Petak, 22.09.2023.

08:00

Prvi poraz Srbije – prekid niza i korak unazad

Odbojkašice Srbije doživele su prvi poraz u kvalifikacijama za Olimpijske igre u Parizu sledeće godine.

Izvor: DP

Prvi poraz Srbije – prekid niza i korak unazad IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

MILOJKO

pre 11 meseci

Čovek je rođeni gubitnik, to se videlo bezbroj puta i pre nego što je došao kod nas. Ne mogu da se setim da je ikada dobio neko finale dok je vodio druge reprezentacije. Da je ostao na mestu Turskog selektora oni i dalje ne bi ništa osvojili.

Odbojka

pre 11 meseci

Sistem kvalifikacija je sledeći:
6 ekipa ide preko turnira + domacin a ostalih 5 preko renkinga s tim što mora biti zastupljen svaki kontinent. Jedino Afrika nema tim u top 10, Okeanije u odbojci pripada Aziji tako da oni ne konkurišu.
Suma sumarum 4 kvote će se podeliti preko renkinga.

Samo je važno da je nož oštar!

pre 11 meseci

@lule
Da ti odgovorim. Ligu nacija smo zadnji turnir igrali u najjačem sastavu sa svim igračicama i izgubili 2:3 od Dominikane u odlučujućem meču.
Ne mislim da je poraz 2:3 od Turske u finalu EP neuspeh, 13:15 peti set, sa novim Vargas i Santarelijem, plus puna sala domaće turske publike u Briselu. Ništa to ne bi bio problem da mi nismo za klasu bolja reprezentacija!
U ekipnom sportu trener je 30-40% ekipe. Posebno u ženskom sportu.
Problem je u tome kako Gvideti vodi ekipu. Seti se tog finala sa Turskom. Posle neverovatnog preokreta u četvrtom setu koji je pokrenula Drča, ona MORA igrati peti set!
Sećam se finala EP iz ere velikih finala Italije i Holandije, kad Italijani gube 1:2 i 5:10 (staro brojanje) i Hulio Velasko uvodi Bernardija, koji mu sam dobija utakmicu. Pri tom u petom setu na 2:1 za Italiju uzima prvi tajm, pa na 3:1 uzima odmah i drugi, posle osvojenog poena, jer oseća ekipu kako diše! I naravno dobija utakmicu. A Bernardi za ceo turnir odigrao samo set i po u finalu i bio proglašen za najboljeg igrača.
Zato je recimo Velasko veliki trener!
50% ljudi koji dobro poznaju odbojku bi bolje vodila ekipu od Gvidetija. Imaš ti gomilu trenera kojima neko skupi brdo dobrih sportista, pa je teško to nekad upropastiti. Terzić recimo je sličan Gvidetiju. Mene je nervirao godinama. Kao i Kolaković. To su prosek treneri. Slušam im tajm i ježim se. Sve ti ovo pričam kao neko s parketa direktno ;-)

Selector problem

pre 11 meseci

Kada odbojkaski savez nece da ulozi pare da zadrzi trenere te pare ce neko iz tog saveza da stavi u dzep. A Turci su imali pare da dovedu i Vargas. Kako li Italijani gledaju na ovo sto njihovu reprezentaciju nevodi italijanski najbolji trener kao sto nasu musku ekipu nevodi Grbic. Ili najbojli treneri uvek nadju da vode nabolju ekipu.

Mladen

pre 11 meseci

Ovaj poraz sam po sebi nije smak sveta jer su nam glavne konkurentkinje u grupi isto izgubile po 1 mec a nisu igrali medju sobom tako da ako dobijemo bar 1 od poslednja 2 u direktnom okrsaju, trebali bi da budemo na olimpijadi. Plus ima jos jedan turnir kvalifikacija, plus renking, 95% smo na Olimpijadi. Problem je selektor koji je preuzeo najbolju ekipu na svetu a prvo se nije proslavio u ligi nacija (i ne, nisu igrale neke mlade sem Tijane vukao je sve iskusne igracice) onda poraz u finalu evropskog, generalno fali mu to malo sto je prethodni italijan imao. Mi igamo sa istim timom godinu dana kasnije neuporedivo losije. Evo i Brazil izgubi glat od Turkinja a igrala im i matora Thaisa za koju sam mislio da odavno u penziji. Sta je Brazil bio u odbojci i koliku bazu ima pa je opet u padu i igraju mu isto 40+ veterani? Nije tako lako odrzati se u vrhu za bilo koga. A reci da Turska neka leva reprezentacija je glupost teska, njihova liga je sad ubedljivo najjaca na svetu i uvek su u mladjim kategorijama u top 3-4, plus su kupili Vargas koja je jedna od najboljih ako ne trenutno i najbolja na planeti. I na sve to imaju najboljeg selektora.

Milunka Malina

pre 11 meseci

@navijac Ti nisi sposoban sebe da izdravas cuj on ce nekom da placa medalje. Pa preglasan si vecinom vidis i sam minus/plus odnos na konetaru. Placacemo im sta god treba. Slobodan si da uvenes sam u svojoj zlobi sa tih nekoliko mucenika koji su ti dali plus, na lekove dali dabogda.

nenad

pre 11 meseci

" Santareli je otišao za turskim novcima i zato što je znao da će mu Turska usput "kupiti" i Vargas. " Goran
___________________________

Sa ostatkom komentara se slažem, ali ovo sam izdvojio. Tu nisi u pravu. Zasto mu Srbija nije povećala primanja? Pa uzeo je zlato na SP DOMINANTNOM IGROM. Pa ta lova nije veća od godišnjih primanja nekog osrednjeg fudbalera nasih timova!!!Drzava daje za svasta i to milione, pa je mogla i 80 ili 100 hiljada evra i Santareliju! Ipak smo mi svetski prvaci! I to je jedini kolektivni sport u kome smo jos prvaci! OSS snosi krivicu. I te kako.

vaske

pre 11 meseci

Niko nece da pomene a to je vidljivo ove godine,da tijana boskovic nije ni u pribliznoj formi kao prosle godine koliko god to suludo zvucalo,maja jeste da dize cesto njoj ali je 90 posto tih lopti dobro podignuto.
__________________

Ako je Tijana problem, da je stavimo na kupu, malo je njenih 30 poena po mecu. Pustimo Busu, Loz, Lazovic, Bjelicu pa da razvalimo? Nije lose o tome razmisliti!

Skoba

pre 11 meseci

Gvideti ubija ekipu sa forsiranjem Maje Ognjenović, u finalu protiv Turske 1-1 , treći set 14-19 za Tursku, ubacuje Drču, kraj seta 25-21. Odmah uvodi Maju, ja mislim da je jedno 80% lopti podigla Tijani, u jednom napadu triput na nju, kao da nikoga drugog ne vidi na terenu. Znamo kako se završilo.
Hvala stvarno na svemu, ali nije glupo ubaciti mlađe i bolje, svežije, ne vidim šta je sporno

Sasa

pre 11 meseci

Vidi ovih strucnjaka indijanaca u komentarima. Reprezentacija je zabalezila prvi poraz u kvalifikacijama i odmah se prica o padu i katastrofi u selekciji, a koji ne postoje. :)

kjg

pre 11 meseci

S., 22. septembar 2023 09:18

Uh gde ti ode care.Već zlato na OI. A drugih ekipa kandidata za zlato nema? Amerika,Brazil,Turska,Italija,Japan.

Ssaassaa

pre 11 meseci

Bojana Drča je na prošlom SP zvanično bila najbolji tehničar sveta !!!
Nama to očigledno nije bilo dovoljno nego vraćamo Ognjenović.
Drča na ovim kvalifikacojama nije u sastavu. O razlogu niko ne govori, a ne bi me začudilo da jednostavno kao najbolji tehničar sveta nije želela više da greje klupu koleginici na zalasku karijere.

lule

pre 11 meseci

Mi idemo na OI sigurno i to nije problem....problem je što tamo nećemo biti konkurentni za medalju sa Gvidetijem. Čovek je igrao razna finala sedam-osam puta sa raznim selekcijama koje je trenirao (Nemačka, Holandija, Turska i sada Srbija) i nijedno nije pobedio. S druge strane, Santareli prošle godine sa trećom postavom Srbije uzeo bronzu u Ligi nacija i zlato na Svetskom, a ove godine sa Turkinjama zlato u Ligi nacija i zlato na Evropskom. Takođe, Maja se previše forsira, a fenomenalna Drča praktično nije u rotaciji.
(Korn, 22. septembar 2023 09:22)

Jeli selektor stvara igrače? Kakva nam je muška i ženska liga? Naši igrači tek postaju igrači kada odu u inostranstvo.Šta je problem u Gvidetiju? Imamo li mi bolje rešenje za selektora? Terzić je imao vrhunsku ekipu a kada je ta ekipa počela da se osipa on je otišao a bio 20 godina selektor. Jeli mali uspeh drugo mesto na EP? Izgubili prvenstvo kao što se u fudbalu gubi na penale.

goran

pre 11 meseci

Pa idemo redom... Gvideti loš trener??? Pa prvo pogledajte njegov CV i šta je sve osvojio... Santareli je otišao za turskim novcima i zato što je znao da će mu Turska usput "kupiti" i Vargas. Igra Srbije jednolična? Pa naravno. Drugačije i ne može. Zato što od Anje Spasojević i Jelene Nikolić Srbija nema primača servisa svetske klase. Prijem nam je već po tradiciji slab, pa napad automatski ne može preko sredine, pa na to dodajte da nijedan primač servisa nije vrhunski napadač. Ostaje "samo" korektor, koji je na našu sreću verovatno i najbolja odbojkašica svih vremena. Čak i da na 2 turnira Srbija ne izbori vizu za OI, Srbija će otići u Pariz, jer se deli i jedna pozivnica,a gleda se renking.

Mikula

pre 11 meseci

Niko nece da pomene a to je vidljivo ove godine,da tijana boskovic nije ni u pribliznoj formi kao prosle godine koliko god to suludo zvucalo,maja jeste da dize cesto njoj ali je 90 posto tih lopti dobro podignuto...Gvideti se za sad ne snalazi kao santareli to stoji.Ali i sistem takmicenja je kriminalan,ove djevojke su igrale ligu nacija pa ep pa sad ovaj turnir gdje igras 7 utakmica u 10 dana,neko ce reci kako nama tako i drugima,a nije bas tako jer je ova ista dominikana na prvenstvu amerike imala mozda jedan tezak mec a mi na ep minimum 5...Vjerujem da mozemo otici sa ovog turnira na oi,a ako ne odemo idemo sigurno preko liste fivb,ali ce to iziskivati jaci pristup ligi nacija koja je samo 2 mjeseca prije oi....I da hvali bojana drca...i to se vidi....

trn

pre 11 meseci

Gvideti je problem. Kao što mnogi kažu ovde, čovek je luzer. U Ligi nacija ispali, izgubili finale od Turkinja na Evropskom,a evo sada verovatno ne idemo na Olimpijske igre. A Santareli čim je došao na mesto trenera Turske, osvojio Ligu nacija, postao prvak Evrope, a evo sada gazi sa Turskom u kvalifikacijama za Olimpijske igre.Pitam se gde su sve otišle velike pare koje je Turska dala da mi tako lako pustimo Santarelija.
(Navras, 22. septembar 2023 09:58)

Druze idi gledaj teranje lopte po livadi o odbojci ocito pojma nemas.

Cccccc

pre 11 meseci

Šta je sa nama i ovom Dominikanom u poslednje vreme, 2 meča 2 poraza a pre smo ih pobeđivali gde smo stigli, nekad i bez Tijane.

Djole_Kg

pre 11 meseci

(Kg, 22. septembar 2023 09:33)

Sve je to lepo što si napisao osim što si pogrešio za selektora. Nije nas Gvideti odveo na svetski tron već Santareli.

Dragisa

pre 11 meseci

Lagano me nerviraju komentari koji dizu Santarelija u nebesa,kao da nas je dobio sa internacionalnom selekcijom Turske 3-0 i deset razlike po setu ! Da smo mi dobili tih par poena u petom setu onda sve bi bila idila,jel'da? One su genijalke i da izgube 20 za redom niko nema prava da im bilo sta prigovori. Igracki,po mom misljenju fali nam igracica kao sto je Brankica Mihajlovic kad je zdrava,a to znaci da je dvotrecinska vrednost Boskoviceve i sa takve dve igracice u ekipi,medalje su zagarantovane i to uglavnom zlatne. Ali,nadam se da ce se naci neka mlada igracica tog kalibra,da se Tijana ne umara previse. U svakom slucaju,ponosimo sa sa njima i zasluzuju sve pohvale !

Pera

pre 11 meseci

Gvideti je amater. Treba ga oterati pod hitno. Maja je već neko vreme u velikom padu zbog godina i najbolje bi bilo da ode i ne zauzima mesto odličnoj Bojani Drči.

Vaske

pre 11 meseci

Dominikana nam ne leži uopšte jer su mnogo jaki na mreži. Još jednom dokazano. Kada nam budu opet protivnik moramo da promenimo taktiku, inače ćemo opet izgubiti.

Bolton

pre 11 meseci

Plasman na OI nije upitan, naše devojke su 100% već na Olimpijskim igrama.

Morate poznavati sistem kvalifikacija koji je promenjen za ove igre.

6 reprezentacija ide kroz kvalifikacijske turnire na OI + 1 Francuska što je 7 reprezentacija.

Preostalih 5 se dobija po zvaničnoj listi FIVB ekipa koje se NISU kvalifikovale preko turnira, gde su naše devojke ČETVRTE na listi !!!

Sad treba samo uključiti logiku.
(MarkoS, 22. septembar 2023 08:30)

Zaboravio su bitan detalj,prednost ce imati kontinenti bez predstavnika na OI.
Afrika i Okeanija tu uzimaju 2 mesta.
Male su sanse da se sve poklopi da ne odemo,ali nismo 100% na turniru,vec 95%.

statisticar

pre 11 meseci

(Dejan, 22. septembar 2023 09:04)

Evo ja bih tebe predložio.
Tvoj komentar me ubedio u neograničenu stručnost koju poseduješ.

Korn

pre 11 meseci

Mi idemo na OI sigurno i to nije problem....problem je što tamo nećemo biti konkurentni za medalju sa Gvidetijem. Čovek je igrao razna finala sedam-osam puta sa raznim selekcijama koje je trenirao (Nemačka, Holandija, Turska i sada Srbija) i nijedno nije pobedio. S druge strane, Santareli prošle godine sa trećom postavom Srbije uzeo bronzu u Ligi nacija i zlato na Svetskom, a ove godine sa Turkinjama zlato u Ligi nacija i zlato na Evropskom. Takođe, Maja se previše forsira, a fenomenalna Drča praktično nije u rotaciji.

lule

pre 11 meseci

@Samo je važno da je nož oštar!, 22.

Ti o odbojci nemaš pojma.Liga nacija je igrana sa drugim sastavom sa mladim igračicama.Jeli malo srebro na EP gde smo izgubili u lutriji. Jeli smak sveta izgubiti? Da li je normalno držati nivo igre na EP i na kfalifikacijama? Uvek smo teško igrali sa ekipama poput Dominikane, Tajlanda, Japana.Jedan poraz ništa ne znači.Protiv Holandije će biti lakše i tu se obezbedjuje viza

Kg

pre 11 meseci

Samo da se malo spuste tenzije. Mi smo vec na OI jer i da ne prodjemo preko ovog turnira, ostace otprilike 3 mesta koja se odredjuje po FIVB rankingu. Ispred nas su samo SAD Brazil i Turska a iza Italija i Kina. Posto ce svi ssd obezbediti vizu, znaci da bi morali ispasti iz top 10 da ne idemo, a ima samo jos jedna liga nacija do tada. Znaci lagano. I da, ne otpusta se selektor posle jednog poraza. Pogotovo ne selektor koji te odveo na svetski tron.

crveni horizonti

pre 11 meseci

Šta je stručnjaci, odmah poziv na ostavke, omalovažavanje igračica i kojekakve bervezne tvrdnje. Cure je očigledno stigao umor poslije 15,20 utakmica u skoro mjesec dana i promjene kontinenta. Smirite se, otićemo na OI, bilo kroz kvalifikacije ili rang listu.

bojan

pre 11 meseci

Plasman na OI nije upitan, naše devojke su 100% već na Olimpijskim igrama.

Morate poznavati sistem kvalifikacija koji je promenjen za ove igre.

6 reprezentacija ide kroz kvalifikacijske turnire na OI + 1 Francuska što je 7 reprezentacija.

Preostalih 5 se dobija po zvaničnoj listi FIVB ekipa koje se NISU kvalifikovale preko turnira, gde su naše devojke ČETVRTE na listi !!!

Sad treba samo uključiti logiku.
(MarkoS, 22. septembar 2023 08:30)

Ne lupetaj,a i ovi što ti lupaju pluseve. Ostale još pet mjesta i biće turniri gde će ići još po jedna azijska,afrička,američka i dve evropske ekipe. Sada moli Boga da iz drugih grupa Italija,Turska,pa i Holandija iz naše ako već ne odemo . Jer sa njima i Poljakinja a na njihovim terenima biće teže nego sada. Mene igra zabrinjava sa ovim velikim gubitnikom.I da odemo nećemo ništa napraviti

War Inside My Head

pre 11 meseci

Ko iole malo ozbiljnije prati žensku odbojku,zna da ovo i nije neko senzacionalno iznenađenje,najmanje 10 godina unazad,ako ne i više.Srbiji ne leži igra odbojkašica Dominikanske republike,mada su na kraju najčešće dobijale mečeve,ta njihova brza igra,hvatanje lopti u polju baš pravi problem.Glavu gore,ništa nije gotovo,ali zbog budućnosti,samopouzdanja,lijepo bi bilo da ovaj kvalifikacioni turnir završe pobjednički,iako bi najvjerovatnije bile učesnice OI na osnovu FIBV plasmana,bolje je stvari ne prepuštati slučaju.

Navras

pre 11 meseci

Gvideti je problem. Kao što mnogi kažu ovde, čovek je luzer. U Ligi nacija ispali, izgubili finale od Turkinja na Evropskom,a evo sada verovatno ne idemo na Olimpijske igre. A Santareli čim je došao na mesto trenera Turske, osvojio Ligu nacija, postao prvak Evrope, a evo sada gazi sa Turskom u kvalifikacijama za Olimpijske igre.Pitam se gde su sve otišle velike pare koje je Turska dala da mi tako lako pustimo Santarelija.

Mar

pre 11 meseci

Nema veze.Nase carice su nas toliko puta ibradovali da nemamo pravi bilo sta da im kazemo.Svakako da ce biti bolje,desava se los dan.Uostalom ni sno vec na olimpijskim igrama.Sistwm kvalifikacija je takav da 6 ekipa ide sada,plus Francuska kao domacin a preostalih 5 ide sa rang liste a mi smo ubedljivo prvi na toj listi,tako da bez brige,verovatno je i njima to u glavi pa su se malo opustile

Dejan

pre 11 meseci

Moje misljenje je da bi trebalo pre olimpijskih igara promeniti selektora. Nekako sa njim igramo slabije nego godinama u nazad. Ima tu vise faktora, ali on dosta slabo cita igru, nema dobar osecaj da preokrene momentum, ide uvek na sigurno i zato smo predvidivi, Tijana preumorna, a ostale nedovoljno razigrane. Slabo tempira formu i ne ume da izvuce maksimum od igracica. Samo pukon srecom nas on moze voditi do medalje na olimpijadi.

S.

pre 11 meseci

Znači dajte Jeleni Blagojević da vodi reprezentaciju! Daj Bože da grešim ali mi zlato na Olimpijadi videti nećemo sa Gvidetijem i Majom, biće dobro ako medalju osvojimo.
Horor od vodjenja utakmice, opet 16 izmena po setu, opet iste greške ko iz finala EP! Čovek izvodi Maju, ulazi Mirković, devojke stižu 6 poena, izjednače, on vraća Maju na 2 poena do kraja seta, pitaj Boga zašto, gubimo set! Pa onda ostavlja Bušu na klupi, jer joj Maja ne daje lopte, nemamo prijem, u roku od minut 5 poena gubimo!
Maja vidi samo Tijanu na terenu i cedi je do besvesti, horor za gledati!
Naredne 2 utakmice moramo da dobijemo, da u junu ne bi morali da igramo Ligu nacija 3 nedelje sa najjačim sastavom, pa da tamo jurimo rejting koji će se menjati!

sempervivum

pre 11 meseci

Много волим ове наше девојке и зато сам устао у 4:00 да их гледам.
Не знам да ли нам Доминикана не лежи, или ни једној нашој није био дан... Просто су нас разбиле феноменалном одбраном и покривањем сваког дела терена, ништа није пролазило. Сервис опет лош. Не знам, али ми се чини да овде нешто тактички није ваљало. Противнички селектор је држао све конце у рукама, а Гвидети је изгледао погубљен.
Свака част Маји, али мени недостаје она Бојана од прошле године.

Iva M.

pre 11 meseci

A komentator SK kaže "veteranka Dominikane je na servisu" a žena ima 36 godina dok naš prvi i izgleda jedini tehničar zagazio u 40tu ...

bojan

pre 11 meseci

Nakon Santarelija postaviti ovog lika za selektora je kriminal. Ovaj šta je uspeo za pola godine biće zabeleženo u udžbenicima.
Od ekipe kojoj niko nije mogao uzeti set,mi Olimpijadu sa ovakvom igrom nećemo videti. Vraćate i onog Terzića samo da se nešto spasi.
Druga stvar vraćanje Ognjenovićke i sabotiranje Drče samo kod nas. Djevojka verovatno neće ni da igra.Pitanje je šta je i sa atmosferom.
Sramota od ekipe sa Olimpijsko zlato, mi ovo dopustimo.

Mrkam b92 glupane

pre 11 meseci

Niste hteli da date vecu platu nakon zlata na SP i svih 12 pobeda na SP i samo 5 izgubljenih setova Santareliju, doveli ste jos skupljeg Gvidetija, eto vam ga sad.

Godine prolaze nervoznim korakom

pre 11 meseci

Kad Tijana Bošković završi karijeru, bićemo u rangu Rumunije. Nadam se da grešim ali mislim da je Santareli mag odbojke za Gvidetija...

Laki

pre 11 meseci

Nekoliko puta sam pisao ranije da je ovaj Gvideti gubitnik i potpuno neadekvatan, drugo, povratak Maje nije bio u redu, starost i sporost. Igra na svetskom je bila brza, odlucna i raznovrsna. Upropastice jos jedne OI, a Boskoviceva se radja jednom u 100 god.

Boci

pre 11 meseci

Apsurdne sistem kvakifikacija. Ove devojke gaze sve pred sobom i sada su u situaciji da im je upitan nastup na OI. Cemu uopste evropsko prvenstvo?

ZoranR

pre 11 meseci

Sa tehničarkom Drčom uzesmo evropsku titulu, a sada je stavili u drugi plan. Devojka je razigravala sve igrčice, dok Maja samo na Tijanu, pa dokle više. Majo, mnogo si učinila za odbojku, ali vreme je da se povučeš, zar ne.

Dragan

pre 11 meseci

Ovo je poraz naseg trenera i OSS. Ne pusta se trener kao sto je Santareli. Energetski nije doslo do uklapanja. Zakasnele izmene, zakasneli time out-i, izmene kada nema smisla. Iskreno, mene ovo ne cudi..

navi

pre 11 meseci

fali nam definitivno igrač kao Brankica Mihajlovć..prima? koja je dovoljno snažna da napada jako i odvlači paznju sa korektora..to nam je trenutno najveci problem ,videlo se u to i u finalu evr.prvenstva.

Boci

pre 11 meseci

Apsurdne sistem kvakifikacija. Ove devojke gaze sve pred sobom i sada su u situaciji da im je upitan nastup na OI. Cemu uopste evropsko prvenstvo?

MarkoS

pre 11 meseci

Plasman na OI nije upitan, naše devojke su 100% već na Olimpijskim igrama.

Morate poznavati sistem kvalifikacija koji je promenjen za ove igre.

6 reprezentacija ide kroz kvalifikacijske turnire na OI + 1 Francuska što je 7 reprezentacija.

Preostalih 5 se dobija po zvaničnoj listi FIVB ekipa koje se NISU kvalifikovale preko turnira, gde su naše devojke ČETVRTE na listi !!!

Sad treba samo uključiti logiku.

znanje-imanje

pre 11 meseci

Srećom pa Kina, Dominikana i Holandija do kraja igraju međusobno. To bi moglo da znači da nam je i još jedna pobeda dovoljna, ipak. Ali inače... nismo mogli gore. Jedan od onih dana, kad se svaka glupost desi i ceo tim kao da se nije otreznio od sinočne pijanke. Gvideti je menjao ali nijedna devojka nije bila pri sebi pa je bilo uzalud.
I inače mora da ima neka uzročnost u ovome. Isto se desilo Poljskoj protiv Tajlanda i to još kući. Pa je i USA jedva dobila Koreju. Dakle veliki timovi su izgubili, očito zamor stiže sve, pa u finišu prednost imaju ekipe sa manjim i elastičnijim igračicama.
Još je sreća što smo u ipak nešto slabijoj grupi, a i što su npr. Kanađanke pobedile Kinu. Šta reći za grupu gde su Japan, Brazil i Turska?
Moramo dakle dobiti Holandiju, koja bi nam učinila da za koji sat nekako dobije Kinu.

Samo je važno da je nož oštar!

pre 11 meseci

Složio bih se sa mišljenjima Dragana i Bojana. Gvideti ne oseća ekipu. Posle finala EP i neuspeha u ligi nacija ovo je opet njegov poraz. Kao ćorava koka boca sa izmenama i kad na kraju nađe postavu koja mu stigne rezultat, kao u prvom i trećem setu, on opet pred kraj seta vrati indisponirane igračice i prospe sav trud stizanja rezultata. I kad to uradiš dva puta, onda je četvrti set logičan.
Inače ovo nam je drugi poraz za redom u važnoj utakmici protiv Diminikanki, koje su očigledno skapirali kako igrati protiv nas. Znači moraš bolje taktički i psihološki da spremiš ekipu. I treba da znaš kako da je podigneš kad ne ide.
Recimo da kažeš Tijani da pređe na flot kad joj ne ide smeč servis, da ubaciš na servis Minu u ključnim momentima jer ti je najbolji server, da urazumiš Maju sa izborom igračica, da primetiš da Aleksić ceo meč ima jedan blok, da ne kasniš sa takvom. Trener Diminikane je uzimao tajm svaki put kad bi mi vezali dva poena u ključnim momentima meča, a ne da nam oni naprave 1:6 bez tajma, itd, itd.
Ja sve ovo kao bivši odbojkaš.
I da, slažem se, puštanje Santarelija je glupost za medalju! Sa njim bi gazili još 10 godina.

nada

pre 11 meseci

Maja Ognjenovic,zasto?Ne sumnjam u nase devojke borice se sigurno kao i uvek.Pa sta bude.Samo nema potrebe sada ih blatiti kao da nista nisu uradili ne samo za nasu odbojku vec i u svetu.Ozbiljna su ekipa i moraju da briljiraju i ostale devojke a ne samo Tijana.Videcemo!

Odbojka fan

pre 11 meseci

Plasman na OI nije upitan jer ako ne odemo sad idemo preko renkinga (jos 4 mesta).Tako da idemo sigurno na OI.
Upitna je naša igra koja je jednolična i samo se Tijana forsira.

Da se zna

pre 11 meseci

Mnogo glupih ljudi komentariše sport.Svi oni koji omalovažavaju naše odbojkašice su neviđene gluperde koji nemaju pojma o sportu.Uopšteno govoreći svi naši sportisti sem fudbalera(oni nemaju obraza)daju sve od sebe kad igraju za Srbiju.To je svakom normalnom čoveku dovoljno.Nekad pobeđuješ,nekad izgubiš pa to je sport pobogu.Neostvarenim likovima,pogubljenim u vremenu i prostoru samo pobede imaju mesta u njihovom nakaradnom sistemu vrednosti.Što se mene tiče,bravo za odbojkašice.

MMMMMMMMMMMMMM

pre 11 meseci

Na žalost Gvideti je rođeni gubitnik i loš motivator.Naša igra je jednodimenzionalna i lako se čita.Mi će mo tek loše prolaziti.

bojan

pre 11 meseci

Nakon Santarelija postaviti ovog lika za selektora je kriminal. Ovaj šta je uspeo za pola godine biće zabeleženo u udžbenicima.
Od ekipe kojoj niko nije mogao uzeti set,mi Olimpijadu sa ovakvom igrom nećemo videti. Vraćate i onog Terzića samo da se nešto spasi.
Druga stvar vraćanje Ognjenovićke i sabotiranje Drče samo kod nas. Djevojka verovatno neće ni da igra.Pitanje je šta je i sa atmosferom.
Sramota od ekipe sa Olimpijsko zlato, mi ovo dopustimo.

Boci

pre 11 meseci

Apsurdne sistem kvakifikacija. Ove devojke gaze sve pred sobom i sada su u situaciji da im je upitan nastup na OI. Cemu uopste evropsko prvenstvo?

Dragan

pre 11 meseci

Ovo je poraz naseg trenera i OSS. Ne pusta se trener kao sto je Santareli. Energetski nije doslo do uklapanja. Zakasnele izmene, zakasneli time out-i, izmene kada nema smisla. Iskreno, mene ovo ne cudi..

Odbojka fan

pre 11 meseci

Plasman na OI nije upitan jer ako ne odemo sad idemo preko renkinga (jos 4 mesta).Tako da idemo sigurno na OI.
Upitna je naša igra koja je jednolična i samo se Tijana forsira.

Mrkam b92 glupane

pre 11 meseci

Niste hteli da date vecu platu nakon zlata na SP i svih 12 pobeda na SP i samo 5 izgubljenih setova Santareliju, doveli ste jos skupljeg Gvidetija, eto vam ga sad.

Da se zna

pre 11 meseci

Mnogo glupih ljudi komentariše sport.Svi oni koji omalovažavaju naše odbojkašice su neviđene gluperde koji nemaju pojma o sportu.Uopšteno govoreći svi naši sportisti sem fudbalera(oni nemaju obraza)daju sve od sebe kad igraju za Srbiju.To je svakom normalnom čoveku dovoljno.Nekad pobeđuješ,nekad izgubiš pa to je sport pobogu.Neostvarenim likovima,pogubljenim u vremenu i prostoru samo pobede imaju mesta u njihovom nakaradnom sistemu vrednosti.Što se mene tiče,bravo za odbojkašice.

navi

pre 11 meseci

fali nam definitivno igrač kao Brankica Mihajlovć..prima? koja je dovoljno snažna da napada jako i odvlači paznju sa korektora..to nam je trenutno najveci problem ,videlo se u to i u finalu evr.prvenstva.

Laki

pre 11 meseci

Nekoliko puta sam pisao ranije da je ovaj Gvideti gubitnik i potpuno neadekvatan, drugo, povratak Maje nije bio u redu, starost i sporost. Igra na svetskom je bila brza, odlucna i raznovrsna. Upropastice jos jedne OI, a Boskoviceva se radja jednom u 100 god.

Samo je važno da je nož oštar!

pre 11 meseci

Složio bih se sa mišljenjima Dragana i Bojana. Gvideti ne oseća ekipu. Posle finala EP i neuspeha u ligi nacija ovo je opet njegov poraz. Kao ćorava koka boca sa izmenama i kad na kraju nađe postavu koja mu stigne rezultat, kao u prvom i trećem setu, on opet pred kraj seta vrati indisponirane igračice i prospe sav trud stizanja rezultata. I kad to uradiš dva puta, onda je četvrti set logičan.
Inače ovo nam je drugi poraz za redom u važnoj utakmici protiv Diminikanki, koje su očigledno skapirali kako igrati protiv nas. Znači moraš bolje taktički i psihološki da spremiš ekipu. I treba da znaš kako da je podigneš kad ne ide.
Recimo da kažeš Tijani da pređe na flot kad joj ne ide smeč servis, da ubaciš na servis Minu u ključnim momentima jer ti je najbolji server, da urazumiš Maju sa izborom igračica, da primetiš da Aleksić ceo meč ima jedan blok, da ne kasniš sa takvom. Trener Diminikane je uzimao tajm svaki put kad bi mi vezali dva poena u ključnim momentima meča, a ne da nam oni naprave 1:6 bez tajma, itd, itd.
Ja sve ovo kao bivši odbojkaš.
I da, slažem se, puštanje Santarelija je glupost za medalju! Sa njim bi gazili još 10 godina.

ZoranR

pre 11 meseci

Sa tehničarkom Drčom uzesmo evropsku titulu, a sada je stavili u drugi plan. Devojka je razigravala sve igrčice, dok Maja samo na Tijanu, pa dokle više. Majo, mnogo si učinila za odbojku, ali vreme je da se povučeš, zar ne.

Godine prolaze nervoznim korakom

pre 11 meseci

Kad Tijana Bošković završi karijeru, bićemo u rangu Rumunije. Nadam se da grešim ali mislim da je Santareli mag odbojke za Gvidetija...

Dejan

pre 11 meseci

Moje misljenje je da bi trebalo pre olimpijskih igara promeniti selektora. Nekako sa njim igramo slabije nego godinama u nazad. Ima tu vise faktora, ali on dosta slabo cita igru, nema dobar osecaj da preokrene momentum, ide uvek na sigurno i zato smo predvidivi, Tijana preumorna, a ostale nedovoljno razigrane. Slabo tempira formu i ne ume da izvuce maksimum od igracica. Samo pukon srecom nas on moze voditi do medalje na olimpijadi.

nada

pre 11 meseci

Maja Ognjenovic,zasto?Ne sumnjam u nase devojke borice se sigurno kao i uvek.Pa sta bude.Samo nema potrebe sada ih blatiti kao da nista nisu uradili ne samo za nasu odbojku vec i u svetu.Ozbiljna su ekipa i moraju da briljiraju i ostale devojke a ne samo Tijana.Videcemo!

MarkoS

pre 11 meseci

Plasman na OI nije upitan, naše devojke su 100% već na Olimpijskim igrama.

Morate poznavati sistem kvalifikacija koji je promenjen za ove igre.

6 reprezentacija ide kroz kvalifikacijske turnire na OI + 1 Francuska što je 7 reprezentacija.

Preostalih 5 se dobija po zvaničnoj listi FIVB ekipa koje se NISU kvalifikovale preko turnira, gde su naše devojke ČETVRTE na listi !!!

Sad treba samo uključiti logiku.

MMMMMMMMMMMMMM

pre 11 meseci

Na žalost Gvideti je rođeni gubitnik i loš motivator.Naša igra je jednodimenzionalna i lako se čita.Mi će mo tek loše prolaziti.

Iva M.

pre 11 meseci

A komentator SK kaže "veteranka Dominikane je na servisu" a žena ima 36 godina dok naš prvi i izgleda jedini tehničar zagazio u 40tu ...

znanje-imanje

pre 11 meseci

Srećom pa Kina, Dominikana i Holandija do kraja igraju međusobno. To bi moglo da znači da nam je i još jedna pobeda dovoljna, ipak. Ali inače... nismo mogli gore. Jedan od onih dana, kad se svaka glupost desi i ceo tim kao da se nije otreznio od sinočne pijanke. Gvideti je menjao ali nijedna devojka nije bila pri sebi pa je bilo uzalud.
I inače mora da ima neka uzročnost u ovome. Isto se desilo Poljskoj protiv Tajlanda i to još kući. Pa je i USA jedva dobila Koreju. Dakle veliki timovi su izgubili, očito zamor stiže sve, pa u finišu prednost imaju ekipe sa manjim i elastičnijim igračicama.
Još je sreća što smo u ipak nešto slabijoj grupi, a i što su npr. Kanađanke pobedile Kinu. Šta reći za grupu gde su Japan, Brazil i Turska?
Moramo dakle dobiti Holandiju, koja bi nam učinila da za koji sat nekako dobije Kinu.

Dragisa

pre 11 meseci

Lagano me nerviraju komentari koji dizu Santarelija u nebesa,kao da nas je dobio sa internacionalnom selekcijom Turske 3-0 i deset razlike po setu ! Da smo mi dobili tih par poena u petom setu onda sve bi bila idila,jel'da? One su genijalke i da izgube 20 za redom niko nema prava da im bilo sta prigovori. Igracki,po mom misljenju fali nam igracica kao sto je Brankica Mihajlovic kad je zdrava,a to znaci da je dvotrecinska vrednost Boskoviceve i sa takve dve igracice u ekipi,medalje su zagarantovane i to uglavnom zlatne. Ali,nadam se da ce se naci neka mlada igracica tog kalibra,da se Tijana ne umara previse. U svakom slucaju,ponosimo sa sa njima i zasluzuju sve pohvale !

goran

pre 11 meseci

Pa idemo redom... Gvideti loš trener??? Pa prvo pogledajte njegov CV i šta je sve osvojio... Santareli je otišao za turskim novcima i zato što je znao da će mu Turska usput "kupiti" i Vargas. Igra Srbije jednolična? Pa naravno. Drugačije i ne može. Zato što od Anje Spasojević i Jelene Nikolić Srbija nema primača servisa svetske klase. Prijem nam je već po tradiciji slab, pa napad automatski ne može preko sredine, pa na to dodajte da nijedan primač servisa nije vrhunski napadač. Ostaje "samo" korektor, koji je na našu sreću verovatno i najbolja odbojkašica svih vremena. Čak i da na 2 turnira Srbija ne izbori vizu za OI, Srbija će otići u Pariz, jer se deli i jedna pozivnica,a gleda se renking.

Boci

pre 11 meseci

Apsurdne sistem kvakifikacija. Ove devojke gaze sve pred sobom i sada su u situaciji da im je upitan nastup na OI. Cemu uopste evropsko prvenstvo?

trn

pre 11 meseci

Gvideti je problem. Kao što mnogi kažu ovde, čovek je luzer. U Ligi nacija ispali, izgubili finale od Turkinja na Evropskom,a evo sada verovatno ne idemo na Olimpijske igre. A Santareli čim je došao na mesto trenera Turske, osvojio Ligu nacija, postao prvak Evrope, a evo sada gazi sa Turskom u kvalifikacijama za Olimpijske igre.Pitam se gde su sve otišle velike pare koje je Turska dala da mi tako lako pustimo Santarelija.
(Navras, 22. septembar 2023 09:58)

Druze idi gledaj teranje lopte po livadi o odbojci ocito pojma nemas.

S.

pre 11 meseci

Znači dajte Jeleni Blagojević da vodi reprezentaciju! Daj Bože da grešim ali mi zlato na Olimpijadi videti nećemo sa Gvidetijem i Majom, biće dobro ako medalju osvojimo.
Horor od vodjenja utakmice, opet 16 izmena po setu, opet iste greške ko iz finala EP! Čovek izvodi Maju, ulazi Mirković, devojke stižu 6 poena, izjednače, on vraća Maju na 2 poena do kraja seta, pitaj Boga zašto, gubimo set! Pa onda ostavlja Bušu na klupi, jer joj Maja ne daje lopte, nemamo prijem, u roku od minut 5 poena gubimo!
Maja vidi samo Tijanu na terenu i cedi je do besvesti, horor za gledati!
Naredne 2 utakmice moramo da dobijemo, da u junu ne bi morali da igramo Ligu nacija 3 nedelje sa najjačim sastavom, pa da tamo jurimo rejting koji će se menjati!

Korn

pre 11 meseci

Mi idemo na OI sigurno i to nije problem....problem je što tamo nećemo biti konkurentni za medalju sa Gvidetijem. Čovek je igrao razna finala sedam-osam puta sa raznim selekcijama koje je trenirao (Nemačka, Holandija, Turska i sada Srbija) i nijedno nije pobedio. S druge strane, Santareli prošle godine sa trećom postavom Srbije uzeo bronzu u Ligi nacija i zlato na Svetskom, a ove godine sa Turkinjama zlato u Ligi nacija i zlato na Evropskom. Takođe, Maja se previše forsira, a fenomenalna Drča praktično nije u rotaciji.

sempervivum

pre 11 meseci

Много волим ове наше девојке и зато сам устао у 4:00 да их гледам.
Не знам да ли нам Доминикана не лежи, или ни једној нашој није био дан... Просто су нас разбиле феноменалном одбраном и покривањем сваког дела терена, ништа није пролазило. Сервис опет лош. Не знам, али ми се чини да овде нешто тактички није ваљало. Противнички селектор је држао све конце у рукама, а Гвидети је изгледао погубљен.
Свака част Маји, али мени недостаје она Бојана од прошле године.

lule

pre 11 meseci

@Samo je važno da je nož oštar!, 22.

Ti o odbojci nemaš pojma.Liga nacija je igrana sa drugim sastavom sa mladim igračicama.Jeli malo srebro na EP gde smo izgubili u lutriji. Jeli smak sveta izgubiti? Da li je normalno držati nivo igre na EP i na kfalifikacijama? Uvek smo teško igrali sa ekipama poput Dominikane, Tajlanda, Japana.Jedan poraz ništa ne znači.Protiv Holandije će biti lakše i tu se obezbedjuje viza

Pera

pre 11 meseci

Gvideti je amater. Treba ga oterati pod hitno. Maja je već neko vreme u velikom padu zbog godina i najbolje bi bilo da ode i ne zauzima mesto odličnoj Bojani Drči.

Vaske

pre 11 meseci

Dominikana nam ne leži uopšte jer su mnogo jaki na mreži. Još jednom dokazano. Kada nam budu opet protivnik moramo da promenimo taktiku, inače ćemo opet izgubiti.

Mikula

pre 11 meseci

Niko nece da pomene a to je vidljivo ove godine,da tijana boskovic nije ni u pribliznoj formi kao prosle godine koliko god to suludo zvucalo,maja jeste da dize cesto njoj ali je 90 posto tih lopti dobro podignuto...Gvideti se za sad ne snalazi kao santareli to stoji.Ali i sistem takmicenja je kriminalan,ove djevojke su igrale ligu nacija pa ep pa sad ovaj turnir gdje igras 7 utakmica u 10 dana,neko ce reci kako nama tako i drugima,a nije bas tako jer je ova ista dominikana na prvenstvu amerike imala mozda jedan tezak mec a mi na ep minimum 5...Vjerujem da mozemo otici sa ovog turnira na oi,a ako ne odemo idemo sigurno preko liste fivb,ali ce to iziskivati jaci pristup ligi nacija koja je samo 2 mjeseca prije oi....I da hvali bojana drca...i to se vidi....

Skoba

pre 11 meseci

Gvideti ubija ekipu sa forsiranjem Maje Ognjenović, u finalu protiv Turske 1-1 , treći set 14-19 za Tursku, ubacuje Drču, kraj seta 25-21. Odmah uvodi Maju, ja mislim da je jedno 80% lopti podigla Tijani, u jednom napadu triput na nju, kao da nikoga drugog ne vidi na terenu. Znamo kako se završilo.
Hvala stvarno na svemu, ali nije glupo ubaciti mlađe i bolje, svežije, ne vidim šta je sporno

Bolton

pre 11 meseci

Plasman na OI nije upitan, naše devojke su 100% već na Olimpijskim igrama.

Morate poznavati sistem kvalifikacija koji je promenjen za ove igre.

6 reprezentacija ide kroz kvalifikacijske turnire na OI + 1 Francuska što je 7 reprezentacija.

Preostalih 5 se dobija po zvaničnoj listi FIVB ekipa koje se NISU kvalifikovale preko turnira, gde su naše devojke ČETVRTE na listi !!!

Sad treba samo uključiti logiku.
(MarkoS, 22. septembar 2023 08:30)

Zaboravio su bitan detalj,prednost ce imati kontinenti bez predstavnika na OI.
Afrika i Okeanija tu uzimaju 2 mesta.
Male su sanse da se sve poklopi da ne odemo,ali nismo 100% na turniru,vec 95%.

Ssaassaa

pre 11 meseci

Bojana Drča je na prošlom SP zvanično bila najbolji tehničar sveta !!!
Nama to očigledno nije bilo dovoljno nego vraćamo Ognjenović.
Drča na ovim kvalifikacojama nije u sastavu. O razlogu niko ne govori, a ne bi me začudilo da jednostavno kao najbolji tehničar sveta nije želela više da greje klupu koleginici na zalasku karijere.

crveni horizonti

pre 11 meseci

Šta je stručnjaci, odmah poziv na ostavke, omalovažavanje igračica i kojekakve bervezne tvrdnje. Cure je očigledno stigao umor poslije 15,20 utakmica u skoro mjesec dana i promjene kontinenta. Smirite se, otićemo na OI, bilo kroz kvalifikacije ili rang listu.

Mar

pre 11 meseci

Nema veze.Nase carice su nas toliko puta ibradovali da nemamo pravi bilo sta da im kazemo.Svakako da ce biti bolje,desava se los dan.Uostalom ni sno vec na olimpijskim igrama.Sistwm kvalifikacija je takav da 6 ekipa ide sada,plus Francuska kao domacin a preostalih 5 ide sa rang liste a mi smo ubedljivo prvi na toj listi,tako da bez brige,verovatno je i njima to u glavi pa su se malo opustile

nenad

pre 11 meseci

" Santareli je otišao za turskim novcima i zato što je znao da će mu Turska usput "kupiti" i Vargas. " Goran
___________________________

Sa ostatkom komentara se slažem, ali ovo sam izdvojio. Tu nisi u pravu. Zasto mu Srbija nije povećala primanja? Pa uzeo je zlato na SP DOMINANTNOM IGROM. Pa ta lova nije veća od godišnjih primanja nekog osrednjeg fudbalera nasih timova!!!Drzava daje za svasta i to milione, pa je mogla i 80 ili 100 hiljada evra i Santareliju! Ipak smo mi svetski prvaci! I to je jedini kolektivni sport u kome smo jos prvaci! OSS snosi krivicu. I te kako.

vaske

pre 11 meseci

Niko nece da pomene a to je vidljivo ove godine,da tijana boskovic nije ni u pribliznoj formi kao prosle godine koliko god to suludo zvucalo,maja jeste da dize cesto njoj ali je 90 posto tih lopti dobro podignuto.
__________________

Ako je Tijana problem, da je stavimo na kupu, malo je njenih 30 poena po mecu. Pustimo Busu, Loz, Lazovic, Bjelicu pa da razvalimo? Nije lose o tome razmisliti!

Mladen

pre 11 meseci

Ovaj poraz sam po sebi nije smak sveta jer su nam glavne konkurentkinje u grupi isto izgubile po 1 mec a nisu igrali medju sobom tako da ako dobijemo bar 1 od poslednja 2 u direktnom okrsaju, trebali bi da budemo na olimpijadi. Plus ima jos jedan turnir kvalifikacija, plus renking, 95% smo na Olimpijadi. Problem je selektor koji je preuzeo najbolju ekipu na svetu a prvo se nije proslavio u ligi nacija (i ne, nisu igrale neke mlade sem Tijane vukao je sve iskusne igracice) onda poraz u finalu evropskog, generalno fali mu to malo sto je prethodni italijan imao. Mi igamo sa istim timom godinu dana kasnije neuporedivo losije. Evo i Brazil izgubi glat od Turkinja a igrala im i matora Thaisa za koju sam mislio da odavno u penziji. Sta je Brazil bio u odbojci i koliku bazu ima pa je opet u padu i igraju mu isto 40+ veterani? Nije tako lako odrzati se u vrhu za bilo koga. A reci da Turska neka leva reprezentacija je glupost teska, njihova liga je sad ubedljivo najjaca na svetu i uvek su u mladjim kategorijama u top 3-4, plus su kupili Vargas koja je jedna od najboljih ako ne trenutno i najbolja na planeti. I na sve to imaju najboljeg selektora.

War Inside My Head

pre 11 meseci

Ko iole malo ozbiljnije prati žensku odbojku,zna da ovo i nije neko senzacionalno iznenađenje,najmanje 10 godina unazad,ako ne i više.Srbiji ne leži igra odbojkašica Dominikanske republike,mada su na kraju najčešće dobijale mečeve,ta njihova brza igra,hvatanje lopti u polju baš pravi problem.Glavu gore,ništa nije gotovo,ali zbog budućnosti,samopouzdanja,lijepo bi bilo da ovaj kvalifikacioni turnir završe pobjednički,iako bi najvjerovatnije bile učesnice OI na osnovu FIBV plasmana,bolje je stvari ne prepuštati slučaju.

Djole_Kg

pre 11 meseci

(Kg, 22. septembar 2023 09:33)

Sve je to lepo što si napisao osim što si pogrešio za selektora. Nije nas Gvideti odveo na svetski tron već Santareli.

Cccccc

pre 11 meseci

Šta je sa nama i ovom Dominikanom u poslednje vreme, 2 meča 2 poraza a pre smo ih pobeđivali gde smo stigli, nekad i bez Tijane.

Navras

pre 11 meseci

Gvideti je problem. Kao što mnogi kažu ovde, čovek je luzer. U Ligi nacija ispali, izgubili finale od Turkinja na Evropskom,a evo sada verovatno ne idemo na Olimpijske igre. A Santareli čim je došao na mesto trenera Turske, osvojio Ligu nacija, postao prvak Evrope, a evo sada gazi sa Turskom u kvalifikacijama za Olimpijske igre.Pitam se gde su sve otišle velike pare koje je Turska dala da mi tako lako pustimo Santarelija.

Sasa

pre 11 meseci

Vidi ovih strucnjaka indijanaca u komentarima. Reprezentacija je zabalezila prvi poraz u kvalifikacijama i odmah se prica o padu i katastrofi u selekciji, a koji ne postoje. :)

bojan

pre 11 meseci

Plasman na OI nije upitan, naše devojke su 100% već na Olimpijskim igrama.

Morate poznavati sistem kvalifikacija koji je promenjen za ove igre.

6 reprezentacija ide kroz kvalifikacijske turnire na OI + 1 Francuska što je 7 reprezentacija.

Preostalih 5 se dobija po zvaničnoj listi FIVB ekipa koje se NISU kvalifikovale preko turnira, gde su naše devojke ČETVRTE na listi !!!

Sad treba samo uključiti logiku.
(MarkoS, 22. septembar 2023 08:30)

Ne lupetaj,a i ovi što ti lupaju pluseve. Ostale još pet mjesta i biće turniri gde će ići još po jedna azijska,afrička,američka i dve evropske ekipe. Sada moli Boga da iz drugih grupa Italija,Turska,pa i Holandija iz naše ako već ne odemo . Jer sa njima i Poljakinja a na njihovim terenima biće teže nego sada. Mene igra zabrinjava sa ovim velikim gubitnikom.I da odemo nećemo ništa napraviti

Kg

pre 11 meseci

Samo da se malo spuste tenzije. Mi smo vec na OI jer i da ne prodjemo preko ovog turnira, ostace otprilike 3 mesta koja se odredjuje po FIVB rankingu. Ispred nas su samo SAD Brazil i Turska a iza Italija i Kina. Posto ce svi ssd obezbediti vizu, znaci da bi morali ispasti iz top 10 da ne idemo, a ima samo jos jedna liga nacija do tada. Znaci lagano. I da, ne otpusta se selektor posle jednog poraza. Pogotovo ne selektor koji te odveo na svetski tron.

Selector problem

pre 11 meseci

Kada odbojkaski savez nece da ulozi pare da zadrzi trenere te pare ce neko iz tog saveza da stavi u dzep. A Turci su imali pare da dovedu i Vargas. Kako li Italijani gledaju na ovo sto njihovu reprezentaciju nevodi italijanski najbolji trener kao sto nasu musku ekipu nevodi Grbic. Ili najbojli treneri uvek nadju da vode nabolju ekipu.

Milunka Malina

pre 11 meseci

@navijac Ti nisi sposoban sebe da izdravas cuj on ce nekom da placa medalje. Pa preglasan si vecinom vidis i sam minus/plus odnos na konetaru. Placacemo im sta god treba. Slobodan si da uvenes sam u svojoj zlobi sa tih nekoliko mucenika koji su ti dali plus, na lekove dali dabogda.

statisticar

pre 11 meseci

(Dejan, 22. septembar 2023 09:04)

Evo ja bih tebe predložio.
Tvoj komentar me ubedio u neograničenu stručnost koju poseduješ.

Samo je važno da je nož oštar!

pre 11 meseci

@lule
Da ti odgovorim. Ligu nacija smo zadnji turnir igrali u najjačem sastavu sa svim igračicama i izgubili 2:3 od Dominikane u odlučujućem meču.
Ne mislim da je poraz 2:3 od Turske u finalu EP neuspeh, 13:15 peti set, sa novim Vargas i Santarelijem, plus puna sala domaće turske publike u Briselu. Ništa to ne bi bio problem da mi nismo za klasu bolja reprezentacija!
U ekipnom sportu trener je 30-40% ekipe. Posebno u ženskom sportu.
Problem je u tome kako Gvideti vodi ekipu. Seti se tog finala sa Turskom. Posle neverovatnog preokreta u četvrtom setu koji je pokrenula Drča, ona MORA igrati peti set!
Sećam se finala EP iz ere velikih finala Italije i Holandije, kad Italijani gube 1:2 i 5:10 (staro brojanje) i Hulio Velasko uvodi Bernardija, koji mu sam dobija utakmicu. Pri tom u petom setu na 2:1 za Italiju uzima prvi tajm, pa na 3:1 uzima odmah i drugi, posle osvojenog poena, jer oseća ekipu kako diše! I naravno dobija utakmicu. A Bernardi za ceo turnir odigrao samo set i po u finalu i bio proglašen za najboljeg igrača.
Zato je recimo Velasko veliki trener!
50% ljudi koji dobro poznaju odbojku bi bolje vodila ekipu od Gvidetija. Imaš ti gomilu trenera kojima neko skupi brdo dobrih sportista, pa je teško to nekad upropastiti. Terzić recimo je sličan Gvidetiju. Mene je nervirao godinama. Kao i Kolaković. To su prosek treneri. Slušam im tajm i ježim se. Sve ti ovo pričam kao neko s parketa direktno ;-)

lule

pre 11 meseci

Mi idemo na OI sigurno i to nije problem....problem je što tamo nećemo biti konkurentni za medalju sa Gvidetijem. Čovek je igrao razna finala sedam-osam puta sa raznim selekcijama koje je trenirao (Nemačka, Holandija, Turska i sada Srbija) i nijedno nije pobedio. S druge strane, Santareli prošle godine sa trećom postavom Srbije uzeo bronzu u Ligi nacija i zlato na Svetskom, a ove godine sa Turkinjama zlato u Ligi nacija i zlato na Evropskom. Takođe, Maja se previše forsira, a fenomenalna Drča praktično nije u rotaciji.
(Korn, 22. septembar 2023 09:22)

Jeli selektor stvara igrače? Kakva nam je muška i ženska liga? Naši igrači tek postaju igrači kada odu u inostranstvo.Šta je problem u Gvidetiju? Imamo li mi bolje rešenje za selektora? Terzić je imao vrhunsku ekipu a kada je ta ekipa počela da se osipa on je otišao a bio 20 godina selektor. Jeli mali uspeh drugo mesto na EP? Izgubili prvenstvo kao što se u fudbalu gubi na penale.

kjg

pre 11 meseci

S., 22. septembar 2023 09:18

Uh gde ti ode care.Već zlato na OI. A drugih ekipa kandidata za zlato nema? Amerika,Brazil,Turska,Italija,Japan.

Odbojka

pre 11 meseci

Sistem kvalifikacija je sledeći:
6 ekipa ide preko turnira + domacin a ostalih 5 preko renkinga s tim što mora biti zastupljen svaki kontinent. Jedino Afrika nema tim u top 10, Okeanije u odbojci pripada Aziji tako da oni ne konkurišu.
Suma sumarum 4 kvote će se podeliti preko renkinga.

MILOJKO

pre 11 meseci

Čovek je rođeni gubitnik, to se videlo bezbroj puta i pre nego što je došao kod nas. Ne mogu da se setim da je ikada dobio neko finale dok je vodio druge reprezentacije. Da je ostao na mestu Turskog selektora oni i dalje ne bi ništa osvojili.

bojan

pre 11 meseci

Nakon Santarelija postaviti ovog lika za selektora je kriminal. Ovaj šta je uspeo za pola godine biće zabeleženo u udžbenicima.
Od ekipe kojoj niko nije mogao uzeti set,mi Olimpijadu sa ovakvom igrom nećemo videti. Vraćate i onog Terzića samo da se nešto spasi.
Druga stvar vraćanje Ognjenovićke i sabotiranje Drče samo kod nas. Djevojka verovatno neće ni da igra.Pitanje je šta je i sa atmosferom.
Sramota od ekipe sa Olimpijsko zlato, mi ovo dopustimo.

Navras

pre 11 meseci

Gvideti je problem. Kao što mnogi kažu ovde, čovek je luzer. U Ligi nacija ispali, izgubili finale od Turkinja na Evropskom,a evo sada verovatno ne idemo na Olimpijske igre. A Santareli čim je došao na mesto trenera Turske, osvojio Ligu nacija, postao prvak Evrope, a evo sada gazi sa Turskom u kvalifikacijama za Olimpijske igre.Pitam se gde su sve otišle velike pare koje je Turska dala da mi tako lako pustimo Santarelija.

Pera

pre 11 meseci

Gvideti je amater. Treba ga oterati pod hitno. Maja je već neko vreme u velikom padu zbog godina i najbolje bi bilo da ode i ne zauzima mesto odličnoj Bojani Drči.

trn

pre 11 meseci

Gvideti je problem. Kao što mnogi kažu ovde, čovek je luzer. U Ligi nacija ispali, izgubili finale od Turkinja na Evropskom,a evo sada verovatno ne idemo na Olimpijske igre. A Santareli čim je došao na mesto trenera Turske, osvojio Ligu nacija, postao prvak Evrope, a evo sada gazi sa Turskom u kvalifikacijama za Olimpijske igre.Pitam se gde su sve otišle velike pare koje je Turska dala da mi tako lako pustimo Santarelija.
(Navras, 22. septembar 2023 09:58)

Druze idi gledaj teranje lopte po livadi o odbojci ocito pojma nemas.

Godine prolaze nervoznim korakom

pre 11 meseci

Kad Tijana Bošković završi karijeru, bićemo u rangu Rumunije. Nadam se da grešim ali mislim da je Santareli mag odbojke za Gvidetija...

Kg

pre 11 meseci

Samo da se malo spuste tenzije. Mi smo vec na OI jer i da ne prodjemo preko ovog turnira, ostace otprilike 3 mesta koja se odredjuje po FIVB rankingu. Ispred nas su samo SAD Brazil i Turska a iza Italija i Kina. Posto ce svi ssd obezbediti vizu, znaci da bi morali ispasti iz top 10 da ne idemo, a ima samo jos jedna liga nacija do tada. Znaci lagano. I da, ne otpusta se selektor posle jednog poraza. Pogotovo ne selektor koji te odveo na svetski tron.

Dragan

pre 11 meseci

Ovo je poraz naseg trenera i OSS. Ne pusta se trener kao sto je Santareli. Energetski nije doslo do uklapanja. Zakasnele izmene, zakasneli time out-i, izmene kada nema smisla. Iskreno, mene ovo ne cudi..

Boci

pre 11 meseci

Apsurdne sistem kvakifikacija. Ove devojke gaze sve pred sobom i sada su u situaciji da im je upitan nastup na OI. Cemu uopste evropsko prvenstvo?

MarkoS

pre 11 meseci

Plasman na OI nije upitan, naše devojke su 100% već na Olimpijskim igrama.

Morate poznavati sistem kvalifikacija koji je promenjen za ove igre.

6 reprezentacija ide kroz kvalifikacijske turnire na OI + 1 Francuska što je 7 reprezentacija.

Preostalih 5 se dobija po zvaničnoj listi FIVB ekipa koje se NISU kvalifikovale preko turnira, gde su naše devojke ČETVRTE na listi !!!

Sad treba samo uključiti logiku.

Laki

pre 11 meseci

Nekoliko puta sam pisao ranije da je ovaj Gvideti gubitnik i potpuno neadekvatan, drugo, povratak Maje nije bio u redu, starost i sporost. Igra na svetskom je bila brza, odlucna i raznovrsna. Upropastice jos jedne OI, a Boskoviceva se radja jednom u 100 god.

Iva M.

pre 11 meseci

A komentator SK kaže "veteranka Dominikane je na servisu" a žena ima 36 godina dok naš prvi i izgleda jedini tehničar zagazio u 40tu ...

Dejan

pre 11 meseci

Moje misljenje je da bi trebalo pre olimpijskih igara promeniti selektora. Nekako sa njim igramo slabije nego godinama u nazad. Ima tu vise faktora, ali on dosta slabo cita igru, nema dobar osecaj da preokrene momentum, ide uvek na sigurno i zato smo predvidivi, Tijana preumorna, a ostale nedovoljno razigrane. Slabo tempira formu i ne ume da izvuce maksimum od igracica. Samo pukon srecom nas on moze voditi do medalje na olimpijadi.

goran

pre 11 meseci

Pa idemo redom... Gvideti loš trener??? Pa prvo pogledajte njegov CV i šta je sve osvojio... Santareli je otišao za turskim novcima i zato što je znao da će mu Turska usput "kupiti" i Vargas. Igra Srbije jednolična? Pa naravno. Drugačije i ne može. Zato što od Anje Spasojević i Jelene Nikolić Srbija nema primača servisa svetske klase. Prijem nam je već po tradiciji slab, pa napad automatski ne može preko sredine, pa na to dodajte da nijedan primač servisa nije vrhunski napadač. Ostaje "samo" korektor, koji je na našu sreću verovatno i najbolja odbojkašica svih vremena. Čak i da na 2 turnira Srbija ne izbori vizu za OI, Srbija će otići u Pariz, jer se deli i jedna pozivnica,a gleda se renking.

lule

pre 11 meseci

Mi idemo na OI sigurno i to nije problem....problem je što tamo nećemo biti konkurentni za medalju sa Gvidetijem. Čovek je igrao razna finala sedam-osam puta sa raznim selekcijama koje je trenirao (Nemačka, Holandija, Turska i sada Srbija) i nijedno nije pobedio. S druge strane, Santareli prošle godine sa trećom postavom Srbije uzeo bronzu u Ligi nacija i zlato na Svetskom, a ove godine sa Turkinjama zlato u Ligi nacija i zlato na Evropskom. Takođe, Maja se previše forsira, a fenomenalna Drča praktično nije u rotaciji.
(Korn, 22. septembar 2023 09:22)

Jeli selektor stvara igrače? Kakva nam je muška i ženska liga? Naši igrači tek postaju igrači kada odu u inostranstvo.Šta je problem u Gvidetiju? Imamo li mi bolje rešenje za selektora? Terzić je imao vrhunsku ekipu a kada je ta ekipa počela da se osipa on je otišao a bio 20 godina selektor. Jeli mali uspeh drugo mesto na EP? Izgubili prvenstvo kao što se u fudbalu gubi na penale.

Mrkam b92 glupane

pre 11 meseci

Niste hteli da date vecu platu nakon zlata na SP i svih 12 pobeda na SP i samo 5 izgubljenih setova Santareliju, doveli ste jos skupljeg Gvidetija, eto vam ga sad.

lule

pre 11 meseci

@Samo je važno da je nož oštar!, 22.

Ti o odbojci nemaš pojma.Liga nacija je igrana sa drugim sastavom sa mladim igračicama.Jeli malo srebro na EP gde smo izgubili u lutriji. Jeli smak sveta izgubiti? Da li je normalno držati nivo igre na EP i na kfalifikacijama? Uvek smo teško igrali sa ekipama poput Dominikane, Tajlanda, Japana.Jedan poraz ništa ne znači.Protiv Holandije će biti lakše i tu se obezbedjuje viza

Sasa

pre 11 meseci

Vidi ovih strucnjaka indijanaca u komentarima. Reprezentacija je zabalezila prvi poraz u kvalifikacijama i odmah se prica o padu i katastrofi u selekciji, a koji ne postoje. :)

MMMMMMMMMMMMMM

pre 11 meseci

Na žalost Gvideti je rođeni gubitnik i loš motivator.Naša igra je jednodimenzionalna i lako se čita.Mi će mo tek loše prolaziti.

ZoranR

pre 11 meseci

Sa tehničarkom Drčom uzesmo evropsku titulu, a sada je stavili u drugi plan. Devojka je razigravala sve igrčice, dok Maja samo na Tijanu, pa dokle više. Majo, mnogo si učinila za odbojku, ali vreme je da se povučeš, zar ne.

Da se zna

pre 11 meseci

Mnogo glupih ljudi komentariše sport.Svi oni koji omalovažavaju naše odbojkašice su neviđene gluperde koji nemaju pojma o sportu.Uopšteno govoreći svi naši sportisti sem fudbalera(oni nemaju obraza)daju sve od sebe kad igraju za Srbiju.To je svakom normalnom čoveku dovoljno.Nekad pobeđuješ,nekad izgubiš pa to je sport pobogu.Neostvarenim likovima,pogubljenim u vremenu i prostoru samo pobede imaju mesta u njihovom nakaradnom sistemu vrednosti.Što se mene tiče,bravo za odbojkašice.

bojan

pre 11 meseci

Plasman na OI nije upitan, naše devojke su 100% već na Olimpijskim igrama.

Morate poznavati sistem kvalifikacija koji je promenjen za ove igre.

6 reprezentacija ide kroz kvalifikacijske turnire na OI + 1 Francuska što je 7 reprezentacija.

Preostalih 5 se dobija po zvaničnoj listi FIVB ekipa koje se NISU kvalifikovale preko turnira, gde su naše devojke ČETVRTE na listi !!!

Sad treba samo uključiti logiku.
(MarkoS, 22. septembar 2023 08:30)

Ne lupetaj,a i ovi što ti lupaju pluseve. Ostale još pet mjesta i biće turniri gde će ići još po jedna azijska,afrička,američka i dve evropske ekipe. Sada moli Boga da iz drugih grupa Italija,Turska,pa i Holandija iz naše ako već ne odemo . Jer sa njima i Poljakinja a na njihovim terenima biće teže nego sada. Mene igra zabrinjava sa ovim velikim gubitnikom.I da odemo nećemo ništa napraviti

Ssaassaa

pre 11 meseci

Bojana Drča je na prošlom SP zvanično bila najbolji tehničar sveta !!!
Nama to očigledno nije bilo dovoljno nego vraćamo Ognjenović.
Drča na ovim kvalifikacojama nije u sastavu. O razlogu niko ne govori, a ne bi me začudilo da jednostavno kao najbolji tehničar sveta nije želela više da greje klupu koleginici na zalasku karijere.

nada

pre 11 meseci

Maja Ognjenovic,zasto?Ne sumnjam u nase devojke borice se sigurno kao i uvek.Pa sta bude.Samo nema potrebe sada ih blatiti kao da nista nisu uradili ne samo za nasu odbojku vec i u svetu.Ozbiljna su ekipa i moraju da briljiraju i ostale devojke a ne samo Tijana.Videcemo!

Samo je važno da je nož oštar!

pre 11 meseci

Složio bih se sa mišljenjima Dragana i Bojana. Gvideti ne oseća ekipu. Posle finala EP i neuspeha u ligi nacija ovo je opet njegov poraz. Kao ćorava koka boca sa izmenama i kad na kraju nađe postavu koja mu stigne rezultat, kao u prvom i trećem setu, on opet pred kraj seta vrati indisponirane igračice i prospe sav trud stizanja rezultata. I kad to uradiš dva puta, onda je četvrti set logičan.
Inače ovo nam je drugi poraz za redom u važnoj utakmici protiv Diminikanki, koje su očigledno skapirali kako igrati protiv nas. Znači moraš bolje taktički i psihološki da spremiš ekipu. I treba da znaš kako da je podigneš kad ne ide.
Recimo da kažeš Tijani da pređe na flot kad joj ne ide smeč servis, da ubaciš na servis Minu u ključnim momentima jer ti je najbolji server, da urazumiš Maju sa izborom igračica, da primetiš da Aleksić ceo meč ima jedan blok, da ne kasniš sa takvom. Trener Diminikane je uzimao tajm svaki put kad bi mi vezali dva poena u ključnim momentima meča, a ne da nam oni naprave 1:6 bez tajma, itd, itd.
Ja sve ovo kao bivši odbojkaš.
I da, slažem se, puštanje Santarelija je glupost za medalju! Sa njim bi gazili još 10 godina.

S.

pre 11 meseci

Znači dajte Jeleni Blagojević da vodi reprezentaciju! Daj Bože da grešim ali mi zlato na Olimpijadi videti nećemo sa Gvidetijem i Majom, biće dobro ako medalju osvojimo.
Horor od vodjenja utakmice, opet 16 izmena po setu, opet iste greške ko iz finala EP! Čovek izvodi Maju, ulazi Mirković, devojke stižu 6 poena, izjednače, on vraća Maju na 2 poena do kraja seta, pitaj Boga zašto, gubimo set! Pa onda ostavlja Bušu na klupi, jer joj Maja ne daje lopte, nemamo prijem, u roku od minut 5 poena gubimo!
Maja vidi samo Tijanu na terenu i cedi je do besvesti, horor za gledati!
Naredne 2 utakmice moramo da dobijemo, da u junu ne bi morali da igramo Ligu nacija 3 nedelje sa najjačim sastavom, pa da tamo jurimo rejting koji će se menjati!

Mikula

pre 11 meseci

Niko nece da pomene a to je vidljivo ove godine,da tijana boskovic nije ni u pribliznoj formi kao prosle godine koliko god to suludo zvucalo,maja jeste da dize cesto njoj ali je 90 posto tih lopti dobro podignuto...Gvideti se za sad ne snalazi kao santareli to stoji.Ali i sistem takmicenja je kriminalan,ove djevojke su igrale ligu nacija pa ep pa sad ovaj turnir gdje igras 7 utakmica u 10 dana,neko ce reci kako nama tako i drugima,a nije bas tako jer je ova ista dominikana na prvenstvu amerike imala mozda jedan tezak mec a mi na ep minimum 5...Vjerujem da mozemo otici sa ovog turnira na oi,a ako ne odemo idemo sigurno preko liste fivb,ali ce to iziskivati jaci pristup ligi nacija koja je samo 2 mjeseca prije oi....I da hvali bojana drca...i to se vidi....

vaske

pre 11 meseci

Niko nece da pomene a to je vidljivo ove godine,da tijana boskovic nije ni u pribliznoj formi kao prosle godine koliko god to suludo zvucalo,maja jeste da dize cesto njoj ali je 90 posto tih lopti dobro podignuto.
__________________

Ako je Tijana problem, da je stavimo na kupu, malo je njenih 30 poena po mecu. Pustimo Busu, Loz, Lazovic, Bjelicu pa da razvalimo? Nije lose o tome razmisliti!

crveni horizonti

pre 11 meseci

Šta je stručnjaci, odmah poziv na ostavke, omalovažavanje igračica i kojekakve bervezne tvrdnje. Cure je očigledno stigao umor poslije 15,20 utakmica u skoro mjesec dana i promjene kontinenta. Smirite se, otićemo na OI, bilo kroz kvalifikacije ili rang listu.

Skoba

pre 11 meseci

Gvideti ubija ekipu sa forsiranjem Maje Ognjenović, u finalu protiv Turske 1-1 , treći set 14-19 za Tursku, ubacuje Drču, kraj seta 25-21. Odmah uvodi Maju, ja mislim da je jedno 80% lopti podigla Tijani, u jednom napadu triput na nju, kao da nikoga drugog ne vidi na terenu. Znamo kako se završilo.
Hvala stvarno na svemu, ali nije glupo ubaciti mlađe i bolje, svežije, ne vidim šta je sporno

navi

pre 11 meseci

fali nam definitivno igrač kao Brankica Mihajlovć..prima? koja je dovoljno snažna da napada jako i odvlači paznju sa korektora..to nam je trenutno najveci problem ,videlo se u to i u finalu evr.prvenstva.

statisticar

pre 11 meseci

(Dejan, 22. septembar 2023 09:04)

Evo ja bih tebe predložio.
Tvoj komentar me ubedio u neograničenu stručnost koju poseduješ.

Dragisa

pre 11 meseci

Lagano me nerviraju komentari koji dizu Santarelija u nebesa,kao da nas je dobio sa internacionalnom selekcijom Turske 3-0 i deset razlike po setu ! Da smo mi dobili tih par poena u petom setu onda sve bi bila idila,jel'da? One su genijalke i da izgube 20 za redom niko nema prava da im bilo sta prigovori. Igracki,po mom misljenju fali nam igracica kao sto je Brankica Mihajlovic kad je zdrava,a to znaci da je dvotrecinska vrednost Boskoviceve i sa takve dve igracice u ekipi,medalje su zagarantovane i to uglavnom zlatne. Ali,nadam se da ce se naci neka mlada igracica tog kalibra,da se Tijana ne umara previse. U svakom slucaju,ponosimo sa sa njima i zasluzuju sve pohvale !

Milunka Malina

pre 11 meseci

@navijac Ti nisi sposoban sebe da izdravas cuj on ce nekom da placa medalje. Pa preglasan si vecinom vidis i sam minus/plus odnos na konetaru. Placacemo im sta god treba. Slobodan si da uvenes sam u svojoj zlobi sa tih nekoliko mucenika koji su ti dali plus, na lekove dali dabogda.

znanje-imanje

pre 11 meseci

Srećom pa Kina, Dominikana i Holandija do kraja igraju međusobno. To bi moglo da znači da nam je i još jedna pobeda dovoljna, ipak. Ali inače... nismo mogli gore. Jedan od onih dana, kad se svaka glupost desi i ceo tim kao da se nije otreznio od sinočne pijanke. Gvideti je menjao ali nijedna devojka nije bila pri sebi pa je bilo uzalud.
I inače mora da ima neka uzročnost u ovome. Isto se desilo Poljskoj protiv Tajlanda i to još kući. Pa je i USA jedva dobila Koreju. Dakle veliki timovi su izgubili, očito zamor stiže sve, pa u finišu prednost imaju ekipe sa manjim i elastičnijim igračicama.
Još je sreća što smo u ipak nešto slabijoj grupi, a i što su npr. Kanađanke pobedile Kinu. Šta reći za grupu gde su Japan, Brazil i Turska?
Moramo dakle dobiti Holandiju, koja bi nam učinila da za koji sat nekako dobije Kinu.

Korn

pre 11 meseci

Mi idemo na OI sigurno i to nije problem....problem je što tamo nećemo biti konkurentni za medalju sa Gvidetijem. Čovek je igrao razna finala sedam-osam puta sa raznim selekcijama koje je trenirao (Nemačka, Holandija, Turska i sada Srbija) i nijedno nije pobedio. S druge strane, Santareli prošle godine sa trećom postavom Srbije uzeo bronzu u Ligi nacija i zlato na Svetskom, a ove godine sa Turkinjama zlato u Ligi nacija i zlato na Evropskom. Takođe, Maja se previše forsira, a fenomenalna Drča praktično nije u rotaciji.

Bolton

pre 11 meseci

Plasman na OI nije upitan, naše devojke su 100% već na Olimpijskim igrama.

Morate poznavati sistem kvalifikacija koji je promenjen za ove igre.

6 reprezentacija ide kroz kvalifikacijske turnire na OI + 1 Francuska što je 7 reprezentacija.

Preostalih 5 se dobija po zvaničnoj listi FIVB ekipa koje se NISU kvalifikovale preko turnira, gde su naše devojke ČETVRTE na listi !!!

Sad treba samo uključiti logiku.
(MarkoS, 22. septembar 2023 08:30)

Zaboravio su bitan detalj,prednost ce imati kontinenti bez predstavnika na OI.
Afrika i Okeanija tu uzimaju 2 mesta.
Male su sanse da se sve poklopi da ne odemo,ali nismo 100% na turniru,vec 95%.

Cccccc

pre 11 meseci

Šta je sa nama i ovom Dominikanom u poslednje vreme, 2 meča 2 poraza a pre smo ih pobeđivali gde smo stigli, nekad i bez Tijane.

Djole_Kg

pre 11 meseci

(Kg, 22. septembar 2023 09:33)

Sve je to lepo što si napisao osim što si pogrešio za selektora. Nije nas Gvideti odveo na svetski tron već Santareli.

Selector problem

pre 11 meseci

Kada odbojkaski savez nece da ulozi pare da zadrzi trenere te pare ce neko iz tog saveza da stavi u dzep. A Turci su imali pare da dovedu i Vargas. Kako li Italijani gledaju na ovo sto njihovu reprezentaciju nevodi italijanski najbolji trener kao sto nasu musku ekipu nevodi Grbic. Ili najbojli treneri uvek nadju da vode nabolju ekipu.

Odbojka fan

pre 11 meseci

Plasman na OI nije upitan jer ako ne odemo sad idemo preko renkinga (jos 4 mesta).Tako da idemo sigurno na OI.
Upitna je naša igra koja je jednolična i samo se Tijana forsira.

Boci

pre 11 meseci

Apsurdne sistem kvakifikacija. Ove devojke gaze sve pred sobom i sada su u situaciji da im je upitan nastup na OI. Cemu uopste evropsko prvenstvo?

sempervivum

pre 11 meseci

Много волим ове наше девојке и зато сам устао у 4:00 да их гледам.
Не знам да ли нам Доминикана не лежи, или ни једној нашој није био дан... Просто су нас разбиле феноменалном одбраном и покривањем сваког дела терена, ништа није пролазило. Сервис опет лош. Не знам, али ми се чини да овде нешто тактички није ваљало. Противнички селектор је држао све конце у рукама, а Гвидети је изгледао погубљен.
Свака част Маји, али мени недостаје она Бојана од прошле године.

Mar

pre 11 meseci

Nema veze.Nase carice su nas toliko puta ibradovali da nemamo pravi bilo sta da im kazemo.Svakako da ce biti bolje,desava se los dan.Uostalom ni sno vec na olimpijskim igrama.Sistwm kvalifikacija je takav da 6 ekipa ide sada,plus Francuska kao domacin a preostalih 5 ide sa rang liste a mi smo ubedljivo prvi na toj listi,tako da bez brige,verovatno je i njima to u glavi pa su se malo opustile

Vaske

pre 11 meseci

Dominikana nam ne leži uopšte jer su mnogo jaki na mreži. Još jednom dokazano. Kada nam budu opet protivnik moramo da promenimo taktiku, inače ćemo opet izgubiti.

nenad

pre 11 meseci

" Santareli je otišao za turskim novcima i zato što je znao da će mu Turska usput "kupiti" i Vargas. " Goran
___________________________

Sa ostatkom komentara se slažem, ali ovo sam izdvojio. Tu nisi u pravu. Zasto mu Srbija nije povećala primanja? Pa uzeo je zlato na SP DOMINANTNOM IGROM. Pa ta lova nije veća od godišnjih primanja nekog osrednjeg fudbalera nasih timova!!!Drzava daje za svasta i to milione, pa je mogla i 80 ili 100 hiljada evra i Santareliju! Ipak smo mi svetski prvaci! I to je jedini kolektivni sport u kome smo jos prvaci! OSS snosi krivicu. I te kako.

War Inside My Head

pre 11 meseci

Ko iole malo ozbiljnije prati žensku odbojku,zna da ovo i nije neko senzacionalno iznenađenje,najmanje 10 godina unazad,ako ne i više.Srbiji ne leži igra odbojkašica Dominikanske republike,mada su na kraju najčešće dobijale mečeve,ta njihova brza igra,hvatanje lopti u polju baš pravi problem.Glavu gore,ništa nije gotovo,ali zbog budućnosti,samopouzdanja,lijepo bi bilo da ovaj kvalifikacioni turnir završe pobjednički,iako bi najvjerovatnije bile učesnice OI na osnovu FIBV plasmana,bolje je stvari ne prepuštati slučaju.

kjg

pre 11 meseci

S., 22. septembar 2023 09:18

Uh gde ti ode care.Već zlato na OI. A drugih ekipa kandidata za zlato nema? Amerika,Brazil,Turska,Italija,Japan.

Mladen

pre 11 meseci

Ovaj poraz sam po sebi nije smak sveta jer su nam glavne konkurentkinje u grupi isto izgubile po 1 mec a nisu igrali medju sobom tako da ako dobijemo bar 1 od poslednja 2 u direktnom okrsaju, trebali bi da budemo na olimpijadi. Plus ima jos jedan turnir kvalifikacija, plus renking, 95% smo na Olimpijadi. Problem je selektor koji je preuzeo najbolju ekipu na svetu a prvo se nije proslavio u ligi nacija (i ne, nisu igrale neke mlade sem Tijane vukao je sve iskusne igracice) onda poraz u finalu evropskog, generalno fali mu to malo sto je prethodni italijan imao. Mi igamo sa istim timom godinu dana kasnije neuporedivo losije. Evo i Brazil izgubi glat od Turkinja a igrala im i matora Thaisa za koju sam mislio da odavno u penziji. Sta je Brazil bio u odbojci i koliku bazu ima pa je opet u padu i igraju mu isto 40+ veterani? Nije tako lako odrzati se u vrhu za bilo koga. A reci da Turska neka leva reprezentacija je glupost teska, njihova liga je sad ubedljivo najjaca na svetu i uvek su u mladjim kategorijama u top 3-4, plus su kupili Vargas koja je jedna od najboljih ako ne trenutno i najbolja na planeti. I na sve to imaju najboljeg selektora.

Samo je važno da je nož oštar!

pre 11 meseci

@lule
Da ti odgovorim. Ligu nacija smo zadnji turnir igrali u najjačem sastavu sa svim igračicama i izgubili 2:3 od Dominikane u odlučujućem meču.
Ne mislim da je poraz 2:3 od Turske u finalu EP neuspeh, 13:15 peti set, sa novim Vargas i Santarelijem, plus puna sala domaće turske publike u Briselu. Ništa to ne bi bio problem da mi nismo za klasu bolja reprezentacija!
U ekipnom sportu trener je 30-40% ekipe. Posebno u ženskom sportu.
Problem je u tome kako Gvideti vodi ekipu. Seti se tog finala sa Turskom. Posle neverovatnog preokreta u četvrtom setu koji je pokrenula Drča, ona MORA igrati peti set!
Sećam se finala EP iz ere velikih finala Italije i Holandije, kad Italijani gube 1:2 i 5:10 (staro brojanje) i Hulio Velasko uvodi Bernardija, koji mu sam dobija utakmicu. Pri tom u petom setu na 2:1 za Italiju uzima prvi tajm, pa na 3:1 uzima odmah i drugi, posle osvojenog poena, jer oseća ekipu kako diše! I naravno dobija utakmicu. A Bernardi za ceo turnir odigrao samo set i po u finalu i bio proglašen za najboljeg igrača.
Zato je recimo Velasko veliki trener!
50% ljudi koji dobro poznaju odbojku bi bolje vodila ekipu od Gvidetija. Imaš ti gomilu trenera kojima neko skupi brdo dobrih sportista, pa je teško to nekad upropastiti. Terzić recimo je sličan Gvidetiju. Mene je nervirao godinama. Kao i Kolaković. To su prosek treneri. Slušam im tajm i ježim se. Sve ti ovo pričam kao neko s parketa direktno ;-)

MILOJKO

pre 11 meseci

Čovek je rođeni gubitnik, to se videlo bezbroj puta i pre nego što je došao kod nas. Ne mogu da se setim da je ikada dobio neko finale dok je vodio druge reprezentacije. Da je ostao na mestu Turskog selektora oni i dalje ne bi ništa osvojili.

Odbojka

pre 11 meseci

Sistem kvalifikacija je sledeći:
6 ekipa ide preko turnira + domacin a ostalih 5 preko renkinga s tim što mora biti zastupljen svaki kontinent. Jedino Afrika nema tim u top 10, Okeanije u odbojci pripada Aziji tako da oni ne konkurišu.
Suma sumarum 4 kvote će se podeliti preko renkinga.