Utorak, 19.09.2017.

15:00

Kokoškov napušta klupu Slovenije? "Nemoguće je..."

Igor Kokoškov najverovatnije neće moći da nastavi da obavlja funkciju selektora Slovenije zbog obaveza u NBA ligi.

Izvor: Sportando

Kokoškov napušta klupu Slovenije? "Nemoguæe je..." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

CarloNS

pre 6 godina

Jeste vi ludi? Treba da mi bude cast sto je Kokoskov iz Srbije? Tu cast i ponos ne igra nikakvu ulogu. Onaj ko je navijao za Srbiju a ponosan je na Kokoskova, treba da stavi prst na celo. Okrenite se malo sebi. Briga njega za Srbiju i vas. Sta mi imamo od toga odakle je on? Nista. On ocigledno ima. Ako nista ovde je pekao zanat da bi drugde mogao dobro da ga proda.
(nebitan lik, 19. septembar 2017 18:44)

A šta imamo od srebrne medalje? Čak i da je zlatna, šta običan građanin ima od toga? Tri dana je srećan, a posle opet na posao za 200e. Gledao sam svaku utakmicu, ali profi sport je reality show kao i svaki drugi. Nikakve vajde od njega, čak nije ni zdrav.

who cares

pre 6 godina

Sledece leto, 2018, je promenom odigravanja EP sa 2 na 4 godine i pomeranjem SP na neparnu godinu slobodno za sve reprezentacije i to bas godinu pre SP, zato mi nikako nije jasno zasto je Fiba resila da i u toku sezone ima ove prozore za kvalifikacije, Novembar, Februar, pa jos bolji biser Jun, kada se igraju zavrsnice vecine liga. Nema nikakve logike ni u pogledu te borbe i svadje sa Ulebom, nista nece napakostiti Evroligi, ti igraci imaju ugovore i prosto nece moci da dodju, nema ama bas nikakve logike, mogli su lepo preko leta da organizuju te kvalifikacije kada je pauza. Cestitke Kokoskovu, nema nikakve logike ni u kritici nasih dezurnih kriticara po sajtovima ovog coveka, radio je svoj posao, kao i Pesic 93 sa Nemcima kada je uzeo zlato, pa posle je i Pesic uzeo dva zlata sa nama. Kokoskov je inace bio u prici i za naseg selektora kada se Duda povukao, ali su resili da idu sa Saletom, sto je bila odlicna odluka, jer se Sale pokazao kao majstor, i iako je Kokoskov odlican trener, ne bi uspeo ovo sto je Sale uradio sa ovim realno drugim timom, da dodje do finala, jer to finale nije samo rezultat trenerskog znanja, nego i nacina motivacije igraca, a Sale je ove momke odlicno upoznao i naucio kako da ih motivise da skoro svi pruze u reprezentaciji bolje igre neko kada igraju u klubovima. To naravno ne umanjuje uspeh Slovenije i Kokoskova, nama naravno mora da bude zao, jer smo bili na milimetar od prave senzacije i od tog zlata, ali to nije razlog da napadate ovog coveka.

Vera Djuric

pre 6 godina

lgor Kokoskov je roden u Beogradu a njegov otac cuveni fudbaler Beogradskog Vozdovackog je Stevan Kokoskov roden u Banatskom Brestovcu 30 km od Beograda . Mislim da je to i dalje Beograd a ne Bugarska

JimBeam

pre 6 godina

@prodigxCZ
Ne bi baš da se mešam u vašu raspravu, ali sport o kome komentarišeš, internet na kome ostavljaš komentar i verovatno taj telefon ili komp sa kog pišeš komentar - dolaze iz te zemlje sa kojom ništa ne bi da imaš. Prilično paradoksalno, zar ne?

Bratkola

pre 6 godina

Ovi pametnjackovici sto po njihovoj teoriji svaki trener stranac u nasoj ligi kada igra protiv timovao iz svoje originalne zemlje, treba da natera svoje igrace (nase igrace) da izgube jer on ne sme da pobedi tim/reprezentaciju gde je rodjen, treba da im se ukine internet i televizor sve :) nije vredno... :)

prodigxCZ

pre 6 godina

@Shone
93 nismo igrali zbog sankcija,verovatno znas samo se pravis naivan,tako da ne moze da se poredi sa ovim.Imamo mi jos dobrih trenera kojima reprezentacija nije odskocna daska ili rad za pare,i koji ne bi mogli da vode drugu osim Srbije,misljenja sam daje takav i Sale Obradovic,to su neke nijanse koje meni mnogo znace i imam pravo na svoje misljenje,nisam nikoga vredjao.A ti postuj Kokoskova koliko god hoces,to je tvoja stvar ali nemoj da mi prosipas ovde neku pamet,posto se vidi da ti Amerika viri iz ociju a sa takvim ne bi da imam nista.

Otkud tetka zna Jovića?!

pre 6 godina

Ovo će biti kao nemci 93-će i to im je to, zaborav...
(Delije Čikago, 19. septembar 2017 15:54)

Slažem se, osim da ide u zaborav!
Evo, ti si se setio Nemaca ...

mm

pre 6 godina

Košarka je za ceo svet igra, ali za nas Srbe ona je mnogo više od igre.
To je jedno od retkih mesta gde smo svi stali pod isti barjak i ujedinili se!
Puno mi je srce za ovaj Naš tim i sve Nas koji smo se radovali i tugovali sa njima.

Naš Tim je naš ponos, on nas diže i daje nam veru u bolje sutra u ovim teškim vremenima.

Brundo

pre 6 godina

Uspeh Slovenije doživljavam kao uspeh Srbije zbog Igora i veoma mi je drago zbog njega čija igračka karijera je prekinuta prerano zbog saobraćajne nezgode i ozbiljnih povreda i jednogodišnjeg lečenja (to verujem niste znali) ali je želeo da ostane u košarci i postao sjajan trener i probio se u vrlo zahtevnoj Americi. Čovek je prosto ovo zaslužio nebitno na čelu koje reprezentacije i protiv koga u finalu. A mi, budimo malo više ljudi, sport je ipak samo zabava ;)

Gde ja živim

pre 6 godina

Jel igraju Amerikanci kvalifikacije za sp??
(cz, 19. septembar 2017 18:35) # Link komentara

Da, u grupi C Američke zone (kako se već zove) sa Kubom , Meksikom i Portorikom. Vodiće ih Džef Van Gandi, u odsustvu Grega. Sa kojim timom to već ne znam.

Miško

pre 6 godina

Kokoškovu respect za ovo sto je uradio i za ponašanje. Kada Sale reši malo da se odmori, on će nam biti u najužem izboru za selektora....

Blaz

pre 6 godina

Al vama se vidi da ste po razmisljanju jos uvek daleko nazad..pa mi u Sloveniji bj bili ponosni na trenera iako bi pobedio nas u finalu..pa sta onda..to ga ne pravi nista manje Slovenca..to su profesionalci..od toga se zivi..sigurno Kokoskovu nije bilo lako igrati protiv Srbije..a te vasi komentari ..no comment..ja si ne mogu zamisljat da to napise jedan Beogradjanin..

Shone

pre 6 godina

(prodigyCZ, 19. septembar 2017 17:11)

Ja, kao Srbin i navijac Zvezde sam doziveo transfer blama od tvog komentara. Cuj, lik koji trenira reprezentaciju koja ga je unajmila za selektora, se drznuo da pobedi tvoju/moju Srbiju pa si ti sad mnogo besan. Niko ti ne kaze da treba da ga volis ali treba da postujes uspeh svog sunarodnika - Beogradjanina, SRBINA, coveka koji je preuzeo reprezentaciju bez ikakve istorije uspeha i doveo je odmah do zlata. Koji je na dobrom putu da postane prvi, neamercki glavni trener u NBA. Posto se tvoje pracenje sporta ocigledno svodi na uralnje po tribinama i glumljenje huligana po internetu, naravno da ne umes ni da prepoznas, a kamoli da cenis takve uspehe. I ne! Niko ne bi "prodao" Saleta za "ovog", to se samo u tvojoj i glavama slicnim tebi, stvorila opet neka nova podela na Saletovce i Igorovce, umesto da svi, kao nacija, budemo srecni sto imamo jos jednog vrhunskog trenera u opticaju koji bi potencijalno mogao da nam donese mnogo radosti u buducnosti.
Jedan Pesic je Nemackoj doneo prvo i jedino zlato na EP '93. Isti taj Pesic kasnije doneo nama zlato na EP i SP i za sada jedinu pobedu nad Dream teamom i to u sred Amerike.
Sto se mene tice dovoljno je da, kao neki buduci trener u NBA, s vremena na vreme okuplja nase kosarkase i razvija ih i daje im pravu sansu. Kao sto ce je sigurno imati Bogdan u timu gde se nesto pitaju Divac i Stojakvic. Kao sto je imaju kod Obradovica... To je prava snaga i garant kontinuiteta uspeha nase kosarke.

Zimbabvejac

pre 6 godina

Puno zdravlja i sreće u daljem radu gospodine Kokoškov ali Što dalje od srpske repke! Ni ne pomišljaj na to! Idi treniraj Zimbabve, povedi i Dragića, on te voli i poći će s tobom siguran sam, pa sa Zimbabveom osvojite Mundobasket! :-)

cypress

pre 6 godina

дођи у Србију матори, поздрав из Баната, требао си пре финала да напустише клупу, сјајан стручњак

mihajlo

pre 6 godina

Ako se mene pita, treba ignorisati sva takmicenja kde je FIBA do daljeg. Absolutno treba formirati novu organizaciju koja nece biti svadjalica nego organizacija koja ce udruzivati i postovati klubove, igrace i drzavu.

anbeast

pre 6 godina

Ohhh... košarka je igra, sport, ljudi moji. Nije rat. Pa sta ako je vodio Sloveniju i ako je pobedio Srbiju? Svaka njemu i njima čast! Bili su dobri ceo turnir, pobedili Spaniju, pobjedili Srbiju... Ej, bre! Igraš tvrdo, na terenu gines, kad se završi, malo rade emocije, pruzis ruku pobedniku i teras dalje.Sutra je novi dan, sutra može biti novi duel. Izvuci pouke, pobedi idući put. To je draž! Teško mi je palo jer sam se baš ponadao da će Slovenci pasti psihički kad malo stane šut, ali, sta da se radi... Jesu sudije napravile par svinjarija na našu štetu, ali Slovenci vodili čelu utakmicu. Jednostavno su bili spremniji, kompletnih, napaljeniji... Još jednom svaka čast našim i slovenskim košarkašima!

nebitan lik

pre 6 godina

@kondor
Jeste vi ludi? Treba da mi bude cast sto je Kokoskov iz Srbije? Tu cast i ponos ne igra nikakvu ulogu. Onaj ko je navijao za Srbiju a ponosan je na Kokoskova, treba da stavi prst na celo. Okrenite se malo sebi. Briga njega za Srbiju i vas. Sta mi imamo od toga odakle je on? Nista. On ocigledno ima. Ako nista ovde je pekao zanat da bi drugde mogao dobro da ga proda.

Kouč

pre 6 godina

Naravno da je nemoguće! Kalendar koji su smislile mudre glave iz FIBA sa tim "prozorima" i kvalifikacijama je potpuno besmislen i sad treba jedna skupo plaćena NBA zvezda da dođe da se lomata na nekim kvalifikacijama pored toliko naporne NBA sezone u kojoj se igra ogroman broj utakmica? Naravno da neće! Ja prvi nisam za to da jedan Teo, Jokara ili Bogdan dođe iz SAD da se lomata u kvalifikacijama protiv košarkaške velesile Luksemburga recimo! To je isto što i na primer da jedan Greg Popović u pauzi NBA sezone dođe da trenira KK Dinamik na primer! :-) Naravno da je to i nemoguće i smešno i suludo to i pomišljati! :-)

lokator

pre 6 godina

A u redu je kada klubove za pare vode nasi treneri ciji timovi pobedjuju nase timove u evrokupovima,to moze a ne moze neko nas da vodi tudju reprezentaciju koja je bolja od nase i pobedi u finalu?Koja logika vas vodi kroz zivot?

zoran

pre 6 godina

@nekoizmase
Sve to zivot a treba biti veliki i u porazu i cestitati protivniku a sledeci pit se truditi da budes bolji
Uzivao sam u prizoru srpskih i slovenackih navijaca koji su zajedno u istambulu uzvikivali "Srbija" i "Slovenija"
Ni jedan jedini incident
Ovo sada sa Dragicem i Kokoškovim je potpuno nepotrebno

zbolem

pre 6 godina

U trenutku kada ovaj postane selektor Srbije, nadam se nikada, nacionalna kosarka prestaje da postoji. Takvo zlato ili bilo koja medalja nece imati nikakvu vrednost, il ce imati ko sto ima i pobeda Fenerbahcea.

zoran

pre 6 godina

Mi smo zaostao narod oduvek bilini nista se tu ne menja na zalost
Pre svega, Kokoškov je profesionalac, čovek nije bio u ratu protiv Srbije nego je vodio košarkašku reprezentaciju Slovenije koja je u finalu pobedila Srbiju. Da je naša prva petorka igrala sa Raduljicom, Jokićem, Teodosicem... ne bi Slovencima pomogao jos jedan Kokoškov ali tako je kako je
Ne zaboravite da nasoj zenskoj kosarkaskoj reprezentaciji igra Danijel Pejdž, Amerikanka koja je igrala protiv svoje zemlje a za nas dok su njeni roditelji navijali na tribinama za Srbiju i nosili srpsku zastavu na utakmici protiv Amerike
Mislite o tome

anica

pre 6 godina

Kada sam videla dodelu medalja posle pobede Spanije bas se iznenadih, uvek je bilo tri postolka, losa organizacija, mesanje politike i odredjena zabokrecina koja je bila prisutna tokom celog turnira nije mogla biti neprimecena. No, dobro...sve su anulirali Slovenci i Srbi svojom predivnom kosarkom. Tokom predjasnjeg odbojkaskog prvenstva isto sam primetila kako je pobednik podigao pehar, gore negde u tribinama. Sve se menja nekako.
Elem, gdinu Igoru Kokoskovom sve najbolje u daljem redu, njegovo pravo da zivi i radi sta god zeli i gde zeli, ocigledno je odlican nusprodukt kosarkaskkih skola, nama ostaje da budemo ponosni na to sto je takav strucnjak naseg roda. Sto se tice pobede Slovenije zasluzena je, i to je sport...tacno je da ovo nije rat, i trebalo bi da se spusti malo lopta, ako su nas pobedili nisu nas bili tamo na terenu, aman ljudi:) Ne mislim da smo kao narod zaostali, i ne volim sto se tako prica, ovo nema veze sa nacionalizmom i nekim branjenjem Srpstva...cisto realno mislim da smo srcani i ne damo na svoje, budi se to u coveku nekako...pa otud dolaze i neke teme bespotrebne:)
Poraz ne moze da ne zaboli naravno, i mene je jer volim nase kosarkase, ali vec proslo...okrecu se ljudi novim izazovima i pobedama.
Veliki pozdrav za Tetku Veru, i ne obazirite se na provokatore:)

prodigyCZ

pre 6 godina

Pobedio je moju Srbiju,sta,jel treba da ga volim?mozda i da pocnem da navijam za Jutu?ili mozda treba da padnem na zadnjicu kad postane glavni trener u NBA?...vidim neki bi vec prodali Saleta za ovog...nemam nista protiv njega,mnogo,sto bi rekao Teo,samo sto dalje od klupe Srbije,i naravno moje Zvezde,samo toliko,a ostalo kako hoce,ne zanima me.

Bizarno

pre 6 godina

Ne mogu da zamislim da je Sale Djordjević selektor Slovenije, da je doneo Slovencima zlato i da posle svega izjavi da je srećan što je pobedio reprezentaciju svoje zemlje i pri tome oseća zadovoljstvo. Ali postalo mi je sve apsolutno jasno kada sam saznao da je Kokoškov Bugarin, oženjen Amerikankom.
(rastko, 19. septembar 2017 16:01)

A ti si 'pravi' profesionalni Srbin oženjen šljivom?

Nekoizmase

pre 6 godina

@zoran - pa evo Gorišek koji je poznati konstruktor letaonica u Sloveniji, pomogao Norvežanima u Vikersundu. Druže moj, razapeli ga Slovenci, da je izdajnik svog naroda, što deli znanje itd (samo zato što je Vikersund preuzeo primat največe letaone na svetu).
Nismo zlatni, daleko od toga - ali evo ja ti iz prve ruke govorim iz srca Slovenije, da ovde nije ništa bolje! Sve je to u teoriji super i lepo ali je praksa mnogo gadna :)

ivan

pre 6 godina

to se moglo i ocekivati, uzeli su zlato i to mu je dovoljno za ozbiljniji aranzman u nba gde stremi,da su uzeli srebro ostao bi sigurno,
takodje zna da su uzeli zlato spletom srecnih okolnosti i da nece skoro ponoviti uspeh, pogotovo noseci breme favorita, ovo je bilo na krilima euforije, bez bremena favorita,kao iznenadjenje sampionata, takoreci iz treceg plana i uz malecku pomoc sudija, sasvim dovoljno.
Dalje ako se dragic povuce iz njihove reprezentacije, znate kada ce oni da ponove uspeh , pa nikad, bice u najboljem slucaju 6-7 reprezentacija evrop, sve i da doncic bude drugi jordan

Ivan

pre 6 godina

Ni Evrobasket više nije ono što je bio upravo zbog tog odnosa na relacijama NBA-FIBA-Evroliga, i biće sve lošiji i lošiji ti odnosi ubuduće jer para vrti gde burgija neće reče narod naš, i šta onda očekivati od predstojećih kvalifikacija za Mundobasket? Ništa osim da će to biti revija igrača treće klase, sa dužnim poštovanjem ali treće klase! Ko će nastupati za naše tada u tim kvalifikacijama, šta mislite? Pa igrači iz Prve Lige Srbije naravno, iz klubova koji nisu članovi ABA lige. A o internacionalcima da i ne govorimo, neće pustiti ni jednog jedinog na te kvalifikacije. I onda naravoučenije svega toga je šta? Pa to da je potpuno OBESMIŠLJENO i NEPOTREBNO postojanje i Evropbasketa i Mundobasketa u budućnosti jer ih niko i ne tretira onako kako bi trebalo!

Navijam za Crnogorce (sa stanom u Beograd) i vilom u Budvu

pre 6 godina

A šta vas briga da li će ovaj Srbin (zajedno sa ostalim novim, dobro plaćenim Slovencima) sutra plaćati porez Amerikancima.
Obratite se nekom muškarcu, recimo tati.

Gde ja živim

pre 6 godina

Pa čovek pobedio Srbiju i prešao igricu, šta će dalje da radi. Igore puno sreće u NBA, da postaneš prvi trener negde i po mogućstvu uzmeš nekog našeg igrača i napraviš ga još boljim. A sa ovima što te prozivaju da si se prodao nemoj da se baviš. Oni bi prodali celu Srbiju samo da CZ ili Partizan budu prvaci Evrope, a neki i za manje. Čovek je preuzeo Sloveniju jer je želeo da bude prvi trener i da vidi koliko može. Uspeo je i svaka mu čast. Pa ja bih prvi voleo da vidim i njega u Saletovom štabu kao što su Ameri uradili sa Kšiševskim, Tibodoom i koji beše onaj treći. Čak bih dao i Radonjiću da radi na defanzivi (nemoj Partizanovci da se javljate). Naravno i ovi Saletovi pomoćnici su odlični, ali pričam za budućnost. Dakle nikoga ne teram, samo kažem. I onda polako, sinergija svih delova. Ali to još nije moguće, a da li će biti nekad, ne znam.

ROZE FLAMINGOS PA NA TUFNE

pre 6 godina

Dođi, majstore, da trenira š nas, ovaj naš ništa ne zna. Nauči i naše igrače da daju trojke s osam metara, a ne da se zlopate da uguraju loptu ispod koša pa sve nešto na silu. Srpska košarka treba da uči od Slovenije kako se igra na rezultat. Uzmeš, daš 100p i nadaš se da protivnik neće dati baš toliko. A ne kao mi, braniš da ne primiš puno koševa, a u napadu šta bude-bude. Ja sam se oduševio Slovencima, a ima i puno slatkih macana među njima.

Avanturista

pre 6 godina

O kakvoj nacionalnoj casti i ponosu pricaju ljudi u zemlji koja sa vecinom od cak 52% bira sebi ovakvo rukovodstvo? Tacnije, bira sve na isti kalup decenijama unazad. Nije Tesla dzabe zbrisao sto dalje odavde, koliko god mu mi brojali krvna zrnca. Ne znam da li bi on recimo imao osecanje ponosa zbog nacionalnog porekla, da moze da nas vidi.
E pa iz istih razloga je i Kokoskov bio bolji nekom drugom. Ne samo on, imamo citavu plejadu drugih koji Srbima nisu valjali, a drugi su ih kovali u zvezde. Rambo Petkovic recimo. Ili Rajevac koji je Gani doneo najveci uspeh u fudbalu, pobedivsi bas Srbiju. Bora Milutinovic nikada nece imati isto postovanje ovde, kakvo je imao u Kini, gde je smatran maltene bozanstvom. Po pravilu, prorok nije prihvacen prvo u svom selu. Tako da, ne bacajte kamenje na Kokoskova. Svi skupa smo podjednako odgovorni sto nam najsposobniji ljudi radije nizu uspehe negde drugde u svetu.

hihihi

pre 6 godina

Kokoškov će možda jednog dana biti NBA trener. A kada jednog dana ostari i bog da bude imao puno unučadi ona će ga mozda pitati "Djede osvoji li šta u karijeri? On će reći " Bio sam evropski prvak sa Slovenijom i pobijedili smo Srbiju u finalu". Oni će ga mozda pitati :" A zašto Djede? " Pa zbog 30 000 evrica sinovci.
(Can be only one., 19. septembar 2017 16:24)

Samo si pogresio zadnju recenicu, reci ce: Pa iz zadovljstva sinovci!

Vera Djuric

pre 6 godina

Evo da odgovorim momku koji se predstavlja GROBAR da je IGOR moj sestric a pitam vas kako bi se vi postavili da ste na IGOROVOM mestu i da li bi vi svesno isli u poraz i rekli igracima da moraju da izgube. To je ipak sport a ne rat i mislim da je to bio trenutak inspiracije pa je SLOVENIJA pobedila sto ne znaci da su bolji od SRBIJE. TO JE SAMO SPORT I TACKA.

Jugosloven

pre 6 godina

Oni su čini mi se i zlato u rukometu osvojili sa uvoznim trenerom, Vujovićem koji se npr. ponosi sto je iz CG, ali se oseća i deklariše kao Jugosloven.

brzi

pre 6 godina

Sve je to super, ali zasto i po kojoj logici prvak Evrope treba da igra kvalifikacije za svetsko? Realno ne bismo ni mi trebali da igramo sto smo drugi, a van pameti je da igraju oni sto su prvi.

Djenka

pre 6 godina

Ne razumem hejtere? Treneri imaju najtezi put, mnogo tezi od igraca, kada se radi o novcu. Pa da nece da igra za klikere? Kada neko zaradi svetske pare kao sto su to uzeli nasi trenerski magovi onda je lako biti patriota, i ja to postujem. Ali bre Igor K. je daleko od toga, on ima jos da radi i zaradjuje, pa kako da mu zamerite ljudi sto prehranjuje porodicu??? Da je ubedio na primer Bogdanovica da promeni pasos pa da mu se i zameri. Ali ovako sve cestitke i puno srece, sve je odradjeno posteno. Kada Igor bude imao milione, kao na primer Darko Milicic, onda moze da tetovira Srbiju na rame i da mase zastavomm do mile volje sa vrha Avale ili Fruske Gore. A do tada ima da se radi za one koji placaju. Da Hrvati imaju mozga sada bi se zaleteli da ga uzmu, on im je jedina sansa. Ali kao sto je vec rekao on ne moze ni fizicki da stigne. Steta za sport. Ne dirajte Igora, njegov uspeh je uspeh nase kosarke. I treba da nam je cast sto se drugi grebu od nas. Kada se kaze "Srbija" svi (koji se razumeju u ovu igru) sa naklonom pozdravljaju nasu zastavu. A tome Igor odavno doprinosi. Ne mesajte patriotizam sa slepilom. Ziveli.

Can be only one.

pre 6 godina

Kokoškov će možda jednog dana biti NBA trener. A kada jednog dana ostari i bog da bude imao puno unučadi ona će ga mozda pitati "Djede osvoji li šta u karijeri? On će reći " Bio sam evropski prvak sa Slovenijom i pobijedili smo Srbiju u finalu". Oni će ga mozda pitati :" A zašto Djede? " Pa zbog 30 000 evrica sinovci.

kondor

pre 6 godina

Ovima, što se pitaju kako je Kokoškov mogao da vodi Sloveniju, a što da ne vodi.Nama treba da bude čast, što imamo vrhunskog trenera, koji je uspeo sa drugom reprezentacijom da osvoji Evropsko.On bi najviše voleo, da je mogao da vodi Srbiju, a verovatno će jednog dana to i uraditi.Za nas je u ovom momentu i bolje što imamo Saleta, koji je stalno tu.Jer, zamislite da je sad bio Kokoškov, morali bi da tražimo novog selektora, pred sad važne kvalifikacije.Ne bih bio u koži Slovenaca!

vlasta

pre 6 godina

@grobar
Ajde ,rodjace,objasni ti meni sta je nacionalni ponos?
Moze li se njime prehraniti porodica?Obezbediti krov nad glavom?Skolovati deca?
Ili je mozda to mogucnost da zivis pristojno?Da sa dobim obrazovanjem imas prednost u odnosu na partijskog pionira?Mozda je to situacija kad odes u bilo koju drzavnu ustanovu,a sluzbenici te gledaju kao stoku?Ili,kad odes u bolnicu,a tamo nema ni toalet papira?Mozda ti taj ponos moze pomoci ako stanes,slucajno,na put nekom politicaru,tajkunu ili kriminalcu?Ruku na srce,ja u ovoj nacionalno ponosnoj zemlji ne vidim razliku izmedju ove trojice.
I ti si nasao da prozivas Igora Kokoskova za nacionalni ponos?Taj je covek ovom titulom uradio za tvoju drzavu vise nego sto ces ti uraditi za ceo zivot.

rastko

pre 6 godina

Ne mogu da zamislim da je Sale Djordjević selektor Slovenije, da je doneo Slovencima zlato i da posle svega izjavi da je srećan što je pobedio reprezentaciju svoje zemlje i pri tome oseća zadovoljstvo. Ali postalo mi je sve apsolutno jasno kada sam saznao da je Kokoškov Bugarin, oženjen Amerikankom.

Jim Beam

pre 6 godina

Iskreno me ne bi začudilo da se ne plasiraju na SP. Iz grupa koja će nastati ukrštanjem A i B grupe tražiće se tri reprezentacije između Španije, Turske, Letonije i Slovenije (plus Ukrajina i Crne Gora). Kvalifikacije su takve da dalje neće proći najbolje ekipe, već one sa najdužom klupom tj igračima koji ne igraju u NBA ili Euroligi. Jedni su Španci jer imaju dosta odličnih svojih igrača po Endesa ligi, drugi verovatno Turci takođe zbog jake lige (a i Euroligu samo igraju Fener i Efes ove godine) pa imaju solidnu bazu, a za treće će prštati između Letonije i Slovenije koje će biti osakaćene neigranjem Porzingisa, Dragića, Bertansa, Dončića i Time. Nama je malo lakše, jer u našim grupama igraju samo Nemačka i Grčka od jačih. A i Sale je povukao pola reprezentacije u Bajern koji ne igra Euroligu tako da nas ima :)

Džoni

pre 6 godina

Mogu da razumem da neko za pare vodi tuđu reprezentaciju i da se trudi da te pare uspehom opravda, ali ovo da to nije posao nego zadovoljstvo i čast mi je totalno degutantno. Jedino ako je ovo izjavio onako radi reda da se još više dopadne Slovencima. Verujem da pravom patrioti jedino zadovoljstvo bi trebalo da bude da donese titulu za svoju zemlju a ne to što si rastužio sedam miliona Srba! Ok profesionalac si i odradio si profesionalno ali sada da su ti Slovenci baš toliko prirasli srcu ne verujem! Dragić, Dončić i ekipa ma kakve korene imali igrali su za svoju zemlju i to je sasvim prirodna stvar. Logično je da više vole Sloveniju od Srbije.

Munja

pre 6 godina

Krajnje je vreme da se glavni evropski savezi okupe i razgovaraju o organizovanju paralelnog EP u organizaciji Evrolige. Sam razgovor bi naterao FIBU da prekine sa detinjastim ponasanjem. Da li ce nastup nekog kluba za Eurocup da dovede do iskljucenja nacionalne selekcije sa nekog FIBA prvenstva, nedorasle sudije sa drugih kontinenata, kalendar kvalifikacija... Uostalom, zasto najboljih 8 selekcija iz Evrope uopste mora da igra kvalifikacije? To je tek potpuna nebuloza.

Zdovc

pre 6 godina

Steta. Sa Sasom smo uzeli srebro, a sa njim bi zlato!
(neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, 19. septembar 2017 15:03

A u tom slučaju prije bi dobili Letoniju ili Španiju i možda ne bi ni medalje dobili

milan

pre 6 godina

@Džoni

Šta je ovde sporno, ne sumnjam da bi više voleo da vodi reprezentaciju Srbije nego Slovenije da je dobio ponudu. Naravno da mu je glavni posao u NBA, on je rekao da je počeo da radi sa reprezentacijama da bi stekao dodatno iskustvo i napredovao kao trener. Može se diskutovati da li strani treneri treba da vode reprezentacije, ali danas je to vrlo česta praksa i ništa Kokoškovu ne možemo da zamerimo.

A ako Slovenija kao šampion Evrope ne uspe da se kvalifikuje za SP zbog oslabljenog sastava, to će biti neverovatan šamar za FIBA i najbolja ilustracija besmisla sistema takmičenja koji su stvorili.

mra

pre 6 godina

Danilovicu reaguj!
(Chichy, 19. septembar 2017 15:31)

Neverovatno koliko je ovo glup komentar,ali stvarno ja nmg da poverujem da je ovo neko normalan napisao.Pa sve i da nam treba novi selektor,covek je objasnio zaato ne moze da bude trener bilo koje evropske rep. auuu

Red Star Nis

pre 6 godina

Pa mislim nista se nije reklo za Nobelovu nagradu...posao trenera u NBA i selektora reprezentacije se nikada nije te nece ni moci kombinovati...Jedno je kad jedan ili tri igraca treba da izmole dozvolu a sasvim drugo je kada osovina ekipe - u liku i delu trenera - treba da uigrava i vodi reprezentaciju mesecima...

cukce

pre 6 godina

Ovaj FIBA kalendar je jos jedan dokaz da je FIBA izgubila kompas! Prvo je izgubila sukob sa ULEB-om pa organizuje trece razredno klupsko takmicenje u Evropi. Na ovom evropskom nije bilo najboljih sudija sto se i te kako osetilo, strasne su greske pravili! Zatim dodelili su Istanbulu zavrsnicu takmicenja sto je bila jos jedna kobna greska, ocajna poseta! Gde su sad zagovaraci FIBE!?

Predo

pre 6 godina

To je bilo jasno. Nisu džaba brojni Slovenci rekli da je ovo bila šansa "sada i ko zna kada", a da za Srbiju ima vremena, jer ima jaču bazu. Kokoškov je sam rekao da želi da ostavi traga u nekom FIBA takmičenju i okreće se NBA. Ovo mu je čak dobar izgovor. Uspeh bi mogao ponoviti, ali ne sa Slovenijom. A o cirkusu koji radi FIBA nemam reči. NBA je najveća košarkaška institucija na planeti i jedino šta FIBA može i treba da uradi je da se uskladi sa njima, da postoje jedistvena pravila i jedinstveni kalendar. Onda bi se i Euroliga prilagodila. Ovako imamo tri sveta u jednom.

kondor

pre 6 godina

Ova FIBA bolje da se ukine.Od Evropskog prvenstva su napravili trećerazredno takmičenja, gde nisu mogli najbolji košarkaši da učestvuju.Sad napravili kvalifikacije za Svetsko, gde isto najbolji igrači neće moći da učestvuju.Cirkus!

Janko

pre 6 godina

Ukinite FIBU i ULEB. Udružite se svi velikani evropske i svetske košarke i ukinite ta smeća od organizacija koja svojim odlukama prete da unište košarku.

cukce

pre 6 godina

Ovaj FIBA kalendar je jos jedan dokaz da je FIBA izgubila kompas! Prvo je izgubila sukob sa ULEB-om pa organizuje trece razredno klupsko takmicenje u Evropi. Na ovom evropskom nije bilo najboljih sudija sto se i te kako osetilo, strasne su greske pravili! Zatim dodelili su Istanbulu zavrsnicu takmicenja sto je bila jos jedna kobna greska, ocajna poseta! Gde su sad zagovaraci FIBE!?

Janko

pre 6 godina

Ukinite FIBU i ULEB. Udružite se svi velikani evropske i svetske košarke i ukinite ta smeća od organizacija koja svojim odlukama prete da unište košarku.

Predo

pre 6 godina

To je bilo jasno. Nisu džaba brojni Slovenci rekli da je ovo bila šansa "sada i ko zna kada", a da za Srbiju ima vremena, jer ima jaču bazu. Kokoškov je sam rekao da želi da ostavi traga u nekom FIBA takmičenju i okreće se NBA. Ovo mu je čak dobar izgovor. Uspeh bi mogao ponoviti, ali ne sa Slovenijom. A o cirkusu koji radi FIBA nemam reči. NBA je najveća košarkaška institucija na planeti i jedino šta FIBA može i treba da uradi je da se uskladi sa njima, da postoje jedistvena pravila i jedinstveni kalendar. Onda bi se i Euroliga prilagodila. Ovako imamo tri sveta u jednom.

Jim Beam

pre 6 godina

Iskreno me ne bi začudilo da se ne plasiraju na SP. Iz grupa koja će nastati ukrštanjem A i B grupe tražiće se tri reprezentacije između Španije, Turske, Letonije i Slovenije (plus Ukrajina i Crne Gora). Kvalifikacije su takve da dalje neće proći najbolje ekipe, već one sa najdužom klupom tj igračima koji ne igraju u NBA ili Euroligi. Jedni su Španci jer imaju dosta odličnih svojih igrača po Endesa ligi, drugi verovatno Turci takođe zbog jake lige (a i Euroligu samo igraju Fener i Efes ove godine) pa imaju solidnu bazu, a za treće će prštati između Letonije i Slovenije koje će biti osakaćene neigranjem Porzingisa, Dragića, Bertansa, Dončića i Time. Nama je malo lakše, jer u našim grupama igraju samo Nemačka i Grčka od jačih. A i Sale je povukao pola reprezentacije u Bajern koji ne igra Euroligu tako da nas ima :)

Vera Djuric

pre 6 godina

Evo da odgovorim momku koji se predstavlja GROBAR da je IGOR moj sestric a pitam vas kako bi se vi postavili da ste na IGOROVOM mestu i da li bi vi svesno isli u poraz i rekli igracima da moraju da izgube. To je ipak sport a ne rat i mislim da je to bio trenutak inspiracije pa je SLOVENIJA pobedila sto ne znaci da su bolji od SRBIJE. TO JE SAMO SPORT I TACKA.

mra

pre 6 godina

Danilovicu reaguj!
(Chichy, 19. septembar 2017 15:31)

Neverovatno koliko je ovo glup komentar,ali stvarno ja nmg da poverujem da je ovo neko normalan napisao.Pa sve i da nam treba novi selektor,covek je objasnio zaato ne moze da bude trener bilo koje evropske rep. auuu

milan

pre 6 godina

@Džoni

Šta je ovde sporno, ne sumnjam da bi više voleo da vodi reprezentaciju Srbije nego Slovenije da je dobio ponudu. Naravno da mu je glavni posao u NBA, on je rekao da je počeo da radi sa reprezentacijama da bi stekao dodatno iskustvo i napredovao kao trener. Može se diskutovati da li strani treneri treba da vode reprezentacije, ali danas je to vrlo česta praksa i ništa Kokoškovu ne možemo da zamerimo.

A ako Slovenija kao šampion Evrope ne uspe da se kvalifikuje za SP zbog oslabljenog sastava, to će biti neverovatan šamar za FIBA i najbolja ilustracija besmisla sistema takmičenja koji su stvorili.

brzi

pre 6 godina

Sve je to super, ali zasto i po kojoj logici prvak Evrope treba da igra kvalifikacije za svetsko? Realno ne bismo ni mi trebali da igramo sto smo drugi, a van pameti je da igraju oni sto su prvi.

Munja

pre 6 godina

Krajnje je vreme da se glavni evropski savezi okupe i razgovaraju o organizovanju paralelnog EP u organizaciji Evrolige. Sam razgovor bi naterao FIBU da prekine sa detinjastim ponasanjem. Da li ce nastup nekog kluba za Eurocup da dovede do iskljucenja nacionalne selekcije sa nekog FIBA prvenstva, nedorasle sudije sa drugih kontinenata, kalendar kvalifikacija... Uostalom, zasto najboljih 8 selekcija iz Evrope uopste mora da igra kvalifikacije? To je tek potpuna nebuloza.

kondor

pre 6 godina

Ova FIBA bolje da se ukine.Od Evropskog prvenstva su napravili trećerazredno takmičenja, gde nisu mogli najbolji košarkaši da učestvuju.Sad napravili kvalifikacije za Svetsko, gde isto najbolji igrači neće moći da učestvuju.Cirkus!

Bizarno

pre 6 godina

Ne mogu da zamislim da je Sale Djordjević selektor Slovenije, da je doneo Slovencima zlato i da posle svega izjavi da je srećan što je pobedio reprezentaciju svoje zemlje i pri tome oseća zadovoljstvo. Ali postalo mi je sve apsolutno jasno kada sam saznao da je Kokoškov Bugarin, oženjen Amerikankom.
(rastko, 19. septembar 2017 16:01)

A ti si 'pravi' profesionalni Srbin oženjen šljivom?

zoran

pre 6 godina

Mi smo zaostao narod oduvek bilini nista se tu ne menja na zalost
Pre svega, Kokoškov je profesionalac, čovek nije bio u ratu protiv Srbije nego je vodio košarkašku reprezentaciju Slovenije koja je u finalu pobedila Srbiju. Da je naša prva petorka igrala sa Raduljicom, Jokićem, Teodosicem... ne bi Slovencima pomogao jos jedan Kokoškov ali tako je kako je
Ne zaboravite da nasoj zenskoj kosarkaskoj reprezentaciji igra Danijel Pejdž, Amerikanka koja je igrala protiv svoje zemlje a za nas dok su njeni roditelji navijali na tribinama za Srbiju i nosili srpsku zastavu na utakmici protiv Amerike
Mislite o tome

Shone

pre 6 godina

(prodigyCZ, 19. septembar 2017 17:11)

Ja, kao Srbin i navijac Zvezde sam doziveo transfer blama od tvog komentara. Cuj, lik koji trenira reprezentaciju koja ga je unajmila za selektora, se drznuo da pobedi tvoju/moju Srbiju pa si ti sad mnogo besan. Niko ti ne kaze da treba da ga volis ali treba da postujes uspeh svog sunarodnika - Beogradjanina, SRBINA, coveka koji je preuzeo reprezentaciju bez ikakve istorije uspeha i doveo je odmah do zlata. Koji je na dobrom putu da postane prvi, neamercki glavni trener u NBA. Posto se tvoje pracenje sporta ocigledno svodi na uralnje po tribinama i glumljenje huligana po internetu, naravno da ne umes ni da prepoznas, a kamoli da cenis takve uspehe. I ne! Niko ne bi "prodao" Saleta za "ovog", to se samo u tvojoj i glavama slicnim tebi, stvorila opet neka nova podela na Saletovce i Igorovce, umesto da svi, kao nacija, budemo srecni sto imamo jos jednog vrhunskog trenera u opticaju koji bi potencijalno mogao da nam donese mnogo radosti u buducnosti.
Jedan Pesic je Nemackoj doneo prvo i jedino zlato na EP '93. Isti taj Pesic kasnije doneo nama zlato na EP i SP i za sada jedinu pobedu nad Dream teamom i to u sred Amerike.
Sto se mene tice dovoljno je da, kao neki buduci trener u NBA, s vremena na vreme okuplja nase kosarkase i razvija ih i daje im pravu sansu. Kao sto ce je sigurno imati Bogdan u timu gde se nesto pitaju Divac i Stojakvic. Kao sto je imaju kod Obradovica... To je prava snaga i garant kontinuiteta uspeha nase kosarke.

Djenka

pre 6 godina

Ne razumem hejtere? Treneri imaju najtezi put, mnogo tezi od igraca, kada se radi o novcu. Pa da nece da igra za klikere? Kada neko zaradi svetske pare kao sto su to uzeli nasi trenerski magovi onda je lako biti patriota, i ja to postujem. Ali bre Igor K. je daleko od toga, on ima jos da radi i zaradjuje, pa kako da mu zamerite ljudi sto prehranjuje porodicu??? Da je ubedio na primer Bogdanovica da promeni pasos pa da mu se i zameri. Ali ovako sve cestitke i puno srece, sve je odradjeno posteno. Kada Igor bude imao milione, kao na primer Darko Milicic, onda moze da tetovira Srbiju na rame i da mase zastavomm do mile volje sa vrha Avale ili Fruske Gore. A do tada ima da se radi za one koji placaju. Da Hrvati imaju mozga sada bi se zaleteli da ga uzmu, on im je jedina sansa. Ali kao sto je vec rekao on ne moze ni fizicki da stigne. Steta za sport. Ne dirajte Igora, njegov uspeh je uspeh nase kosarke. I treba da nam je cast sto se drugi grebu od nas. Kada se kaze "Srbija" svi (koji se razumeju u ovu igru) sa naklonom pozdravljaju nasu zastavu. A tome Igor odavno doprinosi. Ne mesajte patriotizam sa slepilom. Ziveli.

anbeast

pre 6 godina

Ohhh... košarka je igra, sport, ljudi moji. Nije rat. Pa sta ako je vodio Sloveniju i ako je pobedio Srbiju? Svaka njemu i njima čast! Bili su dobri ceo turnir, pobedili Spaniju, pobjedili Srbiju... Ej, bre! Igraš tvrdo, na terenu gines, kad se završi, malo rade emocije, pruzis ruku pobedniku i teras dalje.Sutra je novi dan, sutra može biti novi duel. Izvuci pouke, pobedi idući put. To je draž! Teško mi je palo jer sam se baš ponadao da će Slovenci pasti psihički kad malo stane šut, ali, sta da se radi... Jesu sudije napravile par svinjarija na našu štetu, ali Slovenci vodili čelu utakmicu. Jednostavno su bili spremniji, kompletnih, napaljeniji... Još jednom svaka čast našim i slovenskim košarkašima!

vlasta

pre 6 godina

@grobar
Ajde ,rodjace,objasni ti meni sta je nacionalni ponos?
Moze li se njime prehraniti porodica?Obezbediti krov nad glavom?Skolovati deca?
Ili je mozda to mogucnost da zivis pristojno?Da sa dobim obrazovanjem imas prednost u odnosu na partijskog pionira?Mozda je to situacija kad odes u bilo koju drzavnu ustanovu,a sluzbenici te gledaju kao stoku?Ili,kad odes u bolnicu,a tamo nema ni toalet papira?Mozda ti taj ponos moze pomoci ako stanes,slucajno,na put nekom politicaru,tajkunu ili kriminalcu?Ruku na srce,ja u ovoj nacionalno ponosnoj zemlji ne vidim razliku izmedju ove trojice.
I ti si nasao da prozivas Igora Kokoskova za nacionalni ponos?Taj je covek ovom titulom uradio za tvoju drzavu vise nego sto ces ti uraditi za ceo zivot.

kondor

pre 6 godina

Ovima, što se pitaju kako je Kokoškov mogao da vodi Sloveniju, a što da ne vodi.Nama treba da bude čast, što imamo vrhunskog trenera, koji je uspeo sa drugom reprezentacijom da osvoji Evropsko.On bi najviše voleo, da je mogao da vodi Srbiju, a verovatno će jednog dana to i uraditi.Za nas je u ovom momentu i bolje što imamo Saleta, koji je stalno tu.Jer, zamislite da je sad bio Kokoškov, morali bi da tražimo novog selektora, pred sad važne kvalifikacije.Ne bih bio u koži Slovenaca!

hihihi

pre 6 godina

Kokoškov će možda jednog dana biti NBA trener. A kada jednog dana ostari i bog da bude imao puno unučadi ona će ga mozda pitati "Djede osvoji li šta u karijeri? On će reći " Bio sam evropski prvak sa Slovenijom i pobijedili smo Srbiju u finalu". Oni će ga mozda pitati :" A zašto Djede? " Pa zbog 30 000 evrica sinovci.
(Can be only one., 19. septembar 2017 16:24)

Samo si pogresio zadnju recenicu, reci ce: Pa iz zadovljstva sinovci!

Avanturista

pre 6 godina

O kakvoj nacionalnoj casti i ponosu pricaju ljudi u zemlji koja sa vecinom od cak 52% bira sebi ovakvo rukovodstvo? Tacnije, bira sve na isti kalup decenijama unazad. Nije Tesla dzabe zbrisao sto dalje odavde, koliko god mu mi brojali krvna zrnca. Ne znam da li bi on recimo imao osecanje ponosa zbog nacionalnog porekla, da moze da nas vidi.
E pa iz istih razloga je i Kokoskov bio bolji nekom drugom. Ne samo on, imamo citavu plejadu drugih koji Srbima nisu valjali, a drugi su ih kovali u zvezde. Rambo Petkovic recimo. Ili Rajevac koji je Gani doneo najveci uspeh u fudbalu, pobedivsi bas Srbiju. Bora Milutinovic nikada nece imati isto postovanje ovde, kakvo je imao u Kini, gde je smatran maltene bozanstvom. Po pravilu, prorok nije prihvacen prvo u svom selu. Tako da, ne bacajte kamenje na Kokoskova. Svi skupa smo podjednako odgovorni sto nam najsposobniji ljudi radije nizu uspehe negde drugde u svetu.

Brundo

pre 6 godina

Uspeh Slovenije doživljavam kao uspeh Srbije zbog Igora i veoma mi je drago zbog njega čija igračka karijera je prekinuta prerano zbog saobraćajne nezgode i ozbiljnih povreda i jednogodišnjeg lečenja (to verujem niste znali) ali je želeo da ostane u košarci i postao sjajan trener i probio se u vrlo zahtevnoj Americi. Čovek je prosto ovo zaslužio nebitno na čelu koje reprezentacije i protiv koga u finalu. A mi, budimo malo više ljudi, sport je ipak samo zabava ;)

Džoni

pre 6 godina

Mogu da razumem da neko za pare vodi tuđu reprezentaciju i da se trudi da te pare uspehom opravda, ali ovo da to nije posao nego zadovoljstvo i čast mi je totalno degutantno. Jedino ako je ovo izjavio onako radi reda da se još više dopadne Slovencima. Verujem da pravom patrioti jedino zadovoljstvo bi trebalo da bude da donese titulu za svoju zemlju a ne to što si rastužio sedam miliona Srba! Ok profesionalac si i odradio si profesionalno ali sada da su ti Slovenci baš toliko prirasli srcu ne verujem! Dragić, Dončić i ekipa ma kakve korene imali igrali su za svoju zemlju i to je sasvim prirodna stvar. Logično je da više vole Sloveniju od Srbije.

Gde ja živim

pre 6 godina

Pa čovek pobedio Srbiju i prešao igricu, šta će dalje da radi. Igore puno sreće u NBA, da postaneš prvi trener negde i po mogućstvu uzmeš nekog našeg igrača i napraviš ga još boljim. A sa ovima što te prozivaju da si se prodao nemoj da se baviš. Oni bi prodali celu Srbiju samo da CZ ili Partizan budu prvaci Evrope, a neki i za manje. Čovek je preuzeo Sloveniju jer je želeo da bude prvi trener i da vidi koliko može. Uspeo je i svaka mu čast. Pa ja bih prvi voleo da vidim i njega u Saletovom štabu kao što su Ameri uradili sa Kšiševskim, Tibodoom i koji beše onaj treći. Čak bih dao i Radonjiću da radi na defanzivi (nemoj Partizanovci da se javljate). Naravno i ovi Saletovi pomoćnici su odlični, ali pričam za budućnost. Dakle nikoga ne teram, samo kažem. I onda polako, sinergija svih delova. Ali to još nije moguće, a da li će biti nekad, ne znam.

Blaz

pre 6 godina

Al vama se vidi da ste po razmisljanju jos uvek daleko nazad..pa mi u Sloveniji bj bili ponosni na trenera iako bi pobedio nas u finalu..pa sta onda..to ga ne pravi nista manje Slovenca..to su profesionalci..od toga se zivi..sigurno Kokoskovu nije bilo lako igrati protiv Srbije..a te vasi komentari ..no comment..ja si ne mogu zamisljat da to napise jedan Beogradjanin..

anica

pre 6 godina

Kada sam videla dodelu medalja posle pobede Spanije bas se iznenadih, uvek je bilo tri postolka, losa organizacija, mesanje politike i odredjena zabokrecina koja je bila prisutna tokom celog turnira nije mogla biti neprimecena. No, dobro...sve su anulirali Slovenci i Srbi svojom predivnom kosarkom. Tokom predjasnjeg odbojkaskog prvenstva isto sam primetila kako je pobednik podigao pehar, gore negde u tribinama. Sve se menja nekako.
Elem, gdinu Igoru Kokoskovom sve najbolje u daljem redu, njegovo pravo da zivi i radi sta god zeli i gde zeli, ocigledno je odlican nusprodukt kosarkaskkih skola, nama ostaje da budemo ponosni na to sto je takav strucnjak naseg roda. Sto se tice pobede Slovenije zasluzena je, i to je sport...tacno je da ovo nije rat, i trebalo bi da se spusti malo lopta, ako su nas pobedili nisu nas bili tamo na terenu, aman ljudi:) Ne mislim da smo kao narod zaostali, i ne volim sto se tako prica, ovo nema veze sa nacionalizmom i nekim branjenjem Srpstva...cisto realno mislim da smo srcani i ne damo na svoje, budi se to u coveku nekako...pa otud dolaze i neke teme bespotrebne:)
Poraz ne moze da ne zaboli naravno, i mene je jer volim nase kosarkase, ali vec proslo...okrecu se ljudi novim izazovima i pobedama.
Veliki pozdrav za Tetku Veru, i ne obazirite se na provokatore:)

mihajlo

pre 6 godina

Ako se mene pita, treba ignorisati sva takmicenja kde je FIBA do daljeg. Absolutno treba formirati novu organizaciju koja nece biti svadjalica nego organizacija koja ce udruzivati i postovati klubove, igrace i drzavu.

Nekoizmase

pre 6 godina

@zoran - pa evo Gorišek koji je poznati konstruktor letaonica u Sloveniji, pomogao Norvežanima u Vikersundu. Druže moj, razapeli ga Slovenci, da je izdajnik svog naroda, što deli znanje itd (samo zato što je Vikersund preuzeo primat največe letaone na svetu).
Nismo zlatni, daleko od toga - ali evo ja ti iz prve ruke govorim iz srca Slovenije, da ovde nije ništa bolje! Sve je to u teoriji super i lepo ali je praksa mnogo gadna :)

Kouč

pre 6 godina

Naravno da je nemoguće! Kalendar koji su smislile mudre glave iz FIBA sa tim "prozorima" i kvalifikacijama je potpuno besmislen i sad treba jedna skupo plaćena NBA zvezda da dođe da se lomata na nekim kvalifikacijama pored toliko naporne NBA sezone u kojoj se igra ogroman broj utakmica? Naravno da neće! Ja prvi nisam za to da jedan Teo, Jokara ili Bogdan dođe iz SAD da se lomata u kvalifikacijama protiv košarkaške velesile Luksemburga recimo! To je isto što i na primer da jedan Greg Popović u pauzi NBA sezone dođe da trenira KK Dinamik na primer! :-) Naravno da je to i nemoguće i smešno i suludo to i pomišljati! :-)

rastko

pre 6 godina

Ne mogu da zamislim da je Sale Djordjević selektor Slovenije, da je doneo Slovencima zlato i da posle svega izjavi da je srećan što je pobedio reprezentaciju svoje zemlje i pri tome oseća zadovoljstvo. Ali postalo mi je sve apsolutno jasno kada sam saznao da je Kokoškov Bugarin, oženjen Amerikankom.

Can be only one.

pre 6 godina

Kokoškov će možda jednog dana biti NBA trener. A kada jednog dana ostari i bog da bude imao puno unučadi ona će ga mozda pitati "Djede osvoji li šta u karijeri? On će reći " Bio sam evropski prvak sa Slovenijom i pobijedili smo Srbiju u finalu". Oni će ga mozda pitati :" A zašto Djede? " Pa zbog 30 000 evrica sinovci.

zoran

pre 6 godina

@nekoizmase
Sve to zivot a treba biti veliki i u porazu i cestitati protivniku a sledeci pit se truditi da budes bolji
Uzivao sam u prizoru srpskih i slovenackih navijaca koji su zajedno u istambulu uzvikivali "Srbija" i "Slovenija"
Ni jedan jedini incident
Ovo sada sa Dragicem i Kokoškovim je potpuno nepotrebno

Jugosloven

pre 6 godina

Oni su čini mi se i zlato u rukometu osvojili sa uvoznim trenerom, Vujovićem koji se npr. ponosi sto je iz CG, ali se oseća i deklariše kao Jugosloven.

Gde ja živim

pre 6 godina

Jel igraju Amerikanci kvalifikacije za sp??
(cz, 19. septembar 2017 18:35) # Link komentara

Da, u grupi C Američke zone (kako se već zove) sa Kubom , Meksikom i Portorikom. Vodiće ih Džef Van Gandi, u odsustvu Grega. Sa kojim timom to već ne znam.

mm

pre 6 godina

Košarka je za ceo svet igra, ali za nas Srbe ona je mnogo više od igre.
To je jedno od retkih mesta gde smo svi stali pod isti barjak i ujedinili se!
Puno mi je srce za ovaj Naš tim i sve Nas koji smo se radovali i tugovali sa njima.

Naš Tim je naš ponos, on nas diže i daje nam veru u bolje sutra u ovim teškim vremenima.

Red Star Nis

pre 6 godina

Pa mislim nista se nije reklo za Nobelovu nagradu...posao trenera u NBA i selektora reprezentacije se nikada nije te nece ni moci kombinovati...Jedno je kad jedan ili tri igraca treba da izmole dozvolu a sasvim drugo je kada osovina ekipe - u liku i delu trenera - treba da uigrava i vodi reprezentaciju mesecima...

Otkud tetka zna Jovića?!

pre 6 godina

Ovo će biti kao nemci 93-će i to im je to, zaborav...
(Delije Čikago, 19. septembar 2017 15:54)

Slažem se, osim da ide u zaborav!
Evo, ti si se setio Nemaca ...

prodigyCZ

pre 6 godina

Pobedio je moju Srbiju,sta,jel treba da ga volim?mozda i da pocnem da navijam za Jutu?ili mozda treba da padnem na zadnjicu kad postane glavni trener u NBA?...vidim neki bi vec prodali Saleta za ovog...nemam nista protiv njega,mnogo,sto bi rekao Teo,samo sto dalje od klupe Srbije,i naravno moje Zvezde,samo toliko,a ostalo kako hoce,ne zanima me.

Zdovc

pre 6 godina

Steta. Sa Sasom smo uzeli srebro, a sa njim bi zlato!
(neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, 19. septembar 2017 15:03

A u tom slučaju prije bi dobili Letoniju ili Španiju i možda ne bi ni medalje dobili

Vera Djuric

pre 6 godina

lgor Kokoskov je roden u Beogradu a njegov otac cuveni fudbaler Beogradskog Vozdovackog je Stevan Kokoskov roden u Banatskom Brestovcu 30 km od Beograda . Mislim da je to i dalje Beograd a ne Bugarska

Zimbabvejac

pre 6 godina

Puno zdravlja i sreće u daljem radu gospodine Kokoškov ali Što dalje od srpske repke! Ni ne pomišljaj na to! Idi treniraj Zimbabve, povedi i Dragića, on te voli i poći će s tobom siguran sam, pa sa Zimbabveom osvojite Mundobasket! :-)

lokator

pre 6 godina

A u redu je kada klubove za pare vode nasi treneri ciji timovi pobedjuju nase timove u evrokupovima,to moze a ne moze neko nas da vodi tudju reprezentaciju koja je bolja od nase i pobedi u finalu?Koja logika vas vodi kroz zivot?

Miško

pre 6 godina

Kokoškovu respect za ovo sto je uradio i za ponašanje. Kada Sale reši malo da se odmori, on će nam biti u najužem izboru za selektora....

ivan

pre 6 godina

to se moglo i ocekivati, uzeli su zlato i to mu je dovoljno za ozbiljniji aranzman u nba gde stremi,da su uzeli srebro ostao bi sigurno,
takodje zna da su uzeli zlato spletom srecnih okolnosti i da nece skoro ponoviti uspeh, pogotovo noseci breme favorita, ovo je bilo na krilima euforije, bez bremena favorita,kao iznenadjenje sampionata, takoreci iz treceg plana i uz malecku pomoc sudija, sasvim dovoljno.
Dalje ako se dragic povuce iz njihove reprezentacije, znate kada ce oni da ponove uspeh , pa nikad, bice u najboljem slucaju 6-7 reprezentacija evrop, sve i da doncic bude drugi jordan

Bratkola

pre 6 godina

Ovi pametnjackovici sto po njihovoj teoriji svaki trener stranac u nasoj ligi kada igra protiv timovao iz svoje originalne zemlje, treba da natera svoje igrace (nase igrace) da izgube jer on ne sme da pobedi tim/reprezentaciju gde je rodjen, treba da im se ukine internet i televizor sve :) nije vredno... :)

nebitan lik

pre 6 godina

@kondor
Jeste vi ludi? Treba da mi bude cast sto je Kokoskov iz Srbije? Tu cast i ponos ne igra nikakvu ulogu. Onaj ko je navijao za Srbiju a ponosan je na Kokoskova, treba da stavi prst na celo. Okrenite se malo sebi. Briga njega za Srbiju i vas. Sta mi imamo od toga odakle je on? Nista. On ocigledno ima. Ako nista ovde je pekao zanat da bi drugde mogao dobro da ga proda.

zbolem

pre 6 godina

U trenutku kada ovaj postane selektor Srbije, nadam se nikada, nacionalna kosarka prestaje da postoji. Takvo zlato ili bilo koja medalja nece imati nikakvu vrednost, il ce imati ko sto ima i pobeda Fenerbahcea.

cypress

pre 6 godina

дођи у Србију матори, поздрав из Баната, требао си пре финала да напустише клупу, сјајан стручњак

Ivan

pre 6 godina

Ni Evrobasket više nije ono što je bio upravo zbog tog odnosa na relacijama NBA-FIBA-Evroliga, i biće sve lošiji i lošiji ti odnosi ubuduće jer para vrti gde burgija neće reče narod naš, i šta onda očekivati od predstojećih kvalifikacija za Mundobasket? Ništa osim da će to biti revija igrača treće klase, sa dužnim poštovanjem ali treće klase! Ko će nastupati za naše tada u tim kvalifikacijama, šta mislite? Pa igrači iz Prve Lige Srbije naravno, iz klubova koji nisu članovi ABA lige. A o internacionalcima da i ne govorimo, neće pustiti ni jednog jedinog na te kvalifikacije. I onda naravoučenije svega toga je šta? Pa to da je potpuno OBESMIŠLJENO i NEPOTREBNO postojanje i Evropbasketa i Mundobasketa u budućnosti jer ih niko i ne tretira onako kako bi trebalo!

ROZE FLAMINGOS PA NA TUFNE

pre 6 godina

Dođi, majstore, da trenira š nas, ovaj naš ništa ne zna. Nauči i naše igrače da daju trojke s osam metara, a ne da se zlopate da uguraju loptu ispod koša pa sve nešto na silu. Srpska košarka treba da uči od Slovenije kako se igra na rezultat. Uzmeš, daš 100p i nadaš se da protivnik neće dati baš toliko. A ne kao mi, braniš da ne primiš puno koševa, a u napadu šta bude-bude. Ja sam se oduševio Slovencima, a ima i puno slatkih macana među njima.

JimBeam

pre 6 godina

@prodigxCZ
Ne bi baš da se mešam u vašu raspravu, ali sport o kome komentarišeš, internet na kome ostavljaš komentar i verovatno taj telefon ili komp sa kog pišeš komentar - dolaze iz te zemlje sa kojom ništa ne bi da imaš. Prilično paradoksalno, zar ne?

prodigxCZ

pre 6 godina

@Shone
93 nismo igrali zbog sankcija,verovatno znas samo se pravis naivan,tako da ne moze da se poredi sa ovim.Imamo mi jos dobrih trenera kojima reprezentacija nije odskocna daska ili rad za pare,i koji ne bi mogli da vode drugu osim Srbije,misljenja sam daje takav i Sale Obradovic,to su neke nijanse koje meni mnogo znace i imam pravo na svoje misljenje,nisam nikoga vredjao.A ti postuj Kokoskova koliko god hoces,to je tvoja stvar ali nemoj da mi prosipas ovde neku pamet,posto se vidi da ti Amerika viri iz ociju a sa takvim ne bi da imam nista.

Navijam za Crnogorce (sa stanom u Beograd) i vilom u Budvu

pre 6 godina

A šta vas briga da li će ovaj Srbin (zajedno sa ostalim novim, dobro plaćenim Slovencima) sutra plaćati porez Amerikancima.
Obratite se nekom muškarcu, recimo tati.

CarloNS

pre 6 godina

Jeste vi ludi? Treba da mi bude cast sto je Kokoskov iz Srbije? Tu cast i ponos ne igra nikakvu ulogu. Onaj ko je navijao za Srbiju a ponosan je na Kokoskova, treba da stavi prst na celo. Okrenite se malo sebi. Briga njega za Srbiju i vas. Sta mi imamo od toga odakle je on? Nista. On ocigledno ima. Ako nista ovde je pekao zanat da bi drugde mogao dobro da ga proda.
(nebitan lik, 19. septembar 2017 18:44)

A šta imamo od srebrne medalje? Čak i da je zlatna, šta običan građanin ima od toga? Tri dana je srećan, a posle opet na posao za 200e. Gledao sam svaku utakmicu, ali profi sport je reality show kao i svaki drugi. Nikakve vajde od njega, čak nije ni zdrav.

who cares

pre 6 godina

Sledece leto, 2018, je promenom odigravanja EP sa 2 na 4 godine i pomeranjem SP na neparnu godinu slobodno za sve reprezentacije i to bas godinu pre SP, zato mi nikako nije jasno zasto je Fiba resila da i u toku sezone ima ove prozore za kvalifikacije, Novembar, Februar, pa jos bolji biser Jun, kada se igraju zavrsnice vecine liga. Nema nikakve logike ni u pogledu te borbe i svadje sa Ulebom, nista nece napakostiti Evroligi, ti igraci imaju ugovore i prosto nece moci da dodju, nema ama bas nikakve logike, mogli su lepo preko leta da organizuju te kvalifikacije kada je pauza. Cestitke Kokoskovu, nema nikakve logike ni u kritici nasih dezurnih kriticara po sajtovima ovog coveka, radio je svoj posao, kao i Pesic 93 sa Nemcima kada je uzeo zlato, pa posle je i Pesic uzeo dva zlata sa nama. Kokoskov je inace bio u prici i za naseg selektora kada se Duda povukao, ali su resili da idu sa Saletom, sto je bila odlicna odluka, jer se Sale pokazao kao majstor, i iako je Kokoskov odlican trener, ne bi uspeo ovo sto je Sale uradio sa ovim realno drugim timom, da dodje do finala, jer to finale nije samo rezultat trenerskog znanja, nego i nacina motivacije igraca, a Sale je ove momke odlicno upoznao i naucio kako da ih motivise da skoro svi pruze u reprezentaciji bolje igre neko kada igraju u klubovima. To naravno ne umanjuje uspeh Slovenije i Kokoskova, nama naravno mora da bude zao, jer smo bili na milimetar od prave senzacije i od tog zlata, ali to nije razlog da napadate ovog coveka.

rastko

pre 6 godina

Ne mogu da zamislim da je Sale Djordjević selektor Slovenije, da je doneo Slovencima zlato i da posle svega izjavi da je srećan što je pobedio reprezentaciju svoje zemlje i pri tome oseća zadovoljstvo. Ali postalo mi je sve apsolutno jasno kada sam saznao da je Kokoškov Bugarin, oženjen Amerikankom.

Can be only one.

pre 6 godina

Kokoškov će možda jednog dana biti NBA trener. A kada jednog dana ostari i bog da bude imao puno unučadi ona će ga mozda pitati "Djede osvoji li šta u karijeri? On će reći " Bio sam evropski prvak sa Slovenijom i pobijedili smo Srbiju u finalu". Oni će ga mozda pitati :" A zašto Djede? " Pa zbog 30 000 evrica sinovci.

Džoni

pre 6 godina

Mogu da razumem da neko za pare vodi tuđu reprezentaciju i da se trudi da te pare uspehom opravda, ali ovo da to nije posao nego zadovoljstvo i čast mi je totalno degutantno. Jedino ako je ovo izjavio onako radi reda da se još više dopadne Slovencima. Verujem da pravom patrioti jedino zadovoljstvo bi trebalo da bude da donese titulu za svoju zemlju a ne to što si rastužio sedam miliona Srba! Ok profesionalac si i odradio si profesionalno ali sada da su ti Slovenci baš toliko prirasli srcu ne verujem! Dragić, Dončić i ekipa ma kakve korene imali igrali su za svoju zemlju i to je sasvim prirodna stvar. Logično je da više vole Sloveniju od Srbije.

ROZE FLAMINGOS PA NA TUFNE

pre 6 godina

Dođi, majstore, da trenira š nas, ovaj naš ništa ne zna. Nauči i naše igrače da daju trojke s osam metara, a ne da se zlopate da uguraju loptu ispod koša pa sve nešto na silu. Srpska košarka treba da uči od Slovenije kako se igra na rezultat. Uzmeš, daš 100p i nadaš se da protivnik neće dati baš toliko. A ne kao mi, braniš da ne primiš puno koševa, a u napadu šta bude-bude. Ja sam se oduševio Slovencima, a ima i puno slatkih macana među njima.

prodigyCZ

pre 6 godina

Pobedio je moju Srbiju,sta,jel treba da ga volim?mozda i da pocnem da navijam za Jutu?ili mozda treba da padnem na zadnjicu kad postane glavni trener u NBA?...vidim neki bi vec prodali Saleta za ovog...nemam nista protiv njega,mnogo,sto bi rekao Teo,samo sto dalje od klupe Srbije,i naravno moje Zvezde,samo toliko,a ostalo kako hoce,ne zanima me.

Zimbabvejac

pre 6 godina

Puno zdravlja i sreće u daljem radu gospodine Kokoškov ali Što dalje od srpske repke! Ni ne pomišljaj na to! Idi treniraj Zimbabve, povedi i Dragića, on te voli i poći će s tobom siguran sam, pa sa Zimbabveom osvojite Mundobasket! :-)

nebitan lik

pre 6 godina

@kondor
Jeste vi ludi? Treba da mi bude cast sto je Kokoskov iz Srbije? Tu cast i ponos ne igra nikakvu ulogu. Onaj ko je navijao za Srbiju a ponosan je na Kokoskova, treba da stavi prst na celo. Okrenite se malo sebi. Briga njega za Srbiju i vas. Sta mi imamo od toga odakle je on? Nista. On ocigledno ima. Ako nista ovde je pekao zanat da bi drugde mogao dobro da ga proda.

zbolem

pre 6 godina

U trenutku kada ovaj postane selektor Srbije, nadam se nikada, nacionalna kosarka prestaje da postoji. Takvo zlato ili bilo koja medalja nece imati nikakvu vrednost, il ce imati ko sto ima i pobeda Fenerbahcea.

Blaz

pre 6 godina

Al vama se vidi da ste po razmisljanju jos uvek daleko nazad..pa mi u Sloveniji bj bili ponosni na trenera iako bi pobedio nas u finalu..pa sta onda..to ga ne pravi nista manje Slovenca..to su profesionalci..od toga se zivi..sigurno Kokoskovu nije bilo lako igrati protiv Srbije..a te vasi komentari ..no comment..ja si ne mogu zamisljat da to napise jedan Beogradjanin..

Navijam za Crnogorce (sa stanom u Beograd) i vilom u Budvu

pre 6 godina

A šta vas briga da li će ovaj Srbin (zajedno sa ostalim novim, dobro plaćenim Slovencima) sutra plaćati porez Amerikancima.
Obratite se nekom muškarcu, recimo tati.

Zdovc

pre 6 godina

Steta. Sa Sasom smo uzeli srebro, a sa njim bi zlato!
(neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, 19. septembar 2017 15:03

A u tom slučaju prije bi dobili Letoniju ili Španiju i možda ne bi ni medalje dobili

Vera Djuric

pre 6 godina

Evo da odgovorim momku koji se predstavlja GROBAR da je IGOR moj sestric a pitam vas kako bi se vi postavili da ste na IGOROVOM mestu i da li bi vi svesno isli u poraz i rekli igracima da moraju da izgube. To je ipak sport a ne rat i mislim da je to bio trenutak inspiracije pa je SLOVENIJA pobedila sto ne znaci da su bolji od SRBIJE. TO JE SAMO SPORT I TACKA.

lokator

pre 6 godina

A u redu je kada klubove za pare vode nasi treneri ciji timovi pobedjuju nase timove u evrokupovima,to moze a ne moze neko nas da vodi tudju reprezentaciju koja je bolja od nase i pobedi u finalu?Koja logika vas vodi kroz zivot?

Bizarno

pre 6 godina

Ne mogu da zamislim da je Sale Djordjević selektor Slovenije, da je doneo Slovencima zlato i da posle svega izjavi da je srećan što je pobedio reprezentaciju svoje zemlje i pri tome oseća zadovoljstvo. Ali postalo mi je sve apsolutno jasno kada sam saznao da je Kokoškov Bugarin, oženjen Amerikankom.
(rastko, 19. septembar 2017 16:01)

A ti si 'pravi' profesionalni Srbin oženjen šljivom?

cypress

pre 6 godina

дођи у Србију матори, поздрав из Баната, требао си пре финала да напустише клупу, сјајан стручњак

prodigxCZ

pre 6 godina

@Shone
93 nismo igrali zbog sankcija,verovatno znas samo se pravis naivan,tako da ne moze da se poredi sa ovim.Imamo mi jos dobrih trenera kojima reprezentacija nije odskocna daska ili rad za pare,i koji ne bi mogli da vode drugu osim Srbije,misljenja sam daje takav i Sale Obradovic,to su neke nijanse koje meni mnogo znace i imam pravo na svoje misljenje,nisam nikoga vredjao.A ti postuj Kokoskova koliko god hoces,to je tvoja stvar ali nemoj da mi prosipas ovde neku pamet,posto se vidi da ti Amerika viri iz ociju a sa takvim ne bi da imam nista.

Miško

pre 6 godina

Kokoškovu respect za ovo sto je uradio i za ponašanje. Kada Sale reši malo da se odmori, on će nam biti u najužem izboru za selektora....

hihihi

pre 6 godina

Kokoškov će možda jednog dana biti NBA trener. A kada jednog dana ostari i bog da bude imao puno unučadi ona će ga mozda pitati "Djede osvoji li šta u karijeri? On će reći " Bio sam evropski prvak sa Slovenijom i pobijedili smo Srbiju u finalu". Oni će ga mozda pitati :" A zašto Djede? " Pa zbog 30 000 evrica sinovci.
(Can be only one., 19. septembar 2017 16:24)

Samo si pogresio zadnju recenicu, reci ce: Pa iz zadovljstva sinovci!

ivan

pre 6 godina

to se moglo i ocekivati, uzeli su zlato i to mu je dovoljno za ozbiljniji aranzman u nba gde stremi,da su uzeli srebro ostao bi sigurno,
takodje zna da su uzeli zlato spletom srecnih okolnosti i da nece skoro ponoviti uspeh, pogotovo noseci breme favorita, ovo je bilo na krilima euforije, bez bremena favorita,kao iznenadjenje sampionata, takoreci iz treceg plana i uz malecku pomoc sudija, sasvim dovoljno.
Dalje ako se dragic povuce iz njihove reprezentacije, znate kada ce oni da ponove uspeh , pa nikad, bice u najboljem slucaju 6-7 reprezentacija evrop, sve i da doncic bude drugi jordan

vlasta

pre 6 godina

@grobar
Ajde ,rodjace,objasni ti meni sta je nacionalni ponos?
Moze li se njime prehraniti porodica?Obezbediti krov nad glavom?Skolovati deca?
Ili je mozda to mogucnost da zivis pristojno?Da sa dobim obrazovanjem imas prednost u odnosu na partijskog pionira?Mozda je to situacija kad odes u bilo koju drzavnu ustanovu,a sluzbenici te gledaju kao stoku?Ili,kad odes u bolnicu,a tamo nema ni toalet papira?Mozda ti taj ponos moze pomoci ako stanes,slucajno,na put nekom politicaru,tajkunu ili kriminalcu?Ruku na srce,ja u ovoj nacionalno ponosnoj zemlji ne vidim razliku izmedju ove trojice.
I ti si nasao da prozivas Igora Kokoskova za nacionalni ponos?Taj je covek ovom titulom uradio za tvoju drzavu vise nego sto ces ti uraditi za ceo zivot.

Gde ja živim

pre 6 godina

Pa čovek pobedio Srbiju i prešao igricu, šta će dalje da radi. Igore puno sreće u NBA, da postaneš prvi trener negde i po mogućstvu uzmeš nekog našeg igrača i napraviš ga još boljim. A sa ovima što te prozivaju da si se prodao nemoj da se baviš. Oni bi prodali celu Srbiju samo da CZ ili Partizan budu prvaci Evrope, a neki i za manje. Čovek je preuzeo Sloveniju jer je želeo da bude prvi trener i da vidi koliko može. Uspeo je i svaka mu čast. Pa ja bih prvi voleo da vidim i njega u Saletovom štabu kao što su Ameri uradili sa Kšiševskim, Tibodoom i koji beše onaj treći. Čak bih dao i Radonjiću da radi na defanzivi (nemoj Partizanovci da se javljate). Naravno i ovi Saletovi pomoćnici su odlični, ali pričam za budućnost. Dakle nikoga ne teram, samo kažem. I onda polako, sinergija svih delova. Ali to još nije moguće, a da li će biti nekad, ne znam.

kondor

pre 6 godina

Ovima, što se pitaju kako je Kokoškov mogao da vodi Sloveniju, a što da ne vodi.Nama treba da bude čast, što imamo vrhunskog trenera, koji je uspeo sa drugom reprezentacijom da osvoji Evropsko.On bi najviše voleo, da je mogao da vodi Srbiju, a verovatno će jednog dana to i uraditi.Za nas je u ovom momentu i bolje što imamo Saleta, koji je stalno tu.Jer, zamislite da je sad bio Kokoškov, morali bi da tražimo novog selektora, pred sad važne kvalifikacije.Ne bih bio u koži Slovenaca!

anbeast

pre 6 godina

Ohhh... košarka je igra, sport, ljudi moji. Nije rat. Pa sta ako je vodio Sloveniju i ako je pobedio Srbiju? Svaka njemu i njima čast! Bili su dobri ceo turnir, pobedili Spaniju, pobjedili Srbiju... Ej, bre! Igraš tvrdo, na terenu gines, kad se završi, malo rade emocije, pruzis ruku pobedniku i teras dalje.Sutra je novi dan, sutra može biti novi duel. Izvuci pouke, pobedi idući put. To je draž! Teško mi je palo jer sam se baš ponadao da će Slovenci pasti psihički kad malo stane šut, ali, sta da se radi... Jesu sudije napravile par svinjarija na našu štetu, ali Slovenci vodili čelu utakmicu. Jednostavno su bili spremniji, kompletnih, napaljeniji... Još jednom svaka čast našim i slovenskim košarkašima!

Shone

pre 6 godina

(prodigyCZ, 19. septembar 2017 17:11)

Ja, kao Srbin i navijac Zvezde sam doziveo transfer blama od tvog komentara. Cuj, lik koji trenira reprezentaciju koja ga je unajmila za selektora, se drznuo da pobedi tvoju/moju Srbiju pa si ti sad mnogo besan. Niko ti ne kaze da treba da ga volis ali treba da postujes uspeh svog sunarodnika - Beogradjanina, SRBINA, coveka koji je preuzeo reprezentaciju bez ikakve istorije uspeha i doveo je odmah do zlata. Koji je na dobrom putu da postane prvi, neamercki glavni trener u NBA. Posto se tvoje pracenje sporta ocigledno svodi na uralnje po tribinama i glumljenje huligana po internetu, naravno da ne umes ni da prepoznas, a kamoli da cenis takve uspehe. I ne! Niko ne bi "prodao" Saleta za "ovog", to se samo u tvojoj i glavama slicnim tebi, stvorila opet neka nova podela na Saletovce i Igorovce, umesto da svi, kao nacija, budemo srecni sto imamo jos jednog vrhunskog trenera u opticaju koji bi potencijalno mogao da nam donese mnogo radosti u buducnosti.
Jedan Pesic je Nemackoj doneo prvo i jedino zlato na EP '93. Isti taj Pesic kasnije doneo nama zlato na EP i SP i za sada jedinu pobedu nad Dream teamom i to u sred Amerike.
Sto se mene tice dovoljno je da, kao neki buduci trener u NBA, s vremena na vreme okuplja nase kosarkase i razvija ih i daje im pravu sansu. Kao sto ce je sigurno imati Bogdan u timu gde se nesto pitaju Divac i Stojakvic. Kao sto je imaju kod Obradovica... To je prava snaga i garant kontinuiteta uspeha nase kosarke.

anica

pre 6 godina

Kada sam videla dodelu medalja posle pobede Spanije bas se iznenadih, uvek je bilo tri postolka, losa organizacija, mesanje politike i odredjena zabokrecina koja je bila prisutna tokom celog turnira nije mogla biti neprimecena. No, dobro...sve su anulirali Slovenci i Srbi svojom predivnom kosarkom. Tokom predjasnjeg odbojkaskog prvenstva isto sam primetila kako je pobednik podigao pehar, gore negde u tribinama. Sve se menja nekako.
Elem, gdinu Igoru Kokoskovom sve najbolje u daljem redu, njegovo pravo da zivi i radi sta god zeli i gde zeli, ocigledno je odlican nusprodukt kosarkaskkih skola, nama ostaje da budemo ponosni na to sto je takav strucnjak naseg roda. Sto se tice pobede Slovenije zasluzena je, i to je sport...tacno je da ovo nije rat, i trebalo bi da se spusti malo lopta, ako su nas pobedili nisu nas bili tamo na terenu, aman ljudi:) Ne mislim da smo kao narod zaostali, i ne volim sto se tako prica, ovo nema veze sa nacionalizmom i nekim branjenjem Srpstva...cisto realno mislim da smo srcani i ne damo na svoje, budi se to u coveku nekako...pa otud dolaze i neke teme bespotrebne:)
Poraz ne moze da ne zaboli naravno, i mene je jer volim nase kosarkase, ali vec proslo...okrecu se ljudi novim izazovima i pobedama.
Veliki pozdrav za Tetku Veru, i ne obazirite se na provokatore:)

Brundo

pre 6 godina

Uspeh Slovenije doživljavam kao uspeh Srbije zbog Igora i veoma mi je drago zbog njega čija igračka karijera je prekinuta prerano zbog saobraćajne nezgode i ozbiljnih povreda i jednogodišnjeg lečenja (to verujem niste znali) ali je želeo da ostane u košarci i postao sjajan trener i probio se u vrlo zahtevnoj Americi. Čovek je prosto ovo zaslužio nebitno na čelu koje reprezentacije i protiv koga u finalu. A mi, budimo malo više ljudi, sport je ipak samo zabava ;)

mra

pre 6 godina

Danilovicu reaguj!
(Chichy, 19. septembar 2017 15:31)

Neverovatno koliko je ovo glup komentar,ali stvarno ja nmg da poverujem da je ovo neko normalan napisao.Pa sve i da nam treba novi selektor,covek je objasnio zaato ne moze da bude trener bilo koje evropske rep. auuu

Janko

pre 6 godina

Ukinite FIBU i ULEB. Udružite se svi velikani evropske i svetske košarke i ukinite ta smeća od organizacija koja svojim odlukama prete da unište košarku.

cukce

pre 6 godina

Ovaj FIBA kalendar je jos jedan dokaz da je FIBA izgubila kompas! Prvo je izgubila sukob sa ULEB-om pa organizuje trece razredno klupsko takmicenje u Evropi. Na ovom evropskom nije bilo najboljih sudija sto se i te kako osetilo, strasne su greske pravili! Zatim dodelili su Istanbulu zavrsnicu takmicenja sto je bila jos jedna kobna greska, ocajna poseta! Gde su sad zagovaraci FIBE!?

Avanturista

pre 6 godina

O kakvoj nacionalnoj casti i ponosu pricaju ljudi u zemlji koja sa vecinom od cak 52% bira sebi ovakvo rukovodstvo? Tacnije, bira sve na isti kalup decenijama unazad. Nije Tesla dzabe zbrisao sto dalje odavde, koliko god mu mi brojali krvna zrnca. Ne znam da li bi on recimo imao osecanje ponosa zbog nacionalnog porekla, da moze da nas vidi.
E pa iz istih razloga je i Kokoskov bio bolji nekom drugom. Ne samo on, imamo citavu plejadu drugih koji Srbima nisu valjali, a drugi su ih kovali u zvezde. Rambo Petkovic recimo. Ili Rajevac koji je Gani doneo najveci uspeh u fudbalu, pobedivsi bas Srbiju. Bora Milutinovic nikada nece imati isto postovanje ovde, kakvo je imao u Kini, gde je smatran maltene bozanstvom. Po pravilu, prorok nije prihvacen prvo u svom selu. Tako da, ne bacajte kamenje na Kokoskova. Svi skupa smo podjednako odgovorni sto nam najsposobniji ljudi radije nizu uspehe negde drugde u svetu.

Jim Beam

pre 6 godina

Iskreno me ne bi začudilo da se ne plasiraju na SP. Iz grupa koja će nastati ukrštanjem A i B grupe tražiće se tri reprezentacije između Španije, Turske, Letonije i Slovenije (plus Ukrajina i Crne Gora). Kvalifikacije su takve da dalje neće proći najbolje ekipe, već one sa najdužom klupom tj igračima koji ne igraju u NBA ili Euroligi. Jedni su Španci jer imaju dosta odličnih svojih igrača po Endesa ligi, drugi verovatno Turci takođe zbog jake lige (a i Euroligu samo igraju Fener i Efes ove godine) pa imaju solidnu bazu, a za treće će prštati između Letonije i Slovenije koje će biti osakaćene neigranjem Porzingisa, Dragića, Bertansa, Dončića i Time. Nama je malo lakše, jer u našim grupama igraju samo Nemačka i Grčka od jačih. A i Sale je povukao pola reprezentacije u Bajern koji ne igra Euroligu tako da nas ima :)

milan

pre 6 godina

@Džoni

Šta je ovde sporno, ne sumnjam da bi više voleo da vodi reprezentaciju Srbije nego Slovenije da je dobio ponudu. Naravno da mu je glavni posao u NBA, on je rekao da je počeo da radi sa reprezentacijama da bi stekao dodatno iskustvo i napredovao kao trener. Može se diskutovati da li strani treneri treba da vode reprezentacije, ali danas je to vrlo česta praksa i ništa Kokoškovu ne možemo da zamerimo.

A ako Slovenija kao šampion Evrope ne uspe da se kvalifikuje za SP zbog oslabljenog sastava, to će biti neverovatan šamar za FIBA i najbolja ilustracija besmisla sistema takmičenja koji su stvorili.

Djenka

pre 6 godina

Ne razumem hejtere? Treneri imaju najtezi put, mnogo tezi od igraca, kada se radi o novcu. Pa da nece da igra za klikere? Kada neko zaradi svetske pare kao sto su to uzeli nasi trenerski magovi onda je lako biti patriota, i ja to postujem. Ali bre Igor K. je daleko od toga, on ima jos da radi i zaradjuje, pa kako da mu zamerite ljudi sto prehranjuje porodicu??? Da je ubedio na primer Bogdanovica da promeni pasos pa da mu se i zameri. Ali ovako sve cestitke i puno srece, sve je odradjeno posteno. Kada Igor bude imao milione, kao na primer Darko Milicic, onda moze da tetovira Srbiju na rame i da mase zastavomm do mile volje sa vrha Avale ili Fruske Gore. A do tada ima da se radi za one koji placaju. Da Hrvati imaju mozga sada bi se zaleteli da ga uzmu, on im je jedina sansa. Ali kao sto je vec rekao on ne moze ni fizicki da stigne. Steta za sport. Ne dirajte Igora, njegov uspeh je uspeh nase kosarke. I treba da nam je cast sto se drugi grebu od nas. Kada se kaze "Srbija" svi (koji se razumeju u ovu igru) sa naklonom pozdravljaju nasu zastavu. A tome Igor odavno doprinosi. Ne mesajte patriotizam sa slepilom. Ziveli.

Jugosloven

pre 6 godina

Oni su čini mi se i zlato u rukometu osvojili sa uvoznim trenerom, Vujovićem koji se npr. ponosi sto je iz CG, ali se oseća i deklariše kao Jugosloven.

zoran

pre 6 godina

Mi smo zaostao narod oduvek bilini nista se tu ne menja na zalost
Pre svega, Kokoškov je profesionalac, čovek nije bio u ratu protiv Srbije nego je vodio košarkašku reprezentaciju Slovenije koja je u finalu pobedila Srbiju. Da je naša prva petorka igrala sa Raduljicom, Jokićem, Teodosicem... ne bi Slovencima pomogao jos jedan Kokoškov ali tako je kako je
Ne zaboravite da nasoj zenskoj kosarkaskoj reprezentaciji igra Danijel Pejdž, Amerikanka koja je igrala protiv svoje zemlje a za nas dok su njeni roditelji navijali na tribinama za Srbiju i nosili srpsku zastavu na utakmici protiv Amerike
Mislite o tome

Munja

pre 6 godina

Krajnje je vreme da se glavni evropski savezi okupe i razgovaraju o organizovanju paralelnog EP u organizaciji Evrolige. Sam razgovor bi naterao FIBU da prekine sa detinjastim ponasanjem. Da li ce nastup nekog kluba za Eurocup da dovede do iskljucenja nacionalne selekcije sa nekog FIBA prvenstva, nedorasle sudije sa drugih kontinenata, kalendar kvalifikacija... Uostalom, zasto najboljih 8 selekcija iz Evrope uopste mora da igra kvalifikacije? To je tek potpuna nebuloza.

Predo

pre 6 godina

To je bilo jasno. Nisu džaba brojni Slovenci rekli da je ovo bila šansa "sada i ko zna kada", a da za Srbiju ima vremena, jer ima jaču bazu. Kokoškov je sam rekao da želi da ostavi traga u nekom FIBA takmičenju i okreće se NBA. Ovo mu je čak dobar izgovor. Uspeh bi mogao ponoviti, ali ne sa Slovenijom. A o cirkusu koji radi FIBA nemam reči. NBA je najveća košarkaška institucija na planeti i jedino šta FIBA može i treba da uradi je da se uskladi sa njima, da postoje jedistvena pravila i jedinstveni kalendar. Onda bi se i Euroliga prilagodila. Ovako imamo tri sveta u jednom.

zoran

pre 6 godina

@nekoizmase
Sve to zivot a treba biti veliki i u porazu i cestitati protivniku a sledeci pit se truditi da budes bolji
Uzivao sam u prizoru srpskih i slovenackih navijaca koji su zajedno u istambulu uzvikivali "Srbija" i "Slovenija"
Ni jedan jedini incident
Ovo sada sa Dragicem i Kokoškovim je potpuno nepotrebno

Bratkola

pre 6 godina

Ovi pametnjackovici sto po njihovoj teoriji svaki trener stranac u nasoj ligi kada igra protiv timovao iz svoje originalne zemlje, treba da natera svoje igrace (nase igrace) da izgube jer on ne sme da pobedi tim/reprezentaciju gde je rodjen, treba da im se ukine internet i televizor sve :) nije vredno... :)

kondor

pre 6 godina

Ova FIBA bolje da se ukine.Od Evropskog prvenstva su napravili trećerazredno takmičenja, gde nisu mogli najbolji košarkaši da učestvuju.Sad napravili kvalifikacije za Svetsko, gde isto najbolji igrači neće moći da učestvuju.Cirkus!

Nekoizmase

pre 6 godina

@zoran - pa evo Gorišek koji je poznati konstruktor letaonica u Sloveniji, pomogao Norvežanima u Vikersundu. Druže moj, razapeli ga Slovenci, da je izdajnik svog naroda, što deli znanje itd (samo zato što je Vikersund preuzeo primat največe letaone na svetu).
Nismo zlatni, daleko od toga - ali evo ja ti iz prve ruke govorim iz srca Slovenije, da ovde nije ništa bolje! Sve je to u teoriji super i lepo ali je praksa mnogo gadna :)

JimBeam

pre 6 godina

@prodigxCZ
Ne bi baš da se mešam u vašu raspravu, ali sport o kome komentarišeš, internet na kome ostavljaš komentar i verovatno taj telefon ili komp sa kog pišeš komentar - dolaze iz te zemlje sa kojom ništa ne bi da imaš. Prilično paradoksalno, zar ne?

Kouč

pre 6 godina

Naravno da je nemoguće! Kalendar koji su smislile mudre glave iz FIBA sa tim "prozorima" i kvalifikacijama je potpuno besmislen i sad treba jedna skupo plaćena NBA zvezda da dođe da se lomata na nekim kvalifikacijama pored toliko naporne NBA sezone u kojoj se igra ogroman broj utakmica? Naravno da neće! Ja prvi nisam za to da jedan Teo, Jokara ili Bogdan dođe iz SAD da se lomata u kvalifikacijama protiv košarkaške velesile Luksemburga recimo! To je isto što i na primer da jedan Greg Popović u pauzi NBA sezone dođe da trenira KK Dinamik na primer! :-) Naravno da je to i nemoguće i smešno i suludo to i pomišljati! :-)

Red Star Nis

pre 6 godina

Pa mislim nista se nije reklo za Nobelovu nagradu...posao trenera u NBA i selektora reprezentacije se nikada nije te nece ni moci kombinovati...Jedno je kad jedan ili tri igraca treba da izmole dozvolu a sasvim drugo je kada osovina ekipe - u liku i delu trenera - treba da uigrava i vodi reprezentaciju mesecima...

brzi

pre 6 godina

Sve je to super, ali zasto i po kojoj logici prvak Evrope treba da igra kvalifikacije za svetsko? Realno ne bismo ni mi trebali da igramo sto smo drugi, a van pameti je da igraju oni sto su prvi.

Ivan

pre 6 godina

Ni Evrobasket više nije ono što je bio upravo zbog tog odnosa na relacijama NBA-FIBA-Evroliga, i biće sve lošiji i lošiji ti odnosi ubuduće jer para vrti gde burgija neće reče narod naš, i šta onda očekivati od predstojećih kvalifikacija za Mundobasket? Ništa osim da će to biti revija igrača treće klase, sa dužnim poštovanjem ali treće klase! Ko će nastupati za naše tada u tim kvalifikacijama, šta mislite? Pa igrači iz Prve Lige Srbije naravno, iz klubova koji nisu članovi ABA lige. A o internacionalcima da i ne govorimo, neće pustiti ni jednog jedinog na te kvalifikacije. I onda naravoučenije svega toga je šta? Pa to da je potpuno OBESMIŠLJENO i NEPOTREBNO postojanje i Evropbasketa i Mundobasketa u budućnosti jer ih niko i ne tretira onako kako bi trebalo!

Otkud tetka zna Jovića?!

pre 6 godina

Ovo će biti kao nemci 93-će i to im je to, zaborav...
(Delije Čikago, 19. septembar 2017 15:54)

Slažem se, osim da ide u zaborav!
Evo, ti si se setio Nemaca ...

mm

pre 6 godina

Košarka je za ceo svet igra, ali za nas Srbe ona je mnogo više od igre.
To je jedno od retkih mesta gde smo svi stali pod isti barjak i ujedinili se!
Puno mi je srce za ovaj Naš tim i sve Nas koji smo se radovali i tugovali sa njima.

Naš Tim je naš ponos, on nas diže i daje nam veru u bolje sutra u ovim teškim vremenima.

mihajlo

pre 6 godina

Ako se mene pita, treba ignorisati sva takmicenja kde je FIBA do daljeg. Absolutno treba formirati novu organizaciju koja nece biti svadjalica nego organizacija koja ce udruzivati i postovati klubove, igrace i drzavu.

Gde ja živim

pre 6 godina

Jel igraju Amerikanci kvalifikacije za sp??
(cz, 19. septembar 2017 18:35) # Link komentara

Da, u grupi C Američke zone (kako se već zove) sa Kubom , Meksikom i Portorikom. Vodiće ih Džef Van Gandi, u odsustvu Grega. Sa kojim timom to već ne znam.

Vera Djuric

pre 6 godina

lgor Kokoskov je roden u Beogradu a njegov otac cuveni fudbaler Beogradskog Vozdovackog je Stevan Kokoskov roden u Banatskom Brestovcu 30 km od Beograda . Mislim da je to i dalje Beograd a ne Bugarska

who cares

pre 6 godina

Sledece leto, 2018, je promenom odigravanja EP sa 2 na 4 godine i pomeranjem SP na neparnu godinu slobodno za sve reprezentacije i to bas godinu pre SP, zato mi nikako nije jasno zasto je Fiba resila da i u toku sezone ima ove prozore za kvalifikacije, Novembar, Februar, pa jos bolji biser Jun, kada se igraju zavrsnice vecine liga. Nema nikakve logike ni u pogledu te borbe i svadje sa Ulebom, nista nece napakostiti Evroligi, ti igraci imaju ugovore i prosto nece moci da dodju, nema ama bas nikakve logike, mogli su lepo preko leta da organizuju te kvalifikacije kada je pauza. Cestitke Kokoskovu, nema nikakve logike ni u kritici nasih dezurnih kriticara po sajtovima ovog coveka, radio je svoj posao, kao i Pesic 93 sa Nemcima kada je uzeo zlato, pa posle je i Pesic uzeo dva zlata sa nama. Kokoskov je inace bio u prici i za naseg selektora kada se Duda povukao, ali su resili da idu sa Saletom, sto je bila odlicna odluka, jer se Sale pokazao kao majstor, i iako je Kokoskov odlican trener, ne bi uspeo ovo sto je Sale uradio sa ovim realno drugim timom, da dodje do finala, jer to finale nije samo rezultat trenerskog znanja, nego i nacina motivacije igraca, a Sale je ove momke odlicno upoznao i naucio kako da ih motivise da skoro svi pruze u reprezentaciji bolje igre neko kada igraju u klubovima. To naravno ne umanjuje uspeh Slovenije i Kokoskova, nama naravno mora da bude zao, jer smo bili na milimetar od prave senzacije i od tog zlata, ali to nije razlog da napadate ovog coveka.

CarloNS

pre 6 godina

Jeste vi ludi? Treba da mi bude cast sto je Kokoskov iz Srbije? Tu cast i ponos ne igra nikakvu ulogu. Onaj ko je navijao za Srbiju a ponosan je na Kokoskova, treba da stavi prst na celo. Okrenite se malo sebi. Briga njega za Srbiju i vas. Sta mi imamo od toga odakle je on? Nista. On ocigledno ima. Ako nista ovde je pekao zanat da bi drugde mogao dobro da ga proda.
(nebitan lik, 19. septembar 2017 18:44)

A šta imamo od srebrne medalje? Čak i da je zlatna, šta običan građanin ima od toga? Tri dana je srećan, a posle opet na posao za 200e. Gledao sam svaku utakmicu, ali profi sport je reality show kao i svaki drugi. Nikakve vajde od njega, čak nije ni zdrav.