Ponedeljak, 15.01.2018.

12:33

Novaku ovo ne treba, rizikuje da bi i onima van Top 20 bilo bolje

Nije ni nastupio, a već je podigao buru u Melburnu. Novak Đoković navukao je "bes" pojedinaca jer se usudio da zatraži više novca za igrače.

Izvor: AK

Novaku ovo ne treba, rizikuje da bi i onima van Top 20 bilo bolje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

143 Komentari

Sortiraj po:

Darko79

pre 6 godina

Bolje bi bilo da se zalagao za vise novca za bolnice,skole i obdaniste ovde u Srbiji....
(Mita, 15. januar 2018 13:24)

Priljatelju ja znam za jednu kuću gde je njegova slika stoji kao ikona na zidu, zato što je zahvaljijući njemu spašen jedan mali život.

marko

pre 6 godina

Za sta se Novak zalaze, da se poveca ukupni nagradni fond, ili da se smanje procentualne razlike u raspodeli 'kolača'?
(Vasilije, 16. januar 2018 16:08)

Залаже се да се зарад добробити тениса промени тренутна подела новца по којој једнима остаје 80% а другима 20%. У свим професионалним спортовима се то креће од преко 50% па чак и до 80% у корист играча. У тенису је потпуно обрнуто, и залаже се да се то промени. На приме НБА је два пута у задње време стајала све док нису добили тих преко 50%, а тамо је далеко више богатијих спортиста него што има тенисера, али су стали уз своје колеге. Нјабољи кошаркаши зарађују за годину скоро 100 милиона долара, па су штрајковали.

mozak cao

pre 6 godina

@Gerhard Richter, nemački slikar, pre podne, negde do 10 sati, zaradi novaca koliko Nole za 20 godina. I ne čepi se naokolo kao teniseri, ne glumata niti pozira, mada 99 posto komentatora nisu ni čuli za tog Gerhard Richter. Takav je život gospode a ne teniskih pozera.
(Radovan, 15. januar 2018 18:02)

Auuuu sinko, teska situacija???

Meri

pre 6 godina

Novak stalno cini neke stvari koje, cini mi se, drugi pametno izbegavaju. Da li mu zbilja treba da navlaci kritiku levicarske stampe, koja ce naravno da kaze kako je neeticno da predstavnici bogataskog visoko placenog sporta traze jos vece premije za turnire? Ne znam ko ga savetuje, ali ocigledno je to neko prilicno nesvestan socijalnih tokova u svetu. Ne dolici bivsem broju 1, koji je nekako cuddno i naglo sisao sa tog trona, da tek sad kad je mnogo pao na rang listi, trazi neka "socijalna" poboljsanja za tenisere. Svako ce mu reci: a nisi ih trazio dok si ti bio broj jedan. Glupo mu je to.

Krsman

pre 6 godina

@SATARA
Izvini, a zasto bi postojala "profesija tenisera" kao takva, od koje se "moze ziveti" na visokoj nozi, cak i ako nemas vrhunske rezultate? Zasto ne postoji profesiju kanuista, ili profesija bicikliste od koje mozes da zivis kao bogatas nezavisno od plasmana? Svako u svojoj struci mora da zadovolji neka pravila ako hoce da se obogati. Tenis je ekstra skup sport, zahteva velika ulaganja, i naravno da nece doneti bogatstvo za one koje nisu bogzna sta. Nazalost, ja mislim da ovaj nesrecni Novak ovim zalaganjima pokusava da nastavi da obezbedjuje svoju familiju, posto se ocito povukao iz trke za tron, pa da i on i onaj njegov osrednji brat mogu da zaradjuju siroko samim tim sto dodju na neki turnir i tome slicno. I dalje mislim, Novak je pod losim uticajima, i kao da nimalo nije svestan koliko to bode ljudima oci. Ne prilici to bivsem broju 1. Brate, kazi iskreno, zaradio sam, ne dolici meni da trazim dalje.

Radovan

pre 6 godina

Gerhard Richter, nemački slikar, pre podne, negde do 10 sati, zaradi novaca koliko Nole za 20 godina. I ne čepi se naokolo kao teniseri, ne glumata niti pozira, mada 99 posto komentatora nisu ni čuli za tog Gerhard Richter. Takav je život gospode a ne teniskih pozera.

zocko

pre 6 godina

Samo da ga zdravlje posluzi, ovo je izvanredna motivacija. Najbolji je kad ga provociraju zeleci svjesno da ga izbace iz teniskog fokusa ,ali izazivaju suprotni efekat. Idemo Nole.

neobavezno

pre 6 godina

Najvise komentarisu oni koje je "zapalio", ko ce drugi ako ne, engleski novinar a potom oni koji pojma nemaju. Djokovic samo brani interes tenisera jer mu je to u opisu funkcije na kojoj je izabran. "Sokirani" su samo oni koji mrze Novaka i neonavesteni!

Doda

pre 6 godina

Dakle, poenta je da teniseri treba jos vise da zaradjuju??? Malo im je miliona dolara i jos toliko miliona koje dobijaju od sponzorstva i reklama, nego treba jos da uzimaju, pa da i oni slabiji medju njima zaradjuju vise nego sada, dok pola planete nema sta da jede? To je nemoralno. Sta je to cime se oni bave, prebacuju loptu preko mreze, koje su dobro uradili osim sto igraju jedni sa drugima za pare? Novak se ponasa ko najgore kapitalisticko preduzece, sta ga briga za siromastvo u svetu, vazno je da se njegova struka nagrabi jos vise. Ovo je isto ono kad je rekao da zene treba da zaradjuju manje, ne mozes verovati da u 21. veku neko sprovodi takvo mracnjastvo i zastupa gramzivost. Prestani Novace da se brukas vise, ako hoces da igras tenis, igraj, ako ne prestani sa tom grabezi za novcem.

kmekme

pre 6 godina

@miki
Ti si u kratkom komentaru napravio onoliko pravopisnih gresaka, koliko ne napravi dete u prvom razredu osnovne skole. A kazes kako je narod neobrazovan. Ne, nego si ti neobrazovan, polupismen, zatucan, a 5000 evra u zivotu nisi video, a kamoli da ih zaradjujes na mesecnom nivou.

kladzom do bola

pre 6 godina

koliko vidim vama je krivo sto se on bori za vece zarade za sebe i druge , ne nego treba da cuti kao vecina vas i da radi za 25 crvene u srbiji . koliko smo mi kao nacija 0 - nula , samo zavist i zavist .

Zhivkovich

pre 6 godina

(Bravo, 15. januar 2018 14:37)
Brao za Bravo.
I moj pas isto tako trci za teniskom lopticom, tamos vamos, ko Nadal kad ga Nole seta, i na kraju dobije samo kekst i ne zali se, naprotiv, presrecan je tim malim sto dobije.

CATAPA

pre 6 godina

Ne radi se o tome da prvoplasirani igrači daju pare nižerangiranima, nego da ATP i veliki turniri ulože više (od sadašnjih ništa) u nižerangirane, male turnire i nagrade na njima. Tako da se od profesije tenisera može živeti. Ovako se sve svodi na plasman i uspeh na slemovima i ostalim bogatim turnirima. Po svaku cenu, jer tamo jedino ima para.
Novak zna šta priča, ali to nije moguće izmeniti jer je grbavo rođeno. Pobogu, pa Englezi igrače još uvek ucenjuju da nose bele gaće ili napolje sa turnira.

kakodane

pre 6 godina

Trenutno najstariji igrač u top 1000 - Takao Suzuki (trenutno 959-ti) je u svojoj profesionalnoj karijeri zaradio 730.000 USD a nikad nije bio u top100. Pet godina mlađi Jaroslav Pospíšil (trenutno 686-ti) isto nikad nije bio u top100 je zaradio 530.000 USD.

Istina, nisu to veliki novci kada se shvate troškovi. Ali je jako veliko pitanje trebamo li financirati baš svakog sivonju koji se odluči baviti nečim što mu nikako ne ide.

who cares

pre 6 godina

A koji je glavni razlog sto ti igraci ne stizu do nekog novca iz nagradnog fonda, gramzivost prvih 20, ne propustaju nijedan turnir, a istovremeno kukaju kako im je sezona 11 meseci i na povrede stalno, pa upravo zato se ranije znalo da prvih 20 ne igra bas na svakom atp turniru, od 11 meseci sezone igraju 7, desavalo se da mnogi iz prvih 5 ne igraju cak ni na svakom od 4 grand slam turniru i to i kad nisu povredjeni i onda i onaj 100 ima sanse da dodje na nekom turniru do prvih 8 i dobije neki novac. Sta da placaju inace tim ljudima, milione za ispadanje u prvoj rundi, bilo bi zaista malo mnogo cak i za svet sporta.

Mare

pre 6 godina

Laslo Đere, 23 godina, 88.- i na ATP listi (ujedno najbolji plasman) i bez osvojenog značajnijeg turnira - dosadašnja zarada 307.000 $. Više para im treba?!?
(Perix, 15. januar 2018 13:13)

Idi sad nadji koliko GODISNJE zaradjuje 88-mi fudbaler na planeti :)
I koliko je on ulozio novca u igranje fudbala.

miki

pre 6 godina

Ja sa 33 godina zaradjujem 5000 evra mesecno u srbiji od postenog posla i mnogp rada , do 19 godine nisam ima para patike origonal da kupim nego sam nosio starke sa pijace , nas narod je ne obrazovan bez radne etike i nece da radi zato nam je svako kriv osim mi sami , sve vlasti su bile i demokratija i diktatura i ovo sad ali je uvek isto , nije do vlasti problem nego do.nas samih .

Elemental

pre 6 godina

Au @mesar druze, sto li ti kao takav uopste gledas "beli sport" , ko ti dade android u ruke , ko li ti je pokazao put do aplikacije B92 na Play store-u, ko li ti je odao sifru komsijinog wi-fi-ja...?

student

pre 6 godina

иди пали жито, клинац....(ја сам био студент док смо палили жито, и то је било најбоље што смо урадили за време студија) 
Било би више најбољих када би награде биле веће за нижерангиране. Не би одустајали, прелазили у тренере, одлазили да играју немачке и којекакве лиге, него би играли профитенис. И тенис би био бољи. Ђоковић је остао ту захваљујући лудом и упорном оцу. Многи су одустали...
(Aleksa, 15. januar 2018 13:31)

Da, da, vidim sve je loše ovima što igraju čelendžere, pa su im nagrade za finale od 40000-200000 $ male, pa sve odustaju zbog toga i idu u trenere. Nemoj me zasmejavati. Mnogo i malo je relativan pojam u novcu.
Novak je isto bio među tim što su zarađivali 'siću' pa je onda dotakao nebesa. Ako hoćeš da budeš preplaćen, onda budi najbolji i pobedi najbolje. A da bi dostigao do najboljeg, nije nužno da imaš novca kao što ti kažeš već samo rad i žestoku ambiciju.
Da li Mozgov u NBA zaslužuje 50 miliona? Pa to ne znamo, ali da li će uspeti da igra na nivou kao Kazins jer je primio velike novce? Pa neće nikad, normalno.
Većini takvih ljudi novac nije nikakva motivacija.

Mare

pre 6 godina

Ne razumem - ako se on bori za losije rangirane tenisere, zasto jednostavno ne predloze drugaciji raspored nagradnog fonda a ne povecanje. Svima je poznato da su teniseri iz top 10 medju najplacenijim sportistima na svetu - zasto se jednostavno ta razlika ne smanji...mislim, ako nije problem za tu ekipu iz top 10...a oni kazu da nije pa...i on kaze da nije...
(Ime, 15. januar 2018 13:50)

Nisu. Kolko Lebron,Durent, Ronaldo, Mesi, Brejdi, oni bokseri zarade za 2,3 godine, Djookovic, Federer i Nadal zarade za celu karijeru. Ako mi ne verujes a ti googlaj i proveri.

Skot

pre 6 godina

Nikad Nole nece pasti ni ispod 20 mesta. Njemu lova vise ne treba. Samo da znate da Novak nije tezak samo tih 100 miliona od turnira nego oko 400-500 miliona zelenih novcanica. Kako, pa raspitajte se i procitajte ponesto.
Novace nastavi se boriti za primanja nizerangiranih na ATP listi, u tebe sada gledaju.
A pusti britanski olos da misli sta hoce. Imat ces podrsku svih igraca.
Trener.

nebitan

pre 6 godina

Ako se dobro sjecam prije nepune dvije godine bio je protiv
povecanja nagradnog fonda za zenske pa kad su ga mediji napali
bilo je nisam mislio tako...inace Novak je poznat po tome da
gura nos gdje mu nije mjesto. Velike novcane nagrade su motiv
klincima za tenis,fudbal, kosarku pa i boks. Ko misli da im je
san da drze zlatnu medalju na SP ili olimpijadi vara se,

Aco

pre 6 godina

On je car...i zeli da i drugima omoguci da uspeju jer zna kako je njemu bilo....to govori o tome koliko je svestan i odgovoran covek...jer je uspeo i nije alav pa da hoce sve za sebe.Svaka cast ljudino...

Kontrasinusna flajferica

pre 6 godina

Ovo je dobro, cim je on opet u fokusu britanskih medija znaci da se opravdano plase njegovog povratka...samo jako zemo, verujemo u tebe !!!

prcko

pre 6 godina

teniseri moji, kako vas nije sramota kao i holivudske nazovi zvezde. kasirate nerazumno ogromne honorare dok deca gladuju po africi. ako nizeplasirani igraci dobijaju premalo novaca, preraspodelite, ne moraju pobednici turnira bas tolike cekove da kasiraju moze se to za pola smanjiti pa ostatak delite na tenisere pri dnu liste.

Dejo

pre 6 godina

Novak ne traži ništa za sebe već za one koji su ispod 20 mesta. Bez ti ispod 20 mesta ne bi bilo ni vrhunskog tenisa jer I oni I te kako učestvuju u svemu. Ovde se prvenstveno radi o tome da veliki turniri donose ogroman novac I to svake godine sve vise, a igrači dobijaju veoma malo u odnosu na zaradu organizatora. Ako ima mogućnosti da se formira sindikat igrača onda bi to mnogo toga rešilo i ne bi bili prepušteni volji organizatora. Podrška za Novaka!

sasa

pre 6 godina

polako,bice konferencije za stampu gde ce im Novak sve objasniti...tj znaju i oni to sami..msl da je u pravu..ubedljivo najskuplji sport...koliko ima tenisara a samo oni koji mogu biti medju 50 mogu nesto da zarade..niko ne kaze da onaj sto je preko 100,200,300 og mesta treba da pliva u bogatsvu ali treba da mu se izadje u susret sa nekim normalnim uslovima tj troskovima putovanja i neke zagarantovane zarade..

mesar

pre 6 godina

@Ono kad kritikujes nekog a ne znas ni koga ni zasto si kritikovao. Da li si siguran da se nije zalagao za bolnice, skole i obdanista u Srbiji? Da li znas koliko svog novca je donirao i jos koliko sakupio za isti cilj? Da li si ti donirao i sakupljao novac u isti svrhu? Ljudi, imajte malo postovanja prema drugima, proverite pre nego sto iskritikujete (da ne upotrebim neki tezi izraz) nekog ko je toliko toga ucinio za Srbiju
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bozza, 15. januar 2018 13:56)

On dinara svog novca nije dao. Toliko o zalaganju.

Sima

pre 6 godina

@prcko

Evidentno da nisi u toku ili ne zelis da budes:

Ako turnir uzme 205 miliona, a dâ igracima 5 - da li je to srazmerno? Zasto organizatori turnira koji zaradjuju neuporedivo vise od onih koji se znoje i ginu - zasto ne odvajaju za decu Afrike ili plemena uz Amazon?

Sedi malo pa razlmisljajn ako imas cime... Samo ce ti se kazat'...

Ševarnadze

pre 6 godina

Kada bi' mogao i da je moguće najradije bi' se odselio sa ove planete..ok..neka sportisti,glumci,muzičari zarađuju milione i milone..ali zašto radnik onda nema zaradu recimo 10 hiljada evra mesečno i da onda kažemo ovaj svet je pravedan...

kep1

pre 6 godina

Ljudi vecina nije do kraja upucena u tematiku.
Tesko je opstati ako ste iza 100mesta na ATP. Uglavnom se svodi na to da od tenisa ne zaradjujete i da ako imate sponzora ili savez ( kao velike teniske zemlje) onda mozete da budete u malom plusu.

Iz tog razloga mnogi igraci ili odustaju od pro tenisa ili pocinju da se bave mahinacijama.
Iz tog razloga ITF menja format takmicenja u buducnosti. Bice “samo” 750 pro igraca.

A opet sa druge strane neko spominje da je tek 19%budzeta AO namenjeno za nagradni fond. A sta vi mislite koliko kosta taj turnir, sve avio karte , hoteli , osoblje , sudije.

Od tenisa moze da zivi top 20 ATP igraca, 4 direktora GS, 3-5 sudija (to nisu ovi u stolici koje gledamo) , nekoliko menadzera od igraca ( procenti od zarade), nekoliko trenera ( kad rade sa top igracima) i mozda top 50 WTA igracica ( zbog sponzorskih ugovora) ostalo za zapadne standarde je mrsavo.

Zoran

pre 6 godina

@Ono kad kritikujes nekog a ne znas ni koga ni zasto si kritikovao. Da li si siguran da se nije zalagao za bolnice, skole i obdanista u Srbiji? Da li znas koliko svog novca je donirao i jos koliko sakupio za isti cilj? Da li si ti donirao i sakupljao novac u isti svrhu? Ljudi, imajte malo postovanja prema drugima, proverite pre nego sto iskritikujete (da ne upotrebim neki tezi izraz) nekog ko je toliko toga ucinio za Srbiju
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bozza, 15. januar 2018 13:56)

On dinara svog novca nije dao. Toliko o zalaganju.
(mesar, 15. januar 2018 15:16)

Pitam se samo da li si ti dao makar kilo krmenadli? Kremviršle ili kulen ne smem ni da spomenem. Dobiću sataru u čelo, verovatno!

bane

pre 6 godina

Lepo je zalagati se za veca primanja i nikada ga nismo culi da to isto kaze kada su u pitanju nasi radnici koji rade kod nas za trista evra u stranim firmama i zalosno je sto neplaca porez nasoj drzavi vec Monaku.

Igor

pre 6 godina

Ne razumem - ako se on bori za losije rangirane tenisere, zasto jednostavno ne predloze drugaciji raspored nagradnog fonda a ne povecanje. Svima je poznato da su teniseri iz top 10 medju najplacenijim sportistima na svetu - zasto se jednostavno ta razlika ne smanji...mislim, ako nije problem za tu ekipu iz top 10...a oni kazu da nije pa...i on kaze da nije...
(Ime, 15. januar 2018 13:50)
Upravo u tome je i sustina, on je trazio vise novca za sve a procentualno to znaci i za sebe i ostale top 20 igrace. I mogu nasi novinari da pisu milion ovakvih kilometarskih tekstova, nista se nece promeniti. Ovde je postupio klasicno populisticki, otprilike kao Vucic kad govori da ga srce boli zbog Telekoma ili da svojim parama placa kafu i kiselu.

interesuje me

pre 6 godina

Tipičan prim er populizma-kad je tako zabrinut za nižerangirane tenisere što Novak ne predloži da se ravnopravije dijeli nagradni fond?

interesuje me

pre 6 godina

Tipičan prim er populizma-kad je tako zabrinut za nižerangirane tenisere što Novak ne predloži da se ravnopravije dijeli nagradni fond?

mnogo dobro

pre 6 godina

Jer vi stvarno mislite da Novak ovo radi samoinicijativno i da ista od ideja i zahteva je proizaslo od njega.Jos pokusavate da bacite kosku kako su Nadal i Federer protiv,kao bezdusni zapadnjaci vs slovenska dusa.Ovo su stvari koje nas obicne smrtnike tesko moze zanimati jer nismo savremenici sa tim milionerima,a cinjenica jeste da je svet podesen tako da nikad dosta para,cak i onima sa zaradom preko stotinu milki kao Novak,uostalom pitajte njegovog oca koji je sve vreme gurao i njegovu bracu iako je ovaj vec bio milioner.

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

A sta rizikuje Novak? Bilo je i vreme da se neko zauzme za momke i devojke koji se muce samo da bi ucestvovali na turniru. Mogu samo zamislim koliki je pritisak na igrace koji nemaju dovoljno finansijskih sredstava da naprave neki rezultat. I naravno da ih takva presija potencijalno sputava da se opuste i odigraju najbolje sto znaju. Tenis nije kao fudbal ili kosarka. Dodjes na trening i ako si talentovan i imas radnu disciplinu, sve ti je obezbedejno. Tvoje je da se trudis i budes dobar. Imas trenera, imas teren, imas opremu. Za tenis morate da kupite reket, da platite trenera, da platite putne troskove, ostalu opremu. Sve to sam teniser mora da plati. Nije naravno tenis jedini takav sport, ali nema razloga da im se ne pobaljsaju finansijski uslovi ako mogu. Neki mali procenat od velikih turnira da odlazi u fond za igrace koji nisu u prvih sto. Da se obezbedi barem smestaj i oprema za njih. Kome bi to smetalo?

dr.Roddick

pre 6 godina

Naravno da se bori za jos para kada zna da ce i on uskoro biti van Top 20.
Da mu je stvarno stalo rasporedio bi on svojih 10-20 miliona medju igracima van top 20.

molina

pre 6 godina

Zasto u NBA igraci imaju ogromne plate, ne srazmerne kvalitetu? Zato sto NBA organizacija zaradjuje ogromne pare koje mora da rasporedjuje klubovima kojima je povecan budzet za plate igraca. I to nije preko noci doslo. Setite se strajkova i kada se nije igrala liga. Ovo je preslikana situacija, jedino sto vrhunske igrace, osim Noleta, bas briga za sindikalizam i sukobe, nego odmah sa zatvorenog sastanka cinkare britanskoj stampi koja iz svega uzvlaci zakljucak da Nole zeli jos vise para.

ja

pre 6 godina

to je bar lako. neka skinu veći deo keša za prva 4 mesta i taj novac raspodele na ostalih 100.
(velja, 15. januar 2018 14:00)

Ili rwcimo od tvoje socijale? zašto da skidaju nekom ko je zaradio i zbog koga turnir jeste to sto jeste

drmr

pre 6 godina

Laslo Đere, 23 godina, 88.- i na ATP listi (ujedno najbolji plasman) i bez osvojenog značajnijeg turnira - dosadašnja zarada 307.000 $. Više para im treba?!?
(Perix, 15. januar 2018 13:13)

Znas li koliko od tih para ide na hotele, ishranu, trenere, oporavak, tim, zakupi terena... to je kao da imas butik prodas patike za 10000 i mislis tvojih je 10000. A 7000 nabavna cena, plus zakup lokala, plate radnicima, porezi, struja, dazbine, ne ostane ti 500 dinara od jednih patika. E tako ti je i ovde slucaj, samo sam ti slikovito opisao kroz neki drugi primer.

molina

pre 6 godina

Nije problem da li ce nekome iz top 10 da se smanji prihod vec je problem ATP i svi oko koji zaradjuju sve veci novac. Posto su igraci glavni akteri oni imaju pravo da traze da se ukupno vise novca odvaja za njih i da u raspodelu bude ukljuceno sto vise igraca. Ne zaboravite da su svi u vrhu isto nekada bili izvan bilo koje liste, najcesce bez prihoda koji su zavisili od rezultata. Sta mislite koliko je njih odustalo od tenisa, uprkos ogromnom talentu, iz razloga sto nisu imali para da putuju po turnirima. Pri ozbiljnijoj povredi se igrac izbise i ne postoji, naravno vrhunskim igracima nije problem ali onima preko 100-tog mesta je to prekid pomisli na tenis.
Ova prica stvarno nema veze sa bolnicama u Srbiji.

djidji govedina

pre 6 godina

kruna svih srpskih problema je engleska kruna..u svim sferama zivota jedne zemlje!! to divljacko pleme koje su gali proterali iz bretanje je problem svog sveta..stotine i stotine godina incesta su doveli do toga da nam kroz institucije kroje zivote!

Lidoburazereludo

pre 6 godina

Ajde sad zamijenite samo Djokovic sa recimo Mesi ili Ronaldo i tenis sa fudbal pa da vidimo onda komentare. Ja sam ovdje procitao milion komentara o placanju ljudima koji udaraju loptu(lopticu) a sada svi branite Djokovica. Malo licemjerno zar ne?

Bravo

pre 6 godina

Ja bih smanjio sva ta primanja i nagrade na minimum. Dosta je nebuloze. I moj pas trci za teniskom lopticom i uveseljava me, ali dobije keks kao nagradu. Svaka cast Djokovicu, ali ovo je moje misljenje.

interesuje me

pre 6 godina

Tipičan prim er populizma-kad je tako zabrinut za nižerangirane tenisere što Novak ne predloži da se ravnopravije dijeli nagradni fond?

Toma

pre 6 godina

Jos jedan dokaz koliko ste bistri i pametni kao narod...Pa se posle cudite sta vam se desava i kukate kako vas svi mrze.
(Maki, 15. januar 2018 13:58)

Lupaš ti previše! Bistriji smo od tvog naroda.

Jovan

pre 6 godina

Samo prvih 50 tenisera pristojno zarađuje. I neko smatra da je to u redu. Šta bi bilo da samo 50 vrhunskih fudbalera pristojno zarađuje, a ostali samo pikaju loptu na svoju štetu? Da li bi postojao profesionalni fudbal?

Novak je u pravu. I po takvim stavovima će biti priznat u istoriji ovog sporta.

NbgDeki

pre 6 godina

Teniseri su postali savremeni gladijatori koji bez pauze obilaze svetske arene... Sunce ti, skoro da ih zalim. Mozda da se prebace na manje opasne sportove, kao voznja spusta ili skijaski skokovi?
(Dragan Nikolic, 15. januar 2018 12:49)

Zamisli ljude koji stvarno misle da su teniseri, fudbaleri, kosarkasi itd, moderni gladijatori, a oni u stvari skup razmazenih milionera. Gladijator je kasirka u Maksiju koja radi za 25.000 dinara mesecno, ima decu koju mora da vaspita, kojoj mora da kupi da imaju sta da obuku, da jedu, a pre svega toga da plati racune. Svakog meseca borba za goli zivot, kao u Koloseumu.

mrki ne zna da cita

pre 6 godina

@mrki , kao prvo nema tu nikakve prevare,on se bpri za prva tenisera, drugo on je Srbin , vi crnogorski hrvati proizvedite nekog svog

Tutankamon

pre 6 godina

Može se gledati iz više uglova ali kako god nadam se da će biti sve manje i manje onakvih kao TomiK, a ovo upravo bi moglo voditi ka suprotnom.

militin

pre 6 godina

Što će to Novaku, kad je morao znati da će na "nož" biti dočekan. Kao da za sebe traži još. Realno se boriti za druge ako si siguran da će i oni istrajati. Ali nije realno ako znaš da će svako od tenisera reći da o tome ništa "nezna" a oni su ti koji su najglasnije tražili.
Zato je najbolje reći:-oprostite, pogriješio sam", pa nek se bore oni kojima to treba.

bozza

pre 6 godina

Bolje bi bilo da se zalagao za vise novca za bolnice,skole i obdaniste ovde u Srbiji....
(Mita, 15. januar 2018 13:24)

Ono kad kritikujes nekog a ne znas ni koga ni zasto si kritikovao. Da li si siguran da se nije zalagao za bolnice, skole i obdanista u Srbiji? Da li znas koliko svog novca je donirao i jos koliko sakupio za isti cilj? Da li si ti donirao i sakupljao novac u isti svrhu? Ljudi, imajte malo postovanja prema drugima, proverite pre nego sto iskritikujete (da ne upotrebim neki tezi izraz) nekog ko je toliko toga ucinio za Srbiju

ls

pre 6 godina

Sta je sporno sada u ovome? Covek hoce da se losije rangirani igraci vise plate. To je tako i u firmama, kada se neko zalozi za obicne radnike, odma se menadzerski kerovi vazdignu i bune se, sto da im podizemo platu sa 25000 na 30000? Oni imaju po 200.000 platu, a bode im oci 30.000. Djokovic zaradjuje i bez tenisa, a zaradio je dovoljno za 3 zivota, tako da vi sto govorite da on ovo zbog sebe radi, malo ste se z....

npr

pre 6 godina

Mislim da je uredu misliti na teniseri sa donjeg ranga. Posto je kritika uglavnom na top 20 onda dali resenje bi bilo da vazi promena nagrada samo na 50 do daljeg ranga? Ne znam koliko je to izvodljivo.

Ivana

pre 6 godina

novak deluje sa licnog aspekta.samo on zna kroz sta je sve prolazio na putu ka svetskom vrhu.svestan je ogromne moci koju poseduje kao javna licnost i pravilno je koristi-da doprinese da drugima bude bolje.

Perix

pre 6 godina

Laslo Đere, 23 godina, 88.- i na ATP listi (ujedno najbolji plasman) i bez osvojenog značajnijeg turnira - dosadašnja zarada 307.000 $. Više para im treba?!?

Soska

pre 6 godina

Zar vi mislite da je lako placati jahte, privatne vile,mocne provode, luksuzne apartmane na svakom kontinentu, tim oko sebe od 15 ljudi. Pa treba sve to poplacati,od cega bre? Pod hitno podici novcane nagrade za ispadanje u prvom kolu GS sa $60.000 na $100.000....

ernesto che

pre 6 godina

Zasto da ne traze vise novca??!! Napravili su od njih(tenisera, sportista) masine za novac, masine koje stampaju novac i kojima je usadjeno u glavu da je to jedino bitno, sad su se te masine okrenule protiv njih i traze veci deo za sebe, kao iz nekih filmova holivudskih. To je kapitalisticka masinerija, ko koga nadmudri i nasamari, on uzima vise, a obican narod treba da bije glavu.

VUK

pre 6 godina

@Dragan Nikolić...koga zabole za skijaške skokove u julu mesecu ?! Mogu da lete i 400 metara, svi će tada gledati samo Wimbldon. Babe i žabe...ne biva.

vojke

pre 6 godina

Obozavam Novaka, ubedjen sam da i jeste trazio zbog drugih i najmanje zbog sebe, ali me izludjuje to sto radi, igraj covece tenis i ostavi se tih gluposti...

Ime

pre 6 godina

Ne razumem - ako se on bori za losije rangirane tenisere, zasto jednostavno ne predloze drugaciji raspored nagradnog fonda a ne povecanje. Svima je poznato da su teniseri iz top 10 medju najplacenijim sportistima na svetu - zasto se jednostavno ta razlika ne smanji...mislim, ako nije problem za tu ekipu iz top 10...a oni kazu da nije pa...i on kaze da nije...

KAO XXXL

pre 6 godina

Ovde je potpuno jasno da se Novak ne bori samo za sebe i samo za novac!
Mnogo povreda vrhunskih tenisera je uzrok i ne usaglašeni raspored turnira! Imajte u vidu da je samo A.O. organizatoru pripada više od 81% prihoda a nagradni fond je ~19%!
Novak ukazuje na taj ne srazmeran odnos prihoda, kao i više novca za igrače ispod ATP 50 !
Ovo je dobrodošlo novinama u Engleskoj da priču izokrenu protiv Novaka kao mnogo puta ranije!

adem

pre 6 godina

ako je kako tvrdi ovaj novinar onda je ovo plus za djokovica. i naveo je da su mu teniseri ukazali poverenje time sto su ga izabrali za predsednika. sto i jeste tacno, ali isto tako je tacno da su i drugi pre njega zasluzili to poverenje, sto vecina negira kada je na toj poziciji bio npr. federer. mana ovog predloga je sto u paketu njegovih presloga nije bio i gust raspored npr. nego samo nagradni fond. ja jesam za to da se najveci deo kolaca da upravo teniserima jer su oni ti koji privlace publiku.

Maja

pre 6 godina

Zašto da ne traže više? Svako se bori za sebe, samo se u Srbiji ćuti i klima glavom. Koliko zaradjuju košarkaši NBA lige ili fudbaleri? Zašto i po čemu oni više vrede?

les lionceaux

pre 6 godina

Laslo Đere, 23 godina, 88.- i na ATP listi (ujedno najbolji plasman) i bez osvojenog značajnijeg turnira - dosadašnja zarada 307.000 $. Više para im treba?!?
(Perix, 15. januar 2018 13:13

a šta misliš koliko je uložio?

ovo je jako mala zarada za top 100 igrača na svijetu

naravno, tu je i novac od sponzora, djelomično plaćeni troškovi i slično, ali to vam je kao da kažete "šta će mu dobra plaća kad može raditi u fušu!?"

pc,Nis

pre 6 godina

Nije ovde u pitanju novac,daće oni pare ali Sindikat ne mogu da progutaju,deluje komunistički.A i zarazno je za celi radnički svet.Bojim se za Noleta i njegovu porodicu.

maconii

pre 6 godina

svaka cast..uopste nije morao,ali pokazao je hrabrost i ljudskost prema svim svojim kolegama...on tacno zna sta govori i kako je njemu bilo...i koliko su se njegovi mucili da bi obezbedili novac da se on takmici i putuje kao mladji...skup je to sport,mnogi odustaju od njega zato sto nemaju novca,a pri tome su vrhunski talenti...novak i njegova porodica nisu odustali i on je sada tu gde jeste

kraja

pre 6 godina

"Bolje bi bilo da se zalagao za vise novca za bolnice,skole i obdaniste ovde u Srbiji...."

...on da poklanja svoj tesko steceni novac u srbiju, da bi ga vucicevi "idioti" razbacivali na jelke, pevaljke, donacije srebrenici, isplatu fijata za otvorena radna mesta...???
...da pokusas ti da doniras 1% od sume koju je novak djokovic do sada poklonio srbiji...???

Aleksa

pre 6 godina

Ne slažem se sa Novakom samo iz jednog razloga.
Zato i jeste toliko plaćen jer je najbolji ikad, kao i Federer, kao i Nadal.
Kada bi 70. igrač bio plaćen kao i prvi, ta granica između najboljih ikad bi se izbrisala. Možda zvuči jadno, ali jeste tako.
Ko hoće 3,5,10 miliona da zaradi, neka se trudi i neka pobedi Vavrinku, Đokovića, Nadala, Federera, Mareja...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (student, 15. januar 2018 13:00) # Link komentara

иди пали жито, клинац....(ја сам био студент док смо палили жито, и то је било најбоље што смо урадили за време студија)
Било би више најбољих када би награде биле веће за нижерангиране. Не би одустајали, прелазили у тренере, одлазили да играју немачке и којекакве лиге, него би играли профитенис. И тенис би био бољи. Ђоковић је остао ту захваљујући лудом и упорном оцу. Многи су одустали...

Bekend ramom!

pre 6 godina

Svaka čast za entuzijazam, sve to donekle ima smisla, ali se tumači naravno na najgori mogući način. Evo primer Engleskih medija, dirnuo je tamo gde su savezi i udruženja najosetljiviji, u novac!! Već su krenuli zaradio je toliko i nije mu dosta i sl...
Ako sve ovo radi zbog kolega tenisera, nadam se da je siguran u njihovu podršku, jer je pokrenuo lavinu!?

student

pre 6 godina

Ne slažem se sa Novakom samo iz jednog razloga.
Zato i jeste toliko plaćen jer je najbolji ikad, kao i Federer, kao i Nadal.
Kada bi 70. igrač bio plaćen kao i prvi, ta granica između najboljih ikad bi se izbrisala. Možda zvuči jadno, ali jeste tako.
Ko hoće 3,5,10 miliona da zaradi, neka se trudi i neka pobedi Vavrinku, Đokovića, Nadala, Federera, Mareja...

Er

pre 6 godina

Apel svim zaposlenima u srbiji da stanu da rade i zatraže plate bar po 1000e ako nemaju ,,gazde,, neka rade oni a ne robovi, To Je Sparta Nole

Dragan Nikolic

pre 6 godina

Teniseri su postali savremeni gladijatori koji bez pauze obilaze svetske arene... Sunce ti, skoro da ih zalim. Mozda da se prebace na manje opasne sportove, kao voznja spusta ili skijaski skokovi?

Bekend ramom!

pre 6 godina

Svaka čast za entuzijazam, sve to donekle ima smisla, ali se tumači naravno na najgori mogući način. Evo primer Engleskih medija, dirnuo je tamo gde su savezi i udruženja najosetljiviji, u novac!! Već su krenuli zaradio je toliko i nije mu dosta i sl...
Ako sve ovo radi zbog kolega tenisera, nadam se da je siguran u njihovu podršku, jer je pokrenuo lavinu!?

bozza

pre 6 godina

Bolje bi bilo da se zalagao za vise novca za bolnice,skole i obdaniste ovde u Srbiji....
(Mita, 15. januar 2018 13:24)

Ono kad kritikujes nekog a ne znas ni koga ni zasto si kritikovao. Da li si siguran da se nije zalagao za bolnice, skole i obdanista u Srbiji? Da li znas koliko svog novca je donirao i jos koliko sakupio za isti cilj? Da li si ti donirao i sakupljao novac u isti svrhu? Ljudi, imajte malo postovanja prema drugima, proverite pre nego sto iskritikujete (da ne upotrebim neki tezi izraz) nekog ko je toliko toga ucinio za Srbiju

ls

pre 6 godina

Sta je sporno sada u ovome? Covek hoce da se losije rangirani igraci vise plate. To je tako i u firmama, kada se neko zalozi za obicne radnike, odma se menadzerski kerovi vazdignu i bune se, sto da im podizemo platu sa 25000 na 30000? Oni imaju po 200.000 platu, a bode im oci 30.000. Djokovic zaradjuje i bez tenisa, a zaradio je dovoljno za 3 zivota, tako da vi sto govorite da on ovo zbog sebe radi, malo ste se z....

Dragan Nikolic

pre 6 godina

Teniseri su postali savremeni gladijatori koji bez pauze obilaze svetske arene... Sunce ti, skoro da ih zalim. Mozda da se prebace na manje opasne sportove, kao voznja spusta ili skijaski skokovi?

kraja

pre 6 godina

"Bolje bi bilo da se zalagao za vise novca za bolnice,skole i obdaniste ovde u Srbiji...."

...on da poklanja svoj tesko steceni novac u srbiju, da bi ga vucicevi "idioti" razbacivali na jelke, pevaljke, donacije srebrenici, isplatu fijata za otvorena radna mesta...???
...da pokusas ti da doniras 1% od sume koju je novak djokovic do sada poklonio srbiji...???

Aco

pre 6 godina

On je car...i zeli da i drugima omoguci da uspeju jer zna kako je njemu bilo....to govori o tome koliko je svestan i odgovoran covek...jer je uspeo i nije alav pa da hoce sve za sebe.Svaka cast ljudino...

Skot

pre 6 godina

Nikad Nole nece pasti ni ispod 20 mesta. Njemu lova vise ne treba. Samo da znate da Novak nije tezak samo tih 100 miliona od turnira nego oko 400-500 miliona zelenih novcanica. Kako, pa raspitajte se i procitajte ponesto.
Novace nastavi se boriti za primanja nizerangiranih na ATP listi, u tebe sada gledaju.
A pusti britanski olos da misli sta hoce. Imat ces podrsku svih igraca.
Trener.

mrki ne zna da cita

pre 6 godina

@mrki , kao prvo nema tu nikakve prevare,on se bpri za prva tenisera, drugo on je Srbin , vi crnogorski hrvati proizvedite nekog svog

Zoran

pre 6 godina

@Ono kad kritikujes nekog a ne znas ni koga ni zasto si kritikovao. Da li si siguran da se nije zalagao za bolnice, skole i obdanista u Srbiji? Da li znas koliko svog novca je donirao i jos koliko sakupio za isti cilj? Da li si ti donirao i sakupljao novac u isti svrhu? Ljudi, imajte malo postovanja prema drugima, proverite pre nego sto iskritikujete (da ne upotrebim neki tezi izraz) nekog ko je toliko toga ucinio za Srbiju
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bozza, 15. januar 2018 13:56)

On dinara svog novca nije dao. Toliko o zalaganju.
(mesar, 15. januar 2018 15:16)

Pitam se samo da li si ti dao makar kilo krmenadli? Kremviršle ili kulen ne smem ni da spomenem. Dobiću sataru u čelo, verovatno!

KAO XXXL

pre 6 godina

Ovde je potpuno jasno da se Novak ne bori samo za sebe i samo za novac!
Mnogo povreda vrhunskih tenisera je uzrok i ne usaglašeni raspored turnira! Imajte u vidu da je samo A.O. organizatoru pripada više od 81% prihoda a nagradni fond je ~19%!
Novak ukazuje na taj ne srazmeran odnos prihoda, kao i više novca za igrače ispod ATP 50 !
Ovo je dobrodošlo novinama u Engleskoj da priču izokrenu protiv Novaka kao mnogo puta ranije!

Kontrasinusna flajferica

pre 6 godina

Ovo je dobro, cim je on opet u fokusu britanskih medija znaci da se opravdano plase njegovog povratka...samo jako zemo, verujemo u tebe !!!

ernesto che

pre 6 godina

Zasto da ne traze vise novca??!! Napravili su od njih(tenisera, sportista) masine za novac, masine koje stampaju novac i kojima je usadjeno u glavu da je to jedino bitno, sad su se te masine okrenule protiv njih i traze veci deo za sebe, kao iz nekih filmova holivudskih. To je kapitalisticka masinerija, ko koga nadmudri i nasamari, on uzima vise, a obican narod treba da bije glavu.

Sima

pre 6 godina

@prcko

Evidentno da nisi u toku ili ne zelis da budes:

Ako turnir uzme 205 miliona, a dâ igracima 5 - da li je to srazmerno? Zasto organizatori turnira koji zaradjuju neuporedivo vise od onih koji se znoje i ginu - zasto ne odvajaju za decu Afrike ili plemena uz Amazon?

Sedi malo pa razlmisljajn ako imas cime... Samo ce ti se kazat'...

kladzom do bola

pre 6 godina

koliko vidim vama je krivo sto se on bori za vece zarade za sebe i druge , ne nego treba da cuti kao vecina vas i da radi za 25 crvene u srbiji . koliko smo mi kao nacija 0 - nula , samo zavist i zavist .

Aleksa

pre 6 godina

Ne slažem se sa Novakom samo iz jednog razloga.
Zato i jeste toliko plaćen jer je najbolji ikad, kao i Federer, kao i Nadal.
Kada bi 70. igrač bio plaćen kao i prvi, ta granica između najboljih ikad bi se izbrisala. Možda zvuči jadno, ali jeste tako.
Ko hoće 3,5,10 miliona da zaradi, neka se trudi i neka pobedi Vavrinku, Đokovića, Nadala, Federera, Mareja...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (student, 15. januar 2018 13:00) # Link komentara

иди пали жито, клинац....(ја сам био студент док смо палили жито, и то је било најбоље што смо урадили за време студија)
Било би више најбољих када би награде биле веће за нижерангиране. Не би одустајали, прелазили у тренере, одлазили да играју немачке и којекакве лиге, него би играли профитенис. И тенис би био бољи. Ђоковић је остао ту захваљујући лудом и упорном оцу. Многи су одустали...

prcko

pre 6 godina

teniseri moji, kako vas nije sramota kao i holivudske nazovi zvezde. kasirate nerazumno ogromne honorare dok deca gladuju po africi. ako nizeplasirani igraci dobijaju premalo novaca, preraspodelite, ne moraju pobednici turnira bas tolike cekove da kasiraju moze se to za pola smanjiti pa ostatak delite na tenisere pri dnu liste.

Soska

pre 6 godina

Zar vi mislite da je lako placati jahte, privatne vile,mocne provode, luksuzne apartmane na svakom kontinentu, tim oko sebe od 15 ljudi. Pa treba sve to poplacati,od cega bre? Pod hitno podici novcane nagrade za ispadanje u prvom kolu GS sa $60.000 na $100.000....

Perix

pre 6 godina

Laslo Đere, 23 godina, 88.- i na ATP listi (ujedno najbolji plasman) i bez osvojenog značajnijeg turnira - dosadašnja zarada 307.000 $. Više para im treba?!?

maconii

pre 6 godina

svaka cast..uopste nije morao,ali pokazao je hrabrost i ljudskost prema svim svojim kolegama...on tacno zna sta govori i kako je njemu bilo...i koliko su se njegovi mucili da bi obezbedili novac da se on takmici i putuje kao mladji...skup je to sport,mnogi odustaju od njega zato sto nemaju novca,a pri tome su vrhunski talenti...novak i njegova porodica nisu odustali i on je sada tu gde jeste

Dejo

pre 6 godina

Novak ne traži ništa za sebe već za one koji su ispod 20 mesta. Bez ti ispod 20 mesta ne bi bilo ni vrhunskog tenisa jer I oni I te kako učestvuju u svemu. Ovde se prvenstveno radi o tome da veliki turniri donose ogroman novac I to svake godine sve vise, a igrači dobijaju veoma malo u odnosu na zaradu organizatora. Ako ima mogućnosti da se formira sindikat igrača onda bi to mnogo toga rešilo i ne bi bili prepušteni volji organizatora. Podrška za Novaka!

Ševarnadze

pre 6 godina

Kada bi' mogao i da je moguće najradije bi' se odselio sa ove planete..ok..neka sportisti,glumci,muzičari zarađuju milione i milone..ali zašto radnik onda nema zaradu recimo 10 hiljada evra mesečno i da onda kažemo ovaj svet je pravedan...

Ivana

pre 6 godina

novak deluje sa licnog aspekta.samo on zna kroz sta je sve prolazio na putu ka svetskom vrhu.svestan je ogromne moci koju poseduje kao javna licnost i pravilno je koristi-da doprinese da drugima bude bolje.

student

pre 6 godina

Ne slažem se sa Novakom samo iz jednog razloga.
Zato i jeste toliko plaćen jer je najbolji ikad, kao i Federer, kao i Nadal.
Kada bi 70. igrač bio plaćen kao i prvi, ta granica između najboljih ikad bi se izbrisala. Možda zvuči jadno, ali jeste tako.
Ko hoće 3,5,10 miliona da zaradi, neka se trudi i neka pobedi Vavrinku, Đokovića, Nadala, Federera, Mareja...

molina

pre 6 godina

Zasto u NBA igraci imaju ogromne plate, ne srazmerne kvalitetu? Zato sto NBA organizacija zaradjuje ogromne pare koje mora da rasporedjuje klubovima kojima je povecan budzet za plate igraca. I to nije preko noci doslo. Setite se strajkova i kada se nije igrala liga. Ovo je preslikana situacija, jedino sto vrhunske igrace, osim Noleta, bas briga za sindikalizam i sukobe, nego odmah sa zatvorenog sastanka cinkare britanskoj stampi koja iz svega uzvlaci zakljucak da Nole zeli jos vise para.

les lionceaux

pre 6 godina

Laslo Đere, 23 godina, 88.- i na ATP listi (ujedno najbolji plasman) i bez osvojenog značajnijeg turnira - dosadašnja zarada 307.000 $. Više para im treba?!?
(Perix, 15. januar 2018 13:13

a šta misliš koliko je uložio?

ovo je jako mala zarada za top 100 igrača na svijetu

naravno, tu je i novac od sponzora, djelomično plaćeni troškovi i slično, ali to vam je kao da kažete "šta će mu dobra plaća kad može raditi u fušu!?"

adem

pre 6 godina

ako je kako tvrdi ovaj novinar onda je ovo plus za djokovica. i naveo je da su mu teniseri ukazali poverenje time sto su ga izabrali za predsednika. sto i jeste tacno, ali isto tako je tacno da su i drugi pre njega zasluzili to poverenje, sto vecina negira kada je na toj poziciji bio npr. federer. mana ovog predloga je sto u paketu njegovih presloga nije bio i gust raspored npr. nego samo nagradni fond. ja jesam za to da se najveci deo kolaca da upravo teniserima jer su oni ti koji privlace publiku.

kep1

pre 6 godina

Ljudi vecina nije do kraja upucena u tematiku.
Tesko je opstati ako ste iza 100mesta na ATP. Uglavnom se svodi na to da od tenisa ne zaradjujete i da ako imate sponzora ili savez ( kao velike teniske zemlje) onda mozete da budete u malom plusu.

Iz tog razloga mnogi igraci ili odustaju od pro tenisa ili pocinju da se bave mahinacijama.
Iz tog razloga ITF menja format takmicenja u buducnosti. Bice “samo” 750 pro igraca.

A opet sa druge strane neko spominje da je tek 19%budzeta AO namenjeno za nagradni fond. A sta vi mislite koliko kosta taj turnir, sve avio karte , hoteli , osoblje , sudije.

Od tenisa moze da zivi top 20 ATP igraca, 4 direktora GS, 3-5 sudija (to nisu ovi u stolici koje gledamo) , nekoliko menadzera od igraca ( procenti od zarade), nekoliko trenera ( kad rade sa top igracima) i mozda top 50 WTA igracica ( zbog sponzorskih ugovora) ostalo za zapadne standarde je mrsavo.

mesar

pre 6 godina

@Ono kad kritikujes nekog a ne znas ni koga ni zasto si kritikovao. Da li si siguran da se nije zalagao za bolnice, skole i obdanista u Srbiji? Da li znas koliko svog novca je donirao i jos koliko sakupio za isti cilj? Da li si ti donirao i sakupljao novac u isti svrhu? Ljudi, imajte malo postovanja prema drugima, proverite pre nego sto iskritikujete (da ne upotrebim neki tezi izraz) nekog ko je toliko toga ucinio za Srbiju
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bozza, 15. januar 2018 13:56)

On dinara svog novca nije dao. Toliko o zalaganju.

Jovan

pre 6 godina

Samo prvih 50 tenisera pristojno zarađuje. I neko smatra da je to u redu. Šta bi bilo da samo 50 vrhunskih fudbalera pristojno zarađuje, a ostali samo pikaju loptu na svoju štetu? Da li bi postojao profesionalni fudbal?

Novak je u pravu. I po takvim stavovima će biti priznat u istoriji ovog sporta.

Ime

pre 6 godina

Ne razumem - ako se on bori za losije rangirane tenisere, zasto jednostavno ne predloze drugaciji raspored nagradnog fonda a ne povecanje. Svima je poznato da su teniseri iz top 10 medju najplacenijim sportistima na svetu - zasto se jednostavno ta razlika ne smanji...mislim, ako nije problem za tu ekipu iz top 10...a oni kazu da nije pa...i on kaze da nije...

neobavezno

pre 6 godina

Najvise komentarisu oni koje je "zapalio", ko ce drugi ako ne, engleski novinar a potom oni koji pojma nemaju. Djokovic samo brani interes tenisera jer mu je to u opisu funkcije na kojoj je izabran. "Sokirani" su samo oni koji mrze Novaka i neonavesteni!

Maja

pre 6 godina

Zašto da ne traže više? Svako se bori za sebe, samo se u Srbiji ćuti i klima glavom. Koliko zaradjuju košarkaši NBA lige ili fudbaleri? Zašto i po čemu oni više vrede?

sasa

pre 6 godina

polako,bice konferencije za stampu gde ce im Novak sve objasniti...tj znaju i oni to sami..msl da je u pravu..ubedljivo najskuplji sport...koliko ima tenisara a samo oni koji mogu biti medju 50 mogu nesto da zarade..niko ne kaze da onaj sto je preko 100,200,300 og mesta treba da pliva u bogatsvu ali treba da mu se izadje u susret sa nekim normalnim uslovima tj troskovima putovanja i neke zagarantovane zarade..

vojke

pre 6 godina

Obozavam Novaka, ubedjen sam da i jeste trazio zbog drugih i najmanje zbog sebe, ali me izludjuje to sto radi, igraj covece tenis i ostavi se tih gluposti...

drmr

pre 6 godina

Laslo Đere, 23 godina, 88.- i na ATP listi (ujedno najbolji plasman) i bez osvojenog značajnijeg turnira - dosadašnja zarada 307.000 $. Više para im treba?!?
(Perix, 15. januar 2018 13:13)

Znas li koliko od tih para ide na hotele, ishranu, trenere, oporavak, tim, zakupi terena... to je kao da imas butik prodas patike za 10000 i mislis tvojih je 10000. A 7000 nabavna cena, plus zakup lokala, plate radnicima, porezi, struja, dazbine, ne ostane ti 500 dinara od jednih patika. E tako ti je i ovde slucaj, samo sam ti slikovito opisao kroz neki drugi primer.

NbgDeki

pre 6 godina

Teniseri su postali savremeni gladijatori koji bez pauze obilaze svetske arene... Sunce ti, skoro da ih zalim. Mozda da se prebace na manje opasne sportove, kao voznja spusta ili skijaski skokovi?
(Dragan Nikolic, 15. januar 2018 12:49)

Zamisli ljude koji stvarno misle da su teniseri, fudbaleri, kosarkasi itd, moderni gladijatori, a oni u stvari skup razmazenih milionera. Gladijator je kasirka u Maksiju koja radi za 25.000 dinara mesecno, ima decu koju mora da vaspita, kojoj mora da kupi da imaju sta da obuku, da jedu, a pre svega toga da plati racune. Svakog meseca borba za goli zivot, kao u Koloseumu.

Doda

pre 6 godina

Dakle, poenta je da teniseri treba jos vise da zaradjuju??? Malo im je miliona dolara i jos toliko miliona koje dobijaju od sponzorstva i reklama, nego treba jos da uzimaju, pa da i oni slabiji medju njima zaradjuju vise nego sada, dok pola planete nema sta da jede? To je nemoralno. Sta je to cime se oni bave, prebacuju loptu preko mreze, koje su dobro uradili osim sto igraju jedni sa drugima za pare? Novak se ponasa ko najgore kapitalisticko preduzece, sta ga briga za siromastvo u svetu, vazno je da se njegova struka nagrabi jos vise. Ovo je isto ono kad je rekao da zene treba da zaradjuju manje, ne mozes verovati da u 21. veku neko sprovodi takvo mracnjastvo i zastupa gramzivost. Prestani Novace da se brukas vise, ako hoces da igras tenis, igraj, ako ne prestani sa tom grabezi za novcem.

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

A sta rizikuje Novak? Bilo je i vreme da se neko zauzme za momke i devojke koji se muce samo da bi ucestvovali na turniru. Mogu samo zamislim koliki je pritisak na igrace koji nemaju dovoljno finansijskih sredstava da naprave neki rezultat. I naravno da ih takva presija potencijalno sputava da se opuste i odigraju najbolje sto znaju. Tenis nije kao fudbal ili kosarka. Dodjes na trening i ako si talentovan i imas radnu disciplinu, sve ti je obezbedejno. Tvoje je da se trudis i budes dobar. Imas trenera, imas teren, imas opremu. Za tenis morate da kupite reket, da platite trenera, da platite putne troskove, ostalu opremu. Sve to sam teniser mora da plati. Nije naravno tenis jedini takav sport, ali nema razloga da im se ne pobaljsaju finansijski uslovi ako mogu. Neki mali procenat od velikih turnira da odlazi u fond za igrace koji nisu u prvih sto. Da se obezbedi barem smestaj i oprema za njih. Kome bi to smetalo?

kmekme

pre 6 godina

@miki
Ti si u kratkom komentaru napravio onoliko pravopisnih gresaka, koliko ne napravi dete u prvom razredu osnovne skole. A kazes kako je narod neobrazovan. Ne, nego si ti neobrazovan, polupismen, zatucan, a 5000 evra u zivotu nisi video, a kamoli da ih zaradjujes na mesecnom nivou.

molina

pre 6 godina

Nije problem da li ce nekome iz top 10 da se smanji prihod vec je problem ATP i svi oko koji zaradjuju sve veci novac. Posto su igraci glavni akteri oni imaju pravo da traze da se ukupno vise novca odvaja za njih i da u raspodelu bude ukljuceno sto vise igraca. Ne zaboravite da su svi u vrhu isto nekada bili izvan bilo koje liste, najcesce bez prihoda koji su zavisili od rezultata. Sta mislite koliko je njih odustalo od tenisa, uprkos ogromnom talentu, iz razloga sto nisu imali para da putuju po turnirima. Pri ozbiljnijoj povredi se igrac izbise i ne postoji, naravno vrhunskim igracima nije problem ali onima preko 100-tog mesta je to prekid pomisli na tenis.
Ova prica stvarno nema veze sa bolnicama u Srbiji.

nebitan

pre 6 godina

Ako se dobro sjecam prije nepune dvije godine bio je protiv
povecanja nagradnog fonda za zenske pa kad su ga mediji napali
bilo je nisam mislio tako...inace Novak je poznat po tome da
gura nos gdje mu nije mjesto. Velike novcane nagrade su motiv
klincima za tenis,fudbal, kosarku pa i boks. Ko misli da im je
san da drze zlatnu medalju na SP ili olimpijadi vara se,

VUK

pre 6 godina

@Dragan Nikolić...koga zabole za skijaške skokove u julu mesecu ?! Mogu da lete i 400 metara, svi će tada gledati samo Wimbldon. Babe i žabe...ne biva.

Er

pre 6 godina

Apel svim zaposlenima u srbiji da stanu da rade i zatraže plate bar po 1000e ako nemaju ,,gazde,, neka rade oni a ne robovi, To Je Sparta Nole

kakodane

pre 6 godina

Trenutno najstariji igrač u top 1000 - Takao Suzuki (trenutno 959-ti) je u svojoj profesionalnoj karijeri zaradio 730.000 USD a nikad nije bio u top100. Pet godina mlađi Jaroslav Pospíšil (trenutno 686-ti) isto nikad nije bio u top100 je zaradio 530.000 USD.

Istina, nisu to veliki novci kada se shvate troškovi. Ali je jako veliko pitanje trebamo li financirati baš svakog sivonju koji se odluči baviti nečim što mu nikako ne ide.

Tutankamon

pre 6 godina

Može se gledati iz više uglova ali kako god nadam se da će biti sve manje i manje onakvih kao TomiK, a ovo upravo bi moglo voditi ka suprotnom.

dr.Roddick

pre 6 godina

Naravno da se bori za jos para kada zna da ce i on uskoro biti van Top 20.
Da mu je stvarno stalo rasporedio bi on svojih 10-20 miliona medju igracima van top 20.

Bravo

pre 6 godina

Ja bih smanjio sva ta primanja i nagrade na minimum. Dosta je nebuloze. I moj pas trci za teniskom lopticom i uveseljava me, ali dobije keks kao nagradu. Svaka cast Djokovicu, ali ovo je moje misljenje.

pc,Nis

pre 6 godina

Nije ovde u pitanju novac,daće oni pare ali Sindikat ne mogu da progutaju,deluje komunistički.A i zarazno je za celi radnički svet.Bojim se za Noleta i njegovu porodicu.

ja

pre 6 godina

to je bar lako. neka skinu veći deo keša za prva 4 mesta i taj novac raspodele na ostalih 100.
(velja, 15. januar 2018 14:00)

Ili rwcimo od tvoje socijale? zašto da skidaju nekom ko je zaradio i zbog koga turnir jeste to sto jeste

Radovan

pre 6 godina

Gerhard Richter, nemački slikar, pre podne, negde do 10 sati, zaradi novaca koliko Nole za 20 godina. I ne čepi se naokolo kao teniseri, ne glumata niti pozira, mada 99 posto komentatora nisu ni čuli za tog Gerhard Richter. Takav je život gospode a ne teniskih pozera.

Igor

pre 6 godina

Ne razumem - ako se on bori za losije rangirane tenisere, zasto jednostavno ne predloze drugaciji raspored nagradnog fonda a ne povecanje. Svima je poznato da su teniseri iz top 10 medju najplacenijim sportistima na svetu - zasto se jednostavno ta razlika ne smanji...mislim, ako nije problem za tu ekipu iz top 10...a oni kazu da nije pa...i on kaze da nije...
(Ime, 15. januar 2018 13:50)
Upravo u tome je i sustina, on je trazio vise novca za sve a procentualno to znaci i za sebe i ostale top 20 igrace. I mogu nasi novinari da pisu milion ovakvih kilometarskih tekstova, nista se nece promeniti. Ovde je postupio klasicno populisticki, otprilike kao Vucic kad govori da ga srce boli zbog Telekoma ili da svojim parama placa kafu i kiselu.

Meri

pre 6 godina

Novak stalno cini neke stvari koje, cini mi se, drugi pametno izbegavaju. Da li mu zbilja treba da navlaci kritiku levicarske stampe, koja ce naravno da kaze kako je neeticno da predstavnici bogataskog visoko placenog sporta traze jos vece premije za turnire? Ne znam ko ga savetuje, ali ocigledno je to neko prilicno nesvestan socijalnih tokova u svetu. Ne dolici bivsem broju 1, koji je nekako cuddno i naglo sisao sa tog trona, da tek sad kad je mnogo pao na rang listi, trazi neka "socijalna" poboljsanja za tenisere. Svako ce mu reci: a nisi ih trazio dok si ti bio broj jedan. Glupo mu je to.

djidji govedina

pre 6 godina

kruna svih srpskih problema je engleska kruna..u svim sferama zivota jedne zemlje!! to divljacko pleme koje su gali proterali iz bretanje je problem svog sveta..stotine i stotine godina incesta su doveli do toga da nam kroz institucije kroje zivote!

miki

pre 6 godina

Ja sa 33 godina zaradjujem 5000 evra mesecno u srbiji od postenog posla i mnogp rada , do 19 godine nisam ima para patike origonal da kupim nego sam nosio starke sa pijace , nas narod je ne obrazovan bez radne etike i nece da radi zato nam je svako kriv osim mi sami , sve vlasti su bile i demokratija i diktatura i ovo sad ali je uvek isto , nije do vlasti problem nego do.nas samih .

Mare

pre 6 godina

Ne razumem - ako se on bori za losije rangirane tenisere, zasto jednostavno ne predloze drugaciji raspored nagradnog fonda a ne povecanje. Svima je poznato da su teniseri iz top 10 medju najplacenijim sportistima na svetu - zasto se jednostavno ta razlika ne smanji...mislim, ako nije problem za tu ekipu iz top 10...a oni kazu da nije pa...i on kaze da nije...
(Ime, 15. januar 2018 13:50)

Nisu. Kolko Lebron,Durent, Ronaldo, Mesi, Brejdi, oni bokseri zarade za 2,3 godine, Djookovic, Federer i Nadal zarade za celu karijeru. Ako mi ne verujes a ti googlaj i proveri.

interesuje me

pre 6 godina

Tipičan prim er populizma-kad je tako zabrinut za nižerangirane tenisere što Novak ne predloži da se ravnopravije dijeli nagradni fond?

Toma

pre 6 godina

Jos jedan dokaz koliko ste bistri i pametni kao narod...Pa se posle cudite sta vam se desava i kukate kako vas svi mrze.
(Maki, 15. januar 2018 13:58)

Lupaš ti previše! Bistriji smo od tvog naroda.

zocko

pre 6 godina

Samo da ga zdravlje posluzi, ovo je izvanredna motivacija. Najbolji je kad ga provociraju zeleci svjesno da ga izbace iz teniskog fokusa ,ali izazivaju suprotni efekat. Idemo Nole.

Mare

pre 6 godina

Laslo Đere, 23 godina, 88.- i na ATP listi (ujedno najbolji plasman) i bez osvojenog značajnijeg turnira - dosadašnja zarada 307.000 $. Više para im treba?!?
(Perix, 15. januar 2018 13:13)

Idi sad nadji koliko GODISNJE zaradjuje 88-mi fudbaler na planeti :)
I koliko je on ulozio novca u igranje fudbala.

who cares

pre 6 godina

A koji je glavni razlog sto ti igraci ne stizu do nekog novca iz nagradnog fonda, gramzivost prvih 20, ne propustaju nijedan turnir, a istovremeno kukaju kako im je sezona 11 meseci i na povrede stalno, pa upravo zato se ranije znalo da prvih 20 ne igra bas na svakom atp turniru, od 11 meseci sezone igraju 7, desavalo se da mnogi iz prvih 5 ne igraju cak ni na svakom od 4 grand slam turniru i to i kad nisu povredjeni i onda i onaj 100 ima sanse da dodje na nekom turniru do prvih 8 i dobije neki novac. Sta da placaju inace tim ljudima, milione za ispadanje u prvoj rundi, bilo bi zaista malo mnogo cak i za svet sporta.

bane

pre 6 godina

Lepo je zalagati se za veca primanja i nikada ga nismo culi da to isto kaze kada su u pitanju nasi radnici koji rade kod nas za trista evra u stranim firmama i zalosno je sto neplaca porez nasoj drzavi vec Monaku.

mnogo dobro

pre 6 godina

Jer vi stvarno mislite da Novak ovo radi samoinicijativno i da ista od ideja i zahteva je proizaslo od njega.Jos pokusavate da bacite kosku kako su Nadal i Federer protiv,kao bezdusni zapadnjaci vs slovenska dusa.Ovo su stvari koje nas obicne smrtnike tesko moze zanimati jer nismo savremenici sa tim milionerima,a cinjenica jeste da je svet podesen tako da nikad dosta para,cak i onima sa zaradom preko stotinu milki kao Novak,uostalom pitajte njegovog oca koji je sve vreme gurao i njegovu bracu iako je ovaj vec bio milioner.

Krsman

pre 6 godina

@SATARA
Izvini, a zasto bi postojala "profesija tenisera" kao takva, od koje se "moze ziveti" na visokoj nozi, cak i ako nemas vrhunske rezultate? Zasto ne postoji profesiju kanuista, ili profesija bicikliste od koje mozes da zivis kao bogatas nezavisno od plasmana? Svako u svojoj struci mora da zadovolji neka pravila ako hoce da se obogati. Tenis je ekstra skup sport, zahteva velika ulaganja, i naravno da nece doneti bogatstvo za one koje nisu bogzna sta. Nazalost, ja mislim da ovaj nesrecni Novak ovim zalaganjima pokusava da nastavi da obezbedjuje svoju familiju, posto se ocito povukao iz trke za tron, pa da i on i onaj njegov osrednji brat mogu da zaradjuju siroko samim tim sto dodju na neki turnir i tome slicno. I dalje mislim, Novak je pod losim uticajima, i kao da nimalo nije svestan koliko to bode ljudima oci. Ne prilici to bivsem broju 1. Brate, kazi iskreno, zaradio sam, ne dolici meni da trazim dalje.

Lidoburazereludo

pre 6 godina

Ajde sad zamijenite samo Djokovic sa recimo Mesi ili Ronaldo i tenis sa fudbal pa da vidimo onda komentare. Ja sam ovdje procitao milion komentara o placanju ljudima koji udaraju loptu(lopticu) a sada svi branite Djokovica. Malo licemjerno zar ne?

student

pre 6 godina

иди пали жито, клинац....(ја сам био студент док смо палили жито, и то је било најбоље што смо урадили за време студија) 
Било би више најбољих када би награде биле веће за нижерангиране. Не би одустајали, прелазили у тренере, одлазили да играју немачке и којекакве лиге, него би играли профитенис. И тенис би био бољи. Ђоковић је остао ту захваљујући лудом и упорном оцу. Многи су одустали...
(Aleksa, 15. januar 2018 13:31)

Da, da, vidim sve je loše ovima što igraju čelendžere, pa su im nagrade za finale od 40000-200000 $ male, pa sve odustaju zbog toga i idu u trenere. Nemoj me zasmejavati. Mnogo i malo je relativan pojam u novcu.
Novak je isto bio među tim što su zarađivali 'siću' pa je onda dotakao nebesa. Ako hoćeš da budeš preplaćen, onda budi najbolji i pobedi najbolje. A da bi dostigao do najboljeg, nije nužno da imaš novca kao što ti kažeš već samo rad i žestoku ambiciju.
Da li Mozgov u NBA zaslužuje 50 miliona? Pa to ne znamo, ali da li će uspeti da igra na nivou kao Kazins jer je primio velike novce? Pa neće nikad, normalno.
Većini takvih ljudi novac nije nikakva motivacija.

mozak cao

pre 6 godina

@Gerhard Richter, nemački slikar, pre podne, negde do 10 sati, zaradi novaca koliko Nole za 20 godina. I ne čepi se naokolo kao teniseri, ne glumata niti pozira, mada 99 posto komentatora nisu ni čuli za tog Gerhard Richter. Takav je život gospode a ne teniskih pozera.
(Radovan, 15. januar 2018 18:02)

Auuuu sinko, teska situacija???

militin

pre 6 godina

Što će to Novaku, kad je morao znati da će na "nož" biti dočekan. Kao da za sebe traži još. Realno se boriti za druge ako si siguran da će i oni istrajati. Ali nije realno ako znaš da će svako od tenisera reći da o tome ništa "nezna" a oni su ti koji su najglasnije tražili.
Zato je najbolje reći:-oprostite, pogriješio sam", pa nek se bore oni kojima to treba.

CATAPA

pre 6 godina

Ne radi se o tome da prvoplasirani igrači daju pare nižerangiranima, nego da ATP i veliki turniri ulože više (od sadašnjih ništa) u nižerangirane, male turnire i nagrade na njima. Tako da se od profesije tenisera može živeti. Ovako se sve svodi na plasman i uspeh na slemovima i ostalim bogatim turnirima. Po svaku cenu, jer tamo jedino ima para.
Novak zna šta priča, ali to nije moguće izmeniti jer je grbavo rođeno. Pobogu, pa Englezi igrače još uvek ucenjuju da nose bele gaće ili napolje sa turnira.

Zhivkovich

pre 6 godina

(Bravo, 15. januar 2018 14:37)
Brao za Bravo.
I moj pas isto tako trci za teniskom lopticom, tamos vamos, ko Nadal kad ga Nole seta, i na kraju dobije samo kekst i ne zali se, naprotiv, presrecan je tim malim sto dobije.

Elemental

pre 6 godina

Au @mesar druze, sto li ti kao takav uopste gledas "beli sport" , ko ti dade android u ruke , ko li ti je pokazao put do aplikacije B92 na Play store-u, ko li ti je odao sifru komsijinog wi-fi-ja...?

interesuje me

pre 6 godina

Tipičan prim er populizma-kad je tako zabrinut za nižerangirane tenisere što Novak ne predloži da se ravnopravije dijeli nagradni fond?

npr

pre 6 godina

Mislim da je uredu misliti na teniseri sa donjeg ranga. Posto je kritika uglavnom na top 20 onda dali resenje bi bilo da vazi promena nagrada samo na 50 do daljeg ranga? Ne znam koliko je to izvodljivo.

interesuje me

pre 6 godina

Tipičan prim er populizma-kad je tako zabrinut za nižerangirane tenisere što Novak ne predloži da se ravnopravije dijeli nagradni fond?

marko

pre 6 godina

Za sta se Novak zalaze, da se poveca ukupni nagradni fond, ili da se smanje procentualne razlike u raspodeli 'kolača'?
(Vasilije, 16. januar 2018 16:08)

Залаже се да се зарад добробити тениса промени тренутна подела новца по којој једнима остаје 80% а другима 20%. У свим професионалним спортовима се то креће од преко 50% па чак и до 80% у корист играча. У тенису је потпуно обрнуто, и залаже се да се то промени. На приме НБА је два пута у задње време стајала све док нису добили тих преко 50%, а тамо је далеко више богатијих спортиста него што има тенисера, али су стали уз своје колеге. Нјабољи кошаркаши зарађују за годину скоро 100 милиона долара, па су штрајковали.

Darko79

pre 6 godina

Bolje bi bilo da se zalagao za vise novca za bolnice,skole i obdaniste ovde u Srbiji....
(Mita, 15. januar 2018 13:24)

Priljatelju ja znam za jednu kuću gde je njegova slika stoji kao ikona na zidu, zato što je zahvaljijući njemu spašen jedan mali život.

student

pre 6 godina

Ne slažem se sa Novakom samo iz jednog razloga.
Zato i jeste toliko plaćen jer je najbolji ikad, kao i Federer, kao i Nadal.
Kada bi 70. igrač bio plaćen kao i prvi, ta granica između najboljih ikad bi se izbrisala. Možda zvuči jadno, ali jeste tako.
Ko hoće 3,5,10 miliona da zaradi, neka se trudi i neka pobedi Vavrinku, Đokovića, Nadala, Federera, Mareja...

Dragan Nikolic

pre 6 godina

Teniseri su postali savremeni gladijatori koji bez pauze obilaze svetske arene... Sunce ti, skoro da ih zalim. Mozda da se prebace na manje opasne sportove, kao voznja spusta ili skijaski skokovi?

Perix

pre 6 godina

Laslo Đere, 23 godina, 88.- i na ATP listi (ujedno najbolji plasman) i bez osvojenog značajnijeg turnira - dosadašnja zarada 307.000 $. Više para im treba?!?

mesar

pre 6 godina

@Ono kad kritikujes nekog a ne znas ni koga ni zasto si kritikovao. Da li si siguran da se nije zalagao za bolnice, skole i obdanista u Srbiji? Da li znas koliko svog novca je donirao i jos koliko sakupio za isti cilj? Da li si ti donirao i sakupljao novac u isti svrhu? Ljudi, imajte malo postovanja prema drugima, proverite pre nego sto iskritikujete (da ne upotrebim neki tezi izraz) nekog ko je toliko toga ucinio za Srbiju
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bozza, 15. januar 2018 13:56)

On dinara svog novca nije dao. Toliko o zalaganju.

prcko

pre 6 godina

teniseri moji, kako vas nije sramota kao i holivudske nazovi zvezde. kasirate nerazumno ogromne honorare dok deca gladuju po africi. ako nizeplasirani igraci dobijaju premalo novaca, preraspodelite, ne moraju pobednici turnira bas tolike cekove da kasiraju moze se to za pola smanjiti pa ostatak delite na tenisere pri dnu liste.

Soska

pre 6 godina

Zar vi mislite da je lako placati jahte, privatne vile,mocne provode, luksuzne apartmane na svakom kontinentu, tim oko sebe od 15 ljudi. Pa treba sve to poplacati,od cega bre? Pod hitno podici novcane nagrade za ispadanje u prvom kolu GS sa $60.000 na $100.000....

Doda

pre 6 godina

Dakle, poenta je da teniseri treba jos vise da zaradjuju??? Malo im je miliona dolara i jos toliko miliona koje dobijaju od sponzorstva i reklama, nego treba jos da uzimaju, pa da i oni slabiji medju njima zaradjuju vise nego sada, dok pola planete nema sta da jede? To je nemoralno. Sta je to cime se oni bave, prebacuju loptu preko mreze, koje su dobro uradili osim sto igraju jedni sa drugima za pare? Novak se ponasa ko najgore kapitalisticko preduzece, sta ga briga za siromastvo u svetu, vazno je da se njegova struka nagrabi jos vise. Ovo je isto ono kad je rekao da zene treba da zaradjuju manje, ne mozes verovati da u 21. veku neko sprovodi takvo mracnjastvo i zastupa gramzivost. Prestani Novace da se brukas vise, ako hoces da igras tenis, igraj, ako ne prestani sa tom grabezi za novcem.

dr.Roddick

pre 6 godina

Naravno da se bori za jos para kada zna da ce i on uskoro biti van Top 20.
Da mu je stvarno stalo rasporedio bi on svojih 10-20 miliona medju igracima van top 20.

nebitan

pre 6 godina

Ako se dobro sjecam prije nepune dvije godine bio je protiv
povecanja nagradnog fonda za zenske pa kad su ga mediji napali
bilo je nisam mislio tako...inace Novak je poznat po tome da
gura nos gdje mu nije mjesto. Velike novcane nagrade su motiv
klincima za tenis,fudbal, kosarku pa i boks. Ko misli da im je
san da drze zlatnu medalju na SP ili olimpijadi vara se,

pc,Nis

pre 6 godina

Nije ovde u pitanju novac,daće oni pare ali Sindikat ne mogu da progutaju,deluje komunistički.A i zarazno je za celi radnički svet.Bojim se za Noleta i njegovu porodicu.

vojke

pre 6 godina

Obozavam Novaka, ubedjen sam da i jeste trazio zbog drugih i najmanje zbog sebe, ali me izludjuje to sto radi, igraj covece tenis i ostavi se tih gluposti...

Radovan

pre 6 godina

Gerhard Richter, nemački slikar, pre podne, negde do 10 sati, zaradi novaca koliko Nole za 20 godina. I ne čepi se naokolo kao teniseri, ne glumata niti pozira, mada 99 posto komentatora nisu ni čuli za tog Gerhard Richter. Takav je život gospode a ne teniskih pozera.

Ime

pre 6 godina

Ne razumem - ako se on bori za losije rangirane tenisere, zasto jednostavno ne predloze drugaciji raspored nagradnog fonda a ne povecanje. Svima je poznato da su teniseri iz top 10 medju najplacenijim sportistima na svetu - zasto se jednostavno ta razlika ne smanji...mislim, ako nije problem za tu ekipu iz top 10...a oni kazu da nije pa...i on kaze da nije...

bozza

pre 6 godina

Bolje bi bilo da se zalagao za vise novca za bolnice,skole i obdaniste ovde u Srbiji....
(Mita, 15. januar 2018 13:24)

Ono kad kritikujes nekog a ne znas ni koga ni zasto si kritikovao. Da li si siguran da se nije zalagao za bolnice, skole i obdanista u Srbiji? Da li znas koliko svog novca je donirao i jos koliko sakupio za isti cilj? Da li si ti donirao i sakupljao novac u isti svrhu? Ljudi, imajte malo postovanja prema drugima, proverite pre nego sto iskritikujete (da ne upotrebim neki tezi izraz) nekog ko je toliko toga ucinio za Srbiju

Igor

pre 6 godina

Ne razumem - ako se on bori za losije rangirane tenisere, zasto jednostavno ne predloze drugaciji raspored nagradnog fonda a ne povecanje. Svima je poznato da su teniseri iz top 10 medju najplacenijim sportistima na svetu - zasto se jednostavno ta razlika ne smanji...mislim, ako nije problem za tu ekipu iz top 10...a oni kazu da nije pa...i on kaze da nije...
(Ime, 15. januar 2018 13:50)
Upravo u tome je i sustina, on je trazio vise novca za sve a procentualno to znaci i za sebe i ostale top 20 igrace. I mogu nasi novinari da pisu milion ovakvih kilometarskih tekstova, nista se nece promeniti. Ovde je postupio klasicno populisticki, otprilike kao Vucic kad govori da ga srce boli zbog Telekoma ili da svojim parama placa kafu i kiselu.

bane

pre 6 godina

Lepo je zalagati se za veca primanja i nikada ga nismo culi da to isto kaze kada su u pitanju nasi radnici koji rade kod nas za trista evra u stranim firmama i zalosno je sto neplaca porez nasoj drzavi vec Monaku.

Bravo

pre 6 godina

Ja bih smanjio sva ta primanja i nagrade na minimum. Dosta je nebuloze. I moj pas trci za teniskom lopticom i uveseljava me, ali dobije keks kao nagradu. Svaka cast Djokovicu, ali ovo je moje misljenje.

mnogo dobro

pre 6 godina

Jer vi stvarno mislite da Novak ovo radi samoinicijativno i da ista od ideja i zahteva je proizaslo od njega.Jos pokusavate da bacite kosku kako su Nadal i Federer protiv,kao bezdusni zapadnjaci vs slovenska dusa.Ovo su stvari koje nas obicne smrtnike tesko moze zanimati jer nismo savremenici sa tim milionerima,a cinjenica jeste da je svet podesen tako da nikad dosta para,cak i onima sa zaradom preko stotinu milki kao Novak,uostalom pitajte njegovog oca koji je sve vreme gurao i njegovu bracu iako je ovaj vec bio milioner.

miki

pre 6 godina

Ja sa 33 godina zaradjujem 5000 evra mesecno u srbiji od postenog posla i mnogp rada , do 19 godine nisam ima para patike origonal da kupim nego sam nosio starke sa pijace , nas narod je ne obrazovan bez radne etike i nece da radi zato nam je svako kriv osim mi sami , sve vlasti su bile i demokratija i diktatura i ovo sad ali je uvek isto , nije do vlasti problem nego do.nas samih .

Ševarnadze

pre 6 godina

Kada bi' mogao i da je moguće najradije bi' se odselio sa ove planete..ok..neka sportisti,glumci,muzičari zarađuju milione i milone..ali zašto radnik onda nema zaradu recimo 10 hiljada evra mesečno i da onda kažemo ovaj svet je pravedan...

Aco

pre 6 godina

On je car...i zeli da i drugima omoguci da uspeju jer zna kako je njemu bilo....to govori o tome koliko je svestan i odgovoran covek...jer je uspeo i nije alav pa da hoce sve za sebe.Svaka cast ljudino...

militin

pre 6 godina

Što će to Novaku, kad je morao znati da će na "nož" biti dočekan. Kao da za sebe traži još. Realno se boriti za druge ako si siguran da će i oni istrajati. Ali nije realno ako znaš da će svako od tenisera reći da o tome ništa "nezna" a oni su ti koji su najglasnije tražili.
Zato je najbolje reći:-oprostite, pogriješio sam", pa nek se bore oni kojima to treba.

Bekend ramom!

pre 6 godina

Svaka čast za entuzijazam, sve to donekle ima smisla, ali se tumači naravno na najgori mogući način. Evo primer Engleskih medija, dirnuo je tamo gde su savezi i udruženja najosetljiviji, u novac!! Već su krenuli zaradio je toliko i nije mu dosta i sl...
Ako sve ovo radi zbog kolega tenisera, nadam se da je siguran u njihovu podršku, jer je pokrenuo lavinu!?

mrki ne zna da cita

pre 6 godina

@mrki , kao prvo nema tu nikakve prevare,on se bpri za prva tenisera, drugo on je Srbin , vi crnogorski hrvati proizvedite nekog svog

ernesto che

pre 6 godina

Zasto da ne traze vise novca??!! Napravili su od njih(tenisera, sportista) masine za novac, masine koje stampaju novac i kojima je usadjeno u glavu da je to jedino bitno, sad su se te masine okrenule protiv njih i traze veci deo za sebe, kao iz nekih filmova holivudskih. To je kapitalisticka masinerija, ko koga nadmudri i nasamari, on uzima vise, a obican narod treba da bije glavu.

interesuje me

pre 6 godina

Tipičan prim er populizma-kad je tako zabrinut za nižerangirane tenisere što Novak ne predloži da se ravnopravije dijeli nagradni fond?

Zhivkovich

pre 6 godina

(Bravo, 15. januar 2018 14:37)
Brao za Bravo.
I moj pas isto tako trci za teniskom lopticom, tamos vamos, ko Nadal kad ga Nole seta, i na kraju dobije samo kekst i ne zali se, naprotiv, presrecan je tim malim sto dobije.

ls

pre 6 godina

Sta je sporno sada u ovome? Covek hoce da se losije rangirani igraci vise plate. To je tako i u firmama, kada se neko zalozi za obicne radnike, odma se menadzerski kerovi vazdignu i bune se, sto da im podizemo platu sa 25000 na 30000? Oni imaju po 200.000 platu, a bode im oci 30.000. Djokovic zaradjuje i bez tenisa, a zaradio je dovoljno za 3 zivota, tako da vi sto govorite da on ovo zbog sebe radi, malo ste se z....

interesuje me

pre 6 godina

Tipičan prim er populizma-kad je tako zabrinut za nižerangirane tenisere što Novak ne predloži da se ravnopravije dijeli nagradni fond?

kraja

pre 6 godina

"Bolje bi bilo da se zalagao za vise novca za bolnice,skole i obdaniste ovde u Srbiji...."

...on da poklanja svoj tesko steceni novac u srbiju, da bi ga vucicevi "idioti" razbacivali na jelke, pevaljke, donacije srebrenici, isplatu fijata za otvorena radna mesta...???
...da pokusas ti da doniras 1% od sume koju je novak djokovic do sada poklonio srbiji...???

interesuje me

pre 6 godina

Tipičan prim er populizma-kad je tako zabrinut za nižerangirane tenisere što Novak ne predloži da se ravnopravije dijeli nagradni fond?

kep1

pre 6 godina

Ljudi vecina nije do kraja upucena u tematiku.
Tesko je opstati ako ste iza 100mesta na ATP. Uglavnom se svodi na to da od tenisa ne zaradjujete i da ako imate sponzora ili savez ( kao velike teniske zemlje) onda mozete da budete u malom plusu.

Iz tog razloga mnogi igraci ili odustaju od pro tenisa ili pocinju da se bave mahinacijama.
Iz tog razloga ITF menja format takmicenja u buducnosti. Bice “samo” 750 pro igraca.

A opet sa druge strane neko spominje da je tek 19%budzeta AO namenjeno za nagradni fond. A sta vi mislite koliko kosta taj turnir, sve avio karte , hoteli , osoblje , sudije.

Od tenisa moze da zivi top 20 ATP igraca, 4 direktora GS, 3-5 sudija (to nisu ovi u stolici koje gledamo) , nekoliko menadzera od igraca ( procenti od zarade), nekoliko trenera ( kad rade sa top igracima) i mozda top 50 WTA igracica ( zbog sponzorskih ugovora) ostalo za zapadne standarde je mrsavo.

KAO XXXL

pre 6 godina

Ovde je potpuno jasno da se Novak ne bori samo za sebe i samo za novac!
Mnogo povreda vrhunskih tenisera je uzrok i ne usaglašeni raspored turnira! Imajte u vidu da je samo A.O. organizatoru pripada više od 81% prihoda a nagradni fond je ~19%!
Novak ukazuje na taj ne srazmeran odnos prihoda, kao i više novca za igrače ispod ATP 50 !
Ovo je dobrodošlo novinama u Engleskoj da priču izokrenu protiv Novaka kao mnogo puta ranije!

djidji govedina

pre 6 godina

kruna svih srpskih problema je engleska kruna..u svim sferama zivota jedne zemlje!! to divljacko pleme koje su gali proterali iz bretanje je problem svog sveta..stotine i stotine godina incesta su doveli do toga da nam kroz institucije kroje zivote!

Kontrasinusna flajferica

pre 6 godina

Ovo je dobro, cim je on opet u fokusu britanskih medija znaci da se opravdano plase njegovog povratka...samo jako zemo, verujemo u tebe !!!

kladzom do bola

pre 6 godina

koliko vidim vama je krivo sto se on bori za vece zarade za sebe i druge , ne nego treba da cuti kao vecina vas i da radi za 25 crvene u srbiji . koliko smo mi kao nacija 0 - nula , samo zavist i zavist .

Lidoburazereludo

pre 6 godina

Ajde sad zamijenite samo Djokovic sa recimo Mesi ili Ronaldo i tenis sa fudbal pa da vidimo onda komentare. Ja sam ovdje procitao milion komentara o placanju ljudima koji udaraju loptu(lopticu) a sada svi branite Djokovica. Malo licemjerno zar ne?

Skot

pre 6 godina

Nikad Nole nece pasti ni ispod 20 mesta. Njemu lova vise ne treba. Samo da znate da Novak nije tezak samo tih 100 miliona od turnira nego oko 400-500 miliona zelenih novcanica. Kako, pa raspitajte se i procitajte ponesto.
Novace nastavi se boriti za primanja nizerangiranih na ATP listi, u tebe sada gledaju.
A pusti britanski olos da misli sta hoce. Imat ces podrsku svih igraca.
Trener.

les lionceaux

pre 6 godina

Laslo Đere, 23 godina, 88.- i na ATP listi (ujedno najbolji plasman) i bez osvojenog značajnijeg turnira - dosadašnja zarada 307.000 $. Više para im treba?!?
(Perix, 15. januar 2018 13:13

a šta misliš koliko je uložio?

ovo je jako mala zarada za top 100 igrača na svijetu

naravno, tu je i novac od sponzora, djelomično plaćeni troškovi i slično, ali to vam je kao da kažete "šta će mu dobra plaća kad može raditi u fušu!?"

Dejo

pre 6 godina

Novak ne traži ništa za sebe već za one koji su ispod 20 mesta. Bez ti ispod 20 mesta ne bi bilo ni vrhunskog tenisa jer I oni I te kako učestvuju u svemu. Ovde se prvenstveno radi o tome da veliki turniri donose ogroman novac I to svake godine sve vise, a igrači dobijaju veoma malo u odnosu na zaradu organizatora. Ako ima mogućnosti da se formira sindikat igrača onda bi to mnogo toga rešilo i ne bi bili prepušteni volji organizatora. Podrška za Novaka!

Zoran

pre 6 godina

@Ono kad kritikujes nekog a ne znas ni koga ni zasto si kritikovao. Da li si siguran da se nije zalagao za bolnice, skole i obdanista u Srbiji? Da li znas koliko svog novca je donirao i jos koliko sakupio za isti cilj? Da li si ti donirao i sakupljao novac u isti svrhu? Ljudi, imajte malo postovanja prema drugima, proverite pre nego sto iskritikujete (da ne upotrebim neki tezi izraz) nekog ko je toliko toga ucinio za Srbiju
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bozza, 15. januar 2018 13:56)

On dinara svog novca nije dao. Toliko o zalaganju.
(mesar, 15. januar 2018 15:16)

Pitam se samo da li si ti dao makar kilo krmenadli? Kremviršle ili kulen ne smem ni da spomenem. Dobiću sataru u čelo, verovatno!

Aleksa

pre 6 godina

Ne slažem se sa Novakom samo iz jednog razloga.
Zato i jeste toliko plaćen jer je najbolji ikad, kao i Federer, kao i Nadal.
Kada bi 70. igrač bio plaćen kao i prvi, ta granica između najboljih ikad bi se izbrisala. Možda zvuči jadno, ali jeste tako.
Ko hoće 3,5,10 miliona da zaradi, neka se trudi i neka pobedi Vavrinku, Đokovića, Nadala, Federera, Mareja...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (student, 15. januar 2018 13:00) # Link komentara

иди пали жито, клинац....(ја сам био студент док смо палили жито, и то је било најбоље што смо урадили за време студија)
Било би више најбољих када би награде биле веће за нижерангиране. Не би одустајали, прелазили у тренере, одлазили да играју немачке и којекакве лиге, него би играли профитенис. И тенис би био бољи. Ђоковић је остао ту захваљујући лудом и упорном оцу. Многи су одустали...

NbgDeki

pre 6 godina

Teniseri su postali savremeni gladijatori koji bez pauze obilaze svetske arene... Sunce ti, skoro da ih zalim. Mozda da se prebace na manje opasne sportove, kao voznja spusta ili skijaski skokovi?
(Dragan Nikolic, 15. januar 2018 12:49)

Zamisli ljude koji stvarno misle da su teniseri, fudbaleri, kosarkasi itd, moderni gladijatori, a oni u stvari skup razmazenih milionera. Gladijator je kasirka u Maksiju koja radi za 25.000 dinara mesecno, ima decu koju mora da vaspita, kojoj mora da kupi da imaju sta da obuku, da jedu, a pre svega toga da plati racune. Svakog meseca borba za goli zivot, kao u Koloseumu.

neobavezno

pre 6 godina

Najvise komentarisu oni koje je "zapalio", ko ce drugi ako ne, engleski novinar a potom oni koji pojma nemaju. Djokovic samo brani interes tenisera jer mu je to u opisu funkcije na kojoj je izabran. "Sokirani" su samo oni koji mrze Novaka i neonavesteni!

Meri

pre 6 godina

Novak stalno cini neke stvari koje, cini mi se, drugi pametno izbegavaju. Da li mu zbilja treba da navlaci kritiku levicarske stampe, koja ce naravno da kaze kako je neeticno da predstavnici bogataskog visoko placenog sporta traze jos vece premije za turnire? Ne znam ko ga savetuje, ali ocigledno je to neko prilicno nesvestan socijalnih tokova u svetu. Ne dolici bivsem broju 1, koji je nekako cuddno i naglo sisao sa tog trona, da tek sad kad je mnogo pao na rang listi, trazi neka "socijalna" poboljsanja za tenisere. Svako ce mu reci: a nisi ih trazio dok si ti bio broj jedan. Glupo mu je to.

maconii

pre 6 godina

svaka cast..uopste nije morao,ali pokazao je hrabrost i ljudskost prema svim svojim kolegama...on tacno zna sta govori i kako je njemu bilo...i koliko su se njegovi mucili da bi obezbedili novac da se on takmici i putuje kao mladji...skup je to sport,mnogi odustaju od njega zato sto nemaju novca,a pri tome su vrhunski talenti...novak i njegova porodica nisu odustali i on je sada tu gde jeste

VUK

pre 6 godina

@Dragan Nikolić...koga zabole za skijaške skokove u julu mesecu ?! Mogu da lete i 400 metara, svi će tada gledati samo Wimbldon. Babe i žabe...ne biva.

drmr

pre 6 godina

Laslo Đere, 23 godina, 88.- i na ATP listi (ujedno najbolji plasman) i bez osvojenog značajnijeg turnira - dosadašnja zarada 307.000 $. Više para im treba?!?
(Perix, 15. januar 2018 13:13)

Znas li koliko od tih para ide na hotele, ishranu, trenere, oporavak, tim, zakupi terena... to je kao da imas butik prodas patike za 10000 i mislis tvojih je 10000. A 7000 nabavna cena, plus zakup lokala, plate radnicima, porezi, struja, dazbine, ne ostane ti 500 dinara od jednih patika. E tako ti je i ovde slucaj, samo sam ti slikovito opisao kroz neki drugi primer.

Jovan

pre 6 godina

Samo prvih 50 tenisera pristojno zarađuje. I neko smatra da je to u redu. Šta bi bilo da samo 50 vrhunskih fudbalera pristojno zarađuje, a ostali samo pikaju loptu na svoju štetu? Da li bi postojao profesionalni fudbal?

Novak je u pravu. I po takvim stavovima će biti priznat u istoriji ovog sporta.

zocko

pre 6 godina

Samo da ga zdravlje posluzi, ovo je izvanredna motivacija. Najbolji je kad ga provociraju zeleci svjesno da ga izbace iz teniskog fokusa ,ali izazivaju suprotni efekat. Idemo Nole.

Ivana

pre 6 godina

novak deluje sa licnog aspekta.samo on zna kroz sta je sve prolazio na putu ka svetskom vrhu.svestan je ogromne moci koju poseduje kao javna licnost i pravilno je koristi-da doprinese da drugima bude bolje.

Er

pre 6 godina

Apel svim zaposlenima u srbiji da stanu da rade i zatraže plate bar po 1000e ako nemaju ,,gazde,, neka rade oni a ne robovi, To Je Sparta Nole

Toma

pre 6 godina

Jos jedan dokaz koliko ste bistri i pametni kao narod...Pa se posle cudite sta vam se desava i kukate kako vas svi mrze.
(Maki, 15. januar 2018 13:58)

Lupaš ti previše! Bistriji smo od tvog naroda.

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

A sta rizikuje Novak? Bilo je i vreme da se neko zauzme za momke i devojke koji se muce samo da bi ucestvovali na turniru. Mogu samo zamislim koliki je pritisak na igrace koji nemaju dovoljno finansijskih sredstava da naprave neki rezultat. I naravno da ih takva presija potencijalno sputava da se opuste i odigraju najbolje sto znaju. Tenis nije kao fudbal ili kosarka. Dodjes na trening i ako si talentovan i imas radnu disciplinu, sve ti je obezbedejno. Tvoje je da se trudis i budes dobar. Imas trenera, imas teren, imas opremu. Za tenis morate da kupite reket, da platite trenera, da platite putne troskove, ostalu opremu. Sve to sam teniser mora da plati. Nije naravno tenis jedini takav sport, ali nema razloga da im se ne pobaljsaju finansijski uslovi ako mogu. Neki mali procenat od velikih turnira da odlazi u fond za igrace koji nisu u prvih sto. Da se obezbedi barem smestaj i oprema za njih. Kome bi to smetalo?

Sima

pre 6 godina

@prcko

Evidentno da nisi u toku ili ne zelis da budes:

Ako turnir uzme 205 miliona, a dâ igracima 5 - da li je to srazmerno? Zasto organizatori turnira koji zaradjuju neuporedivo vise od onih koji se znoje i ginu - zasto ne odvajaju za decu Afrike ili plemena uz Amazon?

Sedi malo pa razlmisljajn ako imas cime... Samo ce ti se kazat'...

Mare

pre 6 godina

Laslo Đere, 23 godina, 88.- i na ATP listi (ujedno najbolji plasman) i bez osvojenog značajnijeg turnira - dosadašnja zarada 307.000 $. Više para im treba?!?
(Perix, 15. januar 2018 13:13)

Idi sad nadji koliko GODISNJE zaradjuje 88-mi fudbaler na planeti :)
I koliko je on ulozio novca u igranje fudbala.

Maja

pre 6 godina

Zašto da ne traže više? Svako se bori za sebe, samo se u Srbiji ćuti i klima glavom. Koliko zaradjuju košarkaši NBA lige ili fudbaleri? Zašto i po čemu oni više vrede?

sasa

pre 6 godina

polako,bice konferencije za stampu gde ce im Novak sve objasniti...tj znaju i oni to sami..msl da je u pravu..ubedljivo najskuplji sport...koliko ima tenisara a samo oni koji mogu biti medju 50 mogu nesto da zarade..niko ne kaze da onaj sto je preko 100,200,300 og mesta treba da pliva u bogatsvu ali treba da mu se izadje u susret sa nekim normalnim uslovima tj troskovima putovanja i neke zagarantovane zarade..

kmekme

pre 6 godina

@miki
Ti si u kratkom komentaru napravio onoliko pravopisnih gresaka, koliko ne napravi dete u prvom razredu osnovne skole. A kazes kako je narod neobrazovan. Ne, nego si ti neobrazovan, polupismen, zatucan, a 5000 evra u zivotu nisi video, a kamoli da ih zaradjujes na mesecnom nivou.

adem

pre 6 godina

ako je kako tvrdi ovaj novinar onda je ovo plus za djokovica. i naveo je da su mu teniseri ukazali poverenje time sto su ga izabrali za predsednika. sto i jeste tacno, ali isto tako je tacno da su i drugi pre njega zasluzili to poverenje, sto vecina negira kada je na toj poziciji bio npr. federer. mana ovog predloga je sto u paketu njegovih presloga nije bio i gust raspored npr. nego samo nagradni fond. ja jesam za to da se najveci deo kolaca da upravo teniserima jer su oni ti koji privlace publiku.

ja

pre 6 godina

to je bar lako. neka skinu veći deo keša za prva 4 mesta i taj novac raspodele na ostalih 100.
(velja, 15. januar 2018 14:00)

Ili rwcimo od tvoje socijale? zašto da skidaju nekom ko je zaradio i zbog koga turnir jeste to sto jeste

Krsman

pre 6 godina

@SATARA
Izvini, a zasto bi postojala "profesija tenisera" kao takva, od koje se "moze ziveti" na visokoj nozi, cak i ako nemas vrhunske rezultate? Zasto ne postoji profesiju kanuista, ili profesija bicikliste od koje mozes da zivis kao bogatas nezavisno od plasmana? Svako u svojoj struci mora da zadovolji neka pravila ako hoce da se obogati. Tenis je ekstra skup sport, zahteva velika ulaganja, i naravno da nece doneti bogatstvo za one koje nisu bogzna sta. Nazalost, ja mislim da ovaj nesrecni Novak ovim zalaganjima pokusava da nastavi da obezbedjuje svoju familiju, posto se ocito povukao iz trke za tron, pa da i on i onaj njegov osrednji brat mogu da zaradjuju siroko samim tim sto dodju na neki turnir i tome slicno. I dalje mislim, Novak je pod losim uticajima, i kao da nimalo nije svestan koliko to bode ljudima oci. Ne prilici to bivsem broju 1. Brate, kazi iskreno, zaradio sam, ne dolici meni da trazim dalje.

Tutankamon

pre 6 godina

Može se gledati iz više uglova ali kako god nadam se da će biti sve manje i manje onakvih kao TomiK, a ovo upravo bi moglo voditi ka suprotnom.

npr

pre 6 godina

Mislim da je uredu misliti na teniseri sa donjeg ranga. Posto je kritika uglavnom na top 20 onda dali resenje bi bilo da vazi promena nagrada samo na 50 do daljeg ranga? Ne znam koliko je to izvodljivo.

molina

pre 6 godina

Nije problem da li ce nekome iz top 10 da se smanji prihod vec je problem ATP i svi oko koji zaradjuju sve veci novac. Posto su igraci glavni akteri oni imaju pravo da traze da se ukupno vise novca odvaja za njih i da u raspodelu bude ukljuceno sto vise igraca. Ne zaboravite da su svi u vrhu isto nekada bili izvan bilo koje liste, najcesce bez prihoda koji su zavisili od rezultata. Sta mislite koliko je njih odustalo od tenisa, uprkos ogromnom talentu, iz razloga sto nisu imali para da putuju po turnirima. Pri ozbiljnijoj povredi se igrac izbise i ne postoji, naravno vrhunskim igracima nije problem ali onima preko 100-tog mesta je to prekid pomisli na tenis.
Ova prica stvarno nema veze sa bolnicama u Srbiji.

molina

pre 6 godina

Zasto u NBA igraci imaju ogromne plate, ne srazmerne kvalitetu? Zato sto NBA organizacija zaradjuje ogromne pare koje mora da rasporedjuje klubovima kojima je povecan budzet za plate igraca. I to nije preko noci doslo. Setite se strajkova i kada se nije igrala liga. Ovo je preslikana situacija, jedino sto vrhunske igrace, osim Noleta, bas briga za sindikalizam i sukobe, nego odmah sa zatvorenog sastanka cinkare britanskoj stampi koja iz svega uzvlaci zakljucak da Nole zeli jos vise para.

Mare

pre 6 godina

Ne razumem - ako se on bori za losije rangirane tenisere, zasto jednostavno ne predloze drugaciji raspored nagradnog fonda a ne povecanje. Svima je poznato da su teniseri iz top 10 medju najplacenijim sportistima na svetu - zasto se jednostavno ta razlika ne smanji...mislim, ako nije problem za tu ekipu iz top 10...a oni kazu da nije pa...i on kaze da nije...
(Ime, 15. januar 2018 13:50)

Nisu. Kolko Lebron,Durent, Ronaldo, Mesi, Brejdi, oni bokseri zarade za 2,3 godine, Djookovic, Federer i Nadal zarade za celu karijeru. Ako mi ne verujes a ti googlaj i proveri.

mozak cao

pre 6 godina

@Gerhard Richter, nemački slikar, pre podne, negde do 10 sati, zaradi novaca koliko Nole za 20 godina. I ne čepi se naokolo kao teniseri, ne glumata niti pozira, mada 99 posto komentatora nisu ni čuli za tog Gerhard Richter. Takav je život gospode a ne teniskih pozera.
(Radovan, 15. januar 2018 18:02)

Auuuu sinko, teska situacija???

CATAPA

pre 6 godina

Ne radi se o tome da prvoplasirani igrači daju pare nižerangiranima, nego da ATP i veliki turniri ulože više (od sadašnjih ništa) u nižerangirane, male turnire i nagrade na njima. Tako da se od profesije tenisera može živeti. Ovako se sve svodi na plasman i uspeh na slemovima i ostalim bogatim turnirima. Po svaku cenu, jer tamo jedino ima para.
Novak zna šta priča, ali to nije moguće izmeniti jer je grbavo rođeno. Pobogu, pa Englezi igrače još uvek ucenjuju da nose bele gaće ili napolje sa turnira.

who cares

pre 6 godina

A koji je glavni razlog sto ti igraci ne stizu do nekog novca iz nagradnog fonda, gramzivost prvih 20, ne propustaju nijedan turnir, a istovremeno kukaju kako im je sezona 11 meseci i na povrede stalno, pa upravo zato se ranije znalo da prvih 20 ne igra bas na svakom atp turniru, od 11 meseci sezone igraju 7, desavalo se da mnogi iz prvih 5 ne igraju cak ni na svakom od 4 grand slam turniru i to i kad nisu povredjeni i onda i onaj 100 ima sanse da dodje na nekom turniru do prvih 8 i dobije neki novac. Sta da placaju inace tim ljudima, milione za ispadanje u prvoj rundi, bilo bi zaista malo mnogo cak i za svet sporta.

kakodane

pre 6 godina

Trenutno najstariji igrač u top 1000 - Takao Suzuki (trenutno 959-ti) je u svojoj profesionalnoj karijeri zaradio 730.000 USD a nikad nije bio u top100. Pet godina mlađi Jaroslav Pospíšil (trenutno 686-ti) isto nikad nije bio u top100 je zaradio 530.000 USD.

Istina, nisu to veliki novci kada se shvate troškovi. Ali je jako veliko pitanje trebamo li financirati baš svakog sivonju koji se odluči baviti nečim što mu nikako ne ide.

Elemental

pre 6 godina

Au @mesar druze, sto li ti kao takav uopste gledas "beli sport" , ko ti dade android u ruke , ko li ti je pokazao put do aplikacije B92 na Play store-u, ko li ti je odao sifru komsijinog wi-fi-ja...?

student

pre 6 godina

иди пали жито, клинац....(ја сам био студент док смо палили жито, и то је било најбоље што смо урадили за време студија) 
Било би више најбољих када би награде биле веће за нижерангиране. Не би одустајали, прелазили у тренере, одлазили да играју немачке и којекакве лиге, него би играли профитенис. И тенис би био бољи. Ђоковић је остао ту захваљујући лудом и упорном оцу. Многи су одустали...
(Aleksa, 15. januar 2018 13:31)

Da, da, vidim sve je loše ovima što igraju čelendžere, pa su im nagrade za finale od 40000-200000 $ male, pa sve odustaju zbog toga i idu u trenere. Nemoj me zasmejavati. Mnogo i malo je relativan pojam u novcu.
Novak je isto bio među tim što su zarađivali 'siću' pa je onda dotakao nebesa. Ako hoćeš da budeš preplaćen, onda budi najbolji i pobedi najbolje. A da bi dostigao do najboljeg, nije nužno da imaš novca kao što ti kažeš već samo rad i žestoku ambiciju.
Da li Mozgov u NBA zaslužuje 50 miliona? Pa to ne znamo, ali da li će uspeti da igra na nivou kao Kazins jer je primio velike novce? Pa neće nikad, normalno.
Većini takvih ljudi novac nije nikakva motivacija.

marko

pre 6 godina

Za sta se Novak zalaze, da se poveca ukupni nagradni fond, ili da se smanje procentualne razlike u raspodeli 'kolača'?
(Vasilije, 16. januar 2018 16:08)

Залаже се да се зарад добробити тениса промени тренутна подела новца по којој једнима остаје 80% а другима 20%. У свим професионалним спортовима се то креће од преко 50% па чак и до 80% у корист играча. У тенису је потпуно обрнуто, и залаже се да се то промени. На приме НБА је два пута у задње време стајала све док нису добили тих преко 50%, а тамо је далеко више богатијих спортиста него што има тенисера, али су стали уз своје колеге. Нјабољи кошаркаши зарађују за годину скоро 100 милиона долара, па су штрајковали.

Darko79

pre 6 godina

Bolje bi bilo da se zalagao za vise novca za bolnice,skole i obdaniste ovde u Srbiji....
(Mita, 15. januar 2018 13:24)

Priljatelju ja znam za jednu kuću gde je njegova slika stoji kao ikona na zidu, zato što je zahvaljijući njemu spašen jedan mali život.