Subota, 03.08.2019.

Prelepe plaže, ljubazni domaćini i odlična hrana na Malti mame turiste iz celog sveta FOTO

Izvor: Milica Krstiæ

Prelepe plaže, ljubazni domaæini i odlièna hrana na Malti mame turiste iz celog sveta FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 4 godine

Neka od najlepsih letovanja bas na Malti. Visenedeljni boravak davnih godina sa svakodnevnim jedrenjem, dubinskim ronjenjem -jednim od najlepsih te vrste a bilo ih je mnogo, pa jedrenje i posete Siciliji i obilasci svake uvale i zaliva brodicem. Osecali smo se kao "Robinzoni" Mediterana. Bilo je mnogo drugih aktivnih letovanja i pre i posle ali Malta nam je nekako ostala u srcu kao posebno bogato i lepo iskustvo.

dovla

Gde odsesti na Malti a da je mirnije? Da ne bude centar nocnog zivota... I da bude blizu Valete. Planiram uskoro put...
(cool as a cucumber, 04. avgust 2019 16:18)

Probaj Ajn Tufihu i Dznejnu na zapadu(blizu ti je Popajevo selo,ili poluostrvo sa chetiri uvale i male plazxe severno od trajektne luke Ccirkeua(trajekt za Komino i Goco je blizu)...ili Marsashlok zaliv na istochnoj obali...ispod imash isto tri chetiri uvale velike sa komotnim plazzama(St Tomas bej,Piters Pul)....

Pozdrav svim prijateljima koji su svoju egzistenciju pronasli na Malti.
Turisticki gledano Malta je za mene bila zanimljiva, razocaravajuca, ali oped nekako draga i posebna.
Definitivno nije za ici po sistemu svake godine, ali za otici, videti i doziveti je OK.
Za odmor tu je ipak Grcka.
Ipak hvala Malti sto svake godine igosti skoro 40000 srba koji su na ovim maleckim ostrvima pronasli svoje parce hleba

pre 4 godine

Kako može neko da napiše da je Grčka lepša od Malte? Možda, ali možda neka ostrva, mada je Malta za istraživački, aktivni turizam fantastična. Da li je neko video i osetio Dingli cliffs tamo? Ako je poenta imati plažu i borovu šumu u Haniotiju/Pefkohoriju i konobare koji srećom znaju srpski, Malta za takve nije izbor.

Cane

Govorim iz ličnog iskustva. Malta je zemlja kamena i peska. Sve namirnice se kupuju u prodavnici i uvozne su. Nema ništa domaće sa pijace. Kod njih je letovanje boravak u hotelu. Plaže su betonske i nema kupanja. Talasi su visoki do 5 metara. Samo sam se ja kupao. Provesti ceo dan da bi se stiglo do pristojne plaže i nije neko rešenje.

pre 4 godine

Maltu u julu i avgustu treba izbegavati. Ko voli peščane plaže neka ne očekuje previše od Malte. Pačevil je, u suštini, mesto za tinejdžere.

Branko

Proveo tamo dve godine.Prelepe plaze!? Melieha bay i Golden bay gde je snimana Troja...Silent city i Valetta...Ostalo za zaborav.Plaza nigde

pre 4 godine

Interesantno da se poseti, ali sam vise očekivao... Valeta je odlična, lepe ulice, građevine, zgrade intersantne arhitekture sa zatvorenim balkonima raznih boja, fantastična katedrala Svetog Jovana, neverovatno lep vidikovac na tri grada preko puta Valete, nekoliko sjajnih građevina, hrana u restoranima ništa posebno... Treba posetiti i unutrašnjost (sjajna Mdina), velika katedrala u Mosti, kao i interesantan Gozo. Bio u vansezoni (maj), prijatne temperature, bez kupanja, ali i nisam video da ima plaža, rekao bih da ih je malo i da nisu interesantne, tu Plavu Lagunu video samo iz trajekta. Ono što je fascinantno jeste broj ljudi iz Srbije - apsolutno u svakom restoranu, kafiću, hotelu ima mladih iz svih delova Srbije, kažu danas ima 20-25 hiljada na ostrvu od 400 hiljada ljudi!!

sergio - pula

Malta - destinacija za jednokratni posjet! Baš kao i Cipar, Izrael, Jordan, Madeira...Pritom ne mislim na ljetovališni turizam, to me nikada nije zanimalo...

pre 4 godine

Ukupno 10 godina sam proveo na Malti. Onaj ko vam kaze da su cene namirnica iste kao u Srbiji ili nije iskren, ili je ostrascen i zeli da se uklopi u pricu o tome kako je u Srbiji skuplje nego u Evropi. Na Malti mi se desavalo da jednu papriku platim 2 eura. Nije skupo kao na severu Evrope, ali su cene barem 2 a nekad i 3 puta skuplje nego kod nas. Inace, nije klima bas tako dobra kao sto se prica. Leti je jako toplo, a zimi toliko vlazno da je unutra hladnije nego napolju (nema grejanja).

Ja

Plaza Melihha bay prelepa , raj - ka osrtvu Gozo i blizu Popajevog sela . Valeta divna za jednodnevni izlet , kao i ostrvo Gozo . Jeftino . Za odmor do desetak dana super , ali potpuno razlicito u odnosu na odmor u Grckoj ili ne daj bože u CG .

Grcki Krit je za ovo Las Vegas.
Plaze su jako lose i gotovo da ih nema. Kome je do provoda, bolje je da renta camac i sam obidje uvale u kojim prakticno nema nikoga - cela uvala pripada samo tebi.
Saobracajna infrastruktura ocajna - guzve, manjak parking mesta, los javni prevoz.
Nekretnine - jako los kvalitet gradnje, strujni kablovi sa zgrade na zgradu, instalacije na sve strane.
Klima - za obilazak Malte najbolji su septembar i oktobar. Voda topla, a temperatura vazduha ispod 35.
Hoteli - preskupi za ono sta nude.
Pozitivno: engleski jezik, a ima puno Srba koji rade kao konobari i po hotelima, pa uvek imas "vezu" i savet za sve sta ti zatreba.
Kome je do ostrva u Mediteranu - Krit, Sardinija, Majorka i Mikonos su ubedljivo najbolji.

pre 4 godine

Ne vredi. Za Srbina je lose sve sto nije cirkus, vasar, gde ne moze da nosi hranu od kuce i gde mu nije dozvoljeno da se ponasa kao da se upravo spustio s planine.

Prelepi mix nekoliko različitih kultura koji ne treba propustiti.
Gužve u prevozu stvarno kvare utisak, a ja bih rekao i loša hrana. Tu mislim na onu koja je svima dostupna, ne na ekskluzivne restorane.

pre 4 godine

ziveo sam god dana,generalno ok zemlja osim sto nema peskovitih plaza...vredi videti istorijske gradjevine,setati od Mside do Pacevila pored mora...more cisto i plavo.Mane-osim sto sam vec napisao nema peskovitih plaza,velike vrucine leti....

Bojan

Otišao sa devojkom na 1 dan (ujutru rano iz Bg-a, i uveče kasno preko Frankfurta nazad) posao mi nije dozvoljavao više,bilo je nešto smešno jeftino,a i to smo videli kao jednodevnu avanturu.
Međutim...
Kada smo sleteli na Maltu pasoška kontrola nas je izdvojila i otišli smo na razgovor sa policijom. Naime,nije im bilo logično i normalno da neko hoće na 1 dan da leti preko Evrope i da se vrati kući.
Nisu nam dozvolili ulazak u zemlju,kao ni povratak preko Frankfurta iako smo imali uredne karte,nego su nas naterali da kupimo druge za 750€ i da se preko Instanbula vratimo u Bg. 3 sata su nas malretirali na aerodromu, 5 pretresanja i 123467 puta objašnjavanja razloga putovanja...

pre 4 godine

Zivim na Malti vec vise od tri godine. Sta reci, zemlja koja ce svakom uci pod kozu. Nikad dosadno, uvek se nesto desava, hajde da kazemo i dosta toga ima da se obidje...provoda nikad ne manjka i onaj sto napisa da je dosadno verovatno je sedam dan proveo u nekoj kuci na jugu ostrva i nije izasao nigde. Za one koji vole lepe plaze,DEFINITIVNO, pogresna destinacija! More je prelepo, klima ok ( treba izbegavati dolazak od decembra do aprila jer zna da bude jako sablasno, kisovito i vetrovito) ali sto se plaza tice, verujte mi, jako siromasna zemlja.

@(Voxpopuli, 04. avgust 2019 10:49)

To pričajte samo za sebe, bez generalizovanja. Nisu peščane plaže jedino što se svima dopada. Velik broj ljudi mrzi kada im se pesak lepi za noge, gaće, ruke, odeću...

pre 4 godine

Baš suprotno, bila sam pre par dana. Pretrpana tinejdzerima iz uk, fra i spa. Najlosija hrana ikada, pizza pasta sistem. Valetta moze da se prepesaci za sat vremena. Comino i blue laguna sa meduzama. Grcka je pak bolji izbor.

crveno plavo belo

Maltu, svakako, vredi posetiti. Istina je da nema neke plaze, tako da je bolje planirati je kao city break, a ne kao varijantu za letovanje. Bili smo pre nekoliko meseci, ima dosta turista i van letnje sezone, tako da verujem da je ovih dana kao u kosnici. Tacno je i da se mozete zaglaviti u saobracaju, bilo da ste u busu ili taxiju, ostrvo jeste prenaseljeno, Wikipedia nije slagala :/

Kome ovih par stvari ne smeta, a voli mesta gde su isprepletane razlicite kulture, slobodno neka uvrsti Maltu u listu destinacija, ima puno toga zanimljivog da se vidi.

Bio. Velika gužva, nevjerojatna izgradjenost...
Ali sa ima što za vidjeti, ima i te kako. Kome smeta gužva bolje da ne ide ili nek se drži Goza.

pre 4 godine

Malta je bila mnogo turisticki popularna i pre 20 godina kad sam poslednji put bila tamo. Kao i dosta godina pre toga! Za one koji su se rodili tada je postala popularna poslednjih nekoliko godina.:-))

Voxpopuli

Koje prelepe plaze? Bio sam pre mesec dana i oni se bas i ne mogu pohvaliti plazama. Malta jeste lepa, ima pelepih stvari da se vide, gradici su prepuni starih divnih gradjevina, to ne sporim, ali plaze su druga stvar. Ima malo pescanih plaza, a najlepse od njih ne mogu da se porede sa plazama npr. u Grckoj.

pre 4 godine

Malta je jedno od najlepsih mesta na kojima sam bio. Svaki skver, cosak, park... ima svoju draz. Ne bih se slozio za prevoz posto je sigurno bar 3 puta bolji nego kod nas.