Petak, 01.12.2023.

12:34

Amerika bi da "prevaspita" Rusiju

Vašington ima cilj da prepolovi prihode Rusije od nafte i gasa do kraja ove decenije.

Izvor: klix.ba

Amerika bi da "prevaspita" Rusiju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

32 Komentari

Sortiraj po:

Arhimedica

pre 7 meseci

To su resili i pre 33 godine a kao rezultat imamo da RF sad prihoduje tacno 20 puta vise nego 1990. I duplo vise nego 2022. kad su sankcije poostrene.

OZNA

pre 7 meseci

Ma ceo vek i više prevaspitavaju jedno druge ali preko miliona sirotinje nikada direktno jer kada bi se to desilo kugla zemaljska bi pukla ko lubenica.Ovako jedno te isto biznis je biznis što se nebi zezali

Knezevic Zoran

pre 7 meseci

"Cilj ovih sankcija je promeniti ponašanje Rusije", rekao je Pajat."?!?! Da li dobro razumem, da li dobro shvatam? Ovaj američki genijalac nije do kraja artikulisao šta je krajnji cilj sankcija? Mislim da su Rusi, konačno, shvatili, i u tome je glavni problem. Cilj je da se Rusija prevaspita tako što se neće buniti i braniti sopstvene interese od zapadnih konkvistadora, koji su joj se prišunjali na kućni prag?! Mi smo tog "toplog zeca" prošli što "pijana Rusija" tada nije shvatala ili joj, zbog prevelike količine maligana nije ni bilo važno. I nas su prevaspitavali bombardujući nas i ubijajući nas, kako kažu, "za naše dobro"?! Kad smo shvatili i osetili njihovu dobrotu, bilo je kasno. Sada nas, ti isti "bombarderi", prisiljavaju da se borimo i zalažemo za teritorijalni integritet Ukraine i, u isto vreme, teritorijalni dezintegritet Srbije odnosno, sopstvene države?! Mislim da ovakva logika vodi ovaj svet ka samouništenju. Niko neće da trpi teror grupice država koje su sebi prisvojile prava, ne dozvoljavajući drugima ta ista prava. Jedan "nadnarod" je marširao Plannetom pre osamdesetak godina i znamo kako se to završilo.

Reuf Bajramović

pre 7 meseci

Okreni obrni, više se i ne krije cilj. Sve dok traje rat u Ukrajini da drže Rusiju pod sankcijama. I kome je u interesu da rat traje?

Spectator

pre 7 meseci

2030 u Europi bi trebalo voziti preko 60 mio. elektro-automobila. Naravno da će nafta polako kliziti na dolje. Nema više ni toliko termocentrala na mazut. Kina grabi velikim koracima u pravcu što manje emisija. Jer u Pekingu. Šangaju i ostalim velikim gradovima od smoga se mjesecima ne može normalno disati.
Nafta će svakako opstati u kemijskoj industriji.

Гиле

pre 7 meseci

Да то је план. План је био и да после месец дана од увођења санкција Русија процврчи и моли за милост. Није успео план. Потрошња нафте ће да пада са елетрификацијом кола. Али земље попут Индије и Кине све више потражују нафту. Њихова потражња расте као и код других земаља у развоју. Тако да је тешко спречити. Доста зависи у којем правцу крене Индија. Али и Русија је свесна овога. И наравно да ће гледати да предупреди. Али исто тако Руси су кренули и остале гране да развијају. Ту сарадња са Кином може исто тако много да дигне. Треба узети и да корупција у Русији није мала и да Путин је у годинама.

beholder

pre 7 meseci

Ma da, naravno ... Vidimo kako je to do sada funkcionisalo – velika muljaža ispod žita i trgovinska "akrobatika" na sve strane, a od sloma ruske ekonomije ni "S". Kolika će tek volja za to postojati za samo godinu ili dve, kada mnogim zemljama bude preko glave preskupih "zamenskih" varijanti za jeftine ruske energente i prevelikih troškova proizvodnje koji direktno uzrokuju niz ekonomskih problema ? Amerikance baš briga, jer je njihova privreda najmanje pogođena "bumerang efektom" - ali šta sa drugim državama koje nemaju njihov ekonomski komoditet ? Šta će biti kada se svi osim Amerikanaca i Britanaca zasite ratne propagande i krene masovno zaobilaženje ili manje-više otvoreno ignorisanje sankcija ? Život ide svojim tokom, ratna retorika ne može večno trajati, a ekonomija ima svoje prirodne zakonitosti.

Dragan

pre 7 meseci

Ruske da prepolove a svoje da utrostruče uterujući svojim vojnim bazama to pravilo u EU i mnogim drugim zemljama . Mora se priznati genijalna ideja !

Miki

pre 7 meseci

Svaki put se "zaboravi" da se navede da je Međunarodna agencija za energiju privatna organizacija, suštinski energetsko krilo NATO saveza. Nema veze sa UN ili sličnim telima, samo pokušava mimikrijom imena da se tako proda manje obaveštenim.
(Domagoj, 01. decembar 2023 15:15)

Nije tacno uopste to sto ste napisali. IEA nije privatna organizacija vec je to medjunarodna organizacija koja jednostavno prati i nadgleda globalno trziste energije, prati interese drzava. Tu nema nekog pojedinca ili neke korporacije da je vlasnik pa da ubira novac vec su vlasnici DRZAVE poput Nemacke, Japana, Amerike … itd.

Istoričar

pre 7 meseci

Prevaspitace je samo polako
(Sasa, 1. decembar 2023 14:47)

Pre će biti obratno jer je očigledno Rusija uvidela grešku iz 1863. godine kada je spasila Ameriku.

zox

pre 7 meseci

A ko ce da obuzda americku pohlepu?
Slazem se da treba stati Risiji za vrat ali isto i Americi.
Dosta je planeta podnosila 2 huligana, vreme je za humanije drustvo.

max

pre 7 meseci

Prepolovili izvoz nafte ali cena skočila za duplo pa im prihod istinzs duplo manje nafte Nije loše a može još cena da raste kad Iran zatvori persijski zaliv.

Marko

pre 7 meseci

E, moj Pajat, ne poznajes ti Ruse, ni Rusiju. Mozes sam sanjati da prevaspitas naslednike Tolstoja, Dostojevskog, Jesenjima, Majakovskog, …

Domagoj

pre 7 meseci

Svaki put se "zaboravi" da se navede da je Međunarodna agencija za energiju privatna organizacija, suštinski energetsko krilo NATO saveza. Nema veze sa UN ili sličnim telima, samo pokušava mimikrijom imena da se tako proda manje obaveštenim.

loki

pre 7 meseci

Prepoloviti prihode u odnosu na koju godinu tačno? 19/20/21/22/23? U tih 5 godina ruski energetski prihodi variraju čak 35% ili više godisnje. Da li će se zabraniti izvoz ruskog helijuma i hidrogena jer rusi planiraju preusmeravati gas koji je bio planiran za evropu u petrohemijske komplekse za proizvodnju čistih gasova, prvenstveno ova 2 navedena? Šta je sa ruskom strujom? Izvoz će u narednih 8-9 godina porasti sa oko 2,5 milijardi dolara na preko 7 milijardi, prvenstveno zbog izvoza u kinu, tursku, Iran.

Bradonja

pre 7 meseci

Hmmmm, agenda globalnog zagrevanja i zelene energije pomešana sa ovom izjavom dobija prilično neprijatnu notu. Reklo bi se da je sve teška izmišljotina. Pritom ne mislim da nije toplije nego ranije već da neka gospoda žele da reše problem na pogrešan način. Optužuje se običan čovek a industrija i prekomerna proizvodnja i bacanje gomile hrane na dnevnom nivou zarad luksuza (ne samo hrane) se zanemaruje

Роко Прч

pre 7 meseci

И, коме још није јасно ко је извор свих проблема, ратова, несрећа?
Ко је оно имао највећи привредни раст у историји човјечанства у вријеме другог свјетског рата?
А ко је изгубио око 27 милиона становника?

Роко Прч

pre 7 meseci

И, коме још није јасно ко је извор свих проблема, ратова, несрећа?
Ко је оно имао највећи привредни раст у историји човјечанства у вријеме другог свјетског рата?
А ко је изгубио око 27 милиона становника?

loki

pre 7 meseci

Prepoloviti prihode u odnosu na koju godinu tačno? 19/20/21/22/23? U tih 5 godina ruski energetski prihodi variraju čak 35% ili više godisnje. Da li će se zabraniti izvoz ruskog helijuma i hidrogena jer rusi planiraju preusmeravati gas koji je bio planiran za evropu u petrohemijske komplekse za proizvodnju čistih gasova, prvenstveno ova 2 navedena? Šta je sa ruskom strujom? Izvoz će u narednih 8-9 godina porasti sa oko 2,5 milijardi dolara na preko 7 milijardi, prvenstveno zbog izvoza u kinu, tursku, Iran.

Domagoj

pre 7 meseci

Svaki put se "zaboravi" da se navede da je Međunarodna agencija za energiju privatna organizacija, suštinski energetsko krilo NATO saveza. Nema veze sa UN ili sličnim telima, samo pokušava mimikrijom imena da se tako proda manje obaveštenim.

Bradonja

pre 7 meseci

Hmmmm, agenda globalnog zagrevanja i zelene energije pomešana sa ovom izjavom dobija prilično neprijatnu notu. Reklo bi se da je sve teška izmišljotina. Pritom ne mislim da nije toplije nego ranije već da neka gospoda žele da reše problem na pogrešan način. Optužuje se običan čovek a industrija i prekomerna proizvodnja i bacanje gomile hrane na dnevnom nivou zarad luksuza (ne samo hrane) se zanemaruje

Marko

pre 7 meseci

E, moj Pajat, ne poznajes ti Ruse, ni Rusiju. Mozes sam sanjati da prevaspitas naslednike Tolstoja, Dostojevskog, Jesenjima, Majakovskog, …

Istoričar

pre 7 meseci

Prevaspitace je samo polako
(Sasa, 1. decembar 2023 14:47)

Pre će biti obratno jer je očigledno Rusija uvidela grešku iz 1863. godine kada je spasila Ameriku.

Dragan

pre 7 meseci

Ruske da prepolove a svoje da utrostruče uterujući svojim vojnim bazama to pravilo u EU i mnogim drugim zemljama . Mora se priznati genijalna ideja !

beholder

pre 7 meseci

Ma da, naravno ... Vidimo kako je to do sada funkcionisalo – velika muljaža ispod žita i trgovinska "akrobatika" na sve strane, a od sloma ruske ekonomije ni "S". Kolika će tek volja za to postojati za samo godinu ili dve, kada mnogim zemljama bude preko glave preskupih "zamenskih" varijanti za jeftine ruske energente i prevelikih troškova proizvodnje koji direktno uzrokuju niz ekonomskih problema ? Amerikance baš briga, jer je njihova privreda najmanje pogođena "bumerang efektom" - ali šta sa drugim državama koje nemaju njihov ekonomski komoditet ? Šta će biti kada se svi osim Amerikanaca i Britanaca zasite ratne propagande i krene masovno zaobilaženje ili manje-više otvoreno ignorisanje sankcija ? Život ide svojim tokom, ratna retorika ne može večno trajati, a ekonomija ima svoje prirodne zakonitosti.

Reuf Bajramović

pre 7 meseci

Okreni obrni, više se i ne krije cilj. Sve dok traje rat u Ukrajini da drže Rusiju pod sankcijama. I kome je u interesu da rat traje?

zox

pre 7 meseci

A ko ce da obuzda americku pohlepu?
Slazem se da treba stati Risiji za vrat ali isto i Americi.
Dosta je planeta podnosila 2 huligana, vreme je za humanije drustvo.

max

pre 7 meseci

Prepolovili izvoz nafte ali cena skočila za duplo pa im prihod istinzs duplo manje nafte Nije loše a može još cena da raste kad Iran zatvori persijski zaliv.

Knezevic Zoran

pre 7 meseci

"Cilj ovih sankcija je promeniti ponašanje Rusije", rekao je Pajat."?!?! Da li dobro razumem, da li dobro shvatam? Ovaj američki genijalac nije do kraja artikulisao šta je krajnji cilj sankcija? Mislim da su Rusi, konačno, shvatili, i u tome je glavni problem. Cilj je da se Rusija prevaspita tako što se neće buniti i braniti sopstvene interese od zapadnih konkvistadora, koji su joj se prišunjali na kućni prag?! Mi smo tog "toplog zeca" prošli što "pijana Rusija" tada nije shvatala ili joj, zbog prevelike količine maligana nije ni bilo važno. I nas su prevaspitavali bombardujući nas i ubijajući nas, kako kažu, "za naše dobro"?! Kad smo shvatili i osetili njihovu dobrotu, bilo je kasno. Sada nas, ti isti "bombarderi", prisiljavaju da se borimo i zalažemo za teritorijalni integritet Ukraine i, u isto vreme, teritorijalni dezintegritet Srbije odnosno, sopstvene države?! Mislim da ovakva logika vodi ovaj svet ka samouništenju. Niko neće da trpi teror grupice država koje su sebi prisvojile prava, ne dozvoljavajući drugima ta ista prava. Jedan "nadnarod" je marširao Plannetom pre osamdesetak godina i znamo kako se to završilo.

Spectator

pre 7 meseci

2030 u Europi bi trebalo voziti preko 60 mio. elektro-automobila. Naravno da će nafta polako kliziti na dolje. Nema više ni toliko termocentrala na mazut. Kina grabi velikim koracima u pravcu što manje emisija. Jer u Pekingu. Šangaju i ostalim velikim gradovima od smoga se mjesecima ne može normalno disati.
Nafta će svakako opstati u kemijskoj industriji.

Arhimedica

pre 7 meseci

To su resili i pre 33 godine a kao rezultat imamo da RF sad prihoduje tacno 20 puta vise nego 1990. I duplo vise nego 2022. kad su sankcije poostrene.

Miki

pre 7 meseci

Svaki put se "zaboravi" da se navede da je Međunarodna agencija za energiju privatna organizacija, suštinski energetsko krilo NATO saveza. Nema veze sa UN ili sličnim telima, samo pokušava mimikrijom imena da se tako proda manje obaveštenim.
(Domagoj, 01. decembar 2023 15:15)

Nije tacno uopste to sto ste napisali. IEA nije privatna organizacija vec je to medjunarodna organizacija koja jednostavno prati i nadgleda globalno trziste energije, prati interese drzava. Tu nema nekog pojedinca ili neke korporacije da je vlasnik pa da ubira novac vec su vlasnici DRZAVE poput Nemacke, Japana, Amerike … itd.

Гиле

pre 7 meseci

Да то је план. План је био и да после месец дана од увођења санкција Русија процврчи и моли за милост. Није успео план. Потрошња нафте ће да пада са елетрификацијом кола. Али земље попут Индије и Кине све више потражују нафту. Њихова потражња расте као и код других земаља у развоју. Тако да је тешко спречити. Доста зависи у којем правцу крене Индија. Али и Русија је свесна овога. И наравно да ће гледати да предупреди. Али исто тако Руси су кренули и остале гране да развијају. Ту сарадња са Кином може исто тако много да дигне. Треба узети и да корупција у Русији није мала и да Путин је у годинама.

OZNA

pre 7 meseci

Ma ceo vek i više prevaspitavaju jedno druge ali preko miliona sirotinje nikada direktno jer kada bi se to desilo kugla zemaljska bi pukla ko lubenica.Ovako jedno te isto biznis je biznis što se nebi zezali

Miki

pre 7 meseci

Svaki put se "zaboravi" da se navede da je Međunarodna agencija za energiju privatna organizacija, suštinski energetsko krilo NATO saveza. Nema veze sa UN ili sličnim telima, samo pokušava mimikrijom imena da se tako proda manje obaveštenim.
(Domagoj, 01. decembar 2023 15:15)

Nije tacno uopste to sto ste napisali. IEA nije privatna organizacija vec je to medjunarodna organizacija koja jednostavno prati i nadgleda globalno trziste energije, prati interese drzava. Tu nema nekog pojedinca ili neke korporacije da je vlasnik pa da ubira novac vec su vlasnici DRZAVE poput Nemacke, Japana, Amerike … itd.

Роко Прч

pre 7 meseci

И, коме још није јасно ко је извор свих проблема, ратова, несрећа?
Ко је оно имао највећи привредни раст у историји човјечанства у вријеме другог свјетског рата?
А ко је изгубио око 27 милиона становника?

zox

pre 7 meseci

A ko ce da obuzda americku pohlepu?
Slazem se da treba stati Risiji za vrat ali isto i Americi.
Dosta je planeta podnosila 2 huligana, vreme je za humanije drustvo.

loki

pre 7 meseci

Prepoloviti prihode u odnosu na koju godinu tačno? 19/20/21/22/23? U tih 5 godina ruski energetski prihodi variraju čak 35% ili više godisnje. Da li će se zabraniti izvoz ruskog helijuma i hidrogena jer rusi planiraju preusmeravati gas koji je bio planiran za evropu u petrohemijske komplekse za proizvodnju čistih gasova, prvenstveno ova 2 navedena? Šta je sa ruskom strujom? Izvoz će u narednih 8-9 godina porasti sa oko 2,5 milijardi dolara na preko 7 milijardi, prvenstveno zbog izvoza u kinu, tursku, Iran.

Marko

pre 7 meseci

E, moj Pajat, ne poznajes ti Ruse, ni Rusiju. Mozes sam sanjati da prevaspitas naslednike Tolstoja, Dostojevskog, Jesenjima, Majakovskog, …

Spectator

pre 7 meseci

2030 u Europi bi trebalo voziti preko 60 mio. elektro-automobila. Naravno da će nafta polako kliziti na dolje. Nema više ni toliko termocentrala na mazut. Kina grabi velikim koracima u pravcu što manje emisija. Jer u Pekingu. Šangaju i ostalim velikim gradovima od smoga se mjesecima ne može normalno disati.
Nafta će svakako opstati u kemijskoj industriji.

Domagoj

pre 7 meseci

Svaki put se "zaboravi" da se navede da je Međunarodna agencija za energiju privatna organizacija, suštinski energetsko krilo NATO saveza. Nema veze sa UN ili sličnim telima, samo pokušava mimikrijom imena da se tako proda manje obaveštenim.

Istoričar

pre 7 meseci

Prevaspitace je samo polako
(Sasa, 1. decembar 2023 14:47)

Pre će biti obratno jer je očigledno Rusija uvidela grešku iz 1863. godine kada je spasila Ameriku.

max

pre 7 meseci

Prepolovili izvoz nafte ali cena skočila za duplo pa im prihod istinzs duplo manje nafte Nije loše a može još cena da raste kad Iran zatvori persijski zaliv.

beholder

pre 7 meseci

Ma da, naravno ... Vidimo kako je to do sada funkcionisalo – velika muljaža ispod žita i trgovinska "akrobatika" na sve strane, a od sloma ruske ekonomije ni "S". Kolika će tek volja za to postojati za samo godinu ili dve, kada mnogim zemljama bude preko glave preskupih "zamenskih" varijanti za jeftine ruske energente i prevelikih troškova proizvodnje koji direktno uzrokuju niz ekonomskih problema ? Amerikance baš briga, jer je njihova privreda najmanje pogođena "bumerang efektom" - ali šta sa drugim državama koje nemaju njihov ekonomski komoditet ? Šta će biti kada se svi osim Amerikanaca i Britanaca zasite ratne propagande i krene masovno zaobilaženje ili manje-više otvoreno ignorisanje sankcija ? Život ide svojim tokom, ratna retorika ne može večno trajati, a ekonomija ima svoje prirodne zakonitosti.

Knezevic Zoran

pre 7 meseci

"Cilj ovih sankcija je promeniti ponašanje Rusije", rekao je Pajat."?!?! Da li dobro razumem, da li dobro shvatam? Ovaj američki genijalac nije do kraja artikulisao šta je krajnji cilj sankcija? Mislim da su Rusi, konačno, shvatili, i u tome je glavni problem. Cilj je da se Rusija prevaspita tako što se neće buniti i braniti sopstvene interese od zapadnih konkvistadora, koji su joj se prišunjali na kućni prag?! Mi smo tog "toplog zeca" prošli što "pijana Rusija" tada nije shvatala ili joj, zbog prevelike količine maligana nije ni bilo važno. I nas su prevaspitavali bombardujući nas i ubijajući nas, kako kažu, "za naše dobro"?! Kad smo shvatili i osetili njihovu dobrotu, bilo je kasno. Sada nas, ti isti "bombarderi", prisiljavaju da se borimo i zalažemo za teritorijalni integritet Ukraine i, u isto vreme, teritorijalni dezintegritet Srbije odnosno, sopstvene države?! Mislim da ovakva logika vodi ovaj svet ka samouništenju. Niko neće da trpi teror grupice država koje su sebi prisvojile prava, ne dozvoljavajući drugima ta ista prava. Jedan "nadnarod" je marširao Plannetom pre osamdesetak godina i znamo kako se to završilo.

Arhimedica

pre 7 meseci

To su resili i pre 33 godine a kao rezultat imamo da RF sad prihoduje tacno 20 puta vise nego 1990. I duplo vise nego 2022. kad su sankcije poostrene.

Bradonja

pre 7 meseci

Hmmmm, agenda globalnog zagrevanja i zelene energije pomešana sa ovom izjavom dobija prilično neprijatnu notu. Reklo bi se da je sve teška izmišljotina. Pritom ne mislim da nije toplije nego ranije već da neka gospoda žele da reše problem na pogrešan način. Optužuje se običan čovek a industrija i prekomerna proizvodnja i bacanje gomile hrane na dnevnom nivou zarad luksuza (ne samo hrane) se zanemaruje

Dragan

pre 7 meseci

Ruske da prepolove a svoje da utrostruče uterujući svojim vojnim bazama to pravilo u EU i mnogim drugim zemljama . Mora se priznati genijalna ideja !

Гиле

pre 7 meseci

Да то је план. План је био и да после месец дана од увођења санкција Русија процврчи и моли за милост. Није успео план. Потрошња нафте ће да пада са елетрификацијом кола. Али земље попут Индије и Кине све више потражују нафту. Њихова потражња расте као и код других земаља у развоју. Тако да је тешко спречити. Доста зависи у којем правцу крене Индија. Али и Русија је свесна овога. И наравно да ће гледати да предупреди. Али исто тако Руси су кренули и остале гране да развијају. Ту сарадња са Кином може исто тако много да дигне. Треба узети и да корупција у Русији није мала и да Путин је у годинама.

Reuf Bajramović

pre 7 meseci

Okreni obrni, više se i ne krije cilj. Sve dok traje rat u Ukrajini da drže Rusiju pod sankcijama. I kome je u interesu da rat traje?

OZNA

pre 7 meseci

Ma ceo vek i više prevaspitavaju jedno druge ali preko miliona sirotinje nikada direktno jer kada bi se to desilo kugla zemaljska bi pukla ko lubenica.Ovako jedno te isto biznis je biznis što se nebi zezali