Četvrtak, 01.11.2018.

Egzotična destinacija koju ćete tek posle ovog teksta uzeti u obzir

Egzotièna destinacija koju æete tek posle ovog teksta uzeti u obzir IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 5 godina

Kupao sam se, zajedno sa svojim prijateljima planinarima, blizu Antofagaste kod znamenitog prirodnog kamenog luka La portada, kao i u Iquiqueu četristotinjak kilometara sjeverno, te u Arici koja je već praktički na bolivijskoj granici. Istina je što neki od vas navode, valovi su veliki, more je prilično hladno, naše dalmatinsko more (i mnoga druga) su neusporedivo bolja za kupanac... ali biti na Tihom oceanu i ne okupati se, pa to jednostavno ne dolazi u obzir! Uživali smo kao mala djeca bacajući se u valove i izležavajući na pijesku. Bili smo bijeli ko sir (osim lica i ruku), jer smo tri tjedna boravili visoko u Andama na temperaturama i do minus 30... plus toga bili smo mršavi ko da smo izašli iz konclogora, pa su nas valjda svi Čileanci na plaži (koji se uglavnom nisu kupali) radoznalo promatrali. U Arici na gradskoj plaži je bila postavljena velika tabla s natpisom da je kupanje zabranjeno zbog opasnih valova, no mi smo to ignorirali i otplivali stotinjak metara od obale gdje smo se ljuljali na tim velikim valovima, pa je po nas došo spasilac u čamcu i natjerao nas natrag do obale gdje su čekala dva uredna i pristojna policajca koji su nas pokušavali ukoriti radi nepoštovanja propisa... Mi smo se pravili blesavi i na sve njihove riječi tužno kimali glavama i deklamirali nešto kao: "no entienden espanjol, somos turistas, estupidas", pa su na kraju otišli, hehehe...

mislim morski lavovi

Niko ne pominje morske lavove, ima ih i previše tamo. Oni vole da te gricnu, ne da te pojedu nego gricnu a to veoma boli i uplašite veoma, a oni ne odustaju...

pre 5 godina

Odlicno: hladno more, veliki talasi pa ne mozes da plivas, a stopa kriminala veca nego u SAD-u. O ceni, koja je ~prava sitnica~ da i ne govorim.

pomorac

malo severnije od ovih mesta u clanku se nalazi Ikike, prelep grad, i cela okolina, koja je nacionalni park...tu je surferski raj, a krajolik ostavlja otvorena usta..
voda je hladna, ali naravno, ko surfuje nosi odelo i to je to...kao i dole u juznoj africi, na obali atlantika..vinja del mar, i sa njime spojeni valparaiso, imaju malo drugaciju klimu, tj. vise oblaka, dok je svako jutro gusta magla, koja se dize tek negde oko 12-1 popodne...gore na severu u ikikeu nema toga, sunce pici non stop, nema ni oblacka...a nije ni prevruce..ma fantasticno

@garavi
pa ako u 2018oj ne umes da upalis internet za nesto vise od fejsbuka, sportskih vesti i eventualno instagrama, i treba da ti naplate 5000 eura. putovala sam po 20 dana u juznoj americi, za nesto manje od 2000eura sve ukupno, druga zemlja ali zapravo ne bas jeftinija, od toga je viza bila 100, i avionska karta skoro 900, moglo je jeftinije ali sam imala fiksne datume a i jedan konkretan let na kom sam zelela da budem. Ne znam, mozda vama zaista treba budzet od 150e dnevno, i u drugom slucaju vam ne vredi videti druge kontinente ali moze to i za puno manje para, ako je vec do putovanja a ne do luksuza i kukanja kako je sve to skupo i kako se nema novca. Ja pritom nisam spavala u satorima, stopirala i jela djubre od hrane, vec imala super low/mid budget putovanje na koje sam doduse izgubila nesto vremena planirajuci, jer mi je licno to bilo draze nego dati agenciji bar soma eura vise.

@garavi

Kapiram tvoj sarkazam. U 21.veku ne razumem ljude koji koriste turisticke agencije. Iskreno kao da vidim nekoga sa pejdzerom. Skyscanner, Orbitz, Airbnb, Booking...

pre 5 godina

Jedini problem je sto pored obala Cile protice hladna humboldtova struja tako da je prosecna temperatura vode oko 14 stepeni i kupaju se samo mnogobrojni morzevi, ali da se sunca i da su plaze lepe jesu bar one u Vinji del mar gde sam bio.

Nunkiš

Čileansko more je suviše hladno za turizam. Talasi ogromni (okeanski), pa zaboravite na kupanje. Surferima ne smeta, ali njih nema mnogo i uglavnom su ekscentrici koji spavaju u šatorima i prikolicama te ne troše mnogo novca. Čile jedino može da gradi bazene blizu mora sa čistom i toplom vodom. Drugo rešenje nema.

pre 5 godina

A nije no skupo... baš danas ko uplati ima popust 40%. 18 dana 5345 + aerodromska taksa 120 € i naravno + viza 40 €. hahaha hahaha hahaha