Ponedeljak, 03.02.2020.

09:55

Đoković o Federerovom rekordu: Ove ili sledeće godine

Novak Đoković osmi put je osvojio Australijan open za 17. Grend slem u karijeri.

Izvor: B92

Ðokoviæ o Federerovom rekordu: Ove ili sledeæe godine IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

DIMITRIJE

pre 4 godine

u tekstu stoji da ove ili sledece godine planira da redukuje kalendar i bira turnire a ne odnosi se na obaranje rekorda. ali uzrocno posledicno je da mu da sansu za to.

podatak je da pre napunjene 33 godine
federer ime 17gs
nadal 17gs
novak 17gs
znaci potpuno su jednaki

nakon napunjene 33 nadal ima 2gs sa tendecijom da poveca br
fedwerer 3

a novaku preostaje da pokaze koliko ima goriva.

takodje do 33 godine novak ima sansu da stigne do 300 nedelja sa bar jednim mastersom pre wimbledona osvojenim i dubai 500 serije.
dok federer u 33 je imao 302 nedelje . opet izjedancen


realno je da mu izbor ove godine bude
sinsinati, majami, indijan vels,
wimbledon, US open, RG,
tokio olimpiada, eventualno sangaj ili peking u kini, i masters zavrsni.

za ostale turnire ne vidim svrhu, sigurno ce odigradi jos po neki kao pripremu bez cilja osvajanja. tako da ce ispasti u recimo 1/4 finala ili 1/8
da bi sebi dao odmora pred GS par dana vise. kao sto je uradio prosle godine kad je izgubio od cicipasa sa osmehom na licu u torontu pred sinsinati koji mu je falio. odlicna selekcija

ao2o2o

pre 4 godine

(Oliver, 03. februar 2020 16:09)

Nema potrebe da se to radi tako, brutalno i surovo. Noletu se da objasniti. On je pametan i kooperativan. (3 GS je tako prepustio: 2 Mareju i 1 Nišikoriju)

Nal Bandi

pre 4 godine

Nadam se da ce biti spreman fizicki za RG. To je kljuc i sve od Djokovica zavisi.
Wimb/ tu je jak favorit.
US Open ce biti najtezi psihicki (zbog bukvalno neprijateljskog okruzenja), a realno podloga za njegov savrsen tenis.(Nadal ima 4 US Open-a, a Djokovic samo 3, ne bih da zvuci arogontno, ali je realno je tako SAMO 3!!!)
PS svuda je negativno okruzenje u zavrsnici GS, ali US Open je poseban nivo zbog vise razloga...)

Nj

pre 4 godine

Najbolji pokušaj podizanja popularnosti je saradnja sa Bekerom. Sampras je pobegao ko od Satane, a Agasi je bio tu u pogrešno vreme, i praktično beskorisan. Ivanišević je back up za servis volej igru, gde je Djoković relativno slab. Ivanišević nije suštinski deo marketinga, (Balkanac). Monika je bila super borac na terenu, ali ne i van terena. Da neko nabode Novaku nož u ledja, bukvalno, on bi se oporavio i osvojio sledeći GS, a ne kao MONIKA, da izgubi u finalu US opena, od ŠTEFI. Naravoučenije, ko u onom vicu, nije važna tema nego ko ti je mentor. Tehnika je toliko napredovala, (Čavić je izgubio olimpijsko zlato od OMEGE za 4 stotinke), propaganda je bila na vrhunskom nivou i u vreme inkvizicije, a verovatno i pre, a zamisli sada "cnn" tako da sam ja pesimista. Tenis je odavno prestao da bude samo sport, i to je najveća opasnost po bilo koga ko nije blizak kraljici. I Serena nije htela da bude bela u Londonu pa je na kraju što pobelela, što se zakucala na 23 < apsolutnih 24.

Zdenko Silic

pre 4 godine

Znam da je Novakov tim sve dobro isplanirao ali nije naodmet da napišem jer je lepo čitati te podatke. Ako Novak dobro odigra Dubai, nema razloga za brigu. Na sledeća tri Mastersa brani 315 bodova a Nadal 720. Do Rolan Garosa može skupiti oko 14 nedelja na prvom mestu, pa je to nekih 300 nedelja. Posle toga je sve stvar dobre taktike i planiranja. Odlična igra se podrazumeva naravno, dobro zdravlje da ga služi i pada rekord veoma brzo. Možda već posle Wimbldona. A o broju GS koliko će uzeti ove godine, odlučivaće mnogi faktori. Lično, bio bih presrećan da uzme bar jedan. Neka to bude odbrana Wimbldona.

Jeremy

pre 4 godine

"Nije tajna da u ovoj etapi karijere Grend slemovi najviše znače. Ali i broj nedelja kao broj jedan je nešto što bih voleo da dostignem. Radim na tome."

Ove ili sledeće.... :)

To volim da čujem

Ko to tamo peva

pre 4 godine

Znam dal ljudi zaboravljaju Nadala .Ovo je Olipmijska godina i poslednja sansa za Novaka da proba da osvoji zlato ,tako da ce biti komplikovano .Nadal ima zlata i sa Olimpijada a covek ima i pet Dejvis kup takmicenja .Pa on ima sve fore ovog sveta da navali na taj Rolan Garos i recimo US open .A treba imati u vidu da je Novak samo 10 meseci mladji od Nadala .Znaci bukvslno su isto godiste.S obzirom kakav mentalitet ima Nadal ,meni on deluje da ce imati najvise tih velikih titula na kraju .

(Ne, 3. februar 2020 16:38)

Nadam se da nećeš biti u pravu za broj titula. Pre će biti da ih imaju isto nego da Rafa ima više, ali ni u to ne verujem zato što je Rafa skloniji povredama ipak jer igra kao ludak, fizički se lomi najviše od svih pa verujem da će ga to i dalje usporavati kao i do sada. Ja u stvari najviše verujem da se Novak sprda, ovo sa Thiemom je već viđeno, krene dobro pa se kao raspadne pa se vrati načisto... Msm da pravi šou samo, svo vreme, samo se nekad zaigra pa izgubi slučajno ali da hoće da može, i da je mogao da izdominira sve već dosta godina, osim perioda tj problema sa laktom, Imasom i neznamčimjoš. Ali ko bi hteo da ga gleda onda u opšte? Pa mene bi smorio odavno da samo dobija. A likovi poput bodibonda i mikiija i kojekoga bi vrv i odustali od hejta do sad, i njih bi smorio.
Živ bio Novače

John

pre 4 godine

(Mare, 3. februar 2020 16:03)

Plus Dejvis kup. Jedino mu fali zlato sa Olimpijskih igara.
A koje su ove godine i igraju se na terenu na kom je prošle godine uzeo titulu.
Jedino što tenis počinje manje od dve nedelje od završetka Vimbldona.

Milutin

pre 4 godine

Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu. Slikao se jednom sa Kobijem i sad kao mentor mi. Nolo ajd da si rekao uzor mi je bio ali izjaviti da ti je bio mentor je toliko neozbiljno i bolesno da je mene bilo sramota tvojih reci. Decu sam morao poslati u drugu sobu da ne slusaju koliko se blamira nas Nolo.
(BB, 3. februar 2020 13:56)

Tebe bilo sramota nečega? Ne može tebe da bude sramota ničega.

Uzgred, imaš na jutubu intervju sa Kobeom pred US Open 2019 gde on priča kako so u Nole i on prijatelji i kako će svim srcem da navija za njega.

Ali šta je bitno šta Kobe kaže. Bitno je da je tebe sramota.

Nole kobi

pre 4 godine

Za Ovo sto je Nole izjavio da mu je Kobi mentor. Pronadje se lako na netu intervju kobijev o novaku i kako mu je pomagao i davao savete kad je pao Novak. Takodje i Novakova izjava o istom slucaju.
Pozz

Pele 2.0

pre 4 godine

Ovde vecina govori o statistici: o broju osvojenih mastersa, grend slemova i nedelja na vrhu ATP. Znaci, prica se o STATISTICKOM G.O.A.T.-u.

Ipak, samo jednog tenisera na Svetu zovu Hudini. A za to nije bitna statistika, moja dika...

samo jako

pre 4 godine

Poruka za ove indijance..ovo je trofej uz Australije,kakav crni Wimbldon.a za ostale neverne Tome iz okolnih zemalja a boga i iz naše poruka: crknucete od muke i još dugo ćete se krčkati..jedan je Nole i vi svi to znate

драгганн

pre 4 godine

Надал је проблем....мислим није....а Федерер је завршио...сад га Надал стиже на РГ...

Mare

pre 4 godine

Nole da osvoji jos jedan RG. I nista mu vise ne treba. Sva 4 GS po najmanje 2 puta. Niko to nema i verovatno niko to nece ni dostici. Osvajanjem jos jednog Sinsinatija preso bi igricu skroz. Niko nema sve masterse ni po jednom. Novak bi ih imao po najmanje 2 puta.

Oliver

pre 4 godine

Neće se dozvoliti"odozgo",da Novak ima više G.S. od Federera!
@(Sa56,

Toga se jedino plasim. Vec su jednom to uradili sa Monikom Seles koja je pretila da stigne Stefi Graf,pa se pojavio toboze "usamljeni ludak" Ginter Parhe da je ubode u ledja. Ne svidja mi se kad Novak prilazi navijacima da daje autograme ili sedi na klupi na terenu,a iza njega nikad nema telohranitelja. Ja ne bih mrdao nigde bez 4 telohranitelja u dijamant formaciji. Nadam se da Novak zna sta radi,ali u ovom slucaju pozeljno je biti paranoican.

optimus prime

pre 4 godine

Federera će stići, Rafu teško. Nadal u telu ima još par slemova, pored RG uvek u brutalnoj formi dođe na U.S open koji je i osvojio dvaput u zadnje tri godine. Nadala niko i ne spominje u ovim pričama a čovek već u maju ima velike šanse da dostigne Federera. Ovaj RG je presudan
(Sivi soko, 3. februar 2020 15:08)

Ovaj put mislim da će mu stati u kraj Dominik Tim, a čak i Đoković ima realne šanse za ovogodišnji RG. Pokazao je slabosti Rafa u finalu US Opena, gde ga je Medvedev nadigrao ali je Rafa izvukao na suvi kvalitet. Možda Đoković čak ima manje šansi u Parizu, ali Dominik Tim definitivno može pobediti Rafu na šljaci.

Danilo Markos

pre 4 godine

Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu. Slikao se jednom sa Kobijem i sad kao mentor mi. Nolo ajd da si rekao uzor mi je bio ali izjaviti da ti je bio mentor je toliko neozbiljno i bolesno da je mene bilo sramota tvojih reci. Decu sam morao poslati u drugu sobu da ne slusaju koliko se blamira nas Nolo.
(BB, 03. februar 2020 13:56)
Kako si jadan :) kad su pitali Kobija ko je najbolji teniser sveta on je odgovorio Novak is my man :)
Pati mali covece

Ne

pre 4 godine

Znam dal ljudi zaboravljaju Nadala .Ovo je Olipmijska godina i poslednja sansa za Novaka da proba da osvoji zlato ,tako da ce biti komplikovano .Nadal ima zlata i sa Olimpijada a covek ima i pet Dejvis kup takmicenja .Pa on ima sve fore ovog sveta da navali na taj Rolan Garos i recimo US open .A treba imati u vidu da je Novak samo 10 meseci mladji od Nadala .Znaci bukvslno su isto godiste.S obzirom kakav mentalitet ima Nadal ,meni on deluje da ce imati najvise tih velikih titula na kraju .

Ernesto ce

pre 4 godine

veliku ulogu ce ofigrati naredni GS u parizu , jer ako pobedi nadal ,to ce stvoriti pritisak moranja djokovicu a rasteretiti nadala , jer ce imati 20 kao i fed a djokovic pak 17 , opet ce novak biti favorit u naredna dva gs ali ce imati veci pritisak a ako osvoji rolan garos , to bi bio veliki podstrek a i sansa da cak osvoji i sve gs titule ove godine, ako ga zdravlje posluzi , a samim tim i stigne federera a posle je nebo granica ali opet , rolan garos ce imati veliki uticaj na svu trojicu.

Canadaboy

pre 4 godine

Kad bi osvojio RG, WB I USOpen + OI , napravio bi nesto sto ni Rod Laver nije napravio, skinuo Rogera po broju nedelja na broju 1 i stigao po broju titula na GS..... zvuci nemoguce, ali nismo mi verovali ni kad je on krčio svoj put do istorije, ili kad je kao “balonja” od 7-8 godina rekao da zeli biti najbolji na svetu i osvojiti Wimbledon...

Jack

pre 4 godine

Nadal nije ni u konkurenciji za GOATA jednostavno bez zavrsnog mastersa i dosta manje nedelja kao 1.ne moze ni u konkurenciju, trenutno Roger i Novak vode bitku...

@Laki

pre 4 godine

Ovi svakodnevni napisi tko je najbolji u istoriji su vec i bogu dosadili. Ne mogu se koristiti razlicite generacije, ne mogu se uporedjivati jer nisu igrali protiv istih igraca. To sto je pobijedjivao slabije igrace u svojoj eri ne znaci da bi pobjedjivao igrace iz drugog perioda. Ali ako i to zanemarimo onda se mora sacekati da doticni iograci zavrse svoje karijer pa onda podvuci crtu staviti sve na papir i stvar je jednostavna. Za sada su i Federer i Rafa ispred Novaka a sta ce biti u buducnosti ostaje da vidimo. Sjetimo se da je Novak imao pauzu od gotovo 2 godine bez GS titula. Tko garantuje da se to opet nece desiti???Novak ima dobre sanse ali da prvo skoci a onda kaze HOP!
(Goran, 03. februar 2020 14:51)

A ti napisa esej, pa čovek je samo rekao da će pokušati, dati sve od sebe...ništa više, bez euforije. U ovom slučaju ti bi trebao prvo da skočiš, pa onda napiše nešto smisleno.

srednji bloker

pre 4 godine

@Slavonska Lola

Ti si samo tuzni Xnodeh, nitko normalan ne bi mijenjao nogometne medalje za tenis.
(znamo koliko vam smeta nogomet, 3. februar 2020 14:43)

Ajde odladite malo sa tim vašim nogometom. Jeste osvojili titulu prvaka sveta? Niste. Kraj priče.

јд123

pre 4 godine

Njegom mentori su mogli biti Jelena Gencic, Nikola Pilic, sada Vajda, mozda Pepe. Ali Brajant?!

Tuzno je kad neko pokusava da marketinski profitira na tudjoj tragediji.
(Pele 2.0, 3. februar 2020 14:27)

Комшија, јасно нам је да ви расисти то не можете разумети, па мислите да је све само маркетинг. Срби нису расисти, то је вероватно осетио и Кобе, па је зато изјавио да је Новак његов човек а не Рафа или Федерер. Зато му је вероватно и давао савете када је Новак пао у депресију због повреде рамена и тиме му био ментор да се врати на старе стазе славе.

Томе иде у прилог и да фамилија Вилијамс увек брани Новака. Зашто би Серена, Венус или њени родитељи увек стали у одбрану Новака? Шта он има са њима? Нису кућни пријатељи. Пошто су вероватно често осетили расизам у свом животу, осетили су ту исту неправду према Новаку иако је белац. Такође су сигурно развили радар да намиришу расисту, иако то на први поглед можда не изгледа тако. А тај њихов радар им је показао да је Новак искрен и да нема ни трунке расизма у њему.

misterX

pre 4 godine

Mogli ste bar da stavite pravu sliku iz Australije, a ne ovu kad se slikao sa peharom posle Vimbldona.
(Dobro Informisan, 3. februar 2020 15:17)

...pehar Wimbledona je zlatne boje...(...cak ti i pluseve daju za ovu netacnu konstataciju, sto znaci da ovde retko ko uopste i razmislja svojom glavom).

legolas

pre 4 godine

Dosao s'posla. Svi smo nekako bili ponosni i puni sebe, kao da smo ja i kolege dobili dodatni impuls i vedrinu.I ako radim tezak posao, tapetar, u normi,pride,danas mi je bilo posebno lako. Zadovoljstvo koje je proisteklo iz Noletovog uspeha je njegovo delo. A on se za to znoji nervira dozivljava klevetanja i omalovazavanja skoro pa celog sveta. U eri najvecih tenisera on sakuplja trofej za trofejom i ne staje. Zato je on NAJBOlJI svih vremena. O osmesima na nasim licima i broju istih, ne moze se nista reci do jedno veliko i do neba HVALA, cinis nas posebnim i zadovljnim ljudima,ponosnim na ono sto radis za sebe, svoju porodicu, svoju zemlju i za sve nas!!

poznavalac

pre 4 godine

Al kad napisu za mene je Novak najbolji teniser u istoriji hahahahha. Pa to je isto kao da napisete za mene je Janko Tipsarevic najbolji teniser u istoriji. Jefno je omiljeni teniser,a drugo najbolji u istoriji. To ne odredjujete vi Nolobotovci, vec titule 103/20/310
(BB, 03. februar 2020

Reci sada da je neko najbolji u istoriji i to u trenutku kada 3 igraca koji figuriraju za tu poziciju jos aktivno igraju tenis je isto kao proglasiti pobednika u fudbalu,kosarci...na poluvremenu ili u formuli 1 dodeliti titulu vozacu koji je prvi nakon 23 kruga...Kako stvari stoje Rodzer nece biti sigurno jer ce se ranije penzionisati a vec odavno na terenu nije konkurencija preostaloj dvojici...GOAT ce se traziti izmedju Nadala i Djokovica...Novak po broju nedelja na prvom mestu bice uskoro neprikosnoven a po broju GS iz sadasnje perspektive verovatno ce i tu prestici Nadala zbog svoje kompletne igre na svim podlogama...

vrg

pre 4 godine

“Ove ili sledece...” To znaci pucas na sva tri preostala! Pa ti i od mene vise verujes u sebe!
Svaka čast! Idemooooo!????
(GavrAn, 3. februar 2020 13:38)

mislim da je mislio na nedelje provedene na prvom mestu, jer mu za to osim slemova trebaju i nastupi na mastersima. za to mora da zapne jos malo i uzima.

a slemovi su tu, jos dugo na raspolaganju za klasu kakva novak jeste. zato je i rekao da ce posle godinu dve da igra samo neke turnire, odnosno samo slemove (i po koji masters).

sve je isplanirao, samo zdravlje da sluzi. sigurno ce i ovi klinci uzeti po nesto, gore od zelje, nisu ni losi. ali dobro. po nesto. :)

ako zeli, novak do kraja sledece olimpijade moze da hara. vec prilagodjava igru, vraca agresivnost, pegla servis. svaka cast.

No1e

pre 4 godine

Zna se ko je GOAT liste vodja
ime mu je Federer Rodja
(Pjesnik, 03. februar 2020 14:30)

da da jos godinu dve i onda... bio jednom jedan roger ....

Sivi soko

pre 4 godine

Federera će stići, Rafu teško. Nadal u telu ima još par slemova, pored RG uvek u brutalnoj formi dođe na U.S open koji je i osvojio dvaput u zadnje tri godine. Nadala niko i ne spominje u ovim pričama a čovek već u maju ima velike šanse da dostigne Federera. Ovaj RG je presudan

znamo koliko vam Novak smeta

pre 4 godine

@Slavonska Lola

Ti si samo tuzni Xnodeh, nitko normalan ne bi mijenjao nogometne medalje za tenis.
(znamo koliko vam smeta nogomet, 03. februar 2020 14:43)

Da, da, cim se pojavio neko normalan iz Hrvatske, odmah je Xnodeh. Hahahahah, cuj tuzni Xnodeh. Jedini tuzan ovde si ti. On moze biti samo presretan.

jedanodmnogih

pre 4 godine

Može osvojiti i 100 GS ,uvijek će biti u Federerovoj sjenci,što će za njega biti neprebolno.
(naravno, 03. februar 2020 15:28)

Za njega? Ili... za tebe.. hehe.

K-9 se javlja na raport

pre 4 godine

(BB, 3. februar 2020 14:41)

Slazem se sa vasim komentarom da je Novak najbolji teniser u istoriji.

Jeste mozda malo preuranjeno, ali je hrabra izjava na kojoj vam iskreno cestitam.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Dosta zavisi od ove godine ako nole ove godine uzme 3 slema može jedino,da ga zaustavi nedaj bože nikakva bolest ili smrt kako nebi uhvatio federera jer ako uzme 19 ove godine sledeče če uzeti manje 1 ili najviše 2.tako,sve posle te dve godine biče teže uzeti slam pored nadolazečih mladjih igrača verujem,da če ove godine novak uzeti upravo pariz sad dal us open ili wimbledon bio bi šlag na torti u ove 2.godine mislim,da če presuditi ko če imati koliko slemova,sve posle toga biče veoma teško za svu trojicu federer je imao stvarno barem što se tiče zdravlja sreče nikad se nije povredjivao.

čokoladni mrmot

pre 4 godine

Može osvojiti i 100 GS ,uvijek će biti u Federerovoj sjenci,što će za njega biti neprebolno.
(naravno, 03. februar 2020 15:28)

Baš ga bole uši...to da je on u njegovoj senci to je očekivano za nas, ali to da uzme 25 GS to nije očekivano...za njih..odnosno tebe.
Lako će on za Federerovu senku, al kako ćete vi za 25 GS? U ludnici da završite?

Just Do Nothing

pre 4 godine

RG i OI ove godine, to je vec mnogo!

Mozda je realnije da dobije WB i OI, ali mislim da mu je RG ipak prioritet.

Pa makar ne dobio WB.

Ajmo Nole, kapa dole

pre 4 godine

@Jumko
Znači i Jumko mu skida kapu, ako osvoji još neki GS. Nadam se da će i pojesti sva ona g... a što je nas.. o ovde ako Nole osvoji još nekoliko GS-ova.

Boris Banović

pre 4 godine

Bože daj mu dobro zdravlje, a za trofeje ume i sam da se snađe ! Da si ti nama živ i zdrav, a mi da se radujemo tvojim uspesima ! I ne žuri s rekordima, hoćemo te što duže u tenisu !

Pele 2.0

pre 4 godine

Na Vimbldonu ga je sam Federer vratio u zivot.

Ovde, u Melburnu, Federer ga je u prvih 7 gemova (2:5) oducio od tenisa. Onda je doslo do pogorsanja povrede, medicinski tajm-aut i Federer vise nije mogao da igra normalno.

I tim ga je oziveo: Djokovic je u 4. setu (1:2) bio puk`o: nemocno je sirio ruke, zalio se svom boksu, svadjao se sa sudijom i psovao publiku. Cak je zvao i lekare. Neznam zasto?

Tesko da se mogu ponoviti jos dve-tri reanimacije na grand slemovima.

артиљерац

pre 4 godine

@ BB Ало,прика,имаш на YT клип из 2011.Новак у свлачионици LA Lakers-a.СВИ
играчи се поздрављају с њим,само Коби Брајант устаје са стола за масирање да
се ИЗЉУБИ с Новаком.Твој је проблем неписменост,ОПШТА.

Simke

pre 4 godine

Prije samo nesto vise od 2 godine Novak je imao 12 gren slemova a Federer 20...Cak i ti pokloni koje je Novak dao Federeru,kada je bio povrijedjen a Rodzer to iskoristio i osvojio titule u Australiji 2017 i 2018,cak ni to nije dovoljno Federeru...Opet ga Novak stize..Po svemu ovome mozemo zakljuciti da je Novak jednostavno najbolji teniser svih vremena.Bukvalno je morao Federer da ceka sansu kada Novak nece biti tu da bi osvojio trofej.

Tony

pre 4 godine

Za mene je Novak najbolji tenisač u povijesti.Reći ću i zašto.Đoković je 99% svoga uspjeha na najvećim Grand Slam turnirima morao ostvarivat preko Federera,Nadala ali i Murraya u njihovim najboljim godinama tenisa.I od sviju je bolji u međusobnim ogledima.Federer je neupitno teniski virtuoz,ali ne smijemo ignorirati da je Švicarac polovicu svojih Grand Slamova osvojio dok je najteža konkurencija bila u liku i djelu tenisača poput Marcosa Baghdatisa,Fernanda Gonzaleza i Andyja Roddicka.Sjajnih tenisača.Ali miljama daleko od Novaka i Rafaela.Sa pojavom Srbina i Španjolca,Švicarac je stao.Tko to ne vidi,taj je zloban i ne želi priznati kako jeste.Novak je imao najteži dvojac u povijesti koji je morao nadvladat da bi nešto osvojio.A on nije osvojio 4 ili 5 Grand Slamova,nego 17! Ljudi moji,pa jer treba još nešto dodati? Nemam dvojbu da će osvojiti još.Ja mu želim svu sreću ovoga svijeta jer takvoga sportaša Balkana neće više imati.U pojedinačnome športu sigurno.

зум

pre 4 godine

Tony

Веома занимљива анализа . Писао сам раније о томе и ретко ко то види тако. Хвала за искреност.

BB

pre 4 godine

Al kad napisu za mene je Novak najbolji teniser u istoriji hahahahha. Pa to je isto kao da napisete za mene je Janko Tipsarevic najbolji teniser u istoriji. Jefno je omiljeni teniser,a drugo najbolji u istoriji. To ne odredjujete vi Nolobotovci, vec titule 103/20/310

marko

pre 4 godine

Posle druge titule na vimboldonu najveci optimisti su predvidjali 12 ili 13 grendeslemova, ovi vecno razocarani susjedi su predvidjali 9 ili 10, a novak 17 daleko iza sebe je ostavio samprasa, e da vam kazem nesto sada imat ce ih jos pa makar i 18, a sto se mene tice dovoljno je sto je sve osvojuo po jedan grend slem od svega da bude najbolji svih vremena sa ovih prostora. drazen petrovic, divac, dzajic, kostelic, milanović, sapic, baric, savicevic... Sve su to sjajni sportisti ali Novak nedostižan drugi univerzum, samo ce se o njemu pricat narednih 3,4 veka! Dok se ne rodi novi djokovic!

Malo je glupo

pre 4 godine

Nolovci, za vase dobro, ali i za dobro Djokovica koji onda dobija svoju porciju od vas ovde u komentarima, budite spremni da je ovo mozda i poslednji GS trofej koji je osvojio! I to se ne odnosi samo na njega, nego i na Rafu... Federer vise nece osvojiti sigurno! Ne znam samo odakle vam toliko sigurnosti da ce osvojiti jos 4 komada? Ali ko zna... I ako stvarno uspe da osvoji jos ta 4, postaje Goat, to ce stvarno biti podvig!
(Jumko, 03. februar 2020 13:36)

Zašto misliš da Rafa više neće osvajati RG? Nekako me mogu da ga otpišem ove godine kao prvog favorita na RG-u .. Dominik Tim voli šljaku, ali da li ima konstantnost da odigra 2 GS-a za redom na takvom nivou? ostaje da se vidi.. I uz ta 2 glavna favorita stoji Novak sigirno.. Čovek koji je od poslednjih 9 GS-a osvojio 5, ne može da bude van konkurencije.. A što je najgore.. Federer je pokazao da ga na Wimbledon-u ne treba otpisivati, nije favorit svakako, ali može da iznenadi..

Lik

pre 4 godine

I ako stvarno uspe da osvoji jos ta 4, postaje Goat, to ce stvarno biti podvig!
(Jumko, 3. februar 2020 13:36)

E onda, kada se to desi da dođeš ovde i da se pošteno isplačeš.

Gorcilo

pre 4 godine

(Tony, 03. februar 2020 14:08)
@
Hvala ti na istinitoj i objektivnoj analizi. Tvoje razmisljanje o Novaku je slicno kao moje o vasoj fudbalskoj reprezentaciji. Veliki rezultati se moraju postovati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gemini, 3. februar 2020 14:29)

Ok je to.Samo sto postoji jedna ogromna razlika.Novak Djokovic je sad vec punih 10 godina ubedljivo najbolji teniser svog sporta,a pritom je svake godine morao iznova da se dokazuje na svakom turniru u veoma teskom i napornom kalendaru tokom godine gde se oduzimaju prethodno steceni bodovi ako se ne ponovi isti uspeh.A njihova reprezentacija je ipak samo finalista,jednom u 100 godina.Dakle cak ni prvak nego finalista.I to ruku na srce,pre svega kao posledica lakog zreba.Ne moze se porediti sa Novakovom konstantom.

Malo je glupo

pre 4 godine

“Ove ili sledece...” To znaci pucas na sva tri preostala! Pa ti i od mene vise verujes u sebe!
Svaka čast! Idemooooo!????
(GavrAn, 03. februar 2020 13:38)

To se odnosilo na broj nedelja kao No1.. Kako je stariji moći će da igra manje turnira tokom godine, pa smatra da će mu biti teško da nakon toga zadrži poziciju broj 1..
A da juri ove godine GS.. Pa.. US open bi bio ludnica.. Taj trofej bi mu u toj hipotetičkoj sitiaciji donosio sva 4 GS u godini, izjednačenje rekorda po GS i osiguralo broj nedelja na broj 1.. Preveliki pritisak..

Goran

pre 4 godine

Ovi svakodnevni napisi tko je najbolji u istoriji su vec i bogu dosadili. Ne mogu se koristiti razlicite generacije, ne mogu se uporedjivati jer nisu igrali protiv istih igraca. To sto je pobijedjivao slabije igrace u svojoj eri ne znaci da bi pobjedjivao igrace iz drugog perioda. Ali ako i to zanemarimo onda se mora sacekati da doticni iograci zavrse svoje karijer pa onda podvuci crtu staviti sve na papir i stvar je jednostavna. Za sada su i Federer i Rafa ispred Novaka a sta ce biti u buducnosti ostaje da vidimo. Sjetimo se da je Novak imao pauzu od gotovo 2 godine bez GS titula. Tko garantuje da se to opet nece desiti???Novak ima dobre sanse ali da prvo skoci a onda kaze HOP!

leo mesi

pre 4 godine

Realno ako Novak i Rafa imaju više GS od Federera biće bolje pozicionirani od njega u teniskoj istoriji iz razloga sto se Rodzer naosvajao titula kad je bio onaj susni period naravno nije on kriv ali realno kad su Nole i Rafa bili zdravi on jednostavno nije imao šanse.Ako Novak i po broju nedelja postane prvi, a i po mastersima tu nema dileme.

ja

pre 4 godine

Osvajanjem Majamija i Indijan Velsa verovatno bi zacementirao prvo mesto do oktobra-novembra, koliko mu je dovoljno da prestigne Federera. A onda od sledeće godine, fokus na gren slemove

Pele 2.0

pre 4 godine

@BB, 3. februar 2020 13:56

"Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu..."

Potpuno si u pravu: tri puta su se slikali na nekom selebriti dogadjaju ili utakmici, razmenili 5-6 poruka preko drustvenih mreza...

Da su se bavili istim sportom, pa da su igrali u istom klubu, da su delili svlacionicu, da su ziveli u istom gradu, da su se posecivali, izlazili zajedno, druzili se... Uzor i idol da, mentor nikako.

Njegom mentori su mogli biti Jelena Gencic, Nikola Pilic, sada Vajda, mozda Pepe. Ali Brajant?!

Tuzno je kad neko pokusava da marketinski profitira na tudjoj tragediji.

Vlad Rad

pre 4 godine

Ove godine Novak prestiže Federera po
broju nedelja na prvom mestu liste, a na AO 2022 ga prestiže i po broju GS titula i zvanično postaje najbolji igrač u istoriji.
Medjusobni skor i ostalo su samo nebitni statistički parametri i služe za razbibrigu.

Slavonska Lola

pre 4 godine

@Tony

Uvek me obraduje kada pročitam iskren komentar od vas susjedi. Ni trunka mržnje prema nečemu što je srpsko, stvarno izvini ali veoma, veoma retka pojava...Neka je što više pristojnih, iskrenih, realnih i poštenih ljudi sa obe strane...možda nam bude bolje u budućnosti...lijep pozdrav
(Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 03. februar 2020 14:18)

Ja sam takodjer Hrvat i dijelim misljenje sa Tonyjem. Susjedi, Novak vam je pravo zlato. Mijenjao bih svaki sretan penal i titule doprvaka za jednoga prvaka - Novaka Djokovica, najboljega u povijesti.

marko

pre 4 godine

Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu. Slikao se jednom sa Kobijem i sad kao mentor mi. Nolo ajd da si rekao uzor mi je bio ali izjaviti da ti je bio mentor je toliko neozbiljno i bolesno da je mene bilo sramota tvojih reci. Decu sam morao poslati u drugu sobu da ne slusaju koliko se blamira nas Nolo.
(BB, 03. februar 2020 13:56)

To se ti mozes slikat kao obični navijac jedanput sa Kobijem, novak je bio na vezi sa njim, od Kobija je dobio vrlo korisne savete nakon oporavka od operacije jer je Kobi kroz isto prolazio... Sta je poenta svega? covjek moze da radi sta zeli kad pobedi da urla jede travu da cepa majcu njegova stvar moze i da plače ko dete od 3 godine kao sto radi Federer kad osvoji ne 1 nego 18 grend slem, ali treba da znas nesto Djokovic je osvojio i krenuo na mrezu isto kao kad je dobio u prvom kolu njemca Stufa, e to niko nije komentarisao posle 4 sata 5 setova on je kao u prvom kolu digao malo ruke i krenuo da čestita Timu, nadal bi se valjao ili urlao a Federer bi plakao toliko pateticno da bi mu se i deca smejala!

M.R.

pre 4 godine

ma čovek da nikad ništa više ne osvoji....svaka mu čast i veliko hvala .....kroz njega je svet u pozitivnom svetlu saznao za Srbiju...

Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945.

pre 4 godine

@Tony

Uvek me obraduje kada pročitam iskren komentar od vas susjedi. Ni trunka mržnje prema nečemu što je srpsko, stvarno izvini ali veoma, veoma retka pojava...Neka je što više pristojnih, iskrenih, realnih i poštenih ljudi sa obe strane...možda nam bude bolje u budućnosti...lijep pozdrav

srle

pre 4 godine

Novak je već naveo da će malo redukovati kalendar i preskakaće neke turnire. Može se izvući zaključak da će mu prioritet biti grend slemovi i zlato na OI u Tokiju. Jednostavno, to je logično, mora sačuvati snagu za borbu sa mladim teniserima, videli smo da su sve bliže i to je realnost. Naravno, nisu oni još ni blizu velikoj trojci na grend slemovima, ali ako hoćeš biti prvi moraš ih dobijati i na mastersima. Mada, Medvedev i Tim su pokazali da nisu slučajno došli u finale US Opena odnosno Australije. Teško je doći na vrh, i još teže se zadržati tu, zato Novak radi prave stvari u svojoj karijeri. Verujem da će uspeti i ostvariti svoje ciljeve.

Gemini

pre 4 godine

(Tony, 03. februar 2020 14:08)
@
Hvala ti na istinitoj i objektivnoj analizi. Tvoje razmisljanje o Novaku je slicno kao moje o vasoj fudbalskoj reprezentaciji. Veliki rezultati se moraju postovati.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu. Slikao se jednom sa Kobijem i sad kao mentor mi. Nolo ajd da si rekao uzor mi je bio ali izjaviti da ti je bio mentor je toliko neozbiljno i bolesno da je mene bilo sramota tvojih reci. Decu sam morao poslati u drugu sobu da ne slusaju koliko se blamira nas Nolo.
(BB, 03. februar 2020 13:56)
Kobe kada su ga pitali ko je po njemu najbolji teniser?Da li Rafa,Novak ili Federer,rekao je:”Novak je moj čovek”...Šta je sporno što mu je žao prijatelja?!

xxl

pre 4 godine

Nikad bliži, ali ipak daleko. Ali ako osvoji 3 ove godine, nije nerealno. Iduće će biti još teže. Neverujem, ali bi volio da me razuveri.

No1vak

pre 4 godine

Tog 30.jula 2006.godine,bio sam u gostima u Beogradu.Posle zanimljivo provedenog dana,uvece sam na televiziji trazio prenos finala turnira u Umagu.Bilo je to samo nedelju dana nakon sto je Novak uzeo svoj prvi ATP turnir u zivotu,u Amersfortu.Naravno,vec neke 2 godine u tom trenutku sam ga pratio.Bio je uveliko i clan nase DK reprezentacije.Kada je osvojio taj svoj prvi turnir nedelju ranije,verovao sam da je vec to ogroman uspeh.
Strasno sam zeleo da uzme i Umag.Ukljucujem tv,pocinje prenos a na drugoj strani protivnik meni nepoznati Stanislas Vavrinka.Nikad cuo.U redu,stalo mi
je samo da ga dobije,bas navijam.Prvi set 6:6,odlazi u taj-brejk,i kod 3:1
Novak se pozalio na tesko disanje,poznat problem na pocetku svoje karijere.Nakon pauze,na kraju odlucuje da mu preda,titula ide Vavrinki.
"Neeee",pomislio sam,"Koji bedak,zar je moguce da ce mu pokloniti titulu,ko
zna kada ce opet doci u priliku da igra neko finale i osvoji opet neki turnir,bas steta,prilika koja se ne propusta",razmisljao sam dok su
pruzali ruku jedan drugom pored terena.Koliko sam se samo puta svih ovih godina setio te veceri i tog mog razmisljanja dok gledam Vavrinkinu dodelu pehara.Koliko to sad deluje smesno,kada znam da sam tako nesto pomislio o coveku koji je dosao do 17 GS i milimetarski udaljenog status od najboljeg ikad ove igre.Ali zaista,ko bi te veceri mogao i da pomisli da gleda buduceg najboljeg sportistu ikad ove zemlje? Niko. Koliko bi to samo nemoguce izgledalo da mi je neko rekao.

Jedan je Djoković Novak

pre 4 godine

Ajmo srbendo do 20+ grend slemova

Rafa spremaj se da predas kup musketara

No1e samo da si nam ziv i zdrav i prosto se ne dovodi u pitanje da ces da oboris sve rekorde

Idemo sad po RG

Ps. Barbara imas brutalne butine

BB

pre 4 godine

Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu. Slikao se jednom sa Kobijem i sad kao mentor mi. Nolo ajd da si rekao uzor mi je bio ali izjaviti da ti je bio mentor je toliko neozbiljno i bolesno da je mene bilo sramota tvojih reci. Decu sam morao poslati u drugu sobu da ne slusaju koliko se blamira nas Nolo.

mlekadzija

pre 4 godine

Никад овај Монегашанин неће престићи рекорде нашег Рожијеа, јел тако Јумко?

Cole

pre 4 godine

Naravno da su GS-ovi prioritet,
a sto se tice br1, kljucni su
IV i Majami, e na ta dva turnira
je Novak izgubio prvo mesto u 2019.
godini. Poz.

Tony

pre 4 godine

Za mene je Novak najbolji tenisač u povijesti.Reći ću i zašto.Đoković je 99% svoga uspjeha na najvećim Grand Slam turnirima morao ostvarivat preko Federera,Nadala ali i Murraya u njihovim najboljim godinama tenisa.I od sviju je bolji u međusobnim ogledima.Federer je neupitno teniski virtuoz,ali ne smijemo ignorirati da je Švicarac polovicu svojih Grand Slamova osvojio dok je najteža konkurencija bila u liku i djelu tenisača poput Marcosa Baghdatisa,Fernanda Gonzaleza i Andyja Roddicka.Sjajnih tenisača.Ali miljama daleko od Novaka i Rafaela.Sa pojavom Srbina i Španjolca,Švicarac je stao.Tko to ne vidi,taj je zloban i ne želi priznati kako jeste.Novak je imao najteži dvojac u povijesti koji je morao nadvladat da bi nešto osvojio.A on nije osvojio 4 ili 5 Grand Slamova,nego 17! Ljudi moji,pa jer treba još nešto dodati? Nemam dvojbu da će osvojiti još.Ja mu želim svu sreću ovoga svijeta jer takvoga sportaša Balkana neće više imati.U pojedinačnome športu sigurno.

Simke

pre 4 godine

Prije samo nesto vise od 2 godine Novak je imao 12 gren slemova a Federer 20...Cak i ti pokloni koje je Novak dao Federeru,kada je bio povrijedjen a Rodzer to iskoristio i osvojio titule u Australiji 2017 i 2018,cak ni to nije dovoljno Federeru...Opet ga Novak stize..Po svemu ovome mozemo zakljuciti da je Novak jednostavno najbolji teniser svih vremena.Bukvalno je morao Federer da ceka sansu kada Novak nece biti tu da bi osvojio trofej.

No1vak

pre 4 godine

Tog 30.jula 2006.godine,bio sam u gostima u Beogradu.Posle zanimljivo provedenog dana,uvece sam na televiziji trazio prenos finala turnira u Umagu.Bilo je to samo nedelju dana nakon sto je Novak uzeo svoj prvi ATP turnir u zivotu,u Amersfortu.Naravno,vec neke 2 godine u tom trenutku sam ga pratio.Bio je uveliko i clan nase DK reprezentacije.Kada je osvojio taj svoj prvi turnir nedelju ranije,verovao sam da je vec to ogroman uspeh.
Strasno sam zeleo da uzme i Umag.Ukljucujem tv,pocinje prenos a na drugoj strani protivnik meni nepoznati Stanislas Vavrinka.Nikad cuo.U redu,stalo mi
je samo da ga dobije,bas navijam.Prvi set 6:6,odlazi u taj-brejk,i kod 3:1
Novak se pozalio na tesko disanje,poznat problem na pocetku svoje karijere.Nakon pauze,na kraju odlucuje da mu preda,titula ide Vavrinki.
"Neeee",pomislio sam,"Koji bedak,zar je moguce da ce mu pokloniti titulu,ko
zna kada ce opet doci u priliku da igra neko finale i osvoji opet neki turnir,bas steta,prilika koja se ne propusta",razmisljao sam dok su
pruzali ruku jedan drugom pored terena.Koliko sam se samo puta svih ovih godina setio te veceri i tog mog razmisljanja dok gledam Vavrinkinu dodelu pehara.Koliko to sad deluje smesno,kada znam da sam tako nesto pomislio o coveku koji je dosao do 17 GS i milimetarski udaljenog status od najboljeg ikad ove igre.Ali zaista,ko bi te veceri mogao i da pomisli da gleda buduceg najboljeg sportistu ikad ove zemlje? Niko. Koliko bi to samo nemoguce izgledalo da mi je neko rekao.

leo mesi

pre 4 godine

Realno ako Novak i Rafa imaju više GS od Federera biće bolje pozicionirani od njega u teniskoj istoriji iz razloga sto se Rodzer naosvajao titula kad je bio onaj susni period naravno nije on kriv ali realno kad su Nole i Rafa bili zdravi on jednostavno nije imao šanse.Ako Novak i po broju nedelja postane prvi, a i po mastersima tu nema dileme.

Jedan je Djoković Novak

pre 4 godine

Ajmo srbendo do 20+ grend slemova

Rafa spremaj se da predas kup musketara

No1e samo da si nam ziv i zdrav i prosto se ne dovodi u pitanje da ces da oboris sve rekorde

Idemo sad po RG

Ps. Barbara imas brutalne butine

Cole

pre 4 godine

Naravno da su GS-ovi prioritet,
a sto se tice br1, kljucni su
IV i Majami, e na ta dva turnira
je Novak izgubio prvo mesto u 2019.
godini. Poz.

Slavonska Lola

pre 4 godine

@Tony

Uvek me obraduje kada pročitam iskren komentar od vas susjedi. Ni trunka mržnje prema nečemu što je srpsko, stvarno izvini ali veoma, veoma retka pojava...Neka je što više pristojnih, iskrenih, realnih i poštenih ljudi sa obe strane...možda nam bude bolje u budućnosti...lijep pozdrav
(Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 03. februar 2020 14:18)

Ja sam takodjer Hrvat i dijelim misljenje sa Tonyjem. Susjedi, Novak vam je pravo zlato. Mijenjao bih svaki sretan penal i titule doprvaka za jednoga prvaka - Novaka Djokovica, najboljega u povijesti.

marko

pre 4 godine

Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu. Slikao se jednom sa Kobijem i sad kao mentor mi. Nolo ajd da si rekao uzor mi je bio ali izjaviti da ti je bio mentor je toliko neozbiljno i bolesno da je mene bilo sramota tvojih reci. Decu sam morao poslati u drugu sobu da ne slusaju koliko se blamira nas Nolo.
(BB, 03. februar 2020 13:56)

To se ti mozes slikat kao obični navijac jedanput sa Kobijem, novak je bio na vezi sa njim, od Kobija je dobio vrlo korisne savete nakon oporavka od operacije jer je Kobi kroz isto prolazio... Sta je poenta svega? covjek moze da radi sta zeli kad pobedi da urla jede travu da cepa majcu njegova stvar moze i da plače ko dete od 3 godine kao sto radi Federer kad osvoji ne 1 nego 18 grend slem, ali treba da znas nesto Djokovic je osvojio i krenuo na mrezu isto kao kad je dobio u prvom kolu njemca Stufa, e to niko nije komentarisao posle 4 sata 5 setova on je kao u prvom kolu digao malo ruke i krenuo da čestita Timu, nadal bi se valjao ili urlao a Federer bi plakao toliko pateticno da bi mu se i deca smejala!

M.R.

pre 4 godine

ma čovek da nikad ništa više ne osvoji....svaka mu čast i veliko hvala .....kroz njega je svet u pozitivnom svetlu saznao za Srbiju...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu. Slikao se jednom sa Kobijem i sad kao mentor mi. Nolo ajd da si rekao uzor mi je bio ali izjaviti da ti je bio mentor je toliko neozbiljno i bolesno da je mene bilo sramota tvojih reci. Decu sam morao poslati u drugu sobu da ne slusaju koliko se blamira nas Nolo.
(BB, 03. februar 2020 13:56)
Kobe kada su ga pitali ko je po njemu najbolji teniser?Da li Rafa,Novak ili Federer,rekao je:”Novak je moj čovek”...Šta je sporno što mu je žao prijatelja?!

Lik

pre 4 godine

I ako stvarno uspe da osvoji jos ta 4, postaje Goat, to ce stvarno biti podvig!
(Jumko, 3. februar 2020 13:36)

E onda, kada se to desi da dođeš ovde i da se pošteno isplačeš.

Boris Banović

pre 4 godine

Bože daj mu dobro zdravlje, a za trofeje ume i sam da se snađe ! Da si ti nama živ i zdrav, a mi da se radujemo tvojim uspesima ! I ne žuri s rekordima, hoćemo te što duže u tenisu !

poznavalac

pre 4 godine

Al kad napisu za mene je Novak najbolji teniser u istoriji hahahahha. Pa to je isto kao da napisete za mene je Janko Tipsarevic najbolji teniser u istoriji. Jefno je omiljeni teniser,a drugo najbolji u istoriji. To ne odredjujete vi Nolobotovci, vec titule 103/20/310
(BB, 03. februar 2020

Reci sada da je neko najbolji u istoriji i to u trenutku kada 3 igraca koji figuriraju za tu poziciju jos aktivno igraju tenis je isto kao proglasiti pobednika u fudbalu,kosarci...na poluvremenu ili u formuli 1 dodeliti titulu vozacu koji je prvi nakon 23 kruga...Kako stvari stoje Rodzer nece biti sigurno jer ce se ranije penzionisati a vec odavno na terenu nije konkurencija preostaloj dvojici...GOAT ce se traziti izmedju Nadala i Djokovica...Novak po broju nedelja na prvom mestu bice uskoro neprikosnoven a po broju GS iz sadasnje perspektive verovatno ce i tu prestici Nadala zbog svoje kompletne igre na svim podlogama...

Gemini

pre 4 godine

(Tony, 03. februar 2020 14:08)
@
Hvala ti na istinitoj i objektivnoj analizi. Tvoje razmisljanje o Novaku je slicno kao moje o vasoj fudbalskoj reprezentaciji. Veliki rezultati se moraju postovati.

јд123

pre 4 godine

Njegom mentori su mogli biti Jelena Gencic, Nikola Pilic, sada Vajda, mozda Pepe. Ali Brajant?!

Tuzno je kad neko pokusava da marketinski profitira na tudjoj tragediji.
(Pele 2.0, 3. februar 2020 14:27)

Комшија, јасно нам је да ви расисти то не можете разумети, па мислите да је све само маркетинг. Срби нису расисти, то је вероватно осетио и Кобе, па је зато изјавио да је Новак његов човек а не Рафа или Федерер. Зато му је вероватно и давао савете када је Новак пао у депресију због повреде рамена и тиме му био ментор да се врати на старе стазе славе.

Томе иде у прилог и да фамилија Вилијамс увек брани Новака. Зашто би Серена, Венус или њени родитељи увек стали у одбрану Новака? Шта он има са њима? Нису кућни пријатељи. Пошто су вероватно често осетили расизам у свом животу, осетили су ту исту неправду према Новаку иако је белац. Такође су сигурно развили радар да намиришу расисту, иако то на први поглед можда не изгледа тако. А тај њихов радар им је показао да је Новак искрен и да нема ни трунке расизма у њему.

Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945.

pre 4 godine

@Tony

Uvek me obraduje kada pročitam iskren komentar od vas susjedi. Ni trunka mržnje prema nečemu što je srpsko, stvarno izvini ali veoma, veoma retka pojava...Neka je što više pristojnih, iskrenih, realnih i poštenih ljudi sa obe strane...možda nam bude bolje u budućnosti...lijep pozdrav

marko

pre 4 godine

Posle druge titule na vimboldonu najveci optimisti su predvidjali 12 ili 13 grendeslemova, ovi vecno razocarani susjedi su predvidjali 9 ili 10, a novak 17 daleko iza sebe je ostavio samprasa, e da vam kazem nesto sada imat ce ih jos pa makar i 18, a sto se mene tice dovoljno je sto je sve osvojuo po jedan grend slem od svega da bude najbolji svih vremena sa ovih prostora. drazen petrovic, divac, dzajic, kostelic, milanović, sapic, baric, savicevic... Sve su to sjajni sportisti ali Novak nedostižan drugi univerzum, samo ce se o njemu pricat narednih 3,4 veka! Dok se ne rodi novi djokovic!

ja

pre 4 godine

Osvajanjem Majamija i Indijan Velsa verovatno bi zacementirao prvo mesto do oktobra-novembra, koliko mu je dovoljno da prestigne Federera. A onda od sledeće godine, fokus na gren slemove

Milutin

pre 4 godine

Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu. Slikao se jednom sa Kobijem i sad kao mentor mi. Nolo ajd da si rekao uzor mi je bio ali izjaviti da ti je bio mentor je toliko neozbiljno i bolesno da je mene bilo sramota tvojih reci. Decu sam morao poslati u drugu sobu da ne slusaju koliko se blamira nas Nolo.
(BB, 3. februar 2020 13:56)

Tebe bilo sramota nečega? Ne može tebe da bude sramota ničega.

Uzgred, imaš na jutubu intervju sa Kobeom pred US Open 2019 gde on priča kako so u Nole i on prijatelji i kako će svim srcem da navija za njega.

Ali šta je bitno šta Kobe kaže. Bitno je da je tebe sramota.

xxl

pre 4 godine

Nikad bliži, ali ipak daleko. Ali ako osvoji 3 ove godine, nije nerealno. Iduće će biti još teže. Neverujem, ali bi volio da me razuveri.

Danilo Markos

pre 4 godine

Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu. Slikao se jednom sa Kobijem i sad kao mentor mi. Nolo ajd da si rekao uzor mi je bio ali izjaviti da ti je bio mentor je toliko neozbiljno i bolesno da je mene bilo sramota tvojih reci. Decu sam morao poslati u drugu sobu da ne slusaju koliko se blamira nas Nolo.
(BB, 03. februar 2020 13:56)
Kako si jadan :) kad su pitali Kobija ko je najbolji teniser sveta on je odgovorio Novak is my man :)
Pati mali covece

Jeremy

pre 4 godine

"Nije tajna da u ovoj etapi karijere Grend slemovi najviše znače. Ali i broj nedelja kao broj jedan je nešto što bih voleo da dostignem. Radim na tome."

Ove ili sledeće.... :)

To volim da čujem

legolas

pre 4 godine

Dosao s'posla. Svi smo nekako bili ponosni i puni sebe, kao da smo ja i kolege dobili dodatni impuls i vedrinu.I ako radim tezak posao, tapetar, u normi,pride,danas mi je bilo posebno lako. Zadovoljstvo koje je proisteklo iz Noletovog uspeha je njegovo delo. A on se za to znoji nervira dozivljava klevetanja i omalovazavanja skoro pa celog sveta. U eri najvecih tenisera on sakuplja trofej za trofejom i ne staje. Zato je on NAJBOlJI svih vremena. O osmesima na nasim licima i broju istih, ne moze se nista reci do jedno veliko i do neba HVALA, cinis nas posebnim i zadovljnim ljudima,ponosnim na ono sto radis za sebe, svoju porodicu, svoju zemlju i za sve nas!!

jedanodmnogih

pre 4 godine

Može osvojiti i 100 GS ,uvijek će biti u Federerovoj sjenci,što će za njega biti neprebolno.
(naravno, 03. februar 2020 15:28)

Za njega? Ili... za tebe.. hehe.

Vlad Rad

pre 4 godine

Ove godine Novak prestiže Federera po
broju nedelja na prvom mestu liste, a na AO 2022 ga prestiže i po broju GS titula i zvanično postaje najbolji igrač u istoriji.
Medjusobni skor i ostalo su samo nebitni statistički parametri i služe za razbibrigu.

@Laki

pre 4 godine

Ovi svakodnevni napisi tko je najbolji u istoriji su vec i bogu dosadili. Ne mogu se koristiti razlicite generacije, ne mogu se uporedjivati jer nisu igrali protiv istih igraca. To sto je pobijedjivao slabije igrace u svojoj eri ne znaci da bi pobjedjivao igrace iz drugog perioda. Ali ako i to zanemarimo onda se mora sacekati da doticni iograci zavrse svoje karijer pa onda podvuci crtu staviti sve na papir i stvar je jednostavna. Za sada su i Federer i Rafa ispred Novaka a sta ce biti u buducnosti ostaje da vidimo. Sjetimo se da je Novak imao pauzu od gotovo 2 godine bez GS titula. Tko garantuje da se to opet nece desiti???Novak ima dobre sanse ali da prvo skoci a onda kaze HOP!
(Goran, 03. februar 2020 14:51)

A ti napisa esej, pa čovek je samo rekao da će pokušati, dati sve od sebe...ništa više, bez euforije. U ovom slučaju ti bi trebao prvo da skočiš, pa onda napiše nešto smisleno.

Canadaboy

pre 4 godine

Kad bi osvojio RG, WB I USOpen + OI , napravio bi nesto sto ni Rod Laver nije napravio, skinuo Rogera po broju nedelja na broju 1 i stigao po broju titula na GS..... zvuci nemoguce, ali nismo mi verovali ni kad je on krčio svoj put do istorije, ili kad je kao “balonja” od 7-8 godina rekao da zeli biti najbolji na svetu i osvojiti Wimbledon...

Malo je glupo

pre 4 godine

“Ove ili sledece...” To znaci pucas na sva tri preostala! Pa ti i od mene vise verujes u sebe!
Svaka čast! Idemooooo!????
(GavrAn, 03. februar 2020 13:38)

To se odnosilo na broj nedelja kao No1.. Kako je stariji moći će da igra manje turnira tokom godine, pa smatra da će mu biti teško da nakon toga zadrži poziciju broj 1..
A da juri ove godine GS.. Pa.. US open bi bio ludnica.. Taj trofej bi mu u toj hipotetičkoj sitiaciji donosio sva 4 GS u godini, izjednačenje rekorda po GS i osiguralo broj nedelja na broj 1.. Preveliki pritisak..

No1e

pre 4 godine

Zna se ko je GOAT liste vodja
ime mu je Federer Rodja
(Pjesnik, 03. februar 2020 14:30)

da da jos godinu dve i onda... bio jednom jedan roger ....

Zdenko Silic

pre 4 godine

Znam da je Novakov tim sve dobro isplanirao ali nije naodmet da napišem jer je lepo čitati te podatke. Ako Novak dobro odigra Dubai, nema razloga za brigu. Na sledeća tri Mastersa brani 315 bodova a Nadal 720. Do Rolan Garosa može skupiti oko 14 nedelja na prvom mestu, pa je to nekih 300 nedelja. Posle toga je sve stvar dobre taktike i planiranja. Odlična igra se podrazumeva naravno, dobro zdravlje da ga služi i pada rekord veoma brzo. Možda već posle Wimbldona. A o broju GS koliko će uzeti ove godine, odlučivaće mnogi faktori. Lično, bio bih presrećan da uzme bar jedan. Neka to bude odbrana Wimbldona.

Mare

pre 4 godine

Nole da osvoji jos jedan RG. I nista mu vise ne treba. Sva 4 GS po najmanje 2 puta. Niko to nema i verovatno niko to nece ni dostici. Osvajanjem jos jednog Sinsinatija preso bi igricu skroz. Niko nema sve masterse ni po jednom. Novak bi ih imao po najmanje 2 puta.

optimus prime

pre 4 godine

Federera će stići, Rafu teško. Nadal u telu ima još par slemova, pored RG uvek u brutalnoj formi dođe na U.S open koji je i osvojio dvaput u zadnje tri godine. Nadala niko i ne spominje u ovim pričama a čovek već u maju ima velike šanse da dostigne Federera. Ovaj RG je presudan
(Sivi soko, 3. februar 2020 15:08)

Ovaj put mislim da će mu stati u kraj Dominik Tim, a čak i Đoković ima realne šanse za ovogodišnji RG. Pokazao je slabosti Rafa u finalu US Opena, gde ga je Medvedev nadigrao ali je Rafa izvukao na suvi kvalitet. Možda Đoković čak ima manje šansi u Parizu, ali Dominik Tim definitivno može pobediti Rafu na šljaci.

артиљерац

pre 4 godine

@ BB Ало,прика,имаш на YT клип из 2011.Новак у свлачионици LA Lakers-a.СВИ
играчи се поздрављају с њим,само Коби Брајант устаје са стола за масирање да
се ИЗЉУБИ с Новаком.Твој је проблем неписменост,ОПШТА.

čokoladni mrmot

pre 4 godine

Može osvojiti i 100 GS ,uvijek će biti u Federerovoj sjenci,što će za njega biti neprebolno.
(naravno, 03. februar 2020 15:28)

Baš ga bole uši...to da je on u njegovoj senci to je očekivano za nas, ali to da uzme 25 GS to nije očekivano...za njih..odnosno tebe.
Lako će on za Federerovu senku, al kako ćete vi za 25 GS? U ludnici da završite?

Nole kobi

pre 4 godine

Za Ovo sto je Nole izjavio da mu je Kobi mentor. Pronadje se lako na netu intervju kobijev o novaku i kako mu je pomagao i davao savete kad je pao Novak. Takodje i Novakova izjava o istom slucaju.
Pozz

Ajmo Nole, kapa dole

pre 4 godine

@Jumko
Znači i Jumko mu skida kapu, ako osvoji još neki GS. Nadam se da će i pojesti sva ona g... a što je nas.. o ovde ako Nole osvoji još nekoliko GS-ova.

Ernesto ce

pre 4 godine

veliku ulogu ce ofigrati naredni GS u parizu , jer ako pobedi nadal ,to ce stvoriti pritisak moranja djokovicu a rasteretiti nadala , jer ce imati 20 kao i fed a djokovic pak 17 , opet ce novak biti favorit u naredna dva gs ali ce imati veci pritisak a ako osvoji rolan garos , to bi bio veliki podstrek a i sansa da cak osvoji i sve gs titule ove godine, ako ga zdravlje posluzi , a samim tim i stigne federera a posle je nebo granica ali opet , rolan garos ce imati veliki uticaj na svu trojicu.

mlekadzija

pre 4 godine

Никад овај Монегашанин неће престићи рекорде нашег Рожијеа, јел тако Јумко?

srednji bloker

pre 4 godine

@Slavonska Lola

Ti si samo tuzni Xnodeh, nitko normalan ne bi mijenjao nogometne medalje za tenis.
(znamo koliko vam smeta nogomet, 3. februar 2020 14:43)

Ajde odladite malo sa tim vašim nogometom. Jeste osvojili titulu prvaka sveta? Niste. Kraj priče.

Ko to tamo peva

pre 4 godine

Znam dal ljudi zaboravljaju Nadala .Ovo je Olipmijska godina i poslednja sansa za Novaka da proba da osvoji zlato ,tako da ce biti komplikovano .Nadal ima zlata i sa Olimpijada a covek ima i pet Dejvis kup takmicenja .Pa on ima sve fore ovog sveta da navali na taj Rolan Garos i recimo US open .A treba imati u vidu da je Novak samo 10 meseci mladji od Nadala .Znaci bukvslno su isto godiste.S obzirom kakav mentalitet ima Nadal ,meni on deluje da ce imati najvise tih velikih titula na kraju .

(Ne, 3. februar 2020 16:38)

Nadam se da nećeš biti u pravu za broj titula. Pre će biti da ih imaju isto nego da Rafa ima više, ali ni u to ne verujem zato što je Rafa skloniji povredama ipak jer igra kao ludak, fizički se lomi najviše od svih pa verujem da će ga to i dalje usporavati kao i do sada. Ja u stvari najviše verujem da se Novak sprda, ovo sa Thiemom je već viđeno, krene dobro pa se kao raspadne pa se vrati načisto... Msm da pravi šou samo, svo vreme, samo se nekad zaigra pa izgubi slučajno ali da hoće da može, i da je mogao da izdominira sve već dosta godina, osim perioda tj problema sa laktom, Imasom i neznamčimjoš. Ali ko bi hteo da ga gleda onda u opšte? Pa mene bi smorio odavno da samo dobija. A likovi poput bodibonda i mikiija i kojekoga bi vrv i odustali od hejta do sad, i njih bi smorio.
Živ bio Novače

Sivi soko

pre 4 godine

Federera će stići, Rafu teško. Nadal u telu ima još par slemova, pored RG uvek u brutalnoj formi dođe na U.S open koji je i osvojio dvaput u zadnje tri godine. Nadala niko i ne spominje u ovim pričama a čovek već u maju ima velike šanse da dostigne Federera. Ovaj RG je presudan

зум

pre 4 godine

Tony

Веома занимљива анализа . Писао сам раније о томе и ретко ко то види тако. Хвала за искреност.

Gorcilo

pre 4 godine

(Tony, 03. februar 2020 14:08)
@
Hvala ti na istinitoj i objektivnoj analizi. Tvoje razmisljanje o Novaku je slicno kao moje o vasoj fudbalskoj reprezentaciji. Veliki rezultati se moraju postovati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gemini, 3. februar 2020 14:29)

Ok je to.Samo sto postoji jedna ogromna razlika.Novak Djokovic je sad vec punih 10 godina ubedljivo najbolji teniser svog sporta,a pritom je svake godine morao iznova da se dokazuje na svakom turniru u veoma teskom i napornom kalendaru tokom godine gde se oduzimaju prethodno steceni bodovi ako se ne ponovi isti uspeh.A njihova reprezentacija je ipak samo finalista,jednom u 100 godina.Dakle cak ni prvak nego finalista.I to ruku na srce,pre svega kao posledica lakog zreba.Ne moze se porediti sa Novakovom konstantom.

srle

pre 4 godine

Novak je već naveo da će malo redukovati kalendar i preskakaće neke turnire. Može se izvući zaključak da će mu prioritet biti grend slemovi i zlato na OI u Tokiju. Jednostavno, to je logično, mora sačuvati snagu za borbu sa mladim teniserima, videli smo da su sve bliže i to je realnost. Naravno, nisu oni još ni blizu velikoj trojci na grend slemovima, ali ako hoćeš biti prvi moraš ih dobijati i na mastersima. Mada, Medvedev i Tim su pokazali da nisu slučajno došli u finale US Opena odnosno Australije. Teško je doći na vrh, i još teže se zadržati tu, zato Novak radi prave stvari u svojoj karijeri. Verujem da će uspeti i ostvariti svoje ciljeve.

Oliver

pre 4 godine

Neće se dozvoliti"odozgo",da Novak ima više G.S. od Federera!
@(Sa56,

Toga se jedino plasim. Vec su jednom to uradili sa Monikom Seles koja je pretila da stigne Stefi Graf,pa se pojavio toboze "usamljeni ludak" Ginter Parhe da je ubode u ledja. Ne svidja mi se kad Novak prilazi navijacima da daje autograme ili sedi na klupi na terenu,a iza njega nikad nema telohranitelja. Ja ne bih mrdao nigde bez 4 telohranitelja u dijamant formaciji. Nadam se da Novak zna sta radi,ali u ovom slucaju pozeljno je biti paranoican.

misterX

pre 4 godine

Mogli ste bar da stavite pravu sliku iz Australije, a ne ovu kad se slikao sa peharom posle Vimbldona.
(Dobro Informisan, 3. februar 2020 15:17)

...pehar Wimbledona je zlatne boje...(...cak ti i pluseve daju za ovu netacnu konstataciju, sto znaci da ovde retko ko uopste i razmislja svojom glavom).

Jack

pre 4 godine

Nadal nije ni u konkurenciji za GOATA jednostavno bez zavrsnog mastersa i dosta manje nedelja kao 1.ne moze ni u konkurenciju, trenutno Roger i Novak vode bitku...

Goran

pre 4 godine

Ovi svakodnevni napisi tko je najbolji u istoriji su vec i bogu dosadili. Ne mogu se koristiti razlicite generacije, ne mogu se uporedjivati jer nisu igrali protiv istih igraca. To sto je pobijedjivao slabije igrace u svojoj eri ne znaci da bi pobjedjivao igrace iz drugog perioda. Ali ako i to zanemarimo onda se mora sacekati da doticni iograci zavrse svoje karijer pa onda podvuci crtu staviti sve na papir i stvar je jednostavna. Za sada su i Federer i Rafa ispred Novaka a sta ce biti u buducnosti ostaje da vidimo. Sjetimo se da je Novak imao pauzu od gotovo 2 godine bez GS titula. Tko garantuje da se to opet nece desiti???Novak ima dobre sanse ali da prvo skoci a onda kaze HOP!

Malo je glupo

pre 4 godine

Nolovci, za vase dobro, ali i za dobro Djokovica koji onda dobija svoju porciju od vas ovde u komentarima, budite spremni da je ovo mozda i poslednji GS trofej koji je osvojio! I to se ne odnosi samo na njega, nego i na Rafu... Federer vise nece osvojiti sigurno! Ne znam samo odakle vam toliko sigurnosti da ce osvojiti jos 4 komada? Ali ko zna... I ako stvarno uspe da osvoji jos ta 4, postaje Goat, to ce stvarno biti podvig!
(Jumko, 03. februar 2020 13:36)

Zašto misliš da Rafa više neće osvajati RG? Nekako me mogu da ga otpišem ove godine kao prvog favorita na RG-u .. Dominik Tim voli šljaku, ali da li ima konstantnost da odigra 2 GS-a za redom na takvom nivou? ostaje da se vidi.. I uz ta 2 glavna favorita stoji Novak sigirno.. Čovek koji je od poslednjih 9 GS-a osvojio 5, ne može da bude van konkurencije.. A što je najgore.. Federer je pokazao da ga na Wimbledon-u ne treba otpisivati, nije favorit svakako, ali može da iznenadi..

BB

pre 4 godine

Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu. Slikao se jednom sa Kobijem i sad kao mentor mi. Nolo ajd da si rekao uzor mi je bio ali izjaviti da ti je bio mentor je toliko neozbiljno i bolesno da je mene bilo sramota tvojih reci. Decu sam morao poslati u drugu sobu da ne slusaju koliko se blamira nas Nolo.

драгганн

pre 4 godine

Надал је проблем....мислим није....а Федерер је завршио...сад га Надал стиже на РГ...

vrg

pre 4 godine

“Ove ili sledece...” To znaci pucas na sva tri preostala! Pa ti i od mene vise verujes u sebe!
Svaka čast! Idemooooo!????
(GavrAn, 3. februar 2020 13:38)

mislim da je mislio na nedelje provedene na prvom mestu, jer mu za to osim slemova trebaju i nastupi na mastersima. za to mora da zapne jos malo i uzima.

a slemovi su tu, jos dugo na raspolaganju za klasu kakva novak jeste. zato je i rekao da ce posle godinu dve da igra samo neke turnire, odnosno samo slemove (i po koji masters).

sve je isplanirao, samo zdravlje da sluzi. sigurno ce i ovi klinci uzeti po nesto, gore od zelje, nisu ni losi. ali dobro. po nesto. :)

ako zeli, novak do kraja sledece olimpijade moze da hara. vec prilagodjava igru, vraca agresivnost, pegla servis. svaka cast.

samo jako

pre 4 godine

Poruka za ove indijance..ovo je trofej uz Australije,kakav crni Wimbldon.a za ostale neverne Tome iz okolnih zemalja a boga i iz naše poruka: crknucete od muke i još dugo ćete se krčkati..jedan je Nole i vi svi to znate

Pele 2.0

pre 4 godine

Ovde vecina govori o statistici: o broju osvojenih mastersa, grend slemova i nedelja na vrhu ATP. Znaci, prica se o STATISTICKOM G.O.A.T.-u.

Ipak, samo jednog tenisera na Svetu zovu Hudini. A za to nije bitna statistika, moja dika...

Nal Bandi

pre 4 godine

Nadam se da ce biti spreman fizicki za RG. To je kljuc i sve od Djokovica zavisi.
Wimb/ tu je jak favorit.
US Open ce biti najtezi psihicki (zbog bukvalno neprijateljskog okruzenja), a realno podloga za njegov savrsen tenis.(Nadal ima 4 US Open-a, a Djokovic samo 3, ne bih da zvuci arogontno, ali je realno je tako SAMO 3!!!)
PS svuda je negativno okruzenje u zavrsnici GS, ali US Open je poseban nivo zbog vise razloga...)

Just Do Nothing

pre 4 godine

RG i OI ove godine, to je vec mnogo!

Mozda je realnije da dobije WB i OI, ali mislim da mu je RG ipak prioritet.

Pa makar ne dobio WB.

K-9 se javlja na raport

pre 4 godine

(BB, 3. februar 2020 14:41)

Slazem se sa vasim komentarom da je Novak najbolji teniser u istoriji.

Jeste mozda malo preuranjeno, ali je hrabra izjava na kojoj vam iskreno cestitam.

John

pre 4 godine

(Mare, 3. februar 2020 16:03)

Plus Dejvis kup. Jedino mu fali zlato sa Olimpijskih igara.
A koje su ove godine i igraju se na terenu na kom je prošle godine uzeo titulu.
Jedino što tenis počinje manje od dve nedelje od završetka Vimbldona.

znamo koliko vam Novak smeta

pre 4 godine

@Slavonska Lola

Ti si samo tuzni Xnodeh, nitko normalan ne bi mijenjao nogometne medalje za tenis.
(znamo koliko vam smeta nogomet, 03. februar 2020 14:43)

Da, da, cim se pojavio neko normalan iz Hrvatske, odmah je Xnodeh. Hahahahah, cuj tuzni Xnodeh. Jedini tuzan ovde si ti. On moze biti samo presretan.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Dosta zavisi od ove godine ako nole ove godine uzme 3 slema može jedino,da ga zaustavi nedaj bože nikakva bolest ili smrt kako nebi uhvatio federera jer ako uzme 19 ove godine sledeče če uzeti manje 1 ili najviše 2.tako,sve posle te dve godine biče teže uzeti slam pored nadolazečih mladjih igrača verujem,da če ove godine novak uzeti upravo pariz sad dal us open ili wimbledon bio bi šlag na torti u ove 2.godine mislim,da če presuditi ko če imati koliko slemova,sve posle toga biče veoma teško za svu trojicu federer je imao stvarno barem što se tiče zdravlja sreče nikad se nije povredjivao.

Ne

pre 4 godine

Znam dal ljudi zaboravljaju Nadala .Ovo je Olipmijska godina i poslednja sansa za Novaka da proba da osvoji zlato ,tako da ce biti komplikovano .Nadal ima zlata i sa Olimpijada a covek ima i pet Dejvis kup takmicenja .Pa on ima sve fore ovog sveta da navali na taj Rolan Garos i recimo US open .A treba imati u vidu da je Novak samo 10 meseci mladji od Nadala .Znaci bukvslno su isto godiste.S obzirom kakav mentalitet ima Nadal ,meni on deluje da ce imati najvise tih velikih titula na kraju .

Pele 2.0

pre 4 godine

@BB, 3. februar 2020 13:56

"Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu..."

Potpuno si u pravu: tri puta su se slikali na nekom selebriti dogadjaju ili utakmici, razmenili 5-6 poruka preko drustvenih mreza...

Da su se bavili istim sportom, pa da su igrali u istom klubu, da su delili svlacionicu, da su ziveli u istom gradu, da su se posecivali, izlazili zajedno, druzili se... Uzor i idol da, mentor nikako.

Njegom mentori su mogli biti Jelena Gencic, Nikola Pilic, sada Vajda, mozda Pepe. Ali Brajant?!

Tuzno je kad neko pokusava da marketinski profitira na tudjoj tragediji.

DIMITRIJE

pre 4 godine

u tekstu stoji da ove ili sledece godine planira da redukuje kalendar i bira turnire a ne odnosi se na obaranje rekorda. ali uzrocno posledicno je da mu da sansu za to.

podatak je da pre napunjene 33 godine
federer ime 17gs
nadal 17gs
novak 17gs
znaci potpuno su jednaki

nakon napunjene 33 nadal ima 2gs sa tendecijom da poveca br
fedwerer 3

a novaku preostaje da pokaze koliko ima goriva.

takodje do 33 godine novak ima sansu da stigne do 300 nedelja sa bar jednim mastersom pre wimbledona osvojenim i dubai 500 serije.
dok federer u 33 je imao 302 nedelje . opet izjedancen


realno je da mu izbor ove godine bude
sinsinati, majami, indijan vels,
wimbledon, US open, RG,
tokio olimpiada, eventualno sangaj ili peking u kini, i masters zavrsni.

za ostale turnire ne vidim svrhu, sigurno ce odigradi jos po neki kao pripremu bez cilja osvajanja. tako da ce ispasti u recimo 1/4 finala ili 1/8
da bi sebi dao odmora pred GS par dana vise. kao sto je uradio prosle godine kad je izgubio od cicipasa sa osmehom na licu u torontu pred sinsinati koji mu je falio. odlicna selekcija

Pele 2.0

pre 4 godine

Na Vimbldonu ga je sam Federer vratio u zivot.

Ovde, u Melburnu, Federer ga je u prvih 7 gemova (2:5) oducio od tenisa. Onda je doslo do pogorsanja povrede, medicinski tajm-aut i Federer vise nije mogao da igra normalno.

I tim ga je oziveo: Djokovic je u 4. setu (1:2) bio puk`o: nemocno je sirio ruke, zalio se svom boksu, svadjao se sa sudijom i psovao publiku. Cak je zvao i lekare. Neznam zasto?

Tesko da se mogu ponoviti jos dve-tri reanimacije na grand slemovima.

Nj

pre 4 godine

Najbolji pokušaj podizanja popularnosti je saradnja sa Bekerom. Sampras je pobegao ko od Satane, a Agasi je bio tu u pogrešno vreme, i praktično beskorisan. Ivanišević je back up za servis volej igru, gde je Djoković relativno slab. Ivanišević nije suštinski deo marketinga, (Balkanac). Monika je bila super borac na terenu, ali ne i van terena. Da neko nabode Novaku nož u ledja, bukvalno, on bi se oporavio i osvojio sledeći GS, a ne kao MONIKA, da izgubi u finalu US opena, od ŠTEFI. Naravoučenije, ko u onom vicu, nije važna tema nego ko ti je mentor. Tehnika je toliko napredovala, (Čavić je izgubio olimpijsko zlato od OMEGE za 4 stotinke), propaganda je bila na vrhunskom nivou i u vreme inkvizicije, a verovatno i pre, a zamisli sada "cnn" tako da sam ja pesimista. Tenis je odavno prestao da bude samo sport, i to je najveća opasnost po bilo koga ko nije blizak kraljici. I Serena nije htela da bude bela u Londonu pa je na kraju što pobelela, što se zakucala na 23 < apsolutnih 24.

BB

pre 4 godine

Al kad napisu za mene je Novak najbolji teniser u istoriji hahahahha. Pa to je isto kao da napisete za mene je Janko Tipsarevic najbolji teniser u istoriji. Jefno je omiljeni teniser,a drugo najbolji u istoriji. To ne odredjujete vi Nolobotovci, vec titule 103/20/310

ao2o2o

pre 4 godine

(Oliver, 03. februar 2020 16:09)

Nema potrebe da se to radi tako, brutalno i surovo. Noletu se da objasniti. On je pametan i kooperativan. (3 GS je tako prepustio: 2 Mareju i 1 Nišikoriju)

BB

pre 4 godine

Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu. Slikao se jednom sa Kobijem i sad kao mentor mi. Nolo ajd da si rekao uzor mi je bio ali izjaviti da ti je bio mentor je toliko neozbiljno i bolesno da je mene bilo sramota tvojih reci. Decu sam morao poslati u drugu sobu da ne slusaju koliko se blamira nas Nolo.

mlekadzija

pre 4 godine

Никад овај Монегашанин неће престићи рекорде нашег Рожијеа, јел тако Јумко?

Pele 2.0

pre 4 godine

@BB, 3. februar 2020 13:56

"Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu..."

Potpuno si u pravu: tri puta su se slikali na nekom selebriti dogadjaju ili utakmici, razmenili 5-6 poruka preko drustvenih mreza...

Da su se bavili istim sportom, pa da su igrali u istom klubu, da su delili svlacionicu, da su ziveli u istom gradu, da su se posecivali, izlazili zajedno, druzili se... Uzor i idol da, mentor nikako.

Njegom mentori su mogli biti Jelena Gencic, Nikola Pilic, sada Vajda, mozda Pepe. Ali Brajant?!

Tuzno je kad neko pokusava da marketinski profitira na tudjoj tragediji.

Pele 2.0

pre 4 godine

Na Vimbldonu ga je sam Federer vratio u zivot.

Ovde, u Melburnu, Federer ga je u prvih 7 gemova (2:5) oducio od tenisa. Onda je doslo do pogorsanja povrede, medicinski tajm-aut i Federer vise nije mogao da igra normalno.

I tim ga je oziveo: Djokovic je u 4. setu (1:2) bio puk`o: nemocno je sirio ruke, zalio se svom boksu, svadjao se sa sudijom i psovao publiku. Cak je zvao i lekare. Neznam zasto?

Tesko da se mogu ponoviti jos dve-tri reanimacije na grand slemovima.

BB

pre 4 godine

Al kad napisu za mene je Novak najbolji teniser u istoriji hahahahha. Pa to je isto kao da napisete za mene je Janko Tipsarevic najbolji teniser u istoriji. Jefno je omiljeni teniser,a drugo najbolji u istoriji. To ne odredjujete vi Nolobotovci, vec titule 103/20/310

xxl

pre 4 godine

Nikad bliži, ali ipak daleko. Ali ako osvoji 3 ove godine, nije nerealno. Iduće će biti još teže. Neverujem, ali bi volio da me razuveri.

Goran

pre 4 godine

Ovi svakodnevni napisi tko je najbolji u istoriji su vec i bogu dosadili. Ne mogu se koristiti razlicite generacije, ne mogu se uporedjivati jer nisu igrali protiv istih igraca. To sto je pobijedjivao slabije igrace u svojoj eri ne znaci da bi pobjedjivao igrace iz drugog perioda. Ali ako i to zanemarimo onda se mora sacekati da doticni iograci zavrse svoje karijer pa onda podvuci crtu staviti sve na papir i stvar je jednostavna. Za sada su i Federer i Rafa ispred Novaka a sta ce biti u buducnosti ostaje da vidimo. Sjetimo se da je Novak imao pauzu od gotovo 2 godine bez GS titula. Tko garantuje da se to opet nece desiti???Novak ima dobre sanse ali da prvo skoci a onda kaze HOP!

Simke

pre 4 godine

Prije samo nesto vise od 2 godine Novak je imao 12 gren slemova a Federer 20...Cak i ti pokloni koje je Novak dao Federeru,kada je bio povrijedjen a Rodzer to iskoristio i osvojio titule u Australiji 2017 i 2018,cak ni to nije dovoljno Federeru...Opet ga Novak stize..Po svemu ovome mozemo zakljuciti da je Novak jednostavno najbolji teniser svih vremena.Bukvalno je morao Federer da ceka sansu kada Novak nece biti tu da bi osvojio trofej.

Tony

pre 4 godine

Za mene je Novak najbolji tenisač u povijesti.Reći ću i zašto.Đoković je 99% svoga uspjeha na najvećim Grand Slam turnirima morao ostvarivat preko Federera,Nadala ali i Murraya u njihovim najboljim godinama tenisa.I od sviju je bolji u međusobnim ogledima.Federer je neupitno teniski virtuoz,ali ne smijemo ignorirati da je Švicarac polovicu svojih Grand Slamova osvojio dok je najteža konkurencija bila u liku i djelu tenisača poput Marcosa Baghdatisa,Fernanda Gonzaleza i Andyja Roddicka.Sjajnih tenisača.Ali miljama daleko od Novaka i Rafaela.Sa pojavom Srbina i Španjolca,Švicarac je stao.Tko to ne vidi,taj je zloban i ne želi priznati kako jeste.Novak je imao najteži dvojac u povijesti koji je morao nadvladat da bi nešto osvojio.A on nije osvojio 4 ili 5 Grand Slamova,nego 17! Ljudi moji,pa jer treba još nešto dodati? Nemam dvojbu da će osvojiti još.Ja mu želim svu sreću ovoga svijeta jer takvoga sportaša Balkana neće više imati.U pojedinačnome športu sigurno.

Nj

pre 4 godine

Najbolji pokušaj podizanja popularnosti je saradnja sa Bekerom. Sampras je pobegao ko od Satane, a Agasi je bio tu u pogrešno vreme, i praktično beskorisan. Ivanišević je back up za servis volej igru, gde je Djoković relativno slab. Ivanišević nije suštinski deo marketinga, (Balkanac). Monika je bila super borac na terenu, ali ne i van terena. Da neko nabode Novaku nož u ledja, bukvalno, on bi se oporavio i osvojio sledeći GS, a ne kao MONIKA, da izgubi u finalu US opena, od ŠTEFI. Naravoučenije, ko u onom vicu, nije važna tema nego ko ti je mentor. Tehnika je toliko napredovala, (Čavić je izgubio olimpijsko zlato od OMEGE za 4 stotinke), propaganda je bila na vrhunskom nivou i u vreme inkvizicije, a verovatno i pre, a zamisli sada "cnn" tako da sam ja pesimista. Tenis je odavno prestao da bude samo sport, i to je najveća opasnost po bilo koga ko nije blizak kraljici. I Serena nije htela da bude bela u Londonu pa je na kraju što pobelela, što se zakucala na 23 < apsolutnih 24.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Dosta zavisi od ove godine ako nole ove godine uzme 3 slema može jedino,da ga zaustavi nedaj bože nikakva bolest ili smrt kako nebi uhvatio federera jer ako uzme 19 ove godine sledeče če uzeti manje 1 ili najviše 2.tako,sve posle te dve godine biče teže uzeti slam pored nadolazečih mladjih igrača verujem,da če ove godine novak uzeti upravo pariz sad dal us open ili wimbledon bio bi šlag na torti u ove 2.godine mislim,da če presuditi ko če imati koliko slemova,sve posle toga biče veoma teško za svu trojicu federer je imao stvarno barem što se tiče zdravlja sreče nikad se nije povredjivao.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu. Slikao se jednom sa Kobijem i sad kao mentor mi. Nolo ajd da si rekao uzor mi je bio ali izjaviti da ti je bio mentor je toliko neozbiljno i bolesno da je mene bilo sramota tvojih reci. Decu sam morao poslati u drugu sobu da ne slusaju koliko se blamira nas Nolo.
(BB, 03. februar 2020 13:56)
Kobe kada su ga pitali ko je po njemu najbolji teniser?Da li Rafa,Novak ili Federer,rekao je:”Novak je moj čovek”...Šta je sporno što mu je žao prijatelja?!

Sivi soko

pre 4 godine

Federera će stići, Rafu teško. Nadal u telu ima još par slemova, pored RG uvek u brutalnoj formi dođe na U.S open koji je i osvojio dvaput u zadnje tri godine. Nadala niko i ne spominje u ovim pričama a čovek već u maju ima velike šanse da dostigne Federera. Ovaj RG je presudan

Ne

pre 4 godine

Znam dal ljudi zaboravljaju Nadala .Ovo je Olipmijska godina i poslednja sansa za Novaka da proba da osvoji zlato ,tako da ce biti komplikovano .Nadal ima zlata i sa Olimpijada a covek ima i pet Dejvis kup takmicenja .Pa on ima sve fore ovog sveta da navali na taj Rolan Garos i recimo US open .A treba imati u vidu da je Novak samo 10 meseci mladji od Nadala .Znaci bukvslno su isto godiste.S obzirom kakav mentalitet ima Nadal ,meni on deluje da ce imati najvise tih velikih titula na kraju .

No1vak

pre 4 godine

Tog 30.jula 2006.godine,bio sam u gostima u Beogradu.Posle zanimljivo provedenog dana,uvece sam na televiziji trazio prenos finala turnira u Umagu.Bilo je to samo nedelju dana nakon sto je Novak uzeo svoj prvi ATP turnir u zivotu,u Amersfortu.Naravno,vec neke 2 godine u tom trenutku sam ga pratio.Bio je uveliko i clan nase DK reprezentacije.Kada je osvojio taj svoj prvi turnir nedelju ranije,verovao sam da je vec to ogroman uspeh.
Strasno sam zeleo da uzme i Umag.Ukljucujem tv,pocinje prenos a na drugoj strani protivnik meni nepoznati Stanislas Vavrinka.Nikad cuo.U redu,stalo mi
je samo da ga dobije,bas navijam.Prvi set 6:6,odlazi u taj-brejk,i kod 3:1
Novak se pozalio na tesko disanje,poznat problem na pocetku svoje karijere.Nakon pauze,na kraju odlucuje da mu preda,titula ide Vavrinki.
"Neeee",pomislio sam,"Koji bedak,zar je moguce da ce mu pokloniti titulu,ko
zna kada ce opet doci u priliku da igra neko finale i osvoji opet neki turnir,bas steta,prilika koja se ne propusta",razmisljao sam dok su
pruzali ruku jedan drugom pored terena.Koliko sam se samo puta svih ovih godina setio te veceri i tog mog razmisljanja dok gledam Vavrinkinu dodelu pehara.Koliko to sad deluje smesno,kada znam da sam tako nesto pomislio o coveku koji je dosao do 17 GS i milimetarski udaljenog status od najboljeg ikad ove igre.Ali zaista,ko bi te veceri mogao i da pomisli da gleda buduceg najboljeg sportistu ikad ove zemlje? Niko. Koliko bi to samo nemoguce izgledalo da mi je neko rekao.

Vlad Rad

pre 4 godine

Ove godine Novak prestiže Federera po
broju nedelja na prvom mestu liste, a na AO 2022 ga prestiže i po broju GS titula i zvanično postaje najbolji igrač u istoriji.
Medjusobni skor i ostalo su samo nebitni statistički parametri i služe za razbibrigu.

leo mesi

pre 4 godine

Realno ako Novak i Rafa imaju više GS od Federera biće bolje pozicionirani od njega u teniskoj istoriji iz razloga sto se Rodzer naosvajao titula kad je bio onaj susni period naravno nije on kriv ali realno kad su Nole i Rafa bili zdravi on jednostavno nije imao šanse.Ako Novak i po broju nedelja postane prvi, a i po mastersima tu nema dileme.

Jedan je Djoković Novak

pre 4 godine

Ajmo srbendo do 20+ grend slemova

Rafa spremaj se da predas kup musketara

No1e samo da si nam ziv i zdrav i prosto se ne dovodi u pitanje da ces da oboris sve rekorde

Idemo sad po RG

Ps. Barbara imas brutalne butine

marko

pre 4 godine

Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu. Slikao se jednom sa Kobijem i sad kao mentor mi. Nolo ajd da si rekao uzor mi je bio ali izjaviti da ti je bio mentor je toliko neozbiljno i bolesno da je mene bilo sramota tvojih reci. Decu sam morao poslati u drugu sobu da ne slusaju koliko se blamira nas Nolo.
(BB, 03. februar 2020 13:56)

To se ti mozes slikat kao obični navijac jedanput sa Kobijem, novak je bio na vezi sa njim, od Kobija je dobio vrlo korisne savete nakon oporavka od operacije jer je Kobi kroz isto prolazio... Sta je poenta svega? covjek moze da radi sta zeli kad pobedi da urla jede travu da cepa majcu njegova stvar moze i da plače ko dete od 3 godine kao sto radi Federer kad osvoji ne 1 nego 18 grend slem, ali treba da znas nesto Djokovic je osvojio i krenuo na mrezu isto kao kad je dobio u prvom kolu njemca Stufa, e to niko nije komentarisao posle 4 sata 5 setova on je kao u prvom kolu digao malo ruke i krenuo da čestita Timu, nadal bi se valjao ili urlao a Federer bi plakao toliko pateticno da bi mu se i deca smejala!

Oliver

pre 4 godine

Neće se dozvoliti"odozgo",da Novak ima više G.S. od Federera!
@(Sa56,

Toga se jedino plasim. Vec su jednom to uradili sa Monikom Seles koja je pretila da stigne Stefi Graf,pa se pojavio toboze "usamljeni ludak" Ginter Parhe da je ubode u ledja. Ne svidja mi se kad Novak prilazi navijacima da daje autograme ili sedi na klupi na terenu,a iza njega nikad nema telohranitelja. Ja ne bih mrdao nigde bez 4 telohranitelja u dijamant formaciji. Nadam se da Novak zna sta radi,ali u ovom slucaju pozeljno je biti paranoican.

Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945.

pre 4 godine

@Tony

Uvek me obraduje kada pročitam iskren komentar od vas susjedi. Ni trunka mržnje prema nečemu što je srpsko, stvarno izvini ali veoma, veoma retka pojava...Neka je što više pristojnih, iskrenih, realnih i poštenih ljudi sa obe strane...možda nam bude bolje u budućnosti...lijep pozdrav

Lik

pre 4 godine

I ako stvarno uspe da osvoji jos ta 4, postaje Goat, to ce stvarno biti podvig!
(Jumko, 3. februar 2020 13:36)

E onda, kada se to desi da dođeš ovde i da se pošteno isplačeš.

Slavonska Lola

pre 4 godine

@Tony

Uvek me obraduje kada pročitam iskren komentar od vas susjedi. Ni trunka mržnje prema nečemu što je srpsko, stvarno izvini ali veoma, veoma retka pojava...Neka je što više pristojnih, iskrenih, realnih i poštenih ljudi sa obe strane...možda nam bude bolje u budućnosti...lijep pozdrav
(Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 03. februar 2020 14:18)

Ja sam takodjer Hrvat i dijelim misljenje sa Tonyjem. Susjedi, Novak vam je pravo zlato. Mijenjao bih svaki sretan penal i titule doprvaka za jednoga prvaka - Novaka Djokovica, najboljega u povijesti.

Jack

pre 4 godine

Nadal nije ni u konkurenciji za GOATA jednostavno bez zavrsnog mastersa i dosta manje nedelja kao 1.ne moze ni u konkurenciju, trenutno Roger i Novak vode bitku...

Cole

pre 4 godine

Naravno da su GS-ovi prioritet,
a sto se tice br1, kljucni su
IV i Majami, e na ta dva turnira
je Novak izgubio prvo mesto u 2019.
godini. Poz.

ja

pre 4 godine

Osvajanjem Majamija i Indijan Velsa verovatno bi zacementirao prvo mesto do oktobra-novembra, koliko mu je dovoljno da prestigne Federera. A onda od sledeće godine, fokus na gren slemove

M.R.

pre 4 godine

ma čovek da nikad ništa više ne osvoji....svaka mu čast i veliko hvala .....kroz njega je svet u pozitivnom svetlu saznao za Srbiju...

Ajmo Nole, kapa dole

pre 4 godine

@Jumko
Znači i Jumko mu skida kapu, ako osvoji još neki GS. Nadam se da će i pojesti sva ona g... a što je nas.. o ovde ako Nole osvoji još nekoliko GS-ova.

legolas

pre 4 godine

Dosao s'posla. Svi smo nekako bili ponosni i puni sebe, kao da smo ja i kolege dobili dodatni impuls i vedrinu.I ako radim tezak posao, tapetar, u normi,pride,danas mi je bilo posebno lako. Zadovoljstvo koje je proisteklo iz Noletovog uspeha je njegovo delo. A on se za to znoji nervira dozivljava klevetanja i omalovazavanja skoro pa celog sveta. U eri najvecih tenisera on sakuplja trofej za trofejom i ne staje. Zato je on NAJBOlJI svih vremena. O osmesima na nasim licima i broju istih, ne moze se nista reci do jedno veliko i do neba HVALA, cinis nas posebnim i zadovljnim ljudima,ponosnim na ono sto radis za sebe, svoju porodicu, svoju zemlju i za sve nas!!

srednji bloker

pre 4 godine

@Slavonska Lola

Ti si samo tuzni Xnodeh, nitko normalan ne bi mijenjao nogometne medalje za tenis.
(znamo koliko vam smeta nogomet, 3. februar 2020 14:43)

Ajde odladite malo sa tim vašim nogometom. Jeste osvojili titulu prvaka sveta? Niste. Kraj priče.

Pele 2.0

pre 4 godine

Ovde vecina govori o statistici: o broju osvojenih mastersa, grend slemova i nedelja na vrhu ATP. Znaci, prica se o STATISTICKOM G.O.A.T.-u.

Ipak, samo jednog tenisera na Svetu zovu Hudini. A za to nije bitna statistika, moja dika...

Boris Banović

pre 4 godine

Bože daj mu dobro zdravlje, a za trofeje ume i sam da se snađe ! Da si ti nama živ i zdrav, a mi da se radujemo tvojim uspesima ! I ne žuri s rekordima, hoćemo te što duže u tenisu !

Gemini

pre 4 godine

(Tony, 03. februar 2020 14:08)
@
Hvala ti na istinitoj i objektivnoj analizi. Tvoje razmisljanje o Novaku je slicno kao moje o vasoj fudbalskoj reprezentaciji. Veliki rezultati se moraju postovati.

marko

pre 4 godine

Posle druge titule na vimboldonu najveci optimisti su predvidjali 12 ili 13 grendeslemova, ovi vecno razocarani susjedi su predvidjali 9 ili 10, a novak 17 daleko iza sebe je ostavio samprasa, e da vam kazem nesto sada imat ce ih jos pa makar i 18, a sto se mene tice dovoljno je sto je sve osvojuo po jedan grend slem od svega da bude najbolji svih vremena sa ovih prostora. drazen petrovic, divac, dzajic, kostelic, milanović, sapic, baric, savicevic... Sve su to sjajni sportisti ali Novak nedostižan drugi univerzum, samo ce se o njemu pricat narednih 3,4 veka! Dok se ne rodi novi djokovic!

Malo je glupo

pre 4 godine

“Ove ili sledece...” To znaci pucas na sva tri preostala! Pa ti i od mene vise verujes u sebe!
Svaka čast! Idemooooo!????
(GavrAn, 03. februar 2020 13:38)

To se odnosilo na broj nedelja kao No1.. Kako je stariji moći će da igra manje turnira tokom godine, pa smatra da će mu biti teško da nakon toga zadrži poziciju broj 1..
A da juri ove godine GS.. Pa.. US open bi bio ludnica.. Taj trofej bi mu u toj hipotetičkoj sitiaciji donosio sva 4 GS u godini, izjednačenje rekorda po GS i osiguralo broj nedelja na broj 1.. Preveliki pritisak..

јд123

pre 4 godine

Njegom mentori su mogli biti Jelena Gencic, Nikola Pilic, sada Vajda, mozda Pepe. Ali Brajant?!

Tuzno je kad neko pokusava da marketinski profitira na tudjoj tragediji.
(Pele 2.0, 3. februar 2020 14:27)

Комшија, јасно нам је да ви расисти то не можете разумети, па мислите да је све само маркетинг. Срби нису расисти, то је вероватно осетио и Кобе, па је зато изјавио да је Новак његов човек а не Рафа или Федерер. Зато му је вероватно и давао савете када је Новак пао у депресију због повреде рамена и тиме му био ментор да се врати на старе стазе славе.

Томе иде у прилог и да фамилија Вилијамс увек брани Новака. Зашто би Серена, Венус или њени родитељи увек стали у одбрану Новака? Шта он има са њима? Нису кућни пријатељи. Пошто су вероватно често осетили расизам у свом животу, осетили су ту исту неправду према Новаку иако је белац. Такође су сигурно развили радар да намиришу расисту, иако то на први поглед можда не изгледа тако. А тај њихов радар им је показао да је Новак искрен и да нема ни трунке расизма у њему.

K-9 se javlja na raport

pre 4 godine

(BB, 3. februar 2020 14:41)

Slazem se sa vasim komentarom da je Novak najbolji teniser u istoriji.

Jeste mozda malo preuranjeno, ali je hrabra izjava na kojoj vam iskreno cestitam.

@Laki

pre 4 godine

Ovi svakodnevni napisi tko je najbolji u istoriji su vec i bogu dosadili. Ne mogu se koristiti razlicite generacije, ne mogu se uporedjivati jer nisu igrali protiv istih igraca. To sto je pobijedjivao slabije igrace u svojoj eri ne znaci da bi pobjedjivao igrace iz drugog perioda. Ali ako i to zanemarimo onda se mora sacekati da doticni iograci zavrse svoje karijer pa onda podvuci crtu staviti sve na papir i stvar je jednostavna. Za sada su i Federer i Rafa ispred Novaka a sta ce biti u buducnosti ostaje da vidimo. Sjetimo se da je Novak imao pauzu od gotovo 2 godine bez GS titula. Tko garantuje da se to opet nece desiti???Novak ima dobre sanse ali da prvo skoci a onda kaze HOP!
(Goran, 03. februar 2020 14:51)

A ti napisa esej, pa čovek je samo rekao da će pokušati, dati sve od sebe...ništa više, bez euforije. U ovom slučaju ti bi trebao prvo da skočiš, pa onda napiše nešto smisleno.

samo jako

pre 4 godine

Poruka za ove indijance..ovo je trofej uz Australije,kakav crni Wimbldon.a za ostale neverne Tome iz okolnih zemalja a boga i iz naše poruka: crknucete od muke i još dugo ćete se krčkati..jedan je Nole i vi svi to znate

Danilo Markos

pre 4 godine

Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu. Slikao se jednom sa Kobijem i sad kao mentor mi. Nolo ajd da si rekao uzor mi je bio ali izjaviti da ti je bio mentor je toliko neozbiljno i bolesno da je mene bilo sramota tvojih reci. Decu sam morao poslati u drugu sobu da ne slusaju koliko se blamira nas Nolo.
(BB, 03. februar 2020 13:56)
Kako si jadan :) kad su pitali Kobija ko je najbolji teniser sveta on je odgovorio Novak is my man :)
Pati mali covece

Canadaboy

pre 4 godine

Kad bi osvojio RG, WB I USOpen + OI , napravio bi nesto sto ni Rod Laver nije napravio, skinuo Rogera po broju nedelja na broju 1 i stigao po broju titula na GS..... zvuci nemoguce, ali nismo mi verovali ni kad je on krčio svoj put do istorije, ili kad je kao “balonja” od 7-8 godina rekao da zeli biti najbolji na svetu i osvojiti Wimbledon...

No1e

pre 4 godine

Zna se ko je GOAT liste vodja
ime mu je Federer Rodja
(Pjesnik, 03. februar 2020 14:30)

da da jos godinu dve i onda... bio jednom jedan roger ....

poznavalac

pre 4 godine

Al kad napisu za mene je Novak najbolji teniser u istoriji hahahahha. Pa to je isto kao da napisete za mene je Janko Tipsarevic najbolji teniser u istoriji. Jefno je omiljeni teniser,a drugo najbolji u istoriji. To ne odredjujete vi Nolobotovci, vec titule 103/20/310
(BB, 03. februar 2020

Reci sada da je neko najbolji u istoriji i to u trenutku kada 3 igraca koji figuriraju za tu poziciju jos aktivno igraju tenis je isto kao proglasiti pobednika u fudbalu,kosarci...na poluvremenu ili u formuli 1 dodeliti titulu vozacu koji je prvi nakon 23 kruga...Kako stvari stoje Rodzer nece biti sigurno jer ce se ranije penzionisati a vec odavno na terenu nije konkurencija preostaloj dvojici...GOAT ce se traziti izmedju Nadala i Djokovica...Novak po broju nedelja na prvom mestu bice uskoro neprikosnoven a po broju GS iz sadasnje perspektive verovatno ce i tu prestici Nadala zbog svoje kompletne igre na svim podlogama...

Ko to tamo peva

pre 4 godine

Znam dal ljudi zaboravljaju Nadala .Ovo je Olipmijska godina i poslednja sansa za Novaka da proba da osvoji zlato ,tako da ce biti komplikovano .Nadal ima zlata i sa Olimpijada a covek ima i pet Dejvis kup takmicenja .Pa on ima sve fore ovog sveta da navali na taj Rolan Garos i recimo US open .A treba imati u vidu da je Novak samo 10 meseci mladji od Nadala .Znaci bukvslno su isto godiste.S obzirom kakav mentalitet ima Nadal ,meni on deluje da ce imati najvise tih velikih titula na kraju .

(Ne, 3. februar 2020 16:38)

Nadam se da nećeš biti u pravu za broj titula. Pre će biti da ih imaju isto nego da Rafa ima više, ali ni u to ne verujem zato što je Rafa skloniji povredama ipak jer igra kao ludak, fizički se lomi najviše od svih pa verujem da će ga to i dalje usporavati kao i do sada. Ja u stvari najviše verujem da se Novak sprda, ovo sa Thiemom je već viđeno, krene dobro pa se kao raspadne pa se vrati načisto... Msm da pravi šou samo, svo vreme, samo se nekad zaigra pa izgubi slučajno ali da hoće da može, i da je mogao da izdominira sve već dosta godina, osim perioda tj problema sa laktom, Imasom i neznamčimjoš. Ali ko bi hteo da ga gleda onda u opšte? Pa mene bi smorio odavno da samo dobija. A likovi poput bodibonda i mikiija i kojekoga bi vrv i odustali od hejta do sad, i njih bi smorio.
Živ bio Novače

Milutin

pre 4 godine

Sve, sve ali Kobe mi je bio mentor i pokusaj bezuspesnih suza da se dodvori publici je gore nego kad je grlio i ljubio drvece i pasao travu na Vimbldonu. Slikao se jednom sa Kobijem i sad kao mentor mi. Nolo ajd da si rekao uzor mi je bio ali izjaviti da ti je bio mentor je toliko neozbiljno i bolesno da je mene bilo sramota tvojih reci. Decu sam morao poslati u drugu sobu da ne slusaju koliko se blamira nas Nolo.
(BB, 3. februar 2020 13:56)

Tebe bilo sramota nečega? Ne može tebe da bude sramota ničega.

Uzgred, imaš na jutubu intervju sa Kobeom pred US Open 2019 gde on priča kako so u Nole i on prijatelji i kako će svim srcem da navija za njega.

Ali šta je bitno šta Kobe kaže. Bitno je da je tebe sramota.

srle

pre 4 godine

Novak je već naveo da će malo redukovati kalendar i preskakaće neke turnire. Može se izvući zaključak da će mu prioritet biti grend slemovi i zlato na OI u Tokiju. Jednostavno, to je logično, mora sačuvati snagu za borbu sa mladim teniserima, videli smo da su sve bliže i to je realnost. Naravno, nisu oni još ni blizu velikoj trojci na grend slemovima, ali ako hoćeš biti prvi moraš ih dobijati i na mastersima. Mada, Medvedev i Tim su pokazali da nisu slučajno došli u finale US Opena odnosno Australije. Teško je doći na vrh, i još teže se zadržati tu, zato Novak radi prave stvari u svojoj karijeri. Verujem da će uspeti i ostvariti svoje ciljeve.

Gorcilo

pre 4 godine

(Tony, 03. februar 2020 14:08)
@
Hvala ti na istinitoj i objektivnoj analizi. Tvoje razmisljanje o Novaku je slicno kao moje o vasoj fudbalskoj reprezentaciji. Veliki rezultati se moraju postovati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gemini, 3. februar 2020 14:29)

Ok je to.Samo sto postoji jedna ogromna razlika.Novak Djokovic je sad vec punih 10 godina ubedljivo najbolji teniser svog sporta,a pritom je svake godine morao iznova da se dokazuje na svakom turniru u veoma teskom i napornom kalendaru tokom godine gde se oduzimaju prethodno steceni bodovi ako se ne ponovi isti uspeh.A njihova reprezentacija je ipak samo finalista,jednom u 100 godina.Dakle cak ni prvak nego finalista.I to ruku na srce,pre svega kao posledica lakog zreba.Ne moze se porediti sa Novakovom konstantom.

znamo koliko vam Novak smeta

pre 4 godine

@Slavonska Lola

Ti si samo tuzni Xnodeh, nitko normalan ne bi mijenjao nogometne medalje za tenis.
(znamo koliko vam smeta nogomet, 03. februar 2020 14:43)

Da, da, cim se pojavio neko normalan iz Hrvatske, odmah je Xnodeh. Hahahahah, cuj tuzni Xnodeh. Jedini tuzan ovde si ti. On moze biti samo presretan.

Mare

pre 4 godine

Nole da osvoji jos jedan RG. I nista mu vise ne treba. Sva 4 GS po najmanje 2 puta. Niko to nema i verovatno niko to nece ni dostici. Osvajanjem jos jednog Sinsinatija preso bi igricu skroz. Niko nema sve masterse ni po jednom. Novak bi ih imao po najmanje 2 puta.

драгганн

pre 4 godine

Надал је проблем....мислим није....а Федерер је завршио...сад га Надал стиже на РГ...

Zdenko Silic

pre 4 godine

Znam da je Novakov tim sve dobro isplanirao ali nije naodmet da napišem jer je lepo čitati te podatke. Ako Novak dobro odigra Dubai, nema razloga za brigu. Na sledeća tri Mastersa brani 315 bodova a Nadal 720. Do Rolan Garosa može skupiti oko 14 nedelja na prvom mestu, pa je to nekih 300 nedelja. Posle toga je sve stvar dobre taktike i planiranja. Odlična igra se podrazumeva naravno, dobro zdravlje da ga služi i pada rekord veoma brzo. Možda već posle Wimbldona. A o broju GS koliko će uzeti ove godine, odlučivaće mnogi faktori. Lično, bio bih presrećan da uzme bar jedan. Neka to bude odbrana Wimbldona.

зум

pre 4 godine

Tony

Веома занимљива анализа . Писао сам раније о томе и ретко ко то види тако. Хвала за искреност.

артиљерац

pre 4 godine

@ BB Ало,прика,имаш на YT клип из 2011.Новак у свлачионици LA Lakers-a.СВИ
играчи се поздрављају с њим,само Коби Брајант устаје са стола за масирање да
се ИЗЉУБИ с Новаком.Твој је проблем неписменост,ОПШТА.

Malo je glupo

pre 4 godine

Nolovci, za vase dobro, ali i za dobro Djokovica koji onda dobija svoju porciju od vas ovde u komentarima, budite spremni da je ovo mozda i poslednji GS trofej koji je osvojio! I to se ne odnosi samo na njega, nego i na Rafu... Federer vise nece osvojiti sigurno! Ne znam samo odakle vam toliko sigurnosti da ce osvojiti jos 4 komada? Ali ko zna... I ako stvarno uspe da osvoji jos ta 4, postaje Goat, to ce stvarno biti podvig!
(Jumko, 03. februar 2020 13:36)

Zašto misliš da Rafa više neće osvajati RG? Nekako me mogu da ga otpišem ove godine kao prvog favorita na RG-u .. Dominik Tim voli šljaku, ali da li ima konstantnost da odigra 2 GS-a za redom na takvom nivou? ostaje da se vidi.. I uz ta 2 glavna favorita stoji Novak sigirno.. Čovek koji je od poslednjih 9 GS-a osvojio 5, ne može da bude van konkurencije.. A što je najgore.. Federer je pokazao da ga na Wimbledon-u ne treba otpisivati, nije favorit svakako, ali može da iznenadi..

optimus prime

pre 4 godine

Federera će stići, Rafu teško. Nadal u telu ima još par slemova, pored RG uvek u brutalnoj formi dođe na U.S open koji je i osvojio dvaput u zadnje tri godine. Nadala niko i ne spominje u ovim pričama a čovek već u maju ima velike šanse da dostigne Federera. Ovaj RG je presudan
(Sivi soko, 3. februar 2020 15:08)

Ovaj put mislim da će mu stati u kraj Dominik Tim, a čak i Đoković ima realne šanse za ovogodišnji RG. Pokazao je slabosti Rafa u finalu US Opena, gde ga je Medvedev nadigrao ali je Rafa izvukao na suvi kvalitet. Možda Đoković čak ima manje šansi u Parizu, ali Dominik Tim definitivno može pobediti Rafu na šljaci.

Ernesto ce

pre 4 godine

veliku ulogu ce ofigrati naredni GS u parizu , jer ako pobedi nadal ,to ce stvoriti pritisak moranja djokovicu a rasteretiti nadala , jer ce imati 20 kao i fed a djokovic pak 17 , opet ce novak biti favorit u naredna dva gs ali ce imati veci pritisak a ako osvoji rolan garos , to bi bio veliki podstrek a i sansa da cak osvoji i sve gs titule ove godine, ako ga zdravlje posluzi , a samim tim i stigne federera a posle je nebo granica ali opet , rolan garos ce imati veliki uticaj na svu trojicu.

jedanodmnogih

pre 4 godine

Može osvojiti i 100 GS ,uvijek će biti u Federerovoj sjenci,što će za njega biti neprebolno.
(naravno, 03. februar 2020 15:28)

Za njega? Ili... za tebe.. hehe.

Nole kobi

pre 4 godine

Za Ovo sto je Nole izjavio da mu je Kobi mentor. Pronadje se lako na netu intervju kobijev o novaku i kako mu je pomagao i davao savete kad je pao Novak. Takodje i Novakova izjava o istom slucaju.
Pozz

John

pre 4 godine

(Mare, 3. februar 2020 16:03)

Plus Dejvis kup. Jedino mu fali zlato sa Olimpijskih igara.
A koje su ove godine i igraju se na terenu na kom je prošle godine uzeo titulu.
Jedino što tenis počinje manje od dve nedelje od završetka Vimbldona.

ao2o2o

pre 4 godine

(Oliver, 03. februar 2020 16:09)

Nema potrebe da se to radi tako, brutalno i surovo. Noletu se da objasniti. On je pametan i kooperativan. (3 GS je tako prepustio: 2 Mareju i 1 Nišikoriju)

vrg

pre 4 godine

“Ove ili sledece...” To znaci pucas na sva tri preostala! Pa ti i od mene vise verujes u sebe!
Svaka čast! Idemooooo!????
(GavrAn, 3. februar 2020 13:38)

mislim da je mislio na nedelje provedene na prvom mestu, jer mu za to osim slemova trebaju i nastupi na mastersima. za to mora da zapne jos malo i uzima.

a slemovi su tu, jos dugo na raspolaganju za klasu kakva novak jeste. zato je i rekao da ce posle godinu dve da igra samo neke turnire, odnosno samo slemove (i po koji masters).

sve je isplanirao, samo zdravlje da sluzi. sigurno ce i ovi klinci uzeti po nesto, gore od zelje, nisu ni losi. ali dobro. po nesto. :)

ako zeli, novak do kraja sledece olimpijade moze da hara. vec prilagodjava igru, vraca agresivnost, pegla servis. svaka cast.

Just Do Nothing

pre 4 godine

RG i OI ove godine, to je vec mnogo!

Mozda je realnije da dobije WB i OI, ali mislim da mu je RG ipak prioritet.

Pa makar ne dobio WB.

Jeremy

pre 4 godine

"Nije tajna da u ovoj etapi karijere Grend slemovi najviše znače. Ali i broj nedelja kao broj jedan je nešto što bih voleo da dostignem. Radim na tome."

Ove ili sledeće.... :)

To volim da čujem

Nal Bandi

pre 4 godine

Nadam se da ce biti spreman fizicki za RG. To je kljuc i sve od Djokovica zavisi.
Wimb/ tu je jak favorit.
US Open ce biti najtezi psihicki (zbog bukvalno neprijateljskog okruzenja), a realno podloga za njegov savrsen tenis.(Nadal ima 4 US Open-a, a Djokovic samo 3, ne bih da zvuci arogontno, ali je realno je tako SAMO 3!!!)
PS svuda je negativno okruzenje u zavrsnici GS, ali US Open je poseban nivo zbog vise razloga...)

misterX

pre 4 godine

Mogli ste bar da stavite pravu sliku iz Australije, a ne ovu kad se slikao sa peharom posle Vimbldona.
(Dobro Informisan, 3. februar 2020 15:17)

...pehar Wimbledona je zlatne boje...(...cak ti i pluseve daju za ovu netacnu konstataciju, sto znaci da ovde retko ko uopste i razmislja svojom glavom).

čokoladni mrmot

pre 4 godine

Može osvojiti i 100 GS ,uvijek će biti u Federerovoj sjenci,što će za njega biti neprebolno.
(naravno, 03. februar 2020 15:28)

Baš ga bole uši...to da je on u njegovoj senci to je očekivano za nas, ali to da uzme 25 GS to nije očekivano...za njih..odnosno tebe.
Lako će on za Federerovu senku, al kako ćete vi za 25 GS? U ludnici da završite?

DIMITRIJE

pre 4 godine

u tekstu stoji da ove ili sledece godine planira da redukuje kalendar i bira turnire a ne odnosi se na obaranje rekorda. ali uzrocno posledicno je da mu da sansu za to.

podatak je da pre napunjene 33 godine
federer ime 17gs
nadal 17gs
novak 17gs
znaci potpuno su jednaki

nakon napunjene 33 nadal ima 2gs sa tendecijom da poveca br
fedwerer 3

a novaku preostaje da pokaze koliko ima goriva.

takodje do 33 godine novak ima sansu da stigne do 300 nedelja sa bar jednim mastersom pre wimbledona osvojenim i dubai 500 serije.
dok federer u 33 je imao 302 nedelje . opet izjedancen


realno je da mu izbor ove godine bude
sinsinati, majami, indijan vels,
wimbledon, US open, RG,
tokio olimpiada, eventualno sangaj ili peking u kini, i masters zavrsni.

za ostale turnire ne vidim svrhu, sigurno ce odigradi jos po neki kao pripremu bez cilja osvajanja. tako da ce ispasti u recimo 1/4 finala ili 1/8
da bi sebi dao odmora pred GS par dana vise. kao sto je uradio prosle godine kad je izgubio od cicipasa sa osmehom na licu u torontu pred sinsinati koji mu je falio. odlicna selekcija