Petak, 25.11.2022.

16:00

Šta reći fudbaleru jutro posle Brazila? [podcast]

Fudbalski trener Darko Tešović analizirao je poraz Srbije od Brazila, u drugoj epizodi podkasta B92.net posvećenom Svetskom prvenstvu u Kataru.

Izvor: B92

Šta reæi fudbaleru jutro posle Brazila? [podcast] IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Nemacka 7 - 1 Brazil 2014, desava se jbg, e sad da li bi bilo bolje da smo krenuli napadacki i primili 10tak komada verovatno a dali mozda 2-3, ili ovako sa 2-0 proci super kako je moglo biti, inace razlika ce igrati bitnu ulogu ako budemo egal sa poenima u grupi. Nije lepo izgledalo to juce, definitivno al opet bolje 2-0 nego 5-6- 7-0.
(grizli, 25. novembar 2022 17:42)

Da, dešava se... ali ne nama.
Popili su i Nemci od Engleza 1-5 na svom terenu i od Španije 6-0 u Španiji... ali da bi se to desilo moraš da znaš da igraš fudbal.
To je jedina razlika, ali bojim se ključna.

Šomi

pre 1 godinu

Mi moramo da igramo u sastavu: Vanja-Veljkovic-Milenkovic-Pavlovic-Ilic-SMS-Tadic-Radonjic-Vlahovic-Mitrovic-Kostic,to je nas najjaci tim! Pixi,mani nas Gudelja i onog Mladenovica,ajde momci,znamo da znate fudbal,plus trcanje i non-stop trcanje!

Marko

pre 1 godinu

Dobro,i? Je’l sad lete?

Loše su naši momci odigrali. Slabo od a do š. Sredina i napad ne znam da’l su 2 duela dobili. Jedno su nas na svakoj poziciji progutali da nas nije bilo. Podigli tempo u drugom poluvremenu i prosto nas zgazili.

Mene samo boli što smo mi mentalno pali. Sve ostalo je samo posledica toga. Jeste gledali Kanadu protiv Belgije? Saudijsku Arabiju protiv Argentine? Da ne nabrajam… videćemo uskoro i Švajcarce protiv Brazila. Živi bili.

Ovaj čovek (ne znam ni ko je) priča neke besmislice. Diže sebi cenu (“mi koji smo igrali…”). Ma daj matori. Ti si jedini igrao fudbal? Promenila se igra u poslednje 3 godine? Ma jok, u poslednja 3 dana!! Ejjjj, pa stani malo!

deniro

pre 1 godinu

Mnogo je ovakvih,kukavičkih,pristupa viđeno na ovom turniru.Sve u fazonu "da se osvoji bod" "da nas ne iznenade" i slično.Samo,jedna je stvar kad si prisiljen radi svojih limita ili protivnikove kvalitete,što je ovde slučaj.Hrvati i Danci se nisu otvorili protiv Maroka i Tunisa!!!!Nemci i Argentinci jesu protiv Japana i SA!Ja bih pare stavio pre na Švabe i Argentince pa čak i na Srbiju pre nwgo na Hrvatsku.Kod njih ne vidim plan "b"

deniro

pre 1 godinu

Mnogo je ovakvih,kukavičkih,pristupa viđeno na ovom turniru.Sve u fazonu "da se osvoji bod" "da nas ne iznenade" i slično.Samo,jedna je stvar kad si prisiljen radi svojih limita ili protivnikove kvalitete,što je ovde slučaj.Hrvati i Danci se nisu otvorili protiv Maroka i Tunisa!!!!Nemci i Argentinci jesu protiv Japana i SA!Ja bih pare stavio pre na Švabe i Argentince pa čak i na Srbiju pre nego na Hrvatsku.Kod njih ne vidim plan "b"

Navijac

pre 1 godinu

Pod hitno zaboraviti Brazil i fokusirati se na Kamerun i samo na Kamerun. Nista drugo da ne postoji. Pristupiti kao da je prva utakmica. Napasti ih od prvog minuta sa dva spica. Jovic i Vlahovic, Mitar nek odmori za Svajcarsku. Neka nam i uvale gol iz kontre, idemo da damo 3+ gola. Pritiskati, napadati do 100tog minuta, bez stajanja. I sam malo vise vere u sebe, niste slucajno u Kataru. Zasluzili ste da budete tu.

4k4.Dex

pre 1 godinu

@111
Nije kriv za kreiranje... nije on ništa kriv kriv je onaj koji ga drži u ekipi. Ako nemamo boljeg od njega ne možemo ni da pričamo o uspehu. Dečko ne izgleda, ne kreće se i ne ponaša na ternu kao fudbaler. Puno će nas koštati. Jiče su pravili budalu od njega a bogami i on sam od sebe. Sreća njegova da 70 posto napada ide levo preko Vinija i Nejmara pa nije imao mnogo prilika da se izblamira.

Ivannn

pre 1 godinu

Nije problem poraz od Brazila, problem je sto nismo pruzili ni blizu 50% svojih mogucnosti kamoli 100+ % kao neke mnogo manje reprezentacije od nas...

joni

pre 1 godinu

Psychology....psihilogija....is taught outside not at home....people mention about 1990.WC.that is shallow thinking....life do not look backk......Saudia Arabia is far superior than Serbia....Butt I hope the serbs win...or they will be the BUTT OF ALL JOKES

Zoran

pre 1 godinu

Stojković je dovoljno iskusan i pametan trener. Održao im je danas motivacioni govor. Imamo dve utakmice do ostvarivanja naših snova, pobede na obe utakmice vode nas dalje. Teoretski možda i remi sa Kamerunom i obavezno pobeda protiv Švajcarske. Svi drugi rezultati nas vraćaju kući. Da li imamo srca da to ostvarimo. Imamo. 1990 godine u Italiji je izgubila od Nemačke i otišla dalje, ispala je od Argentine u mislim četvrt finalu na penale. Mislim da ova reprezentacije to može. Problem su nam povređeni i oporavljeni igrači Kostić, Mitrović, Vlahović. Tri da kažem standardna igrača. Ko god bude igrao u naredne dve utakmice treba da pruži maksimum, da napadne protivnika i ostvari rezultat. Ja mislim da to možemo. Napred orlovi, obradujte nas.

Nikola

pre 1 godinu

Ako ni protiv Kameruna ne budemo smeli da se nadigravamo nego budemo isli na nekih 0:0 sa defanzivnom postavom nismo ni zasluzili da budemo ovde. Akk mi ni protiv jednog Kameruna ne budeko smeli igrati otvoreno i da mj njima nametnemo nasu igru pa nismo ni za kvalifikacije a ne svetsko prvenstvo.

Sajber Nindza

pre 1 godinu

apsolutno se video strah kod naših igrača. Nikakvo neznanje nije, već panika.
U toj panici su ostali i bez kondicije. Trčali kao muve bez glave.
Piksi mora da im sredi glave pre svega.
(liman, 25. novembar 2022 19:16)


Ocajno je izgledalo, totalni psiholoski pad. Ne moze niko da me ubedi da Saudijska Arabija ima kvalitetnije igrace od nas.

gta

pre 1 godinu

Vidim mnogi se bune sto nismo sutnuli Brazilu na gol u 100 minuta na gol . Ljudi da smo im dali gol oni bi nam nabili minimum 7,8 . Bolje sto nismo i ako nismo mogli , nikako :)
(kladzom do bola, 25. novembar 2022 18:38)

Pa zabijes im onda gol pred kraj ko Japanci Nemcima, i onda vise ne mogu da ti zabiju 7 golova. Al uvek neki izgovori kod nas.
(Dare, 25. novembar 2022 19:12)

Pa pogledaj sta su ovi nikad losiji Nemci sve promasili dok su vodili, stativu pogadjali, Japanci ni sami ne znaju kako nisu dobili 3-4 komada. Protiv Brazila ce svi da igraju defanzivno, cak i Francuzi. Ljudi bi da napadaju ekipu gde bekovi imaju bolju tehniku od vecine veznih igraca na turniru.

Ja

pre 1 godinu

Ja sam im vec oprostio mec protiv Brazila, ako ja imam ista pravo da oprastam. Momke treba maksimalno podrzati, nisu slucajno u Kataru! Samo hrabro i uz Piksija mozemo daleko. Svim srcem uz Srbiju! Kao sto bi rekao Nole, idemo breeeee!!!

Serpico

pre 1 godinu

mi smo, po kvalitetu, oko 20-tog mesta na svetu, a igrali smo protiv jedne od prve tri na svetu...sve je jasno i sve je realno...bez drame i bez patetike, samo napred i samo hrabro...gore od prethodnih epizoda na SP ne možemo, samo može biti bolje...napred Srbija!!!
(realno, 25. novembar 2022 16:48)

I Saudijci i Japanci su igrali protiv reprezentacija koje su medju pet prvih pa sta oni uradise a sta Srbija?
Jos Srbija ne napravi ni jednu akciju ili sut na gol...

liman

pre 1 godinu

apsolutno se video strah kod naših igrača. Nikakvo neznanje nije, već panika.
U toj panici su ostali i bez kondicije. Trčali kao muve bez glave.
Piksi mora da im sredi glave pre svega.

Marko

pre 1 godinu

Nismo iskoristili svoje šanse i stigla je kazna.
(Cipjonka, 25. novembar 2022 17:29)

Naša jedina šansa juče je bila da se brazilski golman saplete i da mu se lopta slučajno otkotrlja u gol. Misliš to se nije desilo i stigla je kazna?

Dare

pre 1 godinu

Vidim mnogi se bune sto nismo sutnuli Brazilu na gol u 100 minuta na gol . Ljudi da smo im dali gol oni bi nam nabili minimum 7,8 . Bolje sto nismo i ako nismo mogli , nikako :)
(kladzom do bola, 25. novembar 2022 18:38)

Pa zabijes im onda gol pred kraj ko Japanci Nemcima, i onda vise ne mogu da ti zabiju 7 golova. Al uvek neki izgovori kod nas.

kladzom do bola

pre 1 godinu

Vidim mnogi se bune sto nismo sutnuli Brazilu na gol u 100 minuta na gol . Ljudi da smo im dali gol oni bi nam nabili minimum 7,8 . Bolje sto nismo i ako nismo mogli , nikako :)

samurai

pre 1 godinu

Sudeci po komentarima strucnjaka, izgleda da bi ovaj Brazil svi pobedili osim Srbije. Svi znaju kako se to radi. Brazil u stvari imao srece sto je igrao sa Srbijom.

Johnny

pre 1 godinu

Reći im da nikako ne pokušavaju ono što je izveo Ričarlson, pošto na ortopediji nema dovoljno mesta.
Takvu akrobaciju samo slučajno može izvesti samo jedan čovek.
Marko Gobeljić.

Dule Popović

pre 1 godinu

Nema ovde stručnjaka,mi samo volimo sport i ne volimo da gubimo. Ovi momci znaju da igraju ali nisu to juče pokazali. Problem je očajna igra a ne poraz od Brazila.Jutro uoči naredna 2 meča treba im vrhunski motivacioni govor tipa gen. Maximus na početku filma Gladijator...pa šta bude !

lzrvc

pre 1 godinu

Momci su se borili kao lavovi al dzaba kada nije postojala veza izmedju odbrane i napada,nasi vezni nisu uspeli nikako da iznesu loptu od nasih 16m pa do napdaca,sve se svodilo na neka ispucavanja i duge lopte.Mislim da je greska sto je Sergej bio onako visoko,on je trebao da bude taj "plejmejker" ,jak je visok zna sa loptom,onako je u napadu bio neupotrebljiv uz Mitrovica i Tadica.

montoya

pre 1 godinu

Izgubiti je okay, ali izgubiti na onakav nacin je sramotno cak i za nase standarde! Najjadniji fudbal smo prikazali do sada na SP, mozda jedino Kostarika odigrala losije. Ne prici golu za 90 min , a kamoli sutnuti na isti, ne secam se da sam ikada gledao takvu utakmicu. Imamo gubitnicki mentalitet i to je to!

sasa the king

pre 1 godinu

Nije ovde problem sta reci posle poraza od favorita za osvajanje SP. Ovde je problem sto je Piksi posle toliko vremena promenio taktiku i resio da primeni stari -losi Miljanicev sistem, zbog koga nikada nista veliko na prvenstvima urdili nismo, a to je odbrana, pa ako ga slucajno damo super.
Dok smo igrali sa dva spica, davali smo vise golova od protivnika.
Tako da je najodgovorniji ne za poraz Piksi, i nije problem izgubiti od Brazila, nego za cinjenica da za 100 minuta nismo sutnuli u okvir gola, sto je bruka i sramota za reprezentaciju koja je slovila za skrovenog favorita.
Prema tome Piksi, vrati se svom (napadackom) fudbalu, p kom obojci, kom opanci.

neutral fe

pre 1 godinu

Draže bi mi bilo da smo igrali fudbal i izgubili sa 6:2 kao Iran od engleza nego ovako... To bi im rekao.
(deki, 25. novembar 2022 16:59)

pa ne baš... bolja je gol razlika -2 nego -4. treba proći grupu, svaki gol je bitan.

Stamina Ja

pre 1 godinu

Ne znam cemu drama.Naleteli smo na jednu ozbiljnu elipu sa vrhunski agilnim igracima.Uz to ima selektor prava da kaze da nam dva vrhunska igraca nisu igrali fudbal mesec dana zbog ozbiljne povrede a mozda i najbolji levi spoljni igrac u Italiji nije mogao da igra.Takvim igravima mi nemamo zamenu i niko ih nije mogao zameniti.Da li su Tadic i Sergej odigrali lose,naravno da jesu ali bili su bukvalno pritisnuti na svakom delu terena. Ubedjen sam da cemo odigrati odlicno naredna dva meca.

Ivan

pre 1 godinu

Naša sportska javnost kao i narod ima nerealna očekivanja. Razočarali smo se na eurobasketu. Gde smo se isto puvali, kako lagano osvajamo zlato i onda debakl, a sad isto radimo u sportu u kojem imamo realno još manje šanse. Po meni je to kontraproduktivno. Stvaramo bespotrebni pritisak na momke, koji obično popuste pod pritiskom. Onda naravno drvlje i kamenje po njima.

ivica

pre 1 godinu

Vidi se da psiholoski nisu pripremljeni za ovaj nivo. Stvorena je neka euforicna atmosfera da cemo s brazilom nereseno, pa onda pobedimo kamerun, pa ce nam sa svajcarcima trebati samo bod i eto dovoljno bodova. Ja sam ubedjen da necemo ni jednu utakmicu u grupi pobediti i da u drugi krug idu dve mnogo ozbiljnije i spremnije reprezentacije od nas. Piksi ce da okrene svlacionicu i naciju vrlo brzo protiv sebe ako ne prestane da se šokira i iznenaduje kao da je pao s Marsa.

anon

pre 1 godinu

Nema tu sta da se kaze, spustimo ocekivanja na nesto realnije. Za pocetak, sa ovakvom ekipom, treba skinuti kapu sto su se uopste kvalifikovali. Svaki gol slaviti kao malu pobedu, a svaki bod kao veliki uspeh, jer to realno i jeste.

Ako budemo imali srece da se vratimo kuci sa 2 boda, treba da docekamo ove momke ispred skupstine jer su nam i toliko podarili iznad svojih mogucnosti.

Ali ne, ovi bi da smenjuju Piksija sto nisu pobedili jednog od favorita za titulu...

Tom i ja

pre 1 godinu

Nije sramota izgubiti od ovakvog Brazila, i nije Brazil ekipa sa kojom ćeš da ispravljaš neke predhodne greške, i da se vadiš na njima, i ekipe našeg ranga, mogu samo da se nadaju nekom sretnom bodu...i kao što rekoh, nije sramota izgubiti od njih, ali će biti sramota ako ne odemo dalje...

Gde ja živim

pre 1 godinu

Ja bih voleo pitanje "Šta reći jutro pred Brazil?". "Šta reći jutro pred Kamerun, Švajcarsku?" Neka motivacija, neki govor, "Idemo da se pobijemo", "Idemo da se nadigravamo", "Napadnemo pa šta bude".

To nama treba. Mi stalno idemo na takmičenja da odradimo posao. Nikako da vidim želju, htenje. Što je najgore mislim da je Piksi stvarno bio ubeđen da može bolje, ali da ga niko nije slušao ili barem tako deluje.

Ove govorancije posle poraza ne vrede ničemu. Nego ajde da zaboravimo Brazil i da se spremamo za Kamerun. I oni brzo trče, a i snažni su. Sve ono što nama "ne odgovara".

Марлоне

pre 1 godinu

Изгубити од Бразила у фудбалу није катастрофа, како многи представљају. Катастрофа је да се у ФСС ради неплански и да већ десет година се у Србији не може направити квалитетан бек. Играти против Бразила без квалитетних и модерних бекова је огроман хендикеп. Стојковић извлачи из екипе колико може извући, али немар ФСС даје своје резултате и не може се преко ноћи направити драстична промјена.

grizli

pre 1 godinu

Nemacka 7 - 1 Brazil 2014, desava se jbg, e sad da li bi bilo bolje da smo krenuli napadacki i primili 10tak komada verovatno a dali mozda 2-3, ili ovako sa 2-0 proci super kako je moglo biti, inace razlika ce igrati bitnu ulogu ako budemo egal sa poenima u grupi. Nije lepo izgledalo to juce, definitivno al opet bolje 2-0 nego 5-6- 7-0.

realno

pre 1 godinu

mi smo, po kvalitetu, oko 20-tog mesta na svetu, a igrali smo protiv jedne od prve tri na svetu...sve je jasno i sve je realno...bez drame i bez patetike, samo napred i samo hrabro...gore od prethodnih epizoda na SP ne možemo, samo može biti bolje...napred Srbija!!!

Adahuja

pre 1 godinu

Najvažnije putanje je koliko su se potrošili i koliko realno vide svoju poziciju? Lako je Bahren natrpati ali igraj ti sa ozbiljnijim maherima pa onda vidi gdje si.

Градимир

pre 1 godinu

Аман људи одакле новинарима пре утакмице толики оптимизам, па они су веле сила за нас били и биће, и ово је сасвим уреду резултат, да смо дупло спремнији ми би опет изгубили ???!!!

Kuki

pre 1 godinu

Mislim da inamo pogresan pristup. Od nadmenosti do malodusnosti nas deli jedna utakmica.
Moramo da znamo da inamo jedan dobar tim, ali na nasu zalost ima dosta boljih reprezentacija.
Realno je uspeh ako prodjemo grupy.
Nerealne su price da treba da se igramo sa Brazilom. Nije realno da dodjemo da same zavrsnice i da se ljudi lozevna to, pa se posle razocaramo kad nas Brazil spusti na zemlju. Ali to ne znaci da trebamo da budemo malodusni, da ne treba da se nadamo najboljem plasmanu, da sanjamo... ali snovi su jedno a realnost drugu. Dajmo punu podrsku ovim mocima, onivto zasluzuju, pa dokle stignu

Tuzlak

pre 1 godinu

Sacekajmo da se vrati Kostic, bice to druga prica...bajdevej, trebalo je imati hrabrosti i petlje pa zaigrati otvoreno sa Brazilom i primiti samo dva gola...nadam se reprizi sa Brazilom negdje u nokaut fazi !

Orač

pre 1 godinu

... imamo odličan, čak savršen tim. Ovaj naš tim je stvoren za uvežbavanje pravih timova sa karakterom, koji imaju potpunu sliku igre, pravu hrabrost i nadelu je pokazuji. U našem timu, sve je kako treba, al' rezultati su na ivici egziatencije, na klackalici... Tako smo i prošli kvalifokacije za Mundijal, malo sreće, malo kuraža, malo znanja i volje... alo je sve to jako daleko od pravih ekipa, sa renomeom... Kad dođe turnir. mi nestanemo, ugasimo se, kao da su na terenu neki diletanti... Plaši me utakmica sa sajdžijama, rek tamo ćemo da nasednemo na njihove seljačke provokacije, na njihovu nametnutu taktiku, sve do 88. minuta, kad počnemo da shvatamo da je gotovo...

111

pre 1 godinu

Reći Pavloviću da batali fudbal
(4k4.Dex, 25. novembar 2022 16:21)

Da, on nije kreirao igru, centrirao, uposljavao Mitra, sutirao na gol..On je kriv??

lemi

pre 1 godinu

Jer ne vidis da Brazilci nam drzali lekciju iz fudbala,ma covece za 90 min igre nije upucen nijedan udarac,mislim da jasno govori o nasem nemoci.

Gadza

pre 1 godinu

Sacekajmo da se vrati Kostic, bice to druga prica...bajdevej, trebalo je imati hrabrosti i petlje pa zaigrati otvoreno sa Brazilom i primiti samo dva gola...nadam se reprizi sa Brazilom negdje u nokaut fazi !
(Tuzlak, 25. novembar 2022 16:06)

Ajde ljudi prestanite da se lozite i lupate gluposti.
Jako smo daleko od nokaut faze, to bi zaista bio ogroman uspeh. Kakav Brazil u nokaut fazi!?
Videli ste sve juce.

Jeremija

pre 1 godinu

Oh kakvo "sudbonosno" pitanje. Čemu ova dramatizacija i pravljenje teatra gde mu mesto nije? Čemu ovolika filozofija oko jedne jedostavne igre? Silne analize, prognoze, "ozbiljne" diskusije kao da je nuklearna fizika u pitanju. Pa onda malo red euforije, pa red depresije... , pa analize sudjenja, "sudbinske" konferencije za štampu... "Epski i nadahnuti" uvodni monolozi tv komentatora... Cirkus.

Kuki

pre 1 godinu

Mislim da inamo pogresan pristup. Od nadmenosti do malodusnosti nas deli jedna utakmica.
Moramo da znamo da inamo jedan dobar tim, ali na nasu zalost ima dosta boljih reprezentacija.
Realno je uspeh ako prodjemo grupy.
Nerealne su price da treba da se igramo sa Brazilom. Nije realno da dodjemo da same zavrsnice i da se ljudi loze na to, pa se posle razocaramo kad nas Brazil spusti na zemlju. Ali to ne znaci da trebamo da budemo malodusni, da ne treba da se nadamo najboljem plasmanu, da sanjamo... ali snovi su jedno a realnost drugo. Dajmo punu podrsku ovim mocima, oni to zasluzuju, pa dokle stignu

Bojan

pre 1 godinu

Gledam konferenciju za štampu naše reprezentacije od danas.... Novinari dave sa pitanjima o utakmicu sa Braziliom.. Zašto ste pali? Zašto niste imali kondicije? Zašto nije bilo pas igre?.... Ljudi pobedio nas je BRAZIL!!!! Sklonite pritisak sa tih momaka, stvarno preterujte vi novinari nekad.... Momci su fenomenalni, pa pogledajte šta su uradili u liga nacije i u onoj utakmici sa Portugalom..Završite više sa Brazilom... JA VERUJEM U NJIH!!!

Gadza

pre 1 godinu

Sacekajmo da se vrati Kostic, bice to druga prica...bajdevej, trebalo je imati hrabrosti i petlje pa zaigrati otvoreno sa Brazilom i primiti samo dva gola...nadam se reprizi sa Brazilom negdje u nokaut fazi !
(Tuzlak, 25. novembar 2022 16:06)

Ajde ljudi prestanite da se lozite i lupate gluposti.
Jako smo daleko od nokaut faze, to bi zaista bio ogroman uspeh. Kakav Brazil u nokaut fazi!?
Videli ste sve juce.

lemi

pre 1 godinu

Jer ne vidis da Brazilci nam drzali lekciju iz fudbala,ma covece za 90 min igre nije upucen nijedan udarac,mislim da jasno govori o nasem nemoci.

montoya

pre 1 godinu

Izgubiti je okay, ali izgubiti na onakav nacin je sramotno cak i za nase standarde! Najjadniji fudbal smo prikazali do sada na SP, mozda jedino Kostarika odigrala losije. Ne prici golu za 90 min , a kamoli sutnuti na isti, ne secam se da sam ikada gledao takvu utakmicu. Imamo gubitnicki mentalitet i to je to!

Kuki

pre 1 godinu

Mislim da inamo pogresan pristup. Od nadmenosti do malodusnosti nas deli jedna utakmica.
Moramo da znamo da inamo jedan dobar tim, ali na nasu zalost ima dosta boljih reprezentacija.
Realno je uspeh ako prodjemo grupy.
Nerealne su price da treba da se igramo sa Brazilom. Nije realno da dodjemo da same zavrsnice i da se ljudi loze na to, pa se posle razocaramo kad nas Brazil spusti na zemlju. Ali to ne znaci da trebamo da budemo malodusni, da ne treba da se nadamo najboljem plasmanu, da sanjamo... ali snovi su jedno a realnost drugo. Dajmo punu podrsku ovim mocima, oni to zasluzuju, pa dokle stignu

Jeremija

pre 1 godinu

Oh kakvo "sudbonosno" pitanje. Čemu ova dramatizacija i pravljenje teatra gde mu mesto nije? Čemu ovolika filozofija oko jedne jedostavne igre? Silne analize, prognoze, "ozbiljne" diskusije kao da je nuklearna fizika u pitanju. Pa onda malo red euforije, pa red depresije... , pa analize sudjenja, "sudbinske" konferencije za štampu... "Epski i nadahnuti" uvodni monolozi tv komentatora... Cirkus.

ivica

pre 1 godinu

Vidi se da psiholoski nisu pripremljeni za ovaj nivo. Stvorena je neka euforicna atmosfera da cemo s brazilom nereseno, pa onda pobedimo kamerun, pa ce nam sa svajcarcima trebati samo bod i eto dovoljno bodova. Ja sam ubedjen da necemo ni jednu utakmicu u grupi pobediti i da u drugi krug idu dve mnogo ozbiljnije i spremnije reprezentacije od nas. Piksi ce da okrene svlacionicu i naciju vrlo brzo protiv sebe ako ne prestane da se šokira i iznenaduje kao da je pao s Marsa.

sasa the king

pre 1 godinu

Nije ovde problem sta reci posle poraza od favorita za osvajanje SP. Ovde je problem sto je Piksi posle toliko vremena promenio taktiku i resio da primeni stari -losi Miljanicev sistem, zbog koga nikada nista veliko na prvenstvima urdili nismo, a to je odbrana, pa ako ga slucajno damo super.
Dok smo igrali sa dva spica, davali smo vise golova od protivnika.
Tako da je najodgovorniji ne za poraz Piksi, i nije problem izgubiti od Brazila, nego za cinjenica da za 100 minuta nismo sutnuli u okvir gola, sto je bruka i sramota za reprezentaciju koja je slovila za skrovenog favorita.
Prema tome Piksi, vrati se svom (napadackom) fudbalu, p kom obojci, kom opanci.

Serpico

pre 1 godinu

mi smo, po kvalitetu, oko 20-tog mesta na svetu, a igrali smo protiv jedne od prve tri na svetu...sve je jasno i sve je realno...bez drame i bez patetike, samo napred i samo hrabro...gore od prethodnih epizoda na SP ne možemo, samo može biti bolje...napred Srbija!!!
(realno, 25. novembar 2022 16:48)

I Saudijci i Japanci su igrali protiv reprezentacija koje su medju pet prvih pa sta oni uradise a sta Srbija?
Jos Srbija ne napravi ni jednu akciju ili sut na gol...

111

pre 1 godinu

Reći Pavloviću da batali fudbal
(4k4.Dex, 25. novembar 2022 16:21)

Da, on nije kreirao igru, centrirao, uposljavao Mitra, sutirao na gol..On je kriv??

Marko

pre 1 godinu

Nismo iskoristili svoje šanse i stigla je kazna.
(Cipjonka, 25. novembar 2022 17:29)

Naša jedina šansa juče je bila da se brazilski golman saplete i da mu se lopta slučajno otkotrlja u gol. Misliš to se nije desilo i stigla je kazna?

Sajber Nindza

pre 1 godinu

apsolutno se video strah kod naših igrača. Nikakvo neznanje nije, već panika.
U toj panici su ostali i bez kondicije. Trčali kao muve bez glave.
Piksi mora da im sredi glave pre svega.
(liman, 25. novembar 2022 19:16)


Ocajno je izgledalo, totalni psiholoski pad. Ne moze niko da me ubedi da Saudijska Arabija ima kvalitetnije igrace od nas.

Adahuja

pre 1 godinu

Najvažnije putanje je koliko su se potrošili i koliko realno vide svoju poziciju? Lako je Bahren natrpati ali igraj ti sa ozbiljnijim maherima pa onda vidi gdje si.

realno

pre 1 godinu

mi smo, po kvalitetu, oko 20-tog mesta na svetu, a igrali smo protiv jedne od prve tri na svetu...sve je jasno i sve je realno...bez drame i bez patetike, samo napred i samo hrabro...gore od prethodnih epizoda na SP ne možemo, samo može biti bolje...napred Srbija!!!

Bojan

pre 1 godinu

Gledam konferenciju za štampu naše reprezentacije od danas.... Novinari dave sa pitanjima o utakmicu sa Braziliom.. Zašto ste pali? Zašto niste imali kondicije? Zašto nije bilo pas igre?.... Ljudi pobedio nas je BRAZIL!!!! Sklonite pritisak sa tih momaka, stvarno preterujte vi novinari nekad.... Momci su fenomenalni, pa pogledajte šta su uradili u liga nacije i u onoj utakmici sa Portugalom..Završite više sa Brazilom... JA VERUJEM U NJIH!!!

Градимир

pre 1 godinu

Аман људи одакле новинарима пре утакмице толики оптимизам, па они су веле сила за нас били и биће, и ово је сасвим уреду резултат, да смо дупло спремнији ми би опет изгубили ???!!!

Ivan

pre 1 godinu

Naša sportska javnost kao i narod ima nerealna očekivanja. Razočarali smo se na eurobasketu. Gde smo se isto puvali, kako lagano osvajamo zlato i onda debakl, a sad isto radimo u sportu u kojem imamo realno još manje šanse. Po meni je to kontraproduktivno. Stvaramo bespotrebni pritisak na momke, koji obično popuste pod pritiskom. Onda naravno drvlje i kamenje po njima.

Марлоне

pre 1 godinu

Изгубити од Бразила у фудбалу није катастрофа, како многи представљају. Катастрофа је да се у ФСС ради неплански и да већ десет година се у Србији не може направити квалитетан бек. Играти против Бразила без квалитетних и модерних бекова је огроман хендикеп. Стојковић извлачи из екипе колико може извући, али немар ФСС даје своје резултате и не може се преко ноћи направити драстична промјена.

Orač

pre 1 godinu

... imamo odličan, čak savršen tim. Ovaj naš tim je stvoren za uvežbavanje pravih timova sa karakterom, koji imaju potpunu sliku igre, pravu hrabrost i nadelu je pokazuji. U našem timu, sve je kako treba, al' rezultati su na ivici egziatencije, na klackalici... Tako smo i prošli kvalifokacije za Mundijal, malo sreće, malo kuraža, malo znanja i volje... alo je sve to jako daleko od pravih ekipa, sa renomeom... Kad dođe turnir. mi nestanemo, ugasimo se, kao da su na terenu neki diletanti... Plaši me utakmica sa sajdžijama, rek tamo ćemo da nasednemo na njihove seljačke provokacije, na njihovu nametnutu taktiku, sve do 88. minuta, kad počnemo da shvatamo da je gotovo...

Tuzlak

pre 1 godinu

Sacekajmo da se vrati Kostic, bice to druga prica...bajdevej, trebalo je imati hrabrosti i petlje pa zaigrati otvoreno sa Brazilom i primiti samo dva gola...nadam se reprizi sa Brazilom negdje u nokaut fazi !

Nikola

pre 1 godinu

Ako ni protiv Kameruna ne budemo smeli da se nadigravamo nego budemo isli na nekih 0:0 sa defanzivnom postavom nismo ni zasluzili da budemo ovde. Akk mi ni protiv jednog Kameruna ne budeko smeli igrati otvoreno i da mj njima nametnemo nasu igru pa nismo ni za kvalifikacije a ne svetsko prvenstvo.

Dare

pre 1 godinu

Vidim mnogi se bune sto nismo sutnuli Brazilu na gol u 100 minuta na gol . Ljudi da smo im dali gol oni bi nam nabili minimum 7,8 . Bolje sto nismo i ako nismo mogli , nikako :)
(kladzom do bola, 25. novembar 2022 18:38)

Pa zabijes im onda gol pred kraj ko Japanci Nemcima, i onda vise ne mogu da ti zabiju 7 golova. Al uvek neki izgovori kod nas.

Kuki

pre 1 godinu

Mislim da inamo pogresan pristup. Od nadmenosti do malodusnosti nas deli jedna utakmica.
Moramo da znamo da inamo jedan dobar tim, ali na nasu zalost ima dosta boljih reprezentacija.
Realno je uspeh ako prodjemo grupy.
Nerealne su price da treba da se igramo sa Brazilom. Nije realno da dodjemo da same zavrsnice i da se ljudi lozevna to, pa se posle razocaramo kad nas Brazil spusti na zemlju. Ali to ne znaci da trebamo da budemo malodusni, da ne treba da se nadamo najboljem plasmanu, da sanjamo... ali snovi su jedno a realnost drugu. Dajmo punu podrsku ovim mocima, onivto zasluzuju, pa dokle stignu

Johnny

pre 1 godinu

Reći im da nikako ne pokušavaju ono što je izveo Ričarlson, pošto na ortopediji nema dovoljno mesta.
Takvu akrobaciju samo slučajno može izvesti samo jedan čovek.
Marko Gobeljić.

anon

pre 1 godinu

Nema tu sta da se kaze, spustimo ocekivanja na nesto realnije. Za pocetak, sa ovakvom ekipom, treba skinuti kapu sto su se uopste kvalifikovali. Svaki gol slaviti kao malu pobedu, a svaki bod kao veliki uspeh, jer to realno i jeste.

Ako budemo imali srece da se vratimo kuci sa 2 boda, treba da docekamo ove momke ispred skupstine jer su nam i toliko podarili iznad svojih mogucnosti.

Ali ne, ovi bi da smenjuju Piksija sto nisu pobedili jednog od favorita za titulu...

samurai

pre 1 godinu

Sudeci po komentarima strucnjaka, izgleda da bi ovaj Brazil svi pobedili osim Srbije. Svi znaju kako se to radi. Brazil u stvari imao srece sto je igrao sa Srbijom.

liman

pre 1 godinu

apsolutno se video strah kod naših igrača. Nikakvo neznanje nije, već panika.
U toj panici su ostali i bez kondicije. Trčali kao muve bez glave.
Piksi mora da im sredi glave pre svega.

Gde ja živim

pre 1 godinu

Ja bih voleo pitanje "Šta reći jutro pred Brazil?". "Šta reći jutro pred Kamerun, Švajcarsku?" Neka motivacija, neki govor, "Idemo da se pobijemo", "Idemo da se nadigravamo", "Napadnemo pa šta bude".

To nama treba. Mi stalno idemo na takmičenja da odradimo posao. Nikako da vidim želju, htenje. Što je najgore mislim da je Piksi stvarno bio ubeđen da može bolje, ali da ga niko nije slušao ili barem tako deluje.

Ove govorancije posle poraza ne vrede ničemu. Nego ajde da zaboravimo Brazil i da se spremamo za Kamerun. I oni brzo trče, a i snažni su. Sve ono što nama "ne odgovara".

Stamina Ja

pre 1 godinu

Ne znam cemu drama.Naleteli smo na jednu ozbiljnu elipu sa vrhunski agilnim igracima.Uz to ima selektor prava da kaze da nam dva vrhunska igraca nisu igrali fudbal mesec dana zbog ozbiljne povrede a mozda i najbolji levi spoljni igrac u Italiji nije mogao da igra.Takvim igravima mi nemamo zamenu i niko ih nije mogao zameniti.Da li su Tadic i Sergej odigrali lose,naravno da jesu ali bili su bukvalno pritisnuti na svakom delu terena. Ubedjen sam da cemo odigrati odlicno naredna dva meca.

Ja

pre 1 godinu

Ja sam im vec oprostio mec protiv Brazila, ako ja imam ista pravo da oprastam. Momke treba maksimalno podrzati, nisu slucajno u Kataru! Samo hrabro i uz Piksija mozemo daleko. Svim srcem uz Srbiju! Kao sto bi rekao Nole, idemo breeeee!!!

Zoran

pre 1 godinu

Stojković je dovoljno iskusan i pametan trener. Održao im je danas motivacioni govor. Imamo dve utakmice do ostvarivanja naših snova, pobede na obe utakmice vode nas dalje. Teoretski možda i remi sa Kamerunom i obavezno pobeda protiv Švajcarske. Svi drugi rezultati nas vraćaju kući. Da li imamo srca da to ostvarimo. Imamo. 1990 godine u Italiji je izgubila od Nemačke i otišla dalje, ispala je od Argentine u mislim četvrt finalu na penale. Mislim da ova reprezentacije to može. Problem su nam povređeni i oporavljeni igrači Kostić, Mitrović, Vlahović. Tri da kažem standardna igrača. Ko god bude igrao u naredne dve utakmice treba da pruži maksimum, da napadne protivnika i ostvari rezultat. Ja mislim da to možemo. Napred orlovi, obradujte nas.

grizli

pre 1 godinu

Nemacka 7 - 1 Brazil 2014, desava se jbg, e sad da li bi bilo bolje da smo krenuli napadacki i primili 10tak komada verovatno a dali mozda 2-3, ili ovako sa 2-0 proci super kako je moglo biti, inace razlika ce igrati bitnu ulogu ako budemo egal sa poenima u grupi. Nije lepo izgledalo to juce, definitivno al opet bolje 2-0 nego 5-6- 7-0.

Tom i ja

pre 1 godinu

Nije sramota izgubiti od ovakvog Brazila, i nije Brazil ekipa sa kojom ćeš da ispravljaš neke predhodne greške, i da se vadiš na njima, i ekipe našeg ranga, mogu samo da se nadaju nekom sretnom bodu...i kao što rekoh, nije sramota izgubiti od njih, ali će biti sramota ako ne odemo dalje...

lzrvc

pre 1 godinu

Momci su se borili kao lavovi al dzaba kada nije postojala veza izmedju odbrane i napada,nasi vezni nisu uspeli nikako da iznesu loptu od nasih 16m pa do napdaca,sve se svodilo na neka ispucavanja i duge lopte.Mislim da je greska sto je Sergej bio onako visoko,on je trebao da bude taj "plejmejker" ,jak je visok zna sa loptom,onako je u napadu bio neupotrebljiv uz Mitrovica i Tadica.

gta

pre 1 godinu

Vidim mnogi se bune sto nismo sutnuli Brazilu na gol u 100 minuta na gol . Ljudi da smo im dali gol oni bi nam nabili minimum 7,8 . Bolje sto nismo i ako nismo mogli , nikako :)
(kladzom do bola, 25. novembar 2022 18:38)

Pa zabijes im onda gol pred kraj ko Japanci Nemcima, i onda vise ne mogu da ti zabiju 7 golova. Al uvek neki izgovori kod nas.
(Dare, 25. novembar 2022 19:12)

Pa pogledaj sta su ovi nikad losiji Nemci sve promasili dok su vodili, stativu pogadjali, Japanci ni sami ne znaju kako nisu dobili 3-4 komada. Protiv Brazila ce svi da igraju defanzivno, cak i Francuzi. Ljudi bi da napadaju ekipu gde bekovi imaju bolju tehniku od vecine veznih igraca na turniru.

neutral fe

pre 1 godinu

Draže bi mi bilo da smo igrali fudbal i izgubili sa 6:2 kao Iran od engleza nego ovako... To bi im rekao.
(deki, 25. novembar 2022 16:59)

pa ne baš... bolja je gol razlika -2 nego -4. treba proći grupu, svaki gol je bitan.

Dule Popović

pre 1 godinu

Nema ovde stručnjaka,mi samo volimo sport i ne volimo da gubimo. Ovi momci znaju da igraju ali nisu to juče pokazali. Problem je očajna igra a ne poraz od Brazila.Jutro uoči naredna 2 meča treba im vrhunski motivacioni govor tipa gen. Maximus na početku filma Gladijator...pa šta bude !

Navijac

pre 1 godinu

Pod hitno zaboraviti Brazil i fokusirati se na Kamerun i samo na Kamerun. Nista drugo da ne postoji. Pristupiti kao da je prva utakmica. Napasti ih od prvog minuta sa dva spica. Jovic i Vlahovic, Mitar nek odmori za Svajcarsku. Neka nam i uvale gol iz kontre, idemo da damo 3+ gola. Pritiskati, napadati do 100tog minuta, bez stajanja. I sam malo vise vere u sebe, niste slucajno u Kataru. Zasluzili ste da budete tu.

kladzom do bola

pre 1 godinu

Vidim mnogi se bune sto nismo sutnuli Brazilu na gol u 100 minuta na gol . Ljudi da smo im dali gol oni bi nam nabili minimum 7,8 . Bolje sto nismo i ako nismo mogli , nikako :)

Ivannn

pre 1 godinu

Nije problem poraz od Brazila, problem je sto nismo pruzili ni blizu 50% svojih mogucnosti kamoli 100+ % kao neke mnogo manje reprezentacije od nas...

Marko

pre 1 godinu

Dobro,i? Je’l sad lete?

Loše su naši momci odigrali. Slabo od a do š. Sredina i napad ne znam da’l su 2 duela dobili. Jedno su nas na svakoj poziciji progutali da nas nije bilo. Podigli tempo u drugom poluvremenu i prosto nas zgazili.

Mene samo boli što smo mi mentalno pali. Sve ostalo je samo posledica toga. Jeste gledali Kanadu protiv Belgije? Saudijsku Arabiju protiv Argentine? Da ne nabrajam… videćemo uskoro i Švajcarce protiv Brazila. Živi bili.

Ovaj čovek (ne znam ni ko je) priča neke besmislice. Diže sebi cenu (“mi koji smo igrali…”). Ma daj matori. Ti si jedini igrao fudbal? Promenila se igra u poslednje 3 godine? Ma jok, u poslednja 3 dana!! Ejjjj, pa stani malo!

4k4.Dex

pre 1 godinu

@111
Nije kriv za kreiranje... nije on ništa kriv kriv je onaj koji ga drži u ekipi. Ako nemamo boljeg od njega ne možemo ni da pričamo o uspehu. Dečko ne izgleda, ne kreće se i ne ponaša na ternu kao fudbaler. Puno će nas koštati. Jiče su pravili budalu od njega a bogami i on sam od sebe. Sreća njegova da 70 posto napada ide levo preko Vinija i Nejmara pa nije imao mnogo prilika da se izblamira.

joni

pre 1 godinu

Psychology....psihilogija....is taught outside not at home....people mention about 1990.WC.that is shallow thinking....life do not look backk......Saudia Arabia is far superior than Serbia....Butt I hope the serbs win...or they will be the BUTT OF ALL JOKES

Šomi

pre 1 godinu

Mi moramo da igramo u sastavu: Vanja-Veljkovic-Milenkovic-Pavlovic-Ilic-SMS-Tadic-Radonjic-Vlahovic-Mitrovic-Kostic,to je nas najjaci tim! Pixi,mani nas Gudelja i onog Mladenovica,ajde momci,znamo da znate fudbal,plus trcanje i non-stop trcanje!

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Nemacka 7 - 1 Brazil 2014, desava se jbg, e sad da li bi bilo bolje da smo krenuli napadacki i primili 10tak komada verovatno a dali mozda 2-3, ili ovako sa 2-0 proci super kako je moglo biti, inace razlika ce igrati bitnu ulogu ako budemo egal sa poenima u grupi. Nije lepo izgledalo to juce, definitivno al opet bolje 2-0 nego 5-6- 7-0.
(grizli, 25. novembar 2022 17:42)

Da, dešava se... ali ne nama.
Popili su i Nemci od Engleza 1-5 na svom terenu i od Španije 6-0 u Španiji... ali da bi se to desilo moraš da znaš da igraš fudbal.
To je jedina razlika, ali bojim se ključna.

deniro

pre 1 godinu

Mnogo je ovakvih,kukavičkih,pristupa viđeno na ovom turniru.Sve u fazonu "da se osvoji bod" "da nas ne iznenade" i slično.Samo,jedna je stvar kad si prisiljen radi svojih limita ili protivnikove kvalitete,što je ovde slučaj.Hrvati i Danci se nisu otvorili protiv Maroka i Tunisa!!!!Nemci i Argentinci jesu protiv Japana i SA!Ja bih pare stavio pre na Švabe i Argentince pa čak i na Srbiju pre nwgo na Hrvatsku.Kod njih ne vidim plan "b"

deniro

pre 1 godinu

Mnogo je ovakvih,kukavičkih,pristupa viđeno na ovom turniru.Sve u fazonu "da se osvoji bod" "da nas ne iznenade" i slično.Samo,jedna je stvar kad si prisiljen radi svojih limita ili protivnikove kvalitete,što je ovde slučaj.Hrvati i Danci se nisu otvorili protiv Maroka i Tunisa!!!!Nemci i Argentinci jesu protiv Japana i SA!Ja bih pare stavio pre na Švabe i Argentince pa čak i na Srbiju pre nego na Hrvatsku.Kod njih ne vidim plan "b"

Tuzlak

pre 1 godinu

Sacekajmo da se vrati Kostic, bice to druga prica...bajdevej, trebalo je imati hrabrosti i petlje pa zaigrati otvoreno sa Brazilom i primiti samo dva gola...nadam se reprizi sa Brazilom negdje u nokaut fazi !

Bojan

pre 1 godinu

Gledam konferenciju za štampu naše reprezentacije od danas.... Novinari dave sa pitanjima o utakmicu sa Braziliom.. Zašto ste pali? Zašto niste imali kondicije? Zašto nije bilo pas igre?.... Ljudi pobedio nas je BRAZIL!!!! Sklonite pritisak sa tih momaka, stvarno preterujte vi novinari nekad.... Momci su fenomenalni, pa pogledajte šta su uradili u liga nacije i u onoj utakmici sa Portugalom..Završite više sa Brazilom... JA VERUJEM U NJIH!!!

kladzom do bola

pre 1 godinu

Vidim mnogi se bune sto nismo sutnuli Brazilu na gol u 100 minuta na gol . Ljudi da smo im dali gol oni bi nam nabili minimum 7,8 . Bolje sto nismo i ako nismo mogli , nikako :)

Zoran

pre 1 godinu

Stojković je dovoljno iskusan i pametan trener. Održao im je danas motivacioni govor. Imamo dve utakmice do ostvarivanja naših snova, pobede na obe utakmice vode nas dalje. Teoretski možda i remi sa Kamerunom i obavezno pobeda protiv Švajcarske. Svi drugi rezultati nas vraćaju kući. Da li imamo srca da to ostvarimo. Imamo. 1990 godine u Italiji je izgubila od Nemačke i otišla dalje, ispala je od Argentine u mislim četvrt finalu na penale. Mislim da ova reprezentacije to može. Problem su nam povređeni i oporavljeni igrači Kostić, Mitrović, Vlahović. Tri da kažem standardna igrača. Ko god bude igrao u naredne dve utakmice treba da pruži maksimum, da napadne protivnika i ostvari rezultat. Ja mislim da to možemo. Napred orlovi, obradujte nas.

montoya

pre 1 godinu

Izgubiti je okay, ali izgubiti na onakav nacin je sramotno cak i za nase standarde! Najjadniji fudbal smo prikazali do sada na SP, mozda jedino Kostarika odigrala losije. Ne prici golu za 90 min , a kamoli sutnuti na isti, ne secam se da sam ikada gledao takvu utakmicu. Imamo gubitnicki mentalitet i to je to!

neutral fe

pre 1 godinu

Draže bi mi bilo da smo igrali fudbal i izgubili sa 6:2 kao Iran od engleza nego ovako... To bi im rekao.
(deki, 25. novembar 2022 16:59)

pa ne baš... bolja je gol razlika -2 nego -4. treba proći grupu, svaki gol je bitan.

realno

pre 1 godinu

mi smo, po kvalitetu, oko 20-tog mesta na svetu, a igrali smo protiv jedne od prve tri na svetu...sve je jasno i sve je realno...bez drame i bez patetike, samo napred i samo hrabro...gore od prethodnih epizoda na SP ne možemo, samo može biti bolje...napred Srbija!!!

lzrvc

pre 1 godinu

Momci su se borili kao lavovi al dzaba kada nije postojala veza izmedju odbrane i napada,nasi vezni nisu uspeli nikako da iznesu loptu od nasih 16m pa do napdaca,sve se svodilo na neka ispucavanja i duge lopte.Mislim da je greska sto je Sergej bio onako visoko,on je trebao da bude taj "plejmejker" ,jak je visok zna sa loptom,onako je u napadu bio neupotrebljiv uz Mitrovica i Tadica.

anon

pre 1 godinu

Nema tu sta da se kaze, spustimo ocekivanja na nesto realnije. Za pocetak, sa ovakvom ekipom, treba skinuti kapu sto su se uopste kvalifikovali. Svaki gol slaviti kao malu pobedu, a svaki bod kao veliki uspeh, jer to realno i jeste.

Ako budemo imali srece da se vratimo kuci sa 2 boda, treba da docekamo ove momke ispred skupstine jer su nam i toliko podarili iznad svojih mogucnosti.

Ali ne, ovi bi da smenjuju Piksija sto nisu pobedili jednog od favorita za titulu...

Ja

pre 1 godinu

Ja sam im vec oprostio mec protiv Brazila, ako ja imam ista pravo da oprastam. Momke treba maksimalno podrzati, nisu slucajno u Kataru! Samo hrabro i uz Piksija mozemo daleko. Svim srcem uz Srbiju! Kao sto bi rekao Nole, idemo breeeee!!!

Stamina Ja

pre 1 godinu

Ne znam cemu drama.Naleteli smo na jednu ozbiljnu elipu sa vrhunski agilnim igracima.Uz to ima selektor prava da kaze da nam dva vrhunska igraca nisu igrali fudbal mesec dana zbog ozbiljne povrede a mozda i najbolji levi spoljni igrac u Italiji nije mogao da igra.Takvim igravima mi nemamo zamenu i niko ih nije mogao zameniti.Da li su Tadic i Sergej odigrali lose,naravno da jesu ali bili su bukvalno pritisnuti na svakom delu terena. Ubedjen sam da cemo odigrati odlicno naredna dva meca.

samurai

pre 1 godinu

Sudeci po komentarima strucnjaka, izgleda da bi ovaj Brazil svi pobedili osim Srbije. Svi znaju kako se to radi. Brazil u stvari imao srece sto je igrao sa Srbijom.

Kuki

pre 1 godinu

Mislim da inamo pogresan pristup. Od nadmenosti do malodusnosti nas deli jedna utakmica.
Moramo da znamo da inamo jedan dobar tim, ali na nasu zalost ima dosta boljih reprezentacija.
Realno je uspeh ako prodjemo grupy.
Nerealne su price da treba da se igramo sa Brazilom. Nije realno da dodjemo da same zavrsnice i da se ljudi loze na to, pa se posle razocaramo kad nas Brazil spusti na zemlju. Ali to ne znaci da trebamo da budemo malodusni, da ne treba da se nadamo najboljem plasmanu, da sanjamo... ali snovi su jedno a realnost drugo. Dajmo punu podrsku ovim mocima, oni to zasluzuju, pa dokle stignu

111

pre 1 godinu

Reći Pavloviću da batali fudbal
(4k4.Dex, 25. novembar 2022 16:21)

Da, on nije kreirao igru, centrirao, uposljavao Mitra, sutirao na gol..On je kriv??

Ivan

pre 1 godinu

Naša sportska javnost kao i narod ima nerealna očekivanja. Razočarali smo se na eurobasketu. Gde smo se isto puvali, kako lagano osvajamo zlato i onda debakl, a sad isto radimo u sportu u kojem imamo realno još manje šanse. Po meni je to kontraproduktivno. Stvaramo bespotrebni pritisak na momke, koji obično popuste pod pritiskom. Onda naravno drvlje i kamenje po njima.

grizli

pre 1 godinu

Nemacka 7 - 1 Brazil 2014, desava se jbg, e sad da li bi bilo bolje da smo krenuli napadacki i primili 10tak komada verovatno a dali mozda 2-3, ili ovako sa 2-0 proci super kako je moglo biti, inace razlika ce igrati bitnu ulogu ako budemo egal sa poenima u grupi. Nije lepo izgledalo to juce, definitivno al opet bolje 2-0 nego 5-6- 7-0.

lemi

pre 1 godinu

Jer ne vidis da Brazilci nam drzali lekciju iz fudbala,ma covece za 90 min igre nije upucen nijedan udarac,mislim da jasno govori o nasem nemoci.

ivica

pre 1 godinu

Vidi se da psiholoski nisu pripremljeni za ovaj nivo. Stvorena je neka euforicna atmosfera da cemo s brazilom nereseno, pa onda pobedimo kamerun, pa ce nam sa svajcarcima trebati samo bod i eto dovoljno bodova. Ja sam ubedjen da necemo ni jednu utakmicu u grupi pobediti i da u drugi krug idu dve mnogo ozbiljnije i spremnije reprezentacije od nas. Piksi ce da okrene svlacionicu i naciju vrlo brzo protiv sebe ako ne prestane da se šokira i iznenaduje kao da je pao s Marsa.

Gadza

pre 1 godinu

Sacekajmo da se vrati Kostic, bice to druga prica...bajdevej, trebalo je imati hrabrosti i petlje pa zaigrati otvoreno sa Brazilom i primiti samo dva gola...nadam se reprizi sa Brazilom negdje u nokaut fazi !
(Tuzlak, 25. novembar 2022 16:06)

Ajde ljudi prestanite da se lozite i lupate gluposti.
Jako smo daleko od nokaut faze, to bi zaista bio ogroman uspeh. Kakav Brazil u nokaut fazi!?
Videli ste sve juce.

Kuki

pre 1 godinu

Mislim da inamo pogresan pristup. Od nadmenosti do malodusnosti nas deli jedna utakmica.
Moramo da znamo da inamo jedan dobar tim, ali na nasu zalost ima dosta boljih reprezentacija.
Realno je uspeh ako prodjemo grupy.
Nerealne su price da treba da se igramo sa Brazilom. Nije realno da dodjemo da same zavrsnice i da se ljudi lozevna to, pa se posle razocaramo kad nas Brazil spusti na zemlju. Ali to ne znaci da trebamo da budemo malodusni, da ne treba da se nadamo najboljem plasmanu, da sanjamo... ali snovi su jedno a realnost drugu. Dajmo punu podrsku ovim mocima, onivto zasluzuju, pa dokle stignu

Serpico

pre 1 godinu

mi smo, po kvalitetu, oko 20-tog mesta na svetu, a igrali smo protiv jedne od prve tri na svetu...sve je jasno i sve je realno...bez drame i bez patetike, samo napred i samo hrabro...gore od prethodnih epizoda na SP ne možemo, samo može biti bolje...napred Srbija!!!
(realno, 25. novembar 2022 16:48)

I Saudijci i Japanci su igrali protiv reprezentacija koje su medju pet prvih pa sta oni uradise a sta Srbija?
Jos Srbija ne napravi ni jednu akciju ili sut na gol...

Градимир

pre 1 godinu

Аман људи одакле новинарима пре утакмице толики оптимизам, па они су веле сила за нас били и биће, и ово је сасвим уреду резултат, да смо дупло спремнији ми би опет изгубили ???!!!

Orač

pre 1 godinu

... imamo odličan, čak savršen tim. Ovaj naš tim je stvoren za uvežbavanje pravih timova sa karakterom, koji imaju potpunu sliku igre, pravu hrabrost i nadelu je pokazuji. U našem timu, sve je kako treba, al' rezultati su na ivici egziatencije, na klackalici... Tako smo i prošli kvalifokacije za Mundijal, malo sreće, malo kuraža, malo znanja i volje... alo je sve to jako daleko od pravih ekipa, sa renomeom... Kad dođe turnir. mi nestanemo, ugasimo se, kao da su na terenu neki diletanti... Plaši me utakmica sa sajdžijama, rek tamo ćemo da nasednemo na njihove seljačke provokacije, na njihovu nametnutu taktiku, sve do 88. minuta, kad počnemo da shvatamo da je gotovo...

sasa the king

pre 1 godinu

Nije ovde problem sta reci posle poraza od favorita za osvajanje SP. Ovde je problem sto je Piksi posle toliko vremena promenio taktiku i resio da primeni stari -losi Miljanicev sistem, zbog koga nikada nista veliko na prvenstvima urdili nismo, a to je odbrana, pa ako ga slucajno damo super.
Dok smo igrali sa dva spica, davali smo vise golova od protivnika.
Tako da je najodgovorniji ne za poraz Piksi, i nije problem izgubiti od Brazila, nego za cinjenica da za 100 minuta nismo sutnuli u okvir gola, sto je bruka i sramota za reprezentaciju koja je slovila za skrovenog favorita.
Prema tome Piksi, vrati se svom (napadackom) fudbalu, p kom obojci, kom opanci.

Dule Popović

pre 1 godinu

Nema ovde stručnjaka,mi samo volimo sport i ne volimo da gubimo. Ovi momci znaju da igraju ali nisu to juče pokazali. Problem je očajna igra a ne poraz od Brazila.Jutro uoči naredna 2 meča treba im vrhunski motivacioni govor tipa gen. Maximus na početku filma Gladijator...pa šta bude !

gta

pre 1 godinu

Vidim mnogi se bune sto nismo sutnuli Brazilu na gol u 100 minuta na gol . Ljudi da smo im dali gol oni bi nam nabili minimum 7,8 . Bolje sto nismo i ako nismo mogli , nikako :)
(kladzom do bola, 25. novembar 2022 18:38)

Pa zabijes im onda gol pred kraj ko Japanci Nemcima, i onda vise ne mogu da ti zabiju 7 golova. Al uvek neki izgovori kod nas.
(Dare, 25. novembar 2022 19:12)

Pa pogledaj sta su ovi nikad losiji Nemci sve promasili dok su vodili, stativu pogadjali, Japanci ni sami ne znaju kako nisu dobili 3-4 komada. Protiv Brazila ce svi da igraju defanzivno, cak i Francuzi. Ljudi bi da napadaju ekipu gde bekovi imaju bolju tehniku od vecine veznih igraca na turniru.

Nikola

pre 1 godinu

Ako ni protiv Kameruna ne budemo smeli da se nadigravamo nego budemo isli na nekih 0:0 sa defanzivnom postavom nismo ni zasluzili da budemo ovde. Akk mi ni protiv jednog Kameruna ne budeko smeli igrati otvoreno i da mj njima nametnemo nasu igru pa nismo ni za kvalifikacije a ne svetsko prvenstvo.

Jeremija

pre 1 godinu

Oh kakvo "sudbonosno" pitanje. Čemu ova dramatizacija i pravljenje teatra gde mu mesto nije? Čemu ovolika filozofija oko jedne jedostavne igre? Silne analize, prognoze, "ozbiljne" diskusije kao da je nuklearna fizika u pitanju. Pa onda malo red euforije, pa red depresije... , pa analize sudjenja, "sudbinske" konferencije za štampu... "Epski i nadahnuti" uvodni monolozi tv komentatora... Cirkus.

Tom i ja

pre 1 godinu

Nije sramota izgubiti od ovakvog Brazila, i nije Brazil ekipa sa kojom ćeš da ispravljaš neke predhodne greške, i da se vadiš na njima, i ekipe našeg ranga, mogu samo da se nadaju nekom sretnom bodu...i kao što rekoh, nije sramota izgubiti od njih, ali će biti sramota ako ne odemo dalje...

Johnny

pre 1 godinu

Reći im da nikako ne pokušavaju ono što je izveo Ričarlson, pošto na ortopediji nema dovoljno mesta.
Takvu akrobaciju samo slučajno može izvesti samo jedan čovek.
Marko Gobeljić.

Adahuja

pre 1 godinu

Najvažnije putanje je koliko su se potrošili i koliko realno vide svoju poziciju? Lako je Bahren natrpati ali igraj ti sa ozbiljnijim maherima pa onda vidi gdje si.

Марлоне

pre 1 godinu

Изгубити од Бразила у фудбалу није катастрофа, како многи представљају. Катастрофа је да се у ФСС ради неплански и да већ десет година се у Србији не може направити квалитетан бек. Играти против Бразила без квалитетних и модерних бекова је огроман хендикеп. Стојковић извлачи из екипе колико може извући, али немар ФСС даје своје резултате и не може се преко ноћи направити драстична промјена.

Dare

pre 1 godinu

Vidim mnogi se bune sto nismo sutnuli Brazilu na gol u 100 minuta na gol . Ljudi da smo im dali gol oni bi nam nabili minimum 7,8 . Bolje sto nismo i ako nismo mogli , nikako :)
(kladzom do bola, 25. novembar 2022 18:38)

Pa zabijes im onda gol pred kraj ko Japanci Nemcima, i onda vise ne mogu da ti zabiju 7 golova. Al uvek neki izgovori kod nas.

Gde ja živim

pre 1 godinu

Ja bih voleo pitanje "Šta reći jutro pred Brazil?". "Šta reći jutro pred Kamerun, Švajcarsku?" Neka motivacija, neki govor, "Idemo da se pobijemo", "Idemo da se nadigravamo", "Napadnemo pa šta bude".

To nama treba. Mi stalno idemo na takmičenja da odradimo posao. Nikako da vidim želju, htenje. Što je najgore mislim da je Piksi stvarno bio ubeđen da može bolje, ali da ga niko nije slušao ili barem tako deluje.

Ove govorancije posle poraza ne vrede ničemu. Nego ajde da zaboravimo Brazil i da se spremamo za Kamerun. I oni brzo trče, a i snažni su. Sve ono što nama "ne odgovara".

Marko

pre 1 godinu

Nismo iskoristili svoje šanse i stigla je kazna.
(Cipjonka, 25. novembar 2022 17:29)

Naša jedina šansa juče je bila da se brazilski golman saplete i da mu se lopta slučajno otkotrlja u gol. Misliš to se nije desilo i stigla je kazna?

liman

pre 1 godinu

apsolutno se video strah kod naših igrača. Nikakvo neznanje nije, već panika.
U toj panici su ostali i bez kondicije. Trčali kao muve bez glave.
Piksi mora da im sredi glave pre svega.

Sajber Nindza

pre 1 godinu

apsolutno se video strah kod naših igrača. Nikakvo neznanje nije, već panika.
U toj panici su ostali i bez kondicije. Trčali kao muve bez glave.
Piksi mora da im sredi glave pre svega.
(liman, 25. novembar 2022 19:16)


Ocajno je izgledalo, totalni psiholoski pad. Ne moze niko da me ubedi da Saudijska Arabija ima kvalitetnije igrace od nas.

deniro

pre 1 godinu

Mnogo je ovakvih,kukavičkih,pristupa viđeno na ovom turniru.Sve u fazonu "da se osvoji bod" "da nas ne iznenade" i slično.Samo,jedna je stvar kad si prisiljen radi svojih limita ili protivnikove kvalitete,što je ovde slučaj.Hrvati i Danci se nisu otvorili protiv Maroka i Tunisa!!!!Nemci i Argentinci jesu protiv Japana i SA!Ja bih pare stavio pre na Švabe i Argentince pa čak i na Srbiju pre nego na Hrvatsku.Kod njih ne vidim plan "b"

Marko

pre 1 godinu

Dobro,i? Je’l sad lete?

Loše su naši momci odigrali. Slabo od a do š. Sredina i napad ne znam da’l su 2 duela dobili. Jedno su nas na svakoj poziciji progutali da nas nije bilo. Podigli tempo u drugom poluvremenu i prosto nas zgazili.

Mene samo boli što smo mi mentalno pali. Sve ostalo je samo posledica toga. Jeste gledali Kanadu protiv Belgije? Saudijsku Arabiju protiv Argentine? Da ne nabrajam… videćemo uskoro i Švajcarce protiv Brazila. Živi bili.

Ovaj čovek (ne znam ni ko je) priča neke besmislice. Diže sebi cenu (“mi koji smo igrali…”). Ma daj matori. Ti si jedini igrao fudbal? Promenila se igra u poslednje 3 godine? Ma jok, u poslednja 3 dana!! Ejjjj, pa stani malo!

Ivannn

pre 1 godinu

Nije problem poraz od Brazila, problem je sto nismo pruzili ni blizu 50% svojih mogucnosti kamoli 100+ % kao neke mnogo manje reprezentacije od nas...

joni

pre 1 godinu

Psychology....psihilogija....is taught outside not at home....people mention about 1990.WC.that is shallow thinking....life do not look backk......Saudia Arabia is far superior than Serbia....Butt I hope the serbs win...or they will be the BUTT OF ALL JOKES

4k4.Dex

pre 1 godinu

@111
Nije kriv za kreiranje... nije on ništa kriv kriv je onaj koji ga drži u ekipi. Ako nemamo boljeg od njega ne možemo ni da pričamo o uspehu. Dečko ne izgleda, ne kreće se i ne ponaša na ternu kao fudbaler. Puno će nas koštati. Jiče su pravili budalu od njega a bogami i on sam od sebe. Sreća njegova da 70 posto napada ide levo preko Vinija i Nejmara pa nije imao mnogo prilika da se izblamira.

Navijac

pre 1 godinu

Pod hitno zaboraviti Brazil i fokusirati se na Kamerun i samo na Kamerun. Nista drugo da ne postoji. Pristupiti kao da je prva utakmica. Napasti ih od prvog minuta sa dva spica. Jovic i Vlahovic, Mitar nek odmori za Svajcarsku. Neka nam i uvale gol iz kontre, idemo da damo 3+ gola. Pritiskati, napadati do 100tog minuta, bez stajanja. I sam malo vise vere u sebe, niste slucajno u Kataru. Zasluzili ste da budete tu.

deniro

pre 1 godinu

Mnogo je ovakvih,kukavičkih,pristupa viđeno na ovom turniru.Sve u fazonu "da se osvoji bod" "da nas ne iznenade" i slično.Samo,jedna je stvar kad si prisiljen radi svojih limita ili protivnikove kvalitete,što je ovde slučaj.Hrvati i Danci se nisu otvorili protiv Maroka i Tunisa!!!!Nemci i Argentinci jesu protiv Japana i SA!Ja bih pare stavio pre na Švabe i Argentince pa čak i na Srbiju pre nwgo na Hrvatsku.Kod njih ne vidim plan "b"

Šomi

pre 1 godinu

Mi moramo da igramo u sastavu: Vanja-Veljkovic-Milenkovic-Pavlovic-Ilic-SMS-Tadic-Radonjic-Vlahovic-Mitrovic-Kostic,to je nas najjaci tim! Pixi,mani nas Gudelja i onog Mladenovica,ajde momci,znamo da znate fudbal,plus trcanje i non-stop trcanje!

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Nemacka 7 - 1 Brazil 2014, desava se jbg, e sad da li bi bilo bolje da smo krenuli napadacki i primili 10tak komada verovatno a dali mozda 2-3, ili ovako sa 2-0 proci super kako je moglo biti, inace razlika ce igrati bitnu ulogu ako budemo egal sa poenima u grupi. Nije lepo izgledalo to juce, definitivno al opet bolje 2-0 nego 5-6- 7-0.
(grizli, 25. novembar 2022 17:42)

Da, dešava se... ali ne nama.
Popili su i Nemci od Engleza 1-5 na svom terenu i od Španije 6-0 u Španiji... ali da bi se to desilo moraš da znaš da igraš fudbal.
To je jedina razlika, ali bojim se ključna.