Utorak, 01.04.2014.

08:40

Stabilnost aplikacija: Android daleko nadmašuje iOS

Autor: Tportal

Stabilnost aplikacija: Android daleko nadmašuje iOS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

zmitjkoe

pre 11 godina

budalastine! i malo dete zna da je iphone superioran u odnosu na bilo koji android. svakog dana ne mogu da se nacudim kolio je ios bolji i zbog cega jos uvek dominantno koristim android.

Crna Nula

pre 11 godina

Meni na S3 4.3 android puca samo Perfect keyboard Pro tastatura koja zabaguje samo onda kad zakucam brzinom kao nezdrav pa pise da se iznenada zaustavila aplikacija, i onda cekam 7-8 sekundi da odradi debug i pokrene se ponovo. Inace, android masine imam vec 3 godine i nikad nisam imao problema sa spontanim prestankom rada neke aplikacije, a poceo sam da koristim android od verzije 2.1 froyo. Sve to radi kao sat...

fikoni

pre 11 godina

zmitjkoe
Da li bi ti zaista zeleo da svi ljudi imaju iphone. To ti je ko sto u s. koreji svi moraju da imaju istu frizuru, kao i njihov predsednik.

Zurkolomac

pre 11 godina

Ovo i nije nikakva vest, posto je to opste poznato. Android treba znati koristiti. Android nije kao babski ios koji je namenjen babama i lajkovanju na fejsu. Android je profi sistem namenjen pretezno tehnicki pismenim osobama, inzenjerima, svima koji se bave nekim ozbiljnim poslom, mada mogu i drugi da ga koriste. Ono sta mozes napraviti sa Androidom, sa ios-om mozes samo da sanjas, a ios poznajem kao svoj dzep, jer sam ga koristio godinu dana. Naravno, ajfonasi ce i dalje da obozavaju njihovu uglancanu limenu kantu kao boga, iako sa tom kantom ne rade nista drugo osim sto salju poruke i lajkuju, a njihovo omiljeno parce lima drze u 99% slucajeva u nekoj odvratnoj gumetini ili nekoj neukusnoj sljastecoj masci...

Future

pre 11 godina

Vidim da se cesto komentarise da iphone kupuju zbog "izbacivanja" na sto i dziberluka..e pa odgovorno tvrdim da svako,al' svako ziv ima S4, koji nimalo nije jeftin, pogotovo preko mreze! Danas izlazi reklama za S4, sutra ih svi drze u kaficu na stolu.Tako da je suplja prica da je Iphone prestiz i sl..ja tvrdim da je S4, tj najnoviji samsung koji izadje

Bole

pre 11 godina

Mnogi od vas ovdje su probali samo jeftine ("sirotinjske") android uredjaje i zato mislite da nisu stabilni. Naravno. :) Ovdje se govori o High End android uredjajima, da zadnjom android verzijom KitKat, koji cijenom odgovaraju IOS uredjajima. Najvise vas koji kukate na android a sad koristite Iphone, ste imali neku jeftinu android bijedu od tableta ili telefona koji je furao na nekoj starijoj verziji androida. Velika većina je kasnije dobila Iphone od rodbine ili ste skuckali nešto parica pa preko oglasa kupili polovnjak, Iphone 4 ili 4s, koji je kada je pušten u prodaju koštao brdo para i koji sada radi kako tako... :) Mislite da ste sa vašim Iphone polovnjakom osjetili brzine o_O - probajte nexus 5, prodajte to staro govanjce, dodajte malo novaca i kupite stvarno brz i kvalitetan uredjaj - nexus 5.... :)

Miki

pre 11 godina

Najstabilniji i najbrzi operativni sistem za mobilne uredjaje je Blackberry OS 10. Imam istovremeno i Android i iOS vec godinu dana i Blackberry radi najbrze bez imalo laga i nikada mi se na Blackberryju nijedna aplikacija srusila. Nikada. Ali obicni ljudi to ne znaju.

Debeli Jova

pre 11 godina

Android ili iOS? Ne znam, iOS nisam nikad koristio, niti imam nameru. Tri godine sam koristio Xperia Ray sa stock Gingerbread-om, WidgetLocker-om, UCCW-om, i gomilom custom vidžeta, jednom mi je Opera Mini zabagovala, pa sam morao da restartujem telefon. Osim toga, tri-četiri puta se gasio zbog prazne baterije. I to je to.
Trenutnio koristim Xperiu ZR, Jelly Bean 4.2, opet WidgetLocker, Zooper Pro, sve plaćeno legalno, razne aplikacije, itd., za sada apsolutno nikakvih problema nemam.
I nikad mi nije bilo jasno, kako neko može toliko da optereti svoj telefon, da svaki dan mora da ga resetuje. Mada, ko zna, možda samo sporo kapiram ...

Nebojša

pre 11 godina

moj android sa 512mb posle godinu dana polako postaje neupotrebljiv, nista vise ne pomaze... (troll, 01. april 2014 11:38)

To je do tebe ne do telefona i ja imam telefon sa 512 mb imam ga 17 meseci i imam 120 programa instaliranih a ti instaliraj cleen master i očisti telefon a mogao bi i da obriseš neke programe koji ti ne koriste ničemu ili koje retko koristiš sigurno imaš takve koji ti nepotrebno jedu memoriju.

badjura

pre 11 godina

Najstabilniji je ubedljivo wp 8,a o aplikacijama da i ne pričamo,mozda manji broj ali funkcionalnije,lepse daleko ispres ova dva osa...Lumia Wins!

Grayhund

pre 11 godina

Jedna od bitnih stvari kod pisanja aplikacija za oba uredjaja je upravljanje memorijom. Na IOS-u developer sam mora da brine o tome, tj. ako neki resurs zauzme duzan je da ga oslobodi. Na androidu to radi java garbage collector, automatski bez uticaja korisnika. Ko je jednom submit-ovao aplikaciju na apple store zna da se tu vrse razne provere izmedju ostalog i da li postoji tzv. curenje memorije. Kod google store-a ne postoji nista slicno. Naravno, oba operativna sistema moraju da upravljaju kriticnim situacijama (low memory na primer). Svesti pricu na to kome stabilnije rade aplikacije i koliko se cesto krse je pomalo smesno.

Economist

pre 11 godina

Brkate babe i zabe. Uporedjujete high-eng ios uredjaj sa svim verzijama android uredjaja, uporedujete oficijalni apple uredjaj za koji stalno izlaze bugfix-ovi sa svim android uredjajima od kojih jace od polovine ne dobije update posle izlaska iz fabrike(a i to sto izadje nije za pohvaliti). Jedino merodavno za poredjenje je nexus linija vs iphone. Ove sve ostalo ne moze da se meri, jer ja kucam ovo sa Telenor touch plus koji kosta 150e(preko telenora za 1 dinar), a iphone kosta 700e, i normalno je da nisam dobio ni 1 update, i da mi se na 400mb rama zatvaraju app.

Goran Matić -Split

pre 11 godina

Imam Tele2fon V5 na 4.2.2 (Jelly Bean) i do sad mu se nije srušila ni jedna aplikacija... Mobitel je s dvojezgrenim 1.3 GHz procesorom, 1 GB RAM i "Nexusolik" je, što znači da je čisti android bez bloatwarea i svakakvih drugih gluposti koje su tvornički natrpani u Samsunge,LGe...itd. Dobro je optimiziran i na njemu sve "leti" bez greške. Sve to, a i puno više, a platio samo 995 kuna iliti oko 130ak eura u prepaidu.

Igor Gavran

pre 11 godina

Gluposti. Imam fabricki Android na tabletu i mogu da oborim browser u svakom trenutku, dovoljno je da otvorim blicov sajt. Kakva crna stabilnost, sa Androidom se izivljava ko kako stigne... O dodatnim aplikacijama da ne govorim, to je suludo uporedjivati. Uzmite bilo koju aplikaciju sa Play Store-a i probajte je na nekoliko razlicitih telefona i tableta i videcete da na nekima uopste nece da se pokrene.

Mile.1337

pre 11 godina

Које ви проблеме имате у животу кад имате потребу да лажете о неком бренду и измишљате о истом. Као прво андроид дал ће крешовати и лаговати зависи од произвоћача ( ХТЦ 1 , иксперија з раде дупло боље са чистим андроидом него са фабричким). Епл убедљиво има најбољу подршку зато га и користим лично. А ови самсунг тролови требало би да схвате да могу они лагати да с5 лети и бљује ватру. Ал лажу себе...

Лумиа 925 - виндоуз
Ајфон 5 - ај ос
ХТЦ М7 - андроид

Саветујем ова три уређаја свима јер сматрам да представљају најбољи однос цене и оног што добијате. Е сад ако вам треба да мери пулс. Сматрам да холтер то чини боље него лед диода :)

Burleska

pre 11 godina

Svako ko je koristio jedan i drugi sistem zna da je iOS svetlosnim godinama stabilniji od androida isto tako i aplikacije evo dva meseca imam Iphone 5 ni jedna aplikacija mi se nije srusila a telefon nisam restartovao od kako sam ga kupio. Za isti taj period dok sam imao Sgs2 sve se rusilo romove sam svaki dan menjao problema boli glava.
(Dalibor, 1. april 2014 10:38)
Covece, u kakvom si ti teskom neznanju ziveo tolike godine. Je l' da je sada mnogo bolje? A sta si tacno hteo da dobijes stavljanjem custom ROM-a na SGS2? Hmmmm...Nista, a? Nego, samo onako da vidis(vide) kako se i ti u ponesto razumes... Promenio bi ti ROM i na Iphone-u da moze, ali ne moze...Znam.

Che

pre 11 godina

Sta ti je moc marketinga u kombinaciji sa inteligencijom korisnika...jb je skoro dve godine prisutan i stabilniji je od ios-a sve to vreme, a tek sada objavljuju.

Istina

pre 11 godina

najjaci su ovi sa htc explorerima i tim sepetima kada komentiraju kako im se smrzo, zablokiro itd! kupite pristojan mob pa ce i raditi kako treba. koliko para, toliko i muzike!

Night shift

pre 11 godina

Meni na iphone 4s jedino sto je do sad kresovalo su blic i b92 aplikacije,na androidu mi se desavalo da ne mogu da se javim na telefon zato sto je jednostavno zaledio i ni na sta ne reaguje osim na vadjenje baterije :D

Nebojša

pre 11 godina

Ja neznam na kojem os-u su aplikacije stabilnije ali mogu da podelim moje iskustvo imam xperiu sa oko 120 programa i slažem se sa delom teksta o igricama imam dve koje se povremeno ruše ali samo pri startovanju srećom kada igra krene nema problema od ostalih programa retko koji ima taj problem koji obično apdejt reši ne uvek dok se ipak većina aplikacija nikad nije srušila a imao sam jedan koji se rušio svakodnevno čak i ako ga ne koristim radio je normalno kada sam ga instalirao a posle apdejta nikad više pa sam ga obrisao.

Zoran

pre 11 godina

Ko hoće stabilan sistem treba da uzme Windows Phone.
Imam HTC Trophy već dve godine i koristim ga non-stop za razgovore, net i za mnoge aplikacije. Tokom svog tog korišćenja je samo jednom pukla jedna aplikacija (stara za FB).
Toliko o stabilnosti.

Schpelwrcna

pre 11 godina

Ne bih mnogo da komentarisem ali imao sam i jedno i drugo, a vratio sam se ios-u jer meni vise odgovara. sto opet ne znaci da je android los. E sad, upredjivati dva uredjaja razlicitih proozvodjaca i razlicitih performansi mislim da uopste nije merodavno. Kako se moze uporedjivati dual sa quad core procesorom, jedan sa dva giga rama...

misko

pre 11 godina

i ako ne volim apple i koristim android razlike su u stabilnosti i sigurnosti su tako blizu pa nebitne. na kraju stvar ukusa a ne sitnice 1% ovo ono

Ivan

pre 11 godina

Ajde ako ima neko koga ne mrzi, neka napise kako moze da se instalira svezija verzija androida, i da li to povlaci za sobom ponovo instaliranje svega sto je kasnije ubaceno. Hvala.

Psn

pre 11 godina

evo dva meseca imam Iphone 5 ni jedna aplikacija mi se nije srusila a telefon nisam restartovao od kako sam ga kupio. Za isti taj period dok sam imao Sgs2 sve se rusilo romove sam svaki dan menjao problema boli glava.
(Dalibor, 01. april 2014 10:38) .. da, i dve godine razlika među njima.

Milan

pre 11 godina

Evo ja da se oglasim, pošto imam dovoljno iskustva sa Androidom, custom romovima i onim "fabričkim", raznim firmware-ima, root-ovanjima... Koristim Android već oko 3 godine. Čest force close je stara priča, jako često se dešavalo da mi se ugasi neka aplikacija samo dok sam gurao stari Desire HD na romovima 4.1 i 4.2. Na fabričkom romu je situacija bila mnogo bolja, ali sam mogao da koristim samo 2.3 verziju androida, pošto se zvanična podrška tu zaustavila. Sada, od kada imam HTC One, force close nisam video odavno. Desilo se možda par puta od kad ga imam, ali to je zanemarljivo, pošto sam do skoro bio na dirty flashovanom romu koji donosi malo nestabilnosti. Kernel mi je zvanični, sistem blago modifikovan fabrički (ARHD 53), sve radi savršeno. Hoću da kazem, android je prešao dalek put, stabilnost je na vrhunskom nivou. Retke nestabilnosti se dešavaju samo usled loše napisanih aplikacija ili zbog petljanja oko sistema.

nebojsa

pre 11 godina

stara vest.
voznjak je odavno rekao da mu je android bolji.
Iphone moze da radi i bez baterije. bitno je da je na stolu ispred vlasnika.
lepo je rekao Jobs da su korisnici Apple nesto posebno ...

bavarac

pre 11 godina

"Za isti taj period dok sam imao Sgs2 sve se rusilo romove sam svaki dan menjao problema boli glava."

Uporedio si iPhone 5 i SGS2!? Tvoj problem je bio sto si mijenjao romove, sto nikada nisi imao pravi. Ja imam 4.3. android na SGS3 i nikada mi se nije srusila niti jedna aplikacija a ne pamtim kada sam ga resetovao... iPhone nikada ne bi uzeo zbog silnih ogranicenja. Ja sam kupio njega a ne on mene, ali da je stabilan i brz...to jeste ali i android je.

Bole

pre 11 godina

Nazalost, Apple posustaje, ide dole, jer polako na mala vrata uvodi multitasking u IOS a trenutna optimizacija to ne može da isprati. Trenutno se brine o tome kako će tužakati Samsung, a ne o inovacijama i optimizaciji novih stvari. IPad Air je nekako manje fluidan od ranijih verzija ipad-a, vjerovatno zbog novog ios-a 7, a možda su i androidi postali mnogo fluidniji pa sad iPad izgleda staro. U svakom slučaju, nexus 5 ga jede.

Dalibor

pre 11 godina

Svako ko je koristio jedan i drugi sistem zna da je iOS svetlosnim godinama stabilniji od androida isto tako i aplikacije evo dva meseca imam Iphone 5 ni jedna aplikacija mi se nije srusila a telefon nisam restartovao od kako sam ga kupio. Za isti taj period dok sam imao Sgs2 sve se rusilo romove sam svaki dan menjao problema boli glava.

Marko

pre 11 godina

Meni se na Nexus 4 jos nije desilo da mi nesto zabaguje ili da se zamrzne na kratko. Na Androidima 4.0 i starijim mi se desavalo svasta, od gasenja aplikacije, do zamrzavanja telefona.

Bole

pre 11 godina

Ovo dan već čitao i stvarno je istina. Nexus 5 je fantastično stabilan, nikakav reboot i slična sranja, a fura brze nego iPad. Sa iphonom nisam imao priliku da ga uporedim. :)

nebojsa

pre 11 godina

stara vest.
voznjak je odavno rekao da mu je android bolji.
Iphone moze da radi i bez baterije. bitno je da je na stolu ispred vlasnika.
lepo je rekao Jobs da su korisnici Apple nesto posebno ...

Night shift

pre 11 godina

Meni na iphone 4s jedino sto je do sad kresovalo su blic i b92 aplikacije,na androidu mi se desavalo da ne mogu da se javim na telefon zato sto je jednostavno zaledio i ni na sta ne reaguje osim na vadjenje baterije :D

Dalibor

pre 11 godina

Svako ko je koristio jedan i drugi sistem zna da je iOS svetlosnim godinama stabilniji od androida isto tako i aplikacije evo dva meseca imam Iphone 5 ni jedna aplikacija mi se nije srusila a telefon nisam restartovao od kako sam ga kupio. Za isti taj period dok sam imao Sgs2 sve se rusilo romove sam svaki dan menjao problema boli glava.

Milan

pre 11 godina

Evo ja da se oglasim, pošto imam dovoljno iskustva sa Androidom, custom romovima i onim "fabričkim", raznim firmware-ima, root-ovanjima... Koristim Android već oko 3 godine. Čest force close je stara priča, jako često se dešavalo da mi se ugasi neka aplikacija samo dok sam gurao stari Desire HD na romovima 4.1 i 4.2. Na fabričkom romu je situacija bila mnogo bolja, ali sam mogao da koristim samo 2.3 verziju androida, pošto se zvanična podrška tu zaustavila. Sada, od kada imam HTC One, force close nisam video odavno. Desilo se možda par puta od kad ga imam, ali to je zanemarljivo, pošto sam do skoro bio na dirty flashovanom romu koji donosi malo nestabilnosti. Kernel mi je zvanični, sistem blago modifikovan fabrički (ARHD 53), sve radi savršeno. Hoću da kazem, android je prešao dalek put, stabilnost je na vrhunskom nivou. Retke nestabilnosti se dešavaju samo usled loše napisanih aplikacija ili zbog petljanja oko sistema.

bavarac

pre 11 godina

"Za isti taj period dok sam imao Sgs2 sve se rusilo romove sam svaki dan menjao problema boli glava."

Uporedio si iPhone 5 i SGS2!? Tvoj problem je bio sto si mijenjao romove, sto nikada nisi imao pravi. Ja imam 4.3. android na SGS3 i nikada mi se nije srusila niti jedna aplikacija a ne pamtim kada sam ga resetovao... iPhone nikada ne bi uzeo zbog silnih ogranicenja. Ja sam kupio njega a ne on mene, ali da je stabilan i brz...to jeste ali i android je.

Bole

pre 11 godina

Ovo dan već čitao i stvarno je istina. Nexus 5 je fantastično stabilan, nikakav reboot i slična sranja, a fura brze nego iPad. Sa iphonom nisam imao priliku da ga uporedim. :)

misko

pre 11 godina

i ako ne volim apple i koristim android razlike su u stabilnosti i sigurnosti su tako blizu pa nebitne. na kraju stvar ukusa a ne sitnice 1% ovo ono

Marko

pre 11 godina

Meni se na Nexus 4 jos nije desilo da mi nesto zabaguje ili da se zamrzne na kratko. Na Androidima 4.0 i starijim mi se desavalo svasta, od gasenja aplikacije, do zamrzavanja telefona.

Bole

pre 11 godina

Nazalost, Apple posustaje, ide dole, jer polako na mala vrata uvodi multitasking u IOS a trenutna optimizacija to ne može da isprati. Trenutno se brine o tome kako će tužakati Samsung, a ne o inovacijama i optimizaciji novih stvari. IPad Air je nekako manje fluidan od ranijih verzija ipad-a, vjerovatno zbog novog ios-a 7, a možda su i androidi postali mnogo fluidniji pa sad iPad izgleda staro. U svakom slučaju, nexus 5 ga jede.

Che

pre 11 godina

Sta ti je moc marketinga u kombinaciji sa inteligencijom korisnika...jb je skoro dve godine prisutan i stabilniji je od ios-a sve to vreme, a tek sada objavljuju.

Zurkolomac

pre 11 godina

Ovo i nije nikakva vest, posto je to opste poznato. Android treba znati koristiti. Android nije kao babski ios koji je namenjen babama i lajkovanju na fejsu. Android je profi sistem namenjen pretezno tehnicki pismenim osobama, inzenjerima, svima koji se bave nekim ozbiljnim poslom, mada mogu i drugi da ga koriste. Ono sta mozes napraviti sa Androidom, sa ios-om mozes samo da sanjas, a ios poznajem kao svoj dzep, jer sam ga koristio godinu dana. Naravno, ajfonasi ce i dalje da obozavaju njihovu uglancanu limenu kantu kao boga, iako sa tom kantom ne rade nista drugo osim sto salju poruke i lajkuju, a njihovo omiljeno parce lima drze u 99% slucajeva u nekoj odvratnoj gumetini ili nekoj neukusnoj sljastecoj masci...

Psn

pre 11 godina

evo dva meseca imam Iphone 5 ni jedna aplikacija mi se nije srusila a telefon nisam restartovao od kako sam ga kupio. Za isti taj period dok sam imao Sgs2 sve se rusilo romove sam svaki dan menjao problema boli glava.
(Dalibor, 01. april 2014 10:38) .. da, i dve godine razlika među njima.

Burleska

pre 11 godina

Svako ko je koristio jedan i drugi sistem zna da je iOS svetlosnim godinama stabilniji od androida isto tako i aplikacije evo dva meseca imam Iphone 5 ni jedna aplikacija mi se nije srusila a telefon nisam restartovao od kako sam ga kupio. Za isti taj period dok sam imao Sgs2 sve se rusilo romove sam svaki dan menjao problema boli glava.
(Dalibor, 1. april 2014 10:38)
Covece, u kakvom si ti teskom neznanju ziveo tolike godine. Je l' da je sada mnogo bolje? A sta si tacno hteo da dobijes stavljanjem custom ROM-a na SGS2? Hmmmm...Nista, a? Nego, samo onako da vidis(vide) kako se i ti u ponesto razumes... Promenio bi ti ROM i na Iphone-u da moze, ali ne moze...Znam.

Economist

pre 11 godina

Brkate babe i zabe. Uporedjujete high-eng ios uredjaj sa svim verzijama android uredjaja, uporedujete oficijalni apple uredjaj za koji stalno izlaze bugfix-ovi sa svim android uredjajima od kojih jace od polovine ne dobije update posle izlaska iz fabrike(a i to sto izadje nije za pohvaliti). Jedino merodavno za poredjenje je nexus linija vs iphone. Ove sve ostalo ne moze da se meri, jer ja kucam ovo sa Telenor touch plus koji kosta 150e(preko telenora za 1 dinar), a iphone kosta 700e, i normalno je da nisam dobio ni 1 update, i da mi se na 400mb rama zatvaraju app.

Goran Matić -Split

pre 11 godina

Imam Tele2fon V5 na 4.2.2 (Jelly Bean) i do sad mu se nije srušila ni jedna aplikacija... Mobitel je s dvojezgrenim 1.3 GHz procesorom, 1 GB RAM i "Nexusolik" je, što znači da je čisti android bez bloatwarea i svakakvih drugih gluposti koje su tvornički natrpani u Samsunge,LGe...itd. Dobro je optimiziran i na njemu sve "leti" bez greške. Sve to, a i puno više, a platio samo 995 kuna iliti oko 130ak eura u prepaidu.

Igor Gavran

pre 11 godina

Gluposti. Imam fabricki Android na tabletu i mogu da oborim browser u svakom trenutku, dovoljno je da otvorim blicov sajt. Kakva crna stabilnost, sa Androidom se izivljava ko kako stigne... O dodatnim aplikacijama da ne govorim, to je suludo uporedjivati. Uzmite bilo koju aplikaciju sa Play Store-a i probajte je na nekoliko razlicitih telefona i tableta i videcete da na nekima uopste nece da se pokrene.

Bole

pre 11 godina

Mnogi od vas ovdje su probali samo jeftine ("sirotinjske") android uredjaje i zato mislite da nisu stabilni. Naravno. :) Ovdje se govori o High End android uredjajima, da zadnjom android verzijom KitKat, koji cijenom odgovaraju IOS uredjajima. Najvise vas koji kukate na android a sad koristite Iphone, ste imali neku jeftinu android bijedu od tableta ili telefona koji je furao na nekoj starijoj verziji androida. Velika većina je kasnije dobila Iphone od rodbine ili ste skuckali nešto parica pa preko oglasa kupili polovnjak, Iphone 4 ili 4s, koji je kada je pušten u prodaju koštao brdo para i koji sada radi kako tako... :) Mislite da ste sa vašim Iphone polovnjakom osjetili brzine o_O - probajte nexus 5, prodajte to staro govanjce, dodajte malo novaca i kupite stvarno brz i kvalitetan uredjaj - nexus 5.... :)

Debeli Jova

pre 11 godina

Android ili iOS? Ne znam, iOS nisam nikad koristio, niti imam nameru. Tri godine sam koristio Xperia Ray sa stock Gingerbread-om, WidgetLocker-om, UCCW-om, i gomilom custom vidžeta, jednom mi je Opera Mini zabagovala, pa sam morao da restartujem telefon. Osim toga, tri-četiri puta se gasio zbog prazne baterije. I to je to.
Trenutnio koristim Xperiu ZR, Jelly Bean 4.2, opet WidgetLocker, Zooper Pro, sve plaćeno legalno, razne aplikacije, itd., za sada apsolutno nikakvih problema nemam.
I nikad mi nije bilo jasno, kako neko može toliko da optereti svoj telefon, da svaki dan mora da ga resetuje. Mada, ko zna, možda samo sporo kapiram ...

fikoni

pre 11 godina

zmitjkoe
Da li bi ti zaista zeleo da svi ljudi imaju iphone. To ti je ko sto u s. koreji svi moraju da imaju istu frizuru, kao i njihov predsednik.

Nebojša

pre 11 godina

Ja neznam na kojem os-u su aplikacije stabilnije ali mogu da podelim moje iskustvo imam xperiu sa oko 120 programa i slažem se sa delom teksta o igricama imam dve koje se povremeno ruše ali samo pri startovanju srećom kada igra krene nema problema od ostalih programa retko koji ima taj problem koji obično apdejt reši ne uvek dok se ipak većina aplikacija nikad nije srušila a imao sam jedan koji se rušio svakodnevno čak i ako ga ne koristim radio je normalno kada sam ga instalirao a posle apdejta nikad više pa sam ga obrisao.

Mile.1337

pre 11 godina

Које ви проблеме имате у животу кад имате потребу да лажете о неком бренду и измишљате о истом. Као прво андроид дал ће крешовати и лаговати зависи од произвоћача ( ХТЦ 1 , иксперија з раде дупло боље са чистим андроидом него са фабричким). Епл убедљиво има најбољу подршку зато га и користим лично. А ови самсунг тролови требало би да схвате да могу они лагати да с5 лети и бљује ватру. Ал лажу себе...

Лумиа 925 - виндоуз
Ајфон 5 - ај ос
ХТЦ М7 - андроид

Саветујем ова три уређаја свима јер сматрам да представљају најбољи однос цене и оног што добијате. Е сад ако вам треба да мери пулс. Сматрам да холтер то чини боље него лед диода :)

Future

pre 11 godina

Vidim da se cesto komentarise da iphone kupuju zbog "izbacivanja" na sto i dziberluka..e pa odgovorno tvrdim da svako,al' svako ziv ima S4, koji nimalo nije jeftin, pogotovo preko mreze! Danas izlazi reklama za S4, sutra ih svi drze u kaficu na stolu.Tako da je suplja prica da je Iphone prestiz i sl..ja tvrdim da je S4, tj najnoviji samsung koji izadje

Schpelwrcna

pre 11 godina

Ne bih mnogo da komentarisem ali imao sam i jedno i drugo, a vratio sam se ios-u jer meni vise odgovara. sto opet ne znaci da je android los. E sad, upredjivati dva uredjaja razlicitih proozvodjaca i razlicitih performansi mislim da uopste nije merodavno. Kako se moze uporedjivati dual sa quad core procesorom, jedan sa dva giga rama...

Istina

pre 11 godina

najjaci su ovi sa htc explorerima i tim sepetima kada komentiraju kako im se smrzo, zablokiro itd! kupite pristojan mob pa ce i raditi kako treba. koliko para, toliko i muzike!

Nebojša

pre 11 godina

moj android sa 512mb posle godinu dana polako postaje neupotrebljiv, nista vise ne pomaze... (troll, 01. april 2014 11:38)

To je do tebe ne do telefona i ja imam telefon sa 512 mb imam ga 17 meseci i imam 120 programa instaliranih a ti instaliraj cleen master i očisti telefon a mogao bi i da obriseš neke programe koji ti ne koriste ničemu ili koje retko koristiš sigurno imaš takve koji ti nepotrebno jedu memoriju.

Zoran

pre 11 godina

Ko hoće stabilan sistem treba da uzme Windows Phone.
Imam HTC Trophy već dve godine i koristim ga non-stop za razgovore, net i za mnoge aplikacije. Tokom svog tog korišćenja je samo jednom pukla jedna aplikacija (stara za FB).
Toliko o stabilnosti.

badjura

pre 11 godina

Najstabilniji je ubedljivo wp 8,a o aplikacijama da i ne pričamo,mozda manji broj ali funkcionalnije,lepse daleko ispres ova dva osa...Lumia Wins!

Miki

pre 11 godina

Najstabilniji i najbrzi operativni sistem za mobilne uredjaje je Blackberry OS 10. Imam istovremeno i Android i iOS vec godinu dana i Blackberry radi najbrze bez imalo laga i nikada mi se na Blackberryju nijedna aplikacija srusila. Nikada. Ali obicni ljudi to ne znaju.

Grayhund

pre 11 godina

Jedna od bitnih stvari kod pisanja aplikacija za oba uredjaja je upravljanje memorijom. Na IOS-u developer sam mora da brine o tome, tj. ako neki resurs zauzme duzan je da ga oslobodi. Na androidu to radi java garbage collector, automatski bez uticaja korisnika. Ko je jednom submit-ovao aplikaciju na apple store zna da se tu vrse razne provere izmedju ostalog i da li postoji tzv. curenje memorije. Kod google store-a ne postoji nista slicno. Naravno, oba operativna sistema moraju da upravljaju kriticnim situacijama (low memory na primer). Svesti pricu na to kome stabilnije rade aplikacije i koliko se cesto krse je pomalo smesno.

Crna Nula

pre 11 godina

Meni na S3 4.3 android puca samo Perfect keyboard Pro tastatura koja zabaguje samo onda kad zakucam brzinom kao nezdrav pa pise da se iznenada zaustavila aplikacija, i onda cekam 7-8 sekundi da odradi debug i pokrene se ponovo. Inace, android masine imam vec 3 godine i nikad nisam imao problema sa spontanim prestankom rada neke aplikacije, a poceo sam da koristim android od verzije 2.1 froyo. Sve to radi kao sat...

zmitjkoe

pre 11 godina

budalastine! i malo dete zna da je iphone superioran u odnosu na bilo koji android. svakog dana ne mogu da se nacudim kolio je ios bolji i zbog cega jos uvek dominantno koristim android.

Ivan

pre 11 godina

Ajde ako ima neko koga ne mrzi, neka napise kako moze da se instalira svezija verzija androida, i da li to povlaci za sobom ponovo instaliranje svega sto je kasnije ubaceno. Hvala.

Dalibor

pre 11 godina

Svako ko je koristio jedan i drugi sistem zna da je iOS svetlosnim godinama stabilniji od androida isto tako i aplikacije evo dva meseca imam Iphone 5 ni jedna aplikacija mi se nije srusila a telefon nisam restartovao od kako sam ga kupio. Za isti taj period dok sam imao Sgs2 sve se rusilo romove sam svaki dan menjao problema boli glava.

Igor Gavran

pre 11 godina

Gluposti. Imam fabricki Android na tabletu i mogu da oborim browser u svakom trenutku, dovoljno je da otvorim blicov sajt. Kakva crna stabilnost, sa Androidom se izivljava ko kako stigne... O dodatnim aplikacijama da ne govorim, to je suludo uporedjivati. Uzmite bilo koju aplikaciju sa Play Store-a i probajte je na nekoliko razlicitih telefona i tableta i videcete da na nekima uopste nece da se pokrene.

Night shift

pre 11 godina

Meni na iphone 4s jedino sto je do sad kresovalo su blic i b92 aplikacije,na androidu mi se desavalo da ne mogu da se javim na telefon zato sto je jednostavno zaledio i ni na sta ne reaguje osim na vadjenje baterije :D

Miki

pre 11 godina

Najstabilniji i najbrzi operativni sistem za mobilne uredjaje je Blackberry OS 10. Imam istovremeno i Android i iOS vec godinu dana i Blackberry radi najbrze bez imalo laga i nikada mi se na Blackberryju nijedna aplikacija srusila. Nikada. Ali obicni ljudi to ne znaju.

Bole

pre 11 godina

Nazalost, Apple posustaje, ide dole, jer polako na mala vrata uvodi multitasking u IOS a trenutna optimizacija to ne može da isprati. Trenutno se brine o tome kako će tužakati Samsung, a ne o inovacijama i optimizaciji novih stvari. IPad Air je nekako manje fluidan od ranijih verzija ipad-a, vjerovatno zbog novog ios-a 7, a možda su i androidi postali mnogo fluidniji pa sad iPad izgleda staro. U svakom slučaju, nexus 5 ga jede.

nebojsa

pre 11 godina

stara vest.
voznjak je odavno rekao da mu je android bolji.
Iphone moze da radi i bez baterije. bitno je da je na stolu ispred vlasnika.
lepo je rekao Jobs da su korisnici Apple nesto posebno ...

badjura

pre 11 godina

Najstabilniji je ubedljivo wp 8,a o aplikacijama da i ne pričamo,mozda manji broj ali funkcionalnije,lepse daleko ispres ova dva osa...Lumia Wins!

Zurkolomac

pre 11 godina

Ovo i nije nikakva vest, posto je to opste poznato. Android treba znati koristiti. Android nije kao babski ios koji je namenjen babama i lajkovanju na fejsu. Android je profi sistem namenjen pretezno tehnicki pismenim osobama, inzenjerima, svima koji se bave nekim ozbiljnim poslom, mada mogu i drugi da ga koriste. Ono sta mozes napraviti sa Androidom, sa ios-om mozes samo da sanjas, a ios poznajem kao svoj dzep, jer sam ga koristio godinu dana. Naravno, ajfonasi ce i dalje da obozavaju njihovu uglancanu limenu kantu kao boga, iako sa tom kantom ne rade nista drugo osim sto salju poruke i lajkuju, a njihovo omiljeno parce lima drze u 99% slucajeva u nekoj odvratnoj gumetini ili nekoj neukusnoj sljastecoj masci...

Psn

pre 11 godina

evo dva meseca imam Iphone 5 ni jedna aplikacija mi se nije srusila a telefon nisam restartovao od kako sam ga kupio. Za isti taj period dok sam imao Sgs2 sve se rusilo romove sam svaki dan menjao problema boli glava.
(Dalibor, 01. april 2014 10:38) .. da, i dve godine razlika među njima.

Che

pre 11 godina

Sta ti je moc marketinga u kombinaciji sa inteligencijom korisnika...jb je skoro dve godine prisutan i stabilniji je od ios-a sve to vreme, a tek sada objavljuju.

Bole

pre 11 godina

Ovo dan već čitao i stvarno je istina. Nexus 5 je fantastično stabilan, nikakav reboot i slična sranja, a fura brze nego iPad. Sa iphonom nisam imao priliku da ga uporedim. :)

Mile.1337

pre 11 godina

Које ви проблеме имате у животу кад имате потребу да лажете о неком бренду и измишљате о истом. Као прво андроид дал ће крешовати и лаговати зависи од произвоћача ( ХТЦ 1 , иксперија з раде дупло боље са чистим андроидом него са фабричким). Епл убедљиво има најбољу подршку зато га и користим лично. А ови самсунг тролови требало би да схвате да могу они лагати да с5 лети и бљује ватру. Ал лажу себе...

Лумиа 925 - виндоуз
Ајфон 5 - ај ос
ХТЦ М7 - андроид

Саветујем ова три уређаја свима јер сматрам да представљају најбољи однос цене и оног што добијате. Е сад ако вам треба да мери пулс. Сматрам да холтер то чини боље него лед диода :)

Zoran

pre 11 godina

Ko hoće stabilan sistem treba da uzme Windows Phone.
Imam HTC Trophy već dve godine i koristim ga non-stop za razgovore, net i za mnoge aplikacije. Tokom svog tog korišćenja je samo jednom pukla jedna aplikacija (stara za FB).
Toliko o stabilnosti.

Burleska

pre 11 godina

Svako ko je koristio jedan i drugi sistem zna da je iOS svetlosnim godinama stabilniji od androida isto tako i aplikacije evo dva meseca imam Iphone 5 ni jedna aplikacija mi se nije srusila a telefon nisam restartovao od kako sam ga kupio. Za isti taj period dok sam imao Sgs2 sve se rusilo romove sam svaki dan menjao problema boli glava.
(Dalibor, 1. april 2014 10:38)
Covece, u kakvom si ti teskom neznanju ziveo tolike godine. Je l' da je sada mnogo bolje? A sta si tacno hteo da dobijes stavljanjem custom ROM-a na SGS2? Hmmmm...Nista, a? Nego, samo onako da vidis(vide) kako se i ti u ponesto razumes... Promenio bi ti ROM i na Iphone-u da moze, ali ne moze...Znam.

Ivan

pre 11 godina

Ajde ako ima neko koga ne mrzi, neka napise kako moze da se instalira svezija verzija androida, i da li to povlaci za sobom ponovo instaliranje svega sto je kasnije ubaceno. Hvala.

bavarac

pre 11 godina

"Za isti taj period dok sam imao Sgs2 sve se rusilo romove sam svaki dan menjao problema boli glava."

Uporedio si iPhone 5 i SGS2!? Tvoj problem je bio sto si mijenjao romove, sto nikada nisi imao pravi. Ja imam 4.3. android na SGS3 i nikada mi se nije srusila niti jedna aplikacija a ne pamtim kada sam ga resetovao... iPhone nikada ne bi uzeo zbog silnih ogranicenja. Ja sam kupio njega a ne on mene, ali da je stabilan i brz...to jeste ali i android je.

zmitjkoe

pre 11 godina

budalastine! i malo dete zna da je iphone superioran u odnosu na bilo koji android. svakog dana ne mogu da se nacudim kolio je ios bolji i zbog cega jos uvek dominantno koristim android.

Bole

pre 11 godina

Mnogi od vas ovdje su probali samo jeftine ("sirotinjske") android uredjaje i zato mislite da nisu stabilni. Naravno. :) Ovdje se govori o High End android uredjajima, da zadnjom android verzijom KitKat, koji cijenom odgovaraju IOS uredjajima. Najvise vas koji kukate na android a sad koristite Iphone, ste imali neku jeftinu android bijedu od tableta ili telefona koji je furao na nekoj starijoj verziji androida. Velika većina je kasnije dobila Iphone od rodbine ili ste skuckali nešto parica pa preko oglasa kupili polovnjak, Iphone 4 ili 4s, koji je kada je pušten u prodaju koštao brdo para i koji sada radi kako tako... :) Mislite da ste sa vašim Iphone polovnjakom osjetili brzine o_O - probajte nexus 5, prodajte to staro govanjce, dodajte malo novaca i kupite stvarno brz i kvalitetan uredjaj - nexus 5.... :)

Milan

pre 11 godina

Evo ja da se oglasim, pošto imam dovoljno iskustva sa Androidom, custom romovima i onim "fabričkim", raznim firmware-ima, root-ovanjima... Koristim Android već oko 3 godine. Čest force close je stara priča, jako često se dešavalo da mi se ugasi neka aplikacija samo dok sam gurao stari Desire HD na romovima 4.1 i 4.2. Na fabričkom romu je situacija bila mnogo bolja, ali sam mogao da koristim samo 2.3 verziju androida, pošto se zvanična podrška tu zaustavila. Sada, od kada imam HTC One, force close nisam video odavno. Desilo se možda par puta od kad ga imam, ali to je zanemarljivo, pošto sam do skoro bio na dirty flashovanom romu koji donosi malo nestabilnosti. Kernel mi je zvanični, sistem blago modifikovan fabrički (ARHD 53), sve radi savršeno. Hoću da kazem, android je prešao dalek put, stabilnost je na vrhunskom nivou. Retke nestabilnosti se dešavaju samo usled loše napisanih aplikacija ili zbog petljanja oko sistema.

Schpelwrcna

pre 11 godina

Ne bih mnogo da komentarisem ali imao sam i jedno i drugo, a vratio sam se ios-u jer meni vise odgovara. sto opet ne znaci da je android los. E sad, upredjivati dva uredjaja razlicitih proozvodjaca i razlicitih performansi mislim da uopste nije merodavno. Kako se moze uporedjivati dual sa quad core procesorom, jedan sa dva giga rama...

Nebojša

pre 11 godina

moj android sa 512mb posle godinu dana polako postaje neupotrebljiv, nista vise ne pomaze... (troll, 01. april 2014 11:38)

To je do tebe ne do telefona i ja imam telefon sa 512 mb imam ga 17 meseci i imam 120 programa instaliranih a ti instaliraj cleen master i očisti telefon a mogao bi i da obriseš neke programe koji ti ne koriste ničemu ili koje retko koristiš sigurno imaš takve koji ti nepotrebno jedu memoriju.

Future

pre 11 godina

Vidim da se cesto komentarise da iphone kupuju zbog "izbacivanja" na sto i dziberluka..e pa odgovorno tvrdim da svako,al' svako ziv ima S4, koji nimalo nije jeftin, pogotovo preko mreze! Danas izlazi reklama za S4, sutra ih svi drze u kaficu na stolu.Tako da je suplja prica da je Iphone prestiz i sl..ja tvrdim da je S4, tj najnoviji samsung koji izadje

Marko

pre 11 godina

Meni se na Nexus 4 jos nije desilo da mi nesto zabaguje ili da se zamrzne na kratko. Na Androidima 4.0 i starijim mi se desavalo svasta, od gasenja aplikacije, do zamrzavanja telefona.

Istina

pre 11 godina

najjaci su ovi sa htc explorerima i tim sepetima kada komentiraju kako im se smrzo, zablokiro itd! kupite pristojan mob pa ce i raditi kako treba. koliko para, toliko i muzike!

Goran Matić -Split

pre 11 godina

Imam Tele2fon V5 na 4.2.2 (Jelly Bean) i do sad mu se nije srušila ni jedna aplikacija... Mobitel je s dvojezgrenim 1.3 GHz procesorom, 1 GB RAM i "Nexusolik" je, što znači da je čisti android bez bloatwarea i svakakvih drugih gluposti koje su tvornički natrpani u Samsunge,LGe...itd. Dobro je optimiziran i na njemu sve "leti" bez greške. Sve to, a i puno više, a platio samo 995 kuna iliti oko 130ak eura u prepaidu.

Nebojša

pre 11 godina

Ja neznam na kojem os-u su aplikacije stabilnije ali mogu da podelim moje iskustvo imam xperiu sa oko 120 programa i slažem se sa delom teksta o igricama imam dve koje se povremeno ruše ali samo pri startovanju srećom kada igra krene nema problema od ostalih programa retko koji ima taj problem koji obično apdejt reši ne uvek dok se ipak većina aplikacija nikad nije srušila a imao sam jedan koji se rušio svakodnevno čak i ako ga ne koristim radio je normalno kada sam ga instalirao a posle apdejta nikad više pa sam ga obrisao.

Grayhund

pre 11 godina

Jedna od bitnih stvari kod pisanja aplikacija za oba uredjaja je upravljanje memorijom. Na IOS-u developer sam mora da brine o tome, tj. ako neki resurs zauzme duzan je da ga oslobodi. Na androidu to radi java garbage collector, automatski bez uticaja korisnika. Ko je jednom submit-ovao aplikaciju na apple store zna da se tu vrse razne provere izmedju ostalog i da li postoji tzv. curenje memorije. Kod google store-a ne postoji nista slicno. Naravno, oba operativna sistema moraju da upravljaju kriticnim situacijama (low memory na primer). Svesti pricu na to kome stabilnije rade aplikacije i koliko se cesto krse je pomalo smesno.

Debeli Jova

pre 11 godina

Android ili iOS? Ne znam, iOS nisam nikad koristio, niti imam nameru. Tri godine sam koristio Xperia Ray sa stock Gingerbread-om, WidgetLocker-om, UCCW-om, i gomilom custom vidžeta, jednom mi je Opera Mini zabagovala, pa sam morao da restartujem telefon. Osim toga, tri-četiri puta se gasio zbog prazne baterije. I to je to.
Trenutnio koristim Xperiu ZR, Jelly Bean 4.2, opet WidgetLocker, Zooper Pro, sve plaćeno legalno, razne aplikacije, itd., za sada apsolutno nikakvih problema nemam.
I nikad mi nije bilo jasno, kako neko može toliko da optereti svoj telefon, da svaki dan mora da ga resetuje. Mada, ko zna, možda samo sporo kapiram ...

misko

pre 11 godina

i ako ne volim apple i koristim android razlike su u stabilnosti i sigurnosti su tako blizu pa nebitne. na kraju stvar ukusa a ne sitnice 1% ovo ono

Economist

pre 11 godina

Brkate babe i zabe. Uporedjujete high-eng ios uredjaj sa svim verzijama android uredjaja, uporedujete oficijalni apple uredjaj za koji stalno izlaze bugfix-ovi sa svim android uredjajima od kojih jace od polovine ne dobije update posle izlaska iz fabrike(a i to sto izadje nije za pohvaliti). Jedino merodavno za poredjenje je nexus linija vs iphone. Ove sve ostalo ne moze da se meri, jer ja kucam ovo sa Telenor touch plus koji kosta 150e(preko telenora za 1 dinar), a iphone kosta 700e, i normalno je da nisam dobio ni 1 update, i da mi se na 400mb rama zatvaraju app.

fikoni

pre 11 godina

zmitjkoe
Da li bi ti zaista zeleo da svi ljudi imaju iphone. To ti je ko sto u s. koreji svi moraju da imaju istu frizuru, kao i njihov predsednik.

Crna Nula

pre 11 godina

Meni na S3 4.3 android puca samo Perfect keyboard Pro tastatura koja zabaguje samo onda kad zakucam brzinom kao nezdrav pa pise da se iznenada zaustavila aplikacija, i onda cekam 7-8 sekundi da odradi debug i pokrene se ponovo. Inace, android masine imam vec 3 godine i nikad nisam imao problema sa spontanim prestankom rada neke aplikacije, a poceo sam da koristim android od verzije 2.1 froyo. Sve to radi kao sat...