Nedelja, 21.02.2021.

17:00

"Novak je morao da osvoji titulu, da bi bio najbolji u istoriji"

Goran Ivanišević je mišljenja da njegov pulen Novak Đoković može na kraju trke sa Rafaelom Nadalom i Rodžerom Federerom da bude najbolji teniser svih vremena.

Izvor: SS

"Novak je morao da osvoji titulu, da bi bio najbolji u istoriji" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

Toni Bandera

pre 3 godine

Ovako bih ja uradio da sam Novakovom mestu, a ubeđen sam da i on tako razmišlja. Dakle, pobedio bih Rafu u finalu predstojećeg Rolan Garosa, uzo još jedan Vimbldon, pa zlato u Tokiju i penzija brate. To je idealan scenario za sve upletene, sva trojica po 20 slemova, svi namireni, al opet svi znaju ko je GOAT, ko neće da zna ima čime da se teši. Potpisujem da bi Rafa istog trena objavio da se i on priključuje Novaku u penziji, a Roćko ako baš voli da igra na dvestapedeseticama on može još koju godinu da pika, greota da ne uveseljava svoje najvernije fanove teniskim čarolijama.

Djordje P

pre 3 godine

Opusteno. Nole ce igrati jos 4-5 sezona, sigurno. Za godinu-dve se vise nece ni pominjati ova tema GOAT-a vec samo koliko jos moze Nole da pomeri granice.

1Djokovic

pre 3 godine

Nedozvoljena sredstva.Ključni problem.Ako bi se rekla istina,propao bi tenis.Ovaj sport da je biciklizam, atletika,Novak bi već bio GOAT po svim statistikama.Svi znaju ali se kutija istine otvara za 50 godina.Vi mlađi ćete znati....

Zastava101Specijal

pre 3 godine

Nole će na kraju karijere imati tri do pet GS od Rafe, Federer je već ima par godina nebitan pa makar osvojio još neki GS, e sad dali će biti najbolji svih vremena, za mene je već sada, za neke neće nikada da bude ali je tu statistika neumoljiva i kada se podvuče crta sve će da bude jasno naročito u godinama koje dolaze posle završetka njihovih karijera.

Zastava101Specijal

pre 3 godine

Slemove i narednih godina osvajaju Novak i Rafa, Tim može ako Nadalu zakasni avion ili Novak pogodi opet babu čak su i šanse Federera veće da nešto osvoji od ovih "mladih" koji u stvari i nisu baš toliko mladi više.

Vlasnik jedne patike

pre 3 godine

Novak je živa legenda, tako mi je toplo oko srca jer imamo najboljeg tenisera svih vremena, auuu zezno sam se, nije najbolji zato što ga anglosaksonci ne vole hahahahhahahahaah

Limar nece doći ....

pre 3 godine

Koliko je sve ovo pogrešno! Volim Novaka ko brata ali neka malo razmisli. Ne treba da juri rekord u osvojenim GS, ako bude bude, ako ne bude ništa strašno. Ja ću ga isto ceniti i voleti i da je osvojio jedan gs ii da je osvojio 30.

Čemu ta jurnjava? Čitam ove glupe komentare i stvarno da se čovek ne zapita gde idemo mi to?
(Drakče, 22. februar 2021 06:48)

To nije jurnjava, to je pobednicki gen.

VUK

pre 3 godine

Biće još osvojenih GS, to je sigurno. Federer može više samo da ih sanja i izvesno je da u tim godinama nema šta da traži na GS , posle tolike pauze. Nadal želi i radi , ali izdaju ga kolena polako . Sve je sporiji i to se najbolje videlo protiv Cicipasa. Posle dva sata igre , potpuno je usporio kretanje. Nisam baš siguran da ako mu Novak ne može ništa u Parizu , da Tim ,Medvedev i Cicipas neće iskoristiti zamor materijala kod Nadala. S druge strane gipkost tela Đokovića , joga koju godinama primenjuje i maksimalni timski rad, čine da Novak nikada nije bio brži i kvalitetniji igrač. Servis mu je fantastičan. Porodično sređen. Motiv mu je kao planina. Želi sve rekorde u svom vlasništvu. Sigurno je favorit naredne dve godine u Wimbldonu i USA Open . Da li ima neko sumnju da će 10 puta osvojiti Melburn ? Tako da kvota na kladionicama da će Novak za 4 godine biti teniser sa najviše osvojenih GS u istoriji , pada iz meseca u mesec. Ajd da vidimo prvo , ima li odgovora i revanša u Parizu. Nadal je kao i svi mi gledao juče meč. Tako sigurnog i brutalnog Novaka do sada nije video. I kad je taj Pariz ?

XP

pre 3 godine

Novak je sada prvi put u zivotu na 2 slema od GOAT-a. Nadal mu je uvek bezao najmanje 2 slema ali Federer mu nikad nije bio na samo 2 slema. Blizina vrha ce omoguciti Novaku da bude bolji nego ikad kao sto planinari nikada ne odustaju pred samim vrhom ni Novak nece odustati sada kada je tako blizu. Ceo zivot mu je Federer bio skoro beznadezno daleko a sada je blize nego ikad. Ovo je Novakova godina.
(Goran, 22. februar 2021 00:07)

Kad samo pomislim da je pre Australian opena 2011. Federer imao 16, a Novak 1.
U međuvremenu je Federer osvojio još 4, a Novak 16 (i sad 17-i, ukupno 18)

XP

pre 3 godine

nije morao ni ovu kao sto mu ni jos 10 titula nece obezbediti titulu GOAT....
(roger20, 22. februar 2021 00:12)

Da, ostaće mu doveka taj nedostižni Bazel...

Drakče

pre 3 godine

Koliko je sve ovo pogrešno! Volim Novaka ko brata ali neka malo razmisli. Ne treba da juri rekord u osvojenim GS, ako bude bude, ako ne bude ništa strašno. Ja ću ga isto ceniti i voleti i da je osvojio jedan gs ii da je osvojio 30.

Čemu ta jurnjava? Čitam ove glupe komentare i stvarno da se čovek ne zapita gde idemo mi to?

skocko

pre 3 godine

@krajisnik
Sazem se sa prvim delom, ali reci da je teze osvojiti GS sada nego pre 5 godina, tu se ne slazemo.
Te 2016, pored Nadala i Federera bili su jos i Murray, Wawrinka pa onda :Del Potro, Cilic, Berdih...
Svaki od ovih igraca je bolji tada bio, nego sto su sada ovi “mladi”.
Jedino je teze Novaku i Rafi da sada osvajaju zbog svojih godina

Pera

pre 3 godine

Za sve koji kazu da je broj GS jedino vazan onda je Miroslaav Klose najbolji fudbaler svih vremena, najbolji strelac svetskih prvensta, jedino to je vazno :D :D :D

dush

pre 3 godine

Moramo da budemo realni,Nadal je i dalje veliki favorit na Roland Garros.Moguce i sledece godine,Ali tesko da ce ista drugo osvojiti.Novakova prednost sto je glavni favorit na ostala 3 grand slams.Milslim da Novak ima sanse i na Roland Garros,svidja mi se sto je povecao misicnu masu deluje jace,sto mu treba za RG.Mislim da ce Novak zavrsiti na broju 22,Nadal 21-22 Federer 20.Ali pitanje GOAT se vec sad ne dovodi u pitanje, Novak drzi 4 od 5 glavnih rekorda za GOAT.

Džoni

pre 3 godine

Nole, ako uspe da osvoji najviše GS, što se nadamo, biće u svim kategorijama najbolji od velike trojke, a samim tim i najbolji ikada. Imaće najviše nedelja na prvom mestu, najviše godina završenih kao br 1, biće bolji u međusobnom skoru od obojice, najviše osvojenih mastersa... Jedino u čemu će Rodžer biti ispred njega je ukupan broj osvojenih tutula sa svih turnira jer ne verujem da će se Nole pod "stare dane" cimati i vijati i ovaj rekord i igrati i ove male turnire serije 500 i 250.

kio BL

pre 3 godine

nije morao ni ovu kao sto mu ni jos 10 titula nece obezbediti titulu GOAT....
(roger20, 22. februar 2021 00:12)

da,mora imati dugu kosu da bi mogao konkurisati za GOAT a.

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Pa dobro bre Turci iz NP, mi navijamo za našeg a ne protiv vašeg, navijajte za nekog svog a ne protiv našeg. Sad, što vi nemate nekog svog, potrudite se pa ga napravite.
Sem toga, vi ste Turci isto onoliko koliko sam ja Eskim. Ne znate ni pet reči na turskom.

miodrag

pre 3 godine

Sledeći cilj - najviše nedelja na prvom mestu i u muškoj i u ženskoj konkurenciji. Rekord Martine Navratilove od 377 nedelja da obori.
(ja, 22. februar 2021 00:46)
Nije Navratilove nego Stefi Graf koja ima 377 nedelja, a Navratilova 332 nedelje.

vrg

pre 3 godine

Da se igrao Vimbldon i da nije pogodio babu vec bi imao 20 ali dobro samo se odlozilo Novakovo goatovstvo
(Kole, 21. februar 2021 21:46)

jos jednom cu reci - NE MORA DA ZNACI!
mozda bi mu naisao los dan i mozda bi ispao sa turnira, ili se povredio. ko zna sta bi bilo i ko zna zasto je bas ovakav razvoj dogadjaja dobar.

takodje, za one koji kukaju za propustenim prilikama u finalima slemova. setite se koliko ih je izvukao sa ivica propasti. federer ima nocne more od 15:40, zavrsio mu je karijeru. u australiji je povre]en pobedio frica i imao srece da mu u sledecem kolu protivnik bude raonic sa kojim moze i rovit. novak ima sjajan ucinak u finalima, a ako je negde tesko imati sjajan ucinak - to je upravo u najtezim mecevima, zar ne?

i kad sam vec tu, da se osvrnem i na nesto manje brojne genije koji smatraju da je pustio rafu na poslednjem R. da mi odgovore zasto je uopste i putovao, ako ce da ga pusti? :D ta ideja zvuci kao ona da se folirao za povredu protiv frica, dok mu fali 2 gema da zatvori mec. xD

opustimo se i uzivajmo. novak je vec goat. necu sigurno da slusam mucenike koji ce, ako novak prestigne rafu i federera po slemovima, da se poyivaju na ukupan broju trofeja (jer federer sa svojih 40 bazela i ostalim atp 250 sitnicama vodi), eleganciju, ili velicinu levog bicepsa.

kole

pre 3 godine

Na kraju karijere Djokovic: 

2 RG 
7 Wimbldon 
12 AO 
4 US Open 

=25
(Damir, 21. februar 2021 23:05)

Realno vrlo lako ostvarljivo.

DRAGAN

pre 3 godine

Trebamo biti realni.Novak
nije imao savrsen servis
pre dolaska Gorana.Mnogo
je trosio energije i vremena
na svoj servis koji ga je
mucio. Zato moramo biti
zahvalni bratu hrvatu Goranu koji je preporodio
Novaka. Pa vidite samo
koliko je imao laganih poena na svoj sevis na ovom AO, i kojom su brzinom odradjeni. Preko
200 km/h Novak servira i
salje asove i neodbranjive
vinere. Sam Medo nije
ni svestan sta ga je strefilo
u finalu, i sam je to rekao.
Zato Novak u tandemu sa
Goranom i doktorom Vajdom obara sve rekorde
koje je sam Novak u
svojoj glavi zacrtao.
VAJDA/ GORAN I NOVAK
tandem za novu istoriju.
Neka ste svi zivi i zdravi.
Veliki pozdrav iz Arizone od
vernog navijaca Novaka za
sva vremena.SPARTAAAAA.

Igor Rogi

pre 3 godine

Glupo je da samo broj GS titula bude jedino merilo u trci za najboljeg igrača svih vremena. Kažem to sad kad još uvek ne znam koliko će ko na kraju osvojiti. Svakako treba uzeti u obzir broj osvojenih atp turnira, broj mastersa, broj provedenih nedelja na mestu broj 1, broj sezona koje su završene na mestu broj 1, pa i medjusobne duele velike trojke.

Goran

pre 3 godine

Novak je sada prvi put u zivotu na 2 slema od GOAT-a. Nadal mu je uvek bezao najmanje 2 slema ali Federer mu nikad nije bio na samo 2 slema. Blizina vrha ce omoguciti Novaku da bude bolji nego ikad kao sto planinari nikada ne odustaju pred samim vrhom ni Novak nece odustati sada kada je tako blizu. Ceo zivot mu je Federer bio skoro beznadezno daleko a sada je blize nego ikad. Ovo je Novakova godina.

Debeli

pre 3 godine

Realno, prosle godine se bese nije igrao Vimbldon, tu je bio apsolutni favorit. Jedan GS neosvojen zbog malera, zatim US Open, ona glupost sa sudijom. Isto maler brate! Isto apsolutni favorit... Drugi GS neosvojen zbog malera... Sada bi sa ovom Australijom imao isto koliko i Nadal i Federer... Ovde se samo postavlja pitanje koliko ce Nadal jos RG da osvoji, mozda ubode jos nesto... Ali Novak ima tri podloge gde je tata a moze i da kiksne... Sledeći AO Novak će igrati kao najbolji teniser svih vremena...

Baba Vanga

pre 3 godine

Malo van teme - Ko je najbolji snajperista - da li onaj ko je pobio brojcano najvise ,,protivnika,, ili pak onaj koji je pobio najvise kolega snajperista iz protivnickog tabora - po meni ovako je i u tenisu - Ko je najbolji - pa Onaj koji ima najvise pobeda u medjusobnim duelima - ja ovo zovem - Prosta logika !

Gagolino

pre 3 godine

Nikad nece biti najbolji. Ne mogu samo Federer i Nadal da se povredjuju, red je na njega.
(Novi Pazar,
A vi znate ko ce biti? Mozete da ga ne volite; ali on je sad vec najbolji. I da ne osvoji vise ni jedan GS ; osvojio je 18. TAko da ce se jos o Dokovicu vazda pricati. Kao neko ko ima bolji skor u medjusobnim duelima sa RF i R N.Neko ko je proveo najvise na prvom mestu i neko ko je osvojio najvise GS titula u eri dok su igrali i RN i RF.Malo li je?

Joc

pre 3 godine

...Novaka može zaustaviti samo, ne daj Bože, povreda ili on sam, mada u ovoj godini on sebi neće biti protivnik.
Po meni ove godine će se Novak takođe pitati za RG. Njegov odgovor će biti: Ne može, moj je!
(Matori Laki, 21. februar 2021 22:02)

Prošle godine Nole je morao da propusti Rafu. Nadam se da mu ove god. to neće biti traženo.

krajišnik

pre 3 godine

Biće to trka između Rafe i Novaka.
Rafa ce uvijek biti favorit na RG ,a Novaku niko ne može garantovati titule na Vimbldonu,US openu,pa i AO.
Mladi igrači su tu, prvenstveno Tim, Medvedev i Cicipas.
Svaki GS je vredan zlata jer ga je teže sad osvojiti nego pre 4,5 godina.

Moler

pre 3 godine

Novak je najbolji teniser koji je ikada hodao Zemljinom kuglom. Novak je uz Hrvatske fudbalere koji su igrali veliko finale Svetskog prvenstva u fudbalu zajedno postigli najbolje rezultate u istoriji svih zemalja bivše Jugoslavije.
(Miloš, 21. februar 2021 21:59)
Finale je lep uspeh, al broje se samo sampioni.
A glede fudbala jedini sampion evrope i sveta , sa ovih prostora je ....Stela Rosa di Belgrado....

Djed Gavrilo

pre 3 godine

Nadal će teško do još jednog GS.
Federer jošt teze,ili čak nema šanse.
Novak će imati konkurente u ekipi Rusa(Zverev,Medvedev,Kacanov,Rublev,Sapovalov),Talijanu Sineru,Cicipasu,Timu...
RolanGaros je prilika za Tima,mada,ako se Novak fokusira i is pomera neke termine te se okrene samo Rolangarosu i Vimbldonu,a onda U.S openu,ova godina bi mogla biti upisana kao GS paket u kalendarskoj godini.Znaci,još jedan rekord.
Ovo nije nemoguće.
Dominacija protiv Medvedeva ukazuje da je Novak negde u ritmu sličnom onom do povrede lakta.
Naravno,ne pita se samo on,jer zaista ima ozbiljne konkurente u Timu,Medvedevu,Cicipasu i Sineru(verovatno je sličnog potencijala kao Novak,ali čemu trebati par godina da se uigra).
Znajući Novaka,mislim da će mu fokus biti RolanGaros .Tu se bije bitka za najveći rang.Tu se Nadal zaustavlja,jer na ostalim mestima Nadalove šanse će biti minimalne.
Kako sad stvari izgledaju,samo korona(eventualno odlaganje GS turnira) može Novaka zaustaviti u postavljanju rekorda u osvojenim trofejima i na putu za GOAT .

Soko sivi

pre 3 godine

Ja evo već 6-7 godina čitam kako Nadal neće osvojiti više nijedan gren slem. Ko da ga pobedi u Parizu? Ima on bar dva RG u telu a ide mu dobro i na U.S Openu tako da bez omalovažavanja, molim. Novaku je covid zakinuo bar taj jedan Vimbldon a na prokletom i ukletom U.S Openu on nikad nije favorit jer ga prati neviđeno malera tamo. Tamo je igrao 11 polufinala, od čega 8 finala a ima “samo” 3 titule. Bitno je da on sakuplja AO i Vimbldone, tj bar dva godišnje.

veljavp

pre 3 godine

Polako ljudi, nije Nadal uopste bio toliko loš, a i ne videh mu neke prevelike znake umora. Šljaka je ipak njegov reon. Znam da smo svi sad poleteli zbog ovog uspeha, ali neverovatno je teško osvojiti slem. Još uz ovu prokletu koronu, nikad ne znaš šta će sutra biti i šta će se igrati. Korak po korak, prvo ovaj osmi mart da dodje :)

Kole

pre 3 godine

Alo bre ljudi, daj boze da Novak ima najvise GS, al manite se potcenjivanja Nadala, on je zver od igraca a pogotovo na RG. Saberite se.
(Pravac dom zdravlja, 21. februar 2021 22:21)

Zver koja 11 godina nije osvojila AO i 11 godina Wimbldon, i koji je bez zavrsnog Mastersa bez Majamija i bez Sangaja i bez Pariza...

321

pre 3 godine

Nadal tesko vise moze da osvoji slem, pa makar se to zvao i Rolan Garos. Dominik Tim je taj koji ce se pitati u Parizu ove godine.
(JokerJoke, 21. februar 2021 21:38)

To ispada realno ali me je Tim iznenadio da fizicki ne moze da izdrzi? I to na betonu kao na ovom AO ? Sta ce biti na sljaci? U tom smislu, Novak je mnogo iznad Tima. Mislim na fizicku izdrzljivost. Pa kad bi Tim odigrao polufinale sa Endijem 5 sati pa finale sa Rafom 6 sati? A na ovom AO Tim je pukao bas zbog premora? Pa sta ce na sljaci?

Matori Laki

pre 3 godine

Nadal tesko vise moze da osvoji slem, pa makar se to zvao i Rolan Garos. Dominik Tim je taj koji ce se pitati u Parizu ove godine.
(JokerJoke, 21. februar 2021 21:38)

Današnja Novakova pobeda, kao i ceo turnir su sigurno ostavili veliki psihološki trag na svim igračima tkz. next generation, pa tako i na Dominika. Jasno je njima sada da Novaka ne mogu zaustaviti ni Zverev ni Medvedev ni razni lobisti, novinari u njihovoj službi ni ostali hejteri raznih fela. Novaka može zaustaviti samo, ne daj Bože, povreda ili on sam, mada u ovoj godini on sebi neće biti protivnik.
Po meni ove godine će se Novak takođe pitati za RG. Njegov odgovor će biti: Ne može, moj je!

Pravac dom zdravlja

pre 3 godine

Alo bre ljudi, daj boze da Novak ima najvise GS, al manite se potcenjivanja Nadala, on je zver od igraca a pogotovo na RG. Saberite se.

ja

pre 3 godine

mislim da Novak ima sanse da uzme sve do kraja i mislim da ide na to... Nadal ce tempirati formu za RG ali mislim da mu je generalno nivo tenisa opao i da je vrlo moguce da nece moci vise fizicki da dominira kako je dominirao na RG

neutralni felš

pre 3 godine

Nadal tesko vise moze da osvoji slem, pa makar se to zvao i Rolan Garos. Dominik Tim je taj koji ce se pitati u Parizu ove godine.
(JokerJoke, 21. februar 2021 21:38)

"makar se to zvao rolan garos"? haha jos jedan expert

Xp

pre 3 godine

@Punoglavac

Mislim da se Novak i njegov tim vise ne igraju karata. Vide Sveti gral i porucuju svima: Novak je vec dokazao da je najbolji i sad krece da okonca tu pricu, dolazi po preostala tri slema i drugi teniseri se vise nista ne pitaju. Samo Novak. Ako ga zdravlje posluzi, oronuli istroseni Nadal i nedorasli pilici mu ne mogu nista. Ne bi me cudilo da Novak krene sa osvetom Nadalu na RG, tek to bih ih skroz izludelo- neocekivani 19ti skidanjem kralja sljake sa trona. Zasto da ne?

Gazda Mitke

pre 3 godine

Svi strani, a i dobar deo nasih ljudi pljuje Novaka kako glumi povrede. Zasto niko ne pljuje Rafu koji kao po matrici par meseci pre RG tempira formu samo za taj turnir??? Nema ga nema ga i onda kako se blizi RG jedan po jedan manji turnir podize formu. Ko ga ne zna, skupo bi ga platio. Federera vise niko ni ne spominje, ne zna se gde je lik...

goranh

pre 3 godine

Za naše drugare koji ma Novak nešto smeta - čestitka patrijarha Novaku:
- Čestitam našem Novaku Ðokoviću njegovu veliku pobedu na australijskom turniru, ali i, još više, njegov novi podvig. To što on čini jeste vrhunski sport, ali i nešto mnogo više od toga. Nešto što diže moral i puni srca ponosom svih nas koji sa njim učestvujemo u zajedničkim borbama sa malodušnošću, učeći da istrpimo bolove i prevaziđemo sva fizička ograničenja, baš kao i on. U tome je i sama svrha onoga što već godinama dobijamo od nesalomljivog, kao stena čvrstog, Novaka - navodi se u čestitki patrijarha.

Legolas

pre 3 godine

On će lagano da ima najviše GS-ova.

Pregaziće ih kao plitak potok,sve.
Autošoviniste,novinare lažove,mrzitelje svih vrsta i boja,nabeđene teniske legende i veličine,svoje konkurente.Ogovarače,namćore,neverne Tome.
Zašto?
Zato što je Nole iskrena,čista duša.

On je najlepše od čoveka.Pismen,emancipovan,fin,kulturan
Humanista i dobrotvor.Bez da se hvališe po studijima televizija.Na sav glas,što bi rekli da razglašava svoju humanost.
Obrazovan,zreo a mlad.
Vredan radnik,kome si ti Gorane Ivaniševiću sad apgrejdovao moći,kao u igrici.Ono,nije u redu!!!Stvarno.
Pa do sad ih je sve čistio,najbolji bekhend,forhend nestvaran,sa linije nepremostiv,uporan.
I ti se nađeš pametan i sve to nadogradiš možda zaista jedinom stvari koja je mogla biti podignuta na viši nivo.Servis.
I tako mu apgrajduješ moć,sad je kao Tor,ima grom u ruci.
Olakšavaš mu.posao.
A on ide u besmrtnost.
Kada se njegove fizikalije,kada se rastegne i rastrči poput antilope izgleda nestvarno,ukrste sa mentalnom snagom,jedina prepreka u budućem pohodu na tron je on sam sebi.
Ostali se ama baš ne pitaju ništa!

Miloš

pre 3 godine

Novak je najbolji teniser koji je ikada hodao Zemljinom kuglom. Novak je uz Hrvatske fudbalere koji su igrali veliko finale Svetskog prvenstva u fudbalu zajedno postigli najbolje rezultate u istoriji svih zemalja bivše Jugoslavije.

Nikola

pre 3 godine

samo da bude zdrav,niko mu nista ne moze,a sa ovim povecanjem misicne mase ni Rolan Garos nije nemoguc,zato sto i da dodje u finale,Nadal ce morati da dobije ili Tima ili Medvedeva,moze lepo da ga iskidaju i igraci tipa Fonjinija,godine stizu,a telo sve podloznije povredama

Kun'-fu Panda

pre 3 godine

Medvedev je osvajac AO 2021.godine i trenutno najbolji igrac na svetu!
(Fedex1, 17. februar 2021 09:09)

E ovo je komentar jednog velikog poznavaoca, rekao sam da cu napomenuti u nedelju, da ne bude da lazem. Nadji druze neku drugu zanimaciju, nije ovo za tebe...

neki veliki dr

pre 3 godine

Djokovic je odavno najbolji u istoriji. I to nema veze sa matematikom. To ima veze sa dominacijom kakvu je u nekoliko navrata pokazao u najtezoj eri i konkunreciji tenisa u istoriji,kakvu nikad niko nije prikazao u laksim konkurencijama. A ovo sto Ivanisevic spominje,pitanje je uspesnosti. Ko je matematicki najuspesniji svih vremena. Pritom,taj uspeh ne meri se samo brojem GS nego i nedeljama provedenim na broj 1 svetskog tenisa,broju osvojenih mastersa i jos ponekim stvarima. Novak gotovo izvesno sve drzi sem broja GS,a s obzirom da je jasno kao dan da nece odustati dok taj i taj rekord ne bude drzao,mrzitelji nemaju cemu da se nadaju. Pomirite se. Novak Djokovic ce dugo,dugo biti najbolji i nauspesniji teniser svih vremena kad zavrsi karijeru!

jo

pre 3 godine

Da, bilo bi fino da ima i najvise GS-a, ali dileme nema da je on najbolji!!! Pa svi ostali parametri su u njegovu korist, eto recimo najduze na br. 1 u najjacoj konkirenciji ikada..

ns1

pre 3 godine

Nemojte da se zalecete, nije lako osvojiti nijedan Grand slam, čekaj da vidimo, veruje da će Novak osvojiti još bar 2, a za Ravu sumnjam da će toliko

dale

pre 3 godine

Nole je danas osvojio ne jedan GS, nego tri.
Tako što je samom sebi pokazao da se sa najvećim konkurentom moze igrati mačke i miša.
Kad NOLE to zeli.
Bravo.

Cole

pre 3 godine

Uhhh ta 2020!!!
Odlozen Vimbldon i ona oskarovka na USO.
Da je bilo srece, danas bi bio 20 GS
ali idemo dalje. Naravno da su GS turniri
najvazniji ali valjda postoje i nedelje
na prvom mestu, igraju se i drugi turniri,
prvenstveno Zavrsni Masters, kao i ostalih
devet Mastersa, tako da na broj od 20 i nesto
koliko ce svako od njih da ima, jedan GS
gore, dole, ne cini sustinsku razliku.

P.S.
'Aj da ne racunamo titule ATP 250/500,
gde je Federer apsolutni gospodar tih
turnira u tom trouglu. Podrazumeva se,
Rafu i Novaka ti turniri ni nezanimaju.

Lazar

pre 3 godine

Svi se nadamo da je ova godina kljucna ko je najbolji svih vremena
Nole ce ovu godinu zavrsiti sa 20 ili 21 gren slem titula i + olimpijsko zlato u Tokiju,i tu vise nece biti dileme

MILOS

pre 3 godine

Neki veliki Dr bice najbolji kada prestigne ovu dvojicu to je jedino relevantno sve ostalo dotad su improvizacije tako da dok ih ne prestigne pssst.

DJole

pre 3 godine

Djokovic je odavno najbolji u istoriji. I to nema veze sa matematikom. To ima veze sa dominacijom kakvu je u nekoliko navrata pokazao u najtezoj eri i konkunreciji tenisa u istoriji,kakvu nikad niko nije prikazao u laksim konkurencijama. A ovo sto Ivanisevic spominje,pitanje je uspesnosti. Ko je matematicki najuspesniji svih vremena. Pritom,taj uspeh ne meri se samo brojem GS nego i nedeljama provedenim na broj 1 svetskog tenisa,broju osvojenih mastersa i jos ponekim stvarima. Novak gotovo izvesno sve drzi sem broja GS,a s obzirom da je jasno kao dan da nece odustati dok taj i taj rekord ne bude drzao,mrzitelji nemaju cemu da se nadaju. Pomirite se. Novak Djokovic ce dugo,dugo biti najbolji i nauspesniji teniser svih vremena kad zavrsi karijeru!
(neki veliki dr, 21. februar 2021 21:32)

Sjajan komentar. Suština. Bravo!

neki veliki dr

pre 3 godine

Djokovic je odavno najbolji u istoriji. I to nema veze sa matematikom. To ima veze sa dominacijom kakvu je u nekoliko navrata pokazao u najtezoj eri i konkunreciji tenisa u istoriji,kakvu nikad niko nije prikazao u laksim konkurencijama. A ovo sto Ivanisevic spominje,pitanje je uspesnosti. Ko je matematicki najuspesniji svih vremena. Pritom,taj uspeh ne meri se samo brojem GS nego i nedeljama provedenim na broj 1 svetskog tenisa,broju osvojenih mastersa i jos ponekim stvarima. Novak gotovo izvesno sve drzi sem broja GS,a s obzirom da je jasno kao dan da nece odustati dok taj i taj rekord ne bude drzao,mrzitelji nemaju cemu da se nadaju. Pomirite se. Novak Djokovic ce dugo,dugo biti najbolji i nauspesniji teniser svih vremena kad zavrsi karijeru!

DJole

pre 3 godine

Djokovic je odavno najbolji u istoriji. I to nema veze sa matematikom. To ima veze sa dominacijom kakvu je u nekoliko navrata pokazao u najtezoj eri i konkunreciji tenisa u istoriji,kakvu nikad niko nije prikazao u laksim konkurencijama. A ovo sto Ivanisevic spominje,pitanje je uspesnosti. Ko je matematicki najuspesniji svih vremena. Pritom,taj uspeh ne meri se samo brojem GS nego i nedeljama provedenim na broj 1 svetskog tenisa,broju osvojenih mastersa i jos ponekim stvarima. Novak gotovo izvesno sve drzi sem broja GS,a s obzirom da je jasno kao dan da nece odustati dok taj i taj rekord ne bude drzao,mrzitelji nemaju cemu da se nadaju. Pomirite se. Novak Djokovic ce dugo,dugo biti najbolji i nauspesniji teniser svih vremena kad zavrsi karijeru!
(neki veliki dr, 21. februar 2021 21:32)

Sjajan komentar. Suština. Bravo!

Kun'-fu Panda

pre 3 godine

Medvedev je osvajac AO 2021.godine i trenutno najbolji igrac na svetu!
(Fedex1, 17. februar 2021 09:09)

E ovo je komentar jednog velikog poznavaoca, rekao sam da cu napomenuti u nedelju, da ne bude da lazem. Nadji druze neku drugu zanimaciju, nije ovo za tebe...

dale

pre 3 godine

Nole je danas osvojio ne jedan GS, nego tri.
Tako što je samom sebi pokazao da se sa najvećim konkurentom moze igrati mačke i miša.
Kad NOLE to zeli.
Bravo.

Matori Laki

pre 3 godine

Nadal tesko vise moze da osvoji slem, pa makar se to zvao i Rolan Garos. Dominik Tim je taj koji ce se pitati u Parizu ove godine.
(JokerJoke, 21. februar 2021 21:38)

Današnja Novakova pobeda, kao i ceo turnir su sigurno ostavili veliki psihološki trag na svim igračima tkz. next generation, pa tako i na Dominika. Jasno je njima sada da Novaka ne mogu zaustaviti ni Zverev ni Medvedev ni razni lobisti, novinari u njihovoj službi ni ostali hejteri raznih fela. Novaka može zaustaviti samo, ne daj Bože, povreda ili on sam, mada u ovoj godini on sebi neće biti protivnik.
Po meni ove godine će se Novak takođe pitati za RG. Njegov odgovor će biti: Ne može, moj je!

Legolas

pre 3 godine

On će lagano da ima najviše GS-ova.

Pregaziće ih kao plitak potok,sve.
Autošoviniste,novinare lažove,mrzitelje svih vrsta i boja,nabeđene teniske legende i veličine,svoje konkurente.Ogovarače,namćore,neverne Tome.
Zašto?
Zato što je Nole iskrena,čista duša.

On je najlepše od čoveka.Pismen,emancipovan,fin,kulturan
Humanista i dobrotvor.Bez da se hvališe po studijima televizija.Na sav glas,što bi rekli da razglašava svoju humanost.
Obrazovan,zreo a mlad.
Vredan radnik,kome si ti Gorane Ivaniševiću sad apgrejdovao moći,kao u igrici.Ono,nije u redu!!!Stvarno.
Pa do sad ih je sve čistio,najbolji bekhend,forhend nestvaran,sa linije nepremostiv,uporan.
I ti se nađeš pametan i sve to nadogradiš možda zaista jedinom stvari koja je mogla biti podignuta na viši nivo.Servis.
I tako mu apgrajduješ moć,sad je kao Tor,ima grom u ruci.
Olakšavaš mu.posao.
A on ide u besmrtnost.
Kada se njegove fizikalije,kada se rastegne i rastrči poput antilope izgleda nestvarno,ukrste sa mentalnom snagom,jedina prepreka u budućem pohodu na tron je on sam sebi.
Ostali se ama baš ne pitaju ništa!

ns1

pre 3 godine

Nemojte da se zalecete, nije lako osvojiti nijedan Grand slam, čekaj da vidimo, veruje da će Novak osvojiti još bar 2, a za Ravu sumnjam da će toliko

Xp

pre 3 godine

@Punoglavac

Mislim da se Novak i njegov tim vise ne igraju karata. Vide Sveti gral i porucuju svima: Novak je vec dokazao da je najbolji i sad krece da okonca tu pricu, dolazi po preostala tri slema i drugi teniseri se vise nista ne pitaju. Samo Novak. Ako ga zdravlje posluzi, oronuli istroseni Nadal i nedorasli pilici mu ne mogu nista. Ne bi me cudilo da Novak krene sa osvetom Nadalu na RG, tek to bih ih skroz izludelo- neocekivani 19ti skidanjem kralja sljake sa trona. Zasto da ne?

Soko sivi

pre 3 godine

Ja evo već 6-7 godina čitam kako Nadal neće osvojiti više nijedan gren slem. Ko da ga pobedi u Parizu? Ima on bar dva RG u telu a ide mu dobro i na U.S Openu tako da bez omalovažavanja, molim. Novaku je covid zakinuo bar taj jedan Vimbldon a na prokletom i ukletom U.S Openu on nikad nije favorit jer ga prati neviđeno malera tamo. Tamo je igrao 11 polufinala, od čega 8 finala a ima “samo” 3 titule. Bitno je da on sakuplja AO i Vimbldone, tj bar dva godišnje.

Moler

pre 3 godine

Novak je najbolji teniser koji je ikada hodao Zemljinom kuglom. Novak je uz Hrvatske fudbalere koji su igrali veliko finale Svetskog prvenstva u fudbalu zajedno postigli najbolje rezultate u istoriji svih zemalja bivše Jugoslavije.
(Miloš, 21. februar 2021 21:59)
Finale je lep uspeh, al broje se samo sampioni.
A glede fudbala jedini sampion evrope i sveta , sa ovih prostora je ....Stela Rosa di Belgrado....

Cole

pre 3 godine

Uhhh ta 2020!!!
Odlozen Vimbldon i ona oskarovka na USO.
Da je bilo srece, danas bi bio 20 GS
ali idemo dalje. Naravno da su GS turniri
najvazniji ali valjda postoje i nedelje
na prvom mestu, igraju se i drugi turniri,
prvenstveno Zavrsni Masters, kao i ostalih
devet Mastersa, tako da na broj od 20 i nesto
koliko ce svako od njih da ima, jedan GS
gore, dole, ne cini sustinsku razliku.

P.S.
'Aj da ne racunamo titule ATP 250/500,
gde je Federer apsolutni gospodar tih
turnira u tom trouglu. Podrazumeva se,
Rafu i Novaka ti turniri ni nezanimaju.

Kole

pre 3 godine

Alo bre ljudi, daj boze da Novak ima najvise GS, al manite se potcenjivanja Nadala, on je zver od igraca a pogotovo na RG. Saberite se.
(Pravac dom zdravlja, 21. februar 2021 22:21)

Zver koja 11 godina nije osvojila AO i 11 godina Wimbldon, i koji je bez zavrsnog Mastersa bez Majamija i bez Sangaja i bez Pariza...

jo

pre 3 godine

Da, bilo bi fino da ima i najvise GS-a, ali dileme nema da je on najbolji!!! Pa svi ostali parametri su u njegovu korist, eto recimo najduze na br. 1 u najjacoj konkirenciji ikada..

Lazar

pre 3 godine

Svi se nadamo da je ova godina kljucna ko je najbolji svih vremena
Nole ce ovu godinu zavrsiti sa 20 ili 21 gren slem titula i + olimpijsko zlato u Tokiju,i tu vise nece biti dileme

Gazda Mitke

pre 3 godine

Svi strani, a i dobar deo nasih ljudi pljuje Novaka kako glumi povrede. Zasto niko ne pljuje Rafu koji kao po matrici par meseci pre RG tempira formu samo za taj turnir??? Nema ga nema ga i onda kako se blizi RG jedan po jedan manji turnir podize formu. Ko ga ne zna, skupo bi ga platio. Federera vise niko ni ne spominje, ne zna se gde je lik...

321

pre 3 godine

Nadal tesko vise moze da osvoji slem, pa makar se to zvao i Rolan Garos. Dominik Tim je taj koji ce se pitati u Parizu ove godine.
(JokerJoke, 21. februar 2021 21:38)

To ispada realno ali me je Tim iznenadio da fizicki ne moze da izdrzi? I to na betonu kao na ovom AO ? Sta ce biti na sljaci? U tom smislu, Novak je mnogo iznad Tima. Mislim na fizicku izdrzljivost. Pa kad bi Tim odigrao polufinale sa Endijem 5 sati pa finale sa Rafom 6 sati? A na ovom AO Tim je pukao bas zbog premora? Pa sta ce na sljaci?

veljavp

pre 3 godine

Polako ljudi, nije Nadal uopste bio toliko loš, a i ne videh mu neke prevelike znake umora. Šljaka je ipak njegov reon. Znam da smo svi sad poleteli zbog ovog uspeha, ali neverovatno je teško osvojiti slem. Još uz ovu prokletu koronu, nikad ne znaš šta će sutra biti i šta će se igrati. Korak po korak, prvo ovaj osmi mart da dodje :)

Gagolino

pre 3 godine

Nikad nece biti najbolji. Ne mogu samo Federer i Nadal da se povredjuju, red je na njega.
(Novi Pazar,
A vi znate ko ce biti? Mozete da ga ne volite; ali on je sad vec najbolji. I da ne osvoji vise ni jedan GS ; osvojio je 18. TAko da ce se jos o Dokovicu vazda pricati. Kao neko ko ima bolji skor u medjusobnim duelima sa RF i R N.Neko ko je proveo najvise na prvom mestu i neko ko je osvojio najvise GS titula u eri dok su igrali i RN i RF.Malo li je?

goranh

pre 3 godine

Za naše drugare koji ma Novak nešto smeta - čestitka patrijarha Novaku:
- Čestitam našem Novaku Ðokoviću njegovu veliku pobedu na australijskom turniru, ali i, još više, njegov novi podvig. To što on čini jeste vrhunski sport, ali i nešto mnogo više od toga. Nešto što diže moral i puni srca ponosom svih nas koji sa njim učestvujemo u zajedničkim borbama sa malodušnošću, učeći da istrpimo bolove i prevaziđemo sva fizička ograničenja, baš kao i on. U tome je i sama svrha onoga što već godinama dobijamo od nesalomljivog, kao stena čvrstog, Novaka - navodi se u čestitki patrijarha.

Nikola

pre 3 godine

samo da bude zdrav,niko mu nista ne moze,a sa ovim povecanjem misicne mase ni Rolan Garos nije nemoguc,zato sto i da dodje u finale,Nadal ce morati da dobije ili Tima ili Medvedeva,moze lepo da ga iskidaju i igraci tipa Fonjinija,godine stizu,a telo sve podloznije povredama

Pravac dom zdravlja

pre 3 godine

Alo bre ljudi, daj boze da Novak ima najvise GS, al manite se potcenjivanja Nadala, on je zver od igraca a pogotovo na RG. Saberite se.

Djed Gavrilo

pre 3 godine

Nadal će teško do još jednog GS.
Federer jošt teze,ili čak nema šanse.
Novak će imati konkurente u ekipi Rusa(Zverev,Medvedev,Kacanov,Rublev,Sapovalov),Talijanu Sineru,Cicipasu,Timu...
RolanGaros je prilika za Tima,mada,ako se Novak fokusira i is pomera neke termine te se okrene samo Rolangarosu i Vimbldonu,a onda U.S openu,ova godina bi mogla biti upisana kao GS paket u kalendarskoj godini.Znaci,još jedan rekord.
Ovo nije nemoguće.
Dominacija protiv Medvedeva ukazuje da je Novak negde u ritmu sličnom onom do povrede lakta.
Naravno,ne pita se samo on,jer zaista ima ozbiljne konkurente u Timu,Medvedevu,Cicipasu i Sineru(verovatno je sličnog potencijala kao Novak,ali čemu trebati par godina da se uigra).
Znajući Novaka,mislim da će mu fokus biti RolanGaros .Tu se bije bitka za najveći rang.Tu se Nadal zaustavlja,jer na ostalim mestima Nadalove šanse će biti minimalne.
Kako sad stvari izgledaju,samo korona(eventualno odlaganje GS turnira) može Novaka zaustaviti u postavljanju rekorda u osvojenim trofejima i na putu za GOAT .

Goran

pre 3 godine

Novak je sada prvi put u zivotu na 2 slema od GOAT-a. Nadal mu je uvek bezao najmanje 2 slema ali Federer mu nikad nije bio na samo 2 slema. Blizina vrha ce omoguciti Novaku da bude bolji nego ikad kao sto planinari nikada ne odustaju pred samim vrhom ni Novak nece odustati sada kada je tako blizu. Ceo zivot mu je Federer bio skoro beznadezno daleko a sada je blize nego ikad. Ovo je Novakova godina.

XP

pre 3 godine

nije morao ni ovu kao sto mu ni jos 10 titula nece obezbediti titulu GOAT....
(roger20, 22. februar 2021 00:12)

Da, ostaće mu doveka taj nedostižni Bazel...

ja

pre 3 godine

mislim da Novak ima sanse da uzme sve do kraja i mislim da ide na to... Nadal ce tempirati formu za RG ali mislim da mu je generalno nivo tenisa opao i da je vrlo moguce da nece moci vise fizicki da dominira kako je dominirao na RG

Igor Rogi

pre 3 godine

Glupo je da samo broj GS titula bude jedino merilo u trci za najboljeg igrača svih vremena. Kažem to sad kad još uvek ne znam koliko će ko na kraju osvojiti. Svakako treba uzeti u obzir broj osvojenih atp turnira, broj mastersa, broj provedenih nedelja na mestu broj 1, broj sezona koje su završene na mestu broj 1, pa i medjusobne duele velike trojke.

krajišnik

pre 3 godine

Biće to trka između Rafe i Novaka.
Rafa ce uvijek biti favorit na RG ,a Novaku niko ne može garantovati titule na Vimbldonu,US openu,pa i AO.
Mladi igrači su tu, prvenstveno Tim, Medvedev i Cicipas.
Svaki GS je vredan zlata jer ga je teže sad osvojiti nego pre 4,5 godina.

Debeli

pre 3 godine

Realno, prosle godine se bese nije igrao Vimbldon, tu je bio apsolutni favorit. Jedan GS neosvojen zbog malera, zatim US Open, ona glupost sa sudijom. Isto maler brate! Isto apsolutni favorit... Drugi GS neosvojen zbog malera... Sada bi sa ovom Australijom imao isto koliko i Nadal i Federer... Ovde se samo postavlja pitanje koliko ce Nadal jos RG da osvoji, mozda ubode jos nesto... Ali Novak ima tri podloge gde je tata a moze i da kiksne... Sledeći AO Novak će igrati kao najbolji teniser svih vremena...

Djordje P

pre 3 godine

Opusteno. Nole ce igrati jos 4-5 sezona, sigurno. Za godinu-dve se vise nece ni pominjati ova tema GOAT-a vec samo koliko jos moze Nole da pomeri granice.

Limar nece doći ....

pre 3 godine

Koliko je sve ovo pogrešno! Volim Novaka ko brata ali neka malo razmisli. Ne treba da juri rekord u osvojenim GS, ako bude bude, ako ne bude ništa strašno. Ja ću ga isto ceniti i voleti i da je osvojio jedan gs ii da je osvojio 30.

Čemu ta jurnjava? Čitam ove glupe komentare i stvarno da se čovek ne zapita gde idemo mi to?
(Drakče, 22. februar 2021 06:48)

To nije jurnjava, to je pobednicki gen.

Miloš

pre 3 godine

Novak je najbolji teniser koji je ikada hodao Zemljinom kuglom. Novak je uz Hrvatske fudbalere koji su igrali veliko finale Svetskog prvenstva u fudbalu zajedno postigli najbolje rezultate u istoriji svih zemalja bivše Jugoslavije.

XP

pre 3 godine

Novak je sada prvi put u zivotu na 2 slema od GOAT-a. Nadal mu je uvek bezao najmanje 2 slema ali Federer mu nikad nije bio na samo 2 slema. Blizina vrha ce omoguciti Novaku da bude bolji nego ikad kao sto planinari nikada ne odustaju pred samim vrhom ni Novak nece odustati sada kada je tako blizu. Ceo zivot mu je Federer bio skoro beznadezno daleko a sada je blize nego ikad. Ovo je Novakova godina.
(Goran, 22. februar 2021 00:07)

Kad samo pomislim da je pre Australian opena 2011. Federer imao 16, a Novak 1.
U međuvremenu je Federer osvojio još 4, a Novak 16 (i sad 17-i, ukupno 18)

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Pa dobro bre Turci iz NP, mi navijamo za našeg a ne protiv vašeg, navijajte za nekog svog a ne protiv našeg. Sad, što vi nemate nekog svog, potrudite se pa ga napravite.
Sem toga, vi ste Turci isto onoliko koliko sam ja Eskim. Ne znate ni pet reči na turskom.

DRAGAN

pre 3 godine

Trebamo biti realni.Novak
nije imao savrsen servis
pre dolaska Gorana.Mnogo
je trosio energije i vremena
na svoj servis koji ga je
mucio. Zato moramo biti
zahvalni bratu hrvatu Goranu koji je preporodio
Novaka. Pa vidite samo
koliko je imao laganih poena na svoj sevis na ovom AO, i kojom su brzinom odradjeni. Preko
200 km/h Novak servira i
salje asove i neodbranjive
vinere. Sam Medo nije
ni svestan sta ga je strefilo
u finalu, i sam je to rekao.
Zato Novak u tandemu sa
Goranom i doktorom Vajdom obara sve rekorde
koje je sam Novak u
svojoj glavi zacrtao.
VAJDA/ GORAN I NOVAK
tandem za novu istoriju.
Neka ste svi zivi i zdravi.
Veliki pozdrav iz Arizone od
vernog navijaca Novaka za
sva vremena.SPARTAAAAA.

dush

pre 3 godine

Moramo da budemo realni,Nadal je i dalje veliki favorit na Roland Garros.Moguce i sledece godine,Ali tesko da ce ista drugo osvojiti.Novakova prednost sto je glavni favorit na ostala 3 grand slams.Milslim da Novak ima sanse i na Roland Garros,svidja mi se sto je povecao misicnu masu deluje jace,sto mu treba za RG.Mislim da ce Novak zavrsiti na broju 22,Nadal 21-22 Federer 20.Ali pitanje GOAT se vec sad ne dovodi u pitanje, Novak drzi 4 od 5 glavnih rekorda za GOAT.

Joc

pre 3 godine

...Novaka može zaustaviti samo, ne daj Bože, povreda ili on sam, mada u ovoj godini on sebi neće biti protivnik.
Po meni ove godine će se Novak takođe pitati za RG. Njegov odgovor će biti: Ne može, moj je!
(Matori Laki, 21. februar 2021 22:02)

Prošle godine Nole je morao da propusti Rafu. Nadam se da mu ove god. to neće biti traženo.

skocko

pre 3 godine

@krajisnik
Sazem se sa prvim delom, ali reci da je teze osvojiti GS sada nego pre 5 godina, tu se ne slazemo.
Te 2016, pored Nadala i Federera bili su jos i Murray, Wawrinka pa onda :Del Potro, Cilic, Berdih...
Svaki od ovih igraca je bolji tada bio, nego sto su sada ovi “mladi”.
Jedino je teze Novaku i Rafi da sada osvajaju zbog svojih godina

VUK

pre 3 godine

Biće još osvojenih GS, to je sigurno. Federer može više samo da ih sanja i izvesno je da u tim godinama nema šta da traži na GS , posle tolike pauze. Nadal želi i radi , ali izdaju ga kolena polako . Sve je sporiji i to se najbolje videlo protiv Cicipasa. Posle dva sata igre , potpuno je usporio kretanje. Nisam baš siguran da ako mu Novak ne može ništa u Parizu , da Tim ,Medvedev i Cicipas neće iskoristiti zamor materijala kod Nadala. S druge strane gipkost tela Đokovića , joga koju godinama primenjuje i maksimalni timski rad, čine da Novak nikada nije bio brži i kvalitetniji igrač. Servis mu je fantastičan. Porodično sređen. Motiv mu je kao planina. Želi sve rekorde u svom vlasništvu. Sigurno je favorit naredne dve godine u Wimbldonu i USA Open . Da li ima neko sumnju da će 10 puta osvojiti Melburn ? Tako da kvota na kladionicama da će Novak za 4 godine biti teniser sa najviše osvojenih GS u istoriji , pada iz meseca u mesec. Ajd da vidimo prvo , ima li odgovora i revanša u Parizu. Nadal je kao i svi mi gledao juče meč. Tako sigurnog i brutalnog Novaka do sada nije video. I kad je taj Pariz ?

Vlasnik jedne patike

pre 3 godine

Novak je živa legenda, tako mi je toplo oko srca jer imamo najboljeg tenisera svih vremena, auuu zezno sam se, nije najbolji zato što ga anglosaksonci ne vole hahahahhahahahaah

kio BL

pre 3 godine

nije morao ni ovu kao sto mu ni jos 10 titula nece obezbediti titulu GOAT....
(roger20, 22. februar 2021 00:12)

da,mora imati dugu kosu da bi mogao konkurisati za GOAT a.

Baba Vanga

pre 3 godine

Malo van teme - Ko je najbolji snajperista - da li onaj ko je pobio brojcano najvise ,,protivnika,, ili pak onaj koji je pobio najvise kolega snajperista iz protivnickog tabora - po meni ovako je i u tenisu - Ko je najbolji - pa Onaj koji ima najvise pobeda u medjusobnim duelima - ja ovo zovem - Prosta logika !

Džoni

pre 3 godine

Nole, ako uspe da osvoji najviše GS, što se nadamo, biće u svim kategorijama najbolji od velike trojke, a samim tim i najbolji ikada. Imaće najviše nedelja na prvom mestu, najviše godina završenih kao br 1, biće bolji u međusobnom skoru od obojice, najviše osvojenih mastersa... Jedino u čemu će Rodžer biti ispred njega je ukupan broj osvojenih tutula sa svih turnira jer ne verujem da će se Nole pod "stare dane" cimati i vijati i ovaj rekord i igrati i ove male turnire serije 500 i 250.

neutralni felš

pre 3 godine

Nadal tesko vise moze da osvoji slem, pa makar se to zvao i Rolan Garos. Dominik Tim je taj koji ce se pitati u Parizu ove godine.
(JokerJoke, 21. februar 2021 21:38)

"makar se to zvao rolan garos"? haha jos jedan expert

vrg

pre 3 godine

Da se igrao Vimbldon i da nije pogodio babu vec bi imao 20 ali dobro samo se odlozilo Novakovo goatovstvo
(Kole, 21. februar 2021 21:46)

jos jednom cu reci - NE MORA DA ZNACI!
mozda bi mu naisao los dan i mozda bi ispao sa turnira, ili se povredio. ko zna sta bi bilo i ko zna zasto je bas ovakav razvoj dogadjaja dobar.

takodje, za one koji kukaju za propustenim prilikama u finalima slemova. setite se koliko ih je izvukao sa ivica propasti. federer ima nocne more od 15:40, zavrsio mu je karijeru. u australiji je povre]en pobedio frica i imao srece da mu u sledecem kolu protivnik bude raonic sa kojim moze i rovit. novak ima sjajan ucinak u finalima, a ako je negde tesko imati sjajan ucinak - to je upravo u najtezim mecevima, zar ne?

i kad sam vec tu, da se osvrnem i na nesto manje brojne genije koji smatraju da je pustio rafu na poslednjem R. da mi odgovore zasto je uopste i putovao, ako ce da ga pusti? :D ta ideja zvuci kao ona da se folirao za povredu protiv frica, dok mu fali 2 gema da zatvori mec. xD

opustimo se i uzivajmo. novak je vec goat. necu sigurno da slusam mucenike koji ce, ako novak prestigne rafu i federera po slemovima, da se poyivaju na ukupan broju trofeja (jer federer sa svojih 40 bazela i ostalim atp 250 sitnicama vodi), eleganciju, ili velicinu levog bicepsa.

kole

pre 3 godine

Na kraju karijere Djokovic: 

2 RG 
7 Wimbldon 
12 AO 
4 US Open 

=25
(Damir, 21. februar 2021 23:05)

Realno vrlo lako ostvarljivo.

Zastava101Specijal

pre 3 godine

Slemove i narednih godina osvajaju Novak i Rafa, Tim može ako Nadalu zakasni avion ili Novak pogodi opet babu čak su i šanse Federera veće da nešto osvoji od ovih "mladih" koji u stvari i nisu baš toliko mladi više.

Pera

pre 3 godine

Za sve koji kazu da je broj GS jedino vazan onda je Miroslaav Klose najbolji fudbaler svih vremena, najbolji strelac svetskih prvensta, jedino to je vazno :D :D :D

Zastava101Specijal

pre 3 godine

Nole će na kraju karijere imati tri do pet GS od Rafe, Federer je već ima par godina nebitan pa makar osvojio još neki GS, e sad dali će biti najbolji svih vremena, za mene je već sada, za neke neće nikada da bude ali je tu statistika neumoljiva i kada se podvuče crta sve će da bude jasno naročito u godinama koje dolaze posle završetka njihovih karijera.

1Djokovic

pre 3 godine

Nedozvoljena sredstva.Ključni problem.Ako bi se rekla istina,propao bi tenis.Ovaj sport da je biciklizam, atletika,Novak bi već bio GOAT po svim statistikama.Svi znaju ali se kutija istine otvara za 50 godina.Vi mlađi ćete znati....

miodrag

pre 3 godine

Sledeći cilj - najviše nedelja na prvom mestu i u muškoj i u ženskoj konkurenciji. Rekord Martine Navratilove od 377 nedelja da obori.
(ja, 22. februar 2021 00:46)
Nije Navratilove nego Stefi Graf koja ima 377 nedelja, a Navratilova 332 nedelje.

MILOS

pre 3 godine

Neki veliki Dr bice najbolji kada prestigne ovu dvojicu to je jedino relevantno sve ostalo dotad su improvizacije tako da dok ih ne prestigne pssst.

Toni Bandera

pre 3 godine

Ovako bih ja uradio da sam Novakovom mestu, a ubeđen sam da i on tako razmišlja. Dakle, pobedio bih Rafu u finalu predstojećeg Rolan Garosa, uzo još jedan Vimbldon, pa zlato u Tokiju i penzija brate. To je idealan scenario za sve upletene, sva trojica po 20 slemova, svi namireni, al opet svi znaju ko je GOAT, ko neće da zna ima čime da se teši. Potpisujem da bi Rafa istog trena objavio da se i on priključuje Novaku u penziji, a Roćko ako baš voli da igra na dvestapedeseticama on može još koju godinu da pika, greota da ne uveseljava svoje najvernije fanove teniskim čarolijama.

Drakče

pre 3 godine

Koliko je sve ovo pogrešno! Volim Novaka ko brata ali neka malo razmisli. Ne treba da juri rekord u osvojenim GS, ako bude bude, ako ne bude ništa strašno. Ja ću ga isto ceniti i voleti i da je osvojio jedan gs ii da je osvojio 30.

Čemu ta jurnjava? Čitam ove glupe komentare i stvarno da se čovek ne zapita gde idemo mi to?

MILOS

pre 3 godine

Neki veliki Dr bice najbolji kada prestigne ovu dvojicu to je jedino relevantno sve ostalo dotad su improvizacije tako da dok ih ne prestigne pssst.

Miloš

pre 3 godine

Novak je najbolji teniser koji je ikada hodao Zemljinom kuglom. Novak je uz Hrvatske fudbalere koji su igrali veliko finale Svetskog prvenstva u fudbalu zajedno postigli najbolje rezultate u istoriji svih zemalja bivše Jugoslavije.

Drakče

pre 3 godine

Koliko je sve ovo pogrešno! Volim Novaka ko brata ali neka malo razmisli. Ne treba da juri rekord u osvojenim GS, ako bude bude, ako ne bude ništa strašno. Ja ću ga isto ceniti i voleti i da je osvojio jedan gs ii da je osvojio 30.

Čemu ta jurnjava? Čitam ove glupe komentare i stvarno da se čovek ne zapita gde idemo mi to?

Pravac dom zdravlja

pre 3 godine

Alo bre ljudi, daj boze da Novak ima najvise GS, al manite se potcenjivanja Nadala, on je zver od igraca a pogotovo na RG. Saberite se.

neutralni felš

pre 3 godine

Nadal tesko vise moze da osvoji slem, pa makar se to zvao i Rolan Garos. Dominik Tim je taj koji ce se pitati u Parizu ove godine.
(JokerJoke, 21. februar 2021 21:38)

"makar se to zvao rolan garos"? haha jos jedan expert

Joc

pre 3 godine

...Novaka može zaustaviti samo, ne daj Bože, povreda ili on sam, mada u ovoj godini on sebi neće biti protivnik.
Po meni ove godine će se Novak takođe pitati za RG. Njegov odgovor će biti: Ne može, moj je!
(Matori Laki, 21. februar 2021 22:02)

Prošle godine Nole je morao da propusti Rafu. Nadam se da mu ove god. to neće biti traženo.

Moler

pre 3 godine

Novak je najbolji teniser koji je ikada hodao Zemljinom kuglom. Novak je uz Hrvatske fudbalere koji su igrali veliko finale Svetskog prvenstva u fudbalu zajedno postigli najbolje rezultate u istoriji svih zemalja bivše Jugoslavije.
(Miloš, 21. februar 2021 21:59)
Finale je lep uspeh, al broje se samo sampioni.
A glede fudbala jedini sampion evrope i sveta , sa ovih prostora je ....Stela Rosa di Belgrado....

neki veliki dr

pre 3 godine

Djokovic je odavno najbolji u istoriji. I to nema veze sa matematikom. To ima veze sa dominacijom kakvu je u nekoliko navrata pokazao u najtezoj eri i konkunreciji tenisa u istoriji,kakvu nikad niko nije prikazao u laksim konkurencijama. A ovo sto Ivanisevic spominje,pitanje je uspesnosti. Ko je matematicki najuspesniji svih vremena. Pritom,taj uspeh ne meri se samo brojem GS nego i nedeljama provedenim na broj 1 svetskog tenisa,broju osvojenih mastersa i jos ponekim stvarima. Novak gotovo izvesno sve drzi sem broja GS,a s obzirom da je jasno kao dan da nece odustati dok taj i taj rekord ne bude drzao,mrzitelji nemaju cemu da se nadaju. Pomirite se. Novak Djokovic ce dugo,dugo biti najbolji i nauspesniji teniser svih vremena kad zavrsi karijeru!

Toni Bandera

pre 3 godine

Ovako bih ja uradio da sam Novakovom mestu, a ubeđen sam da i on tako razmišlja. Dakle, pobedio bih Rafu u finalu predstojećeg Rolan Garosa, uzo još jedan Vimbldon, pa zlato u Tokiju i penzija brate. To je idealan scenario za sve upletene, sva trojica po 20 slemova, svi namireni, al opet svi znaju ko je GOAT, ko neće da zna ima čime da se teši. Potpisujem da bi Rafa istog trena objavio da se i on priključuje Novaku u penziji, a Roćko ako baš voli da igra na dvestapedeseticama on može još koju godinu da pika, greota da ne uveseljava svoje najvernije fanove teniskim čarolijama.

Legolas

pre 3 godine

On će lagano da ima najviše GS-ova.

Pregaziće ih kao plitak potok,sve.
Autošoviniste,novinare lažove,mrzitelje svih vrsta i boja,nabeđene teniske legende i veličine,svoje konkurente.Ogovarače,namćore,neverne Tome.
Zašto?
Zato što je Nole iskrena,čista duša.

On je najlepše od čoveka.Pismen,emancipovan,fin,kulturan
Humanista i dobrotvor.Bez da se hvališe po studijima televizija.Na sav glas,što bi rekli da razglašava svoju humanost.
Obrazovan,zreo a mlad.
Vredan radnik,kome si ti Gorane Ivaniševiću sad apgrejdovao moći,kao u igrici.Ono,nije u redu!!!Stvarno.
Pa do sad ih je sve čistio,najbolji bekhend,forhend nestvaran,sa linije nepremostiv,uporan.
I ti se nađeš pametan i sve to nadogradiš možda zaista jedinom stvari koja je mogla biti podignuta na viši nivo.Servis.
I tako mu apgrajduješ moć,sad je kao Tor,ima grom u ruci.
Olakšavaš mu.posao.
A on ide u besmrtnost.
Kada se njegove fizikalije,kada se rastegne i rastrči poput antilope izgleda nestvarno,ukrste sa mentalnom snagom,jedina prepreka u budućem pohodu na tron je on sam sebi.
Ostali se ama baš ne pitaju ništa!

Pera

pre 3 godine

Za sve koji kazu da je broj GS jedino vazan onda je Miroslaav Klose najbolji fudbaler svih vremena, najbolji strelac svetskih prvensta, jedino to je vazno :D :D :D

Kole

pre 3 godine

Alo bre ljudi, daj boze da Novak ima najvise GS, al manite se potcenjivanja Nadala, on je zver od igraca a pogotovo na RG. Saberite se.
(Pravac dom zdravlja, 21. februar 2021 22:21)

Zver koja 11 godina nije osvojila AO i 11 godina Wimbldon, i koji je bez zavrsnog Mastersa bez Majamija i bez Sangaja i bez Pariza...

krajišnik

pre 3 godine

Biće to trka između Rafe i Novaka.
Rafa ce uvijek biti favorit na RG ,a Novaku niko ne može garantovati titule na Vimbldonu,US openu,pa i AO.
Mladi igrači su tu, prvenstveno Tim, Medvedev i Cicipas.
Svaki GS je vredan zlata jer ga je teže sad osvojiti nego pre 4,5 godina.

Baba Vanga

pre 3 godine

Malo van teme - Ko je najbolji snajperista - da li onaj ko je pobio brojcano najvise ,,protivnika,, ili pak onaj koji je pobio najvise kolega snajperista iz protivnickog tabora - po meni ovako je i u tenisu - Ko je najbolji - pa Onaj koji ima najvise pobeda u medjusobnim duelima - ja ovo zovem - Prosta logika !

Matori Laki

pre 3 godine

Nadal tesko vise moze da osvoji slem, pa makar se to zvao i Rolan Garos. Dominik Tim je taj koji ce se pitati u Parizu ove godine.
(JokerJoke, 21. februar 2021 21:38)

Današnja Novakova pobeda, kao i ceo turnir su sigurno ostavili veliki psihološki trag na svim igračima tkz. next generation, pa tako i na Dominika. Jasno je njima sada da Novaka ne mogu zaustaviti ni Zverev ni Medvedev ni razni lobisti, novinari u njihovoj službi ni ostali hejteri raznih fela. Novaka može zaustaviti samo, ne daj Bože, povreda ili on sam, mada u ovoj godini on sebi neće biti protivnik.
Po meni ove godine će se Novak takođe pitati za RG. Njegov odgovor će biti: Ne može, moj je!

goranh

pre 3 godine

Za naše drugare koji ma Novak nešto smeta - čestitka patrijarha Novaku:
- Čestitam našem Novaku Ðokoviću njegovu veliku pobedu na australijskom turniru, ali i, još više, njegov novi podvig. To što on čini jeste vrhunski sport, ali i nešto mnogo više od toga. Nešto što diže moral i puni srca ponosom svih nas koji sa njim učestvujemo u zajedničkim borbama sa malodušnošću, učeći da istrpimo bolove i prevaziđemo sva fizička ograničenja, baš kao i on. U tome je i sama svrha onoga što već godinama dobijamo od nesalomljivog, kao stena čvrstog, Novaka - navodi se u čestitki patrijarha.

Cole

pre 3 godine

Uhhh ta 2020!!!
Odlozen Vimbldon i ona oskarovka na USO.
Da je bilo srece, danas bi bio 20 GS
ali idemo dalje. Naravno da su GS turniri
najvazniji ali valjda postoje i nedelje
na prvom mestu, igraju se i drugi turniri,
prvenstveno Zavrsni Masters, kao i ostalih
devet Mastersa, tako da na broj od 20 i nesto
koliko ce svako od njih da ima, jedan GS
gore, dole, ne cini sustinsku razliku.

P.S.
'Aj da ne racunamo titule ATP 250/500,
gde je Federer apsolutni gospodar tih
turnira u tom trouglu. Podrazumeva se,
Rafu i Novaka ti turniri ni nezanimaju.

Soko sivi

pre 3 godine

Ja evo već 6-7 godina čitam kako Nadal neće osvojiti više nijedan gren slem. Ko da ga pobedi u Parizu? Ima on bar dva RG u telu a ide mu dobro i na U.S Openu tako da bez omalovažavanja, molim. Novaku je covid zakinuo bar taj jedan Vimbldon a na prokletom i ukletom U.S Openu on nikad nije favorit jer ga prati neviđeno malera tamo. Tamo je igrao 11 polufinala, od čega 8 finala a ima “samo” 3 titule. Bitno je da on sakuplja AO i Vimbldone, tj bar dva godišnje.

Djed Gavrilo

pre 3 godine

Nadal će teško do još jednog GS.
Federer jošt teze,ili čak nema šanse.
Novak će imati konkurente u ekipi Rusa(Zverev,Medvedev,Kacanov,Rublev,Sapovalov),Talijanu Sineru,Cicipasu,Timu...
RolanGaros je prilika za Tima,mada,ako se Novak fokusira i is pomera neke termine te se okrene samo Rolangarosu i Vimbldonu,a onda U.S openu,ova godina bi mogla biti upisana kao GS paket u kalendarskoj godini.Znaci,još jedan rekord.
Ovo nije nemoguće.
Dominacija protiv Medvedeva ukazuje da je Novak negde u ritmu sličnom onom do povrede lakta.
Naravno,ne pita se samo on,jer zaista ima ozbiljne konkurente u Timu,Medvedevu,Cicipasu i Sineru(verovatno je sličnog potencijala kao Novak,ali čemu trebati par godina da se uigra).
Znajući Novaka,mislim da će mu fokus biti RolanGaros .Tu se bije bitka za najveći rang.Tu se Nadal zaustavlja,jer na ostalim mestima Nadalove šanse će biti minimalne.
Kako sad stvari izgledaju,samo korona(eventualno odlaganje GS turnira) može Novaka zaustaviti u postavljanju rekorda u osvojenim trofejima i na putu za GOAT .

dale

pre 3 godine

Nole je danas osvojio ne jedan GS, nego tri.
Tako što je samom sebi pokazao da se sa najvećim konkurentom moze igrati mačke i miša.
Kad NOLE to zeli.
Bravo.

Nikola

pre 3 godine

samo da bude zdrav,niko mu nista ne moze,a sa ovim povecanjem misicne mase ni Rolan Garos nije nemoguc,zato sto i da dodje u finale,Nadal ce morati da dobije ili Tima ili Medvedeva,moze lepo da ga iskidaju i igraci tipa Fonjinija,godine stizu,a telo sve podloznije povredama

DJole

pre 3 godine

Djokovic je odavno najbolji u istoriji. I to nema veze sa matematikom. To ima veze sa dominacijom kakvu je u nekoliko navrata pokazao u najtezoj eri i konkunreciji tenisa u istoriji,kakvu nikad niko nije prikazao u laksim konkurencijama. A ovo sto Ivanisevic spominje,pitanje je uspesnosti. Ko je matematicki najuspesniji svih vremena. Pritom,taj uspeh ne meri se samo brojem GS nego i nedeljama provedenim na broj 1 svetskog tenisa,broju osvojenih mastersa i jos ponekim stvarima. Novak gotovo izvesno sve drzi sem broja GS,a s obzirom da je jasno kao dan da nece odustati dok taj i taj rekord ne bude drzao,mrzitelji nemaju cemu da se nadaju. Pomirite se. Novak Djokovic ce dugo,dugo biti najbolji i nauspesniji teniser svih vremena kad zavrsi karijeru!
(neki veliki dr, 21. februar 2021 21:32)

Sjajan komentar. Suština. Bravo!

Gazda Mitke

pre 3 godine

Svi strani, a i dobar deo nasih ljudi pljuje Novaka kako glumi povrede. Zasto niko ne pljuje Rafu koji kao po matrici par meseci pre RG tempira formu samo za taj turnir??? Nema ga nema ga i onda kako se blizi RG jedan po jedan manji turnir podize formu. Ko ga ne zna, skupo bi ga platio. Federera vise niko ni ne spominje, ne zna se gde je lik...

Xp

pre 3 godine

@Punoglavac

Mislim da se Novak i njegov tim vise ne igraju karata. Vide Sveti gral i porucuju svima: Novak je vec dokazao da je najbolji i sad krece da okonca tu pricu, dolazi po preostala tri slema i drugi teniseri se vise nista ne pitaju. Samo Novak. Ako ga zdravlje posluzi, oronuli istroseni Nadal i nedorasli pilici mu ne mogu nista. Ne bi me cudilo da Novak krene sa osvetom Nadalu na RG, tek to bih ih skroz izludelo- neocekivani 19ti skidanjem kralja sljake sa trona. Zasto da ne?

Kun'-fu Panda

pre 3 godine

Medvedev je osvajac AO 2021.godine i trenutno najbolji igrac na svetu!
(Fedex1, 17. februar 2021 09:09)

E ovo je komentar jednog velikog poznavaoca, rekao sam da cu napomenuti u nedelju, da ne bude da lazem. Nadji druze neku drugu zanimaciju, nije ovo za tebe...

jo

pre 3 godine

Da, bilo bi fino da ima i najvise GS-a, ali dileme nema da je on najbolji!!! Pa svi ostali parametri su u njegovu korist, eto recimo najduze na br. 1 u najjacoj konkirenciji ikada..

Lazar

pre 3 godine

Svi se nadamo da je ova godina kljucna ko je najbolji svih vremena
Nole ce ovu godinu zavrsiti sa 20 ili 21 gren slem titula i + olimpijsko zlato u Tokiju,i tu vise nece biti dileme

ja

pre 3 godine

mislim da Novak ima sanse da uzme sve do kraja i mislim da ide na to... Nadal ce tempirati formu za RG ali mislim da mu je generalno nivo tenisa opao i da je vrlo moguce da nece moci vise fizicki da dominira kako je dominirao na RG

ns1

pre 3 godine

Nemojte da se zalecete, nije lako osvojiti nijedan Grand slam, čekaj da vidimo, veruje da će Novak osvojiti još bar 2, a za Ravu sumnjam da će toliko

321

pre 3 godine

Nadal tesko vise moze da osvoji slem, pa makar se to zvao i Rolan Garos. Dominik Tim je taj koji ce se pitati u Parizu ove godine.
(JokerJoke, 21. februar 2021 21:38)

To ispada realno ali me je Tim iznenadio da fizicki ne moze da izdrzi? I to na betonu kao na ovom AO ? Sta ce biti na sljaci? U tom smislu, Novak je mnogo iznad Tima. Mislim na fizicku izdrzljivost. Pa kad bi Tim odigrao polufinale sa Endijem 5 sati pa finale sa Rafom 6 sati? A na ovom AO Tim je pukao bas zbog premora? Pa sta ce na sljaci?

Zastava101Specijal

pre 3 godine

Slemove i narednih godina osvajaju Novak i Rafa, Tim može ako Nadalu zakasni avion ili Novak pogodi opet babu čak su i šanse Federera veće da nešto osvoji od ovih "mladih" koji u stvari i nisu baš toliko mladi više.

Limar nece doći ....

pre 3 godine

Koliko je sve ovo pogrešno! Volim Novaka ko brata ali neka malo razmisli. Ne treba da juri rekord u osvojenim GS, ako bude bude, ako ne bude ništa strašno. Ja ću ga isto ceniti i voleti i da je osvojio jedan gs ii da je osvojio 30.

Čemu ta jurnjava? Čitam ove glupe komentare i stvarno da se čovek ne zapita gde idemo mi to?
(Drakče, 22. februar 2021 06:48)

To nije jurnjava, to je pobednicki gen.

veljavp

pre 3 godine

Polako ljudi, nije Nadal uopste bio toliko loš, a i ne videh mu neke prevelike znake umora. Šljaka je ipak njegov reon. Znam da smo svi sad poleteli zbog ovog uspeha, ali neverovatno je teško osvojiti slem. Još uz ovu prokletu koronu, nikad ne znaš šta će sutra biti i šta će se igrati. Korak po korak, prvo ovaj osmi mart da dodje :)

Gagolino

pre 3 godine

Nikad nece biti najbolji. Ne mogu samo Federer i Nadal da se povredjuju, red je na njega.
(Novi Pazar,
A vi znate ko ce biti? Mozete da ga ne volite; ali on je sad vec najbolji. I da ne osvoji vise ni jedan GS ; osvojio je 18. TAko da ce se jos o Dokovicu vazda pricati. Kao neko ko ima bolji skor u medjusobnim duelima sa RF i R N.Neko ko je proveo najvise na prvom mestu i neko ko je osvojio najvise GS titula u eri dok su igrali i RN i RF.Malo li je?

izhlapjeli starac

pre 3 godine

Pa dobro bre Turci iz NP, mi navijamo za našeg a ne protiv vašeg, navijajte za nekog svog a ne protiv našeg. Sad, što vi nemate nekog svog, potrudite se pa ga napravite.
Sem toga, vi ste Turci isto onoliko koliko sam ja Eskim. Ne znate ni pet reči na turskom.

1Djokovic

pre 3 godine

Nedozvoljena sredstva.Ključni problem.Ako bi se rekla istina,propao bi tenis.Ovaj sport da je biciklizam, atletika,Novak bi već bio GOAT po svim statistikama.Svi znaju ali se kutija istine otvara za 50 godina.Vi mlađi ćete znati....

kio BL

pre 3 godine

nije morao ni ovu kao sto mu ni jos 10 titula nece obezbediti titulu GOAT....
(roger20, 22. februar 2021 00:12)

da,mora imati dugu kosu da bi mogao konkurisati za GOAT a.

dush

pre 3 godine

Moramo da budemo realni,Nadal je i dalje veliki favorit na Roland Garros.Moguce i sledece godine,Ali tesko da ce ista drugo osvojiti.Novakova prednost sto je glavni favorit na ostala 3 grand slams.Milslim da Novak ima sanse i na Roland Garros,svidja mi se sto je povecao misicnu masu deluje jace,sto mu treba za RG.Mislim da ce Novak zavrsiti na broju 22,Nadal 21-22 Federer 20.Ali pitanje GOAT se vec sad ne dovodi u pitanje, Novak drzi 4 od 5 glavnih rekorda za GOAT.

Zastava101Specijal

pre 3 godine

Nole će na kraju karijere imati tri do pet GS od Rafe, Federer je već ima par godina nebitan pa makar osvojio još neki GS, e sad dali će biti najbolji svih vremena, za mene je već sada, za neke neće nikada da bude ali je tu statistika neumoljiva i kada se podvuče crta sve će da bude jasno naročito u godinama koje dolaze posle završetka njihovih karijera.

Vlasnik jedne patike

pre 3 godine

Novak je živa legenda, tako mi je toplo oko srca jer imamo najboljeg tenisera svih vremena, auuu zezno sam se, nije najbolji zato što ga anglosaksonci ne vole hahahahhahahahaah

Debeli

pre 3 godine

Realno, prosle godine se bese nije igrao Vimbldon, tu je bio apsolutni favorit. Jedan GS neosvojen zbog malera, zatim US Open, ona glupost sa sudijom. Isto maler brate! Isto apsolutni favorit... Drugi GS neosvojen zbog malera... Sada bi sa ovom Australijom imao isto koliko i Nadal i Federer... Ovde se samo postavlja pitanje koliko ce Nadal jos RG da osvoji, mozda ubode jos nesto... Ali Novak ima tri podloge gde je tata a moze i da kiksne... Sledeći AO Novak će igrati kao najbolji teniser svih vremena...

Djordje P

pre 3 godine

Opusteno. Nole ce igrati jos 4-5 sezona, sigurno. Za godinu-dve se vise nece ni pominjati ova tema GOAT-a vec samo koliko jos moze Nole da pomeri granice.

Goran

pre 3 godine

Novak je sada prvi put u zivotu na 2 slema od GOAT-a. Nadal mu je uvek bezao najmanje 2 slema ali Federer mu nikad nije bio na samo 2 slema. Blizina vrha ce omoguciti Novaku da bude bolji nego ikad kao sto planinari nikada ne odustaju pred samim vrhom ni Novak nece odustati sada kada je tako blizu. Ceo zivot mu je Federer bio skoro beznadezno daleko a sada je blize nego ikad. Ovo je Novakova godina.

Igor Rogi

pre 3 godine

Glupo je da samo broj GS titula bude jedino merilo u trci za najboljeg igrača svih vremena. Kažem to sad kad još uvek ne znam koliko će ko na kraju osvojiti. Svakako treba uzeti u obzir broj osvojenih atp turnira, broj mastersa, broj provedenih nedelja na mestu broj 1, broj sezona koje su završene na mestu broj 1, pa i medjusobne duele velike trojke.

kole

pre 3 godine

Na kraju karijere Djokovic: 

2 RG 
7 Wimbldon 
12 AO 
4 US Open 

=25
(Damir, 21. februar 2021 23:05)

Realno vrlo lako ostvarljivo.

skocko

pre 3 godine

@krajisnik
Sazem se sa prvim delom, ali reci da je teze osvojiti GS sada nego pre 5 godina, tu se ne slazemo.
Te 2016, pored Nadala i Federera bili su jos i Murray, Wawrinka pa onda :Del Potro, Cilic, Berdih...
Svaki od ovih igraca je bolji tada bio, nego sto su sada ovi “mladi”.
Jedino je teze Novaku i Rafi da sada osvajaju zbog svojih godina

VUK

pre 3 godine

Biće još osvojenih GS, to je sigurno. Federer može više samo da ih sanja i izvesno je da u tim godinama nema šta da traži na GS , posle tolike pauze. Nadal želi i radi , ali izdaju ga kolena polako . Sve je sporiji i to se najbolje videlo protiv Cicipasa. Posle dva sata igre , potpuno je usporio kretanje. Nisam baš siguran da ako mu Novak ne može ništa u Parizu , da Tim ,Medvedev i Cicipas neće iskoristiti zamor materijala kod Nadala. S druge strane gipkost tela Đokovića , joga koju godinama primenjuje i maksimalni timski rad, čine da Novak nikada nije bio brži i kvalitetniji igrač. Servis mu je fantastičan. Porodično sređen. Motiv mu je kao planina. Želi sve rekorde u svom vlasništvu. Sigurno je favorit naredne dve godine u Wimbldonu i USA Open . Da li ima neko sumnju da će 10 puta osvojiti Melburn ? Tako da kvota na kladionicama da će Novak za 4 godine biti teniser sa najviše osvojenih GS u istoriji , pada iz meseca u mesec. Ajd da vidimo prvo , ima li odgovora i revanša u Parizu. Nadal je kao i svi mi gledao juče meč. Tako sigurnog i brutalnog Novaka do sada nije video. I kad je taj Pariz ?

miodrag

pre 3 godine

Sledeći cilj - najviše nedelja na prvom mestu i u muškoj i u ženskoj konkurenciji. Rekord Martine Navratilove od 377 nedelja da obori.
(ja, 22. februar 2021 00:46)
Nije Navratilove nego Stefi Graf koja ima 377 nedelja, a Navratilova 332 nedelje.

vrg

pre 3 godine

Da se igrao Vimbldon i da nije pogodio babu vec bi imao 20 ali dobro samo se odlozilo Novakovo goatovstvo
(Kole, 21. februar 2021 21:46)

jos jednom cu reci - NE MORA DA ZNACI!
mozda bi mu naisao los dan i mozda bi ispao sa turnira, ili se povredio. ko zna sta bi bilo i ko zna zasto je bas ovakav razvoj dogadjaja dobar.

takodje, za one koji kukaju za propustenim prilikama u finalima slemova. setite se koliko ih je izvukao sa ivica propasti. federer ima nocne more od 15:40, zavrsio mu je karijeru. u australiji je povre]en pobedio frica i imao srece da mu u sledecem kolu protivnik bude raonic sa kojim moze i rovit. novak ima sjajan ucinak u finalima, a ako je negde tesko imati sjajan ucinak - to je upravo u najtezim mecevima, zar ne?

i kad sam vec tu, da se osvrnem i na nesto manje brojne genije koji smatraju da je pustio rafu na poslednjem R. da mi odgovore zasto je uopste i putovao, ako ce da ga pusti? :D ta ideja zvuci kao ona da se folirao za povredu protiv frica, dok mu fali 2 gema da zatvori mec. xD

opustimo se i uzivajmo. novak je vec goat. necu sigurno da slusam mucenike koji ce, ako novak prestigne rafu i federera po slemovima, da se poyivaju na ukupan broju trofeja (jer federer sa svojih 40 bazela i ostalim atp 250 sitnicama vodi), eleganciju, ili velicinu levog bicepsa.

Džoni

pre 3 godine

Nole, ako uspe da osvoji najviše GS, što se nadamo, biće u svim kategorijama najbolji od velike trojke, a samim tim i najbolji ikada. Imaće najviše nedelja na prvom mestu, najviše godina završenih kao br 1, biće bolji u međusobnom skoru od obojice, najviše osvojenih mastersa... Jedino u čemu će Rodžer biti ispred njega je ukupan broj osvojenih tutula sa svih turnira jer ne verujem da će se Nole pod "stare dane" cimati i vijati i ovaj rekord i igrati i ove male turnire serije 500 i 250.

XP

pre 3 godine

nije morao ni ovu kao sto mu ni jos 10 titula nece obezbediti titulu GOAT....
(roger20, 22. februar 2021 00:12)

Da, ostaće mu doveka taj nedostižni Bazel...

DRAGAN

pre 3 godine

Trebamo biti realni.Novak
nije imao savrsen servis
pre dolaska Gorana.Mnogo
je trosio energije i vremena
na svoj servis koji ga je
mucio. Zato moramo biti
zahvalni bratu hrvatu Goranu koji je preporodio
Novaka. Pa vidite samo
koliko je imao laganih poena na svoj sevis na ovom AO, i kojom su brzinom odradjeni. Preko
200 km/h Novak servira i
salje asove i neodbranjive
vinere. Sam Medo nije
ni svestan sta ga je strefilo
u finalu, i sam je to rekao.
Zato Novak u tandemu sa
Goranom i doktorom Vajdom obara sve rekorde
koje je sam Novak u
svojoj glavi zacrtao.
VAJDA/ GORAN I NOVAK
tandem za novu istoriju.
Neka ste svi zivi i zdravi.
Veliki pozdrav iz Arizone od
vernog navijaca Novaka za
sva vremena.SPARTAAAAA.

XP

pre 3 godine

Novak je sada prvi put u zivotu na 2 slema od GOAT-a. Nadal mu je uvek bezao najmanje 2 slema ali Federer mu nikad nije bio na samo 2 slema. Blizina vrha ce omoguciti Novaku da bude bolji nego ikad kao sto planinari nikada ne odustaju pred samim vrhom ni Novak nece odustati sada kada je tako blizu. Ceo zivot mu je Federer bio skoro beznadezno daleko a sada je blize nego ikad. Ovo je Novakova godina.
(Goran, 22. februar 2021 00:07)

Kad samo pomislim da je pre Australian opena 2011. Federer imao 16, a Novak 1.
U međuvremenu je Federer osvojio još 4, a Novak 16 (i sad 17-i, ukupno 18)