Charlie
pre 12 godina
(Vuk posmatrac, 22. april 2013 11:40)
Vuče slab si posmatrač čim tako nešto tvrdiš za Makedoniju. Pa oni su kao tempirana bomba sa NATOm ili bez njega.
Ponedeljak, 22.04.2013.
08:19
Članstvom u NATO dobili bismo šansu da ravnopravno s drugim članicama odlučujemo o našoj geopolitičkoj sudbini, kaže Vladan Živulović iz Atlantskog saveta.
IMAGE SOURCE
pre 12 godina
(Vuk posmatrac, 22. april 2013 11:40)
Vuče slab si posmatrač čim tako nešto tvrdiš za Makedoniju. Pa oni su kao tempirana bomba sa NATOm ili bez njega.
pre 12 godina
Verovatno da je za nas bolje da budemo clan nego da ne budemo clan NATO. Mozemo onda i da ucestvujemo u dijalozima, predlozima i slicno.
pre 12 godina
za (Zoran, 22. april 2013 10:21)
Samo da te informišem, o američkim saveznicima, koji su žarili i palili dok su bili na vlasti, a onda su sklonjeni u "demkoratskim događajima":
- Sadam je bio američki saveznik, a Iran sovjetski u vreme Iračko-iranskog rata 1980-1988 god.
- Mubarak, jer su ga podržali kada je uklonjen Sadat
- Norijega, dok im nije hteo da isipostavi račun za usluge
- Markos,
- Divalije (obojica)
- Truhiljo
i tako dalje...
Ne branim ruse, nego podvlačim da svaka moćnije zemlja drži nekoga dokle joj odgovara, dok ne povuče vodu...
pre 12 godina
Za opstanak Srbije je daleko znacajniji NATO od EU. E sada vi mozete da pisete sta vam je volja, ali to je surova cinjenica i sto je pre prihvatimo, to bolje po nas i nasu zemlju (ovo sto je preostalo od nje). Bilo kakvo saveznistvo sa Rusijom u vojno-politickom smislu predstavljalo bi kobnu gresku i dalji raspad zemlje. Meni samo nije jasno kako ljudi ne mogu da vide tako ocigledne stvari.
pre 12 godina
@(e, 22. april 2013 10:11)
Kad je Bizmar sa vojskom krenuo da zauzme Svajcarski deo naseljen pro- nemackim stanovnistvom, cela svajcarska se okupl i pruzila otpor. U i i ii sv ratu svajcarska je imal najvise razloga da se raspadne i udje u ratno ludilo, obzirom d su kantoni bili pro francuski, pro nemacki i pro italijanski ali sem materijalne pomoci, dalje se nije islo. Pruzanju pomoci.
Za nezavisnost i neutralbost je potrebno imati naro koji zeli da bude nezavistan i neutralan a Srbi to nisu.
pre 12 godina
@ Boldrik ima lukav plan, 22. april 2013 09:47
Titova taktika je palila u Titovo vreme, majstore.
Inače, da te obavestim pošto vidim da ne znaš. Die Berliner Mauer ist kaput! SVE se promenilo. CELI SVET! Sada se tačno zna ko vozi traktor a ko otvara kapiju. Rusi više nisu "oni" Rusi od pre tri decenije. Opasuljite se više. Na kraju će i oni da se učlane u NATO a ti i takvi ćete opet da trubite o pravdi i nepravdi. Pa i Rusi su kolonijalisti. OD UVEK su bili. Kako vam to nije jasno...
pre 12 godina
(b., 22. april 2013 09:25)
# Link komentara
Nije to zbog NATO-a to je zbog jeftine radne snage,treba razmisliti sta dobijamo a sta gubimo ulaskom u NATO.Sta mislis kako ce reagovati Rusija na eventualno pristupanje,a pri tome mislim na nacionalni izvoz jer tesko da su nam vecina proizvoda po evropskom standardu,tako da bi to po nasu
pre 12 godina
Da smo bili clanica NATO ili da smo im dozvolili lociranje neke vojne baze ne bi se desilo ovo na Kosovu.Uzmite primer Makedonije koji imaju veci problem sa . Albancima, ali su oni tamo mirni i više ne pominju proglašenje nezavisnosti.
pre 12 godina
Treba samo videti kako su Rusi do sad ''branili'' svoje saveznike sve su ih do jednog izdali. Gadafija, Milosevica, Sadama...a samo je pitanje vremena kad ce da izdaju i Asada iz Sirije cim dobiju neki novac od Amera. A treba pogledati kako Ameri cuvaju svoje saveznike kao Juzna Koreja sada, Turska odma su dosli u pomoc Turksoj na granici sa Sirijom, onda Albanci sa Kosova koji su lobirali zadnjihg 30 godina po Senatu, dok za to vreme Rusi ti daju ''moralnu'' podrsku oko Kosova. Greska crnogorskih komunista na vlasti u Beogradu devedesetih je bila to sto odma nismo usli u NATO 1991 sto je hteo Draskovic a Milosevicevi komunisti ih napadali zbog te politike. Pod Rusima niko nije dobro prosao zato u NATO sto pre da nas Rusi ne bi huskali da opet ne bi ''pobedjivali'' NATo. Mi smo mala zemlja i tamo moramo biti u NATO-u kao i cela jugoistocne Evropa, sto je svakom normalnom jasno.
pre 12 godina
Srbiji ne treba atlantski savez!
pre 12 godina
" Članstvom u NATO dobili bismo šansu da ravnopravno s drugim članicama odlučujemo o našoj geopolitičkoj sudbini"
Tako mali Perica zamislja NATO.
pre 12 godina
U ovoj našoj nesrećnoj državi, Srba punoglavaca koliko hoćeš.
Do pre neko mesec trojac bez kormilara Toma Vučeć Dačić izjavljivao je na sva usta, kleo se i trpao vam u glavu da Kosmet NIKADA nećemo priznati i da to NIKADA neće biti samostalna država a vi, punoglavci, ste im aplaudirali derući se iz sveg glasa "Kosovo je crce Srbije" i ostale budalaštine. A sada? Ne smeta vam to što su ova trojica, ne pitajući narod priznala NEZAVISNU REPUBLIKU KOSMET???
Isto će biti i sa NATO članstvom samo što ćemo izgubiti još neku godinu pored ove dve decenije koje provedosmo u besmislenim ratovima, unutrašnjim trvenjima i u bedi. I materijalnoj i moralnoj...
Zaista mi je žao što pripadam narodu gde tako veliki procenat ljudi nema svoje JA bez obzira da li je za ovo ili za ono...
A što se Rusa tiče? Pa da li ste već zaboravili šta su Putin i Medvedev rekli Dačiću pre desetak dana? Ako jeste ja ću vas potsetiti. Rekli su doslovce: "Rusija podržava stav Srbije po pitanju KiM, ali smatra da je rešenje tog pitanja privilegija Srba, rekao Dmitrij Medvedev u Moskvi gde se sreo s Ivicom Dačićem." http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=04&dd=10&nav_category=11&nav_id=703544
I? Na kraju vidite šta se desilo. I tako će biti UVEK...
pre 12 godina
Komedijasi komentatori.... kad god je Srbija imala saveznike na Zapadu i kad god je pratila evropske i svetske tokove - bila je uspesna. Citajte istoriju i izvlacite zakljucke, ne ponavljajte poput papagaja nesto cime vas hrane stranacki vrhovnici. Politika nije polje za emocije, nego za interese. Ovde mnogi robuju emocijama... setite se koliko je Milos Obrenovic ucinio za nezavisnost Srbije podilazeci Turcima kada je trebalo i protiveci se kada je trebalo...
pre 12 godina
Ali je ova manjina bučna da ne poveruješ. Čuj atlanstski savet:-)
pre 12 godina
Neki komentator reče "opismenimo narod, paćemo ući u NATO"! Koja glupost! Ja kažem ugledajmo se na Švajcarsku, Austriju, i.t.d. koje su uredile svoje zemlje, očistile od korupcije i lopovluka,saradnja sa celim svetom. Nešto u glavi nas Srba treba da promenimo. Kod nas se smatra podvigom ako prevarimo državu i time steknemo neku materijalnu korist! Mi još uvek hajdučinu smatramo junačkim delom. U razvijenom svetu to se smatra pljačkm i krivičnim delom. Dakle bez pristupa bilo kojoj velesili, ali korektno sa svima. Vidite da sada i arapske zemlje žele da sa nama sarađuju i ulažu u Srbiju. Te i takve stvari treba prihvatiti ukoliko stvarno dobro promislimo da ćemo imati koristi i mi i oni, ali lepljive "šape" naših pasa treba skresati-lopove zatvoriti!!!
pre 12 godina
(draganbb, 22. april 2013 08:32)
Otkud ti to da Holandija nije u NATO-u?
Zivim u Nl zadnjih 20 godina i razgovaram sa ljudima i itam ih zasto podrzavaju Ameriku. Odgovor je da su im jos zahvalni za 2. svetski rat i da su im bili garant bezbedosi u hladnom ratu. Ali mislim da je prevashodno ekonomski interes u pitanju. Pogledaje Irak. Zemlje koje su ucestvovale u invaziji dobijaju poslove dole. cista podela plena posle otimacine.
pre 12 godina
(boki, 22. april 2013 08:59)
Svaka imperijalistička sila je imala svoje vazale pa tako i USA preko NATO-a. Ni Turci nisu pridavali značaja bašibozluku pa neće ni USA. Za vreme Drugog Svetskog rata su morale i ustaše da ratuju kod Staljingrada za račun Hitlera kao pripadnici Hitlerovog vojnog saveza. "Topovsko meso" i skupa članarina je cena članstva u svakom vojnom savezu pa i u NATO-u. A drugo pitanje je, da li bi "mrski" neprijatelji NATO-a bili i naši neprijatelji?
pre 12 godina
NATO je za nas Srbe zločinačka organizacija. Takav zaključak nije rezultat emocija niti pogrešnog promišljanja. Oni su zločinačka organizacija jer su nas države članice NATO-a bombardovale, bez odobrenja UN, na svojoj sopstvenoj i suverenoj teritoriji uz obrazloženje da bombama sprečavaju "humanitarnu katastrofu". Pri tome su počinjeni enormni zločini, koje mi ni danas tako ne smemo da nazovemo. Biti član družine koja je na tebi isprobavala najneverovatnije načine i finese zlostavljanja i mučenja, predstavlja čin KRAJNJE MIZERIJE. Kao kada bi dželatu koji ti je upravo pogubio najrodjenijeg člana porodice, poljubio ruku i zahvalio mu se na "dobroti". Ipak, s obzirom da živimo u svetu gde vlada sila, gde se pravo zloupotrebljava na najbestidniji način, Srbija treba da razmisli kojoj će "bandi" pripasti jer, neutralnost, taj plemeniti i uzvušeni status, očito, više nije opcija. Kao genetski rusofili, uz manji broj izuzetaka, "sunce" će nam uvek biti na Istoku ali, s obzirom da naša "braća" Rusi već više vekova nemaju interesovanja za našu odanost i ljubav, možda treba razmisliti i o drugim opcijama. Naravno, o tome ne treba da odlučuje gospodin Draškovič, ili njemu slični već, narod.
pre 12 godina
НАТО је осмишљен као војно-политички одбрамбени савез, временом се претворио у средство силе за довођење у ред неподобних земаља, свакако и злочиначку организацију која повремено изврши понеку "милосрдну анђеоску" мисију (читај бруталну агресију), наравно подређена је и примарни су интереси и корист главног играча (САД), а још 4-5 земаља понекад нађу своју корист, чешће не. Прича о консензусу унутар НАТО савеза је прича за наивне људе. Уосталом тако је било увек у историји са војно-политичким савезима, од древних времена.
Још нешто нас је научила историја (а историја је учитељица која никад не греши), ако вас неко једном неразумно брутално удари (и докаже какве има намере према вама) поновиће то поновно (увек се понови), када му се укаже прва прилика, а наша трагична српска историја је препуна примера који то доказују.
Сулуда је и помисао о учешћу Србије у овом савезу (добри и коректни односи да, учешће никад), из много разлога. Због деловања овог савеза према Србији, али и Србима 1990-их, због злочиначких мисија које понављају у свим деловима света, због несхватљиве и ничим изазване бруталне агресије на Србију, због отимачине највреднијег територија Србије, због разрушене земље, и оно најважније, због (који у перцепцији НАТО зликоваца и нису жртве, него колатерална штета, и то говори о изопаченој перцепцији ових ликова) свих наших невиних жрвава.
pre 12 godina
pa nema problema ući ćemo u ODKB i gotovo
pre 12 godina
Sto to ne objasnis rodbini male Milice koju je nato avion ubio .Kakav nato mi treba da dopustimo baze Ruskim borbenim snagama i da u savezu sa njima postanemo sila u evropi.
pre 12 godina
Slazem se sa konstatacijom da je neutralnost pogubna. Ku.vanje se nikada nije isplatilo.
pre 12 godina
@kakvi smo tako nam je.mazohizam.
Ma totalno si u pravu, eto ti primer Albanije, od kada su u NATO tamo su fabrike otvorili i BMW i Mercedes i Boing a culi smo da ce i spejs satl tamo da se sklapa. Prosto hrle tamo.
pre 12 godina
Za par godina bicemo potpuno okruzeni NATO zemljama. To ne treba da bude odluka zasnovana na emocijama vec na zdravom razumu. Utoliko vise sto je NATO jos uvek na Kosovu i clanstvom dobijamo priliku da ucestvujemo u odlucivanju.
pre 12 godina
I Trojni pakt je bio tako veliki i moćan kao NATO, pa mu nismo pristupili! To nas je koštalo brojnih života, ali sa ponosom možemo reći da smo izabrali pravu stranu. SAD i NATO su okupirale Balkan, putem podaničkih vlada ili agresijom (u našem slučaju), a protiv okupatora se moramo boriti, a ne skute ljubiti. Ja, takođe, mislim da je politika vojne neutralnosti potpuno pogrešna, ali mislim da NATO nije pravi izbor za nas. Ja verujem da je bolje sa prijateljem sve podeliti, nego neprijatelju i metar zemlje dati! Ja glasam za ODKB i proširenje niškog centra za vanrerdne situacije!
pre 12 godina
Pre bih bio ruska kolonija nego clanica nato-a! Deceubice
pre 12 godina
Ja se slazem,tzv.vojna neutralnost ne postoji,pogotovo kod ratobornih naroda kao sto je nas,a npr.i one drzave koje su kao neutralne su ustvari samo na papiru neutralne,recimo Norveska i Austrija,koje su sve samo nisu neutralne,obe tesno saradjuju sa Nato.Nutralnost je najskuplja a ako smo mi jedini kao neutralni,to ostali vide kao podrsku rusiji,a to je onda nsjgora opcija,sve drzave istoka su krvlju platile da se odvoje od rusije,pa nije jasno,cemu to protivljenje Nato
pre 12 godina
Ne u NATO!
pre 12 godina
U NATO odmah!
pre 12 godina
Slazem se u potpunosti sa Vladanom Zivulovicem! Po strani moraju se ostaviti emocije, i to, sta je NATO uradio na prostore Srbije i tadasnje SRJ. Ne zaboraviti bombardovanje i zrtve, ali Srbija mora da bude iznad svega. Ja sam kao intelektualac i rodoljub, razgovarao sa vise vojnih lica i iz Srbije i iz inostranstva, kojima takodje nije jasna do kraja ta politika neutralnosti...??? Cinjenica je da Srbija, jedna od retkih drzava, i dalje nema ,,ledja,, sto je nedopustivo u svakom smislu.
Odgovor jedino moze biti, da se i daje oslanjamo na Rusiju, a Rusija konkretno osim sebe nikoga vojno nece braniti, u to sam siguran. Dokaz je, i doba bombardovanja SRJ. Rusija zeli da zadrzi Srbiju uz sebe, kako bi nam prodavala oruzje,i iskljucivo vodeci racuna o svojim interesima, ali to nama uopste nije dovoljno, Srbiji trebaju ,,ledja,, tj. garancija i vojni sporazum da ce nas braniti u slucaju rata.
Srbija ima respektabilnu vojsku, koja se prilicno modernizovala i dalje ide u tom smeru, ali to nije dovoljno da se odbranimo od vojnih saveza koje sacinjavaju svetske vodece sile, isto ovo vazi za bilo koju pojedinacno drzavu. Zato, pamet u glavu, i glasam za uclanjenje u NATO.
pre 12 godina
hr. je u nato-u,ulazi u eu,no i pored najbolje volje (nisam eurofob) ne vidim ništa dobrog u tome. rs.je u puno delikatnijoj situaciji i pitanje je šta se gubi,šta dobija (tu ne mislim na kosovo,po meni to je gotova stvar). puno mudrosti i pameti vam želim,trebaće vam.
lp.
pre 12 godina
Valjda je osiromašeni uranijum štetniji od neutralnosti Srbije?
pre 12 godina
Аман бре људи који бре НАТО,...и одмах да вам кажем да инвестиције немају много везе са НАТО-м,јер нама не треба НАТО да би уредили државу...
pre 12 godina
To sve sto imate protiv NATO ne bi se desilo da smo mu pristupili? Mislite da bi bilo 17. marta da smo bili u NATO? Nikad necemo shvatiti...
pre 12 godina
jel' treba da šaljemo naše vojnike u siriju? afganistan? irak? možda i iran? zemlje u kojima nemamo šta da tražimo, da se borimo za to da zapadni svet ima dovoljno nafte, bacamo bombe na narod koji nam realno ništa uradio nije? e zato smo neutralni, jer znamo vrlo dobro šta znači biti u tom paktu.
pre 12 godina
Ја мислим да Србија треба да буде чланица НАТО пакта. То ће се видети након првог већег сукоба, када нас Руси, као и до сада, буду продали за шаку долара, а Хрватска, Албанија, Мађарска, Бугарска и остале земље чланице НАТО пакта, буду ушетале у Србију и разделиле је како им је воља.
pre 12 godina
Nikad!
pre 12 godina
ko finansira taj atlantski savet?
pre 12 godina
Ako je tako dobro zašto Austrija, Švajcarska, Finska, Holandija nisu članice?
(draganbb, 22. april 2013 08:32)
Možda zato što su bogate zemlje sa ljudima koji plaćaju porez, karte u prevoz, dobijaju poslove prema kvalifikaciji a ne prema partijskoj knjižici, nemaju pojma ko vodi zemlju a ovde jedva čekaju da neki polupismeni svet nekoga uhapsi pa da mu ljube noge...
Možda i zato što je kod njih sve normalno, a kod nas je sve nenormalno.
pre 12 godina
Pismeni i razumni u Srbiji gospodine Vladane to razuumeju to sto Vi govorite da moramo u NATO, kad smo okruzeni NATO zemljama, ali u ovoj zemlji nepismeni vode samoubilacku ''nautralnu'' rusofilsku politiku. Opismeni narod i svi ce u NATO.
pre 12 godina
U NATO ? Postovani gospodine Zivulovicu, vasi interesi se ne podudaraju sa interesom vecine gradjana Srbije. Ma kako mi Srbi imali kratko pamcenje, 14 godina je ipak jako kratak period da bi smo zaboravili onoliki broj civilnih zrtava koje su vasem NATO-u bile 'kolateralna steta'.
Nije Austrija u vreme osnivanja NATO PAKTA bila jaka, ali je izabrala neutralnost, mada se i danas vrse pritisci na nju da pristupi alijansi. Ali najlakse je manipulisati gradjanima svoje zemlje sa poluistinama, gospodine iz Atlanskog saveta.
Pravo lice NATO je dokazao i za vreme pogroma na Kosovu, kada su se povukli u baze dok su Albanci proterivali Srpsko stanovnistvo i rusili i palili nasa naselja, nase crkve i manastire, nase spomenike. E zato - nikada u NATO!
pre 12 godina
Никада са зликовцима који су нам децу убијали!!! Никад!
pre 12 godina
Treba objasniti ljudima sta je dobro za Srbiju, i sta se dobija lil gubi clanstvom u NATO. Objasnite zasto je to dobro za nas.
pre 12 godina
Niko nama nije kriv što nam je predsednik Milošević bio slep i vodio nas u pogrešnom pravcu tj. u provaliju. Svega ovog danas nebi bilo. Srbija je okružena Nato članicama. Nismo mi nikakvi mali rusi, mi smo srbi, jer se ni rusi nisu pokazali kao veliki rusi. Igranje na kartu nesvrstanih i neutralnih nas je i koštalo jer niko nije bio na našoj strani. Zbog katastrofalnih grešaka moramo da gutamo najveću žabu. Umesto da se opametimo mi pravimo iste gluposti.
pre 12 godina
U potpunosti se slažem da je neutralnost Srbije štetna po nju samu, ali se ne slažem da treba da ide u NATO gde se nalaze mnoge zemlje koje nas ne vole. Ruske baze i ruske rakete u Srbiji su najbolje rešenje za Srbiju.
pre 12 godina
Koja hrpa gluposti! NATO kao neka demokratska organizacija gdje su sve članice ravopravne??? Hahahaha da bas, hrvatsku i Sloveniju se sigurno pita kad treba ići rokat Libiju ili Siriju..
Ja sam uvijek bio protiv NATO za hrvatsku jer je to samo trošak, vojska mora imat te neke standarde i to kosta, moraju se slat vojnici po svijetu u misije NATO koje nas se ne tiču, to kosta i opasno je. A koje su koristi ? Ako dodje do globalnog rata nedaj Boze eto i ti si na karti svijeta gdje ce ovi drugi ciljat svoje bombe..
A zaštita od napada nekih ne članica , pazite ovo kad je u Sloveniji bilo to aktualno i ljudi išli na referendum, pa neki Slovenci su mi priznali da je jedan od glavnih argumenata zaštita od hrvatske, ono nikad ne znaš, ipak smo mi ratoborni. A niko im nije rekao da ide i hr u NATO za koju godinu tako da im to nije valjan razlog. A kod nas je naravno glavni argument bio zaštita od vas. I kod nas su promijenili ustav samo da se ne mora održati referendum za ulazak jer su znali da nebi nikad prošao. Koja banda! I dalje se iznerviram kad se sjetim toga!
pre 12 godina
За пар месеци исте овакве небулозе ће почети да изговара и Александар Вучић, а овде ће се јављати коментатори који ће се дивити његовој мудрости и бризи за народ.
pre 12 godina
Ako je tako dobro zašto Austrija, Švajcarska, Finska, Holandija nisu članice? Šta je Grčkoj dobro donelo članstvo, osim dodatnih troškova i stvaranja lokalne NATO birokratije, a pri tome je izgubila deo Kipra za
(draganbb, 22. april 2013 08:32)
Kipar nije bio u NATO savezu kad je napadnut od strane Turaka a da jeste ne bi ga Turci smeli napasti. Grcka i Kipar su 2 razlictie zemlje a zasto Turci sa 80 mil nisu smeli da napadnu Grcku sa 7 mil je grcko clanstvo u NATO-u. Svajcarska vodi vise od skoro 3 veka neutralnu politiku zbog njihovih finansija i banaka gde svet drzi pare i jaku puno ulazu u njihovu vojsku sto Srbija to ne mnoze finasijski da dozvoli. Austrija i Finaska su posle II sv. rata morali ostati van tog saveza inace Rusi ne izasli iz Austrije i to je ostao tadasnji dogovor izmedju SSSr-a i SAD. Srbija sa tim nabrojanim zemljama nema nista zajednicko oko nas su svi u NATO i EU i tamo Srbije mora ici kao bioloskom opstanku. Sto neke vec rece ali Srbija je puna komunistickih JNA vojnih lica i radiklanih Udbasa rusofilsko nastojenih gde ne zele prosperitet Srbije, vec Srbiji vuku ka izolcaiji kao sto je nekada bila Evner Hodzina Albanija.
pre 12 godina
Covek je potpuno u pravu. Svih ovih godina smo zrtve monopolista koji isisavaju profit iz naroda zahvaljujuci izolaciji.
pre 12 godina
Nemojte biti na kraj srca. Pristupanjem NATO-u dobicemo dugi datum. A evropa nema alternativu.
pre 12 godina
Mnogo je bolje biti neutralan i reći NATO-u: mi želimo dobre odnose i saradnju sa Vama i bez članstva, ali ako Vi to ne prihvatate mi onda nemamo drugi izbor nego da se pridružimo "istočnom NATO-u"
To je Titova taktika, koju Srbija treba da primeni, a čini mi se da ju je već primenila u Briselu radi postizanja kompromisa.
pre 12 godina
А да се ми учланимо у ОДКБ, они нам бар ништа не отимају, нису нас никад бомбардовали и убијали?!
pre 12 godina
jos se nije stisala ni bruka oko Kosova i Metohije, a vec pocinju da se javljaju osvesceni.
pre 12 godina
Neće Srbija nikad biti u Natou...
pre 12 godina
Eh, da je tako Grcka odmahnula glavom 1999. bombardovanja ne bi bilo!Sve prijatelj do prijatelja....
pre 12 godina
Svajcarska nikad nije bila u NATO, pa im nista ne fali, naprotiv odlicno im je! Da li, zaista treba da saljemo nase momke da ginu u raznim ismisljenim ratovima, koji Amerikanci zovu " Borba za demokratiju"? HVALA, NEEEEEEEE !!!!!!
pre 12 godina
Ne treba biti emotivan, okruzeni smo NATO zemljama. Da je SFRJ to uradila 1990 ne bi nas pocepali i ne bi bilo ratova i tolike nesrece. I na kraju se postavlja isto pitanje: Srbi na cijoj ste strani? Istok ili zapad? Nema neutralnih ako niste primetili. Albanci ce uvek imati jacu stranu dokle god je Albanija u NATO, a mi nismo. I da sad krene separatizam negde drugo opet ce nas ista situcaija cekati. Mi mali, bez saveznika, Rusija i Kina daleko nespremne da se zbog nas zameraju (niti ce ikad) sa Evropom i SAD.
pre 12 godina
Vladane Vladane, kolika ti je plata Vladane ?
pre 12 godina
Jeste, sva sreca pa bi nas u NATO-u neko nesto pitao... Cuj, imali bi sansu da "odlucujemo" :-) Pa, eto, ja odlucujem da ne udjem u NATO
pre 12 godina
Vladane daleko ti kuća bila i tebi i tvojim okupatorima!
pre 12 godina
Čovek je 100% u pravu. Druga je stvar što to nema prođu u narodu, a od političara se malo ko usudio da objasni šta je i kako je već idu niz dlaku emocijama.
pre 12 godina
To bi bilo najbolja opcija za Srbiju.Ali ja mislim da nas narod jos nije zreo za clanstvo u NATO pakt,odnosno da je dosta zaostao.Ako mogu sve druge Evropske zemlje na primer Italija,Austrija,Madjarska koje su jace ekonomski od nas da budu clanice NATO-a pakta,zasto i mi ne bi bili.Ja verujem i ubedjen sam da smo bili clan NATO pakta u vreme Slobodana Milosevica ne bi imali problem Kosova.Ali kod nas postoji dan danas medijsko huskacka politika da nas ceo svet mrzi,da bi pojedinci na vlasti mogli da se bogate na stetu naroda!!
pre 12 godina
Necu da moja zemlja bude deo te zlikovacke alijanse.
pre 12 godina
Jel bila i odluka o bombardovanju srbije doneta koncenzusom ? A narocito odobrenjem UN !? Deceubice, . ubijali ste narod bez ikakvog povoda, unistili zemlju, a sad ste "mirovnjaci". Nosite se sa svim vasim naredbodavcima i vasim oruzjem.
pre 12 godina
У НАТО пре 20 година ДА. Данас НЕ!
pre 12 godina
I sada nas ubedjuju da nije veleizdaja...
pre 12 godina
'Svaki Ciga svoga konja hvali'
pre 12 godina
Ako je tako dobro zašto Austrija, Švajcarska, Finska, Holandija nisu članice? Šta je Grčkoj dobro donelo članstvo, osim dodatnih troškova i stvaranja lokalne NATO birokratije, a pri tome je izgubila deo Kipra za vreme Turske ofanzive iako su i Grčka i Turska bile tada članice NATO. Tako će biti i Srbiji, može biti član NATO, ali na repu prioirteta tako da će i dalje gubiti delove teritorije, najmanje će pitati o svemu, najviše će plaćati i materijalno i životima svojih mladića na tuđim ratištima.
pre 12 godina
kada spojimo prost vecinski svet, komuniste i potomke,jna porodice,radikalne rusofilske elemente, razne interesne grupe kojima nije u interesu jaka Srbija i pad monopola, zatim okruzenje..
jasno je da nema nista od Srbije u nato.
inace za ove sto bi radije da jedu korenje..nemacke fabrike ulazu tamo gde je nato.zato nas zaobilaze jaki igraci poput vw mercedes, bmw..ok.izaberimo propast zbog inata,to nam je u krvi.
pre 12 godina
Neka hvala! Pridruzivanje Srbije NATO-u bio bi klasican Stokholmski sindrom a to je savez sa nekim ko nas je zestoko zlostavljao!
pre 12 godina
Господин Владан Живуловић се није сетио да је НАТО на рабошу Србије у дуги за неку хиљаду живота, за неколико стотина милијарди евра уништене имовине, за нvколико стотина година сабрано - заустављеног социјално економског живота, све због тога што је НАТО братија безумно разарала и убијала по Србији и то без одобрења СБ УН, парламената или влада чланица НАТО, отимајући део територије суверене државе Србије, чланице УН.
pre 12 godina
NATO je jos stetniji.
pre 12 godina
ne u nato, ne sa olo...!
pre 12 godina
"...predsednik UO Atlantskog saveta Srbije".
Nije mi dobro, ali idemo dalje:
"...Srbija bila u situaciji da "ravnopravno odlučuje o problemima i pitanjima regionalne bezbednosti" Ova recenica je za rubriku verovali ili ne.
Takodje:
"Budući da naša ekonomija nikako ne može da se meri s njihovom..." Zaboravio si da dodas da je nasa ekonomija unistena od strane marioneta koje su instalirane od istih tih centara moci za koje ti ovim tekstom (debelo placenim) lobiras.
I na kraju, idi to ispricaj roditeljima dece pobijene '99.
pre 12 godina
Sto jes jes...
pre 12 godina
"Žao mi je što niko nije prokomentarisao vest prištinskog lista "Koha ditore" da je NATO protiv stvaranja Vojske Kosova, dodao je on. "
Niko nije cak ni objavio tu vest. Tako je vec 20 godina, obmanjivanje i zaludjivanje.
pre 12 godina
Ove NATO lobiste bi trebalo oterati iz Srbije ili im zabraniti rad. Nije demokratski ali je efikasno.
pre 12 godina
Ove NATO lobiste bi trebalo oterati iz Srbije ili im zabraniti rad. Nije demokratski ali je efikasno.
pre 12 godina
Neće Srbija nikad biti u Natou...
pre 12 godina
Vladane daleko ti kuća bila i tebi i tvojim okupatorima!
pre 12 godina
Neka hvala! Pridruzivanje Srbije NATO-u bio bi klasican Stokholmski sindrom a to je savez sa nekim ko nas je zestoko zlostavljao!
pre 12 godina
Jel bila i odluka o bombardovanju srbije doneta koncenzusom ? A narocito odobrenjem UN !? Deceubice, . ubijali ste narod bez ikakvog povoda, unistili zemlju, a sad ste "mirovnjaci". Nosite se sa svim vasim naredbodavcima i vasim oruzjem.
pre 12 godina
Vladane Vladane, kolika ti je plata Vladane ?
pre 12 godina
Necu da moja zemlja bude deo te zlikovacke alijanse.
pre 12 godina
Никада са зликовцима који су нам децу убијали!!! Никад!
pre 12 godina
Pre bih bio ruska kolonija nego clanica nato-a! Deceubice
pre 12 godina
"...predsednik UO Atlantskog saveta Srbije".
Nije mi dobro, ali idemo dalje:
"...Srbija bila u situaciji da "ravnopravno odlučuje o problemima i pitanjima regionalne bezbednosti" Ova recenica je za rubriku verovali ili ne.
Takodje:
"Budući da naša ekonomija nikako ne može da se meri s njihovom..." Zaboravio si da dodas da je nasa ekonomija unistena od strane marioneta koje su instalirane od istih tih centara moci za koje ti ovim tekstom (debelo placenim) lobiras.
I na kraju, idi to ispricaj roditeljima dece pobijene '99.
pre 12 godina
Ako je tako dobro zašto Austrija, Švajcarska, Finska, Holandija nisu članice? Šta je Grčkoj dobro donelo članstvo, osim dodatnih troškova i stvaranja lokalne NATO birokratije, a pri tome je izgubila deo Kipra za vreme Turske ofanzive iako su i Grčka i Turska bile tada članice NATO. Tako će biti i Srbiji, može biti član NATO, ali na repu prioirteta tako da će i dalje gubiti delove teritorije, najmanje će pitati o svemu, najviše će plaćati i materijalno i životima svojih mladića na tuđim ratištima.
pre 12 godina
Jeste, sva sreca pa bi nas u NATO-u neko nesto pitao... Cuj, imali bi sansu da "odlucujemo" :-) Pa, eto, ja odlucujem da ne udjem u NATO
pre 12 godina
НАТО је осмишљен као војно-политички одбрамбени савез, временом се претворио у средство силе за довођење у ред неподобних земаља, свакако и злочиначку организацију која повремено изврши понеку "милосрдну анђеоску" мисију (читај бруталну агресију), наравно подређена је и примарни су интереси и корист главног играча (САД), а још 4-5 земаља понекад нађу своју корист, чешће не. Прича о консензусу унутар НАТО савеза је прича за наивне људе. Уосталом тако је било увек у историји са војно-политичким савезима, од древних времена.
Још нешто нас је научила историја (а историја је учитељица која никад не греши), ако вас неко једном неразумно брутално удари (и докаже какве има намере према вама) поновиће то поновно (увек се понови), када му се укаже прва прилика, а наша трагична српска историја је препуна примера који то доказују.
Сулуда је и помисао о учешћу Србије у овом савезу (добри и коректни односи да, учешће никад), из много разлога. Због деловања овог савеза према Србији, али и Србима 1990-их, због злочиначких мисија које понављају у свим деловима света, због несхватљиве и ничим изазване бруталне агресије на Србију, због отимачине највреднијег територија Србије, због разрушене земље, и оно најважније, због (који у перцепцији НАТО зликоваца и нису жртве, него колатерална штета, и то говори о изопаченој перцепцији ових ликова) свих наших невиних жрвава.
pre 12 godina
Svajcarska nikad nije bila u NATO, pa im nista ne fali, naprotiv odlicno im je! Da li, zaista treba da saljemo nase momke da ginu u raznim ismisljenim ratovima, koji Amerikanci zovu " Borba za demokratiju"? HVALA, NEEEEEEEE !!!!!!
pre 12 godina
'Svaki Ciga svoga konja hvali'
pre 12 godina
U NATO ? Postovani gospodine Zivulovicu, vasi interesi se ne podudaraju sa interesom vecine gradjana Srbije. Ma kako mi Srbi imali kratko pamcenje, 14 godina je ipak jako kratak period da bi smo zaboravili onoliki broj civilnih zrtava koje su vasem NATO-u bile 'kolateralna steta'.
Nije Austrija u vreme osnivanja NATO PAKTA bila jaka, ali je izabrala neutralnost, mada se i danas vrse pritisci na nju da pristupi alijansi. Ali najlakse je manipulisati gradjanima svoje zemlje sa poluistinama, gospodine iz Atlanskog saveta.
Pravo lice NATO je dokazao i za vreme pogroma na Kosovu, kada su se povukli u baze dok su Albanci proterivali Srpsko stanovnistvo i rusili i palili nasa naselja, nase crkve i manastire, nase spomenike. E zato - nikada u NATO!
pre 12 godina
jel' treba da šaljemo naše vojnike u siriju? afganistan? irak? možda i iran? zemlje u kojima nemamo šta da tražimo, da se borimo za to da zapadni svet ima dovoljno nafte, bacamo bombe na narod koji nam realno ništa uradio nije? e zato smo neutralni, jer znamo vrlo dobro šta znači biti u tom paktu.
pre 12 godina
Господин Владан Живуловић се није сетио да је НАТО на рабошу Србије у дуги за неку хиљаду живота, за неколико стотина милијарди евра уништене имовине, за нvколико стотина година сабрано - заустављеног социјално економског живота, све због тога што је НАТО братија безумно разарала и убијала по Србији и то без одобрења СБ УН, парламената или влада чланица НАТО, отимајући део територије суверене државе Србије, чланице УН.
pre 12 godina
У НАТО пре 20 година ДА. Данас НЕ!
pre 12 godina
NATO je jos stetniji.
pre 12 godina
За пар месеци исте овакве небулозе ће почети да изговара и Александар Вучић, а овде ће се јављати коментатори који ће се дивити његовој мудрости и бризи за народ.
pre 12 godina
@kakvi smo tako nam je.mazohizam.
Ma totalno si u pravu, eto ti primer Albanije, od kada su u NATO tamo su fabrike otvorili i BMW i Mercedes i Boing a culi smo da ce i spejs satl tamo da se sklapa. Prosto hrle tamo.
pre 12 godina
Koja hrpa gluposti! NATO kao neka demokratska organizacija gdje su sve članice ravopravne??? Hahahaha da bas, hrvatsku i Sloveniju se sigurno pita kad treba ići rokat Libiju ili Siriju..
Ja sam uvijek bio protiv NATO za hrvatsku jer je to samo trošak, vojska mora imat te neke standarde i to kosta, moraju se slat vojnici po svijetu u misije NATO koje nas se ne tiču, to kosta i opasno je. A koje su koristi ? Ako dodje do globalnog rata nedaj Boze eto i ti si na karti svijeta gdje ce ovi drugi ciljat svoje bombe..
A zaštita od napada nekih ne članica , pazite ovo kad je u Sloveniji bilo to aktualno i ljudi išli na referendum, pa neki Slovenci su mi priznali da je jedan od glavnih argumenata zaštita od hrvatske, ono nikad ne znaš, ipak smo mi ratoborni. A niko im nije rekao da ide i hr u NATO za koju godinu tako da im to nije valjan razlog. A kod nas je naravno glavni argument bio zaštita od vas. I kod nas su promijenili ustav samo da se ne mora održati referendum za ulazak jer su znali da nebi nikad prošao. Koja banda! I dalje se iznerviram kad se sjetim toga!
pre 12 godina
А да се ми учланимо у ОДКБ, они нам бар ништа не отимају, нису нас никад бомбардовали и убијали?!
pre 12 godina
"Žao mi je što niko nije prokomentarisao vest prištinskog lista "Koha ditore" da je NATO protiv stvaranja Vojske Kosova, dodao je on. "
Niko nije cak ni objavio tu vest. Tako je vec 20 godina, obmanjivanje i zaludjivanje.
pre 12 godina
jos se nije stisala ni bruka oko Kosova i Metohije, a vec pocinju da se javljaju osvesceni.
pre 12 godina
ne u nato, ne sa olo...!
pre 12 godina
NATO je za nas Srbe zločinačka organizacija. Takav zaključak nije rezultat emocija niti pogrešnog promišljanja. Oni su zločinačka organizacija jer su nas države članice NATO-a bombardovale, bez odobrenja UN, na svojoj sopstvenoj i suverenoj teritoriji uz obrazloženje da bombama sprečavaju "humanitarnu katastrofu". Pri tome su počinjeni enormni zločini, koje mi ni danas tako ne smemo da nazovemo. Biti član družine koja je na tebi isprobavala najneverovatnije načine i finese zlostavljanja i mučenja, predstavlja čin KRAJNJE MIZERIJE. Kao kada bi dželatu koji ti je upravo pogubio najrodjenijeg člana porodice, poljubio ruku i zahvalio mu se na "dobroti". Ipak, s obzirom da živimo u svetu gde vlada sila, gde se pravo zloupotrebljava na najbestidniji način, Srbija treba da razmisli kojoj će "bandi" pripasti jer, neutralnost, taj plemeniti i uzvušeni status, očito, više nije opcija. Kao genetski rusofili, uz manji broj izuzetaka, "sunce" će nam uvek biti na Istoku ali, s obzirom da naša "braća" Rusi već više vekova nemaju interesovanja za našu odanost i ljubav, možda treba razmisliti i o drugim opcijama. Naravno, o tome ne treba da odlučuje gospodin Draškovič, ili njemu slični već, narod.
pre 12 godina
I sada nas ubedjuju da nije veleizdaja...
pre 12 godina
U potpunosti se slažem da je neutralnost Srbije štetna po nju samu, ali se ne slažem da treba da ide u NATO gde se nalaze mnoge zemlje koje nas ne vole. Ruske baze i ruske rakete u Srbiji su najbolje rešenje za Srbiju.
pre 12 godina
Ne treba biti emotivan, okruzeni smo NATO zemljama. Da je SFRJ to uradila 1990 ne bi nas pocepali i ne bi bilo ratova i tolike nesrece. I na kraju se postavlja isto pitanje: Srbi na cijoj ste strani? Istok ili zapad? Nema neutralnih ako niste primetili. Albanci ce uvek imati jacu stranu dokle god je Albanija u NATO, a mi nismo. I da sad krene separatizam negde drugo opet ce nas ista situcaija cekati. Mi mali, bez saveznika, Rusija i Kina daleko nespremne da se zbog nas zameraju (niti ce ikad) sa Evropom i SAD.
pre 12 godina
Nikad!
pre 12 godina
Eh, da je tako Grcka odmahnula glavom 1999. bombardovanja ne bi bilo!Sve prijatelj do prijatelja....
pre 12 godina
Аман бре људи који бре НАТО,...и одмах да вам кажем да инвестиције немају много везе са НАТО-м,јер нама не треба НАТО да би уредили државу...
pre 12 godina
Ne u NATO!
pre 12 godina
Treba objasniti ljudima sta je dobro za Srbiju, i sta se dobija lil gubi clanstvom u NATO. Objasnite zasto je to dobro za nas.
pre 12 godina
Ako je tako dobro zašto Austrija, Švajcarska, Finska, Holandija nisu članice?
(draganbb, 22. april 2013 08:32)
Možda zato što su bogate zemlje sa ljudima koji plaćaju porez, karte u prevoz, dobijaju poslove prema kvalifikaciji a ne prema partijskoj knjižici, nemaju pojma ko vodi zemlju a ovde jedva čekaju da neki polupismeni svet nekoga uhapsi pa da mu ljube noge...
Možda i zato što je kod njih sve normalno, a kod nas je sve nenormalno.
pre 12 godina
Sto to ne objasnis rodbini male Milice koju je nato avion ubio .Kakav nato mi treba da dopustimo baze Ruskim borbenim snagama i da u savezu sa njima postanemo sila u evropi.
pre 12 godina
Pismeni i razumni u Srbiji gospodine Vladane to razuumeju to sto Vi govorite da moramo u NATO, kad smo okruzeni NATO zemljama, ali u ovoj zemlji nepismeni vode samoubilacku ''nautralnu'' rusofilsku politiku. Opismeni narod i svi ce u NATO.
pre 12 godina
Čovek je 100% u pravu. Druga je stvar što to nema prođu u narodu, a od političara se malo ko usudio da objasni šta je i kako je već idu niz dlaku emocijama.
pre 12 godina
Ја мислим да Србија треба да буде чланица НАТО пакта. То ће се видети након првог већег сукоба, када нас Руси, као и до сада, буду продали за шаку долара, а Хрватска, Албанија, Мађарска, Бугарска и остале земље чланице НАТО пакта, буду ушетале у Србију и разделиле је како им је воља.
pre 12 godina
kada spojimo prost vecinski svet, komuniste i potomke,jna porodice,radikalne rusofilske elemente, razne interesne grupe kojima nije u interesu jaka Srbija i pad monopola, zatim okruzenje..
jasno je da nema nista od Srbije u nato.
inace za ove sto bi radije da jedu korenje..nemacke fabrike ulazu tamo gde je nato.zato nas zaobilaze jaki igraci poput vw mercedes, bmw..ok.izaberimo propast zbog inata,to nam je u krvi.
pre 12 godina
To bi bilo najbolja opcija za Srbiju.Ali ja mislim da nas narod jos nije zreo za clanstvo u NATO pakt,odnosno da je dosta zaostao.Ako mogu sve druge Evropske zemlje na primer Italija,Austrija,Madjarska koje su jace ekonomski od nas da budu clanice NATO-a pakta,zasto i mi ne bi bili.Ja verujem i ubedjen sam da smo bili clan NATO pakta u vreme Slobodana Milosevica ne bi imali problem Kosova.Ali kod nas postoji dan danas medijsko huskacka politika da nas ceo svet mrzi,da bi pojedinci na vlasti mogli da se bogate na stetu naroda!!
pre 12 godina
Valjda je osiromašeni uranijum štetniji od neutralnosti Srbije?
pre 12 godina
Covek je potpuno u pravu. Svih ovih godina smo zrtve monopolista koji isisavaju profit iz naroda zahvaljujuci izolaciji.
pre 12 godina
Slazem se sa konstatacijom da je neutralnost pogubna. Ku.vanje se nikada nije isplatilo.
pre 12 godina
U NATO odmah!
pre 12 godina
To sve sto imate protiv NATO ne bi se desilo da smo mu pristupili? Mislite da bi bilo 17. marta da smo bili u NATO? Nikad necemo shvatiti...
pre 12 godina
Ako je tako dobro zašto Austrija, Švajcarska, Finska, Holandija nisu članice? Šta je Grčkoj dobro donelo članstvo, osim dodatnih troškova i stvaranja lokalne NATO birokratije, a pri tome je izgubila deo Kipra za
(draganbb, 22. april 2013 08:32)
Kipar nije bio u NATO savezu kad je napadnut od strane Turaka a da jeste ne bi ga Turci smeli napasti. Grcka i Kipar su 2 razlictie zemlje a zasto Turci sa 80 mil nisu smeli da napadnu Grcku sa 7 mil je grcko clanstvo u NATO-u. Svajcarska vodi vise od skoro 3 veka neutralnu politiku zbog njihovih finansija i banaka gde svet drzi pare i jaku puno ulazu u njihovu vojsku sto Srbija to ne mnoze finasijski da dozvoli. Austrija i Finaska su posle II sv. rata morali ostati van tog saveza inace Rusi ne izasli iz Austrije i to je ostao tadasnji dogovor izmedju SSSr-a i SAD. Srbija sa tim nabrojanim zemljama nema nista zajednicko oko nas su svi u NATO i EU i tamo Srbije mora ici kao bioloskom opstanku. Sto neke vec rece ali Srbija je puna komunistickih JNA vojnih lica i radiklanih Udbasa rusofilsko nastojenih gde ne zele prosperitet Srbije, vec Srbiji vuku ka izolcaiji kao sto je nekada bila Evner Hodzina Albanija.
pre 12 godina
pa nema problema ući ćemo u ODKB i gotovo
pre 12 godina
" Članstvom u NATO dobili bismo šansu da ravnopravno s drugim članicama odlučujemo o našoj geopolitičkoj sudbini"
Tako mali Perica zamislja NATO.
pre 12 godina
Srbiji ne treba atlantski savez!
pre 12 godina
Sto jes jes...
pre 12 godina
Ali je ova manjina bučna da ne poveruješ. Čuj atlanstski savet:-)
pre 12 godina
Za par godina bicemo potpuno okruzeni NATO zemljama. To ne treba da bude odluka zasnovana na emocijama vec na zdravom razumu. Utoliko vise sto je NATO jos uvek na Kosovu i clanstvom dobijamo priliku da ucestvujemo u odlucivanju.
pre 12 godina
hr. je u nato-u,ulazi u eu,no i pored najbolje volje (nisam eurofob) ne vidim ništa dobrog u tome. rs.je u puno delikatnijoj situaciji i pitanje je šta se gubi,šta dobija (tu ne mislim na kosovo,po meni to je gotova stvar). puno mudrosti i pameti vam želim,trebaće vam.
lp.
pre 12 godina
(boki, 22. april 2013 08:59)
Svaka imperijalistička sila je imala svoje vazale pa tako i USA preko NATO-a. Ni Turci nisu pridavali značaja bašibozluku pa neće ni USA. Za vreme Drugog Svetskog rata su morale i ustaše da ratuju kod Staljingrada za račun Hitlera kao pripadnici Hitlerovog vojnog saveza. "Topovsko meso" i skupa članarina je cena članstva u svakom vojnom savezu pa i u NATO-u. A drugo pitanje je, da li bi "mrski" neprijatelji NATO-a bili i naši neprijatelji?
pre 12 godina
ko finansira taj atlantski savet?
pre 12 godina
I Trojni pakt je bio tako veliki i moćan kao NATO, pa mu nismo pristupili! To nas je koštalo brojnih života, ali sa ponosom možemo reći da smo izabrali pravu stranu. SAD i NATO su okupirale Balkan, putem podaničkih vlada ili agresijom (u našem slučaju), a protiv okupatora se moramo boriti, a ne skute ljubiti. Ja, takođe, mislim da je politika vojne neutralnosti potpuno pogrešna, ali mislim da NATO nije pravi izbor za nas. Ja verujem da je bolje sa prijateljem sve podeliti, nego neprijatelju i metar zemlje dati! Ja glasam za ODKB i proširenje niškog centra za vanrerdne situacije!
pre 12 godina
Slazem se u potpunosti sa Vladanom Zivulovicem! Po strani moraju se ostaviti emocije, i to, sta je NATO uradio na prostore Srbije i tadasnje SRJ. Ne zaboraviti bombardovanje i zrtve, ali Srbija mora da bude iznad svega. Ja sam kao intelektualac i rodoljub, razgovarao sa vise vojnih lica i iz Srbije i iz inostranstva, kojima takodje nije jasna do kraja ta politika neutralnosti...??? Cinjenica je da Srbija, jedna od retkih drzava, i dalje nema ,,ledja,, sto je nedopustivo u svakom smislu.
Odgovor jedino moze biti, da se i daje oslanjamo na Rusiju, a Rusija konkretno osim sebe nikoga vojno nece braniti, u to sam siguran. Dokaz je, i doba bombardovanja SRJ. Rusija zeli da zadrzi Srbiju uz sebe, kako bi nam prodavala oruzje,i iskljucivo vodeci racuna o svojim interesima, ali to nama uopste nije dovoljno, Srbiji trebaju ,,ledja,, tj. garancija i vojni sporazum da ce nas braniti u slucaju rata.
Srbija ima respektabilnu vojsku, koja se prilicno modernizovala i dalje ide u tom smeru, ali to nije dovoljno da se odbranimo od vojnih saveza koje sacinjavaju svetske vodece sile, isto ovo vazi za bilo koju pojedinacno drzavu. Zato, pamet u glavu, i glasam za uclanjenje u NATO.
pre 12 godina
Nemojte biti na kraj srca. Pristupanjem NATO-u dobicemo dugi datum. A evropa nema alternativu.
pre 12 godina
Neki komentator reče "opismenimo narod, paćemo ući u NATO"! Koja glupost! Ja kažem ugledajmo se na Švajcarsku, Austriju, i.t.d. koje su uredile svoje zemlje, očistile od korupcije i lopovluka,saradnja sa celim svetom. Nešto u glavi nas Srba treba da promenimo. Kod nas se smatra podvigom ako prevarimo državu i time steknemo neku materijalnu korist! Mi još uvek hajdučinu smatramo junačkim delom. U razvijenom svetu to se smatra pljačkm i krivičnim delom. Dakle bez pristupa bilo kojoj velesili, ali korektno sa svima. Vidite da sada i arapske zemlje žele da sa nama sarađuju i ulažu u Srbiju. Te i takve stvari treba prihvatiti ukoliko stvarno dobro promislimo da ćemo imati koristi i mi i oni, ali lepljive "šape" naših pasa treba skresati-lopove zatvoriti!!!
pre 12 godina
(draganbb, 22. april 2013 08:32)
Otkud ti to da Holandija nije u NATO-u?
Zivim u Nl zadnjih 20 godina i razgovaram sa ljudima i itam ih zasto podrzavaju Ameriku. Odgovor je da su im jos zahvalni za 2. svetski rat i da su im bili garant bezbedosi u hladnom ratu. Ali mislim da je prevashodno ekonomski interes u pitanju. Pogledaje Irak. Zemlje koje su ucestvovale u invaziji dobijaju poslove dole. cista podela plena posle otimacine.
pre 12 godina
U ovoj našoj nesrećnoj državi, Srba punoglavaca koliko hoćeš.
Do pre neko mesec trojac bez kormilara Toma Vučeć Dačić izjavljivao je na sva usta, kleo se i trpao vam u glavu da Kosmet NIKADA nećemo priznati i da to NIKADA neće biti samostalna država a vi, punoglavci, ste im aplaudirali derući se iz sveg glasa "Kosovo je crce Srbije" i ostale budalaštine. A sada? Ne smeta vam to što su ova trojica, ne pitajući narod priznala NEZAVISNU REPUBLIKU KOSMET???
Isto će biti i sa NATO članstvom samo što ćemo izgubiti još neku godinu pored ove dve decenije koje provedosmo u besmislenim ratovima, unutrašnjim trvenjima i u bedi. I materijalnoj i moralnoj...
Zaista mi je žao što pripadam narodu gde tako veliki procenat ljudi nema svoje JA bez obzira da li je za ovo ili za ono...
A što se Rusa tiče? Pa da li ste već zaboravili šta su Putin i Medvedev rekli Dačiću pre desetak dana? Ako jeste ja ću vas potsetiti. Rekli su doslovce: "Rusija podržava stav Srbije po pitanju KiM, ali smatra da je rešenje tog pitanja privilegija Srba, rekao Dmitrij Medvedev u Moskvi gde se sreo s Ivicom Dačićem." http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=04&dd=10&nav_category=11&nav_id=703544
I? Na kraju vidite šta se desilo. I tako će biti UVEK...
pre 12 godina
Treba samo videti kako su Rusi do sad ''branili'' svoje saveznike sve su ih do jednog izdali. Gadafija, Milosevica, Sadama...a samo je pitanje vremena kad ce da izdaju i Asada iz Sirije cim dobiju neki novac od Amera. A treba pogledati kako Ameri cuvaju svoje saveznike kao Juzna Koreja sada, Turska odma su dosli u pomoc Turksoj na granici sa Sirijom, onda Albanci sa Kosova koji su lobirali zadnjihg 30 godina po Senatu, dok za to vreme Rusi ti daju ''moralnu'' podrsku oko Kosova. Greska crnogorskih komunista na vlasti u Beogradu devedesetih je bila to sto odma nismo usli u NATO 1991 sto je hteo Draskovic a Milosevicevi komunisti ih napadali zbog te politike. Pod Rusima niko nije dobro prosao zato u NATO sto pre da nas Rusi ne bi huskali da opet ne bi ''pobedjivali'' NATo. Mi smo mala zemlja i tamo moramo biti u NATO-u kao i cela jugoistocne Evropa, sto je svakom normalnom jasno.
pre 12 godina
za (Zoran, 22. april 2013 10:21)
Samo da te informišem, o američkim saveznicima, koji su žarili i palili dok su bili na vlasti, a onda su sklonjeni u "demkoratskim događajima":
- Sadam je bio američki saveznik, a Iran sovjetski u vreme Iračko-iranskog rata 1980-1988 god.
- Mubarak, jer su ga podržali kada je uklonjen Sadat
- Norijega, dok im nije hteo da isipostavi račun za usluge
- Markos,
- Divalije (obojica)
- Truhiljo
i tako dalje...
Ne branim ruse, nego podvlačim da svaka moćnije zemlja drži nekoga dokle joj odgovara, dok ne povuče vodu...
pre 12 godina
Niko nama nije kriv što nam je predsednik Milošević bio slep i vodio nas u pogrešnom pravcu tj. u provaliju. Svega ovog danas nebi bilo. Srbija je okružena Nato članicama. Nismo mi nikakvi mali rusi, mi smo srbi, jer se ni rusi nisu pokazali kao veliki rusi. Igranje na kartu nesvrstanih i neutralnih nas je i koštalo jer niko nije bio na našoj strani. Zbog katastrofalnih grešaka moramo da gutamo najveću žabu. Umesto da se opametimo mi pravimo iste gluposti.
pre 12 godina
(b., 22. april 2013 09:25)
# Link komentara
Nije to zbog NATO-a to je zbog jeftine radne snage,treba razmisliti sta dobijamo a sta gubimo ulaskom u NATO.Sta mislis kako ce reagovati Rusija na eventualno pristupanje,a pri tome mislim na nacionalni izvoz jer tesko da su nam vecina proizvoda po evropskom standardu,tako da bi to po nasu
pre 12 godina
Mnogo je bolje biti neutralan i reći NATO-u: mi želimo dobre odnose i saradnju sa Vama i bez članstva, ali ako Vi to ne prihvatate mi onda nemamo drugi izbor nego da se pridružimo "istočnom NATO-u"
To je Titova taktika, koju Srbija treba da primeni, a čini mi se da ju je već primenila u Briselu radi postizanja kompromisa.
pre 12 godina
Ja se slazem,tzv.vojna neutralnost ne postoji,pogotovo kod ratobornih naroda kao sto je nas,a npr.i one drzave koje su kao neutralne su ustvari samo na papiru neutralne,recimo Norveska i Austrija,koje su sve samo nisu neutralne,obe tesno saradjuju sa Nato.Nutralnost je najskuplja a ako smo mi jedini kao neutralni,to ostali vide kao podrsku rusiji,a to je onda nsjgora opcija,sve drzave istoka su krvlju platile da se odvoje od rusije,pa nije jasno,cemu to protivljenje Nato
pre 12 godina
Komedijasi komentatori.... kad god je Srbija imala saveznike na Zapadu i kad god je pratila evropske i svetske tokove - bila je uspesna. Citajte istoriju i izvlacite zakljucke, ne ponavljajte poput papagaja nesto cime vas hrane stranacki vrhovnici. Politika nije polje za emocije, nego za interese. Ovde mnogi robuju emocijama... setite se koliko je Milos Obrenovic ucinio za nezavisnost Srbije podilazeci Turcima kada je trebalo i protiveci se kada je trebalo...
pre 12 godina
@ Boldrik ima lukav plan, 22. april 2013 09:47
Titova taktika je palila u Titovo vreme, majstore.
Inače, da te obavestim pošto vidim da ne znaš. Die Berliner Mauer ist kaput! SVE se promenilo. CELI SVET! Sada se tačno zna ko vozi traktor a ko otvara kapiju. Rusi više nisu "oni" Rusi od pre tri decenije. Opasuljite se više. Na kraju će i oni da se učlane u NATO a ti i takvi ćete opet da trubite o pravdi i nepravdi. Pa i Rusi su kolonijalisti. OD UVEK su bili. Kako vam to nije jasno...
pre 12 godina
Da smo bili clanica NATO ili da smo im dozvolili lociranje neke vojne baze ne bi se desilo ovo na Kosovu.Uzmite primer Makedonije koji imaju veci problem sa . Albancima, ali su oni tamo mirni i više ne pominju proglašenje nezavisnosti.
pre 12 godina
@(e, 22. april 2013 10:11)
Kad je Bizmar sa vojskom krenuo da zauzme Svajcarski deo naseljen pro- nemackim stanovnistvom, cela svajcarska se okupl i pruzila otpor. U i i ii sv ratu svajcarska je imal najvise razloga da se raspadne i udje u ratno ludilo, obzirom d su kantoni bili pro francuski, pro nemacki i pro italijanski ali sem materijalne pomoci, dalje se nije islo. Pruzanju pomoci.
Za nezavisnost i neutralbost je potrebno imati naro koji zeli da bude nezavistan i neutralan a Srbi to nisu.
pre 12 godina
Za opstanak Srbije je daleko znacajniji NATO od EU. E sada vi mozete da pisete sta vam je volja, ali to je surova cinjenica i sto je pre prihvatimo, to bolje po nas i nasu zemlju (ovo sto je preostalo od nje). Bilo kakvo saveznistvo sa Rusijom u vojno-politickom smislu predstavljalo bi kobnu gresku i dalji raspad zemlje. Meni samo nije jasno kako ljudi ne mogu da vide tako ocigledne stvari.
pre 12 godina
(Vuk posmatrac, 22. april 2013 11:40)
Vuče slab si posmatrač čim tako nešto tvrdiš za Makedoniju. Pa oni su kao tempirana bomba sa NATOm ili bez njega.
pre 12 godina
Verovatno da je za nas bolje da budemo clan nego da ne budemo clan NATO. Mozemo onda i da ucestvujemo u dijalozima, predlozima i slicno.
pre 12 godina
Ove NATO lobiste bi trebalo oterati iz Srbije ili im zabraniti rad. Nije demokratski ali je efikasno.
pre 12 godina
Neće Srbija nikad biti u Natou...
pre 12 godina
kada spojimo prost vecinski svet, komuniste i potomke,jna porodice,radikalne rusofilske elemente, razne interesne grupe kojima nije u interesu jaka Srbija i pad monopola, zatim okruzenje..
jasno je da nema nista od Srbije u nato.
inace za ove sto bi radije da jedu korenje..nemacke fabrike ulazu tamo gde je nato.zato nas zaobilaze jaki igraci poput vw mercedes, bmw..ok.izaberimo propast zbog inata,to nam je u krvi.
pre 12 godina
Čovek je 100% u pravu. Druga je stvar što to nema prođu u narodu, a od političara se malo ko usudio da objasni šta je i kako je već idu niz dlaku emocijama.
pre 12 godina
To bi bilo najbolja opcija za Srbiju.Ali ja mislim da nas narod jos nije zreo za clanstvo u NATO pakt,odnosno da je dosta zaostao.Ako mogu sve druge Evropske zemlje na primer Italija,Austrija,Madjarska koje su jace ekonomski od nas da budu clanice NATO-a pakta,zasto i mi ne bi bili.Ja verujem i ubedjen sam da smo bili clan NATO pakta u vreme Slobodana Milosevica ne bi imali problem Kosova.Ali kod nas postoji dan danas medijsko huskacka politika da nas ceo svet mrzi,da bi pojedinci na vlasti mogli da se bogate na stetu naroda!!
pre 12 godina
U NATO odmah!
pre 12 godina
Pismeni i razumni u Srbiji gospodine Vladane to razuumeju to sto Vi govorite da moramo u NATO, kad smo okruzeni NATO zemljama, ali u ovoj zemlji nepismeni vode samoubilacku ''nautralnu'' rusofilsku politiku. Opismeni narod i svi ce u NATO.
pre 12 godina
Covek je potpuno u pravu. Svih ovih godina smo zrtve monopolista koji isisavaju profit iz naroda zahvaljujuci izolaciji.
pre 12 godina
Slazem se u potpunosti sa Vladanom Zivulovicem! Po strani moraju se ostaviti emocije, i to, sta je NATO uradio na prostore Srbije i tadasnje SRJ. Ne zaboraviti bombardovanje i zrtve, ali Srbija mora da bude iznad svega. Ja sam kao intelektualac i rodoljub, razgovarao sa vise vojnih lica i iz Srbije i iz inostranstva, kojima takodje nije jasna do kraja ta politika neutralnosti...??? Cinjenica je da Srbija, jedna od retkih drzava, i dalje nema ,,ledja,, sto je nedopustivo u svakom smislu.
Odgovor jedino moze biti, da se i daje oslanjamo na Rusiju, a Rusija konkretno osim sebe nikoga vojno nece braniti, u to sam siguran. Dokaz je, i doba bombardovanja SRJ. Rusija zeli da zadrzi Srbiju uz sebe, kako bi nam prodavala oruzje,i iskljucivo vodeci racuna o svojim interesima, ali to nama uopste nije dovoljno, Srbiji trebaju ,,ledja,, tj. garancija i vojni sporazum da ce nas braniti u slucaju rata.
Srbija ima respektabilnu vojsku, koja se prilicno modernizovala i dalje ide u tom smeru, ali to nije dovoljno da se odbranimo od vojnih saveza koje sacinjavaju svetske vodece sile, isto ovo vazi za bilo koju pojedinacno drzavu. Zato, pamet u glavu, i glasam za uclanjenje u NATO.
pre 12 godina
Ako je tako dobro zašto Austrija, Švajcarska, Finska, Holandija nisu članice?
(draganbb, 22. april 2013 08:32)
Možda zato što su bogate zemlje sa ljudima koji plaćaju porez, karte u prevoz, dobijaju poslove prema kvalifikaciji a ne prema partijskoj knjižici, nemaju pojma ko vodi zemlju a ovde jedva čekaju da neki polupismeni svet nekoga uhapsi pa da mu ljube noge...
Možda i zato što je kod njih sve normalno, a kod nas je sve nenormalno.
pre 12 godina
Neka hvala! Pridruzivanje Srbije NATO-u bio bi klasican Stokholmski sindrom a to je savez sa nekim ko nas je zestoko zlostavljao!
pre 12 godina
Ne treba biti emotivan, okruzeni smo NATO zemljama. Da je SFRJ to uradila 1990 ne bi nas pocepali i ne bi bilo ratova i tolike nesrece. I na kraju se postavlja isto pitanje: Srbi na cijoj ste strani? Istok ili zapad? Nema neutralnih ako niste primetili. Albanci ce uvek imati jacu stranu dokle god je Albanija u NATO, a mi nismo. I da sad krene separatizam negde drugo opet ce nas ista situcaija cekati. Mi mali, bez saveznika, Rusija i Kina daleko nespremne da se zbog nas zameraju (niti ce ikad) sa Evropom i SAD.
pre 12 godina
Sto jes jes...
pre 12 godina
U potpunosti se slažem da je neutralnost Srbije štetna po nju samu, ali se ne slažem da treba da ide u NATO gde se nalaze mnoge zemlje koje nas ne vole. Ruske baze i ruske rakete u Srbiji su najbolje rešenje za Srbiju.
pre 12 godina
Pre bih bio ruska kolonija nego clanica nato-a! Deceubice
pre 12 godina
Ја мислим да Србија треба да буде чланица НАТО пакта. То ће се видети након првог већег сукоба, када нас Руси, као и до сада, буду продали за шаку долара, а Хрватска, Албанија, Мађарска, Бугарска и остале земље чланице НАТО пакта, буду ушетале у Србију и разделиле је како им је воља.
pre 12 godina
Vladane daleko ti kuća bila i tebi i tvojim okupatorima!
pre 12 godina
Necu da moja zemlja bude deo te zlikovacke alijanse.
pre 12 godina
Vladane Vladane, kolika ti je plata Vladane ?
pre 12 godina
Jel bila i odluka o bombardovanju srbije doneta koncenzusom ? A narocito odobrenjem UN !? Deceubice, . ubijali ste narod bez ikakvog povoda, unistili zemlju, a sad ste "mirovnjaci". Nosite se sa svim vasim naredbodavcima i vasim oruzjem.
pre 12 godina
Za par godina bicemo potpuno okruzeni NATO zemljama. To ne treba da bude odluka zasnovana na emocijama vec na zdravom razumu. Utoliko vise sto je NATO jos uvek na Kosovu i clanstvom dobijamo priliku da ucestvujemo u odlucivanju.
pre 12 godina
To sve sto imate protiv NATO ne bi se desilo da smo mu pristupili? Mislite da bi bilo 17. marta da smo bili u NATO? Nikad necemo shvatiti...
pre 12 godina
Никада са зликовцима који су нам децу убијали!!! Никад!
pre 12 godina
Sto to ne objasnis rodbini male Milice koju je nato avion ubio .Kakav nato mi treba da dopustimo baze Ruskim borbenim snagama i da u savezu sa njima postanemo sila u evropi.
pre 12 godina
Ako je tako dobro zašto Austrija, Švajcarska, Finska, Holandija nisu članice? Šta je Grčkoj dobro donelo članstvo, osim dodatnih troškova i stvaranja lokalne NATO birokratije, a pri tome je izgubila deo Kipra za
(draganbb, 22. april 2013 08:32)
Kipar nije bio u NATO savezu kad je napadnut od strane Turaka a da jeste ne bi ga Turci smeli napasti. Grcka i Kipar su 2 razlictie zemlje a zasto Turci sa 80 mil nisu smeli da napadnu Grcku sa 7 mil je grcko clanstvo u NATO-u. Svajcarska vodi vise od skoro 3 veka neutralnu politiku zbog njihovih finansija i banaka gde svet drzi pare i jaku puno ulazu u njihovu vojsku sto Srbija to ne mnoze finasijski da dozvoli. Austrija i Finaska su posle II sv. rata morali ostati van tog saveza inace Rusi ne izasli iz Austrije i to je ostao tadasnji dogovor izmedju SSSr-a i SAD. Srbija sa tim nabrojanim zemljama nema nista zajednicko oko nas su svi u NATO i EU i tamo Srbije mora ici kao bioloskom opstanku. Sto neke vec rece ali Srbija je puna komunistickih JNA vojnih lica i radiklanih Udbasa rusofilsko nastojenih gde ne zele prosperitet Srbije, vec Srbiji vuku ka izolcaiji kao sto je nekada bila Evner Hodzina Albanija.
pre 12 godina
Ako je tako dobro zašto Austrija, Švajcarska, Finska, Holandija nisu članice? Šta je Grčkoj dobro donelo članstvo, osim dodatnih troškova i stvaranja lokalne NATO birokratije, a pri tome je izgubila deo Kipra za vreme Turske ofanzive iako su i Grčka i Turska bile tada članice NATO. Tako će biti i Srbiji, može biti član NATO, ali na repu prioirteta tako da će i dalje gubiti delove teritorije, najmanje će pitati o svemu, najviše će plaćati i materijalno i životima svojih mladića na tuđim ratištima.
pre 12 godina
Svajcarska nikad nije bila u NATO, pa im nista ne fali, naprotiv odlicno im je! Da li, zaista treba da saljemo nase momke da ginu u raznim ismisljenim ratovima, koji Amerikanci zovu " Borba za demokratiju"? HVALA, NEEEEEEEE !!!!!!
pre 12 godina
НАТО је осмишљен као војно-политички одбрамбени савез, временом се претворио у средство силе за довођење у ред неподобних земаља, свакако и злочиначку организацију која повремено изврши понеку "милосрдну анђеоску" мисију (читај бруталну агресију), наравно подређена је и примарни су интереси и корист главног играча (САД), а још 4-5 земаља понекад нађу своју корист, чешће не. Прича о консензусу унутар НАТО савеза је прича за наивне људе. Уосталом тако је било увек у историји са војно-политичким савезима, од древних времена.
Још нешто нас је научила историја (а историја је учитељица која никад не греши), ако вас неко једном неразумно брутално удари (и докаже какве има намере према вама) поновиће то поновно (увек се понови), када му се укаже прва прилика, а наша трагична српска историја је препуна примера који то доказују.
Сулуда је и помисао о учешћу Србије у овом савезу (добри и коректни односи да, учешће никад), из много разлога. Због деловања овог савеза према Србији, али и Србима 1990-их, због злочиначких мисија које понављају у свим деловима света, због несхватљиве и ничим изазване бруталне агресије на Србију, због отимачине највреднијег територија Србије, због разрушене земље, и оно најважније, због (који у перцепцији НАТО зликоваца и нису жртве, него колатерална штета, и то говори о изопаченој перцепцији ових ликова) свих наших невиних жрвава.
pre 12 godina
"...predsednik UO Atlantskog saveta Srbije".
Nije mi dobro, ali idemo dalje:
"...Srbija bila u situaciji da "ravnopravno odlučuje o problemima i pitanjima regionalne bezbednosti" Ova recenica je za rubriku verovali ili ne.
Takodje:
"Budući da naša ekonomija nikako ne može da se meri s njihovom..." Zaboravio si da dodas da je nasa ekonomija unistena od strane marioneta koje su instalirane od istih tih centara moci za koje ti ovim tekstom (debelo placenim) lobiras.
I na kraju, idi to ispricaj roditeljima dece pobijene '99.
pre 12 godina
У НАТО пре 20 година ДА. Данас НЕ!
pre 12 godina
NATO je jos stetniji.
pre 12 godina
jel' treba da šaljemo naše vojnike u siriju? afganistan? irak? možda i iran? zemlje u kojima nemamo šta da tražimo, da se borimo za to da zapadni svet ima dovoljno nafte, bacamo bombe na narod koji nam realno ništa uradio nije? e zato smo neutralni, jer znamo vrlo dobro šta znači biti u tom paktu.
pre 12 godina
А да се ми учланимо у ОДКБ, они нам бар ништа не отимају, нису нас никад бомбардовали и убијали?!
pre 12 godina
Jeste, sva sreca pa bi nas u NATO-u neko nesto pitao... Cuj, imali bi sansu da "odlucujemo" :-) Pa, eto, ja odlucujem da ne udjem u NATO
pre 12 godina
За пар месеци исте овакве небулозе ће почети да изговара и Александар Вучић, а овде ће се јављати коментатори који ће се дивити његовој мудрости и бризи за народ.
pre 12 godina
U NATO ? Postovani gospodine Zivulovicu, vasi interesi se ne podudaraju sa interesom vecine gradjana Srbije. Ma kako mi Srbi imali kratko pamcenje, 14 godina je ipak jako kratak period da bi smo zaboravili onoliki broj civilnih zrtava koje su vasem NATO-u bile 'kolateralna steta'.
Nije Austrija u vreme osnivanja NATO PAKTA bila jaka, ali je izabrala neutralnost, mada se i danas vrse pritisci na nju da pristupi alijansi. Ali najlakse je manipulisati gradjanima svoje zemlje sa poluistinama, gospodine iz Atlanskog saveta.
Pravo lice NATO je dokazao i za vreme pogroma na Kosovu, kada su se povukli u baze dok su Albanci proterivali Srpsko stanovnistvo i rusili i palili nasa naselja, nase crkve i manastire, nase spomenike. E zato - nikada u NATO!
pre 12 godina
Eh, da je tako Grcka odmahnula glavom 1999. bombardovanja ne bi bilo!Sve prijatelj do prijatelja....
pre 12 godina
Nikad!
pre 12 godina
Ne u NATO!
pre 12 godina
ne u nato, ne sa olo...!
pre 12 godina
'Svaki Ciga svoga konja hvali'
pre 12 godina
I sada nas ubedjuju da nije veleizdaja...
pre 12 godina
NATO je za nas Srbe zločinačka organizacija. Takav zaključak nije rezultat emocija niti pogrešnog promišljanja. Oni su zločinačka organizacija jer su nas države članice NATO-a bombardovale, bez odobrenja UN, na svojoj sopstvenoj i suverenoj teritoriji uz obrazloženje da bombama sprečavaju "humanitarnu katastrofu". Pri tome su počinjeni enormni zločini, koje mi ni danas tako ne smemo da nazovemo. Biti član družine koja je na tebi isprobavala najneverovatnije načine i finese zlostavljanja i mučenja, predstavlja čin KRAJNJE MIZERIJE. Kao kada bi dželatu koji ti je upravo pogubio najrodjenijeg člana porodice, poljubio ruku i zahvalio mu se na "dobroti". Ipak, s obzirom da živimo u svetu gde vlada sila, gde se pravo zloupotrebljava na najbestidniji način, Srbija treba da razmisli kojoj će "bandi" pripasti jer, neutralnost, taj plemeniti i uzvušeni status, očito, više nije opcija. Kao genetski rusofili, uz manji broj izuzetaka, "sunce" će nam uvek biti na Istoku ali, s obzirom da naša "braća" Rusi već više vekova nemaju interesovanja za našu odanost i ljubav, možda treba razmisliti i o drugim opcijama. Naravno, o tome ne treba da odlučuje gospodin Draškovič, ili njemu slični već, narod.
pre 12 godina
@kakvi smo tako nam je.mazohizam.
Ma totalno si u pravu, eto ti primer Albanije, od kada su u NATO tamo su fabrike otvorili i BMW i Mercedes i Boing a culi smo da ce i spejs satl tamo da se sklapa. Prosto hrle tamo.
pre 12 godina
Treba samo videti kako su Rusi do sad ''branili'' svoje saveznike sve su ih do jednog izdali. Gadafija, Milosevica, Sadama...a samo je pitanje vremena kad ce da izdaju i Asada iz Sirije cim dobiju neki novac od Amera. A treba pogledati kako Ameri cuvaju svoje saveznike kao Juzna Koreja sada, Turska odma su dosli u pomoc Turksoj na granici sa Sirijom, onda Albanci sa Kosova koji su lobirali zadnjihg 30 godina po Senatu, dok za to vreme Rusi ti daju ''moralnu'' podrsku oko Kosova. Greska crnogorskih komunista na vlasti u Beogradu devedesetih je bila to sto odma nismo usli u NATO 1991 sto je hteo Draskovic a Milosevicevi komunisti ih napadali zbog te politike. Pod Rusima niko nije dobro prosao zato u NATO sto pre da nas Rusi ne bi huskali da opet ne bi ''pobedjivali'' NATo. Mi smo mala zemlja i tamo moramo biti u NATO-u kao i cela jugoistocne Evropa, sto je svakom normalnom jasno.
pre 12 godina
Nemojte biti na kraj srca. Pristupanjem NATO-u dobicemo dugi datum. A evropa nema alternativu.
pre 12 godina
Господин Владан Живуловић се није сетио да је НАТО на рабошу Србије у дуги за неку хиљаду живота, за неколико стотина милијарди евра уништене имовине, за нvколико стотина година сабрано - заустављеног социјално економског живота, све због тога што је НАТО братија безумно разарала и убијала по Србији и то без одобрења СБ УН, парламената или влада чланица НАТО, отимајући део територије суверене државе Србије, чланице УН.
pre 12 godina
Komedijasi komentatori.... kad god je Srbija imala saveznike na Zapadu i kad god je pratila evropske i svetske tokove - bila je uspesna. Citajte istoriju i izvlacite zakljucke, ne ponavljajte poput papagaja nesto cime vas hrane stranacki vrhovnici. Politika nije polje za emocije, nego za interese. Ovde mnogi robuju emocijama... setite se koliko je Milos Obrenovic ucinio za nezavisnost Srbije podilazeci Turcima kada je trebalo i protiveci se kada je trebalo...
pre 12 godina
Аман бре људи који бре НАТО,...и одмах да вам кажем да инвестиције немају много везе са НАТО-м,јер нама не треба НАТО да би уредили државу...
pre 12 godina
Slazem se sa konstatacijom da je neutralnost pogubna. Ku.vanje se nikada nije isplatilo.
pre 12 godina
Da smo bili clanica NATO ili da smo im dozvolili lociranje neke vojne baze ne bi se desilo ovo na Kosovu.Uzmite primer Makedonije koji imaju veci problem sa . Albancima, ali su oni tamo mirni i više ne pominju proglašenje nezavisnosti.
pre 12 godina
pa nema problema ući ćemo u ODKB i gotovo
pre 12 godina
Koja hrpa gluposti! NATO kao neka demokratska organizacija gdje su sve članice ravopravne??? Hahahaha da bas, hrvatsku i Sloveniju se sigurno pita kad treba ići rokat Libiju ili Siriju..
Ja sam uvijek bio protiv NATO za hrvatsku jer je to samo trošak, vojska mora imat te neke standarde i to kosta, moraju se slat vojnici po svijetu u misije NATO koje nas se ne tiču, to kosta i opasno je. A koje su koristi ? Ako dodje do globalnog rata nedaj Boze eto i ti si na karti svijeta gdje ce ovi drugi ciljat svoje bombe..
A zaštita od napada nekih ne članica , pazite ovo kad je u Sloveniji bilo to aktualno i ljudi išli na referendum, pa neki Slovenci su mi priznali da je jedan od glavnih argumenata zaštita od hrvatske, ono nikad ne znaš, ipak smo mi ratoborni. A niko im nije rekao da ide i hr u NATO za koju godinu tako da im to nije valjan razlog. A kod nas je naravno glavni argument bio zaštita od vas. I kod nas su promijenili ustav samo da se ne mora održati referendum za ulazak jer su znali da nebi nikad prošao. Koja banda! I dalje se iznerviram kad se sjetim toga!
pre 12 godina
"Žao mi je što niko nije prokomentarisao vest prištinskog lista "Koha ditore" da je NATO protiv stvaranja Vojske Kosova, dodao je on. "
Niko nije cak ni objavio tu vest. Tako je vec 20 godina, obmanjivanje i zaludjivanje.
pre 12 godina
Treba objasniti ljudima sta je dobro za Srbiju, i sta se dobija lil gubi clanstvom u NATO. Objasnite zasto je to dobro za nas.
pre 12 godina
I Trojni pakt je bio tako veliki i moćan kao NATO, pa mu nismo pristupili! To nas je koštalo brojnih života, ali sa ponosom možemo reći da smo izabrali pravu stranu. SAD i NATO su okupirale Balkan, putem podaničkih vlada ili agresijom (u našem slučaju), a protiv okupatora se moramo boriti, a ne skute ljubiti. Ja, takođe, mislim da je politika vojne neutralnosti potpuno pogrešna, ali mislim da NATO nije pravi izbor za nas. Ja verujem da je bolje sa prijateljem sve podeliti, nego neprijatelju i metar zemlje dati! Ja glasam za ODKB i proširenje niškog centra za vanrerdne situacije!
pre 12 godina
jos se nije stisala ni bruka oko Kosova i Metohije, a vec pocinju da se javljaju osvesceni.
pre 12 godina
Mnogo je bolje biti neutralan i reći NATO-u: mi želimo dobre odnose i saradnju sa Vama i bez članstva, ali ako Vi to ne prihvatate mi onda nemamo drugi izbor nego da se pridružimo "istočnom NATO-u"
To je Titova taktika, koju Srbija treba da primeni, a čini mi se da ju je već primenila u Briselu radi postizanja kompromisa.
pre 12 godina
@ Boldrik ima lukav plan, 22. april 2013 09:47
Titova taktika je palila u Titovo vreme, majstore.
Inače, da te obavestim pošto vidim da ne znaš. Die Berliner Mauer ist kaput! SVE se promenilo. CELI SVET! Sada se tačno zna ko vozi traktor a ko otvara kapiju. Rusi više nisu "oni" Rusi od pre tri decenije. Opasuljite se više. Na kraju će i oni da se učlane u NATO a ti i takvi ćete opet da trubite o pravdi i nepravdi. Pa i Rusi su kolonijalisti. OD UVEK su bili. Kako vam to nije jasno...
pre 12 godina
Ja se slazem,tzv.vojna neutralnost ne postoji,pogotovo kod ratobornih naroda kao sto je nas,a npr.i one drzave koje su kao neutralne su ustvari samo na papiru neutralne,recimo Norveska i Austrija,koje su sve samo nisu neutralne,obe tesno saradjuju sa Nato.Nutralnost je najskuplja a ako smo mi jedini kao neutralni,to ostali vide kao podrsku rusiji,a to je onda nsjgora opcija,sve drzave istoka su krvlju platile da se odvoje od rusije,pa nije jasno,cemu to protivljenje Nato
pre 12 godina
Niko nama nije kriv što nam je predsednik Milošević bio slep i vodio nas u pogrešnom pravcu tj. u provaliju. Svega ovog danas nebi bilo. Srbija je okružena Nato članicama. Nismo mi nikakvi mali rusi, mi smo srbi, jer se ni rusi nisu pokazali kao veliki rusi. Igranje na kartu nesvrstanih i neutralnih nas je i koštalo jer niko nije bio na našoj strani. Zbog katastrofalnih grešaka moramo da gutamo najveću žabu. Umesto da se opametimo mi pravimo iste gluposti.
pre 12 godina
Valjda je osiromašeni uranijum štetniji od neutralnosti Srbije?
pre 12 godina
Za opstanak Srbije je daleko znacajniji NATO od EU. E sada vi mozete da pisete sta vam je volja, ali to je surova cinjenica i sto je pre prihvatimo, to bolje po nas i nasu zemlju (ovo sto je preostalo od nje). Bilo kakvo saveznistvo sa Rusijom u vojno-politickom smislu predstavljalo bi kobnu gresku i dalji raspad zemlje. Meni samo nije jasno kako ljudi ne mogu da vide tako ocigledne stvari.
pre 12 godina
" Članstvom u NATO dobili bismo šansu da ravnopravno s drugim članicama odlučujemo o našoj geopolitičkoj sudbini"
Tako mali Perica zamislja NATO.
pre 12 godina
(boki, 22. april 2013 08:59)
Svaka imperijalistička sila je imala svoje vazale pa tako i USA preko NATO-a. Ni Turci nisu pridavali značaja bašibozluku pa neće ni USA. Za vreme Drugog Svetskog rata su morale i ustaše da ratuju kod Staljingrada za račun Hitlera kao pripadnici Hitlerovog vojnog saveza. "Topovsko meso" i skupa članarina je cena članstva u svakom vojnom savezu pa i u NATO-u. A drugo pitanje je, da li bi "mrski" neprijatelji NATO-a bili i naši neprijatelji?
pre 12 godina
U ovoj našoj nesrećnoj državi, Srba punoglavaca koliko hoćeš.
Do pre neko mesec trojac bez kormilara Toma Vučeć Dačić izjavljivao je na sva usta, kleo se i trpao vam u glavu da Kosmet NIKADA nećemo priznati i da to NIKADA neće biti samostalna država a vi, punoglavci, ste im aplaudirali derući se iz sveg glasa "Kosovo je crce Srbije" i ostale budalaštine. A sada? Ne smeta vam to što su ova trojica, ne pitajući narod priznala NEZAVISNU REPUBLIKU KOSMET???
Isto će biti i sa NATO članstvom samo što ćemo izgubiti još neku godinu pored ove dve decenije koje provedosmo u besmislenim ratovima, unutrašnjim trvenjima i u bedi. I materijalnoj i moralnoj...
Zaista mi je žao što pripadam narodu gde tako veliki procenat ljudi nema svoje JA bez obzira da li je za ovo ili za ono...
A što se Rusa tiče? Pa da li ste već zaboravili šta su Putin i Medvedev rekli Dačiću pre desetak dana? Ako jeste ja ću vas potsetiti. Rekli su doslovce: "Rusija podržava stav Srbije po pitanju KiM, ali smatra da je rešenje tog pitanja privilegija Srba, rekao Dmitrij Medvedev u Moskvi gde se sreo s Ivicom Dačićem." http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=04&dd=10&nav_category=11&nav_id=703544
I? Na kraju vidite šta se desilo. I tako će biti UVEK...
pre 12 godina
Neki komentator reče "opismenimo narod, paćemo ući u NATO"! Koja glupost! Ja kažem ugledajmo se na Švajcarsku, Austriju, i.t.d. koje su uredile svoje zemlje, očistile od korupcije i lopovluka,saradnja sa celim svetom. Nešto u glavi nas Srba treba da promenimo. Kod nas se smatra podvigom ako prevarimo državu i time steknemo neku materijalnu korist! Mi još uvek hajdučinu smatramo junačkim delom. U razvijenom svetu to se smatra pljačkm i krivičnim delom. Dakle bez pristupa bilo kojoj velesili, ali korektno sa svima. Vidite da sada i arapske zemlje žele da sa nama sarađuju i ulažu u Srbiju. Te i takve stvari treba prihvatiti ukoliko stvarno dobro promislimo da ćemo imati koristi i mi i oni, ali lepljive "šape" naših pasa treba skresati-lopove zatvoriti!!!
pre 12 godina
Srbiji ne treba atlantski savez!
pre 12 godina
(draganbb, 22. april 2013 08:32)
Otkud ti to da Holandija nije u NATO-u?
Zivim u Nl zadnjih 20 godina i razgovaram sa ljudima i itam ih zasto podrzavaju Ameriku. Odgovor je da su im jos zahvalni za 2. svetski rat i da su im bili garant bezbedosi u hladnom ratu. Ali mislim da je prevashodno ekonomski interes u pitanju. Pogledaje Irak. Zemlje koje su ucestvovale u invaziji dobijaju poslove dole. cista podela plena posle otimacine.
pre 12 godina
Ali je ova manjina bučna da ne poveruješ. Čuj atlanstski savet:-)
pre 12 godina
ko finansira taj atlantski savet?
pre 12 godina
hr. je u nato-u,ulazi u eu,no i pored najbolje volje (nisam eurofob) ne vidim ništa dobrog u tome. rs.je u puno delikatnijoj situaciji i pitanje je šta se gubi,šta dobija (tu ne mislim na kosovo,po meni to je gotova stvar). puno mudrosti i pameti vam želim,trebaće vam.
lp.
pre 12 godina
(b., 22. april 2013 09:25)
# Link komentara
Nije to zbog NATO-a to je zbog jeftine radne snage,treba razmisliti sta dobijamo a sta gubimo ulaskom u NATO.Sta mislis kako ce reagovati Rusija na eventualno pristupanje,a pri tome mislim na nacionalni izvoz jer tesko da su nam vecina proizvoda po evropskom standardu,tako da bi to po nasu
pre 12 godina
@(e, 22. april 2013 10:11)
Kad je Bizmar sa vojskom krenuo da zauzme Svajcarski deo naseljen pro- nemackim stanovnistvom, cela svajcarska se okupl i pruzila otpor. U i i ii sv ratu svajcarska je imal najvise razloga da se raspadne i udje u ratno ludilo, obzirom d su kantoni bili pro francuski, pro nemacki i pro italijanski ali sem materijalne pomoci, dalje se nije islo. Pruzanju pomoci.
Za nezavisnost i neutralbost je potrebno imati naro koji zeli da bude nezavistan i neutralan a Srbi to nisu.
pre 12 godina
za (Zoran, 22. april 2013 10:21)
Samo da te informišem, o američkim saveznicima, koji su žarili i palili dok su bili na vlasti, a onda su sklonjeni u "demkoratskim događajima":
- Sadam je bio američki saveznik, a Iran sovjetski u vreme Iračko-iranskog rata 1980-1988 god.
- Mubarak, jer su ga podržali kada je uklonjen Sadat
- Norijega, dok im nije hteo da isipostavi račun za usluge
- Markos,
- Divalije (obojica)
- Truhiljo
i tako dalje...
Ne branim ruse, nego podvlačim da svaka moćnije zemlja drži nekoga dokle joj odgovara, dok ne povuče vodu...
pre 12 godina
(Vuk posmatrac, 22. april 2013 11:40)
Vuče slab si posmatrač čim tako nešto tvrdiš za Makedoniju. Pa oni su kao tempirana bomba sa NATOm ili bez njega.
pre 12 godina
Verovatno da je za nas bolje da budemo clan nego da ne budemo clan NATO. Mozemo onda i da ucestvujemo u dijalozima, predlozima i slicno.
77 Komentari
Sortiraj po: