Nedelja, 28.10.2012.

16:22

Da li je Cezar Milan grub prema psima?

Da li je Cezar Milan grub prema psima? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

Denis

pre 5 godina

Cezar je apsolutno u pravu i zna kako i kad treba sa njima. Sto vise si dobar sa njima sve su gori. Ja imam cane corse drzim ga u kucu. Ume da me izbaci iz takta. Zato ponekad malo udarati nije na odmet. Covek je covek pas je pas. I tako treba to gledati

PSI SU ZAKON

pre 13 godina

Ako je komunizam u društvenom uređenju, kako se zove ova ideologija ispranih mozgova tzv dresera? Ne mogu da verujem da neko može da bude toliko ograničen da ne vidi dalje od onog što mu je ugravirano u mozak. Ne treba pse šminkati ali ni posmatrati kao mašine. Zgražavam se fanatizma u ma kom obliku.

Dejan

pre 13 godina

Potpuno podržavam metode C.M. jer sam se i sam bavio dresurom i od svojih 10.god IMAM PSA kako kućnog ljubimca. Ovo je čista kampanja i marketing nekih kao ljubitelja pasa... C.M. vlasnicima pomaže da shvate da su psi životinje koje imaju svoje potrebe koje im je Bog dao a da to nisu ljudi i nemaju ljudske osobine. Po meni je MNOGO VEĆE MUČENJE pasa(koji su potomci vuka) kada ih držite u stanu i šetate jednom dnevno i hranite granulama i pravite frizure i oblačite džempere,mašnice... E to nije prirodno! E to je mučenje!

Dragan

pre 13 godina

Kao i ljudi, psi se mogu mnogo razlikovati po karakteru. Neke pse ce "batine" dovesti u red, neke nece. Imam maltezera, malog psa od 4 kilograma. Maltezeri su pametni i svasta mogu da nauce, ali slusaju samo kad oni hoce. Dakle, ako hoce i ako mu je to zabavno, reaguje na komande sedi, lezi, itd. Ako nece, ne pomaze ni da ga udarate ni molite, bas nista. Na primer, moj sin i zena ga ponekad blago udare kad, na primer, nece da prestane da laje i on ih opet ne slusa. Ja ga nikad u zivotu nisam udario, ni viknuo na njega, a ipak me uvek sve poslusa. Mnogo mi potcenjujemo pse. Pametniji su oni nego sto se to vidi na prvi pogled.

Branislava Stojimirov

pre 13 godina

Problem je sto C.M.rad sa pet bicima,ovde je rec o psima,kao po pravilu ocenjuju ljudi koji Nikada,ali naglaseno "NIKADA" nisu ziveli i delili dom za nekom kucom!!! To je FAKT... C.M. vise koliko znam obrazuje ljude(jer njima i treba predociti,da ne duzim "grese") Elem koliko se moze videti iz TV seriala,licno podrzavam coveka(mada iskren da budem,ne podrzavam ogrlice tj.elektro shockere-mada je to vise neprijatno,no sto boli psa!Elem kazem i moj sud jer imam 5 pet bica-da C.M. radi kako valja(naglasavam po mom sudu) Ja Sam mozda atipican,Nikada nisam imao potrebu da ni na koji nacin korigujem bica koja dele dom sa mnom!Cocko je big boss i imam utisak da se svi vladaju po Cockovom(inace on je sijamski macak) ali po njegovom je!Ljudi ne optuzujte nekog a da ne znate o cemu se radi!Ziveo Sam od 1987.g. u New Jersey,tj. u USA-C.M. je Latino,zar pa po tom osnovu da gledamo(a verujte mi -nije lako biti Mexikanac u USA) elem da cini bilo sta sto se moze nazvati "ugnjetavanjem" odavno bi dobio kartu u jednom pravcu!!!Ja kao ja,koji zivi sa 3 kuce i dve mace(a i brinem se i za ove sa manje srece,koje su na ulici ...) Ja mogu samo dati podrsku coveku i totalni RESPECT ... Tnx.

itd

pre 13 godina

@IronMan
Baš tako. Poenta je da su svi psi (svaka jedinka uopšte, ma koje vrste) različiti i da odnos između dve jedinke - čoveka i psa, npr. - ordeđuju oboje. Mi, kao intelektualno superiorniji (mada je ova konstatacija često diskutabilna) biramo način na koji želimo da se taj odnos razvija.
Imam još jednog psa, Bokija, koji je sasvim drugačiji od Ludolfa. U šali kažem da je on kućni ljubimac moga psa. Sa njim sam jednostavno prinuđena da budem strožija jer primećujem da stvari lako mogu da se otmu komtroli ako ne zauzimam taj "alfa" stav. To bi bilo loše jer je on, recimo, tipičan pas.
Ono što bih izgubila da se isto ponašam i prema Ludolfu je svakodnevni crtani film u 3D tehnici. To nema cenu. A da ne govorim o njegovom ponašanju u ozbiljnim situacijama kad se stvori pored mene i ne miče dok ne prođe "opasnost". Taj mališa baš ume samnom!

@ana
Mnogi misle da sve drže pod kontrolom, na žalost.

ana

pre 13 godina

Zbog ovakvih "cezara" koji se poistovećuju sa pravim pa šetaju pse bez povodnika, posle čujemo da je neko dete stradalo. Stradaju i drugi psi, samo o njima se ne piše.
Jadno je biti čovek a ne videti veličinu toga od sopstvene gluposti. A veličina čoveka je u samosvesti i spoznaji da je deo prirode, da je maleni trun u Svemiru, a ne Bog!!!

IronMan

pre 13 godina

@ (itd, 29. oktobar 2012 11:02) Shvatam poentu, ali i sam si rekao: "Ako je pas dovoljno inteligentan,..."! A šta ako nije? Verujem da i uz najhumanije metode, ne možeš kontrolisati baš svakog psa. Cezar dobro zna šta radi i ispravno dozira svoje reakcije srazmerno reakciji psa. Što se tiče dresure, smatram da je pogodna za "službene" pse, ali opet, ne i za sve ostale, jer svaki rasa ima posebne potrebe i kao što možeš dresirati jazavičara da izvršava komande, tako i možeš da vodiš dobermana u lov na jazavce, ali... Inače, primetio sam da izvestan broj komentatora, vlasnika pasa, kažnjava psa "po njušci"?! Jedna od prvih stvari koje sam naučio je da se to ne radi, jer u suprotnom pas stekne strah od ruke i velika je verovatnoća da će nekog ugristi za istu, osim ako to nije njegov vlasnik!

Idefix

pre 13 godina

@(Cveta, 28. oktobar 2012 18:53) Samo mi nije jasno, kako to da neko, tako plemenit kao vi, nije izasao u javnost da podeli sa nama vase metode vaspitavanja psa? Pa zar vam nije zao da gledate kako ih Cezar "maltretira", kad vi poznajete gandijevske metode? Ajde nemojte biti tako sebicni, pa podelite sa nama vase znanje na temu! Evo mozete kao Cezar da napravite TV emisiju o tome, pa da vas vidimo na delu i sami procenimo! Samo sto cisto sumnjam da biste vi smeli da udjete u dvoriste sa 2 razjarena pitbula, koji zele da vas rastrgnu, ali ajde uverite me u suprotno!
Sto se tice Cezarovih metoda, mogu samo da ga podrzim, jer se rezultati vide, a to je najvaznije! Evo ja sam, primenom tih metoda, svog psa svemu naucio, tako da mogu slobodno,da se setam sa njim i bez povodca, bez straha da ce nekog napasti/ugristi ili na bilo koji nacin se ponasati neprimereno! Uostalom, sta ce nekome pas, koji ce ceo zivot da provede na povodcu sa brnjicom, samo zato sto je nekome bilo zao da cusne psa par puta kada je trebalo?! Po meni je to vece maltretiranje, nego bilo koja vrsta batinanja (ako je u svrhu korigovanja loseg ponasanja!), a ako se ne slazete sa mnom, pitajte osudjenike po zatvorima, da li bi vise voleli da ih isprebijaju pa oslobode, ili da ih osude na dozivotnu robiju, ali bez batinanja!
Podrska Cezaru, a voditelj je zesca budala! A i ovaj klip, gde Cezar kao "udara" psa, msm, sta reci, tamo izgleda ne smete ni da pomazite psa, jer ce se smatrati "barbaric"!

žiks

pre 13 godina

Apsolutno pozitivna ličnost. Da se mnogo naučiti od Milana i izgraditi odnos prema psima. Danas pse mnogo lakše razumem nego pre gledanja njegovih emisija. On u stvari ispravlja greške vlasnika pasa i njihovih nazovi dresura. Da nije Milana ti psi bi bili uspavani ili još više isfrustrirani, ili bi bili pod uticajem drugih pasa.
Pisci negativnih komentara, bi morali pogledati više Milanovih emisija, kao i poznavati narav pasa bolje, i uzrok frustracija pasa koje Milan pokušava da izleči.

Svaka čast i podrška za emisije ovakvog tipa.

mik

pre 13 godina

Sto se mene tice vise su te pse izmaltretirali njihovi vlasnici svojim pokusajima da sami izdresiraju psa umesto da su odmah pozvali profesionalca. Koliko sam mogla da primetim u emisijama Cezara Milana nekako su veci problem bili vlasnici sa svojom nedoslednoscu nego same zivotinje. Ljudi su ti koji su nedokazani a ne psi.

milinko

pre 13 godina

@(igysa, 29. oktobar 2012 23:28)

Da, da, bas je zao. Kad vidim one njegove pse kako su isfrustrani, pogotovo onaj (sad vec pokojni) Dedi sto je bio isfrustriran. Ma svih tih 20-30 pasa kod njega su bas isfrustrirani toliko da ne laju, nece da se kolju, i svaki pas gleda svoja posla. Bas je zao taj Mexikanac.
Voleo bih da sam ja jedan od tih njegovih "isfrustriranih" pasa.

Milutin

pre 13 godina

Samo budala koja nije pogledala ni jednu njegovu epizodu može reći ove stvari, koliko treba biti glup i misliti da su psi u istom psihološkom profilu kao i ljudi...strašno!

D.K.

pre 13 godina

@(Cveta, 28. oktobar 2012 18:53)

Psu je potreban vodja, pas je zivotinja koja zivi u coporu. Porodica mu je copor, gazda mu je vodja, i kao u prirodi spreman je da pogine da sacuva copor/porodicu i vodju/gazdu. Bez gazde pas je zbunjen i svoj smisao ne shvata. U ovom smislu ne mislim na gazdu "na papiru" vec vodju koji ce mu pokazati sta sme, kad sme, gde sme,..

U jednom delu svog sazrevanja svaki pas pokusa da preuzme ulogu vodje, i kada izgubi borbu prihvata svog gazdu zauvek. U tom periodu je vrlo vazno da mu se pokaze ko je gazda. Sljage nisu na odmet jer ih on dobro razume, u prirodi bi dobio vrlo ozbiljne ugrize drugog psa u borbi za vodjstvo. Naravno nikako ga ne treba povredjivati, ostavljati mu posledice, mi smo ljudi, a i ne postoji razlog za tim.

Pogresno je gledati ga kao dete kome je sve dozvoljeno i koji ima ista prava kao mi, pas tu ulogu ne razume. Dobrom gazdi, dobar pas.

Boki

pre 13 godina

Danas se i na temu kucnih ljubimaca preteruje,kao i u svemu.
Ljudi ih nazivaju "bebama",seme "mamama i tatama",ponasaju se prem a zivotinjama kao prema deci ili odraslim ljudima.
Ipak,zivotinja je zivotinja,treba je voleti i negovati i biti strog prema njoj kada je to potrebno.
Smatram da je vecina majki u zivotinjskom svetu povremeno daleko grublja prema svojim mladuncima nego sto je to Cezar Milan.

zivojin

pre 13 godina

Ovo je apsolutno smesno.Pratio sam na desetine njegovih emisija i sve metode su na mestu.Kad stegne"oponasa ugriz" psa za vrat to je znak psu da prestane nedozvoljneo ponasanje isto ce to uraditi pas drugome psu ili kerusa -stencu.To je cista biologija.Nemojte od pasa praviti ljude -psi razumeju ponasanje,dodir ne jezik (izuzev naucenih komandi koje povezuju sa odredjenim ponasanjima).

Tanja

pre 13 godina

Ih bre, ako je ovo zlostavljanje, ja onda maltretiram svog dzukca nevidjeno. Ona je mlada, ima energije na pretek, a mora da nauci da se ponasa i socijalizuje, pa sta da radim kad "odlepi" nego da je cusnem da se smiri? Najsmesnije sto ona ni ne reaguje na sljep po njusci nego nastavlja i dalje po svome...pas je to, takve korektivne mere su neophodne kao i strpljenje. Cezar je super lik, bar po onome sto sam gledala kako radi sa psima, kakvo crno maltretiranje, pa pas, ako je krupan, on to ni ne oseti. Glupo mi je kad ljudi na pse gledaju kao na ljudsko bice, pas je pas, i on mora da zna ko je "glavni" inace ce vam se popeti na glavu, a i drugim ljudima i psima sto je u stvari najgore. Ako se dozvoli.

Icarus

pre 13 godina

Smesno. Gledao sam 7 sezona njegovih emisija i NIGDE nisam video da je negde bio grub prema zivotinjama.... stavise cak je veoma pazljiv.

Sreten

pre 13 godina

pa zato i zovu Cezara da im pomogne kad razmaze psa i bea kad nesto pogresi malo je cusnes da to ne radi i omda zna sta sme a sta ne sme uci se od mali nogu tako nema nista lose u tome sto se pas "tuce" msm u normali

Stiv

pre 13 godina

Ovo je karakteristično mišljenje ljudi koji pse shvataju kao ljudska bića. Pas je pas, inteligentan je ali je i dalje životinja. I to što ga on ćušne, cimne itd nije zlostavljanje. Stvarno mi nije jasno šta je sa tim ljudima, pogotovo voditelj, koji je toliko unešen u celu tu priču, deluje gotovo veštački. Ja imam psa mešanca Argentinska doga + ??????? i naučio sam je baš tim metodama da ne izlazi van dvorišta i ako je napolje mačka ili čopor pasa, pa čak i ja kada sam napolje dokle god je ne pozovem ona neće da izađe + naučio sam je da ne trči i ne nuždi po travnjaku. Neće da krene da jede dok se ja ne udaljim od njenog tanjira, ne penje se na terasu kada smo mi tu, mada uporno spava ispred vrata :).Jedino kada sam je tukao je kada je iskopala dvaput uzasopce jametine u baštici. I sad zna, desi se da malo rovari, da kada je pitam šta si KOPALA (sa naglaskom) da povije uši i ode u svoju kućicu. Ne moram više da je udarim samo je ukorim.

Tako da psi su psi i sa njima se tako treba i odnositi.

zoki

pre 13 godina

Ti britanski "ljubitelji žovotinja" bi trebalo da provale u BBC posle obelodanjivanja skandala sa voditeljem koji je napastvovao maloletnice!
Fuj!

anbeast

pre 13 godina

Nije da se nesto razumem u dresuru i pse, ali psi su u svojoj samoj sustini ono sto su vukovi - zivotinje koje zive u coporu koji je jasno hijerarhijski organizovan. Nacin na koji alfa zenka ili muzjak "disciplinuje" podredjene je mozda i nehumaniji od Sezarovog. (Pratim povremeno emisiju i do sada nisam video te nehumane metode).

Obozavam pse

pre 13 godina

Povrsnost i neobrazovanost voditelja te emisije prevazilazi sve granice. Pa ovakvom karakteru ne bi trebalo dati ni da cuva ribice u akvarijumu a kamoli nekog psa. Mogu misliti na sta bi licila ta zivotinja sa ovakvim dusebriznim vlasnikom.
Cezar Milan je upravo ono sto treba iskompleksiranim ljudima na Zapadu. Psi jasno pokazuju pravo stanje duha i karaktera velikog broja tih ljudi. Pa normalni vlasnici pasa se ne pojavljuju u ovim emisijama nego upravo ljudi kojima treba pomoc i to Cezar jasno pokazuje na primeru njihovih pasa i njima. Za to sto se obrate Cezaru i svoje slabosti pokazu pred kamerama, ti ljudi ispoljavaju veliku hrabrost i iskrenost i za to ih treba itekako postovati jer i nama koji gledamo pokazuju nase sopstvene mane kao i znanje o psima koje dobijamo od Cezara. Ukoliko voditelj nije u stanju da vidi sa koliko paznje i postovanja Cezar pomaze i tim ljudima i psima, onda je zreo za psihijatrijsko nadgledanje.

Tina

pre 13 godina

"više od 1.000 korisnika Tvitera i više od 1.600 korisnika Fejsbuka" ovo je tako mala cifra u odnosu na ljude sirom sveta koji podrzavaju Cezara da je zanemarljiva. Mislim ovi klinci u Srbiji koji naprave grupu Svi mi koji jedemo sarmu imaju vise lajkova od ovih. Cezar je zakon i pravi ljubitelj zivotinja, a ove ekstremiste ne bi ni da komentarisem:P

tanja

pre 13 godina

Podrska Cezaru! Kada bi neodgovorni vlasnici pasa poslusali neki savet bilo bi bolje i njima i psima. Sigurno da pas ne uziva u cipelicama i kaputicu i u tome sto izigrava bebu nekome. Pas je pas i to treba postovati,kao sto i vi kao vlasnici treba da budete vodja i autoritet tom psu. Tako ce svi biti srecniji.Lako je samo nabaviti psa,ali se treba o njemu brinuti na pravi nacin.To nije samo hranjenje i mazenje vec i izvodjenje,igranje provodjenje vremena,vaspitavanje,lecenje,nega...I nama,komsijama vlasnika pasa,bi bilo lakse kad jadni psi ne bi lajali po ceo dan,vezani,usamljeni,gladni...

gospodin neki covek

pre 13 godina

Ako demokratski pitamo pse koje je cezar rehabilitovao, mislim da im se vise svidjao cezarov "udarac", nego "bocka" za uspavljivanje. Pustite vi licemerne borce za prava zivotinja, valjda se i zivotinje nesto pitaju. :)

hound

pre 13 godina

Bune se najvise ljudi koji ove Cezarove metode poistovecuju sa dresurom...treba reci da ono sto on radi nije dresura, svi ti psi ne dolaze kod njega kao stenci vec kao odrasli psi koji su pogresno nauceni od strane vlasnika.

itd

pre 13 godina

Da li znate koliko propuštate dresurom? Naravno, neke pse morate da držite pod kontrolom, ali mnogi "vaspitavaju" svoje pse samo da bi lečili sopstvene komplekse. Ako je pas dovoljno inteligentan, sve može da se postigne na lep način, bez kažnjavanja. To je bar moje iskustvo. Nagrada za takav tretman je neizreciva. Ponašam se prema psu kao prema detetu, a on je tu ulogu prihvatio. Ili mi je namertnuo... :D

druga jelena

pre 13 godina

Nisam odusevljena stvarima tipa struja, ali verujem da Cezar to koristi samo umesto jos gorih metoda koje prepisuju drugi tzv "dreseri".

Steva

pre 13 godina

Svaka metoda ima svoje loše i dobre strane ali novinarski posao je takav da samo rečima pokušavaju iz svake situacije a pogotovo prema ljudima koji imaju uspeha u svom poslu, da iznesu svoje veoma skromno znanje iz pojedinih oblasti.Nije ovo vređanje novinarskog posle nego činjenica

Iskreno, nisam neki preteren ljubitelj kucnih ljubimaca, ali...

pre 13 godina

Naprotiv, Cezar je preblag, ali prema vlasnicima. U njegovim emisijama se vise nego jasno vidi koji sve bolesnici imaju domace zivotinje i svakakve gluposti izvode sa njima, pa im posle djavo kriv sto su zivotinje sludjene i ne znaju ni sta ce ni kuda ce, nego "luduju". Jos se secam kad je bio kod neke gospodje koja ga je uveravala da je njen pas zapravo neki njen preminuli rodjak, pa je morao da je udalji, psu nabavi zenku i radi sa njim da bi ovaj jadnik uopste "shvatio" da je muzjak i pas! Stvarno treba uvesti sluzbe koje ce takvim vlasnicima ODUZIMATI ljubimce!

modesty blaise

pre 13 godina

Ja sam iz UK i nije uopste istina da celo britansko drustvo osudjuje Cezara. Alan Tichmash se neveovatno izbamirao jer je uzeo da ga optuzuje po sablonu kao kad je americko druzenje trenera to radilo pre nekoliko godina, zato sto je Cezar jako popularan a oni nisu. Svi ovde su pre pomislili da je Alan budala nego da Cezar ne zna sta radi. Svako ko je procitao i jednu njegovu knjigu, ili gledao Dog Whisperer ili primenio metode na svom psu, zna da su Cezarove metode odlicne i 100% humane. Na zalost, neki vlasnici ovde veruju da je reci psu (ili detetu) "Ne!" okrutno, tako da, oni su izgubljen slucaj.

Vlada

pre 13 godina

Srecom, vecina komentara sa pravom osudjuje vrhunske gluposti i licemerstvo i voditelja i navodnih ljubitelja...

Pored ostalih argumenata, meni je palo u oci da voditelj, koji je od ljubimaca ocigledno samo imao krokuse, uporedjuje Cezarove udarce psima sa ljudima: sta ako mene udaris, sta ako ja tako udarim svoje dete...?! Pa i nasi voditelji na pinku su inteligentniji od toga...

Alo majstore, promasena tema za

milla

pre 13 godina

ko nije imao problema sa sopstvenim psom i ima psa za pratnju i razonodu-moze da ima stav "varvarske" metode. mog psa iz tog "stanja" o kome Cezar prica moze da izvuce dodir, davilica ali upravo onako kako on i kaze, jedino ako odreagujem na vreme. ako korigujem kada pocne nepozeljno ponasanje. ako propustim taj trenutak sve je teze.
moj pas je voljen, mazen i clan je nase porodice-ali sam takodje potpuno svesna da ja kao vlasnik imam odgovornost i prema psu alu i prema svetu oko njega.
nepozeljno ponasanje se mora korigovati-u kojoj meri zavisi od psa, ali mora biti spreceno.

lady

pre 13 godina

Razmazeni ljudi koji glume da nisu sposobni da nanesu bol. Jer njih mama i tata nikad u zivotu nisu udarili. I oni svoje ljubimce vole vise nego mi. Nije nego.
Opste je poznato da je vecini rasa pasa u prirodi da ako osete priliku budu glavni. A to vlasnici ni slucajno ne smeju da dozvole jer to dovede do katastrofalnih situacija.
To je isto ona prica da ako lupite jednom dete po zadnjici - zlostavljate ga.

oli

pre 13 godina

Oni koji prate BBC,znaju da je ovaj voditelj ustvari baštovan.Mož' misliti koliko se razume u pse...To bi bilo isto kao da je Cezar Milan došao da mu objašnjava kako se sade petunije!

Vlada Rolovic

pre 13 godina

Covek "prica" sa psima na njihov nacin. Oni koji se bune su uglavnom iz grupe koja gleda na pse kao na decu koja razumeju svaku rec koju im kazemo, pa se onda cude kako to njihovo cedo moze da izgrize drugo kuce ili coveka. Osim toga covek ne dresira kucice koji su poslusni nego problematicne.

vosa

pre 13 godina

gledao sam cezarove emisije i mislim da su ok ... cak i prutic treba upotrebiti na deci ili ce kasnije polucija koristiti pendrek i lisice ... isto je i sa psima ... CEZARE SAMO NAPRED.... PROFESIONALNO.

Av av av

pre 13 godina

Ja smatram da su mu metode skroz pogresne. Treba napisati psu sta zelimo da postignemo i dati mu rok 24h da procita nase zahteve i odgovori na njih. Naravno i pas ima pravo da napise svoje zahteve. I sve ce biti kako treba.

Da li su oni gledali emisije na kanalima gde pustaju snimke iz prirode kako majke vaspitavaju stence? Stenac odledi i po pola metra i vise od tog udarca.

Cezar je ukapirao sta je lose kod pasa, ali i vlasnika i to ispravlja na nacin koji je najbolji za razumevanje i za jedne i za druge.

duke

pre 13 godina

glupi englezi!!!
pre bi woleli da imaju agresiwnog nego mirnog psa
mogu da pricaju sta hoce jer oni nisu Cesar Millan i ne kontaju njegowe metode samo on to zna i tacka
mogu da ga pljuju koliko hoce najbolji je dreser na swetu

Igor

pre 13 godina

Cesar Milan je legenda. Ne plasi se nijednog psa ma koliko on bio opasan. Ako voditelj misli da moze bolje neka proba da udje u dvoriste negog psa koji rezi i laje na njega. Cesaru to nije nikakav problem. Jednostavno je psima usao u psihologiju.

darko

pre 13 godina

Koliko ne mogu da podnesem ove zastitnike prava zivotinja. A sve im je jedno da gledaju kako njihove vlade bombarduju suverene drzave u kojima strada neduzni narod. I niko se ne brine sto masovno ljudi bivaju napadnuti od strane pasa lutalica.

Mikas

pre 13 godina

Pitajte onda pse da li im se svidjaju metode ovog "saptaca psima". Kao gledalac emisija mi se cini da su delotvorne. Da li tu ima nasilja? Mozda i ima. Ali sta je onda alternativa? Vlasnici ce biti prinudjeni da "uspavaju" svoje nestasne ljubimce.

Moje misljenje je da je bolje da pas istrpi tih par sljuski nego da dobije injekciju.

Pedu

pre 13 godina

Očigledno nemaju većih briga u životu.
A i ovaj snimak što ga je kao "udario" psa, pa kako bi se proveo da ga je pravi alfa uzeo dovoditi u red?
Potekla bi krv.

Ђорђе Новак

pre 13 godina

Према ономе шта видимо на екранима, не може се рећи да је груб већ даје аутисак хладног, уздржаног човека, без превише емоција према псима.

sok

pre 13 godina

Pa gledala sam emisije sa njim i odusevljavala se .Ali ako je istina ovo sto kazu onda se slazem sa njima.Protiv sam apsolutne grubosti prema psima i uopste prema zivotinjama,zato sto ih obozavam..Bas sam razocarana,mozda se i promeni...Gledala sam ga sa mnogim zivotinjama i imao je uspeha...ne znam sta da mislim ,sok!!!!

Cveta

pre 13 godina

Cesar Milanove metode su jako stetne i cesto stvaraju nove jos vece probleme i povecavaju nerazumevanje coveka i psa.On je nazalost uspeo u smislu marketinga i tako i dalje siri dezinformacije i predstavlja najgori primer.A neupuceni gledaoci koji gledaju rezisiranu emisiju cesto veruju da je neko strucan cim se pojavi na tv-u.Njegove metode su jako nasilne i skoro nikada ne resavaju problem vec samo simptom u tom momentu a to je sta ljudi zele da vide.Nesto sta izgleda kao lako resenje a to ne postoji.Mnoga njegova zapazanja su pogresna.Npr Cezar u mnogim slucajevima okarakterise psa kao dominantnog kada je veoma jasno da je pas u stvari uplasen i daje ozbiljne signale stresa,upozorava a Cezar bas u tom momentu pojacava (psiholoski) pritisak na psa,satera ga u cosak ili kaznjava psa koji daje signal ili upozorava itd.Sto znaci da cete sledeci put imati psa koji ce ujesti bez upozoravanja.Vise puta se desava da psi pokusavaju da ga ujedu upravo zato sto on ne postuje granice.Cesto se moze videti kada Cezar zavrsi sa dresurom da je pas jako nervozan,pod stresom a Cezar ga opisuje kao Calm,submissive energy...kao smirenog i da se predao.Bas suprotno od istine.Covek treba da bude dovoljno zreo da razume psihologiju svoju i od zivotinje,tada ce shvatiti da nije stvar u dominiranju jer zivotinja nije sluga vec zivo bice koje zeli da saradjuje sa covekom.

pedja

pre 13 godina

Bune se vlasnici koji se prema svojim psima ponasaju kao prema bebama jos ako je pas mali nose ga po rukama,sklanjaju od drugih pasa cim se priblize,oblace im odela...Normalni vlasnici znaju da kada prema psu ne pokazete da ste vi glavni on vas uzme pod svoje i preuzme kontrolu.Ne kazem da pse treba tuci,treba podici glas i ako bas ne slusa po njusci ne jako.Mog retrivera Lea obozavam kada se vratim kuci posle posla skace cim me ugleda prednjim sapama se popne na mene sve dok ne uzmem lopticu da se igramo.Ali zato u kada setamo bez povodca dovoljno je da kazem samo:,,uz nogu,, a zna i na komandu zna da sedne,legne,pruzi sapu,donese lopticu.

Milica US

pre 13 godina

Gledala sam dosta epizoda na TV i nesto od toga smo i mi primenjivali kad smo trenirali nase stene. Vecina ima smisla pogotovu ako imate posla sa dominantnim psom i vlasnicima slabig karaktera. Zivotinja oseti kad i ako moze da bude alfa i to koristi. Covek treba da bude vodja copora a pas da sledi i slusa.

Ljudi kupuju pse iz raznih (i cesto pogresnih) razloga.
Cezar takodje ukazuje na potrebu da psi rade ono za sta su stvoreni. Ne mozete ocekivati od recimo aktivnog lovackog psa kome ne date da trci i njuska i lovi i ne vodite ga u duuugu setnju, da bude miran i poslusan.

Sto se tice 'kandze' i zvuka, on samo kopira mama-keru koja 'vaspitava' stence. Ona ume da sapom slepne neposlusno stene.

Elektrosokovi... za one koji nisu upuceni. Ogrlice za treniranje lovackih pasa imaju zvucni signal i shok i mogu da se podesavaju. Sok (vrlo blag, ja sam prvo probala na sebi) se koristi ako ignorisu zvucni signal, a vrlo brzo se nauce. Znaci sluzi samo da skrene paznju.
Kad ih dobro istrenirate vracaju se na poziv ili stanu ili sednu na 100 m od vas. To moze da ih spase mnogo veceg bola, recimo da ih udari auto.

Ja ni za sta na svetu ne bih povredila moju kerusu. Ona mi je ko clan porodice.

cezar salata

pre 13 godina

sve emisije ko je sam do sad gledala nemaju veze sa brutalnoscu ili agresivnoscu. cezar je potpuno skapirao psihologiju, kako pasa tako i ljudi. trebao je to da primeni i na tom voditelju, da ga dovede malo u red.

Marsovac

pre 13 godina

Da li koristi silu?Da naravno.Da li ima rezultata?Da naravno.Da me neko ne shvati pogresno,apsolutno sam protiv upotrebe bilo kakve vrste sile,ali tu nije kriv Cezar nego vlasnici koji su dozvolili da im ljubimac dodje u taj stadium da nema drugog nacina da se resi problem.Puno ljudi olako shvati svog ljubimca i ne posveti mu dovoljno paznje dok je stene i traze savet strucnog lica tek kada pas stekne lose navike.Svi znamo kako je i nama ljudima tesko da se resimo losih navika,a zamislite kako je tek sa psima.Moj savet buducim vlasnicima cetvoronozaca je da se informisete sa nekim strucnim i pre nego sto se odlucite za vrstu psa,jer nije svaki pas za svakoga, i verujte mi imacete predivan zivot sa svojim ljubimcem.

milos

pre 13 godina

Nisam nesto strucan ali gledam njegovu emisiju. Cini mi se da tu nema nista posebno. Koristi se fizicka sila ali sve u granicama normale. Pa mene su roditelji vise fizicki kaznjavali nego on pse. Sve ovo naravno vazi za ono sto se vidi dok kamere snimaju. Ako ima nesto vise od toga sto mi ne vidimo onda to nije u redu

cezar salata

pre 13 godina

sve emisije ko je sam do sad gledala nemaju veze sa brutalnoscu ili agresivnoscu. cezar je potpuno skapirao psihologiju, kako pasa tako i ljudi. trebao je to da primeni i na tom voditelju, da ga dovede malo u red.

Milica US

pre 13 godina

Gledala sam dosta epizoda na TV i nesto od toga smo i mi primenjivali kad smo trenirali nase stene. Vecina ima smisla pogotovu ako imate posla sa dominantnim psom i vlasnicima slabig karaktera. Zivotinja oseti kad i ako moze da bude alfa i to koristi. Covek treba da bude vodja copora a pas da sledi i slusa.

Ljudi kupuju pse iz raznih (i cesto pogresnih) razloga.
Cezar takodje ukazuje na potrebu da psi rade ono za sta su stvoreni. Ne mozete ocekivati od recimo aktivnog lovackog psa kome ne date da trci i njuska i lovi i ne vodite ga u duuugu setnju, da bude miran i poslusan.

Sto se tice 'kandze' i zvuka, on samo kopira mama-keru koja 'vaspitava' stence. Ona ume da sapom slepne neposlusno stene.

Elektrosokovi... za one koji nisu upuceni. Ogrlice za treniranje lovackih pasa imaju zvucni signal i shok i mogu da se podesavaju. Sok (vrlo blag, ja sam prvo probala na sebi) se koristi ako ignorisu zvucni signal, a vrlo brzo se nauce. Znaci sluzi samo da skrene paznju.
Kad ih dobro istrenirate vracaju se na poziv ili stanu ili sednu na 100 m od vas. To moze da ih spase mnogo veceg bola, recimo da ih udari auto.

Ja ni za sta na svetu ne bih povredila moju kerusu. Ona mi je ko clan porodice.

milos

pre 13 godina

Nisam nesto strucan ali gledam njegovu emisiju. Cini mi se da tu nema nista posebno. Koristi se fizicka sila ali sve u granicama normale. Pa mene su roditelji vise fizicki kaznjavali nego on pse. Sve ovo naravno vazi za ono sto se vidi dok kamere snimaju. Ako ima nesto vise od toga sto mi ne vidimo onda to nije u redu

Marsovac

pre 13 godina

Da li koristi silu?Da naravno.Da li ima rezultata?Da naravno.Da me neko ne shvati pogresno,apsolutno sam protiv upotrebe bilo kakve vrste sile,ali tu nije kriv Cezar nego vlasnici koji su dozvolili da im ljubimac dodje u taj stadium da nema drugog nacina da se resi problem.Puno ljudi olako shvati svog ljubimca i ne posveti mu dovoljno paznje dok je stene i traze savet strucnog lica tek kada pas stekne lose navike.Svi znamo kako je i nama ljudima tesko da se resimo losih navika,a zamislite kako je tek sa psima.Moj savet buducim vlasnicima cetvoronozaca je da se informisete sa nekim strucnim i pre nego sto se odlucite za vrstu psa,jer nije svaki pas za svakoga, i verujte mi imacete predivan zivot sa svojim ljubimcem.

Av av av

pre 13 godina

Ja smatram da su mu metode skroz pogresne. Treba napisati psu sta zelimo da postignemo i dati mu rok 24h da procita nase zahteve i odgovori na njih. Naravno i pas ima pravo da napise svoje zahteve. I sve ce biti kako treba.

Da li su oni gledali emisije na kanalima gde pustaju snimke iz prirode kako majke vaspitavaju stence? Stenac odledi i po pola metra i vise od tog udarca.

Cezar je ukapirao sta je lose kod pasa, ali i vlasnika i to ispravlja na nacin koji je najbolji za razumevanje i za jedne i za druge.

Igor

pre 13 godina

Cesar Milan je legenda. Ne plasi se nijednog psa ma koliko on bio opasan. Ako voditelj misli da moze bolje neka proba da udje u dvoriste negog psa koji rezi i laje na njega. Cesaru to nije nikakav problem. Jednostavno je psima usao u psihologiju.

vosa

pre 13 godina

gledao sam cezarove emisije i mislim da su ok ... cak i prutic treba upotrebiti na deci ili ce kasnije polucija koristiti pendrek i lisice ... isto je i sa psima ... CEZARE SAMO NAPRED.... PROFESIONALNO.

darko

pre 13 godina

Koliko ne mogu da podnesem ove zastitnike prava zivotinja. A sve im je jedno da gledaju kako njihove vlade bombarduju suverene drzave u kojima strada neduzni narod. I niko se ne brine sto masovno ljudi bivaju napadnuti od strane pasa lutalica.

Mikas

pre 13 godina

Pitajte onda pse da li im se svidjaju metode ovog "saptaca psima". Kao gledalac emisija mi se cini da su delotvorne. Da li tu ima nasilja? Mozda i ima. Ali sta je onda alternativa? Vlasnici ce biti prinudjeni da "uspavaju" svoje nestasne ljubimce.

Moje misljenje je da je bolje da pas istrpi tih par sljuski nego da dobije injekciju.

modesty blaise

pre 13 godina

Ja sam iz UK i nije uopste istina da celo britansko drustvo osudjuje Cezara. Alan Tichmash se neveovatno izbamirao jer je uzeo da ga optuzuje po sablonu kao kad je americko druzenje trenera to radilo pre nekoliko godina, zato sto je Cezar jako popularan a oni nisu. Svi ovde su pre pomislili da je Alan budala nego da Cezar ne zna sta radi. Svako ko je procitao i jednu njegovu knjigu, ili gledao Dog Whisperer ili primenio metode na svom psu, zna da su Cezarove metode odlicne i 100% humane. Na zalost, neki vlasnici ovde veruju da je reci psu (ili detetu) "Ne!" okrutno, tako da, oni su izgubljen slucaj.

Pedu

pre 13 godina

Očigledno nemaju većih briga u životu.
A i ovaj snimak što ga je kao "udario" psa, pa kako bi se proveo da ga je pravi alfa uzeo dovoditi u red?
Potekla bi krv.

duke

pre 13 godina

glupi englezi!!!
pre bi woleli da imaju agresiwnog nego mirnog psa
mogu da pricaju sta hoce jer oni nisu Cesar Millan i ne kontaju njegowe metode samo on to zna i tacka
mogu da ga pljuju koliko hoce najbolji je dreser na swetu

gospodin neki covek

pre 13 godina

Ako demokratski pitamo pse koje je cezar rehabilitovao, mislim da im se vise svidjao cezarov "udarac", nego "bocka" za uspavljivanje. Pustite vi licemerne borce za prava zivotinja, valjda se i zivotinje nesto pitaju. :)

Icarus

pre 13 godina

Smesno. Gledao sam 7 sezona njegovih emisija i NIGDE nisam video da je negde bio grub prema zivotinjama.... stavise cak je veoma pazljiv.

pedja

pre 13 godina

Bune se vlasnici koji se prema svojim psima ponasaju kao prema bebama jos ako je pas mali nose ga po rukama,sklanjaju od drugih pasa cim se priblize,oblace im odela...Normalni vlasnici znaju da kada prema psu ne pokazete da ste vi glavni on vas uzme pod svoje i preuzme kontrolu.Ne kazem da pse treba tuci,treba podici glas i ako bas ne slusa po njusci ne jako.Mog retrivera Lea obozavam kada se vratim kuci posle posla skace cim me ugleda prednjim sapama se popne na mene sve dok ne uzmem lopticu da se igramo.Ali zato u kada setamo bez povodca dovoljno je da kazem samo:,,uz nogu,, a zna i na komandu zna da sedne,legne,pruzi sapu,donese lopticu.

oli

pre 13 godina

Oni koji prate BBC,znaju da je ovaj voditelj ustvari baštovan.Mož' misliti koliko se razume u pse...To bi bilo isto kao da je Cezar Milan došao da mu objašnjava kako se sade petunije!

Vlada

pre 13 godina

Srecom, vecina komentara sa pravom osudjuje vrhunske gluposti i licemerstvo i voditelja i navodnih ljubitelja...

Pored ostalih argumenata, meni je palo u oci da voditelj, koji je od ljubimaca ocigledno samo imao krokuse, uporedjuje Cezarove udarce psima sa ljudima: sta ako mene udaris, sta ako ja tako udarim svoje dete...?! Pa i nasi voditelji na pinku su inteligentniji od toga...

Alo majstore, promasena tema za

milla

pre 13 godina

ko nije imao problema sa sopstvenim psom i ima psa za pratnju i razonodu-moze da ima stav "varvarske" metode. mog psa iz tog "stanja" o kome Cezar prica moze da izvuce dodir, davilica ali upravo onako kako on i kaze, jedino ako odreagujem na vreme. ako korigujem kada pocne nepozeljno ponasanje. ako propustim taj trenutak sve je teze.
moj pas je voljen, mazen i clan je nase porodice-ali sam takodje potpuno svesna da ja kao vlasnik imam odgovornost i prema psu alu i prema svetu oko njega.
nepozeljno ponasanje se mora korigovati-u kojoj meri zavisi od psa, ali mora biti spreceno.

Boki

pre 13 godina

Danas se i na temu kucnih ljubimaca preteruje,kao i u svemu.
Ljudi ih nazivaju "bebama",seme "mamama i tatama",ponasaju se prem a zivotinjama kao prema deci ili odraslim ljudima.
Ipak,zivotinja je zivotinja,treba je voleti i negovati i biti strog prema njoj kada je to potrebno.
Smatram da je vecina majki u zivotinjskom svetu povremeno daleko grublja prema svojim mladuncima nego sto je to Cezar Milan.

Iskreno, nisam neki preteren ljubitelj kucnih ljubimaca, ali...

pre 13 godina

Naprotiv, Cezar je preblag, ali prema vlasnicima. U njegovim emisijama se vise nego jasno vidi koji sve bolesnici imaju domace zivotinje i svakakve gluposti izvode sa njima, pa im posle djavo kriv sto su zivotinje sludjene i ne znaju ni sta ce ni kuda ce, nego "luduju". Jos se secam kad je bio kod neke gospodje koja ga je uveravala da je njen pas zapravo neki njen preminuli rodjak, pa je morao da je udalji, psu nabavi zenku i radi sa njim da bi ovaj jadnik uopste "shvatio" da je muzjak i pas! Stvarno treba uvesti sluzbe koje ce takvim vlasnicima ODUZIMATI ljubimce!

zivojin

pre 13 godina

Ovo je apsolutno smesno.Pratio sam na desetine njegovih emisija i sve metode su na mestu.Kad stegne"oponasa ugriz" psa za vrat to je znak psu da prestane nedozvoljneo ponasanje isto ce to uraditi pas drugome psu ili kerusa -stencu.To je cista biologija.Nemojte od pasa praviti ljude -psi razumeju ponasanje,dodir ne jezik (izuzev naucenih komandi koje povezuju sa odredjenim ponasanjima).

Tanja

pre 13 godina

Ih bre, ako je ovo zlostavljanje, ja onda maltretiram svog dzukca nevidjeno. Ona je mlada, ima energije na pretek, a mora da nauci da se ponasa i socijalizuje, pa sta da radim kad "odlepi" nego da je cusnem da se smiri? Najsmesnije sto ona ni ne reaguje na sljep po njusci nego nastavlja i dalje po svome...pas je to, takve korektivne mere su neophodne kao i strpljenje. Cezar je super lik, bar po onome sto sam gledala kako radi sa psima, kakvo crno maltretiranje, pa pas, ako je krupan, on to ni ne oseti. Glupo mi je kad ljudi na pse gledaju kao na ljudsko bice, pas je pas, i on mora da zna ko je "glavni" inace ce vam se popeti na glavu, a i drugim ljudima i psima sto je u stvari najgore. Ako se dozvoli.

hound

pre 13 godina

Bune se najvise ljudi koji ove Cezarove metode poistovecuju sa dresurom...treba reci da ono sto on radi nije dresura, svi ti psi ne dolaze kod njega kao stenci vec kao odrasli psi koji su pogresno nauceni od strane vlasnika.

Tina

pre 13 godina

"više od 1.000 korisnika Tvitera i više od 1.600 korisnika Fejsbuka" ovo je tako mala cifra u odnosu na ljude sirom sveta koji podrzavaju Cezara da je zanemarljiva. Mislim ovi klinci u Srbiji koji naprave grupu Svi mi koji jedemo sarmu imaju vise lajkova od ovih. Cezar je zakon i pravi ljubitelj zivotinja, a ove ekstremiste ne bi ni da komentarisem:P

zoki

pre 13 godina

Ti britanski "ljubitelji žovotinja" bi trebalo da provale u BBC posle obelodanjivanja skandala sa voditeljem koji je napastvovao maloletnice!
Fuj!

lady

pre 13 godina

Razmazeni ljudi koji glume da nisu sposobni da nanesu bol. Jer njih mama i tata nikad u zivotu nisu udarili. I oni svoje ljubimce vole vise nego mi. Nije nego.
Opste je poznato da je vecini rasa pasa u prirodi da ako osete priliku budu glavni. A to vlasnici ni slucajno ne smeju da dozvole jer to dovede do katastrofalnih situacija.
To je isto ona prica da ako lupite jednom dete po zadnjici - zlostavljate ga.

tanja

pre 13 godina

Podrska Cezaru! Kada bi neodgovorni vlasnici pasa poslusali neki savet bilo bi bolje i njima i psima. Sigurno da pas ne uziva u cipelicama i kaputicu i u tome sto izigrava bebu nekome. Pas je pas i to treba postovati,kao sto i vi kao vlasnici treba da budete vodja i autoritet tom psu. Tako ce svi biti srecniji.Lako je samo nabaviti psa,ali se treba o njemu brinuti na pravi nacin.To nije samo hranjenje i mazenje vec i izvodjenje,igranje provodjenje vremena,vaspitavanje,lecenje,nega...I nama,komsijama vlasnika pasa,bi bilo lakse kad jadni psi ne bi lajali po ceo dan,vezani,usamljeni,gladni...

D.K.

pre 13 godina

@(Cveta, 28. oktobar 2012 18:53)

Psu je potreban vodja, pas je zivotinja koja zivi u coporu. Porodica mu je copor, gazda mu je vodja, i kao u prirodi spreman je da pogine da sacuva copor/porodicu i vodju/gazdu. Bez gazde pas je zbunjen i svoj smisao ne shvata. U ovom smislu ne mislim na gazdu "na papiru" vec vodju koji ce mu pokazati sta sme, kad sme, gde sme,..

U jednom delu svog sazrevanja svaki pas pokusa da preuzme ulogu vodje, i kada izgubi borbu prihvata svog gazdu zauvek. U tom periodu je vrlo vazno da mu se pokaze ko je gazda. Sljage nisu na odmet jer ih on dobro razume, u prirodi bi dobio vrlo ozbiljne ugrize drugog psa u borbi za vodjstvo. Naravno nikako ga ne treba povredjivati, ostavljati mu posledice, mi smo ljudi, a i ne postoji razlog za tim.

Pogresno je gledati ga kao dete kome je sve dozvoljeno i koji ima ista prava kao mi, pas tu ulogu ne razume. Dobrom gazdi, dobar pas.

anbeast

pre 13 godina

Nije da se nesto razumem u dresuru i pse, ali psi su u svojoj samoj sustini ono sto su vukovi - zivotinje koje zive u coporu koji je jasno hijerarhijski organizovan. Nacin na koji alfa zenka ili muzjak "disciplinuje" podredjene je mozda i nehumaniji od Sezarovog. (Pratim povremeno emisiju i do sada nisam video te nehumane metode).

Obozavam pse

pre 13 godina

Povrsnost i neobrazovanost voditelja te emisije prevazilazi sve granice. Pa ovakvom karakteru ne bi trebalo dati ni da cuva ribice u akvarijumu a kamoli nekog psa. Mogu misliti na sta bi licila ta zivotinja sa ovakvim dusebriznim vlasnikom.
Cezar Milan je upravo ono sto treba iskompleksiranim ljudima na Zapadu. Psi jasno pokazuju pravo stanje duha i karaktera velikog broja tih ljudi. Pa normalni vlasnici pasa se ne pojavljuju u ovim emisijama nego upravo ljudi kojima treba pomoc i to Cezar jasno pokazuje na primeru njihovih pasa i njima. Za to sto se obrate Cezaru i svoje slabosti pokazu pred kamerama, ti ljudi ispoljavaju veliku hrabrost i iskrenost i za to ih treba itekako postovati jer i nama koji gledamo pokazuju nase sopstvene mane kao i znanje o psima koje dobijamo od Cezara. Ukoliko voditelj nije u stanju da vidi sa koliko paznje i postovanja Cezar pomaze i tim ljudima i psima, onda je zreo za psihijatrijsko nadgledanje.

Vlada Rolovic

pre 13 godina

Covek "prica" sa psima na njihov nacin. Oni koji se bune su uglavnom iz grupe koja gleda na pse kao na decu koja razumeju svaku rec koju im kazemo, pa se onda cude kako to njihovo cedo moze da izgrize drugo kuce ili coveka. Osim toga covek ne dresira kucice koji su poslusni nego problematicne.

Stiv

pre 13 godina

Ovo je karakteristično mišljenje ljudi koji pse shvataju kao ljudska bića. Pas je pas, inteligentan je ali je i dalje životinja. I to što ga on ćušne, cimne itd nije zlostavljanje. Stvarno mi nije jasno šta je sa tim ljudima, pogotovo voditelj, koji je toliko unešen u celu tu priču, deluje gotovo veštački. Ja imam psa mešanca Argentinska doga + ??????? i naučio sam je baš tim metodama da ne izlazi van dvorišta i ako je napolje mačka ili čopor pasa, pa čak i ja kada sam napolje dokle god je ne pozovem ona neće da izađe + naučio sam je da ne trči i ne nuždi po travnjaku. Neće da krene da jede dok se ja ne udaljim od njenog tanjira, ne penje se na terasu kada smo mi tu, mada uporno spava ispred vrata :).Jedino kada sam je tukao je kada je iskopala dvaput uzasopce jametine u baštici. I sad zna, desi se da malo rovari, da kada je pitam šta si KOPALA (sa naglaskom) da povije uši i ode u svoju kućicu. Ne moram više da je udarim samo je ukorim.

Tako da psi su psi i sa njima se tako treba i odnositi.

Ђорђе Новак

pre 13 godina

Према ономе шта видимо на екранима, не може се рећи да је груб већ даје аутисак хладног, уздржаног човека, без превише емоција према псима.

Milutin

pre 13 godina

Samo budala koja nije pogledala ni jednu njegovu epizodu može reći ove stvari, koliko treba biti glup i misliti da su psi u istom psihološkom profilu kao i ljudi...strašno!

Steva

pre 13 godina

Svaka metoda ima svoje loše i dobre strane ali novinarski posao je takav da samo rečima pokušavaju iz svake situacije a pogotovo prema ljudima koji imaju uspeha u svom poslu, da iznesu svoje veoma skromno znanje iz pojedinih oblasti.Nije ovo vređanje novinarskog posle nego činjenica

druga jelena

pre 13 godina

Nisam odusevljena stvarima tipa struja, ali verujem da Cezar to koristi samo umesto jos gorih metoda koje prepisuju drugi tzv "dreseri".

Sreten

pre 13 godina

pa zato i zovu Cezara da im pomogne kad razmaze psa i bea kad nesto pogresi malo je cusnes da to ne radi i omda zna sta sme a sta ne sme uci se od mali nogu tako nema nista lose u tome sto se pas "tuce" msm u normali

mik

pre 13 godina

Sto se mene tice vise su te pse izmaltretirali njihovi vlasnici svojim pokusajima da sami izdresiraju psa umesto da su odmah pozvali profesionalca. Koliko sam mogla da primetim u emisijama Cezara Milana nekako su veci problem bili vlasnici sa svojom nedoslednoscu nego same zivotinje. Ljudi su ti koji su nedokazani a ne psi.

žiks

pre 13 godina

Apsolutno pozitivna ličnost. Da se mnogo naučiti od Milana i izgraditi odnos prema psima. Danas pse mnogo lakše razumem nego pre gledanja njegovih emisija. On u stvari ispravlja greške vlasnika pasa i njihovih nazovi dresura. Da nije Milana ti psi bi bili uspavani ili još više isfrustrirani, ili bi bili pod uticajem drugih pasa.
Pisci negativnih komentara, bi morali pogledati više Milanovih emisija, kao i poznavati narav pasa bolje, i uzrok frustracija pasa koje Milan pokušava da izleči.

Svaka čast i podrška za emisije ovakvog tipa.

milinko

pre 13 godina

@(igysa, 29. oktobar 2012 23:28)

Da, da, bas je zao. Kad vidim one njegove pse kako su isfrustrani, pogotovo onaj (sad vec pokojni) Dedi sto je bio isfrustriran. Ma svih tih 20-30 pasa kod njega su bas isfrustrirani toliko da ne laju, nece da se kolju, i svaki pas gleda svoja posla. Bas je zao taj Mexikanac.
Voleo bih da sam ja jedan od tih njegovih "isfrustriranih" pasa.

Idefix

pre 13 godina

@(Cveta, 28. oktobar 2012 18:53) Samo mi nije jasno, kako to da neko, tako plemenit kao vi, nije izasao u javnost da podeli sa nama vase metode vaspitavanja psa? Pa zar vam nije zao da gledate kako ih Cezar "maltretira", kad vi poznajete gandijevske metode? Ajde nemojte biti tako sebicni, pa podelite sa nama vase znanje na temu! Evo mozete kao Cezar da napravite TV emisiju o tome, pa da vas vidimo na delu i sami procenimo! Samo sto cisto sumnjam da biste vi smeli da udjete u dvoriste sa 2 razjarena pitbula, koji zele da vas rastrgnu, ali ajde uverite me u suprotno!
Sto se tice Cezarovih metoda, mogu samo da ga podrzim, jer se rezultati vide, a to je najvaznije! Evo ja sam, primenom tih metoda, svog psa svemu naucio, tako da mogu slobodno,da se setam sa njim i bez povodca, bez straha da ce nekog napasti/ugristi ili na bilo koji nacin se ponasati neprimereno! Uostalom, sta ce nekome pas, koji ce ceo zivot da provede na povodcu sa brnjicom, samo zato sto je nekome bilo zao da cusne psa par puta kada je trebalo?! Po meni je to vece maltretiranje, nego bilo koja vrsta batinanja (ako je u svrhu korigovanja loseg ponasanja!), a ako se ne slazete sa mnom, pitajte osudjenike po zatvorima, da li bi vise voleli da ih isprebijaju pa oslobode, ili da ih osude na dozivotnu robiju, ali bez batinanja!
Podrska Cezaru, a voditelj je zesca budala! A i ovaj klip, gde Cezar kao "udara" psa, msm, sta reci, tamo izgleda ne smete ni da pomazite psa, jer ce se smatrati "barbaric"!

Dejan

pre 13 godina

Potpuno podržavam metode C.M. jer sam se i sam bavio dresurom i od svojih 10.god IMAM PSA kako kućnog ljubimca. Ovo je čista kampanja i marketing nekih kao ljubitelja pasa... C.M. vlasnicima pomaže da shvate da su psi životinje koje imaju svoje potrebe koje im je Bog dao a da to nisu ljudi i nemaju ljudske osobine. Po meni je MNOGO VEĆE MUČENJE pasa(koji su potomci vuka) kada ih držite u stanu i šetate jednom dnevno i hranite granulama i pravite frizure i oblačite džempere,mašnice... E to nije prirodno! E to je mučenje!

Cveta

pre 13 godina

Cesar Milanove metode su jako stetne i cesto stvaraju nove jos vece probleme i povecavaju nerazumevanje coveka i psa.On je nazalost uspeo u smislu marketinga i tako i dalje siri dezinformacije i predstavlja najgori primer.A neupuceni gledaoci koji gledaju rezisiranu emisiju cesto veruju da je neko strucan cim se pojavi na tv-u.Njegove metode su jako nasilne i skoro nikada ne resavaju problem vec samo simptom u tom momentu a to je sta ljudi zele da vide.Nesto sta izgleda kao lako resenje a to ne postoji.Mnoga njegova zapazanja su pogresna.Npr Cezar u mnogim slucajevima okarakterise psa kao dominantnog kada je veoma jasno da je pas u stvari uplasen i daje ozbiljne signale stresa,upozorava a Cezar bas u tom momentu pojacava (psiholoski) pritisak na psa,satera ga u cosak ili kaznjava psa koji daje signal ili upozorava itd.Sto znaci da cete sledeci put imati psa koji ce ujesti bez upozoravanja.Vise puta se desava da psi pokusavaju da ga ujedu upravo zato sto on ne postuje granice.Cesto se moze videti kada Cezar zavrsi sa dresurom da je pas jako nervozan,pod stresom a Cezar ga opisuje kao Calm,submissive energy...kao smirenog i da se predao.Bas suprotno od istine.Covek treba da bude dovoljno zreo da razume psihologiju svoju i od zivotinje,tada ce shvatiti da nije stvar u dominiranju jer zivotinja nije sluga vec zivo bice koje zeli da saradjuje sa covekom.

itd

pre 13 godina

Da li znate koliko propuštate dresurom? Naravno, neke pse morate da držite pod kontrolom, ali mnogi "vaspitavaju" svoje pse samo da bi lečili sopstvene komplekse. Ako je pas dovoljno inteligentan, sve može da se postigne na lep način, bez kažnjavanja. To je bar moje iskustvo. Nagrada za takav tretman je neizreciva. Ponašam se prema psu kao prema detetu, a on je tu ulogu prihvatio. Ili mi je namertnuo... :D

Branislava Stojimirov

pre 13 godina

Problem je sto C.M.rad sa pet bicima,ovde je rec o psima,kao po pravilu ocenjuju ljudi koji Nikada,ali naglaseno "NIKADA" nisu ziveli i delili dom za nekom kucom!!! To je FAKT... C.M. vise koliko znam obrazuje ljude(jer njima i treba predociti,da ne duzim "grese") Elem koliko se moze videti iz TV seriala,licno podrzavam coveka(mada iskren da budem,ne podrzavam ogrlice tj.elektro shockere-mada je to vise neprijatno,no sto boli psa!Elem kazem i moj sud jer imam 5 pet bica-da C.M. radi kako valja(naglasavam po mom sudu) Ja Sam mozda atipican,Nikada nisam imao potrebu da ni na koji nacin korigujem bica koja dele dom sa mnom!Cocko je big boss i imam utisak da se svi vladaju po Cockovom(inace on je sijamski macak) ali po njegovom je!Ljudi ne optuzujte nekog a da ne znate o cemu se radi!Ziveo Sam od 1987.g. u New Jersey,tj. u USA-C.M. je Latino,zar pa po tom osnovu da gledamo(a verujte mi -nije lako biti Mexikanac u USA) elem da cini bilo sta sto se moze nazvati "ugnjetavanjem" odavno bi dobio kartu u jednom pravcu!!!Ja kao ja,koji zivi sa 3 kuce i dve mace(a i brinem se i za ove sa manje srece,koje su na ulici ...) Ja mogu samo dati podrsku coveku i totalni RESPECT ... Tnx.

sok

pre 13 godina

Pa gledala sam emisije sa njim i odusevljavala se .Ali ako je istina ovo sto kazu onda se slazem sa njima.Protiv sam apsolutne grubosti prema psima i uopste prema zivotinjama,zato sto ih obozavam..Bas sam razocarana,mozda se i promeni...Gledala sam ga sa mnogim zivotinjama i imao je uspeha...ne znam sta da mislim ,sok!!!!

IronMan

pre 13 godina

@ (itd, 29. oktobar 2012 11:02) Shvatam poentu, ali i sam si rekao: "Ako je pas dovoljno inteligentan,..."! A šta ako nije? Verujem da i uz najhumanije metode, ne možeš kontrolisati baš svakog psa. Cezar dobro zna šta radi i ispravno dozira svoje reakcije srazmerno reakciji psa. Što se tiče dresure, smatram da je pogodna za "službene" pse, ali opet, ne i za sve ostale, jer svaki rasa ima posebne potrebe i kao što možeš dresirati jazavičara da izvršava komande, tako i možeš da vodiš dobermana u lov na jazavce, ali... Inače, primetio sam da izvestan broj komentatora, vlasnika pasa, kažnjava psa "po njušci"?! Jedna od prvih stvari koje sam naučio je da se to ne radi, jer u suprotnom pas stekne strah od ruke i velika je verovatnoća da će nekog ugristi za istu, osim ako to nije njegov vlasnik!

itd

pre 13 godina

@IronMan
Baš tako. Poenta je da su svi psi (svaka jedinka uopšte, ma koje vrste) različiti i da odnos između dve jedinke - čoveka i psa, npr. - ordeđuju oboje. Mi, kao intelektualno superiorniji (mada je ova konstatacija često diskutabilna) biramo način na koji želimo da se taj odnos razvija.
Imam još jednog psa, Bokija, koji je sasvim drugačiji od Ludolfa. U šali kažem da je on kućni ljubimac moga psa. Sa njim sam jednostavno prinuđena da budem strožija jer primećujem da stvari lako mogu da se otmu komtroli ako ne zauzimam taj "alfa" stav. To bi bilo loše jer je on, recimo, tipičan pas.
Ono što bih izgubila da se isto ponašam i prema Ludolfu je svakodnevni crtani film u 3D tehnici. To nema cenu. A da ne govorim o njegovom ponašanju u ozbiljnim situacijama kad se stvori pored mene i ne miče dok ne prođe "opasnost". Taj mališa baš ume samnom!

@ana
Mnogi misle da sve drže pod kontrolom, na žalost.

Dragan

pre 13 godina

Kao i ljudi, psi se mogu mnogo razlikovati po karakteru. Neke pse ce "batine" dovesti u red, neke nece. Imam maltezera, malog psa od 4 kilograma. Maltezeri su pametni i svasta mogu da nauce, ali slusaju samo kad oni hoce. Dakle, ako hoce i ako mu je to zabavno, reaguje na komande sedi, lezi, itd. Ako nece, ne pomaze ni da ga udarate ni molite, bas nista. Na primer, moj sin i zena ga ponekad blago udare kad, na primer, nece da prestane da laje i on ih opet ne slusa. Ja ga nikad u zivotu nisam udario, ni viknuo na njega, a ipak me uvek sve poslusa. Mnogo mi potcenjujemo pse. Pametniji su oni nego sto se to vidi na prvi pogled.

ana

pre 13 godina

Zbog ovakvih "cezara" koji se poistovećuju sa pravim pa šetaju pse bez povodnika, posle čujemo da je neko dete stradalo. Stradaju i drugi psi, samo o njima se ne piše.
Jadno je biti čovek a ne videti veličinu toga od sopstvene gluposti. A veličina čoveka je u samosvesti i spoznaji da je deo prirode, da je maleni trun u Svemiru, a ne Bog!!!

PSI SU ZAKON

pre 13 godina

Ako je komunizam u društvenom uređenju, kako se zove ova ideologija ispranih mozgova tzv dresera? Ne mogu da verujem da neko može da bude toliko ograničen da ne vidi dalje od onog što mu je ugravirano u mozak. Ne treba pse šminkati ali ni posmatrati kao mašine. Zgražavam se fanatizma u ma kom obliku.

Denis

pre 5 godina

Cezar je apsolutno u pravu i zna kako i kad treba sa njima. Sto vise si dobar sa njima sve su gori. Ja imam cane corse drzim ga u kucu. Ume da me izbaci iz takta. Zato ponekad malo udarati nije na odmet. Covek je covek pas je pas. I tako treba to gledati

Cveta

pre 13 godina

Cesar Milanove metode su jako stetne i cesto stvaraju nove jos vece probleme i povecavaju nerazumevanje coveka i psa.On je nazalost uspeo u smislu marketinga i tako i dalje siri dezinformacije i predstavlja najgori primer.A neupuceni gledaoci koji gledaju rezisiranu emisiju cesto veruju da je neko strucan cim se pojavi na tv-u.Njegove metode su jako nasilne i skoro nikada ne resavaju problem vec samo simptom u tom momentu a to je sta ljudi zele da vide.Nesto sta izgleda kao lako resenje a to ne postoji.Mnoga njegova zapazanja su pogresna.Npr Cezar u mnogim slucajevima okarakterise psa kao dominantnog kada je veoma jasno da je pas u stvari uplasen i daje ozbiljne signale stresa,upozorava a Cezar bas u tom momentu pojacava (psiholoski) pritisak na psa,satera ga u cosak ili kaznjava psa koji daje signal ili upozorava itd.Sto znaci da cete sledeci put imati psa koji ce ujesti bez upozoravanja.Vise puta se desava da psi pokusavaju da ga ujedu upravo zato sto on ne postuje granice.Cesto se moze videti kada Cezar zavrsi sa dresurom da je pas jako nervozan,pod stresom a Cezar ga opisuje kao Calm,submissive energy...kao smirenog i da se predao.Bas suprotno od istine.Covek treba da bude dovoljno zreo da razume psihologiju svoju i od zivotinje,tada ce shvatiti da nije stvar u dominiranju jer zivotinja nije sluga vec zivo bice koje zeli da saradjuje sa covekom.

sok

pre 13 godina

Pa gledala sam emisije sa njim i odusevljavala se .Ali ako je istina ovo sto kazu onda se slazem sa njima.Protiv sam apsolutne grubosti prema psima i uopste prema zivotinjama,zato sto ih obozavam..Bas sam razocarana,mozda se i promeni...Gledala sam ga sa mnogim zivotinjama i imao je uspeha...ne znam sta da mislim ,sok!!!!

itd

pre 13 godina

Da li znate koliko propuštate dresurom? Naravno, neke pse morate da držite pod kontrolom, ali mnogi "vaspitavaju" svoje pse samo da bi lečili sopstvene komplekse. Ako je pas dovoljno inteligentan, sve može da se postigne na lep način, bez kažnjavanja. To je bar moje iskustvo. Nagrada za takav tretman je neizreciva. Ponašam se prema psu kao prema detetu, a on je tu ulogu prihvatio. Ili mi je namertnuo... :D

Ђорђе Новак

pre 13 godina

Према ономе шта видимо на екранима, не може се рећи да је груб већ даје аутисак хладног, уздржаног човека, без превише емоција према псима.

duke

pre 13 godina

glupi englezi!!!
pre bi woleli da imaju agresiwnog nego mirnog psa
mogu da pricaju sta hoce jer oni nisu Cesar Millan i ne kontaju njegowe metode samo on to zna i tacka
mogu da ga pljuju koliko hoce najbolji je dreser na swetu

ana

pre 13 godina

Zbog ovakvih "cezara" koji se poistovećuju sa pravim pa šetaju pse bez povodnika, posle čujemo da je neko dete stradalo. Stradaju i drugi psi, samo o njima se ne piše.
Jadno je biti čovek a ne videti veličinu toga od sopstvene gluposti. A veličina čoveka je u samosvesti i spoznaji da je deo prirode, da je maleni trun u Svemiru, a ne Bog!!!

darko

pre 13 godina

Koliko ne mogu da podnesem ove zastitnike prava zivotinja. A sve im je jedno da gledaju kako njihove vlade bombarduju suverene drzave u kojima strada neduzni narod. I niko se ne brine sto masovno ljudi bivaju napadnuti od strane pasa lutalica.

vosa

pre 13 godina

gledao sam cezarove emisije i mislim da su ok ... cak i prutic treba upotrebiti na deci ili ce kasnije polucija koristiti pendrek i lisice ... isto je i sa psima ... CEZARE SAMO NAPRED.... PROFESIONALNO.

Av av av

pre 13 godina

Ja smatram da su mu metode skroz pogresne. Treba napisati psu sta zelimo da postignemo i dati mu rok 24h da procita nase zahteve i odgovori na njih. Naravno i pas ima pravo da napise svoje zahteve. I sve ce biti kako treba.

Da li su oni gledali emisije na kanalima gde pustaju snimke iz prirode kako majke vaspitavaju stence? Stenac odledi i po pola metra i vise od tog udarca.

Cezar je ukapirao sta je lose kod pasa, ali i vlasnika i to ispravlja na nacin koji je najbolji za razumevanje i za jedne i za druge.

Stiv

pre 13 godina

Ovo je karakteristično mišljenje ljudi koji pse shvataju kao ljudska bića. Pas je pas, inteligentan je ali je i dalje životinja. I to što ga on ćušne, cimne itd nije zlostavljanje. Stvarno mi nije jasno šta je sa tim ljudima, pogotovo voditelj, koji je toliko unešen u celu tu priču, deluje gotovo veštački. Ja imam psa mešanca Argentinska doga + ??????? i naučio sam je baš tim metodama da ne izlazi van dvorišta i ako je napolje mačka ili čopor pasa, pa čak i ja kada sam napolje dokle god je ne pozovem ona neće da izađe + naučio sam je da ne trči i ne nuždi po travnjaku. Neće da krene da jede dok se ja ne udaljim od njenog tanjira, ne penje se na terasu kada smo mi tu, mada uporno spava ispred vrata :).Jedino kada sam je tukao je kada je iskopala dvaput uzasopce jametine u baštici. I sad zna, desi se da malo rovari, da kada je pitam šta si KOPALA (sa naglaskom) da povije uši i ode u svoju kućicu. Ne moram više da je udarim samo je ukorim.

Tako da psi su psi i sa njima se tako treba i odnositi.

milos

pre 13 godina

Nisam nesto strucan ali gledam njegovu emisiju. Cini mi se da tu nema nista posebno. Koristi se fizicka sila ali sve u granicama normale. Pa mene su roditelji vise fizicki kaznjavali nego on pse. Sve ovo naravno vazi za ono sto se vidi dok kamere snimaju. Ako ima nesto vise od toga sto mi ne vidimo onda to nije u redu

cezar salata

pre 13 godina

sve emisije ko je sam do sad gledala nemaju veze sa brutalnoscu ili agresivnoscu. cezar je potpuno skapirao psihologiju, kako pasa tako i ljudi. trebao je to da primeni i na tom voditelju, da ga dovede malo u red.

Milica US

pre 13 godina

Gledala sam dosta epizoda na TV i nesto od toga smo i mi primenjivali kad smo trenirali nase stene. Vecina ima smisla pogotovu ako imate posla sa dominantnim psom i vlasnicima slabig karaktera. Zivotinja oseti kad i ako moze da bude alfa i to koristi. Covek treba da bude vodja copora a pas da sledi i slusa.

Ljudi kupuju pse iz raznih (i cesto pogresnih) razloga.
Cezar takodje ukazuje na potrebu da psi rade ono za sta su stvoreni. Ne mozete ocekivati od recimo aktivnog lovackog psa kome ne date da trci i njuska i lovi i ne vodite ga u duuugu setnju, da bude miran i poslusan.

Sto se tice 'kandze' i zvuka, on samo kopira mama-keru koja 'vaspitava' stence. Ona ume da sapom slepne neposlusno stene.

Elektrosokovi... za one koji nisu upuceni. Ogrlice za treniranje lovackih pasa imaju zvucni signal i shok i mogu da se podesavaju. Sok (vrlo blag, ja sam prvo probala na sebi) se koristi ako ignorisu zvucni signal, a vrlo brzo se nauce. Znaci sluzi samo da skrene paznju.
Kad ih dobro istrenirate vracaju se na poziv ili stanu ili sednu na 100 m od vas. To moze da ih spase mnogo veceg bola, recimo da ih udari auto.

Ja ni za sta na svetu ne bih povredila moju kerusu. Ona mi je ko clan porodice.

pedja

pre 13 godina

Bune se vlasnici koji se prema svojim psima ponasaju kao prema bebama jos ako je pas mali nose ga po rukama,sklanjaju od drugih pasa cim se priblize,oblace im odela...Normalni vlasnici znaju da kada prema psu ne pokazete da ste vi glavni on vas uzme pod svoje i preuzme kontrolu.Ne kazem da pse treba tuci,treba podici glas i ako bas ne slusa po njusci ne jako.Mog retrivera Lea obozavam kada se vratim kuci posle posla skace cim me ugleda prednjim sapama se popne na mene sve dok ne uzmem lopticu da se igramo.Ali zato u kada setamo bez povodca dovoljno je da kazem samo:,,uz nogu,, a zna i na komandu zna da sedne,legne,pruzi sapu,donese lopticu.

druga jelena

pre 13 godina

Nisam odusevljena stvarima tipa struja, ali verujem da Cezar to koristi samo umesto jos gorih metoda koje prepisuju drugi tzv "dreseri".

Tanja

pre 13 godina

Ih bre, ako je ovo zlostavljanje, ja onda maltretiram svog dzukca nevidjeno. Ona je mlada, ima energije na pretek, a mora da nauci da se ponasa i socijalizuje, pa sta da radim kad "odlepi" nego da je cusnem da se smiri? Najsmesnije sto ona ni ne reaguje na sljep po njusci nego nastavlja i dalje po svome...pas je to, takve korektivne mere su neophodne kao i strpljenje. Cezar je super lik, bar po onome sto sam gledala kako radi sa psima, kakvo crno maltretiranje, pa pas, ako je krupan, on to ni ne oseti. Glupo mi je kad ljudi na pse gledaju kao na ljudsko bice, pas je pas, i on mora da zna ko je "glavni" inace ce vam se popeti na glavu, a i drugim ljudima i psima sto je u stvari najgore. Ako se dozvoli.

Marsovac

pre 13 godina

Da li koristi silu?Da naravno.Da li ima rezultata?Da naravno.Da me neko ne shvati pogresno,apsolutno sam protiv upotrebe bilo kakve vrste sile,ali tu nije kriv Cezar nego vlasnici koji su dozvolili da im ljubimac dodje u taj stadium da nema drugog nacina da se resi problem.Puno ljudi olako shvati svog ljubimca i ne posveti mu dovoljno paznje dok je stene i traze savet strucnog lica tek kada pas stekne lose navike.Svi znamo kako je i nama ljudima tesko da se resimo losih navika,a zamislite kako je tek sa psima.Moj savet buducim vlasnicima cetvoronozaca je da se informisete sa nekim strucnim i pre nego sto se odlucite za vrstu psa,jer nije svaki pas za svakoga, i verujte mi imacete predivan zivot sa svojim ljubimcem.

Pedu

pre 13 godina

Očigledno nemaju većih briga u životu.
A i ovaj snimak što ga je kao "udario" psa, pa kako bi se proveo da ga je pravi alfa uzeo dovoditi u red?
Potekla bi krv.

Iskreno, nisam neki preteren ljubitelj kucnih ljubimaca, ali...

pre 13 godina

Naprotiv, Cezar je preblag, ali prema vlasnicima. U njegovim emisijama se vise nego jasno vidi koji sve bolesnici imaju domace zivotinje i svakakve gluposti izvode sa njima, pa im posle djavo kriv sto su zivotinje sludjene i ne znaju ni sta ce ni kuda ce, nego "luduju". Jos se secam kad je bio kod neke gospodje koja ga je uveravala da je njen pas zapravo neki njen preminuli rodjak, pa je morao da je udalji, psu nabavi zenku i radi sa njim da bi ovaj jadnik uopste "shvatio" da je muzjak i pas! Stvarno treba uvesti sluzbe koje ce takvim vlasnicima ODUZIMATI ljubimce!

Boki

pre 13 godina

Danas se i na temu kucnih ljubimaca preteruje,kao i u svemu.
Ljudi ih nazivaju "bebama",seme "mamama i tatama",ponasaju se prem a zivotinjama kao prema deci ili odraslim ljudima.
Ipak,zivotinja je zivotinja,treba je voleti i negovati i biti strog prema njoj kada je to potrebno.
Smatram da je vecina majki u zivotinjskom svetu povremeno daleko grublja prema svojim mladuncima nego sto je to Cezar Milan.

Milutin

pre 13 godina

Samo budala koja nije pogledala ni jednu njegovu epizodu može reći ove stvari, koliko treba biti glup i misliti da su psi u istom psihološkom profilu kao i ljudi...strašno!

milinko

pre 13 godina

@(igysa, 29. oktobar 2012 23:28)

Da, da, bas je zao. Kad vidim one njegove pse kako su isfrustrani, pogotovo onaj (sad vec pokojni) Dedi sto je bio isfrustriran. Ma svih tih 20-30 pasa kod njega su bas isfrustrirani toliko da ne laju, nece da se kolju, i svaki pas gleda svoja posla. Bas je zao taj Mexikanac.
Voleo bih da sam ja jedan od tih njegovih "isfrustriranih" pasa.

Branislava Stojimirov

pre 13 godina

Problem je sto C.M.rad sa pet bicima,ovde je rec o psima,kao po pravilu ocenjuju ljudi koji Nikada,ali naglaseno "NIKADA" nisu ziveli i delili dom za nekom kucom!!! To je FAKT... C.M. vise koliko znam obrazuje ljude(jer njima i treba predociti,da ne duzim "grese") Elem koliko se moze videti iz TV seriala,licno podrzavam coveka(mada iskren da budem,ne podrzavam ogrlice tj.elektro shockere-mada je to vise neprijatno,no sto boli psa!Elem kazem i moj sud jer imam 5 pet bica-da C.M. radi kako valja(naglasavam po mom sudu) Ja Sam mozda atipican,Nikada nisam imao potrebu da ni na koji nacin korigujem bica koja dele dom sa mnom!Cocko je big boss i imam utisak da se svi vladaju po Cockovom(inace on je sijamski macak) ali po njegovom je!Ljudi ne optuzujte nekog a da ne znate o cemu se radi!Ziveo Sam od 1987.g. u New Jersey,tj. u USA-C.M. je Latino,zar pa po tom osnovu da gledamo(a verujte mi -nije lako biti Mexikanac u USA) elem da cini bilo sta sto se moze nazvati "ugnjetavanjem" odavno bi dobio kartu u jednom pravcu!!!Ja kao ja,koji zivi sa 3 kuce i dve mace(a i brinem se i za ove sa manje srece,koje su na ulici ...) Ja mogu samo dati podrsku coveku i totalni RESPECT ... Tnx.

modesty blaise

pre 13 godina

Ja sam iz UK i nije uopste istina da celo britansko drustvo osudjuje Cezara. Alan Tichmash se neveovatno izbamirao jer je uzeo da ga optuzuje po sablonu kao kad je americko druzenje trenera to radilo pre nekoliko godina, zato sto je Cezar jako popularan a oni nisu. Svi ovde su pre pomislili da je Alan budala nego da Cezar ne zna sta radi. Svako ko je procitao i jednu njegovu knjigu, ili gledao Dog Whisperer ili primenio metode na svom psu, zna da su Cezarove metode odlicne i 100% humane. Na zalost, neki vlasnici ovde veruju da je reci psu (ili detetu) "Ne!" okrutno, tako da, oni su izgubljen slucaj.

zivojin

pre 13 godina

Ovo je apsolutno smesno.Pratio sam na desetine njegovih emisija i sve metode su na mestu.Kad stegne"oponasa ugriz" psa za vrat to je znak psu da prestane nedozvoljneo ponasanje isto ce to uraditi pas drugome psu ili kerusa -stencu.To je cista biologija.Nemojte od pasa praviti ljude -psi razumeju ponasanje,dodir ne jezik (izuzev naucenih komandi koje povezuju sa odredjenim ponasanjima).

D.K.

pre 13 godina

@(Cveta, 28. oktobar 2012 18:53)

Psu je potreban vodja, pas je zivotinja koja zivi u coporu. Porodica mu je copor, gazda mu je vodja, i kao u prirodi spreman je da pogine da sacuva copor/porodicu i vodju/gazdu. Bez gazde pas je zbunjen i svoj smisao ne shvata. U ovom smislu ne mislim na gazdu "na papiru" vec vodju koji ce mu pokazati sta sme, kad sme, gde sme,..

U jednom delu svog sazrevanja svaki pas pokusa da preuzme ulogu vodje, i kada izgubi borbu prihvata svog gazdu zauvek. U tom periodu je vrlo vazno da mu se pokaze ko je gazda. Sljage nisu na odmet jer ih on dobro razume, u prirodi bi dobio vrlo ozbiljne ugrize drugog psa u borbi za vodjstvo. Naravno nikako ga ne treba povredjivati, ostavljati mu posledice, mi smo ljudi, a i ne postoji razlog za tim.

Pogresno je gledati ga kao dete kome je sve dozvoljeno i koji ima ista prava kao mi, pas tu ulogu ne razume. Dobrom gazdi, dobar pas.

Dejan

pre 13 godina

Potpuno podržavam metode C.M. jer sam se i sam bavio dresurom i od svojih 10.god IMAM PSA kako kućnog ljubimca. Ovo je čista kampanja i marketing nekih kao ljubitelja pasa... C.M. vlasnicima pomaže da shvate da su psi životinje koje imaju svoje potrebe koje im je Bog dao a da to nisu ljudi i nemaju ljudske osobine. Po meni je MNOGO VEĆE MUČENJE pasa(koji su potomci vuka) kada ih držite u stanu i šetate jednom dnevno i hranite granulama i pravite frizure i oblačite džempere,mašnice... E to nije prirodno! E to je mučenje!

Mikas

pre 13 godina

Pitajte onda pse da li im se svidjaju metode ovog "saptaca psima". Kao gledalac emisija mi se cini da su delotvorne. Da li tu ima nasilja? Mozda i ima. Ali sta je onda alternativa? Vlasnici ce biti prinudjeni da "uspavaju" svoje nestasne ljubimce.

Moje misljenje je da je bolje da pas istrpi tih par sljuski nego da dobije injekciju.

oli

pre 13 godina

Oni koji prate BBC,znaju da je ovaj voditelj ustvari baštovan.Mož' misliti koliko se razume u pse...To bi bilo isto kao da je Cezar Milan došao da mu objašnjava kako se sade petunije!

lady

pre 13 godina

Razmazeni ljudi koji glume da nisu sposobni da nanesu bol. Jer njih mama i tata nikad u zivotu nisu udarili. I oni svoje ljubimce vole vise nego mi. Nije nego.
Opste je poznato da je vecini rasa pasa u prirodi da ako osete priliku budu glavni. A to vlasnici ni slucajno ne smeju da dozvole jer to dovede do katastrofalnih situacija.
To je isto ona prica da ako lupite jednom dete po zadnjici - zlostavljate ga.

Vlada

pre 13 godina

Srecom, vecina komentara sa pravom osudjuje vrhunske gluposti i licemerstvo i voditelja i navodnih ljubitelja...

Pored ostalih argumenata, meni je palo u oci da voditelj, koji je od ljubimaca ocigledno samo imao krokuse, uporedjuje Cezarove udarce psima sa ljudima: sta ako mene udaris, sta ako ja tako udarim svoje dete...?! Pa i nasi voditelji na pinku su inteligentniji od toga...

Alo majstore, promasena tema za

Steva

pre 13 godina

Svaka metoda ima svoje loše i dobre strane ali novinarski posao je takav da samo rečima pokušavaju iz svake situacije a pogotovo prema ljudima koji imaju uspeha u svom poslu, da iznesu svoje veoma skromno znanje iz pojedinih oblasti.Nije ovo vređanje novinarskog posle nego činjenica

hound

pre 13 godina

Bune se najvise ljudi koji ove Cezarove metode poistovecuju sa dresurom...treba reci da ono sto on radi nije dresura, svi ti psi ne dolaze kod njega kao stenci vec kao odrasli psi koji su pogresno nauceni od strane vlasnika.

tanja

pre 13 godina

Podrska Cezaru! Kada bi neodgovorni vlasnici pasa poslusali neki savet bilo bi bolje i njima i psima. Sigurno da pas ne uziva u cipelicama i kaputicu i u tome sto izigrava bebu nekome. Pas je pas i to treba postovati,kao sto i vi kao vlasnici treba da budete vodja i autoritet tom psu. Tako ce svi biti srecniji.Lako je samo nabaviti psa,ali se treba o njemu brinuti na pravi nacin.To nije samo hranjenje i mazenje vec i izvodjenje,igranje provodjenje vremena,vaspitavanje,lecenje,nega...I nama,komsijama vlasnika pasa,bi bilo lakse kad jadni psi ne bi lajali po ceo dan,vezani,usamljeni,gladni...

gospodin neki covek

pre 13 godina

Ako demokratski pitamo pse koje je cezar rehabilitovao, mislim da im se vise svidjao cezarov "udarac", nego "bocka" za uspavljivanje. Pustite vi licemerne borce za prava zivotinja, valjda se i zivotinje nesto pitaju. :)

Obozavam pse

pre 13 godina

Povrsnost i neobrazovanost voditelja te emisije prevazilazi sve granice. Pa ovakvom karakteru ne bi trebalo dati ni da cuva ribice u akvarijumu a kamoli nekog psa. Mogu misliti na sta bi licila ta zivotinja sa ovakvim dusebriznim vlasnikom.
Cezar Milan je upravo ono sto treba iskompleksiranim ljudima na Zapadu. Psi jasno pokazuju pravo stanje duha i karaktera velikog broja tih ljudi. Pa normalni vlasnici pasa se ne pojavljuju u ovim emisijama nego upravo ljudi kojima treba pomoc i to Cezar jasno pokazuje na primeru njihovih pasa i njima. Za to sto se obrate Cezaru i svoje slabosti pokazu pred kamerama, ti ljudi ispoljavaju veliku hrabrost i iskrenost i za to ih treba itekako postovati jer i nama koji gledamo pokazuju nase sopstvene mane kao i znanje o psima koje dobijamo od Cezara. Ukoliko voditelj nije u stanju da vidi sa koliko paznje i postovanja Cezar pomaze i tim ljudima i psima, onda je zreo za psihijatrijsko nadgledanje.

Sreten

pre 13 godina

pa zato i zovu Cezara da im pomogne kad razmaze psa i bea kad nesto pogresi malo je cusnes da to ne radi i omda zna sta sme a sta ne sme uci se od mali nogu tako nema nista lose u tome sto se pas "tuce" msm u normali

Icarus

pre 13 godina

Smesno. Gledao sam 7 sezona njegovih emisija i NIGDE nisam video da je negde bio grub prema zivotinjama.... stavise cak je veoma pazljiv.

Idefix

pre 13 godina

@(Cveta, 28. oktobar 2012 18:53) Samo mi nije jasno, kako to da neko, tako plemenit kao vi, nije izasao u javnost da podeli sa nama vase metode vaspitavanja psa? Pa zar vam nije zao da gledate kako ih Cezar "maltretira", kad vi poznajete gandijevske metode? Ajde nemojte biti tako sebicni, pa podelite sa nama vase znanje na temu! Evo mozete kao Cezar da napravite TV emisiju o tome, pa da vas vidimo na delu i sami procenimo! Samo sto cisto sumnjam da biste vi smeli da udjete u dvoriste sa 2 razjarena pitbula, koji zele da vas rastrgnu, ali ajde uverite me u suprotno!
Sto se tice Cezarovih metoda, mogu samo da ga podrzim, jer se rezultati vide, a to je najvaznije! Evo ja sam, primenom tih metoda, svog psa svemu naucio, tako da mogu slobodno,da se setam sa njim i bez povodca, bez straha da ce nekog napasti/ugristi ili na bilo koji nacin se ponasati neprimereno! Uostalom, sta ce nekome pas, koji ce ceo zivot da provede na povodcu sa brnjicom, samo zato sto je nekome bilo zao da cusne psa par puta kada je trebalo?! Po meni je to vece maltretiranje, nego bilo koja vrsta batinanja (ako je u svrhu korigovanja loseg ponasanja!), a ako se ne slazete sa mnom, pitajte osudjenike po zatvorima, da li bi vise voleli da ih isprebijaju pa oslobode, ili da ih osude na dozivotnu robiju, ali bez batinanja!
Podrska Cezaru, a voditelj je zesca budala! A i ovaj klip, gde Cezar kao "udara" psa, msm, sta reci, tamo izgleda ne smete ni da pomazite psa, jer ce se smatrati "barbaric"!

Dragan

pre 13 godina

Kao i ljudi, psi se mogu mnogo razlikovati po karakteru. Neke pse ce "batine" dovesti u red, neke nece. Imam maltezera, malog psa od 4 kilograma. Maltezeri su pametni i svasta mogu da nauce, ali slusaju samo kad oni hoce. Dakle, ako hoce i ako mu je to zabavno, reaguje na komande sedi, lezi, itd. Ako nece, ne pomaze ni da ga udarate ni molite, bas nista. Na primer, moj sin i zena ga ponekad blago udare kad, na primer, nece da prestane da laje i on ih opet ne slusa. Ja ga nikad u zivotu nisam udario, ni viknuo na njega, a ipak me uvek sve poslusa. Mnogo mi potcenjujemo pse. Pametniji su oni nego sto se to vidi na prvi pogled.

PSI SU ZAKON

pre 13 godina

Ako je komunizam u društvenom uređenju, kako se zove ova ideologija ispranih mozgova tzv dresera? Ne mogu da verujem da neko može da bude toliko ograničen da ne vidi dalje od onog što mu je ugravirano u mozak. Ne treba pse šminkati ali ni posmatrati kao mašine. Zgražavam se fanatizma u ma kom obliku.

Igor

pre 13 godina

Cesar Milan je legenda. Ne plasi se nijednog psa ma koliko on bio opasan. Ako voditelj misli da moze bolje neka proba da udje u dvoriste negog psa koji rezi i laje na njega. Cesaru to nije nikakav problem. Jednostavno je psima usao u psihologiju.

Vlada Rolovic

pre 13 godina

Covek "prica" sa psima na njihov nacin. Oni koji se bune su uglavnom iz grupe koja gleda na pse kao na decu koja razumeju svaku rec koju im kazemo, pa se onda cude kako to njihovo cedo moze da izgrize drugo kuce ili coveka. Osim toga covek ne dresira kucice koji su poslusni nego problematicne.

milla

pre 13 godina

ko nije imao problema sa sopstvenim psom i ima psa za pratnju i razonodu-moze da ima stav "varvarske" metode. mog psa iz tog "stanja" o kome Cezar prica moze da izvuce dodir, davilica ali upravo onako kako on i kaze, jedino ako odreagujem na vreme. ako korigujem kada pocne nepozeljno ponasanje. ako propustim taj trenutak sve je teze.
moj pas je voljen, mazen i clan je nase porodice-ali sam takodje potpuno svesna da ja kao vlasnik imam odgovornost i prema psu alu i prema svetu oko njega.
nepozeljno ponasanje se mora korigovati-u kojoj meri zavisi od psa, ali mora biti spreceno.

Tina

pre 13 godina

"više od 1.000 korisnika Tvitera i više od 1.600 korisnika Fejsbuka" ovo je tako mala cifra u odnosu na ljude sirom sveta koji podrzavaju Cezara da je zanemarljiva. Mislim ovi klinci u Srbiji koji naprave grupu Svi mi koji jedemo sarmu imaju vise lajkova od ovih. Cezar je zakon i pravi ljubitelj zivotinja, a ove ekstremiste ne bi ni da komentarisem:P

zoki

pre 13 godina

Ti britanski "ljubitelji žovotinja" bi trebalo da provale u BBC posle obelodanjivanja skandala sa voditeljem koji je napastvovao maloletnice!
Fuj!

anbeast

pre 13 godina

Nije da se nesto razumem u dresuru i pse, ali psi su u svojoj samoj sustini ono sto su vukovi - zivotinje koje zive u coporu koji je jasno hijerarhijski organizovan. Nacin na koji alfa zenka ili muzjak "disciplinuje" podredjene je mozda i nehumaniji od Sezarovog. (Pratim povremeno emisiju i do sada nisam video te nehumane metode).

mik

pre 13 godina

Sto se mene tice vise su te pse izmaltretirali njihovi vlasnici svojim pokusajima da sami izdresiraju psa umesto da su odmah pozvali profesionalca. Koliko sam mogla da primetim u emisijama Cezara Milana nekako su veci problem bili vlasnici sa svojom nedoslednoscu nego same zivotinje. Ljudi su ti koji su nedokazani a ne psi.

žiks

pre 13 godina

Apsolutno pozitivna ličnost. Da se mnogo naučiti od Milana i izgraditi odnos prema psima. Danas pse mnogo lakše razumem nego pre gledanja njegovih emisija. On u stvari ispravlja greške vlasnika pasa i njihovih nazovi dresura. Da nije Milana ti psi bi bili uspavani ili još više isfrustrirani, ili bi bili pod uticajem drugih pasa.
Pisci negativnih komentara, bi morali pogledati više Milanovih emisija, kao i poznavati narav pasa bolje, i uzrok frustracija pasa koje Milan pokušava da izleči.

Svaka čast i podrška za emisije ovakvog tipa.

IronMan

pre 13 godina

@ (itd, 29. oktobar 2012 11:02) Shvatam poentu, ali i sam si rekao: "Ako je pas dovoljno inteligentan,..."! A šta ako nije? Verujem da i uz najhumanije metode, ne možeš kontrolisati baš svakog psa. Cezar dobro zna šta radi i ispravno dozira svoje reakcije srazmerno reakciji psa. Što se tiče dresure, smatram da je pogodna za "službene" pse, ali opet, ne i za sve ostale, jer svaki rasa ima posebne potrebe i kao što možeš dresirati jazavičara da izvršava komande, tako i možeš da vodiš dobermana u lov na jazavce, ali... Inače, primetio sam da izvestan broj komentatora, vlasnika pasa, kažnjava psa "po njušci"?! Jedna od prvih stvari koje sam naučio je da se to ne radi, jer u suprotnom pas stekne strah od ruke i velika je verovatnoća da će nekog ugristi za istu, osim ako to nije njegov vlasnik!

itd

pre 13 godina

@IronMan
Baš tako. Poenta je da su svi psi (svaka jedinka uopšte, ma koje vrste) različiti i da odnos između dve jedinke - čoveka i psa, npr. - ordeđuju oboje. Mi, kao intelektualno superiorniji (mada je ova konstatacija često diskutabilna) biramo način na koji želimo da se taj odnos razvija.
Imam još jednog psa, Bokija, koji je sasvim drugačiji od Ludolfa. U šali kažem da je on kućni ljubimac moga psa. Sa njim sam jednostavno prinuđena da budem strožija jer primećujem da stvari lako mogu da se otmu komtroli ako ne zauzimam taj "alfa" stav. To bi bilo loše jer je on, recimo, tipičan pas.
Ono što bih izgubila da se isto ponašam i prema Ludolfu je svakodnevni crtani film u 3D tehnici. To nema cenu. A da ne govorim o njegovom ponašanju u ozbiljnim situacijama kad se stvori pored mene i ne miče dok ne prođe "opasnost". Taj mališa baš ume samnom!

@ana
Mnogi misle da sve drže pod kontrolom, na žalost.

Denis

pre 5 godina

Cezar je apsolutno u pravu i zna kako i kad treba sa njima. Sto vise si dobar sa njima sve su gori. Ja imam cane corse drzim ga u kucu. Ume da me izbaci iz takta. Zato ponekad malo udarati nije na odmet. Covek je covek pas je pas. I tako treba to gledati