Subota, 01.02.2020.

13:00

Rafter: Novak je prokleto dobar

Dvostriki šampion US Opena, Australijanac Patrik Rafter jedan je od retkih koji se usudio da prognozira pobednika finala.

Izvor: Z.K.

Rafter: Novak je prokleto dobar IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

38 Komentari

Sortiraj po:

nisam ja, ja je

pre 4 godine

To ti samo govori u prilog o konkurenciji danas i u vreme Borga. Hvala, prijatno. (ferdinand, 1. februar 2020 14:15)

Pa jes' vala. Zamisli, glavni rivali tokom karijere su mu bili tek nekakvi McEnroe i Connors. Doduse, nesto kasnije je dosao i onaj Lendl. A kad se pojavio, sta je zatekao - imena kao sto su John Newcombe, Arthur Ashe, Ilie Nastase, Roscoe Tanner, Guillelmo Vilas, Vitas Gerulaitis... Zamisli, cak su se tu jos muvali i onaj Ken Rosewall i Rod Laver (sa 19 godina tukao 37-godisnjeg Lavera na US Openu). Gde je to od konkurencije koju ova trojica imaju danas - Tsitsipas, Medvedev, Raonic...!?

T-ZeX

pre 4 godine

Heh... vidim ovde neka kao frka od Tima. Oplesce ga Nole da se sve pusi . Mora Tim jos da poraste da bi mogao da izgura svoju igru na nivo Novakove igre. Nole , ako izadje raspolozen , ogulice ga kao bananu . A i ako ne bude narocito raspolozen , pobedice svakako. Napred Nole . Srbija je uz tebe.

CHE

pre 4 godine

Borg je najharizmaticniji teniser koji se ikada pojavio u tenisu.Zavrsio je karijeru u 26-oj godini i igrao je drvenim reketom.Uporedjivanje Nadala i Borga je glupo zaista.To je kao kada bi uporedjivali Maradonu i Raula!Sa Borgom tenis postaje visoko placen sport i ove milione koje sada zaradjuju teniseri pa i taj Nadal neka zahvale Borgu i Mcenrou.Borg je poslednjj vitez tenisa.Toliko o tome.

Mikii

pre 4 godine

A bi li to isto govorio da se Borg kojim slucajem rodio kad i Nadal, sa svom tom modernom tehnologijom, medicinom i cim sve ne.
(finan, 01. februar 2020 15:19)

Da, isto bih govorio. Nadal je na tom terenu u top formi apsolutno nepobediv.

finan

pre 4 godine

U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti. 
(finan, 01. februar 2020 13:40) 

A vidis, ja mislim da Borg ni po kojem parametru Nadalu seta ne bi uzeo na Roland Garosu.
(Mikii, 01. februar 2020 14:47)

A bi li to isto govorio da se Borg kojim slucajem rodio kad i Nadal, sa svom tom modernom tehnologijom, medicinom i cim sve ne.

ValterNBG

pre 4 godine

Citam komentare vec dva dana(jeste,dokon sam).Ispade da je Tim ubedljivi favorit,cak I po dobronamernim komentarima.Stvarno ne znam sta je sa nama.Ceo teniski svet I vodece svetske kladionice kazu da Tim nema sanse,jedino mi smo zakljucili da je on u prednosti.Nemamo poverenja u Noleta ni malo,zasto je to tako verovatno ni vodeci psihijatri ne bi mogli da objasne.Wilander I Mekinro su samo napravili face I presli na drugu temu kada je bilo reci o eventualnom Timovom uspehu.To bi bilo ogromno iznenadjenje.Opustite se malo,ipak je to Nole.

dnevna doza prosečnog Srbijanca

pre 4 godine

U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.
(finan, 01. februar 2020 13:40)

A vidis, ja mislim da Borg ni po kojem parametru Nadalu seta ne bi uzeo na Roland Garosu.
(Mikii, 01. februar 2020 14:47)

Borg bi uzeo i set i meč Nadalu na RG jer ima 6 osvojenih RG i posle Nadala je i dalje drugi najuspešniji teniser u Open eri na tom turniru. Borg ima dva osvojena RG bez izgubljenog seta +1 Wim (Nadal 3 sve na RG) i samo 2 izgubljena meča na RG (kao i Nadal, doduše na manje nastupa) a takođe drži rekord po broju uzastopno dobijenih setova na RG (41). Dakle imao je igru za šljaku.

Алекса

pre 4 godine

U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.
(finan, 01. februar 2020 13:40)

A vidis, ja mislim da Borg ni po kojem parametru Nadalu seta ne bi uzeo na Roland Garosu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 1. februar 2020 14:47

Кад? Са којом опремом? Под којим режимом исхране, одмора, тренинга? Којом техником? Шта мислиш колико би поена Рафа узео Донеј рекетом од 450 грама и главом 75? Да ли ви вратио једну лопту у терен, ако узмеш у обзир екстремно различиту технику коју омогућава АПД100?
Шта мислиш шта бих ја урадио са ПС97/РезГел7Клеј против себе из 1990. са ПС85/АТЦIII на шљаци? А обратно? Ја из '90 са пс97 против мене из '20 са ПС85?

baki

pre 4 godine

Kako god hocete, al za mene je Borg ipak tata. 26 godina, 11 GS, cao zbogom tenisu ! Niko nema takav procenat uspjesnosti na GS, niko !! Jos ako se ne varam covjek nije igrao Australiju.

Svaka cast velikoj trojci, ali su Boga mi i mnogo gubili na Slemovima. Npr Novak na RG i US Openu zbirno 20 polufinala, od cega cak 8 izgubljenih finala i svega 4 titule. Nadal za 15 godina karijere svega 3 titule na Australijan Openu i Wimbldonu. Federer 11 godina nije primirisao trofeju na US Openu. U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.
(finan, 01. februar 2020 13:40)

Očigledno tvoje glavne veze sa sportom su Wikipedija i You tube .
Ovakvu glupost odavno nisam čuo .

prof.

pre 4 godine

Federer je kao Junajted, iskoristio situaciju dok nema konkurencije pa sr naosvajao trofeja a kad su stigli pravi rivali nema ga nigdje. Sport je pravedan i Novak ce da osvoji vise titula od Fedeksa!!! Nole najveci sampion ikada!!
(Oliver, 01. februar 2020 13:50)

"Ne pobedjuje uvek bolji ","Lopta je okrugla" samo su dve od ko zna koliko još izreka koje te demantuju da je sport pravedan, a srbenda ko srbenda odmah po inerciji daj što više pluseva........PS.Naravno da svim srcem navijam za našeg Novaka, ali kao i uvek imam dozu neizvesnosti u sebi.

Oliver

pre 4 godine

Vrlo jednostavno uspon Junajteda krece kad je Liverpul dozivio nagli pad od 90 do 00 doslovno niko nije mogao nista da uradi bas kao sto je Fedex krenuo kada su se Sampras i kompanija se povukli, kad je dosao novac u Čelzi gle čuda odmah plavci uzimaju titulu, kad je novac došao u Siti rasturaju Junajted gdje god i kad god, recimo na OT 1-6 potapanje. Jednostavno konkurencija cini svoje, oni mogu uzeti bas kaoni Fedex ako je protivnik provijedjen ili se muci sa formom ali kad su protivnici u ritmu on ne može nista. Ali dobro ja sam novokomponovani navijac hehe a tvoj tim do 90 je bio manji od makovog zrna i sa podsmijehom su spominjali Liverpul koji gle cuda ima duplo vise titula prvaka evrope nego Junajted a zaasto pa jer znaju da se suoce sa konkurencijom, Junajted i Veb mogu da silu prosipaju kad al na ostrvu i to kad je neko bar duplo slabiji od njih.

Ernesto ce

pre 4 godine

Federer je kao Junajted, iskoristio situaciju dok nema konkurencije pa sr naosvajao trofeja a kad su stigli pravi rivali nema ga nigdje. Sport je pravedan i Novak ce da osvoji vise titula od Fedeksa!!! Nole najveci sampion ikada!!
(Oliver, 01. februar 2020 13:50)

To je tacno ,a cinjenica je i da je uglavnom u finalima ,federer imao tenisere slabijeg kvaliteta , nestabilne i nekonstatne protivnike , koji su u rangu npr , sada Tima ( s tim da je Tim ,poprilicno konstantan i psihi ki syltabilan igrac ) i zato sada Novak prosto mora da koristi ovakve prilike ,kad nema najbolje igrace za protivnike , kao Nadala i federera ,koji su top 5 igraca svih vremena , ako hoce da prestigne federera po broju GS .

KingJames

pre 4 godine

Federer je kao Junajted, iskoristio situaciju dok nema konkurencije pa sr naosvajao trofeja a kad su stigli pravi rivali nema ga nigdje. Sport je pravedan i Novak ce da osvoji vise titula od Fedeksa!!! Nole najveci sampion ikada!!
(Oliver, 01. februar 2020 13:50)Aahahahah izvini ali da li mozes da mi objasnis kako je to Junajted osvajao trofeje bez konkurencije.Prethodna decenija Premijer Lige i pocetak ove je mnogo jaca bila konkurencija nego sada.Ali ne zameram ti verovatno si novokomponovani navijac Liverpula ili Mancester Sitija pa poznajes Premijer Ligu 3 godine.Liverpul i Siti su sad jedini konkurenti za titulu,a pre 10ak godina si imao Junajted sa Kristijanom,Runijem,Vidicem i druzinom,pa Celsi sa Lampardom,Drogbom,Balakom,Terijem.Arsenal sa Anrijem,Piresom,Bergkampom i Liverpul sa Dzerardom i Toresom koji je tad doduse znao da zavrsava i kao sedmi.A za Federera si u pravu.

Ihtiostega

pre 4 godine

Liar liar!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 01. februar 2020 13:42)

Pa ti rasturas engleski! Evo ti jedan roza dzemper za nagradu...

ferdinand

pre 4 godine

Kako god hocete, al za mene je Borg ipak tata. 26 godina, 11 GS, cao zbogom tenisu ! Niko nema takav procenat uspjesnosti na GS, niko !! Jos ako se ne varam covjek nije igrao Australiju.

Svaka cast velikoj trojci, ali su Boga mi i mnogo gubili na Slemovima. Npr Novak na RG i US Openu zbirno 20 polufinala, od cega cak 8 izgubljenih finala i svega 4 titule. Nadal za 15 godina karijere svega 3 titule na Australijan Openu i Wimbldonu. Federer 11 godina nije primirisao trofeju na US Openu. U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.
(finan, 01. februar 2020 13:40)

To ti samo govori u prilog o konkurenciji danas i u vreme Borga. Hvala, prijatno.

Mikii

pre 4 godine

U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.
(finan, 01. februar 2020 13:40)

A vidis, ja mislim da Borg ni po kojem parametru Nadalu seta ne bi uzeo na Roland Garosu.

Aki

pre 4 godine

Moguć je ovaj scenario. Novak osvaja Australiju, Nadal ponovo RG i dobija svoj 20 GS. Novak osvaja Wimbledon i US Open. Sledeće godine u ovo vreme, Novak igra finale za šansu da se izjednači sa njima u GOAT trci.

Jumko

pre 4 godine

@Ernesto ce Imao je u finalima "slabije" tenisere, jer jaci nisu uspeli da dodju do finala... Npr. Rodik i Safin, koji su tukli Djokovica gde su stigli, i protiv kojih Djokovic sa 22, 23 godine nije uzeo Slem 3 godine! A bili su na turu i Nalbandijan, Hjuit, Ferer, Soderling, pa mladi Nadal, Marej i Djokovic... O da, zlatna era tenisa! E sad, sto su Bagdatis i Filipusis izbacili jace igrace, to je druga stvar. A ko sad od jacih nije u finalu? Nema, "mocni" Tim mu je najveca prepreka danas!

finan

pre 4 godine

Kako god hocete, al za mene je Borg ipak tata. 26 godina, 11 GS, cao zbogom tenisu ! Niko nema takav procenat uspjesnosti na GS, niko !! Jos ako se ne varam covjek nije igrao Australiju.

Svaka cast velikoj trojci, ali su Boga mi i mnogo gubili na Slemovima. Npr Novak na RG i US Openu zbirno 20 polufinala, od cega cak 8 izgubljenih finala i svega 4 titule. Nadal za 15 godina karijere svega 3 titule na Australijan Openu i Wimbldonu. Federer 11 godina nije primirisao trofeju na US Openu. U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.

DovlAa

pre 4 godine

Gledam ovo zensko finale, ova Kenin je uzela 4 miliona$ a Dominik Tim koji je proveo na terenu 3 puta vise od nje, srusio br. 1 ce najvjerovatnije uzeti duplo manje jer ce izgubiti od Noleta, i onda kazu treba da bude isti fon za zenski i muski tenis, nevjerovatna je razlika u samoj zanimljivosti totalno drugi sport.

srle

pre 4 godine

Bio si mi teniski idol kad sam tek počinjao da malo bolje pratim ovaj sport. Rafteru srpski sine, sutra ako Bog da, da slavimo svi Noletov 17 GS trofej!

kaligula

pre 4 godine

Realno Tim ako odigra najbolje što ume Novak će teško moći da se odupre. A sa druge strane, ako Novak nekako uključi turbo mod kao prošle godine u finalu Timu neće pomoći ni njegovo najbolje izdanje. Sve u svemu potpuno otvoren meč. Ko god da osvoji potpuno je zasluženo!

Oliver

pre 4 godine

Federer je kao Junajted, iskoristio situaciju dok nema konkurencije pa sr naosvajao trofeja a kad su stigli pravi rivali nema ga nigdje. Sport je pravedan i Novak ce da osvoji vise titula od Fedeksa!!! Nole najveci sampion ikada!!

South Park

pre 4 godine

Tim uzima prvi set.Ulazi nabrijan,udara kao iz topa servis ide.Sa umorom to sve pada,Novak nameće svoju igru i laganjih 3-1za Novaka.Novak je pod pritiskom,sa novim slemom 17-im dobija i prvo mesto i sa pola snage jer ne brani nesto puno do Wimbldona on je prvi.Srecno Noleee.

prijatelj nekih prijatelja

pre 4 godine

Ne morate doslovno prevoditi englesko-američke kolokvijalne fraze .

Za slabokapirajuće će ispasti da misli nešto loše o Novaku, da mu je bukvalno proklet, mrzak i slično. Damn good, može biti i j**** dobar i fascinatno dobar i šta sve ne, 100 značenja ima jedna njihova fraza.

Oliver

pre 4 godine

Federer je kao Junajted, iskoristio situaciju dok nema konkurencije pa sr naosvajao trofeja a kad su stigli pravi rivali nema ga nigdje. Sport je pravedan i Novak ce da osvoji vise titula od Fedeksa!!! Nole najveci sampion ikada!!

DovlAa

pre 4 godine

Gledam ovo zensko finale, ova Kenin je uzela 4 miliona$ a Dominik Tim koji je proveo na terenu 3 puta vise od nje, srusio br. 1 ce najvjerovatnije uzeti duplo manje jer ce izgubiti od Noleta, i onda kazu treba da bude isti fon za zenski i muski tenis, nevjerovatna je razlika u samoj zanimljivosti totalno drugi sport.

South Park

pre 4 godine

Tim uzima prvi set.Ulazi nabrijan,udara kao iz topa servis ide.Sa umorom to sve pada,Novak nameće svoju igru i laganjih 3-1za Novaka.Novak je pod pritiskom,sa novim slemom 17-im dobija i prvo mesto i sa pola snage jer ne brani nesto puno do Wimbldona on je prvi.Srecno Noleee.

kaligula

pre 4 godine

Realno Tim ako odigra najbolje što ume Novak će teško moći da se odupre. A sa druge strane, ako Novak nekako uključi turbo mod kao prošle godine u finalu Timu neće pomoći ni njegovo najbolje izdanje. Sve u svemu potpuno otvoren meč. Ko god da osvoji potpuno je zasluženo!

srle

pre 4 godine

Bio si mi teniski idol kad sam tek počinjao da malo bolje pratim ovaj sport. Rafteru srpski sine, sutra ako Bog da, da slavimo svi Noletov 17 GS trofej!

prijatelj nekih prijatelja

pre 4 godine

Ne morate doslovno prevoditi englesko-američke kolokvijalne fraze .

Za slabokapirajuće će ispasti da misli nešto loše o Novaku, da mu je bukvalno proklet, mrzak i slično. Damn good, može biti i j**** dobar i fascinatno dobar i šta sve ne, 100 značenja ima jedna njihova fraza.

Aki

pre 4 godine

Moguć je ovaj scenario. Novak osvaja Australiju, Nadal ponovo RG i dobija svoj 20 GS. Novak osvaja Wimbledon i US Open. Sledeće godine u ovo vreme, Novak igra finale za šansu da se izjednači sa njima u GOAT trci.

ferdinand

pre 4 godine

Kako god hocete, al za mene je Borg ipak tata. 26 godina, 11 GS, cao zbogom tenisu ! Niko nema takav procenat uspjesnosti na GS, niko !! Jos ako se ne varam covjek nije igrao Australiju.

Svaka cast velikoj trojci, ali su Boga mi i mnogo gubili na Slemovima. Npr Novak na RG i US Openu zbirno 20 polufinala, od cega cak 8 izgubljenih finala i svega 4 titule. Nadal za 15 godina karijere svega 3 titule na Australijan Openu i Wimbldonu. Federer 11 godina nije primirisao trofeju na US Openu. U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.
(finan, 01. februar 2020 13:40)

To ti samo govori u prilog o konkurenciji danas i u vreme Borga. Hvala, prijatno.

finan

pre 4 godine

Kako god hocete, al za mene je Borg ipak tata. 26 godina, 11 GS, cao zbogom tenisu ! Niko nema takav procenat uspjesnosti na GS, niko !! Jos ako se ne varam covjek nije igrao Australiju.

Svaka cast velikoj trojci, ali su Boga mi i mnogo gubili na Slemovima. Npr Novak na RG i US Openu zbirno 20 polufinala, od cega cak 8 izgubljenih finala i svega 4 titule. Nadal za 15 godina karijere svega 3 titule na Australijan Openu i Wimbldonu. Federer 11 godina nije primirisao trofeju na US Openu. U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.

Ihtiostega

pre 4 godine

Liar liar!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 01. februar 2020 13:42)

Pa ti rasturas engleski! Evo ti jedan roza dzemper za nagradu...

Ernesto ce

pre 4 godine

Federer je kao Junajted, iskoristio situaciju dok nema konkurencije pa sr naosvajao trofeja a kad su stigli pravi rivali nema ga nigdje. Sport je pravedan i Novak ce da osvoji vise titula od Fedeksa!!! Nole najveci sampion ikada!!
(Oliver, 01. februar 2020 13:50)

To je tacno ,a cinjenica je i da je uglavnom u finalima ,federer imao tenisere slabijeg kvaliteta , nestabilne i nekonstatne protivnike , koji su u rangu npr , sada Tima ( s tim da je Tim ,poprilicno konstantan i psihi ki syltabilan igrac ) i zato sada Novak prosto mora da koristi ovakve prilike ,kad nema najbolje igrace za protivnike , kao Nadala i federera ,koji su top 5 igraca svih vremena , ako hoce da prestigne federera po broju GS .

ValterNBG

pre 4 godine

Citam komentare vec dva dana(jeste,dokon sam).Ispade da je Tim ubedljivi favorit,cak I po dobronamernim komentarima.Stvarno ne znam sta je sa nama.Ceo teniski svet I vodece svetske kladionice kazu da Tim nema sanse,jedino mi smo zakljucili da je on u prednosti.Nemamo poverenja u Noleta ni malo,zasto je to tako verovatno ni vodeci psihijatri ne bi mogli da objasne.Wilander I Mekinro su samo napravili face I presli na drugu temu kada je bilo reci o eventualnom Timovom uspehu.To bi bilo ogromno iznenadjenje.Opustite se malo,ipak je to Nole.

KingJames

pre 4 godine

Federer je kao Junajted, iskoristio situaciju dok nema konkurencije pa sr naosvajao trofeja a kad su stigli pravi rivali nema ga nigdje. Sport je pravedan i Novak ce da osvoji vise titula od Fedeksa!!! Nole najveci sampion ikada!!
(Oliver, 01. februar 2020 13:50)Aahahahah izvini ali da li mozes da mi objasnis kako je to Junajted osvajao trofeje bez konkurencije.Prethodna decenija Premijer Lige i pocetak ove je mnogo jaca bila konkurencija nego sada.Ali ne zameram ti verovatno si novokomponovani navijac Liverpula ili Mancester Sitija pa poznajes Premijer Ligu 3 godine.Liverpul i Siti su sad jedini konkurenti za titulu,a pre 10ak godina si imao Junajted sa Kristijanom,Runijem,Vidicem i druzinom,pa Celsi sa Lampardom,Drogbom,Balakom,Terijem.Arsenal sa Anrijem,Piresom,Bergkampom i Liverpul sa Dzerardom i Toresom koji je tad doduse znao da zavrsava i kao sedmi.A za Federera si u pravu.

Mikii

pre 4 godine

U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.
(finan, 01. februar 2020 13:40)

A vidis, ja mislim da Borg ni po kojem parametru Nadalu seta ne bi uzeo na Roland Garosu.

Алекса

pre 4 godine

U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.
(finan, 01. februar 2020 13:40)

A vidis, ja mislim da Borg ni po kojem parametru Nadalu seta ne bi uzeo na Roland Garosu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 1. februar 2020 14:47

Кад? Са којом опремом? Под којим режимом исхране, одмора, тренинга? Којом техником? Шта мислиш колико би поена Рафа узео Донеј рекетом од 450 грама и главом 75? Да ли ви вратио једну лопту у терен, ако узмеш у обзир екстремно различиту технику коју омогућава АПД100?
Шта мислиш шта бих ја урадио са ПС97/РезГел7Клеј против себе из 1990. са ПС85/АТЦIII на шљаци? А обратно? Ја из '90 са пс97 против мене из '20 са ПС85?

T-ZeX

pre 4 godine

Heh... vidim ovde neka kao frka od Tima. Oplesce ga Nole da se sve pusi . Mora Tim jos da poraste da bi mogao da izgura svoju igru na nivo Novakove igre. Nole , ako izadje raspolozen , ogulice ga kao bananu . A i ako ne bude narocito raspolozen , pobedice svakako. Napred Nole . Srbija je uz tebe.

finan

pre 4 godine

U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti. 
(finan, 01. februar 2020 13:40) 

A vidis, ja mislim da Borg ni po kojem parametru Nadalu seta ne bi uzeo na Roland Garosu.
(Mikii, 01. februar 2020 14:47)

A bi li to isto govorio da se Borg kojim slucajem rodio kad i Nadal, sa svom tom modernom tehnologijom, medicinom i cim sve ne.

dnevna doza prosečnog Srbijanca

pre 4 godine

U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.
(finan, 01. februar 2020 13:40)

A vidis, ja mislim da Borg ni po kojem parametru Nadalu seta ne bi uzeo na Roland Garosu.
(Mikii, 01. februar 2020 14:47)

Borg bi uzeo i set i meč Nadalu na RG jer ima 6 osvojenih RG i posle Nadala je i dalje drugi najuspešniji teniser u Open eri na tom turniru. Borg ima dva osvojena RG bez izgubljenog seta +1 Wim (Nadal 3 sve na RG) i samo 2 izgubljena meča na RG (kao i Nadal, doduše na manje nastupa) a takođe drži rekord po broju uzastopno dobijenih setova na RG (41). Dakle imao je igru za šljaku.

prof.

pre 4 godine

Federer je kao Junajted, iskoristio situaciju dok nema konkurencije pa sr naosvajao trofeja a kad su stigli pravi rivali nema ga nigdje. Sport je pravedan i Novak ce da osvoji vise titula od Fedeksa!!! Nole najveci sampion ikada!!
(Oliver, 01. februar 2020 13:50)

"Ne pobedjuje uvek bolji ","Lopta je okrugla" samo su dve od ko zna koliko još izreka koje te demantuju da je sport pravedan, a srbenda ko srbenda odmah po inerciji daj što više pluseva........PS.Naravno da svim srcem navijam za našeg Novaka, ali kao i uvek imam dozu neizvesnosti u sebi.

CHE

pre 4 godine

Borg je najharizmaticniji teniser koji se ikada pojavio u tenisu.Zavrsio je karijeru u 26-oj godini i igrao je drvenim reketom.Uporedjivanje Nadala i Borga je glupo zaista.To je kao kada bi uporedjivali Maradonu i Raula!Sa Borgom tenis postaje visoko placen sport i ove milione koje sada zaradjuju teniseri pa i taj Nadal neka zahvale Borgu i Mcenrou.Borg je poslednjj vitez tenisa.Toliko o tome.

baki

pre 4 godine

Kako god hocete, al za mene je Borg ipak tata. 26 godina, 11 GS, cao zbogom tenisu ! Niko nema takav procenat uspjesnosti na GS, niko !! Jos ako se ne varam covjek nije igrao Australiju.

Svaka cast velikoj trojci, ali su Boga mi i mnogo gubili na Slemovima. Npr Novak na RG i US Openu zbirno 20 polufinala, od cega cak 8 izgubljenih finala i svega 4 titule. Nadal za 15 godina karijere svega 3 titule na Australijan Openu i Wimbldonu. Federer 11 godina nije primirisao trofeju na US Openu. U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.
(finan, 01. februar 2020 13:40)

Očigledno tvoje glavne veze sa sportom su Wikipedija i You tube .
Ovakvu glupost odavno nisam čuo .

Jumko

pre 4 godine

@Ernesto ce Imao je u finalima "slabije" tenisere, jer jaci nisu uspeli da dodju do finala... Npr. Rodik i Safin, koji su tukli Djokovica gde su stigli, i protiv kojih Djokovic sa 22, 23 godine nije uzeo Slem 3 godine! A bili su na turu i Nalbandijan, Hjuit, Ferer, Soderling, pa mladi Nadal, Marej i Djokovic... O da, zlatna era tenisa! E sad, sto su Bagdatis i Filipusis izbacili jace igrace, to je druga stvar. A ko sad od jacih nije u finalu? Nema, "mocni" Tim mu je najveca prepreka danas!

Mikii

pre 4 godine

A bi li to isto govorio da se Borg kojim slucajem rodio kad i Nadal, sa svom tom modernom tehnologijom, medicinom i cim sve ne.
(finan, 01. februar 2020 15:19)

Da, isto bih govorio. Nadal je na tom terenu u top formi apsolutno nepobediv.

nisam ja, ja je

pre 4 godine

To ti samo govori u prilog o konkurenciji danas i u vreme Borga. Hvala, prijatno. (ferdinand, 1. februar 2020 14:15)

Pa jes' vala. Zamisli, glavni rivali tokom karijere su mu bili tek nekakvi McEnroe i Connors. Doduse, nesto kasnije je dosao i onaj Lendl. A kad se pojavio, sta je zatekao - imena kao sto su John Newcombe, Arthur Ashe, Ilie Nastase, Roscoe Tanner, Guillelmo Vilas, Vitas Gerulaitis... Zamisli, cak su se tu jos muvali i onaj Ken Rosewall i Rod Laver (sa 19 godina tukao 37-godisnjeg Lavera na US Openu). Gde je to od konkurencije koju ova trojica imaju danas - Tsitsipas, Medvedev, Raonic...!?

Oliver

pre 4 godine

Vrlo jednostavno uspon Junajteda krece kad je Liverpul dozivio nagli pad od 90 do 00 doslovno niko nije mogao nista da uradi bas kao sto je Fedex krenuo kada su se Sampras i kompanija se povukli, kad je dosao novac u Čelzi gle čuda odmah plavci uzimaju titulu, kad je novac došao u Siti rasturaju Junajted gdje god i kad god, recimo na OT 1-6 potapanje. Jednostavno konkurencija cini svoje, oni mogu uzeti bas kaoni Fedex ako je protivnik provijedjen ili se muci sa formom ali kad su protivnici u ritmu on ne može nista. Ali dobro ja sam novokomponovani navijac hehe a tvoj tim do 90 je bio manji od makovog zrna i sa podsmijehom su spominjali Liverpul koji gle cuda ima duplo vise titula prvaka evrope nego Junajted a zaasto pa jer znaju da se suoce sa konkurencijom, Junajted i Veb mogu da silu prosipaju kad al na ostrvu i to kad je neko bar duplo slabiji od njih.

Jumko

pre 4 godine

@Ernesto ce Imao je u finalima "slabije" tenisere, jer jaci nisu uspeli da dodju do finala... Npr. Rodik i Safin, koji su tukli Djokovica gde su stigli, i protiv kojih Djokovic sa 22, 23 godine nije uzeo Slem 3 godine! A bili su na turu i Nalbandijan, Hjuit, Ferer, Soderling, pa mladi Nadal, Marej i Djokovic... O da, zlatna era tenisa! E sad, sto su Bagdatis i Filipusis izbacili jace igrace, to je druga stvar. A ko sad od jacih nije u finalu? Nema, "mocni" Tim mu je najveca prepreka danas!

finan

pre 4 godine

Kako god hocete, al za mene je Borg ipak tata. 26 godina, 11 GS, cao zbogom tenisu ! Niko nema takav procenat uspjesnosti na GS, niko !! Jos ako se ne varam covjek nije igrao Australiju.

Svaka cast velikoj trojci, ali su Boga mi i mnogo gubili na Slemovima. Npr Novak na RG i US Openu zbirno 20 polufinala, od cega cak 8 izgubljenih finala i svega 4 titule. Nadal za 15 godina karijere svega 3 titule na Australijan Openu i Wimbldonu. Federer 11 godina nije primirisao trofeju na US Openu. U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.

Oliver

pre 4 godine

Federer je kao Junajted, iskoristio situaciju dok nema konkurencije pa sr naosvajao trofeja a kad su stigli pravi rivali nema ga nigdje. Sport je pravedan i Novak ce da osvoji vise titula od Fedeksa!!! Nole najveci sampion ikada!!

DovlAa

pre 4 godine

Gledam ovo zensko finale, ova Kenin je uzela 4 miliona$ a Dominik Tim koji je proveo na terenu 3 puta vise od nje, srusio br. 1 ce najvjerovatnije uzeti duplo manje jer ce izgubiti od Noleta, i onda kazu treba da bude isti fon za zenski i muski tenis, nevjerovatna je razlika u samoj zanimljivosti totalno drugi sport.

Mikii

pre 4 godine

A bi li to isto govorio da se Borg kojim slucajem rodio kad i Nadal, sa svom tom modernom tehnologijom, medicinom i cim sve ne.
(finan, 01. februar 2020 15:19)

Da, isto bih govorio. Nadal je na tom terenu u top formi apsolutno nepobediv.

kaligula

pre 4 godine

Realno Tim ako odigra najbolje što ume Novak će teško moći da se odupre. A sa druge strane, ako Novak nekako uključi turbo mod kao prošle godine u finalu Timu neće pomoći ni njegovo najbolje izdanje. Sve u svemu potpuno otvoren meč. Ko god da osvoji potpuno je zasluženo!

South Park

pre 4 godine

Tim uzima prvi set.Ulazi nabrijan,udara kao iz topa servis ide.Sa umorom to sve pada,Novak nameće svoju igru i laganjih 3-1za Novaka.Novak je pod pritiskom,sa novim slemom 17-im dobija i prvo mesto i sa pola snage jer ne brani nesto puno do Wimbldona on je prvi.Srecno Noleee.

Mikii

pre 4 godine

U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.
(finan, 01. februar 2020 13:40)

A vidis, ja mislim da Borg ni po kojem parametru Nadalu seta ne bi uzeo na Roland Garosu.

prijatelj nekih prijatelja

pre 4 godine

Ne morate doslovno prevoditi englesko-američke kolokvijalne fraze .

Za slabokapirajuće će ispasti da misli nešto loše o Novaku, da mu je bukvalno proklet, mrzak i slično. Damn good, može biti i j**** dobar i fascinatno dobar i šta sve ne, 100 značenja ima jedna njihova fraza.

srle

pre 4 godine

Bio si mi teniski idol kad sam tek počinjao da malo bolje pratim ovaj sport. Rafteru srpski sine, sutra ako Bog da, da slavimo svi Noletov 17 GS trofej!

ferdinand

pre 4 godine

Kako god hocete, al za mene je Borg ipak tata. 26 godina, 11 GS, cao zbogom tenisu ! Niko nema takav procenat uspjesnosti na GS, niko !! Jos ako se ne varam covjek nije igrao Australiju.

Svaka cast velikoj trojci, ali su Boga mi i mnogo gubili na Slemovima. Npr Novak na RG i US Openu zbirno 20 polufinala, od cega cak 8 izgubljenih finala i svega 4 titule. Nadal za 15 godina karijere svega 3 titule na Australijan Openu i Wimbldonu. Federer 11 godina nije primirisao trofeju na US Openu. U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.
(finan, 01. februar 2020 13:40)

To ti samo govori u prilog o konkurenciji danas i u vreme Borga. Hvala, prijatno.

CHE

pre 4 godine

Borg je najharizmaticniji teniser koji se ikada pojavio u tenisu.Zavrsio je karijeru u 26-oj godini i igrao je drvenim reketom.Uporedjivanje Nadala i Borga je glupo zaista.To je kao kada bi uporedjivali Maradonu i Raula!Sa Borgom tenis postaje visoko placen sport i ove milione koje sada zaradjuju teniseri pa i taj Nadal neka zahvale Borgu i Mcenrou.Borg je poslednjj vitez tenisa.Toliko o tome.

KingJames

pre 4 godine

Federer je kao Junajted, iskoristio situaciju dok nema konkurencije pa sr naosvajao trofeja a kad su stigli pravi rivali nema ga nigdje. Sport je pravedan i Novak ce da osvoji vise titula od Fedeksa!!! Nole najveci sampion ikada!!
(Oliver, 01. februar 2020 13:50)Aahahahah izvini ali da li mozes da mi objasnis kako je to Junajted osvajao trofeje bez konkurencije.Prethodna decenija Premijer Lige i pocetak ove je mnogo jaca bila konkurencija nego sada.Ali ne zameram ti verovatno si novokomponovani navijac Liverpula ili Mancester Sitija pa poznajes Premijer Ligu 3 godine.Liverpul i Siti su sad jedini konkurenti za titulu,a pre 10ak godina si imao Junajted sa Kristijanom,Runijem,Vidicem i druzinom,pa Celsi sa Lampardom,Drogbom,Balakom,Terijem.Arsenal sa Anrijem,Piresom,Bergkampom i Liverpul sa Dzerardom i Toresom koji je tad doduse znao da zavrsava i kao sedmi.A za Federera si u pravu.

Oliver

pre 4 godine

Vrlo jednostavno uspon Junajteda krece kad je Liverpul dozivio nagli pad od 90 do 00 doslovno niko nije mogao nista da uradi bas kao sto je Fedex krenuo kada su se Sampras i kompanija se povukli, kad je dosao novac u Čelzi gle čuda odmah plavci uzimaju titulu, kad je novac došao u Siti rasturaju Junajted gdje god i kad god, recimo na OT 1-6 potapanje. Jednostavno konkurencija cini svoje, oni mogu uzeti bas kaoni Fedex ako je protivnik provijedjen ili se muci sa formom ali kad su protivnici u ritmu on ne može nista. Ali dobro ja sam novokomponovani navijac hehe a tvoj tim do 90 je bio manji od makovog zrna i sa podsmijehom su spominjali Liverpul koji gle cuda ima duplo vise titula prvaka evrope nego Junajted a zaasto pa jer znaju da se suoce sa konkurencijom, Junajted i Veb mogu da silu prosipaju kad al na ostrvu i to kad je neko bar duplo slabiji od njih.

Ernesto ce

pre 4 godine

Federer je kao Junajted, iskoristio situaciju dok nema konkurencije pa sr naosvajao trofeja a kad su stigli pravi rivali nema ga nigdje. Sport je pravedan i Novak ce da osvoji vise titula od Fedeksa!!! Nole najveci sampion ikada!!
(Oliver, 01. februar 2020 13:50)

To je tacno ,a cinjenica je i da je uglavnom u finalima ,federer imao tenisere slabijeg kvaliteta , nestabilne i nekonstatne protivnike , koji su u rangu npr , sada Tima ( s tim da je Tim ,poprilicno konstantan i psihi ki syltabilan igrac ) i zato sada Novak prosto mora da koristi ovakve prilike ,kad nema najbolje igrace za protivnike , kao Nadala i federera ,koji su top 5 igraca svih vremena , ako hoce da prestigne federera po broju GS .

Ihtiostega

pre 4 godine

Liar liar!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 01. februar 2020 13:42)

Pa ti rasturas engleski! Evo ti jedan roza dzemper za nagradu...

Aki

pre 4 godine

Moguć je ovaj scenario. Novak osvaja Australiju, Nadal ponovo RG i dobija svoj 20 GS. Novak osvaja Wimbledon i US Open. Sledeće godine u ovo vreme, Novak igra finale za šansu da se izjednači sa njima u GOAT trci.

baki

pre 4 godine

Kako god hocete, al za mene je Borg ipak tata. 26 godina, 11 GS, cao zbogom tenisu ! Niko nema takav procenat uspjesnosti na GS, niko !! Jos ako se ne varam covjek nije igrao Australiju.

Svaka cast velikoj trojci, ali su Boga mi i mnogo gubili na Slemovima. Npr Novak na RG i US Openu zbirno 20 polufinala, od cega cak 8 izgubljenih finala i svega 4 titule. Nadal za 15 godina karijere svega 3 titule na Australijan Openu i Wimbldonu. Federer 11 godina nije primirisao trofeju na US Openu. U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.
(finan, 01. februar 2020 13:40)

Očigledno tvoje glavne veze sa sportom su Wikipedija i You tube .
Ovakvu glupost odavno nisam čuo .

finan

pre 4 godine

U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti. 
(finan, 01. februar 2020 13:40) 

A vidis, ja mislim da Borg ni po kojem parametru Nadalu seta ne bi uzeo na Roland Garosu.
(Mikii, 01. februar 2020 14:47)

A bi li to isto govorio da se Borg kojim slucajem rodio kad i Nadal, sa svom tom modernom tehnologijom, medicinom i cim sve ne.

Алекса

pre 4 godine

U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.
(finan, 01. februar 2020 13:40)

A vidis, ja mislim da Borg ni po kojem parametru Nadalu seta ne bi uzeo na Roland Garosu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 1. februar 2020 14:47

Кад? Са којом опремом? Под којим режимом исхране, одмора, тренинга? Којом техником? Шта мислиш колико би поена Рафа узео Донеј рекетом од 450 грама и главом 75? Да ли ви вратио једну лопту у терен, ако узмеш у обзир екстремно различиту технику коју омогућава АПД100?
Шта мислиш шта бих ја урадио са ПС97/РезГел7Клеј против себе из 1990. са ПС85/АТЦIII на шљаци? А обратно? Ја из '90 са пс97 против мене из '20 са ПС85?

T-ZeX

pre 4 godine

Heh... vidim ovde neka kao frka od Tima. Oplesce ga Nole da se sve pusi . Mora Tim jos da poraste da bi mogao da izgura svoju igru na nivo Novakove igre. Nole , ako izadje raspolozen , ogulice ga kao bananu . A i ako ne bude narocito raspolozen , pobedice svakako. Napred Nole . Srbija je uz tebe.

nisam ja, ja je

pre 4 godine

To ti samo govori u prilog o konkurenciji danas i u vreme Borga. Hvala, prijatno. (ferdinand, 1. februar 2020 14:15)

Pa jes' vala. Zamisli, glavni rivali tokom karijere su mu bili tek nekakvi McEnroe i Connors. Doduse, nesto kasnije je dosao i onaj Lendl. A kad se pojavio, sta je zatekao - imena kao sto su John Newcombe, Arthur Ashe, Ilie Nastase, Roscoe Tanner, Guillelmo Vilas, Vitas Gerulaitis... Zamisli, cak su se tu jos muvali i onaj Ken Rosewall i Rod Laver (sa 19 godina tukao 37-godisnjeg Lavera na US Openu). Gde je to od konkurencije koju ova trojica imaju danas - Tsitsipas, Medvedev, Raonic...!?

ValterNBG

pre 4 godine

Citam komentare vec dva dana(jeste,dokon sam).Ispade da je Tim ubedljivi favorit,cak I po dobronamernim komentarima.Stvarno ne znam sta je sa nama.Ceo teniski svet I vodece svetske kladionice kazu da Tim nema sanse,jedino mi smo zakljucili da je on u prednosti.Nemamo poverenja u Noleta ni malo,zasto je to tako verovatno ni vodeci psihijatri ne bi mogli da objasne.Wilander I Mekinro su samo napravili face I presli na drugu temu kada je bilo reci o eventualnom Timovom uspehu.To bi bilo ogromno iznenadjenje.Opustite se malo,ipak je to Nole.

dnevna doza prosečnog Srbijanca

pre 4 godine

U tom parametru (gubljenje) je Borg ubjedljivo najcisti.
(finan, 01. februar 2020 13:40)

A vidis, ja mislim da Borg ni po kojem parametru Nadalu seta ne bi uzeo na Roland Garosu.
(Mikii, 01. februar 2020 14:47)

Borg bi uzeo i set i meč Nadalu na RG jer ima 6 osvojenih RG i posle Nadala je i dalje drugi najuspešniji teniser u Open eri na tom turniru. Borg ima dva osvojena RG bez izgubljenog seta +1 Wim (Nadal 3 sve na RG) i samo 2 izgubljena meča na RG (kao i Nadal, doduše na manje nastupa) a takođe drži rekord po broju uzastopno dobijenih setova na RG (41). Dakle imao je igru za šljaku.

prof.

pre 4 godine

Federer je kao Junajted, iskoristio situaciju dok nema konkurencije pa sr naosvajao trofeja a kad su stigli pravi rivali nema ga nigdje. Sport je pravedan i Novak ce da osvoji vise titula od Fedeksa!!! Nole najveci sampion ikada!!
(Oliver, 01. februar 2020 13:50)

"Ne pobedjuje uvek bolji ","Lopta je okrugla" samo su dve od ko zna koliko još izreka koje te demantuju da je sport pravedan, a srbenda ko srbenda odmah po inerciji daj što više pluseva........PS.Naravno da svim srcem navijam za našeg Novaka, ali kao i uvek imam dozu neizvesnosti u sebi.