Ponedeljak, 03.02.2020.

16:29

Vilander misli da Đoković može da ispiše nove stranice istorije u 2020.

Mats Vilander, nekadašnji najbolji teniser sveta, smatra da su "vrata prilično otvorena za Novaka" kada je u pitanju trka za najboljeg tenisera svih vremena.

Izvor: PT

Vilander misli da Ðokoviæ može da ispiše nove stranice istorije u 2020. IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

117 Komentari

Sortiraj po:

Korektor

pre 4 godine

"Niko nikada u Open eri u muškom tenisu nije uspeo da osvoji sva četiri Grend slema u istoj godini"

Rod Lejver '69. je uradio upravo to. Inače, Open era za muškarce počela je 1968.

Jack

pre 4 godine

sakupljač minusa, 04. februar 2020 10:49)
Izgubi on jer je protivnik tog dana bio bolji nije sporno, ali kada se igra u idealnim uslovima porazi su retkost.Jedno finale od Rafe je izgubio jer je pala kisa a bio je blizu pobede, zatim 2015.i cuveni poraz od Stana dobio Nadala u 1/4,zatim sa Endijem 2 dana u 5 setova i sledeci dan finale, i prosogodisnji poraz od Tima takodje prekidi non stop. Ne kazem da bi dobio Rafu al finale je finale svako ima sansu. Inace samo zbog vremena nema bar 3 titule na Garosu, a to se menja od ove godine pa cemo biti svedoci kako je drugacija prica sa krovom i bez prekida....

Jack

pre 4 godine

sakupljač minusa, 04. februar 2020 08:50)
A jel tebi jasno da je Novak bar 2 titule u Parizu izgubio direktno zbog vremenskih prilika, on do polufinala i finala dolazi lagano u zadnjih 10godina proveri slobodno kakvo god da je vreme. Bitna je zavrsnica turnira da nema odlaganja pa 3 meca dan za danom da igra.. Razumes..

sakupljač minusa

pre 4 godine

Jack, 04. februar 2020 10:18)
Hajde mi samo objasni kad je još zbog vremena izgubio. i ovo prošle sezone je bilo polufinale. Ko garantuje da bi osvojio protiv Rafe? i stalno ide to da samo njemu vreme smeta. Protivnik navikao. Izmišlja se razlog stalno za njegove poraze. Igra Novak trenutno najbolji tenis, Al to ne znači da ne može da izgubi. I kad se to desi odmah ima neki razlog. Isto tako se može reći da je i Wimbldon, samo zbog krova i osvojio 2018 godine. Kao što su se onda poštovala pravila da se meč nastavlja kao kad se prekinuo. Dakle sa krovom, tako je i na RG, kad je prekid, nastavlja se čim budu uslovi za to.

bulldog

pre 4 godine

Dokle ovo vise nepoverenje prema Djokovicu, covek je uradio i ostvario sve u tenisu. Kao da vecito mora da se dokazuje. Publika ce ga zavoleti posle osvojenih 25 gren slema? Nema sanse, nije on kao Federer, on ima svoje ja!

Kontras

pre 4 godine

Vilander vas je lozio! Navijao je namerno za Tima, sad mi je rekao! Inace, Vilander voli Djokovica, nego ne zna da pokaze tu ljubav!

sakupljač minusa

pre 4 godine

Ja ne znam jel vama svima jasno čemu krov služi? Ovde svi spominju krov na RG, kao da će biti pokriven teren tokom celog turnira. pa samo u slučaju eventualne kiše ili baš jakog vetra krov se zatvara. Kakve ima veze što je postavljen. Prošle godine je baš bio poseban slučaj onakvog vetra. Šta je bilo pre toga? Gluposti. Jednom ka krov izvukao, i to na travi. Sad ne verujem, čak i ako ga uopšte bude

meda

pre 4 godine

Da li je moguće da još uvek ima ljudi koji ne znaju da se radi žreb pa je 50-50% šansi da br. 3 ili br. 4 upadnu u Novakovu polovinu (koji god da je, prvi ili drugi).
A Federer će da preskoči RG, a i da neće do tada neće biti među prva 4 na listi.
Tako da Thiem ili Medvedev na RGu, gde je naravno Thiem mnogo teži protivnik.

x

pre 4 godine

Mozda zvuči paradoksalno, ali Novaku odgovara pojačana konkurencija (što se tiče ostanka na broju 1).
Nadal se verovatno nece naosvajati bodova do sezone sljake, a ovi mlađi nisu konstantni pa će svako od njih da bljesne na po nekom turniru. Novak treba da igra samo "prosečno" (za njegove standarde). Npr. dovovoljan je jedan masters uz neko finale i polufinale i Novak je prvi bar do Vimbldona.

Jack

pre 4 godine

Kada je Nole uzeo Wimbledon 2018.napisao sam negde da je u stanju uzeti 6/8 trenutno je posle te titule na 5/7,e sad za neredene godine bice sve teze, ali mislim da od narednih 7 do kraja 2021. 4 su njegova sigurno sve ostalo je bonus, onda ide zavrsna faza karijere jer red je malo i najbolji u istoriji da igra sam bez Rogera i Rafe koji ce svakako u penziju pre njega...

Nino

pre 4 godine

Matse,mislim da je vreme da dodjes u Srbiju i da zivis ovde. Aman covece pa ti bez Novaka ne mozes. (Obican, 3. februar 2020 16:40)

Cuj ovo haha. Pa ni Novak ne zivi u Srbiji, sta ce jedan gospodin kao Vilander u Srbiji? Monte Carlo, Split, Dubrovnik, to su gradovi po mjeri. Zar nisu i onaj Zivojinovic i ona Seles izbjegli iz Srbije cim su skupili lovu za kartu?

Rade

pre 4 godine

Novak kad bude osvojio 23.GS i prestigne Rodžera i Rafu, osporavaće mu "stručnjaci", titulu najvećeg ikad, jer do sad nije osvojio zlato na OI, pod uslovom da ga ne osvoji sad u Tokiu. Kakav god uspeh napravio, anglosaksonci i germani koji kreiraju javno mnjenje mu nađu manu. Iako je ubedljivo najviše zaradio u karijeri od turnira, iako ima pozitivan skor sa dvojicom "najvećih ikad", iako je najviše turnira osvojio, iako je Federer u ovoj deceniji pobedio na svega 3 GS od 40 i to sva 3 dok su Novak i Rafa bili povređeni....

statistics

pre 4 godine

Iako je poceo najbolje moguce ovu sezonu, ne treba se zaletati. Vec je postavio temelj za uspesnu sezonu. Voleo bih da maksimalno izbegne potrosnju energije do RG i WB. 2 mastersa puna kapa. Imace pakleno leto od maja do septembra redom idu Rg, Wb, Ol, Us. Da li je fizicki moguce osvojiti sve to? Mozda ga ponese ludilo jer obaranje rekorda po broju nedelja na prvom gotovo da je zagarantovano 28.septembra. Apsolutno treba zrtvivati masterse za ovaj pohod (a posto su u glupoj obavezi da se pojave na 6/9 mastersa nema sumnje da ce naperno ispadati u prvom kolu pre forme, sto je pametno)

Djed Gavrilo

pre 4 godine

Vilander ima plaćeni posao da uvek nešto opservira.Nasi to često nekritički prenose.Ne gledam na Matsa kao na zlonamernika.Na Nemackom S kanalu sam gledao AO.Oni imaju najveći respekt i postovanje za Novaka.Moj je utisak da je i izveštač i Beker navijao za Novaka.
Nekako mi se čini da Rafa pada i u Parizu.Dotle se igra nekoliko šljaka.Tim je najozbiljniji,ali zavisi i od žreba.Ako sa Timom igraš polufinale,onda finalu je neko drugi.Vimbldon može da donese iznenadjenje.Federer je završio i može još do nekog finala samo uz asistenciju na neregularan način.Rafu će da peglaju ovi mladji.To se već dogadja.
Novak?
Ako se ozbiljno pripremi,poradi na ishrani i bude zdrav,najviše sansi ima na GS.Ovde mislim na sva tri preostala.Najveci protivnik mu je javno mnjenje,sudije(postupak sudije u drugom setu AO je diskutabilan iz ugla dobre namere)i publika.Proradila je mantra,kod nekih,da mu se ometa ostvarenje rezultata za GOAT.Meni tako izgleda i voleo bih da grešim.
Ima tu i malo sreće.Prva je sema pravljenja kostura na GS.Cini mi se da Vimbldon ide prema plasmanu,a Rolandgaros ima neku svoju mantru.US mi nije jasan.Novak će biti prvi za sva tri turnira.Sa drugim se ne susreće do finala,a treći je u njegovoj polovini i uvek polufinale.Brzo će to biti Thiem ili Medvedev(oba jako nezgodni za Novaka),možda Citipas.Ako nisu u polufinalu biće u finalu.Federer mu nije više problem ni u jednoj varijanti.Nadal manji problem od ovih pomenutih.
Kirgios,Rublev i Kacanov takodje mogu biti veoma velika prepreka.
Dakle,sedam osam mladjih tenisera su u stanju da zaustave i Nadala i Federera,a moguće i Novaka i pre polufinala.Puno ih je i spuštaju se u žrebu u raniju fazu.

chupavi

pre 4 godine

Svaka cast Novaku na svemu sto je do sada uradio. Trenutno zivimo i gledamo neponovljivu tenisku eru, gde traje borba za najveceg u istoriji izmedju cak tri vrhunska igraca. Nole je odlicno poceo, ko zna mozda osvoji sva cetiri velika turnira ove godine. Ima on igru i kvalitet za taj podvig, vec je uspeo da bude vlasnik sva cetiri trofeja istovremeno, a iz malo srece sve je moguce.

bmiles

pre 4 godine

Nisam siguran a i nije bas potrebno predvidjati koliko ce titula osvojiti Novak ili pomenuta dva rivala.Jedino u sta sam siguranda Federer verovatno nece osvojiti niti jedan do kraja karijere.Vimbldon ce mu biti poslednji pokusaj,preskocice verovatno RG,zbog blizine termina igranja ova dva GS.Trka ce se nastaviti pre svega izmedju Novaka i Nadala (jos uvek je najbolji na sljaci),ali ce se mladji igraci pribliziti u konkurenciju za sve GS, Tim pre svih jer igra dobro,napredovao je u svim segmentima a u godinama je kad su najbolje za tenis iako po meni kasni ali znamo zasto - prosto "trojka" je bila dominatna!Novaku predvidjam u narednih 3 godine da osvoji 6-7 od 11 mogucih,koliko ih ima,stane na broju 23-24.Stigne li Federera ili izjednaci u tom segmentu zasluzeno je GOAT,koji samo Nadal moze ugroziti.Sve ostalo bi bilo iznenadjenje!

Narcisa Zec

pre 4 godine

Ноле подржи званично свој обични народ у Црној Гори који се свакој твојој победи радује као својој и који брани и своје и твоје светиње сваког четвртка и недеље и сам стоји на тој линији. Значило би нам таман исто тако као да си ту са нама.

"Да је иђе брата у свијету,
Да пожали ка да би помога"

sakupljac minusa

pre 4 godine

Nole1, 3. februar 2020 18:59
Ne razumem kakav ti je to argument da Rafa ne moze biti u konkurenciji za GOAT-a jer ima tolko US opena u ovoj deceniji? Pa kolko Novak ima RG u ovoj deceniji? Rafa ima 4 US Opena. Ne moze se vise pricati za Rafu, da mu nije sljake ne bi imao nista. Novak ima 11 na betonu. I? Sta cemo sad? Posle ovogodisnjeg RG opet ce biti spustanje na zemlju i kriv ce biti vetar ili lakat ili sociva.

Dobros-AV

pre 4 godine

@ (Rafa30, 3. februar 2020 18:47)

Svaka cast za komentar, komsija! Objektivno a ipak od srca! Retki su oni koji to mogu.
Uzivanje za citanje.

nana

pre 4 godine

Ne znam zašto ljudi misle pre svega da je Tim najbolji šljakaš posle Nadala. Novak je bolji od tima na šljaci, ima i više titula I više puta je tukao Nadala na šljaci, a eno slučajnosti, nikad nisu ni pomislili da ga zovu Princ šljake ili slično.

Oliver

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca
(dule, 03. februar 2020 16:32

Molim te , ne izmisljaj. Rekla je da ce Novak pobediti sa 3-1 pre pocetka meča
(miša, 03. februar 2020 17:01)


Pa sta je izmislio, cerekala se kad je Tim vodio, a mogla je reci i 3-0 za Djokovica

Dobros-AV

pre 4 godine

Vi, kako vidim vec podeliste titule za celu 2020, a neki, bogami i za 2021. Samo sto niste poceli sa 2022!!! ..... Ljudi, shvatite, jedna povreda, kakva god bila, manja ili veca, moze da dovede do toga da Rodzera ni Rafa ni Nole ne stignu ili prestignu. Kako imate hrabrosti da pricate o RG, Wimbledon-u a i dalje. Pa znate li koliko toga moze da se promeni do tada? Moze Thiem ili Medvedev sve GS-ove do kraja godine da osvoji!!! Ili po jedan njih dvojica i Sasha jos jedan.... ko zna?
Zasto sve pripisati Rafi i Noletu??? Ja bih bio najsrecniji na svetu da ste u pravu za Noleta... Ali ljudi...!!! Malo objektivnosti, molim!!

Delije Čikago

pre 4 godine

Nek bude 2 godišnje još 3 godine i to je 23 GS, to je neka moja računica, Rafa će imati 21, Federer 20, to je najrealniji scenario...

đole

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca
(dule, 3. februar 2020 16:32)

Pa dobro, Barbara je Austrijanka. Za koga bi navijala ako ne za Tima? Svako može da pokuša da bude neutralan, ali svi su ljudi, i svi imamo neke svoje favorite. Za Barbaru je sasvim logično da želi pobedu Tima. A i pored toga, ona je ipak prognozirala pobedu Noleta u finalu, bila je realna...za razliku od Vilandera, koji je u 90% Novakovim GS finala prognozirao pobedu protivnika, počevši od prve titule kad je rekao da će Conga da pobedi 3-1. I onda kad Nole pobedi, Mats priča ovakve stvari. Svaki put ista priča.

Dott

pre 4 godine

Na Rolad Garosu projektovano polufinale biće Novak vs Dominik Tim i Rodžer Federer vs Rafael Nadal, pare daje da će tako napraviti žreb.
Znači da bi Novak osvojio turnir, moraće da pobedi dva najbolja igrača na šljaci, ali pošto je Novak najbolji teniser bez obzira na podlogu, za njega nema nepremostivih prepreka.

Dejan

pre 4 godine

Da pokušam i ja da prognoziram: Nadal ove godine neće osvojiti rolan garos a Nole će ako bude imao dosta sreće uzeti još jedan GS. Federer mislim da nema više šanse da prođe u finale bilo kog GS-a. Situacija na kraju godine bi mogla da bude 20-19-18. Ako Nole želi da bude GOAT mislim da će morati na tome da radi bar još tri ili četiri godine. Želim mu sve najbolje i da me demantuje u ovoj prognozi...

Nebojša

pre 4 godine

Da, samo sto da bi to uradio mora, ove ili sledece sezone uzeti RG u suprotnom zaboravite prestizanje Nadala po broju slemova. Ako Rafa ove sezone uzme RG, bice to ponovo tri slema zaostatka u odnosu na Rafu I opet smo na nuli. Opet niko ne spominje Rafu, opet svi se koncentrisu na prestizanje Rodzera, a bice teze prestici Rafu nego Rodzera kako po broju slemova tako I po broju mastersa, u to sam siguran.
(Tribislav, 03. februar 2020 17:19)

Kako si to računao u teoriji ako Nadal uzme RG a Novak Wimbledon svakako razlika ne bi bila 3 već dva slema a ako Novak uzme uz Wimbledon i us open razlika bi bila samo jedan nikako 3 Novak zapravo nikada više ne mora da uzme RG jedino mora biti uspešan na ostala tri ili dva pod uslovom da Nadal osvaja samo RG i to bi bilo dovoljno a dali će uspeti videćemo.

I.B.

pre 4 godine

Da se ponovo javim, iakomi to davno već nije navika. Vilander, beše jedini,..sećam se čak i tog nekog, lepog videa najave, sledeće ATP sezone, gde on kao šeta, u senkama, i koji je najavio da će Novak uzeti Novak slem. Jedini..-)) Toliko,

mahir

pre 4 godine

Cim ovaj baksuz pocne da baksuzira navuce Novaku negativnu energiju, mozda to upravo i zeli. Inace, tesko moze Nole do kalendarskog GS, kada to nije uspio 2011 ove godine zaista jako tesko. Na W i US openu bice vrlo konkurentan a osvajanjem jednog ili oba bio bi strasan rezultat.

Phoenix

pre 4 godine

Malko je sve to pravljenje racuna bez krcmara. Moze naravno Nole da uzme 3-4GS ove godine. A moze i sve da krene naopako. Uzeti dva slema tokom godine je ogroman uspeh. Uzeti 3 ili 4 je podvig. Male povrede, kisa i otezanje meceva, neki pomahnitali Vavrinka. Sve to moze da ga spreci da uzme slam koji treba da osvoji. Takodje, drzati formu tokom cele godine je uzasno tesko. Otuda i losiji skor na US Openu. Zato, zivi bili pa videli. Jedan po jedan, pa dokle dodje.
P.S. ja sam 2011. prognozirao 11-14 slemova.

Falcon

pre 4 godine

Ovaj me mnogo podseća na legendarnog Pelea. Taj nikad nijednu fudbalsku prognozu nije pogodio ... čak šta više, uvek se dešavalo ekstremno suprotno onom što je nagoveštavao.

Bl

pre 4 godine

Neko je ovdje već shvatio u čemu je štos-Vilander je "otrtio toplu vodu" s prognozom da samo Đoković može osvojiti kalendarski GS ove godine. Batalite Vangu i sve druge žive vidovnjake. Vilander je zakon ( kad bi se zjbvl).
Inače čovjek skače k'o buva tamo-amo. Vjerovatno priča što mu se naredi. A koliko je uopšte važno njegovo lupetanje.
A za ove zaluđene nogama Barbare Šet- to je ona ista koja je nakon Vimbldona Đokovića proglasila ludim.
Njeno navijanje za zemljaka nije sporno. Sporno je što su ( koliko se sjećam ranijih komentara sa drugih turnira) neki zamjerali srpskim komentatorima da previše navijaju za Srbina. Koliko bi to , po njima bilo dovoljno? Kao Barbara ili...?

Mike

pre 4 godine

Ja mislim da on ne može da prežali što Federer neće biti najbolji svih vremena. Što je negde i razumljivo. Mislim da je juče odlepio što Tim nije uspeo, koliko sam negde video davao mu je prednost. Ne mora on uopšte da u svoje kalkulacije ubacuje Novaka - i Rafa će prestići Federera to je tako izvesno.

Rafa30

pre 4 godine

Sve je moguce, isto tako sve moze poremetiti neka ozljeda.. To vrijedi za svu trojicu..
Mislim da ove godine najvise toga za izgubiti i dobiti ima Nole..
Thiem se opasno priblizava, tu su i ostali(Medvedev i ekipa, mogu proigrati u svakom trenu).
Nole po meni ima veliku sansu da ove godine postane GOAT, a to ce se dogoditi ako osvoji sva 4 slama, sto vjerujem da je itekako moguce.

Dvojbe vise nece biti tko je najbolji svih vremena ako se to dogodi.

Ja sam Hrvat,igram tenis vec 20 godina, sve to pratim strastveno, navijam za Nadala, ali nekako, ovo sto Nole radi je fantasticno.

Za mene bi neka kozmicka pravda bila da sva trojica zavrse karijere s 20. /21.naslovom jer to su takva 3 sampiona, da je to milina.

Ova godina je odlucujuca iz logicnog razloga.
Tesko je ocekivati da sve bude idealno, godine idu i ozljede su moguce, a kao sto rekoh neki igraci se priblizavaju i konkuriraju za naslove.
Jos je jedna stvar jako bitna, koju su neki vežjerovatno primjetili.
Novak vise ne igra onaj nepobjedivi tenis.
Ipak se vidi da je pad igre evidentan za nekih 10-15% i pitanje je dali Nole moze igrati onaj svemirski tenis na kakav nas je navikao.

Moje misljenje da Nole treba 3 slama ove godine minimalno.

Jedva cekam Roland Garros.

P.s. Ne mislim da je Nadal favorit na RG.

Sva trojica imaju jednake sanse po meni
Nadal
Nole
Thiem

Ivan

pre 4 godine

U pravu je Vilander zaista. Ova jučerašnja velika istorijska osma pobeda Đokovića u Melburnu je njegova 17. Gren Slem titula u karijeri, koja mu daje veliki vetar u leđa da nastavi da juri Federera i Nadala po broju osvojenih Slemova. Da je kojim slučajem izgubio zaista bi u tom slučaju imao velikih problema na vraćanju samopouzdanja i bilo bi jako jako teško u nastavku sezone da se vrati u igru za Slemove jer Tim je iovako već postao veoma ozbiljan protivnik Velikoj trojci. Ovako, srećom Nole je uspeo juče posle velike borbe da savlada Tima i osvoji osmu titulu na AO i sada će pun samopouzdanja da nastavi da se bori za naredne Slemove. Na RG naravno najviše šansi imaće opet Nadal ali tu je i Tim koji je fenomenalan na šljaci, ali i Nole će biti u igri naravno, dok na W svoju šansu potražiće i Federer naravno, dok će Nole biti opet i tu među favoritima, i na kraju USO gde će opet Nole biti među glavnim favoiritima, plus tu je sada i Olimpijada, znači puno puno velikih mečeva i obaveza, biće teško i naporno ali verujemo da će Nole uspeti da uzme još jedan Slem u ovoj godini. U slučaju i da ne uspe u tome ništa strašno, osvajanjem AO juče i sam je rekao da je ova sezona samim tim već postala uspešna, što se mene tiče do kraja karijere neka svake godine osvaja po jedan Slem opet će ih na kraju i u tom slučaju imati najviše. Napred Nole majstore!

Nole1

pre 4 godine

Da, samo sto da bi to uradio mora, ove ili sledece sezone uzeti RG u suprotnom zaboravite prestizanje Nadala po broju slemova. Ako Rafa ove sezone uzme RG, bice to ponovo tri slema zaostatka u odnosu na Rafu I opet smo na nuli. Opet niko ne spominje Rafu, opet svi se koncentrisu na prestizanje Rodzera, a bice teze prestici Rafu nego Rodzera kako po broju slemova tako I po broju mastersa, u to sam siguran.
(Tribislav, 03. februar 2020 17:19)

U pravu si brate, ali mislim da tenisera koji je u poslednjih 10 godina osvojio samo 2 us opena od svih grand slamova ne treba doboditi u pricu za GOAT. Covek je svaki bitniji mec izgubio od Novaka. A to su Nadalu bile najbolje godine. Od 24. godine na ovamo ga je Novak prosto unistio. A cak ga je i Rodzer ovako star dobio u Australiji u finalu 2017 i prosle god u polufinalu Vimbledona. On realno nije GOAT sta god da se desi. U prici samo Novak i Rodzer.

Swedenonline

pre 4 godine

Novak je držao sva 4 GS trofeja u jednoj godini, ne kalendarskoj ali u jednoj godini unazad od zadnje osvojenog.
To što neki nazivaju kao pauza između sezona je smešno, jer veće pauze pravi Federer između turnira nego li je pauza između sezona.
A to što bleje o istoj godini je da diskredituju Novakove uspehe.

Prkosni Novak gazi dalje!

@Laki

pre 4 godine

Ovaj Vilander ne prestaje da diže u nebesa Đokovića. Pa dokle tako? Pa postoje i drugi igrači na turu, gospodine Vilander!
(Mare, 03. februar 2020 16:56)

U poslednjih 10 godina nepostoje...damo ti se čini.

sakupljac minusa

pre 4 godine

Svake godine ista prica. AL bas svake kad osvoji AO. I onda na kraju sezone ostane razlika ista izmedju njega i Rafe. Jos kad bude morao da se sprema za OI, turniri ce mozda morati malo da trpe. Tako da nema nista od toga. Cak pre mislim da ce neki klinac osvojiti jedan GS ove sezone. Pariz znamo ciji je, a ovo ostalo je moguce sve

Jeremija

pre 4 godine

Na kraju ove godine što se GS titula tiče situacija će biti sledeća: Novak 19, Rafa 20, Rodžer 20. Sledeće godine Nole ih, definitivno, prestiže obojicu. Živi bili pa videli.

$$$

pre 4 godine

Ja bi najboljim proglasio onoga koji ima najbolji odnos broja odigranih sezona i broja osvojenih titula...Zasto Borg ne bi bio najbolji?...Sa koliko godina je otisao u penziju?...Jok, treba da igras 150 godina da bi prestigao nekog ili zacementirao svoje prvo mesto...

Simke

pre 4 godine

Ispostavilo se da u ovoj deceniji najvise problema Novaku je zadao Vavrinka...Potpuno cudno ali istinito...Na 4 gren slema ga je eliminisao,i to 2 puta u finalima...Ispade da je Vavrinka bio mnoog veca prepreka nego Nadal i Federer koje redovno dere.Kako je veliki sportista Stan the Man vidjelo se kada je cestitao titulu Novaku na instagramu.

miša

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca
(dule, 03. februar 2020 16:32

Molim te , ne izmisljaj. Rekla je da ce Novak pobediti sa 3-1 pre pocetka meča

Nebojša

pre 4 godine

Vilander mora da je srbin sa dedine ili babine strane neverovatna sličnost našem mentalitetu kada Novak pobedjuje kuje ga u zvezde ovde čak tvrdi da može i sva četiri da uzme a kada izgubi i loše igra potpuno okrene ploču.

komkam

pre 4 godine

Ja bi najboljim proglasio onoga koji ima najbolji odnos broja odigranih sezona i broja osvojenih titula...Zasto Borg ne bi bio najbolji?...Sa koliko godina je otisao u penziju?...Jok, treba da igras 150 godina da bi prestigao nekog ili zacementirao svoje prvo mesto...
($$$, 03. februar 2020 17:07)


Po cemu bi Borg bio najbolji ? Ako vec meris nesto onda meri pravo. Velika trojka je najdominantnija era u tenisu ikada ! Uzmimo u obzir samo koliko je ovaj sport napredovao, koliko se igra promenila i koliko je postala zahtevnija. Vise para u sportu donosi i vecu konkurenciju, sto je u tenisu evidentno. Nekad su odabrani trenirali tenis, sto nije slucaj i danas. Zamisli samo da jedan od ove trojce (R.F. R.N. ili N.Đ) igra u sadasnjij eri a da druga dvojca ne postoje. Pa 10 godina bi mu bilo sasvim dovoljno da cementira bilo koji rekord ! Pa njih trojca zajedno imaju 56 GS titula. To bi u prevodu znacilo da njih trojca 14 godina medjusobno dele slem titule. To je jako ozbiljna stvar. Moze se reci neponovljiva era u tenisu. Treba da smo ponosni sto zivimo ovo doba !

Zoran

pre 4 godine

Evo da i ja prognoziram.

Pre USO biće 20:20:18. Biće to najvažniji turnir ikada.
Ako Đoković osvoji USO, biće verovatno GOAT.
Ako Nadal osvoji USO, biće verovatno GOAT.
Ako neko treći osvoji USO, Nadal će imati nešto veće šanse od Đokovića da bude GOAT.

Velika trojka će se kompletno penzionisati na kraju 2021. Biće na kraju: Đoković i Nadal 21, Federer 20.

Tribislav

pre 4 godine

Da, samo sto da bi to uradio mora, ove ili sledece sezone uzeti RG u suprotnom zaboravite prestizanje Nadala po broju slemova. Ako Rafa ove sezone uzme RG, bice to ponovo tri slema zaostatka u odnosu na Rafu I opet smo na nuli. Opet niko ne spominje Rafu, opet svi se koncentrisu na prestizanje Rodzera, a bice teze prestici Rafu nego Rodzera kako po broju slemova tako I po broju mastersa, u to sam siguran.

Šta bi dali da ste na njegovom mestu

pre 4 godine

Ma samo ljudi sa pilećim mozgom mogu Šveđaninu da poveruju.
Koliko puta je (u zadnjih desetak godina) promenio mišljenje, bar kad je o Novaku reč, ne treba ni spominjati.
Činjenica je da ga je uglavnom omalovažavao, na sreću svih ovdašnjih veoma poznatih i voljenih u svom selu i vascelom svetu, večitih mrzitelja Srbina Novaka Đokovića.

Boris Banović

pre 4 godine

Ne razumem zašto s ovoliko uvažavanja citiramo mišljenje jednog teniskog tv komentatora !? Moramo shvatiti da on samo iznosi stavove koji odgovaraju njegovim finansijerima što je imanentno svim medijima.

I.B.

pre 4 godine

@ Gajetano, odmah i pozdrav Jovi, i ostalima..-))

Mislim da ne treba odmah pozivati Griča, i nipodoštavato ovaj tim! Novak je odigrao, do ovog finala, pa..gotovo perfektno. Novak sa momcima je uzeo ATP klub, kao PRVI, u novoistoriji, što se nekeko zaboravilo, kao i da nije bilo!! To je u najmanju ruku..neshvatljivo!!

Pad Novakove energije, tako naglo, treba drugde tražiti. Možda je uistinu, dehidratacija, ja ipak mislim, da je PRITISAK! I neću se njime baviti, nego RF- je na SW, bio bolji svo vreme, i onda..je pao!! Nadal, na US, bolji, i onda pad!! Jedva je preživeo Medvedeva! Ono, što se tim momcima dešava, je nezdravost, jurcanja, zaistinski, sa strane, nametnuta ta GOAT, idioterija! I, popuste pod i samopritiska, opet projektovanog! Kažem opet- to je nezdravo, i zato i mentalno popuste, i onda i telesno. RF- nije uspeo, da se izvuće- Novak i Rf jesu!! Samo, dokle?..Jednostavno mislim, da moraju da olabave!! Jer, bar što se Novaka tiče, vidimo da "na zapadu ništa novog" nema...gotovo, samo iz pristojnosti, preneseše, što moraju..ne bez otrovnig grizova!!

Pozdrav vam, i posebno Jovi..-))

parx

pre 4 godine

Samo molim Mats-a da se drzi svoje filozofije (protiv Novaka) i da tako i tera svoje prognoze. Covek je do sada bio bas dosledan (nikada za Novaka). Mats-a nemoj nista da menjas a nece ni Novak.

nikola

pre 4 godine

Kakav genije ovaj Šveđanin! Sada kada je prvi godišnji gren slem osvojio jedan od igrača on će moći da osvoji kalendarski, dakle sva 4. Pa naravno, samo on može da ove godine osvoji sva 4, ostali igrači ne mogu nego samo preostala 3!

DokHoliday

pre 4 godine

Mats je poceo da hvali Novaka od kada imaju istog sponzora. Ustvari on nije njega poceo da hvali nego je morao da postane realan.

Uncle Drew

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dule, 3. februar 2020 16:32)
Stvarno??
Austrijanka navijala za Austrijanca?
Pa odakle joj samo smelosti.

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca
(dule, 03. februar 2020 16:32)

Barbari je sve oprošteno. Kad je vidim, cvetam.

Džoni

pre 4 godine

Ova što kaže, pa se sve desi suprotno! Nadam se da neće izmalerisati Novaka. Kad on kaže da Nole gubi, onda je sto posto pobeda njegova. Čovek nema šanse da nabode.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

“Vilander misli da Đoković može da ispiše nove stranice istorije u 2020.”
-Kako prevrtljiv čovek?!Posle toliko godina javnog pljuvanja na eurosportu došao do tog zaključka?U suštini čovek koji prvo gleda sponzora igrača pa trk onda komentariše kvalitete...

Berberbre

pre 4 godine

Zar ovog nazovi ‘eksperta’ treba još uzimati za ozbiljno??? Podseća me na onog metereologa od pre što za prognozu vremena kaže ‘možda bude kiše, a možda i ne bude’

NG

pre 4 godine

Manite se vi sada kako Novak moze.
Ne moze Novak, mora da se potrudi, mora da bude gladan pobeda i inatan.
Sad ga tapsu da bi Novak.svs pogubio, ono tipa vide ga ko pobednika

Obican

pre 4 godine

Matse,mislim da je vreme da dodjes u Srbiju i da zivis ovde.Aman covece pa ti bez Novaka ne mozes.Veruj mi ma koliko svasta lupetao svih ovih godina ti si lik koji nam je retko simpatican.

Auuuu

pre 4 godine

Zasto bre Vilanderu ne podsetis sve nas kada je tvoj Federer pobedio Djokovica zadnji put na Grend slemu, koga boli uvo za Federerove titule iz doba one smesne konkurencije???

Gajetano

pre 4 godine

Tri GS za ovu godinu je i vise nego dovoljno:) I da moze sva cetiri, nece mu dati na ovaj ili onaj nacin, jer teniski moguli vide Novaka vise kao posast koja je zasenila slavu njihovih miljenika i teniski biznis, nego kao velikog OGROMNOG Sampiona sto realno jeste.

Vilander je u pravu kada kaze da bi Novaku bilo tesko da povrati samopouzdanje da je izgubio. Mozete tek misliti kolko je "mladjanom" Timu tek tesko i kako ce uticati na njegovu psihu. Novakov jedini problem je kondicija, jer kako objasniti da nakon ovako laganog dolaska do finala Novak gubi energiju u 3. setu, a npr. Tim koji je igrao 6 sati vise od njega i imao dan manje odmora maksimalno grize od pocetka do kraja? Samo to i nista vise, jer glavu ima za izvoz, mentalno je ubedljivo najjaci igrac ikada.

I zato Novace, pamet u glavu, vrati Fil Grica ako Boga znas. Samo ti fizika fali da poosvajas sve sto vredi do kraja godine.

Pozdrav,

Sveznajući sveznalac.

pre 4 godine

Veruju Vilander, Kirjos i Federer da Đoković može da ispiše stranice istorije! Verujemo i mi, Novakovi navijači. Nije mi jasan pravi, kršten Srbin koji može da iskreno navija za Federera, pod uslovom da nije troll.Vama trolovima sve je oprošteno.

tennisman

pre 4 godine

Mats je fer prema Novaku otkad je ovaj uzeo Rg tako da price da ne voli Novaka otpadaju, na bilo kom turniru na gs Vilander je stavljao Novaka na prvo mesto favorita

Deki

pre 4 godine

Upravo je juče ispisao jednu.Ima samo na AO više GS titula nego ti stručnjače ukupno.
A što se tiče njegovog gubljenja samopouzdanja...Samo ću reći hahahahahahahaha.
Kakvo trabunjanje majko mila!

dule

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca

dule

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

“Vilander misli da Đoković može da ispiše nove stranice istorije u 2020.”
-Kako prevrtljiv čovek?!Posle toliko godina javnog pljuvanja na eurosportu došao do tog zaključka?U suštini čovek koji prvo gleda sponzora igrača pa trk onda komentariše kvalitete...

Gajetano

pre 4 godine

Tri GS za ovu godinu je i vise nego dovoljno:) I da moze sva cetiri, nece mu dati na ovaj ili onaj nacin, jer teniski moguli vide Novaka vise kao posast koja je zasenila slavu njihovih miljenika i teniski biznis, nego kao velikog OGROMNOG Sampiona sto realno jeste.

Vilander je u pravu kada kaze da bi Novaku bilo tesko da povrati samopouzdanje da je izgubio. Mozete tek misliti kolko je "mladjanom" Timu tek tesko i kako ce uticati na njegovu psihu. Novakov jedini problem je kondicija, jer kako objasniti da nakon ovako laganog dolaska do finala Novak gubi energiju u 3. setu, a npr. Tim koji je igrao 6 sati vise od njega i imao dan manje odmora maksimalno grize od pocetka do kraja? Samo to i nista vise, jer glavu ima za izvoz, mentalno je ubedljivo najjaci igrac ikada.

I zato Novace, pamet u glavu, vrati Fil Grica ako Boga znas. Samo ti fizika fali da poosvajas sve sto vredi do kraja godine.

Pozdrav,

Obican

pre 4 godine

Matse,mislim da je vreme da dodjes u Srbiju i da zivis ovde.Aman covece pa ti bez Novaka ne mozes.Veruj mi ma koliko svasta lupetao svih ovih godina ti si lik koji nam je retko simpatican.

Simke

pre 4 godine

Ispostavilo se da u ovoj deceniji najvise problema Novaku je zadao Vavrinka...Potpuno cudno ali istinito...Na 4 gren slema ga je eliminisao,i to 2 puta u finalima...Ispade da je Vavrinka bio mnoog veca prepreka nego Nadal i Federer koje redovno dere.Kako je veliki sportista Stan the Man vidjelo se kada je cestitao titulu Novaku na instagramu.

miša

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca
(dule, 03. februar 2020 16:32

Molim te , ne izmisljaj. Rekla je da ce Novak pobediti sa 3-1 pre pocetka meča

Uncle Drew

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dule, 3. februar 2020 16:32)
Stvarno??
Austrijanka navijala za Austrijanca?
Pa odakle joj samo smelosti.

Rafa30

pre 4 godine

Sve je moguce, isto tako sve moze poremetiti neka ozljeda.. To vrijedi za svu trojicu..
Mislim da ove godine najvise toga za izgubiti i dobiti ima Nole..
Thiem se opasno priblizava, tu su i ostali(Medvedev i ekipa, mogu proigrati u svakom trenu).
Nole po meni ima veliku sansu da ove godine postane GOAT, a to ce se dogoditi ako osvoji sva 4 slama, sto vjerujem da je itekako moguce.

Dvojbe vise nece biti tko je najbolji svih vremena ako se to dogodi.

Ja sam Hrvat,igram tenis vec 20 godina, sve to pratim strastveno, navijam za Nadala, ali nekako, ovo sto Nole radi je fantasticno.

Za mene bi neka kozmicka pravda bila da sva trojica zavrse karijere s 20. /21.naslovom jer to su takva 3 sampiona, da je to milina.

Ova godina je odlucujuca iz logicnog razloga.
Tesko je ocekivati da sve bude idealno, godine idu i ozljede su moguce, a kao sto rekoh neki igraci se priblizavaju i konkuriraju za naslove.
Jos je jedna stvar jako bitna, koju su neki vežjerovatno primjetili.
Novak vise ne igra onaj nepobjedivi tenis.
Ipak se vidi da je pad igre evidentan za nekih 10-15% i pitanje je dali Nole moze igrati onaj svemirski tenis na kakav nas je navikao.

Moje misljenje da Nole treba 3 slama ove godine minimalno.

Jedva cekam Roland Garros.

P.s. Ne mislim da je Nadal favorit na RG.

Sva trojica imaju jednake sanse po meni
Nadal
Nole
Thiem

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca
(dule, 03. februar 2020 16:32)

Barbari je sve oprošteno. Kad je vidim, cvetam.

Dobros-AV

pre 4 godine

Vi, kako vidim vec podeliste titule za celu 2020, a neki, bogami i za 2021. Samo sto niste poceli sa 2022!!! ..... Ljudi, shvatite, jedna povreda, kakva god bila, manja ili veca, moze da dovede do toga da Rodzera ni Rafa ni Nole ne stignu ili prestignu. Kako imate hrabrosti da pricate o RG, Wimbledon-u a i dalje. Pa znate li koliko toga moze da se promeni do tada? Moze Thiem ili Medvedev sve GS-ove do kraja godine da osvoji!!! Ili po jedan njih dvojica i Sasha jos jedan.... ko zna?
Zasto sve pripisati Rafi i Noletu??? Ja bih bio najsrecniji na svetu da ste u pravu za Noleta... Ali ljudi...!!! Malo objektivnosti, molim!!

komkam

pre 4 godine

Ja bi najboljim proglasio onoga koji ima najbolji odnos broja odigranih sezona i broja osvojenih titula...Zasto Borg ne bi bio najbolji?...Sa koliko godina je otisao u penziju?...Jok, treba da igras 150 godina da bi prestigao nekog ili zacementirao svoje prvo mesto...
($$$, 03. februar 2020 17:07)


Po cemu bi Borg bio najbolji ? Ako vec meris nesto onda meri pravo. Velika trojka je najdominantnija era u tenisu ikada ! Uzmimo u obzir samo koliko je ovaj sport napredovao, koliko se igra promenila i koliko je postala zahtevnija. Vise para u sportu donosi i vecu konkurenciju, sto je u tenisu evidentno. Nekad su odabrani trenirali tenis, sto nije slucaj i danas. Zamisli samo da jedan od ove trojce (R.F. R.N. ili N.Đ) igra u sadasnjij eri a da druga dvojca ne postoje. Pa 10 godina bi mu bilo sasvim dovoljno da cementira bilo koji rekord ! Pa njih trojca zajedno imaju 56 GS titula. To bi u prevodu znacilo da njih trojca 14 godina medjusobno dele slem titule. To je jako ozbiljna stvar. Moze se reci neponovljiva era u tenisu. Treba da smo ponosni sto zivimo ovo doba !

Dejan

pre 4 godine

Da pokušam i ja da prognoziram: Nadal ove godine neće osvojiti rolan garos a Nole će ako bude imao dosta sreće uzeti još jedan GS. Federer mislim da nema više šanse da prođe u finale bilo kog GS-a. Situacija na kraju godine bi mogla da bude 20-19-18. Ako Nole želi da bude GOAT mislim da će morati na tome da radi bar još tri ili četiri godine. Želim mu sve najbolje i da me demantuje u ovoj prognozi...

nikola

pre 4 godine

Kakav genije ovaj Šveđanin! Sada kada je prvi godišnji gren slem osvojio jedan od igrača on će moći da osvoji kalendarski, dakle sva 4. Pa naravno, samo on može da ove godine osvoji sva 4, ostali igrači ne mogu nego samo preostala 3!

Sveznajući sveznalac.

pre 4 godine

Veruju Vilander, Kirjos i Federer da Đoković može da ispiše stranice istorije! Verujemo i mi, Novakovi navijači. Nije mi jasan pravi, kršten Srbin koji može da iskreno navija za Federera, pod uslovom da nije troll.Vama trolovima sve je oprošteno.

Nebojša

pre 4 godine

Vilander mora da je srbin sa dedine ili babine strane neverovatna sličnost našem mentalitetu kada Novak pobedjuje kuje ga u zvezde ovde čak tvrdi da može i sva četiri da uzme a kada izgubi i loše igra potpuno okrene ploču.

đole

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca
(dule, 3. februar 2020 16:32)

Pa dobro, Barbara je Austrijanka. Za koga bi navijala ako ne za Tima? Svako može da pokuša da bude neutralan, ali svi su ljudi, i svi imamo neke svoje favorite. Za Barbaru je sasvim logično da želi pobedu Tima. A i pored toga, ona je ipak prognozirala pobedu Noleta u finalu, bila je realna...za razliku od Vilandera, koji je u 90% Novakovim GS finala prognozirao pobedu protivnika, počevši od prve titule kad je rekao da će Conga da pobedi 3-1. I onda kad Nole pobedi, Mats priča ovakve stvari. Svaki put ista priča.

@Laki

pre 4 godine

Ovaj Vilander ne prestaje da diže u nebesa Đokovića. Pa dokle tako? Pa postoje i drugi igrači na turu, gospodine Vilander!
(Mare, 03. februar 2020 16:56)

U poslednjih 10 godina nepostoje...damo ti se čini.

Phoenix

pre 4 godine

Malko je sve to pravljenje racuna bez krcmara. Moze naravno Nole da uzme 3-4GS ove godine. A moze i sve da krene naopako. Uzeti dva slema tokom godine je ogroman uspeh. Uzeti 3 ili 4 je podvig. Male povrede, kisa i otezanje meceva, neki pomahnitali Vavrinka. Sve to moze da ga spreci da uzme slam koji treba da osvoji. Takodje, drzati formu tokom cele godine je uzasno tesko. Otuda i losiji skor na US Openu. Zato, zivi bili pa videli. Jedan po jedan, pa dokle dodje.
P.S. ja sam 2011. prognozirao 11-14 slemova.

Auuuu

pre 4 godine

Zasto bre Vilanderu ne podsetis sve nas kada je tvoj Federer pobedio Djokovica zadnji put na Grend slemu, koga boli uvo za Federerove titule iz doba one smesne konkurencije???

parx

pre 4 godine

Samo molim Mats-a da se drzi svoje filozofije (protiv Novaka) i da tako i tera svoje prognoze. Covek je do sada bio bas dosledan (nikada za Novaka). Mats-a nemoj nista da menjas a nece ni Novak.

Dott

pre 4 godine

Na Rolad Garosu projektovano polufinale biće Novak vs Dominik Tim i Rodžer Federer vs Rafael Nadal, pare daje da će tako napraviti žreb.
Znači da bi Novak osvojio turnir, moraće da pobedi dva najbolja igrača na šljaci, ali pošto je Novak najbolji teniser bez obzira na podlogu, za njega nema nepremostivih prepreka.

Swedenonline

pre 4 godine

Novak je držao sva 4 GS trofeja u jednoj godini, ne kalendarskoj ali u jednoj godini unazad od zadnje osvojenog.
To što neki nazivaju kao pauza između sezona je smešno, jer veće pauze pravi Federer između turnira nego li je pauza između sezona.
A to što bleje o istoj godini je da diskredituju Novakove uspehe.

Prkosni Novak gazi dalje!

mahir

pre 4 godine

Cim ovaj baksuz pocne da baksuzira navuce Novaku negativnu energiju, mozda to upravo i zeli. Inace, tesko moze Nole do kalendarskog GS, kada to nije uspio 2011 ove godine zaista jako tesko. Na W i US openu bice vrlo konkurentan a osvajanjem jednog ili oba bio bi strasan rezultat.

I.B.

pre 4 godine

@ Gajetano, odmah i pozdrav Jovi, i ostalima..-))

Mislim da ne treba odmah pozivati Griča, i nipodoštavato ovaj tim! Novak je odigrao, do ovog finala, pa..gotovo perfektno. Novak sa momcima je uzeo ATP klub, kao PRVI, u novoistoriji, što se nekeko zaboravilo, kao i da nije bilo!! To je u najmanju ruku..neshvatljivo!!

Pad Novakove energije, tako naglo, treba drugde tražiti. Možda je uistinu, dehidratacija, ja ipak mislim, da je PRITISAK! I neću se njime baviti, nego RF- je na SW, bio bolji svo vreme, i onda..je pao!! Nadal, na US, bolji, i onda pad!! Jedva je preživeo Medvedeva! Ono, što se tim momcima dešava, je nezdravost, jurcanja, zaistinski, sa strane, nametnuta ta GOAT, idioterija! I, popuste pod i samopritiska, opet projektovanog! Kažem opet- to je nezdravo, i zato i mentalno popuste, i onda i telesno. RF- nije uspeo, da se izvuće- Novak i Rf jesu!! Samo, dokle?..Jednostavno mislim, da moraju da olabave!! Jer, bar što se Novaka tiče, vidimo da "na zapadu ništa novog" nema...gotovo, samo iz pristojnosti, preneseše, što moraju..ne bez otrovnig grizova!!

Pozdrav vam, i posebno Jovi..-))

bmiles

pre 4 godine

Nisam siguran a i nije bas potrebno predvidjati koliko ce titula osvojiti Novak ili pomenuta dva rivala.Jedino u sta sam siguranda Federer verovatno nece osvojiti niti jedan do kraja karijere.Vimbldon ce mu biti poslednji pokusaj,preskocice verovatno RG,zbog blizine termina igranja ova dva GS.Trka ce se nastaviti pre svega izmedju Novaka i Nadala (jos uvek je najbolji na sljaci),ali ce se mladji igraci pribliziti u konkurenciju za sve GS, Tim pre svih jer igra dobro,napredovao je u svim segmentima a u godinama je kad su najbolje za tenis iako po meni kasni ali znamo zasto - prosto "trojka" je bila dominatna!Novaku predvidjam u narednih 3 godine da osvoji 6-7 od 11 mogucih,koliko ih ima,stane na broju 23-24.Stigne li Federera ili izjednaci u tom segmentu zasluzeno je GOAT,koji samo Nadal moze ugroziti.Sve ostalo bi bilo iznenadjenje!

Boris Banović

pre 4 godine

Ne razumem zašto s ovoliko uvažavanja citiramo mišljenje jednog teniskog tv komentatora !? Moramo shvatiti da on samo iznosi stavove koji odgovaraju njegovim finansijerima što je imanentno svim medijima.

nana

pre 4 godine

Ne znam zašto ljudi misle pre svega da je Tim najbolji šljakaš posle Nadala. Novak je bolji od tima na šljaci, ima i više titula I više puta je tukao Nadala na šljaci, a eno slučajnosti, nikad nisu ni pomislili da ga zovu Princ šljake ili slično.

Deki

pre 4 godine

Upravo je juče ispisao jednu.Ima samo na AO više GS titula nego ti stručnjače ukupno.
A što se tiče njegovog gubljenja samopouzdanja...Samo ću reći hahahahahahahaha.
Kakvo trabunjanje majko mila!

Ivan

pre 4 godine

U pravu je Vilander zaista. Ova jučerašnja velika istorijska osma pobeda Đokovića u Melburnu je njegova 17. Gren Slem titula u karijeri, koja mu daje veliki vetar u leđa da nastavi da juri Federera i Nadala po broju osvojenih Slemova. Da je kojim slučajem izgubio zaista bi u tom slučaju imao velikih problema na vraćanju samopouzdanja i bilo bi jako jako teško u nastavku sezone da se vrati u igru za Slemove jer Tim je iovako već postao veoma ozbiljan protivnik Velikoj trojci. Ovako, srećom Nole je uspeo juče posle velike borbe da savlada Tima i osvoji osmu titulu na AO i sada će pun samopouzdanja da nastavi da se bori za naredne Slemove. Na RG naravno najviše šansi imaće opet Nadal ali tu je i Tim koji je fenomenalan na šljaci, ali i Nole će biti u igri naravno, dok na W svoju šansu potražiće i Federer naravno, dok će Nole biti opet i tu među favoritima, i na kraju USO gde će opet Nole biti među glavnim favoiritima, plus tu je sada i Olimpijada, znači puno puno velikih mečeva i obaveza, biće teško i naporno ali verujemo da će Nole uspeti da uzme još jedan Slem u ovoj godini. U slučaju i da ne uspe u tome ništa strašno, osvajanjem AO juče i sam je rekao da je ova sezona samim tim već postala uspešna, što se mene tiče do kraja karijere neka svake godine osvaja po jedan Slem opet će ih na kraju i u tom slučaju imati najviše. Napred Nole majstore!

Tribislav

pre 4 godine

Da, samo sto da bi to uradio mora, ove ili sledece sezone uzeti RG u suprotnom zaboravite prestizanje Nadala po broju slemova. Ako Rafa ove sezone uzme RG, bice to ponovo tri slema zaostatka u odnosu na Rafu I opet smo na nuli. Opet niko ne spominje Rafu, opet svi se koncentrisu na prestizanje Rodzera, a bice teze prestici Rafu nego Rodzera kako po broju slemova tako I po broju mastersa, u to sam siguran.

Džoni

pre 4 godine

Ova što kaže, pa se sve desi suprotno! Nadam se da neće izmalerisati Novaka. Kad on kaže da Nole gubi, onda je sto posto pobeda njegova. Čovek nema šanse da nabode.

Nole1

pre 4 godine

Da, samo sto da bi to uradio mora, ove ili sledece sezone uzeti RG u suprotnom zaboravite prestizanje Nadala po broju slemova. Ako Rafa ove sezone uzme RG, bice to ponovo tri slema zaostatka u odnosu na Rafu I opet smo na nuli. Opet niko ne spominje Rafu, opet svi se koncentrisu na prestizanje Rodzera, a bice teze prestici Rafu nego Rodzera kako po broju slemova tako I po broju mastersa, u to sam siguran.
(Tribislav, 03. februar 2020 17:19)

U pravu si brate, ali mislim da tenisera koji je u poslednjih 10 godina osvojio samo 2 us opena od svih grand slamova ne treba doboditi u pricu za GOAT. Covek je svaki bitniji mec izgubio od Novaka. A to su Nadalu bile najbolje godine. Od 24. godine na ovamo ga je Novak prosto unistio. A cak ga je i Rodzer ovako star dobio u Australiji u finalu 2017 i prosle god u polufinalu Vimbledona. On realno nije GOAT sta god da se desi. U prici samo Novak i Rodzer.

Nebojša

pre 4 godine

Da, samo sto da bi to uradio mora, ove ili sledece sezone uzeti RG u suprotnom zaboravite prestizanje Nadala po broju slemova. Ako Rafa ove sezone uzme RG, bice to ponovo tri slema zaostatka u odnosu na Rafu I opet smo na nuli. Opet niko ne spominje Rafu, opet svi se koncentrisu na prestizanje Rodzera, a bice teze prestici Rafu nego Rodzera kako po broju slemova tako I po broju mastersa, u to sam siguran.
(Tribislav, 03. februar 2020 17:19)

Kako si to računao u teoriji ako Nadal uzme RG a Novak Wimbledon svakako razlika ne bi bila 3 već dva slema a ako Novak uzme uz Wimbledon i us open razlika bi bila samo jedan nikako 3 Novak zapravo nikada više ne mora da uzme RG jedino mora biti uspešan na ostala tri ili dva pod uslovom da Nadal osvaja samo RG i to bi bilo dovoljno a dali će uspeti videćemo.

Delije Čikago

pre 4 godine

Nek bude 2 godišnje još 3 godine i to je 23 GS, to je neka moja računica, Rafa će imati 21, Federer 20, to je najrealniji scenario...

Mike

pre 4 godine

Ja mislim da on ne može da prežali što Federer neće biti najbolji svih vremena. Što je negde i razumljivo. Mislim da je juče odlepio što Tim nije uspeo, koliko sam negde video davao mu je prednost. Ne mora on uopšte da u svoje kalkulacije ubacuje Novaka - i Rafa će prestići Federera to je tako izvesno.

tennisman

pre 4 godine

Mats je fer prema Novaku otkad je ovaj uzeo Rg tako da price da ne voli Novaka otpadaju, na bilo kom turniru na gs Vilander je stavljao Novaka na prvo mesto favorita

Jeremija

pre 4 godine

Na kraju ove godine što se GS titula tiče situacija će biti sledeća: Novak 19, Rafa 20, Rodžer 20. Sledeće godine Nole ih, definitivno, prestiže obojicu. Živi bili pa videli.

Djed Gavrilo

pre 4 godine

Vilander ima plaćeni posao da uvek nešto opservira.Nasi to često nekritički prenose.Ne gledam na Matsa kao na zlonamernika.Na Nemackom S kanalu sam gledao AO.Oni imaju najveći respekt i postovanje za Novaka.Moj je utisak da je i izveštač i Beker navijao za Novaka.
Nekako mi se čini da Rafa pada i u Parizu.Dotle se igra nekoliko šljaka.Tim je najozbiljniji,ali zavisi i od žreba.Ako sa Timom igraš polufinale,onda finalu je neko drugi.Vimbldon može da donese iznenadjenje.Federer je završio i može još do nekog finala samo uz asistenciju na neregularan način.Rafu će da peglaju ovi mladji.To se već dogadja.
Novak?
Ako se ozbiljno pripremi,poradi na ishrani i bude zdrav,najviše sansi ima na GS.Ovde mislim na sva tri preostala.Najveci protivnik mu je javno mnjenje,sudije(postupak sudije u drugom setu AO je diskutabilan iz ugla dobre namere)i publika.Proradila je mantra,kod nekih,da mu se ometa ostvarenje rezultata za GOAT.Meni tako izgleda i voleo bih da grešim.
Ima tu i malo sreće.Prva je sema pravljenja kostura na GS.Cini mi se da Vimbldon ide prema plasmanu,a Rolandgaros ima neku svoju mantru.US mi nije jasan.Novak će biti prvi za sva tri turnira.Sa drugim se ne susreće do finala,a treći je u njegovoj polovini i uvek polufinale.Brzo će to biti Thiem ili Medvedev(oba jako nezgodni za Novaka),možda Citipas.Ako nisu u polufinalu biće u finalu.Federer mu nije više problem ni u jednoj varijanti.Nadal manji problem od ovih pomenutih.
Kirgios,Rublev i Kacanov takodje mogu biti veoma velika prepreka.
Dakle,sedam osam mladjih tenisera su u stanju da zaustave i Nadala i Federera,a moguće i Novaka i pre polufinala.Puno ih je i spuštaju se u žrebu u raniju fazu.

Narcisa Zec

pre 4 godine

Ноле подржи званично свој обични народ у Црној Гори који се свакој твојој победи радује као својој и који брани и своје и твоје светиње сваког четвртка и недеље и сам стоји на тој линији. Значило би нам таман исто тако као да си ту са нама.

"Да је иђе брата у свијету,
Да пожали ка да би помога"

chupavi

pre 4 godine

Svaka cast Novaku na svemu sto je do sada uradio. Trenutno zivimo i gledamo neponovljivu tenisku eru, gde traje borba za najveceg u istoriji izmedju cak tri vrhunska igraca. Nole je odlicno poceo, ko zna mozda osvoji sva cetiri velika turnira ove godine. Ima on igru i kvalitet za taj podvig, vec je uspeo da bude vlasnik sva cetiri trofeja istovremeno, a iz malo srece sve je moguce.

Falcon

pre 4 godine

Ovaj me mnogo podseća na legendarnog Pelea. Taj nikad nijednu fudbalsku prognozu nije pogodio ... čak šta više, uvek se dešavalo ekstremno suprotno onom što je nagoveštavao.

NG

pre 4 godine

Manite se vi sada kako Novak moze.
Ne moze Novak, mora da se potrudi, mora da bude gladan pobeda i inatan.
Sad ga tapsu da bi Novak.svs pogubio, ono tipa vide ga ko pobednika

Bl

pre 4 godine

Neko je ovdje već shvatio u čemu je štos-Vilander je "otrtio toplu vodu" s prognozom da samo Đoković može osvojiti kalendarski GS ove godine. Batalite Vangu i sve druge žive vidovnjake. Vilander je zakon ( kad bi se zjbvl).
Inače čovjek skače k'o buva tamo-amo. Vjerovatno priča što mu se naredi. A koliko je uopšte važno njegovo lupetanje.
A za ove zaluđene nogama Barbare Šet- to je ona ista koja je nakon Vimbldona Đokovića proglasila ludim.
Njeno navijanje za zemljaka nije sporno. Sporno je što su ( koliko se sjećam ranijih komentara sa drugih turnira) neki zamjerali srpskim komentatorima da previše navijaju za Srbina. Koliko bi to , po njima bilo dovoljno? Kao Barbara ili...?

Berberbre

pre 4 godine

Zar ovog nazovi ‘eksperta’ treba još uzimati za ozbiljno??? Podseća me na onog metereologa od pre što za prognozu vremena kaže ‘možda bude kiše, a možda i ne bude’

I.B.

pre 4 godine

Da se ponovo javim, iakomi to davno već nije navika. Vilander, beše jedini,..sećam se čak i tog nekog, lepog videa najave, sledeće ATP sezone, gde on kao šeta, u senkama, i koji je najavio da će Novak uzeti Novak slem. Jedini..-)) Toliko,

statistics

pre 4 godine

Iako je poceo najbolje moguce ovu sezonu, ne treba se zaletati. Vec je postavio temelj za uspesnu sezonu. Voleo bih da maksimalno izbegne potrosnju energije do RG i WB. 2 mastersa puna kapa. Imace pakleno leto od maja do septembra redom idu Rg, Wb, Ol, Us. Da li je fizicki moguce osvojiti sve to? Mozda ga ponese ludilo jer obaranje rekorda po broju nedelja na prvom gotovo da je zagarantovano 28.septembra. Apsolutno treba zrtvivati masterse za ovaj pohod (a posto su u glupoj obavezi da se pojave na 6/9 mastersa nema sumnje da ce naperno ispadati u prvom kolu pre forme, sto je pametno)

DokHoliday

pre 4 godine

Mats je poceo da hvali Novaka od kada imaju istog sponzora. Ustvari on nije njega poceo da hvali nego je morao da postane realan.

Oliver

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca
(dule, 03. februar 2020 16:32

Molim te , ne izmisljaj. Rekla je da ce Novak pobediti sa 3-1 pre pocetka meča
(miša, 03. februar 2020 17:01)


Pa sta je izmislio, cerekala se kad je Tim vodio, a mogla je reci i 3-0 za Djokovica

Šta bi dali da ste na njegovom mestu

pre 4 godine

Ma samo ljudi sa pilećim mozgom mogu Šveđaninu da poveruju.
Koliko puta je (u zadnjih desetak godina) promenio mišljenje, bar kad je o Novaku reč, ne treba ni spominjati.
Činjenica je da ga je uglavnom omalovažavao, na sreću svih ovdašnjih veoma poznatih i voljenih u svom selu i vascelom svetu, večitih mrzitelja Srbina Novaka Đokovića.

Jack

pre 4 godine

sakupljač minusa, 04. februar 2020 10:49)
Izgubi on jer je protivnik tog dana bio bolji nije sporno, ali kada se igra u idealnim uslovima porazi su retkost.Jedno finale od Rafe je izgubio jer je pala kisa a bio je blizu pobede, zatim 2015.i cuveni poraz od Stana dobio Nadala u 1/4,zatim sa Endijem 2 dana u 5 setova i sledeci dan finale, i prosogodisnji poraz od Tima takodje prekidi non stop. Ne kazem da bi dobio Rafu al finale je finale svako ima sansu. Inace samo zbog vremena nema bar 3 titule na Garosu, a to se menja od ove godine pa cemo biti svedoci kako je drugacija prica sa krovom i bez prekida....

$$$

pre 4 godine

Ja bi najboljim proglasio onoga koji ima najbolji odnos broja odigranih sezona i broja osvojenih titula...Zasto Borg ne bi bio najbolji?...Sa koliko godina je otisao u penziju?...Jok, treba da igras 150 godina da bi prestigao nekog ili zacementirao svoje prvo mesto...

Rade

pre 4 godine

Novak kad bude osvojio 23.GS i prestigne Rodžera i Rafu, osporavaće mu "stručnjaci", titulu najvećeg ikad, jer do sad nije osvojio zlato na OI, pod uslovom da ga ne osvoji sad u Tokiu. Kakav god uspeh napravio, anglosaksonci i germani koji kreiraju javno mnjenje mu nađu manu. Iako je ubedljivo najviše zaradio u karijeri od turnira, iako ima pozitivan skor sa dvojicom "najvećih ikad", iako je najviše turnira osvojio, iako je Federer u ovoj deceniji pobedio na svega 3 GS od 40 i to sva 3 dok su Novak i Rafa bili povređeni....

x

pre 4 godine

Mozda zvuči paradoksalno, ali Novaku odgovara pojačana konkurencija (što se tiče ostanka na broju 1).
Nadal se verovatno nece naosvajati bodova do sezone sljake, a ovi mlađi nisu konstantni pa će svako od njih da bljesne na po nekom turniru. Novak treba da igra samo "prosečno" (za njegove standarde). Npr. dovovoljan je jedan masters uz neko finale i polufinale i Novak je prvi bar do Vimbldona.

Jack

pre 4 godine

sakupljač minusa, 04. februar 2020 08:50)
A jel tebi jasno da je Novak bar 2 titule u Parizu izgubio direktno zbog vremenskih prilika, on do polufinala i finala dolazi lagano u zadnjih 10godina proveri slobodno kakvo god da je vreme. Bitna je zavrsnica turnira da nema odlaganja pa 3 meca dan za danom da igra.. Razumes..

meda

pre 4 godine

Da li je moguće da još uvek ima ljudi koji ne znaju da se radi žreb pa je 50-50% šansi da br. 3 ili br. 4 upadnu u Novakovu polovinu (koji god da je, prvi ili drugi).
A Federer će da preskoči RG, a i da neće do tada neće biti među prva 4 na listi.
Tako da Thiem ili Medvedev na RGu, gde je naravno Thiem mnogo teži protivnik.

bulldog

pre 4 godine

Dokle ovo vise nepoverenje prema Djokovicu, covek je uradio i ostvario sve u tenisu. Kao da vecito mora da se dokazuje. Publika ce ga zavoleti posle osvojenih 25 gren slema? Nema sanse, nije on kao Federer, on ima svoje ja!

Zoran

pre 4 godine

Evo da i ja prognoziram.

Pre USO biće 20:20:18. Biće to najvažniji turnir ikada.
Ako Đoković osvoji USO, biće verovatno GOAT.
Ako Nadal osvoji USO, biće verovatno GOAT.
Ako neko treći osvoji USO, Nadal će imati nešto veće šanse od Đokovića da bude GOAT.

Velika trojka će se kompletno penzionisati na kraju 2021. Biće na kraju: Đoković i Nadal 21, Federer 20.

Jack

pre 4 godine

Kada je Nole uzeo Wimbledon 2018.napisao sam negde da je u stanju uzeti 6/8 trenutno je posle te titule na 5/7,e sad za neredene godine bice sve teze, ali mislim da od narednih 7 do kraja 2021. 4 su njegova sigurno sve ostalo je bonus, onda ide zavrsna faza karijere jer red je malo i najbolji u istoriji da igra sam bez Rogera i Rafe koji ce svakako u penziju pre njega...

Kontras

pre 4 godine

Vilander vas je lozio! Navijao je namerno za Tima, sad mi je rekao! Inace, Vilander voli Djokovica, nego ne zna da pokaze tu ljubav!

sakupljac minusa

pre 4 godine

Svake godine ista prica. AL bas svake kad osvoji AO. I onda na kraju sezone ostane razlika ista izmedju njega i Rafe. Jos kad bude morao da se sprema za OI, turniri ce mozda morati malo da trpe. Tako da nema nista od toga. Cak pre mislim da ce neki klinac osvojiti jedan GS ove sezone. Pariz znamo ciji je, a ovo ostalo je moguce sve

Dobros-AV

pre 4 godine

@ (Rafa30, 3. februar 2020 18:47)

Svaka cast za komentar, komsija! Objektivno a ipak od srca! Retki su oni koji to mogu.
Uzivanje za citanje.

Korektor

pre 4 godine

"Niko nikada u Open eri u muškom tenisu nije uspeo da osvoji sva četiri Grend slema u istoj godini"

Rod Lejver '69. je uradio upravo to. Inače, Open era za muškarce počela je 1968.

sakupljac minusa

pre 4 godine

Nole1, 3. februar 2020 18:59
Ne razumem kakav ti je to argument da Rafa ne moze biti u konkurenciji za GOAT-a jer ima tolko US opena u ovoj deceniji? Pa kolko Novak ima RG u ovoj deceniji? Rafa ima 4 US Opena. Ne moze se vise pricati za Rafu, da mu nije sljake ne bi imao nista. Novak ima 11 na betonu. I? Sta cemo sad? Posle ovogodisnjeg RG opet ce biti spustanje na zemlju i kriv ce biti vetar ili lakat ili sociva.

Nino

pre 4 godine

Matse,mislim da je vreme da dodjes u Srbiju i da zivis ovde. Aman covece pa ti bez Novaka ne mozes. (Obican, 3. februar 2020 16:40)

Cuj ovo haha. Pa ni Novak ne zivi u Srbiji, sta ce jedan gospodin kao Vilander u Srbiji? Monte Carlo, Split, Dubrovnik, to su gradovi po mjeri. Zar nisu i onaj Zivojinovic i ona Seles izbjegli iz Srbije cim su skupili lovu za kartu?

sakupljač minusa

pre 4 godine

Ja ne znam jel vama svima jasno čemu krov služi? Ovde svi spominju krov na RG, kao da će biti pokriven teren tokom celog turnira. pa samo u slučaju eventualne kiše ili baš jakog vetra krov se zatvara. Kakve ima veze što je postavljen. Prošle godine je baš bio poseban slučaj onakvog vetra. Šta je bilo pre toga? Gluposti. Jednom ka krov izvukao, i to na travi. Sad ne verujem, čak i ako ga uopšte bude

sakupljač minusa

pre 4 godine

Jack, 04. februar 2020 10:18)
Hajde mi samo objasni kad je još zbog vremena izgubio. i ovo prošle sezone je bilo polufinale. Ko garantuje da bi osvojio protiv Rafe? i stalno ide to da samo njemu vreme smeta. Protivnik navikao. Izmišlja se razlog stalno za njegove poraze. Igra Novak trenutno najbolji tenis, Al to ne znači da ne može da izgubi. I kad se to desi odmah ima neki razlog. Isto tako se može reći da je i Wimbldon, samo zbog krova i osvojio 2018 godine. Kao što su se onda poštovala pravila da se meč nastavlja kao kad se prekinuo. Dakle sa krovom, tako je i na RG, kad je prekid, nastavlja se čim budu uslovi za to.

$$$

pre 4 godine

Ja bi najboljim proglasio onoga koji ima najbolji odnos broja odigranih sezona i broja osvojenih titula...Zasto Borg ne bi bio najbolji?...Sa koliko godina je otisao u penziju?...Jok, treba da igras 150 godina da bi prestigao nekog ili zacementirao svoje prvo mesto...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

“Vilander misli da Đoković može da ispiše nove stranice istorije u 2020.”
-Kako prevrtljiv čovek?!Posle toliko godina javnog pljuvanja na eurosportu došao do tog zaključka?U suštini čovek koji prvo gleda sponzora igrača pa trk onda komentariše kvalitete...

sakupljac minusa

pre 4 godine

Nole1, 3. februar 2020 18:59
Ne razumem kakav ti je to argument da Rafa ne moze biti u konkurenciji za GOAT-a jer ima tolko US opena u ovoj deceniji? Pa kolko Novak ima RG u ovoj deceniji? Rafa ima 4 US Opena. Ne moze se vise pricati za Rafu, da mu nije sljake ne bi imao nista. Novak ima 11 na betonu. I? Sta cemo sad? Posle ovogodisnjeg RG opet ce biti spustanje na zemlju i kriv ce biti vetar ili lakat ili sociva.

Zoran

pre 4 godine

Evo da i ja prognoziram.

Pre USO biće 20:20:18. Biće to najvažniji turnir ikada.
Ako Đoković osvoji USO, biće verovatno GOAT.
Ako Nadal osvoji USO, biće verovatno GOAT.
Ako neko treći osvoji USO, Nadal će imati nešto veće šanse od Đokovića da bude GOAT.

Velika trojka će se kompletno penzionisati na kraju 2021. Biće na kraju: Đoković i Nadal 21, Federer 20.

dule

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca

sakupljac minusa

pre 4 godine

Svake godine ista prica. AL bas svake kad osvoji AO. I onda na kraju sezone ostane razlika ista izmedju njega i Rafe. Jos kad bude morao da se sprema za OI, turniri ce mozda morati malo da trpe. Tako da nema nista od toga. Cak pre mislim da ce neki klinac osvojiti jedan GS ove sezone. Pariz znamo ciji je, a ovo ostalo je moguce sve

Nino

pre 4 godine

Matse,mislim da je vreme da dodjes u Srbiju i da zivis ovde. Aman covece pa ti bez Novaka ne mozes. (Obican, 3. februar 2020 16:40)

Cuj ovo haha. Pa ni Novak ne zivi u Srbiji, sta ce jedan gospodin kao Vilander u Srbiji? Monte Carlo, Split, Dubrovnik, to su gradovi po mjeri. Zar nisu i onaj Zivojinovic i ona Seles izbjegli iz Srbije cim su skupili lovu za kartu?

sakupljač minusa

pre 4 godine

Ja ne znam jel vama svima jasno čemu krov služi? Ovde svi spominju krov na RG, kao da će biti pokriven teren tokom celog turnira. pa samo u slučaju eventualne kiše ili baš jakog vetra krov se zatvara. Kakve ima veze što je postavljen. Prošle godine je baš bio poseban slučaj onakvog vetra. Šta je bilo pre toga? Gluposti. Jednom ka krov izvukao, i to na travi. Sad ne verujem, čak i ako ga uopšte bude

tennisman

pre 4 godine

Mats je fer prema Novaku otkad je ovaj uzeo Rg tako da price da ne voli Novaka otpadaju, na bilo kom turniru na gs Vilander je stavljao Novaka na prvo mesto favorita

Oliver

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca
(dule, 03. februar 2020 16:32

Molim te , ne izmisljaj. Rekla je da ce Novak pobediti sa 3-1 pre pocetka meča
(miša, 03. februar 2020 17:01)


Pa sta je izmislio, cerekala se kad je Tim vodio, a mogla je reci i 3-0 za Djokovica

sakupljač minusa

pre 4 godine

Jack, 04. februar 2020 10:18)
Hajde mi samo objasni kad je još zbog vremena izgubio. i ovo prošle sezone je bilo polufinale. Ko garantuje da bi osvojio protiv Rafe? i stalno ide to da samo njemu vreme smeta. Protivnik navikao. Izmišlja se razlog stalno za njegove poraze. Igra Novak trenutno najbolji tenis, Al to ne znači da ne može da izgubi. I kad se to desi odmah ima neki razlog. Isto tako se može reći da je i Wimbldon, samo zbog krova i osvojio 2018 godine. Kao što su se onda poštovala pravila da se meč nastavlja kao kad se prekinuo. Dakle sa krovom, tako je i na RG, kad je prekid, nastavlja se čim budu uslovi za to.

Tribislav

pre 4 godine

Da, samo sto da bi to uradio mora, ove ili sledece sezone uzeti RG u suprotnom zaboravite prestizanje Nadala po broju slemova. Ako Rafa ove sezone uzme RG, bice to ponovo tri slema zaostatka u odnosu na Rafu I opet smo na nuli. Opet niko ne spominje Rafu, opet svi se koncentrisu na prestizanje Rodzera, a bice teze prestici Rafu nego Rodzera kako po broju slemova tako I po broju mastersa, u to sam siguran.

Djed Gavrilo

pre 4 godine

Vilander ima plaćeni posao da uvek nešto opservira.Nasi to često nekritički prenose.Ne gledam na Matsa kao na zlonamernika.Na Nemackom S kanalu sam gledao AO.Oni imaju najveći respekt i postovanje za Novaka.Moj je utisak da je i izveštač i Beker navijao za Novaka.
Nekako mi se čini da Rafa pada i u Parizu.Dotle se igra nekoliko šljaka.Tim je najozbiljniji,ali zavisi i od žreba.Ako sa Timom igraš polufinale,onda finalu je neko drugi.Vimbldon može da donese iznenadjenje.Federer je završio i može još do nekog finala samo uz asistenciju na neregularan način.Rafu će da peglaju ovi mladji.To se već dogadja.
Novak?
Ako se ozbiljno pripremi,poradi na ishrani i bude zdrav,najviše sansi ima na GS.Ovde mislim na sva tri preostala.Najveci protivnik mu je javno mnjenje,sudije(postupak sudije u drugom setu AO je diskutabilan iz ugla dobre namere)i publika.Proradila je mantra,kod nekih,da mu se ometa ostvarenje rezultata za GOAT.Meni tako izgleda i voleo bih da grešim.
Ima tu i malo sreće.Prva je sema pravljenja kostura na GS.Cini mi se da Vimbldon ide prema plasmanu,a Rolandgaros ima neku svoju mantru.US mi nije jasan.Novak će biti prvi za sva tri turnira.Sa drugim se ne susreće do finala,a treći je u njegovoj polovini i uvek polufinale.Brzo će to biti Thiem ili Medvedev(oba jako nezgodni za Novaka),možda Citipas.Ako nisu u polufinalu biće u finalu.Federer mu nije više problem ni u jednoj varijanti.Nadal manji problem od ovih pomenutih.
Kirgios,Rublev i Kacanov takodje mogu biti veoma velika prepreka.
Dakle,sedam osam mladjih tenisera su u stanju da zaustave i Nadala i Federera,a moguće i Novaka i pre polufinala.Puno ih je i spuštaju se u žrebu u raniju fazu.

Obican

pre 4 godine

Matse,mislim da je vreme da dodjes u Srbiju i da zivis ovde.Aman covece pa ti bez Novaka ne mozes.Veruj mi ma koliko svasta lupetao svih ovih godina ti si lik koji nam je retko simpatican.

Dobros-AV

pre 4 godine

Vi, kako vidim vec podeliste titule za celu 2020, a neki, bogami i za 2021. Samo sto niste poceli sa 2022!!! ..... Ljudi, shvatite, jedna povreda, kakva god bila, manja ili veca, moze da dovede do toga da Rodzera ni Rafa ni Nole ne stignu ili prestignu. Kako imate hrabrosti da pricate o RG, Wimbledon-u a i dalje. Pa znate li koliko toga moze da se promeni do tada? Moze Thiem ili Medvedev sve GS-ove do kraja godine da osvoji!!! Ili po jedan njih dvojica i Sasha jos jedan.... ko zna?
Zasto sve pripisati Rafi i Noletu??? Ja bih bio najsrecniji na svetu da ste u pravu za Noleta... Ali ljudi...!!! Malo objektivnosti, molim!!

miša

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca
(dule, 03. februar 2020 16:32

Molim te , ne izmisljaj. Rekla je da ce Novak pobediti sa 3-1 pre pocetka meča

Nole1

pre 4 godine

Da, samo sto da bi to uradio mora, ove ili sledece sezone uzeti RG u suprotnom zaboravite prestizanje Nadala po broju slemova. Ako Rafa ove sezone uzme RG, bice to ponovo tri slema zaostatka u odnosu na Rafu I opet smo na nuli. Opet niko ne spominje Rafu, opet svi se koncentrisu na prestizanje Rodzera, a bice teze prestici Rafu nego Rodzera kako po broju slemova tako I po broju mastersa, u to sam siguran.
(Tribislav, 03. februar 2020 17:19)

U pravu si brate, ali mislim da tenisera koji je u poslednjih 10 godina osvojio samo 2 us opena od svih grand slamova ne treba doboditi u pricu za GOAT. Covek je svaki bitniji mec izgubio od Novaka. A to su Nadalu bile najbolje godine. Od 24. godine na ovamo ga je Novak prosto unistio. A cak ga je i Rodzer ovako star dobio u Australiji u finalu 2017 i prosle god u polufinalu Vimbledona. On realno nije GOAT sta god da se desi. U prici samo Novak i Rodzer.

Gajetano

pre 4 godine

Tri GS za ovu godinu je i vise nego dovoljno:) I da moze sva cetiri, nece mu dati na ovaj ili onaj nacin, jer teniski moguli vide Novaka vise kao posast koja je zasenila slavu njihovih miljenika i teniski biznis, nego kao velikog OGROMNOG Sampiona sto realno jeste.

Vilander je u pravu kada kaze da bi Novaku bilo tesko da povrati samopouzdanje da je izgubio. Mozete tek misliti kolko je "mladjanom" Timu tek tesko i kako ce uticati na njegovu psihu. Novakov jedini problem je kondicija, jer kako objasniti da nakon ovako laganog dolaska do finala Novak gubi energiju u 3. setu, a npr. Tim koji je igrao 6 sati vise od njega i imao dan manje odmora maksimalno grize od pocetka do kraja? Samo to i nista vise, jer glavu ima za izvoz, mentalno je ubedljivo najjaci igrac ikada.

I zato Novace, pamet u glavu, vrati Fil Grica ako Boga znas. Samo ti fizika fali da poosvajas sve sto vredi do kraja godine.

Pozdrav,

Jeremija

pre 4 godine

Na kraju ove godine što se GS titula tiče situacija će biti sledeća: Novak 19, Rafa 20, Rodžer 20. Sledeće godine Nole ih, definitivno, prestiže obojicu. Živi bili pa videli.

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca
(dule, 03. februar 2020 16:32)

Barbari je sve oprošteno. Kad je vidim, cvetam.

Bl

pre 4 godine

Neko je ovdje već shvatio u čemu je štos-Vilander je "otrtio toplu vodu" s prognozom da samo Đoković može osvojiti kalendarski GS ove godine. Batalite Vangu i sve druge žive vidovnjake. Vilander je zakon ( kad bi se zjbvl).
Inače čovjek skače k'o buva tamo-amo. Vjerovatno priča što mu se naredi. A koliko je uopšte važno njegovo lupetanje.
A za ove zaluđene nogama Barbare Šet- to je ona ista koja je nakon Vimbldona Đokovića proglasila ludim.
Njeno navijanje za zemljaka nije sporno. Sporno je što su ( koliko se sjećam ranijih komentara sa drugih turnira) neki zamjerali srpskim komentatorima da previše navijaju za Srbina. Koliko bi to , po njima bilo dovoljno? Kao Barbara ili...?

mahir

pre 4 godine

Cim ovaj baksuz pocne da baksuzira navuce Novaku negativnu energiju, mozda to upravo i zeli. Inace, tesko moze Nole do kalendarskog GS, kada to nije uspio 2011 ove godine zaista jako tesko. Na W i US openu bice vrlo konkurentan a osvajanjem jednog ili oba bio bi strasan rezultat.

Auuuu

pre 4 godine

Zasto bre Vilanderu ne podsetis sve nas kada je tvoj Federer pobedio Djokovica zadnji put na Grend slemu, koga boli uvo za Federerove titule iz doba one smesne konkurencije???

Deki

pre 4 godine

Upravo je juče ispisao jednu.Ima samo na AO više GS titula nego ti stručnjače ukupno.
A što se tiče njegovog gubljenja samopouzdanja...Samo ću reći hahahahahahahaha.
Kakvo trabunjanje majko mila!

I.B.

pre 4 godine

@ Gajetano, odmah i pozdrav Jovi, i ostalima..-))

Mislim da ne treba odmah pozivati Griča, i nipodoštavato ovaj tim! Novak je odigrao, do ovog finala, pa..gotovo perfektno. Novak sa momcima je uzeo ATP klub, kao PRVI, u novoistoriji, što se nekeko zaboravilo, kao i da nije bilo!! To je u najmanju ruku..neshvatljivo!!

Pad Novakove energije, tako naglo, treba drugde tražiti. Možda je uistinu, dehidratacija, ja ipak mislim, da je PRITISAK! I neću se njime baviti, nego RF- je na SW, bio bolji svo vreme, i onda..je pao!! Nadal, na US, bolji, i onda pad!! Jedva je preživeo Medvedeva! Ono, što se tim momcima dešava, je nezdravost, jurcanja, zaistinski, sa strane, nametnuta ta GOAT, idioterija! I, popuste pod i samopritiska, opet projektovanog! Kažem opet- to je nezdravo, i zato i mentalno popuste, i onda i telesno. RF- nije uspeo, da se izvuće- Novak i Rf jesu!! Samo, dokle?..Jednostavno mislim, da moraju da olabave!! Jer, bar što se Novaka tiče, vidimo da "na zapadu ništa novog" nema...gotovo, samo iz pristojnosti, preneseše, što moraju..ne bez otrovnig grizova!!

Pozdrav vam, i posebno Jovi..-))

Falcon

pre 4 godine

Ovaj me mnogo podseća na legendarnog Pelea. Taj nikad nijednu fudbalsku prognozu nije pogodio ... čak šta više, uvek se dešavalo ekstremno suprotno onom što je nagoveštavao.

Dejan

pre 4 godine

Da pokušam i ja da prognoziram: Nadal ove godine neće osvojiti rolan garos a Nole će ako bude imao dosta sreće uzeti još jedan GS. Federer mislim da nema više šanse da prođe u finale bilo kog GS-a. Situacija na kraju godine bi mogla da bude 20-19-18. Ako Nole želi da bude GOAT mislim da će morati na tome da radi bar još tri ili četiri godine. Želim mu sve najbolje i da me demantuje u ovoj prognozi...

Dobros-AV

pre 4 godine

@ (Rafa30, 3. februar 2020 18:47)

Svaka cast za komentar, komsija! Objektivno a ipak od srca! Retki su oni koji to mogu.
Uzivanje za citanje.

Boris Banović

pre 4 godine

Ne razumem zašto s ovoliko uvažavanja citiramo mišljenje jednog teniskog tv komentatora !? Moramo shvatiti da on samo iznosi stavove koji odgovaraju njegovim finansijerima što je imanentno svim medijima.

nikola

pre 4 godine

Kakav genije ovaj Šveđanin! Sada kada je prvi godišnji gren slem osvojio jedan od igrača on će moći da osvoji kalendarski, dakle sva 4. Pa naravno, samo on može da ove godine osvoji sva 4, ostali igrači ne mogu nego samo preostala 3!

komkam

pre 4 godine

Ja bi najboljim proglasio onoga koji ima najbolji odnos broja odigranih sezona i broja osvojenih titula...Zasto Borg ne bi bio najbolji?...Sa koliko godina je otisao u penziju?...Jok, treba da igras 150 godina da bi prestigao nekog ili zacementirao svoje prvo mesto...
($$$, 03. februar 2020 17:07)


Po cemu bi Borg bio najbolji ? Ako vec meris nesto onda meri pravo. Velika trojka je najdominantnija era u tenisu ikada ! Uzmimo u obzir samo koliko je ovaj sport napredovao, koliko se igra promenila i koliko je postala zahtevnija. Vise para u sportu donosi i vecu konkurenciju, sto je u tenisu evidentno. Nekad su odabrani trenirali tenis, sto nije slucaj i danas. Zamisli samo da jedan od ove trojce (R.F. R.N. ili N.Đ) igra u sadasnjij eri a da druga dvojca ne postoje. Pa 10 godina bi mu bilo sasvim dovoljno da cementira bilo koji rekord ! Pa njih trojca zajedno imaju 56 GS titula. To bi u prevodu znacilo da njih trojca 14 godina medjusobno dele slem titule. To je jako ozbiljna stvar. Moze se reci neponovljiva era u tenisu. Treba da smo ponosni sto zivimo ovo doba !

Mike

pre 4 godine

Ja mislim da on ne može da prežali što Federer neće biti najbolji svih vremena. Što je negde i razumljivo. Mislim da je juče odlepio što Tim nije uspeo, koliko sam negde video davao mu je prednost. Ne mora on uopšte da u svoje kalkulacije ubacuje Novaka - i Rafa će prestići Federera to je tako izvesno.

Dott

pre 4 godine

Na Rolad Garosu projektovano polufinale biće Novak vs Dominik Tim i Rodžer Federer vs Rafael Nadal, pare daje da će tako napraviti žreb.
Znači da bi Novak osvojio turnir, moraće da pobedi dva najbolja igrača na šljaci, ali pošto je Novak najbolji teniser bez obzira na podlogu, za njega nema nepremostivih prepreka.

nana

pre 4 godine

Ne znam zašto ljudi misle pre svega da je Tim najbolji šljakaš posle Nadala. Novak je bolji od tima na šljaci, ima i više titula I više puta je tukao Nadala na šljaci, a eno slučajnosti, nikad nisu ni pomislili da ga zovu Princ šljake ili slično.

@Laki

pre 4 godine

Ovaj Vilander ne prestaje da diže u nebesa Đokovića. Pa dokle tako? Pa postoje i drugi igrači na turu, gospodine Vilander!
(Mare, 03. februar 2020 16:56)

U poslednjih 10 godina nepostoje...damo ti se čini.

Uncle Drew

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dule, 3. februar 2020 16:32)
Stvarno??
Austrijanka navijala za Austrijanca?
Pa odakle joj samo smelosti.

DokHoliday

pre 4 godine

Mats je poceo da hvali Novaka od kada imaju istog sponzora. Ustvari on nije njega poceo da hvali nego je morao da postane realan.

Šta bi dali da ste na njegovom mestu

pre 4 godine

Ma samo ljudi sa pilećim mozgom mogu Šveđaninu da poveruju.
Koliko puta je (u zadnjih desetak godina) promenio mišljenje, bar kad je o Novaku reč, ne treba ni spominjati.
Činjenica je da ga je uglavnom omalovažavao, na sreću svih ovdašnjih veoma poznatih i voljenih u svom selu i vascelom svetu, večitih mrzitelja Srbina Novaka Đokovića.

Rafa30

pre 4 godine

Sve je moguce, isto tako sve moze poremetiti neka ozljeda.. To vrijedi za svu trojicu..
Mislim da ove godine najvise toga za izgubiti i dobiti ima Nole..
Thiem se opasno priblizava, tu su i ostali(Medvedev i ekipa, mogu proigrati u svakom trenu).
Nole po meni ima veliku sansu da ove godine postane GOAT, a to ce se dogoditi ako osvoji sva 4 slama, sto vjerujem da je itekako moguce.

Dvojbe vise nece biti tko je najbolji svih vremena ako se to dogodi.

Ja sam Hrvat,igram tenis vec 20 godina, sve to pratim strastveno, navijam za Nadala, ali nekako, ovo sto Nole radi je fantasticno.

Za mene bi neka kozmicka pravda bila da sva trojica zavrse karijere s 20. /21.naslovom jer to su takva 3 sampiona, da je to milina.

Ova godina je odlucujuca iz logicnog razloga.
Tesko je ocekivati da sve bude idealno, godine idu i ozljede su moguce, a kao sto rekoh neki igraci se priblizavaju i konkuriraju za naslove.
Jos je jedna stvar jako bitna, koju su neki vežjerovatno primjetili.
Novak vise ne igra onaj nepobjedivi tenis.
Ipak se vidi da je pad igre evidentan za nekih 10-15% i pitanje je dali Nole moze igrati onaj svemirski tenis na kakav nas je navikao.

Moje misljenje da Nole treba 3 slama ove godine minimalno.

Jedva cekam Roland Garros.

P.s. Ne mislim da je Nadal favorit na RG.

Sva trojica imaju jednake sanse po meni
Nadal
Nole
Thiem

statistics

pre 4 godine

Iako je poceo najbolje moguce ovu sezonu, ne treba se zaletati. Vec je postavio temelj za uspesnu sezonu. Voleo bih da maksimalno izbegne potrosnju energije do RG i WB. 2 mastersa puna kapa. Imace pakleno leto od maja do septembra redom idu Rg, Wb, Ol, Us. Da li je fizicki moguce osvojiti sve to? Mozda ga ponese ludilo jer obaranje rekorda po broju nedelja na prvom gotovo da je zagarantovano 28.septembra. Apsolutno treba zrtvivati masterse za ovaj pohod (a posto su u glupoj obavezi da se pojave na 6/9 mastersa nema sumnje da ce naperno ispadati u prvom kolu pre forme, sto je pametno)

Džoni

pre 4 godine

Ova što kaže, pa se sve desi suprotno! Nadam se da neće izmalerisati Novaka. Kad on kaže da Nole gubi, onda je sto posto pobeda njegova. Čovek nema šanse da nabode.

NG

pre 4 godine

Manite se vi sada kako Novak moze.
Ne moze Novak, mora da se potrudi, mora da bude gladan pobeda i inatan.
Sad ga tapsu da bi Novak.svs pogubio, ono tipa vide ga ko pobednika

Nebojša

pre 4 godine

Vilander mora da je srbin sa dedine ili babine strane neverovatna sličnost našem mentalitetu kada Novak pobedjuje kuje ga u zvezde ovde čak tvrdi da može i sva četiri da uzme a kada izgubi i loše igra potpuno okrene ploču.

parx

pre 4 godine

Samo molim Mats-a da se drzi svoje filozofije (protiv Novaka) i da tako i tera svoje prognoze. Covek je do sada bio bas dosledan (nikada za Novaka). Mats-a nemoj nista da menjas a nece ni Novak.

Nebojša

pre 4 godine

Da, samo sto da bi to uradio mora, ove ili sledece sezone uzeti RG u suprotnom zaboravite prestizanje Nadala po broju slemova. Ako Rafa ove sezone uzme RG, bice to ponovo tri slema zaostatka u odnosu na Rafu I opet smo na nuli. Opet niko ne spominje Rafu, opet svi se koncentrisu na prestizanje Rodzera, a bice teze prestici Rafu nego Rodzera kako po broju slemova tako I po broju mastersa, u to sam siguran.
(Tribislav, 03. februar 2020 17:19)

Kako si to računao u teoriji ako Nadal uzme RG a Novak Wimbledon svakako razlika ne bi bila 3 već dva slema a ako Novak uzme uz Wimbledon i us open razlika bi bila samo jedan nikako 3 Novak zapravo nikada više ne mora da uzme RG jedino mora biti uspešan na ostala tri ili dva pod uslovom da Nadal osvaja samo RG i to bi bilo dovoljno a dali će uspeti videćemo.

Swedenonline

pre 4 godine

Novak je držao sva 4 GS trofeja u jednoj godini, ne kalendarskoj ali u jednoj godini unazad od zadnje osvojenog.
To što neki nazivaju kao pauza između sezona je smešno, jer veće pauze pravi Federer između turnira nego li je pauza između sezona.
A to što bleje o istoj godini je da diskredituju Novakove uspehe.

Prkosni Novak gazi dalje!

Delije Čikago

pre 4 godine

Nek bude 2 godišnje još 3 godine i to je 23 GS, to je neka moja računica, Rafa će imati 21, Federer 20, to je najrealniji scenario...

Narcisa Zec

pre 4 godine

Ноле подржи званично свој обични народ у Црној Гори који се свакој твојој победи радује као својој и који брани и своје и твоје светиње сваког четвртка и недеље и сам стоји на тој линији. Значило би нам таман исто тако као да си ту са нама.

"Да је иђе брата у свијету,
Да пожали ка да би помога"

Korektor

pre 4 godine

"Niko nikada u Open eri u muškom tenisu nije uspeo da osvoji sva četiri Grend slema u istoj godini"

Rod Lejver '69. je uradio upravo to. Inače, Open era za muškarce počela je 1968.

Sveznajući sveznalac.

pre 4 godine

Veruju Vilander, Kirjos i Federer da Đoković može da ispiše stranice istorije! Verujemo i mi, Novakovi navijači. Nije mi jasan pravi, kršten Srbin koji može da iskreno navija za Federera, pod uslovom da nije troll.Vama trolovima sve je oprošteno.

Berberbre

pre 4 godine

Zar ovog nazovi ‘eksperta’ treba još uzimati za ozbiljno??? Podseća me na onog metereologa od pre što za prognozu vremena kaže ‘možda bude kiše, a možda i ne bude’

Simke

pre 4 godine

Ispostavilo se da u ovoj deceniji najvise problema Novaku je zadao Vavrinka...Potpuno cudno ali istinito...Na 4 gren slema ga je eliminisao,i to 2 puta u finalima...Ispade da je Vavrinka bio mnoog veca prepreka nego Nadal i Federer koje redovno dere.Kako je veliki sportista Stan the Man vidjelo se kada je cestitao titulu Novaku na instagramu.

Ivan

pre 4 godine

U pravu je Vilander zaista. Ova jučerašnja velika istorijska osma pobeda Đokovića u Melburnu je njegova 17. Gren Slem titula u karijeri, koja mu daje veliki vetar u leđa da nastavi da juri Federera i Nadala po broju osvojenih Slemova. Da je kojim slučajem izgubio zaista bi u tom slučaju imao velikih problema na vraćanju samopouzdanja i bilo bi jako jako teško u nastavku sezone da se vrati u igru za Slemove jer Tim je iovako već postao veoma ozbiljan protivnik Velikoj trojci. Ovako, srećom Nole je uspeo juče posle velike borbe da savlada Tima i osvoji osmu titulu na AO i sada će pun samopouzdanja da nastavi da se bori za naredne Slemove. Na RG naravno najviše šansi imaće opet Nadal ali tu je i Tim koji je fenomenalan na šljaci, ali i Nole će biti u igri naravno, dok na W svoju šansu potražiće i Federer naravno, dok će Nole biti opet i tu među favoritima, i na kraju USO gde će opet Nole biti među glavnim favoiritima, plus tu je sada i Olimpijada, znači puno puno velikih mečeva i obaveza, biće teško i naporno ali verujemo da će Nole uspeti da uzme još jedan Slem u ovoj godini. U slučaju i da ne uspe u tome ništa strašno, osvajanjem AO juče i sam je rekao da je ova sezona samim tim već postala uspešna, što se mene tiče do kraja karijere neka svake godine osvaja po jedan Slem opet će ih na kraju i u tom slučaju imati najviše. Napred Nole majstore!

Phoenix

pre 4 godine

Malko je sve to pravljenje racuna bez krcmara. Moze naravno Nole da uzme 3-4GS ove godine. A moze i sve da krene naopako. Uzeti dva slema tokom godine je ogroman uspeh. Uzeti 3 ili 4 je podvig. Male povrede, kisa i otezanje meceva, neki pomahnitali Vavrinka. Sve to moze da ga spreci da uzme slam koji treba da osvoji. Takodje, drzati formu tokom cele godine je uzasno tesko. Otuda i losiji skor na US Openu. Zato, zivi bili pa videli. Jedan po jedan, pa dokle dodje.
P.S. ja sam 2011. prognozirao 11-14 slemova.

I.B.

pre 4 godine

Da se ponovo javim, iakomi to davno već nije navika. Vilander, beše jedini,..sećam se čak i tog nekog, lepog videa najave, sledeće ATP sezone, gde on kao šeta, u senkama, i koji je najavio da će Novak uzeti Novak slem. Jedini..-)) Toliko,

bmiles

pre 4 godine

Nisam siguran a i nije bas potrebno predvidjati koliko ce titula osvojiti Novak ili pomenuta dva rivala.Jedino u sta sam siguranda Federer verovatno nece osvojiti niti jedan do kraja karijere.Vimbldon ce mu biti poslednji pokusaj,preskocice verovatno RG,zbog blizine termina igranja ova dva GS.Trka ce se nastaviti pre svega izmedju Novaka i Nadala (jos uvek je najbolji na sljaci),ali ce se mladji igraci pribliziti u konkurenciju za sve GS, Tim pre svih jer igra dobro,napredovao je u svim segmentima a u godinama je kad su najbolje za tenis iako po meni kasni ali znamo zasto - prosto "trojka" je bila dominatna!Novaku predvidjam u narednih 3 godine da osvoji 6-7 od 11 mogucih,koliko ih ima,stane na broju 23-24.Stigne li Federera ili izjednaci u tom segmentu zasluzeno je GOAT,koji samo Nadal moze ugroziti.Sve ostalo bi bilo iznenadjenje!

Jack

pre 4 godine

Kada je Nole uzeo Wimbledon 2018.napisao sam negde da je u stanju uzeti 6/8 trenutno je posle te titule na 5/7,e sad za neredene godine bice sve teze, ali mislim da od narednih 7 do kraja 2021. 4 su njegova sigurno sve ostalo je bonus, onda ide zavrsna faza karijere jer red je malo i najbolji u istoriji da igra sam bez Rogera i Rafe koji ce svakako u penziju pre njega...

đole

pre 4 godine

Barbara Set je imala osmeh do uva na 2-1 za Tima, posle meca muk, a sto se Vilandera tice, covek prica kako vetar duva, totalno je zaboravio na njegovu prognozu pre meca
(dule, 3. februar 2020 16:32)

Pa dobro, Barbara je Austrijanka. Za koga bi navijala ako ne za Tima? Svako može da pokuša da bude neutralan, ali svi su ljudi, i svi imamo neke svoje favorite. Za Barbaru je sasvim logično da želi pobedu Tima. A i pored toga, ona je ipak prognozirala pobedu Noleta u finalu, bila je realna...za razliku od Vilandera, koji je u 90% Novakovim GS finala prognozirao pobedu protivnika, počevši od prve titule kad je rekao da će Conga da pobedi 3-1. I onda kad Nole pobedi, Mats priča ovakve stvari. Svaki put ista priča.

meda

pre 4 godine

Da li je moguće da još uvek ima ljudi koji ne znaju da se radi žreb pa je 50-50% šansi da br. 3 ili br. 4 upadnu u Novakovu polovinu (koji god da je, prvi ili drugi).
A Federer će da preskoči RG, a i da neće do tada neće biti među prva 4 na listi.
Tako da Thiem ili Medvedev na RGu, gde je naravno Thiem mnogo teži protivnik.

Kontras

pre 4 godine

Vilander vas je lozio! Navijao je namerno za Tima, sad mi je rekao! Inace, Vilander voli Djokovica, nego ne zna da pokaze tu ljubav!

Jack

pre 4 godine

sakupljač minusa, 04. februar 2020 08:50)
A jel tebi jasno da je Novak bar 2 titule u Parizu izgubio direktno zbog vremenskih prilika, on do polufinala i finala dolazi lagano u zadnjih 10godina proveri slobodno kakvo god da je vreme. Bitna je zavrsnica turnira da nema odlaganja pa 3 meca dan za danom da igra.. Razumes..

chupavi

pre 4 godine

Svaka cast Novaku na svemu sto je do sada uradio. Trenutno zivimo i gledamo neponovljivu tenisku eru, gde traje borba za najveceg u istoriji izmedju cak tri vrhunska igraca. Nole je odlicno poceo, ko zna mozda osvoji sva cetiri velika turnira ove godine. Ima on igru i kvalitet za taj podvig, vec je uspeo da bude vlasnik sva cetiri trofeja istovremeno, a iz malo srece sve je moguce.

Rade

pre 4 godine

Novak kad bude osvojio 23.GS i prestigne Rodžera i Rafu, osporavaće mu "stručnjaci", titulu najvećeg ikad, jer do sad nije osvojio zlato na OI, pod uslovom da ga ne osvoji sad u Tokiu. Kakav god uspeh napravio, anglosaksonci i germani koji kreiraju javno mnjenje mu nađu manu. Iako je ubedljivo najviše zaradio u karijeri od turnira, iako ima pozitivan skor sa dvojicom "najvećih ikad", iako je najviše turnira osvojio, iako je Federer u ovoj deceniji pobedio na svega 3 GS od 40 i to sva 3 dok su Novak i Rafa bili povređeni....

x

pre 4 godine

Mozda zvuči paradoksalno, ali Novaku odgovara pojačana konkurencija (što se tiče ostanka na broju 1).
Nadal se verovatno nece naosvajati bodova do sezone sljake, a ovi mlađi nisu konstantni pa će svako od njih da bljesne na po nekom turniru. Novak treba da igra samo "prosečno" (za njegove standarde). Npr. dovovoljan je jedan masters uz neko finale i polufinale i Novak je prvi bar do Vimbldona.

bulldog

pre 4 godine

Dokle ovo vise nepoverenje prema Djokovicu, covek je uradio i ostvario sve u tenisu. Kao da vecito mora da se dokazuje. Publika ce ga zavoleti posle osvojenih 25 gren slema? Nema sanse, nije on kao Federer, on ima svoje ja!

Jack

pre 4 godine

sakupljač minusa, 04. februar 2020 10:49)
Izgubi on jer je protivnik tog dana bio bolji nije sporno, ali kada se igra u idealnim uslovima porazi su retkost.Jedno finale od Rafe je izgubio jer je pala kisa a bio je blizu pobede, zatim 2015.i cuveni poraz od Stana dobio Nadala u 1/4,zatim sa Endijem 2 dana u 5 setova i sledeci dan finale, i prosogodisnji poraz od Tima takodje prekidi non stop. Ne kazem da bi dobio Rafu al finale je finale svako ima sansu. Inace samo zbog vremena nema bar 3 titule na Garosu, a to se menja od ove godine pa cemo biti svedoci kako je drugacija prica sa krovom i bez prekida....