Utorak, 23.08.2011.

14:36

FIFA: Bez stranaca u dresu Srbije

FSS objavio je da igrači koji su nedavno dobili državljanstvo neće moći da igraju za reprezentaciju dok ne provedu u kontinuitetu pet godina u zemlji.

Autor: ČŽ  |  Izvor: B92

FIFA: Bez stranaca u dresu Srbije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Dusan

pre 14 godina

Uraaaaaaaaaaaa!!! Kakva radosna vest! Kad na ovom primeru vidim koliko evropske institucije mogu biti korisne prosto pozelim da Srbija udje i u EU, ali ipak nemojmo preterivati.

Zbogom Kleo, idi igraj za Kinu kad vec za Brazil nisi.

Ovo je reprezentacija Srbije, a ne legija stranaca, pa ako trenutno boljeg napadaca od Pantelica nemamo, onda s njim, pa tako nam je kako nam je.

Isto vazi i za selektora - iskljucivo domaci, ali da bude najbolji koga imamo. A najbolji je Radomir Antic, zna se.

Znaci, jos samo da oteramo Tomislava i imamo cemu da se nadamo. Dobro je. Valjda ce i to uskoro da se desi, nakon sto reprezentacija na celu s njegovim kadrom Pizonom ne prodje kvalifikacije. Zato, napred Severna Irska i ostali, neka Srbija ne vidi veliko takmicenje narednih 10 godina, samo ako ce to da doprinese da postojeca garnitura napusti FSS. Spram koristi, ta zrtva je minimalna.

Uh, sto mi je drago za Klea...

Gost

pre 14 godina

Ej bre ljudi pa pokrenite te vijuge ovo nije napravljeno zbog Klea vec da srbin koje mu su baba i deda, otac i mati a i on rodjeni u Australiji, Americi, Kanadi ne moze da igra za Srbiju ako u njoj ne provede 5 godina!!!!!!!!!

Dule

pre 14 godina

Aman dosadni ste vise za Evandrom i Kleom.Ovaj igra u JSL a ovaj u Kini gde fudbal i nije toliko popularan.NE MORA PANTELIC DA IGRA!Imamo barem 5 napadaca(sa srpskim pasosem,drzavljanstvom) koji mogu da zamene Marka.

apokalipsa

pre 14 godina

pa eto neka igraju u tandemu Zigic i Pantelic jos 10-ak godina,imamo napadacki ,,tandem,,da nam se smeje Azerbejdzan,Letonija,Estonija,Albanija....msm da oni imaju bolje napadace nego mi...!!!

mister No

pre 14 godina

pizon razmislja da ga zove a FIFA ne dozvoljava,Tole hoce regularnu ligu,u Evropi smo katastrofalno rangirani... ako nam je za utehu imamo najskuplji benzin u regionu...:)

syncerus

pre 14 godina

E sad druga je stvar što i ja mislim da bi za reprezentaciju morali igrati oni koji su tu rođeni i odrasli (neovisno čak i na nacionalnost).
Čovjek se rodi samo na jednom mjestu, a živjet može bilo gdje.
(Međimurec, 23. avgust 2011 17:10)

Pa na što bi nam ličila repka onda?! Pa 70% njih ni nije rodjeno u HR, a zemlju su vidjeli samo na pripremama (Šimunić, Rakitić, Petrić, braća Kovač prije, nastavi niz...)

56

pre 14 godina

Imamo li mi u sklopu FSS pravnu službu , odnosno službu koja koordinira rad sa asocijacijama kao što si FIFA i UEFA . Izgleda da nemamo , jer kako drugačije protumačiti ovaj najnoviji šamar i blamažu koji je dobio naš fudbal. Neki ljudi iz bivše SFRJ , godinama pokušavaju ni krivi ni dužni zbog ratnih dešavanja da dođu do našeg državljanstva koje im po svim pokazateljima i pripada , ali ga nedobijaju . Ali zato jedna Adrijana Lima ( Jarićeva žena ) te ovo dvoje fudbalera iz Brazila ga dobiše dok si trepnuo . još jedan dokaz da se u ovoj zemlji više isplati biti stranac , nego građanin iste . Žalosno

Upsss...

pre 14 godina

kad nemamo u kosarci stranca zasto bi u fudbalu dovodili a da zado sto nasa deca sa 15 godina idu u inostranstvo za saku evra.DOVEDITE KRKICA
(suma, 23. avgust 2011 19:53)
-Zasto??? Evo ti odgovor !!!
Zato sto smo u košarci osvojili sve sto se moze osvojiti, i zato sto su naši igrači godinama jedni od najboljih igrača u Evropi,a i u NBA se pojavi neki vrhunski domaci igrač. Svi ti kosarkasi igraju svim srcem za reprezentaciju, imaju obavezu koju im ostavljaju prosle generacije, i zbog toga sto vole da igraju za nasu zemlju. Nije im cilj otici na EP ili na Sp ,vec osvojiti medalju (sa bilo kojim timom),ali sa mnogo velikom motivacijom....
-A sto se tice fudbalera???
Nemam nesto puno sta ni da kazem. Nema jedinstva,nema volje, ne igraju srcem, ne podnose jedni druge, svi su obicni sminkeri koji kad igraju za svoju zemlju samo gledaju da se ne povrede, jedini cilj im je otici na EP ili na SP (i to im je krajnji domet) u fazonu "dosta smo i dosli"....
-U kosarci se igraci (cak i strani i domaci) vracaju u nase klubove (pogledaj samo Partizan), odlaze iz nase zemlje sa znanjem da ce se sigurno vratiti jednog dana,a u fudbalu je glavni fazon pobeci sto mladji i otici u inostranstvo na jedno 2,3 sezone puci ko bas i kad nemas gde da odes ti se ponovo vratis da smetas....
-I jos nesto glavno, u kosarci SE SVI PLASE SRBA,a u fudbalu smo obicna BORANIJA koju svi gaze !!!!

Djuka11111

pre 14 godina

Iskulirajte grobari strpite se, jos 4,5 godine i igrace Evandro :)
Samo kada bi znali koliko mi je drago sto necemo gledati nikoga od stranaca u dresu nacionalnog tima! Nasa deca, samo nasa deca!!!
"A kako Subotic", svasta moze da se procita po netu, ali stvarno. . . Pa moze da igra zato sto su mu roditelji iz Brazila.
(Sve bila je muzika, 23. avgust 2011 15:14)
Za 5god. Evandro nece moci ni da trci... I ja naravno zelim da nasa deca igraju za Srbiju, ali sta cemo ako su smotani... Hoces Scepovic da ti igra u buducnosti?

Rade

pre 14 godina

Odlicna vest. Neko je ovde pomenuo Bugare. Pa zar vi ocete da nasa reprezentacija zalici na nase susede koji su slobodno to mozemo reci pali u svetskom fudbalu?

Zeljko

pre 14 godina

Pa jel moze neko da mi objasni kako je onda brazilac Markinjos zaigrao za Bugarsku reprezentaciju samo posle godinu dana provedenih u toj zemlji?!!! Nije da sam za to da se pustaju stranci, nego me cisto interesuje to tumacenje!!! POZDRAV IZ SOFIJE
(auuu!!!, 23. avgust 2011 17:03)
Evo ja cu da uradim tumacenje...
In February 2006 he signed with Bulgarian club Belasitsa Petrich from Guaçuano.
On 27 May 2011, Marquinhos was named to Bulgaria's squad for the friendly game against Corsica and Euro 2012 qualifier against Montenegro, just days after receiving citizenship from his adopted country.
2011-2006 = 5!!

nebitno

pre 14 godina

Tuzno je sto pored Sulejmanija koji je u jako dobroj formi(a uopste nije pozvan), neki hoce Klea.

"Свима је нама познато, да ми Срби радо присвајамо и његујемо што је туђе, док своје занемарујемо"

srecko

pre 14 godina

ne deluje mi baš ubedljivo ovak odgovor ali dobro.čudno je da naši pravnici u savezu to ne znaju nego traže tumačenje.drugo kako ti igrači onda imaju status domačih igrača u našem prvenstvu kad nisu domači za reprezentaciju ali ko zna zašto je to dobro.smeta mi protivljenje igrama stranaca sa obrazloženjem da mi imamo dosta talenata to imamo tačno ali nemamo dosta gotovih kompletnih igrača to nam nedostaje

Nikola

pre 14 godina

@Kembo Ekoko

Sada cu ti reci kako Subotic. Po ustavu republike Srbije, Srbija je zemlja Srba (svih srba), i njenih gradjana (bez obzira na nacionalnost). Znaci da svaki Srbin iz sveta, odakle god da je, moze uvek da dobije Srpsko drzavljanstvo i ukoliko hoce da se vrati u maticu. Bas kao sto mogu Jevreji u Izraelu, Italiani, Slovenci itd...

Tako da, Subotic igra za reprezentaciju Srbija zato sto je Srbin, a to da li je rodjen u Republici Srpskoj, Kanadi, Turkmenistanu, to nije bitno.

aca

pre 14 godina

"...u kontinuitetu pet godina u zemlji."

Hahahahahahahahahahaha! Koliko su se ovde neki palili na Klea i Evandra(manje-vise) a sad su konacno i dobili odgovor

pravopisu eve me! :D

pre 14 godina

Sve je ovde jasno za Srbiju treba da igraju samo Srbi i da znaju bar 5 padeza a onaj ministar policije koji nezna sve padeze da objasni na osnovu cega je davao Brazilcima drzavljanstvo RS
(bokino, 23. avgust 2011 20:48)
Mozda ministar "nezna" sve padeze (iako je zavrsio fakultet sa svim desetkama)... Ali ja mislim da se ipak "nezna" pise odvojeno? :/
- Brazilci su dobili nasa drzavljanstva, pre svega Evandro zbog ogranicenog broja stranaca koji se mogu naci na terenu tokom jedne utakmice!
- Najveca zabluda je da su drzavljanstva dodeljivana kako bi se poboljsao kvalitet nase reprezentacije!

Ist Klintvud

pre 14 godina

@@@ !!! "Sve je ovde jasno za Srbiju treba da igraju samo Srbi i da znaju bar 5 padeza a onaj ministar policije koji nezna sve padeze da objasni na osnovu cega je davao Brazilcima drzavljanstvo RS
(bokino, 23. avgust 2011 20:48)

Druze...Bilo bi lepo da sledeci put komentarises fudbal, a ne pravopis ili gramatiku, jer uzasno si nepismen, pa je jako neukusno...
Aj' pozdrav, a da si mi ti ziv i zdrav.

Kindle

pre 14 godina

Ma samo trener koji ce da ujedini ekipu, to je potrebno a ne stranci. Dal je nesto Kleo bolji od Danka Lazovica ili Sulejmanija? I tako za Evandra isto.. Kleo provodi dane u Kini dok Lazovic ili Sulejmani se bore u jednim od jacih liga na svetu, iskustvo je dovoljno a za znanje sam ubedjen da su bolji! Znaci samo trener koji ce kao Radomir Antic ujediniti ekipu.

bokino

pre 14 godina

Sve je ovde jasno za Srbiju treba da igraju samo Srbi i da znaju bar 5 padeza a onaj ministar policije koji nezna sve padeze da objasni na osnovu cega je davao Brazilcima drzavljanstvo RS

suma

pre 14 godina

kad nemamo u kosarci stranca zasto bi u fudbalu dovodili a da zado sto nasa deca sa 15 godina idu u inostranstvo za saku evra.DOVEDITE KRKICA

Pola iz CG-a a druga polovina iz Zimbabvea

pre 14 godina

A sta je sa crnogorcima ? Valjda i za njih vazi ova zabrana ... Pa pola reprezentacije nam dolazi iz zemlje koja ima 600hiljada stanovnika.
(Srdjan, 23. avgust 2011 15:53)

Pola reprezentacije?!? Reci mi molim te ko su ti igraci iz CG-a koji trenutno igraju za reprezentaciju Srbije, jer sam ja ocigledno neinformisan. Ako me pamcenje dobro sluzi, po respadu SCG bili smo zainteresovani za Vucinica, Jovetica i Basu ali je Zvezdan Terzic to stopirao tzv. dzentlmenskim sporazumom sa Savicevicem.

Hrvat

pre 14 godina

Ovo je notorna laz i ne znam iz kojih interesa se plasira u javnost.Skoro nijedan strani igrac koji igra za neku reprezentaciju nije ispunio taj uslov,primjer je Eduardo koji igra za Hrvatsku a sad ce da naturalizuju i Samira iako on nema ni blizu 5 godina da je u Hrvatskoj,isti je primer i sa drugim igracima,npr Pepe iz Reala onaj Brazilac koji je igrao za Japan,a pogotovo ih mnogo ima u Arapskim reprezentacijama,mislim da je ova laz maslo FSS i da FIFA s ovim nema veze
(zalosna sova, 23. avgust 2011 15:16)

A da prvo provjeriš pa da onda komentiraš. Eduardo da Silva je došao u Hrvatsku kao 15-godišnjak 1998. godine. U Hrvatskoj je živio punih 6 godina prije prvog nastupa za A reprezentaciju 2004. godine. Sammir je u Hrvatsku došao 2006. godine otkad igra za Dinamo. U studenom (novembru) ove godine će biti punih pet godina da je u Hrvatskoj pa će kad ispuni i taj uvjet od 5 godina boravka u zemlji čije je državljanstvo dobio najvjerojatnije zaigrati za A reprezentaciju. Nije bitno kad je tko dobio državljanstvo, nego je bitno da je u zemlji boravio najmanje 5 godina. Dakle Kleo je mogao živjeti u Srbiji 4 godine i 11 mjeseci, pa dobiti vaše državljanstvo i već za mjesec dana bi mogao nastupiti za vašu reprezentaciju.

Zoom2

pre 14 godina

Stvarno dosta neznalica koji kao i uvijek samo vide urotu protiv Srba. Pravilo o 5 godina boravka u drzavi prije nastupanja za reprezentaciju iste je na snazi od 2009 godine, zbog toga Cleo ne moze niti ce ikada igrati za Srbiju.

Eduardo, kojeg mnogi ovdje spominju, prije prvog nastupa za A selekciju davne 2006g, proveo je 6 godina u Hrvatskoj, sto je do danas ukupan staz od 11 godina Ali tada, 2006g, nije niti bio uvjet da igrac mora boraviti u nekoj zemlji 5 godina prije uzimanja nogometnog drzavljansva, iako je Eduardo i tada taj uvjet ispunjavao!! O cemu ondauopce pricamo, zasto ste tako bahati i vidite urotu a ne baratate sa osnovnim cinjenicama!? Samir, koji bi trebao dobiti poziv Slavena Bilica, u 11mj ove godine biti ce tocno 5 godina od njegovog dolaska u Dinamo i Hrvatsku! Zbog toga nema prepreka za njegov nastup u hrvatskoj reprezentaciji za razliku od Clea.

Pravila su sasvim jasna a to sto su Srbi doveli nekog Brazilca i nakon par mjeseci gurnuli mu putovnicu u ruke nadajuci da ce moci igrati za Srbiju je problem iskljucivo vase neinformiranosti. Hrvatska je Eduarda i Samira dovela kao 15-16 godisnjake, klince koje je sama razvila kao nogometase, koliko je ono Cleo imao godina kod dolaska u Srbiju, 23-24g?! Cemu onda uopce raditi usporedbe kad su razlike vise nego vidljive..

auuu!!!

pre 14 godina

Pa jel moze neko da mi objasni kako je onda brazilac Markinjos zaigrao za Bugarsku reprezentaciju samo posle godinu dana provedenih u toj zemlji?!!! Nije da sam za to da se pustaju stranci, nego me cisto interesuje to tumacenje!!! POZDRAV IZ SOFIJE

mate

pre 14 godina

Nama Mamic zeli upropastit reprezentaciju da Silvama, Sammirima... Ako vam Kleo sad zaigra, otvorit ce se Pandorina kutija i onda cete i vi i mi za 10 godina imat 3 stranca u reprezentaciji. Di to vodi???

liht

pre 14 godina

само да питам ове "инстант-мондијалисте" и ликове који су толико оптерећени својим вечитим ривалом да су лагано изгубили осећај за националну селекцију и спорт уопште:
зашто вам толико смета што се репрезентације Србије такмиче без бразилаца и американаца у фудбалу и кошарци? јел вам неко вам брани да навијате за бразил, сад, барселону, лејкерсе... зар је толико битно да у свим трендовима пратимо наше западне суседе, који нам никад нису нити ће икад бити до колена ма који спорт био у питању
могу донекле и да схватим бес и разочарење већинског дела пука који је очекивао да ћемо се у јужној африци прошетати до титуле сватског првака, па се сад отрежњени збуњено питају како, шта, где... па сад дај мењај, руши, ломи..
шта тек рећи за поједине "експерте" који у недостатку аргумената за своје смешне теорије у исти кош стављају нашу дијаспору (кузмановић, чавић...) са странцима који до пре годину две нису ни чули за Србију..
ако је уопште тачно ово што нам преносе из савеза, онда фифиним/уефиним мафиозима можемо само да се захвалимо са шлагом. коначно и од њих нешто паметно, иако смо навикли нам смештају и подмећу клипове највише захваљујући репутацији наших навијача.

Međimurec

pre 14 godina

Slažem se sa većinom, nije Da Silva igrao u RH 5 godina. Igrao je 8, uz to je igrao i za RH U-21.
E sad druga je stvar što i ja mislim da bi za reprezentaciju morali igrati oni koji su tu rođeni i odrasli (neovisno čak i na nacionalnost).
Čovjek se rodi samo na jednom mjestu, a živjet može bilo gdje.

auuu!!!

pre 14 godina

Pa jel moze neko da mi objasni kako je onda brazilac Markinjos zaigrao za Bugarsku reprezentaciju samo posle godinu dana provedenih u toj zemlji?!!! Nije da sam za to da se pustaju stranci, nego me cisto interesuje to tumacenje!!! POZDRAV IZ SOFIJE

Evo da pojasnim

pre 14 godina

Ovi sto pitaju za Eduarda. Covek je dosao u Hrvatsku sa 15 a otisao u Arsenal sa 21. Drugo covek se ozenio Hrvaticom i time je dobio prava za pasos.

delija1972

pre 14 godina

Napokon da i tu pricu zavrsimo i da se okrenemo onom sto mi imamo!!!!
Znaci zovi Sulejmani kao prvo, pa onda gledaj da uvrstis svezu krv poput Ljajica, Tadica, mozda cak i Lazovica ako se zna i hoce ponasati, itd. Pozdrav svima i daj boze i da taj nas napad nekad krene...

Kula

pre 14 godina

Unistili su nam klupski fudbal dovodjenjem raznoraznih stranaca i davanjem drzavljanstva bez pardona a nase mlade igrace prodavali uz velike licne provizije. Umesto sto se bunite protiv ovog pravila fifa trebalo bi da se zalazemo za pravilo da igrac ne moze da igra za neki strani klub ako u svojoj zemlji nije igrao 5 godina za seniorske klubove.

Nislija

pre 14 godina

A kako Subotić? Meni se cini da je on iz Republike Srpske (BiH) i da njegovi roditeljie nisu iz Srbije. Ovde neko laze, ili FIFA ili FSS.
(Kembo Ekoko, 23. avgust 2011 14:47)

Pa zato sto je Srbin poreklom...

Srbin sa Kosova

pre 14 godina

Kleo je dobio drzavljanstvo,a znalo se da odlazi preko.Evandro je dobio pasos da bi smanjio broj stranaca u Zvezdi-ali to je toliko smesno bilo.Dati pasos coveku kojeg su novinari napravili velikim igracem.Nije odigrao nijednu utakmicu u Evropi(ustvari Slovan),nijednu vecu utakmicu nije odigrao dobro(Partizan,Vojvodina),i stvarno neznam na osnovu cega je dobio on pasos Srbije,a ovde je 6 meseci.UZAS
(matejalexa, 23. avgust 2011 15:22)
Upravo tako! Jedan Evandro ga je dobio posle 6 meseci, meni posle 32 godine zivota ovde ne daju taj pasos!

otkacheni

pre 14 godina

A sto se tice Tijaga Mote : FIFA granted players to have one chance to change their representing nation if they had dual nationality, but not for players who have already played in a competitive "A" match (non-friendly).

Paks

pre 14 godina

Ovo je neko podmetnuo. Ovo ne moze biti istina. Ne moze Eduardo da igra za Hrvate posto ni on tamo nije bio 5 godina. Kakva glupost. Ovo je neko iz FSS plasirao a nema veze sa zivotom. Ja sam cigan ali bih voleo da Kleo igra za nas posto kuburimo sa klasicnim spicevima i sem Pantelica i Zigica mi nemamo bolje. Kakva bre nasa deca jel ste vi normalni pa nece valjda Kaludjerovic da igra ili Jovancic? Vama ocigledno nije dobro.

Gost

pre 14 godina

Ovo ide protiv nas sa Balkana jer je mnogo srba, hrvata otislo u inostranstvo i ovo znaci da u cetvrtoj generaciji ne mogu da igraju za zemlju svojih predaka.

citajte malo

pre 14 godina

Tiagu Moti je neki djed ili tako nesto rodjen u Italiji i bio je Italijan, i po toj liniji ima korijene iz te zemlje. Dakle nista protiv pravila. A VI se malo informisete prije nego sto date komentare o njemu ili bilo kojem igracu koji je dobio drzavljanstvo neke druge zemlje, i igra za nju.

adje

pre 14 godina

auuuuuuuuuuu,dacic se zeznuo nije racunao na to.ljudi djaba dajete strancima drzavljanstvo kada se oni ne osecvaju kao drzavljani srbije,oni imaju svoju drzavu gde su se rodili i tako ce umreti.sve ostalo je samo interes.

maximilijan

pre 14 godina

Eduardo vise od 5 godina igrao u hrvatskoj, takodjer igrao za mladje reprezentacije, Samir poslje nove godine puni petu godinu igranja u hrvatskoj. Obojica dovedeni kao klinci, nogometno stasali u hrvatskoj a ne u brazilu. Ima ih jos, koji dolaze

manolito

pre 14 godina

Kako Tijago Mota može da igra za Italiju, kad je tek 2008. došao u Italiju (Đenovu), a čak je ranije nastupao za Brazil. Očito da zakon nije isti za sve!
(Rade Futog, 23. avgust 2011 15:34)

igrao je na gold cupu sto ifa gleda kao da je u23 u pitanju. deda, il pradeda, mu je talijan, eto zasto

andriy

pre 14 godina

Ovi sto kukaju za Olisadebea: kljucna rec 'propis stupio na snagu 2010'. Procitajte tekst prvo... p.s. Drago mi je sto nece igrati, ni jedan ni drugi, ni neki buduci stranci, pa taman nam Marko igrao

Rade Futog

pre 14 godina

Kako Tijago Mota može da igra za Italiju, kad je tek 2008. došao u Italiju (Đenovu), a čak je ranije nastupao za Brazil. Očito da zakon nije isti za sve!

SRB

pre 14 godina

Iako nema veze sa ovom vescu,moram da spomenem slucaj Marica u kosarci. Igrao je za mladje selekcije Australije a ne za prvi tim i nisu mu dali da igra za Srbiju jer su znali da cemo sa njim imati jos dodatnih 15 poena po mecu a to znaci nepobedivi! Kako onda sada za hrvatsku igra Markota koji je EP igrao za sloveniju??? FIBA MAFIAKako za hrvatsku igra Eduardo u fudbalu a za Srbiju ne mogu Cleo i Cadu??? za nas vaze posebna pravila!

doca

pre 14 godina

To sam ja mogao da vam kazem, ima to pravilo na Manageru...
Sad ostaje pitanje zasto je Evandro mogao da dobije drzavljanstvo, po kom osnovu?
Klea ne spominjem jer je decko dobio drzavljanstvo u sred sezone, kada Partizan nije imao problem sa strancima, kad su ga svi zvali u repku, i kada se vec znalo da ce otici.

Dijaspora

pre 14 godina

Blago je reci da ne volim da hvalim komsiluk. Ali, primetite kako su i Eduardo i Sammir svaki ostali minimum 5 godina u Dinamu. Zasto uprave Partizana i CZ moraju odmah da rasprodaju sve igrace ??? Da je , na primer, Kleo ostao jos 2 godine i on bi imao prava nastupa za reprezentaciju.

Senad

pre 14 godina

Pa kako onda igra Neven Subotic koji je rodjen u banjaluci 1988 g i nije proveo 5 godina u srbiji... o opet je u prvih 11.... ? Ovde je neko lud ili se pravi lud... nisam ni mislio da u srbiji moze nesto da bude normalno... zbog FSS da bog da i neotisli tamo gd etreba... Sramota za drzavu !!!

nikol

pre 14 godina

ja nisam za to da igraju stranci kod nas, al ovo sto radi fifa nema smisla....pa sta je sa ostalim fudbalerima koji igraju u drugim drzavama, u nekim komentarima su spomenuti Marko Devic, 2 poljaka, nisam siguran za Eduarda da je bio bas 5 godina u Hrvatskoj? FIFA/UEFA MAFIOSA

Sve bila je muzika

pre 14 godina

Iskulirajte grobari strpite se, jos 4,5 godine i igrace Evandro :)
Samo kada bi znali koliko mi je drago sto necemo gledati nikoga od stranaca u dresu nacionalnog tima! Nasa deca, samo nasa deca!!!

"A kako Subotic", svasta moze da se procita po netu, ali stvarno. . . Pa moze da igra zato sto su mu roditelji iz Brazila.

i_ovo_je_demokratija

pre 14 godina

Ja vas ljudi zaista ne razumem. To da li bi Kleo bio dobro resenje za nas ili ne je u ovoj prici nebitno. Ono sto meni nije jasno je kako fIFA moze sebi da dozvoli da odredjuje koji ce drzavljanin nase zemlje igrati u nasoj reprezentaciji!? Da li to znaci i da ce ostali reprezentativci morati da salju svoja dokumenta u fIFU na procenu ispunjenosti uslova? Ko je to iznad nasih institucija pozvan da o tome sudi? Pa time se otvara pandorina kutija. Ko zna sta sve moze u buducnosti da im padne na pamet!

Srdjan

pre 14 godina

A sta je sa crnogorcima ? Valjda i za njih vazi ova zabrana ... Pa pola reprezentacije nam dolazi iz zemlje koja ima 600hiljada stanovnika.

covek

pre 14 godina

tzv."Bosmanov zakon" rusi ovo pred svakim sudom na svetu.
(Kotromonac, 23. avgust 2011 14:48)

Nikakve veze Bosmanov zakon nema sa ovim, on se odnosi na transfere igraca koji su pred istekom ugovora.

zalosna sova

pre 14 godina

Ovo je notorna laz i ne znam iz kojih interesa se plasira u javnost.Skoro nijedan strani igrac koji igra za neku reprezentaciju nije ispunio taj uslov,primjer je Eduardo koji igra za Hrvatsku a sad ce da naturalizuju i Samira iako on nema ni blizu 5 godina da je u Hrvatskoj,isti je primer i sa drugim igracima,npr Pepe iz Reala onaj Brazilac koji je igrao za Japan,a pogotovo ih mnogo ima u Arapskim reprezentacijama,mislim da je ova laz maslo FSS i da FIFA s ovim nema veze

role

pre 14 godina

Tako je to.Nekolicina nas koja je ovdje o tome stalno trubila je dobijala po 300 minusa, a i popasli smo dosta optuzbi da smo rasisti, da imamo razmisljanje kao da smo jos u srednjem vijeku i sl etikete, bez obzira sto nismo izrazavali svoj stav o opravdanosti igranja stranaca za reprezentaciju.Dovoljno je bilo da navedes ovo FIFIno pravilo, pa da te proglase "Hitlerom".

matejalexa

pre 14 godina

Kleo je dobio drzavljanstvo,a znalo se da odlazi preko.Evandro je dobio pasos da bi smanjio broj stranaca u Zvezdi-ali to je toliko smesno bilo.Dati pasos coveku kojeg su novinari napravili velikim igracem.Nije odigrao nijednu utakmicu u Evropi(ustvari Slovan),nijednu vecu utakmicu nije odigrao dobro(Partizan,Vojvodina),i stvarno neznam na osnovu cega je dobio on pasos Srbije,a ovde je 6 meseci.UZAS

Baja

pre 14 godina

Hvala FIFI,konacno i oni nesto da urade za dobrobit srpskog fudbala!!!Nisam bio za igranje Klea,pa bi bilo licemerno podrzati i Evandra...Nasa zemlja je puna talenata,samo ih treba potraziti i ispratiti.Imamo mnostvo kvalitetnih igraca,koji zasluzuju sansu vise nego stranci.I isti taj stranac nikada nece igrati srcem,mada to ne rade i neki domaci,al sta je tu je.Za reprezentaciju bez stranaca,Srbija Srbima!!!

Zdralin

pre 14 godina

To bre! Nek' ostanemo i jedini bez stranaca, pa sta bude - kad bude! Nismo mi nekakva kvazi tvorevina k'o neki, pa da dovlacimo strance da nam igraju. Kleo MAJSTORE, HVALA NA SVEMU!

Jim Beam

pre 14 godina

To se mi pržimo samo da će neko igrati, oni su dobili državljanstvo da bi se rasteretio broj stranaca u Zvezdi i Partizanu pošto je prošle godine uvedeno ono pravilo o ograničenom broju stranaca...

srbijasine

pre 14 godina

Pa koji ce kvalitetan stranac da provede 5 godina u nekoj banana drzavi? Ovo pravilo samo ide na ruku najjacim ligama (drzavama). Koliko se secam nigerijac Olisadebe je igrao za Poljsku posle samo 2-3 godine igranja u Poljskoj.
FIFA mafiozi!!

iggy82banjaluka

pre 14 godina

Ma sta za 5 godina,treba zabraniti zauvek dovodjene stranaca u reprezentacije,jer svi znamo kad igraju reprezentacije jedna protiv druge da to oslikava taj sport u toj zemlji,ali dovodjenjem kojekavi stranaca,to vise nije to i jednom recju omalovazava rad igraca u toj zemlji...

Mik

pre 14 godina

Zanimljivo. Eduardo da Silva je dobio hrvatsko drzavljanstvo 2002. godine, a igrao je za hrvatsku U-21 reprezentaciju na evropskom prvenstvu 2004. godine u Nemackoj. Takodje je debitovao i za seniorsku reprezentaciju Hrvatske u novembru 2004. godine u mecu protiv Irske.

ja

pre 14 godina

Koliko nam je nesposoban FSS...

1.Jel Marko Devic proveo u Ukrajini 5 godina pre nego sto je postao reprezentativac - Nije

2. Jel onaj Guerrero iz Poljske proveo 5 godina tamo pre nego sto je postao reprezentativac- Nije

3. Isto kod Poljaka el Emanuel Olisadebe proveo 5 godina tamo pre nego sto je postao reprezentativac- Nije

Dakle sve je do voljo,a Pizon i ostali je nemaju... Zato ce nam igrati Damjanovic,Despotovi i Pantelic i u narednim mecevima...

Драган Стојковић Пиксе

pre 14 godina

И чекајте сад, како је уопште могуће да се помињало да ће Жонпи да зове Клеа? Јел су ови наши из савеза толико необавештени да не знају основна правила.

Ко нама води фудбал, човече.

Dale

pre 14 godina

Da, a zato francuzi mogu da dovode crnce sve dok im ruka ne otpadne od udaranja pecata na resenja o stupanju u maticnu knjigu drzavljana francuske

Kembo Ekoko

pre 14 godina

A kako Subotić? Meni se cini da je on iz Republike Srpske (BiH) i da njegovi roditeljie nisu iz Srbije. Ovde neko laze, ili FIFA ili FSS.

Zedes

pre 14 godina

Dinamov nogometas Sammir, rodjen u Brazilu, a trenutacno mozda i najbolji igrac HNL-a, moci ce zaigrati za hrvatsku reprezentaciju - u koju je vec dobio pretpoziv i za koju zeli igrati - tek negdje na proljece iduce godine, kada ispuni upravo ove uvjete o kojima se govori u tekstu. FIFA je u takvim stvarima konzistentna.

Драган Стојковић Пиксе

pre 14 godina

И чекајте сад, како је уопште могуће да се помињало да ће Жонпи да зове Клеа? Јел су ови наши из савеза толико необавештени да не знају основна правила.

Ко нама води фудбал, човече.

Jim Beam

pre 14 godina

To se mi pržimo samo da će neko igrati, oni su dobili državljanstvo da bi se rasteretio broj stranaca u Zvezdi i Partizanu pošto je prošle godine uvedeno ono pravilo o ograničenom broju stranaca...

ja

pre 14 godina

Koliko nam je nesposoban FSS...

1.Jel Marko Devic proveo u Ukrajini 5 godina pre nego sto je postao reprezentativac - Nije

2. Jel onaj Guerrero iz Poljske proveo 5 godina tamo pre nego sto je postao reprezentativac- Nije

3. Isto kod Poljaka el Emanuel Olisadebe proveo 5 godina tamo pre nego sto je postao reprezentativac- Nije

Dakle sve je do voljo,a Pizon i ostali je nemaju... Zato ce nam igrati Damjanovic,Despotovi i Pantelic i u narednim mecevima...

Kembo Ekoko

pre 14 godina

A kako Subotić? Meni se cini da je on iz Republike Srpske (BiH) i da njegovi roditeljie nisu iz Srbije. Ovde neko laze, ili FIFA ili FSS.

srbijasine

pre 14 godina

Pa koji ce kvalitetan stranac da provede 5 godina u nekoj banana drzavi? Ovo pravilo samo ide na ruku najjacim ligama (drzavama). Koliko se secam nigerijac Olisadebe je igrao za Poljsku posle samo 2-3 godine igranja u Poljskoj.
FIFA mafiozi!!

Srbin sa Kosova

pre 14 godina

Kleo je dobio drzavljanstvo,a znalo se da odlazi preko.Evandro je dobio pasos da bi smanjio broj stranaca u Zvezdi-ali to je toliko smesno bilo.Dati pasos coveku kojeg su novinari napravili velikim igracem.Nije odigrao nijednu utakmicu u Evropi(ustvari Slovan),nijednu vecu utakmicu nije odigrao dobro(Partizan,Vojvodina),i stvarno neznam na osnovu cega je dobio on pasos Srbije,a ovde je 6 meseci.UZAS
(matejalexa, 23. avgust 2011 15:22)
Upravo tako! Jedan Evandro ga je dobio posle 6 meseci, meni posle 32 godine zivota ovde ne daju taj pasos!

iggy82banjaluka

pre 14 godina

Ma sta za 5 godina,treba zabraniti zauvek dovodjene stranaca u reprezentacije,jer svi znamo kad igraju reprezentacije jedna protiv druge da to oslikava taj sport u toj zemlji,ali dovodjenjem kojekavi stranaca,to vise nije to i jednom recju omalovazava rad igraca u toj zemlji...

mate

pre 14 godina

Nama Mamic zeli upropastit reprezentaciju da Silvama, Sammirima... Ako vam Kleo sad zaigra, otvorit ce se Pandorina kutija i onda cete i vi i mi za 10 godina imat 3 stranca u reprezentaciji. Di to vodi???

Nislija

pre 14 godina

A kako Subotić? Meni se cini da je on iz Republike Srpske (BiH) i da njegovi roditeljie nisu iz Srbije. Ovde neko laze, ili FIFA ili FSS.
(Kembo Ekoko, 23. avgust 2011 14:47)

Pa zato sto je Srbin poreklom...

Evo da pojasnim

pre 14 godina

Ovi sto pitaju za Eduarda. Covek je dosao u Hrvatsku sa 15 a otisao u Arsenal sa 21. Drugo covek se ozenio Hrvaticom i time je dobio prava za pasos.

covek

pre 14 godina

tzv."Bosmanov zakon" rusi ovo pred svakim sudom na svetu.
(Kotromonac, 23. avgust 2011 14:48)

Nikakve veze Bosmanov zakon nema sa ovim, on se odnosi na transfere igraca koji su pred istekom ugovora.

Rade Futog

pre 14 godina

Kako Tijago Mota može da igra za Italiju, kad je tek 2008. došao u Italiju (Đenovu), a čak je ranije nastupao za Brazil. Očito da zakon nije isti za sve!

liht

pre 14 godina

само да питам ове "инстант-мондијалисте" и ликове који су толико оптерећени својим вечитим ривалом да су лагано изгубили осећај за националну селекцију и спорт уопште:
зашто вам толико смета што се репрезентације Србије такмиче без бразилаца и американаца у фудбалу и кошарци? јел вам неко вам брани да навијате за бразил, сад, барселону, лејкерсе... зар је толико битно да у свим трендовима пратимо наше западне суседе, који нам никад нису нити ће икад бити до колена ма који спорт био у питању
могу донекле и да схватим бес и разочарење већинског дела пука који је очекивао да ћемо се у јужној африци прошетати до титуле сватског првака, па се сад отрежњени збуњено питају како, шта, где... па сад дај мењај, руши, ломи..
шта тек рећи за поједине "експерте" који у недостатку аргумената за своје смешне теорије у исти кош стављају нашу дијаспору (кузмановић, чавић...) са странцима који до пре годину две нису ни чули за Србију..
ако је уопште тачно ово што нам преносе из савеза, онда фифиним/уефиним мафиозима можемо само да се захвалимо са шлагом. коначно и од њих нешто паметно, иако смо навикли нам смештају и подмећу клипове највише захваљујући репутацији наших навијача.

Hrvat

pre 14 godina

Ovo je notorna laz i ne znam iz kojih interesa se plasira u javnost.Skoro nijedan strani igrac koji igra za neku reprezentaciju nije ispunio taj uslov,primjer je Eduardo koji igra za Hrvatsku a sad ce da naturalizuju i Samira iako on nema ni blizu 5 godina da je u Hrvatskoj,isti je primer i sa drugim igracima,npr Pepe iz Reala onaj Brazilac koji je igrao za Japan,a pogotovo ih mnogo ima u Arapskim reprezentacijama,mislim da je ova laz maslo FSS i da FIFA s ovim nema veze
(zalosna sova, 23. avgust 2011 15:16)

A da prvo provjeriš pa da onda komentiraš. Eduardo da Silva je došao u Hrvatsku kao 15-godišnjak 1998. godine. U Hrvatskoj je živio punih 6 godina prije prvog nastupa za A reprezentaciju 2004. godine. Sammir je u Hrvatsku došao 2006. godine otkad igra za Dinamo. U studenom (novembru) ove godine će biti punih pet godina da je u Hrvatskoj pa će kad ispuni i taj uvjet od 5 godina boravka u zemlji čije je državljanstvo dobio najvjerojatnije zaigrati za A reprezentaciju. Nije bitno kad je tko dobio državljanstvo, nego je bitno da je u zemlji boravio najmanje 5 godina. Dakle Kleo je mogao živjeti u Srbiji 4 godine i 11 mjeseci, pa dobiti vaše državljanstvo i već za mjesec dana bi mogao nastupiti za vašu reprezentaciju.

Mik

pre 14 godina

Zanimljivo. Eduardo da Silva je dobio hrvatsko drzavljanstvo 2002. godine, a igrao je za hrvatsku U-21 reprezentaciju na evropskom prvenstvu 2004. godine u Nemackoj. Takodje je debitovao i za seniorsku reprezentaciju Hrvatske u novembru 2004. godine u mecu protiv Irske.

Dale

pre 14 godina

Da, a zato francuzi mogu da dovode crnce sve dok im ruka ne otpadne od udaranja pecata na resenja o stupanju u maticnu knjigu drzavljana francuske

Dijaspora

pre 14 godina

Blago je reci da ne volim da hvalim komsiluk. Ali, primetite kako su i Eduardo i Sammir svaki ostali minimum 5 godina u Dinamu. Zasto uprave Partizana i CZ moraju odmah da rasprodaju sve igrace ??? Da je , na primer, Kleo ostao jos 2 godine i on bi imao prava nastupa za reprezentaciju.

matejalexa

pre 14 godina

Kleo je dobio drzavljanstvo,a znalo se da odlazi preko.Evandro je dobio pasos da bi smanjio broj stranaca u Zvezdi-ali to je toliko smesno bilo.Dati pasos coveku kojeg su novinari napravili velikim igracem.Nije odigrao nijednu utakmicu u Evropi(ustvari Slovan),nijednu vecu utakmicu nije odigrao dobro(Partizan,Vojvodina),i stvarno neznam na osnovu cega je dobio on pasos Srbije,a ovde je 6 meseci.UZAS

nebitno

pre 14 godina

Tuzno je sto pored Sulejmanija koji je u jako dobroj formi(a uopste nije pozvan), neki hoce Klea.

"Свима је нама познато, да ми Срби радо присвајамо и његујемо што је туђе, док своје занемарујемо"

Zedes

pre 14 godina

Dinamov nogometas Sammir, rodjen u Brazilu, a trenutacno mozda i najbolji igrac HNL-a, moci ce zaigrati za hrvatsku reprezentaciju - u koju je vec dobio pretpoziv i za koju zeli igrati - tek negdje na proljece iduce godine, kada ispuni upravo ove uvjete o kojima se govori u tekstu. FIFA je u takvim stvarima konzistentna.

zalosna sova

pre 14 godina

Ovo je notorna laz i ne znam iz kojih interesa se plasira u javnost.Skoro nijedan strani igrac koji igra za neku reprezentaciju nije ispunio taj uslov,primjer je Eduardo koji igra za Hrvatsku a sad ce da naturalizuju i Samira iako on nema ni blizu 5 godina da je u Hrvatskoj,isti je primer i sa drugim igracima,npr Pepe iz Reala onaj Brazilac koji je igrao za Japan,a pogotovo ih mnogo ima u Arapskim reprezentacijama,mislim da je ova laz maslo FSS i da FIFA s ovim nema veze

auuu!!!

pre 14 godina

Pa jel moze neko da mi objasni kako je onda brazilac Markinjos zaigrao za Bugarsku reprezentaciju samo posle godinu dana provedenih u toj zemlji?!!! Nije da sam za to da se pustaju stranci, nego me cisto interesuje to tumacenje!!! POZDRAV IZ SOFIJE

Pola iz CG-a a druga polovina iz Zimbabvea

pre 14 godina

A sta je sa crnogorcima ? Valjda i za njih vazi ova zabrana ... Pa pola reprezentacije nam dolazi iz zemlje koja ima 600hiljada stanovnika.
(Srdjan, 23. avgust 2011 15:53)

Pola reprezentacije?!? Reci mi molim te ko su ti igraci iz CG-a koji trenutno igraju za reprezentaciju Srbije, jer sam ja ocigledno neinformisan. Ako me pamcenje dobro sluzi, po respadu SCG bili smo zainteresovani za Vucinica, Jovetica i Basu ali je Zvezdan Terzic to stopirao tzv. dzentlmenskim sporazumom sa Savicevicem.

Kula

pre 14 godina

Unistili su nam klupski fudbal dovodjenjem raznoraznih stranaca i davanjem drzavljanstva bez pardona a nase mlade igrace prodavali uz velike licne provizije. Umesto sto se bunite protiv ovog pravila fifa trebalo bi da se zalazemo za pravilo da igrac ne moze da igra za neki strani klub ako u svojoj zemlji nije igrao 5 godina za seniorske klubove.

Zoom2

pre 14 godina

Stvarno dosta neznalica koji kao i uvijek samo vide urotu protiv Srba. Pravilo o 5 godina boravka u drzavi prije nastupanja za reprezentaciju iste je na snazi od 2009 godine, zbog toga Cleo ne moze niti ce ikada igrati za Srbiju.

Eduardo, kojeg mnogi ovdje spominju, prije prvog nastupa za A selekciju davne 2006g, proveo je 6 godina u Hrvatskoj, sto je do danas ukupan staz od 11 godina Ali tada, 2006g, nije niti bio uvjet da igrac mora boraviti u nekoj zemlji 5 godina prije uzimanja nogometnog drzavljansva, iako je Eduardo i tada taj uvjet ispunjavao!! O cemu ondauopce pricamo, zasto ste tako bahati i vidite urotu a ne baratate sa osnovnim cinjenicama!? Samir, koji bi trebao dobiti poziv Slavena Bilica, u 11mj ove godine biti ce tocno 5 godina od njegovog dolaska u Dinamo i Hrvatsku! Zbog toga nema prepreka za njegov nastup u hrvatskoj reprezentaciji za razliku od Clea.

Pravila su sasvim jasna a to sto su Srbi doveli nekog Brazilca i nakon par mjeseci gurnuli mu putovnicu u ruke nadajuci da ce moci igrati za Srbiju je problem iskljucivo vase neinformiranosti. Hrvatska je Eduarda i Samira dovela kao 15-16 godisnjake, klince koje je sama razvila kao nogometase, koliko je ono Cleo imao godina kod dolaska u Srbiju, 23-24g?! Cemu onda uopce raditi usporedbe kad su razlike vise nego vidljive..

Kindle

pre 14 godina

Ma samo trener koji ce da ujedini ekipu, to je potrebno a ne stranci. Dal je nesto Kleo bolji od Danka Lazovica ili Sulejmanija? I tako za Evandra isto.. Kleo provodi dane u Kini dok Lazovic ili Sulejmani se bore u jednim od jacih liga na svetu, iskustvo je dovoljno a za znanje sam ubedjen da su bolji! Znaci samo trener koji ce kao Radomir Antic ujediniti ekipu.

Međimurec

pre 14 godina

Slažem se sa većinom, nije Da Silva igrao u RH 5 godina. Igrao je 8, uz to je igrao i za RH U-21.
E sad druga je stvar što i ja mislim da bi za reprezentaciju morali igrati oni koji su tu rođeni i odrasli (neovisno čak i na nacionalnost).
Čovjek se rodi samo na jednom mjestu, a živjet može bilo gdje.

SRB

pre 14 godina

Iako nema veze sa ovom vescu,moram da spomenem slucaj Marica u kosarci. Igrao je za mladje selekcije Australije a ne za prvi tim i nisu mu dali da igra za Srbiju jer su znali da cemo sa njim imati jos dodatnih 15 poena po mecu a to znaci nepobedivi! Kako onda sada za hrvatsku igra Markota koji je EP igrao za sloveniju??? FIBA MAFIAKako za hrvatsku igra Eduardo u fudbalu a za Srbiju ne mogu Cleo i Cadu??? za nas vaze posebna pravila!

Ist Klintvud

pre 14 godina

@@@ !!! "Sve je ovde jasno za Srbiju treba da igraju samo Srbi i da znaju bar 5 padeza a onaj ministar policije koji nezna sve padeze da objasni na osnovu cega je davao Brazilcima drzavljanstvo RS
(bokino, 23. avgust 2011 20:48)

Druze...Bilo bi lepo da sledeci put komentarises fudbal, a ne pravopis ili gramatiku, jer uzasno si nepismen, pa je jako neukusno...
Aj' pozdrav, a da si mi ti ziv i zdrav.

Baja

pre 14 godina

Hvala FIFI,konacno i oni nesto da urade za dobrobit srpskog fudbala!!!Nisam bio za igranje Klea,pa bi bilo licemerno podrzati i Evandra...Nasa zemlja je puna talenata,samo ih treba potraziti i ispratiti.Imamo mnostvo kvalitetnih igraca,koji zasluzuju sansu vise nego stranci.I isti taj stranac nikada nece igrati srcem,mada to ne rade i neki domaci,al sta je tu je.Za reprezentaciju bez stranaca,Srbija Srbima!!!

maximilijan

pre 14 godina

Eduardo vise od 5 godina igrao u hrvatskoj, takodjer igrao za mladje reprezentacije, Samir poslje nove godine puni petu godinu igranja u hrvatskoj. Obojica dovedeni kao klinci, nogometno stasali u hrvatskoj a ne u brazilu. Ima ih jos, koji dolaze

auuu!!!

pre 14 godina

Pa jel moze neko da mi objasni kako je onda brazilac Markinjos zaigrao za Bugarsku reprezentaciju samo posle godinu dana provedenih u toj zemlji?!!! Nije da sam za to da se pustaju stranci, nego me cisto interesuje to tumacenje!!! POZDRAV IZ SOFIJE

i_ovo_je_demokratija

pre 14 godina

Ja vas ljudi zaista ne razumem. To da li bi Kleo bio dobro resenje za nas ili ne je u ovoj prici nebitno. Ono sto meni nije jasno je kako fIFA moze sebi da dozvoli da odredjuje koji ce drzavljanin nase zemlje igrati u nasoj reprezentaciji!? Da li to znaci i da ce ostali reprezentativci morati da salju svoja dokumenta u fIFU na procenu ispunjenosti uslova? Ko je to iznad nasih institucija pozvan da o tome sudi? Pa time se otvara pandorina kutija. Ko zna sta sve moze u buducnosti da im padne na pamet!

aca

pre 14 godina

"...u kontinuitetu pet godina u zemlji."

Hahahahahahahahahahaha! Koliko su se ovde neki palili na Klea i Evandra(manje-vise) a sad su konacno i dobili odgovor

role

pre 14 godina

Tako je to.Nekolicina nas koja je ovdje o tome stalno trubila je dobijala po 300 minusa, a i popasli smo dosta optuzbi da smo rasisti, da imamo razmisljanje kao da smo jos u srednjem vijeku i sl etikete, bez obzira sto nismo izrazavali svoj stav o opravdanosti igranja stranaca za reprezentaciju.Dovoljno je bilo da navedes ovo FIFIno pravilo, pa da te proglase "Hitlerom".

andriy

pre 14 godina

Ovi sto kukaju za Olisadebea: kljucna rec 'propis stupio na snagu 2010'. Procitajte tekst prvo... p.s. Drago mi je sto nece igrati, ni jedan ni drugi, ni neki buduci stranci, pa taman nam Marko igrao

manolito

pre 14 godina

Kako Tijago Mota može da igra za Italiju, kad je tek 2008. došao u Italiju (Đenovu), a čak je ranije nastupao za Brazil. Očito da zakon nije isti za sve!
(Rade Futog, 23. avgust 2011 15:34)

igrao je na gold cupu sto ifa gleda kao da je u23 u pitanju. deda, il pradeda, mu je talijan, eto zasto

Sve bila je muzika

pre 14 godina

Iskulirajte grobari strpite se, jos 4,5 godine i igrace Evandro :)
Samo kada bi znali koliko mi je drago sto necemo gledati nikoga od stranaca u dresu nacionalnog tima! Nasa deca, samo nasa deca!!!

"A kako Subotic", svasta moze da se procita po netu, ali stvarno. . . Pa moze da igra zato sto su mu roditelji iz Brazila.

Nikola

pre 14 godina

@Kembo Ekoko

Sada cu ti reci kako Subotic. Po ustavu republike Srbije, Srbija je zemlja Srba (svih srba), i njenih gradjana (bez obzira na nacionalnost). Znaci da svaki Srbin iz sveta, odakle god da je, moze uvek da dobije Srpsko drzavljanstvo i ukoliko hoce da se vrati u maticu. Bas kao sto mogu Jevreji u Izraelu, Italiani, Slovenci itd...

Tako da, Subotic igra za reprezentaciju Srbija zato sto je Srbin, a to da li je rodjen u Republici Srpskoj, Kanadi, Turkmenistanu, to nije bitno.

delija1972

pre 14 godina

Napokon da i tu pricu zavrsimo i da se okrenemo onom sto mi imamo!!!!
Znaci zovi Sulejmani kao prvo, pa onda gledaj da uvrstis svezu krv poput Ljajica, Tadica, mozda cak i Lazovica ako se zna i hoce ponasati, itd. Pozdrav svima i daj boze i da taj nas napad nekad krene...

Senad

pre 14 godina

Pa kako onda igra Neven Subotic koji je rodjen u banjaluci 1988 g i nije proveo 5 godina u srbiji... o opet je u prvih 11.... ? Ovde je neko lud ili se pravi lud... nisam ni mislio da u srbiji moze nesto da bude normalno... zbog FSS da bog da i neotisli tamo gd etreba... Sramota za drzavu !!!

nikol

pre 14 godina

ja nisam za to da igraju stranci kod nas, al ovo sto radi fifa nema smisla....pa sta je sa ostalim fudbalerima koji igraju u drugim drzavama, u nekim komentarima su spomenuti Marko Devic, 2 poljaka, nisam siguran za Eduarda da je bio bas 5 godina u Hrvatskoj? FIFA/UEFA MAFIOSA

pravopisu eve me! :D

pre 14 godina

Sve je ovde jasno za Srbiju treba da igraju samo Srbi i da znaju bar 5 padeza a onaj ministar policije koji nezna sve padeze da objasni na osnovu cega je davao Brazilcima drzavljanstvo RS
(bokino, 23. avgust 2011 20:48)
Mozda ministar "nezna" sve padeze (iako je zavrsio fakultet sa svim desetkama)... Ali ja mislim da se ipak "nezna" pise odvojeno? :/
- Brazilci su dobili nasa drzavljanstva, pre svega Evandro zbog ogranicenog broja stranaca koji se mogu naci na terenu tokom jedne utakmice!
- Najveca zabluda je da su drzavljanstva dodeljivana kako bi se poboljsao kvalitet nase reprezentacije!

Paks

pre 14 godina

Ovo je neko podmetnuo. Ovo ne moze biti istina. Ne moze Eduardo da igra za Hrvate posto ni on tamo nije bio 5 godina. Kakva glupost. Ovo je neko iz FSS plasirao a nema veze sa zivotom. Ja sam cigan ali bih voleo da Kleo igra za nas posto kuburimo sa klasicnim spicevima i sem Pantelica i Zigica mi nemamo bolje. Kakva bre nasa deca jel ste vi normalni pa nece valjda Kaludjerovic da igra ili Jovancic? Vama ocigledno nije dobro.

citajte malo

pre 14 godina

Tiagu Moti je neki djed ili tako nesto rodjen u Italiji i bio je Italijan, i po toj liniji ima korijene iz te zemlje. Dakle nista protiv pravila. A VI se malo informisete prije nego sto date komentare o njemu ili bilo kojem igracu koji je dobio drzavljanstvo neke druge zemlje, i igra za nju.

Zdralin

pre 14 godina

To bre! Nek' ostanemo i jedini bez stranaca, pa sta bude - kad bude! Nismo mi nekakva kvazi tvorevina k'o neki, pa da dovlacimo strance da nam igraju. Kleo MAJSTORE, HVALA NA SVEMU!

Srdjan

pre 14 godina

A sta je sa crnogorcima ? Valjda i za njih vazi ova zabrana ... Pa pola reprezentacije nam dolazi iz zemlje koja ima 600hiljada stanovnika.

suma

pre 14 godina

kad nemamo u kosarci stranca zasto bi u fudbalu dovodili a da zado sto nasa deca sa 15 godina idu u inostranstvo za saku evra.DOVEDITE KRKICA

adje

pre 14 godina

auuuuuuuuuuu,dacic se zeznuo nije racunao na to.ljudi djaba dajete strancima drzavljanstvo kada se oni ne osecvaju kao drzavljani srbije,oni imaju svoju drzavu gde su se rodili i tako ce umreti.sve ostalo je samo interes.

doca

pre 14 godina

To sam ja mogao da vam kazem, ima to pravilo na Manageru...
Sad ostaje pitanje zasto je Evandro mogao da dobije drzavljanstvo, po kom osnovu?
Klea ne spominjem jer je decko dobio drzavljanstvo u sred sezone, kada Partizan nije imao problem sa strancima, kad su ga svi zvali u repku, i kada se vec znalo da ce otici.

bokino

pre 14 godina

Sve je ovde jasno za Srbiju treba da igraju samo Srbi i da znaju bar 5 padeza a onaj ministar policije koji nezna sve padeze da objasni na osnovu cega je davao Brazilcima drzavljanstvo RS

Gost

pre 14 godina

Ovo ide protiv nas sa Balkana jer je mnogo srba, hrvata otislo u inostranstvo i ovo znaci da u cetvrtoj generaciji ne mogu da igraju za zemlju svojih predaka.

Upsss...

pre 14 godina

kad nemamo u kosarci stranca zasto bi u fudbalu dovodili a da zado sto nasa deca sa 15 godina idu u inostranstvo za saku evra.DOVEDITE KRKICA
(suma, 23. avgust 2011 19:53)
-Zasto??? Evo ti odgovor !!!
Zato sto smo u košarci osvojili sve sto se moze osvojiti, i zato sto su naši igrači godinama jedni od najboljih igrača u Evropi,a i u NBA se pojavi neki vrhunski domaci igrač. Svi ti kosarkasi igraju svim srcem za reprezentaciju, imaju obavezu koju im ostavljaju prosle generacije, i zbog toga sto vole da igraju za nasu zemlju. Nije im cilj otici na EP ili na Sp ,vec osvojiti medalju (sa bilo kojim timom),ali sa mnogo velikom motivacijom....
-A sto se tice fudbalera???
Nemam nesto puno sta ni da kazem. Nema jedinstva,nema volje, ne igraju srcem, ne podnose jedni druge, svi su obicni sminkeri koji kad igraju za svoju zemlju samo gledaju da se ne povrede, jedini cilj im je otici na EP ili na SP (i to im je krajnji domet) u fazonu "dosta smo i dosli"....
-U kosarci se igraci (cak i strani i domaci) vracaju u nase klubove (pogledaj samo Partizan), odlaze iz nase zemlje sa znanjem da ce se sigurno vratiti jednog dana,a u fudbalu je glavni fazon pobeci sto mladji i otici u inostranstvo na jedno 2,3 sezone puci ko bas i kad nemas gde da odes ti se ponovo vratis da smetas....
-I jos nesto glavno, u kosarci SE SVI PLASE SRBA,a u fudbalu smo obicna BORANIJA koju svi gaze !!!!

otkacheni

pre 14 godina

A sto se tice Tijaga Mote : FIFA granted players to have one chance to change their representing nation if they had dual nationality, but not for players who have already played in a competitive "A" match (non-friendly).

mister No

pre 14 godina

pizon razmislja da ga zove a FIFA ne dozvoljava,Tole hoce regularnu ligu,u Evropi smo katastrofalno rangirani... ako nam je za utehu imamo najskuplji benzin u regionu...:)

56

pre 14 godina

Imamo li mi u sklopu FSS pravnu službu , odnosno službu koja koordinira rad sa asocijacijama kao što si FIFA i UEFA . Izgleda da nemamo , jer kako drugačije protumačiti ovaj najnoviji šamar i blamažu koji je dobio naš fudbal. Neki ljudi iz bivše SFRJ , godinama pokušavaju ni krivi ni dužni zbog ratnih dešavanja da dođu do našeg državljanstva koje im po svim pokazateljima i pripada , ali ga nedobijaju . Ali zato jedna Adrijana Lima ( Jarićeva žena ) te ovo dvoje fudbalera iz Brazila ga dobiše dok si trepnuo . još jedan dokaz da se u ovoj zemlji više isplati biti stranac , nego građanin iste . Žalosno

Zeljko

pre 14 godina

Pa jel moze neko da mi objasni kako je onda brazilac Markinjos zaigrao za Bugarsku reprezentaciju samo posle godinu dana provedenih u toj zemlji?!!! Nije da sam za to da se pustaju stranci, nego me cisto interesuje to tumacenje!!! POZDRAV IZ SOFIJE
(auuu!!!, 23. avgust 2011 17:03)
Evo ja cu da uradim tumacenje...
In February 2006 he signed with Bulgarian club Belasitsa Petrich from Guaçuano.
On 27 May 2011, Marquinhos was named to Bulgaria's squad for the friendly game against Corsica and Euro 2012 qualifier against Montenegro, just days after receiving citizenship from his adopted country.
2011-2006 = 5!!

srecko

pre 14 godina

ne deluje mi baš ubedljivo ovak odgovor ali dobro.čudno je da naši pravnici u savezu to ne znaju nego traže tumačenje.drugo kako ti igrači onda imaju status domačih igrača u našem prvenstvu kad nisu domači za reprezentaciju ali ko zna zašto je to dobro.smeta mi protivljenje igrama stranaca sa obrazloženjem da mi imamo dosta talenata to imamo tačno ali nemamo dosta gotovih kompletnih igrača to nam nedostaje

apokalipsa

pre 14 godina

pa eto neka igraju u tandemu Zigic i Pantelic jos 10-ak godina,imamo napadacki ,,tandem,,da nam se smeje Azerbejdzan,Letonija,Estonija,Albanija....msm da oni imaju bolje napadace nego mi...!!!

Djuka11111

pre 14 godina

Iskulirajte grobari strpite se, jos 4,5 godine i igrace Evandro :)
Samo kada bi znali koliko mi je drago sto necemo gledati nikoga od stranaca u dresu nacionalnog tima! Nasa deca, samo nasa deca!!!
"A kako Subotic", svasta moze da se procita po netu, ali stvarno. . . Pa moze da igra zato sto su mu roditelji iz Brazila.
(Sve bila je muzika, 23. avgust 2011 15:14)
Za 5god. Evandro nece moci ni da trci... I ja naravno zelim da nasa deca igraju za Srbiju, ali sta cemo ako su smotani... Hoces Scepovic da ti igra u buducnosti?

syncerus

pre 14 godina

E sad druga je stvar što i ja mislim da bi za reprezentaciju morali igrati oni koji su tu rođeni i odrasli (neovisno čak i na nacionalnost).
Čovjek se rodi samo na jednom mjestu, a živjet može bilo gdje.
(Međimurec, 23. avgust 2011 17:10)

Pa na što bi nam ličila repka onda?! Pa 70% njih ni nije rodjeno u HR, a zemlju su vidjeli samo na pripremama (Šimunić, Rakitić, Petrić, braća Kovač prije, nastavi niz...)

Dule

pre 14 godina

Aman dosadni ste vise za Evandrom i Kleom.Ovaj igra u JSL a ovaj u Kini gde fudbal i nije toliko popularan.NE MORA PANTELIC DA IGRA!Imamo barem 5 napadaca(sa srpskim pasosem,drzavljanstvom) koji mogu da zamene Marka.

Rade

pre 14 godina

Odlicna vest. Neko je ovde pomenuo Bugare. Pa zar vi ocete da nasa reprezentacija zalici na nase susede koji su slobodno to mozemo reci pali u svetskom fudbalu?

Dusan

pre 14 godina

Uraaaaaaaaaaaa!!! Kakva radosna vest! Kad na ovom primeru vidim koliko evropske institucije mogu biti korisne prosto pozelim da Srbija udje i u EU, ali ipak nemojmo preterivati.

Zbogom Kleo, idi igraj za Kinu kad vec za Brazil nisi.

Ovo je reprezentacija Srbije, a ne legija stranaca, pa ako trenutno boljeg napadaca od Pantelica nemamo, onda s njim, pa tako nam je kako nam je.

Isto vazi i za selektora - iskljucivo domaci, ali da bude najbolji koga imamo. A najbolji je Radomir Antic, zna se.

Znaci, jos samo da oteramo Tomislava i imamo cemu da se nadamo. Dobro je. Valjda ce i to uskoro da se desi, nakon sto reprezentacija na celu s njegovim kadrom Pizonom ne prodje kvalifikacije. Zato, napred Severna Irska i ostali, neka Srbija ne vidi veliko takmicenje narednih 10 godina, samo ako ce to da doprinese da postojeca garnitura napusti FSS. Spram koristi, ta zrtva je minimalna.

Uh, sto mi je drago za Klea...

Gost

pre 14 godina

Ej bre ljudi pa pokrenite te vijuge ovo nije napravljeno zbog Klea vec da srbin koje mu su baba i deda, otac i mati a i on rodjeni u Australiji, Americi, Kanadi ne moze da igra za Srbiju ako u njoj ne provede 5 godina!!!!!!!!!

Kembo Ekoko

pre 14 godina

A kako Subotić? Meni se cini da je on iz Republike Srpske (BiH) i da njegovi roditeljie nisu iz Srbije. Ovde neko laze, ili FIFA ili FSS.

Paks

pre 14 godina

Ovo je neko podmetnuo. Ovo ne moze biti istina. Ne moze Eduardo da igra za Hrvate posto ni on tamo nije bio 5 godina. Kakva glupost. Ovo je neko iz FSS plasirao a nema veze sa zivotom. Ja sam cigan ali bih voleo da Kleo igra za nas posto kuburimo sa klasicnim spicevima i sem Pantelica i Zigica mi nemamo bolje. Kakva bre nasa deca jel ste vi normalni pa nece valjda Kaludjerovic da igra ili Jovancic? Vama ocigledno nije dobro.

ja

pre 14 godina

Koliko nam je nesposoban FSS...

1.Jel Marko Devic proveo u Ukrajini 5 godina pre nego sto je postao reprezentativac - Nije

2. Jel onaj Guerrero iz Poljske proveo 5 godina tamo pre nego sto je postao reprezentativac- Nije

3. Isto kod Poljaka el Emanuel Olisadebe proveo 5 godina tamo pre nego sto je postao reprezentativac- Nije

Dakle sve je do voljo,a Pizon i ostali je nemaju... Zato ce nam igrati Damjanovic,Despotovi i Pantelic i u narednim mecevima...

Senad

pre 14 godina

Pa kako onda igra Neven Subotic koji je rodjen u banjaluci 1988 g i nije proveo 5 godina u srbiji... o opet je u prvih 11.... ? Ovde je neko lud ili se pravi lud... nisam ni mislio da u srbiji moze nesto da bude normalno... zbog FSS da bog da i neotisli tamo gd etreba... Sramota za drzavu !!!

zalosna sova

pre 14 godina

Ovo je notorna laz i ne znam iz kojih interesa se plasira u javnost.Skoro nijedan strani igrac koji igra za neku reprezentaciju nije ispunio taj uslov,primjer je Eduardo koji igra za Hrvatsku a sad ce da naturalizuju i Samira iako on nema ni blizu 5 godina da je u Hrvatskoj,isti je primer i sa drugim igracima,npr Pepe iz Reala onaj Brazilac koji je igrao za Japan,a pogotovo ih mnogo ima u Arapskim reprezentacijama,mislim da je ova laz maslo FSS i da FIFA s ovim nema veze

iggy82banjaluka

pre 14 godina

Ma sta za 5 godina,treba zabraniti zauvek dovodjene stranaca u reprezentacije,jer svi znamo kad igraju reprezentacije jedna protiv druge da to oslikava taj sport u toj zemlji,ali dovodjenjem kojekavi stranaca,to vise nije to i jednom recju omalovazava rad igraca u toj zemlji...

Baja

pre 14 godina

Hvala FIFI,konacno i oni nesto da urade za dobrobit srpskog fudbala!!!Nisam bio za igranje Klea,pa bi bilo licemerno podrzati i Evandra...Nasa zemlja je puna talenata,samo ih treba potraziti i ispratiti.Imamo mnostvo kvalitetnih igraca,koji zasluzuju sansu vise nego stranci.I isti taj stranac nikada nece igrati srcem,mada to ne rade i neki domaci,al sta je tu je.Za reprezentaciju bez stranaca,Srbija Srbima!!!

srbijasine

pre 14 godina

Pa koji ce kvalitetan stranac da provede 5 godina u nekoj banana drzavi? Ovo pravilo samo ide na ruku najjacim ligama (drzavama). Koliko se secam nigerijac Olisadebe je igrao za Poljsku posle samo 2-3 godine igranja u Poljskoj.
FIFA mafiozi!!

mate

pre 14 godina

Nama Mamic zeli upropastit reprezentaciju da Silvama, Sammirima... Ako vam Kleo sad zaigra, otvorit ce se Pandorina kutija i onda cete i vi i mi za 10 godina imat 3 stranca u reprezentaciji. Di to vodi???

bokino

pre 14 godina

Sve je ovde jasno za Srbiju treba da igraju samo Srbi i da znaju bar 5 padeza a onaj ministar policije koji nezna sve padeze da objasni na osnovu cega je davao Brazilcima drzavljanstvo RS

Srdjan

pre 14 godina

A sta je sa crnogorcima ? Valjda i za njih vazi ova zabrana ... Pa pola reprezentacije nam dolazi iz zemlje koja ima 600hiljada stanovnika.

SRB

pre 14 godina

Iako nema veze sa ovom vescu,moram da spomenem slucaj Marica u kosarci. Igrao je za mladje selekcije Australije a ne za prvi tim i nisu mu dali da igra za Srbiju jer su znali da cemo sa njim imati jos dodatnih 15 poena po mecu a to znaci nepobedivi! Kako onda sada za hrvatsku igra Markota koji je EP igrao za sloveniju??? FIBA MAFIAKako za hrvatsku igra Eduardo u fudbalu a za Srbiju ne mogu Cleo i Cadu??? za nas vaze posebna pravila!

Sve bila je muzika

pre 14 godina

Iskulirajte grobari strpite se, jos 4,5 godine i igrace Evandro :)
Samo kada bi znali koliko mi je drago sto necemo gledati nikoga od stranaca u dresu nacionalnog tima! Nasa deca, samo nasa deca!!!

"A kako Subotic", svasta moze da se procita po netu, ali stvarno. . . Pa moze da igra zato sto su mu roditelji iz Brazila.

Zdralin

pre 14 godina

To bre! Nek' ostanemo i jedini bez stranaca, pa sta bude - kad bude! Nismo mi nekakva kvazi tvorevina k'o neki, pa da dovlacimo strance da nam igraju. Kleo MAJSTORE, HVALA NA SVEMU!

liht

pre 14 godina

само да питам ове "инстант-мондијалисте" и ликове који су толико оптерећени својим вечитим ривалом да су лагано изгубили осећај за националну селекцију и спорт уопште:
зашто вам толико смета што се репрезентације Србије такмиче без бразилаца и американаца у фудбалу и кошарци? јел вам неко вам брани да навијате за бразил, сад, барселону, лејкерсе... зар је толико битно да у свим трендовима пратимо наше западне суседе, који нам никад нису нити ће икад бити до колена ма који спорт био у питању
могу донекле и да схватим бес и разочарење већинског дела пука који је очекивао да ћемо се у јужној африци прошетати до титуле сватског првака, па се сад отрежњени збуњено питају како, шта, где... па сад дај мењај, руши, ломи..
шта тек рећи за поједине "експерте" који у недостатку аргумената за своје смешне теорије у исти кош стављају нашу дијаспору (кузмановић, чавић...) са странцима који до пре годину две нису ни чули за Србију..
ако је уопште тачно ово што нам преносе из савеза, онда фифиним/уефиним мафиозима можемо само да се захвалимо са шлагом. коначно и од њих нешто паметно, иако смо навикли нам смештају и подмећу клипове највише захваљујући репутацији наших навијача.

andriy

pre 14 godina

Ovi sto kukaju za Olisadebea: kljucna rec 'propis stupio na snagu 2010'. Procitajte tekst prvo... p.s. Drago mi je sto nece igrati, ni jedan ni drugi, ni neki buduci stranci, pa taman nam Marko igrao

nikol

pre 14 godina

ja nisam za to da igraju stranci kod nas, al ovo sto radi fifa nema smisla....pa sta je sa ostalim fudbalerima koji igraju u drugim drzavama, u nekim komentarima su spomenuti Marko Devic, 2 poljaka, nisam siguran za Eduarda da je bio bas 5 godina u Hrvatskoj? FIFA/UEFA MAFIOSA

Kula

pre 14 godina

Unistili su nam klupski fudbal dovodjenjem raznoraznih stranaca i davanjem drzavljanstva bez pardona a nase mlade igrace prodavali uz velike licne provizije. Umesto sto se bunite protiv ovog pravila fifa trebalo bi da se zalazemo za pravilo da igrac ne moze da igra za neki strani klub ako u svojoj zemlji nije igrao 5 godina za seniorske klubove.

Rade Futog

pre 14 godina

Kako Tijago Mota može da igra za Italiju, kad je tek 2008. došao u Italiju (Đenovu), a čak je ranije nastupao za Brazil. Očito da zakon nije isti za sve!

Srbin sa Kosova

pre 14 godina

Kleo je dobio drzavljanstvo,a znalo se da odlazi preko.Evandro je dobio pasos da bi smanjio broj stranaca u Zvezdi-ali to je toliko smesno bilo.Dati pasos coveku kojeg su novinari napravili velikim igracem.Nije odigrao nijednu utakmicu u Evropi(ustvari Slovan),nijednu vecu utakmicu nije odigrao dobro(Partizan,Vojvodina),i stvarno neznam na osnovu cega je dobio on pasos Srbije,a ovde je 6 meseci.UZAS
(matejalexa, 23. avgust 2011 15:22)
Upravo tako! Jedan Evandro ga je dobio posle 6 meseci, meni posle 32 godine zivota ovde ne daju taj pasos!

matejalexa

pre 14 godina

Kleo je dobio drzavljanstvo,a znalo se da odlazi preko.Evandro je dobio pasos da bi smanjio broj stranaca u Zvezdi-ali to je toliko smesno bilo.Dati pasos coveku kojeg su novinari napravili velikim igracem.Nije odigrao nijednu utakmicu u Evropi(ustvari Slovan),nijednu vecu utakmicu nije odigrao dobro(Partizan,Vojvodina),i stvarno neznam na osnovu cega je dobio on pasos Srbije,a ovde je 6 meseci.UZAS

Međimurec

pre 14 godina

Slažem se sa većinom, nije Da Silva igrao u RH 5 godina. Igrao je 8, uz to je igrao i za RH U-21.
E sad druga je stvar što i ja mislim da bi za reprezentaciju morali igrati oni koji su tu rođeni i odrasli (neovisno čak i na nacionalnost).
Čovjek se rodi samo na jednom mjestu, a živjet može bilo gdje.

Nislija

pre 14 godina

A kako Subotić? Meni se cini da je on iz Republike Srpske (BiH) i da njegovi roditeljie nisu iz Srbije. Ovde neko laze, ili FIFA ili FSS.
(Kembo Ekoko, 23. avgust 2011 14:47)

Pa zato sto je Srbin poreklom...

Драган Стојковић Пиксе

pre 14 godina

И чекајте сад, како је уопште могуће да се помињало да ће Жонпи да зове Клеа? Јел су ови наши из савеза толико необавештени да не знају основна правила.

Ко нама води фудбал, човече.

Dijaspora

pre 14 godina

Blago je reci da ne volim da hvalim komsiluk. Ali, primetite kako su i Eduardo i Sammir svaki ostali minimum 5 godina u Dinamu. Zasto uprave Partizana i CZ moraju odmah da rasprodaju sve igrace ??? Da je , na primer, Kleo ostao jos 2 godine i on bi imao prava nastupa za reprezentaciju.

role

pre 14 godina

Tako je to.Nekolicina nas koja je ovdje o tome stalno trubila je dobijala po 300 minusa, a i popasli smo dosta optuzbi da smo rasisti, da imamo razmisljanje kao da smo jos u srednjem vijeku i sl etikete, bez obzira sto nismo izrazavali svoj stav o opravdanosti igranja stranaca za reprezentaciju.Dovoljno je bilo da navedes ovo FIFIno pravilo, pa da te proglase "Hitlerom".

Mik

pre 14 godina

Zanimljivo. Eduardo da Silva je dobio hrvatsko drzavljanstvo 2002. godine, a igrao je za hrvatsku U-21 reprezentaciju na evropskom prvenstvu 2004. godine u Nemackoj. Takodje je debitovao i za seniorsku reprezentaciju Hrvatske u novembru 2004. godine u mecu protiv Irske.

Zoom2

pre 14 godina

Stvarno dosta neznalica koji kao i uvijek samo vide urotu protiv Srba. Pravilo o 5 godina boravka u drzavi prije nastupanja za reprezentaciju iste je na snazi od 2009 godine, zbog toga Cleo ne moze niti ce ikada igrati za Srbiju.

Eduardo, kojeg mnogi ovdje spominju, prije prvog nastupa za A selekciju davne 2006g, proveo je 6 godina u Hrvatskoj, sto je do danas ukupan staz od 11 godina Ali tada, 2006g, nije niti bio uvjet da igrac mora boraviti u nekoj zemlji 5 godina prije uzimanja nogometnog drzavljansva, iako je Eduardo i tada taj uvjet ispunjavao!! O cemu ondauopce pricamo, zasto ste tako bahati i vidite urotu a ne baratate sa osnovnim cinjenicama!? Samir, koji bi trebao dobiti poziv Slavena Bilica, u 11mj ove godine biti ce tocno 5 godina od njegovog dolaska u Dinamo i Hrvatsku! Zbog toga nema prepreka za njegov nastup u hrvatskoj reprezentaciji za razliku od Clea.

Pravila su sasvim jasna a to sto su Srbi doveli nekog Brazilca i nakon par mjeseci gurnuli mu putovnicu u ruke nadajuci da ce moci igrati za Srbiju je problem iskljucivo vase neinformiranosti. Hrvatska je Eduarda i Samira dovela kao 15-16 godisnjake, klince koje je sama razvila kao nogometase, koliko je ono Cleo imao godina kod dolaska u Srbiju, 23-24g?! Cemu onda uopce raditi usporedbe kad su razlike vise nego vidljive..

srecko

pre 14 godina

ne deluje mi baš ubedljivo ovak odgovor ali dobro.čudno je da naši pravnici u savezu to ne znaju nego traže tumačenje.drugo kako ti igrači onda imaju status domačih igrača u našem prvenstvu kad nisu domači za reprezentaciju ali ko zna zašto je to dobro.smeta mi protivljenje igrama stranaca sa obrazloženjem da mi imamo dosta talenata to imamo tačno ali nemamo dosta gotovih kompletnih igrača to nam nedostaje

Upsss...

pre 14 godina

kad nemamo u kosarci stranca zasto bi u fudbalu dovodili a da zado sto nasa deca sa 15 godina idu u inostranstvo za saku evra.DOVEDITE KRKICA
(suma, 23. avgust 2011 19:53)
-Zasto??? Evo ti odgovor !!!
Zato sto smo u košarci osvojili sve sto se moze osvojiti, i zato sto su naši igrači godinama jedni od najboljih igrača u Evropi,a i u NBA se pojavi neki vrhunski domaci igrač. Svi ti kosarkasi igraju svim srcem za reprezentaciju, imaju obavezu koju im ostavljaju prosle generacije, i zbog toga sto vole da igraju za nasu zemlju. Nije im cilj otici na EP ili na Sp ,vec osvojiti medalju (sa bilo kojim timom),ali sa mnogo velikom motivacijom....
-A sto se tice fudbalera???
Nemam nesto puno sta ni da kazem. Nema jedinstva,nema volje, ne igraju srcem, ne podnose jedni druge, svi su obicni sminkeri koji kad igraju za svoju zemlju samo gledaju da se ne povrede, jedini cilj im je otici na EP ili na SP (i to im je krajnji domet) u fazonu "dosta smo i dosli"....
-U kosarci se igraci (cak i strani i domaci) vracaju u nase klubove (pogledaj samo Partizan), odlaze iz nase zemlje sa znanjem da ce se sigurno vratiti jednog dana,a u fudbalu je glavni fazon pobeci sto mladji i otici u inostranstvo na jedno 2,3 sezone puci ko bas i kad nemas gde da odes ti se ponovo vratis da smetas....
-I jos nesto glavno, u kosarci SE SVI PLASE SRBA,a u fudbalu smo obicna BORANIJA koju svi gaze !!!!

Nikola

pre 14 godina

@Kembo Ekoko

Sada cu ti reci kako Subotic. Po ustavu republike Srbije, Srbija je zemlja Srba (svih srba), i njenih gradjana (bez obzira na nacionalnost). Znaci da svaki Srbin iz sveta, odakle god da je, moze uvek da dobije Srpsko drzavljanstvo i ukoliko hoce da se vrati u maticu. Bas kao sto mogu Jevreji u Izraelu, Italiani, Slovenci itd...

Tako da, Subotic igra za reprezentaciju Srbija zato sto je Srbin, a to da li je rodjen u Republici Srpskoj, Kanadi, Turkmenistanu, to nije bitno.

Djuka11111

pre 14 godina

Iskulirajte grobari strpite se, jos 4,5 godine i igrace Evandro :)
Samo kada bi znali koliko mi je drago sto necemo gledati nikoga od stranaca u dresu nacionalnog tima! Nasa deca, samo nasa deca!!!
"A kako Subotic", svasta moze da se procita po netu, ali stvarno. . . Pa moze da igra zato sto su mu roditelji iz Brazila.
(Sve bila je muzika, 23. avgust 2011 15:14)
Za 5god. Evandro nece moci ni da trci... I ja naravno zelim da nasa deca igraju za Srbiju, ali sta cemo ako su smotani... Hoces Scepovic da ti igra u buducnosti?

Jim Beam

pre 14 godina

To se mi pržimo samo da će neko igrati, oni su dobili državljanstvo da bi se rasteretio broj stranaca u Zvezdi i Partizanu pošto je prošle godine uvedeno ono pravilo o ograničenom broju stranaca...

doca

pre 14 godina

To sam ja mogao da vam kazem, ima to pravilo na Manageru...
Sad ostaje pitanje zasto je Evandro mogao da dobije drzavljanstvo, po kom osnovu?
Klea ne spominjem jer je decko dobio drzavljanstvo u sred sezone, kada Partizan nije imao problem sa strancima, kad su ga svi zvali u repku, i kada se vec znalo da ce otici.

Gost

pre 14 godina

Ovo ide protiv nas sa Balkana jer je mnogo srba, hrvata otislo u inostranstvo i ovo znaci da u cetvrtoj generaciji ne mogu da igraju za zemlju svojih predaka.

suma

pre 14 godina

kad nemamo u kosarci stranca zasto bi u fudbalu dovodili a da zado sto nasa deca sa 15 godina idu u inostranstvo za saku evra.DOVEDITE KRKICA

Hrvat

pre 14 godina

Ovo je notorna laz i ne znam iz kojih interesa se plasira u javnost.Skoro nijedan strani igrac koji igra za neku reprezentaciju nije ispunio taj uslov,primjer je Eduardo koji igra za Hrvatsku a sad ce da naturalizuju i Samira iako on nema ni blizu 5 godina da je u Hrvatskoj,isti je primer i sa drugim igracima,npr Pepe iz Reala onaj Brazilac koji je igrao za Japan,a pogotovo ih mnogo ima u Arapskim reprezentacijama,mislim da je ova laz maslo FSS i da FIFA s ovim nema veze
(zalosna sova, 23. avgust 2011 15:16)

A da prvo provjeriš pa da onda komentiraš. Eduardo da Silva je došao u Hrvatsku kao 15-godišnjak 1998. godine. U Hrvatskoj je živio punih 6 godina prije prvog nastupa za A reprezentaciju 2004. godine. Sammir je u Hrvatsku došao 2006. godine otkad igra za Dinamo. U studenom (novembru) ove godine će biti punih pet godina da je u Hrvatskoj pa će kad ispuni i taj uvjet od 5 godina boravka u zemlji čije je državljanstvo dobio najvjerojatnije zaigrati za A reprezentaciju. Nije bitno kad je tko dobio državljanstvo, nego je bitno da je u zemlji boravio najmanje 5 godina. Dakle Kleo je mogao živjeti u Srbiji 4 godine i 11 mjeseci, pa dobiti vaše državljanstvo i već za mjesec dana bi mogao nastupiti za vašu reprezentaciju.

maximilijan

pre 14 godina

Eduardo vise od 5 godina igrao u hrvatskoj, takodjer igrao za mladje reprezentacije, Samir poslje nove godine puni petu godinu igranja u hrvatskoj. Obojica dovedeni kao klinci, nogometno stasali u hrvatskoj a ne u brazilu. Ima ih jos, koji dolaze

Pola iz CG-a a druga polovina iz Zimbabvea

pre 14 godina

A sta je sa crnogorcima ? Valjda i za njih vazi ova zabrana ... Pa pola reprezentacije nam dolazi iz zemlje koja ima 600hiljada stanovnika.
(Srdjan, 23. avgust 2011 15:53)

Pola reprezentacije?!? Reci mi molim te ko su ti igraci iz CG-a koji trenutno igraju za reprezentaciju Srbije, jer sam ja ocigledno neinformisan. Ako me pamcenje dobro sluzi, po respadu SCG bili smo zainteresovani za Vucinica, Jovetica i Basu ali je Zvezdan Terzic to stopirao tzv. dzentlmenskim sporazumom sa Savicevicem.

Dale

pre 14 godina

Da, a zato francuzi mogu da dovode crnce sve dok im ruka ne otpadne od udaranja pecata na resenja o stupanju u maticnu knjigu drzavljana francuske

i_ovo_je_demokratija

pre 14 godina

Ja vas ljudi zaista ne razumem. To da li bi Kleo bio dobro resenje za nas ili ne je u ovoj prici nebitno. Ono sto meni nije jasno je kako fIFA moze sebi da dozvoli da odredjuje koji ce drzavljanin nase zemlje igrati u nasoj reprezentaciji!? Da li to znaci i da ce ostali reprezentativci morati da salju svoja dokumenta u fIFU na procenu ispunjenosti uslova? Ko je to iznad nasih institucija pozvan da o tome sudi? Pa time se otvara pandorina kutija. Ko zna sta sve moze u buducnosti da im padne na pamet!

adje

pre 14 godina

auuuuuuuuuuu,dacic se zeznuo nije racunao na to.ljudi djaba dajete strancima drzavljanstvo kada se oni ne osecvaju kao drzavljani srbije,oni imaju svoju drzavu gde su se rodili i tako ce umreti.sve ostalo je samo interes.

Dusan

pre 14 godina

Uraaaaaaaaaaaa!!! Kakva radosna vest! Kad na ovom primeru vidim koliko evropske institucije mogu biti korisne prosto pozelim da Srbija udje i u EU, ali ipak nemojmo preterivati.

Zbogom Kleo, idi igraj za Kinu kad vec za Brazil nisi.

Ovo je reprezentacija Srbije, a ne legija stranaca, pa ako trenutno boljeg napadaca od Pantelica nemamo, onda s njim, pa tako nam je kako nam je.

Isto vazi i za selektora - iskljucivo domaci, ali da bude najbolji koga imamo. A najbolji je Radomir Antic, zna se.

Znaci, jos samo da oteramo Tomislava i imamo cemu da se nadamo. Dobro je. Valjda ce i to uskoro da se desi, nakon sto reprezentacija na celu s njegovim kadrom Pizonom ne prodje kvalifikacije. Zato, napred Severna Irska i ostali, neka Srbija ne vidi veliko takmicenje narednih 10 godina, samo ako ce to da doprinese da postojeca garnitura napusti FSS. Spram koristi, ta zrtva je minimalna.

Uh, sto mi je drago za Klea...

manolito

pre 14 godina

Kako Tijago Mota može da igra za Italiju, kad je tek 2008. došao u Italiju (Đenovu), a čak je ranije nastupao za Brazil. Očito da zakon nije isti za sve!
(Rade Futog, 23. avgust 2011 15:34)

igrao je na gold cupu sto ifa gleda kao da je u23 u pitanju. deda, il pradeda, mu je talijan, eto zasto

pravopisu eve me! :D

pre 14 godina

Sve je ovde jasno za Srbiju treba da igraju samo Srbi i da znaju bar 5 padeza a onaj ministar policije koji nezna sve padeze da objasni na osnovu cega je davao Brazilcima drzavljanstvo RS
(bokino, 23. avgust 2011 20:48)
Mozda ministar "nezna" sve padeze (iako je zavrsio fakultet sa svim desetkama)... Ali ja mislim da se ipak "nezna" pise odvojeno? :/
- Brazilci su dobili nasa drzavljanstva, pre svega Evandro zbog ogranicenog broja stranaca koji se mogu naci na terenu tokom jedne utakmice!
- Najveca zabluda je da su drzavljanstva dodeljivana kako bi se poboljsao kvalitet nase reprezentacije!

delija1972

pre 14 godina

Napokon da i tu pricu zavrsimo i da se okrenemo onom sto mi imamo!!!!
Znaci zovi Sulejmani kao prvo, pa onda gledaj da uvrstis svezu krv poput Ljajica, Tadica, mozda cak i Lazovica ako se zna i hoce ponasati, itd. Pozdrav svima i daj boze i da taj nas napad nekad krene...

Evo da pojasnim

pre 14 godina

Ovi sto pitaju za Eduarda. Covek je dosao u Hrvatsku sa 15 a otisao u Arsenal sa 21. Drugo covek se ozenio Hrvaticom i time je dobio prava za pasos.

Kindle

pre 14 godina

Ma samo trener koji ce da ujedini ekipu, to je potrebno a ne stranci. Dal je nesto Kleo bolji od Danka Lazovica ili Sulejmanija? I tako za Evandra isto.. Kleo provodi dane u Kini dok Lazovic ili Sulejmani se bore u jednim od jacih liga na svetu, iskustvo je dovoljno a za znanje sam ubedjen da su bolji! Znaci samo trener koji ce kao Radomir Antic ujediniti ekipu.

Ist Klintvud

pre 14 godina

@@@ !!! "Sve je ovde jasno za Srbiju treba da igraju samo Srbi i da znaju bar 5 padeza a onaj ministar policije koji nezna sve padeze da objasni na osnovu cega je davao Brazilcima drzavljanstvo RS
(bokino, 23. avgust 2011 20:48)

Druze...Bilo bi lepo da sledeci put komentarises fudbal, a ne pravopis ili gramatiku, jer uzasno si nepismen, pa je jako neukusno...
Aj' pozdrav, a da si mi ti ziv i zdrav.

aca

pre 14 godina

"...u kontinuitetu pet godina u zemlji."

Hahahahahahahahahahaha! Koliko su se ovde neki palili na Klea i Evandra(manje-vise) a sad su konacno i dobili odgovor

apokalipsa

pre 14 godina

pa eto neka igraju u tandemu Zigic i Pantelic jos 10-ak godina,imamo napadacki ,,tandem,,da nam se smeje Azerbejdzan,Letonija,Estonija,Albanija....msm da oni imaju bolje napadace nego mi...!!!

Zedes

pre 14 godina

Dinamov nogometas Sammir, rodjen u Brazilu, a trenutacno mozda i najbolji igrac HNL-a, moci ce zaigrati za hrvatsku reprezentaciju - u koju je vec dobio pretpoziv i za koju zeli igrati - tek negdje na proljece iduce godine, kada ispuni upravo ove uvjete o kojima se govori u tekstu. FIFA je u takvim stvarima konzistentna.

covek

pre 14 godina

tzv."Bosmanov zakon" rusi ovo pred svakim sudom na svetu.
(Kotromonac, 23. avgust 2011 14:48)

Nikakve veze Bosmanov zakon nema sa ovim, on se odnosi na transfere igraca koji su pred istekom ugovora.

citajte malo

pre 14 godina

Tiagu Moti je neki djed ili tako nesto rodjen u Italiji i bio je Italijan, i po toj liniji ima korijene iz te zemlje. Dakle nista protiv pravila. A VI se malo informisete prije nego sto date komentare o njemu ili bilo kojem igracu koji je dobio drzavljanstvo neke druge zemlje, i igra za nju.

auuu!!!

pre 14 godina

Pa jel moze neko da mi objasni kako je onda brazilac Markinjos zaigrao za Bugarsku reprezentaciju samo posle godinu dana provedenih u toj zemlji?!!! Nije da sam za to da se pustaju stranci, nego me cisto interesuje to tumacenje!!! POZDRAV IZ SOFIJE

Rade

pre 14 godina

Odlicna vest. Neko je ovde pomenuo Bugare. Pa zar vi ocete da nasa reprezentacija zalici na nase susede koji su slobodno to mozemo reci pali u svetskom fudbalu?

auuu!!!

pre 14 godina

Pa jel moze neko da mi objasni kako je onda brazilac Markinjos zaigrao za Bugarsku reprezentaciju samo posle godinu dana provedenih u toj zemlji?!!! Nije da sam za to da se pustaju stranci, nego me cisto interesuje to tumacenje!!! POZDRAV IZ SOFIJE

nebitno

pre 14 godina

Tuzno je sto pored Sulejmanija koji je u jako dobroj formi(a uopste nije pozvan), neki hoce Klea.

"Свима је нама познато, да ми Срби радо присвајамо и његујемо што је туђе, док своје занемарујемо"

syncerus

pre 14 godina

E sad druga je stvar što i ja mislim da bi za reprezentaciju morali igrati oni koji su tu rođeni i odrasli (neovisno čak i na nacionalnost).
Čovjek se rodi samo na jednom mjestu, a živjet može bilo gdje.
(Međimurec, 23. avgust 2011 17:10)

Pa na što bi nam ličila repka onda?! Pa 70% njih ni nije rodjeno u HR, a zemlju su vidjeli samo na pripremama (Šimunić, Rakitić, Petrić, braća Kovač prije, nastavi niz...)

otkacheni

pre 14 godina

A sto se tice Tijaga Mote : FIFA granted players to have one chance to change their representing nation if they had dual nationality, but not for players who have already played in a competitive "A" match (non-friendly).

56

pre 14 godina

Imamo li mi u sklopu FSS pravnu službu , odnosno službu koja koordinira rad sa asocijacijama kao što si FIFA i UEFA . Izgleda da nemamo , jer kako drugačije protumačiti ovaj najnoviji šamar i blamažu koji je dobio naš fudbal. Neki ljudi iz bivše SFRJ , godinama pokušavaju ni krivi ni dužni zbog ratnih dešavanja da dođu do našeg državljanstva koje im po svim pokazateljima i pripada , ali ga nedobijaju . Ali zato jedna Adrijana Lima ( Jarićeva žena ) te ovo dvoje fudbalera iz Brazila ga dobiše dok si trepnuo . još jedan dokaz da se u ovoj zemlji više isplati biti stranac , nego građanin iste . Žalosno

Zeljko

pre 14 godina

Pa jel moze neko da mi objasni kako je onda brazilac Markinjos zaigrao za Bugarsku reprezentaciju samo posle godinu dana provedenih u toj zemlji?!!! Nije da sam za to da se pustaju stranci, nego me cisto interesuje to tumacenje!!! POZDRAV IZ SOFIJE
(auuu!!!, 23. avgust 2011 17:03)
Evo ja cu da uradim tumacenje...
In February 2006 he signed with Bulgarian club Belasitsa Petrich from Guaçuano.
On 27 May 2011, Marquinhos was named to Bulgaria's squad for the friendly game against Corsica and Euro 2012 qualifier against Montenegro, just days after receiving citizenship from his adopted country.
2011-2006 = 5!!

mister No

pre 14 godina

pizon razmislja da ga zove a FIFA ne dozvoljava,Tole hoce regularnu ligu,u Evropi smo katastrofalno rangirani... ako nam je za utehu imamo najskuplji benzin u regionu...:)

Dule

pre 14 godina

Aman dosadni ste vise za Evandrom i Kleom.Ovaj igra u JSL a ovaj u Kini gde fudbal i nije toliko popularan.NE MORA PANTELIC DA IGRA!Imamo barem 5 napadaca(sa srpskim pasosem,drzavljanstvom) koji mogu da zamene Marka.

Gost

pre 14 godina

Ej bre ljudi pa pokrenite te vijuge ovo nije napravljeno zbog Klea vec da srbin koje mu su baba i deda, otac i mati a i on rodjeni u Australiji, Americi, Kanadi ne moze da igra za Srbiju ako u njoj ne provede 5 godina!!!!!!!!!