Četvrtak, 16.11.2023.

20:30

Epska drama u Torinu – Siner odveo Đokovića u polufinale!

Italijan Janik Siner pobedio je Holgera Runea iz Danske rezultatom 2:1 (6:2, 5:7, 6:4), u poslednjem meču "Zelene grupe" na Završnom mastersu u Torinu.

Izvor: B92

Epska drama u Torinu – Siner odveo Ðokoviæa u polufinale! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

232 Komentari

Sortiraj po:

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

"@ВУК - Па и ниси у праву, има и намијештања за кладионице и договора. Баш су у тенису многе играче процесуирали и казнили. Ово синоћ је било уредно и спортски."

nikola

pre 2 godine

@VV

Baci oko na meč Novak - Sonego u Beču , 61 62 za Sonega u dvorani . Baci oko na konferenciju nakon meča , imaš na YouTube pa reci da li je Novak pustio taj meč , mada rezultat govori dovoljno , izjava nakon meča otklanja sve sumnje . Tada nije bilo važno viteštvo , etika , poštenje itd .. tada ste manje više svi pohvalili Novaka kako se pametno " sačuvao " . Beč također nosi i bodove i novac , nije uopće bitno koliki je iznos ako je bitan princip , ili je možda samo bitan u slučaju nekih drugih igrača . Valjda bi svaki meč trebalo igrati najbolje što možeš .. 62 61 za Sonega baš i ne drži vodu , niti je bolji igrač niti mu bolje odgovara podloga , Novak je tankirao meč pa nikome ništa, dok se jučer Sinera napadalo bez razloga . Vidiš da nisu kriteriji isti baš za svakoga . Oni su promjenjivi , a jedino je važno gdje je Novak u svemu tome , to se prvo gleda , a tek onda ćemo o kriterijima.

Doca

pre 2 godine

Kako meni Nole nekako jadno i ostarelo izgleda kad izadje na teren protiv ove mladjarije da igra. Ne samo da izgleda tako, nego i igra tako. Ono protiv Sinera, delom i protiv Hurkaca, bilo je zalosno za gledati, tu nemoc i nedostatak energije. Mislim da ce ga u polufinalu rastrgnuti, svejedno da li ce protiv Alkaraza ili protiv Zvereva igrati. Djoletu se izgleda ubrzano priblizava vreme kada ce morati da okaci kopacke o klin i kaze: e, sad' je vala dosta.
(Objektivni posmatrac, 17. novembar 2023 07:48)

Izgleda odlično . Posebno u donosu na ofucanog Nadala kada ej on imao 36. Izgleda barem 5 godina mladje.
A neki meč se i izgubi čak i najveći sportisti svih vremena osete izvestan zamor, fizički i mentalni u nekom trenutku.
Sinner se npr povukao iz Pariza u drugom kolu nakon što je odigrao jedan duži meč da bi bio svež za Torino.Novak u medjuvremnu odigrao nekoliko maratona , uključujući i taj sa Sinerom u grupi ATP Finals
A taj je od Novaka mladji koliko ,14 goidna ? Izgleda kao da ima 30+ najmanje

culakur

pre 2 godine

Znao sam da Siner nece pustiti Runea kad sam video da pobeda donosi 400 000 dolara i 300 poena..nema to nikakve veze ni sa Djokovicem ni sa postenjem,ne pisite ljudi gluposti.

Menadžer

pre 2 godine

Da vam bude jasno da se niko ovako ne bori da bi u polufinale ušao opasniji prorivnik to jest Novak. Posebno ovo sa upamte oni koji vole da se klade jer će Novak morati da ispadne prvi put kada se sa Sinerom sretne u polufinalu GS. Ne verujem da je ponudio i poraz ako se sretnu u finalu?

Objektivni posmatrac

pre 2 godine

Kako meni Nole nekako jadno i ostarelo izgleda kad izadje na teren protiv ove mladjarije da igra. Ne samo da izgleda tako, nego i igra tako. Ono protiv Sinera, delom i protiv Hurkaca, bilo je zalosno za gledati, tu nemoc i nedostatak energije. Mislim da ce ga u polufinalu rastrgnuti, svejedno da li ce protiv Alkaraza ili protiv Zvereva igrati. Djoletu se izgleda ubrzano priblizava vreme kada ce morati da okaci kopacke o klin i kaze: e, sad' je vala dosta.

VUK

pre 2 godine

U sportu svaki sportista ima obavezu da u svakom takmičenju pruži svoj maksimum . Novaka su u polufinale odvele dve pobede. Siner je igrao za treću pobedu , bodove i novac. Termin meča doneo mu je opuštenost oko izvesnosti plasmana , ali kao i svaki drugi sportista odigrao je na pobedu. Isto kao i Novak treći set protiv Hurkača. Niko nikom ništa u sportu ne poklanja. To zna svako ko se ikada takmičio.

Sve sam i' procitao

pre 2 godine

Uuuuuu, NAMESTALJKA, Rune je namerno izgubio da bi Djokovica namestio Alkarazu u polufinalu. Uuuuu, svi nas mrze, sad' poceli i Danci.

JPR

pre 2 godine

Siner nije kalkulisao, ugrabio još 200 poena za sebe, i igrao je prvo za sebe i izbegao Medvedeva u polufinalu, Medo deluje u odličnoj formi i igra na visokom nivou, dok su Zverev i Alkaraz ranjivi !

Nikola

pre 2 godine

I dalje dam misljenja da je meč vukao ka popustljivoj igfi Sinera, nego nije baš lako namestiti meč gdje publika odradi svoj posao

Жеља

pre 2 godine

Синере Србине :-) 200% сам мислио да је штела :-). Треба му дати ону награду за фер плеј.

Vladimir

pre 2 godine

Završilo se kako treba,nebi bilo logično da rune pobjedi jedan meč i ide dalje a Novak aut a pobjedio dva meča od kojih jedan pobjeda nad samim runeom.Slučajno ili ne pravda je zadovoljena.A organizatori završnog turnira neka razmisle dali šta treba mjenjati,pomeni treba.

VV

pre 2 godine

Ne bih da prebrojavam krvna zrnca, ali činjenica da je Siner mentalitetom Austrijanac... dovelo je do situacije da ne kalkuliše rezultatom. Nisam baš siguran da su se u istoj situaciji našli Fonjini, Museti ili neki drugi italijanski teniser, da bi postupili isto.
Ko prati sport, zna o čemu pričam...

chica

pre 2 godine

@zarko
Е лупаш ко Мксим по дивизији. Ко да га понизи? Медведев ког је добио у Финалу УС О.

MilunkaMalina

pre 2 godine

Najbolji su ljudi koji veruju da ce covek da ispusti priliku da uzme 350 000e ovom pobedom, kao da inace igraju za krompire a ne za pare. Jos pisu Hvala ti Sinere. ahahahaha

Ivan

pre 2 godine

Mnogo je faktora zbog kojih je Siner isao na pobedu veceras. Prvo, ima dostojanstvo i ne zanima ga ko ispada i ko prolazi. Drugo, u seriji pobeda je, nece covek da pusta nikoga da mu prekida to samo zato sto je u polufinalu. I trece ne bi bilo prijatno da ga Rune dobija treci put zaredom, i to pred domacom publikom.

Mrgud

pre 2 godine

Ni jednog sekunda nisam sumnjao u Sinera, decko igrao pred svojom publikom i dace sve od sebe da proba da osvoji turnir. U tenisu nema kalkulacija kao u ekipnim sportovima,ovde svako igra za sebe i dobru zaradu, a da bi bio najbolji moras da pobedis sve. Finale Nole protiv Alkaraza i naravno Nole osvaja.

Iena

pre 2 godine

And as you all predicted, Sinner beats Rune fair and square. Good luck to Nole for the semifinals, and never lose faith in fairness, Sinner was not "the sinner" you tought. 😀

Masinac

pre 2 godine

90% komentatora hronicni kladionicari koji u svemu vide teoriju zavere, jer su oni zapravo vrhunski strucnjaci u sportu, i ne mogu da pogrese.

SM

pre 2 godine

Gde su sad svi ovi znalci što su tvrdili da je meč namešten i da niko ne želi Noleta u daljem takmičenju? Da im je mozga i obraza pa nikad više tastature da se ne late

chica

pre 2 godine

@lala
Тако је. Писао сам јуче на ту тему али нису објавили. Потпуно си у праву. Иначе је правило да када играч преда меч овом друхом се не рачуна победа. А овде обрнуто. Колико су недоследни.

Antex

pre 2 godine

Srbi bez uvrede ali presmesan ste narod. Ovi kom su samo to dokazali, i to samo u roku od pola sata. Nije ni cudo sto vas dodje samo 6000 na Djokovicev docek. Vi ne volite Djokovica, vi mrzite sve ostale.

Cane

pre 2 godine

Ok, Novak ide dalje, ali i dalje nisam siguran da mu je naročito stalo da osvoji ovaj turnir. Ako može bez mnogo napora, dobro. Ako ne, opet dobro. Tako mi Novak izgleda od početka mada glumi kako mu je baš jako stalo.

Zoki

pre 2 godine

Najjaci su ovi Novakovi navijacu koji u svemu vide teoriju zavjere ili namjestanje. Ovo je profi sport, uozbiljite se malo. I ja sam Novakov navijac ali dajte uozbiljite se malo. U svemu vidite neko namjestanje i neku nepravdu.

A Novak ce naravno osvojiti ovaj turnir. :)

Miso

pre 2 godine

Samo mi Srbi mislimo na novac a on će igrati za Novaka da mu bude ponovo u finalu ,pa samo bi budala to uradila ,za njih te pare su ništa a ovako dva puta da pobedi Novaka Đokovića znao on da ne može tako da je 2/1za Runea a vi samo mislite na pare one su bi i glavi

Ko to tamo peva

pre 2 godine

Svaka čast Sineru na borbi na pozrtvovanosti igrao je kao pravi sportista nosen od svojih navijača u Torinu. Ali mislim da se najviše radovao ovaj komentator na SK jer je ovo i Novakov prolaz dalje. Rune sta reci meni bahato i nekulturno deriste koje se ufuralo i cini mu se da je nedodirljiv. Uz Alkaraza meni od ovih mladih ili iz top 8 najnesimpaticniji lik. Ne mogu ni jednog ni drugog da smislim iako imaju veliki potencijal.

Petar

pre 2 godine

Biće velika šteta ako Novak ne bude u borbi za rekordnu 7. titulu, pošto on i Federer dele rekord sa po 6 titula na završnom mastersu.

điu,liu i sadriu

pre 2 godine

Rune nije pobedio ni na jednom meču u grupi i još ima 3 uzastopna poraza, Novak -Pariz,Novak-Torino i Siner-Torino,pa koja bi to bila sramota da je ušao u polufinale

goran

pre 2 godine

Daleko najjači utisak je ostavila ova publika u Torinu, kakva "podrška" za Sinera... Da ih nije baš toliki blam mislim da bi Rune imao podršku večeras kao da se igra u Kopenhagenu.

vp

pre 2 godine

Kad se Novak povuce, navijacu iz sveg srca za Janika Sinera. Svaka cast na sportskom duhu. Inace nisam sumnjao, jer ipak nije to tek tako, pusticu ja da me neko pobjedi, kalkulisacu nesto. Remeti se ritam, samopouzdanje, jos stosta. A naravno i prestiz, poeni i novac su tu.

Lex

pre 2 godine

А јесу сви скочили на Синера и теорије завера након другог сета, браво мали!

veliki strumf

pre 2 godine

Данас сам намештао да никаква намештаљка не долази у обзир. То што смо ми Срби ЗАЛУЂЕНИ теоријама завере, ми све знамо (а кад се догоди супротно, што најчешће и буде) онда се поспемо пепелом и ћутимо. И тако до сутра када креирамо неку нову теорију завере. И без обзира што се опечемо 100 пута, ми верујемо у 101. Као чули смо, неко нам рекао, неко из прве руке, поуздани извор који појма нема и све је измислио. Али такви смо ми. А овде је толико просто било да нећњ бити намештања: доста поена у игри, велике паре, резултат који се броји у историји и плус резултат у оквиру међусобног скора - што је залог за будуће мечеве. Волео бих када би сви теоретичари завере уплатили велике паре на оно што верују - зачас би изгубили огромну лову и брзо би нестало теоретичара. Овако, за џабе могу да млате празну сламу читав живот.

Alek

pre 2 godine

Neka pobedi Rune, to je dobro, svi znate šta će Djokovic iz inata da im radi , oduzeli su sebi još jednu godinu koju će Novak kao lud da igra jejer su ga ovde iznameštali svi živi. Neka neka...nisu još naučili ko je Novak.

Menadžer

pre 2 godine

Da vam bude jasno da se niko ovako ne bori da bi u polufinale ušao opasniji prorivnik to jest Novak. Posebno ovo sa upamte oni koji vole da se klade jer će Novak morati da ispadne prvi put kada se sa Sinerom sretne u polufinalu GS. Ne verujem da je ponudio i poraz ako se sretnu u finalu.

Cakma

pre 2 godine

PA Nije ga Siner odveo u pokufinale...
Rune ima samo jednu pobjedu, i to onu u kojoj je odigrao dva gema protiv slupanog tipa...
I sad je na osnovu te tkzv ponede trebao da ide dalje?

Mile

pre 2 godine

Razlika je u terminu igranja. Da su Siner i Rune prvi igrali meč onda bi Đoković sam sebe odveo dalje, a ovako pišu da je Siner odveo dalje i Đokovića.
Đoković je sam sebe odveo dalje.

Miso

pre 2 godine

Dali oko od vas sumnja da Siner neće pustiti Runea sa pobedi ,onda vi ništa nesznate o tenisu ,sve je to već unapred namešteno ,čudo open Novak nije igrao u 21h.kazacete zbog publike a valjda je veći šampion Novak nego Ciner.ili zašto se ne igraju ovi mečevi u isto vreme da se ne namestaju

zzzz

pre 2 godine

Pozdrav za sve ove sto su znali da će Siner da pusti Runea. U zdravlju da potroše pare sto su uzeli na kladionici. Publika je bila bas pretužna što je Siner dobio. Sve ste ih raskrinkali.

fanplayer

pre 2 godine

Svaka cast za sinnera sto se bori da pobedi iako mu je bolje da izgubi da djokovic ne ide dalje,da su federer ili nadal u ovoj situaciju izgubili bi namerno

Marko

pre 2 godine

Od ovog dana svi mi koji ovde pisemo i citamo trwba da navijamo za Sinera ubuduce, osim naravno kad igra protiv Djokovica. Moralna gromada sto se retko vidja kod vrhunskih sportista. Takav je Djokovic i malo njih. A to je sad dokazao borbom do poslednjeg poena uprkos povredi gde bi mu napor u ovom mecu koji je mogao da izbegne da je pokvaren covek dodatno otezao igru u polufinalu i tome sto bi mu verovatno poraz olaksao posao u eventualnom finalu. Bravo Janiče!

Gresnik

pre 2 godine

Siner nije budala da pobedi i omoguci Novaku da osvoji turnir. Vadi se na povredu ledja, a u sledecem mecu ce igrati kao preporodjen. Namerno ce izgubiti da bi Novaka poslao kuci, i olaksao sebi nastavak turnira. Mozda gresim, ali....

bole iz bloka 45

pre 2 godine

Možda je ovom pobedom Janik zaslužio poštovanje i novu energiju za budućnost. Odigrao je bez kalkulacija. Više se plašim njega u budućnosti nego Alkaraza. Ima raznovrsniju igru za sve podloge i uslove. Karlitos je slabiji u dvorani, a vidimo da Siner igra sjajno u svim uslovima. Nadam se da će Novak Đoković izdržati nalet ovih mladih momaka, da će se izboriti za još neki grend slem, svaki sledeći osvojeni će biti ogroman bonus.

Beograd011

pre 2 godine

Tacka na sva sumnjicenja I komentare podrzavaoca zavera!
Janik Siner pobedio u mecu u kojem je sve ulozio da ih zauvek utisa i spasi barem meni veru da ovaj pokvareni svet nije bas prisutsn u ovom sportu!
Bez obzira na sve necu gledati i pratiti ovaj sport kad se Novak povuce! Suvise je politike uvuceno u ovaj sport pocev od deportacije najboljeg ikad a zatim sve ove igre oko zabrane igranja u pojedinim zemljama oko vakcinacije,(sad se mnogi pitaju zasto su bili zamorcici) da to ispada u stvari najveca zavera u istoriji covecanstva!
E sada na Novaku je da pokaze,u sta ne sumnjam,pogotovo kad mu dolaze deca I supruga da ga podrze u nastojanju da okonca ovu storiju u Torinu!Nadam se finalu Siner-Novak da vidimo da je prethodni mec bio samo los njegov dan uz fantasticnu igru Janika!

RG Fan

pre 2 godine

Uzbudljiv i do kraja otvoren meč, kako je i očekivano (a ne da bude namešten kako su u frustraciji ovde mnogi pisali).

Siner je energetski pao posle dominantnog prvog seta i na kraju uz malo sreće trijumfovao.

Kada se pogleda Novakova situacija, bizarno bi bilo da je ispao posle 2 pobede i poraza u kom je bilo 109:109 u poenima, a nije bio daleko od toga.

žex

pre 2 godine

Novak je zaslužio da prodje, nije fer da prodje Rune sa jednom pobedom insa porazom od Novaka, to nije realno.Očekujem čvrstog Novaka u završnici, trebaju mu još dve pobede a Sinar je imao 4000000razloga da pobedi, za njega to nije sitna para, ja bi ostavio poslednju kap krvi za taj novac na terenu.

Lajavi krelac

pre 2 godine

Novak je sam kriv što je izgubio od Sinera i što nije opeglao Hurkača kako treba. Dakle, nema tu nameštaljke kad on nije dobio igrače koje je trebao. Propozicije su idiotske, a ja, da sam na njegovom mestu, predao bih bez igre meč protiv Hurkača uz - izvinjavam se igrao sam dva duga meča u 4 dana i ne želim da igram protiv potpuno odmornog protivnika koji nema šanse da prođe dalje i nije igrao protiv druge dvojice. Hvala, doviđenja.

Анатоли

pre 2 godine

Већ сам био убеђена да је све режија, те се извињавам Синеру и честитам му победу и пролаз у 1/2 финала.

Night Stalker

pre 2 godine

Posteno , Novaku u korist ali i Sineru 200 atp poena , 39000e domaca publika . I jeste bio bolji u svemu na mecu .
Sj Medi treba 1set za prvo mjesto ali i Novak u polufinalu. Dobije li Alkaraz 2-1 Zverev u vecernjem mecu znace tacno sta mu treba tj koliko gemova fali. Trenutno Spanac +2, Njemac +1.
Rubljev igra za cast, lovu i 200 poena. Za prolaz nema nikakve sanse ni matematicki.
Bice top okrsaji nema sumnje u subotu i finale nedelju.

Predo

pre 2 godine

Bilo je interesantno. Gledati meč i čitati komentare. Prvo je bilo "Siner ga razbija", ali znao sam da je mali Rune prevejan, a ima i dobre savetnike, počeo je širiti Sinera i malo promenio servis. Nakon drugog seta, svi su proglasili pobedu Runea, nameštaljku. Iskreno, Rune je bio bliži pobedi. Vodio je imao brejk lotu u trećem setu. Ipak je ovako najbolje, nema senke nad poštenjem Sinera, a i pravda je pobedila, jer je Rune izgubio u direktnom dvoboju protiv Novaka, a dva seta, tj pobedu je dobio na poklon. I ja bi se plasirao dalje kada bi mi sva trojica igrača u grupi predala.

optimus prime

pre 2 godine

Ipak Sinera bole krsta, pa neće pobediti meč. Rune ga razbija i sve je regularno. Baš providno. Samo se nadam, da će Novak prvom prilikom oprati obojicu bez milosti.

zenica

pre 2 godine

Savrseno namesten mec. Steta sto Novak nije pobedio Hurkaca u dva seta. Ide na dusu Sineru ovaj poraz. Voleo bi da Meda osvoji on makar igra do kraja i ne kalkulise.

predrag

pre 2 godine

Ako želiš da budeš veliki igrač, onda ne bežiš od duela sa najboljima.
A ako se ne plašiš, onda ćeš učiniti što je do tebe da se suočiš sa najboljim.da se odmerite.
Siner dokazao da nema straha, da je igrač vrhunske klase i da je šmekerčina.
Malo bi igrača rizikovalo osvajanje trofeja a da tome upravo ti sam doprineseš.
Kapa dole za Italijana.

Dr Plagijator!

pre 2 godine

Siner će da pobedi. Ovo držanje za leđa je upućeno publici, psiholiško ometanje rivala...A Novak ne gricka nokte jer on zna ishod ovog meča. Cilj je izbaciti Runija, to vam je strategija Italijana. Ima logike, velikog konkurenta i favorire poslati kući. I ja bih isto tako uradio! A Novaku želim sreću u polufinalu. A Runi ako bude ikada više bio među 8 ima šanse da napreduje. Realno istrošen je, godine i duga sezona za njega.

Gledalac

pre 2 godine

MILE G R A Z I E. SINER!!!
Verovao sam u tebe, iako ti je bilo tesko. Najlepsa hvala!
Ako se sretnes sa Noletom u finalu, zasluzio si da budes pobednik.

Laki

pre 2 godine

Svaka čast momcima, atomski tenis. Siner je do sada najviše pokazao na turniru.
Navijam za Novaka, naravno, ali ako Siner osvoji titulu, biće zasluženo.

Duki

pre 2 godine

Siner je izbegao Medvedeva, i u polufinalu može da ide ili na Alkaraza ili na Zvereva, tako da je ipak imao motiv da pobedi jer Medvedev deluje nepobedivo.

Novak u polufinalu ide ili na Medvedeva ili na Alkaraza jer Zverev ne može da bude prvi. Tako da nas očekuje još jedan veliki derbi. Po meni Medvedev će da odete Alkaraza i biće prvi.

Čestitke Sineru na fair-play. Ako Nole ne uđe u finale, navijam za njega.

Povreda!

pre 2 godine

Niko se nije zapitao sta ako se Siner povredi?Nesto se mnogo drzi za kuk! E to bi bilo cudo da se "danaki kraljevic" domogne polufinala sa predajom rivala!

Cccc

pre 2 godine

Sta je ovo, sad ce ovaj picopevac Rune da pobedi dvojicu povredjenih igraca dok je Novak morao da igra protiv svih u punoj snazi i odmornog Hurkaca.

Данијел ПФК

pre 2 godine

Зар је неко поверовао да ће Синер ово добити? Па није луд да помогне Ђоковићу, свестан је да у наредном мечу ако дође до њега нема никакве шансе против Новака.

Dr Plagijator!

pre 2 godine

Siner će da izgubi. Ovo držanje za leđa je upućeno publici, psiholiška priprema, opravdanje i sl..A Novak ne gricka nokte jer on zna ishod ovog meča. Cilj je izbaciti Novaka, to vam je strategija Italijana. Ima logike, velikog konkurenta i favorire poslati kući. I ja bih isto tako uradio! A Novaku želim sreću drugi put, ako bude ikada više bio među 8. Realno istrošen je, godine i duga sezona za njega.

Данијел

pre 2 godine

Олош намешта то је јасно, има пуно разлога ПТП, рекорд Федерера... Нема правде у овом поквареном свету!

Neko

pre 2 godine

Ovo je stvarno strasno. Ako se Sineru nastavi bol u ledjima, nema sanse do kraja. Ovaj stavio bandazu na koleno zbog prevencije. Bitno da su obojica protiv Novaka ko leptirici bili. Izgleda da je Novak sebi presudio protiv Sinera. Izgubio, a srgao ga

jotto

pre 2 godine

Nesto mi ovde nije najjasnije:

uzmimo da Runo pobedi Sinera sa 2:1. U tom slusaju ima jednu pobedu (Siner) sa 2:1, jednu izgubljenu sa 2:1 (Djokovic) i jednu "pobedu" od 3 gema (predaja Cicipasa).
Djokovic ima jednu pobedu sa 2:1 (Runo) i jednu izgubljenu sa 2:1 (Siner). I ima jos jednu pobedu od 2:1 (Hurkac).
Znaci oba (Runo i Djokovic) imaju po 1 izgubljenu i dve pobede, s tim sto je Djokovic pobedio Runu a Runo ide dalje? KAKO?

Kk

pre 2 godine

Bode oci cinjenica da se ova dvojica raduju za svaki peti poen koji dobiju, a protiv Novaka onako najodvratnije stiskaju oesnicu na apsolutno svaki poen! Ili im je Nole nabio takve komplekse, ili je ovo namesteno

Dušan

pre 2 godine

Dva loša ubiše Miloša (Novaka).

Dogovor je očigledno bio da Siner uzme prvi set i obezbedi polufinale, a onda da Rune okrene na 2:1 jer Sinera odjednom "bile" leđa, nije mu dobro ali će se boriti do kraja i neće da preda jer je to diskvalifikacija sa turnira.

Igor

pre 2 godine

Dobro za Sinera a i Novaka je da Runea muči koleno i bandažirano mu je. Da vidimo hoće li izdržati do kraja i napravi veliki preokret...

đoka

pre 2 godine

Kakav strah? Strah od čega? Mlad, zdrav, ima milione, GOAT, kakav strah? Čak i da nije GOAT, zabole ga. Šta mu treba za sreću? Ima sve i nema strah.

Slaviša

pre 2 godine

Ove godine kad su njih dvojica u Monte Karlu igrali, Siner je tada ubedljivo dobio prvi set 6:1 a onda je Rune preokrenuo sa 7:5 7:5 dobivši naredna dva seta.

sempervivum

pre 2 godine

Када бих писао сценарио за намештање овог меча - управо бих га овако написао...

dakili

pre 2 godine

Ako Siner pobedi, Đoković u polufinalu najverovatnije ide na Medvedeva, koji je u odličnoj formi i ovako brza podloga mu savršeno odgovara. Đoković ako je pametan držaće se taktike sa US Opena i servis voleja, inače su mu slabe šanse da sa osnovne linije probije ovakvog Medu, udaviće ga kao zmija žabu! Nik Kirjos zato i vodi 4:1 protiv Medvedeva, jer ga ubija servis volej igrom.

Sangrija

pre 2 godine

Umesto što Italijani kuju u zvezde Sinera jer je pobedio čoveka od 36 godina i proglašavaju ga Novakovim naslednikom. Bolje bi bilo da se zabrinu zbog njegovih hroničnih povreda, zatim to što je ove sezone bio dosta lošiji na GS nego prošle godine kao i to što konstantno gubi od Runea i to posle preokreta.

Frensis Ford Kopola

pre 2 godine

Loša režija...evo Sinera naprasno zabolela leđa...1:1 u setovima...Novak zatvorio kofer.Dosadilo Zapadu da Novak dere ove teletabisa..vratiće se u 2024. još jači i zapečatiti im karijere..evo počeo treći set ,igraju kao na treningu..ja bi im se ispišao na mreži sledeće godine ,da sam na mestu Novaka.

Milan

pre 2 godine

Dobro a sta ce Novaku i ovaj turnir da se arči bzvz kad je prvi na kraju, vazna je Australija i ono sto sledi u 2024. a ovo neka da boraniji da osvoji.

srle

pre 2 godine

Zar je neko stvarno pomislio da će Siner pobediti ovaj meč? Rune je izjednačio, a kao sad se Siner drži za leđa. Ne bi me čudilo da preda meč Runeu. Njima jeste cilj da izbace Đokovića, samo su malo ubacili drame, namestili prvi set da bude lagano za Sinera a preostala dva idu Runeu. Novak će to zapamtiti. Očekujem da će ih pokidati sve na Australijan Openu kao nikada do sada.

Aki

pre 2 godine

Na me šte no! Prvo ona predaja Cicipasa, umesto da dozvoli Hurkaču da igra dva meča. Sada lažna povreda Sinera, koji će biti itekako zdrav za polufinale. Ovaj June nije praktično ništa uradio a u polufinalu je.

Optimista pripravnik

pre 2 godine

Evo, kako izgleda, idu prema tajbrejku u drugom setu.
Ako Rune to dobije, biće čupavo.
Nadam se pobedi Sinera, i da igraju Nole i on u finalu.... pa makar Siner opet dobio, što nije nemoguće.

Saxon

pre 2 godine

Novak, nažalost, ispada. Neću da tvrdim, ali...sad je već sumnjivo. No, dobro odigrano, Siner je pokazao da je bolji, ali će pustiti Runea da pobedi, ipak Novak nije poželjan u eventualnom finalu.

Simke

pre 2 godine

Ovo sad postaje sumnjivo....Od sredine seta Siner krece da se drzi za ledja,ima kao neki problem....I evo 1:1.....Hmmmm.Da li je neko rekao Sineru ipak da prikoci.

Milos

pre 2 godine

Nema Siner tu konstituciju, gradju tela, niti snagu da bude u vrhu i konstantno igra teske meceve, biće u prvih pet i to mu je to, a što zapadnjaci pričaju to ništa novo, jedno su zelje a drugo mogućnosti, nebi me uopšte cudilo da izgubi od Runea.

Sasa

pre 2 godine

Dve stvari mi padaju u oci. Koliko je publika kulturnija nego kad je Siner igrao protiv Noleta. I druga, Runi se ne raduje mnogo svojim poenima kao sa Djokovicem. Ogromna je zelja, tj. bolest da Novak izgubi.

Goran

pre 2 godine

Pobeda u robin fazi donosi 390 hiljada dolara i 250 ATP poena. Zar iko sumnja da Siner nece da grize. Sta ga briga za Novaka. Igra za pare i ATP poene.

Lex

pre 2 godine

Браво за Јаника, шампионски, без калкулација, а реално је могао на "фору" да олакша себи пут до могуће титуле.

D

pre 2 godine

Bilo bi glupo da se ne bori za toliki novac i 200 poena. Pa to je skoro kao da osvoji ceo manji turnir (250). Vecina ljudi na ovoj planeti ne zaradi te pare za ceo zivot. Tako da, samo ako Rune bude bio bolji moze da prodje.

Јабучило

pre 2 godine

Руне добија 2:1, оба иду даље, Новак извисио. Уз мало договора врло могуће.

Dušan

pre 2 godine

Siner je ovim osvojenim setom prošao dalje. Sad ako hoće da izbaci Novaka treba da izgubi. Videćemo kako će igrati u nastavku meča.

Branko

pre 2 godine

Vi stvarno mislite da će Siner tek tako da pusti Runea?
Ovaj meč donosi 200 bodova i pare i Siner će ići po te bodove kako bi do kraja turnira pokušao da se približi Medvedevu na rang listi.

Соко сиви

pre 2 godine

Синер неће скор од 0:3 против момка који ће му наредне деценије бити један од главних ривала, још пред својом публиком. Овај терен је као створен њега, ако се неко пита што је терен толико брз - зато што је скројен баш за њега. Ај да га не баксузирам, ипак је и у пређашња два меча против Рунеа освојио први сет па изгубио меч.
И још нешто, дечко је играо као у трансу против Новака који је био, па на око 70 % и опет је било јако тесно..

Куп је битан

pre 2 godine

У игри је 390 хиљада долара и 200 поена. Сувише да би се некоме препустило.

edberg

pre 2 godine

Bolje da Rune pobedi, jer Djokovic nema sansu u polufinalu protiv Medvedeva, koji deluje impresivno. Na vidiku je spektakl u finalu Siner-Medvedev.

Jovan

pre 2 godine

Srbija ti večeras kliče Sineru Janiče!
Ostao je još samo 1 set za njega i onda će Novak biti potpuno svež i spreman za nastavak turnira protiv najverovatnije Medvedeva u polufinalu.

Strasno

pre 2 godine

Pa da li je logično da prodje Rune, ako je jedan meč dobio predajom protivnika?
Takodje (ako pobedi večeras) imace 2 pobede(isto kao Novak), a Novak ga je pobedio u direktnom duelu.
Koliko nelogičnosti za prolaz dalje!

Bole bgd

pre 2 godine

Večeras pobeđuje Siner. Novak igra još samo 2024.osvaja bar jedan GS i napušta tenis kao nedostižni GOAT. Buduća "velika trojka" biće Medvedev, Alkaraz i Siner. Kao i u prethodnoj, gde je Federer bio malo stariji, ovde će to biti Rus. Rune nema glavu šampiona, biće nešto kao Conga ili Berdrih.

Pera

pre 2 godine

Pobedom Siner dobija 200 bodova i 400 000 dolara,plus izbeći će prvog iz Crvene grupe,a to je Medvedev koji je u formi.U ovom trenutku za Sinera su i Alkaras i Zverev lakši put do finala .

dakili

pre 2 godine

Evo Rune izgubio prvi set i otišao u toalet, hoće li sad i za njega da se piše da je prevarant i da pokušava da izbaci protivnika iz ritma? A da, to je rezervisano samo za Đokovića.

Ironija

pre 2 godine

Siner će dati sve od sebe da pobedi Runea. Za sada nema izgubljen meč i može da se nada da će biti "Undefeated champion" ukoliko osovoji finale. Ovogodišnja nagrada za Undefeated champion turnira je $4,801,500.

Nole GOAT

pre 2 godine

Siner je dobio Djokovica pre neki dan a i sva 3 zadnja meca su bila tesna, e sad zamislite da Siner u mozgu ima "daj namerno da izgubim" da ispadne Djokovic, valjda ce igrati da Djokovic ostane da moze opet da ga pobedi, ja da sam sportista ziveo bi za to da pobedim najbolje a ne da bezim od njih...

Napo Leon

pre 2 godine

Nema sumnje da Rune može da pobedi Sinera,uostalom pobedio ga je u dosadašnja oba dule,međutim ako Janik ima srce šampiona neće kalkulisati i to ćecse videti,a ako nastupi fa eliminiše Novaka,to će mu se razbiti o glavu i nikad neće postati vrhunski šampion

Strasno

pre 2 godine

Pa da li je logično da prodje Rune, ako je jedan meč dobio predajom protivnika?
Takodje (ako pobedi večeras) imace 2 pobede(isto kao Novak), a Novak ga je pobedio u direktnom duelu.
Koliko nelogičnosti za prolaz dalje!

dakili

pre 2 godine

Evo Rune izgubio prvi set i otišao u toalet, hoće li sad i za njega da se piše da je prevarant i da pokušava da izbaci protivnika iz ritma? A da, to je rezervisano samo za Đokovića.

Куп је битан

pre 2 godine

У игри је 390 хиљада долара и 200 поена. Сувише да би се некоме препустило.

Nole GOAT

pre 2 godine

Siner je dobio Djokovica pre neki dan a i sva 3 zadnja meca su bila tesna, e sad zamislite da Siner u mozgu ima "daj namerno da izgubim" da ispadne Djokovic, valjda ce igrati da Djokovic ostane da moze opet da ga pobedi, ja da sam sportista ziveo bi za to da pobedim najbolje a ne da bezim od njih...

Mile

pre 2 godine

Razlika je u terminu igranja. Da su Siner i Rune prvi igrali meč onda bi Đoković sam sebe odveo dalje, a ovako pišu da je Siner odveo dalje i Đokovića.
Đoković je sam sebe odveo dalje.

veliki strumf

pre 2 godine

Данас сам намештао да никаква намештаљка не долази у обзир. То што смо ми Срби ЗАЛУЂЕНИ теоријама завере, ми све знамо (а кад се догоди супротно, што најчешће и буде) онда се поспемо пепелом и ћутимо. И тако до сутра када креирамо неку нову теорију завере. И без обзира што се опечемо 100 пута, ми верујемо у 101. Као чули смо, неко нам рекао, неко из прве руке, поуздани извор који појма нема и све је измислио. Али такви смо ми. А овде је толико просто било да нећњ бити намештања: доста поена у игри, велике паре, резултат који се броји у историји и плус резултат у оквиру међусобног скора - што је залог за будуће мечеве. Волео бих када би сви теоретичари завере уплатили велике паре на оно што верују - зачас би изгубили огромну лову и брзо би нестало теоретичара. Овако, за џабе могу да млате празну сламу читав живот.

Анатоли

pre 2 godine

Већ сам био убеђена да је све режија, те се извињавам Синеру и честитам му победу и пролаз у 1/2 финала.

Napo Leon

pre 2 godine

Nema sumnje da Rune može da pobedi Sinera,uostalom pobedio ga je u dosadašnja oba dule,međutim ako Janik ima srce šampiona neće kalkulisati i to ćecse videti,a ako nastupi fa eliminiše Novaka,to će mu se razbiti o glavu i nikad neće postati vrhunski šampion

sempervivum

pre 2 godine

Када бих писао сценарио за намештање овог меча - управо бих га овако написао...

zzzz

pre 2 godine

Pozdrav za sve ove sto su znali da će Siner da pusti Runea. U zdravlju da potroše pare sto su uzeli na kladionici. Publika je bila bas pretužna što je Siner dobio. Sve ste ih raskrinkali.

Cccc

pre 2 godine

Sta je ovo, sad ce ovaj picopevac Rune da pobedi dvojicu povredjenih igraca dok je Novak morao da igra protiv svih u punoj snazi i odmornog Hurkaca.

Pera

pre 2 godine

Pobedom Siner dobija 200 bodova i 400 000 dolara,plus izbeći će prvog iz Crvene grupe,a to je Medvedev koji je u formi.U ovom trenutku za Sinera su i Alkaras i Zverev lakši put do finala .

Ko to tamo peva

pre 2 godine

Svaka čast Sineru na borbi na pozrtvovanosti igrao je kao pravi sportista nosen od svojih navijača u Torinu. Ali mislim da se najviše radovao ovaj komentator na SK jer je ovo i Novakov prolaz dalje. Rune sta reci meni bahato i nekulturno deriste koje se ufuralo i cini mu se da je nedodirljiv. Uz Alkaraza meni od ovih mladih ili iz top 8 najnesimpaticniji lik. Ne mogu ni jednog ni drugog da smislim iako imaju veliki potencijal.

Ironija

pre 2 godine

Siner će dati sve od sebe da pobedi Runea. Za sada nema izgubljen meč i može da se nada da će biti "Undefeated champion" ukoliko osovoji finale. Ovogodišnja nagrada za Undefeated champion turnira je $4,801,500.

žex

pre 2 godine

Novak je zaslužio da prodje, nije fer da prodje Rune sa jednom pobedom insa porazom od Novaka, to nije realno.Očekujem čvrstog Novaka u završnici, trebaju mu još dve pobede a Sinar je imao 4000000razloga da pobedi, za njega to nije sitna para, ja bi ostavio poslednju kap krvi za taj novac na terenu.

Predo

pre 2 godine

Bilo je interesantno. Gledati meč i čitati komentare. Prvo je bilo "Siner ga razbija", ali znao sam da je mali Rune prevejan, a ima i dobre savetnike, počeo je širiti Sinera i malo promenio servis. Nakon drugog seta, svi su proglasili pobedu Runea, nameštaljku. Iskreno, Rune je bio bliži pobedi. Vodio je imao brejk lotu u trećem setu. Ipak je ovako najbolje, nema senke nad poštenjem Sinera, a i pravda je pobedila, jer je Rune izgubio u direktnom dvoboju protiv Novaka, a dva seta, tj pobedu je dobio na poklon. I ja bi se plasirao dalje kada bi mi sva trojica igrača u grupi predala.

Cakma

pre 2 godine

PA Nije ga Siner odveo u pokufinale...
Rune ima samo jednu pobjedu, i to onu u kojoj je odigrao dva gema protiv slupanog tipa...
I sad je na osnovu te tkzv ponede trebao da ide dalje?

RG Fan

pre 2 godine

Uzbudljiv i do kraja otvoren meč, kako je i očekivano (a ne da bude namešten kako su u frustraciji ovde mnogi pisali).

Siner je energetski pao posle dominantnog prvog seta i na kraju uz malo sreće trijumfovao.

Kada se pogleda Novakova situacija, bizarno bi bilo da je ispao posle 2 pobede i poraza u kom je bilo 109:109 u poenima, a nije bio daleko od toga.

Соко сиви

pre 2 godine

Синер неће скор од 0:3 против момка који ће му наредне деценије бити један од главних ривала, још пред својом публиком. Овај терен је као створен њега, ако се неко пита што је терен толико брз - зато што је скројен баш за њега. Ај да га не баксузирам, ипак је и у пређашња два меча против Рунеа освојио први сет па изгубио меч.
И још нешто, дечко је играо као у трансу против Новака који је био, па на око 70 % и опет је било јако тесно..

Goran

pre 2 godine

Pobeda u robin fazi donosi 390 hiljada dolara i 250 ATP poena. Zar iko sumnja da Siner nece da grize. Sta ga briga za Novaka. Igra za pare i ATP poene.

Beograd011

pre 2 godine

Tacka na sva sumnjicenja I komentare podrzavaoca zavera!
Janik Siner pobedio u mecu u kojem je sve ulozio da ih zauvek utisa i spasi barem meni veru da ovaj pokvareni svet nije bas prisutsn u ovom sportu!
Bez obzira na sve necu gledati i pratiti ovaj sport kad se Novak povuce! Suvise je politike uvuceno u ovaj sport pocev od deportacije najboljeg ikad a zatim sve ove igre oko zabrane igranja u pojedinim zemljama oko vakcinacije,(sad se mnogi pitaju zasto su bili zamorcici) da to ispada u stvari najveca zavera u istoriji covecanstva!
E sada na Novaku je da pokaze,u sta ne sumnjam,pogotovo kad mu dolaze deca I supruga da ga podrze u nastojanju da okonca ovu storiju u Torinu!Nadam se finalu Siner-Novak da vidimo da je prethodni mec bio samo los njegov dan uz fantasticnu igru Janika!

bole iz bloka 45

pre 2 godine

Možda je ovom pobedom Janik zaslužio poštovanje i novu energiju za budućnost. Odigrao je bez kalkulacija. Više se plašim njega u budućnosti nego Alkaraza. Ima raznovrsniju igru za sve podloge i uslove. Karlitos je slabiji u dvorani, a vidimo da Siner igra sjajno u svim uslovima. Nadam se da će Novak Đoković izdržati nalet ovih mladih momaka, da će se izboriti za još neki grend slem, svaki sledeći osvojeni će biti ogroman bonus.

D

pre 2 godine

Bilo bi glupo da se ne bori za toliki novac i 200 poena. Pa to je skoro kao da osvoji ceo manji turnir (250). Vecina ljudi na ovoj planeti ne zaradi te pare za ceo zivot. Tako da, samo ako Rune bude bio bolji moze da prodje.

Branko

pre 2 godine

Vi stvarno mislite da će Siner tek tako da pusti Runea?
Ovaj meč donosi 200 bodova i pare i Siner će ići po te bodove kako bi do kraja turnira pokušao da se približi Medvedevu na rang listi.

Marko

pre 2 godine

Od ovog dana svi mi koji ovde pisemo i citamo trwba da navijamo za Sinera ubuduce, osim naravno kad igra protiv Djokovica. Moralna gromada sto se retko vidja kod vrhunskih sportista. Takav je Djokovic i malo njih. A to je sad dokazao borbom do poslednjeg poena uprkos povredi gde bi mu napor u ovom mecu koji je mogao da izbegne da je pokvaren covek dodatno otezao igru u polufinalu i tome sto bi mu verovatno poraz olaksao posao u eventualnom finalu. Bravo Janiče!

Night Stalker

pre 2 godine

Posteno , Novaku u korist ali i Sineru 200 atp poena , 39000e domaca publika . I jeste bio bolji u svemu na mecu .
Sj Medi treba 1set za prvo mjesto ali i Novak u polufinalu. Dobije li Alkaraz 2-1 Zverev u vecernjem mecu znace tacno sta mu treba tj koliko gemova fali. Trenutno Spanac +2, Njemac +1.
Rubljev igra za cast, lovu i 200 poena. Za prolaz nema nikakve sanse ni matematicki.
Bice top okrsaji nema sumnje u subotu i finale nedelju.

Zoki

pre 2 godine

Najjaci su ovi Novakovi navijacu koji u svemu vide teoriju zavjere ili namjestanje. Ovo je profi sport, uozbiljite se malo. I ja sam Novakov navijac ali dajte uozbiljite se malo. U svemu vidite neko namjestanje i neku nepravdu.

A Novak ce naravno osvojiti ovaj turnir. :)

Milos

pre 2 godine

Nema Siner tu konstituciju, gradju tela, niti snagu da bude u vrhu i konstantno igra teske meceve, biće u prvih pet i to mu je to, a što zapadnjaci pričaju to ništa novo, jedno su zelje a drugo mogućnosti, nebi me uopšte cudilo da izgubi od Runea.

predrag

pre 2 godine

Ako želiš da budeš veliki igrač, onda ne bežiš od duela sa najboljima.
A ako se ne plašiš, onda ćeš učiniti što je do tebe da se suočiš sa najboljim.da se odmerite.
Siner dokazao da nema straha, da je igrač vrhunske klase i da je šmekerčina.
Malo bi igrača rizikovalo osvajanje trofeja a da tome upravo ti sam doprineseš.
Kapa dole za Italijana.

Laki

pre 2 godine

Svaka čast momcima, atomski tenis. Siner je do sada najviše pokazao na turniru.
Navijam za Novaka, naravno, ali ako Siner osvoji titulu, biće zasluženo.

Duki

pre 2 godine

Siner je izbegao Medvedeva, i u polufinalu može da ide ili na Alkaraza ili na Zvereva, tako da je ipak imao motiv da pobedi jer Medvedev deluje nepobedivo.

Novak u polufinalu ide ili na Medvedeva ili na Alkaraza jer Zverev ne može da bude prvi. Tako da nas očekuje još jedan veliki derbi. Po meni Medvedev će da odete Alkaraza i biće prvi.

Čestitke Sineru na fair-play. Ako Nole ne uđe u finale, navijam za njega.

Dušan

pre 2 godine

Dva loša ubiše Miloša (Novaka).

Dogovor je očigledno bio da Siner uzme prvi set i obezbedi polufinale, a onda da Rune okrene na 2:1 jer Sinera odjednom "bile" leđa, nije mu dobro ali će se boriti do kraja i neće da preda jer je to diskvalifikacija sa turnira.

fanplayer

pre 2 godine

Svaka cast za sinnera sto se bori da pobedi iako mu je bolje da izgubi da djokovic ne ide dalje,da su federer ili nadal u ovoj situaciju izgubili bi namerno

điu,liu i sadriu

pre 2 godine

Rune nije pobedio ni na jednom meču u grupi i još ima 3 uzastopna poraza, Novak -Pariz,Novak-Torino i Siner-Torino,pa koja bi to bila sramota da je ušao u polufinale

Sangrija

pre 2 godine

Umesto što Italijani kuju u zvezde Sinera jer je pobedio čoveka od 36 godina i proglašavaju ga Novakovim naslednikom. Bolje bi bilo da se zabrinu zbog njegovih hroničnih povreda, zatim to što je ove sezone bio dosta lošiji na GS nego prošle godine kao i to što konstantno gubi od Runea i to posle preokreta.

vp

pre 2 godine

Kad se Novak povuce, navijacu iz sveg srca za Janika Sinera. Svaka cast na sportskom duhu. Inace nisam sumnjao, jer ipak nije to tek tako, pusticu ja da me neko pobjedi, kalkulisacu nesto. Remeti se ritam, samopouzdanje, jos stosta. A naravno i prestiz, poeni i novac su tu.

Bole bgd

pre 2 godine

Večeras pobeđuje Siner. Novak igra još samo 2024.osvaja bar jedan GS i napušta tenis kao nedostižni GOAT. Buduća "velika trojka" biće Medvedev, Alkaraz i Siner. Kao i u prethodnoj, gde je Federer bio malo stariji, ovde će to biti Rus. Rune nema glavu šampiona, biće nešto kao Conga ili Berdrih.

Frensis Ford Kopola

pre 2 godine

Loša režija...evo Sinera naprasno zabolela leđa...1:1 u setovima...Novak zatvorio kofer.Dosadilo Zapadu da Novak dere ove teletabisa..vratiće se u 2024. još jači i zapečatiti im karijere..evo počeo treći set ,igraju kao na treningu..ja bi im se ispišao na mreži sledeće godine ,da sam na mestu Novaka.

Lex

pre 2 godine

А јесу сви скочили на Синера и теорије завера након другог сета, браво мали!

Jovan

pre 2 godine

Srbija ti večeras kliče Sineru Janiče!
Ostao je još samo 1 set za njega i onda će Novak biti potpuno svež i spreman za nastavak turnira protiv najverovatnije Medvedeva u polufinalu.

VUK

pre 2 godine

U sportu svaki sportista ima obavezu da u svakom takmičenju pruži svoj maksimum . Novaka su u polufinale odvele dve pobede. Siner je igrao za treću pobedu , bodove i novac. Termin meča doneo mu je opuštenost oko izvesnosti plasmana , ali kao i svaki drugi sportista odigrao je na pobedu. Isto kao i Novak treći set protiv Hurkača. Niko nikom ništa u sportu ne poklanja. To zna svako ko se ikada takmičio.

Saxon

pre 2 godine

Novak, nažalost, ispada. Neću da tvrdim, ali...sad je već sumnjivo. No, dobro odigrano, Siner je pokazao da je bolji, ali će pustiti Runea da pobedi, ipak Novak nije poželjan u eventualnom finalu.

Petar

pre 2 godine

Biće velika šteta ako Novak ne bude u borbi za rekordnu 7. titulu, pošto on i Federer dele rekord sa po 6 titula na završnom mastersu.

Milan

pre 2 godine

Dobro a sta ce Novaku i ovaj turnir da se arči bzvz kad je prvi na kraju, vazna je Australija i ono sto sledi u 2024. a ovo neka da boraniji da osvoji.

Данијел

pre 2 godine

Олош намешта то је јасно, има пуно разлога ПТП, рекорд Федерера... Нема правде у овом поквареном свету!

Lex

pre 2 godine

Браво за Јаника, шампионски, без калкулација, а реално је могао на "фору" да олакша себи пут до могуће титуле.

JPR

pre 2 godine

Siner nije kalkulisao, ugrabio još 200 poena za sebe, i igrao je prvo za sebe i izbegao Medvedeva u polufinalu, Medo deluje u odličnoj formi i igra na visokom nivou, dok su Zverev i Alkaraz ranjivi !

srle

pre 2 godine

Zar je neko stvarno pomislio da će Siner pobediti ovaj meč? Rune je izjednačio, a kao sad se Siner drži za leđa. Ne bi me čudilo da preda meč Runeu. Njima jeste cilj da izbace Đokovića, samo su malo ubacili drame, namestili prvi set da bude lagano za Sinera a preostala dva idu Runeu. Novak će to zapamtiti. Očekujem da će ih pokidati sve na Australijan Openu kao nikada do sada.

Dr Plagijator!

pre 2 godine

Siner će da izgubi. Ovo držanje za leđa je upućeno publici, psiholiška priprema, opravdanje i sl..A Novak ne gricka nokte jer on zna ishod ovog meča. Cilj je izbaciti Novaka, to vam je strategija Italijana. Ima logike, velikog konkurenta i favorire poslati kući. I ja bih isto tako uradio! A Novaku želim sreću drugi put, ako bude ikada više bio među 8. Realno istrošen je, godine i duga sezona za njega.

Aki

pre 2 godine

Na me šte no! Prvo ona predaja Cicipasa, umesto da dozvoli Hurkaču da igra dva meča. Sada lažna povreda Sinera, koji će biti itekako zdrav za polufinale. Ovaj June nije praktično ništa uradio a u polufinalu je.

goran

pre 2 godine

Daleko najjači utisak je ostavila ova publika u Torinu, kakva "podrška" za Sinera... Da ih nije baš toliki blam mislim da bi Rune imao podršku večeras kao da se igra u Kopenhagenu.

Dušan

pre 2 godine

Siner je ovim osvojenim setom prošao dalje. Sad ako hoće da izbaci Novaka treba da izgubi. Videćemo kako će igrati u nastavku meča.

MilunkaMalina

pre 2 godine

Najbolji su ljudi koji veruju da ce covek da ispusti priliku da uzme 350 000e ovom pobedom, kao da inace igraju za krompire a ne za pare. Jos pisu Hvala ti Sinere. ahahahaha

Lajavi krelac

pre 2 godine

Novak je sam kriv što je izgubio od Sinera i što nije opeglao Hurkača kako treba. Dakle, nema tu nameštaljke kad on nije dobio igrače koje je trebao. Propozicije su idiotske, a ja, da sam na njegovom mestu, predao bih bez igre meč protiv Hurkača uz - izvinjavam se igrao sam dva duga meča u 4 dana i ne želim da igram protiv potpuno odmornog protivnika koji nema šanse da prođe dalje i nije igrao protiv druge dvojice. Hvala, doviđenja.

Ivan

pre 2 godine

Mnogo je faktora zbog kojih je Siner isao na pobedu veceras. Prvo, ima dostojanstvo i ne zanima ga ko ispada i ko prolazi. Drugo, u seriji pobeda je, nece covek da pusta nikoga da mu prekida to samo zato sto je u polufinalu. I trece ne bi bilo prijatno da ga Rune dobija treci put zaredom, i to pred domacom publikom.

Sve sam i' procitao

pre 2 godine

Uuuuuu, NAMESTALJKA, Rune je namerno izgubio da bi Djokovica namestio Alkarazu u polufinalu. Uuuuu, svi nas mrze, sad' poceli i Danci.

Masinac

pre 2 godine

90% komentatora hronicni kladionicari koji u svemu vide teoriju zavere, jer su oni zapravo vrhunski strucnjaci u sportu, i ne mogu da pogrese.

Vladimir

pre 2 godine

Završilo se kako treba,nebi bilo logično da rune pobjedi jedan meč i ide dalje a Novak aut a pobjedio dva meča od kojih jedan pobjeda nad samim runeom.Slučajno ili ne pravda je zadovoljena.A organizatori završnog turnira neka razmisle dali šta treba mjenjati,pomeni treba.

Sasa

pre 2 godine

Dve stvari mi padaju u oci. Koliko je publika kulturnija nego kad je Siner igrao protiv Noleta. I druga, Runi se ne raduje mnogo svojim poenima kao sa Djokovicem. Ogromna je zelja, tj. bolest da Novak izgubi.

Данијел ПФК

pre 2 godine

Зар је неко поверовао да ће Синер ово добити? Па није луд да помогне Ђоковићу, свестан је да у наредном мечу ако дође до њега нема никакве шансе против Новака.

culakur

pre 2 godine

Znao sam da Siner nece pustiti Runea kad sam video da pobeda donosi 400 000 dolara i 300 poena..nema to nikakve veze ni sa Djokovicem ni sa postenjem,ne pisite ljudi gluposti.

Simke

pre 2 godine

Ovo sad postaje sumnjivo....Od sredine seta Siner krece da se drzi za ledja,ima kao neki problem....I evo 1:1.....Hmmmm.Da li je neko rekao Sineru ipak da prikoci.

Neko

pre 2 godine

Ovo je stvarno strasno. Ako se Sineru nastavi bol u ledjima, nema sanse do kraja. Ovaj stavio bandazu na koleno zbog prevencije. Bitno da su obojica protiv Novaka ko leptirici bili. Izgleda da je Novak sebi presudio protiv Sinera. Izgubio, a srgao ga

Dr Plagijator!

pre 2 godine

Siner će da pobedi. Ovo držanje za leđa je upućeno publici, psiholiško ometanje rivala...A Novak ne gricka nokte jer on zna ishod ovog meča. Cilj je izbaciti Runija, to vam je strategija Italijana. Ima logike, velikog konkurenta i favorire poslati kući. I ja bih isto tako uradio! A Novaku želim sreću u polufinalu. A Runi ako bude ikada više bio među 8 ima šanse da napreduje. Realno istrošen je, godine i duga sezona za njega.

VV

pre 2 godine

Ne bih da prebrojavam krvna zrnca, ali činjenica da je Siner mentalitetom Austrijanac... dovelo je do situacije da ne kalkuliše rezultatom. Nisam baš siguran da su se u istoj situaciji našli Fonjini, Museti ili neki drugi italijanski teniser, da bi postupili isto.
Ko prati sport, zna o čemu pričam...

SM

pre 2 godine

Gde su sad svi ovi znalci što su tvrdili da je meč namešten i da niko ne želi Noleta u daljem takmičenju? Da im je mozga i obraza pa nikad više tastature da se ne late

Kk

pre 2 godine

Bode oci cinjenica da se ova dvojica raduju za svaki peti poen koji dobiju, a protiv Novaka onako najodvratnije stiskaju oesnicu na apsolutno svaki poen! Ili im je Nole nabio takve komplekse, ili je ovo namesteno

đoka

pre 2 godine

Kakav strah? Strah od čega? Mlad, zdrav, ima milione, GOAT, kakav strah? Čak i da nije GOAT, zabole ga. Šta mu treba za sreću? Ima sve i nema strah.

edberg

pre 2 godine

Bolje da Rune pobedi, jer Djokovic nema sansu u polufinalu protiv Medvedeva, koji deluje impresivno. Na vidiku je spektakl u finalu Siner-Medvedev.

Alek

pre 2 godine

Neka pobedi Rune, to je dobro, svi znate šta će Djokovic iz inata da im radi , oduzeli su sebi još jednu godinu koju će Novak kao lud da igra jejer su ga ovde iznameštali svi živi. Neka neka...nisu još naučili ko je Novak.

Gledalac

pre 2 godine

MILE G R A Z I E. SINER!!!
Verovao sam u tebe, iako ti je bilo tesko. Najlepsa hvala!
Ako se sretnes sa Noletom u finalu, zasluzio si da budes pobednik.

Antex

pre 2 godine

Srbi bez uvrede ali presmesan ste narod. Ovi kom su samo to dokazali, i to samo u roku od pola sata. Nije ni cudo sto vas dodje samo 6000 na Djokovicev docek. Vi ne volite Djokovica, vi mrzite sve ostale.

Menadžer

pre 2 godine

Da vam bude jasno da se niko ovako ne bori da bi u polufinale ušao opasniji prorivnik to jest Novak. Posebno ovo sa upamte oni koji vole da se klade jer će Novak morati da ispadne prvi put kada se sa Sinerom sretne u polufinalu GS. Ne verujem da je ponudio i poraz ako se sretnu u finalu.

Doca

pre 2 godine

Kako meni Nole nekako jadno i ostarelo izgleda kad izadje na teren protiv ove mladjarije da igra. Ne samo da izgleda tako, nego i igra tako. Ono protiv Sinera, delom i protiv Hurkaca, bilo je zalosno za gledati, tu nemoc i nedostatak energije. Mislim da ce ga u polufinalu rastrgnuti, svejedno da li ce protiv Alkaraza ili protiv Zvereva igrati. Djoletu se izgleda ubrzano priblizava vreme kada ce morati da okaci kopacke o klin i kaze: e, sad' je vala dosta.
(Objektivni posmatrac, 17. novembar 2023 07:48)

Izgleda odlično . Posebno u donosu na ofucanog Nadala kada ej on imao 36. Izgleda barem 5 godina mladje.
A neki meč se i izgubi čak i najveći sportisti svih vremena osete izvestan zamor, fizički i mentalni u nekom trenutku.
Sinner se npr povukao iz Pariza u drugom kolu nakon što je odigrao jedan duži meč da bi bio svež za Torino.Novak u medjuvremnu odigrao nekoliko maratona , uključujući i taj sa Sinerom u grupi ATP Finals
A taj je od Novaka mladji koliko ,14 goidna ? Izgleda kao da ima 30+ najmanje

Mrgud

pre 2 godine

Ni jednog sekunda nisam sumnjao u Sinera, decko igrao pred svojom publikom i dace sve od sebe da proba da osvoji turnir. U tenisu nema kalkulacija kao u ekipnim sportovima,ovde svako igra za sebe i dobru zaradu, a da bi bio najbolji moras da pobedis sve. Finale Nole protiv Alkaraza i naravno Nole osvaja.

Јабучило

pre 2 godine

Руне добија 2:1, оба иду даље, Новак извисио. Уз мало договора врло могуће.

dakili

pre 2 godine

Ako Siner pobedi, Đoković u polufinalu najverovatnije ide na Medvedeva, koji je u odličnoj formi i ovako brza podloga mu savršeno odgovara. Đoković ako je pametan držaće se taktike sa US Opena i servis voleja, inače su mu slabe šanse da sa osnovne linije probije ovakvog Medu, udaviće ga kao zmija žabu! Nik Kirjos zato i vodi 4:1 protiv Medvedeva, jer ga ubija servis volej igrom.

jotto

pre 2 godine

Nesto mi ovde nije najjasnije:

uzmimo da Runo pobedi Sinera sa 2:1. U tom slusaju ima jednu pobedu (Siner) sa 2:1, jednu izgubljenu sa 2:1 (Djokovic) i jednu "pobedu" od 3 gema (predaja Cicipasa).
Djokovic ima jednu pobedu sa 2:1 (Runo) i jednu izgubljenu sa 2:1 (Siner). I ima jos jednu pobedu od 2:1 (Hurkac).
Znaci oba (Runo i Djokovic) imaju po 1 izgubljenu i dve pobede, s tim sto je Djokovic pobedio Runu a Runo ide dalje? KAKO?

chica

pre 2 godine

@lala
Тако је. Писао сам јуче на ту тему али нису објавили. Потпуно си у праву. Иначе је правило да када играч преда меч овом друхом се не рачуна победа. А овде обрнуто. Колико су недоследни.

chica

pre 2 godine

@zarko
Е лупаш ко Мксим по дивизији. Ко да га понизи? Медведев ког је добио у Финалу УС О.

Povreda!

pre 2 godine

Niko se nije zapitao sta ako se Siner povredi?Nesto se mnogo drzi za kuk! E to bi bilo cudo da se "danaki kraljevic" domogne polufinala sa predajom rivala!

Iena

pre 2 godine

And as you all predicted, Sinner beats Rune fair and square. Good luck to Nole for the semifinals, and never lose faith in fairness, Sinner was not "the sinner" you tought. 😀

Slaviša

pre 2 godine

Ove godine kad su njih dvojica u Monte Karlu igrali, Siner je tada ubedljivo dobio prvi set 6:1 a onda je Rune preokrenuo sa 7:5 7:5 dobivši naredna dva seta.

Cane

pre 2 godine

Ok, Novak ide dalje, ali i dalje nisam siguran da mu je naročito stalo da osvoji ovaj turnir. Ako može bez mnogo napora, dobro. Ako ne, opet dobro. Tako mi Novak izgleda od početka mada glumi kako mu je baš jako stalo.

Miso

pre 2 godine

Dali oko od vas sumnja da Siner neće pustiti Runea sa pobedi ,onda vi ništa nesznate o tenisu ,sve je to već unapred namešteno ,čudo open Novak nije igrao u 21h.kazacete zbog publike a valjda je veći šampion Novak nego Ciner.ili zašto se ne igraju ovi mečevi u isto vreme da se ne namestaju

Жеља

pre 2 godine

Синере Србине :-) 200% сам мислио да је штела :-). Треба му дати ону награду за фер плеј.

Objektivni posmatrac

pre 2 godine

Kako meni Nole nekako jadno i ostarelo izgleda kad izadje na teren protiv ove mladjarije da igra. Ne samo da izgleda tako, nego i igra tako. Ono protiv Sinera, delom i protiv Hurkaca, bilo je zalosno za gledati, tu nemoc i nedostatak energije. Mislim da ce ga u polufinalu rastrgnuti, svejedno da li ce protiv Alkaraza ili protiv Zvereva igrati. Djoletu se izgleda ubrzano priblizava vreme kada ce morati da okaci kopacke o klin i kaze: e, sad' je vala dosta.

optimus prime

pre 2 godine

Ipak Sinera bole krsta, pa neće pobediti meč. Rune ga razbija i sve je regularno. Baš providno. Samo se nadam, da će Novak prvom prilikom oprati obojicu bez milosti.

Optimista pripravnik

pre 2 godine

Evo, kako izgleda, idu prema tajbrejku u drugom setu.
Ako Rune to dobije, biće čupavo.
Nadam se pobedi Sinera, i da igraju Nole i on u finalu.... pa makar Siner opet dobio, što nije nemoguće.

nikola

pre 2 godine

@VV

Baci oko na meč Novak - Sonego u Beču , 61 62 za Sonega u dvorani . Baci oko na konferenciju nakon meča , imaš na YouTube pa reci da li je Novak pustio taj meč , mada rezultat govori dovoljno , izjava nakon meča otklanja sve sumnje . Tada nije bilo važno viteštvo , etika , poštenje itd .. tada ste manje više svi pohvalili Novaka kako se pametno " sačuvao " . Beč također nosi i bodove i novac , nije uopće bitno koliki je iznos ako je bitan princip , ili je možda samo bitan u slučaju nekih drugih igrača . Valjda bi svaki meč trebalo igrati najbolje što možeš .. 62 61 za Sonega baš i ne drži vodu , niti je bolji igrač niti mu bolje odgovara podloga , Novak je tankirao meč pa nikome ništa, dok se jučer Sinera napadalo bez razloga . Vidiš da nisu kriteriji isti baš za svakoga . Oni su promjenjivi , a jedino je važno gdje je Novak u svemu tome , to se prvo gleda , a tek onda ćemo o kriterijima.

Gresnik

pre 2 godine

Siner nije budala da pobedi i omoguci Novaku da osvoji turnir. Vadi se na povredu ledja, a u sledecem mecu ce igrati kao preporodjen. Namerno ce izgubiti da bi Novaka poslao kuci, i olaksao sebi nastavak turnira. Mozda gresim, ali....

zenica

pre 2 godine

Savrseno namesten mec. Steta sto Novak nije pobedio Hurkaca u dva seta. Ide na dusu Sineru ovaj poraz. Voleo bi da Meda osvoji on makar igra do kraja i ne kalkulise.

Miso

pre 2 godine

Samo mi Srbi mislimo na novac a on će igrati za Novaka da mu bude ponovo u finalu ,pa samo bi budala to uradila ,za njih te pare su ništa a ovako dva puta da pobedi Novaka Đokovića znao on da ne može tako da je 2/1za Runea a vi samo mislite na pare one su bi i glavi

Menadžer

pre 2 godine

Da vam bude jasno da se niko ovako ne bori da bi u polufinale ušao opasniji prorivnik to jest Novak. Posebno ovo sa upamte oni koji vole da se klade jer će Novak morati da ispadne prvi put kada se sa Sinerom sretne u polufinalu GS. Ne verujem da je ponudio i poraz ako se sretnu u finalu?

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

"@ВУК - Па и ниси у праву, има и намијештања за кладионице и договора. Баш су у тенису многе играче процесуирали и казнили. Ово синоћ је било уредно и спортски."

Nikola

pre 2 godine

I dalje dam misljenja da je meč vukao ka popustljivoj igfi Sinera, nego nije baš lako namestiti meč gdje publika odradi svoj posao

Igor

pre 2 godine

Dobro za Sinera a i Novaka je da Runea muči koleno i bandažirano mu je. Da vidimo hoće li izdržati do kraja i napravi veliki preokret...

edberg

pre 2 godine

Bolje da Rune pobedi, jer Djokovic nema sansu u polufinalu protiv Medvedeva, koji deluje impresivno. Na vidiku je spektakl u finalu Siner-Medvedev.

zenica

pre 2 godine

Savrseno namesten mec. Steta sto Novak nije pobedio Hurkaca u dva seta. Ide na dusu Sineru ovaj poraz. Voleo bi da Meda osvoji on makar igra do kraja i ne kalkulise.

Bole bgd

pre 2 godine

Večeras pobeđuje Siner. Novak igra još samo 2024.osvaja bar jedan GS i napušta tenis kao nedostižni GOAT. Buduća "velika trojka" biće Medvedev, Alkaraz i Siner. Kao i u prethodnoj, gde je Federer bio malo stariji, ovde će to biti Rus. Rune nema glavu šampiona, biće nešto kao Conga ili Berdrih.

Menadžer

pre 2 godine

Da vam bude jasno da se niko ovako ne bori da bi u polufinale ušao opasniji prorivnik to jest Novak. Posebno ovo sa upamte oni koji vole da se klade jer će Novak morati da ispadne prvi put kada se sa Sinerom sretne u polufinalu GS. Ne verujem da je ponudio i poraz ako se sretnu u finalu.

Objektivni posmatrac

pre 2 godine

Kako meni Nole nekako jadno i ostarelo izgleda kad izadje na teren protiv ove mladjarije da igra. Ne samo da izgleda tako, nego i igra tako. Ono protiv Sinera, delom i protiv Hurkaca, bilo je zalosno za gledati, tu nemoc i nedostatak energije. Mislim da ce ga u polufinalu rastrgnuti, svejedno da li ce protiv Alkaraza ili protiv Zvereva igrati. Djoletu se izgleda ubrzano priblizava vreme kada ce morati da okaci kopacke o klin i kaze: e, sad' je vala dosta.

Dr Plagijator!

pre 2 godine

Siner će da izgubi. Ovo držanje za leđa je upućeno publici, psiholiška priprema, opravdanje i sl..A Novak ne gricka nokte jer on zna ishod ovog meča. Cilj je izbaciti Novaka, to vam je strategija Italijana. Ima logike, velikog konkurenta i favorire poslati kući. I ja bih isto tako uradio! A Novaku želim sreću drugi put, ako bude ikada više bio među 8. Realno istrošen je, godine i duga sezona za njega.

sempervivum

pre 2 godine

Када бих писао сценарио за намештање овог меча - управо бих га овако написао...

Menadžer

pre 2 godine

Da vam bude jasno da se niko ovako ne bori da bi u polufinale ušao opasniji prorivnik to jest Novak. Posebno ovo sa upamte oni koji vole da se klade jer će Novak morati da ispadne prvi put kada se sa Sinerom sretne u polufinalu GS. Ne verujem da je ponudio i poraz ako se sretnu u finalu?

Mile

pre 2 godine

Razlika je u terminu igranja. Da su Siner i Rune prvi igrali meč onda bi Đoković sam sebe odveo dalje, a ovako pišu da je Siner odveo dalje i Đokovića.
Đoković je sam sebe odveo dalje.

optimus prime

pre 2 godine

Ipak Sinera bole krsta, pa neće pobediti meč. Rune ga razbija i sve je regularno. Baš providno. Samo se nadam, da će Novak prvom prilikom oprati obojicu bez milosti.

Gresnik

pre 2 godine

Siner nije budala da pobedi i omoguci Novaku da osvoji turnir. Vadi se na povredu ledja, a u sledecem mecu ce igrati kao preporodjen. Namerno ce izgubiti da bi Novaka poslao kuci, i olaksao sebi nastavak turnira. Mozda gresim, ali....

Miso

pre 2 godine

Dali oko od vas sumnja da Siner neće pustiti Runea sa pobedi ,onda vi ništa nesznate o tenisu ,sve je to već unapred namešteno ,čudo open Novak nije igrao u 21h.kazacete zbog publike a valjda je veći šampion Novak nego Ciner.ili zašto se ne igraju ovi mečevi u isto vreme da se ne namestaju

Gledalac

pre 2 godine

MILE G R A Z I E. SINER!!!
Verovao sam u tebe, iako ti je bilo tesko. Najlepsa hvala!
Ako se sretnes sa Noletom u finalu, zasluzio si da budes pobednik.

veliki strumf

pre 2 godine

Данас сам намештао да никаква намештаљка не долази у обзир. То што смо ми Срби ЗАЛУЂЕНИ теоријама завере, ми све знамо (а кад се догоди супротно, што најчешће и буде) онда се поспемо пепелом и ћутимо. И тако до сутра када креирамо неку нову теорију завере. И без обзира што се опечемо 100 пута, ми верујемо у 101. Као чули смо, неко нам рекао, неко из прве руке, поуздани извор који појма нема и све је измислио. Али такви смо ми. А овде је толико просто било да нећњ бити намештања: доста поена у игри, велике паре, резултат који се броји у историји и плус резултат у оквиру међусобног скора - што је залог за будуће мечеве. Волео бих када би сви теоретичари завере уплатили велике паре на оно што верују - зачас би изгубили огромну лову и брзо би нестало теоретичара. Овако, за џабе могу да млате празну сламу читав живот.

Јабучило

pre 2 godine

Руне добија 2:1, оба иду даље, Новак извисио. Уз мало договора врло могуће.

Dušan

pre 2 godine

Dva loša ubiše Miloša (Novaka).

Dogovor je očigledno bio da Siner uzme prvi set i obezbedi polufinale, a onda da Rune okrene na 2:1 jer Sinera odjednom "bile" leđa, nije mu dobro ali će se boriti do kraja i neće da preda jer je to diskvalifikacija sa turnira.

Miso

pre 2 godine

Samo mi Srbi mislimo na novac a on će igrati za Novaka da mu bude ponovo u finalu ,pa samo bi budala to uradila ,za njih te pare su ništa a ovako dva puta da pobedi Novaka Đokovića znao on da ne može tako da je 2/1za Runea a vi samo mislite na pare one su bi i glavi

Antex

pre 2 godine

Srbi bez uvrede ali presmesan ste narod. Ovi kom su samo to dokazali, i to samo u roku od pola sata. Nije ni cudo sto vas dodje samo 6000 na Djokovicev docek. Vi ne volite Djokovica, vi mrzite sve ostale.

dakili

pre 2 godine

Evo Rune izgubio prvi set i otišao u toalet, hoće li sad i za njega da se piše da je prevarant i da pokušava da izbaci protivnika iz ritma? A da, to je rezervisano samo za Đokovića.

Strasno

pre 2 godine

Pa da li je logično da prodje Rune, ako je jedan meč dobio predajom protivnika?
Takodje (ako pobedi večeras) imace 2 pobede(isto kao Novak), a Novak ga je pobedio u direktnom duelu.
Koliko nelogičnosti za prolaz dalje!

Sve sam i' procitao

pre 2 godine

Uuuuuu, NAMESTALJKA, Rune je namerno izgubio da bi Djokovica namestio Alkarazu u polufinalu. Uuuuu, svi nas mrze, sad' poceli i Danci.

Milos

pre 2 godine

Nema Siner tu konstituciju, gradju tela, niti snagu da bude u vrhu i konstantno igra teske meceve, biće u prvih pet i to mu je to, a što zapadnjaci pričaju to ništa novo, jedno su zelje a drugo mogućnosti, nebi me uopšte cudilo da izgubi od Runea.

Alek

pre 2 godine

Neka pobedi Rune, to je dobro, svi znate šta će Djokovic iz inata da im radi , oduzeli su sebi još jednu godinu koju će Novak kao lud da igra jejer su ga ovde iznameštali svi živi. Neka neka...nisu još naučili ko je Novak.

Dr Plagijator!

pre 2 godine

Siner će da pobedi. Ovo držanje za leđa je upućeno publici, psiholiško ometanje rivala...A Novak ne gricka nokte jer on zna ishod ovog meča. Cilj je izbaciti Runija, to vam je strategija Italijana. Ima logike, velikog konkurenta i favorire poslati kući. I ja bih isto tako uradio! A Novaku želim sreću u polufinalu. A Runi ako bude ikada više bio među 8 ima šanse da napreduje. Realno istrošen je, godine i duga sezona za njega.

Nole GOAT

pre 2 godine

Siner je dobio Djokovica pre neki dan a i sva 3 zadnja meca su bila tesna, e sad zamislite da Siner u mozgu ima "daj namerno da izgubim" da ispadne Djokovic, valjda ce igrati da Djokovic ostane da moze opet da ga pobedi, ja da sam sportista ziveo bi za to da pobedim najbolje a ne da bezim od njih...

Ko to tamo peva

pre 2 godine

Svaka čast Sineru na borbi na pozrtvovanosti igrao je kao pravi sportista nosen od svojih navijača u Torinu. Ali mislim da se najviše radovao ovaj komentator na SK jer je ovo i Novakov prolaz dalje. Rune sta reci meni bahato i nekulturno deriste koje se ufuralo i cini mu se da je nedodirljiv. Uz Alkaraza meni od ovih mladih ili iz top 8 najnesimpaticniji lik. Ne mogu ni jednog ni drugog da smislim iako imaju veliki potencijal.

Saxon

pre 2 godine

Novak, nažalost, ispada. Neću da tvrdim, ali...sad je već sumnjivo. No, dobro odigrano, Siner je pokazao da je bolji, ali će pustiti Runea da pobedi, ipak Novak nije poželjan u eventualnom finalu.

Dušan

pre 2 godine

Siner je ovim osvojenim setom prošao dalje. Sad ako hoće da izbaci Novaka treba da izgubi. Videćemo kako će igrati u nastavku meča.

Lajavi krelac

pre 2 godine

Novak je sam kriv što je izgubio od Sinera i što nije opeglao Hurkača kako treba. Dakle, nema tu nameštaljke kad on nije dobio igrače koje je trebao. Propozicije su idiotske, a ja, da sam na njegovom mestu, predao bih bez igre meč protiv Hurkača uz - izvinjavam se igrao sam dva duga meča u 4 dana i ne želim da igram protiv potpuno odmornog protivnika koji nema šanse da prođe dalje i nije igrao protiv druge dvojice. Hvala, doviđenja.

Данијел

pre 2 godine

Олош намешта то је јасно, има пуно разлога ПТП, рекорд Федерера... Нема правде у овом поквареном свету!

Cccc

pre 2 godine

Sta je ovo, sad ce ovaj picopevac Rune da pobedi dvojicu povredjenih igraca dok je Novak morao da igra protiv svih u punoj snazi i odmornog Hurkaca.

žex

pre 2 godine

Novak je zaslužio da prodje, nije fer da prodje Rune sa jednom pobedom insa porazom od Novaka, to nije realno.Očekujem čvrstog Novaka u završnici, trebaju mu još dve pobede a Sinar je imao 4000000razloga da pobedi, za njega to nije sitna para, ja bi ostavio poslednju kap krvi za taj novac na terenu.

Nikola

pre 2 godine

I dalje dam misljenja da je meč vukao ka popustljivoj igfi Sinera, nego nije baš lako namestiti meč gdje publika odradi svoj posao

Cane

pre 2 godine

Ok, Novak ide dalje, ali i dalje nisam siguran da mu je naročito stalo da osvoji ovaj turnir. Ako može bez mnogo napora, dobro. Ako ne, opet dobro. Tako mi Novak izgleda od početka mada glumi kako mu je baš jako stalo.

Zoki

pre 2 godine

Najjaci su ovi Novakovi navijacu koji u svemu vide teoriju zavjere ili namjestanje. Ovo je profi sport, uozbiljite se malo. I ja sam Novakov navijac ali dajte uozbiljite se malo. U svemu vidite neko namjestanje i neku nepravdu.

A Novak ce naravno osvojiti ovaj turnir. :)

Frensis Ford Kopola

pre 2 godine

Loša režija...evo Sinera naprasno zabolela leđa...1:1 u setovima...Novak zatvorio kofer.Dosadilo Zapadu da Novak dere ove teletabisa..vratiće se u 2024. još jači i zapečatiti im karijere..evo počeo treći set ,igraju kao na treningu..ja bi im se ispišao na mreži sledeće godine ,da sam na mestu Novaka.

Анатоли

pre 2 godine

Већ сам био убеђена да је све режија, те се извињавам Синеру и честитам му победу и пролаз у 1/2 финала.

Night Stalker

pre 2 godine

Posteno , Novaku u korist ali i Sineru 200 atp poena , 39000e domaca publika . I jeste bio bolji u svemu na mecu .
Sj Medi treba 1set za prvo mjesto ali i Novak u polufinalu. Dobije li Alkaraz 2-1 Zverev u vecernjem mecu znace tacno sta mu treba tj koliko gemova fali. Trenutno Spanac +2, Njemac +1.
Rubljev igra za cast, lovu i 200 poena. Za prolaz nema nikakve sanse ni matematicki.
Bice top okrsaji nema sumnje u subotu i finale nedelju.

Beograd011

pre 2 godine

Tacka na sva sumnjicenja I komentare podrzavaoca zavera!
Janik Siner pobedio u mecu u kojem je sve ulozio da ih zauvek utisa i spasi barem meni veru da ovaj pokvareni svet nije bas prisutsn u ovom sportu!
Bez obzira na sve necu gledati i pratiti ovaj sport kad se Novak povuce! Suvise je politike uvuceno u ovaj sport pocev od deportacije najboljeg ikad a zatim sve ove igre oko zabrane igranja u pojedinim zemljama oko vakcinacije,(sad se mnogi pitaju zasto su bili zamorcici) da to ispada u stvari najveca zavera u istoriji covecanstva!
E sada na Novaku je da pokaze,u sta ne sumnjam,pogotovo kad mu dolaze deca I supruga da ga podrze u nastojanju da okonca ovu storiju u Torinu!Nadam se finalu Siner-Novak da vidimo da je prethodni mec bio samo los njegov dan uz fantasticnu igru Janika!

Goran

pre 2 godine

Pobeda u robin fazi donosi 390 hiljada dolara i 250 ATP poena. Zar iko sumnja da Siner nece da grize. Sta ga briga za Novaka. Igra za pare i ATP poene.

Pera

pre 2 godine

Pobedom Siner dobija 200 bodova i 400 000 dolara,plus izbeći će prvog iz Crvene grupe,a to je Medvedev koji je u formi.U ovom trenutku za Sinera su i Alkaras i Zverev lakši put do finala .

Cakma

pre 2 godine

PA Nije ga Siner odveo u pokufinale...
Rune ima samo jednu pobjedu, i to onu u kojoj je odigrao dva gema protiv slupanog tipa...
I sad je na osnovu te tkzv ponede trebao da ide dalje?

Lex

pre 2 godine

Браво за Јаника, шампионски, без калкулација, а реално је могао на "фору" да олакша себи пут до могуће титуле.

Соко сиви

pre 2 godine

Синер неће скор од 0:3 против момка који ће му наредне деценије бити један од главних ривала, још пред својом публиком. Овај терен је као створен њега, ако се неко пита што је терен толико брз - зато што је скројен баш за њега. Ај да га не баксузирам, ипак је и у пређашња два меча против Рунеа освојио први сет па изгубио меч.
И још нешто, дечко је играо као у трансу против Новака који је био, па на око 70 % и опет је било јако тесно..

Aki

pre 2 godine

Na me šte no! Prvo ona predaja Cicipasa, umesto da dozvoli Hurkaču da igra dva meča. Sada lažna povreda Sinera, koji će biti itekako zdrav za polufinale. Ovaj June nije praktično ništa uradio a u polufinalu je.

srle

pre 2 godine

Zar je neko stvarno pomislio da će Siner pobediti ovaj meč? Rune je izjednačio, a kao sad se Siner drži za leđa. Ne bi me čudilo da preda meč Runeu. Njima jeste cilj da izbace Đokovića, samo su malo ubacili drame, namestili prvi set da bude lagano za Sinera a preostala dva idu Runeu. Novak će to zapamtiti. Očekujem da će ih pokidati sve na Australijan Openu kao nikada do sada.

Sangrija

pre 2 godine

Umesto što Italijani kuju u zvezde Sinera jer je pobedio čoveka od 36 godina i proglašavaju ga Novakovim naslednikom. Bolje bi bilo da se zabrinu zbog njegovih hroničnih povreda, zatim to što je ove sezone bio dosta lošiji na GS nego prošle godine kao i to što konstantno gubi od Runea i to posle preokreta.

Ironija

pre 2 godine

Siner će dati sve od sebe da pobedi Runea. Za sada nema izgubljen meč i može da se nada da će biti "Undefeated champion" ukoliko osovoji finale. Ovogodišnja nagrada za Undefeated champion turnira je $4,801,500.

Jovan

pre 2 godine

Srbija ti večeras kliče Sineru Janiče!
Ostao je još samo 1 set za njega i onda će Novak biti potpuno svež i spreman za nastavak turnira protiv najverovatnije Medvedeva u polufinalu.

Marko

pre 2 godine

Od ovog dana svi mi koji ovde pisemo i citamo trwba da navijamo za Sinera ubuduce, osim naravno kad igra protiv Djokovica. Moralna gromada sto se retko vidja kod vrhunskih sportista. Takav je Djokovic i malo njih. A to je sad dokazao borbom do poslednjeg poena uprkos povredi gde bi mu napor u ovom mecu koji je mogao da izbegne da je pokvaren covek dodatno otezao igru u polufinalu i tome sto bi mu verovatno poraz olaksao posao u eventualnom finalu. Bravo Janiče!

Данијел ПФК

pre 2 godine

Зар је неко поверовао да ће Синер ово добити? Па није луд да помогне Ђоковићу, свестан је да у наредном мечу ако дође до њега нема никакве шансе против Новака.

VV

pre 2 godine

Ne bih da prebrojavam krvna zrnca, ali činjenica da je Siner mentalitetom Austrijanac... dovelo je do situacije da ne kalkuliše rezultatom. Nisam baš siguran da su se u istoj situaciji našli Fonjini, Museti ili neki drugi italijanski teniser, da bi postupili isto.
Ko prati sport, zna o čemu pričam...

Куп је битан

pre 2 godine

У игри је 390 хиљада долара и 200 поена. Сувише да би се некоме препустило.

goran

pre 2 godine

Daleko najjači utisak je ostavila ova publika u Torinu, kakva "podrška" za Sinera... Da ih nije baš toliki blam mislim da bi Rune imao podršku večeras kao da se igra u Kopenhagenu.

Napo Leon

pre 2 godine

Nema sumnje da Rune može da pobedi Sinera,uostalom pobedio ga je u dosadašnja oba dule,međutim ako Janik ima srce šampiona neće kalkulisati i to ćecse videti,a ako nastupi fa eliminiše Novaka,to će mu se razbiti o glavu i nikad neće postati vrhunski šampion

Kk

pre 2 godine

Bode oci cinjenica da se ova dvojica raduju za svaki peti poen koji dobiju, a protiv Novaka onako najodvratnije stiskaju oesnicu na apsolutno svaki poen! Ili im je Nole nabio takve komplekse, ili je ovo namesteno

fanplayer

pre 2 godine

Svaka cast za sinnera sto se bori da pobedi iako mu je bolje da izgubi da djokovic ne ide dalje,da su federer ili nadal u ovoj situaciju izgubili bi namerno

nikola

pre 2 godine

@VV

Baci oko na meč Novak - Sonego u Beču , 61 62 za Sonega u dvorani . Baci oko na konferenciju nakon meča , imaš na YouTube pa reci da li je Novak pustio taj meč , mada rezultat govori dovoljno , izjava nakon meča otklanja sve sumnje . Tada nije bilo važno viteštvo , etika , poštenje itd .. tada ste manje više svi pohvalili Novaka kako se pametno " sačuvao " . Beč također nosi i bodove i novac , nije uopće bitno koliki je iznos ako je bitan princip , ili je možda samo bitan u slučaju nekih drugih igrača . Valjda bi svaki meč trebalo igrati najbolje što možeš .. 62 61 za Sonega baš i ne drži vodu , niti je bolji igrač niti mu bolje odgovara podloga , Novak je tankirao meč pa nikome ništa, dok se jučer Sinera napadalo bez razloga . Vidiš da nisu kriteriji isti baš za svakoga . Oni su promjenjivi , a jedino je važno gdje je Novak u svemu tome , to se prvo gleda , a tek onda ćemo o kriterijima.

RG Fan

pre 2 godine

Uzbudljiv i do kraja otvoren meč, kako je i očekivano (a ne da bude namešten kako su u frustraciji ovde mnogi pisali).

Siner je energetski pao posle dominantnog prvog seta i na kraju uz malo sreće trijumfovao.

Kada se pogleda Novakova situacija, bizarno bi bilo da je ispao posle 2 pobede i poraza u kom je bilo 109:109 u poenima, a nije bio daleko od toga.

Milan

pre 2 godine

Dobro a sta ce Novaku i ovaj turnir da se arči bzvz kad je prvi na kraju, vazna je Australija i ono sto sledi u 2024. a ovo neka da boraniji da osvoji.

zzzz

pre 2 godine

Pozdrav za sve ove sto su znali da će Siner da pusti Runea. U zdravlju da potroše pare sto su uzeli na kladionici. Publika je bila bas pretužna što je Siner dobio. Sve ste ih raskrinkali.

Duki

pre 2 godine

Siner je izbegao Medvedeva, i u polufinalu može da ide ili na Alkaraza ili na Zvereva, tako da je ipak imao motiv da pobedi jer Medvedev deluje nepobedivo.

Novak u polufinalu ide ili na Medvedeva ili na Alkaraza jer Zverev ne može da bude prvi. Tako da nas očekuje još jedan veliki derbi. Po meni Medvedev će da odete Alkaraza i biće prvi.

Čestitke Sineru na fair-play. Ako Nole ne uđe u finale, navijam za njega.

jotto

pre 2 godine

Nesto mi ovde nije najjasnije:

uzmimo da Runo pobedi Sinera sa 2:1. U tom slusaju ima jednu pobedu (Siner) sa 2:1, jednu izgubljenu sa 2:1 (Djokovic) i jednu "pobedu" od 3 gema (predaja Cicipasa).
Djokovic ima jednu pobedu sa 2:1 (Runo) i jednu izgubljenu sa 2:1 (Siner). I ima jos jednu pobedu od 2:1 (Hurkac).
Znaci oba (Runo i Djokovic) imaju po 1 izgubljenu i dve pobede, s tim sto je Djokovic pobedio Runu a Runo ide dalje? KAKO?

Predo

pre 2 godine

Bilo je interesantno. Gledati meč i čitati komentare. Prvo je bilo "Siner ga razbija", ali znao sam da je mali Rune prevejan, a ima i dobre savetnike, počeo je širiti Sinera i malo promenio servis. Nakon drugog seta, svi su proglasili pobedu Runea, nameštaljku. Iskreno, Rune je bio bliži pobedi. Vodio je imao brejk lotu u trećem setu. Ipak je ovako najbolje, nema senke nad poštenjem Sinera, a i pravda je pobedila, jer je Rune izgubio u direktnom dvoboju protiv Novaka, a dva seta, tj pobedu je dobio na poklon. I ja bi se plasirao dalje kada bi mi sva trojica igrača u grupi predala.

culakur

pre 2 godine

Znao sam da Siner nece pustiti Runea kad sam video da pobeda donosi 400 000 dolara i 300 poena..nema to nikakve veze ni sa Djokovicem ni sa postenjem,ne pisite ljudi gluposti.

Sasa

pre 2 godine

Dve stvari mi padaju u oci. Koliko je publika kulturnija nego kad je Siner igrao protiv Noleta. I druga, Runi se ne raduje mnogo svojim poenima kao sa Djokovicem. Ogromna je zelja, tj. bolest da Novak izgubi.

Povreda!

pre 2 godine

Niko se nije zapitao sta ako se Siner povredi?Nesto se mnogo drzi za kuk! E to bi bilo cudo da se "danaki kraljevic" domogne polufinala sa predajom rivala!

Simke

pre 2 godine

Ovo sad postaje sumnjivo....Od sredine seta Siner krece da se drzi za ledja,ima kao neki problem....I evo 1:1.....Hmmmm.Da li je neko rekao Sineru ipak da prikoci.

Neko

pre 2 godine

Ovo je stvarno strasno. Ako se Sineru nastavi bol u ledjima, nema sanse do kraja. Ovaj stavio bandazu na koleno zbog prevencije. Bitno da su obojica protiv Novaka ko leptirici bili. Izgleda da je Novak sebi presudio protiv Sinera. Izgubio, a srgao ga

Branko

pre 2 godine

Vi stvarno mislite da će Siner tek tako da pusti Runea?
Ovaj meč donosi 200 bodova i pare i Siner će ići po te bodove kako bi do kraja turnira pokušao da se približi Medvedevu na rang listi.

Igor

pre 2 godine

Dobro za Sinera a i Novaka je da Runea muči koleno i bandažirano mu je. Da vidimo hoće li izdržati do kraja i napravi veliki preokret...

Laki

pre 2 godine

Svaka čast momcima, atomski tenis. Siner je do sada najviše pokazao na turniru.
Navijam za Novaka, naravno, ali ako Siner osvoji titulu, biće zasluženo.

predrag

pre 2 godine

Ako želiš da budeš veliki igrač, onda ne bežiš od duela sa najboljima.
A ako se ne plašiš, onda ćeš učiniti što je do tebe da se suočiš sa najboljim.da se odmerite.
Siner dokazao da nema straha, da je igrač vrhunske klase i da je šmekerčina.
Malo bi igrača rizikovalo osvajanje trofeja a da tome upravo ti sam doprineseš.
Kapa dole za Italijana.

Жеља

pre 2 godine

Синере Србине :-) 200% сам мислио да је штела :-). Треба му дати ону награду за фер плеј.

Doca

pre 2 godine

Kako meni Nole nekako jadno i ostarelo izgleda kad izadje na teren protiv ove mladjarije da igra. Ne samo da izgleda tako, nego i igra tako. Ono protiv Sinera, delom i protiv Hurkaca, bilo je zalosno za gledati, tu nemoc i nedostatak energije. Mislim da ce ga u polufinalu rastrgnuti, svejedno da li ce protiv Alkaraza ili protiv Zvereva igrati. Djoletu se izgleda ubrzano priblizava vreme kada ce morati da okaci kopacke o klin i kaze: e, sad' je vala dosta.
(Objektivni posmatrac, 17. novembar 2023 07:48)

Izgleda odlično . Posebno u donosu na ofucanog Nadala kada ej on imao 36. Izgleda barem 5 godina mladje.
A neki meč se i izgubi čak i najveći sportisti svih vremena osete izvestan zamor, fizički i mentalni u nekom trenutku.
Sinner se npr povukao iz Pariza u drugom kolu nakon što je odigrao jedan duži meč da bi bio svež za Torino.Novak u medjuvremnu odigrao nekoliko maratona , uključujući i taj sa Sinerom u grupi ATP Finals
A taj je od Novaka mladji koliko ,14 goidna ? Izgleda kao da ima 30+ najmanje

chica

pre 2 godine

@lala
Тако је. Писао сам јуче на ту тему али нису објавили. Потпуно си у праву. Иначе је правило да када играч преда меч овом друхом се не рачуна победа. А овде обрнуто. Колико су недоследни.

D

pre 2 godine

Bilo bi glupo da se ne bori za toliki novac i 200 poena. Pa to je skoro kao da osvoji ceo manji turnir (250). Vecina ljudi na ovoj planeti ne zaradi te pare za ceo zivot. Tako da, samo ako Rune bude bio bolji moze da prodje.

dakili

pre 2 godine

Ako Siner pobedi, Đoković u polufinalu najverovatnije ide na Medvedeva, koji je u odličnoj formi i ovako brza podloga mu savršeno odgovara. Đoković ako je pametan držaće se taktike sa US Opena i servis voleja, inače su mu slabe šanse da sa osnovne linije probije ovakvog Medu, udaviće ga kao zmija žabu! Nik Kirjos zato i vodi 4:1 protiv Medvedeva, jer ga ubija servis volej igrom.

Slaviša

pre 2 godine

Ove godine kad su njih dvojica u Monte Karlu igrali, Siner je tada ubedljivo dobio prvi set 6:1 a onda je Rune preokrenuo sa 7:5 7:5 dobivši naredna dva seta.

vp

pre 2 godine

Kad se Novak povuce, navijacu iz sveg srca za Janika Sinera. Svaka cast na sportskom duhu. Inace nisam sumnjao, jer ipak nije to tek tako, pusticu ja da me neko pobjedi, kalkulisacu nesto. Remeti se ritam, samopouzdanje, jos stosta. A naravno i prestiz, poeni i novac su tu.

Mrgud

pre 2 godine

Ni jednog sekunda nisam sumnjao u Sinera, decko igrao pred svojom publikom i dace sve od sebe da proba da osvoji turnir. U tenisu nema kalkulacija kao u ekipnim sportovima,ovde svako igra za sebe i dobru zaradu, a da bi bio najbolji moras da pobedis sve. Finale Nole protiv Alkaraza i naravno Nole osvaja.

Optimista pripravnik

pre 2 godine

Evo, kako izgleda, idu prema tajbrejku u drugom setu.
Ako Rune to dobije, biće čupavo.
Nadam se pobedi Sinera, i da igraju Nole i on u finalu.... pa makar Siner opet dobio, što nije nemoguće.

Petar

pre 2 godine

Biće velika šteta ako Novak ne bude u borbi za rekordnu 7. titulu, pošto on i Federer dele rekord sa po 6 titula na završnom mastersu.

Lex

pre 2 godine

А јесу сви скочили на Синера и теорије завера након другог сета, браво мали!

điu,liu i sadriu

pre 2 godine

Rune nije pobedio ni na jednom meču u grupi i još ima 3 uzastopna poraza, Novak -Pariz,Novak-Torino i Siner-Torino,pa koja bi to bila sramota da je ušao u polufinale

bole iz bloka 45

pre 2 godine

Možda je ovom pobedom Janik zaslužio poštovanje i novu energiju za budućnost. Odigrao je bez kalkulacija. Više se plašim njega u budućnosti nego Alkaraza. Ima raznovrsniju igru za sve podloge i uslove. Karlitos je slabiji u dvorani, a vidimo da Siner igra sjajno u svim uslovima. Nadam se da će Novak Đoković izdržati nalet ovih mladih momaka, da će se izboriti za još neki grend slem, svaki sledeći osvojeni će biti ogroman bonus.

MilunkaMalina

pre 2 godine

Najbolji su ljudi koji veruju da ce covek da ispusti priliku da uzme 350 000e ovom pobedom, kao da inace igraju za krompire a ne za pare. Jos pisu Hvala ti Sinere. ahahahaha

Iena

pre 2 godine

And as you all predicted, Sinner beats Rune fair and square. Good luck to Nole for the semifinals, and never lose faith in fairness, Sinner was not "the sinner" you tought. 😀

SM

pre 2 godine

Gde su sad svi ovi znalci što su tvrdili da je meč namešten i da niko ne želi Noleta u daljem takmičenju? Da im je mozga i obraza pa nikad više tastature da se ne late

chica

pre 2 godine

@zarko
Е лупаш ко Мксим по дивизији. Ко да га понизи? Медведев ког је добио у Финалу УС О.

Ivan

pre 2 godine

Mnogo je faktora zbog kojih je Siner isao na pobedu veceras. Prvo, ima dostojanstvo i ne zanima ga ko ispada i ko prolazi. Drugo, u seriji pobeda je, nece covek da pusta nikoga da mu prekida to samo zato sto je u polufinalu. I trece ne bi bilo prijatno da ga Rune dobija treci put zaredom, i to pred domacom publikom.

Vladimir

pre 2 godine

Završilo se kako treba,nebi bilo logično da rune pobjedi jedan meč i ide dalje a Novak aut a pobjedio dva meča od kojih jedan pobjeda nad samim runeom.Slučajno ili ne pravda je zadovoljena.A organizatori završnog turnira neka razmisle dali šta treba mjenjati,pomeni treba.

VUK

pre 2 godine

U sportu svaki sportista ima obavezu da u svakom takmičenju pruži svoj maksimum . Novaka su u polufinale odvele dve pobede. Siner je igrao za treću pobedu , bodove i novac. Termin meča doneo mu je opuštenost oko izvesnosti plasmana , ali kao i svaki drugi sportista odigrao je na pobedu. Isto kao i Novak treći set protiv Hurkača. Niko nikom ništa u sportu ne poklanja. To zna svako ko se ikada takmičio.

đoka

pre 2 godine

Kakav strah? Strah od čega? Mlad, zdrav, ima milione, GOAT, kakav strah? Čak i da nije GOAT, zabole ga. Šta mu treba za sreću? Ima sve i nema strah.

Masinac

pre 2 godine

90% komentatora hronicni kladionicari koji u svemu vide teoriju zavere, jer su oni zapravo vrhunski strucnjaci u sportu, i ne mogu da pogrese.

JPR

pre 2 godine

Siner nije kalkulisao, ugrabio još 200 poena za sebe, i igrao je prvo za sebe i izbegao Medvedeva u polufinalu, Medo deluje u odličnoj formi i igra na visokom nivou, dok su Zverev i Alkaraz ranjivi !

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 2 godine

"@ВУК - Па и ниси у праву, има и намијештања за кладионице и договора. Баш су у тенису многе играче процесуирали и казнили. Ово синоћ је било уредно и спортски."