Nedelja, 01.06.2014.

14:56

Da li veza sa oženjenim muškarcem ima budućnost?

Izvor: minimagazin

Da li veza sa oženjenim muškarcem ima buduænost? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

Valentina

pre 11 godina

Zelim samo da ispricam kratko svoju verziju veze sa ozenjenim muskarcem. Jedne veceri sasvim slucajno nalazim se u izlazku i na mestu koje nisam pre posecivala. Taj muskarac prilazi meni i pocinje da me spopada, ja ga odbijam od sebe jer je covek u pripitom stanju. On nalazi moj broj tel i odlazimo na sastanak par dana posle te zurke, posle naseg prvog odnosa on saopstava vest da je on ozenjen, a ja ostajem u soku i odlucno govorim da prekidamo svaki kontakt jer sam uvek bila protivnik takvih veza i to zestoki protivnik. Medjutim neke jace sile od mene nisu dozvolile nas prekid i nastavljamo vidjanje i dalje, jako smo se vezali jedno za drugo i nismo mogli da krijemo ljubav. Kad smo se dotakli teme njegove zene on meni otkriva kako taj brak ne funkionise vise i da zeli da se razvede i da bude sa mnom. Posto nisam nikad poverljiva bila prema muskarcima nisam mu verovala mislila sam da tako zeli da me zavlaci da ostanemo zajedno. Usledio je njegov razvod i zaista potvrdjivanje da ima blago receno djavola od bivse zene. Posle nekog vremena kada se to sve stisalo mi se vencavamo i imamo dvoje dece danas, i vec 5.godina zivimo u srecnom braku. Da li je to sudbina ili ko zna sta li je, ja se sada ne kajem zbog toga. I naucila sam u zivotu za sve ono sto sam bila zestoki protivnik uvek mi se bas to dogadjalo.

srecno razveden

pre 11 godina

Uh uh uh jadne su mi samo prevarene zene. Mora da je mizeran osecaj kada moras da nastavis zivot pored nevernika. Zena koja je sposobna i koja ima trunke dostojanstva to nikada nece sebi dozvoliti.

Eto toliko...

pre 11 godina

@Zoran
Mislis da je ostanak u braku radi dece dobar izgovor? Ja iz iskustva znam da to nije istina, jer rasti uz roditelje od kojih jedan pati jer voli drugu osobu osete i deca. Deca nemoraju da cuju, deca mogu da osete sta se desava oko njih i jako dobro osete nezadovoljstvo roditelja. Narocito posle prevare gde prevarena strana ludi sto je prevarena i sto joj je povredjen ego, a ona koja je varala ludi jer nije uspela da izvede svoj plan i bude sa nekim koga voli. Takav zivot i pored toga sto se trude da ga zataskaju i da pred svetom izgleda sve lepo i "veselo" nije nimalo zdrav za ucesnike i u mnogim slucajevima vodi u depresije i teske bolesti.

O, da, singl sam

pre 11 godina

zoran, 5. jun 2014 12:01
Evo, ja kao dete roditelja koji se nisu razveli, mogu da kazem da zalim sto nisu. I ne, nije bilo tuce, alkoholizma, droge, samo hladnoce, neslaganja, svadja i zvanjkanja. Sta mislite, kakvo mi je detinjstvo bilo? Od svoje desete godine zelela sam da se razvedu, imala sam petnaestak kad sam im razvod i predlozila. Ali naravno, oni su ostali u svojoj zoni sigurnosti. A naravno da je izgovor bio `ostali smo u braku zbog tebe`. Laz! Ostali su u braku zbog sebe, zbog straha od grize savesti i `sta ce rodbina da kaze`. Da su mislili na mene, razveli bi se. Put do pakla poplocan je dobrim namerama

Savremena

pre 11 godina

Tekst je zastareo bar 20-30 godina. Danasnje savremene i uspesne zene imaju sasvim drugi moto i misljenje o braku. Ljubavnika mozes naci na svakom koraku ali dobrog, vernog i odanog muza tesko. Prema tome cuvaj svoje blago a kada ti treba zabave imas da biras medju nesrecnim muzevima koji jedva docekaju da prevare zene koje inace nevole. Zabava sa njima je samo zabava jer kome treba tudji nevernik?

zoran

pre 11 godina

Najbolje je da deca razvod roditelja ne shvate kao slom svega sto imaju, vec kao rastanak svoje roditelja u emotivnom smislu. Ako se roditelji normalno, odgovorno, nezno ponasaju i posle razvoda prema deci a prijateljski jedno prema drugom, mnogo je bolje deci ....
(Daniela, 1. jun 2014 17:03)


Daniela prepustila si se mashtanju pa odlutala.
Ne postoji dobar razvod za decu. To ti kaze neko cija je profesija da povrati decu posle razvoda.
U njihovom umu ne postoji logichko objashnjenje za razvod oca i majke. Sve to sto si napisala nosi opravdanje , mozda za tvoj razvod, ili generalno za odnos odraslih prema braku.

Jos nisam sreo dete, razvedenih roditelja, a da nije imalo duboku traumu. Ma kako ovi izveli razvod braka. Prema tome pusti se fantazija i gledaj realnost ispred sebe.

Razmislite pre no sto deca dodju u brak, posle toga odgovornost je ogromna i ne trazite opravdanja za svoje slabosti. U stilu - bice bolje za dete - Veca greska od te ne postoji. Svakako, tu ne mislim na roditelje koji su mentalno oboleli pa postali nasilni, alkoholichare, narkomane...to je posebna kategorija ljudi.

Ime i prezime!

pre 11 godina

@aleks .... ja sam slobodan covek,svideo mi se natpis... a u ostalom verujem u ljubav bez interesa pa i sa ljubavnicom bez poklona ... verujem u ljubav gde sam dovoljan ja i ona bez poklona a i verujem da tako nesto postoji da volim i budem voljen bez nekog papira i poklona .... ja sam takav,osudite me!

jedno ali

pre 11 godina

zasto svi misle da imaju pravo da zavlace drugu osobu u braku? zasto i njoj/ ili njemu ne predociti situaciju i dozvoliti da sami biraju ili druge partnere ili razvod?

ilijana

pre 11 godina

A sta da radim kad umirem za njim godinama, ne mogu ni sa kim drugim da budem, a necu sa njim jer mu znam i zenu, pa moram bezati kad ga negde vidim jer se bojim da necu odoleti?

Iskustvo

pre 11 godina

A ima i ovakvih situacija - Ja ostvarena na svaki nacin, on takodje. Nasa `trenutna zabava` traje trenutno sest godina. U nasu `trenutnu zabavu` ukljuceni su ljubav, paznja, briga, zajednicko vreme, zajednicka putovanja...
Hocu da kazem da je zivot nepredvidiv. Nema utabanog puta, desi se da u zrelim godinama nadjete svoju pravu osobu. Samo od vas zavisi da li cete to doziveti kao prokletstvo ili kao blagoslov

aleks

pre 11 godina

@Ime i prezime!
A oni skupoceni pokloni koji se pominju :-).
Cuj vredi imati ljubavnicu jer te voli bez ikakvih prava. Pa koliko je to korektno prema njoj? Onda je ozeni ako te voli. Samo sebe gledate

Sh

pre 11 godina

Ne razumem potrebu da nekog varaš, da živiš sa jednom osobom, da drugu imaš kao rezervu. Sve te šeme, kombinacije, sve mi je to bljak. O ženama koje su sa oženjeni muškarcima nemam da kažem ništa lepo, a za oženjene muškarce koji imaju ljubavnice mogu da kažem da su kukavice koje nikad neće ostaviti ženu, da su iskomplekirani i da su jadni.
Isto važi i u slučaju kada žena vara.
Igraj pošteno, dok je lepo zajedno smo, kada nije, hvala doviđenja, sad idem sa drugim sa kojim mi je lepše.
Prevara je za mene najgora moguća stvar!

Mimi

pre 11 godina

Uh dobro je i izdrzala...16 godina sa covekom koji je seksualno ne ispunjava...ja bih doduse pre ostavila takvog nego sto bih prevarila.Nije mi kriv on sto ja nisam pre toga njega overila. Lepo rece Samanta u jednoj epizodi Seks i grada Sarlot: Moras da provozas kola pre nego sto ih kupis!

komplikacije

pre 11 godina

Preljuba ima posledice, a najveca je gubitak poverenja. Kad vasa porodica dodje u situaciju da mora da tumaci vase postupke, tesko se uspostavljaju veze i sa drugim ljudima, koji kriju neke informacije od vas ili ne.

aleksis

pre 11 godina

Deca su uvek izgovor. Ljudi ostaju u braku koji im je komforan i zadovoljava neke njihove potrebe a ljubavnicima se uvek kuka o nesreci i sa te strane se zadovoljavaju druge potrebe. Cak i oni koji se svadjaju vole da se svadjaju, takvi su ljudi, treba im tenzija. Ko je u braku u braku je sto mu odgovara a sto mi to ne razumemo uvek i njihove razloge to nije ni bitno. Razvedeni naravno potenciraju razvode po njima svi nerazvedeni su nesrecni malogradjani dok sami ne udju u novi brak onda zacute.

Gvizda

pre 11 godina

@Posmatrac
Nemas pojma koliko ti je pitanje pogodilo u centar... Neverovatno koliko je smesno kad je "On" ubedjen da je taj koji je doneo odluku koja je od ove dve prava. I jos misli da je to ucinio samostalno & razumski.

cemu tolika polemika

pre 11 godina

Zasto takva veza ne bi imala perspektivu i buducnost ? Pa skoro cela politicka i javna ekipa je u drugom krugu sto se tice bracnih i porodicnih odnosa. A autoriteti se slusaju i slede.

Dott

pre 11 godina

Milka pun pogodak, bila je nevina. Udala se sa 19 i u 35toj prevarila muza samnom i ja sam joj drugi.
Eh to cuveno vase "ti si mi drugi", dobro u ovom slucaju sam verovao a i sama mi je to rekla, nisam je pitao, niti i jednu pitam tako nesto.
Htela je sve da napusti i preseli se kod mene, odmah sam joj rekao kako stoje stvari i da o zenidbi ne razmisljam, imam dve cerke i moja misija je zavrsena na tu temu.
Milka pozdrav i poljubac tebi!
Ps. ne daj tom tvom da cita ovo, pomislice svasta ;D

kratko i jasno

pre 11 godina

@ jos i ovo ...
Jos je bezbedniji i sigurniji, jer zna da ga nicim necete ugroziti , posto i sami cuvate svoj brak , bas kao sto i on cuva svoj. I samim tim moze biti jos bezobzirniji prema vama, nego da ste slobodni. Normalno, uvek postoje izuzeci. Distancirajte se malo, ako tu ''ima nesto'', potrazice vas. Ako ste se samo vi zaljubili - odljubite se. Pod hitno.

kratko i jasno

pre 11 godina

@ jos i ovo ...
Jos je bezbedniji i sigurniji, jer zna da ga nicim necete ugroziti , posto i sami cuvate svoj brak , bas kao sto i on cuva svoj. I samim tim moze biti jos bezobzirniji prema vama, nego da ste slobodni. Normalno, uvek postoje izuzeci. Distancirajte se malo, ako tu ''ima nesto'', potrazice vas. Ako ste se samo vi zaljubili - odljubite se. Pod hitno.

Ivana

pre 11 godina

Nisam sigurna da moze da se generalizuje. Mnogo mi smeta sto nije dostupan svaki put kada mi zatreba, on pravi kombinacije ludilo kada treba da se vidimo, a opet ne prekidamo. Seks, naravno, fenomenalan. A nije nezadovoljan u vezi niti sam ja zainteresovana za brak, pa zato nijedno od nas dvoje ne zeli da njih dvoje raskinu. Skroz je jednostavno, jos kad bismo to uspeli svima da objasnimo, zivot bi nam bio mnogo laksi, :).

Daniela

pre 11 godina

Brak postoji dokle postoji i ljubav. Ne razumem toliki strah od razvoda, a najbednije je to sto se svi lazni moralisti koji nemaju petlju da se odreknu ucmalosti i navike ili materijalne udobnosti u nekom laznom braku, pravdaju ostanak u istom DECOM, i onim sto je najbolje za njih! ZA DECU JE NAJBOLJI ISKREN ODNOS, bez lazi i trauma koje cesto prate i lazni brakovi i razvodi kod nas. Licemerje svakako nije dobar uzor deci. Najbolje je da deca razvod roditelja ne shvate kao slom svega sto imaju, vec kao rastanak svoje roditelja u emotivnom smislu. Ako se roditelji normalno, odgovorno, nezno ponasaju i posle razvoda prema deci a prijateljski jedno prema drugom, mnogo je bolje deci nego da trpe svaki dan svadje, nazadovoljstvo i lazi. Ali kod nas je to jos uvek retkost, jer ljudi nikada ne odrastu mentalno a i uvek su im imovina i pare i sujeta vazniji od kvalitetnog odnosa sa decom! Onda je "brak zbog dece" naj pokvarenija i najlicemernija izjava slabica ikad!
Svadje oko imovine i alimentacije smatram nedostojnim mnogih a takodje i veoma zastupljeno ludacko ponasanje ostavljnih ali i novih zena i muskaraca, koji cesto negiraju prosli zivot svog trenutnog partnera.

Posmatrac

pre 11 godina

Sticem utisak da dosta stvari u musko zenskim odnosima zavisi od zena. Ako je u vezi sa zauzetim i zeli mnogo vise od neformalne veze , zena nece birati sredstva i ostvarice svoj cilj. Normalno, partner joj ''ide na ruku'', takav je tip. Ako pak partner koji je zauzet ne zeli da prekine formalnu vezu , odnosno postojeci brak, iz straha, opet je to zbog zene, samo ovog puta druge, one sa kojom je u braku. Sada zakonita zena ne bira sredstva i takodje ostvaruje svoj cilj, da se brak ne razvede.
Da li je moguce da je danasnji muskarac u toj meri izgubio svoj identitet i integritet i dozvolio da se njime manipulise a da pri tom sebe dozivljava kao osobu koja zaista odlucuje o necemu , dok se sa njim ustvari igraju ???

nema cudjenja

pre 11 godina

@ Piksi

Verujem da nicim svesno niste inicirali zaljubljenost te osobe , niti da ste se nabacivali, mozda ste samo uputili neki kompliment, ili pak nesvesno flertovali iz dosade ili zabave radi i osoba koja nije sklona takvom ponasanju, shvatila je to mnogo ozbiljnije i zaljubila se. Pitate se kako i zasto, kada vas nije ni upoznala, odgovor je bas zato sto vas nije upoznala. Da je imala priliku da vas upozna, sigurno bi se odljubila. Ali ma koliko se cudili i negirali takav postupak, ipak vam je prijalo sujeti i hranila vam je ego.

@Pera

pre 11 godina

@Pera
Slazem se sa tobom ali mislim da u braku danas ima vise PRAKTICNOSTI nego interesa. Pre bih tako to nazvala. Pitanje je kako bi se te velike preljubnicke ljubavi zavrsile da dodje do braka. Svaleracija je uzbudljiva i bez velikih tereta zivota uziva se u lepsem delu a tezi ne postoji, to se deli sa muzem/zenom pa je tu manje uzbudljivo. Vecina ljudi nije naivna zna dobro je to iluzija i da bi u braku sve to vise licilo na ono sto vec imaju i da ne vredi komplikovati.
Verovatno i muz tvoje svalerke ima neku. Prosto svaleracija je beg od zivotnih obaveza gde se malo predahne i vrati nazad. Da im je zaista lose razveli bi se, sve ostalo je izgovor.

prvo predbracni ugovor pa brak

pre 11 godina

Brak je od samog pocetka stvar interesa a ne ljubavi. Kada pored sebe imate stabilnu osobu koja vas voli i koja se pored vas oseca slobodno u svakom trenutku problema nema. Ja i ne znam kako bih prevarila mog verenika, kada ti ljudi stignu da se dogovore gde i kada da se nadju. Pa ako jos imaju i decu.

Pera

pre 11 godina

Ja sam se razveo od žene kada sam otkrio da ima ljubavnika i to je sve obavljeno brzo jer nismo imali dece. Sada sam u vezi sa udatom koja ima dvoje dece i tu je stvar mnogo komplikovanija. Počelo je kao neobavezna kombinacija sa puno strasti ali vremenom se razvila ljubav i postavilo se pitanje šta dalje. Deca su na ulasku u pubertet i potrebna su im oba roditelja, makar i samo u takvoj, formalnoj zajednici, a selidbu kod drugog muškarca ne bi mogli da podnesu, pa smo odlučili da sve ostane kao do sad. Čak je i njen muž saznao za mene ali nije imao hrabrosti da stvari istera do kraja. Možda bi mi to bilo čudno da nemam primer svojih kumova koji takođe imaju dvoje dece i svako od njih ljubavnika i ljubavnicu, ali su odlučili da se ne razvode jer im je jeftinije da ipak ostanu u braku.
Tu dolazimo do ključnog problema, a to su brakovi koji se sklapaju iz interesa i koji se ne rasturaju, takođe iz interesa. Većina današnjih brakova ima samo formu, a rasturaju se uglavnom oni koji to finansijski mogu da podnesu. Posledice su takve da i deca iz takvih brakova nisu u stanju da ostvare kvalitetan odnos sa partnerom, već i oni započinju površne veze bazirane na nekom interesu.
Prijatelji iz Češke mi kažu da se tamo više i ne postavlja pitanje preljube u braku, a mislim da će i kod nas uskoro prestati da se postavlja, s obzirom da je institucija braka kakvu smo poznavali odavno mrtva.

i sta sad ...

pre 11 godina

Neretko se ozenjenom muskarcu svidi udata zena. Svidi se i on njoj. Ali ona se ne bi razvela, zadovoljna je svojim brakom , a on mozda bi.

aleksis

pre 11 godina

Ma niste u pravu da se toliko brakova razvodi zbog drugog/druge. Pukne ljubav ako je i bilo, odnosi uzasni, nema veze emotivne nema postovanja samo forma, mrznja vlada a usput dodju drugi ili druga pa se razvod formalizuje ali nije to uzrok. Ako je odnos OK svrljanje je samo rekreacija, ima prosto takvih ljudi i to se jako krije, nema razvoda
Ja zameram nasim muskarcima odbacivanje dece to je jako cesto, bivsa zena, bivsa deca, ne placa alimentaciju, prepucavanje roditelja. Mi smo generalno jako nezreo narod zreo za psihijatra i sa raspadom patrijarhalne porodice nastao je haos.

realno

pre 11 godina

(pravi konzervativac, 1. jun 2014 09:24)

Svako je odgovoran za sopstvene odluke, postupke, za sve treba dvoje, tako jednostavno da ne moze biti jednostavnije.

Piksi

pre 11 godina

šta privlači slobodne da se zaljube u oženjenog?
Imao sam takvu situaciju na poslu. Nikad joj se nisam nabacivao, ništa posebno nisam radio...da mi je rekla da joj se sviđam, pa da shvatim. Ali se ona zatreskala, pa proganjala...na osnovu čega žena 'shvati' da bi joj neko bio pravi, kad ga nije imala prilike probati i bolje upoznati...da li je to 'ženska intuicija'?

Milka

pre 11 godina

Veoma sam otvorena po pitanju ljubavi i seksa. Ali jedno sam sebi obecala kad sam pre 8 godina pocela sa dejtingom i muvanjem. Nikad da se ne upustam u usputni seks ili jos gore šemu sa ozenjenim muskarcem. Par puta mi se desilo da me i takvi zovu na pice. Ali sam kategoricno odbila. To je za svaku zenu potpuno bespotrebna komplikacija.

U vezi

pre 11 godina

Mene zanima koliki je procenat muškaraca koji se prvo razvedu, bez da imaju nekog sa strane, a onda da traže novu osobu?

Druga prvila važe za mlade, glupo je da devojka ide sa oženjenim, to je na njenu štetu i o tome nema dalje analize, kao i momak sa udatom.

Ali, ako tražiš partnera u četrdesetim, pedesetim: imaš neoženjene, koji imaju neki problem, razvedene koji su već u stabilnoj vezi, jer se ne bi ni razveli "na prazno", oženjene koji se vole, znači zauzeti su, i oženjene koji nisu u vezi više sa svojim ženama jer je tu nešto puklo, ali se ne razvode.
Muškarci se ne razvode dok ne naidje nešto bolje. I ima i razvedeneih kojima propadne veza, pa budu trenutno slobodni, ako imaš sreće da pronadješ nekog baš u tom trenutku...

Ne moraju uvek deca da budu faktor, možda su deca već veliki ljudi, pa ne duguje roditelj deci celog života žrtvu, to je bedan izgovor.
Ja prva ne bih volela da se moji roditelji u svojoj 6.oj deceniji žrtvuju za mene u mojoj 4.oj, volela bih da budu srećni u ljubavi, i po cenu razvoda.

Moj bivši muž je već u toku razvoda imao novu partnerku, nije ona rasturila naš brak, daleko od toga, pukotine su prerasle u ambise, samo je naišao neko.

I moj novi partner je bio formalno oženjen kad sam ga upoznala, i nisam bila prva u njihovom trouglu.
Naravno da sam tražila slobodnog muškarca, ali
nema slobodnih muškaraca u tim godinama, oni koji nikako nisu bili u vezi do tada, njima nešto fali.

како да не

pre 11 godina

Ово је написала преварена жена, која је сигурно прибегла свим могућим и немогућим методама да задржи мужа. Познајем много жена које пристају на све и свашта да би свет видео да и даље имају "мужа". На крају крајева, те озбиљне везе мимо брака заврше остављањем жене. Све другу није било озбиљно и то знају обе стране. Није ми јасно зашто се поистовећују жена и дете у браку? Веза са женом је друштвене природе, са дететом биолошке. Брак је раскидив, родитељска веза није. Да се разумемо, ја то мислим и када се ради о женама које оставе мужа. Они који варају свесни су шта раде и то раде својом вољом. Остављени и преварени, жао ми је, нису натерани ни "убеђени". Односи у браку са другом особом, а нису вољни, не називају се преваром већ силовањем. Нисам растурачица бракова, чак ни везу никоме нисам нарушила, само не желим да живим у заблуди да сам незаменљива.

mitarr

pre 11 godina

" Manje od 5% muškaraca ostavi ženu zbog ljubavnice. "

- A pre nekoliko dana gledam statistiku u vezi razvoda, gde je ljubavnik/ljubavnica jedan od 4 najčešća razloga razvoda.
(Mare, 01. jun 2014 09:25)

Šta je ovde nelogično? Šta si hteo reći?
I prva i druga konstatacija su tačne.

robokap

pre 11 godina

Pravi konzervativac@ Sve se slazem sa tobom osim u poslednjoj recenici. Ne moze zakon da kaznjava ljude sto hoće da varaju, da otimaju tuđe zene i muzeve, to je apsurd. Ima ko će to da kaznjava. To je onaj sto nas sve gleda odozgo i samo ceka trenutak kad će da mu prekipi pa da nam pusti jos jedan potop (Noje) jer smo to svojim ponasanjem apsolutno zasluzili.

Dott

pre 11 godina

Nije mi jasno kako zene/devojke mogu i pomisljati da njihova veza sa ozenjenim muskarcem preraste u nesto vise?
Pa zar im nisu one same primer i dokaz o kakvom se muskarcu radi i da ce sutra najverovatnije i one biti u situaciji kao njegova trenutna zena. Suvise je lakomisleno verovati da ce se sa vama promeniti.
Ja sam razveden i imao sam vezu sa nekoliko udatih zene, sa prvom nisam znao da je u braku, krila je to u pocetku. Posle nje prizeljkivao sam ponovo neku takvu vezu i ne priznajuci to sam sebi, dopalo mi se, zene koje varaju svoje muzeve neverovatno su seksipilne i neodoljive i to rade iz ciste potrebe i bez racuna. To me je vuklo, njihov veliki nagon koji se poklapao sa mojim. Eto ovde sam to priznao, pa vi sad pucajte ako hocete, stojim i ne mrdam.
U moju odbranu iznosim da sam dva braka spasao, uspeo sam ubediti zenu da ne napusti muza i rekao joj nek ima drugog pored njega jer on je aseksualan potpuno, nek vara njega jednog, bolje nego kad se uda da vara jos jednog, na sta se smejala i priznala da sam u pravu, kako jedna tako i druga.

Marija

pre 11 godina

Koliko jedna žena treba da bude očajna da udje u vezu sa ozenjenim muškarcem?! Da je prava ljubav i pravi muškarac, on bi se razveo pre ulaska u novu vezu. Ovako, koristi drugu ženu za svoje potrebe, kao i ona njega. Sebičluk obe osobe u najgoroj formi.

ZENA

pre 11 godina

@Mare
Jeste preljuba cesto razlog razvoda ali se tu racunaju i zene koje ostave muza zbog otkrivene prevare. To ne znaci da su muzevi hteli razvod hteli su da se zabave ali su ih zene posle ostavile. Razvod jeste zbog prevare ali nije muz otisao zbog ljubavnice.
Jedan savet zenama koje su se prevarile da budu necije svalerke, ne verujte im nista, svaleri mnogo lazu, zena im je najgora oni nesrecni a u stvari hoce samo da se ogrebu za sex. Znam neke koje su pokusale da kontaktiraju zenu posle dugogodisnjeg svalerisanja, bile su najbrutalnije izvredjane pa i vise od strane svog dragog a njegova zena je odjednom bila divna i stoputa bolja.
Pored toga kod nas sada ima dosta finansijsko svalerskih kombinacija, svalerka za dzeparac

Kobster

pre 11 godina

@pravi konzervativac

Covece, da li si svestan sta govoris?! Po tebi je kriva ljubavnica, a ne muz? On je taj koji ostavlja dete sa jednim roditeljem, on je taj koji rastura brak. Zasto bi ljubavnicu bilo vise briga za njegovu porodicu, ako on ne misli o tome?

Gvizda

pre 11 godina

Da, ima!Ovo je jos jedan clanak prenet iz stranih izvora i u prilicnoj meri neprimenljiv ovde. U zemlji u kojoj je vrlo lako izlazirati prosek primanja i resiti se ili potpuno izbeci placanje alimentacije, u zemlji u kojoj vaze izreke "kad muskarac vise ne voli majku, ne voli ni decu", "otac-kolac" isl,u zemlji u kojoj su zene ocajne jer nemaju s kim da rode ni to "jedno" dete, "overe se" pred javnoscu i dokazu cilj svog postojanja- e, u takvoj zemlji sve vise ozenjenih/u vezi muskaraca sebi dopusta igrarije van braka/veze i sve vise bez ikakavih problema zbog ljubavnice napusta svoje partnerke. Bez straha i silne brige u vezi morala, religijskih i finansijskih nedoumica navedenih u clanku (pa nije vam ovo neka zemlja u kojoj se zakoni postuju i dosledno primenjuju,a unutrasnji moralni kodeks muskaraca i zena koji su u ovakvim semama je ionako diskutabilan). Vecina se i rastavlja zbog prisustva 3.osobe, posredno il neposredno,a pitanje kvaliteta muskarca koji je na taj nacin ostavio partnerku i sta sa tim "kvalitetom" moze da ocekuje "uspesna naslednica", o tome oni ni ne razmisljaju, nazalost.

M

pre 11 godina

@Mare

Mozda je to razlog zbog koga prevarena strana pokrece razvod, a cisto sumnjam da muskarac pokrece razvod zbog ljubavi prema ljubavnici.

aca

pre 11 godina

kada ce ljudima postati jasno da ako se muskarac razvede, nije kriva ljubavnica vec on sam. covek shvati da mu sa prethodnom zenom nesto nije funkcionisalo pa je zato ostavlja, ali kod nas je uvek kriv neko treci.

Cica

pre 11 godina

Ljubavnica ce izaci iz toga jednog dana, a njih dvoje ce ostati da zive svoj 'divni' brak. Ja bih licno radije bila ocajna ljubavnica neko vreme nego 'srecna' supruga ceo zivot.

sudija

pre 11 godina

Otkud nam toliko razvoda kad samo 5% ostavi zenu? Tekst ni blizu tacan, 95% brakova se zavrsava zbog "neke druge" ili "nekog drugog". I zasto su nemoralne ove sto uzimaju tudje muzeve? Gledaju svoj interes i da njima bude bolje ako se muz upeca pa sta da se radi, ne mozete nekog da silite da bude sa nekim ceo zivot.

Filmofil

pre 11 godina

@pravi konzevativac

unistavaju ih njihovi ocevi, licemeru, kojima zena bude "kriva" jer ne da, a ova druga jer ga izazvala, jedino oni nisu ni za sta odgovorni.

Inace sam se klonila ozenjenih kao djavo od krsta.

Branko Medaković III

pre 11 godina

Naravno da ima perspektivu, ja sam ostavio zenu i troje dece zbog tadasnje ljubavnice a sada zene i sa njom mi je super i sada nakon 5 godina.

još i ovo ...

pre 11 godina

Razmatrali ste samo situaciju oženjen muškarac, a slobodna žena/ljubavnica. Kako se ovi komentari menjaju ako se u oženjenog muškarca zaljubi i sa njime zabavlja udata žena?

pravi konzervativac

pre 11 godina

Te zene sto se zabavljaju sa ozenjenim muskarcima treba da imaju na umu da rasturaju tudje zivote i porodice i unesrecuju mnogu decu koja ce ziveti sa jednim roditeljem zbog njihovog nemoralnog ponasanja. takvo ponasanje traba zakonima sankcionisati.

Brutus

pre 11 godina

Za muškarca se nikada ne može do kraja biti siguran da li će ili neće prevariti, ali nakon toga sve može da bude kao i uvek. žena kada prevari ili je takva osoba ili smatra da je u njenom braku gotovo.

vf

pre 11 godina

Poznajem par ovakvih primera, žena koje su u vezi sa oženjenim. Uglavnom su nesrećne i nemaju snage da se iskobeljaju iz toga. Večita patnja, nezadovoljstvo, kompleksi se talože. To su jadne žene i bez dostojanstva.

Mare

pre 11 godina

" Manje od 5% muškaraca ostavi ženu zbog ljubavnice. "

- A pre nekoliko dana gledam statistiku u vezi razvoda, gde je ljubavnik/ljubavnica jedan od 4 najčešća razloga razvoda.

zivot u sadasnjosti

pre 11 godina

Relativno. Zavisi od veze do veze . Kako se onda obrazlaze sve veci broj razvoda i sklapanja novih brakova ? Smatram takodje da se vise ne postavlja samo pitanje ''buducnosti veze sa ozenjenim muskarcem'', vec takodje i pitanje ''buducnosti veze sa udatom zenom''.

Mare

pre 11 godina

" Manje od 5% muškaraca ostavi ženu zbog ljubavnice. "

- A pre nekoliko dana gledam statistiku u vezi razvoda, gde je ljubavnik/ljubavnica jedan od 4 najčešća razloga razvoda.

Kobster

pre 11 godina

@pravi konzervativac

Covece, da li si svestan sta govoris?! Po tebi je kriva ljubavnica, a ne muz? On je taj koji ostavlja dete sa jednim roditeljem, on je taj koji rastura brak. Zasto bi ljubavnicu bilo vise briga za njegovu porodicu, ako on ne misli o tome?

pravi konzervativac

pre 11 godina

Te zene sto se zabavljaju sa ozenjenim muskarcima treba da imaju na umu da rasturaju tudje zivote i porodice i unesrecuju mnogu decu koja ce ziveti sa jednim roditeljem zbog njihovog nemoralnog ponasanja. takvo ponasanje traba zakonima sankcionisati.

Milka

pre 11 godina

Veoma sam otvorena po pitanju ljubavi i seksa. Ali jedno sam sebi obecala kad sam pre 8 godina pocela sa dejtingom i muvanjem. Nikad da se ne upustam u usputni seks ili jos gore šemu sa ozenjenim muskarcem. Par puta mi se desilo da me i takvi zovu na pice. Ali sam kategoricno odbila. To je za svaku zenu potpuno bespotrebna komplikacija.

aca

pre 11 godina

kada ce ljudima postati jasno da ako se muskarac razvede, nije kriva ljubavnica vec on sam. covek shvati da mu sa prethodnom zenom nesto nije funkcionisalo pa je zato ostavlja, ali kod nas je uvek kriv neko treci.

Cica

pre 11 godina

Ljubavnica ce izaci iz toga jednog dana, a njih dvoje ce ostati da zive svoj 'divni' brak. Ja bih licno radije bila ocajna ljubavnica neko vreme nego 'srecna' supruga ceo zivot.

Brutus

pre 11 godina

Za muškarca se nikada ne može do kraja biti siguran da li će ili neće prevariti, ali nakon toga sve može da bude kao i uvek. žena kada prevari ili je takva osoba ili smatra da je u njenom braku gotovo.

U vezi

pre 11 godina

Mene zanima koliki je procenat muškaraca koji se prvo razvedu, bez da imaju nekog sa strane, a onda da traže novu osobu?

Druga prvila važe za mlade, glupo je da devojka ide sa oženjenim, to je na njenu štetu i o tome nema dalje analize, kao i momak sa udatom.

Ali, ako tražiš partnera u četrdesetim, pedesetim: imaš neoženjene, koji imaju neki problem, razvedene koji su već u stabilnoj vezi, jer se ne bi ni razveli "na prazno", oženjene koji se vole, znači zauzeti su, i oženjene koji nisu u vezi više sa svojim ženama jer je tu nešto puklo, ali se ne razvode.
Muškarci se ne razvode dok ne naidje nešto bolje. I ima i razvedeneih kojima propadne veza, pa budu trenutno slobodni, ako imaš sreće da pronadješ nekog baš u tom trenutku...

Ne moraju uvek deca da budu faktor, možda su deca već veliki ljudi, pa ne duguje roditelj deci celog života žrtvu, to je bedan izgovor.
Ja prva ne bih volela da se moji roditelji u svojoj 6.oj deceniji žrtvuju za mene u mojoj 4.oj, volela bih da budu srećni u ljubavi, i po cenu razvoda.

Moj bivši muž je već u toku razvoda imao novu partnerku, nije ona rasturila naš brak, daleko od toga, pukotine su prerasle u ambise, samo je naišao neko.

I moj novi partner je bio formalno oženjen kad sam ga upoznala, i nisam bila prva u njihovom trouglu.
Naravno da sam tražila slobodnog muškarca, ali
nema slobodnih muškaraca u tim godinama, oni koji nikako nisu bili u vezi do tada, njima nešto fali.

Marija

pre 11 godina

Koliko jedna žena treba da bude očajna da udje u vezu sa ozenjenim muškarcem?! Da je prava ljubav i pravi muškarac, on bi se razveo pre ulaska u novu vezu. Ovako, koristi drugu ženu za svoje potrebe, kao i ona njega. Sebičluk obe osobe u najgoroj formi.

aleksis

pre 11 godina

Ma niste u pravu da se toliko brakova razvodi zbog drugog/druge. Pukne ljubav ako je i bilo, odnosi uzasni, nema veze emotivne nema postovanja samo forma, mrznja vlada a usput dodju drugi ili druga pa se razvod formalizuje ali nije to uzrok. Ako je odnos OK svrljanje je samo rekreacija, ima prosto takvih ljudi i to se jako krije, nema razvoda
Ja zameram nasim muskarcima odbacivanje dece to je jako cesto, bivsa zena, bivsa deca, ne placa alimentaciju, prepucavanje roditelja. Mi smo generalno jako nezreo narod zreo za psihijatra i sa raspadom patrijarhalne porodice nastao je haos.

ZENA

pre 11 godina

@Mare
Jeste preljuba cesto razlog razvoda ali se tu racunaju i zene koje ostave muza zbog otkrivene prevare. To ne znaci da su muzevi hteli razvod hteli su da se zabave ali su ih zene posle ostavile. Razvod jeste zbog prevare ali nije muz otisao zbog ljubavnice.
Jedan savet zenama koje su se prevarile da budu necije svalerke, ne verujte im nista, svaleri mnogo lazu, zena im je najgora oni nesrecni a u stvari hoce samo da se ogrebu za sex. Znam neke koje su pokusale da kontaktiraju zenu posle dugogodisnjeg svalerisanja, bile su najbrutalnije izvredjane pa i vise od strane svog dragog a njegova zena je odjednom bila divna i stoputa bolja.
Pored toga kod nas sada ima dosta finansijsko svalerskih kombinacija, svalerka za dzeparac

како да не

pre 11 godina

Ово је написала преварена жена, која је сигурно прибегла свим могућим и немогућим методама да задржи мужа. Познајем много жена које пристају на све и свашта да би свет видео да и даље имају "мужа". На крају крајева, те озбиљне везе мимо брака заврше остављањем жене. Све другу није било озбиљно и то знају обе стране. Није ми јасно зашто се поистовећују жена и дете у браку? Веза са женом је друштвене природе, са дететом биолошке. Брак је раскидив, родитељска веза није. Да се разумемо, ја то мислим и када се ради о женама које оставе мужа. Они који варају свесни су шта раде и то раде својом вољом. Остављени и преварени, жао ми је, нису натерани ни "убеђени". Односи у браку са другом особом, а нису вољни, не називају се преваром већ силовањем. Нисам растурачица бракова, чак ни везу никоме нисам нарушила, само не желим да живим у заблуди да сам незаменљива.

vf

pre 11 godina

Poznajem par ovakvih primera, žena koje su u vezi sa oženjenim. Uglavnom su nesrećne i nemaju snage da se iskobeljaju iz toga. Večita patnja, nezadovoljstvo, kompleksi se talože. To su jadne žene i bez dostojanstva.

Filmofil

pre 11 godina

@pravi konzevativac

unistavaju ih njihovi ocevi, licemeru, kojima zena bude "kriva" jer ne da, a ova druga jer ga izazvala, jedino oni nisu ni za sta odgovorni.

Inace sam se klonila ozenjenih kao djavo od krsta.

Gvizda

pre 11 godina

Da, ima!Ovo je jos jedan clanak prenet iz stranih izvora i u prilicnoj meri neprimenljiv ovde. U zemlji u kojoj je vrlo lako izlazirati prosek primanja i resiti se ili potpuno izbeci placanje alimentacije, u zemlji u kojoj vaze izreke "kad muskarac vise ne voli majku, ne voli ni decu", "otac-kolac" isl,u zemlji u kojoj su zene ocajne jer nemaju s kim da rode ni to "jedno" dete, "overe se" pred javnoscu i dokazu cilj svog postojanja- e, u takvoj zemlji sve vise ozenjenih/u vezi muskaraca sebi dopusta igrarije van braka/veze i sve vise bez ikakavih problema zbog ljubavnice napusta svoje partnerke. Bez straha i silne brige u vezi morala, religijskih i finansijskih nedoumica navedenih u clanku (pa nije vam ovo neka zemlja u kojoj se zakoni postuju i dosledno primenjuju,a unutrasnji moralni kodeks muskaraca i zena koji su u ovakvim semama je ionako diskutabilan). Vecina se i rastavlja zbog prisustva 3.osobe, posredno il neposredno,a pitanje kvaliteta muskarca koji je na taj nacin ostavio partnerku i sta sa tim "kvalitetom" moze da ocekuje "uspesna naslednica", o tome oni ni ne razmisljaju, nazalost.

još i ovo ...

pre 11 godina

Razmatrali ste samo situaciju oženjen muškarac, a slobodna žena/ljubavnica. Kako se ovi komentari menjaju ako se u oženjenog muškarca zaljubi i sa njime zabavlja udata žena?

Dott

pre 11 godina

Nije mi jasno kako zene/devojke mogu i pomisljati da njihova veza sa ozenjenim muskarcem preraste u nesto vise?
Pa zar im nisu one same primer i dokaz o kakvom se muskarcu radi i da ce sutra najverovatnije i one biti u situaciji kao njegova trenutna zena. Suvise je lakomisleno verovati da ce se sa vama promeniti.
Ja sam razveden i imao sam vezu sa nekoliko udatih zene, sa prvom nisam znao da je u braku, krila je to u pocetku. Posle nje prizeljkivao sam ponovo neku takvu vezu i ne priznajuci to sam sebi, dopalo mi se, zene koje varaju svoje muzeve neverovatno su seksipilne i neodoljive i to rade iz ciste potrebe i bez racuna. To me je vuklo, njihov veliki nagon koji se poklapao sa mojim. Eto ovde sam to priznao, pa vi sad pucajte ako hocete, stojim i ne mrdam.
U moju odbranu iznosim da sam dva braka spasao, uspeo sam ubediti zenu da ne napusti muza i rekao joj nek ima drugog pored njega jer on je aseksualan potpuno, nek vara njega jednog, bolje nego kad se uda da vara jos jednog, na sta se smejala i priznala da sam u pravu, kako jedna tako i druga.

Branko Medaković III

pre 11 godina

Naravno da ima perspektivu, ja sam ostavio zenu i troje dece zbog tadasnje ljubavnice a sada zene i sa njom mi je super i sada nakon 5 godina.

Piksi

pre 11 godina

šta privlači slobodne da se zaljube u oženjenog?
Imao sam takvu situaciju na poslu. Nikad joj se nisam nabacivao, ništa posebno nisam radio...da mi je rekla da joj se sviđam, pa da shvatim. Ali se ona zatreskala, pa proganjala...na osnovu čega žena 'shvati' da bi joj neko bio pravi, kad ga nije imala prilike probati i bolje upoznati...da li je to 'ženska intuicija'?

realno

pre 11 godina

(pravi konzervativac, 1. jun 2014 09:24)

Svako je odgovoran za sopstvene odluke, postupke, za sve treba dvoje, tako jednostavno da ne moze biti jednostavnije.

Pera

pre 11 godina

Ja sam se razveo od žene kada sam otkrio da ima ljubavnika i to je sve obavljeno brzo jer nismo imali dece. Sada sam u vezi sa udatom koja ima dvoje dece i tu je stvar mnogo komplikovanija. Počelo je kao neobavezna kombinacija sa puno strasti ali vremenom se razvila ljubav i postavilo se pitanje šta dalje. Deca su na ulasku u pubertet i potrebna su im oba roditelja, makar i samo u takvoj, formalnoj zajednici, a selidbu kod drugog muškarca ne bi mogli da podnesu, pa smo odlučili da sve ostane kao do sad. Čak je i njen muž saznao za mene ali nije imao hrabrosti da stvari istera do kraja. Možda bi mi to bilo čudno da nemam primer svojih kumova koji takođe imaju dvoje dece i svako od njih ljubavnika i ljubavnicu, ali su odlučili da se ne razvode jer im je jeftinije da ipak ostanu u braku.
Tu dolazimo do ključnog problema, a to su brakovi koji se sklapaju iz interesa i koji se ne rasturaju, takođe iz interesa. Većina današnjih brakova ima samo formu, a rasturaju se uglavnom oni koji to finansijski mogu da podnesu. Posledice su takve da i deca iz takvih brakova nisu u stanju da ostvare kvalitetan odnos sa partnerom, već i oni započinju površne veze bazirane na nekom interesu.
Prijatelji iz Češke mi kažu da se tamo više i ne postavlja pitanje preljube u braku, a mislim da će i kod nas uskoro prestati da se postavlja, s obzirom da je institucija braka kakvu smo poznavali odavno mrtva.

zivot u sadasnjosti

pre 11 godina

Relativno. Zavisi od veze do veze . Kako se onda obrazlaze sve veci broj razvoda i sklapanja novih brakova ? Smatram takodje da se vise ne postavlja samo pitanje ''buducnosti veze sa ozenjenim muskarcem'', vec takodje i pitanje ''buducnosti veze sa udatom zenom''.

@Pera

pre 11 godina

@Pera
Slazem se sa tobom ali mislim da u braku danas ima vise PRAKTICNOSTI nego interesa. Pre bih tako to nazvala. Pitanje je kako bi se te velike preljubnicke ljubavi zavrsile da dodje do braka. Svaleracija je uzbudljiva i bez velikih tereta zivota uziva se u lepsem delu a tezi ne postoji, to se deli sa muzem/zenom pa je tu manje uzbudljivo. Vecina ljudi nije naivna zna dobro je to iluzija i da bi u braku sve to vise licilo na ono sto vec imaju i da ne vredi komplikovati.
Verovatno i muz tvoje svalerke ima neku. Prosto svaleracija je beg od zivotnih obaveza gde se malo predahne i vrati nazad. Da im je zaista lose razveli bi se, sve ostalo je izgovor.

Sh

pre 11 godina

Ne razumem potrebu da nekog varaš, da živiš sa jednom osobom, da drugu imaš kao rezervu. Sve te šeme, kombinacije, sve mi je to bljak. O ženama koje su sa oženjeni muškarcima nemam da kažem ništa lepo, a za oženjene muškarce koji imaju ljubavnice mogu da kažem da su kukavice koje nikad neće ostaviti ženu, da su iskomplekirani i da su jadni.
Isto važi i u slučaju kada žena vara.
Igraj pošteno, dok je lepo zajedno smo, kada nije, hvala doviđenja, sad idem sa drugim sa kojim mi je lepše.
Prevara je za mene najgora moguća stvar!

M

pre 11 godina

@Mare

Mozda je to razlog zbog koga prevarena strana pokrece razvod, a cisto sumnjam da muskarac pokrece razvod zbog ljubavi prema ljubavnici.

nema cudjenja

pre 11 godina

@ Piksi

Verujem da nicim svesno niste inicirali zaljubljenost te osobe , niti da ste se nabacivali, mozda ste samo uputili neki kompliment, ili pak nesvesno flertovali iz dosade ili zabave radi i osoba koja nije sklona takvom ponasanju, shvatila je to mnogo ozbiljnije i zaljubila se. Pitate se kako i zasto, kada vas nije ni upoznala, odgovor je bas zato sto vas nije upoznala. Da je imala priliku da vas upozna, sigurno bi se odljubila. Ali ma koliko se cudili i negirali takav postupak, ipak vam je prijalo sujeti i hranila vam je ego.

Daniela

pre 11 godina

Brak postoji dokle postoji i ljubav. Ne razumem toliki strah od razvoda, a najbednije je to sto se svi lazni moralisti koji nemaju petlju da se odreknu ucmalosti i navike ili materijalne udobnosti u nekom laznom braku, pravdaju ostanak u istom DECOM, i onim sto je najbolje za njih! ZA DECU JE NAJBOLJI ISKREN ODNOS, bez lazi i trauma koje cesto prate i lazni brakovi i razvodi kod nas. Licemerje svakako nije dobar uzor deci. Najbolje je da deca razvod roditelja ne shvate kao slom svega sto imaju, vec kao rastanak svoje roditelja u emotivnom smislu. Ako se roditelji normalno, odgovorno, nezno ponasaju i posle razvoda prema deci a prijateljski jedno prema drugom, mnogo je bolje deci nego da trpe svaki dan svadje, nazadovoljstvo i lazi. Ali kod nas je to jos uvek retkost, jer ljudi nikada ne odrastu mentalno a i uvek su im imovina i pare i sujeta vazniji od kvalitetnog odnosa sa decom! Onda je "brak zbog dece" naj pokvarenija i najlicemernija izjava slabica ikad!
Svadje oko imovine i alimentacije smatram nedostojnim mnogih a takodje i veoma zastupljeno ludacko ponasanje ostavljnih ali i novih zena i muskaraca, koji cesto negiraju prosli zivot svog trenutnog partnera.

mitarr

pre 11 godina

" Manje od 5% muškaraca ostavi ženu zbog ljubavnice. "

- A pre nekoliko dana gledam statistiku u vezi razvoda, gde je ljubavnik/ljubavnica jedan od 4 najčešća razloga razvoda.
(Mare, 01. jun 2014 09:25)

Šta je ovde nelogično? Šta si hteo reći?
I prva i druga konstatacija su tačne.

sudija

pre 11 godina

Otkud nam toliko razvoda kad samo 5% ostavi zenu? Tekst ni blizu tacan, 95% brakova se zavrsava zbog "neke druge" ili "nekog drugog". I zasto su nemoralne ove sto uzimaju tudje muzeve? Gledaju svoj interes i da njima bude bolje ako se muz upeca pa sta da se radi, ne mozete nekog da silite da bude sa nekim ceo zivot.

jedno ali

pre 11 godina

zasto svi misle da imaju pravo da zavlace drugu osobu u braku? zasto i njoj/ ili njemu ne predociti situaciju i dozvoliti da sami biraju ili druge partnere ili razvod?

aleks

pre 11 godina

@Ime i prezime!
A oni skupoceni pokloni koji se pominju :-).
Cuj vredi imati ljubavnicu jer te voli bez ikakvih prava. Pa koliko je to korektno prema njoj? Onda je ozeni ako te voli. Samo sebe gledate

O, da, singl sam

pre 11 godina

zoran, 5. jun 2014 12:01
Evo, ja kao dete roditelja koji se nisu razveli, mogu da kazem da zalim sto nisu. I ne, nije bilo tuce, alkoholizma, droge, samo hladnoce, neslaganja, svadja i zvanjkanja. Sta mislite, kakvo mi je detinjstvo bilo? Od svoje desete godine zelela sam da se razvedu, imala sam petnaestak kad sam im razvod i predlozila. Ali naravno, oni su ostali u svojoj zoni sigurnosti. A naravno da je izgovor bio `ostali smo u braku zbog tebe`. Laz! Ostali su u braku zbog sebe, zbog straha od grize savesti i `sta ce rodbina da kaze`. Da su mislili na mene, razveli bi se. Put do pakla poplocan je dobrim namerama

i sta sad ...

pre 11 godina

Neretko se ozenjenom muskarcu svidi udata zena. Svidi se i on njoj. Ali ona se ne bi razvela, zadovoljna je svojim brakom , a on mozda bi.

Posmatrac

pre 11 godina

Sticem utisak da dosta stvari u musko zenskim odnosima zavisi od zena. Ako je u vezi sa zauzetim i zeli mnogo vise od neformalne veze , zena nece birati sredstva i ostvarice svoj cilj. Normalno, partner joj ''ide na ruku'', takav je tip. Ako pak partner koji je zauzet ne zeli da prekine formalnu vezu , odnosno postojeci brak, iz straha, opet je to zbog zene, samo ovog puta druge, one sa kojom je u braku. Sada zakonita zena ne bira sredstva i takodje ostvaruje svoj cilj, da se brak ne razvede.
Da li je moguce da je danasnji muskarac u toj meri izgubio svoj identitet i integritet i dozvolio da se njime manipulise a da pri tom sebe dozivljava kao osobu koja zaista odlucuje o necemu , dok se sa njim ustvari igraju ???

robokap

pre 11 godina

Pravi konzervativac@ Sve se slazem sa tobom osim u poslednjoj recenici. Ne moze zakon da kaznjava ljude sto hoće da varaju, da otimaju tuđe zene i muzeve, to je apsurd. Ima ko će to da kaznjava. To je onaj sto nas sve gleda odozgo i samo ceka trenutak kad će da mu prekipi pa da nam pusti jos jedan potop (Noje) jer smo to svojim ponasanjem apsolutno zasluzili.

aleksis

pre 11 godina

Deca su uvek izgovor. Ljudi ostaju u braku koji im je komforan i zadovoljava neke njihove potrebe a ljubavnicima se uvek kuka o nesreci i sa te strane se zadovoljavaju druge potrebe. Cak i oni koji se svadjaju vole da se svadjaju, takvi su ljudi, treba im tenzija. Ko je u braku u braku je sto mu odgovara a sto mi to ne razumemo uvek i njihove razloge to nije ni bitno. Razvedeni naravno potenciraju razvode po njima svi nerazvedeni su nesrecni malogradjani dok sami ne udju u novi brak onda zacute.

Iskustvo

pre 11 godina

A ima i ovakvih situacija - Ja ostvarena na svaki nacin, on takodje. Nasa `trenutna zabava` traje trenutno sest godina. U nasu `trenutnu zabavu` ukljuceni su ljubav, paznja, briga, zajednicko vreme, zajednicka putovanja...
Hocu da kazem da je zivot nepredvidiv. Nema utabanog puta, desi se da u zrelim godinama nadjete svoju pravu osobu. Samo od vas zavisi da li cete to doziveti kao prokletstvo ili kao blagoslov

Valentina

pre 11 godina

Zelim samo da ispricam kratko svoju verziju veze sa ozenjenim muskarcem. Jedne veceri sasvim slucajno nalazim se u izlazku i na mestu koje nisam pre posecivala. Taj muskarac prilazi meni i pocinje da me spopada, ja ga odbijam od sebe jer je covek u pripitom stanju. On nalazi moj broj tel i odlazimo na sastanak par dana posle te zurke, posle naseg prvog odnosa on saopstava vest da je on ozenjen, a ja ostajem u soku i odlucno govorim da prekidamo svaki kontakt jer sam uvek bila protivnik takvih veza i to zestoki protivnik. Medjutim neke jace sile od mene nisu dozvolile nas prekid i nastavljamo vidjanje i dalje, jako smo se vezali jedno za drugo i nismo mogli da krijemo ljubav. Kad smo se dotakli teme njegove zene on meni otkriva kako taj brak ne funkionise vise i da zeli da se razvede i da bude sa mnom. Posto nisam nikad poverljiva bila prema muskarcima nisam mu verovala mislila sam da tako zeli da me zavlaci da ostanemo zajedno. Usledio je njegov razvod i zaista potvrdjivanje da ima blago receno djavola od bivse zene. Posle nekog vremena kada se to sve stisalo mi se vencavamo i imamo dvoje dece danas, i vec 5.godina zivimo u srecnom braku. Da li je to sudbina ili ko zna sta li je, ja se sada ne kajem zbog toga. I naucila sam u zivotu za sve ono sto sam bila zestoki protivnik uvek mi se bas to dogadjalo.

komplikacije

pre 11 godina

Preljuba ima posledice, a najveca je gubitak poverenja. Kad vasa porodica dodje u situaciju da mora da tumaci vase postupke, tesko se uspostavljaju veze i sa drugim ljudima, koji kriju neke informacije od vas ili ne.

Eto toliko...

pre 11 godina

@Zoran
Mislis da je ostanak u braku radi dece dobar izgovor? Ja iz iskustva znam da to nije istina, jer rasti uz roditelje od kojih jedan pati jer voli drugu osobu osete i deca. Deca nemoraju da cuju, deca mogu da osete sta se desava oko njih i jako dobro osete nezadovoljstvo roditelja. Narocito posle prevare gde prevarena strana ludi sto je prevarena i sto joj je povredjen ego, a ona koja je varala ludi jer nije uspela da izvede svoj plan i bude sa nekim koga voli. Takav zivot i pored toga sto se trude da ga zataskaju i da pred svetom izgleda sve lepo i "veselo" nije nimalo zdrav za ucesnike i u mnogim slucajevima vodi u depresije i teske bolesti.

cemu tolika polemika

pre 11 godina

Zasto takva veza ne bi imala perspektivu i buducnost ? Pa skoro cela politicka i javna ekipa je u drugom krugu sto se tice bracnih i porodicnih odnosa. A autoriteti se slusaju i slede.

Ime i prezime!

pre 11 godina

@aleks .... ja sam slobodan covek,svideo mi se natpis... a u ostalom verujem u ljubav bez interesa pa i sa ljubavnicom bez poklona ... verujem u ljubav gde sam dovoljan ja i ona bez poklona a i verujem da tako nesto postoji da volim i budem voljen bez nekog papira i poklona .... ja sam takav,osudite me!

srecno razveden

pre 11 godina

Uh uh uh jadne su mi samo prevarene zene. Mora da je mizeran osecaj kada moras da nastavis zivot pored nevernika. Zena koja je sposobna i koja ima trunke dostojanstva to nikada nece sebi dozvoliti.

Mimi

pre 11 godina

Uh dobro je i izdrzala...16 godina sa covekom koji je seksualno ne ispunjava...ja bih doduse pre ostavila takvog nego sto bih prevarila.Nije mi kriv on sto ja nisam pre toga njega overila. Lepo rece Samanta u jednoj epizodi Seks i grada Sarlot: Moras da provozas kola pre nego sto ih kupis!

ilijana

pre 11 godina

A sta da radim kad umirem za njim godinama, ne mogu ni sa kim drugim da budem, a necu sa njim jer mu znam i zenu, pa moram bezati kad ga negde vidim jer se bojim da necu odoleti?

kratko i jasno

pre 11 godina

@ jos i ovo ...
Jos je bezbedniji i sigurniji, jer zna da ga nicim necete ugroziti , posto i sami cuvate svoj brak , bas kao sto i on cuva svoj. I samim tim moze biti jos bezobzirniji prema vama, nego da ste slobodni. Normalno, uvek postoje izuzeci. Distancirajte se malo, ako tu ''ima nesto'', potrazice vas. Ako ste se samo vi zaljubili - odljubite se. Pod hitno.

kratko i jasno

pre 11 godina

@ jos i ovo ...
Jos je bezbedniji i sigurniji, jer zna da ga nicim necete ugroziti , posto i sami cuvate svoj brak , bas kao sto i on cuva svoj. I samim tim moze biti jos bezobzirniji prema vama, nego da ste slobodni. Normalno, uvek postoje izuzeci. Distancirajte se malo, ako tu ''ima nesto'', potrazice vas. Ako ste se samo vi zaljubili - odljubite se. Pod hitno.

Dott

pre 11 godina

Milka pun pogodak, bila je nevina. Udala se sa 19 i u 35toj prevarila muza samnom i ja sam joj drugi.
Eh to cuveno vase "ti si mi drugi", dobro u ovom slucaju sam verovao a i sama mi je to rekla, nisam je pitao, niti i jednu pitam tako nesto.
Htela je sve da napusti i preseli se kod mene, odmah sam joj rekao kako stoje stvari i da o zenidbi ne razmisljam, imam dve cerke i moja misija je zavrsena na tu temu.
Milka pozdrav i poljubac tebi!
Ps. ne daj tom tvom da cita ovo, pomislice svasta ;D

Gvizda

pre 11 godina

@Posmatrac
Nemas pojma koliko ti je pitanje pogodilo u centar... Neverovatno koliko je smesno kad je "On" ubedjen da je taj koji je doneo odluku koja je od ove dve prava. I jos misli da je to ucinio samostalno & razumski.

Savremena

pre 11 godina

Tekst je zastareo bar 20-30 godina. Danasnje savremene i uspesne zene imaju sasvim drugi moto i misljenje o braku. Ljubavnika mozes naci na svakom koraku ali dobrog, vernog i odanog muza tesko. Prema tome cuvaj svoje blago a kada ti treba zabave imas da biras medju nesrecnim muzevima koji jedva docekaju da prevare zene koje inace nevole. Zabava sa njima je samo zabava jer kome treba tudji nevernik?

prvo predbracni ugovor pa brak

pre 11 godina

Brak je od samog pocetka stvar interesa a ne ljubavi. Kada pored sebe imate stabilnu osobu koja vas voli i koja se pored vas oseca slobodno u svakom trenutku problema nema. Ja i ne znam kako bih prevarila mog verenika, kada ti ljudi stignu da se dogovore gde i kada da se nadju. Pa ako jos imaju i decu.

Ivana

pre 11 godina

Nisam sigurna da moze da se generalizuje. Mnogo mi smeta sto nije dostupan svaki put kada mi zatreba, on pravi kombinacije ludilo kada treba da se vidimo, a opet ne prekidamo. Seks, naravno, fenomenalan. A nije nezadovoljan u vezi niti sam ja zainteresovana za brak, pa zato nijedno od nas dvoje ne zeli da njih dvoje raskinu. Skroz je jednostavno, jos kad bismo to uspeli svima da objasnimo, zivot bi nam bio mnogo laksi, :).

zoran

pre 11 godina

Najbolje je da deca razvod roditelja ne shvate kao slom svega sto imaju, vec kao rastanak svoje roditelja u emotivnom smislu. Ako se roditelji normalno, odgovorno, nezno ponasaju i posle razvoda prema deci a prijateljski jedno prema drugom, mnogo je bolje deci ....
(Daniela, 1. jun 2014 17:03)


Daniela prepustila si se mashtanju pa odlutala.
Ne postoji dobar razvod za decu. To ti kaze neko cija je profesija da povrati decu posle razvoda.
U njihovom umu ne postoji logichko objashnjenje za razvod oca i majke. Sve to sto si napisala nosi opravdanje , mozda za tvoj razvod, ili generalno za odnos odraslih prema braku.

Jos nisam sreo dete, razvedenih roditelja, a da nije imalo duboku traumu. Ma kako ovi izveli razvod braka. Prema tome pusti se fantazija i gledaj realnost ispred sebe.

Razmislite pre no sto deca dodju u brak, posle toga odgovornost je ogromna i ne trazite opravdanja za svoje slabosti. U stilu - bice bolje za dete - Veca greska od te ne postoji. Svakako, tu ne mislim na roditelje koji su mentalno oboleli pa postali nasilni, alkoholichare, narkomane...to je posebna kategorija ljudi.

pravi konzervativac

pre 11 godina

Te zene sto se zabavljaju sa ozenjenim muskarcima treba da imaju na umu da rasturaju tudje zivote i porodice i unesrecuju mnogu decu koja ce ziveti sa jednim roditeljem zbog njihovog nemoralnog ponasanja. takvo ponasanje traba zakonima sankcionisati.

Branko Medaković III

pre 11 godina

Naravno da ima perspektivu, ja sam ostavio zenu i troje dece zbog tadasnje ljubavnice a sada zene i sa njom mi je super i sada nakon 5 godina.

robokap

pre 11 godina

Pravi konzervativac@ Sve se slazem sa tobom osim u poslednjoj recenici. Ne moze zakon da kaznjava ljude sto hoće da varaju, da otimaju tuđe zene i muzeve, to je apsurd. Ima ko će to da kaznjava. To je onaj sto nas sve gleda odozgo i samo ceka trenutak kad će da mu prekipi pa da nam pusti jos jedan potop (Noje) jer smo to svojim ponasanjem apsolutno zasluzili.

sudija

pre 11 godina

Otkud nam toliko razvoda kad samo 5% ostavi zenu? Tekst ni blizu tacan, 95% brakova se zavrsava zbog "neke druge" ili "nekog drugog". I zasto su nemoralne ove sto uzimaju tudje muzeve? Gledaju svoj interes i da njima bude bolje ako se muz upeca pa sta da se radi, ne mozete nekog da silite da bude sa nekim ceo zivot.

Brutus

pre 11 godina

Za muškarca se nikada ne može do kraja biti siguran da li će ili neće prevariti, ali nakon toga sve može da bude kao i uvek. žena kada prevari ili je takva osoba ili smatra da je u njenom braku gotovo.

Cica

pre 11 godina

Ljubavnica ce izaci iz toga jednog dana, a njih dvoje ce ostati da zive svoj 'divni' brak. Ja bih licno radije bila ocajna ljubavnica neko vreme nego 'srecna' supruga ceo zivot.

Marija

pre 11 godina

Koliko jedna žena treba da bude očajna da udje u vezu sa ozenjenim muškarcem?! Da je prava ljubav i pravi muškarac, on bi se razveo pre ulaska u novu vezu. Ovako, koristi drugu ženu za svoje potrebe, kao i ona njega. Sebičluk obe osobe u najgoroj formi.

Pera

pre 11 godina

Ja sam se razveo od žene kada sam otkrio da ima ljubavnika i to je sve obavljeno brzo jer nismo imali dece. Sada sam u vezi sa udatom koja ima dvoje dece i tu je stvar mnogo komplikovanija. Počelo je kao neobavezna kombinacija sa puno strasti ali vremenom se razvila ljubav i postavilo se pitanje šta dalje. Deca su na ulasku u pubertet i potrebna su im oba roditelja, makar i samo u takvoj, formalnoj zajednici, a selidbu kod drugog muškarca ne bi mogli da podnesu, pa smo odlučili da sve ostane kao do sad. Čak je i njen muž saznao za mene ali nije imao hrabrosti da stvari istera do kraja. Možda bi mi to bilo čudno da nemam primer svojih kumova koji takođe imaju dvoje dece i svako od njih ljubavnika i ljubavnicu, ali su odlučili da se ne razvode jer im je jeftinije da ipak ostanu u braku.
Tu dolazimo do ključnog problema, a to su brakovi koji se sklapaju iz interesa i koji se ne rasturaju, takođe iz interesa. Većina današnjih brakova ima samo formu, a rasturaju se uglavnom oni koji to finansijski mogu da podnesu. Posledice su takve da i deca iz takvih brakova nisu u stanju da ostvare kvalitetan odnos sa partnerom, već i oni započinju površne veze bazirane na nekom interesu.
Prijatelji iz Češke mi kažu da se tamo više i ne postavlja pitanje preljube u braku, a mislim da će i kod nas uskoro prestati da se postavlja, s obzirom da je institucija braka kakvu smo poznavali odavno mrtva.

Ivana

pre 11 godina

Nisam sigurna da moze da se generalizuje. Mnogo mi smeta sto nije dostupan svaki put kada mi zatreba, on pravi kombinacije ludilo kada treba da se vidimo, a opet ne prekidamo. Seks, naravno, fenomenalan. A nije nezadovoljan u vezi niti sam ja zainteresovana za brak, pa zato nijedno od nas dvoje ne zeli da njih dvoje raskinu. Skroz je jednostavno, jos kad bismo to uspeli svima da objasnimo, zivot bi nam bio mnogo laksi, :).

prvo predbracni ugovor pa brak

pre 11 godina

Brak je od samog pocetka stvar interesa a ne ljubavi. Kada pored sebe imate stabilnu osobu koja vas voli i koja se pored vas oseca slobodno u svakom trenutku problema nema. Ja i ne znam kako bih prevarila mog verenika, kada ti ljudi stignu da se dogovore gde i kada da se nadju. Pa ako jos imaju i decu.

Dott

pre 11 godina

Nije mi jasno kako zene/devojke mogu i pomisljati da njihova veza sa ozenjenim muskarcem preraste u nesto vise?
Pa zar im nisu one same primer i dokaz o kakvom se muskarcu radi i da ce sutra najverovatnije i one biti u situaciji kao njegova trenutna zena. Suvise je lakomisleno verovati da ce se sa vama promeniti.
Ja sam razveden i imao sam vezu sa nekoliko udatih zene, sa prvom nisam znao da je u braku, krila je to u pocetku. Posle nje prizeljkivao sam ponovo neku takvu vezu i ne priznajuci to sam sebi, dopalo mi se, zene koje varaju svoje muzeve neverovatno su seksipilne i neodoljive i to rade iz ciste potrebe i bez racuna. To me je vuklo, njihov veliki nagon koji se poklapao sa mojim. Eto ovde sam to priznao, pa vi sad pucajte ako hocete, stojim i ne mrdam.
U moju odbranu iznosim da sam dva braka spasao, uspeo sam ubediti zenu da ne napusti muza i rekao joj nek ima drugog pored njega jer on je aseksualan potpuno, nek vara njega jednog, bolje nego kad se uda da vara jos jednog, na sta se smejala i priznala da sam u pravu, kako jedna tako i druga.

Iskustvo

pre 11 godina

A ima i ovakvih situacija - Ja ostvarena na svaki nacin, on takodje. Nasa `trenutna zabava` traje trenutno sest godina. U nasu `trenutnu zabavu` ukljuceni su ljubav, paznja, briga, zajednicko vreme, zajednicka putovanja...
Hocu da kazem da je zivot nepredvidiv. Nema utabanog puta, desi se da u zrelim godinama nadjete svoju pravu osobu. Samo od vas zavisi da li cete to doziveti kao prokletstvo ili kao blagoslov

vf

pre 11 godina

Poznajem par ovakvih primera, žena koje su u vezi sa oženjenim. Uglavnom su nesrećne i nemaju snage da se iskobeljaju iz toga. Večita patnja, nezadovoljstvo, kompleksi se talože. To su jadne žene i bez dostojanstva.

U vezi

pre 11 godina

Mene zanima koliki je procenat muškaraca koji se prvo razvedu, bez da imaju nekog sa strane, a onda da traže novu osobu?

Druga prvila važe za mlade, glupo je da devojka ide sa oženjenim, to je na njenu štetu i o tome nema dalje analize, kao i momak sa udatom.

Ali, ako tražiš partnera u četrdesetim, pedesetim: imaš neoženjene, koji imaju neki problem, razvedene koji su već u stabilnoj vezi, jer se ne bi ni razveli "na prazno", oženjene koji se vole, znači zauzeti su, i oženjene koji nisu u vezi više sa svojim ženama jer je tu nešto puklo, ali se ne razvode.
Muškarci se ne razvode dok ne naidje nešto bolje. I ima i razvedeneih kojima propadne veza, pa budu trenutno slobodni, ako imaš sreće da pronadješ nekog baš u tom trenutku...

Ne moraju uvek deca da budu faktor, možda su deca već veliki ljudi, pa ne duguje roditelj deci celog života žrtvu, to je bedan izgovor.
Ja prva ne bih volela da se moji roditelji u svojoj 6.oj deceniji žrtvuju za mene u mojoj 4.oj, volela bih da budu srećni u ljubavi, i po cenu razvoda.

Moj bivši muž je već u toku razvoda imao novu partnerku, nije ona rasturila naš brak, daleko od toga, pukotine su prerasle u ambise, samo je naišao neko.

I moj novi partner je bio formalno oženjen kad sam ga upoznala, i nisam bila prva u njihovom trouglu.
Naravno da sam tražila slobodnog muškarca, ali
nema slobodnih muškaraca u tim godinama, oni koji nikako nisu bili u vezi do tada, njima nešto fali.

Dott

pre 11 godina

Milka pun pogodak, bila je nevina. Udala se sa 19 i u 35toj prevarila muza samnom i ja sam joj drugi.
Eh to cuveno vase "ti si mi drugi", dobro u ovom slucaju sam verovao a i sama mi je to rekla, nisam je pitao, niti i jednu pitam tako nesto.
Htela je sve da napusti i preseli se kod mene, odmah sam joj rekao kako stoje stvari i da o zenidbi ne razmisljam, imam dve cerke i moja misija je zavrsena na tu temu.
Milka pozdrav i poljubac tebi!
Ps. ne daj tom tvom da cita ovo, pomislice svasta ;D

Posmatrac

pre 11 godina

Sticem utisak da dosta stvari u musko zenskim odnosima zavisi od zena. Ako je u vezi sa zauzetim i zeli mnogo vise od neformalne veze , zena nece birati sredstva i ostvarice svoj cilj. Normalno, partner joj ''ide na ruku'', takav je tip. Ako pak partner koji je zauzet ne zeli da prekine formalnu vezu , odnosno postojeci brak, iz straha, opet je to zbog zene, samo ovog puta druge, one sa kojom je u braku. Sada zakonita zena ne bira sredstva i takodje ostvaruje svoj cilj, da se brak ne razvede.
Da li je moguce da je danasnji muskarac u toj meri izgubio svoj identitet i integritet i dozvolio da se njime manipulise a da pri tom sebe dozivljava kao osobu koja zaista odlucuje o necemu , dok se sa njim ustvari igraju ???

како да не

pre 11 godina

Ово је написала преварена жена, која је сигурно прибегла свим могућим и немогућим методама да задржи мужа. Познајем много жена које пристају на све и свашта да би свет видео да и даље имају "мужа". На крају крајева, те озбиљне везе мимо брака заврше остављањем жене. Све другу није било озбиљно и то знају обе стране. Није ми јасно зашто се поистовећују жена и дете у браку? Веза са женом је друштвене природе, са дететом биолошке. Брак је раскидив, родитељска веза није. Да се разумемо, ја то мислим и када се ради о женама које оставе мужа. Они који варају свесни су шта раде и то раде својом вољом. Остављени и преварени, жао ми је, нису натерани ни "убеђени". Односи у браку са другом особом, а нису вољни, не називају се преваром већ силовањем. Нисам растурачица бракова, чак ни везу никоме нисам нарушила, само не желим да живим у заблуди да сам незаменљива.

Mare

pre 11 godina

" Manje od 5% muškaraca ostavi ženu zbog ljubavnice. "

- A pre nekoliko dana gledam statistiku u vezi razvoda, gde je ljubavnik/ljubavnica jedan od 4 najčešća razloga razvoda.

Kobster

pre 11 godina

@pravi konzervativac

Covece, da li si svestan sta govoris?! Po tebi je kriva ljubavnica, a ne muz? On je taj koji ostavlja dete sa jednim roditeljem, on je taj koji rastura brak. Zasto bi ljubavnicu bilo vise briga za njegovu porodicu, ako on ne misli o tome?

Daniela

pre 11 godina

Brak postoji dokle postoji i ljubav. Ne razumem toliki strah od razvoda, a najbednije je to sto se svi lazni moralisti koji nemaju petlju da se odreknu ucmalosti i navike ili materijalne udobnosti u nekom laznom braku, pravdaju ostanak u istom DECOM, i onim sto je najbolje za njih! ZA DECU JE NAJBOLJI ISKREN ODNOS, bez lazi i trauma koje cesto prate i lazni brakovi i razvodi kod nas. Licemerje svakako nije dobar uzor deci. Najbolje je da deca razvod roditelja ne shvate kao slom svega sto imaju, vec kao rastanak svoje roditelja u emotivnom smislu. Ako se roditelji normalno, odgovorno, nezno ponasaju i posle razvoda prema deci a prijateljski jedno prema drugom, mnogo je bolje deci nego da trpe svaki dan svadje, nazadovoljstvo i lazi. Ali kod nas je to jos uvek retkost, jer ljudi nikada ne odrastu mentalno a i uvek su im imovina i pare i sujeta vazniji od kvalitetnog odnosa sa decom! Onda je "brak zbog dece" naj pokvarenija i najlicemernija izjava slabica ikad!
Svadje oko imovine i alimentacije smatram nedostojnim mnogih a takodje i veoma zastupljeno ludacko ponasanje ostavljnih ali i novih zena i muskaraca, koji cesto negiraju prosli zivot svog trenutnog partnera.

ilijana

pre 11 godina

A sta da radim kad umirem za njim godinama, ne mogu ni sa kim drugim da budem, a necu sa njim jer mu znam i zenu, pa moram bezati kad ga negde vidim jer se bojim da necu odoleti?

M

pre 11 godina

@Mare

Mozda je to razlog zbog koga prevarena strana pokrece razvod, a cisto sumnjam da muskarac pokrece razvod zbog ljubavi prema ljubavnici.

Milka

pre 11 godina

Veoma sam otvorena po pitanju ljubavi i seksa. Ali jedno sam sebi obecala kad sam pre 8 godina pocela sa dejtingom i muvanjem. Nikad da se ne upustam u usputni seks ili jos gore šemu sa ozenjenim muskarcem. Par puta mi se desilo da me i takvi zovu na pice. Ali sam kategoricno odbila. To je za svaku zenu potpuno bespotrebna komplikacija.

srecno razveden

pre 11 godina

Uh uh uh jadne su mi samo prevarene zene. Mora da je mizeran osecaj kada moras da nastavis zivot pored nevernika. Zena koja je sposobna i koja ima trunke dostojanstva to nikada nece sebi dozvoliti.

aca

pre 11 godina

kada ce ljudima postati jasno da ako se muskarac razvede, nije kriva ljubavnica vec on sam. covek shvati da mu sa prethodnom zenom nesto nije funkcionisalo pa je zato ostavlja, ali kod nas je uvek kriv neko treci.

Piksi

pre 11 godina

šta privlači slobodne da se zaljube u oženjenog?
Imao sam takvu situaciju na poslu. Nikad joj se nisam nabacivao, ništa posebno nisam radio...da mi je rekla da joj se sviđam, pa da shvatim. Ali se ona zatreskala, pa proganjala...na osnovu čega žena 'shvati' da bi joj neko bio pravi, kad ga nije imala prilike probati i bolje upoznati...da li je to 'ženska intuicija'?

cemu tolika polemika

pre 11 godina

Zasto takva veza ne bi imala perspektivu i buducnost ? Pa skoro cela politicka i javna ekipa je u drugom krugu sto se tice bracnih i porodicnih odnosa. A autoriteti se slusaju i slede.

i sta sad ...

pre 11 godina

Neretko se ozenjenom muskarcu svidi udata zena. Svidi se i on njoj. Ali ona se ne bi razvela, zadovoljna je svojim brakom , a on mozda bi.

zoran

pre 11 godina

Najbolje je da deca razvod roditelja ne shvate kao slom svega sto imaju, vec kao rastanak svoje roditelja u emotivnom smislu. Ako se roditelji normalno, odgovorno, nezno ponasaju i posle razvoda prema deci a prijateljski jedno prema drugom, mnogo je bolje deci ....
(Daniela, 1. jun 2014 17:03)


Daniela prepustila si se mashtanju pa odlutala.
Ne postoji dobar razvod za decu. To ti kaze neko cija je profesija da povrati decu posle razvoda.
U njihovom umu ne postoji logichko objashnjenje za razvod oca i majke. Sve to sto si napisala nosi opravdanje , mozda za tvoj razvod, ili generalno za odnos odraslih prema braku.

Jos nisam sreo dete, razvedenih roditelja, a da nije imalo duboku traumu. Ma kako ovi izveli razvod braka. Prema tome pusti se fantazija i gledaj realnost ispred sebe.

Razmislite pre no sto deca dodju u brak, posle toga odgovornost je ogromna i ne trazite opravdanja za svoje slabosti. U stilu - bice bolje za dete - Veca greska od te ne postoji. Svakako, tu ne mislim na roditelje koji su mentalno oboleli pa postali nasilni, alkoholichare, narkomane...to je posebna kategorija ljudi.

Ime i prezime!

pre 11 godina

@aleks .... ja sam slobodan covek,svideo mi se natpis... a u ostalom verujem u ljubav bez interesa pa i sa ljubavnicom bez poklona ... verujem u ljubav gde sam dovoljan ja i ona bez poklona a i verujem da tako nesto postoji da volim i budem voljen bez nekog papira i poklona .... ja sam takav,osudite me!

ZENA

pre 11 godina

@Mare
Jeste preljuba cesto razlog razvoda ali se tu racunaju i zene koje ostave muza zbog otkrivene prevare. To ne znaci da su muzevi hteli razvod hteli su da se zabave ali su ih zene posle ostavile. Razvod jeste zbog prevare ali nije muz otisao zbog ljubavnice.
Jedan savet zenama koje su se prevarile da budu necije svalerke, ne verujte im nista, svaleri mnogo lazu, zena im je najgora oni nesrecni a u stvari hoce samo da se ogrebu za sex. Znam neke koje su pokusale da kontaktiraju zenu posle dugogodisnjeg svalerisanja, bile su najbrutalnije izvredjane pa i vise od strane svog dragog a njegova zena je odjednom bila divna i stoputa bolja.
Pored toga kod nas sada ima dosta finansijsko svalerskih kombinacija, svalerka za dzeparac

mitarr

pre 11 godina

" Manje od 5% muškaraca ostavi ženu zbog ljubavnice. "

- A pre nekoliko dana gledam statistiku u vezi razvoda, gde je ljubavnik/ljubavnica jedan od 4 najčešća razloga razvoda.
(Mare, 01. jun 2014 09:25)

Šta je ovde nelogično? Šta si hteo reći?
I prva i druga konstatacija su tačne.

Sh

pre 11 godina

Ne razumem potrebu da nekog varaš, da živiš sa jednom osobom, da drugu imaš kao rezervu. Sve te šeme, kombinacije, sve mi je to bljak. O ženama koje su sa oženjeni muškarcima nemam da kažem ništa lepo, a za oženjene muškarce koji imaju ljubavnice mogu da kažem da su kukavice koje nikad neće ostaviti ženu, da su iskomplekirani i da su jadni.
Isto važi i u slučaju kada žena vara.
Igraj pošteno, dok je lepo zajedno smo, kada nije, hvala doviđenja, sad idem sa drugim sa kojim mi je lepše.
Prevara je za mene najgora moguća stvar!

još i ovo ...

pre 11 godina

Razmatrali ste samo situaciju oženjen muškarac, a slobodna žena/ljubavnica. Kako se ovi komentari menjaju ako se u oženjenog muškarca zaljubi i sa njime zabavlja udata žena?

Filmofil

pre 11 godina

@pravi konzevativac

unistavaju ih njihovi ocevi, licemeru, kojima zena bude "kriva" jer ne da, a ova druga jer ga izazvala, jedino oni nisu ni za sta odgovorni.

Inace sam se klonila ozenjenih kao djavo od krsta.

Gvizda

pre 11 godina

Da, ima!Ovo je jos jedan clanak prenet iz stranih izvora i u prilicnoj meri neprimenljiv ovde. U zemlji u kojoj je vrlo lako izlazirati prosek primanja i resiti se ili potpuno izbeci placanje alimentacije, u zemlji u kojoj vaze izreke "kad muskarac vise ne voli majku, ne voli ni decu", "otac-kolac" isl,u zemlji u kojoj su zene ocajne jer nemaju s kim da rode ni to "jedno" dete, "overe se" pred javnoscu i dokazu cilj svog postojanja- e, u takvoj zemlji sve vise ozenjenih/u vezi muskaraca sebi dopusta igrarije van braka/veze i sve vise bez ikakavih problema zbog ljubavnice napusta svoje partnerke. Bez straha i silne brige u vezi morala, religijskih i finansijskih nedoumica navedenih u clanku (pa nije vam ovo neka zemlja u kojoj se zakoni postuju i dosledno primenjuju,a unutrasnji moralni kodeks muskaraca i zena koji su u ovakvim semama je ionako diskutabilan). Vecina se i rastavlja zbog prisustva 3.osobe, posredno il neposredno,a pitanje kvaliteta muskarca koji je na taj nacin ostavio partnerku i sta sa tim "kvalitetom" moze da ocekuje "uspesna naslednica", o tome oni ni ne razmisljaju, nazalost.

aleksis

pre 11 godina

Ma niste u pravu da se toliko brakova razvodi zbog drugog/druge. Pukne ljubav ako je i bilo, odnosi uzasni, nema veze emotivne nema postovanja samo forma, mrznja vlada a usput dodju drugi ili druga pa se razvod formalizuje ali nije to uzrok. Ako je odnos OK svrljanje je samo rekreacija, ima prosto takvih ljudi i to se jako krije, nema razvoda
Ja zameram nasim muskarcima odbacivanje dece to je jako cesto, bivsa zena, bivsa deca, ne placa alimentaciju, prepucavanje roditelja. Mi smo generalno jako nezreo narod zreo za psihijatra i sa raspadom patrijarhalne porodice nastao je haos.

@Pera

pre 11 godina

@Pera
Slazem se sa tobom ali mislim da u braku danas ima vise PRAKTICNOSTI nego interesa. Pre bih tako to nazvala. Pitanje je kako bi se te velike preljubnicke ljubavi zavrsile da dodje do braka. Svaleracija je uzbudljiva i bez velikih tereta zivota uziva se u lepsem delu a tezi ne postoji, to se deli sa muzem/zenom pa je tu manje uzbudljivo. Vecina ljudi nije naivna zna dobro je to iluzija i da bi u braku sve to vise licilo na ono sto vec imaju i da ne vredi komplikovati.
Verovatno i muz tvoje svalerke ima neku. Prosto svaleracija je beg od zivotnih obaveza gde se malo predahne i vrati nazad. Da im je zaista lose razveli bi se, sve ostalo je izgovor.

Valentina

pre 11 godina

Zelim samo da ispricam kratko svoju verziju veze sa ozenjenim muskarcem. Jedne veceri sasvim slucajno nalazim se u izlazku i na mestu koje nisam pre posecivala. Taj muskarac prilazi meni i pocinje da me spopada, ja ga odbijam od sebe jer je covek u pripitom stanju. On nalazi moj broj tel i odlazimo na sastanak par dana posle te zurke, posle naseg prvog odnosa on saopstava vest da je on ozenjen, a ja ostajem u soku i odlucno govorim da prekidamo svaki kontakt jer sam uvek bila protivnik takvih veza i to zestoki protivnik. Medjutim neke jace sile od mene nisu dozvolile nas prekid i nastavljamo vidjanje i dalje, jako smo se vezali jedno za drugo i nismo mogli da krijemo ljubav. Kad smo se dotakli teme njegove zene on meni otkriva kako taj brak ne funkionise vise i da zeli da se razvede i da bude sa mnom. Posto nisam nikad poverljiva bila prema muskarcima nisam mu verovala mislila sam da tako zeli da me zavlaci da ostanemo zajedno. Usledio je njegov razvod i zaista potvrdjivanje da ima blago receno djavola od bivse zene. Posle nekog vremena kada se to sve stisalo mi se vencavamo i imamo dvoje dece danas, i vec 5.godina zivimo u srecnom braku. Da li je to sudbina ili ko zna sta li je, ja se sada ne kajem zbog toga. I naucila sam u zivotu za sve ono sto sam bila zestoki protivnik uvek mi se bas to dogadjalo.

aleksis

pre 11 godina

Deca su uvek izgovor. Ljudi ostaju u braku koji im je komforan i zadovoljava neke njihove potrebe a ljubavnicima se uvek kuka o nesreci i sa te strane se zadovoljavaju druge potrebe. Cak i oni koji se svadjaju vole da se svadjaju, takvi su ljudi, treba im tenzija. Ko je u braku u braku je sto mu odgovara a sto mi to ne razumemo uvek i njihove razloge to nije ni bitno. Razvedeni naravno potenciraju razvode po njima svi nerazvedeni su nesrecni malogradjani dok sami ne udju u novi brak onda zacute.

Mimi

pre 11 godina

Uh dobro je i izdrzala...16 godina sa covekom koji je seksualno ne ispunjava...ja bih doduse pre ostavila takvog nego sto bih prevarila.Nije mi kriv on sto ja nisam pre toga njega overila. Lepo rece Samanta u jednoj epizodi Seks i grada Sarlot: Moras da provozas kola pre nego sto ih kupis!

Savremena

pre 11 godina

Tekst je zastareo bar 20-30 godina. Danasnje savremene i uspesne zene imaju sasvim drugi moto i misljenje o braku. Ljubavnika mozes naci na svakom koraku ali dobrog, vernog i odanog muza tesko. Prema tome cuvaj svoje blago a kada ti treba zabave imas da biras medju nesrecnim muzevima koji jedva docekaju da prevare zene koje inace nevole. Zabava sa njima je samo zabava jer kome treba tudji nevernik?

zivot u sadasnjosti

pre 11 godina

Relativno. Zavisi od veze do veze . Kako se onda obrazlaze sve veci broj razvoda i sklapanja novih brakova ? Smatram takodje da se vise ne postavlja samo pitanje ''buducnosti veze sa ozenjenim muskarcem'', vec takodje i pitanje ''buducnosti veze sa udatom zenom''.

Gvizda

pre 11 godina

@Posmatrac
Nemas pojma koliko ti je pitanje pogodilo u centar... Neverovatno koliko je smesno kad je "On" ubedjen da je taj koji je doneo odluku koja je od ove dve prava. I jos misli da je to ucinio samostalno & razumski.

aleks

pre 11 godina

@Ime i prezime!
A oni skupoceni pokloni koji se pominju :-).
Cuj vredi imati ljubavnicu jer te voli bez ikakvih prava. Pa koliko je to korektno prema njoj? Onda je ozeni ako te voli. Samo sebe gledate

O, da, singl sam

pre 11 godina

zoran, 5. jun 2014 12:01
Evo, ja kao dete roditelja koji se nisu razveli, mogu da kazem da zalim sto nisu. I ne, nije bilo tuce, alkoholizma, droge, samo hladnoce, neslaganja, svadja i zvanjkanja. Sta mislite, kakvo mi je detinjstvo bilo? Od svoje desete godine zelela sam da se razvedu, imala sam petnaestak kad sam im razvod i predlozila. Ali naravno, oni su ostali u svojoj zoni sigurnosti. A naravno da je izgovor bio `ostali smo u braku zbog tebe`. Laz! Ostali su u braku zbog sebe, zbog straha od grize savesti i `sta ce rodbina da kaze`. Da su mislili na mene, razveli bi se. Put do pakla poplocan je dobrim namerama

Eto toliko...

pre 11 godina

@Zoran
Mislis da je ostanak u braku radi dece dobar izgovor? Ja iz iskustva znam da to nije istina, jer rasti uz roditelje od kojih jedan pati jer voli drugu osobu osete i deca. Deca nemoraju da cuju, deca mogu da osete sta se desava oko njih i jako dobro osete nezadovoljstvo roditelja. Narocito posle prevare gde prevarena strana ludi sto je prevarena i sto joj je povredjen ego, a ona koja je varala ludi jer nije uspela da izvede svoj plan i bude sa nekim koga voli. Takav zivot i pored toga sto se trude da ga zataskaju i da pred svetom izgleda sve lepo i "veselo" nije nimalo zdrav za ucesnike i u mnogim slucajevima vodi u depresije i teske bolesti.

realno

pre 11 godina

(pravi konzervativac, 1. jun 2014 09:24)

Svako je odgovoran za sopstvene odluke, postupke, za sve treba dvoje, tako jednostavno da ne moze biti jednostavnije.

kratko i jasno

pre 11 godina

@ jos i ovo ...
Jos je bezbedniji i sigurniji, jer zna da ga nicim necete ugroziti , posto i sami cuvate svoj brak , bas kao sto i on cuva svoj. I samim tim moze biti jos bezobzirniji prema vama, nego da ste slobodni. Normalno, uvek postoje izuzeci. Distancirajte se malo, ako tu ''ima nesto'', potrazice vas. Ako ste se samo vi zaljubili - odljubite se. Pod hitno.

jedno ali

pre 11 godina

zasto svi misle da imaju pravo da zavlace drugu osobu u braku? zasto i njoj/ ili njemu ne predociti situaciju i dozvoliti da sami biraju ili druge partnere ili razvod?

nema cudjenja

pre 11 godina

@ Piksi

Verujem da nicim svesno niste inicirali zaljubljenost te osobe , niti da ste se nabacivali, mozda ste samo uputili neki kompliment, ili pak nesvesno flertovali iz dosade ili zabave radi i osoba koja nije sklona takvom ponasanju, shvatila je to mnogo ozbiljnije i zaljubila se. Pitate se kako i zasto, kada vas nije ni upoznala, odgovor je bas zato sto vas nije upoznala. Da je imala priliku da vas upozna, sigurno bi se odljubila. Ali ma koliko se cudili i negirali takav postupak, ipak vam je prijalo sujeti i hranila vam je ego.

kratko i jasno

pre 11 godina

@ jos i ovo ...
Jos je bezbedniji i sigurniji, jer zna da ga nicim necete ugroziti , posto i sami cuvate svoj brak , bas kao sto i on cuva svoj. I samim tim moze biti jos bezobzirniji prema vama, nego da ste slobodni. Normalno, uvek postoje izuzeci. Distancirajte se malo, ako tu ''ima nesto'', potrazice vas. Ako ste se samo vi zaljubili - odljubite se. Pod hitno.

komplikacije

pre 11 godina

Preljuba ima posledice, a najveca je gubitak poverenja. Kad vasa porodica dodje u situaciju da mora da tumaci vase postupke, tesko se uspostavljaju veze i sa drugim ljudima, koji kriju neke informacije od vas ili ne.