Nedelja, 16.03.2014.

IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

Hvala, dobrodosao!
Ma moze se tu svasta vidjeti, pa i te ogromne jahte sa brodovima "podrske". Tu su pored pratecih sadrzaja koliko znam cesto smjesteni clanovi obezbedjenja, inzenjeri, mehanicari i slicno.
Ali vjeruj mi, i to je nista u poredjenju sa nekim jahtama koje dolaze sa helikopterima na palubi, mini-podmornicama za istrazivanje podmorja i za potrebe eventualne evakuacije, natovarene luksuznim automobilima i svakakvim cudima....
Vise lice na velike brodove nego na jahte :)
Cesto prilikom zvanicnog "otvaranja sezone" daju jedan dan za posjetioce kada i mi obicni smrtnici mozemo posjetiti neke od tih jahti i besplatno uzivati u Portu, ali ne znam tacno kada se to organizuje, tj. kog datuma.
U svakom slucaju, zanimljiva atrakcija i za turiste i za stanovnike Tivta i okoline.

@(Mne, 16. mart 2014 13:09)

BRAVO MAJSTORE!!! Nista ne bih ni dodao ni oduzeo. Tri puta sam bio u mne u zadnjih 5 godina a kako stvari stoje eto mene ponovo i ove. Vrlo sam zadovoljan i gostoprimstvom i onim sto se nudi kod vas.

Prosle godine sam bio i u porti. Veoma lepo. Tada je na zadnjem vezu bila vezana neka jahta kojoj se ime ne secam od nekih 70tak metara cini mi se. Najinteresantnije je sto je do nje bio vezan jos jedan brod, malo manji od te jahte, koji je dosta odskakao od ostalih. Kasnije sam saznao da taj brod plovi s tom jahtom kao brod za podrsku. U njemu je nekoliko limuzina, gliseri za zezanje, spa centar i jos sto cuda. Sta ces, nije sve moglo na jahti da stane.

ja bila, videla...lepo, luksuzno...uspesan projekat!
Postoji caka: kupovinom stana u portu dobije se i besplatan vez. Cena stana po m2 je oko 5000eura. Francuska odavno ima problem sa brojem marina i vezova, Italija takodje, tako da mnogi bogati ljudi kupuju stanove da bi dobiili vez...

pre 10 godina

@Šumadinac Dodaj, prijatelju, jos koju nulu na tu cifru. Ne mozemo da zamislimo koliko para imaju ljudi koji tamo imaju vezove.

Juzer

Teuta je ime ilirske kraljice čije je sedište vladavine bilo na mestu sadašnjeg Risna (Rhizon, st.Grčki ili Risinium, Lat.)
Ostali rezidencijalni objekti takodje nose ženska imena poznatih ličnosti iz istorije Crne Gore (Zeta, Ozana, Ksenija...)

pre 10 godina

Šumadinac, ne treba ti par miliona evra, ja prodajem stan na 50m od Porta mnogo jeftinije, a po Teuti je nazvan Tivat, tu joj je bio letnjikovac.

Nadam se da cemo i mi u CG i vi u Srbiji napredovati i bolje zivjeti.
A sto se "paradajz-turista" tice, vjeruj ti meni da je nama koji zivimo na primorju i u CG uopste (bar vecini nas), mnogo milije vidjeti turiste iz Srbije, makar dosli puni paradajiza i luka, nego one Ruse, Njemce, Svajcarce i ostale koji dolaze "natovareni" ogromnim kolicinama novca. Sladje nam je od njih uzeti novac, to je mislim i logicno, ali pricati, druziti se i sprijateljiti se mozemo samo sa onima koji su nam najslicniji po mentalitetu, a to su gosti iz Srbije. A pored toga, znamo i mi kako je skupljati cijele godine i cesto odvajati od usta da bi sebi nekako priustili odmor negdje. Isto su radili i nasi roditelji (mladja sam generacija), isto cemo i mi za svoju djecu.
Tako da ste dobrodosli i bicete dobrodosli uvijek, nebitno da li dolazite u luksuznim automobilima ili sa paradajzom, jer covjek voli brata i kad je bogat i kad nije, zar ne?

@zule
Teuta je bila ilirska kraljica koja je osnovala gradic Risan u Boki Kotorskoj. Sada je to mali grad ali tada je bio prestonica Teutine drzave i veoma vazan grad.
Teuta je izvrsila samoubistvo kada nije mogla da se odbrani od rimske invazije, a i danas postoji legenda o cuvenom blagu koje je sakrila u duboku pecinu nadomak Risna.
Mnoge ekspedicije trazile su to blago ali ga nisu nasle jer nikada nisu uspeli da dodju do kraja ogromne duboke pecine. Samo se zimi, u doba kisa, kada iz te pecine izlazi voda i formira vodopad, u vodi mogu (retko) pronaci novcici iz vremena u kojem je zivela Teuta... tako da legenda i dalje zivi.

pre 10 godina

Svi rade, svi su se prilagodili 21 vku, samo Srbi ne samo da stoje nego se vracaju u 18 vek. Mora da je opet neko drugi kriv, kao i uvek.

pre 10 godina

Ajmo sad negativni i zajedljivi komentari nas Srba malo da vas vidim ... Bravo braco Crnogorci, samo tako nastavite, nije sve ovo tako lako, prosto i jednostavno jasno nam je sve ali samo napred, naravno da tu ima i malo muljavine, muvaze, leva ruka - desni dzep, malo pranje novca ali ... gde i u kojoj vecoj investiciji na svetu nema svega toga ... samo napred ... pa nam svima svane jedog dana da svi bolje zivimo i da saradjujemo da stvaramo neku bolju, lepsu i bezbrizniju buducnost za sve, danas su u Srbiji parlamentarni izbori, ko god da ih osvoji i omoguci vecinu u Skupstini Srbije i formira Vladu Republike Srbije zelim uspesan rad na stvaranju nekih boljih zivotnih uslova za sve gradjane Srbije. Braco Crnogorci oprostite nam na paradjiz turizmu, voleli bi smo i mi da ne secamo odavde luk i kropir ... ali ... nadam se da ce sa novom Vladom koja god da bude biti bolje i da necemo vise morati da nosimo krompir i luk u gepeku vec da dolazimo ko i svi ostali normalni gosti na more ... nece to da bude preko noci ne moze, jednostavno ne ide to tako lako ali malo po malo, investicija po investicija, radno mesto po radno mesto ... i sve ce doci na svoje mesto gde bi u normalnoj drzavi trebalo da bude ... mozda sam veliki optimista ... ne znam ...