 godinu

Ja sam prezadovoljan,gledam komsije,kapiten stranac,igraju stranci,klinci celu tekmu klupa,u sta se pretvorio nekad,rasadnik reprezenrarivaca,strasno,svi jure instant rezultat!?

EL poocelaaaa

pre 1 godinu

Ubija nas Adams. Ne znam koja je svrha dovoditi ovako igrace, uce se kod nas kako se igra EU kosarka pa nakon sezone odu. Covek je basketas. Nije plej a nema sut za beka.

Ivzy

pre 1 godinu

Nije ovo loše za početak, ono što najviše brine jeste nedostatak pravog plejmejkera, apsolutno niko od igrača trenutno u Zvezdi nema dovoljno dobru organizaciju napada. Adams može da bude samo drugi plej nikako prvi, možda bi čak bio bolji na bekovskoj poziciji. Centarska linija sasvim solidna na početku, naročito Bentil dobro odigrao. Petrušev dosta lopti izgubio ali mislim da će biti dosta bolji kako sezona bude odmicala. Sa povratkom Dobrića naročito koji može biti lider ove godine i nadam se većinom zdravog Nedovića ekipa je sasvim konkuretna i ove sezone, a bila bi izuzetno nezgodana rival za sve kad bi doveli kvalitetnog pleja koji zna da razigra ekipu.

cole

pre 1 godinu

nedostaje samo plej...i to ne bek- suter, vec neko ko ce znati da razigrava bentila, martina, adamsa, mitrovica, lazarevica. nisam siguran da je nedovic takav igrac. a sto se bentila tice...mislim da kosarkaski inteligentnijeg stranca nismo imali. poslozice se to kako valja...bice ovo za mnoge iznenadjujuce dobra sezona u evroligi nase zvezde.

Petar Denda

pre 1 godinu

Micić u Efesu i Micić u dresu reprezentacije su dva potpuno različita igrača. Neverovatno kako Ataman izvlači iz njega maksimum.

Dex

pre 1 godinu

Vi ste bruke Srbije!
(Grobar, 7. oktobar 2022 21:36)

To kaze navijac malog kosarkaskog klubica kojeg su kroz istoriju trpali svi po 30 razlike....to be continued

Samo kažem

pre 1 godinu

Sve u svemu dobra utakmica nekoliko gresaka i poraz ali nikako ne može da se kaže da je Zvezda loše igrali možda ima čak i prosotra za neki napredak.
Efes u svaku sezonu EL ulazi 10% snage.
(aca, 07. oktobar 2022 20:01)

Zato je tu Alba sa 100%.
(Toto-ko-tunjo, 7. oktobar 2022 20:15)

Vi najbolje poznajete ekipu Albe.
(Prle, 7. oktobar 2022 20:23)
Upoznaste je i vi ako ste institucija sa sve najvećim budžetom na ovim prostorima ikada

Pera

pre 1 godinu

Izgleda da su Zvezdini igraci na poluvremenu jeli bunike, kako drugacije objasniti neobjasnjive greske i besmisleno pravljenja faulova.

molina

pre 1 godinu

Realno je da ce Zvezda sa Dobricem, Nedovicem i Raduljicom biti neka druga ekipa. Ovo je bilo korektno ali sam ocekivao vise energije.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Sve u svemu, ne može se biti nezadovoljan. Tri četvrtine smo se držali, poluvreme egal. Sudije u par navrata, na svoj način, čisto da se ne ponadamo čudu. Petrušev mora mnogo odgovornije. Biće Zvezda dobra i ove godine. Kući je bitno uzimati bodove, i čeprknuti ponešto van.

Bocko

pre 1 godinu

Promašeni ziceri Mitrovića i Martina u 1/4, bespotrebno primljen koš u zadnjoj sekundi iste, tri bacanja za Micića u zadnjoj sekundi napada, samo to je 9 poena. 6 poklonjenih poena u kontri od Mitrovića, Petruševa i Lazića, dovoljni su za poraz. Adams ako ponovi ovakvu partiju, odmah otkaz . Sve u svemu, osim nekoliko loših sekvenci, nije bilo loše. I sudije su bar nekoliko zvezdinih lopti, poklonili Efesu.

Bane

pre 1 godinu

poraz od -13 je sve samo ne bruka i sramota! Ipak je protivnik dvostruki aktuelni prvak Evrope, i to na njegovom terenu. Dobro smo se držali 3/4, ali očigledno nemamo snage za ceo meč. Plus dva najbitnija igrača nisu trenutno u rosteru. Potencijal za bolji rezultat postoji, živi bili pa videli.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Dobra odbrana ali napad ne funkcionise bez Dobrica i Nedovica. Prosto, igrali smo bez dvojke fakticki. Nije mi jasno zasto Holand nije imao minute veceras. Sudjenje pravo domacinsko kao i uvek u Istambulu ali nije uticalo na poraz. Mnogo gresaka ali dosta i asistencija. Nedostaje sut, vidi se da nismo uigrani, ali ono sto je pozitivno je svakako zelja, borba za svaku loptu, za svaki skok. Videcemo koliko mozemo kada se vrate Nedovic i Dobric. Ajmo svi u ponedeljak da podrzimo momke u vrlo bitnoj utakmici protiv Buducnosti.

bvb

pre 1 godinu

Nista u vezi sa Adamsom mi se ne svidja. Sporo se vraca u odbranu, promasio je 3 otvorena suta za 3 vec, solira, nezainteresovano deluje. Velika je steta sto na ovaj roster nije doveden Nejpir ili neko slican njemu.

klasika

pre 1 godinu

Ako nece niko da vodi evidenciju, evo ja cu. Sezona jos nije pocela, Nedovic sa ugovorom od preko milion po sezoni propustio obe utakmice. Vreme ce pokazati, ali mislim da je to najveca greska u pojacanjima u novijoj istoriji Zvezde. Covek je od stakla bukvalno.

objektivan

pre 1 godinu

Solidna igra Zvezde tokom većeg dela meča. Borbenost sasvim u redu, ali previše grešaka za neki veći otpor Efesu. Utakmica je rešena kada je Adams promašio 4 uzastopna šuta za tri poena, veoma neodgovoran postupak igrača.15 izgubljenih lopti, naspram samo 4 Efesa. Petrušev dva puta i jednom Lazić, daju loptu direktno njihovim igračima u ruke i u kontru. Tri puta faul u poslednje 2 sekunde napada Efesa. Mnogo je to grešaka.
U ekipi Cvezde po meni prelaznu ocenu zaslužuju Bentil, Martin, Ivanović, Lazarević. Lazić, Mitrović, Marković, Topić, više loši nego dobri. Od Adamsa sam očekivao mnogo više, čini mi se da je izgoreo u želji da se pokaže u prvoj utakmici u Evropi. Petrušev, najlošiji u ekipi Zvezde, sam je imao 4 izgubljene lopte.
Nemam neke veće primedbe na trenera, postavku igre i izmene. Nadam se da će na sledećem meču protiv PAO biti mnogo bolje, pre svega šuterski, odbrana na ovom nivou je solidna.

Aaaaa

pre 1 godinu

Немојте више да гледате Цзв, ако сте очекивали побједу против првака Европе на њиховом терену. Једино се могу сложити да је Петрушев једна велика везара. Наравно нисте примјетили да је узео мјесто Далибору Илићу (ако знате уопште ко је), који је од њега кориснији за екипу 10х.

super

pre 1 godinu

Petrušev je imao 3-4 direktne asistencije u ruke za kontru i koš Efesa,dosta izgubljenih lopti i slab defanzivi skok su direktno krivi za poraz...dobra igra do zadnje četvrtine!

Miki kd

pre 1 godinu

Stručnjače pa ti se u košarku ne razumeš. Za tebe je košarka ko koliko koševa da. Taj Lazić unazad dve sezone u idealnom timu ABA. Mani se košarke
(Kaiser, 7. oktobar 2022 20:19)
Koji brze Lazić tarabo…pa i corav vidi da lik nema sta da traži u košarkaškoj ekipi.,sve je naopako odradio i upropastio igru,zajedno sa Adamsom..nameran faul,tehnička za nista,faul za tri bacanj,bacanje čiste lopte u ruke protivnika..malo li je..a ti ako mislis suprotno onda gledaj šah..pozz od bivšeg kosarkasa sa internacionalnim iskustvom..stručnjace

Verni navijac

pre 1 godinu

Mnogo me nerviraju igraci koji paze kako ce da zgaze na parketu kad ih vodi jedan ostar, a los trener kao Radonjic. Dok kod drugog odmah prave nenormalne propuste iz ciste opustenosti. Tu mislim na Lazica i Mitrovica, a Petrusev verovatno bi sad mogao da rezervise bolju stolicu jer bi presedeo 3 sledece utakmice na klupi. Ne shvatam da li trener treba da bude nenormalan da bi tebi koncentracija bila na visokom nivou, cak i ako su iza tebe desetak evroligaskih sezona.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

To je ono kad neko komentariše na osnovu naslova, a da nije ni gledao minut utakmice. Pogledaj jednom istini u oči. Ako smogneš snage. Pogledaj i "Power rankings", u koji ste se pre neki dan kleli. Vidi gde je Alba, a gde Efes. Znaš li ko je aktuelni prvak Evrope?

Која су то кола боља од Москвича

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

Да је кошарка тако једноставна...
Звезда је 3/4 водила, тукла се са прваком Европе. Утакмицу преломиле две асистенције Петрушева њиховим играчима и једна Лазића (мада тешко да бисмо добили и да се није десило, али је ту моментум покварен).
Партизан, са друге стране оставио ужасан утисак. Серија 30:4, Преузимања до максимума у одбрани, у неком тренутку и скоро -30.
Звезда је меч завршила са највећим минусом, а Партизан погинуо да са -25 дође на -15... није тако једноставно као да гледаш само резултат.

Milan Spanac

pre 1 godinu

Ne znam ko ocekiva da Zvezda odma dobije Efes, ali ova igra je odlicna. S obzirom da fale Nedovic i Dobric, Zvezda igra veceras veoma dobro. Nebitan je rezultat veceras, vec upravo ovo sto su pokazali. Doce s vremenom sve na svoje mesto, samo ako se ovako nastavi.

hmhmhm

pre 1 godinu

С обзиром на скраћену ротацију и то да је ово доста измењен састав и има пар нових и неискусних ел играча а и ко нам је био противник ја сам задовољан.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ne volim da mažem igrače pojedinačno, i ovo i nije loša partija protiv ovakvog protivnika. Ali Petrušev bi morao malo da se zamisli. Ne kažem da bismo ovo dobili i bez njegove role, ali od razlike od 5-6 poena odosmo u dvocifreni minus zbog nonšarlantnosti pojedinca. Zafkni, brale, pa nisi ti Džordan da imaš tu slobodu! Utripovao čovek da je nezamenjiv.

zemunski kej

pre 1 godinu

Igrao sam na malu razliku. Nesto mislim da ovo i nije tako los tim. Radonja koliko god da je bio dobar u zavrsnicama je redovno gubio . Tu se pogubi. Videcemo ko ce biti lider ove ekipe.

max

pre 1 godinu

Ne mogu da se setim da smo u zadnjih 20ak godina imali veću štetočinu u ekipi od Adamsa. Napad slab a odbrana još gora. Sa druge strane Martin a naročito Bentil dobri, bas dobri.

E

pre 1 godinu

Realno ima jako puno da se radi ali ono sto je bitno ima dosta potencijala, plus se jos ceka i povratak povredjenih, sve u svemu mislim da nece biti lose!

Pele

pre 1 godinu

Utisci posle prve utakmice je da ima prostora za napredak da su bili u igri dobric , nedovic i Haland mogli bismo pruzili I bolji otpor ovako vidi se da nam fali 10 poena plejmejkera i 5-6 asistencija ( kao volters prosle sezone) markovic nazalost nema te poene ivanovic ok za drugog pleja ali adams za sada polazuje da ce trebati sigurno par meseci da se navikne na evropu . Petrusev ima zelju ali vidi se da nema minute sigurno ce biti to bolje u nastavku sezone. U svakom slucaju tim ima veliki potencijal i jovanovic bi mogao da postane sasvim dobar trener i da topic za sada skuplja minute ali za sezonu dve ce biti novi rakocevic

citac vesti

pre 1 godinu

srpski igraci u stranim klubovima ko po obicaju, najbolje meceve pruzaju protiv zvezde i partizana, najgore kad igraju za reprezentaciju

evropo ne okreci nam ledja, nismo mi buzeranti

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 8. oktobar 2022 00:10
13 razlike sa sampionom EL i 16 razlike sa jednim od 3 najjeftinija tima lige. Hvala sto ste me se setili, ljubim ruke.

Air Dogan

pre 1 godinu

Zvezda ima problema sa organizacijom igre već na početku sezone u EL.Adams je jedini imao indeks korisnosti u minusu,od ostatka se izdvojio jedino Bentil. Drugo poluvreme je pokazalo staru boljku Zvezde,sa puno grešaka i promašaja.Efes je odigrao ispod svog nivoa,a opet je ubedljivo pobedio. Zvezda je izgubila 15 lopti,a domaćin samo 4.Sedam ukradenih lopti Efesa donelo je lake poene iz kontre,a kada se pridodaju nesportska i tehnička greška Lazića postalo je jasno da će biti veoma teško izbeći poraz.

veverac

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

Ima smisla, ako samo gledamo matematički.

Ali ako gledamo snage protivnika i očekivanja pre mečeva - e tu onda Miki druže dođemo do realnih naslova.

UjkaŽitko

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

Tako je. Zvezda je igrala protiv prvaka Evrope, Partizan protiv Albe, od koje ima duplo skuplji tim.

Pazarc

pre 1 godinu

Rasprava oko naslova od utakmica….ALO Zvezda se borila i igrala dobro do treće. četvrtine tad je Efes počeo da uvećava prednost Al uz pomoć sudija…bilo je sramno sudzenje…Al Partizan je od samog početka utakmice gubio 20 razlike i tokom ćele utakmice Alba je imala prednost….E zbog toga su naslovi od ovih utakmica…

khoma

pre 1 godinu

Kolko nam tačno para treba da imamo tim u Euroligi koji mi neće sve živce pokidati...kolikoooo...svake godine isto više...prodje mi život gledajući kako premašuju zicere i bacaju loptu iz napada u kontru protivniku...

Kralj

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

Zvezda je na kraju pala na najveci minus, bukvalno u poslednjoj minuti, a igrala je protiv prvaka Evrope...zato je skupo prodala kozu. Partizan je gubio 30 razlike na poluvremenu od jedne Albe, zato je debakl.

Dajte samo malo logike u razmisljanju, nije tesko.

deki27

pre 1 godinu

Ovo je ono sto se kaze upisan poraz,evidentna kriza u napadu u drugom delu utakmice sto me navodi na pomisao da bi Stefan Jovic ovde bio od koristi.Lepo je sto je mali Top dobio sansu ali on treba da se kali u ABA ligi.Sve u svemu,na kraju jos veliki poraz iako smo tri deonice igrali dobro a onda su usledile greske i neke blago receno cudne sudijske odluke.Sve u svemu,podrzimo ekipu ako nista drugo sto u rosteru veceras nismo imali manje od tri igraca na parketu a nekada i cetiri

smeh

pre 1 godinu

Zadnja četvrtina i ljudi već bacaju cigle, greše u dodavanju. Prva utakmica a kao da igraju 50-tu. Daj barem se pripremite fizički da možete da igrate 2 utakmice zaredom.

pdj

pre 1 godinu

Ne toliko losa utakmica, vecim delom je bila dobra, nazalost na momente smo srljali bez potrebe i gubili lopte, al dobro tek je pocela sezona. Samo se nadam da LeBranko nece imati vise od 10 minuta prosecno do kraja sezone.

Srx

pre 1 godinu

Ljudi, nemamo pleja i to je problem. Nema mozga koji ce voditi ekipu, razigravati…Uzmimo da fale 4 igraca ali i kad se oni vrate falice plej…Ivanovic i Adams su dvojke a Markovic u godinama.

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Ja ne gledam ,ne mogu,a po ovome vidim da imamo oko 20 ak uzgubljenih lopti.
Nikad mi to nece biti jasno. Pa i nerezonski sut je bolji od izgubljene lopte.

zzzzz

pre 1 godinu

Povređeni Holand, Nedović, Ilić, Dobrić a sezona samo što je počela?? Što se utakmice tiče dobili su nas na individualni kvalitet i sudijsko navlačenje. Mnogo smo otvorenih trojki promašili ali šta da se radi, podrška momcima.

CZ

pre 1 godinu

Slabo, i suvise slabo, nemamo sutere za trojku,osim Adamsa i Lazica ostali nista, ne smeju ni pokusati jer ne znaju,ALBA unisti Partizan sa trojkama,igramo sa 5-6 igraca ostali sede na klupi valjda posli u soping u Istanbul,uprava svake godine zamajava navijace, bez kvlitetnih pojacanja smo nula, bar da su se borili da zadrze Holinsa,Kalinica i Voltersa, sa ovim Petrusevim je pravi cirkus, ne zna gde se nalazi, nisam video goreg igraca u Zvezdi, Markovic i Ivanovic kao i uvek gube vreme daveci loptu i onda sledi neko brzopleto dodavanje....ocajno !!

SrbEUin

pre 1 godinu

Zvezda bez pleja i organizacije napada. Sve se svodi na vruće krompire i iznuđene šuteve. Nema ni prodora u reket. Marković samo trupka u krug bez ikakvog učinka, čak i bez šuta ka košu. Nula.
Topić potpuno isto. Potpuno bezopasan u napadu. Ni prodor ni šut za 3. Niko ne treba da ga čuva. Ako je to dobar plej... Šta je onda Vasa?

kortizol

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

U pravu si skroz, retko ko se seća da su Efes i Alba igrali finale EL prošle godine.

Kaiser

pre 1 godinu

B.Lazić pocinje u prvih 5!Zemljo,otvori se!Ovaj ,u normalnim okolnostima u 3.Srpskoj Ligi nema mesta..Ko gura ovog coveka da mi je znati?
(Miki kd, 07. oktobar 2022 19:32)

Stručnjače pa ti se u košarku ne razumeš. Za tebe je košarka ko koliko koševa da. Taj Lazić unazad dve sezone u idealnom timu ABA. Mani se košarke

slobinator

pre 1 godinu

prvi utisci.petrušev nema pojma.adams takođe nema pojma,ali za razliku od petruševa ima zanimljivu frizuru.u odnosu na prošlu sezonu kada smo imali voltersa sada nemamo pleja,ali ako je za utehu nemamo ni centra ni trenera,ali eto čak i takvi pa pride i bez nedovića i dobrića opet smo bolji od samoproklamovane institucije u koju je žali bože spiskano bar 20 miliona evrića

Milan

pre 1 godinu

Iako nisu igrali Nedović, Dobrić i Holand već sada se vidi da mi nemamo play-a na nivou EL. Ivanović eventualno može da bude back up opcija i to je to. Nama je neophodan neko poput Jovića, jer Marković, uz svo poštovanje za njegovu karijeru ne može više da igra na nivou EL. Jednostavno sporiji je, godine su učinile svoje, a nikad nije bio vrhunski šuter, tako da ne preti šutem.
Molim upravu da dovedu Jovića ako je još slobodan ako ne, onda da se nadje neko rešenje.
Adams i Petrušev najveća razočarenja. Martin i Bentil sasvim solidni. Mitrović i Ivanović takodje. Lazarević igrač utakmice u Zvezdi, svaka čast. Lazić klasika, već je stariji igra po sistemu toplo-hladno. Mali Topić je ok, ali neće moći mnogo da pomogne na ovom nivou. Nek stiče iskustvo.
Dakle naći dobrog play-a umrsto Markovića. Jer u reketu izgledamo sasvim dobro.

Dex

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 8. oktobar 2022 00:10)

Razlika je samo ta sto je Zvezda igrala sa sampionom Evrope, i to egal do samog kraja, dok ste vi natrpani u prvoj cetvrtini od tamo nekog raspalog klubica koji ima tri puta manji budzet od naprednog partizana

Krojf

pre 1 godinu

Ja sam bio ubedjen da je Zvezda pocepala Efes cim su se njeni navijaci toliko ushiceni porazom Partizana. Dodjem ovde i vidim da i oni, kaoni mi, imaju 0-1 posle prve utakmice.

Марко

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

Звезда се држала на 7-8 поена разлике до саме завршнице, а Партизанова утакмица решена још на загревању.

emontije

pre 1 godinu

ukratko na pleju i centru nema kvaliteta, samo kvantitet, nemamo beka sutera, videcemo ako se nedovic oporavi do kraja sezone...luka i dalje nas najbolji centar, adama za sada slabo

jmbg

pre 1 godinu

Mitrovic i Petrusev teske kljusine. Ceo tim gomila hajduka bez ideje u napadu drugo poluvreme. Profuckali svu tu dobru odbranu koju igraju.

zoran

pre 1 godinu

Zvezda tim bez glave, tela i repa.
Efes je pregršt otvorenih trojki promašio.
Zvezda nema ali bukvalno jednu akciju. U timu ne zna se ko je gori
Prokomentarisaću igrače
- Topić neiskusan
- Ivanović sutira iz teskih pozicija
- Marković fizički spremniji ali slabo igra
- Adams pregrst prodanih lopti, šut slab ulaz još gori...par dodavanja našim igračima da se skrše... Mnogo je nesiguran
- Lazić borben, al znanja nigde... Al dodavanje njihovom igraču na zicer
je komedija
- Lazarević tu je u nekom svom modu do 6,7 poena
- Bentil odbraba dobra a napad tanko
- Martin tanko u oba pravca, skočnost 0.
- Petrusev tanko, nesigurno i mnogo lopti izgubljeno
- Mitrović možda i najbolji igrač Efesa večeras.... dvoumio sam se između njega i Adamsa.... Mitrović je toliko nespretan, sudara se sa igračima po terenu i pravi faulove u napadu.
- Trener Jovanović užasno vođenje tima...jer je bezidejnost ogromna.
Ne zna se ko sta radi.
-Uopšte nisam zadovoljan timom.
Ni jedan nam se igrač nije izdvoijo. .
-niko nije očekivao pobedu Zvezde pre meča ali mora to mnogo bolje

C i n i k

pre 1 godinu

Steta, nisu bili losi eto tih 30 min, medjutim jasno je da ni Partizan ni CZ nece igrati nikakvu ulogu ni ove godine u EL jer nemaju budzete, i na kraju nije dobro sto u Partizanu nemate mladih domacih igraca koji bi iskocili talentom..
U CZ je Mitrovic bas los igrac, Petrusev dosta slab, tako da stranci i u Efesu i u CZ kao i u 2/3 KK igraju glavne uloge i ko ima budzet on dovede nekog kao Larkina ili Micica i osvaja trofej.

aca

pre 1 godinu

Efes u svaku sezonu EL ulazi 10% snage.
(aca, 07. oktobar 2022 20:01)

Zato je tu Alba sa 100%.
(Toto-ko-tunjo, 07. oktobar 2022 20:15)

ne znam, ne gledam Albu vec Zvezda-Efes. Ne znam dal sam napisao nesto pogresno? Jel pratis EL uopste?

Miki kd

pre 1 godinu

B.Lazić pocinje u prvih 5!Zemljo,otvori se!Ovaj ,u normalnim okolnostima u 3.Srpskoj Ligi nema mesta..Ko gura ovog coveka da mi je znati?

gruja

pre 1 godinu

Ovo je onaj pristup, mi smo još neuigrani, daj da izgubimo, a da ne bude mnogo bolno. I onda naiđeš na Efes koji je na 50% I ne iskoristiš to.

"Dijagnosticar" Nis

pre 1 godinu

Bez Kuzmića, aj kao Raduljice, Dobrica, Nedovica, Holanda, možda još nekoga, ja čak i nisam nazadovoljan. Brine me Petrušev i njegova košarkaška inteligencija, ali videćemo.
(Vračarac, 7. oktobar 2022 21:33)

Au, pa u protokolu mogu biti samo 12 igraca. Cetri ce uvek biti visak i po tvom cete uvek biti nekompletni.

Anti blizanac

pre 1 godinu

zbezda i partizan kidaju,nikad ječe timove nemaju,nikad više para država nije otela gradjanima da bi ova dva tima kidala širom evrope.

reprezentaciji RIP

Stefke

pre 1 godinu

Mitrovic ubedljivo najgori na terenu.Promasena dva zicera,par napada usporio,par puta skok u odbrani lose branio, bas onako decko jako smotano deluje,pored njega LeBranko deluje kao LeBron licno.Martin i Bentil za sada ne snadjeni,bar po meni,ali se obojica trude,i verujem da ce to biti dosta bolje.Adams dobro krenuo i stao,u odbrani ispod proseka.Mali Topic ce biti odlican plej.Lazarevic mozda je ovo njegova sezona,no videcemo.Sve u svemu Zvezda solidna,ali Efes realno katastrofalno igra,bez akcija, igraju pika na kapici,posle toga ide sut ili dodavanje na stranu nakon kog se zavrsava akcija.Verovatno ce Efes stisnuti u 3/4 i otici na nekih +10,ali nadam se da gresim.
SporCki pozdrav!

Prle

pre 1 godinu

Efes u svaku sezonu EL ulazi 10% snage.
(aca, 07. oktobar 2022 20:01)

Zato je tu Alba sa 100%.
(Toto-ko-tunjo, 7. oktobar 2022 20:15) 

Vi najbolje poznajete ekipu Albe.

Grizlor

pre 1 godinu

Ni Zvezda ni partizan nemaju pleja...a to je najbitnija pozicija u timu.Ovde Adamas koji nije ni plej a ni bek jer ima ocajan sut,a tamo bukvalno niko.....

cokipkijg

pre 1 godinu

Vi ste bruke Srbije!
(Grobar

E baš lepo što si se javio. Valjda će te najzad biti sramota za napisano. Trebao bi da se pokriješ ušima posle debakla od Albe.
(Aster Blistok, 07. oktobar 2022 23:01)
koliko ti se dopada reč debakl? @

slobinator

pre 1 godinu

Zato je tu Alba sa 100%.
(Toto-ko-tunjo, 07. oktobar 2022 20:15)
Jasta. To vi najbolje znate, deru vas redovno
(Petar, 8. oktobar 2022 11:31)
drala bi i vas ali nije imala prilike pošto vas nigde nije bilo 8 godina

Petar

pre 1 godinu

Efes u svaku sezonu EL ulazi 10% snage.
(aca, 07. oktobar 2022 20:01)

Zato je tu Alba sa 100%.
(Toto-ko-tunjo, 07. oktobar 2022 20:15)
Jasta. To vi najbolje znate, deru vas redovno

Cinjenica

pre 1 godinu

Kad zavrsimo 7 u aba ligi, kada osvojimo 0 trofeja, kada zakukamo da nas sistematski unistavaju, e onda će zvezda moci da dovede skupe igrace kao neki

"Dijagnosticar" Nis

pre 1 godinu

Bez Kuzmića, aj kao Raduljice, Dobrica, Nedovica, Holanda, možda još nekoga, ja čak i nisam nazadovoljan. Brine me Petrušev i njegova košarkaška inteligencija, ali videćemo.
(Vračarac, 7. oktobar 2022 21:33)

Au, pa u protokolu mogu biti samo 12 igraca. Cetri ce uvek biti visak i po tvom cete uvek biti nekompletni.

SrbEUin

pre 1 godinu

Zvezda bez pleja i organizacije napada. Sve se svodi na vruće krompire i iznuđene šuteve. Nema ni prodora u reket. Marković samo trupka u krug bez ikakvog učinka, čak i bez šuta ka košu. Nula.
Topić potpuno isto. Potpuno bezopasan u napadu. Ni prodor ni šut za 3. Niko ne treba da ga čuva. Ako je to dobar plej... Šta je onda Vasa?

zoran

pre 1 godinu

Zvezda tim bez glave, tela i repa.
Efes je pregršt otvorenih trojki promašio.
Zvezda nema ali bukvalno jednu akciju. U timu ne zna se ko je gori
Prokomentarisaću igrače
- Topić neiskusan
- Ivanović sutira iz teskih pozicija
- Marković fizički spremniji ali slabo igra
- Adams pregrst prodanih lopti, šut slab ulaz još gori...par dodavanja našim igračima da se skrše... Mnogo je nesiguran
- Lazić borben, al znanja nigde... Al dodavanje njihovom igraču na zicer
je komedija
- Lazarević tu je u nekom svom modu do 6,7 poena
- Bentil odbraba dobra a napad tanko
- Martin tanko u oba pravca, skočnost 0.
- Petrusev tanko, nesigurno i mnogo lopti izgubljeno
- Mitrović možda i najbolji igrač Efesa večeras.... dvoumio sam se između njega i Adamsa.... Mitrović je toliko nespretan, sudara se sa igračima po terenu i pravi faulove u napadu.
- Trener Jovanović užasno vođenje tima...jer je bezidejnost ogromna.
Ne zna se ko sta radi.
-Uopšte nisam zadovoljan timom.
Ni jedan nam se igrač nije izdvoijo. .
-niko nije očekivao pobedu Zvezde pre meča ali mora to mnogo bolje

Krojf

pre 1 godinu

Ja sam bio ubedjen da je Zvezda pocepala Efes cim su se njeni navijaci toliko ushiceni porazom Partizana. Dodjem ovde i vidim da i oni, kaoni mi, imaju 0-1 posle prve utakmice.

Miki kd

pre 1 godinu

B.Lazić pocinje u prvih 5!Zemljo,otvori se!Ovaj ,u normalnim okolnostima u 3.Srpskoj Ligi nema mesta..Ko gura ovog coveka da mi je znati?

Miki kd

pre 1 godinu

Stručnjače pa ti se u košarku ne razumeš. Za tebe je košarka ko koliko koševa da. Taj Lazić unazad dve sezone u idealnom timu ABA. Mani se košarke
(Kaiser, 7. oktobar 2022 20:19)
Koji brze Lazić tarabo…pa i corav vidi da lik nema sta da traži u košarkaškoj ekipi.,sve je naopako odradio i upropastio igru,zajedno sa Adamsom..nameran faul,tehnička za nista,faul za tri bacanj,bacanje čiste lopte u ruke protivnika..malo li je..a ti ako mislis suprotno onda gledaj šah..pozz od bivšeg kosarkasa sa internacionalnim iskustvom..stručnjace

C i n i k

pre 1 godinu

Steta, nisu bili losi eto tih 30 min, medjutim jasno je da ni Partizan ni CZ nece igrati nikakvu ulogu ni ove godine u EL jer nemaju budzete, i na kraju nije dobro sto u Partizanu nemate mladih domacih igraca koji bi iskocili talentom..
U CZ je Mitrovic bas los igrac, Petrusev dosta slab, tako da stranci i u Efesu i u CZ kao i u 2/3 KK igraju glavne uloge i ko ima budzet on dovede nekog kao Larkina ili Micica i osvaja trofej.

Nebojša

pre 1 godinu

Smešna liga!
Priđeš ekipi Sponzora na -5 i onda sudije sviraju 3 faula u napadu u korist Sponzora Evrolige.
Znači, moraš da vodiš preko 20 poena da bi eventualno pobedio Sponzora!

Kodeks

pre 1 godinu

Sto nemam zivot kao Nedovic da primam astonomske plate 6 godina, da sedim na klupi. Covek nije pokazao elementarno sportsko i patriotsko ponasanje uzeo mesto igracu za Ep, ceo turnir smo imali igraca manje u rotaciji a pre polaska je izjavio kako je spreman, prosto da ne verujes.

Svilena buba

pre 1 godinu

Ovo je izgubljena utakmica, to je cinjenica..
Samo ne bih voleo da nas ponize, i da ne prebacujem kanal vec posle prve cetvrtine..
Aj sa srecom, i da pogresim sa prognozom..

Beograđanin

pre 1 godinu

Zadnja četvrtina i ljudi već bacaju cigle, greše u dodavanju. Prva utakmica a kao da igraju 50-tu. Daj barem se pripremite fizički da možete da igrate 2 utakmice zaredom.
(smeh, 7. oktobar 2022 21:28)

Početak druge četvrtine a Partizan gubi 22 razlike.

Mare

pre 1 godinu

Pošto Adams nije za pleja, pod hitno treba dovesti Pleja ali pravog pleja a ne nekog polovnjaka, ako misle da se borimo za nesto ove sezone..

aca

pre 1 godinu

Efes u svaku sezonu EL ulazi 10% snage.
(aca, 07. oktobar 2022 20:01)

Zato je tu Alba sa 100%.
(Toto-ko-tunjo, 07. oktobar 2022 20:15)

ne znam, ne gledam Albu vec Zvezda-Efes. Ne znam dal sam napisao nesto pogresno? Jel pratis EL uopste?

Dex

pre 1 godinu

Vi ste bruke Srbije!
(Grobar, 7. oktobar 2022 21:36)

To kaze navijac malog kosarkaskog klubica kojeg su kroz istoriju trpali svi po 30 razlike....to be continued

Prle

pre 1 godinu

Efes u svaku sezonu EL ulazi 10% snage.
(aca, 07. oktobar 2022 20:01)

Zato je tu Alba sa 100%.
(Toto-ko-tunjo, 7. oktobar 2022 20:15) 

Vi najbolje poznajete ekipu Albe.

CZ

pre 1 godinu

Slabo, i suvise slabo, nemamo sutere za trojku,osim Adamsa i Lazica ostali nista, ne smeju ni pokusati jer ne znaju,ALBA unisti Partizan sa trojkama,igramo sa 5-6 igraca ostali sede na klupi valjda posli u soping u Istanbul,uprava svake godine zamajava navijace, bez kvlitetnih pojacanja smo nula, bar da su se borili da zadrze Holinsa,Kalinica i Voltersa, sa ovim Petrusevim je pravi cirkus, ne zna gde se nalazi, nisam video goreg igraca u Zvezdi, Markovic i Ivanovic kao i uvek gube vreme daveci loptu i onda sledi neko brzopleto dodavanje....ocajno !!

max

pre 1 godinu

Ne mogu da se setim da smo u zadnjih 20ak godina imali veću štetočinu u ekipi od Adamsa. Napad slab a odbrana još gora. Sa druge strane Martin a naročito Bentil dobri, bas dobri.

Aster Blistok

pre 1 godinu

Vi ste bruke Srbije!
(Grobar

E baš lepo što si se javio. Valjda će te najzad biti sramota za napisano. Trebao bi da se pokriješ ušima posle debakla od Albe.

Dragan Lo

pre 1 godinu

Petrušev mora da dobije opomenu, ili ćeš da se uozbiljiš i da igraš timski ili ćeš sezonu da provedeš na klupi ili na tribinama! Odmah sa njim rasčistiti stvari, Zvezda njemu treba a ne obrnuto! Adams mora bolje, Bentil solidan! Kad budemo kompletni sa Braduljom, Dobrićem i Nedovićem, videćemo gde smo! Srećno!
(Severnjača, 7. oktobar 2022 22:42)

Pa lepo si napisao, Zvezda njemu treba. Za Ražnatovića i Petruševa, Zvezda je isto što i Mega - samo lansirna rampa. Navija za Partizan, a došao je za obećane - ugovorene minute.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

To je ono kad neko komentariše na osnovu naslova, a da nije ni gledao minut utakmice. Pogledaj jednom istini u oči. Ako smogneš snage. Pogledaj i "Power rankings", u koji ste se pre neki dan kleli. Vidi gde je Alba, a gde Efes. Znaš li ko je aktuelni prvak Evrope?

slobinator

pre 1 godinu

prvi utisci.petrušev nema pojma.adams takođe nema pojma,ali za razliku od petruševa ima zanimljivu frizuru.u odnosu na prošlu sezonu kada smo imali voltersa sada nemamo pleja,ali ako je za utehu nemamo ni centra ni trenera,ali eto čak i takvi pa pride i bez nedovića i dobrića opet smo bolji od samoproklamovane institucije u koju je žali bože spiskano bar 20 miliona evrića

ivan

pre 1 godinu

Pravo da vam kažem,ne izgledamo uopšte loše. Nisam gledao do sad i čitam komentare i tripujem da smo katastrofa ali ovo je odlično za sad plus mi se sviđa što će mali Topić dobijat šansu.

Nolan S.i kraj fuzije' 07

pre 1 godinu

Ja sam prezadovoljan,gledam komsije,kapiten stranac,igraju stranci,klinci celu tekmu klupa,u sta se pretvorio nekad,rasadnik reprezenrarivaca,strasno,svi jure instant rezultat!?

gruja

pre 1 godinu

Ovo je onaj pristup, mi smo još neuigrani, daj da izgubimo, a da ne bude mnogo bolno. I onda naiđeš na Efes koji je na 50% I ne iskoristiš to.

Bane

pre 1 godinu

čitam kritike na račun Adamsa i Petruševa ... ajde, uozbiljite se. Dovodili smo igrače koje možemo da platimo. Koliko para toliko i muzike. Šta mislite, da otkažemo Adamsu i da će za iste pare doći bolji? Neće moći ... Kad nam budžet bude ne 8 nego 18 miliona, onda će i igrački kadar biti daleko kvalitetniji. Na žalost, to se neće desiti u ovom veku. A što se tiče Petruševa, najveća mu je greška što prošle sezone nije ostao u ABA ( Partizan ili Zvezda )... U Efesu su ga totalno ubili u pojam i trebaće mu dosta vremena da se od te epizode oporavi. Psiha je u pitanju.

evropo ne okreci nam ledja, nismo mi buzeranti

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 8. oktobar 2022 00:10
13 razlike sa sampionom EL i 16 razlike sa jednim od 3 najjeftinija tima lige. Hvala sto ste me se setili, ljubim ruke.

Petar

pre 1 godinu

Efes u svaku sezonu EL ulazi 10% snage.
(aca, 07. oktobar 2022 20:01)

Zato je tu Alba sa 100%.
(Toto-ko-tunjo, 07. oktobar 2022 20:15)
Jasta. To vi najbolje znate, deru vas redovno

Milan Spanac

pre 1 godinu

Ne znam ko ocekiva da Zvezda odma dobije Efes, ali ova igra je odlicna. S obzirom da fale Nedovic i Dobric, Zvezda igra veceras veoma dobro. Nebitan je rezultat veceras, vec upravo ovo sto su pokazali. Doce s vremenom sve na svoje mesto, samo ako se ovako nastavi.

smeh

pre 1 godinu

Zadnja četvrtina i ljudi već bacaju cigle, greše u dodavanju. Prva utakmica a kao da igraju 50-tu. Daj barem se pripremite fizički da možete da igrate 2 utakmice zaredom.

Samo kažem

pre 1 godinu

Sve u svemu dobra utakmica nekoliko gresaka i poraz ali nikako ne može da se kaže da je Zvezda loše igrali možda ima čak i prosotra za neki napredak.
Efes u svaku sezonu EL ulazi 10% snage.
(aca, 07. oktobar 2022 20:01)

Zato je tu Alba sa 100%.
(Toto-ko-tunjo, 7. oktobar 2022 20:15)

Vi najbolje poznajete ekipu Albe.
(Prle, 7. oktobar 2022 20:23)
Upoznaste je i vi ako ste institucija sa sve najvećim budžetom na ovim prostorima ikada

cokipkijg

pre 1 godinu

Vi ste bruke Srbije!
(Grobar

E baš lepo što si se javio. Valjda će te najzad biti sramota za napisano. Trebao bi da se pokriješ ušima posle debakla od Albe.
(Aster Blistok, 07. oktobar 2022 23:01)
koliko ti se dopada reč debakl? @

Mladen CG

pre 1 godinu

Zanimljiv sastav Crvene Zvezde: imaju širinu na pozicijama 4 i 5. Još kad se vrate Nedović i Dobrić, mnogo dobrog se može dobiti! Ako se po jutru dan poznaje, biće ovo zanimljiva sezona! Ivanović i Adams sa spoljnih pozicija, a Bentil, Martin i posebno Filip Petrušev će imati šta da pokažu na centarskim pozicijama!

Kaiser

pre 1 godinu

B.Lazić pocinje u prvih 5!Zemljo,otvori se!Ovaj ,u normalnim okolnostima u 3.Srpskoj Ligi nema mesta..Ko gura ovog coveka da mi je znati?
(Miki kd, 07. oktobar 2022 19:32)

Stručnjače pa ti se u košarku ne razumeš. Za tebe je košarka ko koliko koševa da. Taj Lazić unazad dve sezone u idealnom timu ABA. Mani se košarke

Bocko

pre 1 godinu

Promašeni ziceri Mitrovića i Martina u 1/4, bespotrebno primljen koš u zadnjoj sekundi iste, tri bacanja za Micića u zadnjoj sekundi napada, samo to je 9 poena. 6 poklonjenih poena u kontri od Mitrovića, Petruševa i Lazića, dovoljni su za poraz. Adams ako ponovi ovakvu partiju, odmah otkaz . Sve u svemu, osim nekoliko loših sekvenci, nije bilo loše. I sudije su bar nekoliko zvezdinih lopti, poklonili Efesu.

Stefke

pre 1 godinu

Mitrovic ubedljivo najgori na terenu.Promasena dva zicera,par napada usporio,par puta skok u odbrani lose branio, bas onako decko jako smotano deluje,pored njega LeBranko deluje kao LeBron licno.Martin i Bentil za sada ne snadjeni,bar po meni,ali se obojica trude,i verujem da ce to biti dosta bolje.Adams dobro krenuo i stao,u odbrani ispod proseka.Mali Topic ce biti odlican plej.Lazarevic mozda je ovo njegova sezona,no videcemo.Sve u svemu Zvezda solidna,ali Efes realno katastrofalno igra,bez akcija, igraju pika na kapici,posle toga ide sut ili dodavanje na stranu nakon kog se zavrsava akcija.Verovatno ce Efes stisnuti u 3/4 i otici na nekih +10,ali nadam se da gresim.
SporCki pozdrav!

EL poocelaaaa

pre 1 godinu

Ubija nas Adams. Ne znam koja je svrha dovoditi ovako igrace, uce se kod nas kako se igra EU kosarka pa nakon sezone odu. Covek je basketas. Nije plej a nema sut za beka.

basketaš

pre 1 godinu

Obzirom da su isprećeni kao da će biti 50 razlike, sasvim solidan meč. Pod košem smo dobri i pokriveni ali bez bekova nema košarke. Nadam se da će Nedović i Dobrić što pre zaigrati, i Adamsu će biti dosta lakše.
Petruševu Bog da svašta od talenta ali karakter i inteligenciju nikako. Mora da se radi krvavo bez nadignutog nosa i ego tripova.

Veliko bravo Vladi za minute malog Topića!
Nema tu šta da se čeka, odma među odrasle. Teramo dalje, treba momke podržati.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Sve u svemu, ne može se biti nezadovoljan. Tri četvrtine smo se držali, poluvreme egal. Sudije u par navrata, na svoj način, čisto da se ne ponadamo čudu. Petrušev mora mnogo odgovornije. Biće Zvezda dobra i ove godine. Kući je bitno uzimati bodove, i čeprknuti ponešto van.

Verni navijac

pre 1 godinu

Mnogo me nerviraju igraci koji paze kako ce da zgaze na parketu kad ih vodi jedan ostar, a los trener kao Radonjic. Dok kod drugog odmah prave nenormalne propuste iz ciste opustenosti. Tu mislim na Lazica i Mitrovica, a Petrusev verovatno bi sad mogao da rezervise bolju stolicu jer bi presedeo 3 sledece utakmice na klupi. Ne shvatam da li trener treba da bude nenormalan da bi tebi koncentracija bila na visokom nivou, cak i ako su iza tebe desetak evroligaskih sezona.

UjkaŽitko

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

Tako je. Zvezda je igrala protiv prvaka Evrope, Partizan protiv Albe, od koje ima duplo skuplji tim.

E

pre 1 godinu

Realno ima jako puno da se radi ali ono sto je bitno ima dosta potencijala, plus se jos ceka i povratak povredjenih, sve u svemu mislim da nece biti lose!

jmbg

pre 1 godinu

Mitrovic i Petrusev teske kljusine. Ceo tim gomila hajduka bez ideje u napadu drugo poluvreme. Profuckali svu tu dobru odbranu koju igraju.

Bane

pre 1 godinu

poraz od -13 je sve samo ne bruka i sramota! Ipak je protivnik dvostruki aktuelni prvak Evrope, i to na njegovom terenu. Dobro smo se držali 3/4, ali očigledno nemamo snage za ceo meč. Plus dva najbitnija igrača nisu trenutno u rosteru. Potencijal za bolji rezultat postoji, živi bili pa videli.

cole

pre 1 godinu

nedostaje samo plej...i to ne bek- suter, vec neko ko ce znati da razigrava bentila, martina, adamsa, mitrovica, lazarevica. nisam siguran da je nedovic takav igrac. a sto se bentila tice...mislim da kosarkaski inteligentnijeg stranca nismo imali. poslozice se to kako valja...bice ovo za mnoge iznenadjujuce dobra sezona u evroligi nase zvezde.

Pele

pre 1 godinu

Utisci posle prve utakmice je da ima prostora za napredak da su bili u igri dobric , nedovic i Haland mogli bismo pruzili I bolji otpor ovako vidi se da nam fali 10 poena plejmejkera i 5-6 asistencija ( kao volters prosle sezone) markovic nazalost nema te poene ivanovic ok za drugog pleja ali adams za sada polazuje da ce trebati sigurno par meseci da se navikne na evropu . Petrusev ima zelju ali vidi se da nema minute sigurno ce biti to bolje u nastavku sezone. U svakom slucaju tim ima veliki potencijal i jovanovic bi mogao da postane sasvim dobar trener i da topic za sada skuplja minute ali za sezonu dve ce biti novi rakocevic

deki27

pre 1 godinu

Ovo je ono sto se kaze upisan poraz,evidentna kriza u napadu u drugom delu utakmice sto me navodi na pomisao da bi Stefan Jovic ovde bio od koristi.Lepo je sto je mali Top dobio sansu ali on treba da se kali u ABA ligi.Sve u svemu,na kraju jos veliki poraz iako smo tri deonice igrali dobro a onda su usledile greske i neke blago receno cudne sudijske odluke.Sve u svemu,podrzimo ekipu ako nista drugo sto u rosteru veceras nismo imali manje od tri igraca na parketu a nekada i cetiri

Ivzy

pre 1 godinu

Nije ovo loše za početak, ono što najviše brine jeste nedostatak pravog plejmejkera, apsolutno niko od igrača trenutno u Zvezdi nema dovoljno dobru organizaciju napada. Adams može da bude samo drugi plej nikako prvi, možda bi čak bio bolji na bekovskoj poziciji. Centarska linija sasvim solidna na početku, naročito Bentil dobro odigrao. Petrušev dosta lopti izgubio ali mislim da će biti dosta bolji kako sezona bude odmicala. Sa povratkom Dobrića naročito koji može biti lider ove godine i nadam se većinom zdravog Nedovića ekipa je sasvim konkuretna i ove sezone, a bila bi izuzetno nezgodana rival za sve kad bi doveli kvalitetnog pleja koji zna da razigra ekipu.

Dex

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 8. oktobar 2022 00:10)

Razlika je samo ta sto je Zvezda igrala sa sampionom Evrope, i to egal do samog kraja, dok ste vi natrpani u prvoj cetvrtini od tamo nekog raspalog klubica koji ima tri puta manji budzet od naprednog partizana

kortizol

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

U pravu si skroz, retko ko se seća da su Efes i Alba igrali finale EL prošle godine.

klasika

pre 1 godinu

Ako nece niko da vodi evidenciju, evo ja cu. Sezona jos nije pocela, Nedovic sa ugovorom od preko milion po sezoni propustio obe utakmice. Vreme ce pokazati, ali mislim da je to najveca greska u pojacanjima u novijoj istoriji Zvezde. Covek je od stakla bukvalno.

Vračarac

pre 1 godinu

Bez Kuzmića, aj kao Raduljice, Dobrica, Nedovica, Holanda, možda još nekoga, ja čak i nisam nazadovoljan. Brine me Petrušev i njegova košarkaška inteligencija, ali videćemo.

emontije

pre 1 godinu

ukratko na pleju i centru nema kvaliteta, samo kvantitet, nemamo beka sutera, videcemo ako se nedovic oporavi do kraja sezone...luka i dalje nas najbolji centar, adama za sada slabo

Mare

pre 1 godinu

Adams ako ponovi ovakvu partiju, odmah otkaz . Sve u svemu, osim nekoliko loših sekvenci, nije bilo loše. I sudije su bar nekoliko zvezdinih lopti, poklonili Efesu.
(Bocko, 07. oktobar 2022 21:39)

Svako ko krene da tera bilo kojeg igrača u oktobru mesecu, nek baci u šolju svoju sezonsku i nek batali košarku jer je ne zna. Nije vam dosta vama pljuvačima primer Holinsa od prošle godine???

veverac

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

Ima smisla, ako samo gledamo matematički.

Ali ako gledamo snage protivnika i očekivanja pre mečeva - e tu onda Miki druže dođemo do realnih naslova.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Dobra odbrana ali napad ne funkcionise bez Dobrica i Nedovica. Prosto, igrali smo bez dvojke fakticki. Nije mi jasno zasto Holand nije imao minute veceras. Sudjenje pravo domacinsko kao i uvek u Istambulu ali nije uticalo na poraz. Mnogo gresaka ali dosta i asistencija. Nedostaje sut, vidi se da nismo uigrani, ali ono sto je pozitivno je svakako zelja, borba za svaku loptu, za svaki skok. Videcemo koliko mozemo kada se vrate Nedovic i Dobric. Ajmo svi u ponedeljak da podrzimo momke u vrlo bitnoj utakmici protiv Buducnosti.

Severnjača

pre 1 godinu

Petrušev mora da dobije opomenu, ili ćeš da se uozbiljiš i da igraš timski ili ćeš sezonu da provedeš na klupi ili na tribinama! Odmah sa njim rasčistiti stvari, Zvezda njemu treba a ne obrnuto! Adams mora bolje, Bentil solidan! Kad budemo kompletni sa Braduljom, Dobrićem i Nedovićem, videćemo gde smo! Srećno!

Која су то кола боља од Москвича

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

Да је кошарка тако једноставна...
Звезда је 3/4 водила, тукла се са прваком Европе. Утакмицу преломиле две асистенције Петрушева њиховим играчима и једна Лазића (мада тешко да бисмо добили и да се није десило, али је ту моментум покварен).
Партизан, са друге стране оставио ужасан утисак. Серија 30:4, Преузимања до максимума у одбрани, у неком тренутку и скоро -30.
Звезда је меч завршила са највећим минусом, а Партизан погинуо да са -25 дође на -15... није тако једноставно као да гледаш само резултат.

Anti blizanac

pre 1 godinu

zbezda i partizan kidaju,nikad ječe timove nemaju,nikad više para država nije otela gradjanima da bi ova dva tima kidala širom evrope.

reprezentaciji RIP

khoma

pre 1 godinu

Kolko nam tačno para treba da imamo tim u Euroligi koji mi neće sve živce pokidati...kolikoooo...svake godine isto više...prodje mi život gledajući kako premašuju zicere i bacaju loptu iz napada u kontru protivniku...

molina

pre 1 godinu

Realno je da ce Zvezda sa Dobricem, Nedovicem i Raduljicom biti neka druga ekipa. Ovo je bilo korektno ali sam ocekivao vise energije.

Pazarc

pre 1 godinu

Rasprava oko naslova od utakmica….ALO Zvezda se borila i igrala dobro do treće. četvrtine tad je Efes počeo da uvećava prednost Al uz pomoć sudija…bilo je sramno sudzenje…Al Partizan je od samog početka utakmice gubio 20 razlike i tokom ćele utakmice Alba je imala prednost….E zbog toga su naslovi od ovih utakmica…

zemunski kej

pre 1 godinu

Igrao sam na malu razliku. Nesto mislim da ovo i nije tako los tim. Radonja koliko god da je bio dobar u zavrsnicama je redovno gubio . Tu se pogubi. Videcemo ko ce biti lider ove ekipe.

Pera

pre 1 godinu

Izgleda da su Zvezdini igraci na poluvremenu jeli bunike, kako drugacije objasniti neobjasnjive greske i besmisleno pravljenja faulova.

super

pre 1 godinu

Petrušev je imao 3-4 direktne asistencije u ruke za kontru i koš Efesa,dosta izgubljenih lopti i slab defanzivi skok su direktno krivi za poraz...dobra igra do zadnje četvrtine!

hmhmhm

pre 1 godinu

С обзиром на скраћену ротацију и то да је ово доста измењен састав и има пар нових и неискусних ел играча а и ко нам је био противник ја сам задовољан.

Kralj

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

Zvezda je na kraju pala na najveci minus, bukvalno u poslednjoj minuti, a igrala je protiv prvaka Evrope...zato je skupo prodala kozu. Partizan je gubio 30 razlike na poluvremenu od jedne Albe, zato je debakl.

Dajte samo malo logike u razmisljanju, nije tesko.

Марко

pre 1 godinu

Skupo prodala kozu 13 razlike, a Partizan "debakl" sa 16.Palite brate
(Miki, 08. oktobar 2022 00:10)

Звезда се држала на 7-8 поена разлике до саме завршнице, а Партизанова утакмица решена још на загревању.

Petar Denda

pre 1 godinu

Micić u Efesu i Micić u dresu reprezentacije su dva potpuno različita igrača. Neverovatno kako Ataman izvlači iz njega maksimum.

bvb

pre 1 godinu

Nista u vezi sa Adamsom mi se ne svidja. Sporo se vraca u odbranu, promasio je 3 otvorena suta za 3 vec, solira, nezainteresovano deluje. Velika je steta sto na ovaj roster nije doveden Nejpir ili neko slican njemu.

zzzzz

pre 1 godinu

Povređeni Holand, Nedović, Ilić, Dobrić a sezona samo što je počela?? Što se utakmice tiče dobili su nas na individualni kvalitet i sudijsko navlačenje. Mnogo smo otvorenih trojki promašili ali šta da se radi, podrška momcima.

Hrundi Bakshi

pre 1 godinu

Ja ne gledam ,ne mogu,a po ovome vidim da imamo oko 20 ak uzgubljenih lopti.
Nikad mi to nece biti jasno. Pa i nerezonski sut je bolji od izgubljene lopte.

objektivan

pre 1 godinu

Solidna igra Zvezde tokom većeg dela meča. Borbenost sasvim u redu, ali previše grešaka za neki veći otpor Efesu. Utakmica je rešena kada je Adams promašio 4 uzastopna šuta za tri poena, veoma neodgovoran postupak igrača.15 izgubljenih lopti, naspram samo 4 Efesa. Petrušev dva puta i jednom Lazić, daju loptu direktno njihovim igračima u ruke i u kontru. Tri puta faul u poslednje 2 sekunde napada Efesa. Mnogo je to grešaka.
U ekipi Cvezde po meni prelaznu ocenu zaslužuju Bentil, Martin, Ivanović, Lazarević. Lazić, Mitrović, Marković, Topić, više loši nego dobri. Od Adamsa sam očekivao mnogo više, čini mi se da je izgoreo u želji da se pokaže u prvoj utakmici u Evropi. Petrušev, najlošiji u ekipi Zvezde, sam je imao 4 izgubljene lopte.
Nemam neke veće primedbe na trenera, postavku igre i izmene. Nadam se da će na sledećem meču protiv PAO biti mnogo bolje, pre svega šuterski, odbrana na ovom nivou je solidna.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Ne volim da mažem igrače pojedinačno, i ovo i nije loša partija protiv ovakvog protivnika. Ali Petrušev bi morao malo da se zamisli. Ne kažem da bismo ovo dobili i bez njegove role, ali od razlike od 5-6 poena odosmo u dvocifreni minus zbog nonšarlantnosti pojedinca. Zafkni, brale, pa nisi ti Džordan da imaš tu slobodu! Utripovao čovek da je nezamenjiv.

citac vesti

pre 1 godinu

srpski igraci u stranim klubovima ko po obicaju, najbolje meceve pruzaju protiv zvezde i partizana, najgore kad igraju za reprezentaciju

Srx

pre 1 godinu

Ljudi, nemamo pleja i to je problem. Nema mozga koji ce voditi ekipu, razigravati…Uzmimo da fale 4 igraca ali i kad se oni vrate falice plej…Ivanovic i Adams su dvojke a Markovic u godinama.

pdj

pre 1 godinu

Ne toliko losa utakmica, vecim delom je bila dobra, nazalost na momente smo srljali bez potrebe i gubili lopte, al dobro tek je pocela sezona. Samo se nadam da LeBranko nece imati vise od 10 minuta prosecno do kraja sezone.

Air Dogan

pre 1 godinu

Zvezda ima problema sa organizacijom igre već na početku sezone u EL.Adams je jedini imao indeks korisnosti u minusu,od ostatka se izdvojio jedino Bentil. Drugo poluvreme je pokazalo staru boljku Zvezde,sa puno grešaka i promašaja.Efes je odigrao ispod svog nivoa,a opet je ubedljivo pobedio. Zvezda je izgubila 15 lopti,a domaćin samo 4.Sedam ukradenih lopti Efesa donelo je lake poene iz kontre,a kada se pridodaju nesportska i tehnička greška Lazića postalo je jasno da će biti veoma teško izbeći poraz.

Milan

pre 1 godinu

Iako nisu igrali Nedović, Dobrić i Holand već sada se vidi da mi nemamo play-a na nivou EL. Ivanović eventualno može da bude back up opcija i to je to. Nama je neophodan neko poput Jovića, jer Marković, uz svo poštovanje za njegovu karijeru ne može više da igra na nivou EL. Jednostavno sporiji je, godine su učinile svoje, a nikad nije bio vrhunski šuter, tako da ne preti šutem.
Molim upravu da dovedu Jovića ako je još slobodan ako ne, onda da se nadje neko rešenje.
Adams i Petrušev najveća razočarenja. Martin i Bentil sasvim solidni. Mitrović i Ivanović takodje. Lazarević igrač utakmice u Zvezdi, svaka čast. Lazić klasika, već je stariji igra po sistemu toplo-hladno. Mali Topić je ok, ali neće moći mnogo da pomogne na ovom nivou. Nek stiče iskustvo.
Dakle naći dobrog play-a umrsto Markovića. Jer u reketu izgledamo sasvim dobro.

Aaaaa

pre 1 godinu

Немојте више да гледате Цзв, ако сте очекивали побједу против првака Европе на њиховом терену. Једино се могу сложити да је Петрушев једна велика везара. Наравно нисте примјетили да је узео мјесто Далибору Илићу (ако знате уопште ко је), који је од њега кориснији за екипу 10х.

Grizlor

pre 1 godinu

Ni Zvezda ni partizan nemaju pleja...a to je najbitnija pozicija u timu.Ovde Adamas koji nije ni plej a ni bek jer ima ocajan sut,a tamo bukvalno niko.....

slobinator

pre 1 godinu

Zato je tu Alba sa 100%.
(Toto-ko-tunjo, 07. oktobar 2022 20:15)
Jasta. To vi najbolje znate, deru vas redovno
(Petar, 8. oktobar 2022 11:31)
drala bi i vas ali nije imala prilike pošto vas nigde nije bilo 8 godina