Subota, 24.01.2015.

09:00

Novak u tri seta do četvrtog kola

Najbolji teniser sveta Novak Đoković plasirao se u četvrto kolo Australijan opena pobedom nad Fernandom Verdaskom sa 7:6, 6:3, 6:4.

Autor: ĐN

Novak u tri seta do èetvrtog kola IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

role zarolaj

pre 10 godina

.a Novak nije neko ko je mentalno dovoljno jak da se izvuce iz toga
hahahahahahhahahah,na cemu li si ti druze?ili ti pricas o nekom novaku koji nije novak djokovic?

role zarolaj

pre 10 godina

(Oskar, 24. januar 2015 11:11)
oskare odaje te pravopis i gramatika ko si i odakle si,a posto znamo odakle si znamo i da ti srce junacko ne dozvoljava da navijas za srbe...

Federer je tamo gde Nadal nikad neće biti

pre 10 godina

(Federer je tamo gde Nole nikad nije bio a to je na 17GS, 24. januar 2015 22:46)
Nadal provalije više i ne broji.

Federer je tamo gde Nole nikad nije bio a to je na 17GS

pre 10 godina

Igra kao leptir zato ce i tesko osvojiti.Nema mucenja nema psiholoskog momenta gdje je u frci..A to nije dobro. Jedini dobar aspekt je sto se ne umara inace mucenje I provlacenje kroz meceve je super podloga za osvajanje jer se igrac tokom takmicenja istrosi emotivno I mentalno,prodje te fazice I bubice srljanja I voljan je vise da rizikuje I uziva.A ovako kad krene odjednom nizbrdo krene frka..a Novak nije neko ko je mentalno dovoljno jak da se izvuce iz toga.Da je sve ostalo u pitanju vjerovatno bi svaki GS osim RG relativno redovno uzimao ali glava je veliki aspekt necije igre zato Novak I ima samo 7 GS (samo za njegov nivo igre).Mecevi izmedju njega I Rafe sve govore. .Nole da bi njega dobio mora igrat bar 2x bolje od Rafe jer zna da u kakvoj god provaliji da je Rafina glava I pristup mecu je nepromjenjiv.Da ima Rafinu glavu ko zna koja bi mu granica bila osvojenih GS I ovo govorim kao veliki fan Nadala.Zato I volim Rafu jer za svaki trofej je radio I grebao 2x vise od svih jer nije spreman da odustane iako je tehnicki vjerovatno nivo ispod Novaka I Rodzera (osim forhenda I pasing sotova koji su superiorni).Zasluzuje da predje Federerov broj GS titula a vrijeme mu curi..ima jos 2 godine I 8 sansi.Pa neka on I Novak podijele po 4:)

bole cinjenice,a?

pre 10 godina

I Čilić i Berdih,a bogami i Sepi su igračine za ove pacere što ima u žrebu ovaj teniser iz Monte Karla!
I nije baš svako ko ne navija za njega Hrvat!
(Z&Z, 24. januar 2015 20:31)

Ne znam koji je to teniser iz Monte Karla ali znam kakav rezultat u medjusobnim odnosima ima teniser iz Srbije sa tim igracinama u odnosu na pacere iz njegovog zreba

Djokovic- Berdych 17:2
Djokovic-Cilic 10:0
Djokovic-Seppi 10:0

I kome je uopste bitno za koga navijaju Hrvati?

Z&Z

pre 10 godina

@svete
I Čilić i Berdih,a bogami i Sepi su igračine za ove pacere što ima u žrebu ovaj teniser iz Monte Karla!
I nije baš svako ko ne navija za njega Hrvat!

a gde je sad Federer

pre 10 godina

Kakva loša igra od Djokovića. Jedna od najlošijiš što sam dugo gledao. Ritern potpuno truo sa forhend strane posebno. U trećem setu standradno loš kao po običaju. Ne znam kad dodje neko jači bude li igrao ovako može se počet pripremat za dejvis kup.
(Oskar, 24. januar 2015 11:11)

U pravu si Oskare. Kome je jos interesantno kad neko pocisti protivnika sa 3:0,lose da gore ne moze biti. Onaj Nadalov mec protiv Tima Smiceka 112-og igraca na svetu u 5 setova, pa Smicekovo poklanjanje poena Nadalu, pa Rafino bacanje na kolena i grcevito plakanje sto je prosao drugo kolo, to je fenomenalan tenis . A tek osica, pcelica koja je bocnula Federera u prstic pa ....uh cekaj

Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.

pre 10 godina

Ovako izgleda zreb:
mec #1 No1e - Muller
mec #2 F.Lopez - Raonic
mec #3 Wawrinka - G-Lopez
mec #4 Ferrer- Nishikori
mec #5 Berdych - Tomic
mec #6 Anderson - Nadal
mec #7 Murray - Dimitrov
mec #8 Kyrgios - Seppi
mec #9 pobednici duela #1 i #2 (1/4 finale)
mec #10 pobednici duela #3 i #4 (1/4 f)
mec #11 pobednici duela #5 i #6 (1/4 f)
mec #12 pobednici duela #7 i #8 (1/4 f)
mec #13 pobednici duela #9 i #10 (polufinale)
mec #14 pobednici duela #11 i #12 (polufinale)
mec #15 pobednici duela #13 i #14 (finale AO15).
Po meni, ako Nole prodje do finala, potencijalni protivnici mu mogu biti Raonic (u 1/4 f), Vavrinka (u 1/2 f), a u finalu bi to mogli biti Marej ili Dimitrov ili Nadal ili Berdih.

Svete

pre 10 godina

I ovo malo tenisera u zrebu sto imaju kakvo takvo ime u svetu tenisa,ispadaju nekim cudom,tako da ce u cetvrtfinalu da igra sa Tomicem (posto mu je dezurni oponent Fonjini ispao) ,a u polufinalu ce sa Lopezom.
Ionako lagan zreb u hodu mu postaje smesan! Ali posto je to uvek tako,nista iznenadjujuce,cak stavise ocekivano!
(Z&Z, 24. januar 2015 13:30)

Zaj....ebo si se !!! U 1/4 finalu Djokovic ide na Cilica, on mu je ipak jedna od omiljenijih musterija, a kada njega prevaspita u polufinalu jos jedan redovan pacijent Berdih, i onda bih voleo u finalu, onako kao slag na tortu da odigra sa Sepijem, i eto nove titule i novih mukica za tebe i slicne pacijente !!!

rastko

pre 10 godina

Da li ti to pokušavaš da budeš nova baba Vanga ili možda vidovita Zorka, ili si samo jedan tužni zlobnik? Kao što vidiš, naš Nole je neprevazidjeni car i GOSPODIN!

Simke

pre 10 godina

Nišikori, Marej, Vavrenka i Novak su pokazali najviše za sada na AO 2015. Nadal iako je zadnji meč lako pobedio, ne deluje toliko furiozno i moćno kao nekada, jer se jasno vidi da nije još 100% siguran i spreman.
Sam bog zna ko će osvojiti ovaj gs, ali ako Novak nastavi da igra sve bolje i bolje, eto njemu a i nama 8 GS titule.
Novak ne bi trebalo da ima problema sa Mulerom, a onda ide na Raonića koji takođe igra odlično, ili Lopeza, ali mislim da će Raonić proći španca.
Zatim bi trebalo u 1/2 finalu Vavrenka ili Nišikori, a kako se stvari odvijaju, u finalu ga čeka Endi, ili Nadal naravno.
Biće teško ali ako neko može onda je to Novak Đoković!

Z&Z

pre 10 godina

I ovo malo tenisera u zrebu sto imaju kakvo takvo ime u svetu tenisa,ispadaju nekim cudom,tako da ce u cetvrtfinalu da igra sa Tomicem (posto mu je dezurni oponent Fonjini ispao) ,a u polufinalu ce sa Lopezom.
Ionako lagan zreb u hodu mu postaje smesan! Ali posto je to uvek tako,nista iznenadjujuce,cak stavise ocekivano!

goran

pre 10 godina

Nimalo lak mec za Noleta ,svi koji govore da se nije ni oznojio nisu u pravu uopste,Verdasko je ovim izdanjem podsetio na stare dane kada je bio jedan od top ten igraca, i ovom igrom je podsetio na cuveni mec sa Nadalom koji je otisao u pet setova i gde je Nadal jedva pobedio , da je danas samo malo bio konstantniji i pribraniji u nekim udarcima i da nije srljao za vinerima (sto mu je inace mana tokom cele karijere) gledali bi sasvim drugaciji rasplet dogadjaja i ne bi mogao Nole da zavrsi posao u tri seta , uostalom prvi set koji se okoncao tek u taj brejku dovoljno govori koliko je Nole morao da se pomuci da bi dobio taj set , s druge strane opet Nole nije danas bio na maksimu na kakvom ocekujemo da bude ,nadajmo se da ce podizati svoju igru na veci nivo kako turnir bude odmicao , u sledecem kolu ga ceka Zil Miler,mnogi ce reci lak protivnik ,ali daleko od toga da je lagan, ima izuzetan servis i ako ga krene nece biti nimalo lako Noletu koji u poslednje vreme najvise ima problema upravo sa igracima koji razorno i jako serviraju a Zil Miler je upravo takav tip igraca, morace Nole da odigra maksimalno skoncentrisano i da ne dozvoli sebi opustanje ni u jednom trenutku , ni danas se Nole nije opustao ali je Verdasko na neverovatan nacin spasavao brejk lopte , mada ruku na srce morao bi Nole da se potrudi na realizaciji brejk lopti jer je danas mnogo toga propustao i mogao je da prelomi i set i mec mnogo ranije ,a ne da dopusta protivniku da se podigne i da se vrati u mec..

Tenis

pre 10 godina

Idemo Novace! Svi verujemo i nadamo se petoj tituli u Australiji.
Novak realno gledano ima najvece sanse od svih da osvoji titulu, ali
bice dramaticno u polufinalu odnosno u finalu, a eventualni mec sa Raonicem ce takodje biti neugodan... Polufinale protiv Vavrinke ili Nisikorija ce da bude finale pre finala, a ukoliko Rafa proigra, a za to postoje vec dobre sanse, dodatno finale protiv njega ima da bude (bar u mom slucaju) cupanje zivaca i kidanje dzigerice. :)
Koliko god bude napeto u zavrsnici, isto tako ce biti i lepo. Kroz taj odnos napeto/lepo, pravi navijaci i sportski obozavaoci poznaju katarzu. :)

параноид

pre 10 godina

Ја не знам зашто људи имају и замерку на проценат брејк лопти? Јеcте ли ви гледали меч или гледате cамо cтатиcтику? Од оних 6 лопти у првом cету, cамо cе на једној развио поен и ту јеcте Новак промашио форхенд по паралели. А шта је по вама требало да уради cа оним оcталим бомбама?
Мени cе јако допада Новакова форма и миcлим да је извеcно финале између њега и Ендија. То је моја прогноза, једино ме мало плаши Раонић...

@veliki strumf
Ја cам гледао cамо четврти cет између Ферера и Cимона, фантаcтичан меч и далеко од cамо пребацивања.

Melenci

pre 10 godina

ako je Vilander nahvalio Noleta,onda pljuvaci treba da cute.Ne kazem da je Noletu ovo maksimum,ali ide ka tome.Verdasku svaka cast na prikazanoj igri,prikazao je tenis za respekt.Nole se osecao sasvim komotno,rastereceno,siguran u svoju igru.Ne mislim da ce Miler biti tezi zadatak,tako da je veoma blizu da odbrani bodove od prosle godine.Od ponedeljka pocinju velike bitke,tada se postaje junak turnira.Bez komentara sam o prognozi,samo sam svim srcem uz Noleta.

Nebojša

pre 10 godina

Kakva loša igra od Djokovića. Jedna od najlošijiš što sam dugo gledao. Ritern potpuno truo sa forhend strane posebno. U trećem setu standradno loš kao po običaju. Ne znam kad dodje neko jači bude li igrao ovako može se počet pripremat za dejvis kup.
(Oskar, 24. januar 2015 11:11)


Da su tvoji ko rod rodjeni Fedex i Rafa ovako loše igrali prvi nebi ispao a drugi nebi seta ispustio.

psiholog

pre 10 godina

(Adi, 24. januar 2015 11:37)

Pa idi pitaj ga. Valjda on zna. Došlo mu. Čovek ne želi da sputava emocije kao neki, da bi se dodvorio nekom ili da kreira određenu sliku o sebi u javnosti. Ne želi da se usteže. Ako mu se psuje, opsovaće. Briga njega šta će neko reći. To je retka privilegija. Čovek je tako slobodniji.

Боки

pre 10 godina

Све у свему добар меч Новака. Сви би ми волели да Ђоковић побеђује све противнике са 6:0,6:0,6:0,али Вердаско је бивши топ 10 играч и бивши полуфиналиста Аустралиан Опена. Значи, човек није залутао на турнир. Што се брејк лопти тиче Вердаско је стварно одлично сервирао у тим моментима. Човек је леворук и сви "леваци" имају предност у односу на дешњаке кад сервирају у предност страну. Да ли је ово Новаков најбољи тенис? Није,али је сигурно најбољи меч који је одиграо ове сезоне...

to be continued

pre 10 godina

Impresionirala je Novakova hladnoća-smirenost i potpuna kontrola. Igrao kolko treba, ne na maksimumu, ali "mentalno" je pokidao, delovao je kao pobednik od početka do kraja, za razliku od Fernanda. Verdasko jeste neko ko ga je dobio 4 puta, a bio je i top-ten igrač, kolko se sećam , taj jedini poraz na betonu od V. je bio baš u Melburnu, tako da je itekako bilo razloga za oprez.
Otvara mu se žreb pošto je ispao "neugodni" Izner koji ga uvek namuči. Bitno da je (skoro) prošao prvu nedelju bez trošenja ekstra rezervi i živaca. Sada je već manje mečeva pa i više mesta za večernje termine pošto je vrućina i vlaga izgleda opaka. Cenim da je Federer zadnjih 12 meseci jedini igrač koji ima recept za egal igru sa Noletom pa je i njegovo ispadanje dodatni bonus. Nadal-dobro rekoše- "ako preživi prvu nedelju" zaigraće mnogo bolje, uvek je tako, ali ipak ga ne vidim u finalu..

Martina

pre 10 godina

Pod hitno zabraniti Novaku da se takmici na ATP turu,svetski tenis postaje dosadan i monoton,nikada nijedan igrac tenisa nije ovako daleko odskocio od ostalih igraca kao Novak.Zar moramo da cekamo da Novak ima groznicu ili temperaturu ili da mu se taj dan ne igra da bi ga neko slucajno pobedio.Necu vise ni da gledam tenis,sta da gledam,Novak vs ostatak sveta

silvaner

pre 10 godina

Verdaska je u igri drzao samo odlican servis sto i jeste jedini razlog zasto je mec trajao 2h 30min.Sa prosecnim servisom Verdasko ne bi uzeo vise od 3-4 gema u celom mecu.Djokovic je prakticno imao samo jednu pravu gresku u mecu kada je na brejk lopti u prvom setu izbacio forhend paralelu.Ostalih 5 brejk lopti su bili neverovatni Verdaskovi servisi koje nije mogao vratiti.Cak je i Vilander bio impresioniran Novakovom igrom i sigurnoscu na terenu a pohvalio je Verdaska da je igrao odlicno.

bice bolje

pre 10 godina

Grend slem je uvek poseban, treba odati pocast Djokovicu koji uvek dogura do finala, konkurencija je izuzetno zestoka pocetak sezone, a rolan garos je nesto sto fali u Novakovoj riznici a ovde koliko god da dogura zadovoljan sam. Novak je najveci nas sportista u istoriji rispekt ljudi.

bb

pre 10 godina

Ferer-Simon, uzivanje! Sta sve Ferer propusta pa nije realno.. Ali svaka cast Simonu. Vidi se da daje poslednje atome snage. Zelim mu da pobedi!

poznavalac

pre 10 godina

Kako stvari stoje u ovoj polovini zreba u osmini bi trebalo da igraju Ferer i Nisikori,tu pobedjuje onaj koji ostane na nogama na kraju a onda ide na Vavrinku.Vise nego dobra stvar za potrosnju potencijalnih ozbiljnih konkurenata.

777

pre 10 godina

Spanca je odrzavao samo izvaredan servis. U suprotnom bi bila metla, mada je i ovako bilo ciscenje sa 3-0. Jedino ako smem da zamerim Novaku je to da mora da podigne procenat koriscenja brejk lopti. U prvom setu je imao 4 set lopte? Sa jacim protivnicima to moze da bude problem jer su brejk sanse mnogo manje. Oni ne dozvoljavaju toliko sansi i kada se pruzi ne sme da se propustaju u ovolikom procentu. U svakom slucaju, rutinska pobeda jer Verdasko nije prakticno zapretio osim u taj breku prvog seta gde je imao jedan brejk poen ali je to Novak anulirao i prvi dosao do sedmog poena. Hladan kao spricer i rutinski na kvalitet. Bravo.

Pele

pre 10 godina

Ocigledna je razlika u klasi i formi. Uostalom, Verdasko je prosao svoj zenit karijere, kao i Nadal. Da je ovo Veredasko od pre 5-6 godina, ovaj mec bi bio mnogo kvalitetniji, uzbudljiviji i neizvesniji.

Ovako, Nole je igrao sa POLA SNAGE. Na 3-4 lopte je ozbiljno potrcao. U prvom setu se nije ni oznojio. Verujem da mu je ovaj mec bio manje naporan nego prosecan trening. To je dokazao kada je kod rezultata 0:40 dobio gem sa tri asa i tdva viner-servisa.

Pele

pre 10 godina

Ocigledna je razlika u klasi i formi. Uostalom, Verdasko je prosao svoj zenit karijere, kao i Nadal. Da je ovo Veredasko od pre 5-6 godina, ovaj mec bi bio mnogo kvalitetniji, uzbudljiviji i neizvesniji.

Ovako, Nole je igrao sa POLA SNAGE. Na 3-4 lopte je ozbiljno potrcao. U prvom setu se nije ni oznojio. Verujem da mu je ovaj mec bio manje naporan nego prosecan trening. To je dokazao kada je kod rezultata 0:40 dobio gem sa tri asa i tdva viner-servisa.

Vaše ime

pre 10 godina

Dobro ga je istrenirao za Iznera ovaj Verdasko, jer je servirao prvi servis skoro uvek preko 210km.
Bravo Nole, šta reći, odigrao je odlično jer je španac bio raspoložen i jako napaljen za tenis.
Opet pomalo gubi živce zbog publike Novak, što mu ne treba, jer treba da shvati da neutralna publika uvek navija za autsajdera, i za dug meč od 5 setova. Naravno da je zaslužio kod publike u Australiji najveći rispekt, on je kralj Melburna, podario je mnogo epskih mečeva toj publici, i naravno ima 4 titule; ali ipak, ljudi ne žele da plaćaju karte da bi gledali izvesne mečeve gde Novak bez izgubljenog seta dere sve redom.
Ipak i on je samo čovek pa ponekad izgubi živce. Idemo legendo do 8 GS titule!!!

dorcol

pre 10 godina

bravo majstore ,dobro da je zavrsio u 3 seta ovi sa eurosporta bi presli na skijanje ,koga zanima sport u par zemalja ,i jos nesto ,ispao i zimonjic ,standardno ostao nole,kako li ce pacenici da lece komplekse kad nole jednog dana ostavi tenis,bas se brinem zbog njih.

zile

pre 10 godina

STA RECI OSIM"UM CARUJE SNAGA KLADE VALJA"...SLAJS ODLICAN,SERVIS BESPREKORAN,BEKHEND RADI ODLICNO..PO MENI OVO JE FORMA KOJA OBECAVA TITULU.NAPRED SAMPIONE!

Jova

pre 10 godina

Kvalitetan meč, dobar Verdasko a Novak strpljiv i spreman za izazove. Verdasko je ispunio obećanje, dao je sve što je imao, jako dobro igrao važne poene ( posebno u prvom setu, s izuzetkom duple u TB ) ali nije mu vredjelo. Novaku se nije baš igralo ali sve u svemu odrađeno korektno.

Zadovoljna sam servisom i još nečim: jako malo promašenih zicera, što baš i nije bio slučaj do sada. Čini mi se da pametnije izabira strane i ne šalje loptice direktno na reket protivniku, želeći ga uhvatiti na krivoj nozi. Tu me Ana dosta puta impresionirala, uvjek treba izabrati jednostavnije rješenje.

Pravi tenis tek počinje, imat će se šta vidjeti u sledećoj sedmici.

Pozdrav svima

Petar88

pre 10 godina

UTISAK meca... 5-3 za novaka, treci set, preko dva sata igre, jako naporan prvi set, a on bez kapi znoja na licu, normalno disanje... mimika kao da su odigrali dva gema prvog seta. Ni najmanji trag umora! Verdasko se kupa u znoju... Koliko je samo taj decko fizicki spreman, neverovatna stvar!!

misha

pre 10 godina

Pljuvaci idite radite nesto drugo, ne morate gledati Noleta. Ajde tutanj!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zurkolomac, 24. januar 2015 10:40)


Najsmesnije u celoj prici je sto ovde niko nije pljuvao po Noletu
Evo ima 40+ komentara a nijedan nije protiv Novaka
Po ko zna koji put se u vesti o Novaku spominju Federer i Nadal, jer to jednostavno kopka Novakove fanove
Oni ne mogu bez njih dvojice ni na njihovim, ni na Novakovim ni na nekim trecim vestima
Neko ce reci da je to kompleks, plod zavisti ili ljubomore
Nije to nista od toga, to je jednostavno onaj "nas sindrom" gde mi ne mozemo bez njih jer svi znamo ko su Federer i Nadal
Jednostavno se u Srbiji vise mrze Nadal i Federer nego sto se voli Novak, kad se na to doda da je 80% Novakovih fanova navijalo za Federera ili Nadala do 2011, dolazimo do zakljucka da ce tih 80% sutra navijati za nekog drugog
Odnosno bice ono "kako doslo tako i otislo"

Gajetano

pre 10 godina

Komentatori Eurosporta ocenili su da je 1. set ovog meca bio najbolji set na Rod Laver Areni ove godine. A oni su odgledali vise meceva no svi mi zajedno. Fantastican 1. set i odlicni Verdasko: servisi od 210-220kmh, 10 asova, razarajuci forhend... A opet, Novak propusta 6 brejk prilika i jos 3 set lopte pre nego sto zakljucuje set. A nije cak igrao ni svoj najbolji tenis. Sve ostalo je rutinsko odradjivanje posla sa isfrustriranim protivnikom.

Vrlo jak mec za ovu fazu turnira, ali zato nesto laksi posao protiv Milera u 1/8 finala (mada nikako za potceniti). Ono sto raduje kod Novaka je stabilan servis (setite se 3 asa kojima je spasao brejk lopte u treceg gemu drugog seta i cetiri prva servisa kojima je neutralisao 0:30 u pretposlednjem servis gemu) i fantasticno kretanje koje uklanja bilo kakvu dilemu o Novakovoj fizickoj spremi. Vidi se da mu ova brza podloga odgovara, da se privikao na nju i, sto je najvaznije, vidi se glad za trofejom u Novakovim ocima. A kad je tako, ja se ne brinem, pa ma ko stajao sa druge strane mreze.

3 down Novak, 4 more to go. One match at a time.

Pozdrav,

Kuku

pre 10 godina

Novak pobedio Kebu :D :D :D
Ajoj majko kako sam se smejao kad sam video Verdaska kako sada lici na naseg Gagisku. Sta li je Ana trazila sa njim ?

Oskar

pre 10 godina

Kakva loša igra od Djokovića. Jedna od najlošijiš što sam dugo gledao. Ritern potpuno truo sa forhend strane posebno. U trećem setu standradno loš kao po običaju. Ne znam kad dodje neko jači bude li igrao ovako može se počet pripremat za dejvis kup.

Beobrad

pre 10 godina

Dobro je, nije ovo Novakov top tenis, ali je blizu toga i bice sve bolje !
Nije da je jurio vinere, ali nije ni bilo potrebe, Verdasko je gresio taman koliko treba!
Ponovo levoruku bombarder u sl. kolu, bice to u redu, ali da li je moguce da Raonic bas nijednog ozbiljnog protivnika nema do Novaka, kakav zreb covek ima.
A slicno i Vavrinka!

Novak je nas ponos

pre 10 godina

Upravo gledam mec,uzivo.Pozdravljam svaki potez naseg Novaka.Tetkica koja sedi iza mene,Kaze Vi ste ocigledno Srbi
Naravno odgovaram ...mi imamo dodatno uzivanje kazem joj.
Karta je 100 $.Uzivam za sve pare.
Hvala Ti Novace ,veliki si Igrac i Gospodin

Billy Mahony

pre 10 godina

Meni nije jasno koji meč gledaju ovi što kritikuju Novakovu igru, ali ono što ja gledam je da je Novak hladan ko špricer, sigurno , da sigurnije ne može dobija svoje servise, igra racionalno. Jedino na šta ne utiče je to kako Nando servira, a ono što vrati skoro uvek i dobije. Nando da ne servira te servise od 220 km/h bio bi već u publici. Ali kako skoro duplo više puta servira od Novaka, stićiće ga umor, i treći set će biti samo surova Novakova egzekucija.

ja

pre 10 godina

Kad cujem komentare da je van forme dodje mi da se smejem. Novak igra uvek koliko mu je potrebno. I hejteri neće dočekati ono što im je pružio čika Federer.

Billy Mahony

pre 10 godina

Meni nije jasno koji meč gledaju ovi što kritikuju Novakovu igru, ali ono što ja gledam je da je Novak hladan ko špricer, sigurno , da sigurnije ne može dobija svoje servise, igra racionalno. Jedino na šta ne utiče je to kako Nando servira, a ono što vrati skoro uvek i dobije. Nando da ne servira te servise od 220 km/h bio bi već u publici. Ali kako skoro duplo više puta servira od Novaka, stićiće ga umor, i treći set će biti samo surova Novakova egzekucija.

Petar.S

pre 10 godina

Ja znam da je Verdasko dobar i iskusan teniser, ali da li je moguće da baš svi teniseri imaju dan i igraju svoj najbolji tenis protiv Novaka?
Servis nije išao ispod 200km/h, na svaku brejk loptu Novaka Verdasko je odservirao as. Raspoložen, inspirisan... neverovatno!
Ok mi je što pojedini teniseri u rangu Verdaska imaju uvek prevelik rispekt za Nadala i Federera, i mnogi se uplaše pobede, dok protiv Novaka igraju najhrabrije što mogu, ali zar moraju da imaju i svoj dan? i plus mnogo sreće?
Ipak, ni to nije dovoljno za Novaka, jer je on najbolji i kad mu ne ide, i kad mu nije dan, i kad ima napaljenog protivnika, on nađe način da pobedi.
Da je Nole raspoložen za tenis kao Verdasko, i da ga još slučaju svi udarci, servis, i da ima sreće, španac mu ne bi uzeo više od 4 gema za ceo meč! Idemo No1e!

Nebojša

pre 10 godina

ljudi sta vi gledate ako uopšte gledate vama ovo ne valja? nije dao niti jednu brejk loptu u prvom setu sve tri u drugom spasao je sa tri vezana asa imao više vinera manje grešaka konstantno vršio pritisak na Verdaskov servis i jedini razlog zašto je ovo otišlo u tajbrejk je što je Verdasko na skoro sve brejk lopte servirao as odlično igra večeras.

natasa

pre 10 godina

Pa mozda da ti i tvoji istomislioci placate preplatu RTS-u, mozda bi oni i imali pare da kupe prenos... Ja zivim u inostranstvu, a placam preplatu i drzavnoj televiziji + kablovsku da bih mogao da pratim sport. Plati pa se klati ;-)
(Milojko, 24. januar 2015 09:59)

kako i da imaju pare za prenos kad iz budzete primaju samo 10 mlrd dinara

Dani

pre 10 godina

Ako se ne varam, Nole nikad nije osvojio veliki turnir, kad bi je igrao u plavoj opremi!? Verujem da i tome neko vodi statistiku.. Ali evo, obuce crno, znači nema frke!

ZORICA - CANADA

pre 10 godina

.....posle vodjstva od 3:0 u drugom setu , i prelepog 3. gema sa tri asa , komentator na EuroSportu sav ushicen kaze : " Eeeee , to je Novak Djokovic . To je razlog zasto je SVETSKI broj jedan..." A ja dodajem - SVETSKI a NAS !!!!! Srecno ti NOLE !!!!!!!!!!

BgHQ

pre 10 godina

Verdasko jeste trenutno trideset i neki na ATP Listi ali po kvalitetu je ako ne za Top 10 onda za prvih 15 i bice ovo nimalo lak mec za Noleta.Naravno pobeda svetskog No.1 ne bi smela da dodje u pitanje jer je kvalitet na Novakovoj strani.

svetlana

pre 10 godina

Ne znam sta znaci ovaj naslov.Novak nesiguran?Ja ne vidim da je nesiguran i igra dobro.Taman onako kako se dize forma.Svasta...Novak nesiguran?!?

struja

pre 10 godina

Ako je Djokovic nesiguran pa kako onda ostali igraju!!Pa ovaj Spanac se napalio kao da igra za zivot.Pa Djokovic je u najboljoj formi od svih.Onaj Marej toliko defanzivno igra da je to smesno.A Nadal moze samo da dobije jos Selu i to je to.

veliki strumf

pre 10 godina

Dok su Nole i Verdasko odigrali 16 gemova (medju njima dugacki tie break i par dugih gemova na Verdaskov servis - narocito onaj od skoro 8 minuta), dotle Ferer i Simon odigrali tek 12 gemova. Kakav je to samo festival relija - verovatno jedan od dosadnijic meceva na turu - prebacivanje do besvesti.

veliki strumf

pre 10 godina

Jasno je da je Novak mnogo bolji, ali je neverovatno (bar u 1. setu je tako) da je Verdasko mnogo koncentrisaniji u bitnim poenima. Nole je imao nekoliko dobrih prilika za brejk na brejk loptama i nekoliko sansi da dodje do brejk lopte, ali je pravio velike greske. Najcudnije je sto vecinu duzih razmena za sada uzima Verdasko, cak i kad Nole izgradi poen. Potpuno nekarakteristicno. Sa druge strane - nije lose sto je odigrao tie break, trebace mu to iskustvo, iako ga je relativno srecno dobio. Sad ce ga Nole pregaziti.

Heimdall

pre 10 godina

Dobio je Nole prvi set. Sledeći će odmicati lakše najverovatnije.

Jeste da Verdasko dobro servira, ali opet propušta mnogo brejk prilika. 0/6.

Nekako Nole igra malo pasivnije, to je moj utisak, valjda je to do taktike ili je samo usporenije ušao u meč kao što on ima običaj?

Doduše, Verdasko nema šta da izgubi pa zato i više napada.

Milojko

pre 10 godina

Hvala rts na prenosu.Najvaznije teniske turnire ne prenose.I posle da im placam pretplatu.Zasta?Nikad!
(Djani, 24. januar 2015 09:20)

Pa mozda da ti i tvoji istomislioci placate preplatu RTS-u, mozda bi oni i imali pare da kupe prenos... Ja zivim u inostranstvu, a placam preplatu i drzavnoj televiziji + kablovsku da bih mogao da pratim sport. Plati pa se klati ;-)

bogdan

pre 10 godina

Kako god zavrsilo sa Vedaskom, a verovatno ce dobiti jer je Verdasko tanak igrac sa malom koncentracijom, vidljivo je iy aviona da j Novak daleko od forme za grn slem titulu. Udarci by dubine, pasivnost u igri, dekoncentracija na brejk loptama..Pa cak i idredjena doza nervoze, koja je posledica shvatanja da ne igra sjajno. Federer je ispao, Nadal ce uskoro, a ni Novak nece videti finale. Ove godien titulu uzima neko novi. Ataj neko nece biti ni Vavrinka.

ja

pre 10 godina

Kad cujem komentare da je van forme dodje mi da se smejem. Novak igra uvek koliko mu je potrebno. I hejteri neće dočekati ono što im je pružio čika Federer.

struja

pre 10 godina

Ako je Djokovic nesiguran pa kako onda ostali igraju!!Pa ovaj Spanac se napalio kao da igra za zivot.Pa Djokovic je u najboljoj formi od svih.Onaj Marej toliko defanzivno igra da je to smesno.A Nadal moze samo da dobije jos Selu i to je to.

Novak je nas ponos

pre 10 godina

Upravo gledam mec,uzivo.Pozdravljam svaki potez naseg Novaka.Tetkica koja sedi iza mene,Kaze Vi ste ocigledno Srbi
Naravno odgovaram ...mi imamo dodatno uzivanje kazem joj.
Karta je 100 $.Uzivam za sve pare.
Hvala Ti Novace ,veliki si Igrac i Gospodin

ZORICA - CANADA

pre 10 godina

.....posle vodjstva od 3:0 u drugom setu , i prelepog 3. gema sa tri asa , komentator na EuroSportu sav ushicen kaze : " Eeeee , to je Novak Djokovic . To je razlog zasto je SVETSKI broj jedan..." A ja dodajem - SVETSKI a NAS !!!!! Srecno ti NOLE !!!!!!!!!!

Billy Mahony

pre 10 godina

Meni nije jasno koji meč gledaju ovi što kritikuju Novakovu igru, ali ono što ja gledam je da je Novak hladan ko špricer, sigurno , da sigurnije ne može dobija svoje servise, igra racionalno. Jedino na šta ne utiče je to kako Nando servira, a ono što vrati skoro uvek i dobije. Nando da ne servira te servise od 220 km/h bio bi već u publici. Ali kako skoro duplo više puta servira od Novaka, stićiće ga umor, i treći set će biti samo surova Novakova egzekucija.

Nebojša

pre 10 godina

ljudi sta vi gledate ako uopšte gledate vama ovo ne valja? nije dao niti jednu brejk loptu u prvom setu sve tri u drugom spasao je sa tri vezana asa imao više vinera manje grešaka konstantno vršio pritisak na Verdaskov servis i jedini razlog zašto je ovo otišlo u tajbrejk je što je Verdasko na skoro sve brejk lopte servirao as odlično igra večeras.

bice bolje

pre 10 godina

Grend slem je uvek poseban, treba odati pocast Djokovicu koji uvek dogura do finala, konkurencija je izuzetno zestoka pocetak sezone, a rolan garos je nesto sto fali u Novakovoj riznici a ovde koliko god da dogura zadovoljan sam. Novak je najveci nas sportista u istoriji rispekt ljudi.

Gajetano

pre 10 godina

Komentatori Eurosporta ocenili su da je 1. set ovog meca bio najbolji set na Rod Laver Areni ove godine. A oni su odgledali vise meceva no svi mi zajedno. Fantastican 1. set i odlicni Verdasko: servisi od 210-220kmh, 10 asova, razarajuci forhend... A opet, Novak propusta 6 brejk prilika i jos 3 set lopte pre nego sto zakljucuje set. A nije cak igrao ni svoj najbolji tenis. Sve ostalo je rutinsko odradjivanje posla sa isfrustriranim protivnikom.

Vrlo jak mec za ovu fazu turnira, ali zato nesto laksi posao protiv Milera u 1/8 finala (mada nikako za potceniti). Ono sto raduje kod Novaka je stabilan servis (setite se 3 asa kojima je spasao brejk lopte u treceg gemu drugog seta i cetiri prva servisa kojima je neutralisao 0:30 u pretposlednjem servis gemu) i fantasticno kretanje koje uklanja bilo kakvu dilemu o Novakovoj fizickoj spremi. Vidi se da mu ova brza podloga odgovara, da se privikao na nju i, sto je najvaznije, vidi se glad za trofejom u Novakovim ocima. A kad je tako, ja se ne brinem, pa ma ko stajao sa druge strane mreze.

3 down Novak, 4 more to go. One match at a time.

Pozdrav,

Billy Mahony

pre 10 godina

Meni nije jasno koji meč gledaju ovi što kritikuju Novakovu igru, ali ono što ja gledam je da je Novak hladan ko špricer, sigurno , da sigurnije ne može dobija svoje servise, igra racionalno. Jedino na šta ne utiče je to kako Nando servira, a ono što vrati skoro uvek i dobije. Nando da ne servira te servise od 220 km/h bio bi već u publici. Ali kako skoro duplo više puta servira od Novaka, stićiće ga umor, i treći set će biti samo surova Novakova egzekucija.

Milojko

pre 10 godina

Hvala rts na prenosu.Najvaznije teniske turnire ne prenose.I posle da im placam pretplatu.Zasta?Nikad!
(Djani, 24. januar 2015 09:20)

Pa mozda da ti i tvoji istomislioci placate preplatu RTS-u, mozda bi oni i imali pare da kupe prenos... Ja zivim u inostranstvu, a placam preplatu i drzavnoj televiziji + kablovsku da bih mogao da pratim sport. Plati pa se klati ;-)

Melenci

pre 10 godina

ako je Vilander nahvalio Noleta,onda pljuvaci treba da cute.Ne kazem da je Noletu ovo maksimum,ali ide ka tome.Verdasku svaka cast na prikazanoj igri,prikazao je tenis za respekt.Nole se osecao sasvim komotno,rastereceno,siguran u svoju igru.Ne mislim da ce Miler biti tezi zadatak,tako da je veoma blizu da odbrani bodove od prosle godine.Od ponedeljka pocinju velike bitke,tada se postaje junak turnira.Bez komentara sam o prognozi,samo sam svim srcem uz Noleta.

Petar.S

pre 10 godina

Ja znam da je Verdasko dobar i iskusan teniser, ali da li je moguće da baš svi teniseri imaju dan i igraju svoj najbolji tenis protiv Novaka?
Servis nije išao ispod 200km/h, na svaku brejk loptu Novaka Verdasko je odservirao as. Raspoložen, inspirisan... neverovatno!
Ok mi je što pojedini teniseri u rangu Verdaska imaju uvek prevelik rispekt za Nadala i Federera, i mnogi se uplaše pobede, dok protiv Novaka igraju najhrabrije što mogu, ali zar moraju da imaju i svoj dan? i plus mnogo sreće?
Ipak, ni to nije dovoljno za Novaka, jer je on najbolji i kad mu ne ide, i kad mu nije dan, i kad ima napaljenog protivnika, on nađe način da pobedi.
Da je Nole raspoložen za tenis kao Verdasko, i da ga još slučaju svi udarci, servis, i da ima sreće, španac mu ne bi uzeo više od 4 gema za ceo meč! Idemo No1e!

poznavalac

pre 10 godina

Kako stvari stoje u ovoj polovini zreba u osmini bi trebalo da igraju Ferer i Nisikori,tu pobedjuje onaj koji ostane na nogama na kraju a onda ide na Vavrinku.Vise nego dobra stvar za potrosnju potencijalnih ozbiljnih konkurenata.

Martina

pre 10 godina

Pod hitno zabraniti Novaku da se takmici na ATP turu,svetski tenis postaje dosadan i monoton,nikada nijedan igrac tenisa nije ovako daleko odskocio od ostalih igraca kao Novak.Zar moramo da cekamo da Novak ima groznicu ili temperaturu ili da mu se taj dan ne igra da bi ga neko slucajno pobedio.Necu vise ni da gledam tenis,sta da gledam,Novak vs ostatak sveta

Beobrad

pre 10 godina

Dobro je, nije ovo Novakov top tenis, ali je blizu toga i bice sve bolje !
Nije da je jurio vinere, ali nije ni bilo potrebe, Verdasko je gresio taman koliko treba!
Ponovo levoruku bombarder u sl. kolu, bice to u redu, ali da li je moguce da Raonic bas nijednog ozbiljnog protivnika nema do Novaka, kakav zreb covek ima.
A slicno i Vavrinka!

veliki strumf

pre 10 godina

Jasno je da je Novak mnogo bolji, ali je neverovatno (bar u 1. setu je tako) da je Verdasko mnogo koncentrisaniji u bitnim poenima. Nole je imao nekoliko dobrih prilika za brejk na brejk loptama i nekoliko sansi da dodje do brejk lopte, ali je pravio velike greske. Najcudnije je sto vecinu duzih razmena za sada uzima Verdasko, cak i kad Nole izgradi poen. Potpuno nekarakteristicno. Sa druge strane - nije lose sto je odigrao tie break, trebace mu to iskustvo, iako ga je relativno srecno dobio. Sad ce ga Nole pregaziti.

Petar88

pre 10 godina

UTISAK meca... 5-3 za novaka, treci set, preko dva sata igre, jako naporan prvi set, a on bez kapi znoja na licu, normalno disanje... mimika kao da su odigrali dva gema prvog seta. Ni najmanji trag umora! Verdasko se kupa u znoju... Koliko je samo taj decko fizicki spreman, neverovatna stvar!!

BgHQ

pre 10 godina

Verdasko jeste trenutno trideset i neki na ATP Listi ali po kvalitetu je ako ne za Top 10 onda za prvih 15 i bice ovo nimalo lak mec za Noleta.Naravno pobeda svetskog No.1 ne bi smela da dodje u pitanje jer je kvalitet na Novakovoj strani.

Jova

pre 10 godina

Kvalitetan meč, dobar Verdasko a Novak strpljiv i spreman za izazove. Verdasko je ispunio obećanje, dao je sve što je imao, jako dobro igrao važne poene ( posebno u prvom setu, s izuzetkom duple u TB ) ali nije mu vredjelo. Novaku se nije baš igralo ali sve u svemu odrađeno korektno.

Zadovoljna sam servisom i još nečim: jako malo promašenih zicera, što baš i nije bio slučaj do sada. Čini mi se da pametnije izabira strane i ne šalje loptice direktno na reket protivniku, želeći ga uhvatiti na krivoj nozi. Tu me Ana dosta puta impresionirala, uvjek treba izabrati jednostavnije rješenje.

Pravi tenis tek počinje, imat će se šta vidjeti u sledećoj sedmici.

Pozdrav svima

natasa

pre 10 godina

Pa mozda da ti i tvoji istomislioci placate preplatu RTS-u, mozda bi oni i imali pare da kupe prenos... Ja zivim u inostranstvu, a placam preplatu i drzavnoj televiziji + kablovsku da bih mogao da pratim sport. Plati pa se klati ;-)
(Milojko, 24. januar 2015 09:59)

kako i da imaju pare za prenos kad iz budzete primaju samo 10 mlrd dinara

Vaše ime

pre 10 godina

Dobro ga je istrenirao za Iznera ovaj Verdasko, jer je servirao prvi servis skoro uvek preko 210km.
Bravo Nole, šta reći, odigrao je odlično jer je španac bio raspoložen i jako napaljen za tenis.
Opet pomalo gubi živce zbog publike Novak, što mu ne treba, jer treba da shvati da neutralna publika uvek navija za autsajdera, i za dug meč od 5 setova. Naravno da je zaslužio kod publike u Australiji najveći rispekt, on je kralj Melburna, podario je mnogo epskih mečeva toj publici, i naravno ima 4 titule; ali ipak, ljudi ne žele da plaćaju karte da bi gledali izvesne mečeve gde Novak bez izgubljenog seta dere sve redom.
Ipak i on je samo čovek pa ponekad izgubi živce. Idemo legendo do 8 GS titule!!!

zile

pre 10 godina

STA RECI OSIM"UM CARUJE SNAGA KLADE VALJA"...SLAJS ODLICAN,SERVIS BESPREKORAN,BEKHEND RADI ODLICNO..PO MENI OVO JE FORMA KOJA OBECAVA TITULU.NAPRED SAMPIONE!

777

pre 10 godina

Spanca je odrzavao samo izvaredan servis. U suprotnom bi bila metla, mada je i ovako bilo ciscenje sa 3-0. Jedino ako smem da zamerim Novaku je to da mora da podigne procenat koriscenja brejk lopti. U prvom setu je imao 4 set lopte? Sa jacim protivnicima to moze da bude problem jer su brejk sanse mnogo manje. Oni ne dozvoljavaju toliko sansi i kada se pruzi ne sme da se propustaju u ovolikom procentu. U svakom slucaju, rutinska pobeda jer Verdasko nije prakticno zapretio osim u taj breku prvog seta gde je imao jedan brejk poen ali je to Novak anulirao i prvi dosao do sedmog poena. Hladan kao spricer i rutinski na kvalitet. Bravo.

Dani

pre 10 godina

Ako se ne varam, Nole nikad nije osvojio veliki turnir, kad bi je igrao u plavoj opremi!? Verujem da i tome neko vodi statistiku.. Ali evo, obuce crno, znači nema frke!

svetlana

pre 10 godina

Ne znam sta znaci ovaj naslov.Novak nesiguran?Ja ne vidim da je nesiguran i igra dobro.Taman onako kako se dize forma.Svasta...Novak nesiguran?!?

Simke

pre 10 godina

Nišikori, Marej, Vavrenka i Novak su pokazali najviše za sada na AO 2015. Nadal iako je zadnji meč lako pobedio, ne deluje toliko furiozno i moćno kao nekada, jer se jasno vidi da nije još 100% siguran i spreman.
Sam bog zna ko će osvojiti ovaj gs, ali ako Novak nastavi da igra sve bolje i bolje, eto njemu a i nama 8 GS titule.
Novak ne bi trebalo da ima problema sa Mulerom, a onda ide na Raonića koji takođe igra odlično, ili Lopeza, ali mislim da će Raonić proći španca.
Zatim bi trebalo u 1/2 finalu Vavrenka ili Nišikori, a kako se stvari odvijaju, u finalu ga čeka Endi, ili Nadal naravno.
Biće teško ali ako neko može onda je to Novak Đoković!

Pele

pre 10 godina

Ocigledna je razlika u klasi i formi. Uostalom, Verdasko je prosao svoj zenit karijere, kao i Nadal. Da je ovo Veredasko od pre 5-6 godina, ovaj mec bi bio mnogo kvalitetniji, uzbudljiviji i neizvesniji.

Ovako, Nole je igrao sa POLA SNAGE. Na 3-4 lopte je ozbiljno potrcao. U prvom setu se nije ni oznojio. Verujem da mu je ovaj mec bio manje naporan nego prosecan trening. To je dokazao kada je kod rezultata 0:40 dobio gem sa tri asa i tdva viner-servisa.

Svete

pre 10 godina

I ovo malo tenisera u zrebu sto imaju kakvo takvo ime u svetu tenisa,ispadaju nekim cudom,tako da ce u cetvrtfinalu da igra sa Tomicem (posto mu je dezurni oponent Fonjini ispao) ,a u polufinalu ce sa Lopezom.
Ionako lagan zreb u hodu mu postaje smesan! Ali posto je to uvek tako,nista iznenadjujuce,cak stavise ocekivano!
(Z&Z, 24. januar 2015 13:30)

Zaj....ebo si se !!! U 1/4 finalu Djokovic ide na Cilica, on mu je ipak jedna od omiljenijih musterija, a kada njega prevaspita u polufinalu jos jedan redovan pacijent Berdih, i onda bih voleo u finalu, onako kao slag na tortu da odigra sa Sepijem, i eto nove titule i novih mukica za tebe i slicne pacijente !!!

Heimdall

pre 10 godina

Dobio je Nole prvi set. Sledeći će odmicati lakše najverovatnije.

Jeste da Verdasko dobro servira, ali opet propušta mnogo brejk prilika. 0/6.

Nekako Nole igra malo pasivnije, to je moj utisak, valjda je to do taktike ili je samo usporenije ušao u meč kao što on ima običaj?

Doduše, Verdasko nema šta da izgubi pa zato i više napada.

Kuku

pre 10 godina

Novak pobedio Kebu :D :D :D
Ajoj majko kako sam se smejao kad sam video Verdaska kako sada lici na naseg Gagisku. Sta li je Ana trazila sa njim ?

a gde je sad Federer

pre 10 godina

Kakva loša igra od Djokovića. Jedna od najlošijiš što sam dugo gledao. Ritern potpuno truo sa forhend strane posebno. U trećem setu standradno loš kao po običaju. Ne znam kad dodje neko jači bude li igrao ovako može se počet pripremat za dejvis kup.
(Oskar, 24. januar 2015 11:11)

U pravu si Oskare. Kome je jos interesantno kad neko pocisti protivnika sa 3:0,lose da gore ne moze biti. Onaj Nadalov mec protiv Tima Smiceka 112-og igraca na svetu u 5 setova, pa Smicekovo poklanjanje poena Nadalu, pa Rafino bacanje na kolena i grcevito plakanje sto je prosao drugo kolo, to je fenomenalan tenis . A tek osica, pcelica koja je bocnula Federera u prstic pa ....uh cekaj

dorcol

pre 10 godina

bravo majstore ,dobro da je zavrsio u 3 seta ovi sa eurosporta bi presli na skijanje ,koga zanima sport u par zemalja ,i jos nesto ,ispao i zimonjic ,standardno ostao nole,kako li ce pacenici da lece komplekse kad nole jednog dana ostavi tenis,bas se brinem zbog njih.

goran

pre 10 godina

Nimalo lak mec za Noleta ,svi koji govore da se nije ni oznojio nisu u pravu uopste,Verdasko je ovim izdanjem podsetio na stare dane kada je bio jedan od top ten igraca, i ovom igrom je podsetio na cuveni mec sa Nadalom koji je otisao u pet setova i gde je Nadal jedva pobedio , da je danas samo malo bio konstantniji i pribraniji u nekim udarcima i da nije srljao za vinerima (sto mu je inace mana tokom cele karijere) gledali bi sasvim drugaciji rasplet dogadjaja i ne bi mogao Nole da zavrsi posao u tri seta , uostalom prvi set koji se okoncao tek u taj brejku dovoljno govori koliko je Nole morao da se pomuci da bi dobio taj set , s druge strane opet Nole nije danas bio na maksimu na kakvom ocekujemo da bude ,nadajmo se da ce podizati svoju igru na veci nivo kako turnir bude odmicao , u sledecem kolu ga ceka Zil Miler,mnogi ce reci lak protivnik ,ali daleko od toga da je lagan, ima izuzetan servis i ako ga krene nece biti nimalo lako Noletu koji u poslednje vreme najvise ima problema upravo sa igracima koji razorno i jako serviraju a Zil Miler je upravo takav tip igraca, morace Nole da odigra maksimalno skoncentrisano i da ne dozvoli sebi opustanje ni u jednom trenutku , ni danas se Nole nije opustao ali je Verdasko na neverovatan nacin spasavao brejk lopte , mada ruku na srce morao bi Nole da se potrudi na realizaciji brejk lopti jer je danas mnogo toga propustao i mogao je da prelomi i set i mec mnogo ranije ,a ne da dopusta protivniku da se podigne i da se vrati u mec..

bole cinjenice,a?

pre 10 godina

I Čilić i Berdih,a bogami i Sepi su igračine za ove pacere što ima u žrebu ovaj teniser iz Monte Karla!
I nije baš svako ko ne navija za njega Hrvat!
(Z&Z, 24. januar 2015 20:31)

Ne znam koji je to teniser iz Monte Karla ali znam kakav rezultat u medjusobnim odnosima ima teniser iz Srbije sa tim igracinama u odnosu na pacere iz njegovog zreba

Djokovic- Berdych 17:2
Djokovic-Cilic 10:0
Djokovic-Seppi 10:0

I kome je uopste bitno za koga navijaju Hrvati?

Nebojša

pre 10 godina

Kakva loša igra od Djokovića. Jedna od najlošijiš što sam dugo gledao. Ritern potpuno truo sa forhend strane posebno. U trećem setu standradno loš kao po običaju. Ne znam kad dodje neko jači bude li igrao ovako može se počet pripremat za dejvis kup.
(Oskar, 24. januar 2015 11:11)


Da su tvoji ko rod rodjeni Fedex i Rafa ovako loše igrali prvi nebi ispao a drugi nebi seta ispustio.

Боки

pre 10 godina

Све у свему добар меч Новака. Сви би ми волели да Ђоковић побеђује све противнике са 6:0,6:0,6:0,али Вердаско је бивши топ 10 играч и бивши полуфиналиста Аустралиан Опена. Значи, човек није залутао на турнир. Што се брејк лопти тиче Вердаско је стварно одлично сервирао у тим моментима. Човек је леворук и сви "леваци" имају предност у односу на дешњаке кад сервирају у предност страну. Да ли је ово Новаков најбољи тенис? Није,али је сигурно најбољи меч који је одиграо ове сезоне...

silvaner

pre 10 godina

Verdaska je u igri drzao samo odlican servis sto i jeste jedini razlog zasto je mec trajao 2h 30min.Sa prosecnim servisom Verdasko ne bi uzeo vise od 3-4 gema u celom mecu.Djokovic je prakticno imao samo jednu pravu gresku u mecu kada je na brejk lopti u prvom setu izbacio forhend paralelu.Ostalih 5 brejk lopti su bili neverovatni Verdaskovi servisi koje nije mogao vratiti.Cak je i Vilander bio impresioniran Novakovom igrom i sigurnoscu na terenu a pohvalio je Verdaska da je igrao odlicno.

параноид

pre 10 godina

Ја не знам зашто људи имају и замерку на проценат брејк лопти? Јеcте ли ви гледали меч или гледате cамо cтатиcтику? Од оних 6 лопти у првом cету, cамо cе на једној развио поен и ту јеcте Новак промашио форхенд по паралели. А шта је по вама требало да уради cа оним оcталим бомбама?
Мени cе јако допада Новакова форма и миcлим да је извеcно финале између њега и Ендија. То је моја прогноза, једино ме мало плаши Раонић...

@veliki strumf
Ја cам гледао cамо четврти cет између Ферера и Cимона, фантаcтичан меч и далеко од cамо пребацивања.

rastko

pre 10 godina

Da li ti to pokušavaš da budeš nova baba Vanga ili možda vidovita Zorka, ili si samo jedan tužni zlobnik? Kao što vidiš, naš Nole je neprevazidjeni car i GOSPODIN!

Pele

pre 10 godina

Ocigledna je razlika u klasi i formi. Uostalom, Verdasko je prosao svoj zenit karijere, kao i Nadal. Da je ovo Veredasko od pre 5-6 godina, ovaj mec bi bio mnogo kvalitetniji, uzbudljiviji i neizvesniji.

Ovako, Nole je igrao sa POLA SNAGE. Na 3-4 lopte je ozbiljno potrcao. U prvom setu se nije ni oznojio. Verujem da mu je ovaj mec bio manje naporan nego prosecan trening. To je dokazao kada je kod rezultata 0:40 dobio gem sa tri asa i tdva viner-servisa.

veliki strumf

pre 10 godina

Dok su Nole i Verdasko odigrali 16 gemova (medju njima dugacki tie break i par dugih gemova na Verdaskov servis - narocito onaj od skoro 8 minuta), dotle Ferer i Simon odigrali tek 12 gemova. Kakav je to samo festival relija - verovatno jedan od dosadnijic meceva na turu - prebacivanje do besvesti.

Tenis

pre 10 godina

Idemo Novace! Svi verujemo i nadamo se petoj tituli u Australiji.
Novak realno gledano ima najvece sanse od svih da osvoji titulu, ali
bice dramaticno u polufinalu odnosno u finalu, a eventualni mec sa Raonicem ce takodje biti neugodan... Polufinale protiv Vavrinke ili Nisikorija ce da bude finale pre finala, a ukoliko Rafa proigra, a za to postoje vec dobre sanse, dodatno finale protiv njega ima da bude (bar u mom slucaju) cupanje zivaca i kidanje dzigerice. :)
Koliko god bude napeto u zavrsnici, isto tako ce biti i lepo. Kroz taj odnos napeto/lepo, pravi navijaci i sportski obozavaoci poznaju katarzu. :)

psiholog

pre 10 godina

(Adi, 24. januar 2015 11:37)

Pa idi pitaj ga. Valjda on zna. Došlo mu. Čovek ne želi da sputava emocije kao neki, da bi se dodvorio nekom ili da kreira određenu sliku o sebi u javnosti. Ne želi da se usteže. Ako mu se psuje, opsovaće. Briga njega šta će neko reći. To je retka privilegija. Čovek je tako slobodniji.

Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.

pre 10 godina

Ovako izgleda zreb:
mec #1 No1e - Muller
mec #2 F.Lopez - Raonic
mec #3 Wawrinka - G-Lopez
mec #4 Ferrer- Nishikori
mec #5 Berdych - Tomic
mec #6 Anderson - Nadal
mec #7 Murray - Dimitrov
mec #8 Kyrgios - Seppi
mec #9 pobednici duela #1 i #2 (1/4 finale)
mec #10 pobednici duela #3 i #4 (1/4 f)
mec #11 pobednici duela #5 i #6 (1/4 f)
mec #12 pobednici duela #7 i #8 (1/4 f)
mec #13 pobednici duela #9 i #10 (polufinale)
mec #14 pobednici duela #11 i #12 (polufinale)
mec #15 pobednici duela #13 i #14 (finale AO15).
Po meni, ako Nole prodje do finala, potencijalni protivnici mu mogu biti Raonic (u 1/4 f), Vavrinka (u 1/2 f), a u finalu bi to mogli biti Marej ili Dimitrov ili Nadal ili Berdih.

to be continued

pre 10 godina

Impresionirala je Novakova hladnoća-smirenost i potpuna kontrola. Igrao kolko treba, ne na maksimumu, ali "mentalno" je pokidao, delovao je kao pobednik od početka do kraja, za razliku od Fernanda. Verdasko jeste neko ko ga je dobio 4 puta, a bio je i top-ten igrač, kolko se sećam , taj jedini poraz na betonu od V. je bio baš u Melburnu, tako da je itekako bilo razloga za oprez.
Otvara mu se žreb pošto je ispao "neugodni" Izner koji ga uvek namuči. Bitno da je (skoro) prošao prvu nedelju bez trošenja ekstra rezervi i živaca. Sada je već manje mečeva pa i više mesta za večernje termine pošto je vrućina i vlaga izgleda opaka. Cenim da je Federer zadnjih 12 meseci jedini igrač koji ima recept za egal igru sa Noletom pa je i njegovo ispadanje dodatni bonus. Nadal-dobro rekoše- "ako preživi prvu nedelju" zaigraće mnogo bolje, uvek je tako, ali ipak ga ne vidim u finalu..

misha

pre 10 godina

Pljuvaci idite radite nesto drugo, ne morate gledati Noleta. Ajde tutanj!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zurkolomac, 24. januar 2015 10:40)


Najsmesnije u celoj prici je sto ovde niko nije pljuvao po Noletu
Evo ima 40+ komentara a nijedan nije protiv Novaka
Po ko zna koji put se u vesti o Novaku spominju Federer i Nadal, jer to jednostavno kopka Novakove fanove
Oni ne mogu bez njih dvojice ni na njihovim, ni na Novakovim ni na nekim trecim vestima
Neko ce reci da je to kompleks, plod zavisti ili ljubomore
Nije to nista od toga, to je jednostavno onaj "nas sindrom" gde mi ne mozemo bez njih jer svi znamo ko su Federer i Nadal
Jednostavno se u Srbiji vise mrze Nadal i Federer nego sto se voli Novak, kad se na to doda da je 80% Novakovih fanova navijalo za Federera ili Nadala do 2011, dolazimo do zakljucka da ce tih 80% sutra navijati za nekog drugog
Odnosno bice ono "kako doslo tako i otislo"

bogdan

pre 10 godina

Kako god zavrsilo sa Vedaskom, a verovatno ce dobiti jer je Verdasko tanak igrac sa malom koncentracijom, vidljivo je iy aviona da j Novak daleko od forme za grn slem titulu. Udarci by dubine, pasivnost u igri, dekoncentracija na brejk loptama..Pa cak i idredjena doza nervoze, koja je posledica shvatanja da ne igra sjajno. Federer je ispao, Nadal ce uskoro, a ni Novak nece videti finale. Ove godien titulu uzima neko novi. Ataj neko nece biti ni Vavrinka.

Z&Z

pre 10 godina

I ovo malo tenisera u zrebu sto imaju kakvo takvo ime u svetu tenisa,ispadaju nekim cudom,tako da ce u cetvrtfinalu da igra sa Tomicem (posto mu je dezurni oponent Fonjini ispao) ,a u polufinalu ce sa Lopezom.
Ionako lagan zreb u hodu mu postaje smesan! Ali posto je to uvek tako,nista iznenadjujuce,cak stavise ocekivano!

bb

pre 10 godina

Ferer-Simon, uzivanje! Sta sve Ferer propusta pa nije realno.. Ali svaka cast Simonu. Vidi se da daje poslednje atome snage. Zelim mu da pobedi!

role zarolaj

pre 10 godina

(Oskar, 24. januar 2015 11:11)
oskare odaje te pravopis i gramatika ko si i odakle si,a posto znamo odakle si znamo i da ti srce junacko ne dozvoljava da navijas za srbe...

Oskar

pre 10 godina

Kakva loša igra od Djokovića. Jedna od najlošijiš što sam dugo gledao. Ritern potpuno truo sa forhend strane posebno. U trećem setu standradno loš kao po običaju. Ne znam kad dodje neko jači bude li igrao ovako može se počet pripremat za dejvis kup.

role zarolaj

pre 10 godina

.a Novak nije neko ko je mentalno dovoljno jak da se izvuce iz toga
hahahahahahhahahah,na cemu li si ti druze?ili ti pricas o nekom novaku koji nije novak djokovic?

Z&Z

pre 10 godina

@svete
I Čilić i Berdih,a bogami i Sepi su igračine za ove pacere što ima u žrebu ovaj teniser iz Monte Karla!
I nije baš svako ko ne navija za njega Hrvat!

Federer je tamo gde Nole nikad nije bio a to je na 17GS

pre 10 godina

Igra kao leptir zato ce i tesko osvojiti.Nema mucenja nema psiholoskog momenta gdje je u frci..A to nije dobro. Jedini dobar aspekt je sto se ne umara inace mucenje I provlacenje kroz meceve je super podloga za osvajanje jer se igrac tokom takmicenja istrosi emotivno I mentalno,prodje te fazice I bubice srljanja I voljan je vise da rizikuje I uziva.A ovako kad krene odjednom nizbrdo krene frka..a Novak nije neko ko je mentalno dovoljno jak da se izvuce iz toga.Da je sve ostalo u pitanju vjerovatno bi svaki GS osim RG relativno redovno uzimao ali glava je veliki aspekt necije igre zato Novak I ima samo 7 GS (samo za njegov nivo igre).Mecevi izmedju njega I Rafe sve govore. .Nole da bi njega dobio mora igrat bar 2x bolje od Rafe jer zna da u kakvoj god provaliji da je Rafina glava I pristup mecu je nepromjenjiv.Da ima Rafinu glavu ko zna koja bi mu granica bila osvojenih GS I ovo govorim kao veliki fan Nadala.Zato I volim Rafu jer za svaki trofej je radio I grebao 2x vise od svih jer nije spreman da odustane iako je tehnicki vjerovatno nivo ispod Novaka I Rodzera (osim forhenda I pasing sotova koji su superiorni).Zasluzuje da predje Federerov broj GS titula a vrijeme mu curi..ima jos 2 godine I 8 sansi.Pa neka on I Novak podijele po 4:)

Federer je tamo gde Nadal nikad neće biti

pre 10 godina

(Federer je tamo gde Nole nikad nije bio a to je na 17GS, 24. januar 2015 22:46)
Nadal provalije više i ne broji.

bogdan

pre 10 godina

Kako god zavrsilo sa Vedaskom, a verovatno ce dobiti jer je Verdasko tanak igrac sa malom koncentracijom, vidljivo je iy aviona da j Novak daleko od forme za grn slem titulu. Udarci by dubine, pasivnost u igri, dekoncentracija na brejk loptama..Pa cak i idredjena doza nervoze, koja je posledica shvatanja da ne igra sjajno. Federer je ispao, Nadal ce uskoro, a ni Novak nece videti finale. Ove godien titulu uzima neko novi. Ataj neko nece biti ni Vavrinka.

misha

pre 10 godina

Pljuvaci idite radite nesto drugo, ne morate gledati Noleta. Ajde tutanj!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zurkolomac, 24. januar 2015 10:40)


Najsmesnije u celoj prici je sto ovde niko nije pljuvao po Noletu
Evo ima 40+ komentara a nijedan nije protiv Novaka
Po ko zna koji put se u vesti o Novaku spominju Federer i Nadal, jer to jednostavno kopka Novakove fanove
Oni ne mogu bez njih dvojice ni na njihovim, ni na Novakovim ni na nekim trecim vestima
Neko ce reci da je to kompleks, plod zavisti ili ljubomore
Nije to nista od toga, to je jednostavno onaj "nas sindrom" gde mi ne mozemo bez njih jer svi znamo ko su Federer i Nadal
Jednostavno se u Srbiji vise mrze Nadal i Federer nego sto se voli Novak, kad se na to doda da je 80% Novakovih fanova navijalo za Federera ili Nadala do 2011, dolazimo do zakljucka da ce tih 80% sutra navijati za nekog drugog
Odnosno bice ono "kako doslo tako i otislo"

Oskar

pre 10 godina

Kakva loša igra od Djokovića. Jedna od najlošijiš što sam dugo gledao. Ritern potpuno truo sa forhend strane posebno. U trećem setu standradno loš kao po običaju. Ne znam kad dodje neko jači bude li igrao ovako može se počet pripremat za dejvis kup.

Z&Z

pre 10 godina

I ovo malo tenisera u zrebu sto imaju kakvo takvo ime u svetu tenisa,ispadaju nekim cudom,tako da ce u cetvrtfinalu da igra sa Tomicem (posto mu je dezurni oponent Fonjini ispao) ,a u polufinalu ce sa Lopezom.
Ionako lagan zreb u hodu mu postaje smesan! Ali posto je to uvek tako,nista iznenadjujuce,cak stavise ocekivano!

Milojko

pre 10 godina

Hvala rts na prenosu.Najvaznije teniske turnire ne prenose.I posle da im placam pretplatu.Zasta?Nikad!
(Djani, 24. januar 2015 09:20)

Pa mozda da ti i tvoji istomislioci placate preplatu RTS-u, mozda bi oni i imali pare da kupe prenos... Ja zivim u inostranstvu, a placam preplatu i drzavnoj televiziji + kablovsku da bih mogao da pratim sport. Plati pa se klati ;-)

Dani

pre 10 godina

Ako se ne varam, Nole nikad nije osvojio veliki turnir, kad bi je igrao u plavoj opremi!? Verujem da i tome neko vodi statistiku.. Ali evo, obuce crno, znači nema frke!

Martina

pre 10 godina

Pod hitno zabraniti Novaku da se takmici na ATP turu,svetski tenis postaje dosadan i monoton,nikada nijedan igrac tenisa nije ovako daleko odskocio od ostalih igraca kao Novak.Zar moramo da cekamo da Novak ima groznicu ili temperaturu ili da mu se taj dan ne igra da bi ga neko slucajno pobedio.Necu vise ni da gledam tenis,sta da gledam,Novak vs ostatak sveta

Z&Z

pre 10 godina

@svete
I Čilić i Berdih,a bogami i Sepi su igračine za ove pacere što ima u žrebu ovaj teniser iz Monte Karla!
I nije baš svako ko ne navija za njega Hrvat!

struja

pre 10 godina

Ako je Djokovic nesiguran pa kako onda ostali igraju!!Pa ovaj Spanac se napalio kao da igra za zivot.Pa Djokovic je u najboljoj formi od svih.Onaj Marej toliko defanzivno igra da je to smesno.A Nadal moze samo da dobije jos Selu i to je to.

veliki strumf

pre 10 godina

Dok su Nole i Verdasko odigrali 16 gemova (medju njima dugacki tie break i par dugih gemova na Verdaskov servis - narocito onaj od skoro 8 minuta), dotle Ferer i Simon odigrali tek 12 gemova. Kakav je to samo festival relija - verovatno jedan od dosadnijic meceva na turu - prebacivanje do besvesti.

ZORICA - CANADA

pre 10 godina

.....posle vodjstva od 3:0 u drugom setu , i prelepog 3. gema sa tri asa , komentator na EuroSportu sav ushicen kaze : " Eeeee , to je Novak Djokovic . To je razlog zasto je SVETSKI broj jedan..." A ja dodajem - SVETSKI a NAS !!!!! Srecno ti NOLE !!!!!!!!!!

Federer je tamo gde Nole nikad nije bio a to je na 17GS

pre 10 godina

Igra kao leptir zato ce i tesko osvojiti.Nema mucenja nema psiholoskog momenta gdje je u frci..A to nije dobro. Jedini dobar aspekt je sto se ne umara inace mucenje I provlacenje kroz meceve je super podloga za osvajanje jer se igrac tokom takmicenja istrosi emotivno I mentalno,prodje te fazice I bubice srljanja I voljan je vise da rizikuje I uziva.A ovako kad krene odjednom nizbrdo krene frka..a Novak nije neko ko je mentalno dovoljno jak da se izvuce iz toga.Da je sve ostalo u pitanju vjerovatno bi svaki GS osim RG relativno redovno uzimao ali glava je veliki aspekt necije igre zato Novak I ima samo 7 GS (samo za njegov nivo igre).Mecevi izmedju njega I Rafe sve govore. .Nole da bi njega dobio mora igrat bar 2x bolje od Rafe jer zna da u kakvoj god provaliji da je Rafina glava I pristup mecu je nepromjenjiv.Da ima Rafinu glavu ko zna koja bi mu granica bila osvojenih GS I ovo govorim kao veliki fan Nadala.Zato I volim Rafu jer za svaki trofej je radio I grebao 2x vise od svih jer nije spreman da odustane iako je tehnicki vjerovatno nivo ispod Novaka I Rodzera (osim forhenda I pasing sotova koji su superiorni).Zasluzuje da predje Federerov broj GS titula a vrijeme mu curi..ima jos 2 godine I 8 sansi.Pa neka on I Novak podijele po 4:)

Pele

pre 10 godina

Ocigledna je razlika u klasi i formi. Uostalom, Verdasko je prosao svoj zenit karijere, kao i Nadal. Da je ovo Veredasko od pre 5-6 godina, ovaj mec bi bio mnogo kvalitetniji, uzbudljiviji i neizvesniji.

Ovako, Nole je igrao sa POLA SNAGE. Na 3-4 lopte je ozbiljno potrcao. U prvom setu se nije ni oznojio. Verujem da mu je ovaj mec bio manje naporan nego prosecan trening. To je dokazao kada je kod rezultata 0:40 dobio gem sa tri asa i tdva viner-servisa.

Federer je tamo gde Nadal nikad neće biti

pre 10 godina

(Federer je tamo gde Nole nikad nije bio a to je na 17GS, 24. januar 2015 22:46)
Nadal provalije više i ne broji.

Petar.S

pre 10 godina

Ja znam da je Verdasko dobar i iskusan teniser, ali da li je moguće da baš svi teniseri imaju dan i igraju svoj najbolji tenis protiv Novaka?
Servis nije išao ispod 200km/h, na svaku brejk loptu Novaka Verdasko je odservirao as. Raspoložen, inspirisan... neverovatno!
Ok mi je što pojedini teniseri u rangu Verdaska imaju uvek prevelik rispekt za Nadala i Federera, i mnogi se uplaše pobede, dok protiv Novaka igraju najhrabrije što mogu, ali zar moraju da imaju i svoj dan? i plus mnogo sreće?
Ipak, ni to nije dovoljno za Novaka, jer je on najbolji i kad mu ne ide, i kad mu nije dan, i kad ima napaljenog protivnika, on nađe način da pobedi.
Da je Nole raspoložen za tenis kao Verdasko, i da ga još slučaju svi udarci, servis, i da ima sreće, španac mu ne bi uzeo više od 4 gema za ceo meč! Idemo No1e!

777

pre 10 godina

Spanca je odrzavao samo izvaredan servis. U suprotnom bi bila metla, mada je i ovako bilo ciscenje sa 3-0. Jedino ako smem da zamerim Novaku je to da mora da podigne procenat koriscenja brejk lopti. U prvom setu je imao 4 set lopte? Sa jacim protivnicima to moze da bude problem jer su brejk sanse mnogo manje. Oni ne dozvoljavaju toliko sansi i kada se pruzi ne sme da se propustaju u ovolikom procentu. U svakom slucaju, rutinska pobeda jer Verdasko nije prakticno zapretio osim u taj breku prvog seta gde je imao jedan brejk poen ali je to Novak anulirao i prvi dosao do sedmog poena. Hladan kao spricer i rutinski na kvalitet. Bravo.

Pele

pre 10 godina

Ocigledna je razlika u klasi i formi. Uostalom, Verdasko je prosao svoj zenit karijere, kao i Nadal. Da je ovo Veredasko od pre 5-6 godina, ovaj mec bi bio mnogo kvalitetniji, uzbudljiviji i neizvesniji.

Ovako, Nole je igrao sa POLA SNAGE. Na 3-4 lopte je ozbiljno potrcao. U prvom setu se nije ni oznojio. Verujem da mu je ovaj mec bio manje naporan nego prosecan trening. To je dokazao kada je kod rezultata 0:40 dobio gem sa tri asa i tdva viner-servisa.

veliki strumf

pre 10 godina

Jasno je da je Novak mnogo bolji, ali je neverovatno (bar u 1. setu je tako) da je Verdasko mnogo koncentrisaniji u bitnim poenima. Nole je imao nekoliko dobrih prilika za brejk na brejk loptama i nekoliko sansi da dodje do brejk lopte, ali je pravio velike greske. Najcudnije je sto vecinu duzih razmena za sada uzima Verdasko, cak i kad Nole izgradi poen. Potpuno nekarakteristicno. Sa druge strane - nije lose sto je odigrao tie break, trebace mu to iskustvo, iako ga je relativno srecno dobio. Sad ce ga Nole pregaziti.

dorcol

pre 10 godina

bravo majstore ,dobro da je zavrsio u 3 seta ovi sa eurosporta bi presli na skijanje ,koga zanima sport u par zemalja ,i jos nesto ,ispao i zimonjic ,standardno ostao nole,kako li ce pacenici da lece komplekse kad nole jednog dana ostavi tenis,bas se brinem zbog njih.

параноид

pre 10 godina

Ја не знам зашто људи имају и замерку на проценат брејк лопти? Јеcте ли ви гледали меч или гледате cамо cтатиcтику? Од оних 6 лопти у првом cету, cамо cе на једној развио поен и ту јеcте Новак промашио форхенд по паралели. А шта је по вама требало да уради cа оним оcталим бомбама?
Мени cе јако допада Новакова форма и миcлим да је извеcно финале између њега и Ендија. То је моја прогноза, једино ме мало плаши Раонић...

@veliki strumf
Ја cам гледао cамо четврти cет између Ферера и Cимона, фантаcтичан меч и далеко од cамо пребацивања.

ja

pre 10 godina

Kad cujem komentare da je van forme dodje mi da se smejem. Novak igra uvek koliko mu je potrebno. I hejteri neće dočekati ono što im je pružio čika Federer.

natasa

pre 10 godina

Pa mozda da ti i tvoji istomislioci placate preplatu RTS-u, mozda bi oni i imali pare da kupe prenos... Ja zivim u inostranstvu, a placam preplatu i drzavnoj televiziji + kablovsku da bih mogao da pratim sport. Plati pa se klati ;-)
(Milojko, 24. januar 2015 09:59)

kako i da imaju pare za prenos kad iz budzete primaju samo 10 mlrd dinara

Billy Mahony

pre 10 godina

Meni nije jasno koji meč gledaju ovi što kritikuju Novakovu igru, ali ono što ja gledam je da je Novak hladan ko špricer, sigurno , da sigurnije ne može dobija svoje servise, igra racionalno. Jedino na šta ne utiče je to kako Nando servira, a ono što vrati skoro uvek i dobije. Nando da ne servira te servise od 220 km/h bio bi već u publici. Ali kako skoro duplo više puta servira od Novaka, stićiće ga umor, i treći set će biti samo surova Novakova egzekucija.

Svete

pre 10 godina

I ovo malo tenisera u zrebu sto imaju kakvo takvo ime u svetu tenisa,ispadaju nekim cudom,tako da ce u cetvrtfinalu da igra sa Tomicem (posto mu je dezurni oponent Fonjini ispao) ,a u polufinalu ce sa Lopezom.
Ionako lagan zreb u hodu mu postaje smesan! Ali posto je to uvek tako,nista iznenadjujuce,cak stavise ocekivano!
(Z&Z, 24. januar 2015 13:30)

Zaj....ebo si se !!! U 1/4 finalu Djokovic ide na Cilica, on mu je ipak jedna od omiljenijih musterija, a kada njega prevaspita u polufinalu jos jedan redovan pacijent Berdih, i onda bih voleo u finalu, onako kao slag na tortu da odigra sa Sepijem, i eto nove titule i novih mukica za tebe i slicne pacijente !!!

Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.

pre 10 godina

Ovako izgleda zreb:
mec #1 No1e - Muller
mec #2 F.Lopez - Raonic
mec #3 Wawrinka - G-Lopez
mec #4 Ferrer- Nishikori
mec #5 Berdych - Tomic
mec #6 Anderson - Nadal
mec #7 Murray - Dimitrov
mec #8 Kyrgios - Seppi
mec #9 pobednici duela #1 i #2 (1/4 finale)
mec #10 pobednici duela #3 i #4 (1/4 f)
mec #11 pobednici duela #5 i #6 (1/4 f)
mec #12 pobednici duela #7 i #8 (1/4 f)
mec #13 pobednici duela #9 i #10 (polufinale)
mec #14 pobednici duela #11 i #12 (polufinale)
mec #15 pobednici duela #13 i #14 (finale AO15).
Po meni, ako Nole prodje do finala, potencijalni protivnici mu mogu biti Raonic (u 1/4 f), Vavrinka (u 1/2 f), a u finalu bi to mogli biti Marej ili Dimitrov ili Nadal ili Berdih.

Kuku

pre 10 godina

Novak pobedio Kebu :D :D :D
Ajoj majko kako sam se smejao kad sam video Verdaska kako sada lici na naseg Gagisku. Sta li je Ana trazila sa njim ?

bice bolje

pre 10 godina

Grend slem je uvek poseban, treba odati pocast Djokovicu koji uvek dogura do finala, konkurencija je izuzetno zestoka pocetak sezone, a rolan garos je nesto sto fali u Novakovoj riznici a ovde koliko god da dogura zadovoljan sam. Novak je najveci nas sportista u istoriji rispekt ljudi.

Petar88

pre 10 godina

UTISAK meca... 5-3 za novaka, treci set, preko dva sata igre, jako naporan prvi set, a on bez kapi znoja na licu, normalno disanje... mimika kao da su odigrali dva gema prvog seta. Ni najmanji trag umora! Verdasko se kupa u znoju... Koliko je samo taj decko fizicki spreman, neverovatna stvar!!

poznavalac

pre 10 godina

Kako stvari stoje u ovoj polovini zreba u osmini bi trebalo da igraju Ferer i Nisikori,tu pobedjuje onaj koji ostane na nogama na kraju a onda ide na Vavrinku.Vise nego dobra stvar za potrosnju potencijalnih ozbiljnih konkurenata.

Novak je nas ponos

pre 10 godina

Upravo gledam mec,uzivo.Pozdravljam svaki potez naseg Novaka.Tetkica koja sedi iza mene,Kaze Vi ste ocigledno Srbi
Naravno odgovaram ...mi imamo dodatno uzivanje kazem joj.
Karta je 100 $.Uzivam za sve pare.
Hvala Ti Novace ,veliki si Igrac i Gospodin

Nebojša

pre 10 godina

ljudi sta vi gledate ako uopšte gledate vama ovo ne valja? nije dao niti jednu brejk loptu u prvom setu sve tri u drugom spasao je sa tri vezana asa imao više vinera manje grešaka konstantno vršio pritisak na Verdaskov servis i jedini razlog zašto je ovo otišlo u tajbrejk je što je Verdasko na skoro sve brejk lopte servirao as odlično igra večeras.

Vaše ime

pre 10 godina

Dobro ga je istrenirao za Iznera ovaj Verdasko, jer je servirao prvi servis skoro uvek preko 210km.
Bravo Nole, šta reći, odigrao je odlično jer je španac bio raspoložen i jako napaljen za tenis.
Opet pomalo gubi živce zbog publike Novak, što mu ne treba, jer treba da shvati da neutralna publika uvek navija za autsajdera, i za dug meč od 5 setova. Naravno da je zaslužio kod publike u Australiji najveći rispekt, on je kralj Melburna, podario je mnogo epskih mečeva toj publici, i naravno ima 4 titule; ali ipak, ljudi ne žele da plaćaju karte da bi gledali izvesne mečeve gde Novak bez izgubljenog seta dere sve redom.
Ipak i on je samo čovek pa ponekad izgubi živce. Idemo legendo do 8 GS titule!!!

zile

pre 10 godina

STA RECI OSIM"UM CARUJE SNAGA KLADE VALJA"...SLAJS ODLICAN,SERVIS BESPREKORAN,BEKHEND RADI ODLICNO..PO MENI OVO JE FORMA KOJA OBECAVA TITULU.NAPRED SAMPIONE!

goran

pre 10 godina

Nimalo lak mec za Noleta ,svi koji govore da se nije ni oznojio nisu u pravu uopste,Verdasko je ovim izdanjem podsetio na stare dane kada je bio jedan od top ten igraca, i ovom igrom je podsetio na cuveni mec sa Nadalom koji je otisao u pet setova i gde je Nadal jedva pobedio , da je danas samo malo bio konstantniji i pribraniji u nekim udarcima i da nije srljao za vinerima (sto mu je inace mana tokom cele karijere) gledali bi sasvim drugaciji rasplet dogadjaja i ne bi mogao Nole da zavrsi posao u tri seta , uostalom prvi set koji se okoncao tek u taj brejku dovoljno govori koliko je Nole morao da se pomuci da bi dobio taj set , s druge strane opet Nole nije danas bio na maksimu na kakvom ocekujemo da bude ,nadajmo se da ce podizati svoju igru na veci nivo kako turnir bude odmicao , u sledecem kolu ga ceka Zil Miler,mnogi ce reci lak protivnik ,ali daleko od toga da je lagan, ima izuzetan servis i ako ga krene nece biti nimalo lako Noletu koji u poslednje vreme najvise ima problema upravo sa igracima koji razorno i jako serviraju a Zil Miler je upravo takav tip igraca, morace Nole da odigra maksimalno skoncentrisano i da ne dozvoli sebi opustanje ni u jednom trenutku , ni danas se Nole nije opustao ali je Verdasko na neverovatan nacin spasavao brejk lopte , mada ruku na srce morao bi Nole da se potrudi na realizaciji brejk lopti jer je danas mnogo toga propustao i mogao je da prelomi i set i mec mnogo ranije ,a ne da dopusta protivniku da se podigne i da se vrati u mec..

Gajetano

pre 10 godina

Komentatori Eurosporta ocenili su da je 1. set ovog meca bio najbolji set na Rod Laver Areni ove godine. A oni su odgledali vise meceva no svi mi zajedno. Fantastican 1. set i odlicni Verdasko: servisi od 210-220kmh, 10 asova, razarajuci forhend... A opet, Novak propusta 6 brejk prilika i jos 3 set lopte pre nego sto zakljucuje set. A nije cak igrao ni svoj najbolji tenis. Sve ostalo je rutinsko odradjivanje posla sa isfrustriranim protivnikom.

Vrlo jak mec za ovu fazu turnira, ali zato nesto laksi posao protiv Milera u 1/8 finala (mada nikako za potceniti). Ono sto raduje kod Novaka je stabilan servis (setite se 3 asa kojima je spasao brejk lopte u treceg gemu drugog seta i cetiri prva servisa kojima je neutralisao 0:30 u pretposlednjem servis gemu) i fantasticno kretanje koje uklanja bilo kakvu dilemu o Novakovoj fizickoj spremi. Vidi se da mu ova brza podloga odgovara, da se privikao na nju i, sto je najvaznije, vidi se glad za trofejom u Novakovim ocima. A kad je tako, ja se ne brinem, pa ma ko stajao sa druge strane mreze.

3 down Novak, 4 more to go. One match at a time.

Pozdrav,

Beobrad

pre 10 godina

Dobro je, nije ovo Novakov top tenis, ali je blizu toga i bice sve bolje !
Nije da je jurio vinere, ali nije ni bilo potrebe, Verdasko je gresio taman koliko treba!
Ponovo levoruku bombarder u sl. kolu, bice to u redu, ali da li je moguce da Raonic bas nijednog ozbiljnog protivnika nema do Novaka, kakav zreb covek ima.
A slicno i Vavrinka!

bb

pre 10 godina

Ferer-Simon, uzivanje! Sta sve Ferer propusta pa nije realno.. Ali svaka cast Simonu. Vidi se da daje poslednje atome snage. Zelim mu da pobedi!

Heimdall

pre 10 godina

Dobio je Nole prvi set. Sledeći će odmicati lakše najverovatnije.

Jeste da Verdasko dobro servira, ali opet propušta mnogo brejk prilika. 0/6.

Nekako Nole igra malo pasivnije, to je moj utisak, valjda je to do taktike ili je samo usporenije ušao u meč kao što on ima običaj?

Doduše, Verdasko nema šta da izgubi pa zato i više napada.

Billy Mahony

pre 10 godina

Meni nije jasno koji meč gledaju ovi što kritikuju Novakovu igru, ali ono što ja gledam je da je Novak hladan ko špricer, sigurno , da sigurnije ne može dobija svoje servise, igra racionalno. Jedino na šta ne utiče je to kako Nando servira, a ono što vrati skoro uvek i dobije. Nando da ne servira te servise od 220 km/h bio bi već u publici. Ali kako skoro duplo više puta servira od Novaka, stićiće ga umor, i treći set će biti samo surova Novakova egzekucija.

Jova

pre 10 godina

Kvalitetan meč, dobar Verdasko a Novak strpljiv i spreman za izazove. Verdasko je ispunio obećanje, dao je sve što je imao, jako dobro igrao važne poene ( posebno u prvom setu, s izuzetkom duple u TB ) ali nije mu vredjelo. Novaku se nije baš igralo ali sve u svemu odrađeno korektno.

Zadovoljna sam servisom i još nečim: jako malo promašenih zicera, što baš i nije bio slučaj do sada. Čini mi se da pametnije izabira strane i ne šalje loptice direktno na reket protivniku, želeći ga uhvatiti na krivoj nozi. Tu me Ana dosta puta impresionirala, uvjek treba izabrati jednostavnije rješenje.

Pravi tenis tek počinje, imat će se šta vidjeti u sledećoj sedmici.

Pozdrav svima

a gde je sad Federer

pre 10 godina

Kakva loša igra od Djokovića. Jedna od najlošijiš što sam dugo gledao. Ritern potpuno truo sa forhend strane posebno. U trećem setu standradno loš kao po običaju. Ne znam kad dodje neko jači bude li igrao ovako može se počet pripremat za dejvis kup.
(Oskar, 24. januar 2015 11:11)

U pravu si Oskare. Kome je jos interesantno kad neko pocisti protivnika sa 3:0,lose da gore ne moze biti. Onaj Nadalov mec protiv Tima Smiceka 112-og igraca na svetu u 5 setova, pa Smicekovo poklanjanje poena Nadalu, pa Rafino bacanje na kolena i grcevito plakanje sto je prosao drugo kolo, to je fenomenalan tenis . A tek osica, pcelica koja je bocnula Federera u prstic pa ....uh cekaj

Melenci

pre 10 godina

ako je Vilander nahvalio Noleta,onda pljuvaci treba da cute.Ne kazem da je Noletu ovo maksimum,ali ide ka tome.Verdasku svaka cast na prikazanoj igri,prikazao je tenis za respekt.Nole se osecao sasvim komotno,rastereceno,siguran u svoju igru.Ne mislim da ce Miler biti tezi zadatak,tako da je veoma blizu da odbrani bodove od prosle godine.Od ponedeljka pocinju velike bitke,tada se postaje junak turnira.Bez komentara sam o prognozi,samo sam svim srcem uz Noleta.

rastko

pre 10 godina

Da li ti to pokušavaš da budeš nova baba Vanga ili možda vidovita Zorka, ili si samo jedan tužni zlobnik? Kao što vidiš, naš Nole je neprevazidjeni car i GOSPODIN!

Simke

pre 10 godina

Nišikori, Marej, Vavrenka i Novak su pokazali najviše za sada na AO 2015. Nadal iako je zadnji meč lako pobedio, ne deluje toliko furiozno i moćno kao nekada, jer se jasno vidi da nije još 100% siguran i spreman.
Sam bog zna ko će osvojiti ovaj gs, ali ako Novak nastavi da igra sve bolje i bolje, eto njemu a i nama 8 GS titule.
Novak ne bi trebalo da ima problema sa Mulerom, a onda ide na Raonića koji takođe igra odlično, ili Lopeza, ali mislim da će Raonić proći španca.
Zatim bi trebalo u 1/2 finalu Vavrenka ili Nišikori, a kako se stvari odvijaju, u finalu ga čeka Endi, ili Nadal naravno.
Biće teško ali ako neko može onda je to Novak Đoković!

BgHQ

pre 10 godina

Verdasko jeste trenutno trideset i neki na ATP Listi ali po kvalitetu je ako ne za Top 10 onda za prvih 15 i bice ovo nimalo lak mec za Noleta.Naravno pobeda svetskog No.1 ne bi smela da dodje u pitanje jer je kvalitet na Novakovoj strani.

svetlana

pre 10 godina

Ne znam sta znaci ovaj naslov.Novak nesiguran?Ja ne vidim da je nesiguran i igra dobro.Taman onako kako se dize forma.Svasta...Novak nesiguran?!?

psiholog

pre 10 godina

(Adi, 24. januar 2015 11:37)

Pa idi pitaj ga. Valjda on zna. Došlo mu. Čovek ne želi da sputava emocije kao neki, da bi se dodvorio nekom ili da kreira određenu sliku o sebi u javnosti. Ne želi da se usteže. Ako mu se psuje, opsovaće. Briga njega šta će neko reći. To je retka privilegija. Čovek je tako slobodniji.

silvaner

pre 10 godina

Verdaska je u igri drzao samo odlican servis sto i jeste jedini razlog zasto je mec trajao 2h 30min.Sa prosecnim servisom Verdasko ne bi uzeo vise od 3-4 gema u celom mecu.Djokovic je prakticno imao samo jednu pravu gresku u mecu kada je na brejk lopti u prvom setu izbacio forhend paralelu.Ostalih 5 brejk lopti su bili neverovatni Verdaskovi servisi koje nije mogao vratiti.Cak je i Vilander bio impresioniran Novakovom igrom i sigurnoscu na terenu a pohvalio je Verdaska da je igrao odlicno.

bole cinjenice,a?

pre 10 godina

I Čilić i Berdih,a bogami i Sepi su igračine za ove pacere što ima u žrebu ovaj teniser iz Monte Karla!
I nije baš svako ko ne navija za njega Hrvat!
(Z&Z, 24. januar 2015 20:31)

Ne znam koji je to teniser iz Monte Karla ali znam kakav rezultat u medjusobnim odnosima ima teniser iz Srbije sa tim igracinama u odnosu na pacere iz njegovog zreba

Djokovic- Berdych 17:2
Djokovic-Cilic 10:0
Djokovic-Seppi 10:0

I kome je uopste bitno za koga navijaju Hrvati?

role zarolaj

pre 10 godina

(Oskar, 24. januar 2015 11:11)
oskare odaje te pravopis i gramatika ko si i odakle si,a posto znamo odakle si znamo i da ti srce junacko ne dozvoljava da navijas za srbe...

to be continued

pre 10 godina

Impresionirala je Novakova hladnoća-smirenost i potpuna kontrola. Igrao kolko treba, ne na maksimumu, ali "mentalno" je pokidao, delovao je kao pobednik od početka do kraja, za razliku od Fernanda. Verdasko jeste neko ko ga je dobio 4 puta, a bio je i top-ten igrač, kolko se sećam , taj jedini poraz na betonu od V. je bio baš u Melburnu, tako da je itekako bilo razloga za oprez.
Otvara mu se žreb pošto je ispao "neugodni" Izner koji ga uvek namuči. Bitno da je (skoro) prošao prvu nedelju bez trošenja ekstra rezervi i živaca. Sada je već manje mečeva pa i više mesta za večernje termine pošto je vrućina i vlaga izgleda opaka. Cenim da je Federer zadnjih 12 meseci jedini igrač koji ima recept za egal igru sa Noletom pa je i njegovo ispadanje dodatni bonus. Nadal-dobro rekoše- "ako preživi prvu nedelju" zaigraće mnogo bolje, uvek je tako, ali ipak ga ne vidim u finalu..

Nebojša

pre 10 godina

Kakva loša igra od Djokovića. Jedna od najlošijiš što sam dugo gledao. Ritern potpuno truo sa forhend strane posebno. U trećem setu standradno loš kao po običaju. Ne znam kad dodje neko jači bude li igrao ovako može se počet pripremat za dejvis kup.
(Oskar, 24. januar 2015 11:11)


Da su tvoji ko rod rodjeni Fedex i Rafa ovako loše igrali prvi nebi ispao a drugi nebi seta ispustio.

Tenis

pre 10 godina

Idemo Novace! Svi verujemo i nadamo se petoj tituli u Australiji.
Novak realno gledano ima najvece sanse od svih da osvoji titulu, ali
bice dramaticno u polufinalu odnosno u finalu, a eventualni mec sa Raonicem ce takodje biti neugodan... Polufinale protiv Vavrinke ili Nisikorija ce da bude finale pre finala, a ukoliko Rafa proigra, a za to postoje vec dobre sanse, dodatno finale protiv njega ima da bude (bar u mom slucaju) cupanje zivaca i kidanje dzigerice. :)
Koliko god bude napeto u zavrsnici, isto tako ce biti i lepo. Kroz taj odnos napeto/lepo, pravi navijaci i sportski obozavaoci poznaju katarzu. :)

role zarolaj

pre 10 godina

.a Novak nije neko ko je mentalno dovoljno jak da se izvuce iz toga
hahahahahahhahahah,na cemu li si ti druze?ili ti pricas o nekom novaku koji nije novak djokovic?

Боки

pre 10 godina

Све у свему добар меч Новака. Сви би ми волели да Ђоковић побеђује све противнике са 6:0,6:0,6:0,али Вердаско је бивши топ 10 играч и бивши полуфиналиста Аустралиан Опена. Значи, човек није залутао на турнир. Што се брејк лопти тиче Вердаско је стварно одлично сервирао у тим моментима. Човек је леворук и сви "леваци" имају предност у односу на дешњаке кад сервирају у предност страну. Да ли је ово Новаков најбољи тенис? Није,али је сигурно најбољи меч који је одиграо ове сезоне...