Četvrtak, 08.07.2021.

08:00

Brih, pardon – Makeli

Jutro posle drugog polufinala EURO samo je jedan utisak.

Izvor: Miloš Simanoviæ

Brih, pardon – Makeli IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

Moralista

pre 2 godine

Kao dugogodišnji gledalac uživo sam pomislio da je stvarno penal, ali sam na usporenim snimcima dok se pregledao VAR video da nema govora o penalu i apsolutno imao mišljenje kao stručnjaci čija mišljenja možemo danas pročitati u brojnim tekstovima. Šokirao sam se kada je sudija potvrdio da je penal. Kako je moguće da profesionalne sudije u VAR sobi ne vide ono što je očigledno svom svetu, stručnjacima i laicima. Pa odgovor je vrlo prost i logičan, trebalo je da englezi po svaku cenu prođu u finale, pa i očiglednom krađom. A da ne spominjem dve lopte na terenu u zoni napada. I to sve urade vrhunske sudije, tragikomedija. Očigledno da je moral u svim sferama života izumrla kategorija, to je surova realnost.

Will Mosley

pre 2 godine

Sića li se neko penala za Španjolsku protiv Jugoslavije '84? Zajec je napravija prekršaj metar izvan 16 i namjerno osta na mistu, a sudac sudija penal za Španjolsku.
(Netijak, 08. jul 2021 13:24)

Ne secamo se.

Netijak

pre 2 godine

Sića li se neko penala za Španjolsku protiv Jugoslavije '84? Zajec je napravija prekršaj metar izvan 16 i namjerno osta na mistu, a sudac sudija penal za Španjolsku.
(Netijak, 08. jul 2021 13:24)

Ne secamo se.
(Will Mosley, 8. jul 2021 19:04)

Imaš na youtubeu, prika.

Los Angeles

pre 2 godine

Joj što volim ove što dele etikete raznim narodima, i to na osnovu rusofilske propagande, ili Fejsbuk istorije i Wikipedia “činjenica”. Jel to beše ona Engleska koja je nudila Srbiji pola Jadranskog mora, ali srpski kralj je hteo Jugoslaviju? Ona ista Engleska za koju je Dositej Obradović lično izjavio da je najprosvećeniji i najslobodniji narod na svetu? Ma jel iko od vas uopšte bio u Engleskoj? Radio sa njima tamo, živeo. Ne samo da ode pa se uplaši jer ih ne razume i jer je pivo 7 funti? Veze vi nemate ni o tome gde je mesto Srbije u istoriji (realno, ne po mitomaniji), a kamoli gde je mesto velikim silama.

Mali Hijavata

pre 2 godine

@bora

Jel si dao i zenu Englezima prve bračne noći kao sto su nekad morali Skoti??
(Oliver, 8. jul 2021 09:15

Englezi prve bračne noći traže muža, žena ih ne zanima.
Stare su to tobdžije.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Da li je kontakt napravljen u zelji da se oduzme lopta, nekom ispruzenom nogom ili slicno? Ja sam gledao snimak deset puta i meni je ocigledno da je igrac Danske isao telom na telo a ne na loptu, moguce da to nije bilo namerno vec u zaru igre.

Ненамеран фаул је и даље фаул. За намеру или грубост следи картон.
(Јабучило, 8. jul 2021 10:48

To nije kontakt, to se Sterling namerno očešao o njegovu nogu. Vidi se lepo da u isto vreme kreće da pada i gura nogu u desno ne bi li napravio makar minimalni kontakt. To se vežba na treninzima. Da nije dobio očigledne "Ovrebe" instrukcije, sudija bi dao žuti karton Sterlingu za simuliranje.
Sve drugo su besomučna naklapanja Srba ljubitelja "božje ruke" i jeftine poezije.

goran nba 86

pre 2 godine

Rekao im šef sudija italijan na početku ep da ne sviraju vake penale gde baš nema intenziteta, deset ovakvih slučajeva je bilo kad je sviran kontrafaul napadača,Mele stavlja nogu ispred njega na zemlju on kači njegovu nogu baca se i ovaj svira penal, a u prvom poluvremenu istu situaciju svira faul kejna u napadu bas sramota i da ne pogleda još jednom u ovakvoj utakmici u takvom momentu, nema pravde na ovom svetu, nije var sigurno uveden za male i sirotinju.

bre

pre 2 godine

Додира по ногама је било и довољно основа за пенал има. Нема шта да у казненом дираш играча по ногама, стављаш му руке на рамена, цимаш га и повлачиш - све је то ризик од пенала. У том смислу, није грешка што је пенал досуђен. Мене више брине нешто друго, реално али сада недоказиво: шта би била одлука за исту ситуацију у данском шеснаестерцу?
(Јабучило, 08. jul 2021 09:59)

Jesi li ti siguran da si gledao fudbalski meč između Danske i Engleske?

Netijak

pre 2 godine

Sića li se neko penala za Španjolsku protiv Jugoslavije '84? Zajec je napravija prekršaj metar izvan 16 i namjerno osta na mistu, a sudac sudija penal za Španjolsku.

koki

pre 2 godine

Navijao sam za Dance samo ne možeš da postigneš gol ako svih 11 non-stop stoje u svom šesnaestercu ili oko njega i Englezi koje blago govoreći ne gotivim su bili mnogo bolji u produzecima. Penal je mogao da se svira, neumesno poređenje s našim gde je morao da se svira.

Renko

pre 2 godine

(Los Angeles, 8. jul 2021 08:53)
Подсећаш ме на комад смећа, који жели да се ауто-рециклира.

nikola

pre 2 godine

dok se ne bude snimao razgovor sudije na terenu i ovih u kontrolnoj sobi,nista .Kao crna kutija u avionu.Kako je poleteo da svira penal,znao sam da nece preinaciti.Jedva cekao.

Veljko

pre 2 godine

Postoji jedna mala, malecka, sitna razlika. Mi smo bili daleko bolji od Svajcaraca, primili glupi gol iz kontre i ono je bio najocigledniji penal u istoriji penal. Ovde su Englezi ali stvarno brutalno dominirali, Danci su presli polovinu jedno 3 puta u poslednjih sat vremena igre. Pritom, postojao je kontakt.. mozda nedovoljan da kazes 100% penal, ali svakako DALEKO diskustabilnija situacija.
(Sabre,

Ne kapiram ovo nase plakanje godinama. Mi u rusiji nismo imali kvalitet ni za osminu finala, o cemu ti?
To je isto kao da Poljaci placu godinama sto im na nekom sp u grupnoj fazi nije sviran penal. Koga briga kada svi znaju da nemaju sanse ni za 1/4 finale?

Perverzni traktorista

pre 2 godine

Gledao sam sinoc u grčkoj Pargi ovu utakmicu sa gomilom Danskih navijačima za koje nisam ni znao da su zalutali u ovo mestašce. Bilo je svega od rekvizita truba, perika, dresova i šalova Danaca tako da sam bio blago zapanjen. Kada su, mene koji sam nosio obelezja Srbije pitali sta ja trazim tu rekoh im da sam došao da im oprostim 1992 ako se ne obrukaju protiv Gordog albiona. I uz nekoliko pova sam im oprostio svu tugu kada su nas izigrali uz veliko postovanje prema gospodinu Laudrupa koji nije hteo da šibicari sa političarima.

SaleS

pre 2 godine

Englezi su od početka gurani da osvoje prvenstvo. Ipak oni imaju najjaču ligu na svetu, vrti se mnogo para, "greota" bi bilo da ne osvoje prvenstvo!! Ozbiljne su mafijaške organizacije ovi iz FIFA i UEFA!!

sakupljac minusa

pre 2 godine

Hajde ne budite licemerni svi. Isti ovaj sudija nije priznao gol Ronalda u BG kad je lopta presla liniju pola metra. Pa ste se svi nsladjivali mukama Ronalda. A sad ste kao nesto besni na istog tog sudiju i VAR. Tamo je bio pomocnik koji je to morao videti, a ovde VAR. Al u BG je bilo slatko, a ovde su prokleti Englezi....

Maki

pre 2 godine

Nikad gori EURO, nikad lošija organizacija, suđenje uvek diskutabilno, sve u svemu, Platini je ovo pošteno usrao, zato englezi, sve(osim jedne) utakmice igraju kući, stigli su u finale a realno četvrtfinale im je doseg,ko ovo nije pratio, ništa nije propustio. FORZA ITALIA,mada je verovatno i finale već rešeno u korist ostrvljana.

Goran Dnevna Doza Bon Jovija

pre 2 godine

Englezi mogu da smeste ovaj penal u Britanski muzej, zajedno sa ostalim stvarima koje su pokrali po svetu.
(Losmi, 08. jul 2021 08:19)

Video si ovu objavu na FB, jel da?

Sabre

pre 2 godine

Postoji jedna mala, malecka, sitna razlika. Mi smo bili daleko bolji od Svajcaraca, primili glupi gol iz kontre i ono je bio najocigledniji penal u istoriji penal. Ovde su Englezi ali stvarno brutalno dominirali, Danci su presli polovinu jedno 3 puta u poslednjih sat vremena igre. Pritom, postojao je kontakt.. mozda nedovoljan da kazes 100% penal, ali svakako DALEKO diskustabilnija situacija.

Јабучило

pre 2 godine

Da li je kontakt napravljen u zelji da se oduzme lopta, nekom ispruzenom nogom ili slicno? Ja sam gledao snimak deset puta i meni je ocigledno da je igrac Danske isao telom na telo a ne na loptu, moguce da to nije bilo namerno vec u zaru igre.

Ненамеран фаул је и даље фаул. За намеру или грубост следи картон.

Tuga

pre 2 godine

Fudbal se vraća kući pakosna sirotinjo!
(Englez Bora, 8. jul 2021 09:20)

Боро, Његош Вас је описао: "Заробио себе у туђина"
Свако добро

Хандо

pre 2 godine

Увек има неки Руне Педерсен, Весије, Брих да се побрине за неки тим..ко дуже прати фудбал тачно зна образац. Чак ни ВАР не помаже.

Био је један подужи чланак о суђењу на СП - буквално свако СП су кројиле судије својим одлукама.

Линијски

pre 2 godine

Пенал, наравно, није био... али, шта ћемо са 70.000 гледалаца у ”најопаснијој, с пандемијског аспекта гледано, земљи” током меча?? Ништа више није битно, дај игара!
Нема короне, умрла напрасно, баш као и грип својевремено!

Неко овде некога гадно за...ава!

View

pre 2 godine

A kada Makeli nije priznao gol Ronaldu protiv nas proletos u BG, onda to nismo nazivali krađom? Ma to je uradio namerno jer smo mi velesila fudbalska u odnosu na Portugalce još uvek zvanične evropske prvake. Treba biti malo realan a penal bi svirala većina sudija ako se poštuju pravila.

Netijak

pre 2 godine

Kada u živom zidu momčadi koja se brani stoje najmanje tri igrača, svi igrači momčadi koja napada moraju biti najmanje jedan metar udaljeni od obrambenog zida sve dok je lopta u igri."

Pregledavanje snimke gola jasno pokazuje da su Danci svoj živi zid, koji je prije izvođenja slobodnog udarca bio na propisnoj udaljenosti od engleskog, odmah nakon što je sudac Danny Makkelie označio izvođenje slobodnjaka brzo pomaknuli ispred engleskog.

Tako su protupropisno zaklonili pogled prema lopti engleskom vrataru.

Međutim, sudac Makkelie ni VAR soba nisu to primijetili.

Eto, ni danski gol nije regularan. Šta ćemo sad?

Iggy

pre 2 godine

Da li je Sterling isao na banzai napad, ocekujuci da ga neko dodirne i da se pruzi koliko je dug. Najverovatnije da jeste...
Da li je kontakta bilo? Bilo je...
Da li je kontakt napravljen u zelji da se oduzme lopta, nekom ispruzenom nogom ili slicno? Ja sam gledao snimak deset puta i meni je ocigledno da je igrac Danske isao telom na telo a ne na loptu, moguce da to nije bilo namerno vec u zaru igre.
Da li je taj kontakt bio dovoljan da Sterling padne koliko je dug? Sigurno da nije...
I na kraju: Da ji je sudija imao elemenata da svira penal. Po pravilima jeste i on nije pogresio u tome....
Da li se u slicnim situacijama svira uvek penal? U dosta slucajeva ne, i ti slucajevi uvek zavrse u kontroverzama poput ove. Naravno ovde je ulog veci i zato se toliko pise i prica o ovome...
Zakljucak: Strogo po pravilima sudija nije pogresio. Ovo su situacije u kojima sta god da je sudija uradio on je pogresio i nekog ostetio. Pogresno je porediti ovo sa situacijom iz naseg meca protiv Svajcarske u kome je Brih bukvalno odbio da dosudi ocigledan penal i time postupio protiv pravila igre. Ovde to nije slucaj, pravila su ispostovana, doduse prestrogo za mec ove tezine ali to je fudbal i zato ga svi volimo, jel ove situacije bude navijacke strasti. A naravno smi mi "neutralni" navijamo za autsajdere, Davide protiv Golijata koji gube nekom, po nasem misljenju, nepravdom. Ocekujem minuse ali bih voleo i objektivne argumente u ovoj raspravi...

msbravo

pre 2 godine

uporedjivati maradonin gol rukom sa ovim nema nikakva smisla, kod maradona nije se videlo dali e ruka, a ovo sad sa Var bio e ovigledno, i traziti nekakve pravde za ranije neke situacie opet nema smisla

DEX

pre 2 godine

Pokrali su nas kad su nam smestili NATO bombardovanje, tako da su krađa penala nad Mitrovićem i izmišljen penal protiv Danaca prava sitnica koja se očekuje od takvih ljudi. Ko zna šta će se sve dogoditi u finalu.

Milenko

pre 2 godine

Frenku Laparu je u dresu Engleske na prvenstvu Evrope ili Sveta poništen gol a lopta je bila metar u golu, Maradona im na svetskom dao odlučujući gol rukom. Sporan i je gol u finalu protiv Nemaca 66 a niko ne zna da li je bio ili nije bio gol sem jednog čoveka. Pomoćnog sudije koji je rekao da je bio gol. E sad fora je da je taj "lopov" bio Rus. Da gospodo Ruski sudija je presudio. Sigurno da su i Englezi oštetili nekog kao što sinoć nije bio penal ali kakve to veze ima sa kolonijalizmom i zaverom. Engleska je kolevka fudbala kao i tenisa i gomile drugih sportova jel to razlog da je mrzimo. Narod kao i svaki narod.

Mile

pre 2 godine

Sasa sam negde pročitao da je ovaj sudija od sinoć (odličan sudija) koji se "prodao Englezima" isti onaj što je Ronaldu poništio čist gol protiv Srbije u Bg. Ono kada se govorilo " svi grešimo pa i sudija je čovek"... Nije bio penal, kontakt jeste ali po meni nedovoljan za penal. Ali to ne znači da su MRSKI ENGLEZI oteli pobedu. Englezi su bili bolji tim sinoć!

Kaiser Roger

pre 2 godine

Ama sta ako su englezi bili bolji do tog trenutka je bilo 1:1 i kraj.I Svajcarska je bila bolja od Spanije pa su izgubili i Spanija je bila bolja od Italije pa je izgubila.To se ne racuna ko je bio bolji negi ko je dao gol.

Ambis

pre 2 godine

(adriano_galliani, 08. jul 2021 08:59)
Pa ni danci nisu dali gol iz igre nego iz prekida. A španci su samo imali posed lopte i ni po čemu nisu dominirali kao Eng sinoć. Klonuli su italijani nakon primljenog gola ali nisu igrali bunker 75 minuta kao danci.

Гале

pre 2 godine

Судија је беспрекорно судио утакмицу до тог пенала. ВАР судије су могле да сугеришу да то није пенал и вероватно не би био. Енглеска је иначе заслужила победу јер је била бољи тим. Да ли би се то и десило да није било пенала, ја не знам, али не бих толико драматизовао. Жив човек погреши.

Englez Bora

pre 2 godine

Kao novopečeni vlasnik Britanskog državljanstva mogu samo da pitam? A nije vam smetala Maradonin gol rukom? Fudbal se vraća kući pakosna sirotinjo!

Јабучило

pre 2 godine

Додира по ногама је било и довољно основа за пенал има. Нема шта да у казненом дираш играча по ногама, стављаш му руке на рамена, цимаш га и повлачиш - све је то ризик од пенала. У том смислу, није грешка што је пенал досуђен. Мене више брине нешто друго, реално али сада недоказиво: шта би била одлука за исту ситуацију у данском шеснаестерцу?

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Samo naivan je mogao da pomisli da Englezi neće pobediti. Pošteno ili nepošteno, to nije bitno.
(Raša, 08. jul 2021 08:04) Reče osoba koja likuje na Maradonin gol rukom hahahahahah

iskusan

pre 2 godine

Ovo je klasicna pljacka, samo je falio povez preko lica i pistolj pa da bude oruzana pljacka!
Danci sada znaju kako se osecamo mi koje sudije neprestano kradu u svim mogucim sportovima!

zemljak

pre 2 godine

greska sudije je, sto je odmah svirao penal. var je prekontroliso, i pravila su takva, da jedino ako je drasticno pigresio sudija, onda se pozove na var!
ovako sudija nije mogao da sam pogleda situaciju.
trebo je da pusti, onda bi se javio var, pa onda bi lepo na miru pogledo i sudjo.
takva su pravila

Beograđanin u Parizu

pre 2 godine

Engleska posla i njihov uticaj je dobro poznat u svetu,mediji ostrašćeni to najviše Novak oseti na koži,navijači im mrze simulante u kaznenom a oni tako prošli ,odvratni su! Forza Italia u finalu neka Englezi plaču!

Kod nas sve kontra

pre 2 godine

Da je neka prosečna utakmica LŠ, pogledao bi snimak, i poništio odluku. Ali zbog svih okolnosti, bi šta bi, i to je ta svetska "pravda".

Sitnije, Moco, sitnije...

pre 2 godine

Najtuznije je sto bi ovi sto najjace tastaturno pljuju po englezima, koliko odmah bi dosli u Britaniju brzinom svetlosti da rade za dve banke...

Duke

pre 2 godine

Ko navija za Englesku, celava mu keva :)
Posle Amera, Englezi su najgora i najarogantnija nacija na svetu, i to potpisujem. I to je jedan od razloga zasto ne zelim da oni pobede u finalu, a ima ih jos:
- Italija igra najlepsi i najbolji fudbal na prvenstvu i zasluzuje pehar
- Engleska je najmanje putovala i mucila se po avionima, za razliku od drugih reprezentacija
- Englezi su imali ubedljivo najlaksi put do finala (izuzev ocajne Nemacke)
- Englezi imaju mozda najbolju ekipu trenutno na svetu, a igraju ocajno
- Sautgejt je jedan od najgorih selektora, koji pravi ekipu i taktiku tako sto zavrti tocak srece, pa gde stane
- I na kraju, Englezi su uzasni u porazu, ali su nepodnosljivi u pobedi, i to je najveci razlog zasto ne zelim da ih vidim sa peharom, pogotovo sto svojom igrom ne zasluzuju ni cetvrto mesto.

Dejan

pre 2 godine

Ne znam sto se dize tolika fama oko penala. Meni nije izgledalo kao penal, ali mi je itekako izgledalo da su Englezi bolji tim od Danske i da su zasluzeno u finalu.
Za mene je sustina sporta da bolji pobedi, a ne srecniji.

Papillon

pre 2 godine

@Sitnije, Moco
Englezi su toliko loši bili da im nikakva pomoć nije vredela. To je suština, a ne ono što ste Vi napisali. Pomagano je drugima kojima je taman toliko nedostajalo.
Nekad i sad uz VAR ne može biti isto. Tsd je bilo šta si video to ti je. No, sada je možda i gore. Sudija svira šta god, čeka VAR da potvrdi/ispravi. Ni ofsajdi nisu dobro rešeni.
VAR je dislociran, ne zna se moraju li da insistiraju da sudija vidi ponovo. Juče je morao, zbog publike, zbog fudbala. Zato liči na kradju, a ne na grešku.

Nasiautosovinisti

pre 2 godine

@Sve ali sve u srba protiv engleza. Jer engleze treba mrzeti, jer realno svi možete da ima samo zavidite. London je najjači grad na svetu. Jedini grad na svetu su apsolutnim nedostatkom šunda i kiča. Moskva je jedna velika seljana. Peking je takodje jedan veliki logor, poprilično smrdljiv. A vi i dalje mrzite, ruska gubernijo.
(Los Angeles, 08. jul 2021 08:53)
E moj konvertitu, utripovao si da si anglosaksonac ili njihov hibridni nakot, a dobro znas da te smatraju za nizu rasu.
Ne mrzimo mi nikog, ima ko engleze da mrzi (verovatno vecina svetske populacije) a to da je Moskva seljana i uz to rasisticka izjava o Pekingu, samo potvrdjuje ono kako sam te nazvao na pocetku komentara.

zed

pre 2 godine

Englez Bora, da li si se odrekao starog državljana? Ako nisi učini to molim te jer takvi noblesi kao ti dragulj su u kruni elizabete. Pos...m ti se u državljanstvo Lorde. I u nedelju na Vimbldonu tenis se vraća tj ostaje u kući. Idemoooo.

Milanche

pre 2 godine

SUI dobila FRA na penale
ESP dobila SUI na penale
ITA dobila ESP na penale
ENG dobija ITA na penale

ne znam koja je kvota ali vredi pokusati

Trifon Ivanov

pre 2 godine

VAR je uvelike smanjio broj sudačkih pogrešaka, ali kad dodje stani pani i treba donijeti ispravnu odluku koja bi mogla naštetiti "velikim" ekipama, nekim čudom sudac pogriješi. Očito je sinoć sudac oštetio Dance jer je Sterling simulirao, no ne znam ako ste pratili utakmice Danaca na ovom prvenstvu ali na opće iznenadjenje najviše simuliranja su baš oni izvodili. I to su sve bila takva simuliranja da bi se i legendarni Pipo posramio. Tako da se to varanje u neku ruku Dancima vratilo u najgorem trenutku, nažalost baš Englezima u korist al šta je tu je.

Millennium

pre 2 godine

Ali najjači su mi ovi ložački slogani da se vrati kući. Likovi imaju jednu titulu i dva finala, oba kod kuće. Ja najviše volim PL ali tamo više od polovine stranci. Pa šta tek onda Nemačka i Brazil treba da kažu?

Milenko

pre 2 godine

Sudija je sudio fenomenalno utakmicu. VAR je rekao da je penal. Engleska je bila bolja u sinoć oj utakmici. Interesantno je da se gol rukom Maradona ne zove kradja protiv Engleza a sinoćna odluka VARA je kradja Engleza. Ronaldo gol u Bg koji nije priznat je greška sudije a nesudjeni penal nad Mitrovićem kradja Briha... Interesantni smo mi Srbi.

najgluplj sporedna stvar

pre 2 godine

Sudija je sudio fenomenalno utakmicu. VAR je rekao da je penal. Engleska je bila bolja u sinoć oj utakmici. Interesantno je da se gol rukom Maradona ne zove kradja protiv Engleza a sinoćna odluka VARA je kradja Engleza. Ronaldo gol u Bg koji nije priznat je greška sudije a nesudjeni penal nad Mitrovićem kradja Briha... Interesantni smo mi Srbi.
(Milenko, 08. jul 2021 08:23)

Ljudska glupost i fudbal imaju previše zajednickih stvari

Loznica. Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Englezi navikli kroz čitavu istoriji samo da kradu, otimaju. Nastavili u 21 veku i kroz sport. Jedini igraju sve utakmice na Vembliju. Pa takav status nije imala ni Italija za vreme Benito Musolinija ni Šalke za vreme Hitlera….

Ambis

pre 2 godine

Penal najverovatnije nije bio ali mora da se prizna da su Englezi igrali bolje i pogotovu u drugom poluvremenu razbili Dance. Ja sam navijao za Dance ali penal ili ne zasluženo idu u finale.

Los Angeles

pre 2 godine

Sve ali sve u srba protiv engleza. Jer engleze treba mrzeti, jer realno svi možete da ima samo zavidite. London je najjači grad na svetu. Jedini grad na svetu su apsolutnim nedostatkom šunda i kiča. Moskva je jedna velika seljana. Peking je takodje jedan veliki logor, poprilično smrdljiv. A vi i dalje mrzite, ruska gubernijo.

Englez Bora

pre 2 godine

Kao novopečeni vlasnik Britanskog državljanstva mogu samo da pitam? A nije vam smetala Maradonin gol rukom? Fudbal se vraća kući pakosna sirotinjo!

Tabasco

pre 2 godine

Englezi su močni. Penala nije bilo, al bi Englezi svakako dobili. Dancima kapa dole, al su Englezi bili bolji sinoč. U finalu forca Italija, al Englezi su jači....

spock

pre 2 godine

Sva sizofrenija srpske inteligencije, logike i emocionalne zrelosti se ispoljava na ovom primer "engleskog penala"... Engleska nije nikad osvojila nista, osim ono jednom pre 55 godina, a ovaj penal dosudjen u njenu korist se analizira kao eto uvek se pomaze bogatima, tj. Englezima... Pa ne moze i jedno i drugo... Da im se toliko pomaze, pobedjivali bi vise, ne bi imali samo jedno finale u istoriji... Mislim, u redu je mrzeti nekoga, niko vam to ne moze zabraniti, ali nemojte hebati sopstveni mozak u glavu, jednog dana kada vam bude trebao za nesto vazno nece biti sposoban da vam odradi neki zaista bitan posao...
(Sitnije, Moco, sitnije..., 08. jul 2021 08:27)

I? Jel bio penal ili nije?

SubmisivniDominator

pre 2 godine

gledao sam na engleskom kanalu utakmicu. ljudi kazu ovako, VAR ce preporuciti ponistavanje penala samo ako je apsolutna greska sudije. znaci ako je svirao a kontakta nije bilo nikako. i da, samo mi i nasi novinari mislimo da je VAR apsolutni pregled situacije, nije. ljudi su sve vreme govorili da nije penal ali da se po sadasnjim preporukama koristenja VARa nece ponistiti penal jer je kontakta bilo. e sad, da li su trebali sudiji da kazu da pogleda snimak ili ne, to je druga prica.


u kosarci npr ako gledaju da li je sut bio pre isteka vremena i to najave, nece svirati faul koji je bio prilikom tog suta, nego samo vreme gledaju. tako to znaci funkcionise u sportu. to nisu analiticari kao mi iz fotelje, da gledaju sve. to se iz nekog razloga ne radi.

miki

pre 2 godine

Trci se preko 100 minuta i onda ovakva situacija resi mec. Ovaj penal se ne bi sudio u zenskom fudbalu. Ovakavi faulovi su upitni na sredini terena, nekad se i ne sude, onda se sude u polufinalu nekog takmicenja u sesnaestercu i takvi kontakti odluce finalistu. Nadam se da ce u fudbalu nesto da se promeni, dosadno je vise gledati da igraci varaju sudije u glumi faulova.

Trajce

pre 2 godine

Ma nema smisla pricati o njima...to je zlocinacko udruzenje koje gura interese velikih i radi za ogromnu lovu...nikada,ali nikada nisam video gresku u korist potcinjenih i malih,kada budem video poverovacu da ponekad grese kao i svi ljudi.Do tada,za mene nisu ljudi!!!!!!!

Pera

pre 2 godine

Ljudi ne znaju da je 1966, Eng dala dva neregularna gola nemcima.

BBC je napravio lažnu montažu za jedan gol.

Engleska ovo otima ponovo.

Nisu slucajno domacini.

adriano_galliani

pre 2 godine

Penal najverovatnije nije bio ali mora da se prizna da su Englezi igrali bolje i pogotovu u drugom poluvremenu razbili Dance. Ja sam navijao za Dance ali penal ili ne zasluženo idu u finale.
(Ambis, 8. jul 2021 08:21)

Pa i Španija je bila bolja od Italije? Fudbal je igra u kojoj je cilj postići gol, ne "biti bolji". Englezi nisu dali gol iz igre i Danskoj nisu mogli ništa. Danska je borbena ekipa i ništa više osim toga a kako igra Italija, videli smo protiv Belgije i Španije - vrhunska i ofanziva a i defanziva.

Ako Engleska planira da pobedi, moraće da kradu mnogo više.

Sitnije, Moco, sitnije...

pre 2 godine

Sva sizofrenija srpske inteligencije, logike i emocionalne zrelosti se ispoljava na ovom primer "engleskog penala"... Engleska nije nikad osvojila nista, osim ono jednom pre 55 godina, a ovaj penal dosudjen u njenu korist se analizira kao eto uvek se pomaze bogatima, tj. Englezima... Pa ne moze i jedno i drugo... Da im se toliko pomaze, pobedjivali bi vise, ne bi imali samo jedno finale u istoriji... Mislim, u redu je mrzeti nekoga, niko vam to ne moze zabraniti, ali nemojte hebati sopstveni mozak u glavu, jednog dana kada vam bude trebao za nesto vazno nece biti sposoban da vam odradi neki zaista bitan posao...

marko

pre 2 godine

Шта измишљате више, Енглези су сабили Данску и заслужено су у финалу. Пенал је чист као суза.

Liman021

pre 2 godine

Svim srcem sam navijao sa Dansku, engleze nikad nisam nesto vole, a posle ovog kriminalnog poklonjenog penala ne volim ih jos vise. Vrlo sramna odluka u vrlo bitnom trenutku. Nadam se da ce ih italijani zgaziti u nedelju.

Milan

pre 2 godine

Ali najjači su mi ovi ložački slogani da se vrati kući. Likovi imaju jednu titulu i dva finala, oba kod kuće. Ja najviše volim PL ali tamo više od polovine stranci. Pa šta tek onda Nemačka i Brazil treba da kažu?
(Millennium, 8. jul 2021 08:07)

Zasto si izostavio Italiju?

Milan

pre 2 godine

Pohvale za tekst na samom početku, šta da pišem u nastavku komentara,ne znam ni sam a i ne želim,bio bi vulgaran.Posle 35 godina aktivnog gledanja najbitnije sporedne stvari na svetu,mislim da je došlo vreme da prekinem.
(Nikola, 8. jul 2021 08:08)

Pa u nekim godinama postane naporno da se prati brza igra, a i interesovanje za sve pocinje da opada.

slobo.b

pre 2 godine

 Пенал је чист као суза.
(marko, 08. jul 2021 08:10)

Zahvaljujemo se

Da nije smjesno bilo bi žalosno, cuj ovoga " cist kao suza".
pa da je cist I nije bas..

sandinista

pre 2 godine

Mi nismo, izgleda, gledali istu tekmu.
Englezi za klasu bolji od Danaca. Danci parirali samo snagom i htenjem. Najbolje šanse su imali iz kontranapada. Želja da napadnu otvoreno - tek u poslednjih 5 minuta, kad nisu imali šta da izgube. Da ne pricam o tome kako su Englezi igrali poslednjih minuta utakmice i produžetaka, odnosno da su napadali na 1:1 desetak minuta pre kraja, rizikujući da dobiju gol iz kontre! Da li bi Danci ikad tako igrali?

Nikola

pre 2 godine

Pohvale za tekst na samom početku, šta da pišem u nastavku komentara,ne znam ni sam a i ne želim,bio bi vulgaran.Posle 35 godina aktivnog gledanja najbitnije sporedne stvari na svetu,mislim da je došlo vreme da prekinem.

mighty banana

pre 2 godine

Penal ne vredi komentarisati ali i pogodak Danaca je sumnjiv, po novim pravilima prilikom izvođenja slobodnog udarca ako ima tri ili više odbrambenih igrača u živom zidu napadač mora biti udaljen najmanje 1 metar ili se dosuđuje indirekt za braneću ekipu, a Brajtvajt čini mi se, je u živom zidu prilikom izvođenja slobodnog udarca.

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 2 godine

Ono sto mi je zanimljivo je da je ovaj Makeli sudio ubedljivo najvise utakmica na prvenstvu,a da sam bar ja primetio tako. Drugo prvo kolo i otvaranje sampionata kad isti taj Makeli nije sudio cist penal za Italiju na 0:0 zbog ociglednog igranja rukom. Ocigledno da iz nekog meni nepoznatog razloga Makeli uziva ogromno poverenje Uefe slicno kao i Brih,bice da su sudije zadatka jer drugog objasnjenja nema.

Jovan

pre 2 godine

Ako je ovo penal onda ne treba igrati odbranu u sesnaestercu. Svaki start je onda penal. Stvar je u tome sto je Engleska domacin i do sada nista nije osvojila osim onog namestenog svetskog prvenstva. Istorija se ponavlja.

Nikola

pre 2 godine

Pohvale za tekst na samom početku, šta da pišem u nastavku komentara,ne znam ni sam a i ne želim,bio bi vulgaran.Posle 35 godina aktivnog gledanja najbitnije sporedne stvari na svetu,mislim da je došlo vreme da prekinem.

Millennium

pre 2 godine

Ali najjači su mi ovi ložački slogani da se vrati kući. Likovi imaju jednu titulu i dva finala, oba kod kuće. Ja najviše volim PL ali tamo više od polovine stranci. Pa šta tek onda Nemačka i Brazil treba da kažu?

Trajce

pre 2 godine

Ma nema smisla pricati o njima...to je zlocinacko udruzenje koje gura interese velikih i radi za ogromnu lovu...nikada,ali nikada nisam video gresku u korist potcinjenih i malih,kada budem video poverovacu da ponekad grese kao i svi ljudi.Do tada,za mene nisu ljudi!!!!!!!

Loznica. Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Englezi navikli kroz čitavu istoriji samo da kradu, otimaju. Nastavili u 21 veku i kroz sport. Jedini igraju sve utakmice na Vembliju. Pa takav status nije imala ni Italija za vreme Benito Musolinija ni Šalke za vreme Hitlera….

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 2 godine

Ono sto mi je zanimljivo je da je ovaj Makeli sudio ubedljivo najvise utakmica na prvenstvu,a da sam bar ja primetio tako. Drugo prvo kolo i otvaranje sampionata kad isti taj Makeli nije sudio cist penal za Italiju na 0:0 zbog ociglednog igranja rukom. Ocigledno da iz nekog meni nepoznatog razloga Makeli uziva ogromno poverenje Uefe slicno kao i Brih,bice da su sudije zadatka jer drugog objasnjenja nema.

Nasiautosovinisti

pre 2 godine

@Sve ali sve u srba protiv engleza. Jer engleze treba mrzeti, jer realno svi možete da ima samo zavidite. London je najjači grad na svetu. Jedini grad na svetu su apsolutnim nedostatkom šunda i kiča. Moskva je jedna velika seljana. Peking je takodje jedan veliki logor, poprilično smrdljiv. A vi i dalje mrzite, ruska gubernijo.
(Los Angeles, 08. jul 2021 08:53)
E moj konvertitu, utripovao si da si anglosaksonac ili njihov hibridni nakot, a dobro znas da te smatraju za nizu rasu.
Ne mrzimo mi nikog, ima ko engleze da mrzi (verovatno vecina svetske populacije) a to da je Moskva seljana i uz to rasisticka izjava o Pekingu, samo potvrdjuje ono kako sam te nazvao na pocetku komentara.

Sitnije, Moco, sitnije...

pre 2 godine

Sva sizofrenija srpske inteligencije, logike i emocionalne zrelosti se ispoljava na ovom primer "engleskog penala"... Engleska nije nikad osvojila nista, osim ono jednom pre 55 godina, a ovaj penal dosudjen u njenu korist se analizira kao eto uvek se pomaze bogatima, tj. Englezima... Pa ne moze i jedno i drugo... Da im se toliko pomaze, pobedjivali bi vise, ne bi imali samo jedno finale u istoriji... Mislim, u redu je mrzeti nekoga, niko vam to ne moze zabraniti, ali nemojte hebati sopstveni mozak u glavu, jednog dana kada vam bude trebao za nesto vazno nece biti sposoban da vam odradi neki zaista bitan posao...

Milenko

pre 2 godine

Sudija je sudio fenomenalno utakmicu. VAR je rekao da je penal. Engleska je bila bolja u sinoć oj utakmici. Interesantno je da se gol rukom Maradona ne zove kradja protiv Engleza a sinoćna odluka VARA je kradja Engleza. Ronaldo gol u Bg koji nije priznat je greška sudije a nesudjeni penal nad Mitrovićem kradja Briha... Interesantni smo mi Srbi.

zed

pre 2 godine

Englez Bora, da li si se odrekao starog državljana? Ako nisi učini to molim te jer takvi noblesi kao ti dragulj su u kruni elizabete. Pos...m ti se u državljanstvo Lorde. I u nedelju na Vimbldonu tenis se vraća tj ostaje u kući. Idemoooo.

Duke

pre 2 godine

Ko navija za Englesku, celava mu keva :)
Posle Amera, Englezi su najgora i najarogantnija nacija na svetu, i to potpisujem. I to je jedan od razloga zasto ne zelim da oni pobede u finalu, a ima ih jos:
- Italija igra najlepsi i najbolji fudbal na prvenstvu i zasluzuje pehar
- Engleska je najmanje putovala i mucila se po avionima, za razliku od drugih reprezentacija
- Englezi su imali ubedljivo najlaksi put do finala (izuzev ocajne Nemacke)
- Englezi imaju mozda najbolju ekipu trenutno na svetu, a igraju ocajno
- Sautgejt je jedan od najgorih selektora, koji pravi ekipu i taktiku tako sto zavrti tocak srece, pa gde stane
- I na kraju, Englezi su uzasni u porazu, ali su nepodnosljivi u pobedi, i to je najveci razlog zasto ne zelim da ih vidim sa peharom, pogotovo sto svojom igrom ne zasluzuju ni cetvrto mesto.

adriano_galliani

pre 2 godine

Penal najverovatnije nije bio ali mora da se prizna da su Englezi igrali bolje i pogotovu u drugom poluvremenu razbili Dance. Ja sam navijao za Dance ali penal ili ne zasluženo idu u finale.
(Ambis, 8. jul 2021 08:21)

Pa i Španija je bila bolja od Italije? Fudbal je igra u kojoj je cilj postići gol, ne "biti bolji". Englezi nisu dali gol iz igre i Danskoj nisu mogli ništa. Danska je borbena ekipa i ništa više osim toga a kako igra Italija, videli smo protiv Belgije i Španije - vrhunska i ofanziva a i defanziva.

Ako Engleska planira da pobedi, moraće da kradu mnogo više.

marko

pre 2 godine

Шта измишљате више, Енглези су сабили Данску и заслужено су у финалу. Пенал је чист као суза.

Ambis

pre 2 godine

Penal najverovatnije nije bio ali mora da se prizna da su Englezi igrali bolje i pogotovu u drugom poluvremenu razbili Dance. Ja sam navijao za Dance ali penal ili ne zasluženo idu u finale.

Pera

pre 2 godine

Ljudi ne znaju da je 1966, Eng dala dva neregularna gola nemcima.

BBC je napravio lažnu montažu za jedan gol.

Engleska ovo otima ponovo.

Nisu slucajno domacini.

miki

pre 2 godine

Trci se preko 100 minuta i onda ovakva situacija resi mec. Ovaj penal se ne bi sudio u zenskom fudbalu. Ovakavi faulovi su upitni na sredini terena, nekad se i ne sude, onda se sude u polufinalu nekog takmicenja u sesnaestercu i takvi kontakti odluce finalistu. Nadam se da ce u fudbalu nesto da se promeni, dosadno je vise gledati da igraci varaju sudije u glumi faulova.

Beograđanin u Parizu

pre 2 godine

Engleska posla i njihov uticaj je dobro poznat u svetu,mediji ostrašćeni to najviše Novak oseti na koži,navijači im mrze simulante u kaznenom a oni tako prošli ,odvratni su! Forza Italia u finalu neka Englezi plaču!

Milenko

pre 2 godine

Frenku Laparu je u dresu Engleske na prvenstvu Evrope ili Sveta poništen gol a lopta je bila metar u golu, Maradona im na svetskom dao odlučujući gol rukom. Sporan i je gol u finalu protiv Nemaca 66 a niko ne zna da li je bio ili nije bio gol sem jednog čoveka. Pomoćnog sudije koji je rekao da je bio gol. E sad fora je da je taj "lopov" bio Rus. Da gospodo Ruski sudija je presudio. Sigurno da su i Englezi oštetili nekog kao što sinoć nije bio penal ali kakve to veze ima sa kolonijalizmom i zaverom. Engleska je kolevka fudbala kao i tenisa i gomile drugih sportova jel to razlog da je mrzimo. Narod kao i svaki narod.

Maki

pre 2 godine

Nikad gori EURO, nikad lošija organizacija, suđenje uvek diskutabilno, sve u svemu, Platini je ovo pošteno usrao, zato englezi, sve(osim jedne) utakmice igraju kući, stigli su u finale a realno četvrtfinale im je doseg,ko ovo nije pratio, ništa nije propustio. FORZA ITALIA,mada je verovatno i finale već rešeno u korist ostrvljana.

sakupljac minusa

pre 2 godine

Hajde ne budite licemerni svi. Isti ovaj sudija nije priznao gol Ronalda u BG kad je lopta presla liniju pola metra. Pa ste se svi nsladjivali mukama Ronalda. A sad ste kao nesto besni na istog tog sudiju i VAR. Tamo je bio pomocnik koji je to morao videti, a ovde VAR. Al u BG je bilo slatko, a ovde su prokleti Englezi....

najgluplj sporedna stvar

pre 2 godine

Sudija je sudio fenomenalno utakmicu. VAR je rekao da je penal. Engleska je bila bolja u sinoć oj utakmici. Interesantno je da se gol rukom Maradona ne zove kradja protiv Engleza a sinoćna odluka VARA je kradja Engleza. Ronaldo gol u Bg koji nije priznat je greška sudije a nesudjeni penal nad Mitrovićem kradja Briha... Interesantni smo mi Srbi.
(Milenko, 08. jul 2021 08:23)

Ljudska glupost i fudbal imaju previše zajednickih stvari

Kaiser Roger

pre 2 godine

Ama sta ako su englezi bili bolji do tog trenutka je bilo 1:1 i kraj.I Svajcarska je bila bolja od Spanije pa su izgubili i Spanija je bila bolja od Italije pa je izgubila.To se ne racuna ko je bio bolji negi ko je dao gol.

Iggy

pre 2 godine

Da li je Sterling isao na banzai napad, ocekujuci da ga neko dodirne i da se pruzi koliko je dug. Najverovatnije da jeste...
Da li je kontakta bilo? Bilo je...
Da li je kontakt napravljen u zelji da se oduzme lopta, nekom ispruzenom nogom ili slicno? Ja sam gledao snimak deset puta i meni je ocigledno da je igrac Danske isao telom na telo a ne na loptu, moguce da to nije bilo namerno vec u zaru igre.
Da li je taj kontakt bio dovoljan da Sterling padne koliko je dug? Sigurno da nije...
I na kraju: Da ji je sudija imao elemenata da svira penal. Po pravilima jeste i on nije pogresio u tome....
Da li se u slicnim situacijama svira uvek penal? U dosta slucajeva ne, i ti slucajevi uvek zavrse u kontroverzama poput ove. Naravno ovde je ulog veci i zato se toliko pise i prica o ovome...
Zakljucak: Strogo po pravilima sudija nije pogresio. Ovo su situacije u kojima sta god da je sudija uradio on je pogresio i nekog ostetio. Pogresno je porediti ovo sa situacijom iz naseg meca protiv Svajcarske u kome je Brih bukvalno odbio da dosudi ocigledan penal i time postupio protiv pravila igre. Ovde to nije slucaj, pravila su ispostovana, doduse prestrogo za mec ove tezine ali to je fudbal i zato ga svi volimo, jel ove situacije bude navijacke strasti. A naravno smi mi "neutralni" navijamo za autsajdere, Davide protiv Golijata koji gube nekom, po nasem misljenju, nepravdom. Ocekujem minuse ali bih voleo i objektivne argumente u ovoj raspravi...

spock

pre 2 godine

Sva sizofrenija srpske inteligencije, logike i emocionalne zrelosti se ispoljava na ovom primer "engleskog penala"... Engleska nije nikad osvojila nista, osim ono jednom pre 55 godina, a ovaj penal dosudjen u njenu korist se analizira kao eto uvek se pomaze bogatima, tj. Englezima... Pa ne moze i jedno i drugo... Da im se toliko pomaze, pobedjivali bi vise, ne bi imali samo jedno finale u istoriji... Mislim, u redu je mrzeti nekoga, niko vam to ne moze zabraniti, ali nemojte hebati sopstveni mozak u glavu, jednog dana kada vam bude trebao za nesto vazno nece biti sposoban da vam odradi neki zaista bitan posao...
(Sitnije, Moco, sitnije..., 08. jul 2021 08:27)

I? Jel bio penal ili nije?

Tuga

pre 2 godine

Fudbal se vraća kući pakosna sirotinjo!
(Englez Bora, 8. jul 2021 09:20)

Боро, Његош Вас је описао: "Заробио себе у туђина"
Свако добро

Линијски

pre 2 godine

Пенал, наравно, није био... али, шта ћемо са 70.000 гледалаца у ”најопаснијој, с пандемијског аспекта гледано, земљи” током меча?? Ништа више није битно, дај игара!
Нема короне, умрла напрасно, баш као и грип својевремено!

Неко овде некога гадно за...ава!

Liman021

pre 2 godine

Svim srcem sam navijao sa Dansku, engleze nikad nisam nesto vole, a posle ovog kriminalnog poklonjenog penala ne volim ih jos vise. Vrlo sramna odluka u vrlo bitnom trenutku. Nadam se da ce ih italijani zgaziti u nedelju.

Jovan

pre 2 godine

Ako je ovo penal onda ne treba igrati odbranu u sesnaestercu. Svaki start je onda penal. Stvar je u tome sto je Engleska domacin i do sada nista nije osvojila osim onog namestenog svetskog prvenstva. Istorija se ponavlja.

View

pre 2 godine

A kada Makeli nije priznao gol Ronaldu protiv nas proletos u BG, onda to nismo nazivali krađom? Ma to je uradio namerno jer smo mi velesila fudbalska u odnosu na Portugalce još uvek zvanične evropske prvake. Treba biti malo realan a penal bi svirala većina sudija ako se poštuju pravila.

Milanche

pre 2 godine

SUI dobila FRA na penale
ESP dobila SUI na penale
ITA dobila ESP na penale
ENG dobija ITA na penale

ne znam koja je kvota ali vredi pokusati

Los Angeles

pre 2 godine

Sve ali sve u srba protiv engleza. Jer engleze treba mrzeti, jer realno svi možete da ima samo zavidite. London je najjači grad na svetu. Jedini grad na svetu su apsolutnim nedostatkom šunda i kiča. Moskva je jedna velika seljana. Peking je takodje jedan veliki logor, poprilično smrdljiv. A vi i dalje mrzite, ruska gubernijo.

Papillon

pre 2 godine

@Sitnije, Moco
Englezi su toliko loši bili da im nikakva pomoć nije vredela. To je suština, a ne ono što ste Vi napisali. Pomagano je drugima kojima je taman toliko nedostajalo.
Nekad i sad uz VAR ne može biti isto. Tsd je bilo šta si video to ti je. No, sada je možda i gore. Sudija svira šta god, čeka VAR da potvrdi/ispravi. Ni ofsajdi nisu dobro rešeni.
VAR je dislociran, ne zna se moraju li da insistiraju da sudija vidi ponovo. Juče je morao, zbog publike, zbog fudbala. Zato liči na kradju, a ne na grešku.

iskusan

pre 2 godine

Ovo je klasicna pljacka, samo je falio povez preko lica i pistolj pa da bude oruzana pljacka!
Danci sada znaju kako se osecamo mi koje sudije neprestano kradu u svim mogucim sportovima!

DEX

pre 2 godine

Pokrali su nas kad su nam smestili NATO bombardovanje, tako da su krađa penala nad Mitrovićem i izmišljen penal protiv Danaca prava sitnica koja se očekuje od takvih ljudi. Ko zna šta će se sve dogoditi u finalu.

slobo.b

pre 2 godine

 Пенал је чист као суза.
(marko, 08. jul 2021 08:10)

Zahvaljujemo se

Da nije smjesno bilo bi žalosno, cuj ovoga " cist kao suza".
pa da je cist I nije bas..

Kod nas sve kontra

pre 2 godine

Da je neka prosečna utakmica LŠ, pogledao bi snimak, i poništio odluku. Ali zbog svih okolnosti, bi šta bi, i to je ta svetska "pravda".

Englez Bora

pre 2 godine

Kao novopečeni vlasnik Britanskog državljanstva mogu samo da pitam? A nije vam smetala Maradonin gol rukom? Fudbal se vraća kući pakosna sirotinjo!

Mile

pre 2 godine

Sasa sam negde pročitao da je ovaj sudija od sinoć (odličan sudija) koji se "prodao Englezima" isti onaj što je Ronaldu poništio čist gol protiv Srbije u Bg. Ono kada se govorilo " svi grešimo pa i sudija je čovek"... Nije bio penal, kontakt jeste ali po meni nedovoljan za penal. Ali to ne znači da su MRSKI ENGLEZI oteli pobedu. Englezi su bili bolji tim sinoć!

Netijak

pre 2 godine

Sića li se neko penala za Španjolsku protiv Jugoslavije '84? Zajec je napravija prekršaj metar izvan 16 i namjerno osta na mistu, a sudac sudija penal za Španjolsku.

Milan

pre 2 godine

Ali najjači su mi ovi ložački slogani da se vrati kući. Likovi imaju jednu titulu i dva finala, oba kod kuće. Ja najviše volim PL ali tamo više od polovine stranci. Pa šta tek onda Nemačka i Brazil treba da kažu?
(Millennium, 8. jul 2021 08:07)

Zasto si izostavio Italiju?

nikola

pre 2 godine

dok se ne bude snimao razgovor sudije na terenu i ovih u kontrolnoj sobi,nista .Kao crna kutija u avionu.Kako je poleteo da svira penal,znao sam da nece preinaciti.Jedva cekao.

mighty banana

pre 2 godine

Penal ne vredi komentarisati ali i pogodak Danaca je sumnjiv, po novim pravilima prilikom izvođenja slobodnog udarca ako ima tri ili više odbrambenih igrača u živom zidu napadač mora biti udaljen najmanje 1 metar ili se dosuđuje indirekt za braneću ekipu, a Brajtvajt čini mi se, je u živom zidu prilikom izvođenja slobodnog udarca.

Englez Bora

pre 2 godine

Kao novopečeni vlasnik Britanskog državljanstva mogu samo da pitam? A nije vam smetala Maradonin gol rukom? Fudbal se vraća kući pakosna sirotinjo!

Гале

pre 2 godine

Судија је беспрекорно судио утакмицу до тог пенала. ВАР судије су могле да сугеришу да то није пенал и вероватно не би био. Енглеска је иначе заслужила победу јер је била бољи тим. Да ли би се то и десило да није било пенала, ја не знам, али не бих толико драматизовао. Жив човек погреши.

msbravo

pre 2 godine

uporedjivati maradonin gol rukom sa ovim nema nikakva smisla, kod maradona nije se videlo dali e ruka, a ovo sad sa Var bio e ovigledno, i traziti nekakve pravde za ranije neke situacie opet nema smisla

sandinista

pre 2 godine

Mi nismo, izgleda, gledali istu tekmu.
Englezi za klasu bolji od Danaca. Danci parirali samo snagom i htenjem. Najbolje šanse su imali iz kontranapada. Želja da napadnu otvoreno - tek u poslednjih 5 minuta, kad nisu imali šta da izgube. Da ne pricam o tome kako su Englezi igrali poslednjih minuta utakmice i produžetaka, odnosno da su napadali na 1:1 desetak minuta pre kraja, rizikujući da dobiju gol iz kontre! Da li bi Danci ikad tako igrali?

Јабучило

pre 2 godine

Додира по ногама је било и довољно основа за пенал има. Нема шта да у казненом дираш играча по ногама, стављаш му руке на рамена, цимаш га и повлачиш - све је то ризик од пенала. У том смислу, није грешка што је пенал досуђен. Мене више брине нешто друго, реално али сада недоказиво: шта би била одлука за исту ситуацију у данском шеснаестерцу?

Goran Dnevna Doza Bon Jovija

pre 2 godine

Englezi mogu da smeste ovaj penal u Britanski muzej, zajedno sa ostalim stvarima koje su pokrali po svetu.
(Losmi, 08. jul 2021 08:19)

Video si ovu objavu na FB, jel da?

Dejan

pre 2 godine

Ne znam sto se dize tolika fama oko penala. Meni nije izgledalo kao penal, ali mi je itekako izgledalo da su Englezi bolji tim od Danske i da su zasluzeno u finalu.
Za mene je sustina sporta da bolji pobedi, a ne srecniji.

Veljko

pre 2 godine

Postoji jedna mala, malecka, sitna razlika. Mi smo bili daleko bolji od Svajcaraca, primili glupi gol iz kontre i ono je bio najocigledniji penal u istoriji penal. Ovde su Englezi ali stvarno brutalno dominirali, Danci su presli polovinu jedno 3 puta u poslednjih sat vremena igre. Pritom, postojao je kontakt.. mozda nedovoljan da kazes 100% penal, ali svakako DALEKO diskustabilnija situacija.
(Sabre,

Ne kapiram ovo nase plakanje godinama. Mi u rusiji nismo imali kvalitet ni za osminu finala, o cemu ti?
To je isto kao da Poljaci placu godinama sto im na nekom sp u grupnoj fazi nije sviran penal. Koga briga kada svi znaju da nemaju sanse ni za 1/4 finale?

SaleS

pre 2 godine

Englezi su od početka gurani da osvoje prvenstvo. Ipak oni imaju najjaču ligu na svetu, vrti se mnogo para, "greota" bi bilo da ne osvoje prvenstvo!! Ozbiljne su mafijaške organizacije ovi iz FIFA i UEFA!!

SubmisivniDominator

pre 2 godine

gledao sam na engleskom kanalu utakmicu. ljudi kazu ovako, VAR ce preporuciti ponistavanje penala samo ako je apsolutna greska sudije. znaci ako je svirao a kontakta nije bilo nikako. i da, samo mi i nasi novinari mislimo da je VAR apsolutni pregled situacije, nije. ljudi su sve vreme govorili da nije penal ali da se po sadasnjim preporukama koristenja VARa nece ponistiti penal jer je kontakta bilo. e sad, da li su trebali sudiji da kazu da pogleda snimak ili ne, to je druga prica.


u kosarci npr ako gledaju da li je sut bio pre isteka vremena i to najave, nece svirati faul koji je bio prilikom tog suta, nego samo vreme gledaju. tako to znaci funkcionise u sportu. to nisu analiticari kao mi iz fotelje, da gledaju sve. to se iz nekog razloga ne radi.

Sabre

pre 2 godine

Postoji jedna mala, malecka, sitna razlika. Mi smo bili daleko bolji od Svajcaraca, primili glupi gol iz kontre i ono je bio najocigledniji penal u istoriji penal. Ovde su Englezi ali stvarno brutalno dominirali, Danci su presli polovinu jedno 3 puta u poslednjih sat vremena igre. Pritom, postojao je kontakt.. mozda nedovoljan da kazes 100% penal, ali svakako DALEKO diskustabilnija situacija.

Netijak

pre 2 godine

Kada u živom zidu momčadi koja se brani stoje najmanje tri igrača, svi igrači momčadi koja napada moraju biti najmanje jedan metar udaljeni od obrambenog zida sve dok je lopta u igri."

Pregledavanje snimke gola jasno pokazuje da su Danci svoj živi zid, koji je prije izvođenja slobodnog udarca bio na propisnoj udaljenosti od engleskog, odmah nakon što je sudac Danny Makkelie označio izvođenje slobodnjaka brzo pomaknuli ispred engleskog.

Tako su protupropisno zaklonili pogled prema lopti engleskom vrataru.

Međutim, sudac Makkelie ni VAR soba nisu to primijetili.

Eto, ni danski gol nije regularan. Šta ćemo sad?

Perverzni traktorista

pre 2 godine

Gledao sam sinoc u grčkoj Pargi ovu utakmicu sa gomilom Danskih navijačima za koje nisam ni znao da su zalutali u ovo mestašce. Bilo je svega od rekvizita truba, perika, dresova i šalova Danaca tako da sam bio blago zapanjen. Kada su, mene koji sam nosio obelezja Srbije pitali sta ja trazim tu rekoh im da sam došao da im oprostim 1992 ako se ne obrukaju protiv Gordog albiona. I uz nekoliko pova sam im oprostio svu tugu kada su nas izigrali uz veliko postovanje prema gospodinu Laudrupa koji nije hteo da šibicari sa političarima.

Trifon Ivanov

pre 2 godine

VAR je uvelike smanjio broj sudačkih pogrešaka, ali kad dodje stani pani i treba donijeti ispravnu odluku koja bi mogla naštetiti "velikim" ekipama, nekim čudom sudac pogriješi. Očito je sinoć sudac oštetio Dance jer je Sterling simulirao, no ne znam ako ste pratili utakmice Danaca na ovom prvenstvu ali na opće iznenadjenje najviše simuliranja su baš oni izvodili. I to su sve bila takva simuliranja da bi se i legendarni Pipo posramio. Tako da se to varanje u neku ruku Dancima vratilo u najgorem trenutku, nažalost baš Englezima u korist al šta je tu je.

Tabasco

pre 2 godine

Englezi su močni. Penala nije bilo, al bi Englezi svakako dobili. Dancima kapa dole, al su Englezi bili bolji sinoč. U finalu forca Italija, al Englezi su jači....

Sitnije, Moco, sitnije...

pre 2 godine

Najtuznije je sto bi ovi sto najjace tastaturno pljuju po englezima, koliko odmah bi dosli u Britaniju brzinom svetlosti da rade za dve banke...

Хандо

pre 2 godine

Увек има неки Руне Педерсен, Весије, Брих да се побрине за неки тим..ко дуже прати фудбал тачно зна образац. Чак ни ВАР не помаже.

Био је један подужи чланак о суђењу на СП - буквално свако СП су кројиле судије својим одлукама.

koki

pre 2 godine

Navijao sam za Dance samo ne možeš da postigneš gol ako svih 11 non-stop stoje u svom šesnaestercu ili oko njega i Englezi koje blago govoreći ne gotivim su bili mnogo bolji u produzecima. Penal je mogao da se svira, neumesno poređenje s našim gde je morao da se svira.

bre

pre 2 godine

Додира по ногама је било и довољно основа за пенал има. Нема шта да у казненом дираш играча по ногама, стављаш му руке на рамена, цимаш га и повлачиш - све је то ризик од пенала. У том смислу, није грешка што је пенал досуђен. Мене више брине нешто друго, реално али сада недоказиво: шта би била одлука за исту ситуацију у данском шеснаестерцу?
(Јабучило, 08. jul 2021 09:59)

Jesi li ti siguran da si gledao fudbalski meč između Danske i Engleske?

zemljak

pre 2 godine

greska sudije je, sto je odmah svirao penal. var je prekontroliso, i pravila su takva, da jedino ako je drasticno pigresio sudija, onda se pozove na var!
ovako sudija nije mogao da sam pogleda situaciju.
trebo je da pusti, onda bi se javio var, pa onda bi lepo na miru pogledo i sudjo.
takva su pravila

Ambis

pre 2 godine

(adriano_galliani, 08. jul 2021 08:59)
Pa ni danci nisu dali gol iz igre nego iz prekida. A španci su samo imali posed lopte i ni po čemu nisu dominirali kao Eng sinoć. Klonuli su italijani nakon primljenog gola ali nisu igrali bunker 75 minuta kao danci.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Samo naivan je mogao da pomisli da Englezi neće pobediti. Pošteno ili nepošteno, to nije bitno.
(Raša, 08. jul 2021 08:04) Reče osoba koja likuje na Maradonin gol rukom hahahahahah

Јабучило

pre 2 godine

Da li je kontakt napravljen u zelji da se oduzme lopta, nekom ispruzenom nogom ili slicno? Ja sam gledao snimak deset puta i meni je ocigledno da je igrac Danske isao telom na telo a ne na loptu, moguce da to nije bilo namerno vec u zaru igre.

Ненамеран фаул је и даље фаул. За намеру или грубост следи картон.

Milan

pre 2 godine

Pohvale za tekst na samom početku, šta da pišem u nastavku komentara,ne znam ni sam a i ne želim,bio bi vulgaran.Posle 35 godina aktivnog gledanja najbitnije sporedne stvari na svetu,mislim da je došlo vreme da prekinem.
(Nikola, 8. jul 2021 08:08)

Pa u nekim godinama postane naporno da se prati brza igra, a i interesovanje za sve pocinje da opada.

goran nba 86

pre 2 godine

Rekao im šef sudija italijan na početku ep da ne sviraju vake penale gde baš nema intenziteta, deset ovakvih slučajeva je bilo kad je sviran kontrafaul napadača,Mele stavlja nogu ispred njega na zemlju on kači njegovu nogu baca se i ovaj svira penal, a u prvom poluvremenu istu situaciju svira faul kejna u napadu bas sramota i da ne pogleda još jednom u ovakvoj utakmici u takvom momentu, nema pravde na ovom svetu, nije var sigurno uveden za male i sirotinju.

Los Angeles

pre 2 godine

Joj što volim ove što dele etikete raznim narodima, i to na osnovu rusofilske propagande, ili Fejsbuk istorije i Wikipedia “činjenica”. Jel to beše ona Engleska koja je nudila Srbiji pola Jadranskog mora, ali srpski kralj je hteo Jugoslaviju? Ona ista Engleska za koju je Dositej Obradović lično izjavio da je najprosvećeniji i najslobodniji narod na svetu? Ma jel iko od vas uopšte bio u Engleskoj? Radio sa njima tamo, živeo. Ne samo da ode pa se uplaši jer ih ne razume i jer je pivo 7 funti? Veze vi nemate ni o tome gde je mesto Srbije u istoriji (realno, ne po mitomaniji), a kamoli gde je mesto velikim silama.

Mali Hijavata

pre 2 godine

@bora

Jel si dao i zenu Englezima prve bračne noći kao sto su nekad morali Skoti??
(Oliver, 8. jul 2021 09:15

Englezi prve bračne noći traže muža, žena ih ne zanima.
Stare su to tobdžije.

Renko

pre 2 godine

(Los Angeles, 8. jul 2021 08:53)
Подсећаш ме на комад смећа, који жели да се ауто-рециклира.

Netijak

pre 2 godine

Sića li se neko penala za Španjolsku protiv Jugoslavije '84? Zajec je napravija prekršaj metar izvan 16 i namjerno osta na mistu, a sudac sudija penal za Španjolsku.
(Netijak, 08. jul 2021 13:24)

Ne secamo se.
(Will Mosley, 8. jul 2021 19:04)

Imaš na youtubeu, prika.

Moralista

pre 2 godine

Kao dugogodišnji gledalac uživo sam pomislio da je stvarno penal, ali sam na usporenim snimcima dok se pregledao VAR video da nema govora o penalu i apsolutno imao mišljenje kao stručnjaci čija mišljenja možemo danas pročitati u brojnim tekstovima. Šokirao sam se kada je sudija potvrdio da je penal. Kako je moguće da profesionalne sudije u VAR sobi ne vide ono što je očigledno svom svetu, stručnjacima i laicima. Pa odgovor je vrlo prost i logičan, trebalo je da englezi po svaku cenu prođu u finale, pa i očiglednom krađom. A da ne spominjem dve lopte na terenu u zoni napada. I to sve urade vrhunske sudije, tragikomedija. Očigledno da je moral u svim sferama života izumrla kategorija, to je surova realnost.

Will Mosley

pre 2 godine

Sića li se neko penala za Španjolsku protiv Jugoslavije '84? Zajec je napravija prekršaj metar izvan 16 i namjerno osta na mistu, a sudac sudija penal za Španjolsku.
(Netijak, 08. jul 2021 13:24)

Ne secamo se.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Da li je kontakt napravljen u zelji da se oduzme lopta, nekom ispruzenom nogom ili slicno? Ja sam gledao snimak deset puta i meni je ocigledno da je igrac Danske isao telom na telo a ne na loptu, moguce da to nije bilo namerno vec u zaru igre.

Ненамеран фаул је и даље фаул. За намеру или грубост следи картон.
(Јабучило, 8. jul 2021 10:48

To nije kontakt, to se Sterling namerno očešao o njegovu nogu. Vidi se lepo da u isto vreme kreće da pada i gura nogu u desno ne bi li napravio makar minimalni kontakt. To se vežba na treninzima. Da nije dobio očigledne "Ovrebe" instrukcije, sudija bi dao žuti karton Sterlingu za simuliranje.
Sve drugo su besomučna naklapanja Srba ljubitelja "božje ruke" i jeftine poezije.

marko

pre 2 godine

Шта измишљате више, Енглези су сабили Данску и заслужено су у финалу. Пенал је чист као суза.

Milenko

pre 2 godine

Sudija je sudio fenomenalno utakmicu. VAR je rekao da je penal. Engleska je bila bolja u sinoć oj utakmici. Interesantno je da se gol rukom Maradona ne zove kradja protiv Engleza a sinoćna odluka VARA je kradja Engleza. Ronaldo gol u Bg koji nije priznat je greška sudije a nesudjeni penal nad Mitrovićem kradja Briha... Interesantni smo mi Srbi.

Englez Bora

pre 2 godine

Kao novopečeni vlasnik Britanskog državljanstva mogu samo da pitam? A nije vam smetala Maradonin gol rukom? Fudbal se vraća kući pakosna sirotinjo!

Sitnije, Moco, sitnije...

pre 2 godine

Sva sizofrenija srpske inteligencije, logike i emocionalne zrelosti se ispoljava na ovom primer "engleskog penala"... Engleska nije nikad osvojila nista, osim ono jednom pre 55 godina, a ovaj penal dosudjen u njenu korist se analizira kao eto uvek se pomaze bogatima, tj. Englezima... Pa ne moze i jedno i drugo... Da im se toliko pomaze, pobedjivali bi vise, ne bi imali samo jedno finale u istoriji... Mislim, u redu je mrzeti nekoga, niko vam to ne moze zabraniti, ali nemojte hebati sopstveni mozak u glavu, jednog dana kada vam bude trebao za nesto vazno nece biti sposoban da vam odradi neki zaista bitan posao...

Englez Bora

pre 2 godine

Kao novopečeni vlasnik Britanskog državljanstva mogu samo da pitam? A nije vam smetala Maradonin gol rukom? Fudbal se vraća kući pakosna sirotinjo!

Los Angeles

pre 2 godine

Sve ali sve u srba protiv engleza. Jer engleze treba mrzeti, jer realno svi možete da ima samo zavidite. London je najjači grad na svetu. Jedini grad na svetu su apsolutnim nedostatkom šunda i kiča. Moskva je jedna velika seljana. Peking je takodje jedan veliki logor, poprilično smrdljiv. A vi i dalje mrzite, ruska gubernijo.

mighty banana

pre 2 godine

Penal ne vredi komentarisati ali i pogodak Danaca je sumnjiv, po novim pravilima prilikom izvođenja slobodnog udarca ako ima tri ili više odbrambenih igrača u živom zidu napadač mora biti udaljen najmanje 1 metar ili se dosuđuje indirekt za braneću ekipu, a Brajtvajt čini mi se, je u živom zidu prilikom izvođenja slobodnog udarca.

Loznica. Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Englezi navikli kroz čitavu istoriji samo da kradu, otimaju. Nastavili u 21 veku i kroz sport. Jedini igraju sve utakmice na Vembliju. Pa takav status nije imala ni Italija za vreme Benito Musolinija ni Šalke za vreme Hitlera….

Nikola

pre 2 godine

Pohvale za tekst na samom početku, šta da pišem u nastavku komentara,ne znam ni sam a i ne želim,bio bi vulgaran.Posle 35 godina aktivnog gledanja najbitnije sporedne stvari na svetu,mislim da je došlo vreme da prekinem.

Ambis

pre 2 godine

Penal najverovatnije nije bio ali mora da se prizna da su Englezi igrali bolje i pogotovu u drugom poluvremenu razbili Dance. Ja sam navijao za Dance ali penal ili ne zasluženo idu u finale.

sandinista

pre 2 godine

Mi nismo, izgleda, gledali istu tekmu.
Englezi za klasu bolji od Danaca. Danci parirali samo snagom i htenjem. Najbolje šanse su imali iz kontranapada. Želja da napadnu otvoreno - tek u poslednjih 5 minuta, kad nisu imali šta da izgube. Da ne pricam o tome kako su Englezi igrali poslednjih minuta utakmice i produžetaka, odnosno da su napadali na 1:1 desetak minuta pre kraja, rizikujući da dobiju gol iz kontre! Da li bi Danci ikad tako igrali?

Milenko

pre 2 godine

Frenku Laparu je u dresu Engleske na prvenstvu Evrope ili Sveta poništen gol a lopta je bila metar u golu, Maradona im na svetskom dao odlučujući gol rukom. Sporan i je gol u finalu protiv Nemaca 66 a niko ne zna da li je bio ili nije bio gol sem jednog čoveka. Pomoćnog sudije koji je rekao da je bio gol. E sad fora je da je taj "lopov" bio Rus. Da gospodo Ruski sudija je presudio. Sigurno da su i Englezi oštetili nekog kao što sinoć nije bio penal ali kakve to veze ima sa kolonijalizmom i zaverom. Engleska je kolevka fudbala kao i tenisa i gomile drugih sportova jel to razlog da je mrzimo. Narod kao i svaki narod.

Trajce

pre 2 godine

Ma nema smisla pricati o njima...to je zlocinacko udruzenje koje gura interese velikih i radi za ogromnu lovu...nikada,ali nikada nisam video gresku u korist potcinjenih i malih,kada budem video poverovacu da ponekad grese kao i svi ljudi.Do tada,za mene nisu ljudi!!!!!!!

Milan

pre 2 godine

Pohvale za tekst na samom početku, šta da pišem u nastavku komentara,ne znam ni sam a i ne želim,bio bi vulgaran.Posle 35 godina aktivnog gledanja najbitnije sporedne stvari na svetu,mislim da je došlo vreme da prekinem.
(Nikola, 8. jul 2021 08:08)

Pa u nekim godinama postane naporno da se prati brza igra, a i interesovanje za sve pocinje da opada.

Гале

pre 2 godine

Судија је беспрекорно судио утакмицу до тог пенала. ВАР судије су могле да сугеришу да то није пенал и вероватно не би био. Енглеска је иначе заслужила победу јер је била бољи тим. Да ли би се то и десило да није било пенала, ја не знам, али не бих толико драматизовао. Жив човек погреши.

Iggy

pre 2 godine

Da li je Sterling isao na banzai napad, ocekujuci da ga neko dodirne i da se pruzi koliko je dug. Najverovatnije da jeste...
Da li je kontakta bilo? Bilo je...
Da li je kontakt napravljen u zelji da se oduzme lopta, nekom ispruzenom nogom ili slicno? Ja sam gledao snimak deset puta i meni je ocigledno da je igrac Danske isao telom na telo a ne na loptu, moguce da to nije bilo namerno vec u zaru igre.
Da li je taj kontakt bio dovoljan da Sterling padne koliko je dug? Sigurno da nije...
I na kraju: Da ji je sudija imao elemenata da svira penal. Po pravilima jeste i on nije pogresio u tome....
Da li se u slicnim situacijama svira uvek penal? U dosta slucajeva ne, i ti slucajevi uvek zavrse u kontroverzama poput ove. Naravno ovde je ulog veci i zato se toliko pise i prica o ovome...
Zakljucak: Strogo po pravilima sudija nije pogresio. Ovo su situacije u kojima sta god da je sudija uradio on je pogresio i nekog ostetio. Pogresno je porediti ovo sa situacijom iz naseg meca protiv Svajcarske u kome je Brih bukvalno odbio da dosudi ocigledan penal i time postupio protiv pravila igre. Ovde to nije slucaj, pravila su ispostovana, doduse prestrogo za mec ove tezine ali to je fudbal i zato ga svi volimo, jel ove situacije bude navijacke strasti. A naravno smi mi "neutralni" navijamo za autsajdere, Davide protiv Golijata koji gube nekom, po nasem misljenju, nepravdom. Ocekujem minuse ali bih voleo i objektivne argumente u ovoj raspravi...

Tabasco

pre 2 godine

Englezi su močni. Penala nije bilo, al bi Englezi svakako dobili. Dancima kapa dole, al su Englezi bili bolji sinoč. U finalu forca Italija, al Englezi su jači....

Netijak

pre 2 godine

Kada u živom zidu momčadi koja se brani stoje najmanje tri igrača, svi igrači momčadi koja napada moraju biti najmanje jedan metar udaljeni od obrambenog zida sve dok je lopta u igri."

Pregledavanje snimke gola jasno pokazuje da su Danci svoj živi zid, koji je prije izvođenja slobodnog udarca bio na propisnoj udaljenosti od engleskog, odmah nakon što je sudac Danny Makkelie označio izvođenje slobodnjaka brzo pomaknuli ispred engleskog.

Tako su protupropisno zaklonili pogled prema lopti engleskom vrataru.

Međutim, sudac Makkelie ni VAR soba nisu to primijetili.

Eto, ni danski gol nije regularan. Šta ćemo sad?

najgluplj sporedna stvar

pre 2 godine

Sudija je sudio fenomenalno utakmicu. VAR je rekao da je penal. Engleska je bila bolja u sinoć oj utakmici. Interesantno je da se gol rukom Maradona ne zove kradja protiv Engleza a sinoćna odluka VARA je kradja Engleza. Ronaldo gol u Bg koji nije priznat je greška sudije a nesudjeni penal nad Mitrovićem kradja Briha... Interesantni smo mi Srbi.
(Milenko, 08. jul 2021 08:23)

Ljudska glupost i fudbal imaju previše zajednickih stvari

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 2 godine

Ono sto mi je zanimljivo je da je ovaj Makeli sudio ubedljivo najvise utakmica na prvenstvu,a da sam bar ja primetio tako. Drugo prvo kolo i otvaranje sampionata kad isti taj Makeli nije sudio cist penal za Italiju na 0:0 zbog ociglednog igranja rukom. Ocigledno da iz nekog meni nepoznatog razloga Makeli uziva ogromno poverenje Uefe slicno kao i Brih,bice da su sudije zadatka jer drugog objasnjenja nema.

View

pre 2 godine

A kada Makeli nije priznao gol Ronaldu protiv nas proletos u BG, onda to nismo nazivali krađom? Ma to je uradio namerno jer smo mi velesila fudbalska u odnosu na Portugalce još uvek zvanične evropske prvake. Treba biti malo realan a penal bi svirala većina sudija ako se poštuju pravila.

Millennium

pre 2 godine

Ali najjači su mi ovi ložački slogani da se vrati kući. Likovi imaju jednu titulu i dva finala, oba kod kuće. Ja najviše volim PL ali tamo više od polovine stranci. Pa šta tek onda Nemačka i Brazil treba da kažu?

Mile

pre 2 godine

Sasa sam negde pročitao da je ovaj sudija od sinoć (odličan sudija) koji se "prodao Englezima" isti onaj što je Ronaldu poništio čist gol protiv Srbije u Bg. Ono kada se govorilo " svi grešimo pa i sudija je čovek"... Nije bio penal, kontakt jeste ali po meni nedovoljan za penal. Ali to ne znači da su MRSKI ENGLEZI oteli pobedu. Englezi su bili bolji tim sinoć!

Duke

pre 2 godine

Ko navija za Englesku, celava mu keva :)
Posle Amera, Englezi su najgora i najarogantnija nacija na svetu, i to potpisujem. I to je jedan od razloga zasto ne zelim da oni pobede u finalu, a ima ih jos:
- Italija igra najlepsi i najbolji fudbal na prvenstvu i zasluzuje pehar
- Engleska je najmanje putovala i mucila se po avionima, za razliku od drugih reprezentacija
- Englezi su imali ubedljivo najlaksi put do finala (izuzev ocajne Nemacke)
- Englezi imaju mozda najbolju ekipu trenutno na svetu, a igraju ocajno
- Sautgejt je jedan od najgorih selektora, koji pravi ekipu i taktiku tako sto zavrti tocak srece, pa gde stane
- I na kraju, Englezi su uzasni u porazu, ali su nepodnosljivi u pobedi, i to je najveci razlog zasto ne zelim da ih vidim sa peharom, pogotovo sto svojom igrom ne zasluzuju ni cetvrto mesto.

Dejan

pre 2 godine

Ne znam sto se dize tolika fama oko penala. Meni nije izgledalo kao penal, ali mi je itekako izgledalo da su Englezi bolji tim od Danske i da su zasluzeno u finalu.
Za mene je sustina sporta da bolji pobedi, a ne srecniji.

Nasiautosovinisti

pre 2 godine

@Sve ali sve u srba protiv engleza. Jer engleze treba mrzeti, jer realno svi možete da ima samo zavidite. London je najjači grad na svetu. Jedini grad na svetu su apsolutnim nedostatkom šunda i kiča. Moskva je jedna velika seljana. Peking je takodje jedan veliki logor, poprilično smrdljiv. A vi i dalje mrzite, ruska gubernijo.
(Los Angeles, 08. jul 2021 08:53)
E moj konvertitu, utripovao si da si anglosaksonac ili njihov hibridni nakot, a dobro znas da te smatraju za nizu rasu.
Ne mrzimo mi nikog, ima ko engleze da mrzi (verovatno vecina svetske populacije) a to da je Moskva seljana i uz to rasisticka izjava o Pekingu, samo potvrdjuje ono kako sam te nazvao na pocetku komentara.

Sitnije, Moco, sitnije...

pre 2 godine

Najtuznije je sto bi ovi sto najjace tastaturno pljuju po englezima, koliko odmah bi dosli u Britaniju brzinom svetlosti da rade za dve banke...

Pera

pre 2 godine

Ljudi ne znaju da je 1966, Eng dala dva neregularna gola nemcima.

BBC je napravio lažnu montažu za jedan gol.

Engleska ovo otima ponovo.

Nisu slucajno domacini.

iskusan

pre 2 godine

Ovo je klasicna pljacka, samo je falio povez preko lica i pistolj pa da bude oruzana pljacka!
Danci sada znaju kako se osecamo mi koje sudije neprestano kradu u svim mogucim sportovima!

DEX

pre 2 godine

Pokrali su nas kad su nam smestili NATO bombardovanje, tako da su krađa penala nad Mitrovićem i izmišljen penal protiv Danaca prava sitnica koja se očekuje od takvih ljudi. Ko zna šta će se sve dogoditi u finalu.

Јабучило

pre 2 godine

Додира по ногама је било и довољно основа за пенал има. Нема шта да у казненом дираш играча по ногама, стављаш му руке на рамена, цимаш га и повлачиш - све је то ризик од пенала. У том смислу, није грешка што је пенал досуђен. Мене више брине нешто друго, реално али сада недоказиво: шта би била одлука за исту ситуацију у данском шеснаестерцу?

SubmisivniDominator

pre 2 godine

gledao sam na engleskom kanalu utakmicu. ljudi kazu ovako, VAR ce preporuciti ponistavanje penala samo ako je apsolutna greska sudije. znaci ako je svirao a kontakta nije bilo nikako. i da, samo mi i nasi novinari mislimo da je VAR apsolutni pregled situacije, nije. ljudi su sve vreme govorili da nije penal ali da se po sadasnjim preporukama koristenja VARa nece ponistiti penal jer je kontakta bilo. e sad, da li su trebali sudiji da kazu da pogleda snimak ili ne, to je druga prica.


u kosarci npr ako gledaju da li je sut bio pre isteka vremena i to najave, nece svirati faul koji je bio prilikom tog suta, nego samo vreme gledaju. tako to znaci funkcionise u sportu. to nisu analiticari kao mi iz fotelje, da gledaju sve. to se iz nekog razloga ne radi.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

Samo naivan je mogao da pomisli da Englezi neće pobediti. Pošteno ili nepošteno, to nije bitno.
(Raša, 08. jul 2021 08:04) Reče osoba koja likuje na Maradonin gol rukom hahahahahah

Beograđanin u Parizu

pre 2 godine

Engleska posla i njihov uticaj je dobro poznat u svetu,mediji ostrašćeni to najviše Novak oseti na koži,navijači im mrze simulante u kaznenom a oni tako prošli ,odvratni su! Forza Italia u finalu neka Englezi plaču!

Maki

pre 2 godine

Nikad gori EURO, nikad lošija organizacija, suđenje uvek diskutabilno, sve u svemu, Platini je ovo pošteno usrao, zato englezi, sve(osim jedne) utakmice igraju kući, stigli su u finale a realno četvrtfinale im je doseg,ko ovo nije pratio, ništa nije propustio. FORZA ITALIA,mada je verovatno i finale već rešeno u korist ostrvljana.

Sabre

pre 2 godine

Postoji jedna mala, malecka, sitna razlika. Mi smo bili daleko bolji od Svajcaraca, primili glupi gol iz kontre i ono je bio najocigledniji penal u istoriji penal. Ovde su Englezi ali stvarno brutalno dominirali, Danci su presli polovinu jedno 3 puta u poslednjih sat vremena igre. Pritom, postojao je kontakt.. mozda nedovoljan da kazes 100% penal, ali svakako DALEKO diskustabilnija situacija.

Jovan

pre 2 godine

Ako je ovo penal onda ne treba igrati odbranu u sesnaestercu. Svaki start je onda penal. Stvar je u tome sto je Engleska domacin i do sada nista nije osvojila osim onog namestenog svetskog prvenstva. Istorija se ponavlja.

slobo.b

pre 2 godine

 Пенал је чист као суза.
(marko, 08. jul 2021 08:10)

Zahvaljujemo se

Da nije smjesno bilo bi žalosno, cuj ovoga " cist kao suza".
pa da je cist I nije bas..

Milanche

pre 2 godine

SUI dobila FRA na penale
ESP dobila SUI na penale
ITA dobila ESP na penale
ENG dobija ITA na penale

ne znam koja je kvota ali vredi pokusati

Јабучило

pre 2 godine

Da li je kontakt napravljen u zelji da se oduzme lopta, nekom ispruzenom nogom ili slicno? Ja sam gledao snimak deset puta i meni je ocigledno da je igrac Danske isao telom na telo a ne na loptu, moguce da to nije bilo namerno vec u zaru igre.

Ненамеран фаул је и даље фаул. За намеру или грубост следи картон.

Kaiser Roger

pre 2 godine

Ama sta ako su englezi bili bolji do tog trenutka je bilo 1:1 i kraj.I Svajcarska je bila bolja od Spanije pa su izgubili i Spanija je bila bolja od Italije pa je izgubila.To se ne racuna ko je bio bolji negi ko je dao gol.

Liman021

pre 2 godine

Svim srcem sam navijao sa Dansku, engleze nikad nisam nesto vole, a posle ovog kriminalnog poklonjenog penala ne volim ih jos vise. Vrlo sramna odluka u vrlo bitnom trenutku. Nadam se da ce ih italijani zgaziti u nedelju.

sakupljac minusa

pre 2 godine

Hajde ne budite licemerni svi. Isti ovaj sudija nije priznao gol Ronalda u BG kad je lopta presla liniju pola metra. Pa ste se svi nsladjivali mukama Ronalda. A sad ste kao nesto besni na istog tog sudiju i VAR. Tamo je bio pomocnik koji je to morao videti, a ovde VAR. Al u BG je bilo slatko, a ovde su prokleti Englezi....

spock

pre 2 godine

Sva sizofrenija srpske inteligencije, logike i emocionalne zrelosti se ispoljava na ovom primer "engleskog penala"... Engleska nije nikad osvojila nista, osim ono jednom pre 55 godina, a ovaj penal dosudjen u njenu korist se analizira kao eto uvek se pomaze bogatima, tj. Englezima... Pa ne moze i jedno i drugo... Da im se toliko pomaze, pobedjivali bi vise, ne bi imali samo jedno finale u istoriji... Mislim, u redu je mrzeti nekoga, niko vam to ne moze zabraniti, ali nemojte hebati sopstveni mozak u glavu, jednog dana kada vam bude trebao za nesto vazno nece biti sposoban da vam odradi neki zaista bitan posao...
(Sitnije, Moco, sitnije..., 08. jul 2021 08:27)

I? Jel bio penal ili nije?

zemljak

pre 2 godine

greska sudije je, sto je odmah svirao penal. var je prekontroliso, i pravila su takva, da jedino ako je drasticno pigresio sudija, onda se pozove na var!
ovako sudija nije mogao da sam pogleda situaciju.
trebo je da pusti, onda bi se javio var, pa onda bi lepo na miru pogledo i sudjo.
takva su pravila

zed

pre 2 godine

Englez Bora, da li si se odrekao starog državljana? Ako nisi učini to molim te jer takvi noblesi kao ti dragulj su u kruni elizabete. Pos...m ti se u državljanstvo Lorde. I u nedelju na Vimbldonu tenis se vraća tj ostaje u kući. Idemoooo.

msbravo

pre 2 godine

uporedjivati maradonin gol rukom sa ovim nema nikakva smisla, kod maradona nije se videlo dali e ruka, a ovo sad sa Var bio e ovigledno, i traziti nekakve pravde za ranije neke situacie opet nema smisla

Tuga

pre 2 godine

Fudbal se vraća kući pakosna sirotinjo!
(Englez Bora, 8. jul 2021 09:20)

Боро, Његош Вас је описао: "Заробио себе у туђина"
Свако добро

koki

pre 2 godine

Navijao sam za Dance samo ne možeš da postigneš gol ako svih 11 non-stop stoje u svom šesnaestercu ili oko njega i Englezi koje blago govoreći ne gotivim su bili mnogo bolji u produzecima. Penal je mogao da se svira, neumesno poređenje s našim gde je morao da se svira.

adriano_galliani

pre 2 godine

Penal najverovatnije nije bio ali mora da se prizna da su Englezi igrali bolje i pogotovu u drugom poluvremenu razbili Dance. Ja sam navijao za Dance ali penal ili ne zasluženo idu u finale.
(Ambis, 8. jul 2021 08:21)

Pa i Španija je bila bolja od Italije? Fudbal je igra u kojoj je cilj postići gol, ne "biti bolji". Englezi nisu dali gol iz igre i Danskoj nisu mogli ništa. Danska je borbena ekipa i ništa više osim toga a kako igra Italija, videli smo protiv Belgije i Španije - vrhunska i ofanziva a i defanziva.

Ako Engleska planira da pobedi, moraće da kradu mnogo više.

Trifon Ivanov

pre 2 godine

VAR je uvelike smanjio broj sudačkih pogrešaka, ali kad dodje stani pani i treba donijeti ispravnu odluku koja bi mogla naštetiti "velikim" ekipama, nekim čudom sudac pogriješi. Očito je sinoć sudac oštetio Dance jer je Sterling simulirao, no ne znam ako ste pratili utakmice Danaca na ovom prvenstvu ali na opće iznenadjenje najviše simuliranja su baš oni izvodili. I to su sve bila takva simuliranja da bi se i legendarni Pipo posramio. Tako da se to varanje u neku ruku Dancima vratilo u najgorem trenutku, nažalost baš Englezima u korist al šta je tu je.

Линијски

pre 2 godine

Пенал, наравно, није био... али, шта ћемо са 70.000 гледалаца у ”најопаснијој, с пандемијског аспекта гледано, земљи” током меча?? Ништа више није битно, дај игара!
Нема короне, умрла напрасно, баш као и грип својевремено!

Неко овде некога гадно за...ава!

Veljko

pre 2 godine

Postoji jedna mala, malecka, sitna razlika. Mi smo bili daleko bolji od Svajcaraca, primili glupi gol iz kontre i ono je bio najocigledniji penal u istoriji penal. Ovde su Englezi ali stvarno brutalno dominirali, Danci su presli polovinu jedno 3 puta u poslednjih sat vremena igre. Pritom, postojao je kontakt.. mozda nedovoljan da kazes 100% penal, ali svakako DALEKO diskustabilnija situacija.
(Sabre,

Ne kapiram ovo nase plakanje godinama. Mi u rusiji nismo imali kvalitet ni za osminu finala, o cemu ti?
To je isto kao da Poljaci placu godinama sto im na nekom sp u grupnoj fazi nije sviran penal. Koga briga kada svi znaju da nemaju sanse ni za 1/4 finale?

Kod nas sve kontra

pre 2 godine

Da je neka prosečna utakmica LŠ, pogledao bi snimak, i poništio odluku. Ali zbog svih okolnosti, bi šta bi, i to je ta svetska "pravda".

Ambis

pre 2 godine

(adriano_galliani, 08. jul 2021 08:59)
Pa ni danci nisu dali gol iz igre nego iz prekida. A španci su samo imali posed lopte i ni po čemu nisu dominirali kao Eng sinoć. Klonuli su italijani nakon primljenog gola ali nisu igrali bunker 75 minuta kao danci.

Goran Dnevna Doza Bon Jovija

pre 2 godine

Englezi mogu da smeste ovaj penal u Britanski muzej, zajedno sa ostalim stvarima koje su pokrali po svetu.
(Losmi, 08. jul 2021 08:19)

Video si ovu objavu na FB, jel da?

Renko

pre 2 godine

(Los Angeles, 8. jul 2021 08:53)
Подсећаш ме на комад смећа, који жели да се ауто-рециклира.

Milan

pre 2 godine

Ali najjači su mi ovi ložački slogani da se vrati kući. Likovi imaju jednu titulu i dva finala, oba kod kuće. Ja najviše volim PL ali tamo više od polovine stranci. Pa šta tek onda Nemačka i Brazil treba da kažu?
(Millennium, 8. jul 2021 08:07)

Zasto si izostavio Italiju?

Perverzni traktorista

pre 2 godine

Gledao sam sinoc u grčkoj Pargi ovu utakmicu sa gomilom Danskih navijačima za koje nisam ni znao da su zalutali u ovo mestašce. Bilo je svega od rekvizita truba, perika, dresova i šalova Danaca tako da sam bio blago zapanjen. Kada su, mene koji sam nosio obelezja Srbije pitali sta ja trazim tu rekoh im da sam došao da im oprostim 1992 ako se ne obrukaju protiv Gordog albiona. I uz nekoliko pova sam im oprostio svu tugu kada su nas izigrali uz veliko postovanje prema gospodinu Laudrupa koji nije hteo da šibicari sa političarima.

bre

pre 2 godine

Додира по ногама је било и довољно основа за пенал има. Нема шта да у казненом дираш играча по ногама, стављаш му руке на рамена, цимаш га и повлачиш - све је то ризик од пенала. У том смислу, није грешка што је пенал досуђен. Мене више брине нешто друго, реално али сада недоказиво: шта би била одлука за исту ситуацију у данском шеснаестерцу?
(Јабучило, 08. jul 2021 09:59)

Jesi li ti siguran da si gledao fudbalski meč između Danske i Engleske?

miki

pre 2 godine

Trci se preko 100 minuta i onda ovakva situacija resi mec. Ovaj penal se ne bi sudio u zenskom fudbalu. Ovakavi faulovi su upitni na sredini terena, nekad se i ne sude, onda se sude u polufinalu nekog takmicenja u sesnaestercu i takvi kontakti odluce finalistu. Nadam se da ce u fudbalu nesto da se promeni, dosadno je vise gledati da igraci varaju sudije u glumi faulova.

Papillon

pre 2 godine

@Sitnije, Moco
Englezi su toliko loši bili da im nikakva pomoć nije vredela. To je suština, a ne ono što ste Vi napisali. Pomagano je drugima kojima je taman toliko nedostajalo.
Nekad i sad uz VAR ne može biti isto. Tsd je bilo šta si video to ti je. No, sada je možda i gore. Sudija svira šta god, čeka VAR da potvrdi/ispravi. Ni ofsajdi nisu dobro rešeni.
VAR je dislociran, ne zna se moraju li da insistiraju da sudija vidi ponovo. Juče je morao, zbog publike, zbog fudbala. Zato liči na kradju, a ne na grešku.

Хандо

pre 2 godine

Увек има неки Руне Педерсен, Весије, Брих да се побрине за неки тим..ко дуже прати фудбал тачно зна образац. Чак ни ВАР не помаже.

Био је један подужи чланак о суђењу на СП - буквално свако СП су кројиле судије својим одлукама.

SaleS

pre 2 godine

Englezi su od početka gurani da osvoje prvenstvo. Ipak oni imaju najjaču ligu na svetu, vrti se mnogo para, "greota" bi bilo da ne osvoje prvenstvo!! Ozbiljne su mafijaške organizacije ovi iz FIFA i UEFA!!

Los Angeles

pre 2 godine

Joj što volim ove što dele etikete raznim narodima, i to na osnovu rusofilske propagande, ili Fejsbuk istorije i Wikipedia “činjenica”. Jel to beše ona Engleska koja je nudila Srbiji pola Jadranskog mora, ali srpski kralj je hteo Jugoslaviju? Ona ista Engleska za koju je Dositej Obradović lično izjavio da je najprosvećeniji i najslobodniji narod na svetu? Ma jel iko od vas uopšte bio u Engleskoj? Radio sa njima tamo, živeo. Ne samo da ode pa se uplaši jer ih ne razume i jer je pivo 7 funti? Veze vi nemate ni o tome gde je mesto Srbije u istoriji (realno, ne po mitomaniji), a kamoli gde je mesto velikim silama.

nikola

pre 2 godine

dok se ne bude snimao razgovor sudije na terenu i ovih u kontrolnoj sobi,nista .Kao crna kutija u avionu.Kako je poleteo da svira penal,znao sam da nece preinaciti.Jedva cekao.

Netijak

pre 2 godine

Sića li se neko penala za Španjolsku protiv Jugoslavije '84? Zajec je napravija prekršaj metar izvan 16 i namjerno osta na mistu, a sudac sudija penal za Španjolsku.

goran nba 86

pre 2 godine

Rekao im šef sudija italijan na početku ep da ne sviraju vake penale gde baš nema intenziteta, deset ovakvih slučajeva je bilo kad je sviran kontrafaul napadača,Mele stavlja nogu ispred njega na zemlju on kači njegovu nogu baca se i ovaj svira penal, a u prvom poluvremenu istu situaciju svira faul kejna u napadu bas sramota i da ne pogleda još jednom u ovakvoj utakmici u takvom momentu, nema pravde na ovom svetu, nije var sigurno uveden za male i sirotinju.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Da li je kontakt napravljen u zelji da se oduzme lopta, nekom ispruzenom nogom ili slicno? Ja sam gledao snimak deset puta i meni je ocigledno da je igrac Danske isao telom na telo a ne na loptu, moguce da to nije bilo namerno vec u zaru igre.

Ненамеран фаул је и даље фаул. За намеру или грубост следи картон.
(Јабучило, 8. jul 2021 10:48

To nije kontakt, to se Sterling namerno očešao o njegovu nogu. Vidi se lepo da u isto vreme kreće da pada i gura nogu u desno ne bi li napravio makar minimalni kontakt. To se vežba na treninzima. Da nije dobio očigledne "Ovrebe" instrukcije, sudija bi dao žuti karton Sterlingu za simuliranje.
Sve drugo su besomučna naklapanja Srba ljubitelja "božje ruke" i jeftine poezije.

Will Mosley

pre 2 godine

Sića li se neko penala za Španjolsku protiv Jugoslavije '84? Zajec je napravija prekršaj metar izvan 16 i namjerno osta na mistu, a sudac sudija penal za Španjolsku.
(Netijak, 08. jul 2021 13:24)

Ne secamo se.

Mali Hijavata

pre 2 godine

@bora

Jel si dao i zenu Englezima prve bračne noći kao sto su nekad morali Skoti??
(Oliver, 8. jul 2021 09:15

Englezi prve bračne noći traže muža, žena ih ne zanima.
Stare su to tobdžije.

Netijak

pre 2 godine

Sića li se neko penala za Španjolsku protiv Jugoslavije '84? Zajec je napravija prekršaj metar izvan 16 i namjerno osta na mistu, a sudac sudija penal za Španjolsku.
(Netijak, 08. jul 2021 13:24)

Ne secamo se.
(Will Mosley, 8. jul 2021 19:04)

Imaš na youtubeu, prika.

Moralista

pre 2 godine

Kao dugogodišnji gledalac uživo sam pomislio da je stvarno penal, ali sam na usporenim snimcima dok se pregledao VAR video da nema govora o penalu i apsolutno imao mišljenje kao stručnjaci čija mišljenja možemo danas pročitati u brojnim tekstovima. Šokirao sam se kada je sudija potvrdio da je penal. Kako je moguće da profesionalne sudije u VAR sobi ne vide ono što je očigledno svom svetu, stručnjacima i laicima. Pa odgovor je vrlo prost i logičan, trebalo je da englezi po svaku cenu prođu u finale, pa i očiglednom krađom. A da ne spominjem dve lopte na terenu u zoni napada. I to sve urade vrhunske sudije, tragikomedija. Očigledno da je moral u svim sferama života izumrla kategorija, to je surova realnost.