Utorak, 08.12.2015.

16:17

Džoni Štulić podneo žalbu Ustavnom sudu Srbije

Izvor: Beta

Džoni Štuliæ podneo žalbu Ustavnom sudu Srbije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

170 Komentari

Sortiraj po:

nije ja , ja je.

pre 8 godina

Pa što neko ne pokrade Stounse ili Bitlse, pa da vidimo koji pasoš oni imaju.
Može i Teslin polifazni motor da zaštiti na svoje ime.
Zemljo Srbijo. Ovo je Balkan.

bata

pre 8 godina

Poenta je u tome DA LI JE NEKO UZEO TUĐE VLASNIŠTVO (intelektualna svojina) I NEZAKONITO GA PRISVOJIO NE PLAĆAJUĆI ODŠTETU? Jeste. To je krivično delo i po srpskim zakonima. Taj neko je najobičniji kriminalac i ima se tretirati kao neko ko je zavukao ruku u vaš džep i ukrao vam novčanik. Sve ostalo je "Trla baba lan".Lopov mora da plati odštetu a sud sa sudi po pravičnosti. Neka se ostavi rupa u zakonu jer je čovek oštećan što mnogima ne ide u glavu!

Necemo daleko stici tom logikom

pre 8 godina

Velika vecina komentatora sudi po tome sto voli/ne voli Stulica umesto da sudi prema pravu i zakonu. Neka Stulic ispuni zakonske uslove da se njegova tuzba razmotri (ali sic! on nece) i neka se ganja. Ovako on nece da igra po pravilima, ali bi da mu se ipak isplati neka parica. Jeste Srbija banana u mnogim stvarima, ali ne mora bas da bude u svemu. Sad je izgleda problem sto je neki sud razmatrao zalbu Stulica drzeci se zakona, a neki bi voleli da se nije drzao zakona, vec da mu se plati zato sto je on Dzoni Stulic.

vlad

pre 8 godina

@Ja sam , Nisi dobro procitao, poslednji pasos mu je SRJ (Savezna Republika Jugoslavija) tj. Srbija i Crna gora iz 1996, ne SFRJ. Tad, 1997-98 je i bio poslednji put u Srbiji i snimao svoje i sa Cukicem duet, za sta ih izmedju ostalog i tuzi. Poslednja adresa na Balkanu mu je u Beogradu 90/91. Covek je inace rodjen u Makedoniji. Dakle, on po automatizmu moze da taj srpsko-crnogorski pasos koji je istekao da zameni novim srpskim, a na osnovu rodjenja moze da zatrazi novo Makedonsko drzavljanstvo ili eventualno Hrvatsko na osnovu rodbine i dugotrajnog prebivalista u Zagrebu, ali on iz svojih principa odbija bilo koji pasos na kojem ne pise Jugoslavija. Te izdavacke kuce sa kojima je potpisao ugovore i jesu poslovale u Jugoslaviji SFRJ ili SRJ, tako da ova igranka u korumpiranim sudovima nema nikakvog smisla.

Milivoje

pre 8 godina

Odličan članak, hvala za iscrpne informacije, u kojima se navode i odredbe zakona. Ko je pročitao ceo članak, mogao je uvideti kakvi diletanti upravljaju pravosuđem...EHM sada žalba je upućena Ustavnom sudu, a i za njihov rad nemam reči hvale... pa Džoni, potpuno te podržavam, ali se spremi da ovo guraš do Strazbura, kada iscrpiš pravne mogućnosti u Srbiji.
Ovde su razum, pravda a izgleda i zakon, odavno rekli zbogom.
Tužno je kada dobije odštetu, niko od sudija neće odgvarati, već iz budžeta, kao i za sve predmete u Strazburu koje je naša država izgubila... niko nije odgovoran od sudija, što nisu sudili po zakonima!

Justitia

pre 8 godina

Trenutno najčitanija vest u Srbiji i okolini na svim portalima. Osamdesetih je bilo isto tako samo bez Interneta. Novine i magazini sa Džonijem na naslovnim stranama bi se razgrabile do podneva. Danas dok država grca pod nesposobnim vođstvom njezinih šefova, a sudstvo je kontaminirano, vlada jedno opšte nepoštovanje intelektualne svojine i besramno omalovažavanje autorskog prava. Haotični sudski sistem napravili su po sebi i svojoj meri, dabome, jer vrana vrani oči ne vadi.

Zevs

pre 8 godina

RE: Dvoranski polo / Štulić nije dete srpsko-hrvatskog braka, dakle nema nijedno jedino hrvatsko krvno zrnce, niti su Levis farmerke iz Varaždina, premda su ih tamo proizvodili osamdesetih.

natalija

pre 8 godina

Samo napred Džoni.
Ostavio si neizbrisiv trag i niko nema prava da se kiti tvojim perjem.
Volimo te i nikada te nećemo zaboraviti.

my way

pre 8 godina

Srbija postoji u kontinuitetu od Berlinskog kongresa do dana danasnjeg. Njena drzavnost nije prestala kad su se neki sa njom unedinili, a svakako nije ni nastala kad su izasli (zna se i kako). Najiskrenije, koliko god gotivim Stulica, mislim da je i on sam doprineo situaciji tvrdoglavim odbijanjem da uzme nase drzavljanstvo, ali kako se nasao nacin 96. da mu se da pasos, moze i sad. Inace, o Slobi sve najgore, ali on je umeo i u najteza vremena da popusti ventile i omoguci narodu da se snadje, dok nas otad na svu bedu samo pljackaju i dave pravilima koja se primenjuju samo na stetu obicnog coveka i, sto je najgore, zemlja tako postaje sve neuredjenija.

Bagg

pre 8 godina

Ja ne znam da li ste vi koji pljujete Džonija uopšte pismeni i umete li da čitate?
Ko je napisao i gde da Džoni traži neke pare od države Srbije?
Traži pare od izdavačkih kuća iz Srbije koje su prodavale njegove pesme, a da njemu nisu dali ni dinar već sve strpali u svoje džepove.
Te izdavačke kuće imaju svoje vlasnike i direktore, Džoni od njih traži pare i treba da ih odere, do poslednjeg dinara kojeg su mu zakinuli.

Dobrica

pre 8 godina

Dzoni je pokrao masu stranih autora pa nikom nista. Moje skorasnje razocarenje cuvsi Azrine pesme od stranih izvodjaca je bilo preveliko. Nego tada nismo imali internet pa nismo znali. A ko krade od lopova i nije neki lopov. Sram ga bilo...Bregina skola plagijata.
(gojko, 08. decembar 2015 21:07)

Pa daj taj spisak. Da ih i mi čujemo.

my way

pre 8 godina

...kome je smetala drzava gde je zivot bio normalan?
@bobbie

Pa njenim izdancima, koji su nastavili put nacionalizma i dezintegracije zapocet u Jajcu, kada su se sto postojeci, sto novostvoreni narodi i narodnosti "oslobodili tamnice naroda", sto je termin preuzet od drugova boljsevika. Da ne govorim da su na vrhuncu moci te "divne" tvorevine ljudi odlazili gde god, pa i u omrazenu, razorenu, okupiranu i podeljenu Nemacku da rade, cuvena lica na privremenom radu u inostranstvu. Onda dosla strasna ekonomska kriza... ali ne, nije to bio put, neko je sa Marsa pao i unistio Jugu?. Stvaranje kraljevine SHS 1918. i pobeda Tita u borbi za vlast 45. su 2 najtragicnije tacke nase istorije. To je nesporna istina, svidjala se ona nekome, ili ne.

Nemanja

pre 8 godina

Mislio sam da ne napišem komentar, ali ne mogu da odolim.
Petroviću Petre, tebi se obraćam.
Nadam se da se nikad nećeš vratiti, jer ti si jedini čovek na svetu za koga znam da može brzo i pošteno da uzme pare, a neće zbog svojih principa. Ovi jugonostalgičari kao da nisu slušali tvoje pesme, Jugoslavija je bila trulež, a ovo sad je raspad malih odlivaka. U redu je što te pod starije dane puca nostalgija, to svakom pesmom iz sobe snimljenom odiše, ali ni ne pomišljaj da se vratiš jer ti nisi j.b.n. estrada, povratkom samo rušiš svoj lik i delo... mada verujem da si to već prokljuvio.

prolaze ratovi, padaju vlade

pre 8 godina

Pesma 'Kuvini sinovi' govori o Rusima. Aktuelno i danas.
(Ubice na cesti, 8. decembar 2015 21:18)

A pesma "Pit, i to je Amerika" govori o SAD. Aktuelno i danas.

Goca

pre 8 godina

Да има стила и памети овом човеку би требало да се да све што тражи и то као демонстрација културе и вредности ...а и васпитно би било за децу....ко вреди тај и добија...овако показујемо вечиту немоћ пред простотом зато и могу старлезе и певци да убирају хиљаде евра за ноћ

Alpina

pre 8 godina

Vodimo ljubav, zagusljiv je zrak
Snazno svjetlo pada ravno na nas
Nije normalno, pa to je vlak
Grabim volan i dodajem gas
Hladan znoj mi curkom nagriza vrat
Paranoja, bjezimo u mrak . . .

dzoni jedno razdoblje mog zivota si zauvijek obiljezio, to je sigurno.

Dvoranski polo

pre 8 godina

Hrvat rođen u Makedoniji sa prebivalištem u Nizozemskoj traži pare u Srbiji.Mislim da je u jednoj rečenici sumiran sav jad i bijeda mentalnog sklopa bilo kojeg Jugoslovena.Puna podrška pravosuđu Srbije da ovoga foliranta, plagijatora i propalog jugovića uskrati i za najmanju moguću nadoknadu, te da mu masno naplati sudske troškove!

biće bolje

pre 8 godina

Teško danas ide sa autorskim pravima, a i čudi me da se on time bavi, sve njegove pesme možete naći na YouTube, ne verujem da neko nešto zarađuje od toga. Bolje bi mu bilo da se vrati muzici i da napravi neki novi album. Po meni uz EKV najbolji muzičar sa ovih prostora. Samo od starih pesama bi mogao da puni dvorane, i da oživi mnoge uspomene na srećnija vremena.

milentije

pre 8 godina

Dzoni je pokrao masu stranih autora pa nikom nista. Moje skorasnje razocarenje cuvsi Azrine pesme od stranih izvodjaca je bilo preveliko. Nego tada nismo imali internet pa nismo znali. A ko krade od lopova i nije neki lopov. Sram ga bilo...Bregina skola plagijata.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gojko, 8. decembar 2015 21:07)

Ljudi pisu svasta , ali ovo upada u oci...Gojko , navedi pokoji primer ...pa ako je tacno - svakako ima veze s autorskim pravima...

moram da kazem il cu da puknem

pre 8 godina

ako zelimo da budemo uredjena i ugledna zemlja u svetu ne samo evropi moramo urediti sudstvo i institucije koje su izgubile na znacaju. porezi ne treba da budu veliki ali ih moramo redovno pacati a ne kukati na drzavu a porez izbegavati ko djavo od krsta. ne moramo nikada da udjemo u evropsku uniju ali treba da obezbedimo svojim gradjanima sigurnost kao da smo prva clanica evropske unije.

brod

pre 8 godina

Severinu smo dva puta zenili...
(brod, 8. decembar 2015 18:17)

Uzimate ono što mi potrošimo pa ajd, da se ne baci.
(Tereza, 8. decembar 2015 20:16)

Uzimamo? Ma same dodju, ko vas sta pita.

Bane

pre 8 godina

Bas sam pre neki dan pomislio kako bi bilo jako dobro da Dzoniju direktno uplatim novac u vrednosti svih albume koje posedujem, a koje mu oni drndosi iz diskografskih kuca inace duguju. Znaci od mene 10x12eura. Da je jos takvih Dzoni bi imao pristojan zivot kakav dolikuje nekome kome dugujemo lepu mladost.

ja sam

pre 8 godina

Podrzavam Branimira u nastojanju da ostvari svoja autorska prava, ali stav njegovog advokata je ili manipulacija, ili totalno nepoznavanje prava. CITAT `On podseća da je Srbija sukcesor SRJ, pa je samim tim proizlazilo i da je "Štulić državljanin Srbije". ` - ovo naprosto nije istina, jer su drzavljanstva u bivsoj SFRJ bila SFRJ i neke od republika clanica.
Tako sam i ja , bez obzira sto sam srbin, rodjen u Srbiji i i ceo svoj zivot ziveo u Srbiji morao da podnosim zahtev `za prijem`, jer sam po rodjenu upisan u maticne knjige jedne druge republike odakle mi je otac poreklom.

CATAPA

pre 8 godina

Dzoni je pokrao masu stranih autora pa nikom nista. Moje skorasnje razocarenje cuvsi Azrine pesme od stranih izvodjaca je bilo preveliko.
(gojko, 8. decembar 2015 21:07)
To što si ti tek juče čuo za Dilana je ipak samo tvoj problem.

fly

pre 8 godina

Autorsko pravo ne poznaje granice i nema veze cije si zemlje drzavljanin. Ma gde autor ziveo, po celom svetu moze da trazi. nadoknadu. Pitanje drzavljanstva je samo tehnicko pitanje i tacka oko cega sudovi izvrcu prava pojedinca da zastiti svoje autorsko zavestanje. Na nasim prosstorima nacionalnost i drzavljanstvo obelezavaju dokle icija prava dosezu. Zato postoji Strasbur, koji ljudska prava brani od sljama, pa tako i autorska prava koja su jasno odredjena.

gabba gabba we accept you, we accept you one of us

pre 8 godina

То Џони Србине, Србија је уз тебе...
Иначе његови изабрани преводи историје Бранимира Штулића, у 14 књига, су заиста јединствен подухваt вредан пажње.

borkes

pre 8 godina

...kome je smetala drzava gde je zivot bio normalan?
@bobbie

O Bože...
Normalna država u kojoj svaki pregalac dobije stan od iste ??????
Veeeoma normalna država. Zato je i trajala čitavih 45 godina.
Inače o Štuliću sve najbolje. Rođen sam 1970. i mnoge zore sam dočekao svirajući na gitari pesme Azre.
Kuzminci nek ste živi i zdravi...

Bata Raka

pre 8 godina

Nisam nikad padao na Džonijeve tekstove i muziku, nemam njegove ploče ni diskove, nisam išao na njegove koncerte, dopadale su mi se neke drugačije stvari, ali to je samo moj ukus. Što ne znači da ne poštujem njegov rad.

Opet, kreativac sam, i znam koliko se Srbi bahato odnose prema tuđem autorskom radu, i sa koliko omalovažavanja gledaju na rad bilo kojeg umetnika. Sreća pa već duže vreme radim sa strancima i imam priliku da se uverim kako ni za trenutak ne razmišljaju da se posluže nečim za šta nemaju plaćena prava.

A tek kad pomislim na srpsko pravosuđe... Mislim da će mi biti najslađi dan u godini kada ih Štulić bude odrao. Navijam da ih otkine za nadoknadu, gaće da im spadaju.

Mile sa Liona

pre 8 godina

Da li postoji neka zemlja u kojoj se ovako raspravlja o pravu, sudovima i ljudima koji traže zaštitu svojih autorskih prava???!!!
Ovde sve sve znaju, sude i osudjuju, cene i procenjuju... zato nam ovako i ide!
A pametan je odavno rekao: malo znanja opasnije je od neznanja...
Dokaz : srpska istorija.

Дератизатор

pre 8 godina

Џони брате, кућо наша, предивни човече. Багра из бивше Југе ће заувек остати банда удбашка, а ти си Човек, јеси и бићеш. Засвирај па за појас задени, кад већ ниси почаствовао свој народ једним јединим скорашњим концертом у некој природи, да се сви добромамерни људи око тебе (Азре) окупе. Видимо се у неком бољем времену, где питомо Сунце никада не залази. Довиђења до Васкрсења.

Agram

pre 8 godina

Noob jedan, vecina kojima je nesto znacio su verovatno vec pomrli!!! Indira, Mira, Ceca ludilo rodjaci, ludilo!!!
(Bidza Bulidzic, 08. decembar 2015 19:41)

to kod tebe je dijagnoza ili ?

gojko

pre 8 godina

Dzoni je pokrao masu stranih autora pa nikom nista. Moje skorasnje razocarenje cuvsi Azrine pesme od stranih izvodjaca je bilo preveliko. Nego tada nismo imali internet pa nismo znali. A ko krade od lopova i nije neki lopov. Sram ga bilo...Bregina skola plagijata.

Buda Baba

pre 8 godina

Dzoni je sa gadjenjem odbio drzavljanstvo svake novonastale drzave bivse Jugoslavije, jer smo dozvolili da strane agenture i sebicni domaci lopovi, posvadjaju narode koji su se medjusobno tamanili u krvavom gradjanskom ratu!

Ceo ovaj period iza nas je cutao i gnusao se svega, i na tome mu naklon do zemlje!
Bio i ostao legenda!

mikical

pre 8 godina

Dzoni, mozes da se stulas na stulama. Sad si sr jugosloven i naslednik srpski jel.pa bi pare od srbije. Trazi od onih tvojih sto slave oluju kao praznik.

Radovan VII

pre 8 godina

"Uvek sam na Dzonijevoj strani bio otkako znam za sebe, jednostavno je on uvek bio glas razuma. Jedino sto me nervira u poslednje vreme je ova njegova buka oko autorskih prava. Na Jutubu vise bukvalno ne mozes naci Azrine pesme, ajde preko toga sam i presao ali ladno su i svi tekstovi skinuti sa Svastare, sajt koji sam uvek posecivao kad mi je trebao neki tekst od rok pesme.

Malo mi se to zgadilo, iskreno mislim da je predaleko otisao sa tom svojom borbom. (Washington, 8. decembar 2015 17:19)"

Izvini, ali prva polovina komentara ti se ne poklapa sa drugom. Dzoni je muzicar i to je.eno dobar, a muzicari zive od autorskih prava u svim uredjenim drzavama. Svetske izdavacke kuce su kleptomani i uzimaju ogromne pare na konto autorskih prava (i prave buku oko prava), ali isto tako njihovi klijenti dobijaju dobar deo kolaca i mogu da nastave sa stvaranjem umetnosti ili kica, kako ko. Sa druge strane tebe iritira Dzoni koji ne trazi pare od tebe ili mene, vec lokalne izdavacke kuce koja je zaradila velike pare prodavajuci godinama Dzonijevu umetnost i nista nije prosledila autoru? Gde je tu uopste pitanje logike i razuma na ciju strani stati? Srbija kao drzava je umesana jer vlast ne sprovodi zakon, vec stiti izdavacke kuce na stetu autora. Inace... YT pretraga izbacuje minimum 200 video sadrzaja Azre, ukljucujuci cele albume (https://www.youtube.com/results?search_query=azra), plus pretrage po drugim kljucnim recima. Ko Azru jednom cuje, slusa je dovjeka i bez problema na YT.

pravnik pravnikovic

pre 8 godina

ako je stulic apatrid,njegova pripadnost se prema srpskom zmpp odredjuje na osnovu mesta prebivalista ili boravista te se za potrebe srpskog pravosudja ima smatrati holandskim drzavljaninom,nema polemike

Правник

pre 8 godina

Уз највеће поштовање према Џонију Штулићу, ако је наш држављанин не плаћа акторску кауцију, али ако није и још није држављанин земље са којом Србија има потписан уговор онда је заиста последица неплаћања кауције одбацивање тужбе по Закону о решавању сукоба...Лицима која нису правне струке даљи ткест би био заморан,а онима који јесу даље ће читати текст и у светлу односа адвоката и клијента и наравно суда.Ја нисам фан новокомпоноване музике (далеко од тога,као што нисам радикални и маљински део рокера, који све остале правце мрзи и тиме сопствене идеје подкопава) али свакако да мени непознатог судију не могу да окривљујем да у зависности од кога слуша тако суди, ко то ради, по мом мишљењу, лишен је здраве логике.У тексту је дошло до пропуста утолико што нема извештаја како је прошла жалба адвоката против решења о одбацивању тужбе,што је потврда овог коментара.Стога је писање уставне жалбе помало и намерно занемаривање пропуштеног.Џони,желим Ти све најбоље.

in the name of the father

pre 8 godina

*On podseća da je Srbija sukcesor SRJ, pa je samim tim proizlazilo i da je "Štulić državljanin Srbije".*

Da li to znači da sam ja kao Crnogorac državljanin Srbije?

Ilija

pre 8 godina

Džoni je jedini preostali lik, koji bi svojom pojavom bilo gde na prostoru bivše Juge, konačno ugasio sve Severine, Karleuše ,Cece, raznorazne Miligrame, Livingstone,Bregoviće, novokomponovane Bore Čorbe i ostale muzičke mediokritete! Laku noć Džoni gdje god da si... Pozdrav iz Kotora, Jugoslavija...

realno

pre 8 godina

Ajmo ovako. Odjednom je sad SR Jugosloven i na neki nacin Srbin kao naslednik te SR Jugoslavije. A gde si onda bio kada je NATO gadjao? Al pazite sada ovo, hajde ti da dobijes pare koje potrazujea ali pod jednim postenim i realnim uslovom. A uslov je taj da ti nikada nisi i da sada ne uzivas bilo kakve potrebe na crno, narocito vezane za muziku. Jel moze? Ne procitas tekst il ne odslusas muziku koja podleze autorskim pravima,a? I jos jedna stvar, kada si se rokao svim i svacim onda si doprinosio da se to sve i svasta rastura po jugi i srbiji. Dajte mu sipak

dusanmal

pre 8 godina

Ispravan i pravni odgovor drzave na mesetarenje drzavljanstvom. Ovaj "nece ni jedno drzavljanstvo". A onda hoce da automatski bude prepoznat kao drzavljanin kada to njemu odgovara. Mesetarenje.
Ne moze i nebuloza i pravna drzava. (A bio bih za njegov slucaj da je ispravno i normalno pratio osnovne postupke i izabrao koje vec pravo drzavljanstvo hoce pre spora).

Ros Geler

pre 8 godina

Ovako Srbija hoce da ga primami da uzme drzavljanstvo kako bi u buducnosti mogli reci da je srbski pjevac......kako ofirno igraju. smjesno (tilo, 08. decembar 2015 17:15)
Da li ti stvarno mislis da se nasi sudovi bave takvim stvarima? Pa oni ne rade ni ono sto treba, kamo li da se trude da pridobiju Stulica. :D

Bidza Bulidzic

pre 8 godina

Ma koji Dzoni i koji bakraci. Ovo je 2015ta rodjaci. On nije bitan i nista nam ne znaci. Moze da tuzi koga hoce, ali pare od Srbije sigurno nece dobiti. Noob jedan, vecina kojima je nesto znacio su verovatno vec pomrli!!! Indira, Mira, Ceca ludilo rodjaci, ludilo!!!

Miki

pre 8 godina

Ovde je samo jedna kuca upitna i to je Komuna, koja mora ostati nedodirljiva, ne toliko zbog Makse Catica koji tu figurira nego zbog Milorada Vucelica koji je i dalje "dobar" sa vlastima. Tako da uporedo sa tim, ovi ostali imaju srece jer je upleten ovaj veliki i jak igrac iza kulisa. Ali mozda nekada i proradi pravna drzava ovde.

Helios

pre 8 godina

Džoni - zašto si TOLIKO prolupao? Da si lud je OK, svako treba da bude malo lud. A i preko toga mora se dodatno poludeti unutar sveopšteg zlog ludila koje vlada. Sve OK. I svako ima pravo na neku količinu gluposti - svi smo jako nesavršeni.
Ali - ne ovoliko; jer ovo je, nažalost, džumle mnogih nebuloza i kontradikcija. I to je donekle opravdano, pre svega jer je DONEKLE neizbežno. Život, svet, politika i sve drugo nas stavlja u bizarne i višestruko nemoguće situacije. OK, nema nikakvog elegantnog ne samo puta van toga nego ni jasnog, jednostavnog koncepta.
Baš zbog svega toga bar pametne osobe moraju da smisle koncept koji je nekakav, bar unekoliko smislen i za nešto vredan. Ako je čak i uzaludan mora imati bar neku LOGIKU ako već ne neku ESTETIKU! Ko je underground, bez dokumenata i ostalih stega on ne tuži državu, sudu, advokatom itd. Ko to radi - on ima prijavu adrese, pasoš i glasački listić. Moguće su i razne međukombinacije - ali ne ovakva! Prijavio si da si u stvari poreski obveznik Srbije koji odavno duguje ono što si od izdavačkih kuća i drugih republika odavno nekako naplatio?! Ili si državljanin kad tužiš a nisi kad duguješ? Možda tvoja vizija seže dotle da (kad i Ustavni protekne...) putem Strazburske nebuloze obezbediš penziju? Verovatno ceniš da su i gori od tebe ojadili jadnu Srbiju još i više? Džoni, Džoni... - džointa previše?
Kao što nama koji smo počeli pre nego što se AIDS razmahao nisu trebali kondomi onda - valjda nam ne treba ni BMW sada?

Filmofil

pre 8 godina

@(Milosav, 08. decembar 2015 17:02

Nije Dzoni lud da se bakce za balegarima i nije bez veze izabrao Holandiju. Skuzio je taj sta ceka Balkan na vreme. Nijma se pare tesko uzimaju, ali oderi ih, stari moj :).

brod

pre 8 godina

Ovako Srbija hoce da ga primami da uzme drzavljanstvo kako bi u buducnosti mogli reci da je srbski pjevac......kako ofirno igraju. smjesno
(tilo, 08. decembar 2015 17:15)

Severinu smo dva puta zenili...

Азра- Ва веки векова

pre 8 godina

Ееее, мој Џони, шта смо дочекали... Да ти суде и пресуђују Цецини и Карлеушини фанови.

zagor che

pre 8 godina

ni reka nije bila reka u samome pocetku
i nije nuzno da ne bude ponornica do kraja
sto se dogadja kad mrtvi fazani lete iznad nasih glava
kad mrtvi fazani lete a ni jedan ne pada
GENIJE

Ljube

pre 8 godina

Uvek sam na Dzonijevoj strani bio otkako znam za sebe, jednostavno je on uvek bio glas razuma. Jedino sto me nervira u poslednje vreme je ova njegova buka oko autorskih prava. Na Jutubu vise bukvalno ne mozes naci Azrine pesme, ajde preko toga sam i presao ali ladno su i svi tekstovi skinuti sa Svastare, sajt koji sam uvek posecivao kad mi je trebao neki tekst od rok pesme.Malo mi se to zgadilo, iskreno mislim da je predaleko otisao sa tom svojom borbom.
(Washington, 08. decembar 2015 17:19)
Bravo Washington. Umesto sto trosi vreme na sudovina bolje bi mu bilo da napravi kvalitetan youtube kanal i da uziva u lovi od reklama. Mislim da je Dzoni malo izgubljen u vremenu

Xepoj

pre 8 godina

On je zivi dokaz koliko je licemrno to "jugoslovenstvo" i uvek me podseti koliko mi je drago sto smo srusili tu drzavu tamnicu naroda.Nemas drzavljanstvo pa trazis prava u svakoj zemlji sveta ma idi molim te ,umislio je da je nekakav umetnik i uz to da je bitan i zanimljiv,nego nestalo para a nije se u jugokomunistickom rezimu naucilo i naviklo da se radi to je njegov problem.

Autor dela

pre 8 godina

Predlažem Džoniju da otvori fan page na neko facebuku ili slično i da bude u stalnom kontaktu sa fanovima i da im ukaže na ilegalno štampana izdanja da bi mogli da bojkotuju ta izdanja. Idealno bi bilo kada bi on imao pristup masterima i da ih konvertuje u MP3 i da ljudi kupuju direkto od njega (kao što radi Radiohead na primer / ali to je samo ako je on još uvek vlasnik svojih dela. Nisam advokat ali mi se čini da to tako ide.

Rade

pre 8 godina

Sudovi u svim instancama su u ovom slučaju kršili zakon. Ti ljudi kao da su čobani a ne pravnici. Ni u jednom elementu, ovde navedenom, nisu smeli da odbiju zahtev gospodina Štulića. Podnosilac zahteva je u svima njima i de jure i de facto u pravu...

tata, tata spasi me...ponovno

pre 8 godina

da nisi bio stalno urokan i potpisivao sve što se stavi pred tebe, i da si maaalo inteligentniji, shvatio bi, da si se odrekao avtorskih prava. pa se sada praviš budalo i ti je sistem kriv za sve. propala ti država, propao i ti...

Bobbie

pre 8 godina

Covek je Jugosloven, ja sam rodjen u Jugi i celog zivota su me truli nacionalisti.Huskali na druge nacionaliste koji su bili zabradjeni svojim zastavama.Pitam vas sad javo kome je smetala Juga?Kome je smetao dostojanstven zivot sa fiksnim radnim vremenom, sa neradnim vikendima?Sa redovnim platama i penzijama...kome je smetala drzava gde je zivot bio normalan? E Džoni kad cujem tvoju muziku jos glasnije bih postavljao svima ova pitanja.I za kraj koliko ste gospodo bivsi Jugosloveni duzni bankama vasih oslobodilaca i donositelja nezavisnosti?E Džoni Džoni nemoj nikad da se vracas ovde, mnogo su losi ljudi.

Bili Piton

pre 8 godina

Džoni legendo! Dođi u Srbiju i održi jedan koncert, za sve tvoje fanove, a pogotovu za nas mlađe, koji nismo bili u prilici da te gledamo I slušamo. Džoni bi garant skupio više gledalaca nego bijelo dugme 2005-te!

Zevs

pre 8 godina

Johnny je britak, vitak, slobodnog i širokog duha, oštar, lajav, iskren do boli, inteligentan, kompozitor, legenda, pesnik, laureatus, pilot lovac sa gitarom oko vrata, vrač, pisac, pevač... te neka ga pravda, sreća i dobra m(j)uza uvek prate.

Zoran

pre 8 godina

da , zanimljivo , Branimir Štulić bi bio pravi predsjednik Srbije . Čini mi se da to ide skupa . Zaista , da sa njegove strane postoji interes , vrijedilo bi pokušati . On nekako ide uz mentalitet Srba , a pri tom je čovjek pametan , istina i ovaj njegov izbor potpisujem . Uradio bih isto .

Balkane moj

pre 8 godina

Istina je da je njegova tuzba opravdana i osnovana i sigurno ce presuda bit u njegovu korist. Naravno, treba mu lova, zena ga uzdrzava a treba i love za coffi shop, zurno mu je.

Washington

pre 8 godina

Uvek sam na Dzonijevoj strani bio otkako znam za sebe, jednostavno je on uvek bio glas razuma. Jedino sto me nervira u poslednje vreme je ova njegova buka oko autorskih prava. Na Jutubu vise bukvalno ne mozes naci Azrine pesme, ajde preko toga sam i presao ali ladno su i svi tekstovi skinuti sa Svastare, sajt koji sam uvek posecivao kad mi je trebao neki tekst od rok pesme.

Malo mi se to zgadilo, iskreno mislim da je predaleko otisao sa tom svojom borbom.

dragan

pre 8 godina

Te su dusnter sudije koje ne znaju ko je Dz.Stulic i misle moze im se sta hoce. A Dzonijem doprinos kulturi je toliki da moze odmah da bude ministar kulture.

azra ademović

pre 8 godina

uništi bagru lopovsku, na tebi su se bogatili,care! da imaju zrno časti, sve bivše države (jer su stvarno bivše, bar kada su kultura i muzika posredi) dale bi ti svoja počasna državljanstva na osnovu samo jednog tvog albuma, koliko si nas sve zadužio!

kgflčd!?%!?

pre 8 godina

drugar džoni, komunista i trubadur, blizak ideji Jugoslavije i 'sve šta uradim, uradim za narod'. e sad bi on pare. ne bi tu živio, ne bi tu radio,.. a pare.. e pare hoću!

Zox

pre 8 godina

Kakve veze ima sto je stranac? Ili apatrid? Da je svemirac, ima pravo na svoja autorska prava i drzava Srbija je duzna da garantuje ta prava bez obzira o kome se radi. Ne radi se o zastiti umetnika vec njegovih autorskih prava.

Ova seljacka zemlja koja se ugleda na neke civilizovane (kad se traze krediti) i koja nije nasledila konvencije od SRFJ vec od Turske, nece da kaze koliko placa odstete ljudima posle suda u Strasburu zbog aljkavih, alavih i podmitljivih sudija.

Đorđe

pre 8 godina

Ako je imalo smisla dati kojekakvim pevečima nacionalne penzije, zatim sportistima sa Kosova osvajačima medalja u staroj Jugoslaviji, onda još više ima smisla dati je Džoniju jer čovek i dalje stvara i treba mu potpora.

Pesnik

pre 8 godina

Svaka čast DŽoni, tako se bori za pravdu, umetnost i sve ono što je vredelo i vredi! Zašto bi ti uzimao bilo kakvo državljanstvo i time se prećutno složio na neki način što su tamo neki razni i zarazni iz senke, a i javno uništili i prekrojili zemlju u kojoj smo odrastali, radili, i voleli se i uz tvoje vanvremenske pesme! Blago tebi kad ti se može da imaš još uvek jugoslovensko državljanstvo, bez obzira što si u Holandiji, a mnogi dobri ljudi koje nije 'sjebalo nevrijeme' znaju da radiš pravu stvar i da si simbol pravde i dostojanstva. Svaka čast i na ovom 'performansu' sa sudstvom u drugim zemljama, možda se i naplati nešto. Svako svoju karmu nosi...

Milosav

pre 8 godina

Dzoniju dati srpsko drzavljanstvo, poslati avion po njega u Holandiju, dovesti ga ovde i poostaviti za predsednika Srbije!
Dolazim ti kao fantom slobode...

gg

pre 8 godina

Covek koji zivi u nekom svom mentalnom prostoru i vremenu.
Apsolutni genije i najprofesionalniji od svih amatera.
Hladan kao led, ubilo me beznadje....

Napuseni

pre 8 godina

@ Mrki
Ma ne, svi imamo pravo na drzavljanstvo Srbije jer jedino je Srbija sljednica Jugoslavije, zato Se i sportske medalje nisu dijelile vec se cuvaju u Srbiji.

Zeljko

pre 8 godina

Dzoni S - Don Kihote :)
Da nema ovakvih kao on trebalo bi ih izmisliti. Postovani gospodine Stulicu ja vam zelim svako dobro i da istrajete ali nazalost na tim nasim prostorima vec je neko davno ugasio svetlo.

Brian McShtull

pre 8 godina

Johane nas dragi, batali borbu sa vetrenjacama. Zavij i za nas koji dzok gore...i uzivaj, jer proljece je ovde kod nas i u decembru, osmog ili bilo kog drugog...

pravim se savble, jer sam mnogo metanpa

pre 8 godina

srbija jeste sukcesor sfrj i srj i on bi s te strane mogao da dobije drzavljanstvo, ali ako je rodjen u srbiji ili zivi ovde ili izrazi zelju da bude drzavljanin srbije, ovako branimir stulic tvrdi da nema putne isprave, kaze da ne zeli nijedan pasos ex yu republika, pa onda lepo neka putuje i svedoci u sfrj i neka mu ona zastiti autorska prava.

sovuljaga

pre 8 godina

koji sud,koje sudije?ovo je Srbija burazeru,da si pedofil,lopov,tajkun,diler-navijac,neonacista ne bi imao problema,ovako su te ostetili ali pravdu neces u nasoj zemlji videti.

Vladi Srbije

pre 8 godina

Zbog grandioznog, bezvremenskog i neuništivog doprinosa umetnosti - muzici i poeziji, zbog prevoda klasičnih dela antičke književnosti na savremeni srpski jezik - mukotrpnog četrnaestoknjižja koje je isključivo namenio za razvoj i unapređenje kulture Srbije predlažem Branimira Štulića za prijem u počasno državljanstvo Srbije.

zed

pre 8 godina

Nek te ovo ne brine. I Tesli bi to uradili u ono vrijeme, a sad ga svojataju kao sto ce i tebe sutra. Pozdrav veliko Stulici, sredice se to ...

sovuljaga

pre 8 godina

koji sud,koje sudije?ovo je Srbija burazeru,da si pedofil,lopov,tajkun,diler-navijac,neonacista ne bi imao problema,ovako su te ostetili ali pravdu neces u nasoj zemlji videti.

Milosav

pre 8 godina

Dzoniju dati srpsko drzavljanstvo, poslati avion po njega u Holandiju, dovesti ga ovde i poostaviti za predsednika Srbije!
Dolazim ti kao fantom slobode...

Vladi Srbije

pre 8 godina

Zbog grandioznog, bezvremenskog i neuništivog doprinosa umetnosti - muzici i poeziji, zbog prevoda klasičnih dela antičke književnosti na savremeni srpski jezik - mukotrpnog četrnaestoknjižja koje je isključivo namenio za razvoj i unapređenje kulture Srbije predlažem Branimira Štulića za prijem u počasno državljanstvo Srbije.

zed

pre 8 godina

Nek te ovo ne brine. I Tesli bi to uradili u ono vrijeme, a sad ga svojataju kao sto ce i tebe sutra. Pozdrav veliko Stulici, sredice se to ...

gg

pre 8 godina

Covek koji zivi u nekom svom mentalnom prostoru i vremenu.
Apsolutni genije i najprofesionalniji od svih amatera.
Hladan kao led, ubilo me beznadje....

Zeljko

pre 8 godina

Dzoni S - Don Kihote :)
Da nema ovakvih kao on trebalo bi ih izmisliti. Postovani gospodine Stulicu ja vam zelim svako dobro i da istrajete ali nazalost na tim nasim prostorima vec je neko davno ugasio svetlo.

Pesnik

pre 8 godina

Svaka čast DŽoni, tako se bori za pravdu, umetnost i sve ono što je vredelo i vredi! Zašto bi ti uzimao bilo kakvo državljanstvo i time se prećutno složio na neki način što su tamo neki razni i zarazni iz senke, a i javno uništili i prekrojili zemlju u kojoj smo odrastali, radili, i voleli se i uz tvoje vanvremenske pesme! Blago tebi kad ti se može da imaš još uvek jugoslovensko državljanstvo, bez obzira što si u Holandiji, a mnogi dobri ljudi koje nije 'sjebalo nevrijeme' znaju da radiš pravu stvar i da si simbol pravde i dostojanstva. Svaka čast i na ovom 'performansu' sa sudstvom u drugim zemljama, možda se i naplati nešto. Svako svoju karmu nosi...

Bata Raka

pre 8 godina

Nisam nikad padao na Džonijeve tekstove i muziku, nemam njegove ploče ni diskove, nisam išao na njegove koncerte, dopadale su mi se neke drugačije stvari, ali to je samo moj ukus. Što ne znači da ne poštujem njegov rad.

Opet, kreativac sam, i znam koliko se Srbi bahato odnose prema tuđem autorskom radu, i sa koliko omalovažavanja gledaju na rad bilo kojeg umetnika. Sreća pa već duže vreme radim sa strancima i imam priliku da se uverim kako ni za trenutak ne razmišljaju da se posluže nečim za šta nemaju plaćena prava.

A tek kad pomislim na srpsko pravosuđe... Mislim da će mi biti najslađi dan u godini kada ih Štulić bude odrao. Navijam da ih otkine za nadoknadu, gaće da im spadaju.

Zox

pre 8 godina

Kakve veze ima sto je stranac? Ili apatrid? Da je svemirac, ima pravo na svoja autorska prava i drzava Srbija je duzna da garantuje ta prava bez obzira o kome se radi. Ne radi se o zastiti umetnika vec njegovih autorskih prava.

Ova seljacka zemlja koja se ugleda na neke civilizovane (kad se traze krediti) i koja nije nasledila konvencije od SRFJ vec od Turske, nece da kaze koliko placa odstete ljudima posle suda u Strasburu zbog aljkavih, alavih i podmitljivih sudija.

Bili Piton

pre 8 godina

Džoni legendo! Dođi u Srbiju i održi jedan koncert, za sve tvoje fanove, a pogotovu za nas mlađe, koji nismo bili u prilici da te gledamo I slušamo. Džoni bi garant skupio više gledalaca nego bijelo dugme 2005-te!

Zevs

pre 8 godina

Johnny je britak, vitak, slobodnog i širokog duha, oštar, lajav, iskren do boli, inteligentan, kompozitor, legenda, pesnik, laureatus, pilot lovac sa gitarom oko vrata, vrač, pisac, pevač... te neka ga pravda, sreća i dobra m(j)uza uvek prate.

dragan

pre 8 godina

Te su dusnter sudije koje ne znaju ko je Dz.Stulic i misle moze im se sta hoce. A Dzonijem doprinos kulturi je toliki da moze odmah da bude ministar kulture.

Ros Geler

pre 8 godina

Ovako Srbija hoce da ga primami da uzme drzavljanstvo kako bi u buducnosti mogli reci da je srbski pjevac......kako ofirno igraju. smjesno (tilo, 08. decembar 2015 17:15)
Da li ti stvarno mislis da se nasi sudovi bave takvim stvarima? Pa oni ne rade ni ono sto treba, kamo li da se trude da pridobiju Stulica. :D

Азра- Ва веки векова

pre 8 godina

Ееее, мој Џони, шта смо дочекали... Да ти суде и пресуђују Цецини и Карлеушини фанови.

gabba gabba we accept you, we accept you one of us

pre 8 godina

То Џони Србине, Србија је уз тебе...
Иначе његови изабрани преводи историје Бранимира Штулића, у 14 књига, су заиста јединствен подухваt вредан пажње.

Buda Baba

pre 8 godina

Dzoni je sa gadjenjem odbio drzavljanstvo svake novonastale drzave bivse Jugoslavije, jer smo dozvolili da strane agenture i sebicni domaci lopovi, posvadjaju narode koji su se medjusobno tamanili u krvavom gradjanskom ratu!

Ceo ovaj period iza nas je cutao i gnusao se svega, i na tome mu naklon do zemlje!
Bio i ostao legenda!

Miki

pre 8 godina

Ovde je samo jedna kuca upitna i to je Komuna, koja mora ostati nedodirljiva, ne toliko zbog Makse Catica koji tu figurira nego zbog Milorada Vucelica koji je i dalje "dobar" sa vlastima. Tako da uporedo sa tim, ovi ostali imaju srece jer je upleten ovaj veliki i jak igrac iza kulisa. Ali mozda nekada i proradi pravna drzava ovde.

Bobbie

pre 8 godina

Covek je Jugosloven, ja sam rodjen u Jugi i celog zivota su me truli nacionalisti.Huskali na druge nacionaliste koji su bili zabradjeni svojim zastavama.Pitam vas sad javo kome je smetala Juga?Kome je smetao dostojanstven zivot sa fiksnim radnim vremenom, sa neradnim vikendima?Sa redovnim platama i penzijama...kome je smetala drzava gde je zivot bio normalan? E Džoni kad cujem tvoju muziku jos glasnije bih postavljao svima ova pitanja.I za kraj koliko ste gospodo bivsi Jugosloveni duzni bankama vasih oslobodilaca i donositelja nezavisnosti?E Džoni Džoni nemoj nikad da se vracas ovde, mnogo su losi ljudi.

Brian McShtull

pre 8 godina

Johane nas dragi, batali borbu sa vetrenjacama. Zavij i za nas koji dzok gore...i uzivaj, jer proljece je ovde kod nas i u decembru, osmog ili bilo kog drugog...

Autor dela

pre 8 godina

Predlažem Džoniju da otvori fan page na neko facebuku ili slično i da bude u stalnom kontaktu sa fanovima i da im ukaže na ilegalno štampana izdanja da bi mogli da bojkotuju ta izdanja. Idealno bi bilo kada bi on imao pristup masterima i da ih konvertuje u MP3 i da ljudi kupuju direkto od njega (kao što radi Radiohead na primer / ali to je samo ako je on još uvek vlasnik svojih dela. Nisam advokat ali mi se čini da to tako ide.

azra ademović

pre 8 godina

uništi bagru lopovsku, na tebi su se bogatili,care! da imaju zrno časti, sve bivše države (jer su stvarno bivše, bar kada su kultura i muzika posredi) dale bi ti svoja počasna državljanstva na osnovu samo jednog tvog albuma, koliko si nas sve zadužio!

Ilija

pre 8 godina

Džoni je jedini preostali lik, koji bi svojom pojavom bilo gde na prostoru bivše Juge, konačno ugasio sve Severine, Karleuše ,Cece, raznorazne Miligrame, Livingstone,Bregoviće, novokomponovane Bore Čorbe i ostale muzičke mediokritete! Laku noć Džoni gdje god da si... Pozdrav iz Kotora, Jugoslavija...

Agram

pre 8 godina

Noob jedan, vecina kojima je nesto znacio su verovatno vec pomrli!!! Indira, Mira, Ceca ludilo rodjaci, ludilo!!!
(Bidza Bulidzic, 08. decembar 2015 19:41)

to kod tebe je dijagnoza ili ?

Mile sa Liona

pre 8 godina

Da li postoji neka zemlja u kojoj se ovako raspravlja o pravu, sudovima i ljudima koji traže zaštitu svojih autorskih prava???!!!
Ovde sve sve znaju, sude i osudjuju, cene i procenjuju... zato nam ovako i ide!
A pametan je odavno rekao: malo znanja opasnije je od neznanja...
Dokaz : srpska istorija.

Đorđe

pre 8 godina

Ako je imalo smisla dati kojekakvim pevečima nacionalne penzije, zatim sportistima sa Kosova osvajačima medalja u staroj Jugoslaviji, onda još više ima smisla dati je Džoniju jer čovek i dalje stvara i treba mu potpora.

borkes

pre 8 godina

...kome je smetala drzava gde je zivot bio normalan?
@bobbie

O Bože...
Normalna država u kojoj svaki pregalac dobije stan od iste ??????
Veeeoma normalna država. Zato je i trajala čitavih 45 godina.
Inače o Štuliću sve najbolje. Rođen sam 1970. i mnoge zore sam dočekao svirajući na gitari pesme Azre.
Kuzminci nek ste živi i zdravi...

Дератизатор

pre 8 godina

Џони брате, кућо наша, предивни човече. Багра из бивше Југе ће заувек остати банда удбашка, а ти си Човек, јеси и бићеш. Засвирај па за појас задени, кад већ ниси почаствовао свој народ једним јединим скорашњим концертом у некој природи, да се сви добромамерни људи око тебе (Азре) окупе. Видимо се у неком бољем времену, где питомо Сунце никада не залази. Довиђења до Васкрсења.

zagor che

pre 8 godina

ni reka nije bila reka u samome pocetku
i nije nuzno da ne bude ponornica do kraja
sto se dogadja kad mrtvi fazani lete iznad nasih glava
kad mrtvi fazani lete a ni jedan ne pada
GENIJE

Radovan VII

pre 8 godina

"Uvek sam na Dzonijevoj strani bio otkako znam za sebe, jednostavno je on uvek bio glas razuma. Jedino sto me nervira u poslednje vreme je ova njegova buka oko autorskih prava. Na Jutubu vise bukvalno ne mozes naci Azrine pesme, ajde preko toga sam i presao ali ladno su i svi tekstovi skinuti sa Svastare, sajt koji sam uvek posecivao kad mi je trebao neki tekst od rok pesme.

Malo mi se to zgadilo, iskreno mislim da je predaleko otisao sa tom svojom borbom. (Washington, 8. decembar 2015 17:19)"

Izvini, ali prva polovina komentara ti se ne poklapa sa drugom. Dzoni je muzicar i to je.eno dobar, a muzicari zive od autorskih prava u svim uredjenim drzavama. Svetske izdavacke kuce su kleptomani i uzimaju ogromne pare na konto autorskih prava (i prave buku oko prava), ali isto tako njihovi klijenti dobijaju dobar deo kolaca i mogu da nastave sa stvaranjem umetnosti ili kica, kako ko. Sa druge strane tebe iritira Dzoni koji ne trazi pare od tebe ili mene, vec lokalne izdavacke kuce koja je zaradila velike pare prodavajuci godinama Dzonijevu umetnost i nista nije prosledila autoru? Gde je tu uopste pitanje logike i razuma na ciju strani stati? Srbija kao drzava je umesana jer vlast ne sprovodi zakon, vec stiti izdavacke kuce na stetu autora. Inace... YT pretraga izbacuje minimum 200 video sadrzaja Azre, ukljucujuci cele albume (https://www.youtube.com/results?search_query=azra), plus pretrage po drugim kljucnim recima. Ko Azru jednom cuje, slusa je dovjeka i bez problema na YT.

Filmofil

pre 8 godina

@(Milosav, 08. decembar 2015 17:02

Nije Dzoni lud da se bakce za balegarima i nije bez veze izabrao Holandiju. Skuzio je taj sta ceka Balkan na vreme. Nijma se pare tesko uzimaju, ali oderi ih, stari moj :).

pravim se savble, jer sam mnogo metanpa

pre 8 godina

srbija jeste sukcesor sfrj i srj i on bi s te strane mogao da dobije drzavljanstvo, ali ako je rodjen u srbiji ili zivi ovde ili izrazi zelju da bude drzavljanin srbije, ovako branimir stulic tvrdi da nema putne isprave, kaze da ne zeli nijedan pasos ex yu republika, pa onda lepo neka putuje i svedoci u sfrj i neka mu ona zastiti autorska prava.

Zoran

pre 8 godina

da , zanimljivo , Branimir Štulić bi bio pravi predsjednik Srbije . Čini mi se da to ide skupa . Zaista , da sa njegove strane postoji interes , vrijedilo bi pokušati . On nekako ide uz mentalitet Srba , a pri tom je čovjek pametan , istina i ovaj njegov izbor potpisujem . Uradio bih isto .

brod

pre 8 godina

Ovako Srbija hoce da ga primami da uzme drzavljanstvo kako bi u buducnosti mogli reci da je srbski pjevac......kako ofirno igraju. smjesno
(tilo, 08. decembar 2015 17:15)

Severinu smo dva puta zenili...

pravnik pravnikovic

pre 8 godina

ako je stulic apatrid,njegova pripadnost se prema srpskom zmpp odredjuje na osnovu mesta prebivalista ili boravista te se za potrebe srpskog pravosudja ima smatrati holandskim drzavljaninom,nema polemike

Napuseni

pre 8 godina

@ Mrki
Ma ne, svi imamo pravo na drzavljanstvo Srbije jer jedino je Srbija sljednica Jugoslavije, zato Se i sportske medalje nisu dijelile vec se cuvaju u Srbiji.

Balkane moj

pre 8 godina

Istina je da je njegova tuzba opravdana i osnovana i sigurno ce presuda bit u njegovu korist. Naravno, treba mu lova, zena ga uzdrzava a treba i love za coffi shop, zurno mu je.

Rade

pre 8 godina

Sudovi u svim instancama su u ovom slučaju kršili zakon. Ti ljudi kao da su čobani a ne pravnici. Ni u jednom elementu, ovde navedenom, nisu smeli da odbiju zahtev gospodina Štulića. Podnosilac zahteva je u svima njima i de jure i de facto u pravu...

Washington

pre 8 godina

Uvek sam na Dzonijevoj strani bio otkako znam za sebe, jednostavno je on uvek bio glas razuma. Jedino sto me nervira u poslednje vreme je ova njegova buka oko autorskih prava. Na Jutubu vise bukvalno ne mozes naci Azrine pesme, ajde preko toga sam i presao ali ladno su i svi tekstovi skinuti sa Svastare, sajt koji sam uvek posecivao kad mi je trebao neki tekst od rok pesme.

Malo mi se to zgadilo, iskreno mislim da je predaleko otisao sa tom svojom borbom.

kgflčd!?%!?

pre 8 godina

drugar džoni, komunista i trubadur, blizak ideji Jugoslavije i 'sve šta uradim, uradim za narod'. e sad bi on pare. ne bi tu živio, ne bi tu radio,.. a pare.. e pare hoću!

gojko

pre 8 godina

Dzoni je pokrao masu stranih autora pa nikom nista. Moje skorasnje razocarenje cuvsi Azrine pesme od stranih izvodjaca je bilo preveliko. Nego tada nismo imali internet pa nismo znali. A ko krade od lopova i nije neki lopov. Sram ga bilo...Bregina skola plagijata.

Bagg

pre 8 godina

Ja ne znam da li ste vi koji pljujete Džonija uopšte pismeni i umete li da čitate?
Ko je napisao i gde da Džoni traži neke pare od države Srbije?
Traži pare od izdavačkih kuća iz Srbije koje su prodavale njegove pesme, a da njemu nisu dali ni dinar već sve strpali u svoje džepove.
Te izdavačke kuće imaju svoje vlasnike i direktore, Džoni od njih traži pare i treba da ih odere, do poslednjeg dinara kojeg su mu zakinuli.

Ljube

pre 8 godina

Uvek sam na Dzonijevoj strani bio otkako znam za sebe, jednostavno je on uvek bio glas razuma. Jedino sto me nervira u poslednje vreme je ova njegova buka oko autorskih prava. Na Jutubu vise bukvalno ne mozes naci Azrine pesme, ajde preko toga sam i presao ali ladno su i svi tekstovi skinuti sa Svastare, sajt koji sam uvek posecivao kad mi je trebao neki tekst od rok pesme.Malo mi se to zgadilo, iskreno mislim da je predaleko otisao sa tom svojom borbom.
(Washington, 08. decembar 2015 17:19)
Bravo Washington. Umesto sto trosi vreme na sudovina bolje bi mu bilo da napravi kvalitetan youtube kanal i da uziva u lovi od reklama. Mislim da je Dzoni malo izgubljen u vremenu

Bidza Bulidzic

pre 8 godina

Ma koji Dzoni i koji bakraci. Ovo je 2015ta rodjaci. On nije bitan i nista nam ne znaci. Moze da tuzi koga hoce, ali pare od Srbije sigurno nece dobiti. Noob jedan, vecina kojima je nesto znacio su verovatno vec pomrli!!! Indira, Mira, Ceca ludilo rodjaci, ludilo!!!

dusanmal

pre 8 godina

Ispravan i pravni odgovor drzave na mesetarenje drzavljanstvom. Ovaj "nece ni jedno drzavljanstvo". A onda hoce da automatski bude prepoznat kao drzavljanin kada to njemu odgovara. Mesetarenje.
Ne moze i nebuloza i pravna drzava. (A bio bih za njegov slucaj da je ispravno i normalno pratio osnovne postupke i izabrao koje vec pravo drzavljanstvo hoce pre spora).

Xepoj

pre 8 godina

On je zivi dokaz koliko je licemrno to "jugoslovenstvo" i uvek me podseti koliko mi je drago sto smo srusili tu drzavu tamnicu naroda.Nemas drzavljanstvo pa trazis prava u svakoj zemlji sveta ma idi molim te ,umislio je da je nekakav umetnik i uz to da je bitan i zanimljiv,nego nestalo para a nije se u jugokomunistickom rezimu naucilo i naviklo da se radi to je njegov problem.

natalija

pre 8 godina

Samo napred Džoni.
Ostavio si neizbrisiv trag i niko nema prava da se kiti tvojim perjem.
Volimo te i nikada te nećemo zaboraviti.

Helios

pre 8 godina

Džoni - zašto si TOLIKO prolupao? Da si lud je OK, svako treba da bude malo lud. A i preko toga mora se dodatno poludeti unutar sveopšteg zlog ludila koje vlada. Sve OK. I svako ima pravo na neku količinu gluposti - svi smo jako nesavršeni.
Ali - ne ovoliko; jer ovo je, nažalost, džumle mnogih nebuloza i kontradikcija. I to je donekle opravdano, pre svega jer je DONEKLE neizbežno. Život, svet, politika i sve drugo nas stavlja u bizarne i višestruko nemoguće situacije. OK, nema nikakvog elegantnog ne samo puta van toga nego ni jasnog, jednostavnog koncepta.
Baš zbog svega toga bar pametne osobe moraju da smisle koncept koji je nekakav, bar unekoliko smislen i za nešto vredan. Ako je čak i uzaludan mora imati bar neku LOGIKU ako već ne neku ESTETIKU! Ko je underground, bez dokumenata i ostalih stega on ne tuži državu, sudu, advokatom itd. Ko to radi - on ima prijavu adrese, pasoš i glasački listić. Moguće su i razne međukombinacije - ali ne ovakva! Prijavio si da si u stvari poreski obveznik Srbije koji odavno duguje ono što si od izdavačkih kuća i drugih republika odavno nekako naplatio?! Ili si državljanin kad tužiš a nisi kad duguješ? Možda tvoja vizija seže dotle da (kad i Ustavni protekne...) putem Strazburske nebuloze obezbediš penziju? Verovatno ceniš da su i gori od tebe ojadili jadnu Srbiju još i više? Džoni, Džoni... - džointa previše?
Kao što nama koji smo počeli pre nego što se AIDS razmahao nisu trebali kondomi onda - valjda nam ne treba ni BMW sada?

tata, tata spasi me...ponovno

pre 8 godina

da nisi bio stalno urokan i potpisivao sve što se stavi pred tebe, i da si maaalo inteligentniji, shvatio bi, da si se odrekao avtorskih prava. pa se sada praviš budalo i ti je sistem kriv za sve. propala ti država, propao i ti...

CATAPA

pre 8 godina

Dzoni je pokrao masu stranih autora pa nikom nista. Moje skorasnje razocarenje cuvsi Azrine pesme od stranih izvodjaca je bilo preveliko.
(gojko, 8. decembar 2015 21:07)
To što si ti tek juče čuo za Dilana je ipak samo tvoj problem.

Правник

pre 8 godina

Уз највеће поштовање према Џонију Штулићу, ако је наш држављанин не плаћа акторску кауцију, али ако није и још није држављанин земље са којом Србија има потписан уговор онда је заиста последица неплаћања кауције одбацивање тужбе по Закону о решавању сукоба...Лицима која нису правне струке даљи ткест би био заморан,а онима који јесу даље ће читати текст и у светлу односа адвоката и клијента и наравно суда.Ја нисам фан новокомпоноване музике (далеко од тога,као што нисам радикални и маљински део рокера, који све остале правце мрзи и тиме сопствене идеје подкопава) али свакако да мени непознатог судију не могу да окривљујем да у зависности од кога слуша тако суди, ко то ради, по мом мишљењу, лишен је здраве логике.У тексту је дошло до пропуста утолико што нема извештаја како је прошла жалба адвоката против решења о одбацивању тужбе,што је потврда овог коментара.Стога је писање уставне жалбе помало и намерно занемаривање пропуштеног.Џони,желим Ти све најбоље.

Dobrica

pre 8 godina

Dzoni je pokrao masu stranih autora pa nikom nista. Moje skorasnje razocarenje cuvsi Azrine pesme od stranih izvodjaca je bilo preveliko. Nego tada nismo imali internet pa nismo znali. A ko krade od lopova i nije neki lopov. Sram ga bilo...Bregina skola plagijata.
(gojko, 08. decembar 2015 21:07)

Pa daj taj spisak. Da ih i mi čujemo.

Alpina

pre 8 godina

Vodimo ljubav, zagusljiv je zrak
Snazno svjetlo pada ravno na nas
Nije normalno, pa to je vlak
Grabim volan i dodajem gas
Hladan znoj mi curkom nagriza vrat
Paranoja, bjezimo u mrak . . .

dzoni jedno razdoblje mog zivota si zauvijek obiljezio, to je sigurno.

mikical

pre 8 godina

Dzoni, mozes da se stulas na stulama. Sad si sr jugosloven i naslednik srpski jel.pa bi pare od srbije. Trazi od onih tvojih sto slave oluju kao praznik.

bata

pre 8 godina

Poenta je u tome DA LI JE NEKO UZEO TUĐE VLASNIŠTVO (intelektualna svojina) I NEZAKONITO GA PRISVOJIO NE PLAĆAJUĆI ODŠTETU? Jeste. To je krivično delo i po srpskim zakonima. Taj neko je najobičniji kriminalac i ima se tretirati kao neko ko je zavukao ruku u vaš džep i ukrao vam novčanik. Sve ostalo je "Trla baba lan".Lopov mora da plati odštetu a sud sa sudi po pravičnosti. Neka se ostavi rupa u zakonu jer je čovek oštećan što mnogima ne ide u glavu!

realno

pre 8 godina

Ajmo ovako. Odjednom je sad SR Jugosloven i na neki nacin Srbin kao naslednik te SR Jugoslavije. A gde si onda bio kada je NATO gadjao? Al pazite sada ovo, hajde ti da dobijes pare koje potrazujea ali pod jednim postenim i realnim uslovom. A uslov je taj da ti nikada nisi i da sada ne uzivas bilo kakve potrebe na crno, narocito vezane za muziku. Jel moze? Ne procitas tekst il ne odslusas muziku koja podleze autorskim pravima,a? I jos jedna stvar, kada si se rokao svim i svacim onda si doprinosio da se to sve i svasta rastura po jugi i srbiji. Dajte mu sipak

prolaze ratovi, padaju vlade

pre 8 godina

Pesma 'Kuvini sinovi' govori o Rusima. Aktuelno i danas.
(Ubice na cesti, 8. decembar 2015 21:18)

A pesma "Pit, i to je Amerika" govori o SAD. Aktuelno i danas.

Nemanja

pre 8 godina

Mislio sam da ne napišem komentar, ali ne mogu da odolim.
Petroviću Petre, tebi se obraćam.
Nadam se da se nikad nećeš vratiti, jer ti si jedini čovek na svetu za koga znam da može brzo i pošteno da uzme pare, a neće zbog svojih principa. Ovi jugonostalgičari kao da nisu slušali tvoje pesme, Jugoslavija je bila trulež, a ovo sad je raspad malih odlivaka. U redu je što te pod starije dane puca nostalgija, to svakom pesmom iz sobe snimljenom odiše, ali ni ne pomišljaj da se vratiš jer ti nisi j.b.n. estrada, povratkom samo rušiš svoj lik i delo... mada verujem da si to već prokljuvio.

in the name of the father

pre 8 godina

*On podseća da je Srbija sukcesor SRJ, pa je samim tim proizlazilo i da je "Štulić državljanin Srbije".*

Da li to znači da sam ja kao Crnogorac državljanin Srbije?

Justitia

pre 8 godina

Trenutno najčitanija vest u Srbiji i okolini na svim portalima. Osamdesetih je bilo isto tako samo bez Interneta. Novine i magazini sa Džonijem na naslovnim stranama bi se razgrabile do podneva. Danas dok država grca pod nesposobnim vođstvom njezinih šefova, a sudstvo je kontaminirano, vlada jedno opšte nepoštovanje intelektualne svojine i besramno omalovažavanje autorskog prava. Haotični sudski sistem napravili su po sebi i svojoj meri, dabome, jer vrana vrani oči ne vadi.

vlad

pre 8 godina

@Ja sam , Nisi dobro procitao, poslednji pasos mu je SRJ (Savezna Republika Jugoslavija) tj. Srbija i Crna gora iz 1996, ne SFRJ. Tad, 1997-98 je i bio poslednji put u Srbiji i snimao svoje i sa Cukicem duet, za sta ih izmedju ostalog i tuzi. Poslednja adresa na Balkanu mu je u Beogradu 90/91. Covek je inace rodjen u Makedoniji. Dakle, on po automatizmu moze da taj srpsko-crnogorski pasos koji je istekao da zameni novim srpskim, a na osnovu rodjenja moze da zatrazi novo Makedonsko drzavljanstvo ili eventualno Hrvatsko na osnovu rodbine i dugotrajnog prebivalista u Zagrebu, ali on iz svojih principa odbija bilo koji pasos na kojem ne pise Jugoslavija. Te izdavacke kuce sa kojima je potpisao ugovore i jesu poslovale u Jugoslaviji SFRJ ili SRJ, tako da ova igranka u korumpiranim sudovima nema nikakvog smisla.

fly

pre 8 godina

Autorsko pravo ne poznaje granice i nema veze cije si zemlje drzavljanin. Ma gde autor ziveo, po celom svetu moze da trazi. nadoknadu. Pitanje drzavljanstva je samo tehnicko pitanje i tacka oko cega sudovi izvrcu prava pojedinca da zastiti svoje autorsko zavestanje. Na nasim prosstorima nacionalnost i drzavljanstvo obelezavaju dokle icija prava dosezu. Zato postoji Strasbur, koji ljudska prava brani od sljama, pa tako i autorska prava koja su jasno odredjena.

my way

pre 8 godina

...kome je smetala drzava gde je zivot bio normalan?
@bobbie

Pa njenim izdancima, koji su nastavili put nacionalizma i dezintegracije zapocet u Jajcu, kada su se sto postojeci, sto novostvoreni narodi i narodnosti "oslobodili tamnice naroda", sto je termin preuzet od drugova boljsevika. Da ne govorim da su na vrhuncu moci te "divne" tvorevine ljudi odlazili gde god, pa i u omrazenu, razorenu, okupiranu i podeljenu Nemacku da rade, cuvena lica na privremenom radu u inostranstvu. Onda dosla strasna ekonomska kriza... ali ne, nije to bio put, neko je sa Marsa pao i unistio Jugu?. Stvaranje kraljevine SHS 1918. i pobeda Tita u borbi za vlast 45. su 2 najtragicnije tacke nase istorije. To je nesporna istina, svidjala se ona nekome, ili ne.

milentije

pre 8 godina

Dzoni je pokrao masu stranih autora pa nikom nista. Moje skorasnje razocarenje cuvsi Azrine pesme od stranih izvodjaca je bilo preveliko. Nego tada nismo imali internet pa nismo znali. A ko krade od lopova i nije neki lopov. Sram ga bilo...Bregina skola plagijata.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gojko, 8. decembar 2015 21:07)

Ljudi pisu svasta , ali ovo upada u oci...Gojko , navedi pokoji primer ...pa ako je tacno - svakako ima veze s autorskim pravima...

Goca

pre 8 godina

Да има стила и памети овом човеку би требало да се да све што тражи и то као демонстрација културе и вредности ...а и васпитно би било за децу....ко вреди тај и добија...овако показујемо вечиту немоћ пред простотом зато и могу старлезе и певци да убирају хиљаде евра за ноћ

Necemo daleko stici tom logikom

pre 8 godina

Velika vecina komentatora sudi po tome sto voli/ne voli Stulica umesto da sudi prema pravu i zakonu. Neka Stulic ispuni zakonske uslove da se njegova tuzba razmotri (ali sic! on nece) i neka se ganja. Ovako on nece da igra po pravilima, ali bi da mu se ipak isplati neka parica. Jeste Srbija banana u mnogim stvarima, ali ne mora bas da bude u svemu. Sad je izgleda problem sto je neki sud razmatrao zalbu Stulica drzeci se zakona, a neki bi voleli da se nije drzao zakona, vec da mu se plati zato sto je on Dzoni Stulic.

Bane

pre 8 godina

Bas sam pre neki dan pomislio kako bi bilo jako dobro da Dzoniju direktno uplatim novac u vrednosti svih albume koje posedujem, a koje mu oni drndosi iz diskografskih kuca inace duguju. Znaci od mene 10x12eura. Da je jos takvih Dzoni bi imao pristojan zivot kakav dolikuje nekome kome dugujemo lepu mladost.

Milivoje

pre 8 godina

Odličan članak, hvala za iscrpne informacije, u kojima se navode i odredbe zakona. Ko je pročitao ceo članak, mogao je uvideti kakvi diletanti upravljaju pravosuđem...EHM sada žalba je upućena Ustavnom sudu, a i za njihov rad nemam reči hvale... pa Džoni, potpuno te podržavam, ali se spremi da ovo guraš do Strazbura, kada iscrpiš pravne mogućnosti u Srbiji.
Ovde su razum, pravda a izgleda i zakon, odavno rekli zbogom.
Tužno je kada dobije odštetu, niko od sudija neće odgvarati, već iz budžeta, kao i za sve predmete u Strazburu koje je naša država izgubila... niko nije odgovoran od sudija, što nisu sudili po zakonima!

my way

pre 8 godina

Srbija postoji u kontinuitetu od Berlinskog kongresa do dana danasnjeg. Njena drzavnost nije prestala kad su se neki sa njom unedinili, a svakako nije ni nastala kad su izasli (zna se i kako). Najiskrenije, koliko god gotivim Stulica, mislim da je i on sam doprineo situaciji tvrdoglavim odbijanjem da uzme nase drzavljanstvo, ali kako se nasao nacin 96. da mu se da pasos, moze i sad. Inace, o Slobi sve najgore, ali on je umeo i u najteza vremena da popusti ventile i omoguci narodu da se snadje, dok nas otad na svu bedu samo pljackaju i dave pravilima koja se primenjuju samo na stetu obicnog coveka i, sto je najgore, zemlja tako postaje sve neuredjenija.

brod

pre 8 godina

Severinu smo dva puta zenili...
(brod, 8. decembar 2015 18:17)

Uzimate ono što mi potrošimo pa ajd, da se ne baci.
(Tereza, 8. decembar 2015 20:16)

Uzimamo? Ma same dodju, ko vas sta pita.

ja sam

pre 8 godina

Podrzavam Branimira u nastojanju da ostvari svoja autorska prava, ali stav njegovog advokata je ili manipulacija, ili totalno nepoznavanje prava. CITAT `On podseća da je Srbija sukcesor SRJ, pa je samim tim proizlazilo i da je "Štulić državljanin Srbije". ` - ovo naprosto nije istina, jer su drzavljanstva u bivsoj SFRJ bila SFRJ i neke od republika clanica.
Tako sam i ja , bez obzira sto sam srbin, rodjen u Srbiji i i ceo svoj zivot ziveo u Srbiji morao da podnosim zahtev `za prijem`, jer sam po rodjenu upisan u maticne knjige jedne druge republike odakle mi je otac poreklom.

Dvoranski polo

pre 8 godina

Hrvat rođen u Makedoniji sa prebivalištem u Nizozemskoj traži pare u Srbiji.Mislim da je u jednoj rečenici sumiran sav jad i bijeda mentalnog sklopa bilo kojeg Jugoslovena.Puna podrška pravosuđu Srbije da ovoga foliranta, plagijatora i propalog jugovića uskrati i za najmanju moguću nadoknadu, te da mu masno naplati sudske troškove!

moram da kazem il cu da puknem

pre 8 godina

ako zelimo da budemo uredjena i ugledna zemlja u svetu ne samo evropi moramo urediti sudstvo i institucije koje su izgubile na znacaju. porezi ne treba da budu veliki ali ih moramo redovno pacati a ne kukati na drzavu a porez izbegavati ko djavo od krsta. ne moramo nikada da udjemo u evropsku uniju ali treba da obezbedimo svojim gradjanima sigurnost kao da smo prva clanica evropske unije.

Zevs

pre 8 godina

RE: Dvoranski polo / Štulić nije dete srpsko-hrvatskog braka, dakle nema nijedno jedino hrvatsko krvno zrnce, niti su Levis farmerke iz Varaždina, premda su ih tamo proizvodili osamdesetih.

biće bolje

pre 8 godina

Teško danas ide sa autorskim pravima, a i čudi me da se on time bavi, sve njegove pesme možete naći na YouTube, ne verujem da neko nešto zarađuje od toga. Bolje bi mu bilo da se vrati muzici i da napravi neki novi album. Po meni uz EKV najbolji muzičar sa ovih prostora. Samo od starih pesama bi mogao da puni dvorane, i da oživi mnoge uspomene na srećnija vremena.

nije ja , ja je.

pre 8 godina

Pa što neko ne pokrade Stounse ili Bitlse, pa da vidimo koji pasoš oni imaju.
Može i Teslin polifazni motor da zaštiti na svoje ime.
Zemljo Srbijo. Ovo je Balkan.

pravim se savble, jer sam mnogo metanpa

pre 8 godina

srbija jeste sukcesor sfrj i srj i on bi s te strane mogao da dobije drzavljanstvo, ali ako je rodjen u srbiji ili zivi ovde ili izrazi zelju da bude drzavljanin srbije, ovako branimir stulic tvrdi da nema putne isprave, kaze da ne zeli nijedan pasos ex yu republika, pa onda lepo neka putuje i svedoci u sfrj i neka mu ona zastiti autorska prava.

Bidza Bulidzic

pre 8 godina

Ma koji Dzoni i koji bakraci. Ovo je 2015ta rodjaci. On nije bitan i nista nam ne znaci. Moze da tuzi koga hoce, ali pare od Srbije sigurno nece dobiti. Noob jedan, vecina kojima je nesto znacio su verovatno vec pomrli!!! Indira, Mira, Ceca ludilo rodjaci, ludilo!!!

kgflčd!?%!?

pre 8 godina

drugar džoni, komunista i trubadur, blizak ideji Jugoslavije i 'sve šta uradim, uradim za narod'. e sad bi on pare. ne bi tu živio, ne bi tu radio,.. a pare.. e pare hoću!

Xepoj

pre 8 godina

On je zivi dokaz koliko je licemrno to "jugoslovenstvo" i uvek me podseti koliko mi je drago sto smo srusili tu drzavu tamnicu naroda.Nemas drzavljanstvo pa trazis prava u svakoj zemlji sveta ma idi molim te ,umislio je da je nekakav umetnik i uz to da je bitan i zanimljiv,nego nestalo para a nije se u jugokomunistickom rezimu naucilo i naviklo da se radi to je njegov problem.

gojko

pre 8 godina

Dzoni je pokrao masu stranih autora pa nikom nista. Moje skorasnje razocarenje cuvsi Azrine pesme od stranih izvodjaca je bilo preveliko. Nego tada nismo imali internet pa nismo znali. A ko krade od lopova i nije neki lopov. Sram ga bilo...Bregina skola plagijata.

dusanmal

pre 8 godina

Ispravan i pravni odgovor drzave na mesetarenje drzavljanstvom. Ovaj "nece ni jedno drzavljanstvo". A onda hoce da automatski bude prepoznat kao drzavljanin kada to njemu odgovara. Mesetarenje.
Ne moze i nebuloza i pravna drzava. (A bio bih za njegov slucaj da je ispravno i normalno pratio osnovne postupke i izabrao koje vec pravo drzavljanstvo hoce pre spora).

Helios

pre 8 godina

Džoni - zašto si TOLIKO prolupao? Da si lud je OK, svako treba da bude malo lud. A i preko toga mora se dodatno poludeti unutar sveopšteg zlog ludila koje vlada. Sve OK. I svako ima pravo na neku količinu gluposti - svi smo jako nesavršeni.
Ali - ne ovoliko; jer ovo je, nažalost, džumle mnogih nebuloza i kontradikcija. I to je donekle opravdano, pre svega jer je DONEKLE neizbežno. Život, svet, politika i sve drugo nas stavlja u bizarne i višestruko nemoguće situacije. OK, nema nikakvog elegantnog ne samo puta van toga nego ni jasnog, jednostavnog koncepta.
Baš zbog svega toga bar pametne osobe moraju da smisle koncept koji je nekakav, bar unekoliko smislen i za nešto vredan. Ako je čak i uzaludan mora imati bar neku LOGIKU ako već ne neku ESTETIKU! Ko je underground, bez dokumenata i ostalih stega on ne tuži državu, sudu, advokatom itd. Ko to radi - on ima prijavu adrese, pasoš i glasački listić. Moguće su i razne međukombinacije - ali ne ovakva! Prijavio si da si u stvari poreski obveznik Srbije koji odavno duguje ono što si od izdavačkih kuća i drugih republika odavno nekako naplatio?! Ili si državljanin kad tužiš a nisi kad duguješ? Možda tvoja vizija seže dotle da (kad i Ustavni protekne...) putem Strazburske nebuloze obezbediš penziju? Verovatno ceniš da su i gori od tebe ojadili jadnu Srbiju još i više? Džoni, Džoni... - džointa previše?
Kao što nama koji smo počeli pre nego što se AIDS razmahao nisu trebali kondomi onda - valjda nam ne treba ni BMW sada?

realno

pre 8 godina

Ajmo ovako. Odjednom je sad SR Jugosloven i na neki nacin Srbin kao naslednik te SR Jugoslavije. A gde si onda bio kada je NATO gadjao? Al pazite sada ovo, hajde ti da dobijes pare koje potrazujea ali pod jednim postenim i realnim uslovom. A uslov je taj da ti nikada nisi i da sada ne uzivas bilo kakve potrebe na crno, narocito vezane za muziku. Jel moze? Ne procitas tekst il ne odslusas muziku koja podleze autorskim pravima,a? I jos jedna stvar, kada si se rokao svim i svacim onda si doprinosio da se to sve i svasta rastura po jugi i srbiji. Dajte mu sipak

tata, tata spasi me...ponovno

pre 8 godina

da nisi bio stalno urokan i potpisivao sve što se stavi pred tebe, i da si maaalo inteligentniji, shvatio bi, da si se odrekao avtorskih prava. pa se sada praviš budalo i ti je sistem kriv za sve. propala ti država, propao i ti...

mikical

pre 8 godina

Dzoni, mozes da se stulas na stulama. Sad si sr jugosloven i naslednik srpski jel.pa bi pare od srbije. Trazi od onih tvojih sto slave oluju kao praznik.

Washington

pre 8 godina

Uvek sam na Dzonijevoj strani bio otkako znam za sebe, jednostavno je on uvek bio glas razuma. Jedino sto me nervira u poslednje vreme je ova njegova buka oko autorskih prava. Na Jutubu vise bukvalno ne mozes naci Azrine pesme, ajde preko toga sam i presao ali ladno su i svi tekstovi skinuti sa Svastare, sajt koji sam uvek posecivao kad mi je trebao neki tekst od rok pesme.

Malo mi se to zgadilo, iskreno mislim da je predaleko otisao sa tom svojom borbom.

Milosav

pre 8 godina

Dzoniju dati srpsko drzavljanstvo, poslati avion po njega u Holandiju, dovesti ga ovde i poostaviti za predsednika Srbije!
Dolazim ti kao fantom slobode...

borkes

pre 8 godina

...kome je smetala drzava gde je zivot bio normalan?
@bobbie

O Bože...
Normalna država u kojoj svaki pregalac dobije stan od iste ??????
Veeeoma normalna država. Zato je i trajala čitavih 45 godina.
Inače o Štuliću sve najbolje. Rođen sam 1970. i mnoge zore sam dočekao svirajući na gitari pesme Azre.
Kuzminci nek ste živi i zdravi...

Balkane moj

pre 8 godina

Istina je da je njegova tuzba opravdana i osnovana i sigurno ce presuda bit u njegovu korist. Naravno, treba mu lova, zena ga uzdrzava a treba i love za coffi shop, zurno mu je.

sovuljaga

pre 8 godina

koji sud,koje sudije?ovo je Srbija burazeru,da si pedofil,lopov,tajkun,diler-navijac,neonacista ne bi imao problema,ovako su te ostetili ali pravdu neces u nasoj zemlji videti.

in the name of the father

pre 8 godina

*On podseća da je Srbija sukcesor SRJ, pa je samim tim proizlazilo i da je "Štulić državljanin Srbije".*

Da li to znači da sam ja kao Crnogorac državljanin Srbije?

Dvoranski polo

pre 8 godina

Hrvat rođen u Makedoniji sa prebivalištem u Nizozemskoj traži pare u Srbiji.Mislim da je u jednoj rečenici sumiran sav jad i bijeda mentalnog sklopa bilo kojeg Jugoslovena.Puna podrška pravosuđu Srbije da ovoga foliranta, plagijatora i propalog jugovića uskrati i za najmanju moguću nadoknadu, te da mu masno naplati sudske troškove!

Ljube

pre 8 godina

Uvek sam na Dzonijevoj strani bio otkako znam za sebe, jednostavno je on uvek bio glas razuma. Jedino sto me nervira u poslednje vreme je ova njegova buka oko autorskih prava. Na Jutubu vise bukvalno ne mozes naci Azrine pesme, ajde preko toga sam i presao ali ladno su i svi tekstovi skinuti sa Svastare, sajt koji sam uvek posecivao kad mi je trebao neki tekst od rok pesme.Malo mi se to zgadilo, iskreno mislim da je predaleko otisao sa tom svojom borbom.
(Washington, 08. decembar 2015 17:19)
Bravo Washington. Umesto sto trosi vreme na sudovina bolje bi mu bilo da napravi kvalitetan youtube kanal i da uziva u lovi od reklama. Mislim da je Dzoni malo izgubljen u vremenu

Vladi Srbije

pre 8 godina

Zbog grandioznog, bezvremenskog i neuništivog doprinosa umetnosti - muzici i poeziji, zbog prevoda klasičnih dela antičke književnosti na savremeni srpski jezik - mukotrpnog četrnaestoknjižja koje je isključivo namenio za razvoj i unapređenje kulture Srbije predlažem Branimira Štulića za prijem u počasno državljanstvo Srbije.

Правник

pre 8 godina

Уз највеће поштовање према Џонију Штулићу, ако је наш држављанин не плаћа акторску кауцију, али ако није и још није држављанин земље са којом Србија има потписан уговор онда је заиста последица неплаћања кауције одбацивање тужбе по Закону о решавању сукоба...Лицима која нису правне струке даљи ткест би био заморан,а онима који јесу даље ће читати текст и у светлу односа адвоката и клијента и наравно суда.Ја нисам фан новокомпоноване музике (далеко од тога,као што нисам радикални и маљински део рокера, који све остале правце мрзи и тиме сопствене идеје подкопава) али свакако да мени непознатог судију не могу да окривљујем да у зависности од кога слуша тако суди, ко то ради, по мом мишљењу, лишен је здраве логике.У тексту је дошло до пропуста утолико што нема извештаја како је прошла жалба адвоката против решења о одбацивању тужбе,што је потврда овог коментара.Стога је писање уставне жалбе помало и намерно занемаривање пропуштеног.Џони,желим Ти све најбоље.

zed

pre 8 godina

Nek te ovo ne brine. I Tesli bi to uradili u ono vrijeme, a sad ga svojataju kao sto ce i tebe sutra. Pozdrav veliko Stulici, sredice se to ...

gg

pre 8 godina

Covek koji zivi u nekom svom mentalnom prostoru i vremenu.
Apsolutni genije i najprofesionalniji od svih amatera.
Hladan kao led, ubilo me beznadje....

Bili Piton

pre 8 godina

Džoni legendo! Dođi u Srbiju i održi jedan koncert, za sve tvoje fanove, a pogotovu za nas mlađe, koji nismo bili u prilici da te gledamo I slušamo. Džoni bi garant skupio više gledalaca nego bijelo dugme 2005-te!

Brian McShtull

pre 8 godina

Johane nas dragi, batali borbu sa vetrenjacama. Zavij i za nas koji dzok gore...i uzivaj, jer proljece je ovde kod nas i u decembru, osmog ili bilo kog drugog...

gabba gabba we accept you, we accept you one of us

pre 8 godina

То Џони Србине, Србија је уз тебе...
Иначе његови изабрани преводи историје Бранимира Штулића, у 14 књига, су заиста јединствен подухваt вредан пажње.

Bobbie

pre 8 godina

Covek je Jugosloven, ja sam rodjen u Jugi i celog zivota su me truli nacionalisti.Huskali na druge nacionaliste koji su bili zabradjeni svojim zastavama.Pitam vas sad javo kome je smetala Juga?Kome je smetao dostojanstven zivot sa fiksnim radnim vremenom, sa neradnim vikendima?Sa redovnim platama i penzijama...kome je smetala drzava gde je zivot bio normalan? E Džoni kad cujem tvoju muziku jos glasnije bih postavljao svima ova pitanja.I za kraj koliko ste gospodo bivsi Jugosloveni duzni bankama vasih oslobodilaca i donositelja nezavisnosti?E Džoni Džoni nemoj nikad da se vracas ovde, mnogo su losi ljudi.

Buda Baba

pre 8 godina

Dzoni je sa gadjenjem odbio drzavljanstvo svake novonastale drzave bivse Jugoslavije, jer smo dozvolili da strane agenture i sebicni domaci lopovi, posvadjaju narode koji su se medjusobno tamanili u krvavom gradjanskom ratu!

Ceo ovaj period iza nas je cutao i gnusao se svega, i na tome mu naklon do zemlje!
Bio i ostao legenda!

Necemo daleko stici tom logikom

pre 8 godina

Velika vecina komentatora sudi po tome sto voli/ne voli Stulica umesto da sudi prema pravu i zakonu. Neka Stulic ispuni zakonske uslove da se njegova tuzba razmotri (ali sic! on nece) i neka se ganja. Ovako on nece da igra po pravilima, ali bi da mu se ipak isplati neka parica. Jeste Srbija banana u mnogim stvarima, ali ne mora bas da bude u svemu. Sad je izgleda problem sto je neki sud razmatrao zalbu Stulica drzeci se zakona, a neki bi voleli da se nije drzao zakona, vec da mu se plati zato sto je on Dzoni Stulic.

Pesnik

pre 8 godina

Svaka čast DŽoni, tako se bori za pravdu, umetnost i sve ono što je vredelo i vredi! Zašto bi ti uzimao bilo kakvo državljanstvo i time se prećutno složio na neki način što su tamo neki razni i zarazni iz senke, a i javno uništili i prekrojili zemlju u kojoj smo odrastali, radili, i voleli se i uz tvoje vanvremenske pesme! Blago tebi kad ti se može da imaš još uvek jugoslovensko državljanstvo, bez obzira što si u Holandiji, a mnogi dobri ljudi koje nije 'sjebalo nevrijeme' znaju da radiš pravu stvar i da si simbol pravde i dostojanstva. Svaka čast i na ovom 'performansu' sa sudstvom u drugim zemljama, možda se i naplati nešto. Svako svoju karmu nosi...

Zeljko

pre 8 godina

Dzoni S - Don Kihote :)
Da nema ovakvih kao on trebalo bi ih izmisliti. Postovani gospodine Stulicu ja vam zelim svako dobro i da istrajete ali nazalost na tim nasim prostorima vec je neko davno ugasio svetlo.

dragan

pre 8 godina

Te su dusnter sudije koje ne znaju ko je Dz.Stulic i misle moze im se sta hoce. A Dzonijem doprinos kulturi je toliki da moze odmah da bude ministar kulture.

Bata Raka

pre 8 godina

Nisam nikad padao na Džonijeve tekstove i muziku, nemam njegove ploče ni diskove, nisam išao na njegove koncerte, dopadale su mi se neke drugačije stvari, ali to je samo moj ukus. Što ne znači da ne poštujem njegov rad.

Opet, kreativac sam, i znam koliko se Srbi bahato odnose prema tuđem autorskom radu, i sa koliko omalovažavanja gledaju na rad bilo kojeg umetnika. Sreća pa već duže vreme radim sa strancima i imam priliku da se uverim kako ni za trenutak ne razmišljaju da se posluže nečim za šta nemaju plaćena prava.

A tek kad pomislim na srpsko pravosuđe... Mislim da će mi biti najslađi dan u godini kada ih Štulić bude odrao. Navijam da ih otkine za nadoknadu, gaće da im spadaju.

Zox

pre 8 godina

Kakve veze ima sto je stranac? Ili apatrid? Da je svemirac, ima pravo na svoja autorska prava i drzava Srbija je duzna da garantuje ta prava bez obzira o kome se radi. Ne radi se o zastiti umetnika vec njegovih autorskih prava.

Ova seljacka zemlja koja se ugleda na neke civilizovane (kad se traze krediti) i koja nije nasledila konvencije od SRFJ vec od Turske, nece da kaze koliko placa odstete ljudima posle suda u Strasburu zbog aljkavih, alavih i podmitljivih sudija.

Дератизатор

pre 8 godina

Џони брате, кућо наша, предивни човече. Багра из бивше Југе ће заувек остати банда удбашка, а ти си Човек, јеси и бићеш. Засвирај па за појас задени, кад већ ниси почаствовао свој народ једним јединим скорашњим концертом у некој природи, да се сви добромамерни људи око тебе (Азре) окупе. Видимо се у неком бољем времену, где питомо Сунце никада не залази. Довиђења до Васкрсења.

Zoran

pre 8 godina

da , zanimljivo , Branimir Štulić bi bio pravi predsjednik Srbije . Čini mi se da to ide skupa . Zaista , da sa njegove strane postoji interes , vrijedilo bi pokušati . On nekako ide uz mentalitet Srba , a pri tom je čovjek pametan , istina i ovaj njegov izbor potpisujem . Uradio bih isto .

Đorđe

pre 8 godina

Ako je imalo smisla dati kojekakvim pevečima nacionalne penzije, zatim sportistima sa Kosova osvajačima medalja u staroj Jugoslaviji, onda još više ima smisla dati je Džoniju jer čovek i dalje stvara i treba mu potpora.

Ilija

pre 8 godina

Džoni je jedini preostali lik, koji bi svojom pojavom bilo gde na prostoru bivše Juge, konačno ugasio sve Severine, Karleuše ,Cece, raznorazne Miligrame, Livingstone,Bregoviće, novokomponovane Bore Čorbe i ostale muzičke mediokritete! Laku noć Džoni gdje god da si... Pozdrav iz Kotora, Jugoslavija...

Zevs

pre 8 godina

Johnny je britak, vitak, slobodnog i širokog duha, oštar, lajav, iskren do boli, inteligentan, kompozitor, legenda, pesnik, laureatus, pilot lovac sa gitarom oko vrata, vrač, pisac, pevač... te neka ga pravda, sreća i dobra m(j)uza uvek prate.

Autor dela

pre 8 godina

Predlažem Džoniju da otvori fan page na neko facebuku ili slično i da bude u stalnom kontaktu sa fanovima i da im ukaže na ilegalno štampana izdanja da bi mogli da bojkotuju ta izdanja. Idealno bi bilo kada bi on imao pristup masterima i da ih konvertuje u MP3 i da ljudi kupuju direkto od njega (kao što radi Radiohead na primer / ali to je samo ako je on još uvek vlasnik svojih dela. Nisam advokat ali mi se čini da to tako ide.

Dobrica

pre 8 godina

Dzoni je pokrao masu stranih autora pa nikom nista. Moje skorasnje razocarenje cuvsi Azrine pesme od stranih izvodjaca je bilo preveliko. Nego tada nismo imali internet pa nismo znali. A ko krade od lopova i nije neki lopov. Sram ga bilo...Bregina skola plagijata.
(gojko, 08. decembar 2015 21:07)

Pa daj taj spisak. Da ih i mi čujemo.

Napuseni

pre 8 godina

@ Mrki
Ma ne, svi imamo pravo na drzavljanstvo Srbije jer jedino je Srbija sljednica Jugoslavije, zato Se i sportske medalje nisu dijelile vec se cuvaju u Srbiji.

pravnik pravnikovic

pre 8 godina

ako je stulic apatrid,njegova pripadnost se prema srpskom zmpp odredjuje na osnovu mesta prebivalista ili boravista te se za potrebe srpskog pravosudja ima smatrati holandskim drzavljaninom,nema polemike

azra ademović

pre 8 godina

uništi bagru lopovsku, na tebi su se bogatili,care! da imaju zrno časti, sve bivše države (jer su stvarno bivše, bar kada su kultura i muzika posredi) dale bi ti svoja počasna državljanstva na osnovu samo jednog tvog albuma, koliko si nas sve zadužio!

my way

pre 8 godina

...kome je smetala drzava gde je zivot bio normalan?
@bobbie

Pa njenim izdancima, koji su nastavili put nacionalizma i dezintegracije zapocet u Jajcu, kada su se sto postojeci, sto novostvoreni narodi i narodnosti "oslobodili tamnice naroda", sto je termin preuzet od drugova boljsevika. Da ne govorim da su na vrhuncu moci te "divne" tvorevine ljudi odlazili gde god, pa i u omrazenu, razorenu, okupiranu i podeljenu Nemacku da rade, cuvena lica na privremenom radu u inostranstvu. Onda dosla strasna ekonomska kriza... ali ne, nije to bio put, neko je sa Marsa pao i unistio Jugu?. Stvaranje kraljevine SHS 1918. i pobeda Tita u borbi za vlast 45. su 2 najtragicnije tacke nase istorije. To je nesporna istina, svidjala se ona nekome, ili ne.

Rade

pre 8 godina

Sudovi u svim instancama su u ovom slučaju kršili zakon. Ti ljudi kao da su čobani a ne pravnici. Ni u jednom elementu, ovde navedenom, nisu smeli da odbiju zahtev gospodina Štulića. Podnosilac zahteva je u svima njima i de jure i de facto u pravu...

Азра- Ва веки векова

pre 8 godina

Ееее, мој Џони, шта смо дочекали... Да ти суде и пресуђују Цецини и Карлеушини фанови.

Mile sa Liona

pre 8 godina

Da li postoji neka zemlja u kojoj se ovako raspravlja o pravu, sudovima i ljudima koji traže zaštitu svojih autorskih prava???!!!
Ovde sve sve znaju, sude i osudjuju, cene i procenjuju... zato nam ovako i ide!
A pametan je odavno rekao: malo znanja opasnije je od neznanja...
Dokaz : srpska istorija.

Agram

pre 8 godina

Noob jedan, vecina kojima je nesto znacio su verovatno vec pomrli!!! Indira, Mira, Ceca ludilo rodjaci, ludilo!!!
(Bidza Bulidzic, 08. decembar 2015 19:41)

to kod tebe je dijagnoza ili ?

my way

pre 8 godina

Srbija postoji u kontinuitetu od Berlinskog kongresa do dana danasnjeg. Njena drzavnost nije prestala kad su se neki sa njom unedinili, a svakako nije ni nastala kad su izasli (zna se i kako). Najiskrenije, koliko god gotivim Stulica, mislim da je i on sam doprineo situaciji tvrdoglavim odbijanjem da uzme nase drzavljanstvo, ali kako se nasao nacin 96. da mu se da pasos, moze i sad. Inace, o Slobi sve najgore, ali on je umeo i u najteza vremena da popusti ventile i omoguci narodu da se snadje, dok nas otad na svu bedu samo pljackaju i dave pravilima koja se primenjuju samo na stetu obicnog coveka i, sto je najgore, zemlja tako postaje sve neuredjenija.

brod

pre 8 godina

Ovako Srbija hoce da ga primami da uzme drzavljanstvo kako bi u buducnosti mogli reci da je srbski pjevac......kako ofirno igraju. smjesno
(tilo, 08. decembar 2015 17:15)

Severinu smo dva puta zenili...

zagor che

pre 8 godina

ni reka nije bila reka u samome pocetku
i nije nuzno da ne bude ponornica do kraja
sto se dogadja kad mrtvi fazani lete iznad nasih glava
kad mrtvi fazani lete a ni jedan ne pada
GENIJE

Ros Geler

pre 8 godina

Ovako Srbija hoce da ga primami da uzme drzavljanstvo kako bi u buducnosti mogli reci da je srbski pjevac......kako ofirno igraju. smjesno (tilo, 08. decembar 2015 17:15)
Da li ti stvarno mislis da se nasi sudovi bave takvim stvarima? Pa oni ne rade ni ono sto treba, kamo li da se trude da pridobiju Stulica. :D

Radovan VII

pre 8 godina

"Uvek sam na Dzonijevoj strani bio otkako znam za sebe, jednostavno je on uvek bio glas razuma. Jedino sto me nervira u poslednje vreme je ova njegova buka oko autorskih prava. Na Jutubu vise bukvalno ne mozes naci Azrine pesme, ajde preko toga sam i presao ali ladno su i svi tekstovi skinuti sa Svastare, sajt koji sam uvek posecivao kad mi je trebao neki tekst od rok pesme.

Malo mi se to zgadilo, iskreno mislim da je predaleko otisao sa tom svojom borbom. (Washington, 8. decembar 2015 17:19)"

Izvini, ali prva polovina komentara ti se ne poklapa sa drugom. Dzoni je muzicar i to je.eno dobar, a muzicari zive od autorskih prava u svim uredjenim drzavama. Svetske izdavacke kuce su kleptomani i uzimaju ogromne pare na konto autorskih prava (i prave buku oko prava), ali isto tako njihovi klijenti dobijaju dobar deo kolaca i mogu da nastave sa stvaranjem umetnosti ili kica, kako ko. Sa druge strane tebe iritira Dzoni koji ne trazi pare od tebe ili mene, vec lokalne izdavacke kuce koja je zaradila velike pare prodavajuci godinama Dzonijevu umetnost i nista nije prosledila autoru? Gde je tu uopste pitanje logike i razuma na ciju strani stati? Srbija kao drzava je umesana jer vlast ne sprovodi zakon, vec stiti izdavacke kuce na stetu autora. Inace... YT pretraga izbacuje minimum 200 video sadrzaja Azre, ukljucujuci cele albume (https://www.youtube.com/results?search_query=azra), plus pretrage po drugim kljucnim recima. Ko Azru jednom cuje, slusa je dovjeka i bez problema na YT.

biće bolje

pre 8 godina

Teško danas ide sa autorskim pravima, a i čudi me da se on time bavi, sve njegove pesme možete naći na YouTube, ne verujem da neko nešto zarađuje od toga. Bolje bi mu bilo da se vrati muzici i da napravi neki novi album. Po meni uz EKV najbolji muzičar sa ovih prostora. Samo od starih pesama bi mogao da puni dvorane, i da oživi mnoge uspomene na srećnija vremena.

Nemanja

pre 8 godina

Mislio sam da ne napišem komentar, ali ne mogu da odolim.
Petroviću Petre, tebi se obraćam.
Nadam se da se nikad nećeš vratiti, jer ti si jedini čovek na svetu za koga znam da može brzo i pošteno da uzme pare, a neće zbog svojih principa. Ovi jugonostalgičari kao da nisu slušali tvoje pesme, Jugoslavija je bila trulež, a ovo sad je raspad malih odlivaka. U redu je što te pod starije dane puca nostalgija, to svakom pesmom iz sobe snimljenom odiše, ali ni ne pomišljaj da se vratiš jer ti nisi j.b.n. estrada, povratkom samo rušiš svoj lik i delo... mada verujem da si to već prokljuvio.

CATAPA

pre 8 godina

Dzoni je pokrao masu stranih autora pa nikom nista. Moje skorasnje razocarenje cuvsi Azrine pesme od stranih izvodjaca je bilo preveliko.
(gojko, 8. decembar 2015 21:07)
To što si ti tek juče čuo za Dilana je ipak samo tvoj problem.

milentije

pre 8 godina

Dzoni je pokrao masu stranih autora pa nikom nista. Moje skorasnje razocarenje cuvsi Azrine pesme od stranih izvodjaca je bilo preveliko. Nego tada nismo imali internet pa nismo znali. A ko krade od lopova i nije neki lopov. Sram ga bilo...Bregina skola plagijata.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gojko, 8. decembar 2015 21:07)

Ljudi pisu svasta , ali ovo upada u oci...Gojko , navedi pokoji primer ...pa ako je tacno - svakako ima veze s autorskim pravima...

ja sam

pre 8 godina

Podrzavam Branimira u nastojanju da ostvari svoja autorska prava, ali stav njegovog advokata je ili manipulacija, ili totalno nepoznavanje prava. CITAT `On podseća da je Srbija sukcesor SRJ, pa je samim tim proizlazilo i da je "Štulić državljanin Srbije". ` - ovo naprosto nije istina, jer su drzavljanstva u bivsoj SFRJ bila SFRJ i neke od republika clanica.
Tako sam i ja , bez obzira sto sam srbin, rodjen u Srbiji i i ceo svoj zivot ziveo u Srbiji morao da podnosim zahtev `za prijem`, jer sam po rodjenu upisan u maticne knjige jedne druge republike odakle mi je otac poreklom.

natalija

pre 8 godina

Samo napred Džoni.
Ostavio si neizbrisiv trag i niko nema prava da se kiti tvojim perjem.
Volimo te i nikada te nećemo zaboraviti.

Zevs

pre 8 godina

RE: Dvoranski polo / Štulić nije dete srpsko-hrvatskog braka, dakle nema nijedno jedino hrvatsko krvno zrnce, niti su Levis farmerke iz Varaždina, premda su ih tamo proizvodili osamdesetih.

Filmofil

pre 8 godina

@(Milosav, 08. decembar 2015 17:02

Nije Dzoni lud da se bakce za balegarima i nije bez veze izabrao Holandiju. Skuzio je taj sta ceka Balkan na vreme. Nijma se pare tesko uzimaju, ali oderi ih, stari moj :).

moram da kazem il cu da puknem

pre 8 godina

ako zelimo da budemo uredjena i ugledna zemlja u svetu ne samo evropi moramo urediti sudstvo i institucije koje su izgubile na znacaju. porezi ne treba da budu veliki ali ih moramo redovno pacati a ne kukati na drzavu a porez izbegavati ko djavo od krsta. ne moramo nikada da udjemo u evropsku uniju ali treba da obezbedimo svojim gradjanima sigurnost kao da smo prva clanica evropske unije.

Bane

pre 8 godina

Bas sam pre neki dan pomislio kako bi bilo jako dobro da Dzoniju direktno uplatim novac u vrednosti svih albume koje posedujem, a koje mu oni drndosi iz diskografskih kuca inace duguju. Znaci od mene 10x12eura. Da je jos takvih Dzoni bi imao pristojan zivot kakav dolikuje nekome kome dugujemo lepu mladost.

Alpina

pre 8 godina

Vodimo ljubav, zagusljiv je zrak
Snazno svjetlo pada ravno na nas
Nije normalno, pa to je vlak
Grabim volan i dodajem gas
Hladan znoj mi curkom nagriza vrat
Paranoja, bjezimo u mrak . . .

dzoni jedno razdoblje mog zivota si zauvijek obiljezio, to je sigurno.

Bagg

pre 8 godina

Ja ne znam da li ste vi koji pljujete Džonija uopšte pismeni i umete li da čitate?
Ko je napisao i gde da Džoni traži neke pare od države Srbije?
Traži pare od izdavačkih kuća iz Srbije koje su prodavale njegove pesme, a da njemu nisu dali ni dinar već sve strpali u svoje džepove.
Te izdavačke kuće imaju svoje vlasnike i direktore, Džoni od njih traži pare i treba da ih odere, do poslednjeg dinara kojeg su mu zakinuli.

Miki

pre 8 godina

Ovde je samo jedna kuca upitna i to je Komuna, koja mora ostati nedodirljiva, ne toliko zbog Makse Catica koji tu figurira nego zbog Milorada Vucelica koji je i dalje "dobar" sa vlastima. Tako da uporedo sa tim, ovi ostali imaju srece jer je upleten ovaj veliki i jak igrac iza kulisa. Ali mozda nekada i proradi pravna drzava ovde.

fly

pre 8 godina

Autorsko pravo ne poznaje granice i nema veze cije si zemlje drzavljanin. Ma gde autor ziveo, po celom svetu moze da trazi. nadoknadu. Pitanje drzavljanstva je samo tehnicko pitanje i tacka oko cega sudovi izvrcu prava pojedinca da zastiti svoje autorsko zavestanje. Na nasim prosstorima nacionalnost i drzavljanstvo obelezavaju dokle icija prava dosezu. Zato postoji Strasbur, koji ljudska prava brani od sljama, pa tako i autorska prava koja su jasno odredjena.

Goca

pre 8 godina

Да има стила и памети овом човеку би требало да се да све што тражи и то као демонстрација културе и вредности ...а и васпитно би било за децу....ко вреди тај и добија...овако показујемо вечиту немоћ пред простотом зато и могу старлезе и певци да убирају хиљаде евра за ноћ

vlad

pre 8 godina

@Ja sam , Nisi dobro procitao, poslednji pasos mu je SRJ (Savezna Republika Jugoslavija) tj. Srbija i Crna gora iz 1996, ne SFRJ. Tad, 1997-98 je i bio poslednji put u Srbiji i snimao svoje i sa Cukicem duet, za sta ih izmedju ostalog i tuzi. Poslednja adresa na Balkanu mu je u Beogradu 90/91. Covek je inace rodjen u Makedoniji. Dakle, on po automatizmu moze da taj srpsko-crnogorski pasos koji je istekao da zameni novim srpskim, a na osnovu rodjenja moze da zatrazi novo Makedonsko drzavljanstvo ili eventualno Hrvatsko na osnovu rodbine i dugotrajnog prebivalista u Zagrebu, ali on iz svojih principa odbija bilo koji pasos na kojem ne pise Jugoslavija. Te izdavacke kuce sa kojima je potpisao ugovore i jesu poslovale u Jugoslaviji SFRJ ili SRJ, tako da ova igranka u korumpiranim sudovima nema nikakvog smisla.

brod

pre 8 godina

Severinu smo dva puta zenili...
(brod, 8. decembar 2015 18:17)

Uzimate ono što mi potrošimo pa ajd, da se ne baci.
(Tereza, 8. decembar 2015 20:16)

Uzimamo? Ma same dodju, ko vas sta pita.

prolaze ratovi, padaju vlade

pre 8 godina

Pesma 'Kuvini sinovi' govori o Rusima. Aktuelno i danas.
(Ubice na cesti, 8. decembar 2015 21:18)

A pesma "Pit, i to je Amerika" govori o SAD. Aktuelno i danas.

Justitia

pre 8 godina

Trenutno najčitanija vest u Srbiji i okolini na svim portalima. Osamdesetih je bilo isto tako samo bez Interneta. Novine i magazini sa Džonijem na naslovnim stranama bi se razgrabile do podneva. Danas dok država grca pod nesposobnim vođstvom njezinih šefova, a sudstvo je kontaminirano, vlada jedno opšte nepoštovanje intelektualne svojine i besramno omalovažavanje autorskog prava. Haotični sudski sistem napravili su po sebi i svojoj meri, dabome, jer vrana vrani oči ne vadi.

Milivoje

pre 8 godina

Odličan članak, hvala za iscrpne informacije, u kojima se navode i odredbe zakona. Ko je pročitao ceo članak, mogao je uvideti kakvi diletanti upravljaju pravosuđem...EHM sada žalba je upućena Ustavnom sudu, a i za njihov rad nemam reči hvale... pa Džoni, potpuno te podržavam, ali se spremi da ovo guraš do Strazbura, kada iscrpiš pravne mogućnosti u Srbiji.
Ovde su razum, pravda a izgleda i zakon, odavno rekli zbogom.
Tužno je kada dobije odštetu, niko od sudija neće odgvarati, već iz budžeta, kao i za sve predmete u Strazburu koje je naša država izgubila... niko nije odgovoran od sudija, što nisu sudili po zakonima!

bata

pre 8 godina

Poenta je u tome DA LI JE NEKO UZEO TUĐE VLASNIŠTVO (intelektualna svojina) I NEZAKONITO GA PRISVOJIO NE PLAĆAJUĆI ODŠTETU? Jeste. To je krivično delo i po srpskim zakonima. Taj neko je najobičniji kriminalac i ima se tretirati kao neko ko je zavukao ruku u vaš džep i ukrao vam novčanik. Sve ostalo je "Trla baba lan".Lopov mora da plati odštetu a sud sa sudi po pravičnosti. Neka se ostavi rupa u zakonu jer je čovek oštećan što mnogima ne ide u glavu!

nije ja , ja je.

pre 8 godina

Pa što neko ne pokrade Stounse ili Bitlse, pa da vidimo koji pasoš oni imaju.
Može i Teslin polifazni motor da zaštiti na svoje ime.
Zemljo Srbijo. Ovo je Balkan.