- Komentari -
  1. U nemačkom ta slova sa 2 tačke su skraćeno za kombinaciju sa E.
    ö/ oe
    ä/ ae
    ü/ ue
    U pisanom nemačkom možete upotrebiti i sa dva slova, npr Gruesse

    Inače, kontam da mora da je ovaj košarkaš Šreder usvojen. I da dobro igra.
    (europa barbarorum, 12. septembar 2017 23:58)

    # Link komentara

  2. A ti si ucio nemacki? Ziveo u Nemackoj, Austriji? Takvih kao ti sto misle da znaju nemacki puna Srbija. Pa kad dodju kod mene na razgovor za posao i cim zinu na "nemackom" odmah im se zahvalim sto su izdvojili vreme.
    Schröder=Šreder, Köln=Keln, Mönchengladbach=Menhengladbah, Köpke=Kepke, Möller=Meler, Götze=Gece, Goethe=Gete, Röntgen=Rentgen, Völler=Feler, Göring=Gering.
    To sto mu Amerikanci pogresno izgovaraju prezime, pa i on sam ne ume da ga izgovori po nemacki, je posebna prica. Imas gomilu naturalizovanih crnih Nemaca koji jednostavno ne mogu da savladaju nemacki jezik.
    Ä i Ö se na srpskom transkribuju kao E, prosetaj do Filoloskog fakulteta ili do Gete instituta, tamo ce ti vrlo rado objasniti pravila transkribovanja i da Ö nema bas nikakve veze sa U. Nemojte izmisljati toplu vodu i potezati argumente koji su nepotkrepljivi, naucite nesto u zivotu iz najbolje namere.

    Ti sto dolaze kod tebe na posao, i ne znaju pravilno da izgovore odredjenu rec na Nemackom, verovatno su ljudi koji nisu tu dosli da bi ucili neke sitnice koje im sutra nece zivot znaciti, vec u potrazi za hlebom i s namerom da prehrane svoju porodicu i svom detetu stave hranu na sto. To sto si ti VEROVATNO isfrustrirani kompleksas koji kompenzaciju za detinjstvo puno trauma nalazi u lisavanju drugih mogucnosti da zarade, i pritom uziva u tom sputavanju istih, je tvoj veliki problem koji kasnije moze da uzrokuje veliku tugu u porodicama. Razmisli malo, pre nego sto pocnes da lecis komplekse.
    (david_lynch, 12. septembar 2017 23:05)

    # Link komentara

  3. Spanci najjaca evropska reprezentacija svih vremena e pa nece moci. Mozda su rangu Srbije i Crne pod imenom Jugoslavije koja je od 95te do 2002 osvojila pet zlata. Nisu cak ni najaca reprezentacija od 2000 do 2010 iza Amerike 2008 Jugoslavije 2002 i Argentine 2004 idu Spanci 2006. Za vecinu kosarkaskih strucnjaka BEZ DILEME najaci tim svih vremena je Americki iz 92, najaci evropski BEZ DILEME Jugoslavije 89-91. Na ep 89 bili su Sabonis Marculjonis i kompanija zajedno sa Rusima.To je jedini tim a da nije Americki) koji je osvojio tri zaredom takmicenja tako ubedljivo ...sa oko 26 poena viška po utakmici.
    Novinar američkog "Rolingstona" Tom Hokins napisao je fantastičan članak pod nazivom "Zbog čega najvažniji košarkaški tim na OI nije Drim tim".Neka procitaju ovo koji misle da su Spanci goat, kosarka je ipak timska igra.
     (Pedja, 12. septembar 2017 22:54)

    # Link komentara

  4. @adriano_galliani, 12. septembar 2017 20:38)
    Za luzerpul,Engleze i Milan si u pravu.Kao i za titove blizance.Ali za basket si totalno omasio.Ko prica da smo mi najjaci?NIKO.U Evropi svih vremena da,posle Amera svih vremena da(uz SSSR).Naravno da su Amerikanci miljama ispred svih.Ne mozes porediti ferari i jugica.
    (Stara kuka, 12. septembar 2017 22:42)

    # Link komentara

  5. Spanci su najodvratnija ekipa ...Sa igracima koji se nece roditi narednih 2000 godina , a od sledeceg takmicenja bice od 7. do 9. mesta . Pa njihov prosek najboljih igraca je 36 godina.
     (Misa, 12. septembar 2017 22:38)

    # Link komentara

  6. Ljudi moji, jel neko od vas učio nemački? Šruder! (najbliže našem izgovoru njihovog umlauta O je u). Da mu je u prezimenu umlaut A bilo bi Šreder. Strašno.
    (UK, 12. septembar 2017 18:27)

    A ti si ucio nemacki? Ziveo u Nemackoj, Austriji? Takvih kao ti sto misle da znaju nemacki puna Srbija. Pa kad dodju kod mene na razgovor za posao i cim zinu na "nemackom" odmah im se zahvalim sto su izdvojili vreme.
    Schröder=Šreder, Köln=Keln, Mönchengladbach=Menhengladbah, Köpke=Kepke, Möller=Meler, Götze=Gece, Goethe=Gete, Röntgen=Rentgen, Völler=Feler, Göring=Gering.
    To sto mu Amerikanci pogresno izgovaraju prezime, pa i on sam ne ume da ga izgovori po nemacki, je posebna prica. Imas gomilu naturalizovanih crnih Nemaca koji jednostavno ne mogu da savladaju nemacki jezik.
    Ä i Ö se na srpskom transkribuju kao E, prosetaj do Filoloskog fakulteta ili do Gete instituta, tamo ce ti vrlo rado objasniti pravila transkribovanja i da Ö nema bas nikakve veze sa U. Nemojte izmisljati toplu vodu i potezati argumente koji su nepotkrepljivi, naucite nesto u zivotu iz najbolje namere.

    Mnogo se praviš pametan i ti. Koliko ja znam, Šreder nije naturalizovan, otac mu je Nemac, a majka iz Gambije. Čuj, ne zna izgovorit svoje ime, ti ga nauči...
    (Idi begaj stručnjače, 12. septembar 2017 22:37)

    # Link komentara

  7. Vamos muchachos!! Steta sto u finale mogu samo Spanci ili Slovenci.Ehh da je to finale umesto polufinala...
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 12. septembar 2017 22:19)

    # Link komentara

  8. E dobro bi bilo da njemci iznenade,15.00 koeficijent da Slovenci osvoje danas bio, bio bi to dobar dobitak na 100 svajcaraca.
    (ko zna.., 12. septembar 2017 17:55)

    Iduci su Spanci.
    Hvala i prijatno.
     (ko zna.., 12. septembar 2017 21:56)

    # Link komentara

  9. @Yo dal ti znas da se ta pravila menjaju i da to nije zauvek tako (primer: madjari su se ranije citali madzari), al sta to tebe zanima.. imas pet minuta slave lingvisto.. gde pise da je tvrtko prcic bog otac i da su njegovi prevodi ispravni
    (cika_pera, 12. septembar 2017 21:43)

    # Link komentara

  10. Ljudi moji, jel neko od vas učio nemački? Šruder! (najbliže našem izgovoru njihovog umlauta O je u). Da mu je u prezimenu umlaut A bilo bi Šreder. Strašno.
    (UK, 12. septembar 2017 18:27)

    A ti si ucio nemacki? Ziveo u Nemackoj, Austriji? Takvih kao ti sto misle da znaju nemacki puna Srbija. Pa kad dodju kod mene na razgovor za posao i cim zinu na "nemackom" odmah im se zahvalim sto su izdvojili vreme.
    Schröder=Šreder, Köln=Keln, Mönchengladbach=Menhengladbah, Köpke=Kepke, Möller=Meler, Götze=Gece, Goethe=Gete, Röntgen=Rentgen, Völler=Feler, Göring=Gering.
    To sto mu Amerikanci pogresno izgovaraju prezime, pa i on sam ne ume da ga izgovori po nemacki, je posebna prica. Imas gomilu naturalizovanih crnih Nemaca koji jednostavno ne mogu da savladaju nemacki jezik.
    Ä i Ö se na srpskom transkribuju kao E, prosetaj do Filoloskog fakulteta ili do Gete instituta, tamo ce ti vrlo rado objasniti pravila transkribovanja i da Ö nema bas nikakve veze sa U. Nemojte izmisljati toplu vodu i potezati argumente koji su nepotkrepljivi, naucite nesto u zivotu iz najbolje namere.
     (mile rizik, 12. septembar 2017 21:41)

    # Link komentara

  11. Da su Nemci bili malo skoncentrisaniji ovo je moglo otici u neizvesnu zavrsnicu.
    Inace, adriani galiani, sa svakim novim komentarom se sve vise brukas. O fudbalu nemas pojma, a u kosarci si jos gori.
    (nnnn, 12. septembar 2017 21:40)

    # Link komentara

  12. @cila_pera, Imate pravo da pisete i izgovarate kako hocete. Ali nemate pravo da kazete da su drugi nepismeni zato sto postuju pravopis.

    Na svakom koraku postoji neko ko ce svaku situaciu da koristi da se uzidize iznad drugih. A u ovom slucaju argumenti za omalovazavanje drugih nisu validni.

    Zasto uopste odgovaram. Vracam se da gledam Slovence.
    (Yo, 12. septembar 2017 21:25)

    # Link komentara

  13. nemam nista protiv da volis Spaniju i padas u trans zbog njih. Ali kao neki ko poznaje sport ti govorim, da ne bi imali ni 5 posto sanse da pobijede Jugu 90-tih. Isto tako ni Sovjetski Savez sa Sabonisom. O generaciji Dalipagica, Slavnica, Cosica itd da ne pricam.. Isto vazi i za Argentinu iz najacih dana. U redu je da padas u trans, ali malo znanja nije na odmet... Postujem ih kao silu, klase, al kao sportiste nikad. Jako prljavo igraju.. pozz
    (the truth, 12. septembar 2017 19:59)

    Iz tvog komentara se vidi apsolutna pristrasnost i neobjektivnost. Samim tim sebe potpuno iskljucujes iz bilo kakve rasprave na ovu temu. Da ne pricam o tvojim argumentima koji se zasnivaju na prici: "sta bi bilo, kad bi bilo". Voli te nepostojece Jugoslavije i SSSR-ove, nemam nista protiv.
     (Mikii, 12. septembar 2017 21:18)

    # Link komentara

  14. (adriano_galliani, 12. septembar 2017 20:38)

    bar bi trebalo da znas da sad ne salju uvek najajci tim na svetska prvenstva ako hoces da komentarises. ovako se samo blamiras. jos ne znas da su Bodiroga, Stojakovic, Divac .... igrali te godine. zaista sramota
    (bla, 12. septembar 2017 21:09)

    # Link komentara

  15. ...…..
    Na olimpijskim igrama ta sve mocna generacija ne da nema ni jedne medalje nego nikad nisu ni igrali polufinale, nikad medju prve cetri ni oni, niti koja njihova druga generacija. 
    ...…..
    (mihajlo, 12. septembar 2017 20:12)

    Kazes ova generacija Spanaca nema nijedno polufinale Olimpijskih igara???
    Pa oni na poslednjih tri OI imaju tri medalje.
    2008. - srebro
    2012. - srebro
    2016. - bronza
    A od drugih njihovih generacija na OI
    1984. - srebro
     (koska, 12. septembar 2017 20:53)

    # Link komentara

  16. @Yo ja cu da ga pisem na latinici i sa umlautima, a kad ga citam citacu kako se cita... a ti radi transkripciju i pisi "Суспишес мајндс" sto se mene tice..
    (cika_pera, 12. septembar 2017 20:52)

    # Link komentara

  17. Spanci sa tom, sto ti kazes najboljom generacijom, osvoji su samo JEDNU titulu svetskog sampiona. Na ostalim nemaju ni drvenu medalju a kamoli neku drugu... Sto znaci, da je i tom periodu bilo boljih selekcija.
    (Ivann21, 12. septembar 2017 19:58)

    Најбољи на свету су САД, то зна свако. Ми смо имали срећу `98 и `02 па они нису довели своје најбоље играче, сваки пут би нас њихов други тим понизио 20 разлике, а овај сад последњи је водио у једном тренутку 50 разлике, а ни то чак нису били најбољи Амери.

    Баш би Гуровић и ови остали аматери победили Коби Брајанта, Шакила О`Нила и остале суперстарове 2002, дајте људи мало реалности.

    О томе ја причам, једва чекамо неки лакши жреб а онда причамо како смо све победили, ми смо најјачи, шта је било, ово-оно.

    Дакле да поновим - ми смо прошле године губили у једном тренутку против Амера 50 разлике, Шпанија изгубила 82-76.

    Ми смо губили 50 разлике али су се Дурант и остали смиловали па је на крају било 30.

    У једном тренутку, губили смо 50 разлике.
    (adriano_galliani, 12. septembar 2017 20:38)

    # Link komentara

  18. Dobro covek, kako je moguce da je ta sve mocna generacija dosad igrala samo jedno finale na svetsko prvenstvu, kad ga je i osvojila i njihova zapravo i jedina medalja, ostalo zero, nula!? Na olimpijskim igrama ta sve mocna generacija ne da nema ni jedne medalje nego nikad nisu ni igrali polufinale, nikad medju prve cetri ni oni, niti koja njihova druga generacija. Jel ti znas koliko su ovi ostali medalja pokupili sa reprezentacijom sta na svetskom, sta na olimpijadi, sta na evropskom!? Nek to bude tvoja zadaca ;). Ali posto je to evropsko u kosarci, onda da te uputim da su tek od 2009 prvo svoje zlato u istoriji uzeli, i onda 2011 i 2015 za 2017 ce mo jos da vidimo ;). Nadalje jih ne vidim vise favoriti jos za koju medalju, na svetskom i olimpijskim nisu ni bili faktor. Ej da nemas ni jedno polufinale sa olimpijskih sa takvom generacijom, onda nema govora da su najbolji.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mihajlo, 12. septembar 2017 20:12)
    Koliko se covek izlupeta, a pojma sa zivotom nema. Kaze Spanija nema nijednu medalju sa OI ccc. Pa Spanija je igrala finale OI sa Amerima i 2008 i 2012. Strasno je ko sve moze da komentarise kosarku.
    # Link komentara
    (Pero, 12. septembar 2017 20:35)

    # Link komentara

  19. Drži se ti svog Milana (1:4) i pljuvanja Barselone pošto o košarci veze nemaš.
    (@Adriano_Galliani, 12. septembar 2017 20:32)

    # Link komentara

  20. Sta ste se pogubili sa tim umlautima? Oni se izgovaraju jako tvrdo i mi nemamo takve glasove u srpskom jeziku. Dobar deo Srba to bez vezbe ne bi mogao ni da ih izgovori (kao sto bi se Nemci mucili sa ć,č,dž...). Ö smo uvek citali kao e - Köln je Keln, Göthe je Gete itd. Ü citamo kao i München - Minhen, büro - biro itd. Tom logikom Schröder je Sreder i to je to.
    (Milan89, 12. septembar 2017 20:27)

    # Link komentara

  21. jesu najveci favoriti spanci ali daleko da se s njima ne moze igrati kako pisu ovde ljudi. videli smo kako su hrvati dobro odigrali protiv njih, zasto ne bi mogli mi ili npr slo ili let videcemo vcrs. rusi sa svedom su nepredvidivi. mislim da od ovih ekipa sto su ostale najmanje sanse imaju italijani. tako da mislim da ce biti
    spanija-slovenija
    rusija-srbija
    mozda malo objektivno
     (zvezda, 12. septembar 2017 20:24)

    # Link komentara

  22. Ono kad uhvatiš sebe da navijaš prvo za Tursku a sada za Nemačku. Od dva zla biraj manje :D
    (Milan Tomić, 12. septembar 2017 18:11)

    Ja navijam za Srbiju i briga me za ostale!
    (58788, 12. septembar 2017 20:24)

    # Link komentara

  23. Nije mi srpski materni, tako da unapred se izvinjavam.
    Od 1999. do 2017. Spanija je uvek bila u polufinalu, a samo u 2005. je bila 4. Takva dominacija je nista pored SSSR: igrali su u polufinalu bez prekida od 1951. sve do 1989.
    Dali su bolje od...? Tesko je napraviti komparaciju. Ali ni jedna Jugoslovenska generacija je toliko dugo dominirala u Europi.
    Po meni najbolje Jugoslavenska generacija je ona koja je dominirala 70ih jer promenila je razvoj sporta u Europi i je modernizirala kosarku. Generacija Petrovica itd. su imali u SSSR veliki rival (1986., 1987. i 1988. su stvarno bili bolje od Jugoslavija) sve dok Lituanciji su otisli. Potom (1990ih) je Jugoslavija bila sama. Ova Spanija je vec 99. se direktno borili protiv tadasnja odlicna Jugoslavija, najbolja ekipa 1990ih.
    Dali ce ova Spanija imala takva utisak kakav je Jugoslavija 1970ih imala? Tesko ali to tek cemo za par decenije da vidimo.
    Pozdrav iz Spanije!
    (Da igual, 12. septembar 2017 20:22)

    # Link komentara

  24. Gledao mec ! Dobro su se Nemci drzali prvo poluvreme al jednostavno kad Marka i Pau ne mozes da ocekujes da se nece probudit u nastavku da zatrpavaju koseve..Kao da su svabe kojim slucajem ima li pored Srudera jos jednog igraca klase iz NBA..Sigurno bi bila uzbudljiva i neizvesna zavrsnica. Ovako zasluzena pobeda Spanaca..
    (basketas, 12. septembar 2017 20:19)

    # Link komentara

  25. sve mi mirise da ce spanci ovo da osvoje...trenutno sem srbije ne vidim ko bi mogao da im se suprotstavi ....letonija ma kakvi spanci bi u odbrani stegli i letoncima bi stao sut .....slovenija nema taj kvalitet ....italija tanka za njih ,rusija isto ....po meni samo srbija i pitanje koliko mi mozemo jer igramo sa rezervnom petorkom odnosno 2 timom a oni sa 1
     (zoran ivkovic, 12. septembar 2017 20:16)

    # Link komentara

  26. Čuj ovog trola Galijanija kako je uporan sa pričom da Jokić više neće igrati za Srbiju.
    Dobro je, privukao si pažnju besmislenim komentarima, shvatili smo da ti nedostaje pažnja...

    Ps. Mogu misliti kako se osećaju roditelji braće Gasol. Cela Španija ih obožava, zaradili na stotine miliona evra, izgledaju kao normalni momci. Svaka čast
     (JeRemija, 12. septembar 2017 20:12)

    # Link komentara

  27. @adriano_g...
    Dobro covek, kako je moguce da je ta sve mocna generacija dosad igrala samo jedno finale na svetsko prvenstvu, kad ga je i osvojila i njihova zapravo i jedina medalja, ostalo zero, nula!? Na olimpijskim igrama ta sve mocna generacija ne da nema ni jedne medalje nego nikad nisu ni igrali polufinale, nikad medju prve cetri ni oni, niti koja njihova druga generacija. Jel ti znas koliko su ovi ostali medalja pokupili sa reprezentacijom sta na svetskom, sta na olimpijadi, sta na evropskom!? Nek to bude tvoja zadaca ;). Ali posto je to evropsko u kosarci, onda da te uputim da su tek od 2009 prvo svoje zlato u istoriji uzeli, i onda 2011 i 2015 za 2017 ce mo jos da vidimo ;). Nadalje jih ne vidim vise favoriti jos za koju medalju, na svetskom i olimpijskim nisu ni bili faktor. Ej da nemas ni jedno polufinale sa olimpijskih sa takvom generacijom, onda nema govora da su najbolji.
     (mihajlo, 12. septembar 2017 20:12)

    # Link komentara

  28. Šareni je izmislio komentarisanje za Edina. Nije dovoljno da naučiš imena igrača sa sličica da bi bio vrhunski sportski komentator, ima nešto i u osećaju za igru i dramu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uroš, 12. septembar 2017 19:14)

    Odlicni su komenatori obojica... Edina moze da ne gotivi samo onaj ko se nije radovao 25.4.2010...
    (Kecman006, 12. septembar 2017 20:12)

    # Link komentara

  29. Kazite Sarencu da se ne izgovara Sreder vec Sruder. Gospode Boze da nemamo krstenog komentatora. 
    (bivsi komentator, 12. septembar 2017 ) 

    Izgovara se Sreder. Ako on hoce da ga zovemo sa "u" onda nek promeni naziv na dresu. Slovo "ö" se na nemackom cita kao "e".
     (Terenac, 12. septembar 2017 20:11)

    # Link komentara

  30. @cika_pera, Moram da odgovorim, kada ste vec toliko arogantni i nadmeni i prozivate druge da su nepismeni. Neverovatno, koliko takvih ljudi ovde.
    Da ukazem onda na vasu veliku nepismenost i neznanje. Vi zelite da pokazete svoje znanje nemackog i nadmoc nad obicnom masom. Lepo je sto znate kako se izgovaraju u originalu vlastita imena. Ali, zasto kao veliki znalac ne uzmete u obzir nesto sto se zove "pravopisna, ortografaska i prakticna transkripcija stranih imena u domacem jeziku". To je univerzalni lingvisticki fenomen (dakle nije samo specifican za nepismene govornike srpskog jezika). Kad insistirate da je nepravilno napisati Miler u srpskom jeziku, pokazujete veliko neznanje. Dakle, niste u pravu. Prilagodjavanje se vrsi integracijom stranih, nepostojecih fonema u domaci fonoloski sistem. I ako je to usvojeno kao standard, sve ostalo je nepravilno, iako je udaljeno od originala.
    Da li onda i Francuze optuzujete za nevidjenu nepismenost kada cujete kako oni izgovaraju strana imena?
    Elem, zaluzena pobeda Spanije. Nisu ona stara nepobediva ekipa, ali opet korak po korak idu ka zlatu.
    (Yo, 12. septembar 2017 20:11)

    # Link komentara

  31. Тужно је колико се Србија, земља кошарке, боји Шпаније. Па они са пола гаса лагано против Немачке. Лако ће они убацити у пету када буде требало. 

    Најбоља европска репрезентација свих времена, најбоља генерација, Гасол најбољи икада.
    (adriano_galliani, 12. septembar 2017 19:27)

    Meni je tuzno sto nasa reprezentacija nije u punom sa sastavu pa kada bi igrali sa Spanijom da bude praznik kosarke..
     (Djogasi, 12. septembar 2017 20:11)

    # Link komentara

  32. Не вреди људи, ови су најбољи, прихватите то. Ко зна, можда баш ми будемо једног дана бољи. Данас навијамо за Турску и Немачку зато што знамо да су нам шансе против Шпаније у финалу равне нули и то би био пети или шести јако, јако болан пораз.
    (adriano_galliani, 12. septembar 2017 19:33)

    koliko se ja secam bodiroga i ekipa su dobijali takmicenja kada je ova generacija spanije vec igrala. inace nije bas cela generacija, svaki put kada su igrali bez pau gasola su izgubili. a gubili su i od nas, grcke sa spanulisom, dijamantidisom, papalukasom i papadopulosom. isto i rusija je jedne godine osvojila evropsko sa kirilenkom, hrijapom i onim amerom. i francuzi za kraj su ih dobijali. daleko su oni od zadnje generacije iz jugoslavije kojoj niko nije mogao ni da prismrdi
    (bla, 12. septembar 2017 20:09)

    # Link komentara

  33. А ја ћу ти рећи зашто. Зато што свако зна да је ова генерација Шпаније најбоља европска репрезентација свих времена, боља и од оних Југославија, СССР-а и сл. Исто као што навијамо против Федерера и Надала, исто нам се као "не допада стил", "штите их судије" и пронаћи ћемо ми 1001 изговор..
    (adriano_galliani, 12. septembar 2017 19:33)

    Која глупост, ја бих први за њих навијао да се понашају као нпр Французи. Треба бити госоодин и када си најбољи, понашати се фер, не ругати се противнику и покушавати га понизити. Шпанци су све супротно томе и зато не чуди што их људи не воле.
     (jд123, 12. septembar 2017 20:07)

    # Link komentara

  34. ljudi moji pa pre pravilan izgovor lici na "srUder" nego "srEder".. da se covek preziva "sräder" citalo bi se "sreder".. isto ne mogu da razumem ono "müller" sto citaju ljudi kao miler... al bitno je da se mi srbi u sve razumemo... ne daj boze da neko napise pravilno a da se ovi nepismeni ne jave da ga nauce kako treba..
    (cika_pera, 12. septembar 2017 19:38)

    Ni Šruder ni Šreder. Namestiš usta za "O" a izgovoriš "E" i taj glas što izađe, izađe. Ne znam kako da ti drugačije objasnim, napišem.
     (ferdinand, 12. septembar 2017 20:06)

    # Link komentara

  35. Španija ništa posebno. Dobili na iskustvo i malo na individualni kvalitet. Da se Nemci nisu pogubili sa glupim sutiranjima mogli su da im zabibere ceh.
    Slovenija ili Litvanija, tu ne znam ko ce dobiti, bice interesantno, ali i jedni i drugi mogu da biju ovakve Spance !
    (JPR24, 12. septembar 2017 20:05)

    # Link komentara

  36. Dobar je igrač Šr(u)eder, još samo kad bi znao kako se preziva.
     (remax, 12. septembar 2017 20:05)

    # Link komentara

  37. Bilo bi vrlo interesantno gledati bracu Gasol protiv Bobija i Jokica. Nema Ljulja i kad se Spancima oduzme dominacija u skoku, oni ostaju jedna odlicna, ali ne i nepobediva ekipa. Mi imamo centre koji bi njima mogli da oduzmu prednost pod kosem, ali samo da dodjemo do finala sto bi bio ogroman uspeh. Sa Teom sve bi bilo drugacije.
    (Lale gator, 12. septembar 2017 19:49)

    Tesko, em Srbija nece dogurati tako daleko em Jokic vise nikada nece igrati za Srbiju. A nasima je defanziva tu najslabija, Gasoli bi ih pojeli za uzinu.
     (Adriano_Galliani, 12. septembar 2017 20:02)

    # Link komentara

  38. galiani @
    nisu najbolji. Bolja je Jugoslavija sa Draženom i ekipom. Možda mogu sa Sabonisovim SSSR-om.
    Dalje...Francuzi su ih redovno tukli sa Parkerom,Batumom...
    Odlični su svakako, ali najbolji ne
     (krajisnik, 12. septembar 2017 20:01)

    # Link komentara

  39. Hahahaha rece covek koji nece da prihvati da je Barsa 2009-2011 najbolja ikad, za sta ima argumenata mnogo vecih od ove Spanije koja nije imala dostojnu konkurenciju, a kad god bi Francuzi dosli iole kompletni, slali su ih kuci. I to bez Parkera u sred Spanije 2014e.
    (a, 12. septembar 2017 19:54)

    Farsa nije odbranila LS, Mesi nije osvojio nista sa Argentinom, Real jeste, Ronaldo osvojio Euro sa Portugalijom. Tu je potpuno jasno ko je "najbolji". Real 3 LS za 4 godine, to nije cak ni za porediti. A ni takav Real nije "najbolji ikad" a kamoli Farsa.
     (Adriano_Galliani, 12. septembar 2017 20:01)

    # Link komentara

  40. Ovaj Galiani ko da je Spanac pa ovoliko hvali Spance! Cuj najbolji svih vremena!Pored predratne reprezentacije SFRJ ovaj lik prica pricu da je Spanija najbolja,dobri jesu nema sta ali pored SFRJ reprezentacije su ipak na drugom mjestu.
     (Jup, 12. septembar 2017 20:00)

    # Link komentara

  41. @cika_pera
    Postoji pravopis, pogledas kako se vrsi transkripcija nemackih imena i ne bunis se vise. Sve francuske reci imaju akcenat na poslednjem slogu, ali nas pravopis kaze da akcenat ne sme da se stavi na poslednji slog. I onda pravopis kaze "lavàbo" i nama, Nislijama, se prevrce zeludac, al jbg. tako kaze pravopis...
    (Mare, 12. septembar 2017 20:00)

    # Link komentara

  42. @Adriano Galliani, nemam nista protiv da volis Spaniju i padas u trans zbog njih. Ali kao neki ko poznaje sport ti govorim, da ne bi imali ni 5 posto sanse da pobijede Jugu 90-tih. Isto tako ni Sovjetski Savez sa Sabonisom. O generaciji Dalipagica, Slavnica, Cosica itd da ne pricam.. Isto vazi i za Argentinu iz najacih dana. U redu je da padas u trans, ali malo znanja nije na odmet... Postujem ih kao silu, klase, al kao sportiste nikad. Jako prljavo igraju.. pozz
     (the truth, 12. septembar 2017 19:59)

    # Link komentara

  43. А ја ћу ти рећи зашто. Зато што свако зна да је ова генерација Шпаније најбоља европска репрезентација свих времена, боља и од оних Југославија, СССР-а и сл. Исто као што навијамо против Федерера и Надала, исто нам се као "не допада стил", "штите их судије" и пронаћи ћемо ми 1001 изговор..

    Не вреди људи, ови су најбољи, прихватите то. Ко зна, можда баш ми будемо једног дана бољи. Данас навијамо за Турску и Немачку зато што знамо да су нам шансе против Шпаније у финалу равне нули и то би био пети или шести јако, јако болан пораз.
    (adriano_galliani, 12. septembar 2017 19:33)

    Spanci sa tom, sto ti kazes najboljom generacijom, osvoji su samo JEDNU titulu svetskog sampiona. Na ostalim nemaju ni drvenu medalju a kamoli neku drugu... Sto znaci, da je i tom periodu bilo boljih selekcija.
    (Ivann21, 12. septembar 2017 19:58)

    # Link komentara

  44. Kazite Sarencu da se ne izgovara Sreder vec Sruder. Gospode Boze da nemamo krstenog komentatora.
    (bivsi komentator, 12. septembar 2017 )

    Ako je Schröder = Šruder, onda je Köln zapravo Kuln. Koliko znam, uvijek se izgovaralo Keln.
     (xy, 12. septembar 2017 19:58)

    # Link komentara

  45. ...Bolje se okrenite svojim protivnicima, moze Spanija i bez vas, kompleksasi ;)
    (Mikii, 12. septembar 2017 19:15)

    Ovo kao da je napisao neki Rodrigo iz Sevilje, a ne običan srpski besposličar.
     (kompresor, 12. septembar 2017 19:57)

    # Link komentara

  46. @adriano_galliani Hahahaha rece covek koji nece da prihvati da je Barsa 2009-2011 najbolja ikad, za sta ima argumenata mnogo vecih od ove Spanije koja nije imala dostojnu konkurenciju, a kad god bi Francuzi dosli iole kompletni, slali su ih kuci. I to bez Parkera u sred Spanije 2014e.
     (a, 12. septembar 2017 19:54)

    # Link komentara

  47. Španija mora da kiksne, nadam se protiv Letonije. Mi smo iskoristili baksuz protiv Rusa, zato možemo do zlata.
     (dr Zoran 007, 12. septembar 2017 19:51)

    # Link komentara

  48. Bilo bi vrlo interesantno gledati bracu Gasol protiv Bobija i Jokica. Nema Ljulja i kad se Spancima oduzme dominacija u skoku, oni ostaju jedna odlicna, ali ne i nepobediva ekipa. Mi imamo centre koji bi njima mogli da oduzmu prednost pod kosem, ali samo da dodjemo do finala sto bi bio ogroman uspeh. Sa Teom sve bi bilo drugacije.
     (Lale gator, 12. septembar 2017 19:49)

    # Link komentara

  49. @ palop

    Edin je odlican komentator i poznavalac kosarke, ali reprezentativna kosarka bez Sarenca...nije to to :)
     (dzimi flojd, 12. septembar 2017 19:46)

    # Link komentara

  50. Mozemo mi protiv ovih Spanaca.
     (Djib, 12. septembar 2017 19:43)

    # Link komentara

  51. Nemci ocajni za tri poena, izgubili mnogo lopti bezveze, kod spanaca od 10 trojki dva gasola i rodrigez su dali valjda 8, tako da neka bolja ekipa bi trebala da bude u egalu sa njima.
    (jmk, 12. septembar 2017 19:43)

    # Link komentara

  52. Mislio sam da ce Nemci da naprave iznenadjenje..
     (C i n i k, 12. septembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  53. ljudi moji pa pre pravilan izgovor lici na "srUder" nego "srEder".. da se covek preziva "sräder" citalo bi se "sreder".. isto ne mogu da razumem ono "müller" sto citaju ljudi kao miler... al bitno je da se mi srbi u sve razumemo... ne daj boze da neko napise pravilno a da se ovi nepismeni ne jave da ga nauce kako treba..
    (cika_pera, 12. septembar 2017 19:38)

    # Link komentara

  54. To da je trebo centar da se pozicionira ko bek za trojku dovoljno govori, da su se trebali pomuciti, a ne ko sta stoji u tekstu bez problema, inace je dao cetri trojkeod kojih dve ili tri za redom. Za Spaniju je to opcija vise, medjutim pitanje dali ce to biti dovoljno i za sam vrh.
     (mihajlo, 12. septembar 2017 19:38)

    # Link komentara

  55. @(Uroš, 12. septembar 2017 19:14)

    Obozavam kad Sarenac prenosi reprezentativne utakmice, pisao sam vec o tome ovde, ali Edin je doktor kosarke za njega realno...
     (palop, 12. septembar 2017 19:36)

    # Link komentara

  56. Spanci nista posebno na ovom prvenstvu jedino sto su zasticeni i i odbrani i napadu kao bjeli medvjedi.U polufinalu glati ispadaju od Slovenije a mozda cak i Letonije.
    (Borky, 12. septembar 2017 19:12)

    A sto to, maco? Sto da ih ne pobedi Srbija? Ili se pribojavamo, zemljo kosarke i nebeski narode? Hahahahaha
     (Mikii, 12. septembar 2017 19:36)

    # Link komentara

  57. Ono sto vidim je da ce letonci da pregaze spance....
     (liman, 12. septembar 2017 19:35)

    # Link komentara

  58. Ono kad uhvatiš sebe da navijaš prvo za Tursku a sada za Nemačku. Od dva zla biraj manje :D
    (Milan Tomić, 12. septembar 2017 18:11)

    А ја ћу ти рећи зашто. Зато што свако зна да је ова генерација Шпаније најбоља европска репрезентација свих времена, боља и од оних Југославија, СССР-а и сл. Исто као што навијамо против Федерера и Надала, исто нам се као "не допада стил", "штите их судије" и пронаћи ћемо ми 1001 изговор..

    Не вреди људи, ови су најбољи, прихватите то. Ко зна, можда баш ми будемо једног дана бољи. Данас навијамо за Турску и Немачку зато што знамо да су нам шансе против Шпаније у финалу равне нули и то би био пети или шести јако, јако болан пораз.
    (adriano_galliani, 12. septembar 2017 19:33)

    # Link komentara

  59. Šta ti je švabo, izađe iz igre, penje se na biciklu, mora struju proizvoditi.
     (vodokotlić, 12. septembar 2017 19:32)

    # Link komentara

  60. Šareni je izmislio komentarisanje za Edina. Nije dovoljno da naučiš imena igrača sa sličica da bi bio vrhunski sportski komentator, ima nešto i u osećaju za igru i dramu.
    (Uroš, 12. septembar 2017 19:14)

    Kakvu dramu i osjecaj, naravno kad igra Srbija to ok.
    Jel si gledao ovo sad?
    Prvo, covjek ne zna posao tj.da bude neutralan osim kad igra Srbija.
    Stavi tekmu na Rts sa njim i na Arenu sa Edinom i Kosticem,ma idi..
    Pa i oni sa sportkluba su za njega druga planeta.
     (sarajevo.ba, 12. septembar 2017 19:31)

    # Link komentara

  61. Nemci kakvi su bili u pripremama, na prvenstvu odlični. Španci reklo bi se rutinski bez nekog pritiska, ali mislim da sa ovakvom igrom će da se namuče bilo sa Letoncima bilo Slovencima. Međutim, stari su to lisci, znaju oni kako. Ali u pojedinim trenucima me opasno živciraju. Jako ih poštujem, stvarno su klasa i etalon kvaliteta, ali što vole da se beče i da prigovaraju pa to nije zdravo. Vodili 20 razlike, 50 ili gubili mora da se objašnjavaju sa sudijom pa to ti je. Mislim da im utakmica nije ispunjena ako to ne rade. I zbog toga bih voleo da ih neko (zašto ne i mi) omlati ko slana papriku. Mada ne verujem da bi se opametili.
    (Gde ja živim, 12. septembar 2017 19:30)

    # Link komentara

  62. Slomise ih u 3 napada.
    Jedva cekam Letonija-Slovenija, e to ce da bude derbi
    (milan, 12. septembar 2017 19:28)

    # Link komentara

  63. Тужно је колико се Србија, земља кошарке, боји Шпаније. Па они са пола гаса лагано против Немачке. Лако ће они убацити у пету када буде требало.

    Најбоља европска репрезентација свих времена, најбоља генерација, Гасол најбољи икада.
    (adriano_galliani, 12. septembar 2017 19:27)

    # Link komentara

  64. Sreder je doktor! Da od Nemaca ima ko da pogodi covek bi imao 15 asistencija...Spanci do sada sve s pola snage, ali ih nekako ne vidim kao sampione ;)
     (maxy, 12. septembar 2017 19:25)

    # Link komentara

  65. Zove se Štrudler.
     (ljuba, 12. septembar 2017 19:23)

    # Link komentara

  66. Ne vredi ! Ja mislio da ce nesto dase promeni cim nema Rudija Fernandeza. Ali ipak su oni najpriljavija ekipa zadnih 100 godina u sportu!
    (Gary Lineker, 12. septembar 2017 19:17)

    # Link komentara

  67. Nijemci odigrali odlicnu odbranu 2,5 cetvrtine, ali to je skoro nemoguce fizicki izdrzati. Spanija ima 2 sjajna playa i 3 sjajna centra - dovoljno za nepobjedivost na ovom nivou.

    Ali za nas, koji vise volimo bijednu evropsku kosarku od spektakularne NBA, igra Njemacke u napadu je negledljiva. Schroeder, ma kako dobar igrac bio, ne ide sa definicijom evropske kosarke. Njemacka 9 asistencija za 3 cetvrtine... Spanija 20
    (Komsija, 12. septembar 2017 19:16)

    # Link komentara

  68. Srbadija nikako da uklaviri da Spanci uvek igraju koliko im je dovoljno i da su najjaci kad je najpotrebnije. Kakva Slovenija, kakva Letonija. Ako im bude dan, polupace ih 20+ bez problema. Bolje se okrenite svojim protivnicima, moze Spanija i bez vas, kompleksasi ;)
     (Mikii, 12. septembar 2017 19:15)

    # Link komentara

  69. Šareni je izmislio komentarisanje za Edina. Nije dovoljno da naučiš imena igrača sa sličica da bi bio vrhunski sportski komentator, ima nešto i u osećaju za igru i dramu.
     (Uroš, 12. septembar 2017 19:14)

    # Link komentara

  70. Prva utakmica gde bih rekao da sudije previše sude u korist nekog tima. Nekoliko napada Nemaca pred kraj treće i na početku četvrte četvrtine u najmanju ruku suđeno diskutabilno. Takođe par napada Španaca u trećoj su suđeni nepostojeći faulovi.
     (Stevan, 12. septembar 2017 19:13)

    # Link komentara

  71. Spanci nista posebno na ovom prvenstvu jedino sto su zasticeni i i odbrani i napadu kao bjeli medvjedi.U polufinalu glati ispadaju od Slovenije a mozda cak i Letonije.
     (Borky, 12. septembar 2017 19:12)

    # Link komentara

  72. Ovaj Sarenac je postao gori od onog Krivokapica. Aliii,Aliiiiii...
    (romario, 12. septembar 2017 19:11)

    # Link komentara

  73. ...a neki u Srbiji,još uvek misle,da je glupost što centri šutiraju trojke..
    (Karavurma, 12. septembar 2017 19:11)

    # Link komentara

  74. Nemamo krstenog komentatora ??? Taj Sarenac je sinko doktor za kosarku, msm da evropa nema boljeg komentatora, koliko je lik upucen. 
    (Markic, 12. septembar 2017 18:30) 

    Preterao si, i nisi očigledno onda slušao Avdića, Plavšića...
    Šarenac je dosta zarđao nažalost, što je najgore, jako je vidno da ne prati Evroligu ozbiljno, što je užas za jednog sportskog novinara!!!
    Ali i kao takav ubedljivo mi omiljen a i realno najbolji sa Rts-a
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 12. septembar 2017 19:10)

    # Link komentara

  75. Svaka cast Nemcima igraju i ne bune se. Sportisti do kraja ali ovi "moji" Spanci su stvarno najbolji. Jos da nasi prodju i sve je na mestu.
    (Epi, 12. septembar 2017 19:07)

    # Link komentara

  76. Nas je Krle kapiten 3 god mladji od Gasola,Gasol jos igra a Krle penzija odavno.
    (miso, 12. septembar 2017 18:05)

    Jer su mu kolena unakazena. A Gasolu nisu. Zamisli kako je to tako komplikovano.
     (nista o nicemu, 12. septembar 2017 19:06)

    # Link komentara

  77. Denisee, Šreederu,Denisee, Šreederu...
    (Komša, 12. septembar 2017 19:06)

    # Link komentara

  78. Sved i Sreder...e to su vrhunski igraci koji igraju sa solidnim saigracima...a ne Bogdan Bogdanovic...
     (Futog, 12. septembar 2017 19:05)

    # Link komentara

  79. Spanci kad se "muce" dobiju 15-20 razlike ili bar dvocifrenom razlikom(Turska, sad Nemacka)... Jednostavno su mnogo mnogo jaki!
    (MirkoBg, 12. septembar 2017 19:04)

    # Link komentara

  80. дошло вријеме да хернангомез игра а наваро сједи на клупи...
     (loko, 12. septembar 2017 19:03)

    # Link komentara

  81. Ala su se i Spanci nahvatali straha, trojku prstima pokazuju tako sto spoje kaziprst i palac i ispruze ostala tri prsta.
    (dragan, 12. septembar 2017 19:01)

    # Link komentara

  82. Aha muce.Bice dvocifrena razlika.
     (ring of fire, 12. septembar 2017 19:00)

    # Link komentara

  83. Sruder Sreder zovite ga Svabo!
     (2+2=5, 12. septembar 2017 18:55)

    # Link komentara

  84. Nemcima fali Srbin u timu da ovo prelome.
     (Snake, 12. septembar 2017 18:55)

    # Link komentara

  85. Nemamo krstenog komentatora ??? Taj Sarenac je sinko doktor za kosarku, msm da evropa nema boljeg komentatora, koliko je lik upucen.
    (Markic, 12. septembar 2017 18:30)

    Gledam na Rts, dobar je Sarenac.
    Ali doktorat bi morao polagat kod Edina Avdica, covjek ti iz stopa kaze ko je za Pensilvanija College igrao centra 1993-e.
     (sarajevo.ba, 12. septembar 2017 18:54)

    # Link komentara

  86. Schröder je daleko najbolji player na prvenstvu. Ajmo nemci!
    (Pera, 12. septembar 2017 18:54)

    # Link komentara

  87. makedonce) pa vas nema nigde
     (ljupko, 12. septembar 2017 18:53)

    # Link komentara

  88. ma kakvi spanci
     (ljupko, 12. septembar 2017 18:53)

    # Link komentara

  89. Nemci za sad lako daju poene u par vezanih napada
    (milan, 12. septembar 2017 18:52)

    # Link komentara

  90. spanci su ranjivi, slovenija ili letonija moze da ih dobije
     (son, 12. septembar 2017 18:50)

    # Link komentara

  91. Sto me nervira kada cujem da nekoga zovu sa 16 razlicitih imana. Kao npr Ezil Ozil Azil Izil...
     (rekoh, 12. septembar 2017 18:47)

    # Link komentara

  92. Mozda i gresim ali Spanci kao da su tempirali formu za grupu. Nemce mozda i prodju ali ih polufinalu ceka jakoo tezak protivnik tako da im niko ne moze garantovati zlato.
     (hh, 12. septembar 2017 18:46)

    # Link komentara

  93. Kliknem na "EUROBASKET", izlaze vesti sa US Open-a. Razumem da ste slucajno pogresili kada ste sklanjali rubriku, ali primetio sam ovo pre dva sata, neverovatno mi je da i dalje niste ispravili.
     (Djordje, 12. septembar 2017 18:46)

    # Link komentara

  94. Aman ljudi nije Šruder nego Šreder.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mile rizik, 12. septembar 2017 18:02)

    Aman covece pa sam je izjavio da se preziva Sruder a ne Sreder
    (Tintilic, 12. septembar 2017 18:44)

    # Link komentara

  95. Šarenac je na nekoj od predhodnih utakmica rekao da je sam dečko rekao da se zove Šruder pa ga je tako i oslovljavao a onda su usledile kritike pa je rekao da će ga od sada zvati Šreder. Kako god vama ništa ne valja, neka ga zove imenom.
     (Džoni, 12. septembar 2017 18:41)

    # Link komentara

  96. Iznenadio bih se da ih Španci ne slome do kraja, ali vidi se da Špancima nedostaje svežine. Ipak su im najbitniji igrači u godinama, a na prvenstvu je ovo već sedma utakmica. Čini mi se da Pau nije igrao jednu utakmicu, što dovoljno govori koliko je starijim igračima Španije potreban odmor u ovom sistemu takmičenja. Špancima nikako ne odgovora kada se igra tvrdo, jer ih to dodatno troši i vidi se da se ne snalaze kada je veliki pritisak na loptu. Prednosti su im suvi kvalitet i iskustvo, ali da li će imati energije do kraja šampionata, videćemo.
    (Stanimir Branimir, 12. septembar 2017 18:40)

    # Link komentara

  97. Nikada slabija Spanija unazad vise od deset godina.
     (vladan, 12. septembar 2017 18:40)

    # Link komentara

  98. Slatko me nasmeja Major
     (Gосподин Смит, 12. septembar 2017 18:38)

    # Link komentara

  99. link HD: telekombasketball live
    (zemljak, 12. septembar 2017 18:38)

    # Link komentara

  100. Šruder, Vojtman, Ezil (Uzil?), Fogt... nema konzistentnosti kod Srba pa to ti je!
     (Šruder protiv Šredera, 12. septembar 2017 18:37)

    # Link komentara

  101. какав музички предах на ртс2 на полувремену ?
     (loko, 12. septembar 2017 18:37)

    # Link komentara

  102. Spanci tri i po Minuta bez kosa,medjutim lopta stize do Gasola ,a ovaj polaze. Slavlje komentatora Spanije kao da su dali gol u finalu svetskog prvenstva u devedesetom minutu pri rezultatu 0:0 ,protiv Nemacke. Probudili Mutu koji se odmarao posle popodnevnog sparinga sa Fjuriem,Bogdan masi trojku na suterskom treningu,i tako gubi opkladu protiv Stimca koji ih je pogodio trideset sest zaredom,Sarenac se uplasio pao sa stolice,,dok se Borusis sakrio u orman misleci da je Krstic u pitanju. Jako simpaticni Spanci voleo bih da ih Letonci rastimaju trojkama ako Nemci to ne urade danas.
    (Major, 12. septembar 2017 18:24)

    Ako neko ne zna definiciju kompleksa, evo skolskog primera.
     (Mikii, 12. septembar 2017 18:36)

    # Link komentara

  103. Slovo ö se cita tako sto otvorite usta da kazete slovo o , a u stvari izgovorite slovo u.
    (flujs, 12. septembar 2017 18:36)

    # Link komentara

  104. Ljudi moji, jel neko od vas učio nemački? Šruder! (najbliže našem izgovoru njihovog umlauta O je u). Da mu je u prezimenu umlaut A bilo bi Šreder. Strašno.
    (UK, 12. septembar 2017 18:27)

    Ajde to, nego SAM ŠRUDER kaže da se tako izgovara tako i opet svi znaju bolje od njega ahahahag
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 12. septembar 2017 18:34)

    # Link komentara

  105. Aman ljudi nije Šruder nego Šreder.
    (mile rizik, 12. septembar 2017 18:02)

    Valjda on čovek zna sam kako se preziva, pošto je lično nekoliko puta izjavio da je Šruder, a ne Šreder.
    (brm, 12. septembar 2017 18:34)

    # Link komentara

  106. Vi bi navijali i za Bušmane..samo da dodjete lako do medalje..
     (Makedonce, 12. septembar 2017 18:32)

    # Link komentara

  107. Nas je Krle kapiten 3 god mladji od Gasola,Gasol jos igra a Krle penzija odavno.
    (miso, 12. septembar 2017 18:05)

    Povrede koje je imao Krle završile bi mnogima karijere mnogo pre, Krle je čudo kako je izdržavao sve, čak je i prošle godine pokušao u Partizanu da se vrati ali što je mnogo mnogo je
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 12. septembar 2017 18:31)

    # Link komentara

  108. Kazite Sarencu da se ne izgovara Sreder vec Sruder. Gospode Boze da nemamo krstenog komentatora.
    (bivsi komentator, 12. septembar 2017 17:54)

    Nemamo krstenog komentatora ??? Taj Sarenac je sinko doktor za kosarku, msm da evropa nema boljeg komentatora, koliko je lik upucen.
    (Markic, 12. septembar 2017 18:30)

    # Link komentara

  109. Nije Bruder Šruder već Šreder.
    Ne shvatam kako kombinacija slova oe daje u...
    ?
    Odlični Nemci, ovde može biti svašta...
     (Dijasporac, 12. septembar 2017 18:28)

    # Link komentara

  110. Ljudi moji, jel neko od vas učio nemački? Šruder! (najbliže našem izgovoru njihovog umlauta O je u). Da mu je u prezimenu umlaut A bilo bi Šreder. Strašno.
    (UK, 12. septembar 2017 18:27)

    # Link komentara

  111. Spanci tri i po Minuta bez kosa,medjutim lopta stize do Gasola ,a ovaj polaze. Slavlje komentatora Spanije kao da su dali gol u finalu svetskog prvenstva u devedesetom minutu pri rezultatu 0:0 ,protiv Nemacke. Probudili Mutu koji se odmarao posle popodnevnog sparinga sa Fjuriem,Bogdan masi trojku na suterskom treningu,i tako gubi opkladu protiv Stimca koji ih je pogodio trideset sest zaredom,Sarenac se uplasio pao sa stolice,,dok se Borusis sakrio u orman misleci da je Krstic u pitanju. Jako simpaticni Spanci voleo bih da ih Letonci rastimaju trojkama ako Nemci to ne urade danas.
    (Major, 12. septembar 2017 18:24)

    # Link komentara

  112. Rubio maskota. Navijam za Nemce.
    (IntruderBrokoli, 12. septembar 2017 18:21)

    # Link komentara

  113. Dobro je, Šruder je ponovo Šreder. Gerhard Šruder i Andreas Muler nisu srecni. Runtgen najavljuje protest.
     (Yolci, 12. septembar 2017 18:21)

    # Link komentara

  114. 'Ajde, 'leba vam, ako je neko dobar sa njim, da kaže Šarencu da bi čovek visok "dva osam" imao dva metra i osamdeset centimetara.
    (Molle, 12. septembar 2017 18:20)

    # Link komentara

  115. Jel ima neko link za ovu utakmicu? Hvala
    (Memo, 12. septembar 2017 18:18)

    # Link komentara

  116. Ajmo braco Spanci, vamoos muchachos!! Brat Gasol iz velikog San Antonija mora da izdominira danas.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 12. septembar 2017 18:17)

    # Link komentara

  117. Ono kad uhvatiš sebe da navijaš prvo za Tursku a sada za Nemačku. Od dva zla biraj manje :D
    (Milan Tomić, 12. septembar 2017 18:11)

    # Link komentara

  118. Хаха ал како Шаренац плаче на Шпанце свако првенство.
    Понада се човек увек да неко може да их добије.
    Ови Ернангомези су Гасоли за сиротињу.
    (пентхаус, 12. septembar 2017 18:11)

    # Link komentara

  119. Nemci lako probijaju bekovsku liniju Spanaca, ali se plase da krenu u reket, gde igrac koji pravi blok po obicaju kasni da utrci, da malo bolje to iskoriste i bice bolje. Sto se tice Spanaca posle ove prve cetvrtine, uopste ne sutiraju, vec pokusavaju da sto vise igraju preko centara i sutiraju iz reketa, gde ih Nemci za sad dobro cuvaju. Ajmo Nemci
     (Zorowitzki, 12. septembar 2017 18:07)

    # Link komentara

  120. Nemci odlicno igraju sa ovim sastavom, sve pohvale!
     (jes, 12. septembar 2017 18:05)

    # Link komentara

  121. Realno, nemci mogu da pobede spance, nista tu nije nemoguce a inace su ih secate se umalo pobedili na proslom EP u grupi.
    (Srbenda, 12. septembar 2017 18:05)

    # Link komentara

  122. Napred braco nemci....
    (Krriks, 12. septembar 2017 18:05)

    # Link komentara

  123. Nas je Krle kapiten 3 god mladji od Gasola,Gasol jos igra a Krle penzija odavno.
    (miso, 12. septembar 2017 18:05)

    # Link komentara

  124. Aman ljudi nije Šruder nego Šreder.
     (mile rizik, 12. septembar 2017 18:02)

    # Link komentara

  125. Ovo kada neka ekipa ne postigne poene u prva 3, 4 minuta, to obavezno znaci da ce biti veliki broj poena. Cak i u prvoj cetvrtini. To je neko kao pravilo. Ovi sto su igrali + neka ne brinu brigu.
     (petar, 12. septembar 2017 18:02)

    # Link komentara

  126. Nemacka - Spanija 7:11 a ne 11:7. Ko pise ove clanke?
     (Bratkola, 12. septembar 2017 17:59)

    # Link komentara

  127. Sine, ala ubija Gasol
    (NbgDeki, 12. septembar 2017 17:57)

    # Link komentara

  128. E dobro bi bilo da njemci iznenade,15.00 koeficijent da Slovenci osvoje danas bio, bio bi to dobar dobitak na 100 svajcaraca.
     (ko zna.., 12. septembar 2017 17:55)

    # Link komentara

  129. Kazite Sarencu da se ne izgovara Sreder vec Sruder. Gospode Boze da nemamo krstenog komentatora.
    (bivsi komentator, 12. septembar 2017 17:54)

    # Link komentara

  130. Kakva disciplina u igri Nemacke....
     (rodjo moj, 12. septembar 2017 17:53)

    # Link komentara

  131. Ajmo sruderu pobedi ih za Srbiju.
     (Russell Westbrook, 12. septembar 2017 17:53)

    # Link komentara

  132. Spanije dobija +9
     (milan_zmn, 12. septembar 2017 17:52)

    # Link komentara

  133. Nemaci su na sve sposobni!
    (Gvido, 12. septembar 2017 17:47)

    # Link komentara

  134. Nadam se da mogu. Ajmo Svabee
     (Zorowitzki, 12. septembar 2017 17:44)

    # Link komentara

  135. Nemaci nemogu, Nemci mogu.
     (Kova, 12. septembar 2017 17:42)

    # Link komentara

  136. Nemaci ne mogu,Nemci teško
     (Denmla, 12. septembar 2017 17:42)

    # Link komentara