- Komentari -
  1. Britanci su izmislili taj termin Velika četvorka tenisa i svi su to prihvatili, a sve samo da bi i Marej bio u tom društvu. Ajmo realno, Marej je stvarno odličan igrač, njegovu karijeru bi poželelo 99 posto tenisera na ATP turneji, osim Federera, Đokovića i Nadala. Ali da igraš 5 finala u Australiji i svih pet izgubiš, e to je stvarno previše, čak je i Nadal koji ne voli beton osvojio jedanput Australijan Open. Ne mogu da se otmem utisku da je Marej najveći gubitnik meću vrhunskim teniserima.
    (fantom, 30. januar 2018 18:39)

    # Link komentara

  2. dok je federer dopingovan ,nece
    (ha, 30. januar 2018 16:11)

    # Link komentara

  3. Sapovalov je sljedeći broj 1, samo jos malo iskustva da skupi i bice konkurent za titule...
    (Saikovski, 30. januar 2018 15:32)

    # Link komentara

  4. Veliku četvorku čine Rođo, Rafo, Nole i Pit. Ostali su miljama daleko. Nemojte samo Marija i Vavrinku u isti kontekst s ovima gore..
    (brugera, 30. januar 2018 13:40)

    # Link komentara

  5. Čitam ove komentare i ponekad me slatko nasmeju, ali stvarno slatko, bez sarkazma...

    Neko pod nadimkom "sarkazam" reča kako je Nole kralj dekade! To je dobro, to je sjajno! Nosilac odličja "Kralj deonice!"

    Nole majstor srednjeg dela trke, neprikosnoven u deonicama poprilično udaaljenim od cilja, ekspert za sprint, kada niko ne sprinta, mamino zlato srednjih deonica, tatin GOAT!
    (alkos, 30. januar 2018 12:33)

    # Link komentara

  6. Minja,respect za komentar!Isto mislimo,ali na žalost smo u manjini.
    (Vera, 30. januar 2018 09:38)

    # Link komentara

  7. Sarkazam
    Od 2004.-2011. Federer ima 16GS, to je vece od 1GS koji Novak ima u tom periodu, a vece je i od tih 11GS kojih si se ti uhvatio. Pa verovatno zato i poredis samo taj period 2011.-2017. jer je jedino tu u prednosti Novak.
    (Oh, 30. januar 2018 09:37)

    # Link komentara

  8. Naravno da je prvi kada je imao sve privilegije i namestanja otrganizatora. Kada ga je Rafa pobedio ne jednom , plakao je , aRafi je je bilo zao i izvinjava mu se. Kada ga je Novak pobedjivao , plakao je . Kada su Novakovi roditelji glasno navijali za Novaka on im je pretio prstom, a njegova draga je mogla bez opomene da vredja Vavrinku. Sve namesteno samo da ne gubi , jer njegovima je novac i samo novac , na stetu drugih kvalitetnih igraca. Federer je stavio minus na tenis i organizatori.
    (Cane, 30. januar 2018 09:33)

    # Link komentara

  9. ljudi koja cetvorka. gde je to izmisljno u britaniji ili srbiji. postoje federe i nadal. novak. vabrinka i marej . inda svi ostali. ej cetvorka gde marej zaostaje 17 gs za federerom a novak 8. ko izmislja taj termin velika cetvorka. novak je mogao da bude u velikoj trojci do pocetka 2017 sad je smesno. marej nikada.
    (sale, 30. januar 2018 07:35)

    # Link komentara

  10. Kakva bre velika cetvorka!? Postoji samo velika dvojka, Federer i Nadal i ta dvojka je unistila 3 generacije, ne jednu.
    Prva generacija: Agasi, Hjuit, Kuerten, Ferer, Ferero, Moja, Safin, Rodik, Nalbandijan, Davidenko, Gonzales
    Druga generacija: Djokovic, Marej, Vavrinka, Del Potro, Berdih, Conga, Monfis, Gulbis, Verdasko
    Treca generacija: Raonic, Dimitrov, Cilic, Nisikori, Kirjos, Tim, Zverev, Coric i ostali mladji koji trenutno igraju i redovno gube od Federera i Nadala.
    Dakle, to su tri generacije koje su dostizale svoj maksimum i opet nisu uspele da traju koliko Federer i Nadal ni da se makar priblize njihovim dostignucima. Dokaz: Federer i Nadal bili su na prva 2 mesta 2005 godine, a tu su i dan danas.
    (Beobrad, 30. januar 2018 07:09)

    # Link komentara

  11. @Sarkazam
    Da, ali pre 2011, Federer 16 titula, Novak 1. Mnogo veca razlika. Tacnije, od 2003 do 2011. Ili, od 2015, 4-3 za Novaka. Tu ga RF prestize 100%
    (Joc@, 30. januar 2018 03:33)

    # Link komentara

  12. Hajde bre priznajte im da je Nolo najbolji u univerzumu i to u svemu. Cak i u onom paralelnom. Jer ... koga je briga? Nek im bude.
    (Drnda, 30. januar 2018 00:31)

    # Link komentara

  13. Dragi komentatori, budimo pribrani I razumni. Svima u top 100 svaka cast na uspehu. Federeru, Nadalu I Djokovicu naklon do poda za sve napore, sve velike pobede, podizanje iz pepela posle velikih poraza, trud, zalaganje I promovisanje sportskih I kosmpolitskih vrednosti. Ne treba da padamo u trans, 99% nas koji ovde komentarisemo prezivljavamo, borimo se da platimo racune, nahranimo decu, studiramo, o putovanjima razmisljamo kao o luksuzu koji nam je nedostizan. Treba da se vise posvetimo nasim zivotima a o vitezima sporta da govorimo neostrasceno. Oni zive svoje zivote, mi njih u nekom dubljem ljudskom smislu ne zanimamo. Tenis pratimo jer volimo taj sport, ja pratim od 1985. godine. Sva trojica su vrhunski sportisti, imali su blistave trenutke ali I lose periode. Svi su osvojili skoro sve, junacki prkosili protivnicima, radovali se, tugovali, bili bolji pa losiji, itd. Jeste Federer poseban, igra najlepsi tenis, ostvario je najveca dostignuca, ali ne treba da blatimo one za koje ne navijamo. Kada se Federer povuce, bice krivo svima cak I onima koji ga sada bezrazlozno blate. Kada se Novak oprosti od tenisa, isto ce biti krivo I onima koji ga danas bezrazlozno blate. Tako ce biti I u vezi Nadala. Apelujem na sve da ne budemo kao stranacki vojnici koji na sve nacine provlace kroz blato one sa druge strane ringa. Budimo kulturni I pokazimo da ma koliko lose ziveli u sebi mozemo da ocuvamo bar minimum dostojanstva jer iako se potpisujemo pod raznim pseudonimima to ne znaci da treba da budemo mizerije. Srecno svima, I nama koji radimo za malo para I ovim sportistima sa stotinama miliona evra na racunima. Uzdravlje.
    (Minja, 30. januar 2018 00:20)

    # Link komentara

  14. Dragi komentatori, budimo pribrani I razumni. Svima u top 100 svaka cast na uspehu. Federeru, Nadalu I Djokovicu naklon do poda za sve napore, sve velike pobede, podizanje iz pepela posle velikih poraza, trud, zalaganje I promovisanje sportskih I kosmpolitskih vrednosti. Ne treba da padamo u trans, 99% nas koji ovde komentarisemo prezivljavamo, borimo se da platimo racune, nahranimo decu, studiramo, o putovanjima razmisljamo kao o luksuzu koji nam je nedostizan. Treba da se vise posvetimo nasim zivotima a o vitezima sporta da govorimo neostrasceno. Oni zive svoje zivote, mi njih u nekom dubljem ljudskom smislu ne zanimamo. Tenis pratimo jer volimo taj sport, ja pratim od 1985. godine. Sva trojica su vrhunski sportisti, imali su blistave trenutke ali I lose periode. Svi su osvojili skoro sve, junacki prkosili protivnicima, radovali se, tugovali, bili bolji pa losiji, itd. Jeste Federer poseban, igra najlepsi tenis, ostvario je najveca dostignuca, ali ne treba da blatimo one za koje ne navijamo. Kada se Federer povuce, bice krivo svima cak I onima koji ga sada bezrazlozno blate. Kada se Novak oprosti od tenisa, isto ce biti krivo I onima koji ga danas bezrazlozno blate. Tako ce biti I u vezi Nadala. Apelujem na sve da ne budemo kao stranacki vojnici koji na sve nacine provlace kroz blato one sa druge strane ringa. Budimo kulturni I pokazimo da ma koliko lose ziveli u sebi mozemo da ocuvamo bar minimum dostojanstva jer iako se potpisujemo pod raznim pseudonimima to ne znaci da treba da budemo mizerije. Srecno svima, I nama koji radimo za malo para I ovim sportistima sa stotinama miliona evra na racunima. Uzdravlje.
    (Minja, 30. januar 2018 00:04)

    # Link komentara

  15. Ljudi nemojte uporediti Federera sa Novakom..
    Uporedite ga sa Jordanom i Maradonom i ostalima.. znam vi u Srbiji zelite ali su jako daleko da bi se uporedjivali..
    uporedite djokovica sa Samprasom agasijem itd.. cak ne mozete ni sa nadalom da ga uporedite vise..
    (Danijel, 29. januar 2018 23:53)

    # Link komentara

  16. (Dermendziev, 29. januar 2018 22:23)


    Bila su to divna vremena!

    Novak je igrao a mi se okupljali ovdje. “Starogardaši” su mi nerjetko znali popraviti dan. Sad se do “mojih” probijam kao kroz minsko polje. Ali tu su, stidljivo izviruju. Kao i Novakova igra s početka ovog AO. Poslednji meč nažalost nisam mogla gledati ( posao, šta ćeš ) ali u prva tri sam uspjela vidjeti dovoljno da malo živnem. Moj me poslovični optimizam nije sasvim napustio, tako da se nadam boljim vremenima i ponovnom druženju ovdje. Samo da Novak ( ili neka nova naša nada ) zaigra, ima istog momenta da zaboravim sva sumljičenja, Holivud i sve što uz to ide.

    Pozdrav i od mene svim “starogardašima bili oni sa “ove” ili "one" strane!
    (Jova, 29. januar 2018 23:41)

    # Link komentara

  17. A evo i kako je Federer igrao u GS turnirima koje je Djokovic uzeo

    '08 AO - Izgbuio u polufinalu od Djokovica

    '11 AO - Izgbuio u polufinalu od Djokovica

    '11 W - Izgubio QF od Conge, igrao bi polufinale sa Djokovicem

    '11 US - Izgbuio u polufinalu od Djokovica

    '12 AO - Izgubio polufinale od Nadala

    '13 AO - Izgubio polufinale od Marija

    '14 W - Izgubio finale od Djokovica

    '15 AO - Izgubio R3, moguce tek finale sa Djokovicem

    '15 W - Izgubio finale od Djokovica

    '15 US - Izgubio finale od Djokovica

    '16 AO - Izugbio u polufinalu od Djokovica

    '16 RG - Nije igrao


    Novak je vecinu svojih GS titula dobio preko i protiv Federera ali ujedno Federer je mnogo konstantniji od Djokovica na GS turnirima i samim tim je uvek garantovao mec protiv Djokovica a Djokovic nije mogao da garantuje mec protiv Federera cim je slabije igrao.
    (Borko Zivotinja, 29. januar 2018 23:33)

    # Link komentara

  18. Federer vs Djokovic u Federerovim GS titulama od 2006. godine kada je Djokovic proglasen za igraca koji je najvise napredovao na ATP turu

    '06 AO - Djokovic u istoj 1/8 zreba kao i Federer. Gubi u prvom kolu. Moguc je bio susret vec u R4

    '06 W - U istoj 1/2 gornjeg zreba. Da nije izbugio od Ancica u R4 igrao bi QF sa Federerom

    '06 US - Izgubio od Hjuita u R3, moguce bilo tek finale

    '07 AO - Izgubio od Federera u R4

    '07 W - Izgubio polufinale od Nadala

    '07 US - Izgubio finale od Federera

    '08 US - Izgubio polufinale od Federera

    '09 RG - Izgubio od Kolsrajbera u R3, moguce bilo polufinale sa Federerom

    '09 W - Izgubio QF od Hasa, igrao bi polufinale sa Federerom

    '10 AO - Izgubio QF od Conge, igrao bi polufinale sa Federerom

    '12 W - Izgubio od Federera u polufinalu

    '17 AO - Izgubio u R2, moguce bilo tek finale sa Federerom

    '17 W - Izgubio QF od Berdiha, igrao bi polufinale sa Federerom

    '18 AO - Izgubio R4, moguce polufinale sa Federerom
    (Borko Zivotinja, 29. januar 2018 23:17)

    # Link komentara

  19. Dekica Federer, je zreo ko kruska za PENZIJU.
    (Milica, 29. januar 2018 22:53)

    # Link komentara

  20. Federer je u ovoj dekadi (2011 - 2017) u kojoj je Nole bio na vrhuncu osvojio 6 GS, i to 3 od njih od kad je Nole povredjen. U direktnim mecevima Nole ima vise pobeda. Meni izgleda kao da je Federer bio najbolji pre Noleta i posle Noleta, ali kad je nole 100% u formi on ne moze ni da mu pridje.
    (Sarkazam, 29. januar 2018 21:42) # Link komentara


    De nam objasni kako i kojom metodom se to mjeri forma....odnosno, postoji li nekakav uredjaj koji sa 100 postotnom sigurnoscu moze izmjeriti tvoje navode o necijoj formi? Navodis da je Novak bolji od Federera kada je na 100 posto...hmmm, a jesi li siguran da je u pobjedama Djokovica Federer bio na 100 posto....i obrnuto?
    (Sale, 29. januar 2018 22:20) # Link komentara

    Ok nema veze da li su Nole ili Federer bili 100% u formi, stoji da je Federer uzeo samo 3 GS u ovoj dekadi a Nole 11 GS. Jel' to jednostavnihje za razumevanje? Jedanaest je uvek vece od tri. Nema druge matematike. Znaci Nole je jos uvek kralj ove dekade i ako ozdravi i ostace, a mozda i ne mora jer Federeru fali jos 6 GS da ga stigne sto ce cica tesko dobiti... Vise sanse ima Nadal da ga prestigne jer je on uzeo 10. I ponavljam fFederer 6, sto ga stavlja na trece mesto u 2010im. Poz.
    (Sarkazam, 29. januar 2018 22:46)

    # Link komentara

  21. Realni redosled:Djokovic,Nadal,Federer.
    (scarlet, 29. januar 2018 22:34)

    # Link komentara

  22. Nolo je u periodu 2004-2011, u kako kazu nolobotovi "lakoj" konkurenciji Safina, Rodika, Hjuita, Gonzalesa, Bagdatisa, od 28 odigranih GS turnira osvojio samo 1 i to protiv Conge. Nadal je u tom periodu iako samo godinu dana stariji od Noloa osvojio 9 GS titula. E sada Noloa godinu I po dana pobedjuju Tim, Cung, Kirjos, Zverev, Kveri, Istomin I ne moze da se sastane sa dvojicom velikana.
    (dunja, 29. januar 2018 22:32)

    # Link komentara

  23. @(Jova, 29. januar 2018 21:37)

    Kako je lijepo,vidjeti te opet!

    Pozdrav za ona dobra,dobra,stara vremena.
    Kako smo samo mi "starogardasi" bili aktivni!Ziveli i aktivno sa igracima igrali tenis,pa makar to bilo i u papucama.
    Jos jedan veliki pozdrav za "starogardase" bili oni sa ove ili "one" strane!
    (Dermendziev, 29. januar 2018 22:23)

    # Link komentara

  24. Federer je u ovoj dekadi (2011 - 2017) u kojoj je Nole bio na vrhuncu osvojio 6 GS, i to 3 od njih od kad je Nole povredjen. U direktnim mecevima Nole ima vise pobeda. Meni izgleda kao da je Federer bio najbolji pre Noleta i posle Noleta, ali kad je nole 100% u formi on ne moze ni da mu pridje.
    (Sarkazam, 29. januar 2018 21:42) # Link komentara


    De nam objasni kako i kojom metodom se to mjeri forma....odnosno, postoji li nekakav uredjaj koji sa 100 postotnom sigurnoscu moze izmjeriti tvoje navode o necijoj formi? Navodis da je Novak bolji od Federera kada je na 100 posto...hmmm, a jesi li siguran da je u pobjedama Djokovica Federer bio na 100 posto....i obrnuto?
    (Sale, 29. januar 2018 22:20)

    # Link komentara

  25. Федерер има негативан скор са двојицом главних конкурената,а ако се не рачунају мечеви када је Новак био тинејџер има дупло мање победа што је понижавајући податак. Од појаве Рафаела има комплекс звани Надал а од оног ритерна у 5. сету УС Опена има и комплекс звани Новак,који му се касније увукао у коске после оног ломљења рекета. Што се тиче људских вредности сетимо се само добацивања његове супруге блиском другу Вавринки... Не треба трошити речи више..
    (мики, 29. januar 2018 22:18)

    # Link komentara

  26. Postoji samo RAFA GOAT, ostali sve sama boranija
    (Muamer, 29. januar 2018 22:15)

    # Link komentara

  27. @Sarkazam

    Ponovo iznosis neistine. Nolo na AO 2017. nije bio povredjen. Demolirao ga je u drugom kolu Istomin. Nolo 2017. nije bio povredjen na Rolan Garosu, demolirao ga je Tim 3-0 (krompiric u trecem setu). Nolo 2017. na Vimbldonu nije bio povredjen, predao je Berdihu od muke. Nolo je na AO 2018. dosao sa izjavom da je "povreda" proslost I da ce osvojiti titulu. Nije bio povredjen, Cung ga je ponizio 3-0 I penzionisao. Nadal I Federer su 2017. na AO zajedno dosli posle povreda, Nadal nije bio povredjen, ali je Federer igrao bolje I pobedio ga u finalu 3-2. I jos pet meceva u 2017. Federer je pobedio Nadala. Nadal nije bio povredjen na AO 2018. Dosao je zdrav, a povredio se na 2-2 u setovima I 2-0 za Cilica u petom setu. Sve ove neistine koje iznosis ti nece pomoci, jer najveci svih vremena je RF20. Placi.
    (Ana, 29. januar 2018 22:15)

    # Link komentara

  28. Velika cetvorka ne postoji. Postoji trojka ili ako cemo tako petorka. Vavrinka i Marej imaju po 3 GS-a. Marej nije ni priblizi Rodzeru, Nadalu i Novaku.
    (Zatopek, 29. januar 2018 22:05)

    # Link komentara

  29. A u dekadi 2004.-2010. posto Nole tu ima samo 1GS to se ne gleda? Mislim to treba izbrisati kao da ne postoji? Ako nesto ne pominjes kao da nije ni bilo? Usput najjaceg Noleta je Federer nekoliko puta zaustavljao,RG Sinsinati... Navedi mi samo primer, jedan ne moras vise, kada je Novak Federera zaustavio kada je on igrao za neki rekord, ili Nadala?
    (Hmmnnn, 29. januar 2018 22:01)

    # Link komentara

  30. Federer je u ovoj dekadi (2011 - 2017) u kojoj je Nole bio na vrhuncu osvojio 6 GS, i to 3 od njih od kad je Nole povredjen. U direktnim mecevima Nole ima vise pobeda. Meni izgleda kao da je Federer bio najbolji pre Noleta i posle Noleta, ali kad je nole 100% u formi on ne moze ni da mu pridje.
    (Sarkazam, 29. januar 2018 21:42)

    # Link komentara

  31. Nikad nisam igrao tenis. Pratio sam ga "onako", uvek po malo, zahvaljujući Bobi Živojinoviću i posle Novaku (zašto ga zovete "Nolo", zvuči totalno seljački?). Bilo je takvih tenisera, fantastičnih: Beker i Agasi npr, lepše su igrali i od Lendla, Edberga, Samprasa... ali, Federer, takvu lakoću, preciznost, predvidjanje protivnikovih poteza i kretanja, uz utisak da sve to radi tako lagano! A Noletu odreći da nije medju najboljima u istoriji, potpuno je nepošteno. Takva dominacija, prisetite se samo! Da, uz puno rada, puno tehnike, puno trčanja. Nadprosečan teniser, bolji i raznovrsniji od Nadala. Ali RF je iznad svih koje sam gledao. Slično kao Džordan, aura nepobedivosti, uz tako lagane pokrete da čovek pomisli - hej, pa i bih mogao tako, vidi nije teško!
    (St. Nazair, 29. januar 2018 21:38)

    # Link komentara

  32. @Dermendziev

    Pozdrav, stari druže. Bojim se da smo mi odavno u onoj bajci o Carevom novom odjelu. Malo smo bili nepažljivi dok nam je to odgovaralo ali definitivno živimo u bajkovitom svijetu tenisa. Tajna je u tome da su stvari tako očite da je to teško razumom shvatiti.


    Pozdrav, još jedanput
    (Jova, 29. januar 2018 21:37)

    # Link komentara

  33. Bez obzira na rizik od hrpe minusa, u svijetu tenisa Rodžer je najveći licemer i prevarant.
    A sve to sa znanjem i uz blagoslov organizatora turnira i uz dosluh sa rukovodstvom ATP, bar sa njegovim najvećim dijelom.
    (milutin, 29. januar 2018 21:36)

    # Link komentara

  34. Kakva bre velika 4? Postoji velika 2, dva najbolja tenisera u istoriji i to je to. 20 i 16 GS, to je dominacija 2 coveka u preteklih 15 godina. Djokovic ima 8 GS manje od Federera, nisu ni u istoj kategoriji. Ima 4 GS manje od Nadala, nije ni za ozbiljno poredjenje.
    Postoji velika 2, a Djokovic i Marej su druga klasa koja se izdvaja iz ostatka konkurencije.
    (RFRN, 29. januar 2018 21:12)

    # Link komentara

  35. Federer dominirao u eri Agasija, Samprasa, Kuertena, Ivanisevica, Ancica, Filipusisa, Bagdatisa, Hjuita, Rodika, Safina, Nalbandijana, Nadala, Mareja, Djokovica, Davidenka, Del Potra, Gonzalesa, Conge, Berdiha, Soderlinga, Kirjosa, Nisikorija, Vavrinke, Dimitrova, Zvereva, Tima, Cunga, Cilica, Raonica, Gofana, Ferera, Monfisa...
    u konkurenciji svih tih tenisera, koji cine generacijsku razliku od 25-30 godina, on je uspeo da dominira i tokom 15 godina osvoji 20 GS titula! Nikada nije postojao dominantniji sportista! Nikada!
    (20AT, 29. januar 2018 21:10)

    # Link komentara

  36. Guglajte Grand Slam singles titles by decade. Lepo uradjna vikipedijina stranica pokazuje ko je bio tata u ovoj dekadi. Cisti brojevi bez nagadjanja.
    (Sarkazam, 29. januar 2018 21:06)

    # Link komentara

  37. Ajmo redom:
    Nadal Nije dobio Federera evo 4 godine, 2014 u AO je dobio nadal... A Federer je dobio 5 meceva. (da vas posjetim da nalad je prvi igrac svijeta)

    Marey nije dobio Federea od 2013 godine prije cak 5 godine..( da vas posjetim da je marey 2016 igrao i bio prvi igrac svijeta)

    Pit samprasa dobio na wimbeldon..
    Molim vas sto ne pije vodu ne pije.

    Federer imao jednu slabost a to je stil Rafaela Nadala i ako kad se skida sljaka tu je Federer u prednosti sa pobjedama. To je jedna jedina slaba tacka.

    Boli ali skidajte mu kapu!! :)
    (Danijel, 29. januar 2018 21:00)

    # Link komentara

  38. Federer i Nadal. Velika dvojka. Veliku cetvorku smo mi izmislili zajedno sa Britancima kao frustraciju na Federera i Nadala. Svet nikada nije prihvatio Novaka kao sto nije ni Mareja. Ne ide na silu.
    (Gastarbajter, 29. januar 2018 20:52)

    # Link komentara

  39. po mom mišljenju-Šapovalov, ako sredi glavu
    (VMP, 29. januar 2018 20:51)

    # Link komentara

  40. Labud,Ana,Mikii i Jumko znaju tko je velika četvorka a tko trojka ili dvojka....hahahaha...velika hejterska četvorka koja vjerojatno nije ni srednju završila,a od staraca traže za colu ili cigare.Ne brinite vi za Novaka,Novak živi kao kralj,popularan je i pun love,a tko ste vi?Hahahaha
    (Vanessa, 29. januar 2018 20:47)

    # Link komentara

  41. Boli te lakat
    Federer je protiv Hjuita i Safina igrao samo 1 GS finale. Protiv Rodika 4. Najvise je igrao protiv Rafe 9 i to je rekord. Protiv Endija i Novaka 4. Inace Rodik, Safin, Hjuit, Moja svi su bili prvi teniseri na ATP listi, svi imaju bar 1 GS, tako nisu nista gori od Vavrinke, Endija, Conge, Nisikorija, Berdiha, a njih nazivaju zlatnom erom tenisera. Bar su bili dok ih je Novak pobedjivao i igrao protiv njih. Mozda ih ti ne priznajes, ali boze moj, ne moras. Samo da znas Novak je 6 GS titula osvojio protiv Federera i Rafe, znaci li to da ostalih 6 ne vazi gledano tvojom ligikom? A da, to je Novak, on je izuzetak od pravila. Ono sto vazi za Federera ne vazi za njega.
    (Uh, 29. januar 2018 20:27)

    # Link komentara

  42. @Боли ме лакат

    "cвака част Федереру али буразер је већину ГС-а узео против Хјуита,Сафина,Родика и те екипе"

    hahahah pa ako je ta ekipa tako slaba sto nolo nije uzeo gomilu GS-a u to vreme? ako je Nadal mogao, sto nije ni on? Skoro su isto godiste. Zato jer od te "ekipe" nolo nije mogao ni da pomirise finale.

    "Узео једини РГ против Содерлинга"
    hahahaha taj Soderling je pobedio Nadala na tom RG, drugim recima Federer je pobedio igraca koji je u tom trenutku bio bolji od Nadala.

    Logika.
    Bravo.
    (dr. Roddick, 29. januar 2018 20:24)

    # Link komentara

  43. Je l' ova Ana neka sestra,mama,strina Jumku ili Mikii-ju? Ko su ove "ljudske gromade" koje sa tako velikim apetitom opletu po Novaku? Pa oni ne mogu dobaciti do skupljaca loptica ne Celendz teniskom turniru Donja Čaglavica,ali znaju da je Novak-Nolo,da nema pojma,da ga razbijaju neki tamo.Svasta!
    (Steva Signal, 29. januar 2018 20:17)

    # Link komentara

  44. Velicaju Cilica ovde, a lik imao srece da osvoji GS, kao i onaj njegov Ivanisevic ili Ljubicic kada je bio treci u najslabijoj konkurenciji, (Fed, Nadal dominacija) i koji je imao bodova ko i Busta danas koji je deseti. Rafter i Nisikori su za njih dvojicu bogovi tenisa.
    (smesno zaista, 29. januar 2018 20:12)

    # Link komentara

  45. @Boli me lakat

    Sta ces kada je Cung ponizio i penzionisao Noloa a Cilic fantasticnom igrom povredio Nadala... Ko im je kriv sto nisu dosli do finala? U povredu lakta ovog iz Monte Karla ni baba Simana ne veruje, tako da placi. P.S. u eri Rodika, Safina, Hjuita Nadal je osvojio 9 GS a Nolo samo 1 GS do 2011. Toliko o toj "losoj" konkurenciji. Sada Noloa pobedjuju Kirjos, Tim, Zverev, Kveri, Cunga lunga, jaki igraci nema sta.
    (Ana, 29. januar 2018 20:09)

    # Link komentara

  46. RG 2018
    prvo polufinale
    Nadal vs Mikii
    drugo polufinale
    Federer vs Jumko
    finale
    Jumko vs Mikii
    GS šampion
    Jumko
    Cela vasiona slavi prvu Jumkovu GS titulu.
    A sad ozbiljno .
    Navijam za Novaka a Nadal mi je nekako blizi od Federera. Mozda zbog iskrenijih izjava i zato sto imam utisak da i sa Novakom ima bolji odnos nego Federer. Sto se tice tenisa Federer je neprikosnoven a rezultati to potvrdjuju. Rodja je umetnik tenisa a Nadal i Djokovic ( do skoro ) fanatični radnici. I kako je to u običnom zivotu radnici su ti koji se na ovaj ili onaj način potroše a umetnici skupkjaju kajmak u ovom slucaju velike trofeje. Niko od mene ne bi bio srecniji da se Nole u velikom stilu vrati ali sanse su mininalne. Poz.
    (fenomen, 29. januar 2018 20:08)

    # Link komentara

  47. Bas ti hvala. Ocekivao sam da ce neko komentarisati gramatiku.
    Nego jesi li cuo za Ivana Klajna? Pitaj gsn lingvistu jesam li
    pogrijesio.

    P.S.
    Kako se lingvisti dogovorise da "neznam" nije nepravilno
    ja jednom rastavim a jednom sastavim. I posle skole se uci.
    (nebitan, 29. januar 2018 20:01)

    # Link komentara

  48. Odigrao Čung jedan turnir dobro, dobio Đokovića koji ne umije da servira, zbog ovog ili onog razloga, i on je budućnost tenisa. Polako gospodo to ste govorili za Tima, Raonića, Kirgiosa i ostale, ali trt. Tako ni ovog više nećemo gledat ove godine u ovakvom izdanju vjerovatno.
    (Bolje, 29. januar 2018 19:59)

    # Link komentara

  49. Videcemo,tenis je zapao u neku medjufazu gde je vecina starijih igraca preslo svoj zenit i od njih se ne moze jos puno ocekivati a mladji igraci jos nisu dovoljno stasali da budu izazivaci na slemovima.U takvom jednom limbu se najbolje snalazi Federer koji je ocigledno najbolje ocuvao svoje telo i prilagodio stil igre i generalno vec godinama drzi isti nivo tenisa dok ostali iz velike cetvorke osciliraju.Mislim da nece jos dugo proci a da cemo videti neke nove zvezde tenisa.
    (Walter, 29. januar 2018 19:57)

    # Link komentara

  50. Velika cetvorka ne postoji.
    Postojala je samo velika trojka.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kopaski, 29. januar 2018 19:33) # Link


    Slažem se a to su): Federer i Nadal jer bilo ko od njih vredi za dvoje.
    (Labud, 29. januar 2018 19:56)

    # Link komentara

  51. Znaci generacija 80 je definitivno najjaca
    (dejan, 29. januar 2018 19:52)

    # Link komentara

  52. Juce Cilic igrao finale, i igrom pokazao da do pre 4-5 god. ne bi usao u osminu finala. Konkurencuja je bila brutalna. Federer,Djokovic,Nadal,Marej,Vavrinka. Tu su uvek vrebali Ferer,Del Potro,Conga,Soderling,Rodik Kad se samo setim. Ali sta je tu je. Zahvalan sam sto sam imao priliku da gledam klasike izmedji Djokovica-Nadala-Federera,jer takve meceve necemo gledati sigurno u skorijoj buducnosti.
    (zekan, 29. januar 2018 19:27)

    Čilić je igrao izvanredno! Jače nego kada je osvojio US open. Oprao bi Noloa samo tako.
    (Dudaš, 29. januar 2018 19:48)

    # Link komentara

  53. Nova generacija je vec do pola "sahranila" noleta, dok Fedex kaze: NEXT PLEASE !
    (dr. Roddick, 29. januar 2018 19:46)

    # Link komentara

  54. @nebitan: i tebi minus zato sto "neznas"...
    (lal, 29. januar 2018 19:45)

    # Link komentara

  55. #antidebil: kalav protivprirodni blud nad logikom i matematikom... ako je marej sa devet manje od djokovica clan velike cetvorke onda je meni dovoljno da imam -6 da budem clan velike petorke ukoliko koristimo antidebilovu antilogiku...
    (lal, 29. januar 2018 19:43)

    # Link komentara

  56. Vecina ljudi ne moze da šeta dva sata po parku a da ne rikne, ali moze da komentarise. Stigni majstore do prvi 100 u svetu u bilo cemu, pa cu da te uzmem za ozbiljno. Federer, Tom Brejdi, Herman Majer, Aleks Zanardi... ne mora niko da ih voli, ali RESPECT.
    (sreten, 29. januar 2018 19:43)

    # Link komentara

  57. Свака част Федереру али буразер је већину ГС-а узео против Хјуита,Сафина,Родика и те екипе него Надала и Новака... Узео једини РГ против Содерлинга, најјачи противник на овом АО-у му био Бердих.... О чему ми причамо? Надал, Ноло и Мареј су пролазили пакао да би освајали своје слемове.
    (Боли ме лакат, 29. januar 2018 19:34)

    # Link komentara

  58. Velika cetvorka ne postoji.
    Postojala je samo velika trojka.
    (kopaski, 29. januar 2018 19:33)

    # Link komentara

  59. @ Boris Opsiran si, postavljas sam sebi pitanja i odgovaras na ista, ali sve govoris hipoteticki, u kondicionalu. Vidi se da nisi igrao tenis, a diskutujes kao pokondireni navijac.
    (Rio, 29. januar 2018 19:33)

    # Link komentara

  60. Juce Cilic igrao finale, i igrom pokazao da do pre 4-5 god. ne bi usao u osminu finala. Konkurencuja je bila brutalna. Federer,Djokovic,Nadal,Marej,Vavrinka. Tu su uvek vrebali Ferer,Del Potro,Conga,Soderling,Rodik Kad se samo setim. Ali sta je tu je. Zahvalan sam sto sam imao priliku da gledam klasike izmedji Djokovica-Nadala-Federera,jer takve meceve necemo gledati sigurno u skorijoj buducnosti.
    (zekan, 29. januar 2018 19:27)

    # Link komentara

  61. Što je Marej u četvorci a nisu Vavrinka i Čilić , slične rezultate imaju i sličan su nivo.Termin "četvorka "su smislili zbog Mareja.
    (Lale, 29. januar 2018 19:24)

    # Link komentara

  62. Ako rese svoje povrede(Rafa,Nole,Endi)uz stabilnog Feda vladace jos 3 godine,realno su tehnicki i mentalno ispred svih ostalih,ako Cilic sa 29 ulazi u 2 finala na poslednja 3 slama,kako ce se tek nositi sa ovom cetvoricom.Jeste Cung zablistao,ali je i kljakavog Novaka tesno pobedio,da je Nole imao vise meceva i zdrav lakat tesko bi izgubio.Jedno je sigurno ti klinci bice opasni izazivaci u narednih par godina.
    (taki p., 29. januar 2018 19:24)

    # Link komentara

  63. Suviše olako koristiš reč "invalid". Treba da te je sramota! Tenis ne bi ni pratio, da nemaš koga da mrziš.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ThoR, 29. januar 2018 18:49)

    Napisao sam invalidi i poluinvalidi i oni to jesu u sportskom smislu naravno i nisam mislio nista drugo. Nikad nece uspjeti potpuno da se oporave, to je cinjenica a tek imaju 30 godina. Hoces da kazes da su zdravi i spremni? Sto se tenisa tice intenzivno ga pratim od 1993. prisustvovao na 9 GS turnira uzivo i makar 15 iz serije 1000 i to samo da bih mrzio nekoga... Ako sam te necim uvrijedio, izvinjavam se jer nisam imao namjeru a da su potpuno istroseni i da su invalidi ili poluinvalidi u sportskom smislu potpisujem 100% i kao sto Rafa rece prije par dana mi bi da zivimo i poslije tenisa...
    (ja, 29. januar 2018 19:22)

    # Link komentara

  64. interesantno je da ni kada nema velike četvorke, ajde neka bude i Marej tu, GS uzme Wawrinka ili Čilić koji su generacija sa pomenutom četvoricom...mislim da je problem i u novčanim fondovima, da na svakom velikom turniru doguraš do osmine uzećeš veliki novac, plus sponzori i tako nekoliko godina i nema brige za budućnost...zato su ovo "klinci" poprilično lijeni, nemaju volju a živimo u takvom vremenu gdje se gleda ko ima više lajkova i sl. teško da će i ova nova generacija napraviti iskorak...kada se povuku Federer, Nadal, Đoković i Marej u muškom tenisu ili će se pojaviti neko kao Serena kod žena, koji će sve uzimati ili drugo scenario na svakom turniru će biti drugi osvajač
    (lorenzo, 29. januar 2018 19:21)

    # Link komentara

  65. Velika cetvorka ne postoji, ili velika trojka (bez Mareja) ili velika petorka jer ukljucuje i Vavrinku.
    (Moodrag, 29. januar 2018 17:04)

    Zapravo veliki dvojac Federer i Nadal.
    (ako ćemo ispravno, 29. januar 2018 19:19)

    # Link komentara

  66. "Vekika cetvorka" unistila je jednu generaciju mladih tenisera,dodao bih uz pomoc onih koji su je stvorili,negovali,tolerisuci,gledajuci mnoge stvari kroz prste cak prastajuci i mnoge nedozvoljene stvari.

    Cetvorka se menjala kako vladajuci,tako i povredama.Prosla godina i pocetak ove godine bice upamcene po istovremenim povredama Nadala,Djokovica,Mareja,Ferera,Raonica...dakklem polovinom nekadasnjeg TOPA10!Mozda je tako,zato sto se krug zatvorio i dosao red na onog koji davno do prosle godine nije nista znacajno nije osvojio?!

    Ljudi moji,pa jeli to moguce rekao bi legendarni Mladen Delic.

    Filosofi bi rekli:da,moguce je,samo nas cula varaju!

    Pozdrav za neverne bebe,od nevernih beba!
    (Dermendziev, 29. januar 2018 19:16)

    # Link komentara

  67. Nabrojati 20 tenisera i reci da ce neko od njih biti favorit, bas i nije neko predvidjanje. U tenisu je tesko predvideti, jer ima mnogo onoga "ako", sve je uslovljeno time od cega je satkan. Da je Novak bio zdrav, ja verujem da bi do sad imao bar 15 GS trofeja i da bi do kraja karijere osvojio vise od 20, opet "ako" bi igrao do svoje 35-6 godine.
    Zato ja nisam pobornik toga da je najtrofejniji teniser i najbolji teniser, meni su vazne i okolnosti (tezina) pod kojim je dosao do trofeja, a ti aspekti svakako idu u korist Novaka. Neki njegovi GS trofeji imaju tezinu 5 Rodzerovih GS titula, zato vi pricajte sta god hocete, za mene Novak je najbolji teniser koji se pojavio na teniskim terenima u istoriji ove igre.
    (Dott, 29. januar 2018 19:14)

    # Link komentara

  68. Ovo, bre, sve u tenisu povredjeno...ima li neko iz prvih 20, da nije pod tihom suspenzijom ?
    (Žak, 29. januar 2018 19:10)

    # Link komentara

  69. (Miksi, 29. januar 2018 17:27)
    12 GS, 5 zavrsnih, 30 masters titula, 223 W@1, najvisi Elo rejting ikada izmeren.. Ne teraj me da ti stavljam i statistiku najveceg ikada.. Marej nije ni blizu tih brojki.. A ta olimpijska zlata bi on vrlo rado menjao za neki gs, i jos da se suta u d... od srece..
    (JoLe, 29. januar 2018 19:08)

    # Link komentara

  70. Ni fudbalu i kosarci nema zvijezda kao sto su Mesi, Ronaldo, Ronaldinjo,
    Dzordan, leBron, a to su klupski sportovi za razliku od tenisa gdje je
    novac primaran.
    (nebitan, 29. januar 2018 19:08)

    # Link komentara

  71. Nema svrhe ovo prepucavanje ko je najlbolji teniser svih vremena. To je nesto sto je nemoguce objektivno odrediti. Kao prvo, koja je definicja za "najbolji teniser"? U principu mozemo gledati ko je najuspesniji (Federer), ko igra najlepsi tenis (Federer), ko je najborbeniji i najuporniji (Nadal), ko je najpopularniji (Federer), ko ima najbolji skor protvi najboljih (Nole), ko je igrao najbolji tenis u nekom momentu (Nole), itd. Ako vas pitam na koga bi stavili kucu (ako morate) ako igra najbolji Djokovic protiv najboljeg Federera, koji je odgovor? Ja bi stavio na Djokovica. Da li to znaci da je najbolji u istoriji? Ne znaci. Kao sto sam rekao na pocetku, ne znamo ni definisati to "najbolji u istoriji". Sve u svemu, ova trojica su strasni teniseri i sretni smo sto smo ih mogli gledati i sto su igrali u istom periodu. I budimo ponosni sto se jedan Srbin pominje i ucestvuje u toj prici. Nadam se da ce se Nole oporaviti i jos dugo igrati na vrhunskom nivou.
    (Boris, 29. januar 2018 19:06)

    # Link komentara

  72. Velika cetvorka ne postoji, ili velika trojka (bez Mareja) ili velika petorka jer ukljucuje i Vavrinku.
    (Moodrag, 29. januar 2018 17:04)

    Zapravo veliki dvojac Federer i Nadal.
    (ako ćemo ispravno, 29. januar 2018 19:05)

    # Link komentara

  73. licemjerje ne poznaje granice. kad ljudi navode jordana kao naboljeg spominju se igra i naslovi- nitko ne spominje h2h. A gle ovo u play offu- ima 0-2 sa larryjem birdom 0-2 a sa issiahom thomas- 1-3.
    (mate, 29. januar 2018 18:32)

    Hmmm... mozda zato sto je kosarka timski sport, a tenis borba 1 NA 1?
    (ako to ima neke veze, 29. januar 2018 19:01)

    # Link komentara

  74. Zanimljiva analiza. Ali, prvi utisak je gledajuci sve ovo koliko je zapravo Djokovic postigao u karijeri.
    (1kch4, 29. januar 2018 18:59)

    # Link komentara

  75. @Ana
    "Nolo" je SRBIN i ima protiv placljivca iz Svajcarske, od oca NAZNANOG JUNAKA i majke iz Juzne Afrike, 12:6 u FINALIMA.. Placljivko ima negativan skor i sa Nadalom u finalima i protiv obojice u mecevima.. PLACI ANICE DOBRA MOJA..
    (mnogo je kume, 29. januar 2018 17:51)
    Zamislite šta će biti ako jednog dana svi Srbi budu kao ovaj "kum"? Ogradiće nas velikim anticivilizacijskim zidom. Zašto se uopšte objavljuje "komentari" ovih balkanskih šovinista i neznalica? Otac Rodžerov je Švajcarac, švajcarska nacija starija je od srpske, a majka je poreklom Engleskinja, koja se kao mlada udala za njegovog oca i sa 22 godine došla u Bazel, gde je gospodin Federer bio direktor svetske kompanije "Ciba". Kakve veze ima nacija sa tenisom? Inače, Novak je Srbin, tako se oseća i izjašnjava, nebitno je šta su mu roditelji, Rodžer je Švajcarac, moj otac je engleski lord a majka nemačka grofica a ja sam Srbin, seljak, Jeremija, selo mi je Toponica... naravno da nisam služio stari kadar, ali hoću ako me pozovu.
    (Gluosti iz kojih nikada nećemo izroniti glave, 29. januar 2018 18:55)

    # Link komentara

  76. Postoji Federer i ostala trojica! Dakle, "mala trojka"!
    (Danilo, 29. januar 2018 18:51)

    # Link komentara

  77. "Od velike cetvorke ostao GOAT i 3 invalida. Svi su hteli da budu Federer i svi su stigli ali za malo... Tacnije svi su stigli i bolnicku postelju. Momci sa jedva 30 godina a vec poluinvalidi sa ostecenim koljenima, laktovima, kukovima, disajnim organima, misicima... Tuzno i zalosno a neki se jos i usudjuju da ospore da je Federer najveci ikad.
    (ja, 29. januar 2018 18:29)"

    Suviše olako koristiš reč "invalid". Treba da te je sramota! Tenis ne bi ni pratio, da nemaš koga da mrziš.
    (ThoR, 29. januar 2018 18:49)

    # Link komentara

  78. Kakva velika četvorka?! Marej ima 3 grend slem titule, isto kao Vavrinka! Ne može se Marej stavljati u isti rang sa Federerom, Nadalom i Đokovićem.
    (slavija, 29. januar 2018 18:44)

    # Link komentara

  79. @exeZP
    Sta nije jasno u vezi Marija? On ima 3 GS, sto je za 9 manje od Djokovica koji ih ima 12. Djokovic ima 8 GS manje od Federera. Ako Mari nije u velikoj 4, onda nije ni Djokovic.
    (antiDebil, 29. januar 2018 18:42)

    # Link komentara

  80. Dzabe vam svi ti podaci o nolou, samo dve stavke su bitne. Broj GS i nedelja na prvom mestu. FEDERER je tu ubedljivo prvi. Tome dodas i 20 godina dugu karijeru i to je to. Apsolutni GOAT tenisa. A vas serpski nolo je 4 mesto max. Idemo Rodjo po jos koji GS
    (Boston, 29. januar 2018 18:41)

    # Link komentara

  81. @Rafa30
    Ako vec pises nesto, bar se potrudi da pises onako kako jeste! Od ta 3 GS, Federer je 2 osvojio dok niko od pomenutih nije bio povredjen. Na AO 2017 je pobedio Nadala, Vavrinku, Berdiha, Nisikorija i svi su bili zdravi. Isto vazi i za masterse u Majamiju i Indian Velsu. Znaci, ti pises nesto sto nije istina. Ove godine je druga situacija, s tim sto je i ovo bolje od proslogodisnjeg US Opena na kojem je Nadal nezasluzeno osvojio titulu a da nije imao protivnika iz prvih 20 na svetu.
    Ne znam jel Federer postao nepobediv, znam samo da za Nadala izgleda jeste, posto Nadal vise ni brejk ne moze da mu napravi. Sad ti meni reci, ako Federer sada nije nesto narocito, sta je onda Nadal koji ne moze ni brejk da mu napravi u 3 meca.
    (antiDebil, 29. januar 2018 18:40)

    # Link komentara

  82. Čim vidim "Nolo" automatski lupam minus, ni ne čitam komentar.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (duplos priloga

    Nole - Srbija, Bosna, Sjeverna Hrvatska
    Nolo - Dalmacija, Hercegovina, Crna Gora

    I tebi veliki minus sto to neznas.
    (nebitan, 29. januar 2018 18:38)

    # Link komentara

  83. Bogami nema od ovih novih materijala za globalnu zvezdu,morace RF jos 15-stak godina da igra,aonda da ga nasledi neko od njegovih sinova.
    (pera 57, 29. januar 2018 18:38)

    # Link komentara

  84. Postoji samo velika trojka bez Mareja...
    (veljko, 29. januar 2018 18:33)

    # Link komentara

  85. Vreme je pokazalo da ipak nije do nekog nevidjenog kvaliteta četvorke(naravno izuzimajući Federera koji je realno najbolji ikad)koliko do prosečnosti ostalih.Dva primera,Novak na završnom mastersu već načet,bezidejan i izgubljen bez po muke razvaljuje Nišikorija koji je možda ponajbolji igrač iz takozvanog drugog ešalona.Drugo,prošla sezona,nema Djokovića i Mareja,i niko to da iskoristi već se deda Federer i poluinvalid Nadal bore za trofeje.Zato je smešna priča o zlatnoj eri tenisa gde 10 godina tri i po čoveka igraju ozbiljan tenis,jedan(Vavrinka)odigra jednom godišnje kako valja i jedan(Delpo)kad je zdrav jednom u 5 godina,a ostali teška boranija koje bi Boba Živojinović koji nije mogao dalje od 19.mesta tukao bez problema.Inače mogu zamisliti koliko bi Srbi koji pljuju današnji fudbal sa dvojicom najboljih ikad,današnji NBA koji je jači ikad pljuvali današnji tenis da Nole nije Srbin,ovako zlatna era...idi begaj.
    (nik cava, 29. januar 2018 18:32)

    # Link komentara

  86. Marej zasluzuje da bude u tkzv. "velikoj cetvorci" iz sledecih razloga:
    Igrao je samo na AO 4/5 finala, RG je igrao finale i bar dva polufinala, W, pored toga sto je osvojio, igrao je jos dva finala i nekoliko polufinala, US open, pored titule ima isto nekoliko polufinala! Pitate se zasto nije u rangu sa Wawrinkom? Jednostavno Marej je bolji igrac, konstantniji, uporniji, mentalno jaci... Najbolje je reci da je "njegova greska" sto je igrao u najjacoj teniskoj eri ikada! Wawrinka je igrac koji je maksimalno iskoristio svoj momentum. Prvi put na AO kada je Nadal jedva stajao na nogama u finalu, prosto nije mogao da izgubi. RG je osvojio, potpuno zasluzeno! US open iskoristio drastican pad forme Djokovica i njegovo celokupno rovito stanje. Dakle, Marej i Stan se jedino mogu porediti po GS titulama, ni po cemu drugom (mastersi, konstantnost u igri, na kraju krajeva po zaradjenom novcu na turnirima)! Zbog toga je Marej vise uz RF, RN i NDj nego uz Wawriku, Del Potra i tako dalje.
    (Weber, 29. januar 2018 18:32)

    # Link komentara

  87. licemjerje ne poznaje granice. kad ljudi navode jordana kao naboljeg spominju se igra i naslovi- nitko ne spominje h2h. A gle ovo u play offu- ima 0-2 sa larryjem birdom 0-2 a sa issiahom thomas- 1-3.
    (mate, 29. januar 2018 18:32)

    # Link komentara

  88. Od velike cetvorke ostao GOAT i 3 invalida. Svi su hteli da budu Federer i svi su stigli ali za malo... Tacnije svi su stigli i bolnicku postelju. Momci sa jedva 30 godina a vec poluinvalidi sa ostecenim koljenima, laktovima, kukovima, disajnim organima, misicima... Tuzno i zalosno a neki se jos i usudjuju da ospore da je Federer najveci ikad.
    (ja, 29. januar 2018 18:29)

    # Link komentara

  89. Ako ćemo iskreno, Federer je sve njih sahranio a sahranice i ovu, ne drugu već treću.
    (Jumko, 29. januar 2018 18:22)

    # Link komentara

  90. niko od navedenih nije zavrsio karijeru, a drugo covek nije broj pa da ga kategorisete po nekim decenijama rodjenja
    (mixi, 29. januar 2018 18:15)

    # Link komentara

  91. Mari opravdano medju velikom cetvorkom i daleko od Vavrinke. Prvo ravnopravno se cepao sa ovom trojicom deceniju, drugo mnogo gs finala, mnogo masters finala, salatara i 2 zlata. Mislim da bi Djokovic odustao od jurnjave za Federerom i Nadalom da nije bilo Marea. Jedan drugim su davali podstrek da prevazidju poraze.
    (king, 29. januar 2018 18:14)

    # Link komentara

  92. Endi Mari je u velikoj cetvorci zato sto je britanac a taj pojam su smislile njihove novine o svi ostali su preuzeli.Mari objektivno nije na tom nivou i moze postojati samo velika trojka zato sto je prevelika razlika u njegovoj statistici sa ostalima.
    (Logika, 29. januar 2018 18:12)

    # Link komentara

  93. (Е Рођо легендо стидиш ли се бар мало, 29. januar 2018 17:19)

    Sad kad si mu ti, moralna gromado, objasnio, odma' ima da se samoubije. Uči latinicu, trebaće ti. Naročito kad ti SNS kapitulira.
    (ticroo, 29. januar 2018 18:10)

    # Link komentara

  94. Rodzer ce biti glavni favorit za osvajanje svih gren slem titula i 2030.!!😊
    (Lampi, 29. januar 2018 18:09)

    # Link komentara

  95. @mnogo je kume

    A Novak je od majke Hrvatice I oca Crnogorca. Za razliku od Federera j Nadala koji zive u domovini, Nolo je gradjanin Monte Karla. Toliko. A te brojke koje navodis se ne uzimaju u obzir kada se bira G.O.A.T. Relevantni parametri su broj GS titula, pa onda ukupan broj titula, pa broj dana provedenih na prvom mestu.
    (dunja, 29. januar 2018 18:06)

    # Link komentara

  96. nema šanse, taman kad roger ode u penziju, novak i andy če sanirati povredu i dominirati do 37 godine..
    (dare slovenac, 29. januar 2018 18:04)

    # Link komentara

  97. Uvek naidjem na paradoks komentarisanja u vezi Andy Murray-a... Djokovicevi navijaci uvek naglasavaju da je Djokovic imao najtezi put ka GS titulama jer je pobedio na 11 od 12 GS igrace iz tzv. "The Big Four" odnosno velike cetvorke - pobedio je u finalima po 3 puta Federera i Nadala, i 5 puta Murray-a... A onda odjednom na ovakvim tekstovima kada se pominje izraz "velika cetvorka" ti isti navijaci uporno pominju da Skota nikako ne bi trebalo svrstavati u tu kategoriju, jer kao glavni razlog navode da i Wavrinka ima isto GS koliko i Skot...
    Moj licni stav je da je Murray klasa za sebe, dakle dosta iza clanova "Velike trojke" zbog titula na GS i na mastersima, ali takodje je velika klasa za Wavrinku, Cilica, del Potra, Congu i ostalih igraca zbog toga sto ima 20 velikih titula (3 GS, 14 mastersa, 1 Zavrsni masters i 2 olimpijska zlata) kao i 41 nedelju provedenu na prvom mestu!
    (realnost, 29. januar 2018 18:03)

    # Link komentara

  98. Čim vidim "Nolo" automatski lupam minus, ni ne čitam komentar.
    (duplos priloga, 29. januar 2018 18:00)

    # Link komentara

  99. Tomic? Dajte, budite ozbiljni. I ko je uopste Popirin?
    (El Shapo, 29. januar 2018 17:55)

    # Link komentara

  100. @Matori

    Na toj GOAT listi nisu dodata dva poslednja GS Nadala I tri Federera. Prvi je Federer, zatim, Nadal, Sampras, Lejver, Novak.
    (marko, 29. januar 2018 17:52)

    # Link komentara

  101. Brutalan podatak al još brutalniji je Rodzerovo vreme. Ostatak konkurencije je bilo ravnopravno u periodu dominacija svojih. Za Mareja on ima 9 finala od čega 3 GS plus 14 masters titula 2 OLY medalje u singlu salataru sa zavrsni turnirom BR.1 na kraju pretprošle sezone. Svakako ispred upotpunosti Vavrinke,Delpa odnosno drugih tenisera u periodu do 90 tih generacije.
    (Donekle poznavalac tenisa, 29. januar 2018 17:52)

    # Link komentara

  102. Al je Rođa povukao za svoju generaciju.
    (Mateja, 29. januar 2018 17:51)

    # Link komentara

  103. @Ana
    "Nolo" je SRBIN i ima protiv placljivca iz Svajcarske, od oca NAZNANOG JUNAKA i majke iz Juzne Afrike, 12:6 u FINALIMA.. Placljivko ima negativan skor i sa Nadalom u finalima i protiv obojice u mecevima.. PLACI ANICE DOBRA MOJA..
    (mnogo je kume, 29. januar 2018 17:51)

    # Link komentara

  104. #Ana

    Ti tenis ne igras..ti nisi osjetila brzinu loptice nikad..
    Ti o.tenisu ne znas apsolutno nista..
    Jedino sto ti.znas je ono kad procitas da Federer ima 20 grand slamova
    Dam se kladit da mislis kako je Monte Carlo grand slam..
    Tako da,nemam ja sta s tobom diskutirat..
    Govorio sam generalno o ozljedama ,ne vidim di sam ja to spominjao konkretno neki turnir ..
    Ali kao sto rekoh,nemam sto debatirat s ljudima koji o tenisu znaju vrlo malo..
    (Rafa30, 29. januar 2018 17:50)

    # Link komentara

  105. A sta je Nolo osvojio posle 29. godine? NISTA. A sta ce osvojiti? Nista, jer gubi od Tima, Istomina, Kverija, Kirjosa, Zvereva, Cunga, isto kao sto je nekada gubio od Karlovica I Rodika. Nolo je penzioner I sada novi promoter semenki I portparol Maje Volk.
    (Rafa30, 29. januar 2018 17:47)

    # Link komentara

  106. @ Kako god da bude Federer ostaje GOAT i to ubedljivi. Na drugom mestu je Nadal, pa ide Sampras i cetvrti je nolo. I to sto je nolo uzeo 12 slemova je zato sto je imao lose protivnike a ne zato sto je on bio najbolji. Ajmo RF po jos par slemova idemoooo!
    (Boston, 29. januar 2018 17:16)

    idi na GOAT listu i videćeš da je Novak i dalje drugi.
    (matori, 29. januar 2018 17:44)

    # Link komentara

  107. @Rafa30

    Ponovo iznosis neistine. Nolo na AO 2017. nije bio povredjen. Demolirao ga je u drugom kolu Istomin. Nolo 2017. nije bio povredjen na Rolan Garosu, demolirao ga je Tim 3-0 (krompiric u trecem setu). Nolo 2017. na Vimbldonu nije bio povredjen, predao je Berdihu od muke. Nolo je na AO 2018. dosao sa izjavom da je "povreda" proslost I da ce osvojiti titulu. Nije bio povredjen, Cung ga je ponizio 3-0 I penzionisao. Nadal I Federer su 2017. na AO zajedno dosli posle povreda, Nadal nije bio povredjen, ali je Federer igrao bolje I pobedio ga u finalu 3-2. I jos pet meceva u 2017. Federer je pobedio Nadala. Nadal nije bio povredjen na AO 2018. Dosao je zdrav, a povredio se na 2-2 u setovima I 2-0 za Cilica u petom setu. Sve ove neistine koje iznosis ti nece pomoci, jer najveci svih vremena je RF20. Placi.
    (Ana, 29. januar 2018 17:41)

    # Link komentara

  108. Тенис је у силазној путањи пар година , од нове генерације једноставно нема ништа , чекаће титуле све док највећи свих времена Роџер , Рафа и Новак не батале рекет ! Узгред довољан је показатељ 3- ће мјесто Чилића са достигнућима из прошле сезоне , на ком се нивоу тенис налази ! Да додам , то су добри резултати али за бр 3 свакако премало..
    (Тарми пфк, 29. januar 2018 17:41)

    # Link komentara

  109. mnogo ste dosadni svi vi sto sumnjate u velicinu Federera.
    Pa jel on kriv sto Djokovic ispada u 4. kolu, a Nadal u cetvrtfinalu? Sta treba da radi, da odustane od turnira kad ovi ispadnu, jer se stalno povredjuju?
    Uporno tupite o nekim zlatnim godinama 2011-2016, ali karijera nisu samo godine kad si na vrhuncu. Karijera je kao maratonska trka, ko posle 42,5 km prvi prodje je pobednik, najbrzi i njemu ide zlatna medalja. A vi guslate o nekome ko je trcao brzo izmedju 15 - 20 km, pa posle odustao ili usporio (kao oni "zecevi" sto sluze za ubrzavanje trke)
    Federer je, uz pomoc Nadala i Djokovica, podigao lestvicu previsoko za celu generaciju tenisera.
    Inace, dobar komentar Nadala. Zanimljivo. Mladji su shvatili da ako budu na osnovnoj liniji cekali gresku protivnika, da ce se nacekati, pa krenuli u rizik. Tako ce bar uciniti tenis zanimljivijim, umesto besomucnog prebacivanja loptice satima.
    (Praher, 29. januar 2018 17:39)

    # Link komentara

  110. Federer je postao profesionalac 1998 godine.Znaci punih 20 godina je na Atp turu.Sad pojedinci pisu sta je Federer osvojio od 2013 do 2017 godine kao da je njegova karijera pocela bas tada a ne 15 godina ranije.Sta je Djokovic onda osvojio do 2011 godine?Kako posmatrate stvari tako primitivno?Zelite da zaboravite sve sto je Federer osvojio do 30 godine a da vam merilo njegovog kvaliteta bude ono sto je osvojio nakon 30 godine to jest od 2011 pa dosad.Tako niko ne posmatra neciju karijeru vec sve sto je ovaj fenomen ostvario za ovih 20 godina.
    (Dragor, 29. januar 2018 17:37)

    # Link komentara

  111. Mora se i marej uzeti u obzir.Vidim neki pišu ako je Marej onda je i Vavrinka velika petorka.ali...Endi ima i 16 mastersa 7 izgubljenih finala gren slema,završni masters,bio je 1 reket svijeta,završio god kao prvi,odigrao sa velikom trojkom oko 80 mečeva.Sve to Vavrinka nema.Nisu tenis samo gren slemovi i ako jesu najbitniji.Ima svoje mjesto uz još vecu trojku.
    (dačo, 29. januar 2018 17:36)

    # Link komentara

  112. @Rafa30 Tako sam i ja komentarisao ono zalosno finale AO. Zene su osvetlile obraz, a musko finale je bilo mucenje gledati osima ko si Federorofanatik
    (Sarkazam, 29. januar 2018 17:36)

    # Link komentara

  113. @Rafa30

    Ponovo iznosis neistine. Nolo na AO 2017. nije bio povredjen. Demolirao ga je u drugom kolu Istomin. Nolo 2017. nije bio povredjen na Rolan Garosu, demolirao ga je Tim 3-0 (krompiric u trecem setu). Nolo 2017. na Vimbldonu nije bio povredjen, predao je Berdihu od muke. Nolo je na AO 2018. dosao sa izjavom da je "povreda" proslost I da ce osvojiti titulu. Nije bio povredjen, Cung ga je ponizio 3-0 I penzionisao. Nadal I Federer su 2017. na AO zajedno dosli posle povreda, Nadal nije bio povredjen, ali je Federer igrao bolje I pobedio ga u finalu 3-2. I jos pet meceva u 2017. Federer je pobedio Nadala. Nadal nije bio povredjen na AO 2018. Dosao je zdrav, a povredio se na 2-2 u setovima I 2-0 za Cilica u petom setu. Sve ove neistine koje iznosis ti nece pomoci, jer najveci svih vremena je RF20. Placi.
    (Ana, 29. januar 2018 17:33)

    # Link komentara

  114. Imate nekoliko pogrešaka; Sergi Bruguera je osvojio 2 RG, a ne jedan, Juan Carlos Ferrero je na listi, ali mu niste ubrojili grend slem u ovu Fedovu generaciju...
    (Ispravak, 29. januar 2018 17:32)

    # Link komentara

  115. A gde su oni teski rodjini protivnici tipa Filipusis, Bagdatis, Soderling, Gonzalez i sl. Koliko su oni GS naslova osvojili?
    (lepo spavajte, 29. januar 2018 17:30)

    # Link komentara

  116. mislim da je postojala velika trojka
    (logika, 29. januar 2018 17:29)

    # Link komentara

  117. 61 titulu. Niste dobro sabrali.
    (Jelena5, 29. januar 2018 17:29)

    # Link komentara

  118. Nije mi jasno kako Endi Mari moze da spada u veliku cetvorku sa 3 osvojene GS titule? Ako je tako onda imamo veliku petorku, setorku...
    (exeZP, 29. januar 2018 17:12)

    Jako jednostavno. Ima 3GS titule, 8GS finala, 1 ATP titulu, 1 YE#1 i 15 Mastersa uz jos 7 Masters finala. I kao slag na tortu sto do sada nije imao ni jedan teniser u open eri na svetu 2 zlatne olimpijske medalje.

    Vavrinka nije ni blizu tih brojki
    (Miksi, 29. januar 2018 17:27)

    # Link komentara

  119. Kako god da bude Federer ostaje GOAT i to ubedljivi. Na drugom mestu je Nadal, pa ide Sampras i cetvrti je nolo. I to sto je nolo uzeo 12 slemova je zato sto je imao lose protivnike a ne zato sto je on bio najbolji. Ajmo RF po jos par slemova idemoooo!
    (Boston, 29. januar 2018 17:16)

    Ako je neko uzimao slemove protiv slabih protivnika onda je to Federer! Pogledaj koga je sve pobedjivao u finalima na pocetku karijere!
    (Bozza, 29. januar 2018 17:24)

    # Link komentara

  120. Od svih mladih nada ubedljivo najviše očekujem od Denisa Šapovalova.Ima sve udarce veec sad,dobar servis,atraktivnu igru i samo 19god.U buducnosti osvajač slemova bez dvojbe.Era koja još traje ali ne kao u zenitu da 3-4 igrača imaju tapiju na sve nece se ponoviti za naša zivota više.Posebno da jedan od njih bude sa ovih prostora kao Novak.Zlatno doba tenisa.
    (dačo, 29. januar 2018 17:23)

    # Link komentara

  121. Pa da, osvajaće i oni titule kada se veliki povuku ili ih godine skroz slome i uspore, svakako mora neko. No, problem je u tome što niko ni od tih igrača iz druge polovine 90-ih nije ni Mareju do kolena po teniskom znanju i kvalitetu, a kamoli ostaloj trojici. Da se četvorka + Vavrinka fizički podmlade 10 godina, opet bi narednih 10 godina međusobno igrali polufinala i delili Slemove, a ovim klincima bi četvrtfinala bila krajnji domet, možda bi se neko ušunjao u neko polufinale. E, u tome je pravi problem.
    (Ayatollah, 29. januar 2018 17:23)

    # Link komentara

  122. Jedan se vec oprašta, drugi se vuce k'o prebijena macka, a treci igra u klimatizovanim dvoranama..
    (hihihi, 29. januar 2018 17:21)

    # Link komentara

  123. Да 15 година млађи тек тако као изненада жуља га патика преда 15 година старијем може само да се види у тенису и то само када је Роки један од актера.
    (Е Рођо легендо стидиш ли се бар мало, 29. januar 2018 17:19)

    # Link komentara

  124. Kako god da bude Federer ostaje GOAT i to ubedljivi. Na drugom mestu je Nadal, pa ide Sampras i cetvrti je nolo. I to sto je nolo uzeo 12 slemova je zato sto je imao lose protivnike a ne zato sto je on bio najbolji. Ajmo RF po jos par slemova idemoooo!
    (Boston, 29. januar 2018 17:16)

    # Link komentara

  125. Po cemu je Murry veci igrac od wawarinke? Obojica imaju po 3 gs, mozda ovaj koje finale vise, ali blizi su svakako jedan drugome nego sto je murray blizi trojici ispred. Ili nek bude velika petorka ili trojka.
    (Pitanje, 29. januar 2018 17:16)

    # Link komentara

  126. Tenis je spao na niske grane ,a dokaze tomu ne treba traziti dugo..
    Ironicno ,najveci dokaz tomu je i sam Roger Federer,koji u razdoblju od 2013.-2017.nije osvojio nijedan grand slam ,da bi u posljednjih godinu dana osvojio 3 ..
    To ne dokazuje da je Roger u poznim godinama postao nepobjediv igrac,nego dokazuje da se nakon ozljeda Nadala,Djokovica ,Murraya i Wawrinke tenis srozao na duboko morsko dno..
    I ne postoji ta podmornica koja moze ici toliko duboko da ga izvuce na povrsinu..
    Nitko ne napreduje,svi stagniraju,zapravo tenis postaje negledljiv..
    (Rafa30, 29. januar 2018 17:15)

    # Link komentara

  127. Ima, kad cica odluci da prekine terorisanje ATP tour-a.
    (Mikii, 29. januar 2018 17:14)

    # Link komentara

  128. Federer je sahranio sve, nema veze nikakva cetvorka sa ovim...
    (davidk, 29. januar 2018 17:12)

    # Link komentara

  129. Nije mi jasno kako Endi Mari moze da spada u veliku cetvorku sa 3 osvojene GS titule? Ako je tako onda imamo veliku petorku, setorku...
    (exeZP, 29. januar 2018 17:12)

    # Link komentara

  130. velika četvorka nikad nije ni postojala a ovaj turnir je samo pokazao kolika je farsa današnji tenis. Od prvog dana sve je bilo podredjeno tome da plačljivko uzme 20ti
    (иван, 29. januar 2018 17:09)

    # Link komentara

  131. Velika cetvorka ne postoji, ili velika trojka (bez Mareja) ili velika petorka jer ukljucuje i Vavrinku.
    (Moodrag, 29. januar 2018 17:04)

    # Link komentara