Sreda, 15.08.2012.

16:34

Čanak: Frontom protiv devedesetih

Predsednik LSV Nenad Čanak kaže da pitanje Vojvodine treba internacionalizovati i da najavljivani "autonomistički front" treba da spreči "nove devedesete".

Izvor: Tanjug

Èanak: Frontom protiv devedesetih IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

Da Vise Zivimo Normalno

pre 13 godina

Centralizam je ocigledno bio i bice promasena politika. Takvom politikom upropastena je Vojvodina i drugi potencionalni regioni u Srbiji. Prvo smo izgubili ono sto je nase - Kosovo, Vojvodinu smo dobili na poklon za zasluge u I sv. ratu, ne verujem da cemo je izgubiti ali cemo je aigurno neodgovornom politikom upropastiti ako se nesto ne promeni. Zato puna podrska onima koji zele da se Vojvodina ekonomski uzdigne. Stvar je ozbiljna i bez strancarenja molim.

poznavalac

pre 13 godina

djindjic je najbolje ucutkao ovog zamlatu "ako budemo sve stavili na papir i izracunamo dokazacemo da ipak srbija izdrzava vojvodinu" sto znaci da prica di su nasi novci nema utemeljenje u realnosti

Vojvodjan

pre 13 godina

jedino se iz iskustva plasim da ni ova inicijativa nece potrajati. Pre ili kasnije ce se vec neko od ukljucenih posvadjati ili nek me ovaj put razuvere. ps Vojvodjani vecinski zele autonomiju

sta to bese drzava?

pre 13 godina

Ovo moze, jer je kritika:
"Prema njegovim rečima, aktuelni Ustav je smetnja i prepreka modernizaciji Srbije i njenoj integraciji u društvo razvijenih evropskih država i upravo zbog toga Ustav mora da bude promenjen i da na novi način bude definisan položaj Vojvodine."
A ovo ne moze, jer je LAZ, sa ciljem podrivanja ustavnog poretka:
"On je, međutim, dodao da će "autonomistički front" biti "protiv ovog i ovakvog Ustava, koji je apsolutno nametnut, falsifikovan i zasnovan na lažima"."
Hoce li neko reagovati, ili cemo cekati "kosovski scenario", kada se na lazima tipa "Trepca radi, Beograd se gradi.", mobilisana masa obicnih ljudi, koji su u to poverovali, da su izrabljivani. Slicno je i sa Cankovom pricom, tipa "Gde su nasi novci?", a sada i sa lazima oko Ustava Rep. Srbije, za koje tvrdi da je nelegitiman, samim tim i nelegalan, oko cega okuplja obicne, nezadovoljne i neobavestene ljude u pokrajini. Dok se bude pokazalo, da Canak i novosadska bulumenta, ustvari stiti svoje fotelje, paradrzave koju su poceli da prave, front ce vec biti ukopak u sanceve!
Sve ovo sta radi Canak sa najavom "formiranja fronta", vec je protivzakonito, sa ciljem rusenja ustavnog poretka, a niko ne reaguje.

Realko

pre 13 godina

@hendza

Smatras da pare koje zaradis nisu otete Vojvodini niti bilo kome drugom? Cekaj ti proucavas otiske sa novcanica koje primas kao platu pa znas ko su bili prethodni vlasnici novcanica?

Vojvodinu pljackaju. Vojvodina ubacuje 40% u budzet, a vraca joj se tek nesto vise od 20% iz budzeta. Ja sam pristalica solidarnosti. Bogati treba da pomazu siromasne, ali ako ljudi zele svoje pare za sebe imaju pravo na to.

hendža

pre 13 godina

Ajde malo da se taj termin Beograd zameni sa centralna vlast, jer ja kao Beograđanin koji kao i većina žitelja glavnog grada zarađujem mesečno za puko preživljavanje i smatram da pare koje zaradim nisu otete Vojvodini niti bilo kome drugom.

autonomistici

pre 13 godina

Ni u Hitlerovim dnevnicima se front nije pominjao ovoliko puta.
U vojvodini zivi manje od 2 miliona ljudi, to je lako proveriti. Dakle vec na toj izjavi se vidi da covek prica neistine.
Kvalitet zivota vojvodjana nije vazniji od kvaliteta zivota ostalih ljudi u Srbiji, niti je njihov zivot vazniji od naseg zivota. Ne znam zbog cega to vojvodina treba da bude izdvojena kao specijalna teritorija sa vecim pravima i da im placamo.
Diktator koji izgubi vlast na izborima i nije neki diktator. U vreme te diktature Canak je pretio vesanjem na bandere. Taj diktator Milosevic je pobedjivao na izborima u vojvodini redovno.

Vladimir

pre 13 godina

Svi koji su se otcepili od Dedinja su prosli mnogo bolje nego mi sto smo ostali. Realno Vojvodini bi bilo mnogo bolje da su nezavisni. Sumadija takodje.

hik

pre 13 godina

ligaši vratite baranju u vojvodinu i odmah dobijate svu autonomiju,vratite senandreju i segedin i opet dobijate najveću moguću autonomiju

lala

pre 13 godina

pa znate sta? jeste Vi znali da su dvoslojni wc papir izmislili upravo Vojvodjani? zato sto orginal uvek mora za Bg. e ja 'ocu da se brisem sa jednoslojnim.

Poldi

pre 13 godina

Internacionalizacija vojvodjanskog pitanja i "autonomistički front" je uredu, a uredu je i kako kaze Canak "da se ne moze graditi kuca od krova", ali kuca se ne moze graditi ni od lufta. Posto ovaj front ima ambiciju da postane masovan politicki pokret u Vojvodini on bi trebao da obuhvata i ekonomske teme. Ako se Vojvodina konacno izbori za pravu autonomiju a paralelno ne radi na oporavku svoje privrede presest ce nam ta autonomija. Jer ipak na kraju krajeva ljudi ce glasati stomakom.

Bela

pre 13 godina

Ozbiljno sam zabrinuta za zdravlje g. Canka. Ne, nisam cinicna. Sta utice na coveka pa iz dana u dan daje sve nesuvislije izjave, stvarno ne znam. Mozda su godine, mozda genetsko nasledje, a mozda preterana konzumacija "backih ruckova". Poznato je da visak masnoca i proteina hoce da napravi "eksploziju" u organizmu i najvise stradaju krvni sudovi. Zatim, zbog zapusenja krvnih sudova, slabiji je dotok krvi u mozak, a samim tim i logicko rasudjivanje je dovedeno u pitanje. Ja to k'o laik, gospoda lekari da se ne ljute mnogo na mene. Ipak, za pocetak predlazem dijetu ili post na vodi bar do Gospojine.

Srobobranac

pre 13 godina

Термин Србијанац је кованица коју Срби у Србији не прихватају, јер их понижава и вређа. Србима из дијаспоре jе дозвољено звати се тако, само је Србима из Србије, из матице свих Срба, то забрањено. Они су Србијанци. Није-него. Па и Ви Срборанац из Војводине сте, по наводној логици оних који овај сраман термин користе, Србијанац, или сте можда постали нова национална мањина у Србији Војвођанин. Срамота.
Срамота је и то што неки људи, као нпр. Чанак, не поштују одлуке УСС, па своје прљаве послове желе да интернационализују. Уместо да због улоге у стварању неуставног правног акта и Закона буду позвани на кривичну одговорност, о политичкој и да не говорим, они ће формирати фронт против Србије. Криминал. Зато још једном. Нисмо ми Србијанци, већ Србистанци.
(Grobar Ni, 15. avgust 2012 19:55)


Sta ti pricas covece? Pa napisao sam "braco Srbijanci koji zivite JUZNO od Save i Dunava" nisam napisao samo "Srbijanci". A ako sam napisao "BRACO" znaci da smo mi koji zivimo severno od Save i Dunava isti kao i oni koji zive juzno od Save i Dunava. I ko je napisao "Vojvodjan" ? Ja koliko znam nisam. Ja sebe prvo smatram Srbinom,pa Srbobrancom pa na kraju Bacvaninom. Ja nemam veze sa nekom novokomponovaNOM Vojvodjanskom nacijom. Iako sam rodjen ovde i ovde su moji generacijama nikada za sebe ne bih rekao tako nesto. Srbin-Srbobranac-Bacvanin. Vojvdjan-NE. Nikada nisam bio komunista,nikada nisam imao crvenu knjizicu tako da necu da uskacem u voz koji je odavno prosao...

Бојан Савић

pre 13 godina

(ABVG, 15. avgust 2012 20:15)
У праву си за незапосленост и инфалцију, само заборављаш да је Чанак заједно са ДС-ом учествовао у стварању такве ситуације. Није Војводина у затвору званом Србија, Војводина је одговорна за стање у Србији исто колико и њени остали делови.

pseudo_slucajno

pre 13 godina

JUZNI FRONT!
A kude su nase pare. Ne li mi placamo porezi isto kao i vi tamo na sever. Kude su nasi putevi, kude su nase fabrike. Canak bre, nemoj da koristis takve jake reci, sedi si i cuti nikoj ne te stipa leb imas i sas leb. Sta oces vise?

Милан

pre 13 godina

Ову битангу под хитно треба ухапсити, а ЛСВ забранти због нарушавња уставног поретка Републике Србије. У којој то демократској земљи на свету неки политичар може и да помисли, а не себи и дати за право да коментарише и не поштује одлуке Уставног суда.

Goran

pre 13 godina

Ovde u Madjarskoj se samo smeškaju i trljaju ruke. Dok je vas iz "fronta" oni ne moraju ništa da rade. Sav posao ćete im završiti vi, a oni će se kroz mala vrata nametnuti kad počne taj vaš "pir". Tako barem javno računaju. Mislim da niste baš svesni posledica svojih igrarija. A ako jeste, onda sa vama treba drugacije...

kmania

pre 13 godina

Ok Canak,evo kako vi kazete mi Srbijanci se slazemo sve apsolutno,medjutim pre toga morate da polozite racune da vidimo gde su novci gradjana.Znaci da vidimo sta si stekao za ovo vreme dok si na vlasti osim kilaze.Da vidimo tebe tvoju svitu tvoje kumove sta imate i sta ste pokrali,kad to lepo rascistimo onda mozete referendum pa ako ste vecina sretan put i sve najbolje.Dzabe smo mi lupali u serpe i skidali komuniste samo ste se preobukli i nastavili da gazite ovaj narod.Smucile su mi se devedesete ali vala i godine posle toga.Prevarili ste ovaj narod napunili dzepove SVI!Zamajavate ovaj narod da izbegnete pravu istinu.12 godina ste nas jahali ogrezli ste u kriminalu sram vas bilo.A vama braco Vojvodjani ako vas ima za otcepljenje sretan put sa bagrom u zatvorima.

Becej

pre 13 godina

Ta Canku i fale devedesete. Tada je imao posao i imao smisla postojati. Sada kada je mir, on huska da bi imao sta raditi. A Vojvodina mu samo izgovor za fotelju, po principu, to mu se zalomilo, pa daj sta das . . .

KRPELJKA

pre 13 godina

Jedini vampir bez srca i duse u celoj ovoj situaciji jeste VI, godpodine Canak, jer stalno potpirujete strasti iz tih crnih devedesetih, jedino na njima vasa stranka ima cme da se hrani! Inace vise ne bi ni postojala.

ABVG

pre 13 godina

Vojvodina treba što pre, na bilo koji civilizovan način da se izvuče iz zatvora koji se zove Srbija. Stručnjaci sve češće izgovaraju frazu 'rast inflacije', nezaposlenost je veća nego što je bila početkom '90ih, kada je većina imala i neku ušteđevinu(koju je do početka 2000ih naravno odavno potrošila), ljudi su revoltirani, gladni i malo im treba da uđu u manji ili veći sukob. Čanak ovom internacionalizacijom sasvim izvesnog problema u odnosu Beograda prema Vojvodini i Novom Sadu samo pokušava da reši problem na najbolji mogući način za sve.

Grobar Ni

pre 13 godina

Braco Srbijanci koji zivite juzno od Save i Dunava,zaista ne znam sta da vam kazem..
I mi vise ne mozemo ovo da slusamo,kako li je tek vama.. Iz dana u dan jedne te iste vesti.. Pa pretera ga vala vise Canak. Daj malo koji dan pauzu. Pa Aleksnadra je jutros obecala da "front" ili sta vec krece od septembra. Pa zar jos punih 15 dana treba po nekoliko puta na dan da slusamo Canka i njegove izaslanike iz LSV kombi stranke? Pa ako nastavi ovako punom parod da smara,pa stvarno ce nam isprati mozgove. Koja je ovo vest vec po redu? Srbijanci,izvinjavam vam se u ime svih nas iz AP.Vojvodine,zaista ne znam sta drugo da kazem. Smorio nas je sve vec..
(Srbobranac, 15. avgust 2012 18:37)

Термин Србијанац је кованица коју Срби у Србији не прихватају, јер их понижава и вређа. Србима из дијаспоре jе дозвољено звати се тако, само је Србима из Србије, из матице свих Срба, то забрањено. Они су Србијанци. Није-него. Па и Ви Срборанац из Војводине сте, по наводној логици оних који овај сраман термин користе, Србијанац, или сте можда постали нова национална мањина у Србији Војвођанин. Срамота.
Срамота је и то што неки људи, као нпр. Чанак, не поштују одлуке УСС, па своје прљаве послове желе да интернационализују. Уместо да због улоге у стварању неуставног правног акта и Закона буду позвани на кривичну одговорност, о политичкој и да не говорим, они ће формирати фронт против Србије. Криминал. Зато још једном. Нисмо ми Србијанци, већ Србистанци.

sumorni

pre 13 godina

"Nikolicu,
hoces li nesto preduzeti protiv ovog huskaca, udbasa i pljackasa ????
Izjasni se odmah...….. i reci sta ces preduzeti.
ako neces, reci to javno svima, mi cemo onda...…..
(Goran, 15. avgust 2012 17:47) "

A šta bi ti to da preduzmeš momče?
Predstavnik nove generacije kojoj nisu čupali uši, ili ne pamti to?
Samo se vi i čujete po komentarima...
Kakve pa ti veze imaš sa ov im, i šta to tačno treba tvoj Toma da ti kaže? Da te pozove u rat koji ćeš, kao i sve do sad, da izgubiš? Ili bi da hapsiš ljude i praviš Srbiju po svojoj meri? Srbiju možeš, Vojvodinu nećeš nikad.
Zato, malo tiše, da te Toma ne čuje, i njemu je lakše ako ne reaguje.

Sunny

pre 13 godina

Mislim da je kasno za autonomiju.

Kao sa Kosovom
Kad je trazena autonomija, nije data.
kad je trazena podela, nidjena je autonomija.
kad je proglasena republika, nudjena je podela...

Mislim da i ovde ide polako ka nezavisnosti.

Ljubomir

pre 13 godina

@Plus, 15. avgust 2012 18:07

Da si stvarno protiv titoista, bio bi i protiv postojanje njihove vestacke tvorevine AP Vojvodine. Zalagao bi se za prirodne ekonomske regione Banat, Srem i Backu. Po cemu je nesto sto je nastalo nedemokratskim putem u vreme komunisticke diktature i sto ne izrazava volju naroda Srbije bilo obavezno da i dalje postoji?

roko

pre 13 godina

Ovaj problem treba shvatiti vrlo ozbiljno i brzo ga staviti na dnevni red a ne cekati 20 god kao Kosovo. Referendum je svakako resenje a time zapusiti usta jednom za sbvagda tim separatistima ili obrnuto . Autonomija je najgore resenje jer sa njom niko nije zadovoljan separatisti ce uvek traziti vise a drzava srbija i njeni gradjani ce biti neravnopravni .

Sremac za internacionalizaciju pitanja Srema u APV

pre 13 godina

I treba da se internacionalizuje ovo pitanje. Treba dovesti Francuze, Hrvate, itd. pa da nam naprave pravu decentralizaciju, sa jakim i odgovornim lokalnim samoupravama i mnogobrojnim provincijama/zupanijama (tj. da danasnji okruzi dobiju veca ovlascenja, a ne da sve bude u BG i NS).

A za LSV ponasanje, krivim DS. Ulazeci u koalicije sa LSV da bi dobila/ostala na vlasti, DS je napravila monstruma od LSV, a koji sam nema ni 5% gradjana iza sebe.

AntiFa

pre 13 godina

@srndac
ma neće biti baš da je Čanak kriv za devedesete!! On je tada bio jedan od vrlo retkih glasova razuma koji je digao glas protiv rata i razaranja, i u tom stavu je do današnjeg dana ostao dosledan. To što nije iskoristio priliku da učvrsti (apsolutno neophodnu) autonomiju Vojvodine unutar Srbije, je već druga priča

NADA

pre 13 godina

koliko vas je reci?I ko je tebe ovlastio da me branis od sposvenog naroda?Ti zivis ko bubreg u loju i bojis se da te ovi novi ne najure.Lepo zivis na racun lige brckas se u plicaku i zezas krizu.Samo ti idi svojim putem i nemoj da me branis.Jedva cekam da vidim ko ce biti u tom frontu onom specijalnom.U ZR nemate podrsku samo kada ste otisli mnogo je lakse.

Plus

pre 13 godina

Kao Beogradjanin pro zapadno orjentisan, puna podrska Frontu, sta god samo da je protiv 90tih komunista slobista titoista i ostalih nacista

Ivan

pre 13 godina

Do izbijanja svetske krize je i mogao nesto da uradi. Sada su sasvim druga vremena, sasvim drugi problemi, potpuno izmenjena situacija u svetu. A devedesete su vec daleka proslost, od kraha Lehman Brothers na njih malo ko pomislja, mnogi eksperti po svetu predvidjaju jos jaci udar krize od septembra, i za to treba trositi energiju i dobro se pripremiti.

phreak

pre 13 godina

Ove političare ne vredi komentarisati, svi su isti. Ja bih da predložim jedan eksperiment: nabavite dva ista automobila, jedan sa NS tablicama i nalepnicom "Volim Vojvodinu", a drugi sa KG tablicama i nalepnicom "Volim Šumadiju". Parkirajte ih (ne jedan pored drugog) negde u Beogradu i posmatrajte šta će im se desiti. Tako ćete saznati odakle dolazi netrpeljivost i "razlikovanje".

Srbobranac

pre 13 godina

Braco Srbijanci koji zivite juzno od Save i Dunava,zaista ne znam sta da vam kazem..
I mi vise ne mozemo ovo da slusamo,kako li je tek vama.. Iz dana u dan jedne te iste vesti.. Pa pretera ga vala vise Canak. Daj malo koji dan pauzu. Pa Aleksnadra je jutros obecala da "front" ili sta vec krece od septembra. Pa zar jos punih 15 dana treba po nekoliko puta na dan da slusamo Canka i njegove izaslanike iz LSV kombi stranke? Pa ako nastavi ovako punom parod da smara,pa stvarno ce nam isprati mozgove. Koja je ovo vest vec po redu? Srbijanci,izvinjavam vam se u ime svih nas iz AP.Vojvodine,zaista ne znam sta drugo da kazem. Smorio nas je sve vec..

laki

pre 13 godina

Svasta ce ovde covek da procita.Sta ste vi protivnici civilizacije i postovanja ljudskih prava zapeli za tu Vojvodinu?Kanda je zlata vredna ili je nesto drugo u pitanju?Kao da je to necija dedovina a ne teritorija naroda koji u njoj zive.Svi su pobegli od rezima iz BG,otvorite malo te zamagljene oci,pogledajte kako se zivi bedno i bez trunke nade da ce biti bolje.Ne treba Vojvodini vise ni autonomija,sta je to vredi kada je drugi vode u propast,bez para moze imati deset autonomija,to ne pomaze.Narodi Vojvodine treba da budu ujedinjeni i opamete se,jer oni zive u njoj,a ne u Beogradu.Neka rezim iz BG otvoreno kaze na koju stranu ce da vodi ovaj upropasteni i opljackani narod.Ako ce da pravi rusku guberniju,onda mi Vojovodjani uzimamo stvari u svoje ruke i idemo tamo gde pripadamo,svako na svoju stranu,tako ce biti najbolje.Mi jos uvek hocemo u tu "propalu" Evropu,tako da mozete da se tesite da cemo gadno proci,za razliku od vas.Da podsetim,teritorije danasnje Vojvodine su se dobrovoljno pripojile Srbiji,tako da imaju pravo i da se odvoje od nje,sta je tu toliko nejasno i sporno?Bice to najbolje resenje,time pomazemo i ostalim delovima jadne Srbije da se i oni izbore za bolji zivot.Vreme je da se velikim apetitima sitih ne udovoljava vise,neka zarade pa neka se najedu koliko hoce,i u Vojvodini takodje,ima i ovde pijavica i bogu je tesko.Sto se tice Cankove izjave,u potpunosti je u pravu.Nije on kriv za devedesete,ko nije shvatio do sada,nece nikada.

Ce Gevara

pre 13 godina

Moram sad da napisem parolu koja se koristila protiv Slobodana Milosevica,pa ako je B92 demokratskog karaktera i postuje razlicitost objavice moj komentar. A parola glasi ovako: SPASI SRBIJU I UBIJ SE NENADE,NENADEEEE!!!

miki

pre 13 godina

Ko si ti d ti govoris u ime gradjana vojvodine,neka se raspise referendum i da se to vec jednom zavrsi oko autonomije.. a ti bi mogao rezervisati apartman u padinjaku jer ce biti guzva pa da ne dobijes sobu sa losim pogledom, Novosadjanin

Stefan

pre 13 godina

Canak kaze da treba spreciti nove 90-te.Pa sta radis onda u koaliciji sa sps-om??? 4 godine vam nije smetao sps,a kada ste osetili da ce te ostati bez vlasti,e onda je to drzavni udar,nepostovanje ljudskih prava,pa jos pretis policijom.Nisi zadovoljan odluko ustavnog suda,pa te sudije nisam birao ja,vec tvoji koalicioni partneri.

Goran

pre 13 godina

Nikolicu,
hoces li nesto preduzeti protiv ovog huskaca, udbasa i pljackasa ????
Izjasni se odmah.............................. i reci sta ces preduzeti.
ako neces, reci to javno svima, mi cemo onda...............

kaiser

pre 13 godina

Svaka, ali svaka mu je na mestu.
A mladi DB-ovci zaduženi za pisanje uvek jednih te istih komentara, koji se okupe na članke o Vojvodini ko radikali na krv - razlaz.
Sva trojca ste slobodni da obidjete ovu temu, ili da penite od muke, svejedno. Samo vam je to i ostalo. Na opštu radost i veselje, jer je sve manje tema koje morate da pokrivate, a uskoro će jedna zauvek nestati.

Zagor

pre 13 godina

On svaki dan ovde ponavlja svoje, a eto ja cu da ponovim moje:

Status Vojvodine se moze resiti kada pametni i odgovorni ljudi sednu za sto, a ne huskaci koji zagovaraju neke svoje besmislene ideje i prete ne samo rukovodjstvu nego i narodu. Umesto idiotskog prepucavanja, treba se sto pre sastati i otvoreno govoriti o problemima, tako da se sto pre nadje resenje. Verujem da imamo dobre ljude koji su sposobni za tako nesto. Da se vec jednom zapuse usta malobrojnim, ali na zalost grlatim i lajavim separatistima i lokal-sovinistima kojima u Srbiji nema mesta. Onda ce nestati i ovi politicki paraziti i nasa Vojvodina ce biti ponos cele Srbije.

А.ИЛИЋ

pre 13 godina

Због оваквих се и десио рат 90-тих.
Стално потпаљује ватру јер само у диму и смраду и може да преживи. Кад би се ствари истерале на чистац сви би видели каква је ово штеточина и ратно хушкач.

Milan

pre 13 godina

Sve ovo je moglo da se radi i da bude potpuno legitimno da ste otisli u opoziciju posle proslih izbora. Ovako zarad kojekakvih upravnih odbora i javnih preduzeca VI ste bili u koaliciji sa Slobinim SPSom i u Vojvodini i na republickom nivou, a sada je njihova vlada vracanje u devedesete. Kada ste mogli da pokazete vasu principijalnost vi i DS ste odabrali vlast po cenu rehabilitacije Dacica i njemu slicnih ljudi-zbog toga nema potrebe da sada prosipate demagogiju...

smeker

pre 13 godina

Smeniti kompletnu vlast u pokrajini a ne pustiti kvazi politicare da pricaju ovakve stvari i podrivaju ustavni poredak zemlje.Vladajuca vecina u republici nesme da dozvoli nesto ovako,pogotovu sto nema ni uporiste u Vojvodini.Ustav je takav kakav je i ovaj lik je ucestvovao u pravljenju i glasanju.Sram te bilo u zivotu nisi nista radio samo filozofirao i nanosio stetu.

Miki

pre 13 godina

Canak,necemo svi u Vojvodini autonomiju a pogotovu autonomiju zbog toga da bi ti i tebi slicni bili na vlasti.Ne dozivaj inostranstvo jer kad pukne, ti i tebi slicni cete prvi pobeci odavde.ja nemam gde ,nemam ni za kartu,tako da ne cackaj mecku...

eee

pre 13 godina

Hoce li doticni motornim sankama u prve redove!?
Mnogo ste se uznemirili oko afere sa Agrobankom...
Meni se cini da ste vi upetljani u neke mutne radnje sa Razvojnom Bankom Vojvodine, i njenim satelitima... Pa sada kada je krenulo sa cesljanjem, price o "ugnjetavanju"...
Pravite "front" protiv devedesetih, a za 12 godina ste na Severu ucinili da sve bude kao med i mleko! Sramota!
Zelite vi da zastitite vase fotelje i pozicije, a ne gradjane ove jadne i napacene zemlje!

Osijek

pre 13 godina

tebi Čanak izgleda fale devedesete.
Najbolje da osnuješ zajednicu općina ili SAO Vojvodinu a kasnije i RVojvodinu i eto ti devedesetih. Ne prizivaj rat jer se nikome ne gine više

front vam u kuci

pre 13 godina

Ima jedan demokrata, zove se Tito. Nije mogao da izgubi izbore jer je po "demokratskom" ustavu iz 74. bio dozivotni predsednik.
Po tom ustavu je Srbija "demokratski" unazadjena pokrajinama kakve ne postoje nigde na svetu. Pokrajine mogu da vladaju Srbijom, ali Srbija ne moze da vlada pokrajinama.
Ne valja mu ovaj diktatorski ustav koji usvojen na referendumu.
Aktuelni ustav zaista ne valja jer je provojvodjanski i antisrpski.Jer je zasnovan na neravnopravnosti, jer daje privilegije pokrajini i diskriminise i koci celu Srbiju.

Sad bi on da se vratimo na taj "demokratski" ustav iz 74., naravno bez referenduma, jer referendum je diktatorski.
1972. je profesor dr Mihajlo Djuric osudjen na 2 godine zatvora i dobio otkaz na fakultetu, jer je analizirao ta ustavna resenja i ukazao na njihovu stetnost po Srbiju. Nije pretio frontom, vec je naucno objasnio sta ce se desiti Srbiji, sto se i desava. Nije placao bilborde, nije svaki dan davao izjave medijima, vec je napisao tekst kao naucnik, sto nije dostupno siroj javnosti. Toliko je ustav iz 74. bio demokratski.

Вељо

pre 13 godina

Човек би рекао колико често "демократске" снаге помињу 90-е да их они више прижељкују назад него ови које "смо" поново вратили на власт.

Janko

pre 13 godina

Krajnje je vreme za hapšenje ovog tipusa zbog pozivanja na rušenje ustavnog poretka, provociranje netrpeljivosti i nereda i naravno zbog utvrdjivanja porekla njegove imovine i potencijalne umešanosti u slučaj Metals banke. Kada bi se još i otvorili dosijei tajnih službi slučaj ovog čoveka bi bio kompletno završen i arhiviran.

komentar

pre 13 godina

Dacic ju bio portparol SPSa u vreme "devedesetih".
Danas je Canak koji se "bori protiv devedesetih" u koaliciji sa Dacicem u NS, i grcevito se bore da ostanu zajedno.
Valjda zbog fotelja, sta li.
Ili po inerciji, posto su 4 godine bili zajedno na svim nivoima vlasti.

A sto se tice ustava, nas van vojvodine ne zanima vojvodina, njihove pretnje, frontovi, i ne pristajemo da budemo njihova podredjena sluskinja.

Srbija je cela podeljena na 25 okruga, da je vlastima stalo do boljeg zivota gradjana, oni bi sredstva i nadleznosti dali opstinama i okruzima, pa bi svi bili ravnopravni, i sa jednakim sansama za razvoj. Svi bi dobijali, a ne samo neki kao sad.
Onda ne bi bilo mesta za vojvodjanske privilegije, ne bilo ni pretnji frontom, ni zamajavanja i kocenja cele drzave.
Sad cela drzava treba da se bavi samo jednim delom zemlje, umesto da se bavi razvojem i realnim problemima kojih je preko glave.

srndach

pre 13 godina

Devedesete su se i desile zbog takvih kao sto si ti gdine Canak!
Nego, reci ti nama di su novci od Metals banke, pa pravi front kakav god oces ?!

jurica

pre 13 godina

Dokle više s tim mitom o Vojvodini? Vojvodina je geografski naziv. Nema nikavke civilizacijske posebnosti Vojvodine. Kad iz Hrvatske prugom uđete u Vojvodinu, jedna od prvih stvari koju vidite je grafit koji poziva na ubijanje Hrvata. Toliko o vojvođanskoj posebnosti.
Moj poznanik je rekao da bi i Hrvati napisali isto o Srbima. Ne sumnjam, ali Hrvati su "svoj" grafit prekrili bojom.
To što na jugu Srbije u nekoj prodavničici petoro ljudi istovremeno urla šta bi oni da im se da (ono ovdašnje upućeno prodavcima "daj mi"), a u Vojvodini su ipak tiši, nije suštinska razlika. Smešno je i jadno vlastitu alavost odevati u komičnu i glupavu uobraženost Sterijinih likova.
Izjave kao ova Čankova prilika su da se proveri, za sada, pamćenje jednog naroda. Nadam se (ali, iskreno, ne verujem) da se neće doći do potrebe da se proverava i mudrost.

Arif

pre 13 godina

Gospodine Čanak, najveće čerupanje Vojvodine bilo je 1945 godine kada je Šesta lička harala, pljačkala i vršila egzekucije... To vam mogu potvrditi, nažalost malobrojni, preživeli Mađari, Nemci, Srbi... Ta jedinica je bila prethodnica LSV (LIČKIH SOCIJALDEMONKRATA VOJVODINE).

Zato ućutite već jednom i ostavite normalne ljude da sami odlučuju o svojoj sudbini.
Molim lepo...

Petar - Srem

pre 13 godina

I cetvrta vest na potpuno istu temu, od ljudi iz iste stranke LSV-a u poslednjih 36 sati. Dajte ljudi dosta stvarno, znamo vec sve o tom cuvenom Vojvodjanskom frontu. Ne znam samo kome je u Vojvodini uopste stalo do Vojvodine ali vazno da se pise o tome.

Johnson

pre 13 godina

Koji je ovo jadnik... Pa bre koliko ste na vlasti u Vojvodini cela se raspada! Skoro sam prodao kucu u Boki za 700eu celo selo je mrtvo, sve starci i oni koji silom prilika moraju da zive tamo... A ti si mi se boga mi dobro podgojio za to vreme... Idi sviraj k.... kao sto si radio na predizbornom spotu!

nekoizmase

pre 13 godina

Prvo Metals banka, onda može i referendum. Šta će nam internacionalizacija?

I oduzeti mu pasoš da ne može u Frankfurt kod gazda-Nata na konsultacije.

Petar - Srem

pre 13 godina

I cetvrta vest na potpuno istu temu, od ljudi iz iste stranke LSV-a u poslednjih 36 sati. Dajte ljudi dosta stvarno, znamo vec sve o tom cuvenom Vojvodjanskom frontu. Ne znam samo kome je u Vojvodini uopste stalo do Vojvodine ali vazno da se pise o tome.

Arif

pre 13 godina

Gospodine Čanak, najveće čerupanje Vojvodine bilo je 1945 godine kada je Šesta lička harala, pljačkala i vršila egzekucije... To vam mogu potvrditi, nažalost malobrojni, preživeli Mađari, Nemci, Srbi... Ta jedinica je bila prethodnica LSV (LIČKIH SOCIJALDEMONKRATA VOJVODINE).

Zato ućutite već jednom i ostavite normalne ljude da sami odlučuju o svojoj sudbini.
Molim lepo...

srndach

pre 13 godina

Devedesete su se i desile zbog takvih kao sto si ti gdine Canak!
Nego, reci ti nama di su novci od Metals banke, pa pravi front kakav god oces ?!

nekoizmase

pre 13 godina

Prvo Metals banka, onda može i referendum. Šta će nam internacionalizacija?

I oduzeti mu pasoš da ne može u Frankfurt kod gazda-Nata na konsultacije.

Johnson

pre 13 godina

Koji je ovo jadnik... Pa bre koliko ste na vlasti u Vojvodini cela se raspada! Skoro sam prodao kucu u Boki za 700eu celo selo je mrtvo, sve starci i oni koji silom prilika moraju da zive tamo... A ti si mi se boga mi dobro podgojio za to vreme... Idi sviraj k.... kao sto si radio na predizbornom spotu!

Stefan

pre 13 godina

Canak kaze da treba spreciti nove 90-te.Pa sta radis onda u koaliciji sa sps-om??? 4 godine vam nije smetao sps,a kada ste osetili da ce te ostati bez vlasti,e onda je to drzavni udar,nepostovanje ljudskih prava,pa jos pretis policijom.Nisi zadovoljan odluko ustavnog suda,pa te sudije nisam birao ja,vec tvoji koalicioni partneri.

Janko

pre 13 godina

Krajnje je vreme za hapšenje ovog tipusa zbog pozivanja na rušenje ustavnog poretka, provociranje netrpeljivosti i nereda i naravno zbog utvrdjivanja porekla njegove imovine i potencijalne umešanosti u slučaj Metals banke. Kada bi se još i otvorili dosijei tajnih službi slučaj ovog čoveka bi bio kompletno završen i arhiviran.

Miki

pre 13 godina

Canak,necemo svi u Vojvodini autonomiju a pogotovu autonomiju zbog toga da bi ti i tebi slicni bili na vlasti.Ne dozivaj inostranstvo jer kad pukne, ti i tebi slicni cete prvi pobeci odavde.ja nemam gde ,nemam ni za kartu,tako da ne cackaj mecku...

eee

pre 13 godina

Hoce li doticni motornim sankama u prve redove!?
Mnogo ste se uznemirili oko afere sa Agrobankom...
Meni se cini da ste vi upetljani u neke mutne radnje sa Razvojnom Bankom Vojvodine, i njenim satelitima... Pa sada kada je krenulo sa cesljanjem, price o "ugnjetavanju"...
Pravite "front" protiv devedesetih, a za 12 godina ste na Severu ucinili da sve bude kao med i mleko! Sramota!
Zelite vi da zastitite vase fotelje i pozicije, a ne gradjane ove jadne i napacene zemlje!

А.ИЛИЋ

pre 13 godina

Због оваквих се и десио рат 90-тих.
Стално потпаљује ватру јер само у диму и смраду и може да преживи. Кад би се ствари истерале на чистац сви би видели каква је ово штеточина и ратно хушкач.

Osijek

pre 13 godina

tebi Čanak izgleda fale devedesete.
Najbolje da osnuješ zajednicu općina ili SAO Vojvodinu a kasnije i RVojvodinu i eto ti devedesetih. Ne prizivaj rat jer se nikome ne gine više

Goran

pre 13 godina

Nikolicu,
hoces li nesto preduzeti protiv ovog huskaca, udbasa i pljackasa ????
Izjasni se odmah.............................. i reci sta ces preduzeti.
ako neces, reci to javno svima, mi cemo onda...............

front vam u kuci

pre 13 godina

Ima jedan demokrata, zove se Tito. Nije mogao da izgubi izbore jer je po "demokratskom" ustavu iz 74. bio dozivotni predsednik.
Po tom ustavu je Srbija "demokratski" unazadjena pokrajinama kakve ne postoje nigde na svetu. Pokrajine mogu da vladaju Srbijom, ali Srbija ne moze da vlada pokrajinama.
Ne valja mu ovaj diktatorski ustav koji usvojen na referendumu.
Aktuelni ustav zaista ne valja jer je provojvodjanski i antisrpski.Jer je zasnovan na neravnopravnosti, jer daje privilegije pokrajini i diskriminise i koci celu Srbiju.

Sad bi on da se vratimo na taj "demokratski" ustav iz 74., naravno bez referenduma, jer referendum je diktatorski.
1972. je profesor dr Mihajlo Djuric osudjen na 2 godine zatvora i dobio otkaz na fakultetu, jer je analizirao ta ustavna resenja i ukazao na njihovu stetnost po Srbiju. Nije pretio frontom, vec je naucno objasnio sta ce se desiti Srbiji, sto se i desava. Nije placao bilborde, nije svaki dan davao izjave medijima, vec je napisao tekst kao naucnik, sto nije dostupno siroj javnosti. Toliko je ustav iz 74. bio demokratski.

smeker

pre 13 godina

Smeniti kompletnu vlast u pokrajini a ne pustiti kvazi politicare da pricaju ovakve stvari i podrivaju ustavni poredak zemlje.Vladajuca vecina u republici nesme da dozvoli nesto ovako,pogotovu sto nema ni uporiste u Vojvodini.Ustav je takav kakav je i ovaj lik je ucestvovao u pravljenju i glasanju.Sram te bilo u zivotu nisi nista radio samo filozofirao i nanosio stetu.

miki

pre 13 godina

Ko si ti d ti govoris u ime gradjana vojvodine,neka se raspise referendum i da se to vec jednom zavrsi oko autonomije.. a ti bi mogao rezervisati apartman u padinjaku jer ce biti guzva pa da ne dobijes sobu sa losim pogledom, Novosadjanin

jurica

pre 13 godina

Dokle više s tim mitom o Vojvodini? Vojvodina je geografski naziv. Nema nikavke civilizacijske posebnosti Vojvodine. Kad iz Hrvatske prugom uđete u Vojvodinu, jedna od prvih stvari koju vidite je grafit koji poziva na ubijanje Hrvata. Toliko o vojvođanskoj posebnosti.
Moj poznanik je rekao da bi i Hrvati napisali isto o Srbima. Ne sumnjam, ali Hrvati su "svoj" grafit prekrili bojom.
To što na jugu Srbije u nekoj prodavničici petoro ljudi istovremeno urla šta bi oni da im se da (ono ovdašnje upućeno prodavcima "daj mi"), a u Vojvodini su ipak tiši, nije suštinska razlika. Smešno je i jadno vlastitu alavost odevati u komičnu i glupavu uobraženost Sterijinih likova.
Izjave kao ova Čankova prilika su da se proveri, za sada, pamćenje jednog naroda. Nadam se (ali, iskreno, ne verujem) da se neće doći do potrebe da se proverava i mudrost.

Milan

pre 13 godina

Sve ovo je moglo da se radi i da bude potpuno legitimno da ste otisli u opoziciju posle proslih izbora. Ovako zarad kojekakvih upravnih odbora i javnih preduzeca VI ste bili u koaliciji sa Slobinim SPSom i u Vojvodini i na republickom nivou, a sada je njihova vlada vracanje u devedesete. Kada ste mogli da pokazete vasu principijalnost vi i DS ste odabrali vlast po cenu rehabilitacije Dacica i njemu slicnih ljudi-zbog toga nema potrebe da sada prosipate demagogiju...

Ce Gevara

pre 13 godina

Moram sad da napisem parolu koja se koristila protiv Slobodana Milosevica,pa ako je B92 demokratskog karaktera i postuje razlicitost objavice moj komentar. A parola glasi ovako: SPASI SRBIJU I UBIJ SE NENADE,NENADEEEE!!!

kaiser

pre 13 godina

Svaka, ali svaka mu je na mestu.
A mladi DB-ovci zaduženi za pisanje uvek jednih te istih komentara, koji se okupe na članke o Vojvodini ko radikali na krv - razlaz.
Sva trojca ste slobodni da obidjete ovu temu, ili da penite od muke, svejedno. Samo vam je to i ostalo. Na opštu radost i veselje, jer je sve manje tema koje morate da pokrivate, a uskoro će jedna zauvek nestati.

Plus

pre 13 godina

Kao Beogradjanin pro zapadno orjentisan, puna podrska Frontu, sta god samo da je protiv 90tih komunista slobista titoista i ostalih nacista

sumorni

pre 13 godina

"Nikolicu,
hoces li nesto preduzeti protiv ovog huskaca, udbasa i pljackasa ????
Izjasni se odmah...….. i reci sta ces preduzeti.
ako neces, reci to javno svima, mi cemo onda...…..
(Goran, 15. avgust 2012 17:47) "

A šta bi ti to da preduzmeš momče?
Predstavnik nove generacije kojoj nisu čupali uši, ili ne pamti to?
Samo se vi i čujete po komentarima...
Kakve pa ti veze imaš sa ov im, i šta to tačno treba tvoj Toma da ti kaže? Da te pozove u rat koji ćeš, kao i sve do sad, da izgubiš? Ili bi da hapsiš ljude i praviš Srbiju po svojoj meri? Srbiju možeš, Vojvodinu nećeš nikad.
Zato, malo tiše, da te Toma ne čuje, i njemu je lakše ako ne reaguje.

Zagor

pre 13 godina

On svaki dan ovde ponavlja svoje, a eto ja cu da ponovim moje:

Status Vojvodine se moze resiti kada pametni i odgovorni ljudi sednu za sto, a ne huskaci koji zagovaraju neke svoje besmislene ideje i prete ne samo rukovodjstvu nego i narodu. Umesto idiotskog prepucavanja, treba se sto pre sastati i otvoreno govoriti o problemima, tako da se sto pre nadje resenje. Verujem da imamo dobre ljude koji su sposobni za tako nesto. Da se vec jednom zapuse usta malobrojnim, ali na zalost grlatim i lajavim separatistima i lokal-sovinistima kojima u Srbiji nema mesta. Onda ce nestati i ovi politicki paraziti i nasa Vojvodina ce biti ponos cele Srbije.

laki

pre 13 godina

Svasta ce ovde covek da procita.Sta ste vi protivnici civilizacije i postovanja ljudskih prava zapeli za tu Vojvodinu?Kanda je zlata vredna ili je nesto drugo u pitanju?Kao da je to necija dedovina a ne teritorija naroda koji u njoj zive.Svi su pobegli od rezima iz BG,otvorite malo te zamagljene oci,pogledajte kako se zivi bedno i bez trunke nade da ce biti bolje.Ne treba Vojvodini vise ni autonomija,sta je to vredi kada je drugi vode u propast,bez para moze imati deset autonomija,to ne pomaze.Narodi Vojvodine treba da budu ujedinjeni i opamete se,jer oni zive u njoj,a ne u Beogradu.Neka rezim iz BG otvoreno kaze na koju stranu ce da vodi ovaj upropasteni i opljackani narod.Ako ce da pravi rusku guberniju,onda mi Vojovodjani uzimamo stvari u svoje ruke i idemo tamo gde pripadamo,svako na svoju stranu,tako ce biti najbolje.Mi jos uvek hocemo u tu "propalu" Evropu,tako da mozete da se tesite da cemo gadno proci,za razliku od vas.Da podsetim,teritorije danasnje Vojvodine su se dobrovoljno pripojile Srbiji,tako da imaju pravo i da se odvoje od nje,sta je tu toliko nejasno i sporno?Bice to najbolje resenje,time pomazemo i ostalim delovima jadne Srbije da se i oni izbore za bolji zivot.Vreme je da se velikim apetitima sitih ne udovoljava vise,neka zarade pa neka se najedu koliko hoce,i u Vojvodini takodje,ima i ovde pijavica i bogu je tesko.Sto se tice Cankove izjave,u potpunosti je u pravu.Nije on kriv za devedesete,ko nije shvatio do sada,nece nikada.

Becej

pre 13 godina

Ta Canku i fale devedesete. Tada je imao posao i imao smisla postojati. Sada kada je mir, on huska da bi imao sta raditi. A Vojvodina mu samo izgovor za fotelju, po principu, to mu se zalomilo, pa daj sta das . . .

KRPELJKA

pre 13 godina

Jedini vampir bez srca i duse u celoj ovoj situaciji jeste VI, godpodine Canak, jer stalno potpirujete strasti iz tih crnih devedesetih, jedino na njima vasa stranka ima cme da se hrani! Inace vise ne bi ni postojala.

Goran

pre 13 godina

Ovde u Madjarskoj se samo smeškaju i trljaju ruke. Dok je vas iz "fronta" oni ne moraju ništa da rade. Sav posao ćete im završiti vi, a oni će se kroz mala vrata nametnuti kad počne taj vaš "pir". Tako barem javno računaju. Mislim da niste baš svesni posledica svojih igrarija. A ako jeste, onda sa vama treba drugacije...

Srbobranac

pre 13 godina

Braco Srbijanci koji zivite juzno od Save i Dunava,zaista ne znam sta da vam kazem..
I mi vise ne mozemo ovo da slusamo,kako li je tek vama.. Iz dana u dan jedne te iste vesti.. Pa pretera ga vala vise Canak. Daj malo koji dan pauzu. Pa Aleksnadra je jutros obecala da "front" ili sta vec krece od septembra. Pa zar jos punih 15 dana treba po nekoliko puta na dan da slusamo Canka i njegove izaslanike iz LSV kombi stranke? Pa ako nastavi ovako punom parod da smara,pa stvarno ce nam isprati mozgove. Koja je ovo vest vec po redu? Srbijanci,izvinjavam vam se u ime svih nas iz AP.Vojvodine,zaista ne znam sta drugo da kazem. Smorio nas je sve vec..

Милан

pre 13 godina

Ову битангу под хитно треба ухапсити, а ЛСВ забранти због нарушавња уставног поретка Републике Србије. У којој то демократској земљи на свету неки политичар може и да помисли, а не себи и дати за право да коментарише и не поштује одлуке Уставног суда.

Вељо

pre 13 godina

Човек би рекао колико често "демократске" снаге помињу 90-е да их они више прижељкују назад него ови које "смо" поново вратили на власт.

Ljubomir

pre 13 godina

@Plus, 15. avgust 2012 18:07

Da si stvarno protiv titoista, bio bi i protiv postojanje njihove vestacke tvorevine AP Vojvodine. Zalagao bi se za prirodne ekonomske regione Banat, Srem i Backu. Po cemu je nesto sto je nastalo nedemokratskim putem u vreme komunisticke diktature i sto ne izrazava volju naroda Srbije bilo obavezno da i dalje postoji?

AntiFa

pre 13 godina

@srndac
ma neće biti baš da je Čanak kriv za devedesete!! On je tada bio jedan od vrlo retkih glasova razuma koji je digao glas protiv rata i razaranja, i u tom stavu je do današnjeg dana ostao dosledan. To što nije iskoristio priliku da učvrsti (apsolutno neophodnu) autonomiju Vojvodine unutar Srbije, je već druga priča

roko

pre 13 godina

Ovaj problem treba shvatiti vrlo ozbiljno i brzo ga staviti na dnevni red a ne cekati 20 god kao Kosovo. Referendum je svakako resenje a time zapusiti usta jednom za sbvagda tim separatistima ili obrnuto . Autonomija je najgore resenje jer sa njom niko nije zadovoljan separatisti ce uvek traziti vise a drzava srbija i njeni gradjani ce biti neravnopravni .

kmania

pre 13 godina

Ok Canak,evo kako vi kazete mi Srbijanci se slazemo sve apsolutno,medjutim pre toga morate da polozite racune da vidimo gde su novci gradjana.Znaci da vidimo sta si stekao za ovo vreme dok si na vlasti osim kilaze.Da vidimo tebe tvoju svitu tvoje kumove sta imate i sta ste pokrali,kad to lepo rascistimo onda mozete referendum pa ako ste vecina sretan put i sve najbolje.Dzabe smo mi lupali u serpe i skidali komuniste samo ste se preobukli i nastavili da gazite ovaj narod.Smucile su mi se devedesete ali vala i godine posle toga.Prevarili ste ovaj narod napunili dzepove SVI!Zamajavate ovaj narod da izbegnete pravu istinu.12 godina ste nas jahali ogrezli ste u kriminalu sram vas bilo.A vama braco Vojvodjani ako vas ima za otcepljenje sretan put sa bagrom u zatvorima.

komentar

pre 13 godina

Dacic ju bio portparol SPSa u vreme "devedesetih".
Danas je Canak koji se "bori protiv devedesetih" u koaliciji sa Dacicem u NS, i grcevito se bore da ostanu zajedno.
Valjda zbog fotelja, sta li.
Ili po inerciji, posto su 4 godine bili zajedno na svim nivoima vlasti.

A sto se tice ustava, nas van vojvodine ne zanima vojvodina, njihove pretnje, frontovi, i ne pristajemo da budemo njihova podredjena sluskinja.

Srbija je cela podeljena na 25 okruga, da je vlastima stalo do boljeg zivota gradjana, oni bi sredstva i nadleznosti dali opstinama i okruzima, pa bi svi bili ravnopravni, i sa jednakim sansama za razvoj. Svi bi dobijali, a ne samo neki kao sad.
Onda ne bi bilo mesta za vojvodjanske privilegije, ne bilo ni pretnji frontom, ni zamajavanja i kocenja cele drzave.
Sad cela drzava treba da se bavi samo jednim delom zemlje, umesto da se bavi razvojem i realnim problemima kojih je preko glave.

NADA

pre 13 godina

koliko vas je reci?I ko je tebe ovlastio da me branis od sposvenog naroda?Ti zivis ko bubreg u loju i bojis se da te ovi novi ne najure.Lepo zivis na racun lige brckas se u plicaku i zezas krizu.Samo ti idi svojim putem i nemoj da me branis.Jedva cekam da vidim ko ce biti u tom frontu onom specijalnom.U ZR nemate podrsku samo kada ste otisli mnogo je lakse.

Sunny

pre 13 godina

Mislim da je kasno za autonomiju.

Kao sa Kosovom
Kad je trazena autonomija, nije data.
kad je trazena podela, nidjena je autonomija.
kad je proglasena republika, nudjena je podela...

Mislim da i ovde ide polako ka nezavisnosti.

phreak

pre 13 godina

Ove političare ne vredi komentarisati, svi su isti. Ja bih da predložim jedan eksperiment: nabavite dva ista automobila, jedan sa NS tablicama i nalepnicom "Volim Vojvodinu", a drugi sa KG tablicama i nalepnicom "Volim Šumadiju". Parkirajte ih (ne jedan pored drugog) negde u Beogradu i posmatrajte šta će im se desiti. Tako ćete saznati odakle dolazi netrpeljivost i "razlikovanje".

Sremac za internacionalizaciju pitanja Srema u APV

pre 13 godina

I treba da se internacionalizuje ovo pitanje. Treba dovesti Francuze, Hrvate, itd. pa da nam naprave pravu decentralizaciju, sa jakim i odgovornim lokalnim samoupravama i mnogobrojnim provincijama/zupanijama (tj. da danasnji okruzi dobiju veca ovlascenja, a ne da sve bude u BG i NS).

A za LSV ponasanje, krivim DS. Ulazeci u koalicije sa LSV da bi dobila/ostala na vlasti, DS je napravila monstruma od LSV, a koji sam nema ni 5% gradjana iza sebe.

autonomistici

pre 13 godina

Ni u Hitlerovim dnevnicima se front nije pominjao ovoliko puta.
U vojvodini zivi manje od 2 miliona ljudi, to je lako proveriti. Dakle vec na toj izjavi se vidi da covek prica neistine.
Kvalitet zivota vojvodjana nije vazniji od kvaliteta zivota ostalih ljudi u Srbiji, niti je njihov zivot vazniji od naseg zivota. Ne znam zbog cega to vojvodina treba da bude izdvojena kao specijalna teritorija sa vecim pravima i da im placamo.
Diktator koji izgubi vlast na izborima i nije neki diktator. U vreme te diktature Canak je pretio vesanjem na bandere. Taj diktator Milosevic je pobedjivao na izborima u vojvodini redovno.

hendža

pre 13 godina

Ajde malo da se taj termin Beograd zameni sa centralna vlast, jer ja kao Beograđanin koji kao i većina žitelja glavnog grada zarađujem mesečno za puko preživljavanje i smatram da pare koje zaradim nisu otete Vojvodini niti bilo kome drugom.

pseudo_slucajno

pre 13 godina

JUZNI FRONT!
A kude su nase pare. Ne li mi placamo porezi isto kao i vi tamo na sever. Kude su nasi putevi, kude su nase fabrike. Canak bre, nemoj da koristis takve jake reci, sedi si i cuti nikoj ne te stipa leb imas i sas leb. Sta oces vise?

Bela

pre 13 godina

Ozbiljno sam zabrinuta za zdravlje g. Canka. Ne, nisam cinicna. Sta utice na coveka pa iz dana u dan daje sve nesuvislije izjave, stvarno ne znam. Mozda su godine, mozda genetsko nasledje, a mozda preterana konzumacija "backih ruckova". Poznato je da visak masnoca i proteina hoce da napravi "eksploziju" u organizmu i najvise stradaju krvni sudovi. Zatim, zbog zapusenja krvnih sudova, slabiji je dotok krvi u mozak, a samim tim i logicko rasudjivanje je dovedeno u pitanje. Ja to k'o laik, gospoda lekari da se ne ljute mnogo na mene. Ipak, za pocetak predlazem dijetu ili post na vodi bar do Gospojine.

ABVG

pre 13 godina

Vojvodina treba što pre, na bilo koji civilizovan način da se izvuče iz zatvora koji se zove Srbija. Stručnjaci sve češće izgovaraju frazu 'rast inflacije', nezaposlenost je veća nego što je bila početkom '90ih, kada je većina imala i neku ušteđevinu(koju je do početka 2000ih naravno odavno potrošila), ljudi su revoltirani, gladni i malo im treba da uđu u manji ili veći sukob. Čanak ovom internacionalizacijom sasvim izvesnog problema u odnosu Beograda prema Vojvodini i Novom Sadu samo pokušava da reši problem na najbolji mogući način za sve.

Бојан Савић

pre 13 godina

(ABVG, 15. avgust 2012 20:15)
У праву си за незапосленост и инфалцију, само заборављаш да је Чанак заједно са ДС-ом учествовао у стварању такве ситуације. Није Војводина у затвору званом Србија, Војводина је одговорна за стање у Србији исто колико и њени остали делови.

Ivan

pre 13 godina

Do izbijanja svetske krize je i mogao nesto da uradi. Sada su sasvim druga vremena, sasvim drugi problemi, potpuno izmenjena situacija u svetu. A devedesete su vec daleka proslost, od kraha Lehman Brothers na njih malo ko pomislja, mnogi eksperti po svetu predvidjaju jos jaci udar krize od septembra, i za to treba trositi energiju i dobro se pripremiti.

Srobobranac

pre 13 godina

Термин Србијанац је кованица коју Срби у Србији не прихватају, јер их понижава и вређа. Србима из дијаспоре jе дозвољено звати се тако, само је Србима из Србије, из матице свих Срба, то забрањено. Они су Србијанци. Није-него. Па и Ви Срборанац из Војводине сте, по наводној логици оних који овај сраман термин користе, Србијанац, или сте можда постали нова национална мањина у Србији Војвођанин. Срамота.
Срамота је и то што неки људи, као нпр. Чанак, не поштују одлуке УСС, па своје прљаве послове желе да интернационализују. Уместо да због улоге у стварању неуставног правног акта и Закона буду позвани на кривичну одговорност, о политичкој и да не говорим, они ће формирати фронт против Србије. Криминал. Зато још једном. Нисмо ми Србијанци, већ Србистанци.
(Grobar Ni, 15. avgust 2012 19:55)


Sta ti pricas covece? Pa napisao sam "braco Srbijanci koji zivite JUZNO od Save i Dunava" nisam napisao samo "Srbijanci". A ako sam napisao "BRACO" znaci da smo mi koji zivimo severno od Save i Dunava isti kao i oni koji zive juzno od Save i Dunava. I ko je napisao "Vojvodjan" ? Ja koliko znam nisam. Ja sebe prvo smatram Srbinom,pa Srbobrancom pa na kraju Bacvaninom. Ja nemam veze sa nekom novokomponovaNOM Vojvodjanskom nacijom. Iako sam rodjen ovde i ovde su moji generacijama nikada za sebe ne bih rekao tako nesto. Srbin-Srbobranac-Bacvanin. Vojvdjan-NE. Nikada nisam bio komunista,nikada nisam imao crvenu knjizicu tako da necu da uskacem u voz koji je odavno prosao...

Vladimir

pre 13 godina

Svi koji su se otcepili od Dedinja su prosli mnogo bolje nego mi sto smo ostali. Realno Vojvodini bi bilo mnogo bolje da su nezavisni. Sumadija takodje.

hik

pre 13 godina

ligaši vratite baranju u vojvodinu i odmah dobijate svu autonomiju,vratite senandreju i segedin i opet dobijate najveću moguću autonomiju

Grobar Ni

pre 13 godina

Braco Srbijanci koji zivite juzno od Save i Dunava,zaista ne znam sta da vam kazem..
I mi vise ne mozemo ovo da slusamo,kako li je tek vama.. Iz dana u dan jedne te iste vesti.. Pa pretera ga vala vise Canak. Daj malo koji dan pauzu. Pa Aleksnadra je jutros obecala da "front" ili sta vec krece od septembra. Pa zar jos punih 15 dana treba po nekoliko puta na dan da slusamo Canka i njegove izaslanike iz LSV kombi stranke? Pa ako nastavi ovako punom parod da smara,pa stvarno ce nam isprati mozgove. Koja je ovo vest vec po redu? Srbijanci,izvinjavam vam se u ime svih nas iz AP.Vojvodine,zaista ne znam sta drugo da kazem. Smorio nas je sve vec..
(Srbobranac, 15. avgust 2012 18:37)

Термин Србијанац је кованица коју Срби у Србији не прихватају, јер их понижава и вређа. Србима из дијаспоре jе дозвољено звати се тако, само је Србима из Србије, из матице свих Срба, то забрањено. Они су Србијанци. Није-него. Па и Ви Срборанац из Војводине сте, по наводној логици оних који овај сраман термин користе, Србијанац, или сте можда постали нова национална мањина у Србији Војвођанин. Срамота.
Срамота је и то што неки људи, као нпр. Чанак, не поштују одлуке УСС, па своје прљаве послове желе да интернационализују. Уместо да због улоге у стварању неуставног правног акта и Закона буду позвани на кривичну одговорност, о политичкој и да не говорим, они ће формирати фронт против Србије. Криминал. Зато још једном. Нисмо ми Србијанци, већ Србистанци.

lala

pre 13 godina

pa znate sta? jeste Vi znali da su dvoslojni wc papir izmislili upravo Vojvodjani? zato sto orginal uvek mora za Bg. e ja 'ocu da se brisem sa jednoslojnim.

Poldi

pre 13 godina

Internacionalizacija vojvodjanskog pitanja i "autonomistički front" je uredu, a uredu je i kako kaze Canak "da se ne moze graditi kuca od krova", ali kuca se ne moze graditi ni od lufta. Posto ovaj front ima ambiciju da postane masovan politicki pokret u Vojvodini on bi trebao da obuhvata i ekonomske teme. Ako se Vojvodina konacno izbori za pravu autonomiju a paralelno ne radi na oporavku svoje privrede presest ce nam ta autonomija. Jer ipak na kraju krajeva ljudi ce glasati stomakom.

sta to bese drzava?

pre 13 godina

Ovo moze, jer je kritika:
"Prema njegovim rečima, aktuelni Ustav je smetnja i prepreka modernizaciji Srbije i njenoj integraciji u društvo razvijenih evropskih država i upravo zbog toga Ustav mora da bude promenjen i da na novi način bude definisan položaj Vojvodine."
A ovo ne moze, jer je LAZ, sa ciljem podrivanja ustavnog poretka:
"On je, međutim, dodao da će "autonomistički front" biti "protiv ovog i ovakvog Ustava, koji je apsolutno nametnut, falsifikovan i zasnovan na lažima"."
Hoce li neko reagovati, ili cemo cekati "kosovski scenario", kada se na lazima tipa "Trepca radi, Beograd se gradi.", mobilisana masa obicnih ljudi, koji su u to poverovali, da su izrabljivani. Slicno je i sa Cankovom pricom, tipa "Gde su nasi novci?", a sada i sa lazima oko Ustava Rep. Srbije, za koje tvrdi da je nelegitiman, samim tim i nelegalan, oko cega okuplja obicne, nezadovoljne i neobavestene ljude u pokrajini. Dok se bude pokazalo, da Canak i novosadska bulumenta, ustvari stiti svoje fotelje, paradrzave koju su poceli da prave, front ce vec biti ukopak u sanceve!
Sve ovo sta radi Canak sa najavom "formiranja fronta", vec je protivzakonito, sa ciljem rusenja ustavnog poretka, a niko ne reaguje.

poznavalac

pre 13 godina

djindjic je najbolje ucutkao ovog zamlatu "ako budemo sve stavili na papir i izracunamo dokazacemo da ipak srbija izdrzava vojvodinu" sto znaci da prica di su nasi novci nema utemeljenje u realnosti

Realko

pre 13 godina

@hendza

Smatras da pare koje zaradis nisu otete Vojvodini niti bilo kome drugom? Cekaj ti proucavas otiske sa novcanica koje primas kao platu pa znas ko su bili prethodni vlasnici novcanica?

Vojvodinu pljackaju. Vojvodina ubacuje 40% u budzet, a vraca joj se tek nesto vise od 20% iz budzeta. Ja sam pristalica solidarnosti. Bogati treba da pomazu siromasne, ali ako ljudi zele svoje pare za sebe imaju pravo na to.

Vojvodjan

pre 13 godina

jedino se iz iskustva plasim da ni ova inicijativa nece potrajati. Pre ili kasnije ce se vec neko od ukljucenih posvadjati ili nek me ovaj put razuvere. ps Vojvodjani vecinski zele autonomiju

Da Vise Zivimo Normalno

pre 13 godina

Centralizam je ocigledno bio i bice promasena politika. Takvom politikom upropastena je Vojvodina i drugi potencionalni regioni u Srbiji. Prvo smo izgubili ono sto je nase - Kosovo, Vojvodinu smo dobili na poklon za zasluge u I sv. ratu, ne verujem da cemo je izgubiti ali cemo je aigurno neodgovornom politikom upropastiti ako se nesto ne promeni. Zato puna podrska onima koji zele da se Vojvodina ekonomski uzdigne. Stvar je ozbiljna i bez strancarenja molim.

kaiser

pre 13 godina

Svaka, ali svaka mu je na mestu.
A mladi DB-ovci zaduženi za pisanje uvek jednih te istih komentara, koji se okupe na članke o Vojvodini ko radikali na krv - razlaz.
Sva trojca ste slobodni da obidjete ovu temu, ili da penite od muke, svejedno. Samo vam je to i ostalo. Na opštu radost i veselje, jer je sve manje tema koje morate da pokrivate, a uskoro će jedna zauvek nestati.

Plus

pre 13 godina

Kao Beogradjanin pro zapadno orjentisan, puna podrska Frontu, sta god samo da je protiv 90tih komunista slobista titoista i ostalih nacista

Petar - Srem

pre 13 godina

I cetvrta vest na potpuno istu temu, od ljudi iz iste stranke LSV-a u poslednjih 36 sati. Dajte ljudi dosta stvarno, znamo vec sve o tom cuvenom Vojvodjanskom frontu. Ne znam samo kome je u Vojvodini uopste stalo do Vojvodine ali vazno da se pise o tome.

Sunny

pre 13 godina

Mislim da je kasno za autonomiju.

Kao sa Kosovom
Kad je trazena autonomija, nije data.
kad je trazena podela, nidjena je autonomija.
kad je proglasena republika, nudjena je podela...

Mislim da i ovde ide polako ka nezavisnosti.

Arif

pre 13 godina

Gospodine Čanak, najveće čerupanje Vojvodine bilo je 1945 godine kada je Šesta lička harala, pljačkala i vršila egzekucije... To vam mogu potvrditi, nažalost malobrojni, preživeli Mađari, Nemci, Srbi... Ta jedinica je bila prethodnica LSV (LIČKIH SOCIJALDEMONKRATA VOJVODINE).

Zato ućutite već jednom i ostavite normalne ljude da sami odlučuju o svojoj sudbini.
Molim lepo...

ABVG

pre 13 godina

Vojvodina treba što pre, na bilo koji civilizovan način da se izvuče iz zatvora koji se zove Srbija. Stručnjaci sve češće izgovaraju frazu 'rast inflacije', nezaposlenost je veća nego što je bila početkom '90ih, kada je većina imala i neku ušteđevinu(koju je do početka 2000ih naravno odavno potrošila), ljudi su revoltirani, gladni i malo im treba da uđu u manji ili veći sukob. Čanak ovom internacionalizacijom sasvim izvesnog problema u odnosu Beograda prema Vojvodini i Novom Sadu samo pokušava da reši problem na najbolji mogući način za sve.

srndach

pre 13 godina

Devedesete su se i desile zbog takvih kao sto si ti gdine Canak!
Nego, reci ti nama di su novci od Metals banke, pa pravi front kakav god oces ?!

Goran

pre 13 godina

Nikolicu,
hoces li nesto preduzeti protiv ovog huskaca, udbasa i pljackasa ????
Izjasni se odmah.............................. i reci sta ces preduzeti.
ako neces, reci to javno svima, mi cemo onda...............

nekoizmase

pre 13 godina

Prvo Metals banka, onda može i referendum. Šta će nam internacionalizacija?

I oduzeti mu pasoš da ne može u Frankfurt kod gazda-Nata na konsultacije.

sumorni

pre 13 godina

"Nikolicu,
hoces li nesto preduzeti protiv ovog huskaca, udbasa i pljackasa ????
Izjasni se odmah...….. i reci sta ces preduzeti.
ako neces, reci to javno svima, mi cemo onda...…..
(Goran, 15. avgust 2012 17:47) "

A šta bi ti to da preduzmeš momče?
Predstavnik nove generacije kojoj nisu čupali uši, ili ne pamti to?
Samo se vi i čujete po komentarima...
Kakve pa ti veze imaš sa ov im, i šta to tačno treba tvoj Toma da ti kaže? Da te pozove u rat koji ćeš, kao i sve do sad, da izgubiš? Ili bi da hapsiš ljude i praviš Srbiju po svojoj meri? Srbiju možeš, Vojvodinu nećeš nikad.
Zato, malo tiše, da te Toma ne čuje, i njemu je lakše ako ne reaguje.

smeker

pre 13 godina

Smeniti kompletnu vlast u pokrajini a ne pustiti kvazi politicare da pricaju ovakve stvari i podrivaju ustavni poredak zemlje.Vladajuca vecina u republici nesme da dozvoli nesto ovako,pogotovu sto nema ni uporiste u Vojvodini.Ustav je takav kakav je i ovaj lik je ucestvovao u pravljenju i glasanju.Sram te bilo u zivotu nisi nista radio samo filozofirao i nanosio stetu.

laki

pre 13 godina

Svasta ce ovde covek da procita.Sta ste vi protivnici civilizacije i postovanja ljudskih prava zapeli za tu Vojvodinu?Kanda je zlata vredna ili je nesto drugo u pitanju?Kao da je to necija dedovina a ne teritorija naroda koji u njoj zive.Svi su pobegli od rezima iz BG,otvorite malo te zamagljene oci,pogledajte kako se zivi bedno i bez trunke nade da ce biti bolje.Ne treba Vojvodini vise ni autonomija,sta je to vredi kada je drugi vode u propast,bez para moze imati deset autonomija,to ne pomaze.Narodi Vojvodine treba da budu ujedinjeni i opamete se,jer oni zive u njoj,a ne u Beogradu.Neka rezim iz BG otvoreno kaze na koju stranu ce da vodi ovaj upropasteni i opljackani narod.Ako ce da pravi rusku guberniju,onda mi Vojovodjani uzimamo stvari u svoje ruke i idemo tamo gde pripadamo,svako na svoju stranu,tako ce biti najbolje.Mi jos uvek hocemo u tu "propalu" Evropu,tako da mozete da se tesite da cemo gadno proci,za razliku od vas.Da podsetim,teritorije danasnje Vojvodine su se dobrovoljno pripojile Srbiji,tako da imaju pravo i da se odvoje od nje,sta je tu toliko nejasno i sporno?Bice to najbolje resenje,time pomazemo i ostalim delovima jadne Srbije da se i oni izbore za bolji zivot.Vreme je da se velikim apetitima sitih ne udovoljava vise,neka zarade pa neka se najedu koliko hoce,i u Vojvodini takodje,ima i ovde pijavica i bogu je tesko.Sto se tice Cankove izjave,u potpunosti je u pravu.Nije on kriv za devedesete,ko nije shvatio do sada,nece nikada.

Janko

pre 13 godina

Krajnje je vreme za hapšenje ovog tipusa zbog pozivanja na rušenje ustavnog poretka, provociranje netrpeljivosti i nereda i naravno zbog utvrdjivanja porekla njegove imovine i potencijalne umešanosti u slučaj Metals banke. Kada bi se još i otvorili dosijei tajnih službi slučaj ovog čoveka bi bio kompletno završen i arhiviran.

Grobar Ni

pre 13 godina

Braco Srbijanci koji zivite juzno od Save i Dunava,zaista ne znam sta da vam kazem..
I mi vise ne mozemo ovo da slusamo,kako li je tek vama.. Iz dana u dan jedne te iste vesti.. Pa pretera ga vala vise Canak. Daj malo koji dan pauzu. Pa Aleksnadra je jutros obecala da "front" ili sta vec krece od septembra. Pa zar jos punih 15 dana treba po nekoliko puta na dan da slusamo Canka i njegove izaslanike iz LSV kombi stranke? Pa ako nastavi ovako punom parod da smara,pa stvarno ce nam isprati mozgove. Koja je ovo vest vec po redu? Srbijanci,izvinjavam vam se u ime svih nas iz AP.Vojvodine,zaista ne znam sta drugo da kazem. Smorio nas je sve vec..
(Srbobranac, 15. avgust 2012 18:37)

Термин Србијанац је кованица коју Срби у Србији не прихватају, јер их понижава и вређа. Србима из дијаспоре jе дозвољено звати се тако, само је Србима из Србије, из матице свих Срба, то забрањено. Они су Србијанци. Није-него. Па и Ви Срборанац из Војводине сте, по наводној логици оних који овај сраман термин користе, Србијанац, или сте можда постали нова национална мањина у Србији Војвођанин. Срамота.
Срамота је и то што неки људи, као нпр. Чанак, не поштују одлуке УСС, па своје прљаве послове желе да интернационализују. Уместо да због улоге у стварању неуставног правног акта и Закона буду позвани на кривичну одговорност, о политичкој и да не говорим, они ће формирати фронт против Србије. Криминал. Зато још једном. Нисмо ми Србијанци, већ Србистанци.

Ce Gevara

pre 13 godina

Moram sad da napisem parolu koja se koristila protiv Slobodana Milosevica,pa ako je B92 demokratskog karaktera i postuje razlicitost objavice moj komentar. A parola glasi ovako: SPASI SRBIJU I UBIJ SE NENADE,NENADEEEE!!!

AntiFa

pre 13 godina

@srndac
ma neće biti baš da je Čanak kriv za devedesete!! On je tada bio jedan od vrlo retkih glasova razuma koji je digao glas protiv rata i razaranja, i u tom stavu je do današnjeg dana ostao dosledan. To što nije iskoristio priliku da učvrsti (apsolutno neophodnu) autonomiju Vojvodine unutar Srbije, je već druga priča

Johnson

pre 13 godina

Koji je ovo jadnik... Pa bre koliko ste na vlasti u Vojvodini cela se raspada! Skoro sam prodao kucu u Boki za 700eu celo selo je mrtvo, sve starci i oni koji silom prilika moraju da zive tamo... A ti si mi se boga mi dobro podgojio za to vreme... Idi sviraj k.... kao sto si radio na predizbornom spotu!

jurica

pre 13 godina

Dokle više s tim mitom o Vojvodini? Vojvodina je geografski naziv. Nema nikavke civilizacijske posebnosti Vojvodine. Kad iz Hrvatske prugom uđete u Vojvodinu, jedna od prvih stvari koju vidite je grafit koji poziva na ubijanje Hrvata. Toliko o vojvođanskoj posebnosti.
Moj poznanik je rekao da bi i Hrvati napisali isto o Srbima. Ne sumnjam, ali Hrvati su "svoj" grafit prekrili bojom.
To što na jugu Srbije u nekoj prodavničici petoro ljudi istovremeno urla šta bi oni da im se da (ono ovdašnje upućeno prodavcima "daj mi"), a u Vojvodini su ipak tiši, nije suštinska razlika. Smešno je i jadno vlastitu alavost odevati u komičnu i glupavu uobraženost Sterijinih likova.
Izjave kao ova Čankova prilika su da se proveri, za sada, pamćenje jednog naroda. Nadam se (ali, iskreno, ne verujem) da se neće doći do potrebe da se proverava i mudrost.

Srbobranac

pre 13 godina

Braco Srbijanci koji zivite juzno od Save i Dunava,zaista ne znam sta da vam kazem..
I mi vise ne mozemo ovo da slusamo,kako li je tek vama.. Iz dana u dan jedne te iste vesti.. Pa pretera ga vala vise Canak. Daj malo koji dan pauzu. Pa Aleksnadra je jutros obecala da "front" ili sta vec krece od septembra. Pa zar jos punih 15 dana treba po nekoliko puta na dan da slusamo Canka i njegove izaslanike iz LSV kombi stranke? Pa ako nastavi ovako punom parod da smara,pa stvarno ce nam isprati mozgove. Koja je ovo vest vec po redu? Srbijanci,izvinjavam vam se u ime svih nas iz AP.Vojvodine,zaista ne znam sta drugo da kazem. Smorio nas je sve vec..

Miki

pre 13 godina

Canak,necemo svi u Vojvodini autonomiju a pogotovu autonomiju zbog toga da bi ti i tebi slicni bili na vlasti.Ne dozivaj inostranstvo jer kad pukne, ti i tebi slicni cete prvi pobeci odavde.ja nemam gde ,nemam ni za kartu,tako da ne cackaj mecku...

Osijek

pre 13 godina

tebi Čanak izgleda fale devedesete.
Najbolje da osnuješ zajednicu općina ili SAO Vojvodinu a kasnije i RVojvodinu i eto ti devedesetih. Ne prizivaj rat jer se nikome ne gine više

А.ИЛИЋ

pre 13 godina

Због оваквих се и десио рат 90-тих.
Стално потпаљује ватру јер само у диму и смраду и може да преживи. Кад би се ствари истерале на чистац сви би видели каква је ово штеточина и ратно хушкач.

Vladimir

pre 13 godina

Svi koji su se otcepili od Dedinja su prosli mnogo bolje nego mi sto smo ostali. Realno Vojvodini bi bilo mnogo bolje da su nezavisni. Sumadija takodje.

front vam u kuci

pre 13 godina

Ima jedan demokrata, zove se Tito. Nije mogao da izgubi izbore jer je po "demokratskom" ustavu iz 74. bio dozivotni predsednik.
Po tom ustavu je Srbija "demokratski" unazadjena pokrajinama kakve ne postoje nigde na svetu. Pokrajine mogu da vladaju Srbijom, ali Srbija ne moze da vlada pokrajinama.
Ne valja mu ovaj diktatorski ustav koji usvojen na referendumu.
Aktuelni ustav zaista ne valja jer je provojvodjanski i antisrpski.Jer je zasnovan na neravnopravnosti, jer daje privilegije pokrajini i diskriminise i koci celu Srbiju.

Sad bi on da se vratimo na taj "demokratski" ustav iz 74., naravno bez referenduma, jer referendum je diktatorski.
1972. je profesor dr Mihajlo Djuric osudjen na 2 godine zatvora i dobio otkaz na fakultetu, jer je analizirao ta ustavna resenja i ukazao na njihovu stetnost po Srbiju. Nije pretio frontom, vec je naucno objasnio sta ce se desiti Srbiji, sto se i desava. Nije placao bilborde, nije svaki dan davao izjave medijima, vec je napisao tekst kao naucnik, sto nije dostupno siroj javnosti. Toliko je ustav iz 74. bio demokratski.

Sremac za internacionalizaciju pitanja Srema u APV

pre 13 godina

I treba da se internacionalizuje ovo pitanje. Treba dovesti Francuze, Hrvate, itd. pa da nam naprave pravu decentralizaciju, sa jakim i odgovornim lokalnim samoupravama i mnogobrojnim provincijama/zupanijama (tj. da danasnji okruzi dobiju veca ovlascenja, a ne da sve bude u BG i NS).

A za LSV ponasanje, krivim DS. Ulazeci u koalicije sa LSV da bi dobila/ostala na vlasti, DS je napravila monstruma od LSV, a koji sam nema ni 5% gradjana iza sebe.

miki

pre 13 godina

Ko si ti d ti govoris u ime gradjana vojvodine,neka se raspise referendum i da se to vec jednom zavrsi oko autonomije.. a ti bi mogao rezervisati apartman u padinjaku jer ce biti guzva pa da ne dobijes sobu sa losim pogledom, Novosadjanin

NADA

pre 13 godina

koliko vas je reci?I ko je tebe ovlastio da me branis od sposvenog naroda?Ti zivis ko bubreg u loju i bojis se da te ovi novi ne najure.Lepo zivis na racun lige brckas se u plicaku i zezas krizu.Samo ti idi svojim putem i nemoj da me branis.Jedva cekam da vidim ko ce biti u tom frontu onom specijalnom.U ZR nemate podrsku samo kada ste otisli mnogo je lakse.

eee

pre 13 godina

Hoce li doticni motornim sankama u prve redove!?
Mnogo ste se uznemirili oko afere sa Agrobankom...
Meni se cini da ste vi upetljani u neke mutne radnje sa Razvojnom Bankom Vojvodine, i njenim satelitima... Pa sada kada je krenulo sa cesljanjem, price o "ugnjetavanju"...
Pravite "front" protiv devedesetih, a za 12 godina ste na Severu ucinili da sve bude kao med i mleko! Sramota!
Zelite vi da zastitite vase fotelje i pozicije, a ne gradjane ove jadne i napacene zemlje!

roko

pre 13 godina

Ovaj problem treba shvatiti vrlo ozbiljno i brzo ga staviti na dnevni red a ne cekati 20 god kao Kosovo. Referendum je svakako resenje a time zapusiti usta jednom za sbvagda tim separatistima ili obrnuto . Autonomija je najgore resenje jer sa njom niko nije zadovoljan separatisti ce uvek traziti vise a drzava srbija i njeni gradjani ce biti neravnopravni .

komentar

pre 13 godina

Dacic ju bio portparol SPSa u vreme "devedesetih".
Danas je Canak koji se "bori protiv devedesetih" u koaliciji sa Dacicem u NS, i grcevito se bore da ostanu zajedno.
Valjda zbog fotelja, sta li.
Ili po inerciji, posto su 4 godine bili zajedno na svim nivoima vlasti.

A sto se tice ustava, nas van vojvodine ne zanima vojvodina, njihove pretnje, frontovi, i ne pristajemo da budemo njihova podredjena sluskinja.

Srbija je cela podeljena na 25 okruga, da je vlastima stalo do boljeg zivota gradjana, oni bi sredstva i nadleznosti dali opstinama i okruzima, pa bi svi bili ravnopravni, i sa jednakim sansama za razvoj. Svi bi dobijali, a ne samo neki kao sad.
Onda ne bi bilo mesta za vojvodjanske privilegije, ne bilo ni pretnji frontom, ni zamajavanja i kocenja cele drzave.
Sad cela drzava treba da se bavi samo jednim delom zemlje, umesto da se bavi razvojem i realnim problemima kojih je preko glave.

Милан

pre 13 godina

Ову битангу под хитно треба ухапсити, а ЛСВ забранти због нарушавња уставног поретка Републике Србије. У којој то демократској земљи на свету неки политичар може и да помисли, а не себи и дати за право да коментарише и не поштује одлуке Уставног суда.

Stefan

pre 13 godina

Canak kaze da treba spreciti nove 90-te.Pa sta radis onda u koaliciji sa sps-om??? 4 godine vam nije smetao sps,a kada ste osetili da ce te ostati bez vlasti,e onda je to drzavni udar,nepostovanje ljudskih prava,pa jos pretis policijom.Nisi zadovoljan odluko ustavnog suda,pa te sudije nisam birao ja,vec tvoji koalicioni partneri.

Вељо

pre 13 godina

Човек би рекао колико често "демократске" снаге помињу 90-е да их они више прижељкују назад него ови које "смо" поново вратили на власт.

Bela

pre 13 godina

Ozbiljno sam zabrinuta za zdravlje g. Canka. Ne, nisam cinicna. Sta utice na coveka pa iz dana u dan daje sve nesuvislije izjave, stvarno ne znam. Mozda su godine, mozda genetsko nasledje, a mozda preterana konzumacija "backih ruckova". Poznato je da visak masnoca i proteina hoce da napravi "eksploziju" u organizmu i najvise stradaju krvni sudovi. Zatim, zbog zapusenja krvnih sudova, slabiji je dotok krvi u mozak, a samim tim i logicko rasudjivanje je dovedeno u pitanje. Ja to k'o laik, gospoda lekari da se ne ljute mnogo na mene. Ipak, za pocetak predlazem dijetu ili post na vodi bar do Gospojine.

lala

pre 13 godina

pa znate sta? jeste Vi znali da su dvoslojni wc papir izmislili upravo Vojvodjani? zato sto orginal uvek mora za Bg. e ja 'ocu da se brisem sa jednoslojnim.

Zagor

pre 13 godina

On svaki dan ovde ponavlja svoje, a eto ja cu da ponovim moje:

Status Vojvodine se moze resiti kada pametni i odgovorni ljudi sednu za sto, a ne huskaci koji zagovaraju neke svoje besmislene ideje i prete ne samo rukovodjstvu nego i narodu. Umesto idiotskog prepucavanja, treba se sto pre sastati i otvoreno govoriti o problemima, tako da se sto pre nadje resenje. Verujem da imamo dobre ljude koji su sposobni za tako nesto. Da se vec jednom zapuse usta malobrojnim, ali na zalost grlatim i lajavim separatistima i lokal-sovinistima kojima u Srbiji nema mesta. Onda ce nestati i ovi politicki paraziti i nasa Vojvodina ce biti ponos cele Srbije.

Ljubomir

pre 13 godina

@Plus, 15. avgust 2012 18:07

Da si stvarno protiv titoista, bio bi i protiv postojanje njihove vestacke tvorevine AP Vojvodine. Zalagao bi se za prirodne ekonomske regione Banat, Srem i Backu. Po cemu je nesto sto je nastalo nedemokratskim putem u vreme komunisticke diktature i sto ne izrazava volju naroda Srbije bilo obavezno da i dalje postoji?

Goran

pre 13 godina

Ovde u Madjarskoj se samo smeškaju i trljaju ruke. Dok je vas iz "fronta" oni ne moraju ništa da rade. Sav posao ćete im završiti vi, a oni će se kroz mala vrata nametnuti kad počne taj vaš "pir". Tako barem javno računaju. Mislim da niste baš svesni posledica svojih igrarija. A ako jeste, onda sa vama treba drugacije...

KRPELJKA

pre 13 godina

Jedini vampir bez srca i duse u celoj ovoj situaciji jeste VI, godpodine Canak, jer stalno potpirujete strasti iz tih crnih devedesetih, jedino na njima vasa stranka ima cme da se hrani! Inace vise ne bi ni postojala.

Becej

pre 13 godina

Ta Canku i fale devedesete. Tada je imao posao i imao smisla postojati. Sada kada je mir, on huska da bi imao sta raditi. A Vojvodina mu samo izgovor za fotelju, po principu, to mu se zalomilo, pa daj sta das . . .

Realko

pre 13 godina

@hendza

Smatras da pare koje zaradis nisu otete Vojvodini niti bilo kome drugom? Cekaj ti proucavas otiske sa novcanica koje primas kao platu pa znas ko su bili prethodni vlasnici novcanica?

Vojvodinu pljackaju. Vojvodina ubacuje 40% u budzet, a vraca joj se tek nesto vise od 20% iz budzeta. Ja sam pristalica solidarnosti. Bogati treba da pomazu siromasne, ali ako ljudi zele svoje pare za sebe imaju pravo na to.

Vojvodjan

pre 13 godina

jedino se iz iskustva plasim da ni ova inicijativa nece potrajati. Pre ili kasnije ce se vec neko od ukljucenih posvadjati ili nek me ovaj put razuvere. ps Vojvodjani vecinski zele autonomiju

pseudo_slucajno

pre 13 godina

JUZNI FRONT!
A kude su nase pare. Ne li mi placamo porezi isto kao i vi tamo na sever. Kude su nasi putevi, kude su nase fabrike. Canak bre, nemoj da koristis takve jake reci, sedi si i cuti nikoj ne te stipa leb imas i sas leb. Sta oces vise?

Milan

pre 13 godina

Sve ovo je moglo da se radi i da bude potpuno legitimno da ste otisli u opoziciju posle proslih izbora. Ovako zarad kojekakvih upravnih odbora i javnih preduzeca VI ste bili u koaliciji sa Slobinim SPSom i u Vojvodini i na republickom nivou, a sada je njihova vlada vracanje u devedesete. Kada ste mogli da pokazete vasu principijalnost vi i DS ste odabrali vlast po cenu rehabilitacije Dacica i njemu slicnih ljudi-zbog toga nema potrebe da sada prosipate demagogiju...

phreak

pre 13 godina

Ove političare ne vredi komentarisati, svi su isti. Ja bih da predložim jedan eksperiment: nabavite dva ista automobila, jedan sa NS tablicama i nalepnicom "Volim Vojvodinu", a drugi sa KG tablicama i nalepnicom "Volim Šumadiju". Parkirajte ih (ne jedan pored drugog) negde u Beogradu i posmatrajte šta će im se desiti. Tako ćete saznati odakle dolazi netrpeljivost i "razlikovanje".

Srobobranac

pre 13 godina

Термин Србијанац је кованица коју Срби у Србији не прихватају, јер их понижава и вређа. Србима из дијаспоре jе дозвољено звати се тако, само је Србима из Србије, из матице свих Срба, то забрањено. Они су Србијанци. Није-него. Па и Ви Срборанац из Војводине сте, по наводној логици оних који овај сраман термин користе, Србијанац, или сте можда постали нова национална мањина у Србији Војвођанин. Срамота.
Срамота је и то што неки људи, као нпр. Чанак, не поштују одлуке УСС, па своје прљаве послове желе да интернационализују. Уместо да због улоге у стварању неуставног правног акта и Закона буду позвани на кривичну одговорност, о политичкој и да не говорим, они ће формирати фронт против Србије. Криминал. Зато још једном. Нисмо ми Србијанци, већ Србистанци.
(Grobar Ni, 15. avgust 2012 19:55)


Sta ti pricas covece? Pa napisao sam "braco Srbijanci koji zivite JUZNO od Save i Dunava" nisam napisao samo "Srbijanci". A ako sam napisao "BRACO" znaci da smo mi koji zivimo severno od Save i Dunava isti kao i oni koji zive juzno od Save i Dunava. I ko je napisao "Vojvodjan" ? Ja koliko znam nisam. Ja sebe prvo smatram Srbinom,pa Srbobrancom pa na kraju Bacvaninom. Ja nemam veze sa nekom novokomponovaNOM Vojvodjanskom nacijom. Iako sam rodjen ovde i ovde su moji generacijama nikada za sebe ne bih rekao tako nesto. Srbin-Srbobranac-Bacvanin. Vojvdjan-NE. Nikada nisam bio komunista,nikada nisam imao crvenu knjizicu tako da necu da uskacem u voz koji je odavno prosao...

Бојан Савић

pre 13 godina

(ABVG, 15. avgust 2012 20:15)
У праву си за незапосленост и инфалцију, само заборављаш да је Чанак заједно са ДС-ом учествовао у стварању такве ситуације. Није Војводина у затвору званом Србија, Војводина је одговорна за стање у Србији исто колико и њени остали делови.

hik

pre 13 godina

ligaši vratite baranju u vojvodinu i odmah dobijate svu autonomiju,vratite senandreju i segedin i opet dobijate najveću moguću autonomiju

autonomistici

pre 13 godina

Ni u Hitlerovim dnevnicima se front nije pominjao ovoliko puta.
U vojvodini zivi manje od 2 miliona ljudi, to je lako proveriti. Dakle vec na toj izjavi se vidi da covek prica neistine.
Kvalitet zivota vojvodjana nije vazniji od kvaliteta zivota ostalih ljudi u Srbiji, niti je njihov zivot vazniji od naseg zivota. Ne znam zbog cega to vojvodina treba da bude izdvojena kao specijalna teritorija sa vecim pravima i da im placamo.
Diktator koji izgubi vlast na izborima i nije neki diktator. U vreme te diktature Canak je pretio vesanjem na bandere. Taj diktator Milosevic je pobedjivao na izborima u vojvodini redovno.

kmania

pre 13 godina

Ok Canak,evo kako vi kazete mi Srbijanci se slazemo sve apsolutno,medjutim pre toga morate da polozite racune da vidimo gde su novci gradjana.Znaci da vidimo sta si stekao za ovo vreme dok si na vlasti osim kilaze.Da vidimo tebe tvoju svitu tvoje kumove sta imate i sta ste pokrali,kad to lepo rascistimo onda mozete referendum pa ako ste vecina sretan put i sve najbolje.Dzabe smo mi lupali u serpe i skidali komuniste samo ste se preobukli i nastavili da gazite ovaj narod.Smucile su mi se devedesete ali vala i godine posle toga.Prevarili ste ovaj narod napunili dzepove SVI!Zamajavate ovaj narod da izbegnete pravu istinu.12 godina ste nas jahali ogrezli ste u kriminalu sram vas bilo.A vama braco Vojvodjani ako vas ima za otcepljenje sretan put sa bagrom u zatvorima.

Ivan

pre 13 godina

Do izbijanja svetske krize je i mogao nesto da uradi. Sada su sasvim druga vremena, sasvim drugi problemi, potpuno izmenjena situacija u svetu. A devedesete su vec daleka proslost, od kraha Lehman Brothers na njih malo ko pomislja, mnogi eksperti po svetu predvidjaju jos jaci udar krize od septembra, i za to treba trositi energiju i dobro se pripremiti.

poznavalac

pre 13 godina

djindjic je najbolje ucutkao ovog zamlatu "ako budemo sve stavili na papir i izracunamo dokazacemo da ipak srbija izdrzava vojvodinu" sto znaci da prica di su nasi novci nema utemeljenje u realnosti

Da Vise Zivimo Normalno

pre 13 godina

Centralizam je ocigledno bio i bice promasena politika. Takvom politikom upropastena je Vojvodina i drugi potencionalni regioni u Srbiji. Prvo smo izgubili ono sto je nase - Kosovo, Vojvodinu smo dobili na poklon za zasluge u I sv. ratu, ne verujem da cemo je izgubiti ali cemo je aigurno neodgovornom politikom upropastiti ako se nesto ne promeni. Zato puna podrska onima koji zele da se Vojvodina ekonomski uzdigne. Stvar je ozbiljna i bez strancarenja molim.

Poldi

pre 13 godina

Internacionalizacija vojvodjanskog pitanja i "autonomistički front" je uredu, a uredu je i kako kaze Canak "da se ne moze graditi kuca od krova", ali kuca se ne moze graditi ni od lufta. Posto ovaj front ima ambiciju da postane masovan politicki pokret u Vojvodini on bi trebao da obuhvata i ekonomske teme. Ako se Vojvodina konacno izbori za pravu autonomiju a paralelno ne radi na oporavku svoje privrede presest ce nam ta autonomija. Jer ipak na kraju krajeva ljudi ce glasati stomakom.

sta to bese drzava?

pre 13 godina

Ovo moze, jer je kritika:
"Prema njegovim rečima, aktuelni Ustav je smetnja i prepreka modernizaciji Srbije i njenoj integraciji u društvo razvijenih evropskih država i upravo zbog toga Ustav mora da bude promenjen i da na novi način bude definisan položaj Vojvodine."
A ovo ne moze, jer je LAZ, sa ciljem podrivanja ustavnog poretka:
"On je, međutim, dodao da će "autonomistički front" biti "protiv ovog i ovakvog Ustava, koji je apsolutno nametnut, falsifikovan i zasnovan na lažima"."
Hoce li neko reagovati, ili cemo cekati "kosovski scenario", kada se na lazima tipa "Trepca radi, Beograd se gradi.", mobilisana masa obicnih ljudi, koji su u to poverovali, da su izrabljivani. Slicno je i sa Cankovom pricom, tipa "Gde su nasi novci?", a sada i sa lazima oko Ustava Rep. Srbije, za koje tvrdi da je nelegitiman, samim tim i nelegalan, oko cega okuplja obicne, nezadovoljne i neobavestene ljude u pokrajini. Dok se bude pokazalo, da Canak i novosadska bulumenta, ustvari stiti svoje fotelje, paradrzave koju su poceli da prave, front ce vec biti ukopak u sanceve!
Sve ovo sta radi Canak sa najavom "formiranja fronta", vec je protivzakonito, sa ciljem rusenja ustavnog poretka, a niko ne reaguje.

hendža

pre 13 godina

Ajde malo da se taj termin Beograd zameni sa centralna vlast, jer ja kao Beograđanin koji kao i većina žitelja glavnog grada zarađujem mesečno za puko preživljavanje i smatram da pare koje zaradim nisu otete Vojvodini niti bilo kome drugom.