Sreda, 04.08.2021.

Suludi izgovori da bi oterali goste – izdavači smeštaja služe se čak i izgovorima o koroni

Izvor: Jutarnji.hr

Suludi izgovori da bi oterali goste – izdavaèi smeštaja služe se èak i izgovorima o koroni IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 2 godine

Sad malo druga strana price...Mnogim iznajmljivacims su gosti ötkszivali s isto tako glupim izgovorima. Rezervira, onda nade jeftinije i ispali ga ..Danas je izasao podatak da cak 90 % tih gostiju nije uplatilo avans!Znaci, rezervirali po nizoj cijeni i cekali...Svaka medalja ima dbije strane...

Analitika

Pa to je praksa kojoj sam svedočio još u 80-tim...Baška Voda, Kašteli, Mali Lošinj, uvek bile neprijatnosti što mojima što prijateljima: otkažu im dogovoren smeštaj jer je naišo švaba sa famoznim markama!
Mogu se menjati zastave, pasoši, državljanstva i genreacije, ali mentalitet - ost'o isti!

Nije to od juče...Dok Napoleon nije ušao u Dalmaciju, sa jadranskim piratima su kuburili svi, od Rima i Vizantije pa do Venecije i Otomana i Habsburga. Tek je Korzikanac znao koji jezik razumeju Hajduci i Uskoci :(
Zato će vrlo brzo doći do smene vlasništva, nije danke dojčland sponzorstvo bilo besplatno, nego ovi orci sa njihovim pohlepnim očima oslepeli pa im se to tako čini da su zajebali gazdu...

pre 2 godine

Pred kraj Avgusta mislim da bi jedan od apartmana bio slobodan, ali trebam provjeriti s ženom :)
Nalazimo su u mjestu Bibinje, kraj Zadra. Potražite Apartments Suzana, pa možemo da se čujemo ako vas interesira.
Naravno, ako prođe komentar :D
Nemajte nikakve sumnje u vezi sigurnosti, ne slušajte zlonamjerne. Niste prvi ni zadnji gost iz Srbije, meni su najdraži gosti iz Ex Yu, Slovenci, Srbi, naši, Bosanci... Volim da popričam s gostima, i lakše se sporazumimo i dogovorimo.. doduše, ove novije generacije Slovenaca, sve manje pričaju Hrvatsko Srpski, pa mi dođu ko Česi i Slovaci što se jezika tiče :D

pre 2 godine

Ljudi moji je li to moguće? U Zadru za noćenje u hostelu u 10-krevetnoj sobi tražili 220 eura! Spavao u parku.

@ Veliki brat
Tražio sam noćenje u Zadru preko booking-a. Dobio sam ponudu jedne viletine za 750 eura i noćenje u hostelu u kojem su samo dva kreveta bila slobodna: jedan u 10-krevetnoj sobi po cijeni od 1700 kuna i drugi nešto skuplji u 4-krevetnoj sobi. Naravno da je to nenormalno, baš kao što su i nenormalne pojave iz ovog teksta, nema tu logike u nekakvim usporedbama, ja to vidim kao pohlepni pokušaj iskorištavanja situacije.

(zdeslav - varaždin, 4. avgust 2021 10:33)

Pa ne verujem da je za jedan krevet 220 evra, nego za svih 10. Ili si ti nešto pobrkao ili si mislio da budeš sam u toj sobi sa 10 kreveta. Čovek izdaje celu sobu za 220 evra, a ti ako ne možeš da skupiš društvo da vas ima 10, traži negde gde se izdaje samo 1 ležaj.

Inače, 220 evra nije prenoćište ni u Hajatu u Beogradu, a kamoli u nekom hostelu, čak i na Svetom Stefanu ima možda nekoliko apartmana koji su 500 evra i više za jedan pansion, sve ostalo nije preko 200 evra po noćenju.

pre 2 godine

To rade samo teški amateri, i pohlepne budale. Pravi iznajmljivač to neče nikad napraviti.
Ja imam svoju cijenu, smatram da je povoljna. I najvažnije mi je da se ni cimam mnogo oko bukiranja termina, dakle, da imam stalne goste, po mogučnosti obitelji s djecom. Uvijek sam fer prema njima, počastim ih, ako dolaze avionom, 5 minuta mi je do aerodroma, neću da ih taksisti opljačkaju 50 eura za 15 km, nego sam pođem po njih, besplatno. Počastim ih ručkom, ribom ispod peke. Slobodno ostave djecu da se igraju s mojom djecom, doslovno su blizu plaže, a mirno, sigurno...
Oni sami zovu kad otprilike da dođu, da sklopim termine bez rupa, ako mogu.
Možda godišnje primim jednu ili dvije nove obitelji, ostalo su sve stari gosti, a nekima sam čak i ja išao turistički (Srbija, Češka, Italija)...
I sad da potjeram takve goste da bih zaradio 500eura više u sezoni, pa druge godine da se cimam oko novih gostiju, za koje nikad neznaš kakvi su? Naime, gosti mogu da ti naprave jako puno problema i štete, ako su pokvareni ili ljuti, ili nezadovoljni. Što će mi to? Ne hvala. Pošten i prijateljski odnos, ljudi su došli da se odmore od problema, a ne da se ljute. A meni omoguće zaradu, 12-13.000 eura po sezoni. Treba biti fer i pošten, nije sve u novcu, uvik još i još. Takvi propadnu brzo.

pre 2 godine

Lični sam tako krenuo. Ali mi ne pada na pamet da otkazujem ljudima koji su rezervisali dva meseca unapred da bi za 5 dana uzeo 59e više.

Predsezona je kod nas, zbog nižih cijena, bila solidna, tako da na kraju sve dodje na svoje.

@Loto

Mozda je za tebe to vrh, ali garantujem da za tu tvoju Crikvenicu na nivou celog sveta nije nikad culo bar 99,999999999%. Toliko o tom svetskom sampionu.

pre 2 godine

Rodom sam iz Hr ali tamo već godinama ne idem na more baš zbog takvog ponašanja i nadrealnih cena. Hotel na Krku ili Braču polu pansion sa mojim prevozom ili 100 eura jeftinije ibiza All inklusive pa vi sad vidite.

pre 2 godine

"Isto tako, prošlih godina smo svedočili velikom otkazivanju u zadnji tren od strane gostiju, što nije bilo korektno prema izdavaocima"

Razlika je u tome što su gosti otkazivali zbog više sile. Države su zatvarale granice, mijenjale pravila za povratak u matičnu državu pa ljudi nisu smjeli da rizikuju odlazak na odmor a ne znaju kakva pravila će važiti pri povratku. Ovo što izdavači apartmana rade je čista pohlepa jer su vidjeli da mogu.

Hrvatska apsolutni svetski šampion turizma 2021 god.
U nedelju smo se vratili iz Crikvenice i oduševljeni smo kako morem i prirodnom tako i gostoprimstvom.
Cene na plaži,kafićima i u restoranima na nivou ili čak i niže nego u Novom Sadu.

pre 2 godine

@Milan S jedne strane se slažem, svako naspram svojih mogućnosti. Ipak, ovo je užasan bezobrazluk. Ljudi su uplatili akontacije po tada važećim cenama i shodno svojim mogućnostima u datom trenutku. Sada i kada im vrate akontaciju, nebitno da li 100-200 EUR, mogu da je okače mačku o rep. Užasno ružno i bahato.

Hrvoje Mandarić

Strani turisti dubokog džepa obožavaju Hrvatsku. Bude i po neki slepac koji nam je utekao a vuče ga nostalgija ka rodnom kraju. Mi bre ni domaće slabo platežne ne volimo da vidimo.