Četvrtak, 12.02.2015.

09:50

Da li ste prikriveni feminista? (VIDEO)

Autor: News.com.au

Da li ste prikriveni feminista? (VIDEO) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

20 Komentari

Sortiraj po:

Bane

pre 10 godina

@yu

Jesu one radikalne feministkinje, ali je to mainstream feminizma. One su te koje dobijaju mesta po masovnim medijima, one su te koje lobiraju (uspešno) pravosuđe, one su te koje predaju po univerzitetima, one su te koje nadahnjuju i feministkinje u Srbiji i celom svetu. Grana feminizma za koju se ti zalažeš je u velikoj manjini.
Mainstream feministkinja je i Elizabeth Sheehy, univerzitetski profesor i član odbora za pravosuđe u Kanadi. Ona se zalaže za legalizaciju ubistava muževa! Zvuči monstruozno ali ko ne veruje neka izgugla malo o njoj.
Osim toga, socijalistički i liberalni feminizam se takođe zalažu za nasilje prvenstveno prema muškarcima. To se sprovodi kroz metastazu državnih subvebncija koje idu u najvećoj meri ženama: davanja za samohrane majke, eksluzivni programi sigurnih kuća isključivo za žene, ženske studije, pozitivna diskriminacija, preferencije kod zapošljavanja, većinu novca za istraživanja isključivo ženskih oblika kancera itd itd...
Kako u ukupnoj sumi ubranog poreza muškarci doprinose sa oko 70% a na žene se od tog poreza, kako gde (ovo varira od države do države), uglavnom potroši oko 75%! Otimanje muških resursa da bi se finansirale ženske priče je lajtmotiv čitavog sveta, pa i kod nas.
Ti ovde navodiš neke procente ali isključivo one koji ti odgovaraju. Muškarci čine otprilike polovinu žrtava nasilja u porodici, dok je u vezama gde je samo jedan partner nasilan u 75% slučajeva nasilnik žena!
Imam linkove za sve što kažem.

yu

pre 10 godina

@Bane

Pardon? Valerie Solanas, Andrea Dworkin i Mary Daly su okorele radikalne feministkinje i ne znam koja je svrha citirati upravo njih? Ostalo su izjave militantnih feministkinja, zasto si toliko usredsredjen na ekstreme? Pa, ni jedna prosecna, normalna zena se ne slaze sa datim citatima, i ti to znas. Zelis da osporis feminizam ceo kao pravac samo zbog radikalnog feminizma? Sta je sa socijalistickim i liberalnim feminizmom (na koji ja uvek mislim kada pricam o istom).

Ne znam odakle ideja da je feminizam = treci talas = radikalni feminizam. To je potpuna neistina. Ti uporedjujes feminizam sa nacizmom? Plasis se za bezbednost muskaraca? Kad u realnosti sledece: http://www.sigurnakuca.net/nasilje_nad_zenama/nasilje_nad_zenama_u_srbiji/rasprostranjenost_nasilja_nad_zenama_u_srbiji.169.html "Svaka druga žena u Srbiji je tokom života bila izložena nekom obliku porodičnog nasilja. Prema dokumentu Uprave za rodnu ravnopravnost RS „Mapiranje porodičnog nasilja prema ženama u centralnoj Srbiji“ iz 2010. godine, taj procenat iznosi 54,2 odsto, što znači da je svaka druga žena iskusila nasilje u porodici. Čak 37,5 odsto žena prijavilo je da je porodičnom nasilju bila izložena u proteklih godinu dana. Kada je o psihičkom nasilju reč, brojke još više zabrinjavaju: čak 32 odsto žena u Srbiji bilo je izloženo takvom nasilju u proteklih godinu dana, a tokom života ga iskusi skoro polovina njih – 48,7 odsto."
Mozda USA ne treba feminizam, ali nama da. Usredsrediti se na Srbiju !

demuxx

pre 10 godina

@bane
Au ovo nisam znao, upravo sam proverio. Situacija je jos i gora kada se uzme u obzir da one ovo slobodno govore i sve je ok, a da ovo govore neki muskarci bili bi mozda i pritvoreni i usput satanizovani na "drustvenim mrezama". Ne opravdavam ako bi i muskarci to radili naravno, jer je ovakav stav ocigledno vrlo bolestan, ali samo kazem da postoje dvostruki standardi i da neke zene zloupotrebaljavaju novosteceno vise pravo (nad muskarcima).
Usput Bane delujes upuceno, da li odrzavas neki blog?

Bane

pre 10 godina

@yu

1. Ono što sam naveo nije nikakva tlapnja tzv radikalnih feministkinja već krem Univerzitetskog i Medijskog feminizma:
a. "The nuclear family must be destroyed… Whatever its ultimate meaning, the break-up of families now is an objectively revolutionary process." — Linda Gordon
b. "To call a man an animal is to flatter him; he’s a machine, a walking dildo."
— Valerie Solanas, Authoress of the SCUM Manifesto
c. "The male is a domestic animal which, if treated with firmness…can be trained to do most things."
— Jilly Cooper
d. "Marriage as an institution developed from rape as a practice." — Andrea Dworkin
e. "Under patriarchy, every woman’s son is her potential betrayer and also the inevitable rapist or exploiter of another woman." — Andrea Dworkin
f. "Rape is nothing more or less than a conscious process of intimidation by which all men keep all women in a state of fear" — Susan Brownmiller
g. "All sex, even consensual sex between a married couple, is an act of violence perpetrated against a woman." — Catherine MacKinnon
h. "The proportion of men must be reduced to and maintained at approximately 10% of the human race." — Sally Miller Gearhart
i. "If life is to survive on this planet, there must be a decontamination of the Earth. I think this will be accompanied by an evolutionary process that will result in a drastic reduction of the population of males." —Mary Daly

Eto šta kažu ikone feminizma, predvodnice glavnog toka.

yu

pre 10 godina

Naše feministkinje uglavnom kopiraju ekstremizam američkih i nesposobne su... (Raš Limbo, 12. februar 2015 14:54)

Mizoginija na delu. Pa u Srbiji ni ne postoji dobra, jaka organizacija koja ce pomoci zenama. Mozda zato sto kod nas ni danas nije postignuto sledece: "oslobođenje žena od nasilja, seksizma i tradicionalnih ženskih uloga (npr. domaćice, supruge, majke, seksualnog objekta...) i prihvatanje žene kao celokupne ličnosti." A kamoli nesto vise. Od sva tri talasa feminizma nase zene izgleda dobile samo pravo glasa.


pa nas tako ni ne zanima što postoji Boko Haram koji ne dozvoljava devojčicama da se obrazuju i može da ih izvede iz škole, kidnapuje i siluje mesecima.
(Raš Limbo, 12. februar 2015 14:54)

Ma, kako moze bilo koja feministicka organizacija samostalno da se izbori protiv toga? To je vec borba protiv terorizma, to je mnogo vece od feminizma. Cista zamena teza.

yu

pre 10 godina

Feminizam je ideologija ženske supremacije i mržnje prema svemu što je muško. Osnovni narativi na kojima je izgrađen su demonstativno pogrešni: hipoteza o Patrijarhatu, "Rape Culture" i ideja da je rod sociološka a ne biološka kategorija. (Bane, 12. februar 2015 11:17)

To sto si ti naveo nije feminizam, vec razmisljanja pojedinih radikalnih zastupnika feminizma. Molim da se to uzme u obzir.
Kako se boriti za zenska prava drugacije nego feminizmom? Samo zbog radikalnih ispada odustati od borbe za ravnopravnost? Mada tih ekstremnih primera nema u Srbiji. Da li ja trebam da pomislim da su svi muskarci losi roditelji samo ako je jedan otac ostavio svoje dete. Naravno da ne.

I da. Ni jedan od osnovnih postulata feminizma nije pogresan (nisu svi ni navedeni), zene su patile (pate) u patrijarhatu, to je bar lako utvrditi. Otici samo u neko selo/varosicu i videti za sebe. "Rape culture" faktor takodje jako prisutan. Uvek se prvo okrivljuje zrtva (zena), mozda je bila provokativno obucena, mozda je namerno zavodila, kur#a je to, laze i sl.
Rod jeste sociološka a ne biološka kategorija, edukuj se, molim te. Hvala.


Inace na YouTube-u se vrlo lako moze pronaci hrpa snimaka na kojima zene zloupotrebaljavaju novosteceno (nad) pravo.
(bonzo, 12. februar 2015 13:55)

Nema veze sa Srbijom.

Stefan

pre 10 godina

Nikada neću shvatiti potrebu ljudi da sve klasifikuju, "pakuju u kutije" i daju mu ime. Zašto bi neko morao biti kategorizovan kao "feminista" ako veruje u ove ideale? Zašto postoji uopšte potreba da bude nazvan bilo kojim imenom? Veruje u nešto što su, verujem, dobre stvari i vrednosti i zar to nije dovoljno?

covek

pre 10 godina

Egalitarizam i feminizam su međusobno isključive ideje.
(anon, 12. februar 2015 10:17)

Egalitarnost je ravnopravnost.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bot, 12. februar 2015 11:35)

Feminizam se moze shvatiti kao podvrsta egalitarizma, zar ne? Nije bitno, vazno je da se zalazete za ravnopravnost, jer svi su ljudi stvoreni jednaki i zasluzuju isti (pravedni) tretman. Samo mi nije jasno zasto u praksi nemamo vise ovakvih muskaraca, vec samo ljudi kao sto su Darijan Music i Dragan Đuric?
Sta sve zene trpe u vozilima javnog prevoza od strane muskaraca, pa veliki broj slucajeva porodicnog nasilja nad zenama od strane muskaraca, pa trudnice nemaju prava, osudjivanje zena koje ne zele da se ostvare kao majke, odredjeni muskarci (najcesce u unutrasnjosti) cak zabranju svojim zenama da budu u radnom odnosu itd. itd.

E, zbog svega toga feminizam "mora" da postoji, nije dovoljan egalitarizam ili humanizam. U svetu postoje ljudska prava, je l' tako, sta ce nam decja prava? Hm? Zato sto je neophodno posvetiti posebnu paznju deci i njihovim potrebama jer su sprecificna, isto kao sa feminizmom.

p.s. verovatno svi vi sto pisete o egalitarizmu mislite na sledece: neka rade i zene u rudniku , to je ta ravnopravnost (licno nemam nista protiv, to je vec i realnost), ALI onda dodjite kuci i naravno skuvajte rucak i pobrinite se za decu, same. Jednakost :)

Guza

pre 10 godina

Feminizam sam po sebi ne treba da predstavlja nesto lose. U izvornom obliku, on je nastao kao pokret koji forsira jednakost i prava zena, sto je odlicno i sasvim pozeljno. Ali danas imamo ove samoproklamovane feministkinje koje sramote tu rec, koje su ili zene koje mrze muskarce i ne izgledaju najbolje, ili su to ove novokomponovane pevaljke koje koriste feminizam kao izgovor da bi se skinule gole. Zao mi je sto je feminizam dobio presiroko znacenje i sto je danas postao izopacen, i ja kao zensko sebe zbog toga ne bih mogla da nazovem feministkinjom, jer je ta rec vise izgubila smisao. Nesto sto bi trebalo da ima pozitivnu konotaciju i da forsira jednakost, sad ima negativnu konotaciju i forsira diskriminisanje i pozeraj.

kvrzica

pre 10 godina

Kako su ljudi sa videa rastereceniji i spremni na prihvatanje tudjih konstatacija. Da krene kroz ovo podrucje sa ovim pitanjem, novinaru bi trebalo vatreno naoruzanje.
(LL, 12. februar 2015 11:09)

Istina. Mnogo su ljudi opusteniji u drugim drzavama (mislim sada na muskarce, mada se iskreno odnosi i na zene ponekad). Da li zbog ekonomske situacije, sta li je, ali ipak mislim da nije samo to. Nekako imaju visok prag tolerancije i samopouzdanja i ne padaju u nesvest ako ih je neko pitao nesto sa cime se oni ne slazu. Nasi muskarci toliko sumnjaju u svoju muskost i stalno moraju da se nesto dokazuju, ne mozes sa njima da razgovaras opusteno ni o cemu, odmah krecu sa: --auu, al je ojacao gej lobi --ma kakav crni feminizam, feministkinje mrze muskarce --zene moraju ovo, zene moraju ono ...
Sve same nebuloze. I svi govore isto, kao da niko nema sopstveno misljenje.

Raš Limbo

pre 10 godina

Feminizam je u prvom i drugom talasu postigao svoje ciljeve, i ja bih se za iste zalagao da oni već nisu ispunjeni.
Treći talas feminizma se pak javlja u zemljama gde su ženska prava zagarantovana, pre svega se njime bave Amerikanke i to se uglavnom svodi na zamenu teza, kritiku pop kulture i promovisanje ženske suprematije u društvu.
A sve podstaknuto neverovatnom mizandrijom.
Naše feministkinje uglavnom kopiraju ekstremizam američkih i nesposobne su da se bave pitanjima koja muče (ne samo) žene u našem društvu, pre svega prava trudnica.
Zalažu se na pravo na abortus koje je kod nas ostvareno, bave se ratom, komentarima na društvenim mrežama, srpskim jezikom, i modelima u reklamama za pivo, ničim stvarnim, ničim opipljivim.
Moderni feminizam trećeg talasa je „šou-aktivizam” zato što su stvarni problemi sa kojima se žene susreću u zemljama zapadne civilizacije neuporedivo manji nego pre, za razliku od zemalja trećeg sveta.
Ali, oni nisu bitni, ne zanima nas ni kad Amerikanci izbombarduju par zemalja i pobiju hiljade ljudi pa nas tako ni ne zanima što postoji Boko Haram koji ne dozvoljava devojčicama da se obrazuju i može da ih izvede iz škole, kidnapuje i siluje mesecima.
Ali zato nam je trn u oku ako je neka žena sociolog a ne „sociološkinja”, je l' tako, „licemerkinje”?

bonzo

pre 10 godina

Feminizam je mozda nastao kao teznja za jednakim pravima ali je to danas teznja ka zenskoj dominaciji nad muskarcima u svakom smislu, te sam s toga kategoricki protiv feminizma.
Inace na YouTube-u se vrlo lako moze pronaci hrpa snimaka na kojima zene zloupotrebaljavaju novosteceno (nad) pravo.

Siki

pre 10 godina

Poštujem i podržavam svačije pravo da ispoljava, propagira i na miran način se bori za svoje ideje pod uslovom da se meni ne osporava pravo da se sa tim idejama, u celini ili u detaljima, ne slažem.

Bane

pre 10 godina

Feminizam je ideologija ženske supremacije i mržnje prema svemu što je muško. Osnovni narativi na kojima je izgrađen su demonstativno pogrešni: hipoteza o Patrijarhatu, "Rape Culture" i ideja da je rod sociološka a ne biološka kategorija.
Ovaj video je još jedna potvrda koliko je kultura ginocentrizma naklonjena ženama na račun muškaraca. Ovi neupućeni likovi daju svoje mišljenje na osnovu rečničke definicije feminizma: borba za jednakost polova. Ta rečnička definicija nema baš nikakve veze sa praksom feminizma koji je jedna opasna dogmatska ideologija mržnje. Zamislite samo kako je u rečnicima iz tridesetih godina XX veka izgledala definicija nacizma. Nešto kao borba za pojedinca i kolektiva za ostvarivanje pravednih interesa nemačkog naroda. Jedno je definicija u rečniku drugo je praksa.
Ova i slične kampanje će izazvati samo buđenje još većeg broja muškaraca i žena koji će prebroditi višedecenijsko ispiranje mozga i videti dijabolično zlo trećeg talasa feminizma.

LL

pre 10 godina

Kako su ljudi sa videa rastereceniji i spremni na prihvatanje tudjih konstatacija. Da krene kroz ovo podrucje sa ovim pitanjem, novinaru bi trebalo vatreno naoruzanje.

Bane

pre 10 godina

Feminizam je ideologija ženske supremacije i mržnje prema svemu što je muško. Osnovni narativi na kojima je izgrađen su demonstativno pogrešni: hipoteza o Patrijarhatu, "Rape Culture" i ideja da je rod sociološka a ne biološka kategorija.
Ovaj video je još jedna potvrda koliko je kultura ginocentrizma naklonjena ženama na račun muškaraca. Ovi neupućeni likovi daju svoje mišljenje na osnovu rečničke definicije feminizma: borba za jednakost polova. Ta rečnička definicija nema baš nikakve veze sa praksom feminizma koji je jedna opasna dogmatska ideologija mržnje. Zamislite samo kako je u rečnicima iz tridesetih godina XX veka izgledala definicija nacizma. Nešto kao borba za pojedinca i kolektiva za ostvarivanje pravednih interesa nemačkog naroda. Jedno je definicija u rečniku drugo je praksa.
Ova i slične kampanje će izazvati samo buđenje još većeg broja muškaraca i žena koji će prebroditi višedecenijsko ispiranje mozga i videti dijabolično zlo trećeg talasa feminizma.

bonzo

pre 10 godina

Feminizam je mozda nastao kao teznja za jednakim pravima ali je to danas teznja ka zenskoj dominaciji nad muskarcima u svakom smislu, te sam s toga kategoricki protiv feminizma.
Inace na YouTube-u se vrlo lako moze pronaci hrpa snimaka na kojima zene zloupotrebaljavaju novosteceno (nad) pravo.

Guza

pre 10 godina

Feminizam sam po sebi ne treba da predstavlja nesto lose. U izvornom obliku, on je nastao kao pokret koji forsira jednakost i prava zena, sto je odlicno i sasvim pozeljno. Ali danas imamo ove samoproklamovane feministkinje koje sramote tu rec, koje su ili zene koje mrze muskarce i ne izgledaju najbolje, ili su to ove novokomponovane pevaljke koje koriste feminizam kao izgovor da bi se skinule gole. Zao mi je sto je feminizam dobio presiroko znacenje i sto je danas postao izopacen, i ja kao zensko sebe zbog toga ne bih mogla da nazovem feministkinjom, jer je ta rec vise izgubila smisao. Nesto sto bi trebalo da ima pozitivnu konotaciju i da forsira jednakost, sad ima negativnu konotaciju i forsira diskriminisanje i pozeraj.

Raš Limbo

pre 10 godina

Feminizam je u prvom i drugom talasu postigao svoje ciljeve, i ja bih se za iste zalagao da oni već nisu ispunjeni.
Treći talas feminizma se pak javlja u zemljama gde su ženska prava zagarantovana, pre svega se njime bave Amerikanke i to se uglavnom svodi na zamenu teza, kritiku pop kulture i promovisanje ženske suprematije u društvu.
A sve podstaknuto neverovatnom mizandrijom.
Naše feministkinje uglavnom kopiraju ekstremizam američkih i nesposobne su da se bave pitanjima koja muče (ne samo) žene u našem društvu, pre svega prava trudnica.
Zalažu se na pravo na abortus koje je kod nas ostvareno, bave se ratom, komentarima na društvenim mrežama, srpskim jezikom, i modelima u reklamama za pivo, ničim stvarnim, ničim opipljivim.
Moderni feminizam trećeg talasa je „šou-aktivizam” zato što su stvarni problemi sa kojima se žene susreću u zemljama zapadne civilizacije neuporedivo manji nego pre, za razliku od zemalja trećeg sveta.
Ali, oni nisu bitni, ne zanima nas ni kad Amerikanci izbombarduju par zemalja i pobiju hiljade ljudi pa nas tako ni ne zanima što postoji Boko Haram koji ne dozvoljava devojčicama da se obrazuju i može da ih izvede iz škole, kidnapuje i siluje mesecima.
Ali zato nam je trn u oku ako je neka žena sociolog a ne „sociološkinja”, je l' tako, „licemerkinje”?

Stefan

pre 10 godina

Nikada neću shvatiti potrebu ljudi da sve klasifikuju, "pakuju u kutije" i daju mu ime. Zašto bi neko morao biti kategorizovan kao "feminista" ako veruje u ove ideale? Zašto postoji uopšte potreba da bude nazvan bilo kojim imenom? Veruje u nešto što su, verujem, dobre stvari i vrednosti i zar to nije dovoljno?

LL

pre 10 godina

Kako su ljudi sa videa rastereceniji i spremni na prihvatanje tudjih konstatacija. Da krene kroz ovo podrucje sa ovim pitanjem, novinaru bi trebalo vatreno naoruzanje.

Siki

pre 10 godina

Poštujem i podržavam svačije pravo da ispoljava, propagira i na miran način se bori za svoje ideje pod uslovom da se meni ne osporava pravo da se sa tim idejama, u celini ili u detaljima, ne slažem.

Bane

pre 10 godina

@yu

1. Ono što sam naveo nije nikakva tlapnja tzv radikalnih feministkinja već krem Univerzitetskog i Medijskog feminizma:
a. "The nuclear family must be destroyed… Whatever its ultimate meaning, the break-up of families now is an objectively revolutionary process." — Linda Gordon
b. "To call a man an animal is to flatter him; he’s a machine, a walking dildo."
— Valerie Solanas, Authoress of the SCUM Manifesto
c. "The male is a domestic animal which, if treated with firmness…can be trained to do most things."
— Jilly Cooper
d. "Marriage as an institution developed from rape as a practice." — Andrea Dworkin
e. "Under patriarchy, every woman’s son is her potential betrayer and also the inevitable rapist or exploiter of another woman." — Andrea Dworkin
f. "Rape is nothing more or less than a conscious process of intimidation by which all men keep all women in a state of fear" — Susan Brownmiller
g. "All sex, even consensual sex between a married couple, is an act of violence perpetrated against a woman." — Catherine MacKinnon
h. "The proportion of men must be reduced to and maintained at approximately 10% of the human race." — Sally Miller Gearhart
i. "If life is to survive on this planet, there must be a decontamination of the Earth. I think this will be accompanied by an evolutionary process that will result in a drastic reduction of the population of males." —Mary Daly

Eto šta kažu ikone feminizma, predvodnice glavnog toka.

covek

pre 10 godina

Egalitarizam i feminizam su međusobno isključive ideje.
(anon, 12. februar 2015 10:17)

Egalitarnost je ravnopravnost.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bot, 12. februar 2015 11:35)

Feminizam se moze shvatiti kao podvrsta egalitarizma, zar ne? Nije bitno, vazno je da se zalazete za ravnopravnost, jer svi su ljudi stvoreni jednaki i zasluzuju isti (pravedni) tretman. Samo mi nije jasno zasto u praksi nemamo vise ovakvih muskaraca, vec samo ljudi kao sto su Darijan Music i Dragan Đuric?
Sta sve zene trpe u vozilima javnog prevoza od strane muskaraca, pa veliki broj slucajeva porodicnog nasilja nad zenama od strane muskaraca, pa trudnice nemaju prava, osudjivanje zena koje ne zele da se ostvare kao majke, odredjeni muskarci (najcesce u unutrasnjosti) cak zabranju svojim zenama da budu u radnom odnosu itd. itd.

E, zbog svega toga feminizam "mora" da postoji, nije dovoljan egalitarizam ili humanizam. U svetu postoje ljudska prava, je l' tako, sta ce nam decja prava? Hm? Zato sto je neophodno posvetiti posebnu paznju deci i njihovim potrebama jer su sprecificna, isto kao sa feminizmom.

p.s. verovatno svi vi sto pisete o egalitarizmu mislite na sledece: neka rade i zene u rudniku , to je ta ravnopravnost (licno nemam nista protiv, to je vec i realnost), ALI onda dodjite kuci i naravno skuvajte rucak i pobrinite se za decu, same. Jednakost :)

Bane

pre 10 godina

@yu

Jesu one radikalne feministkinje, ali je to mainstream feminizma. One su te koje dobijaju mesta po masovnim medijima, one su te koje lobiraju (uspešno) pravosuđe, one su te koje predaju po univerzitetima, one su te koje nadahnjuju i feministkinje u Srbiji i celom svetu. Grana feminizma za koju se ti zalažeš je u velikoj manjini.
Mainstream feministkinja je i Elizabeth Sheehy, univerzitetski profesor i član odbora za pravosuđe u Kanadi. Ona se zalaže za legalizaciju ubistava muževa! Zvuči monstruozno ali ko ne veruje neka izgugla malo o njoj.
Osim toga, socijalistički i liberalni feminizam se takođe zalažu za nasilje prvenstveno prema muškarcima. To se sprovodi kroz metastazu državnih subvebncija koje idu u najvećoj meri ženama: davanja za samohrane majke, eksluzivni programi sigurnih kuća isključivo za žene, ženske studije, pozitivna diskriminacija, preferencije kod zapošljavanja, većinu novca za istraživanja isključivo ženskih oblika kancera itd itd...
Kako u ukupnoj sumi ubranog poreza muškarci doprinose sa oko 70% a na žene se od tog poreza, kako gde (ovo varira od države do države), uglavnom potroši oko 75%! Otimanje muških resursa da bi se finansirale ženske priče je lajtmotiv čitavog sveta, pa i kod nas.
Ti ovde navodiš neke procente ali isključivo one koji ti odgovaraju. Muškarci čine otprilike polovinu žrtava nasilja u porodici, dok je u vezama gde je samo jedan partner nasilan u 75% slučajeva nasilnik žena!
Imam linkove za sve što kažem.

kvrzica

pre 10 godina

Kako su ljudi sa videa rastereceniji i spremni na prihvatanje tudjih konstatacija. Da krene kroz ovo podrucje sa ovim pitanjem, novinaru bi trebalo vatreno naoruzanje.
(LL, 12. februar 2015 11:09)

Istina. Mnogo su ljudi opusteniji u drugim drzavama (mislim sada na muskarce, mada se iskreno odnosi i na zene ponekad). Da li zbog ekonomske situacije, sta li je, ali ipak mislim da nije samo to. Nekako imaju visok prag tolerancije i samopouzdanja i ne padaju u nesvest ako ih je neko pitao nesto sa cime se oni ne slazu. Nasi muskarci toliko sumnjaju u svoju muskost i stalno moraju da se nesto dokazuju, ne mozes sa njima da razgovaras opusteno ni o cemu, odmah krecu sa: --auu, al je ojacao gej lobi --ma kakav crni feminizam, feministkinje mrze muskarce --zene moraju ovo, zene moraju ono ...
Sve same nebuloze. I svi govore isto, kao da niko nema sopstveno misljenje.

demuxx

pre 10 godina

@bane
Au ovo nisam znao, upravo sam proverio. Situacija je jos i gora kada se uzme u obzir da one ovo slobodno govore i sve je ok, a da ovo govore neki muskarci bili bi mozda i pritvoreni i usput satanizovani na "drustvenim mrezama". Ne opravdavam ako bi i muskarci to radili naravno, jer je ovakav stav ocigledno vrlo bolestan, ali samo kazem da postoje dvostruki standardi i da neke zene zloupotrebaljavaju novosteceno vise pravo (nad muskarcima).
Usput Bane delujes upuceno, da li odrzavas neki blog?

yu

pre 10 godina

Naše feministkinje uglavnom kopiraju ekstremizam američkih i nesposobne su... (Raš Limbo, 12. februar 2015 14:54)

Mizoginija na delu. Pa u Srbiji ni ne postoji dobra, jaka organizacija koja ce pomoci zenama. Mozda zato sto kod nas ni danas nije postignuto sledece: "oslobođenje žena od nasilja, seksizma i tradicionalnih ženskih uloga (npr. domaćice, supruge, majke, seksualnog objekta...) i prihvatanje žene kao celokupne ličnosti." A kamoli nesto vise. Od sva tri talasa feminizma nase zene izgleda dobile samo pravo glasa.


pa nas tako ni ne zanima što postoji Boko Haram koji ne dozvoljava devojčicama da se obrazuju i može da ih izvede iz škole, kidnapuje i siluje mesecima.
(Raš Limbo, 12. februar 2015 14:54)

Ma, kako moze bilo koja feministicka organizacija samostalno da se izbori protiv toga? To je vec borba protiv terorizma, to je mnogo vece od feminizma. Cista zamena teza.

yu

pre 10 godina

Feminizam je ideologija ženske supremacije i mržnje prema svemu što je muško. Osnovni narativi na kojima je izgrađen su demonstativno pogrešni: hipoteza o Patrijarhatu, "Rape Culture" i ideja da je rod sociološka a ne biološka kategorija. (Bane, 12. februar 2015 11:17)

To sto si ti naveo nije feminizam, vec razmisljanja pojedinih radikalnih zastupnika feminizma. Molim da se to uzme u obzir.
Kako se boriti za zenska prava drugacije nego feminizmom? Samo zbog radikalnih ispada odustati od borbe za ravnopravnost? Mada tih ekstremnih primera nema u Srbiji. Da li ja trebam da pomislim da su svi muskarci losi roditelji samo ako je jedan otac ostavio svoje dete. Naravno da ne.

I da. Ni jedan od osnovnih postulata feminizma nije pogresan (nisu svi ni navedeni), zene su patile (pate) u patrijarhatu, to je bar lako utvrditi. Otici samo u neko selo/varosicu i videti za sebe. "Rape culture" faktor takodje jako prisutan. Uvek se prvo okrivljuje zrtva (zena), mozda je bila provokativno obucena, mozda je namerno zavodila, kur#a je to, laze i sl.
Rod jeste sociološka a ne biološka kategorija, edukuj se, molim te. Hvala.


Inace na YouTube-u se vrlo lako moze pronaci hrpa snimaka na kojima zene zloupotrebaljavaju novosteceno (nad) pravo.
(bonzo, 12. februar 2015 13:55)

Nema veze sa Srbijom.

yu

pre 10 godina

@Bane

Pardon? Valerie Solanas, Andrea Dworkin i Mary Daly su okorele radikalne feministkinje i ne znam koja je svrha citirati upravo njih? Ostalo su izjave militantnih feministkinja, zasto si toliko usredsredjen na ekstreme? Pa, ni jedna prosecna, normalna zena se ne slaze sa datim citatima, i ti to znas. Zelis da osporis feminizam ceo kao pravac samo zbog radikalnog feminizma? Sta je sa socijalistickim i liberalnim feminizmom (na koji ja uvek mislim kada pricam o istom).

Ne znam odakle ideja da je feminizam = treci talas = radikalni feminizam. To je potpuna neistina. Ti uporedjujes feminizam sa nacizmom? Plasis se za bezbednost muskaraca? Kad u realnosti sledece: http://www.sigurnakuca.net/nasilje_nad_zenama/nasilje_nad_zenama_u_srbiji/rasprostranjenost_nasilja_nad_zenama_u_srbiji.169.html "Svaka druga žena u Srbiji je tokom života bila izložena nekom obliku porodičnog nasilja. Prema dokumentu Uprave za rodnu ravnopravnost RS „Mapiranje porodičnog nasilja prema ženama u centralnoj Srbiji“ iz 2010. godine, taj procenat iznosi 54,2 odsto, što znači da je svaka druga žena iskusila nasilje u porodici. Čak 37,5 odsto žena prijavilo je da je porodičnom nasilju bila izložena u proteklih godinu dana. Kada je o psihičkom nasilju reč, brojke još više zabrinjavaju: čak 32 odsto žena u Srbiji bilo je izloženo takvom nasilju u proteklih godinu dana, a tokom života ga iskusi skoro polovina njih – 48,7 odsto."
Mozda USA ne treba feminizam, ali nama da. Usredsrediti se na Srbiju !

LL

pre 10 godina

Kako su ljudi sa videa rastereceniji i spremni na prihvatanje tudjih konstatacija. Da krene kroz ovo podrucje sa ovim pitanjem, novinaru bi trebalo vatreno naoruzanje.

covek

pre 10 godina

Egalitarizam i feminizam su međusobno isključive ideje.
(anon, 12. februar 2015 10:17)

Egalitarnost je ravnopravnost.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bot, 12. februar 2015 11:35)

Feminizam se moze shvatiti kao podvrsta egalitarizma, zar ne? Nije bitno, vazno je da se zalazete za ravnopravnost, jer svi su ljudi stvoreni jednaki i zasluzuju isti (pravedni) tretman. Samo mi nije jasno zasto u praksi nemamo vise ovakvih muskaraca, vec samo ljudi kao sto su Darijan Music i Dragan Đuric?
Sta sve zene trpe u vozilima javnog prevoza od strane muskaraca, pa veliki broj slucajeva porodicnog nasilja nad zenama od strane muskaraca, pa trudnice nemaju prava, osudjivanje zena koje ne zele da se ostvare kao majke, odredjeni muskarci (najcesce u unutrasnjosti) cak zabranju svojim zenama da budu u radnom odnosu itd. itd.

E, zbog svega toga feminizam "mora" da postoji, nije dovoljan egalitarizam ili humanizam. U svetu postoje ljudska prava, je l' tako, sta ce nam decja prava? Hm? Zato sto je neophodno posvetiti posebnu paznju deci i njihovim potrebama jer su sprecificna, isto kao sa feminizmom.

p.s. verovatno svi vi sto pisete o egalitarizmu mislite na sledece: neka rade i zene u rudniku , to je ta ravnopravnost (licno nemam nista protiv, to je vec i realnost), ALI onda dodjite kuci i naravno skuvajte rucak i pobrinite se za decu, same. Jednakost :)

kvrzica

pre 10 godina

Kako su ljudi sa videa rastereceniji i spremni na prihvatanje tudjih konstatacija. Da krene kroz ovo podrucje sa ovim pitanjem, novinaru bi trebalo vatreno naoruzanje.
(LL, 12. februar 2015 11:09)

Istina. Mnogo su ljudi opusteniji u drugim drzavama (mislim sada na muskarce, mada se iskreno odnosi i na zene ponekad). Da li zbog ekonomske situacije, sta li je, ali ipak mislim da nije samo to. Nekako imaju visok prag tolerancije i samopouzdanja i ne padaju u nesvest ako ih je neko pitao nesto sa cime se oni ne slazu. Nasi muskarci toliko sumnjaju u svoju muskost i stalno moraju da se nesto dokazuju, ne mozes sa njima da razgovaras opusteno ni o cemu, odmah krecu sa: --auu, al je ojacao gej lobi --ma kakav crni feminizam, feministkinje mrze muskarce --zene moraju ovo, zene moraju ono ...
Sve same nebuloze. I svi govore isto, kao da niko nema sopstveno misljenje.

yu

pre 10 godina

Feminizam je ideologija ženske supremacije i mržnje prema svemu što je muško. Osnovni narativi na kojima je izgrađen su demonstativno pogrešni: hipoteza o Patrijarhatu, "Rape Culture" i ideja da je rod sociološka a ne biološka kategorija. (Bane, 12. februar 2015 11:17)

To sto si ti naveo nije feminizam, vec razmisljanja pojedinih radikalnih zastupnika feminizma. Molim da se to uzme u obzir.
Kako se boriti za zenska prava drugacije nego feminizmom? Samo zbog radikalnih ispada odustati od borbe za ravnopravnost? Mada tih ekstremnih primera nema u Srbiji. Da li ja trebam da pomislim da su svi muskarci losi roditelji samo ako je jedan otac ostavio svoje dete. Naravno da ne.

I da. Ni jedan od osnovnih postulata feminizma nije pogresan (nisu svi ni navedeni), zene su patile (pate) u patrijarhatu, to je bar lako utvrditi. Otici samo u neko selo/varosicu i videti za sebe. "Rape culture" faktor takodje jako prisutan. Uvek se prvo okrivljuje zrtva (zena), mozda je bila provokativno obucena, mozda je namerno zavodila, kur#a je to, laze i sl.
Rod jeste sociološka a ne biološka kategorija, edukuj se, molim te. Hvala.


Inace na YouTube-u se vrlo lako moze pronaci hrpa snimaka na kojima zene zloupotrebaljavaju novosteceno (nad) pravo.
(bonzo, 12. februar 2015 13:55)

Nema veze sa Srbijom.

yu

pre 10 godina

Naše feministkinje uglavnom kopiraju ekstremizam američkih i nesposobne su... (Raš Limbo, 12. februar 2015 14:54)

Mizoginija na delu. Pa u Srbiji ni ne postoji dobra, jaka organizacija koja ce pomoci zenama. Mozda zato sto kod nas ni danas nije postignuto sledece: "oslobođenje žena od nasilja, seksizma i tradicionalnih ženskih uloga (npr. domaćice, supruge, majke, seksualnog objekta...) i prihvatanje žene kao celokupne ličnosti." A kamoli nesto vise. Od sva tri talasa feminizma nase zene izgleda dobile samo pravo glasa.


pa nas tako ni ne zanima što postoji Boko Haram koji ne dozvoljava devojčicama da se obrazuju i može da ih izvede iz škole, kidnapuje i siluje mesecima.
(Raš Limbo, 12. februar 2015 14:54)

Ma, kako moze bilo koja feministicka organizacija samostalno da se izbori protiv toga? To je vec borba protiv terorizma, to je mnogo vece od feminizma. Cista zamena teza.

Bane

pre 10 godina

Feminizam je ideologija ženske supremacije i mržnje prema svemu što je muško. Osnovni narativi na kojima je izgrađen su demonstativno pogrešni: hipoteza o Patrijarhatu, "Rape Culture" i ideja da je rod sociološka a ne biološka kategorija.
Ovaj video je još jedna potvrda koliko je kultura ginocentrizma naklonjena ženama na račun muškaraca. Ovi neupućeni likovi daju svoje mišljenje na osnovu rečničke definicije feminizma: borba za jednakost polova. Ta rečnička definicija nema baš nikakve veze sa praksom feminizma koji je jedna opasna dogmatska ideologija mržnje. Zamislite samo kako je u rečnicima iz tridesetih godina XX veka izgledala definicija nacizma. Nešto kao borba za pojedinca i kolektiva za ostvarivanje pravednih interesa nemačkog naroda. Jedno je definicija u rečniku drugo je praksa.
Ova i slične kampanje će izazvati samo buđenje još većeg broja muškaraca i žena koji će prebroditi višedecenijsko ispiranje mozga i videti dijabolično zlo trećeg talasa feminizma.

yu

pre 10 godina

@Bane

Pardon? Valerie Solanas, Andrea Dworkin i Mary Daly su okorele radikalne feministkinje i ne znam koja je svrha citirati upravo njih? Ostalo su izjave militantnih feministkinja, zasto si toliko usredsredjen na ekstreme? Pa, ni jedna prosecna, normalna zena se ne slaze sa datim citatima, i ti to znas. Zelis da osporis feminizam ceo kao pravac samo zbog radikalnog feminizma? Sta je sa socijalistickim i liberalnim feminizmom (na koji ja uvek mislim kada pricam o istom).

Ne znam odakle ideja da je feminizam = treci talas = radikalni feminizam. To je potpuna neistina. Ti uporedjujes feminizam sa nacizmom? Plasis se za bezbednost muskaraca? Kad u realnosti sledece: http://www.sigurnakuca.net/nasilje_nad_zenama/nasilje_nad_zenama_u_srbiji/rasprostranjenost_nasilja_nad_zenama_u_srbiji.169.html "Svaka druga žena u Srbiji je tokom života bila izložena nekom obliku porodičnog nasilja. Prema dokumentu Uprave za rodnu ravnopravnost RS „Mapiranje porodičnog nasilja prema ženama u centralnoj Srbiji“ iz 2010. godine, taj procenat iznosi 54,2 odsto, što znači da je svaka druga žena iskusila nasilje u porodici. Čak 37,5 odsto žena prijavilo je da je porodičnom nasilju bila izložena u proteklih godinu dana. Kada je o psihičkom nasilju reč, brojke još više zabrinjavaju: čak 32 odsto žena u Srbiji bilo je izloženo takvom nasilju u proteklih godinu dana, a tokom života ga iskusi skoro polovina njih – 48,7 odsto."
Mozda USA ne treba feminizam, ali nama da. Usredsrediti se na Srbiju !

bonzo

pre 10 godina

Feminizam je mozda nastao kao teznja za jednakim pravima ali je to danas teznja ka zenskoj dominaciji nad muskarcima u svakom smislu, te sam s toga kategoricki protiv feminizma.
Inace na YouTube-u se vrlo lako moze pronaci hrpa snimaka na kojima zene zloupotrebaljavaju novosteceno (nad) pravo.

Siki

pre 10 godina

Poštujem i podržavam svačije pravo da ispoljava, propagira i na miran način se bori za svoje ideje pod uslovom da se meni ne osporava pravo da se sa tim idejama, u celini ili u detaljima, ne slažem.

Raš Limbo

pre 10 godina

Feminizam je u prvom i drugom talasu postigao svoje ciljeve, i ja bih se za iste zalagao da oni već nisu ispunjeni.
Treći talas feminizma se pak javlja u zemljama gde su ženska prava zagarantovana, pre svega se njime bave Amerikanke i to se uglavnom svodi na zamenu teza, kritiku pop kulture i promovisanje ženske suprematije u društvu.
A sve podstaknuto neverovatnom mizandrijom.
Naše feministkinje uglavnom kopiraju ekstremizam američkih i nesposobne su da se bave pitanjima koja muče (ne samo) žene u našem društvu, pre svega prava trudnica.
Zalažu se na pravo na abortus koje je kod nas ostvareno, bave se ratom, komentarima na društvenim mrežama, srpskim jezikom, i modelima u reklamama za pivo, ničim stvarnim, ničim opipljivim.
Moderni feminizam trećeg talasa je „šou-aktivizam” zato što su stvarni problemi sa kojima se žene susreću u zemljama zapadne civilizacije neuporedivo manji nego pre, za razliku od zemalja trećeg sveta.
Ali, oni nisu bitni, ne zanima nas ni kad Amerikanci izbombarduju par zemalja i pobiju hiljade ljudi pa nas tako ni ne zanima što postoji Boko Haram koji ne dozvoljava devojčicama da se obrazuju i može da ih izvede iz škole, kidnapuje i siluje mesecima.
Ali zato nam je trn u oku ako je neka žena sociolog a ne „sociološkinja”, je l' tako, „licemerkinje”?

Bane

pre 10 godina

@yu

Jesu one radikalne feministkinje, ali je to mainstream feminizma. One su te koje dobijaju mesta po masovnim medijima, one su te koje lobiraju (uspešno) pravosuđe, one su te koje predaju po univerzitetima, one su te koje nadahnjuju i feministkinje u Srbiji i celom svetu. Grana feminizma za koju se ti zalažeš je u velikoj manjini.
Mainstream feministkinja je i Elizabeth Sheehy, univerzitetski profesor i član odbora za pravosuđe u Kanadi. Ona se zalaže za legalizaciju ubistava muževa! Zvuči monstruozno ali ko ne veruje neka izgugla malo o njoj.
Osim toga, socijalistički i liberalni feminizam se takođe zalažu za nasilje prvenstveno prema muškarcima. To se sprovodi kroz metastazu državnih subvebncija koje idu u najvećoj meri ženama: davanja za samohrane majke, eksluzivni programi sigurnih kuća isključivo za žene, ženske studije, pozitivna diskriminacija, preferencije kod zapošljavanja, većinu novca za istraživanja isključivo ženskih oblika kancera itd itd...
Kako u ukupnoj sumi ubranog poreza muškarci doprinose sa oko 70% a na žene se od tog poreza, kako gde (ovo varira od države do države), uglavnom potroši oko 75%! Otimanje muških resursa da bi se finansirale ženske priče je lajtmotiv čitavog sveta, pa i kod nas.
Ti ovde navodiš neke procente ali isključivo one koji ti odgovaraju. Muškarci čine otprilike polovinu žrtava nasilja u porodici, dok je u vezama gde je samo jedan partner nasilan u 75% slučajeva nasilnik žena!
Imam linkove za sve što kažem.

Bane

pre 10 godina

@yu

1. Ono što sam naveo nije nikakva tlapnja tzv radikalnih feministkinja već krem Univerzitetskog i Medijskog feminizma:
a. "The nuclear family must be destroyed… Whatever its ultimate meaning, the break-up of families now is an objectively revolutionary process." — Linda Gordon
b. "To call a man an animal is to flatter him; he’s a machine, a walking dildo."
— Valerie Solanas, Authoress of the SCUM Manifesto
c. "The male is a domestic animal which, if treated with firmness…can be trained to do most things."
— Jilly Cooper
d. "Marriage as an institution developed from rape as a practice." — Andrea Dworkin
e. "Under patriarchy, every woman’s son is her potential betrayer and also the inevitable rapist or exploiter of another woman." — Andrea Dworkin
f. "Rape is nothing more or less than a conscious process of intimidation by which all men keep all women in a state of fear" — Susan Brownmiller
g. "All sex, even consensual sex between a married couple, is an act of violence perpetrated against a woman." — Catherine MacKinnon
h. "The proportion of men must be reduced to and maintained at approximately 10% of the human race." — Sally Miller Gearhart
i. "If life is to survive on this planet, there must be a decontamination of the Earth. I think this will be accompanied by an evolutionary process that will result in a drastic reduction of the population of males." —Mary Daly

Eto šta kažu ikone feminizma, predvodnice glavnog toka.

demuxx

pre 10 godina

@bane
Au ovo nisam znao, upravo sam proverio. Situacija je jos i gora kada se uzme u obzir da one ovo slobodno govore i sve je ok, a da ovo govore neki muskarci bili bi mozda i pritvoreni i usput satanizovani na "drustvenim mrezama". Ne opravdavam ako bi i muskarci to radili naravno, jer je ovakav stav ocigledno vrlo bolestan, ali samo kazem da postoje dvostruki standardi i da neke zene zloupotrebaljavaju novosteceno vise pravo (nad muskarcima).
Usput Bane delujes upuceno, da li odrzavas neki blog?

Guza

pre 10 godina

Feminizam sam po sebi ne treba da predstavlja nesto lose. U izvornom obliku, on je nastao kao pokret koji forsira jednakost i prava zena, sto je odlicno i sasvim pozeljno. Ali danas imamo ove samoproklamovane feministkinje koje sramote tu rec, koje su ili zene koje mrze muskarce i ne izgledaju najbolje, ili su to ove novokomponovane pevaljke koje koriste feminizam kao izgovor da bi se skinule gole. Zao mi je sto je feminizam dobio presiroko znacenje i sto je danas postao izopacen, i ja kao zensko sebe zbog toga ne bih mogla da nazovem feministkinjom, jer je ta rec vise izgubila smisao. Nesto sto bi trebalo da ima pozitivnu konotaciju i da forsira jednakost, sad ima negativnu konotaciju i forsira diskriminisanje i pozeraj.

Stefan

pre 10 godina

Nikada neću shvatiti potrebu ljudi da sve klasifikuju, "pakuju u kutije" i daju mu ime. Zašto bi neko morao biti kategorizovan kao "feminista" ako veruje u ove ideale? Zašto postoji uopšte potreba da bude nazvan bilo kojim imenom? Veruje u nešto što su, verujem, dobre stvari i vrednosti i zar to nije dovoljno?