Subota, 18.01.2014.

10:35

Pogledajte plan za novu "Jugu"

Portal "Beobild" istraživao je šta se desilo sa rekonstrukcijom hotela "Jugoslavija", da li će projekat konačno oživeti i šta ga je kočilo do sad.

Izvor: Beobuild

Pogledajte plan za novu "Jugu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

PITANJE __ PRIORITETA

pre 11 godina

Drago mi je da će Beograd nadam se u izvesnoj perspektivi dobiti moderni urbanizam koji priliči svetskim metropoloma. I projekat "dunavska kapija" i "Beograd na vodi" imaju svoju opravdanost u budućnosti. Bolna tačka je naša birokratija "ima se vremena", apsolutno odsustvo svake odgovornosti. Praktično se Beograd okreće turizmu bez iole vidljivih tragova ozbiljnog ulaganja u primarnu proizvodnju. U razvoju ekonomije jedne zemlje primarno se kreće od moderne infrastrukture i proivodnje na zdravim osnovama da bi ljudi u zemlji gde je privreda dovedena do kolapsa živeli životom dostojnim čoveka. Sihrono sa razvojem privrede i dizanja standarda građana razvija se hotelijerstvo i uslužne delatnosti. Da li iko zna i jednu ozbiljnu fabriku ne samo u Beogradu već širom Srbije koja posluje na dugoročno stabilnim osnovoma? Hoćemo li graditi u nedogled čekajući birokratiju velelepne hotele i molove, a razvoj privrede u nedogled ostavljati ad akta? Mislim da se radi o potpunoj zameni priorireta razvoja i Beograda i generalno države Srbije. Voleo bih da grešim. Šta obični građani Srbije imaju od velelepnih zdanja (sve svojim prirodnim tokom), gledajući bogatu svetsku klijentelu u velepnim zdanjima a sa druge strane pustoš privrede i more socijale? Naravno da mi je drago da Beograd, cela Srbija dobije izgled moderne države, ali sa aspekta odgovornosti (uključujući i moderan izgled hotela Jugoslavija), stalnim prolongiranjem problema ovo je stihija a ne planski razvoj.

Jelena

pre 11 godina

So-flo: "A gde ste čuli tu "informaciju"? Od komšinice na kafi? Ili ste sanjali? Ne petljajte se u stvari koje ne znate!" Nisam cula od komsinice, to se pricalo u Beogradu u doba dok je jos stajala kao kostur. Nisam se obratila publici na kongresu arhitekata, da bih izazvala tako agresivan i nevaspitan odgovor; postoje i reci "nisi u pravu", "nije tacno" itd.Takva agresivnost prema nepoznatoj osobi ukazuje na neko duboko licno nezadovoljstvo koje nema drugi ventil za praznjenje.

srbin

pre 11 godina

Ruzno nesto i nestabilno bas kao i Jugoslavija.Ko je video tako nesto nazvati hotel?Nebi tu prenocio da daju dzabe sobu,veceru,flasu viskija i "pevaljku". Bolesno.

Duci0167

pre 11 godina

Pa Arapi ovo rade (ako) prvo zbog svog profita pa ako mozemo da se ogrebemo ok. Ne vidim nista sporno. Ako su procenili da ce biti poseilaca i para sta da vam kazem. Sto bi ulagali u fabrike kad se zna ekonomija i kakav nam je izvoz (nemamo kome). Mada,sve mi smrdi na predizbornu kampanju al ajde ... Rezultatima ce se znati sta i kako.

Prpa

pre 11 godina

Kakvi hoteli, trzni centri itd. Srbiji je geografski polozaj glavna za konkurentnost zemlje, samim tim pare treba da ulazemo u saobracajnu infrastrukturu u kojoj zaostajemo sa svim zemljama evrope.Tako cemo povecati, efikaasnot u protoku robe, produktivnost itd. Pa onda nek renoviraju hotele i grade trzne centre kolko hoce...

SSSS

pre 11 godina

Kakve su to gluposti u kometarima da se na obalama reka nigde ne grade soliteri nego se drži samo zelenilo i šetališta.
Npr Vankuver na samoj obali okeana ima fantastične solitere, postoji i marina, na samoj obali postoji šetalište ali odmah iza su stambene zgrade sa ekskliziva stanovima, malo dalje iza toga centralne ulice down town-a prepune visokih i impozantnih solitera.
U Portlandu npr koji je na obali 2 velike reke također sam video delove grada sa visokim soliterima.
Na Nijagara vodopadima tik iza vodopada na onom brežuljku uzdiže se nekoliko impozantnih hotela u soliterima ...
Samo kod bas bi ovde trebalo da budu široki veliki parkovi, ogromna šetališta sa stazama za bicikle i šetnju onako da se uživa, a sa druge strane vapimo za investicijama. Nažalost gospodo oni koji investiraju u hotele gle čuda žele da ih prave baš tamo gde je atraktivno a to obala reke jeste. Mi bismo više voleli pored reke šetalište a hoteli u soliterima da budu npr negde malo iza Leštana prema Grockoj da ni hoteli ni njihovi gosti ne smetaju nama Bograđanima da uživamo u čarima i lepotama reka, ali nažalost to nije moguće.

Km

pre 11 godina

Projekti su jedno, zivot drugo. Neuporedivo skromiji projekat je osmisljen u reziji Pavlicica, bivseg DS gradonacelnika NS-a. Radi se o prostom uredjenu trga Republike i Riblje pijace. Nacrti napravljeni, realizacije nikada. Jedina razlika je sto je tada barem bio raspisan konkurs, a sada cak ni toga nema.
Ne znam, nisam neki cinik, ali svi koji veruju u ove megalomanije su naprosto piglu.

Aleksandar

pre 11 godina

Deo hotela (44 sobe) je obnovljen i u funkciji je, sobe su potpuno renovirane, sa pogledom na Dunav. Nova recepcija je zaista predivna, sa plavo-belim tonovima (prvo sam mislio da je neki bazen, spa ili wellness centar), glavni ulaz je pored onog restorana (Diner), dok sa zadnje strane postoji kazino sa azijskim restoranom, tako da deo zgrade ipak funkcionise. Zalosno je da cela zgradurina zjapi prazna dok se Grci ne dosete da je konacno obnove i prilagode nameni.

Maca

pre 11 godina

E, @ Verice, to sve i rade raznj prostaci koji su od septickih jama preskocili u Beograd koji mrze, i pljuju ga i bukvalno. Turska kasaba, a sada i arapska, ko hoce nesto drugo nece ga docekati u Srbiji niti u Beogradu.

so-flo

pre 11 godina

@Jelena:
"Jeste, samo sto originalno resenje nije bilo za hotel, nego za sediste Kominterne."
A gde ste čuli tu "informaciju"? Od komšinice na kafi? Ili ste sanjali? Ne petljajte se u stvari koje ne znate!
Hotel Jugoslavija projektovan je kao hotel nakon jugoslovenskog konkursa za hotel 1947. godine i bio je jedna od prve dve započete građevine na Novom Beogradu posle Drugog svetskog rata. Već to bi bilo dovoljno da bude pod zaštitom, da i ne računamo kvalitet arhitekture. Završen je tek dvadeset godina kasnije, ali projekt ni tada nije bio zastareo, a i danas je daleko iznad većine aktuelne "arhitektonske" produkcije, koja ima veze s arhitekturom samo utoliko što je projektuju (loši) diplomanti arhitektonskog fakulteta. U pravu je komentator koji kaže da su Jugoslaviju projektovali "doktori arhitekture" u poređenju s tezgarošem koji je napravio ove rendere. Čitav potez duž Dunava od Hotela Jugoslavija do MSU bi u svakoj normalnoj zemlji odavno bio zaštićen kao kulturno nasleđe, ali u Srbiji je to simbol omraženog socijalizma kome treba zatrti svaki trag. Jer kockarnice, splavovi i šoping molovi poput onog "remek-dela" uz bivši CK su baš ono što narodu treba.
No od ove strahote verovatno neće biti ništa. Grad na vodi, Generalštab, Jugoslavija, šeici, Trump... pa u krug do sledećih izbora. Što bi rekli jugonostalgičari, "ovi ne umeju ni da poprave ono što je Tito sagradio". (Mada, gradilo je dvadeset miliona Jugoslovena i nekolicina vrhunskih arhitekata, a ne Tito.)

SimonR.

pre 11 godina

Na samoj, ali na samoj obali reke, na zelenom pojasu, preko puta rezervata ptica (Ratnog ostrva) graditi ovavke i ovolike betonsko-staklene nebodere od 30-40 spratova?!? Kome uopšte pada na pamet koncept hotel „Juga“ izmedju 2 betonska solitera a la zgrada SKJ na Ušću? Ova ideja je jedan od najtužnijih primera urbanističkog vandalizma koji će zadesiti Zemun i Kej.
p.s. I molim komentatore da ne brkaju babe i žabe - splavove i nebodere. Splavovi su privremeni objekti i postoji način (ako postoji dobra volja i interes grada) da se uklone. Jednom sazidane kule „nesrećnice“ na Keju ostaju kao trajan primer nedostatka urbanističke vizije Beograda i kulturalnog skorojevićstva s početka 21. veka.

AlekS

pre 11 godina

Hoteli se i ne grade za lokalce vec za goste. Kada bi se rukovodilo tom filozofijom u Dubaiu se ne bi nista izgradilo jer velika vecina lokalaca jedva prezivljava na socijali.
(AlekS, 18. januar 2014 16:34)

Naravno. Gradice se za bogate arape koji ce se tu zabavljati u novoj pokrajini svog kalifata.
(evropski bangkok, 18. januar 2014 17:44)

Ma neeeee, gradice se da bi nasi ljudi imali posao, hiljade njih, da bi ih nasi seljaci hranili i da se na karti sveta pojavimo sa necima modernim za pokazivanje a ne nakazama od objekata podignutih u poslenje vreme.

EU Citizen

pre 11 godina

Hvala bogu da neko hoće da uloži pare i da napravi jedan reprezentativni objekat na reprezentativnom mestu, a ove komunjare i kvazieksperti koji sa potcenjivanjem govore o Bangkoku, Dubaiju ili Kazahstanu (pretpostavljam da misle na Astanu) trebalo bi možda malo da putuju i da vide kako ti gradovi zaista izgledaju, Beograd je rupetina u odnosu na sve njih. Mene je, kad putujem po Aziji i vidim ogromne zgrade, prelepu modernu arhitekturu i ekskluzivne tržne centre uvek sramota što sam Evropljanin, sa kontinenta na kome su bolesne levičarske ideologije osudile na ekononsku stagnaciju i dale svakoj maloj zavidljivoj šuši i mišu koja u životu nije uspela da sazida ni kućicu za psa nekakvo pravo da se meša u to šta će ljudi koji su za rođene pare kupili zemljište na njemu da podignu.

Verica

pre 11 godina

Umesto sto pricate tu o kulama i gradovima svaki dan koji se ujedno ne prave za nas koji nemamo ni za leba bolje bi bilo da ulozite novac u bolji kvalitet zivota.

Ljudi umiru od raka jer neko ne moze da iz grada izmesti pojedince koji zive na necivilizovan nacin i pale gume i time truju citave generacije nase dece kancerogenim materijama
Kucici nas napadaju po ulicama.
Vodovod nam je primitivan, Uvedite ultraljubicasto zracenje vode kao u civilizovanim zemljama umesto sto nas trujete Hlorom.
Pruzite deci besplatan sport, olaksajte ljudima zivot i poslovanje i pomozite da stanu na noge i prehranjuju porodice umesto sto cinite sve da ih satrete i oterate iz zemelj kako bi Vama sacici nabedjenih VIPovaca bilo idealno za zivot.

Ima mnogo bitnijih stvari koje treba resiti za gradjane ovog grada i Srbije posto Vas oni hrane i placaju poreze i sve dazbine koje ste im nametnuli ili ste to zaboravili.

Jel treba jednim bojkotom i blokadom grada i svih institucija da Vas podsecamo ko je brojniji i u pravu?

AlekS

pre 11 godina

@AlekS Slažem se da se hoteli grade za goste, ali izjava da lokalci u Dubaiju jedve preživljavaju na socijali je više nego smešna. UAE su jedna od najbogatijih zemalja na svetu, sa izuzetno bogatim lokalnim stanovništvom. Raspitajte se kolike su plate tamo za lokalce, plus su mnogi suvlasnici firmi.
(dubai, 18. januar 2014 17:49)

Ziveo i radio tamo 6 godina te nije potrebno da se raspitujem. "Lokalaca" ima oko 300.000. Od tog broja ili oko 50 porodica, su na neki nacin vezani za vladaoca i sa njime upravljaju emiratom. To su ti o kojima vi govorite, bogati i besni. Ostali, koj zive u sirotinjkim cetvrtima grada Dubaia i u pustinjskim selima, imaju standard jugositocne Srbije i kursumlijskog kraja. Daleko od onoga sto Mira Adanja Polak prikazuje u svojim emisijama.

Mika

pre 11 godina

Ma najbolje da dovuku pesak i naprave neke dine okolo, da ti mnogobrojni gosti imaju dasak rodnog kraja kada ih uhvati nostalgija. Pacove naravno nece da diraju iz istog razloga. Ovo mogu da podrzavaju eventualni stanovnici tzv "Seseljgrada" (Zemunxi znaju o cemu pricam), koji su na slican nacin, protivzakonito, dolazili do svojih sklepetina.

Aleksandar

pre 11 godina

U malo većoj širini objekta treba u samom dunavu napraviti uredjenu marinu za brodove do 7m dužine.Dubina marine od obale ne treba da bude veća od 40m i 4-5 prilaznih staza iznad vode.
S poštovanjem

ovo je kraj

pre 11 godina

izgleda da ce cela srbija postati samo beograd, tj bg pasaluk, ne ulaze se nista u centralnu srbiju, tako da ce narod i dalje da bezi sa sela i manjih gradova u bg; ovo je sramota koliko ne volimo svoju zemlju i koliku nesposobnu politicku elitu imamo

Istraga

pre 11 godina

Kao prvo. Po nasim zakonima, generalnom urbanistickom planu i prostornom planu Beograda NIJE DOZVOLJENO graditi ovako visoke zgrade zbog sigurnosti stanovnika Beograda.

Otvoreno Vas pitam novinari KO KRSI ZAKON OVDE.

Pustite te lepe projekte i kako bi trebalo da izgleda nesto. Svi znamo da su makete uvek daleko od istine i realnosti.

Zasto se u ovoj zemlji dozovljava sve strancima i uslisava svaka njihova zelja. Trebali bi da ispitate ko je ovde uzeo novac na ovome ako ste vec novinari umesto sto pisete hvalospeve o ovakvoj grdosiji koja ce zaklanjati pogled svim Beogradjanima a mozda ih u buducnosti i ugroziti.

Prijatelj

pre 11 godina

samo bre kenj..e. vama nista ne valja i svemu nalazite mane. Zasto da se ruinirani objekat ne dovede u red? Zasto ne soliteri, kao u kraju ih vec nema? Nema ih od kraja 70.tih - tacno! treba da se zapitamo zasto... podrzavam progres, a ovaj projekat to svakako jeste. Kome smetaju soliteri nek se preseli van grada gde nema popodnevne senke od visokih zgrada.

ij o k e r

pre 11 godina

nadam se da neko misli o rukavcu ispred hotela, da ga rascisti od silnih nehigijendkih splavova, potonulih burica I ko- zna sve cega ne , kao i da se napravi jedna moderns marina, da se pocne s savremrnim koriscenjem tog bogom datog "ratnog ostrva"- koje bi trebalo prekrstiti u"ostrvo mira"...za buducnost I nove narastaje...?

Ilija

pre 11 godina

Na obali reke se vise nigde ne prave gigantski poslovni i stambeni centri, to je setaliste i zelena zona u svakom gradu koji ne prodaje sopstvenu buducnost. Pa gde ce ljudi citavog iz ostatka grada izaci da prosetaju, da osete vodu, a leti da dalje od gradske buke osete nesto cistiji i prijatniji vazduh? Taj prostor je za sve, ne samo za neke, a definitivno nije za kupovinu ili kancelarije. Ostala prica nema veze zato sto na perfidan nacin insinuira da standardi izgradanje koji vaze u ostatku grada vaze i na samom keju. Hotel Jugoslavija je bas zato zamisljen da bude jedini veci objekat na citavoj desnoj obali Dunava, i tako treba i da ostane. Ne znaci da je njegovom gradnjom citav taj plac automatski pretvoren u poslovnu zonu, i da nadalje svi imaju dozvolu da tu dodaju sta im padne na pamet. Treba ga rekonstruisati i to je sve. Ako se ovo dopusti uskoro ce napraviti "biznis dogradnju" i na Zemunskom keju.

Borcha republika

pre 11 godina

@muamua
Prvi semafor posle ex-Kineske ambasade, sada Japanske je granica sa Novim Beogradom (to ti je preko puta Aeroinzenjeringa ili ti 063Mobtela). Kada se bude Vojvodina otcepila, hotel ide nama Zemuncima a vi onda mozete samo da lajete!
(dps, 18. januar 2014 14:51)

Vojvodina kad se otcepi - ne daj boze dugog cekanja - sve od Save i Dunava ce mahati baj, baj.

evropski bangkok

pre 11 godina

Hoteli se i ne grade za lokalce vec za goste. Kada bi se rukovodilo tom filozofijom u Dubaiu se ne bi nista izgradilo jer velika vecina lokalaca jedva prezivljava na socijali.
(AlekS, 18. januar 2014 16:34)

Naravno. Gradice se za bogate arape koji ce se tu zabavljati u novoj pokrajini svog kalifata.

dubai

pre 11 godina

@AlekS Slažem se da se hoteli grade za goste, ali izjava da lokalci u Dubaiju jedve preživljavaju na socijali je više nego smešna. UAE su jedna od najbogatijih zemalja na svetu, sa izuzetno bogatim lokalnim stanovništvom. Raspitajte se kolike su plate tamo za lokalce, plus su mnogi suvlasnici firmi.

kukuruz

pre 11 godina

Sa ovim projektom, i tzv Beograd na vodi, Beograd sigurno cementira svoju civilizacijsku poziciju na Bliskom Istoku. Ovo nema veze ni sa urbanizmom ni sa arhitekturom ni sa upravljanjem prostorom, jednostavno zgrabi zemljiste i udri. Zgrada hotela Jugoslavija vredan je objekat svog vremena (internacionalni stil moderne arh.), arhitektura koja se predlaze je Kazahstan u pokusaju. Ali grad je slika ljudi i civilizacijskog nivoa, od toga ne moze da se pobegne.

AlekS

pre 11 godina

bg ce postati grad luksuznih hotela, a proscna plata 400e.smeh
(g, 18. januar 2014 13:59)

Hoteli se i ne grade za lokalce vec za goste. Kada bi se rukovodilo tom filozofijom u Dubaiu se ne bi nista izgradilo jer velika vecina lokalaca jedva prezivljava na socijali.

vasilije knzevic

pre 11 godina

Ideja renoviranja hotela "Jugoslavija"je izvanredna ali ne treba podlegnuti greskama i od
neobicno ukusnog projekta napraviti ruglo.Ukoliko se zeli praviti neki dodatak onda on
mora da bude tacno odredjenih linija kao originalni nacrt.Dvije kule na krajevima su dobra
ideja ali one moraju zadrzati prostu fasadu bez nekih"modernistickih" kreacija.Njihova visina
se moze odrediti jednostavnim poredjenjem minijature.Hotel "Jugoslavija",originalni,zadivljuje
svojom prostotom i izvanrednim ukusom sto je tesko naci u savremenoj arhitekturi.Osim toga
zemljiste,predio,na kome je ta gradjevina podignuta je od neobicno ukusne integracije.To se ne
moze reci za Muzej moderne umjetnosti koji je potpuno "out of place".Ne treba zaboraviti da bi
kule ,jednostavne"fasade bile jeftinije i mnogo lakse za izgradnju.Pogled sa Kalemegdana je vrlo
vazan i vezan za projekat.Sto se tice imena njega nije portrebno mijenjati. Kempiski je poznato
ime ali kod mnogih zadrzava negativna osjecanja.Kada sam prvi puvi put posjetio Amsterdam
i primijetio ime "Grand Hotel Kempiski"prvo sto mi je palo na pamet jeste da to ime kvari utisak
o tom gradu.Jedino sto mi je pako na pamet jeste da je ta gradjevina podignuta od novca rusko-
poljskih emigranata poslije Oktobarske revolucije. Ne znam da li ce bilo kakav uticaj imati moj
komentar ali smatram da je potrebno slusati one ljude za koje je izgled Beograda vazan.
vasilije knezevic 18 jan. 2014

Jugoslava

pre 11 godina

Gospodine Rajačiću zavrtelo vam se u glavi od silnog spinovanja! Ovakva 'promocija' jedne, u najbolju ruku osrednje arhitektonske ideje, vređa svakoga ko još uvek pomalo razmišlja.

ups

pre 11 godina

"kakvi planovi" a Knez Mihajlova ko ruglo sa jos uvek 50% praznih lokala
zasto bar tu nije sve popunjeno i u punom sjaju
Kako to glavno setaliste sa oronulim fasadma i praznim lokalima a ovde ce biti exluzivni brendovi
neko laze i skuplja poene na pricu u koju ce ljudi izgleda opet poverovati
Ko ce tu kupovati sa prosecnom platom 30000din.

dps

pre 11 godina

@muamua
Prvi semafor posle ex-Kineske ambasade, sada Japanske je granica sa Novim Beogradom (to ti je preko puta Aeroinzenjeringa ili ti 063Mobtela). Kada se bude Vojvodina otcepila, hotel ide nama Zemuncima a vi onda mozete samo da lajete!

dukaPPS

pre 11 godina

A koji ste program koristili da nacrtate ovo? Mislim, ako je ovo boja recne vode a pogotovu Dunava i to medju splavovima koji plivaju u djubretu onda stvarno svaka cast!!

Vasilije

pre 11 godina

Prava mafijaska arhitektura, podvodjenje Beograda pozlacenim tipovima na uslovnoj slobodi. Podrska strucnjaka i institucija nikada ne nedostaje, samo je pitanje cene. Prethodno ih naravno treba dovesti na ivicu egzistencije, a onda pocinje kanibalizam .... Bljak!

AnaM

pre 11 godina

Meni se ovo ne dopada dizajnom, mislim da to moze mnogo lepse da se "ukroji",a prosto ne mogu da verujem da je tolika hotelcina neophodna i da moze da popuni kapacitet?! Smrdi na lagarije

Zoro

pre 11 godina

Reci i crtezi su jeftini a prava gradnja je skupa. Nema od toga nista. Uzgred mogli bi da promene naziv hotela, u Zagrebu i Ljubljani ne postoje ulice i gradjevine sa tim imenom. Iako su oni mnogo dobili a mi sve izgubili. Paradoks glupih.

Jelena

pre 11 godina

Maksimilijan: "arhitekte originalnog rešenja doktori za ovu malu decu"
Jeste, samo sto originalno resenje nije bilo za hotel, nego za sediste Kominterne.
Ma kakvi soliteri, Beogradjani bi hteli da im se gradi u stilu baroka..ili, jos bolje, rokokoa!

dzo

pre 11 godina

Hajde ovako, prvo da poradimo na fabrikama, otvaranju novih radnih mesta kako bi ljudi imali od cega da zive, zatim da poradimo na natalitetu kako bi imao ko da zivi u nasim gradovima, a onda da za to novo stanovnistvo gradimo visespratnice i uopste delove gradova. U suprotnom, gradicemo samo gradove duhova.

Bre!

pre 11 godina

Na stranu sto su sve ovakve price samo kampanja pred izbore nesto drugo mi smeta, a to je da po svakom novom planu bilo gde u Srbiji kad se nesto gradi obavezan je shoping mol!?Odakle to? Sta ce nam toliko toga? Kako to uopste uspeva da opstane kad je ova zemlja toliko siromasna? Ko kupuje tamo?
Mozda ipak zemlja nije siromasna, samo novac nekako ne stize do vecine gradjana?

sremac kontraš

pre 11 godina

Izinite, samo jedna stvar! Jel ovo plavo na slici Dunav?? Samo neka Dunav bude tako plav po projektu a za solitere mi je svejedno.

goran

pre 11 godina

Ma sve je to bio politicki marketing tadasnje vlasti, kao i projekat "Beograd na vodi" danasnje. A narod gladan,bedan,nezaposlen...Sjasi Kurta,da uzjase Murta!

Stros kan

pre 11 godina

@muamua....mislio sam da si u pravu ali ipak otisao da proverim. Medjutim Munze je u pravu Hotel je na teritoriji Zemuna. Granica ide malo čudno ali se ipak moralo voditi racuna obzirom da Beograd niti.jedan deo svojeg atara nije dao za NBG dok su Munze i Bezanija bogami orobljeni

modesty

pre 11 godina

Dok citav svet ide u ekolosku izgradnju, mi projektujemo Twin Towers i gromade metala. Trebamo se ugledati na Hong Kong, oni prate da sve bude u skladu sa feng shuijem, barem da usklade i izbalansiraju energije izmedju gradjevina i prirode/topografije, i rezultati su odlicni. Em su bogati, em imaju veoma zadovoljno stanovnistvo. A veoma su urbani i imaju mnogo izgradnje pored vode.

Maksimilijan

pre 11 godina

I sad mi treba da budemo impresionirani time, i da padamo u nesvest, dok nam se grad polako pretvara u Dubai šta li!? Zašto svaka nova građevina u Beogradu mora prvo da vas asocira na tržni centar?! Totalno ne kreativno!! Hotel takav kakav je bio ne treba menjati jer su arhitekte originalnog rešenja doktori za ovu malu decu koja su se tako neuspešno poigrala sa ovim novim planom!! Čak je i Dunav na vizuelnom prikazu nešto mnogo plav, kao Karibi, fale još samo palme pored, totalni kič!!

badz

pre 11 godina

“Radi se o izuzetno profesionalnim i situiranim ljudima, dobro poznatim u svetu nekretnina, jer su razvili preko million kvadratnih metara nekretnina u poslednjih 10 godina. Među njima su vlasnici brojnih svetskih hotela, molova i rezidencijalnih projekata”, tvrdi Rajan Rajačić, predstavnik investitora.

Firma Danube Riverside nema ni web site niti je iko cuo za nju. Neka gosp. Rajacic obelodani ko stoji iza ovoga, ko su ti "profesionalni i situirani ljudi"? Za sve ove godine su znali samo da naprave ruglo od kockarnice.

Ovaj tender treba ponistiti i dati hotel nekom ozbiljnom svetskom lancu hotela, koji ima reference - sto trenutni vlasnici ocigledno nemaju. Smrdi na cisto pranje para.

J

pre 11 godina

Hotel i kazino... sta drugo moze da radi u ovoj nesrecnoj zemlji gde niko nista ne radi i svi zive od rasprodavanja onoga sto su generacije nasih predaka stvarale.

100 metara somota....

pre 11 godina

Ta "nova" kockarnica tu stoji 7 godina, a deca nit u nju mogu da uđu nit je njima namenjena. Bolje vi gledajte šta ćete sa kladionicama - u njih se ulazi na školskom malom odmoru... Poslao me tata da mu uplatim tiket... Kempinski svake dve godine objavljuje da je kupio "Jugu", a u njoj ni ekser nije zakucan. Dokle laži nije mi jasno. Do izbora, verovatno.

Dusan SF

pre 11 godina

u ove rendere (slike) je ulozeno $0,
poredjena radi, kada se radi neki ozbiljniji konkurs, a bogme i marketing za ovakve objekte, nije neuobicajeno da izrada samo jedne od ovih slika kosta i do $10.000

aumaum

pre 11 godina

@muamua
Granica izmedju Zemuna i Novog Beograda ide ulicom Dzona Kenedija do Bulevara Nikole Tesle, pa tim bulevarom ispred holela Jugoslavija. Posle hotela granica ide na Dunav. Tako da ako u poslednjih nekoliko godina nisu pomerali granicu, hotel Jugoslavija jeste na teritoriji Zemuna.

Jim Jefferies

pre 11 godina

Ovo je, nažalost, uobičajena developerska konfekcija 21-og veka. Što je najgore, ovo neće ovako ni da izgleda, pošto se radi o prvim renderima. Civilizacijski momenat je doveo do toga da moderni gradovi sve više liče na parfimerije- zgrade su nemogućih oblika, samo zato što kompjuteri to dozvoljavaju; zajedničko im je da nikom ne trebaju i da se ne zna od čijih para se prave; arhitektura se svela na industrijski dizajn, forma više ne prati funkciju, a stilovi su odavno zamenjeni trendovima;?zgrade više ne stare, već raspadaju. Žalosno je što se krenulo sa uništavanjem nečega što predstavlja manifest Moderne, jedinstvenog urbanističkog poteza u kome se nalaze neki od arhitektonskih bisera koje je Velika država napravila: hotel Jugoslavija, SIV, Muzej savremene umetnosti... Koga zanima niska silueta sa kulom, može slobodno da pogleda zgradu Banovine u Novom Sadu, cigla i malter, ali kakva...

konkurs

pre 11 godina

Veoma ruzan i neprikladan projekat nestrucnog lica koji ovakve tezge moze da prodaje skorojevicima po Rusiji.
Danasnja arhitektura i urbanizam su daleko odmakli, pa novi kupac treba to nekom ozbiljnom iz razvijenog sveta da posalje da uradi.

Horor!

pre 11 godina

Ruzno, ruzno, ruzno ... i krajnje nepotrebno u Beogradu!
Kao sad ce svi da polete da stanuju/rade bas u tim ogromnim solitercinama i bas u komsiluku hotela, sa sve kockarnicom? Ma da. Ni mnogo "humanije" gradjen Belville ne moze da nadje stanare.
Jedina uteha je sto od ovoga nista biti nece, kao sto ni kula bliznakinja TC Usce nikada nije sagradjena!

miodrag

pre 11 godina

ovo je najlakse.Platis render nekoliko stotina eura a onda zamajavas narod godinu dana i vise.Tako ce isto i biti sa Beogradom na vodi,IT centrom ,poljoprivredom...

ajmo ajde

pre 11 godina

pustite vi to...sklonite vi splavove sa obale jer od njih se ne moze ziveti...auu cekaj pa ne smete da im se suprostavite jer ste obecali da ih necete dirati...

sasa jokic

pre 11 godina

Miroslav@ Ti bi radije gledao ove "vizure" u vidu splavova?! Dosta bre vise sa srednjovekovnim razmisljanjem i kojekakvim glupostima o zastiti ovog rugla od grada. Pustite prave profesionalce da nam srede ono sto smo decenijama upropastavali!

Munze

pre 11 godina

Zemuncima je muka od ovakvih priča! Nagledali smo se crteža i skica poslednjih DESET godina a hotel Jugoslavija je isti kao posle bombardovanja 1998!! ODUZMITE FOLIRANTIMA DOZVOLE I PONIŠTITE TENDER - DAJTE TRAMPU ILI ARAPIMA ILI BILO KOME SAMO NE OVIM ŠTO PIŠU SAOPŠTENJA A NIŠTA NE RADE!!!

Pera

pre 11 godina

Voleo bih da se i ovaj hotel sredi, medjutim ovo su opet mastarije pred izbore. Evo pogledajte sajt kempiskog, u "Upcoming Openings" nekada je bio Beograd ali ga vise nema!
http://www.kempinski.com/en/hotels/destinations/

ceva

pre 11 godina

Fuj. Ulica gladnih + dve nove kockarnice (do osnoivne skole ima manje od 100m a druga je malo dalje ima 200m) + dva cudovista. Samo da ne zaborave lift kao spanci.

miodrag

pre 11 godina

ovo je najlakse.Platis render nekoliko stotina eura a onda zamajavas narod godinu dana i vise.Tako ce isto i biti sa Beogradom na vodi,IT centrom ,poljoprivredom...

Munze

pre 11 godina

Zemuncima je muka od ovakvih priča! Nagledali smo se crteža i skica poslednjih DESET godina a hotel Jugoslavija je isti kao posle bombardovanja 1998!! ODUZMITE FOLIRANTIMA DOZVOLE I PONIŠTITE TENDER - DAJTE TRAMPU ILI ARAPIMA ILI BILO KOME SAMO NE OVIM ŠTO PIŠU SAOPŠTENJA A NIŠTA NE RADE!!!

ceva

pre 11 godina

Fuj. Ulica gladnih + dve nove kockarnice (do osnoivne skole ima manje od 100m a druga je malo dalje ima 200m) + dva cudovista. Samo da ne zaborave lift kao spanci.

badz

pre 11 godina

“Radi se o izuzetno profesionalnim i situiranim ljudima, dobro poznatim u svetu nekretnina, jer su razvili preko million kvadratnih metara nekretnina u poslednjih 10 godina. Među njima su vlasnici brojnih svetskih hotela, molova i rezidencijalnih projekata”, tvrdi Rajan Rajačić, predstavnik investitora.

Firma Danube Riverside nema ni web site niti je iko cuo za nju. Neka gosp. Rajacic obelodani ko stoji iza ovoga, ko su ti "profesionalni i situirani ljudi"? Za sve ove godine su znali samo da naprave ruglo od kockarnice.

Ovaj tender treba ponistiti i dati hotel nekom ozbiljnom svetskom lancu hotela, koji ima reference - sto trenutni vlasnici ocigledno nemaju. Smrdi na cisto pranje para.

Pera

pre 11 godina

Voleo bih da se i ovaj hotel sredi, medjutim ovo su opet mastarije pred izbore. Evo pogledajte sajt kempiskog, u "Upcoming Openings" nekada je bio Beograd ali ga vise nema!
http://www.kempinski.com/en/hotels/destinations/

Jim Jefferies

pre 11 godina

Ovo je, nažalost, uobičajena developerska konfekcija 21-og veka. Što je najgore, ovo neće ovako ni da izgleda, pošto se radi o prvim renderima. Civilizacijski momenat je doveo do toga da moderni gradovi sve više liče na parfimerije- zgrade su nemogućih oblika, samo zato što kompjuteri to dozvoljavaju; zajedničko im je da nikom ne trebaju i da se ne zna od čijih para se prave; arhitektura se svela na industrijski dizajn, forma više ne prati funkciju, a stilovi su odavno zamenjeni trendovima;?zgrade više ne stare, već raspadaju. Žalosno je što se krenulo sa uništavanjem nečega što predstavlja manifest Moderne, jedinstvenog urbanističkog poteza u kome se nalaze neki od arhitektonskih bisera koje je Velika država napravila: hotel Jugoslavija, SIV, Muzej savremene umetnosti... Koga zanima niska silueta sa kulom, može slobodno da pogleda zgradu Banovine u Novom Sadu, cigla i malter, ali kakva...

ajmo ajde

pre 11 godina

pustite vi to...sklonite vi splavove sa obale jer od njih se ne moze ziveti...auu cekaj pa ne smete da im se suprostavite jer ste obecali da ih necete dirati...

Horor!

pre 11 godina

Ruzno, ruzno, ruzno ... i krajnje nepotrebno u Beogradu!
Kao sad ce svi da polete da stanuju/rade bas u tim ogromnim solitercinama i bas u komsiluku hotela, sa sve kockarnicom? Ma da. Ni mnogo "humanije" gradjen Belville ne moze da nadje stanare.
Jedina uteha je sto od ovoga nista biti nece, kao sto ni kula bliznakinja TC Usce nikada nije sagradjena!

100 metara somota....

pre 11 godina

Ta "nova" kockarnica tu stoji 7 godina, a deca nit u nju mogu da uđu nit je njima namenjena. Bolje vi gledajte šta ćete sa kladionicama - u njih se ulazi na školskom malom odmoru... Poslao me tata da mu uplatim tiket... Kempinski svake dve godine objavljuje da je kupio "Jugu", a u njoj ni ekser nije zakucan. Dokle laži nije mi jasno. Do izbora, verovatno.

Maksimilijan

pre 11 godina

I sad mi treba da budemo impresionirani time, i da padamo u nesvest, dok nam se grad polako pretvara u Dubai šta li!? Zašto svaka nova građevina u Beogradu mora prvo da vas asocira na tržni centar?! Totalno ne kreativno!! Hotel takav kakav je bio ne treba menjati jer su arhitekte originalnog rešenja doktori za ovu malu decu koja su se tako neuspešno poigrala sa ovim novim planom!! Čak je i Dunav na vizuelnom prikazu nešto mnogo plav, kao Karibi, fale još samo palme pored, totalni kič!!

goran

pre 11 godina

Ma sve je to bio politicki marketing tadasnje vlasti, kao i projekat "Beograd na vodi" danasnje. A narod gladan,bedan,nezaposlen...Sjasi Kurta,da uzjase Murta!

sasa jokic

pre 11 godina

Miroslav@ Ti bi radije gledao ove "vizure" u vidu splavova?! Dosta bre vise sa srednjovekovnim razmisljanjem i kojekakvim glupostima o zastiti ovog rugla od grada. Pustite prave profesionalce da nam srede ono sto smo decenijama upropastavali!

J

pre 11 godina

Hotel i kazino... sta drugo moze da radi u ovoj nesrecnoj zemlji gde niko nista ne radi i svi zive od rasprodavanja onoga sto su generacije nasih predaka stvarale.

aumaum

pre 11 godina

@muamua
Granica izmedju Zemuna i Novog Beograda ide ulicom Dzona Kenedija do Bulevara Nikole Tesle, pa tim bulevarom ispred holela Jugoslavija. Posle hotela granica ide na Dunav. Tako da ako u poslednjih nekoliko godina nisu pomerali granicu, hotel Jugoslavija jeste na teritoriji Zemuna.

konkurs

pre 11 godina

Veoma ruzan i neprikladan projekat nestrucnog lica koji ovakve tezge moze da prodaje skorojevicima po Rusiji.
Danasnja arhitektura i urbanizam su daleko odmakli, pa novi kupac treba to nekom ozbiljnom iz razvijenog sveta da posalje da uradi.

so-flo

pre 11 godina

@Jelena:
"Jeste, samo sto originalno resenje nije bilo za hotel, nego za sediste Kominterne."
A gde ste čuli tu "informaciju"? Od komšinice na kafi? Ili ste sanjali? Ne petljajte se u stvari koje ne znate!
Hotel Jugoslavija projektovan je kao hotel nakon jugoslovenskog konkursa za hotel 1947. godine i bio je jedna od prve dve započete građevine na Novom Beogradu posle Drugog svetskog rata. Već to bi bilo dovoljno da bude pod zaštitom, da i ne računamo kvalitet arhitekture. Završen je tek dvadeset godina kasnije, ali projekt ni tada nije bio zastareo, a i danas je daleko iznad većine aktuelne "arhitektonske" produkcije, koja ima veze s arhitekturom samo utoliko što je projektuju (loši) diplomanti arhitektonskog fakulteta. U pravu je komentator koji kaže da su Jugoslaviju projektovali "doktori arhitekture" u poređenju s tezgarošem koji je napravio ove rendere. Čitav potez duž Dunava od Hotela Jugoslavija do MSU bi u svakoj normalnoj zemlji odavno bio zaštićen kao kulturno nasleđe, ali u Srbiji je to simbol omraženog socijalizma kome treba zatrti svaki trag. Jer kockarnice, splavovi i šoping molovi poput onog "remek-dela" uz bivši CK su baš ono što narodu treba.
No od ove strahote verovatno neće biti ništa. Grad na vodi, Generalštab, Jugoslavija, šeici, Trump... pa u krug do sledećih izbora. Što bi rekli jugonostalgičari, "ovi ne umeju ni da poprave ono što je Tito sagradio". (Mada, gradilo je dvadeset miliona Jugoslovena i nekolicina vrhunskih arhitekata, a ne Tito.)

modesty

pre 11 godina

Dok citav svet ide u ekolosku izgradnju, mi projektujemo Twin Towers i gromade metala. Trebamo se ugledati na Hong Kong, oni prate da sve bude u skladu sa feng shuijem, barem da usklade i izbalansiraju energije izmedju gradjevina i prirode/topografije, i rezultati su odlicni. Em su bogati, em imaju veoma zadovoljno stanovnistvo. A veoma su urbani i imaju mnogo izgradnje pored vode.

sremac kontraš

pre 11 godina

Izinite, samo jedna stvar! Jel ovo plavo na slici Dunav?? Samo neka Dunav bude tako plav po projektu a za solitere mi je svejedno.

ups

pre 11 godina

"kakvi planovi" a Knez Mihajlova ko ruglo sa jos uvek 50% praznih lokala
zasto bar tu nije sve popunjeno i u punom sjaju
Kako to glavno setaliste sa oronulim fasadma i praznim lokalima a ovde ce biti exluzivni brendovi
neko laze i skuplja poene na pricu u koju ce ljudi izgleda opet poverovati
Ko ce tu kupovati sa prosecnom platom 30000din.

kukuruz

pre 11 godina

Sa ovim projektom, i tzv Beograd na vodi, Beograd sigurno cementira svoju civilizacijsku poziciju na Bliskom Istoku. Ovo nema veze ni sa urbanizmom ni sa arhitekturom ni sa upravljanjem prostorom, jednostavno zgrabi zemljiste i udri. Zgrada hotela Jugoslavija vredan je objekat svog vremena (internacionalni stil moderne arh.), arhitektura koja se predlaze je Kazahstan u pokusaju. Ali grad je slika ljudi i civilizacijskog nivoa, od toga ne moze da se pobegne.

Jugoslava

pre 11 godina

Gospodine Rajačiću zavrtelo vam se u glavi od silnog spinovanja! Ovakva 'promocija' jedne, u najbolju ruku osrednje arhitektonske ideje, vređa svakoga ko još uvek pomalo razmišlja.

Vasilije

pre 11 godina

Prava mafijaska arhitektura, podvodjenje Beograda pozlacenim tipovima na uslovnoj slobodi. Podrska strucnjaka i institucija nikada ne nedostaje, samo je pitanje cene. Prethodno ih naravno treba dovesti na ivicu egzistencije, a onda pocinje kanibalizam .... Bljak!

AlekS

pre 11 godina

@AlekS Slažem se da se hoteli grade za goste, ali izjava da lokalci u Dubaiju jedve preživljavaju na socijali je više nego smešna. UAE su jedna od najbogatijih zemalja na svetu, sa izuzetno bogatim lokalnim stanovništvom. Raspitajte se kolike su plate tamo za lokalce, plus su mnogi suvlasnici firmi.
(dubai, 18. januar 2014 17:49)

Ziveo i radio tamo 6 godina te nije potrebno da se raspitujem. "Lokalaca" ima oko 300.000. Od tog broja ili oko 50 porodica, su na neki nacin vezani za vladaoca i sa njime upravljaju emiratom. To su ti o kojima vi govorite, bogati i besni. Ostali, koj zive u sirotinjkim cetvrtima grada Dubaia i u pustinjskim selima, imaju standard jugositocne Srbije i kursumlijskog kraja. Daleko od onoga sto Mira Adanja Polak prikazuje u svojim emisijama.

Stros kan

pre 11 godina

@muamua....mislio sam da si u pravu ali ipak otisao da proverim. Medjutim Munze je u pravu Hotel je na teritoriji Zemuna. Granica ide malo čudno ali se ipak moralo voditi racuna obzirom da Beograd niti.jedan deo svojeg atara nije dao za NBG dok su Munze i Bezanija bogami orobljeni

Verica

pre 11 godina

Umesto sto pricate tu o kulama i gradovima svaki dan koji se ujedno ne prave za nas koji nemamo ni za leba bolje bi bilo da ulozite novac u bolji kvalitet zivota.

Ljudi umiru od raka jer neko ne moze da iz grada izmesti pojedince koji zive na necivilizovan nacin i pale gume i time truju citave generacije nase dece kancerogenim materijama
Kucici nas napadaju po ulicama.
Vodovod nam je primitivan, Uvedite ultraljubicasto zracenje vode kao u civilizovanim zemljama umesto sto nas trujete Hlorom.
Pruzite deci besplatan sport, olaksajte ljudima zivot i poslovanje i pomozite da stanu na noge i prehranjuju porodice umesto sto cinite sve da ih satrete i oterate iz zemelj kako bi Vama sacici nabedjenih VIPovaca bilo idealno za zivot.

Ima mnogo bitnijih stvari koje treba resiti za gradjane ovog grada i Srbije posto Vas oni hrane i placaju poreze i sve dazbine koje ste im nametnuli ili ste to zaboravili.

Jel treba jednim bojkotom i blokadom grada i svih institucija da Vas podsecamo ko je brojniji i u pravu?

Zoro

pre 11 godina

Reci i crtezi su jeftini a prava gradnja je skupa. Nema od toga nista. Uzgred mogli bi da promene naziv hotela, u Zagrebu i Ljubljani ne postoje ulice i gradjevine sa tim imenom. Iako su oni mnogo dobili a mi sve izgubili. Paradoks glupih.

Bre!

pre 11 godina

Na stranu sto su sve ovakve price samo kampanja pred izbore nesto drugo mi smeta, a to je da po svakom novom planu bilo gde u Srbiji kad se nesto gradi obavezan je shoping mol!?Odakle to? Sta ce nam toliko toga? Kako to uopste uspeva da opstane kad je ova zemlja toliko siromasna? Ko kupuje tamo?
Mozda ipak zemlja nije siromasna, samo novac nekako ne stize do vecine gradjana?

Ilija

pre 11 godina

Na obali reke se vise nigde ne prave gigantski poslovni i stambeni centri, to je setaliste i zelena zona u svakom gradu koji ne prodaje sopstvenu buducnost. Pa gde ce ljudi citavog iz ostatka grada izaci da prosetaju, da osete vodu, a leti da dalje od gradske buke osete nesto cistiji i prijatniji vazduh? Taj prostor je za sve, ne samo za neke, a definitivno nije za kupovinu ili kancelarije. Ostala prica nema veze zato sto na perfidan nacin insinuira da standardi izgradanje koji vaze u ostatku grada vaze i na samom keju. Hotel Jugoslavija je bas zato zamisljen da bude jedini veci objekat na citavoj desnoj obali Dunava, i tako treba i da ostane. Ne znaci da je njegovom gradnjom citav taj plac automatski pretvoren u poslovnu zonu, i da nadalje svi imaju dozvolu da tu dodaju sta im padne na pamet. Treba ga rekonstruisati i to je sve. Ako se ovo dopusti uskoro ce napraviti "biznis dogradnju" i na Zemunskom keju.

SimonR.

pre 11 godina

Na samoj, ali na samoj obali reke, na zelenom pojasu, preko puta rezervata ptica (Ratnog ostrva) graditi ovavke i ovolike betonsko-staklene nebodere od 30-40 spratova?!? Kome uopšte pada na pamet koncept hotel „Juga“ izmedju 2 betonska solitera a la zgrada SKJ na Ušću? Ova ideja je jedan od najtužnijih primera urbanističkog vandalizma koji će zadesiti Zemun i Kej.
p.s. I molim komentatore da ne brkaju babe i žabe - splavove i nebodere. Splavovi su privremeni objekti i postoji način (ako postoji dobra volja i interes grada) da se uklone. Jednom sazidane kule „nesrećnice“ na Keju ostaju kao trajan primer nedostatka urbanističke vizije Beograda i kulturalnog skorojevićstva s početka 21. veka.

Dusan SF

pre 11 godina

u ove rendere (slike) je ulozeno $0,
poredjena radi, kada se radi neki ozbiljniji konkurs, a bogme i marketing za ovakve objekte, nije neuobicajeno da izrada samo jedne od ovih slika kosta i do $10.000

dukaPPS

pre 11 godina

A koji ste program koristili da nacrtate ovo? Mislim, ako je ovo boja recne vode a pogotovu Dunava i to medju splavovima koji plivaju u djubretu onda stvarno svaka cast!!

dzo

pre 11 godina

Hajde ovako, prvo da poradimo na fabrikama, otvaranju novih radnih mesta kako bi ljudi imali od cega da zive, zatim da poradimo na natalitetu kako bi imao ko da zivi u nasim gradovima, a onda da za to novo stanovnistvo gradimo visespratnice i uopste delove gradova. U suprotnom, gradicemo samo gradove duhova.

Jelena

pre 11 godina

Maksimilijan: "arhitekte originalnog rešenja doktori za ovu malu decu"
Jeste, samo sto originalno resenje nije bilo za hotel, nego za sediste Kominterne.
Ma kakvi soliteri, Beogradjani bi hteli da im se gradi u stilu baroka..ili, jos bolje, rokokoa!

Aleksandar

pre 11 godina

Deo hotela (44 sobe) je obnovljen i u funkciji je, sobe su potpuno renovirane, sa pogledom na Dunav. Nova recepcija je zaista predivna, sa plavo-belim tonovima (prvo sam mislio da je neki bazen, spa ili wellness centar), glavni ulaz je pored onog restorana (Diner), dok sa zadnje strane postoji kazino sa azijskim restoranom, tako da deo zgrade ipak funkcionise. Zalosno je da cela zgradurina zjapi prazna dok se Grci ne dosete da je konacno obnove i prilagode nameni.

AnaM

pre 11 godina

Meni se ovo ne dopada dizajnom, mislim da to moze mnogo lepse da se "ukroji",a prosto ne mogu da verujem da je tolika hotelcina neophodna i da moze da popuni kapacitet?! Smrdi na lagarije

AlekS

pre 11 godina

bg ce postati grad luksuznih hotela, a proscna plata 400e.smeh
(g, 18. januar 2014 13:59)

Hoteli se i ne grade za lokalce vec za goste. Kada bi se rukovodilo tom filozofijom u Dubaiu se ne bi nista izgradilo jer velika vecina lokalaca jedva prezivljava na socijali.

evropski bangkok

pre 11 godina

Hoteli se i ne grade za lokalce vec za goste. Kada bi se rukovodilo tom filozofijom u Dubaiu se ne bi nista izgradilo jer velika vecina lokalaca jedva prezivljava na socijali.
(AlekS, 18. januar 2014 16:34)

Naravno. Gradice se za bogate arape koji ce se tu zabavljati u novoj pokrajini svog kalifata.

EU Citizen

pre 11 godina

Hvala bogu da neko hoće da uloži pare i da napravi jedan reprezentativni objekat na reprezentativnom mestu, a ove komunjare i kvazieksperti koji sa potcenjivanjem govore o Bangkoku, Dubaiju ili Kazahstanu (pretpostavljam da misle na Astanu) trebalo bi možda malo da putuju i da vide kako ti gradovi zaista izgledaju, Beograd je rupetina u odnosu na sve njih. Mene je, kad putujem po Aziji i vidim ogromne zgrade, prelepu modernu arhitekturu i ekskluzivne tržne centre uvek sramota što sam Evropljanin, sa kontinenta na kome su bolesne levičarske ideologije osudile na ekononsku stagnaciju i dale svakoj maloj zavidljivoj šuši i mišu koja u životu nije uspela da sazida ni kućicu za psa nekakvo pravo da se meša u to šta će ljudi koji su za rođene pare kupili zemljište na njemu da podignu.

dps

pre 11 godina

@muamua
Prvi semafor posle ex-Kineske ambasade, sada Japanske je granica sa Novim Beogradom (to ti je preko puta Aeroinzenjeringa ili ti 063Mobtela). Kada se bude Vojvodina otcepila, hotel ide nama Zemuncima a vi onda mozete samo da lajete!

Borcha republika

pre 11 godina

@muamua
Prvi semafor posle ex-Kineske ambasade, sada Japanske je granica sa Novim Beogradom (to ti je preko puta Aeroinzenjeringa ili ti 063Mobtela). Kada se bude Vojvodina otcepila, hotel ide nama Zemuncima a vi onda mozete samo da lajete!
(dps, 18. januar 2014 14:51)

Vojvodina kad se otcepi - ne daj boze dugog cekanja - sve od Save i Dunava ce mahati baj, baj.

ovo je kraj

pre 11 godina

izgleda da ce cela srbija postati samo beograd, tj bg pasaluk, ne ulaze se nista u centralnu srbiju, tako da ce narod i dalje da bezi sa sela i manjih gradova u bg; ovo je sramota koliko ne volimo svoju zemlju i koliku nesposobnu politicku elitu imamo

Istraga

pre 11 godina

Kao prvo. Po nasim zakonima, generalnom urbanistickom planu i prostornom planu Beograda NIJE DOZVOLJENO graditi ovako visoke zgrade zbog sigurnosti stanovnika Beograda.

Otvoreno Vas pitam novinari KO KRSI ZAKON OVDE.

Pustite te lepe projekte i kako bi trebalo da izgleda nesto. Svi znamo da su makete uvek daleko od istine i realnosti.

Zasto se u ovoj zemlji dozovljava sve strancima i uslisava svaka njihova zelja. Trebali bi da ispitate ko je ovde uzeo novac na ovome ako ste vec novinari umesto sto pisete hvalospeve o ovakvoj grdosiji koja ce zaklanjati pogled svim Beogradjanima a mozda ih u buducnosti i ugroziti.

Mika

pre 11 godina

Ma najbolje da dovuku pesak i naprave neke dine okolo, da ti mnogobrojni gosti imaju dasak rodnog kraja kada ih uhvati nostalgija. Pacove naravno nece da diraju iz istog razloga. Ovo mogu da podrzavaju eventualni stanovnici tzv "Seseljgrada" (Zemunxi znaju o cemu pricam), koji su na slican nacin, protivzakonito, dolazili do svojih sklepetina.

vasilije knzevic

pre 11 godina

Ideja renoviranja hotela "Jugoslavija"je izvanredna ali ne treba podlegnuti greskama i od
neobicno ukusnog projekta napraviti ruglo.Ukoliko se zeli praviti neki dodatak onda on
mora da bude tacno odredjenih linija kao originalni nacrt.Dvije kule na krajevima su dobra
ideja ali one moraju zadrzati prostu fasadu bez nekih"modernistickih" kreacija.Njihova visina
se moze odrediti jednostavnim poredjenjem minijature.Hotel "Jugoslavija",originalni,zadivljuje
svojom prostotom i izvanrednim ukusom sto je tesko naci u savremenoj arhitekturi.Osim toga
zemljiste,predio,na kome je ta gradjevina podignuta je od neobicno ukusne integracije.To se ne
moze reci za Muzej moderne umjetnosti koji je potpuno "out of place".Ne treba zaboraviti da bi
kule ,jednostavne"fasade bile jeftinije i mnogo lakse za izgradnju.Pogled sa Kalemegdana je vrlo
vazan i vezan za projekat.Sto se tice imena njega nije portrebno mijenjati. Kempiski je poznato
ime ali kod mnogih zadrzava negativna osjecanja.Kada sam prvi puvi put posjetio Amsterdam
i primijetio ime "Grand Hotel Kempiski"prvo sto mi je palo na pamet jeste da to ime kvari utisak
o tom gradu.Jedino sto mi je pako na pamet jeste da je ta gradjevina podignuta od novca rusko-
poljskih emigranata poslije Oktobarske revolucije. Ne znam da li ce bilo kakav uticaj imati moj
komentar ali smatram da je potrebno slusati one ljude za koje je izgled Beograda vazan.
vasilije knezevic 18 jan. 2014

Aleksandar

pre 11 godina

U malo većoj širini objekta treba u samom dunavu napraviti uredjenu marinu za brodove do 7m dužine.Dubina marine od obale ne treba da bude veća od 40m i 4-5 prilaznih staza iznad vode.
S poštovanjem

dubai

pre 11 godina

@AlekS Slažem se da se hoteli grade za goste, ali izjava da lokalci u Dubaiju jedve preživljavaju na socijali je više nego smešna. UAE su jedna od najbogatijih zemalja na svetu, sa izuzetno bogatim lokalnim stanovništvom. Raspitajte se kolike su plate tamo za lokalce, plus su mnogi suvlasnici firmi.

Prijatelj

pre 11 godina

samo bre kenj..e. vama nista ne valja i svemu nalazite mane. Zasto da se ruinirani objekat ne dovede u red? Zasto ne soliteri, kao u kraju ih vec nema? Nema ih od kraja 70.tih - tacno! treba da se zapitamo zasto... podrzavam progres, a ovaj projekat to svakako jeste. Kome smetaju soliteri nek se preseli van grada gde nema popodnevne senke od visokih zgrada.

AlekS

pre 11 godina

Hoteli se i ne grade za lokalce vec za goste. Kada bi se rukovodilo tom filozofijom u Dubaiu se ne bi nista izgradilo jer velika vecina lokalaca jedva prezivljava na socijali.
(AlekS, 18. januar 2014 16:34)

Naravno. Gradice se za bogate arape koji ce se tu zabavljati u novoj pokrajini svog kalifata.
(evropski bangkok, 18. januar 2014 17:44)

Ma neeeee, gradice se da bi nasi ljudi imali posao, hiljade njih, da bi ih nasi seljaci hranili i da se na karti sveta pojavimo sa necima modernim za pokazivanje a ne nakazama od objekata podignutih u poslenje vreme.

ij o k e r

pre 11 godina

nadam se da neko misli o rukavcu ispred hotela, da ga rascisti od silnih nehigijendkih splavova, potonulih burica I ko- zna sve cega ne , kao i da se napravi jedna moderns marina, da se pocne s savremrnim koriscenjem tog bogom datog "ratnog ostrva"- koje bi trebalo prekrstiti u"ostrvo mira"...za buducnost I nove narastaje...?

Prpa

pre 11 godina

Kakvi hoteli, trzni centri itd. Srbiji je geografski polozaj glavna za konkurentnost zemlje, samim tim pare treba da ulazemo u saobracajnu infrastrukturu u kojoj zaostajemo sa svim zemljama evrope.Tako cemo povecati, efikaasnot u protoku robe, produktivnost itd. Pa onda nek renoviraju hotele i grade trzne centre kolko hoce...

Maca

pre 11 godina

E, @ Verice, to sve i rade raznj prostaci koji su od septickih jama preskocili u Beograd koji mrze, i pljuju ga i bukvalno. Turska kasaba, a sada i arapska, ko hoce nesto drugo nece ga docekati u Srbiji niti u Beogradu.

SSSS

pre 11 godina

Kakve su to gluposti u kometarima da se na obalama reka nigde ne grade soliteri nego se drži samo zelenilo i šetališta.
Npr Vankuver na samoj obali okeana ima fantastične solitere, postoji i marina, na samoj obali postoji šetalište ali odmah iza su stambene zgrade sa ekskliziva stanovima, malo dalje iza toga centralne ulice down town-a prepune visokih i impozantnih solitera.
U Portlandu npr koji je na obali 2 velike reke također sam video delove grada sa visokim soliterima.
Na Nijagara vodopadima tik iza vodopada na onom brežuljku uzdiže se nekoliko impozantnih hotela u soliterima ...
Samo kod bas bi ovde trebalo da budu široki veliki parkovi, ogromna šetališta sa stazama za bicikle i šetnju onako da se uživa, a sa druge strane vapimo za investicijama. Nažalost gospodo oni koji investiraju u hotele gle čuda žele da ih prave baš tamo gde je atraktivno a to obala reke jeste. Mi bismo više voleli pored reke šetalište a hoteli u soliterima da budu npr negde malo iza Leštana prema Grockoj da ni hoteli ni njihovi gosti ne smetaju nama Bograđanima da uživamo u čarima i lepotama reka, ali nažalost to nije moguće.

Km

pre 11 godina

Projekti su jedno, zivot drugo. Neuporedivo skromiji projekat je osmisljen u reziji Pavlicica, bivseg DS gradonacelnika NS-a. Radi se o prostom uredjenu trga Republike i Riblje pijace. Nacrti napravljeni, realizacije nikada. Jedina razlika je sto je tada barem bio raspisan konkurs, a sada cak ni toga nema.
Ne znam, nisam neki cinik, ali svi koji veruju u ove megalomanije su naprosto piglu.

srbin

pre 11 godina

Ruzno nesto i nestabilno bas kao i Jugoslavija.Ko je video tako nesto nazvati hotel?Nebi tu prenocio da daju dzabe sobu,veceru,flasu viskija i "pevaljku". Bolesno.

Jelena

pre 11 godina

So-flo: "A gde ste čuli tu "informaciju"? Od komšinice na kafi? Ili ste sanjali? Ne petljajte se u stvari koje ne znate!" Nisam cula od komsinice, to se pricalo u Beogradu u doba dok je jos stajala kao kostur. Nisam se obratila publici na kongresu arhitekata, da bih izazvala tako agresivan i nevaspitan odgovor; postoje i reci "nisi u pravu", "nije tacno" itd.Takva agresivnost prema nepoznatoj osobi ukazuje na neko duboko licno nezadovoljstvo koje nema drugi ventil za praznjenje.

Duci0167

pre 11 godina

Pa Arapi ovo rade (ako) prvo zbog svog profita pa ako mozemo da se ogrebemo ok. Ne vidim nista sporno. Ako su procenili da ce biti poseilaca i para sta da vam kazem. Sto bi ulagali u fabrike kad se zna ekonomija i kakav nam je izvoz (nemamo kome). Mada,sve mi smrdi na predizbornu kampanju al ajde ... Rezultatima ce se znati sta i kako.

PITANJE __ PRIORITETA

pre 11 godina

Drago mi je da će Beograd nadam se u izvesnoj perspektivi dobiti moderni urbanizam koji priliči svetskim metropoloma. I projekat "dunavska kapija" i "Beograd na vodi" imaju svoju opravdanost u budućnosti. Bolna tačka je naša birokratija "ima se vremena", apsolutno odsustvo svake odgovornosti. Praktično se Beograd okreće turizmu bez iole vidljivih tragova ozbiljnog ulaganja u primarnu proizvodnju. U razvoju ekonomije jedne zemlje primarno se kreće od moderne infrastrukture i proivodnje na zdravim osnovama da bi ljudi u zemlji gde je privreda dovedena do kolapsa živeli životom dostojnim čoveka. Sihrono sa razvojem privrede i dizanja standarda građana razvija se hotelijerstvo i uslužne delatnosti. Da li iko zna i jednu ozbiljnu fabriku ne samo u Beogradu već širom Srbije koja posluje na dugoročno stabilnim osnovoma? Hoćemo li graditi u nedogled čekajući birokratiju velelepne hotele i molove, a razvoj privrede u nedogled ostavljati ad akta? Mislim da se radi o potpunoj zameni priorireta razvoja i Beograda i generalno države Srbije. Voleo bih da grešim. Šta obični građani Srbije imaju od velelepnih zdanja (sve svojim prirodnim tokom), gledajući bogatu svetsku klijentelu u velepnim zdanjima a sa druge strane pustoš privrede i more socijale? Naravno da mi je drago da Beograd, cela Srbija dobije izgled moderne države, ali sa aspekta odgovornosti (uključujući i moderan izgled hotela Jugoslavija), stalnim prolongiranjem problema ovo je stihija a ne planski razvoj.

ceva

pre 11 godina

Fuj. Ulica gladnih + dve nove kockarnice (do osnoivne skole ima manje od 100m a druga je malo dalje ima 200m) + dva cudovista. Samo da ne zaborave lift kao spanci.

Horor!

pre 11 godina

Ruzno, ruzno, ruzno ... i krajnje nepotrebno u Beogradu!
Kao sad ce svi da polete da stanuju/rade bas u tim ogromnim solitercinama i bas u komsiluku hotela, sa sve kockarnicom? Ma da. Ni mnogo "humanije" gradjen Belville ne moze da nadje stanare.
Jedina uteha je sto od ovoga nista biti nece, kao sto ni kula bliznakinja TC Usce nikada nije sagradjena!

modesty

pre 11 godina

Dok citav svet ide u ekolosku izgradnju, mi projektujemo Twin Towers i gromade metala. Trebamo se ugledati na Hong Kong, oni prate da sve bude u skladu sa feng shuijem, barem da usklade i izbalansiraju energije izmedju gradjevina i prirode/topografije, i rezultati su odlicni. Em su bogati, em imaju veoma zadovoljno stanovnistvo. A veoma su urbani i imaju mnogo izgradnje pored vode.

konkurs

pre 11 godina

Veoma ruzan i neprikladan projekat nestrucnog lica koji ovakve tezge moze da prodaje skorojevicima po Rusiji.
Danasnja arhitektura i urbanizam su daleko odmakli, pa novi kupac treba to nekom ozbiljnom iz razvijenog sveta da posalje da uradi.

Munze

pre 11 godina

Zemuncima je muka od ovakvih priča! Nagledali smo se crteža i skica poslednjih DESET godina a hotel Jugoslavija je isti kao posle bombardovanja 1998!! ODUZMITE FOLIRANTIMA DOZVOLE I PONIŠTITE TENDER - DAJTE TRAMPU ILI ARAPIMA ILI BILO KOME SAMO NE OVIM ŠTO PIŠU SAOPŠTENJA A NIŠTA NE RADE!!!

EU Citizen

pre 11 godina

Hvala bogu da neko hoće da uloži pare i da napravi jedan reprezentativni objekat na reprezentativnom mestu, a ove komunjare i kvazieksperti koji sa potcenjivanjem govore o Bangkoku, Dubaiju ili Kazahstanu (pretpostavljam da misle na Astanu) trebalo bi možda malo da putuju i da vide kako ti gradovi zaista izgledaju, Beograd je rupetina u odnosu na sve njih. Mene je, kad putujem po Aziji i vidim ogromne zgrade, prelepu modernu arhitekturu i ekskluzivne tržne centre uvek sramota što sam Evropljanin, sa kontinenta na kome su bolesne levičarske ideologije osudile na ekononsku stagnaciju i dale svakoj maloj zavidljivoj šuši i mišu koja u životu nije uspela da sazida ni kućicu za psa nekakvo pravo da se meša u to šta će ljudi koji su za rođene pare kupili zemljište na njemu da podignu.

sasa jokic

pre 11 godina

Miroslav@ Ti bi radije gledao ove "vizure" u vidu splavova?! Dosta bre vise sa srednjovekovnim razmisljanjem i kojekakvim glupostima o zastiti ovog rugla od grada. Pustite prave profesionalce da nam srede ono sto smo decenijama upropastavali!

dps

pre 11 godina

@muamua
Prvi semafor posle ex-Kineske ambasade, sada Japanske je granica sa Novim Beogradom (to ti je preko puta Aeroinzenjeringa ili ti 063Mobtela). Kada se bude Vojvodina otcepila, hotel ide nama Zemuncima a vi onda mozete samo da lajete!

AlekS

pre 11 godina

bg ce postati grad luksuznih hotela, a proscna plata 400e.smeh
(g, 18. januar 2014 13:59)

Hoteli se i ne grade za lokalce vec za goste. Kada bi se rukovodilo tom filozofijom u Dubaiu se ne bi nista izgradilo jer velika vecina lokalaca jedva prezivljava na socijali.

Jim Jefferies

pre 11 godina

Ovo je, nažalost, uobičajena developerska konfekcija 21-og veka. Što je najgore, ovo neće ovako ni da izgleda, pošto se radi o prvim renderima. Civilizacijski momenat je doveo do toga da moderni gradovi sve više liče na parfimerije- zgrade su nemogućih oblika, samo zato što kompjuteri to dozvoljavaju; zajedničko im je da nikom ne trebaju i da se ne zna od čijih para se prave; arhitektura se svela na industrijski dizajn, forma više ne prati funkciju, a stilovi su odavno zamenjeni trendovima;?zgrade više ne stare, već raspadaju. Žalosno je što se krenulo sa uništavanjem nečega što predstavlja manifest Moderne, jedinstvenog urbanističkog poteza u kome se nalaze neki od arhitektonskih bisera koje je Velika država napravila: hotel Jugoslavija, SIV, Muzej savremene umetnosti... Koga zanima niska silueta sa kulom, može slobodno da pogleda zgradu Banovine u Novom Sadu, cigla i malter, ali kakva...

Dusan SF

pre 11 godina

u ove rendere (slike) je ulozeno $0,
poredjena radi, kada se radi neki ozbiljniji konkurs, a bogme i marketing za ovakve objekte, nije neuobicajeno da izrada samo jedne od ovih slika kosta i do $10.000

Borcha republika

pre 11 godina

@muamua
Prvi semafor posle ex-Kineske ambasade, sada Japanske je granica sa Novim Beogradom (to ti je preko puta Aeroinzenjeringa ili ti 063Mobtela). Kada se bude Vojvodina otcepila, hotel ide nama Zemuncima a vi onda mozete samo da lajete!
(dps, 18. januar 2014 14:51)

Vojvodina kad se otcepi - ne daj boze dugog cekanja - sve od Save i Dunava ce mahati baj, baj.

Jelena

pre 11 godina

Maksimilijan: "arhitekte originalnog rešenja doktori za ovu malu decu"
Jeste, samo sto originalno resenje nije bilo za hotel, nego za sediste Kominterne.
Ma kakvi soliteri, Beogradjani bi hteli da im se gradi u stilu baroka..ili, jos bolje, rokokoa!

Pera

pre 11 godina

Voleo bih da se i ovaj hotel sredi, medjutim ovo su opet mastarije pred izbore. Evo pogledajte sajt kempiskog, u "Upcoming Openings" nekada je bio Beograd ali ga vise nema!
http://www.kempinski.com/en/hotels/destinations/

J

pre 11 godina

Hotel i kazino... sta drugo moze da radi u ovoj nesrecnoj zemlji gde niko nista ne radi i svi zive od rasprodavanja onoga sto su generacije nasih predaka stvarale.

dubai

pre 11 godina

@AlekS Slažem se da se hoteli grade za goste, ali izjava da lokalci u Dubaiju jedve preživljavaju na socijali je više nego smešna. UAE su jedna od najbogatijih zemalja na svetu, sa izuzetno bogatim lokalnim stanovništvom. Raspitajte se kolike su plate tamo za lokalce, plus su mnogi suvlasnici firmi.

Prijatelj

pre 11 godina

samo bre kenj..e. vama nista ne valja i svemu nalazite mane. Zasto da se ruinirani objekat ne dovede u red? Zasto ne soliteri, kao u kraju ih vec nema? Nema ih od kraja 70.tih - tacno! treba da se zapitamo zasto... podrzavam progres, a ovaj projekat to svakako jeste. Kome smetaju soliteri nek se preseli van grada gde nema popodnevne senke od visokih zgrada.

srbin

pre 11 godina

Ruzno nesto i nestabilno bas kao i Jugoslavija.Ko je video tako nesto nazvati hotel?Nebi tu prenocio da daju dzabe sobu,veceru,flasu viskija i "pevaljku". Bolesno.

miodrag

pre 11 godina

ovo je najlakse.Platis render nekoliko stotina eura a onda zamajavas narod godinu dana i vise.Tako ce isto i biti sa Beogradom na vodi,IT centrom ,poljoprivredom...

goran

pre 11 godina

Ma sve je to bio politicki marketing tadasnje vlasti, kao i projekat "Beograd na vodi" danasnje. A narod gladan,bedan,nezaposlen...Sjasi Kurta,da uzjase Murta!

Maksimilijan

pre 11 godina

I sad mi treba da budemo impresionirani time, i da padamo u nesvest, dok nam se grad polako pretvara u Dubai šta li!? Zašto svaka nova građevina u Beogradu mora prvo da vas asocira na tržni centar?! Totalno ne kreativno!! Hotel takav kakav je bio ne treba menjati jer su arhitekte originalnog rešenja doktori za ovu malu decu koja su se tako neuspešno poigrala sa ovim novim planom!! Čak je i Dunav na vizuelnom prikazu nešto mnogo plav, kao Karibi, fale još samo palme pored, totalni kič!!

Stros kan

pre 11 godina

@muamua....mislio sam da si u pravu ali ipak otisao da proverim. Medjutim Munze je u pravu Hotel je na teritoriji Zemuna. Granica ide malo čudno ali se ipak moralo voditi racuna obzirom da Beograd niti.jedan deo svojeg atara nije dao za NBG dok su Munze i Bezanija bogami orobljeni

vasilije knzevic

pre 11 godina

Ideja renoviranja hotela "Jugoslavija"je izvanredna ali ne treba podlegnuti greskama i od
neobicno ukusnog projekta napraviti ruglo.Ukoliko se zeli praviti neki dodatak onda on
mora da bude tacno odredjenih linija kao originalni nacrt.Dvije kule na krajevima su dobra
ideja ali one moraju zadrzati prostu fasadu bez nekih"modernistickih" kreacija.Njihova visina
se moze odrediti jednostavnim poredjenjem minijature.Hotel "Jugoslavija",originalni,zadivljuje
svojom prostotom i izvanrednim ukusom sto je tesko naci u savremenoj arhitekturi.Osim toga
zemljiste,predio,na kome je ta gradjevina podignuta je od neobicno ukusne integracije.To se ne
moze reci za Muzej moderne umjetnosti koji je potpuno "out of place".Ne treba zaboraviti da bi
kule ,jednostavne"fasade bile jeftinije i mnogo lakse za izgradnju.Pogled sa Kalemegdana je vrlo
vazan i vezan za projekat.Sto se tice imena njega nije portrebno mijenjati. Kempiski je poznato
ime ali kod mnogih zadrzava negativna osjecanja.Kada sam prvi puvi put posjetio Amsterdam
i primijetio ime "Grand Hotel Kempiski"prvo sto mi je palo na pamet jeste da to ime kvari utisak
o tom gradu.Jedino sto mi je pako na pamet jeste da je ta gradjevina podignuta od novca rusko-
poljskih emigranata poslije Oktobarske revolucije. Ne znam da li ce bilo kakav uticaj imati moj
komentar ali smatram da je potrebno slusati one ljude za koje je izgled Beograda vazan.
vasilije knezevic 18 jan. 2014

kukuruz

pre 11 godina

Sa ovim projektom, i tzv Beograd na vodi, Beograd sigurno cementira svoju civilizacijsku poziciju na Bliskom Istoku. Ovo nema veze ni sa urbanizmom ni sa arhitekturom ni sa upravljanjem prostorom, jednostavno zgrabi zemljiste i udri. Zgrada hotela Jugoslavija vredan je objekat svog vremena (internacionalni stil moderne arh.), arhitektura koja se predlaze je Kazahstan u pokusaju. Ali grad je slika ljudi i civilizacijskog nivoa, od toga ne moze da se pobegne.

SimonR.

pre 11 godina

Na samoj, ali na samoj obali reke, na zelenom pojasu, preko puta rezervata ptica (Ratnog ostrva) graditi ovavke i ovolike betonsko-staklene nebodere od 30-40 spratova?!? Kome uopšte pada na pamet koncept hotel „Juga“ izmedju 2 betonska solitera a la zgrada SKJ na Ušću? Ova ideja je jedan od najtužnijih primera urbanističkog vandalizma koji će zadesiti Zemun i Kej.
p.s. I molim komentatore da ne brkaju babe i žabe - splavove i nebodere. Splavovi su privremeni objekti i postoji način (ako postoji dobra volja i interes grada) da se uklone. Jednom sazidane kule „nesrećnice“ na Keju ostaju kao trajan primer nedostatka urbanističke vizije Beograda i kulturalnog skorojevićstva s početka 21. veka.

Zoro

pre 11 godina

Reci i crtezi su jeftini a prava gradnja je skupa. Nema od toga nista. Uzgred mogli bi da promene naziv hotela, u Zagrebu i Ljubljani ne postoje ulice i gradjevine sa tim imenom. Iako su oni mnogo dobili a mi sve izgubili. Paradoks glupih.

Istraga

pre 11 godina

Kao prvo. Po nasim zakonima, generalnom urbanistickom planu i prostornom planu Beograda NIJE DOZVOLJENO graditi ovako visoke zgrade zbog sigurnosti stanovnika Beograda.

Otvoreno Vas pitam novinari KO KRSI ZAKON OVDE.

Pustite te lepe projekte i kako bi trebalo da izgleda nesto. Svi znamo da su makete uvek daleko od istine i realnosti.

Zasto se u ovoj zemlji dozovljava sve strancima i uslisava svaka njihova zelja. Trebali bi da ispitate ko je ovde uzeo novac na ovome ako ste vec novinari umesto sto pisete hvalospeve o ovakvoj grdosiji koja ce zaklanjati pogled svim Beogradjanima a mozda ih u buducnosti i ugroziti.

Ilija

pre 11 godina

Na obali reke se vise nigde ne prave gigantski poslovni i stambeni centri, to je setaliste i zelena zona u svakom gradu koji ne prodaje sopstvenu buducnost. Pa gde ce ljudi citavog iz ostatka grada izaci da prosetaju, da osete vodu, a leti da dalje od gradske buke osete nesto cistiji i prijatniji vazduh? Taj prostor je za sve, ne samo za neke, a definitivno nije za kupovinu ili kancelarije. Ostala prica nema veze zato sto na perfidan nacin insinuira da standardi izgradanje koji vaze u ostatku grada vaze i na samom keju. Hotel Jugoslavija je bas zato zamisljen da bude jedini veci objekat na citavoj desnoj obali Dunava, i tako treba i da ostane. Ne znaci da je njegovom gradnjom citav taj plac automatski pretvoren u poslovnu zonu, i da nadalje svi imaju dozvolu da tu dodaju sta im padne na pamet. Treba ga rekonstruisati i to je sve. Ako se ovo dopusti uskoro ce napraviti "biznis dogradnju" i na Zemunskom keju.

ajmo ajde

pre 11 godina

pustite vi to...sklonite vi splavove sa obale jer od njih se ne moze ziveti...auu cekaj pa ne smete da im se suprostavite jer ste obecali da ih necete dirati...

aumaum

pre 11 godina

@muamua
Granica izmedju Zemuna i Novog Beograda ide ulicom Dzona Kenedija do Bulevara Nikole Tesle, pa tim bulevarom ispred holela Jugoslavija. Posle hotela granica ide na Dunav. Tako da ako u poslednjih nekoliko godina nisu pomerali granicu, hotel Jugoslavija jeste na teritoriji Zemuna.

ovo je kraj

pre 11 godina

izgleda da ce cela srbija postati samo beograd, tj bg pasaluk, ne ulaze se nista u centralnu srbiju, tako da ce narod i dalje da bezi sa sela i manjih gradova u bg; ovo je sramota koliko ne volimo svoju zemlju i koliku nesposobnu politicku elitu imamo

Jugoslava

pre 11 godina

Gospodine Rajačiću zavrtelo vam se u glavi od silnog spinovanja! Ovakva 'promocija' jedne, u najbolju ruku osrednje arhitektonske ideje, vređa svakoga ko još uvek pomalo razmišlja.

ups

pre 11 godina

"kakvi planovi" a Knez Mihajlova ko ruglo sa jos uvek 50% praznih lokala
zasto bar tu nije sve popunjeno i u punom sjaju
Kako to glavno setaliste sa oronulim fasadma i praznim lokalima a ovde ce biti exluzivni brendovi
neko laze i skuplja poene na pricu u koju ce ljudi izgleda opet poverovati
Ko ce tu kupovati sa prosecnom platom 30000din.

evropski bangkok

pre 11 godina

Hoteli se i ne grade za lokalce vec za goste. Kada bi se rukovodilo tom filozofijom u Dubaiu se ne bi nista izgradilo jer velika vecina lokalaca jedva prezivljava na socijali.
(AlekS, 18. januar 2014 16:34)

Naravno. Gradice se za bogate arape koji ce se tu zabavljati u novoj pokrajini svog kalifata.

Mika

pre 11 godina

Ma najbolje da dovuku pesak i naprave neke dine okolo, da ti mnogobrojni gosti imaju dasak rodnog kraja kada ih uhvati nostalgija. Pacove naravno nece da diraju iz istog razloga. Ovo mogu da podrzavaju eventualni stanovnici tzv "Seseljgrada" (Zemunxi znaju o cemu pricam), koji su na slican nacin, protivzakonito, dolazili do svojih sklepetina.

AlekS

pre 11 godina

Hoteli se i ne grade za lokalce vec za goste. Kada bi se rukovodilo tom filozofijom u Dubaiu se ne bi nista izgradilo jer velika vecina lokalaca jedva prezivljava na socijali.
(AlekS, 18. januar 2014 16:34)

Naravno. Gradice se za bogate arape koji ce se tu zabavljati u novoj pokrajini svog kalifata.
(evropski bangkok, 18. januar 2014 17:44)

Ma neeeee, gradice se da bi nasi ljudi imali posao, hiljade njih, da bi ih nasi seljaci hranili i da se na karti sveta pojavimo sa necima modernim za pokazivanje a ne nakazama od objekata podignutih u poslenje vreme.

Vasilije

pre 11 godina

Prava mafijaska arhitektura, podvodjenje Beograda pozlacenim tipovima na uslovnoj slobodi. Podrska strucnjaka i institucija nikada ne nedostaje, samo je pitanje cene. Prethodno ih naravno treba dovesti na ivicu egzistencije, a onda pocinje kanibalizam .... Bljak!

AnaM

pre 11 godina

Meni se ovo ne dopada dizajnom, mislim da to moze mnogo lepse da se "ukroji",a prosto ne mogu da verujem da je tolika hotelcina neophodna i da moze da popuni kapacitet?! Smrdi na lagarije

SSSS

pre 11 godina

Kakve su to gluposti u kometarima da se na obalama reka nigde ne grade soliteri nego se drži samo zelenilo i šetališta.
Npr Vankuver na samoj obali okeana ima fantastične solitere, postoji i marina, na samoj obali postoji šetalište ali odmah iza su stambene zgrade sa ekskliziva stanovima, malo dalje iza toga centralne ulice down town-a prepune visokih i impozantnih solitera.
U Portlandu npr koji je na obali 2 velike reke također sam video delove grada sa visokim soliterima.
Na Nijagara vodopadima tik iza vodopada na onom brežuljku uzdiže se nekoliko impozantnih hotela u soliterima ...
Samo kod bas bi ovde trebalo da budu široki veliki parkovi, ogromna šetališta sa stazama za bicikle i šetnju onako da se uživa, a sa druge strane vapimo za investicijama. Nažalost gospodo oni koji investiraju u hotele gle čuda žele da ih prave baš tamo gde je atraktivno a to obala reke jeste. Mi bismo više voleli pored reke šetalište a hoteli u soliterima da budu npr negde malo iza Leštana prema Grockoj da ni hoteli ni njihovi gosti ne smetaju nama Bograđanima da uživamo u čarima i lepotama reka, ali nažalost to nije moguće.

dzo

pre 11 godina

Hajde ovako, prvo da poradimo na fabrikama, otvaranju novih radnih mesta kako bi ljudi imali od cega da zive, zatim da poradimo na natalitetu kako bi imao ko da zivi u nasim gradovima, a onda da za to novo stanovnistvo gradimo visespratnice i uopste delove gradova. U suprotnom, gradicemo samo gradove duhova.

Aleksandar

pre 11 godina

U malo većoj širini objekta treba u samom dunavu napraviti uredjenu marinu za brodove do 7m dužine.Dubina marine od obale ne treba da bude veća od 40m i 4-5 prilaznih staza iznad vode.
S poštovanjem

sremac kontraš

pre 11 godina

Izinite, samo jedna stvar! Jel ovo plavo na slici Dunav?? Samo neka Dunav bude tako plav po projektu a za solitere mi je svejedno.

so-flo

pre 11 godina

@Jelena:
"Jeste, samo sto originalno resenje nije bilo za hotel, nego za sediste Kominterne."
A gde ste čuli tu "informaciju"? Od komšinice na kafi? Ili ste sanjali? Ne petljajte se u stvari koje ne znate!
Hotel Jugoslavija projektovan je kao hotel nakon jugoslovenskog konkursa za hotel 1947. godine i bio je jedna od prve dve započete građevine na Novom Beogradu posle Drugog svetskog rata. Već to bi bilo dovoljno da bude pod zaštitom, da i ne računamo kvalitet arhitekture. Završen je tek dvadeset godina kasnije, ali projekt ni tada nije bio zastareo, a i danas je daleko iznad većine aktuelne "arhitektonske" produkcije, koja ima veze s arhitekturom samo utoliko što je projektuju (loši) diplomanti arhitektonskog fakulteta. U pravu je komentator koji kaže da su Jugoslaviju projektovali "doktori arhitekture" u poređenju s tezgarošem koji je napravio ove rendere. Čitav potez duž Dunava od Hotela Jugoslavija do MSU bi u svakoj normalnoj zemlji odavno bio zaštićen kao kulturno nasleđe, ali u Srbiji je to simbol omraženog socijalizma kome treba zatrti svaki trag. Jer kockarnice, splavovi i šoping molovi poput onog "remek-dela" uz bivši CK su baš ono što narodu treba.
No od ove strahote verovatno neće biti ništa. Grad na vodi, Generalštab, Jugoslavija, šeici, Trump... pa u krug do sledećih izbora. Što bi rekli jugonostalgičari, "ovi ne umeju ni da poprave ono što je Tito sagradio". (Mada, gradilo je dvadeset miliona Jugoslovena i nekolicina vrhunskih arhitekata, a ne Tito.)

100 metara somota....

pre 11 godina

Ta "nova" kockarnica tu stoji 7 godina, a deca nit u nju mogu da uđu nit je njima namenjena. Bolje vi gledajte šta ćete sa kladionicama - u njih se ulazi na školskom malom odmoru... Poslao me tata da mu uplatim tiket... Kempinski svake dve godine objavljuje da je kupio "Jugu", a u njoj ni ekser nije zakucan. Dokle laži nije mi jasno. Do izbora, verovatno.

dukaPPS

pre 11 godina

A koji ste program koristili da nacrtate ovo? Mislim, ako je ovo boja recne vode a pogotovu Dunava i to medju splavovima koji plivaju u djubretu onda stvarno svaka cast!!

ij o k e r

pre 11 godina

nadam se da neko misli o rukavcu ispred hotela, da ga rascisti od silnih nehigijendkih splavova, potonulih burica I ko- zna sve cega ne , kao i da se napravi jedna moderns marina, da se pocne s savremrnim koriscenjem tog bogom datog "ratnog ostrva"- koje bi trebalo prekrstiti u"ostrvo mira"...za buducnost I nove narastaje...?

Verica

pre 11 godina

Umesto sto pricate tu o kulama i gradovima svaki dan koji se ujedno ne prave za nas koji nemamo ni za leba bolje bi bilo da ulozite novac u bolji kvalitet zivota.

Ljudi umiru od raka jer neko ne moze da iz grada izmesti pojedince koji zive na necivilizovan nacin i pale gume i time truju citave generacije nase dece kancerogenim materijama
Kucici nas napadaju po ulicama.
Vodovod nam je primitivan, Uvedite ultraljubicasto zracenje vode kao u civilizovanim zemljama umesto sto nas trujete Hlorom.
Pruzite deci besplatan sport, olaksajte ljudima zivot i poslovanje i pomozite da stanu na noge i prehranjuju porodice umesto sto cinite sve da ih satrete i oterate iz zemelj kako bi Vama sacici nabedjenih VIPovaca bilo idealno za zivot.

Ima mnogo bitnijih stvari koje treba resiti za gradjane ovog grada i Srbije posto Vas oni hrane i placaju poreze i sve dazbine koje ste im nametnuli ili ste to zaboravili.

Jel treba jednim bojkotom i blokadom grada i svih institucija da Vas podsecamo ko je brojniji i u pravu?

Duci0167

pre 11 godina

Pa Arapi ovo rade (ako) prvo zbog svog profita pa ako mozemo da se ogrebemo ok. Ne vidim nista sporno. Ako su procenili da ce biti poseilaca i para sta da vam kazem. Sto bi ulagali u fabrike kad se zna ekonomija i kakav nam je izvoz (nemamo kome). Mada,sve mi smrdi na predizbornu kampanju al ajde ... Rezultatima ce se znati sta i kako.

badz

pre 11 godina

“Radi se o izuzetno profesionalnim i situiranim ljudima, dobro poznatim u svetu nekretnina, jer su razvili preko million kvadratnih metara nekretnina u poslednjih 10 godina. Među njima su vlasnici brojnih svetskih hotela, molova i rezidencijalnih projekata”, tvrdi Rajan Rajačić, predstavnik investitora.

Firma Danube Riverside nema ni web site niti je iko cuo za nju. Neka gosp. Rajacic obelodani ko stoji iza ovoga, ko su ti "profesionalni i situirani ljudi"? Za sve ove godine su znali samo da naprave ruglo od kockarnice.

Ovaj tender treba ponistiti i dati hotel nekom ozbiljnom svetskom lancu hotela, koji ima reference - sto trenutni vlasnici ocigledno nemaju. Smrdi na cisto pranje para.

Bre!

pre 11 godina

Na stranu sto su sve ovakve price samo kampanja pred izbore nesto drugo mi smeta, a to je da po svakom novom planu bilo gde u Srbiji kad se nesto gradi obavezan je shoping mol!?Odakle to? Sta ce nam toliko toga? Kako to uopste uspeva da opstane kad je ova zemlja toliko siromasna? Ko kupuje tamo?
Mozda ipak zemlja nije siromasna, samo novac nekako ne stize do vecine gradjana?

AlekS

pre 11 godina

@AlekS Slažem se da se hoteli grade za goste, ali izjava da lokalci u Dubaiju jedve preživljavaju na socijali je više nego smešna. UAE su jedna od najbogatijih zemalja na svetu, sa izuzetno bogatim lokalnim stanovništvom. Raspitajte se kolike su plate tamo za lokalce, plus su mnogi suvlasnici firmi.
(dubai, 18. januar 2014 17:49)

Ziveo i radio tamo 6 godina te nije potrebno da se raspitujem. "Lokalaca" ima oko 300.000. Od tog broja ili oko 50 porodica, su na neki nacin vezani za vladaoca i sa njime upravljaju emiratom. To su ti o kojima vi govorite, bogati i besni. Ostali, koj zive u sirotinjkim cetvrtima grada Dubaia i u pustinjskim selima, imaju standard jugositocne Srbije i kursumlijskog kraja. Daleko od onoga sto Mira Adanja Polak prikazuje u svojim emisijama.

Maca

pre 11 godina

E, @ Verice, to sve i rade raznj prostaci koji su od septickih jama preskocili u Beograd koji mrze, i pljuju ga i bukvalno. Turska kasaba, a sada i arapska, ko hoce nesto drugo nece ga docekati u Srbiji niti u Beogradu.

Prpa

pre 11 godina

Kakvi hoteli, trzni centri itd. Srbiji je geografski polozaj glavna za konkurentnost zemlje, samim tim pare treba da ulazemo u saobracajnu infrastrukturu u kojoj zaostajemo sa svim zemljama evrope.Tako cemo povecati, efikaasnot u protoku robe, produktivnost itd. Pa onda nek renoviraju hotele i grade trzne centre kolko hoce...

Jelena

pre 11 godina

So-flo: "A gde ste čuli tu "informaciju"? Od komšinice na kafi? Ili ste sanjali? Ne petljajte se u stvari koje ne znate!" Nisam cula od komsinice, to se pricalo u Beogradu u doba dok je jos stajala kao kostur. Nisam se obratila publici na kongresu arhitekata, da bih izazvala tako agresivan i nevaspitan odgovor; postoje i reci "nisi u pravu", "nije tacno" itd.Takva agresivnost prema nepoznatoj osobi ukazuje na neko duboko licno nezadovoljstvo koje nema drugi ventil za praznjenje.

Aleksandar

pre 11 godina

Deo hotela (44 sobe) je obnovljen i u funkciji je, sobe su potpuno renovirane, sa pogledom na Dunav. Nova recepcija je zaista predivna, sa plavo-belim tonovima (prvo sam mislio da je neki bazen, spa ili wellness centar), glavni ulaz je pored onog restorana (Diner), dok sa zadnje strane postoji kazino sa azijskim restoranom, tako da deo zgrade ipak funkcionise. Zalosno je da cela zgradurina zjapi prazna dok se Grci ne dosete da je konacno obnove i prilagode nameni.

Km

pre 11 godina

Projekti su jedno, zivot drugo. Neuporedivo skromiji projekat je osmisljen u reziji Pavlicica, bivseg DS gradonacelnika NS-a. Radi se o prostom uredjenu trga Republike i Riblje pijace. Nacrti napravljeni, realizacije nikada. Jedina razlika je sto je tada barem bio raspisan konkurs, a sada cak ni toga nema.
Ne znam, nisam neki cinik, ali svi koji veruju u ove megalomanije su naprosto piglu.

PITANJE __ PRIORITETA

pre 11 godina

Drago mi je da će Beograd nadam se u izvesnoj perspektivi dobiti moderni urbanizam koji priliči svetskim metropoloma. I projekat "dunavska kapija" i "Beograd na vodi" imaju svoju opravdanost u budućnosti. Bolna tačka je naša birokratija "ima se vremena", apsolutno odsustvo svake odgovornosti. Praktično se Beograd okreće turizmu bez iole vidljivih tragova ozbiljnog ulaganja u primarnu proizvodnju. U razvoju ekonomije jedne zemlje primarno se kreće od moderne infrastrukture i proivodnje na zdravim osnovama da bi ljudi u zemlji gde je privreda dovedena do kolapsa živeli životom dostojnim čoveka. Sihrono sa razvojem privrede i dizanja standarda građana razvija se hotelijerstvo i uslužne delatnosti. Da li iko zna i jednu ozbiljnu fabriku ne samo u Beogradu već širom Srbije koja posluje na dugoročno stabilnim osnovoma? Hoćemo li graditi u nedogled čekajući birokratiju velelepne hotele i molove, a razvoj privrede u nedogled ostavljati ad akta? Mislim da se radi o potpunoj zameni priorireta razvoja i Beograda i generalno države Srbije. Voleo bih da grešim. Šta obični građani Srbije imaju od velelepnih zdanja (sve svojim prirodnim tokom), gledajući bogatu svetsku klijentelu u velepnim zdanjima a sa druge strane pustoš privrede i more socijale? Naravno da mi je drago da Beograd, cela Srbija dobije izgled moderne države, ali sa aspekta odgovornosti (uključujući i moderan izgled hotela Jugoslavija), stalnim prolongiranjem problema ovo je stihija a ne planski razvoj.