Četvrtak, 16.01.2014.

14:05

Ko je u stvari Ruža Tomašić?

Poslanica Evropskog parlamenta Ruža Tomašić, koja iznenađuje svojim nacionalističkim izjavama, nekada je radila kao policajka, koja je prebila tri muškarca.

Izvor: B92

Ko je u stvari Ruža Tomašiæ? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

bez_cenzure

pre 12 godina

HSP je stranka koja se tek bila odrekla ustaštva i stavova lidera ustaškog pokreta Ante Pavelića.

Možda u nekoj predstavi za javnost ali nikada nisu napravili otklon od ustašluka!

Derikonja

pre 12 godina

Šovinistička izjava ove gospođe je za svaku osudu.Prosto čovek ne može da poveruje da evropski parlament nije reagovao na ovakvu izjavu.

Milutin M.

pre 12 godina

Još prije dva dana Andreas Meltzer je dao podršku Srbiji u istom tom parlamentu. Pa se niste zgražali što je član jedne superhiper desne stranke. Štoviše, nisam vidio osvrt na njega i njegovu stranku. Pa kad se ploča okrene sa sličnim likovima, onda je bolje šutjeti. Licemjerje ima nekoliko lica

cega se pametan stidi...

pre 12 godina

Tako da titula četničkog vojvode je pozitivna,a ceo svet priznaje ravnogorski pokret kao pokret otpora protiv fašizma.
(in the hood, 16. januar 2014 21:01)

- uveravam vas da imate pogresne informacije i da vas masno lazu. cetnici su pozitivni samo medju pristalicama cetnika, kao i ustase medju pristalicama ustasa. svi ostali, citav svet, misli se na civilizovan i antifasisticki svet, ukljucujuci i antifasiste u samoj srbiji i hrvatskoj duboko ih preziru, toliko duboko da oni to ne mogu ni da zamisle a kamoli da shvate. kako bilo, ostaje cinjenica da je vecina srba izabrala sebi za precednika cetnickog vojvodu iz bajcetinu. vecina zato i zasluzuje da ga ima na grbaci, kao sto i manjina zasluzuje punu solidarnost civilizovanog sveta. njima je najteze.

Robi

pre 12 godina

@ZigZag
Ahahah, ko nam kaže...?! :D Mi imamo skroz korektne odnose sa 4 svoja suseda, a vi apsolutno ni sa kim, osim možda Mađara, kojima se ''uvlačite''. Pa vi mrzite sami sebe, a kamoli ostale narode... :P A što se tiče komentara, pogledaj vaše portale i komentare o Srbima, vi ćete Srbe morati pomenuti iako vest nema nikakve veze sa nama, a komentari su blago rečeno, bolesno šovinistički.

Sonja_ZG

pre 12 godina

gospođa je samo htjela reći da bi hrvati u svojoj zemlji trebali zasukati rukave, nije to bila poruka srbima da se isele. a premijer je to iskoristio da se jeftino diči zaštitom srba.

Derventa RS

pre 12 godina

@mina
Ti Hrvati iz centralne Bosne ne žive samo u Kninu, nego ih ima u cijeloj bivšoj Krajini, odakle su protjerani Srbi... Tuđman je, u sklopu svoje nacionalističke i velikohrvatske politike, namjerno naseljavao te izbjeglice u krajeve gdje više nema Srba, a isto tako ih je naseljavao po opštinama u BiH odakle su Hrvati protjerali Srbe, a to su Drvar, Glamoč, Grahovo... Na njegovu žalost, Srbi su se u te 3 krajiške opštine vratili i ponovo su većina, iako su one i dalje u Federaciji. Da ironija bude veća, ti Hrvati iz srednje Bosne su protjerani od strane Bošnjaka, i svi oni su do Hrvatske došli preko teritorije koju je držala srpska vojska... Na Sokocu, gradiću na Romaniji su mjesecima boravili izbjegli Hrvati iz Vareša i Kaknja, a mnogi lokalni Srbi su im pružili pomoć kao da su im rod najrođeniji. Sjećam se, kao da je juče bilo, kad sam gledao bijele šatore i logorske vatre ispred njih po nekim livadama, i ljudi mi govore da su te izbjeglice Hrvati... Mi u Posavini ratujemo protiv tih istih Hrvata, a ovi na Romaniji šuruju sa njima, njihove izbjeglice pa čak i vojska se slobodno kreću ulicama. Naša srpska naivnost uvijek nas je skupo koštala, što se poslije i pokazalo tačno, jer su se ti Hrvati kojima su Srbi pomogli da se spasu, pokazali kao najgori srbomrsci i krvoloci, i najviše su maltretirali srpske povratnike u Drvaru, jer im je smetalo što se Srbi vraćaju u svoj grad, pa je bilo svakakvih prijetnji, pa čak i ubijanja Srba... Jadan onaj ko sa njima nešto petlja!

Draganovic

pre 12 godina

Ne znam gde to u svetu na kojoj katedri govore o ravnogorskom pokretu kao o pokretu otpora,bilo bi zanimljivo da je komentator izneo bar jedan dokaz,sve u svemu nije ni bitno ono sto sam hteo da kazem je da kao sto ni seselj,ni milan obradovic ni slicni njima svojim stavovima ne prezentuju vecinu srblja vec naprotiv samo drustveno i socijalno zalutalu ekstremnu marginu, tako ni ova zena ne odrazava vecinski stav hrvata i nije bitna za odredjivanje ikakvog parametra prema susedima.

Zlatko Todorović

pre 12 godina

Prvo, da razjasnimo oko rehabilitacije četništva. Problem nastaje u tome, što nikako da shvatimo da mi nismo imali drugi svetski rat, nego građanski rat između četnika i partizana, između ustaša i četnika, između partizana i ustaša, a nemci, italijani i bugari su bili samo statisti. Nije poenta u rehabilitaciji bilo koga i bilo čega, nego u tome što jednom treba da se kaže prava istina o svakome, da se loše stvari osude i da idemo dalje. Ratove 90-ih smo i imali zato što su sve stvari gurnute pod tepih, posle oslobođenja, ostavljene za kasnije. I nikada nećemo da se otresemo tog balasta, dokle god budemo imali bilo kakav problem sa istinom. A istina je, svidelo se to nama ili ne, jako gorka. Toliko gorka, da se jedva da progutati. Lakše je svima pobiti hiljade "ustaša", "četnika", "balija", nego se pomiriti sa istinom. Bojim se da ništa nismo naučili. I zato će nam se, opet, iznova, ponavljati i ratovi i mržnja. Ruža je samo produkt takvog sistema. Ljudi, svi su radili grozne stvari, kao i u zadnjim ratovima. To je samo nastavak, sa 50-ak godina pauze.

purger

pre 12 godina

Ruza Tomasic kakva god bila,barem je iskrena,a vi bi trebali biti zadnji koji sirite toleranciju,ona za razliku od vaseg predsjednika nije ratovala u tudjoj zemlji niti je ikada kao sto neko kaze pretendirala na vase gradove i sela.

Das ist Walter !

pre 12 godina

Sta ima loseg u upozorenju R.Tomasic.Zar nije cinjenica da je preko 2 miliona Srba izabralo cetnickog vojvodu za predsjednika,zar nije vecina Srba birala SNS ,bivse radikale V.Seselja.Naravno da je to bio vas legitiman izbor,ali ja cijih je 28 clanova familije u II.svj.ratu pobijeno od strane cetnika ne mogu ostati ravnodusan a isto tako osudjujem i ustaske zlocine.I gle cuda,na portalu logora Jasenovac ( http://www.jasenovac.org ) svi se vode kao zrtve Jasenovca i kao Srbi.Jasenovac je sigurno sramota hrvatskog naroda,medjutim broj zrtava je daleko preuvelican.To je jedan od razloga, zasto Hrvatska trazi otvaranje arhiva da istina izadje na vidjelo, pa kakva ona bila.Da vas podsjetim na jednu divnu pjesmu vaseg velikog srpskog pjesnika J.J.Zmaja,koje na zalost nema niti u jednom srpskom ucebeniku,cak je izostavljena iz vecina knjiga njegove zbirke pjesama. Pozdrav Das ist Walter!!!!

Hrvat se ne bori da sta otme kome,
Cuva sveti oganj na ognjistu svome,
I dok tako cini u najtezi dani,
I Bog je i pravda na njegovoj strani,
A kuda ce Srbin-zar on da se dade,
Putu na kom nema ni Boga ni nade.

Mozete se takodjer podsjetiti na rijeci vaseg oca nacije,Dobrice Cosica o lazima.Mislim da je ovo iole pametnom dosta, a moj savjet vam je, kolektivna katarza.

in the hood

pre 12 godina

Ovoj ženi, gosp. Tomšić nemože se zameriti na izjavi da je predsednik Srbije ( Toma diploma ) četnički vojvoda . Šira javnost je više puta tražila od njega da se odrekne te " titule ", ali bezuspešno. Meni je žao što su 1,55 miliona građana Srbije izabrali ovog čoveka za predsednika, jer kao takav mnogo šteti srbima u Hrvatskoj.
(PLC, 16. januar 2014 20:15)

Četnici,ili Ravnogorski pokret je izjednačen sa partizanskim,kada je u pitanju borba protiv fašizma u drugom svetskom ratu.Tako da titula četničkog vojvode je pozitivna,a ceo svet priznaje ravnogorski pokret kao pokret otpora protiv fašizma.Naravno da ih simpatizeri i pripadnici ustaškog pokreta ne simpatišu jer su ustaše za vreme rata bile na strani fašista i borili se protiv četnika.Sad što je pravi Vojvoda Djujić napravio grešku,za koju se i sam pokajao kada je video šta je uradio,i dao titulu vojvode Šešelju,a ovaj posle to delio svojim prijateljima i kumovima to je druga stvar.Verovatno da se sada i Šešelj kaje zbog Tome.Verovatno bi Toma trebao da se odrekne titule vojvode,jer je nije dostojan(nikada nije ni bio).

dres

pre 12 godina

Kako bi bilo da u nekom drugom parlamentu se postave ova pitanja. Kako bi reagovali ?
1. Ni Srbin nije lud da ozeni Hrvaticu
2. Hrvati u Srbiji su gosti
3. Neka prozvode iz Hrvatske prodaju Kanadi i Hrvatskoj, a ne Srbiji i Bosni.
4. Preispitati politicare iz Hrvatske kojim organizacijama do 91 su pripadali.
5. Ne treba ici u Hrvatsku na more
6. U Evropu treba ici preko Budimpeste a ne preko Zagreba
7. Ne treba letjeti Croatia Airlines
8. Ne treba dozvoliti pjevacima iz Hrvatske da sviraju u Srbiji
9. Zabraniti latinicu
10. Djeca i unuci zrtava Jasenovca kampovati pred ambasadom Hrvatske
11. Proglasiti Srpsku katolicku crkvu po uzoru na Crnogorsku ili Makedonsku pravoslavnu crkcu
12. Podrzati odcjepljenje Istre
13. Dozvoliti Rusima da u Sidu i Apatinu postave vojne baze
Itd itd itd

PLC

pre 12 godina

Ovoj ženi, gosp. Tomšić nemože se zameriti na izjavi da je predsednik Srbije ( Toma diploma ) četnički vojvoda . Šira javnost je više puta tražila od njega da se odrekne te " titule ", ali bezuspešno. Stručnjak za rakiju iz Bajčetine hoće i jare i pare, što reko naš narod . Da bude ultra nacionalista ( kad zatreba ), a i evropejac kad se ukaže za tim potreba. Slično je i u slučaju Ćuruvija . Više puta u prošlosti je ponovio na TV-u , da mu nije žao Ćiruvije ( hrišćanin koji gradi crkvu u Bajčetini-znači bogat čovek koji poznaje 10 božijih zapovesti ), a juče se posipa pepelom po glavi , vezano za Ćuruviju. Meni je žao što su 1,55 miliona građana Srbije izabrali ovog čoveka za predsednika, jer kao takav mnogo šteti srbima u Hrvatskoj. Onda bi ovoj policajki iz Kanade usta bila zatvorena i ne bi imala argumente da nas napada u Evropskom parlamentu .

slavonska lola

pre 12 godina

Čitajući neko vrijeme ovaj portal i komentare došao sam do zaključka da su hrvatski desničari daleko realniji i liberalniji od bilo kojeg srbijanskog ljevičara, o ostalima da i ne pričam.
Iskrenost rula, demagogija trula. :)

mina

pre 12 godina

Ne treba zaboraviti i da hrvati iz BiH imaju pravo glasa u Hrvatskoj. HDZ i Ruza Tomasevic naj vise glasova dobiju od bosanskih hrvata, a i od onih Koji sada zive u Hrvatskoj. U Kninu zivi veliki broj hrvata iz srednje Bosne i njima odgovara ova desnicarska politika Ruze Tomasevic. Ako se srbi vrate u Knin, onda i oni moraju nazad svojim obnovljenim kucama sto zjape prazne po bosanskim brdima. Zato ne treba nikog da cudi odkud u Hrvatskoj tolika podrska toj doticnoj gospodji i njenim fasistickim idealima, tako da je prisutna i u saboru

Mia

pre 12 godina

Ove podele, ustase, cetnici...sve to izgleda sve smesnije kako vreme prolazi I kako novije generaciju Hrvatsku posmatraju kao mesto za letovanje, a Hrvati Srbiju kao mesto za festivale, tako to... Izumiru najveci trovaci, za desetak godina ce ostati mali broj fanatika sa obeju strana. Stvarno je besmisleno sve ovo. A Ruza je ruzna, to je sve sto mogu da kazem o njoj, ostalo bi me spustalo na njen nivo.

e

pre 12 godina

Ustaše i Četnici??? Ha,ha,ha! Bio sam u Peru-u u jednom omanjem i sipatičnom gradu u kojem pored Peruanaca ima mnogo izbeglih Hrvata-ustaša i Srba-četnika po okončanju 2. svetskog rata. Dali mi možete poverovati, ali ovi ljudi se tamo lepo slažu i kamo sreće kada bi se mi ovde tako slagali i tolerisali naše jednakosti i nejednakosti.Tada ovih natpisa nebi ni bilo!

Бојан Илић

pre 12 godina

PLC!
Inace skoro svi predsednici EU su nacionalisti, ali nema veze!
Kod nas je to "zatucanost" a na zapadu gledaju kao "vrlinu"!

bigserb

pre 12 godina

postoji "malecka" razlika izmedju ustasa i cetnika! dok je antu pavelica za svoje "podvige" nad srpskim zivljem odlikovao hitler, cica drazu su za njegova dela u II sv. ratu odlikovali americki predsednik truman i francuski de gol! i dok je pavelic isao sa hitlerom na rucak, cica drazina glava je bila ucenjena na 100. 000 rajhs maraka u zlatu, cudno zar ne???

Бојан Илић

pre 12 godina

Zasto smeta "serija" komsije?
Pa napravite i vi o Pavelicu, ako su isto?
Da li neko misli da ne bi vec neko zapenio iz EU da nije ok to sa serijom i rehabilitacijom?
Peni samo Ruza, ali zato sto je tako "odgojena", kako jednom rece Kerum, gradonacelnik!

DAN

pre 12 godina

Pa šta očekujete od osobe ograničenog uma i doživotne analfabete koja je ubedjena da se znanje kao i čovečnost ne kupuje i ne znam sve šta stiče !
Tipičan primer psihički zafrustirane osobe koja je veoma daleko od realnog života .Sve te njene životne vrednosti su na nivou težkog primitivca sa kojima se čak i prašumske životinje davno već ne ponose a nažalost pristaša ima dosta. Produkt tog njenog ponašanja su prolivanje krvi i izazivanje nesreća prvenstveno nedužnih ljudi !
Ma ljudi pobugu dajte odvojite stvarnu demokratiju od anarhije koja se opravdava nekim demokratskim pravom !
EVROPO STIDI SE A PRVENSTVENO ONI KOJI SU JE POSLALI U EU DA IH ZASTUPA !
Put je potpuno jasan svima gde vodi nekoga ko pokazuje svoje mišiće dtugim !

Marko

pre 12 godina

@Pozdrav iz ZG
Vidim da je vama glavni problem što je snimljena serija Ravna gora. Svako ima pravo da snima serije koje hoće. A pošto Hrvati prebacuju Srbiji zbog četnika evo jedan podatak. Bila je lista filmova gde se spominju Srbi u američkim filmovima i noviji filmovi nas uglavnom spominju u lošem svetlu. A znaš li koji je prvi američki film koji spominje Srbi i to u veoma pozitinovm svetlu. To je neki film o četnicima sa početka rata. E sada molim te napiši Obami pismo da ti objasni što su oni veličali četnički pokret. Nemoj da brineš za nas Srbe već bolje brini što ste pustili ekstremistu u evropski parlament da zastupa vaše interese. Misliš da će neko ozbiljno da shvati Hrvatsku ako za sve svoje probleme okrivljuje Srbiju.

steva prvi

pre 12 godina

pogledajte mislim prvu epizodu emisije Zdravo drustvo na HRT.dvojica sjajnih gostiju Viktor Ivancic i Vladimir Arsenijevic.vrlo poucno izmedju ostalog i na temu desnicarenja ovde i tamo ili tamo i ovde bez razlike.

ksenija

pre 12 godina

Tacno je da se kod nas rehabilituje cetnistvo, to gospodja Tomasic nazalost nije izmislila. A sto se tice drugih stvari, hrvatska desnica je uvek jako slozna kad se treba boriti protiv slabijih. Da se oni slucajno ujedine u borbi protiv jacih, npr ugnjetavaca u obliku multinac kompanija, toga nema. Srbi su im sad dezurni krivci.

Sale

pre 12 godina

Koji je problem ove poslanice Evropskog Parlamenta sa četničkim pokretom Draže Mihailovića? Da li EU imaju neki problem u vezi istog? Šta je sporno gospođo? To, znate i sami, nije bio fašistički pokret, što se za vaš "pokret" nikako ne bi moglo reći obzirom na masovnost nekažjenih zločina i užasa priređenih onima koje danas nazivate gostima u Hrvatskoj. Valjda će i neko iz EP primetiti da tu nešto nije u redu. Mislim... valjda, ali kada ste Vi već dogurali do govornice i mikrofona EP, moje "valjda" je već šapat. Zapravo, tužno je sve to.

informacija

pre 12 godina

Ruza Tomasic nije nikakva predstavnica hrvatske desnice vec je predstavnica Hrvata u EU parlamentu! Dakle i svih onih bezbrojnih antifasista kojima Hrvatska obiluje.

Pazi sad :)

pre 12 godina

Ružo, Srpkinjo!
P.S. Već vidim kampanju na FB i TW "Ako želite da se čuje srpski glas u Evropskom parlamentu, braćo Hrvati, glasajte za Ružu"! :)

Schomi

pre 12 godina

Svi nacionalisti i fašisti su ista g...a! Mali, bolesni, iskompleksirani ljudi. O čemu mi pričamo u 21. veku?!? O četnicima i ustašama. Šta još reći, kakvu poruku poslati...

Milutin

pre 12 godina

Ne razumem toliko licemerje pri kome se onako pola Evrope, a posebno Nemacka, kao sablaznjava Simunicevim nastupom sa centra Maksimira uz surovu kaznu FIFE a pri tome ova zena za koju je Simunic antifasista - govori u EP. I to kao poslanik?! To ipak nije bas normalno. Zabrinut sam.

kraja

pre 12 godina

"zasto uopste trosite reci na nju? nebitna je."

...malo li ih je zapocelo tako nevino svoju fasisticku karijeru...???
...eno ga jedan gore na severu u zatvoru, svaki dan zahteva svoja demokratska prava...

Pozdrav iz ZG

pre 12 godina

Dragi moji susjedi,

Srbi u Hrvatskoj imaju najviše štete od svijim političara i onih iz matične domovine Srbije. Nije tajna da su od Pribičevića sva potkusurivanja politika išla preko leđa ovih ljudi, koji su platili veliku cijenu propale politike velike Rbije (karlobag- karlovac-virovitica). Ruža Tomašić je prije svega vrlo poštena ili bolje reći nekorumpirana političarka, što je danas pravo čudo na ovim prostorima. Njezine stavove prenose na način da joj se pripisuje svašta, pa tako i neouštaštvo i sl. Točno je da je desničarka i da je u EU parlament izabrana vrlo legitimno. Predsjednik Srbije je svojevremno dobio titulu četničkog vojvode i sudjelovao na neki način u ratu u Hrvatskoj. Titule se nije odrekao, barem nama u Hrvatskoj to nitko nije rekao. Četnički pokret u Srbiji ima drugačiju konotaciju od istoga u Hrvatskoj. Nesporno je da se u Srbiji podigao spomenik Draži, snimljena je serija Ravna gora, vodi se postupak za rehabilitaciju Draže. To je nesporno unutarnja stvar Srbije. Nama u HR je četništvo nešto drugo ali nakon Oluje je to samo plašenje male djece babarogama. Ipak, da nam to smeta - smeta nam. Da nam je to nešto negativno za nas - jest. Da budi uspomene koje su bole - budi. E sada, treba li Srbija drugačije tretirati četništvo? To bih ja prepustzio povjsničarima. Jednako kao i ustaški pokret u HR. Ruža Tomašić puno je objektivnija i poštenija od aktualne hrvatske vlade. Nekada nije vrag tako crn kako se čini.

Ivan

pre 12 godina

Žao mi je suseda Hrvata što imaju ovakve zatrovane ljude.... al dobro gospođa (ako se može nazvati tako) nema stida a ni mozga, pa je razumljivo... donekle.
Na žalost imamo i mi takve.

samo pitam

pre 12 godina

Ne opravdavam izjave Ruže Tomašić, nitko normalan to ne može ni opravdavati, međutim nije rekla da je Hrvatska za Hrvate, a da su SRBI tek gosti, već je rekla da je ''Hrvatska za Hrvate, a OSTALI su tek gosti'' (što je također samo po sebi katastrofalna izjava).
Čemu lažirati njene izjave i dolijevati ulje na vatru, kao da njene originalne izjave nisu već dovoljno ''kontroverzne'' (najblaže rečeno) ??
Što se tiče ove njene posljednje izjave, da je predsjednik Srbije četnički vojvoda, te da se u Srbiji rehabilitira četnički pokret - što je tu neistinito?

Andrej-Trebinje

pre 12 godina

Hahaha, ono kad predsjednica jedne ekstremno nacionalističke stranke, koja se ne sramoti veličati ustaški pokret a time i genocid nad Srbima, ima obraza pričati o nekakvoj ''velikoj Srbiji''... Ali takvi su Hrvati, oni se vode po principu, ono, da ne vade iz usta ''veliku Srbiju'' koja, eto prijeti nevinim i naivnim Hrvatima, a ovamo su pristalice i ne bi imali ništa protiv obnove NDH... Oni bi samo Hrvatsku do Drine, neće dalje, baš su skromni! I ovo izjednačavanje žrtava ustaškog genocida i žrtava komunističkog sistema u Hrvatskoj je odavno postalo sasvim normalno, jer nikad nisu bili kažnjeni niti su proživjeli katarzu, zato im društvo i jeste u takvom stanju. Zamislite da se danas u Njemačkoj poistovijećuju jevrejske žrtve sa ubijenim nacistima koji su učestvovali u holokaustu... Bolest! I naravno, sad će ponovo ovdje doći susjedi, da nas ubjeđuju kako niko prije rata u Hrvatskoj nije pozivao ustaške emigrante da se vrate u svoju domovinu i krenu u ''borbu za neovisnost'', kako nije bilo povampirenog ustaštva nego je to samo srpska mitomanija, kako niko nije maltretirao i ubijao Srbe početkom '90-tih, nego su to Srbi izmislili, kao što su izmislili i Jasenovac itd...

marko

pre 12 godina

Kako Srbija ima jednog Krstica, tako ima i "Krstica" u Hrvatskoj...
(Zoran.hr, 16. januar 2014 15:18)

Krstic je trojanski konj koji ce da nas dokrajci. Niko ne zna ko ga je nasao, ko ga je preporucio, kako su dosli do njega ama bas nista. Studirao je na Jejlu a svi znamo ko je osnovao Jejl i da zapravo sluzi kao regrutni centar

daj bombona da sisamo

pre 12 godina

"U intervjuu zagrebačkom nedeljniku "Nacional" svojevremeno je izjavila da je kao policajka u Kanadi pretukla trojicu muškaraca. I jedan od saborskih zastupnika HSS-a osetio je njenu pesnicu kada joj se obratio na neprimeren način istakavši njene ženske atribute"

Kakve zenske atribute?

Петар Миловановић

pre 12 godina

Poslanica Evropskog parlamenta Ruža Tomašić koja iznenađuje svojim nacionalističkim izjavama nekada je radila kao policajka, koja je prebila tri muškarca. А да ли је ова узданица тисућулећног хрватског сна у сродству са Динком и Надом Шакић, можда преко „бабине линије“ и са поглавником Антом Павелићем!? Европа је пуна оваквих нацифашиста и крволока!

e

pre 12 godina

Kada sam pisao ovde komentare o ulasku Srbije u EU da će najveće opstrukcije biti od Nemačke i Hrvatske dobio sam dosta negativnih ocena. Ova žena dika Hrvatske,dokazani srbožder ponovo je pokazala svoje lice.Hrvatski narod koji je nju izabrao u evropski parlament znao je kakav je njen stav prema Srbima.Još će se oni pokazati jer po zakonu moraju staviti na referendum i pitanje ćirilice! Gospodo evropski parlamentarci zar nevidite koga ste primili? Oni (Hrvatska) pretenduje na neke teritorije sadašnje Srbije. Ja pamtim, i znam da je granica sa njima bila na r. Savi i Dunavu kod Zenuna od 1941-1944. O nestalima slažem se da treba govoriti ali i o proteranima i to obostrano, da to pitanje organizuje unija tako da nema laži ni prevara. Ako o tome budu razgovarali samo Srbija i Hrvatska napretka neće biti, a unija veruje svojim članicama. Na taj način mogle bi se ukinuti obostranr tužbe ukoliko Hrvatska delegacija nebi imala ovakve pregovorače iz Hrvatske stranke prava, koja bi stalno vršila opstrukciju!

Zoran.hr

pre 12 godina

Pored toliko mladi intelektualaca i pamenti ljudi, ovakvi tupi nacionalisti predstavljaju Hrvatsku.

Kako Srbija ima jednog Krstica, tako ima i "Krstica" u Hrvatskoj. Ali se ocito bolje prolaze ljudi kao Ingrid Anticevic (pipl mast trast as) i slicni. Muka mi je od takvi kao Tomasicke, Nikolica itd. Stvarno ne znam ko bira takve nacionaliste, ocito glup narod.

Cvet u kosi

pre 12 godina

izjavila je juče u Strazburu, tokom rasprave o Izveštaju o napretku Srbije da naša zemlja treba da se oslobodi četničkog pokreta koji se zalaže za “veliku Srbiju”.
Ona je, kako je izvestio zagrebački portal Index.hr, rekla da poboljšanje odnosa Beograda i Prištine Hrvatskoj nije dovoljna garancija za promene srpske politike jer je na "čelu Sbije četnički vojvoda, a da država rehabilituje četništvo".

....Nije mnogo ni promašila

Simon

pre 12 godina

Pročitao sam članak ali mi opet nije jasno kako to ova bahata, neotesana, neonacistička baba govori u Evropskom Parlamentu?! Ovi naši problematični poslanici, iz naše Skupštine, su gospoda za nju. Izvinite ali ja sam Evropski Parlament zamišljao drugačije, definitivno.

To nije za Evropski parlament nego za neku psihijatrisku ustanovu.

pre 12 godina

Ona je zena kojoj ocigledno nesto fali, u svakom pogledu.
Pa zato do podne mrzi sebe a posle podne ceo svet...

Josip Pozgaj

pre 12 godina

Nije ona rodjena u jednom "slavonskom selu" nego u nekoj selendri kod Zepca u BiH. Sta reci, nego hrvatska bruka i sramota. Svi ti veliki "domoljubi" a u stvari fasisti, dolaze iz Bosne, od gradonacelnika Zagreba koji je rodjen u Poganoj Vlaki (Z.P. Grude-BiH) pa do onog debelog Djapica bivseg celnika HSP-a, rodjenog u Caprazlijama kod Livna.

ZaGi

pre 12 godina

Ruža je policajka iz Kanade. Koja je cijeli rat provela tamo, pa ju valjda sad grize savjest i rado bi postala Hrvatska heorina. Popela se na živce i Bogu i Vragu, samo nije desničarima koji u njoj vide neznam kaj.
To je euroskeptik koji radi prima europsku plaću od 7 kila eura....
Eh da, i rodom je iz Bosne, toliko o tome koliko ona ima pravo govoriti o gostima. Zbog ovog komentara, ako ona ikad dođe na vlast. ću morati napustiti Hrvatsku, ali jednostavno ne mogu šutiti. Meni je dosta lažnih domoljuba i moralista. Za kaj to tu pišem? Ovdje sam siguran da mi ne budu na ovo odgovorili na stotine zadojenih desničara, koji će spominjati da sam Jugoslaven, partizančina i kaj ja znam kaj. A pouzdano znam da tiha večina u Hrvatskoj misli kao i ja! No sve je to demokracija.....

ZaGi

pre 12 godina

Ruža je policajka iz Kanade. Koja je cijeli rat provela tamo, pa ju valjda sad grize savjest i rado bi postala Hrvatska heorina. Popela se na živce i Bogu i Vragu, samo nije desničarima koji u njoj vide neznam kaj.
To je euroskeptik koji radi prima europsku plaću od 7 kila eura....
Eh da, i rodom je iz Bosne, toliko o tome koliko ona ima pravo govoriti o gostima. Zbog ovog komentara, ako ona ikad dođe na vlast. ću morati napustiti Hrvatsku, ali jednostavno ne mogu šutiti. Meni je dosta lažnih domoljuba i moralista. Za kaj to tu pišem? Ovdje sam siguran da mi ne budu na ovo odgovorili na stotine zadojenih desničara, koji će spominjati da sam Jugoslaven, partizančina i kaj ja znam kaj. A pouzdano znam da tiha večina u Hrvatskoj misli kao i ja! No sve je to demokracija.....

Josip Pozgaj

pre 12 godina

Nije ona rodjena u jednom "slavonskom selu" nego u nekoj selendri kod Zepca u BiH. Sta reci, nego hrvatska bruka i sramota. Svi ti veliki "domoljubi" a u stvari fasisti, dolaze iz Bosne, od gradonacelnika Zagreba koji je rodjen u Poganoj Vlaki (Z.P. Grude-BiH) pa do onog debelog Djapica bivseg celnika HSP-a, rodjenog u Caprazlijama kod Livna.

Simon

pre 12 godina

Pročitao sam članak ali mi opet nije jasno kako to ova bahata, neotesana, neonacistička baba govori u Evropskom Parlamentu?! Ovi naši problematični poslanici, iz naše Skupštine, su gospoda za nju. Izvinite ali ja sam Evropski Parlament zamišljao drugačije, definitivno.

Cvet u kosi

pre 12 godina

izjavila je juče u Strazburu, tokom rasprave o Izveštaju o napretku Srbije da naša zemlja treba da se oslobodi četničkog pokreta koji se zalaže za “veliku Srbiju”.
Ona je, kako je izvestio zagrebački portal Index.hr, rekla da poboljšanje odnosa Beograda i Prištine Hrvatskoj nije dovoljna garancija za promene srpske politike jer je na "čelu Sbije četnički vojvoda, a da država rehabilituje četništvo".

....Nije mnogo ni promašila

samo pitam

pre 12 godina

Ne opravdavam izjave Ruže Tomašić, nitko normalan to ne može ni opravdavati, međutim nije rekla da je Hrvatska za Hrvate, a da su SRBI tek gosti, već je rekla da je ''Hrvatska za Hrvate, a OSTALI su tek gosti'' (što je također samo po sebi katastrofalna izjava).
Čemu lažirati njene izjave i dolijevati ulje na vatru, kao da njene originalne izjave nisu već dovoljno ''kontroverzne'' (najblaže rečeno) ??
Što se tiče ove njene posljednje izjave, da je predsjednik Srbije četnički vojvoda, te da se u Srbiji rehabilitira četnički pokret - što je tu neistinito?

daj bombona da sisamo

pre 12 godina

"U intervjuu zagrebačkom nedeljniku "Nacional" svojevremeno je izjavila da je kao policajka u Kanadi pretukla trojicu muškaraca. I jedan od saborskih zastupnika HSS-a osetio je njenu pesnicu kada joj se obratio na neprimeren način istakavši njene ženske atribute"

Kakve zenske atribute?

To nije za Evropski parlament nego za neku psihijatrisku ustanovu.

pre 12 godina

Ona je zena kojoj ocigledno nesto fali, u svakom pogledu.
Pa zato do podne mrzi sebe a posle podne ceo svet...

Zoran.hr

pre 12 godina

Pored toliko mladi intelektualaca i pamenti ljudi, ovakvi tupi nacionalisti predstavljaju Hrvatsku.

Kako Srbija ima jednog Krstica, tako ima i "Krstica" u Hrvatskoj. Ali se ocito bolje prolaze ljudi kao Ingrid Anticevic (pipl mast trast as) i slicni. Muka mi je od takvi kao Tomasicke, Nikolica itd. Stvarno ne znam ko bira takve nacionaliste, ocito glup narod.

informacija

pre 12 godina

Ruza Tomasic nije nikakva predstavnica hrvatske desnice vec je predstavnica Hrvata u EU parlamentu! Dakle i svih onih bezbrojnih antifasista kojima Hrvatska obiluje.

Andrej-Trebinje

pre 12 godina

Hahaha, ono kad predsjednica jedne ekstremno nacionalističke stranke, koja se ne sramoti veličati ustaški pokret a time i genocid nad Srbima, ima obraza pričati o nekakvoj ''velikoj Srbiji''... Ali takvi su Hrvati, oni se vode po principu, ono, da ne vade iz usta ''veliku Srbiju'' koja, eto prijeti nevinim i naivnim Hrvatima, a ovamo su pristalice i ne bi imali ništa protiv obnove NDH... Oni bi samo Hrvatsku do Drine, neće dalje, baš su skromni! I ovo izjednačavanje žrtava ustaškog genocida i žrtava komunističkog sistema u Hrvatskoj je odavno postalo sasvim normalno, jer nikad nisu bili kažnjeni niti su proživjeli katarzu, zato im društvo i jeste u takvom stanju. Zamislite da se danas u Njemačkoj poistovijećuju jevrejske žrtve sa ubijenim nacistima koji su učestvovali u holokaustu... Bolest! I naravno, sad će ponovo ovdje doći susjedi, da nas ubjeđuju kako niko prije rata u Hrvatskoj nije pozivao ustaške emigrante da se vrate u svoju domovinu i krenu u ''borbu za neovisnost'', kako nije bilo povampirenog ustaštva nego je to samo srpska mitomanija, kako niko nije maltretirao i ubijao Srbe početkom '90-tih, nego su to Srbi izmislili, kao što su izmislili i Jasenovac itd...

Петар Миловановић

pre 12 godina

Poslanica Evropskog parlamenta Ruža Tomašić koja iznenađuje svojim nacionalističkim izjavama nekada je radila kao policajka, koja je prebila tri muškarca. А да ли је ова узданица тисућулећног хрватског сна у сродству са Динком и Надом Шакић, можда преко „бабине линије“ и са поглавником Антом Павелићем!? Европа је пуна оваквих нацифашиста и крволока!

Ivan

pre 12 godina

Žao mi je suseda Hrvata što imaju ovakve zatrovane ljude.... al dobro gospođa (ako se može nazvati tako) nema stida a ni mozga, pa je razumljivo... donekle.
Na žalost imamo i mi takve.

Pozdrav iz ZG

pre 12 godina

Dragi moji susjedi,

Srbi u Hrvatskoj imaju najviše štete od svijim političara i onih iz matične domovine Srbije. Nije tajna da su od Pribičevića sva potkusurivanja politika išla preko leđa ovih ljudi, koji su platili veliku cijenu propale politike velike Rbije (karlobag- karlovac-virovitica). Ruža Tomašić je prije svega vrlo poštena ili bolje reći nekorumpirana političarka, što je danas pravo čudo na ovim prostorima. Njezine stavove prenose na način da joj se pripisuje svašta, pa tako i neouštaštvo i sl. Točno je da je desničarka i da je u EU parlament izabrana vrlo legitimno. Predsjednik Srbije je svojevremno dobio titulu četničkog vojvode i sudjelovao na neki način u ratu u Hrvatskoj. Titule se nije odrekao, barem nama u Hrvatskoj to nitko nije rekao. Četnički pokret u Srbiji ima drugačiju konotaciju od istoga u Hrvatskoj. Nesporno je da se u Srbiji podigao spomenik Draži, snimljena je serija Ravna gora, vodi se postupak za rehabilitaciju Draže. To je nesporno unutarnja stvar Srbije. Nama u HR je četništvo nešto drugo ali nakon Oluje je to samo plašenje male djece babarogama. Ipak, da nam to smeta - smeta nam. Da nam je to nešto negativno za nas - jest. Da budi uspomene koje su bole - budi. E sada, treba li Srbija drugačije tretirati četništvo? To bih ja prepustzio povjsničarima. Jednako kao i ustaški pokret u HR. Ruža Tomašić puno je objektivnija i poštenija od aktualne hrvatske vlade. Nekada nije vrag tako crn kako se čini.

Schomi

pre 12 godina

Svi nacionalisti i fašisti su ista g...a! Mali, bolesni, iskompleksirani ljudi. O čemu mi pričamo u 21. veku?!? O četnicima i ustašama. Šta još reći, kakvu poruku poslati...

Marko

pre 12 godina

@Pozdrav iz ZG
Vidim da je vama glavni problem što je snimljena serija Ravna gora. Svako ima pravo da snima serije koje hoće. A pošto Hrvati prebacuju Srbiji zbog četnika evo jedan podatak. Bila je lista filmova gde se spominju Srbi u američkim filmovima i noviji filmovi nas uglavnom spominju u lošem svetlu. A znaš li koji je prvi američki film koji spominje Srbi i to u veoma pozitinovm svetlu. To je neki film o četnicima sa početka rata. E sada molim te napiši Obami pismo da ti objasni što su oni veličali četnički pokret. Nemoj da brineš za nas Srbe već bolje brini što ste pustili ekstremistu u evropski parlament da zastupa vaše interese. Misliš da će neko ozbiljno da shvati Hrvatsku ako za sve svoje probleme okrivljuje Srbiju.

e

pre 12 godina

Kada sam pisao ovde komentare o ulasku Srbije u EU da će najveće opstrukcije biti od Nemačke i Hrvatske dobio sam dosta negativnih ocena. Ova žena dika Hrvatske,dokazani srbožder ponovo je pokazala svoje lice.Hrvatski narod koji je nju izabrao u evropski parlament znao je kakav je njen stav prema Srbima.Još će se oni pokazati jer po zakonu moraju staviti na referendum i pitanje ćirilice! Gospodo evropski parlamentarci zar nevidite koga ste primili? Oni (Hrvatska) pretenduje na neke teritorije sadašnje Srbije. Ja pamtim, i znam da je granica sa njima bila na r. Savi i Dunavu kod Zenuna od 1941-1944. O nestalima slažem se da treba govoriti ali i o proteranima i to obostrano, da to pitanje organizuje unija tako da nema laži ni prevara. Ako o tome budu razgovarali samo Srbija i Hrvatska napretka neće biti, a unija veruje svojim članicama. Na taj način mogle bi se ukinuti obostranr tužbe ukoliko Hrvatska delegacija nebi imala ovakve pregovorače iz Hrvatske stranke prava, koja bi stalno vršila opstrukciju!

Sale

pre 12 godina

Koji je problem ove poslanice Evropskog Parlamenta sa četničkim pokretom Draže Mihailovića? Da li EU imaju neki problem u vezi istog? Šta je sporno gospođo? To, znate i sami, nije bio fašistički pokret, što se za vaš "pokret" nikako ne bi moglo reći obzirom na masovnost nekažjenih zločina i užasa priređenih onima koje danas nazivate gostima u Hrvatskoj. Valjda će i neko iz EP primetiti da tu nešto nije u redu. Mislim... valjda, ali kada ste Vi već dogurali do govornice i mikrofona EP, moje "valjda" je već šapat. Zapravo, tužno je sve to.

marko

pre 12 godina

Kako Srbija ima jednog Krstica, tako ima i "Krstica" u Hrvatskoj...
(Zoran.hr, 16. januar 2014 15:18)

Krstic je trojanski konj koji ce da nas dokrajci. Niko ne zna ko ga je nasao, ko ga je preporucio, kako su dosli do njega ama bas nista. Studirao je na Jejlu a svi znamo ko je osnovao Jejl i da zapravo sluzi kao regrutni centar

purger

pre 12 godina

Ruza Tomasic kakva god bila,barem je iskrena,a vi bi trebali biti zadnji koji sirite toleranciju,ona za razliku od vaseg predsjednika nije ratovala u tudjoj zemlji niti je ikada kao sto neko kaze pretendirala na vase gradove i sela.

Milutin

pre 12 godina

Ne razumem toliko licemerje pri kome se onako pola Evrope, a posebno Nemacka, kao sablaznjava Simunicevim nastupom sa centra Maksimira uz surovu kaznu FIFE a pri tome ova zena za koju je Simunic antifasista - govori u EP. I to kao poslanik?! To ipak nije bas normalno. Zabrinut sam.

PLC

pre 12 godina

Ovoj ženi, gosp. Tomšić nemože se zameriti na izjavi da je predsednik Srbije ( Toma diploma ) četnički vojvoda . Šira javnost je više puta tražila od njega da se odrekne te " titule ", ali bezuspešno. Stručnjak za rakiju iz Bajčetine hoće i jare i pare, što reko naš narod . Da bude ultra nacionalista ( kad zatreba ), a i evropejac kad se ukaže za tim potreba. Slično je i u slučaju Ćuruvija . Više puta u prošlosti je ponovio na TV-u , da mu nije žao Ćiruvije ( hrišćanin koji gradi crkvu u Bajčetini-znači bogat čovek koji poznaje 10 božijih zapovesti ), a juče se posipa pepelom po glavi , vezano za Ćuruviju. Meni je žao što su 1,55 miliona građana Srbije izabrali ovog čoveka za predsednika, jer kao takav mnogo šteti srbima u Hrvatskoj. Onda bi ovoj policajki iz Kanade usta bila zatvorena i ne bi imala argumente da nas napada u Evropskom parlamentu .

ksenija

pre 12 godina

Tacno je da se kod nas rehabilituje cetnistvo, to gospodja Tomasic nazalost nije izmislila. A sto se tice drugih stvari, hrvatska desnica je uvek jako slozna kad se treba boriti protiv slabijih. Da se oni slucajno ujedine u borbi protiv jacih, npr ugnjetavaca u obliku multinac kompanija, toga nema. Srbi su im sad dezurni krivci.

bigserb

pre 12 godina

postoji "malecka" razlika izmedju ustasa i cetnika! dok je antu pavelica za svoje "podvige" nad srpskim zivljem odlikovao hitler, cica drazu su za njegova dela u II sv. ratu odlikovali americki predsednik truman i francuski de gol! i dok je pavelic isao sa hitlerom na rucak, cica drazina glava je bila ucenjena na 100. 000 rajhs maraka u zlatu, cudno zar ne???

Das ist Walter !

pre 12 godina

Sta ima loseg u upozorenju R.Tomasic.Zar nije cinjenica da je preko 2 miliona Srba izabralo cetnickog vojvodu za predsjednika,zar nije vecina Srba birala SNS ,bivse radikale V.Seselja.Naravno da je to bio vas legitiman izbor,ali ja cijih je 28 clanova familije u II.svj.ratu pobijeno od strane cetnika ne mogu ostati ravnodusan a isto tako osudjujem i ustaske zlocine.I gle cuda,na portalu logora Jasenovac ( http://www.jasenovac.org ) svi se vode kao zrtve Jasenovca i kao Srbi.Jasenovac je sigurno sramota hrvatskog naroda,medjutim broj zrtava je daleko preuvelican.To je jedan od razloga, zasto Hrvatska trazi otvaranje arhiva da istina izadje na vidjelo, pa kakva ona bila.Da vas podsjetim na jednu divnu pjesmu vaseg velikog srpskog pjesnika J.J.Zmaja,koje na zalost nema niti u jednom srpskom ucebeniku,cak je izostavljena iz vecina knjiga njegove zbirke pjesama. Pozdrav Das ist Walter!!!!

Hrvat se ne bori da sta otme kome,
Cuva sveti oganj na ognjistu svome,
I dok tako cini u najtezi dani,
I Bog je i pravda na njegovoj strani,
A kuda ce Srbin-zar on da se dade,
Putu na kom nema ni Boga ni nade.

Mozete se takodjer podsjetiti na rijeci vaseg oca nacije,Dobrice Cosica o lazima.Mislim da je ovo iole pametnom dosta, a moj savjet vam je, kolektivna katarza.

kraja

pre 12 godina

"zasto uopste trosite reci na nju? nebitna je."

...malo li ih je zapocelo tako nevino svoju fasisticku karijeru...???
...eno ga jedan gore na severu u zatvoru, svaki dan zahteva svoja demokratska prava...

Robi

pre 12 godina

@ZigZag
Ahahah, ko nam kaže...?! :D Mi imamo skroz korektne odnose sa 4 svoja suseda, a vi apsolutno ni sa kim, osim možda Mađara, kojima se ''uvlačite''. Pa vi mrzite sami sebe, a kamoli ostale narode... :P A što se tiče komentara, pogledaj vaše portale i komentare o Srbima, vi ćete Srbe morati pomenuti iako vest nema nikakve veze sa nama, a komentari su blago rečeno, bolesno šovinistički.

cega se pametan stidi...

pre 12 godina

Tako da titula četničkog vojvode je pozitivna,a ceo svet priznaje ravnogorski pokret kao pokret otpora protiv fašizma.
(in the hood, 16. januar 2014 21:01)

- uveravam vas da imate pogresne informacije i da vas masno lazu. cetnici su pozitivni samo medju pristalicama cetnika, kao i ustase medju pristalicama ustasa. svi ostali, citav svet, misli se na civilizovan i antifasisticki svet, ukljucujuci i antifasiste u samoj srbiji i hrvatskoj duboko ih preziru, toliko duboko da oni to ne mogu ni da zamisle a kamoli da shvate. kako bilo, ostaje cinjenica da je vecina srba izabrala sebi za precednika cetnickog vojvodu iz bajcetinu. vecina zato i zasluzuje da ga ima na grbaci, kao sto i manjina zasluzuje punu solidarnost civilizovanog sveta. njima je najteze.

dres

pre 12 godina

Kako bi bilo da u nekom drugom parlamentu se postave ova pitanja. Kako bi reagovali ?
1. Ni Srbin nije lud da ozeni Hrvaticu
2. Hrvati u Srbiji su gosti
3. Neka prozvode iz Hrvatske prodaju Kanadi i Hrvatskoj, a ne Srbiji i Bosni.
4. Preispitati politicare iz Hrvatske kojim organizacijama do 91 su pripadali.
5. Ne treba ici u Hrvatsku na more
6. U Evropu treba ici preko Budimpeste a ne preko Zagreba
7. Ne treba letjeti Croatia Airlines
8. Ne treba dozvoliti pjevacima iz Hrvatske da sviraju u Srbiji
9. Zabraniti latinicu
10. Djeca i unuci zrtava Jasenovca kampovati pred ambasadom Hrvatske
11. Proglasiti Srpsku katolicku crkvu po uzoru na Crnogorsku ili Makedonsku pravoslavnu crkcu
12. Podrzati odcjepljenje Istre
13. Dozvoliti Rusima da u Sidu i Apatinu postave vojne baze
Itd itd itd

Zlatko Todorović

pre 12 godina

Prvo, da razjasnimo oko rehabilitacije četništva. Problem nastaje u tome, što nikako da shvatimo da mi nismo imali drugi svetski rat, nego građanski rat između četnika i partizana, između ustaša i četnika, između partizana i ustaša, a nemci, italijani i bugari su bili samo statisti. Nije poenta u rehabilitaciji bilo koga i bilo čega, nego u tome što jednom treba da se kaže prava istina o svakome, da se loše stvari osude i da idemo dalje. Ratove 90-ih smo i imali zato što su sve stvari gurnute pod tepih, posle oslobođenja, ostavljene za kasnije. I nikada nećemo da se otresemo tog balasta, dokle god budemo imali bilo kakav problem sa istinom. A istina je, svidelo se to nama ili ne, jako gorka. Toliko gorka, da se jedva da progutati. Lakše je svima pobiti hiljade "ustaša", "četnika", "balija", nego se pomiriti sa istinom. Bojim se da ništa nismo naučili. I zato će nam se, opet, iznova, ponavljati i ratovi i mržnja. Ruža je samo produkt takvog sistema. Ljudi, svi su radili grozne stvari, kao i u zadnjim ratovima. To je samo nastavak, sa 50-ak godina pauze.

e

pre 12 godina

Ustaše i Četnici??? Ha,ha,ha! Bio sam u Peru-u u jednom omanjem i sipatičnom gradu u kojem pored Peruanaca ima mnogo izbeglih Hrvata-ustaša i Srba-četnika po okončanju 2. svetskog rata. Dali mi možete poverovati, ali ovi ljudi se tamo lepo slažu i kamo sreće kada bi se mi ovde tako slagali i tolerisali naše jednakosti i nejednakosti.Tada ovih natpisa nebi ni bilo!

slavonska lola

pre 12 godina

Čitajući neko vrijeme ovaj portal i komentare došao sam do zaključka da su hrvatski desničari daleko realniji i liberalniji od bilo kojeg srbijanskog ljevičara, o ostalima da i ne pričam.
Iskrenost rula, demagogija trula. :)

Derventa RS

pre 12 godina

@mina
Ti Hrvati iz centralne Bosne ne žive samo u Kninu, nego ih ima u cijeloj bivšoj Krajini, odakle su protjerani Srbi... Tuđman je, u sklopu svoje nacionalističke i velikohrvatske politike, namjerno naseljavao te izbjeglice u krajeve gdje više nema Srba, a isto tako ih je naseljavao po opštinama u BiH odakle su Hrvati protjerali Srbe, a to su Drvar, Glamoč, Grahovo... Na njegovu žalost, Srbi su se u te 3 krajiške opštine vratili i ponovo su većina, iako su one i dalje u Federaciji. Da ironija bude veća, ti Hrvati iz srednje Bosne su protjerani od strane Bošnjaka, i svi oni su do Hrvatske došli preko teritorije koju je držala srpska vojska... Na Sokocu, gradiću na Romaniji su mjesecima boravili izbjegli Hrvati iz Vareša i Kaknja, a mnogi lokalni Srbi su im pružili pomoć kao da su im rod najrođeniji. Sjećam se, kao da je juče bilo, kad sam gledao bijele šatore i logorske vatre ispred njih po nekim livadama, i ljudi mi govore da su te izbjeglice Hrvati... Mi u Posavini ratujemo protiv tih istih Hrvata, a ovi na Romaniji šuruju sa njima, njihove izbjeglice pa čak i vojska se slobodno kreću ulicama. Naša srpska naivnost uvijek nas je skupo koštala, što se poslije i pokazalo tačno, jer su se ti Hrvati kojima su Srbi pomogli da se spasu, pokazali kao najgori srbomrsci i krvoloci, i najviše su maltretirali srpske povratnike u Drvaru, jer im je smetalo što se Srbi vraćaju u svoj grad, pa je bilo svakakvih prijetnji, pa čak i ubijanja Srba... Jadan onaj ko sa njima nešto petlja!

Pazi sad :)

pre 12 godina

Ružo, Srpkinjo!
P.S. Već vidim kampanju na FB i TW "Ako želite da se čuje srpski glas u Evropskom parlamentu, braćo Hrvati, glasajte za Ružu"! :)

steva prvi

pre 12 godina

pogledajte mislim prvu epizodu emisije Zdravo drustvo na HRT.dvojica sjajnih gostiju Viktor Ivancic i Vladimir Arsenijevic.vrlo poucno izmedju ostalog i na temu desnicarenja ovde i tamo ili tamo i ovde bez razlike.

Mia

pre 12 godina

Ove podele, ustase, cetnici...sve to izgleda sve smesnije kako vreme prolazi I kako novije generaciju Hrvatsku posmatraju kao mesto za letovanje, a Hrvati Srbiju kao mesto za festivale, tako to... Izumiru najveci trovaci, za desetak godina ce ostati mali broj fanatika sa obeju strana. Stvarno je besmisleno sve ovo. A Ruza je ruzna, to je sve sto mogu da kazem o njoj, ostalo bi me spustalo na njen nivo.

mina

pre 12 godina

Ne treba zaboraviti i da hrvati iz BiH imaju pravo glasa u Hrvatskoj. HDZ i Ruza Tomasevic naj vise glasova dobiju od bosanskih hrvata, a i od onih Koji sada zive u Hrvatskoj. U Kninu zivi veliki broj hrvata iz srednje Bosne i njima odgovara ova desnicarska politika Ruze Tomasevic. Ako se srbi vrate u Knin, onda i oni moraju nazad svojim obnovljenim kucama sto zjape prazne po bosanskim brdima. Zato ne treba nikog da cudi odkud u Hrvatskoj tolika podrska toj doticnoj gospodji i njenim fasistickim idealima, tako da je prisutna i u saboru

in the hood

pre 12 godina

Ovoj ženi, gosp. Tomšić nemože se zameriti na izjavi da je predsednik Srbije ( Toma diploma ) četnički vojvoda . Šira javnost je više puta tražila od njega da se odrekne te " titule ", ali bezuspešno. Meni je žao što su 1,55 miliona građana Srbije izabrali ovog čoveka za predsednika, jer kao takav mnogo šteti srbima u Hrvatskoj.
(PLC, 16. januar 2014 20:15)

Četnici,ili Ravnogorski pokret je izjednačen sa partizanskim,kada je u pitanju borba protiv fašizma u drugom svetskom ratu.Tako da titula četničkog vojvode je pozitivna,a ceo svet priznaje ravnogorski pokret kao pokret otpora protiv fašizma.Naravno da ih simpatizeri i pripadnici ustaškog pokreta ne simpatišu jer su ustaše za vreme rata bile na strani fašista i borili se protiv četnika.Sad što je pravi Vojvoda Djujić napravio grešku,za koju se i sam pokajao kada je video šta je uradio,i dao titulu vojvode Šešelju,a ovaj posle to delio svojim prijateljima i kumovima to je druga stvar.Verovatno da se sada i Šešelj kaje zbog Tome.Verovatno bi Toma trebao da se odrekne titule vojvode,jer je nije dostojan(nikada nije ni bio).

Бојан Илић

pre 12 godina

Zasto smeta "serija" komsije?
Pa napravite i vi o Pavelicu, ako su isto?
Da li neko misli da ne bi vec neko zapenio iz EU da nije ok to sa serijom i rehabilitacijom?
Peni samo Ruza, ali zato sto je tako "odgojena", kako jednom rece Kerum, gradonacelnik!

Draganovic

pre 12 godina

Ne znam gde to u svetu na kojoj katedri govore o ravnogorskom pokretu kao o pokretu otpora,bilo bi zanimljivo da je komentator izneo bar jedan dokaz,sve u svemu nije ni bitno ono sto sam hteo da kazem je da kao sto ni seselj,ni milan obradovic ni slicni njima svojim stavovima ne prezentuju vecinu srblja vec naprotiv samo drustveno i socijalno zalutalu ekstremnu marginu, tako ni ova zena ne odrazava vecinski stav hrvata i nije bitna za odredjivanje ikakvog parametra prema susedima.

DAN

pre 12 godina

Pa šta očekujete od osobe ograničenog uma i doživotne analfabete koja je ubedjena da se znanje kao i čovečnost ne kupuje i ne znam sve šta stiče !
Tipičan primer psihički zafrustirane osobe koja je veoma daleko od realnog života .Sve te njene životne vrednosti su na nivou težkog primitivca sa kojima se čak i prašumske životinje davno već ne ponose a nažalost pristaša ima dosta. Produkt tog njenog ponašanja su prolivanje krvi i izazivanje nesreća prvenstveno nedužnih ljudi !
Ma ljudi pobugu dajte odvojite stvarnu demokratiju od anarhije koja se opravdava nekim demokratskim pravom !
EVROPO STIDI SE A PRVENSTVENO ONI KOJI SU JE POSLALI U EU DA IH ZASTUPA !
Put je potpuno jasan svima gde vodi nekoga ko pokazuje svoje mišiće dtugim !

Бојан Илић

pre 12 godina

PLC!
Inace skoro svi predsednici EU su nacionalisti, ali nema veze!
Kod nas je to "zatucanost" a na zapadu gledaju kao "vrlinu"!

Sonja_ZG

pre 12 godina

gospođa je samo htjela reći da bi hrvati u svojoj zemlji trebali zasukati rukave, nije to bila poruka srbima da se isele. a premijer je to iskoristio da se jeftino diči zaštitom srba.

Milutin M.

pre 12 godina

Još prije dva dana Andreas Meltzer je dao podršku Srbiji u istom tom parlamentu. Pa se niste zgražali što je član jedne superhiper desne stranke. Štoviše, nisam vidio osvrt na njega i njegovu stranku. Pa kad se ploča okrene sa sličnim likovima, onda je bolje šutjeti. Licemjerje ima nekoliko lica

bez_cenzure

pre 12 godina

HSP je stranka koja se tek bila odrekla ustaštva i stavova lidera ustaškog pokreta Ante Pavelića.

Možda u nekoj predstavi za javnost ali nikada nisu napravili otklon od ustašluka!

Derikonja

pre 12 godina

Šovinistička izjava ove gospođe je za svaku osudu.Prosto čovek ne može da poveruje da evropski parlament nije reagovao na ovakvu izjavu.

Cvet u kosi

pre 12 godina

izjavila je juče u Strazburu, tokom rasprave o Izveštaju o napretku Srbije da naša zemlja treba da se oslobodi četničkog pokreta koji se zalaže za “veliku Srbiju”.
Ona je, kako je izvestio zagrebački portal Index.hr, rekla da poboljšanje odnosa Beograda i Prištine Hrvatskoj nije dovoljna garancija za promene srpske politike jer je na "čelu Sbije četnički vojvoda, a da država rehabilituje četništvo".

....Nije mnogo ni promašila

Pozdrav iz ZG

pre 12 godina

Dragi moji susjedi,

Srbi u Hrvatskoj imaju najviše štete od svijim političara i onih iz matične domovine Srbije. Nije tajna da su od Pribičevića sva potkusurivanja politika išla preko leđa ovih ljudi, koji su platili veliku cijenu propale politike velike Rbije (karlobag- karlovac-virovitica). Ruža Tomašić je prije svega vrlo poštena ili bolje reći nekorumpirana političarka, što je danas pravo čudo na ovim prostorima. Njezine stavove prenose na način da joj se pripisuje svašta, pa tako i neouštaštvo i sl. Točno je da je desničarka i da je u EU parlament izabrana vrlo legitimno. Predsjednik Srbije je svojevremno dobio titulu četničkog vojvode i sudjelovao na neki način u ratu u Hrvatskoj. Titule se nije odrekao, barem nama u Hrvatskoj to nitko nije rekao. Četnički pokret u Srbiji ima drugačiju konotaciju od istoga u Hrvatskoj. Nesporno je da se u Srbiji podigao spomenik Draži, snimljena je serija Ravna gora, vodi se postupak za rehabilitaciju Draže. To je nesporno unutarnja stvar Srbije. Nama u HR je četništvo nešto drugo ali nakon Oluje je to samo plašenje male djece babarogama. Ipak, da nam to smeta - smeta nam. Da nam je to nešto negativno za nas - jest. Da budi uspomene koje su bole - budi. E sada, treba li Srbija drugačije tretirati četništvo? To bih ja prepustzio povjsničarima. Jednako kao i ustaški pokret u HR. Ruža Tomašić puno je objektivnija i poštenija od aktualne hrvatske vlade. Nekada nije vrag tako crn kako se čini.

samo pitam

pre 12 godina

Ne opravdavam izjave Ruže Tomašić, nitko normalan to ne može ni opravdavati, međutim nije rekla da je Hrvatska za Hrvate, a da su SRBI tek gosti, već je rekla da je ''Hrvatska za Hrvate, a OSTALI su tek gosti'' (što je također samo po sebi katastrofalna izjava).
Čemu lažirati njene izjave i dolijevati ulje na vatru, kao da njene originalne izjave nisu već dovoljno ''kontroverzne'' (najblaže rečeno) ??
Što se tiče ove njene posljednje izjave, da je predsjednik Srbije četnički vojvoda, te da se u Srbiji rehabilitira četnički pokret - što je tu neistinito?

in the hood

pre 12 godina

Ovoj ženi, gosp. Tomšić nemože se zameriti na izjavi da je predsednik Srbije ( Toma diploma ) četnički vojvoda . Šira javnost je više puta tražila od njega da se odrekne te " titule ", ali bezuspešno. Meni je žao što su 1,55 miliona građana Srbije izabrali ovog čoveka za predsednika, jer kao takav mnogo šteti srbima u Hrvatskoj.
(PLC, 16. januar 2014 20:15)

Četnici,ili Ravnogorski pokret je izjednačen sa partizanskim,kada je u pitanju borba protiv fašizma u drugom svetskom ratu.Tako da titula četničkog vojvode je pozitivna,a ceo svet priznaje ravnogorski pokret kao pokret otpora protiv fašizma.Naravno da ih simpatizeri i pripadnici ustaškog pokreta ne simpatišu jer su ustaše za vreme rata bile na strani fašista i borili se protiv četnika.Sad što je pravi Vojvoda Djujić napravio grešku,za koju se i sam pokajao kada je video šta je uradio,i dao titulu vojvode Šešelju,a ovaj posle to delio svojim prijateljima i kumovima to je druga stvar.Verovatno da se sada i Šešelj kaje zbog Tome.Verovatno bi Toma trebao da se odrekne titule vojvode,jer je nije dostojan(nikada nije ni bio).

Sale

pre 12 godina

Koji je problem ove poslanice Evropskog Parlamenta sa četničkim pokretom Draže Mihailovića? Da li EU imaju neki problem u vezi istog? Šta je sporno gospođo? To, znate i sami, nije bio fašistički pokret, što se za vaš "pokret" nikako ne bi moglo reći obzirom na masovnost nekažjenih zločina i užasa priređenih onima koje danas nazivate gostima u Hrvatskoj. Valjda će i neko iz EP primetiti da tu nešto nije u redu. Mislim... valjda, ali kada ste Vi već dogurali do govornice i mikrofona EP, moje "valjda" je već šapat. Zapravo, tužno je sve to.

purger

pre 12 godina

Ruza Tomasic kakva god bila,barem je iskrena,a vi bi trebali biti zadnji koji sirite toleranciju,ona za razliku od vaseg predsjednika nije ratovala u tudjoj zemlji niti je ikada kao sto neko kaze pretendirala na vase gradove i sela.

Marko

pre 12 godina

@Pozdrav iz ZG
Vidim da je vama glavni problem što je snimljena serija Ravna gora. Svako ima pravo da snima serije koje hoće. A pošto Hrvati prebacuju Srbiji zbog četnika evo jedan podatak. Bila je lista filmova gde se spominju Srbi u američkim filmovima i noviji filmovi nas uglavnom spominju u lošem svetlu. A znaš li koji je prvi američki film koji spominje Srbi i to u veoma pozitinovm svetlu. To je neki film o četnicima sa početka rata. E sada molim te napiši Obami pismo da ti objasni što su oni veličali četnički pokret. Nemoj da brineš za nas Srbe već bolje brini što ste pustili ekstremistu u evropski parlament da zastupa vaše interese. Misliš da će neko ozbiljno da shvati Hrvatsku ako za sve svoje probleme okrivljuje Srbiju.

Петар Миловановић

pre 12 godina

Poslanica Evropskog parlamenta Ruža Tomašić koja iznenađuje svojim nacionalističkim izjavama nekada je radila kao policajka, koja je prebila tri muškarca. А да ли је ова узданица тисућулећног хрватског сна у сродству са Динком и Надом Шакић, можда преко „бабине линије“ и са поглавником Антом Павелићем!? Европа је пуна оваквих нацифашиста и крволока!

ZaGi

pre 12 godina

Ruža je policajka iz Kanade. Koja je cijeli rat provela tamo, pa ju valjda sad grize savjest i rado bi postala Hrvatska heorina. Popela se na živce i Bogu i Vragu, samo nije desničarima koji u njoj vide neznam kaj.
To je euroskeptik koji radi prima europsku plaću od 7 kila eura....
Eh da, i rodom je iz Bosne, toliko o tome koliko ona ima pravo govoriti o gostima. Zbog ovog komentara, ako ona ikad dođe na vlast. ću morati napustiti Hrvatsku, ali jednostavno ne mogu šutiti. Meni je dosta lažnih domoljuba i moralista. Za kaj to tu pišem? Ovdje sam siguran da mi ne budu na ovo odgovorili na stotine zadojenih desničara, koji će spominjati da sam Jugoslaven, partizančina i kaj ja znam kaj. A pouzdano znam da tiha večina u Hrvatskoj misli kao i ja! No sve je to demokracija.....

Andrej-Trebinje

pre 12 godina

Hahaha, ono kad predsjednica jedne ekstremno nacionalističke stranke, koja se ne sramoti veličati ustaški pokret a time i genocid nad Srbima, ima obraza pričati o nekakvoj ''velikoj Srbiji''... Ali takvi su Hrvati, oni se vode po principu, ono, da ne vade iz usta ''veliku Srbiju'' koja, eto prijeti nevinim i naivnim Hrvatima, a ovamo su pristalice i ne bi imali ništa protiv obnove NDH... Oni bi samo Hrvatsku do Drine, neće dalje, baš su skromni! I ovo izjednačavanje žrtava ustaškog genocida i žrtava komunističkog sistema u Hrvatskoj je odavno postalo sasvim normalno, jer nikad nisu bili kažnjeni niti su proživjeli katarzu, zato im društvo i jeste u takvom stanju. Zamislite da se danas u Njemačkoj poistovijećuju jevrejske žrtve sa ubijenim nacistima koji su učestvovali u holokaustu... Bolest! I naravno, sad će ponovo ovdje doći susjedi, da nas ubjeđuju kako niko prije rata u Hrvatskoj nije pozivao ustaške emigrante da se vrate u svoju domovinu i krenu u ''borbu za neovisnost'', kako nije bilo povampirenog ustaštva nego je to samo srpska mitomanija, kako niko nije maltretirao i ubijao Srbe početkom '90-tih, nego su to Srbi izmislili, kao što su izmislili i Jasenovac itd...

Simon

pre 12 godina

Pročitao sam članak ali mi opet nije jasno kako to ova bahata, neotesana, neonacistička baba govori u Evropskom Parlamentu?! Ovi naši problematični poslanici, iz naše Skupštine, su gospoda za nju. Izvinite ali ja sam Evropski Parlament zamišljao drugačije, definitivno.

Ivan

pre 12 godina

Žao mi je suseda Hrvata što imaju ovakve zatrovane ljude.... al dobro gospođa (ako se može nazvati tako) nema stida a ni mozga, pa je razumljivo... donekle.
Na žalost imamo i mi takve.

dres

pre 12 godina

Kako bi bilo da u nekom drugom parlamentu se postave ova pitanja. Kako bi reagovali ?
1. Ni Srbin nije lud da ozeni Hrvaticu
2. Hrvati u Srbiji su gosti
3. Neka prozvode iz Hrvatske prodaju Kanadi i Hrvatskoj, a ne Srbiji i Bosni.
4. Preispitati politicare iz Hrvatske kojim organizacijama do 91 su pripadali.
5. Ne treba ici u Hrvatsku na more
6. U Evropu treba ici preko Budimpeste a ne preko Zagreba
7. Ne treba letjeti Croatia Airlines
8. Ne treba dozvoliti pjevacima iz Hrvatske da sviraju u Srbiji
9. Zabraniti latinicu
10. Djeca i unuci zrtava Jasenovca kampovati pred ambasadom Hrvatske
11. Proglasiti Srpsku katolicku crkvu po uzoru na Crnogorsku ili Makedonsku pravoslavnu crkcu
12. Podrzati odcjepljenje Istre
13. Dozvoliti Rusima da u Sidu i Apatinu postave vojne baze
Itd itd itd

Josip Pozgaj

pre 12 godina

Nije ona rodjena u jednom "slavonskom selu" nego u nekoj selendri kod Zepca u BiH. Sta reci, nego hrvatska bruka i sramota. Svi ti veliki "domoljubi" a u stvari fasisti, dolaze iz Bosne, od gradonacelnika Zagreba koji je rodjen u Poganoj Vlaki (Z.P. Grude-BiH) pa do onog debelog Djapica bivseg celnika HSP-a, rodjenog u Caprazlijama kod Livna.

Sonja_ZG

pre 12 godina

gospođa je samo htjela reći da bi hrvati u svojoj zemlji trebali zasukati rukave, nije to bila poruka srbima da se isele. a premijer je to iskoristio da se jeftino diči zaštitom srba.

Das ist Walter !

pre 12 godina

Sta ima loseg u upozorenju R.Tomasic.Zar nije cinjenica da je preko 2 miliona Srba izabralo cetnickog vojvodu za predsjednika,zar nije vecina Srba birala SNS ,bivse radikale V.Seselja.Naravno da je to bio vas legitiman izbor,ali ja cijih je 28 clanova familije u II.svj.ratu pobijeno od strane cetnika ne mogu ostati ravnodusan a isto tako osudjujem i ustaske zlocine.I gle cuda,na portalu logora Jasenovac ( http://www.jasenovac.org ) svi se vode kao zrtve Jasenovca i kao Srbi.Jasenovac je sigurno sramota hrvatskog naroda,medjutim broj zrtava je daleko preuvelican.To je jedan od razloga, zasto Hrvatska trazi otvaranje arhiva da istina izadje na vidjelo, pa kakva ona bila.Da vas podsjetim na jednu divnu pjesmu vaseg velikog srpskog pjesnika J.J.Zmaja,koje na zalost nema niti u jednom srpskom ucebeniku,cak je izostavljena iz vecina knjiga njegove zbirke pjesama. Pozdrav Das ist Walter!!!!

Hrvat se ne bori da sta otme kome,
Cuva sveti oganj na ognjistu svome,
I dok tako cini u najtezi dani,
I Bog je i pravda na njegovoj strani,
A kuda ce Srbin-zar on da se dade,
Putu na kom nema ni Boga ni nade.

Mozete se takodjer podsjetiti na rijeci vaseg oca nacije,Dobrice Cosica o lazima.Mislim da je ovo iole pametnom dosta, a moj savjet vam je, kolektivna katarza.

Zoran.hr

pre 12 godina

Pored toliko mladi intelektualaca i pamenti ljudi, ovakvi tupi nacionalisti predstavljaju Hrvatsku.

Kako Srbija ima jednog Krstica, tako ima i "Krstica" u Hrvatskoj. Ali se ocito bolje prolaze ljudi kao Ingrid Anticevic (pipl mast trast as) i slicni. Muka mi je od takvi kao Tomasicke, Nikolica itd. Stvarno ne znam ko bira takve nacionaliste, ocito glup narod.

e

pre 12 godina

Kada sam pisao ovde komentare o ulasku Srbije u EU da će najveće opstrukcije biti od Nemačke i Hrvatske dobio sam dosta negativnih ocena. Ova žena dika Hrvatske,dokazani srbožder ponovo je pokazala svoje lice.Hrvatski narod koji je nju izabrao u evropski parlament znao je kakav je njen stav prema Srbima.Još će se oni pokazati jer po zakonu moraju staviti na referendum i pitanje ćirilice! Gospodo evropski parlamentarci zar nevidite koga ste primili? Oni (Hrvatska) pretenduje na neke teritorije sadašnje Srbije. Ja pamtim, i znam da je granica sa njima bila na r. Savi i Dunavu kod Zenuna od 1941-1944. O nestalima slažem se da treba govoriti ali i o proteranima i to obostrano, da to pitanje organizuje unija tako da nema laži ni prevara. Ako o tome budu razgovarali samo Srbija i Hrvatska napretka neće biti, a unija veruje svojim članicama. Na taj način mogle bi se ukinuti obostranr tužbe ukoliko Hrvatska delegacija nebi imala ovakve pregovorače iz Hrvatske stranke prava, koja bi stalno vršila opstrukciju!

informacija

pre 12 godina

Ruza Tomasic nije nikakva predstavnica hrvatske desnice vec je predstavnica Hrvata u EU parlamentu! Dakle i svih onih bezbrojnih antifasista kojima Hrvatska obiluje.

marko

pre 12 godina

Kako Srbija ima jednog Krstica, tako ima i "Krstica" u Hrvatskoj...
(Zoran.hr, 16. januar 2014 15:18)

Krstic je trojanski konj koji ce da nas dokrajci. Niko ne zna ko ga je nasao, ko ga je preporucio, kako su dosli do njega ama bas nista. Studirao je na Jejlu a svi znamo ko je osnovao Jejl i da zapravo sluzi kao regrutni centar

bigserb

pre 12 godina

postoji "malecka" razlika izmedju ustasa i cetnika! dok je antu pavelica za svoje "podvige" nad srpskim zivljem odlikovao hitler, cica drazu su za njegova dela u II sv. ratu odlikovali americki predsednik truman i francuski de gol! i dok je pavelic isao sa hitlerom na rucak, cica drazina glava je bila ucenjena na 100. 000 rajhs maraka u zlatu, cudno zar ne???

ksenija

pre 12 godina

Tacno je da se kod nas rehabilituje cetnistvo, to gospodja Tomasic nazalost nije izmislila. A sto se tice drugih stvari, hrvatska desnica je uvek jako slozna kad se treba boriti protiv slabijih. Da se oni slucajno ujedine u borbi protiv jacih, npr ugnjetavaca u obliku multinac kompanija, toga nema. Srbi su im sad dezurni krivci.

Milutin

pre 12 godina

Ne razumem toliko licemerje pri kome se onako pola Evrope, a posebno Nemacka, kao sablaznjava Simunicevim nastupom sa centra Maksimira uz surovu kaznu FIFE a pri tome ova zena za koju je Simunic antifasista - govori u EP. I to kao poslanik?! To ipak nije bas normalno. Zabrinut sam.

Derventa RS

pre 12 godina

@mina
Ti Hrvati iz centralne Bosne ne žive samo u Kninu, nego ih ima u cijeloj bivšoj Krajini, odakle su protjerani Srbi... Tuđman je, u sklopu svoje nacionalističke i velikohrvatske politike, namjerno naseljavao te izbjeglice u krajeve gdje više nema Srba, a isto tako ih je naseljavao po opštinama u BiH odakle su Hrvati protjerali Srbe, a to su Drvar, Glamoč, Grahovo... Na njegovu žalost, Srbi su se u te 3 krajiške opštine vratili i ponovo su većina, iako su one i dalje u Federaciji. Da ironija bude veća, ti Hrvati iz srednje Bosne su protjerani od strane Bošnjaka, i svi oni su do Hrvatske došli preko teritorije koju je držala srpska vojska... Na Sokocu, gradiću na Romaniji su mjesecima boravili izbjegli Hrvati iz Vareša i Kaknja, a mnogi lokalni Srbi su im pružili pomoć kao da su im rod najrođeniji. Sjećam se, kao da je juče bilo, kad sam gledao bijele šatore i logorske vatre ispred njih po nekim livadama, i ljudi mi govore da su te izbjeglice Hrvati... Mi u Posavini ratujemo protiv tih istih Hrvata, a ovi na Romaniji šuruju sa njima, njihove izbjeglice pa čak i vojska se slobodno kreću ulicama. Naša srpska naivnost uvijek nas je skupo koštala, što se poslije i pokazalo tačno, jer su se ti Hrvati kojima su Srbi pomogli da se spasu, pokazali kao najgori srbomrsci i krvoloci, i najviše su maltretirali srpske povratnike u Drvaru, jer im je smetalo što se Srbi vraćaju u svoj grad, pa je bilo svakakvih prijetnji, pa čak i ubijanja Srba... Jadan onaj ko sa njima nešto petlja!

slavonska lola

pre 12 godina

Čitajući neko vrijeme ovaj portal i komentare došao sam do zaključka da su hrvatski desničari daleko realniji i liberalniji od bilo kojeg srbijanskog ljevičara, o ostalima da i ne pričam.
Iskrenost rula, demagogija trula. :)

kraja

pre 12 godina

"zasto uopste trosite reci na nju? nebitna je."

...malo li ih je zapocelo tako nevino svoju fasisticku karijeru...???
...eno ga jedan gore na severu u zatvoru, svaki dan zahteva svoja demokratska prava...

To nije za Evropski parlament nego za neku psihijatrisku ustanovu.

pre 12 godina

Ona je zena kojoj ocigledno nesto fali, u svakom pogledu.
Pa zato do podne mrzi sebe a posle podne ceo svet...

PLC

pre 12 godina

Ovoj ženi, gosp. Tomšić nemože se zameriti na izjavi da je predsednik Srbije ( Toma diploma ) četnički vojvoda . Šira javnost je više puta tražila od njega da se odrekne te " titule ", ali bezuspešno. Stručnjak za rakiju iz Bajčetine hoće i jare i pare, što reko naš narod . Da bude ultra nacionalista ( kad zatreba ), a i evropejac kad se ukaže za tim potreba. Slično je i u slučaju Ćuruvija . Više puta u prošlosti je ponovio na TV-u , da mu nije žao Ćiruvije ( hrišćanin koji gradi crkvu u Bajčetini-znači bogat čovek koji poznaje 10 božijih zapovesti ), a juče se posipa pepelom po glavi , vezano za Ćuruviju. Meni je žao što su 1,55 miliona građana Srbije izabrali ovog čoveka za predsednika, jer kao takav mnogo šteti srbima u Hrvatskoj. Onda bi ovoj policajki iz Kanade usta bila zatvorena i ne bi imala argumente da nas napada u Evropskom parlamentu .

Robi

pre 12 godina

@ZigZag
Ahahah, ko nam kaže...?! :D Mi imamo skroz korektne odnose sa 4 svoja suseda, a vi apsolutno ni sa kim, osim možda Mađara, kojima se ''uvlačite''. Pa vi mrzite sami sebe, a kamoli ostale narode... :P A što se tiče komentara, pogledaj vaše portale i komentare o Srbima, vi ćete Srbe morati pomenuti iako vest nema nikakve veze sa nama, a komentari su blago rečeno, bolesno šovinistički.

DAN

pre 12 godina

Pa šta očekujete od osobe ograničenog uma i doživotne analfabete koja je ubedjena da se znanje kao i čovečnost ne kupuje i ne znam sve šta stiče !
Tipičan primer psihički zafrustirane osobe koja je veoma daleko od realnog života .Sve te njene životne vrednosti su na nivou težkog primitivca sa kojima se čak i prašumske životinje davno već ne ponose a nažalost pristaša ima dosta. Produkt tog njenog ponašanja su prolivanje krvi i izazivanje nesreća prvenstveno nedužnih ljudi !
Ma ljudi pobugu dajte odvojite stvarnu demokratiju od anarhije koja se opravdava nekim demokratskim pravom !
EVROPO STIDI SE A PRVENSTVENO ONI KOJI SU JE POSLALI U EU DA IH ZASTUPA !
Put je potpuno jasan svima gde vodi nekoga ko pokazuje svoje mišiće dtugim !

Бојан Илић

pre 12 godina

Zasto smeta "serija" komsije?
Pa napravite i vi o Pavelicu, ako su isto?
Da li neko misli da ne bi vec neko zapenio iz EU da nije ok to sa serijom i rehabilitacijom?
Peni samo Ruza, ali zato sto je tako "odgojena", kako jednom rece Kerum, gradonacelnik!

mina

pre 12 godina

Ne treba zaboraviti i da hrvati iz BiH imaju pravo glasa u Hrvatskoj. HDZ i Ruza Tomasevic naj vise glasova dobiju od bosanskih hrvata, a i od onih Koji sada zive u Hrvatskoj. U Kninu zivi veliki broj hrvata iz srednje Bosne i njima odgovara ova desnicarska politika Ruze Tomasevic. Ako se srbi vrate u Knin, onda i oni moraju nazad svojim obnovljenim kucama sto zjape prazne po bosanskim brdima. Zato ne treba nikog da cudi odkud u Hrvatskoj tolika podrska toj doticnoj gospodji i njenim fasistickim idealima, tako da je prisutna i u saboru

Pazi sad :)

pre 12 godina

Ružo, Srpkinjo!
P.S. Već vidim kampanju na FB i TW "Ako želite da se čuje srpski glas u Evropskom parlamentu, braćo Hrvati, glasajte za Ružu"! :)

Draganovic

pre 12 godina

Ne znam gde to u svetu na kojoj katedri govore o ravnogorskom pokretu kao o pokretu otpora,bilo bi zanimljivo da je komentator izneo bar jedan dokaz,sve u svemu nije ni bitno ono sto sam hteo da kazem je da kao sto ni seselj,ni milan obradovic ni slicni njima svojim stavovima ne prezentuju vecinu srblja vec naprotiv samo drustveno i socijalno zalutalu ekstremnu marginu, tako ni ova zena ne odrazava vecinski stav hrvata i nije bitna za odredjivanje ikakvog parametra prema susedima.

cega se pametan stidi...

pre 12 godina

Tako da titula četničkog vojvode je pozitivna,a ceo svet priznaje ravnogorski pokret kao pokret otpora protiv fašizma.
(in the hood, 16. januar 2014 21:01)

- uveravam vas da imate pogresne informacije i da vas masno lazu. cetnici su pozitivni samo medju pristalicama cetnika, kao i ustase medju pristalicama ustasa. svi ostali, citav svet, misli se na civilizovan i antifasisticki svet, ukljucujuci i antifasiste u samoj srbiji i hrvatskoj duboko ih preziru, toliko duboko da oni to ne mogu ni da zamisle a kamoli da shvate. kako bilo, ostaje cinjenica da je vecina srba izabrala sebi za precednika cetnickog vojvodu iz bajcetinu. vecina zato i zasluzuje da ga ima na grbaci, kao sto i manjina zasluzuje punu solidarnost civilizovanog sveta. njima je najteze.

daj bombona da sisamo

pre 12 godina

"U intervjuu zagrebačkom nedeljniku "Nacional" svojevremeno je izjavila da je kao policajka u Kanadi pretukla trojicu muškaraca. I jedan od saborskih zastupnika HSS-a osetio je njenu pesnicu kada joj se obratio na neprimeren način istakavši njene ženske atribute"

Kakve zenske atribute?

Schomi

pre 12 godina

Svi nacionalisti i fašisti su ista g...a! Mali, bolesni, iskompleksirani ljudi. O čemu mi pričamo u 21. veku?!? O četnicima i ustašama. Šta još reći, kakvu poruku poslati...

Mia

pre 12 godina

Ove podele, ustase, cetnici...sve to izgleda sve smesnije kako vreme prolazi I kako novije generaciju Hrvatsku posmatraju kao mesto za letovanje, a Hrvati Srbiju kao mesto za festivale, tako to... Izumiru najveci trovaci, za desetak godina ce ostati mali broj fanatika sa obeju strana. Stvarno je besmisleno sve ovo. A Ruza je ruzna, to je sve sto mogu da kazem o njoj, ostalo bi me spustalo na njen nivo.

steva prvi

pre 12 godina

pogledajte mislim prvu epizodu emisije Zdravo drustvo na HRT.dvojica sjajnih gostiju Viktor Ivancic i Vladimir Arsenijevic.vrlo poucno izmedju ostalog i na temu desnicarenja ovde i tamo ili tamo i ovde bez razlike.

Бојан Илић

pre 12 godina

PLC!
Inace skoro svi predsednici EU su nacionalisti, ali nema veze!
Kod nas je to "zatucanost" a na zapadu gledaju kao "vrlinu"!

Milutin M.

pre 12 godina

Još prije dva dana Andreas Meltzer je dao podršku Srbiji u istom tom parlamentu. Pa se niste zgražali što je član jedne superhiper desne stranke. Štoviše, nisam vidio osvrt na njega i njegovu stranku. Pa kad se ploča okrene sa sličnim likovima, onda je bolje šutjeti. Licemjerje ima nekoliko lica

Derikonja

pre 12 godina

Šovinistička izjava ove gospođe je za svaku osudu.Prosto čovek ne može da poveruje da evropski parlament nije reagovao na ovakvu izjavu.

e

pre 12 godina

Ustaše i Četnici??? Ha,ha,ha! Bio sam u Peru-u u jednom omanjem i sipatičnom gradu u kojem pored Peruanaca ima mnogo izbeglih Hrvata-ustaša i Srba-četnika po okončanju 2. svetskog rata. Dali mi možete poverovati, ali ovi ljudi se tamo lepo slažu i kamo sreće kada bi se mi ovde tako slagali i tolerisali naše jednakosti i nejednakosti.Tada ovih natpisa nebi ni bilo!

Zlatko Todorović

pre 12 godina

Prvo, da razjasnimo oko rehabilitacije četništva. Problem nastaje u tome, što nikako da shvatimo da mi nismo imali drugi svetski rat, nego građanski rat između četnika i partizana, između ustaša i četnika, između partizana i ustaša, a nemci, italijani i bugari su bili samo statisti. Nije poenta u rehabilitaciji bilo koga i bilo čega, nego u tome što jednom treba da se kaže prava istina o svakome, da se loše stvari osude i da idemo dalje. Ratove 90-ih smo i imali zato što su sve stvari gurnute pod tepih, posle oslobođenja, ostavljene za kasnije. I nikada nećemo da se otresemo tog balasta, dokle god budemo imali bilo kakav problem sa istinom. A istina je, svidelo se to nama ili ne, jako gorka. Toliko gorka, da se jedva da progutati. Lakše je svima pobiti hiljade "ustaša", "četnika", "balija", nego se pomiriti sa istinom. Bojim se da ništa nismo naučili. I zato će nam se, opet, iznova, ponavljati i ratovi i mržnja. Ruža je samo produkt takvog sistema. Ljudi, svi su radili grozne stvari, kao i u zadnjim ratovima. To je samo nastavak, sa 50-ak godina pauze.

bez_cenzure

pre 12 godina

HSP je stranka koja se tek bila odrekla ustaštva i stavova lidera ustaškog pokreta Ante Pavelića.

Možda u nekoj predstavi za javnost ali nikada nisu napravili otklon od ustašluka!