Sreda, 08.10.2014.

19:15

Zašto je marihuana opasna po zdravlje?

Autor: independent.co.uk

Zašto je marihuana opasna po zdravlje? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

smehotres

pre 11 godina

Svako ima pravo na lični izbor!Mada se krećem u takvom društvu i video sam svašta.Kao na primer smejanje od 10 min pa ne opisiva paranoja,nepoverljivost ,zli pogledi narednih sat.Dok ih ne spusti posle su ravnodušni i slabo kontrolišu emocije.Sami procenite da li utiču na psihu takve nagle promene raspoložena.

Mark

pre 11 godina

Koliko ima smrtnih slucajeva od marihuane? Koliko od alkohola? Koliko od lekova? Koliko od cigara? 20 godina proslog veka,marihuana je bila lek koji je mnogim ljudima pomogla, a kad je sve to krenulo farmaceutske kuce su gubile na novcanom profiti i ko ce drugi nego Amerikanci da je zabrane, pa na sve to nazovi vrstom droge koja opasna po zivot!? Bitno je da je zdrav aspirin,a marihuana droga koja ubija,ma daj bre!!!!

Zlatan_Ibrahimovic

pre 11 godina

Modesty - u pravu si, ali ne pogadjas sustinu i kolicinu - marihuan je daleko, daleko opasnija od alkohola i potrebne zu manje kolicine i znano krace vreme da se posledice primete. Jedan dzoint se ispusi za 15 minuta, litra vodke ume da potraje. Lakse pusiti dzoint 15 minuta svakog dana nego piti litru vodke svakog dana. Otuda i opasnost od marihuane.

Smeško

pre 11 godina

e ako je to taj naucnik na ovoj slici onda mi je sve jasno
pa njega treba naucno ispitati pod kakvim je bio uticajem i cega kada je vrsio ispitivanje, pa to znaju i mala deca, cuj njega "u trudnoci", kakav lelebek
nisam ni za ni protiv, neutralan sam, probao sam, rekreativno, i mnogo je manje zlo od alkohola i duvana, u sustini neka radi ko sta hoce ako ne dira druge i ne smeta im
sinoc popih 5 piva i nije mi dobro ceo dan a da sam se zavario ne bi mi bilo nista, pa vi vidite sta je bolje sta gore

modesty

pre 11 godina

Ovakve studije se povremeno pojave ali ne govore nista drugo osim da ako se marihuana pusi onda je stetna, i ako se konzumira u rekreativne svrhe u ogromnom kolicinama, izazvace amotivaciju, anksioznost itd. Ovde se uopste ne govori o marihuani kao leku niti o marihuani kao sredstvu za opustanje koje moze da se koristi umereno (kao sto ogromna vecina konzumenata radi). Marihuana koja se uzima kao lek se uzima svaki dan i tim ljudima ona daleko poboljsava funkciju, jer ne pate od simptoma bolesti koje imaju.

Zapitajte se sta se desi ako se alkohol (legalan otrov, prisutan svugde, oko dece, u svim prilikama) loce po litar votke svaki dan? A sta se desi ako se pusi tri pakle cigara 20 godina (isto legalno, isto svogde...)? Alkohol je daleko, DALEKO vise odgovoran za smrtonosne saobracajne nesrece, nasilje u porodici, depresiju, anksioznost, paranoju, ranu demenciju, ako je dozivite jer mladi alkoholicari i u dvadesetima umiru od raspada jetre. Za pusenje vec i sami znate. Taj otrov mozete da kupite bilo gde.

Ne nasedajte na propagandu protiv marihuane, ona je netacna i dokazana milion puta da nije bazirana na naucnim cinjenicama nego na politici koja pre svega ima u sebi rasizam (protiv crnacke kulture gde je marihuana lkao alkohol belcima) a onda da se zastite alkoholni, cigaretni, drvosecni lobi itd. Uskratiti lek bolesnim ljudima ugrozava njihova ljudska prava. Legalise it!

Zeleni Zub

pre 11 godina

@ucha
Brate mili, u ovoj zemlji niko nije 100% u 'vinklu', i 90% nacije je na 'necemu' jer nam je svima super. Neko na radzi, neko na pivu, neko na bendzi (SUK), neko na diazepamima, neko na mari.
I znas sta... ovi na mari su uglavnom najnormalniji, mada sve zavisi u kakvom se drustvu kreces. Kreten je kreten bez obzira dal je strejt ili ne.

Haiyan

pre 11 godina

Prvo,treba napraviti jasno razliku izmedju kontrolisanog i nekontrolisanog konzumiranja. Ako previse jedete,bicete gojazni,ako previse pijete,bicete alkos. Ako previse pusite travu,bicete neaktivni i lenje,itd. Sve,ali apsolutno sve se radi u meri,treniranje,ucenje i razvijanje cak,a kamoli konzumacija hrane,pica i opijata. Nije sve za svakoga. Ali samo laik moze da kaze da je to droga koja unistava zivote i vodi ka tezim drogama. Da drzava preuzme kontrolu,da vodi racuna o kolicini,kvalitetu i supstancama,mogla bi da regulise i razmenu proizvoda ali i zdravlje korisnika ,a i papreno da zaradi na porezu. Setite se koliko je bilo tesko sa alkoholom? Sa marihuanom bi bilo 10 puta lakse. Ne izaziva anksioznost,mucninu,agresiju,znatno je laksa za organizam od alkohola,narocito zestokog. Sve u svemu,logicnije bi bilo da je ova biljka legalna ,a alkohol zabranjen.

Ma sta tebe briga, ti si normalan...

pre 11 godina

...odaju utiske normalne osobe. Jao kad bi mogao covek da vas vidi , sve bi bilo jasno.I oni na heroinu misle da nisu narkomani.
(ucha, 9. oktobar 2014 08:48)

Naravno da bi mi smetalo da pored mene u nekom drustvu "smrce" ili "se bode" i naravno odmah bih otisao.

Ne kontrolisem ja ljude i ne znam sta rade u svoje slobodno vreme, iako su se dogodile par situacija kada su predamnom pusli travu nije mi smetalo. A dva puta mi je bilo mnogo lose u kaficu u kome su se pusile nargile, a ja nisam. I od tada izbegavam takve kafice.

Posto ja pusim paklu cigareta dnevno, mogu da zamislim kako bi mi bilo u tvom drustvu.I ne pusim marihuanu i ne konzumiram alkohol. Ali takvih "normalnih" kao ti se sklanjam u širokom luku.

ex user

pre 11 godina

Pušio sam je godinu dana..izučavao medicinski, i evo realne slike. Jako je dobra za opuštanje I druženje ali samo ako se konzunira ograničeno, recimo vikendom. Čim se krene sa svakodnevnom upotrebom onda može biti problem. Postaneš džanki, zaboravljaš stvari, gubiš oštrinu, zaglupiš..I to je ISTINA. Znači, trudnice I maloletni stop, 2put nedeljno DA, ali sve češće NE. Prosto jo pasulj

Vlajko

pre 11 godina

Nisam jos cuo da je neko "naduvan" zgazio pesaka. Dok alkohol usporava reakciju i cini da vozac bude lezeran i manje odgovoran, trava podize svest o potencijalnoj opasnosti i pojacava percepciju. Doduse, prevelike kolicine mogu imati los efekat na mogucnost upravljanja automobilom.

dron

pre 11 godina

imam kolegu ciji sin duva biljku iz naslova. tiha jeza. nista ga u zivotu ne zanima i samo ponavlja opusteno. dva puta sleteo autom u kanal. i kao da se nista nije desilo. covek nije ziv zbog njega.

ucha

pre 11 godina

Da se ne napise nesto o mari ,a da se ne jave ljubitelji iste i krenu da je velicaju. Ja ,iskreno, ne znam nijednog ljubitelja, a da je skroz u vinklu. Jedino oni koji bas bas rekreativno puskaju(tipa dva puta mesecno) , odaju utiske normalne osobe. Jao kad bi mogao covek da vas vidi , sve bi bilo jasno. Ja pusim tri-cetiri cigarete dnevno i popijem pet-sest pica nedeljno i smatram da imam problem sa porocima. Ovi izduvaju boga i ponovo smatraju da su ok. I oni na heroinu misle da nisu narkomani.

daxkey

pre 11 godina

Što volim ovakve tekstove ujutro :) Pušim po joint uveče već 25 godina, imam preko 40, vikendom ponekad nešto više. Svi moji nalazi su kao da imam 20 godina, radim, vežbam, plaćam račune, poreze i kredite bez problema. Privlačim pozitivnu pažnju spoljašnjim izgledom. Dakle za četvrt veka ne primećujem nikakvu negativnu posledicu. Ono što jeste tačno a što je napisao neko od komentatora a i imam par iskustava iz okruženja to je da THC može biti okidač za neka duševna oboljenja tako da u slučaju bilo kakve loše epizode treba obustaviti upotrebu. To bi otprilike bilo to.

Zlatan_Ibrahimovic

pre 11 godina

Stvatno je tuzno citati ove komentare. "Leci rak" - koji oblik raka? Posto je svaki oblil za sebe i to je razlog zasto ne postoji lek! cak i da leci jedan oblik, ne leci ostale! Treba snimiti dokumentarac o ljudima koji koriste marihuanu 3-5 puta nedeljno. To su najobicnije klosarcine, i to garantujem, kao neko ko je u svetu rnra 10+ godina, to su pravi narkomani koji odavno ne mogu da finansiraju svoj porok pa prodaju klincima ko zna kakve mesavine.. To njih kosta par hiljada dinara nedeljno, a niko nema posao, sta mislite odakle onda...

Pipilotta

pre 11 godina

"dokazano da upotreba kanabisa u trudnoći može dovesti do slabijeg akademskog razvoja potomka"
Ali AKADEMSKI razvoj. Pa kako ovo ustanovise?!

Zlatan_Ibrahimovic

pre 11 godina

Darko - koliko je meni poznato, 1 gram (ket) kosta oko 1000 dinara. Kazes pusio si 10 do 20 grama dnevno? A odakle ti novac?

zinida

pre 11 godina

sa voznjom nikad problem nisam imao,a rimva vec 12 god i kad vozim i kad ne i u toku voznje,i bolje to nego neku rakiju da ljustim.zivela zelena trava jer od nje se extra spava...uostalom boljebda rimva nego da odlepim od stresa pa da gutam bendzose il nesto josh gore.lepo zasadish oberes imas svoje znas da nije prskano,cista priroda,a to sto kao ima kancerogeno dejstvo ima i dezodorans i zvake....pa niko ne brani.ljudi ooopustite se,nista sladje nego kad posle teskog radnog dana puknesh dzoru mali relaksacije radi.

Kaziprst

pre 11 godina

Najvise njih boli to sto marisku mozes uzgajati na terasi, da radis sa njom sta gd hoces a da zbog toga nikom nista nisi duzan, pogotovo drzavi! Ista se ugradila za sve otrove i posasti koje su uglavili normalnom coveku da koristi pa su one kao OK? Citostatici i hemoterapija koje kostaju hiljade i hiljade evra su OK, a marihuana nije? Alkohol prodaju ga i deci i starcima i on je onda OK? SVE sto stvoris za sebe i dolazi ti od prirode je kriminal? Sta Drzava treba da oporezuje, sunce, vazduh, kisu?

Duka

pre 11 godina

Kada bi se marihuana prodavala u prodavnicama zrave hrane, postojao bi visoki rizik da uživaoci pređu na ishranu heljdinim hlebom. Kada bi se marihuana prodavala na pijaci, postojao bi visoki rizik da uživaoci počnu da kupuju više povrća. Kada bi se marihuana prodavala u poslastičarnici, postojao bi visoki rizik da uživaoci jedu više kolača. Trenutno se prodaje kod dilera koji valja i heroin, odatle i mogućnost da klinci probaju nešto jače. Samo je uzmite od tih ljudi i prodavajte u knjižarama, pa da vidite kako ćemo da se opismenimo.

Nenad

pre 11 godina

"Ne vidite razliku izmedju dobrog prirodnog domaceg vina i kanabisa?
(Gulamfer, 8. oktobar 2014 21:49)"
U pravu si prijatelju, vino nastalo vestacki izazvanim alkoholnim vrenjem sadrzi etanol koji je stetan po zdravlje i izaziva ogromne socijalne probleme, vino ne moze ni da se poredi sa dobrim domacim kanabisom.

Opanzzi

pre 11 godina

Nisam duvac, ali evo jedno pitanje, da li je i ko dokazao da je marihuana stetnija od alkohola, ili cigareta, ili mnogih lekova koje nam guraju za svakodnevnu upotrebu?

taxista

pre 11 godina

Ljudska glupost ne poznaje granice...ovaj tekst nema veze sa mozgom!.,taj gospodin bolje da se bavi trcanjem oko svoje ose i onda neka nesto napise o tome!

Nenad

pre 11 godina

Pa sta i da jeste opasna po zdravlje, i brza hrana je opasna po zdravlje pa se ljudi ne hapse zato sto kupuju pljeskavicu. Nije stvar u tome da li je nesto zdravo ili ne, vec u tome da li neka vlast odraslom coveku ima pravo da naredi sta sme a sta ne sme da radi sa svojim zivotom.

koja masa ovaca

pre 11 godina

Uvođenje marihuane u masovnu proizvodnju me neodoljivo podseća na svojevremeno uvođenje duvana. Svi sa euforijom prihvataju i kažu pa što da ne koristim ono što mi odgovara i niko ne razmišlja o posledicama, a sada sto godina, milion žrtava i milijardu zavisnika kasnije, jedva se iskorenjuje iz društva kao najveće zlo. U oba slučaja iza toga su bilioni dolara zarade i zaslepljena i zaluđena masa podložna porocima. A najjadniji su mi ovi koji skaču kao opareni kad neko pljuje marihuanu i kažu kako su zbog nje opušteni. Pa ja baš vidim po komentarima da ste užasno napeti i agresivni prema svakome ko se ne slaže sa vama. Jedino su još gori ovi koji ponavljaju kao papagaji kako je koče jer je zdrava. Pa postoje samo dve (od 60) supstanci u marihuani koje mogu da se koriste kao lek i obe mogu da se koriste samo kao ulje (koje uopšte i nema uticaj na psihu). Paljenjem džointa se potpuno uništavaju te dobre supstance i zato ne licemerišite kako pušite zbog zdravlja. Vaši unuci će da se čude kako ste tako slepo podleteli pod narkoindustriju kao što su naši dedovi prihvatili duvansku. Ljude možete milion puta na nešto da navučete i opet neće ništa shvatiti.

valjda je to ok.

pre 11 godina

Moj pradeda je govorio...probas i malo otrova pa se ne otrujes. Radicu ono sto mislim da mi prija. Necu se osvrtati na tekstove svakakvih interesnih sustera. Ako me nije ubio stres u ovoj paklenoj drzavi,,kanabis tek nece. Zagrebite malo ispod povrsine. Kada imate obaveze i posao,ne treba pusiti,ali kad se to zavrsi jedan dzoint ce pomoci otklanjanju stresa. Jednom mesecno ili redje. I ne bih voleo da me u saobracaju obilazi ili dolazi u susret neka odvaljena osoba.

jovica

pre 11 godina

@darko
ti si brate pobrao mnoge simpatije. Svaka cast!
A tek kokain koliko je zdrav, pa to je neverovatno. Medjutim soda bikarbona je upravo ta supsttanca koja leci sve. Narode svi po medicinsku sodu. To je cudo!!!

Pera Trta

pre 11 godina

Jaka mu nauka. Nista novo nije rekao. Negativni efekti dima (ugljen monoksid i ostali produkti sagorevanja) se mogu izbeci koriscenjem "vaporizer-a". Tako se ne udise dim nego isparenja.
Sto se saobracaja tice, poznato je da su "duvaci" spori i konfunzni ali daleko manje opasni od pijanaca. A u trudnoci sta nije stetno?
Bolje da je vreme potrosio na proucavanje lekovitih svojstava. Ovo sam i ja mogao da mu kazem bez "nauke".

Duttich

pre 11 godina

Naravno, ocekivan odgovor, ako se tako moze nazvati jer uopste nisam shvatio tekst. Te stetan je al nisu izveli ispitivanja zbog etickih razloga. Opasna ova farmaceutska mafija. Sva podrska legalizaciji ipak. Ovo je prazna prica.

Pantelija

pre 11 godina

(Darko, 8. oktobar 2014 19:45) ,
pusio si 15 godina 10-20 g dnevno?
Ja sam pusio duvan 22 godine ,jedan deo pusackog staza sam proveo u motanju cigareta.Jedna cigareta ima oko 1 gram duvana,sto znaci da u jednoj paklici imas 20 g duvana.Ako uzmemo u obzir da travu mesas sa duvanom,da kazem onako proizvoljno u odnosu 50/50 posto,to znaci da si dnevno pusio od 20 do 40 dzointova!
Ako nisi sam uzgajao travu,ili bio diler,ostaje mi samo da zakljucim da lazes i preuvelicavas,a mozda i da si travu probao jednom na zurci,ali ti se dopada da branis stav ljudi koji se zaista bave efektima i posledicama koriscenja te droge.
Ja je nikada nisam probao,iz inata,jer su svi to radili i lozili se kako im je lepo,a onda sam ih gledao kako su zavrsavali na dopu,a pojedince i na klinikama gde su ih lecili od svakakvih neuroza i sizofrenije,koja se mozda i ne bi nikada manifestovala da nije imala okidac.
Sto se tice medicinske upotrebe,ne vidim zasto bi nekome ko je vec na morfijumu bilo zabranjeno da uzima bilo sta,pa i travu?
Njima cak ni heroin ne bi skodio,a ne trava.Terminalni slucajevi se nece izleciti od trave,a ako moze da im ublazi bolove,nema razloga da se ne koristi,koliko god ds je stetna ili nije.
THC i njegovi efekti se proucavaju decenijama i nijedan cudesni lek jos nije proizveden od njega,bilo zbog zavera ,ali vise mislim da je zbog toga sto ne leci ,vec samo zato sto ublazava bol i pojedine simptome opakih bolesti.

Vrli novi svet

pre 11 godina

Ovo istrazivanje je ubedilo i najvece skeptike u stetnost. Studija je nedvosmisleno pokazala da se od pusenja kanabisa konzumenti mogu ozbiljno zakasljati a posledica kaslja moze biti nekontrolisano pustanje u gace koje dovodi do prehlada i teskih oboljenja usled koriscenja deterdzenta neophodnih za pranje gaca. Dokazi su konacni i neoborivi te se od sada upotreba i posedovanje kaznjava spaljivanjem na lomaci.

Plaća farmaceutska industrija

pre 11 godina

... Normalni dokazuju na sve pozitivne strane, ali je zato tu pametni koji će da isprevrće sve i na tri akutna primera da dokaže opštu opasnost. Američka škola...

koki

pre 11 godina

Po mom iskustvu, može biti opsano kod osoba koje su jako emotivne ili su u nekom emotivnom raskoraku...

Ono što se meni desilo, bilo je na ivici da izgubim razum. Kao srednjoškolac često sam konzumirao marihuanu i nikakve probleme nisam imao.. Sve je bilo ok dok jednom prilikom, sedeći na livadi u sumrak, nisam počeo da imam zastrašujuće polu-halucinacije (da tako nazovem to stanje), pri čemu sam dobio snažan HIPER REALAN osećaj kao da vreme ne postoji i da je sve oko nas kao i sam život čista iluzija ....

Koliko god nekom možda smešno zvučalo, ali NIKAD u životu nisam osetio u takav strah... Znam samo da sam se držao za glavu i glasno plakao od straha..

Nakon toga, mesecima nisam mogao da se saberem... mislio sam, to je to, ludnica, šizofrenija..... Užasno stanje od kojeg se i danas prepadnem od same pomisli da sam zaista mogao da izgubim razum..

Tako da stojim iza rečenog, namam ništa protiv marihuane ali mislim da emotivne osobe ili osobe sa nekim problemima emotivnim, ne bi trebala da koriste bilo kakav opijat....

jolly

pre 11 godina

Ono sto je zaista istina jeste da je kanabis okidac za neka dusevna oboljenja kojima je osoba sklona, ali bez kanabisa nikada ne bi presla prag. Rak ima veze sa dimom, a THC iz kanabisa dokazano leci rak i zato je ova biljka dragocena. Ne da se churi i luduje u subotu uvece, vec da se od nje prave jeftini lekovi za najgoru bolest na svetu. Pogotovo danas, kada u Srbiji vlada epidemija raka. Vlada da je pametna treba da na nekoliko godina otkaci zahteve koje farmaceutske industrije preko EU postavljaju Srbiji, finansira naucna istrazivanja lecenja raka THC-om (pa i sodom bikarbonom) i spasi naciju desetkovanu ratovima, belom kugom i imigracijom. Jer za dve godine ocekuje se najveci talas epidemije raka zbog bombardovanja i ovo je prioritet broj 1.

Aca

pre 11 godina

THC je lek za mnoge bolesti.Pusenje jeste stetno mozda ali kanabis ulje je univerzalni lek.Ovaj koji satro istrazuje kanabis verovatno je pusio orahov list pa je pobrkao nesto.

Mladen

pre 11 godina

Napijes se i sutra si ceo dan mamuran. Popusis buksnu pred spavanje i sutra ustanes kao nov. Da ne pricam o ponasanju i razmisljanju kada si pijan i kada si naduvan. Kada si pijan slabije i lose razmisljas, nekad i neka glupost se desi. Kada si naduvan jedini problem je glad i zedj. Pritom kada si naduvan mozes u glavi da vozis bilo koji trip. Sira slika i lepsa razmisljanja. Treba biti umeren kao i u svemu u zivotu, zlatna sredina. Samo sto im ne odgovara da se zna istina da marihuana nije losa. Kao sto advokatima ne bi odgovaralo da nema kriminala i da nema koga da brane, bas tako i koje kakvim kvazi lekarima i farmako mafiji ne odgovara da se legalizuje.

Jeste

pre 11 godina

Od njega zebu noge?Tako su govorili "Titini aktivisti"kad su zabranili držanje koza Srbima Dalmacije, Like, Hercegovine...Samo što današnji "aktivisti" nose lekarske mantile.

madjar

pre 11 godina

Tacno je da marihuana stetna ali ne za ljude i zene su ljudi ! nego je jako stetna za dilere, za farmakoindustriju ako bude legalitzovana pasce im profit i prihod dilera i proizvodjaca mukotrpnom i skupom antipropagandom, lazom , izmisljenim ne dokazanim stetnim uticajima koju potvrdjuju placeni " visoko kvalifikovani "strucnjaci zato trebaju sve uciniti da sacuvaju i povecavaju bogatstvo na stetu mnogi kojima bih jako puno pomagala marihuana ili ulje marihuane, interesantno medju protivnicima nema ni jedan nobelovac - verovatno nisu dorasli da upoznaju stetno dejstvo kanabisa. Farmakoindustrija zeli da umanjuje dejstvo i " C " vitamina cak po nima moze biti i stetno, i to je laz.
Svaki dim unet u organizam je stetan tako i od uglja, drva, duvana, marihuane itd.
Lekari uvek brane zvanican stav - duzni su da ne ispadnu sarlatanima, ali napred moze ici samo onda ako neslazete sa obmanjenom - prevarenom vecinom, prave velikane vrlo retko prihvataju --- nazalost.

nesha

pre 11 godina

ma sta se lozite ovo je clanak za popularizaciju kanabisa. kao fora stetno je i onda po ovome sto pise uopste nije stetno. secer ispade sto puta gori. ako je najveca frka sto ne sme da se vozi pod dejstvom marihuane i sto je stetan dim onda znaci "udrite ljudi na veselje"

glomazno

pre 11 godina

bas vam je super istrazivanje, kao da ste neku babu pitali za misljenje...osim dela o trudnoci...a tu opet i dete zna sta poveceava rizik. Ovo o udesima je najveca glupost!! Dajte bilo kakav dokaz ili jednostavno napisite: ako budete poceli da duvate...farmaceutska industrija ce da smanji svoje prihode 10000%.....a ne istrazivanja tipa: mozda ce vam povecati sanse, da eventualno nekad u buducnosti vas zaboli grlo a i to mozda ima veze i sa necim drugim...ipak zakljucak: ako duvate sigurno cete u jednom trenutku umreti!!!

Spiroheta Borelia

pre 11 godina

Da, lekari znaju koliko je navodno marihuana štetna a sa druge strane kao nemaju pojma o katastrofalnim nuspojavama zvanično prihvaćenih lekova!

zodiac

pre 11 godina

Nije uopste opasna po zdravlje u bilo kom smislu, naprotiv, ali je zato vrlo opasna po mnoge industrije, pre svega farmaceutsku, kao i za dzepove mnogih interesnih grupa. Zato nas uce vec 70 godina da je "opasna po zdravlje' i da je 'droga'. Znam i ja da se pre treba verovati televizoru nego sopstvenim culima, ali mi se ne da nikako.

scholes

pre 11 godina

Povecava rizik od nesreca u saobracaju i sanse za napustanje skole. WOW, kakvo temeljno istrazivanje. Takodje i smanjuje sanse da pobedim drugara u PES-u, to niste naveli.

froncla

pre 11 godina

ja ne duvam, ali sam za legalizaciju. neko voli uveče da se opusti uz čašu vina, a neko poduva. šta ima veze, ne vidim razliku. oboje je bolje od cigareta.

irony

pre 11 godina

uh, zaista je strasna... posledice su uzasne.

koje gluposti. monoksid, rak pluca, bla bla bla. pa nije to od kanabisa nego od udisanja dima. odakle bilo kome ideja da udisanje spaljene organske materije nije stetno? to niko ne spori. ok, voznja. jasno je, ne treba voziti. mislim stvarno.

trudnoca i trudnice? pa ljudi, jasno da u trudnoci ne treba pusiti uopste. niti alkohol konzumirati. ni energetska pica. ni aspirin...

Darko

pre 11 godina

Pusio sam marihuanu 15 god bez dana prestanka po 10 do 20 g dnevno manje vise sam.Ne pusim je vec 2 god. i iz mog iskustva nema nekih negativnih posledica osim usled miksovanja sa duvanom doslo do konstantnog kasljanja zbog cega sam prestao da je koristim .Inace rezultati na lekarskim pregledima su mi kao kod momaka od 20 g.Mislim da su za upotrebu marihuane vezane vise predrasude nego neki naucni dokazi,i da nisam jedini primer gore napisanog.Meni je poznato jos 10 ak slicnih primera.

Бојан Илић

pre 11 godina

Све у свему, неће шкодити ако се конзумира у "посебним приликама", као вино на пример!
Не плашите људе....

pablik

pre 11 godina

Kakvo zlo od teksta! Odavno nisam pročitao ništa slično. Neko u zadnje vrene opasno lobira da se kanabis demonuzuje, jer ne bi mogli da profitiraju kad bi bio legalizovan. A verovatnoća da navedu jedan smrtni slučaj ravna je nuli!

scholes

pre 11 godina

Povecava rizik od nesreca u saobracaju i sanse za napustanje skole. WOW, kakvo temeljno istrazivanje. Takodje i smanjuje sanse da pobedim drugara u PES-u, to niste naveli.

froncla

pre 11 godina

ja ne duvam, ali sam za legalizaciju. neko voli uveče da se opusti uz čašu vina, a neko poduva. šta ima veze, ne vidim razliku. oboje je bolje od cigareta.

irony

pre 11 godina

uh, zaista je strasna... posledice su uzasne.

koje gluposti. monoksid, rak pluca, bla bla bla. pa nije to od kanabisa nego od udisanja dima. odakle bilo kome ideja da udisanje spaljene organske materije nije stetno? to niko ne spori. ok, voznja. jasno je, ne treba voziti. mislim stvarno.

trudnoca i trudnice? pa ljudi, jasno da u trudnoci ne treba pusiti uopste. niti alkohol konzumirati. ni energetska pica. ni aspirin...

Бојан Илић

pre 11 godina

Све у свему, неће шкодити ако се конзумира у "посебним приликама", као вино на пример!
Не плашите људе....

zodiac

pre 11 godina

Nije uopste opasna po zdravlje u bilo kom smislu, naprotiv, ali je zato vrlo opasna po mnoge industrije, pre svega farmaceutsku, kao i za dzepove mnogih interesnih grupa. Zato nas uce vec 70 godina da je "opasna po zdravlje' i da je 'droga'. Znam i ja da se pre treba verovati televizoru nego sopstvenim culima, ali mi se ne da nikako.

pablik

pre 11 godina

Kakvo zlo od teksta! Odavno nisam pročitao ništa slično. Neko u zadnje vrene opasno lobira da se kanabis demonuzuje, jer ne bi mogli da profitiraju kad bi bio legalizovan. A verovatnoća da navedu jedan smrtni slučaj ravna je nuli!

Darko

pre 11 godina

Pusio sam marihuanu 15 god bez dana prestanka po 10 do 20 g dnevno manje vise sam.Ne pusim je vec 2 god. i iz mog iskustva nema nekih negativnih posledica osim usled miksovanja sa duvanom doslo do konstantnog kasljanja zbog cega sam prestao da je koristim .Inace rezultati na lekarskim pregledima su mi kao kod momaka od 20 g.Mislim da su za upotrebu marihuane vezane vise predrasude nego neki naucni dokazi,i da nisam jedini primer gore napisanog.Meni je poznato jos 10 ak slicnih primera.

jolly

pre 11 godina

Ono sto je zaista istina jeste da je kanabis okidac za neka dusevna oboljenja kojima je osoba sklona, ali bez kanabisa nikada ne bi presla prag. Rak ima veze sa dimom, a THC iz kanabisa dokazano leci rak i zato je ova biljka dragocena. Ne da se churi i luduje u subotu uvece, vec da se od nje prave jeftini lekovi za najgoru bolest na svetu. Pogotovo danas, kada u Srbiji vlada epidemija raka. Vlada da je pametna treba da na nekoliko godina otkaci zahteve koje farmaceutske industrije preko EU postavljaju Srbiji, finansira naucna istrazivanja lecenja raka THC-om (pa i sodom bikarbonom) i spasi naciju desetkovanu ratovima, belom kugom i imigracijom. Jer za dve godine ocekuje se najveci talas epidemije raka zbog bombardovanja i ovo je prioritet broj 1.

Spiroheta Borelia

pre 11 godina

Da, lekari znaju koliko je navodno marihuana štetna a sa druge strane kao nemaju pojma o katastrofalnim nuspojavama zvanično prihvaćenih lekova!

glomazno

pre 11 godina

bas vam je super istrazivanje, kao da ste neku babu pitali za misljenje...osim dela o trudnoci...a tu opet i dete zna sta poveceava rizik. Ovo o udesima je najveca glupost!! Dajte bilo kakav dokaz ili jednostavno napisite: ako budete poceli da duvate...farmaceutska industrija ce da smanji svoje prihode 10000%.....a ne istrazivanja tipa: mozda ce vam povecati sanse, da eventualno nekad u buducnosti vas zaboli grlo a i to mozda ima veze i sa necim drugim...ipak zakljucak: ako duvate sigurno cete u jednom trenutku umreti!!!

Jeste

pre 11 godina

Od njega zebu noge?Tako su govorili "Titini aktivisti"kad su zabranili držanje koza Srbima Dalmacije, Like, Hercegovine...Samo što današnji "aktivisti" nose lekarske mantile.

nesha

pre 11 godina

ma sta se lozite ovo je clanak za popularizaciju kanabisa. kao fora stetno je i onda po ovome sto pise uopste nije stetno. secer ispade sto puta gori. ako je najveca frka sto ne sme da se vozi pod dejstvom marihuane i sto je stetan dim onda znaci "udrite ljudi na veselje"

daxkey

pre 11 godina

Što volim ovakve tekstove ujutro :) Pušim po joint uveče već 25 godina, imam preko 40, vikendom ponekad nešto više. Svi moji nalazi su kao da imam 20 godina, radim, vežbam, plaćam račune, poreze i kredite bez problema. Privlačim pozitivnu pažnju spoljašnjim izgledom. Dakle za četvrt veka ne primećujem nikakvu negativnu posledicu. Ono što jeste tačno a što je napisao neko od komentatora a i imam par iskustava iz okruženja to je da THC može biti okidač za neka duševna oboljenja tako da u slučaju bilo kakve loše epizode treba obustaviti upotrebu. To bi otprilike bilo to.

Duka

pre 11 godina

Kada bi se marihuana prodavala u prodavnicama zrave hrane, postojao bi visoki rizik da uživaoci pređu na ishranu heljdinim hlebom. Kada bi se marihuana prodavala na pijaci, postojao bi visoki rizik da uživaoci počnu da kupuju više povrća. Kada bi se marihuana prodavala u poslastičarnici, postojao bi visoki rizik da uživaoci jedu više kolača. Trenutno se prodaje kod dilera koji valja i heroin, odatle i mogućnost da klinci probaju nešto jače. Samo je uzmite od tih ljudi i prodavajte u knjižarama, pa da vidite kako ćemo da se opismenimo.

Opanzzi

pre 11 godina

Nisam duvac, ali evo jedno pitanje, da li je i ko dokazao da je marihuana stetnija od alkohola, ili cigareta, ili mnogih lekova koje nam guraju za svakodnevnu upotrebu?

Nenad

pre 11 godina

"Ne vidite razliku izmedju dobrog prirodnog domaceg vina i kanabisa?
(Gulamfer, 8. oktobar 2014 21:49)"
U pravu si prijatelju, vino nastalo vestacki izazvanim alkoholnim vrenjem sadrzi etanol koji je stetan po zdravlje i izaziva ogromne socijalne probleme, vino ne moze ni da se poredi sa dobrim domacim kanabisom.

Kaziprst

pre 11 godina

Najvise njih boli to sto marisku mozes uzgajati na terasi, da radis sa njom sta gd hoces a da zbog toga nikom nista nisi duzan, pogotovo drzavi! Ista se ugradila za sve otrove i posasti koje su uglavili normalnom coveku da koristi pa su one kao OK? Citostatici i hemoterapija koje kostaju hiljade i hiljade evra su OK, a marihuana nije? Alkohol prodaju ga i deci i starcima i on je onda OK? SVE sto stvoris za sebe i dolazi ti od prirode je kriminal? Sta Drzava treba da oporezuje, sunce, vazduh, kisu?

Pipilotta

pre 11 godina

"dokazano da upotreba kanabisa u trudnoći može dovesti do slabijeg akademskog razvoja potomka"
Ali AKADEMSKI razvoj. Pa kako ovo ustanovise?!

Nenad

pre 11 godina

Pa sta i da jeste opasna po zdravlje, i brza hrana je opasna po zdravlje pa se ljudi ne hapse zato sto kupuju pljeskavicu. Nije stvar u tome da li je nesto zdravo ili ne, vec u tome da li neka vlast odraslom coveku ima pravo da naredi sta sme a sta ne sme da radi sa svojim zivotom.

modesty

pre 11 godina

Ovakve studije se povremeno pojave ali ne govore nista drugo osim da ako se marihuana pusi onda je stetna, i ako se konzumira u rekreativne svrhe u ogromnom kolicinama, izazvace amotivaciju, anksioznost itd. Ovde se uopste ne govori o marihuani kao leku niti o marihuani kao sredstvu za opustanje koje moze da se koristi umereno (kao sto ogromna vecina konzumenata radi). Marihuana koja se uzima kao lek se uzima svaki dan i tim ljudima ona daleko poboljsava funkciju, jer ne pate od simptoma bolesti koje imaju.

Zapitajte se sta se desi ako se alkohol (legalan otrov, prisutan svugde, oko dece, u svim prilikama) loce po litar votke svaki dan? A sta se desi ako se pusi tri pakle cigara 20 godina (isto legalno, isto svogde...)? Alkohol je daleko, DALEKO vise odgovoran za smrtonosne saobracajne nesrece, nasilje u porodici, depresiju, anksioznost, paranoju, ranu demenciju, ako je dozivite jer mladi alkoholicari i u dvadesetima umiru od raspada jetre. Za pusenje vec i sami znate. Taj otrov mozete da kupite bilo gde.

Ne nasedajte na propagandu protiv marihuane, ona je netacna i dokazana milion puta da nije bazirana na naucnim cinjenicama nego na politici koja pre svega ima u sebi rasizam (protiv crnacke kulture gde je marihuana lkao alkohol belcima) a onda da se zastite alkoholni, cigaretni, drvosecni lobi itd. Uskratiti lek bolesnim ljudima ugrozava njihova ljudska prava. Legalise it!

ex user

pre 11 godina

Pušio sam je godinu dana..izučavao medicinski, i evo realne slike. Jako je dobra za opuštanje I druženje ali samo ako se konzunira ograničeno, recimo vikendom. Čim se krene sa svakodnevnom upotrebom onda može biti problem. Postaneš džanki, zaboravljaš stvari, gubiš oštrinu, zaglupiš..I to je ISTINA. Znači, trudnice I maloletni stop, 2put nedeljno DA, ali sve češće NE. Prosto jo pasulj

zinida

pre 11 godina

sa voznjom nikad problem nisam imao,a rimva vec 12 god i kad vozim i kad ne i u toku voznje,i bolje to nego neku rakiju da ljustim.zivela zelena trava jer od nje se extra spava...uostalom boljebda rimva nego da odlepim od stresa pa da gutam bendzose il nesto josh gore.lepo zasadish oberes imas svoje znas da nije prskano,cista priroda,a to sto kao ima kancerogeno dejstvo ima i dezodorans i zvake....pa niko ne brani.ljudi ooopustite se,nista sladje nego kad posle teskog radnog dana puknesh dzoru mali relaksacije radi.

Haiyan

pre 11 godina

Prvo,treba napraviti jasno razliku izmedju kontrolisanog i nekontrolisanog konzumiranja. Ako previse jedete,bicete gojazni,ako previse pijete,bicete alkos. Ako previse pusite travu,bicete neaktivni i lenje,itd. Sve,ali apsolutno sve se radi u meri,treniranje,ucenje i razvijanje cak,a kamoli konzumacija hrane,pica i opijata. Nije sve za svakoga. Ali samo laik moze da kaze da je to droga koja unistava zivote i vodi ka tezim drogama. Da drzava preuzme kontrolu,da vodi racuna o kolicini,kvalitetu i supstancama,mogla bi da regulise i razmenu proizvoda ali i zdravlje korisnika ,a i papreno da zaradi na porezu. Setite se koliko je bilo tesko sa alkoholom? Sa marihuanom bi bilo 10 puta lakse. Ne izaziva anksioznost,mucninu,agresiju,znatno je laksa za organizam od alkohola,narocito zestokog. Sve u svemu,logicnije bi bilo da je ova biljka legalna ,a alkohol zabranjen.

koki

pre 11 godina

Po mom iskustvu, može biti opsano kod osoba koje su jako emotivne ili su u nekom emotivnom raskoraku...

Ono što se meni desilo, bilo je na ivici da izgubim razum. Kao srednjoškolac često sam konzumirao marihuanu i nikakve probleme nisam imao.. Sve je bilo ok dok jednom prilikom, sedeći na livadi u sumrak, nisam počeo da imam zastrašujuće polu-halucinacije (da tako nazovem to stanje), pri čemu sam dobio snažan HIPER REALAN osećaj kao da vreme ne postoji i da je sve oko nas kao i sam život čista iluzija ....

Koliko god nekom možda smešno zvučalo, ali NIKAD u životu nisam osetio u takav strah... Znam samo da sam se držao za glavu i glasno plakao od straha..

Nakon toga, mesecima nisam mogao da se saberem... mislio sam, to je to, ludnica, šizofrenija..... Užasno stanje od kojeg se i danas prepadnem od same pomisli da sam zaista mogao da izgubim razum..

Tako da stojim iza rečenog, namam ništa protiv marihuane ali mislim da emotivne osobe ili osobe sa nekim problemima emotivnim, ne bi trebala da koriste bilo kakav opijat....

ucha

pre 11 godina

Da se ne napise nesto o mari ,a da se ne jave ljubitelji iste i krenu da je velicaju. Ja ,iskreno, ne znam nijednog ljubitelja, a da je skroz u vinklu. Jedino oni koji bas bas rekreativno puskaju(tipa dva puta mesecno) , odaju utiske normalne osobe. Jao kad bi mogao covek da vas vidi , sve bi bilo jasno. Ja pusim tri-cetiri cigarete dnevno i popijem pet-sest pica nedeljno i smatram da imam problem sa porocima. Ovi izduvaju boga i ponovo smatraju da su ok. I oni na heroinu misle da nisu narkomani.

Pera Trta

pre 11 godina

Jaka mu nauka. Nista novo nije rekao. Negativni efekti dima (ugljen monoksid i ostali produkti sagorevanja) se mogu izbeci koriscenjem "vaporizer-a". Tako se ne udise dim nego isparenja.
Sto se saobracaja tice, poznato je da su "duvaci" spori i konfunzni ali daleko manje opasni od pijanaca. A u trudnoci sta nije stetno?
Bolje da je vreme potrosio na proucavanje lekovitih svojstava. Ovo sam i ja mogao da mu kazem bez "nauke".

Mladen

pre 11 godina

Napijes se i sutra si ceo dan mamuran. Popusis buksnu pred spavanje i sutra ustanes kao nov. Da ne pricam o ponasanju i razmisljanju kada si pijan i kada si naduvan. Kada si pijan slabije i lose razmisljas, nekad i neka glupost se desi. Kada si naduvan jedini problem je glad i zedj. Pritom kada si naduvan mozes u glavi da vozis bilo koji trip. Sira slika i lepsa razmisljanja. Treba biti umeren kao i u svemu u zivotu, zlatna sredina. Samo sto im ne odgovara da se zna istina da marihuana nije losa. Kao sto advokatima ne bi odgovaralo da nema kriminala i da nema koga da brane, bas tako i koje kakvim kvazi lekarima i farmako mafiji ne odgovara da se legalizuje.

taxista

pre 11 godina

Ljudska glupost ne poznaje granice...ovaj tekst nema veze sa mozgom!.,taj gospodin bolje da se bavi trcanjem oko svoje ose i onda neka nesto napise o tome!

Zeleni Zub

pre 11 godina

@ucha
Brate mili, u ovoj zemlji niko nije 100% u 'vinklu', i 90% nacije je na 'necemu' jer nam je svima super. Neko na radzi, neko na pivu, neko na bendzi (SUK), neko na diazepamima, neko na mari.
I znas sta... ovi na mari su uglavnom najnormalniji, mada sve zavisi u kakvom se drustvu kreces. Kreten je kreten bez obzira dal je strejt ili ne.

valjda je to ok.

pre 11 godina

Moj pradeda je govorio...probas i malo otrova pa se ne otrujes. Radicu ono sto mislim da mi prija. Necu se osvrtati na tekstove svakakvih interesnih sustera. Ako me nije ubio stres u ovoj paklenoj drzavi,,kanabis tek nece. Zagrebite malo ispod povrsine. Kada imate obaveze i posao,ne treba pusiti,ali kad se to zavrsi jedan dzoint ce pomoci otklanjanju stresa. Jednom mesecno ili redje. I ne bih voleo da me u saobracaju obilazi ili dolazi u susret neka odvaljena osoba.

dron

pre 11 godina

imam kolegu ciji sin duva biljku iz naslova. tiha jeza. nista ga u zivotu ne zanima i samo ponavlja opusteno. dva puta sleteo autom u kanal. i kao da se nista nije desilo. covek nije ziv zbog njega.

Zlatan_Ibrahimovic

pre 11 godina

Darko - koliko je meni poznato, 1 gram (ket) kosta oko 1000 dinara. Kazes pusio si 10 do 20 grama dnevno? A odakle ti novac?

Smeško

pre 11 godina

e ako je to taj naucnik na ovoj slici onda mi je sve jasno
pa njega treba naucno ispitati pod kakvim je bio uticajem i cega kada je vrsio ispitivanje, pa to znaju i mala deca, cuj njega "u trudnoci", kakav lelebek
nisam ni za ni protiv, neutralan sam, probao sam, rekreativno, i mnogo je manje zlo od alkohola i duvana, u sustini neka radi ko sta hoce ako ne dira druge i ne smeta im
sinoc popih 5 piva i nije mi dobro ceo dan a da sam se zavario ne bi mi bilo nista, pa vi vidite sta je bolje sta gore

Aca

pre 11 godina

THC je lek za mnoge bolesti.Pusenje jeste stetno mozda ali kanabis ulje je univerzalni lek.Ovaj koji satro istrazuje kanabis verovatno je pusio orahov list pa je pobrkao nesto.

Vrli novi svet

pre 11 godina

Ovo istrazivanje je ubedilo i najvece skeptike u stetnost. Studija je nedvosmisleno pokazala da se od pusenja kanabisa konzumenti mogu ozbiljno zakasljati a posledica kaslja moze biti nekontrolisano pustanje u gace koje dovodi do prehlada i teskih oboljenja usled koriscenja deterdzenta neophodnih za pranje gaca. Dokazi su konacni i neoborivi te se od sada upotreba i posedovanje kaznjava spaljivanjem na lomaci.

madjar

pre 11 godina

Tacno je da marihuana stetna ali ne za ljude i zene su ljudi ! nego je jako stetna za dilere, za farmakoindustriju ako bude legalitzovana pasce im profit i prihod dilera i proizvodjaca mukotrpnom i skupom antipropagandom, lazom , izmisljenim ne dokazanim stetnim uticajima koju potvrdjuju placeni " visoko kvalifikovani "strucnjaci zato trebaju sve uciniti da sacuvaju i povecavaju bogatstvo na stetu mnogi kojima bih jako puno pomagala marihuana ili ulje marihuane, interesantno medju protivnicima nema ni jedan nobelovac - verovatno nisu dorasli da upoznaju stetno dejstvo kanabisa. Farmakoindustrija zeli da umanjuje dejstvo i " C " vitamina cak po nima moze biti i stetno, i to je laz.
Svaki dim unet u organizam je stetan tako i od uglja, drva, duvana, marihuane itd.
Lekari uvek brane zvanican stav - duzni su da ne ispadnu sarlatanima, ali napred moze ici samo onda ako neslazete sa obmanjenom - prevarenom vecinom, prave velikane vrlo retko prihvataju --- nazalost.

Ma sta tebe briga, ti si normalan...

pre 11 godina

...odaju utiske normalne osobe. Jao kad bi mogao covek da vas vidi , sve bi bilo jasno.I oni na heroinu misle da nisu narkomani.
(ucha, 9. oktobar 2014 08:48)

Naravno da bi mi smetalo da pored mene u nekom drustvu "smrce" ili "se bode" i naravno odmah bih otisao.

Ne kontrolisem ja ljude i ne znam sta rade u svoje slobodno vreme, iako su se dogodile par situacija kada su predamnom pusli travu nije mi smetalo. A dva puta mi je bilo mnogo lose u kaficu u kome su se pusile nargile, a ja nisam. I od tada izbegavam takve kafice.

Posto ja pusim paklu cigareta dnevno, mogu da zamislim kako bi mi bilo u tvom drustvu.I ne pusim marihuanu i ne konzumiram alkohol. Ali takvih "normalnih" kao ti se sklanjam u širokom luku.

koja masa ovaca

pre 11 godina

Uvođenje marihuane u masovnu proizvodnju me neodoljivo podseća na svojevremeno uvođenje duvana. Svi sa euforijom prihvataju i kažu pa što da ne koristim ono što mi odgovara i niko ne razmišlja o posledicama, a sada sto godina, milion žrtava i milijardu zavisnika kasnije, jedva se iskorenjuje iz društva kao najveće zlo. U oba slučaja iza toga su bilioni dolara zarade i zaslepljena i zaluđena masa podložna porocima. A najjadniji su mi ovi koji skaču kao opareni kad neko pljuje marihuanu i kažu kako su zbog nje opušteni. Pa ja baš vidim po komentarima da ste užasno napeti i agresivni prema svakome ko se ne slaže sa vama. Jedino su još gori ovi koji ponavljaju kao papagaji kako je koče jer je zdrava. Pa postoje samo dve (od 60) supstanci u marihuani koje mogu da se koriste kao lek i obe mogu da se koriste samo kao ulje (koje uopšte i nema uticaj na psihu). Paljenjem džointa se potpuno uništavaju te dobre supstance i zato ne licemerišite kako pušite zbog zdravlja. Vaši unuci će da se čude kako ste tako slepo podleteli pod narkoindustriju kao što su naši dedovi prihvatili duvansku. Ljude možete milion puta na nešto da navučete i opet neće ništa shvatiti.

Zlatan_Ibrahimovic

pre 11 godina

Stvatno je tuzno citati ove komentare. "Leci rak" - koji oblik raka? Posto je svaki oblil za sebe i to je razlog zasto ne postoji lek! cak i da leci jedan oblik, ne leci ostale! Treba snimiti dokumentarac o ljudima koji koriste marihuanu 3-5 puta nedeljno. To su najobicnije klosarcine, i to garantujem, kao neko ko je u svetu rnra 10+ godina, to su pravi narkomani koji odavno ne mogu da finansiraju svoj porok pa prodaju klincima ko zna kakve mesavine.. To njih kosta par hiljada dinara nedeljno, a niko nema posao, sta mislite odakle onda...

Vlajko

pre 11 godina

Nisam jos cuo da je neko "naduvan" zgazio pesaka. Dok alkohol usporava reakciju i cini da vozac bude lezeran i manje odgovoran, trava podize svest o potencijalnoj opasnosti i pojacava percepciju. Doduse, prevelike kolicine mogu imati los efekat na mogucnost upravljanja automobilom.

Duttich

pre 11 godina

Naravno, ocekivan odgovor, ako se tako moze nazvati jer uopste nisam shvatio tekst. Te stetan je al nisu izveli ispitivanja zbog etickih razloga. Opasna ova farmaceutska mafija. Sva podrska legalizaciji ipak. Ovo je prazna prica.

Mark

pre 11 godina

Koliko ima smrtnih slucajeva od marihuane? Koliko od alkohola? Koliko od lekova? Koliko od cigara? 20 godina proslog veka,marihuana je bila lek koji je mnogim ljudima pomogla, a kad je sve to krenulo farmaceutske kuce su gubile na novcanom profiti i ko ce drugi nego Amerikanci da je zabrane, pa na sve to nazovi vrstom droge koja opasna po zivot!? Bitno je da je zdrav aspirin,a marihuana droga koja ubija,ma daj bre!!!!

Plaća farmaceutska industrija

pre 11 godina

... Normalni dokazuju na sve pozitivne strane, ali je zato tu pametni koji će da isprevrće sve i na tri akutna primera da dokaže opštu opasnost. Američka škola...

Pantelija

pre 11 godina

(Darko, 8. oktobar 2014 19:45) ,
pusio si 15 godina 10-20 g dnevno?
Ja sam pusio duvan 22 godine ,jedan deo pusackog staza sam proveo u motanju cigareta.Jedna cigareta ima oko 1 gram duvana,sto znaci da u jednoj paklici imas 20 g duvana.Ako uzmemo u obzir da travu mesas sa duvanom,da kazem onako proizvoljno u odnosu 50/50 posto,to znaci da si dnevno pusio od 20 do 40 dzointova!
Ako nisi sam uzgajao travu,ili bio diler,ostaje mi samo da zakljucim da lazes i preuvelicavas,a mozda i da si travu probao jednom na zurci,ali ti se dopada da branis stav ljudi koji se zaista bave efektima i posledicama koriscenja te droge.
Ja je nikada nisam probao,iz inata,jer su svi to radili i lozili se kako im je lepo,a onda sam ih gledao kako su zavrsavali na dopu,a pojedince i na klinikama gde su ih lecili od svakakvih neuroza i sizofrenije,koja se mozda i ne bi nikada manifestovala da nije imala okidac.
Sto se tice medicinske upotrebe,ne vidim zasto bi nekome ko je vec na morfijumu bilo zabranjeno da uzima bilo sta,pa i travu?
Njima cak ni heroin ne bi skodio,a ne trava.Terminalni slucajevi se nece izleciti od trave,a ako moze da im ublazi bolove,nema razloga da se ne koristi,koliko god ds je stetna ili nije.
THC i njegovi efekti se proucavaju decenijama i nijedan cudesni lek jos nije proizveden od njega,bilo zbog zavera ,ali vise mislim da je zbog toga sto ne leci ,vec samo zato sto ublazava bol i pojedine simptome opakih bolesti.

jovica

pre 11 godina

@darko
ti si brate pobrao mnoge simpatije. Svaka cast!
A tek kokain koliko je zdrav, pa to je neverovatno. Medjutim soda bikarbona je upravo ta supsttanca koja leci sve. Narode svi po medicinsku sodu. To je cudo!!!

Zlatan_Ibrahimovic

pre 11 godina

Modesty - u pravu si, ali ne pogadjas sustinu i kolicinu - marihuan je daleko, daleko opasnija od alkohola i potrebne zu manje kolicine i znano krace vreme da se posledice primete. Jedan dzoint se ispusi za 15 minuta, litra vodke ume da potraje. Lakse pusiti dzoint 15 minuta svakog dana nego piti litru vodke svakog dana. Otuda i opasnost od marihuane.

smehotres

pre 11 godina

Svako ima pravo na lični izbor!Mada se krećem u takvom društvu i video sam svašta.Kao na primer smejanje od 10 min pa ne opisiva paranoja,nepoverljivost ,zli pogledi narednih sat.Dok ih ne spusti posle su ravnodušni i slabo kontrolišu emocije.Sami procenite da li utiču na psihu takve nagle promene raspoložena.

Darko

pre 11 godina

Pusio sam marihuanu 15 god bez dana prestanka po 10 do 20 g dnevno manje vise sam.Ne pusim je vec 2 god. i iz mog iskustva nema nekih negativnih posledica osim usled miksovanja sa duvanom doslo do konstantnog kasljanja zbog cega sam prestao da je koristim .Inace rezultati na lekarskim pregledima su mi kao kod momaka od 20 g.Mislim da su za upotrebu marihuane vezane vise predrasude nego neki naucni dokazi,i da nisam jedini primer gore napisanog.Meni je poznato jos 10 ak slicnih primera.

ucha

pre 11 godina

Da se ne napise nesto o mari ,a da se ne jave ljubitelji iste i krenu da je velicaju. Ja ,iskreno, ne znam nijednog ljubitelja, a da je skroz u vinklu. Jedino oni koji bas bas rekreativno puskaju(tipa dva puta mesecno) , odaju utiske normalne osobe. Jao kad bi mogao covek da vas vidi , sve bi bilo jasno. Ja pusim tri-cetiri cigarete dnevno i popijem pet-sest pica nedeljno i smatram da imam problem sa porocima. Ovi izduvaju boga i ponovo smatraju da su ok. I oni na heroinu misle da nisu narkomani.

zodiac

pre 11 godina

Nije uopste opasna po zdravlje u bilo kom smislu, naprotiv, ali je zato vrlo opasna po mnoge industrije, pre svega farmaceutsku, kao i za dzepove mnogih interesnih grupa. Zato nas uce vec 70 godina da je "opasna po zdravlje' i da je 'droga'. Znam i ja da se pre treba verovati televizoru nego sopstvenim culima, ali mi se ne da nikako.

Zlatan_Ibrahimovic

pre 11 godina

Stvatno je tuzno citati ove komentare. "Leci rak" - koji oblik raka? Posto je svaki oblil za sebe i to je razlog zasto ne postoji lek! cak i da leci jedan oblik, ne leci ostale! Treba snimiti dokumentarac o ljudima koji koriste marihuanu 3-5 puta nedeljno. To su najobicnije klosarcine, i to garantujem, kao neko ko je u svetu rnra 10+ godina, to su pravi narkomani koji odavno ne mogu da finansiraju svoj porok pa prodaju klincima ko zna kakve mesavine.. To njih kosta par hiljada dinara nedeljno, a niko nema posao, sta mislite odakle onda...

Zlatan_Ibrahimovic

pre 11 godina

Modesty - u pravu si, ali ne pogadjas sustinu i kolicinu - marihuan je daleko, daleko opasnija od alkohola i potrebne zu manje kolicine i znano krace vreme da se posledice primete. Jedan dzoint se ispusi za 15 minuta, litra vodke ume da potraje. Lakse pusiti dzoint 15 minuta svakog dana nego piti litru vodke svakog dana. Otuda i opasnost od marihuane.

scholes

pre 11 godina

Povecava rizik od nesreca u saobracaju i sanse za napustanje skole. WOW, kakvo temeljno istrazivanje. Takodje i smanjuje sanse da pobedim drugara u PES-u, to niste naveli.

froncla

pre 11 godina

ja ne duvam, ali sam za legalizaciju. neko voli uveče da se opusti uz čašu vina, a neko poduva. šta ima veze, ne vidim razliku. oboje je bolje od cigareta.

pablik

pre 11 godina

Kakvo zlo od teksta! Odavno nisam pročitao ništa slično. Neko u zadnje vrene opasno lobira da se kanabis demonuzuje, jer ne bi mogli da profitiraju kad bi bio legalizovan. A verovatnoća da navedu jedan smrtni slučaj ravna je nuli!

Zlatan_Ibrahimovic

pre 11 godina

Darko - koliko je meni poznato, 1 gram (ket) kosta oko 1000 dinara. Kazes pusio si 10 do 20 grama dnevno? A odakle ti novac?

koja masa ovaca

pre 11 godina

Uvođenje marihuane u masovnu proizvodnju me neodoljivo podseća na svojevremeno uvođenje duvana. Svi sa euforijom prihvataju i kažu pa što da ne koristim ono što mi odgovara i niko ne razmišlja o posledicama, a sada sto godina, milion žrtava i milijardu zavisnika kasnije, jedva se iskorenjuje iz društva kao najveće zlo. U oba slučaja iza toga su bilioni dolara zarade i zaslepljena i zaluđena masa podložna porocima. A najjadniji su mi ovi koji skaču kao opareni kad neko pljuje marihuanu i kažu kako su zbog nje opušteni. Pa ja baš vidim po komentarima da ste užasno napeti i agresivni prema svakome ko se ne slaže sa vama. Jedino su još gori ovi koji ponavljaju kao papagaji kako je koče jer je zdrava. Pa postoje samo dve (od 60) supstanci u marihuani koje mogu da se koriste kao lek i obe mogu da se koriste samo kao ulje (koje uopšte i nema uticaj na psihu). Paljenjem džointa se potpuno uništavaju te dobre supstance i zato ne licemerišite kako pušite zbog zdravlja. Vaši unuci će da se čude kako ste tako slepo podleteli pod narkoindustriju kao što su naši dedovi prihvatili duvansku. Ljude možete milion puta na nešto da navučete i opet neće ništa shvatiti.

Бојан Илић

pre 11 godina

Све у свему, неће шкодити ако се конзумира у "посебним приликама", као вино на пример!
Не плашите људе....

Pantelija

pre 11 godina

(Darko, 8. oktobar 2014 19:45) ,
pusio si 15 godina 10-20 g dnevno?
Ja sam pusio duvan 22 godine ,jedan deo pusackog staza sam proveo u motanju cigareta.Jedna cigareta ima oko 1 gram duvana,sto znaci da u jednoj paklici imas 20 g duvana.Ako uzmemo u obzir da travu mesas sa duvanom,da kazem onako proizvoljno u odnosu 50/50 posto,to znaci da si dnevno pusio od 20 do 40 dzointova!
Ako nisi sam uzgajao travu,ili bio diler,ostaje mi samo da zakljucim da lazes i preuvelicavas,a mozda i da si travu probao jednom na zurci,ali ti se dopada da branis stav ljudi koji se zaista bave efektima i posledicama koriscenja te droge.
Ja je nikada nisam probao,iz inata,jer su svi to radili i lozili se kako im je lepo,a onda sam ih gledao kako su zavrsavali na dopu,a pojedince i na klinikama gde su ih lecili od svakakvih neuroza i sizofrenije,koja se mozda i ne bi nikada manifestovala da nije imala okidac.
Sto se tice medicinske upotrebe,ne vidim zasto bi nekome ko je vec na morfijumu bilo zabranjeno da uzima bilo sta,pa i travu?
Njima cak ni heroin ne bi skodio,a ne trava.Terminalni slucajevi se nece izleciti od trave,a ako moze da im ublazi bolove,nema razloga da se ne koristi,koliko god ds je stetna ili nije.
THC i njegovi efekti se proucavaju decenijama i nijedan cudesni lek jos nije proizveden od njega,bilo zbog zavera ,ali vise mislim da je zbog toga sto ne leci ,vec samo zato sto ublazava bol i pojedine simptome opakih bolesti.

jolly

pre 11 godina

Ono sto je zaista istina jeste da je kanabis okidac za neka dusevna oboljenja kojima je osoba sklona, ali bez kanabisa nikada ne bi presla prag. Rak ima veze sa dimom, a THC iz kanabisa dokazano leci rak i zato je ova biljka dragocena. Ne da se churi i luduje u subotu uvece, vec da se od nje prave jeftini lekovi za najgoru bolest na svetu. Pogotovo danas, kada u Srbiji vlada epidemija raka. Vlada da je pametna treba da na nekoliko godina otkaci zahteve koje farmaceutske industrije preko EU postavljaju Srbiji, finansira naucna istrazivanja lecenja raka THC-om (pa i sodom bikarbonom) i spasi naciju desetkovanu ratovima, belom kugom i imigracijom. Jer za dve godine ocekuje se najveci talas epidemije raka zbog bombardovanja i ovo je prioritet broj 1.

Jeste

pre 11 godina

Od njega zebu noge?Tako su govorili "Titini aktivisti"kad su zabranili držanje koza Srbima Dalmacije, Like, Hercegovine...Samo što današnji "aktivisti" nose lekarske mantile.

Vlajko

pre 11 godina

Nisam jos cuo da je neko "naduvan" zgazio pesaka. Dok alkohol usporava reakciju i cini da vozac bude lezeran i manje odgovoran, trava podize svest o potencijalnoj opasnosti i pojacava percepciju. Doduse, prevelike kolicine mogu imati los efekat na mogucnost upravljanja automobilom.

dron

pre 11 godina

imam kolegu ciji sin duva biljku iz naslova. tiha jeza. nista ga u zivotu ne zanima i samo ponavlja opusteno. dva puta sleteo autom u kanal. i kao da se nista nije desilo. covek nije ziv zbog njega.

zinida

pre 11 godina

sa voznjom nikad problem nisam imao,a rimva vec 12 god i kad vozim i kad ne i u toku voznje,i bolje to nego neku rakiju da ljustim.zivela zelena trava jer od nje se extra spava...uostalom boljebda rimva nego da odlepim od stresa pa da gutam bendzose il nesto josh gore.lepo zasadish oberes imas svoje znas da nije prskano,cista priroda,a to sto kao ima kancerogeno dejstvo ima i dezodorans i zvake....pa niko ne brani.ljudi ooopustite se,nista sladje nego kad posle teskog radnog dana puknesh dzoru mali relaksacije radi.

irony

pre 11 godina

uh, zaista je strasna... posledice su uzasne.

koje gluposti. monoksid, rak pluca, bla bla bla. pa nije to od kanabisa nego od udisanja dima. odakle bilo kome ideja da udisanje spaljene organske materije nije stetno? to niko ne spori. ok, voznja. jasno je, ne treba voziti. mislim stvarno.

trudnoca i trudnice? pa ljudi, jasno da u trudnoci ne treba pusiti uopste. niti alkohol konzumirati. ni energetska pica. ni aspirin...

jovica

pre 11 godina

@darko
ti si brate pobrao mnoge simpatije. Svaka cast!
A tek kokain koliko je zdrav, pa to je neverovatno. Medjutim soda bikarbona je upravo ta supsttanca koja leci sve. Narode svi po medicinsku sodu. To je cudo!!!

glomazno

pre 11 godina

bas vam je super istrazivanje, kao da ste neku babu pitali za misljenje...osim dela o trudnoci...a tu opet i dete zna sta poveceava rizik. Ovo o udesima je najveca glupost!! Dajte bilo kakav dokaz ili jednostavno napisite: ako budete poceli da duvate...farmaceutska industrija ce da smanji svoje prihode 10000%.....a ne istrazivanja tipa: mozda ce vam povecati sanse, da eventualno nekad u buducnosti vas zaboli grlo a i to mozda ima veze i sa necim drugim...ipak zakljucak: ako duvate sigurno cete u jednom trenutku umreti!!!

daxkey

pre 11 godina

Što volim ovakve tekstove ujutro :) Pušim po joint uveče već 25 godina, imam preko 40, vikendom ponekad nešto više. Svi moji nalazi su kao da imam 20 godina, radim, vežbam, plaćam račune, poreze i kredite bez problema. Privlačim pozitivnu pažnju spoljašnjim izgledom. Dakle za četvrt veka ne primećujem nikakvu negativnu posledicu. Ono što jeste tačno a što je napisao neko od komentatora a i imam par iskustava iz okruženja to je da THC može biti okidač za neka duševna oboljenja tako da u slučaju bilo kakve loše epizode treba obustaviti upotrebu. To bi otprilike bilo to.

ex user

pre 11 godina

Pušio sam je godinu dana..izučavao medicinski, i evo realne slike. Jako je dobra za opuštanje I druženje ali samo ako se konzunira ograničeno, recimo vikendom. Čim se krene sa svakodnevnom upotrebom onda može biti problem. Postaneš džanki, zaboravljaš stvari, gubiš oštrinu, zaglupiš..I to je ISTINA. Znači, trudnice I maloletni stop, 2put nedeljno DA, ali sve češće NE. Prosto jo pasulj

modesty

pre 11 godina

Ovakve studije se povremeno pojave ali ne govore nista drugo osim da ako se marihuana pusi onda je stetna, i ako se konzumira u rekreativne svrhe u ogromnom kolicinama, izazvace amotivaciju, anksioznost itd. Ovde se uopste ne govori o marihuani kao leku niti o marihuani kao sredstvu za opustanje koje moze da se koristi umereno (kao sto ogromna vecina konzumenata radi). Marihuana koja se uzima kao lek se uzima svaki dan i tim ljudima ona daleko poboljsava funkciju, jer ne pate od simptoma bolesti koje imaju.

Zapitajte se sta se desi ako se alkohol (legalan otrov, prisutan svugde, oko dece, u svim prilikama) loce po litar votke svaki dan? A sta se desi ako se pusi tri pakle cigara 20 godina (isto legalno, isto svogde...)? Alkohol je daleko, DALEKO vise odgovoran za smrtonosne saobracajne nesrece, nasilje u porodici, depresiju, anksioznost, paranoju, ranu demenciju, ako je dozivite jer mladi alkoholicari i u dvadesetima umiru od raspada jetre. Za pusenje vec i sami znate. Taj otrov mozete da kupite bilo gde.

Ne nasedajte na propagandu protiv marihuane, ona je netacna i dokazana milion puta da nije bazirana na naucnim cinjenicama nego na politici koja pre svega ima u sebi rasizam (protiv crnacke kulture gde je marihuana lkao alkohol belcima) a onda da se zastite alkoholni, cigaretni, drvosecni lobi itd. Uskratiti lek bolesnim ljudima ugrozava njihova ljudska prava. Legalise it!

Spiroheta Borelia

pre 11 godina

Da, lekari znaju koliko je navodno marihuana štetna a sa druge strane kao nemaju pojma o katastrofalnim nuspojavama zvanično prihvaćenih lekova!

nesha

pre 11 godina

ma sta se lozite ovo je clanak za popularizaciju kanabisa. kao fora stetno je i onda po ovome sto pise uopste nije stetno. secer ispade sto puta gori. ako je najveca frka sto ne sme da se vozi pod dejstvom marihuane i sto je stetan dim onda znaci "udrite ljudi na veselje"

smehotres

pre 11 godina

Svako ima pravo na lični izbor!Mada se krećem u takvom društvu i video sam svašta.Kao na primer smejanje od 10 min pa ne opisiva paranoja,nepoverljivost ,zli pogledi narednih sat.Dok ih ne spusti posle su ravnodušni i slabo kontrolišu emocije.Sami procenite da li utiču na psihu takve nagle promene raspoložena.

taxista

pre 11 godina

Ljudska glupost ne poznaje granice...ovaj tekst nema veze sa mozgom!.,taj gospodin bolje da se bavi trcanjem oko svoje ose i onda neka nesto napise o tome!

Nenad

pre 11 godina

"Ne vidite razliku izmedju dobrog prirodnog domaceg vina i kanabisa?
(Gulamfer, 8. oktobar 2014 21:49)"
U pravu si prijatelju, vino nastalo vestacki izazvanim alkoholnim vrenjem sadrzi etanol koji je stetan po zdravlje i izaziva ogromne socijalne probleme, vino ne moze ni da se poredi sa dobrim domacim kanabisom.

Opanzzi

pre 11 godina

Nisam duvac, ali evo jedno pitanje, da li je i ko dokazao da je marihuana stetnija od alkohola, ili cigareta, ili mnogih lekova koje nam guraju za svakodnevnu upotrebu?

Smeško

pre 11 godina

e ako je to taj naucnik na ovoj slici onda mi je sve jasno
pa njega treba naucno ispitati pod kakvim je bio uticajem i cega kada je vrsio ispitivanje, pa to znaju i mala deca, cuj njega "u trudnoci", kakav lelebek
nisam ni za ni protiv, neutralan sam, probao sam, rekreativno, i mnogo je manje zlo od alkohola i duvana, u sustini neka radi ko sta hoce ako ne dira druge i ne smeta im
sinoc popih 5 piva i nije mi dobro ceo dan a da sam se zavario ne bi mi bilo nista, pa vi vidite sta je bolje sta gore

Pipilotta

pre 11 godina

"dokazano da upotreba kanabisa u trudnoći može dovesti do slabijeg akademskog razvoja potomka"
Ali AKADEMSKI razvoj. Pa kako ovo ustanovise?!

Ma sta tebe briga, ti si normalan...

pre 11 godina

...odaju utiske normalne osobe. Jao kad bi mogao covek da vas vidi , sve bi bilo jasno.I oni na heroinu misle da nisu narkomani.
(ucha, 9. oktobar 2014 08:48)

Naravno da bi mi smetalo da pored mene u nekom drustvu "smrce" ili "se bode" i naravno odmah bih otisao.

Ne kontrolisem ja ljude i ne znam sta rade u svoje slobodno vreme, iako su se dogodile par situacija kada su predamnom pusli travu nije mi smetalo. A dva puta mi je bilo mnogo lose u kaficu u kome su se pusile nargile, a ja nisam. I od tada izbegavam takve kafice.

Posto ja pusim paklu cigareta dnevno, mogu da zamislim kako bi mi bilo u tvom drustvu.I ne pusim marihuanu i ne konzumiram alkohol. Ali takvih "normalnih" kao ti se sklanjam u širokom luku.

Mladen

pre 11 godina

Napijes se i sutra si ceo dan mamuran. Popusis buksnu pred spavanje i sutra ustanes kao nov. Da ne pricam o ponasanju i razmisljanju kada si pijan i kada si naduvan. Kada si pijan slabije i lose razmisljas, nekad i neka glupost se desi. Kada si naduvan jedini problem je glad i zedj. Pritom kada si naduvan mozes u glavi da vozis bilo koji trip. Sira slika i lepsa razmisljanja. Treba biti umeren kao i u svemu u zivotu, zlatna sredina. Samo sto im ne odgovara da se zna istina da marihuana nije losa. Kao sto advokatima ne bi odgovaralo da nema kriminala i da nema koga da brane, bas tako i koje kakvim kvazi lekarima i farmako mafiji ne odgovara da se legalizuje.

koki

pre 11 godina

Po mom iskustvu, može biti opsano kod osoba koje su jako emotivne ili su u nekom emotivnom raskoraku...

Ono što se meni desilo, bilo je na ivici da izgubim razum. Kao srednjoškolac često sam konzumirao marihuanu i nikakve probleme nisam imao.. Sve je bilo ok dok jednom prilikom, sedeći na livadi u sumrak, nisam počeo da imam zastrašujuće polu-halucinacije (da tako nazovem to stanje), pri čemu sam dobio snažan HIPER REALAN osećaj kao da vreme ne postoji i da je sve oko nas kao i sam život čista iluzija ....

Koliko god nekom možda smešno zvučalo, ali NIKAD u životu nisam osetio u takav strah... Znam samo da sam se držao za glavu i glasno plakao od straha..

Nakon toga, mesecima nisam mogao da se saberem... mislio sam, to je to, ludnica, šizofrenija..... Užasno stanje od kojeg se i danas prepadnem od same pomisli da sam zaista mogao da izgubim razum..

Tako da stojim iza rečenog, namam ništa protiv marihuane ali mislim da emotivne osobe ili osobe sa nekim problemima emotivnim, ne bi trebala da koriste bilo kakav opijat....

Pera Trta

pre 11 godina

Jaka mu nauka. Nista novo nije rekao. Negativni efekti dima (ugljen monoksid i ostali produkti sagorevanja) se mogu izbeci koriscenjem "vaporizer-a". Tako se ne udise dim nego isparenja.
Sto se saobracaja tice, poznato je da su "duvaci" spori i konfunzni ali daleko manje opasni od pijanaca. A u trudnoci sta nije stetno?
Bolje da je vreme potrosio na proucavanje lekovitih svojstava. Ovo sam i ja mogao da mu kazem bez "nauke".

Kaziprst

pre 11 godina

Najvise njih boli to sto marisku mozes uzgajati na terasi, da radis sa njom sta gd hoces a da zbog toga nikom nista nisi duzan, pogotovo drzavi! Ista se ugradila za sve otrove i posasti koje su uglavili normalnom coveku da koristi pa su one kao OK? Citostatici i hemoterapija koje kostaju hiljade i hiljade evra su OK, a marihuana nije? Alkohol prodaju ga i deci i starcima i on je onda OK? SVE sto stvoris za sebe i dolazi ti od prirode je kriminal? Sta Drzava treba da oporezuje, sunce, vazduh, kisu?

Haiyan

pre 11 godina

Prvo,treba napraviti jasno razliku izmedju kontrolisanog i nekontrolisanog konzumiranja. Ako previse jedete,bicete gojazni,ako previse pijete,bicete alkos. Ako previse pusite travu,bicete neaktivni i lenje,itd. Sve,ali apsolutno sve se radi u meri,treniranje,ucenje i razvijanje cak,a kamoli konzumacija hrane,pica i opijata. Nije sve za svakoga. Ali samo laik moze da kaze da je to droga koja unistava zivote i vodi ka tezim drogama. Da drzava preuzme kontrolu,da vodi racuna o kolicini,kvalitetu i supstancama,mogla bi da regulise i razmenu proizvoda ali i zdravlje korisnika ,a i papreno da zaradi na porezu. Setite se koliko je bilo tesko sa alkoholom? Sa marihuanom bi bilo 10 puta lakse. Ne izaziva anksioznost,mucninu,agresiju,znatno je laksa za organizam od alkohola,narocito zestokog. Sve u svemu,logicnije bi bilo da je ova biljka legalna ,a alkohol zabranjen.

Zeleni Zub

pre 11 godina

@ucha
Brate mili, u ovoj zemlji niko nije 100% u 'vinklu', i 90% nacije je na 'necemu' jer nam je svima super. Neko na radzi, neko na pivu, neko na bendzi (SUK), neko na diazepamima, neko na mari.
I znas sta... ovi na mari su uglavnom najnormalniji, mada sve zavisi u kakvom se drustvu kreces. Kreten je kreten bez obzira dal je strejt ili ne.

Duttich

pre 11 godina

Naravno, ocekivan odgovor, ako se tako moze nazvati jer uopste nisam shvatio tekst. Te stetan je al nisu izveli ispitivanja zbog etickih razloga. Opasna ova farmaceutska mafija. Sva podrska legalizaciji ipak. Ovo je prazna prica.

valjda je to ok.

pre 11 godina

Moj pradeda je govorio...probas i malo otrova pa se ne otrujes. Radicu ono sto mislim da mi prija. Necu se osvrtati na tekstove svakakvih interesnih sustera. Ako me nije ubio stres u ovoj paklenoj drzavi,,kanabis tek nece. Zagrebite malo ispod povrsine. Kada imate obaveze i posao,ne treba pusiti,ali kad se to zavrsi jedan dzoint ce pomoci otklanjanju stresa. Jednom mesecno ili redje. I ne bih voleo da me u saobracaju obilazi ili dolazi u susret neka odvaljena osoba.

Vrli novi svet

pre 11 godina

Ovo istrazivanje je ubedilo i najvece skeptike u stetnost. Studija je nedvosmisleno pokazala da se od pusenja kanabisa konzumenti mogu ozbiljno zakasljati a posledica kaslja moze biti nekontrolisano pustanje u gace koje dovodi do prehlada i teskih oboljenja usled koriscenja deterdzenta neophodnih za pranje gaca. Dokazi su konacni i neoborivi te se od sada upotreba i posedovanje kaznjava spaljivanjem na lomaci.

Plaća farmaceutska industrija

pre 11 godina

... Normalni dokazuju na sve pozitivne strane, ali je zato tu pametni koji će da isprevrće sve i na tri akutna primera da dokaže opštu opasnost. Američka škola...

Nenad

pre 11 godina

Pa sta i da jeste opasna po zdravlje, i brza hrana je opasna po zdravlje pa se ljudi ne hapse zato sto kupuju pljeskavicu. Nije stvar u tome da li je nesto zdravo ili ne, vec u tome da li neka vlast odraslom coveku ima pravo da naredi sta sme a sta ne sme da radi sa svojim zivotom.

Mark

pre 11 godina

Koliko ima smrtnih slucajeva od marihuane? Koliko od alkohola? Koliko od lekova? Koliko od cigara? 20 godina proslog veka,marihuana je bila lek koji je mnogim ljudima pomogla, a kad je sve to krenulo farmaceutske kuce su gubile na novcanom profiti i ko ce drugi nego Amerikanci da je zabrane, pa na sve to nazovi vrstom droge koja opasna po zivot!? Bitno je da je zdrav aspirin,a marihuana droga koja ubija,ma daj bre!!!!

Aca

pre 11 godina

THC je lek za mnoge bolesti.Pusenje jeste stetno mozda ali kanabis ulje je univerzalni lek.Ovaj koji satro istrazuje kanabis verovatno je pusio orahov list pa je pobrkao nesto.

madjar

pre 11 godina

Tacno je da marihuana stetna ali ne za ljude i zene su ljudi ! nego je jako stetna za dilere, za farmakoindustriju ako bude legalitzovana pasce im profit i prihod dilera i proizvodjaca mukotrpnom i skupom antipropagandom, lazom , izmisljenim ne dokazanim stetnim uticajima koju potvrdjuju placeni " visoko kvalifikovani "strucnjaci zato trebaju sve uciniti da sacuvaju i povecavaju bogatstvo na stetu mnogi kojima bih jako puno pomagala marihuana ili ulje marihuane, interesantno medju protivnicima nema ni jedan nobelovac - verovatno nisu dorasli da upoznaju stetno dejstvo kanabisa. Farmakoindustrija zeli da umanjuje dejstvo i " C " vitamina cak po nima moze biti i stetno, i to je laz.
Svaki dim unet u organizam je stetan tako i od uglja, drva, duvana, marihuane itd.
Lekari uvek brane zvanican stav - duzni su da ne ispadnu sarlatanima, ali napred moze ici samo onda ako neslazete sa obmanjenom - prevarenom vecinom, prave velikane vrlo retko prihvataju --- nazalost.

Duka

pre 11 godina

Kada bi se marihuana prodavala u prodavnicama zrave hrane, postojao bi visoki rizik da uživaoci pređu na ishranu heljdinim hlebom. Kada bi se marihuana prodavala na pijaci, postojao bi visoki rizik da uživaoci počnu da kupuju više povrća. Kada bi se marihuana prodavala u poslastičarnici, postojao bi visoki rizik da uživaoci jedu više kolača. Trenutno se prodaje kod dilera koji valja i heroin, odatle i mogućnost da klinci probaju nešto jače. Samo je uzmite od tih ljudi i prodavajte u knjižarama, pa da vidite kako ćemo da se opismenimo.