Princ Čarls prokomentarisao seriju "Kruna": "Nisam ni blizu onoga kako su me prikazali"

Princ Èarls prokomentarisao seriju "Kruna": "Nisam ni blizu onoga kako su me prikazali" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

9 Komentari

Sortiraj po:

VUK

pre 1 godinu

Naravno da nije ni blizu lika u seriji. Koliko god se trudili, glumci ne mogu da postignu da budu toliko blentavi . Nije jasno kako je Elizabeta mogla da rodi tako nešto ? Dijana im je malo unela zdravog DNKa u lozu. Keith nastavlja ...Tako da ružna priča o princu debilu postaje nebitna.

Aron

pre 1 godinu

Zapravo jesu. Serija je odlična i svakom bi je preporučio da pogleda. Čarls je prikazan kao fin i kulturan ali dosta nesiguran i apatican lik, što on stvarno jeste. Valjda je to zato što je rasao uz snažnog i odlučnog oca i dosta hladne majke. Biće kralj samo zbog primogeniture, a ne zbog sposobnosti. To je zapravo i bitno jer je kruna već 350 godina samo simbol, brend i ništa više. Na primer film The Favorite dosta nerealno objašnjava istoriju Britanije početkom 18 - og veka. Tu se kao svi na dvoru bore oko naklonosti kraljice Ane u vezi rata sa Francuskom. A zapravo ona je bila samo figura, parlament se za sve pitao.

Aron

pre 1 godinu

VUK