Petak, 26.01.2024.

21:00

Kirjos: Siner je novi Đoković

Australijski teniser Nik Kirjos vidi Janika Sinera kao "novog" Novaka Đokovića.

Autor: MT  |  Izvor: B92

Kirjos: Siner je novi Ðokoviæ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Ima ovde raznoraznih komentara, koji to jesu i koji to nisu. Mislim da ce sa ovom konstatacijom biti saglasno 90% ljudi: da je Djokovic sam prema sebi bio malo manje nemilosrdan i surov, imao bi trecinu vise osvojenog i bio daleko ispred bilo kakvih "konkurenata". Koliko je turnira "poklonio" protivnicima samo on zna.
(facts, 28. januar 2024 09:27)

Isto to možeš da kažeš i za Nadala i Federera. Nadal nije igrao, ili je igrao nespreman na bar 20 GS-a, Federer nekoliko puta ispuštao meč lopte protiv Nadala i Djokovića, pa šta?
To je sastavni deo sporta. Samo za nebeski narod su činjenice ( facts malo morgen) ono što se zove "šta bi bilo kad bi bilo".
To nisu činjenice, već projekcije "šta je babi milo, to joj se i snilo."

facts

pre 1 godinu

Ima ovde raznoraznih komentara, koji to jesu i koji to nisu. Mislim da ce sa ovom konstatacijom biti saglasno 90% ljudi: da je Djokovic sam prema sebi bio malo manje nemilosrdan i surov, imao bi trecinu vise osvojenog i bio daleko ispred bilo kakvih "konkurenata". Koliko je turnira "poklonio" protivnicima samo on zna.

Znam coveka

pre 1 godinu

Nema novog Djokovica.
Ima novih sjajnih tenisera, Alkaraz je pokazao neverovatnu igru prosle godine, Siner je poslednjih nedelja, ili meseci izvanredan.
Medvedev je fenomenalan igrac, uostalom, vec je bio broj 1.
Nadam se da cemo uzivati u igri najboljeg ikada jos neku godinu.

Dex

pre 1 godinu

Kada bude imao 24 slema, 40 Mastersa i preko 400 sedmica broj jedan onda može biti novi Djokovic.
Da ne nabrajam sve ostalo …. zato ostali u rupe i psssttt

Voja

pre 1 godinu

Čoveče kolika je Novak teniska gromada. Da čim ga neko pobedi odmah ga proglase velikanom i narodnim herojem. Dva dana spotrtski portali bruje o čudu zvanom: Novak izgubio meč. Pišu se epske hronike i analize, predviđa se budućnost, sastavljaju testamenti. Hejteri likuju. Navijači tuguju. Fali još samo Kuran i Bibliju neko da uzme da prepravlja.

Kirijos reporter

pre 1 godinu

I o Kirijosu se pricalo da je talenat da ce vladati tenisom a sada je reporter. I Alkaraz je poceo sa izjavama umesto da igra tenis.

bla bla

pre 1 godinu

Ovo klinci samo imaju sreće da nema više Nadala i Fede i da je Novak pri kraju ,ovako će se nauzimati jeftinih GS ,ali to opet neće biti neki broj da sad treba da se zanosimo njima ,do 10…ovi malo stariji su najgore prošli ,tipa Cipiripi ,Zverev,Rud …njih su tukli prvo velika trojka pa sad klinci ,i neće uzeti GS nikada…Meda nek zahvali Novaku na onom poklonu na U.S openu…biće lepo rivalstvo Alkaraz-Siner,dva različita stila igre ,ono sto publiku uzbudjuje i deli

dush

pre 1 godinu

Sinner I Alcaraz su sretni jer su 15-20 godina mladji od velike trojke, pa ce moci da osvajaju GS. Tu privilegiju nisu imali Medvedev, Zverev, Cicipas I Ako su 10 godina mladji(od Federera 15). I dalje se prica o nekom rivalstvu izmedju Novaka I Alcaraza/Sunnera a razlika je 15 godina. Ne secam se da se pricalo o rivalstvu izmedju Federera I Sampras/Agasi Iako je znatna manja razlika u godinama(10 godina)

srle

pre 1 godinu

Pa isprangijao je tako i Noleta, tako da Kirjosova tvrdnja opet, na čudan način, stoji. :) Meda prangija Noleta, novog ili starog. Znam, bila bi bolja fora da je reč o nekom ko nije simpatičan, ali šta ću kad fore ne biram prema naklonosti.
(Robert, 27. januar 2024 12:40)

U redu, Siner je pobedio najboljeg tenisera svih vremena u njegovoj 37-oj godini, pa je zato sad on najbolji svih vremena. U pravu si, Kirjos ima poentu, samo postoji jedna začkoljica. Polako, mlad je on, Sineru nedostaje samo 24 grend slem trofeja da bude kao Nole. PS. Vidim kako je Meda isprangijao Noleta na prošlom US Openu, izgubio je samo 3-0 u finalu.

C he

pre 1 godinu

Da se ne lazemo,Siner je u vrhu vec skoro godinu dana.Non stop napreduje i ne bi me cudilo da osvoji Melburn.Ukoliko nastavi ovako,vladaće tenisom ubuduće.Realno.

Robert

pre 1 godinu

Sta ce biti ako Medvedev isprangija Sinera?
(Damir, 27. januar 2024 10:13)

Pa isprangijao je tako i Noleta, tako da Kirjosova tvrdnja opet, na čudan način, stoji. :) Meda prangija Noleta, novog ili starog. Znam, bila bi bolja fora da je reč o nekom ko nije simpatičan, ali šta ću kad fore ne biram prema naklonosti.

dza ili bu?

pre 1 godinu

Ne verujem da je Kirjos zeleo da izjednaci Sinera i Djokovica po rezultatima. Osvojenim titulama, nedeljama na prvom mestu... Vec da ce Siner dominirati u ovoj generaciji. Poredi ga sa Alkarazom i daje prednost Sineru. Siner je zasluzio. Vredan je, skroman, odmeren korektan i ni malo prepotentan. Neka bude tako.

Zeljko

pre 1 godinu

# Zivojin zvan zvrk

Eto,ja ti kazem da si u totalnoj zabludi i da sutra Medvedev nema nikakve sanse protiv Sinnera.
3-1 u setovima za mladog Talijana.
Vidimo se u komentarima poslije meča.

AO24

pre 1 godinu

Kakvi komentari ,koliko kompleksa,zavisti i ljubomore.Niko nije rekao da je Sinner vec sada novi Nole bez osvojenog slema vec da svojim nacinom igre i svojim stavom podseca na Noleta sa pocetka karijere ,negde 2007,2008... A to da lì ce nesto uzeti i koliko vreme ce pokazati.
Kada se 2007 pisalo Nole potencijalno novi Federer tad vam nije smetalo?
Kakvih likova...

RG Fan

pre 1 godinu

Sta ce biti ako Medvedev isprangija Sinera?
(Damir, 27. januar 2024 10:13)

Ništa reći će da je njegova izjava pogrešno protumačena ili nešto slično. Go with the flow i uzimaš dobre pare za komentarisanje, bez ikakvog narušavanja kredibiliteta svojim izjavama i procenama. Tako Mats živi lepo godinama, zašto ne bi i Nik.

Knezevic Zoran

pre 1 godinu

Mene ne čude ovi komentatori iz okolnih državolikih tvorevina odnosno, naše bivše "braće". Oni godinama žive nadajućći se bilo kakvoj našoj nesreći ili porazu. Novak, kao uspešna i lepa personifikacija Srba i Srbije je samo posredno, bio izložen neverovatnoj mržnji i šizofrenoj histeriji. Čude me ovi domaći jadovani, kojima komanduju još niže ljudske strasti ili, da budem jasniji, mržnja, pakost i ljubomora. Jedva su dočekali da Novak "padne" da bi oni pokazali da su "bili u pravu" kada su ga opanjkavali na primitivne i nepristojne načine? "Eto, zar vam nismo govorili"?! A šta je prirodnije nego da sportista, koji je toliko vremena bio neporažen, koji je toliko vremena na mestu broj 1, koji više od decenije dominira u ovom sportu, izgubi neki meč? I već je to razlog za slavlje, za seirenje, za urodjeničke krike radosti, te naše, domaće moralne gologuzije, tako i ovih u okruženju, kojima je mržnja prema Srbiji i Srbim osnosv postojanja. I politika, i eksport i import. Novak je zastao a, da li će da se podigne i ponovo pobedjuje zavisi samo od njega. I ovo što je uradio, više je nego što će bilo koji mladi sportista ostvariti.

ko-ometator

pre 1 godinu

Isto to su govorili i o Alkarazu kada je pobedio Novaka. Doduse iskren da budem Siner je ostavio mnogo bolji utisak, dosta dobro je odigrao ceo meč i pokazao i mentalnu snagu. Iako navijam za Medvedeva (kada nema Novaka), Siner je po meni blagi favorit za osvajanje na osnovu igara na ovom Openu.

Delboj

pre 1 godinu

Ma ni slican, decko igra ofanzivni tenis, izlazi na mrezu, voli winnere. Da ne govorimo o ponasanju na terenu i van.
(Olja, 27. januar 2024 10:27)

Decko je kao nedonošče. Igra se sa stopalima. A po ponašanju kao djak prvak. Slomice se ako ga pipnes.

Milorad

pre 1 godinu

Ce vidimo sutra da li je Siner novi Djokovic, ne verujem da moze Siner da izdrzi Medvedevo prebacivanje loptice do besvesti ima da prodje kao i Zverev u aut ili mrezicu.

Živojin zvani Zvrk

pre 1 godinu

Danil će ga glatko pobediti, upamtite kad ovo kažem. Javljam se u komentarima posle meča.
Nije Siner toliko jak koliko je Nole slabo igrao, čitav turnir.
Zašto Nole nije igrao dobro ovaj put?
Zato što se bio opustio kao nikad do sad, non šanlantan pristup svemu plus dozvolio sebi da ga svaki nalokani idiot iz publike iznervira.
Zato što sve više i više vredja svoj tim bez respekta.
Zato što nesvesno mnogo stvari radi protiv sebe…

Z

pre 1 godinu

Kada sam razmišljao koga bih voleo da gledam i da pratim kada se Nole penzioniše nekako su mi Siner i Rublev bili najgotivniji … onda sam pročitao da je Siner potpisao ugovor sa NIKE na 120M i bilo mi je jasno da je to sledeći projekat i da će on da bude glavni !!!
Ali vraticemo se imamo plan ne brinite, ubacujemo Noleta 2 (Stefan) u igru za 5 godina …

Predo

pre 1 godinu

Moguće čak i unapređena verzija, što je sasvim logično, jer mlađi igrači se ugledaju na najbolje, kao što je Đoković učio od Samprasa,Agasija, Federera i Nadala, sada je on reper, pa imate već mnogo njegovih "kopija" među mlađim igračima. Novak je igrao sa dvojicom, koji još nisu dostigli taj nivo, sa Prizmićem i Ečeverijem, ali i Fric je jako mnogo "pokupio" od Đokovića zadnjih godina, ali njegovo telo i psiha to ne mogu ispratiti. Stalno slušamo o lepoti jednoručnog bekhenda (i ja ga koristim, kao pravi dinosaurus)), a u prvih deset je ostao samo jedan dinosaurus sa tim udarcem - Cicipas, i pitanje je koliko dugo će opstati u prvih deset. Igra se unapređuje. Najbolji Borg i Konors ne bi ništa mogli uraditi protiv najboljeg Agasija i Samprasa, a oni apsolutno ništa protiv Federera, Nadala i Đokovića.

Trajce

pre 1 godinu

Kako neko uspe da pobedi Noleta,tako ga proglase za najveceg u istoriji...cekajte ljudi,polako,ima on leba da se najede pre nego pridje Noletu...evo vec sutra ce izgubiti od Mede...on je sjajan momak i igrac,ali Nole je pobedio sam sebe...vec na sledecem susretu ce ga ometlati!!!

Damjan Bjelobaba

pre 1 godinu

Siner koliko već na IW neće biti isti igrač kao danas. Još se nije rodio taj koji može da održava visok nivo tenisa kao Federer i Nadal, a kamo li kao Novak.
Bojim se da Sineru ne bude ovo samo labudova pesma i da se posle izgubi ili bude samo jedan od standardnih Top10 tenisera.

Sena

pre 1 godinu

Novi Djoković nije sigurno, jer sigurno neće osvojiti 26, 27+ GS koliko mu treba da bi bio novi Djoković. Al je sigurno da je već sad bolji od Alkarasa. Onaj mali Španac je samo pitanje vremena kad će se raspasti sa onakvim stilom igranja.

Milan

pre 1 godinu

Istina, najsličnija igra Novakovoj. Sviđa mi se što je mali mentalno stabilan, nema šanse da se raspadne na terenu. Bukvalno moraš da ga nadigraš do poslednjeg poena.

.

pre 1 godinu

Siner nije nikakav narocit talenat, Alkaras je mnogo mocniji teniser, koji ce osvojiti mnogo vise titula.
Jednostavno, Nolova igra je prevazidjena, on na GS ne moze da pobedjuje Alkaraza i Sinera, nego samo slabije tenisere kao sto su Fric i slicni, i to jedva.

Ivan V.

pre 1 godinu

Ima i Sineru da nametnu presiju kao Alkarasu i mali ima da propadne sledece godine.Ove godine moze da osvoji par turnira ali sledece,kad treba da se brane bodovi i kad svi ocekuju da osvajas sve trofeje ..e tada psiha puca sto se vidi kod malog spanca.Inace mi je Siner gotivniji nego Alkaras,posebno posle Zavrsnog turnira kada je pobedio Runea,iako mu nije trebalo a time je mogao da izbaci Novaka,a zatim ga je Novak pobedio u finalu.Respekt za to i za njega navijam posle Noleta!

Šomi

pre 1 godinu

Polako ljudi,rano je da se uporedjuje sa Novakom,ne on,nego bilo ko.. Novak ima 24 slema,ej bre 24,tesko je doci do 10 slema,pretesko do 15,a stici do 20 slema je veliki sportski podvig,o preko 20 slema necu ni da pricam,samo su dvojica u istoriji to uspela,to sve govori..

Trajce

pre 1 godinu

Kako neko uspe da pobedi Noleta,tako ga proglase za najveceg u istoriji...cekajte ljudi,polako,ima on leba da se najede pre nego pridje Noletu...evo vec sutra ce izgubiti od Mede...on je sjajan momak i igrac,ali Nole je pobedio sam sebe...vec na sledecem susretu ce ga ometlati!!!

Ivan V.

pre 1 godinu

Ima i Sineru da nametnu presiju kao Alkarasu i mali ima da propadne sledece godine.Ove godine moze da osvoji par turnira ali sledece,kad treba da se brane bodovi i kad svi ocekuju da osvajas sve trofeje ..e tada psiha puca sto se vidi kod malog spanca.Inace mi je Siner gotivniji nego Alkaras,posebno posle Zavrsnog turnira kada je pobedio Runea,iako mu nije trebalo a time je mogao da izbaci Novaka,a zatim ga je Novak pobedio u finalu.Respekt za to i za njega navijam posle Noleta!

Milan

pre 1 godinu

Istina, najsličnija igra Novakovoj. Sviđa mi se što je mali mentalno stabilan, nema šanse da se raspadne na terenu. Bukvalno moraš da ga nadigraš do poslednjeg poena.

Damjan Bjelobaba

pre 1 godinu

Siner koliko već na IW neće biti isti igrač kao danas. Još se nije rodio taj koji može da održava visok nivo tenisa kao Federer i Nadal, a kamo li kao Novak.
Bojim se da Sineru ne bude ovo samo labudova pesma i da se posle izgubi ili bude samo jedan od standardnih Top10 tenisera.

Šomi

pre 1 godinu

Polako ljudi,rano je da se uporedjuje sa Novakom,ne on,nego bilo ko.. Novak ima 24 slema,ej bre 24,tesko je doci do 10 slema,pretesko do 15,a stici do 20 slema je veliki sportski podvig,o preko 20 slema necu ni da pricam,samo su dvojica u istoriji to uspela,to sve govori..

dza ili bu?

pre 1 godinu

Ne verujem da je Kirjos zeleo da izjednaci Sinera i Djokovica po rezultatima. Osvojenim titulama, nedeljama na prvom mestu... Vec da ce Siner dominirati u ovoj generaciji. Poredi ga sa Alkarazom i daje prednost Sineru. Siner je zasluzio. Vredan je, skroman, odmeren korektan i ni malo prepotentan. Neka bude tako.

Živojin zvani Zvrk

pre 1 godinu

Danil će ga glatko pobediti, upamtite kad ovo kažem. Javljam se u komentarima posle meča.
Nije Siner toliko jak koliko je Nole slabo igrao, čitav turnir.
Zašto Nole nije igrao dobro ovaj put?
Zato što se bio opustio kao nikad do sad, non šanlantan pristup svemu plus dozvolio sebi da ga svaki nalokani idiot iz publike iznervira.
Zato što sve više i više vredja svoj tim bez respekta.
Zato što nesvesno mnogo stvari radi protiv sebe…

AO24

pre 1 godinu

Kakvi komentari ,koliko kompleksa,zavisti i ljubomore.Niko nije rekao da je Sinner vec sada novi Nole bez osvojenog slema vec da svojim nacinom igre i svojim stavom podseca na Noleta sa pocetka karijere ,negde 2007,2008... A to da lì ce nesto uzeti i koliko vreme ce pokazati.
Kada se 2007 pisalo Nole potencijalno novi Federer tad vam nije smetalo?
Kakvih likova...

C he

pre 1 godinu

Da se ne lazemo,Siner je u vrhu vec skoro godinu dana.Non stop napreduje i ne bi me cudilo da osvoji Melburn.Ukoliko nastavi ovako,vladaće tenisom ubuduće.Realno.

dush

pre 1 godinu

Sinner I Alcaraz su sretni jer su 15-20 godina mladji od velike trojke, pa ce moci da osvajaju GS. Tu privilegiju nisu imali Medvedev, Zverev, Cicipas I Ako su 10 godina mladji(od Federera 15). I dalje se prica o nekom rivalstvu izmedju Novaka I Alcaraza/Sunnera a razlika je 15 godina. Ne secam se da se pricalo o rivalstvu izmedju Federera I Sampras/Agasi Iako je znatna manja razlika u godinama(10 godina)

Sena

pre 1 godinu

Novi Djoković nije sigurno, jer sigurno neće osvojiti 26, 27+ GS koliko mu treba da bi bio novi Djoković. Al je sigurno da je već sad bolji od Alkarasa. Onaj mali Španac je samo pitanje vremena kad će se raspasti sa onakvim stilom igranja.

Knezevic Zoran

pre 1 godinu

Mene ne čude ovi komentatori iz okolnih državolikih tvorevina odnosno, naše bivše "braće". Oni godinama žive nadajućći se bilo kakvoj našoj nesreći ili porazu. Novak, kao uspešna i lepa personifikacija Srba i Srbije je samo posredno, bio izložen neverovatnoj mržnji i šizofrenoj histeriji. Čude me ovi domaći jadovani, kojima komanduju još niže ljudske strasti ili, da budem jasniji, mržnja, pakost i ljubomora. Jedva su dočekali da Novak "padne" da bi oni pokazali da su "bili u pravu" kada su ga opanjkavali na primitivne i nepristojne načine? "Eto, zar vam nismo govorili"?! A šta je prirodnije nego da sportista, koji je toliko vremena bio neporažen, koji je toliko vremena na mestu broj 1, koji više od decenije dominira u ovom sportu, izgubi neki meč? I već je to razlog za slavlje, za seirenje, za urodjeničke krike radosti, te naše, domaće moralne gologuzije, tako i ovih u okruženju, kojima je mržnja prema Srbiji i Srbim osnosv postojanja. I politika, i eksport i import. Novak je zastao a, da li će da se podigne i ponovo pobedjuje zavisi samo od njega. I ovo što je uradio, više je nego što će bilo koji mladi sportista ostvariti.

Zeljko

pre 1 godinu

# Zivojin zvan zvrk

Eto,ja ti kazem da si u totalnoj zabludi i da sutra Medvedev nema nikakve sanse protiv Sinnera.
3-1 u setovima za mladog Talijana.
Vidimo se u komentarima poslije meča.

Predo

pre 1 godinu

Moguće čak i unapređena verzija, što je sasvim logično, jer mlađi igrači se ugledaju na najbolje, kao što je Đoković učio od Samprasa,Agasija, Federera i Nadala, sada je on reper, pa imate već mnogo njegovih "kopija" među mlađim igračima. Novak je igrao sa dvojicom, koji još nisu dostigli taj nivo, sa Prizmićem i Ečeverijem, ali i Fric je jako mnogo "pokupio" od Đokovića zadnjih godina, ali njegovo telo i psiha to ne mogu ispratiti. Stalno slušamo o lepoti jednoručnog bekhenda (i ja ga koristim, kao pravi dinosaurus)), a u prvih deset je ostao samo jedan dinosaurus sa tim udarcem - Cicipas, i pitanje je koliko dugo će opstati u prvih deset. Igra se unapređuje. Najbolji Borg i Konors ne bi ništa mogli uraditi protiv najboljeg Agasija i Samprasa, a oni apsolutno ništa protiv Federera, Nadala i Đokovića.

RG Fan

pre 1 godinu

Sta ce biti ako Medvedev isprangija Sinera?
(Damir, 27. januar 2024 10:13)

Ništa reći će da je njegova izjava pogrešno protumačena ili nešto slično. Go with the flow i uzimaš dobre pare za komentarisanje, bez ikakvog narušavanja kredibiliteta svojim izjavama i procenama. Tako Mats živi lepo godinama, zašto ne bi i Nik.

srle

pre 1 godinu

Pa isprangijao je tako i Noleta, tako da Kirjosova tvrdnja opet, na čudan način, stoji. :) Meda prangija Noleta, novog ili starog. Znam, bila bi bolja fora da je reč o nekom ko nije simpatičan, ali šta ću kad fore ne biram prema naklonosti.
(Robert, 27. januar 2024 12:40)

U redu, Siner je pobedio najboljeg tenisera svih vremena u njegovoj 37-oj godini, pa je zato sad on najbolji svih vremena. U pravu si, Kirjos ima poentu, samo postoji jedna začkoljica. Polako, mlad je on, Sineru nedostaje samo 24 grend slem trofeja da bude kao Nole. PS. Vidim kako je Meda isprangijao Noleta na prošlom US Openu, izgubio je samo 3-0 u finalu.

ko-ometator

pre 1 godinu

Isto to su govorili i o Alkarazu kada je pobedio Novaka. Doduse iskren da budem Siner je ostavio mnogo bolji utisak, dosta dobro je odigrao ceo meč i pokazao i mentalnu snagu. Iako navijam za Medvedeva (kada nema Novaka), Siner je po meni blagi favorit za osvajanje na osnovu igara na ovom Openu.

bla bla

pre 1 godinu

Ovo klinci samo imaju sreće da nema više Nadala i Fede i da je Novak pri kraju ,ovako će se nauzimati jeftinih GS ,ali to opet neće biti neki broj da sad treba da se zanosimo njima ,do 10…ovi malo stariji su najgore prošli ,tipa Cipiripi ,Zverev,Rud …njih su tukli prvo velika trojka pa sad klinci ,i neće uzeti GS nikada…Meda nek zahvali Novaku na onom poklonu na U.S openu…biće lepo rivalstvo Alkaraz-Siner,dva različita stila igre ,ono sto publiku uzbudjuje i deli

Z

pre 1 godinu

Kada sam razmišljao koga bih voleo da gledam i da pratim kada se Nole penzioniše nekako su mi Siner i Rublev bili najgotivniji … onda sam pročitao da je Siner potpisao ugovor sa NIKE na 120M i bilo mi je jasno da je to sledeći projekat i da će on da bude glavni !!!
Ali vraticemo se imamo plan ne brinite, ubacujemo Noleta 2 (Stefan) u igru za 5 godina …

Kirijos reporter

pre 1 godinu

I o Kirijosu se pricalo da je talenat da ce vladati tenisom a sada je reporter. I Alkaraz je poceo sa izjavama umesto da igra tenis.

.

pre 1 godinu

Siner nije nikakav narocit talenat, Alkaras je mnogo mocniji teniser, koji ce osvojiti mnogo vise titula.
Jednostavno, Nolova igra je prevazidjena, on na GS ne moze da pobedjuje Alkaraza i Sinera, nego samo slabije tenisere kao sto su Fric i slicni, i to jedva.

Milorad

pre 1 godinu

Ce vidimo sutra da li je Siner novi Djokovic, ne verujem da moze Siner da izdrzi Medvedevo prebacivanje loptice do besvesti ima da prodje kao i Zverev u aut ili mrezicu.

Voja

pre 1 godinu

Čoveče kolika je Novak teniska gromada. Da čim ga neko pobedi odmah ga proglase velikanom i narodnim herojem. Dva dana spotrtski portali bruje o čudu zvanom: Novak izgubio meč. Pišu se epske hronike i analize, predviđa se budućnost, sastavljaju testamenti. Hejteri likuju. Navijači tuguju. Fali još samo Kuran i Bibliju neko da uzme da prepravlja.

Znam coveka

pre 1 godinu

Nema novog Djokovica.
Ima novih sjajnih tenisera, Alkaraz je pokazao neverovatnu igru prosle godine, Siner je poslednjih nedelja, ili meseci izvanredan.
Medvedev je fenomenalan igrac, uostalom, vec je bio broj 1.
Nadam se da cemo uzivati u igri najboljeg ikada jos neku godinu.

Dex

pre 1 godinu

Kada bude imao 24 slema, 40 Mastersa i preko 400 sedmica broj jedan onda može biti novi Djokovic.
Da ne nabrajam sve ostalo …. zato ostali u rupe i psssttt

Delboj

pre 1 godinu

Ma ni slican, decko igra ofanzivni tenis, izlazi na mrezu, voli winnere. Da ne govorimo o ponasanju na terenu i van.
(Olja, 27. januar 2024 10:27)

Decko je kao nedonošče. Igra se sa stopalima. A po ponašanju kao djak prvak. Slomice se ako ga pipnes.

Robert

pre 1 godinu

Sta ce biti ako Medvedev isprangija Sinera?
(Damir, 27. januar 2024 10:13)

Pa isprangijao je tako i Noleta, tako da Kirjosova tvrdnja opet, na čudan način, stoji. :) Meda prangija Noleta, novog ili starog. Znam, bila bi bolja fora da je reč o nekom ko nije simpatičan, ali šta ću kad fore ne biram prema naklonosti.

facts

pre 1 godinu

Ima ovde raznoraznih komentara, koji to jesu i koji to nisu. Mislim da ce sa ovom konstatacijom biti saglasno 90% ljudi: da je Djokovic sam prema sebi bio malo manje nemilosrdan i surov, imao bi trecinu vise osvojenog i bio daleko ispred bilo kakvih "konkurenata". Koliko je turnira "poklonio" protivnicima samo on zna.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Ima ovde raznoraznih komentara, koji to jesu i koji to nisu. Mislim da ce sa ovom konstatacijom biti saglasno 90% ljudi: da je Djokovic sam prema sebi bio malo manje nemilosrdan i surov, imao bi trecinu vise osvojenog i bio daleko ispred bilo kakvih "konkurenata". Koliko je turnira "poklonio" protivnicima samo on zna.
(facts, 28. januar 2024 09:27)

Isto to možeš da kažeš i za Nadala i Federera. Nadal nije igrao, ili je igrao nespreman na bar 20 GS-a, Federer nekoliko puta ispuštao meč lopte protiv Nadala i Djokovića, pa šta?
To je sastavni deo sporta. Samo za nebeski narod su činjenice ( facts malo morgen) ono što se zove "šta bi bilo kad bi bilo".
To nisu činjenice, već projekcije "šta je babi milo, to joj se i snilo."

.

pre 1 godinu

Siner nije nikakav narocit talenat, Alkaras je mnogo mocniji teniser, koji ce osvojiti mnogo vise titula.
Jednostavno, Nolova igra je prevazidjena, on na GS ne moze da pobedjuje Alkaraza i Sinera, nego samo slabije tenisere kao sto su Fric i slicni, i to jedva.

Damjan Bjelobaba

pre 1 godinu

Siner koliko već na IW neće biti isti igrač kao danas. Još se nije rodio taj koji može da održava visok nivo tenisa kao Federer i Nadal, a kamo li kao Novak.
Bojim se da Sineru ne bude ovo samo labudova pesma i da se posle izgubi ili bude samo jedan od standardnih Top10 tenisera.

Knezevic Zoran

pre 1 godinu

Mene ne čude ovi komentatori iz okolnih državolikih tvorevina odnosno, naše bivše "braće". Oni godinama žive nadajućći se bilo kakvoj našoj nesreći ili porazu. Novak, kao uspešna i lepa personifikacija Srba i Srbije je samo posredno, bio izložen neverovatnoj mržnji i šizofrenoj histeriji. Čude me ovi domaći jadovani, kojima komanduju još niže ljudske strasti ili, da budem jasniji, mržnja, pakost i ljubomora. Jedva su dočekali da Novak "padne" da bi oni pokazali da su "bili u pravu" kada su ga opanjkavali na primitivne i nepristojne načine? "Eto, zar vam nismo govorili"?! A šta je prirodnije nego da sportista, koji je toliko vremena bio neporažen, koji je toliko vremena na mestu broj 1, koji više od decenije dominira u ovom sportu, izgubi neki meč? I već je to razlog za slavlje, za seirenje, za urodjeničke krike radosti, te naše, domaće moralne gologuzije, tako i ovih u okruženju, kojima je mržnja prema Srbiji i Srbim osnosv postojanja. I politika, i eksport i import. Novak je zastao a, da li će da se podigne i ponovo pobedjuje zavisi samo od njega. I ovo što je uradio, više je nego što će bilo koji mladi sportista ostvariti.

Delboj

pre 1 godinu

Ma ni slican, decko igra ofanzivni tenis, izlazi na mrezu, voli winnere. Da ne govorimo o ponasanju na terenu i van.
(Olja, 27. januar 2024 10:27)

Decko je kao nedonošče. Igra se sa stopalima. A po ponašanju kao djak prvak. Slomice se ako ga pipnes.

Trajce

pre 1 godinu

Kako neko uspe da pobedi Noleta,tako ga proglase za najveceg u istoriji...cekajte ljudi,polako,ima on leba da se najede pre nego pridje Noletu...evo vec sutra ce izgubiti od Mede...on je sjajan momak i igrac,ali Nole je pobedio sam sebe...vec na sledecem susretu ce ga ometlati!!!

Živojin zvani Zvrk

pre 1 godinu

Danil će ga glatko pobediti, upamtite kad ovo kažem. Javljam se u komentarima posle meča.
Nije Siner toliko jak koliko je Nole slabo igrao, čitav turnir.
Zašto Nole nije igrao dobro ovaj put?
Zato što se bio opustio kao nikad do sad, non šanlantan pristup svemu plus dozvolio sebi da ga svaki nalokani idiot iz publike iznervira.
Zato što sve više i više vredja svoj tim bez respekta.
Zato što nesvesno mnogo stvari radi protiv sebe…

Milorad

pre 1 godinu

Ce vidimo sutra da li je Siner novi Djokovic, ne verujem da moze Siner da izdrzi Medvedevo prebacivanje loptice do besvesti ima da prodje kao i Zverev u aut ili mrezicu.

Robert

pre 1 godinu

Sta ce biti ako Medvedev isprangija Sinera?
(Damir, 27. januar 2024 10:13)

Pa isprangijao je tako i Noleta, tako da Kirjosova tvrdnja opet, na čudan način, stoji. :) Meda prangija Noleta, novog ili starog. Znam, bila bi bolja fora da je reč o nekom ko nije simpatičan, ali šta ću kad fore ne biram prema naklonosti.

Sena

pre 1 godinu

Novi Djoković nije sigurno, jer sigurno neće osvojiti 26, 27+ GS koliko mu treba da bi bio novi Djoković. Al je sigurno da je već sad bolji od Alkarasa. Onaj mali Španac je samo pitanje vremena kad će se raspasti sa onakvim stilom igranja.

C he

pre 1 godinu

Da se ne lazemo,Siner je u vrhu vec skoro godinu dana.Non stop napreduje i ne bi me cudilo da osvoji Melburn.Ukoliko nastavi ovako,vladaće tenisom ubuduće.Realno.

Šomi

pre 1 godinu

Polako ljudi,rano je da se uporedjuje sa Novakom,ne on,nego bilo ko.. Novak ima 24 slema,ej bre 24,tesko je doci do 10 slema,pretesko do 15,a stici do 20 slema je veliki sportski podvig,o preko 20 slema necu ni da pricam,samo su dvojica u istoriji to uspela,to sve govori..

Z

pre 1 godinu

Kada sam razmišljao koga bih voleo da gledam i da pratim kada se Nole penzioniše nekako su mi Siner i Rublev bili najgotivniji … onda sam pročitao da je Siner potpisao ugovor sa NIKE na 120M i bilo mi je jasno da je to sledeći projekat i da će on da bude glavni !!!
Ali vraticemo se imamo plan ne brinite, ubacujemo Noleta 2 (Stefan) u igru za 5 godina …

AO24

pre 1 godinu

Kakvi komentari ,koliko kompleksa,zavisti i ljubomore.Niko nije rekao da je Sinner vec sada novi Nole bez osvojenog slema vec da svojim nacinom igre i svojim stavom podseca na Noleta sa pocetka karijere ,negde 2007,2008... A to da lì ce nesto uzeti i koliko vreme ce pokazati.
Kada se 2007 pisalo Nole potencijalno novi Federer tad vam nije smetalo?
Kakvih likova...

ko-ometator

pre 1 godinu

Isto to su govorili i o Alkarazu kada je pobedio Novaka. Doduse iskren da budem Siner je ostavio mnogo bolji utisak, dosta dobro je odigrao ceo meč i pokazao i mentalnu snagu. Iako navijam za Medvedeva (kada nema Novaka), Siner je po meni blagi favorit za osvajanje na osnovu igara na ovom Openu.

Ivan V.

pre 1 godinu

Ima i Sineru da nametnu presiju kao Alkarasu i mali ima da propadne sledece godine.Ove godine moze da osvoji par turnira ali sledece,kad treba da se brane bodovi i kad svi ocekuju da osvajas sve trofeje ..e tada psiha puca sto se vidi kod malog spanca.Inace mi je Siner gotivniji nego Alkaras,posebno posle Zavrsnog turnira kada je pobedio Runea,iako mu nije trebalo a time je mogao da izbaci Novaka,a zatim ga je Novak pobedio u finalu.Respekt za to i za njega navijam posle Noleta!

Predo

pre 1 godinu

Moguće čak i unapređena verzija, što je sasvim logično, jer mlađi igrači se ugledaju na najbolje, kao što je Đoković učio od Samprasa,Agasija, Federera i Nadala, sada je on reper, pa imate već mnogo njegovih "kopija" među mlađim igračima. Novak je igrao sa dvojicom, koji još nisu dostigli taj nivo, sa Prizmićem i Ečeverijem, ali i Fric je jako mnogo "pokupio" od Đokovića zadnjih godina, ali njegovo telo i psiha to ne mogu ispratiti. Stalno slušamo o lepoti jednoručnog bekhenda (i ja ga koristim, kao pravi dinosaurus)), a u prvih deset je ostao samo jedan dinosaurus sa tim udarcem - Cicipas, i pitanje je koliko dugo će opstati u prvih deset. Igra se unapređuje. Najbolji Borg i Konors ne bi ništa mogli uraditi protiv najboljeg Agasija i Samprasa, a oni apsolutno ništa protiv Federera, Nadala i Đokovića.

srle

pre 1 godinu

Pa isprangijao je tako i Noleta, tako da Kirjosova tvrdnja opet, na čudan način, stoji. :) Meda prangija Noleta, novog ili starog. Znam, bila bi bolja fora da je reč o nekom ko nije simpatičan, ali šta ću kad fore ne biram prema naklonosti.
(Robert, 27. januar 2024 12:40)

U redu, Siner je pobedio najboljeg tenisera svih vremena u njegovoj 37-oj godini, pa je zato sad on najbolji svih vremena. U pravu si, Kirjos ima poentu, samo postoji jedna začkoljica. Polako, mlad je on, Sineru nedostaje samo 24 grend slem trofeja da bude kao Nole. PS. Vidim kako je Meda isprangijao Noleta na prošlom US Openu, izgubio je samo 3-0 u finalu.

dush

pre 1 godinu

Sinner I Alcaraz su sretni jer su 15-20 godina mladji od velike trojke, pa ce moci da osvajaju GS. Tu privilegiju nisu imali Medvedev, Zverev, Cicipas I Ako su 10 godina mladji(od Federera 15). I dalje se prica o nekom rivalstvu izmedju Novaka I Alcaraza/Sunnera a razlika je 15 godina. Ne secam se da se pricalo o rivalstvu izmedju Federera I Sampras/Agasi Iako je znatna manja razlika u godinama(10 godina)

Dex

pre 1 godinu

Kada bude imao 24 slema, 40 Mastersa i preko 400 sedmica broj jedan onda može biti novi Djokovic.
Da ne nabrajam sve ostalo …. zato ostali u rupe i psssttt

Zeljko

pre 1 godinu

# Zivojin zvan zvrk

Eto,ja ti kazem da si u totalnoj zabludi i da sutra Medvedev nema nikakve sanse protiv Sinnera.
3-1 u setovima za mladog Talijana.
Vidimo se u komentarima poslije meča.

bla bla

pre 1 godinu

Ovo klinci samo imaju sreće da nema više Nadala i Fede i da je Novak pri kraju ,ovako će se nauzimati jeftinih GS ,ali to opet neće biti neki broj da sad treba da se zanosimo njima ,do 10…ovi malo stariji su najgore prošli ,tipa Cipiripi ,Zverev,Rud …njih su tukli prvo velika trojka pa sad klinci ,i neće uzeti GS nikada…Meda nek zahvali Novaku na onom poklonu na U.S openu…biće lepo rivalstvo Alkaraz-Siner,dva različita stila igre ,ono sto publiku uzbudjuje i deli

Kirijos reporter

pre 1 godinu

I o Kirijosu se pricalo da je talenat da ce vladati tenisom a sada je reporter. I Alkaraz je poceo sa izjavama umesto da igra tenis.

Milan

pre 1 godinu

Istina, najsličnija igra Novakovoj. Sviđa mi se što je mali mentalno stabilan, nema šanse da se raspadne na terenu. Bukvalno moraš da ga nadigraš do poslednjeg poena.

Voja

pre 1 godinu

Čoveče kolika je Novak teniska gromada. Da čim ga neko pobedi odmah ga proglase velikanom i narodnim herojem. Dva dana spotrtski portali bruje o čudu zvanom: Novak izgubio meč. Pišu se epske hronike i analize, predviđa se budućnost, sastavljaju testamenti. Hejteri likuju. Navijači tuguju. Fali još samo Kuran i Bibliju neko da uzme da prepravlja.

dza ili bu?

pre 1 godinu

Ne verujem da je Kirjos zeleo da izjednaci Sinera i Djokovica po rezultatima. Osvojenim titulama, nedeljama na prvom mestu... Vec da ce Siner dominirati u ovoj generaciji. Poredi ga sa Alkarazom i daje prednost Sineru. Siner je zasluzio. Vredan je, skroman, odmeren korektan i ni malo prepotentan. Neka bude tako.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Ima ovde raznoraznih komentara, koji to jesu i koji to nisu. Mislim da ce sa ovom konstatacijom biti saglasno 90% ljudi: da je Djokovic sam prema sebi bio malo manje nemilosrdan i surov, imao bi trecinu vise osvojenog i bio daleko ispred bilo kakvih "konkurenata". Koliko je turnira "poklonio" protivnicima samo on zna.
(facts, 28. januar 2024 09:27)

Isto to možeš da kažeš i za Nadala i Federera. Nadal nije igrao, ili je igrao nespreman na bar 20 GS-a, Federer nekoliko puta ispuštao meč lopte protiv Nadala i Djokovića, pa šta?
To je sastavni deo sporta. Samo za nebeski narod su činjenice ( facts malo morgen) ono što se zove "šta bi bilo kad bi bilo".
To nisu činjenice, već projekcije "šta je babi milo, to joj se i snilo."

RG Fan

pre 1 godinu

Sta ce biti ako Medvedev isprangija Sinera?
(Damir, 27. januar 2024 10:13)

Ništa reći će da je njegova izjava pogrešno protumačena ili nešto slično. Go with the flow i uzimaš dobre pare za komentarisanje, bez ikakvog narušavanja kredibiliteta svojim izjavama i procenama. Tako Mats živi lepo godinama, zašto ne bi i Nik.

Znam coveka

pre 1 godinu

Nema novog Djokovica.
Ima novih sjajnih tenisera, Alkaraz je pokazao neverovatnu igru prosle godine, Siner je poslednjih nedelja, ili meseci izvanredan.
Medvedev je fenomenalan igrac, uostalom, vec je bio broj 1.
Nadam se da cemo uzivati u igri najboljeg ikada jos neku godinu.

facts

pre 1 godinu

Ima ovde raznoraznih komentara, koji to jesu i koji to nisu. Mislim da ce sa ovom konstatacijom biti saglasno 90% ljudi: da je Djokovic sam prema sebi bio malo manje nemilosrdan i surov, imao bi trecinu vise osvojenog i bio daleko ispred bilo kakvih "konkurenata". Koliko je turnira "poklonio" protivnicima samo on zna.