Nedelja, 07.05.2023.

12:40

Real bez pola tima pred Partizan

Trener košarkaša Reala Ćus Mateo izostavio je veliki broj igrača za meč protiv Unikahe u 31. kolu španske ACB lige.

Izvor: B92

Real bez pola tima pred Partizan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

98 Komentari

Sortiraj po:

Dobra

pre 2 godine

Momak, ti koji nemaš kulturu dijaloga i koji vređaš, ti koji odgovaraš u množini, ti ćeš meni da nacrtaš, jer ja kao ne mogu da dobacim do tvoje intelektualne veličine?
Aba je odbila Borac, ali nije odbila Cedevitu (Zvezdu) 6 meseci? O čemu ti pričaš? Pa ti od drveta ne vidiš šumu.
Objasni mi onda sve ostalo što sam naveo? Odlakle predsednik jednog kluba sinoć na utakmici drugog kluba? Da li postoji sličan primer bilo gde u svetu, da u istom rangu jedan predsednik jednako prati dva kluba?
Kad smo kod utakmice i odlaganja Partizan-Buducnost, ista je odlozena jer je Moraca bila glasačko mesto, i utakmicu nije bilo moguće odigrati zbog EL. I ta utakmica je odigrana u prvom slobodnom terminu, a vaša utakmica je odložena 6 meseci. I opet je Partizan odigrao pre Zvezde to odloženo kolo. A što ste Vi odložili Mornar, kad je Ivanović već najavio da se ide? Razmena argumenata je jedno, ali nekultura dijaloga je drugo.
(ex šampion Srbije za pionire, 7. maj 2023 16:58)
Ne može ABA da odloži ili ne odloži utakmicu. U pravilniku postoji da dva tima mogu na zahtev jednog odložiti utakmicu ako se ovaj drugi složi. Cedevita je tražilla odgodbu, Zvezda pristala i Aba samo konstatuje to i odrediće kasnije termin. Sa druge strane Borac je tražio odgodbu meča sa Cibonom ali Cibona nije htela odgodbu i meč se igra.
Zašto Cibona nije htela da pristane da odloži sa Borcem? Pa zato da bi pobedila Borac i poklonila kasnije pobedu MZT-u kako bi Borac ispao iz ABA lige ali se to nije ipak desilo

slavisa

pre 2 godine

Partizan je bolji od Reala kao sto je i C.Zvezda bolja to sto nije iskoristila priliku da lako udje u top 8 druga je prica sve se slomilo povredom odlicnog Martina na poziciji niskog centra Martin je briljirao mnogo znaci ako nemas igraca koji moze da ga odmeni jer Mitrovic fizicki nemoze a Petrusev i Bentli neznaju da igraju peticu oboje imaju velike probleme kad je u pitanju odbrana sve se slomilo na povredi Martina u utakmici protiv Partizana onda su usledili porazi tek povratkom Martina ekipa se opet trgla ali prekasno i Martin nije jos onakav kakav je bio pre povrede ali i takav je bolji od ostalih.

Roki

pre 2 godine

Svi igraju ligaške utakmice redovno, samo se gospoda iz partizana bahati i svoje besomučno odlaže u nedogled. Real i partizan uopšte nemaju iste uslove u ovoj seriji. Real se troši i igraju svaki drugi dan, partizan odmara jer igra privatnu ligu svog trenera i zaštićen je kao beli medved. Ali svakom zlu dođe kraj to zapamtite!
(nk partizan, 07. maj 2023 17:20)

Imas li ti obraza?Pa vi ste protiv Mornara odlozili mec a da ni neznate zasto.Utakmicu TRECEG kola protiv Cedevita Olimpije ste tek nedavno odigrali.

PeraQ

pre 2 godine

U kontaktnim sportovima preko 90% povreda nastaje nakon kontakta sa drugim igracima. Manje od 10% povreda nastaju bez kontakta. Nista gore od laznih moralista.
(Deni, 07. maj 2023 17:37)

Zanimljivo je da su u mečevima protiv Partizana baš sve višemesečne povrede protivničkih igrača nastale nakon kontakata sa Ledejem... Slučajnost ili ipak...

realno

pre 2 godine

Oni mogu da igraju ali zato Partizan ne moze.Zasto?
(robby, 07. maj 2023 12:51)

Pitaj Mornar. Partizan je u regularnom delu sezone jedno vreme imao 3 utakmice vise od vas. Ali to je nebitno jel tako?

Intermeco

pre 2 godine

Pa i ako je Partizan odlozio, valjda je to bolje po srpsku kosarku i srpski sport uopste.
Uh sto mrzim ovo da istaknem, navijac sam Zvezde ali srcem i dusom navijam da veliki Real izgubi.
E tako!

Iber

pre 2 godine

"... i Gabrijel Dek koji je okončao sezonu zbog teške povrede kolena..."
Zanimljivo je da se u nastavku recenice ne pominje ko ga je povredio.

Deni

pre 2 godine

.. i Gabrijel Dek koji je okončao sezonu zbog teške povrede kolena..."
Zanimljivo je da se u nastavku recenice ne pominje ko ga je povredio.
(Iber, 07. maj 2023 17:20)

U kontaktnim sportovima preko 90% povreda nastaje nakon kontakta sa drugim igracima. Manje od 10% povreda nastaju bez kontakta. Nista gore od laznih moralista.

Grga

pre 2 godine

Jedini put kada je Zvezda usla u TOP8 ceo plej of ABA lige je odlozen. U obrazlizenju lige je stojalo da ce u zavosnosti od rezultata Zvezde biti odlaganja mozda i vise od mesec dana. Imate sve na netu, sve je lako proverljivo. E sad, Zvezda je naravno popila metlu pa je plej of poceo kroz deset dana. Ima nas i koji pamtimo i ne izmisljamo.

nk partizan

pre 2 godine

Svi igraju ligaške utakmice redovno, samo se gospoda iz partizana bahati i svoje besomučno odlaže u nedogled. Real i partizan uopšte nemaju iste uslove u ovoj seriji. Real se troši i igraju svaki drugi dan, partizan odmara jer igra privatnu ligu svog trenera i zaštićen je kao beli medved. Ali svakom zlu dođe kraj to zapamtite!

Laki2

pre 2 godine

Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene
(Bogi, 7. maj 2023 12:52)

Zavist je jadna ljudska osobina i sebična. Evo mi CG navijamo da Partizan pobijedi Real i prođe u polufinale, što bi bio fenomenalan uspjeh cijele ABA liga. Ali dobro, ima i drugačijih mentalnih sklopova

Wllaxy

pre 2 godine

Pa ovde i jeste problem što Aba nije zakazala utakmicu Cedevita - Zvezda, na isti način kao što je to uradila za Borac-Cibona. A Vi se se zapitajte da li Borac i Zvezda imaju isti uticaj na Aba ligu. Vi efempevci stvarno morate pažljivije da čitate.
Što se tiče kazne za Lesora, kazna je odradjena u skladu sa pravilima lige, po redosledu održavanja utakmica, ali Vi to izlgdeda ne razumete. Da ste to pročitali, ne biste ni pitali.
Bolje Vi meni objasnite sve ovo drugo što sam naveo. Kao što rekoh, tu nemate odgovor.
(ex šampion Srbije za pionire, 07. maj 2023 15:42)

Odgovorili smo ti argumentovano zašto ti je odgovor pun laži i spinovanja, naročito pošto si slučajno zaboravio da na isti način u priču objasniš odlaganje meča Budućnost - Partizan takođe za sam kraj.

Evo i nacrtaću ti, mada sumnjam da ćeš da shvatiš - Cedevita-Zvezda, zahtev Cedevite, ABA odložila, Borac-Cibona, zahtev Borca, ABA nije odložila... Ti i priči izjednačavaš Zvezdu i Borac umesto Cedevitu i Borac jer su te dve ekipe uputile zahtev za odlaganje po kojima su donete različite odluke!

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

Odgovorili smo ti argumentovano zašto ti je odgovor pun laži i spinovanja, naročito pošto si slučajno zaboravio da na isti način u priču objasniš odlaganje meča Budućnost - Partizan takođe za sam kraj.

Evo i nacrtaću ti, mada sumnjam da ćeš da shvatiš - Cedevita-Zvezda, zahtev Cedevite, ABA odložila, Borac-Cibona, zahtev Borca, ABA nije odložila... Ti i priči izjednačavaš Zvezdu i Borac umesto Cedevitu i Borac jer su te dve ekipe uputile zahtev za odlaganje po kojima su donete različite odluke!
(Wllaxy, 07. maj 2023 16:32)

Momak, ti koji nemaš kulturu dijaloga i koji vređaš, ti koji odgovaraš u množini, ti ćeš meni da nacrtaš, jer ja kao ne mogu da dobacim do tvoje intelektualne veličine?
Aba je odbila Borac, ali nije odbila Cedevitu (Zvezdu) 6 meseci? O čemu ti pričaš? Pa ti od drveta ne vidiš šumu.
Objasni mi onda sve ostalo što sam naveo? Odlakle predsednik jednog kluba sinoć na utakmici drugog kluba? Da li postoji sličan primer bilo gde u svetu, da u istom rangu jedan predsednik jednako prati dva kluba?
Kad smo kod utakmice i odlaganja Partizan-Buducnost, ista je odlozena jer je Moraca bila glasačko mesto, i utakmicu nije bilo moguće odigrati zbog EL. I ta utakmica je odigrana u prvom slobodnom terminu, a vaša utakmica je odložena 6 meseci. I opet je Partizan odigrao pre Zvezde to odloženo kolo. A što ste Vi odložili Mornar, kad je Ivanović već najavio da se ide? Razmena argumenata je jedno, ali nekultura dijaloga je drugo.

Сун Цу

pre 2 godine

Видели смо да домаћи терен не доноси велику предност ако нема кључних играча. За Партизан је важно да када Реал игра зону 2-3, да не треба играч да се завлачи са лоптом на врху капице, онда следи удвајање, спорији пас, исхитрени шутеви без реализације. Потребна је бржа транзиција у игри, брза додавања и реализација шута, посебно за три поена. Наши би требало и да користе већи продор ка кошу, таквом игром Реал ће се оптеретити фауловима. Ако знамо да неће играти Јабуселе и Дек уз повреду Поирија и Љуља, Партизан има шансе да понови игру као на другом мечу у Мадриду. Само сталожено, без икаквог притиска и паметно одиграти, јер ако неко зна како се побеђује Реал у сред Мадрида онда је то Партизан.

Dragan

pre 2 godine

Malo pretjerivanja jeli, nije na odmetu.
Uporediti Yabuselea i Lesora... smešno.
Pametnije je poneka ćutati.
(Swe demokratija, 07. maj 2023 14:41)

Ajde pametno mi objasni razliku
Da si procitao komentar shvatio bi da sam rekao za Jabuselea da je idiot i da zasluzuje ogromnu kaznu
Ono sto je upitno je potez Lesora koji kao p…a hvata coveka duplo manjeg od sebe sa ledja. To govori da li si musko ili p…
Pogledaj kako je Miloje resavao takve situacije, e to je muskarcina

zuks

pre 2 godine

Grobari ,, vi ne mozete ni u svom JSD Partizanu, da rjesite probleme
zato nemate pravo da javljate
a proce i ovaj trenutni uspjex KK pace opet nastati kuknjava

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

Da odgovorim ovim neupućenima koji me ozbiljno prozivaju da spinujem i širim laži, a koji samo odgovaraju na moj prvi deo oko odlaganja, jer ostalo ni ne pokušavaju da negiraju, jer je to nemoguće.
Nije sporno da je inicijalno Cedevita odložila utakmicu zbog Covida. Sporno je što je ta utakmica odložena za kraj lige, kad je sve bilo rešeno. Recimo Košarkaški Savez Beograda utakmice mladjih kategorija koje odloži, ubrzo izadje sa tim do kada se te utakmice moraju odigrati. Dakle, nema odlaganja za kraj lige. Po tome su oni ozbiljniji od Aba lige.
Borcu se zbog sličnih razloga utakmica odložila 24h, i migao je da ispadne iz lige zbog tog poraza.
A Zvezda odlaže Mornar, i ne zakazuje utakmicu sa početka lige, do samog kraja.
E to je ono što je moj odgovor da se ABA liga prilagodjava jednom klubu. A isto je uradjeno i prošle godine.
Zato momci, polako sa tim optužbama.
Nego odgovorite i na ostalo što sam naveo da li su laži i spinovanja.

Antireklamozder

pre 2 godine

Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene
(Bogi, 7. maj 2023 12:52)

Pa cekaj i zvezda kada je usla u f8...a ,nista.. sportski pozdrav :)

Dragan

pre 2 godine

A Zvezda odlaže Mornar, i ne zakazuje utakmicu sa početka lige, do samog kraja.

Evo posto sve znas, samo jedno pitanje za tebe.

Da li Zvezda zakazuje utakmicu ili Aba liga zakazuje. A ako zelis da pricas o protekcijama samo se zapitaj kako to da je Lesor imao pravo da igra protiv Buducnosti i kazna mu se magicno prenela na odlozenu utakmicu.
Eto samo to odgovori

igor

pre 2 godine

Партизан-Лимож 661
Molim te ucuti…
Ja ne znam kako zvezdasi imaju prava ista ovde komentarisati, nemate kosarkaski klub pravi vec lazni, i to ne jedan vec dva koja se oba takmice i u ABA i SuperLigi Srbije.
Kad je FMP2 pobedio FMPCZV? Nikad!!!
I zasto bi igrali protiv dva vasa kluba od ukupno 8 klubova u ligi Srbije?
Smesni ste i idite u Zeleznik, tamo vam je nova adresa…

Nije Neca, nije Peca

pre 2 godine

E tu sam te cekao panteru, nemamo mi budzet kao zvezda i veci roster!
(Paradox, 07. maj 2023 14:45)

Nemate isti naravno...barem je 50% veći uplakani

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

A Zvezda odlaže Mornar, i ne zakazuje utakmicu sa početka lige, do samog kraja.

Evo posto sve znas, samo jedno pitanje za tebe.

Da li Zvezda zakazuje utakmicu ili Aba liga zakazuje. A ako zelis da pricas o protekcijama samo se zapitaj kako to da je Lesor imao pravo da igra protiv Buducnosti i kazna mu se magicno prenela na odlozenu utakmicu.
Eto samo to odgovori
(Dragan, 07. maj 2023 15:12)

Pa ovde i jeste problem što Aba nije zakazala utakmicu Cedevita - Zvezda, na isti način kao što je to uradila za Borac-Cibona. A Vi se se zapitajte da li Borac i Zvezda imaju isti uticaj na Aba ligu. Vi efempevci stvarno morate pažljivije da čitate.
Što se tiče kazne za Lesora, kazna je odradjena u skladu sa pravilima lige, po redosledu održavanja utakmica, ali Vi to izlgdeda ne razumete. Da ste to pročitali, ne biste ni pitali.
Bolje Vi meni objasnite sve ovo drugo što sam naveo. Kao što rekoh, tu nemate odgovor.

Dragan

pre 2 godine

Lav je car zivotinja, pa ipak napada s ledja, i to tako sto zrtvi skace za vrat. Amerikanci bombarduju banane drzave, nisu posli na Moskvu da bace bombe. DRugim recima, i lav i Amerikanci su pametni, samo budale idu tako da poginu. S tim u vezi, Lesor isto ispade i lav i pametan.
(dragaN, 07. maj 2023 14:18)

I velika muskarcina, verujem kao i ti

Партизан-Лимож 661

pre 2 godine

(ex šampion Srbije za pionire, 07. maj 2023 13:48)
мало си побркао,само један тим не игра утакмице плеј-офа када и сви остали,само један клуб не игра због избора и приде одбија резервни термин,само један клуб не игра национално првенство без последица и то две године за редом

Wllaxy

pre 2 godine

Dragi Bogi,
Samo jedan klub u Aba ligil je utakmicu 3.kola (i to jedno od težih godtovanja) odložio za kraj prvenstva.
Taj isti klub je odložio put u Bar, jer su procenili da im je bolje da se spremaju za EL (iako se ne na nju ,,ne lože").
Samo jedan klub prošle sezone nije hteo da ide u Podgoricu, jer su i to odložili za kraj prvenstva.
Predsednik samo jednog kluba redovno posećuje utakmice 2 kluba.
U pravu si za to što kažeš, cirkus ABA stvarno mnogo toga dozvoljava samo jednom klubu.
A o Realu ćemo u sredu.
(ex šampion Srbije za pionire, 07. maj 2023 13:48)

Ta utakmica trećeg kola je odložena ne zbog tog kluba na koji ti aludiraš je odložena na zahtev kluba iz Ljubljane zbog više slučajeva Korona virusa, ali od navijača kluba za koji navijaš smo navikli na spinovanje i lažne informacije.
https://www.mozzartsport.com/kosarka/vesti/odlozen-aba-derbi-izmeu-cedevite-olimpije-i-crvene-zvezde-zbog-korone/433447

Paradox

pre 2 godine

Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene
(Bogi, 07. maj 2023 12:52)

E tu sam te cekao panteru, nemamo mi budzet kao zvezda i veci roster!

Swe demokratija

pre 2 godine

Jabusele već u igri...? Mislio sam da će dobiti višegodišnji zabranu igranja posle onog kukavičkog napada s ledja.

Kakvu kaznu onda zasluzuje Lesor za bacanje Muse sa ledja. Sacekao da se covek okrene pa kao pravi mangup ga uhvatio za vrat sa ledja.
Ne opravdavam ovog idiota iz Reala ali prvo pogledas svoje dvoriste.
Lesor je jak kao slon, a svaku tucu je zapoceo na kvarno, pa i Petruseva je krenuo da udari na kraju kad nije ocekivao, a ovo kako je bacio Musu je sramota za lika od 2.10 i 110 kila
(Dragan, 07. maj 2023 13:47)

Malo pretjerivanja jeli, nije na odmetu.
Uporediti Yabuselea i Lesora... smešno.
Pametnije je poneka ćutati.

Мадридиста Кг

pre 2 godine

Је л' зна неко зашто Козер није био у ротацији у мечевима са Партизаном?

cekcek

pre 2 godine

Čekaj ali navijači FMP-a komentarisu kako je Partizan povlasteni klub Aba lige.
Zaboravili smo kvazi koronu kada nije FMP igrao utakmice, a muceni Borac koji je na kraju jedva opstao u ligi mora da igra sa juniorima kluba utakmice.

dragaN

pre 2 godine

Kakvu kaznu onda zasluzuje Lesor za bacanje Muse sa ledja. Sacekao da se covek okrene pa kao pravi mangup ga uhvatio za vrat sa ledja.
Ne opravdavam ovog idiota iz Reala ali prvo pogledas svoje dvoriste.
Lesor je jak kao slon, a svaku tucu je zapoceo na kvarno, pa i Petruseva je krenuo da udari na kraju kad nije ocekivao, a ovo kako je bacio Musu je sramota za lika od 2.10 i 110 kila
(Dragan, 7. maj 2023 13:47)

Lav je car zivotinja, pa ipak napada s ledja, i to tako sto zrtvi skace za vrat. Amerikanci bombarduju banane drzave, nisu posli na Moskvu da bace bombe. DRugim recima, i lav i Amerikanci su pametni, samo budale idu tako da poginu. S tim u vezi, Lesor isto ispade i lav i pametan.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Zašto se i dalje niko od medija ne bavi time da partizan isplaćuje lažne ugovore preko KK OFY-a? Da li shvatate da je ovo najveći skandal u svetu košarke zbog kog bi partizan bio izbačen iz Evrolige? Da li je moguće da mediji uopšte ne pišu o tome?
(partizan državni projekat, 07. maj 2023 13:40)

Sve mogu da razumem i prepucavanja i zezanja, ali kada neko krene sa lažima i spinovima, prosto mi se povraća. Pa čoveče Božiji kako te nija sramota da izmišljaš takve nebuloze?

delboj

pre 2 godine

Samo ću ovo reći i tačka:
Još jedna u nizu laži u komentarima objavljena ovde na sajtu B92
Prva stavka, utakmicu u Ljubljani trećeg kola je odložila Cedevita Olimpija zbog bolesti svojih igrača.
I tu se sve završava.
Partizanski spinovi neće više da može, to vam postaje isto kao i sa ovim nemilim događajima, na kraju se lako može desiti neka tragedija kada neko nekom non-stop crta metu mržnje sejući laži o istom, a neko te laži objavljuje, bez posledica.
(Srbin, 7. maj 2023 14:08) # Link komentara

Nista se ti ne zavrsava. Zavnicno jeste bilo tako. Sto su se Zvezda i Cedevita dogovorili, to "ne znamo", jer su igraci Cedevite bili odsutni samo tu utakmicu. Na ostale stavke nisi ni odgovorio, jer nemas odgovor.

Srbin

pre 2 godine

Dragi Bogi,
Samo jedan klub u Aba ligil je utakmicu 3.kola (i to jedno od težih godtovanja) odložio za kraj prvenstva.
Taj isti klub je odložio put u Bar, jer su procenili da im je bolje da se spremaju za EL (iako se ne na nju ,,ne lože").
Samo jedan klub prošle sezone nije hteo da ide u Podgoricu, jer su i to odložili za kraj prvenstva.
Predsednik samo jednog kluba redovno posećuje utakmice 2 kluba.
U pravu si za to što kažeš, cirkus ABA stvarno mnogo toga dozvoljava samo jednom klubu.
A o Realu ćemo u sredu.
(ex šampion Srbije za pionire, 07. maj 2023 13:48)

Samo ću ovo reći i tačka:
Još jedna u nizu laži u komentarima objavljena ovde na sajtu B92
Prva stavka, utakmicu u Ljubljani trećeg kola je odložila Cedevita Olimpija zbog bolesti svojih igrača.
I tu se sve završava.
Partizanski spinovi neće više da može, to vam postaje isto kao i sa ovim nemilim događajima, na kraju se lako može desiti neka tragedija kada neko nekom non-stop crta metu mržnje sejući laži o istom, a neko te laži objavljuje, bez posledica.

Wllaxy

pre 2 godine

Jabusele već u igri...? Mislio sam da će dobiti višegodišnji zabranu igranja posle onog kukavičkog napada s ledja.
(Dragan, 07. maj 2023 13:47)

Možda bi želeo nešto da dodaš i u vezi kukavičkog napada s leđa Lesora kada je napao Petruševa? Jel i to za višegodišnju zabranu? Ah da, zaboravio sam, po vama Lesor nikad nikog nije napao, pogotovo ne sa leđa...

Lala iz Banata

pre 2 godine

Sta? Serija sa Realom jos uvek traje? Po komentarima simpatizera beogradskih crno-belih posle druge utakmice u Madridu, dalo se zakljuciti da je Partizan vec na F4

Kralj

pre 2 godine

Oni mogu da igraju ali zato Partizan ne moze.Zasto?
(robby, 07. maj 2023 12:51)

Zato sto je plejof, a ne nebitna prvenstvena utakmica

smaracu...

pre 2 godine

Spanske igrice - ovako isto je pred prvu utakmicu u Beogradu, Tavares ceo dan jedva hoda, hramlje, bandaziran kao mumija, i onda uvece dodje i odigra najbolju utakmicu sa najvise provedenih minuta u igri u celoj sezoni... Ne veruj Spancima ni darove kad nose...
(sofronije, 07. maj 2023 12:50)

pa ko exum...

Sarkazam ulgy

pre 2 godine

A ponadali se grobarcici da je protiv njih hahaha.
(Milan, 07. maj 2023 12:52)
Hvala vam na brizi, molim te vrati se u prvi razred osnovne škole. Pravopis ti je užas....

zzbz

pre 2 godine

A ponadali se grobarcici da je protiv njih hahaha.
(Milan, 07. maj 2023 12:52)

Kakvi su ovo komentari majko moja. Čestitam na pokušaju da provociras neke ljude, tvoj dan je uspešan.

Ne mogu da shvatam...KKP nece nikad igrati EL, KKP nece uci u TOP8, Real će odvaliti KKP 30 razlike...budžet, stranci... cele godine maliciozni komentari čemu to?

Ja ne znam deco ko vas je učio toj vrsti rivaliteta.

Mene kao grobaru grobarčiću ako ti je tako milo bas briga za većinu komentara, uzivam u igri i u rezultatima takvi su kakvi su sezona je odlična. A ako nesto nije uredu sa KKP i sami navijaci će podignuti glas protiv.

Do tada...ako uživate u lepoti kosarke uživajte uz igru koju pruža Partizan.

Dragan

pre 2 godine

Jabusele već u igri...? Mislio sam da će dobiti višegodišnji zabranu igranja posle onog kukavičkog napada s ledja.

Kakvu kaznu onda zasluzuje Lesor za bacanje Muse sa ledja. Sacekao da se covek okrene pa kao pravi mangup ga uhvatio za vrat sa ledja.
Ne opravdavam ovog idiota iz Reala ali prvo pogledas svoje dvoriste.
Lesor je jak kao slon, a svaku tucu je zapoceo na kvarno, pa i Petruseva je krenuo da udari na kraju kad nije ocekivao, a ovo kako je bacio Musu je sramota za lika od 2.10 i 110 kila

Niko

pre 2 godine

Komsinice, pa i mi svo vas cekali pre par godina, da zavrstite svoj debakl protiv Cska,da bi tek onda odigrali svoje meceve u Aba ligi.Znaci, vama je cilj samo da pljujete po Partizanu,a vi ste sami prvi to pokrenuli,tako da nemate prava da se javljate.Iskreno se nadam, da ovo pise decurlija...

Aster Blistok

pre 2 godine

Oni mogu da igraju ali zato Partizan ne moze.Zasto?
(robby, 07. maj 2023 12:51)

Zato što smo tako u mogućnosti.
Još neko pitanje? Ne?
Ajd tišina i reč da vam nisam čuo.
(ČIČA


Dokaz kako ste sportski nevaspitani i pokvareni, i što je najgore po vas, ne možete da se opravite ni kada ostarite(ČIČA). Ceo život ste i ostajete ljigavci.

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene
(Bogi, 07. maj 2023 12:52)

Dragi Bogi,
Samo jedan klub u Aba ligil je utakmicu 3.kola (i to jedno od težih godtovanja) odložio za kraj prvenstva.
Taj isti klub je odložio put u Bar, jer su procenili da im je bolje da se spremaju za EL (iako se ne na nju ,,ne lože").
Samo jedan klub prošle sezone nije hteo da ide u Podgoricu, jer su i to odložili za kraj prvenstva.
Predsednik samo jednog kluba redovno posećuje utakmice 2 kluba.
U pravu si za to što kažeš, cirkus ABA stvarno mnogo toga dozvoljava samo jednom klubu.
A o Realu ćemo u sredu.

Master Yoda

pre 2 godine

I za vas uplakane, kada je Zvezda igrala kosarku vas nigde nije bilo.
Uzeli ste evro titulu, a pre vas iz bibse SFRJ su to uradili Bosna, Cibona, Jugoplastika.
Ove godine igrate malo bolje i odmah ste kosmicki sampioni, fudbal i nista drugo nije vazno, samo kosarka.
Tako da mozete samo da placete kao i do sada.

Gledam FMP - ovce

pre 2 godine

Kako uzivam u strepnjama ovih mukica iz predgradja, sto prate kosarku u poslednjih 5-6 godina. Cum se to navija cak i za Real, to je onda dno...ali drago mi je, nek' popucaju od muke.

Dragan

pre 2 godine

Spanske igrice - ovako isto je pred prvu utakmicu u Beogradu, Tavares ceo dan jedva hoda, hramlje, bandaziran kao mumija, i onda uvece dodje i odigra najbolju utakmicu sa najvise provedenih minuta u igri u celoj sezoni... Ne veruj Spancima ni darove kad nose...

Mislis na Exuma koji je hodao na stakama jer je slomio nogu, pa se ispostavilo da mu crven prst na nozi, povreda koju svaki profesionalni sportista ima stalno.
Da ne pricamo o snimku sa aerodroma gde hoda najnormalnije, pa kad vidi novinare uzima stake i pocinje da se prenemaze

Nebojsa

pre 2 godine

Sta treba da rizikuju, ljudi su od debakla vratili seriju u Madrid.
I ovo sto su neke igrace izveli nisu trebali, oni ne mogu ACB da budu drugi kao ni cetvrti.

Randy Marsh

pre 2 godine

@Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene
(Bogi, 07. maj 2023 12:52)

Sve bi bilo tačno i redu to što pišeš, samo da si isto to pisao kad je npr. meč trećeg kola odigran po završetku 26. kola.
Pošto u tome ne vidite ništa čudno ni sporno, kako onda vidite u ovome što je uvek bila praksa jadranske lige. Što biste i smak znali da ste bar nekad pratilo top8 fazu.

ČIČA

pre 2 godine

Oni mogu da igraju ali zato Partizan ne moze.Zasto?
(robby, 07. maj 2023 12:51)

Zato što smo tako u mogućnosti.
Još neko pitanje? Ne?
Ajd tišina i reč da vam nisam čuo.

Nadrealista

pre 2 godine

Mislim da nema smisla ovako "pakovati" naslov, klasični "klik bajt"...
Mene lično takvim stvarima portali i novine "odbijaju od sebe"...

Ivan kg

pre 2 godine

Da podsetim ove dusebriznike koji kosarku prate poslednjih 9 godina, da je zbog Zvezde, i njenog jedinog Top 8 svih ovih godina, plej of Aba lige tada odlozen mesec dana bukvalno, dakle dok ostale ekipe su mesec dana tapkale u mestu da bi Zvezda odmorna sacekala top 8 i posle istog i ispadanja 3:0 protiv Cska se odmorila pred plej of aba lige. Objavite mi komentar, nista slagao nisam.

Šomi

pre 2 godine

Sve mogu da razumem,da shvatim,pa i navijacku ostrascenost.. Ali da navijaci fmp-zvezde,popularni panteri,pricaju o budzetu,sudjenju,pomoci drzave,sudijama,itd,ej oni? Neverovatno! E to stvarno ne mogu da razumem..

bre

pre 2 godine

Evo ih opet ovi iz predgradja. Nije im dosta sto imaju dva kluba u ligi nego im sad krivo i sto KKP ne igra ABA.
Kako moze real, pa moze tako sto ima 20 igraca na raspolaganju, ima mesto u plejoffu i ne igra im neku veliku ulogu da li pobede ili izgube.
Mogu misliti u histeriju i plac u sredu kada odemo na F4.

Dragan

pre 2 godine

ovaj opet pokazuje da je smesan
igra sa jabuseleom koji ne igra protiv partizana

neka igraju igraci koji ce biti neophodni da pomognu u majstorici
kad vec pdmaras tri najbitnija

Objasni mu ti kao veliki trenerski strucnjak

Баћа

pre 2 godine

Oni mogu da igraju ali zato Partizan ne moze.Zasto?
(robby, 07. maj 2023 12:51)

Зашто Звезда није играла 7 ђ деци меч са цедевитом?? зашто??

partizan državni projekat

pre 2 godine

Zašto se i dalje niko od medija ne bavi time da partizan isplaćuje lažne ugovore preko KK OFY-a? Da li shvatate da je ovo najveći skandal u svetu košarke zbog kog bi partizan bio izbačen iz Evrolige? Da li je moguće da mediji uopšte ne pišu o tome?

Bogi

pre 2 godine

Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene

laki

pre 2 godine

Takodje nema ni Caca. Covek je izostavio cetiri igraca, uz dvojicu povredjenih, a u rosteru i dalje ima Musu, Gosa, Abaldea, Kozera, Rendolfa, Ljulja, Jabuselija...

buljavi generalni direktor

pre 2 godine

ovaj opet pokazuje da je smesan
igra sa jabuseleom koji ne igra protiv partizana

neka igraju igraci koji ce biti neophodni da pomognu u majstorici
kad vec pdmaras tri najbitnija

sofronije

pre 2 godine

Spanske igrice - ovako isto je pred prvu utakmicu u Beogradu, Tavares ceo dan jedva hoda, hramlje, bandaziran kao mumija, i onda uvece dodje i odigra najbolju utakmicu sa najvise provedenih minuta u igri u celoj sezoni... Ne veruj Spancima ni darove kad nose...

Bogi

pre 2 godine

Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene

Dragan

pre 2 godine

Spanske igrice - ovako isto je pred prvu utakmicu u Beogradu, Tavares ceo dan jedva hoda, hramlje, bandaziran kao mumija, i onda uvece dodje i odigra najbolju utakmicu sa najvise provedenih minuta u igri u celoj sezoni... Ne veruj Spancima ni darove kad nose...

Mislis na Exuma koji je hodao na stakama jer je slomio nogu, pa se ispostavilo da mu crven prst na nozi, povreda koju svaki profesionalni sportista ima stalno.
Da ne pricamo o snimku sa aerodroma gde hoda najnormalnije, pa kad vidi novinare uzima stake i pocinje da se prenemaze

smaracu...

pre 2 godine

Spanske igrice - ovako isto je pred prvu utakmicu u Beogradu, Tavares ceo dan jedva hoda, hramlje, bandaziran kao mumija, i onda uvece dodje i odigra najbolju utakmicu sa najvise provedenih minuta u igri u celoj sezoni... Ne veruj Spancima ni darove kad nose...
(sofronije, 07. maj 2023 12:50)

pa ko exum...

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene
(Bogi, 07. maj 2023 12:52)

Dragi Bogi,
Samo jedan klub u Aba ligil je utakmicu 3.kola (i to jedno od težih godtovanja) odložio za kraj prvenstva.
Taj isti klub je odložio put u Bar, jer su procenili da im je bolje da se spremaju za EL (iako se ne na nju ,,ne lože").
Samo jedan klub prošle sezone nije hteo da ide u Podgoricu, jer su i to odložili za kraj prvenstva.
Predsednik samo jednog kluba redovno posećuje utakmice 2 kluba.
U pravu si za to što kažeš, cirkus ABA stvarno mnogo toga dozvoljava samo jednom klubu.
A o Realu ćemo u sredu.

laki

pre 2 godine

Takodje nema ni Caca. Covek je izostavio cetiri igraca, uz dvojicu povredjenih, a u rosteru i dalje ima Musu, Gosa, Abaldea, Kozera, Rendolfa, Ljulja, Jabuselija...

Gledam FMP - ovce

pre 2 godine

Kako uzivam u strepnjama ovih mukica iz predgradja, sto prate kosarku u poslednjih 5-6 godina. Cum se to navija cak i za Real, to je onda dno...ali drago mi je, nek' popucaju od muke.

Šomi

pre 2 godine

Sve mogu da razumem,da shvatim,pa i navijacku ostrascenost.. Ali da navijaci fmp-zvezde,popularni panteri,pricaju o budzetu,sudjenju,pomoci drzave,sudijama,itd,ej oni? Neverovatno! E to stvarno ne mogu da razumem..

sofronije

pre 2 godine

Spanske igrice - ovako isto je pred prvu utakmicu u Beogradu, Tavares ceo dan jedva hoda, hramlje, bandaziran kao mumija, i onda uvece dodje i odigra najbolju utakmicu sa najvise provedenih minuta u igri u celoj sezoni... Ne veruj Spancima ni darove kad nose...

Laki2

pre 2 godine

Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene
(Bogi, 7. maj 2023 12:52)

Zavist je jadna ljudska osobina i sebična. Evo mi CG navijamo da Partizan pobijedi Real i prođe u polufinale, što bi bio fenomenalan uspjeh cijele ABA liga. Ali dobro, ima i drugačijih mentalnih sklopova

zzbz

pre 2 godine

A ponadali se grobarcici da je protiv njih hahaha.
(Milan, 07. maj 2023 12:52)

Kakvi su ovo komentari majko moja. Čestitam na pokušaju da provociras neke ljude, tvoj dan je uspešan.

Ne mogu da shvatam...KKP nece nikad igrati EL, KKP nece uci u TOP8, Real će odvaliti KKP 30 razlike...budžet, stranci... cele godine maliciozni komentari čemu to?

Ja ne znam deco ko vas je učio toj vrsti rivaliteta.

Mene kao grobaru grobarčiću ako ti je tako milo bas briga za većinu komentara, uzivam u igri i u rezultatima takvi su kakvi su sezona je odlična. A ako nesto nije uredu sa KKP i sami navijaci će podignuti glas protiv.

Do tada...ako uživate u lepoti kosarke uživajte uz igru koju pruža Partizan.

Grga

pre 2 godine

Jedini put kada je Zvezda usla u TOP8 ceo plej of ABA lige je odlozen. U obrazlizenju lige je stojalo da ce u zavosnosti od rezultata Zvezde biti odlaganja mozda i vise od mesec dana. Imate sve na netu, sve je lako proverljivo. E sad, Zvezda je naravno popila metlu pa je plej of poceo kroz deset dana. Ima nas i koji pamtimo i ne izmisljamo.

realno

pre 2 godine

Oni mogu da igraju ali zato Partizan ne moze.Zasto?
(robby, 07. maj 2023 12:51)

Pitaj Mornar. Partizan je u regularnom delu sezone jedno vreme imao 3 utakmice vise od vas. Ali to je nebitno jel tako?

Ivan kg

pre 2 godine

Da podsetim ove dusebriznike koji kosarku prate poslednjih 9 godina, da je zbog Zvezde, i njenog jedinog Top 8 svih ovih godina, plej of Aba lige tada odlozen mesec dana bukvalno, dakle dok ostale ekipe su mesec dana tapkale u mestu da bi Zvezda odmorna sacekala top 8 i posle istog i ispadanja 3:0 protiv Cska se odmorila pred plej of aba lige. Objavite mi komentar, nista slagao nisam.

Nadrealista

pre 2 godine

Mislim da nema smisla ovako "pakovati" naslov, klasični "klik bajt"...
Mene lično takvim stvarima portali i novine "odbijaju od sebe"...

Intermeco

pre 2 godine

Pa i ako je Partizan odlozio, valjda je to bolje po srpsku kosarku i srpski sport uopste.
Uh sto mrzim ovo da istaknem, navijac sam Zvezde ali srcem i dusom navijam da veliki Real izgubi.
E tako!

Dragan

pre 2 godine

ovaj opet pokazuje da je smesan
igra sa jabuseleom koji ne igra protiv partizana

neka igraju igraci koji ce biti neophodni da pomognu u majstorici
kad vec pdmaras tri najbitnija

Objasni mu ti kao veliki trenerski strucnjak

bre

pre 2 godine

Evo ih opet ovi iz predgradja. Nije im dosta sto imaju dva kluba u ligi nego im sad krivo i sto KKP ne igra ABA.
Kako moze real, pa moze tako sto ima 20 igraca na raspolaganju, ima mesto u plejoffu i ne igra im neku veliku ulogu da li pobede ili izgube.
Mogu misliti u histeriju i plac u sredu kada odemo na F4.

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

Odgovorili smo ti argumentovano zašto ti je odgovor pun laži i spinovanja, naročito pošto si slučajno zaboravio da na isti način u priču objasniš odlaganje meča Budućnost - Partizan takođe za sam kraj.

Evo i nacrtaću ti, mada sumnjam da ćeš da shvatiš - Cedevita-Zvezda, zahtev Cedevite, ABA odložila, Borac-Cibona, zahtev Borca, ABA nije odložila... Ti i priči izjednačavaš Zvezdu i Borac umesto Cedevitu i Borac jer su te dve ekipe uputile zahtev za odlaganje po kojima su donete različite odluke!
(Wllaxy, 07. maj 2023 16:32)

Momak, ti koji nemaš kulturu dijaloga i koji vređaš, ti koji odgovaraš u množini, ti ćeš meni da nacrtaš, jer ja kao ne mogu da dobacim do tvoje intelektualne veličine?
Aba je odbila Borac, ali nije odbila Cedevitu (Zvezdu) 6 meseci? O čemu ti pričaš? Pa ti od drveta ne vidiš šumu.
Objasni mi onda sve ostalo što sam naveo? Odlakle predsednik jednog kluba sinoć na utakmici drugog kluba? Da li postoji sličan primer bilo gde u svetu, da u istom rangu jedan predsednik jednako prati dva kluba?
Kad smo kod utakmice i odlaganja Partizan-Buducnost, ista je odlozena jer je Moraca bila glasačko mesto, i utakmicu nije bilo moguće odigrati zbog EL. I ta utakmica je odigrana u prvom slobodnom terminu, a vaša utakmica je odložena 6 meseci. I opet je Partizan odigrao pre Zvezde to odloženo kolo. A što ste Vi odložili Mornar, kad je Ivanović već najavio da se ide? Razmena argumenata je jedno, ali nekultura dijaloga je drugo.

Сун Цу

pre 2 godine

Видели смо да домаћи терен не доноси велику предност ако нема кључних играча. За Партизан је важно да када Реал игра зону 2-3, да не треба играч да се завлачи са лоптом на врху капице, онда следи удвајање, спорији пас, исхитрени шутеви без реализације. Потребна је бржа транзиција у игри, брза додавања и реализација шута, посебно за три поена. Наши би требало и да користе већи продор ка кошу, таквом игром Реал ће се оптеретити фауловима. Ако знамо да неће играти Јабуселе и Дек уз повреду Поирија и Љуља, Партизан има шансе да понови игру као на другом мечу у Мадриду. Само сталожено, без икаквог притиска и паметно одиграти, јер ако неко зна како се побеђује Реал у сред Мадрида онда је то Партизан.

Roki

pre 2 godine

Svi igraju ligaške utakmice redovno, samo se gospoda iz partizana bahati i svoje besomučno odlaže u nedogled. Real i partizan uopšte nemaju iste uslove u ovoj seriji. Real se troši i igraju svaki drugi dan, partizan odmara jer igra privatnu ligu svog trenera i zaštićen je kao beli medved. Ali svakom zlu dođe kraj to zapamtite!
(nk partizan, 07. maj 2023 17:20)

Imas li ti obraza?Pa vi ste protiv Mornara odlozili mec a da ni neznate zasto.Utakmicu TRECEG kola protiv Cedevita Olimpije ste tek nedavno odigrali.

igor

pre 2 godine

Партизан-Лимож 661
Molim te ucuti…
Ja ne znam kako zvezdasi imaju prava ista ovde komentarisati, nemate kosarkaski klub pravi vec lazni, i to ne jedan vec dva koja se oba takmice i u ABA i SuperLigi Srbije.
Kad je FMP2 pobedio FMPCZV? Nikad!!!
I zasto bi igrali protiv dva vasa kluba od ukupno 8 klubova u ligi Srbije?
Smesni ste i idite u Zeleznik, tamo vam je nova adresa…

Dragan

pre 2 godine

Jabusele već u igri...? Mislio sam da će dobiti višegodišnji zabranu igranja posle onog kukavičkog napada s ledja.

Kakvu kaznu onda zasluzuje Lesor za bacanje Muse sa ledja. Sacekao da se covek okrene pa kao pravi mangup ga uhvatio za vrat sa ledja.
Ne opravdavam ovog idiota iz Reala ali prvo pogledas svoje dvoriste.
Lesor je jak kao slon, a svaku tucu je zapoceo na kvarno, pa i Petruseva je krenuo da udari na kraju kad nije ocekivao, a ovo kako je bacio Musu je sramota za lika od 2.10 i 110 kila

zuks

pre 2 godine

Grobari ,, vi ne mozete ni u svom JSD Partizanu, da rjesite probleme
zato nemate pravo da javljate
a proce i ovaj trenutni uspjex KK pace opet nastati kuknjava

Iber

pre 2 godine

"... i Gabrijel Dek koji je okončao sezonu zbog teške povrede kolena..."
Zanimljivo je da se u nastavku recenice ne pominje ko ga je povredio.

Nije Neca, nije Peca

pre 2 godine

E tu sam te cekao panteru, nemamo mi budzet kao zvezda i veci roster!
(Paradox, 07. maj 2023 14:45)

Nemate isti naravno...barem je 50% veći uplakani

nk partizan

pre 2 godine

Svi igraju ligaške utakmice redovno, samo se gospoda iz partizana bahati i svoje besomučno odlaže u nedogled. Real i partizan uopšte nemaju iste uslove u ovoj seriji. Real se troši i igraju svaki drugi dan, partizan odmara jer igra privatnu ligu svog trenera i zaštićen je kao beli medved. Ali svakom zlu dođe kraj to zapamtite!

Wllaxy

pre 2 godine

Dragi Bogi,
Samo jedan klub u Aba ligil je utakmicu 3.kola (i to jedno od težih godtovanja) odložio za kraj prvenstva.
Taj isti klub je odložio put u Bar, jer su procenili da im je bolje da se spremaju za EL (iako se ne na nju ,,ne lože").
Samo jedan klub prošle sezone nije hteo da ide u Podgoricu, jer su i to odložili za kraj prvenstva.
Predsednik samo jednog kluba redovno posećuje utakmice 2 kluba.
U pravu si za to što kažeš, cirkus ABA stvarno mnogo toga dozvoljava samo jednom klubu.
A o Realu ćemo u sredu.
(ex šampion Srbije za pionire, 07. maj 2023 13:48)

Ta utakmica trećeg kola je odložena ne zbog tog kluba na koji ti aludiraš je odložena na zahtev kluba iz Ljubljane zbog više slučajeva Korona virusa, ali od navijača kluba za koji navijaš smo navikli na spinovanje i lažne informacije.
https://www.mozzartsport.com/kosarka/vesti/odlozen-aba-derbi-izmeu-cedevite-olimpije-i-crvene-zvezde-zbog-korone/433447

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

Da odgovorim ovim neupućenima koji me ozbiljno prozivaju da spinujem i širim laži, a koji samo odgovaraju na moj prvi deo oko odlaganja, jer ostalo ni ne pokušavaju da negiraju, jer je to nemoguće.
Nije sporno da je inicijalno Cedevita odložila utakmicu zbog Covida. Sporno je što je ta utakmica odložena za kraj lige, kad je sve bilo rešeno. Recimo Košarkaški Savez Beograda utakmice mladjih kategorija koje odloži, ubrzo izadje sa tim do kada se te utakmice moraju odigrati. Dakle, nema odlaganja za kraj lige. Po tome su oni ozbiljniji od Aba lige.
Borcu se zbog sličnih razloga utakmica odložila 24h, i migao je da ispadne iz lige zbog tog poraza.
A Zvezda odlaže Mornar, i ne zakazuje utakmicu sa početka lige, do samog kraja.
E to je ono što je moj odgovor da se ABA liga prilagodjava jednom klubu. A isto je uradjeno i prošle godine.
Zato momci, polako sa tim optužbama.
Nego odgovorite i na ostalo što sam naveo da li su laži i spinovanja.

Dragan

pre 2 godine

Lav je car zivotinja, pa ipak napada s ledja, i to tako sto zrtvi skace za vrat. Amerikanci bombarduju banane drzave, nisu posli na Moskvu da bace bombe. DRugim recima, i lav i Amerikanci su pametni, samo budale idu tako da poginu. S tim u vezi, Lesor isto ispade i lav i pametan.
(dragaN, 07. maj 2023 14:18)

I velika muskarcina, verujem kao i ti

Antireklamozder

pre 2 godine

Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene
(Bogi, 7. maj 2023 12:52)

Pa cekaj i zvezda kada je usla u f8...a ,nista.. sportski pozdrav :)

partizan državni projekat

pre 2 godine

Zašto se i dalje niko od medija ne bavi time da partizan isplaćuje lažne ugovore preko KK OFY-a? Da li shvatate da je ovo najveći skandal u svetu košarke zbog kog bi partizan bio izbačen iz Evrolige? Da li je moguće da mediji uopšte ne pišu o tome?

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Zašto se i dalje niko od medija ne bavi time da partizan isplaćuje lažne ugovore preko KK OFY-a? Da li shvatate da je ovo najveći skandal u svetu košarke zbog kog bi partizan bio izbačen iz Evrolige? Da li je moguće da mediji uopšte ne pišu o tome?
(partizan državni projekat, 07. maj 2023 13:40)

Sve mogu da razumem i prepucavanja i zezanja, ali kada neko krene sa lažima i spinovima, prosto mi se povraća. Pa čoveče Božiji kako te nija sramota da izmišljaš takve nebuloze?

Aster Blistok

pre 2 godine

Oni mogu da igraju ali zato Partizan ne moze.Zasto?
(robby, 07. maj 2023 12:51)

Zato što smo tako u mogućnosti.
Još neko pitanje? Ne?
Ajd tišina i reč da vam nisam čuo.
(ČIČA


Dokaz kako ste sportski nevaspitani i pokvareni, i što je najgore po vas, ne možete da se opravite ni kada ostarite(ČIČA). Ceo život ste i ostajete ljigavci.

cekcek

pre 2 godine

Čekaj ali navijači FMP-a komentarisu kako je Partizan povlasteni klub Aba lige.
Zaboravili smo kvazi koronu kada nije FMP igrao utakmice, a muceni Borac koji je na kraju jedva opstao u ligi mora da igra sa juniorima kluba utakmice.

Niko

pre 2 godine

Komsinice, pa i mi svo vas cekali pre par godina, da zavrstite svoj debakl protiv Cska,da bi tek onda odigrali svoje meceve u Aba ligi.Znaci, vama je cilj samo da pljujete po Partizanu,a vi ste sami prvi to pokrenuli,tako da nemate prava da se javljate.Iskreno se nadam, da ovo pise decurlija...

PeraQ

pre 2 godine

U kontaktnim sportovima preko 90% povreda nastaje nakon kontakta sa drugim igracima. Manje od 10% povreda nastaju bez kontakta. Nista gore od laznih moralista.
(Deni, 07. maj 2023 17:37)

Zanimljivo je da su u mečevima protiv Partizana baš sve višemesečne povrede protivničkih igrača nastale nakon kontakata sa Ledejem... Slučajnost ili ipak...

Dragan

pre 2 godine

Malo pretjerivanja jeli, nije na odmetu.
Uporediti Yabuselea i Lesora... smešno.
Pametnije je poneka ćutati.
(Swe demokratija, 07. maj 2023 14:41)

Ajde pametno mi objasni razliku
Da si procitao komentar shvatio bi da sam rekao za Jabuselea da je idiot i da zasluzuje ogromnu kaznu
Ono sto je upitno je potez Lesora koji kao p…a hvata coveka duplo manjeg od sebe sa ledja. To govori da li si musko ili p…
Pogledaj kako je Miloje resavao takve situacije, e to je muskarcina

Master Yoda

pre 2 godine

I za vas uplakane, kada je Zvezda igrala kosarku vas nigde nije bilo.
Uzeli ste evro titulu, a pre vas iz bibse SFRJ su to uradili Bosna, Cibona, Jugoplastika.
Ove godine igrate malo bolje i odmah ste kosmicki sampioni, fudbal i nista drugo nije vazno, samo kosarka.
Tako da mozete samo da placete kao i do sada.

Deni

pre 2 godine

.. i Gabrijel Dek koji je okončao sezonu zbog teške povrede kolena..."
Zanimljivo je da se u nastavku recenice ne pominje ko ga je povredio.
(Iber, 07. maj 2023 17:20)

U kontaktnim sportovima preko 90% povreda nastaje nakon kontakta sa drugim igracima. Manje od 10% povreda nastaju bez kontakta. Nista gore od laznih moralista.

Wllaxy

pre 2 godine

Pa ovde i jeste problem što Aba nije zakazala utakmicu Cedevita - Zvezda, na isti način kao što je to uradila za Borac-Cibona. A Vi se se zapitajte da li Borac i Zvezda imaju isti uticaj na Aba ligu. Vi efempevci stvarno morate pažljivije da čitate.
Što se tiče kazne za Lesora, kazna je odradjena u skladu sa pravilima lige, po redosledu održavanja utakmica, ali Vi to izlgdeda ne razumete. Da ste to pročitali, ne biste ni pitali.
Bolje Vi meni objasnite sve ovo drugo što sam naveo. Kao što rekoh, tu nemate odgovor.
(ex šampion Srbije za pionire, 07. maj 2023 15:42)

Odgovorili smo ti argumentovano zašto ti je odgovor pun laži i spinovanja, naročito pošto si slučajno zaboravio da na isti način u priču objasniš odlaganje meča Budućnost - Partizan takođe za sam kraj.

Evo i nacrtaću ti, mada sumnjam da ćeš da shvatiš - Cedevita-Zvezda, zahtev Cedevite, ABA odložila, Borac-Cibona, zahtev Borca, ABA nije odložila... Ti i priči izjednačavaš Zvezdu i Borac umesto Cedevitu i Borac jer su te dve ekipe uputile zahtev za odlaganje po kojima su donete različite odluke!

Wllaxy

pre 2 godine

Jabusele već u igri...? Mislio sam da će dobiti višegodišnji zabranu igranja posle onog kukavičkog napada s ledja.
(Dragan, 07. maj 2023 13:47)

Možda bi želeo nešto da dodaš i u vezi kukavičkog napada s leđa Lesora kada je napao Petruševa? Jel i to za višegodišnju zabranu? Ah da, zaboravio sam, po vama Lesor nikad nikog nije napao, pogotovo ne sa leđa...

delboj

pre 2 godine

Samo ću ovo reći i tačka:
Još jedna u nizu laži u komentarima objavljena ovde na sajtu B92
Prva stavka, utakmicu u Ljubljani trećeg kola je odložila Cedevita Olimpija zbog bolesti svojih igrača.
I tu se sve završava.
Partizanski spinovi neće više da može, to vam postaje isto kao i sa ovim nemilim događajima, na kraju se lako može desiti neka tragedija kada neko nekom non-stop crta metu mržnje sejući laži o istom, a neko te laži objavljuje, bez posledica.
(Srbin, 7. maj 2023 14:08) # Link komentara

Nista se ti ne zavrsava. Zavnicno jeste bilo tako. Sto su se Zvezda i Cedevita dogovorili, to "ne znamo", jer su igraci Cedevite bili odsutni samo tu utakmicu. Na ostale stavke nisi ni odgovorio, jer nemas odgovor.

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

A Zvezda odlaže Mornar, i ne zakazuje utakmicu sa početka lige, do samog kraja.

Evo posto sve znas, samo jedno pitanje za tebe.

Da li Zvezda zakazuje utakmicu ili Aba liga zakazuje. A ako zelis da pricas o protekcijama samo se zapitaj kako to da je Lesor imao pravo da igra protiv Buducnosti i kazna mu se magicno prenela na odlozenu utakmicu.
Eto samo to odgovori
(Dragan, 07. maj 2023 15:12)

Pa ovde i jeste problem što Aba nije zakazala utakmicu Cedevita - Zvezda, na isti način kao što je to uradila za Borac-Cibona. A Vi se se zapitajte da li Borac i Zvezda imaju isti uticaj na Aba ligu. Vi efempevci stvarno morate pažljivije da čitate.
Što se tiče kazne za Lesora, kazna je odradjena u skladu sa pravilima lige, po redosledu održavanja utakmica, ali Vi to izlgdeda ne razumete. Da ste to pročitali, ne biste ni pitali.
Bolje Vi meni objasnite sve ovo drugo što sam naveo. Kao što rekoh, tu nemate odgovor.

buljavi generalni direktor

pre 2 godine

ovaj opet pokazuje da je smesan
igra sa jabuseleom koji ne igra protiv partizana

neka igraju igraci koji ce biti neophodni da pomognu u majstorici
kad vec pdmaras tri najbitnija

Sarkazam ulgy

pre 2 godine

A ponadali se grobarcici da je protiv njih hahaha.
(Milan, 07. maj 2023 12:52)
Hvala vam na brizi, molim te vrati se u prvi razred osnovne škole. Pravopis ti je užas....

Swe demokratija

pre 2 godine

Jabusele već u igri...? Mislio sam da će dobiti višegodišnji zabranu igranja posle onog kukavičkog napada s ledja.

Kakvu kaznu onda zasluzuje Lesor za bacanje Muse sa ledja. Sacekao da se covek okrene pa kao pravi mangup ga uhvatio za vrat sa ledja.
Ne opravdavam ovog idiota iz Reala ali prvo pogledas svoje dvoriste.
Lesor je jak kao slon, a svaku tucu je zapoceo na kvarno, pa i Petruseva je krenuo da udari na kraju kad nije ocekivao, a ovo kako je bacio Musu je sramota za lika od 2.10 i 110 kila
(Dragan, 07. maj 2023 13:47)

Malo pretjerivanja jeli, nije na odmetu.
Uporediti Yabuselea i Lesora... smešno.
Pametnije je poneka ćutati.

Партизан-Лимож 661

pre 2 godine

(ex šampion Srbije za pionire, 07. maj 2023 13:48)
мало си побркао,само један тим не игра утакмице плеј-офа када и сви остали,само један клуб не игра због избора и приде одбија резервни термин,само један клуб не игра национално првенство без последица и то две године за редом

Srbin

pre 2 godine

Dragi Bogi,
Samo jedan klub u Aba ligil je utakmicu 3.kola (i to jedno od težih godtovanja) odložio za kraj prvenstva.
Taj isti klub je odložio put u Bar, jer su procenili da im je bolje da se spremaju za EL (iako se ne na nju ,,ne lože").
Samo jedan klub prošle sezone nije hteo da ide u Podgoricu, jer su i to odložili za kraj prvenstva.
Predsednik samo jednog kluba redovno posećuje utakmice 2 kluba.
U pravu si za to što kažeš, cirkus ABA stvarno mnogo toga dozvoljava samo jednom klubu.
A o Realu ćemo u sredu.
(ex šampion Srbije za pionire, 07. maj 2023 13:48)

Samo ću ovo reći i tačka:
Još jedna u nizu laži u komentarima objavljena ovde na sajtu B92
Prva stavka, utakmicu u Ljubljani trećeg kola je odložila Cedevita Olimpija zbog bolesti svojih igrača.
I tu se sve završava.
Partizanski spinovi neće više da može, to vam postaje isto kao i sa ovim nemilim događajima, na kraju se lako može desiti neka tragedija kada neko nekom non-stop crta metu mržnje sejući laži o istom, a neko te laži objavljuje, bez posledica.

Paradox

pre 2 godine

Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene
(Bogi, 07. maj 2023 12:52)

E tu sam te cekao panteru, nemamo mi budzet kao zvezda i veci roster!

Kralj

pre 2 godine

Oni mogu da igraju ali zato Partizan ne moze.Zasto?
(robby, 07. maj 2023 12:51)

Zato sto je plejof, a ne nebitna prvenstvena utakmica

Баћа

pre 2 godine

Oni mogu da igraju ali zato Partizan ne moze.Zasto?
(robby, 07. maj 2023 12:51)

Зашто Звезда није играла 7 ђ деци меч са цедевитом?? зашто??

Randy Marsh

pre 2 godine

@Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene
(Bogi, 07. maj 2023 12:52)

Sve bi bilo tačno i redu to što pišeš, samo da si isto to pisao kad je npr. meč trećeg kola odigran po završetku 26. kola.
Pošto u tome ne vidite ništa čudno ni sporno, kako onda vidite u ovome što je uvek bila praksa jadranske lige. Što biste i smak znali da ste bar nekad pratilo top8 fazu.

Lala iz Banata

pre 2 godine

Sta? Serija sa Realom jos uvek traje? Po komentarima simpatizera beogradskih crno-belih posle druge utakmice u Madridu, dalo se zakljuciti da je Partizan vec na F4

ČIČA

pre 2 godine

Oni mogu da igraju ali zato Partizan ne moze.Zasto?
(robby, 07. maj 2023 12:51)

Zato što smo tako u mogućnosti.
Još neko pitanje? Ne?
Ajd tišina i reč da vam nisam čuo.

Dobra

pre 2 godine

Momak, ti koji nemaš kulturu dijaloga i koji vređaš, ti koji odgovaraš u množini, ti ćeš meni da nacrtaš, jer ja kao ne mogu da dobacim do tvoje intelektualne veličine?
Aba je odbila Borac, ali nije odbila Cedevitu (Zvezdu) 6 meseci? O čemu ti pričaš? Pa ti od drveta ne vidiš šumu.
Objasni mi onda sve ostalo što sam naveo? Odlakle predsednik jednog kluba sinoć na utakmici drugog kluba? Da li postoji sličan primer bilo gde u svetu, da u istom rangu jedan predsednik jednako prati dva kluba?
Kad smo kod utakmice i odlaganja Partizan-Buducnost, ista je odlozena jer je Moraca bila glasačko mesto, i utakmicu nije bilo moguće odigrati zbog EL. I ta utakmica je odigrana u prvom slobodnom terminu, a vaša utakmica je odložena 6 meseci. I opet je Partizan odigrao pre Zvezde to odloženo kolo. A što ste Vi odložili Mornar, kad je Ivanović već najavio da se ide? Razmena argumenata je jedno, ali nekultura dijaloga je drugo.
(ex šampion Srbije za pionire, 7. maj 2023 16:58)
Ne može ABA da odloži ili ne odloži utakmicu. U pravilniku postoji da dva tima mogu na zahtev jednog odložiti utakmicu ako se ovaj drugi složi. Cedevita je tražilla odgodbu, Zvezda pristala i Aba samo konstatuje to i odrediće kasnije termin. Sa druge strane Borac je tražio odgodbu meča sa Cibonom ali Cibona nije htela odgodbu i meč se igra.
Zašto Cibona nije htela da pristane da odloži sa Borcem? Pa zato da bi pobedila Borac i poklonila kasnije pobedu MZT-u kako bi Borac ispao iz ABA lige ali se to nije ipak desilo

dragaN

pre 2 godine

Kakvu kaznu onda zasluzuje Lesor za bacanje Muse sa ledja. Sacekao da se covek okrene pa kao pravi mangup ga uhvatio za vrat sa ledja.
Ne opravdavam ovog idiota iz Reala ali prvo pogledas svoje dvoriste.
Lesor je jak kao slon, a svaku tucu je zapoceo na kvarno, pa i Petruseva je krenuo da udari na kraju kad nije ocekivao, a ovo kako je bacio Musu je sramota za lika od 2.10 i 110 kila
(Dragan, 7. maj 2023 13:47)

Lav je car zivotinja, pa ipak napada s ledja, i to tako sto zrtvi skace za vrat. Amerikanci bombarduju banane drzave, nisu posli na Moskvu da bace bombe. DRugim recima, i lav i Amerikanci su pametni, samo budale idu tako da poginu. S tim u vezi, Lesor isto ispade i lav i pametan.

Dragan

pre 2 godine

A Zvezda odlaže Mornar, i ne zakazuje utakmicu sa početka lige, do samog kraja.

Evo posto sve znas, samo jedno pitanje za tebe.

Da li Zvezda zakazuje utakmicu ili Aba liga zakazuje. A ako zelis da pricas o protekcijama samo se zapitaj kako to da je Lesor imao pravo da igra protiv Buducnosti i kazna mu se magicno prenela na odlozenu utakmicu.
Eto samo to odgovori

Nebojsa

pre 2 godine

Sta treba da rizikuju, ljudi su od debakla vratili seriju u Madrid.
I ovo sto su neke igrace izveli nisu trebali, oni ne mogu ACB da budu drugi kao ni cetvrti.

Мадридиста Кг

pre 2 godine

Је л' зна неко зашто Козер није био у ротацији у мечевима са Партизаном?

slavisa

pre 2 godine

Partizan je bolji od Reala kao sto je i C.Zvezda bolja to sto nije iskoristila priliku da lako udje u top 8 druga je prica sve se slomilo povredom odlicnog Martina na poziciji niskog centra Martin je briljirao mnogo znaci ako nemas igraca koji moze da ga odmeni jer Mitrovic fizicki nemoze a Petrusev i Bentli neznaju da igraju peticu oboje imaju velike probleme kad je u pitanju odbrana sve se slomilo na povredi Martina u utakmici protiv Partizana onda su usledili porazi tek povratkom Martina ekipa se opet trgla ali prekasno i Martin nije jos onakav kakav je bio pre povrede ali i takav je bolji od ostalih.

Bogi

pre 2 godine

Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene

Dragan

pre 2 godine

Spanske igrice - ovako isto je pred prvu utakmicu u Beogradu, Tavares ceo dan jedva hoda, hramlje, bandaziran kao mumija, i onda uvece dodje i odigra najbolju utakmicu sa najvise provedenih minuta u igri u celoj sezoni... Ne veruj Spancima ni darove kad nose...

Mislis na Exuma koji je hodao na stakama jer je slomio nogu, pa se ispostavilo da mu crven prst na nozi, povreda koju svaki profesionalni sportista ima stalno.
Da ne pricamo o snimku sa aerodroma gde hoda najnormalnije, pa kad vidi novinare uzima stake i pocinje da se prenemaze

smaracu...

pre 2 godine

Spanske igrice - ovako isto je pred prvu utakmicu u Beogradu, Tavares ceo dan jedva hoda, hramlje, bandaziran kao mumija, i onda uvece dodje i odigra najbolju utakmicu sa najvise provedenih minuta u igri u celoj sezoni... Ne veruj Spancima ni darove kad nose...
(sofronije, 07. maj 2023 12:50)

pa ko exum...

sofronije

pre 2 godine

Spanske igrice - ovako isto je pred prvu utakmicu u Beogradu, Tavares ceo dan jedva hoda, hramlje, bandaziran kao mumija, i onda uvece dodje i odigra najbolju utakmicu sa najvise provedenih minuta u igri u celoj sezoni... Ne veruj Spancima ni darove kad nose...

Gledam FMP - ovce

pre 2 godine

Kako uzivam u strepnjama ovih mukica iz predgradja, sto prate kosarku u poslednjih 5-6 godina. Cum se to navija cak i za Real, to je onda dno...ali drago mi je, nek' popucaju od muke.

zuks

pre 2 godine

Grobari ,, vi ne mozete ni u svom JSD Partizanu, da rjesite probleme
zato nemate pravo da javljate
a proce i ovaj trenutni uspjex KK pace opet nastati kuknjava

Šomi

pre 2 godine

Sve mogu da razumem,da shvatim,pa i navijacku ostrascenost.. Ali da navijaci fmp-zvezde,popularni panteri,pricaju o budzetu,sudjenju,pomoci drzave,sudijama,itd,ej oni? Neverovatno! E to stvarno ne mogu da razumem..

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene
(Bogi, 07. maj 2023 12:52)

Dragi Bogi,
Samo jedan klub u Aba ligil je utakmicu 3.kola (i to jedno od težih godtovanja) odložio za kraj prvenstva.
Taj isti klub je odložio put u Bar, jer su procenili da im je bolje da se spremaju za EL (iako se ne na nju ,,ne lože").
Samo jedan klub prošle sezone nije hteo da ide u Podgoricu, jer su i to odložili za kraj prvenstva.
Predsednik samo jednog kluba redovno posećuje utakmice 2 kluba.
U pravu si za to što kažeš, cirkus ABA stvarno mnogo toga dozvoljava samo jednom klubu.
A o Realu ćemo u sredu.

nk partizan

pre 2 godine

Svi igraju ligaške utakmice redovno, samo se gospoda iz partizana bahati i svoje besomučno odlaže u nedogled. Real i partizan uopšte nemaju iste uslove u ovoj seriji. Real se troši i igraju svaki drugi dan, partizan odmara jer igra privatnu ligu svog trenera i zaštićen je kao beli medved. Ali svakom zlu dođe kraj to zapamtite!

buljavi generalni direktor

pre 2 godine

ovaj opet pokazuje da je smesan
igra sa jabuseleom koji ne igra protiv partizana

neka igraju igraci koji ce biti neophodni da pomognu u majstorici
kad vec pdmaras tri najbitnija

Wllaxy

pre 2 godine

Dragi Bogi,
Samo jedan klub u Aba ligil je utakmicu 3.kola (i to jedno od težih godtovanja) odložio za kraj prvenstva.
Taj isti klub je odložio put u Bar, jer su procenili da im je bolje da se spremaju za EL (iako se ne na nju ,,ne lože").
Samo jedan klub prošle sezone nije hteo da ide u Podgoricu, jer su i to odložili za kraj prvenstva.
Predsednik samo jednog kluba redovno posećuje utakmice 2 kluba.
U pravu si za to što kažeš, cirkus ABA stvarno mnogo toga dozvoljava samo jednom klubu.
A o Realu ćemo u sredu.
(ex šampion Srbije za pionire, 07. maj 2023 13:48)

Ta utakmica trećeg kola je odložena ne zbog tog kluba na koji ti aludiraš je odložena na zahtev kluba iz Ljubljane zbog više slučajeva Korona virusa, ali od navijača kluba za koji navijaš smo navikli na spinovanje i lažne informacije.
https://www.mozzartsport.com/kosarka/vesti/odlozen-aba-derbi-izmeu-cedevite-olimpije-i-crvene-zvezde-zbog-korone/433447

Master Yoda

pre 2 godine

I za vas uplakane, kada je Zvezda igrala kosarku vas nigde nije bilo.
Uzeli ste evro titulu, a pre vas iz bibse SFRJ su to uradili Bosna, Cibona, Jugoplastika.
Ove godine igrate malo bolje i odmah ste kosmicki sampioni, fudbal i nista drugo nije vazno, samo kosarka.
Tako da mozete samo da placete kao i do sada.

Iber

pre 2 godine

"... i Gabrijel Dek koji je okončao sezonu zbog teške povrede kolena..."
Zanimljivo je da se u nastavku recenice ne pominje ko ga je povredio.

Dragan

pre 2 godine

Jabusele već u igri...? Mislio sam da će dobiti višegodišnji zabranu igranja posle onog kukavičkog napada s ledja.

Kakvu kaznu onda zasluzuje Lesor za bacanje Muse sa ledja. Sacekao da se covek okrene pa kao pravi mangup ga uhvatio za vrat sa ledja.
Ne opravdavam ovog idiota iz Reala ali prvo pogledas svoje dvoriste.
Lesor je jak kao slon, a svaku tucu je zapoceo na kvarno, pa i Petruseva je krenuo da udari na kraju kad nije ocekivao, a ovo kako je bacio Musu je sramota za lika od 2.10 i 110 kila

Laki2

pre 2 godine

Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene
(Bogi, 7. maj 2023 12:52)

Zavist je jadna ljudska osobina i sebična. Evo mi CG navijamo da Partizan pobijedi Real i prođe u polufinale, što bi bio fenomenalan uspjeh cijele ABA liga. Ali dobro, ima i drugačijih mentalnih sklopova

PeraQ

pre 2 godine

U kontaktnim sportovima preko 90% povreda nastaje nakon kontakta sa drugim igracima. Manje od 10% povreda nastaju bez kontakta. Nista gore od laznih moralista.
(Deni, 07. maj 2023 17:37)

Zanimljivo je da su u mečevima protiv Partizana baš sve višemesečne povrede protivničkih igrača nastale nakon kontakata sa Ledejem... Slučajnost ili ipak...

Nije Neca, nije Peca

pre 2 godine

E tu sam te cekao panteru, nemamo mi budzet kao zvezda i veci roster!
(Paradox, 07. maj 2023 14:45)

Nemate isti naravno...barem je 50% veći uplakani

partizan državni projekat

pre 2 godine

Zašto se i dalje niko od medija ne bavi time da partizan isplaćuje lažne ugovore preko KK OFY-a? Da li shvatate da je ovo najveći skandal u svetu košarke zbog kog bi partizan bio izbačen iz Evrolige? Da li je moguće da mediji uopšte ne pišu o tome?

Srbin

pre 2 godine

Dragi Bogi,
Samo jedan klub u Aba ligil je utakmicu 3.kola (i to jedno od težih godtovanja) odložio za kraj prvenstva.
Taj isti klub je odložio put u Bar, jer su procenili da im je bolje da se spremaju za EL (iako se ne na nju ,,ne lože").
Samo jedan klub prošle sezone nije hteo da ide u Podgoricu, jer su i to odložili za kraj prvenstva.
Predsednik samo jednog kluba redovno posećuje utakmice 2 kluba.
U pravu si za to što kažeš, cirkus ABA stvarno mnogo toga dozvoljava samo jednom klubu.
A o Realu ćemo u sredu.
(ex šampion Srbije za pionire, 07. maj 2023 13:48)

Samo ću ovo reći i tačka:
Još jedna u nizu laži u komentarima objavljena ovde na sajtu B92
Prva stavka, utakmicu u Ljubljani trećeg kola je odložila Cedevita Olimpija zbog bolesti svojih igrača.
I tu se sve završava.
Partizanski spinovi neće više da može, to vam postaje isto kao i sa ovim nemilim događajima, na kraju se lako može desiti neka tragedija kada neko nekom non-stop crta metu mržnje sejući laži o istom, a neko te laži objavljuje, bez posledica.

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

Odgovorili smo ti argumentovano zašto ti je odgovor pun laži i spinovanja, naročito pošto si slučajno zaboravio da na isti način u priču objasniš odlaganje meča Budućnost - Partizan takođe za sam kraj.

Evo i nacrtaću ti, mada sumnjam da ćeš da shvatiš - Cedevita-Zvezda, zahtev Cedevite, ABA odložila, Borac-Cibona, zahtev Borca, ABA nije odložila... Ti i priči izjednačavaš Zvezdu i Borac umesto Cedevitu i Borac jer su te dve ekipe uputile zahtev za odlaganje po kojima su donete različite odluke!
(Wllaxy, 07. maj 2023 16:32)

Momak, ti koji nemaš kulturu dijaloga i koji vređaš, ti koji odgovaraš u množini, ti ćeš meni da nacrtaš, jer ja kao ne mogu da dobacim do tvoje intelektualne veličine?
Aba je odbila Borac, ali nije odbila Cedevitu (Zvezdu) 6 meseci? O čemu ti pričaš? Pa ti od drveta ne vidiš šumu.
Objasni mi onda sve ostalo što sam naveo? Odlakle predsednik jednog kluba sinoć na utakmici drugog kluba? Da li postoji sličan primer bilo gde u svetu, da u istom rangu jedan predsednik jednako prati dva kluba?
Kad smo kod utakmice i odlaganja Partizan-Buducnost, ista je odlozena jer je Moraca bila glasačko mesto, i utakmicu nije bilo moguće odigrati zbog EL. I ta utakmica je odigrana u prvom slobodnom terminu, a vaša utakmica je odložena 6 meseci. I opet je Partizan odigrao pre Zvezde to odloženo kolo. A što ste Vi odložili Mornar, kad je Ivanović već najavio da se ide? Razmena argumenata je jedno, ali nekultura dijaloga je drugo.

Grga

pre 2 godine

Jedini put kada je Zvezda usla u TOP8 ceo plej of ABA lige je odlozen. U obrazlizenju lige je stojalo da ce u zavosnosti od rezultata Zvezde biti odlaganja mozda i vise od mesec dana. Imate sve na netu, sve je lako proverljivo. E sad, Zvezda je naravno popila metlu pa je plej of poceo kroz deset dana. Ima nas i koji pamtimo i ne izmisljamo.

ČIČA

pre 2 godine

Oni mogu da igraju ali zato Partizan ne moze.Zasto?
(robby, 07. maj 2023 12:51)

Zato što smo tako u mogućnosti.
Još neko pitanje? Ne?
Ajd tišina i reč da vam nisam čuo.

Aster Blistok

pre 2 godine

Oni mogu da igraju ali zato Partizan ne moze.Zasto?
(robby, 07. maj 2023 12:51)

Zato što smo tako u mogućnosti.
Još neko pitanje? Ne?
Ajd tišina i reč da vam nisam čuo.
(ČIČA


Dokaz kako ste sportski nevaspitani i pokvareni, i što je najgore po vas, ne možete da se opravite ni kada ostarite(ČIČA). Ceo život ste i ostajete ljigavci.

igor

pre 2 godine

Партизан-Лимож 661
Molim te ucuti…
Ja ne znam kako zvezdasi imaju prava ista ovde komentarisati, nemate kosarkaski klub pravi vec lazni, i to ne jedan vec dva koja se oba takmice i u ABA i SuperLigi Srbije.
Kad je FMP2 pobedio FMPCZV? Nikad!!!
I zasto bi igrali protiv dva vasa kluba od ukupno 8 klubova u ligi Srbije?
Smesni ste i idite u Zeleznik, tamo vam je nova adresa…

Сун Цу

pre 2 godine

Видели смо да домаћи терен не доноси велику предност ако нема кључних играча. За Партизан је важно да када Реал игра зону 2-3, да не треба играч да се завлачи са лоптом на врху капице, онда следи удвајање, спорији пас, исхитрени шутеви без реализације. Потребна је бржа транзиција у игри, брза додавања и реализација шута, посебно за три поена. Наши би требало и да користе већи продор ка кошу, таквом игром Реал ће се оптеретити фауловима. Ако знамо да неће играти Јабуселе и Дек уз повреду Поирија и Љуља, Партизан има шансе да понови игру као на другом мечу у Мадриду. Само сталожено, без икаквог притиска и паметно одиграти, јер ако неко зна како се побеђује Реал у сред Мадрида онда је то Партизан.

Wllaxy

pre 2 godine

Pa ovde i jeste problem što Aba nije zakazala utakmicu Cedevita - Zvezda, na isti način kao što je to uradila za Borac-Cibona. A Vi se se zapitajte da li Borac i Zvezda imaju isti uticaj na Aba ligu. Vi efempevci stvarno morate pažljivije da čitate.
Što se tiče kazne za Lesora, kazna je odradjena u skladu sa pravilima lige, po redosledu održavanja utakmica, ali Vi to izlgdeda ne razumete. Da ste to pročitali, ne biste ni pitali.
Bolje Vi meni objasnite sve ovo drugo što sam naveo. Kao što rekoh, tu nemate odgovor.
(ex šampion Srbije za pionire, 07. maj 2023 15:42)

Odgovorili smo ti argumentovano zašto ti je odgovor pun laži i spinovanja, naročito pošto si slučajno zaboravio da na isti način u priču objasniš odlaganje meča Budućnost - Partizan takođe za sam kraj.

Evo i nacrtaću ti, mada sumnjam da ćeš da shvatiš - Cedevita-Zvezda, zahtev Cedevite, ABA odložila, Borac-Cibona, zahtev Borca, ABA nije odložila... Ti i priči izjednačavaš Zvezdu i Borac umesto Cedevitu i Borac jer su te dve ekipe uputile zahtev za odlaganje po kojima su donete različite odluke!

Dragan

pre 2 godine

Lav je car zivotinja, pa ipak napada s ledja, i to tako sto zrtvi skace za vrat. Amerikanci bombarduju banane drzave, nisu posli na Moskvu da bace bombe. DRugim recima, i lav i Amerikanci su pametni, samo budale idu tako da poginu. S tim u vezi, Lesor isto ispade i lav i pametan.
(dragaN, 07. maj 2023 14:18)

I velika muskarcina, verujem kao i ti

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

A Zvezda odlaže Mornar, i ne zakazuje utakmicu sa početka lige, do samog kraja.

Evo posto sve znas, samo jedno pitanje za tebe.

Da li Zvezda zakazuje utakmicu ili Aba liga zakazuje. A ako zelis da pricas o protekcijama samo se zapitaj kako to da je Lesor imao pravo da igra protiv Buducnosti i kazna mu se magicno prenela na odlozenu utakmicu.
Eto samo to odgovori
(Dragan, 07. maj 2023 15:12)

Pa ovde i jeste problem što Aba nije zakazala utakmicu Cedevita - Zvezda, na isti način kao što je to uradila za Borac-Cibona. A Vi se se zapitajte da li Borac i Zvezda imaju isti uticaj na Aba ligu. Vi efempevci stvarno morate pažljivije da čitate.
Što se tiče kazne za Lesora, kazna je odradjena u skladu sa pravilima lige, po redosledu održavanja utakmica, ali Vi to izlgdeda ne razumete. Da ste to pročitali, ne biste ni pitali.
Bolje Vi meni objasnite sve ovo drugo što sam naveo. Kao što rekoh, tu nemate odgovor.

Партизан-Лимож 661

pre 2 godine

(ex šampion Srbije za pionire, 07. maj 2023 13:48)
мало си побркао,само један тим не игра утакмице плеј-офа када и сви остали,само један клуб не игра због избора и приде одбија резервни термин,само један клуб не игра национално првенство без последица и то две године за редом

Swe demokratija

pre 2 godine

Jabusele već u igri...? Mislio sam da će dobiti višegodišnji zabranu igranja posle onog kukavičkog napada s ledja.

Kakvu kaznu onda zasluzuje Lesor za bacanje Muse sa ledja. Sacekao da se covek okrene pa kao pravi mangup ga uhvatio za vrat sa ledja.
Ne opravdavam ovog idiota iz Reala ali prvo pogledas svoje dvoriste.
Lesor je jak kao slon, a svaku tucu je zapoceo na kvarno, pa i Petruseva je krenuo da udari na kraju kad nije ocekivao, a ovo kako je bacio Musu je sramota za lika od 2.10 i 110 kila
(Dragan, 07. maj 2023 13:47)

Malo pretjerivanja jeli, nije na odmetu.
Uporediti Yabuselea i Lesora... smešno.
Pametnije je poneka ćutati.

Intermeco

pre 2 godine

Pa i ako je Partizan odlozio, valjda je to bolje po srpsku kosarku i srpski sport uopste.
Uh sto mrzim ovo da istaknem, navijac sam Zvezde ali srcem i dusom navijam da veliki Real izgubi.
E tako!

Lala iz Banata

pre 2 godine

Sta? Serija sa Realom jos uvek traje? Po komentarima simpatizera beogradskih crno-belih posle druge utakmice u Madridu, dalo se zakljuciti da je Partizan vec na F4

Wllaxy

pre 2 godine

Jabusele već u igri...? Mislio sam da će dobiti višegodišnji zabranu igranja posle onog kukavičkog napada s ledja.
(Dragan, 07. maj 2023 13:47)

Možda bi želeo nešto da dodaš i u vezi kukavičkog napada s leđa Lesora kada je napao Petruševa? Jel i to za višegodišnju zabranu? Ah da, zaboravio sam, po vama Lesor nikad nikog nije napao, pogotovo ne sa leđa...

Antireklamozder

pre 2 godine

Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene
(Bogi, 7. maj 2023 12:52)

Pa cekaj i zvezda kada je usla u f8...a ,nista.. sportski pozdrav :)

Roki

pre 2 godine

Svi igraju ligaške utakmice redovno, samo se gospoda iz partizana bahati i svoje besomučno odlaže u nedogled. Real i partizan uopšte nemaju iste uslove u ovoj seriji. Real se troši i igraju svaki drugi dan, partizan odmara jer igra privatnu ligu svog trenera i zaštićen je kao beli medved. Ali svakom zlu dođe kraj to zapamtite!
(nk partizan, 07. maj 2023 17:20)

Imas li ti obraza?Pa vi ste protiv Mornara odlozili mec a da ni neznate zasto.Utakmicu TRECEG kola protiv Cedevita Olimpije ste tek nedavno odigrali.

bre

pre 2 godine

Evo ih opet ovi iz predgradja. Nije im dosta sto imaju dva kluba u ligi nego im sad krivo i sto KKP ne igra ABA.
Kako moze real, pa moze tako sto ima 20 igraca na raspolaganju, ima mesto u plejoffu i ne igra im neku veliku ulogu da li pobede ili izgube.
Mogu misliti u histeriju i plac u sredu kada odemo na F4.

zzbz

pre 2 godine

A ponadali se grobarcici da je protiv njih hahaha.
(Milan, 07. maj 2023 12:52)

Kakvi su ovo komentari majko moja. Čestitam na pokušaju da provociras neke ljude, tvoj dan je uspešan.

Ne mogu da shvatam...KKP nece nikad igrati EL, KKP nece uci u TOP8, Real će odvaliti KKP 30 razlike...budžet, stranci... cele godine maliciozni komentari čemu to?

Ja ne znam deco ko vas je učio toj vrsti rivaliteta.

Mene kao grobaru grobarčiću ako ti je tako milo bas briga za većinu komentara, uzivam u igri i u rezultatima takvi su kakvi su sezona je odlična. A ako nesto nije uredu sa KKP i sami navijaci će podignuti glas protiv.

Do tada...ako uživate u lepoti kosarke uživajte uz igru koju pruža Partizan.

Dragan

pre 2 godine

A Zvezda odlaže Mornar, i ne zakazuje utakmicu sa početka lige, do samog kraja.

Evo posto sve znas, samo jedno pitanje za tebe.

Da li Zvezda zakazuje utakmicu ili Aba liga zakazuje. A ako zelis da pricas o protekcijama samo se zapitaj kako to da je Lesor imao pravo da igra protiv Buducnosti i kazna mu se magicno prenela na odlozenu utakmicu.
Eto samo to odgovori

cekcek

pre 2 godine

Čekaj ali navijači FMP-a komentarisu kako je Partizan povlasteni klub Aba lige.
Zaboravili smo kvazi koronu kada nije FMP igrao utakmice, a muceni Borac koji je na kraju jedva opstao u ligi mora da igra sa juniorima kluba utakmice.

Deni

pre 2 godine

.. i Gabrijel Dek koji je okončao sezonu zbog teške povrede kolena..."
Zanimljivo je da se u nastavku recenice ne pominje ko ga je povredio.
(Iber, 07. maj 2023 17:20)

U kontaktnim sportovima preko 90% povreda nastaje nakon kontakta sa drugim igracima. Manje od 10% povreda nastaju bez kontakta. Nista gore od laznih moralista.

dragaN

pre 2 godine

Kakvu kaznu onda zasluzuje Lesor za bacanje Muse sa ledja. Sacekao da se covek okrene pa kao pravi mangup ga uhvatio za vrat sa ledja.
Ne opravdavam ovog idiota iz Reala ali prvo pogledas svoje dvoriste.
Lesor je jak kao slon, a svaku tucu je zapoceo na kvarno, pa i Petruseva je krenuo da udari na kraju kad nije ocekivao, a ovo kako je bacio Musu je sramota za lika od 2.10 i 110 kila
(Dragan, 7. maj 2023 13:47)

Lav je car zivotinja, pa ipak napada s ledja, i to tako sto zrtvi skace za vrat. Amerikanci bombarduju banane drzave, nisu posli na Moskvu da bace bombe. DRugim recima, i lav i Amerikanci su pametni, samo budale idu tako da poginu. S tim u vezi, Lesor isto ispade i lav i pametan.

Dragan

pre 2 godine

Malo pretjerivanja jeli, nije na odmetu.
Uporediti Yabuselea i Lesora... smešno.
Pametnije je poneka ćutati.
(Swe demokratija, 07. maj 2023 14:41)

Ajde pametno mi objasni razliku
Da si procitao komentar shvatio bi da sam rekao za Jabuselea da je idiot i da zasluzuje ogromnu kaznu
Ono sto je upitno je potez Lesora koji kao p…a hvata coveka duplo manjeg od sebe sa ledja. To govori da li si musko ili p…
Pogledaj kako je Miloje resavao takve situacije, e to je muskarcina

realno

pre 2 godine

Oni mogu da igraju ali zato Partizan ne moze.Zasto?
(robby, 07. maj 2023 12:51)

Pitaj Mornar. Partizan je u regularnom delu sezone jedno vreme imao 3 utakmice vise od vas. Ali to je nebitno jel tako?

Niko

pre 2 godine

Komsinice, pa i mi svo vas cekali pre par godina, da zavrstite svoj debakl protiv Cska,da bi tek onda odigrali svoje meceve u Aba ligi.Znaci, vama je cilj samo da pljujete po Partizanu,a vi ste sami prvi to pokrenuli,tako da nemate prava da se javljate.Iskreno se nadam, da ovo pise decurlija...

Randy Marsh

pre 2 godine

@Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene
(Bogi, 07. maj 2023 12:52)

Sve bi bilo tačno i redu to što pišeš, samo da si isto to pisao kad je npr. meč trećeg kola odigran po završetku 26. kola.
Pošto u tome ne vidite ništa čudno ni sporno, kako onda vidite u ovome što je uvek bila praksa jadranske lige. Što biste i smak znali da ste bar nekad pratilo top8 fazu.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Zašto se i dalje niko od medija ne bavi time da partizan isplaćuje lažne ugovore preko KK OFY-a? Da li shvatate da je ovo najveći skandal u svetu košarke zbog kog bi partizan bio izbačen iz Evrolige? Da li je moguće da mediji uopšte ne pišu o tome?
(partizan državni projekat, 07. maj 2023 13:40)

Sve mogu da razumem i prepucavanja i zezanja, ali kada neko krene sa lažima i spinovima, prosto mi se povraća. Pa čoveče Božiji kako te nija sramota da izmišljaš takve nebuloze?

ex šampion Srbije za pionire

pre 2 godine

Da odgovorim ovim neupućenima koji me ozbiljno prozivaju da spinujem i širim laži, a koji samo odgovaraju na moj prvi deo oko odlaganja, jer ostalo ni ne pokušavaju da negiraju, jer je to nemoguće.
Nije sporno da je inicijalno Cedevita odložila utakmicu zbog Covida. Sporno je što je ta utakmica odložena za kraj lige, kad je sve bilo rešeno. Recimo Košarkaški Savez Beograda utakmice mladjih kategorija koje odloži, ubrzo izadje sa tim do kada se te utakmice moraju odigrati. Dakle, nema odlaganja za kraj lige. Po tome su oni ozbiljniji od Aba lige.
Borcu se zbog sličnih razloga utakmica odložila 24h, i migao je da ispadne iz lige zbog tog poraza.
A Zvezda odlaže Mornar, i ne zakazuje utakmicu sa početka lige, do samog kraja.
E to je ono što je moj odgovor da se ABA liga prilagodjava jednom klubu. A isto je uradjeno i prošle godine.
Zato momci, polako sa tim optužbama.
Nego odgovorite i na ostalo što sam naveo da li su laži i spinovanja.

Баћа

pre 2 godine

Oni mogu da igraju ali zato Partizan ne moze.Zasto?
(robby, 07. maj 2023 12:51)

Зашто Звезда није играла 7 ђ деци меч са цедевитом?? зашто??

Kralj

pre 2 godine

Oni mogu da igraju ali zato Partizan ne moze.Zasto?
(robby, 07. maj 2023 12:51)

Zato sto je plejof, a ne nebitna prvenstvena utakmica

Ivan kg

pre 2 godine

Da podsetim ove dusebriznike koji kosarku prate poslednjih 9 godina, da je zbog Zvezde, i njenog jedinog Top 8 svih ovih godina, plej of Aba lige tada odlozen mesec dana bukvalno, dakle dok ostale ekipe su mesec dana tapkale u mestu da bi Zvezda odmorna sacekala top 8 i posle istog i ispadanja 3:0 protiv Cska se odmorila pred plej of aba lige. Objavite mi komentar, nista slagao nisam.

Paradox

pre 2 godine

Samo se ABA cirkus liga upravlja prema jednom klubu. Ozbiljne lige poput spanske i francuske to ne rade, pa je tako Real pored pet utakmica protiv Partizana u istom periodu odigrao jos tri prvenstvene
(Bogi, 07. maj 2023 12:52)

E tu sam te cekao panteru, nemamo mi budzet kao zvezda i veci roster!

delboj

pre 2 godine

Samo ću ovo reći i tačka:
Još jedna u nizu laži u komentarima objavljena ovde na sajtu B92
Prva stavka, utakmicu u Ljubljani trećeg kola je odložila Cedevita Olimpija zbog bolesti svojih igrača.
I tu se sve završava.
Partizanski spinovi neće više da može, to vam postaje isto kao i sa ovim nemilim događajima, na kraju se lako može desiti neka tragedija kada neko nekom non-stop crta metu mržnje sejući laži o istom, a neko te laži objavljuje, bez posledica.
(Srbin, 7. maj 2023 14:08) # Link komentara

Nista se ti ne zavrsava. Zavnicno jeste bilo tako. Sto su se Zvezda i Cedevita dogovorili, to "ne znamo", jer su igraci Cedevite bili odsutni samo tu utakmicu. Na ostale stavke nisi ni odgovorio, jer nemas odgovor.

Dragan

pre 2 godine

ovaj opet pokazuje da je smesan
igra sa jabuseleom koji ne igra protiv partizana

neka igraju igraci koji ce biti neophodni da pomognu u majstorici
kad vec pdmaras tri najbitnija

Objasni mu ti kao veliki trenerski strucnjak

Sarkazam ulgy

pre 2 godine

A ponadali se grobarcici da je protiv njih hahaha.
(Milan, 07. maj 2023 12:52)
Hvala vam na brizi, molim te vrati se u prvi razred osnovne škole. Pravopis ti je užas....

laki

pre 2 godine

Takodje nema ni Caca. Covek je izostavio cetiri igraca, uz dvojicu povredjenih, a u rosteru i dalje ima Musu, Gosa, Abaldea, Kozera, Rendolfa, Ljulja, Jabuselija...

Nebojsa

pre 2 godine

Sta treba da rizikuju, ljudi su od debakla vratili seriju u Madrid.
I ovo sto su neke igrace izveli nisu trebali, oni ne mogu ACB da budu drugi kao ni cetvrti.

Dobra

pre 2 godine

Momak, ti koji nemaš kulturu dijaloga i koji vređaš, ti koji odgovaraš u množini, ti ćeš meni da nacrtaš, jer ja kao ne mogu da dobacim do tvoje intelektualne veličine?
Aba je odbila Borac, ali nije odbila Cedevitu (Zvezdu) 6 meseci? O čemu ti pričaš? Pa ti od drveta ne vidiš šumu.
Objasni mi onda sve ostalo što sam naveo? Odlakle predsednik jednog kluba sinoć na utakmici drugog kluba? Da li postoji sličan primer bilo gde u svetu, da u istom rangu jedan predsednik jednako prati dva kluba?
Kad smo kod utakmice i odlaganja Partizan-Buducnost, ista je odlozena jer je Moraca bila glasačko mesto, i utakmicu nije bilo moguće odigrati zbog EL. I ta utakmica je odigrana u prvom slobodnom terminu, a vaša utakmica je odložena 6 meseci. I opet je Partizan odigrao pre Zvezde to odloženo kolo. A što ste Vi odložili Mornar, kad je Ivanović već najavio da se ide? Razmena argumenata je jedno, ali nekultura dijaloga je drugo.
(ex šampion Srbije za pionire, 7. maj 2023 16:58)
Ne može ABA da odloži ili ne odloži utakmicu. U pravilniku postoji da dva tima mogu na zahtev jednog odložiti utakmicu ako se ovaj drugi složi. Cedevita je tražilla odgodbu, Zvezda pristala i Aba samo konstatuje to i odrediće kasnije termin. Sa druge strane Borac je tražio odgodbu meča sa Cibonom ali Cibona nije htela odgodbu i meč se igra.
Zašto Cibona nije htela da pristane da odloži sa Borcem? Pa zato da bi pobedila Borac i poklonila kasnije pobedu MZT-u kako bi Borac ispao iz ABA lige ali se to nije ipak desilo

Nadrealista

pre 2 godine

Mislim da nema smisla ovako "pakovati" naslov, klasični "klik bajt"...
Mene lično takvim stvarima portali i novine "odbijaju od sebe"...

Мадридиста Кг

pre 2 godine

Је л' зна неко зашто Козер није био у ротацији у мечевима са Партизаном?

slavisa

pre 2 godine

Partizan je bolji od Reala kao sto je i C.Zvezda bolja to sto nije iskoristila priliku da lako udje u top 8 druga je prica sve se slomilo povredom odlicnog Martina na poziciji niskog centra Martin je briljirao mnogo znaci ako nemas igraca koji moze da ga odmeni jer Mitrovic fizicki nemoze a Petrusev i Bentli neznaju da igraju peticu oboje imaju velike probleme kad je u pitanju odbrana sve se slomilo na povredi Martina u utakmici protiv Partizana onda su usledili porazi tek povratkom Martina ekipa se opet trgla ali prekasno i Martin nije jos onakav kakav je bio pre povrede ali i takav je bolji od ostalih.